Sverige Visa lokala produkter
146 resultat
Pimcore är ett av världens första PIM för företag utan programvarukostnad. Den centraliserar alla dina produktdata oberoende av kanalen. Lär dig mer om Pimcore
PIM med öppen källkod för företag (mer än 50 anställda, inte lämpligt för små företag). Pimcore gör det snabbt och enkelt att hantera produktinformation. Den kan integrera, konsolidera och hantera alla typer och alla mängder av digitala data. Berika, rensa och klassificera dataposter på den användarvänliga plattformen. Tillhandahåll data till alla kanaler såsom handel, mobilappar, tryck, digital skyltning. Pimcore används av mer än 80 000 företag i 56 länder och är en erkänd Gartner 'Cool Vendor'. Lär dig mer om Pimcore

Funktioner

  • Innehållsskapande
  • Digital tillgångshantering
  • Masterhantering
  • Dokumenthantering
  • Versionskontroll
Med Plytix kan du samla, organisera och hantera all din produktinformation enklare än någonsin. Starta en gratis provperiod idag. Lär dig mer om Plytix
Ta produktinformationshanteringen till nästa nivå med Plytix. Ett obegränsat antal användare kan samarbeta för att hantera bilder, videoklipp, grafik och filer på ett och samma ställe, där alla är direkt länkade till produkterna. Håll alla dina filer och allt ditt multimedieinnehåll säkert, uppdaterat och tillgängligt för alla ansvariga team. Skapa användarroller och behörigheter för att få rätt personer att arbeta med rätt sak. Allt från samma PIM. Nyfiken på mer information? Boka ett möte med en PIM-expert idag. Lär dig mer om Plytix

Funktioner

  • Innehållsskapande
  • Digital tillgångshantering
  • Masterhantering
  • Dokumenthantering
  • Versionskontroll
xDM från Semarchy utnyttjar smarta algoritmer och materialdesign för att stärka intelligent PIM. Lär dig mer om Semarchy xDM
Semarchy har skapat Intelligent Data Hub. xDM-plattformen löser utmaningarna för företagsproduktinformationshantering (product information management, PIM) för några av de mest välkända varumärkena i USA och Europa. Denna flexibla plattform utnyttjar smarta algoritmer och materialdesign för att parallellt förenkla dataförvaltning, kvalitet, berikning och arbetsflöden. Lär dig mer om Semarchy xDM

Funktioner

  • Innehållsskapande
  • Digital tillgångshantering
  • Masterhantering
  • Dokumenthantering
  • Versionskontroll
Prisbelönt SaaS-lösning för integrering, optimering och distribution av produktinformation. Lär dig mer om Productsup
Productsup tillhandahåller prisbelönt SaaS för integrering, optimering och distribution av produktinformation i handeln. Med en rad olika lösningar som flödeshantering, marknadsintegration, onboarding av säljare och syndikering av produktinnehåll är Productsup den perfekta följeslagaren för PIM-system. Programvaran hjälper varumärken och återförsäljare att validera, strukturera och berika sitt produktinnehåll för tusentals detaljhandelskanaler och digitala kanaler, inklusive Amazon, Walmart, Google och Facebook. Lär dig mer om Productsup

Funktioner

  • Innehållsskapande
  • Digital tillgångshantering
  • Masterhantering
  • Dokumenthantering
  • Versionskontroll
Sales Layer är en SaaS-baserad PIM som tillhandahåller en flexibel produktinformationslösning med marknadens snabbaste implementering. Lär dig mer om Sales Layer
Sales Layer är en SaaS-baserad PIM som erbjuder en smidig lösning med marknadens snabbaste implementering. Sales Layer löser komplexa frågor i produktinformationsfält, produktinformationsversionskontroll och informationsflödet genom produktleveranskedjan. Med centraliserad affärsinformation från ERP, CRM och CMS skapar Sales Layer en molnbaserad databas med delbar, säker och hanterbar produktinformation. Lär dig mer om Sales Layer

Funktioner

  • Innehållsskapande
  • Digital tillgångshantering
  • Masterhantering
  • Dokumenthantering
  • Versionskontroll
inRiver PIM ger e-handelsexperter möjligheten att skapa, underhålla och distribuera kvalitativ produktinformation. Lär dig mer om inriver PIM
inRiver är skapad för marknadsförare och är tillräckligt säker för IT-team. Den hjälper företag att utarbeta bättre produktberättelser och skapa fantastiska e-handelsupplevelser. inRiver PIM ger marknadsförare, handelspersoner och e-handelsexperter möjligheten att skapa personanpassat och relevant omnikanalinnehåll. Denna lösning är utformad för att vara anpassningsbar för marknadsförare och tillräckligt strukturerad för datastyrning. Det bidrar till att öka försäljningen, minska produktreturer och skapa bättre kundupplevelser. Lär dig mer om inriver PIM

Funktioner

  • Innehållsskapande
  • Digital tillgångshantering
  • Masterhantering
  • Dokumenthantering
  • Versionskontroll
Intellimas är en förstklassig UI för din PIM-strategi. Programvaran hämtar enkelt företagsdata och har ett kalkylblads-UI som är byggt för snabbhet. Lär dig mer om Intellimas
De flesta PIM-projekt har dataluckor som vanligtvis fylls av ett kalkylblad eller anpassad utveckling. Intellimas är en app som lämpar sig för att fylla dessa luckor, samtidigt som den hjälper dig att hantera referensdata. Använd rutnäts- och/eller formulärs-UI för bästa anpassning till din process. Ännu viktigare är att Intellimas är byggt för direkt hämtning av huvuddata, vilket kan utökas med användardefinierade fält och affärslogik för en komplett process. Intellimas tabellstruktur och servicebuss ger enkel integrering. Lär dig mer om Intellimas

Funktioner

  • Innehållsskapande
  • Digital tillgångshantering
  • Masterhantering
  • Dokumenthantering
  • Versionskontroll
Sköt ditt innehåll med prisbelönta DAM+PIM+MRM-lösningar och tjänster utöver det vanliga. Lär dig mer om Widen Collective
Widen erbjuder dokumenthantering för företag. Capterra-användare har gett dem utmärkelser för Bästa värde och Användarvänlighet. Widen gör vad de lovar och strävar efter att vara den bästa delen av sina kunders dag, varje dag. Främst inriktad på medelstora till stora företag med mer än 1 000 anställda ger Widens molnbaserade lösningar för DAM, PIM, arbetsflöde och varumärkeshantering dig en komplett upplevelse av högkvalitativ programvara och jättebra service. Lär dig mer om Widen Collective

Funktioner

  • Innehållsskapande
  • Digital tillgångshantering
  • Masterhantering
  • Dokumenthantering
  • Versionskontroll
Bynder är en molnbaserad lösning för marknadsförare som vill förenkla hanteringen av digitala tillgångar via en central portal. Lär dig mer om Bynder
Utsedd till Leader av Forrester Wave Digital Asset Management for Customer Experience, rapporten för kvartal 1, 2022. Bynder är det enklaste sättet att professionellt hantera dina digitala tillgångar. Se till att dina team talar samma språk och samarbetar i realtid med redigering och godkännande, förenklad fildelning och lagring samt automatisk formatering för olika kanaler och filtyper. Lösningen erbjuder en central, molnbaserad portal för alla företagets marknadsföringsmaterial och meddelanden. Lär dig mer om Bynder

Funktioner

  • Innehållsskapande
  • Digital tillgångshantering
  • Masterhantering
  • Dokumenthantering
  • Versionskontroll
Samarbetsbaserad, omnikanals- och API-driven SaaS för produktinformationshantering. Lär dig mer om Bluestone PIM
Bluestone grundades 2016 för att bygga Bluestone produktinformationshantering (product information management, PIM), en nyskapande SaaS-plattform för PIM. Att underhålla tusentals produkter är förstås ett jobb som måste tas på allvar, och att centralisera produktinformationen är också en grundläggande fördel med de flesta PIM-lösningar. Men det unika värdet av Bluestone PIM är den extrema flexibiliteten i att ansluta nya försäljningskanaler och de möjligheter som apparna på den växande Bluestone PIM Marketplace skapar. Lär dig mer om Bluestone PIM

Funktioner

  • Innehållsskapande
  • Digital tillgångshantering
  • Masterhantering
  • Dokumenthantering
  • Versionskontroll
Katana PIM är ett starkt och flexibelt flerspråkigt PIM-system med funktioner som hjälper ditt företag att bli mer effektivt. Lär dig mer om Katana PIM
Katana PIM är ett kraftfullt och skalbart system som låter dig hantera alla dina produkter snabbt och säkert. Det hjälper dig att samla in, kontrollera och publicera all produktinformation från din organisation på ett konsekvent sätt. Genom att hantera dina leverantörer och dina data i detta system har du alltid en komplett och konsekvent översikt över dina produkter. Katana PIM samlar alla dina produkter i ett enda system och visar dig snabbt hur komplett din produktinformation är och var. Lär dig mer om Katana PIM

Funktioner

  • Innehållsskapande
  • Digital tillgångshantering
  • Masterhantering
  • Dokumenthantering
  • Versionskontroll
CHILI publisher låter varumärken skapa smarta mallar för tryck och digitala utskrifter så att vem som helst kan skapa kreativt innehåll för varumärket. Lär dig mer om CHILI publisher
CHILI publisher integreras med din PIM-programvara. Låt alla användare oavsett kompetens redigera anpassningsbara dokument i en webbläsare eller automatisera helt genereringen av grafik. CHILI publicerar utdatafiler som är redo att användas för utskrift och digitalt i praktiskt taget alla applikationer. Lär dig mer om CHILI publisher

Funktioner

  • Innehållsskapande
  • Digital tillgångshantering
  • Masterhantering
  • Dokumenthantering
  • Versionskontroll
eStoreContent is Software as a Service (SaaS) that includes everything you need to create, manage and deliver rich product page content Lär dig mer om eStoreContent
The complete Product Information Management (PIM) platform for e‑commerce content creation, approval, hosting, management & retail-partner syndication. Automate e-content related processes to ensure your brand's presentation on e-retailer sites wins shoppers' hearts and minds when they stand in front of the digital shelf. Lär dig mer om eStoreContent

Funktioner

  • Innehållsskapande
  • Digital tillgångshantering
  • Masterhantering
  • Dokumenthantering
  • Versionskontroll
Kontainer PIM och DAM är ett säkert, elegant och användarvänligt nav för produktdatadistribution och bildbank i en plattform.
Kontainer är en av de mest eleganta och användarvänliga PIM+DAM-systemen för företag som vill organisera produktdata, varumärkesbilder, storleksguider, videor osv. på ett enda ställe och kunna dela dem internt och externt. Ett professionellt och GDPR-säkert B2B-alternativ till Dropbox, WeTransfer osv. Kontainer tillhandahåller branschspecifika funktioner och integrationer som stöder ditt företags användning av digitala tillgångar över olika plattformar och kanaler. Integrering med CMS, CRM ERP, e-postmarknadsföring osv. Lär dig mer om Kontainer

Funktioner

  • Innehållsskapande
  • Digital tillgångshantering
  • Masterhantering
  • Dokumenthantering
  • Versionskontroll
DAM + PIM specifically for product companies. Easily manage and share all your marketing content. Trusted by major brands.
Amplifi.io's Product Information Management (PIM) software makes it easy to tell complete marketing stories and ensure your brand wins on the digital shelf. Easily share product information, images, videos, docs, and other files to key stakeholders. Amplifi.io helps major product brands tell compelling stories, stay organized, and share critical marketing content across all the people, partners, and programs that contribute to revenue growth. Trusted by top brands Skullcandy, Targus, and more. Lär dig mer om Amplifi.io

Funktioner

  • Innehållsskapande
  • Digital tillgångshantering
  • Masterhantering
  • Dokumenthantering
  • Versionskontroll
Salsify product experience management (PXM) unites product content management, a broad commerce ecosystem & actionable insights.
Salsify empowers brand manufacturers to deliver the product experience consumers demand anywhere they shop online. Our product experience management platform (PXM) combines the power of PIM and DAM capabilities, the industrys broadest commerce ecosystem, and actionable insights to orchestrate compelling product experiences through every digital touchpoint. Global brands including Coca-Cola, Bosch, GSK, Rawlings, and Fruit of the Loom use Salsify every day to stand out on the digital shelf. Lär dig mer om Salsify

Funktioner

  • Innehållsskapande
  • Digital tillgångshantering
  • Masterhantering
  • Dokumenthantering
  • Versionskontroll
Talkoot PIM is the only product information management system built to enable deeper, more consumer-focused product storytelling.
A cloud based content authoring and management solution. A PIM for companies who know the importance of good copy. Talkoot Includes a proven copy workflow, ability to import and export content, team collaboration, and copy reuse from season to season. With Talkoot, you can make sure every ecommerce description, retail headline, product tweet and banner adand all their translationsare singing from the same shopper-friendly, brand-right, legally blessed songbook. Lär dig mer om Talkoot

Funktioner

  • Innehållsskapande
  • Digital tillgångshantering
  • Masterhantering
  • Dokumenthantering
  • Versionskontroll
One Platform. Total Commerce Control.
Linnworks connects, manages and automates commerce operations, powering businesses to sell wherever their customers are and capture every revenue opportunity. With more than 100 integrations, Linnworks enables businesses to manage their multichannel inventory, orders and fulfillment from a centralized platform and provides deep insights for business planning and growth. As both Amazon and eBay’s largest European commerce partner, Linnworks processes $8bn+ GMV each year globally. Lär dig mer om Linnworks

Funktioner

  • Innehållsskapande
  • Digital tillgångshantering
  • Masterhantering
  • Dokumenthantering
  • Versionskontroll
Binds the technology of EKR PIM and the EKR Orchestra method to support R&D, marketing, technical documentation, and training offices.
With precision and ease of use EKR ORCHESTRA allows you to collect and access organized, synchronized, non-duplicated information (single source of truth); categorized according to different states (draft, approved. etc) and always tracked; immediately available from all operators involved. EKR ORCHESTRA is composed of software and process, which allows to streamline the work and enhance the professionalism of the technical and marketing departments, saving time and improving the overall quality Lär dig mer om EKR Orchestra

Funktioner

  • Innehållsskapande
  • Digital tillgångshantering
  • Masterhantering
  • Dokumenthantering
  • Versionskontroll
Contentserv kombinerar PIM, MDM och MXM för att leverera banbrytande produktupplevelser.
Contentserv gör det möjligt för återförsäljare och varumärken att utveckla banbrytande produktupplevelser till sina kunder. Över 300 kunder i 89 länder använder den här lösningen. Genom att kombinera PIM, MDM och MXM får återförsäljare och varumärkesägare möjligheten att skapa och dela de produktupplevelser som deras kunder efterfrågar idag och i morgon på alla kanaler. Lär dig mer om Contentserv

Funktioner

  • Innehållsskapande
  • Digital tillgångshantering
  • Masterhantering
  • Dokumenthantering
  • Versionskontroll
Lengow is the e-commerce automation solution helping brands improve performance, automate business processes and grow internationally.
Lengow is the e-commerce automation solution helping brands improve performance, automate business processes and grow internationally. Lengow is the key to strong profitability and visibility for products sold by e-retailers around the world on all distribution channels: marketplaces, comparison shopping engines, affiliate platforms and display/retargeting platforms. Since 2009, Lengow has merged over 1,600 partners to provide a powerful platform to its 4,600 retailers in 42 countries globally. Lär dig mer om Lengow

Funktioner

  • Innehållsskapande
  • Digital tillgångshantering
  • Masterhantering
  • Dokumenthantering
  • Versionskontroll
The Product Marketing Platform to build and optimise flawless data feeds, manage orders and inventory, all in one place.
At Intelligent Reach, we help Brands, Retailers and their Digital Agencies dramatically enhance digital revenues through product data. We've designed the intuitive Product Marketing Platform to help e-commerce and digital teams to build flawless data feeds, distribute catalogue across 1,400+ with no IT dependency, set up A/B tests in few clicks, and manage orders and inventory, all in one place. Lär dig mer om Intelligent Reach

Funktioner

  • Innehållsskapande
  • Digital tillgångshantering
  • Masterhantering
  • Dokumenthantering
  • Versionskontroll
A single platform, omnichannel approach to deliver customer-focused commerce from order to fulfillment, in weeks or months.
enVista's Unified Commerce Platform delivers a Point of Sale, mPOS, OMS, PIM, eCommerce, and Vendor Dropship cloud platform for mid-market to Tier 1 retailers. If managing inventory across multiple stores, enterprise selling, saving the sale from anyplace and anywhere is important. Let us help YOU create brand ambassadors. Lär dig mer om Unified Commerce Platform

Funktioner

  • Innehållsskapande
  • Digital tillgångshantering
  • Masterhantering
  • Dokumenthantering
  • Versionskontroll
PIM-system med öppen källa utformat för återförsäljare med funktioner som dataimport, produktklassificering, dataredigering och dataexport.
Akeneo är ett snabbt växande programvaruföretag som erbjuder en PIM-lösning med öppen källa som dramatiskt förenklar kataloghanteringsprocesserna. Akeneo PIM gör det enkelt för återförsäljare och varumärken på B2C- och B2B-marknader att samla in data från alla källor, berika och kontrollera produktinformationens kvalitet och distribuera den till flera kanaler, t.ex. e-handel, mobil, tryck och försäljningsställen. Lär dig mer om Akeneo PIM

Funktioner

  • Innehållsskapande
  • Digital tillgångshantering
  • Masterhantering
  • Dokumenthantering
  • Versionskontroll
Product information management solution that enables businesses to manage workflows, multi-criteria search, data import/export, & more.
Quable PIM is a cutting-edge SaaS solution that provides brands, manufacturers and distributors with the opportunity to enhance their Product Information Management and their omnichannel distribution. With its efficient, innovative and user-friendly interface, it has never been easier to centralize, harmonize and distribute product data on every channel. Lär dig mer om Quable PIM

Funktioner

  • Innehållsskapande
  • Digital tillgångshantering
  • Masterhantering
  • Dokumenthantering
  • Versionskontroll
THRON, the Enterprise Content Platform to maximize efficiency and reduce costs related to digital content management.
With THRON's PIM you can create unique, multimedia, interactive product catalogs across all your channels, online and offline. Import product information from external systems; quickly associate product information and content; automatically publish and update your catalog on any channel, saving valuable time with each update and collecting valuable insights on your published product content through Content Intelligence. Lär dig mer om THRON

Funktioner

  • Innehållsskapande
  • Digital tillgångshantering
  • Masterhantering
  • Dokumenthantering
  • Versionskontroll
Retailers and distributors receive high-quality product information mapped to their needs as a result of data feed expertise.
Syndigo's Product Experience Management Platform allows retailers, distributors and manufacturers to access all of their product data and digital assets from one single location. With this product suppliers and manufacturers can now be sure all their sales channels have the same rich product information. Through the standardized content, retailers can now consume far more data than ever before. Allowing for a faster speed to market and an expansion of product lines in-store and online. Lär dig mer om Syndigo

Funktioner

  • Innehållsskapande
  • Digital tillgångshantering
  • Masterhantering
  • Dokumenthantering
  • Versionskontroll
XC-Showroom provides the fastest-to-implement and the most affordable PIM/DAM and Content Supply Chain platform in the market!
XC by xCircular is the cloud platform for retail and enterprise customers combining four key functions: 1) PIM as product master database for e-commerce; 2) DAM enabling search, view and repurpose of all types of digital assets; 3) Automated digital and print ad creation from product contents to multiple target channels; 4) Automatic content distribution along the supply chain. More solutions include product showrooms, rebranding, asset conversion, 360 photos, product collage-based shopper UX. Lär dig mer om XC Showroom PCM

Funktioner

  • Innehållsskapande
  • Digital tillgångshantering
  • Masterhantering
  • Dokumenthantering
  • Versionskontroll
Exenta's suite includes ERP, PLM, SFC, Aptean Pay, Aptean eCommerce, and more.
Exenta from Aptean is the premiere fashion supply chain software serving the apparel and soft goods industry. As leaders in state-of-the-art, end-to-end, ERP, PLM and SFC fashion software, we combine intuitive, best-in-class technology with a relentless focus on achieving excellence. Our fashion supply chain solutions empower more than 41,000 users across nine industries in 15 countries. Additionally, our logistics management system helps our customers save approximately $1.4 billion annually. Lär dig mer om Exenta

Funktioner

  • Innehållsskapande
  • Digital tillgångshantering
  • Masterhantering
  • Dokumenthantering
  • Versionskontroll
Poleepo is the most complete solution to manage and develop your multichannel sales. Multi-channel intelligence in the cloud.
Poleepo is the most complete solution to manage and develop your multichannel sales. Thanks to our intelligent algorithms you will be able to optimize costs and times of managing catalogs of suppliers, products, and related multichannel publications, orders, and related stocks and choose the best courier for your shipments. Poleepo is the first platform that allows you to have all the integrations you need to manage online sales at 360 degrees. Lär dig mer om Poleepo

Funktioner

  • Innehållsskapande
  • Digital tillgångshantering
  • Masterhantering
  • Dokumenthantering
  • Versionskontroll
Provides retailers with optimized product information on-demand to increase sales, reduce costs, and grow at scale.
Provides retailers with optimized product information on-demand to increase sales, reduce costs, and grow at scale. Lär dig mer om Product Information as a Service

Funktioner

  • Innehållsskapande
  • Digital tillgångshantering
  • Masterhantering
  • Dokumenthantering
  • Versionskontroll
On Page® is a PIM and a unique solution to create, update and publish price lists, catalogs, websites and apps automatically.
PIM (Product Information Manager), simple and intuitive, perfectly fit for B2B and B2C companies, SMEs, Marketing offices and technical sales teams. On Page, the innovative PIM and Communication Data Manager that lets you easily manage, update and publish in real time all kinds of product information on paper documents, web pages and mobile apps. It integrates with any database, e-commerce platform and marketplace. Lär dig mer om On Page

Funktioner

  • Innehållsskapande
  • Digital tillgångshantering
  • Masterhantering
  • Dokumenthantering
  • Versionskontroll
Digital resurshanteringslösning som hjälper företag att påskynda samarbete inom och utanför organisationen.
brahms är den självklara digitala tillgångsförvaltaren. Ge anställda i din organisation möjlighet att strukturera, hitta, lokalisera och dela digitala tillgångar med hjälp av tids- och rollbaserade arbetsflöden. Öka värdet på ditt varumärke genom att påskynda samarbete inom och utanför din organisation. Lär dig mer om brahms

Funktioner

  • Innehållsskapande
  • Digital tillgångshantering
  • Masterhantering
  • Dokumenthantering
  • Versionskontroll
Accelerate your online business. Increase sales & cut costs with powerful merchandising capability & automated syndication.
Product Information Management System, or PIM, operating as your core data repository – your single source of truth – for all product information. Any online retailer that desires to sell more & work smarter using powerful merchandising tools and automated product listings to popular eCommerce platforms (ex. Shopify) or marketplaces (ex. Amazon, Walmart) We have a solution for your business needs & budget, including System Integration Services (ex. iPaaS, ERP). Price starts at $99usd / Month Lär dig mer om Jasper PIM

Funktioner

  • Innehållsskapande
  • Digital tillgångshantering
  • Masterhantering
  • Dokumenthantering
  • Versionskontroll
Product information management designed to increase the efficiency, control and quality of your product information handling.
Pimberly is a powerful cloud-based PIM (Product Information Management) platform that synchronises all aspects of product data management processes. Pimberly enables businesses to create amazing online experiences with richer, differentiated product descriptions. The platform increases speed to market, facilitates product launches and overseas expansion Lär dig mer om Pimberly PIM

Funktioner

  • Innehållsskapande
  • Digital tillgångshantering
  • Masterhantering
  • Dokumenthantering
  • Versionskontroll
What makes us different from many other providers? In addition to the DAM system, 4ALLPORTAL also offers a PIM solution.
What is special about us? DAM and PIM in one tool! What makes us different from many other providers? In addition to the DAM system, 4ALLPORTAL also offers a PIM solution. Both solutions can be integrated into one platform. This is convenient because instead of two or more different tools, only one is needed. In addition, our system has an open programming interface (REST-API) that allows users to connect other applications such as WordPress, GoogleDrive or Slack to their DAM tool. Lär dig mer om 4ALLPORTAL

Funktioner

  • Innehållsskapande
  • Digital tillgångshantering
  • Masterhantering
  • Dokumenthantering
  • Versionskontroll
ANTEROS is technology leader for the efficient maintenance of product data (PIM), media (MAM) and the crossmedia publishing.
ANTEROS is the technology-leading PIM system. With a flexible data model, comprehensive functionality and a flexible integration framework, it comes with many ready-to-use modules which can be configured to your requirements. It provides features to manage product data in an efficient way and even very complex data are covered in an appropriate way. The integration framework allows to connect systems such as ERP, CRM or CAD to ANTEROS and to export data in various formats for customers/traders Lär dig mer om ANTEROS

Funktioner

  • Innehållsskapande
  • Digital tillgångshantering
  • Masterhantering
  • Dokumenthantering
  • Versionskontroll
SyncForce is a unique software system that connects product pipeline collaboration with product information distribution.
SyncForce is a unique software system that connects product pipeline collaboration with product information distribution. The SyncForce Product Succes Platform helps consumer & professional packaged goods manufacturers accelerate product development through better end-2-end communication. Another key hallmark of the solution is the ability to ensure complete and consistent digital availability across all channels and customers. Lär dig mer om SyncForce

Funktioner

  • Innehållsskapande
  • Digital tillgångshantering
  • Masterhantering
  • Dokumenthantering
  • Versionskontroll
Project information management software specifically designed for the architectural and engineering industry
Project information management software specifically designed for the architectural and engineering industry. Empower your teams to be more efficient so they can spend more time on billable work. Deltek Project Information Management (PIM) is the one source of truth for corporate and project information, providing easy access to the latest versions of emails, documents and drawings. Lär dig mer om Deltek PIM

Funktioner

  • Innehållsskapande
  • Digital tillgångshantering
  • Masterhantering
  • Dokumenthantering
  • Versionskontroll
PIM / DAM and Publishing solution for industrial and construction manufacturers and distributors
NEXTPAGE© is a PIM / DAM / Publishing solution, 100% Web accessible, without addition of plug-in. It is a standard solution, customizable to any data model and to your processes (workflow, advanced users rights). It also integrates a publication module, based on InDesign Server, to allow a collaborative work around the print documentation. NEXTPAGE© can easily be interfaced with other information systems (ERP / websites) and can facilitate the integration of various sources of data. Lär dig mer om NEXTPAGE

Funktioner

  • Innehållsskapande
  • Digital tillgångshantering
  • Masterhantering
  • Dokumenthantering
  • Versionskontroll
Znode's native PIM provides the configuration and flexibility to execute modern ecommerce product data management processes.
Znode delivers a native product information management module that is a necessity in addressing modern day ecommerce merchandising requirements. As product catalogs continue to expand, capabilities such as unlimited attribution, product category associations to multiple store catalogs, unique customer catalogs per website, configurable merchandising, and management of product detail data by user, account and profile segment are a sample of PIM capabilities offered within Znode. Lär dig mer om Znode

Funktioner

  • Innehållsskapande
  • Digital tillgångshantering
  • Masterhantering
  • Dokumenthantering
  • Versionskontroll
Our easy-to-use web-based PIM makes it easy to manage, standardize, enhance, and output product data to websites and catalogs.
eCentral allows you to manage all product data including categories, images, features, specifications, prices, and much more... Standardize data and output directly to your website, InDesign or built in creation for printed materials like catalogs, price lists, data sheets and reports. Create web catalogs and customer portals for easy navigation and search on your products. It allows to push data to various channels like web, print, mobile and other formats. API's available for easy integration. Lär dig mer om eJeeva Central

Funktioner

  • Innehållsskapande
  • Digital tillgångshantering
  • Masterhantering
  • Dokumenthantering
  • Versionskontroll
censhare omnichannel content platform lets brands connect with audiences on any channel, in any language, locally & globally.
censhare Product Information Management (PIM) integrates all product data into a single record that feeds communication. From specifications to prices, customer service information to usage rights, PIM enables the central management and automatic updating of all product data. Sales and marketing teams, and any other function, will always have the latest product data at their fingertips to quickly, accurately, and consistently create powerful customer experiences for all channels. Lär dig mer om censhare

Funktioner

  • Innehållsskapande
  • Digital tillgångshantering
  • Masterhantering
  • Dokumenthantering
  • Versionskontroll
Multidomain Master Data Management Solution. Gather, manage and share diverse master data across your information supply chain.
Stibo Systems, the master data management company, is the trusted source of MDM solutions based on a unique business-first, people-centric approach -- the driving force behind forward-thinking global companies that have unlocked the strategic value of their master data; improving the customer experience, driving innovation and growth, and creating an essential foundation for digital transformation. Stibo Systems is a privately held subsidiary of the Stibo A/S group, founded in 1794. Lär dig mer om STEP

Funktioner

  • Innehållsskapande
  • Digital tillgångshantering
  • Masterhantering
  • Dokumenthantering
  • Versionskontroll
PIM tool that enables publishing of product information through supplier collaboration, editable channel previews, and more.
PIM tool that enables publishing of product information through supplier collaboration, editable channel previews, and more. Lär dig mer om Product 360

Funktioner

  • Innehållsskapande
  • Digital tillgångshantering
  • Masterhantering
  • Dokumenthantering
  • Versionskontroll
Channel management tool that helps consolidate product data, synchronize inventory, and offer promotions to increase conversion rates.
Comestri is an eCommerce SaaS platform enabling integration between physical retail and digital commerce. Retailers can: PIM - Enrich product information & aggregate inventory/pricing to tailor a product experience for each channel Channel Manager - Connect to 40+ channels via pre-built integrations including; ecommerce webstores, marketplaces, marketing & social. OMS/DOM - Manage ATS inventory, fulfil & ship orders, cross border, enable click & collect, ship from store & in-store returns Lär dig mer om Comestri

Funktioner

  • Innehållsskapande
  • Digital tillgångshantering
  • Masterhantering
  • Dokumenthantering
  • Versionskontroll
Pimics is a PIM software delivered as an extension of Dynamics 365 Business Central.
Pimics is a PIM software delivered as an extension of Dynamics 365 Business Central. For companies using the Dynamics ERP from Microsoft (NAV or BC) this close integration presents many advantages, that you can read about here: https://www.pimics.com/en/Blog/What-do-you-get-from-Pimics Lär dig mer om Pimics

Funktioner

  • Innehållsskapande
  • Digital tillgångshantering
  • Masterhantering
  • Dokumenthantering
  • Versionskontroll
Unlock your multichannel business growth & improve customer experience, thanks to Mosaïq, the all-in-one product management platform.
Stop wasting time and opportunities because of a complex product information management and poor multichannel strategy. Mosaïq unlocks your business growth and brings you competitive advantage by helping you organize your data, fuel efficient multi-channel strategies and boost your sales. Thanks to the SAAS Mosaïq platform : - Enrich your product information - Eliminate errors - Improve the customer experience - Reduce your time-to-market - Boost your sales Lär dig mer om Mosaïq

Funktioner

  • Innehållsskapande
  • Digital tillgångshantering
  • Masterhantering
  • Dokumenthantering
  • Versionskontroll
LAGO's built in PIM is a powerful enterprise tool to manage product data across multichannel production.
The LAGO PIM handles challenges with ease, helping your company take control of complex product data and making it work for your business. We centralize the article and price data, as well as text and links to related images and video, and provide an efficient workflow for importing and reconciling data from outside sources. Once collected in the LAGO PIM, your data are media-neutral and available for marketing and sales campaigns using both print and digital channels. Lär dig mer om LAGO

Funktioner

  • Innehållsskapande
  • Digital tillgångshantering
  • Masterhantering
  • Dokumenthantering
  • Versionskontroll
Atlan är en modern dataarbetsyta med visionen att möjliggöra datademokratisering inom organisationer.
Atlan är en modern dataarbetsyta med visionen att möjliggöra datademokratisering inom organisationer och samtidigt upprätthålla högsta standard för styrning och säkerhet. Alla olika användare i dagens moderna datateam, från dataingenjörer till företagsanvändare, som förenas för att samarbeta på Atlan. Genom att möjliggöra upptäckt av data, kontextdelning, styrning och säkerhet, kan team frigöra upp till 30 % av sin tid och ersätta manuella, repetitiva uppgifter med automatisering och minimera länkade aktiviteter Lär dig mer om Atlan

Funktioner

  • Innehållsskapande
  • Digital tillgångshantering
  • Masterhantering
  • Dokumenthantering
  • Versionskontroll