I 17 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Programvara för kundengagemang

Programvara för kundengagemang hjälper marknadsförare och affärschefer att skapa och följa upp kundupplevelser med personligt och engagerande innehåll. Programvara för kundengagemang inkluderar ofta digitala och mobila engagemangsverktyg, livechatt, spelifieringsalternativ, personanpassat webbinnehåll och dynamiska formulär. Relaterade verktyg finns i program för hantering av kundrelationer, kundlojalitetsprogram, program för kundnöjdhet, Gamification-program och bloggprogram.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Programvara för kundengagemang

Sverige Visa lokala produkter

126 resultat

Engagera dina kunder och ro affärerna i hamn dubbelt så snabbt med Pipedrives smarta CRM-program! Prova gratis och se själv. Lär dig mer om Pipedrive
Pipedrives CRM hjälper dig att engagera dina kunder och ro affärerna i hamn dubbelt så snabbt! Samla alla kundkontakter, automatisera arbetsflöden och använd särskilda funktioner för att öka engagemangsnivån, håll dina prospekt heta och fyll dina pipelines med nya prospekt. Enligt våra rapporter minskar tiden det tar våra användare att driva affärerna till avslut i genomsnitt med 47 % inom det första året med Pipedrive. Testa Pipedrive i 14 dagar och se själv! Lär dig mer om Pipedrive

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
  • Rapportering och analys
  • Feedback-hantering
  • Kundhistorik
  • Livechatt
The White Label Loyalty loyalty engine will help you deliver personalised rewards that are more likely to resonate with each segment. Lär dig mer om White Label Loyalty
White Label Loyalty helps you understand your customers, and deliver relevant reward experiences. Target your customers by getting to know them first. Get a complete overview of your customers with 1st-party data insights, which will drive your engagement and growth. Our loyalty platform's event-based architecture can help you reward any kind of customer action. This could include social media activity, referring a friend, providing feedback or any other kind of custom event. Lär dig mer om White Label Loyalty

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
  • Rapportering och analys
  • Feedback-hantering
  • Kundhistorik
  • Livechatt
Zoho CRM Plus unifies all the different touchpoints of a business along with the data collected in each of them in one platform. Lär dig mer om Zoho CRM Plus
Zoho CRM Plus empowers businesses of all sizes with a unified customer experience platform that helps them engage with customers across all stages of their lifecycle and turn them into valuable brand advocates. Key features include unified sales, marketing, and customer service, omnichannel customer engagement, a 360- degree customer view, inter-team collaboration tools, advanced analytics, built-in AI, and more. Lär dig mer om Zoho CRM Plus

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
  • Rapportering och analys
  • Feedback-hantering
  • Kundhistorik
  • Livechatt
Zoho CRM ger organisationer en komplett lösning för hantering av kundrelationslivscykeln. Lär dig mer om Zoho CRM
Zoho CRM erbjuder företag i alla storlekar och typer ett sätt att hålla kontakten med både prospekt och kunder. Förvandla prospekt till kunder med kartläggning av webbplatsbesökare och livechattalternativ. Engagera kunder i e-post, telefon, sociala medier och andra kanaler när som helst, var som helst med ett omnikanal-CRM. Lär dig mer om Zoho CRM

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
  • Rapportering och analys
  • Feedback-hantering
  • Kundhistorik
  • Livechatt
Plattform för lojalitetsmarknadsföring som ökar ditt kundengagemang och din lönsamhet. Lär dig mer om Comarch Loyalty Marketing Platform
Plattform för lojalitetsmarknadsföring som ökar ditt kundengagemang och din lönsamhet. Med Comarchs plattform för lojalitetsmarknadsföring kan du samla in kunddata, klassificera medlemmar, utforma effektiv kommunikation, driva marknadsföringskampanjer och generera detaljerade rapporter. Pröva våra mekanismer för spelifiering och ta ditt kundengagemang till nästa nivå! Lär dig mer om Comarch Loyalty Marketing Platform

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
  • Rapportering och analys
  • Feedback-hantering
  • Kundhistorik
  • Livechatt
Offer your customers a personalized and memorable experience without building your engagement program from scratch. Lär dig mer om Talon.One
Talon.One is the world's most powerful customer engagement software. With the functionality given you can reward your customers with personalized incentives and experiences that best reflect their interactions with your brand. Ideal for B2C high-growth companies & enterprises. Talon.One's solution is used by worldwide leaders from a wide range of industries such as Ticketmaster, Eddie Bauer, JD Sports, Burger King. Lär dig mer om Talon.One

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
  • Rapportering och analys
  • Feedback-hantering
  • Kundhistorik
  • Livechatt
Iterable är en tillväxtmarknadsföringsplattform som kan ge dig ett verkligt omnikanals-kundengagemang i stor skala. Lär dig mer om Iterable
Iterable är en plattform för tillväxtmarknadsföring som låter dig skicka anpassade meddelanden i stor skala i olika kanaler. Lär dig hur du bygger upp kampanjer för att locka potentiella kunder, välkomnar kampanjer för att vårda nya användare, återengagemangskampanjer för att konvertera befintliga kunder och kundlojalitetskampanjer för att behålla kunder. Med Iterable kan du bygga kampanjer för varje steg i inköpsresan och i slutändan öka kundengagemang i flera kanaler. Lär dig mer om Iterable

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
  • Rapportering och analys
  • Feedback-hantering
  • Kundhistorik
  • Livechatt
En allt i ett-plattform för produktimplementering för att enkelt introducera användare, driva fram funktionsupptäckter och öka konverteringsgraden. Lär dig mer om Product Fruits
Med Product Fruits kan du enkelt lägga till interaktiva turer, genomgångar och tips i din app samtidigt som du ger användarna möjlighet att skicka sin feedback. Allt detta via ett lättanvänt verktyg utan krav på kodning eller design. Oavsett om du har en lite men dynamisk startup med en innovativ applikation eller om du är ett storföretag som erbjuder komplexa företagslösningar kommer Product Fruits garanterat att effektivt introducera dina användare, dramatiskt öka konverteringarna och sänka supportkostnaderna. Lär dig mer om Product Fruits

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
  • Rapportering och analys
  • Feedback-hantering
  • Kundhistorik
  • Livechatt
Driv utmärkta kundupplevelser med utbildning och leverera strategiska, värdefokuserade kundutbildningsprogram med LearnUpon LMS. Lär dig mer om LearnUpon
Stärk de långsiktiga relationerna och driv på dina kunders tillväxt med den användarfokuserade lösningen LearnUpon LMS. Ge kunderna de verktyg de behöver från starten med guidad onboarding, se till att dina kunder stannar kvar på lång sikt med värdedrivna produktresurser, minska på supportförfrågningarna så att ditt team kan ha mer proaktiva samtal med kunderna. Du kanske till och med bygger din egen kundakademi? Lär dig mer om LearnUpon

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
  • Rapportering och analys
  • Feedback-hantering
  • Kundhistorik
  • Livechatt
Ditt digitala huvudkontor för kundengagemang. Leverera enastående kundupplevelser med Slack.
Ditt digitala huvudkontor för kundengagemang. Leverera enastående kundupplevelser genom att ge dina medarbetare de experter, verktyg och uppgifter de behöver. Sätt samman rätt team för att påskynda problemlösningen. Samla fall och incidenter i realtid och koppla enkelt in experter från hela företaget. Samarbeta och lös problem med röstbaserade Slack Huddles. Hitta svar i olika filer, meddelanden och kanaler med AI-baserad sökning. Öka produktiviteten med automatiserade arbetsflöden. Lär dig mer om Slack

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
  • Rapportering och analys
  • Feedback-hantering
  • Kundhistorik
  • Livechatt
Zendesk Support är supportprogramvara byggd för att förbättra dina kundrelationer.
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt gränssnitt med funktioner som webbwidgetar, fördefinierade biljettsvar och en fullständig kundhistorik. Kom igång snabbt och förvänta dig att se resultat ännu snabbare. Lär dig mer om Zendesk Suite

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
  • Rapportering och analys
  • Feedback-hantering
  • Kundhistorik
  • Livechatt
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 50 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser.
Freshdesk är ett molnbaserat helpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig att enkelt lösa problem i olika kanaler. Med Freshdesk kan du också automatisera arbetsflöden, erbjuda bekväma självbetjäningsalternativ, hantera SLA:er och generera rapporter. Freshdesk används av över 50 000 kunder, däribland Bridgestone, HP, Harvard University och DHL. Lär dig mer om Freshdesk

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
  • Rapportering och analys
  • Feedback-hantering
  • Kundhistorik
  • Livechatt
Ta din kundsupport till nästa nivå. Allt du behöver är rätt supportprogram för att engagera dina kunder via flera kanaler.
Zoho Desk är en webbaserad kundtjänstapplikation som hjälper ditt företag att bygga starkare relationer med kunder. Engagera dina kunder via e-post, sociala medier, livechatt, självbetjäningsportaler och webbformulär med kommunikation i ett enda gränssnitt. Med Zoho Desk blir representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder får fler möjligheter. Det är anpassningsbart, behagligt att använda och det kostar inte en förmögenhet. Lär dig mer om Zoho Desk

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
  • Rapportering och analys
  • Feedback-hantering
  • Kundhistorik
  • Livechatt
Genom att lägga till LiveChat på din webbplats får kunderna möjligheten att prata med dig direkt och omedelbart besvara alla frågor som de kan ha.
LiveChat möjliggör omedelbar kommunikation med webbplatsbesökare och en snabb lösning på deras frågor eller problem. Dessutom ger den möjligheten att spåra dina besökare och skicka personliga meddelanden som visas baserat på specifika villkor, som antalet besökta sidor eller den tid som tillbringas på webbplatsen. Lär dig mer om LiveChat

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
  • Rapportering och analys
  • Feedback-hantering
  • Kundhistorik
  • Livechatt
Börja gratis med LiveAgent och ge utmärkt kundservice med den ultimata helpdesklösningen för företag av alla storlekar.
LiveAgent är en fullfunktionsprogramvara för kundengagemang med möjlighet att kommunicera med alla kunder via flera kanaler som kunderna föredrar, t.ex. e-post, textmeddelanden, röstsamtal eller sociala medier. LiveAgent erbjuder kraftfulla rapporteringsfunktioner, en universell inkorg och ett hybridbiljettsystem. Gör som företag som BMW, Yamaha och Huawei och erbjud kundservice av världsklass. Starta en gratis provperiod. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om LiveAgent

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
  • Rapportering och analys
  • Feedback-hantering
  • Kundhistorik
  • Livechatt
Bygg bättre kundrelationer med en förstklassig meddelandetjänst för företag.
Intercom är en plattform för samtalsbaserade relationer (conversational relationship platform, CRP). Med Intercom kan du bygga bättre kundrelationer genom personanpassade, meddelandebaserade upplevelser under hela kundresan. Några av världens mest framgångsrika företag som Atlassian, Shopify och New Relic använder Intercom för att leverera samtalsbaserade kundupplevelser genom chatt, robotar och personliga meddelanden. Lär dig mer om Intercom

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
  • Rapportering och analys
  • Feedback-hantering
  • Kundhistorik
  • Livechatt
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik.
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik. TeamSupport är byggd runt hela B2B-kunden, snarare än att vara fokuserad på varje enskild kontakt eller ärende. TeamSupport hjälper till att lösa sofistikerade kundbehov, driver framgångsrika kundinteraktioner vilket leder till ökat förväntat kundlivstidsvärde. Nationellt erkända TeamSupport-lösningar inkluderar TeamInsights och TeamSuccess. Lär dig mer om TeamSupport

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
  • Rapportering och analys
  • Feedback-hantering
  • Kundhistorik
  • Livechatt
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring, försäljning och service för att generera, engagera, vårda och konvertera leads.
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring och försäljning som är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera och konvertera besökare till nöjda kunder. EngageBay erbjuder gratis livechattprogramvara för att engagera och leverera individanpassad personlig support till varje kund med en enkel och kraftfull gratis livechattprogramvara – allt från en enda lättanvänd plattform. Lär dig mer om EngageBay CRM

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
  • Rapportering och analys
  • Feedback-hantering
  • Kundhistorik
  • Livechatt
Leverera ännu snabbare verksamhetskritisk service med incidenthantering.
Service Cloud är en förstklassig kundserviceplattform där anställda från kontaktcenter till fältet förses med innovativa verktyg, enhetliga data och inbäddad utbildning för att leverera kundservice i världsklass som driver kundnöjdhet. Service Cloud gör det möjligt för pionjärer att leverera människofokuserad service på ett personligt, intelligent och pålitligt sätt på alla kanaler oavsett om det gäller meddelanden, communities, chatt, telefon, personliga möten eller IoT-signaler. Lär dig mer om Salesforce Service Cloud

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
  • Rapportering och analys
  • Feedback-hantering
  • Kundhistorik
  • Livechatt
En plattform för feedbackhantering för organisationer i alla storlekar som friktionsfritt automatiserar datainsamling och -analys.
SoGoSurveys plattform för feedbackhantering automatiserar friktionsfritt datainsamling och -analys för organisationer i alla storlekar. Plattformen hanterar allt med lätthet, från att utforma och distribuera ett frågeformulär till att analysera och sluta slingan, och på en sofistikeringsgrad som är sällsynt i branschen. SoGoSurvey utmärker sig genom sin förstklassiga kundsupport dygnet runt, djupanalys, branschledande datasäkerhet och sin förmåga att skala upp i enlighet med organisationers växande behov. Lär dig mer om Sogolytics

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
  • Rapportering och analys
  • Feedback-hantering
  • Kundhistorik
  • Livechatt
Userlike är ett av de första och enda livechattprogrammen som hjälper ditt företag att få och behålla kunder genom olika meddelandekanaler.
Userlike ökar kundengagemanget genom chatt och meddelanden. Chatta med dina kunder via din hemsida, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram och SMS. Anslut en chattrobot och automatisera delar av dina kundinteraktioner. Skapad och hanterad i Tyskland. Userlike håller dina och dina kunders data säkra med en 100 % GDPR-kompatibel kommunikationslösning. Lär dig mer om Userlike

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
  • Rapportering och analys
  • Feedback-hantering
  • Kundhistorik
  • Livechatt
Skapa tillfredsställelse, utöka relationer och säkerställ långsiktig lojalitet med social kundvård | Prova Sprout gratis
Sprout Social erbjuder kraftfulla sociala kundengagemangslösningar för ledande byråer och varumärken, inklusive Hyatt, Ogilvy, Leo Burnett, Evernote och Microsoft. Sprout gör det möjligt för varumärken att förenkla sitt sociala engagemang, övervaka omnämnanden av varumärken, spåra hashtaggar, hantera flera konton och mycket mer | Prova Sprout gratis i 30 dagar. Lär dig mer om Sprout Social

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
  • Rapportering och analys
  • Feedback-hantering
  • Kundhistorik
  • Livechatt
Beteendeanalysprogramvara för alla företag som säljer online.
Hotjars beteendeanalysprogramvara gör det enkelt att gå längre än traditionell webbanalys och förstå vad användarna verkligen gör på din webbplats. – Visualisera beteende med värmekartor – Eliminera gissningar med inspelningar – Hitta de största möjligheterna och hindren med konverteringstrattar – Förbättra antalet formulär som fylls i online med formuläranalys – Förstå orsakerna bakom beteendet med enkäter och feedback – Bygg dina egna responsiva undersökningar Lär dig mer om Hotjar

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
  • Rapportering och analys
  • Feedback-hantering
  • Kundhistorik
  • Livechatt
Bygg upp kundrelationer för livet med digital marknadsföring som placerar data först.
Möt Salesforce Marketing Cloud, en ledande marknadsföringslösning för att öka engagemanget hos varje konsument. Använd kraftfull datahantering för att samla in, organisera och säkert lagra data från första, andra och tredje part tillsammans med offlinedata för att skapa kompletta kunddataprofiler. Skräddarsy varje interaktion längs resan med ditt varumärke med hjälp av inbyggd AI. Engagera sedan varje enskild konsument i stor skala genom att använda branschledande e-post-, mobil-, reklam- och sociala lösningar. Lär dig mer om Salesforce Marketing Cloud

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
  • Rapportering och analys
  • Feedback-hantering
  • Kundhistorik
  • Livechatt
Campaign Monitor är ett e-postmarknadsföringsverktyg som gör det möjligt för alla att skicka vackra, målinriktade och effektiva e-postkampanjer.
Campaign Monitor är ett enkelt e-postmarknadsföringsverktyg som gör det möjligt för marknadsförare att skicka snygga och personliga e-postmeddelanden, vilket skapar en pålitlig kanal för att öka engagemanget hos abonnenter och främja lojala läsarskap och konverteringar. Vackra mallar, dra-och-släpp-verktyg och engagemangsbaserad segmentering gör det möjligt för marknadsförare att leverera målinriktat innehåll till stora listor med prenumeranter utan någon teknisk expertis. Lär dig mer om Campaign Monitor by Marigold

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
  • Rapportering och analys
  • Feedback-hantering
  • Kundhistorik
  • Livechatt