I 17 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Programvara för eventplanering

Program för platshantering syftar till att hjälpa evenemangsarrangörer med marknadsföring och schemaläggning av anläggningar, säkerställa att lämpliga tjänster och resurser tillhandahålls för evenemangen och att anläggningens kapacitet utnyttjas optimalt. Använd Capterra för att hitta ett system för platshantering som fungerar för ditt företag i Sverige.

9 resultat

Event Temple är en av världens mest avancerade programvaruplattformar för hantering av olika platser. Lösningen ansluts sömlöst till hundratals webbappar. Lär dig mer om Event Temple
Event Temple har skapat en av världens mest avancerade programvaruplattformar för hantering av olika platser. För första gången någonsin kan hotell, konferenscenter, bröllopslokaler och klubbar enkelt använda en programvara för att integreras med ett stort ekosystem av andra moderna programvaror. I programvarusviten ingår kraftfull säljautomatisering med både e-post och text, CRM-funktioner, en kalender för eventhantering med möjlighet till flera utrymmen, BEO:er och mycket mer. Lösningen synkroniseras också med gmail, outlook och mycket mer. Lär dig mer om Event Temple

Funktioner

  • Kontrakt / Licenshantering
  • Återförsäljarhantering
  • Kreditkortsbehandling
  • Försäljningsledning
  • Deltagarhantering
  • Eventhantering
  • Fakturering
  • Multi-anläggning
  • Mat-och dryckhantering
Heltäckande programvarulösning för hantering av evenemang och evenemangsbyggnader, med verktyg för CRM, bokning, registrering, mobil, webbplats, rapportering och ekonomi. Lär dig mer om Momentus Technologies (formerly Ungerboeck)
Som teknikledare inom evenemangsbranschen driver Ungerboeck innovation och hjälper organisationer som din att anpassa sig till den föränderliga marknaden. Idag omfattar Ungerboeck-gemenskapen dussintals av världens mest upptagna kongress- och mässcenter, och levererar en komplett programvarulösning, vilket leder till noggrannhet och effektivitet på sätt som andra program för lokalhantering helt enkelt inte kan erbjuda. Lär dig mer om Momentus Technologies (formerly Ungerboeck)

Funktioner

  • Kontrakt / Licenshantering
  • Återförsäljarhantering
  • Kreditkortsbehandling
  • Försäljningsledning
  • Deltagarhantering
  • Eventhantering
  • Fakturering
  • Multi-anläggning
  • Mat-och dryckhantering
Endast 99 USD plus 1 USD per budgivare. En komplett mobil budgivningslösning. Enkel installation och betalningshantering, och ingen appnedladdning krävs.
För endast 99 USD plus 1 USD per deltagare automatiserar Accelevents det manuella arbete som är kopplat till din tysta auktion. Dina deltagare kan bjuda och skicka in betalningar själva via sms eller online, vilket skapar en smidig och effektiv insamlingsupplevelse för alla. Nå en större målgrupp, acceptera bud när som helst och samla in mer pengar. Lär dig mer om Accelevents

Funktioner

  • Kontrakt / Licenshantering
  • Återförsäljarhantering
  • Kreditkortsbehandling
  • Försäljningsledning
  • Deltagarhantering
  • Eventhantering
  • Fakturering
  • Multi-anläggning
  • Mat-och dryckhantering
Din nästa generations molnbaserade och säkert hysta försäljnings- och cateringprogramvara som en tjänst.
Spräcker kostnaderna för försäljnings- och cateringsystemet din budget? Kolla in STS. STS har i över 30 år tillhandahållit ett budgetvänligt säljsystem för hotell och möteslokaler. Nu introduceras STS Cloud. En molnbaserad lösning som inkluderar: CRM, styrning, riskhantering och regelefterlevnad (governance, risk management, compliance, GRC), funktionsdagbok, bankettevenemangsbeställning, sammanslagning av dokument, integrering av anbud, e-signaturer och mycket mer. Dra nytta av alla fördelar med problemfri programvara som ständigt utvecklas till ett överkomligt och budgetmedvetet pris. Lär dig mer om STS Cloud

Funktioner

  • Kontrakt / Licenshantering
  • Återförsäljarhantering
  • Kreditkortsbehandling
  • Försäljningsledning
  • Deltagarhantering
  • Eventhantering
  • Fakturering
  • Multi-anläggning
  • Mat-och dryckhantering
Skapa engagerande virtuella, hybrida och personliga evenemangsupplevelser med EventMobi.
EventMobis början till slut plattform för evenemangshantering gör det enkelt för evenemangsarrangörer att planera, marknadsföra, tjäna pengar på och leverera engagerande virtuella, hybrida och personliga evenemangsupplevelser. Från hemsida, registrering och en prisbelönt evenemangsapp till Virtual Space och helt hanterad webbaserad evenemangsproduktion, har EventMobi-plattformen använts av över 10 000 evenemangsplanerare i 72 länder runt om i världen sedan 2009. Lär dig mer om EventMobi

Funktioner

  • Kontrakt / Licenshantering
  • Återförsäljarhantering
  • Kreditkortsbehandling
  • Försäljningsledning
  • Deltagarhantering
  • Eventhantering
  • Fakturering
  • Multi-anläggning
  • Mat-och dryckhantering
Programvaran är molnbaserad och har utformats för att hjälpa lokalerna att marknadsföra och hantera sina utrymmen, catering med mera från ett och samma ställe.
iVvy Venue Management har över 13 000 användare och är en molnbaserad programvara som har utformats för att hjälpa olika lokaler att marknadsföra och hantera sina utrymmen, catering, utrustning och boende från ett och samma ställe. Genom att använda programvaran kan lokaler enkelt hantera förfrågningar och bokningar samt erbjuda rapportering och insyn i hela företaget. Programvaran används av några av världens ikoniska lokaler samt små restauranger med evenemangslokaler och stora hotellkedjor med flera evenemangslokaler. Lär dig mer om iVvy Venue Management

Funktioner

  • Kontrakt / Licenshantering
  • Återförsäljarhantering
  • Kreditkortsbehandling
  • Försäljningsledning
  • Deltagarhantering
  • Eventhantering
  • Fakturering
  • Multi-anläggning
  • Mat-och dryckhantering
En molnbaserad, komplett programvara för hantering av evenemang och uthyrning som är skalbar till de största organisationskraven.
IntelliEvent är en ledande leverantör av programvara för evenemangs- och uthyreshantering för företag som specialiserar sig på ljud, audiovisuellt, audiovisuellt för hotell, ljussättning, teater, scenbygge, backline, fest, tält och specialeffekter. Företaget grundades av Don Romeka 1998 som sedan började med att bygga upp utveckling, support, utbildning, försäljning och marknadsföring. Sedan dess har IntelliEvent vuxit till nästan 1 500 kunder i fem länder. Teamet består av 44 proffs. Lär dig mer om IntelliEvent Lightning

Funktioner

  • Kontrakt / Licenshantering
  • Återförsäljarhantering
  • Kreditkortsbehandling
  • Försäljningsledning
  • Deltagarhantering
  • Eventhantering
  • Fakturering
  • Multi-anläggning
  • Mat-och dryckhantering
Plattform för evenemangsbokning och onlinebetalning för lokaler, restauranger, cateringfirmor och hotell- och restauranggrupper.
Event Booking Engines är en molnbaserad plattform för evenemangsplanering för evenemangslokaler, restauranger, catering och hotellgrupper. Tillhandahåller evenemangsbaserad CRM, onlinebetalningar, hantering av offerter och kontrakt, undertecknande av onlinekontrakt, festevenemangsorder (banquet event order, BEO), kalender, schemaläggning av flera platser och rum, personalplanering, dokument, biljettförsäljning och kundspårning. Erbjuder också många automatiseringar och produktintegrationer. De hjälper dig att enkelt och centralt hantera din verksamhet, spara tid, öka intäkterna och minska kostnaderna. Lär dig mer om Event Booking Engines

Funktioner

  • Kontrakt / Licenshantering
  • Återförsäljarhantering
  • Kreditkortsbehandling
  • Försäljningsledning
  • Deltagarhantering
  • Eventhantering
  • Fakturering
  • Multi-anläggning
  • Mat-och dryckhantering
Denna molnbaserade programvara för evenemangshantering förser evenemangsarrangörerna med alla verktyg de behöver för att planera, marknadsföra och hantera alla aspekter.
Denna molnbaserade programvara för evenemangshantering förser evenemangsarrangörerna med alla verktyg de behöver för att planera, marknadsföra och hantera alla aspekter av evenemanget på ett enkelt och samlat sätt. Från enkla seminarier till flersessionskonferenser – programvaran har allt du behöver. Med intuitiv programvara, snygga webb- och e-postmallar och det nya dra och släpp-webbplatsverktyget är det enkelt för alla att skapa professionella evenemangswebbplatser och e-postmeddelanden. Lär dig mer om iVvy Event Management

Funktioner

  • Kontrakt / Licenshantering
  • Återförsäljarhantering
  • Kreditkortsbehandling
  • Försäljningsledning
  • Deltagarhantering
  • Eventhantering
  • Fakturering
  • Multi-anläggning
  • Mat-och dryckhantering