Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

CRM-system försäljning

CRM-system för försäljning omfattar innehåll och kommunikationsverktyg som hjälper säljteam att visa produktinformation för potentiella kunder, engagera potentiella kunder och förbättra säljteamets resultat i allmänhet. Dessa lösningar anpassar försäljningen till marknadsföringen för att säkerställa att säljteamet får det mest uppdaterade materialet. CRM-system för försäljning innehåller presentationsverktyg och spelifieringsapplikationer samt samarbetslösningar för innehållsredigering och delning.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin CRM-system försäljning

Lokala produkter för Sverige

Sverige Visa lokala produkter

80 resultat

Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en förstklassig försäljningslösning som förbättrar representanternas produktivitet på en av världens ledande CRM-plattformar. Lär dig mer om Salesforce Sales Cloud
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en av de ledande försäljningslösningarna i sin klass. Programvaran har hjälpt till att stärka förstklassiga säljteam på en av världens främsta CRM-plattformar. Företag av alla storlekar, inom alla branscher och på alla platser kan uppnå värden snabbare med Sales Cloud 360. Öka säljarnas produktivitet med datadriven försäljning genom att snabbt implementera branschspecifika appar och processer för bästa praxis. Du får också tillgång till över 150 000 säljorganisationer och en gemenskap med 2 miljoner användare som brinner för ökad försäljning. Lär dig mer om Salesforce Sales Cloud

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Försäljningsintegration och utbildning
  • Aktivitetsspårning
  • Engagemangsspårning
  • Rapportering och statistik
  • Lead-kvalificering
Nyckeln till framgångsrika säljteam är rätt CRM-verktyg. Med Pipedrive kan du fokusera på de aktiviteter som ror affärerna i land. Lär dig mer om Pipedrive
Upptäck hemligheten bakom världens bästa försäljningsteam med Pipedrives CRM för ökad försäljningskapacitet – skapat av säljare för säljare. Fokusera på de aktiviteter som driver flest affärer till avslut och sälla dig till skaran av 95 000 nöjda kunder – och numera erkända säljexperter. Med en mängd olika funktioner, appar och integrationer, allt från innehålls- och kommunikationshantering till informationsdelning, hjälper Pipedrive dig att fokusera på det som betyder mest. Lär dig mer om Pipedrive

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Försäljningsintegration och utbildning
  • Aktivitetsspårning
  • Engagemangsspårning
  • Rapportering och statistik
  • Lead-kvalificering
Showells säljverktyg gör det möjligt för team att sluta fler avtal med övertygande presentationer och en vinnande köpupplevelse. Lär dig mer om Showell
Showell är ett professionellt sälj- och presentationsverktyg för säljare. Programvaran håller alltid ditt material nära till hands och låter dig fokusera på dina kunders behov. Såväl ansikte mot ansikte som virtuellt gör Showell ett intryck som verkligen syns i din försäljning. Med Showell får du bättre resultat från dina kundmöten. Med Showell kan du: – snabbt och enkelt förbereda möten med skräddarsytt innehåll – presentera professionellt var som helst och när som helst – dela innehåll med alla beslutsfattare Lär dig mer om Showell

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Försäljningsintegration och utbildning
  • Aktivitetsspårning
  • Engagemangsspårning
  • Rapportering och statistik
  • Lead-kvalificering
En allt-i-ett-lösning genom vilken intäktsteamen förser säljare med innehåll och utbildning som hjälper dem att engagera köpare – och som tillför meningsfullt värde. Lär dig mer om Showpad
En allt-i-ett-lösning för säljstöd genom vilken intäktsteamen förser säljare med innehåll och utbildning som hjälper dem att engagera köpare – och skapa mervärde i varje interaktion. Showpad Enablement Operating System®️ hjälper till att bygga förtroende hos köpare och driver intäkter. Integrera enkelt med befintliga arbetsflöden, processer och teknik, och utnyttja AI-drivna funktioner för att förbättra säljinnehållet och coachningen. Showpad eOS®️ används av 1 200 kunder i fler än 50 länder, i både medelstora stora företag. Lär dig mer om Showpad

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Försäljningsintegration och utbildning
  • Aktivitetsspårning
  • Engagemangsspårning
  • Rapportering och statistik
  • Lead-kvalificering
Zoho CRM hjälper säljteam att hantera potentiella kunder, leads och affärer med mer insyn och automation av pipelinen, vilket ökar intäkterna. Lär dig mer om Zoho CRM
Zoho CRM ger ditt säljteam verktyg för att omvandla leads till affärer snabbare. Ökad tillgång till säkerheter, skript, prissättning och andra viktiga dokument hjälper ditt team att lägga mer tid åt att avsluta affärer istället för att söka efter information. Lär dig mer om Zoho CRM

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Försäljningsintegration och utbildning
  • Aktivitetsspårning
  • Engagemangsspårning
  • Rapportering och statistik
  • Lead-kvalificering
Cincom CPQ är en programvara som konfigurerar prisuppgifter för att sälja produkter med komplexa, anpassade säljofferter, konfigurationer/variationer. Lär dig mer om Cincom CPQ
Cincom CPQ-programvaran är en plattform för konfiguration av prisuppgifter som förbättrar köpupplevelsen för B2B-kunder. Med början på produktkonfiguration skapar Cincom CPQ priser och offerter i realtid med guidade rekommendationer, och levererar förslag i farten. Med expertkunskap nära till hands har säljare och återförsäljare all information de behöver för att sälja. Ännu viktigare är att kunderna har all information de behöver för att beställa och köpa. Lär dig mer om Cincom CPQ

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Försäljningsintegration och utbildning
  • Aktivitetsspårning
  • Engagemangsspårning
  • Rapportering och statistik
  • Lead-kvalificering
PandaDoc är ett allt-i-ett-verktyg för att snabbt och enkelt skapa, redigera, skicka, spåra och e-signera alla dina säljdokument. Lär dig mer om PandaDoc
PandaDoc är ett allt-i-ett-verktyg för att skapa, redigera, spåra och e-signera säljdokument snabbt och enkelt. Upptäck ett bättre sätt att skapa affärsdokument som ser proffsiga ut. Ta hem fler affärer med obegränsade e-signaturer, återanvändningsbara mallar, redigering i appar, CRM-integration, API:er och personlig support dygnet runt. I genomsnitt skapar våra användare dokument på under fyra minuter och rapporterar 20 % fler avslutade affärer. Gör som 50 000 andra företag som automatiserar arbetsflödet för dokument, snabbar upp försäljningsförloppet och tar hem fler affärer! Lär dig mer om PandaDoc

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Försäljningsintegration och utbildning
  • Aktivitetsspårning
  • Engagemangsspårning
  • Rapportering och statistik
  • Lead-kvalificering
MyPRM erbjuder en komplett och intuitiv plattform för hantering av relationer med samarbetspartner och gör livet enklare för både kanalchefer och deras samarbetspartner Lär dig mer om MyPRM
Vi skulle vilja prata med dig MyPRM är den första franska SaaS-plattformen för hantering och utveckling av företags indirekta verksamhet. MyPRM-lösningen skapades 2017 som ett alternativ till traditionella plattformar och stöder alla steg i partnerlivscykeln, från rekrytering till prestationshantering. Med flexibla, affärsfokuserade moduler, funktioner och användarvänliga gränssnitt hjälper MyPRM organisationer att dra nytta av kraften i sina distributionskanaler. Lär dig mer om MyPRM

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Försäljningsintegration och utbildning
  • Aktivitetsspårning
  • Engagemangsspårning
  • Rapportering och statistik
  • Lead-kvalificering
Ditt digitala huvudkontor för försäljning. Arbetet flyter och intäkterna ökar med ett digitalt huvudkontor för försäljning.
Ditt digitala huvudkontor för försäljning Arbetet flyter och intäkterna ökar med ett digitalt huvudkontor för försäljning. Med hjälp av den kombinerade kraften i Slack och Salesforce kan du sammanföra dina medarbetare med deras data, processer och kunder för snabbare intäktstillväxt och djupare relationer. Lär dig mer om Slack

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Försäljningsintegration och utbildning
  • Aktivitetsspårning
  • Engagemangsspårning
  • Rapportering och statistik
  • Lead-kvalificering
Bitrix24 är en bra, kostnadsfri försäljningsmjukvara som används av över 4 miljoner företag runt om i världen
Bitrix24 är en bra, kostnadsfri programvara som stöder försäljning och levereras med över 35 verktyg för säljstöd. Visst, den är byggd kring ett extremt kraftfullt CRM-system, men Bitrix24 är mycket mer än bara ett CRM. För det första levereras Bitrix24 med utbildningsverktyg för säljkåren. För det andra spelar programmet automatiskt in all din kommunikation med kunder, antingen via telefon eller e-post. Detta innebär att en ny säljare snabbt kan lära sig om vilken kund som helst genom att helt enkelt lyssna på tidigare samtalsinspelningar eller ... Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Försäljningsintegration och utbildning
  • Aktivitetsspårning
  • Engagemangsspårning
  • Rapportering och statistik
  • Lead-kvalificering
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring, försäljning och service för att generera, engagera, vårda och konvertera leads.
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för kundvård med marknadsföring och försäljning. Programvaran är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera, och vårda webbesökare och göra dem till nöjda kunder. Med EngageBay får du kraftfulla verktyg för säljstöd för att utbilda din säljkår. All din kommunikation med kunder, via telefon och/eller e-post registreras automatiskt från en enda lättanvänd plattform. Lär dig mer om EngageBay CRM

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Försäljningsintegration och utbildning
  • Aktivitetsspårning
  • Engagemangsspårning
  • Rapportering och statistik
  • Lead-kvalificering
Sales Hub tillhandahåller e-postspårning, sökning i databaser med potentiella kunder, delning av presentationer, automatisk uppringare med samtalsinspelning och loggning.
Förbättra din försäljningsprocess med Sales Hub, ett kraftfullt och lättanvänt försäljnings-CRM som inkluderar verktyg för säljengagemang, funktionalitet för konfiguration, prissättning och offert (configure, price and quote, CPQ) samt robust säljanalys och rapportering för växande team. Sales Hub bygger på den ledande HubSpot CRM-plattformen där du kan samla in kunddata, verktyg och team i ett centralt registersystem. Oavsett om det gäller strategier, tjänster eller programvara har HubSpot allt du behöver för en bättre tillväxt. Lär dig mer om HubSpot Sales Hub

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Försäljningsintegration och utbildning
  • Aktivitetsspårning
  • Engagemangsspårning
  • Rapportering och statistik
  • Lead-kvalificering
monday sales CRM är perfekt för små till medelstora företag. Det är ett kodfritt, fullt anpassningsbart CRM som centraliserar din försäljning och kundkommunikation.
monday sales CRM är perfekt för små till medelstora företag. Det är ett kodfritt, fullt anpassningsbart CRM som är byggt på monday.com Work OS. Enkelt sagt: det är ett friktionsfritt CRM som hanterar alla säljprocesser och kundkommunikationer på ett och samma ställe, från att samla in leads och hantera kontaktuppgifter till att spåra avtal eller samarbeta mellan avdelningar. Du kan använda inbyggda automatiseringar eller enkelt skapa egna för att effektivisera allt manuellt arbete så att du kan fokusera mer på försäljningen. Lär dig mer om monday sales CRM

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Försäljningsintegration och utbildning
  • Aktivitetsspårning
  • Engagemangsspårning
  • Rapportering och statistik
  • Lead-kvalificering
Ge ditt säljteam en fördel med samarbetsinriktat lärande. Introducera nya medarbetare snabbt, utbilda försäljare så att de kan ge presentationer med förtroende och skala upp bästa praxis.
Ge ditt säljteam en fördel med samarbetsinriktat lärande. Introducera nya medarbetare snabbt, utbilda försäljare så att de kan ge presentationer med förtroende och dela bästa praxis i stor skala. Med 360Learning kan vem som helst skapa och uppdatera kurser så att försäljarna ligger ett steg före marknaden. Se till att varje försäljare är redo för presentationerna med videopresentationsövningar. Leverera relevant utbildning när den behövs med smarta rekommendationer i Salesforce och mät effekten genom att införliva statistik direkt i Salesforce-rapporter. Lär dig mer om 360Learning

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Försäljningsintegration och utbildning
  • Aktivitetsspårning
  • Engagemangsspårning
  • Rapportering och statistik
  • Lead-kvalificering
Sök mindre. Sälj mer.
Lusha hjälper affärsspecialister att etablera en snabb och verklig kontakt med sina leads, kontakter och kandidater. B2B-kontakter baseras på förtroende. Lusha hjälper dig att bygga det förtroendet med hjälp av enkla verktyg som gör att du kan berika och verifiera affärsprofiler. Idag förändrar över 250 000 säljare, rekryteringschefer och marknadsförare sitt sätt att kommunicera med sina leads, kontakter och kandidater varje dag med Lusha. Lär dig mer om Lusha

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Försäljningsintegration och utbildning
  • Aktivitetsspårning
  • Engagemangsspårning
  • Rapportering och statistik
  • Lead-kvalificering
Ge ditt innehåll en prisbelönt försäljningslösning och service utöver det vanliga.
Widen erbjuder dokumenthantering för företag. Capterra-användare har gett dem utmärkelser för Bästa värde och Användarvänlighet. Widen gör vad de lovar och strävar efter att vara den bästa delen av sina kunders dag, varje dag. Främst inriktad på medelstora till stora företag med mer än 1 000 anställda ger Widens molnbaserade lösningar för DAM, PIM, arbetsflöde och varumärkeshantering dig en komplett upplevelse av högkvalitativ programvara och jättebra service. Lär dig mer om Acquia DAM (Widen)

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Försäljningsintegration och utbildning
  • Aktivitetsspårning
  • Engagemangsspårning
  • Rapportering och statistik
  • Lead-kvalificering
Ett lämpligt internetpubliceringsverktyg om du enkelt vill kunna skapa och publicera kataloger, broschyrer, tidskrifter, portföljer med mera.
Flipsnacks är ett online- och webbläsarbaserat publiceringsverktyg som används av människor från hela världen för att skapa och publicera digitala kataloger, tidskrifter, broschyrer, portföljer, rapporter, fotoalbum, tidningar och många andra typer av publikationer. Hur fungerar det? Du behöver bara ladda upp en PDF-fil så kommer den automatiskt att förvandlas till en snygg webbtidning med bläddringsfunktion. Alternativt kan du använda Design Studio på internet för att skapa din egen internetpublikation från grunden. Lär dig mer om Flipsnack

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Försäljningsintegration och utbildning
  • Aktivitetsspårning
  • Engagemangsspårning
  • Rapportering och statistik
  • Lead-kvalificering
En plattform för skapande av design- och varumärkesmallar med låsbara mallar som gör det möjligt för team att skapa och distribuera innehåll samtidigt som de håller sig till varumärket.
Lucidpress är en plattform för skapande av design- och varumärkesmallar som ger icke-designers i ditt företag möjlighet att skapa och distribuera marknadsföringsmaterial på egen hand (samtidigt som de håller sig till varumärket). Låsbara mallar skyddar ditt varumärke samtidigt som de gör det möjligt för kollegor att göra små designjusteringar och anpassningar, vilket underlättar arbetsbelastningen för ditt kreativa team. Glöm otydlig varumärkesprofilering för alltid med Lucidpress – plattformen för skapande av varumärkesmallar som över 7 miljoner användare över hela världen litar på. Lär dig mer om Marq

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Försäljningsintegration och utbildning
  • Aktivitetsspårning
  • Engagemangsspårning
  • Rapportering och statistik
  • Lead-kvalificering
Anslut till fler potentiella kunder med en AI-driven röst- och SMS-säljlösning. Börja ringa samtal på 3 minuter utan maskinvara.
Kixie är en AI-driven röst och SMS för säljteam. Ladda ditt CRM i en automatiserad försäljningsmaskin med intelligent automatisk uppringning, sömlös CRM-integrering och företagstelefontjänst. Börja ringa samtal på 3 minuter utan maskinvara och en helt gratis provperiod. Kixie är utformad för att hjälpa dig och ditt team att uppnå radikala resultat omedelbart. Lär dig mer om Kixie PowerCall

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Försäljningsintegration och utbildning
  • Aktivitetsspårning
  • Engagemangsspårning
  • Rapportering och statistik
  • Lead-kvalificering
Programvara för kunskapshantering som gör det möjligt för team att sammanställa och dela information, och låter dem slå sina kloka huvuden ihop.
Bloomfire är en ledande programvara för kunskapshantering. Plattformen gör det möjligt för team att snabbt och säkert dela dynamisk information och insikter. AI-drivna sök söker igenom alla typer av media (inklusive video) så att team kan hitta information och agera snabbare. Bloomfire används av hundratusentals anställda på ledande företag som Capital One, Southwest Airlines, FedEx och HomeAway för att öka teamets produktivitet, fatta välgrundade beslut och driva resultat. Lär dig mer om Bloomfire

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Försäljningsintegration och utbildning
  • Aktivitetsspårning
  • Engagemangsspårning
  • Rapportering och statistik
  • Lead-kvalificering
Bynder är en molnbaserad lösning för marknadsförare som vill förenkla hanteringen av digitala tillgångar via en central portal.
Utsedd till Leader av Forrester Wave Digital Asset Management for Customer Experience, rapporten för kvartal 1, 2022. Bynder är det enklaste sättet att professionellt hantera dina digitala tillgångar. Se till att dina team talar samma språk och samarbetar i realtid med redigering och godkännande, förenklad fildelning och lagring samt automatisk formatering för olika kanaler och filtyper. Lösningen erbjuder en central, molnbaserad portal för alla företagets marknadsföringsmaterial och meddelanden. Lär dig mer om Bynder

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Försäljningsintegration och utbildning
  • Aktivitetsspårning
  • Engagemangsspårning
  • Rapportering och statistik
  • Lead-kvalificering
Få tio verktyg i ett för att förbättra webbplatskonverteringen och förbättra besökarnas upplevelse med värmekartor, användarinspelningar, live-chatt med mera.
Lär dig om varför dina besökare inte konverteras och hur du kan öka försäljningen och registrera leads med Lucky Orange. Installationen tar några sekunder och kräver ingen erfarenhet av kodning. Med tio verktyg till priset av ett kan Lucky Oranges verktygssvit för konverteringsoptimering erbjuda funktioner som dynamiska värmekartor, sessionsinspelningar, live-chatt och live-vy, besökarprofiler, enkäter, meddelanden, formuläranalyser, konverteringskanaler och en realtidsbaserad instrumentbräda. Kom igång idag med en 7 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Lucky Orange

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Försäljningsintegration och utbildning
  • Aktivitetsspårning
  • Engagemangsspårning
  • Rapportering och statistik
  • Lead-kvalificering
amoCRM är världens kanske första meddelandeappdrivna CRM. Den har säljpipa, leadspårning, flerkanalskommunikation med mera.
amoCRM är världens kanske första meddelandeappdrivna CRM. Med flerkanalskommunikation kan du kommunicera via meddelandeappar, e-postmeddelanden och samtal från en och samma app. Nu kan varje interaktion med dina kunder vara en personlig dialog. Dessutom älskar chefer amoCRMs kraftfulla analys-, rapporterings- och automatiseringsverktyg. En jättebra meddelandeappdriven säljlösning för entreprenörer och små och medelstora företag. Lär dig mer om Kommo

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Försäljningsintegration och utbildning
  • Aktivitetsspårning
  • Engagemangsspårning
  • Rapportering och statistik
  • Lead-kvalificering
Lessonly är en utbildningsprogramvara som används av över 3 miljoner elever och 1 000 företag för att lära sig, öva och arbeta bättre.
Lessonly är en kraftfull och väldigt enkel programvara för enkel introduktion som hjälper team att lära sig, öva och arbeta bättre. Programvaran används av över 3 miljoner elever på 1 000 ledande företag, inklusive Trunk Club, Ibotta, U.S. Cellular och Zendesk för att dela kunskap och förbättra sina arbetsmetoder. För att inte tala om ökad produktivitet och halverad introduktionstid. Övriga funktioner inkluderar lättanvänt lektionsskapande, insikter för att spåra mätvärden och coachningsfunktioner för storskalig respons. Lär dig mer om Lessonly

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Försäljningsintegration och utbildning
  • Aktivitetsspårning
  • Engagemangsspårning
  • Rapportering och statistik
  • Lead-kvalificering
GreenRope CRM är ett heltäckande CRM-system som hjälper dig att öka försäljningen och utveckla ditt företag.
Med GreenRope CRM och dess integrerade verktyg för e-postmarknadsföring, landningssidor och webbformulär kan du öka din försäljning. Du kan använda automatiseringsfunktioner för att skicka personliga meddelanden och göra uppföljningar baserat på data samt spåra och mäta dina försäljningsresultat med hjälp av realtidsanalyser och rapportering. GreenRope erbjuder verktyg för kundservice, projektledning och drift. Det är ett heltäckande CRM-system som hjälper dig att öka försäljningen och utveckla ditt företag. Lär dig mer om GreenRope

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Försäljningsintegration och utbildning
  • Aktivitetsspårning
  • Engagemangsspårning
  • Rapportering och statistik
  • Lead-kvalificering