Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år
Programvara för resurshantering
Programvara för resurshantering hjälper projektledare att tilldela programresurser. Projektledare använder ofta resurshanteringsprogram för att analysera resursbehov och kapacitet för att skapa prognostiseringar för projekt. Använd Capterra för att hitta rätt system för resurshantering för ditt företag i Sverige. Företag som letar efter verktyg för resurshantering kan också vara intresserade av CRM-service, projektledningsverktyg och system för projektportföljhantering. Läs mer Läs mindre
Utvald programvara
Programvara med flest recensioner
Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Programvara för resurshantering
Filterresultat (73)
Tillgängliga länder
Länder där produkten är tillgänglig. Obs! Kundsupport är kanske inte tillgängligt i det landet.
Sverige
Prissättningsalternativ
Produkttyp
73 resultat
monday.com, programvara för resurshantering, hjälper team att planera tillsammans och genomföra projekt som levererar resultat i tid.
Lär dig mer om monday.com
monday.com, en kraftfull programvara för resurshantering, hjälper team att planera och genomföra projekt som levererar resultat i tid, oavsett om de befinner sig på kontoret, hemma eller är i farten. Dess användarvänlighet och flexibilitet innebär snabb onboarding för ditt team och möjligheten att anpassa arbetsflöden på ditt sätt. Med kraftfulla produktivitetsfunktioner som tidsuppföljning, automatiserade meddelanden, länkade aktiviteter, tidslinjevyer och integrationer kan ditt team uppnå bättre och snabbare resultat för varje milstolpe i projektet.
Lär dig mer om monday.com
...
Läs mer
Funktioner
- Användningsrapportering
- Prognoser
- Samarbetsverktyg
- Rapportering / projektspårning
- Kalenderhantering
- Flera projekt
- Tid och kostnadsspårning
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis.
Lär dig mer om Jira
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet, från planering till leverans. Med inbyggda färdplaner kan team ta fram sitt arbete för att hålla reda på helhetsbilden. Med Jiras kodlösa automatiseringsmotor kan teamen spara tid och öka effekten genom att automatisera alla uppgifter eller processer med några få klick. Och med en gratisutgåva kan team med upp till tio användare dra nytta av Jiras alla möjligheter utan kostnad, för alltid.
Lär dig mer om Jira
...
Läs mer
Funktioner
- Användningsrapportering
- Prognoser
- Samarbetsverktyg
- Rapportering / projektspårning
- Kalenderhantering
- Flera projekt
- Tid och kostnadsspårning
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
NetSuite säkerställer att rätt personal avdelas för rätt arbetsuppgifter genom projektets livscykel för förbättrad resursanvändning.
Lär dig mer om NetSuite
NetSuites lösning för resurshantering hjälper till att optimera din bemanning och resursanvändning genom att minimera spilltid och se till att kvalificerade resurser arbetar med rätt projekt. Med en enda, uppdaterad, global pool med resursprofiler kan du enkelt hålla koll på kompetens, intressen, erfarenhet, arbetspreferenser, tillgänglighet med mera. Genom att hantera resurser på ett effektivt sätt blir det möjligt för företag att optimera vinstmarginaler, förbättra debiteringsgraden, behålla talang och öka kundnöjdheten.
Lär dig mer om NetSuite
...
Läs mer
Funktioner
- Användningsrapportering
- Prognoser
- Samarbetsverktyg
- Rapportering / projektspårning
- Kalenderhantering
- Flera projekt
- Tid och kostnadsspårning
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
Det snabba och flexibla sättet att schemalägga personal och projekt. Hantera alla resurser, följ tillgängligheten i realtid och tilldela arbetsuppgifter utan besvär.
Lär dig mer om Resource Guru
Resource Guru är det snabba och flexibla sättet att schemalägga resurser och planera projekt. Hantera personal, utrustning och mötesrum på ett och samma ställe. Organisera ditt team på ditt sätt och hitta snabbt de personer du behöver. Tilldela arbetsuppgifter, registrera ledighet och redigera scheman på några sekunder. Följ tillgängligheten i realtid och undvik orealistisk arbetsbelastning. Håll ditt team uppdaterat med personliga instrumentpaneler och e-postmeddelanden med dagens schema. Analysera utnyttjandegrader, kunder och projekt för mer exakta prognoser och budgetar.
Lär dig mer om Resource Guru
...
Läs mer
Funktioner
- Användningsrapportering
- Prognoser
- Samarbetsverktyg
- Rapportering / projektspårning
- Kalenderhantering
- Flera projekt
- Tid och kostnadsspårning
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
Silverbucket är resursplaneringsprogram av projekt. Med vår användarvänligt resurshanteringsverktyg du kan lätt göra resursplanering.
Lär dig mer om Silverbucket
Silverbucket är resursplaneringsprogram av projekt. Med vår användarvänligt resurshanteringsverktyg du kan lätt göra resursplanering och se bolagets resursallokering tydlig. Förutse konflikter och bese kapacitetsnivåer i en skräm. Med Silverbucket du vet exakt hur resursallokering ser ut nu och i framtiden. Planera dina projekt med Silverbucket och for bättre resultat.
Lär dig mer om Silverbucket
...
Läs mer
Funktioner
- Användningsrapportering
- Prognoser
- Samarbetsverktyg
- Rapportering / projektspårning
- Kalenderhantering
- Flera projekt
- Tid och kostnadsspårning
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
Asana är det enklaste sättet att organisera och hantera hela teamets arbete. Se varför över 11 000 kunder ger Asana 4,5 av 5 stjärnor.
Lär dig mer om Asana
Asana är ett resurshanteringsverktyg som hjälper team att samordna sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du samla allt ditt arbete och sammanföra team på en och samma plats. Organisera arbetet på ditt sätt, från listor till tavlor, kalendrar och Gantt-diagram. Gör som mer än 135 000 betalande organisationer och miljontals team i 190 länder som använder Asana för att få mer gjort. Kom igång på några minuter och prova Asana.
Lär dig mer om Asana
...
Läs mer
Funktioner
- Användningsrapportering
- Prognoser
- Samarbetsverktyg
- Rapportering / projektspårning
- Kalenderhantering
- Flera projekt
- Tid och kostnadsspårning
- Projektplanering
- Uppgiftshantering

Hub Planner
4,2
(107)
Lokal produkt
En modern programvara för resurshantering, planering och visuell schemaläggning med tidsrapporter och andra uttömmande rapporter för att planera dina resurser.
Lär dig mer om Hub Planner
En modern programvara för resurshantering, planering och visuell schemaläggning med tidsrapporter och andra uttömmande rapporter för att planera dina resurser. Behåll kontrollen och få översikt över dina projekt och resurser på ett och samma ställe. Hub Planners Scheduler, Timesheets och Extension-funktioner skapar en kombination av verktyg som uppfyller allas planeringskrav, oavsett vilken bransch du är. Anpassa din egen Hub Planner och betala endast för det du använder. Utnyttja en 60 dagars gratis provperioden för att se själv.
Lär dig mer om Hub Planner
...
Läs mer
Funktioner
- Användningsrapportering
- Prognoser
- Samarbetsverktyg
- Rapportering / projektspårning
- Kalenderhantering
- Flera projekt
- Tid och kostnadsspårning
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
GoodDay är en arbetsledningsplattform för projekt, uppgift, produkt, tid och teamledning samt produktivt, transparent samarbete.
Lär dig mer om GoodDay
GoodDay är en plattform för arbete, projekt, produkt, uppgift, tid och teamhantering som ger organisationer de bästa verktygen för planering på hög nivå, i linje med deras dagliga arbete, och för kontinuerlig förbättring av alla processer baserat på transparens, ansvarsskyldighet, smidighet och erkännande.
Lär dig mer om GoodDay
...
Läs mer
Funktioner
- Användningsrapportering
- Prognoser
- Samarbetsverktyg
- Rapportering / projektspårning
- Kalenderhantering
- Flera projekt
- Tid och kostnadsspårning
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
Maximera lönsamheten med optimerad resursanvändning och snabbare resurstilldelning
Lär dig mer om Polaris PSA
Förbättra projektresultat och intäkter genom att snabbt tilldela resurser till rätt projekt och säkerställa effektivt nyttjande. Kunder ser i genomsnitt en ökning på minst 10 % i resursnyttjande. Upptäck dolda möjligheter till resursnyttjande med centraliserad resurshantering för att förbättra dina projektvinster. Optimera resurstilldelningen med SmartMatch, den AI-drivna resursrekommendationsmotorn som föreslår den bästa resursen baserat på flera kriterier.
Lär dig mer om Polaris PSA
...
Läs mer
Funktioner
- Användningsrapportering
- Prognoser
- Samarbetsverktyg
- Rapportering / projektspårning
- Kalenderhantering
- Flera projekt
- Tid och kostnadsspårning
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
Productive är ett resurshanteringsverktyg som kan hjälpa dig göra ditt företag lönsamt. Hitta flaskhalsar som kostar pengar och tar tid.
Lär dig mer om Productive
Productive är ett allt i ett-resurshanteringsverktyg som kan hjälpa dig göra ditt företag lönsamt.
Hitta flaskhalsar som kostar pengar och tar tid. Undvik krockande tider, utbrändhet och överbokning med resursplaneringsfunktioner och förslag från resursplanering som gör tidsuppföljning snabbare och enklare. Skapa affärsflöde, få försäljningen organiserad med en översikt över försäljningspipan. Spåra lönsamhet för fasta priser och timprojekt. Sköt all debitering och fakturering för återkommande arbeten eller engångsprojekt.
Lär dig mer om Productive
...
Läs mer
Funktioner
- Användningsrapportering
- Prognoser
- Samarbetsverktyg
- Rapportering / projektspårning
- Kalenderhantering
- Flera projekt
- Tid och kostnadsspårning
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
JetBrain Space är en enhetlig plattform som kopplar samman programvaruutvecklingspipeline, kommunikation, projektledning och resurshantering.
Lär dig mer om Space
JetBrains Space är en enhetlig plattform för hela programvaruutvecklingspipelinen med verktyg för omedelbar kommunikation och team- och projektledning.
Space tillhandahåller organisations- och kommunikationsverktyg för att göra din resurshantering effektiv: en teamkatalog för hantering av företagets organisationsstruktur, hantering av semestrar, frånvaro och platser, chattar, samarbetsdokument och bloggar, möteshantering, personliga kalendrar och att-göra-listor för uppgiftshantering.
Lär dig mer om Space
...
Läs mer
Funktioner
- Användningsrapportering
- Prognoser
- Samarbetsverktyg
- Rapportering / projektspårning
- Kalenderhantering
- Flera projekt
- Tid och kostnadsspårning
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
Bitrix24 är en bra, kostnadsfri plattform för projektplanering och resurshantering som används av över 4 miljoner företag runt om i världen.
Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en jättebra projektledningslösning som ger dig gratis moln, mobilt och lokalt (öppen källkod) och används av över 4 miljoner företag runt om i världen. Obegränsade uppgifter, projekt, Gantt-diagram, uppgiftsberoenden, tidsuppföljning, resursplanering, offerter, faktureringshantering – allt gratis. Stöd till engelska, tyska, portugisiska, spanska, kinesiska, ryska och många andra språk.
Lär dig mer om Bitrix24
...
Läs mer
Funktioner
- Användningsrapportering
- Prognoser
- Samarbetsverktyg
- Rapportering / projektspårning
- Kalenderhantering
- Flera projekt
- Tid och kostnadsspårning
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
Samarbeta i projekt, följ upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder. Tillgänglig i molnet och från alla enheter.
Lär dig mer om Avaza
Avaza är en allt i ett-lösning för projektledning, resursplanering, tidsuppföljning, hantering av utgifter, offerter och fakturor. Team av alla storlekar, från frilansare till storföretag, kommer att älska den tack vare den enkla och intuitiva designen med kraftfulla funktioner. Du kan arbeta med projekt, följa upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder på ett och samma ställe. Tillgänglig i molnet och från alla enheter.
Lär dig mer om Avaza
...
Läs mer
Funktioner
- Användningsrapportering
- Prognoser
- Samarbetsverktyg
- Rapportering / projektspårning
- Kalenderhantering
- Flera projekt
- Tid och kostnadsspårning
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
Webbaserad samarbetsprogramvara för flera användare som tillhandahåller interaktiva Gantt-diagram för att planera resurser, schemalägga uppgifter och hantera projekt.
Lär dig mer om Ganttic
Ganttic är en programvara för resursplanering och projektportföljshantering som gör lika bra på att schemalägga människor, projekt, anläggningar och utrustning. Du kan skapa scheman genom att helt enkelt dra och släppa uppgifter. Det flexibla gränssnittet gör det enkelt att anpassa Ganttic efter dina behov. Programvaran är bra för schemaläggning och rapportering, spårning av milstolpar och kapacitetsutnyttjande. Du kan synkronisera Ganttic med Google Calendar och lämna anteckningar i appen för att samarbeta med ditt team.
Lär dig mer om Ganttic
...
Läs mer
Funktioner
- Användningsrapportering
- Prognoser
- Samarbetsverktyg
- Rapportering / projektspårning
- Kalenderhantering
- Flera projekt
- Tid och kostnadsspårning
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
En molnbaserad programvara för uthyrning inom det audiovisuella, evenemang och produktion. Använd Rentman för att hantera lager, personal och transport.
Lär dig mer om Rentman
En molnbaserad programvara för uthyrning inom audiovisuella, evenemangs- och festrelaterade branscher. En allt i ett-lösning för projekt, lagerhantering, schemaläggning av personal och transporter samt fakturering. Hantera dina projekt från början till slut: skapa offerter, schemalägg personal i en visuell plantavla och håll koll på tillgänglighet och brist på utrustning. Integrerad CRM och verktyg för kund- och personalkommunikation.
Lär dig mer om Rentman
...
Läs mer
Funktioner
- Användningsrapportering
- Prognoser
- Samarbetsverktyg
- Rapportering / projektspårning
- Kalenderhantering
- Flera projekt
- Tid och kostnadsspårning
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
Primetric omvandlar dina arbetsjournaler till tillförlitliga data om utnyttjande och lönsamhet i ditt programvaruutvecklingsföretag.
Lär dig mer om Primetric
Det här är inte en i mängden av glorifierade planerare för IT-företagstjänster. Med resurshantering i Primetric får du en enda sanningskälla för alla dina resurser. Hela vägen från mer översiktlig tidsuppföljning, din aktuella och förväntade resursanvändning, långsiktig allokering och talangpool till den exakta vinsten en person genererar i ett aktuellt projekt. Allt du behöver för att framgångsrikt hantera dina anställda och konsulter och se hur de bidrar till dina projekts kapacitet och marginaler.
Lär dig mer om Primetric
...
Läs mer
Funktioner
- Användningsrapportering
- Prognoser
- Samarbetsverktyg
- Rapportering / projektspårning
- Kalenderhantering
- Flera projekt
- Tid och kostnadsspårning
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
Skapa användarportaler som drivs av din databas i Airtable. Ge kunder och ditt team tillgång till de data som är relevanta för dem.
Lär dig mer om Stacker
Portal som drivs av dina data. Anslut Airtable (Google Sheets i Beta) och få en portal som genast kan engagera dina kunder, interagera med dina samarbetspartners och stärka ditt team.
Lär dig mer om Stacker
Funktioner
- Användningsrapportering
- Prognoser
- Samarbetsverktyg
- Rapportering / projektspårning
- Kalenderhantering
- Flera projekt
- Tid och kostnadsspårning
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
Meisterplan är en programvara för resurshantering och projektportföljshantering (project portfolio management, PPM) som matchar rätt personer till rätt projekt vid rätt tidpunkt.
Lär dig mer om Meisterplan
Meisterplan är en programvara för resurshantering och rätt val för att skapa en projektportfölj som inte bara är uppnåelig utan även anpassningsbar när omständigheterna förändras. Förbättra transparensen och se de direkt vilka projekt som behöver ökad kapacitet. Med några klick kan du avgöra vilka resurser som finns tillgängliga och enkelt matcha de mest kvalificerade resurserna till rätt projekt. Med interaktiva och snabba scenariosimuleringar kan du snabbt reagera på förändringar och fatta välgrundade beslut.
Lär dig mer om Meisterplan
...
Läs mer
Funktioner
- Användningsrapportering
- Prognoser
- Samarbetsverktyg
- Rapportering / projektspårning
- Kalenderhantering
- Flera projekt
- Tid och kostnadsspårning
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
Forecast organiserar ditt team i visuella strategier som låter dig kartlägga kommande projekt och fatta smartare beslut om resurstilldelning.
Lär dig mer om Forecast
Forecast organiserar ditt team i visuella strategier som låter dig kartlägga dina kommande projekt och fatta smartare beslut om resurstilldelning. Tilldela personer till flera projekt och bestäm hur många timmar de är tillgängliga för arbete på vart och ett av dem. Röda staplar gör det enkelt att se vem som är överbokad så att du kan flytta runt projekt för att undvika att ditt team blir utbränt. Layouten i Forecast gör det enkelt att se när du kan ta på dig nytt arbete och vem som finns tillgänglig för att arbeta med det.
Lär dig mer om Forecast
...
Läs mer
Funktioner
- Användningsrapportering
- Prognoser
- Samarbetsverktyg
- Rapportering / projektspårning
- Kalenderhantering
- Flera projekt
- Tid och kostnadsspårning
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
Starta, spåra, hantera och dela med dig av förbättringsinitiativ för att uppnå bästa möjliga resultat i din affärsverksamhet.
Lär dig mer om Minitab Engage
Ta fram de bästa idéerna för att förnya och uppnå operativ spetskompetens. Att öka tillväxten och förbättra lönsamheten börjar med goda idéer och slutar med ett gediget genomförande. Minitab Engage är den enda lösningen som är särskilt utformad för att hjälpa organisationer att bygga upp förbättrings- och innovationsprogram, genomföra dem med hjälp av problemlösningsverktyg och beprövade projektledningsmetoder och sedan spåra viktiga resultatmätvärden i realtid för att visa på ROI.
Lär dig mer om Minitab Engage
...
Läs mer
Funktioner
- Användningsrapportering
- Prognoser
- Samarbetsverktyg
- Rapportering / projektspårning
- Kalenderhantering
- Flera projekt
- Tid och kostnadsspårning
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
Binocs anpassar resursefterfrågan och kapacitet.
Binocs är en webbaserad planeringsapplikation som hjälper människor med kunskap att leverera i tid.
Lär dig mer om BINOCS
BINOCS är en ledande molnlösning för planering och prestanda för organisationer som förlitar sig på att engagerade kunskapsarbetare ska leverera enligt strikta tidsramar.
Över 800 team över hela världen inom områden som QC-labb, kvalitetssäkring, forskning och utveckling, klinisk verksamhet, lagstiftning och produktion och cell och genterapi har övergett sina Excel-blad och använder BINOCS för att digitalisera sin verksamhet. Kunderna inkluderar varumärken som Avexis, Eli Lilly, Ferring, GlaxoSmithKline, Lonza, Merck, Novartis, Pfizer och PMI.
Lär dig mer om BINOCS
...
Läs mer
Funktioner
- Användningsrapportering
- Prognoser
- Samarbetsverktyg
- Rapportering / projektspårning
- Kalenderhantering
- Flera projekt
- Tid och kostnadsspårning
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
Ett visuellt samarbetsverktyg som på ett roligt, flexibelt och givande sätt ger teamet ett gemensamt perspektiv på projektet.
Från försäljning och marknadsföring till HR och den operativa verksamheten kan team utforma och anpassa Trello så att det passar deras unika behov och arbetssätt. Med över 100 integreringar med andra viktiga verktyg, såsom Google Drive, Slack, Jira med flera, är Trello en levande projekthubb för samarbete mellan olika team, oavsett var arbetet ska ske. Trello gör teamarbetet till en fröjd genom att underlätta transparent och enkel delning av innehåll mellan tavlor och team.
Lär dig mer om Trello
...
Läs mer
Funktioner
- Användningsrapportering
- Prognoser
- Samarbetsverktyg
- Rapportering / projektspårning
- Kalenderhantering
- Flera projekt
- Tid och kostnadsspårning
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
ClickUp vill vara arbetets framtid – en app som ersätter alla andra. ClickUp var en av de snabbast växande produktivitetsapparna 2020.
ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål, kalendrar, schemaläggning och till och med en inkorg. ClickUp är helt anpassningsbar och fungerar för alla typer av team, så att alla team kan använda samma app för att planera, organisera och samarbeta.
Lär dig mer om ClickUp
...
Läs mer
Funktioner
- Användningsrapportering
- Prognoser
- Samarbetsverktyg
- Rapportering / projektspårning
- Kalenderhantering
- Flera projekt
- Tid och kostnadsspårning
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för projektledning och arbetsledning tack vare dess lättanvända gränssnitt, gantt-diagram och instrumentbrädor i realtid samt funktioner för arbetsautomatisering.
*Utmärkelser 2018: Utsedd till en Leader in Enterprise Collaborative Work Management av Forrester Research, utvald till Deloittes Fast 500 List, erkänd för Technology Innovation & Vision av 451 Research
Lär dig mer om Smartsheet
...
Läs mer
Funktioner
- Användningsrapportering
- Prognoser
- Samarbetsverktyg
- Rapportering / projektspårning
- Kalenderhantering
- Flera projekt
- Tid och kostnadsspårning
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
Wrike är en programvara för resurshantering för företag med Gantt-diagram, instrumentbräden, rapportering, tidsuppföljning och avancerad säkerhet.
Wrike är en programvara för resurshantering för företag som används av över 20 000 företag över hela världen. Förbättra din företagsresursplanering med hjälp av resurshantering och tilldelning, prestandarapporter, Gantt-diagram, tidsuppföljning, arbetsbelastningsöversikter och företagsomfattande synlighet på ett och samma ställe. Integrera Wrike med mer än 400 applikationer för skynda på dina dagliga processer. Anpassa arbetsflöden och minska behovet av e-post, möten och statusuppdateringar med mera. Arbeta smartare, inte hårdare, med Wrike.
Lär dig mer om Wrike
...
Läs mer
Funktioner
- Användningsrapportering
- Prognoser
- Samarbetsverktyg
- Rapportering / projektspårning
- Kalenderhantering
- Flera projekt
- Tid och kostnadsspårning
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
Resurshantering för byråer, studior och företag. Betrodd av tusentals team runt världen för att planera projektresurser och hantera kapacitet.
Float är en programvara för resurshantering som hjälper team att planera projekt, schemalägga resurser och övervaka sin kapacitet. Snabb schemaläggning och lättanvända redigeringsverktyg gör resursplanering intuitiv och enkel. Få en översikt över dina teams tillgänglighet, ställ in anpassade arbetstider, schemalägg allmänna helgdagar och ledighet, sortera efter personer och projekttaggar. Integrera med Jira, Teamwork, Google/Outlook Calendar, Slack och Zapier. Schemalägg när du är borta från kontoret med mobilappen. 30 dagars gratis provperiod.
Lär dig mer om Float
...
Läs mer
Funktioner
- Användningsrapportering
- Prognoser
- Samarbetsverktyg
- Rapportering / projektspårning
- Kalenderhantering
- Flera projekt
- Tid och kostnadsspårning
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
Plattformen för företagsledning som hjälper ledare att säkerställa att rätt personer utför rätt arbete vid rätt tidpunkt.
Workfront är den första moderna arbetsledningsplattformen som kan organisera all din arbets- och resurshantering på ett ställe. Workfront fördelar och tilldelar arbete till team eller individer baserat på prioritet, tillgänglighet och kompetenskrav, och säkerställer att rätt personer utför rätt arbete i tid. Planera arbete med hjälp av en inbyggd tidsuppföljning, projektplanering, uppgiftsplanering, tillgångssäkring och rapporteringsfunktionalitet. Få insikter i realtid och hantera dina resurser från början till slut.
Lär dig mer om Adobe Workfront
...
Läs mer
Funktioner
- Användningsrapportering
- Prognoser
- Samarbetsverktyg
- Rapportering / projektspårning
- Kalenderhantering
- Flera projekt
- Tid och kostnadsspårning
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
Teamwork skapar arbetshanteringsapplikationer för team i alla storlekar och branscher, så att du kan vara mer effektiv, organiserad och nöjd.
Projekthanteringsprogramvara som hjälper interna team och byråer att förbättra samarbete, synlighet, ansvar och i slutändan resultat. Teamwork har alla funktioner du behöver för att samarbeta effektivt, förenkla kommunikation och centralisera projektinformation för att göra projekthanteringen snabbare och mer effektiv. Använd Teamwork för att hantera allt från att leverera kundprojekt, till att genomföra marknadsföringskampanjer, till sprintplanering och omdesign av webbplatser.
Lär dig mer om Teamwork.com
...
Läs mer
Funktioner
- Användningsrapportering
- Prognoser
- Samarbetsverktyg
- Rapportering / projektspårning
- Kalenderhantering
- Flera projekt
- Tid och kostnadsspårning
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
Använd prediktiv schemaläggning för att automatiskt optimera resursfördelningen i hela organisationen när prioriteringarna skiftar.
LiquidPlanner är en transformativ resurshanteringslösning som använder förutsägande schemaläggning för att dynamiskt anpassa sig till förändringar och hantera projektosäkerhet. Upplev automatisk resursutjämning i hela din projektportfölj och var säker på att rätt personer arbetar med rätt saker.
Hjälp ditt team att prioritera uppgifter, förutsäga resultat och prestera med självsäkerhet. Smartare planering är ett klick bort med en topprankad programvara för prognostisering och resurshantering.
Lär dig mer om LiquidPlanner
...
Läs mer
Funktioner
- Användningsrapportering
- Prognoser
- Samarbetsverktyg
- Rapportering / projektspårning
- Kalenderhantering
- Flera projekt
- Tid och kostnadsspårning
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
Targetprocess är en visuell plattform som hjälper dig att anpassa och agilt skala upp hela företaget.
Targetprocess är en agil portfölj- och arbetsledningslösning med integrerat stöd för SAFe och andra ramverk för agil skalning och erbjuder en dubbelriktad integrering med teambaserade verktyg som Azure DevOps. Targetprocess gör det möjligt för företag att uppnå affärsrörlighet och se värdeflödet över hela organisationen.
Erkänd i Gartners Magic Quadrant för agila företagsplaneringsverktyg.
Lär dig mer om Targetprocess
...
Läs mer
Funktioner
- Användningsrapportering
- Prognoser
- Samarbetsverktyg
- Rapportering / projektspårning
- Kalenderhantering
- Flera projekt
- Tid och kostnadsspårning
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
En molnbaserad plattform för spårning av projekttid för att få omedelbar insyn i faktureringsbara timmar, resurser, kunder, projekt och fakturering
Replicons lösning för spårning för projekttid anpassar hela arbetsflödet för kundfakturering till en enad plattform. Din organisation får hjälp att optimera tjänsteleveransen genom att ge din verksamhet fullständig insyn i kundprojektens utveckling, maximera användningen med realtidsövervakning av resurser och förbättra din fakturering genom att få kontroll över alla kunder och information om spårning av projekttid.
Betrodd av över 7 800 kunder: SAS, NSC, NTT, Facebook, Publicis, USDA, Omnicom, Moodys
Lär dig mer om Replicon
...
Läs mer
Funktioner
- Användningsrapportering
- Prognoser
- Samarbetsverktyg
- Rapportering / projektspårning
- Kalenderhantering
- Flera projekt
- Tid och kostnadsspårning
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
Med Paymo kan du hantera resurser, följa upp arbetad tid, fakturera dina kunder och mäta lönsamheten, allt från samma plattform.
Paymo är en intuitiv lösning för arbets- och projekthantering för småföretag med vilken du kan planera och hantera personal, följa upp arbetad tid, fakturera dina kunder, få betalt online och mäta lönsamheten, allt från samma plattform. På så sätt kan du hålla koll på projektet under hela dess livstid – från det att det skapas till det att du får betalt – utan att behöva använda och betala för flera olika appar.
Lär dig mer om Paymo
...
Läs mer
Funktioner
- Användningsrapportering
- Prognoser
- Samarbetsverktyg
- Rapportering / projektspårning
- Kalenderhantering
- Flera projekt
- Tid och kostnadsspårning
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
Online-programvara för Gantt-diagram för projektledning. Intuitivt gränssnitt, snygg UX/UI-design, kraftfulla funktioner till överkomliga priser.
GanttPRO är en online-programvara för Gantt-diagram som används av över 500 000 användare över hela världen. Projekt-/produkt- och portföljchefer, teamledare, VD:ar och andra chefer från olika områden litar på att den håller deras planering enkel, teammedlemmar engagerade och kunder/partners inom räckhåll. Den korta inlärningskurvan och den fina UX/UI-designen gör att teamen kan börja arbeta omedelbart. Uppgift, resurs, kostnad, deadlinehantering, teamsamarbete, arbetsbelastning, mallar, export och mer – få dem som KOSTNADSFRI utvärderingsversion.
Lär dig mer om GanttPRO
...
Läs mer
Funktioner
- Användningsrapportering
- Prognoser
- Samarbetsverktyg
- Rapportering / projektspårning
- Kalenderhantering
- Flera projekt
- Tid och kostnadsspårning
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
ActiveCollab Workload är ett verktyg för hantering av visuella resurser som skapats för byråer och kreativa yrkespersoner.
ActiveCollab Workload ger dig en översikt i realtid över vad människor arbetar med och hur projekten framskrider. Du kan se varje teammedlems kapacitet och leverera ett arbetsschema som passar deras styrkor och tillgänglighet.
Detta innebär realistisk arbetsbelastningsfördelning och snabb resursallokering varje gång. Det ger dig ett tydligt perspektiv på alla uppdrag i alla projekt så att du kan planera ditt arbete bättre och leverera dina projekt i tid och inom budget.
Lär dig mer om ActiveCollab
...
Läs mer
Funktioner
- Användningsrapportering
- Prognoser
- Samarbetsverktyg
- Rapportering / projektspårning
- Kalenderhantering
- Flera projekt
- Tid och kostnadsspårning
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
Upptäck SAP S/4HANA Cloud, ett komplett ERP-system med inbyggd AI och maskininlärning.
SAP S/4HANA Cloud är ett komplett system för företagsresursplanering (ERP, Enterprise Resource Planning) med inbyggd intelligent teknik som AI, maskininlärning och avancerad analys. Det hjälper företag att anta nya affärsmodeller, hantera snabba verksamhetsförändringar, organisera interna och externa resurser och utnyttja den prediktiva kraften i AI. Dra nytta av en tät, inbyggd integrering mellan processer, ett utvecklat branschdjup och en stabil minnesbaserad datamodell.
Lär dig mer om SAP S/4HANA Cloud
...
Läs mer
Funktioner
- Användningsrapportering
- Prognoser
- Samarbetsverktyg
- Rapportering / projektspårning
- Kalenderhantering
- Flera projekt
- Tid och kostnadsspårning
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
Optimera resurshanteringen med Celoxis. Fördela enkelt resurser, analysera kapacitet och skapa förutsägbara projektscenarier.
Celoxis: Effektivisera din resurshantering. Vår programvara förenklar resursallokeringen och gör det möjligt för projektplanerare att effektivt tilldela resurser, analysera efterfrågan och kapacitet samt skapa förutsägbara projektscenarier. Med Celoxis kan du optimera resursutnyttjandet, uppnå bättre projektresultat och fatta datadrivna beslut.
Lär dig mer om Celoxis
...
Läs mer
Funktioner
- Användningsrapportering
- Prognoser
- Samarbetsverktyg
- Rapportering / projektspårning
- Kalenderhantering
- Flera projekt
- Tid och kostnadsspårning
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
Robust och lättanvänd PSA-lösning för att samla och automatisera resurser, ekonomi och projekt på ett och samma ställe.
Birdview PSA är en komplett resurshanteringsplattform som hjälper professionella tjänsteföretag att planera, hantera och prognostisera resurser, ekonomi och projekt på ett och samma ställe. Birdview PSA fokuserar på att ge kunderna ett fågelperspektiv på sin verksamhet och förser organisationer med verktyg för intelligent resursplanering, schemaläggning och optimering. Med hjälp av BI-baserad rapportering kan team fatta kunskapsbaserade beslut och effektivisera processer för att öka produktiviteten och tillväxten.
Lär dig mer om Birdview PSA
...
Läs mer
Funktioner
- Användningsrapportering
- Prognoser
- Samarbetsverktyg
- Rapportering / projektspårning
- Kalenderhantering
- Flera projekt
- Tid och kostnadsspårning
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
ProWorkflow är en mycket uppskattad programvara för projekt-, uppgifts- och arbetsflödeshantering.
ProWorkflow är ett industriledande omfattande projektledningsverktyg för team från fem medlemmar till 5 000. Med 17 års erfarenhet och betrodd för över 3 miljoner projekt förstår ProWorkflow-teamet allt från små detaljer till stordata. Spåra Gantt-diagramuppgifter, Kanban-styrelse, tid, dokument, meddelanden, offerter och fakturor. Med en kraftfull API och anpassningsbara funktioner kan du enkelt skräddarsy ProWorkflow. Kundtjänst i världsklass och gratis onboarding gör det enkelt att välja ProWorkflow.
Lär dig mer om ProWorkflow
...
Läs mer
Funktioner
- Användningsrapportering
- Prognoser
- Samarbetsverktyg
- Rapportering / projektspårning
- Kalenderhantering
- Flera projekt
- Tid och kostnadsspårning
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
Scoro är en början till slut lösning för projekt- och företagsledning som gör att du kan styra hela arbetsflödet på ett och samma ställe.
Scoro är en prisbelönt, början till slut lösning för projekt- och företagsledning som gör att du kan styra hela arbetsflödet på ett och samma ställe.
Förutom projektledningsfunktioner tillhandahåller Scoro alla verktyg du behöver för att hantera din verksamhet: schemaläggning och spårning av arbete och uppgifter, samarbete, kontaktdatabas och CRM, offert och fakturering, avancerad rapportering, instrumentbrädor i realtid och mycket mer. Registrera dig för en 14 dagars gratis provperiod för att se själv.
Lär dig mer om Scoro
...
Läs mer
Funktioner
- Användningsrapportering
- Prognoser
- Samarbetsverktyg
- Rapportering / projektspårning
- Kalenderhantering
- Flera projekt
- Tid och kostnadsspårning
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga anpassade applikationer för byggnadsresurshantering utan kodning.
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga applikationer för resurshantering utan kodning. Allt-i-ett-plattformen rankas som en ledare av Forrester Research och erbjuder allt du behöver för en digital omvandling av affärsverksamheten och arbetsflödena. Det inkluderar en integrerad molndatabas, en visuell applikationsbyggare, säkerhet i storföretagsklass, regelefterlevnad och skalbar global infrastruktur. Se varför över 15 000 företag över hela världen förlitar sig på Caspio. PROVA KOSTNADSFRITT.
Lär dig mer om Caspio
...
Läs mer
Funktioner
- Användningsrapportering
- Prognoser
- Samarbetsverktyg
- Rapportering / projektspårning
- Kalenderhantering
- Flera projekt
- Tid och kostnadsspårning
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
ClickTime gör det enkelt att spåra, planera och hantera anställdas tider och budgetar, såsom ledighet, personalhantering med mera.
ClickTimes lättanvända programvara för tidsuppföljning hjälper dig att planera och hantera medarbetares tider, öka projektsynlighet och verkligen förstå prestationer.
Med över 20 års support och service i världsklass är det inte konstigt att ClickTime är den föredragna tidrapporteringslösningen för American Express, Ketchum och tusentals ideella organisationer och professionella serviceorganisationer.
Spåra tiden på din telefon eller bärbara dator, godkänn anställdas arbetstimmar snabbt eller dra nytta av över 80 förbyggda rapporter.
Lär dig mer om ClickTime
...
Läs mer
Funktioner
- Användningsrapportering
- Prognoser
- Samarbetsverktyg
- Rapportering / projektspårning
- Kalenderhantering
- Flera projekt
- Tid och kostnadsspårning
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
Oracle Primavera är en kraftfull, robust och lättanvänd lösning för planering, hantering och utförande av projekt i alla storlekar.
I mer än 30 år har framgångsrika projekt runt om i världen förlitat sig på Oracles Primavera-lösningar för att planera, bygga och driva verksamhetskritiska tillgångar. Den kanske enda lösningen som integrerar projekt- och portföljplanerings- och leveransteam för planering, resurstilldelning, riskreducering, schemaläggning och programhantering. Ledande leverantörer och leveransteam förlitar sig på Oracle Primavera Cloud för att ansluta team och förbättra projektresultaten.
Lär dig mer om Oracle Primavera Cloud
...
Läs mer
Funktioner
- Användningsrapportering
- Prognoser
- Samarbetsverktyg
- Rapportering / projektspårning
- Kalenderhantering
- Flera projekt
- Tid och kostnadsspårning
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
Driv fokus, skapa möjligheter för dina team och reagera snabbare med Clarizens arbetsledningslösningar för företag.
Clarizen är en molnbaserad samarbetslösning för arbetsledning. Den enda anpassningsbara lösningen på marknaden för att företag snabbt ska kunna omvandla idéer till strategier, planer och åtgärder för att reagera på förändrade marknadsförhållanden. Dina team kan arbeta som de vill och du kommer att ha insyn i alla dina arbetsflöden i realtid. Att hålla alla engagerade och fokuserade så att resultaten levereras snabbare och företagets mål och kundernas förväntningar överträffas. Passar bäst för företag med över 50 anställda
Lär dig mer om Planview AdaptiveWork
...
Läs mer
Funktioner
- Användningsrapportering
- Prognoser
- Samarbetsverktyg
- Rapportering / projektspårning
- Kalenderhantering
- Flera projekt
- Tid och kostnadsspårning
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
Med Accelo kan du förutsäga tillgänglighet för dina team, tilldela arbete och få insikter om hur ditt teams utnyttjande och vinster.
Med Accelos resurshanteringsfunktioner kan du hantera hela ditt teams schema, förutspå ditt teams tillgänglighet och tilldela arbete sömlöst. Gå längre än enkel planering och samarbete och hantera dina projekt mot budget, scheman och resurser i realtid. Få insikter i realtid om ditt teams utnyttjande och vinster så att du kan veta när det är dags att expandera eller ta an mer arbete.
Lär dig mer om Accelo
...
Läs mer
Funktioner
- Användningsrapportering
- Prognoser
- Samarbetsverktyg
- Rapportering / projektspårning
- Kalenderhantering
- Flera projekt
- Tid och kostnadsspårning
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
En SaaS-plattform för den digitala arbetsplatsen som gör det möjligt för organisationer att skapa hybridarbetsplatser och hantera säker återkomst av anställda till kontoret.
WorkInSync är en molnbaserad SaaS-plattform som gör det möjligt för organisationer att omvandla sina kontor till hybridarbetsplatser. Dess funktioner inkluderar schemaläggning av anställda, skrivbordsbokning, hot-desking, planer för distanserade sittplatser, bokning av mötesrum, bokning av konferensrum, kontaktlös tillgångshantering, besökarhantering, pendling till kontoret eller transportbokning (skyttel, flygplatsbyten), närvarohantering, interaktiva kartor och analys av utrymmesanvändning.
Lär dig mer om WorkInSync
...
Läs mer
Funktioner
- Användningsrapportering
- Prognoser
- Samarbetsverktyg
- Rapportering / projektspårning
- Kalenderhantering
- Flera projekt
- Tid och kostnadsspårning
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
Enkelt verktyg för arbetsplanering för hantering av uppgifter, team och projekt. Förstå hur ditt arbetsflöde kommer att se ut nästa vecka, månad eller år.
Toggl Plan (tidigare Teamweek) är ett lättanvänt visuellt planeringsverktyg.
Teamplanering – tilldela, färgkoda och markera uppgifter som gjort för en enkel visuell översikt över vem som gör vad och när.
Projektledning – planera projektsteg på en färgstark tidslinje för en tydlig översikt över när saker behöver göras eller njut av panelvyn för att följa upp uppgiftsstatusar.
Uppgiftshantering – använd panelvy för att prioritera uppgifter baserat på deras aktuella status utan att fokusera på tidsuppskattningar.
Lär dig mer om Toggl Plan
...
Läs mer
Funktioner
- Användningsrapportering
- Prognoser
- Samarbetsverktyg
- Rapportering / projektspårning
- Kalenderhantering
- Flera projekt
- Tid och kostnadsspårning
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
Ett avancerat verktyg som har utformats för att hjälpa företag att effektivisera processerna för uppföljning av beställningar, teamhantering och applikationspaketering.
PACE Packager Hub är en fullfjädrad applikationspaketeringslösning med gränssnittsdriven arkitektur som består av modulerna Task Manager och Repository Manager. Verktyget möjliggör inbyggd kundservice och är särskilt utformat för flexibel uppgiftshantering och hantering av operativa processer. Hantera företagsinterna och externa arkiv, främja en smidig kommunikation mellan tekniker och kunder och säkerställ en robust hantering av hela livscykeln inom applikationspaketering.
Lär dig mer om PACE Packager Hub
...
Läs mer
Funktioner
- Användningsrapportering
- Prognoser
- Samarbetsverktyg
- Rapportering / projektspårning
- Kalenderhantering
- Flera projekt
- Tid och kostnadsspårning
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
Dela scheman för möten, gruppmöten, konferensrum, resurser, lokaler och mycket mer.
Office Tracker ger dig en total kontorshanteringslösning som förenklar schemaläggning, kundhantering, tidshantering och gruppkommunikation. Hela kontoret sparar tid, eliminerar misstag och ökar produktiviteten. Automatisera hela schemaläggningsprocessen och schemalägg och dela information för personer, rum och resurser.
Lär dig mer om Office Tracker
...
Läs mer
Funktioner
- Användningsrapportering
- Prognoser
- Samarbetsverktyg
- Rapportering / projektspårning
- Kalenderhantering
- Flera projekt
- Tid och kostnadsspårning
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
Programvara för projekt- och resurshantering på hög nivå som hjälper dig att fatta säkra operativa beslut för alla dina medarbetare och projekt.
10,000fts projekt- och programvara för resurshantering hjälper moderna team att fatta säkra beslut om projektplanering, teamkapacitet, budgetprognoser, teamanvändning och anställningsbehov i realtid. Över 1 000 av de mest innovativa företagen i världen förlitar sig på 10,000ft från butiker med 10 personer till team med 100 personer inom globala varumärken, till professionsinriktade tjänsteföretag med över 1 000 anställda. 10,000ft har uppmärksammats för sin designförmåga med priser från FastCo, SXSW, IxDA + IDSA.
Lär dig mer om Resource Management
...
Läs mer
Funktioner
- Användningsrapportering
- Prognoser
- Samarbetsverktyg
- Rapportering / projektspårning
- Kalenderhantering
- Flera projekt
- Tid och kostnadsspårning
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
Utformad för att leda tvärfunktionella eller dedikerade team och se till att alla får en rimlig del av arbetet.
Forecast är ett heltäckande alternativ till punktresurshanteringslösningar som används i företag som erbjuder professionella tjänster. Det förenar projektledning och resurshantering, teamsamarbete, ekonomi och rapportering och använder kraften i AI till att automatisera administrativa uppgifter. Plattformen säkerställer bättre insyn i arbetsbelastningen och ger dig transparens med flera projekt. Plattformen ger dig insikter om resursallokering garanterar sömlösa och produktiva arbetsflöden.
Lär dig mer om Forecast
...
Läs mer
Funktioner
- Användningsrapportering
- Prognoser
- Samarbetsverktyg
- Rapportering / projektspårning
- Kalenderhantering
- Flera projekt
- Tid och kostnadsspårning
- Projektplanering
- Uppgiftshantering