Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år
Community-program
Community-program gör det möjligt för företag att komma i kontakt med sina kunder genom att skapa ett utrymme för att dela idéer, samla in åsikter, lagra uppgifter för vanliga frågor och interagera med andra kunder och företagsrepresentanter. Läs mer Läs mindre
Filterresultat (45)
Tillgängliga länder
Länder där produkten är tillgänglig. Obs! Kundsupport är kanske inte tillgängligt i det landet.
Sverige
Språk
Prissättningsalternativ
Produkttyp
45 resultat
Stärk gemenskapsengagemanget och expandera helt varumärkta privata gemenskaper med Hivebrites allt i ett-plattform för gemenskapshantering.
Lär dig mer om Hivebrite
Frigör potentialen i din gemenskap med Hivebrite, en av de mest avancerade allt-i-ett-plattformarna för gemenskapshantering och engagemang. Enkel att installera för att matcha dina varumärkesfärger. Hantera din medlemsdatabas, centralisera kommunikationen med dina medlemmar, skapa evenemang och inkassera onlinebetalningar genom ett enda användarvänligt gränssnitt. Hivebrite används av fler än 450 kunder i över 50 länder och har nyligen valts av några av de mest prestigefyllda institutionerna i USA och i Europa.
Lär dig mer om Hivebrite
...
Läs mer
Funktioner
- Medlemskatalog
- Innehållshantering
- Idé
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Varningar / Meddelanden
- Kommunikationshantering
- Mobilåtkomst
- Chatt och meddelanden
- Feedback-hantering
Slack samlar all er kommunikation på ett och samma ställe. Det handlar om meddelanden i realtid samt arkiverings- och sökfunktioner för moderna team.
Slack är ett samarbetsnav där rätt personer och rätt information möts så att alla får sitt jobb gjort. När ditt team till exempel behöver sparka igång ett projekt, anställa en ny medarbetare, implementera kod, granska ett försäljningsavtal, slutföra nästa års budget, genomföra ett A/B-test, planera öppnandet av ert nya kontor – då är det Slack ni behöver. Prova Slack gratis med ditt team.
Lär dig mer om Slack
...
Läs mer
Funktioner
- Medlemskatalog
- Innehållshantering
- Idé
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Varningar / Meddelanden
- Kommunikationshantering
- Mobilåtkomst
- Chatt och meddelanden
- Feedback-hantering
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning.
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt gränssnitt med funktioner som webbwidgetar, fördefinierade biljettsvar och en fullständig kundhistorik. Kom igång snabbt och förvänta dig att se resultat ännu snabbare.
Lär dig mer om Zendesk Suite
...
Läs mer
Funktioner
- Medlemskatalog
- Innehållshantering
- Idé
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Varningar / Meddelanden
- Kommunikationshantering
- Mobilåtkomst
- Chatt och meddelanden
- Feedback-hantering
Squarespace är en allt-i-ett-plattform för att skapa en vacker webbplats, webbutik eller portfölj.
Squarespace är en allt-i-ett-plattform för att bygga upp en vacker webbnärvaro. Framstå som en expert redan från början med prisbelönta mallar för din webbplats, webbutik eller portfölj. Anpassa designen efter din personliga stil och dina professionella behov. Bli upptäckt av fler personer genom sökningar med hjälp av kraftfulla SEO-verktyg. Lär dig varifrån din webbplatstrafik kommer, vad dina besökare letar efter och hur de interagerar med ditt innehåll eller dina produkter med djupgående analysverktyg.
Lär dig mer om Squarespace
...
Läs mer
Funktioner
- Medlemskatalog
- Innehållshantering
- Idé
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Varningar / Meddelanden
- Kommunikationshantering
- Mobilåtkomst
- Chatt och meddelanden
- Feedback-hantering
Yotpo, en av de ledande marknadsföringsplattformarna för e-handel, integrerar datadrivna lösningar för recensioner, lojalitet, SMS-marknadsföring med mera.
Yotpo, en av de ledande marknadsföringsplattformarna för e-handel, hjälper tusentals varumärken att accelerera tillväxten av direkt till konsumenten. Metoden med en enda plattform integrerar datadrivna lösningar för recensioner, lojalitet, SMS-marknadsföring med mera. Varumärken som använder Yotpo har möjlighet att skapa smarta upplevelser med hög konverteringsgrad som skapar och bibehåller goda kundrelationer. Lösningen integreras med de verktyg du använder varje dag, som Google, Instagram, de främsta e-handelsplattformarna och resten av din teknikstack.
Lär dig mer om Yotpo
...
Läs mer
Funktioner
- Medlemskatalog
- Innehållshantering
- Idé
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Varningar / Meddelanden
- Kommunikationshantering
- Mobilåtkomst
- Chatt och meddelanden
- Feedback-hantering
En fullfjädrad alumnhanteringslösning (SaaS) för utbildningsinstitutioner och företag för att bygga exklusiva alumnnätverk.
Hjälper utbildningsinstitutioner genom att automatiskt uppdatera alumndatabaser, karriärutveckling och högre utbildningsframsteg, insamlingar och ökat alumnengagemang med över 350 kunder i 14 regioner, inklusive Indien, Australien, Europa, Malaysia, Mellanöstern, Afrika, Japan, Filippinerna, USA och Karibien.
Hjälper företag att hålla kontakten med tidigare personal, förbättra arbetsgivarvarumärket, återanställning och remisser. Betrodd av företag som Qualcomm, KPIT, HeroMotoCorp och organisationer som FN:s Initiativ om globala e-skolor och gemenskaper (global e-schools and communities initiative, GESCI).
Lär dig mer om Vaave
...
Läs mer
Funktioner
- Medlemskatalog
- Innehållshantering
- Idé
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Varningar / Meddelanden
- Kommunikationshantering
- Mobilåtkomst
- Chatt och meddelanden
- Feedback-hantering
Programvara för kunskapshantering som gör det möjligt för team att sammanställa och dela information, och låter dem slå sina kloka huvuden ihop.
Bloomfire är en ledande programvara för kunskapshantering. Plattformen gör det möjligt för team att snabbt och säkert dela dynamisk information och insikter. AI-drivna sök söker igenom alla typer av media (inklusive video) så att team kan hitta information och agera snabbare. Bloomfire används av hundratusentals anställda på ledande företag som Capital One, Southwest Airlines, FedEx och HomeAway för att öka teamets produktivitet, fatta välgrundade beslut och driva resultat.
Lär dig mer om Bloomfire
...
Läs mer
Funktioner
- Medlemskatalog
- Innehållshantering
- Idé
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Varningar / Meddelanden
- Kommunikationshantering
- Mobilåtkomst
- Chatt och meddelanden
- Feedback-hantering
ON24 tillhandahåller digitala upplevelser och webbsändning för företagskommunikation och generering av efterfrågan via en molnbaserad SaaS-applikation.
ON24 vill omdefiniera hur organisationer interagerar med sin målgrupp genom att driva interaktiva, datarika webinarier och innehållsupplevelser som hjälper människor att få kontakt på en mer mänsklig nivå och fatta smartare affärsbeslut. Genom ON24 kan marknadsförare skapa interaktioner live, på begäran och personligt anpassade interaktioner, förvandla dessa till användbar information och integrera detta i hela sin verksamhet. Med ON24 får marknadsförare massor av information genom mer än en miljard minuters interaktioner, vilket driver på intäkterna.
Lär dig mer om ON24
...
Läs mer
Funktioner
- Medlemskatalog
- Innehållshantering
- Idé
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Varningar / Meddelanden
- Kommunikationshantering
- Mobilåtkomst
- Chatt och meddelanden
- Feedback-hantering
Skapa kontakter som håller längre än evenemangen med en intuitiv gemenskapsplattform.
Engagera din publik året runt och få djupare insikter i en autentisk och behörighetsbaserad kanal. Håll din gemenskap aktiv med push-meddelanden, möjligheter till nätverkande, sociala anslagstavlor, gruppmeddelanden och spel.
Anpassa upplevelsen med anpassat innehåll och meddelanden för dina olika medlemsnivåer eller undergrupper. Ge sponsorerna exponering året runt och positionera dem som tankeledare för att skapa värde och öka medvetenheten.
Lär dig mer om Webex Events (Formerly Socio)
...
Läs mer
Funktioner
- Medlemskatalog
- Innehållshantering
- Idé
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Varningar / Meddelanden
- Kommunikationshantering
- Mobilåtkomst
- Chatt och meddelanden
- Feedback-hantering
Thinkific Communities är en samarbetsbaserad inlärningsupplevelse online som får dina studerande att stanna och som de är villiga att betala för – allt på ett och samma ställe.
Thinkific Communities är inlärningsmiljöer online där din målgrupp kan lära sig tillsammans och bygga upp meningsfulla relationer, samtidigt som du bygger upp din verksamhet. Med funktioner som gruppdiskussioner, live-evenemang, delområden och tillgång till betalda medlemskap förvandlar Communities en enkelriktad upplevelse till ett värdefullt och samarbetsinriktat utbyte. Var trofast gentemot dina kunder, dina värderingar och ditt varumärke med fullständigt ägande och kontroll – allt på en enda integrerad plattform.
Lär dig mer om Thinkific
...
Läs mer
Funktioner
- Medlemskatalog
- Innehållshantering
- Idé
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Varningar / Meddelanden
- Kommunikationshantering
- Mobilåtkomst
- Chatt och meddelanden
- Feedback-hantering
Bygg ditt community med integrerade verktyg för engagemang online och offline. GreenRope CRM hjälper dig att skapa en aktiv community.
GreenRope Complete för CRM och automatiserad marknadsföring är en allt-i-ett-lösning som hjälper hela ditt team att nå sina mål. Använd medlemsportaler, evenemangshantering, kalendrar med mera för att hantera din grupp. Utöka samarbetet, öka försäljningen, skapa bättre relationer och utveckla en optimerad kundupplevelse i alla kanaler. GreenRope är en fullt anpassningsbar plattform där du kan samla allt ditt arbete inom grupphantering och marknadsföring.
Lär dig mer om GreenRope
...
Läs mer
Funktioner
- Medlemskatalog
- Innehållshantering
- Idé
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Varningar / Meddelanden
- Kommunikationshantering
- Mobilåtkomst
- Chatt och meddelanden
- Feedback-hantering
Kommunikationsplattform med öppen källa som förser organisationer med meddelande- och fildelningsverktyg för webb, datorer och mobiltelefoner.
Mattermost tillhandahåller samarbetslösningar i företagsklass för världens ledande organisationer på en levande plattform med öppen källa. Privata, hybrida och offentliga molnlösningar som erbjuder säkra, konfigurerbara och väldigt skalbara meddelanden över webben, mobiltelefonen och datorn med arkivering, sökning och djup integrering över interna system.
Lär dig mer om Mattermost
...
Läs mer
Funktioner
- Medlemskatalog
- Innehållshantering
- Idé
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Varningar / Meddelanden
- Kommunikationshantering
- Mobilåtkomst
- Chatt och meddelanden
- Feedback-hantering
MangoApps är en integrerad svit med arbetsplatsappar som intranät, arbetsytor, fildelning, meddelanden, utbildning, igenkänning med mera.
MangoApps är en integrerad uppsättning arbetsplatsappar för medelstora företag. Den sammanför appar som intranät, arbetsytor, fildelning, meddelanden, utbildning, erkännande och mer i en enda omfattande portal, vilket gör det enkelt för organisationer att skapa en central plats där anställda går till för snabb och sömlös åtkomst till alla verktyg de har. Med en intelligent personalplattform som utgångspunkt är MangoApps utformat för och betjänar organisationer med mellan 50–50 000 anställda inom en rad olika branscher.
Lär dig mer om MangoApps
...
Läs mer
Funktioner
- Medlemskatalog
- Innehållshantering
- Idé
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Varningar / Meddelanden
- Kommunikationshantering
- Mobilåtkomst
- Chatt och meddelanden
- Feedback-hantering
En enkel allt i ett-programvara för att hantera och utveckla din gemenskap.
ToucanTech tillhandahåller gemenskapsprogramvara för skolor, universitet, företag och ideella organisationer. ToucanTech gör så att institutionerna kan hantera alla gemenskapsrelationer på samma ställe i ett enkelt system. Det är en komplett lösning till ett överkomligt pris, då den är synkroniserad med sociala medier och kombinerar CRM, e-post, insamlingar, nyheter, evenemang, mentorskap med mera.
Lär dig mer om ToucanTech
...
Läs mer
Funktioner
- Medlemskatalog
- Innehållshantering
- Idé
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Varningar / Meddelanden
- Kommunikationshantering
- Mobilåtkomst
- Chatt och meddelanden
- Feedback-hantering
Ett enkelt sätt att skapa ett eget forum i molnet. Ingen kodning, programvara eller server krävs. Helt anpassningsbar och integrerad.
Ett enkelt sätt att skapa ditt eget forum i molnet. Ingen kodning, programvara eller server krävs. Helt anpassningsbar, enkel inloggning, inbäddad i din webbplats, robusta säkerhetskontroller och intäktsgenerering via avgifter eller annonser. Ta reda på mer genom att ta en rundtur genom funktionerna.
Lär dig mer om Website Toolbox
...
Läs mer
Funktioner
- Medlemskatalog
- Innehållshantering
- Idé
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Varningar / Meddelanden
- Kommunikationshantering
- Mobilåtkomst
- Chatt och meddelanden
- Feedback-hantering
Blink framröstades som den bästa digitala gemenskapen, och kombinerar företagsflöde, chatt, enkäter och dokumentlagring i din egen varumärkesportal.
Blink är en app för digital arbetsplatsgemenskap som kombinerar alltifrån meddelanden på arbetsplatsen till företagets interna flöde och molnlagring på din varumärkesportal. Framröstad som bäst i 2019 års branschutmärkelser i Chicago, London och Sydney. Med Blink kan IT- och HR-team koppla samman sina skrivbordslösa och fjärrbaserade medarbetare till sina uppgifter och nyheter, videor, inlägg, enkäter och digitala formulär. Få en gratis demo idag eller börja en 14-dagars provperiod – inget kreditkort krävs.
Lär dig mer om Blink
...
Läs mer
Funktioner
- Medlemskatalog
- Innehållshantering
- Idé
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Varningar / Meddelanden
- Kommunikationshantering
- Mobilåtkomst
- Chatt och meddelanden
- Feedback-hantering
Fonteva Membership är en föreningsprogramvara byggd på Salesforce för att medlemsbaserade organisationer ska uppnå sina mål.
Fonteva Membership är en programvara för organisationshantering (perfekt för medelstora/stora organisationer med fler än 10 anställda) som kombinerar Salesforce, en av världens främsta CRM med de funktioner som medlemsbaserade organisationer behöver för att utveckla och vårda relationer med sina beståndsdelar och uppnå sina mål. Följande ingår: medlemskap och CRM, medlemsportaler, gemenskaper, mikrowebbplatser, möten, evenemang, e-företag, intäktsredovisning, rapporter, instrumentbräden och en utvecklingsplattform.
Lär dig mer om Fonteva for Associations
...
Läs mer
Funktioner
- Medlemskatalog
- Innehållshantering
- Idé
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Varningar / Meddelanden
- Kommunikationshantering
- Mobilåtkomst
- Chatt och meddelanden
- Feedback-hantering
Tribe är en molnbaserad nätgemenskapsplattform som stärker moderna varumärkesbaserade gemenskaper med widgetar, API, integrationer och modulära appar.
Tribe är en modern och molnbaserad samhällsplattform som stärker den nya generationen av varumärkesbaserade gemenskaper med bästa praxis för sociala medier. Skapa en anpassad nätgemenskap med aktivitetsflöde, grupper och spelifieringsverktyg för att engagera, behålla och nå ut till användare. Medlemmarna kan diskutera, ställa frågor, svara, skapa omröstningar, rösta, kommentera, ladda upp videor och skapa olika typer av inlägg. Dra nytta av den modulära gemenskapsmotorn, appar, integrationer, widgetar och gratis programmeringsgränssnitt (application program interface, API) för att skapa vanebildande online-gemenskaper.
Lär dig mer om Bettermode
...
Läs mer
Funktioner
- Medlemskatalog
- Innehållshantering
- Idé
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Varningar / Meddelanden
- Kommunikationshantering
- Mobilåtkomst
- Chatt och meddelanden
- Feedback-hantering
Staffbase når ut till och kopplar samman arbetsstyrkan, för företag med allt från 500 till 500 000 anställda. Få rätt budskap till rätt personer. När som helst. På alla enheter.
Staffbase hjälper företag att bygga upp sina bästa medarbetarupplevelser. Denna allt i ett-programsvit för mobil kommunikation med anställda, intranätsfunktioner och medarbetarnas engagemang ansluter över 350 kunder över hela världen, vars personalstyrka består av från 500 till 500 000 anställda. Kraftfulla analyser gör att kommunikatörer kan ta vara på möjligheter till verkligt effektiv kommunikation och kvantifiera resultaten av sitt arbete för intressenterna.
Lär dig mer om Staffbase
...
Läs mer
Funktioner
- Medlemskatalog
- Innehållshantering
- Idé
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Varningar / Meddelanden
- Kommunikationshantering
- Mobilåtkomst
- Chatt och meddelanden
- Feedback-hantering
Jostle är ett intranät som är utformat för att förenkla livet och göra det enkelt när du växer, så att dina medarbetare och din organisation kan blomstra
Upptäck ett enkelt verktyg som för människor samman. Varför? Eftersom dagens organisationer är mer komplexa än någonsin: människor är utspridda, det finns mer information och människor har fler sätt att kommunicera än någonsin tidigare. Att sträva efter att skapa en gemenskap på din arbetsplats är ett ädelt mål, men det bör inte bidra till denna komplexitet. Du behöver ett sätt att hjälpa människor att delta i din arbetskultur och känna värdet av sina insatser. Jostle är utformad för att stärka människor och organisationer.
Lär dig mer om Jostle
...
Läs mer
Funktioner
- Medlemskatalog
- Innehållshantering
- Idé
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Varningar / Meddelanden
- Kommunikationshantering
- Mobilåtkomst
- Chatt och meddelanden
- Feedback-hantering
Raklet är en allt i ett-programvara för gemenskaper som låter dig samarbeta med din målgrupp på ett meningsfullt och digitalt sätt.
Raklet är en allt i ett-programvara för gemenskaper som låter dig samarbeta med din gemenskap på ett meningsfullt och digitalt sätt. Du kan bygga, utveckla och tjäna pengar på din målgrupp genom medlemskap, nyhetsbrev och andra digitala verktyg.
Ett kraftfullt CRM gör att du enkelt kan hantera din gemenskap. Du kan också skapa diskussionsforum, skicka privata meddelanden och nyhetsbrev för att samarbeta med din målgrupp.
Arrangera evenemang, ställ frågor och diskutera, skapa ämnen och få din gemenskap att blomstra med Raklet.
Lär dig mer om Raklet
...
Läs mer
Funktioner
- Medlemskatalog
- Innehållshantering
- Idé
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Varningar / Meddelanden
- Kommunikationshantering
- Mobilåtkomst
- Chatt och meddelanden
- Feedback-hantering
Bli destinationen för expertis. Den vita etikettplattformen är byggd för att koppla samman pålitliga varumärken med expertgrupper.
Zapnito är den plattform som hjälper varumärken att leverera expertis på begäran och bygga hållbara gemenskaper.
Företaget hjälper evenemangsarrangörer, medlemsorganisationer och gemenskaper för tankeledare att dela kunskap, skapa kontakter med sin publik och öka intäkterna.
Zapnito är den enda gemenskapsplattformen med inbyggda videopanelfunktioner. Underlätta sömlös interaktion ansikte mot ansikte för konsultationer, intervjuer och paneler för upp till 12, som kan spelas in och publiceras.
Lär dig mer om Zapnito
...
Läs mer
Funktioner
- Medlemskatalog
- Innehållshantering
- Idé
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Varningar / Meddelanden
- Kommunikationshantering
- Mobilåtkomst
- Chatt och meddelanden
- Feedback-hantering
Vanilla är kanske den mest betrodda allt i ett-lösningen för kundgemenskap för de som på allvar vill leverera en exceptionell kundupplevelse.
Vanilla är kanske den mest betrodda allt i ett-lösningen för kunder och har valts av medelstora och stora företagsorganisationer för de som på allvar vill leverera en exceptionell kundupplevelse. Erbjud dina kunder den bästa gemenskapsupplevelsen för alla dina produkter, på alla språk, var som helst i världen. Förverkliga din vision med en elegant användarupplevelse, djup integrering med dina befintliga verktyg och flexibel anpassning som passar ditt varumärke – allt stöds av Vanilla Forums SuccessTeam.
Lär dig mer om Higher Logic Vanilla
...
Läs mer
Funktioner
- Medlemskatalog
- Innehållshantering
- Idé
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Varningar / Meddelanden
- Kommunikationshantering
- Mobilåtkomst
- Chatt och meddelanden
- Feedback-hantering
Håll pulsen på organisationen.
Enkelt. Snabbt. Var du än befinner dig.
Speakap tillhandahåller kommunikationsplattformar som främjar en strukturerad dialog med medarbetare i frontlinjen. Du kan stödja och informera hela din personalstyrka var du än befinner dig med Speakaps robusta funktionsuppsättning.
Används av fler än 350 varumärken i 27 länder. Bland kunderna finns bland annat Marriott Hotels, IKEA, Saks Off Fifth och Bosch.
Lär dig mer om Speakap
...
Läs mer
Funktioner
- Medlemskatalog
- Innehållshantering
- Idé
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Varningar / Meddelanden
- Kommunikationshantering
- Mobilåtkomst
- Chatt och meddelanden
- Feedback-hantering
Kissflow Workflow är ett arbetsflödesprogram som stöder både strukturerade och ostrukturerade arbetsflöden
Kissflow Workflow är arbetsflödesprogramvara som stöder både strukturerade arbetsflöden (fallhantering) och ostrukturerade arbetsflöden (bpm/processhantering). Kissflow Workflow ger dig ett kodlöst arbetsflödesprogram där vem som helst kan skapa en automatiserad process, skapa en projekttavla, hantera ett ärendeflöde och samarbeta om olika ämnen, allt i en intelligent och lättintegrerad plattform.
Lär dig mer om Kissflow
...
Läs mer
Funktioner
- Medlemskatalog
- Innehållshantering
- Idé
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Varningar / Meddelanden
- Kommunikationshantering
- Mobilåtkomst
- Chatt och meddelanden
- Feedback-hantering
AnswerHub är en samarbets- och gemenskapsplattform som är utformad för att stödja utvecklare.
AnswerHub är en plattform som uppmuntrar utvecklare att kommunicera och hjälpa varandra. Den har tre innehållstyper, frågor och svar, artiklar och idéutformning. Lösningen har justerbara modereringsinställningar, en expertidentifieringsmotor och inbyggd spelifiering. AnswerHub integreras med Jira, Slack och Zendesk Support.
Lär dig mer om AnswerHub
...
Läs mer
Funktioner
- Medlemskatalog
- Innehållshantering
- Idé
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Varningar / Meddelanden
- Kommunikationshantering
- Mobilåtkomst
- Chatt och meddelanden
- Feedback-hantering
Ledande webbaserad och fullt fungerande programvara för medlemsadministration, vilket klubbar, semesteranläggningar, gym, andelsboenden och salonger har stor nytta av.
Membroz är ett molnbaserat allt i ett-medlemshanteringssystem.
Den bästa programvaran för medlemsadministration som även hanterar evenemang, marknadsföring, bokning, betalning, fakturering, rapportering, försäljning och teamprestationer.
Denna affärsapp är den mest nedladdade/recenserade Apple- och Android-appen.
Pris från 10 USD/månad. Bli medlem för 1 månads gratis provperiod.
Lär dig mer om Membroz
...
Läs mer
Funktioner
- Medlemskatalog
- Innehållshantering
- Idé
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Varningar / Meddelanden
- Kommunikationshantering
- Mobilåtkomst
- Chatt och meddelanden
- Feedback-hantering
CMNTY-plattformen är en av världens mest intuitiva kvalitativa och kvantitativa marknadsundersökningslösningar online.
CMNTY-plattformen är en mycket intuitiv, onlinebaserad forskningsplattform som används av marknadsförare och insiktsexperter för projektbaserade och kontinuerliga insiktsgrupper. CMNTY:s plattform och tjänster omfattar panelrekrytering, kvalitativ och kvantitativ forskning, filmade fokusgrupper, moderering, AI-driven dataanalys och rapportering.
Lär dig mer om CMNTY Platform
...
Läs mer
Funktioner
- Medlemskatalog
- Innehållshantering
- Idé
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Varningar / Meddelanden
- Kommunikationshantering
- Mobilåtkomst
- Chatt och meddelanden
- Feedback-hantering
Allt i ett-nätgemenskapsprogramvara som är skräddarsydd för dig. Välj dina funktioner för att skapa kontakter i gemenskaper och förenkla administrationen.
Allt i ett-nätgemenskapsprogramvara som är skräddarsydd för dig. VeryConnect sammanför hantering av och kommunikation med nätgemenskaper på en plattform. Populära funktioner inkluderar medlemskatalog och profiler, chatt och forum, evenemangsbokningar och innehållsprenumerationer. Du kommer att ha en programvarulösning av hög kvalitet som kan integreras med dina nuvarande system, med start från 160 GBP per månad. Be om en demo från VeryConnects hjälpsamma team i Storbritannien idag.
Lär dig mer om VeryConnect
...
Läs mer
Funktioner
- Medlemskatalog
- Innehållshantering
- Idé
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Varningar / Meddelanden
- Kommunikationshantering
- Mobilåtkomst
- Chatt och meddelanden
- Feedback-hantering
IdeaScale är en programvara för innovationshantering som använder crowdsourcing för att samla in idéer och utveckla dem till en ny produkt eller process.
IdeaScale är en av världens största molnbaserade plattformar för innovationssprogramvara med över 25 000 kunder och 4,5 miljoner användare. Programvaran gör det möjligt för organisationer att involvera offentliga och privata gemenskaper genom att samla in deras idéer och ge användarna en plattform att rösta på. Idéerna utvärderas, dirigeras och implementeras, vilket gör IdeaScale till motorn för innovation genom crowdsourcing. I IdeaScales kundförteckning ingår branschledare som Vita huset, Cisco och många andra.
Lär dig mer om IdeaScale
...
Läs mer
Funktioner
- Medlemskatalog
- Innehållshantering
- Idé
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Varningar / Meddelanden
- Kommunikationshantering
- Mobilåtkomst
- Chatt och meddelanden
- Feedback-hantering
Ambassify är en plattform för att utveckla och tillämpa din strategi för medarbetarengagemang. Alla verktyg du behöver på en enda plattform.
Ambassify är en plattform för att utveckla och tillämpa ditt medarbetarengagemang eller din strategi för kundstöd. Företagskunder använder Ambassify för att bemästra sin interna kommunikation, driva på medarbetarnas engagemang och skapa en pool av varumärkesförespråkare. När du har byggt upp dina interna varumärkesförespråkare kan du naturligt bygga upp dina externa kundförespråkare som kan öka din varumärkesmedvetenhet enormt, bygga förtroende, generera nya leads och öka din försäljning.
Lär dig mer om Ambassify
...
Läs mer
Funktioner
- Medlemskatalog
- Innehållshantering
- Idé
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Varningar / Meddelanden
- Kommunikationshantering
- Mobilåtkomst
- Chatt och meddelanden
- Feedback-hantering
PeerBoard är en lättanvänd gemenskapsprogramvara med tydlig och utbyggbar infrastruktur.
PeerBoard är en lättanvänd gemenskapsprogramvara med tydlig och utbyggbar infrastruktur. Programvaran erbjuder kategoriserat nyhetsflöde, visuell anpassning, omfattande användarprofiler och kommentarer på flera nivåer. Du kan använda mjukvaruutvecklingskit (software development kit, SDK) med öppen källa för dina personliga behov eller WordPress-integrering för snabb och smidig installation. PeerBoard är en perfekt lösning för alla typer av privata och offentliga grupper, små och medelstora företag eller privatpersoner. Bygg upp en stark gemenskap på en bekväm och säker plats. Så tar programvaran hand om resten.
Lär dig mer om PeerBoard
...
Läs mer
Funktioner
- Medlemskatalog
- Innehållshantering
- Idé
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Varningar / Meddelanden
- Kommunikationshantering
- Mobilåtkomst
- Chatt och meddelanden
- Feedback-hantering
Open Social är en specialbyggd plattform för samhällsengagemang som är perfekt för hantering av volontärer, organisationer och yrkesverksamma medlemmar.
Skapa digitala utrymmen som gör det möjligt för dina medlemmar att dela.
Open Socials plattform för gemenskapsengagemang gör att organisationer kan ge medlemmarna möjlighet att samlas, kommunicera och samarbeta var de än befinner sig i världen. Skapa förändringar i verkliga livet och skapa värde för organisationen med en webbaserad plattform och ändamålsenliga tillägg för att hantera, mobilisera och engagera nya och befintliga medlemmar.
Lär dig mer om Open Social
...
Läs mer
Funktioner
- Medlemskatalog
- Innehållshantering
- Idé
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Varningar / Meddelanden
- Kommunikationshantering
- Mobilåtkomst
- Chatt och meddelanden
- Feedback-hantering
Engagera organisationen genom att låta alla komma med idéer, rösta och kommentera de bästa lösningarna för att utveckla din arbetsplats och verksamhet.
Engagera organisationen genom att låta alla komma med idéer, rösta och kommentera de bästa lösningarna för att utveckla din arbetsplats och verksamhet.
Lär dig mer om Hives.co
Funktioner
- Medlemskatalog
- Innehållshantering
- Idé
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Varningar / Meddelanden
- Kommunikationshantering
- Mobilåtkomst
- Chatt och meddelanden
- Feedback-hantering
inSided är sann SaaS, inga extra kostnader eller utvecklingsresurser behövs, enkel att installera och skala.
inSided är en webbaserad plattform, specifikt byggd så att dina kunder enkelt kan hitta svar på sina frågor, skala upp din kundtjänst, kundens framgång och öka kundens självbetjäning, kundlojalitet, produktimplementering och förespråkande. Hjälp dina kunder att hjälpa andra genom att ge dem verktygen för att effektivt utföra självbetjäning, inlärning genom kommunikation och få produktinsikter så att du kan fokusera på det som verkligen är viktigt – din kundnöjdhet.
Lär dig mer om Gainsight Digital Hub
...
Läs mer
Funktioner
- Medlemskatalog
- Innehållshantering
- Idé
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Varningar / Meddelanden
- Kommunikationshantering
- Mobilåtkomst
- Chatt och meddelanden
- Feedback-hantering
Loop Email hjälper team att ansluta, samarbeta och kommunicera på ett och samma ställe. Finns tillgänglig för Mac, Windows, iOS och Android.
Det är svårt att vara produktiv när du ägnar hälften av tiden åt att läsa e-postmeddelanden och den andra hälften åt att bläddra mellan olika plattformar för att berätta för ditt team om de skickade e-postmeddelandena.
Du behöver en app som hjälper dig att arbeta snabbare och hålla allt och alla på samma sida.
Loop Email är en samarbetshubb som kopplar samman ditt team, så att du enkelt kan chatta, utbyta filer och hantera delade inkorgar. Den innehåller meddelanden, e-postmeddelanden och filer i en och samma app.
Lär dig mer om Loop Email
...
Läs mer
Funktioner
- Medlemskatalog
- Innehållshantering
- Idé
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Varningar / Meddelanden
- Kommunikationshantering
- Mobilåtkomst
- Chatt och meddelanden
- Feedback-hantering
Ett rapporteringsverktyg för projekt med inverkan. Spåra närvaro (timmar och kunskaper), budgetar och kostnader för projekt på en och samma plats med visualiseringar
Datahantering för team med inverkan. Programvaran hjälper ditt team att hantera dina program för ökad inverkan som rör människor och pengar. Inbyggd granskningsplikt och revisionsloggar för dina implementeringspartner och din gemenskap, vilket gör det enkelt för dig att få en bild av hur det går för din sociala inverkan, utbildning, donationer, volontärprogram och projekt.
Plattformen är anpassningsbar och fungerar över flera sektorer, projekt och anpassade rapporteringskrav.
Lär dig mer om The Social Collective
...
Läs mer
Funktioner
- Medlemskatalog
- Innehållshantering
- Idé
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Varningar / Meddelanden
- Kommunikationshantering
- Mobilåtkomst
- Chatt och meddelanden
- Feedback-hantering
Allt-i-ett-plattform för samarbetsdesign och facilitering
Howspace är en samarbetsplattform som är byggd för att facilitera kulturförändringar, skräddarsy lärupplevelser och skapa varaktig effekt i organisationer över hela världen. Designa snabbt unika arbetsytor med dra-och-släpp-widgets och integrera dina nuvarande system för att hålla all kunskap på en gemensam och tillgänglig plats. Samla deltagare för synkrona workshops eller asynkrona brainstorming-sessioner och utnyttja Howspace AI för skalbart meningsskapande.
Howspace bibliotek med färdiga mallar: https://templates.howspace.com/templates
Lär dig mer om Howspace
...
Läs mer
Funktioner
- Medlemskatalog
- Innehållshantering
- Idé
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Varningar / Meddelanden
- Kommunikationshantering
- Mobilåtkomst
- Chatt och meddelanden
- Feedback-hantering
Aluminate Community Builder är en kraftfull plattform som gör att du kan bygga upp, hantera och engagera din nätgemenskap.
Aluminate Community Builder är betrodd av framstående organisationer och är en plattform som inriktar sig på att bilda meningsfulla relationer mellan medlemmar.
Med direktchatt, medlemskatalog, medlemsgrupper, digitalt bibliotek, integrering med sociala medier, affärsmöjligheter och evenemang, fullständig anpassning, en svit av hanteringsverktyg, funktionalitet för import och export av data, förstklassig support.
Lär dig mer om Aluminati
...
Läs mer
Funktioner
- Medlemskatalog
- Innehållshantering
- Idé
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Varningar / Meddelanden
- Kommunikationshantering
- Mobilåtkomst
- Chatt och meddelanden
- Feedback-hantering
En anpassningsbar plattform för att utrusta, utbilda och sammanföra grupper av ungdomar, utbildare och volontärer. Bli navet för alla medlemmars behov.
En kraftfull och helt anpassningsbar onlineplattform för rörelseledare som utrustar, utbildar och för samman grupper av ungdomar, lärare och frivilliga. Funktionerna har tagits fram av rörelseedare, för rörelseledare, och hämtar ständigt information och inspiration från samarbetspartners. Sköt alla behov av gemenkapsengagemang på ett och samma ställe. Mobilappar ingår för alla medlemmar.
Lär dig mer om Crew Platform
...
Läs mer
Funktioner
- Medlemskatalog
- Innehållshantering
- Idé
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Varningar / Meddelanden
- Kommunikationshantering
- Mobilåtkomst
- Chatt och meddelanden
- Feedback-hantering
Plek är en plattform för nätgemenskaper och samarbete: lättanvänd, snabb, smart och säker.
Plek kopplar samman människor i olika team, avdelningar och organisatoriska gränser. Det förändrar hur personer kommunicerar, samarbetar och delar. Använd Plek som ett socialt intranät, en gemenskapsplattform eller en digital arbetsplats för team.
Plek är smart, lättanvänd, snabb och säker. Den har alla nödvändiga funktioner och mycket mer: nyheter, profiler, grupper, inlägg, chatt, kalendrar, dokument, en kraftfull sökmotor, en inbyggd mobilapp och integrationer med plattformar som Google Drive, Office 365 och Shar.
Lär dig mer om Plek
...
Läs mer
Funktioner
- Medlemskatalog
- Innehållshantering
- Idé
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Varningar / Meddelanden
- Kommunikationshantering
- Mobilåtkomst
- Chatt och meddelanden
- Feedback-hantering
Reech Influence Cloud är en modulär Saas-lösning för att hantera och optimera alla aktiviteter inom influencermarknadsföring.
Reech Influence Cloud är en modulär Saas-lösning för att hantera och optimera alla aktiviteter inom influencermarknadsföring. Med Reech Influence Cloud kan du identifiera, kvalificera och aktivera influencers, upprätta kontrakt, mäta resultatet av dina kampanjer och övervaka influencertrender.
Lär dig mer om Reech Influence Cloud
...
Läs mer
Funktioner
- Medlemskatalog
- Innehållshantering
- Idé
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Varningar / Meddelanden
- Kommunikationshantering
- Mobilåtkomst
- Chatt och meddelanden
- Feedback-hantering
Mallcomm förenar och engagerar gemenskaper inom en centraliserad digital kanal, vilket möjliggör strömlinjeformad kommunikation och tidsbesparingar.
Mallcomm ansluter sömlöst hela gemenskaper: innehavare, verksamheter, leverantörer, konsumenter och andra intressenter. Plattformen förvandlar användarupplevelsen på en plats och skapar lojalitet genom att sammanföra människor med platser. Genom att använda intuitiva åtkomstnivåer och kommunikationskanaler inom plattformen möjliggör Mallcomm omedelbar, spårbar kommunikation som driver på effektiv drift och skapar tidsbesparingar. Mallcomm är ett viktigt verktyg med beprövad och pålitlig krishantering i centrum.
Lär dig mer om Mallcomm
...
Läs mer
Funktioner
- Medlemskatalog
- Innehållshantering
- Idé
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Varningar / Meddelanden
- Kommunikationshantering
- Mobilåtkomst
- Chatt och meddelanden
- Feedback-hantering
Gemenskapsfokuserad plattform för att få din gemenskap att växa, organisera evenemang och kommunicera med medlemmar på ett och samma ställe.
Kommunity är en utmärkt gemenskapsfokuserad plattform för att få din gemenskap att växa både lokalt och internationellt, enkelt organisera evenemang och kommunicera med medlemmar på ett och samma ställe.
Lär dig mer om Kommunity
...
Läs mer
Funktioner
- Medlemskatalog
- Innehållshantering
- Idé
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Varningar / Meddelanden
- Kommunikationshantering
- Mobilåtkomst
- Chatt och meddelanden
- Feedback-hantering

Teamlr
Teamlr är en webbaserad programvara som hjälper små klubbar och team inom intern kommunikation, varumärkesprofilering och medlemshantering.
Teamlr är en webbaserad programvara som hjälper små klubbar och team inom intern kommunikation, varumärkesprofilering och medlemshantering.
Lär dig mer om Teamlr
Funktioner
- Medlemskatalog
- Innehållshantering
- Idé
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Varningar / Meddelanden
- Kommunikationshantering
- Mobilåtkomst
- Chatt och meddelanden
- Feedback-hantering