Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Fildelningsprogram

Fildelningsprogram ger dig möjlighet att snabbt och säkert dela data över hela företaget och med externa partners. Synkronisera dina data på alla dina enheter, nå filer och information var du än befinner dig och lös dina datalagringsproblem med fildelningsprogram. Behöver du mer hjälp? Se kategorierna program för samarbete, dokumenthanteringssystem, CMS-system och portalsystem.

Sverige Visa lokala produkter

57 resultat

Sverige Lokal produkt
En delad plats för mötesförberedelse, dokumentdelning och kommunikationsuppföljning. Hjälper alla att spara tid och få ut mer av mötena. Lär dig mer om iBabs
Ett delat utrymme för mötesförberedelse, dokumentdelning och kommunikationsuppföljning. Hjälper alla att spara tid och få ut mer av mötena. Allt fler organisationer tar steget över till iBabs för att leda sina styrelsemöten. iBabs är billigare, snabbare och mer pålitligt så att användarna får fullständig kontroll för att hantera sina konton på ett sätt som fungerar för dem (som att lägga till eller ta bort användare från månad till månad precis som de vill). Lär dig mer om iBabs

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Realtidssynkronisering
  • Dra och släpp
  • Kryptering
  • Mobilåtkomst
  • Varningar / Meddelanden
  • Användarhantering
  • Dokumentlagring
  • Versionskontroll
  • Innehållshantering
Slack samlar all er kommunikation på ett och samma ställe. Det handlar om meddelanden i realtid samt arkiverings- och sökfunktioner för moderna team.
Slack är ett samarbetsnav där rätt personer och rätt information möts så att alla får sitt jobb gjort. När ditt team till exempel behöver sparka igång ett projekt, anställa en ny medarbetare, implementera kod, granska ett försäljningsavtal, slutföra nästa års budget, genomföra ett A/B-test, planera öppnandet av ert nya kontor – då är det Slack ni behöver. Prova Slack gratis med ditt team. Lär dig mer om Slack

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Realtidssynkronisering
  • Dra och släpp
  • Kryptering
  • Mobilåtkomst
  • Varningar / Meddelanden
  • Användarhantering
  • Dokumentlagring
  • Versionskontroll
  • Innehållshantering
Ett visuellt samarbetsverktyg som på ett roligt, flexibelt och givande sätt ger teamet ett gemensamt perspektiv på projektet.
Från försäljning och marknadsföring till HR och den operativa verksamheten kan team utforma och anpassa Trello så att det passar deras unika behov och arbetssätt. Med över 100 integreringar med andra viktiga verktyg, såsom Google Drive, Slack, Jira med flera, är Trello en levande projekthubb för samarbete mellan olika team, oavsett var arbetet ska ske. Trello gör teamarbetet till en fröjd genom att underlätta transparent och enkel delning av innehåll mellan tavlor och team. Lär dig mer om Trello

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Realtidssynkronisering
  • Dra och släpp
  • Kryptering
  • Mobilåtkomst
  • Varningar / Meddelanden
  • Användarhantering
  • Dokumentlagring
  • Versionskontroll
  • Innehållshantering
Asana är det enklaste sättet att organisera och hantera teamens arbete i stor skala. Se varför Asana utmärker sig på Capterra.
Med Asana kan du samordna arbete mellan team i stor skala – från dagliga uppgifter till strategiska tvärfunktionella initiativ. Asana är den enda plattformen för arbetshantering som omvandlar mål till handling och överbryggar klyftor mellan team. Mer än 135 000 betalande kunder och miljontals kostnadsfria organisationer i 190 länder förlitar sig på Asana för att hantera allt från företagets mål till digital omvandling, produktlanseringar och marknadsföringskampanjer. Lär dig mer om Asana

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Realtidssynkronisering
  • Dra och släpp
  • Kryptering
  • Mobilåtkomst
  • Varningar / Meddelanden
  • Användarhantering
  • Dokumentlagring
  • Versionskontroll
  • Innehållshantering
Dela enkelt filer med både interna team och externa samarbetspartner, samtidigt som du säkrar känsligt innehåll och skyddar IP-adresser.
Dela enkelt filer med både interna team och externa samarbetspartner, samtidigt som du säkrar känsligt innehåll och skyddar IP-adresser. Vattenstämpla konfidentiella filer eller ställ in detaljerad behörighet så att endast rätt personer kan visa, ladda ner eller redigera innehåll. Lär dig mer om Box

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Realtidssynkronisering
  • Dra och släpp
  • Kryptering
  • Mobilåtkomst
  • Varningar / Meddelanden
  • Användarhantering
  • Dokumentlagring
  • Versionskontroll
  • Innehållshantering
monday.com låter dig lagra och dela ditt teams filer säkert i samband med deras projekt och arbetsprocesser.
monday.com låter dig lagra och dela ditt teams filer säkert i samband med deras projekt och arbetsprocesser. Arbeta enkelt tillsammans med filer, konfigurera anpassade automatiseringar för att varna dig när ändringar görs och påskynda din feedbackloop. Du kan till och med bädda in och redigera alla typer av webbaserade dokument utan att behöva lämna plattformen. Integreringar med G-Suite, Microsoft och mer än 40 andra verktyg hjälper dig att centralisera alla dokument inom ramen för dina arbetsflöden för att förbli effektiva. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Realtidssynkronisering
  • Dra och släpp
  • Kryptering
  • Mobilåtkomst
  • Varningar / Meddelanden
  • Användarhantering
  • Dokumentlagring
  • Versionskontroll
  • Innehållshantering
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för projektledning och arbetsledning tack vare dess lättanvända gränssnitt, gantt-diagram och instrumentbrädor i realtid samt funktioner för arbetsautomatisering. *Utmärkelser 2018: Utsedd till en Leader in Enterprise Collaborative Work Management av Forrester Research, utvald till Deloittes Fast 500 List, erkänd för Technology Innovation & Vision av 451 Research Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Realtidssynkronisering
  • Dra och släpp
  • Kryptering
  • Mobilåtkomst
  • Varningar / Meddelanden
  • Användarhantering
  • Dokumentlagring
  • Versionskontroll
  • Innehållshantering
Procores bygghanteringsprogram hanterar dina byggprojekt, dina resurser, din personal och din ekonomi från planering till avslut.
Procores byggprogram hanterar dina byggprojekt, dina resurser och din ekonomi från planering till avslut. Plattformen ansluter varje projektbidragsgivare till lösningar som byggts speciellt för branschen för ägaren, generalentreprenören och specialentreprenören. Förmågan att kommunicera mellan team gör det lättare att arbeta tillsammans genom att etablera en enda sanningskälla. Det är så Procore ger ditt team enkel åtkomst till allt de behöver veta för att få jobbet gjort. Lär dig mer om Procore

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Realtidssynkronisering
  • Dra och släpp
  • Kryptering
  • Mobilåtkomst
  • Varningar / Meddelanden
  • Användarhantering
  • Dokumentlagring
  • Versionskontroll
  • Innehållshantering
Wrike är en projekthanteringsprogramvara för företag med förbyggda mallar, tidsuppföljning, Gantt-diagram, Kanban-tavlor med mera.
Wrike är en prisbelönt projekthanteringsprogramvara som fler än 20 000 företag över hela världen förlitar sig på. Skapa en strömlinjeformad digital arbetsplats med hjälp av anpassade förfrågningsformulär, Kanban-tavlor, Gantt-diagram, tidsuppföljning, uppdateringar i realtid, versionskontroll och prestandarapporter på ett och samma ställe. Integrera Wrike med fler än 400 program, inklusive Google Drive, Dropbox och Microsoft OneDrive, för att automatisera dina dagliga processer. Anpassa dina arbetsflöden och minska behovet av e-post, möten, statusuppdateringar med mera. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Realtidssynkronisering
  • Dra och släpp
  • Kryptering
  • Mobilåtkomst
  • Varningar / Meddelanden
  • Användarhantering
  • Dokumentlagring
  • Versionskontroll
  • Innehållshantering
En förstklassig samarbetsbaserad whiteboardplattform online där teamen får jobbet gjort.
Miro är en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för team i alla storlekar. Över 13 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på plattformen. Säg farväl till oändliga e-postkedjor med jättestora bilagor. Lagra, ladda upp och dela mediefiler: dokument, bilder, foton och videor. Kartlägg all visuell information på en tavla. Lär dig mer om Miro

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Realtidssynkronisering
  • Dra och släpp
  • Kryptering
  • Mobilåtkomst
  • Varningar / Meddelanden
  • Användarhantering
  • Dokumentlagring
  • Versionskontroll
  • Innehållshantering
OnBoard är en virtuell programvara för att sköta dina ledarskaps- och styrelsemöten. Fatta självsäkra beslut var du än befinner dig. Påbörja en gratis provperiod eller hämta en demo idag.
OnBoard är en av Capterras mest lättanvända programvaror för styrelsemöten och erbjuder virtuell möteshantering med en komplett uppsättning verktyg för att fatta smartare beslut, på distans och i realtid. Nu mer än någonsin tidigare behöver du en omfattande, säker och lättanvänd programvara för att sköta dina lednings- och styrelsemöten. Effektivisera mötesförberedelserna och ge dina ledare korrekt information i rätt tid på alla enheter. Redo för fjärranvändning så att du kan fatta självsäkra beslut var du än befinner dig. Hämta en demo eller påbörja en gratis provperiod Lär dig mer om OnBoard

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Realtidssynkronisering
  • Dra och släpp
  • Kryptering
  • Mobilåtkomst
  • Varningar / Meddelanden
  • Användarhantering
  • Dokumentlagring
  • Versionskontroll
  • Innehållshantering
Bli mer effektiva på din avdelning genom att använda eFileCabinet för att automatisera rutinprocesser, skydda känsliga data med mera.
Ge ditt team möjlighet att arbeta mer effektivt med eFileCabinet. Den molnbaserade dokumenthanteringslösningen ger dig tillgång till viktiga dokument oavsett var du befinner dig. Tack vare säkerhet på banknivå blir det enkelt att upprätthålla efterlevnad. Upplev dokumenthantering med aldrig tidigare skådad kraft och innovativa funktioner som avancerad fulltextsökning, anpassade och automatiserade arbetsflöden, formulärifyllning och säker delning. Med eFileCabinet har ditt team alltid tid att fokusera på det som är viktigt. Lär dig mer om Revver

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Realtidssynkronisering
  • Dra och släpp
  • Kryptering
  • Mobilåtkomst
  • Varningar / Meddelanden
  • Användarhantering
  • Dokumentlagring
  • Versionskontroll
  • Innehållshantering
Bitrix24 gratis delning av teamfiler för 12 personer. Från 5 GB till obegränsad (ja, obegränsad) lagring.
Bitrix24 är en kostnadsfri plattform för fildelning och dokumenthantering som används av fyra miljoner företag. Du kan även distribuera Bitrix24 lokalt, installera det på din egen server och ändra källkoden, vid behov. Oavsett om du väljer kostnadsfria eller betalda utgåvor, moln eller självhysta, får du samma uppsättning funktioner – skrivbordsappar för PC och Mac, mobilappar för iOS och Android, redigering online och offline, dokumenthantering med flexibla åtkomsträttigheter och mer. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Realtidssynkronisering
  • Dra och släpp
  • Kryptering
  • Mobilåtkomst
  • Varningar / Meddelanden
  • Användarhantering
  • Dokumentlagring
  • Versionskontroll
  • Innehållshantering
Citrix Podio är det nya sättet för team att organisera, kommunicera och få jobbet gjort. Gratis för upp till 10 användare.
Citrix Podio är det nya sättet att organisera, kommunicera och få jobbet gjort. Mer än 500 000 organisationer använder Podio för att driva projekt och företagsavdelningar. Det inkluderar alla från små växande företag som använder Podio för att driva hela sin verksamhet till innovativa team på stora företag. Podio påskyndar kommunikationen och ger den transparens och det ansvar som krävs för effektivt teamwork, genom att göra det möjligt för människor att organisera och följa upp arbete på en enda lättanvänd plats. Lär dig mer om Podio

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Realtidssynkronisering
  • Dra och släpp
  • Kryptering
  • Mobilåtkomst
  • Varningar / Meddelanden
  • Användarhantering
  • Dokumentlagring
  • Versionskontroll
  • Innehållshantering
Betrodd av yrkespersoner för att säkert dela stora volymer känsliga dokument för due diligence, efterlevnad och rättstvister.
Firmex lättanvända och prisvärda virtuella datarum erbjuder support 24/7, vilket gör att du kan lita på att viktiga processer utförs friktionsfritt och projekt färdigställs snabbare. Över 120 000 företag har använt Firmex för att dela konfidentiella dokument under fusioner och förvärv, insamlingar, revisioner, rättstvister och upphandlingsprojekt med flera miljarder dollar på spel. Firmex kan sätta igång ditt projekt på några minuter och alla användare har tillgång till samma support som du. Inga kostnader per sida eller dolda avgifter. Lär dig mer om Firmex Virtual Data Room

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Realtidssynkronisering
  • Dra och släpp
  • Kryptering
  • Mobilåtkomst
  • Varningar / Meddelanden
  • Användarhantering
  • Dokumentlagring
  • Versionskontroll
  • Innehållshantering
Bynder är en molnbaserad lösning för marknadsförare som vill förenkla hanteringen av digitala tillgångar via en central portal.
Utsedd till Leader av Forrester Wave Digital Asset Management for Customer Experience, rapporten för kvartal 1, 2022. Bynder är det enklaste sättet att professionellt hantera dina digitala tillgångar. Se till att dina team talar samma språk och samarbetar i realtid med redigering och godkännande, förenklad fildelning och lagring samt automatisk formatering för olika kanaler och filtyper. Lösningen erbjuder en central, molnbaserad portal för alla företagets marknadsföringsmaterial och meddelanden. Lär dig mer om Bynder

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Realtidssynkronisering
  • Dra och släpp
  • Kryptering
  • Mobilåtkomst
  • Varningar / Meddelanden
  • Användarhantering
  • Dokumentlagring
  • Versionskontroll
  • Innehållshantering
Kraftfull programvara för filhantering som gör att du enkelt kan organisera och hantera allt ditt innehåll och all din information.
M-Files tillhandahåller nästa generations intelligenta filhanteringsplattform som förbättrar verksamhetens resultat genom att hjälpa människor att hitta och använda information mer effektivt. Förbättra arbetsflödet, öka återanvändning av information, eliminera redundans, kontrollera innehållet på ett säkert sätt och undvik konflikter och dataförlust i en enda intuitiv lösning för filhantering som kan integreras med Windows Explorer. Tusentals organisationer i över 100 länder använder M-Files för att hantera sina affärsinformationsbehov. Lär dig mer om M-Files

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Realtidssynkronisering
  • Dra och släpp
  • Kryptering
  • Mobilåtkomst
  • Varningar / Meddelanden
  • Användarhantering
  • Dokumentlagring
  • Versionskontroll
  • Innehållshantering
En enkel, snabb och skalbar felrapporteringsapplikation som hjälper dig att enkelt hantera buggar och leverera fantastiska produkter i tid.
Zoho BugTracker är en samarbetsinriktad felrapporteringsprogramvara från Zoho, ett varumärke som 35 miljoner användare över hela världen litar på. BugTracker hjälper dig att följa upp buggarnas livscykel från början till slut, och ser till att du bygger och levererar fantastiska produkter i tid varje gång. Ställ in automatiska meddelanden, affärsregler och anpassade arbetsflöden för att följa och lösa buggar snabbare. Definiera realistiska förväntningar för dina kunder och överträffa dem med servicenivåavtal. Lär dig mer om Zoho BugTracker

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Realtidssynkronisering
  • Dra och släpp
  • Kryptering
  • Mobilåtkomst
  • Varningar / Meddelanden
  • Användarhantering
  • Dokumentlagring
  • Versionskontroll
  • Innehållshantering
Flera datarum och mottagare för dina affärsverksamheter. Enkel, men säker och uppfyller efterlevnadskrav. Ingen utbildning behövs. Kom igång på några minuter.
Digify erbjuder säkra virtuella datarum som är enkla att använda och tar bara några minuter att installera. Tusentals företag sparar tid genom att använda Digify för att dela konfidentiella dokument med samarbetspartner, kunder och investerare. Denna lösning sammanför dokumentsäkerhet, automatiserad vattenmärkning och filspårningsfunktioner till ett överkomligt pris. Förutom att ha vunnit flera internationella utmärkelser, såsom den ledande säkerhetstävlingen RSA Innovation Sandbox, har Digify förekommit i över 60 nyhetspublikationer. Lär dig mer om Digify

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Realtidssynkronisering
  • Dra och släpp
  • Kryptering
  • Mobilåtkomst
  • Varningar / Meddelanden
  • Användarhantering
  • Dokumentlagring
  • Versionskontroll
  • Innehållshantering
MangoApps placerar alla dina filer och kunskaper i en logisk, användarvänlig arbetsyta med grupper, trådar och avancerad sökning.
MangoApps placerar alla dina filer och kunskaper i en logisk, användarvänlig arbetsyta med grupper, trådar och avancerad sökning. MangoApps har en intelligent medarbetarplattform som är utformad för och betjänar organisationer med mellan 50–50 000 anställda inom en rad olika branscher, till exempel återförsäljare, sjukvård, tillverkning, ideella organisationer, professionella tjänster, finansiella tjänster, media, teknik och den offentliga sektorn. Lär dig mer om MangoApps

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Realtidssynkronisering
  • Dra och släpp
  • Kryptering
  • Mobilåtkomst
  • Varningar / Meddelanden
  • Användarhantering
  • Dokumentlagring
  • Versionskontroll
  • Innehållshantering
Serversäkerhetskopieringslösning som gör det möjligt för företag av alla storlekar att automatiskt återställa och skydda företagsdata via e-post med mera.
Serversäkerhetskopieringslösning som gör det möjligt för företag av alla storlekar att automatiskt återställa och skydda företagsdata via e-post med mera. Lär dig mer om Backblaze B2 Cloud Storage

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Realtidssynkronisering
  • Dra och släpp
  • Kryptering
  • Mobilåtkomst
  • Varningar / Meddelanden
  • Användarhantering
  • Dokumentlagring
  • Versionskontroll
  • Innehållshantering
Tresorit är en lösning som är krypterad från början till slut. Lösningen används för synkronisering och delning av filer vars konfidentiella information skyddas genom design.
Tresorit är en filsynkroniserings- och delningslösning som är krypterad från början till slut och har utformats för att skydda känsligt innehåll. Till skillnad från andra offentliga molnleverantörer har Tresorit ingen åtkomst till användarfiler, vilket säkerställer maximal sekretess. - Filerna skyddas från det ögonblick du laddar upp dem i molnet tills de når den avsedda mottagaren. - Tresorit tillhandahåller en digital arbetsplats där dina särskilt känsliga dokument förblir säkra. - Administrera och övervaka alla användare och deras data med kraftfulla kontrollalternativ. Lär dig mer om Tresorit

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Realtidssynkronisering
  • Dra och släpp
  • Kryptering
  • Mobilåtkomst
  • Varningar / Meddelanden
  • Användarhantering
  • Dokumentlagring
  • Versionskontroll
  • Innehållshantering
CapLinkeds VDR- och dokumenthanteringslösning för företag är ett bra sätt att säkert dela och spåra all din information.
CapLinked erbjuder en jättebra lösning för virtuell datarums- och dokumenthantering, vilket gör begränsad säkerhet, åtkomst till kontor och frustrerande indexeringsbegränsningar till en del av det förflutna. Upplev flexibiliteten med att kunna komma åt information säkert var som helst på vilken plattform eller enhet som helst, förutom att ha en fullständig API komplett med privata nycklar för utvecklare. Kom igång med ett bra verktyg för kopieringsskydd och företagsbesiktning på några minuter med en gratis provperiod. Lär dig mer om CapLinked

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Realtidssynkronisering
  • Dra och släpp
  • Kryptering
  • Mobilåtkomst
  • Varningar / Meddelanden
  • Användarhantering
  • Dokumentlagring
  • Versionskontroll
  • Innehållshantering
Varumärkesprofilerad fildelning och digital kapitalförvaltning i en integrerad, säker och kostnadseffektiv lösning. Obegränsat antal användare för alla abonnemang.
Filecamp är en molnbaserad varumärkesprofilerad fildelningslösning som hjälper företag att organisera och dela med sig av sina digitala media, såsom bilder, videor och varumärkesriktlinjer. Obegränsade användare för alla abonnemang och varje användare konfigureras med en egen uppsättning användar-, admin- och mappbehörigheter. Unika anpassade alternativ för varumärkesprofilering ser till att din fildelningslösning överensstämmer med dina varumärkesriktlinjer. Över 1 000 varumärken från hela världen förlitar sig på Filecamp för sina digitala tillgångar och varumärkesriktlinjer. Lär dig mer om Filecamp

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Realtidssynkronisering
  • Dra och släpp
  • Kryptering
  • Mobilåtkomst
  • Varningar / Meddelanden
  • Användarhantering
  • Dokumentlagring
  • Versionskontroll
  • Innehållshantering
Citrix Workspace är en enhetlig, säker och intelligent digital arbetsplats som organiserar och vägleder arbetet och förändrar medarbetarnas upplevelser.
Citrix Workspace är lösningen för den digitala arbetsplats – en enhetlig, säker och intelligent arbetsplattform som organiserar, vägleder och automatiserar den viktigaste informationen som användarna behöver för att fatta snabba beslut och samarbeta med andra. Ett anpassat gränssnitt organiserar viktiga data, uppgifter och verktyg i ett personligt flöde så att användarna kan fokusera på sitt arbete och öka de anställdas produktivitet och engagemang. Glöm att behöva hoppa mellan appar eller sålla igenom irrelevant information och aktiviteter. Lär dig mer om Citrix Workspace

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Realtidssynkronisering
  • Dra och släpp
  • Kryptering
  • Mobilåtkomst
  • Varningar / Meddelanden
  • Användarhantering
  • Dokumentlagring
  • Versionskontroll
  • Innehållshantering