440 resultat
Varför Capterra är gratis
Zendesk är molnbaserad helpdesk-programvara som är byggd för bättre kundrelationer. Lär dig mer om Zendesk
Zendesk är en helpdesk-programvara, utformad för att bygga den resa som passar varje kund. Interagera med kunder på alla kanaler: SMS, webb, mobilapp, telefon, e-post, sociala medier. Stöd dina supportagenter med AI-drivna arbetsflöden och förse dem med alla kundinteraktioner, inklusive de som spåras från över 700 appintegrationer. Se varför över 200 000 organisationer i över 160 länder väljer Zendesk. Lär dig mer om Zendesk
Zendesk är en helpdesk-programvara, utformad för att bygga den resa som passar varje kund. Interagera med kunder på alla kanaler: SMS, webb, mobilapp, telefon, e-post, sociala medier. Stöd dina support...
  • Livechatt
  • Insamling av feedback
  • Kyrkohantering
  • Analyser
  • Kommunikationshantering
Skaffa en heltäckande kundportal, under ditt varumärke, för att driva och hantera de kontinuerliga anslutningar som är viktiga för ditt företag. Lär dig mer om Moxtra
Håll dina kunder engagerade genom att leverera en heltäckande digital upplevelse. Moxtra driver en heltäckande kundportal som tillhandahåller en privat kommunikationshubb för alla dina externa och interna användare – under ditt varumärke. Lösningen ger en kontinuerlig ansluten upplevelse med en allt-i-ett-svit av samarbetstjänster. Moxtras plattform kan driva din heltäckande portal som en fristående webb- och mobilapp, eller som en förlängning av din befintliga webbplats, webb- eller mobilapp. Lär dig mer om Moxtra
Håll dina kunder engagerade genom att leverera en heltäckande digital upplevelse. Moxtra driver en heltäckande kundportal som tillhandahåller en privat kommunikationshubb för alla dina externa och inte...
  • Livechatt
  • Insamling av feedback
  • Kyrkohantering
  • Analyser
  • Kommunikationshantering
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 40 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser. Lär dig mer om Freshdesk
Freshdesk är ett molnbaserat hjälpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig att smidigt lösa problem över olika kanaler. Med Freshdesk kan du också automatisera arbetsflöden, erbjuda bekväma självbetjäningsalternativ, hantera servicenivåavtal och generera rapporter. Freshdesk används av över 40 000 kunder, inklusive Bridgestone, HP, Harvard University och DHL. Lär dig mer om Freshdesk
Freshdesk är ett molnbaserat hjälpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig at...
  • Livechatt
  • Insamling av feedback
  • Kyrkohantering
  • Analyser
  • Kommunikationshantering
Help Customers, Help themselves! Elevio provides self-service support on-demand to your customers, when and where they need it. Lär dig mer om elevio
Elevio enables teams to deliver contextual knowledge to customers, support agents and internal teams. We assist in delivering over 16 Million answers per month for 500+ companies Answering the same questions? Create and deliver in-app contextual helpers and hotspots before your customers ask the same questions. Deflect, on average, 23% of support tickets. Leaving your team to focus on more complex customer questions. Lär dig mer om elevio
Elevio enables teams to deliver contextual knowledge to customers, support agents and internal teams. We assist in delivering over 16 Million answers per month for 500+ companies Answering the same ...
  • Livechatt
  • Insamling av feedback
  • Kyrkohantering
  • Analyser
  • Kommunikationshantering
CrossEngage gör det möjligt för marknadsförare och CRM-chefer att kommunicera med rätt målgrupp genom rätt kanaler. Lär dig mer om CrossEngage
Åtgärdar komplexiteten i marknadsföringen för att skapa meningsfullt kundengagemang. Så kunderna kommer för att stanna. CrossEngage gör det möjligt för marknadsförare och CRM-chefer att kommunicera med rätt målgrupp genom rätt kanaler. Genom att kombinera 360-graderskundprofiler med lättanvända segmenteringsverktyg kan du skapa unika kundresor. På så sätt aktiverar du dina kunder individuellt och i rätt ögonblick. Lär dig mer om CrossEngage
Åtgärdar komplexiteten i marknadsföringen för att skapa meningsfullt kundengagemang. Så kunderna kommer för att stanna. CrossEngage gör det möjligt för marknadsförare och CRM-chefer att kommunicera med...
  • Livechatt
  • Insamling av feedback
  • Kyrkohantering
  • Analyser
  • Kommunikationshantering
Ambassify är en plattform för att utveckla och tillämpa din strategi för medarbetarengagemang. Alla verktyg du behöver på en enda plattform. Lär dig mer om Ambassify
Ambassify är en plattform för att utveckla och tillämpa ditt medarbetarengagemang eller din strategi för kundstöd. Företagskunder använder Ambassify för att bemästra sin interna kommunikation, driva på medarbetarnas engagemang och skapa en pool av varumärkesförespråkare. När du har byggt upp dina interna varumärkesförespråkare kan du naturligt bygga upp dina externa kundförespråkare som kan öka din varumärkesmedvetenhet enormt, bygga förtroende, generera nya leads och öka din försäljning. Lär dig mer om Ambassify
Ambassify är en plattform för att utveckla och tillämpa ditt medarbetarengagemang eller din strategi för kundstöd. Företagskunder använder Ambassify för att bemästra sin interna kommunikation, driva på...
  • Livechatt
  • Insamling av feedback
  • Kyrkohantering
  • Analyser
  • Kommunikationshantering
Landbot is the most intuitive no-code chatbot builder. Convert more traffic on your website using conversational strategies. Lär dig mer om Landbot.io
Landbot is the most intuitive no-code chatbot builder. Convert more traffic on your website using chatbots to engage your site visitors, answer their questions in real time and automate your conversational strategies. Landbot perfectly fits in your marketing stack with native integrations like Slack, Google Sheets, Mailchimp, Zapier and many more. We have prebuilt templates for many use cases like lead gen, product recommendations and others so you can customize to your needs and launch fast. Lär dig mer om Landbot.io
Landbot is the most intuitive no-code chatbot builder. Convert more traffic on your website using chatbots to engage your site visitors, answer their questions in real time and automate your conversati...
  • Livechatt
  • Insamling av feedback
  • Kyrkohantering
  • Analyser
  • Kommunikationshantering
Förvandla undersökningar till samtal med chattliknande enkäter. Kommunicera bättre med dina kunder och anställda. Lär dig mer om SurveySparrow
SurveySparrow låter dig förvandla enkäter till samtal. Med ett samtalsgränssnitt gör SurveySparrow det möjligt för användare att skapa och dela mycket engagerande mobilanpassade enkäter som erbjuder en chattliknande upplevelse. SurveySparrow Recurring Surveys låter dig skicka enkäter med jämna mellanrum för att mäta kundens eller den anställdes puls. Med enkla delningsalternativ kan du med SurveySparrow dela dina enkäter via webben, mobilen, sociala medier och e-post för att enkelt samla in respons från din målgrupp. Lär dig mer om SurveySparrow
SurveySparrow låter dig förvandla enkäter till samtal. Med ett samtalsgränssnitt gör SurveySparrow det möjligt för användare att skapa och dela mycket engagerande mobilanpassade enkäter som erbjuder en...
  • Livechatt
  • Insamling av feedback
  • Kyrkohantering
  • Analyser
  • Kommunikationshantering
Notificare är en plattform för kundengagemang som hjälper varumärken att (åter)engagera sin målgrupp för att öka retention och konverteringar. Lär dig mer om Notificare
Notificare är en förstklassig, kraftfull plattform för kundengagemang som hjälper varumärken att (åter)engagera sin målgrupp, belysa kundbeteende och öka antalet konverteringar. Ett enda verktyg, med kanaler för push-meddelanden i appen, push-meddelanden på webben, e-post, SMS och mobilplånbok, för att leverera engagerande meddelanden och interaktioner. Grundat 2012, med huvudkontor i Rotterdam, Nederländerna. Notificare är ISO/IEC 27001:2013-certifierad. Varje superhjälte behöver en sidekick. Lär dig mer om Notificare
Notificare är en förstklassig, kraftfull plattform för kundengagemang som hjälper varumärken att (åter)engagera sin målgrupp, belysa kundbeteende och öka antalet konverteringar. Ett enda verktyg, med ...
  • Livechatt
  • Insamling av feedback
  • Kyrkohantering
  • Analyser
  • Kommunikationshantering
Automatisering av onboarding och utbildning av företagsanvändare som leder till fem gånger högre programvaruimplementering och snabbare programvarulanseringar. Lär dig mer om Userlane
Med hjälp av Userlanes vägledningsteknik i appen kan du uppnå 80 % mer kundengagemang med din programvara. Se till att dina kunder kan utnyttja din produkts fulla potential. Accelerera implementeringen av funktioner och öka engagemanget med en av marknadens mest intuitiva, interaktiva lösningar för programvaruvägledning. Lär dig mer om Userlane
Med hjälp av Userlanes vägledningsteknik i appen kan du uppnå 80 % mer kundengagemang med din programvara. Se till att dina kunder kan utnyttja din produkts fulla potential. Accelerera implementeringen...
  • Livechatt
  • Insamling av feedback
  • Kyrkohantering
  • Analyser
  • Kommunikationshantering
Genom att lägga till LiveChat på din webbplats får kunderna möjligheten att prata med dig direkt och omedelbart besvara alla frågor som de kan ha. Lär dig mer om LiveChat
LiveChat möjliggör omedelbar kommunikation med webbplatsbesökare och en snabb lösning på deras frågor eller problem. Dessutom ger den möjligheten att spåra dina besökare och skicka personliga meddelanden som visas baserat på specifika villkor, som antalet besökta sidor eller den tid som tillbringas på webbplatsen. Lär dig mer om LiveChat
LiveChat möjliggör omedelbar kommunikation med webbplatsbesökare och en snabb lösning på deras frågor eller problem. Dessutom ger den möjligheten att spåra dina besökare och skicka personliga meddeland...
  • Livechatt
  • Insamling av feedback
  • Kyrkohantering
  • Analyser
  • Kommunikationshantering
Front är den första delade inkorgen som hjälper team att samarbeta kring varje e-postmeddelande med mer transparens, ansvar och effektivitet. Lär dig mer om Front
Front är den första programvaran för e-posthantering som hjälper team att samarbeta med mer engagemang, transparens och ansvar för att hantera hundratals kundmejl. Med Front kan du tilldela e-postmeddelanden till teammedlemmar, internt dela och diskutera e-postmeddelanden utan att det blir rörigt att vidarebefordra och svara på alla, eller ställa in påminnelser för att svara senare. E-postmallar, sekvenser, sammanslagning av e-post och genvägar automatiserar ditt arbetsflöde för att spara tid. Testa Front gratis. Lär dig mer om Front
Front är den första programvaran för e-posthantering som hjälper team att samarbeta med mer engagemang, transparens och ansvar för att hantera hundratals kundmejl. Med Front kan du tilldela e-postmedde...
  • Livechatt
  • Insamling av feedback
  • Kyrkohantering
  • Analyser
  • Kommunikationshantering
Otroligt prisvärd NPS-programvara som hjälper dig att samla in, analysera och agera utifrån kundrespons och anställdas åsikter. Lär dig mer om SightMill - NPS Software
Otroligt prisvärd NPS-programvara för kundengagemang som hjälper dig att samla in, analysera och agera utifrån kundrespons. Skicka NPS-undersökningar via e-post eller SMS, lägg till undersökningar på din hemsida eller samla in respons vid evenemang. Anpassa undersökningar så att de passar ditt varumärke och din stil. Används av företag runt om i världen, är enkelt att installera och tillgång till support när som helst. Förstå trender per segment eller kund i realtid. Automatisera med länkar till Salesforce, Slack, Zapier, CRM och kundtjänster. Lär dig mer om SightMill - NPS Software
Otroligt prisvärd NPS-programvara för kundengagemang som hjälper dig att samla in, analysera och agera utifrån kundrespons. Skicka NPS-undersökningar via e-post eller SMS, lägg till undersökningar på...
  • Livechatt
  • Insamling av feedback
  • Kyrkohantering
  • Analyser
  • Kommunikationshantering
Pipedrive är ett försäljningsledningsverktyg som organiserar säljteam. Det hjälper dig att fokusera på de aktiviteter som ökar antalet slutförda affärer. Lär dig mer om Pipedrive
Pipedrive är ett försäljningsledningsverktyg som har skapats av säljare för säljare. Den används av över 95 000 säljteam världen över och bidrar till att få en helhetsbild. Den ger sedan vägledning steg för steg för att hålla alla fokuserade på de aktiviteter som ökar antalet slutförda affärer. Med Pipedrive glöms ingenting bort. Den är enkel att använda och hjälper till att hålla fokus, vilket gör att ditt team kommer att uppskatta att använda den och du kan lita på alla data i systemet. Det är enkelt att komma igång, men den är tillräckligt kraftfullt för att anpassa sig till alla försäljningsprocesser. Lär dig mer om Pipedrive
Pipedrive är ett försäljningsledningsverktyg som har skapats av säljare för säljare. Den används av över 95 000 säljteam världen över och bidrar till att få en helhetsbild. Den ger sedan vägledning ste...
  • Livechatt
  • Insamling av feedback
  • Kyrkohantering
  • Analyser
  • Kommunikationshantering
Social media marketing & customer experience management on one easy-to-use platform. Lär dig mer om Falcon.io
Falcon.io is a unified platform for social media and customer experience management. This platform is a one stop shop for any marketer's social listening, engagement, publishing, measuring and benchmarking needs. Falcon helps marketers deliver more personalized brand experiences across all digital touchpoints, based on enriched customer profiles. This platform features a highly intuitive and collaborative UI and is complemented by the best support team in the business. Lär dig mer om Falcon.io
Falcon.io is a unified platform for social media and customer experience management. This platform is a one stop shop for any marketer's social listening, engagement, publishing, measuring and benchmar...
  • Livechatt
  • Insamling av feedback
  • Kyrkohantering
  • Analyser
  • Kommunikationshantering
Great customer service starts with better help desk software. Win more customers by providing excellent customer service with LiveAgent Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent is a fully-featured customer engagement software that gives you the ability to communicate with your customers through multiple customer-preferred channels such as email, text, voice call, or social media. LiveAgent offers powerful reporting features, a universal inbox and a hybrid-ticketing system. Join companies like BMW, Yamaha, and Huawei in providing world-class customer service. Start your free trial, no credit card required. Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent is a fully-featured customer engagement software that gives you the ability to communicate with your customers through multiple customer-preferred channels such as email, text, voice call, or...
  • Livechatt
  • Insamling av feedback
  • Kyrkohantering
  • Analyser
  • Kommunikationshantering
Drive satisfaction, expand relationships and ensure long-term loyalty with social customer care | Try Sprout Free Lär dig mer om Sprout Social
Sprout Social offers powerful social customer engagement solutions for leading agencies and brands including Hyatt, Ogilvy, Leo Burnett, Evernote and Microsoft. Sprout enables brands to simplify social engagement, monitor brand mentions, track hashtags, manage multiple accounts and much more | Try Sprout Free For 30 Days. Lär dig mer om Sprout Social
Sprout Social offers powerful social customer engagement solutions for leading agencies and brands including Hyatt, Ogilvy, Leo Burnett, Evernote and Microsoft. Sprout enables brands to simplify social...
  • Livechatt
  • Insamling av feedback
  • Kyrkohantering
  • Analyser
  • Kommunikationshantering
monday.com är ett molnbaserat arbetsoperativsystem där team sköter sina projekt och sitt dagliga arbete, oavsett om de är på kontoret, hemma eller på språng. Lär dig mer om monday.com
monday.com är ett molnbaserat operativsystem där team skapar arbetsflödesappar på några minuter för att köra sina processer, projekt och sitt dagliga arbete. Teamen formar arbetsflöden och projekt, kodlösa, med en anpassningsbar plattform som automatiserar manuellt arbete och ansluter team till en digital arbetsplats. Plattformsfunktionerna omfattar: anpassningsbara arbetsflödesmallar, tidsuppföljning, automatisering, datapaneler och integreringar med populära verktyg. Mer än 100 000 företag runt om i världen förlitar sig på monday.com. Lär dig mer om monday.com
monday.com är ett molnbaserat operativsystem där team skapar arbetsflödesappar på några minuter för att köra sina processer, projekt och sitt dagliga arbete. Teamen formar arbetsflöden och projekt, kod...
  • Livechatt
  • Insamling av feedback
  • Kyrkohantering
  • Analyser
  • Kommunikationshantering
Userlike är ett av de första och enda livechattprogrammen som hjälper ditt företag att få och behålla kunder genom olika meddelandekanaler. Lär dig mer om Userlike
Userlike ökar kundengagemanget genom chatt och meddelanden. Chatta med dina kunder via din hemsida, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram och SMS. Anslut en chattrobot och automatisera delar av dina kundinteraktioner. Skapad och hanterad i Tyskland. Userlike håller dina och dina kunders data säkra med en 100 % GDPR-kompatibel kommunikationslösning. Lär dig mer om Userlike
Userlike ökar kundengagemanget genom chatt och meddelanden. Chatta med dina kunder via din hemsida, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram och SMS. Anslut en chattrobot och automatisera delar av dina ...
  • Livechatt
  • Insamling av feedback
  • Kyrkohantering
  • Analyser
  • Kommunikationshantering
Genesys Cloud makes customer relationships simple. We connect phone, email, and chat through one tool for better customer engagement. Lär dig mer om Genesys Cloud
The Genesys Cloud platform is the next-generation, all-in-one omnichannel cloud contact center solution that helps you effectively manage inbound volume and outbound campaigns using powerful routing capabilities. A unified desktop enables agents to get a 360-view of your customer, and seamlessly switch between channels and interactions. Drill-down analytics, recording policies and workforce management are built in. Weekly feature releases ensure you'll always exceed customer expectations. Lär dig mer om Genesys Cloud
The Genesys Cloud platform is the next-generation, all-in-one omnichannel cloud contact center solution that helps you effectively manage inbound volume and outbound campaigns using powerful routing ca...
  • Livechatt
  • Insamling av feedback
  • Kyrkohantering
  • Analyser
  • Kommunikationshantering
Drive great customer experiences with training; deliver strategic, value-focused customer education programs with LearnUpon LMS. Lär dig mer om LearnUpon
Strengthen long-term relationships and fuel your customers' growth through one user-focused solution in LearnUpon LMS. Give customers the tools they need from the get-go with guided onboarding, ensure your customers stick around for the long-term with value-driven product resources, reduce support queries so your team can have more proactive conversations with customers. Maybe even build your own Customer Academy? Lär dig mer om LearnUpon
Strengthen long-term relationships and fuel your customers' growth through one user-focused solution in LearnUpon LMS. Give customers the tools they need from the get-go with guided onboarding, ensure...
  • Livechatt
  • Insamling av feedback
  • Kyrkohantering
  • Analyser
  • Kommunikationshantering
Tribe is an online community platform that powers customer engagement via activity feeds, social widgets, gamification & notifications. Lär dig mer om Tribe
Customizable online community platform to connect, engage, and retain users. Enable your users to discuss and connect under your brand. Members can write articles, ask questions, submit answers, create polls, upvote, comment and share multiple types of content. Engage your members with our powerful gamification system, incentivization capability & notification tools. Leverage our modular community engine, apps, integrations, widgets and API to create habit-forming online communities. Lär dig mer om Tribe
Customizable online community platform to connect, engage, and retain users. Enable your users to discuss and connect under your brand. Members can write articles, ask questions, submit answers, create...
  • Livechatt
  • Insamling av feedback
  • Kyrkohantering
  • Analyser
  • Kommunikationshantering
EngageBay is a simple, affordable all-in-one marketing, sales and service CRM software to acquire, engage, nurture, close leads. Lär dig mer om EngageBay
EngageBay is a simple, affordable, all-in-one marketing and sales CRM software built for small businesses and startups to acquire, engage, nurture web visitors and convert them to happy customers.EngageBay offers free live chat software to engage with and deliver the personalised one-on-one support to every customer using a simple and powerful free live chat software. - all from one easy to use platform. Lär dig mer om EngageBay
EngageBay is a simple, affordable, all-in-one marketing and sales CRM software built for small businesses and startups to acquire, engage, nurture web visitors and convert them to happy customers.Engag...
  • Livechatt
  • Insamling av feedback
  • Kyrkohantering
  • Analyser
  • Kommunikationshantering
Iterable is the growth marketing platform that powers true omni-channel customer engagement at scale. Lär dig mer om Iterable
Iterable is a growth marketing platform that allows you to send personalized messages at scale across channels. Learn how to build promotional campaigns to attract prospects, welcome campaigns to nurture new users, re-engagement campaigns to convert existing customers, and customer loyalty campaigns to retain customers. With Iterable, you can build campaigns for each stage of the buyer journey and ultimately increase customer engagement on multiple channels. Lär dig mer om Iterable
Iterable is a growth marketing platform that allows you to send personalized messages at scale across channels. Learn how to build promotional campaigns to attract prospects, welcome campaigns to nurtu...
  • Livechatt
  • Insamling av feedback
  • Kyrkohantering
  • Analyser
  • Kommunikationshantering
Svarstids- och kontaktfrekvensövervakning för försäljning, support och framgång samt fjärrteam. Fungerar på alla e-postklienter. Lär dig mer om timetoreply
timetoreply är ett SaaS-verktyg för försäljning, support och framgång samt fjärrteam som vill förbättra sin svarstidsförhållande för att avsluta fler leads och hålla viktiga kunder nöjda. Ställ in mål för svarstid, se svarstider och svarsvolymer för e-post samt kontaktfrekvens och avsluta samtal utan ett ärendesystem. timetoreply fungerar med alla e-postklienter. Inga arbetsflödesändringar krävs. Helt säker. Lär dig mer om timetoreply
timetoreply är ett SaaS-verktyg för försäljning, support och framgång samt fjärrteam som vill förbättra sin svarstidsförhållande för att avsluta fler leads och hålla viktiga kunder nöjda. Ställ in mål ...
  • Livechatt
  • Insamling av feedback
  • Kyrkohantering
  • Analyser
  • Kommunikationshantering
Acobot är en AI-chattrobot som använder maskininlärning för att automatiskt interagera med dina kunder. Lär dig mer om Acobot
Bygger AI-chattrobotar för den dagliga onlineåterförsäljaren. Acobot är en av de ledande leverantörerna av AI-chattrobotar för e-handel och online-återförsäljare. Med hjälp av avancerad maskininlärningsteknik lär sig Acobot från din webbplats och interagerar självständigt med användarna. Ingen kodning krävs, då Acobot stöds av ledande e-handelsbyggare som Shopify, WooCommerce med flera. Lär dig mer om Acobot
Bygger AI-chattrobotar för den dagliga onlineåterförsäljaren. Acobot är en av de ledande leverantörerna av AI-chattrobotar för e-handel och online-återförsäljare. Med hjälp av avancerad maskininlärning...
  • Livechatt
  • Insamling av feedback
  • Kyrkohantering
  • Analyser
  • Kommunikationshantering
Canny is a user feedback tool built to cover everything you need to navigate the entire feedback cycle. Lär dig mer om Canny
Capture, organize, and analyze user feedback in one place to inform your product decisions. Prioritize feedback, build a roadmap, and close the communication loop with a built-in changelog. Lär dig mer om Canny
Capture, organize, and analyze user feedback in one place to inform your product decisions. Prioritize feedback, build a roadmap, and close the communication loop with a built-in changelog....
  • Livechatt
  • Insamling av feedback
  • Kyrkohantering
  • Analyser
  • Kommunikationshantering
Improve your Customer Engagement and nurture your clients throughout their entire lifecycle on a single and affordable platform. Lär dig mer om Froged
The best solution to increase Customer Engagement in your company. Our tool has been designed to nurture your customers throughout their entire lifecycle. With FROGED you will be able to increase engagement, retention, and reduce churn. Serve your customer's unique needs with customized email campaigns, a beautifully integrated knowledge base, live chat, and automated messages . 7-day FREE Trial Lär dig mer om Froged
The best solution to increase Customer Engagement in your company. Our tool has been designed to nurture your customers throughout their entire lifecycle. With FROGED you will be able to increase en...
  • Livechatt
  • Insamling av feedback
  • Kyrkohantering
  • Analyser
  • Kommunikationshantering
Prisvärd, intuitiv och funktionsrik e-postmarknadsföringsprogramvara för marknadsförare och företagare. Börjar med en 14 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om SendX
SendX är en prisvärd, intuitiv och funktionsrik e-postmarknadsföringsprogramvara för marknadsförare och företagare. SendX är stolt över att kunna erbjuda marknadsförare ett av branschens enklaste användargränssnitt. SendX tillhandahåller obegränsade e-postutskick med varje abonnemang, kraftfulla automatiseringsfunktioner, livesupport dygnet runt, bästa möjliga e-postleveransgrad. Över 3 000 företag världen över litar på SendX e-postmarknadsföring. **Börja med en 14 dagars gratis provperiod (inget kreditkort krävs). **Priserna börjar vid 9,99 USD per månad. Lär dig mer om SendX
SendX är en prisvärd, intuitiv och funktionsrik e-postmarknadsföringsprogramvara för marknadsförare och företagare. SendX är stolt över att kunna erbjuda marknadsförare ett av branschens enklaste använ...
  • Livechatt
  • Insamling av feedback
  • Kyrkohantering
  • Analyser
  • Kommunikationshantering
Dixa är plattformen för goda kundrelationer för realtidssamtal mellan konsumentföretag och deras kunder via telefon, e-post, chatt och sociala medier. Lär dig mer om Dixa
Dixa är plattformen för goda kundrelationer för realtidssamtal mellan konsumentföretag och deras kunder. Dixa gör det möjligt för kundinriktade team att leverera omedelbar och anpassad support via telefon, e-post, chatt och meddelandeappar från en och samma skärm. Få prestandastatistik i realtid, kraftfulla routningsfunktioner, automatiseringar, integrationer och mycket mer. Besök webbplatsen eller boka en demo för att se hur Dixa kan förbättra din agentupplevelse och kundupplevelse. Lär dig mer om Dixa
Dixa är plattformen för goda kundrelationer för realtidssamtal mellan konsumentföretag och deras kunder. Dixa gör det möjligt för kundinriktade team att leverera omedelbar och anpassad support via tel...
  • Livechatt
  • Insamling av feedback
  • Kyrkohantering
  • Analyser
  • Kommunikationshantering
Tillhandahåller en inkorg där företag kan kommunicera effektivt med sina kunder via olika kommunikationskanaler på ett centralt ställe. Lär dig mer om Trengo
Trengo ökar teamets produktivitet och effektiv kundkommunikation genom att förena alla kommunikationskanaler i en gemensam inkorg. Ta emot meddelanden från e-post, Facebook Messenger, WhatsApp, SMS, röst, livechatt och många fler på ett centralt ställe. Lär dig mer om Trengo
Trengo ökar teamets produktivitet och effektiv kundkommunikation genom att förena alla kommunikationskanaler i en gemensam inkorg. Ta emot meddelanden från e-post, Facebook Messenger, WhatsApp, SMS, ...
  • Livechatt
  • Insamling av feedback
  • Kyrkohantering
  • Analyser
  • Kommunikationshantering
Multichannel (Email, SMS) marketing automation platform - Easy to use, with the best deliverability Lär dig mer om Maropost
Designed for Media, Publishing and Ecommerce companies, Maropost is a premium marketing automation platform that allows you to acquire, engage and convert prospects and customers across multiple marketing channels (e.g., Emails, SMS). We ensure the best deliverability rates in the market (98%) with a dedicated team to take care of your email marketing needs. Lär dig mer om Maropost
Designed for Media, Publishing and Ecommerce companies, Maropost is a premium marketing automation platform that allows you to acquire, engage and convert prospects and customers across multiple market...
  • Livechatt
  • Insamling av feedback
  • Kyrkohantering
  • Analyser
  • Kommunikationshantering
Twik automatically personalizes websites to increase Sales and Revenue and creates an engaging experience for all - automatically. Lär dig mer om Twik
Twik automatically personalizes eCommerce + B2B websites to increase Sales & Revenue. Based on unique machine learning algorithms capable of understanding anonymized visitors, site structures and traffic, Twik provides your visitors with products according to their intent and engaging experience for all users. twik announced one of the promising startups for customers experience and selected 5 of the best disrupter Consumer Retail startups. twik app for Shopify is now available to all free. Lär dig mer om Twik
Twik automatically personalizes eCommerce + B2B websites to increase Sales & Revenue. Based on unique machine learning algorithms capable of understanding anonymized visitors, site structures and traff...
  • Livechatt
  • Insamling av feedback
  • Kyrkohantering
  • Analyser
  • Kommunikationshantering
En omfattande plattform för kundlojalitet och digital marknadsföring för att förvärva, påverka och återengagera dina kunder i stor skala Lär dig mer om Consumer Marketing Platform
Förvandla dina kunder till dina varumärkesförespråkare med världens mest engagerande automatiserade lojalitetsprogram. En av de mest effektiva, ekonomiska, lättinstallerade, anpassningsbara och skalbara programmen. Sömlös och friktionsfri användning för konsumenterna. Konsumentdeltagandet är mycket högt och en del av kunderna når en konsekvent konverteringsgrad på upp till 76 %. Levereras med marknadsautomatisering för att återaktivera kunder och utveckla instrumentbräden för dataanalys och rapporter. Lär dig mer om Consumer Marketing Platform
Förvandla dina kunder till dina varumärkesförespråkare med världens mest engagerande automatiserade lojalitetsprogram. En av de mest effektiva, ekonomiska, lättinstallerade, anpassningsbara och skalba...
  • Livechatt
  • Insamling av feedback
  • Kyrkohantering
  • Analyser
  • Kommunikationshantering
Mallcomm is a multi-award-winning 360-degree integrator for managing and engaging real estate communities. Lär dig mer om Mallcomm
Mallcomm transforms the users' experience of the space, creates loyalty by connecting people to places whilst delivering efficient operations, significant budget savings and valuable insights. The platform has been implemented in over 300 destinations in 22 countries and is actively used by more than 300,000 users globally. Amongst its clients are Unibail-Rodamco-Westfield, Savills, Brookfield Retail Properties, Mall of America, King's Cross, Hammerson, British Land, Klepierre and many more. Lär dig mer om Mallcomm
Mallcomm transforms the users' experience of the space, creates loyalty by connecting people to places whilst delivering efficient operations, significant budget savings and valuable insights. The plat...
  • Livechatt
  • Insamling av feedback
  • Kyrkohantering
  • Analyser
  • Kommunikationshantering
Zoho CRM ger organisationer en komplett lösning för hantering av kundrelationslivscykeln.
Zoho CRM erbjuder företag i alla storlekar och typer ett sätt att hålla kontakten med både prospekt och kunder. Förvandla prospekt till kunder med kartläggning av webbplatsbesökare och livechattalternativ. Engagera kunder i e-post, telefon, sociala medier och andra kanaler när som helst, var som helst med ett omnikanal-CRM.
Zoho CRM erbjuder företag i alla storlekar och typer ett sätt att hålla kontakten med både prospekt och kunder. Förvandla prospekt till kunder med kartläggning av webbplatsbesökare och livechattalterna...
  • Livechatt
  • Insamling av feedback
  • Kyrkohantering
  • Analyser
  • Kommunikationshantering
Ta din kundsupport till nästa nivå. Allt du behöver är rätt supportprogram för att engagera dina kunder via flera kanaler.
Zoho Desk är en webbaserad kundtjänstapplikation som hjälper ditt företag att bygga starkare relationer med kunder. Engagera dina kunder via e-post, sociala medier, livechatt, självbetjäningsportaler och webbformulär med kommunikation i ett enda gränssnitt. Med Zoho Desk blir representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder får fler möjligheter. Det är anpassningsbart, behagligt att använda och det kostar inte en förmögenhet.
Zoho Desk är en webbaserad kundtjänstapplikation som hjälper ditt företag att bygga starkare relationer med kunder. Engagera dina kunder via e-post, sociala medier, livechatt, självbetjäningsportaler o...
  • Livechatt
  • Insamling av feedback
  • Kyrkohantering
  • Analyser
  • Kommunikationshantering
Ideal for businesses of all sizes, it is a customer engagement tool that provides users with eCommerce brand discovery options.
Ideal for businesses of all sizes, it is a customer engagement and communication tool that provides users with eCommerce brand discovery options.
Ideal for businesses of all sizes, it is a customer engagement and communication tool that provides users with eCommerce brand discovery options....
  • Livechatt
  • Insamling av feedback
  • Kyrkohantering
  • Analyser
  • Kommunikationshantering
Engage your customers & increase brand trust with Trustpilot's customer review management tools.
Trustpilot is a customer review management tool that helps businesses engage & build trust with their customers. It gives brands the ability to turn consumer feedback and engagement into real results. Quickly & easily collect, manage & display reviews to improve conversions, stand out in Search and boost sales. Get started with a free account today and see the powerful reporting & analytics, review invitations & reminders, onsite review widgets, Google Seller Ratings, rich snippet stars & more!
Trustpilot is a customer review management tool that helps businesses engage & build trust with their customers. It gives brands the ability to turn consumer feedback and engagement into real results. ...
  • Livechatt
  • Insamling av feedback
  • Kyrkohantering
  • Analyser
  • Kommunikationshantering
Interact with customers through webchat, live chat, chatbot, and text messaging, all in one platform.
Engage with customers either on-the-go or within the dashboard to deliver a fantastic customer experience. Interact with customers through webchat, live chat, chatbot, and text messaging, all in one easy-to-use platform. Through text messaging, promotional messages can be sent out individually or in bulk. Respond to every message from multiple channels all from one platform.
Engage with customers either on-the-go or within the dashboard to deliver a fantastic customer experience. Interact with customers through webchat, live chat, chatbot, and text messaging, all in one ea...
  • Livechatt
  • Insamling av feedback
  • Kyrkohantering
  • Analyser
  • Kommunikationshantering
Transform into a truly customer-centric organization with Alchemer. Make the voice of the customer heard across every decision you make
Alchemer is the only solution that helps you transform into a truly customer-centric organization by making sure the voice of the customer is heard loud and clear across every decision you make in every department. Hyper-personalized and actioned around the customer - from finding them to keeping them. With Alchemer you can turn customer feedback into golden action.
Alchemer is the only solution that helps you transform into a truly customer-centric organization by making sure the voice of the customer is heard loud and clear across every decision you make in ever...
  • Livechatt
  • Insamling av feedback
  • Kyrkohantering
  • Analyser
  • Kommunikationshantering
Automate your Customer Engagement operations in minutes with ready-to-use templates. Try Pipefy for free.
Improve customer engagement with Pipefy. Automate emails, streamline customer requests, and standardize your customer onboarding processes with an intuitive, easy to use, no/low-code platform. Try Pipefy for free.
Improve customer engagement with Pipefy. Automate emails, streamline customer requests, and standardize your customer onboarding processes with an intuitive, easy to use, no/low-code platform. Try Pip...
  • Livechatt
  • Insamling av feedback
  • Kyrkohantering
  • Analyser
  • Kommunikationshantering
Influitive is a customer engagement and loyalty platform, helping B2B companies acquire, grow, and retain customers - at scale.
Influitives allows you to build a community and invite advocates-customers, partners and employees-to complete activities: referrals, product reviews, social media posts, and more. As they complete these activities, which can be targeted to groups or individuals, they automatically earn points, badges, and levels to redeem perks and privileges. Easily report on all activities completed, and integrate with your CRM and more to incorporate advocacy into every step of the customer journey.
Influitives allows you to build a community and invite advocates-customers, partners and employees-to complete activities: referrals, product reviews, social media posts, and more. As they complete the...
  • Livechatt
  • Insamling av feedback
  • Kyrkohantering
  • Analyser
  • Kommunikationshantering
Qualtrics CustomerXM gör det enkelt för företag att övervaka, svara på och förbättra varje viktigt steg under kundresan.
Qualtrics CustomerXM (CX) är en av världens mest flexibla plattformar för förbättring av kundupplevelsen, som gör det enkelt för företag att övervaka, svara på och förbättra varje viktigt steg under kundresan och införliva kundrespons i varje beslut. Med flexibla, rollbaserade instrumentbrädor, dynamisk ärendehantering och fullständig CRM-integration har du möjlighet att erbjuda en oöverträffad kundupplevelse. Begär en personlig demo eller registrera dig för ett gratiskonto för att komma igång.
Qualtrics CustomerXM (CX) är en av världens mest flexibla plattformar för förbättring av kundupplevelsen, som gör det enkelt för företag att övervaka, svara på och förbättra varje viktigt steg under ku...
  • Livechatt
  • Insamling av feedback
  • Kyrkohantering
  • Analyser
  • Kommunikationshantering
Capture user behavior data, segment users, and then take action through in-application messaging, surveys and polls.
Pendo was founded when alumni from Rally, Google, Cisco and Red Hat combined their heads and hearts to build something they wanted but never had as product managers a simple way to understand and attack what truly drives product success. With powerful analytics, in-application user feedback, and contextual guidance designed to help companies measure and elevate the customer experience within their applications, Pendo is on a mission to improve society's experiences with software.
Pendo was founded when alumni from Rally, Google, Cisco and Red Hat combined their heads and hearts to build something they wanted but never had as product managers a simple way to understand and atta...
  • Livechatt
  • Insamling av feedback
  • Kyrkohantering
  • Analyser
  • Kommunikationshantering
Sales & marketing teams looking to improve their online relationship with prospects & clients. We tie SaaS together into a ClientPoint.
ClientPoint helps you win more business, get higher close rates, shorter sales cycles & lightning fast proposal creation with our top rated sales enablement solution. Quickly create, send, manage and track engaging multimedia eBrochures, proposals, price and product quotes, contracts, presentations and more. Integrates with Salesforce, Microsoft Dynamics, NetSuite, Hubspot, Zoho, Base, DocuSign, Sertifi and Right Signature. Pricing (starting at $35/seat) varies depending on your company needs.
ClientPoint helps you win more business, get higher close rates, shorter sales cycles & lightning fast proposal creation with our top rated sales enablement solution. Quickly create, send, manage and t...
  • Livechatt
  • Insamling av feedback
  • Kyrkohantering
  • Analyser
  • Kommunikationshantering
amoCRM is the world's first messaging-powered CRM. It features sales pipeline, lead tracking, multichannel communication and more.
amoCRM is the world's first messaging-powered CRM. Multi-channel communication lets you converse through messengers, emails and calls from a single app. Now every interaction with your customers can be a personalized one-on-one dialogue. Plus managers love our powerful analytics, reporting and automation tools.It's the perfect messenger-based sales solution for entrepreneurs and SMBs.
amoCRM is the world's first messaging-powered CRM. Multi-channel communication lets you converse through messengers, emails and calls from a single app. Now every interaction with your customers can be...
  • Livechatt
  • Insamling av feedback
  • Kyrkohantering
  • Analyser
  • Kommunikationshantering
Software that helps businesses manage and respond to reviews, boost ratings and rankings, and discover key customer insights.
ReviewTrackers is the award-winning reputation and review management software trusted by over 40,000 businesses. Track reviews on Facebook, Google, TripAdvisor, and 100+ review sites. Centralize all your review data in one app. Respond to customers faster. Request reviews via hassle-free SMS and email campaigns. Harness machine-learning technology to find insights from your reviews. Get award-winning customer support, API access and automation, and instant review alerts from ReviewTrackers.
ReviewTrackers is the award-winning reputation and review management software trusted by over 40,000 businesses. Track reviews on Facebook, Google, TripAdvisor, and 100+ review sites. Centralize all ...
  • Livechatt
  • Insamling av feedback
  • Kyrkohantering
  • Analyser
  • Kommunikationshantering
EZ Texting delivers the smartest, fastest, easiest, and most reliable ways to connect with your mobile audience.
Since 2004, EZ Texting has served over 160K customers, setting the standard for business texting in the U.S. and Canada. Our top-rated cloud-based platform includes bulk texting, MMS, delivery reports, reminder campaigns, text polls, keywords, textable numbers, and text-to-landline capability. EZ Textings messaging solutions help you provide better customer service, streamline communications, grow and nurture your leads, and improve your outreach efforts. Send smarter with EZ Texting.
Since 2004, EZ Texting has served over 160K customers, setting the standard for business texting in the U.S. and Canada. Our top-rated cloud-based platform includes bulk texting, MMS, delivery reports,...
  • Livechatt
  • Insamling av feedback
  • Kyrkohantering
  • Analyser
  • Kommunikationshantering
Feedier is an intuitive platform that automatically collects real-time feedback, provides quantifiable insights and facilitates actions
Smart alternative to boring Surveys. Feedier is an intuitive experience management platform for operational champions. Engage people proactively at key touch-points, with gamified feedback forms that capture both sentiments and behaviors. Easily integrate you own systems data in Feedier and measure against correlated insights that are visual and easy to share. Trigger personalized actions with your team that are securely organized and fully integrated into your workflows.
Smart alternative to boring Surveys. Feedier is an intuitive experience management platform for operational champions. Engage people proactively at key touch-points, with gamified feedback forms that ...
  • Livechatt
  • Insamling av feedback
  • Kyrkohantering
  • Analyser
  • Kommunikationshantering