142 resultat
Varför Capterra är gratis
monday.com, programvara för resurshantering, hjälper team att planera tillsammans och genomföra projekt som levererar resultat i tid. Lär dig mer om monday.com
monday.com, en kraftfull programvara för resurshantering, hjälper team att planera och genomföra projekt som levererar resultat i tid, oavsett om de befinner sig på kontoret, hemma eller är i farten. Dess användarvänlighet och flexibilitet innebär snabb onboarding för ditt team och möjligheten att anpassa arbetsflöden på ditt sätt. Med kraftfulla produktivitetsfunktioner som tidsuppföljning, automatiserade meddelanden, länkade aktiviteter, tidslinjevyer och integrationer kan ditt team uppnå bättre och snabbare resultat för varje milstolpe i projektet. Lär dig mer om monday.com
monday.com, en kraftfull programvara för resurshantering, hjälper team att planera och genomföra projekt som levererar resultat i tid, oavsett om de befinner sig på kontoret, hemma eller är i farten. D...
  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Asana is the easiest way to organize and manage all of your team's work. See why 8,000+ customers give Asana 4.5 out of 5 stars. Lär dig mer om Asana
Asana is a resource management tool that helps teams orchestrate their work, from daily tasks to strategic initiatives. With Asana, you can connect all your work in one place and bring teams together, anywhere. From lists to boards, to calendars and gantt charts, organize work your way. Join more than 75,000 paying organizations and millions of teams across 190 countries who use Asana to get more done. Get started in minutes to try Asana. Lär dig mer om Asana
Asana is a resource management tool that helps teams orchestrate their work, from daily tasks to strategic initiatives. With Asana, you can connect all your work in one place and bring teams together, ...
  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Programvara för resursefterfrågan och kapacitetsplanering i företagsklass för PMO:er, IT-team och professionella tjänster med över 20 resurser. Lär dig mer om KeyedIn
Programvara för resursefterfrågan och kapacitetsplanering i företagsklass för PMO:er, IT-team och professionella tjänster med över 20 resurser. KeyedIn Projects kombinerar ett uppfriskande och enkelt gränssnitt med grundlig resurshantering, så att du enkelt kan övervinna resurskapacitetsutmaningar. Erbjuder dra och släpp-uppgifter, konfliktlösning samt djupgående användningsanalys. KeyedIn Projects erbjuder ett enkelt sätt att få rätt resurser att arbeta med rätt projekt vid rätt tidpunkt Lär dig mer om KeyedIn
Programvara för resursefterfrågan och kapacitetsplanering i företagsklass för PMO:er, IT-team och professionella tjänster med över 20 resurser. KeyedIn Projects kombinerar ett uppfriskande och enkelt g...
  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
En modern programvara för resurshantering, planering och visuell schemaläggning med tidsrapporter och andra uttömmande rapporter för att planera dina resurser. Lär dig mer om Hub Planner
En modern programvara för resurshantering, planering och visuell schemaläggning med tidsrapporter och andra uttömmande rapporter för att planera dina resurser. Behåll kontrollen och få översikt över dina projekt och resurser på ett och samma ställe. Hub Planners Scheduler, Timesheets och Extension-funktioner skapar en kombination av verktyg som uppfyller allas planeringskrav, oavsett vilken bransch du är. Anpassa din egen Hub Planner och betala endast för det du använder. Utnyttja en 60 dagars gratis provperioden för att se själv. Lär dig mer om Hub Planner
En modern programvara för resurshantering, planering och visuell schemaläggning med tidsrapporter och andra uttömmande rapporter för att planera dina resurser. Behåll kontrollen och få översikt över di...
  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
eRS is a configurable resource management report with drag & drop scheduling, flexible management reports and email notifications. Lär dig mer om eResource Scheduler
eResource Scheduler has been designed for organizations that schedule human (employees, contractors etc.) and non-human (equipment, meeting rooms etc.) resources on projects. Main features: Cloud & Installed versions Collaborative multi-user software Configurable, fields, forms, views Drag & drop scheduling Informative dashboard Email notifications Utilization & Availability reporting Flexible user access rights Fast performance Secure & Robust architecture Personalized support Lär dig mer om eResource Scheduler
eResource Scheduler has been designed for organizations that schedule human (employees, contractors etc.) and non-human (equipment, meeting rooms etc.) resources on projects. Main features: Cloud & I...
  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Productive is Resource Management tool you need to run profitable business. Find bottlenecks that cost money and consume time. Lär dig mer om Productive
Productive is All-In-One Resource Management tool you need to run profitable business. Find bottlenecks that cost money and consume time. Avoid collisions, burnouts and overbooking with Resource Planning features and suggestions from Resource Scheduling that make Time tracking faster and easier. Create deal flow, get sales organized with overview of Sales Pipeline. Track Profitability for fixed price and hourly projects. Do all the billing and invoicing, for recurring or one time projects. Lär dig mer om Productive
Productive is All-In-One Resource Management tool you need to run profitable business. Find bottlenecks that cost money and consume time. Avoid collisions, burnouts and overbooking with Resource Plann...
  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Silverbucket är resursplaneringsprogram av projekt. Med vår användarvänligt resurshanteringsverktyg du kan lätt göra resursplanering. Lär dig mer om Silverbucket
Silverbucket är resursplaneringsprogram av projekt. Med vår användarvänligt resurshanteringsverktyg du kan lätt göra resursplanering och se bolagets resursallokering tydlig. Förutse konflikter och bese kapacitetsnivåer i en skräm. Med Silverbucket du vet exakt hur resursallokering ser ut nu och i framtiden. Planera dina projekt med Silverbucket och for bättre resultat. Lär dig mer om Silverbucket
Silverbucket är resursplaneringsprogram av projekt. Med vår användarvänligt resurshanteringsverktyg du kan lätt göra resursplanering och se bolagets resursallokering tydlig. Förutse konflikter och bese...
  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Webbaserad resursplaneringsapp med ledighetsadministration, personliga instrumentbräden, krockhantering, teamsynlighet och samarbete. Lär dig mer om Resource Guru
Det snabba och enkla sättet för webbaserad schemaläggning av personer och andra resurser. Få teamsynlighet i en smart kalender. Dra och släpp bokningar på några sekunder. Administrera semester och andra typer av ledighet. Ett tillgänglighetsfält hjälper till med resursplanering. Krockhantering hjälper dig att behålla kontrollen. Instrumentbräden, e-postaviseringar och kalendersynkronisering innebär att alla hålls uppdaterade. Med kraftfulla rapporter kan du övervaka utnyttjandegraden. Ingen installering av programvara krävs. Från endast 2,50 USD per person och månad. Bli medlem för en 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Resource Guru
Det snabba och enkla sättet för webbaserad schemaläggning av personer och andra resurser. Få teamsynlighet i en smart kalender. Dra och släpp bokningar på några sekunder. Administrera semester och andr...
  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Utformad för att leda tvärfunktionella eller dedikerade team och se till att alla får en rimlig del av arbetet. Lär dig mer om Forecast
Forecast är ett heltäckande alternativ till punktresurshanteringslösningar som används i företag som erbjuder professionella tjänster. Det förenar projektledning och resurshantering, teamsamarbete, ekonomi och rapportering och använder kraften i AI till att automatisera administrativa uppgifter. Plattformen säkerställer bättre insyn i arbetsbelastningen och ger dig transparens med flera projekt. Plattformen ger dig insikter om resursallokering garanterar sömlösa och produktiva arbetsflöden. Lär dig mer om Forecast
Forecast är ett heltäckande alternativ till punktresurshanteringslösningar som används i företag som erbjuder professionella tjänster. Det förenar projektledning och resurshantering, teamsamarbete, eko...
  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
En komplett resurshanteringslösning för företag som vill leverera projekt snabbare och upprätthålla ett hälsosamt team. Lär dig mer om Teamdeck
En komplett resurshanteringslösning för företag som vill leverera projekt snabbare och upprätthålla ett hälsosamt team: resursplanering + tidsuppföljning + ledighetshantering. Inga kalkylblad, ingen manuell spårning, inget krångel. Starta din sju dagar långa gratis provperiod idag. Lär dig mer om Teamdeck
En komplett resurshanteringslösning för företag som vill leverera projekt snabbare och upprätthålla ett hälsosamt team: resursplanering + tidsuppföljning + ledighetshantering. Inga kalkylblad, ingen ma...
  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Med Accelo kan du förutsäga tillgänglighet för dina team, tilldela arbete och få insikter om hur ditt teams utnyttjande och vinster. Lär dig mer om Accelo
Med Accelos resurshanteringsfunktioner kan du hantera hela ditt teams schema, förutspå ditt teams tillgänglighet och tilldela arbete sömlöst. Gå längre än enkel planering och samarbete och hantera dina projekt mot budget, scheman och resurser i realtid. Få insikter i realtid om ditt teams utnyttjande och vinster så att du kan veta när det är dags att expandera eller ta an mer arbete. Lär dig mer om Accelo
Med Accelos resurshanteringsfunktioner kan du hantera hela ditt teams schema, förutspå ditt teams tillgänglighet och tilldela arbete sömlöst. Gå längre än enkel planering och samarbete och hantera dina...
  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
GoodDay är en arbetsledningsplattform för projekt, uppgift, produkt, tid och teamledning samt produktivt, transparent samarbete. Lär dig mer om GoodDay
GoodDay är en plattform för arbete, projekt, produkt, uppgift, tid och teamhantering som ger organisationer de bästa verktygen för planering på hög nivå, i linje med deras dagliga arbete, och för kontinuerlig förbättring av alla processer baserat på transparens, ansvarsskyldighet, smidighet och erkännande. Lär dig mer om GoodDay
GoodDay är en plattform för arbete, projekt, produkt, uppgift, tid och teamhantering som ger organisationer de bästa verktygen för planering på hög nivå, i linje med deras dagliga arbete, och för konti...
  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
En molnbaserad programvara för uthyrning inom AV, event och produktion. Använd Rentman för att hantera lager, personal och transport. Lär dig mer om Rentman
En molnbaserad programvara för uthyrning inom audiovisuella, event- och fetrelaterade branscher. En allt i ett-lösning för projekt, lagerhantering, schemaläggning av personal och transporter samt fakturering. Hantera dina projekt från början till slut: skapa offerter, schemalägg personal i en visuell plantavla och håll koll på tillgänglighet och brist på utrustning. Integrerad CRM och verktyg för kund- och personalkommunikation. Lär dig mer om Rentman
En molnbaserad programvara för uthyrning inom audiovisuella, event- och fetrelaterade branscher. En allt i ett-lösning för projekt, lagerhantering, schemaläggning av personal och transporter samt faktu...
  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Bitrix24 är en bra, kostnadsfri plattform för projektplanering och resurshantering som används av över 4 miljoner företag runt om i världen. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en jättebra projektledningslösning som ger dig gratis moln, mobilt och lokalt (öppen källkod) och används av över 4 miljoner företag runt om i världen. Obegränsade uppgifter, projekt, Gantt-diagram, uppgiftsberoenden, tidsuppföljning, resursplanering, offerter, faktureringshantering – allt gratis. Stöd till engelska, tyska, portugisiska, spanska, kinesiska, ryska och många andra språk. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en jättebra projektledningslösning som ger dig gratis moln, mobilt och lokalt (öppen källkod) och används av över 4 miljoner företag runt om i världen. Obegränsade uppgifter, projekt, Gantt...
  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Caspio är en jättebra LOW CODE-plattform för att bygga webbdatabasapplikationer utan kodning. Lär dig mer om Caspio
Caspio är en jättebra LOW CODE-plattform för att bygga webbdatabasapplikationer utan kodning. Allt-i-ett-plattformen rankas som en ledare av Forrester Research och erbjuder allt du behöver för en digital omvandling av affärsverksamheten och arbetsflödena. Det inkluderar en integrerad molndatabas, en visuell applikationsbyggare, säkerhet i storföretagsklass, regelefterlevnad och skalbar global infrastruktur. Se varför mer än 12 000 företag världen över litar på Caspio. PROVA KOSTNADSFRITT. Lär dig mer om Caspio
Caspio är en jättebra LOW CODE-plattform för att bygga webbdatabasapplikationer utan kodning. Allt-i-ett-plattformen rankas som en ledare av Forrester Research och erbjuder allt du behöver för en digit...
  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Jira Software är ett verktyg för programvaruutveckling som används av agila team för att planera, spåra och lansera programvara i världsklass. Prova gratis idag! Lär dig mer om Jira
Jira Software är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontals litar på Jira som sanningskälla för varje steg i deras programvaruprojekts livscykel. Jira bygger på mer än 15 år av agil utveckling och uppdateras kontinuerligt för att stödja de senaste trenderna inom programvaruutveckling. Jira hjälper team att leverera värde till kunder snabbare genom att lanseras tidigare, oftare och mer iterativt. Lär dig mer om Jira
Jira Software är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontals litar på Jira som sanningskälla för varje steg i deras programvaruprojekts livscykel. Jira ...
  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
ClickUp är arbetets framtid – en app som ersätter dem alla. ClickUp var en av de snabbast växande produktivitetsapparna 2020. Lär dig mer om ClickUp
ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål, kalendrar, schemaläggning och till och med en inkorg. ClickUp är helt anpassningsbar och fungerar för alla typer av team, så att alla team kan använda samma app för att planera, organisera och samarbeta. Lär dig mer om ClickUp
ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål, kalendrar...
  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
NetSuite PSA helps companies around the world generate additional revenue and profits by automating the resource management process. Lär dig mer om NetSuite
NetSuite PSA provides a comprehensive, end-to-end solution that helps you maximize your services business performance. With NetSuite's PSA solution, you will increase visibility into your professional services organization, improve resource utilization, streamline invoicing and billing, elevate on-time project delivery, and drive profitability. Lär dig mer om NetSuite
NetSuite PSA provides a comprehensive, end-to-end solution that helps you maximize your services business performance. With NetSuite's PSA solution, you will increase visibility into your professional ...
  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Collaborate on projects, track time, manage expenses and invoice your customers. Available in the cloud, from any device! Lär dig mer om Avaza
Avaza is an all-in-one solution for project management, resource scheduling, tracking time, managing expenses, quotes & invoices. Teams of all sizes, from freelancers to large businesses, will love it, for its simple & intuitive design with powerful features. You can work on projects, track time, manage expenses and invoice your customers all in one place. Available in the cloud, from any device. Lär dig mer om Avaza
Avaza is an all-in-one solution for project management, resource scheduling, tracking time, managing expenses, quotes & invoices. Teams of all sizes, from freelancers to large businesses, will love it,...
  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Manage your resources easily with our planning simulator to increase productivity and profits. Lär dig mer om Easy Projects
Evenly distribute workload by having a birds-eye view of all resources. Know each team members capacity and quickly see if they are under or overloaded. You can use the resource loading simulator to plan projects ahead based on who is available and when as well as ensure that the right people are working on the right projects. Customers who use our Resource Planning software report a 98% task completion rate and a 20% decrease in employee stress. Lär dig mer om Easy Projects
Evenly distribute workload by having a birds-eye view of all resources. Know each team members capacity and quickly see if they are under or overloaded. You can use the resource loading simulator to pl...
  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Webbaserad samarbetsprogramvara för flera användare som tillhandahåller interaktiva Gantt-diagram för att planera resurser, schemalägga uppgifter och hantera projekt. Lär dig mer om Ganttic
Ganttic är en programvara för resursplanering och projektportföljshantering som gör lika bra på att schemalägga människor, projekt, anläggningar och utrustning. Du kan skapa scheman genom att helt enkelt dra och släppa uppgifter. Det flexibla gränssnittet gör det enkelt att anpassa Ganttic efter dina behov. Programvaran är bra för schemaläggning och rapportering, spårning av milstolpar och kapacitetsutnyttjande. Du kan synkronisera Ganttic med Google Calendar och lämna anteckningar i appen för att samarbeta med ditt team. Lär dig mer om Ganttic
Ganttic är en programvara för resursplanering och projektportföljshantering som gör lika bra på att schemalägga människor, projekt, anläggningar och utrustning. Du kan skapa scheman genom att helt enke...
  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Forecast organizes your teams schedule into visual plans that let you map out upcoming projects and make smarter resourcing decisions. Lär dig mer om Forecast
Forecast organizes your teams schedule into visual plans that let you map out your upcoming projects and make smarter resourcing decisions. Assign people to multiple projects and determine how many hours they're available to work on each one. Red bars make it easy to see who's overbooked, so you can move projects around before your team gets burned out. And Forecast's layout makes it easy to see when you're able to take on new work, and who's available to work on it. Lär dig mer om Forecast
Forecast organizes your teams schedule into visual plans that let you map out your upcoming projects and make smarter resourcing decisions. Assign people to multiple projects and determine how many hou...
  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Binocs aligns resource demand & capacity. Binocs is a web-based planning application that helps skilled people to deliver on time. Lär dig mer om BINOCS
BINOCS is a leading Planning and Performance cloud solution for organisations that rely on engaged knowledge workers to deliver on strict timelines. More than 800 teams worldwide in areas such as QC Labs, QA, R&D, clinical operations, regulatory affairs and cell & gene therapy production have abandoned their Excel Sheets and use BINOCS to digitalize their operations. Our clients include brands such as Avexis, Eli Lilly, Ferring, GlaxoSmithKline, Lonza, Merck, Novartis, Pfizer, and PMI,... Lär dig mer om BINOCS
BINOCS is a leading Planning and Performance cloud solution for organisations that rely on engaged knowledge workers to deliver on strict timelines. More than 800 teams worldwide in areas such as QC La...
  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Wrike is an enterprise resource management software with Gantt charts, dashboards, reporting, time tracking, and advanced security.
Wrike is an enterprise resource management software trusted by 20,000+ companies worldwide. Improve your enterprise resource planning using resource management and allocation, performance reports, Gantt charts, time tracking, workload overviews, and company-wide visibility all in one place. Integrate Wrike with 400+ applications to accelerate your everyday processes. Customize workflows and reduce the need for emails, meetings, status updates, and more. Work smarter, not harder with Wrike.
Wrike is an enterprise resource management software trusted by 20,000+ companies worldwide. Improve your enterprise resource planning using resource management and allocation, performance reports, Gant...
  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Resurshantering för byråer, studior och företag. Betrodd av tusentals team runt världen för att planera projektresurser och hantera kapacitet.
Float är en programvara för resurshantering som hjälper team att planera projekt, schemalägga resurser och övervaka sin kapacitet. Snabb schemaläggning och lättanvända redigeringsverktyg gör resursplanering intuitiv och enkel. Få en översikt över dina teams tillgänglighet, ställ in anpassade arbetstider, schemalägg allmänna helgdagar och ledighet, sortera efter personer och projekttaggar. Integrera med Jira, Teamwork, Google/Outlook Calendar, Slack och Zapier. Schemalägg när du är borta från kontoret med mobilappen. 30 dagars gratis provperiod.
Float är en programvara för resurshantering som hjälper team att planera projekt, schemalägga resurser och övervaka sin kapacitet. Snabb schemaläggning och lättanvända redigeringsverktyg gör resursplan...
  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Webbaserad lösning för hantering av marknadsföringsarbete i företagsklass som levererar helhetsinsyn, meningsfullt samarbete och bättre produktivitet.
Workfront är den första moderna arbetsledningsplattformen som kan organisera all din arbets- och resurshantering på ett ställe. Workfront fördelar och tilldelar arbete till team eller individer baserat på prioritet, tillgänglighet och kompetenskrav, och säkerställer att rätt personer utför rätt arbete i tid. Planera arbete med hjälp av en inbyggd tidsuppföljning, projektplanering, uppgiftsplanering, tillgångssäkring och rapporteringsfunktionalitet. Få insikter i realtid och hantera dina resurser från början till slut.
Workfront är den första moderna arbetsledningsplattformen som kan organisera all din arbets- och resurshantering på ett ställe. Workfront fördelar och tilldelar arbete till team eller individer baserat...
  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
LiquidPlanner is resource management software that makes it easy to see everything your team is working on at a glance.
LiquidPlanner integrates resource management right into the project management workflow. Unlike traditional project management software that makes it too easy to overcommit people and money, our Dynamic Project Management tool shows you not just where all your resources are allocated, but also lets you shift work and resources to resolve these issues. No surprises, no disasters.
LiquidPlanner integrates resource management right into the project management workflow. Unlike traditional project management software that makes it too easy to overcommit people and money, our Dynami...
  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
QuickBooks is an end-to-end accounting software that can grow with your business.
QuickBooks Online Advanced is a cloud-based, all-in-one, accounting and business hub solution, designed for growing, small to mid-sized businesses. Get performance reporting with highly customizable tracking tools, automated workflows, and real-time revenue and cash flow management dashboards. Seamlessly integrate best-in-class Premium Apps like Salesforce and HubSpot (CRM), Bill.com (accounts payable), DocuSign, LeanLaw & more to expand your capabilities as your business needs grow.
QuickBooks Online Advanced is a cloud-based, all-in-one, accounting and business hub solution, designed for growing, small to mid-sized businesses. Get performance reporting with highly customizable tr...
  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
BigTime is the engine empowering the greatest consulting firms on the planet to budget, track & bill their most important asset: time.
Consulting firms need more than just a timesheet. They need a system that unifies budgeting, project planning/execution, team communication, task management, resource management, invoicing and project financials. BigTime gives your entire team the tools they need to deliver billable work on time and on budget, giving our customers an average improvement of 25% in gross margins and a substantial increase in expansion and referral revenue. Contact our sales team to learn how.
Consulting firms need more than just a timesheet. They need a system that unifies budgeting, project planning/execution, team communication, task management, resource management, invoicing and project...
  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Project-based solution for PS firms that combines project accounting, resource management, project mgmt, time/expense and client mgt.
Deltek Vision is a project-based solution for professional services firms that combines project accounting, resource management, project management, time/expense management and client management in one product. Deltek Vision is a web-based solution available for cloud or on-premises deployment.
Deltek Vision is a project-based solution for professional services firms that combines project accounting, resource management, project management, time/expense management and client management in one...
  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Now you can see and manage every resource, across every project, at every stage of the project cycle, organization-wide, in one place.
Discover the top resource management solution built by services professionals, for services professionals. Mavenlink empowers businesses to gain immediate visibility into team utilization, productivity, and to effectively and efficiently assign resources to particular projects. Know the impact of every project and resource on your bottom line, and make more informed hiring decisions when it comes to staffing for new projects. Users experience greater business agility and operational execution.
Discover the top resource management solution built by services professionals, for services professionals. Mavenlink empowers businesses to gain immediate visibility into team utilization, productivity...
  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
ActiveCollab Workload är ett verktyg för hantering av visuella resurser som skapats för byråer och kreativa yrkespersoner.
ActiveCollab Workload ger dig en översikt i realtid över vad människor arbetar med och hur projekten framskrider. Du kan se varje teammedlems kapacitet och leverera ett arbetsschema som passar deras styrkor och tillgänglighet. Detta innebär realistisk arbetsbelastningsfördelning och snabb resursallokering varje gång. Det ger dig ett tydligt perspektiv på alla uppdrag i alla projekt så att du kan planera ditt arbete bättre och leverera dina projekt i tid och inom budget.
ActiveCollab Workload ger dig en översikt i realtid över vad människor arbetar med och hur projekten framskrider. Du kan se varje teammedlems kapacitet och leverera ett arbetsschema som passar deras st...
  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Award-winning online project management software featuring project dashboards, gantt charts, kanban boards, and team collaboration.
Award-winning ProjectManager.com features powerful online project management, time-tracking, resource management, and collaboration tools for managers and their teams. With real-time visibility, managers can ensure that their projects and their teams are always on track. Plus, team members love the ability to update their timesheets and tasks anytime, anywhere. It's easy to see why teams in over 100 countries, like NASA, Ralph Lauren, Volvo and Brookstone, rely on ProjectManager.com.
Award-winning ProjectManager.com features powerful online project management, time-tracking, resource management, and collaboration tools for managers and their teams. With real-time visibility, manage...
  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
ProWorkflow is an industry leading and much loved project, task and workflow management software.
ProWorkflow is an industry-leading comprehensive project management tool for teams of 5 to 5000. 17 years of experience and trusted for over 3 million projects, we understand small details through to big data. Track Gantt chart tasks, Kanban boards, time, documents, communications, quotes and invoices. Our powerful API and customizable features let you easily tailor ProWorkflow. World-class customer support & free on-boarding makes the decision to join easy.
ProWorkflow is an industry-leading comprehensive project management tool for teams of 5 to 5000. 17 years of experience and trusted for over 3 million projects, we understand small details through to b...
  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
The all-in-one solution with enterprise-class features, beautiful dashboards, powerful reports & tons of customizations.
Celoxis is an affordable, all-in-one platform for project portfolio & work management. It is used globally by brands like Adobe, Tesla, LG, HBO, Deloitte & Rolex. You can: 1. Build real-world plans with a powerful interactive Gantt chart 2. Manage teams working different times & shifts 3. Collaborate & share files 4. Track timesheets, issues, approvals & more 5. Get 360-degree real-time insights with custom analytics & beautiful dashboards. [Available in cloud & on-premise versions]
Celoxis is an affordable, all-in-one platform for project portfolio & work management. It is used globally by brands like Adobe, Tesla, LG, HBO, Deloitte & Rolex. You can: 1. Build real-world plans wi...
  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Plan your projects and jobs with Streamtime. Beautifully designed job planning and scheduling for creatives
Use Streamtime to plan your jobs and schedule your team. Track hours, rates, remaining budget and much more directly from the job screen. Plan time on your team's todo screen or focus on the big picture using the scheduling tool. It's beautifully designed and intuitive to use. Integrate accounting with Xero, MYOB and Quickbooks, and use our Zapier integrations to hook up with Google, Slack and many other tools. Run your creative business with Streamtime plan jobs, track time, schedule teams.
Use Streamtime to plan your jobs and schedule your team. Track hours, rates, remaining budget and much more directly from the job screen. Plan time on your team's todo screen or focus on the big pictur...
  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Enabling marketing teams & ad agencies to effectively manage project resources with greater ease and transparency.
Managing resources is a breeze with admation's cloud based resource management tool. Admation is changing the way marketers and ad agencies manage their increasing workloads by offering a tool that enables you to plan, schedule and track resources with greater ease and efficiency. Key features include resource planner, project time tracking, task management, drop and drag task re-assignment tool and reporting tools.
Managing resources is a breeze with admation's cloud based resource management tool. Admation is changing the way marketers and ad agencies manage their increasing workloads by offering a tool that ena...
  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Effortless project planning and collaboration. Visual project plans, team communication, team resourcing and more in one intuitive tool
TeamGantt is effortless project collaboration and planning. Everything you need to plan and execute your work in one place. Intuitive, beautiful gantt charts combined with task level communication , file sharing, team resourcing and more wrapped up in a beautiful interface. Trying is believing, sign up for our 14 day free trial today!
TeamGantt is effortless project collaboration and planning. Everything you need to plan and execute your work in one place. Intuitive, beautiful gantt charts combined with task level communication , fi...
  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
[9 user min] "OUR #1 PPM FOR IT/PRODUCT/ENGINEERING IN 2020" Gartner. Demo WorkOtter, the Fastest Growing and Highest Ranked SaaS PPM.
For teams of 10 or more, WorkOtter was the #1 Rated and Fastest Growing Cloud PM in 2020 (Gartner & GetApp). WorkOtter is an easy-to-use solution for Product/Engineering/IT/Innovation PMOs ready to move from spreadsheets to simple SaaS project, resource, and portfolio mgt. with Magic animated dashboards. Include FULL 2-way sync with JIRA, MS Project, Office 365, and more. Top Features: Ideas, Projects (Gantt, Kanban, RAID Logs), Portfolios (What-If), Time, Capacity Planning, and Financials.
For teams of 10 or more, WorkOtter was the #1 Rated and Fastest Growing Cloud PM in 2020 (Gartner & GetApp). WorkOtter is an easy-to-use solution for Product/Engineering/IT/Innovation PMOs ready to mo...
  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Enkelt verktyg för arbetsplanering för hantering av uppgifter, team och projekt. Förstå hur ditt arbetsflöde kommer att se ut nästa vecka, månad eller år.
Toggl Plan (tidigare Teamweek) är ett lättanvänt visuellt planeringsverktyg. Teamplanering – tilldela, färgkoda och markera uppgifter som gjort för en enkel visuell översikt över vem som gör vad och när. Projektledning – planera projektsteg på en färgstark tidslinje för en tydlig översikt över när saker behöver göras eller njut av panelvyn för att följa upp uppgiftsstatusar. Uppgiftshantering – använd panelvy för att prioritera uppgifter baserat på deras aktuella status utan att fokusera på tidsuppskattningar.
Toggl Plan (tidigare Teamweek) är ett lättanvänt visuellt planeringsverktyg. Teamplanering – tilldela, färgkoda och markera uppgifter som gjort för en enkel visuell översikt över vem som gör vad och nä...
  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
ITM Platform is the Project Portfolio Management solution that deploys in two weeks and seamlessly connects planning with operations.
ITM Platform is the only Project Portfolio Management software that can be deployed within two weeks, aligning your portfolio to the business strategy. Team members will learn how to use the fully-featured project and work management tools within a day, providing portfolio managers with access to the metrics that matter.
ITM Platform is the only Project Portfolio Management software that can be deployed within two weeks, aligning your portfolio to the business strategy. Team members will learn how to use the fully-fe...
  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Manage your complex portfolio of projects through Changepoint PPM.
You need to get things done. A lot of things. Changepoint PPM (Daptiv) makes sense of your complex mix of projects. Efficiently manage and staff resources, streamline project intake, align projects to business strategy, and leverage powerful embedded analytics in one powerful, configurable solution. This single source of truth provides visibility into your entire portfolio across methodologies. Visit us today to learn more about how we can help you acheive better business outcomes.
You need to get things done. A lot of things. Changepoint PPM (Daptiv) makes sense of your complex mix of projects. Efficiently manage and staff resources, streamline project intake, align projects to...
  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Unanet A/E is purpose-built ERP for A/E firms and offers Project Management, Business Intelligence, Financials, and more in one system.
Unanet A/E, powered by Clearview, is purpose-built ERP for architecture and engineering firms and offers Project Management, Business Intelligence, Time and Expense Tracking, Financials, Integrations, and CRM in one system. Powerful analytic dashboards dashboards allow businesses to gain greater visibility and control, analyze data in real time, and drive their business forward. Unanet Connect is the first and only open integration platform that integrates Unanet with hundreds of applications.
Unanet A/E, powered by Clearview, is purpose-built ERP for architecture and engineering firms and offers Project Management, Business Intelligence, Time and Expense Tracking, Financials, Integrations, ...
  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Dela scheman för möten, gruppmöten, konferensrum, resurser, lokaler och mycket mer.
Office Tracker ger dig en total kontorshanteringslösning som förenklar schemaläggning, kundhantering, tidshantering och gruppkommunikation. Hela kontoret sparar tid, eliminerar misstag och ökar produktiviteten. Automatisera hela schemaläggningsprocessen och schemalägg och dela information för personer, rum och resurser.
Office Tracker ger dig en total kontorshanteringslösning som förenklar schemaläggning, kundhantering, tidshantering och gruppkommunikation. Hela kontoret sparar tid, eliminerar misstag och ökar produkt...
  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Dovico TimeSheet for Small Business is a fully scalable project time and expense tracking solution.
Dovico TimeSheet for Small Business is a fully scalable project time and expense tracking solution. Get a grip! With Employee Workload, understand the capacity of your employees in real-time and then balance the workload for those who may be overloaded. Need some help? Free unlimited chat, email and phone support await you as we become a helpful extension of your profit-building team. Get away from the uncertainty of spreadsheets and start using Dovico TimeSheet for Small Business today!
Dovico TimeSheet for Small Business is a fully scalable project time and expense tracking solution. Get a grip! With Employee Workload, understand the capacity of your employees in real-time and then b...
  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
High-level project and resource management software to help you make confident operational decisions across your people and projects.
10,000ft's high-level project and resource management software helps modern teams make confident decisions about project planning, team capacity, budget forecasting, team utilization, and hiring needs in real time. Over 1,000 of the most innovative companies in the world rely on 10,000ft from 10-person shops, to 100-person teams within global brands, to 1,000+ person professional services firms. 10,000ft has been recognized for its design excellence with awards from FastCo, SXSW, IxDA + IDSA.
10,000ft's high-level project and resource management software helps modern teams make confident decisions about project planning, team capacity, budget forecasting, team utilization, and hiring needs ...
  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Web based, SaaS, integrated software solution for companies working in the built environment.
UniPhi is an award-winning SaaS software that will help you reach those double-digit profit margins goals by streamlining your resource process. Stay up to date and plan more effectively by easily visualizing which projects need more resources and which have been overallocated. UniPhi streamlines your operational execution by entering data once and using it many times. As a highly scalable product, UniPhi, will improve the operational execution of construction teams of any size.
UniPhi is an award-winning SaaS software that will help you reach those double-digit profit margins goals by streamlining your resource process. Stay up to date and plan more effectively by easily vis...
  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Easy & most comprehensive resource planning online. Resource allocation based on skills, role, department, location.++Time tracking.
Easiest and the most comprehensive resource planning & time tracking online. Calendar view resource planning. Resource allocation using skills, role, department & location. Many useful reports on planning allocation, planned allocation by departments, managers and locations, type of projects, planned time vs actual tracked time, resource availability, resource skills search. Let us know if you need another report. Perfect solution for teams and organizations of any size.
Easiest and the most comprehensive resource planning & time tracking online. Calendar view resource planning. Resource allocation using skills, role, department & location. Many useful reports on plan...
  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Schemaläggning i realtid, statustavlor och kartor för mötesrum, skrivbord och personer på ditt kontor. Använd valfri enhet eller kalender.
Schemaläggning i realtid, statustavlor och kartor för mötesrum, skrivbord och personer på ditt kontor. Robins plattform lever tillsammans med dina befintliga Outlook- eller Google-kalendrar och alla uppdateringar av mötesrum eller skrivbord på webb-instrumentpanelen, mobilappen eller rumsdisplayen synkroniseras automatiskt med hela kontorskalendern. Idag schemalägger Robin möten, skrivbord och människor på tusentals kontor runt om i världen.
Schemaläggning i realtid, statustavlor och kartor för mötesrum, skrivbord och personer på ditt kontor. Robins plattform lever tillsammans med dina befintliga Outlook- eller Google-kalendrar och alla ...
  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Assignar simplifies your scheduling, dispatch, timesheeting, data collection and communication with your construction field employees.
Assignar is a cloud-based platform developed to help self-perform contractors and subcontractors optimize operations by improving productivity, profitability, safety, and quality in the field and office. Built by industry professionals, Assignars innovative platform replaces paper, spreadsheets, and single-point solutions to allow real-time tracking, visibility, and control of field operations.
Assignar is a cloud-based platform developed to help self-perform contractors and subcontractors optimize operations by improving productivity, profitability, safety, and quality in the field and offic...
  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning