Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Programvara för entreprenörshantering

Programvara för entreprenörshantering kan sköta allt när det gäller att arbeta med och hantera entreprenörer och leverantörer. Verktyg för entreprenörshantering hjälper dig att samla in nödvändiga dokument, kvalificera licensierade leverantörer och entreprenörer och tilldela dem jobb. System för entreprenörshantering kan också användas för att övervaka leverantörers dagliga arbete och hantera lönefunktioner. Andra bra entreprenörsprogram finns i programvarukategorin byggnadshanteringsprogramvara.

31 resultat

Remote gör det enkelt att hantera dina kontraktsarbetare Plattformen erbjuder en mängd olika betalningsmetoder i fler än 100 olika valutor. Lär dig mer om Remote
Remote gör det enkelt att hantera dina kontraktsarbetare. Plattformen erbjuder en mängd olika betalningsmetoder i fler än 100 olika valutor. Med Remote behöver du aldrig oroa dig för efterlevnaden. De lokala experterna i de aktuella länderna skapar användbara mallar för att skydda dig och dina kontraktsanställda från böter och straffavgifter. Dessutom erbjuds branschens starkaste skydd för din immateriella egendom och patenträtt Lär dig mer om Remote

Funktioner

  • Säkerhetshantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Jobbhantering
  • Underleverantörshantering
  • Schemaläggning
  • Budget / Prognoser
  • Budhantering
  • Tidrapportering
  • Flera projekt
  • Projektspårning
Hantera mobila personalstyrkor med Synchroteam-programvara för FSM. Skapa din gratis provperiod på mindre än en minut. Live-support. Lär dig mer om Synchroteam
Hantera rörliga arbetsstyrkor effektivt, förenkla affärsprocesser och optimera kostnader med Synchroteam-programvara för FSM. Synkroteam-funktioner för spårning, schemaläggning, leverans, kalender, jobbhantering, rapportering, CRM, fakturering och kartor. Molnbaserad SaaS med mobilappar för iOS och Android. Integreras med QuickBooks and Zoho. Skapa din gratis provperiod på mindre än en minut och organisera dig med en prisvärd, kraftfull och anpassningsbar lösning för fältarbete. Live-support. Lär dig mer om Synchroteam

Funktioner

  • Säkerhetshantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Jobbhantering
  • Underleverantörshantering
  • Schemaläggning
  • Budget / Prognoser
  • Budhantering
  • Tidrapportering
  • Flera projekt
  • Projektspårning
monday.com är en öppen plattform för team som hanterar och budgeterar entreprenörer med delvis tillgång för att de ska kunna bidra till projekt.
monday.com Work OS är en molnbaserad plattform där team skapar skräddarsydda lösningar på några minuter för att hantera arbetets alla aspekter. Lagra en katalog för alla entreprenörer och deras budgetar på en och samma plattform. Ge dem sedan delvis åtkomst med behörigheter så att de kan dela filer, uppdatera status och kommunicera med andra teammedlemmar. monday.com är det enklaste sättet för att upprätthålla en enda sanningskälla i realtid och hjälper alla i ditt team att alltid förbli synkroniserade. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Säkerhetshantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Jobbhantering
  • Underleverantörshantering
  • Schemaläggning
  • Budget / Prognoser
  • Budhantering
  • Tidrapportering
  • Flera projekt
  • Projektspårning
Ett enda ställe för hantering av din globala arbetsstyrka – från löner och utgifter till enheter och appar.
Med Rippling kan företag hantera personal, IT och ekonomi på ett och samma ställe. Plattformen samlar alla personalsystem som normalt är utspridda över ett företag, till exempel löner, utgifter, förmåner och datorer. För första gången någonsin kan du hantera och automatisera alla delar av medarbetarnas livscykel i ett och samma system. Ta onboarding som exempel. Med Rippling kan du anställa en ny medarbetare var som helst i världen och konfigurera deras löneutbetalningar, företagskort, datorer, förmåner och till och med tredjepartsappar inom 90 sekunder. Lär dig mer om Rippling

Funktioner

  • Säkerhetshantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Jobbhantering
  • Underleverantörshantering
  • Schemaläggning
  • Budget / Prognoser
  • Budhantering
  • Tidrapportering
  • Flera projekt
  • Projektspårning
Procores bygghanteringsprogram hanterar dina byggprojekt, dina resurser, din personal och din ekonomi från planering till avslut.
Med Procore kan du eliminera förseningar och öka effektiviteten och produktiviteten genom att koppla ihop ägare, globala kunder och specialentreprenörer i ett och samma system. Kör dina byggprojekt med fullständig insyn genom att köra varje app, dokument och person på Procores molnbaserade plattform. Procore erbjuder ett obegränsat med användare, data och support som bryter ner kommunikationshinder och möjliggör samarbete mellan team. Ta kontroll över dina byggprojekt med insyn i varje steg i processen. Lär dig mer om Procore

Funktioner

  • Säkerhetshantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Jobbhantering
  • Underleverantörshantering
  • Schemaläggning
  • Budget / Prognoser
  • Budhantering
  • Tidrapportering
  • Flera projekt
  • Projektspårning
Lättanvänd, molnbaserad materialberäknings- och uppskattningsprogramvara för entreprenörer. Kompatibel med Mac och PC. Skapa ditt kostnadsfria konto idag.
Lägg anbud och vinn fler arbeten med den lättanvända materialberäknings- och uppskattningsprogramvaran från STACK. Du kommer att lägga mindre tid på planering och mer tid på att vinna projekt. Med STACK Pro kan du 1) noggrant uppskatta material-, utrustnings- och arbetskostnader. 2) Minska materialberäkningstiden med 75 % eller mer. 3) Samarbeta med ditt team, var som helst, på vilken enhet som helst. Skapa ditt kostnadsfria konto idag. Lär dig mer om STACK

Funktioner

  • Säkerhetshantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Jobbhantering
  • Underleverantörshantering
  • Schemaläggning
  • Budget / Prognoser
  • Budhantering
  • Tidrapportering
  • Flera projekt
  • Projektspårning
Sine är ett arbetsplatsprogramsystem för registrering av besökare, entreprenörer, personal, studenter och bud via webben, läsplatta och mobil.
Skapa geostaket för din anläggning för att spåra tid och närvaro, köra platsinduktioner, spåra nycklar, arbetsorder. Betrott av JLL, Vodafone, GE, Comcast, DHL, Goodman och tusentals organisationer över hela världen. Upptagna återkommande användare kan ”checka in” med sin smarttelefon, värdar förhandsregistrerar gäster och får meddelanden via valfri enhet. Snabb installation, enkel att använda med all maskinvara som tillhandahålls via den globala onlinebutiken. Support dygnet runt och 30 dagars gratis provperiod. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om Honeywell Forge Visitor Management

Funktioner

  • Säkerhetshantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Jobbhantering
  • Underleverantörshantering
  • Schemaläggning
  • Budget / Prognoser
  • Budhantering
  • Tidrapportering
  • Flera projekt
  • Projektspårning
Löner och efterlevnad som har byggts för den globala arbetsstyrkan. Den moderna betalningsplattformen byggd för framtidens arbete.
Deel är global löneutbetalning och regelrätta anställningar byggt för distansteam där vem som helst och var som helst kan få anställning och betalt. Anställ direkt i över 150 länder utan att behöva oroa dig för lokala lagar, komplicerade skattesystem eller internationell löneadministration. Betala entreprenörer med flexibla uttag, hantera kontrakt och fakturor med automatiserade arbetsflöden och undvik felklassificeringar med lokala kontrakt – allt från en och samma plattform. Deel betjänar fler än 4 500 kunder från SMBs till börsnoterade företag. Lär dig mer om Deel

Funktioner

  • Säkerhetshantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Jobbhantering
  • Underleverantörshantering
  • Schemaläggning
  • Budget / Prognoser
  • Budhantering
  • Tidrapportering
  • Flera projekt
  • Projektspårning
LetsBuild är en byggprojektledning i realtid som fungerar. Tillgänglig både på webben och som en applikation för fältrapportering för byggbranschen.
LetsBuild är en plattform för byggprojektledning i realtid för byggbranschen. Från början till slut stödjer LetsBuild byggnationsfasen. LetsBuild tillhandahåller: kommunikation i realtid från byggarbetsplats till kontor, lättanvänd fältrapportering, översikt och insikter i alla byggprojekt, enkel rapporter med ett klick på alla dina projekt och många integrationer med andra verktyg. Gör som smarta byggföretag från mer än 35 länder och välj LetsBuild. Lär dig mer om LetsBuild

Funktioner

  • Säkerhetshantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Jobbhantering
  • Underleverantörshantering
  • Schemaläggning
  • Budget / Prognoser
  • Budhantering
  • Tidrapportering
  • Flera projekt
  • Projektspårning
Optimera arbetsflödet, förbättra kommunikationen och tillhandahåll insyn i det löpande underhållet av dina anläggningar.
Kommunikations- och lösningshantering för återförsäljare och restauranger. Hantering av flera återförsäljarplatser kräver samordnad planering, kommunikation och verkställande för att säkerställa effektiv implementering av företagets operativa strategier. Big Sky Technologies tillhandahåller ett avancerat kommunikations- och lösningshanteringssystem för att fånga upp, spåra, hantera och lösa problem som påverkar återförsäljarverksamhet som bedrivs på flera platser. Lär dig mer om ServiceChannel

Funktioner

  • Säkerhetshantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Jobbhantering
  • Underleverantörshantering
  • Schemaläggning
  • Budget / Prognoser
  • Budhantering
  • Tidrapportering
  • Flera projekt
  • Projektspårning
Ett bra system för entreprenörshantering
Shortlist är en smart, användarvänlig plattform för entreprenörshantering. Lösningen gör det enkelt för små och stora företag att introducera, hantera och betala externa arbetare i över 200 länder med bara några få klick. Ta hand om regelefterlevnad, rapportering och projektledning på en bråkdel av tiden. Från små startups till världens största varumärken – Shortlist är en komplett lösning som ger kraftfulla funktioner och flexibilitet för varje steg i affärstillväxten. Lär dig mer om Worksuite

Funktioner

  • Säkerhetshantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Jobbhantering
  • Underleverantörshantering
  • Schemaläggning
  • Budget / Prognoser
  • Budhantering
  • Tidrapportering
  • Flera projekt
  • Projektspårning
Förbättra verksamhetens resultat och rapportering för drift, miljö, sociala frågor och styrning genom bästa praxis- och molnprogramvara.
Benchmark ESGTM | Gensuite omfattande, molnbaserad programvara för miljö, socialt ansvar och ägarstyrning (environmental, social, governance, ESG) för hantering av risker och efterlevnad, EHS, hållbarhet, produktförvaltning och ansvarsfulla inköp. Under mer än 20 år har mer än 120 företag litat på Benchmark för intuitiva processfunktioner med bästa praxis med snabb ROI och överlägsen kundservice för att hjälpa organisationer att driftsätta sina ESG-program och tillhandahålla data på investeringsnivå till viktiga intressenter runt om i världen. Lär dig mer om Benchmark Gensuite EHS

Funktioner

  • Säkerhetshantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Jobbhantering
  • Underleverantörshantering
  • Schemaläggning
  • Budget / Prognoser
  • Budhantering
  • Tidrapportering
  • Flera projekt
  • Projektspårning
Flexibel och användarvänlig programvara som gör det möjligt för företag i branschen att effektivisera hur de registrerar, organiserar och spårar arbetet.
Med Sitemates flexibla projekthanteringsprogramvara Dashpivot kan företag digitalisera och förenkla hur de registrerar, organiserar och spårar arbetet, vilket gör dem smartare och mer produktiva på kontoret och på plats. Dashpivot är byggd för industrin (bygg, infrastruktur, el, gruvdrift, olja och gas med mera) och är utformad för att fungera över alla funktioner. Programvaran används av tusentals ingenjörer, förmän, projektledare och företag i alla storlekar i över 80 länder. Lär dig mer om Dashpivot

Funktioner

  • Säkerhetshantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Jobbhantering
  • Underleverantörshantering
  • Schemaläggning
  • Budget / Prognoser
  • Budhantering
  • Tidrapportering
  • Flera projekt
  • Projektspårning
En lättanvänd, kraftfull, molnbaserad lösning för leverantörshantering. Välj ett bättre sätt idag.
En lättanvänd, kraftfull, AI-driven molnbaserad lösning för leverantörshantering. Hantera entreprenörer och kontrakt, få automatiska varningar om viktiga datum, övervaka risker, hantera arbetsbelastning och lagra filer och meddelanden – allt på ett ställe – i hela företaget. Gatekeepers svit av rapporterings-, samarbets- och varningsverktyg gör leverantörs- och kontraktshantering enkel och effektiv. Lär dig mer om Gatekeeper

Funktioner

  • Säkerhetshantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Jobbhantering
  • Underleverantörshantering
  • Schemaläggning
  • Budget / Prognoser
  • Budhantering
  • Tidrapportering
  • Flera projekt
  • Projektspårning
Ta aktivt reda på vem, vad, när, varför, var (GPS) och hur mycket (USD). Från 5 USD/licens/månad eller obegränsad basåtkomst för endast 199 USD/månad
Intelligent hanteringsplattform med GPS och meddelandeöversättning (över 100 språk). Inget kontrakt (starta eller säg upp när som helst). Från 5 USD/licens/mån. Eller obegränsad grundläggande åtkomst för endast 199 USD/månad. Tre appar för dina kunder, fältarbetare och administratörer. Skalbart från 1 till 10 000 anställda. Undvik dubbelbokningar med ett system för personaltillgänglighet. Dela dokument och bilder i realtid och globalt... ==> Är du osäker på vem som är bäst lämpad för jobbet? Fråga bara din digitala sherpa, de vet svaret baserat på dina anpassade kriterier Lär dig mer om AI Field Management

Funktioner

  • Säkerhetshantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Jobbhantering
  • Underleverantörshantering
  • Schemaläggning
  • Budget / Prognoser
  • Budhantering
  • Tidrapportering
  • Flera projekt
  • Projektspårning
Ett nästa generations molnbaserat allt i ett-ERP-system byggt för byggbranschen. Nummer ett i Storbritannien.
Archdesk är en allt-i-ett molnbaserad nästa generations ERP-programvara som är byggd specifikt för byggbranschen. Archdesk täcker hela arbetsflödet från A till Ö. Från inledande kundförfrågan, till beräkning, kontrakt, projektledning, budgetering, upphandling, anbudsgivning, schemaläggning, arbetshantering, resurshantering, kostnader, rapportering, teamsamarbete fram till att den sista fakturan utfärdas. Allt detta i ett anpassningsbart arbetsflöde med ett enkelt gränssnitt, tillgängligt från alla enheter, 24/7 och var som helst. Lär dig mer om Archdesk

Funktioner

  • Säkerhetshantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Jobbhantering
  • Underleverantörshantering
  • Schemaläggning
  • Budget / Prognoser
  • Budhantering
  • Tidrapportering
  • Flera projekt
  • Projektspårning
VelocityEHS molnbaserade lösningar hjälper dig att nå dina EHS- och hållbarhetsmål snabbare och med större synlighet och enkelhet.
Fler personer litar på VelocityEHS än de fem största konkurrenterna tillsammans. Denna programvara för korrigerande och förebyggande åtgärder (corrective and preventative action, CAPA) ger dig friheten att hantera och rapportera åtgärder i alla dina EHS-aktiviteter på ett ställe. Tilldela uppgifter snabbt, ställ in automatisk eskalering av e-postaviseringar och se till att de fullföljs. Föreställ dig att dina granskningar, inspektioner, incidenter, din förändringshantering och utbildning sköts via en enda instrumentpanel. Dess prisbelönta programvara till ett bra pris. Kom igång på så lite som två till fyra veckor. Lär dig mer om VelocityEHS

Funktioner

  • Säkerhetshantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Jobbhantering
  • Underleverantörshantering
  • Schemaläggning
  • Budget / Prognoser
  • Budhantering
  • Tidrapportering
  • Flera projekt
  • Projektspårning
Samarbetsprogramvara för anläggningar, underhåll och tjänster
Urbest förenklar gruppkommunikation, jobbuppföljning, betygsättning och betalning för anläggningshantering och projektarbete. Gränssnittet är intuitivt, vilket minskar den tid som läggs på introduktion av nya användare. Urbest kan anpassas till alla typer av byggnader och organisationer. Välj att arbeta fristående med Urbest eller länka det till ditt ERP- eller tillgångshanteringssystem. Som sista punkt får du efter några månader tillgång till beteendeanalys med föreslagna handlingsplaner. Lär dig mer om Urbest

Funktioner

  • Säkerhetshantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Jobbhantering
  • Underleverantörshantering
  • Schemaläggning
  • Budget / Prognoser
  • Budhantering
  • Tidrapportering
  • Flera projekt
  • Projektspårning
En hanteringslösning för entreprenörer som effektiviserar QA/QC-processen, stanslistor, säkerhetsfrågor, garanti, checklistor med mera.
Programvaran FinishLine är en användarvänlig lösning för stansliste- och leverantörshantering. Effektivisera dina stanslistor, åtgärder för kvalitetssäkring (quality assurance, QA) och kvalitetskontroll (quality control, QC), säkerhetsproblem, fältobservationer, garanti och checklistor. Dela enkelt rapporterna med dina underleverantörer via e-post. Ett intuitivt och grundligt testat tillvägagångssätt för att förbättra entreprenörshanteringen. Kunderna sparar tid och pengar genom att förbättra besiktnings- och rapporteringsprocessen. FinishLine kan användas för små till större projekt som kräver över 100 användare. Lär dig mer om FinishLine

Funktioner

  • Säkerhetshantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Jobbhantering
  • Underleverantörshantering
  • Schemaläggning
  • Budget / Prognoser
  • Budhantering
  • Tidrapportering
  • Flera projekt
  • Projektspårning
Papaya tillhandahåller en heltäckande lösning för global leverantörshantering i mer än 100 länder.
Papaya-plattformen konsoliderar alla dina globala personalkostnader, löner, konsult- och bemanningsföretag samt leverantörer, i en enda instrumentbräda, vilket gör det enkelt att se dina totala kostnader eller att dela upp efter land eller tidsperiod. Hantera gränsöverskridande betalningar till alla dina leverantörer runt om i världen med en knapptryckning. I den fullständiga funktionstjänsten undertecknar Papaya kontrakten och tar på sig fullt juridiskt ansvar för dina leverantörer. Lär dig mer om Papaya Global

Funktioner

  • Säkerhetshantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Jobbhantering
  • Underleverantörshantering
  • Schemaläggning
  • Budget / Prognoser
  • Budhantering
  • Tidrapportering
  • Flera projekt
  • Projektspårning
Förenkla din dagliga agenda, håll koll på allt som pågår och förbättra din verksamhet med denna lättanvända molnbaserade CRM-lösning.
Prova RAYNET CRM – ett förstklassigt gratis CRM. Alla dina kunddata på ett ställe. Du kommer aldrig mer att behöva den där gamla adressboken. Om du verkligen vill förstå dina kunder och vad de behöver måste du känna till din relationshistorik. Med detta CRM tar det bara några sekunder att ta reda på allt som finns att veta om dina kunder. Du får en fullständig support och ett gratis webbinarium direkt från start. Håll koll på läget med RAYNET. Lär dig mer om RAYNET CRM

Funktioner

  • Säkerhetshantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Jobbhantering
  • Underleverantörshantering
  • Schemaläggning
  • Budget / Prognoser
  • Budhantering
  • Tidrapportering
  • Flera projekt
  • Projektspårning
Boka möten, ta emot betalningar, hantera enkelt dina kunder, 1099 och hela kundupplevelsen för ditt företag.
Practice är byggt för kundbaserade företag. Du kan hantera hela din verksamhet – från schemaläggning till betalningar och insamlingar av formulär – på ett ställe och tillhandahålla en väl utformad och krypterad kundportal till dina kunder (tillgänglig för iOS och Android). För större företag ger Practice Teams dig möjlighet att hantera och hålla koll på alla dina anställda och 1099-entreprenörer från ett ställe, samtidigt som de får egen tillgång till sina egna kunder. Lär dig mer om Practice

Funktioner

  • Säkerhetshantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Jobbhantering
  • Underleverantörshantering
  • Schemaläggning
  • Budget / Prognoser
  • Budhantering
  • Tidrapportering
  • Flera projekt
  • Projektspårning
Nästa generations verktyg för PSA. Komplett paket för automation av professionella tjänster för programvaru- och tjänsteföretag.
HarmonyPSA stöder hela företagets livscykel, från leadgenerering till kontraktsförnyelse. Programvaran är specifikt utformad och byggd för programvaru- och tjänsteföretag och automatiserar affärsfunktioner på en enda plattform som är tillgänglig från molnet på alla enheter. Lär dig mer om CloudBlue PSA

Funktioner

  • Säkerhetshantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Jobbhantering
  • Underleverantörshantering
  • Schemaläggning
  • Budget / Prognoser
  • Budhantering
  • Tidrapportering
  • Flera projekt
  • Projektspårning
Försäljnings- och schemaläggningsplattform för e-handel utformad för att öka försäljningen för tjänsteföretag med mobila och virtuella medarbetare.
MarketBox hjälper tjänsteföretag med mobila eller virtuella personalstyrkor att skala upp och växa med en försäljnings- och schemaläggningsplattform för e-handel. Med MarketBox kan företag hantera all kundförsäljning, tjänsteleverantörers tillgänglighet, resezoner, restid och betalningshantering via det anpassningsbara onlineverktyget för e-handel. MarketBox hjälper företag att växa och omvandla fler leads till försäljning med ett gränssnitt som är enkelt och engagerande för kunder att använda och automatisering som förenklar administrationen. Lär dig mer om MarketBox

Funktioner

  • Säkerhetshantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Jobbhantering
  • Underleverantörshantering
  • Schemaläggning
  • Budget / Prognoser
  • Budhantering
  • Tidrapportering
  • Flera projekt
  • Projektspårning
Molnbaserad plattform som hjälper företag att hantera platsannonser, anställa och chatta med potentiella entreprenörer.
Den första riskfria plattformen som sammanför företag med ledande frilansare över hela världen. Företagen kan undvika besvären med kontrakt, regelefterlevnad, fakturering och betalningar så att teamen får tid att fokusera på produktiviteten och att bygga upp agila relationer. Du kan få en utgiftsöversikt och insikter om din externa personalstyrka, automatisera den administration och de kontrakt du behöver för att uppfylla kraven och samtidigt ge ditt företag tillgång till en elitarbetsstyrka. Lär dig mer om Worksome

Funktioner

  • Säkerhetshantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Jobbhantering
  • Underleverantörshantering
  • Schemaläggning
  • Budget / Prognoser
  • Budhantering
  • Tidrapportering
  • Flera projekt
  • Projektspårning