Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Resurshanteringsprogram

Sverige Visa lokala produkter
270 resultat
Sverige Lokal produkt
En modern programvara för resurshantering, planering och visuell schemaläggning med tidsrapporter och andra uttömmande rapporter för att planera dina resurser. Lär dig mer om Hub Planner
En modern programvara för resurshantering, planering och visuell schemaläggning med tidsrapporter och andra uttömmande rapporter för att planera dina resurser. Behåll kontrollen och få översikt över dina projekt och resurser på ett och samma ställe. Hub Planners Scheduler, Timesheets och Extension-funktioner skapar en kombination av verktyg som uppfyller allas planeringskrav, oavsett vilken bransch du är. Anpassa din egen Hub Planner och betala endast för det du använder. Utnyttja en 60 dagars gratis provperioden för att se själv. Lär dig mer om Hub Planner

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
monday.com, programvara för resurshantering, hjälper team att planera tillsammans och genomföra projekt som levererar resultat i tid. Lär dig mer om monday.com
monday.com, en kraftfull programvara för resurshantering, hjälper team att planera och genomföra projekt som levererar resultat i tid, oavsett om de befinner sig på kontoret, hemma eller är i farten. Dess användarvänlighet och flexibilitet innebär snabb onboarding för ditt team och möjligheten att anpassa arbetsflöden på ditt sätt. Med kraftfulla produktivitetsfunktioner som tidsuppföljning, automatiserade meddelanden, länkade aktiviteter, tidslinjevyer och integrationer kan ditt team uppnå bättre och snabbare resultat för varje milstolpe i projektet. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Asana är det enklaste sättet att organisera och hantera hela teamets arbete. Se varför över 11 000 kunder ger Asana 4,5 av 5 stjärnor. Lär dig mer om Asana
Asana är ett resurshanteringsverktyg som hjälper team att samordna sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du samla allt ditt arbete och sammanföra team på en och samma plats. Organisera arbetet på ditt sätt, från listor till tavlor, kalendrar och Gantt-diagram. Gör som mer än 135 000 betalande organisationer och miljontals team i 190 länder som använder Asana för att få mer gjort. Kom igång på några minuter och prova Asana. Lär dig mer om Asana

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Det snabba och flexibla sättet att schemalägga personal och projekt. Hantera alla resurser, följ tillgängligheten i realtid och tilldela arbetsuppgifter utan besvär. Lär dig mer om Resource Guru
Resource Guru är det snabba och flexibla sättet att schemalägga resurser och planera projekt. Hantera personal, utrustning och mötesrum på ett och samma ställe. Organisera ditt team på ditt sätt och hitta snabbt de personer du behöver. Tilldela arbetsuppgifter, registrera ledighet och redigera scheman på några sekunder. Följ tillgängligheten i realtid och undvik orealistisk arbetsbelastning. Håll ditt team uppdaterat med personliga instrumentpaneler och e-postmeddelanden med dagens schema. Analysera utnyttjandegrader, kunder och projekt för mer exakta prognoser och budgetar. Lär dig mer om Resource Guru

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
eRS är en konfigurerbar resurshanteringsrapport med dra och släpp-schemaläggning, flexibla hanteringsrapporter och e-postmeddelanden. Lär dig mer om eResource Scheduler
eResource Scheduler har utformats för organisationer som schemalägger mänskliga resurser (anställda, entreprenörer osv.) och andra resurser (utrustning, mötesrum osv.) i projekt. Huvudfunktioner: Mo ln- och installerade versioner Samarbetsinriktad programvara för flera användare Konfigurerbar, fält, formulär, vyer Dra och släpp-schemaläggning Informativ instrumentbräda E-postmeddelanden Utnyttjande- och tillgänglighetsrapportering Flexibla åtkomsträttigheter för användare Snabb prestanda Säker och robust arkitektur Personlig support Lär dig mer om eResource Scheduler

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Maximera lönsamheten med optimerad resursanvändning och snabbare resurstilldelning Lär dig mer om Polaris PSA
Förbättra projektresultat och intäkter genom att snabbt tilldela resurser till rätt projekt och säkerställa effektivt nyttjande. Kunder ser i genomsnitt en ökning på minst 10 % i resursnyttjande. Upptäck dolda möjligheter till resursnyttjande med centraliserad resurshantering för att förbättra dina projektvinster. Optimera resurstilldelningen med SmartMatch, den AI-drivna resursrekommendationsmotorn som föreslår den bästa resursen baserat på flera kriterier. Lär dig mer om Polaris PSA

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
NetSuite säkerställer att rätt personal avdelas för rätt arbetsuppgifter genom projektets livscykel för förbättrad resursanvändning. Lär dig mer om NetSuite
NetSuites lösning för resurshantering hjälper till att optimera din bemanning och resursanvändning genom att minimera spilltid och se till att kvalificerade resurser arbetar med rätt projekt. Med en enda, uppdaterad, global pool med resursprofiler kan du enkelt hålla koll på kompetens, intressen, erfarenhet, arbetspreferenser, tillgänglighet med mera. Genom att hantera resurser på ett effektivt sätt blir det möjligt för företag att optimera vinstmarginaler, förbättra debiteringsgraden, behålla talang och öka kundnöjdheten. Lär dig mer om NetSuite

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Celoxis är en allt-i-ett-programvara i företagsklass för att hantera dina projekt, portföljer, resurser, problem, risker, tider och arbetsflöden. Lär dig mer om Celoxis
Celoxis är en allt-i-ett-programvara i företagsklass för projektportföljhantering. Du får: - Flexibel projektintagshantering med anpassade KPI:er - Projektplaner som automatiskt anpassar sig till resursavbrott, uppgiftsfördröjningar och förändrade prioriteringar - Optimal resursallokering baserad på tillgänglighet, efterfrågan och kunskaper - Synlighet i realtid för kostnader, fordringar och lönsamhet - Branschens bästa rapporter och instrumentpaneler - Mängder av anpassningar och integrationer - Anpassade arbetsflöden - SaaS och lokala alternativ Lär dig mer om Celoxis

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Forecast organiserar ditt team i visuella strategier som låter dig kartlägga kommande projekt och fatta smartare beslut om resurstilldelning. Lär dig mer om Forecast
Forecast organiserar ditt team i visuella strategier som låter dig kartlägga dina kommande projekt och fatta smartare beslut om resurstilldelning. Tilldela personer till flera projekt och bestäm hur många timmar de är tillgängliga för arbete på vart och ett av dem. Röda staplar gör det enkelt att se vem som är överbokad så att du kan flytta runt projekt för att undvika att ditt team blir utbränt. Layouten i Forecast gör det enkelt att se när du kan ta på dig nytt arbete och vem som finns tillgänglig för att arbeta med det. Lär dig mer om Forecast

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Klient PSA är på AppExchange den bäst rankade programvaran för professionella tjänster på Salesforce för små och medelstora företag, och det är något vi är stolta över. Lär dig mer om Klient PSA
Om du letar efter ett sätt att hantera dina professionella tjänsteprojekt från början till slut är Klient PSA den plattform du behöver. Den är utformad med fokus på kunderna, så att du enkelt kan samarbeta med dem under hela försäljnings- och serviceprocessen. Dessutom kan du med vår kraftfulla plattform spåra och hantera alla aspekter av projektets livscykel – från offerter och kontrakt till tidsuppföljning, fakturering och rapportering. Är du redo att se hur Klient PSA kan förändra din verksamhet? Lär dig mer om Klient PSA

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
A visual collaboration tool that creates a shared perspective for your team on any project in a fun, flexible, and rewarding way.
From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive, Slack, Jira and more, Trello is a living, breathing project hub of cross-team collaboration no matter where your work needs to happen. Trello brings joy to teamwork by making it transparent and easily shareable across boards and teams. Lär dig mer om Trello

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis.
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet, från planering till leverans. Med inbyggda färdplaner kan team ta fram sitt arbete för att hålla reda på helhetsbilden. Med Jiras kodlösa automatiseringsmotor kan teamen spara tid och öka effekten genom att automatisera alla uppgifter eller processer med några få klick. Och med en gratisutgåva kan team med upp till tio användare dra nytta av Jiras alla möjligheter utan kostnad, för alltid. Lär dig mer om Jira

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
ClickUp vill vara arbetets framtid – en app som ersätter alla andra. ClickUp var en av de snabbast växande produktivitetsapparna 2020.
ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål, kalendrar, schemaläggning och till och med en inkorg. ClickUp är helt anpassningsbar och fungerar för alla typer av team, så att alla team kan använda samma app för att planera, organisera och samarbeta. Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för projektledning och arbetsledning tack vare dess lättanvända gränssnitt, gantt-diagram och instrumentbrädor i realtid samt funktioner för arbetsautomatisering. *Utmärkelser 2018: Utsedd till en Leader in Enterprise Collaborative Work Management av Forrester Research, utvald till Deloittes Fast 500 List, erkänd för Technology Innovation & Vision av 451 Research Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Wrike är en programvara för resurshantering för företag med Gantt-diagram, instrumentbräden, rapportering, tidsuppföljning och avancerad säkerhet.
Wrike är en programvara för resurshantering för företag som används av över 20 000 företag över hela världen. Förbättra din företagsresursplanering med hjälp av resurshantering och tilldelning, prestandarapporter, Gantt-diagram, tidsuppföljning, arbetsbelastningsöversikter och företagsomfattande synlighet på ett och samma ställe. Integrera Wrike med mer än 400 applikationer för skynda på dina dagliga processer. Anpassa arbetsflöden och minska behovet av e-post, möten och statusuppdateringar med mera. Arbeta smartare, inte hårdare, med Wrike. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Airtable is the database that anyone can use with a beautiful spreadsheet interface.
Airtable is the relational database for the rest of us. With a spreadsheet-like interface that anyone can use, realtime collaboration, and rich features like file attachments and reporting, Airtable is the friendliest modern database. Lär dig mer om Airtable

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Resurshantering för byråer, studior och företag. Betrodd av tusentals team runt världen för att planera projektresurser och hantera kapacitet.
Float är en programvara för resurshantering som hjälper team att planera projekt, schemalägga resurser och övervaka sin kapacitet. Snabb schemaläggning och lättanvända redigeringsverktyg gör resursplanering intuitiv och enkel. Få en översikt över dina teams tillgänglighet, ställ in anpassade arbetstider, schemalägg allmänna helgdagar och ledighet, sortera efter personer och projekttaggar. Integrera med Jira, Teamwork, Google/Outlook Calendar, Slack och Zapier. Schemalägg när du är borta från kontoret med mobilappen. 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Float

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Plattformen för företagsledning som hjälper ledare att säkerställa att rätt personer utför rätt arbete vid rätt tidpunkt.
Workfront är den första moderna arbetsledningsplattformen som kan organisera all din arbets- och resurshantering på ett ställe. Workfront fördelar och tilldelar arbete till team eller individer baserat på prioritet, tillgänglighet och kompetenskrav, och säkerställer att rätt personer utför rätt arbete i tid. Planera arbete med hjälp av en inbyggd tidsuppföljning, projektplanering, uppgiftsplanering, tillgångssäkring och rapporteringsfunktionalitet. Få insikter i realtid och hantera dina resurser från början till slut. Lär dig mer om Adobe Workfront

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Teamwork skapar arbetshanteringsapplikationer för team i alla storlekar och branscher, så att du kan vara mer effektiv, organiserad och nöjd.
Projekthanteringsprogramvara som hjälper interna team och byråer att förbättra samarbete, synlighet, ansvar och i slutändan resultat. Teamwork har alla funktioner du behöver för att samarbeta effektivt, förenkla kommunikation och centralisera projektinformation för att göra projekthanteringen snabbare och mer effektiv. Använd Teamwork för att hantera allt från att leverera kundprojekt, till att genomföra marknadsföringskampanjer, till sprintplanering och omdesign av webbplatser. Lär dig mer om Teamwork

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
BQE CORE makes it easier & more profitable to run your firm by automating repetitive tasks & delivering real-time actionable insights.
BQE's powerful all-in-one platform and expert support give A & E firms the intuitive tools they need to meet the demands of their firm, empower their team, maximize profitability, and deliver superior results to clients. Designed for the A&E industry by architects and engineers BQE CORE makes it easier & more profitable to run your firm by automating repetitive tasks & delivering real-time actionable insights. Lär dig mer om BQE CORE Suite

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Använd prediktiv schemaläggning för att automatiskt optimera resursfördelningen i hela organisationen när prioriteringarna skiftar.
LiquidPlanner är en transformativ resurshanteringslösning som använder förutsägande schemaläggning för att dynamiskt anpassa sig till förändringar och hantera projektosäkerhet. Upplev automatisk resursutjämning i hela din projektportfölj och var säker på att rätt personer arbetar med rätt saker. Hjälp ditt team att prioritera uppgifter, förutsäga resultat och prestera med självsäkerhet. Smartare planering är ett klick bort med en topprankad programvara för prognostisering och resurshantering. Lär dig mer om LiquidPlanner

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Bitrix24 är en bra, kostnadsfri plattform för projektplanering och resurshantering som används av över 4 miljoner företag runt om i världen.
Bitrix24 är en jättebra projektledningslösning som ger dig gratis moln, mobilt och lokalt (öppen källkod) och används av över 4 miljoner företag runt om i världen. Obegränsade uppgifter, projekt, Gantt-diagram, uppgiftsberoenden, tidsuppföljning, resursplanering, offerter, faktureringshantering – allt gratis. Stöd till engelska, tyska, portugisiska, spanska, kinesiska, ryska och många andra språk. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
BigTime is the engine empowering the greatest consulting firms on the planet to budget, track & bill their most important asset: time.
Consulting firms need more than just a timesheet. They need a system that unifies budgeting, project planning/execution, team communication, task management, resource management, invoicing and project financials. BigTime gives your entire team the tools they need to deliver billable work on time and on budget, giving our customers an average improvement of 25% in gross margins and a substantial increase in expansion and referral revenue. Contact our sales team to learn how. Lär dig mer om BigTime

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Now you can see and manage every resource, across every project, at every stage of the project cycle, organization-wide, in one place.
Discover the top resource management solution purpose-built for services organization with 50 to 5000+ employees. Kantata empowers businesses to gain immediate visibility into team utilization, improve productivity, and efficiently assign resources to particular projects. Know the impact of every project and resource on your bottom line and make more informed hiring decisions for greater business agility and operational execution. Lär dig mer om Kantata

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Targetprocess är en visuell plattform som hjälper dig att anpassa och agilt skala upp hela företaget.
Targetprocess är en agil portfölj- och arbetsledningslösning med integrerat stöd för SAFe och andra ramverk för agil skalning och erbjuder en dubbelriktad integrering med teambaserade verktyg som Azure DevOps. Targetprocess gör det möjligt för företag att uppnå affärsrörlighet och se värdeflödet över hela organisationen. Erkänd i Gartners Magic Quadrant för agila företagsplaneringsverktyg. Lär dig mer om Targetprocess

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Aha! is the world's #1 product development software — trusted by 600,000+ product builders from companies of all sizes.
Aha! is the world's #1 product development software. Our suite of tools works seamlessly together to help teams turn raw concepts into valuable new capabilities — for customers and the business. Set strategy, crowdsource ideas, spark creativity, prioritize features, share roadmaps, manage releases, and plan development. Lär dig mer om Aha!

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Project-based solution for PS firms that combines project accounting, resource management, project mgmt, time/expense and client mgt.
Deltek Vision is a project-based solution for professional services firms that combines project accounting, resource management, project management, time/expense management, and client management in one product. Deltek Vision is a web-based solution available for cloud or on-premises deployment. Lär dig mer om Deltek Vision

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Med Paymo kan du hantera resurser, följa upp arbetad tid, fakturera dina kunder och mäta lönsamheten, allt från samma plattform.
Paymo är en intuitiv lösning för arbets- och projekthantering för småföretag med vilken du kan planera och hantera personal, följa upp arbetad tid, fakturera dina kunder, få betalt online och mäta lönsamheten, allt från samma plattform. På så sätt kan du hålla koll på projektet under hela dess livstid – från det att det skapas till det att du får betalt – utan att behöva använda och betala för flera olika appar. Lär dig mer om Paymo

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
En molnbaserad plattform för spårning av projekttid för att få omedelbar insyn i faktureringsbara timmar, resurser, kunder, projekt och fakturering
Replicons lösning för spårning för projekttid anpassar hela arbetsflödet för kundfakturering till en enad plattform. Din organisation får hjälp att optimera tjänsteleveransen genom att ge din verksamhet fullständig insyn i kundprojektens utveckling, maximera användningen med realtidsövervakning av resurser och förbättra din fakturering genom att få kontroll över alla kunder och information om spårning av projekttid. Betrodd av över 7 800 kunder: SAS, NSC, NTT, Facebook, Publicis, USDA, Omnicom, Moodys Lär dig mer om Replicon

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Samarbeta i projekt, följ upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder. Tillgänglig i molnet och från alla enheter.
Avaza är en allt i ett-lösning för projektledning, resursplanering, tidsuppföljning, hantering av utgifter, offerter och fakturor. Team av alla storlekar, från frilansare till storföretag, kommer att älska den tack vare den enkla och intuitiva designen med kraftfulla funktioner. Du kan arbeta med projekt, följa upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder på ett och samma ställe. Tillgänglig i molnet och från alla enheter. Lär dig mer om Avaza

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
ActiveCollab Workload är ett verktyg för hantering av visuella resurser som skapats för byråer och kreativa yrkespersoner.
ActiveCollab Workload ger dig en översikt i realtid över vad människor arbetar med och hur projekten framskrider. Du kan se varje teammedlems kapacitet och leverera ett arbetsschema som passar deras styrkor och tillgänglighet. Detta innebär realistisk arbetsbelastningsfördelning och snabb resursallokering varje gång. Det ger dig ett tydligt perspektiv på alla uppdrag i alla projekt så att du kan planera ditt arbete bättre och leverera dina projekt i tid och inom budget. Lär dig mer om ActiveCollab

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Online-programvara för Gantt-diagram för projektledning. Intuitivt gränssnitt, snygg UX/UI-design, kraftfulla funktioner till överkomliga priser.
GanttPRO är en online-programvara för Gantt-diagram som används av över 500 000 användare över hela världen. Projekt-/produkt- och portföljchefer, teamledare, VD:ar och andra chefer från olika områden litar på att den håller deras planering enkel, teammedlemmar engagerade och kunder/partners inom räckhåll. Den korta inlärningskurvan och den fina UX/UI-designen gör att teamen kan börja arbeta omedelbart. Uppgift, resurs, kostnad, deadlinehantering, teamsamarbete, arbetsbelastning, mallar, export och mer – få dem som KOSTNADSFRI utvärderingsversion. Lär dig mer om GanttPRO

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Award-winning resource management software for allocating resources, tracking their costs and managing a team's workload.
ProjectManager is an award-winning resource management software solution that is ideally suited to the unique needs of hybrid teams. Regardless of where your team members are located or what work styles they use, ProjectManager's cloud-based resource management capabilities allow you to allocate resources and track their costs, see staff availability and manage workload, and monitor everything with dashboards. Try it free for 30 days! Lär dig mer om ProjectManager.com

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Hantera dina resurser enkelt med planeringssimulatorn för att öka produktiviteten och vinsten.
Fördela arbetsbelastningen jämnt genom att ha ett fågelperspektiv över alla resurser. Känn till varje gruppmedlems kapacitet och se snabbt om de är under- eller överbelastade. Du kan använda resursbelastningssimulatorn för att planera projekt i förväg baserat på vem som är tillgänglig och när de är tillgängliga samt säkerställa att rätt personer arbetar med rätt projekt. Kunder som använder denna resursplaneringsprogramvara rapporterar en uppgiftsslutförandegrad på 98 % och en stressminskning på 20 % för anställda. Lär dig mer om Easy Projects

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
ProWorkflow är en mycket uppskattad programvara för projekt-, uppgifts- och arbetsflödeshantering.
ProWorkflow är ett industriledande omfattande projektledningsverktyg för team från fem medlemmar till 5 000. Med 17 års erfarenhet och betrodd för över 3 miljoner projekt förstår ProWorkflow-teamet allt från små detaljer till stordata. Spåra Gantt-diagramuppgifter, Kanban-styrelse, tid, dokument, meddelanden, offerter och fakturor. Med en kraftfull API och anpassningsbara funktioner kan du enkelt skräddarsy ProWorkflow. Kundtjänst i världsklass och gratis onboarding gör det enkelt att välja ProWorkflow. Lär dig mer om ProWorkflow

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Plan your projects and jobs with Streamtime. Beautifully designed job planning and scheduling for creatives
Use Streamtime to plan your jobs and schedule your team. Track hours, rates, remaining budget and much more directly from the job screen. Plan time on your team's todo screen or focus on the big picture using the scheduling tool. It's beautifully designed and intuitive to use. Integrate accounting with Xero, MYOB and Quickbooks, and use our Zapier integrations to hook up with Google, Slack and many other tools. Run your creative business with Streamtime plan jobs, track time, schedule teams. Lär dig mer om Streamtime

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Enabling marketing teams & ad agencies to effectively manage project resources with greater ease and transparency.
Managing resources is a breeze with admation's cloud based resource management tool. Admation is changing the way marketers and ad agencies manage their increasing workloads by offering a tool that enables you to plan, schedule and track resources with greater ease and efficiency. Key features include resource planner, project time tracking, task management, drop and drag task re-assignment tool and reporting tools. Lär dig mer om Admation

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Effortless project planning and collaboration. Visual project plans, team communication, team resourcing and more in one intuitive tool
TeamGantt is effortless project collaboration and planning. Everything you need to plan and execute your work in one place. Intuitive, beautiful gantt charts combined with task level communication , file sharing, team resourcing and more wrapped up in a beautiful interface. Trying is believing, sign up for our 14 day free trial today! Lär dig mer om TeamGantt

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga anpassade applikationer för byggnadsresurshantering utan kodning.
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga applikationer för resurshantering utan kodning. Allt-i-ett-plattformen rankas som en ledare av Forrester Research och erbjuder allt du behöver för en digital omvandling av affärsverksamheten och arbetsflödena. Det inkluderar en integrerad molndatabas, en visuell applikationsbyggare, säkerhet i storföretagsklass, regelefterlevnad och skalbar global infrastruktur. Se varför över 15 000 företag över hela världen förlitar sig på Caspio. PROVA KOSTNADSFRITT. Lär dig mer om Caspio

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Webbaserad samarbetsprogramvara för flera användare som tillhandahåller interaktiva Gantt-diagram för att planera resurser, schemalägga uppgifter och hantera projekt.
Ganttic är en programvara för resursplanering och projektportföljshantering som gör lika bra på att schemalägga människor, projekt, anläggningar och utrustning. Du kan skapa scheman genom att helt enkelt dra och släppa uppgifter. Det flexibla gränssnittet gör det enkelt att anpassa Ganttic efter dina behov. Programvaran är bra för schemaläggning och rapportering, spårning av milstolpar och kapacitetsutnyttjande. Du kan synkronisera Ganttic med Google Calendar och lämna anteckningar i appen för att samarbeta med ditt team. Lär dig mer om Ganttic

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
WorkOtter PPM per Gartner "#1 rank in PPM...PMO made Easy". Gantt, Kanban, Resource Mgt, JIRA Sync, MSP Sync, & Magic Dashboards
For PMOs "WorkOtter is the #1 Rated and Easiest to Use Cloud PPM" Gartner 22'. WorkOtter is a simple PM/RM SaaS for Product/Engineering/IT/Innovation PMOs ready to move from spreadsheets to project, resource, and portfolio management (on easy mode). Includes personal implementation, “Magic” dashboards, JIRA Sync (#1 Rated), MS Project Sync (2-Way), Office 365, and more. Top Features: Ideas, Projects (Gantt, Kanban, RAID Logs), Portfolios (What-If), Time, Capacity Planning, and Financials. Lär dig mer om WorkOtter

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Driv fokus, skapa möjligheter för dina team och reagera snabbare med Clarizens arbetsledningslösningar för företag.
Clarizen är en molnbaserad samarbetslösning för arbetsledning. Den enda anpassningsbara lösningen på marknaden för att företag snabbt ska kunna omvandla idéer till strategier, planer och åtgärder för att reagera på förändrade marknadsförhållanden. Dina team kan arbeta som de vill och du kommer att ha insyn i alla dina arbetsflöden i realtid. Att hålla alla engagerade och fokuserade så att resultaten levereras snabbare och företagets mål och kundernas förväntningar överträffas. Passar bäst för företag med över 50 anställda Lär dig mer om Planview AdaptiveWork

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Hive is the only project management platform designed by its users. Because managing your work is a personal thing.
Hive is the only project management platform designed by its users. Because managing your work is a personal thing. In Hive, we've got all of your key project management, task management, time and resource management, collaboration, and communication tools to manage all of your work. Hive also has flexible project layouts, native email, group messaging and so much more. We guarantee that Hive is easy to use, integrates with your existing tools and is flexible for all ways of working. Lär dig mer om Hive

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Oracle Primavera är en kraftfull, robust och lättanvänd lösning för planering, hantering och utförande av projekt i alla storlekar.
I mer än 30 år har framgångsrika projekt runt om i världen förlitat sig på Oracles Primavera-lösningar för att planera, bygga och driva verksamhetskritiska tillgångar. Den kanske enda lösningen som integrerar projekt- och portföljplanerings- och leveransteam för planering, resurstilldelning, riskreducering, schemaläggning och programhantering. Ledande leverantörer och leveransteam förlitar sig på Oracle Primavera Cloud för att ansluta team och förbättra projektresultaten. Lär dig mer om Oracle Primavera Cloud

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Med Accelo kan du förutsäga tillgänglighet för dina team, tilldela arbete och få insikter om hur ditt teams utnyttjande och vinster.
Med Accelos resurshanteringsfunktioner kan du hantera hela ditt teams schema, förutspå ditt teams tillgänglighet och tilldela arbete sömlöst. Gå längre än enkel planering och samarbete och hantera dina projekt mot budget, scheman och resurser i realtid. Få insikter i realtid om ditt teams utnyttjande och vinster så att du kan veta när det är dags att expandera eller ta an mer arbete. Lär dig mer om Accelo

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
En SaaS-plattform för den digitala arbetsplatsen som gör det möjligt för organisationer att skapa hybridarbetsplatser och hantera säker återkomst av anställda till kontoret.
WorkInSync är en molnbaserad SaaS-plattform som gör det möjligt för organisationer att omvandla sina kontor till hybridarbetsplatser. Dess funktioner inkluderar schemaläggning av anställda, skrivbords bokning, hot-desking, planer för distanserade sittplatser, bokning av mötesrum, bokning av konferensrum, kontaktlös tillgångshantering, besökarhantering, pendling till kontoret eller transportbokning (skyttel, flygplatsbyten), närvarohantering, interaktiva kartor och analys av utrymmesanvändning. Lär dig mer om WorkInSync

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Organize your projects in one place - manage people, time, deadlines, workload, and the review and approval of creative deliverables.
RoboHead is a project management solution for in-house marketing and creative groups to manage your people, deadlines, as well as the creative review and approval process. Manage your projects from start to finish with customizable job request forms, resource management, online feedback and approvals, asset management, and robust reporting. It's easy to learn and use, and has a 60-day 100% money-back guarantee. Lär dig mer om RoboHead

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
GoodDay är en arbetsledningsplattform för projekt, uppgift, produkt, tid och teamledning samt produktivt, transparent samarbete.
GoodDay är en plattform för arbete, projekt, produkt, uppgift, tid och teamhantering som ger organisationer de bästa verktygen för planering på hög nivå, i linje med deras dagliga arbete, och för kontinuerlig förbättring av alla processer baserat på transparens, ansvarsskyldighet, smidighet och erkännande. Lär dig mer om GoodDay

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
Desk reservation & Meeting Room management in one intuitive portal and mobile app. Quick setup and easy onboarding, transparent pricing
Clearooms is a workspace management tool for desk & meeting room booking. Easy to set up and integrate into your way of working, Clearooms puts you in charge of all of your office booking needs. With Single Sign On and access control integration, it also makes your employees’ life as easy as possible. Our transparent pricing structure charges by the desk and not by the employee, so we offer great value for money. Why not see how Clearooms can improve your office productivity with our free 30 day Lär dig mer om Clearooms

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning
eXo's resource management workflow integrates seamlessly with your existing systems for a single data source.
eXo Platform is a workflow tool & resources management software to automate your workflow process. eXo Platform allows to Manage your company's workflows through workflow management system. eXo enables to save time spent doing specific tasks that help you to reduce error and allows your employees to focus their expensive hours on high-priority tasks to keep your company running and growing. Get simplified resource management software with powerful functionality with eXo. Lär dig mer om eXo Platform

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Användningsrapportering
  • Prognoser
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning av resurser
  • Kompetensspårning
  • Rapportering / projektspårning