202 resultat
Varför Capterra är gratis
monday.com, programvara för resurshantering, hjälper team att planera tillsammans och genomföra projekt som levererar resultat i tid. Lär dig mer om monday.com
monday.com, en kraftfull programvara för resurshantering, hjälper team att planera och genomföra projekt som levererar resultat i tid, oavsett om de befinner sig på kontoret, hemma eller är i farten. Dess användarvänlighet och flexibilitet innebär snabb onboarding för ditt team och möjligheten att anpassa arbetsflöden på ditt sätt. Med kraftfulla produktivitetsfunktioner som tidsuppföljning, automatiserade meddelanden, länkade aktiviteter, tidslinjevyer och integrationer kan ditt team uppnå bättre och snabbare resultat för varje milstolpe i projektet. Lär dig mer om monday.com
monday.com, en kraftfull programvara för resurshantering, hjälper team att planera och genomföra projekt som levererar resultat i tid, oavsett om de befinner sig på kontoret, hemma eller är i farten....

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Sverige Lokal produkt
En modern programvara för resurshantering, planering och visuell schemaläggning med tidsrapporter och andra uttömmande rapporter för att planera dina resurser. Lär dig mer om Hub Planner
En modern programvara för resurshantering, planering och visuell schemaläggning med tidsrapporter och andra uttömmande rapporter för att planera dina resurser. Behåll kontrollen och få översikt över dina projekt och resurser på ett och samma ställe. Hub Planners Scheduler, Timesheets och Extension-funktioner skapar en kombination av verktyg som uppfyller allas planeringskrav, oavsett vilken bransch du är. Anpassa din egen Hub Planner och betala endast för det du använder. Utnyttja en 60 dagars gratis provperioden för att se själv. Lär dig mer om Hub Planner
En modern programvara för resurshantering, planering och visuell schemaläggning med tidsrapporter och andra uttömmande rapporter för att planera dina resurser. Behåll kontrollen och få översikt över...

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Resurshantering för byråer, studior och företag. Betrodd av tusentals team runt världen för att planera projektresurser och hantera kapacitet. Lär dig mer om Float
Float är en programvara för resurshantering som hjälper team att planera projekt, schemalägga resurser och övervaka sin kapacitet. Snabb schemaläggning och lättanvända redigeringsverktyg gör resursplanering intuitiv och enkel. Få en översikt över dina teams tillgänglighet, ställ in anpassade arbetstider, schemalägg allmänna helgdagar och ledighet, sortera efter personer och projekttaggar. Integrera med Jira, Teamwork, Google/Outlook Calendar, Slack och Zapier. Schemalägg när du är borta från kontoret med mobilappen. 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Float
Float är en programvara för resurshantering som hjälper team att planera projekt, schemalägga resurser och övervaka sin kapacitet. Snabb schemaläggning och lättanvända redigeringsverktyg gör...

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Asana är det enklaste sättet för att organisera och hantera allt ditt teams arbete. Se varför mer än 8 000 kunder på Capterra ger Asana i genomsnitt 4,5 stjärnor av 5 i betyg. Lär dig mer om Asana
Asana är ett resurshanteringsverktyg som hjälper team att hantera sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du koppla samman allt ditt arbete på ett ställe och sammanföra team, var som helst. Organisera arbetet på ditt sätt, från listor till tavlor, kalendrar och Gantt-diagram. Gör som mer än 75 000 betalande organisationer och miljontals team i 190 länder som använder Asana för att få mer gjort. Kom igång på några minuter och prova Asana. Lär dig mer om Asana
Asana är ett resurshanteringsverktyg som hjälper team att hantera sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du koppla samman allt ditt arbete på ett ställe och...

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Productive är ett resurshanteringsverktyg som kan hjälpa dig göra ditt företag lönsamt. Hitta flaskhalsar som kostar pengar och tar tid. Lär dig mer om Productive
Productive är ett allt i ett-resurshanteringsverktyg som kan hjälpa dig göra ditt företag lönsamt. Hitta flaskhalsar som kostar pengar och tar tid. Undvik krockande tider, utbrändhet och överbokning med resursplaneringsfunktioner och förslag från resursplanering som gör tidsuppföljning snabbare och enklare. Skapa affärsflöde, få försäljningen organiserad med en översikt över försäljningspipan. Spåra lönsamhet för fasta priser och timprojekt. Sköt all debitering och fakturering för återkommande arbeten eller engångsprojekt. Lär dig mer om Productive
Productive är ett allt i ett-resurshanteringsverktyg som kan hjälpa dig göra ditt företag lönsamt. Hitta flaskhalsar som kostar pengar och tar tid. Undvik krockande tider, utbrändhet och överbokning...

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Programvara för resursefterfrågan och kapacitetsplanering i företagsklass för PMO:er, IT-team och professionella tjänster med över 20 resurser. Lär dig mer om KeyedIn
Programvara för resursefterfrågan och kapacitetsplanering i företagsklass för PMO:er, IT-team och professionella tjänster med över 20 resurser. KeyedIn Projects kombinerar ett uppfriskande och enkelt gränssnitt med grundlig resurshantering, så att du enkelt kan övervinna resurskapacitetsutmaningar. Erbjuder dra och släpp-uppgifter, konfliktlösning samt djupgående användningsanalys. KeyedIn Projects erbjuder ett enkelt sätt att få rätt resurser att arbeta med rätt projekt vid rätt tidpunkt Lär dig mer om KeyedIn
Programvara för resursefterfrågan och kapacitetsplanering i företagsklass för PMO:er, IT-team och professionella tjänster med över 20 resurser. KeyedIn Projects kombinerar ett uppfriskande och enkelt...

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Webbaserad resursplaneringsapp med ledighetsadministration, personliga instrumentbräden, krockhantering, teamsynlighet och samarbete. Lär dig mer om Resource Guru
Det snabba och enkla sättet för webbaserad schemaläggning av personer och andra resurser. Få teamsynlighet i en smart kalender. Dra och släpp bokningar på några sekunder. Administrera semester och andra typer av ledighet. Ett tillgänglighetsfält hjälper till med resursplanering. Krockhantering hjälper dig att behålla kontrollen. Instrumentbräden, e-postaviseringar och kalendersynkronisering innebär att alla hålls uppdaterade. Med kraftfulla rapporter kan du övervaka utnyttjandegraden. Ingen installering av programvara krävs. Från endast 2,50 USD per person och månad. Bli medlem för en 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Resource Guru
Det snabba och enkla sättet för webbaserad schemaläggning av personer och andra resurser. Få teamsynlighet i en smart kalender. Dra och släpp bokningar på några sekunder. Administrera semester och...

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
eRS är en konfigurerbar resurshanteringsrapport med dra och släpp-schemaläggning, flexibla hanteringsrapporter och e-postmeddelanden. Lär dig mer om eResource Scheduler
eResource Scheduler har utformats för organisationer som schemalägger mänskliga resurser (anställda, entreprenörer osv.) och andra resurser (utrustning, mötesrum osv.) i projekt. Huvudfunktioner: Moln- och installerade versioner Samarbetsinriktad programvara för flera användare Konfigurerbar, fält, formulär, vyer Dra och släpp-schemaläggning Informativ instrumentbräda E-postmeddelanden Utnyttjande- och tillgänglighetsrapportering Flexibla åtkomsträttigheter för användare Snabb prestanda Säker och robust arkitektur Personlig support Lär dig mer om eResource Scheduler
eResource Scheduler har utformats för organisationer som schemalägger mänskliga resurser (anställda, entreprenörer osv.) och andra resurser (utrustning, mötesrum osv.) i projekt. Huvudfunktioner: Mo...

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Maximera lönsamheten med optimerad resursanvändning och snabbare resurstilldelning Lär dig mer om Polaris PSA
Förbättra projektresultat och intäkter genom att snabbt tilldela resurser till rätt projekt och säkerställa effektivt nyttjande. Kunder ser i genomsnitt en ökning på minst 10 % i resursnyttjande. Upptäck dolda möjligheter till resursnyttjande med centraliserad resurshantering för att förbättra dina projektvinster. Optimera resurstilldelningen med SmartMatch, den AI-drivna resursrekommendationsmotorn som föreslår den bästa resursen baserat på flera kriterier. Lär dig mer om Polaris PSA
Förbättra projektresultat och intäkter genom att snabbt tilldela resurser till rätt projekt och säkerställa effektivt nyttjande. Kunder ser i genomsnitt en ökning på minst 10 % i resursnyttjande....

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Meisterplan är en programvara för resurshantering och projektportföljshantering (project portfolio management, PPM) som matchar rätt personer till rätt projekt vid rätt tidpunkt. Lär dig mer om Meisterplan
Meisterplan är en programvara för resurshantering och rätt val för att skapa en projektportfölj som inte bara är uppnåelig utan även anpassningsbar när omständigheterna förändras. Förbättra transparensen och se de direkt vilka projekt som behöver ökad kapacitet. Med några klick kan du avgöra vilka resurser som finns tillgängliga och enkelt matcha de mest kvalificerade resurserna till rätt projekt. Med interaktiva och snabba scenariosimuleringar kan du snabbt reagera på förändringar och fatta välgrundade beslut. Lär dig mer om Meisterplan
Meisterplan är en programvara för resurshantering och rätt val för att skapa en projektportfölj som inte bara är uppnåelig utan även anpassningsbar när omständigheterna förändras. Förbättra transparen...

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis. Lär dig mer om Jira
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet, från planering till leverans. Med inbyggda färdplaner kan team ta fram sitt arbete för att hålla reda på helhetsbilden. Med Jiras kodlösa automatiseringsmotor kan teamen spara tid och öka effekten genom att automatisera alla uppgifter eller processer med några få klick. Och med en gratisutgåva kan team med upp till tio användare dra nytta av Jiras alla möjligheter utan kostnad, för alltid. Lär dig mer om Jira
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet,...

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
ClickUp vill vara arbetets framtid – en app som ersätter alla andra. ClickUp var en av de snabbast växande produktivitetsapparna 2020. Lär dig mer om ClickUp
ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål, kalendrar, schemaläggning och till och med en inkorg. ClickUp är helt anpassningsbar och fungerar för alla typer av team, så att alla team kan använda samma app för att planera, organisera och samarbeta. Lär dig mer om ClickUp
ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål,...

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
NetSuite hjälper företag runt om i världen att generera ytterligare intäkter och vinster genom att automatisera resurshanteringsprocessen. Lär dig mer om NetSuite
Du kommer inte behöva något annat affärssystem. NetSuite frigör ny tillväxt genom att hjälpa dig att maximera marginalerna och utnyttja nya intäktsflöden. Med automatiserade, intelligenta system kan du fatta bättre beslut och förbättra andelen projekt som är framgångsrika. Realtidsanalys om hela verksamheten hjälper dig att förbättra beslutsfattandet, så att du snabbt kan anpassa dig till förändrade intäktsmodeller. Lär dig mer om NetSuite
Du kommer inte behöva något annat affärssystem. NetSuite frigör ny tillväxt genom att hjälpa dig att maximera marginalerna och utnyttja nya intäktsflöden. Med automatiserade, intelligenta system kan...

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Bitrix24 är en bra, kostnadsfri plattform för projektplanering och resurshantering som används av över 4 miljoner företag runt om i världen. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en jättebra projektledningslösning som ger dig gratis moln, mobilt och lokalt (öppen källkod) och används av över 4 miljoner företag runt om i världen. Obegränsade uppgifter, projekt, Gantt-diagram, uppgiftsberoenden, tidsuppföljning, resursplanering, offerter, faktureringshantering – allt gratis. Stöd till engelska, tyska, portugisiska, spanska, kinesiska, ryska och många andra språk. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en jättebra projektledningslösning som ger dig gratis moln, mobilt och lokalt (öppen källkod) och används av över 4 miljoner företag runt om i världen. Obegränsade uppgifter, projekt,...

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Paymo är en komplett arbetsledningslösning för småföretag och fjärrteam som hjälper dem att få jobbet gjort. Lär dig mer om Paymo
Paymo är en modern och intuitiv arbetsledningslösning för småföretag och fjärrteam som kombinerar avancerad uppgiftshantering, planering, schemaläggning, tidsuppföljning, samarbete och fakturering. Det innebär att du kan hålla reda på hela projektets livslängd – från skapande till betalning – utan att behöva använda och betala för flera appar. Lär dig mer om Paymo
Paymo är en modern och intuitiv arbetsledningslösning för småföretag och fjärrteam som kombinerar avancerad uppgiftshantering, planering, schemaläggning, tidsuppföljning, samarbete och fakturering....

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Samarbeta i projekt, följ upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder. Tillgänglig i molnet och från alla enheter. Lär dig mer om Avaza
Avaza är en allt i ett-lösning för projektledning, resursplanering, tidsuppföljning, hantering av utgifter, offerter och fakturor. Team av alla storlekar, från frilansare till storföretag, kommer att älska den tack vare den enkla och intuitiva designen med kraftfulla funktioner. Du kan arbeta med projekt, följa upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder på ett och samma ställe. Tillgänglig i molnet och från alla enheter. Lär dig mer om Avaza
Avaza är en allt i ett-lösning för projektledning, resursplanering, tidsuppföljning, hantering av utgifter, offerter och fakturor. Team av alla storlekar, från frilansare till storföretag, kommer att...

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Webbaserad samarbetsprogramvara för flera användare som tillhandahåller interaktiva Gantt-diagram för att planera resurser, schemalägga uppgifter och hantera projekt. Lär dig mer om Ganttic
Ganttic är en programvara för resursplanering och projektportföljshantering som gör lika bra på att schemalägga människor, projekt, anläggningar och utrustning. Du kan skapa scheman genom att helt enkelt dra och släppa uppgifter. Det flexibla gränssnittet gör det enkelt att anpassa Ganttic efter dina behov. Programvaran är bra för schemaläggning och rapportering, spårning av milstolpar och kapacitetsutnyttjande. Du kan synkronisera Ganttic med Google Calendar och lämna anteckningar i appen för att samarbeta med ditt team. Lär dig mer om Ganttic
Ganttic är en programvara för resursplanering och projektportföljshantering som gör lika bra på att schemalägga människor, projekt, anläggningar och utrustning. Du kan skapa scheman genom att helt...

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
En molnbaserad programvara för uthyrning inom det audiovisuella, evenemang och produktion. Använd Rentman för att hantera lager, personal och transport. Lär dig mer om Rentman
En molnbaserad programvara för uthyrning inom audiovisuella, evenemangs- och festrelaterade branscher. En allt i ett-lösning för projekt, lagerhantering, schemaläggning av personal och transporter samt fakturering. Hantera dina projekt från början till slut: skapa offerter, schemalägg personal i en visuell plantavla och håll koll på tillgänglighet och brist på utrustning. Integrerad CRM och verktyg för kund- och personalkommunikation. Lär dig mer om Rentman
En molnbaserad programvara för uthyrning inom audiovisuella, evenemangs- och festrelaterade branscher. En allt i ett-lösning för projekt, lagerhantering, schemaläggning av personal och transporter...

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Programvara för projekt- och resurshantering på hög nivå som hjälper dig att fatta säkra operativa beslut för alla dina medarbetare och projekt. Lär dig mer om Resource Management
10,000fts projekt- och programvara för resurshantering hjälper moderna team att fatta säkra beslut om projektplanering, teamkapacitet, budgetprognoser, teamanvändning och anställningsbehov i realtid. Över 1 000 av de mest innovativa företagen i världen förlitar sig på 10,000ft från butiker med 10 personer till team med 100 personer inom globala varumärken, till professionsinriktade tjänsteföretag med över 1 000 anställda. 10,000ft har uppmärksammats för sin designförmåga med priser från FastCo, SXSW, IxDA + IDSA. Lär dig mer om Resource Management
10,000fts projekt- och programvara för resurshantering hjälper moderna team att fatta säkra beslut om projektplanering, teamkapacitet, budgetprognoser, teamanvändning och anställningsbehov i realtid....

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Utformad för att leda tvärfunktionella eller dedikerade team och se till att alla får en rimlig del av arbetet. Lär dig mer om Forecast
Forecast är ett heltäckande alternativ till punktresurshanteringslösningar som används i företag som erbjuder professionella tjänster. Det förenar projektledning och resurshantering, teamsamarbete, ekonomi och rapportering och använder kraften i AI till att automatisera administrativa uppgifter. Plattformen säkerställer bättre insyn i arbetsbelastningen och ger dig transparens med flera projekt. Plattformen ger dig insikter om resursallokering garanterar sömlösa och produktiva arbetsflöden. Lär dig mer om Forecast
Forecast är ett heltäckande alternativ till punktresurshanteringslösningar som används i företag som erbjuder professionella tjänster. Det förenar projektledning och resurshantering, teamsamarbete,...

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
En komplett resurshanteringslösning för företag som vill leverera projekt snabbare och upprätthålla ett hälsosamt team. Lär dig mer om teamdeck
En komplett resurshanteringslösning för företag som vill leverera projekt snabbare och upprätthålla ett hälsosamt team: resursplanering + tidsuppföljning + ledighetshantering. Inga kalkylblad, ingen manuell spårning, inget krångel. Starta din sju dagar långa gratis provperiod idag. Lär dig mer om teamdeck
En komplett resurshanteringslösning för företag som vill leverera projekt snabbare och upprätthålla ett hälsosamt team: resursplanering + tidsuppföljning + ledighetshantering. Inga kalkylblad, ingen...

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Forecast organizes your teams schedule into visual plans that let you map out upcoming projects and make smarter resourcing decisions. Lär dig mer om Forecast
Forecast organizes your teams schedule into visual plans that let you map out your upcoming projects and make smarter resourcing decisions. Assign people to multiple projects and determine how many hours they're available to work on each one. Red bars make it easy to see who's overbooked, so you can move projects around before your team gets burned out. And Forecast's layout makes it easy to see when you're able to take on new work, and who's available to work on it. Lär dig mer om Forecast
Forecast organizes your teams schedule into visual plans that let you map out your upcoming projects and make smarter resourcing decisions. Assign people to multiple projects and determine how many...

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Anpassa projekt- och resurshanteringen med Google Workspace, realtidsinsikter och ekonomiska data. Planera smartare från offert till kontanter. Lär dig mer om VOGSY
VOGSY är byggd för Google Workspace-användare och gör det enkelt att hantera resurser med uppgiftstilldelning från Gmail, automatisk rollmatchning, värmekartor för resurstillgänglighet, prognostisering och kapacitetsinsikter. Planera projektförslag med platshållare som visar vem du ska anställa, när och hur länge samt uppskatta kostnader och marginaler för olika resursscenarier. Lägg till realtidsanvändning, fakturerbarhet, prognostabeller för pipelines och inkomster så att du alltid vet var du ska placera rätt personer vid rätt tidpunkt. Lär dig mer om VOGSY
VOGSY är byggd för Google Workspace-användare och gör det enkelt att hantera resurser med uppgiftstilldelning från Gmail, automatisk rollmatchning, värmekartor för resurstillgänglighet, prognostiserin...

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Visuell och planeringsprogramvara för att spåra alla typer av resurser, robust och användarvänlig. Lär dig mer om Visual Planning
Visual Planning är en kraftfull programvara för planering och schemaläggning som används för att hantera alla typer av resurser. Visual Planning ger dig mångsidighet som låter dig spåra projekt, jobb, uppgifter, kunder, arbetsordrar, anställda, utrustning och mer i ett enda verktyg, så att du kan fokusera på det som verkligen är viktigt. Centralisering av data hjälper teamen att bli mer effektiva. Användare kan samarbete var som helst och få åtkomst till mobila enheter. Skicka e-postmeddelanden och SMS-aviseringar till teammedlemmar och anslut scheman med personliga kalendrar. Lär dig mer om Visual Planning
Visual Planning är en kraftfull programvara för planering och schemaläggning som används för att hantera alla typer av resurser. Visual Planning ger dig mångsidighet som låter dig spåra projekt,...

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Resursplanering, tidsuppföljning och projektledning, från projektstart till faktura. Lär dig mer om elapseit
elapseit passar för företag i alla storlekar, med funktioner som täcker: resursplanering, projektledning, uppgift i Kanban-styrelsen och Gantt-vy, tidsuppföljning (arbetsflöde för godkännande), projekt (faser/aktiviteter), Ledighetshantering (godkännandearbetsflöde), fakturering och utgifter, dokumentdelning, instrumentbräda och rapportering, åtkomstnivåer, projektbudgetering, ändra timarvoden/dagliga arvoden, realtidsstatistik. Prova den genom att bli medlem för en gratis provperiod. Lär dig mer om elapseit
elapseit passar för företag i alla storlekar, med funktioner som täcker: resursplanering, projektledning, uppgift i Kanban-styrelsen och Gantt-vy, tidsuppföljning (arbetsflöde för godkännande),...

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Binocs anpassar resursefterfrågan och kapacitet. Binocs är en webbaserad planeringsapplikation som hjälper människor med kunskap att leverera i tid. Lär dig mer om BINOCS
BINOCS är en ledande molnlösning för planering och prestanda för organisationer som förlitar sig på att engagerade kunskapsarbetare ska leverera enligt strikta tidsramar. Över 800 team över hela världen inom områden som QC-labb, kvalitetssäkring, forskning och utveckling, klinisk verksamhet, lagstiftning och produktion och cell och genterapi har övergett sina Excel-blad och använder BINOCS för att digitalisera sin verksamhet. Kunderna inkluderar varumärken som Avexis, Eli Lilly, Ferring, GlaxoSmithKline, Lonza, Merck, Novartis, Pfizer och PMI. Lär dig mer om BINOCS
BINOCS är en ledande molnlösning för planering och prestanda för organisationer som förlitar sig på att engagerade kunskapsarbetare ska leverera enligt strikta tidsramar. Över 800 team över hela...

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Den integrerade teammiljön Lär dig mer om Space
Space hjälper programvaruteam att arbeta snabbare och samtidigt hålla fokus på produktdesign och helhetsbilden genom att automatisera vanliga, repetitiva uppgifter. Den fungerar också som en plattform för samarbete i hela företaget och kan överbrygga klyftan mellan kreativa och administrativa team och hjälpa team och teamkamrater att samarbeta bättre och uppnå mer. Lär dig mer om Space
Space hjälper programvaruteam att arbeta snabbare och samtidigt hålla fokus på produktdesign och helhetsbilden genom att automatisera vanliga, repetitiva uppgifter. Den fungerar också som en...

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
A visual collaboration tool that creates a shared perspective for your team on any project in a fun, flexible, and rewarding way.
From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive, Slack, Jira and more, Trello is a living, breathing project hub of cross-team collaboration no matter where your work needs to happen. Trello brings joy to teamwork by making it transparent and easily shareable across boards and teams.
From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive,...

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för projektledning och arbetsledning tack vare dess lättanvända gränssnitt, gantt-diagram och instrumentbrädor i realtid samt funktioner för arbetsautomatisering. *Utmärkelser 2018: Utsedd till en Leader in Enterprise Collaborative Work Management av Forrester Research, utvald till Deloittes Fast 500 List, erkänd för Technology Innovation & Vision av 451 Research
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för...

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Planera och hantera dina teamresurser med Wrike. Visuell arbetsbelastning, resurstilldelning, tidsuppföljning, anpassade rapporter och instrumentbrädor.
Wrike Resource förenklar resurshanteringen. Enkel visualisering och balansering av arbetsbelastningen i teamet för att undvika utbrändhet eller underutnyttjande. Prioritera om projekt och omfördela timmar flexibelt och i realtid mellan tilldelade team med Wrikes enkla dra och släpp-gränssnitt. Lägg snabbt till, flytta eller justera uppgifter baserat på den enskildes kapacitet och arbetsschema. Dela upp de timmar som krävs mellan teamkamrater. Anpassa Wrike-rapporter, Gantt-diagram och tabellvyer för att förstå och mäta teamets prestationer.
Wrike Resource förenklar resurshanteringen. Enkel visualisering och balansering av arbetsbelastningen i teamet för att undvika utbrändhet eller underutnyttjande. Prioritera om projekt och omfördela...

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Airtable is the database that anyone can use with a beautiful spreadsheet interface.
Airtable is the relational database for the rest of us. With a spreadsheet-like interface that anyone can use, realtime collaboration, and rich features like file attachments and reporting, Airtable is the friendliest modern database.
Airtable is the relational database for the rest of us. With a spreadsheet-like interface that anyone can use, realtime collaboration, and rich features like file attachments and reporting, Airtable...

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Plattformen för företagsledning som hjälper ledare att säkerställa att rätt personer utför rätt arbete vid rätt tidpunkt.
Workfront är den första moderna arbetsledningsplattformen som kan organisera all din arbets- och resurshantering på ett ställe. Workfront fördelar och tilldelar arbete till team eller individer baserat på prioritet, tillgänglighet och kompetenskrav, och säkerställer att rätt personer utför rätt arbete i tid. Planera arbete med hjälp av en inbyggd tidsuppföljning, projektplanering, uppgiftsplanering, tillgångssäkring och rapporteringsfunktionalitet. Få insikter i realtid och hantera dina resurser från början till slut.
Workfront är den första moderna arbetsledningsplattformen som kan organisera all din arbets- och resurshantering på ett ställe. Workfront fördelar och tilldelar arbete till team eller individer...

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Teamwork skapar arbetshanteringsapplikationer för team i alla storlekar och branscher, så att du kan vara mer effektiv, organiserad och nöjd.
Projekthanteringsprogramvara som hjälper interna team och byråer att förbättra samarbete, synlighet, ansvar och i slutändan resultat. Teamwork har alla funktioner du behöver för att samarbeta effektivt, förenkla kommunikation och centralisera projektinformation för att göra projekthanteringen snabbare och mer effektiv. Använd Teamwork för att hantera allt från att leverera kundprojekt, till att genomföra marknadsföringskampanjer, till sprintplanering och omdesign av webbplatser.
Projekthanteringsprogramvara som hjälper interna team och byråer att förbättra samarbete, synlighet, ansvar och i slutändan resultat. Teamwork har alla funktioner du behöver för att samarbeta...

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
QuickBooks is an end-to-end accounting software that can grow with your business.
QuickBooks Online Advanced (Save 50%) is a cloud-based, all-in-one, accounting and business hub solution, designed for growing, small to mid-sized businesses. Get performance reporting with highly customizable tracking tools, automated workflows, and real-time revenue and cash flow management dashboards. Seamlessly integrate best-in-class Premium Apps like Salesforce and HubSpot (CRM), Bill.com (accounts payable), DocuSign, LeanLaw & more to expand your capabilities as your business needs grow.
QuickBooks Online Advanced (Save 50%) is a cloud-based, all-in-one, accounting and business hub solution, designed for growing, small to mid-sized businesses. Get performance reporting with highly...

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
LiquidPlanner is resource management software that makes it easy to see everything your team is working on at a glance.
LiquidPlanner integrates resource management right into the project management workflow. Unlike traditional project management software that makes it too easy to overcommit people and money, our Dynamic Project Management tool shows you not just where all your resources are allocated, but also lets you shift work and resources to resolve these issues. No surprises, no disasters.
LiquidPlanner integrates resource management right into the project management workflow. Unlike traditional project management software that makes it too easy to overcommit people and money, our...

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
BigTime is the engine empowering the greatest consulting firms on the planet to budget, track & bill their most important asset: time.
Consulting firms need more than just a timesheet. They need a system that unifies budgeting, project planning/execution, team communication, task management, resource management, invoicing and project financials. BigTime gives your entire team the tools they need to deliver billable work on time and on budget, giving our customers an average improvement of 25% in gross margins and a substantial increase in expansion and referral revenue. Contact our sales team to learn how.
Consulting firms need more than just a timesheet. They need a system that unifies budgeting, project planning/execution, team communication, task management, resource management, invoicing and...

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Targetprocess är en visuell plattform som hjälper dig att anpassa och agilt skala upp hela företaget.
Targetprocess är en agil portfölj- och arbetsledningslösning med integrerat stöd för SAFe och andra ramverk för agil skalning och erbjuder en dubbelriktad integrering med teambaserade verktyg som Azure DevOps. Targetprocess gör det möjligt för företag att uppnå affärsrörlighet och se värdeflödet över hela organisationen. Erkänd i Gartners Magic Quadrant för agila företagsplaneringsverktyg.
Targetprocess är en agil portfölj- och arbetsledningslösning med integrerat stöd för SAFe och andra ramverk för agil skalning och erbjuder en dubbelriktad integrering med teambaserade verktyg som...

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Now you can see and manage every resource, across every project, at every stage of the project cycle, organization-wide, in one place.
Discover the top resource management solution purpose-built for services businesses with 50 to 5000+ employees. Mavenlink empowers businesses to gain immediate visibility into team utilization, improve productivity, and efficiently assign resources to particular projects. Know the impact of every project and resource on your bottom line and make more informed hiring decisions for greater business agility and operational execution.
Discover the top resource management solution purpose-built for services businesses with 50 to 5000+ employees. Mavenlink empowers businesses to gain immediate visibility into team utilization,...

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
BQE Core makes it easier & more profitable to run your firm by automating repetitive tasks & delivering real-time actionable insights.
BQE Core makes it easier and more profitable to run your business. It organizes information, automates repetitive tasks, and allows your firm to spend more time providing service to your clients instead of managing internal processes. It is built by Architects, Engineers, and CPA's to meet the specific needs of professional services firms. It helps firms bolster their cash flow by expediting their billing process while improving their project management and their ability to analyze performance.
BQE Core makes it easier and more profitable to run your business. It organizes information, automates repetitive tasks, and allows your firm to spend more time providing service to your clients...

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Project-based solution for PS firms that combines project accounting, resource management, project mgmt, time/expense and client mgt.
Deltek Vision is a project-based solution for professional services firms that combines project accounting, resource management, project management, time/expense management and client management in one product. Deltek Vision is a web-based solution available for cloud or on-premises deployment.
Deltek Vision is a project-based solution for professional services firms that combines project accounting, resource management, project management, time/expense management and client management in...

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
En molnbaserad plattform för spårning av projekttid för att få omedelbar insyn i faktureringsbara timmar, resurser, kunder, projekt och fakturering
Replicons lösning för spårning för projekttid anpassar hela arbetsflödet för kundfakturering till en enad plattform. Din organisation får hjälp att optimera tjänsteleveransen genom att ge din verksamhet fullständig insyn i kundprojektens utveckling, maximera användningen med realtidsövervakning av resurser och förbättra din fakturering genom att få kontroll över alla kunder och information om spårning av projekttid. Betrodd av över 7 800 kunder: SAS, NSC, NTT, Facebook, Publicis, USDA, Omnicom, Moodys
Replicons lösning för spårning för projekttid anpassar hela arbetsflödet för kundfakturering till en enad plattform. Din organisation får hjälp att optimera tjänsteleveransen genom att ge din...

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Aha! is the world's #1 roadmap software — trusted by more than 5,000 companies.
Aha! Roadmaps is the complete product management suite to set strategy, capture ideas, score features, and share visual plans. It includes Aha! Ideas Essentials for crowdsourcing feedback. If you are looking for a complete idea management solution, choose Aha! Ideas to centralize feedback, prioritize requests, and hold live empathy sessions. Learn more and start a free 30-day trial of Aha! Roadmaps or Aha! Ideas at www.aha.io.
Aha! Roadmaps is the complete product management suite to set strategy, capture ideas, score features, and share visual plans. It includes Aha! Ideas Essentials for crowdsourcing feedback. If you are...

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
ActiveCollab Workload är ett verktyg för hantering av visuella resurser som skapats för byråer och kreativa yrkespersoner.
ActiveCollab Workload ger dig en översikt i realtid över vad människor arbetar med och hur projekten framskrider. Du kan se varje teammedlems kapacitet och leverera ett arbetsschema som passar deras styrkor och tillgänglighet. Detta innebär realistisk arbetsbelastningsfördelning och snabb resursallokering varje gång. Det ger dig ett tydligt perspektiv på alla uppdrag i alla projekt så att du kan planera ditt arbete bättre och leverera dina projekt i tid och inom budget.
ActiveCollab Workload ger dig en översikt i realtid över vad människor arbetar med och hur projekten framskrider. Du kan se varje teammedlems kapacitet och leverera ett arbetsschema som passar deras...

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Award-winning online project management software featuring project dashboards, gantt charts, kanban boards, and team collaboration.
Award-winning ProjectManager.com features powerful online project management, time-tracking, resource management, and collaboration tools for managers and their teams. With real-time visibility, managers can ensure that their projects and their teams are always on track. Plus, team members love the ability to update their timesheets and tasks anytime, anywhere. It's easy to see why teams in over 100 countries, like NASA, Ralph Lauren, Volvo and Brookstone, rely on ProjectManager.com.
Award-winning ProjectManager.com features powerful online project management, time-tracking, resource management, and collaboration tools for managers and their teams. With real-time visibility,...

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Online-programvara för Gantt-diagram för projektledning. Intuitivt gränssnitt, snygg UX/UI-design, kraftfulla funktioner till överkomliga priser.
GanttPRO är en online-programvara för Gantt-diagram som används av över 500 000 användare över hela världen. Projekt-/produkt- och portföljchefer, teamledare, VD:ar och andra chefer från olika områden litar på att den håller deras planering enkel, teammedlemmar engagerade och kunder/partners inom räckhåll. Den korta inlärningskurvan och den fina UX/UI-designen gör att teamen kan börja arbeta omedelbart. Uppgift, resurs, kostnad, deadlinehantering, teamsamarbete, arbetsbelastning, mallar, export och mer – få dem som KOSTNADSFRI utvärderingsversion.
GanttPRO är en online-programvara för Gantt-diagram som används av över 500 000 användare över hela världen. Projekt-/produkt- och portföljchefer, teamledare, VD:ar och andra chefer från olika...

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
ProWorkflow är en mycket uppskattad programvara för projekt-, uppgifts- och arbetsflödeshantering.
ProWorkflow är ett industriledande omfattande projektledningsverktyg för team från fem medlemmar till 5 000. Med 17 års erfarenhet och betrodd för över 3 miljoner projekt förstår ProWorkflow-teamet allt från små detaljer till stordata. Spåra Gantt-diagramuppgifter, Kanban-styrelse, tid, dokument, meddelanden, offerter och fakturor. Med en kraftfull API och anpassningsbara funktioner kan du enkelt skräddarsy ProWorkflow. Kundtjänst i världsklass och gratis onboarding gör det enkelt att välja ProWorkflow.
ProWorkflow är ett industriledande omfattande projektledningsverktyg för team från fem medlemmar till 5 000. Med 17 års erfarenhet och betrodd för över 3 miljoner projekt förstår ProWorkflow-teamet...

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
The all-in-one solution with enterprise-class features, beautiful dashboards, powerful reports & tons of customizations.
Celoxis is an affordable, all-in-one platform for project portfolio & work management. It is used globally by brands like Adobe, Tesla, LG, HBO, Deloitte & Rolex. You can: 1. Build real-world plans with a powerful interactive Gantt chart 2. Manage teams working different times & shifts 3. Collaborate & share files 4. Track timesheets, issues, approvals & more 5. Get 360-degree real-time insights with custom analytics & beautiful dashboards. [Available in cloud & on-premise versions]
Celoxis is an affordable, all-in-one platform for project portfolio & work management. It is used globally by brands like Adobe, Tesla, LG, HBO, Deloitte & Rolex. You can: 1. Build real-world plans...

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Plan your projects and jobs with Streamtime. Beautifully designed job planning and scheduling for creatives
Use Streamtime to plan your jobs and schedule your team. Track hours, rates, remaining budget and much more directly from the job screen. Plan time on your team's todo screen or focus on the big picture using the scheduling tool. It's beautifully designed and intuitive to use. Integrate accounting with Xero, MYOB and Quickbooks, and use our Zapier integrations to hook up with Google, Slack and many other tools. Run your creative business with Streamtime plan jobs, track time, schedule teams.
Use Streamtime to plan your jobs and schedule your team. Track hours, rates, remaining budget and much more directly from the job screen. Plan time on your team's todo screen or focus on the big...

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Hantera dina resurser enkelt med planeringssimulatorn för att öka produktiviteten och vinsten.
Fördela arbetsbelastningen jämnt genom att ha ett fågelperspektiv över alla resurser. Känn till varje gruppmedlems kapacitet och se snabbt om de är under- eller överbelastade. Du kan använda resursbelastningssimulatorn för att planera projekt i förväg baserat på vem som är tillgänglig och när de är tillgängliga samt säkerställa att rätt personer arbetar med rätt projekt. Kunder som använder denna resursplaneringsprogramvara rapporterar en uppgiftsslutförandegrad på 98 % och en stressminskning på 20 % för anställda.
Fördela arbetsbelastningen jämnt genom att ha ett fågelperspektiv över alla resurser. Känn till varje gruppmedlems kapacitet och se snabbt om de är under- eller överbelastade. Du kan använda...

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Enabling marketing teams & ad agencies to effectively manage project resources with greater ease and transparency.
Managing resources is a breeze with admation's cloud based resource management tool. Admation is changing the way marketers and ad agencies manage their increasing workloads by offering a tool that enables you to plan, schedule and track resources with greater ease and efficiency. Key features include resource planner, project time tracking, task management, drop and drag task re-assignment tool and reporting tools.
Managing resources is a breeze with admation's cloud based resource management tool. Admation is changing the way marketers and ad agencies manage their increasing workloads by offering a tool that...

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning