Sverige Visa lokala produkter
743 resultat
Annex Cloud's customer engagement solutions help keep your customers engaged and loyal to your brand with omnichannel capabilities. Lär dig mer om Annex Cloud
For 10+ years, Annex Cloud has been the leader in customer engagement solutions that transform the customer experience. Our advanced loyalty, referral marketing, and user generated content solutions help keep your customers engaged. These solutions enable you to engage your customers wherever they are with full-featured omnichannel capabilities. You can keep them coming back through rewards, referrals, brand advocacy, and more, whether they are online, in-store, or both. Lär dig mer om Annex Cloud

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Förvandla undersökningar till samtal med chattliknande enkäter. Kommunicera bättre med dina kunder och anställda. Lär dig mer om SurveySparrow
SurveySparrow låter dig förvandla enkäter till samtal. Med ett samtalsgränssnitt gör SurveySparrow det möjligt för användare att skapa och dela mycket engagerande mobilanpassade enkäter som erbjuder en chattliknande upplevelse. SurveySparrow Recurring Surveys låter dig skicka enkäter med jämna mellanrum för att mäta kundens eller den anställdes puls. Med enkla delningsalternativ kan du med SurveySparrow dela dina enkäter via webben, mobilen, sociala medier och e-post för att enkelt samla in respons från din målgrupp. Lär dig mer om SurveySparrow

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Fast, simple, and secure co-browsing and collaboration technology that lets you upgrade any conversation, from any channel, seamlessly. Lär dig mer om Surfly
Engage your customers with Surfly's co-browsing and collaboration technology that lets you upgrade any conversation, from any channel, seamlessly, and interact with customers as if you are sitting side-by-side. Surfly is easily customized to fit any customer experience flow. You can launch co-browsing sessions directly from your site or platform and change look & feel so it matches your branding. Surfly works on any device, instantly—no software to download and no code to add. Lär dig mer om Surfly

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Enkla videochattar för att skapa storskalig tillit hos din publik. Lär dig mer om VideoAsk
Personlig interaktion blir allt mer värdefullt i dessa tider. Utnyttja videons kraft för att konvertera leads, få äkta recensioner, kontrollera jobbsökande eller engagera din publik. VideoAsk gör det enkelt med snabba molnbaserade videochattar, vilket gör att de personliga interaktionerna blir skalbara. Dessutom finns det text- och ljudalternativ när det inte fungerar med video samt flera betalningsalternativ med mera. Lär dig mer om VideoAsk

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Hjälp kunder, hjälpa sig själva. Elevio erbjuder självbetjäningssupport på begäran till dina kunder, när och där de behöver det. Lär dig mer om elevio
Elevio gör dina produkter enklare för kunderna att lära sig. Förbättrar kundbehållandet och minskar samtidigt belastningen på supporten. Elevio sammanför din befintliga supportstack så att du kan leverera en allt i ett-upplevelse för dina kunder, ta din kundutbildning till nästa nivå och ge hjälp på begäran till dina kunder, när och där de behöver det. Mer än 500 företag som Atlassian, Heap, Adroll och Dell använder Elevio för att förbättra kundutbildningen och sänka supportbelastningen. Prova den kostnadsfria 14-dagars testversionen Lär dig mer om elevio

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 50 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser. Lär dig mer om Freshdesk
Freshdesk är ett molnbaserat hjälpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig att smidigt lösa problem över olika kanaler. Med Freshdesk kan du också automatisera arbetsflöden, erbjuda bekväma självbetjäningsalternativ, hantera servicenivåavtal och generera rapporter. Freshdesk används av över 40 000 kunder, inklusive Bridgestone, HP, Harvard University och DHL. Lär dig mer om Freshdesk

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Engagera kunder och skapa positiva interaktioner på företagsnivå med Sprinklr, som drivs av en branschens mest avancerade AI-motorer. Lär dig mer om Sprinklr
Oavsett var dina kunder befinner sig på mer än 35 moderna kanaler kan Sprinklr hjälpa dig att skapa en sömlös, positiv upplevelse genom att utnyttja en av branschens mest avancerade AI-motorer för att hjälpa dig att engagera dig var och när det är som viktigast. Över 90 % av världens 100 största företag litar på att Sprinklr levererar den effektivaste lösningen för kundengagemang. Lämna kaoset med punktlösningar bakom dig och upptäck hur kanske världens enda Unified-CXM-plattform kan hjälpa dig att generera mer intäkter, sänka kostnader och minska risker. Lär dig mer om Sprinklr

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Notificare är en plattform för kundengagemang som hjälper varumärken att (åter)engagera sin målgrupp för att öka retention och konverteringar. Lär dig mer om Notificare
Notificare är en förstklassig, kraftfull plattform för kundengagemang som hjälper varumärken att (åter)engagera sin målgrupp, belysa kundbeteende och öka antalet konverteringar. Ett enda verktyg, med kanaler för push-meddelanden i appen, push-meddelanden på webben, e-post, SMS och mobilplånbok, för att leverera engagerande meddelanden och interaktioner. Grundat 2012, med huvudkontor i Rotterdam, Nederländerna. Notificare är ISO/IEC 27001:2013-certifierad. Varje superhjälte behöver en sidekick. Lär dig mer om Notificare

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Effektivisera din onboarding av kunder och support för att minska tid till värde, öka engagemanget i appar och påskynda implementeringen av funktioner. Lär dig mer om Userlane
Med hjälp av Userlanes vägledningsteknik i appen kan du uppnå 80 % mer kundengagemang med din programvara. Se till att dina kunder kan utnyttja din produkts fulla potential. Accelerera implementeringen av funktioner och öka engagemanget med en av marknadens mest intuitiva, interaktiva lösningar för programvaruvägledning. Lär dig mer om Userlane

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Genom att lägga till LiveChat på din webbplats får kunderna möjligheten att prata med dig direkt och omedelbart besvara alla frågor som de kan ha. Lär dig mer om LiveChat
LiveChat möjliggör omedelbar kommunikation med webbplatsbesökare och en snabb lösning på deras frågor eller problem. Dessutom ger den möjligheten att spåra dina besökare och skicka personliga meddelanden som visas baserat på specifika villkor, som antalet besökta sidor eller den tid som tillbringas på webbplatsen. Lär dig mer om LiveChat

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Zendesk Support är supportprogramvara byggd för att förbättra dina kundrelationer. Lär dig mer om Zendesk
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt gränssnitt med funktioner som webbwidgetar, fördefinierade biljettsvar och en fullständig kundhistorik. Kom igång snabbt och förvänta dig att se resultat ännu snabbare. Lär dig mer om Zendesk

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Front är ett förstklassigt kundkommunikationsnav som gör det möjligt för företag att erbjuda skräddarsydda tjänster i stor skala över alla kanaler. Lär dig mer om Front
Front är den första programvaran för e-posthantering som hjälper team att samarbeta med mer engagemang, transparens och ansvar för att hantera hundratals kundmejl. Med Front kan du tilldela e-postmeddelanden till teammedlemmar, internt dela och diskutera e-postmeddelanden utan att det blir rörigt att vidarebefordra och svara på alla, eller ställa in påminnelser för att svara senare. E-postmallar, sekvenser, sammanslagning av e-post och genvägar automatiserar ditt arbetsflöde för att spara tid. Testa Front gratis. Lär dig mer om Front

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Otroligt prisvärd NPS-programvara som hjälper dig att samla in, analysera och agera utifrån kundrespons och anställdas åsikter. Lär dig mer om SightMill
Otroligt prisvärd NPS-programvara för kundengagemang som hjälper dig att samla in, analysera och agera utifrån kundrespons. Skicka NPS-undersökningar via e-post eller SMS, lägg till undersökningar på din hemsida eller samla in respons vid evenemang. Anpassa undersökningar så att de passar ditt varumärke och din stil. Används av företag runt om i världen, är enkelt att installera och tillgång till support när som helst. Förstå trender per segment eller kund i realtid. Automatisera med länkar till Salesforce, Slack, Zapier, CRM och kundtjänster. Lär dig mer om SightMill

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Engagera dina kunder och ro affärerna i hamn dubbelt så snabbt med Pipedrives smarta CRM-program! Prova gratis och se själv. Lär dig mer om Pipedrive
Pipedrives CRM hjälper dig att engagera dina kunder och ro affärerna i hamn dubbelt så snabbt! Samla alla kundkontakter, automatisera arbetsflöden och använd särskilda funktioner för att öka engagemangsnivån, håll dina prospekt heta och fyll dina pipelines med nya prospekt. Enligt våra rapporter minskar tiden det tar våra användare att driva affärerna till avslut i genomsnitt med 47 % inom det första året med Pipedrive. Testa Pipedrive i 14 dagar och se själv! Lär dig mer om Pipedrive

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
AreTheyHappy hjälper restaurangkedjor med verksamhet på flera platser och serviceföretag att ta kundupplevelsen till nästa nivå. Lär dig mer om AreTheyHappy
AreTheyHappy är den enklaste programvaran för restaurang- och hotellföretag för att hantera varumärkets rykte på webben. Programvaran stärker dina varumärkens kundupplevelse på webben genom att erbjuda obegränsade dataströmmar på ett ställe. Restaurang- och hotellvarumärken har nu ett eget kommandocenter för att övervaka prestanda och tillväxt från en plats till en varumärkesnivå, spåra NPS, kundattityd, drivkrafter vid olika val med mera. Anslut helt enkelt dina webbaserade kanaler och kom igång. Lär dig mer om AreTheyHappy

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Bra kundservice börjar med bättre helpdesk-programvara. Få fler kunder genom att erbjuda utmärkt kundservice med LiveAgent Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent är en fullfunktionsprogramvara för kundengagemang med möjlighet att kommunicera med alla kunder via flera kanaler som kunderna föredrar, t.ex. e-post, textmeddelanden, röstsamtal eller sociala medier. LiveAgent erbjuder kraftfulla rapporteringsfunktioner, en universell inkorg och ett hybridbiljettsystem. Gör som företag som BMW, Yamaha och Huawei och erbjud kundservice av världsklass. Starta en gratis provperiod. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om LiveAgent

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Zoho CRM ger organisationer en komplett lösning för hantering av kundrelationslivscykeln. Lär dig mer om Zoho CRM
Zoho CRM erbjuder företag i alla storlekar och typer ett sätt att hålla kontakten med både prospekt och kunder. Förvandla prospekt till kunder med kartläggning av webbplatsbesökare och livechattalternativ. Engagera kunder i e-post, telefon, sociala medier och andra kanaler när som helst, var som helst med ett omnikanal-CRM. Lär dig mer om Zoho CRM

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Userlike är ett av de första och enda livechattprogrammen som hjälper ditt företag att få och behålla kunder genom olika meddelandekanaler. Lär dig mer om Userlike
Userlike ökar kundengagemanget genom chatt och meddelanden. Chatta med dina kunder via din hemsida, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram och SMS. Anslut en chattrobot och automatisera delar av dina kundinteraktioner. Skapad och hanterad i Tyskland. Userlike håller dina och dina kunders data säkra med en 100 % GDPR-kompatibel kommunikationslösning. Lär dig mer om Userlike

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
monday sales CRM är perfekt för små till medelstora företag. Det är ett kodfritt, fullt anpassningsbart CRM som centraliserar din försäljning och kundkommunikation. Lär dig mer om monday sales CRM
monday sales CRM är perfekt för små till medelstora företag. Det är ett kodfritt, fullt anpassningsbart CRM som är byggt på monday.com Work OS. Enkelt sagt: det är ett friktionsfritt CRM som hanterar alla säljprocesser och kundkommunikationer på ett och samma ställe, från att samla in leads och hantera kontaktuppgifter till att spåra avtal eller samarbeta mellan avdelningar. Du kan använda inbyggda automatiseringar eller enkelt skapa egna för att effektivisera allt manuellt arbete så att du kan fokusera mer på försäljningen. Lär dig mer om monday sales CRM

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Automatisera kundengagemanget på några minuter med färdiga mallar. Prova Pipefy gratis. Lär dig mer om Pipefy
Förbättra kundengagemanget med Pipefy. Automatisera e-postmeddelanden, effektivisera kundförfrågningar och standardisera dina processer för onboarding av kunder med en intuitiv och lättanvänd plattform utan kod eller low-code. Prova Pipefy gratis. Lär dig mer om Pipefy

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring, försäljning och service för att generera, engagera, vårda och konvertera leads. Lär dig mer om EngageBay
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring och försäljning som är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera och konvertera besökare till nöjda kunder. EngageBay erbjuder gratis livechattprogramvara för att engagera och leverera individanpassad personlig support till varje kund med en enkel och kraftfull gratis livechattprogramvara – allt från en enda lättanvänd plattform. Lär dig mer om EngageBay

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Tribe är en nätgemenskapsplattform som driver kundengagemang via aktivitetsflöden, sociala widgetar, spelifiering och aviseringar. Lär dig mer om Tribe
Anpassningsbar nätgemenskapsplattform för att engagera, behålla och föra samman användare. Gör det möjligt för dina användare att diskutera och samverka under ditt varumärke. Medlemmarna kan skriva artiklar, ställa frågor, skicka in svar, skapa omröstningar, upprösta, kommentera och dela flera typer av innehåll. Engagera dina medlemmar med ett kraftfullt system för spelifiering, incitamentfunktioner och aviseringsverktyg. Dra nytta av den modulära gemenskapsmotorn, appar, integrationer, widgetar och gratis API för att skapa vanebildande nätgemenskaper. Lär dig mer om Tribe

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Driv utmärkta kundupplevelser med utbildning och leverera strategiska, värdefokuserade kundutbildningsprogram med LearnUpon LMS. Lär dig mer om LearnUpon
Stärk de långsiktiga relationerna och driv på dina kunders tillväxt med den användarfokuserade lösningen LearnUpon LMS. Ge kunderna de verktyg de behöver från starten med guidad onboarding, se till att dina kunder stannar kvar på lång sikt med värdedrivna produktresurser, minska på supportförfrågningarna så att ditt team kan ha mer proaktiva samtal med kunderna. Du kanske till och med bygger din egen kundakademi? Lär dig mer om LearnUpon

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Få tio verktyg i ett för att förbättra webbplatskonverteringen och förbättra besökarnas upplevelse med värmekartor, användarinspelningar, live-chatt med mera. Lär dig mer om Lucky Orange
Lär dig om varför dina besökare inte konverteras och hur du kan öka försäljningen och registrera leads med Lucky Orange. Installationen tar några sekunder och kräver ingen erfarenhet av kodning. Med tio verktyg till priset av ett kan Lucky Oranges verktygssvit för konverteringsoptimering erbjuda funktioner som dynamiska värmekartor, sessionsinspelningar, live-chatt och live-vy, besökarprofiler, enkäter, meddelanden, formuläranalyser, konverteringskanaler och en realtidsbaserad instrumentbräda. Kom igång idag med en 7 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Lucky Orange

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Zoho CRM Plus hjälper till att leverera exceptionella kundupplevelser och omvandla dem till varumärkesförespråkare. Lär dig mer om Zoho CRM Plus
Zoho CRM Plus är en enhetlig plattform och den perfekta lösningen för företag som vill erbjuda förbättrade kundupplevelser med effektiv administration, kundengagemang i omnikanal, marknadsföring på sociala medier, kraftfulla analyser, inbyggd AI, intelligenta chattrobotar med mera. Lär dig mer om Zoho CRM Plus

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Iterable är en tillväxtmarknadsföringsplattform som kan ge dig ett verkligt omnikanals-kundengagemang i stor skala. Lär dig mer om Iterable
Iterable är en plattform för tillväxtmarknadsföring som låter dig skicka anpassade meddelanden i stor skala i olika kanaler. Lär dig hur du bygger upp kampanjer för att locka potentiella kunder, välkomnar kampanjer för att vårda nya användare, återengagemangskampanjer för att konvertera befintliga kunder och kundlojalitetskampanjer för att behålla kunder. Med Iterable kan du bygga kampanjer för varje steg i inköpsresan och i slutändan öka kundengagemang i flera kanaler. Lär dig mer om Iterable

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Teaminkorg och chattverktyg som möjliggör avancerat samarbete via olika kommunikationskanaler, internt och externt. Lär dig mer om Missive
Teaminkorg och chattverktyg som möjliggör avancerat samarbete via e-post, SMS, WhatsApp, Twitter och andra kommunikationskanaler. Vi har gett inkorgen en ny design, med en affärsmässig samarbetsupplevelse i åtanke. Med Missive kan team fokusera på att få verksamheten att växa. Lär dig mer om Missive

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Canny är ett verktyg för användarrespons som är byggt för att täcka allt du behöver för att navigera hela responscykeln. Lär dig mer om Canny
Samla in, organisera och analysera användarrespons på ett ställe som underlag för dina produktbeslut. Prioritera respons, skapa en färdplan och slut din kommunikationsslinga med en inbyggd ändringslogg. Lär dig mer om Canny

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Acobot är en AI-chattrobot som använder maskininlärning för att automatiskt interagera med dina kunder. Lär dig mer om Acobot
Bygger AI-chattrobotar för den dagliga onlineåterförsäljaren. Acobot är en av de ledande leverantörerna av AI-chattrobotar för e-handel och online-återförsäljare. Med hjälp av avancerad maskininlärningsteknik lär sig Acobot från din webbplats och interagerar självständigt med användarna. Ingen kodning krävs, då Acobot stöds av ledande e-handelsbyggare som Shopify, WooCommerce med flera. Lär dig mer om Acobot

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
LiveVox är nästa generations kontaktcenterplattform som integrerar omnikanalkommunikation, CRM, praktisk AI och WFO i en och samma lösning. Lär dig mer om LiveVox
LiveVox nästa generations kraftfulla kontaktcenterplattform låter företag träffa kunder på sina önskade kanaler såsom röst, e-post, SMS och webbchat samtidigt som artificiell intelligens eller AI används för att skapa en sömlös kundupplevelse. All data samlas i centrala funktioner för kontaktcentrum såsom CRM, WFO och omnikanal/AI till en enda digital plattform för kundengagemang som ger medarbetarna tillgång till alla interaktioner för att erbjuda överlägsna kundupplevelser på ett snabbt och effektivt sätt. Lär dig mer om LiveVox

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
An AI-powered customer engagement platform that enables delivering messages at the best times across 9 channels. Lär dig mer om Netcore
Netcore's Customer Engagement module enables B2C marketers to take the guesswork out by delivering messages at the optimal times for best conversion and retention rates. It works on a comprehensive customer data profile that enables the AI engine to automate campaigns and communications. It helps build meaningful customer journeys across 9 channels and view results and insights on dashboards. Analyze customer behavior at every stage and make real-time tweaks based on revenue and other insights. Lär dig mer om Netcore

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
En allt i ett-plattform för produktimplementering för att enkelt introducera användare, driva fram funktionsupptäckter och öka konverteringsgraden. Lär dig mer om Product Fruits
Med Product Fruits kan du enkelt lägga till interaktiva turer, genomgångar och tips i din app samtidigt som du ger användarna möjlighet att skicka sin feedback. Allt detta via ett lättanvänt verktyg utan krav på kodning eller design. Oavsett om du har en lite men dynamisk startup med en innovativ applikation eller om du är ett storföretag som erbjuder komplexa företagslösningar kommer Product Fruits garanterat att effektivt introducera dina användare, dramatiskt öka konverteringarna och sänka supportkostnaderna. Lär dig mer om Product Fruits

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Plattform med flera kanaler (e-post, SMS) för marketing automation som är enkel att använda och ger dig ypperlig leveransbarhet Lär dig mer om Maropost
Maropost är utformad för media-, publicerings- och e-handelsföretag och är en förstklassig plattform för marketing automation som låter dig förvärva, engagera och konvertera potentiella kunder och kunder över flera marknadsföringskanaler (t ex, e-post, SMS). Programvaran säkerställer ypperlig leveransbarhet (98 %) med ett dedikerat team som tar hand om dina behov av e-postmarknadsföring. Lär dig mer om Maropost

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Nudgify is a Social Proof, Fomo & Sales Pop app. It works with e-Commerce platforms (Shopify, WooCommerce, Magento, Wix), SaaS & more Lär dig mer om Nudgify
Nudgify is a Social Proof & Fomo App Tool that integrates seamlessly with e-Commerce platform such as Shopify, WooCommerce and Magento. Nudges turn live data into Social Proof and Sales Pop notifications such as Recent Sales, Live Visitors, but also Google and TrustPilot Reviews. Adding real-world context to your online business helps you to build trust and increase conversions. More Than a Simple Social Proof App (cf. ProveSource, CartKit, Proof Pulse), it goes beyond Social Proof. Lär dig mer om Nudgify

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Ger dig snabb användaronboarding. Konvertera fler kunder och öka behållande. Lär dig mer om Userflow
Ger dig snabb användaronboarding Du vill förbättra onboarding av användare men dina utvecklare är upptagna. Din konverteringsgrad blir lidande. Userflow låter hela ditt team skapa anpassade enkäter, turer och checklistor i appen, utan kod. Konvertera fler kunder och öka behållande. Lär dig mer om Userflow

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
En omfattande plattform för kundlojalitet och digital marknadsföring för att förvärva, påverka och återengagera dina kunder i stor skala Lär dig mer om Consumer Marketing Platform
Förvandla dina kunder till dina varumärkesförespråkare med världens mest engagerande automatiserade lojalitetsprogram. En av de mest effektiva, ekonomiska, lättinstallerade, anpassningsbara och skalbara programmen. Sömlös och friktionsfri användning för konsumenterna. Konsumentdeltagandet är mycket högt och en del av kunderna når en konsekvent konverteringsgrad på upp till 76 %. Levereras med marknadsautomatisering för att återaktivera kunder och utveckla instrumentbräden för dataanalys och rapporter. Lär dig mer om Consumer Marketing Platform

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Treasure Data’s CDP brings all your enterprise data together for a single, actionable view of your customer. Lär dig mer om Treasure Data Suite
Treasure Data is a best-of-breed enterprise customer data platform (CDP) that powers the entire business to shape customer-centricity in the age of the digital customer. We do this by connecting all data into one smart customer data platform, uniting teams and systems to power purposeful engagements that drive value and protect privacy for every customer, every time. Treasure Data is trusted by leading companies around the world, with companies spanning the Fortune 500 and Global 2000 enterprise Lär dig mer om Treasure Data Suite

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Slack samlar all er kommunikation på ett och samma ställe. Det handlar om meddelanden i realtid samt arkiverings- och sökfunktioner för moderna team.
Slack är ett samarbetsnav där rätt personer och rätt information möts så att alla får sitt jobb gjort. När ditt team till exempel behöver sparka igång ett projekt, anställa en ny medarbetare, implementera kod, granska ett försäljningsavtal, slutföra nästa års budget, genomföra ett A/B-test, planera öppnandet av ert nya kontor – då är det Slack ni behöver. Prova Slack gratis med ditt team. Lär dig mer om Slack

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Hootsuite helps you build your brand, strengthen connections with customers, and drive real business results with social media.
With over 200,000 paid accounts and millions of users, Hootsuite powers social media for organizations around the world, from the smallest businesses to the largest enterprises. Build your brand, strengthen connections with customers, and drive results business leaders care about by integrating social across your whole organization. Plus, get access to industry leading certifications, training, and coaching to help you push your results on social media further, faster. Lär dig mer om Hootsuite

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Ideal for businesses of all sizes, it is a customer engagement tool that provides users with eCommerce brand discovery options.
Ideal for businesses of all sizes, it is a customer engagement and communication tool that provides users with eCommerce brand discovery options. Lär dig mer om Viber

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Ta din kundsupport till nästa nivå. Allt du behöver är rätt supportprogram för att engagera dina kunder via flera kanaler.
Zoho Desk är en webbaserad kundtjänstapplikation som hjälper ditt företag att bygga starkare relationer med kunder. Engagera dina kunder via e-post, sociala medier, livechatt, självbetjäningsportaler och webbformulär med kommunikation i ett enda gränssnitt. Med Zoho Desk blir representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder får fler möjligheter. Det är anpassningsbart, behagligt att använda och det kostar inte en förmögenhet. Lär dig mer om Zoho Desk

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Guusto helps HR Leaders at companies with 200+ employees to recognize great work and shape amazing culture. #1 HIGHEST RATED ON G2!
Guusto helps HR Leaders at companies with 200+ employees to recognize great work and shape amazing culture. #1 HIGHEST RATED on Capterra & G2! NO POINTS that lack transparency, value and impact. No minimums, markups or hidden fees, and full credit back on unclaimed rewards. FLEXIBLE REDEMPTION so people choose something they actually want. PURPOSE-DRIVEN with one day of clean water donated for every gift sent. FREE ACCOUNT to get started sending rewards in minutes, not months! Lär dig mer om Guusto

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Bygg bättre kundrelationer med en förstklassig meddelandetjänst för företag.
Intercom är en plattform för samtalsbaserade relationer (conversational relationship platform, CRP). Med Intercom kan du bygga bättre kundrelationer genom personanpassade, meddelandebaserade upplevelser under hela kundresan. Några av världens mest framgångsrika företag som Atlassian, Shopify och New Relic använder Intercom för att leverera samtalsbaserade kundupplevelser genom chatt, robotar och personliga meddelanden. Lär dig mer om Intercom

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Engage your customers & increase brand trust with Trustpilot's customer review management tools.
Trustpilot is a customer review management tool that helps businesses engage & build trust with their customers. It gives brands the ability to turn consumer feedback and engagement into real results. Quickly & easily collect, manage & display reviews to improve conversions, stand out in Search and boost sales. Get started with a free account today and see the powerful reporting & analytics, review invitations & reminders, onsite review widgets, Google Seller Ratings, rich snippet stars & more! Lär dig mer om Trustpilot

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
A powerful online CRM system to manage sales & marketing activities for your business. Integrated, highly configurable, easy to use.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite. Lär dig mer om Apptivo

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Powerful, easy to use marketing automation software that helps generate qualified leads and translate marketing spending into revenue.
Marketo Engage is a leading marketing automation platform with a range of capabilities for small and medium businesses and large enterprises, across various industries. Some common features include email marketing, nurturing, SEO, landing pages, scoring, and analytics while other editions offer advanced features such as website personalization, mobile engagement, social and web retargeting. Typical customers include both B2C and B2B brands of all sizes. Lär dig mer om Marketo Engage

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Leverera ännu snabbare verksamhetskritisk service med incidenthantering.
Service Cloud är en förstklassig kundserviceplattform där anställda från kontaktcenter till fältet förses med innovativa verktyg, enhetliga data och inbäddad utbildning för att leverera kundservice i världsklass som driver kundnöjdhet. Service Cloud gör det möjligt för pionjärer att leverera människofokuserad service på ett personligt, intelligent och pålitligt sätt på alla kanaler oavsett om det gäller meddelanden, communities, chatt, telefon, personliga möten eller IoT-signaler. Lär dig mer om Salesforce Service Cloud

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Create beautiful forms & surveys (and so much more). Give your audience the experience they deserve so you get the data you need.
Get better data and insights with beautiful forms that customers actually enjoy completing. From lead generation to customer feedback, and every stage in between, Typeform has you covered with interactive, customizable forms. Integrations to over 120 apps let Typeform slip seamlessly into your workflow. Best of all, it's super easy: no coding, no onboarding. Oh, and enterprise-grade security to keep all that data safe. Lär dig mer om Typeform

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Skapa tillfredsställelse, utöka relationer och säkerställ långsiktig lojalitet med social kundvård | Prova Sprout gratis
Sprout Social erbjuder kraftfulla sociala kundengagemangslösningar för ledande byråer och varumärken, inklusive Hyatt, Ogilvy, Leo Burnett, Evernote och Microsoft. Sprout gör det möjligt för varumärken att förenkla sitt sociala engagemang, övervaka omnämnanden av varumärken, spåra hashtaggar, hantera flera konton och mycket mer | Prova Sprout gratis i 30 dagar. Lär dig mer om Sprout Social

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Interact with customers through webchat, live chat, chatbot, and text messaging, all in one platform.
Engage with customers either on-the-go or within the dashboard to deliver a fantastic customer experience. Interact with customers through webchat, live chat, chatbot, and text messaging, all in one easy-to-use platform. Through text messaging, promotional messages can be sent out individually or in bulk. Respond to every message from multiple channels all from one platform. Lär dig mer om Birdeye

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering