Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

System för projektportföljhantering

System för projektportföljhantering gör det enklare för projektledare och organisationer att analysera och hantera flera projekt samtidigt. Med system för projektportföljhantering kan du fördela resurser mellan olika projekt och samarbeta mellan projektteam. Det är utformat för att hjälpa administratörer att gemensamt övervaka projektmål och visa rapporter för flera projekt på ett ställe. Andra kategorier som är relaterade till system för projektportföljhantering är CRM-service, projektledningsverktyg, resurshanteringsprogram och programvara för uppgiftshantering.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin System för projektportföljhantering

Sverige Visa lokala produkter

72 resultat

Problemspåraren är utformad för rörliga team. Ett agilt projektledningsverktyg som kan anpassas till dina affärsprocesser. Lär dig mer om YouTrack
Utvecklad av JetBrains. YouTrack är ett verktyg för att hantera dina projekt, konfigurera agile-tavlor, använda rapporter och Gantt-diagram, instrumentbrädor och tidsuppföljning. Spåra uppgifter och problem, stöd kundernas önskemål, planera sprintar och leveranser, skapa arbetsflöden och behöv aldrig igen tvinga din process att passa ett visst verktygs begränsningar. YouTrack talar ditt språk, stöder Markdown och emoji-reaktioner. YouTrack är tillräckligt flexibelt för att följa just din process. Moln eller fristående. Gratis för 10 användare. Lär dig mer om YouTrack

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Samarbetsverktyg
  • Flera projekt
  • Budget / Prognoser
  • Tid och kostnadsspårning
  • Instrumentbräda
  • Rapportering och analys
  • Prioritering
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
Jira är betrodd av miljoner och ett av de ledande projektledningsverktygen som gör det möjligt för team att spåra, hantera och rapportera med tillförsikt. Prova gratis! Lär dig mer om Jira
Jira är ett verktyg för projektledning för team som planerar och bygger fantastiska produkter. Tusentals team väljer Jira för att fånga upp och organisera problem, tilldela arbete och följa teamaktiviteter. Med det nya mobila gränssnittet hjälper Jira ditt team att få jobbet gjort såväl vid skrivbordet som på språng. Lär dig mer om Jira

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Samarbetsverktyg
  • Flera projekt
  • Budget / Prognoser
  • Tid och kostnadsspårning
  • Instrumentbräda
  • Rapportering och analys
  • Prioritering
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
Sverige Lokal produkt
Spara alla dina projekt på ett säkert ställe. Alla data, dokument, aktiviteter och personer kommer att organiseras på ett säkert sätt online. Lär dig mer om VisionProject
Spara alla dina projekt på ett säkert ställe. Alla data, dokument, aktiviteter och personer kommer att organiseras på ett säkert sätt online och kan nås av teammedlemmar var som helst, när som helst. VisionProject ser till att alla vet var allting finns och att ingenting går förlorat. Lär dig mer om VisionProject

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Samarbetsverktyg
  • Flera projekt
  • Budget / Prognoser
  • Tid och kostnadsspårning
  • Instrumentbräda
  • Rapportering och analys
  • Prioritering
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
Redo att öka lönsamheten? TimeLog knyter ihop ditt konsultföretags tid- och kostnadsredovisning med din lönehantering, fakturering, projektstyrning och KPI-rapportering. Lär dig mer om TimeLog
Enkel tillgång till alla viktiga nyckeltal hjälper dig öka lönsamheten i företaget. Har du exempelvis koll på ert realiserade timpris? TimeLog knyter ihop ditt konsultföretags tid- och kostnadsredovisning med din lönehantering, fakturering, projektstyrning och KPI-rapportering. På så sätt minskas tiden du behöver lägga på administration drastiskt – samtidigt som du får den data du behöver för att kunna fatta vinstdrivande beslut. Med TimeLog kan du: * Registrera tid på det sätt som passar dig * Ta kontroll över projektekonomin * Automatisera fakturering och lönehantering * Få stöd för de prismodeller konsulter använder Lär dig mer om TimeLog

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Samarbetsverktyg
  • Flera projekt
  • Budget / Prognoser
  • Tid och kostnadsspårning
  • Instrumentbräda
  • Rapportering och analys
  • Prioritering
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
GoodDay är en arbetsledningsplattform för projekt, uppgift, produkt, tid och teamledning samt produktivt, transparent samarbete. Lär dig mer om GoodDay
GoodDay är en plattform för arbete, projekt, produkt, uppgift, tid och teamhantering som ger organisationer de bästa verktygen för planering på hög nivå, i linje med deras dagliga arbete, och för kontinuerlig förbättring av alla processer baserat på transparens, ansvarsskyldighet, smidighet och erkännande. Lär dig mer om GoodDay

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Samarbetsverktyg
  • Flera projekt
  • Budget / Prognoser
  • Tid och kostnadsspårning
  • Instrumentbräda
  • Rapportering och analys
  • Prioritering
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
Ett visuellt samarbetsverktyg som på ett roligt, flexibelt och givande sätt ger teamet ett gemensamt perspektiv på projektet.
Från försäljning och marknadsföring till HR och den operativa verksamheten kan team utforma och anpassa Trello så att det passar deras unika behov och arbetssätt. Med över 100 integreringar med andra viktiga verktyg, såsom Google Drive, Slack, Jira med flera, är Trello en levande projekthubb för samarbete mellan olika team, oavsett var arbetet ska ske. Trello gör teamarbetet till en fröjd genom att underlätta transparent och enkel delning av innehåll mellan tavlor och team. Lär dig mer om Trello

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Samarbetsverktyg
  • Flera projekt
  • Budget / Prognoser
  • Tid och kostnadsspårning
  • Instrumentbräda
  • Rapportering och analys
  • Prioritering
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
Asana för projektportfoliohantering. Spåra allt arbete på ett ställe och ha alltid koll på vad som är viktigast.
Asana är ett verktyg för projektportföljshantering som hjälper team att samordna sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du samla allt ditt arbete och sammanföra team på en och samma plats. Organisera arbetet på ditt sätt, från listor till tavlor, kalendrar och Gantt-diagram. Gör som mer än 135 000 betalande organisationer och miljontals team i 190 länder som använder Asana för att få mer gjort. Kom igång på några minuter och prova Asana. Lär dig mer om Asana

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Samarbetsverktyg
  • Flera projekt
  • Budget / Prognoser
  • Tid och kostnadsspårning
  • Instrumentbräda
  • Rapportering och analys
  • Prioritering
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
monday.com, en programvara för projektledning, är en bra lösning för projektportföljhantering för att uppnå dina strategiska mål.
monday.com, en kraftfull programvara för projektledning, är en bra lösning för projektportföljhantering med möjlighet att centralisera dina projektportföljer för att uppnå strategiska mål. Se helhetsbilden med instrumentbrädor och få en översikt över dina projektbudgetar, tidslinjer och resurser på ett och samma ställe. Visualisera med lätthet hur arbetet går med flera datavyer för att avgöra den optimala projektprioriteringen och sekvenseringen för att maximera ROI och säkerställa framgång för ditt företag. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Samarbetsverktyg
  • Flera projekt
  • Budget / Prognoser
  • Tid och kostnadsspårning
  • Instrumentbräda
  • Rapportering och analys
  • Prioritering
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
ClickUp är ett verktyg som är mycket användbart för alla team som vill sköta projektportföljsplaneringen på ett ställe.
Använd dokument, påminnelser, mål, kalendrar, chatt, schemaläggning, tilldelade kommentarer, anpassade vyer och mer med ClickUps allt i ett-verktyg för projektportföljhantering. ClickUp är ett högt rankat verktyg för projektportföljhantering som används av över 100 000 team i företag, från startups till jättar som Airbnb, Google och Uber. ClickUp är byggd för team i alla storlekar och branscher och är användbart för alla som vill ha projektportföljhantering på ett ställe Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Samarbetsverktyg
  • Flera projekt
  • Budget / Prognoser
  • Tid och kostnadsspårning
  • Instrumentbräda
  • Rapportering och analys
  • Prioritering
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Oavsett om det handlar om att organisera enkla uppgifter eller komplex portföljförvaltning, förlitar sig projektkontorschefer på Smartsheet för att samordna rätt personer, resurser och scheman för att få arbetet gjort. Få insyn i prestanda i realtid, automatisera konfiguration av nya projekt, genomdriva konsekvent projektstyrning och öka produktiviteten med Smartsheets prisbelönta programvara för PPM och samarbetsinriktad arbetsledning. Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Samarbetsverktyg
  • Flera projekt
  • Budget / Prognoser
  • Tid och kostnadsspårning
  • Instrumentbräda
  • Rapportering och analys
  • Prioritering
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
Wrike är en projekthanteringsprogramvara med lättanvänd rapportering. Spåra utveckling, tid, budget, portföljhälsa, ROI med mera.
Wrike är en prisbelönt programvara för projektportföljhantering som fler än 20 000 företag över hela världen förlitar sig på. Strömlinjeforma din projektportföljhantering och se vilka projekt som är värda att investera i. Planera, verkställ och rapportera dina projekt med hjälp av mallar, Kanban-tavlor, Gantt-diagram, tidsuppföljning, anpassade förfrågningsformulär, rapporter, automatiserade godkännanden och avancerad AI. Spåra din portföljs hälsa, öka din ROI i realtid och håll dina intressenter informerade med Wrikes delbara instrumentbräden. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Samarbetsverktyg
  • Flera projekt
  • Budget / Prognoser
  • Tid och kostnadsspårning
  • Instrumentbräda
  • Rapportering och analys
  • Prioritering
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
Resurshantering för byråer, studior och företag. Betrodd av tusentals team runt världen för att planera projektresurser och hantera kapacitet.
Float är en programvara för resurshantering som hjälper team att planera projekt, schemalägga resurser och övervaka sin kapacitet. Snabb schemaläggning och lättanvända redigeringsverktyg gör resursplanering intuitiv och enkel. Få en översikt över dina teams tillgänglighet, ställ in anpassade arbetstider, schemalägg allmänna helgdagar och ledighet, sortera efter personer och projekttaggar. Integrera med Jira, Teamwork, Google/Outlook Calendar, Slack och Zapier. Schemalägg när du är borta från kontoret med mobilappen. 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Float

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Samarbetsverktyg
  • Flera projekt
  • Budget / Prognoser
  • Tid och kostnadsspårning
  • Instrumentbräda
  • Rapportering och analys
  • Prioritering
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
En förstklassig samarbetsbaserad whiteboardplattform online där teamen får jobbet gjort.
Miro är en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för team i alla storlekar. Över 30 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på plattformen. Samarbeta, kom på idéer och centralisera kommunikationen för allt ditt tvärfunktionella teamarbete. Prova djupgående integrationer med Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch med mera för att göra ditt teamsamarbete mer produktivt. Utforska över 250 mallar och interaktiva ramverk för att börja samarbeta snabbt med ditt team Lär dig mer om Miro

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Samarbetsverktyg
  • Flera projekt
  • Budget / Prognoser
  • Tid och kostnadsspårning
  • Instrumentbräda
  • Rapportering och analys
  • Prioritering
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
NetSuite erbjuder, som världsledande molnbaserad ERP, den insyn och kontroll som krävs för att fatta smarta beslut, snabbt och tryggt.
NetSuite är en heltäckande molnbaserad programvara för hantering av företag som hjälper över 37 000 organisationer att driva sin verksamhet mer effektivt. NetSuite automatiserar centrala processer och ger realtidsinsyn i verksamheten och det ekonomiska resultatet. Med en enda, integrerad programsvit för hantering av redovisning, orderbehandling, lagerstyrning, produktion, logistik med mera, ger NetSuite företag en tydlig insyn i sina data och fullständig kontroll över verksamheten. Lär dig mer om NetSuite

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Samarbetsverktyg
  • Flera projekt
  • Budget / Prognoser
  • Tid och kostnadsspårning
  • Instrumentbräda
  • Rapportering och analys
  • Prioritering
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
Plattformen för arbetsledning för större företag, som ger PPM-synlighet för prioritering, riskreducering och framgångsrik leverans.
Workfront är den första moderna arbetsledningsplattformen som kan organisera och driva projektportföljshantering (project portfolio management, PPM) på ett och samma ställe. Med Workfront skapar team förfrågningsköer, planerar resursåtaganden, utvärderar portföljstrategi och levererar sitt bästa arbete i tid, samtidigt som det minskar onödiga möten. Eftersom medarbetarna planerar och utför allt sitt arbete i Workfront får chefer realtidsinsikter i anpassningsbara rapporter för att övervaka portföljer eller hålla koll på viktiga åtgärder. Lär dig mer om Adobe Workfront

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Samarbetsverktyg
  • Flera projekt
  • Budget / Prognoser
  • Tid och kostnadsspårning
  • Instrumentbräda
  • Rapportering och analys
  • Prioritering
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
Teamwork skapar arbetshanteringsapplikationer för team i alla storlekar och branscher, så att du kan vara mer effektiv, organiserad och nöjd.
Projekthanteringsprogramvara som hjälper interna team och byråer att förbättra samarbete, synlighet, ansvar och i slutändan resultat. Teamwork har alla funktioner du behöver för att samarbeta effektivt, förenkla kommunikation och centralisera projektinformation för att göra projekthanteringen snabbare och mer effektiv. Använd Teamwork för att hantera allt från att leverera kundprojekt, till att genomföra marknadsföringskampanjer, till sprintplanering och omdesign av webbplatser. Lär dig mer om Teamwork.com

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Samarbetsverktyg
  • Flera projekt
  • Budget / Prognoser
  • Tid och kostnadsspårning
  • Instrumentbräda
  • Rapportering och analys
  • Prioritering
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
LiquidPlanners transformativa projektledning använder förebyggande schemaläggning för att dynamiskt anpassa sig till förändringar och hantera osäkerhet.
LiquidPlanner är en unik lösning för projektportföljledning som använder förebyggande schemaläggning för att dynamiskt anpassa sig till förändringar och hantera projektosäkerhet. Upplev automatisk resursutjämning och prioritetsbaserad planering i hela din projektportfölj. Hjälp ditt team att prioritera uppgifter, förutsäga resultat och prestera med självsäkerhet. Smartare planering är ett klick bort med denna förstklassiga programvara för komplexa projekt enligt PC Magazine. Lär dig mer om LiquidPlanner

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Samarbetsverktyg
  • Flera projekt
  • Budget / Prognoser
  • Tid och kostnadsspårning
  • Instrumentbräda
  • Rapportering och analys
  • Prioritering
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
Targetprocess är ett företagsinriktat agilt PPM-verktyg. Återspeglar helt och hållet den agila metoden och stödjer agiliteten i företaget med hjälp av SAFe
Targetprocess är ett företagsinriktat agilt verktyg för projektportföljshantering (project portfolio management, PPM) som passar bäst för medelstora till stora företag. Återspeglar den agila metoden och stödjer agiliteten i företaget med hjälp av SAFe eller andra ramverk. Möjliggör flexibel och robust portföljhantering. Erbjuder flexibilitet och visualiseringsfunktionalitet som leder till unik transparens mellan projekt och program, smartare beslut och förbättrat samarbete mellan olika avdelningar. Erkänd i Gartners Magic Quadrant för agila företagsplaneringsverktyg. Lär dig mer om Targetprocess

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Samarbetsverktyg
  • Flera projekt
  • Budget / Prognoser
  • Tid och kostnadsspårning
  • Instrumentbräda
  • Rapportering och analys
  • Prioritering
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
Webbaserad resursplaneringsapp med ledighetsadministration, personliga instrumentbräden, krockhantering, teamsynlighet och samarbete.
Det snabba och enkla sättet för webbaserad schemaläggning av personer och andra resurser. Få teamsynlighet i en smart kalender. Dra och släpp bokningar på några sekunder. Administrera semester och andra typer av ledighet. Ett tillgänglighetsfält hjälper till med resursplanering. Krockhantering hjälper dig att behålla kontrollen. Instrumentbräden, e-postaviseringar och kalendersynkronisering innebär att alla hålls uppdaterade. Med kraftfulla rapporter kan du övervaka utnyttjandegraden. Ingen installering av programvara krävs. Från endast 2,50 USD per person och månad. Bli medlem för en 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Resource Guru

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Samarbetsverktyg
  • Flera projekt
  • Budget / Prognoser
  • Tid och kostnadsspårning
  • Instrumentbräda
  • Rapportering och analys
  • Prioritering
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
Online-programvara för Gantt-diagram för projektledning. Intuitivt gränssnitt, snygg UX/UI-design, kraftfulla funktioner till överkomliga priser.
GanttPRO är en online-programvara för Gantt-diagram som används av över 500 000 användare över hela världen. Projekt-/produkt- och portföljchefer, teamledare, VD:ar och andra chefer från olika områden litar på att den håller deras planering enkel, teammedlemmar engagerade och kunder/partners inom räckhåll. Den korta inlärningskurvan och den fina UX/UI-designen gör att teamen kan börja arbeta omedelbart. Uppgift, resurs, kostnad, deadlinehantering, teamsamarbete, arbetsbelastning, mallar, export och mer – få dem som KOSTNADSFRI utvärderingsversion. Lär dig mer om GanttPRO

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Samarbetsverktyg
  • Flera projekt
  • Budget / Prognoser
  • Tid och kostnadsspårning
  • Instrumentbräda
  • Rapportering och analys
  • Prioritering
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
Samarbeta i projekt, följ upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder. Tillgänglig i molnet och från alla enheter.
Få tillgång till allt du behöver för att driva din verksamhet i ett snyggt litet paket. Avaza är en allt i ett-lösning för projektledning, resursplanering, tidsuppföljning, hantering av utgifter, offerter och fakturor. Team av alla storlekar, från frilansare till storföretag, kommer att älska den tack vare den enkla och intuitiva designen med kraftfulla funktioner. Du kan arbeta med projekt, följa upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder på ett och samma ställe. Tillgänglig i molnet och från alla enheter. Lär dig mer om Avaza

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Samarbetsverktyg
  • Flera projekt
  • Budget / Prognoser
  • Tid och kostnadsspårning
  • Instrumentbräda
  • Rapportering och analys
  • Prioritering
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
Nifty erbjuder ett fågelperspektiv över dina projekt och teamprioriteringar. En arbetsyta med produktkartor, uppgifter, chatt, dokument, filer med mera.
Niftys projektportföljhantering ger dig en översikt över ditt teams tidsfrister och prioriteringar. Spåra projektplaner, samarbeta kring uppgifter, kommunicera med team och kunder, skapa samarbetsdokument i denna centraliserade arbetsyta. Nifty hjälper dig att automatisera övervakningen av organisationens framsteg i dina projekt baserat på hur uppgiften slutförs av ditt team. Lär dig mer om Nifty

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Samarbetsverktyg
  • Flera projekt
  • Budget / Prognoser
  • Tid och kostnadsspårning
  • Instrumentbräda
  • Rapportering och analys
  • Prioritering
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
Sverige Lokal produkt
Favro ger affärsrörlighet genom att ge teamen möjligheten att arbeta självständigt, samtidigt som de också anpassar sin planering mot företagets mål.
Favro förvandlar alla organisationer till en smidig verksamhet genom att ge alla typer av team möjligheten att arbeta självständigt, samtidigt som det hjälper ledare att anpassa allt arbete mot företagets huvudmål. Med Favro-team inom marknadsföring, produktutveckling, drift och deras ledare och verkställande ledning får du en enda plats för planering, dokumentation och samarbete. Favro stöder flera vyer för planering med Kanban-flöden, kalkylbladsstil och arbete som är schemalagt på en tidslinje. Lär dig mer om Favro

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Samarbetsverktyg
  • Flera projekt
  • Budget / Prognoser
  • Tid och kostnadsspårning
  • Instrumentbräda
  • Rapportering och analys
  • Prioritering
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
En 360-gradersvy över din verksamhet inom professionella tjänster. Planera, hantera och prognostisera projekt, resurser och ekonomi i en och samma plattform.
Birdview PSA är en komplett plattform som hjälper professionella tjänsteföretag att planera, hantera och prognostisera projekt, resurser och ekonomi på ett och samma ställe. Med fokus på att ge kunderna ett fågelperspektiv på sin verksamhet hjälper Birdview PSA organisationer att hantera och verkställa flera projekt samtidigt. Med BI-drivna instrumentpaneler och rapporter kan teamet fatta kunskapsbaserade beslut och optimera processer för ökad produktivitet, lönsamhet och effektivitet. Lär dig mer om Birdview

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Samarbetsverktyg
  • Flera projekt
  • Budget / Prognoser
  • Tid och kostnadsspårning
  • Instrumentbräda
  • Rapportering och analys
  • Prioritering
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
Celoxis är ett verktyg för projektportföljhantering som används för att planera och hantera komplexa och heterogena projektportföljer.
Celoxis är ett verktyg för projektportföljhantering som gör det enkelt för projektledare och organisationer att utforma strategier och prioritera och optimera resurser mellan olika projekt och portföljer. Med funktioner som främjar en effektiv kommunikation och samarbete skapar Celoxis förutsättningar för detaljerad uppföljning och utvärdering samt ger en god insyn i utvecklingen av projektportföljen. På så sätt säkerställer du att den är i synk med organisationens mål. Dra nytta av strategiskt beslutsfattande, riskhantering och scenarioanalys. Lär dig mer om Celoxis

Funktioner

  • Spåra milstolpar
  • Spårning av framsteg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Samarbetsverktyg
  • Flera projekt
  • Budget / Prognoser
  • Tid och kostnadsspårning
  • Instrumentbräda
  • Rapportering och analys
  • Prioritering
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering