528 resultat
Varför Capterra är gratis
Zendesk Support är supportprogramvara byggd för att förbättra dina kundrelationer. Lär dig mer om Zendesk
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt gränssnitt med funktioner som webbwidgetar, fördefinierade biljettsvar och en fullständig kundhistorik. Kom igång snabbt och förvänta dig att se resultat ännu snabbare. Lär dig mer om Zendesk
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Skaffa en heltäckande kundportal, under ditt varumärke, för att driva och hantera de kontinuerliga anslutningar som är viktiga för ditt företag. Lär dig mer om Moxtra
Håll dina kunder engagerade genom att leverera en heltäckande digital upplevelse. Moxtra driver en heltäckande kundportal som tillhandahåller en privat kommunikationshubb för alla dina externa och interna användare – under ditt varumärke. Lösningen ger en kontinuerlig ansluten upplevelse med en allt-i-ett-svit av samarbetstjänster. Moxtras plattform kan driva din heltäckande portal som en fristående webb- och mobilapp, eller som en förlängning av din befintliga webbplats, webb- eller mobilapp. Lär dig mer om Moxtra
Håll dina kunder engagerade genom att leverera en heltäckande digital upplevelse. Moxtra driver en heltäckande kundportal som tillhandahåller en privat kommunikationshubb för alla dina externa och...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Hjälp kunder, hjälpa sig själva. Elevio erbjuder självbetjäningssupport på begäran till dina kunder, när och där de behöver det. Lär dig mer om elevio
Elevio gör dina produkter enklare för kunderna att lära sig. Förbättrar kundbehållandet och minskar samtidigt belastningen på supporten. Elevio sammanför din befintliga supportstack så att du kan leverera en allt i ett-upplevelse för dina kunder, ta din kundutbildning till nästa nivå och ge hjälp på begäran till dina kunder, när och där de behöver det. Mer än 500 företag som Atlassian, Heap, Adroll och Dell använder Elevio för att förbättra kundutbildningen och sänka supportbelastningen. Prova den kostnadsfria 14-dagars testversionen Lär dig mer om elevio
Elevio gör dina produkter enklare för kunderna att lära sig. Förbättrar kundbehållandet och minskar samtidigt belastningen på supporten. Elevio sammanför din befintliga supportstack så att du kan...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
CrossEngage gör det möjligt för marknadsförare och CRM-chefer att kommunicera med rätt målgrupp genom rätt kanaler. Lär dig mer om CrossEngage
Åtgärdar komplexiteten i marknadsföringen för att skapa meningsfullt kundengagemang. Så kunderna kommer för att stanna. CrossEngage gör det möjligt för marknadsförare och CRM-chefer att kommunicera med rätt målgrupp genom rätt kanaler. Genom att kombinera 360-graderskundprofiler med lättanvända segmenteringsverktyg kan du skapa unika kundresor. På så sätt aktiverar du dina kunder individuellt och i rätt ögonblick. Lär dig mer om CrossEngage
Åtgärdar komplexiteten i marknadsföringen för att skapa meningsfullt kundengagemang. Så kunderna kommer för att stanna. CrossEngage gör det möjligt för marknadsförare och CRM-chefer att kommunicera...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 40 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser. Lär dig mer om Freshdesk
Freshdesk är ett molnbaserat hjälpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig att smidigt lösa problem över olika kanaler. Med Freshdesk kan du också automatisera arbetsflöden, erbjuda bekväma självbetjäningsalternativ, hantera servicenivåavtal och generera rapporter. Freshdesk används av över 40 000 kunder, inklusive Bridgestone, HP, Harvard University och DHL. Lär dig mer om Freshdesk
Freshdesk är ett molnbaserat hjälpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Ambassify är en plattform för att utveckla och tillämpa din strategi för medarbetarengagemang. Alla verktyg du behöver på en enda plattform. Lär dig mer om Ambassify
Ambassify är en plattform för att utveckla och tillämpa ditt medarbetarengagemang eller din strategi för kundstöd. Företagskunder använder Ambassify för att bemästra sin interna kommunikation, driva på medarbetarnas engagemang och skapa en pool av varumärkesförespråkare. När du har byggt upp dina interna varumärkesförespråkare kan du naturligt bygga upp dina externa kundförespråkare som kan öka din varumärkesmedvetenhet enormt, bygga förtroende, generera nya leads och öka din försäljning. Lär dig mer om Ambassify
Ambassify är en plattform för att utveckla och tillämpa ditt medarbetarengagemang eller din strategi för kundstöd. Företagskunder använder Ambassify för att bemästra sin interna kommunikation, driva...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Landbot är ett intuitivt kodfritt chattrobotverktyg. Konvertera mer trafik på din hemsida med konversationsstrategier. Lär dig mer om Landbot
Landbot är ett intuitivt kodfritt chattrobotverktyg. Konvertera mer trafik på din hemsida med chattrobotar som engagerar dina webbplatsbesökare, besvarar deras frågor i realtid och automatiserar dina samtalsstrategier. Landbot passar perfekt i din marknadsföringsstack med inbyggda integrationer som Slack, Google Sheets, Mailchimp, Zapier och många fler. Förbyggda mallar för många användningsområden som leadgenerering, produktrekommendationer och annat som kan anpassas efter dina behov för snabb lansering. Lär dig mer om Landbot
Landbot är ett intuitivt kodfritt chattrobotverktyg. Konvertera mer trafik på din hemsida med chattrobotar som engagerar dina webbplatsbesökare, besvarar deras frågor i realtid och automatiserar dina...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Förvandla undersökningar till samtal med chattliknande enkäter. Kommunicera bättre med dina kunder och anställda. Lär dig mer om SurveySparrow
SurveySparrow låter dig förvandla enkäter till samtal. Med ett samtalsgränssnitt gör SurveySparrow det möjligt för användare att skapa och dela mycket engagerande mobilanpassade enkäter som erbjuder en chattliknande upplevelse. SurveySparrow Recurring Surveys låter dig skicka enkäter med jämna mellanrum för att mäta kundens eller den anställdes puls. Med enkla delningsalternativ kan du med SurveySparrow dela dina enkäter via webben, mobilen, sociala medier och e-post för att enkelt samla in respons från din målgrupp. Lär dig mer om SurveySparrow
SurveySparrow låter dig förvandla enkäter till samtal. Med ett samtalsgränssnitt gör SurveySparrow det möjligt för användare att skapa och dela mycket engagerande mobilanpassade enkäter som erbjuder...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Notificare är en plattform för kundengagemang som hjälper varumärken att (åter)engagera sin målgrupp för att öka retention och konverteringar. Lär dig mer om Notificare
Notificare är en förstklassig, kraftfull plattform för kundengagemang som hjälper varumärken att (åter)engagera sin målgrupp, belysa kundbeteende och öka antalet konverteringar. Ett enda verktyg, med kanaler för push-meddelanden i appen, push-meddelanden på webben, e-post, SMS och mobilplånbok, för att leverera engagerande meddelanden och interaktioner. Grundat 2012, med huvudkontor i Rotterdam, Nederländerna. Notificare är ISO/IEC 27001:2013-certifierad. Varje superhjälte behöver en sidekick. Lär dig mer om Notificare
Notificare är en förstklassig, kraftfull plattform för kundengagemang som hjälper varumärken att (åter)engagera sin målgrupp, belysa kundbeteende och öka antalet konverteringar. Ett enda verktyg,...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Effektivisera din onboarding av kunder och support för att minska tid till värde, öka engagemanget i appar och påskynda implementeringen av funktioner. Lär dig mer om Userlane
Med hjälp av Userlanes vägledningsteknik i appen kan du uppnå 80 % mer kundengagemang med din programvara. Se till att dina kunder kan utnyttja din produkts fulla potential. Accelerera implementeringen av funktioner och öka engagemanget med en av marknadens mest intuitiva, interaktiva lösningar för programvaruvägledning. Lär dig mer om Userlane
Med hjälp av Userlanes vägledningsteknik i appen kan du uppnå 80 % mer kundengagemang med din programvara. Se till att dina kunder kan utnyttja din produkts fulla potential. Accelerera...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Genom att lägga till LiveChat på din webbplats får kunderna möjligheten att prata med dig direkt och omedelbart besvara alla frågor som de kan ha. Lär dig mer om LiveChat
LiveChat möjliggör omedelbar kommunikation med webbplatsbesökare och en snabb lösning på deras frågor eller problem. Dessutom ger den möjligheten att spåra dina besökare och skicka personliga meddelanden som visas baserat på specifika villkor, som antalet besökta sidor eller den tid som tillbringas på webbplatsen. Lär dig mer om LiveChat
LiveChat möjliggör omedelbar kommunikation med webbplatsbesökare och en snabb lösning på deras frågor eller problem. Dessutom ger den möjligheten att spåra dina besökare och skicka personliga...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Front är den första delade inkorgen som hjälper team att samarbeta kring varje e-postmeddelande med mer transparens, ansvar och effektivitet. Lär dig mer om Front
Front är den första programvaran för e-posthantering som hjälper team att samarbeta med mer engagemang, transparens och ansvar för att hantera hundratals kundmejl. Med Front kan du tilldela e-postmeddelanden till teammedlemmar, internt dela och diskutera e-postmeddelanden utan att det blir rörigt att vidarebefordra och svara på alla, eller ställa in påminnelser för att svara senare. E-postmallar, sekvenser, sammanslagning av e-post och genvägar automatiserar ditt arbetsflöde för att spara tid. Testa Front gratis. Lär dig mer om Front
Front är den första programvaran för e-posthantering som hjälper team att samarbeta med mer engagemang, transparens och ansvar för att hantera hundratals kundmejl. Med Front kan du tilldela...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Skapa meningsfulla kundrelationer i alla kanaler med Infobips fullstack-molnkommunikationsplattform. Lär dig mer om Infobip
Infobip erbjuder omnikanalskommunikation och hjälper varumärken att skapa meningsfulla relationer med sina kunder, i stor skala. Infobips kommunikationsplattform driver ett brett utbud av lösningar, meddelandekanaler och verktyg för avancerat kundengagemang, säkerhet, autentisering, support och behållande. Lär dig mer om Infobip
Infobip erbjuder omnikanalskommunikation och hjälper varumärken att skapa meningsfulla relationer med sina kunder, i stor skala. Infobips kommunikationsplattform driver ett brett utbud av...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Otroligt prisvärd NPS-programvara som hjälper dig att samla in, analysera och agera utifrån kundrespons och anställdas åsikter. Lär dig mer om SightMill
Otroligt prisvärd NPS-programvara för kundengagemang som hjälper dig att samla in, analysera och agera utifrån kundrespons. Skicka NPS-undersökningar via e-post eller SMS, lägg till undersökningar på din hemsida eller samla in respons vid evenemang. Anpassa undersökningar så att de passar ditt varumärke och din stil. Används av företag runt om i världen, är enkelt att installera och tillgång till support när som helst. Förstå trender per segment eller kund i realtid. Automatisera med länkar till Salesforce, Slack, Zapier, CRM och kundtjänster. Lär dig mer om SightMill
Otroligt prisvärd NPS-programvara för kundengagemang som hjälper dig att samla in, analysera och agera utifrån kundrespons. Skicka NPS-undersökningar via e-post eller SMS, lägg till undersökningar...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Pipedrive är ett försäljningsledningsverktyg som organiserar säljteam. Det hjälper dig att fokusera på de aktiviteter som ökar antalet slutförda affärer. Lär dig mer om Pipedrive
Pipedrive är ett försäljningsledningsverktyg som har skapats av säljare för säljare. Den används av över 95 000 säljteam världen över och bidrar till att få en helhetsbild. Den ger sedan vägledning steg för steg för att hålla alla fokuserade på de aktiviteter som ökar antalet slutförda affärer. Med Pipedrive glöms ingenting bort. Den är enkel att använda och hjälper till att hålla fokus, vilket gör att ditt team kommer att uppskatta att använda den och du kan lita på alla data i systemet. Det är enkelt att komma igång, men den är tillräckligt kraftfullt för att anpassa sig till alla försäljningsprocesser. Lär dig mer om Pipedrive
Pipedrive är ett försäljningsledningsverktyg som har skapats av säljare för säljare. Den används av över 95 000 säljteam världen över och bidrar till att få en helhetsbild. Den ger sedan vägledning...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Hantering av marknadsföring på sociala medier och kundupplevelser på en lättanvänd plattform. Lär dig mer om Falcon.io
Falcon.io tillhandahåller en plattform för marknadsföring på sociala medier och hantering av kundupplevelser. Den innehåller verktyg för att lyssna på sociala medier, engagera, publicera, mäta och hantera kunddata. Marknadsförare och företag kan leverera mer personliga varumärkesupplevelser över olika kontaktpunkter baserat på berikade kundprofiler. Plattformen har ett mycket intuitivt och samarbetsinriktat UI och kompletteras med omfattande support- och konsulttjänster. Lär dig mer om Falcon.io
Falcon.io tillhandahåller en plattform för marknadsföring på sociala medier och hantering av kundupplevelser. Den innehåller verktyg för att lyssna på sociala medier, engagera, publicera, mäta och...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Bra kundservice börjar med bättre helpdesk-programvara. Få fler kunder genom att erbjuda utmärkt kundservice med LiveAgent Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent är en fullfunktionsprogramvara för kundengagemang med möjlighet att kommunicera med alla kunder via flera kanaler som kunderna föredrar, t.ex. e-post, textmeddelanden, röstsamtal eller sociala medier. LiveAgent erbjuder kraftfulla rapporteringsfunktioner, en universell inkorg och ett hybridbiljettsystem. Gör som företag som BMW, Yamaha och Huawei och erbjud kundservice av världsklass. Starta en gratis provperiod. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent är en fullfunktionsprogramvara för kundengagemang med möjlighet att kommunicera med alla kunder via flera kanaler som kunderna föredrar, t.ex. e-post, textmeddelanden, röstsamtal eller...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Skapa tillfredsställelse, utöka relationer och säkerställ långsiktig lojalitet med social kundvård | Prova Sprout gratis Lär dig mer om Sprout Social
Sprout Social erbjuder kraftfulla sociala kundengagemangslösningar för ledande byråer och varumärken, inklusive Hyatt, Ogilvy, Leo Burnett, Evernote och Microsoft. Sprout gör det möjligt för varumärken att förenkla sitt sociala engagemang, övervaka omnämnanden av varumärken, spåra hashtaggar, hantera flera konton och mycket mer | Prova Sprout gratis i 30 dagar. Lär dig mer om Sprout Social
Sprout Social erbjuder kraftfulla sociala kundengagemangslösningar för ledande byråer och varumärken, inklusive Hyatt, Ogilvy, Leo Burnett, Evernote och Microsoft. Sprout gör det möjligt för...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
monday.com är ett molnbaserat arbetsoperativsystem där team sköter sina projekt och sitt dagliga arbete, oavsett om de är på kontoret, hemma eller på språng. Lär dig mer om monday.com
monday.com är ett molnbaserat operativsystem där team skapar arbetsflödesappar på några minuter för att köra sina processer, projekt och sitt dagliga arbete. Teamen formar arbetsflöden och projekt, kodlösa, med en anpassningsbar plattform som automatiserar manuellt arbete och ansluter team till en digital arbetsplats. Plattformsfunktionerna omfattar: anpassningsbara arbetsflödesmallar, tidsuppföljning, automatisering, datapaneler och integreringar med populära verktyg. Mer än 100 000 företag runt om i världen förlitar sig på monday.com. Lär dig mer om monday.com
monday.com är ett molnbaserat operativsystem där team skapar arbetsflödesappar på några minuter för att köra sina processer, projekt och sitt dagliga arbete. Teamen formar arbetsflöden och projekt,...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Userlike är ett av de första och enda livechattprogrammen som hjälper ditt företag att få och behålla kunder genom olika meddelandekanaler. Lär dig mer om Userlike
Userlike ökar kundengagemanget genom chatt och meddelanden. Chatta med dina kunder via din hemsida, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram och SMS. Anslut en chattrobot och automatisera delar av dina kundinteraktioner. Skapad och hanterad i Tyskland. Userlike håller dina och dina kunders data säkra med en 100 % GDPR-kompatibel kommunikationslösning. Lär dig mer om Userlike
Userlike ökar kundengagemanget genom chatt och meddelanden. Chatta med dina kunder via din hemsida, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram och SMS. Anslut en chattrobot och automatisera delar av...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
SaaS-plattform som ger dig hantering av företagstjänster genom automatiserad dirigering, varningar, interaktionsspårning med mera. Lär dig mer om Vivantio
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra servicen samtidigt som kostnaderna minskas, affärsmålen uppnås och nöjdare kunder betjänas. Vivantios historia började 2003, inspirerad av önskan att bygga en plattform med flera hyresgäster som är pålitlig, konfigurerbar och säker. Idag är Vivantio en välrenommerad leverantör av tjänstehantering-SaaS för serviceteam. Lär dig mer om Vivantio
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Genesys Cloud gör kundrelationer enkla. Genesys Cloud ansluter telefon, e-post och chattar via ett verktyg för bättre kundengagemang. Lär dig mer om Genesys Cloud
Genesys molnbaserade plattform är nästa generations allt i ett-lösning för molnkontaktcentrum med flera kanaler som hjälper dig att effektivt hantera inkommande volym och utgående kampanjer med hjälp av kraftfulla routningsfunktioner. Ett enhetligt skrivbord gör det möjligt för agenter att få en 360-vy av kunden och sömlöst växla mellan kanaler och interaktioner. Detaljerad analys, dokumentationspolicyer och personalhantering är inbyggda. Veckovisa funktionsleveranser gör att du alltid överträffar kundernas förväntningar. Lär dig mer om Genesys Cloud
Genesys molnbaserade plattform är nästa generations allt i ett-lösning för molnkontaktcentrum med flera kanaler som hjälper dig att effektivt hantera inkommande volym och utgående kampanjer med hjälp...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Driv utmärkta kundupplevelser med utbildning och leverera strategiska, värdefokuserade kundutbildningsprogram med LearnUpon LMS. Lär dig mer om LearnUpon
Stärk de långsiktiga relationerna och driv på dina kunders tillväxt med den användarfokuserade lösningen LearnUpon LMS. Ge kunderna de verktyg de behöver från starten med guidad onboarding, se till att dina kunder stannar kvar på lång sikt med värdedrivna produktresurser, minska på supportförfrågningarna så att ditt team kan ha mer proaktiva samtal med kunderna. Du kanske till och med bygger din egen kundakademi? Lär dig mer om LearnUpon
Stärk de långsiktiga relationerna och driv på dina kunders tillväxt med den användarfokuserade lösningen LearnUpon LMS. Ge kunderna de verktyg de behöver från starten med guidad onboarding, se till...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Tribe är en nätgemenskapsplattform som driver kundengagemang via aktivitetsflöden, sociala widgetar, spelifiering och aviseringar. Lär dig mer om Tribe
Anpassningsbar nätgemenskapsplattform för att engagera, behålla och föra samman användare. Gör det möjligt för dina användare att diskutera och samverka under ditt varumärke. Medlemmarna kan skriva artiklar, ställa frågor, skicka in svar, skapa omröstningar, upprösta, kommentera och dela flera typer av innehåll. Engagera dina medlemmar med ett kraftfullt system för spelifiering, incitamentfunktioner och aviseringsverktyg. Dra nytta av den modulära gemenskapsmotorn, appar, integrationer, widgetar och gratis API för att skapa vanebildande nätgemenskaper. Lär dig mer om Tribe
Anpassningsbar nätgemenskapsplattform för att engagera, behålla och föra samman användare. Gör det möjligt för dina användare att diskutera och samverka under ditt varumärke. Medlemmarna kan skriva...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring, försäljning och service för att generera, engagera, vårda och konvertera leads. Lär dig mer om EngageBay
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring och försäljning som är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera och konvertera besökare till nöjda kunder. EngageBay erbjuder gratis livechattprogramvara för att engagera och leverera individanpassad personlig support till varje kund med en enkel och kraftfull gratis livechattprogramvara – allt från en enda lättanvänd plattform. Lär dig mer om EngageBay
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring och försäljning som är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera och konvertera besökare till nöjda...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Improve your Customer Engagement and nurture your clients throughout their entire lifecycle on a single and affordable platform. Lär dig mer om Froged
The best solution to increase Customer Engagement in your company. Our tool has been designed to nurture your customers throughout their entire lifecycle. With FROGED you will be able to increase engagement, retention, and reduce churn. Serve your customer's unique needs with customized email campaigns, a beautifully integrated knowledge base, live chat, and automated messages . 7-day FREE Trial Lär dig mer om Froged
The best solution to increase Customer Engagement in your company. Our tool has been designed to nurture your customers throughout their entire lifecycle. With FROGED you will be able to increase...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Iterable är en tillväxtmarknadsföringsplattform som kan ge dig ett verkligt omnikanals-kundengagemang i stor skala. Lär dig mer om Iterable
Iterable är en plattform för tillväxtmarknadsföring som låter dig skicka anpassade meddelanden i stor skala i olika kanaler. Lär dig hur du bygger upp kampanjer för att locka potentiella kunder, välkomnar kampanjer för att vårda nya användare, återengagemangskampanjer för att konvertera befintliga kunder och kundlojalitetskampanjer för att behålla kunder. Med Iterable kan du bygga kampanjer för varje steg i inköpsresan och i slutändan öka kundengagemang i flera kanaler. Lär dig mer om Iterable
Iterable är en plattform för tillväxtmarknadsföring som låter dig skicka anpassade meddelanden i stor skala i olika kanaler. Lär dig hur du bygger upp kampanjer för att locka potentiella kunder,...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Acobot är en AI-chattrobot som använder maskininlärning för att automatiskt interagera med dina kunder. Lär dig mer om Acobot
Bygger AI-chattrobotar för den dagliga onlineåterförsäljaren. Acobot är en av de ledande leverantörerna av AI-chattrobotar för e-handel och online-återförsäljare. Med hjälp av avancerad maskininlärningsteknik lär sig Acobot från din webbplats och interagerar självständigt med användarna. Ingen kodning krävs, då Acobot stöds av ledande e-handelsbyggare som Shopify, WooCommerce med flera. Lär dig mer om Acobot
Bygger AI-chattrobotar för den dagliga onlineåterförsäljaren. Acobot är en av de ledande leverantörerna av AI-chattrobotar för e-handel och online-återförsäljare. Med hjälp av avancerad...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Canny är ett verktyg för användarrespons som är byggt för att täcka allt du behöver för att navigera hela responscykeln. Lär dig mer om Canny
Samla in, organisera och analysera användarrespons på ett ställe som underlag för dina produktbeslut. Prioritera respons, skapa en färdplan och slut din kommunikationsslinga med en inbyggd ändringslogg. Lär dig mer om Canny
Samla in, organisera och analysera användarrespons på ett ställe som underlag för dina produktbeslut. Prioritera respons, skapa en färdplan och slut din kommunikationsslinga med en inbyggd...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Prisvärd, intuitiv och funktionsrik e-postmarknadsföringsprogramvara för marknadsförare och företagare. Börjar med en 14 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om SendX
SendX är en prisvärd, intuitiv och funktionsrik e-postmarknadsföringsprogramvara för marknadsförare och företagare. SendX är stolt över att kunna erbjuda marknadsförare ett av branschens enklaste användargränssnitt. SendX tillhandahåller obegränsade e-postutskick med varje abonnemang, kraftfulla automatiseringsfunktioner, livesupport dygnet runt, bästa möjliga e-postleveransgrad. Över 3 000 företag världen över litar på SendX e-postmarknadsföring. **Börja med en 14 dagars gratis provperiod (inget kreditkort krävs). **Priserna börjar vid 9,99 USD per månad. Lär dig mer om SendX
SendX är en prisvärd, intuitiv och funktionsrik e-postmarknadsföringsprogramvara för marknadsförare och företagare. SendX är stolt över att kunna erbjuda marknadsförare ett av branschens enklaste...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Dixa är plattformen för goda kundrelationer för realtidssamtal mellan konsumentföretag och deras kunder via telefon, e-post, chatt och sociala medier. Lär dig mer om Dixa
Dixa är plattformen för goda kundrelationer för realtidssamtal mellan konsumentföretag och deras kunder. Dixa gör det möjligt för kundinriktade team att leverera omedelbar och anpassad support via telefon, e-post, chatt och meddelandeappar från en och samma skärm. Få prestandastatistik i realtid, kraftfulla routningsfunktioner, automatiseringar, integrationer och mycket mer. Besök webbplatsen eller boka en demo för att se hur Dixa kan förbättra din agentupplevelse och kundupplevelse. Lär dig mer om Dixa
Dixa är plattformen för goda kundrelationer för realtidssamtal mellan konsumentföretag och deras kunder. Dixa gör det möjligt för kundinriktade team att leverera omedelbar och anpassad support via...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Tillhandahåller en inkorg där företag kan kommunicera effektivt med sina kunder via olika kommunikationskanaler på ett centralt ställe. Lär dig mer om Trengo
Trengo ökar teamets produktivitet och effektiv kundkommunikation genom att förena alla kommunikationskanaler i en gemensam inkorg. Ta emot meddelanden från e-post, Facebook Messenger, WhatsApp, SMS, röst, livechatt och många fler på ett centralt ställe. Lär dig mer om Trengo
Trengo ökar teamets produktivitet och effektiv kundkommunikation genom att förena alla kommunikationskanaler i en gemensam inkorg. Ta emot meddelanden från e-post, Facebook Messenger, WhatsApp,...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
With Betterworks, teams throughout the organization can align and focus on what matters most. Lär dig mer om Betterworks
Betterworks is a performance enablement solution that closes the loop between people, strategy and performance across the enterprise. Lär dig mer om Betterworks
Betterworks is a performance enablement solution that closes the loop between people, strategy and performance across the enterprise.

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Plattform med flera kanaler (e-post, SMS) för marketing automation som är enkel att använda och ger dig ypperlig leveransbarhet Lär dig mer om Maropost
Maropost är utformad för media-, publicerings- och e-handelsföretag och är en förstklassig plattform för marketing automation som låter dig förvärva, engagera och konvertera potentiella kunder och kunder över flera marknadsföringskanaler (t ex, e-post, SMS). Programvaran säkerställer ypperlig leveransbarhet (98 %) med ett dedikerat team som tar hand om dina behov av e-postmarknadsföring. Lär dig mer om Maropost
Maropost är utformad för media-, publicerings- och e-handelsföretag och är en förstklassig plattform för marketing automation som låter dig förvärva, engagera och konvertera potentiella kunder och...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Aluminate Community Builder är en kraftfull plattform som låter dig bygga upp, hantera och engagera din nätgemenskap. Lär dig mer om Aluminati
Aluminate Community Builder är betrodd av framstående institutioner och är en plattform som inriktar sig på att bilda meningsfulla relationer mellan medlemmar. Utöka din nätgemenskap genom att förse medlemmarna med ett säkert onlineutrymme som förstår deras behov och inspirerar till att knyta personliga kontakter genom smart och intuitiv design. Be om en gratis demo. Lär dig mer om Aluminati
Aluminate Community Builder är betrodd av framstående institutioner och är en plattform som inriktar sig på att bilda meningsfulla relationer mellan medlemmar. Utöka din nätgemenskap genom att förse...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
En omfattande plattform för kundlojalitet och digital marknadsföring för att förvärva, påverka och återengagera dina kunder i stor skala Lär dig mer om Consumer Marketing Platform
Förvandla dina kunder till dina varumärkesförespråkare med världens mest engagerande automatiserade lojalitetsprogram. En av de mest effektiva, ekonomiska, lättinstallerade, anpassningsbara och skalbara programmen. Sömlös och friktionsfri användning för konsumenterna. Konsumentdeltagandet är mycket högt och en del av kunderna når en konsekvent konverteringsgrad på upp till 76 %. Levereras med marknadsautomatisering för att återaktivera kunder och utveckla instrumentbräden för dataanalys och rapporter. Lär dig mer om Consumer Marketing Platform
Förvandla dina kunder till dina varumärkesförespråkare med världens mest engagerande automatiserade lojalitetsprogram. En av de mest effektiva, ekonomiska, lättinstallerade, anpassningsbara och...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Ger dig snabb användaronboarding. Konvertera fler kunder och öka behållande. Lär dig mer om Userflow
Ger dig snabb användaronboarding Du vill förbättra onboarding av användare men dina utvecklare är upptagna. Din konverteringsgrad blir lidande. Userflow låter hela ditt team skapa anpassade enkäter, turer och checklistor i appen, utan kod. Konvertera fler kunder och öka behållande. Lär dig mer om Userflow
Ger dig snabb användaronboarding Du vill förbättra onboarding av användare men dina utvecklare är upptagna. Din konverteringsgrad blir lidande. Userflow låter hela ditt team skapa anpassade enkäter,...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Mallcomm är en ledande digital B2B/B2C-plattform som används av kunder över hela världen för att engagera hyresgäster och kunder. Lär dig mer om Mallcomm
Mallcomm-plattformen används av ledande fastighetsteam för att engagera kunder och besökare och förbättra deras upplevelse av en shoppingdestination. Den appbaserade B2C-plattformen, som kan vitmärkas för kunder, har visat sig vara ovärderlig för att samla in datainsikter och lära sig om kunder. Hyresgäster och organisationer inom fastigheter kan också dra nytta av möjligheten att publicera unika, spårbara erbjudanden och evenemang för att öka intäkterna. Lär dig mer om Mallcomm
Mallcomm-plattformen används av ledande fastighetsteam för att engagera kunder och besökare och förbättra deras upplevelse av en shoppingdestination. Den appbaserade B2C-plattformen, som kan...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Zoho CRM ger organisationer en komplett lösning för hantering av kundrelationslivscykeln.
Zoho CRM erbjuder företag i alla storlekar och typer ett sätt att hålla kontakten med både prospekt och kunder. Förvandla prospekt till kunder med kartläggning av webbplatsbesökare och livechattalternativ. Engagera kunder i e-post, telefon, sociala medier och andra kanaler när som helst, var som helst med ett omnikanal-CRM.
Zoho CRM erbjuder företag i alla storlekar och typer ett sätt att hålla kontakten med både prospekt och kunder. Förvandla prospekt till kunder med kartläggning av webbplatsbesökare och...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Hootsuite is the global leader in social media management powering social media for the smallest businesses to the largest enterprises.
Hootsuite is the global leader in social media management. With over 18 million users worldwide, Hootsuite powers social media for brands and organizations around the world, from the smallest businesses to more than 800 of the Fortune 1000. Hootsuite helps businesses use social media to launch marketing campaigns, identify and grow their audience, and distribute targeted messages across multiple social media networks, including Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Pinterest, and YouTube.
Hootsuite is the global leader in social media management. With over 18 million users worldwide, Hootsuite powers social media for brands and organizations around the world, from the smallest...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Ta din kundsupport till nästa nivå. Allt du behöver är rätt supportprogram för att engagera dina kunder via flera kanaler.
Zoho Desk är en webbaserad kundtjänstapplikation som hjälper ditt företag att bygga starkare relationer med kunder. Engagera dina kunder via e-post, sociala medier, livechatt, självbetjäningsportaler och webbformulär med kommunikation i ett enda gränssnitt. Med Zoho Desk blir representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder får fler möjligheter. Det är anpassningsbart, behagligt att använda och det kostar inte en förmögenhet.
Zoho Desk är en webbaserad kundtjänstapplikation som hjälper ditt företag att bygga starkare relationer med kunder. Engagera dina kunder via e-post, sociala medier, livechatt, självbetjäningsportaler...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Ideal for businesses of all sizes, it is a customer engagement tool that provides users with eCommerce brand discovery options.
Ideal for businesses of all sizes, it is a customer engagement and communication tool that provides users with eCommerce brand discovery options.
Ideal for businesses of all sizes, it is a customer engagement and communication tool that provides users with eCommerce brand discovery options.

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Bygg bättre kundrelationer med en förstklassig meddelandetjänst för företag.
Intercom är en plattform för samtalsbaserade relationer (conversational relationship platform, CRP). Med Intercom kan du bygga bättre kundrelationer genom personanpassade, meddelandebaserade upplevelser under hela kundresan. Några av världens mest framgångsrika företag som Atlassian, Shopify och New Relic använder Intercom för att leverera samtalsbaserade kundupplevelser genom chatt, robotar och personliga meddelanden.
Intercom är en plattform för samtalsbaserade relationer (conversational relationship platform, CRP). Med Intercom kan du bygga bättre kundrelationer genom personanpassade, meddelandebaserade...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Engage your customers & increase brand trust with Trustpilot's customer review management tools.
Trustpilot is a customer review management tool that helps businesses engage & build trust with their customers. It gives brands the ability to turn consumer feedback and engagement into real results. Quickly & easily collect, manage & display reviews to improve conversions, stand out in Search and boost sales. Get started with a free account today and see the powerful reporting & analytics, review invitations & reminders, onsite review widgets, Google Seller Ratings, rich snippet stars & more!
Trustpilot is a customer review management tool that helps businesses engage & build trust with their customers. It gives brands the ability to turn consumer feedback and engagement into real...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
A powerful online CRM system to manage sales & marketing activities for your business. Integrated, highly configurable, easy to use.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
The worlds #1 customer service platform, empowers every service employee with the innovative tools, and unified data.
Service Cloud, the world's #1 customer service platform, empowers every service employee from the contact center to the field with the innovative tools, unified data, and embedded training needed to deliver world-class customer service that drives customer satisfaction and loyalty. Across every channel whether its messaging, communities, chat, phone, in-person, or IoT signals Service Cloud is enabling Trailblazers to deliver human-centric service that is personal, intelligent, and trusted.
Service Cloud, the world's #1 customer service platform, empowers every service employee from the contact center to the field with the innovative tools, unified data, and embedded training needed to...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Guusto makes it easy to recognize great work and intentionally shape your culture. START FOR FREE at GUUSTO.COM.
Best for companies with 200+ employees, Guusto makes it easy to recognize great work and intentionally shape your culture. Start with a FREE account to quickly send or schedule 1-1000 rewards/order (e.g. milestones). Then easily scale your program to empower managers with budgets for real-time recognition or add peer-to-peer nominations. Super flexible redemption with 60,000+ merchant locations. No markups and full credit back on unclaimed rewards to deliver the best ROI in the industry!
Best for companies with 200+ employees, Guusto makes it easy to recognize great work and intentionally shape your culture. Start with a FREE account to quickly send or schedule 1-1000 rewards/order...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Interact with customers through webchat, live chat, chatbot, and text messaging, all in one platform.
Engage with customers either on-the-go or within the dashboard to deliver a fantastic customer experience. Interact with customers through webchat, live chat, chatbot, and text messaging, all in one easy-to-use platform. Through text messaging, promotional messages can be sent out individually or in bulk. Respond to every message from multiple channels all from one platform.
Engage with customers either on-the-go or within the dashboard to deliver a fantastic customer experience. Interact with customers through webchat, live chat, chatbot, and text messaging, all in one...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Transform into a truly customer-centric organization with Alchemer. Make the voice of the customer heard across every decision you make
Alchemer is the only solution that helps you transform into a truly customer-centric organization by making sure the voice of the customer is heard loud and clear across every decision you make in every department. Hyper-personalized and actioned around the customer - from finding them to keeping them. With Alchemer you can turn customer feedback into golden action.
Alchemer is the only solution that helps you transform into a truly customer-centric organization by making sure the voice of the customer is heard loud and clear across every decision you make in...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering
Yotpo, en av de ledande marknadsföringsplattformarna för e-handel, integrerar datadrivna lösningar för recensioner, lojalitet, SMS-marknadsföring med mera.
Yotpo, en av de ledande marknadsföringsplattformarna för e-handel, hjälper tusentals varumärken att accelerera tillväxten av direkt till konsumenten. Metoden med en enda plattform integrerar datadrivna lösningar för recensioner, lojalitet, SMS-marknadsföring med mera. Varumärken som använder Yotpo har möjlighet att skapa smarta upplevelser med hög konverteringsgrad som skapar och bibehåller goda kundrelationer. Lösningen integreras med de verktyg du använder varje dag, som Google, Instagram, de främsta e-handelsplattformarna och resten av din teknikstack.
Yotpo, en av de ledande marknadsföringsplattformarna för e-handel, hjälper tusentals varumärken att accelerera tillväxten av direkt till konsumenten. Metoden med en enda plattform integrerar...

Funktioner

  • Livechatt
  • Feedback-hantering
  • Kyrkohantering
  • Rapportering och analys
  • Kommunikationshantering