396 resultat
Programvara för ansökning och utvärdering för ideella chefer och organisationer. Snabb, säker och en fantastisk upplevelse. Lär dig mer om Award Force
Award Force är en prisbelönt programvara för ideella verksamheters program för att hantera ideella ansökningar och utvärderingar på internet. Programvaran är utformad för prestanda och funktion och är snabb, säker och en fantastisk upplevelse för de som nominerar, utvärderare och chefer. Uppgradera till Award Force för att enkelt hantera processen och bedömning av inlämningar med utvärderings- och urvalsverktyg i världsklass. Lär dig mer om Award Force

Funktioner

  • Bokföring
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
  • Insamlingshantering
  • Hantering av sociala medier
  • Eventhantering
Engagera volontärer och vårda donatorer med Hivebrites allt i ett-plattform för gemenskapsledning. Lär dig mer om Hivebrite
Frigör potentialen i din ideella organisation med Hivebrite, en av de mest avancerade allt-i-ett-plattformarna för gemenskapshantering och engagemang. Hivebrite är enkel att installera för att matcha dina varumärkesfärger. Den hjälper dig att bygga upp varumärkesengagemang och skapa möjligheter för din ideella organisations gemenskap. Hantera din medlemsdatabas, centralisera kommunikationen med dina givare och volontärer, skapa evenemang och inkassera onlinebetalningar genom ett enda användarvänligt gränssnitt. Lär dig mer om Hivebrite

Funktioner

  • Bokföring
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
  • Insamlingshantering
  • Hantering av sociala medier
  • Eventhantering
OnBoard är en programvara för virtuella möten som förser ideella organisationer med handlingskraft. Fatta självsäkra beslut var du än befinner dig. Påbörja en gratis provperiod Lär dig mer om OnBoard
OnBoard är ett virtuellt mötesprogram som utformats för styrelser och chefer för ideella organisationer. Effektivisera mötesförberedelserna och ge dina chefer korrekt information i rätt tid på alla enheter. Nu mer än någonsin behöver du en möteshanteringslösning för styrelser och chefer som är omfattande, säker och enkel att använda. Capterra rekommenderar denna lättanvända programvara för styrelsehantering håller din styrelse engagerad och ansluten. Lär dig mer om OnBoard

Funktioner

  • Bokföring
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
  • Insamlingshantering
  • Hantering av sociala medier
  • Eventhantering
Bitrix24 gratis programvara för ideella organisationer som används av 4 miljoner organisationer runt om i världen. Molnet, mobil och öppen källa. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 gratis programvara för ideella organisationer som används av 4 miljoner organisationer runt om i världen. Molnet, mobil och öppen källa. Bitrix24 är en kostnadsfri heltäckande programvara för ledning av icke-vinstdrivande verksamhet. Vad innebär det? Den kostnadsfria delen är enkel – Bitrix24 är gratis för obegränsade användare och du kan få obegränsad lagring för endast 199 USD per månad. Registrerade ideella organisationer får ytterligare 15 % rabatt på 6- och 12-månadersplaner. Heltäckande betyder att Bitrix24 kan sköta all donatorhantering, volontärhantering, uppgifter och projekt osv. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Bokföring
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
  • Insamlingshantering
  • Hantering av sociala medier
  • Eventhantering
Omatic omvandlar data till värde, vilket gör det möjligt för ideella organisationer som arbetar med sociala frågor att medverka till stora förändringar i världen. Lär dig mer om ImportOmatic
Omatic är särskilt utformat för att hjälpa ideella organisationer och organisationer som arbetar med sociala frågor att få en fullständig bild av sina understödjare och penninginsamlingsdata. Programvaran hjälper till att integrera och förena åtskilda data för att säkerställa konsekventa och anpassade upplevelser för understödjare. Från e-postmarknadsföring till peer-to-peer, till online-gåvor, till GL-publicering, Omatic kan skapa punkt–till-punkt-integrationer eller ett helt integrerat ekosystem. Lär dig mer om ImportOmatic

Funktioner

  • Bokföring
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
  • Insamlingshantering
  • Hantering av sociala medier
  • Eventhantering
Programvara som hjälper dig med ledning av ideella verksamheter, kontakter med berörda parter och att ge tillbaka. Be om en demo idag. Lär dig mer om VeryConnect
VeryConnect har ledning av ideella verksamheter, kontakter med gemenskaper och volontärarbete på en och samma plattform. Funktionerna inkluderar: medlemsdatabas, prenumerationsbetalningar, evenemang, e-post, medlemsnätverk och funktioner som är skräddarsydda för dig. Du betalar bara för de funktioner du behöver. Be om en demo från VeryConnects hjälpsamma team i Storbritannien idag för att se hur VeryConnect kan hjälpa din ideella organisation. Lär dig mer om VeryConnect

Funktioner

  • Bokföring
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
  • Insamlingshantering
  • Hantering av sociala medier
  • Eventhantering
Används av anslagsgivare av alla storlekar för att följa upp, hantera och rapportera om alla deras finansieringsprogram för ett bättre perspektiv på deras påverkan. Lär dig mer om SmartSimple Cloud for Grants Management
SmartSimple CLOUD är en mycket flexibel allt i ett-lösning för anslagshantering för anslagsgivare och stiftelser för att maximera effektivitet och mätning under hela anslagslivscykeln. Oavsett om du är en liten stiftelse eller en stor internationell anslagsgivare, ger SmartSimple CLOUD alla dina intressenter en centraliserad uppsättning av konfigurerbara moduler för att uppfylla alla dina krav. Alla drivs av SmartSimple CLOUD, en mycket skalbar molnbaserad plattform. Lär dig mer om SmartSimple Cloud for Grants Management

Funktioner

  • Bokföring
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
  • Insamlingshantering
  • Hantering av sociala medier
  • Eventhantering
Action-focused tools for those shaping the future: nonprofits, politics, advocacy groups & citizen-driven organisation. Lär dig mer om Qomon
Qomon is a Saas software and the best-in-class citizen engagement platform & mobile app for NGOs, movements, campaigns, advocacy groups and citizen-driven organisations. They equip individuals or organizations shaping the future and their teams of volunteers in 25+ countries helping them to build a data-driven movement, organize their communities on the ground and reach supporters around their cause. Qomon is certified B-corp. Lär dig mer om Qomon

Funktioner

  • Bokföring
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
  • Insamlingshantering
  • Hantering av sociala medier
  • Eventhantering
Causemo har byggts av insamlingsföretag för insamlingsföretag och ger insamlingsföretagen användbar information och datavisualiseringar. Lär dig mer om GivingDNA
Causemo är ett verktyg som är först i sitt slag med insamlingsinformation och datavisualisering som hjälper ideella organisationer att fatta bättre beslut. Insamlingsföretagen stärks med användbar datainformation så att de snabbt kan profilera och segmentera sina givare och ta nästa steg mot anpassade givarupplevelser. Causemo integreras med populära CRM:er så att du kan se insikterna från dina givardata i realtid. Causemo är lätt att använda och kräver ingen kodning eller avancerade kunskaper om kalkylark. Lär dig mer om GivingDNA

Funktioner

  • Bokföring
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
  • Insamlingshantering
  • Hantering av sociala medier
  • Eventhantering
En av de ledande redovisningsprogramvarorna för småföretag. Omedelbar åtkomst till kund-, leverantörs- och medarbetarinformation.
QuickBooks Enterprise (spara upp till 40 %) är en början till slut bokföringsprogramvara som kan växa tillsammans med din verksamhet. Det innehåller alla verktyg som din verksamhet behöver, men är ändå enkelt att använda. Du kan organisera din bokföring, hantera lagerhållning, följa upp försäljning och till och med sköta löneutbetalningar, men till en bråkdel av kostnaden. Med QuickBooks Enterprise sparar du tusentals dollar per år jämfört med liknande lösningar. Det är kraftfullt och flexibelt och finns också i versioner utformade för att passa dina specifika behov. Prova gratis idag. Lär dig mer om QuickBooks Desktop Enterprise

Funktioner

  • Bokföring
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
  • Insamlingshantering
  • Hantering av sociala medier
  • Eventhantering
TeamViewer empowers you to connect to any device to support anyone, any process, or anything — from anywhere, anytime.
As a leading global technology company, TeamViewer offers a secure remote connectivity platform to access, control, manage, monitor, and support any device — across platforms — from anywhere. With more than 600,000 customers, TeamViewer is free for private, non-commercial use and has been installed on more than 2.5 billion devices. TeamViewer continuously innovates in the fields of Remote Connectivity, Augmented Reality, Internet of Things, and Digital Customer Engagement. Lär dig mer om TeamViewer

Funktioner

  • Bokföring
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
  • Insamlingshantering
  • Hantering av sociala medier
  • Eventhantering
QuickBooks Online is a small business accounting software and app that allows you to manage your business anywhere, anytime.
QuickBooks Online is a small business accounting software and app that allows you to manage your business anywhere, anytime. Used by over 4.5 million customers, QuickBooks provides smart tools for your business, yet is easy to use. You can organize your books, manage expenses, send invoices, track inventory, and even run payroll. With QuickBooks Online, you can get organized, save time, and even get paid fast by adding payment features. Best of all, you can try it for free for 30 days. Lär dig mer om Quickbooks Online

Funktioner

  • Bokföring
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
  • Insamlingshantering
  • Hantering av sociala medier
  • Eventhantering
Sign up tool for group and volunteer managers. Schedule volunteers, organize events and collect money all on one sign up.
SignUpGenius's volunteer management solution coordinates events and volunteers in minutes with online sign ups. The site replaces the need for reply-all emails and spreadsheets and saves organizers time by automating the recruiting and coordinating process. The site is packed with features such as automatic email reminders, additional admin access and slot locking. SignUpGenius simplifies event planning and scales from a basic sign up tool to a powerful Enterprise platform. Try it today! Lär dig mer om SignUpGenius

Funktioner

  • Bokföring
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
  • Insamlingshantering
  • Hantering av sociala medier
  • Eventhantering
Bloomerang’s donor management software helps fundraisers save more time, raise more funds, and do more good.
Bloomerang helps nonprofits deliver a better giving experience so they can save time, raise more funds, and create lasting change. With our donor management software, you'll have access to: • Email Marketing Tools • Letters & Mailings Templates • An Integrations Hub • Online Giving Pages & Forms • Peer-to-Peer Fundraising Tools • Reporting & Analytics • Automatic Data Updates Lär dig mer om Bloomerang

Funktioner

  • Bokföring
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
  • Insamlingshantering
  • Hantering av sociala medier
  • Eventhantering
Easy, cloud-based, HIPAA compliant software for nonprofits of all sizes. No hidden fees. Streamline your case management. Free demo.
CharityTracker is a cloud-based, HIPAA compliant software that’s easy to use for nonprofits of all sizes. With no setup fees, hidden fees, or contracts, you can cancel anytime! Our time saving solution provides a secure way to streamline how you manage cases, record case notes & assistance, create reports, collaborate, set goals, measure outcomes, make referrals & prove your impact with change-over-time reports for your funders. We're at work in 2,200+ communities and 49 states! Book a free demo Lär dig mer om CharityTracker

Funktioner

  • Bokföring
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
  • Insamlingshantering
  • Hantering av sociala medier
  • Eventhantering
The easy way to schedule, track time, attendance, and communicate with workers. Save time. Improve accountability. 14-day free trial.
When I Work is an easy way for nonprofit businesses to schedule, track time and attendance, and communicate with their hourly employees. Put the schedule and time clock in every employee's pocket with free iOS and Android apps. Keep track of time off, employee availability, and manage shift swaps with just a few clicks. Integrate with your payroll provider to streamline the process and avoid human error. Get started with a 14-day free trial now. Lär dig mer om When I Work

Funktioner

  • Bokföring
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
  • Insamlingshantering
  • Hantering av sociala medier
  • Eventhantering
Ideal for organizations of all sizes, it is a form building tool that helps create survey forms while also reviewing submissions.
Collecting information from volunteers, staff, and others has always been a challenge. Plus, once you have the data, you want to keep it private. With Jotform Enterprise, you can create customized forms, accept donations, set approval flows, and have all submission data securely stored online. As a nonprofit organization, you’re also eligible for a 30% discount on Jotform Enterprise. Book a free demo today! Lär dig mer om Jotform

Funktioner

  • Bokföring
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
  • Insamlingshantering
  • Hantering av sociala medier
  • Eventhantering
Ett enda integrerat molnsystem för att hantera hela din ideella organisation
Ett enda integrerat molnsystem för att hantera hela din ideella organisation. Hantera olika intäktsflöden samt hantera begränsningar för fonder och krav som ställs för att erhålla bidrag på rätt sätt. Enkel och konfigurerbar efterlevnadsrapportering för styrelsemedlemmar, revisorer och redovisningsteam. NetSuite tillhandahåller en svit med molnprogramvara som är byggd för ideella organisationer i alla storlekar för att förbättra verksamheten och få den att växa. Lär dig mer om NetSuite

Funktioner

  • Bokföring
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
  • Insamlingshantering
  • Hantering av sociala medier
  • Eventhantering
DonorPerfect empowers your team to work together, raise more money, and cultivate relationships that will make your mission a reality.
DonorPerfect is the most comprehensive solution in fundraising, with everything nonprofits need to grow. It helps your team manage donations, contacts, receipting, reporting, email, and fundraising initiatives from a single system. With automatic monthly giving, integrated online donation forms, standard and custom reports, Constant Contact email, auction management, and a network of integrated partner solutions, DonorPerfect is ideal for organizations of all sizes. Lär dig mer om DonorPerfect

Funktioner

  • Bokföring
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
  • Insamlingshantering
  • Hantering av sociala medier
  • Eventhantering
En komplett plattform för marknadsföring och hantering av events som hanterar hela eventets livscykel (både vanliga och virtuella) från början till slut.
Cvent är ett jättebra val för eventmarknadsföring och hantering av events. Cvent erbjuder fysiska och virtuella eventlösningar för webbaserad registrering av events, kundengagemang under events, val av mötesplatser, eventappar, e-postmarknadsföring och webbundersökningar. Cvent-lösningarna optimerar hela värdekedjan för eventmarknadsföring och hantering av events och har gjort det möjligt för kunder runt om i världen att hantera miljontals möten och events. Cvent-lösningar maximerar effekten av personliga, virtuella och hybrida events. Lär dig mer om Cvent Event Management

Funktioner

  • Bokföring
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
  • Insamlingshantering
  • Hantering av sociala medier
  • Eventhantering
Thousands of small nonprofits rely on Network for Good’s simple and smart fundraising software to cultivate relationships with donors a
Reach your fundraising goals, connect with supporters, and advance your mission with Network for Good's all-in-one fundraising software. Built for small and growing nonprofits, only Network for Good is designed to help you become a better fundraiser. Get donor management, powerful communication tools, online fundraising features, and more—all in one integrated software. Plus, our best-in-class onboarding, customer service, and data migration are always included. Lär dig mer om Network for Good

Funktioner

  • Bokföring
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
  • Insamlingshantering
  • Hantering av sociala medier
  • Eventhantering
Membership and database management software with all you need to run your organization.
Focus on growing your membership instead of repetitive admin tasks with WildApricot. Our easy-to-use software helps you automate membership dues, event registrations, and more. You'll also have access to a community of peers and experts to share knowledge and best practices. Lär dig mer om Wild Apricot

Funktioner

  • Bokföring
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
  • Insamlingshantering
  • Hantering av sociala medier
  • Eventhantering
The complete front office and back office for your club or association: website, member database, events, forums, and much more.
ClubExpress is the economical Internet-based solution for smaller professional and trade associations (25-5000 members). ClubExpress combines your association web site with the membership database, online member signups/renewals/expirations, event calendar & registration, credit-card processing, membership directory, committees, forums, documents, interests, benefits, etc. We use state-of-the-art security, there's no advertising and associations own their data at all times. Lär dig mer om ClubExpress

Funktioner

  • Bokföring
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
  • Insamlingshantering
  • Hantering av sociala medier
  • Eventhantering
Neon CRM is the leading all-in-one fundraising & donation software on the market. Raise more and increase your organization's impact.
Change the way you work with Neon CRM, a donor database designed to build and support lasting relationships with those that support your mission. Neon CRM is backed by an experienced team of nonprofit professionals and consultants, with over 85% of our staff coming from a nonprofit background, so you'll always know you're backed by the right people. With Neon CRM, you can manage donors, campaigns, events, volunteers - your whole operation out of one single, unified software. Lär dig mer om Neon CRM

Funktioner

  • Bokföring
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
  • Insamlingshantering
  • Hantering av sociala medier
  • Eventhantering
Simplify membership management with MemberClicks! Trusted by over 3,000 member-based organizations who love our client service!
Simplify membership management with MemberClicks! Our all-in-one solution helps your association, chamber, or association management company engage your members and increase revenue. Make use of powerful features to save time, grow your membership, generate more revenue, improve communication, build your community, and understand your members. Over 3,000 member-based organizations in North America trust MemberClicks to fulfill their missions. Lär dig mer om MemberClicks

Funktioner

  • Bokföring
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
  • Insamlingshantering
  • Hantering av sociala medier
  • Eventhantering
GiveGab is the #1 digital fundraising solution for Giving Days and year-round giving. Experience the JOY of fundraising with GiveGab!
GiveGab is becoming Bonterra. Learn more at www.bonterratech.com. GiveGab is the #1 digital solution for Giving Days and year-round fundraising tailored to nonprofit networks, community foundations, education institutions, hospital foundations, and public media outlets. GiveGab provides a modern and secure platform built on technology inspired by the feedback of our customers, resulting in products and features tailored to the most popular requests of our partners. Lär dig mer om GiveGab

Funktioner

  • Bokföring
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
  • Insamlingshantering
  • Hantering av sociala medier
  • Eventhantering
Fundraising solution that helps you communicate with your constituents and make better decisions.
Raisers Edge NXT is a smart, cloud fundraising solution built to help nonprofits achieve sustainable growth. It's a total solution that includes all the tools needed to be successful on one platform and one simple subscription price. This includes data enrichment services, event management, and social and email marketing tools, online donations, flexible reporting and actionable analytics. Raisers Edge NXT pulls together your processes and people to move your entire mission forward. Lär dig mer om Blackbaud Raiser's Edge NXT

Funktioner

  • Bokföring
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
  • Insamlingshantering
  • Hantering av sociala medier
  • Eventhantering
Gratis registreringar på internet och schemaläggningslösningar för ideella organisationer, skolor, kyrkor, team, företag, vem som helst.
Gratis registreringar på internet och samordningslösningar från SignUp.com (tidigare VolunteerSpot) gör det enkelt att samordna stora och små grupper, för vad som helst. Skapa volontärkalendrar och organisera aktiviteter på några minuter med SignUp.coms enkla planeringsguide och anpassade teman. Samla in bidrag, skicka aviseringar och uppdateringar, se servicetimmar, ansvarsfriskrivningar och mer. Passar perfekt för ideella organisationer, skolor, idrottsligor, religiösa organisationer, företag, universitet, vem som helst. Premium- och Campus-planer finns också tillgängliga. Lär dig mer om SignUp.com

Funktioner

  • Bokföring
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
  • Insamlingshantering
  • Hantering av sociala medier
  • Eventhantering
The #1 Nonprofit Cloud Accounting System Helping Nonprofit Leadership Make Mission Critical Decisions. The AICPA’s preferred provider.
Sage Intacct is the AICPA’s preferred provider of cloud financial applications. Helping nonprofits of all types, Sage Intacct streamlines grant, fund, project, and donor accounting, while delivering real-time visibility into the metrics that matter. Our solution features an open API that lets you connect your financial system to other critical systems like donor management, payroll, budgeting, CRM (like Salesforce), and more to track metrics that are central to your mission success. Lär dig mer om Sage Intacct

Funktioner

  • Bokföring
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
  • Insamlingshantering
  • Hantering av sociala medier
  • Eventhantering
Donor Tools is donor management software for non-profits and churches. Donor Tools is simple, affordable, and online.
Donor Tools is donor management software for non-profits and churches. Donor Tools is fast, simple, affordable, and online. Donor Tools is a nonprofit donor database to help charities, churches, and growing organizations make smart decisions and raise more money. With unlimited users, unlimited donations, smart tags, multiple names, donation splits, online donations, QuickBooks and MailChimp integrations, and lots more, we make you look good. Lär dig mer om Donor Tools

Funktioner

  • Bokföring
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
  • Insamlingshantering
  • Hantering av sociala medier
  • Eventhantering
Se till att varje telefonsamtal räknas och ge tid tillbaka till dina säljare med mer än 70 CRM-, kundtjänst- och programvaruintegreringar.
50 % rabatt. Aircall är det molnbaserade telefonsystem som väljs för ideella organisationer med team med fler än 3 användare. Integrera sömlöst med mer än 60 CRM-verktyg, helpdesk-verktyg och andra affärsprogram. Administratörer kan med en knapptryckning lägga till nummer från över 100 länder, skala sina team efter säsongen och få djupa insikter genom realtidsanalys. Aircall är tillgängligt via dator och mobilapp och är betrodd av ideella organisationer runt världen. Ideella organisationer (enligt kriterier) får 50 % rabatt, för alltid. Starta en riskfri testperiod idag. Lär dig mer om Aircall

Funktioner

  • Bokföring
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
  • Insamlingshantering
  • Hantering av sociala medier
  • Eventhantering
Cloud-based nonprofit CRM that tracks all of your nonprofit's data. Includes online forms, mass email, and QB integration.
Discover why thousands of nonprofits have trusted DonorSnap for over a decade. DonorSnap is an all-in-one donor management software for nonprofits. Save countless administrative hours with time-saving tools and integrations. Take your fundraising to the next level with robust reporting and communication tools. Pricing starts at $39 per month. Try DonorSnap with your own data risk-free for 30 days. Lär dig mer om DonorSnap

Funktioner

  • Bokföring
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
  • Insamlingshantering
  • Hantering av sociala medier
  • Eventhantering
With Kindful, you can amplify your fundraising, simplify your donor management, and maximize your impact.
Kindful's fundraising and donor management software will help you understand your donors like never before. Kindful helps you build deeper relationships with your donors and keeps you from wasting time on administrative tasks. Kindful provides donor management, fundraising tools, donor communication, tracking & reporting, and more! You're changing the world, and you should be able to rely on partners who are not only experts in their field but who also care about your mission. Lär dig mer om Kindful

Funktioner

  • Bokföring
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
  • Insamlingshantering
  • Hantering av sociala medier
  • Eventhantering
Little Green Light is a flexible, cloud-based donor management and fundraising platform for growing nonprofits.
Little Green Light is a flexible donor management and fundraising platform that can be customized to fit the needs of your nonprofit thanks to a wide array of software that can be integrated with the platform. We understand the hard work that goes into donor management, fundraising, and growing a nonprofit, so we offer a full suite of tools at a very affordable price. Lär dig mer om Little Green Light

Funktioner

  • Bokföring
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
  • Insamlingshantering
  • Hantering av sociala medier
  • Eventhantering
memberplanet simplifies membership and makes it easy to grow your organization.
memberplanet's full suite of membership management tools simplifies membership and day-to-day operations to keep your organization running smoothly. memberplanet's membership features empower you to drive engagement, making it simple to nurture and grow your member, donor, and volunteer base. Collect dues, automate membership renewals, manage events, provide a seamless experience with API integrations, and send instant communication via text and email. Lär dig mer om MemberPlanet

Funktioner

  • Bokföring
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
  • Insamlingshantering
  • Hantering av sociala medier
  • Eventhantering
Fundraising Software: Auction & Event management | Online Donations | Virtual Fundraising | Text2Give | Mobile Bidding | Ticketing
OneCause is driving the future of fundraising with easy-to-use online and event fundraising solutions that help nonprofits improve the giving experience and raise more money.  Our solutions include online giving, mobile bidding and auctions, streaming events, event management, peer-to-peer fundraising, and more. Since 2008, OneCause has helped more than 6,000 nonprofits raise $3.5 billion for their causes. Lär dig mer om OneCause

Funktioner

  • Bokföring
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
  • Insamlingshantering
  • Hantering av sociala medier
  • Eventhantering
Apply empowers organizations to seamlessly collect, manage and review grant applications and drive better, faster funding decisions.
Move towards your mission, faster. Create a frictionless grantmaking process with SurveyMonkey Apply (formerly known as FluidReview). Seamlessly collect and review applications online, save time with robust automations, gain insights with powerful reports, and more. Special non-profit pricing is available. Lär dig mer om SurveyMonkey Apply

Funktioner

  • Bokföring
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
  • Insamlingshantering
  • Hantering av sociala medier
  • Eventhantering
Flipcause offers the best online fundraising platform for small nonprofits.
Flipcause is the best online fundraising platform for small nonprofits. With a built-in donor database, mobile app, and payment processing, Flipcause is the only tool you need to manage and accept donations, registrations, volunteers, sponsors, and peer-to-peer and crowdfunding campaigns - all from a single cloud-based dashboard. Along with industry-low pricing, every subscription plan comes with Unlimited Human Support and free Concierge Services. Lär dig mer om Flipcause

Funktioner

  • Bokföring
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
  • Insamlingshantering
  • Hantering av sociala medier
  • Eventhantering
SmarterSelect provides a comprehensive, yet easy-to-use, online application management solution for scholarships, grants, awards, etc.
With an over 95% customer retention rate and over 98% customer satisfaction rate, SmarterSelect provides a comprehensive, yet easy-to-use, online application management solution for scholarships, grants, awards, fellowships, data collection, etc. Create, collect, analyze, and evaluate applications using our mobile-responsive user interface, text message notifications, inline calculations, dynamic application rules, online recommendations, file uploads, and much, much more. Lär dig mer om SmarterSelect

Funktioner

  • Bokföring
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
  • Insamlingshantering
  • Hantering av sociala medier
  • Eventhantering
Salsa unifies constituent relationship management & online supporter engagement on one powerful, easy-to-use platform for nonprofits.
Salsa CRM is used by thousands of nonprofits every day to build rich supporter profiles, track all donations & donor interactions, create direct mail fundraising appeals, and easily view data with fundraising dashboards and flexible query tools. Our single platform provides an easy-to-use email builder, powerful mail merge, support for direct mail campaigns and more. G2 Crowd ranks Salsa CRM as a Top Performer in the Non Profit CRM category. Lär dig mer om Salsa CRM

Funktioner

  • Bokföring
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
  • Insamlingshantering
  • Hantering av sociala medier
  • Eventhantering
Keela is a fundraising CRM that unifies fundraising and donor communications.
Keela is a fundraising CRM that unifies fundraising and donor communications. Keela’s uniquely powerful solution bridges the gap between fundraising and comms, allowing nonprofits to improve donor relations through targeted, multi-channel approaches. Keela's platform allows you to pull critical donor information directly from your CRM into your donor communications, so you know who to ask for a donation, the best time to ask them, and the perfect amount to ask for. Lär dig mer om Keela

Funktioner

  • Bokföring
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
  • Insamlingshantering
  • Hantering av sociala medier
  • Eventhantering
All-in-one, web-based donor management and fundraising solution purpose-built to help nonprofits raise more money in less time.
Blackbaud eTapestry is an affordable, cloud-based, donor management solution for small and growing nonprofits. It has been designed to help nonprofits streamline manual administrative processes, deliver meaningful donor experiences on any device, and provide integrated online and offline communication tools that boost your fundraising goals. More than 6,000 nonprofits use Blackbaud eTapestry to operate more efficiently, reach and engage new donors, and expand relationships with existing donors. Lär dig mer om Blackbaud eTapestry

Funktioner

  • Bokföring
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
  • Insamlingshantering
  • Hantering av sociala medier
  • Eventhantering
An all-in-one employee app that's both powerful, affordable and easy to use, especially for the mobile workforce. Start for free!
Connecteam is a workforce management app that allows managers to put their business processes on autopilot and focus on business growth while also freeing up employees to be more productive, flexible, and happy. Save time and increase productivity with mobile-first custom checklists, forms, and reports; Schedule shifts and track work hours with GPS time clock; Simplify employee communication, enhance professional skills, manage daily tasks and so much more, all in one app. Lär dig mer om Connecteam

Funktioner

  • Bokföring
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
  • Insamlingshantering
  • Hantering av sociala medier
  • Eventhantering
Inspire and engage donors with our smart, simple online fundraising, event and donor management tools with GiveSmart.
GiveSmart is the easy-to-use, innovative, and modern online fundraising and donor management platform that elevates any fundraiser. From mobile-friendly silent auctions to dynamic peer-to-peer events and guest management to donor engagement, we’re the solution to turn your mission into something that moves donors. We’ve helped thousands of nonprofits raise $5.3+ billion. Our full suite of solutions and expert support helps you exceed your fundraising, event, and donor management goals. Lär dig mer om GiveSmart

Funktioner

  • Bokföring
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
  • Insamlingshantering
  • Hantering av sociala medier
  • Eventhantering
Industry-leading project accounting, labor management, manufacturing and business intelligence solutions
Deltek Costpoint offers government contractors unparalleled project management, accounting, labor, reporting and compliance features so you get the exact capability you need to increase efficiency and improve profitability. It was built specifically for government contractors and has been adopted by thousands of government contractors and earned the trust of federal agencies and their auditors. Lär dig mer om Deltek Costpoint

Funktioner

  • Bokföring
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
  • Insamlingshantering
  • Hantering av sociala medier
  • Eventhantering
Increase donations and simplify donor management with Continue To Give. Our donation platform makes giving quick and easy.
Nonprofits love Continue To Give because we offer a true all-in-one solution! We have the complete Online Giving, Donor Management, and Fund Accounting in one. You’ll raise more money with our Text, Mobile, App, Website, Social, and Peer to Peer Fundraising options. Plus, you are able to sell event tickets, build meaningful relationships, and more with our Donor Management System. Then, to top it off, you can drop your accounting software, because we built that too! Switch today and Save! Lär dig mer om Continue to Give

Funktioner

  • Bokföring
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
  • Insamlingshantering
  • Hantering av sociala medier
  • Eventhantering
AssoConnect est un logiciel tout-en-un qui permet de simplifier le quotidien des responsables d'association sans compétence technique.
AssoConnect is an all-in-one solution to serve all of your nonprofits needs. With all your tools in one place, your nonprofit management is simple. Easily manage your community with a CRM, create donation campaigns, process online payment, send newsletters, design events and create a website, no special tech skills required. Start your 30-day free trial and join our family of 15k+ nonprofits around the globe! Lär dig mer om AssoConnect

Funktioner

  • Bokföring
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
  • Insamlingshantering
  • Hantering av sociala medier
  • Eventhantering
Drive Growth with Smarter Association Software. Built-in Marketing Automation and Member Recruiting. Trusted by 4,000 associations.
Drive Growth with Smarter Association Software. GrowthZone is an all-in-one AMS with built-in marketing automation. We're designed for mid-to-large Business, Trade and Professional Associations as well as Chambers of Commerce with 2-50 employees. We are the market leaders because we help you grow and retain membership, generate revenue, engage and communicate with members and prospects, & streamline day-to-day operations. See why 4,000 associations trust us to run their operations. Lär dig mer om GrowthZone

Funktioner

  • Bokföring
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
  • Insamlingshantering
  • Hantering av sociala medier
  • Eventhantering
Planerings- och analysprogramvara för ideella organisationer – med denna programvara får du den ekonomiska och operativa information som din verksamhet behöver.
Programvara för finansiell planering och analys för ideella organisationer. Förbättra anpassningen av resurser, tjänster och finansiering, och öka synligheten över din ideella organisations utgifter. Med denna programvara kan du påskynda din organisations budgeterings-, planerings- och rapporteringscykler. Planera, prognostisera, omprognostisera (re-forecast) och rapportera per program, projekt, fond, anslag, säsong, plats eller enligt någon aspekt som din verksamhet behöver. Varje ideell organisation har sina egna specifika utmaningar och krav – så få hjälp i att uppnå dina mål. Lär dig mer om Workday Adaptive Planning

Funktioner

  • Bokföring
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
  • Insamlingshantering
  • Hantering av sociala medier
  • Eventhantering
An event management platform for live and virtual golf fundraisers. No cost access for qualifying nonprofits; ask about Golf for Good.
Everything you need to host a safe and successful traditional or virtual golf event, including custom event websites for online registration, live scoring and online leaderboards, digital sponsorships , and more. Through GolfStatus.org, we make our technology available to qualifying nonprofit organizations at no cost. Lär dig mer om GolfStatus

Funktioner

  • Bokföring
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
  • Insamlingshantering
  • Hantering av sociala medier
  • Eventhantering