Utvald programvara
Programvara med flest recensioner
Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Programvara för kundengagemang
Filterresultat (114)
Tillgängliga länder
Länder där produkten är tillgänglig. Obs! Kundsupport är kanske inte tillgängligt i det landet.
Sverige
Språk
Prissättningsalternativ
Produkttyp
114 resultat
Skaffa en heltäckande kundportal, under ditt varumärke, för att driva och hantera de kontinuerliga anslutningar som är viktiga för ditt företag.
Lär dig mer om Moxo
Håll dina kunder engagerade genom att leverera en heltäckande digital upplevelse. Moxtra driver en heltäckande kundportal som tillhandahåller en privat kommunikationshubb för alla dina externa och interna användare – under ditt varumärke. Lösningen ger en kontinuerlig ansluten upplevelse med en allt-i-ett-svit av samarbetstjänster. Moxtras plattform kan driva din heltäckande portal som en fristående webb- och mobilapp, eller som en förlängning av din befintliga webbplats, webb- eller mobilapp.
Lär dig mer om Moxo
...
Läs mer
Funktioner
- Livechatt
- Feedback-hantering
- Kyrkohantering
- Rapportering och analys
- Kommunikationshantering
Enkla videochattar för att skapa storskalig tillit hos din publik.
Lär dig mer om VideoAsk
Personlig interaktion blir allt mer värdefullt i dessa tider. Utnyttja videons kraft för att konvertera leads, få äkta recensioner, kontrollera jobbsökande eller engagera din publik. VideoAsk gör det enkelt med snabba molnbaserade videochattar, vilket gör att de personliga interaktionerna blir skalbara. Dessutom finns det text- och ljudalternativ när det inte fungerar med video samt flera betalningsalternativ med mera.
Lär dig mer om VideoAsk
...
Läs mer
Funktioner
- Livechatt
- Feedback-hantering
- Kyrkohantering
- Rapportering och analys
- Kommunikationshantering
Notificare är en plattform för kundengagemang som hjälper varumärken att (åter)engagera sin målgrupp för att öka retention och konverteringar.
Lär dig mer om Notificare
Notificare är en förstklassig, kraftfull plattform för kundengagemang som hjälper varumärken att (åter)engagera sin målgrupp, belysa kundbeteende och öka antalet konverteringar.
Ett enda verktyg, med kanaler för push-meddelanden i appen, push-meddelanden på webben, e-post, SMS och mobilplånbok, för att leverera engagerande meddelanden och interaktioner. Grundat 2012, med huvudkontor i Rotterdam, Nederländerna. Notificare är ISO/IEC 27001:2013-certifierad.
Varje superhjälte behöver en sidekick.
Lär dig mer om Notificare
...
Läs mer
Funktioner
- Livechatt
- Feedback-hantering
- Kyrkohantering
- Rapportering och analys
- Kommunikationshantering
Otroligt prisvärd NPS-programvara som hjälper dig att samla in, analysera och agera utifrån kundrespons och anställdas åsikter.
Lär dig mer om SightMill
Otroligt prisvärd NPS-programvara för kundengagemang som hjälper dig att samla in, analysera och agera utifrån kundrespons.
Skicka NPS-undersökningar via e-post eller SMS, lägg till undersökningar på din hemsida eller samla in respons vid evenemang. Anpassa undersökningar så att de passar ditt varumärke och din stil.
Används av företag runt om i världen, är enkelt att installera och tillgång till support när som helst.
Förstå trender per segment eller kund i realtid. Automatisera med länkar till Salesforce, Slack, Zapier, CRM och kundtjänster.
Lär dig mer om SightMill
...
Läs mer
Funktioner
- Livechatt
- Feedback-hantering
- Kyrkohantering
- Rapportering och analys
- Kommunikationshantering
Zoho CRM ger organisationer en komplett lösning för hantering av kundrelationslivscykeln.
Lär dig mer om Zoho CRM
Zoho CRM erbjuder företag i alla storlekar och typer ett sätt att hålla kontakten med både prospekt och kunder. Förvandla prospekt till kunder med kartläggning av webbplatsbesökare och livechattalternativ. Engagera kunder i e-post, telefon, sociala medier och andra kanaler när som helst, var som helst med ett omnikanal-CRM.
Lär dig mer om Zoho CRM
...
Läs mer
Funktioner
- Livechatt
- Feedback-hantering
- Kyrkohantering
- Rapportering och analys
- Kommunikationshantering
Engagera dina kunder och ro affärerna i hamn dubbelt så snabbt med Pipedrives smarta CRM-program! Prova gratis och se själv.
Lär dig mer om Pipedrive
Pipedrives CRM hjälper dig att engagera dina kunder och ro affärerna i hamn dubbelt så snabbt! Samla alla kundkontakter, automatisera arbetsflöden och använd särskilda funktioner för att öka engagemangsnivån, håll dina prospekt heta och fyll dina pipelines med nya prospekt. Enligt våra rapporter minskar tiden det tar våra användare att driva affärerna till avslut i genomsnitt med 47 % inom det första året med Pipedrive. Testa Pipedrive i 14 dagar och se själv!
Lär dig mer om Pipedrive
...
Läs mer
Funktioner
- Livechatt
- Feedback-hantering
- Kyrkohantering
- Rapportering och analys
- Kommunikationshantering
Börja gratis med LiveAgent och ge utmärkt kundservice med den ultimata helpdesklösningen för företag av alla storlekar.
Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent är en fullfunktionsprogramvara för kundengagemang med möjlighet att kommunicera med alla kunder via flera kanaler som kunderna föredrar, t.ex. e-post, textmeddelanden, röstsamtal eller sociala medier. LiveAgent erbjuder kraftfulla rapporteringsfunktioner, en universell inkorg och ett hybridbiljettsystem. Gör som företag som BMW, Yamaha och Huawei och erbjud kundservice av världsklass. Starta en gratis provperiod. Inget kreditkort krävs.
Lär dig mer om LiveAgent
...
Läs mer
Funktioner
- Livechatt
- Feedback-hantering
- Kyrkohantering
- Rapportering och analys
- Kommunikationshantering
monday sales CRM är perfekt för små till medelstora företag. Det är ett kodfritt, fullt anpassningsbart CRM som centraliserar din försäljning och kundkommunikation.
Lär dig mer om monday sales CRM
monday sales CRM är perfekt för små till medelstora företag. Det är ett kodfritt, fullt anpassningsbart CRM som är byggt på monday.com Work OS. Enkelt sagt: det är ett friktionsfritt CRM som hanterar alla säljprocesser och kundkommunikationer på ett och samma ställe, från att samla in leads och hantera kontaktuppgifter till att spåra avtal eller samarbeta mellan avdelningar. Du kan använda inbyggda automatiseringar eller enkelt skapa egna för att effektivisera allt manuellt arbete så att du kan fokusera mer på försäljningen.
Lär dig mer om monday sales CRM
...
Läs mer
Funktioner
- Livechatt
- Feedback-hantering
- Kyrkohantering
- Rapportering och analys
- Kommunikationshantering
En professionell undersökningsprogramvara för ditt företag (kundlojalitet (net promoter score, NPS)), kundnöjdhet, HR, personalrespons och kundupplevelse).
Lär dig mer om Startquestion
Verktyg för att skapa enkäter, formulär och frågesporter för att studera dina kunder eller utvärdera anställda.
Lär dig mer om Startquestion
Funktioner
- Livechatt
- Feedback-hantering
- Kyrkohantering
- Rapportering och analys
- Kommunikationshantering
Tribe är en nätgemenskapsplattform som driver kundengagemang via aktivitetsflöden, sociala widgetar, spelifiering och aviseringar.
Lär dig mer om Bettermode
Anpassningsbar nätgemenskapsplattform för att engagera, behålla och föra samman användare. Gör det möjligt för dina användare att diskutera och samverka under ditt varumärke. Medlemmarna kan skriva artiklar, ställa frågor, skicka in svar, skapa omröstningar, upprösta, kommentera och dela flera typer av innehåll. Engagera dina medlemmar med ett kraftfullt system för spelifiering, incitamentfunktioner och aviseringsverktyg.
Dra nytta av den modulära gemenskapsmotorn, appar, integrationer, widgetar och gratis API för att skapa vanebildande nätgemenskaper.
Lär dig mer om Bettermode
...
Läs mer
Funktioner
- Livechatt
- Feedback-hantering
- Kyrkohantering
- Rapportering och analys
- Kommunikationshantering
Driv utmärkta kundupplevelser med utbildning och leverera strategiska, värdefokuserade kundutbildningsprogram med LearnUpon LMS.
Lär dig mer om LearnUpon
Stärk de långsiktiga relationerna och driv på dina kunders tillväxt med den användarfokuserade lösningen LearnUpon LMS.
Ge kunderna de verktyg de behöver från starten med guidad onboarding, se till att dina kunder stannar kvar på lång sikt med värdedrivna produktresurser, minska på supportförfrågningarna så att ditt team kan ha mer proaktiva samtal med kunderna. Du kanske till och med bygger din egen kundakademi?
Lär dig mer om LearnUpon
...
Läs mer
Funktioner
- Livechatt
- Feedback-hantering
- Kyrkohantering
- Rapportering och analys
- Kommunikationshantering
Zoho CRM Plus hjälper till att leverera exceptionella kundupplevelser och omvandla dem till varumärkesförespråkare.
Lär dig mer om Zoho CRM Plus
Zoho CRM Plus är en enhetlig plattform och den perfekta lösningen för företag som vill erbjuda förbättrade kundupplevelser med effektiv administration, kundengagemang i omnikanal, marknadsföring på sociala medier, kraftfulla analyser, inbyggd AI, intelligenta chattrobotar med mera.
Lär dig mer om Zoho CRM Plus
...
Läs mer
Funktioner
- Livechatt
- Feedback-hantering
- Kyrkohantering
- Rapportering och analys
- Kommunikationshantering
En allt i ett-plattform för produktimplementering för att enkelt introducera användare, driva fram funktionsupptäckter och öka konverteringsgraden.
Lär dig mer om Product Fruits
Med Product Fruits kan du enkelt lägga till interaktiva turer, genomgångar och tips i din app samtidigt som du ger användarna möjlighet att skicka sin feedback. Allt detta via ett lättanvänt verktyg utan krav på kodning eller design.
Oavsett om du har en lite men dynamisk startup med en innovativ applikation eller om du är ett storföretag som erbjuder komplexa företagslösningar kommer Product Fruits garanterat att effektivt introducera dina användare, dramatiskt öka konverteringarna och sänka supportkostnaderna.
Lär dig mer om Product Fruits
...
Läs mer
Funktioner
- Livechatt
- Feedback-hantering
- Kyrkohantering
- Rapportering och analys
- Kommunikationshantering
Den mest kraftfulla allt i ett-kampanjmotorn för hantering av kupongkoder, rabatter, hänvisningsbelöningar, lojalitetsprogram och paket.
Lär dig mer om Talon.One
Talon.One är en kraftfull kampanjmotor för växande företag som gör det möjligt för dig att bygga målinriktade och anpassade marknadsföringskampanjer som runt dina kund- och sessionsdata. Skapa, hantera och spåra rabatter, kupongkoder, hänvisningar, lojalitets- och produktpaket i en holistisk allt i ett-plattform.
Talon.Ones lösning används redan i ett stort antal branscher av ledande företag som Ticketmaster, National Express, Just Eat och JD Sports.
Lär dig mer om Talon.One
...
Läs mer
Funktioner
- Livechatt
- Feedback-hantering
- Kyrkohantering
- Rapportering och analys
- Kommunikationshantering
Solitics ger marknadsförarna möjlighet att glänsa och skapa ett djupare kundengagemang genom att använda och analysera data för interaktion i realtid.
Lär dig mer om Solitics
Solitics gör det möjligt för skickliga marknadsförare att skapa automatiserade och anpassade kundresor i verklig realtid (1,8 sekunder) över flera kanaler. Marknadsförarna får också tillgång till en tydlig analys av kampanjens effektivitet och kraftfulla insikter för kontinuerliga förbättringar.
Solitics egenutvecklade teknik använder sig av low-code-integrering för att direktansluta till alla distribuerade datakällor å ena sidan och alla marknadsföringskanaler å andra sidan, vilket gör att du kan komma igång på mindre än 30 dagar.
Lär dig mer om Solitics
...
Läs mer
Funktioner
- Livechatt
- Feedback-hantering
- Kyrkohantering
- Rapportering och analys
- Kommunikationshantering
Ger dig snabb användaronboarding. Konvertera fler kunder och öka behållande.
Lär dig mer om Userflow
Ger dig snabb användaronboarding
Du vill förbättra onboarding av användare men dina utvecklare är upptagna. Din konverteringsgrad blir lidande.
Userflow låter hela ditt team skapa anpassade enkäter, turer och checklistor i appen, utan kod.
Konvertera fler kunder och öka behållande.
Lär dig mer om Userflow
...
Läs mer
Funktioner
- Livechatt
- Feedback-hantering
- Kyrkohantering
- Rapportering och analys
- Kommunikationshantering
En omfattande plattform för kundlojalitet och digital marknadsföring för att förvärva, påverka och återengagera dina kunder i stor skala
Lär dig mer om Consumer Marketing Platform
Förvandla dina kunder till dina varumärkesförespråkare med världens mest engagerande automatiserade lojalitetsprogram.
En av de mest effektiva, ekonomiska, lättinstallerade, anpassningsbara och skalbara programmen.
Sömlös och friktionsfri användning för konsumenterna.
Konsumentdeltagandet är mycket högt och en del av kunderna når en konsekvent konverteringsgrad på upp till 76 %.
Levereras med marknadsautomatisering för att återaktivera kunder och utveckla instrumentbräden för dataanalys och rapporter.
Lär dig mer om Consumer Marketing Platform
...
Läs mer
Funktioner
- Livechatt
- Feedback-hantering
- Kyrkohantering
- Rapportering och analys
- Kommunikationshantering
Ditt digitala huvudkontor för kundengagemang. Leverera enastående kundupplevelser med Slack.
Ditt digitala huvudkontor för kundengagemang. Leverera enastående kundupplevelser genom att ge dina medarbetare de experter, verktyg och uppgifter de behöver. Sätt samman rätt team för att påskynda problemlösningen. Samla fall och incidenter i realtid och koppla enkelt in experter från hela företaget. Samarbeta och lös problem med röstbaserade Slack Huddles. Hitta svar i olika filer, meddelanden och kanaler med AI-baserad sökning. Öka produktiviteten med automatiserade arbetsflöden.
Lär dig mer om Slack
...
Läs mer
Funktioner
- Livechatt
- Feedback-hantering
- Kyrkohantering
- Rapportering och analys
- Kommunikationshantering
Zendesk Support är supportprogramvara byggd för att förbättra dina kundrelationer.
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt gränssnitt med funktioner som webbwidgetar, fördefinierade biljettsvar och en fullständig kundhistorik. Kom igång snabbt och förvänta dig att se resultat ännu snabbare.
Lär dig mer om Zendesk Suite
...
Läs mer
Funktioner
- Livechatt
- Feedback-hantering
- Kyrkohantering
- Rapportering och analys
- Kommunikationshantering
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 50 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser.
Freshdesk är ett molnbaserat helpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig att enkelt lösa problem i olika kanaler. Med Freshdesk kan du också automatisera arbetsflöden, erbjuda bekväma självbetjäningsalternativ, hantera SLA:er och generera rapporter. Freshdesk används av över 50 000 kunder, däribland Bridgestone, HP, Harvard University och DHL.
Lär dig mer om Freshdesk
...
Läs mer
Funktioner
- Livechatt
- Feedback-hantering
- Kyrkohantering
- Rapportering och analys
- Kommunikationshantering
Ta din kundsupport till nästa nivå. Allt du behöver är rätt supportprogram för att engagera dina kunder via flera kanaler.
Zoho Desk är en webbaserad kundtjänstapplikation som hjälper ditt företag att bygga starkare relationer med kunder. Engagera dina kunder via e-post, sociala medier, livechatt, självbetjäningsportaler och webbformulär med kommunikation i ett enda gränssnitt. Med Zoho Desk blir representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder får fler möjligheter. Det är anpassningsbart, behagligt att använda och det kostar inte en förmögenhet.
Lär dig mer om Zoho Desk
...
Läs mer
Funktioner
- Livechatt
- Feedback-hantering
- Kyrkohantering
- Rapportering och analys
- Kommunikationshantering
Genom att lägga till LiveChat på din webbplats får kunderna möjligheten att prata med dig direkt och omedelbart besvara alla frågor som de kan ha.
LiveChat möjliggör omedelbar kommunikation med webbplatsbesökare och en snabb lösning på deras frågor eller problem. Dessutom ger den möjligheten att spåra dina besökare och skicka personliga meddelanden som visas baserat på specifika villkor, som antalet besökta sidor eller den tid som tillbringas på webbplatsen.
Lär dig mer om LiveChat
...
Läs mer
Funktioner
- Livechatt
- Feedback-hantering
- Kyrkohantering
- Rapportering och analys
- Kommunikationshantering
Bygg bättre kundrelationer med en förstklassig meddelandetjänst för företag.
Intercom är en plattform för samtalsbaserade relationer (conversational relationship platform, CRP).
Med Intercom kan du bygga bättre kundrelationer genom personanpassade, meddelandebaserade upplevelser under hela kundresan.
Några av världens mest framgångsrika företag som Atlassian, Shopify och New Relic använder Intercom för att leverera samtalsbaserade kundupplevelser genom chatt, robotar och personliga meddelanden.
Lär dig mer om Intercom
...
Läs mer
Funktioner
- Livechatt
- Feedback-hantering
- Kyrkohantering
- Rapportering och analys
- Kommunikationshantering
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik.
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik. TeamSupport är byggd runt hela B2B-kunden, snarare än att vara fokuserad på varje enskild kontakt eller ärende. TeamSupport hjälper till att lösa sofistikerade kundbehov, driver framgångsrika kundinteraktioner vilket leder till ökat förväntat kundlivstidsvärde. Nationellt erkända TeamSupport-lösningar inkluderar TeamInsights och TeamSuccess.
Lär dig mer om TeamSupport
...
Läs mer
Funktioner
- Livechatt
- Feedback-hantering
- Kyrkohantering
- Rapportering och analys
- Kommunikationshantering
Leverera ännu snabbare verksamhetskritisk service med incidenthantering.
Service Cloud är en förstklassig kundserviceplattform där anställda från kontaktcenter till fältet förses med innovativa verktyg, enhetliga data och inbäddad utbildning för att leverera kundservice i världsklass som driver kundnöjdhet. Service Cloud gör det möjligt för pionjärer att leverera människofokuserad service på ett personligt, intelligent och pålitligt sätt på alla kanaler oavsett om det gäller meddelanden, communities, chatt, telefon, personliga möten eller IoT-signaler.
Lär dig mer om Salesforce Service Cloud
...
Läs mer
Funktioner
- Livechatt
- Feedback-hantering
- Kyrkohantering
- Rapportering och analys
- Kommunikationshantering
En plattform för feedbackhantering för organisationer i alla storlekar som friktionsfritt automatiserar datainsamling och -analys.
SoGoSurveys plattform för feedbackhantering automatiserar friktionsfritt datainsamling och -analys för organisationer i alla storlekar. Plattformen hanterar allt med lätthet, från att utforma och distribuera ett frågeformulär till att analysera och sluta slingan, och på en sofistikeringsgrad som är sällsynt i branschen. SoGoSurvey utmärker sig genom sin förstklassiga kundsupport dygnet runt, djupanalys, branschledande datasäkerhet och sin förmåga att skala upp i enlighet med organisationers växande behov.
Lär dig mer om Sogolytics
...
Läs mer
Funktioner
- Livechatt
- Feedback-hantering
- Kyrkohantering
- Rapportering och analys
- Kommunikationshantering
Userlike är ett av de första och enda livechattprogrammen som hjälper ditt företag att få och behålla kunder genom olika meddelandekanaler.
Userlike ökar kundengagemanget genom chatt och meddelanden.
Chatta med dina kunder via din hemsida, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram och SMS. Anslut en chattrobot och automatisera delar av dina kundinteraktioner.
Skapad och hanterad i Tyskland. Userlike håller dina och dina kunders data säkra med en 100 % GDPR-kompatibel kommunikationslösning.
Lär dig mer om Userlike
...
Läs mer
Funktioner
- Livechatt
- Feedback-hantering
- Kyrkohantering
- Rapportering och analys
- Kommunikationshantering
Skapa tillfredsställelse, utöka relationer och säkerställ långsiktig lojalitet med social kundvård | Prova Sprout gratis
Sprout Social erbjuder kraftfulla sociala kundengagemangslösningar för ledande byråer och varumärken, inklusive Hyatt, Ogilvy, Leo Burnett, Evernote och Microsoft. Sprout gör det möjligt för varumärken att förenkla sitt sociala engagemang, övervaka omnämnanden av varumärken, spåra hashtaggar, hantera flera konton och mycket mer | Prova Sprout gratis i 30 dagar.
Lär dig mer om Sprout Social
...
Läs mer
Funktioner
- Livechatt
- Feedback-hantering
- Kyrkohantering
- Rapportering och analys
- Kommunikationshantering
Beteendeanalysprogramvara för alla företag som säljer online.
Hotjars beteendeanalysprogramvara gör det enkelt att gå längre än traditionell webbanalys och förstå vad användarna verkligen gör på din webbplats.
– Visualisera beteende med värmekartor
– Eliminera gissningar med inspelningar
– Hitta de största möjligheterna och hindren med konverteringstrattar
– Förbättra antalet formulär som fylls i online med formuläranalys
– Förstå orsakerna bakom beteendet med enkäter och feedback
– Bygg dina egna responsiva undersökningar
Lär dig mer om Hotjar
...
Läs mer
Funktioner
- Livechatt
- Feedback-hantering
- Kyrkohantering
- Rapportering och analys
- Kommunikationshantering
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring, försäljning och service för att generera, engagera, vårda och konvertera leads.
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring och försäljning som är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera och konvertera besökare till nöjda kunder. EngageBay erbjuder gratis livechattprogramvara för att engagera och leverera individanpassad personlig support till varje kund med en enkel och kraftfull gratis livechattprogramvara – allt från en enda lättanvänd plattform.
Lär dig mer om EngageBay CRM
...
Läs mer
Funktioner
- Livechatt
- Feedback-hantering
- Kyrkohantering
- Rapportering och analys
- Kommunikationshantering
Bygg upp kundrelationer för livet med digital marknadsföring som placerar data först.
Möt Salesforce Marketing Cloud, en ledande marknadsföringslösning för att öka engagemanget hos varje konsument. Använd kraftfull datahantering för att samla in, organisera och säkert lagra data från första, andra och tredje part tillsammans med offlinedata för att skapa kompletta kunddataprofiler. Skräddarsy varje interaktion längs resan med ditt varumärke med hjälp av inbyggd AI. Engagera sedan varje enskild konsument i stor skala genom att använda branschledande e-post-, mobil-, reklam- och sociala lösningar.
Lär dig mer om Salesforce Marketing Cloud
...
Läs mer
Funktioner
- Livechatt
- Feedback-hantering
- Kyrkohantering
- Rapportering och analys
- Kommunikationshantering
Yotpo, en av de ledande marknadsföringsplattformarna för e-handel, integrerar datadrivna lösningar för recensioner, lojalitet, SMS-marknadsföring med mera.
Yotpo, en av de ledande marknadsföringsplattformarna för e-handel, hjälper tusentals varumärken att accelerera tillväxten av direkt till konsumenten. Metoden med en enda plattform integrerar datadrivna lösningar för recensioner, lojalitet, SMS-marknadsföring med mera. Varumärken som använder Yotpo har möjlighet att skapa smarta upplevelser med hög konverteringsgrad som skapar och bibehåller goda kundrelationer. Lösningen integreras med de verktyg du använder varje dag, som Google, Instagram, de främsta e-handelsplattformarna och resten av din teknikstack.
Lär dig mer om Yotpo
...
Läs mer
Funktioner
- Livechatt
- Feedback-hantering
- Kyrkohantering
- Rapportering och analys
- Kommunikationshantering
Automatisera kundengagemanget på några minuter med färdiga mallar. Prova Pipefy gratis.
Förbättra kundengagemanget med Pipefy. Automatisera e-postmeddelanden, effektivisera kundförfrågningar och standardisera dina processer för onboarding av kunder med en intuitiv och lättanvänd plattform utan kod eller low-code.
Prova Pipefy gratis.
Lär dig mer om Pipefy
...
Läs mer
Funktioner
- Livechatt
- Feedback-hantering
- Kyrkohantering
- Rapportering och analys
- Kommunikationshantering
Front är ett förstklassigt kundkommunikationsnav som gör det möjligt för företag att erbjuda skräddarsydda tjänster i stor skala över alla kanaler.
Front är den första programvaran för e-posthantering som hjälper team att samarbeta med mer engagemang, transparens och ansvar för att hantera hundratals kundmejl. Med Front kan du tilldela e-postmeddelanden till teammedlemmar, internt dela och diskutera e-postmeddelanden utan att det blir rörigt att vidarebefordra och svara på alla, eller ställa in påminnelser för att svara senare. E-postmallar, sekvenser, sammanslagning av e-post och genvägar automatiserar ditt arbetsflöde för att spara tid. Testa Front gratis.
Lär dig mer om Front
...
Läs mer
Funktioner
- Livechatt
- Feedback-hantering
- Kyrkohantering
- Rapportering och analys
- Kommunikationshantering
Qualtrics CustomerXM gör det enkelt för företag att övervaka, svara på och förbättra varje viktigt steg under kundresan.
Qualtrics CustomerXM (CX) är en av världens mest flexibla plattformar för förbättring av kundupplevelsen, som gör det enkelt för företag att övervaka, svara på och förbättra varje viktigt steg under kundresan och införliva kundrespons i varje beslut. Med flexibla, rollbaserade instrumentbrädor, dynamisk ärendehantering och fullständig CRM-integration har du möjlighet att erbjuda en oöverträffad kundupplevelse. Begär en personlig demo eller registrera dig för ett gratiskonto för att komma igång.
Lär dig mer om Qualtrics CustomerXM
...
Läs mer
Funktioner
- Livechatt
- Feedback-hantering
- Kyrkohantering
- Rapportering och analys
- Kommunikationshantering
Genesys Cloud CX gör kundrelationer enkla. Genesys Cloud CX ansluter telefon, e-post och chattar via ett verktyg för bättre kundengagemang.
Genesys molnbaserade plattform är nästa generations allt i ett-lösning för molnkontaktcentrum med flera kanaler som hjälper dig att effektivt hantera inkommande volym och utgående kampanjer med hjälp av kraftfulla routningsfunktioner. Ett enhetligt skrivbord gör det möjligt för agenter att få en 360-vy av kunden och sömlöst växla mellan kanaler och interaktioner. Detaljerad analys, dokumentationspolicyer och personalhantering är inbyggda. Veckovisa funktionsleveranser gör att du alltid överträffar kundernas förväntningar.
Lär dig mer om Genesys Cloud CX
...
Läs mer
Funktioner
- Livechatt
- Feedback-hantering
- Kyrkohantering
- Rapportering och analys
- Kommunikationshantering
SaaS-plattform som ger dig hantering av företagstjänster genom automatiserad dirigering, varningar, interaktionsspårning med mera.
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra servicen samtidigt som kostnaderna minskas, affärsmålen uppnås och nöjdare kunder betjänas.
Vivantios historia började 2003, inspirerad av önskan att bygga en plattform med flera hyresgäster som är pålitlig, konfigurerbar och säker. Idag är Vivantio en välrenommerad leverantör av tjänstehantering-SaaS för serviceteam.
Lär dig mer om Vivantio
...
Läs mer
Funktioner
- Livechatt
- Feedback-hantering
- Kyrkohantering
- Rapportering och analys
- Kommunikationshantering
Engagera kunderna direkt med funktioner för livechatt och co-browsing för att lösa problem när de uppstår.
Bygg bättre kundrelationer genom att proaktivt engagera kunderna med livechatt och co-browsing i realtid för att lösa kundproblem direkt. Använd intelligenta mekanismer för att bjuda in kunder till chatt baserat på besökta sidor, enhetstyp, antal besök eller anpassade händelser. Hjälp dina chattoperatörer att spara tid med sparade svar på vanliga frågor och erbjud dem feedback från besökare med emojibaserade chattbetyg. Få insikt i kundupplevelsen med obegränsade enkäter och svar.
Lär dig mer om Lucky Orange
...
Läs mer
Funktioner
- Livechatt
- Feedback-hantering
- Kyrkohantering
- Rapportering och analys
- Kommunikationshantering
amoCRM är världens kanske första meddelandeappdrivna CRM. Den har säljpipa, leadspårning, flerkanalskommunikation med mera.
amoCRM är världens kanske första meddelandeappdrivna CRM. Med flerkanalskommunikation kan du kommunicera via meddelandeappar, e-postmeddelanden och samtal från en och samma app. Nu kan varje interaktion med dina kunder vara en personlig dialog. Dessutom älskar chefer amoCRMs kraftfulla analys-, rapporterings- och automatiseringsverktyg. En jättebra meddelandeappdriven säljlösning för entreprenörer och små och medelstora företag.
Lär dig mer om Kommo
...
Läs mer
Funktioner
- Livechatt
- Feedback-hantering
- Kyrkohantering
- Rapportering och analys
- Kommunikationshantering
Mixpanel hjälper företag att analysera hur användare engageras, konverterar och stannar kvar mellan olika enheter och därefter använda dessa data för att få sitt företag att växa.
Målet på Mixpanel är att öka innovationsgraden. Med denna kraftfulla analysplattform kan företagen analysera hur och varför deras användare engageras, förändras och stannar kvar på webb, mobila och smarta enheter. De använder därefter dessa data för att förbättra företaget och produkterna.
Över 26 000 företag, inklusive 30 % på The Fortune 100, litar på Mixpanel för att få sitt företag att växa. Mixpanel har sitt huvudkontor i San Francisco och kontor i New York, Seattle, Austin, London, Barcelona och Singapore.
Lär dig mer om Mixpanel
...
Läs mer
Funktioner
- Livechatt
- Feedback-hantering
- Kyrkohantering
- Rapportering och analys
- Kommunikationshantering
En av de ledande plattformerna med lite kod för processhantering och CRM.
Creatio (tidigare bpm'online) är en av de ledande plattformarnamed lite kod för processhantering och CRM som kopplar samman punkterna mellan marknadsföring, försäljning och kundservice.
Medelstora och stora organisationer kan nu effektivt hantera hela kundresan, från lead till order och till löpande kontounderhåll. Creatio har fått ett brett erkännande av viktiga branschanalytiker, bland annat Gartner, Forrester, Nucleus Research, Ovum och ISM, och har fått flera prestigefyllda utmärkelser.
Lär dig mer om Creatio CRM
...
Läs mer
Funktioner
- Livechatt
- Feedback-hantering
- Kyrkohantering
- Rapportering och analys
- Kommunikationshantering
Känd som Europas mest flexibla CRM, erbjuder Efficy en helt anpassningsbar lösning för hantering av kundrelationer, vilket ökar de anställdas möjligheter.
Äntligen en CRM-lösning som anpassar sig efter dina behov!
Efficy är en viktig aktör på den europeiska CRM-marknaden. Med vårt anpassningsbara utbud av lösningar har vi redan lockat över 13 500 kunder och 330 000 användare i 60 länder. Efficy CRM är lätt att använda och kan anpassas till alla organisationer, utifrån individuell storlek och specifika behov.
Detta ger er en möjlighet att expandera och utveckla företaget på ett strukturerat sätt. Slösa inte tid på att organisera data – stärk personalen och få företaget att växa med Efficy CRM.
Lär dig mer om Efficy CRM
...
Läs mer
Funktioner
- Livechatt
- Feedback-hantering
- Kyrkohantering
- Rapportering och analys
- Kommunikationshantering
Dubb är en SAAS-videokommunikation som låter dig skapa, dela och spåra video för att öka din försäljning och förbättra din marknadsföring.
Dubb är en helhetslösning som erbjuder allt ett företag behöver för att öka sin försäljning och förbättra sin marknadsföring med video. Skapa videor med Dubbs moderna verktyg för videoskapande och praktiska tillägg. Anpassa videor med varumärkesprofilering och anpassade videolandningssidor. Distribuera och spåra videor med anpassade e-postmallar och automatisera e-post och SMS med videor. Spåra videoengagemang och konverteringar med Dubbs kraftfulla analysplattform i realtid.
Lär dig mer om Dubb
...
Läs mer
Funktioner
- Livechatt
- Feedback-hantering
- Kyrkohantering
- Rapportering och analys
- Kommunikationshantering
Ett allt-i-ett verktyg för kundengagemang med livechatt, spårning av webbplatsbesökare och analysfunktioner.
Zoho SalesIQ är en allt-i-ett kundengagemang, livechatt och analysplattform för att förena dina marknadsförings-, försäljnings- och kundsupportinsatser, ge dina kunder en fantastisk upplevelse och öka affärstillväxten. Lär känna dina potentiella kunder bättre och inled rätt konversation med dem vid exakt rätt tidpunkt.
Lär dig mer om Zoho SalesIQ
...
Läs mer
Funktioner
- Livechatt
- Feedback-hantering
- Kyrkohantering
- Rapportering och analys
- Kommunikationshantering
Förvandla undersökningar till samtal med chattliknande enkäter. Kommunicera bättre med dina kunder och anställda.
SurveySparrow låter dig förvandla enkäter till samtal. Med ett samtalsgränssnitt gör SurveySparrow det möjligt för användare att skapa och dela mycket engagerande mobilanpassade enkäter som erbjuder en chattliknande upplevelse.
SurveySparrow Recurring Surveys låter dig skicka enkäter med jämna mellanrum för att mäta kundens eller den anställdes puls.
Med enkla delningsalternativ kan du med SurveySparrow dela dina enkäter via webben, mobilen, sociala medier och e-post för att enkelt samla in respons från din målgrupp.
Lär dig mer om SurveySparrow
...
Läs mer
Funktioner
- Livechatt
- Feedback-hantering
- Kyrkohantering
- Rapportering och analys
- Kommunikationshantering
Engagera kunder och skapa positiva interaktioner på företagsnivå med Sprinklr, som drivs av en branschens mest avancerade AI-motorer.
Oavsett var dina kunder befinner sig på mer än 35 moderna kanaler kan Sprinklr hjälpa dig att skapa en sömlös, positiv upplevelse genom att utnyttja en av branschens mest avancerade AI-motorer för att hjälpa dig att engagera dig var och när det är som viktigast. Över 90 % av världens 100 största företag litar på att Sprinklr levererar den effektivaste lösningen för kundengagemang. Lämna kaoset med punktlösningar bakom dig och upptäck hur kanske världens enda Unified-CXM-plattform kan hjälpa dig att generera mer intäkter, sänka kostnader och minska risker.
Lär dig mer om Sprinklr
...
Läs mer
Funktioner
- Livechatt
- Feedback-hantering
- Kyrkohantering
- Rapportering och analys
- Kommunikationshantering
Engagera dina kunder med Wisepops, en marknadsföringsplattform på plats för kundfokuserade upplevelser som leder till konverteringar.
Engagera dina kunder med Wisepops, en marknadsföringsplattform på plats för kundfokuserade upplevelser som leder till konverteringar. Inget utvecklingsarbete krävs för att bygga intelligenta, responsiva och personanpassade popup-fönster, registreringsfält, spelifierade popup-fönster, meddelanden på plats med mera.
Håll dina kunder engagerade med Wisepops bättre upplevelser på plats.
Lär dig mer om Wisepops
...
Läs mer
Funktioner
- Livechatt
- Feedback-hantering
- Kyrkohantering
- Rapportering och analys
- Kommunikationshantering
Whatfix driver teknikimplementering och användaraktivering för att förbättra produktivitet och engagemang genom innehåll i sammanhang
Whatfix är en digital adoptionsplattform som hjälper företag att leverera modern och okomplicerad onboarding, effektiv utbildning och bättre support till användare genom innehåll som visas vid behov. Whatfix driver programvarulösningar genom att erbjuda enkla och intuitiva lösningar och personanpassning. Flera Fortune 500-företag världen över litar på Whatfix för att säkerställa snabb ROI på sina teknikinvesteringar och öka användarnas engagemang och produktivitet.
Lär dig mer om Whatfix
...
Läs mer
Funktioner
- Livechatt
- Feedback-hantering
- Kyrkohantering
- Rapportering och analys
- Kommunikationshantering
Landbot är ett intuitivt kodfritt chattrobotverktyg. Konvertera mer trafik på din hemsida med konversationsstrategier.
Landbot är ett intuitivt kodfritt chattrobotverktyg. Konvertera mer trafik på din hemsida med chattrobotar som engagerar dina webbplatsbesökare, besvarar deras frågor i realtid och automatiserar dina samtalsstrategier. Landbot passar perfekt i din marknadsföringsstack med inbyggda integrationer som Slack, Google Sheets, Mailchimp, Zapier och många fler. Förbyggda mallar för många användningsområden som leadgenerering, produktrekommendationer och annat som kan anpassas efter dina behov för snabb lansering.
Lär dig mer om Landbot
...
Läs mer
Funktioner
- Livechatt
- Feedback-hantering
- Kyrkohantering
- Rapportering och analys
- Kommunikationshantering
WalkMe var bland de första med en plattform för digital implementering (digital adoption platform, DAP) för att förändra användarupplevelsen i dagens överväldigande digitala värld.
WalkMe var bland de första med en plattform för digital implementering (digital adoption platform, DAP) för att förändra användarupplevelsen i dagens överväldigande digitala värld. Genom att använda artificiell intelligens, analyser, engagemang, vägledning och automatisering hjälper WalkMes transparenta överlagring användare att enkelt slutföra uppgifter inom alla företagsprogram, mobilapplikationer och webbplatser. WalkMe grundades 2011 och används av mer än 2 000 företag världen över, inklusive över 30 procent av Fortune 500-företagen.
Lär dig mer om WalkMe
...
Läs mer
Funktioner
- Livechatt
- Feedback-hantering
- Kyrkohantering
- Rapportering och analys
- Kommunikationshantering