Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Programvara för tillgångsspårning

Enhetslokaliseringsprogram ger chefer de verktyg de behöver för att följa upp sina interna resurser och IT-tillgångar. Med lösningar för enhetslokaliseringsprogram kan ditt företag hantera användning, garantier och resultat för tillgångar i ett centraliserat system. Dessa applikationer inkluderar ofta streckkodningsfunktioner, kan förbättra reparationstider och minska tillgångarnas nertid. Relaterade verktyg finns också i EAM-program, programvara för förvaltning av anläggningstillgångar och < a href="/it-asset-management-software">system för IT-tillgångshantering.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Programvara för tillgångsspårning

Sverige Visa lokala produkter

35 resultat

MaintainX är en mobilinriktad programvara för arbetsorder- och procedurdigitalisering som förbättrar effektiviteten och insikterna i realtid. Lär dig mer om MaintainX
MaintainX hjälper företag att spåra reaktivt och förebyggande underhåll samt kontrollera den dagliga verksamheten i form av säkerhetsinspektioner, kvalitetsinspektioner och driftschecklistor – allt med Det här digitaliseras och tar bort från skrivplattan: – Säkerhetsprocedurer – Miljöchecklistor – Inrapportering av verktyg och mätare – Underhållsprocedurer – Gransknings-/inspektionsarbetsflöden – Utbildningschecklistor Programvaran hjälper verksamhetschefer att bli mer effektiva genom att leverera affärsinsikter från fältet i realtid. Lär dig mer om MaintainX

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Lagerhantering
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Avskrivningshantering
  • Underhållsstyrning
  • Mobilåtkomst
  • Arbetsorderhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Utrustningsspårning
  • Sök / filtrera
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats Lär dig mer om JIRA Service Management
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider. Lär dig mer om JIRA Service Management

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Lagerhantering
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Avskrivningshantering
  • Underhållsstyrning
  • Mobilåtkomst
  • Arbetsorderhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Utrustningsspårning
  • Sök / filtrera
Fiix är ett Rockwell Automation-företag och den främsta programvaran för kapitalförvaltning som hjälper dig att öka resursprestandan och uppnå drifttidsmålen. Lär dig mer om Fiix
Fiix är ett Rockwell Automation-företag och det enklaste sättet för att spåra, mäta och optimera resursprestanda. Fiixs molnbaserade och AI-drivna programvara för kapitalförvaltning hjälper dig att organisera resurser och lagerhantering, leda arbetet, ansluta affärssystem och fatta datadrivna beslut. Få en 360-graders vy över arbete, reservdelar, kostnader, scheman och nyckeltal (key performance indicator, KPI) så att du kan nå dina drifttidsmål. De teknikerfokuserade skrivbords- och mobilapparna hjälper dig att ta hand om resurser var som helst ifrån, även när du är offline. Lär dig mer om Fiix

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Lagerhantering
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Avskrivningshantering
  • Underhållsstyrning
  • Mobilåtkomst
  • Arbetsorderhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Utrustningsspårning
  • Sök / filtrera
Metquay är ett jättebra ISO 17025-kompatibelt kalibreringshanteringssystem, skicka bara ett e-postmeddelande till dem för att få en livedemo Lär dig mer om Metquay
Var ett steg före inom kalibreringshantering med ett jättebra system för kalibrering, testning och materialförvaltning. Metquay har en inbyggd procedur och en arbetsbladsmotor som gör att användarna själva kan skapa och hantera kalibreringsprocedurer och arbetsblad. Metquay gör att du slipper jobbskapande, tilldelning och leverans. Automatisk generering av certifikat, versionsnumrering och spårning minimerar kvalitetsrisker och fel. Metquay gör att du alltid är redo för granskning. Lär dig mer om Metquay

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Lagerhantering
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Avskrivningshantering
  • Underhållsstyrning
  • Mobilåtkomst
  • Arbetsorderhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Utrustningsspårning
  • Sök / filtrera
Gartner nämnde Nlyte som ett företag som tillhandahåller hörnstensteknik för den föränderliga HDIM-sektorn. Lär dig mer om Nlyte DCIM
Nlyte automatiserar spårningen av en tillgångs livscykel. Mottager och skannar tillgångar när de går in i mottagningsdockan för att säkerställa att de snabbt distribueras. Automatiserad nätverksupptäckt spårar tillägg, statusändringar och förflyttningar av nätverkstillgångar, programvara och IoT-enheter. Nätverket övervakas och ändringar görs i tillgångsdatabasen och integrerade CMDB-, ITSM- och finanssystem för en enda sanningskälla. Användarbaserad rapportering kan ge undantagsrapportering för IT-ops och säkerhetsteam. Lär dig mer om Nlyte DCIM

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Lagerhantering
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Avskrivningshantering
  • Underhållsstyrning
  • Mobilåtkomst
  • Arbetsorderhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Utrustningsspårning
  • Sök / filtrera
Canfigure är en modullösning för ITSM (anpassning av IT till verksamhetens krav) och IT-resursförvaltning (IT asset management, ITAM), baserad på ITIL-principer. Canfigure kan distribueras lokalt eller i molnet. Lär dig mer om Canfigure
Canfigure har utformats för att tillhandahålla en skalbar, kostnadseffektiv lösning. Tack vare dess bibliotek med väldesignade moduler kan du implementera bara de funktioner du behöver och sedan utöka i den takt som passar dig. Funktionen inkluderar stöd för integrerad CMDB, IT-resursförvaltning, förändringshantering och servicedesk. Med de intuitiva administrativa funktionerna kan du anpassa och utöka databasen så att den innehåller all konfigurationsinformation som du vill titta på. Lär dig mer om Canfigure

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Lagerhantering
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Avskrivningshantering
  • Underhållsstyrning
  • Mobilåtkomst
  • Arbetsorderhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Utrustningsspårning
  • Sök / filtrera
Programvara för tillgångsspårning med lagerspårning, inköpsordrar, underhåll, QR-kod/streckkodsskanning och RFID-integrering. Prova kostnadsfritt. Lär dig mer om EZOfficeInventory
EZOfficeInventory är en kostnadseffektiv molnbaserad lösning med ett intuitivt gränssnitt för resurshanteringsbehov. Stöd för samarbete på distans kring resursbokningar, underhåll, betalningar och granskningar, med streckkods- och QR-kodsskanningar via mobilappen gör att du är igång på nolltid. Perfekt för distansteam med behov av spårning eller samordning av resurser. Hör av dig för mer information om de speciella covid-19-relaterade rabatterna. Lär dig mer om EZOfficeInventory

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Lagerhantering
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Avskrivningshantering
  • Underhållsstyrning
  • Mobilåtkomst
  • Arbetsorderhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Utrustningsspårning
  • Sök / filtrera
UpKeep rankas som den främsta mobila programvaran för tillgångsspårning för att effektivisera arbetsordrar, anläggning och kapitalförvaltning.
UpKeeps programvara för tillgångsspårning är en modern lösning för underhåll och kapitalförvaltning för ditt team. UpKeep är lätt att komma åt när som helst, från skrivbordet och telefonen och till och med surfplattan. Skapa arbetsordrar snabbt, få meddelanden när uppgifter uppdateras och få aviseringar direkt från din app när tillgångar försvinner, vilket gör att din verksamhet fungerar mer effektivt än någonsin tidigare. Lär dig mer om UpKeep

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Lagerhantering
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Avskrivningshantering
  • Underhållsstyrning
  • Mobilåtkomst
  • Arbetsorderhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Utrustningsspårning
  • Sök / filtrera
Programvara för tillgångsspårning för uthyrningsföretag, universitet och organisationer som behöver ett enkelt sätt att spåra lager.
Booqable är en allt i ett-programvara för lagerhantering och resursspårning som är särskilt utformad för uthyrningsföretag, universitet och organisationer som behöver ett enkelt sätt att spåra lager. Viktiga funktioner är tillgångsspårning, en inventariedatabas, bristhantering, flera platser, in-/utcheckning av utrustning, streckkoder och QR-koder, CRM, schemaläggning och mer. Lär dig mer om Booqable

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Lagerhantering
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Avskrivningshantering
  • Underhållsstyrning
  • Mobilåtkomst
  • Arbetsorderhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Utrustningsspårning
  • Sök / filtrera
Branschens enklaste mobilinriktade system för tillgångsspårning. Betrodd av tusentals företag. Skapa ditt kostnadsfria konto idag.
Sortly är det enklaste tillgångsspårningssystemet för att visuellt spåra alla dina objekt och deras detaljer som plats, tillstånd osv. för ett att få ett mer intuitivt (och mindre frustrerande) sätt att spåra dina företagstillgångar. Sortly är så intuitiv att du kan ställa in den på bara några minuter. Skapa ett kostnadsfritt konto idag. Viktiga funktioner: - Åtkomst på dator, läsplatta, telefon - Ge team eller kunder åtkomst - Skapa eller anslut till streckkoder eller QR-koder - Skanner för inläsning/avläsning - Anpassningsbara fält Lär dig mer om Sortly

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Lagerhantering
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Avskrivningshantering
  • Underhållsstyrning
  • Mobilåtkomst
  • Arbetsorderhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Utrustningsspårning
  • Sök / filtrera
eSpace-modulen för hantering av arbetsordrar är en av marknadens mest omfattande programvaror för anläggningsskötsel.
eSPACE har utmärkt kundservice och support för fortlöpande utveckling. Modulen för hantering av arbetsordrar är en av marknadens mest omfattande programvaror för anläggningsskötsel. Några av huvudfunktionerna är: - Arbetsordrar, uppdrag och lagerkontroll - Robusta rapporteringsalternativ och utrustningsspårning - Förebyggande underhåll - Leverantörsportal Provkör gratis i 30 dagar eller beställ en gratis demo idag. Lär dig mer om eSPACE

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Lagerhantering
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Avskrivningshantering
  • Underhållsstyrning
  • Mobilåtkomst
  • Arbetsorderhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Utrustningsspårning
  • Sök / filtrera
eMaint CMMS hjälper underhållsteam att förbättra effektiviteten och minska underhållskostnaderna. Boka en gratis demo online idag.
eMaint är en global molnbaserad CMMS-programvarulösning från Fluke Reliability. Tillförlitlig i över 30 år med över 50 000 användare över hela världen och stöder 26 språk. eMaint kan skräddarsys efter kundernas unika behov. Schemalägg en gratis onlinedemo idag och läs mer. Optimera arbetsflöden, automatisera PM och se till att reservdelar är tillgängliga för kommande arbetsorder. Generera snabbt rapporter om regelefterlevnad och se arbetsorderstatus och eftersläpning på en enda skärm. Mobilapp tillgänglig. Lär dig mer om eMaint CMMS

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Lagerhantering
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Avskrivningshantering
  • Underhållsstyrning
  • Mobilåtkomst
  • Arbetsorderhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Utrustningsspårning
  • Sök / filtrera
Användarvänlig, enkel att installera. 40 års erfarenhet och kunskap inom underhållshantering. Passar perfekt för alla typer av anläggningar.
ManWinWin Software är resultatet av nästan 40 års erfarenhet och kunskap, med tusentals användare i mer än 100 länder i världen. Den är skapad av portugisiska ingenjörer och har ett flerspråkigt koncept: grundversionen finns tillgänglig på portugisiska, engelska, spanska, franska, italienska, ryska, rumänska, tjeckiska, norska, polska, thai, vietnamesiska, tyska, kinesiska med mera. ManWinWin humaniserar tekniken, människor kommer alltid först. Teknik som gör dina underhållsprocesser enklare och snabbare. Lär dig mer om ManWinWin

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Lagerhantering
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Avskrivningshantering
  • Underhållsstyrning
  • Mobilåtkomst
  • Arbetsorderhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Utrustningsspårning
  • Sök / filtrera
Programvaran för kundsupport och verktyget för kapitalförvaltning omfattar kunskapsbas, hantering av servicenivåavtal (service level agreement, SLA), ärendespårning och lagerhantering.
ManageEngine ServiceDesk Plus är en programvara för kundtjänst och tillgångshantering. Programvaran erbjuder ett integrerat paket med incidenthantering (felärenden), tillgångsspårning, inköp, kontraktshantering, självserviceportal och kunskapsbas till ett rimligt pris. ServiceDesk Plus erbjuder allt du behöver för en fullt utrustad IT-support och produktiv kundtjänstpersonal. ManageEngine ServiceDesk Plus är tillgänglig både på plats och på begäran. Lär dig mer om ManageEngine ServiceDesk Plus

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Lagerhantering
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Avskrivningshantering
  • Underhållsstyrning
  • Mobilåtkomst
  • Arbetsorderhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Utrustningsspårning
  • Sök / filtrera
Rentman hjälper dig att få kontroll över dina tillgångar från vilken plats som helst. Ersätt tidskrävande kalkylbladsspårning med ett visuellt system.
Lång beskrivning (anpassad) Ta reda på var din utrustning befinner sig när som helst. Håll koll på tillgångar som flyttas mellan platser, personer eller team på ett smartare sätt. Ett flexibelt och lättanvänt kapitalförvaltningssystem som gör det möjligt för företag att hantera tillgångsdata, förflyttningar, användande och hålla reda på tillgångarnas skick. Lär dig mer om Rentman

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Lagerhantering
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Avskrivningshantering
  • Underhållsstyrning
  • Mobilåtkomst
  • Arbetsorderhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Utrustningsspårning
  • Sök / filtrera
Ta full kontroll över dina tillgångar med CHEQROOM:s lättanvända, innovativa programvara för tillgångsspårning.
CHEQROOM ger en tydlig översikt över din utrustning i molnet. Tack vare appen för mobil tillgångsspårning kommer du alltid att veta exakt var din utrustning finns: vem som använder den och när den ska återlämnas. CHEQROOM håller data om dina utrustning uppdaterade och på rätt plats så att du kan hålla koll på dina inventarier. Och sist men inte minst: lägg till fakturor, avtal, konfidentiella filer – CHEQROOM:s programvara för tillgångsspårning gör allt. Lär dig mer om Cheqroom

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Lagerhantering
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Avskrivningshantering
  • Underhållsstyrning
  • Mobilåtkomst
  • Arbetsorderhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Utrustningsspårning
  • Sök / filtrera
Optimera arbetsflödet, förbättra kommunikationen och tillhandahåll insyn i det löpande underhållet av dina anläggningar.
Kommunikations- och lösningshantering för återförsäljare och restauranger. Hantering av flera återförsäljarplatser kräver samordnad planering, kommunikation och verkställande för att säkerställa effektiv implementering av företagets operativa strategier. Big Sky Technologies tillhandahåller ett avancerat kommunikations- och lösningshanteringssystem för att fånga upp, spåra, hantera och lösa problem som påverkar återförsäljarverksamhet som bedrivs på flera platser. Lär dig mer om ServiceChannel

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Lagerhantering
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Avskrivningshantering
  • Underhållsstyrning
  • Mobilåtkomst
  • Arbetsorderhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Utrustningsspårning
  • Sök / filtrera
Spåra, tilldela, serva, underhåll, checka in/ut och kassera tillgångar med varningar, påminnelser och e-postmeddelanden för att effektivisera din kapitalförvaltning.
Asset Infinity är en av de ledande programvarorna för tillgångsspårning. Programvaran används i många olika industrier av en mängd olika varumärken. Programvara för tillgångsspårning med Microsoft Azure Cloud Services som servervärd med garanterad drifttid på 99,9 %. Programvaran underlättar ditt arbete med tillgångsspårning, lagerhantering, förebyggande underhåll, hantering av klagomål, ärenden och underhåll av maskinfel samt avskrivnings- och resursallokeringshantering för att ersätta dina gamla rutiner med en ny upplevelse. Lär dig mer om Asset Infinity

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Lagerhantering
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Avskrivningshantering
  • Underhållsstyrning
  • Mobilåtkomst
  • Arbetsorderhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Utrustningsspårning
  • Sök / filtrera
En komplett 'backofficelösning' som erbjuder en uppsättning helintegrerade moduler utformade för både för MRO-företag och flygbolag.
Aerotrac har utformats särskilt för MRO-företag och flygbolag och erbjuder en uppsättning fullt integrerade, 'funktionsrika' moduler som täcker alla affärsprocesser. Utvecklad med Microsofts standardprodukter och med branschens hyllade MS SQL server-databas, vilket ger mycket hög tillförlitlighet. Tracware kan med stolthet berätta att de har 100 % drifttid på alla sina anläggningar sedan den första lanseringen under Q1/2001. Om du vill ha ett system som bara funkar behöver du inte leta längre. Lär dig mer om Aerotrac

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Lagerhantering
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Avskrivningshantering
  • Underhållsstyrning
  • Mobilåtkomst
  • Arbetsorderhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Utrustningsspårning
  • Sök / filtrera
Realtidsspårning av tillgångar, utrustning och lager.
Spårning i realtid av tillgångar, utrustning, lager osv. Hantera uppgifter som lagernivåer, platser, tillstånd, aktiviteter som vem som använder dem, inchecknings-/utcheckningstider, lånets varaktighet, förfallodatum och mycket mer. Kan nås från din mobila enhet, effektivisera din verksamhet med funktioner som avtal och formulär, bifogade filer, fakturor, streckkoder/QR-koder, incheckning/utcheckning, bokningsautomater på begäran osv. Bli en av över 13 000 användare globalt och påbörja din gratis provperiod idag. Lär dig mer om QReserve

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Lagerhantering
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Avskrivningshantering
  • Underhållsstyrning
  • Mobilåtkomst
  • Arbetsorderhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Utrustningsspårning
  • Sök / filtrera
PEMAC Assets: - Tillgångshantering - Liverapporter - Kalibreringar - Uppfyller 21CFR - Entreprenörs- och tillståndshantering - Papperslös spårning
PEMAK | CMMS Med fler än 200 funktioner är PEMAC Assets en helt anpassningsbar CMMS-lösning som möjliggör komplett planering av förutsägbart underhåll med hjälp av IoT-teknik. Kunderna kan välja, kombinera och integrera flera PEMAC Assets-moduler i en och samma plattform. PEMAC Assets kan också skydda din personals och dina entreprenörers hälsa och hantera godkännande av ändringar i en 100 % papperslös miljö. Spåra all utrustning och lager, underhålls- och rutinuppgifter med entreprenörs- och tillståndshantering. Lär dig mer om PEMAC Assets

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Lagerhantering
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Avskrivningshantering
  • Underhållsstyrning
  • Mobilåtkomst
  • Arbetsorderhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Utrustningsspårning
  • Sök / filtrera
Lokalisera dina användare geografiskt i realtid och anpassa med hjälp av användarplats. Kom igång med Woosmap på bara några få minuter.
Lokalisera dina användare geografiskt i realtid och anpassa med hjälp av användarplats Woosmaps fantastiska algoritmer analyserar användarplatserna i realtid. Anslut Woosmaps API:er till din mobilapp, din webbplats eller CRM för att tillhandahålla anpassningsfunktioner som förbättrar verksamhetens prestanda. Utvecklare först Lokalisering är ett problem som är rotat i koden. Företaget är alltid på jakt efter eleganta, komponerbara sammanfattningar som möjliggör robusta, skalbara och flexibla integrationer. Lär dig mer om Woosmap

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Lagerhantering
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Avskrivningshantering
  • Underhållsstyrning
  • Mobilåtkomst
  • Arbetsorderhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Utrustningsspårning
  • Sök / filtrera
Sverige Lokal produkt
En av de bästa lösningarna för att effektivisera underhållsprocessen, förlänga resursernas livslängd och dramatiskt öka produktiviteten.
HxGN EAM är en förstklassig programvara för underhållssystem som hjälper till att digitalisera och optimera underhållsoperationer för att nå nya effektivitetsnivåer. Denna lösning för det 21:a århundradet är byggd i branschspecifika utgåvor för att möta unika branschutmaningar. Till skillnad från nischlösningar som helt enkelt inte kan växa, eller ERP-tilläggsprodukter som kräver omfattande anpassning, är HxGN EAM en specialbyggd programvara för resurshantering som är redo att skalas upp och omvandlas när organisationer förändras och växer. Lär dig mer om HxGN EAM

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Lagerhantering
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Avskrivningshantering
  • Underhållsstyrning
  • Mobilåtkomst
  • Arbetsorderhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Utrustningsspårning
  • Sök / filtrera
MCS-rm optimerar era flöden och förenklar kommunikationen internt, med uppdateringar i realtid mellan personal i fältet och kontoret.
MCS Hyrsystem hjälper uthyrare och entreprenadföretag att automatisera och effektivisera deras processer med marknadsledande teknologi. MCS-rm optimerar era flöden och förenklar kommunikationen internt, med uppdateringar i realtid mellan personal i fältet och kontoret. Lösningen ger er utförlig översikt över verksamheten med viktig dataanalys och statistik, för att hjälpa er fatta välgrundade strategiska beslut. Lär dig mer om MCS Rental Software

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Lagerhantering
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Avskrivningshantering
  • Underhållsstyrning
  • Mobilåtkomst
  • Arbetsorderhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Utrustningsspårning
  • Sök / filtrera
Lagra ditt företags tillgångar (inventarier, hård- och programvara) i Projektron BCS och koppla dem till externa avtalspartners.
Ditt företags tillgångar lagras i BCS och länkas till externa entreprenörer. Definiera konfigurerbara nya egenskaper för enskilda undertyper. Skapa grupperingar för ditt företags tillgångar för att samla dem effektivt, utvärdera dem och hålla en överblick över kärndata. Hantera avtalslängd, uppsägningstid och inskannade avtalsdokument med hjälp av modulen för avtalshantering, inklusive alla proportionella kostnader och uppsägningsmetoder för aktuella avtal. Lär dig mer om Projektron BCS

Funktioner

  • Verifieringskedja
  • Lagerhantering
  • Incheckning / Utcheckning
  • Aktivitetsspårning
  • Avskrivningshantering
  • Underhållsstyrning
  • Mobilåtkomst
  • Arbetsorderhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Utrustningsspårning
  • Sök / filtrera