Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Fildelningsprogram

Sverige Visa lokala produkter
44 resultat
Filsynkronisering och fildelning enligt företagsstandard hjälper ditt team att samarbeta, automatisera och få saker gjorda. Obegränsat antal användare tillåter tillväxt. Lär dig mer om Files.com
Filsynkronisering enligt företagsstandard och delning för alla. Files.com är smart molnlagring för moderna team. Med Files.com kan ditt team samarbeta, automatisera och få saker gjorda utan att kompromissa med säkerheten. Säkerhet och efterlevnad behöver inte vara störande. Files.com är en plattform som dina användare verkligen kommer att älska. Sätt igång och skapa konton för dina kunder, leverantörer, entreprenörer med mera. Files.com är för alla. Lär dig mer om Files.com

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
OnBoard är en virtuell programvara för att sköta dina ledarskaps- och styrelsemöten. Fatta självsäkra beslut var du än befinner dig. Påbörja en gratis provperiod eller hämta en demo idag. Lär dig mer om OnBoard
OnBoard är en av Capterras mest lättanvända programvaror för styrelsemöten och erbjuder virtuell möteshantering med en komplett uppsättning verktyg för att fatta smartare beslut, på distans och i realtid. Nu mer än någonsin tidigare behöver du en omfattande, säker och lättanvänd programvara för att sköta dina lednings- och styrelsemöten. Effektivisera mötesförberedelserna och ge dina ledare korrekt information i rätt tid på alla enheter. Redo för fjärranvändning så att du kan fatta självsäkra beslut var du än befinner dig. Hämta en demo eller påbörja en gratis provperiod Lär dig mer om OnBoard

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Bitrix24 gratis delning av teamfiler för 12 personer. Från 5 GB till obegränsad (ja, obegränsad) lagring. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en kostnadsfri plattform för fildelning och dokumenthantering som används av fyra miljoner företag. Du kan även distribuera Bitrix24 lokalt, installera det på din egen server och ändra källkoden, vid behov. Oavsett om du väljer kostnadsfria eller betalda utgåvor, moln eller självhysta, får du samma uppsättning funktioner – skrivbordsappar för PC och Mac, mobilappar för iOS och Android, redigering online och offline, dokumenthantering med flexibla åtkomsträttigheter och mer. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Varumärkesprofilerad fildelning och digital kapitalförvaltning i en integrerad, säker och kostnadseffektiv lösning. Obegränsat antal användare för alla abonnemang. Lär dig mer om Filecamp
Filecamp är en molnbaserad varumärkesprofilerad fildelningslösning som hjälper företag att organisera och dela med sig av sina digitala media, såsom bilder, videor och varumärkesriktlinjer. Obegränsa de användare för alla abonnemang och varje användare konfigureras med en egen uppsättning användar-, admin- och mappbehörigheter. Unika anpassade alternativ för varumärkesprofilering ser till att din fildelningslösning överensstämmer med dina varumärkesriktlinjer. Över 1 000 varumärken från hela världen förlitar sig på Filecamp för sina digitala tillgångar och varumärkesriktlinjer. Lär dig mer om Filecamp

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Slack samlar all er kommunikation på ett och samma ställe. Det handlar om meddelanden i realtid samt arkiverings- och sökfunktioner för moderna team.
Slack är ett samarbetsnav där rätt personer och rätt information möts så att alla får sitt jobb gjort. När ditt team till exempel behöver sparka igång ett projekt, anställa en ny medarbetare, implementera kod, granska ett försäljningsavtal, slutföra nästa års budget, genomföra ett A/B-test, planera öppnandet av ert nya kontor – då är det Slack ni behöver. Prova Slack gratis med ditt team. Lär dig mer om Slack

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Dela enkelt filer med både interna team och externa samarbetspartner, samtidigt som du säkrar känsligt innehåll och skyddar IP-adresser.
Dela enkelt filer med både interna team och externa samarbetspartner, samtidigt som du säkrar känsligt innehåll och skyddar IP-adresser. Vattenstämpla konfidentiella filer eller ställ in detaljerad behörighet så att endast rätt personer kan visa, ladda ner eller redigera innehåll. Lär dig mer om Box

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
monday.com låter dig lagra och dela ditt teams filer säkert i samband med deras projekt och arbetsprocesser.
monday.com låter dig lagra och dela ditt teams filer säkert i samband med deras projekt och arbetsprocesser. Arbeta enkelt tillsammans med filer, konfigurera anpassade automatiseringar för att varna dig när ändringar görs och påskynda din feedbackloop. Du kan till och med bädda in och redigera alla typer av webbaserade dokument utan att behöva lämna plattformen. Integreringar med G-Suite, Microsoft och mer än 40 andra verktyg hjälper dig att centralisera alla dokument inom ramen för dina arbetsflöden för att förbli effektiva. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för projektledning och arbetsledning tack vare dess lättanvända gränssnitt, gantt-diagram och instrumentbrädor i realtid samt funktioner för arbetsautomatisering. *Utmärkelser 2018: Utsedd till en Leader in Enterprise Collaborative Work Management av Forrester Research, utvald till Deloittes Fast 500 List, erkänd för Technology Innovation & Vision av 451 Research Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Wrike är en projekthanteringsprogramvara för företag med förbyggda mallar, tidsuppföljning, Gantt-diagram, Kanban-tavlor med mera.
Wrike är en prisbelönt projekthanteringsprogramvara som fler än 20 000 företag över hela världen förlitar sig på. Skapa en strömlinjeformad digital arbetsplats med hjälp av anpassade förfrågningsformu lär, Kanban-tavlor, Gantt-diagram, tidsuppföljning, uppdateringar i realtid, versionskontroll och prestandarapporter på ett och samma ställe. Integrera Wrike med fler än 400 program, inklusive Google Drive, Dropbox och Microsoft OneDrive, för att automatisera dina dagliga processer. Anpassa dina arbetsflöden och minska behovet av e-post, möten, statusuppdateringar med mera. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
En förstklassig samarbetsbaserad online-plattform för whiteboardtavlor som gör att teamen får jobbet gjort.
Miro är en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för team i alla storlekar. Över 13 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på plattformen. Säg farväl till oändliga e-postkedjor med jättestora bilagor. Lagra, ladda upp och dela mediefiler: dokument, bilder, foton och videor. Kartlägg all visuell information på en tavla. Lär dig mer om Miro

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Bli mer effektiva på din avdelning genom att använda eFileCabinet för att automatisera rutinprocesser, skydda känsliga data med mera.
Ge ditt team möjlighet att arbeta mer effektivt med eFileCabinet. Den molnbaserade dokumenthanteringslösningen ger dig tillgång till viktiga dokument oavsett var du befinner dig. Tack vare säkerhet på banknivå blir det enkelt att upprätthålla efterlevnad. Upplev dokumenthantering med aldrig tidigare skådad kraft och innovativa funktioner som avancerad fulltextsökning, anpassade och automatiserade arbetsflöden, formulärifyllning och säker delning. Med eFileCabinet har ditt team alltid tid att fokusera på det som är viktigt. Lär dig mer om eFileCabinet

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Betrodd av yrkespersoner för att säkert dela stora volymer känsliga dokument för due diligence, efterlevnad och rättstvister.
Firmex lättanvända och prisvärda virtuella datarum erbjuder support 24/7, vilket gör att du kan lita på att viktiga processer utförs friktionsfritt och projekt färdigställs snabbare. Över 120 000 före tag har använt Firmex för att dela konfidentiella dokument under fusioner och förvärv, insamlingar, revisioner, rättstvister och upphandlingsprojekt med flera miljarder dollar på spel. Firmex kan sätta igång ditt projekt på några minuter och alla användare har tillgång till samma support som du. Inga kostnader per sida eller dolda avgifter. Lär dig mer om Firmex Virtual Data Room

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Kraftfull programvara för filhantering som gör att du enkelt kan organisera och hantera allt ditt innehåll och all din information.
M-Files tillhandahåller nästa generations intelligenta filhanteringsplattform som förbättrar verksamhetens resultat genom att hjälpa människor att hitta och använda information mer effektivt. Förbättra arbetsflödet, öka återanvändning av information, eliminera redundans, kontrollera innehållet på ett säkert sätt och undvik konflikter och dataförlust i en enda intuitiv lösning för filhantering som kan integreras med Windows Explorer. Tusentals organisationer i över 100 länder använder M-Files för att hantera sina affärsinformationsbehov. Lär dig mer om M-Files

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Bynder är en molnbaserad lösning för marknadsförare som vill förenkla hanteringen av digitala tillgångar via en central portal.
Utsedd till Leader av Forrester Wave Digital Asset Management for Customer Experience, rapporten för kvartal 1, 2022. Bynder är det enklaste sättet att professionellt hantera dina digitala tillgångar. Se till att dina team talar samma språk och samarbetar i realtid med redigering och godkännande, förenklad fildelning och lagring samt automatisk formatering för olika kanaler och filtyper. Lösningen erbjuder en central, molnbaserad portal för alla företagets marknadsföringsmaterial och meddelanden. Lär dig mer om Bynder

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
MangoApps placerar alla dina filer och kunskaper i en logisk, användarvänlig arbetsyta med grupper, trådar och avancerad sökning.
MangoApps placerar alla dina filer och kunskaper i en logisk, användarvänlig arbetsyta med grupper, trådar och avancerad sökning. MangoApps har en intelligent medarbetarplattform som är utformad för och betjänar organisationer med mellan 50–50 000 anställda inom en rad olika branscher, till exempel återförsäljare, sjukvård, tillverkning, ideella organisationer, professionella tjänster, finansiella tjänster, media, teknik och den offentliga sektorn. Lär dig mer om MangoApps

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Tresorit är en lösning som är krypterad från början till slut. Lösningen används för synkronisering och delning av filer vars konfidentiella information skyddas genom design.
Tresorit är en filsynkroniserings- och delningslösning som är krypterad från början till slut och har utformats för att skydda känsligt innehåll. Till skillnad från andra offentliga molnleverantörer har Tresorit ingen åtkomst till användarfiler, vilket säkerställer maximal sekretess. - Filerna skyddas från det ögonblick du laddar upp dem i molnet tills de når den avsedda mottagaren. - Tresorit tillhandahåller en digital arbetsplats där dina särskilt känsliga dokument förblir säkra. - Administrera och övervaka alla användare och deras data med kraftfulla kontrollalternativ. Lär dig mer om Tresorit

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
CapLinkeds VDR- och dokumenthanteringslösning för företag är ett bra sätt att säkert dela och spåra all din information.
CapLinked erbjuder en jättebra lösning för virtuell datarums- och dokumenthantering, vilket gör begränsad säkerhet, åtkomst till kontor och frustrerande indexeringsbegränsningar till en del av det förflutna. Upplev flexibiliteten med att kunna komma åt information säkert var som helst på vilken plattform eller enhet som helst, förutom att ha en fullständig API komplett med privata nycklar för utvecklare. Kom igång med ett bra verktyg för kopieringsskydd och företagsbesiktning på några minuter med en gratis provperiod. Lär dig mer om CapLinked

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Beekeepers mobilplattform är den enda kontaktpunkten för dina medarbetare i frontlinjen. Kommunikation och verktyg sammanförs.
Beekeepers mobilplattform är den enda kontaktpunkten för dina medarbetare i frontlinjen. Med all kommunikation och alla verktyg på ett och samma ställe kan teamen förbättra verksamhetens flexibilitet, produktivitet och säkerhet. Team kan lösa problem snabbare och hantera icke-rutinmässigt arbete mer effektivt, tack vare en intuitiv medarbetarupplevelse och sömlösa integrationer. Lär dig mer om Beekeeper

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Wire är den säkraste samarbetsplattformen. Plattformen gör det enkelt att arbeta tillsammans oavsett om det är med kollegor eller extern personal.
Wire är den säkraste samarbetsplattformen med krypterade meddelanden, videokonferenser och fildelning. Den är enkel att använda, tar bara några minuter att installera, distribueras till hela teamet och kräver ingen omfattande utbildning. Wire kombinerar maximal säkerhet med en mängd olika funktioner och enkelhet. Den fungerar på stationära datorer, iOS, Android och till och med Linux. Wire är en öppen källkod, GDPR-kompatibel och granskas av oberoende säkerhetsexperter med en vitbok som är tillgänglig för ditt IT-team. Lär dig mer om Wire

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Nasdaq Boardvantage® är den ledande leverantören av avstyrnings- och samarbetslösningar för styrelser, kommittéer och högsta ledningen.
Nasdaq Boardvantage är en ledande plattform för styrelseverksamhet och tillhandahåller styrnings- och samarbetslösningar för styrelser, kommittéer och ledning. Den är specialbyggd för att möta de verksamhetskritiska behoven hos dagens ledare, utrustad med kraftfulla säkerhetsfunktioner, användarvänlighet och mobilitet. Offentliga, privata och ideella organisationer världen över, inklusive över 50 % av Fortune 500-företagen, förlitar sig på Nasdaq Boardvantage för att effektivisera mötesprocesser, påskynda beslutsfattandet och stärka styrningen. Lär dig mer om Nasdaq Boardvantage

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Zoho WorkDrive är en onlineplattform för fillagring, synkronisering och samarbete, där moderna team kan arbeta tillsammans.
Zoho WorkDrive är en onlineplattform för fillagring, synkronisering och samarbete för moderna team, småföretag och stora företag. Lösningen introducerar teammappar, vilket gör att team av alla storlekar kan arbeta säkert tillsammans som om de vore precis bredvid dig. Dessutom får du Zoho Office Suite Editors och fullständig åtkomststatistik på teamnivå och teammappnivå. TeamDrive tar hand om dina mobilitetsbehov med mobilappar för Android och iOS samt en applikation för synkronisering med skrivbordet. Lär dig mer om Zoho WorkDrive

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Filemail är en säker molnbaserad filöverföringslösning. Den är förenlig med en rad krav, granskningsbara spår, administrations- och åtkomsträttigheter.
Filemail är en säker molnbaserad filöverföringslösning som du kan använda för att skicka filer av alla storlekar, med obegränsat antal mottagare, nedladdningar och bandbredd. Den används av yrkesverks amma, små och medelstora företag och företag. Några av våra funktioner är bland annat: 1. Möjlighet att skicka filer av valfri storlek 2. Appar för alla större plattformar 3. Överensstämmer med en rad globala och regionala mandat: GDPR, HIPAA, ISO27001, SOX, FISMA, GLBA+, GPG13 4. Administratörs- och åtkomsträttigheter, meddelanden samt fullständiga granskningsbara spår. Lär dig mer om Filemail

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Spike tar in hela din arbetsplats i din inkorg: din e-post, chatt, kalender, samtal, teamsamarbete och uppgifter – allt på ett och samma ställe.
Spike turboladdar din e-post. E-post, chatt, kalender, samtal, samarbetsdokument och ärenden i en enda kraftfull inkorg, så att du kan fokusera på att snabbare få saker gjorda. Spike kombinerar traditionella e-postmeddelanden med snabbmeddelanden, erbjuder bättre kontext för varje konversation och städar upp i röran, vilket ger bättre interaktion samt mer mänskliga och moderna kommunikationsmetoder. Spike körs ovanpå din befintliga e-post och erbjuds för iOS, Android, Mac, Windows och webben. Lär dig mer om Spike

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Snabb och säker fildelningslösning som ger obegränsad lagring och filstorlekar. Använder p2p-teknik för att förbättra hastigheten 2–10 gånger om.
Resilio Sync är en snabb, enkel och säker fildelningslösning som tillhandahåller obegränsad lagring och filstorlekar. Resilio används av tusentals små och stora företag. Resilio Sync använder peer-to-peer-teknik som vanligtvis förbättrar filöverföringshastigheter 2–10 gånger om. Prova Resilio Sync gratis idag (inget kreditkort krävs). Lär dig mer om Resilio Sync

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Säker fildelning, krypterad e-post och avancerade elektroniska signaturer som optimerats för transaktioner med fjärrsignering.
Skicka krypterad e-post och bilagor till valfri e-postadress utan störande registrering eller krångliga inbjudningar. Begär elektroniska signaturer med avancerad åtkomstkontroll för transaktioner med fjärrsignering. Kunderna kan skicka säkra meddelanden och filer till dig med ett enkelt klick på länken i din e-postsignatur. Anpassade varumärken, logotyper och färger. Uppfyller kraven i HIPAA, GLBA, IRS 4557, FINRA, SEC, SOX, GDPR med flera. Gratis tillägg till Outlook och Gmail. Lär dig mer om Encyro

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
ShareVaults virtuella datarum gör det enkelt för dig att säkert dela konfidentiella dokument med tredje parter.
ShareVaults virtuella datarum gör det enkelt för dig att säkert dela konfidentiella dokument med tredje parter. Med stöd av erfarenhet från miljarder dollar i affärstransaktioner är ShareVault ett av de virtuella datarum som föredras för företagsförvärv, försäljning av tillgångar, kapitalanskaffning, licensiering/samarbetspartnerskap och styrelsesamarbeten. Tusentals stora, medelstora och små företag, riskkapitalföretag, investeringsbanker, advokatbyråer och revisorer förlitar sig på ShareVaults enkla och säkra plattform för effektiv granskning. Lär dig mer om ShareVault

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Uploadcare är en filhanteringsinfrastruktur på företagsnivå som dramatiskt effektiviserar kundupplevelsen på webben.
Uploadcare är specialbyggt för att effektivisera den webbaserade kundupplevelsen och hanterar ditt innehålls hela livscykel: enkla och säkra uppladdningar, intelligent bearbetning och blixtsnabb leverans. Med färdig infrastruktur på företagsnivå säkerställer du utmärkt prestanda för din webbplats och förbättrad konverteringskvot genom att sidorna laddas snabbare. Samtidigt slipper ditt team massor av manuellt arbete så att de kan fokusera på sina innovationer. Lär dig mer om Uploadcare

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Planio gör det enkelt för team av alla storlekar att dela filer. Inklusive kostnadsfria synkroniseringsklienter för dator och mobil och support offline.
Fler än 1 500 företag över hela världen använder Planios fildelningsfunktioner. En prisbelönt programvara som genomgående får fem stjärnor i betyg för att den är så lätt att använda och för kundtjänst en. Planio hjälper dina team att samarbeta för att hantera alla typer av filer på internet, inklusive kostnadsfria synkroniseringsklienter för datorer och mobil. Ödsla aldrig mer tid på att leta efter ett dokument! Lär dig mer om Planio

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Swivle är en molnbaserad lösning för hantering av varumärksfiler som är känd för sitt intuitiva gränssnitt och sina helt varumärkesbaserade online-portaler.
Swivle är en molnbaserad lösning för hantering av digital kapitalförvaltning som är känd för sitt intuitiva gränssnitt och sina helt varumärkesbaserade internetportaler. Passar perfekt för kreativa byråer, tillverkare eller varumärken som vill lagra, hantera och dela sina digitala filer i en internetportal med olika åtkomstnivåer. Mervärde: snabb filsökning och delning; samarbetsfunktioner; omfattande metataggning med mera. Starta din 14 gratis provperiod idag – inget kreditkort behövs. Exempel på deras webbplats Lär dig mer om WoodWing Swivle

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Drooms är ett väldigt snabbt virtuellt datarum. Det ger en mycket säker tillgång till konfidentiella dokument.
Drooms, en riktigt bra leverantör av virtuella datarum i Europa, ger företag kontrollerad åtkomst till konfidentiella företagsdata över avdelningsgränser i företag och specialiserar sig på att tillhandahålla skräddarsydda lösningar för hela värdekedjan och livscykelhanteringen av tillgångar. Konfidentiella affärsprocesser som kommersiell fastighetsförsäljning, företagsförvärv, nödlidande lån (non-performing loans, NPL) och styrelsekommunikation hanteras säkert, transparent och effektivt av Drooms. Lär dig mer om Drooms

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Få åtkomst till dina fildelningar i Windows utan VPN, synkronisering eller lagring av data i ett offentligt moln från en webbläsare, mappad disk eller mobil på ett säkert sätt.
Få åtkomst till dina fildelningar i Windows utan VPN, synkronisering eller lagring av data i ett offentligt moln från en webbläsare, mappad disk eller mobil från var som helst. Dela dina filer externt med OneDrive eller redigera på internet i Office 365 samtidigt som du sparar dina filer i din egen infrastruktur. Lägg till säkerhetsfunktioner som tvåfaktorsautentisering och skydd mot dataförlust (two factor authentication and data loss prevention, 2FA) för att skydda dina data. Lär dig mer om MyWorkDrive

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Nästa generations hanterade filöverförings-, EDI- och applikationsintegreringslösning med stöd för säkra meddelandefunktioner.
ArcESB är tillräckligt kraftfull för att lösa komplexa utmaningar för hanterade filöverföringar (managed file transfers, MFT) och tillräckligt flexibel för att kunna skalas upp allteftersom dina behov utvecklas och erbjuder allt du behöver för att enkelt automatisera affärskritiska processer. Funktionerna inkluderar Drummond Certified AS2 sedan 2004, utbyggbar hanterad filöverföring med säkra meddelandefunktioner inklusive SFTP, FTPS, FTP, OFTP och interaktiv sammanpassning och översättning mellan EDIFACT, X12, IDoc (SAP), XML, JSON och CSV. ArcESB är helt GRATIS för användning med en enda anslutning. Lär dig mer om CData Arc

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Modern klientportal med moduler för fildelning, e-signaturer, fakturering, meddelandehantering, inmatningsformulär, kunskapsbas med mera.
En ledande kundportallösning som är utformad för moderna företag. Med Portal kan du låta dina kunder logga in på din hemsida och ge dem en plats för filer, e-signaturer, betalningar, meddelanden, inmatningsformulär med mera. Din kundportal är helt anpassningsbar och kan hysas på din egen domän. Lär dig mer om Portal

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Molnsystem för företag som erbjuder yrkesmässiga tjänster. Omfattar företagets ekonomi, personal och dokument. Samarbeta när som helst och var som helst.
Teamogy är ett omfattande molnsystem för företag som erbjuder yrkesmässiga tjänster. Täcker alla steg från första kontakt med kunden, budgetering, projektledning till kapacitetsplanering och tidsrapportering, tredjepartskostnader och kundfakturering. Teamogy för samman interna team och stödjer samarbete och kommunikation inom företaget. Det låter ditt team arbeta när som helst och var som helst. Lär dig mer om Teamogy

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
En av de ledande leverantörerna av hanterad filöverföringsprogramvara till företag och myndigheter i över 54 länder i hela världen.
JSCAPE MFT Server är en plattformsoberoende hanterad filöverföringsserver som centraliserar alla dina filöverföringsprocesser till en enda lättanvänd applikation. JSCAPE secure MFT Server stöder alla större filöverföringsprotokoll inklusive AS2, FTP/S, SFTP, SCP, HTTP/S, WebDAV och accelererat protokoll för filöverföring (Accelerated File Transfer Protocol, AFTP). Lär dig mer om JSCAPE

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Resilio Connect är en skalbar lösning för överföring och synkronisering av stora mängder företagsdata upp till 10 gånger snabbare.
Resilio Connect är en skalbar P2P-lösning för överföring och synkronisering av stora mängder företagsdata som används av tusentals små och stora företag, inklusive Microsoft, Caterpillar, Cisco och Mercedes-Benz. Den använder peer-to-peer, smart datadirigeringsprotokoll, komprimering och WAN-optimering för att dela data upp till 10 gånger snabbare. Dessutom erbjuder den automatisering och skripthookning för att möjliggöra ett komplett arbetsflöde kring dataöverföring. Lär dig mer om Resilio Connect

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Sverige Lokal produkt
Förvandlar din egen hemsida till en privat fildelningstjänst. Det är ett prisvärt verktyg för DAM.
Självhyst och kraftfull filhanterare som förvandlar din egen hemsida till en privat fildelningstjänst. Ladda upp, dela, förhandsgranska, redigera och skapa dokument, filer, foton, ljudfiler, videofiler, CAD-ritningar med mera. Lär dig mer om FileRun

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Sverige Lokal produkt
App för dokumenthantering i Microsoft Office 365, tillsammans med OneDrive, Teams, Office Groups och SharePoint.
MetaShare är en app för dokumenthantering i Microsoft Office 365. MetaShare förenklar dokumenthanteringen i Office 365 och ökar organisationens operativa effektivitet. Genom att använda MetaShare kan du implementera ett verkligt dokumenthanteringssystem på några dagar istället för månader. Dina användare kommer att bli effektiva och inte längre känna sig frustrerade över att inte hitta rätt information och du kommer att spara både tid och pengar genom att bygga vidare på din Office 365-investering. Lär dig mer om MetaShare

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Zeendoc klassificerar och indexerar automatiskt dina dokument så att du kan hitta viktig information för ditt företag med ett enda klick.
Zeendoc sparar tid och pengar åt dig. Zeendoc klassificerar och indexerar automatiskt dina dokument så att du kan hitta viktig information för ditt företag med ett enda klick. Webbläsaren ger dig säker åtkomst till dina dokument när som helst, var som helst och på alla typer av internetanslutna enheter. Zeendoc automatiserar också många administrativa uppgifter: - samla in, klassificera och indexera - arkivera - använda, söka, hämta och dela - automatisera Lär dig mer om Zeendoc

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Snabb, smidig och pålitlig. FileSpin erbjuder förstklassig, molnbaserad, digital resurshantering och innehållsleverans.
Snabbt, flexibelt och pålitligt. FileSpin har utformats för att tillhandahålla en otroligt bra lösning för de digitala resurshanteringsbehoven hos stora företag. Funktioner: Omfattande hantering av digitala tillgångar, robust användarhantering, dynamisk bildomvandling och bildleverans via CDN, mediatillägg/plugin-program för SAP Hybris Commerce och Wordpress/WooCommerce, videotranskodning och global leverans via Video CDN, filuppladdningswidget för uppladdning av filer från vilken webbsida eller webbapplikation som helst och mycket annat. Lär dig mer om FileSpin.io

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Sverige Lokal produkt
Filsynkroniserings- och delningslösning för företag (EFSS)
iCoordinator är en filsynkroniserings- och delningslösning för företag (enterprise file synchronization and sharing, EFSS) som riktar sig till organisationer som letar efter en säker och trygg dokumenthanteringslösning. Med funktioner som etiketter, smarta mappar, filer över e-post, arbetsytor samt Windows- och Mac OS X-integrering kan programvaran hjälpa organisationer att enkelt och effektivt hantera dokument och samarbeta. Portalen och konceptet med flera arbetsplatser gör att företag som är verksamma på flera platser/avdelningar säkert och effektivt kan hantera sina filer. Lär dig mer om iCoordinator

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Sverige Lokal produkt
Webbaserat fildelningsverktyg som hjälper team med datakryptering, mappsynkronisering, källkod med mera.
Webbaserat fildelningsverktyg som hjälper team med datakryptering, mappsynkronisering, källkod med mera. Lär dig mer om Syncthing

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Lokalt och molnbaserat verktyg som hjälper till att hantera filöverföringar mellan servrar med säkerhet i flera lager, samarbete och automatisering.
Cornerstone MFT erbjuder säker filöverföring och samarbete med säkerhet i flera lager, hög tillgänglighet och automation. Cornerstone-lösningen uppfyller PCI och HIPAA och erbjuder punkt-till-punkt-kr yptering, perimeter-säkerhet och tvåfaktorsautentisering. Cornerstone förbättrar produktiviteten samtidigt som säkerheten förbättras och gör det möjligt för användare att enkelt införliva denna mycket säkra lösning i befintliga arbetsprocesser. Lär dig mer om Cornerstone MFT Server

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Sverige Lokal produkt
ProVide

ProVide

(0) Sverige Lokal produkt
Kombinerar ett användarvänligt webbgränssnitt för användarsamarbete med kraftfulla HTTPS-, SFTP-, FTPS-, FTP- och TFTP-tjänster.
Komplett samarbetspartnerplattform på din egen server. Bli av med externa beroenden som WeTransfer och Dropbox. Med ProVide får du alla funktioner samt en otroligt säker SFTP/FTPS-server och en mycket smart TFTP-server. Använd obegränsade okrypterade och krypterade anslutningar för att dela, ta emot och samarbeta. Med affärssystemintegrering; passar perfekt för stora företag. Lär dig mer om ProVide

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg