Sverige Visa lokala produkter
321 resultat
Meet the go-to construction software for growing construction companies. Boost your productivity, gain visibility & get back lost time. Lär dig mer om Remato
Work 3x-5x faster with the leading construction management software for growing construction companies. Save money by replacing various tools, from snagging apps to task management to estimating software with a single solution. If that sounds good, then Remato is for you. It offers an award-winning user experience, top grade security, and works on your existing devices. With us, you gain a partner. Our team is always there for you, with an average support response time of fewer than 2 minutes. Lär dig mer om Remato

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Streckkodning / RFID
  • Platsspårning
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Tillgångsspårning
Ta full kontroll över dina tillgångar med CHEQROOM:s lättanvända, innovativa programvara för tillgångsspårning. Lär dig mer om CHEQROOM
CHEQROOM ger en tydlig översikt över din utrustning i molnet. Tack vare appen för mobil tillgångsspårning kommer du alltid att veta exakt var din utrustning finns: vem som använder den och när den ska återlämnas. CHEQROOM håller data om dina utrustning uppdaterade och på rätt plats så att du kan hålla koll på dina inventarier. Och sist men inte minst: lägg till fakturor, avtal, konfidentiella filer – CHEQROOM:s programvara för tillgångsspårning gör allt. Lär dig mer om CHEQROOM

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Streckkodning / RFID
  • Platsspårning
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Tillgångsspårning
Spåra och hantera organisationens resurser enkelt med hjälp av Freshservice resurshantering. Det är kostnadsfritt för upp till 100 resurser. Lär dig mer om Freshservice
Följ upp ditt företags IT-resurser och andra resurser som kontrakt, maskinvara och programvara genom hela livscykeln med hjälp av Freshservices resurshantering. Verktyget ger en uppfriskande användarupplevelse ovanpå kraftfulla funktioner för ärendehantering och resurshantering såsom automatisk upptäckt av nya resurser, kraftfull konfigurationshantering och förbättrad konsekvensanalys. Lär dig mer om Freshservice

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Streckkodning / RFID
  • Platsspårning
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Tillgångsspårning
En IT-lösning för kapitalförvaltning med bästa praxis för ITIL. Nätverksupptäckt, MS ConfigMgr (SCCM), hantera inköp och garantier. Gratis provperiod. Lär dig mer om VIZOR IT Asset Management
VIZOR är en IT-lösning för kapitalförvaltning med bästa praxis för ITIL. VIZOR hanterar hela livscykeln för IT-tillgångar genom att kombinera nätverksupptäckt och inventariedata med inköps-, garanti- och underhållsuppgifter. Tilldelningen av tillgångar till anställda och arbetsplatser förenklas så att du alltid vet exakt vem som har vad. VIZOR granskar ditt nätverk eller integrerar med verktyg som ConfigMgr, LANSweeper och Chromebook Admin. VIZOR är helt modulärt så du köper bara de funktioner du behöver. Prova gratis nu. Lär dig mer om VIZOR IT Asset Management

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Streckkodning / RFID
  • Platsspårning
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Tillgångsspårning
Programvara för tillgångsspårning med lagerspårning, inköpsordrar, underhåll, QR-kod/streckkodsskanning och RFID-integrering. Prova kostnadsfritt. Lär dig mer om EZOfficeInventory
EZOfficeInventory är en kostnadseffektiv molnbaserad lösning med ett intuitivt gränssnitt för resurshanteringsbehov. Stöd för samarbete på distans kring resursbokningar, underhåll, betalningar och granskningar, med streckkods- och QR-kodsskanningar via mobilappen gör att du är igång på nolltid. Perfekt för distansteam med behov av spårning eller samordning av resurser. Hör av dig för mer information om de speciella covid-19-relaterade rabatterna. Lär dig mer om EZOfficeInventory

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Streckkodning / RFID
  • Platsspårning
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Tillgångsspårning
MaintainX är en mobilinriktad programvara för arbetsorder- och procedurdigitalisering som förbättrar effektiviteten och insikterna i realtid. Lär dig mer om MaintainX
MaintainX hjälper företag att spåra reaktivt och förebyggande underhåll samt kontrollera den dagliga verksamheten i form av säkerhetsinspektioner, kvalitetsinspektioner och driftschecklistor – allt med Det här digitaliseras och tar bort från skrivplattan: – Säkerhetsprocedurer – Miljöchecklistor – Inrapportering av verktyg och mätare – Underhållsprocedurer – Gransknings-/inspektionsarbetsflöden – Utbildningschecklistor Programvaran hjälper verksamhetschefer att bli mer effektiva genom att leverera affärsinsikter från fältet i realtid. Lär dig mer om MaintainX

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Streckkodning / RFID
  • Platsspårning
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Tillgångsspårning
Programvara för tillgångsspårning för uthyrningsföretag, universitet och organisationer som behöver ett enkelt sätt att spåra lager. Lär dig mer om Booqable
Booqable är en allt i ett-programvara för lagerhantering och resursspårning som är särskilt utformad för uthyrningsföretag, universitet och organisationer som behöver ett enkelt sätt att spåra lager. Viktiga funktioner är tillgångsspårning, en inventariedatabas, bristhantering, flera platser, in-/utcheckning av utrustning, streckkoder och QR-koder, CRM, schemaläggning och mer. Lär dig mer om Booqable

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Streckkodning / RFID
  • Platsspårning
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Tillgångsspårning
Gartner nämnde Nlyte som ett företag som tillhandahåller hörnstensteknik för den föränderliga HDIM-sektorn. Lär dig mer om Nlyte DCIM
Nlyte automatiserar spårningen av en tillgångs livscykel. Mottager och skannar tillgångar när de går in i mottagningsdockan för att säkerställa att de snabbt distribueras. Automatiserad nätverksupptäckt spårar tillägg, statusändringar och förflyttningar av nätverkstillgångar, programvara och IoT-enheter. Nätverket övervakas och ändringar görs i tillgångsdatabasen och integrerade CMDB-, ITSM- och finanssystem för en enda sanningskälla. Användarbaserad rapportering kan ge undantagsrapportering för IT-ops och säkerhetsteam. Lär dig mer om Nlyte DCIM

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Streckkodning / RFID
  • Platsspårning
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Tillgångsspårning
Lokalisera dina användare geografiskt i realtid och anpassa med hjälp av användarplats. Kom igång med Woosmap på bara några få minuter. Lär dig mer om Woosmap
Lokalisera dina användare geografiskt i realtid och anpassa med hjälp av användarplats Woosmaps fantastiska algoritmer analyserar användarplatserna i realtid. Anslut Woosmaps API:er till din mobilapp, din webbplats eller CRM för att tillhandahålla anpassningsfunktioner som förbättrar verksamhetens prestanda. Utvecklare först Lokalisering är ett problem som är rotat i koden. Företaget är alltid på jakt efter eleganta, komponerbara sammanfattningar som möjliggör robusta, skalbara och flexibla integrationer. Lär dig mer om Woosmap

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Streckkodning / RFID
  • Platsspårning
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Tillgångsspårning
Med AssetSonar kan du organisera, spåra och rapportera information om dina IT-system i en arbetsmiljö med personal som arbetar på distans. Lär dig mer om AssetSonar
Säkerställ programvaruefterlevnad, färre driftstopp för maskinvaran och var alltid redo för granskning med en kraftfull lösning för hantering av IT-resurshantering för team som arbetar på distans. Få fullständig insyn i din IT-infrastruktur genom hantering av IT-tillgångarnas livscykel, spårning av programvarulicenser, detaljerade insikter och varningar. Lösningen passar även bra med hjälpdeskar som Jira och Zendesk samt verktyg för enhetshantering som Jamf och SCCM, så att du har en enda sanningskälla om dina IT-tillgångar. Lär dig mer om AssetSonar

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Streckkodning / RFID
  • Platsspårning
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Tillgångsspårning
Asset tracking platform that is cloud-based with mobile apps (IOS/Android). Rated Excellent by PC Mag! Get a free guided demo today!
Asset Panda is a powerful Cloud/Mobile App asset tracking platform. We help people track, manage and support their assets throughout their life cycle. Our software is configured to the way our clients work, secure and leverages the mobile devices your employees carry. Features: Check In/Out, Barcode scan, parent/child, robust reporting, support ticketing workflow, full life cycle management, depreciation, API, role based security and much more. Get a free guided demo today! Lär dig mer om Asset Panda

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Streckkodning / RFID
  • Platsspårning
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Tillgångsspårning
UpKeep rankas som den främsta mobila programvaran för tillgångsspårning för att effektivisera arbetsordrar, anläggning och kapitalförvaltning.
UpKeeps programvara för tillgångsspårning är en modern lösning för underhåll och kapitalförvaltning för ditt team. UpKeep är lätt att komma åt när som helst, från skrivbordet och telefonen och till och med surfplattan. Skapa arbetsordrar snabbt, få meddelanden när uppgifter uppdateras och få aviseringar direkt från din app när tillgångar försvinner, vilket gör att din verksamhet fungerar mer effektivt än någonsin tidigare. Lär dig mer om UpKeep

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Streckkodning / RFID
  • Platsspårning
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Tillgångsspårning
Industrial strength inventory control for QuickBooks users, wholesalers, distributors, retailers and manufacturers.
Fishbowl is the ideal manufacturing and warehouse management solution designed for small to medium size businesses. Key features include inventory management, material requirements planning (MRP), job shop floor control, work order management, manufacturer orders and bills of materials, barcoding and so much more. The solution can either be deployed on-premise or hosted in the cloud. Lär dig mer om Fishbowl

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Streckkodning / RFID
  • Platsspårning
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Tillgångsspårning
Fiix är ett Rockwell Automation-företag och den främsta programvaran för kapitalförvaltning som hjälper dig att öka resursprestandan och uppnå drifttidsmålen.
Fiix är ett Rockwell Automation-företag och det enklaste sättet för att spåra, mäta och optimera resursprestanda. Fiixs molnbaserade och AI-drivna programvara för kapitalförvaltning hjälper dig att organisera resurser och lagerhantering, leda arbetet, ansluta affärssystem och fatta datadrivna beslut. Få en 360-graders vy över arbete, reservdelar, kostnader, scheman och nyckeltal (key performance indicator, KPI) så att du kan nå dina drifttidsmål. De teknikerfokuserade skrivbords- och mobilapparna hjälper dig att ta hand om resurser var som helst ifrån, även när du är offline. Lär dig mer om Fiix

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Streckkodning / RFID
  • Platsspårning
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Tillgångsspårning
eSpace-modulen för hantering av arbetsordrar är en av marknadens mest omfattande programvaror för anläggningsskötsel.
eSPACE har utmärkt kundservice och support för fortlöpande utveckling. Modulen för hantering av arbetsordrar är en av marknadens mest omfattande programvaror för anläggningsskötsel. Några av huvudfunktionerna är: - Arbetsordrar, uppdrag och lagerkontroll - Robusta rapporteringsalternativ och utrustningsspårning - Förebyggande underhåll - Leverantörsportal Provkör gratis i 30 dagar eller beställ en gratis demo idag. Lär dig mer om eSPACE

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Streckkodning / RFID
  • Platsspårning
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Tillgångsspårning
Web, on-prem and mobile solutions to help businesses with mapping, data management, predictive modeling, geocoding and more.
Integrated collection of GIS software products; ArcGIS offers unique capabilities and flexible licensing for applying location-based analytics to your business practices. Gain greater insights using contextual tools to visualize and analyze your data. Collaborate and share via maps, apps, dashboards and reports. Lär dig mer om ArcGIS

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Streckkodning / RFID
  • Platsspårning
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Tillgångsspårning
FMX is a leading provider of facilities and maintenance management solutions that help organizations accelerate operational excellence.
FMX offers configurable maintenance and facilities management software that helps organizations streamline processes, increase asset productivity, and turn actionable insights into meaningful results. The software decreases work order resolution time, organizes preventive maintenance tasks, and allows you to manage your equipment and assets all in one easy-to-use system. Lär dig mer om FMX

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Streckkodning / RFID
  • Platsspårning
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Tillgångsspårning
Maintenance management software, easy to use and cost-effective. Manage work orders, preventive maintenance, equipment, and parts.
Hippo CMMS is a powerful, affordable, and user-friendly web-based maintenance management software. It's the perfect solution for businesses wanting a simple way to track work orders, preventive maintenance, equipment and parts that's cost-effective and quick to set up. Hippo's focus is on delivering a CMMS that is simple and easy to use and backs this up with unbeatable customer support. Since 2004, Hippo has been successfully implemented at over 1300 great companies. Lär dig mer om Hippo CMMS

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Streckkodning / RFID
  • Platsspårning
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Tillgångsspårning
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider. Lär dig mer om JIRA Service Management

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Streckkodning / RFID
  • Platsspårning
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Tillgångsspårning
eMaint CMMS hjälper underhållsteam att förbättra effektiviteten och minska underhållsdriftskostnaderna. Robust, anpassningsbar och lätt att använda.
eMaint CMMS-programvara backas upp av deras fantastiska kundtjänst och hjälper till att förbättra utrustningens tillförlitlighet och förlänga utrustningens livslängd. Med eMaint kan du standardisera arbetsflöden och optimera processer för att minska arbetskostnaderna. Dra nytta av systemet för att hantera arbetsordrar, automatisera PM-scheman och säkerställa reservdelstillgänglighet. Oavsett om man befinner sig på anläggningen, ute på fältet eller arbetar på distans, ger det molnbaserade systemet teamen tillgång till viktiga data var de än befinner sig. Lär dig mer om eMaint CMMS

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Streckkodning / RFID
  • Platsspårning
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Tillgångsspårning
Quickbase is an app building platform that will ensure all assets are accounted for with granular tracking.
Quickbase empowers organizations to ensure all assets are account for with granular, distributed tracking. Quickly turn ideas into applications and ensure your assets are efficiently and productively tracked. Use Quickbase as a single of truth to increase visibility and accessibility, minimizing complexity and miscommunication from disconnected teams. Implement automation and insights from Quickbase's platform to optimize your entire asset tracking process. Lär dig mer om Quickbase

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Streckkodning / RFID
  • Platsspårning
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Tillgångsspårning
Industry-leading asset tracking solution for organizations of all sizes looking to simplify asset management.
AssetCloud asset management software makes it painless to manage your company's physical assets. Quickly conduct audits and always know what you have and who has it. The information you need will be at your fingertips with our smartphone and tablet apps, available for iOS and Android users. For those looking to implement a complete asset tracking solution, Wasp provides everything you need, including handheld scanners, barcode printers, asset tags, personalized training and tech support. Lär dig mer om AssetCloud

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Streckkodning / RFID
  • Platsspårning
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Tillgångsspårning
No more missing tools! Track your tools with our easy-to-use solution that includes rugged labels, cloud software & scanner apps!
No more missing tools! Track your equipment with our easy-to-use solution that includes rugged labels, cloud software, scanner apps and GPS tracking. Designed specifically for industry customers, our total solution means you can manage chain-of-custody using your smartphone while on-the-go. Also, transfer accountability by checking tools in and out using any computer or mobile device & record key information like warranties, service records & maintenance tasks. Get tracking today with GoCodes. Lär dig mer om GoCodes

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Streckkodning / RFID
  • Platsspårning
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Tillgångsspårning
We continues to disrupt the CMMS industry with a software that's faster, better and more affordable. Starter plan $99/m unlimited USERS
Starter plans @ $99/month for the ENTIRE ORGANIZATION and always include UNLIMITED USERS & SUPPORT. Imagine having No Setup Costs, No Contract, Unlimited Users all while being gentle on the company's pocket book. Maxpanda is partnered with Amazon's AWS so the only thing you and your team will ever need is a smartphone, tablet or laptop. START TODAY: Sign up now for a 7 day Free Trial or request a free DEMO to compare us against other overpriced over complicated cmms. Lär dig mer om Maxpanda CMMS

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Streckkodning / RFID
  • Platsspårning
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Tillgångsspårning
Användarvänlig, enkel att installera. 40 års erfarenhet och kunskap inom underhållshantering. Passar perfekt för alla typer av anläggningar.
ManWinWin Software är resultatet av nästan 40 års erfarenhet och kunskap, med tusentals användare i mer än 100 länder i världen. Den är skapad av portugisiska ingenjörer och har ett flerspråkigt koncept: grundversionen finns tillgänglig på portugisiska, engelska, spanska, franska, italienska, ryska, rumänska, tjeckiska, norska, polska, thai, vietnamesiska, tyska, kinesiska med mera. ManWinWin humaniserar tekniken, människor kommer alltid först. Teknik som gör dina underhållsprocesser enklare och snabbare. Lär dig mer om ManWinWin

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Streckkodning / RFID
  • Platsspårning
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Tillgångsspårning
Asset Essentials™ is a cloud-based CMMS platform developed to reduce maintenance costs, improve productivity and make smarter decisions
Asset Essentials™ is a next-generation CMMS platform for smarter, more efficient maintenance and operations. Over 12,000 operations leaders utilize this system to manage more than 49 million assets and 386 million work orders. This user-friendly platform empowers organizations to cut maintenance costs, improve productivity and make smarter operations decisions. From organizing work orders to extending asset life-cycle to custom reporting, it’s all at your fingertips in this centralized platform. Lär dig mer om Asset Essentials

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Streckkodning / RFID
  • Platsspårning
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Tillgångsspårning
Programvaran för kundsupport och verktyget för kapitalförvaltning omfattar kunskapsbas, hantering av servicenivåavtal (service level agreement, SLA), ärendespårning och lagerhantering.
ManageEngine ServiceDesk Plus är en programvara för kundtjänst och tillgångshantering. Programvaran erbjuder ett integrerat paket med incidenthantering (felärenden), tillgångsspårning, inköp, kontraktshantering, självserviceportal och kunskapsbas till ett rimligt pris. ServiceDesk Plus erbjuder allt du behöver för en fullt utrustad IT-support och produktiv kundtjänstpersonal. ManageEngine ServiceDesk Plus är tillgänglig både på plats och på begäran. Lär dig mer om ManageEngine ServiceDesk Plus

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Streckkodning / RFID
  • Platsspårning
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Tillgångsspårning
AssetTiger is a cloud-based fixed asset management tool with features such as barcode scanning, maintenance scheduling, and more.
AssetTiger is a free (for first 250 assets) easy to use, fully functioning solution for all your fixed asset management needs. The program offers all of your assets at your fingertips in a sleek, easy-to-understand, custom website. Link your worksites around the world with access whenever you need it. As long as you can connect to the internet, you can access our system from your computer, smartphone, or tablet eliminating needs to purchase extra equipment. Lär dig mer om AssetTiger

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Streckkodning / RFID
  • Platsspårning
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Tillgångsspårning
Protect and know where your valuable assets are, deter unauthorized use, and improve recovery efforts in the event of theft
Azuga Asset tracking system can keep tabs on all sorts of physical assets from commercial assets to small equipment. Here are some of the asset types you can track through Azuga Backhoes, Bulldozers, Containers, Cranes, Forklifts, Fuel Storage Tanks, Generators, Pods, Pumps, Rental Equipment, Roadside Signage, Trailers, Vehicles, and more! Lär dig mer om Azuga Fleet

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Streckkodning / RFID
  • Platsspårning
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Tillgångsspårning
Maintenance management software that integrates tools for complete PM control, storeroom management, and purchasing management.
Mapcon Technologies, Inc. has both a Lite and Pro CMMS, along with various advanced modules to help you get the system that fits your needs perfectly. They allow users to install it themselves on their own server, or they can host it for you. Their software pricing is based on concurrent users instead of individual licenses, which saves companies money. Mapcon has all the features of a typical system, plus many others, like advanced reporting tools, a robust mobile app, and many others. Lär dig mer om MAPCON

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Streckkodning / RFID
  • Platsspårning
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Tillgångsspårning
Simple-to-use, mobile-first maintenance software. Reduces downtime by 37%, increases productivity by 41%, and more.
Limble CMMS is a simple to use, mobile-first software solution that helps you manage maintenance work, automate work scheduling, monitor work history, generate reports, and organize assets. Our average customer reduces downtime by 37%, increases productivity by 41%, reduces part spend by 29%, and increases asset life by 23%. Limble is trusted by companies around the world including McDonald’s, Rite Aid, etc. Request a demo and we will show you how Limble can help solve your unique needs. Lär dig mer om Limble CMMS

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Streckkodning / RFID
  • Platsspårning
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Tillgångsspårning
Facilities management, solved.
NETfacilities is the industry's most comprehensive, easy-to-use CMMS solution for facilities management. With so many features and intuitive flexibility, there is simply no better solution for controlling costs, improving productivity, and managing your assets and work orders. Whether you're in the field or at the office, NETfacilities provides a holistic view of your organization. Lär dig mer om NetFacilities

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Streckkodning / RFID
  • Platsspårning
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Tillgångsspårning
Live GPS asset tracking with 30-second updates. Easy to deploy and use - no contract required, industry-leading support. $15-$20/month.
ClearPathGPS asset tracking can be used on any type of asset in any location. Helps improve asset utilization and control costs. Real-time visibility and tools to keep track of exactly where your assets are, when they need maintenance, plus receive alerts of unauthorized usage or unplanned movement. Our industry-leading service and support teams are ready to help custom tailor the system to fit your company's unique needs. Solar powered, battery, and dual mode powered tracker options. Lär dig mer om ClearPathGPS

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Streckkodning / RFID
  • Platsspårning
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Tillgångsspårning
simPRO is a leading global provider of field service management software for the trades.
simPRO is a leading global provider of field service management software for the trades. Since 2002, simPRO has developed a range of solutions to help businesses work smarter, provide exceptional service and maximize profitability. Over 7,000 businesses with over 200,000 users worldwide use simPRO to streamline their operations. With powerful features for quoting and estimating, scheduling, inventory management, communicating in the field, improving cash flow and reporting. Lär dig mer om simPRO

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Streckkodning / RFID
  • Platsspårning
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Tillgångsspårning
TheWorxHub is a cloud-based maintenance management solution designed for both healthcare and senior living.
TheWorxHub by Brightly Software (formerly Dude Solutions) is a cloud-based, mobile solution to help you prioritize, manage and ensure completion of compliance-related maintenance and more. With TheWorxHub, you can more efficiently manage across your operations, including work orders, assets, compliance tasks, preventive maintenance, inventory and housekeeping. Our award-winning CMMS empowers 1,600+ healthcare and senior living organizations to improve compliance, communication and safety all in one, easy-to-use system. Lär dig mer om TheWorxHub

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Streckkodning / RFID
  • Platsspårning
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Tillgångsspårning
Rentman hjälper dig att få kontroll över dina tillgångar från vilken plats som helst. Ersätt tidskrävande kalkylbladsspårning med ett visuellt system.
Lång beskrivning (anpassad) Ta reda på var din utrustning befinner sig när som helst. Håll koll på tillgångar som flyttas mellan platser, personer eller team på ett smartare sätt. Ett flexibelt och lättanvänt kapitalförvaltningssystem som gör det möjligt för företag att hantera tillgångsdata, förflyttningar, användande och hålla reda på tillgångarnas skick. Lär dig mer om Rentman

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Streckkodning / RFID
  • Platsspårning
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Tillgångsspårning
Optimera arbetsflödet, förbättra kommunikationen och tillhandahåll insyn i det löpande underhållet av dina anläggningar.
Kommunikations- och lösningshantering för återförsäljare och restauranger. Hantering av flera återförsäljarplatser kräver samordnad planering, kommunikation och verkställande för att säkerställa effektiv implementering av företagets operativa strategier. Big Sky Technologies tillhandahåller ett avancerat kommunikations- och lösningshanteringssystem för att fånga upp, spåra, hantera och lösa problem som påverkar återförsäljarverksamhet som bedrivs på flera platser. Lär dig mer om ServiceChannel

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Streckkodning / RFID
  • Platsspårning
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Tillgångsspårning
Branschens enklaste mobilinriktade system för tillgångsspårning. Betrodd av tusentals företag. Skapa ditt kostnadsfria konto idag.
Sortly är det enklaste tillgångsspårningssystemet för att visuellt spåra alla dina objekt och deras detaljer som plats, tillstånd osv. för ett att få ett mer intuitivt (och mindre frustrerande) sätt att spåra dina företagstillgångar. Sortly är så intuitiv att du kan ställa in den på bara några minuter. Skapa ett kostnadsfritt konto idag. Viktiga funktioner: - Åtkomst på dator, läsplatta, telefon - Ge team eller kunder åtkomst - Skapa eller anslut till streckkoder eller QR-koder - Skanner för inläsning/avläsning - Anpassningsbara fält Lär dig mer om Sortly

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Streckkodning / RFID
  • Platsspårning
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Tillgångsspårning
Enterprise asset management tool that helps businesses of all sizes manage asset information, costs, inventory, contracts and more.
Enterprise asset management tool that helps businesses of all sizes manage asset information, costs, inventory, contracts and more. Lär dig mer om IBM Maximo Application Suite

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Streckkodning / RFID
  • Platsspårning
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Tillgångsspårning
Molntjänst som tillhandahåller SEO-granskning i realtid och förändringshantering för att förbättra och upprätthålla sökmotorsynlighet.
Molntjänst som tillhandahåller SEO-granskning i realtid och förändringshantering för att förbättra och upprätthålla sökmotorsynlighet. Lär dig mer om ContentKing

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Streckkodning / RFID
  • Platsspårning
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Tillgångsspårning
Work order solution organizes service requests, schedules recurring tasks, tracks assets, time and materials, provides reporting.
Highest rated and most secure CMMS &EAM Software for 2021. Easy to use, affordable, powerful and web-based! Manage & report on your daily operations, extend asset life and plan for future requirements. Streamline processes, optimize workflows, automate PMs, and manage spare parts inventory. Your data is secure! eWorkOrders Cybersecurity Scorecard – Rated A 100%! No software to install, no hardware to purchase, access eWorkOrders anytime, anywhere Lär dig mer om eWorkOrders CMMS

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Streckkodning / RFID
  • Platsspårning
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Tillgångsspårning
Straightforward asset, maintenance & work order management software. Great software doesn't take hours of training & set-up.
Straightforward maintenance management with features such as asset tracking, inventory, reporting and beautiful, industry-leading native mobile apps. The leading disruptor in the maintenance management software industry, Fixd is the software to turn to when old, legacy software just can't go with you into the future. Lär dig mer om Fixd

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Streckkodning / RFID
  • Platsspårning
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Tillgångsspårning
Webcheckout software and services for scheduling, maintenance, permissions, and tracking chain of custody for equipment in higher ed.
WebCheckout is inventory management software that gives you fine-grained control over your circulating and fixed assets. Save unlimited custom fields, monitor usage, assign assets to locations, and track your equipments' stages from purchase to retirement. Choose from several add-on solutions like self-booking, repair and preventative maintenance ticketing, billing, personnel scheduling and more. Lär dig mer om WebCheckout

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Streckkodning / RFID
  • Platsspårning
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Tillgångsspårning
A construction asset management solution that provides transparency, helps minimize hidden costs and boost overall productivity.
ON!Track Asset Management is for construction professionals. Our system gives you complete clarity into what assets you have, where they are, who is using them, and when they'll need maintenance. With this critical information at your fingertips you can efficiently get your assets where they need to be keeping your jobs on track and profitable. Our total asset management system solution (service, software, hardware) helps solve the question of Where is my stuff? and Who is responsible for it? Lär dig mer om ON!Track

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Streckkodning / RFID
  • Platsspårning
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Tillgångsspårning
Alloy Navigator is a real-world solution beautifully designed for real-world customers, built by real-world IT people just like you.
Ensuring assets are accounted for is critical for any IT organization. That's why we designed Alloy Navigator with a strong set of tools that allow you to audit and track your IT equipment, integrate it with 3rd party tools and analyze your environment in meaningful ways. Multiple platform support, varied auditing methods and intelligent software licensing make Alloy Navigator a complete IT inventory solution. Lär dig mer om Alloy Navigator

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Streckkodning / RFID
  • Platsspårning
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Tillgångsspårning
GigaTrak Asset Tracking Software, a powerful easy to use solution to manage all of your stuff. Call us today!
GigaTrak Asset Tracking Software is a complete solution that is very easy to install. It includes everything you need, world class software, handheld scanners, barcode printers, label designer, asset tags, reporting, personalized training and US based tech support. Lär dig mer om GigaTrak Asset Tracking System

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Streckkodning / RFID
  • Platsspårning
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Tillgångsspårning
Oracle Fusion Cloud ERP is a cloud-based, end-to-end, business management solution designed for mid to enterprise-level customers.
Oracle Fusion Cloud ERP is a cloud-based, end-to-end business management solution designed for midsized to enterprise-level customers. It offers a suite of applications including material planning, financial accounting, and business intelligence. In addition to GL, analytics, and self-service reporting, Oracles accounting features include a powerful business intelligence module to identify trends from enterprise data. Lär dig mer om Oracle Fusion Cloud ERP

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Streckkodning / RFID
  • Platsspårning
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Tillgångsspårning
Dispatching, Routing, Asset Tracking, Auto Invoicing solution for the Waste, Recycling, Container and Service industries.
CRO Software Solutions is an efficiency software that manages your assets (bins, containers, portable toilets etc) drivers (gps tracking, routing, EDL etc), dispatchers, accountants (auto invoicing, seamless integration to all QB versions) and your customers. the only software you need for the METAL RECYCLING, WASTE MANAGEMENT, PORTABLE TOILET, and SERVICE industry. Lär dig mer om Cro Software Solutions

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Streckkodning / RFID
  • Platsspårning
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Tillgångsspårning
GPS tracking and fleet management solutions that significantly help increase productivity, cut costs, improve safety and service.
Titan GPS delivers with the most advanced GPS fleet asset tracking hardware and real-time web-based software solutions to help increase productivity, reduce fuel and other operating costs while improving safety and customer service. Titan GPS provides the tools you need to accurately measure, manage and improve the performance of your fleet. Get a FREE, live demo of Titan GPS fleet tracking today. Lär dig mer om Titan GPS

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Streckkodning / RFID
  • Platsspårning
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Tillgångsspårning
TrackAbout is a leading provider of tracking software for returnable containers.
TrackAbout is the leading provider of tracking software for returnable containers, helping businesses maximize returnable container utilization, use data as a competitive advantage and drive smarter business growth through intuitive tracking software and expertise. With integrated solutions that offer complete lifecycle transparency and meaningful process improvement, TrackAbout's software helps protect business investments and powers digital transformation. Lär dig mer om TrackAbout

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Streckkodning / RFID
  • Platsspårning
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Tillgångsspårning