Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Programvara för kundengagemang

Sverige Visa lokala produkter
832 resultat
Enkla videochattar för att skapa storskalig tillit hos din publik. Lär dig mer om VideoAsk
Personlig interaktion blir allt mer värdefullt i dessa tider. Utnyttja videons kraft för att konvertera leads, få äkta recensioner, kontrollera jobbsökande eller engagera din publik. VideoAsk gör det enkelt med snabba molnbaserade videochattar, vilket gör att de personliga interaktionerna blir skalbara. Dessutom finns det text- och ljudalternativ när det inte fungerar med video samt flera betalningsalternativ med mera. Lär dig mer om VideoAsk

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Engagera dina kunder och ro affärerna i hamn dubbelt så snabbt med Pipedrives smarta CRM-program! Prova gratis och se själv. Lär dig mer om Pipedrive
Pipedrives CRM hjälper dig att engagera dina kunder och ro affärerna i hamn dubbelt så snabbt! Samla alla kundkontakter, automatisera arbetsflöden och använd särskilda funktioner för att öka engagemangsnivån, håll dina prospekt heta och fyll dina pipelines med nya prospekt. Enligt våra rapporter minskar tiden det tar våra användare att driva affärerna till avslut i genomsnitt med 47 % inom det första året med Pipedrive. Testa Pipedrive i 14 dagar och se själv! Lär dig mer om Pipedrive

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Bra kundservice börjar med bättre helpdesk-programvara. Få fler kunder genom att erbjuda utmärkt kundservice med LiveAgent Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent är en fullfunktionsprogramvara för kundengagemang med möjlighet att kommunicera med alla kunder via flera kanaler som kunderna föredrar, t.ex. e-post, textmeddelanden, röstsamtal eller sociala medier. LiveAgent erbjuder kraftfulla rapporteringsfunktioner, en universell inkorg och ett hybridbiljettsystem. Gör som företag som BMW, Yamaha och Huawei och erbjud kundservice av världsklass. Starta en gratis provperiod. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om LiveAgent

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
monday sales CRM är perfekt för små till medelstora företag. Det är ett kodfritt, fullt anpassningsbart CRM som centraliserar din försäljning och kundkommunikation. Lär dig mer om monday sales CRM
monday sales CRM är perfekt för små till medelstora företag. Det är ett kodfritt, fullt anpassningsbart CRM som är byggt på monday.com Work OS. Enkelt sagt: det är ett friktionsfritt CRM som hanterar alla säljprocesser och kundkommunikationer på ett och samma ställe, från att samla in leads och hantera kontaktuppgifter till att spåra avtal eller samarbeta mellan avdelningar. Du kan använda inbyggda automatiseringar eller enkelt skapa egna för att effektivisera allt manuellt arbete så att du kan fokusera mer på försäljningen. Lär dig mer om monday sales CRM

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Nudgify is a Social Proof, Fomo & Sales Pop app. It works with e-Commerce platforms (Shopify, WooCommerce, Magento, Wix), SaaS & more Lär dig mer om Nudgify
Nudgify is a Social Proof & Fomo App Tool that integrates seamlessly with e-Commerce platform such as Shopify, WooCommerce and Magento. Nudges turn live data into Social Proof and Sales Pop notifications such as Recent Sales, Live Visitors, but also Google and TrustPilot Reviews. Adding real-world context to your online business helps you to build trust and increase conversions. More Than a Simple Social Proof App (cf. ProveSource, CartKit, Proof Pulse), it goes beyond Social Proof. Lär dig mer om Nudgify

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Ger dig snabb användaronboarding. Konvertera fler kunder och öka behållande. Lär dig mer om Userflow
Ger dig snabb användaronboarding Du vill förbättra onboarding av användare men dina utvecklare är upptagna. Din konverteringsgrad blir lidande. Userflow låter hela ditt team skapa anpassade enkäter, turer och checklistor i appen, utan kod. Konvertera fler kunder och öka behållande. Lär dig mer om Userflow

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
En omfattande plattform för kundlojalitet och digital marknadsföring för att förvärva, påverka och återengagera dina kunder i stor skala Lär dig mer om Consumer Marketing Platform
Förvandla dina kunder till dina varumärkesförespråkare med världens mest engagerande automatiserade lojalitetsprogram. En av de mest effektiva, ekonomiska, lättinstallerade, anpassningsbara och skalbara programmen. Sömlös och friktionsfri användning för konsumenterna. Konsumentdeltagandet är mycket högt och en del av kunderna når en konsekvent konverteringsgrad på upp till 76 %. Levereras med marknadsautomatisering för att återaktivera kunder och utveckla instrumentbräden för dataanalys och rapporter. Lär dig mer om Consumer Marketing Platform

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Manage, reply, hide and analyze all your customer comments from one place with BrandBastion's AI-powered platform. Lär dig mer om BrandBastion Lite
Easily monitor and manage all your social media conversations with BrandBastion Lite. Our AI-powered platform simplifies comment management by analyzing sentiment, detecting spam and hate speech, and identifying customer messages that require a response from your brand in a unified social inbox. BrandBastion Lite covers ads and organic posts on Facebook, Instagram, Twitter, Youtube, and TikTok. We offer unlimited users so you can get your whole team on the platform. Lär dig mer om BrandBastion Lite

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
thalox for marketers är ett AI-drivet tillägg för HubSpot Marketing. Det förutspår sannolikheten för att dina kontakter ska intressera sig för dina e-postmeddelanden. Lär dig mer om Thalox
thalox for marketers är ett AI-drivet tillägg som är tillgängligt för alla som använder HubSpot Marketing. Det förutspår sannolikheten för att dina kontakter ska klicka på eller intressera sig för dina e-postkampanjer. Det här tillägget är en HubSpot App-partner som finns tillgänglig på marknadsplatsen. Det ger dig information om hur intresserad din målgrupp är av dina e-postmeddelanden genom att analysera alla tidigare beteendedata och sätter samman tre kontaktlistor med hjälp av Thalox Engagement Score. Lär dig mer om Thalox

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Ditt digitala huvudkontor för kundengagemang. Leverera enastående kundupplevelser med Slack.
Ditt digitala huvudkontor för kundengagemang. Leverera enastående kundupplevelser genom att ge dina medarbetare de experter, verktyg och uppgifter de behöver. Sätt samman rätt team för att påskynda problemlösningen. Samla fall och incidenter i realtid och koppla enkelt in experter från hela företaget. Samarbeta och lös problem med röstbaserade Slack Huddles. Hitta svar i olika filer, meddelanden och kanaler med AI-baserad sökning. Öka produktiviteten med automatiserade arbetsflöden. Lär dig mer om Slack

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Zoho CRM ger organisationer en komplett lösning för hantering av kundrelationslivscykeln.
Zoho CRM erbjuder företag i alla storlekar och typer ett sätt att hålla kontakten med både prospekt och kunder. Förvandla prospekt till kunder med kartläggning av webbplatsbesökare och livechattaltern ativ. Engagera kunder i e-post, telefon, sociala medier och andra kanaler när som helst, var som helst med ett omnikanal-CRM. Lär dig mer om Zoho CRM

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Ideal for businesses of all sizes, it is a customer engagement tool that provides users with eCommerce brand discovery options.
Ideal for businesses of all sizes, it is a customer engagement and communication tool that provides users with eCommerce brand discovery options. Lär dig mer om Viber

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Zendesk Support är supportprogramvara byggd för att förbättra dina kundrelationer.
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt gränssnitt med funktioner som webbwidgetar, fördefinierade biljettsvar och en fullständig kundhistorik. Kom igång snabbt och förvänta dig att se resultat ännu snabbare. Lär dig mer om Zendesk Suite

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Hootsuite helps you build your brand, strengthen connections with customers, and drive real business results with social media.
Social media is a wild place to do business. That’s why thousands of brands rely on Hootsuite’s tools and expertise to bring order to the chaos. Launch brilliant social campaigns, deliver 5-star social commerce experiences, and manage all your customer conversations in one place. Plus, get access to industry leading certifications, training, and coaching to help you push your results on social media further, faster. Lär dig mer om Hootsuite

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 50 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser.
Freshdesk är ett molnbaserat helpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig att enkelt lösa problem i olika kanaler. Med Freshdesk kan du också automatisera arbetsflöden, erbjuda bekväma självbetjäningsalternativ, hantera SLA:er och generera rapporter. Freshdesk används av över 50 000 kunder, däribland Bridgestone, HP, Harvard University och DHL. Lär dig mer om Freshdesk

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Ta din kundsupport till nästa nivå. Allt du behöver är rätt supportprogram för att engagera dina kunder via flera kanaler.
Zoho Desk är en webbaserad kundtjänstapplikation som hjälper ditt företag att bygga starkare relationer med kunder. Engagera dina kunder via e-post, sociala medier, livechatt, självbetjäningsportaler och webbformulär med kommunikation i ett enda gränssnitt. Med Zoho Desk blir representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder får fler möjligheter. Det är anpassningsbart, behagligt att använda och det kostar inte en förmögenhet. Lär dig mer om Zoho Desk

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Genom att lägga till LiveChat på din webbplats får kunderna möjligheten att prata med dig direkt och omedelbart besvara alla frågor som de kan ha.
LiveChat möjliggör omedelbar kommunikation med webbplatsbesökare och en snabb lösning på deras frågor eller problem. Dessutom ger den möjligheten att spåra dina besökare och skicka personliga meddelanden som visas baserat på specifika villkor, som antalet besökta sidor eller den tid som tillbringas på webbplatsen. Lär dig mer om LiveChat

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Guusto helps HR Leaders at companies with 200+ employees to recognize great work and shape amazing culture. #1 HIGHEST RATED ON G2!
Guusto helps HR Leaders at companies with 200+ employees to recognize great work and shape amazing culture. #1 HIGHEST RATED on Capterra & G2! NO POINTS that lack transparency, value and impact. No minimums, markups or hidden fees, and full credit back on unclaimed rewards. FLEXIBLE REDEMPTION so people choose something they actually want. PURPOSE-DRIVEN with one day of clean water donated for every gift sent. FREE ACCOUNT to get started sending rewards in minutes, not months! Lär dig mer om Guusto

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Bygg bättre kundrelationer med en förstklassig meddelandetjänst för företag.
Intercom är en plattform för samtalsbaserade relationer (conversational relationship platform, CRP). Med Intercom kan du bygga bättre kundrelationer genom personanpassade, meddelandebaserade upplevelser under hela kundresan. Några av världens mest framgångsrika företag som Atlassian, Shopify och New Relic använder Intercom för att leverera samtalsbaserade kundupplevelser genom chatt, robotar och personliga meddelanden. Lär dig mer om Intercom

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Engage your customers & increase brand trust with Trustpilot's customer review management tools.
Trustpilot is a customer review management tool that helps businesses engage & build trust with their customers. It gives brands the ability to turn consumer feedback and engagement into real results. Quickly & easily collect, manage & display reviews to improve conversions, stand out in Search and boost sales. Get started with a free account today and see the powerful reporting & analytics, review invitations & reminders, onsite review widgets, Google Seller Ratings, rich snippet stars & more! Lär dig mer om Trustpilot

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik.
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik. TeamSupport är byggd runt hela B2B-kunden, snarare än att vara fokuserad på varje enskild kontakt eller ärende. TeamSupport hjälper till att lösa sofistikerade kundbehov, driver framgångsrika kundinteraktioner vilket leder till ökat förväntat kundlivstidsvärde. Nationellt erkända TeamSupport-lösningar inkluderar TeamInsights och TeamSuccess. Lär dig mer om TeamSupport

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Create beautiful forms & surveys (and so much more). Give your audience the experience they deserve so you get the data you need.
Get better data and insights with beautiful forms that customers actually enjoy completing. From lead generation to customer feedback, and every stage in between, Typeform has you covered with interactive, customizable forms. Integrations to over 120 apps let Typeform slip seamlessly into your workflow. Best of all, it's super easy: no coding, no onboarding. Oh, and enterprise-grade security to keep all that data safe. Lär dig mer om Typeform

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
A powerful online CRM system to manage sales & marketing activities for your business. Integrated, highly configurable, easy to use.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite. Lär dig mer om Apptivo

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Leverera ännu snabbare verksamhetskritisk service med incidenthantering.
Service Cloud är en förstklassig kundserviceplattform där anställda från kontaktcenter till fältet förses med innovativa verktyg, enhetliga data och inbäddad utbildning för att leverera kundservice i världsklass som driver kundnöjdhet. Service Cloud gör det möjligt för pionjärer att leverera människofokuserad service på ett personligt, intelligent och pålitligt sätt på alla kanaler oavsett om det gäller meddelanden, communities, chatt, telefon, personliga möten eller IoT-signaler. Lär dig mer om Salesforce Service Cloud

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Userlike är ett av de första och enda livechattprogrammen som hjälper ditt företag att få och behålla kunder genom olika meddelandekanaler.
Userlike ökar kundengagemanget genom chatt och meddelanden. Chatta med dina kunder via din hemsida, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram och SMS. Anslut en chattrobot och automatisera delar av dina kundinteraktioner. Skapad och hanterad i Tyskland. Userlike håller dina och dina kunders data säkra med en 100 % GDPR-kompatibel kommunikationslösning. Lär dig mer om Userlike

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Powerful, easy to use marketing automation software that helps generate qualified leads and translate marketing spending into revenue.
Adobe Marketo Engage is as a centralized marketing hub for orchestration and execution of cross channel campaigns to acquire, engage, nurture, expand and retain customers, throughout complex buying journeys. Marketo Engage facilitates alignment between marketing and sales team to drive revenue and growth for the organization, with efficiency at scale. Lär dig mer om Marketo Engage

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Twilio SendGrid is the leading cloud-based email delivery platform, trusted by over 80,000 of the world's fastest-growing brands.
Twilio SendGrid is a leader in customer communications. Our trusted, cloud-based email delivery platform helps marketers and developers send with confidence. We are trusted by over 80,000 global customers, big and small, to drive engagement and growth through their email program. In addition to our award-winning API, Twilio SendGrid's Marketing Campaigns offers powerful, one-to-many sending, straightforward segmentation, flexible and frustration-free campaign editing and actionable analytics. Lär dig mer om SendGrid

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Skapa tillfredsställelse, utöka relationer och säkerställ långsiktig lojalitet med social kundvård | Prova Sprout gratis
Sprout Social erbjuder kraftfulla sociala kundengagemangslösningar för ledande byråer och varumärken, inklusive Hyatt, Ogilvy, Leo Burnett, Evernote och Microsoft. Sprout gör det möjligt för varumärken att förenkla sitt sociala engagemang, övervaka omnämnanden av varumärken, spåra hashtaggar, hantera flera konton och mycket mer | Prova Sprout gratis i 30 dagar. Lär dig mer om Sprout Social

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Interact with customers through webchat, live chat, chatbot, and text messaging, all in one platform.
Engage with customers either on-the-go or within the dashboard to deliver a fantastic customer experience. Interact with customers through webchat, live chat, chatbot, and text messaging, all in one easy-to-use platform. Through text messaging, promotional messages can be sent out individually or in bulk. Respond to every message from multiple channels all from one platform. Lär dig mer om Birdeye

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring, försäljning och service för att generera, engagera, vårda och konvertera leads.
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring och försäljning som är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera och konvertera besökare till nöjda kunder. EngageBay erbjuder gratis livechattprogramvara för att engagera och leverera individanpassad personlig support till varje kund med en enkel och kraftfull gratis livechattprogramvara – allt från en enda lättanvänd plattform. Lär dig mer om EngageBay

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Enables companies to increase sales, optimize the customer experience and improve team performance through multi-channel conversations.
Conversion it's Zenvia's Sales Engagement solution that allows small and medium-sized companies to measure, optimize and convert sales opportunities through conversations on multiple channels such as WhatsApp, Instagram and FB Messenger. Get a complete management of your commercial team with intuitive and real-time dashboards, shared inbox and an Apps Marketplace with dozens of integrations connected through API, such as Paypal, WooCommerce, Shopify and more. Lär dig mer om Zenvia Conversion

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Yotpo, en av de ledande marknadsföringsplattformarna för e-handel, integrerar datadrivna lösningar för recensioner, lojalitet, SMS-marknadsföring med mera.
Yotpo, en av de ledande marknadsföringsplattformarna för e-handel, hjälper tusentals varumärken att accelerera tillväxten av direkt till konsumenten. Metoden med en enda plattform integrerar datadrivna lösningar för recensioner, lojalitet, SMS-marknadsföring med mera. Varumärken som använder Yotpo har möjlighet att skapa smarta upplevelser med hög konverteringsgrad som skapar och bibehåller goda kundrelationer. Lösningen integreras med de verktyg du använder varje dag, som Google, Instagram, de främsta e-handelsplattformarna och resten av din teknikstack. Lär dig mer om Yotpo

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Tango Card bundles simple technology, great rewards, and expert service to help companies get the most out of their reward programs.
Tango Card provides leading incentive-delivery technology to organizations in the B2B space. Globally, enterprise companies use this technology to deliver an extensive catalog of domestic and global e-gift cards as part of consumer loyalty programs, sales incentive programs, health and wellness engagement, and employee recognition. Tango Card believes instantly delivering the most desirable rewards maximizes impact and drives real business results. Lär dig mer om Tango Card

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
The text messaging service crafted to cut through the noise, so you can connect with customers anytime, anywhere.
Text Request is the business texting platform built to ignite customer engagement. We’ve crafted plug-and-play messaging solutions to your everyday communication problems, so you can cut through the noise and connect with customers anytime, anywhere. Text Request is designed to scale with you, from one person handling a few conversations, to thousands of employees sending millions of messages, to custom solutions built on our API. Learn more about how we help busy business leaders like you. Lär dig mer om Text Request

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Transform into a truly customer-centric organization with Alchemer. Make the voice of the customer heard across every decision you make
Alchemer is the only solution that helps small and mid-sized companies transform into truly customer-centric organizations by making sure the voice of the customer is heard loud and clear across every decision you make in every department. Hyper-personalized and actioned around the customer - from finding them to keeping them. With Alchemer you can turn customer feedback into golden action. Lär dig mer om Alchemer

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Automatisera kundengagemanget på några minuter med färdiga mallar. Prova Pipefy gratis.
Förbättra kundengagemanget med Pipefy. Automatisera e-postmeddelanden, effektivisera kundförfrågningar och standardisera dina processer för onboarding av kunder med en intuitiv och lättanvänd plattform utan kod eller low-code. Prova Pipefy gratis. Lär dig mer om Pipefy

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Apollo is the platform for your entire end-to-end sales strategy.
Apollo is an all-in-one sales intelligence platform with tools to help you prospect, engage, and drive more revenue. Sellers and marketers use Apollo to discover more customers in market, connect with contacts, and establish a modern go-to-market strategy. Founded in 2015, Apollo.io is a leading data intelligence and sales engagement platform trusted by over 10,000 customers, from rapidly growing startups to global enterprises. Lär dig mer om Apollo

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Front är ett förstklassigt kundkommunikationsnav som gör det möjligt för företag att erbjuda skräddarsydda tjänster i stor skala över alla kanaler.
Front är den första programvaran för e-posthantering som hjälper team att samarbeta med mer engagemang, transparens och ansvar för att hantera hundratals kundmejl. Med Front kan du tilldela e-postmedd elanden till teammedlemmar, internt dela och diskutera e-postmeddelanden utan att det blir rörigt att vidarebefordra och svara på alla, eller ställa in påminnelser för att svara senare. E-postmallar, sekvenser, sammanslagning av e-post och genvägar automatiserar ditt arbetsflöde för att spara tid. Testa Front gratis. Lär dig mer om Front

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Qualtrics CustomerXM gör det enkelt för företag att övervaka, svara på och förbättra varje viktigt steg under kundresan.
Qualtrics CustomerXM (CX) är en av världens mest flexibla plattformar för förbättring av kundupplevelsen, som gör det enkelt för företag att övervaka, svara på och förbättra varje viktigt steg under kundresan och införliva kundrespons i varje beslut. Med flexibla, rollbaserade instrumentbrädor, dynamisk ärendehantering och fullständig CRM-integration har du möjlighet att erbjuda en oöverträffad kundupplevelse. Begär en personlig demo eller registrera dig för ett gratiskonto för att komma igång. Lär dig mer om Qualtrics CustomerXM

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Influitive is a customer engagement and loyalty platform, helping B2B companies acquire, grow, and retain customers - at scale.
Influitive is the leader in B2B customer engagement. The platform has it all. With advanced targeting and segmentation, discussion forums, private 1-1 and group chat, embeddable widgets, and gamified missions to mobilize customers and support critical initiatives. Source product feedback, testimonials, case studies, acts of advocacy, volunteers for a CAB, and so much more! Lär dig mer om Influitive

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
The Ultimate Patient-1st Engagement Solution. For 20 years SR has been the benchmark by which all others measure themselves.
The Ultimate Patient-1st Engagement Solution. For 20 years SR has been the benchmark by which all others measure themselves. And we’re still leading! Let us show you what you should expect from an integrated, patient acquisition and engagement solution! As the individual practices we started out serving have grown, we’ve added specialized features for multi-unit operations. We now support many of the nation’s largest health systems and retail-based networks. Lär dig mer om Solutionreach

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Pendo provides unique customer engagement solutions for your unique customers. Guide users to the features that benefit them the most.
Deliver digital experiences that customers love with Pendo. Scale customer onboarding by designing guided experiences that are proven to accelerate time to value. Leverage best-in-class product analytics to understand successful user behaviors and automatically drive users to the features that benefit them the most. Improve customer engagement by curating the perfect first impression as well as a frustration-free experience at the start of the customer journey. Lär dig mer om Pendo

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
SaaS-plattform som ger dig hantering av företagstjänster genom automatiserad dirigering, varningar, interaktionsspårning med mera.
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra servicen samtidigt som kostnaderna minskas, affärsmålen uppnås och nöjdare kunder betjänas. Vivantios historia började 2003, inspirerad av önskan att bygga en plattform med flera hyresgäster som är pålitlig, konfigurerbar och säker. Idag är Vivantio en välrenommerad leverantör av tjänstehantering-SaaS för serviceteam. Lär dig mer om Vivantio

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Genesys Cloud CX gör kundrelationer enkla. Genesys Cloud CX ansluter telefon, e-post och chattar via ett verktyg för bättre kundengagemang.
Genesys molnbaserade plattform är nästa generations allt i ett-lösning för molnkontaktcentrum med flera kanaler som hjälper dig att effektivt hantera inkommande volym och utgående kampanjer med hjälp av kraftfulla routningsfunktioner. Ett enhetligt skrivbord gör det möjligt för agenter att få en 360-vy av kunden och sömlöst växla mellan kanaler och interaktioner. Detaljerad analys, dokumentationspolicyer och personalhantering är inbyggda. Veckovisa funktionsleveranser gör att du alltid överträffar kundernas förväntningar. Lär dig mer om Genesys Cloud CX

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Build a customer engagement strategy leveraging reviews to ensure satisfaction.
ReviewTrackers helps businesses resolve complaints and win back trust by building a comprehensive and customized customer engagement strategy. Foster an authentic relationship with your customers to inspire brand loyalty, increase confidence, and show prospective buyers you care through personalized review engagement. Lär dig mer om ReviewTrackers

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Our enterprise platform helps you manage business relationship workspaces for each of your prospects, customers and partners.
Our enterprise platform helps you easily manage business relationship workspaces for each of your prospects, customers and partners, where you can schedule, meet and share materials all in one place. Propose & close deals faster, serve & grow clients better, and transform your most valuable business relationships. Pricing (starting at $95/seat) varies depending on your company needs. Lär dig mer om ClientPoint

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
amoCRM är världens kanske första meddelandeappdrivna CRM. Den har säljpipa, leadspårning, flerkanalskommunikation med mera.
amoCRM är världens kanske första meddelandeappdrivna CRM. Med flerkanalskommunikation kan du kommunicera via meddelandeappar, e-postmeddelanden och samtal från en och samma app. Nu kan varje interaktion med dina kunder vara en personlig dialog. Dessutom älskar chefer amoCRMs kraftfulla analys-, rapporterings- och automatiseringsverktyg. En jättebra meddelandeappdriven säljlösning för entreprenörer och små och medelstora företag. Lär dig mer om Kommo

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Engagera kunderna direkt med funktioner för livechatt och co-browsing för att lösa problem när de uppstår.
Bygg bättre kundrelationer genom att proaktivt engagera kunderna med livechatt och co-browsing i realtid för att lösa kundproblem direkt. Använd intelligenta mekanismer för att bjuda in kunder till chatt baserat på besökta sidor, enhetstyp, antal besök eller anpassade händelser. Hjälp dina chattoperatörer att spara tid med sparade svar på vanliga frågor och erbjud dem feedback från besökare med emojibaserade chattbetyg. Få insikt i kundupplevelsen med obegränsade enkäter och svar. Lär dig mer om Lucky Orange

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Sales Execution Platform built to help you sell faster. Prioritize leads & tasks, recommend actions, and help your team execute them.
LeadSquared is a new-age SaaS platform that provides end-to-end sales, marketing, and onboarding automation solutions. It specializes in solving sales challenges for high lead-volume, high-velocity businesses that have multiple sales channels and teams. Benefits that LeadSquared users have identified: • Zero Lead Leakage • Intelligent and efficient lead prioritization • 70% reduction in lead turnaround time • Automated sales and marketing processes • Integration with multiple business tools Lär dig mer om LeadSquared

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Record, edit and share HD screencasts from within your Chrome browser. Create engaging product demos, tutorials, UX/UI tests and more.
Screencastify is an ultra simple screen recorder that will supercharge the way you communicate at work. Record, edit and share HD videos in seconds. Instead of typing up long emails, reports or documentation, deliver your message more quickly and clearly with a screen video. Used by account managers, UX designers, sales teams, and marketers around the world. Lär dig mer om Screencastify

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering