I 18 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Pos system bar

POS-system för barer ger ledningen de verktyg de behöver för att driva framgångsrika barer och nattklubbar. Med ett POS-system anpassat för barer kan du spåra personalens tid och närvaro, förhindra stöld och spåra användning och lager. De flesta POS-program för barer tillhandahåller även rapporteringsverktyg och revisionsprogram för kassakontroll så att din bar eller nattklubb blir lönsam. För att få fler val, granska de bästa alternativen för POS-system, programvara för hantering av kassasystem och iPad-kassasystem på Capterra.

5 resultat
POS-system för barer, nattklubbar och pubar. Enkel att använda, enkel att installera.
Poster är ett mångsidigt molnbaserat PSO-system för barer, pubar och nattklubbar. Om du erbjuder bordsservice kommer beställningar att skickas direkt till baren, servitörer och kassörer kan tillämpa kampanjer och rabatter direkt och alla dina uppgifter behandlas omedelbart. Om du förlorar din internetanslutning lagras alla dina data säkert när du är i off-lineläge. Få tillgång till dina rapporter och statistik var som helst i världen via hanteringskonsolen eller Poster Boss-appen. Lär dig mer om Poster POS

Funktioner

  • Separata kontroller
  • Personalhantering
  • Kitchen/Menu Management
  • Elektroniska betalningar
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Analys av försäljningstrend
  • Tipshantering
  • Rapportering och statistik
  • Hantering av kontanter
  • Lagerhantering
  • Lojalitetsprogram
eHopper är en kostnadsfri, mobil POS-programvara. Lättanvänd, plattformsöverskridande och tillgänglig på Android-surfplattor, iPad, Windows-datorer och Poynt.
eHopper är ett kostnadsfritt, mobilt POS-system för Windows-datorer, Android och Poynt. eHopper passar små företag, som snabbmatsrestauranger, kaféer, bagerier, barer, spritbutiker, food trucks och andra detaljhandelsföretag som är ute efter en konsoliderad lösning för att förenkla sin verksamhet och kundservice. Viktiga funktioner: Orderhantering Orderspårning Kundhantering Betalningar Uppdelade betalningar Kvitton Lager Medarbetarhantering Lär dig mer om eHopper

Funktioner

  • Separata kontroller
  • Personalhantering
  • Kitchen/Menu Management
  • Elektroniska betalningar
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Analys av försäljningstrend
  • Tipshantering
  • Rapportering och statistik
  • Hantering av kontanter
  • Lagerhantering
  • Lojalitetsprogram
Oracle Simphony POS är ett komplett kassasystem för barer av alla möjliga storlekar och format. Uppgradera din POS-maskinvara för 1 dollar.
Oracle Simphony Bar POS gör hanteringen effektiv och enkel. Vårt molnbaserade POS-system kopplar samman alla delar av din bar så att du kan leverera en fantastisk upplevelse och hantera menyer, lager, köksdrift, kampanjer, lojalitetsprogram med mera. Realtidsanalyser ingår så att du alltid har koll på försäljningen, kostnader och personalens prestationer. Simphonys öppna API och omfattande marknadsplats i molnet ger dig obegränsad flexibilitet och smidighet. Lär dig mer om Simphony POS

Funktioner

  • Separata kontroller
  • Personalhantering
  • Kitchen/Menu Management
  • Elektroniska betalningar
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Analys av försäljningstrend
  • Tipshantering
  • Rapportering och statistik
  • Hantering av kontanter
  • Lagerhantering
  • Lojalitetsprogram
Smartare lösningar för handlare för att hjälpa dig att hantera och utveckla ditt fristående småföretag. Kassa | Lager | Kunder | Insikter | Moln
Quid POS är byggd för ägardrivna butiker och småföretag. Helt anpassningsbara inställningar för att snabbt behandla transaktioner, enkelt hantera lager och smidigt följa upp försäljning och vinster. Integreras enkelt med branschens mest populära maskinvara och betalningsbehandlare, inklusive PayPal, Square, Stripe och Coinbase. Utför försäljningstransaktioner i valfri valuta, inklusive digitala valutor, med datorn eller mobilenheten – utan några transaktionsavgifter. Kärnprodukt med tilläggsfunktioner för att växa. Prova gratis! Lär dig mer om Quid POS Smart Vendor

Funktioner

  • Separata kontroller
  • Personalhantering
  • Kitchen/Menu Management
  • Elektroniska betalningar
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Analys av försäljningstrend
  • Tipshantering
  • Rapportering och statistik
  • Hantering av kontanter
  • Lagerhantering
  • Lojalitetsprogram
Do Your Order: Den mest mobilvänliga restauranghanteringslösningen med själv-onboarding, tillgänglig på 22 språk och i 175 marknader.
Do Your Order (DOYO) är en innovativ SaaS-plattform som revolutionerar restaurangdrift med en hårdvarufri och användarvänlig lösning. Den erbjuder verktyg som digitala menyer på 22 språk, självbeställningsfunktioner, Kitchen Display Systems (KDS) och ett robust POS-system. En viktig funktion är själv-onboarding, som gör det möjligt för restauranger att snabbt och enkelt komma igång med plattformen. Genom automatiserade instruktioner och tips anpassade efter användarbeteende minimeras driftstopp och behovet av support. Det som verkligen skiljer Do Your Order från andra lösningar är dess flexibilitet och tillgänglighet. Till skillnad från traditionella system som kräver dyr hårdvara fungerar plattformen smidigt på vanliga enheter som smartphones eller surfplattor, vilket sänker kostnaderna och främjar hållbarhet. Lär dig mer om Do Your Order

Funktioner

  • Separata kontroller
  • Personalhantering
  • Kitchen/Menu Management
  • Elektroniska betalningar
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Analys av försäljningstrend
  • Tipshantering
  • Rapportering och statistik
  • Hantering av kontanter
  • Lagerhantering
  • Lojalitetsprogram