Utvald programvara
Programvara med flest recensioner
Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Programvara för tillgångsspårning
Filterresultat (32)
Tillgängliga länder
Länder där produkten är tillgänglig. Obs! Kundsupport är kanske inte tillgängligt i det landet.
Sverige
Prissättningsalternativ
Produkttyp
32 resultat
Fiix är ett Rockwell Automation-företag och den främsta programvaran för kapitalförvaltning som hjälper dig att öka resursprestandan och uppnå drifttidsmålen.
Lär dig mer om Fiix
Fiix är ett Rockwell Automation-företag och det enklaste sättet för att spåra, mäta och optimera resursprestanda. Fiixs molnbaserade och AI-drivna programvara för kapitalförvaltning hjälper dig att organisera resurser och lagerhantering, leda arbetet, ansluta affärssystem och fatta datadrivna beslut. Få en 360-graders vy över arbete, reservdelar, kostnader, scheman och nyckeltal (key performance indicator, KPI) så att du kan nå dina drifttidsmål. De teknikerfokuserade skrivbords- och mobilapparna hjälper dig att ta hand om resurser var som helst ifrån, även när du är offline.
Lär dig mer om Fiix
...
Läs mer
Funktioner
- Verifieringskedja
- Streckkodning / RFID
- Platsspårning
- Incheckning / Utcheckning
- Aktivitetsspårning
- Tillgångsspårning
MaintainX är en mobilinriktad programvara för arbetsorder- och procedurdigitalisering som förbättrar effektiviteten och insikterna i realtid.
Lär dig mer om MaintainX
MaintainX hjälper företag att spåra reaktivt och förebyggande underhåll samt kontrollera den dagliga verksamheten i form av säkerhetsinspektioner, kvalitetsinspektioner och driftschecklistor – allt med
Det här digitaliseras och tar bort från skrivplattan:
– Säkerhetsprocedurer
– Miljöchecklistor
– Inrapportering av verktyg och mätare
– Underhållsprocedurer
– Gransknings-/inspektionsarbetsflöden
– Utbildningschecklistor
Programvaran hjälper verksamhetschefer att bli mer effektiva genom att leverera affärsinsikter från fältet i realtid.
Lär dig mer om MaintainX
...
Läs mer
Funktioner
- Verifieringskedja
- Streckkodning / RFID
- Platsspårning
- Incheckning / Utcheckning
- Aktivitetsspårning
- Tillgångsspårning
Programvara för tillgångsspårning för uthyrningsföretag, universitet och organisationer som behöver ett enkelt sätt att spåra lager.
Lär dig mer om Booqable
Booqable är en allt i ett-programvara för lagerhantering och resursspårning som är särskilt utformad för uthyrningsföretag, universitet och organisationer som behöver ett enkelt sätt att spåra lager. Viktiga funktioner är tillgångsspårning, en inventariedatabas, bristhantering, flera platser, in-/utcheckning av utrustning, streckkoder och QR-koder, CRM, schemaläggning och mer.
Lär dig mer om Booqable
...
Läs mer
Funktioner
- Verifieringskedja
- Streckkodning / RFID
- Platsspårning
- Incheckning / Utcheckning
- Aktivitetsspårning
- Tillgångsspårning
Gartner nämnde Nlyte som ett företag som tillhandahåller hörnstensteknik för den föränderliga HDIM-sektorn.
Lär dig mer om Nlyte DCIM
Nlyte automatiserar spårningen av en tillgångs livscykel. Mottager och skannar tillgångar när de går in i mottagningsdockan för att säkerställa att de snabbt distribueras. Automatiserad nätverksupptäckt spårar tillägg, statusändringar och förflyttningar av nätverkstillgångar, programvara och IoT-enheter. Nätverket övervakas och ändringar görs i tillgångsdatabasen och integrerade CMDB-, ITSM- och finanssystem för en enda sanningskälla. Användarbaserad rapportering kan ge undantagsrapportering för IT-ops och säkerhetsteam.
Lär dig mer om Nlyte DCIM
...
Läs mer
Funktioner
- Verifieringskedja
- Streckkodning / RFID
- Platsspårning
- Incheckning / Utcheckning
- Aktivitetsspårning
- Tillgångsspårning
Programvara för tillgångsspårning med lagerspårning, inköpsordrar, underhåll, QR-kod/streckkodsskanning och RFID-integrering. Prova kostnadsfritt.
EZOfficeInventory är en kostnadseffektiv molnbaserad lösning med ett intuitivt gränssnitt för resurshanteringsbehov. Stöd för samarbete på distans kring resursbokningar, underhåll, betalningar och granskningar, med streckkods- och QR-kodsskanningar via mobilappen gör att du är igång på nolltid.
Perfekt för distansteam med behov av spårning eller samordning av resurser. Hör av dig för mer information om de speciella covid-19-relaterade rabatterna.
Lär dig mer om EZOfficeInventory
...
Läs mer
Funktioner
- Verifieringskedja
- Streckkodning / RFID
- Platsspårning
- Incheckning / Utcheckning
- Aktivitetsspårning
- Tillgångsspårning
UpKeep rankas som den främsta mobila programvaran för tillgångsspårning för att effektivisera arbetsordrar, anläggning och kapitalförvaltning.
UpKeeps programvara för tillgångsspårning är en modern lösning för underhåll och kapitalförvaltning för ditt team. UpKeep är lätt att komma åt när som helst, från skrivbordet och telefonen och till och med surfplattan. Skapa arbetsordrar snabbt, få meddelanden när uppgifter uppdateras och få aviseringar direkt från din app när tillgångar försvinner, vilket gör att din verksamhet fungerar mer effektivt än någonsin tidigare.
Lär dig mer om UpKeep
...
Läs mer
Funktioner
- Verifieringskedja
- Streckkodning / RFID
- Platsspårning
- Incheckning / Utcheckning
- Aktivitetsspårning
- Tillgångsspårning
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider.
Lär dig mer om JIRA Service Management
...
Läs mer
Funktioner
- Verifieringskedja
- Streckkodning / RFID
- Platsspårning
- Incheckning / Utcheckning
- Aktivitetsspårning
- Tillgångsspårning
Spåra och hantera organisationens resurser enkelt med hjälp av Freshservice resurshantering. Det är kostnadsfritt för upp till 100 resurser.
Följ upp ditt företags IT-resurser och andra resurser som kontrakt, maskinvara och programvara genom hela livscykeln med hjälp av Freshservices resurshantering. Verktyget ger en uppfriskande användarupplevelse ovanpå kraftfulla funktioner för ärendehantering och resurshantering såsom automatisk upptäckt av nya resurser, kraftfull konfigurationshantering och förbättrad konsekvensanalys.
Lär dig mer om Freshservice
...
Läs mer
Funktioner
- Verifieringskedja
- Streckkodning / RFID
- Platsspårning
- Incheckning / Utcheckning
- Aktivitetsspårning
- Tillgångsspårning
eSpace-modulen för hantering av arbetsordrar är en av marknadens mest omfattande programvaror för anläggningsskötsel.
eSPACE har utmärkt kundservice och support för fortlöpande utveckling. Modulen för hantering av arbetsordrar är en av marknadens mest omfattande programvaror för anläggningsskötsel. Några av huvudfunktionerna är:
- Arbetsordrar, uppdrag och lagerkontroll
- Robusta rapporteringsalternativ och utrustningsspårning
- Förebyggande underhåll
- Leverantörsportal
Provkör gratis i 30 dagar eller beställ en gratis demo idag.
Lär dig mer om eSPACE
...
Läs mer
Funktioner
- Verifieringskedja
- Streckkodning / RFID
- Platsspårning
- Incheckning / Utcheckning
- Aktivitetsspårning
- Tillgångsspårning
eMaint CMMS hjälper underhållsteam att förbättra effektiviteten och minska underhållskostnaderna. Boka en gratis demo online idag.
eMaint är en global molnbaserad CMMS-programvarulösning från Fluke Reliability. Tillförlitlig i över 30 år med över 50 000 användare över hela världen och stöder 26 språk. eMaint kan skräddarsys efter kundernas unika behov. Schemalägg en gratis onlinedemo idag och läs mer. Optimera arbetsflöden, automatisera PM och se till att reservdelar är tillgängliga för kommande arbetsorder. Generera snabbt rapporter om regelefterlevnad och se arbetsorderstatus och eftersläpning på en enda skärm. Mobilapp tillgänglig.
Lär dig mer om eMaint CMMS
...
Läs mer
Funktioner
- Verifieringskedja
- Streckkodning / RFID
- Platsspårning
- Incheckning / Utcheckning
- Aktivitetsspårning
- Tillgångsspårning
Användarvänlig, enkel att installera. 40 års erfarenhet och kunskap inom underhållshantering. Passar perfekt för alla typer av anläggningar.
ManWinWin Software är resultatet av nästan 40 års erfarenhet och kunskap, med tusentals användare i mer än 100 länder i världen.
Den är skapad av portugisiska ingenjörer och har ett flerspråkigt koncept: grundversionen finns tillgänglig på portugisiska, engelska, spanska, franska, italienska, ryska, rumänska, tjeckiska, norska, polska, thai, vietnamesiska, tyska, kinesiska med mera.
ManWinWin humaniserar tekniken, människor kommer alltid först. Teknik som gör dina underhållsprocesser enklare och snabbare.
Lär dig mer om ManWinWin
...
Läs mer
Funktioner
- Verifieringskedja
- Streckkodning / RFID
- Platsspårning
- Incheckning / Utcheckning
- Aktivitetsspårning
- Tillgångsspårning
Programvaran för kundsupport och verktyget för kapitalförvaltning omfattar kunskapsbas, hantering av servicenivåavtal (service level agreement, SLA), ärendespårning och lagerhantering.
ManageEngine ServiceDesk Plus är en programvara för kundtjänst och tillgångshantering. Programvaran erbjuder ett integrerat paket med incidenthantering (felärenden), tillgångsspårning, inköp, kontraktshantering, självserviceportal och kunskapsbas till ett rimligt pris. ServiceDesk Plus erbjuder allt du behöver för en fullt utrustad IT-support och produktiv kundtjänstpersonal. ManageEngine ServiceDesk Plus är tillgänglig både på plats och på begäran.
Lär dig mer om ManageEngine ServiceDesk Plus
...
Läs mer
Funktioner
- Verifieringskedja
- Streckkodning / RFID
- Platsspårning
- Incheckning / Utcheckning
- Aktivitetsspårning
- Tillgångsspårning
Ta full kontroll över dina tillgångar med CHEQROOM:s lättanvända, innovativa programvara för tillgångsspårning.
CHEQROOM ger en tydlig översikt över din utrustning i molnet. Tack vare appen för mobil tillgångsspårning kommer du alltid att veta exakt var din utrustning finns: vem som använder den och när den ska återlämnas. CHEQROOM håller data om dina utrustning uppdaterade och på rätt plats så att du kan hålla koll på dina inventarier. Och sist men inte minst: lägg till fakturor, avtal, konfidentiella filer – CHEQROOM:s programvara för tillgångsspårning gör allt.
Lär dig mer om Cheqroom
...
Läs mer
Funktioner
- Verifieringskedja
- Streckkodning / RFID
- Platsspårning
- Incheckning / Utcheckning
- Aktivitetsspårning
- Tillgångsspårning
Rentman hjälper dig att få kontroll över dina tillgångar från vilken plats som helst. Ersätt tidskrävande kalkylbladsspårning med ett visuellt system.
Lång beskrivning (anpassad) Ta reda på var din utrustning befinner sig när som helst. Håll koll på tillgångar som flyttas mellan platser, personer eller team på ett smartare sätt. Ett flexibelt och lättanvänt kapitalförvaltningssystem som gör det möjligt för företag att hantera tillgångsdata, förflyttningar, användande och hålla reda på tillgångarnas skick.
Lär dig mer om Rentman
...
Läs mer
Funktioner
- Verifieringskedja
- Streckkodning / RFID
- Platsspårning
- Incheckning / Utcheckning
- Aktivitetsspårning
- Tillgångsspårning
Optimera arbetsflödet, förbättra kommunikationen och tillhandahåll insyn i det löpande underhållet av dina anläggningar.
Kommunikations- och lösningshantering för återförsäljare och restauranger.
Hantering av flera återförsäljarplatser kräver samordnad planering, kommunikation och verkställande för att säkerställa effektiv implementering av företagets operativa strategier.
Big Sky Technologies tillhandahåller ett avancerat kommunikations- och lösningshanteringssystem för att fånga upp, spåra, hantera och lösa problem som påverkar återförsäljarverksamhet som bedrivs på flera platser.
Lär dig mer om ServiceChannel
...
Läs mer
Funktioner
- Verifieringskedja
- Streckkodning / RFID
- Platsspårning
- Incheckning / Utcheckning
- Aktivitetsspårning
- Tillgångsspårning
Branschens enklaste mobilinriktade system för tillgångsspårning. Betrodd av tusentals företag. Skapa ditt kostnadsfria konto idag.
Sortly är det enklaste tillgångsspårningssystemet för att visuellt spåra alla dina objekt och deras detaljer som plats, tillstånd osv. för ett att få ett mer intuitivt (och mindre frustrerande) sätt att spåra dina företagstillgångar. Sortly är så intuitiv att du kan ställa in den på bara några minuter. Skapa ett kostnadsfritt konto idag.
Viktiga funktioner:
- Åtkomst på dator, läsplatta, telefon
- Ge team eller kunder åtkomst
- Skapa eller anslut till streckkoder eller QR-koder
- Skanner för inläsning/avläsning
- Anpassningsbara fält
Lär dig mer om Sortly
...
Läs mer
Funktioner
- Verifieringskedja
- Streckkodning / RFID
- Platsspårning
- Incheckning / Utcheckning
- Aktivitetsspårning
- Tillgångsspårning
Molntjänst som tillhandahåller SEO-granskning i realtid och förändringshantering för att förbättra och upprätthålla sökmotorsynlighet.
Molntjänst som tillhandahåller SEO-granskning i realtid och förändringshantering för att förbättra och upprätthålla sökmotorsynlighet.
Lär dig mer om ContentKing
Funktioner
- Verifieringskedja
- Streckkodning / RFID
- Platsspårning
- Incheckning / Utcheckning
- Aktivitetsspårning
- Tillgångsspårning
Realtidsspårning av tillgångar, utrustning och lager.
Spårning i realtid av tillgångar, utrustning, lager osv. Hantera uppgifter som lagernivåer, platser, tillstånd, aktiviteter som vem som använder dem, inchecknings-/utcheckningstider, lånets varaktighet, förfallodatum och mycket mer. Kan nås från din mobila enhet, effektivisera din verksamhet med funktioner som avtal och formulär, bifogade filer, fakturor, streckkoder/QR-koder, incheckning/utcheckning, bokningsautomater på begäran osv. Bli en av över 13 000 användare globalt och påbörja din gratis provperiod idag.
Lär dig mer om QReserve
...
Läs mer
Funktioner
- Verifieringskedja
- Streckkodning / RFID
- Platsspårning
- Incheckning / Utcheckning
- Aktivitetsspårning
- Tillgångsspårning
PEMAC Assets:
- Tillgångshantering
- Liverapporter
- Kalibreringar
- Uppfyller 21CFR
- Entreprenörs- och tillståndshantering
- Papperslös spårning
PEMAK | CMMS
Med fler än 200 funktioner är PEMAC Assets en helt anpassningsbar CMMS-lösning som möjliggör komplett planering av förutsägbart underhåll med hjälp av IoT-teknik. Kunderna kan välja, kombinera och integrera flera PEMAC Assets-moduler i en och samma plattform. PEMAC Assets kan också skydda din personals och dina entreprenörers hälsa och hantera godkännande av ändringar i en 100 % papperslös miljö. Spåra all utrustning och lager, underhålls- och rutinuppgifter med entreprenörs- och tillståndshantering.
Lär dig mer om PEMAC Assets
...
Läs mer
Funktioner
- Verifieringskedja
- Streckkodning / RFID
- Platsspårning
- Incheckning / Utcheckning
- Aktivitetsspårning
- Tillgångsspårning
Spåra, tilldela, serva, underhåll, checka in/ut och kassera tillgångar med varningar, påminnelser och e-postmeddelanden för att effektivisera din kapitalförvaltning.
Asset Infinity är en av de ledande programvarorna för tillgångsspårning. Programvaran används i många olika industrier av en mängd olika varumärken. Programvara för tillgångsspårning med Microsoft Azure Cloud Services som servervärd med garanterad drifttid på 99,9 %.
Programvaran underlättar ditt arbete med tillgångsspårning, lagerhantering, förebyggande underhåll, hantering av klagomål, ärenden och underhåll av maskinfel samt avskrivnings- och resursallokeringshantering för att ersätta dina gamla rutiner med en ny upplevelse.
Lär dig mer om Asset Infinity
...
Läs mer
Funktioner
- Verifieringskedja
- Streckkodning / RFID
- Platsspårning
- Incheckning / Utcheckning
- Aktivitetsspårning
- Tillgångsspårning
En av de bästa lösningarna för att effektivisera underhållsprocessen, förlänga resursernas livslängd och dramatiskt öka produktiviteten.
HxGN EAM är en förstklassig programvara för underhållssystem som hjälper till att digitalisera och optimera underhållsoperationer för att nå nya effektivitetsnivåer. Denna lösning för det 21:a århundradet är byggd i branschspecifika utgåvor för att möta unika branschutmaningar. Till skillnad från nischlösningar som helt enkelt inte kan växa, eller ERP-tilläggsprodukter som kräver omfattande anpassning, är HxGN EAM en specialbyggd programvara för resurshantering som är redo att skalas upp och omvandlas när organisationer förändras och växer.
Lär dig mer om HxGN EAM
...
Läs mer
Funktioner
- Verifieringskedja
- Streckkodning / RFID
- Platsspårning
- Incheckning / Utcheckning
- Aktivitetsspårning
- Tillgångsspårning
Lokalisera dina användare geografiskt i realtid och anpassa med hjälp av användarplats.
Kom igång med Woosmap på bara några få minuter.
Lokalisera dina användare geografiskt i realtid och anpassa med hjälp av användarplats
Woosmaps fantastiska algoritmer analyserar användarplatserna i realtid. Anslut Woosmaps API:er till din mobilapp, din webbplats eller CRM för att tillhandahålla anpassningsfunktioner som förbättrar verksamhetens prestanda.
Utvecklare först
Lokalisering är ett problem som är rotat i koden. Företaget är alltid på jakt efter eleganta, komponerbara sammanfattningar som möjliggör robusta, skalbara och flexibla integrationer.
Lär dig mer om Woosmap
...
Läs mer
Funktioner
- Verifieringskedja
- Streckkodning / RFID
- Platsspårning
- Incheckning / Utcheckning
- Aktivitetsspårning
- Tillgångsspårning
MCS-rm optimerar era flöden och förenklar kommunikationen internt, med uppdateringar i realtid mellan personal i fältet och kontoret.
MCS Hyrsystem hjälper uthyrare och entreprenadföretag att automatisera och effektivisera deras processer med marknadsledande teknologi. MCS-rm optimerar era flöden och förenklar kommunikationen internt, med uppdateringar i realtid mellan personal i fältet och kontoret. Lösningen ger er utförlig översikt över verksamheten med viktig dataanalys och statistik, för att hjälpa er fatta välgrundade strategiska beslut.
Lär dig mer om MCS Rental Software
...
Läs mer
Funktioner
- Verifieringskedja
- Streckkodning / RFID
- Platsspårning
- Incheckning / Utcheckning
- Aktivitetsspårning
- Tillgångsspårning
Canfigure är en modullösning för ITSM (anpassning av IT till verksamhetens krav) och IT-resursförvaltning (IT asset management, ITAM), baserad på ITIL-principer. Canfigure kan distribueras lokalt eller i molnet.
Canfigure har utformats för att tillhandahålla en skalbar, kostnadseffektiv lösning. Tack vare dess bibliotek med väldesignade moduler kan du implementera bara de funktioner du behöver och sedan utöka i den takt som passar dig. Funktionen inkluderar stöd för integrerad CMDB, IT-resursförvaltning, förändringshantering och servicedesk. Med de intuitiva administrativa funktionerna kan du anpassa och utöka databasen så att den innehåller all konfigurationsinformation som du vill titta på.
Lär dig mer om Canfigure
...
Läs mer
Funktioner
- Verifieringskedja
- Streckkodning / RFID
- Platsspårning
- Incheckning / Utcheckning
- Aktivitetsspårning
- Tillgångsspårning
TAG är en fullt utrustad och väldigt skalbar programvara för hantering och underhåll av företagstillgångar för att spåra och underhålla tillgångar.
The Asset Guardian (TAG) är en fullt utrustad och väldigt skalbar programvara för hantering och underhåll av företagstillgångar för att spåra och underhålla tillgångar. Funktionerna inkluderar streckkodning av tillgångar, platsspårning, tillgångshistorik, interaktiv planlösning i 2D/3D, telematik och sömlös integrering med ERP och upphandling. TAG är utformat för enkel användning och erbjuder oslagbara UX- och mobilupplevelser som integrerar den senaste tekniken för att underlätta CMMS-implementering och öka produktiviteten.
Lär dig mer om The Asset Guardian (TAG)
...
Läs mer
Funktioner
- Verifieringskedja
- Streckkodning / RFID
- Platsspårning
- Incheckning / Utcheckning
- Aktivitetsspårning
- Tillgångsspårning
Det här är byggprogramvaran för växande byggföretag. Öka din produktivitet, bli mer synlig och få tillbaka förlorad tid.
Arbeta tre till fem gånger snabbare med den ledande bygghanteringsprogramvaran för växande byggföretag. Spara pengar genom att samla funktionerna från flera olika verktyg – från defektrapporteringsappar till uppgiftshantering och programvara för uppskattning – i en enda lösning. Om du tycker att det här låter bra så är Remato rätt verktyg för dig. Det erbjuder en prisbelönt användarupplevelse, förstklassig säkerhet och fungerar på dina befintliga enheter. Med oss får du en verklig samarbetspartner. Vårt team finns alltid där för dig, med en genomsnittlig svarstid på mindre än 2 minuter.
Lär dig mer om Remato
...
Läs mer
Funktioner
- Verifieringskedja
- Streckkodning / RFID
- Platsspårning
- Incheckning / Utcheckning
- Aktivitetsspårning
- Tillgångsspårning
Trail är ett lättanvänt utrustningshanteringssystem för att hantera fysiska tillgångar och materielinformation genom taggning och spårning.
Trail hjälper till att sköta och hantera fysiska tillgångar. Trail är en lättanvänd tjänst för materielskötsel och när den används aktivt blir den en värdefull tillgångsdataplattform för kunderna. Trails kärnfördelar är informationstillgänglighet, lätthet att hantera (såsom reservationer och underhåll), informationsskapande vid källan och övergripande förståelse för tillgångar som resulterar i smartare och mer hållbara beslut om tillgångar för kunderna. Trail är en populär produkt inom många olika branscher.
Lär dig mer om Trail
...
Läs mer
Funktioner
- Verifieringskedja
- Streckkodning / RFID
- Platsspårning
- Incheckning / Utcheckning
- Aktivitetsspårning
- Tillgångsspårning
Med AssetSonar kan du organisera, spåra och rapportera information om dina IT-system i en arbetsmiljö med personal som arbetar på distans.
Säkerställ programvaruefterlevnad, färre driftstopp för maskinvaran och var alltid redo för granskning med en kraftfull lösning för hantering av IT-resurshantering för team som arbetar på distans. Få fullständig insyn i din IT-infrastruktur genom hantering av IT-tillgångarnas livscykel, spårning av programvarulicenser, detaljerade insikter och varningar. Lösningen passar även bra med hjälpdeskar som Jira och Zendesk samt verktyg för enhetshantering som Jamf och SCCM, så att du har en enda sanningskälla om dina IT-tillgångar.
Lär dig mer om AssetSonar
...
Läs mer
Funktioner
- Verifieringskedja
- Streckkodning / RFID
- Platsspårning
- Incheckning / Utcheckning
- Aktivitetsspårning
- Tillgångsspårning
Låter dig spåra dina medarbetare, dela din plats i realtid med dina kunder och optimera din rutt.
Låter dig spåra dina medarbetare, dela din plats i realtid med dina kunder och optimera din rutt.
Lär dig mer om Locate2u
Funktioner
- Verifieringskedja
- Streckkodning / RFID
- Platsspårning
- Incheckning / Utcheckning
- Aktivitetsspårning
- Tillgångsspårning
Telematikinfrastruktur för mobilappar för spårning och säker körning:
* Telematik-SDK
* Dataplattform
* API
* App med öppen källa.
Programvaran driver telematik i mobilappar från tredje part genom att tillhandahålla en helintegrerad svit med mobil telematik som inkluderar:
* Telematik-SDK
* Datahanteringsplattform
* API-tjänster
* Mobilapp med öppen källa för spårning och säker körning
Programvaran hjälper utvecklare och produktägare att förkorta tiden till marknaden för produkter för spårning och säker körning från år till dagar och minskar löpande kostnader för forskning och utveckling (research and development, R&D) och underhållskostnader med 70 %. Med denna lösning kan företagen fokusera på skalbarhet och produktutveckling för bilälskare.
Lär dig mer om Damoov
...
Läs mer
Funktioner
- Verifieringskedja
- Streckkodning / RFID
- Platsspårning
- Incheckning / Utcheckning
- Aktivitetsspårning
- Tillgångsspårning
En IT-lösning för kapitalförvaltning med bästa praxis för ITIL. Nätverksupptäckt, MS ConfigMgr (SCCM), hantera inköp och garantier. Gratis provperiod.
VIZOR är en IT-lösning för kapitalförvaltning med bästa praxis för ITIL. VIZOR hanterar hela livscykeln för IT-tillgångar genom att kombinera nätverksupptäckt och inventariedata med inköps-, garanti- och underhållsuppgifter. Tilldelningen av tillgångar till anställda och arbetsplatser förenklas så att du alltid vet exakt vem som har vad. VIZOR granskar ditt nätverk eller integrerar med verktyg som ConfigMgr, LANSweeper och Chromebook Admin. VIZOR är helt modulärt så du köper bara de funktioner du behöver. Prova gratis nu.
Lär dig mer om VIZOR IT Asset Management
...
Läs mer
Funktioner
- Verifieringskedja
- Streckkodning / RFID
- Platsspårning
- Incheckning / Utcheckning
- Aktivitetsspårning
- Tillgångsspårning
SeeMyMachines är en skalbar och mycket anpassningsbar IoT-plattform som automatiserar viktiga affärsprocesser.
SeeMyMachines är en skalbar och säker plattform för sakernas internet inom industrin (industrial internet of things, IoT) som automatiserar processer som kapitalförvaltning och spårning, tillståndsövervakning, lokaliseringssystem i realtid (real-time locating system, RTLS) och närvaro-/åtkomstkontroll. Plattformen integrerar bästa praxis och expertis för en smidig implementering inom branscher som tillverkning, sjukvård, transport, vindkraft/solenergi, professionella tjänster och kraftproduktion/kraftöverföring.
Lär dig mer om SeeMyMachines
...
Läs mer
Funktioner
- Verifieringskedja
- Streckkodning / RFID
- Platsspårning
- Incheckning / Utcheckning
- Aktivitetsspårning
- Tillgångsspårning