Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Programvara för Managed Service Providers (MSP)

MSP-programvara eller programvara för Managed Service Providers hjälper leverantörer av funktionstjänster med fjärransluten nätverksskanning, systemanalys och ärendehantering för flera kunder. Spara tid med en central instrumentbräda som ger dig verksamhetskritisk systemövervakning. Programvara för funktionstjänster kan också hjälpa ditt företag med kundfakturering. Använd Capterra för att hitta rätt MSP-program för ditt företag i Sverige. Managed Service Providers kan också vara intresserade av IT-system, programvara för IT-tjänster och ITSM-verktyg.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Programvara för Managed Service Providers (MSP)

41 resultat

Atera är en utmärkt allt i ett-plattform för MSP. Obegränsat antal enheter, fasta kostnader. Så enkelt är det. Prova gratis idag. Lär dig mer om Atera
Atera är en utmärkt allt i ett-plattform för MSP. Allt du behöver inkluderas i deras integrerade lösning. Fullständig RMM, PSA, fjärråtkomst, hantering av programfixar, fakturering, rapporter och mycket mer. Ateras nyskapande prismodell hjälper tjänsteleverantörer att få sitt företag att växa utan extra kostnader. Alla abonnemang inkluderar obegränsat antal enheter och du betalar endast per tekniker. Påbörja din 30 dagar långa testperiod idag. Inget kreditkort behövs. Lär dig mer om Atera

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Anpassningsbara rapporter
  • Schemaläggning
  • Självbetjäningsportal
  • Kundtjänsthantering
  • Serverövervakning
  • Konfigurationshantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Fakturering
  • Instrumentbräda
  • Patchhantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
HaloPSA samlar allt som en MSP behöver på en central plats. Lär dig mer om HaloPSA
HaloPSA är en heltäckande lösning utformad för MSP:er och tjänsteleverantörer. HaloPSA ger dig möjlighet att hantera hela ditt företag med kraftfulla, användningsklara funktioner. Plattformen erbjuder funktioner som tidsuppföljning och fakturering, avancerad rapportering, tillgångshantering, fjärråtkomst, sömlösa integrationer, automatisering, projektledning och CRM. Eftersom tjänsten är skräddarsydd för dina krav och har ett intuitivt användargränssnitt kan du åtgärda dina kundärenden med en obegränsad PSA-lösning. Lär dig mer om HaloPSA

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Anpassningsbara rapporter
  • Schemaläggning
  • Självbetjäningsportal
  • Kundtjänsthantering
  • Serverövervakning
  • Konfigurationshantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Fakturering
  • Instrumentbräda
  • Patchhantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
NinjaRMM är NinjaOne:s kraftfulla lättanvända RMM, som erbjuder alla funktioner, flexibilitet och kraft MSP:er behöver. Lär dig mer om NinjaOne
NinjaRMM är NinjaOnes kraftfulla lättanvända RMM, som erbjuder alla funktioner, flexibilitet och kraft som MSP:er behöver i ett snabbt konfigurerat och lätt-att-använda-paket. Vår centraliserade, policybaserade hanteringsmetod sätter automatisering i centrum för din strategi för endpoint-hantering medan Ninjas moderna användargränssnitt driver fram radikala förbättringar av teknikernas effektivitet. Utan några implementeringsavgifter, enkel prissättning per agent och den bästa supporten, NinjaRMM är skapat för hur MSP:er fungerar. Lär dig mer om NinjaOne

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Anpassningsbara rapporter
  • Schemaläggning
  • Självbetjäningsportal
  • Kundtjänsthantering
  • Serverövervakning
  • Konfigurationshantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Fakturering
  • Instrumentbräda
  • Patchhantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Miradore är en molnbaserad UEM-plattform som erbjuder ett smartare sätt att säkert hantera Android-, iOS-, macOS- och Windows-enheter. Lär dig mer om Miradore
Miradore är en molnbaserad plattform för hantering av mobila enheter som erbjuder ett smartare sätt att säkert hantera både företagsägda och personliga Android-, iOS-, macOS- och Windows-enheter. Med Miradore kan du hålla dig uppdaterad om alla dina enheter, automatisera enhetshanteringen i flera operativsystem, distribuera verksamhetskritiska appar och säkra dina företagsdata. Att komma igång är enkelt och alltid gratis, och när det behövs kan du låsa upp ytterligare funktioner med de två betalda planerna. Lär dig mer om Miradore

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Anpassningsbara rapporter
  • Schemaläggning
  • Självbetjäningsportal
  • Kundtjänsthantering
  • Serverövervakning
  • Konfigurationshantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Fakturering
  • Instrumentbräda
  • Patchhantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
SolarWinds® RMM är en plattform för övervakning och hantering på distans, som är utformad för att göra det enkelt att hantera, underhålla och skydda IT. Lär dig mer om N-sight
SolarWinds plattform för övervakning och hantering på distans (remote monitoring and management, RMM) är utformad för att förenkla hantering, underhåll och skydd av IT-tillgångar för IT-tjänsteleverantörer och interna IT-specialister. Från en enda webbaserad instrumentpanel får du tillgång till säkerhetsfunktioner som antivirus, uppdateringshantering, e-postskydd och integrerad säkerhetskopiering, utöver dra-och-släpp-automatisering som inte kräver att du lär dig något skriptspråk. Kort sagt är RMM utformat för att ge effektivitet och tillväxt när du växer. Lär dig mer om N-sight

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Anpassningsbara rapporter
  • Schemaläggning
  • Självbetjäningsportal
  • Kundtjänsthantering
  • Serverövervakning
  • Konfigurationshantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Fakturering
  • Instrumentbräda
  • Patchhantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
SolarWinds® N-central®, en fjärrövervaknings- och hanteringsplattform är utformad för att förenkla hanteringen av komplexa IT-nätverk. Lär dig mer om N-central
SolarWinds N-central, en plattform för fjärrövervakning och fjärrhantering är utformad för att hjälpa funktionstjänstleverantör att hantera komplexa nätverk med lätthet. Med omfattande automatisering och djupgående konfigurationsalternativ, säkerhetsfunktioner som antivirus och patchhantering samt integrerad säkerhetskopiering, är N-central byggd för att hjälpa MSP-företag att effektivt hantera komplicerade nätverk från en enda lättanvänd plattform. Lär dig mer om N-central

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Anpassningsbara rapporter
  • Schemaläggning
  • Självbetjäningsportal
  • Kundtjänsthantering
  • Serverövervakning
  • Konfigurationshantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Fakturering
  • Instrumentbräda
  • Patchhantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
SolarWinds Backup erbjuder molnbaserat dataskydd utan kostnad och komplexitet. Förenkla, modernisera, effektivisera. Lär dig mer om Cove Data Protection
SolarWinds Backup är en molnbaserad dataskyddstjänst för servrar, arbetsstationer, affärsdokument och Microsoft 365, som alla hanteras från en enda webbaserad instrumentbräda med flera innehavare. Microsoft 365-skydd täcker Exchange, OneDrive och SharePoint, allt till ett lågt pris per användare. Du kan välja mellan 30 olika datacenter i molnet, priset ingår och det finns automatiserade återställningstester (med skärmdumpsverifiering). Lär dig mer om Cove Data Protection

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Anpassningsbara rapporter
  • Schemaläggning
  • Självbetjäningsportal
  • Kundtjänsthantering
  • Serverövervakning
  • Konfigurationshantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Fakturering
  • Instrumentbräda
  • Patchhantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
ManageEngine OpManager är 5 i 1 integrerad programvara för nätverkshantering för prestandaövervakning, felsökning och feldiagnoser. Lär dig mer om ManageEngine OpManager
ManageEngine OpManager är en integrerad plattform för nätverkshantering som hjälper stora företag, tjänsteleverantörer och små och medelstora företag att hantera sina datacentrum och IT-infrastruktur på ett effektivt och kostnadseffektivt sätt. Programvaran erbjuder övervakning av nätverksprestanda, fysisk och virtuell serverövervakning, trafikanalys, konfigurationshantering, hantering av brandväggsloggar och IP-adresshantering. Programvaran ger företagsvy, e-post-/sms-baserade varningar, arbetsflödesautomatisering, anpassade rapporter och kombinerad ögonblicksbildsvy Lär dig mer om ManageEngine OpManager

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Anpassningsbara rapporter
  • Schemaläggning
  • Självbetjäningsportal
  • Kundtjänsthantering
  • Serverövervakning
  • Konfigurationshantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Fakturering
  • Instrumentbräda
  • Patchhantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Zoho Assist erbjuder ett enkelt och smidigt användargränssnitt för anslutning till fjärrdatorer var som helst i världen.
Få åtkomst till din dator eller mobilenhet var du än befinner dig, när som helst, med Zoho Assist, en smidig lösning för fjärrsupport, skärmdelning och obemannad åtkomst. Kom igång idag med en av branschens säkraste, pålitligaste och mest prisvärda programvaror. Kräver ingen föregående installation. Stöd för flera plattformar finns tillgängligt. Fungerar på alla enheter. Stöder alla större webbproxyer och brandväggar. Lär dig mer om Zoho Assist

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Anpassningsbara rapporter
  • Schemaläggning
  • Självbetjäningsportal
  • Kundtjänsthantering
  • Serverövervakning
  • Konfigurationshantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Fakturering
  • Instrumentbräda
  • Patchhantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Splashtop erbjuder fjärråtkomst och support för affärsprofessionella och IT-team
Splashtop är en omfattande mjukvaruplattform som erbjuder robusta tjänster för fjärråtkomst och fjärrsupport. Globalt erkänd, den betjänar över 30 miljoner kunder från alla hörn av världen, inklusive stora företag och småskaliga företag. Splashtop är utformat för att tillgodose en mängd användningsfall, från enskilda användare som söker personlig fjärråtkomst till IT-professionella som behöver avancerade supportmöjligheter. Splashtop är ISO-certifierad, SOC 2 och GDPR-compliant Lär dig mer om Splashtop

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Anpassningsbara rapporter
  • Schemaläggning
  • Självbetjäningsportal
  • Kundtjänsthantering
  • Serverövervakning
  • Konfigurationshantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Fakturering
  • Instrumentbräda
  • Patchhantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider. Lär dig mer om JIRA Service Management

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Anpassningsbara rapporter
  • Schemaläggning
  • Självbetjäningsportal
  • Kundtjänsthantering
  • Serverövervakning
  • Konfigurationshantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Fakturering
  • Instrumentbräda
  • Patchhantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
MSP-läget i Freshservice hjälper dig att erbjuda förbättrat IT-stöd för flera kunder från en enda plattform.
Freshservice är en onlinelösning för IT-servicehantering (IT service management, ITSM) med en fräsch twist. Den placerar en uppfriskande användarupplevelse ovanpå kraftfulla funktioner för biljetthantering och resurshantering och är en av de mest användarvänliga appen på området. Utöver kärnfunktioner som händelse, problem, ändra, publicering och resurshantering låter Freshservice dig också placera din kunskapsbas i molnet. Lär dig mer om Freshservice

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Anpassningsbara rapporter
  • Schemaläggning
  • Självbetjäningsportal
  • Kundtjänsthantering
  • Serverövervakning
  • Konfigurationshantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Fakturering
  • Instrumentbräda
  • Patchhantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
MSP-vänligt DNS-baserat webbinnehållsfilter som blockerar skadlig kod, försök till utpressningstrojaner och nätfiske medan du får kontroll över webbinnehållet
Webbfiltrering och säkerhetslösning för MSP. Avancerad blockering av skadlig programvara i realtid. DNS-baserat webbinnehållsfilter och webbsäkerhetslager som blockerar skadlig kod, försök till utpressningstrojaner och nätfiske samt kontroll över webbinnehållet. Varje dag filtreras över en halv miljard DNS-förfrågningar och 100 000 iterationer av skadlig kod identifieras för över 1 500 MSP. Moln- och nätslussversioner är tillgängliga. Förbättra din cybersäkerhet nu. Prova en gratis provperiod av WebTitan idag, inklusive support. Lär dig mer om WebTitan

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Anpassningsbara rapporter
  • Schemaläggning
  • Självbetjäningsportal
  • Kundtjänsthantering
  • Serverövervakning
  • Konfigurationshantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Fakturering
  • Instrumentbräda
  • Patchhantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Allt-i-ett-prestationsövervakningsverktyg (SaaS) för DevOps och IT. Övervaka webbplatser, servrar, appar, moln, virtuella maskiner, nätverk med mera.
Site24x7 erbjuder enhetlig molnövervakning för DevOps och IT-drift och övervakar upplevelsen av verkliga användare som använder webbplatser och applikationer från stationära och mobila enheter. Med hjälp av djupgående övervakningsfunktioner kan DevOps-teamen övervaka och felsöka applikationer, servrar och nätverksinfrastruktur, inklusive privata och offentliga moln. Övervakning av slutanvändarens upplevelse sker från mer än 90 platser runt om i världen och olika trådlösa transportörer. Lär dig mer om Site24x7

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Anpassningsbara rapporter
  • Schemaläggning
  • Självbetjäningsportal
  • Kundtjänsthantering
  • Serverövervakning
  • Konfigurationshantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Fakturering
  • Instrumentbräda
  • Patchhantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Kraftfull säkerhetskopiering över flera plattformar och katastrofåterställning som använder det offentliga molnet för att möjliggöra en omfattande dataskyddsstrategi
MSP360 – Hanterad säkerhetskopiering. Enkel. Pålitlig. MSP360 Managed Backup är en lättanvänd säkerhetskopieringslösning med centraliserad hantering, övervakning och rapportering. Plattformen är integrerad med AWS, Wasabi, Backblaze B2 och Microsoft Azure för att möjliggöra förstklassigt dataskydd för Windows, Linux, macOS, VMware, Hyper-V, Microsoft 365 och Google Workspace. Lär dig mer om MSP360 Managed Backup

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Anpassningsbara rapporter
  • Schemaläggning
  • Självbetjäningsportal
  • Kundtjänsthantering
  • Serverövervakning
  • Konfigurationshantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Fakturering
  • Instrumentbräda
  • Patchhantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Tillförlitlig och lätthanterlig säkerhetskopiering för stora och små företag. Nu med förenklad licensiering och aktivt ransomware-skydd
Acronis Cyber Backup håller kostnaderna nere och produktiviteten hög. Det säkerställer obegränsad skalbarhet, skyddar allt arbete och utnyttjar alla lagrings- och/eller molnfunktioner. Genom att balansera värdet av data- och infrastrukturkostnaderna gör dess intuitiva webbaserade hanteringskonsol det enkelt att övervaka och schemalägga säkerhetskopieringar medan inbyggd AI-baserad teknik förhindrar kryptoattacker. Lär dig mer om Acronis Cyber Backup

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Anpassningsbara rapporter
  • Schemaläggning
  • Självbetjäningsportal
  • Kundtjänsthantering
  • Serverövervakning
  • Konfigurationshantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Fakturering
  • Instrumentbräda
  • Patchhantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
VSA är ett kraftfullt verktyg för övervakning och administration på distans (remote monitoring and management, RMM) för MSP-företag. Öka effektiviteten, säkerheten och kostnadsbesparingarna. Begär din demo nu.
VSA är ett kraftfullt verktyg för övervakning och administration på distans (remote monitoring and management, RMM) för MSP-företag. Öka effektiviteten, säkerheten och kostnadsbesparingarna samtidigt som du har full insyn i hela IT-miljön. Kraftfull automatisering gör att du kan automatisera vanliga IT-processer med över 500 skript direkt efter installation. Få realtidssynlighet för patchstatus för alla enheter i din IT-miljö och upptäck och hantera slutpunkter på eller utanför nätverket. Fjärrkontrollen gör det möjligt för MSP-företag att fjärrfelsöka och hantera slutpunkter för slutanvändare oavsett var de befinner sig. Lär dig mer om Kaseya VSA

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Anpassningsbara rapporter
  • Schemaläggning
  • Självbetjäningsportal
  • Kundtjänsthantering
  • Serverövervakning
  • Konfigurationshantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Fakturering
  • Instrumentbräda
  • Patchhantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Hantera och övervaka alla dina kunders Hyper-V VMware-säkerhetskopieringar på en enda molnkonsol, med en månatlig prenumeration. 30 dagars gratis provperiod
Altaro VM Backup för MSP:er är ett månatligt abonnemangsprogram byggt speciellt för MSP:er. Det gör att du kan ge dina kunder pålitlig virtuell säkerhetskopiering, återställning och replikering. Betala per virtuell maskin per månad, med flexibilitet att ställa in din egen prismodell för dina kunder. Du får full åtkomst till alla funktioner för alla kunder, inklusive replikering, CDP, snabbstart, deduplicering, samt möjligheten att hantera alla säkerhetskopior på en central konsol. Prova gratis i 30 dagar. Lär dig mer om VM Backup

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Anpassningsbara rapporter
  • Schemaläggning
  • Självbetjäningsportal
  • Kundtjänsthantering
  • Serverövervakning
  • Konfigurationshantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Fakturering
  • Instrumentbräda
  • Patchhantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
En MSP-plattform för enkel och effektiv hantering av de tekniska behoven hos småföretag på dina egna villkor var du än befinner dig.
Pulseway används av över 6 000 MSP över hela världen och är en enkel men kraftfull plattform för administration på distans (remote monitoring and management, RMM) med avancerad automatisering, färdig programfixmotor, nätverksupptäckt och rapportering. Plattformen erbjuder också säkerhetskopiering, slutpunktsskydd och ett verktyg för automation av professionella tjänster (professional services automation, PSA) för att hantera din verksamhet. Lär dig mer om Pulseway

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Anpassningsbara rapporter
  • Schemaläggning
  • Självbetjäningsportal
  • Kundtjänsthantering
  • Serverövervakning
  • Konfigurationshantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Fakturering
  • Instrumentbräda
  • Patchhantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Accelo kombinerar behoven hos ett CRM, projektplanering, kontrakt, biljetter och mer i en plattform för funktionstjänstleverantör.
Accelo kombinerar de viktigaste behoven hos ett CRM, projektplanering, kontrakt, serviceärenden och mer i en plattform för leverantörer av hanterade tjänster i små till medelstora IT-företag. Med stöd för både traditionella och smidiga metoder för driftshantering kan du enkelt tilldela arbete, följa upp framsteg och se budgetar och lönsamhet i realtid. Spara tid genom att automatisera och få insyn i dina IT-tjänsters prestanda, från prospekt till avslut. Lär dig mer om Accelo

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Anpassningsbara rapporter
  • Schemaläggning
  • Självbetjäningsportal
  • Kundtjänsthantering
  • Serverövervakning
  • Konfigurationshantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Fakturering
  • Instrumentbräda
  • Patchhantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Fjärrövervakning av nätverk och systemhantering i en IoT-värld.
Domotz är en plattform för fjärrövervakning och -hantering för nätverk och anslutna enheter. Domotz erbjuder kraftfull programvara för nätverkshantering för MSP-företag, IT-chefer, integratörer och säkerhetspersonal. Domotz erbjuder den kompletta lösningen för att kostnadseffektivt hantera och övervaka dina kunders nätverk med plug-and-play-konfiguration, en användarvänlig UX och en stor uppsättning funktioner som är tillgänglig från alla webbläsare och mobila enheter. Lär dig mer om Domotz

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Anpassningsbara rapporter
  • Schemaläggning
  • Självbetjäningsportal
  • Kundtjänsthantering
  • Serverövervakning
  • Konfigurationshantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Fakturering
  • Instrumentbräda
  • Patchhantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Allt i ett-programvara för fjärrövervakning och hantering utformad för funktionstjänstleverantörer med enhetsövervakning och ärendesystem
Naverisk är en utmärkt lösning för hantering av fjärrövervakning och administration för MSP och IT-yrkesverksamma som letar efter de viktigaste funktionerna som behövs i RMM-programvara. Allt i en enda allt i ett-lösning. Naverisk tillhandahåller verktyg för enhets- och nätverksskanning, IP-övervakning, varningar, granskning, programfixar, rapportering, ärendehantering, arbetsflöde, automatisering, skript och mycket mer. Dessutom får alla samarbetspartner exceptionell global support för plattformen 24/7 utan extra kostnad. Hämta en gratis provperiod idag. Lär dig mer om Naverisk

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Anpassningsbara rapporter
  • Schemaläggning
  • Självbetjäningsportal
  • Kundtjänsthantering
  • Serverövervakning
  • Konfigurationshantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Fakturering
  • Instrumentbräda
  • Patchhantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Acronis Cyber Protect är en AI-förbättrad integrering av dataskydd med cybersäkerhet i en lösning med en enda tjänsteleverantör
Acronis Cyber Protect Cloud är en lösning med enda tjänsteleverantör som kombinerar funktioner för säkerhetskopiering, skydd mot skadlig kod, säkerhet och hantering, såsom sårbarhetsbedömningar, programfixhantering, URL-filtrering med mera. Nu kan tjänsteleverantörer eliminera komplexiteten och göra säkerhet till en central punkt i sina erbjudanden och samtidigt få fler servicenivåavtal (service level agreement, SLA), minska kundbortfallet och generera mer återkommande intäkter. Lär dig mer om Acronis Cyber Protect Cloud

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Anpassningsbara rapporter
  • Schemaläggning
  • Självbetjäningsportal
  • Kundtjänsthantering
  • Serverövervakning
  • Konfigurationshantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Fakturering
  • Instrumentbräda
  • Patchhantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Comet är en snabb och säker allt i ett-säkerhetskopieringsplattform för MSP som behöver en lösning för BaaS. Enkel och lönsam prissättning.
Comet är en snabb och säker allt i ett-säkerhetskopieringsplattform för MSP som behöver säkerhetskopiering som tjänst (backup-as-a-service, BaaS). Du kontrollerar din säkerhetskopieringsmiljö och lagringsdestination (lokalt, AWS, Google Cloud Storage, Azure, Backblaze, Wasabi eller andra S3-lagringsleverantörer). Säkerhetskopieringsprogramvara som stöder företag i 110 länder på 10 olika språk. Enkel och lönsam prissättning. Inga kontrakt. Support, uppdateringar, replikering och varumärkesprofilering är helt gratis. Testa med en 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Comet Backup

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Anpassningsbara rapporter
  • Schemaläggning
  • Självbetjäningsportal
  • Kundtjänsthantering
  • Serverövervakning
  • Konfigurationshantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Fakturering
  • Instrumentbräda
  • Patchhantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Hantering av mobilenheter och integrerad dator för MSP.
Endpoint Central MSP är en integrerad programvara för hantering av stationära enheter och mobilenheter som hjälper funktionstjänstleverantörer att effektivt hantera sina kunders stationära och bärbara datorer, servrar och mobilenheter från en central punkt. Programvaran är lämplig för små, medelstora och stora MSP. Desktop Central MSP finns i två utgåvor, Free edition och Enterprise edition. Lär dig mer om ManageEngine Endpoint Central MSP

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Anpassningsbara rapporter
  • Schemaläggning
  • Självbetjäningsportal
  • Kundtjänsthantering
  • Serverövervakning
  • Konfigurationshantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Fakturering
  • Instrumentbräda
  • Patchhantering
  • Fjärråtkomst / kontroll