I 18 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara
Ipad kassasystem
Använd Capterra i Sverige för att hitta den bästa Ipad kassasystem för ditt företag.
Capterra tillhandahåller objektivt, oberoende undersökningsmaterial och recensioner från verifierade användare. När du besöker en leverantör via våra länkar kan vi tjäna en förmedlingspremie.
Läs mer
Filterresultat (9)
Tillgängliga länder
Länder där produkten är tillgänglig. Obs! Kundsupport är kanske inte tillgängligt i det landet.
Sverige
Prissättningsalternativ
9 resultat
Sortera efter
Den kompletta POS-programvaran för kemtvättar och tvättomater som fungerar på alla enheter. Inkluderar även upphämtnings- och leveransappar för iOS och Android.
Den kompletta POS-programvaran för kemtvättar och tvättjänster som fungerar med alla datorer, läsplattor och smarttelefoner. CleanCloud är snabbt och enkelt att använda, och ökar produktiviteten i dina butiker. CleanCloud tillhandahåller även iOS- och Android-appar som gör att du kan erbjuda en upphämtnings- och leveranstjänst och få ditt företag att växa.
Några specialfunktioner inkluderar fullständig skrivarsupport, hantering av flera butiker, montering, automatisk fakturering, e-post-/SMS-meddelanden, personalspårning, ruttplanering, kostnadsfria uppdateringar med mera.
Lär dig mer om CleanCloud
...
Läs mer
Funktioner
- Personalhantering
- Kreditkortsbehandling
- Kundkonton
- Försäljningsrapporter
- Lagerspårning
- Real-Time Data
- Tabellhantering
- Rabatthantering
- Försäljningsargument
- Lojalitetsprogram
Ett molnbaserat försäljningsställe för iPad med ett integrerat, webbaserat mobilt skyltfönster som möjliggör online-shopping för slutkonsumenten.
Bindo är ett helt mobilt molnbaserat iPad-försäljningssystem som omedelbart förser din fysiska butik med en online e-handelsbutik. Allt det tunga arbetet är redan gjort. Du skannar en streckkod och får reda på vilken produkt det är fråga om. Du lägger till kunden och spårar deras lojalitet. När du börjar få ont om en produkt utfärdas en inköpsorder. Bindo är mer än en POS – det är en 360-graders detaljhandelslösning som organiserar din butik och förbättrar ditt slutresultat.
Lär dig mer om Bindo POS
...
Läs mer
Funktioner
- Personalhantering
- Kreditkortsbehandling
- Kundkonton
- Försäljningsrapporter
- Lagerspårning
- Real-Time Data
- Tabellhantering
- Rabatthantering
- Försäljningsargument
- Lojalitetsprogram
POS-appen för Android och iPad-surfplattor fungerar även i webbläsaren.
Poster är en surfplattebaserat POS-system för kaféer, restauranger och butiker. Tack vare Posters molnbaserade teknik kommer all din information att förvaras säkert i molnet och synkroniseras över alla dina platser. Poster fungerar också off-line, och om du tappar anslutningen till Internet laddas all din information upp när du är ansluten igen. Du kan minska startkostnaderna avsevärt genom att välja en surfplattebaserad POS, och med en 15-dagars kostnadsfri testversion av Poster är det lättare att avgöra om det är rätt app för dig.
Lär dig mer om Poster POS
...
Läs mer
Funktioner
- Personalhantering
- Kreditkortsbehandling
- Kundkonton
- Försäljningsrapporter
- Lagerspårning
- Real-Time Data
- Tabellhantering
- Rabatthantering
- Försäljningsargument
- Lojalitetsprogram
eHopper är ett kostnadsfritt, mobilt POS-system med gratis bearbetning. Perfekt för detaljhandel och restauranger för att snabba på verksamheten och öka försäljningen.
eHopper är ett kostnadsfritt, mobilt POS-system för Windows-datorer, Android och Poynt. eHopper passar små företag, som snabbmatsrestauranger, kaféer, bagerier, barer, spritbutiker, food trucks och andra detaljhandelsföretag som är ute efter en konsoliderad lösning för att förenkla sin verksamhet och kundservice.
Viktiga funktioner:
Orderhantering
Orderspårning
Kundhantering
Betalningar
Uppdelade betalningar
Kvitton
Lager
Medarbetarhantering
Lär dig mer om eHopper
...
Läs mer
Funktioner
- Personalhantering
- Kreditkortsbehandling
- Kundkonton
- Försäljningsrapporter
- Lagerspårning
- Real-Time Data
- Tabellhantering
- Rabatthantering
- Försäljningsargument
- Lojalitetsprogram
Ett molnbaserat butikssystem för försäljning i butik, online och på språng. Använd ett system för att sälja över alla kanaler.
Öka din försäljning med molnbaserade allt i ett-detaljhandel med butiksbaserad POS-programvara, e-handel, lagerhantering, iPad-app för mobil användning och kraftfull analys. Den fungerar på alla enheter och även offline.
Lär dig mer om Hike
...
Läs mer
Funktioner
- Personalhantering
- Kreditkortsbehandling
- Kundkonton
- Försäljningsrapporter
- Lagerspårning
- Real-Time Data
- Tabellhantering
- Rabatthantering
- Försäljningsargument
- Lojalitetsprogram
Oracle Simphony POS passar restauranger av alla möjliga storlekar och format: casual, snabbservering, oberoende, franchise, pubar, arenor med mera.
Oracle Simphony POS är utvecklat för ambitiösa restauranger. Vårt molnbaserade POS-system kopplar samman alla delar av din verksamhet så att du enkelt kan hantera onlinebeställningar, köksdrift, lager, menyer, leverans, lojalitetsprogram med mera. Realtidsanalyser ingår så att du alltid har koll på försäljningen, kostnader och personalens prestationer. Simphonys öppna API och omfattande marknadsplats i molnet ger dig obegränsad flexibilitet, smidighet och skalbarhet.
Lär dig mer om Simphony POS
...
Läs mer
Funktioner
- Personalhantering
- Kreditkortsbehandling
- Kundkonton
- Försäljningsrapporter
- Lagerspårning
- Real-Time Data
- Tabellhantering
- Rabatthantering
- Försäljningsargument
- Lojalitetsprogram
Molnbaserad omnikanalsplattform för butiks- och restaurangkedjor för att påskynda nyskapande och verkställande av en omnikanalslösning.
Molnbaserad omnikanalsplattform för butiks- och restaurangkedjor för att påskynda nyskapande och verkställande av en omnikanalslösning. Den flexibla tekniken gör det möjligt att uppnå större smidighet och nyskapande, med lägre IT-kostnader, för mer differentierade och anpassade kundupplevelser genom alla kanaler, genom nyckelfunktioner som en mobil- och webbutik, POS, CRM och utveckling av kundrelationer, OMS-motor, pris- och rabatthantering, mobilt lager eller anslutningar med lösningar som SAP eller Magento.
Lär dig mer om Openbravo
...
Läs mer
Funktioner
- Personalhantering
- Kreditkortsbehandling
- Kundkonton
- Försäljningsrapporter
- Lagerspårning
- Real-Time Data
- Tabellhantering
- Rabatthantering
- Försäljningsargument
- Lojalitetsprogram
Prisvärd iPad-automat med självbetjäning. Används av de största snabbmats-, affärslunch- och snabbköpsbutikerna i Baltikum.
Prisvärd iPad-automat med självbetjäning. Används av de största snabbmats-, affärslunch- och snabbköpsbutikerna i Baltikum.
Lär dig mer om Dserve
Funktioner
- Personalhantering
- Kreditkortsbehandling
- Kundkonton
- Försäljningsrapporter
- Lagerspårning
- Real-Time Data
- Tabellhantering
- Rabatthantering
- Försäljningsargument
- Lojalitetsprogram
POS-programvara speciellt anpassad för detaljhandel, distribution och småföretag för att hantera försäljning, lager, inköp och ekonomi.
POS-programvara speciellt anpassad för detaljhandel, distribution och småföretag. Hantera enkelt och smidigt den dagliga försäljningen, lager, inköp, ekonomi och kunder. Denna helt integrerade applikation har många finansiella verktyg såsom bokföring, kundfordringar och leverantörsskulder, hantering av flera valutor, skatteberäkning, vinst och förlust, kontantrapporter och kundlojalitetsprogram.
Lär dig mer om Alfa POS
...
Läs mer
Funktioner
- Personalhantering
- Kreditkortsbehandling
- Kundkonton
- Försäljningsrapporter
- Lagerspårning
- Real-Time Data
- Tabellhantering
- Rabatthantering
- Försäljningsargument
- Lojalitetsprogram