I 17 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

System för projektportföljhantering

System för projektportföljhantering gör det enklare för projektledare och organisationer att analysera och hantera flera projekt samtidigt. Med system för projektportföljhantering kan du fördela resurser mellan olika projekt och samarbeta mellan projektteam. Det är utformat för att hjälpa administratörer att gemensamt övervaka projektmål och visa rapporter för flera projekt på ett ställe. Andra kategorier som är relaterade till system för projektportföljhantering är CRM-service, projektledningsverktyg, resurshanteringsprogram och programvara för uppgiftshantering.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin System för projektportföljhantering

Sverige Visa lokala produkter
74 resultat
Problemspåraren är utformad för rörliga team. Ett agilt projektledningsverktyg som kan anpassas till dina affärsprocesser. Lär dig mer om YouTrack
Utvecklad av JetBrains. YouTrack är ett verktyg för att hantera dina projekt, konfigurera agile-tavlor, använda rapporter och Gantt-diagram, instrumentbrädor och tidsuppföljning. Spåra uppgifter och problem, stöd kundernas önskemål, planera sprintar och leveranser, skapa arbetsflöden och behöv aldrig igen tvinga din process att passa ett visst verktygs begränsningar. YouTrack talar ditt språk, stöder Markdown och emoji-reaktioner. YouTrack är tillräckligt flexibelt för att följa just din process. Moln eller fristående. Gratis för 10 användare. Lär dig mer om YouTrack

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Samarbetsverktyg
  • Flera projekt
  • Budget / Prognoser
  • Tid och kostnadsspårning
  • Instrumentbräda
  • Rapportering och analys
  • Prioritering
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
Simplify PPM with Ganttic. Intuitive project planning, real-time collaboration, and adaptable resource management Lär dig mer om Ganttic
Ganttic is a visual capacity resource planner and project portfolio management tool with unique duo-visibility planning. Flip between project resources or a high-level overview of the entire portfolio. Resource-centric Gantt charts can be used to plan people, tools, and equipment. While project-level Gantts can help you build a roadmap to see what's coming next. Kanban boards, reports, and graphs track progress, increase team transparency, and ensure optimal resource usage. Flexible and completely customizable, the software can be outfitted to various industries and planning styles. Start with a free trial to see why teams around the world trust Ganttic for planning and prioritizing their organizational strategies. Lär dig mer om Ganttic

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Samarbetsverktyg
  • Flera projekt
  • Budget / Prognoser
  • Tid och kostnadsspårning
  • Instrumentbräda
  • Rapportering och analys
  • Prioritering
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
GoodDay är en arbetsledningsplattform för projekt, uppgift, produkt, tid och teamledning samt produktivt, transparent samarbete. Lär dig mer om GoodDay
GoodDay är en plattform för arbete, projekt, produkt, uppgift, tid och teamhantering som ger organisationer de bästa verktygen för planering på hög nivå, i linje med deras dagliga arbete, och för kontinuerlig förbättring av alla processer baserat på transparens, ansvarsskyldighet, smidighet och erkännande. Lär dig mer om GoodDay

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Samarbetsverktyg
  • Flera projekt
  • Budget / Prognoser
  • Tid och kostnadsspårning
  • Instrumentbräda
  • Rapportering och analys
  • Prioritering
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
Samarbeta i projekt, följ upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder. Tillgänglig i molnet och från alla enheter. Lär dig mer om Avaza
Få tillgång till allt du behöver för att driva din verksamhet i ett snyggt litet paket. Avaza är en allt i ett-lösning för projektledning, resursplanering, tidsuppföljning, hantering av utgifter, offerter och fakturor. Team av alla storlekar, från frilansare till storföretag, kommer att älska den tack vare den enkla och intuitiva designen med kraftfulla funktioner. Du kan arbeta med projekt, följa upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder på ett och samma ställe. Tillgänglig i molnet och från alla enheter. Lär dig mer om Avaza

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Samarbetsverktyg
  • Flera projekt
  • Budget / Prognoser
  • Tid och kostnadsspårning
  • Instrumentbräda
  • Rapportering och analys
  • Prioritering
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
Runn är en plattform för resurshantering i realtid med integrerad tidsuppföljning och avancerade prognostiseringsfunktioner. Lär dig mer om Runn
Runn är en plattform för resurshantering i realtid med integrerad tidsuppföljning och prognostisering. Planera projekt intuitivt och schemalägga resurser på kort och lång sikt. Få en dynamisk överblick över kapacitet, arbetsbelastning och tillgänglighet allteftersom du planerar. Följ upp projektbudgetar och se prognoser med viktiga mätvärden. Använd tidrapporterna i Runn för att följa utvecklingen och jämföra planerna med det faktiska resultatet. Integrera med Harvest, WorkflowMax och Clockify. Använd API:et för att ansluta dina favoritverktyg till Runn. Lär dig mer om Runn

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Samarbetsverktyg
  • Flera projekt
  • Budget / Prognoser
  • Tid och kostnadsspårning
  • Instrumentbräda
  • Rapportering och analys
  • Prioritering
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
Verktyg för agil programvaruutveckling, projektledning, testhantering och ärendeuppföljning med tidrapport, support och rapportering. Lär dig mer om JunoOne
JunoOne är en applikationshantering (application lifecycle management, ALM) för programvaruutvecklingsföretag, programvaruleveransföretag och programvaruintegratörer över hela världen. Användarna kan skapa flera typer av projekt, övervaka testprocesser, följa upp ärenden, få åtkomst till rapportering med mera. Lär dig mer om JunoOne

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Samarbetsverktyg
  • Flera projekt
  • Budget / Prognoser
  • Tid och kostnadsspårning
  • Instrumentbräda
  • Rapportering och analys
  • Prioritering
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
Sverige Lokal produkt
Spara alla dina projekt på ett säkert ställe. Alla data, dokument, aktiviteter och personer kommer att organiseras på ett säkert sätt online. Lär dig mer om VisionProject
Spara alla dina projekt på ett säkert ställe. Alla data, dokument, aktiviteter och personer kommer att organiseras på ett säkert sätt online och kan nås av teammedlemmar var som helst, när som helst. VisionProject ser till att alla vet var allting finns och att ingenting går förlorat. Lär dig mer om VisionProject

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Samarbetsverktyg
  • Flera projekt
  • Budget / Prognoser
  • Tid och kostnadsspårning
  • Instrumentbräda
  • Rapportering och analys
  • Prioritering
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
Meisterplan är en personalcentrerad lösning för portfölj- och resurshantering som gör det möjligt för organisationer att verkställa med tillförsikt. Lär dig mer om Meisterplan
Meisterplan är en personalcentrerad lösning för portfölj- och resurshantering som gör det möjligt för organisationer att verkställa med tillförsikt. Denna smidiga och väldigt visuella programvarulösning underlättar beslutsfattande på portföljnivå som rör prioriteringar, tilldelningar, timing och kapacitet, vilket skapar oöverträffad synlighet och anpassning. Meisterplan är en lösning som går snabbt att implementera, är enkel att använda och kan skalas upp efter ditt företag. Lär dig mer om Meisterplan

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Samarbetsverktyg
  • Flera projekt
  • Budget / Prognoser
  • Tid och kostnadsspårning
  • Instrumentbräda
  • Rapportering och analys
  • Prioritering
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
Redo att öka lönsamheten? TimeLog knyter ihop ditt konsultföretags tid- och kostnadsredovisning med din lönehantering, fakturering, projektstyrning och KPI-rapportering. Lär dig mer om TimeLog
Enkel tillgång till alla viktiga nyckeltal hjälper dig öka lönsamheten i företaget. Har du exempelvis koll på ert realiserade timpris? TimeLog knyter ihop ditt konsultföretags tid- och kostnadsredovisning med din lönehantering, fakturering, projektstyrning och KPI-rapportering. På så sätt minskas tiden du behöver lägga på administration drastiskt – samtidigt som du får den data du behöver för att kunna fatta vinstdrivande beslut. Med TimeLog kan du: * Registrera tid på det sätt som passar dig * Ta kontroll över projektekonomin * Automatisera fakturering och lönehantering * Få stöd för de prismodeller konsulter använder Lär dig mer om TimeLog

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Samarbetsverktyg
  • Flera projekt
  • Budget / Prognoser
  • Tid och kostnadsspårning
  • Instrumentbräda
  • Rapportering och analys
  • Prioritering
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
Ett visuellt samarbetsverktyg som på ett roligt, flexibelt och givande sätt ger teamet ett gemensamt perspektiv på projektet.
Från försäljning och marknadsföring till HR och den operativa verksamheten kan team utforma och anpassa Trello så att det passar deras unika behov och arbetssätt. Med över 100 integreringar med andra viktiga verktyg, såsom Google Drive, Slack, Jira med flera, är Trello en levande projekthubb för samarbete mellan olika team, oavsett var arbetet ska ske. Trello gör teamarbetet till en fröjd genom att underlätta transparent och enkel delning av innehåll mellan tavlor och team. Lär dig mer om Trello

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Samarbetsverktyg
  • Flera projekt
  • Budget / Prognoser
  • Tid och kostnadsspårning
  • Instrumentbräda
  • Rapportering och analys
  • Prioritering
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
Jira är betrodd av miljoner och ett av de ledande projektledningsverktygen som gör det möjligt för team att spåra, hantera och rapportera med tillförsikt. Prova gratis!
Jira är ett verktyg för projektledning för team som planerar och bygger fantastiska produkter. Tusentals team väljer Jira för att fånga upp och organisera problem, tilldela arbete och följa teamaktiviteter. Med det nya mobila gränssnittet hjälper Jira ditt team att få jobbet gjort såväl vid skrivbordet som på språng. Lär dig mer om Jira

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Samarbetsverktyg
  • Flera projekt
  • Budget / Prognoser
  • Tid och kostnadsspårning
  • Instrumentbräda
  • Rapportering och analys
  • Prioritering
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
Förbättra projektportfolion med Asana AI. Hantera dina komplexa arbetsflöden, få bättre insikter och effektivisera samarbetet i teamet.
Asana förbättrar projektportfolion med AI-drivna funktioner som förenklar dina arbetsflöden, levererar värdefulla insikter och effektiviserar samarbetet i teamet. Organisera uppgifter, spåra prestanda och anpassa dig smidigt till förändrade prioriteringar. Med projektmallar, målhantering och automatisk förloppsspårning säkerställer Asana att ditt team uppnår sina mål snabbare. Använd AI-drivna insikter för att optimera resurstilldelning. Oavsett om du hanterar kampanjer, introduktion för nyanställda eller produktlanseringar, ger Asana din organisation möjligheten att arbeta smartare. Lär dig mer om Asana

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Samarbetsverktyg
  • Flera projekt
  • Budget / Prognoser
  • Tid och kostnadsspårning
  • Instrumentbräda
  • Rapportering och analys
  • Prioritering
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
monday.com, en programvara för projektledning, är en bra lösning för projektportföljhantering för att uppnå dina strategiska mål.
monday.com, en kraftfull programvara för projektledning, är en bra lösning för projektportföljhantering med möjlighet att centralisera dina projektportföljer för att uppnå strategiska mål. Se helhetsbilden med instrumentbrädor och få en översikt över dina projektbudgetar, tidslinjer och resurser på ett och samma ställe. Visualisera med lätthet hur arbetet går med flera datavyer för att avgöra den optimala projektprioriteringen och sekvenseringen för att maximera ROI och säkerställa framgång för ditt företag. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Samarbetsverktyg
  • Flera projekt
  • Budget / Prognoser
  • Tid och kostnadsspårning
  • Instrumentbräda
  • Rapportering och analys
  • Prioritering
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
ClickUp är ett verktyg som är mycket användbart för alla team som vill sköta projektportföljsplaneringen på ett ställe.
Använd dokument, påminnelser, mål, kalendrar, chatt, schemaläggning, tilldelade kommentarer, anpassade vyer och mer med ClickUps allt i ett-verktyg för projektportföljhantering. ClickUp är ett högt rankat verktyg för projektportföljhantering som används av över 100 000 team i företag, från startups till jättar som Airbnb, Google och Uber. ClickUp är byggd för team i alla storlekar och branscher och är användbart för alla som vill ha projektportföljhantering på ett ställe Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Samarbetsverktyg
  • Flera projekt
  • Budget / Prognoser
  • Tid och kostnadsspårning
  • Instrumentbräda
  • Rapportering och analys
  • Prioritering
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Oavsett om det handlar om att organisera enkla uppgifter eller komplex portföljförvaltning, förlitar sig projektkontorschefer på Smartsheet för att samordna rätt personer, resurser och scheman för att få arbetet gjort. Få insyn i prestanda i realtid, automatisera konfiguration av nya projekt, genomdriva konsekvent projektstyrning och öka produktiviteten med Smartsheets prisbelönta programvara för PPM och samarbetsinriktad arbetsledning. Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Samarbetsverktyg
  • Flera projekt
  • Budget / Prognoser
  • Tid och kostnadsspårning
  • Instrumentbräda
  • Rapportering och analys
  • Prioritering
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
Wrike är en projekthanteringsprogramvara med lättanvänd rapportering. Spåra utveckling, tid, budget, portföljhälsa, ROI med mera.
Wrike är en prisbelönt programvara för projektportföljhantering som fler än 20 000 företag över hela världen förlitar sig på. Strömlinjeforma din projektportföljhantering och se vilka projekt som är värda att investera i. Planera, verkställ och rapportera dina projekt med hjälp av mallar, Kanban-tavlor, Gantt-diagram, tidsuppföljning, anpassade förfrågningsformulär, rapporter, automatiserade godkännanden och avancerad AI. Spåra din portföljs hälsa, öka din ROI i realtid och håll dina intressenter informerade med Wrikes delbara instrumentbräden. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Samarbetsverktyg
  • Flera projekt
  • Budget / Prognoser
  • Tid och kostnadsspårning
  • Instrumentbräda
  • Rapportering och analys
  • Prioritering
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
Airtable är en kodfri app-plattform som gör det möjligt för de människor som är i närmast kontakt med arbetet att effektivisera sina viktigaste affärsprocesser.
Airtable är en kodfri app-plattform som gör det möjligt för de människor som är i närmast kontakt med arbetet att effektivisera sina viktigaste affärsprocesser. Ledande företag i alla branscher använder Airtable för att förstärka sina arbetsflöden inom produkthantering, marknadsföring, projekt- och portföljhantering och mycket mer – allt med extra kraft från de inbyggda AI-funktionerna. Centrala IT-chefer använder Airtable som en plattform för civil utveckling som ger användare i företaget möjlighet att bygga sina egna AI-drivna applikationer. Det är därför mer än 500 000 organisationer, däribland 80 procent av alla Fortune 100-företag, har valt att använda funktioner för hantering av samarbete och civil utveckling i Airtable för att förändra hur arbetet utförs. Resultatet? Snabbare innovation, nöjdare kunder, företagsstyrning och en modern arbetsupplevelse för team och avdelningar. Hämta den kostnadsfria versionen idag på airtable.com Lär dig mer om Airtable

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Samarbetsverktyg
  • Flera projekt
  • Budget / Prognoser
  • Tid och kostnadsspårning
  • Instrumentbräda
  • Rapportering och analys
  • Prioritering
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
NetSuite erbjuder, som världsledande molnbaserad ERP, den insyn och kontroll som krävs för att fatta smarta beslut, snabbt och tryggt.
NetSuite är en heltäckande molnbaserad programvara för hantering av företag som hjälper över 37 000 organisationer att driva sin verksamhet mer effektivt. NetSuite automatiserar centrala processer och ger realtidsinsyn i verksamheten och det ekonomiska resultatet. Med en enda, integrerad programsvit för hantering av redovisning, orderbehandling, lagerstyrning, produktion, logistik med mera, ger NetSuite företag en tydlig insyn i sina data och fullständig kontroll över verksamheten. Lär dig mer om NetSuite

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Samarbetsverktyg
  • Flera projekt
  • Budget / Prognoser
  • Tid och kostnadsspårning
  • Instrumentbräda
  • Rapportering och analys
  • Prioritering
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
Resurshantering för byråer, studior och företag. Betrodd av tusentals team runt världen för att planera projektresurser och hantera kapacitet.
Float är en programvara för resurshantering som hjälper team att planera projekt, schemalägga resurser och övervaka sin kapacitet. Snabb schemaläggning och lättanvända redigeringsverktyg gör resursplanering intuitiv och enkel. Få en översikt över dina teams tillgänglighet, ställ in anpassade arbetstider, schemalägg allmänna helgdagar och ledighet, sortera efter personer och projekttaggar. Integrera med Jira, Teamwork, Google/Outlook Calendar, Slack och Zapier. Schemalägg när du är borta från kontoret med mobilappen. 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Float

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Samarbetsverktyg
  • Flera projekt
  • Budget / Prognoser
  • Tid och kostnadsspårning
  • Instrumentbräda
  • Rapportering och analys
  • Prioritering
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
En förstklassig samarbetsbaserad whiteboardplattform online där teamen får jobbet gjort.
Miro är en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för team i alla storlekar. Över 30 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på plattformen. Samarbeta, kom på idéer och centralisera kommunikationen för allt ditt tvärfunktionella teamarbete. Prova djupgående integrationer med Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch med mera för att göra ditt teamsamarbete mer produktivt. Utforska över 250 mallar och interaktiva ramverk för att börja samarbeta snabbt med ditt team Lär dig mer om Miro

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Samarbetsverktyg
  • Flera projekt
  • Budget / Prognoser
  • Tid och kostnadsspårning
  • Instrumentbräda
  • Rapportering och analys
  • Prioritering
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
Plattformen för arbetsledning för större företag, som ger PPM-synlighet för prioritering, riskreducering och framgångsrik leverans.
Workfront är den första moderna arbetsledningsplattformen som kan organisera och driva projektportföljshantering (project portfolio management, PPM) på ett och samma ställe. Med Workfront skapar team förfrågningsköer, planerar resursåtaganden, utvärderar portföljstrategi och levererar sitt bästa arbete i tid, samtidigt som det minskar onödiga möten. Eftersom medarbetarna planerar och utför allt sitt arbete i Workfront får chefer realtidsinsikter i anpassningsbara rapporter för att övervaka portföljer eller hålla koll på viktiga åtgärder. Lär dig mer om Adobe Workfront

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Samarbetsverktyg
  • Flera projekt
  • Budget / Prognoser
  • Tid och kostnadsspårning
  • Instrumentbräda
  • Rapportering och analys
  • Prioritering
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
Teamwork skapar arbetshanteringsapplikationer för team i alla storlekar och branscher, så att du kan vara mer effektiv, organiserad och nöjd.
Projekthanteringsprogramvara som hjälper interna team och byråer att förbättra samarbete, synlighet, ansvar och i slutändan resultat. Teamwork har alla funktioner du behöver för att samarbeta effektivt, förenkla kommunikation och centralisera projektinformation för att göra projekthanteringen snabbare och mer effektiv. Använd Teamwork för att hantera allt från att leverera kundprojekt, till att genomföra marknadsföringskampanjer, till sprintplanering och omdesign av webbplatser. Lär dig mer om Teamwork.com

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Samarbetsverktyg
  • Flera projekt
  • Budget / Prognoser
  • Tid och kostnadsspårning
  • Instrumentbräda
  • Rapportering och analys
  • Prioritering
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
LiquidPlanners transformativa projektledning använder förebyggande schemaläggning för att dynamiskt anpassa sig till förändringar och hantera osäkerhet.
LiquidPlanner är en unik lösning för projektportföljledning som använder förebyggande schemaläggning för att dynamiskt anpassa sig till förändringar och hantera projektosäkerhet. Upplev automatisk resursutjämning och prioritetsbaserad planering i hela din projektportfölj. Hjälp ditt team att prioritera uppgifter, förutsäga resultat och prestera med självsäkerhet. Smartare planering är ett klick bort med denna förstklassiga programvara för komplexa projekt enligt PC Magazine. Lär dig mer om LiquidPlanner

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Samarbetsverktyg
  • Flera projekt
  • Budget / Prognoser
  • Tid och kostnadsspårning
  • Instrumentbräda
  • Rapportering och analys
  • Prioritering
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
Targetprocess är ett företagsinriktat agilt PPM-verktyg. Återspeglar helt och hållet den agila metoden och stödjer agiliteten i företaget med hjälp av SAFe
Targetprocess är ett företagsinriktat agilt verktyg för projektportföljshantering (project portfolio management, PPM) som passar bäst för medelstora till stora företag. Återspeglar den agila metoden och stödjer agiliteten i företaget med hjälp av SAFe eller andra ramverk. Möjliggör flexibel och robust portföljhantering. Erbjuder flexibilitet och visualiseringsfunktionalitet som leder till unik transparens mellan projekt och program, smartare beslut och förbättrat samarbete mellan olika avdelningar. Erkänd i Gartners Magic Quadrant för agila företagsplaneringsverktyg. Lär dig mer om Targetprocess

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Samarbetsverktyg
  • Flera projekt
  • Budget / Prognoser
  • Tid och kostnadsspårning
  • Instrumentbräda
  • Rapportering och analys
  • Prioritering
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
Webbaserad resursplaneringsapp med ledighetsadministration, personliga instrumentbräden, krockhantering, teamsynlighet och samarbete.
Det snabba och enkla sättet för webbaserad schemaläggning av personer och andra resurser. Få teamsynlighet i en smart kalender. Dra och släpp bokningar på några sekunder. Administrera semester och andra typer av ledighet. Ett tillgänglighetsfält hjälper till med resursplanering. Krockhantering hjälper dig att behålla kontrollen. Instrumentbräden, e-postaviseringar och kalendersynkronisering innebär att alla hålls uppdaterade. Med kraftfulla rapporter kan du övervaka utnyttjandegraden. Ingen installering av programvara krävs. Från endast 2,50 USD per person och månad. Bli medlem för en 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Resource Guru

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Samarbetsverktyg
  • Flera projekt
  • Budget / Prognoser
  • Tid och kostnadsspårning
  • Instrumentbräda
  • Rapportering och analys
  • Prioritering
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering