I 18 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Programvara för ideella organisationer

Programvara för ideella organisationer automatiserar alla aspekter av ideell verksamhet från databashantering till insamling, bokföring och CRM. Använd Capterra för att hitta rätt system för din ideella organisation i Sverige. Verktyg för ideella organisationer är relaterade till system för donationshantering och välgörenhetsredovisningsprogram.

29 resultat
Programvara som hjälper dig med ledning av ideella verksamheter, kontakter med berörda parter och att ge tillbaka. Be om en demo idag. Lär dig mer om VeryConnect
VeryConnect har ledning av ideella verksamheter, kontakter med gemenskaper och volontärarbete på en och samma plattform. Funktionerna inkluderar: medlemsdatabas, prenumerationsbetalningar, evenemang, e-post, medlemsnätverk och funktioner som är skräddarsydda för dig. Du betalar bara för de funktioner du behöver. Be om en demo från VeryConnects hjälpsamma team i Storbritannien idag för att se hur VeryConnect kan hjälpa din ideella organisation. Lär dig mer om VeryConnect

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Registreringshantering
  • Bokföring
  • CRM
  • Beviljande av bidrag
  • Medlemskapsledning
  • Insamlingshantering
  • Eventhantering
  • Volontärhantering
  • Anpassningsbara formulär
  • Kampanjhantering
  • Givarhantering
Programvara för ansökning och utvärdering för ideella chefer och organisationer. Snabb, säker och en fantastisk upplevelse. Lär dig mer om Award Force
Award Force är en prisbelönt programvara för ideella verksamheters program för att hantera ideella ansökningar och utvärderingar på internet. Programvaran är utformad för prestanda och funktion och är snabb, säker och en fantastisk upplevelse för de som nominerar, utvärderare och chefer. Uppgradera till Award Force för att enkelt hantera processen och bedömning av inlämningar med utvärderings- och urvalsverktyg i världsklass. Lär dig mer om Award Force

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Registreringshantering
  • Bokföring
  • CRM
  • Beviljande av bidrag
  • Medlemskapsledning
  • Insamlingshantering
  • Eventhantering
  • Volontärhantering
  • Anpassningsbara formulär
  • Kampanjhantering
  • Givarhantering
Causemo har byggts av insamlingsföretag för insamlingsföretag och ger insamlingsföretagen användbar information och datavisualiseringar. Lär dig mer om GivingDNA
Causemo är ett verktyg som är först i sitt slag med insamlingsinformation och datavisualisering som hjälper ideella organisationer att fatta bättre beslut. Insamlingsföretagen stärks med användbar datainformation så att de snabbt kan profilera och segmentera sina givare och ta nästa steg mot anpassade givarupplevelser. Causemo integreras med populära CRM:er så att du kan se insikterna från dina givardata i realtid. Causemo är lätt att använda och kräver ingen kodning eller avancerade kunskaper om kalkylark. Lär dig mer om GivingDNA

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Registreringshantering
  • Bokföring
  • CRM
  • Beviljande av bidrag
  • Medlemskapsledning
  • Insamlingshantering
  • Eventhantering
  • Volontärhantering
  • Anpassningsbara formulär
  • Kampanjhantering
  • Givarhantering
QuickBooks förenklar redovisningen för ideella organisationer genom att hålla koll på donationer, bidrag och utgifter. Uppfyll regler och krav. Få 50 % rabatt i 3 månader
QuickBooks Online är ett redovisningsprogram och en app som kan användas för att administrera småföretag var som helst, när som helst. QuickBooks används av över sju miljoner kunder världen över och erbjuder smarta och lättanvända verktyg för företag. QuickBooks förenklar redovisningen för ideella organisationer med hjälp av verktyg för att hålla koll på donationer, bidrag och utgifter. QuickBooks hjälper ideella organisationer att vara transparenta och följa skatteregler när de hanterar sin ekonomi. Köp nu och spara 50 % på de första 3 månaderna eller på det första året! Erbjudande med begränsad giltighetstid, endast med QuickBooks. Lär dig mer om QuickBooks Online

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Registreringshantering
  • Bokföring
  • CRM
  • Beviljande av bidrag
  • Medlemskapsledning
  • Insamlingshantering
  • Eventhantering
  • Volontärhantering
  • Anpassningsbara formulär
  • Kampanjhantering
  • Givarhantering
Programvaran är perfekt för organisationer i alla storlekar och är ett verktyg för formulärutformning som hjälper till att både skapa enkäter och granska svaren.
Att samla in information från volontärer, personal och andra har alltid varit en utmaning. När du har tillgång till uppgifterna vill du dessutom säkerställa att de förblir privata. Med Jotform Enterprise kan du skapa anpassade formulär, ta emot donationer, ställa in godkännandeflöden och lagra alla inskickade uppgifter säkert online. Ideella organisationer får dessutom 30 % rabatt på Jotform Enterprise. Boka en gratis demo idag. Lär dig mer om Jotform

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Registreringshantering
  • Bokföring
  • CRM
  • Beviljande av bidrag
  • Medlemskapsledning
  • Insamlingshantering
  • Eventhantering
  • Volontärhantering
  • Anpassningsbara formulär
  • Kampanjhantering
  • Givarhantering
Ett enda integrerat molnsystem för att hantera hela din ideella organisation
Ett enda integrerat molnsystem för att hantera hela din ideella organisation. Hantera olika intäktsflöden samt hantera begränsningar för fonder och krav som ställs för att erhålla bidrag på rätt sätt. Enkel och konfigurerbar efterlevnadsrapportering för styrelsemedlemmar, revisorer och redovisningsteam. NetSuite tillhandahåller en svit med molnprogramvara som är byggd för ideella organisationer i alla storlekar för att förbättra verksamheten och få den att växa. Lär dig mer om NetSuite

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Registreringshantering
  • Bokföring
  • CRM
  • Beviljande av bidrag
  • Medlemskapsledning
  • Insamlingshantering
  • Eventhantering
  • Volontärhantering
  • Anpassningsbara formulär
  • Kampanjhantering
  • Givarhantering
OnBoard är en programvara för virtuella möten som förser ideella organisationer med handlingskraft. Fatta självsäkra beslut var du än befinner dig. Påbörja en gratis provperiod
OnBoard är ett virtuellt mötesprogram som utformats för styrelser och chefer för ideella organisationer. Effektivisera mötesförberedelserna och ge dina chefer korrekt information i rätt tid på alla enheter. Nu mer än någonsin behöver du en möteshanteringslösning för styrelser och chefer som är omfattande, säker och enkel att använda. Capterra rekommenderar denna lättanvända programvara för styrelsehantering håller din styrelse engagerad och ansluten. Lär dig mer om OnBoard

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Registreringshantering
  • Bokföring
  • CRM
  • Beviljande av bidrag
  • Medlemskapsledning
  • Insamlingshantering
  • Eventhantering
  • Volontärhantering
  • Anpassningsbara formulär
  • Kampanjhantering
  • Givarhantering
Bitrix24 gratis programvara för ideella organisationer som används av 4 miljoner organisationer runt om i världen. Molnet, mobil och öppen källa.
Bitrix24 gratis programvara för ideella organisationer som används av 4 miljoner organisationer runt om i världen. Molnet, mobil och öppen källa. Bitrix24 är en kostnadsfri heltäckande programvara för ledning av icke-vinstdrivande verksamhet. Vad innebär det? Den kostnadsfria delen är enkel – Bitrix24 är gratis för obegränsade användare och du kan få obegränsad lagring för endast 199 USD per månad. Registrerade ideella organisationer får ytterligare 15 % rabatt på 6- och 12-månadersplaner. Heltäckande betyder att Bitrix24 kan sköta all donatorhantering, volontärhantering, uppgifter och projekt osv. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Registreringshantering
  • Bokföring
  • CRM
  • Beviljande av bidrag
  • Medlemskapsledning
  • Insamlingshantering
  • Eventhantering
  • Volontärhantering
  • Anpassningsbara formulär
  • Kampanjhantering
  • Givarhantering
Se till att varje telefonsamtal räknas och ge tid tillbaka till dina säljare med mer än 70 CRM-, kundtjänst- och programvaruintegreringar.
50 % rabatt. Aircall är det molnbaserade telefonsystem som väljs för ideella organisationer med team med fler än 3 användare. Integrera sömlöst med mer än 60 CRM-verktyg, helpdesk-verktyg och andra affärsprogram. Administratörer kan med en knapptryckning lägga till nummer från över 100 länder, skala sina team efter säsongen och få djupa insikter genom realtidsanalys. Aircall är tillgängligt via dator och mobilapp och är betrodd av ideella organisationer runt världen. Ideella organisationer (enligt kriterier) får 50 % rabatt, för alltid. Starta en riskfri testperiod idag. Lär dig mer om Aircall

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Registreringshantering
  • Bokföring
  • CRM
  • Beviljande av bidrag
  • Medlemskapsledning
  • Insamlingshantering
  • Eventhantering
  • Volontärhantering
  • Anpassningsbara formulär
  • Kampanjhantering
  • Givarhantering
Gratis registreringar på internet och schemaläggningslösningar för ideella organisationer, skolor, kyrkor, team, företag, vem som helst.
Gratis registreringar på internet och samordningslösningar från SignUp.com (tidigare VolunteerSpot) gör det enkelt att samordna stora och små grupper, för vad som helst. Skapa volontärkalendrar och organisera aktiviteter på några minuter med SignUp.coms enkla planeringsguide och anpassade teman. Samla in bidrag, skicka aviseringar och uppdateringar, se servicetimmar, ansvarsfriskrivningar och mer. Passar perfekt för ideella organisationer, skolor, idrottsligor, religiösa organisationer, företag, universitet, vem som helst. Premium- och Campus-planer finns också tillgängliga. Lär dig mer om SignUp.com

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Registreringshantering
  • Bokföring
  • CRM
  • Beviljande av bidrag
  • Medlemskapsledning
  • Insamlingshantering
  • Eventhantering
  • Volontärhantering
  • Anpassningsbara formulär
  • Kampanjhantering
  • Givarhantering
Lägg snabbt in ett optimerat återkommande donationsformulär på din webbplats och få snabb betalning i flera steg.
Donorbox är ett kraftfullt insamlingsprogram som är enkelt att installera och lockar fler återkommande donatorer. Börja samla in pengar med ett snabbt, optimerat donationsbetalningssystem på 15 minuter. Den här plattformen, som finns tillgänglig på 9 språk och 28 valutor, gör det snabbt och enkelt att betala donationer genom att stödja donationer via kort, PayPal, banköverföringar via ACH och Apple och Google Pay. Du kan snabbt bädda in ett anpassningsbart, återkommande donationsformulär på din webbplats eller använda kampanjinsamlingssidorna. Lär dig mer om Donorbox

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Registreringshantering
  • Bokföring
  • CRM
  • Beviljande av bidrag
  • Medlemskapsledning
  • Insamlingshantering
  • Eventhantering
  • Volontärhantering
  • Anpassningsbara formulär
  • Kampanjhantering
  • Givarhantering
Planerings- och analysprogramvara för ideella organisationer – med denna programvara får du den ekonomiska och operativa information som din verksamhet behöver.
Programvara för finansiell planering och analys för ideella organisationer. Förbättra anpassningen av resurser, tjänster och finansiering, och öka synligheten över din ideella organisations utgifter. Med denna programvara kan du påskynda din organisations budgeterings-, planerings- och rapporteringscykler. Planera, prognostisera, omprognostisera (re-forecast) och rapportera per program, projekt, fond, anslag, säsong, plats eller enligt någon aspekt som din verksamhet behöver. Varje ideell organisation har sina egna specifika utmaningar och krav – så få hjälp i att uppnå dina mål. Lär dig mer om Workday Adaptive Planning

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Registreringshantering
  • Bokföring
  • CRM
  • Beviljande av bidrag
  • Medlemskapsledning
  • Insamlingshantering
  • Eventhantering
  • Volontärhantering
  • Anpassningsbara formulär
  • Kampanjhantering
  • Givarhantering
Endast 99 USD plus 1 USD per budgivare. En komplett mobil budgivningslösning. Enkel installation och betalningshantering, och ingen appnedladdning krävs.
För endast 99 USD plus 1 USD per deltagare automatiserar Accelevents det manuella arbete som är kopplat till din tysta auktion. Dina deltagare kan bjuda och skicka in betalningar själva via sms eller online, vilket skapar en smidig och effektiv insamlingsupplevelse för alla. Nå en större målgrupp, acceptera bud när som helst och samla in mer pengar. Lär dig mer om Accelevents

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Registreringshantering
  • Bokföring
  • CRM
  • Beviljande av bidrag
  • Medlemskapsledning
  • Insamlingshantering
  • Eventhantering
  • Volontärhantering
  • Anpassningsbara formulär
  • Kampanjhantering
  • Givarhantering
MangoApps erbjuder en svit med verktyg och tjänster för att hjälpa dig att bygga upp en privat nätgemenskap för din organisation.
Mango Community erbjuder en svit med verktyg och tjänster för att hjälpa dig att bygga upp en privat nätgemenskap för din organisation. Mango Community är en produkt från MangoApps. Företag i alla storlekar använder produkterna för att modernisera, konsolidera och strömlinjeforma många av de åtskilda applikationer som anställda använder på en enda plattform. Den enhetliga plattformen gör det möjligt för anställda att arbeta i en enda miljö som dramatiskt förbättrar anpassning, medarbetarnas engagemang och teamproduktivitet. Lär dig mer om MangoApps

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Registreringshantering
  • Bokföring
  • CRM
  • Beviljande av bidrag
  • Medlemskapsledning
  • Insamlingshantering
  • Eventhantering
  • Volontärhantering
  • Anpassningsbara formulär
  • Kampanjhantering
  • Givarhantering
En kraftfull och prisvärd plattform som ger målinriktade organisationer verktygen de behöver för mer fokuserade, effektiva och engagerande möten.
Boardable är ett prisvärt verktyg för styrelsehantering som är byggd för att tjäna samhällsansvarsdrivna organisationer och ideella organisationer runt om i världen. Använd Boardables kraftfulla styrelse- och möteshanteringsprogram när du ska hålla virtuella möten (Zoom-integrering kan väljas), skapa och dela dagordningar, upprätta protokoll, tilldela uppgifter, rösta digitalt, lagra och underteckna dokument, delta i diskussioner med mera. En mobilapp gör mötesförberedelser och kommunikation enkelt och bekvämt. Utforska Boardable idag med en livedemo eller en gratis provperiod. Lär dig mer om Boardable

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Registreringshantering
  • Bokföring
  • CRM
  • Beviljande av bidrag
  • Medlemskapsledning
  • Insamlingshantering
  • Eventhantering
  • Volontärhantering
  • Anpassningsbara formulär
  • Kampanjhantering
  • Givarhantering
Omatic omvandlar data till värde, vilket gör det möjligt för ideella organisationer som arbetar med sociala frågor att medverka till stora förändringar i världen.
Omatic är särskilt utformat för att hjälpa ideella organisationer och organisationer som arbetar med sociala frågor att få en fullständig bild av sina understödjare och penninginsamlingsdata. Programvaran hjälper till att integrera och förena åtskilda data för att säkerställa konsekventa och anpassade upplevelser för understödjare. Från e-postmarknadsföring till peer-to-peer, till online-gåvor, till GL-publicering, Omatic kan skapa punkt–till-punkt-integrationer eller ett helt integrerat ekosystem. Lär dig mer om ImportOmatic

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Registreringshantering
  • Bokföring
  • CRM
  • Beviljande av bidrag
  • Medlemskapsledning
  • Insamlingshantering
  • Eventhantering
  • Volontärhantering
  • Anpassningsbara formulär
  • Kampanjhantering
  • Givarhantering
Programvara för samhällsengagemang för att mobilisera team att involvera sina lokala områden. Databas, personlig röstvärvning, telefon, SMS, e-post
Ecanvasser är utformad för ideella organisationer för att organisera sina gräsrotsorganisationer och mobilisera dem för att involvera och motivera gemenskapsgrupper. Det består av en databas för kartläggning av lokala befolkningar, en gräsrotskatalog, mobilappar och verktyg för kommunikation och av anhängare. Walk-appen låter dina gräsrotsteam knacka på dörrar och prata med sina lokalsamhällen. Go-appen är avsedd för evenemang och röstvärvning på gator och torg. Den passar perfekt för nyanställd personal och även för relationsorganisering. Lär dig mer om Ecanvasser

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Registreringshantering
  • Bokföring
  • CRM
  • Beviljande av bidrag
  • Medlemskapsledning
  • Insamlingshantering
  • Eventhantering
  • Volontärhantering
  • Anpassningsbara formulär
  • Kampanjhantering
  • Givarhantering
Fonteva Membership är en föreningsprogramvara byggd på Salesforce för att medlemsbaserade organisationer ska uppnå sina mål.
Fonteva Membership är en programvara för organisationshantering (perfekt för medelstora/stora organisationer med fler än 10 anställda) som kombinerar Salesforce, en av världens främsta CRM med de funktioner som medlemsbaserade organisationer behöver för att utveckla och vårda relationer med sina beståndsdelar och uppnå sina mål. Följande ingår: medlemskap och CRM, medlemsportaler, gemenskaper, mikrowebbplatser, möten, evenemang, e-företag, intäktsredovisning, rapporter, instrumentbräden och en utvecklingsplattform. Lär dig mer om Fonteva for Associations

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Registreringshantering
  • Bokföring
  • CRM
  • Beviljande av bidrag
  • Medlemskapsledning
  • Insamlingshantering
  • Eventhantering
  • Volontärhantering
  • Anpassningsbara formulär
  • Kampanjhantering
  • Givarhantering
Raklet är ett allt i ett-program för hantering av ideella organisationer som låter dig samarbeta med volontärer och donatorer på ett meningsfullt, digitalt sätt.
Raklet är ett allt i ett-program för hantering av ideella organisationer som låter dig samarbeta med volontärer och donatorer på ett meningsfullt, digitalt sätt. Utöver ett kraftfullt CRM kan du skapa insamlingskampanjer, skicka e-post och SMS, organisera evenemang och sälja biljetter, ha ett privat socialt nätverk, egen mobilapp och mycket mer. Det är det enklaste sättet att öka samhällsengagemanget och få din ideella organisation att växa. Lär dig mer om Raklet

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Registreringshantering
  • Bokföring
  • CRM
  • Beviljande av bidrag
  • Medlemskapsledning
  • Insamlingshantering
  • Eventhantering
  • Volontärhantering
  • Anpassningsbara formulär
  • Kampanjhantering
  • Givarhantering
Vanilla är kanske den mest betrodda allt i ett-lösningen för kundgemenskap för de som på allvar vill leverera en exceptionell kundupplevelse.
Vanilla är kanske den mest betrodda allt i ett-lösningen för kunder och har valts av medelstora och stora företagsorganisationer för de som på allvar vill leverera en exceptionell kundupplevelse. Erbjud dina kunder den bästa gemenskapsupplevelsen för alla dina produkter, på alla språk, var som helst i världen. Förverkliga din vision med en elegant användarupplevelse, djup integrering med dina befintliga verktyg och flexibel anpassning som passar ditt varumärke – allt stöds av Vanilla Forums SuccessTeam. Lär dig mer om Higher Logic Vanilla

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Registreringshantering
  • Bokföring
  • CRM
  • Beviljande av bidrag
  • Medlemskapsledning
  • Insamlingshantering
  • Eventhantering
  • Volontärhantering
  • Anpassningsbara formulär
  • Kampanjhantering
  • Givarhantering
Engagera volontärer och vårda donatorer med Hivebrites allt i ett-plattform för gemenskapsledning.
Frigör potentialen i din ideella organisation med Hivebrite, en av de mest avancerade allt-i-ett-plattformarna för gemenskapshantering och engagemang. Hivebrite är enkel att installera för att matcha dina varumärkesfärger. Den hjälper dig att bygga upp varumärkesengagemang och skapa möjligheter för din ideella organisations gemenskap. Hantera din medlemsdatabas, centralisera kommunikationen med dina givare och volontärer, skapa evenemang och inkassera onlinebetalningar genom ett enda användarvänligt gränssnitt. Lär dig mer om Hivebrite

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Registreringshantering
  • Bokföring
  • CRM
  • Beviljande av bidrag
  • Medlemskapsledning
  • Insamlingshantering
  • Eventhantering
  • Volontärhantering
  • Anpassningsbara formulär
  • Kampanjhantering
  • Givarhantering
En globalt framstående digital plattform för hantering av volontärer och personal som effektiviserar den heltäckande personalledningen.
Rosterfy finns för att knyta samman gemenskaper med evenemang och frågor som de brinner med denna teknik för administration för volontärarbetare och personalstyrka. Programvaran förkortar tiden som personalcheferna spenderar i kalkylblad genom att ersätta manuella processer med automatiseringar för organisationer oavsett form och storlek. Rosterfy erbjuder allt från rekrytering, kontroll och schemaläggning till utbildning, kommunikation, rapportering och hantering på plats – en heltäckande lösning för personalledning. Lär dig mer om Rosterfy

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Registreringshantering
  • Bokföring
  • CRM
  • Beviljande av bidrag
  • Medlemskapsledning
  • Insamlingshantering
  • Eventhantering
  • Volontärhantering
  • Anpassningsbara formulär
  • Kampanjhantering
  • Givarhantering
Bygg aktionsfokuserade webbplatser, hantera volontärer och donationsinsamlingar och hantera e-post, evenemang och socialt uppsökande på ett och samma ställe.
NationBuilder-plattformen driver tusentals ideella organisationer runt om i världen. Engagera dina anhängare, volontärer och donatorer när det är viktigt att använda ett intuitivt system. Detta inkluderar en helt integrerad webbplats och anhängardatabas, effektiv donationsinsamling och avancerade e-post- och SMS-funktioner. Aktivera dina anhängare med dynamiska profiler som uppdateras vid varje interaktion. Nu betrodd av 9 000 kunder i 112 länder. Lär dig mer om NationBuilder

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Registreringshantering
  • Bokföring
  • CRM
  • Beviljande av bidrag
  • Medlemskapsledning
  • Insamlingshantering
  • Eventhantering
  • Volontärhantering
  • Anpassningsbara formulär
  • Kampanjhantering
  • Givarhantering
Utmärkta medlemshanteringslösningar för stora föreningar och ideella organisationer med flera filialavdelningar.
SilkStart är en av ledarna inom medlemshantering med flera stora filialavdelningar och har utformats för att hjälpa organisationer som verkar på flera platser att effektivisera sin verksamhet, upprätthålla varumärkets integritet, minska kostnader och öka intäkter. SilkStarts unika tillvägagångssätt gör det möjligt för filialadministratörer att hantera sina lokala platser, medan toppadministratörer upprätthåller fullständig kontroll över alla filialavdelningar. Med denna noggrant kontrollerade och skalbara plattform kan du enkelt få din organisation att växa samtidigt som du minskar komplexiteten och kostnaderna. Lär dig mer om SilkStart MultiChapter

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Registreringshantering
  • Bokföring
  • CRM
  • Beviljande av bidrag
  • Medlemskapsledning
  • Insamlingshantering
  • Eventhantering
  • Volontärhantering
  • Anpassningsbara formulär
  • Kampanjhantering
  • Givarhantering
Används av anslagsgivare av alla storlekar för att följa upp, hantera och rapportera om alla deras finansieringsprogram för ett bättre perspektiv på deras påverkan.
SmartSimple CLOUD är en mycket flexibel allt i ett-lösning för anslagshantering för anslagsgivare och stiftelser för att maximera effektivitet och mätning under hela anslagslivscykeln. Oavsett om du är en liten stiftelse eller en stor internationell anslagsgivare, ger SmartSimple CLOUD alla dina intressenter en centraliserad uppsättning av konfigurerbara moduler för att uppfylla alla dina krav. Alla drivs av SmartSimple CLOUD, en mycket skalbar molnbaserad plattform. Lär dig mer om SmartSimple Cloud

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Registreringshantering
  • Bokföring
  • CRM
  • Beviljande av bidrag
  • Medlemskapsledning
  • Insamlingshantering
  • Eventhantering
  • Volontärhantering
  • Anpassningsbara formulär
  • Kampanjhantering
  • Givarhantering