I 17 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

CRM-program för fastighetsbolag

CRM-program för fastighetsbolag tillhandahåller specialiserade verktyg för kundrelationer till fastighetsföretag. En CRM-plattform för fastighetsbolag inkluderar ofta hantering och uppföljning av leads, automatiserad e-postmarknadsföring, mobila verktyg och säljverktyg. Relaterade kategorier inkluderar programvara för kundrelationshantering, säljverktyg, programvara för kontakthantering, system för fastighetsbyrå, marketing automation-program, programvara för förvaltning av gästfrihet, leasingsystem, lead management-program, fastighetsutvecklingsprogram, uthyrningssystem för semesterbostäder, hanteringssystem för uthyrningsbostäder och CRM-plattform för MAC. Använd Capterra för att hitta rätt CRM-system för fastighetsbolag i Sverige.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin CRM-program för fastighetsbolag

Sverige Visa lokala produkter
36 resultat
Zoho CRM är en webbaserad omnikanalsprogramvara som fastighetsbyråer kan använda för att hantera affärsprocesser, försäljning och marknadsföring. Lär dig mer om Zoho CRM
Zoho CRM är en flerkanalig, skalbar programvarulösning för fastighetsföretag i alla storlekar. Få tillgång till en av de bästa hanteringarna av försäljningsprocesser, fastighetsförvaltning och automatisering som krävs för mäklare för att göra fler affärer. Lär dig mer om Zoho CRM

Funktioner

  • Lead-upptagning
  • Referrarspårning
  • E-post marknadsföring
  • Arbetsflödeshantering
  • Segmentering
  • Matchning av klient / fastighet
  • Lead-vårdande
  • Rapportering och analys
  • Kontaktdatabas
  • Kampanjhantering
  • Dokumenthantering
Pipedrives fastighets-CRM är enkelt att implementera och hjälper dig att fokusera på de aktiviteter som driver affärerna till avslut. Lär dig mer om Pipedrive
Tack vare Pipedrives kraftfulla & flexibla CRM för fastighetsbranschen är det enklare än någonsin att ro affärerna i land. Hjälp alla i teamet att fokusera på aktiviteterna som får kunder att köpa eller hyra, vare sig det handlar om bostadsvärderingar, visningar eller kommunikationsstrategier. Fastighetsmäklare älskar Pipedrive för dess mångsidighet, intuitiva design och robusta mobil-CRM som håller dig informerad om affärer och aktiviteter medan du rör dig mellan fastigheterna. Lär dig mer om Pipedrive

Funktioner

  • Lead-upptagning
  • Referrarspårning
  • E-post marknadsföring
  • Arbetsflödeshantering
  • Segmentering
  • Matchning av klient / fastighet
  • Lead-vårdande
  • Rapportering och analys
  • Kontaktdatabas
  • Kampanjhantering
  • Dokumenthantering
Sverige Lokal produkt
Lime CRM är anpassat för fastighetssektorn och hjälper till att hantera hyresgäster, hyresobjekt, fastigheter, ärenden och mycket mer från en och samma plats. Lär dig mer om Lime CRM
Lime CRM är ett visuellt och användarvänligt CRM som ger fastighetsbolag en omfattande överblick över sina hyresgäster, hyresobjekt, fastigheter och kontakter. Lime CRM samlar dina arbetsordrar och ärenden i ett gemensamt och lättanvänt flöde. Du kan publicera lediga objekt på webben direkt från Lime CRM och mycket mer. Med en smart integrering i ditt fastighetssystem samlar Lime CRM all information du behöver för att hantera dina kunder och vårda dina relationer på bästa sätt. Lär dig mer om Lime CRM

Funktioner

  • Lead-upptagning
  • Referrarspårning
  • E-post marknadsföring
  • Arbetsflödeshantering
  • Segmentering
  • Matchning av klient / fastighet
  • Lead-vårdande
  • Rapportering och analys
  • Kontaktdatabas
  • Kampanjhantering
  • Dokumenthantering
Bigin hjälper småföretag att komma bort från kalkylblad och komma igång med en CRM-lösning som verkligen är byggd för deras behov. Lär dig mer om Bigin by Zoho CRM
Bigin comes with a ready-made template just for real estate making it easy for you to focus more on sales. With the sheer motive to be simple, Bigin is packed with just the right features, with a user-friendly interface, at a pocket friendly price to fit your small business like a glove! Bigin brings you everything you need—multiple pipelines, built-in telephony, workflow, a bunch of seamless integrations and a lot more, just to ensure you manage your customer relationships with ease. Lär dig mer om Bigin by Zoho CRM

Funktioner

  • Lead-upptagning
  • Referrarspårning
  • E-post marknadsföring
  • Arbetsflödeshantering
  • Segmentering
  • Matchning av klient / fastighet
  • Lead-vårdande
  • Rapportering och analys
  • Kontaktdatabas
  • Kampanjhantering
  • Dokumenthantering
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en förstklassig försäljningslösning som förbättrar representanternas produktivitet på en av världens ledande CRM-plattformar.
Sales Cloud 360 är en anpassningsbar CRM-plattform som växer med ditt team. Hjälp personalen att få snabbare svarstider med snabbmeddelanden och personanpassade autosvar. Hjälp dem att upprätthålla sina relationer med påminnelser och e-postmeddelanden som inte stör kunden. Få kundinformation och aktivitet i realtid på ett och samma ställe, plus insikter med instrumentbräden och rapporter. Anslut till tusentals affärsappar så att ditt CRM når ut till alla avdelningar. Lär dig mer om Salesforce Sales Cloud

Funktioner

  • Lead-upptagning
  • Referrarspårning
  • E-post marknadsföring
  • Arbetsflödeshantering
  • Segmentering
  • Matchning av klient / fastighet
  • Lead-vårdande
  • Rapportering och analys
  • Kontaktdatabas
  • Kampanjhantering
  • Dokumenthantering
HubSpot CRM har allt du behöver för att organisera, spåra och bygga bättre relationer med leads och kunder.
Oavsett om du har ett litet team på fem personer eller en sofistikerad säljkår på 500, erbjuder HubSpot priser och paketalternativ som kan växa när du gör det. HubSpots programvara för hantering av kundrelationer är byggd för företag som vill lägga mindre tid på att logga data. Den förvarar alla dina kontakter i en centraliserad, anpassningsbar databas. Och du kan se allt om en viss lead på ett ställe – inget mer grävande i inkorgar för att hitta information. Börja använda den kostnadsfria HubSpot CRM idag. Lär dig mer om HubSpot CRM

Funktioner

  • Lead-upptagning
  • Referrarspårning
  • E-post marknadsföring
  • Arbetsflödeshantering
  • Segmentering
  • Matchning av klient / fastighet
  • Lead-vårdande
  • Rapportering och analys
  • Kontaktdatabas
  • Kampanjhantering
  • Dokumenthantering
Airtable är en kodfri app-plattform som gör det möjligt för de människor som är i närmast kontakt med arbetet att effektivisera sina viktigaste affärsprocesser.
Airtable är en kodfri app-plattform som gör det möjligt för de människor som är i närmast kontakt med arbetet att effektivisera sina viktigaste affärsprocesser. Ledande företag i alla branscher använder Airtable för att förstärka sina arbetsflöden inom produkthantering, marknadsföring, projekt- och portföljhantering och mycket mer – allt med extra kraft från de inbyggda AI-funktionerna. Centrala IT-chefer använder Airtable som en plattform för civil utveckling som ger användare i företaget möjlighet att bygga sina egna AI-drivna applikationer. Det är därför mer än 500 000 organisationer, däribland 80 procent av alla Fortune 100-företag, har valt att använda funktioner för hantering av samarbete och civil utveckling i Airtable för att förändra hur arbetet utförs. Resultatet? Snabbare innovation, nöjdare kunder, företagsstyrning och en modern arbetsupplevelse för team och avdelningar. Hämta den kostnadsfria versionen idag på airtable.com Lär dig mer om Airtable

Funktioner

  • Lead-upptagning
  • Referrarspårning
  • E-post marknadsföring
  • Arbetsflödeshantering
  • Segmentering
  • Matchning av klient / fastighet
  • Lead-vårdande
  • Rapportering och analys
  • Kontaktdatabas
  • Kampanjhantering
  • Dokumenthantering
Bygg bättre kundrelationer med en förstklassig meddelandetjänst för företag.
Intercom är en plattform för samtalsbaserade relationer (conversational relationship platform, CRP). Med Intercom kan du bygga bättre kundrelationer genom personanpassade, meddelandebaserade upplevelser under hela kundresan. Några av världens mest framgångsrika företag som Atlassian, Shopify och New Relic använder Intercom för att leverera samtalsbaserade kundupplevelser genom chatt, robotar och personliga meddelanden. Lär dig mer om Intercom

Funktioner

  • Lead-upptagning
  • Referrarspårning
  • E-post marknadsföring
  • Arbetsflödeshantering
  • Segmentering
  • Matchning av klient / fastighet
  • Lead-vårdande
  • Rapportering och analys
  • Kontaktdatabas
  • Kampanjhantering
  • Dokumenthantering
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring, försäljning och service för att generera, engagera, vårda och konvertera leads.
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara med marknadsföring, försäljning och service. Programvaran är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera, och vårda webbesökare och göra dem till nöjda kunder. Generera leads med leadgenereringsformulär och popup-fönster, engagera webbesökarna med hjälp av snygga startsidor, vårda dem med engagerande e-postmeddelanden och automatisera din marknadsföringstratt med marketing automation – allt från en enda lättanvänd plattform. Lär dig mer om EngageBay CRM

Funktioner

  • Lead-upptagning
  • Referrarspårning
  • E-post marknadsföring
  • Arbetsflödeshantering
  • Segmentering
  • Matchning av klient / fastighet
  • Lead-vårdande
  • Rapportering och analys
  • Kontaktdatabas
  • Kampanjhantering
  • Dokumenthantering
Leverera ännu snabbare verksamhetskritisk service med incidenthantering.
Service Cloud är en förstklassig kundserviceplattform där anställda från kontaktcenter till fältet förses med innovativa verktyg, enhetliga data och inbäddad utbildning för att leverera kundservice i världsklass som driver kundnöjdhet. Service Cloud gör det möjligt för pionjärer att leverera människofokuserad service på ett personligt, intelligent och pålitligt sätt på alla kanaler oavsett om det gäller meddelanden, communities, chatt, telefon, personliga möten eller IoT-signaler. Lär dig mer om Salesforce Service Cloud

Funktioner

  • Lead-upptagning
  • Referrarspårning
  • E-post marknadsföring
  • Arbetsflödeshantering
  • Segmentering
  • Matchning av klient / fastighet
  • Lead-vårdande
  • Rapportering och analys
  • Kontaktdatabas
  • Kampanjhantering
  • Dokumenthantering
Freshsales CRM är fullpackad med funktioner och ett mycket intuitivt UI så att du inte behöver växla mellan flera verktyg för att driva ditt företag.
Freshsales är en CRM-programvara för försäljning från Freshworks. Med ett mycket intuitivt UI och en kraftfull funktionsuppsättning som inkluderar AI-baserad lead-poängsättning, direktförbindelse för visuella affärer och intelligent automatisering av arbetsflöde ger Freshsales företagen allt de behöver för att hantera sin försäljning i ett problemfritt paket. Freshsales är betrodd av över 15 000 företag från över 80 länder. Några företag som använder Freshsales är Dyson, Best Western Hotels & Resorts, Purdue University och WallyPark. Lär dig mer om Freshsales

Funktioner

  • Lead-upptagning
  • Referrarspårning
  • E-post marknadsföring
  • Arbetsflödeshantering
  • Segmentering
  • Matchning av klient / fastighet
  • Lead-vårdande
  • Rapportering och analys
  • Kontaktdatabas
  • Kampanjhantering
  • Dokumenthantering
monday CRM, CRM-programvara för fastighetsbranschen – gjord för kundhantering med en säker miljö för dina kunddata.
monday CRM är en kraftfull CRM-lösning för fastighetsförmedling som ger mäklare en enkel plats att utföra allt deras arbete på. Från att hantera inkommande leads och kontrakt till vårdprogram ger monday.com dig en centraliserad databas där du kan spåra, hantera och få fullständig insyn i alla erbjudanden. Hantera effektivt kundrelationer med effektiv automatisering, integrationer, instrumentbrädor, anpassningsbara arbetsflöden och flera datavyer. Lär dig mer om monday CRM

Funktioner

  • Lead-upptagning
  • Referrarspårning
  • E-post marknadsföring
  • Arbetsflödeshantering
  • Segmentering
  • Matchning av klient / fastighet
  • Lead-vårdande
  • Rapportering och analys
  • Kontaktdatabas
  • Kampanjhantering
  • Dokumenthantering
Caspio är en världsledande NO-CODE-plattform för att bygga databasapplikationer online utan att behöva skriva kod.
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga CRM-applikationer för fastighetsbranschen utan kodning. Allt-i-ett-plattformen rankas som en ledare av Forrester Research och erbjuder allt du behöver för en digital omvandling av affärsverksamheten och arbetsflödena. Det inkluderar en integrerad molndatabas, en visuell applikationsbyggare, säkerhet i storföretagsklass, regelefterlevnad och skalbar global infrastruktur. Se varför över 15 000 företag över hela världen förlitar sig på Caspio. PROVA KOSTNADSFRITT. Lär dig mer om Caspio

Funktioner

  • Lead-upptagning
  • Referrarspårning
  • E-post marknadsföring
  • Arbetsflödeshantering
  • Segmentering
  • Matchning av klient / fastighet
  • Lead-vårdande
  • Rapportering och analys
  • Kontaktdatabas
  • Kampanjhantering
  • Dokumenthantering
Drip är nog världens första e–handels-CRM. Se varför tusentals marknadsförare överger typiska ESP-företag och säljer mer med Drip.
Drip är nog världens första e–handels-CRM. Tusentals marknadsförare lär känna sina kunder bättre med hjälp av Drips funktioner. De överger typiska e-postplattformar eller överreklamerade verktyg för marketing automation och säljer mer med Drip. Revolutionerande funktioner som e-postanpassning, inköpsavsiktsklassificering, automatiserade arbetsflöden, sociala annonser med Drips Facebook Custom Audiences integrering, och mycket mer. Prova gratis i 14 dagar. Lär dig mer om Drip

Funktioner

  • Lead-upptagning
  • Referrarspårning
  • E-post marknadsföring
  • Arbetsflödeshantering
  • Segmentering
  • Matchning av klient / fastighet
  • Lead-vårdande
  • Rapportering och analys
  • Kontaktdatabas
  • Kampanjhantering
  • Dokumenthantering
Capsule är ett lättanvänt CRM som hjälper företag att hålla sig organiserade, veta mer om sina kunder och bygga bättre relationer.
Ett jättebra CRM-verktyg för företag med tio till 1 000 anställda. Över 15 000 kunder runt om i världen använder Capsule för att organisera sina kundinriktnings- och försäljningsaktiviteter bättre. Capsule är enkel att använda, men ändå kraftfull och anpassningsbar så att du kan anpassa den till din verksamhet. Den kan integreras med andra populära appar som Google G Suite, Google Data Studio, MailChimp och Zapier så du får avancerad försäljningsautomatisering. Från så lite som 18 USD per användare kan du komma igång på bara några minuter med en (gratis provperiod. Lär dig mer om Capsule

Funktioner

  • Lead-upptagning
  • Referrarspårning
  • E-post marknadsföring
  • Arbetsflödeshantering
  • Segmentering
  • Matchning av klient / fastighet
  • Lead-vårdande
  • Rapportering och analys
  • Kontaktdatabas
  • Kampanjhantering
  • Dokumenthantering
amoCRM är världens kanske första meddelandeappdrivna CRM. Den har säljpipa, leadspårning, flerkanalskommunikation med mera.
AmoCRM är världens kanske första meddelandebaserade CRM och är perfekt för mäklare och fastighetsbranschen. Med flerkanalskommunikation kan du kommunicera via meddelandeappar, e-post och samtal direkt från din CRM. Varje interaktion med en kund blir en personlig dialog. Dessutom älskar chefer amoCRMs kraftfulla analys-, rapporterings- och automatiseringsverktyg. Passar perfekt för att hålla reda på fastigheter, erbjudanden och listor – samtidigt som den håller kontakten med leads. Lär dig mer om Kommo

Funktioner

  • Lead-upptagning
  • Referrarspårning
  • E-post marknadsföring
  • Arbetsflödeshantering
  • Segmentering
  • Matchning av klient / fastighet
  • Lead-vårdande
  • Rapportering och analys
  • Kontaktdatabas
  • Kampanjhantering
  • Dokumenthantering
Teamgate är ett av de enklaste, smartaste och starkaste CRM-systemen för försäljning. Lätt att använda, lätt att hantera verksamhetens tillväxt.
Teamgate är ett enkelt och transparent, webbaserat, heltäckande CRM-system för försäljning, med funktionalitet som guidar dig genom hela försäljningsprocessen från början till slut. Anslut, organisera, forska i och analysera dina leads inifrån ett otroligt smart, helt integrerat system, och avsluta affärer snabbare, på ett mer avancerat och användarvänligt sätt. Teamgates integrerade försäljningsstack inkluderar tillgång till Zendesk, Mailchimp, Zapier och andra kraftfulla funktioner som krossar dina säljmål varje dag. Lär dig mer om Teamgate

Funktioner

  • Lead-upptagning
  • Referrarspårning
  • E-post marknadsföring
  • Arbetsflödeshantering
  • Segmentering
  • Matchning av klient / fastighet
  • Lead-vårdande
  • Rapportering och analys
  • Kontaktdatabas
  • Kampanjhantering
  • Dokumenthantering
GreenRope erbjuder integrerade verktyg för e-postmarknadsföring, landningssidor och webbformulär som hjälper dig att hantera ditt fastighetsföretag.
GreenRope är en plattform med vilken du kan använda integrerade verktyg för e-postmarknadsföring, landningssidor och webbformulär för att hantera ditt fastighetsföretag. Du kan använda automatiseringsfunktioner för att skicka personliga meddelanden och påminnelser baserat på kriterier och utlösare samt övervaka och optimera kampanjer med hjälp av realtidsanalyser och rapportering. GreenRope erbjuder verktyg för försäljningshantering, kundservice och drift. Det är ett komplett CRM-system som hjälper dig att hantera ditt fastighetsföretag och öka dina intäkter. Lär dig mer om GreenRope

Funktioner

  • Lead-upptagning
  • Referrarspårning
  • E-post marknadsföring
  • Arbetsflödeshantering
  • Segmentering
  • Matchning av klient / fastighet
  • Lead-vårdande
  • Rapportering och analys
  • Kontaktdatabas
  • Kampanjhantering
  • Dokumenthantering
En av de ledande plattformarna för försäljningsengagemang för företag som använder Salesforce. Lätt att använda. Lätt att hantera. Byggd för team.
Groove är en av de ledande plattformarna för försäljningsengagemang för företag som använder Salesforce och specialiserar sig på användarvänlighet, enkel administration och samarbete mellan olika team. Groove är byggd för att uppfylla behoven hos säljare som jobbar med hela försäljningscykeln och automatiserar icke-försäljningsaktiviteterna så att försäljningsrepresentanterna kan lägga mer tid på att bygga relationer och generera intäkter. Över 50 000 kontoansvariga (account executive, AE), försäljningsutvecklare (sales development rep, SDR) och kundframgångschefer (customer success managers, CSM) använder Groove på snabbväxande företag inklusive Google, Uber, BBVA och Capital One. Lär dig mer om Groove

Funktioner

  • Lead-upptagning
  • Referrarspårning
  • E-post marknadsföring
  • Arbetsflödeshantering
  • Segmentering
  • Matchning av klient / fastighet
  • Lead-vårdande
  • Rapportering och analys
  • Kontaktdatabas
  • Kampanjhantering
  • Dokumenthantering
Salesflare är ett intelligent CRM för små och medelstora B2B-företag som vill sälja mer genom mindre arbete.
Salesflare är ett intelligent CRM för små och medelstora B2B-företag som vill sälja mer genom mindre arbete. Salesflare fyller automatiskt i din adressbok och håller reda på alla interaktioner med de personer du har kontakt med. Lösningen tar data från e-post, sociala medier, företagsdatabaser, telefon och kalender, och ger dem till dig i automatiserade kundtidslinjer som berättar allt du behöver veta. Allt du behöver göra är att skriva e-postmeddelandena, ringa samtalen och dricka kaffet. Lär dig mer om Salesflare

Funktioner

  • Lead-upptagning
  • Referrarspårning
  • E-post marknadsföring
  • Arbetsflödeshantering
  • Segmentering
  • Matchning av klient / fastighet
  • Lead-vårdande
  • Rapportering och analys
  • Kontaktdatabas
  • Kampanjhantering
  • Dokumenthantering
Känd som Europas mest flexibla CRM, erbjuder Efficy en helt anpassningsbar lösning för hantering av kundrelationer, vilket ökar de anställdas möjligheter.
Äntligen en CRM-lösning som anpassar sig efter dina behov! Efficy är en viktig aktör på den europeiska CRM-marknaden. Med vårt anpassningsbara utbud av lösningar har vi redan lockat över 13 500 kunder och 330 000 användare i 60 länder. Efficy CRM är lätt att använda och kan anpassas till alla organisationer, utifrån individuell storlek och specifika behov. Detta ger er en möjlighet att expandera och utveckla företaget på ett strukturerat sätt. Slösa inte tid på att organisera data – stärk personalen och få företaget att växa med Efficy Enterprise. Lär dig mer om Efficy CRM

Funktioner

  • Lead-upptagning
  • Referrarspårning
  • E-post marknadsföring
  • Arbetsflödeshantering
  • Segmentering
  • Matchning av klient / fastighet
  • Lead-vårdande
  • Rapportering och analys
  • Kontaktdatabas
  • Kampanjhantering
  • Dokumenthantering
Sprinklr är en programvaruplattform för företag som är byggd för att hantera kundupplevelser i stor skala.
Sprinklrs uppdrag är att hjälpa världens mest omtyckta varumärken att skapa nöjda kunder. Det görs med världens första plattform för hantering av kundupplevelsen (customer experience management, CXM), som möjliggör personliga, mänskliga kontakter i stor skala i mer än 25 olika kommunikationskanaler som Twitter, Facebook och Instagram. Sprinklr har sitt huvudkontor i New York med 1 400 anställda på 22 kontor och arbetar med mer än 1 200 av världens mest värdefulla varumärken, inklusive: McDonalds, Nike och Microsoft. Lär dig mer om Sprinklr

Funktioner

  • Lead-upptagning
  • Referrarspårning
  • E-post marknadsföring
  • Arbetsflödeshantering
  • Segmentering
  • Matchning av klient / fastighet
  • Lead-vårdande
  • Rapportering och analys
  • Kontaktdatabas
  • Kampanjhantering
  • Dokumenthantering
OnePageCRM är den enkla CRM för fastighetsmäklare. Konvertera leder till kunder, når försäljningsmål och växer ditt företag snabbt.
OnePageCRM är CRM som valts för oberoende agenter och fastighetsbyråer. OnePagecrm är en enkel kontakterfokuserad CRM. Vi tar en to-do-listningsstrategi för att hantera försäljningsledningar, där varje kontakt har en nästa åtgärd för att säkerställa att du alltid följer upp. Fånga leder från Gmail, Outlook, Twitter och Facebook och skapa en kontakt i OnePagecrm på bara ett klick. Hantera erbjudanden med vår intuitiva försäljningspipeline. Kartlägga din försäljningsväg med Google Maps. Fråga? Vi är tillgängliga via telefon, chatt och e -post Lär dig mer om OnePageCRM

Funktioner

  • Lead-upptagning
  • Referrarspårning
  • E-post marknadsföring
  • Arbetsflödeshantering
  • Segmentering
  • Matchning av klient / fastighet
  • Lead-vårdande
  • Rapportering och analys
  • Kontaktdatabas
  • Kampanjhantering
  • Dokumenthantering
Canny är ett verktyg för användarrespons som är byggt för att täcka allt du behöver för att navigera hela responscykeln.
Samla in, organisera och analysera användarrespons på ett ställe som underlag för dina produktbeslut. Prioritera respons, skapa en färdplan och slut din kommunikationsslinga med en inbyggd ändringslogg. Lär dig mer om Canny

Funktioner

  • Lead-upptagning
  • Referrarspårning
  • E-post marknadsföring
  • Arbetsflödeshantering
  • Segmentering
  • Matchning av klient / fastighet
  • Lead-vårdande
  • Rapportering och analys
  • Kontaktdatabas
  • Kampanjhantering
  • Dokumenthantering
Covve är utformat för att hjälpa dig att förbättra hur du hanterar relationer och skapar affärsmöjligheter.
Din AI-drivna kontaktansvarige hjälper dig att hålla kontakten, utnyttja ditt nätverk och få det att växa. Skanna och digitalisera visitkort, få nyhetsaviseringar som påverkar dina kontakter, ta kontakt med smarta påminnelser, ditt personliga CRM, förbättrar dina kontakter, segmentera och navigera snabbt i ditt kontaktnätverk, skapa och dela ditt elektroniska visitkort, håller dina data privata och säkra, hjälp finns alltid att få på Lär dig mer om Covve App

Funktioner

  • Lead-upptagning
  • Referrarspårning
  • E-post marknadsföring
  • Arbetsflödeshantering
  • Segmentering
  • Matchning av klient / fastighet
  • Lead-vårdande
  • Rapportering och analys
  • Kontaktdatabas
  • Kampanjhantering
  • Dokumenthantering