Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Community-program

Community-program gör det möjligt för företag att komma i kontakt med sina kunder genom att skapa ett utrymme för att dela idéer, samla in åsikter, lagra uppgifter för vanliga frågor och interagera med andra kunder och företagsrepresentanter.

Sverige Visa lokala produkter

44 resultat

Slack samlar all er kommunikation på ett och samma ställe. Det handlar om meddelanden i realtid samt arkiverings- och sökfunktioner för moderna team.
Slack är ett samarbetsnav där rätt personer och rätt information möts så att alla får sitt jobb gjort. När ditt team till exempel behöver sparka igång ett projekt, anställa en ny medarbetare, implementera kod, granska ett försäljningsavtal, slutföra nästa års budget, genomföra ett A/B-test, planera öppnandet av ert nya kontor – då är det Slack ni behöver. Prova Slack gratis med ditt team. Lär dig mer om Slack

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Kommunikationshantering
  • Mobilåtkomst
  • Innehållshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Chatt och meddelanden
  • Feedback-hantering
  • Medlemskatalog
  • Idé
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning.
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt gränssnitt med funktioner som webbwidgetar, fördefinierade biljettsvar och en fullständig kundhistorik. Kom igång snabbt och förvänta dig att se resultat ännu snabbare. Lär dig mer om Zendesk Suite

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Kommunikationshantering
  • Mobilåtkomst
  • Innehållshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Chatt och meddelanden
  • Feedback-hantering
  • Medlemskatalog
  • Idé
Squarespace är en allt-i-ett-plattform för att skapa en vacker webbplats, webbutik eller portfölj.
Squarespace är en allt-i-ett-plattform för att bygga upp en vacker webbnärvaro. Framstå som en expert redan från början med prisbelönta mallar för din webbplats, webbutik eller portfölj. Anpassa designen efter din personliga stil och dina professionella behov. Bli upptäckt av fler personer genom sökningar med hjälp av kraftfulla SEO-verktyg. Lär dig varifrån din webbplatstrafik kommer, vad dina besökare letar efter och hur de interagerar med ditt innehåll eller dina produkter med djupgående analysverktyg. Lär dig mer om Squarespace

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Kommunikationshantering
  • Mobilåtkomst
  • Innehållshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Chatt och meddelanden
  • Feedback-hantering
  • Medlemskatalog
  • Idé
Yotpo, en av de ledande marknadsföringsplattformarna för e-handel, integrerar datadrivna lösningar för recensioner, lojalitet, SMS-marknadsföring med mera.
Yotpo, en av de ledande marknadsföringsplattformarna för e-handel, hjälper tusentals varumärken att accelerera tillväxten av direkt till konsumenten. Metoden med en enda plattform integrerar datadrivna lösningar för recensioner, lojalitet, SMS-marknadsföring med mera. Varumärken som använder Yotpo har möjlighet att skapa smarta upplevelser med hög konverteringsgrad som skapar och bibehåller goda kundrelationer. Lösningen integreras med de verktyg du använder varje dag, som Google, Instagram, de främsta e-handelsplattformarna och resten av din teknikstack. Lär dig mer om Yotpo

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Kommunikationshantering
  • Mobilåtkomst
  • Innehållshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Chatt och meddelanden
  • Feedback-hantering
  • Medlemskatalog
  • Idé
En fullfjädrad alumnhanteringslösning (SaaS) för utbildningsinstitutioner och företag för att bygga exklusiva alumnnätverk.
Hjälper utbildningsinstitutioner genom att automatiskt uppdatera alumndatabaser, karriärutveckling och högre utbildningsframsteg, insamlingar och ökat alumnengagemang med över 350 kunder i 14 regioner, inklusive Indien, Australien, Europa, Malaysia, Mellanöstern, Afrika, Japan, Filippinerna, USA och Karibien. Hjälper företag att hålla kontakten med tidigare personal, förbättra arbetsgivarvarumärket, återanställning och remisser. Betrodd av företag som Qualcomm, KPIT, HeroMotoCorp och organisationer som FN:s Initiativ om globala e-skolor och gemenskaper (global e-schools and communities initiative, GESCI). Lär dig mer om Vaave

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Kommunikationshantering
  • Mobilåtkomst
  • Innehållshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Chatt och meddelanden
  • Feedback-hantering
  • Medlemskatalog
  • Idé
Programvara för kunskapshantering som gör det möjligt för team att sammanställa och dela information, och låter dem slå sina kloka huvuden ihop.
Bloomfire är en ledande programvara för kunskapshantering. Plattformen gör det möjligt för team att snabbt och säkert dela dynamisk information och insikter. AI-drivna sök söker igenom alla typer av media (inklusive video) så att team kan hitta information och agera snabbare. Bloomfire används av hundratusentals anställda på ledande företag som Capital One, Southwest Airlines, FedEx och HomeAway för att öka teamets produktivitet, fatta välgrundade beslut och driva resultat. Lär dig mer om Bloomfire

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Kommunikationshantering
  • Mobilåtkomst
  • Innehållshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Chatt och meddelanden
  • Feedback-hantering
  • Medlemskatalog
  • Idé
ON24 tillhandahåller digitala upplevelser och webbsändning för företagskommunikation och generering av efterfrågan via en molnbaserad SaaS-applikation.
ON24 vill omdefiniera hur organisationer interagerar med sin målgrupp genom att driva interaktiva, datarika webinarier och innehållsupplevelser som hjälper människor att få kontakt på en mer mänsklig nivå och fatta smartare affärsbeslut. Genom ON24 kan marknadsförare skapa interaktioner live, på begäran och personligt anpassade interaktioner, förvandla dessa till användbar information och integrera detta i hela sin verksamhet. Med ON24 får marknadsförare massor av information genom mer än en miljard minuters interaktioner, vilket driver på intäkterna. Lär dig mer om ON24

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Kommunikationshantering
  • Mobilåtkomst
  • Innehållshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Chatt och meddelanden
  • Feedback-hantering
  • Medlemskatalog
  • Idé
Thinkific Communities är en samarbetsbaserad inlärningsupplevelse online som får dina studerande att stanna och som de är villiga att betala för – allt på ett och samma ställe.
Thinkific Communities är inlärningsmiljöer online där din målgrupp kan lära sig tillsammans och bygga upp meningsfulla relationer, samtidigt som du bygger upp din verksamhet. Med funktioner som gruppdiskussioner, live-evenemang, delområden och tillgång till betalda medlemskap förvandlar Communities en enkelriktad upplevelse till ett värdefullt och samarbetsinriktat utbyte. Var trofast gentemot dina kunder, dina värderingar och ditt varumärke med fullständigt ägande och kontroll – allt på en enda integrerad plattform. Lär dig mer om Thinkific

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Kommunikationshantering
  • Mobilåtkomst
  • Innehållshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Chatt och meddelanden
  • Feedback-hantering
  • Medlemskatalog
  • Idé
Kommunikationsplattform med öppen källa som förser organisationer med meddelande- och fildelningsverktyg för webb, datorer och mobiltelefoner.
Mattermost tillhandahåller samarbetslösningar i företagsklass för världens ledande organisationer på en levande plattform med öppen källa. Privata, hybrida och offentliga molnlösningar som erbjuder säkra, konfigurerbara och väldigt skalbara meddelanden över webben, mobiltelefonen och datorn med arkivering, sökning och djup integrering över interna system. Lär dig mer om Mattermost

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Kommunikationshantering
  • Mobilåtkomst
  • Innehållshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Chatt och meddelanden
  • Feedback-hantering
  • Medlemskatalog
  • Idé
Bygg ditt community med integrerade verktyg för engagemang online och offline. GreenRope CRM hjälper dig att skapa en aktiv community.
GreenRope Complete för CRM och automatiserad marknadsföring är en allt-i-ett-lösning som hjälper hela ditt team att nå sina mål. Använd medlemsportaler, evenemangshantering, kalendrar med mera för att hantera din grupp. Utöka samarbetet, öka försäljningen, skapa bättre relationer och utveckla en optimerad kundupplevelse i alla kanaler. GreenRope är en fullt anpassningsbar plattform där du kan samla allt ditt arbete inom grupphantering och marknadsföring. Lär dig mer om GreenRope

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Kommunikationshantering
  • Mobilåtkomst
  • Innehållshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Chatt och meddelanden
  • Feedback-hantering
  • Medlemskatalog
  • Idé
MangoApps är en integrerad svit med arbetsplatsappar som intranät, arbetsytor, fildelning, meddelanden, utbildning, igenkänning med mera.
MangoApps är en integrerad uppsättning arbetsplatsappar för medelstora företag. Den sammanför appar som intranät, arbetsytor, fildelning, meddelanden, utbildning, erkännande och mer i en enda omfattande portal, vilket gör det enkelt för organisationer att skapa en central plats där anställda går till för snabb och sömlös åtkomst till alla verktyg de har. Med en intelligent personalplattform som utgångspunkt är MangoApps utformat för och betjänar organisationer med mellan 50–50 000 anställda inom en rad olika branscher. Lär dig mer om MangoApps

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Kommunikationshantering
  • Mobilåtkomst
  • Innehållshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Chatt och meddelanden
  • Feedback-hantering
  • Medlemskatalog
  • Idé
En enkel allt i ett-programvara för att hantera och utveckla din gemenskap.
ToucanTech tillhandahåller gemenskapsprogramvara för skolor, universitet, företag och ideella organisationer. ToucanTech gör så att institutionerna kan hantera alla gemenskapsrelationer på samma ställe i ett enkelt system. Det är en komplett lösning till ett överkomligt pris, då den är synkroniserad med sociala medier och kombinerar CRM, e-post, insamlingar, nyheter, evenemang, mentorskap med mera. Lär dig mer om ToucanTech

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Kommunikationshantering
  • Mobilåtkomst
  • Innehållshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Chatt och meddelanden
  • Feedback-hantering
  • Medlemskatalog
  • Idé
Ett enkelt sätt att skapa ett eget forum i molnet. Ingen kodning, programvara eller server krävs. Helt anpassningsbar och integrerad.
Ett enkelt sätt att skapa ditt eget forum i molnet. Ingen kodning, programvara eller server krävs. Helt anpassningsbar, enkel inloggning, inbäddad i din webbplats, robusta säkerhetskontroller och intäktsgenerering via avgifter eller annonser. Ta reda på mer genom att ta en rundtur genom funktionerna. Lär dig mer om Website Toolbox

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Kommunikationshantering
  • Mobilåtkomst
  • Innehållshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Chatt och meddelanden
  • Feedback-hantering
  • Medlemskatalog
  • Idé
Blink framröstades som den bästa digitala gemenskapen, och kombinerar företagsflöde, chatt, enkäter och dokumentlagring i din egen varumärkesportal.
Blink är en app för digital arbetsplatsgemenskap som kombinerar alltifrån meddelanden på arbetsplatsen till företagets interna flöde och molnlagring på din varumärkesportal. Framröstad som bäst i 2019 års branschutmärkelser i Chicago, London och Sydney. Med Blink kan IT- och HR-team koppla samman sina skrivbordslösa och fjärrbaserade medarbetare till sina uppgifter och nyheter, videor, inlägg, enkäter och digitala formulär. Få en gratis demo idag eller börja en 14-dagars provperiod – inget kreditkort krävs. Lär dig mer om Blink

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Kommunikationshantering
  • Mobilåtkomst
  • Innehållshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Chatt och meddelanden
  • Feedback-hantering
  • Medlemskatalog
  • Idé
Tribe är en molnbaserad nätgemenskapsplattform som stärker moderna varumärkesbaserade gemenskaper med widgetar, API, integrationer och modulära appar.
Tribe är en modern och molnbaserad samhällsplattform som stärker den nya generationen av varumärkesbaserade gemenskaper med bästa praxis för sociala medier. Skapa en anpassad nätgemenskap med aktivitetsflöde, grupper och spelifieringsverktyg för att engagera, behålla och nå ut till användare. Medlemmarna kan diskutera, ställa frågor, svara, skapa omröstningar, rösta, kommentera, ladda upp videor och skapa olika typer av inlägg. Dra nytta av den modulära gemenskapsmotorn, appar, integrationer, widgetar och gratis programmeringsgränssnitt (application program interface, API) för att skapa vanebildande online-gemenskaper. Lär dig mer om Bettermode

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Kommunikationshantering
  • Mobilåtkomst
  • Innehållshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Chatt och meddelanden
  • Feedback-hantering
  • Medlemskatalog
  • Idé
Fonteva Membership är en föreningsprogramvara byggd på Salesforce för att medlemsbaserade organisationer ska uppnå sina mål.
Fonteva Membership är en programvara för organisationshantering (perfekt för medelstora/stora organisationer med fler än 10 anställda) som kombinerar Salesforce, en av världens främsta CRM med de funktioner som medlemsbaserade organisationer behöver för att utveckla och vårda relationer med sina beståndsdelar och uppnå sina mål. Följande ingår: medlemskap och CRM, medlemsportaler, gemenskaper, mikrowebbplatser, möten, evenemang, e-företag, intäktsredovisning, rapporter, instrumentbräden och en utvecklingsplattform. Lär dig mer om Fonteva for Associations

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Kommunikationshantering
  • Mobilåtkomst
  • Innehållshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Chatt och meddelanden
  • Feedback-hantering
  • Medlemskatalog
  • Idé
Staffbase når ut till och kopplar samman arbetsstyrkan, för företag med allt från 500 till 500 000 anställda. Få rätt budskap till rätt personer. När som helst. På alla enheter.
Staffbase hjälper företag att bygga upp sina bästa medarbetarupplevelser. Denna allt i ett-programsvit för mobil kommunikation med anställda, intranätsfunktioner och medarbetarnas engagemang ansluter över 350 kunder över hela världen, vars personalstyrka består av från 500 till 500 000 anställda. Kraftfulla analyser gör att kommunikatörer kan ta vara på möjligheter till verkligt effektiv kommunikation och kvantifiera resultaten av sitt arbete för intressenterna. Lär dig mer om Staffbase

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Kommunikationshantering
  • Mobilåtkomst
  • Innehållshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Chatt och meddelanden
  • Feedback-hantering
  • Medlemskatalog
  • Idé
Jostle är ett intranät som är utformat för att förenkla livet och göra det enkelt när du växer, så att dina medarbetare och din organisation kan blomstra
Upptäck ett enkelt verktyg som för människor samman. Varför? Eftersom dagens organisationer är mer komplexa än någonsin: människor är utspridda, det finns mer information och människor har fler sätt att kommunicera än någonsin tidigare. Att sträva efter att skapa en gemenskap på din arbetsplats är ett ädelt mål, men det bör inte bidra till denna komplexitet. Du behöver ett sätt att hjälpa människor att delta i din arbetskultur och känna värdet av sina insatser. Jostle är utformad för att stärka människor och organisationer. Lär dig mer om Jostle

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Kommunikationshantering
  • Mobilåtkomst
  • Innehållshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Chatt och meddelanden
  • Feedback-hantering
  • Medlemskatalog
  • Idé
Raklet är en allt i ett-programvara för gemenskaper som låter dig samarbeta med din målgrupp på ett meningsfullt och digitalt sätt.
Raklet är en allt i ett-programvara för gemenskaper som låter dig samarbeta med din gemenskap på ett meningsfullt och digitalt sätt. Du kan bygga, utveckla och tjäna pengar på din målgrupp genom medlemskap, nyhetsbrev och andra digitala verktyg. Ett kraftfullt CRM gör att du enkelt kan hantera din gemenskap. Du kan också skapa diskussionsforum, skicka privata meddelanden och nyhetsbrev för att samarbeta med din målgrupp. Arrangera evenemang, ställ frågor och diskutera, skapa ämnen och få din gemenskap att blomstra med Raklet. Lär dig mer om Raklet

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Kommunikationshantering
  • Mobilåtkomst
  • Innehållshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Chatt och meddelanden
  • Feedback-hantering
  • Medlemskatalog
  • Idé
Bli destinationen för expertis. Den vita etikettplattformen är byggd för att koppla samman pålitliga varumärken med expertgrupper.
Zapnito är den plattform som hjälper varumärken att leverera expertis på begäran och bygga hållbara gemenskaper. Företaget hjälper evenemangsarrangörer, medlemsorganisationer och gemenskaper för tankeledare att dela kunskap, skapa kontakter med sin publik och öka intäkterna. Zapnito är den enda gemenskapsplattformen med inbyggda videopanelfunktioner. Underlätta sömlös interaktion ansikte mot ansikte för konsultationer, intervjuer och paneler för upp till 12, som kan spelas in och publiceras. Lär dig mer om Zapnito

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Kommunikationshantering
  • Mobilåtkomst
  • Innehållshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Chatt och meddelanden
  • Feedback-hantering
  • Medlemskatalog
  • Idé
Vanilla är kanske den mest betrodda allt i ett-lösningen för kundgemenskap för de som på allvar vill leverera en exceptionell kundupplevelse.
Vanilla är kanske den mest betrodda allt i ett-lösningen för kunder och har valts av medelstora och stora företagsorganisationer för de som på allvar vill leverera en exceptionell kundupplevelse. Erbjud dina kunder den bästa gemenskapsupplevelsen för alla dina produkter, på alla språk, var som helst i världen. Förverkliga din vision med en elegant användarupplevelse, djup integrering med dina befintliga verktyg och flexibel anpassning som passar ditt varumärke – allt stöds av Vanilla Forums SuccessTeam. Lär dig mer om Higher Logic Vanilla

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Kommunikationshantering
  • Mobilåtkomst
  • Innehållshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Chatt och meddelanden
  • Feedback-hantering
  • Medlemskatalog
  • Idé
Stärk gemenskapsengagemanget och expandera helt varumärkta privata gemenskaper med Hivebrites allt i ett-plattform för gemenskapshantering.
Frigör potentialen i din gemenskap med Hivebrite, en av de mest avancerade allt-i-ett-plattformarna för gemenskapshantering och engagemang. Enkel att installera för att matcha dina varumärkesfärger. Hantera din medlemsdatabas, centralisera kommunikationen med dina medlemmar, skapa evenemang och inkassera onlinebetalningar genom ett enda användarvänligt gränssnitt. Hivebrite används av fler än 450 kunder i över 50 länder och har nyligen valts av några av de mest prestigefyllda institutionerna i USA och i Europa. Lär dig mer om Hivebrite

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Kommunikationshantering
  • Mobilåtkomst
  • Innehållshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Chatt och meddelanden
  • Feedback-hantering
  • Medlemskatalog
  • Idé
Kissflow Workflow är ett arbetsflödesprogram som stöder både strukturerade och ostrukturerade arbetsflöden
Kissflow Workflow är arbetsflödesprogramvara som stöder både strukturerade arbetsflöden (fallhantering) och ostrukturerade arbetsflöden (bpm/processhantering). Kissflow Workflow ger dig ett kodlöst arbetsflödesprogram där vem som helst kan skapa en automatiserad process, skapa en projekttavla, hantera ett ärendeflöde och samarbeta om olika ämnen, allt i en intelligent och lättintegrerad plattform. Lär dig mer om Kissflow

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Kommunikationshantering
  • Mobilåtkomst
  • Innehållshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Chatt och meddelanden
  • Feedback-hantering
  • Medlemskatalog
  • Idé
Håll pulsen på organisationen. Enkelt. Snabbt. Var du än befinner dig.
Speakap tillhandahåller kommunikationsplattformar som främjar en strukturerad dialog med medarbetare i frontlinjen. Du kan stödja och informera hela din personalstyrka var du än befinner dig med Speakaps robusta funktionsuppsättning. Används av fler än 350 varumärken i 27 länder. Bland kunderna finns bland annat Marriott Hotels, IKEA, Saks Off Fifth och Bosch. Lär dig mer om Speakap

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Kommunikationshantering
  • Mobilåtkomst
  • Innehållshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Chatt och meddelanden
  • Feedback-hantering
  • Medlemskatalog
  • Idé
AnswerHub är en samarbets- och gemenskapsplattform som är utformad för att stödja utvecklare.
AnswerHub är en plattform som uppmuntrar utvecklare att kommunicera och hjälpa varandra. Den har tre innehållstyper, frågor och svar, artiklar och idéutformning. Lösningen har justerbara modereringsinställningar, en expertidentifieringsmotor och inbyggd spelifiering. AnswerHub integreras med Jira, Slack och Zendesk Support. Lär dig mer om AnswerHub

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Kommunikationshantering
  • Mobilåtkomst
  • Innehållshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Chatt och meddelanden
  • Feedback-hantering
  • Medlemskatalog
  • Idé