Sverige Visa lokala produkter
286 resultat
Asana är ett enkelt sätt att organisera och hantera allt ditt teams arbete. Se varför mer än 8 000 kunder på Capterra ger Asana i genomsnitt 4,5 stjärnor av 5 i betyg. Lär dig mer om Asana
Asana är ett verktyg för projektportföljshantering som hjälper team att hantera sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du koppla samman allt ditt arbete på ett ställe och sammanföra team, var som helst. Organisera arbetet på ditt sätt, från listor till tavlor, kalendrar och Gantt-diagram. Gör som mer än 75 000 betalande organisationer och miljontals team i 190 länder som använder Asana för att få mer gjort. Kom igång på några minuter och prova Asana. Lär dig mer om Asana

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Resurshantering
  • Portföljhantering
  • Projektplanering
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
Molnbaserad programvara för projektportföljshantering som är idealisk för PMO:er, IT- och professionella serviceteam med över 50 användare. Lär dig mer om KeyedIn
Programvara för projektportföljshantering (project portfolio management, PPM) i företagsklass som är utformad för projektkontor (project management office, PMO), IT-team och professionella tjänster. KeyedIn Projects är idealiskt för team med över 50 användare och kombinerar ett uppfriskande enkelt gränssnitt med grundlig PPM-funktion, vilket gör att du slipper krånglet med att hantera komplexa projekt. KeyedIn Projects unika profilbaserade tillvägagångssätt gör att du kan skräddarsy din individuella användarupplevelse och förenkla ditt arbetssätt från intag till utförande, till slutförande och statusrapportering. Lär dig mer om KeyedIn

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Resurshantering
  • Portföljhantering
  • Projektplanering
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
monday.com, en programvara för projektledning, är en bra lösning för projektportföljhantering för att uppnå dina strategiska mål. Lär dig mer om monday.com
monday.com, en kraftfull programvara för projektledning, är en bra lösning för projektportföljhantering med möjlighet att centralisera dina projektportföljer för att uppnå strategiska mål. Se helhetsbilden med instrumentbrädor och få en översikt över dina projektbudgetar, tidslinjer och resurser på ett och samma ställe. Visualisera med lätthet hur arbetet går med flera datavyer för att avgöra den optimala projektprioriteringen och sekvenseringen för att maximera ROI och säkerställa framgång för ditt företag. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Resurshantering
  • Portföljhantering
  • Projektplanering
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
Planview Clarizen är en prisbelönt företagslösning för arbetsledning för PPM. Lär dig mer om Planview Clarizen
Planview Clarizen är en prisbelönt lösning för hantering av företagsarbete för projektportföljshantering (project portfolio management, PPM) som gör det möjligt för programansvariga att få insyn i pågående arbete i realtid, automatisera arbetsflöden, proaktivt hantera risker och leverera bättre affärspåverkan. Med Planview Clarizen kan din projektledningschef (project management officer, PMO) hjälpa din organisation att snabbt reagera på möjligheter och förändrade marknadsförhållanden genom att omvandla idéer till strategier, planer och åtgärder. Passar bäst för företag med över 50 anställda Lär dig mer om Planview Clarizen

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Resurshantering
  • Portföljhantering
  • Projektplanering
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
Scoro är en början till slut lösning för projekt- och företagsledning som gör att du kan styra hela arbetsflödet på ett och samma ställe. Lär dig mer om Scoro
Scoro är en prisbelönt, början till slut lösning för projekt- och företagsledning som gör att du kan styra hela arbetsflödet på ett och samma ställe. Förutom projektledningsfunktioner tillhandahåller Scoro alla verktyg du behöver för att hantera din verksamhet: schemaläggning och spårning av arbete och uppgifter, samarbete, kontaktdatabas och CRM, offert och fakturering, avancerad rapportering, instrumentbrädor i realtid och mycket mer. Registrera dig för en 14 dagars gratis provperiod för att se själv. Lär dig mer om Scoro

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Resurshantering
  • Portföljhantering
  • Projektplanering
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
Corporater Project and Portfolio är en mycket flexibel lösning som ger insiktsdriven projektledning för företagsanvändare. Lär dig mer om Corporater Business Management Platform
Corporater Project and Portfolio är en mycket flexibel programvarulösning som ger insiktsdriven projektledning för företagsanvändare. Den kopplar samman projekt med planer, mål, risker och ekonomiska resurser för att möjliggöra bättre ledningsbeslut och koppla projekt till andra ledningsdiscipliner eller ramverk. Skapa projektplaner, projekt- och portföljpaneler och säkerställ projektutförande med hjälp av Corporaters plattform. Lämplig för medelstora och stora organisationer. Begär demo nu. Lär dig mer om Corporater Business Management Platform

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Resurshantering
  • Portföljhantering
  • Projektplanering
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
Jira är betrodd av miljoner och ett av de ledande projektledningsverktygen som gör det möjligt för team att spåra, hantera och rapportera med tillförsikt. Prova gratis! Lär dig mer om Jira
Jira är ett verktyg för projektledning för team som planerar och bygger fantastiska produkter. Tusentals team väljer Jira för att fånga upp och organisera problem, tilldela arbete och följa teamaktivi teter. Med det nya mobila gränssnittet hjälper Jira ditt team att få jobbet gjort såväl vid skrivbordet som på språng. Lär dig mer om Jira

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Resurshantering
  • Portföljhantering
  • Projektplanering
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
Problemspåraren är utformad för rörliga team. Ett agilt projektledningsverktyg som kan anpassas till dina affärsprocesser. Lär dig mer om YouTrack
Utvecklad av JetBrains. YouTrack är ett verktyg för att hantera dina projekt, konfigurera agile-tavlor, använda rapporter och Gantt-diagram, instrumentbrädor och tidsuppföljning. Spåra uppgifter och problem, stöd kundernas önskemål, planera sprintar och leveranser, skapa arbetsflöden och behöv aldrig igen tvinga din process att passa ett visst verktygs begränsningar. YouTrack talar ditt språk, stöder Markdown och emoji-reaktioner. YouTrack är tillräckligt flexibelt för att följa just din process. Moln eller fristående. Gratis för 10 användare. Lär dig mer om YouTrack

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Resurshantering
  • Portföljhantering
  • Projektplanering
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
Meisterplan är en personalcentrerad lösning för portfölj- och resurshantering som gör det möjligt för organisationer att verkställa med tillförsikt. Lär dig mer om Meisterplan
Meisterplan är en personalcentrerad lösning för portfölj- och resurshantering som gör det möjligt för organisationer att verkställa med tillförsikt. Denna smidiga och väldigt visuella programvarulösni ng underlättar beslutsfattande på portföljnivå som rör prioriteringar, tilldelningar, timing och kapacitet, vilket skapar oöverträffad synlighet och anpassning. Meisterplan är en lösning som går snabbt att implementera, är enkel att använda och kan skalas upp efter ditt företag. Lär dig mer om Meisterplan

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Resurshantering
  • Portföljhantering
  • Projektplanering
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
Sverige Lokal produkt
Spara alla dina projekt på ett säkert ställe. Alla data, dokument, aktiviteter och personer kommer att organiseras på ett säkert sätt online. Lär dig mer om VisionProject
Spara alla dina projekt på ett säkert ställe. Alla data, dokument, aktiviteter och personer kommer att organiseras på ett säkert sätt online och kan nås av teammedlemmar var som helst, när som helst. VisionProject ser till att alla vet var allting finns och att ingenting går förlorat. Lär dig mer om VisionProject

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Resurshantering
  • Portföljhantering
  • Projektplanering
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
Webbaserad samarbetsprogramvara för flera användare som tillhandahåller interaktiva Gantt-diagram för att planera resurser, schemalägga uppgifter och hantera projekt. Lär dig mer om Ganttic
Ganttic är en programvara för resursplanering och projektportföljshantering som gör lika bra på att schemalägga människor, projekt, anläggningar och utrustning. Du kan skapa scheman genom att helt enkelt dra och släppa uppgifter. Det flexibla gränssnittet gör det enkelt att anpassa Ganttic efter dina behov. Programvaran är bra för schemaläggning och rapportering, spårning av milstolpar och kapacitetsutnyttjande. Du kan synkronisera Ganttic med Google Calendar och lämna anteckningar i appen för att samarbeta med ditt team. Lär dig mer om Ganttic

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Resurshantering
  • Portföljhantering
  • Projektplanering
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
En modulär produkthanteringsplattform: upptäck, lär dig, planera och leverera – på ditt sätt. Lär dig mer om airfocus
Smartare färdplansprioritering. airfocus är en programvarulösning för team som gör det möjligt för dig att prioritera din projektportfölj genom ett avancerat men lättanvänt poängsystem. Dra och släpp vackra och presentationsklara färdplaner på några minuter. Se till att alla är på samma sida och gör det de ska. airfocus integreras med dina befintliga arbetsflöden och verktyg som Jira, Trello och Asana, så att du kan komma i gång på några få minuter. Gå till hemsidan och starta din kostnadsfria, 14 dagar långa testversionen. Lär dig mer om airfocus

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Resurshantering
  • Portföljhantering
  • Projektplanering
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
Sverige Lokal produkt
Ett projekthanteringsverktyg som använder automatisk schemaläggning och osäkerhetsanalys för att hålla planer uppdaterade och ge dig information nog att fatta kloka beslut. Lär dig mer om The PlanMinder
PlanMinder är ett projektlednings- och planeringsverktyg som använder automatisk schemaläggning för att göra dina planer enkla att hantera och ändra. Teammedlemmar rapporterar fortlöpande sina framsteg och ändrade uppskattningar så att planerna alltid är uppdaterade. Uppskattningar görs med en osäkerhetsfaktor och PlanMinder spårar hur denna osäkerhet sprids genom dina projekt och påverkar slutdatum och budgetar. Med tidiga varningar och mer information om risker kan du fatta bättre beslut. Lär dig mer om The PlanMinder

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Resurshantering
  • Portföljhantering
  • Projektplanering
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
ClickUp är ett verktyg som är mycket användbart för alla team som vill sköta projektportföljsplaneringen på ett ställe. Lär dig mer om ClickUp
Använd dokument, påminnelser, mål, kalendrar, chatt, schemaläggning, tilldelade kommentarer, anpassade vyer och mer med ClickUps allt i ett-verktyg för projektportföljhantering. ClickUp är ett högt rankat verktyg för projektportföljhantering som används av över 100 000 team i företag, från startups till jättar som Airbnb, Google och Uber. ClickUp är byggd för team i alla storlekar och branscher och är användbart för alla som vill ha projektportföljhantering på ett ställe Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Resurshantering
  • Portföljhantering
  • Projektplanering
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
Wrike är en projekthanteringsprogramvara med lättanvänd rapportering. Spåra utveckling, tid, budget, portföljhälsa, ROI med mera. Lär dig mer om Wrike
Wrike är en prisbelönt programvara för projektportföljhantering som fler än 20 000 företag över hela världen förlitar sig på. Strömlinjeforma din projektportföljhantering och se vilka projekt som är värda att investera i. Planera, verkställ och rapportera dina projekt med hjälp av mallar, Kanban-tavlor, Gantt-diagram, tidsuppföljning, anpassade förfrågningsformulär, rapporter, automatiserade godkännanden och avancerad AI. Spåra din portföljs hälsa, öka din ROI i realtid och håll dina intressenter informerade med Wrikes delbara instrumentbräden. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Resurshantering
  • Portföljhantering
  • Projektplanering
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
Resurshantering för byråer, studior och företag. Betrodd av tusentals team runt världen för att planera projektresurser och hantera kapacitet. Lär dig mer om Float
Float är en programvara för resurshantering som hjälper team att planera projekt, schemalägga resurser och övervaka sin kapacitet. Snabb schemaläggning och lättanvända redigeringsverktyg gör resursplanering intuitiv och enkel. Få en översikt över dina teams tillgänglighet, ställ in anpassade arbetstider, schemalägg allmänna helgdagar och ledighet, sortera efter personer och projekttaggar. Integrera med Jira, Teamwork, Google/Outlook Calendar, Slack och Zapier. Schemalägg när du är borta från kontoret med mobilappen. 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Float

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Resurshantering
  • Portföljhantering
  • Projektplanering
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
Samarbeta i projekt, följ upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder. Tillgänglig i molnet och från alla enheter. Lär dig mer om Avaza
Få tillgång till allt du behöver för att driva din verksamhet i ett snyggt litet paket. Avaza är en allt i ett-lösning för projektledning, resursplanering, tidsuppföljning, hantering av utgifter, offerter och fakturor. Team av alla storlekar, från frilansare till storföretag, kommer att älska den tack vare den enkla och intuitiva designen med kraftfulla funktioner. Du kan arbeta med projekt, följa upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder på ett och samma ställe. Tillgänglig i molnet och från alla enheter. Lär dig mer om Avaza

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Resurshantering
  • Portföljhantering
  • Projektplanering
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
Följ upp och hantera ett obegränsat antal projekt och portföljer, samtidigt som du håller ett öga på slutresultatet med djupgående visuella diagram och analyser. Lär dig mer om Easy Projects
Easy Projects prisbelönta programvara för projektportföljhantering (project portfolio management, PPM) är perfekt för medelstora och stora företag som vill vara organiserade och hantera sina portföljer effektivt. Portföljer kan anpassas för att matcha affärsprocesser och följas och analyseras i realtid med hjälp av analyssviten Power BI. Du kan också synkronisera och konsolidera portföljdata genom integrationer med över 1 000 appar. Team rapporterar en 30-procentig minskning av projektlängd och en 98-procentig slutförandegrad efter att ha använt Easy Projects. Lär dig mer om Easy Projects

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Resurshantering
  • Portföljhantering
  • Projektplanering
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
Molnbaserad projektportföljhantering. Tidrapporteringsapp som uppskattas av såväl medarbetare som chefer. 5 USD per person och månad, utan avtal. Lär dig mer om AssessTEAM
AssessTEAM har utvecklats för små och medelstora företag för att hålla koll på projektresursinvesteringar. Ett enkelt tidsuppföljningsverktyg ingår så att ditt team smidigt kan lägga till investerad tid via molnet eller i våra mobilappar. Dagsaktuella projektkostnader visar den exakta marginalen för hela din portfölj. Detta inkluderar fasta kostnader och medarbetarnas investerade tid. Allt du behöver för att få ditt team att uppfylla vinstmålen, minska riskerna och underlätta arbetet för dina projektledare. Lär dig mer om AssessTEAM

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Resurshantering
  • Portföljhantering
  • Projektplanering
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
GoodDay är en arbetsledningsplattform för projekt, uppgift, produkt, tid och teamledning samt produktivt, transparent samarbete. Lär dig mer om GoodDay
GoodDay är en plattform för arbete, projekt, produkt, uppgift, tid och teamhantering som ger organisationer de bästa verktygen för planering på hög nivå, i linje med deras dagliga arbete, och för kontinuerlig förbättring av alla processer baserat på transparens, ansvarsskyldighet, smidighet och erkännande. Lär dig mer om GoodDay

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Resurshantering
  • Portföljhantering
  • Projektplanering
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
CRM, uppgiftshantering, tidsuppföljning och fakturering för team, byråer, frilansare och konsulter. Lär dig mer om todo.vu
todo.vu är en produktivitetssvit som levererar en unik blandning av uppgiftshantering, tidsuppföljning, kontakthantering och faktureringsfunktioner. todo.vu är idealiskt för frilansare, konsulter och team i alla storlekar som strävar efter att uppnå ökad effektivitet, kvalitet och transparens. todo.vu är helt kostnadsfri för frilansare och alla prisplaner begränsas så att du högst betala för 11 användare, dvs. betala för 11 och få obegränsat antal användare därefter. Lär dig mer om todo.vu

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Resurshantering
  • Portföljhantering
  • Projektplanering
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
OneDesks programvara kombinerar kundtjänst och projektledning i ett enda program. Hantera kundärenden och projekt i en app. Lär dig mer om OneDesk
OneDesks programvara kombinerar kundtjänst och projekthantering i ett enda program. Du behöver inte köpa, integrera och växla mellan applikationer. Ditt team kan stödja dina kunder och arbeta med projekt på ett och samma ställe. OneDesk är inriktat på små och medelstora företag samt avdelningar på stora företag och används ofta av projektledare, kundservice, IT, professionella tjänster med mera. Denna lättanvända, funktionsrika och mycket konfigurerbara programvara kan hantera båda arbetsflödena för både ärenden och uppgifter. Lär dig mer om OneDesk

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Resurshantering
  • Portföljhantering
  • Projektplanering
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
Öka din innovation och din kontinuerliga förbättring genom att effektivisera dina idéer, projekt och handlingsplaner. Lär dig mer om IDhall
IDhall används av stora och globala organisationer för att främja deras tillväxtinitiativ. IDhall har mer än en halv miljon användare och har utformats både för att effektivisera medarbetarnas engagemang och för att ge ett smidigare genomförande av olika initiativ. IDhall betraktas av många programchefer som deras enda sanningskälla för att hantera innovation, kontinuerlig förbättring och affärsomvandling. IDhall är en enkel men kraftfull SaaS-applikation som centraliserar alla dina idéer, projekt och handlingsplaner. Lär dig mer om IDhall

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Resurshantering
  • Portföljhantering
  • Projektplanering
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
ESPMI provides valuable insights & ability to manage end to end Strategy/Portfolio/Projects/Program Lär dig mer om ESPMI
ESPMI enables Managers at all levels to manage end to end Projects/Programmes, Portfolio & Strategy. Dashboards show vertical and horizontal insights highlighting areas to focus on and emerging trends. Lär dig mer om ESPMI

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Resurshantering
  • Portföljhantering
  • Projektplanering
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
A visual collaboration tool that creates a shared perspective for your team on any project in a fun, flexible, and rewarding way.
From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive, Slack, Jira and more, Trello is a living, breathing project hub of cross-team collaboration no matter where your work needs to happen. Trello brings joy to teamwork by making it transparent and easily shareable across boards and teams. Lär dig mer om Trello

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Resurshantering
  • Portföljhantering
  • Projektplanering
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Oavsett om det handlar om att organisera enkla uppgifter eller komplex portföljförvaltning, förlitar sig projektkontorschefer på Smartsheet för att samordna rätt personer, resurser och scheman för att få arbetet gjort. Få insyn i prestanda i realtid, automatisera konfiguration av nya projekt, genomdriva konsekvent projektstyrning och öka produktiviteten med Smartsheets prisbelönta programvara för PPM och samarbetsinriktad arbetsledning. Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Resurshantering
  • Portföljhantering
  • Projektplanering
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
Autodesk Construction Cloud brings together best-of-breed solutions to unite teams to help make construction more predictable and safe.
Autodesk Construction Cloud brings together best-of-breed solutions to unite office and field teams from design to planning, construction to operations to help make construction more predictable, safe, and sustainable. Built on a unified platform and common data environment, the new products Autodesk Build, Autodesk Takeoff, and Autodesk BIM Collaborate empower general contractors, specialty trades, designers and owners to drive better business outcomes. Lär dig mer om Autodesk Construction Cloud

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Resurshantering
  • Portföljhantering
  • Projektplanering
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
Microsoft Project is a simple, yet powerful tool to manage work from quick projects to more complex initiatives.
Microsoft Project helps you keep track of everything you need to run successful projects, even when working remotely. Collaborate and work with remote teams anywhere, streamline processes, optimize tasks and resources, engage across different functional teams, keep track of all associated costs, and customize visual reports for actionable insights. Familiar Office tools and pre-built templates allow you to kick off projects quickly to get more done while saving your business time and money. Lär dig mer om Microsoft Project

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Resurshantering
  • Portföljhantering
  • Projektplanering
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
Airtable is the database that anyone can use with a beautiful spreadsheet interface.
Airtable is the relational database for the rest of us. With a spreadsheet-like interface that anyone can use, realtime collaboration, and rich features like file attachments and reporting, Airtable is the friendliest modern database. Lär dig mer om Airtable

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Resurshantering
  • Portföljhantering
  • Projektplanering
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
Plattformen för arbetsledning för större företag, som ger PPM-synlighet för prioritering, riskreducering och framgångsrik leverans.
Workfront är den första moderna arbetsledningsplattformen som kan organisera och driva projektportföljshantering (project portfolio management, PPM) på ett och samma ställe. Med Workfront skapar team förfrågningsköer, planerar resursåtaganden, utvärderar portföljstrategi och levererar sitt bästa arbete i tid, samtidigt som det minskar onödiga möten. Eftersom medarbetarna planerar och utför allt sitt arbete i Workfront får chefer realtidsinsikter i anpassningsbara rapporter för att övervaka portföljer eller hålla koll på viktiga åtgärder. Lär dig mer om Adobe Workfront

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Resurshantering
  • Portföljhantering
  • Projektplanering
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
NetSuite är världens främsta molnbaserade ERP-programvara som ger dig den insyn och kontroll du behöver för att fatta smarta beslut och få en trygg tillväxt.
NetSuite är en molnbaserad helhetslösning för företagsledning som hjälper mer än 31 000 organisationer att arbeta mer effektivt genom att automatisera kärnprocesser och tillhandahålla insyn i operativ prestanda och ekonomiska resultat i realtid. Med en enda, integrerad programsvit för att hantera redovisning, orderbehandling, lagerhantering, produktion, försörjningskedjan och lagerverksamheten ger NetSuite företag tydlig insyn i sin information och kontroll över sin verksamhet. Lär dig mer om NetSuite

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Resurshantering
  • Portföljhantering
  • Projektplanering
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
En förstklassig samarbetsbaserad online-plattform för whiteboardtavlor som gör att teamen får jobbet gjort.
Miro är en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för team i alla storlekar. Över 30 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på plattformen. Samarbeta, kom på idéer och centraliser a kommunikationen för allt ditt tvärfunktionella teamarbete. Prova djupgående integrationer med Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch med mera för att göra ditt teamsamarbete mer produktivt. Utforska över 250 mallar och interaktiva ramverk för att börja samarbeta snabbt med ditt team Lär dig mer om Miro

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Resurshantering
  • Portföljhantering
  • Projektplanering
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
Teamwork skapar arbetshanteringsapplikationer för team i alla storlekar och branscher, så att du kan vara mer effektiv, organiserad och nöjd.
Projekthanteringsprogramvara som hjälper interna team och byråer att förbättra samarbete, synlighet, ansvar och i slutändan resultat. Teamwork har alla funktioner du behöver för att samarbeta effektivt, förenkla kommunikation och centralisera projektinformation för att göra projekthanteringen snabbare och mer effektiv. Använd Teamwork för att hantera allt från att leverera kundprojekt, till att genomföra marknadsföringskampanjer, till sprintplanering och omdesign av webbplatser. Lär dig mer om Teamwork

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Resurshantering
  • Portföljhantering
  • Projektplanering
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
LiquidPlanners transformativa projektledning använder förebyggande schemaläggning för att dynamiskt anpassa sig till förändringar och hantera osäkerhet.
LiquidPlanner är en unik lösning för projektportföljledning som använder förebyggande schemaläggning för att dynamiskt anpassa sig till förändringar och hantera projektosäkerhet. Upplev automatisk resursutjämning och prioritetsbaserad planering i hela din projektportfölj. Hjälp ditt team att prioritera uppgifter, förutsäga resultat och prestera med självsäkerhet. Smartare planering är ett klick bort med denna förstklassiga programvara för komplexa projekt enligt PC Magazine. Lär dig mer om LiquidPlanner

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Resurshantering
  • Portföljhantering
  • Projektplanering
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
Kantata shows active projects and what's on your roadmap with a global view of your entire program or project portfolio.
Kantata makes it easy for services organizations that manage 50 to 5000+ employees to see what projects are in flight and what's on your roadmap with a global view of your entire program or portfolio. Managers get real-time insight into project health and can address issues as they arise. By combining collaboration, project management, resource management, and financial tools, Kantata empowers businesses to better understand their productivity and improve profitability. Lär dig mer om Kantata

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Resurshantering
  • Portföljhantering
  • Projektplanering
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
Targetprocess är ett företagsinriktat agilt PPM-verktyg. Återspeglar helt och hållet den agila metoden och stödjer agiliteten i företaget med hjälp av SAFe
Targetprocess är ett företagsinriktat agilt verktyg för projektportföljshantering (project portfolio management, PPM) som passar bäst för medelstora till stora företag. Återspeglar den agila metoden och stödjer agiliteten i företaget med hjälp av SAFe eller andra ramverk. Möjliggör flexibel och robust portföljhantering. Erbjuder flexibilitet och visualiseringsfunktionalitet som leder till unik transparens mellan projekt och program, smartare beslut och förbättrat samarbete mellan olika avdelningar. Erkänd i Gartners Magic Quadrant för agila företagsplaneringsverktyg. Lär dig mer om Targetprocess

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Resurshantering
  • Portföljhantering
  • Projektplanering
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
Webbaserad resursplaneringsapp med ledighetsadministration, personliga instrumentbräden, krockhantering, teamsynlighet och samarbete.
Det snabba och enkla sättet för webbaserad schemaläggning av personer och andra resurser. Få teamsynlighet i en smart kalender. Dra och släpp bokningar på några sekunder. Administrera semester och andra typer av ledighet. Ett tillgänglighetsfält hjälper till med resursplanering. Krockhantering hjälper dig att behålla kontrollen. Instrumentbräden, e-postaviseringar och kalendersynkronisering innebär att alla hålls uppdaterade. Med kraftfulla rapporter kan du övervaka utnyttjandegraden. Ingen installering av programvara krävs. Från endast 2,50 USD per person och månad. Bli medlem för en 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Resource Guru

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Resurshantering
  • Portföljhantering
  • Projektplanering
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
Sverige Lokal produkt
Favro ger affärsrörlighet genom att ge teamen möjligheten att arbeta självständigt, samtidigt som de också anpassar sin planering mot företagets mål.
Favro förvandlar alla organisationer till en smidig verksamhet genom att ge alla typer av team möjligheten att arbeta självständigt, samtidigt som det hjälper ledare att anpassa allt arbete mot företagets huvudmål. Med Favro-team inom marknadsföring, produktutveckling, drift och deras ledare och verkställande ledning får du en enda plats för planering, dokumentation och samarbete. Favro stöder flera vyer för planering med Kanban-flöden, kalkylbladsstil och arbete som är schemalagt på en tidslinje. Lär dig mer om Favro

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Resurshantering
  • Portföljhantering
  • Projektplanering
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
#1 Project Accounting Software. See all your time, expense, and project-based accounting data—financial and non-financial—in one place.
With Sage Intacct, all of your project financial management needs are automated: project management and expense tracking, costing and resource management, time-tracking, project billing, and revenue recognition. Generate deep insights from financial reporting that keep individual projects on track and your overall business growing profitably. Project accounting financial management software that’s on-track, on-time, and on-target. Lär dig mer om Sage Intacct

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Resurshantering
  • Portföljhantering
  • Projektplanering
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
Project portfolio management software that supports the unique needs of hybrid teams with integrated portfolio dashboards & reporting.
ProjectManager is an award-winning project portfolio management software solution that is ideally suited to the unique needs of hybrid teams. Cloud-based portfolio management, capacity planning, integrated portfolio dashboards and custom reporting enable world-class collaboration across the entire project portfolio. ProjectManager is simple for anyone to use, yet powerful enough that companies in over 100 countries rely on it to make data-driven decisions for their portfolios. Lär dig mer om ProjectManager.com

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Resurshantering
  • Portföljhantering
  • Projektplanering
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
Online-programvara för Gantt-diagram för projektledning. Intuitivt gränssnitt, snygg UX/UI-design, kraftfulla funktioner till överkomliga priser.
GanttPRO är en online-programvara för Gantt-diagram som används av över 500 000 användare över hela världen. Projekt-/produkt- och portföljchefer, teamledare, VD:ar och andra chefer från olika områden litar på att den håller deras planering enkel, teammedlemmar engagerade och kunder/partners inom räckhåll. Den korta inlärningskurvan och den fina UX/UI-designen gör att teamen kan börja arbeta omedelbart. Uppgift, resurs, kostnad, deadlinehantering, teamsamarbete, arbetsbelastning, mallar, export och mer – få dem som KOSTNADSFRI utvärderingsversion. Lär dig mer om GanttPRO

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Resurshantering
  • Portföljhantering
  • Projektplanering
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
Celoxis är en allt-i-ett-programvara i företagsklass för att hantera dina projekt, portföljer, resurser, problem, risker, tider och arbetsflöden.
Celoxis är en allt-i-ett-programvara i företagsklass för projektportföljhantering. Du får: - Flexibel projektintagshantering med anpassade KPI:er - Projektplaner som automatiskt anpassar sig till resursavbrott, uppgiftsfördröjningar och förändrade prioriteringar - Optimal resursallokering baserad på tillgänglighet, efterfrågan och kunskaper - Synlighet i realtid för kostnader, fordringar och lönsamhet - Branschens bästa rapporter och instrumentpaneler - Mängder av anpassningar och integrationer - Anpassade arbetsflöden - SaaS och lokala alternativ Lär dig mer om Celoxis

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Resurshantering
  • Portföljhantering
  • Projektplanering
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
ProWorkflow är en mycket uppskattad programvara för projekt-, uppgifts- och arbetsflödeshantering.
ProWorkflow är ett industriledande omfattande projektledningsverktyg för team från fem medlemmar till 5 000. Med 17 års erfarenhet och betrodd för över 3 miljoner projekt förstår ProWorkflow-teamet allt från små detaljer till stordata. Spåra Gantt-diagramuppgifter, Kanban-styrelse, tid, dokument, meddelanden, offerter och fakturor. Med en kraftfull API och anpassningsbara funktioner kan du enkelt skräddarsy ProWorkflow. Kundtjänst i världsklass och gratis onboarding gör det enkelt att välja ProWorkflow. Lär dig mer om ProWorkflow

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Resurshantering
  • Portföljhantering
  • Projektplanering
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
Quickbase is a no-code software that helps organizations see, connect, and control projects that shape our world.
Quickbase is a no-code software that helps organizations see, connect, and control complex projects that reshape our world. Flexibly adapt our software as projects and conditions change. Eliminate boundaries between organizations, data sources, and systems Securely equip each team member with the data they need to succeed. Get started today. Lär dig mer om Quickbase

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Resurshantering
  • Portföljhantering
  • Projektplanering
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
Enabling marketing teams & ad agencies to effectively manage their creative approval workflow from project brief to approval & archive.
Admation is a cloud based project portfolio management tool for brands and ad agencies. Streamline your approval workflow with an online project management tool that enables you to track all of your creative and project approvals from one central hub. Key features include briefing templates, online proofing tools, batched feedback, tiered approvals, reminder notifications, resource management, project time tracking, reporting tools and digital asset management. Lär dig mer om Admation

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Resurshantering
  • Portföljhantering
  • Projektplanering
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
The #1 platform for digital project delivery and controls that connects teams to build the world. Trusted by 5+ million users globally
Owners and delivery teams trust Oracle Aconex for visibility, control, reduced risk, and connected teams. Drive efficiency in design and construction coordination, project controls and cost management , document management, and field management. Get fast time to value with construction management software that is easy to use and deploys in days. Lär dig mer om Oracle Aconex

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Resurshantering
  • Portföljhantering
  • Projektplanering
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
Industry-leading project accounting, labor management, manufacturing and business intelligence solutions
Deltek Costpoint offers government contractors unparalleled project management, accounting, labor, reporting and compliance features so you get the exact capability you need to increase efficiency and improve profitability. It was built specifically for government contractors and has been adopted by thousands of government contractors and earned the trust of federal agencies and their auditors. Lär dig mer om Deltek Costpoint

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Resurshantering
  • Portföljhantering
  • Projektplanering
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
Effortless project planning and collaboration. Visual project plans, team communication, team resourcing and more in one intuitive tool
TeamGantt is effortless project collaboration and planning. Everything you need to plan and execute your work in one place. Intuitive, beautiful gantt charts combined with task level communication , file sharing, team resourcing and more wrapped up in a beautiful interface. Trying is believing, sign up for our 14 day free trial today! Lär dig mer om TeamGantt

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Resurshantering
  • Portföljhantering
  • Projektplanering
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
Powerful yet easy to use and adopt. Workzone is the ideal PPM software for PMOs and busy teams looking for quick adoption.
Workzone is the ideal project portfolio management software for PMOs, marketing, and operations teams. Get a birds-eye view of projects status workloads and budgets across the enterprise. It's powerful yet easy to use and adopt. Brands such as Wells Fargo and Verizon trust Workzone to run their projects and keep their teams in sync. Workzone was perfected through 20 years of real world use, with the power and usability you need to manage busy workloads. Lär dig mer om Workzone

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Resurshantering
  • Portföljhantering
  • Projektplanering
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda
WorkOtter is "Your #1 Rated PPM for Usability in 2022" - Garnter. Gantt, Kanban, Resource Mgt, JIRA Sync, MSP Sync, & Magic Dashboards
WorkOtter is "the #1 Rated Project & Resource Management Solution for Usability: ~ Gartner May 2022. Best for PMOs of 10 or more in Engineering/IT/Innovation ready to move from spreadsheets to easy SaaS project, resource, and portfolios maangement. Differentiator: Unlike Monday, Smartsheet, and Planview you can plan resources at the project level (vs Task). Top Features: Magic Dashboards, Portfolios (with What-If), Intake, Projects (Gantt/Kanban), Time, Capacity Planning, and Financials. Lär dig mer om WorkOtter

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Resurshantering
  • Portföljhantering
  • Projektplanering
  • Spåra milstolpar
  • Samarbetsverktyg
  • Instrumentbräda