Sverige Visa lokala produkter
423 resultat
monday.com låter dig lagra och dela ditt teams filer säkert i samband med deras projekt och arbetsprocesser. Lär dig mer om monday.com
monday.com låter dig lagra och dela ditt teams filer säkert i samband med deras projekt och arbetsprocesser. Arbeta enkelt tillsammans med filer, konfigurera anpassade automatiseringar för att varna dig när ändringar görs och påskynda din feedbackloop. Du kan till och med bädda in och redigera alla typer av webbaserade dokument utan att behöva lämna plattformen. Integreringar med G-Suite, Microsoft och mer än 40 andra verktyg hjälper dig att centralisera alla dokument inom ramen för dina arbetsflöden för att förbli effektiva. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Filsynkronisering och fildelning enligt företagsstandard hjälper ditt team att samarbeta, automatisera och få saker gjorda. Obegränsat antal användare tillåter tillväxt. Lär dig mer om Files.com
Filsynkronisering enligt företagsstandard och delning för alla. Files.com är smart molnlagring för moderna team. Med Files.com kan ditt team samarbeta, automatisera och få saker gjorda utan att kompromissa med säkerheten. Säkerhet och efterlevnad behöver inte vara störande. Files.com är en plattform som dina användare verkligen kommer att älska. Sätt igång och skapa konton för dina kunder, leverantörer, entreprenörer med mera. Files.com är för alla. Lär dig mer om Files.com

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete. Lär dig mer om Smartsheet
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för projektledning och arbetsledning tack vare dess lättanvända gränssnitt, gantt-diagram och instrumentbrädor i realtid samt funktioner för arbetsautomatisering. *Utmärkelser 2018: Utsedd till en Leader in Enterprise Collaborative Work Management av Forrester Research, utvald till Deloittes Fast 500 List, erkänd för Technology Innovation & Vision av 451 Research Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
OnBoard är en virtuell programvara för att sköta dina ledarskaps- och styrelsemöten. Fatta självsäkra beslut var du än befinner dig. Påbörja en gratis provperiod eller hämta en demo idag. Lär dig mer om OnBoard
OnBoard är en av Capterras mest lättanvända programvaror för styrelsemöten och erbjuder virtuell möteshantering med en komplett uppsättning verktyg för att fatta smartare beslut, på distans och i realtid. Nu mer än någonsin tidigare behöver du en omfattande, säker och lättanvänd programvara för att sköta dina lednings- och styrelsemöten. Effektivisera mötesförberedelserna och ge dina ledare korrekt information i rätt tid på alla enheter. Redo för fjärranvändning så att du kan fatta självsäkra beslut var du än befinner dig. Hämta en demo eller påbörja en gratis provperiod Lär dig mer om OnBoard

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Bitrix24 gratis delning av teamfiler för 12 personer. Från 5 GB till obegränsad (ja, obegränsad) lagring. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en kostnadsfri plattform för fildelning och dokumenthantering som används av fyra miljoner företag. Du kan även distribuera Bitrix24 lokalt, installera det på din egen server och ändra källkoden, vid behov. Oavsett om du väljer kostnadsfria eller betalda utgåvor, moln eller självhysta, får du samma uppsättning funktioner – skrivbordsappar för PC och Mac, mobilappar för iOS och Android, redigering online och offline, dokumenthantering med flexibla åtkomsträttigheter och mer. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Bynder är en molnbaserad lösning för marknadsföringsproffs som vill förenkla hanteringen av digitalt innehåll via en central portal Lär dig mer om Bynder
Bynder ger dig ett enkelt sätt att hantera och distribuera dina digitala tillgångar i molnet. Team kan snabbt hitta rätt filer, samarbeta om redigeringar och godkännanden i realtid och distribuera innehåll till en mängd olika kanaler och filtyper. Med Bynders digitala materialförvaltning (digital asset mangement, DAM) som nav för deras marknadsföringsteknik har konsumentinriktade företag full kontroll över sin varumärkesmarknadsföring via en central portal. Lär dig mer om Bynder

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Pumble is a free chat and collaboration app for teams with unlimited everything. Lär dig mer om Pumble
Share and keep all your files in one place - a free Pumble workspace. Share any type of files - audio, video, documents, images, screenshots - and go back to them whenever you or a new coworker needs them. Anyone in a conversation where a file was added can open the file, share it to another conversation, or download it to their device. Visit the Pumble help center to learn more about file sharing & storage, and explore all Pumble features. Lär dig mer om Pumble

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Varumärkesprofilerad fildelning och digital kapitalförvaltning i en integrerad, säker och kostnadseffektiv lösning. Obegränsat antal användare för alla abonnemang. Lär dig mer om Filecamp
Filecamp är en molnbaserad varumärkesprofilerad fildelningslösning som hjälper företag att organisera och dela med sig av sina digitala media, såsom bilder, videor och varumärkesriktlinjer. Obegränsade användare för alla abonnemang och varje användare konfigureras med en egen uppsättning användar-, admin- och mappbehörigheter. Unika anpassade alternativ för varumärkesprofilering ser till att din fildelningslösning överensstämmer med dina varumärkesriktlinjer. Över 1 000 varumärken från hela världen förlitar sig på Filecamp för sina digitala tillgångar och varumärkesriktlinjer. Lär dig mer om Filecamp

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Sealit is a zero trust data protection solution for end-to-end email & file encryption. Full security - just 1 click. Lär dig mer om Sealit
Sealit protects confidential information. Our password-less zero trust encryption allows you to secure all sensitive communication with your team and clients with just one click. Sealit seamlessly integrates with Outlook, Gmail, and your file systems, allowing you to continue working the way you do. Recipients simply use their biometrics to access messages, ensuring that only desired recipients can access confidential information. Sealit is here to protect your most important asset - your data Lär dig mer om Sealit

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
File sharing platform that allows users to store and share contacts, photos, videos, presentations, recordings and more.
File sharing platform that allows users to store and share contacts, photos, videos, presentations, recordings and more. Lär dig mer om Google Drive

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Slack samlar all er kommunikation på ett och samma ställe. Det handlar om meddelanden i realtid samt arkiverings- och sökfunktioner för moderna team.
Slack är ett samarbetsnav där rätt personer och rätt information möts så att alla får sitt jobb gjort. När ditt team till exempel behöver sparka igång ett projekt, anställa en ny medarbetare, implementera kod, granska ett försäljningsavtal, slutföra nästa års budget, genomföra ett A/B-test, planera öppnandet av ert nya kontor – då är det Slack ni behöver. Prova Slack gratis med ditt team. Lär dig mer om Slack

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
A visual collaboration tool that creates a shared perspective for your team on any project in a fun, flexible, and rewarding way.
From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive, Slack, Jira and more, Trello is a living, breathing project hub of cross-team collaboration no matter where your work needs to happen. Trello brings joy to teamwork by making it transparent and easily shareable across boards and teams. Lär dig mer om Trello

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Share folders and invite both co-workers and specific users outside your company with easy to use file permissions. Start a free trial!
Share folders and invite both co-workers and specific users outside your company with easy to use file permissions. Dropbox Business is a digital workplace trusted by over 300,000 business teams worldwide and over 50% of the Fortune 500 for its industry leading file sync, collaboration, and extensive administration and security features that scale as teams grow. Lär dig mer om Dropbox Business

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
An integrated suite of applications include email, calendar and address book that are accessed via the Internet 24/7.
Microsoft 365 - formerly known as Office 365 - is more than just Word, Excel, PowerPoint, and Outlook. It provides powerful services like business-class email, online storage, and teamwork solutions that you can access from anywhere. Bring teams and resources together with solutions like Microsoft Teams and Skype for Business that make working together more productive and enjoyable regardless of where participants are located. Lär dig mer om Microsoft 365

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
A suite of collaboration products for teams and SMBs. Web conferencing, file sharing, and scheduling in the cloud. Formerly G Suite.
Google Workspace is a collaboration platform designed to help businesses of all sizes create custom business emails, record meetings, and reserve conference rooms. Key features of the platform include noise cancellation, in-domain live streaming, attendance tracking, compliance management, team messaging, voice/video conferencing, shared calendars, and more. It also lets administrators edit and share documents, spreadsheets, and slides across teams in real-time. Lär dig mer om Google Workspace

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Microsoft OneDrive is a web-based digital asset management solution that allows businesses of all sizes to efficiently manage, collabo
Microsoft OneDrive is a web-based digital asset management solution that allows businesses of all sizes to efficiently manage, collaborate, and share files. Administrators can set up a private or public site for authorized users, who can then create online folders to store their documents. Businesses can share sensitive data without revealing proprietary information by allowing only authorized people to access the folder. Users can also access and edit documents within the same collaborative environment to increase efficiency. The Microsoft Office interactive scanning app lets users scan and convert paper to searchable PDFs directly from their device. Lär dig mer om OneDrive

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Dela enkelt filer med både interna team och externa samarbetspartner, samtidigt som du säkrar känsligt innehåll och skyddar IP-adresser.
Dela enkelt filer med både interna team och externa samarbetspartner, samtidigt som du säkrar känsligt innehåll och skyddar IP-adresser. Vattenstämpla konfidentiella filer eller ställ in detaljerad behörighet så att endast rätt personer kan visa, ladda ner eller redigera innehåll. Lär dig mer om Box

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Content management solution that helps businesses with desktop sharing and viewing, text annotations, instant messaging, and whiteboard
Content management solution that helps businesses with desktop sharing and viewing, text annotations, instant messaging, and whiteboard editing. Lär dig mer om Microsoft SharePoint

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
File transfer solution with elegant backgrounds and customizable emails that can store 100GB and transfer 20GB of data.
File transfer solution with elegant backgrounds and customizable emails that can store 100GB and transfer 20GB of data. Lär dig mer om WeTransfer

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Wrike är en projekthanteringsprogramvara för företag med förbyggda mallar, tidsuppföljning, Gantt-diagram, Kanban-tavlor med mera.
Wrike är en prisbelönt projekthanteringsprogramvara som fler än 20 000 företag över hela världen förlitar sig på. Skapa en strömlinjeformad digital arbetsplats med hjälp av anpassade förfrågningsformulär, Kanban-tavlor, Gantt-diagram, tidsuppföljning, uppdateringar i realtid, versionskontroll och prestandarapporter på ett och samma ställe. Integrera Wrike med fler än 400 program, inklusive Google Drive, Dropbox och Microsoft OneDrive, för att automatisera dina dagliga processer. Anpassa dina arbetsflöden och minska behovet av e-post, möten, statusuppdateringar med mera. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Workplace connects everyone in an organization using familiar Facebook features like chat, video calling, posts and groups.
Workplace connects everyone in an organization using familiar Facebook features like Chat, video calling, posts and Groups. It integrates with the business tools you already use and provides a simple, secure and more productive way for people to share knowledge, work together and build connected communities. Lär dig mer om Workplace from Meta

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Bli mer effektiva på din avdelning genom att använda eFileCabinet för att automatisera rutinprocesser, skydda känsliga data med mera.
Ge ditt team möjlighet att arbeta mer effektivt med eFileCabinet. Den molnbaserade dokumenthanteringslösningen ger dig tillgång till viktiga dokument oavsett var du befinner dig. Tack vare säkerhet på banknivå blir det enkelt att upprätthålla efterlevnad. Upplev dokumenthantering med aldrig tidigare skådad kraft och innovativa funktioner som avancerad fulltextsökning, anpassade och automatiserade arbetsflöden, formulärifyllning och säker delning. Med eFileCabinet har ditt team alltid tid att fokusera på det som är viktigt. Lär dig mer om eFileCabinet

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Built-in file-sharing solution that's available on all Apple devices. All files, photos, notes, and messages are stored in one place.
Built-in file-sharing solution that's available on all Apple devices. All files, photos, notes, and messages are stored in one place. Access all files across multiple devices using iCloud Drive and secure data with automatic back-ups. Lär dig mer om iCloud

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
En förstklassig samarbetsbaserad online-plattform för whiteboardtavlor som gör att teamen får jobbet gjort.
Miro är en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för team i alla storlekar. Över 13 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på plattformen. Säg farväl till oändliga e-postkedjor med jättestora bilagor. Lagra, ladda upp och dela mediefiler: dokument, bilder, foton och videor. Kartlägg all visuell information på en tavla. Lär dig mer om Miro

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Dotloop is the only complete real estate transaction management software that enables brokers, agents and teams to closes deal faster.
On average, every month, over 150 real estate brokerages and teams switch to dotloop's transaction management software. Currently supporting more than 10,000 brokerages and teams across the U.S. and Canada, dotloop touches more than 50% of all U.S. real estate transactions and has earned a near-perfect 98% Retention Rate. Not to mention a top-rated mobile app - 4.8/5 stars with over 46,000 reviews. Lär dig mer om dotloop

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Revolutionize internal communications by bringing together all employees inside a private and secure enterprise social network.
Revolutionize internal communications by bringing together all employees inside a private and secure enterprise social network. Connect with people across your organization to make better decisions, faster. Allows all employees to know whats happening day to day as well as build on the work of others. Employees will be able to create groups relevant to work and other interests, along with keeping documents or photos in context while still discussing things online. Lär dig mer om Yammer

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Self-hosted secure file exchange and collaboration technology combining easy cross-platform interfaces with ultimate control over data.
Nextcloud Hub is the most popular self-hosted file sync & content collaboration platform. Nextcloud combines the convenience and ease of use of public clouds with the security, privacy & control business needs. Our 100% open source self-hosted solution quickly deploys & integrates deep in existing storage and user directories, delivering easy collaboration on the go to your users. It is extensible with over 200 first and third party apps from our ecosystem. Lär dig mer om Nextcloud

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
RingCentral Video is an integrated video conferencing, screen sharing, and messaging for teams big and small. No downloads required.
RingCentral Video is a modern online meetings experience powered by the market-leading RingCentral unified communications platform. It combines high-quality video, audio, screen sharing, and team messaging into a collaborative online meeting hub that sparks conversations and fuels ideasanytime, anywhere, on any device. Lär dig mer om RingCentral Video

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
The secure file sharing and storage solution built for business. Featuring state-of-the-art, compliance-supporting security.
Take productivity to the next level with ShareFile. Securely send, share, get feedback, approvals and even e-signatures on any file, fast. Business-class file sharing meets real-time collaboration to accelerate productivity with automated workflows you customize and control. Give real-time feedback, request approvals, co-edit—even get legally binding e-signatures seamlessly—on any device. Plus, with real-time tracking, you always know exactly where things stand. Using SSAE 16 Type II certified Lär dig mer om Citrix ShareFile

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Flock is a team communication tool that helps you get work done, only faster! Web conferencing, instant messaging, file sharing and mor
Steamline team communication with Flock! Email less and get more work done. From instant messaging and file sharing, to integrating with your favorite external apps like Google, MailChimp, Dropbox, Jira, Trello and more - organize all your work streams with Flock. Flock is a powerful work tool that comes loaded with built-in features like Shared To-Dos, Reminders, Notes, Polls and more! Start for FREE Lär dig mer om Flock

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Hightail lets you send large files securely, making sharing content easy for both you and your recipients.
Share and transfer large files, up to 25GB each, to anyone easily with Hightail. Features such as encryption, access code setting, recipient verification and expiration date configuration keeps your files secure, while notifications ensure your files have been delivered. You can also collect files from guests with our Uplink add-on, a personalized URL for others to transfer files to you without needing an account. Hightail is the simple file sharing solution for both you and your recipients. Lär dig mer om Hightail

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
The easiest way to share files, manage projects and communicate with each other. All from a central, secure online workspace.
Glasscubes simplifies group collaboration in a user-friendly environment that's quick to implement. Quickly create secure online workspaces that make it easy to work with anyone, from anywhere. Find out how smart teams use online workspaces to work better together and get the job done. Trusted by UK government and high-performing businesses - big and small. Lär dig mer om Glasscubes

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
IDrive protects all your PCs, Macs, mobile devices and servers into one cloud backup account.
IDrive Backup is a versatile solution that allows users to backup an unlimited number of devices into one account, including PCs, Macs, mobile devices, and servers. IDrive offers backup plans for consumers, small businesses, and enterprises of any size, giving users peace of mind that their data is protected and recoverable at all times. Lär dig mer om IDrive

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
FileCloud is a hyper-secure, content collaboration platform (CCP) enabling powerful file sharing and compliance for millions of users.
FileCloud is a hyper-secure, content collaboration platform (CCP) that specializes in compliance, governance, data leak protection, workflow automation, and digital rights management. With public, private, and hybrid cloud solutions for file sharing, sync, and mobile access, FileCloud supports millions of users around the world, including top Global 1000 enterprises, educational and government institutions, and managed service providers. For more information, visit www.filecloud.com. Lär dig mer om FileCloud

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Kraftfull programvara för filhantering som gör att du enkelt kan organisera och hantera allt ditt innehåll och all din information.
M-Files tillhandahåller nästa generations intelligenta filhanteringsplattform som förbättrar verksamhetens resultat genom att hjälpa människor att hitta och använda information mer effektivt. Förbättra arbetsflödet, öka återanvändning av information, eliminera redundans, kontrollera innehållet på ett säkert sätt och undvik konflikter och dataförlust i en enda intuitiv lösning för filhantering som kan integreras med Windows Explorer. Tusentals organisationer i över 100 länder använder M-Files för att hantera sina affärsinformationsbehov. Lär dig mer om M-Files

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
CloudApp enables instant business communication through shareable videos, gifs, and screenshots
CloudApp is the premier provider of visual communication for the workplace. This high growth video solution creates a collaborative space for capturing instantly shareable videos, GIFs, and screenshots. a near 5-star business user rating from G2, Trust Radius, and Gartner Peer Insights Using its combination of screen recording, screenshot tool, and GIF maker tools and with its integrations with workflow tools Zendesk, Asana, Microsoft, Adobe, Drift, and others it is uniquely positioned as an in Lär dig mer om CloudApp

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
An online file management system that lets you create, store, organize, collaborate and share files securely.
Zoho Docs is an online file storage and management software. Save all your images, videos, files and documents & access them across all devices from anywhere and at anytime. Sync your offline files to the cloud using Zoho Docs Sync. Your data is kept secured and encrypted during transit. Share files, collaborate with your team, manage access permissions, assign tasks and get work done without hassle. You can also preview over 160 different file types without having to download them. Lär dig mer om Zoho Docs

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
MangoApps placerar alla dina filer och kunskaper i en logisk, användarvänlig arbetsyta med grupper, trådar och avancerad sökning.
MangoApps placerar alla dina filer och kunskaper i en logisk, användarvänlig arbetsyta med grupper, trådar och avancerad sökning. MangoApps har en intelligent medarbetarplattform som är utformad för och betjänar organisationer med mellan 50–50 000 anställda inom en rad olika branscher, till exempel återförsäljare, sjukvård, tillverkning, ideella organisationer, professionella tjänster, finansiella tjänster, media, teknik och den offentliga sektorn. Lär dig mer om MangoApps

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
GoAnywhere MFT is an enterprise-ready managed file transfer solution that allows you to simplify, encrypt and automate file transfers.
GoAnywhere MFT is an award-winning managed file transfer software which secures, automates and logs all file transfer activity using a centralized enterprise-level approach. This solution can save you time & money, improve security and help meet compliance requirements. **Winner of 2017 Cybersecurity Excellence Award for Secure File Transfer** Lär dig mer om GoAnywhere MFT

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Web-based storage solution with secure data transfer and iron-clad encryption that keeps your documents safe.
pCloud Business - Secure Cloud Storage Solution for Any Company - One place to store, sync and collaborate on your business files with your colleagues - 1 TB storage and pCloud Crypto now included for each user in the Business Account - Share your business documents securely with colleagues, partners and clients - Easy to use tools designed to help you control and optimize your workflow You can try pCloud Business - Free for 30 days Lär dig mer om pCloud Business

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Wimi is the most user-friendly and comprehensive project management tool for SMBs.
Wimi is a project management tool that helps you stay organized and make teamwork more efficient. Wimi goes beyond typical PM software by enabling teams to track everything they're working on. With messaging channels, files & drive, tasks, calendars and video conferencing, Wimi lets your entire team collaborate effortlessly and work smarter on projects. Thanks to Wimi refined access-right management, you can also bring your clients on board and share specific data with them. Lär dig mer om Wimi

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Tresorit är en lösning som är krypterad från början till slut. Lösningen används för synkronisering och delning av filer vars konfidentiella information skyddas genom design.
Tresorit är en filsynkroniserings- och delningslösning som är krypterad från början till slut och har utformats för att skydda känsligt innehåll. Till skillnad från andra offentliga molnleverantörer har Tresorit ingen åtkomst till användarfiler, vilket säkerställer maximal sekretess. - Filerna skyddas från det ögonblick du laddar upp dem i molnet tills de når den avsedda mottagaren. - Tresorit tillhandahåller en digital arbetsplats där dina särskilt känsliga dokument förblir säkra. - Administrera och övervaka alla användare och deras data med kraftfulla kontrollalternativ. Lär dig mer om Tresorit

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Cloud-based file sharing solution that helps users collaborate remotely with screen capturing, note taking, URL shortening & more.
Take a screenshot or drop a file. Share it via email, IM, Twitter, Facebook, whatever. Share the stuff you're working on with clients and colleagues in seconds. Collaborate faster, smarter, and better with Droplr. Also available in native applications for Mac, Windows and iPhone. Lär dig mer om Droplr

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
CapLinkeds VDR- och dokumenthanteringslösning för företag är ett bra sätt att säkert dela och spåra all din information.
CapLinked erbjuder en jättebra lösning för virtuell datarums- och dokumenthantering, vilket gör begränsad säkerhet, åtkomst till kontor och frustrerande indexeringsbegränsningar till en del av det förflutna. Upplev flexibiliteten med att kunna komma åt information säkert var som helst på vilken plattform eller enhet som helst, förutom att ha en fullständig API komplett med privata nycklar för utvecklare. Kom igång med ett bra verktyg för kopieringsskydd och företagsbesiktning på några minuter med en gratis provperiod. Lär dig mer om CapLinked

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
SmartVault makes it easy to collect, manage, & share documents with a single, integrated document management & client portal solution.
SmartVault delivers all the benefits of a cloud drive, but with best-in-class security and productivity features you need to run your business. Create a custom branded client portal for compliant, secure file sharing. Plus get features built for business, including selective sharing, group security management, custom templates, & audit reporting. With the SmartVault Toolbar, you can attach, view and manage documents right from apps like QuickBooks Online, Xero, and FreshBooks. Lär dig mer om SmartVault

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
eXo enables organizations to solve critical business challenges with a secure Enterprise File Sharing and Content Management features.
eXo Platform provides secure Enterprise File Sharing and Content Management features. eXo Platform¿s file sharing capabilities allow users to exchange different types of content using the built-in chat application, mentions and document libraries. eXo Platform allows organizations to move beyond a traditional intranet to a digital workplace that brings people and resources together to solve critical business challenges and build a strong corporate culture. Lär dig mer om eXo Platform

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
An on-premise solution that provides a secure and reliable file transfer solution for the demanding IT professional.
Cerberus FTP Server provides a secure and reliable file transfer solution for the demanding IT professional. Supporting SFTP, FTP/S, and HTTP/S, Cerberus is able to authenticate against Active Directory and LDAP, run as a Windows service, has native x64 support, includes a robust set of integrity and security features and offers an easy-to-use manager for controlling user access to files and file operations. Lär dig mer om Cerberus FTP Server

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
The Cleo Integration Cloud keeps ad hoc file sharing easy while allowing for complete control and visibility across all of your data.
The Cleo Integration Cloud includes secure file sharing that is easy to use, provides complete control and visibility to all of your data, and seamlessly integrates with your existing file transfer and B2B integration processes. Cleo enables secure file sharing, secure messaging, and secure managed file transfer on a single platform that eliminates tedious manual management, shores up security risks, and enables faster and more-informed decision-making for deeper business intelligence and Lär dig mer om Cleo Integration Cloud

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Replace email. Automate the process of collecting client information, documentation, and files with our simple and secure interface.
FileInvite automates the process of collecting client information in document-heavy workflows. We have made the process simple with our secure interface. All you have to do is create and send a FileInvite with the information you require. The client then uploads the files to a secure portal where you can approve or decline the information that has been submitted. With FileInvite you can set up reminders, templates and sync with your favorite cloud storage like Google Drive. Try FileInvite today! Lär dig mer om FileInvite

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg
Betrodd av yrkespersoner för att säkert dela stora volymer känsliga dokument för due diligence, efterlevnad och rättstvister.
Firmex lättanvända och prisvärda virtuella datarum erbjuder support 24/7, vilket gör att du kan lita på att viktiga processer utförs friktionsfritt och projekt färdigställs snabbare. Över 120 000 företag har använt Firmex för att dela konfidentiella dokument under fusioner och förvärv, insamlingar, revisioner, rättstvister och upphandlingsprojekt med flera miljarder dollar på spel. Firmex kan sätta igång ditt projekt på några minuter och alla användare har tillgång till samma support som du. Inga kostnader per sida eller dolda avgifter. Lär dig mer om Firmex Virtual Data Room

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Sök / filtrera
  • Dra och släpp
  • Dokumenthantering
  • Kryptering
  • Samarbetsverktyg