I 17 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Program för hembyggare

Program för hembyggare tillhandahåller lösningar för bygghantering som är specialiserade på bostadsbyggare och entreprenörer. Funktioner inkluderar vanligtvis arbetskostnadsberäkning, försäljnings- och lagerhantering, schemaläggning och timspårning samt bokföringsverktyg. Villabyggare kan också vara intresserade av program för byggnadsuppskattning, program för byggredovisning, programvara för arkitekturdesign, byggnadshanteringsprogramvara och CRM-program byggbranschen.

9 resultat

Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för projektledning och arbetsledning tack vare dess lättanvända gränssnitt, gantt-diagram och instrumentbrädor i realtid samt funktioner för arbetsautomatisering. *Utmärkelser 2018: Utsedd till en Leader in Enterprise Collaborative Work Management av Forrester Research, utvald till Deloittes Fast 500 List, erkänd för Technology Innovation & Vision av 451 Research Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • Underleverantörshantering
  • Jobbkostnad
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Bokföring
  • Budhantering
  • Projektspårning
  • Fakturering
  • Citat / uppskattningar
  • Leverantörshantering
  • Ändra orderhantering
Procores bygghanteringsprogram hanterar dina byggprojekt, dina resurser, din personal och din ekonomi från planering till avslut.
Procores byggprogram hanterar dina byggprojekt, dina resurser och din ekonomi från planering till avslut. Plattformen ansluter varje projektbidragsgivare till lösningar som byggts speciellt för branschen för ägaren, generalentreprenören och specialentreprenören. Förmågan att kommunicera mellan team gör det lättare att arbeta tillsammans genom att etablera en enda sanningskälla. Det är så Procore ger ditt team enkel åtkomst till allt de behöver veta för att få jobbet gjort. Lär dig mer om Procore

Funktioner

  • Underleverantörshantering
  • Jobbkostnad
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Bokföring
  • Budhantering
  • Projektspårning
  • Fakturering
  • Citat / uppskattningar
  • Leverantörshantering
  • Ändra orderhantering
Flexibel, snabb och exakt uppskattning för hembyggare. Lägg anbud och vinn fler arbeten med STACK. Skapa ditt kostnadsfria konto idag.
Flexibel, snabb och exakt uppskattning för hembyggare. Lägg anbud och vinn fler lönsamma arbeten på mindre tid med STACK. STACK gör det möjligt för ditt team att snabbt och korrekt mäta digitala planer, kvantifiera material och samarbeta med viktiga projektintressenter. Den lättanvända, molnbaserade programvaran hjälper dig att säkerställa korrekta materialberäkningar, eliminera kostsamma anbudsfel och vinna fler lönsamma arbeten. Skapa ditt kostnadsfria konto idag. Lär dig mer om STACK

Funktioner

  • Underleverantörshantering
  • Jobbkostnad
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Bokföring
  • Budhantering
  • Projektspårning
  • Fakturering
  • Citat / uppskattningar
  • Leverantörshantering
  • Ändra orderhantering
LetsBuilds appar för bostadsbyggare, LB Geniebelt och LB Coordination är perfekta för bostadsbyggare med stora volymer, platschefer och huvudentreprenörer
LetsBuilds appar för husbyggare: LB Geniebelt och LB Coordination. Är du en bostadsbyggare med stora volymer, platschef eller huvudentreprenör som arbetar med repetitiva bostadsbyggnads- eller flervåningsprojekt? Samordna hantverkare och leverera smidigare flervåningsprojekt utan det felbenägna krånglet att hantera oöverskådliga Excel-blad och fysiska whiteboards – allt med LB Coordination. Dela med dig av teamets framsteg i realtid och optimera insatserna i hela portföljen med LB Geniebelt. Lär dig mer om LetsBuild

Funktioner

  • Underleverantörshantering
  • Jobbkostnad
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Bokföring
  • Budhantering
  • Projektspårning
  • Fakturering
  • Citat / uppskattningar
  • Leverantörshantering
  • Ändra orderhantering
Ett nästa generations molnbaserat allt i ett-ERP-system byggt för byggbranschen. Nummer ett i Storbritannien.
Archdesk är en allt-i-ett molnbaserad nästa generations ERP-programvara som är byggd specifikt för byggbranschen. Archdesk täcker hela arbetsflödet från A till Ö. Från inledande kundförfrågan, till beräkning, kontrakt, projektledning, budgetering, upphandling, anbudsgivning, schemaläggning, arbetshantering, resurshantering, kostnader, rapportering, teamsamarbete fram till att den sista fakturan utfärdas. Allt detta i ett anpassningsbart arbetsflöde med ett enkelt gränssnitt, tillgängligt från alla enheter, 24/7 och var som helst. Lär dig mer om Archdesk

Funktioner

  • Underleverantörshantering
  • Jobbkostnad
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Bokföring
  • Budhantering
  • Projektspårning
  • Fakturering
  • Citat / uppskattningar
  • Leverantörshantering
  • Ändra orderhantering
En platsbaserad plattform för byggnaders livscykel som följer upp problem och besiktning samt hanterar stanslistor för ägare, byggherrar och operatörer
Programvaran FinishLine är en plattform för byggnaders livscykel som förbättrar besiktning, stanslistor, driftsättning, garanti och fastighetsunderhåll. En plattform som är enkel att använda och driva för ägare, entreprenörer (general contractor, GC), utvecklare, arkitekter, fastighetschefer, lägenheter, hotell och semesteranläggningar. Dela snabbt data eller rapporter med dina underleverantörer eller andra via e-post. Spara tid och pengar genom att få insikter i projektdata och trender. FinishLine används för allt från små till några av världens största projekt. Lär dig mer om FinishLine

Funktioner

  • Underleverantörshantering
  • Jobbkostnad
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Bokföring
  • Budhantering
  • Projektspårning
  • Fakturering
  • Citat / uppskattningar
  • Leverantörshantering
  • Ändra orderhantering
Samarbetshubb för byggnation, användarvänlig och prisvärd. Enkel onboarding som gör det möjligt för alla medarbetare att sköta sina jobb.
Samarbetshubb för byggnation, användarvänlig och prisvärd. Anläggningshanteringsverktyg för byggnation med bred användarvänlighet för alla nivåer av datorvana Webbapp på kontoret, mobilapp på plats. Gör det möjligt för alla medarbetare att sköta sina jobb väl. Alltid uppdaterad information, med ritningar och planer som är enkla att få tag på i mobil, surfplatta och dator. Alla deltagare kommunicerar direkt och all kommunikation lagras för ansvarsskydd. Obegränsade användare, obegränsade prenumerationer och ingen dold avgift Lär dig mer om Fonn

Funktioner

  • Underleverantörshantering
  • Jobbkostnad
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Bokföring
  • Budhantering
  • Projektspårning
  • Fakturering
  • Citat / uppskattningar
  • Leverantörshantering
  • Ändra orderhantering
Applikation för att underlätta hanteringen av dina anläggningar.
Med tanke på oförutsedda händelser på byggarbetsplatserna hjälper Rea dig att hålla kursen: hålla dina tidsfrister och ha koll på din budget genom att spara 5 arbetstimmar per vecka. Lär dig mer om Rea

Funktioner

  • Underleverantörshantering
  • Jobbkostnad
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Bokföring
  • Budhantering
  • Projektspårning
  • Fakturering
  • Citat / uppskattningar
  • Leverantörshantering
  • Ändra orderhantering
Det här är byggprogramvaran för växande byggföretag. Öka din produktivitet, bli mer synlig och få tillbaka förlorad tid.
Arbeta tre till fem gånger snabbare med den ledande bygghanteringsprogramvaran för växande byggföretag. Spara pengar genom att samla funktionerna från flera olika verktyg – från defektrapporteringsappar till uppgiftshantering och programvara för uppskattning – i en enda lösning. Om du tycker att det här låter bra så är Remato rätt verktyg för dig. Det erbjuder en prisbelönt användarupplevelse, förstklassig säkerhet och fungerar på dina befintliga enheter. Med oss får du en verklig samarbetspartner. Vårt team finns alltid där för dig, med en genomsnittlig svarstid på mindre än 2 minuter. Lär dig mer om Remato

Funktioner

  • Underleverantörshantering
  • Jobbkostnad
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Bokföring
  • Budhantering
  • Projektspårning
  • Fakturering
  • Citat / uppskattningar
  • Leverantörshantering
  • Ändra orderhantering