223 resultat
monday.com är en öppen plattform för team som hanterar och budgeterar entreprenörer med delvis tillgång för att de ska kunna bidra till projekt. Lär dig mer om monday.com
monday.com Work OS är en molnbaserad plattform där team skapar skräddarsydda lösningar på några minuter för att hantera arbetets alla aspekter. Lagra en katalog för alla entreprenörer och deras budgetar på en och samma plattform. Ge dem sedan delvis åtkomst med behörigheter så att de kan dela filer, uppdatera status och kommunicera med andra teammedlemmar. monday.com är det enklaste sättet för att upprätthålla en enda sanningskälla i realtid och hjälper alla i ditt team att alltid förbli synkroniserade. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Entreprenaddatabas
  • Tidsspårning
  • Säkerhetshantering
  • Dokumenthantering
  • Jobbhantering
  • Kvalifikationsspårning
Löner och efterlevnad som har byggts för den globala arbetsstyrkan. Den moderna betalningsplattformen byggd för framtidens arbete. Lär dig mer om Deel
Deel är global löneutbetalning och regelrätta anställningar byggt för distansteam där vem som helst och var som helst kan få anställning och betalt. Anställ direkt i över 150 länder utan att behöva oroa dig för lokala lagar, komplicerade skattesystem eller internationell löneadministration. Betala entreprenörer med flexibla uttag, hantera kontrakt och fakturor med automatiserade arbetsflöden och undvik felklassificeringar med lokala kontrakt – allt från en och samma plattform. Deel betjänar fler än 4 500 kunder från SMBs till börsnoterade företag. Lär dig mer om Deel

Funktioner

  • Entreprenaddatabas
  • Tidsspårning
  • Säkerhetshantering
  • Dokumenthantering
  • Jobbhantering
  • Kvalifikationsspårning
Hanteringsverktyg för budget och underleverantörer. Få en översikt över projektets lönsamhet i realtid. Standardisera processer. Lär dig mer om Planyard
Planyard är ett verktyg för kostnadskontroll och hantering av underleverantörer. Få en översikt över projektets och jobbets lönsamhet i realtid. Säkerställ efterlevnad genom att standardisera processer hela vägen från budgivning till kontraktshantering, framstegsrapportering och fakturering. Gör dig av med manuellt dubbelarbete och spara tid för projektledare och revisorer. Lär dig mer om Planyard

Funktioner

  • Entreprenaddatabas
  • Tidsspårning
  • Säkerhetshantering
  • Dokumenthantering
  • Jobbhantering
  • Kvalifikationsspårning
En lättanvänd, kraftfull, molnbaserad lösning för leverantörshantering. Välj ett bättre sätt idag. Lär dig mer om Gatekeeper
En lättanvänd, kraftfull, AI-driven molnbaserad lösning för leverantörshantering. Hantera entreprenörer och kontrakt, få automatiska varningar om viktiga datum, övervaka risker, hantera arbetsbelastning och lagra filer och meddelanden – allt på ett ställe – i hela företaget. Gatekeepers svit av rapporterings-, samarbets- och varningsverktyg gör leverantörs- och kontraktshantering enkel och effektiv. Lär dig mer om Gatekeeper

Funktioner

  • Entreprenaddatabas
  • Tidsspårning
  • Säkerhetshantering
  • Dokumenthantering
  • Jobbhantering
  • Kvalifikationsspårning
Hantera mobila personalstyrkor med Synchroteam-programvara för FSM. Skapa din gratis provperiod på mindre än en minut. Live-support. Lär dig mer om Synchroteam
Hantera rörliga arbetsstyrkor effektivt, förenkla affärsprocesser och optimera kostnader med Synchroteam-programvara för FSM. Synkroteam-funktioner för spårning, schemaläggning, leverans, kalender, jobbhantering, rapportering, CRM, fakturering och kartor. Molnbaserad SaaS med mobilappar för iOS och Android. Integreras med QuickBooks and Zoho. Skapa din gratis provperiod på mindre än en minut och organisera dig med en prisvärd, kraftfull och anpassningsbar lösning för fältarbete. Live-support. Lär dig mer om Synchroteam

Funktioner

  • Entreprenaddatabas
  • Tidsspårning
  • Säkerhetshantering
  • Dokumenthantering
  • Jobbhantering
  • Kvalifikationsspårning
Ett nästa generations molnbaserat allt i ett-ERP-system byggt för byggbranschen. Nummer ett i Storbritannien. Lär dig mer om Archdesk
Archdesk är en allt-i-ett molnbaserad nästa generations ERP-programvara som är byggd specifikt för byggbranschen. Archdesk täcker hela arbetsflödet från A till Ö. Från inledande kundförfrågan, till beräkning, kontrakt, projektledning, budgetering, upphandling, anbudsgivning, schemaläggning, arbetshantering, resurshantering, kostnader, rapportering, teamsamarbete fram till att den sista fakturan utfärdas. Allt detta i ett anpassningsbart arbetsflöde med ett enkelt gränssnitt, tillgängligt från alla enheter, 24/7 och var som helst. Lär dig mer om Archdesk

Funktioner

  • Entreprenaddatabas
  • Tidsspårning
  • Säkerhetshantering
  • Dokumenthantering
  • Jobbhantering
  • Kvalifikationsspårning
Papaya tillhandahåller en heltäckande lösning för global leverantörshantering i mer än 100 länder. Lär dig mer om Papaya Global
Papaya-plattformen konsoliderar alla dina globala personalkostnader, löner, konsult- och bemanningsföretag samt leverantörer, i en enda instrumentbräda, vilket gör det enkelt att se dina totala kostnader eller att dela upp efter land eller tidsperiod. Hantera gränsöverskridande betalningar till alla dina leverantörer runt om i världen med en knapptryckning. I den fullständiga funktionstjänsten undertecknar Papaya kontrakten och tar på sig fullt juridiskt ansvar för dina leverantörer. Lär dig mer om Papaya Global

Funktioner

  • Entreprenaddatabas
  • Tidsspårning
  • Säkerhetshantering
  • Dokumenthantering
  • Jobbhantering
  • Kvalifikationsspårning
Remote gör det enkelt att hantera dina kontraktsarbetare Plattformen erbjuder en mängd olika betalningsmetoder i fler än 100 olika valutor. Lär dig mer om Remote
Remote gör det enkelt att hantera dina kontraktsarbetare. Plattformen erbjuder en mängd olika betalningsmetoder i fler än 100 olika valutor. Med Remote behöver du aldrig oroa dig för efterlevnaden. De lokala experterna i de aktuella länderna skapar användbara mallar för att skydda dig och dina kontraktsanställda från böter och straffavgifter. Dessutom erbjuds branschens starkaste skydd för din immateriella egendom och patenträtt Lär dig mer om Remote

Funktioner

  • Entreprenaddatabas
  • Tidsspårning
  • Säkerhetshantering
  • Dokumenthantering
  • Jobbhantering
  • Kvalifikationsspårning
With over 400 businesses using Evotix, we are transforming the way employees engage in workplace health and safety. Lär dig mer om Assure
Evotix is a global ESG technology company transforming the way employees engage in workplace health and safety. Its market leading solution, Assure, is used by more than 400 customers across a wide range of industries. Evotix’s intuitive, mobile first application fosters worker participation, guiding frontline activities while capturing rich data to help prioritise safety and operational improvements and ensure compliance. Lär dig mer om Assure

Funktioner

  • Entreprenaddatabas
  • Tidsspårning
  • Säkerhetshantering
  • Dokumenthantering
  • Jobbhantering
  • Kvalifikationsspårning
Procores bygghanteringsprogram hanterar dina byggprojekt, dina resurser, din personal och din ekonomi från planering till avslut.
Med Procore kan du eliminera förseningar och öka effektiviteten och produktiviteten genom att koppla ihop ägare, globala kunder och specialentreprenörer i ett och samma system. Kör dina byggprojekt med fullständig insyn genom att köra varje app, dokument och person på Procores molnbaserade plattform. Procore erbjuder ett obegränsat med användare, data och support som bryter ner kommunikationshinder och möjliggör samarbete mellan team. Ta kontroll över dina byggprojekt med insyn i varje steg i processen. Lär dig mer om Procore

Funktioner

  • Entreprenaddatabas
  • Tidsspårning
  • Säkerhetshantering
  • Dokumenthantering
  • Jobbhantering
  • Kvalifikationsspårning
Autodesk Construction Cloud brings together best-of-breed solutions to unite teams to help make construction more predictable and safe.
Autodesk Construction Cloud brings together best-of-breed solutions to unite office and field teams from design to planning, construction to operations to help make construction more predictable, safe, and sustainable. Built on a unified platform and common data environment, the new products Autodesk Build, Autodesk Takeoff, and Autodesk BIM Collaborate empower general contractors, specialty trades, designers and owners to drive better business outcomes. Lär dig mer om Autodesk Construction Cloud

Funktioner

  • Entreprenaddatabas
  • Tidsspårning
  • Säkerhetshantering
  • Dokumenthantering
  • Jobbhantering
  • Kvalifikationsspårning
Buildertrend is the No. 1 construction project management software, trusted by homebuilders, remodelers and specialty contractors.
Buildertrend is the No. 1, cloud-based construction project management software for homebuilders, remodelers and specialty contractors. Since 2006, we have empowered the construction industry with a better way to build. More than 1 million users across the globe have chosen Buildertrend as their platform for real-time collaboration. Our software helps construction professionals complete projects while reducing delays, eliminating communication errors and increasing customer satisfaction. Lär dig mer om BuilderTREND

Funktioner

  • Entreprenaddatabas
  • Tidsspårning
  • Säkerhetshantering
  • Dokumenthantering
  • Jobbhantering
  • Kvalifikationsspårning
Lättanvänd, molnbaserad materialberäknings- och uppskattningsprogramvara för entreprenörer. Kompatibel med Mac och PC. Skapa ditt kostnadsfria konto idag.
Lägg anbud och vinn fler arbeten med den lättanvända materialberäknings- och uppskattningsprogramvaran från STACK. Du kommer att lägga mindre tid på planering och mer tid på att vinna projekt. Med STACK Pro kan du 1) noggrant uppskatta material-, utrustnings- och arbetskostnader. 2) Minska materialberäkningstiden med 75 % eller mer. 3) Samarbeta med ditt team, var som helst, på vilken enhet som helst. Skapa ditt kostnadsfria konto idag. Lär dig mer om STACK

Funktioner

  • Entreprenaddatabas
  • Tidsspårning
  • Säkerhetshantering
  • Dokumenthantering
  • Jobbhantering
  • Kvalifikationsspårning
The fastest, easiest, and highest value contractor software to automate everything from first customer contact to getting paid.
mHelpDesk is the #1 easiest and most powerful solution for your contracting business, automating everything from first customer contact all the way to getting paid. We provide our customers with mobile and online tools that are unmatched in performance, reliability, and functionality. We've packed the best tools into one extremely easy-to-use and affordable package that requires no big upfront investment. And we have in-house product experts to get you up and running immediately. Lär dig mer om mHelpDesk

Funktioner

  • Entreprenaddatabas
  • Tidsspårning
  • Säkerhetshantering
  • Dokumenthantering
  • Jobbhantering
  • Kvalifikationsspårning
Jobber is perfect for contractor businesses to keep jobs on track and provide a seamless customer experience. Try it free today!
Keep your contractor jobs on track and your customers informed. Schedule jobs more efficiently, optimize routes, and send quotes and invoices by text. Give your crew the job details they need, see where they are, and get notified when a job is done. Send automatic payment reminders and take payments instantly in-person, online, or automatically. With a mobile app, free training, and simple setup, Jobber helps you save time while delivering 5-star service. Lär dig mer om Jobber

Funktioner

  • Entreprenaddatabas
  • Tidsspårning
  • Säkerhetshantering
  • Dokumenthantering
  • Jobbhantering
  • Kvalifikationsspårning
Sine är ett arbetsplatsprogramsystem för registrering av besökare, entreprenörer, personal, studenter och bud via webben, läsplatta och mobil.
Skapa geostaket för din anläggning för att spåra tid och närvaro, köra platsinduktioner, spåra nycklar, arbetsorder. Betrott av JLL, Vodafone, GE, Comcast, DHL, Goodman och tusentals organisationer över hela världen. Upptagna återkommande användare kan ”checka in” med sin smarttelefon, värdar förhandsregistrerar gäster och får meddelanden via valfri enhet. Snabb installation, enkel att använda med all maskinvara som tillhandahålls via den globala onlinebutiken. Support dygnet runt och 30 dagars gratis provperiod. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om Sine

Funktioner

  • Entreprenaddatabas
  • Tidsspårning
  • Säkerhetshantering
  • Dokumenthantering
  • Jobbhantering
  • Kvalifikationsspårning
Provides small to mid-sized contractors with access to end-to-end business and project information.
Sage 100 Contractor, formerly known as Sage Master Builder, provides small to midsized contractors with access to critical, end-to-end business and project information, whether they are a general contractor, service or specialty contractor or a homebuilder. Suitable for companies that have outgrown generic accounting software, the suite of applications encompass the entire construction cycle including accounting, estimating, project scheduling and management, job costing and service management. Lär dig mer om Sage 100 Contractor

Funktioner

  • Entreprenaddatabas
  • Tidsspårning
  • Säkerhetshantering
  • Dokumenthantering
  • Jobbhantering
  • Kvalifikationsspårning
The Business Productivity Tool that helps home improvement contractors manage workflow, employees, sales, and field operations.
JobProgress is the all-in-one cloud-based Business Management App for Contractors. Our platform equips contractors with an easy-to-use tool that produces unparalleled results by enabling you to control, organize, and manage your business from anywhere, at any time. JobProgress is both simple and powerful, promoting teamwork and efficiency while cutting down on busywork. We designed our platform so that you, and your team, can intuitively track, monitor, and measure your progress with ease. Lär dig mer om JOBPROGRESS

Funktioner

  • Entreprenaddatabas
  • Tidsspårning
  • Säkerhetshantering
  • Dokumenthantering
  • Jobbhantering
  • Kvalifikationsspårning
Construction companies looking to get reliable and accurate project data, in real-time.
busybusy is the #1 Time Tracking and Job Costing App. busybusy also improves production tracking, scheduling, budgeting, and liability management. Manage labor and liability better with our daily project reports that are easy to share with GCs and clients alike. Lär dig mer om busybusy

Funktioner

  • Entreprenaddatabas
  • Tidsspårning
  • Säkerhetshantering
  • Dokumenthantering
  • Jobbhantering
  • Kvalifikationsspårning
NOW: Starting @ $49/m for the WHOLE company, Contractor Foreman is the most affordable solution for small and medium sized contractors.
NOW: Starting @ $49/m for the WHOLE company, Contractor Foreman is the most affordable all-in-one solution for small and medium trade and general contractors who want a better way to manage their projects. *FREE Trial + 100 Day Guarantee* Easy to use and rated as a Top App and Best Value. Save thousands compared to other systems. Integrates with QuickBooks. Use it on the phone, tablet, and computer. Time Cards, Estimates, Online Payments, Daily Logs, Scheduling, and 35 other great features. Lär dig mer om Contractor Foreman

Funktioner

  • Entreprenaddatabas
  • Tidsspårning
  • Säkerhetshantering
  • Dokumenthantering
  • Jobbhantering
  • Kvalifikationsspårning
Quickbase is a no-code platform that enables organizations to track contractors and construction projects in real-time.
Quickbase is a customizable contractor management software that can help qualify, manage, track, and monitor contractors in real-time. Contractors use Quickbase to track construction projects, centralize data, and drive deeper insight and efficiency. Quickbase is an end-to-end solution with tools like CRM, Project Management, Service Requests, Employee Management, Order Management, and more. Lär dig mer om Quickbase

Funktioner

  • Entreprenaddatabas
  • Tidsspårning
  • Säkerhetshantering
  • Dokumenthantering
  • Jobbhantering
  • Kvalifikationsspårning
Allows contractors to post projects, send bid invites, share information with subcontractors and manage multiple team members
PlanHub is free construction plan room and bid management software that allows general contractors to post projects, send bid invites, share information with subcontractors, suppliers, and vendor. There is no limit on the number of users per company. Subcontractors can register for free and start on a free trial to view projects, download project specs, and submit a bid. After the free trial ends, the user can choose to go on a PlanHub Basic Plan, or upgrade to PlanHub Premier. Lär dig mer om PlanHub

Funktioner

  • Entreprenaddatabas
  • Tidsspårning
  • Säkerhetshantering
  • Dokumenthantering
  • Jobbhantering
  • Kvalifikationsspårning
Premier is a cloud-based, all-in-one accounting, job costing, project/document/drawing management software voted #1 by Gartners.
Empowering construction firms to work smarter. Premier is an all in one accounting, job cost, project and document management software voted #1 by Gartners. Developed for General Contractors, Construction Management, Design Build, Land Developers, Home-builders & Specialty contractors. Trusted by thousands of companies and rated at the top leader in 2019 & 2018. Focused on delivering a modern and powerful software that is simple to use for end users and easily accessible from anywhere. Lär dig mer om Premier

Funktioner

  • Entreprenaddatabas
  • Tidsspårning
  • Säkerhetshantering
  • Dokumenthantering
  • Jobbhantering
  • Kvalifikationsspårning
Industry-leading project accounting, labor management, manufacturing and business intelligence solutions
Deltek Costpoint offers government contractors unparalleled project management, accounting, labor, reporting and compliance features so you get the exact capability you need to increase efficiency and improve profitability. It was built specifically for government contractors and has been adopted by thousands of government contractors and earned the trust of federal agencies and their auditors. Lär dig mer om Deltek Costpoint

Funktioner

  • Entreprenaddatabas
  • Tidsspårning
  • Säkerhetshantering
  • Dokumenthantering
  • Jobbhantering
  • Kvalifikationsspårning
The #1 platform for digital project delivery and controls that connects teams to build the world. Trusted by 5+ million users globally
Owners and delivery teams trust Oracle Aconex for visibility, control, reduced risk, and connected teams. Drive efficiency in design and construction coordination, project controls and cost management, document management, and field management. Get fast time to value with construction management software that is easy to use and deploys in days. Lär dig mer om Oracle Aconex

Funktioner

  • Entreprenaddatabas
  • Tidsspårning
  • Säkerhetshantering
  • Dokumenthantering
  • Jobbhantering
  • Kvalifikationsspårning
Comprehensive cloud based solution for GCs, commercial construction project management, document control and construction financials.
Construction doesn't stop; you shouldn't either. Manage your projects from anywhere with our cloud-based construction management platform. Manage everything from pre-construction through project closeout, while connecting team members using any device. In addition to strong field reporting, RedTeam provides solutions for all steps of the project management process, from generating new business, pre-construction, contracting, performance management, and financial controls. Lär dig mer om RedTeam

Funktioner

  • Entreprenaddatabas
  • Tidsspårning
  • Säkerhetshantering
  • Dokumenthantering
  • Jobbhantering
  • Kvalifikationsspårning
The largest construction network joins forces with an easy-to-use preconstruction platform to streamline the bid management process.
BuildingConnected connects over 1 million contractors through the largest real-time, crowdsourced construction network, empowering them to save time and increase accuracy in their bidding and risk management workflows. Lär dig mer om BuildingConnected

Funktioner

  • Entreprenaddatabas
  • Tidsspårning
  • Säkerhetshantering
  • Dokumenthantering
  • Jobbhantering
  • Kvalifikationsspårning
The simple solution for segmented daily reports, time cards, toolbox talks, checklists, and more, used by the office and the field.
Raken’s field management software helps you collect accurate project data in real time. From digital documentation and production tracking to safety tools, you’ll have the insights you need to improve your projects—and reduce costs. The mobile field apps for iOS and Android make remote collaboration easy, too. With Raken, you can empower everyone to do their jobs more efficiently. Lär dig mer om RAKEN

Funktioner

  • Entreprenaddatabas
  • Tidsspårning
  • Säkerhetshantering
  • Dokumenthantering
  • Jobbhantering
  • Kvalifikationsspårning
BigChange Job Management Platform plans, manages, schedules & tracks your contractor's jobs in one paperless solution.
BigChange Job Management Platform is the paperless way for companies to plan, manage, schedule & track jobs in one simple to use and easy to integrate platform. BigChange helps companies across the UK to win more work, increase the capacity of their teams, accelerate invoicing & transform cash flow, all whilst reducing operational costs and admin time. Loved by office and field teams alike, our customers are achieving industry leading growth and ROI. Lär dig mer om BigChange

Funktioner

  • Entreprenaddatabas
  • Tidsspårning
  • Säkerhetshantering
  • Dokumenthantering
  • Jobbhantering
  • Kvalifikationsspårning
Rhumbix is the single-source of truth for field data.
Top ENR General Contractors depend on Rhumbix to help manage subcontractors. Our Time and Materials Tracking product creates a uniformed way for subs to submit out of scope work. As a GC you can review, edit, comment, and approve tags as they come in. Lär dig mer om Rhumbix

Funktioner

  • Entreprenaddatabas
  • Tidsspårning
  • Säkerhetshantering
  • Dokumenthantering
  • Jobbhantering
  • Kvalifikationsspårning
eSUB Cloud is the only field-focused project management platform built for specifically for subcontractors.
Developed exclusively for commercial subcontractors, eSUB Cloud delivers a mobile and cloud-based construction project management platform. Create, store, access, and analyze all your data, documents, and activities from any device or location. eSUB Cloud's comprehensive platform includes applications for managing submittals, change orders, RFIs, daily reports, field notes, POs, correspondence, time cards and more, while also integrating with accounting, design and drawing management solutions. Lär dig mer om eSUB

Funktioner

  • Entreprenaddatabas
  • Tidsspårning
  • Säkerhetshantering
  • Dokumenthantering
  • Jobbhantering
  • Kvalifikationsspårning
Fully integrated construction & service management software that streamlines contractor management.
Jonas Enterprise is an all-in-one construction & service management solution for accounting, project management, and contractor management. It's perfect for mid/large-sized contractors such as general, mechanical, electrical, HVAC, or plumbing, who want to streamline contractor management & increase efficiency and productivity. Instantly view POs, track your labor, subcontractors, and equipment to manage your projects from anywhere. Trusted for over 30 years by over 14,000 users! Lär dig mer om Jonas Enterprise

Funktioner

  • Entreprenaddatabas
  • Tidsspårning
  • Säkerhetshantering
  • Dokumenthantering
  • Jobbhantering
  • Kvalifikationsspårning
Tradify is contractor management software built for trade & service based businesses. Quote, schedule, track & invoice on the go.
Tradify is an all-in-one contractor management app designed specifically for trade businesses with 1-20 employees. It contains everything a tradie needs to cut back on admin. Quotes, invoices, timesheets, field service management, purchase orders, scheduling and job reporting. Tradify handles it all with ease. Over 25,000 electricians, plumbers, HVAC, builders, and other trades use and love Tradify across the world. Our customers choose Tradify because it's easy to use. Lär dig mer om Tradify

Funktioner

  • Entreprenaddatabas
  • Tidsspårning
  • Säkerhetshantering
  • Dokumenthantering
  • Jobbhantering
  • Kvalifikationsspårning
GCPay fully automates the payment application process between general contractors and subcontractors.
In construction, the payment application processes can represent more than 75% of a projects cash outflow! Good news... GCPay simplifies the pay app processes between general contractors and your subcontractors. Our SaaS platform automates the process so you can create and exchange lien waivers, organize and collect compliance documents, and improve subcontractor communication. Integrate directly with your construction ERP to save time and get your subs paid faster. Lär dig mer om GCPay

Funktioner

  • Entreprenaddatabas
  • Tidsspårning
  • Säkerhetshantering
  • Dokumenthantering
  • Jobbhantering
  • Kvalifikationsspårning
Construction collaboration software your team actually likes.
Touchplan is the award-winning construction collaboration tool that project teams actually like. Serving field teams, planners & stakeholders through an accessible-anywhere, web-based system, Touchplan is proven to grow businesses through substantial project-level efficiency gains. Drawing on over 20 years of experience gained through affiliated services firm MOCA Systems, Touchplan is trusted by over $52B of construction, 48k+ users, 28k+ global projects & 100+ general contractors. Lär dig mer om Touchplan

Funktioner

  • Entreprenaddatabas
  • Tidsspårning
  • Säkerhetshantering
  • Dokumenthantering
  • Jobbhantering
  • Kvalifikationsspårning
simPRO is a powerful field service management software solution that helps trade contractors streamline operations to increase profits
simPRO is a complete field service management software solution with powerful contractor management features. If you struggle with scheduling contractors, job costing, estimating, project management, or other areas of your workflow, simPRO's software solutions can address your pressing challenges through automated tasks, detailed business reporting, and a mobile app that connects your office operations to your contractors in the field. Easily manage contractors and projects with simPRO. Lär dig mer om simPRO

Funktioner

  • Entreprenaddatabas
  • Tidsspårning
  • Säkerhetshantering
  • Dokumenthantering
  • Jobbhantering
  • Kvalifikationsspårning
SINC is your boots-on-the-ground job costing and workforce management tool, bridging the gap between the job site and the office.
With SINC in your digital toolbox, you have a single source of truth for: *Tracking staff hours at the shift, job and cost code level *Staff movements while working *Running payroll quickly and accurately *Reporting on labor costs and production tracking *Managing tasks and project punch lists *Shift and job notes for effective company-wide communication *Improving job profitability *Calculating accurate and transparent overtime hours *Scheduling your workforce to reduce no-shows Lär dig mer om SINC

Funktioner

  • Entreprenaddatabas
  • Tidsspårning
  • Säkerhetshantering
  • Dokumenthantering
  • Jobbhantering
  • Kvalifikationsspårning
Optimera arbetsflödet, förbättra kommunikationen och tillhandahåll insyn i det löpande underhållet av dina anläggningar.
Kommunikations- och lösningshantering för återförsäljare och restauranger. Hantering av flera återförsäljarplatser kräver samordnad planering, kommunikation och verkställande för att säkerställa effektiv implementering av företagets operativa strategier. Big Sky Technologies tillhandahåller ett avancerat kommunikations- och lösningshanteringssystem för att fånga upp, spåra, hantera och lösa problem som påverkar återförsäljarverksamhet som bedrivs på flera platser. Lär dig mer om ServiceChannel

Funktioner

  • Entreprenaddatabas
  • Tidsspårning
  • Säkerhetshantering
  • Dokumenthantering
  • Jobbhantering
  • Kvalifikationsspårning
For contracting firms looking to run a more productive business. Seamless management of jobs, contracts, invoicing, subs, and more.
Knowify is single-minded in its commitment to deliver the best business management solution to commercial/residential subcontractors, residential contractors, and the construction trades using QuickBooks Online. Contractors know there is no better or more powerful tool to handle job costing, contracts, project management, change orders, RFIs, work in progress, scheduling, time tracking, progress billing and AIA billing from a single, unified platform. Try it for free today! Lär dig mer om Knowify

Funktioner

  • Entreprenaddatabas
  • Tidsspårning
  • Säkerhetshantering
  • Dokumenthantering
  • Jobbhantering
  • Kvalifikationsspårning
PSA is the best management solution for Property Restoration Contractors who want to maximize profitability
PSA is the #1 enterprise management solution for Property Restoration Contractors who want to eliminate duplication, create stronger accountability and maximize profitability. We provide a one-stop solution that provides real time updates on Financials, Job Management, CRM and Field Operations. PSA also integrates will industry leading products such as Xactimate, Xactanalysis, Moisture Mapper and more to streamline your workflow processes. Lär dig mer om PSA

Funktioner

  • Entreprenaddatabas
  • Tidsspårning
  • Säkerhetshantering
  • Dokumenthantering
  • Jobbhantering
  • Kvalifikationsspårning
#1 Contractor Management to solve ALL your requirements. Simple for workers to use, simple for managers to customize. Try now.
#1 Contractor Management Software that connects your system from your contractors to your internal management team. Fast and easy to log all site visitors, inductions, qualifications, ID and insurance information and more, includes expiration alert functionality. Works online with any device including offline native iOS and Android apps. Fast and easy to access, enter and report in real time. Use out-of-the-box templates or configure to align with your specific requirements. Try now. Lär dig mer om HSI Donesafe

Funktioner

  • Entreprenaddatabas
  • Tidsspårning
  • Säkerhetshantering
  • Dokumenthantering
  • Jobbhantering
  • Kvalifikationsspårning
SAP Fieldglass is the global leader in cloud-based software for management of contingent workers and people-based external services.
In today's modern workforces, employees now represent only 58% of workforce spend, with the other 42% going to these external resources. This is the reality of the modern workforce. With SAP Fieldglass, you can actively manage your external workforce to get every bit of value and every competitive advantage from this power resource, while reducing risk. Our proven, innovative solutions help you control each stage of the process from hiring to onboarding, invoicing and everything in between. Lär dig mer om SAP Fieldglass

Funktioner

  • Entreprenaddatabas
  • Tidsspårning
  • Säkerhetshantering
  • Dokumenthantering
  • Jobbhantering
  • Kvalifikationsspårning
CompanyCam is a solution for contractors to effortlessly organize job photos using location and time stamps.
CompanyCam is a photo-based solution created for contractors, by contractors. Take unlimited photos—which are location and time-stamped, sent to the cloud, and stored securely. Every photo is organized by project and instantly available to your team, allowing you to see what’s going on anytime, anywhere. Lär dig mer om CompanyCam

Funktioner

  • Entreprenaddatabas
  • Tidsspårning
  • Säkerhetshantering
  • Dokumenthantering
  • Jobbhantering
  • Kvalifikationsspårning
Contractor management software that checks qualifications, tracks mandatory documentation and shows compliance levels in real time.
Replace your ineffective, time consuming manual contractor management process with Contractor Compliance and say goodbye to spreadsheets! Streamline your existing process of collecting, tracking and re-qualifying mandatory Contractor documentation (such as insurance certificates). Upcoming audit? Improve and monitor your compliance levels in real time. Digitize your current process to save time, reduce risk and manage contractor compliance across any device, anywhere and at any time. Lär dig mer om Contractor Compliance

Funktioner

  • Entreprenaddatabas
  • Tidsspårning
  • Säkerhetshantering
  • Dokumenthantering
  • Jobbhantering
  • Kvalifikationsspårning
Manage all aspects of a project, program or portfolio from inception to close with Camms.Project.
Camms.Project gives your business the best platform to consistently deliver effective projects and portfolios with a simple, easy to navigate and understand platform built with the end-user in mind. Overcome the complexities of modern-day project and portfolio management using a flexible solution that can adapt processes and workflow, integrate with third-party systems and deliver tangible results. Lär dig mer om Camms.Project

Funktioner

  • Entreprenaddatabas
  • Tidsspårning
  • Säkerhetshantering
  • Dokumenthantering
  • Jobbhantering
  • Kvalifikationsspårning
Bolt is a project management, scheduling, and estimating solution built for trade contractors who work with new home builders.
Bolt is an integrated cloud-based solution for trade contractors in new home construction. The software helps users simplify project management, scheduling, and estimating. Use Bolt on your phone or tablet to get instant access to job information, control over constantly changing schedules, and insights into job profitability. Pull work orders directly from the builder's system to save time on data entry and eliminate errors. Lär dig mer om Bolt

Funktioner

  • Entreprenaddatabas
  • Tidsspårning
  • Säkerhetshantering
  • Dokumenthantering
  • Jobbhantering
  • Kvalifikationsspårning
Utilised internationally by organisations such as Yamaha, Nespresso and Government authorities
Visitor, Employee and Contractor Management System. Eliminate Paperwork, Automate Visitor Logs And Increase Staff Productivity With This Revolutionary Visitor, Contractor and Employee Management System! Lär dig mer om VisitUs Reception

Funktioner

  • Entreprenaddatabas
  • Tidsspårning
  • Säkerhetshantering
  • Dokumenthantering
  • Jobbhantering
  • Kvalifikationsspårning
Ta aktivt reda på vem, vad, när, varför, var (GPS) och hur mycket (USD). Från 5 USD/licens/månad eller obegränsad basåtkomst för endast 199 USD/månad
Intelligent hanteringsplattform med GPS och meddelandeöversättning (över 100 språk). Inget kontrakt (starta eller säg upp när som helst). Från 5 USD/licens/mån. Eller obegränsad grundläggande åtkomst för endast 199 USD/månad. Tre appar för dina kunder, fältarbetare och administratörer. Skalbart från 1 till 10 000 anställda. Undvik dubbelbokningar med ett system för personaltillgänglighet. Dela dokument och bilder i realtid och globalt... ==> Är du osäker på vem som är bäst lämpad för jobbet? Fråga bara din digitala sherpa, de vet svaret baserat på dina anpassade kriterier Lär dig mer om AI Field Management

Funktioner

  • Entreprenaddatabas
  • Tidsspårning
  • Säkerhetshantering
  • Dokumenthantering
  • Jobbhantering
  • Kvalifikationsspårning
The only app for small contractors and crews, easily handling all of your job, crew, & customer management tasks at a great low price.
FieldPulse makes it possible to run a professional and profitable independent contracting business from a computer or mobile device. With FieldPulse, estimates, invoices, and payments are a breeze. Envision customers writing glowing online reviews because your crew was on-time, prepared for the job, and the customer was kept informed. Features include the easiest to use scheduling, customer management, estimates/invoicing, mobile payments, timesheets, GPS-location tracking. And so much more! Lär dig mer om FieldPulse

Funktioner

  • Entreprenaddatabas
  • Tidsspårning
  • Säkerhetshantering
  • Dokumenthantering
  • Jobbhantering
  • Kvalifikationsspårning
Ett bra system för entreprenörshantering
Shortlist är en smart, användarvänlig plattform för entreprenörshantering. Lösningen gör det enkelt för små och stora företag att introducera, hantera och betala externa arbetare i över 200 länder med bara några få klick. Ta hand om regelefterlevnad, rapportering och projektledning på en bråkdel av tiden. Från små startups till världens största varumärken – Shortlist är en komplett lösning som ger kraftfulla funktioner och flexibilitet för varje steg i affärstillväxten. Lär dig mer om Worksuite

Funktioner

  • Entreprenaddatabas
  • Tidsspårning
  • Säkerhetshantering
  • Dokumenthantering
  • Jobbhantering
  • Kvalifikationsspårning