Sverige Visa lokala produkter
742 resultat
Showells säljverktyg gör det möjligt för team att sluta fler avtal med övertygande presentationer och en vinnande köpupplevelse. Lär dig mer om Showell
Showell är ett professionellt sälj- och presentationsverktyg för säljare. Programvaran håller alltid ditt material nära till hands och låter dig fokusera på dina kunders behov. Såväl ansikte mot ansikte som virtuellt gör Showell ett intryck som verkligen syns i din försäljning. Med Showell får du bättre resultat från dina kundmöten. Med Showell kan du: – snabbt och enkelt förbereda möten med skräddarsytt innehåll – presentera professionellt var som helst och när som helst – dela innehåll med alla beslutsfattare Lär dig mer om Showell

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Ge ditt säljteam en fördel med samarbetsinriktat lärande. Introducera nya medarbetare snabbt, utbilda försäljare så att de kan ge presentationer med förtroende och skala upp bästa praxis. Lär dig mer om 360Learning
Ge ditt säljteam en fördel med samarbetsinriktat lärande. Introducera nya medarbetare snabbt, utbilda försäljare så att de kan ge presentationer med förtroende och dela bästa praxis i stor skala. Med 360Learning kan vem som helst skapa och uppdatera kurser så att försäljarna ligger ett steg före marknaden. Se till att varje försäljare är redo för presentationerna med videopresentationsövningar. Leverera relevant utbildning när den behövs med smarta rekommendationer i Salesforce och mät effekten genom att införliva statistik direkt i Salesforce-rapporter. Lär dig mer om 360Learning

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Data Dwell Sales Enablement säger sig vara den enda lösningen som utformats specifikt för Salesforce CRM. Dubblering av konverteringar och avslut på fler deals. Lär dig mer om Data Dwell Sales Enablement
Data Dwell är en Salesforce-dedikerad lösning som gör att du alltid får full insyn i det innehåll som säljteamen använder och delar. Analysera data för att ta reda på vilket innehåll som hjälper till att vinna flest affärer genom att spåra innehållsanvändning och ROI. Samtidigt som du utrustar dina säljteam med de insikter de behöver för att arbeta smartare och skapa engagerande, personliga köpupplevelser. Lär dig mer om Data Dwell Sales Enablement

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Ge dina säljledare och säljrepresentanter de tillämpbara insikter de behöver för att få smartare affärsbeslut. Lär dig mer om PandaDoc
PandaDocs programvara för säljstöd har utformats för att göra det möjligt för säljteamen att sälja effektivt och öka den totala produktiviteten. Programvaran rankas konsekvent bland de 10 främsta försäljningsplattformarna som ger insyn i nyckelfasen av säljcykeln, automatiserar arbetsflöden, bevakar teamaktivitet i realtid och mycket mer. PandaDoc är mycket intuitivt och integrerat med över 25 av bra affärsverktyg, inklusive mer än ett dussin CRM. Lär dig mer om PandaDoc

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Gemensam skärmdelning och videokonferenslösning för sälj- och supportteam. Inga nedladdningar, automatiserad schemaläggning och CRM-integrering. Lär dig mer om Demodesk
Demodesk är en utmärkt plattform för kundmöten med säljmöjligheter. Kundinriktade representanter ges möjlighet att prestera på topp genom att vägledas i realtid, automatisera icke-säljande uppgifter och engagera kunder på en helt ny nivå. Den banbrytande tekniken för skärmdelning ger verkligt interaktiva möten. Ledande SaaS-företag använder Demodesk för att minska ramptiden, öka kvoterna, öka försäljningsproduktiviteten och tillväxten. Lär dig mer om Demodesk

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Nyckeln till framgångsrika säljteam är rätt CRM-verktyg. Med Pipedrive kan du fokusera på de aktiviteter som ror affärerna i land. Lär dig mer om Pipedrive
Upptäck hemligheten bakom världens bästa försäljningsteam med Pipedrives CRM för ökad försäljningskapacitet – skapat av säljare för säljare. Fokusera på de aktiviteter som driver flest affärer till avslut och sälla dig till skaran av 95 000 nöjda kunder – och numera erkända säljexperter. Med en mängd olika funktioner, appar och integrationer, allt från innehålls- och kommunikationshantering till informationsdelning, hjälper Pipedrive dig att fokusera på det som betyder mest. Lär dig mer om Pipedrive

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Enkla videochattar för att skapa storskalig tillit hos din publik. Lär dig mer om VideoAsk
Personlig interaktion blir allt mer värdefullt i dessa tider. Utnyttja videons kraft för att konvertera leads, få äkta recensioner, kontrollera jobbsökande eller engagera din publik. VideoAsk gör det enkelt med snabba molnbaserade videochattar, vilket gör att de personliga interaktionerna blir skalbara. Dessutom finns det text- och ljudalternativ när det inte fungerar med video samt flera betalningsalternativ med mera. Lär dig mer om VideoAsk

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Allt-i-ett-plattformen för försäljningsaktivering (sales enablement) för den moderna säljaren. Lär dig mer om Showpad
Showpad är en av de ledande plattformarna för försäljningsaktivering (sales enablement) på företagsnivå för den moderna säljaren. Showpad:s allt-i-ett-plattform gör det möjligt för sälj- och marknadsföringsteam att tillgodose den moderna köparens behov genom att integrera en branschledande utbildnings- och coachningsprogramvara med innovativa innehållslösningar. Showpad betjänar över 1 000 kunder världen över, såsom Xerox, GE Healthcare, Fujifilm, Bridgestone, Prudential, Honeywell och Merck. Företaget har huvudkontor i Gent och Chicago. Lär dig mer om Showpad

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Twixl är en kreativ plattform som gör det möjligt att skapa egna appar och omedelbart hantera allt innehåll i appen. Lär dig mer om Twixl
Twixl är en kreativ plattform som gör det möjligt att skapa dina egna appar och omedelbart hantera allt innehåll i appen. Med Twixl kan du skapa ditt innehåll med hjälp av de verktyg du föredrar att skapa med, definiera gränssnittet för din app och navigeringen, integrera de tjänster du behöver, bygga en egen app och få en plattform för att distribuera ditt innehåll över hela världen i appbutikerna eller internt. Lär dig mer om Twixl

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Zoho CRM hjälper säljteam att hantera potentiella kunder, leads och affärer med mer insyn och automation av pipelinen, vilket ökar intäkterna. Lär dig mer om Zoho CRM
Zoho CRM ger ditt säljteam verktyg för att omvandla leads till affärer snabbare. Ökad tillgång till säkerheter, skript, prissättning och andra viktiga dokument hjälper ditt team att lägga mer tid åt att avsluta affärer istället för att söka efter information. Lär dig mer om Zoho CRM

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Bitrix24 är en bra, kostnadsfri försäljningsmjukvara som används av över 4 miljoner företag runt om i världen Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en bra, kostnadsfri programvara som stöder försäljning och levereras med över 35 verktyg för säljstöd. Visst, den är byggd kring ett extremt kraftfullt CRM-system, men Bitrix24 är mycket mer än bara ett CRM. För det första levereras Bitrix24 med utbildningsverktyg för säljkåren. För det andra spelar programmet automatiskt in all din kommunikation med kunder, antingen via telefon eller e-post. Detta innebär att en ny säljare snabbt kan lära sig om vilken kund som helst genom att helt enkelt lyssna på tidigare samtalsinspelningar eller ... Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
monday sales CRM är perfekt för små till medelstora företag. Det är ett kodfritt, fullt anpassningsbart CRM som centraliserar din försäljning och kundkommunikation. Lär dig mer om monday sales CRM
monday sales CRM är perfekt för små till medelstora företag. Det är ett kodfritt, fullt anpassningsbart CRM som är byggt på monday.com Work OS. Enkelt sagt: det är ett friktionsfritt CRM som hanterar alla säljprocesser och kundkommunikationer på ett och samma ställe, från att samla in leads och hantera kontaktuppgifter till att spåra avtal eller samarbeta mellan avdelningar. Du kan använda inbyggda automatiseringar eller enkelt skapa egna för att effektivisera allt manuellt arbete så att du kan fokusera mer på försäljningen. Lär dig mer om monday sales CRM

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring, försäljning och service för att generera, engagera, vårda och konvertera leads. Lär dig mer om EngageBay
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för kundvård med marknadsföring och försäljning. Programvaran är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera, och vårda webbesökare och göra dem till nöjda kunder. Med EngageBay får du kraftfulla verktyg för säljstöd för att utbilda din säljkår. All din kommunikation med kunder, via telefon och/eller e-post registreras automatiskt från en enda lättanvänd plattform. Lär dig mer om EngageBay

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Sälj- och marknadsföringslösning som kombinerar CRM, marknadsföring via sociala nätverk/e-post, hantering av uppgifter/projekt, biljetthantering och undersökningsverktyg. Lär dig mer om GreenRope
GreenRope Complete CRM och marknadsautomatisering tillhandahåller en omfattande lösning som hjälper ditt team att göra mer med mindre. Med försäljning, marknadsföring och drift inbyggda i samma system blir du en resurssnål och datadriven organisation. Öka samarbetet, öka försäljningen, skapa bättre relationer och leverera optimerade kundupplevelser i alla kanaler. Lär dig mer om GreenRope

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Salesflare är en intelligent CRM-plattform för försäljning, för små och medelstora B2B-företag som vill sälja mer genom mindre arbete. Lär dig mer om Salesflare
Salesflare är en intelligent CRM-plattform för försäljning som används av tusentals små och medelstora B2B-företag som vill sälja mer genom mindre arbete. Lösningen skickar automatiserade e-postsekve nser så att du kan nå dina leads på ett personligt sätt. Den fyller automatiskt i din adressbok och håller reda på alla interaktioner med de leads du har kontakt med. Lösningen påminner dig dessutom när du behöver göra en uppföljning. Allt du behöver göra är att skriva e-postmeddelandena, ringa samtalen och dricka kaffet. Lär dig mer om Salesflare

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Sluta förlora försäljning på grund av skärmdelningsproblem. Testa skärmdelning utan krångel, skräddarsydd för försäljning. Lär dig mer om CrankWheel
Skärmdelning, fjärrstyrning och mekanismen för att fånga upp och tilldela agenter för Instant Demos, som alla är särskilt utformade för säljteam och som alla fungerar för prospekt utan nedladdning eller installation. Tillgänglig i praktiska användningsbaserade planer så att du kan distribuera lösningen till hela ditt team. Lär dig mer om CrankWheel

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Ett heltäckande automatiseringsverktyg med funktioner för sourcing, uppsökande verksamhet, databerikning, ATS/CRM, databashantering och synkronisering. Lär dig mer om Jobin.cloud
Jobin.cloud är ett heltäckande automatiseringsverktyg för att hitta och engagera människor. Massimportera leads och konton och filtrera, spåra och hantera dem i arkiv som uppdateras automatiskt. Sök automatiskt efter e-postadresser och gör massutskick med personliga fält via e-post eller LinkedIn. Tilldela dem till pipelines och håll reda på alla konversationer med tidslinjer, taggar och anteckningar. Utöka ditt nätverk snabbt med obegränsade LinkedIn-förfrågningar och skapa ditt optimala försäljningsverktyg. Lär dig mer om Jobin.cloud

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Få tillgång till och presentera dokument från Sharepoint, Google Drive, Box, OneDrive eller Salesforce med detta mobila verktyg. Online och offline. Lär dig mer om Crescendo
Crescendo är ett mobilt presentationsverktyg som är skräddarsytt för fältteam som kräver tillförlitlig åtkomst till uppdaterat innehåll, både online och offline. Crescendo förvandlar filer och mappar till en varumärkesprofilerad och elegant presentationsresurs. Crescendo har direkt åtkomst till innehåll på företagets Sharepoint, Google Drive, Salesforce.com, Box.com eller OneDrive så att du aldrig migrerar dokument utanför dessa beprövade och säkerhetsgodkända plattformar. Dina team med allt från 10 till 500 personer kan komma igång inom ett par minuter. Lär dig mer om Crescendo

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
DealHub.io is the #1 Rated CPQ - Quoting & Pricing Software for Sales & Operations teams. Lär dig mer om DealHub
DealHubs prisbelönta CPQ-plattform är en början till slut försäljningslösning som är helt inbyggd i Salesforce, Microsoft Dynamics och Freshworks CRM. DealHub är enkel att installera och använda och låter dig dela relevant innehåll, spåra köparengagemang, snabbt producera felfria offerter och automatisera försäljningsarbetsflöden och godkännanden. Lär dig mer om DealHub

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Cincom CPQ är en programvara som konfigurerar prisuppgifter för att sälja produkter med komplexa, anpassade säljofferter, konfigurationer/variationer. Lär dig mer om Cincom CPQ
Cincom CPQ-programvaran är en plattform för konfiguration av prisuppgifter som förbättrar köpupplevelsen för B2B-kunder. Med början på produktkonfiguration skapar Cincom CPQ priser och offerter i realtid med guidade rekommendationer, och levererar förslag i farten. Med expertkunskap nära till hands har säljare och återförsäljare all information de behöver för att sälja. Ännu viktigare är att kunderna har all information de behöver för att beställa och köpa. Lär dig mer om Cincom CPQ

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Programvara för automatisering av försäljningsprocesser minskar dina försäljningsinsatser så att du tillbringar mer tid med viktiga potentiella kunder. Lär dig mer om FunnelFLARE
FunnelFLARE är en plattform för automatisering av försäljningsprocesser som hjälper säljare att arbeta mer effektivt. FunnelFLARE minskar ansträngningen med typiska försäljningsuppgifter: Logga samtal, skicka e-post, boka tider. Utgående säljsamtal och SMS. Information om besökare på webbplatsen i realtid. Webbläsarmeddelanden. Utlös e-postsekvenser inifrån ditt CRM. Fullständig insyn på kontonivå i CRM – Pipedrive, Salesforce, MS Dynamics, PipelineDeals, Nimble, Freshsales, noCRM.io, SherpaCRM Lär dig mer om FunnelFLARE

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
SmartSales är en allt i ett-försäljningsapp som eliminerar pappersarbetet och gör det möjligt för resande representanter att sälja mer och bättre. Lär dig mer om SmartSales
SmartSales är en allt i ett-försäljningsapp som eliminerar pappersarbetet och gör det möjligt för resande representanter att sälja mer och bättre. - Inget mer pappersarbete: varje dokument, från produktlistor till besöksrapporter, digitaliseras och laddas upp från backend. Beställningar görs också direkt i appen. - Områdeshantering: prospekt och kunder är geolokaliserade och kan tilldelas attribut. - Konstant precision: lager, priser och dokument är alltid uppdaterade. Lär dig mer om SmartSales

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Workfolio Client Microsites lets firms easily create private, co-branded websites that better engage clients during the sales process. Lär dig mer om Workfolio Client Microsites
Buyer behavior is changing. The shaping reality is both hybrid and omnichannel. Successful B2B sales organizations are adapting by deploying new tools to improve their digital customer journey, decrease sales cycle times, and increase deal win-rates. Workfolio Client Microsites gives your organization everything it needs to more effectively pitch new engagements, differentiating your firm and increasing new client win-rate while improving overall client experience during pursuits. Lär dig mer om Workfolio Client Microsites

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Walnut is a codeless platform that enables SaaS companies to fully customize, manage, and optimize their product demos. Lär dig mer om Walnut.io
Walnut is a codeless platform that enables SaaS companies to fully customize, manage, and optimize their product demos. By using Walnut to create personalized and failure-free demos for their clients, sales professionals can increase their conversion rate while collecting valuable insights to improve their sales process. Grow your bottom line dramatically with powerful demos like Adobe, Medallia, Poeple.ai, NetApp, Varonis, and numerous other industry leaders. Schedule your free demo today. Lär dig mer om Walnut.io

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Slack samlar all er kommunikation på ett och samma ställe. Det handlar om meddelanden i realtid samt arkiverings- och sökfunktioner för moderna team.
Slack är ett samarbetsnav där rätt personer och rätt information möts så att alla får sitt jobb gjort. När ditt team till exempel behöver sparka igång ett projekt, anställa en ny medarbetare, implementera kod, granska ett försäljningsavtal, slutföra nästa års budget, genomföra ett A/B-test, planera öppnandet av ert nya kontor – då är det Slack ni behöver. Prova Slack gratis med ditt team. Lär dig mer om Slack

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en förstklassig försäljningslösning som förbättrar representanternas produktivitet på en av världens ledande CRM-plattformar.
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en av de ledande försäljningslösningarna i sin klass. Programvaran har hjälpt till att stärka förstklassiga säljteam på en av världens främsta CRM-plattformar. Företag av alla storlekar, inom alla branscher och på alla platser kan uppnå värden snabbare med Sales Cloud 360. Öka säljarnas produktivitet med datadriven försäljning genom att snabbt implementera branschspecifika appar och processer för bästa praxis. Du får också tillgång till över 150 000 säljorganisationer och en gemenskap med 2 miljoner användare som brinner för ökad försäljning. Lär dig mer om Salesforce Sales Cloud

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Prezi innehåller nya funktioner som realtidsanalys, anteckningar från privata presentatörer och anpassningsbara designermallar.
Prezi är det senaste inom presentationsprogramvara och har ett dynamiskt, flexibelt format som låter dig röra dig fritt mellan olika ämnen och anpassa dig när du är på språng utan att behöva bläddra bland bilderna. Genom att anpassa din leverans och fokusera på det som intresserar din publik mest, gör du att de blir engagerade genom en helt ny typ av kommunikation som kallas samtalsbaserad presentation. Resultatet? Mer meningsfulla dialoger och bättre resultat för både talare och publik. Lär dig mer om Prezi

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Powerful, easy to use marketing automation software that helps generate qualified leads and translate marketing spending into revenue.
Adobe Marketo Engage is as a centralized marketing hub for orchestration and execution of cross channel campaigns to acquire, engage, nurture, expand and retain customers, throughout complex buying journeys. Marketo Engage facilitates alignment between marketing and sales team to drive revenue and growth for the organization, with efficiency at scale. Lär dig mer om Marketo Engage

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Pipeline CRM is ranked #1 CRM for mid-market businesses, empowering sales teams of 10+ across a breadth of industries.
Join the teams who've used Pipeline CRM to close $40 billion in sales and counting! Built with the heartbeat of America in mind (thats you), we kept things simple. From our promise to help small to mid sized teams win deals faster. To an easy-to-use cloud-based platform that syncs your team in real time. And a Smart Agenda that builds itself while theyre hard at work. Thats how you spend more time closing deals. And less time trying to. Its that simple. Really. Lär dig mer om Pipeline

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Create engaging Presentations & Infographics fueled by insights, analytics & collaboration using Visme for you and your team.
Presentation solution designed to help businesses of all sizes, non-profits organizations, and educational institutions use customizable icons, graphs, charts, images, and more to create interactive content. The platform enables professionals to collaborate with team members across multiple projects on a unified dashboard. Content creators can utilize inbuilt charts, data widgets, and maps to visualize information. It also provides password protection functionality to secure data. Lär dig mer om Visme

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Copper is the easy-to-use CRM that's designed for and recommended by Google. Want to be more organized and productive? Try it now.
Copper is the easy-to-use CRM for businesses on Google Workspace looking to manage more sales leads & grow customer relationships but don't have time for data entry, repetitive admin tasks, or complicated tools. Copper integrates with Gmail and other Google Apps, so it logs all your emails and other interactions to the right contact for you. You can also see your sales and relationship essentials from email threads, to past interactions, to tasks... all in one place. Lär dig mer om Copper

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Gong helps you boost productivity, improve performance, and ramp new hires faster by analyzing conversations and delivering insights.
Gong helps you boost sales productivity, improve rep performance, and ramp new hires faster. Gong gives you complete visibility into coaching opportunities across sales behaviors and deal skills. Track real-time field adoption of new messaging, methodology, and enablement materials, and reinforce what good looks like. And tie those initiatives to business outcomes, like win-rate. Lär dig mer om Gong.io

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Dialpad modernizes communication technology, putting voice, messaging, meetings, and video on any device.
Dialpad Sell is an effective sales dialer for sales organizations of any size. Dialpad Sell offers multiple real-time and post-call sales coaching features that drive efficiency. With features like Real-Time Recommendations, answers to common prospect questions pop up when specific keywords are mentioned during an active call. Direct integrations with other essential tools like Salesforce, G Suite and more means accurate activity logging, whether your reps are at their desks or out in the field. Lär dig mer om Dialpad

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
An easy to use CRM for sales enablement that helps you work smarter, managing and tracking your sales leads and customer journey.
Our sales enablement CRM supports sales teams by managing and tracking your sales leads and customers, letting you get on with growing your business. Designed for growing teams working B2B, our CRM is super-easy to set up and simple to use - with exceptional customer service. There’s a customizable Sales CRM, plus options for Marketing and Service tools and integrations - so everything is in one place, enabling great team collaboration and customer relationships that drive sales growth. Lär dig mer om Really Simple Systems CRM

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
ExecVision's conversation intelligence platform mines insights from customer and prospect conversations to improve rep performance.
ExecVision is a conversation intelligence platform built on a simple, almost inarguable premise: Insights mined from customer interactions are exponentially more valuable when you can translate them into performance improvements in your sales, support, success, marketing, and product teams. We shine where other conversation intelligence software falls short: Improving performance by changing human behaviors. The fact is, insights don't do you any good when they're stuck in a dashboard. Lär dig mer om ExecVision

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Sales Hub tillhandahåller e-postspårning, sökning i databaser med potentiella kunder, delning av presentationer, automatisk uppringare med samtalsinspelning och loggning.
Förbättra din försäljningsprocess med Sales Hub, ett kraftfullt och lättanvänt försäljnings-CRM som inkluderar verktyg för säljengagemang, funktionalitet för konfiguration, prissättning och offert (configure, price and quote, CPQ) samt robust säljanalys och rapportering för växande team. Sales Hub bygger på den ledande HubSpot CRM-plattformen där du kan samla in kunddata, verktyg och team i ett centralt registersystem. Oavsett om det gäller strategier, tjänster eller programvara har HubSpot allt du behöver för en bättre tillväxt. Lär dig mer om HubSpot Sales Hub

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Maximizer isn't just another CRM. We provide businesses with the tools to enrich customer relationships and boost their bottom line.
Maximizer is a sales-focused CRM solution loaded with features, perfect for organizations of any size. Trusted for over 30 years by over 1 million users and over 120,000 companies, you'll never miss another follow-up with top-rated tools for contact management, lead management, customer service, business analytics, mobile app, and several integrations. Maximizer is the only CRM offering both a Cloud and a self-hosted, On-Premise option. Find out for yourself just how easy Maximizer is to use! Lär dig mer om Maximizer CRM

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Sök mindre. Sälj mer.
Lusha hjälper affärsspecialister att etablera en snabb och verklig kontakt med sina leads, kontakter och kandidater. B2B-kontakter baseras på förtroende. Lusha hjälper dig att bygga det förtroendet med hjälp av enkla verktyg som gör att du kan berika och verifiera affärsprofiler. Idag förändrar över 250 000 säljare, rekryteringschefer och marknadsförare sitt sätt att kommunicera med sina leads, kontakter och kandidater varje dag med Lusha. Lär dig mer om Lusha

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Ge ditt innehåll en prisbelönt försäljningslösning och service utöver det vanliga.
Widen erbjuder dokumenthantering för företag. Capterra-användare har gett dem utmärkelser för Bästa värde och Användarvänlighet. Widen gör vad de lovar och strävar efter att vara den bästa delen av sina kunders dag, varje dag. Främst inriktad på medelstora till stora företag med mer än 1 000 anställda ger Widens molnbaserade lösningar för DAM, PIM, arbetsflöde och varumärkeshantering dig en komplett upplevelse av högkvalitativ programvara och jättebra service. Lär dig mer om Widen Collective

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Used in agile sales teams to increase sales productivity, clear bottlenecks in processes, and ultimately hit revenue targets.
Vtiger's mission is to help businesses thrive at work. We have built AI-powered software that gives your customer-facing teams the ability to implement a robust customer experience strategy with the power of One View. Vtiger Cloud CRM is intuitive and powered with AI, designed to help you work better. With a brand new mobile app and integrations to over 500 business applications, Vtiger works where you are. Lär dig mer om Vtiger CRM

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
En plattform för skapande av design- och varumärkesmallar med låsbara mallar som gör det möjligt för team att skapa och distribuera innehåll samtidigt som de håller sig till varumärket.
Lucidpress är en plattform för skapande av design- och varumärkesmallar som ger icke-designers i ditt företag möjlighet att skapa och distribuera marknadsföringsmaterial på egen hand (samtidigt som de håller sig till varumärket). Låsbara mallar skyddar ditt varumärke samtidigt som de gör det möjligt för kollegor att göra små designjusteringar och anpassningar, vilket underlättar arbetsbelastningen för ditt kreativa team. Glöm otydlig varumärkesprofilering för alltid med Lucidpress – plattformen för skapande av varumärkesmallar som över 7 miljoner användare över hela världen litar på. Lär dig mer om Marq

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Outreach is the only solution to integrate sales engagement, conversation intelligence, and revenue intelligence into one platform.
Enable your sales team with content that works. With Outreach Engage, leads are appropriately routed to reps and entered into personalized sequences that utilize proven playbooks & messaging. Help your reps more easily engage with potential buyers by orchestrating all key sales activities like email, phone calls, and social media touches. Lär dig mer om Outreach

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
All-in-one LinkedIn software that allows users to create automated sales funnels on LinkedIn and improve sales prospecting.
Willing to send a connection request on LinkedIn, shoot a thank you message after the request is accepted, then send a sales message and continue with follow-ups? Then Octopus CRM is the right tool for you, which allows to: - send connection requests in bulk - mass message connections - auto endorse skills - auto view profiles - build a sales funnel on LinkedIn. - and view analytics page that shows LinkedIn daily performance, campaign conversion rates, and more. Lär dig mer om Octopus CRM

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Apollo is the platform for your entire end-to-end sales strategy.
Apollo is an all-in-one sales intelligence platform with tools to help you prospect, engage, and drive more revenue. Sellers and marketers use Apollo to discover more customers in market, connect with contacts, and establish a modern go-to-market strategy. Founded in 2015, Apollo.io is a leading data intelligence and sales engagement platform trusted by over 10,000 customers, from rapidly growing startups to global enterprises. Lär dig mer om Apollo

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Sales Automation, eCommerce, Augmented Reality, eCommerce Marketplace, works online and offline! The premiere patented mobile solution!
The premiere (and Patented) #1 mobile Business to Business sales solution that allows you to bring your products with you no matter where you are, with or without internet access. View all of your products, customers, complete order histories, conduct inventories and sell/share your products from anywhere. Additionally, Sales Reps can access RepZio on ANY connected device with our revolutionary web app. With RepZio you can manage your business anywhere, anytime, on any device! Lär dig mer om RepZio

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Wingman is a conversation intelligence tool that helps sales teams with pipeline visibility, actionable insights, & real-time coaching.
Switch to a better way of running sales enablement. With Wingman, you get to be on every sales call, understand the voice of the customer and create playbooks and processes based on real opinions, not rumination. Create content and training that you can iterate on in minutes, and see for yourself the effectiveness and adoption of your sales playbook. Lär dig mer om Wingman

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
MediaRadar is a customizable advertising intelligence platform that is targeted to the needs of media sellers, buyers, and planners.
MediaRadar's award-winning advertising intelligence solutions deliver timely cross-media insights that are targeted to those that are involved in the media selling, planning, or buying processes. Media selling teams rely on MediaRadar to prospect for new business, create compelling pitches and connect with the right buyers. Agencies and marketers use MediaRadar to create the best media mix, monitor their competitors, and uncover new advertising opportunities. Lär dig mer om MediaRadar

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Anslut till fler potentiella kunder med en AI-driven röst- och SMS-säljlösning. Börja ringa samtal på 3 minuter utan maskinvara.
Kixie är en AI-driven röst och SMS för säljteam. Ladda ditt CRM i en automatiserad försäljningsmaskin med intelligent automatisk uppringning, sömlös CRM-integrering och företagstelefontjänst. Börja ringa samtal på 3 minuter utan maskinvara och en helt gratis provperiod. Kixie är utformad för att hjälpa dig och ditt team att uppnå radikala resultat omedelbart. Lär dig mer om Kixie PowerCall

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Improve Salesforce engagement and keep focus on what drives the pipeline while an AI based Virtual Assistant takes care of everything.
Using AI, Veloxy gets sales teams to engage in Salesforce, log activities and update their pipeline on the go. Sales management get better forecasts and visibility into what (calls, emails, activities , etc) drive sales. Connect your Salesforce and Outlook/Office365 or GMail with Veloxy and track emails (single or bulk), activities, leads and contacts, all in one place. Focus on productive sales activities, while an AI based Virtual Assistant takes care of everything behind the scene. Lär dig mer om Veloxy

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Programvara för kunskapshantering som gör det möjligt för team att sammanställa och dela information, och låter dem slå sina kloka huvuden ihop.
Bloomfire är en ledande programvara för kunskapshantering. Plattformen gör det möjligt för team att snabbt och säkert dela dynamisk information och insikter. AI-drivna sök söker igenom alla typer av media (inklusive video) så att team kan hitta information och agera snabbare. Bloomfire används av hundratusentals anställda på ledande företag som Capital One, Southwest Airlines, FedEx och HomeAway för att öka teamets produktivitet, fatta välgrundade beslut och driva resultat. Lär dig mer om Bloomfire

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering