165 resultat
Varför Capterra är gratis
monday.com, programvara för resurshantering, hjälper team att planera tillsammans och genomföra projekt som levererar resultat i tid. Lär dig mer om monday.com
monday.com, en kraftfull programvara för resurshantering, hjälper team att planera och genomföra projekt som levererar resultat i tid, oavsett om de befinner sig på kontoret, hemma eller är i farten. Dess användarvänlighet och flexibilitet innebär snabb onboarding för ditt team och möjligheten att anpassa arbetsflöden på ditt sätt. Med kraftfulla produktivitetsfunktioner som tidsuppföljning, automatiserade meddelanden, länkade aktiviteter, tidslinjevyer och integrationer kan ditt team uppnå bättre och snabbare resultat för varje milstolpe i projektet. Lär dig mer om monday.com
monday.com, en kraftfull programvara för resurshantering, hjälper team att planera och genomföra projekt som levererar resultat i tid, oavsett om de befinner sig på kontoret, hemma eller är i farten....

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Resurshantering för byråer, studior och företag. Betrodd av tusentals team runt världen för att planera projektresurser och hantera kapacitet. Lär dig mer om Float
Float är en programvara för resurshantering som hjälper team att planera projekt, schemalägga resurser och övervaka sin kapacitet. Snabb schemaläggning och lättanvända redigeringsverktyg gör resursplanering intuitiv och enkel. Få en översikt över dina teams tillgänglighet, ställ in anpassade arbetstider, schemalägg allmänna helgdagar och ledighet, sortera efter personer och projekttaggar. Integrera med Jira, Teamwork, Google/Outlook Calendar, Slack och Zapier. Schemalägg när du är borta från kontoret med mobilappen. 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Float
Float är en programvara för resurshantering som hjälper team att planera projekt, schemalägga resurser och övervaka sin kapacitet. Snabb schemaläggning och lättanvända redigeringsverktyg gör...

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Asana är det enklaste sättet för att organisera och hantera allt ditt teams arbete. Se varför mer än 8 000 kunder på Capterra ger Asana i genomsnitt 4,5 stjärnor av 5 i betyg. Lär dig mer om Asana
Asana är ett resurshanteringsverktyg som hjälper team att hantera sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du koppla samman allt ditt arbete på ett ställe och sammanföra team, var som helst. Organisera arbetet på ditt sätt, från listor till tavlor, kalendrar och Gantt-diagram. Gör som mer än 75 000 betalande organisationer och miljontals team i 190 länder som använder Asana för att få mer gjort. Kom igång på några minuter och prova Asana. Lär dig mer om Asana
Asana är ett resurshanteringsverktyg som hjälper team att hantera sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du koppla samman allt ditt arbete på ett ställe och...

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Programvara för resursefterfrågan och kapacitetsplanering i företagsklass för PMO:er, IT-team och professionella tjänster med över 20 resurser. Lär dig mer om KeyedIn
Programvara för resursefterfrågan och kapacitetsplanering i företagsklass för PMO:er, IT-team och professionella tjänster med över 20 resurser. KeyedIn Projects kombinerar ett uppfriskande och enkelt gränssnitt med grundlig resurshantering, så att du enkelt kan övervinna resurskapacitetsutmaningar. Erbjuder dra och släpp-uppgifter, konfliktlösning samt djupgående användningsanalys. KeyedIn Projects erbjuder ett enkelt sätt att få rätt resurser att arbeta med rätt projekt vid rätt tidpunkt Lär dig mer om KeyedIn
Programvara för resursefterfrågan och kapacitetsplanering i företagsklass för PMO:er, IT-team och professionella tjänster med över 20 resurser. KeyedIn Projects kombinerar ett uppfriskande och enkelt...

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
En modern programvara för resurshantering, planering och visuell schemaläggning med tidsrapporter och andra uttömmande rapporter för att planera dina resurser. Lär dig mer om Hub Planner
En modern programvara för resurshantering, planering och visuell schemaläggning med tidsrapporter och andra uttömmande rapporter för att planera dina resurser. Behåll kontrollen och få översikt över dina projekt och resurser på ett och samma ställe. Hub Planners Scheduler, Timesheets och Extension-funktioner skapar en kombination av verktyg som uppfyller allas planeringskrav, oavsett vilken bransch du är. Anpassa din egen Hub Planner och betala endast för det du använder. Utnyttja en 60 dagars gratis provperioden för att se själv. Lär dig mer om Hub Planner
En modern programvara för resurshantering, planering och visuell schemaläggning med tidsrapporter och andra uttömmande rapporter för att planera dina resurser. Behåll kontrollen och få översikt över...

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Silverbucket är resursplaneringsprogram av projekt. Med vår användarvänligt resurshanteringsverktyg du kan lätt göra resursplanering. Lär dig mer om Silverbucket
Silverbucket är resursplaneringsprogram av projekt. Med vår användarvänligt resurshanteringsverktyg du kan lätt göra resursplanering och se bolagets resursallokering tydlig. Förutse konflikter och bese kapacitetsnivåer i en skräm. Med Silverbucket du vet exakt hur resursallokering ser ut nu och i framtiden. Planera dina projekt med Silverbucket och for bättre resultat. Lär dig mer om Silverbucket
Silverbucket är resursplaneringsprogram av projekt. Med vår användarvänligt resurshanteringsverktyg du kan lätt göra resursplanering och se bolagets resursallokering tydlig. Förutse konflikter och...

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Planera och hantera dina teamresurser med Wrike. Visuell arbetsbelastning, resurstilldelning, tidsuppföljning, anpassade rapporter och instrumentbrädor. Lär dig mer om Wrike
Wrike Resource förenklar resurshanteringen. Enkel visualisering och balansering av arbetsbelastningen i teamet för att undvika utbrändhet eller underutnyttjande. Prioritera om projekt och omfördela timmar flexibelt och i realtid mellan tilldelade team med Wrikes enkla dra och släpp-gränssnitt. Lägg snabbt till, flytta eller justera uppgifter baserat på den enskildes kapacitet och arbetsschema. Dela upp de timmar som krävs mellan teamkamrater. Anpassa Wrike-rapporter, Gantt-diagram och tabellvyer för att förstå och mäta teamets prestationer. Lär dig mer om Wrike
Wrike Resource förenklar resurshanteringen. Enkel visualisering och balansering av arbetsbelastningen i teamet för att undvika utbrändhet eller underutnyttjande. Prioritera om projekt och omfördela...

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
eRS är en konfigurerbar resurshanteringsrapport med dra och släpp-schemaläggning, flexibla hanteringsrapporter och e-postmeddelanden. Lär dig mer om eResource Scheduler
eResource Scheduler har utformats för organisationer som schemalägger mänskliga resurser (anställda, entreprenörer osv.) och andra resurser (utrustning, mötesrum osv.) i projekt. Huvudfunktioner: Moln- och installerade versioner Samarbetsinriktad programvara för flera användare Konfigurerbar, fält, formulär, vyer Dra och släpp-schemaläggning Informativ instrumentbräda E-postmeddelanden Utnyttjande- och tillgänglighetsrapportering Flexibla åtkomsträttigheter för användare Snabb prestanda Säker och robust arkitektur Personlig support Lär dig mer om eResource Scheduler
eResource Scheduler har utformats för organisationer som schemalägger mänskliga resurser (anställda, entreprenörer osv.) och andra resurser (utrustning, mötesrum osv.) i...

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Productive är ett resurshanteringsverktyg som kan hjälpa dig göra ditt företag lönsamt. Hitta flaskhalsar som kostar pengar och tar tid. Lär dig mer om Productive
Productive är ett allt i ett-resurshanteringsverktyg som kan hjälpa dig göra ditt företag lönsamt. Hitta flaskhalsar som kostar pengar och tar tid. Undvik krockande tider, utbrändhet och överbokning med resursplaneringsfunktioner och förslag från resursplanering som gör tidsuppföljning snabbare och enklare. Skapa affärsflöde, få försäljningen organiserad med en översikt över försäljningspipan. Spåra lönsamhet för fasta priser och timprojekt. Sköt all debitering och fakturering för återkommande arbeten eller engångsprojekt. Lär dig mer om Productive
Productive är ett allt i ett-resurshanteringsverktyg som kan hjälpa dig göra ditt företag lönsamt. Hitta flaskhalsar som kostar pengar och tar tid. Undvik krockande tider, utbrändhet och överbokning...

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Webbaserad resursplaneringsapp med ledighetsadministration, personliga instrumentbräden, krockhantering, teamsynlighet och samarbete. Lär dig mer om Resource Guru
Det snabba och enkla sättet för webbaserad schemaläggning av personer och andra resurser. Få teamsynlighet i en smart kalender. Dra och släpp bokningar på några sekunder. Administrera semester och andra typer av ledighet. Ett tillgänglighetsfält hjälper till med resursplanering. Krockhantering hjälper dig att behålla kontrollen. Instrumentbräden, e-postaviseringar och kalendersynkronisering innebär att alla hålls uppdaterade. Med kraftfulla rapporter kan du övervaka utnyttjandegraden. Ingen installering av programvara krävs. Från endast 2,50 USD per person och månad. Bli medlem för en 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Resource Guru
Det snabba och enkla sättet för webbaserad schemaläggning av personer och andra resurser. Få teamsynlighet i en smart kalender. Dra och släpp bokningar på några sekunder. Administrera semester och...

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Meisterplan är en programvara för resurshantering och projektportföljshantering (project portfolio management, PPM) som matchar rätt personer till rätt projekt vid rätt tidpunkt. Lär dig mer om Meisterplan
Meisterplan är en programvara för resurshantering och rätt val för att skapa en projektportfölj som inte bara är uppnåelig utan även anpassningsbar när omständigheterna förändras. Förbättra transparensen och se de direkt vilka projekt som behöver ökad kapacitet. Med några klick kan du avgöra vilka resurser som finns tillgängliga och enkelt matcha de mest kvalificerade resurserna till rätt projekt. Med interaktiva och snabba scenariosimuleringar kan du snabbt reagera på förändringar och fatta välgrundade beslut. Lär dig mer om Meisterplan
Meisterplan är en programvara för resurshantering och rätt val för att skapa en projektportfölj som inte bara är uppnåelig utan även anpassningsbar när omständigheterna förändras. Förbättra...

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Utformad för att leda tvärfunktionella eller dedikerade team och se till att alla får en rimlig del av arbetet. Lär dig mer om Forecast
Forecast är ett heltäckande alternativ till punktresurshanteringslösningar som används i företag som erbjuder professionella tjänster. Det förenar projektledning och resurshantering, teamsamarbete, ekonomi och rapportering och använder kraften i AI till att automatisera administrativa uppgifter. Plattformen säkerställer bättre insyn i arbetsbelastningen och ger dig transparens med flera projekt. Plattformen ger dig insikter om resursallokering garanterar sömlösa och produktiva arbetsflöden. Lär dig mer om Forecast
Forecast är ett heltäckande alternativ till punktresurshanteringslösningar som används i företag som erbjuder professionella tjänster. Det förenar projektledning och resurshantering, teamsamarbete,...

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
En komplett resurshanteringslösning för företag som vill leverera projekt snabbare och upprätthålla ett hälsosamt team. Lär dig mer om teamdeck
En komplett resurshanteringslösning för företag som vill leverera projekt snabbare och upprätthålla ett hälsosamt team: resursplanering + tidsuppföljning + ledighetshantering. Inga kalkylblad, ingen manuell spårning, inget krångel. Starta din sju dagar långa gratis provperiod idag. Lär dig mer om teamdeck
En komplett resurshanteringslösning för företag som vill leverera projekt snabbare och upprätthålla ett hälsosamt team: resursplanering + tidsuppföljning + ledighetshantering. Inga kalkylblad, ingen...

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Med Accelo kan du förutsäga tillgänglighet för dina team, tilldela arbete och få insikter om hur ditt teams utnyttjande och vinster. Lär dig mer om Accelo
Med Accelos resurshanteringsfunktioner kan du hantera hela ditt teams schema, förutspå ditt teams tillgänglighet och tilldela arbete sömlöst. Gå längre än enkel planering och samarbete och hantera dina projekt mot budget, scheman och resurser i realtid. Få insikter i realtid om ditt teams utnyttjande och vinster så att du kan veta när det är dags att expandera eller ta an mer arbete. Lär dig mer om Accelo
Med Accelos resurshanteringsfunktioner kan du hantera hela ditt teams schema, förutspå ditt teams tillgänglighet och tilldela arbete sömlöst. Gå längre än enkel planering och samarbete och hantera...

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis. Lär dig mer om Jira
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet, från planering till leverans. Med inbyggda färdplaner kan team ta fram sitt arbete för att hålla reda på helhetsbilden. Med Jiras kodlösa automatiseringsmotor kan teamen spara tid och öka effekten genom att automatisera alla uppgifter eller processer med några få klick. Och med en gratisutgåva kan team med upp till tio användare dra nytta av Jiras alla möjligheter utan kostnad, för alltid. Lär dig mer om Jira
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet,...

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
GoodDay är en arbetsledningsplattform för projekt, uppgift, produkt, tid och teamledning samt produktivt, transparent samarbete. Lär dig mer om GoodDay
GoodDay är en plattform för arbete, projekt, produkt, uppgift, tid och teamhantering som ger organisationer de bästa verktygen för planering på hög nivå, i linje med deras dagliga arbete, och för kontinuerlig förbättring av alla processer baserat på transparens, ansvarsskyldighet, smidighet och erkännande. Lär dig mer om GoodDay
GoodDay är en plattform för arbete, projekt, produkt, uppgift, tid och teamhantering som ger organisationer de bästa verktygen för planering på hög nivå, i linje med deras dagliga arbete, och för...

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
En molnbaserad programvara för uthyrning inom det audiovisuella, evenemang och produktion. Använd Rentman för att hantera lager, personal och transport. Lär dig mer om Rentman
En molnbaserad programvara för uthyrning inom audiovisuella, evenemangs- och festrelaterade branscher. En allt i ett-lösning för projekt, lagerhantering, schemaläggning av personal och transporter samt fakturering. Hantera dina projekt från början till slut: skapa offerter, schemalägg personal i en visuell plantavla och håll koll på tillgänglighet och brist på utrustning. Integrerad CRM och verktyg för kund- och personalkommunikation. Lär dig mer om Rentman
En molnbaserad programvara för uthyrning inom audiovisuella, evenemangs- och festrelaterade branscher. En allt i ett-lösning för projekt, lagerhantering, schemaläggning av personal och transporter...

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Bitrix24 är en bra, kostnadsfri plattform för projektplanering och resurshantering som används av över 4 miljoner företag runt om i världen. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en jättebra projektledningslösning som ger dig gratis moln, mobilt och lokalt (öppen källkod) och används av över 4 miljoner företag runt om i världen. Obegränsade uppgifter, projekt, Gantt-diagram, uppgiftsberoenden, tidsuppföljning, resursplanering, offerter, faktureringshantering – allt gratis. Stöd till engelska, tyska, portugisiska, spanska, kinesiska, ryska och många andra språk. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en jättebra projektledningslösning som ger dig gratis moln, mobilt och lokalt (öppen källkod) och används av över 4 miljoner företag runt om i världen. Obegränsade uppgifter, projekt,...

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga anpassade applikationer för byggnadsresurshantering utan kodning. Lär dig mer om Caspio
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga applikationer för resurshantering utan kodning. Allt-i-ett-plattformen rankas som en ledare av Forrester Research och erbjuder allt du behöver för en digital omvandling av affärsverksamheten och arbetsflödena. Det inkluderar en integrerad molndatabas, en visuell applikationsbyggare, säkerhet i storföretagsklass, regelefterlevnad och skalbar global infrastruktur. Se varför över 15 000 företag över hela världen förlitar sig på Caspio. PROVA KOSTNADSFRITT. Lär dig mer om Caspio
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga applikationer för resurshantering utan kodning. Allt-i-ett-plattformen rankas som en ledare av Forrester Research och erbjuder allt du...

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
ClickUp vill vara arbetets framtid – en app som ersätter alla andra. ClickUp var en av de snabbast växande produktivitetsapparna 2020. Lär dig mer om ClickUp
ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål, kalendrar, schemaläggning och till och med en inkorg. ClickUp är helt anpassningsbar och fungerar för alla typer av team, så att alla team kan använda samma app för att planera, organisera och samarbeta. Lär dig mer om ClickUp
ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål,...

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Samarbeta i projekt, följ upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder. Tillgänglig i molnet och från alla enheter. Lär dig mer om Avaza
Avaza är en allt i ett-lösning för projektledning, resursplanering, tidsuppföljning, hantering av utgifter, offerter och fakturor. Team av alla storlekar, från frilansare till storföretag, kommer att älska den tack vare den enkla och intuitiva designen med kraftfulla funktioner. Du kan arbeta med projekt, följa upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder på ett och samma ställe. Tillgänglig i molnet och från alla enheter. Lär dig mer om Avaza
Avaza är en allt i ett-lösning för projektledning, resursplanering, tidsuppföljning, hantering av utgifter, offerter och fakturor. Team av alla storlekar, från frilansare till storföretag, kommer att...

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Hantera dina resurser enkelt med planeringssimulatorn för att öka produktiviteten och vinsten. Lär dig mer om Easy Projects
Fördela arbetsbelastningen jämnt genom att ha ett fågelperspektiv över alla resurser. Känn till varje gruppmedlems kapacitet och se snabbt om de är under- eller överbelastade. Du kan använda resursbelastningssimulatorn för att planera projekt i förväg baserat på vem som är tillgänglig och när de är tillgängliga samt säkerställa att rätt personer arbetar med rätt projekt. Kunder som använder denna resursplaneringsprogramvara rapporterar en uppgiftsslutförandegrad på 98 % och en stressminskning på 20 % för anställda. Lär dig mer om Easy Projects
Fördela arbetsbelastningen jämnt genom att ha ett fågelperspektiv över alla resurser. Känn till varje gruppmedlems kapacitet och se snabbt om de är under- eller överbelastade. Du kan använda...

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Webbaserad samarbetsprogramvara för flera användare som tillhandahåller interaktiva Gantt-diagram för att planera resurser, schemalägga uppgifter och hantera projekt. Lär dig mer om Ganttic
Ganttic är en programvara för resursplanering och projektportföljshantering som gör lika bra på att schemalägga människor, projekt, anläggningar och utrustning. Du kan skapa scheman genom att helt enkelt dra och släppa uppgifter. Det flexibla gränssnittet gör det enkelt att anpassa Ganttic efter dina behov. Programvaran är bra för schemaläggning och rapportering, spårning av milstolpar och kapacitetsutnyttjande. Du kan synkronisera Ganttic med Google Calendar och lämna anteckningar i appen för att samarbeta med ditt team. Lär dig mer om Ganttic
Ganttic är en programvara för resursplanering och projektportföljshantering som gör lika bra på att schemalägga människor, projekt, anläggningar och utrustning. Du kan skapa scheman genom att helt...

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
High-level project and resource management software to help you make confident operational decisions across your people and projects. Lär dig mer om 10,000ft
10,000ft's high-level project and resource management software helps modern teams make confident decisions about project planning, team capacity, budget forecasting, team utilization, and hiring needs in real time. Over 1,000 of the most innovative companies in the world rely on 10,000ft from 10-person shops, to 100-person teams within global brands, to 1,000+ person professional services firms. 10,000ft has been recognized for its design excellence with awards from FastCo, SXSW, IxDA + IDSA. Lär dig mer om 10,000ft
10,000ft's high-level project and resource management software helps modern teams make confident decisions about project planning, team capacity, budget forecasting, team utilization, and hiring...

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Forecast organizes your teams schedule into visual plans that let you map out upcoming projects and make smarter resourcing decisions. Lär dig mer om Forecast
Forecast organizes your teams schedule into visual plans that let you map out your upcoming projects and make smarter resourcing decisions. Assign people to multiple projects and determine how many hours they're available to work on each one. Red bars make it easy to see who's overbooked, so you can move projects around before your team gets burned out. And Forecast's layout makes it easy to see when you're able to take on new work, and who's available to work on it. Lär dig mer om Forecast
Forecast organizes your teams schedule into visual plans that let you map out your upcoming projects and make smarter resourcing decisions. Assign people to multiple projects and determine how many...

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Align project & resource management with Google Workspace, real-time insights and financial data. Plan smarter from Quote-to-Cash. Lär dig mer om VOGSY
Built for Google Workspace users, VOGSY makes resource management easy with task assignment from Gmail, automated role matching, resource availability heat maps, forecasting & capacity insight. Plan proposal projects with placeholders that show who you should hire, when and for how long and estimate costs and margins of various resourcing scenarios. Add real-time utilization, billability, pipeline & revenue forecast charts and you'll always know where to place the right people at the right time. Lär dig mer om VOGSY
Built for Google Workspace users, VOGSY makes resource management easy with task assignment from Gmail, automated role matching, resource availability heat maps, forecasting & capacity insight. Plan...

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Visuell och planeringsprogramvara för att spåra alla typer av resurser, robust och användarvänlig. Lär dig mer om Visual Planning
Visual Planning är en kraftfull programvara för planering och schemaläggning som används för att hantera alla typer av resurser. Visual Planning ger dig mångsidighet som låter dig spåra projekt, jobb, uppgifter, kunder, arbetsordrar, anställda, utrustning och mer i ett enda verktyg, så att du kan fokusera på det som verkligen är viktigt. Centralisering av data hjälper teamen att bli mer effektiva. Användare kan samarbete var som helst och få åtkomst till mobila enheter. Skicka e-postmeddelanden och SMS-aviseringar till teammedlemmar och anslut scheman med personliga kalendrar. Lär dig mer om Visual Planning
Visual Planning är en kraftfull programvara för planering och schemaläggning som används för att hantera alla typer av resurser. Visual Planning ger dig mångsidighet som låter dig spåra projekt,...

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Binocs anpassar resursefterfrågan och kapacitet. Binocs är en webbaserad planeringsapplikation som hjälper människor med kunskap att leverera i tid. Lär dig mer om BINOCS
BINOCS är en ledande molnlösning för planering och prestanda för organisationer som förlitar sig på att engagerade kunskapsarbetare ska leverera enligt strikta tidsramar. Över 800 team över hela världen inom områden som QC-labb, kvalitetssäkring, forskning och utveckling, klinisk verksamhet, lagstiftning och produktion och cell och genterapi har övergett sina Excel-blad och använder BINOCS för att digitalisera sin verksamhet. Kunderna inkluderar varumärken som Avexis, Eli Lilly, Ferring, GlaxoSmithKline, Lonza, Merck, Novartis, Pfizer och PMI. Lär dig mer om BINOCS
BINOCS är en ledande molnlösning för planering och prestanda för organisationer som förlitar sig på att engagerade kunskapsarbetare ska leverera enligt strikta tidsramar. Över 800 team över hela...

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
A visual collaboration tool that creates a shared perspective for your team on any project in a fun, flexible, and rewarding way.
From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive, Slack, Jira and more, Trello is a living, breathing project hub of cross-team collaboration no matter where your work needs to happen. Trello brings joy to teamwork by making it transparent and easily shareable across boards and teams.
From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive,...

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Plattformen för företagsledning som hjälper ledare att säkerställa att rätt personer utför rätt arbete vid rätt tidpunkt.
Workfront är den första moderna arbetsledningsplattformen som kan organisera all din arbets- och resurshantering på ett ställe. Workfront fördelar och tilldelar arbete till team eller individer baserat på prioritet, tillgänglighet och kompetenskrav, och säkerställer att rätt personer utför rätt arbete i tid. Planera arbete med hjälp av en inbyggd tidsuppföljning, projektplanering, uppgiftsplanering, tillgångssäkring och rapporteringsfunktionalitet. Få insikter i realtid och hantera dina resurser från början till slut.
Workfront är den första moderna arbetsledningsplattformen som kan organisera all din arbets- och resurshantering på ett ställe. Workfront fördelar och tilldelar arbete till team eller individer...

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
NetSuite hjälper företag runt om i världen att generera ytterligare intäkter och vinster genom att automatisera resurshanteringsprocessen.
Du kommer inte behöva något annat affärssystem. NetSuite frigör ny tillväxt genom att hjälpa dig att maximera marginalerna och utnyttja nya intäktsflöden. Med automatiserade, intelligenta system kan du fatta bättre beslut och förbättra andelen projekt som är framgångsrika. Realtidsanalys om hela verksamheten hjälper dig att förbättra beslutsfattandet, så att du snabbt kan anpassa dig till förändrade intäktsmodeller.
Du kommer inte behöva något annat affärssystem. NetSuite frigör ny tillväxt genom att hjälpa dig att maximera marginalerna och utnyttja nya intäktsflöden. Med automatiserade, intelligenta system kan...

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
LiquidPlanner is resource management software that makes it easy to see everything your team is working on at a glance.
LiquidPlanner integrates resource management right into the project management workflow. Unlike traditional project management software that makes it too easy to overcommit people and money, our Dynamic Project Management tool shows you not just where all your resources are allocated, but also lets you shift work and resources to resolve these issues. No surprises, no disasters.
LiquidPlanner integrates resource management right into the project management workflow. Unlike traditional project management software that makes it too easy to overcommit people and money, our...

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
QuickBooks is an end-to-end accounting software that can grow with your business.
QuickBooks Online Advanced (Save 50%) is a cloud-based, all-in-one, accounting and business hub solution, designed for growing, small to mid-sized businesses. Get performance reporting with highly customizable tracking tools, automated workflows, and real-time revenue and cash flow management dashboards. Seamlessly integrate best-in-class Premium Apps like Salesforce and HubSpot (CRM), Bill.com (accounts payable), DocuSign, LeanLaw & more to expand your capabilities as your business needs grow.
QuickBooks Online Advanced (Save 50%) is a cloud-based, all-in-one, accounting and business hub solution, designed for growing, small to mid-sized businesses. Get performance reporting with highly...

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
BigTime is the engine empowering the greatest consulting firms on the planet to budget, track & bill their most important asset: time.
Consulting firms need more than just a timesheet. They need a system that unifies budgeting, project planning/execution, team communication, task management, resource management, invoicing and project financials. BigTime gives your entire team the tools they need to deliver billable work on time and on budget, giving our customers an average improvement of 25% in gross margins and a substantial increase in expansion and referral revenue. Contact our sales team to learn how.
Consulting firms need more than just a timesheet. They need a system that unifies budgeting, project planning/execution, team communication, task management, resource management, invoicing and...

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Project-based solution for PS firms that combines project accounting, resource management, project mgmt, time/expense and client mgt.
Deltek Vision is a project-based solution for professional services firms that combines project accounting, resource management, project management, time/expense management and client management in one product. Deltek Vision is a web-based solution available for cloud or on-premises deployment.
Deltek Vision is a project-based solution for professional services firms that combines project accounting, resource management, project management, time/expense management and client management in...

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Now you can see and manage every resource, across every project, at every stage of the project cycle, organization-wide, in one place.
Discover the top resource management solution built by services professionals, for services professionals. Mavenlink empowers businesses to gain immediate visibility into team utilization, productivity, and to effectively and efficiently assign resources to particular projects. Know the impact of every project and resource on your bottom line, and make more informed hiring decisions when it comes to staffing for new projects. Users experience greater business agility and operational execution.
Discover the top resource management solution built by services professionals, for services professionals. Mavenlink empowers businesses to gain immediate visibility into team utilization,...

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
ActiveCollab Workload är ett verktyg för hantering av visuella resurser som skapats för byråer och kreativa yrkespersoner.
ActiveCollab Workload ger dig en översikt i realtid över vad människor arbetar med och hur projekten framskrider. Du kan se varje teammedlems kapacitet och leverera ett arbetsschema som passar deras styrkor och tillgänglighet. Detta innebär realistisk arbetsbelastningsfördelning och snabb resursallokering varje gång. Det ger dig ett tydligt perspektiv på alla uppdrag i alla projekt så att du kan planera ditt arbete bättre och leverera dina projekt i tid och inom budget.
ActiveCollab Workload ger dig en översikt i realtid över vad människor arbetar med och hur projekten framskrider. Du kan se varje teammedlems kapacitet och leverera ett arbetsschema som passar deras...

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Award-winning online project management software featuring project dashboards, gantt charts, kanban boards, and team collaboration.
Award-winning ProjectManager.com features powerful online project management, time-tracking, resource management, and collaboration tools for managers and their teams. With real-time visibility, managers can ensure that their projects and their teams are always on track. Plus, team members love the ability to update their timesheets and tasks anytime, anywhere. It's easy to see why teams in over 100 countries, like NASA, Ralph Lauren, Volvo and Brookstone, rely on ProjectManager.com.
Award-winning ProjectManager.com features powerful online project management, time-tracking, resource management, and collaboration tools for managers and their teams. With real-time visibility,...

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
ProWorkflow är en mycket uppskattad programvara för projekt-, uppgifts- och arbetsflödeshantering.
ProWorkflow är ett industriledande omfattande projektledningsverktyg för team från fem medlemmar till 5 000. Med 17 års erfarenhet och betrodd för över 3 miljoner projekt förstår ProWorkflow-teamet allt från små detaljer till stordata. Spåra Gantt-diagramuppgifter, Kanban-styrelse, tid, dokument, meddelanden, offerter och fakturor. Med en kraftfull API och anpassningsbara funktioner kan du enkelt skräddarsy ProWorkflow. Kundtjänst i världsklass och gratis onboarding gör det enkelt att välja ProWorkflow.
ProWorkflow är ett industriledande omfattande projektledningsverktyg för team från fem medlemmar till 5 000. Med 17 års erfarenhet och betrodd för över 3 miljoner projekt förstår ProWorkflow-teamet...

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
The all-in-one solution with enterprise-class features, beautiful dashboards, powerful reports & tons of customizations.
Celoxis is an affordable, all-in-one platform for project portfolio & work management. It is used globally by brands like Adobe, Tesla, LG, HBO, Deloitte & Rolex. You can: 1. Build real-world plans with a powerful interactive Gantt chart 2. Manage teams working different times & shifts 3. Collaborate & share files 4. Track timesheets, issues, approvals & more 5. Get 360-degree real-time insights with custom analytics & beautiful dashboards. [Available in cloud & on-premise versions]
Celoxis is an affordable, all-in-one platform for project portfolio & work management. It is used globally by brands like Adobe, Tesla, LG, HBO, Deloitte & Rolex. You can: 1. Build real-world plans...

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Plan your projects and jobs with Streamtime. Beautifully designed job planning and scheduling for creatives
Use Streamtime to plan your jobs and schedule your team. Track hours, rates, remaining budget and much more directly from the job screen. Plan time on your team's todo screen or focus on the big picture using the scheduling tool. It's beautifully designed and intuitive to use. Integrate accounting with Xero, MYOB and Quickbooks, and use our Zapier integrations to hook up with Google, Slack and many other tools. Run your creative business with Streamtime plan jobs, track time, schedule teams.
Use Streamtime to plan your jobs and schedule your team. Track hours, rates, remaining budget and much more directly from the job screen. Plan time on your team's todo screen or focus on the big...

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Enabling marketing teams & ad agencies to effectively manage project resources with greater ease and transparency.
Managing resources is a breeze with admation's cloud based resource management tool. Admation is changing the way marketers and ad agencies manage their increasing workloads by offering a tool that enables you to plan, schedule and track resources with greater ease and efficiency. Key features include resource planner, project time tracking, task management, drop and drag task re-assignment tool and reporting tools.
Managing resources is a breeze with admation's cloud based resource management tool. Admation is changing the way marketers and ad agencies manage their increasing workloads by offering a tool that...

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Effortless project planning and collaboration. Visual project plans, team communication, team resourcing and more in one intuitive tool
TeamGantt is effortless project collaboration and planning. Everything you need to plan and execute your work in one place. Intuitive, beautiful gantt charts combined with task level communication , file sharing, team resourcing and more wrapped up in a beautiful interface. Trying is believing, sign up for our 14 day free trial today!
TeamGantt is effortless project collaboration and planning. Everything you need to plan and execute your work in one place. Intuitive, beautiful gantt charts combined with task level communication ,...

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
[9 user min] "OUR #1 PPM FOR IT/PRODUCT/ENGINEERING IN 2020" Gartner. Demo WorkOtter, the Fastest Growing and Highest Ranked SaaS PPM.
For teams of 10 or more, WorkOtter was the #1 Rated and Fastest Growing Cloud PM in 2020 (Gartner & GetApp). WorkOtter is an easy-to-use solution for Product/Engineering/IT/Innovation PMOs ready to move from spreadsheets to simple SaaS project, resource, and portfolio mgt. with Magic animated dashboards. Include FULL 2-way sync with JIRA, MS Project, Office 365, and more. Top Features: Ideas, Projects (Gantt, Kanban, RAID Logs), Portfolios (What-If), Time, Capacity Planning, and Financials.
For teams of 10 or more, WorkOtter was the #1 Rated and Fastest Growing Cloud PM in 2020 (Gartner & GetApp). WorkOtter is an easy-to-use solution for Product/Engineering/IT/Innovation PMOs ready to...

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
eXo's resource management workflow integrates seamlessly with your existing systems for a single data source.
eXo Platform is a workflow tool & resources management software to automate your workflow process. eXo Platform allows to Manage your company's workflows through workflow management system. eXo enables to save time spent doing specific tasks that help you to reduce error and allows your employees to focus their expensive hours on high-priority tasks to keep your company running and growing. Get simplified resource management software with powerful functionality with eXo.
eXo Platform is a workflow tool & resources management software to automate your workflow process. eXo Platform allows to Manage your company's workflows through workflow management system. eXo...

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Enkelt verktyg för arbetsplanering för hantering av uppgifter, team och projekt. Förstå hur ditt arbetsflöde kommer att se ut nästa vecka, månad eller år.
Toggl Plan (tidigare Teamweek) är ett lättanvänt visuellt planeringsverktyg. Teamplanering – tilldela, färgkoda och markera uppgifter som gjort för en enkel visuell översikt över vem som gör vad och när. Projektledning – planera projektsteg på en färgstark tidslinje för en tydlig översikt över när saker behöver göras eller njut av panelvyn för att följa upp uppgiftsstatusar. Uppgiftshantering – använd panelvy för att prioritera uppgifter baserat på deras aktuella status utan att fokusera på tidsuppskattningar.
Toggl Plan (tidigare Teamweek) är ett lättanvänt visuellt planeringsverktyg. Teamplanering – tilldela, färgkoda och markera uppgifter som gjort för en enkel visuell översikt över vem som gör vad och...

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
ITM Platform is the Resource Management solution that deploys in two weeks and seamlessly connects planning with operations.
ITM Platform is the only Resource Management software that can be deployed within two weeks, aligning your portfolio to the business strategy. Team members will learn how to use the fully-featured project and work management tools within a day, providing portfolio managers with access to the metrics that matter.
ITM Platform is the only Resource Management software that can be deployed within two weeks, aligning your portfolio to the business strategy. Team members will learn how to use the fully-featured...

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Manage your complex portfolio of projects through Changepoint PPM.
You need to get things done. A lot of things. Changepoint PPM (Daptiv) makes sense of your complex mix of projects. Efficiently manage and staff resources, streamline project intake, align projects to business strategy, and leverage powerful embedded analytics in one powerful, configurable solution. This single source of truth provides visibility into your entire portfolio across methodologies. Visit us today to learn more about how we can help you acheive better business outcomes.
You need to get things done. A lot of things. Changepoint PPM (Daptiv) makes sense of your complex mix of projects. Efficiently manage and staff resources, streamline project intake, align projects...

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Unanet A/E is purpose-built ERP for A/E firms and offers Project Management, Business Intelligence, Financials, and more in one system.
Unanet A/E, powered by Clearview, is purpose-built ERP for architecture and engineering firms and offers Project Management, Business Intelligence, Time and Expense Tracking, Financials, Integrations, and CRM in one system. Powerful analytic dashboards dashboards allow businesses to gain greater visibility and control, analyze data in real time, and drive their business forward. Unanet Connect is the first and only open integration platform that integrates Unanet with hundreds of applications.
Unanet A/E, powered by Clearview, is purpose-built ERP for architecture and engineering firms and offers Project Management, Business Intelligence, Time and Expense Tracking, Financials,...

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Dela scheman för möten, gruppmöten, konferensrum, resurser, lokaler och mycket mer.
Office Tracker ger dig en total kontorshanteringslösning som förenklar schemaläggning, kundhantering, tidshantering och gruppkommunikation. Hela kontoret sparar tid, eliminerar misstag och ökar produktiviteten. Automatisera hela schemaläggningsprocessen och schemalägg och dela information för personer, rum och resurser.
Office Tracker ger dig en total kontorshanteringslösning som förenklar schemaläggning, kundhantering, tidshantering och gruppkommunikation. Hela kontoret sparar tid, eliminerar misstag och ökar...

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning