Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

System för projektportföljhantering

System för projektportföljhantering gör det enklare för projektledare och organisationer att analysera och hantera flera projekt samtidigt. Med system för projektportföljhantering kan du fördela resurser mellan olika projekt och samarbeta mellan projektteam. Det är utformat för att hjälpa administratörer att gemensamt övervaka projektmål och visa rapporter för flera projekt på ett ställe. Andra kategorier som är relaterade till system för projektportföljhantering är CRM-service, projektledningsverktyg, resurshanteringsprogram och programvara för uppgiftshantering.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin System för projektportföljhantering

Sverige Visa lokala produkter

70 resultat

Meisterplan är en personalcentrerad lösning för portfölj- och resurshantering som gör det möjligt för organisationer att verkställa med tillförsikt. Lär dig mer om Meisterplan
Meisterplan är en personalcentrerad lösning för portfölj- och resurshantering som gör det möjligt för organisationer att verkställa med tillförsikt. Denna smidiga och väldigt visuella programvarulösning underlättar beslutsfattande på portföljnivå som rör prioriteringar, tilldelningar, timing och kapacitet, vilket skapar oöverträffad synlighet och anpassning. Meisterplan är en lösning som går snabbt att implementera, är enkel att använda och kan skalas upp efter ditt företag. Lär dig mer om Meisterplan

Funktioner

  • Tid och kostnadsspårning
  • Uppgiftshantering
  • Rapportering och analys
  • Projektplanering
  • Budget / Prognoser
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Flera projekt
  • Prioritering
Genius Project ger medelstora till stora organisationer en heltäckande lösning för att leverera bättre resultat. Den smarta lösningen. Lär dig mer om Cerri Project
Projekthanteringsprogramvaran Genius Project erbjuder en lösning som är utformad för att hjälpa organisationer att göra rätt val med rätt strategisk blandning av projekt för att öka sin produktivitet och ROI. Med Genius Project kan du hantera projekt och projektpipa, prioritera projekt, gruppera faktiska och potentiella projekt, definiera poäng och jämföra projekt på portföljnivå. Lär dig mer om Cerri Project

Funktioner

  • Tid och kostnadsspårning
  • Uppgiftshantering
  • Rapportering och analys
  • Projektplanering
  • Budget / Prognoser
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Flera projekt
  • Prioritering
Asana för projektportfoliohantering. Spåra allt arbete på ett ställe och ha alltid koll på vad som är viktigast. Lär dig mer om Asana
Asana är ett verktyg för projektportföljshantering som hjälper team att samordna sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du samla allt ditt arbete och sammanföra team på en och samma plats. Organisera arbetet på ditt sätt, från listor till tavlor, kalendrar och Gantt-diagram. Gör som mer än 135 000 betalande organisationer och miljontals team i 190 länder som använder Asana för att få mer gjort. Kom igång på några minuter och prova Asana. Lär dig mer om Asana

Funktioner

  • Tid och kostnadsspårning
  • Uppgiftshantering
  • Rapportering och analys
  • Projektplanering
  • Budget / Prognoser
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Flera projekt
  • Prioritering
Problemspåraren är utformad för rörliga team. Ett agilt projektledningsverktyg som kan anpassas till dina affärsprocesser. Lär dig mer om YouTrack
Utvecklad av JetBrains. YouTrack är ett verktyg för att hantera dina projekt, konfigurera agile-tavlor, använda rapporter och Gantt-diagram, instrumentbrädor och tidsuppföljning. Spåra uppgifter och problem, stöd kundernas önskemål, planera sprintar och leveranser, skapa arbetsflöden och behöv aldrig igen tvinga din process att passa ett visst verktygs begränsningar. YouTrack talar ditt språk, stöder Markdown och emoji-reaktioner. YouTrack är tillräckligt flexibelt för att följa just din process. Moln eller fristående. Gratis för 10 användare. Lär dig mer om YouTrack

Funktioner

  • Tid och kostnadsspårning
  • Uppgiftshantering
  • Rapportering och analys
  • Projektplanering
  • Budget / Prognoser
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Flera projekt
  • Prioritering
Sverige Lokal produkt
Spara alla dina projekt på ett säkert ställe. Alla data, dokument, aktiviteter och personer kommer att organiseras på ett säkert sätt online. Lär dig mer om VisionProject
Spara alla dina projekt på ett säkert ställe. Alla data, dokument, aktiviteter och personer kommer att organiseras på ett säkert sätt online och kan nås av teammedlemmar var som helst, när som helst. VisionProject ser till att alla vet var allting finns och att ingenting går förlorat. Lär dig mer om VisionProject

Funktioner

  • Tid och kostnadsspårning
  • Uppgiftshantering
  • Rapportering och analys
  • Projektplanering
  • Budget / Prognoser
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Flera projekt
  • Prioritering
Corporater Project and Portfolio är en mycket flexibel lösning som ger insiktsdriven projektledning för företagsanvändare. Lär dig mer om Corporater Business Management Platform
Corporater Project and Portfolio är en mycket flexibel programvarulösning som ger insiktsdriven projektledning för företagsanvändare. Den kopplar samman projekt med planer, mål, risker och ekonomiska resurser för att möjliggöra bättre ledningsbeslut och koppla projekt till andra ledningsdiscipliner eller ramverk. Skapa projektplaner, projekt- och portföljpaneler och säkerställ projektutförande med hjälp av Corporaters plattform. Lämplig för medelstora och stora organisationer. Begär demo nu. Lär dig mer om Corporater Business Management Platform

Funktioner

  • Tid och kostnadsspårning
  • Uppgiftshantering
  • Rapportering och analys
  • Projektplanering
  • Budget / Prognoser
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Flera projekt
  • Prioritering
GoodDay är en arbetsledningsplattform för projekt, uppgift, produkt, tid och teamledning samt produktivt, transparent samarbete. Lär dig mer om GoodDay
GoodDay är en plattform för arbete, projekt, produkt, uppgift, tid och teamhantering som ger organisationer de bästa verktygen för planering på hög nivå, i linje med deras dagliga arbete, och för kontinuerlig förbättring av alla processer baserat på transparens, ansvarsskyldighet, smidighet och erkännande. Lär dig mer om GoodDay

Funktioner

  • Tid och kostnadsspårning
  • Uppgiftshantering
  • Rapportering och analys
  • Projektplanering
  • Budget / Prognoser
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Flera projekt
  • Prioritering
En modulär produkthanteringsplattform: upptäck, lär dig, planera och leverera – på ditt sätt. Lär dig mer om airfocus
Smartare färdplansprioritering. airfocus är en programvarulösning för team som gör det möjligt för dig att prioritera din projektportfölj genom ett avancerat men lättanvänt poängsystem. Dra och släpp vackra och presentationsklara färdplaner på några minuter. Se till att alla är på samma sida och gör det de ska. airfocus integreras med dina befintliga arbetsflöden och verktyg som Jira, Trello och Asana, så att du kan komma i gång på några få minuter. Gå till hemsidan och starta din kostnadsfria, 14 dagar långa testversionen. Lär dig mer om airfocus

Funktioner

  • Tid och kostnadsspårning
  • Uppgiftshantering
  • Rapportering och analys
  • Projektplanering
  • Budget / Prognoser
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Flera projekt
  • Prioritering
Samarbeta i projekt, följ upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder. Tillgänglig i molnet och från alla enheter. Lär dig mer om Avaza
Få tillgång till allt du behöver för att driva din verksamhet i ett snyggt litet paket. Avaza är en allt i ett-lösning för projektledning, resursplanering, tidsuppföljning, hantering av utgifter, offerter och fakturor. Team av alla storlekar, från frilansare till storföretag, kommer att älska den tack vare den enkla och intuitiva designen med kraftfulla funktioner. Du kan arbeta med projekt, följa upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder på ett och samma ställe. Tillgänglig i molnet och från alla enheter. Lär dig mer om Avaza

Funktioner

  • Tid och kostnadsspårning
  • Uppgiftshantering
  • Rapportering och analys
  • Projektplanering
  • Budget / Prognoser
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Flera projekt
  • Prioritering
Webbaserad samarbetsprogramvara för flera användare som tillhandahåller interaktiva Gantt-diagram för att planera resurser, schemalägga uppgifter och hantera projekt. Lär dig mer om Ganttic
Ganttic är en programvara för resursplanering och projektportföljshantering som gör lika bra på att schemalägga människor, projekt, anläggningar och utrustning. Du kan skapa scheman genom att helt enkelt dra och släppa uppgifter. Det flexibla gränssnittet gör det enkelt att anpassa Ganttic efter dina behov. Programvaran är bra för schemaläggning och rapportering, spårning av milstolpar och kapacitetsutnyttjande. Du kan synkronisera Ganttic med Google Calendar och lämna anteckningar i appen för att samarbeta med ditt team. Lär dig mer om Ganttic

Funktioner

  • Tid och kostnadsspårning
  • Uppgiftshantering
  • Rapportering och analys
  • Projektplanering
  • Budget / Prognoser
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Flera projekt
  • Prioritering
Runn är en plattform för resurshantering i realtid med integrerad tidsuppföljning och avancerade prognostiseringsfunktioner. Lär dig mer om Runn
Runn är en plattform för resurshantering i realtid med integrerad tidsuppföljning och prognostisering. Planera projekt intuitivt och schemalägga resurser på kort och lång sikt. Få en dynamisk överblick över kapacitet, arbetsbelastning och tillgänglighet allteftersom du planerar. Följ upp projektbudgetar och se prognoser med viktiga mätvärden. Använd tidrapporterna i Runn för att följa utvecklingen och jämföra planerna med det faktiska resultatet. Integrera med Harvest, WorkflowMax och Clockify. Använd API:et för att ansluta dina favoritverktyg till Runn. Lär dig mer om Runn

Funktioner

  • Tid och kostnadsspårning
  • Uppgiftshantering
  • Rapportering och analys
  • Projektplanering
  • Budget / Prognoser
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Flera projekt
  • Prioritering
Ett visuellt samarbetsverktyg som på ett roligt, flexibelt och givande sätt ger teamet ett gemensamt perspektiv på projektet.
Från försäljning och marknadsföring till HR och den operativa verksamheten kan team utforma och anpassa Trello så att det passar deras unika behov och arbetssätt. Med över 100 integreringar med andra viktiga verktyg, såsom Google Drive, Slack, Jira med flera, är Trello en levande projekthubb för samarbete mellan olika team, oavsett var arbetet ska ske. Trello gör teamarbetet till en fröjd genom att underlätta transparent och enkel delning av innehåll mellan tavlor och team. Lär dig mer om Trello

Funktioner

  • Tid och kostnadsspårning
  • Uppgiftshantering
  • Rapportering och analys
  • Projektplanering
  • Budget / Prognoser
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Flera projekt
  • Prioritering
Jira är betrodd av miljoner och ett av de ledande projektledningsverktygen som gör det möjligt för team att spåra, hantera och rapportera med tillförsikt. Prova gratis!
Jira är ett verktyg för projektledning för team som planerar och bygger fantastiska produkter. Tusentals team väljer Jira för att fånga upp och organisera problem, tilldela arbete och följa teamaktiviteter. Med det nya mobila gränssnittet hjälper Jira ditt team att få jobbet gjort såväl vid skrivbordet som på språng. Lär dig mer om Jira

Funktioner

  • Tid och kostnadsspårning
  • Uppgiftshantering
  • Rapportering och analys
  • Projektplanering
  • Budget / Prognoser
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Flera projekt
  • Prioritering
monday.com, en programvara för projektledning, är en bra lösning för projektportföljhantering för att uppnå dina strategiska mål.
monday.com, en kraftfull programvara för projektledning, är en bra lösning för projektportföljhantering med möjlighet att centralisera dina projektportföljer för att uppnå strategiska mål. Se helhetsbilden med instrumentbrädor och få en översikt över dina projektbudgetar, tidslinjer och resurser på ett och samma ställe. Visualisera med lätthet hur arbetet går med flera datavyer för att avgöra den optimala projektprioriteringen och sekvenseringen för att maximera ROI och säkerställa framgång för ditt företag. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Tid och kostnadsspårning
  • Uppgiftshantering
  • Rapportering och analys
  • Projektplanering
  • Budget / Prognoser
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Flera projekt
  • Prioritering
ClickUp är ett verktyg som är mycket användbart för alla team som vill sköta projektportföljsplaneringen på ett ställe.
Använd dokument, påminnelser, mål, kalendrar, chatt, schemaläggning, tilldelade kommentarer, anpassade vyer och mer med ClickUps allt i ett-verktyg för projektportföljhantering. ClickUp är ett högt rankat verktyg för projektportföljhantering som används av över 100 000 team i företag, från startups till jättar som Airbnb, Google och Uber. ClickUp är byggd för team i alla storlekar och branscher och är användbart för alla som vill ha projektportföljhantering på ett ställe Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Tid och kostnadsspårning
  • Uppgiftshantering
  • Rapportering och analys
  • Projektplanering
  • Budget / Prognoser
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Flera projekt
  • Prioritering
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Oavsett om det handlar om att organisera enkla uppgifter eller komplex portföljförvaltning, förlitar sig projektkontorschefer på Smartsheet för att samordna rätt personer, resurser och scheman för att få arbetet gjort. Få insyn i prestanda i realtid, automatisera konfiguration av nya projekt, genomdriva konsekvent projektstyrning och öka produktiviteten med Smartsheets prisbelönta programvara för PPM och samarbetsinriktad arbetsledning. Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • Tid och kostnadsspårning
  • Uppgiftshantering
  • Rapportering och analys
  • Projektplanering
  • Budget / Prognoser
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Flera projekt
  • Prioritering
Wrike är en projekthanteringsprogramvara med lättanvänd rapportering. Spåra utveckling, tid, budget, portföljhälsa, ROI med mera.
Wrike är en prisbelönt programvara för projektportföljhantering som fler än 20 000 företag över hela världen förlitar sig på. Strömlinjeforma din projektportföljhantering och se vilka projekt som är värda att investera i. Planera, verkställ och rapportera dina projekt med hjälp av mallar, Kanban-tavlor, Gantt-diagram, tidsuppföljning, anpassade förfrågningsformulär, rapporter, automatiserade godkännanden och avancerad AI. Spåra din portföljs hälsa, öka din ROI i realtid och håll dina intressenter informerade med Wrikes delbara instrumentbräden. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Tid och kostnadsspårning
  • Uppgiftshantering
  • Rapportering och analys
  • Projektplanering
  • Budget / Prognoser
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Flera projekt
  • Prioritering
Resurshantering för byråer, studior och företag. Betrodd av tusentals team runt världen för att planera projektresurser och hantera kapacitet.
Float är en programvara för resurshantering som hjälper team att planera projekt, schemalägga resurser och övervaka sin kapacitet. Snabb schemaläggning och lättanvända redigeringsverktyg gör resursplanering intuitiv och enkel. Få en översikt över dina teams tillgänglighet, ställ in anpassade arbetstider, schemalägg allmänna helgdagar och ledighet, sortera efter personer och projekttaggar. Integrera med Jira, Teamwork, Google/Outlook Calendar, Slack och Zapier. Schemalägg när du är borta från kontoret med mobilappen. 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Float

Funktioner

  • Tid och kostnadsspårning
  • Uppgiftshantering
  • Rapportering och analys
  • Projektplanering
  • Budget / Prognoser
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Flera projekt
  • Prioritering
En förstklassig samarbetsbaserad whiteboardplattform online där teamen får jobbet gjort.
Miro är en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för team i alla storlekar. Över 30 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på plattformen. Samarbeta, kom på idéer och centralisera kommunikationen för allt ditt tvärfunktionella teamarbete. Prova djupgående integrationer med Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch med mera för att göra ditt teamsamarbete mer produktivt. Utforska över 250 mallar och interaktiva ramverk för att börja samarbeta snabbt med ditt team Lär dig mer om Miro

Funktioner

  • Tid och kostnadsspårning
  • Uppgiftshantering
  • Rapportering och analys
  • Projektplanering
  • Budget / Prognoser
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Flera projekt
  • Prioritering
NetSuite erbjuder, som världsledande molnbaserad ERP, den insyn och kontroll som krävs för att fatta smarta beslut, snabbt och tryggt.
NetSuite är en heltäckande molnbaserad programvara för hantering av företag som hjälper över 37 000 organisationer att driva sin verksamhet mer effektivt. NetSuite automatiserar centrala processer och ger realtidsinsyn i verksamheten och det ekonomiska resultatet. Med en enda, integrerad programsvit för hantering av redovisning, orderbehandling, lagerstyrning, produktion, logistik med mera, ger NetSuite företag en tydlig insyn i sina data och fullständig kontroll över verksamheten. Lär dig mer om NetSuite

Funktioner

  • Tid och kostnadsspårning
  • Uppgiftshantering
  • Rapportering och analys
  • Projektplanering
  • Budget / Prognoser
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Flera projekt
  • Prioritering
Plattformen för arbetsledning för större företag, som ger PPM-synlighet för prioritering, riskreducering och framgångsrik leverans.
Workfront är den första moderna arbetsledningsplattformen som kan organisera och driva projektportföljshantering (project portfolio management, PPM) på ett och samma ställe. Med Workfront skapar team förfrågningsköer, planerar resursåtaganden, utvärderar portföljstrategi och levererar sitt bästa arbete i tid, samtidigt som det minskar onödiga möten. Eftersom medarbetarna planerar och utför allt sitt arbete i Workfront får chefer realtidsinsikter i anpassningsbara rapporter för att övervaka portföljer eller hålla koll på viktiga åtgärder. Lär dig mer om Adobe Workfront

Funktioner

  • Tid och kostnadsspårning
  • Uppgiftshantering
  • Rapportering och analys
  • Projektplanering
  • Budget / Prognoser
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Flera projekt
  • Prioritering
Teamwork skapar arbetshanteringsapplikationer för team i alla storlekar och branscher, så att du kan vara mer effektiv, organiserad och nöjd.
Projekthanteringsprogramvara som hjälper interna team och byråer att förbättra samarbete, synlighet, ansvar och i slutändan resultat. Teamwork har alla funktioner du behöver för att samarbeta effektivt, förenkla kommunikation och centralisera projektinformation för att göra projekthanteringen snabbare och mer effektiv. Använd Teamwork för att hantera allt från att leverera kundprojekt, till att genomföra marknadsföringskampanjer, till sprintplanering och omdesign av webbplatser. Lär dig mer om Teamwork.com

Funktioner

  • Tid och kostnadsspårning
  • Uppgiftshantering
  • Rapportering och analys
  • Projektplanering
  • Budget / Prognoser
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Flera projekt
  • Prioritering
LiquidPlanners transformativa projektledning använder förebyggande schemaläggning för att dynamiskt anpassa sig till förändringar och hantera osäkerhet.
LiquidPlanner är en unik lösning för projektportföljledning som använder förebyggande schemaläggning för att dynamiskt anpassa sig till förändringar och hantera projektosäkerhet. Upplev automatisk resursutjämning och prioritetsbaserad planering i hela din projektportfölj. Hjälp ditt team att prioritera uppgifter, förutsäga resultat och prestera med självsäkerhet. Smartare planering är ett klick bort med denna förstklassiga programvara för komplexa projekt enligt PC Magazine. Lär dig mer om LiquidPlanner

Funktioner

  • Tid och kostnadsspårning
  • Uppgiftshantering
  • Rapportering och analys
  • Projektplanering
  • Budget / Prognoser
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Flera projekt
  • Prioritering
Targetprocess är ett företagsinriktat agilt PPM-verktyg. Återspeglar helt och hållet den agila metoden och stödjer agiliteten i företaget med hjälp av SAFe
Targetprocess är ett företagsinriktat agilt verktyg för projektportföljshantering (project portfolio management, PPM) som passar bäst för medelstora till stora företag. Återspeglar den agila metoden och stödjer agiliteten i företaget med hjälp av SAFe eller andra ramverk. Möjliggör flexibel och robust portföljhantering. Erbjuder flexibilitet och visualiseringsfunktionalitet som leder till unik transparens mellan projekt och program, smartare beslut och förbättrat samarbete mellan olika avdelningar. Erkänd i Gartners Magic Quadrant för agila företagsplaneringsverktyg. Lär dig mer om Targetprocess

Funktioner

  • Tid och kostnadsspårning
  • Uppgiftshantering
  • Rapportering och analys
  • Projektplanering
  • Budget / Prognoser
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Flera projekt
  • Prioritering
Webbaserad resursplaneringsapp med ledighetsadministration, personliga instrumentbräden, krockhantering, teamsynlighet och samarbete.
Det snabba och enkla sättet för webbaserad schemaläggning av personer och andra resurser. Få teamsynlighet i en smart kalender. Dra och släpp bokningar på några sekunder. Administrera semester och andra typer av ledighet. Ett tillgänglighetsfält hjälper till med resursplanering. Krockhantering hjälper dig att behålla kontrollen. Instrumentbräden, e-postaviseringar och kalendersynkronisering innebär att alla hålls uppdaterade. Med kraftfulla rapporter kan du övervaka utnyttjandegraden. Ingen installering av programvara krävs. Från endast 2,50 USD per person och månad. Bli medlem för en 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Resource Guru

Funktioner

  • Tid och kostnadsspårning
  • Uppgiftshantering
  • Rapportering och analys
  • Projektplanering
  • Budget / Prognoser
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Flera projekt
  • Prioritering