618 resultat
Varför Capterra är gratis
Ambassify är en plattform för att utveckla och tillämpa din strategi för medarbetarengagemang. Alla verktyg du behöver på en enda plattform. Lär dig mer om Ambassify
Ambassify är en plattform för att utveckla och tillämpa ditt medarbetarengagemang eller din strategi för kundstöd. Företagskunder använder Ambassify för att bemästra sin interna kommunikation, driva på medarbetarnas engagemang och skapa en pool av varumärkesförespråkare. När du har byggt upp dina interna varumärkesförespråkare kan du naturligt bygga upp dina externa kundförespråkare som kan öka din varumärkesmedvetenhet enormt, bygga förtroende, generera nya leads och öka din försäljning. Lär dig mer om Ambassify
Ambassify är en plattform för att utveckla och tillämpa ditt medarbetarengagemang eller din strategi för kundstöd. Företagskunder använder Ambassify för att bemästra sin interna kommunikation, driva...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Enhetlig plattform för hantering av sociala medier och kundupplevelser med ett väldigt intuitivt och samarbetsinriktat UI. Lär dig mer om Falcon.io
Falcon.io är en enhetlig plattform för sociala medier och hantering av kundupplevelser. En heltäckande plattform för alla marknadsförares sociala lyssnings-, engagemangs-, publicerings-, mätnings- och jämförelsebehov. Falcon hjälper marknadsförare att leverera mer personliga varumärkesupplevelser över alla digitala kontaktpunkter baserat på berikade kundprofiler. Plattformen har ett väldigt intuitivt och samarbetsinriktat användargränssnitt och kompletteras av ett av branschens främsta supportteam. Lär dig mer om Falcon.io
Falcon.io är en enhetlig plattform för sociala medier och hantering av kundupplevelser. En heltäckande plattform för alla marknadsförares sociala lyssnings-, engagemangs-, publicerings-, mätnings-...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Förvandla undersökningar till samtal med chattliknande enkäter. Kommunicera bättre med dina kunder och anställda. Lär dig mer om SurveySparrow
SurveySparrow låter dig förvandla enkäter till samtal. Med ett samtalsgränssnitt gör SurveySparrow det möjligt för användare att skapa och dela mycket engagerande mobilanpassade enkäter som erbjuder en chattliknande upplevelse. SurveySparrow Recurring Surveys låter dig skicka enkäter med jämna mellanrum för att mäta kundens eller den anställdes puls. Med enkla delningsalternativ kan du med SurveySparrow dela dina enkäter via webben, mobilen, sociala medier och e-post för att enkelt samla in respons från din målgrupp. Lär dig mer om SurveySparrow
SurveySparrow låter dig förvandla enkäter till samtal. Med ett samtalsgränssnitt gör SurveySparrow det möjligt för användare att skapa och dela mycket engagerande mobilanpassade enkäter som erbjuder...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Hjälp kunder, hjälpa sig själva. Elevio erbjuder självbetjäningssupport på begäran till dina kunder, när och där de behöver det. Lär dig mer om elevio
Elevio gör dina produkter enklare för kunderna att lära sig. Förbättrar kundbehållandet och minskar samtidigt belastningen på supporten. Elevio sammanför din befintliga supportstack så att du kan leverera en allt i ett-upplevelse för dina kunder, ta din kundutbildning till nästa nivå och ge hjälp på begäran till dina kunder, när och där de behöver det. Mer än 500 företag som Atlassian, Heap, Adroll och Dell använder Elevio för att förbättra kundutbildningen och sänka supportbelastningen. Prova den kostnadsfria 14-dagars testversionen Lär dig mer om elevio
Elevio gör dina produkter enklare för kunderna att lära sig. Förbättrar kundbehållandet och minskar samtidigt belastningen på supporten. Elevio sammanför din befintliga supportstack så att du kan...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 40 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser. Lär dig mer om Freshdesk
Freshdesk är ett molnbaserat hjälpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig att smidigt lösa problem över olika kanaler. Med Freshdesk kan du också automatisera arbetsflöden, erbjuda bekväma självbetjäningsalternativ, hantera servicenivåavtal och generera rapporter. Freshdesk används av över 40 000 kunder, inklusive Bridgestone, HP, Harvard University och DHL. Lär dig mer om Freshdesk
Freshdesk är ett molnbaserat hjälpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Engagera kunder och skapa positiva interaktioner på företagsnivå med Sprinklr, som drivs av en branschens mest avancerade AI-motorer. Lär dig mer om Sprinklr
Oavsett var dina kunder befinner sig på mer än 35 moderna kanaler kan Sprinklr hjälpa dig att skapa en sömlös, positiv upplevelse genom att utnyttja en av branschens mest avancerade AI-motorer för att hjälpa dig att engagera dig var och när det är som viktigast. Över 90 % av världens 100 största företag litar på att Sprinklr levererar den effektivaste lösningen för kundengagemang. Lämna kaoset med punktlösningar bakom dig och upptäck hur kanske världens enda Unified-CXM-plattform kan hjälpa dig att generera mer intäkter, sänka kostnader och minska risker. Lär dig mer om Sprinklr
Oavsett var dina kunder befinner sig på mer än 35 moderna kanaler kan Sprinklr hjälpa dig att skapa en sömlös, positiv upplevelse genom att utnyttja en av branschens mest avancerade AI-motorer för...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Landbot är ett intuitivt kodfritt chattrobotverktyg. Konvertera mer trafik på din hemsida med konversationsstrategier. Lär dig mer om Landbot
Landbot är ett intuitivt kodfritt chattrobotverktyg. Konvertera mer trafik på din hemsida med chattrobotar som engagerar dina webbplatsbesökare, besvarar deras frågor i realtid och automatiserar dina samtalsstrategier. Landbot passar perfekt i din marknadsföringsstack med inbyggda integrationer som Slack, Google Sheets, Mailchimp, Zapier och många fler. Förbyggda mallar för många användningsområden som leadgenerering, produktrekommendationer och annat som kan anpassas efter dina behov för snabb lansering. Lär dig mer om Landbot
Landbot är ett intuitivt kodfritt chattrobotverktyg. Konvertera mer trafik på din hemsida med chattrobotar som engagerar dina webbplatsbesökare, besvarar deras frågor i realtid och automatiserar dina...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Notificare är en plattform för kundengagemang som hjälper varumärken att (åter)engagera sin målgrupp för att öka retention och konverteringar. Lär dig mer om Notificare
Notificare är en förstklassig, kraftfull plattform för kundengagemang som hjälper varumärken att (åter)engagera sin målgrupp, belysa kundbeteende och öka antalet konverteringar. Ett enda verktyg, med kanaler för push-meddelanden i appen, push-meddelanden på webben, e-post, SMS och mobilplånbok, för att leverera engagerande meddelanden och interaktioner. Grundat 2012, med huvudkontor i Rotterdam, Nederländerna. Notificare är ISO/IEC 27001:2013-certifierad. Varje superhjälte behöver en sidekick. Lär dig mer om Notificare
Notificare är en förstklassig, kraftfull plattform för kundengagemang som hjälper varumärken att (åter)engagera sin målgrupp, belysa kundbeteende och öka antalet konverteringar. Ett enda verktyg,...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Effektivisera din onboarding av kunder och support för att minska tid till värde, öka engagemanget i appar och påskynda implementeringen av funktioner. Lär dig mer om Userlane
Med hjälp av Userlanes vägledningsteknik i appen kan du uppnå 80 % mer kundengagemang med din programvara. Se till att dina kunder kan utnyttja din produkts fulla potential. Accelerera implementeringen av funktioner och öka engagemanget med en av marknadens mest intuitiva, interaktiva lösningar för programvaruvägledning. Lär dig mer om Userlane
Med hjälp av Userlanes vägledningsteknik i appen kan du uppnå 80 % mer kundengagemang med din programvara. Se till att dina kunder kan utnyttja din produkts fulla potential. Accelerera implementeringe...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Twik anpassar automatiskt hemsidor för att öka försäljning och intäkter och skapar en engagerande upplevelse för alla – automatiskt. Lär dig mer om Twik
Twik anpassar automatiskt eCommerce samt B2B och kan på så vis öka dina försäljningsintäkter. Baserat på unika maskininlärningsalgoritmer som kan förstå anonymiserade besökare, webbplatsstrukturer och trafik, ger Twik dina besökare produkter i enlighet med deras avsikter och en engagerande upplevelse för alla användare. Twik utkorades till lovande startup för kundupplevelse och 5 av de bästa störande startupföretag i kategorin Consumer Retail. twiks app för Shopify är nu tillgänglig för alla gratis. Lär dig mer om Twik
Twik anpassar automatiskt eCommerce samt B2B och kan på så vis öka dina försäljningsintäkter. Baserat på unika maskininlärningsalgoritmer som kan förstå anonymiserade besökare, webbplatsstrukturer...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Genom att lägga till LiveChat på din webbplats får kunderna möjligheten att prata med dig direkt och omedelbart besvara alla frågor som de kan ha. Lär dig mer om LiveChat
LiveChat möjliggör omedelbar kommunikation med webbplatsbesökare och en snabb lösning på deras frågor eller problem. Dessutom ger den möjligheten att spåra dina besökare och skicka personliga meddelanden som visas baserat på specifika villkor, som antalet besökta sidor eller den tid som tillbringas på webbplatsen. Lär dig mer om LiveChat
LiveChat möjliggör omedelbar kommunikation med webbplatsbesökare och en snabb lösning på deras frågor eller problem. Dessutom ger den möjligheten att spåra dina besökare och skicka personliga...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Zendesk Support är supportprogramvara byggd för att förbättra dina kundrelationer. Lär dig mer om Zendesk
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt gränssnitt med funktioner som webbwidgetar, fördefinierade biljettsvar och en fullständig kundhistorik. Kom igång snabbt och förvänta dig att se resultat ännu snabbare. Lär dig mer om Zendesk
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Front är ett förstklassigt kundkommunikationsnav som gör det möjligt för företag att erbjuda skräddarsydda tjänster i stor skala över alla kanaler. Lär dig mer om Front
Front är den första programvaran för e-posthantering som hjälper team att samarbeta med mer engagemang, transparens och ansvar för att hantera hundratals kundmejl. Med Front kan du tilldela e-postmeddelanden till teammedlemmar, internt dela och diskutera e-postmeddelanden utan att det blir rörigt att vidarebefordra och svara på alla, eller ställa in påminnelser för att svara senare. E-postmallar, sekvenser, sammanslagning av e-post och genvägar automatiserar ditt arbetsflöde för att spara tid. Testa Front gratis. Lär dig mer om Front
Front är den första programvaran för e-posthantering som hjälper team att samarbeta med mer engagemang, transparens och ansvar för att hantera hundratals kundmejl. Med Front kan du tilldela e-postmedd...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Otroligt prisvärd NPS-programvara som hjälper dig att samla in, analysera och agera utifrån kundrespons och anställdas åsikter. Lär dig mer om SightMill
Otroligt prisvärd NPS-programvara för kundengagemang som hjälper dig att samla in, analysera och agera utifrån kundrespons. Skicka NPS-undersökningar via e-post eller SMS, lägg till undersökningar på din hemsida eller samla in respons vid evenemang. Anpassa undersökningar så att de passar ditt varumärke och din stil. Används av företag runt om i världen, är enkelt att installera och tillgång till support när som helst. Förstå trender per segment eller kund i realtid. Automatisera med länkar till Salesforce, Slack, Zapier, CRM och kundtjänster. Lär dig mer om SightMill
Otroligt prisvärd NPS-programvara för kundengagemang som hjälper dig att samla in, analysera och agera utifrån kundrespons. Skicka NPS-undersökningar via e-post eller SMS, lägg till undersökningar...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Pipedrive är ett försäljningsledningsverktyg som organiserar säljteam. Det hjälper dig att fokusera på de aktiviteter som ökar antalet slutförda affärer. Lär dig mer om Pipedrive
Pipedrive är ett försäljningsledningsverktyg som har skapats av säljare för säljare. Den används av över 95 000 säljteam världen över och bidrar till att få en helhetsbild. Den ger sedan vägledning steg för steg för att hålla alla fokuserade på de aktiviteter som ökar antalet slutförda affärer. Med Pipedrive glöms ingenting bort. Den är enkel att använda och hjälper till att hålla fokus, vilket gör att ditt team kommer att uppskatta att använda den och du kan lita på alla data i systemet. Det är enkelt att komma igång, men den är tillräckligt kraftfullt för att anpassa sig till alla försäljningsprocesser. Lär dig mer om Pipedrive
Pipedrive är ett försäljningsledningsverktyg som har skapats av säljare för säljare. Den används av över 95 000 säljteam världen över och bidrar till att få en helhetsbild. Den ger sedan vägledning...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
AreTheyHappy hjälper restaurangkedjor med verksamhet på flera platser och serviceföretag att ta kundupplevelsen till nästa nivå. Lär dig mer om AreTheyHappy
AreTheyHappy är den enklaste programvaran för restaurang- och hotellföretag för att hantera varumärkets rykte på webben. Programvaran stärker dina varumärkens kundupplevelse på webben genom att erbjuda obegränsade dataströmmar på ett ställe. Restaurang- och hotellvarumärken har nu ett eget kommandocenter för att övervaka prestanda och tillväxt från en plats till en varumärkesnivå, spåra NPS, kundattityd, drivkrafter vid olika val med mera. Anslut helt enkelt dina webbaserade kanaler och kom igång. Lär dig mer om AreTheyHappy
AreTheyHappy är den enklaste programvaran för restaurang- och hotellföretag för att hantera varumärkets rykte på webben. Programvaran stärker dina varumärkens kundupplevelse på webben genom att...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Bra kundservice börjar med bättre helpdesk-programvara. Få fler kunder genom att erbjuda utmärkt kundservice med LiveAgent Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent är en fullfunktionsprogramvara för kundengagemang med möjlighet att kommunicera med alla kunder via flera kanaler som kunderna föredrar, t.ex. e-post, textmeddelanden, röstsamtal eller sociala medier. LiveAgent erbjuder kraftfulla rapporteringsfunktioner, en universell inkorg och ett hybridbiljettsystem. Gör som företag som BMW, Yamaha och Huawei och erbjud kundservice av världsklass. Starta en gratis provperiod. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent är en fullfunktionsprogramvara för kundengagemang med möjlighet att kommunicera med alla kunder via flera kanaler som kunderna föredrar, t.ex. e-post, textmeddelanden, röstsamtal eller...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Skapa tillfredsställelse, utöka relationer och säkerställ långsiktig lojalitet med social kundvård | Prova Sprout gratis Lär dig mer om Sprout Social
Sprout Social erbjuder kraftfulla sociala kundengagemangslösningar för ledande byråer och varumärken, inklusive Hyatt, Ogilvy, Leo Burnett, Evernote och Microsoft. Sprout gör det möjligt för varumärken att förenkla sitt sociala engagemang, övervaka omnämnanden av varumärken, spåra hashtaggar, hantera flera konton och mycket mer | Prova Sprout gratis i 30 dagar. Lär dig mer om Sprout Social
Sprout Social erbjuder kraftfulla sociala kundengagemangslösningar för ledande byråer och varumärken, inklusive Hyatt, Ogilvy, Leo Burnett, Evernote och Microsoft. Sprout gör det möjligt för...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Zoho CRM ger organisationer en komplett lösning för hantering av kundrelationslivscykeln. Lär dig mer om Zoho CRM
Zoho CRM erbjuder företag i alla storlekar och typer ett sätt att hålla kontakten med både prospekt och kunder. Förvandla prospekt till kunder med kartläggning av webbplatsbesökare och livechattalternativ. Engagera kunder i e-post, telefon, sociala medier och andra kanaler när som helst, var som helst med ett omnikanal-CRM. Lär dig mer om Zoho CRM
Zoho CRM erbjuder företag i alla storlekar och typer ett sätt att hålla kontakten med både prospekt och kunder. Förvandla prospekt till kunder med kartläggning av webbplatsbesökare och livechattaltern...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
monday.com är ett molnbaserat arbetsoperativsystem där team sköter sina projekt och sitt dagliga arbete, oavsett om de är på kontoret, hemma eller på språng. Lär dig mer om monday.com
monday.com är ett molnbaserat operativsystem där team skapar arbetsflödesappar på några minuter för att köra sina processer, projekt och sitt dagliga arbete. Teamen formar arbetsflöden och projekt, kodlösa, med en anpassningsbar plattform som automatiserar manuellt arbete och ansluter team till en digital arbetsplats. Plattformsfunktionerna omfattar: anpassningsbara arbetsflödesmallar, tidsuppföljning, automatisering, datapaneler och integreringar med populära verktyg. Mer än 100 000 företag runt om i världen förlitar sig på monday.com. Lär dig mer om monday.com
monday.com är ett molnbaserat operativsystem där team skapar arbetsflödesappar på några minuter för att köra sina processer, projekt och sitt dagliga arbete. Teamen formar arbetsflöden och projekt,...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Userlike är ett av de första och enda livechattprogrammen som hjälper ditt företag att få och behålla kunder genom olika meddelandekanaler. Lär dig mer om Userlike
Userlike ökar kundengagemanget genom chatt och meddelanden. Chatta med dina kunder via din hemsida, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram och SMS. Anslut en chattrobot och automatisera delar av dina kundinteraktioner. Skapad och hanterad i Tyskland. Userlike håller dina och dina kunders data säkra med en 100 % GDPR-kompatibel kommunikationslösning. Lär dig mer om Userlike
Userlike ökar kundengagemanget genom chatt och meddelanden. Chatta med dina kunder via din hemsida, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram och SMS. Anslut en chattrobot och automatisera delar av...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Automatisera kundengagemanget på några minuter med färdiga mallar. Prova Pipefy gratis. Lär dig mer om Pipefy
Förbättra kundengagemanget med Pipefy. Automatisera e-postmeddelanden, effektivisera kundförfrågningar och standardisera dina processer för onboarding av kunder med en intuitiv och lättanvänd plattform utan kod eller low-code. Prova Pipefy gratis. Lär dig mer om Pipefy
Förbättra kundengagemanget med Pipefy. Automatisera e-postmeddelanden, effektivisera kundförfrågningar och standardisera dina processer för onboarding av kunder med en intuitiv och lättanvänd...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring, försäljning och service för att generera, engagera, vårda och konvertera leads. Lär dig mer om EngageBay
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring och försäljning som är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera och konvertera besökare till nöjda kunder. EngageBay erbjuder gratis livechattprogramvara för att engagera och leverera individanpassad personlig support till varje kund med en enkel och kraftfull gratis livechattprogramvara – allt från en enda lättanvänd plattform. Lär dig mer om EngageBay
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring och försäljning som är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera och konvertera besökare till nöjda...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Tribe är en nätgemenskapsplattform som driver kundengagemang via aktivitetsflöden, sociala widgetar, spelifiering och aviseringar. Lär dig mer om Tribe
Anpassningsbar nätgemenskapsplattform för att engagera, behålla och föra samman användare. Gör det möjligt för dina användare att diskutera och samverka under ditt varumärke. Medlemmarna kan skriva artiklar, ställa frågor, skicka in svar, skapa omröstningar, upprösta, kommentera och dela flera typer av innehåll. Engagera dina medlemmar med ett kraftfullt system för spelifiering, incitamentfunktioner och aviseringsverktyg. Dra nytta av den modulära gemenskapsmotorn, appar, integrationer, widgetar och gratis API för att skapa vanebildande nätgemenskaper. Lär dig mer om Tribe
Anpassningsbar nätgemenskapsplattform för att engagera, behålla och föra samman användare. Gör det möjligt för dina användare att diskutera och samverka under ditt varumärke. Medlemmarna kan skriva...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Förbättra ditt kundengagemang och vårda dina kunder under hela deras livscykel på en enda prisvärd plattform. Lär dig mer om Froged
En förstklassig lösning för att öka kundengagemanget i ditt företag. Verktyget har utformats för att vårda dina kunder under hela deras livscykel. Med FROGED kommer du att kunna öka engagemanget, retentionen och minska bortfallet. Betjäna dina kunders unika behov med anpassade e-postkampanjer, en vackert integrerad kunskapsbas, livechatt och automatiserade meddelanden. 7 dagars gratis provperiod Lär dig mer om Froged
En förstklassig lösning för att öka kundengagemanget i ditt företag. Verktyget har utformats för att vårda dina kunder under hela deras livscykel. Med FROGED kommer du att kunna öka engagemanget,...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Iterable är en tillväxtmarknadsföringsplattform som kan ge dig ett verkligt omnikanals-kundengagemang i stor skala. Lär dig mer om Iterable
Iterable är en plattform för tillväxtmarknadsföring som låter dig skicka anpassade meddelanden i stor skala i olika kanaler. Lär dig hur du bygger upp kampanjer för att locka potentiella kunder, välkomnar kampanjer för att vårda nya användare, återengagemangskampanjer för att konvertera befintliga kunder och kundlojalitetskampanjer för att behålla kunder. Med Iterable kan du bygga kampanjer för varje steg i inköpsresan och i slutändan öka kundengagemang i flera kanaler. Lär dig mer om Iterable
Iterable är en plattform för tillväxtmarknadsföring som låter dig skicka anpassade meddelanden i stor skala i olika kanaler. Lär dig hur du bygger upp kampanjer för att locka potentiella kunder,...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Canny är ett verktyg för användarrespons som är byggt för att täcka allt du behöver för att navigera hela responscykeln. Lär dig mer om Canny
Samla in, organisera och analysera användarrespons på ett ställe som underlag för dina produktbeslut. Prioritera respons, skapa en färdplan och slut din kommunikationsslinga med en inbyggd ändringslogg. Lär dig mer om Canny
Samla in, organisera och analysera användarrespons på ett ställe som underlag för dina produktbeslut. Prioritera respons, skapa en färdplan och slut din kommunikationsslinga med en inbyggd...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Acobot är en AI-chattrobot som använder maskininlärning för att automatiskt interagera med dina kunder. Lär dig mer om Acobot
Bygger AI-chattrobotar för den dagliga onlineåterförsäljaren. Acobot är en av de ledande leverantörerna av AI-chattrobotar för e-handel och online-återförsäljare. Med hjälp av avancerad maskininlärningsteknik lär sig Acobot från din webbplats och interagerar självständigt med användarna. Ingen kodning krävs, då Acobot stöds av ledande e-handelsbyggare som Shopify, WooCommerce med flera. Lär dig mer om Acobot
Bygger AI-chattrobotar för den dagliga onlineåterförsäljaren. Acobot är en av de ledande leverantörerna av AI-chattrobotar för e-handel och online-återförsäljare. Med hjälp av avancerad maskininlärnin...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Tillhandahåller en inkorg där företag kan kommunicera effektivt med sina kunder via olika kommunikationskanaler på ett centralt ställe. Lär dig mer om Trengo
Trengo ökar teamets produktivitet och effektiv kundkommunikation genom att förena alla kommunikationskanaler i en gemensam inkorg. Ta emot meddelanden från e-post, Facebook Messenger, WhatsApp, SMS, röst, livechatt och många fler på ett centralt ställe. Lär dig mer om Trengo
Trengo ökar teamets produktivitet och effektiv kundkommunikation genom att förena alla kommunikationskanaler i en gemensam inkorg. Ta emot meddelanden från e-post, Facebook Messenger, WhatsApp,...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
LiveVox is a next-generation contact center platform integrating omnichannel communications, CRM, Practical AI, and WFO in one solution Lär dig mer om LiveVox
LiveVox’s powerful, next-generation contact center platform allows companies to meet customers on their channels of choice, Voice, Email, SMS, and Webchat while using Artificial Intelligence, or AI to create a seamless customer experience. All data is unified across core contact center functions - CRM, WFO, and Omnichannel/AI into a single digital customer engagement platform giving agents access to all interactions to provide superior customer experiences in a timely and efficient manner. Lär dig mer om LiveVox
LiveVox’s powerful, next-generation contact center platform allows companies to meet customers on their channels of choice, Voice, Email, SMS, and Webchat while using Artificial Intelligence, or AI...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Plattform med flera kanaler (e-post, SMS) för marketing automation som är enkel att använda och ger dig ypperlig leveransbarhet Lär dig mer om Maropost
Maropost är utformad för media-, publicerings- och e-handelsföretag och är en förstklassig plattform för marketing automation som låter dig förvärva, engagera och konvertera potentiella kunder och kunder över flera marknadsföringskanaler (t ex, e-post, SMS). Programvaran säkerställer ypperlig leveransbarhet (98 %) med ett dedikerat team som tar hand om dina behov av e-postmarknadsföring. Lär dig mer om Maropost
Maropost är utformad för media-, publicerings- och e-handelsföretag och är en förstklassig plattform för marketing automation som låter dig förvärva, engagera och konvertera potentiella kunder och...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
InnerTrends kunder fattar mer handlingsbara tillväxtbeslut med sina användardata än med något annat analysverktyg på marknaden. Lär dig mer om InnerTrends
Vad skulle hända om ditt produktanalysverktyg faktiskt kände till din verksamhet och inte bara dina data? Spåra rätt data och få värdefulla insikter. InnerTrends är det enda produktanalys- och dataforskningsverktyget som kartlägger ditt unika programvaruföretag med dina data för en inbyggd rapportering. Du behöver inte vara dataforskare. Alla rapporter är på engelska och ger dig användbara insikter så att du kan optimera hela din SaaS-kundresa. Lär dig mer om InnerTrends
Vad skulle hända om ditt produktanalysverktyg faktiskt kände till din verksamhet och inte bara dina data? Spåra rätt data och få värdefulla insikter. InnerTrends är det enda produktanalys- och...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Nudgify is a Social Proof, Fomo & Sales Pop app. It works with e-Commerce platforms (Shopify, WooCommerce, Magento, Wix), SaaS & more Lär dig mer om Nudgify
Nudgify is a Social Proof & Fomo App Tool that integrates seamlessly with e-Commerce platform such as Shopify, WooCommerce and Magento. Nudges turns live data into Social Proof and Sales Pop notifications such as Recent Sales, Live Visitors, but also Google and TrustPilot Reviews. Adding real-world context to your online business helps you to build trust and increase conversions. More Than a Simple Social Proof App (cf. ProveSource, CartKit, Proof Pulse), it goes beyond Social Proof. Lär dig mer om Nudgify
Nudgify is a Social Proof & Fomo App Tool that integrates seamlessly with e-Commerce platform such as Shopify, WooCommerce and Magento. Nudges turns live data into Social Proof and Sales Pop...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Ger dig snabb användaronboarding. Konvertera fler kunder och öka behållande. Lär dig mer om Userflow
Ger dig snabb användaronboarding Du vill förbättra onboarding av användare men dina utvecklare är upptagna. Din konverteringsgrad blir lidande. Userflow låter hela ditt team skapa anpassade enkäter, turer och checklistor i appen, utan kod. Konvertera fler kunder och öka behållande. Lär dig mer om Userflow
Ger dig snabb användaronboarding Du vill förbättra onboarding av användare men dina utvecklare är upptagna. Din konverteringsgrad blir lidande. Userflow låter hela ditt team skapa anpassade enkäter,...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
En omfattande plattform för kundlojalitet och digital marknadsföring för att förvärva, påverka och återengagera dina kunder i stor skala Lär dig mer om Consumer Marketing Platform
Förvandla dina kunder till dina varumärkesförespråkare med världens mest engagerande automatiserade lojalitetsprogram. En av de mest effektiva, ekonomiska, lättinstallerade, anpassningsbara och skalbara programmen. Sömlös och friktionsfri användning för konsumenterna. Konsumentdeltagandet är mycket högt och en del av kunderna når en konsekvent konverteringsgrad på upp till 76 %. Levereras med marknadsautomatisering för att återaktivera kunder och utveckla instrumentbräden för dataanalys och rapporter. Lär dig mer om Consumer Marketing Platform
Förvandla dina kunder till dina varumärkesförespråkare med världens mest engagerande automatiserade lojalitetsprogram. En av de mest effektiva, ekonomiska, lättinstallerade, anpassningsbara och...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
SearchBox's unique data and easy to install automations makes your search customer experience deliver value for you and your customers. Lär dig mer om SearchBox
Your website's search is critical to successful visitor journeys. Searchers are at least 43% more likely to buy and 87% more likely to convert. SearchBox's unique data and easy to install automations allows your search customer experience to deliver value for your prospects and your business. SearchBox works with your search engine or you can use ours. You can be up and running in days and see value in the first few weeks. Most customers see an immediate 10% improvement in searcher success. Lär dig mer om SearchBox
Your website's search is critical to successful visitor journeys. Searchers are at least 43% more likely to buy and 87% more likely to convert. SearchBox's unique data and easy to install automations...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Compelling B2B customer experiences don't need personal data. Guidebox's automation anonymously guides prospects to conversion. Lär dig mer om GuideBox
Your B2B website visitors have a problem and need your solution. You haven't seen these folks before, there's no personal data to fuel traditional tech, and you need to engage them with a compelling customer experience. No worries, SoloSegment's GuideBox has got you covered. SoloSegment's GuideBox gathers data from your site search, from your content itself, and from the behavior patterns of visitors on your site. GuideBox's automation technology guides visitors to the content that converts. Lär dig mer om GuideBox
Your B2B website visitors have a problem and need your solution. You haven't seen these folks before, there's no personal data to fuel traditional tech, and you need to engage them with a compelling...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Slack brings all your communication together in one place. It's real-time messaging, archiving and search for modern teams.
Slack is a collaboration hub, where the right people and the right information come together, helping everyone get work done. When your team needs to kick off a project, hire a new employee, deploy some code, review a sales contract, finalize next year's budget, measure an A/B test, plan your next office opening, and more, Slack has you covered. Try Slack with your team for free.
Slack is a collaboration hub, where the right people and the right information come together, helping everyone get work done. When your team needs to kick off a project, hire a new employee, deploy...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Hootsuite helps you build your brand, strengthen connections with customers, and drive real business results with social media.
With over 200,000 paid accounts and millions of users, Hootsuite powers social media for organizations around the world, from the smallest businesses to the largest enterprises. Build your brand, strengthen connections with customers, and drive results business leaders care about by integrating social across your whole organization. Plus, get access to industry leading certifications, training, and coaching to help you push your results on social media further, faster.
With over 200,000 paid accounts and millions of users, Hootsuite powers social media for organizations around the world, from the smallest businesses to the largest enterprises. Build your brand,...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Ideal for businesses of all sizes, it is a customer engagement tool that provides users with eCommerce brand discovery options.
Ideal for businesses of all sizes, it is a customer engagement and communication tool that provides users with eCommerce brand discovery options.
Ideal for businesses of all sizes, it is a customer engagement and communication tool that provides users with eCommerce brand discovery options.

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Ta din kundsupport till nästa nivå. Allt du behöver är rätt supportprogram för att engagera dina kunder via flera kanaler.
Zoho Desk är en webbaserad kundtjänstapplikation som hjälper ditt företag att bygga starkare relationer med kunder. Engagera dina kunder via e-post, sociala medier, livechatt, självbetjäningsportaler och webbformulär med kommunikation i ett enda gränssnitt. Med Zoho Desk blir representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder får fler möjligheter. Det är anpassningsbart, behagligt att använda och det kostar inte en förmögenhet.
Zoho Desk är en webbaserad kundtjänstapplikation som hjälper ditt företag att bygga starkare relationer med kunder. Engagera dina kunder via e-post, sociala medier, livechatt, självbetjäningsportaler...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Bygg bättre kundrelationer med en förstklassig meddelandetjänst för företag.
Intercom är en plattform för samtalsbaserade relationer (conversational relationship platform, CRP). Med Intercom kan du bygga bättre kundrelationer genom personanpassade, meddelandebaserade upplevelser under hela kundresan. Några av världens mest framgångsrika företag som Atlassian, Shopify och New Relic använder Intercom för att leverera samtalsbaserade kundupplevelser genom chatt, robotar och personliga meddelanden.
Intercom är en plattform för samtalsbaserade relationer (conversational relationship platform, CRP). Med Intercom kan du bygga bättre kundrelationer genom personanpassade, meddelandebaserade...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Engage your customers & increase brand trust with Trustpilot's customer review management tools.
Trustpilot is a customer review management tool that helps businesses engage & build trust with their customers. It gives brands the ability to turn consumer feedback and engagement into real results. Quickly & easily collect, manage & display reviews to improve conversions, stand out in Search and boost sales. Get started with a free account today and see the powerful reporting & analytics, review invitations & reminders, onsite review widgets, Google Seller Ratings, rich snippet stars & more!
Trustpilot is a customer review management tool that helps businesses engage & build trust with their customers. It gives brands the ability to turn consumer feedback and engagement into real...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
A powerful online CRM system to manage sales & marketing activities for your business. Integrated, highly configurable, easy to use.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Guusto helps HR Leaders at companies with 200+ employees to recognize great work and shape amazing culture. #1 HIGHEST RATED ON G2!
Guusto helps HR Leaders at companies with 200+ employees to recognize great work and shape amazing culture. #1 HIGHEST RATED on Capterra & G2! NO POINTS that lack transparency, value and impact. No minimums, markups or hidden fees, and full credit back on unclaimed rewards. FLEXIBLE REDEMPTION so people choose something they actually want. PURPOSE-DRIVEN with one day of clean water donated for every gift sent. FREE ACCOUNT to get started sending rewards in minutes, not months!
Guusto helps HR Leaders at companies with 200+ employees to recognize great work and shape amazing culture. #1 HIGHEST RATED on Capterra & G2! NO POINTS that lack transparency, value and impact....

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
En förstklassig kundserviceplattform som ger varje anställd innovativa verktyg och enhetlig data.
Service Cloud är en förstklassig kundserviceplattform där anställda från kontaktcenter till fältet förses med innovativa verktyg, enhetliga data och inbäddad utbildning för att leverera kundservice i världsklass som driver kundnöjdhet. Service Cloud gör det möjligt för pionjärer att leverera människofokuserad service på ett personligt, intelligent och pålitligt sätt på alla kanaler oavsett om det gäller meddelanden, communities, chatt, telefon, personliga möten eller IoT-signaler.
Service Cloud är en förstklassig kundserviceplattform där anställda från kontaktcenter till fältet förses med innovativa verktyg, enhetliga data och inbäddad utbildning för att leverera kundservice i...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Create interactive forms & surveys (and so much more). Give your audience the experience they deserve so you get the data you need.
You need data to power your business and you also care about how your audience experiences your brand. Whoever your audience is, one thing's clear: sharing information through forms & surveys should be easy, fun, and flawless on any device. By the way, Typeform integrates with over 500 of your favorite apps. Send data to Mailchimp to build your list, Google Sheets for analysis, or Salesforce to personalize your customer experience. Typeform: forms & surveys for the people.
You need data to power your business and you also care about how your audience experiences your brand. Whoever your audience is, one thing's clear: sharing information through forms & surveys should...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Interact with customers through webchat, live chat, chatbot, and text messaging, all in one platform.
Engage with customers either on-the-go or within the dashboard to deliver a fantastic customer experience. Interact with customers through webchat, live chat, chatbot, and text messaging, all in one easy-to-use platform. Through text messaging, promotional messages can be sent out individually or in bulk. Respond to every message from multiple channels all from one platform.
Engage with customers either on-the-go or within the dashboard to deliver a fantastic customer experience. Interact with customers through webchat, live chat, chatbot, and text messaging, all in one...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Yotpo, en av de ledande marknadsföringsplattformarna för e-handel, integrerar datadrivna lösningar för recensioner, lojalitet, SMS-marknadsföring med mera.
Yotpo, en av de ledande marknadsföringsplattformarna för e-handel, hjälper tusentals varumärken att accelerera tillväxten av direkt till konsumenten. Metoden med en enda plattform integrerar datadrivna lösningar för recensioner, lojalitet, SMS-marknadsföring med mera. Varumärken som använder Yotpo har möjlighet att skapa smarta upplevelser med hög konverteringsgrad som skapar och bibehåller goda kundrelationer. Lösningen integreras med de verktyg du använder varje dag, som Google, Instagram, de främsta e-handelsplattformarna och resten av din teknikstack.
Yotpo, en av de ledande marknadsföringsplattformarna för e-handel, hjälper tusentals varumärken att accelerera tillväxten av direkt till konsumenten. Metoden med en enda plattform integrerar...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Transform into a truly customer-centric organization with Alchemer. Make the voice of the customer heard across every decision you make
Alchemer is the only solution that helps small and mid-sized companies transform into truly customer-centric organizations by making sure the voice of the customer is heard loud and clear across every decision you make in every department. Hyper-personalized and actioned around the customer - from finding them to keeping them. With Alchemer you can turn customer feedback into golden action.
Alchemer is the only solution that helps small and mid-sized companies transform into truly customer-centric organizations by making sure the voice of the customer is heard loud and clear across...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering