Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin CRM-program för fastigheter

Sverige Visa lokala produkter
33 resultat
Sverige Lokal produkt
Lime CRM är anpassat för fastighetssektorn och hjälper till att hantera hyresgäster, hyresobjekt, fastigheter, ärenden och mycket mer från en och samma plats. Lär dig mer om Lime CRM
Lime CRM är ett visuellt och användarvänligt CRM som ger fastighetsbolag en omfattande överblick över sina hyresgäster, hyresobjekt, fastigheter och kontakter. Lime CRM samlar dina arbetsordrar och ärenden i ett gemensamt och lättanvänt flöde. Du kan publicera lediga objekt på webben direkt från Lime CRM och mycket mer. Med en smart integrering i ditt fastighetssystem samlar Lime CRM all information du behöver för att hantera dina kunder och vårda dina relationer på bästa sätt. Lär dig mer om Lime CRM

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Matchning av klient / fastighet
  • Referrarspårning
Freshsales CRM är fullpackad med funktioner och ett mycket intuitivt UI så att du inte behöver växla mellan flera verktyg för att driva ditt företag. Lär dig mer om Freshsales
Freshsales är en CRM-programvara för försäljning från Freshworks. Med ett mycket intuitivt UI och en kraftfull funktionsuppsättning som inkluderar AI-baserad lead-poängsättning, direktförbindelse för visuella affärer och intelligent automatisering av arbetsflöde ger Freshsales företagen allt de behöver för att hantera sin försäljning i ett problemfritt paket. Freshsales är betrodd av över 15 000 företag från över 80 länder. Några företag som använder Freshsales är Dyson, Best Western Hotels & Resorts, Purdue University och WallyPark. Lär dig mer om Freshsales

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Matchning av klient / fastighet
  • Referrarspårning
Zoho CRM är en webbaserad omnikanalsprogramvara som fastighetsbyråer kan använda för att hantera affärsprocesser, försäljning och marknadsföring. Lär dig mer om Zoho CRM
Zoho CRM är en flerkanalig, skalbar programvarulösning för fastighetsföretag i alla storlekar. Få tillgång till en av de bästa hanteringarna av försäljningsprocesser, fastighetsförvaltning och automatisering som krävs för mäklare för att göra fler affärer. Lär dig mer om Zoho CRM

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Matchning av klient / fastighet
  • Referrarspårning
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring, försäljning och service för att generera, engagera, vårda och konvertera leads. Lär dig mer om EngageBay
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara med marknadsföring, försäljning och service. Programvaran är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera, och vårda webbesökare och göra dem till nöjda kunder. Generera leads med leadgenereringsformulär och popup-fönster, engagera webbesökarna med hjälp av snygga startsidor, vårda dem med engagerande e-postmeddelanden och automatisera din marknadsföringstratt med marketing automation – allt från en enda lättanvänd plattform. Lär dig mer om EngageBay

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Matchning av klient / fastighet
  • Referrarspårning
monday.com, CRM-programvara för fastighetsbranschen – gjord för kundhantering med en säker miljö för dina kunddata. Lär dig mer om monday sales CRM
monday.com är en kraftfull CRM-lösning för fastighetsförmedling som ger mäklare en enkel plats att utföra allt deras arbete på. Från att hantera inkommande leads och kontrakt till vårdprogram ger monday.com dig en centraliserad databas där du kan spåra, hantera och få fullständig insyn i alla erbjudanden. Hantera effektivt kundrelationer med effektiv automatisering, integrationer, instrumentbrädor, anpassningsbara arbetsflöden och flera datavyer. Lär dig mer om monday sales CRM

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Matchning av klient / fastighet
  • Referrarspårning
Bigin hjälper småföretag att komma bort från kalkylblad och komma igång med en CRM-lösning som verkligen är byggd för deras behov. Lär dig mer om Bigin by Zoho CRM
Bigin hjälper småföretag att komma bort från kalkylblad och komma igång med en CRM-lösning som verkligen är byggd för deras behov. Lär dig mer om Bigin by Zoho CRM

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Matchning av klient / fastighet
  • Referrarspårning
Känd som Europas mest flexibla CRM, erbjuder Efficy en helt anpassningsbar lösning för hantering av kundrelationer, vilket ökar de anställdas möjligheter. Lär dig mer om Efficy CRM
Äntligen en CRM-lösning som anpassar sig efter dina behov! Efficy är en viktig aktör på den europeiska CRM-marknaden. Med vårt anpassningsbara utbud av lösningar har vi redan lockat över 13 500 kunder och 330 000 användare i 60 länder. Efficy CRM är lätt att använda och kan anpassas till alla organisationer, utifrån individuell storlek och specifika behov. Detta ger er en möjlighet att expandera och utveckla företaget på ett strukturerat sätt. Slösa inte tid på att organisera data – stärk personalen och få företaget att växa med Efficy CRM. Lär dig mer om Efficy CRM

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Matchning av klient / fastighet
  • Referrarspårning
Säkert och tillförlitligt CRM för att hantera försäljning och kontakter. Integreras med din e-post och kalender. Perfekt för säljteam och webbaserade leads. Lär dig mer om Onpipeline
Onpipeline är ett säkert och pålitligt CRM för att hantera försäljning, kontakter och aktiviteter. Du kan integrera dina e-postmeddelanden och kalendrar, automatisera återkommande uppgifter, generera leads från webbformulär eller programmeringsgränssnitt (application program interface, API) och mycket mer. Programvaran hjälper dig att hålla koll på erbjudanden utan att spendera timmar på att fylla i formulär. Du kan ta kontroll över din försäljningsprocess, ställa in Händelser för dina kommande åtgärder som synkroniseras med din Gmail- eller Outlook-kalender osv. Med Onpipeline behövs inga utbildningssessioner, vilket krävs med andra CRM-system. Lär dig mer om Onpipeline

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Matchning av klient / fastighet
  • Referrarspårning
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en förstklassig försäljningslösning som förbättrar representanternas produktivitet på en av världens ledande CRM-plattformar.
Sales Cloud 360 är en anpassningsbar CRM-plattform som växer med ditt team. Hjälp personalen att få snabbare svarstider med snabbmeddelanden och personanpassade autosvar. Hjälp dem att upprätthålla sina relationer med påminnelser och e-postmeddelanden som inte stör kunden. Få kundinformation och aktivitet i realtid på ett och samma ställe, plus insikter med instrumentbräden och rapporter. Anslut till tusentals affärsappar så att ditt CRM når ut till alla avdelningar. Lär dig mer om Salesforce Sales Cloud

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Matchning av klient / fastighet
  • Referrarspårning
HubSpot CRM har allt du behöver för att organisera, spåra och bygga bättre relationer med leads och kunder.
Oavsett om du har ett litet team på fem personer eller en sofistikerad säljkår på 500, erbjuder HubSpot priser och paketalternativ som kan växa när du gör det. HubSpots programvara för hantering av kundrelationer är byggd för företag som vill lägga mindre tid på att logga data. Den förvarar alla dina kontakter i en centraliserad, anpassningsbar databas. Och du kan se allt om en viss lead på ett ställe – inget mer grävande i inkorgar för att hitta information. Börja använda den kostnadsfria HubSpot CRM idag. Lär dig mer om HubSpot CRM

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Matchning av klient / fastighet
  • Referrarspårning
Pipedrives fastighets-CRM är enkelt att implementera och hjälper dig att fokusera på de aktiviteter som driver affärerna till avslut.
Tack vare Pipedrives kraftfulla & flexibla CRM för fastighetsbranschen är det enklare än någonsin att ro affärerna i land. Hjälp alla i teamet att fokusera på aktiviteterna som får kunder att köpa eller hyra, vare sig det handlar om bostadsvärderingar, visningar eller kommunikationsstrategier. Fastighetsmäklare älskar Pipedrive för dess mångsidighet, intuitiva design och robusta mobil-CRM som håller dig informerad om affärer och aktiviteter medan du rör dig mellan fastigheterna. Lär dig mer om Pipedrive

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Matchning av klient / fastighet
  • Referrarspårning
Bygg bättre kundrelationer med en förstklassig meddelandetjänst för företag.
Intercom är en plattform för samtalsbaserade relationer (conversational relationship platform, CRP). Med Intercom kan du bygga bättre kundrelationer genom personanpassade, meddelandebaserade upplevelser under hela kundresan. Några av världens mest framgångsrika företag som Atlassian, Shopify och New Relic använder Intercom för att leverera samtalsbaserade kundupplevelser genom chatt, robotar och personliga meddelanden. Lär dig mer om Intercom

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Matchning av klient / fastighet
  • Referrarspårning
Leverera ännu snabbare verksamhetskritisk service med incidenthantering.
Service Cloud är en förstklassig kundserviceplattform där anställda från kontaktcenter till fältet förses med innovativa verktyg, enhetliga data och inbäddad utbildning för att leverera kundservice i världsklass som driver kundnöjdhet. Service Cloud gör det möjligt för pionjärer att leverera människofokuserad service på ett personligt, intelligent och pålitligt sätt på alla kanaler oavsett om det gäller meddelanden, communities, chatt, telefon, personliga möten eller IoT-signaler. Lär dig mer om Salesforce Service Cloud

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Matchning av klient / fastighet
  • Referrarspårning
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga webbdatabasapplikationer utan att behöva skriva kod.
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga CRM-applikationer för fastighetsbranschen utan kodning. Allt-i-ett-plattformen rankas som en ledare av Forrester Research och erbjuder allt du behöver för en digital omvandling av affärsverksamheten och arbetsflödena. Det inkluderar en integrerad molndatabas, en visuell applikationsbyggare, säkerhet i storföretagsklass, regelefterlevnad och skalbar global infrastruktur. Se varför över 15 000 företag över hela världen förlitar sig på Caspio. PROVA KOSTNADSFRITT. Lär dig mer om Caspio

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Matchning av klient / fastighet
  • Referrarspårning
Drip är nog världens första e–handels-CRM. Se varför tusentals marknadsförare överger typiska ESP-företag och säljer mer med Drip.
Drip är nog världens första e–handels-CRM. Tusentals marknadsförare lär känna sina kunder bättre med hjälp av Drips funktioner. De överger typiska e-postplattformar eller överreklamerade verktyg för marketing automation och säljer mer med Drip. Revolutionerande funktioner som e-postanpassning, inköpsavsiktsklassificering, automatiserade arbetsflöden, sociala annonser med Drips Facebook Custom Audiences integrering, och mycket mer. Prova gratis i 14 dagar. Lär dig mer om Drip

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Matchning av klient / fastighet
  • Referrarspårning
Sälj- och marknadsföringslösning som kombinerar CRM, marknadsföring via sociala nätverk/e-post, hantering av uppgifter/projekt, biljetthantering och undersökningsverktyg.
GreenRope Complete CRM och marknadsautomatisering tillhandahåller en omfattande lösning som hjälper ditt team att göra mer med mindre. Med försäljning, marknadsföring och drift inbyggda i samma system blir du en resurssnål och datadriven organisation. Öka samarbetet, öka försäljningen, skapa bättre relationer och leverera optimerade kundupplevelser i alla kanaler. Lär dig mer om GreenRope

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Matchning av klient / fastighet
  • Referrarspårning
Capsule är ett lättanvänt CRM som hjälper företag att hålla sig organiserade, veta mer om sina kunder och bygga bättre relationer.
Ett jättebra CRM-verktyg för företag med tio till 1 000 anställda. Över 15 000 kunder runt om i världen använder Capsule för att organisera sina kundinriktnings- och försäljningsaktiviteter bättre. Capsule är enkel att använda, men ändå kraftfull och anpassningsbar så att du kan anpassa den till din verksamhet. Den kan integreras med andra populära appar som Google G Suite, Google Data Studio, MailChimp och Zapier så du får avancerad försäljningsautomatisering. Från så lite som 18 USD per användare kan du komma igång på bara några minuter med en (gratis provperiod. Lär dig mer om Capsule

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Matchning av klient / fastighet
  • Referrarspårning
amoCRM är världens kanske första meddelandeappdrivna CRM. Den har säljpipa, leadspårning, flerkanalskommunikation med mera.
AmoCRM är världens kanske första meddelandebaserade CRM och är perfekt för mäklare och fastighetsbranschen. Med flerkanalskommunikation kan du kommunicera via meddelandeappar, e-post och samtal direkt från din CRM. Varje interaktion med en kund blir en personlig dialog. Dessutom älskar chefer amoCRMs kraftfulla analys-, rapporterings- och automatiseringsverktyg. Passar perfekt för att hålla reda på fastigheter, erbjudanden och listor – samtidigt som den håller kontakten med leads. Lär dig mer om Kommo

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Matchning av klient / fastighet
  • Referrarspårning
En av de ledande plattformarna för försäljningsengagemang för företag som använder Salesforce. Lätt att använda. Lätt att hantera. Byggd för team.
Groove är en av de ledande plattformarna för försäljningsengagemang för företag som använder Salesforce och specialiserar sig på användarvänlighet, enkel administration och samarbete mellan olika team. Groove är byggd för att uppfylla behoven hos säljare som jobbar med hela försäljningscykeln och automatiserar icke-försäljningsaktiviteterna så att försäljningsrepresentanterna kan lägga mer tid på att bygga relationer och generera intäkter. Över 50 000 kontoansvariga (account executive, AE), försäljningsutvecklare (sales development rep, SDR) och kundframgångschefer (customer success managers, CSM) använder Groove på snabbväxande företag inklusive Google, Uber, BBVA och Capital One. Lär dig mer om Groove

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Matchning av klient / fastighet
  • Referrarspårning
Teamgate är ett av de enklaste, smartaste och starkaste CRM-systemen för försäljning. Lätt att använda, lätt att hantera verksamhetens tillväxt.
Teamgate är ett enkelt och transparent, webbaserat, heltäckande CRM-system för försäljning, med funktionalitet som guidar dig genom hela försäljningsprocessen från början till slut. Anslut, organisera , forska i och analysera dina leads inifrån ett otroligt smart, helt integrerat system, och avsluta affärer snabbare, på ett mer avancerat och användarvänligt sätt. Teamgates integrerade försäljningsstack inkluderar tillgång till Zendesk, Mailchimp, Zapier och andra kraftfulla funktioner som krossar dina säljmål varje dag. Lär dig mer om Teamgate

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Matchning av klient / fastighet
  • Referrarspårning
Salesflare är ett intelligent CRM för små och medelstora B2B-företag som vill sälja mer genom mindre arbete.
Salesflare är ett intelligent CRM för små och medelstora B2B-företag som vill sälja mer genom mindre arbete. Salesflare fyller automatiskt i din adressbok och håller reda på alla interaktioner med de personer du har kontakt med. Lösningen tar data från e-post, sociala medier, företagsdatabaser, telefon och kalender, och ger dem till dig i automatiserade kundtidslinjer som berättar allt du behöver veta. Allt du behöver göra är att skriva e-postmeddelandena, ringa samtalen och dricka kaffet. Lär dig mer om Salesflare

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Matchning av klient / fastighet
  • Referrarspårning
Sprinklr är en programvaruplattform för företag som är byggd för att hantera kundupplevelser i stor skala.
Sprinklrs uppdrag är att hjälpa världens mest omtyckta varumärken att skapa nöjda kunder. Det görs med världens första plattform för hantering av kundupplevelsen (customer experience management, CXM), som möjliggör personliga, mänskliga kontakter i stor skala i mer än 25 olika kommunikationskanaler som Twitter, Facebook och Instagram. Sprinklr har sitt huvudkontor i New York med 1 400 anställda på 22 kontor och arbetar med mer än 1 200 av världens mest värdefulla varumärken, inklusive: McDonalds, Nike och Microsoft. Lär dig mer om Sprinklr

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Matchning av klient / fastighet
  • Referrarspårning
Covve är utformat för att hjälpa dig att förbättra hur du hanterar relationer och skapar affärsmöjligheter.
Din AI-drivna kontaktansvarige hjälper dig att hålla kontakten, utnyttja ditt nätverk och få det att växa. Skanna och digitalisera visitkort, få nyhetsaviseringar som påverkar dina kontakter, ta kontakt med smarta påminnelser, ditt personliga CRM, förbättrar dina kontakter, segmentera och navigera snabbt i ditt kontaktnätverk, skapa och dela ditt elektroniska visitkort, håller dina data privata och säkra, hjälp finns alltid att få på Lär dig mer om Covve App

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Matchning av klient / fastighet
  • Referrarspårning
Canny är ett verktyg för användarrespons som är byggt för att täcka allt du behöver för att navigera hela responscykeln.
Samla in, organisera och analysera användarrespons på ett ställe som underlag för dina produktbeslut. Prioritera respons, skapa en färdplan och slut din kommunikationsslinga med en inbyggd ändringslogg. Lär dig mer om Canny

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Matchning av klient / fastighet
  • Referrarspårning
User.com är ett avancerat marknadsförings- och försäljningssystem som hjälper till att automatisera personanpassad kommunikation och effektivisera affärsprocesser.
User.com är en allt-i-ett-plattform för automatiserad marknadsföring som syftar till att öka engagemanget och förbättra konverteringen genom att använda en enda datakälla för dina kunder. Nå kunder via ett brett utbud av kommunikationskanaler: e-post, livechatt, chattrobot, push-meddelanden, dynamiskt sidinnehåll och många fler – allt tillgängligt på ett ställe. Är du intresserad av ett CRM för fastighetsbranschen? Sväng förbi och få en kostnadsfri, 14 dagar lång provperiod utan förskottsbetalning och få tillgång till alla verktyg idag. Lär dig mer om User.com

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Matchning av klient / fastighet
  • Referrarspårning
Förenkla din dagliga agenda, håll koll på allt som pågår och förbättra din verksamhet med denna lättanvända molnbaserade CRM-lösning.
Prova RAYNET CRM – ett förstklassigt gratis CRM. Alla dina kunddata på ett ställe. Du kommer aldrig mer att behöva den där gamla adressboken. Om du verkligen vill förstå dina kunder och vad de behöver måste du känna till din relationshistorik. Med detta CRM tar det bara några sekunder att ta reda på allt som finns att veta om dina kunder. Du får en fullständig support och ett gratis webbinarium direkt från start. Håll koll på läget med RAYNET. Lär dig mer om RAYNET CRM

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Matchning av klient / fastighet
  • Referrarspårning
En tidsbesparande smart app för upptagna hyresvärdar med flera fastigheter. Den första fastigheten är helt gratis.
Alphaletz är en smart app som har utformats för hyresvärdar med flera fastigheter. Det finns en app för mobil och en för dator för att hjälpa till med att förenkla ekonomin och organisera hyresvärdar nas hela uthyrningsverksamhet. Den första fastigheten är helt gratis, så det är lätt att komma igång. Appen låter dig också spåra hyresgäster, leverantörer, uppgifter, anteckningar, dokument med mera. Du kan skapa omedelbara rapporter för alla fastigheter eller för hela din verksamhet. Alphaletz sammanställer siffrorna i exakt samma format för att förenkla allt. Lär dig mer om Alphaletz

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Matchning av klient / fastighet
  • Referrarspårning
Investerare och rådgivare kommer till DealCloud för att stärka sina affärsteam.
DealCloud tillhandahåller en plattform, tjänster och expertis för att stärka affärskompetensen hos mäklarteam. Plattformen är särskilt utformad för detta mål. Med ett implementeringsteam som stärker klienterna på plattformen samt ett kontohanteringsteam som driver dem framåt. DealCloud har en bakgrund inom alternativa tillgångar och förstår vad kunderna behöver för att göra affärer. Lär dig mer om DealCloud

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Matchning av klient / fastighet
  • Referrarspårning
Programvara för den alternativa tillgångar – private equity, hedgefonder, fastigheter, fondandelsfonder och institutionella investerare.
Dynamos Real Estate CRM and investerarportal ger private equity-fastighetsinvesterare en centraliserad, säker lösning för att hantera förvärvskanaler, kommunicera med och rapportera till investerare, samla in pengar mer effektivt och övervaka portföljresultat. Dynamos investerarportal inkluderar fastighetsgallerier, integrering med DocuSign för att effektivisera onboarding av nya klienter och Power BI-drivna datavisualiseringar så att investerare får tillgång till korrekta rapporter för just detta ändamål i realtid. Lär dig mer om Dynamo

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Matchning av klient / fastighet
  • Referrarspårning
Ta din fastighetsförsäljning och marknadsföring till nästa nivå, arbeta smart och spara tid med ett av branschens mest innovativa CRM
Respacio är ett system som är utformat nedifrån och upp för fastighetsbranschen och tar försäljningen till nästa nivå. Det flerspråkiga gränssnittet är så enkelt att arbeta med eftersom det är intuitivt men samtidigt otroligt kraftfullt. Anpassade pipelines omsluter dina arbetsflöden och hanterar hela din digitala marknadsföring och försäljning, så att du aldrig missar en affärsmöjlighet. Anslut hemsidor, fastighetsportaler, MLS-system, GSuite, FB-sidor med mera. Spara tid och automatisera. Det här fantastiska systemet kan hjälpa dig att vinna Lär dig mer om Respacio

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Matchning av klient / fastighet
  • Referrarspårning
CRM som utformats av agenter och mäklare specifikt för fastighetsmäklare. MoxiWorks betjänar över 80 mäklare och 130 000 agenter.
MoxiEngage är en sfärbaserad försäljningsmetod som håller agenterna välorganiserade och uppdaterade. Lösningen hjälper agenter att öka försäljningen genom att bidra till hanteringen av hela försäljnin gscykeln, från första kontakt till avslutad transaktion, och säkerställer därigenom återkommande affärer och hänvisningar. MoxiWorks öppna plattform, din MoxiEngage CRM, integreras sömlöst med andra mäklartekniker och tjänster, vilket säkerställer effektivitet och noggrannhet. MoxiWorks står för 13 % av all hemförsäljning i USA. Lär dig mer om MoxiEngage

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Matchning av klient / fastighet
  • Referrarspårning
APRO CRM är en unik, multifunkionell lösning om är skräddarsydd för små och medelstora företag som specialiserar sig på fastigheter.
Databas med fastigheter som är integrerad med alla populära reklamplattformar, ger anpassade rapporter för fastighetsägare, automatisk matchning av förfrågan och fastighet, statistik över hemsidans besökare, inbyggd IP-telefoni och e-post, interna och externa onlinemeddelanden, e-post- och SMS-kampanjer, automatiseringsalgoritmer för företagets affärsprocesser, hantering av försäljning och uppgifter, dokumentmallar, säljkanaler, intern portal, HR-verktyg, anpassningsbara inställningar för rapporter och fält, molnbaserad fillagring och mycket mer. Lär dig mer om APRO CRM

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Matchning av klient / fastighet
  • Referrarspårning
iEstate är en molnbaserad fastighetsförvaltningslösning för fastighetsutvecklare, leasing- och eftermarknadstjänstföretag.
iEstate är en komplett molnbaserad fastighetsförvaltningslösning för fastighets-CRM, leasinghantering och företag med inriktning på hantering av eftermarknadstjänster. iEstate är SaaS-aktiverad och har inbyggd integrering med Oracle Sales Cloud, Service Cloud, Oracle Financials, Oracle Projects och HCM. Förstklassig lösning för storföretag inom detaljhandel, bostäder, kommersiellt inkl. frihandelszoner, olja och gas, telekom, datacenter, utbildning, teknik- och byggbranschen, äldreboenden, banker, frihamnar och allmännyttiga bostadsföretag. Lär dig mer om iEstate

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Matchning av klient / fastighet
  • Referrarspårning