Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin CRM-system försäljning

Sverige Visa lokala produkter
71 resultat
Showells säljverktyg gör det möjligt för team att sluta fler avtal med övertygande presentationer och en vinnande köpupplevelse. Lär dig mer om Showell
Showell är ett professionellt sälj- och presentationsverktyg för säljare. Programvaran håller alltid ditt material nära till hands och låter dig fokusera på dina kunders behov. Såväl ansikte mot ansikte som virtuellt gör Showell ett intryck som verkligen syns i din försäljning. Med Showell får du bättre resultat från dina kundmöten. Med Showell kan du: – snabbt och enkelt förbereda möten med skräddarsytt innehåll – presentera professionellt var som helst och när som helst – dela innehåll med alla beslutsfattare Lär dig mer om Showell

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Gemensam skärmdelning och videokonferenslösning för sälj- och supportteam. Inga nedladdningar, automatiserad schemaläggning och CRM-integrering. Lär dig mer om Demodesk
Demodesk är en utmärkt plattform för kundmöten med säljmöjligheter. Kundinriktade representanter ges möjlighet att prestera på topp genom att vägledas i realtid, automatisera icke-säljande uppgifter och engagera kunder på en helt ny nivå. Den banbrytande tekniken för skärmdelning ger verkligt interaktiva möten. Ledande SaaS-företag använder Demodesk för att minska ramptiden, öka kvoterna, öka försäljningsproduktiviteten och tillväxten. Lär dig mer om Demodesk

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Enkla videochattar för att skapa storskalig tillit hos din publik. Lär dig mer om VideoAsk
Personlig interaktion blir allt mer värdefullt i dessa tider. Utnyttja videons kraft för att konvertera leads, få äkta recensioner, kontrollera jobbsökande eller engagera din publik. VideoAsk gör det enkelt med snabba molnbaserade videochattar, vilket gör att de personliga interaktionerna blir skalbara. Dessutom finns det text- och ljudalternativ när det inte fungerar med video samt flera betalningsalternativ med mera. Lär dig mer om VideoAsk

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Allt-i-ett-plattformen för försäljningsaktivering (sales enablement) för den moderna säljaren. Lär dig mer om Showpad
Showpad är en av de ledande plattformarna för försäljningsaktivering (sales enablement) på företagsnivå för den moderna säljaren. Showpad:s allt-i-ett-plattform gör det möjligt för sälj- och marknadsföringsteam att tillgodose den moderna köparens behov genom att integrera en branschledande utbildnings- och coachningsprogramvara med innovativa innehållslösningar. Showpad betjänar över 1 000 kunder världen över, såsom Xerox, GE Healthcare, Fujifilm, Bridgestone, Prudential, Honeywell och Merck. Företaget har huvudkontor i Gent och Chicago. Lär dig mer om Showpad

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Twixl är en kreativ plattform som gör det möjligt att skapa egna appar och omedelbart hantera allt innehåll i appen. Lär dig mer om Twixl
Twixl är en kreativ plattform som gör det möjligt att skapa dina egna appar och omedelbart hantera allt innehåll i appen. Med Twixl kan du skapa ditt innehåll med hjälp av de verktyg du föredrar att skapa med, definiera gränssnittet för din app och navigeringen, integrera de tjänster du behöver, bygga en egen app och få en plattform för att distribuera ditt innehåll över hela världen i appbutikerna eller internt. Lär dig mer om Twixl

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Zoho CRM hjälper säljteam att hantera potentiella kunder, leads och affärer med mer insyn och automation av pipelinen, vilket ökar intäkterna. Lär dig mer om Zoho CRM
Zoho CRM ger ditt säljteam verktyg för att omvandla leads till affärer snabbare. Ökad tillgång till säkerheter, skript, prissättning och andra viktiga dokument hjälper ditt team att lägga mer tid åt att avsluta affärer istället för att söka efter information. Lär dig mer om Zoho CRM

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Ge dina säljledare och säljrepresentanter de tillämpbara insikter de behöver för att få smartare affärsbeslut. Lär dig mer om PandaDoc
PandaDocs programvara för säljstöd har utformats för att göra det möjligt för säljteamen att sälja effektivt och öka den totala produktiviteten. Programvaran rankas konsekvent bland de 10 främsta försäljningsplattformarna som ger insyn i nyckelfasen av säljcykeln, automatiserar arbetsflöden, bevakar teamaktivitet i realtid och mycket mer. PandaDoc är mycket intuitivt och integrerat med över 25 av bra affärsverktyg, inklusive mer än ett dussin CRM. Lär dig mer om PandaDoc

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Bitrix24 är en bra, kostnadsfri försäljningsmjukvara som används av över 4 miljoner företag runt om i världen Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en bra, kostnadsfri programvara som stöder försäljning och levereras med över 35 verktyg för säljstöd. Visst, den är byggd kring ett extremt kraftfullt CRM-system, men Bitrix24 är mycket mer än bara ett CRM. För det första levereras Bitrix24 med utbildningsverktyg för säljkåren. För det andra spelar programmet automatiskt in all din kommunikation med kunder, antingen via telefon eller e-post. Detta innebär att en ny säljare snabbt kan lära sig om vilken kund som helst genom att helt enkelt lyssna på tidigare samtalsinspelningar eller ... Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring, försäljning och service för att generera, engagera, vårda och konvertera leads. Lär dig mer om EngageBay
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för kundvård med marknadsföring och försäljning. Programvaran är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera, och vårda webbesökare och göra dem till nöjda kunder. Med EngageBay får du kraftfulla verktyg för säljstöd för att utbilda din säljkår. All din kommunikation med kunder, via telefon och/eller e-post registreras automatiskt från en enda lättanvänd plattform. Lär dig mer om EngageBay

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Sälj- och marknadsföringslösning som kombinerar CRM, marknadsföring via sociala nätverk/e-post, hantering av uppgifter/projekt, biljetthantering och undersökningsverktyg. Lär dig mer om GreenRope
GreenRope Complete CRM och marknadsautomatisering tillhandahåller en omfattande lösning som hjälper ditt team att göra mer med mindre. Med försäljning, marknadsföring och drift inbyggda i samma system blir du en resurssnål och datadriven organisation. Öka samarbetet, öka försäljningen, skapa bättre relationer och leverera optimerade kundupplevelser i alla kanaler. Lär dig mer om GreenRope

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Salesflare är en intelligent CRM-plattform för försäljning, för små och medelstora B2B-företag som vill sälja mer genom mindre arbete. Lär dig mer om Salesflare
Salesflare är en intelligent CRM-plattform för försäljning som används av tusentals små och medelstora B2B-företag som vill sälja mer genom mindre arbete. Lösningen skickar automatiserade e-postsekve nser så att du kan nå dina leads på ett personligt sätt. Den fyller automatiskt i din adressbok och håller reda på alla interaktioner med de leads du har kontakt med. Lösningen påminner dig dessutom när du behöver göra en uppföljning. Allt du behöver göra är att skriva e-postmeddelandena, ringa samtalen och dricka kaffet. Lär dig mer om Salesflare

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Sluta förlora försäljning på grund av skärmdelningsproblem. Testa skärmdelning utan krångel, skräddarsydd för försäljning. Lär dig mer om CrankWheel
Skärmdelning, fjärrstyrning och mekanismen för att fånga upp och tilldela agenter för Instant Demos, som alla är särskilt utformade för säljteam och som alla fungerar för prospekt utan nedladdning eller installation. Tillgänglig i praktiska användningsbaserade planer så att du kan distribuera lösningen till hela ditt team. Lär dig mer om CrankWheel

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
DealHub.io is the #1 Rated CPQ - Quoting & Pricing Software for Sales & Operations teams. Lär dig mer om DealHub
DealHubs prisbelönta CPQ-plattform är en början till slut försäljningslösning som är helt inbyggd i Salesforce, Microsoft Dynamics och Freshworks CRM. DealHub är enkel att installera och använda och låter dig dela relevant innehåll, spåra köparengagemang, snabbt producera felfria offerter och automatisera försäljningsarbetsflöden och godkännanden. Lär dig mer om DealHub

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
SmartSales är en allt i ett-försäljningsapp som eliminerar pappersarbetet och gör det möjligt för resande representanter att sälja mer och bättre. Lär dig mer om SmartSales
SmartSales är en allt i ett-försäljningsapp som eliminerar pappersarbetet och gör det möjligt för resande representanter att sälja mer och bättre. - Inget mer pappersarbete: varje dokument, från produktlistor till besöksrapporter, digitaliseras och laddas upp från backend. Beställningar görs också direkt i appen. - Områdeshantering: prospekt och kunder är geolokaliserade och kan tilldelas attribut. - Konstant precision: lager, priser och dokument är alltid uppdaterade. Lär dig mer om SmartSales

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Plattform för kartläggning av kundresor i alla kanaler som är utformad för att driva affärstillväxt och belöna kundlojalitet. Lär dig mer om smpl.
Plattform för kartläggning av kundresor i alla kanaler som är utformad för att driva affärstillväxt och belöna kundlojalitet. Skapa en smidig kundresa som belönar beteende och lojalitet till ditt varumärke genom att agera vid rätt tidpunkt för rätt kund med scenarier på webbplatsen, rekommendationswidgetar, storleksdiagram och verktyg för marknadsföring via webbpushmeddelanden och e-post. Vi skapar skräddarsydda scenarier och widgetar specifika för dina behov. Panelen är tillgänglig för användning och du får omedelbart tillgång till mer än 20 mallar. Lär dig mer om smpl.

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Ditt digitala huvudkontor för försäljning. Arbetet flyter och intäkterna ökar med ett digitalt huvudkontor för försäljning.
Ditt digitala huvudkontor för försäljning Arbetet flyter och intäkterna ökar med ett digitalt huvudkontor för försäljning. Med hjälp av den kombinerade kraften i Slack och Salesforce kan du sammanföra dina medarbetare med deras data, processer och kunder för snabbare intäktstillväxt och djupare relationer. Lär dig mer om Slack

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en förstklassig försäljningslösning som förbättrar representanternas produktivitet på en av världens ledande CRM-plattformar.
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en av de ledande försäljningslösningarna i sin klass. Programvaran har hjälpt till att stärka förstklassiga säljteam på en av världens främsta CRM-plattformar. Företag av alla storlekar, inom alla branscher och på alla platser kan uppnå värden snabbare med Sales Cloud 360. Öka säljarnas produktivitet med datadriven försäljning genom att snabbt implementera branschspecifika appar och processer för bästa praxis. Du får också tillgång till över 150 000 säljorganisationer och en gemenskap med 2 miljoner användare som brinner för ökad försäljning. Lär dig mer om Salesforce Sales Cloud

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Nyckeln till framgångsrika säljteam är rätt CRM-verktyg. Med Pipedrive kan du fokusera på de aktiviteter som ror affärerna i land.
Upptäck hemligheten bakom världens bästa försäljningsteam med Pipedrives CRM för ökad försäljningskapacitet – skapat av säljare för säljare. Fokusera på de aktiviteter som driver flest affärer till avslut och sälla dig till skaran av 95 000 nöjda kunder – och numera erkända säljexperter. Med en mängd olika funktioner, appar och integrationer, allt från innehålls- och kommunikationshantering till informationsdelning, hjälper Pipedrive dig att fokusera på det som betyder mest. Lär dig mer om Pipedrive

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Prezi innehåller nya funktioner som realtidsanalys, anteckningar från privata presentatörer och anpassningsbara designermallar.
Prezi är det senaste inom presentationsprogramvara och har ett dynamiskt, flexibelt format som låter dig röra dig fritt mellan olika ämnen och anpassa dig när du är på språng utan att behöva bläddra bland bilderna. Genom att anpassa din leverans och fokusera på det som intresserar din publik mest, gör du att de blir engagerade genom en helt ny typ av kommunikation som kallas samtalsbaserad presentation. Resultatet? Mer meningsfulla dialoger och bättre resultat för både talare och publik. Lär dig mer om Prezi

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Sales Hub tillhandahåller e-postspårning, sökning i databaser med potentiella kunder, delning av presentationer, automatisk uppringare med samtalsinspelning och loggning.
Förbättra din försäljningsprocess med Sales Hub, ett kraftfullt och lättanvänt försäljnings-CRM som inkluderar verktyg för säljengagemang, funktionalitet för konfiguration, prissättning och offert (configure, price and quote, CPQ) samt robust säljanalys och rapportering för växande team. Sales Hub bygger på den ledande HubSpot CRM-plattformen där du kan samla in kunddata, verktyg och team i ett centralt registersystem. Oavsett om det gäller strategier, tjänster eller programvara har HubSpot allt du behöver för en bättre tillväxt. Lär dig mer om HubSpot Sales Hub

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
monday sales CRM är perfekt för små till medelstora företag. Det är ett kodfritt, fullt anpassningsbart CRM som centraliserar din försäljning och kundkommunikation.
monday sales CRM är perfekt för små till medelstora företag. Det är ett kodfritt, fullt anpassningsbart CRM som är byggt på monday.com Work OS. Enkelt sagt: det är ett friktionsfritt CRM som hanterar alla säljprocesser och kundkommunikationer på ett och samma ställe, från att samla in leads och hantera kontaktuppgifter till att spåra avtal eller samarbeta mellan avdelningar. Du kan använda inbyggda automatiseringar eller enkelt skapa egna för att effektivisera allt manuellt arbete så att du kan fokusera mer på försäljningen. Lär dig mer om monday sales CRM

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Sök mindre. Sälj mer.
Lusha hjälper affärsspecialister att etablera en snabb och verklig kontakt med sina leads, kontakter och kandidater. B2B-kontakter baseras på förtroende. Lusha hjälper dig att bygga det förtroendet med hjälp av enkla verktyg som gör att du kan berika och verifiera affärsprofiler. Idag förändrar över 250 000 säljare, rekryteringschefer och marknadsförare sitt sätt att kommunicera med sina leads, kontakter och kandidater varje dag med Lusha. Lär dig mer om Lusha

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Ge ditt innehåll en prisbelönt försäljningslösning och service utöver det vanliga.
Widen erbjuder dokumenthantering för företag. Capterra-användare har gett dem utmärkelser för Bästa värde och Användarvänlighet. Widen gör vad de lovar och strävar efter att vara den bästa delen av sina kunders dag, varje dag. Främst inriktad på medelstora till stora företag med mer än 1 000 anställda ger Widens molnbaserade lösningar för DAM, PIM, arbetsflöde och varumärkeshantering dig en komplett upplevelse av högkvalitativ programvara och jättebra service. Lär dig mer om Widen Collective

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
En plattform för skapande av design- och varumärkesmallar med låsbara mallar som gör det möjligt för team att skapa och distribuera innehåll samtidigt som de håller sig till varumärket.
Lucidpress är en plattform för skapande av design- och varumärkesmallar som ger icke-designers i ditt företag möjlighet att skapa och distribuera marknadsföringsmaterial på egen hand (samtidigt som de håller sig till varumärket). Låsbara mallar skyddar ditt varumärke samtidigt som de gör det möjligt för kollegor att göra små designjusteringar och anpassningar, vilket underlättar arbetsbelastningen för ditt kreativa team. Glöm otydlig varumärkesprofilering för alltid med Lucidpress – plattformen för skapande av varumärkesmallar som över 7 miljoner användare över hela världen litar på. Lär dig mer om Marq

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Ge ditt säljteam en fördel med samarbetsinriktat lärande. Introducera nya medarbetare snabbt, utbilda försäljare så att de kan ge presentationer med förtroende och skala upp bästa praxis.
Ge ditt säljteam en fördel med samarbetsinriktat lärande. Introducera nya medarbetare snabbt, utbilda försäljare så att de kan ge presentationer med förtroende och dela bästa praxis i stor skala. Med 360Learning kan vem som helst skapa och uppdatera kurser så att försäljarna ligger ett steg före marknaden. Se till att varje försäljare är redo för presentationerna med videopresentationsövningar. Leverera relevant utbildning när den behövs med smarta rekommendationer i Salesforce och mät effekten genom att införliva statistik direkt i Salesforce-rapporter. Lär dig mer om 360Learning

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Anslut till fler potentiella kunder med en AI-driven röst- och SMS-säljlösning. Börja ringa samtal på 3 minuter utan maskinvara.
Kixie är en AI-driven röst och SMS för säljteam. Ladda ditt CRM i en automatiserad försäljningsmaskin med intelligent automatisk uppringning, sömlös CRM-integrering och företagstelefontjänst. Börja ringa samtal på 3 minuter utan maskinvara och en helt gratis provperiod. Kixie är utformad för att hjälpa dig och ditt team att uppnå radikala resultat omedelbart. Lär dig mer om Kixie PowerCall

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Programvara för kunskapshantering som gör det möjligt för team att sammanställa och dela information, och låter dem slå sina kloka huvuden ihop.
Bloomfire är en ledande programvara för kunskapshantering. Plattformen gör det möjligt för team att snabbt och säkert dela dynamisk information och insikter. AI-drivna sök söker igenom alla typer av media (inklusive video) så att team kan hitta information och agera snabbare. Bloomfire används av hundratusentals anställda på ledande företag som Capital One, Southwest Airlines, FedEx och HomeAway för att öka teamets produktivitet, fatta välgrundade beslut och driva resultat. Lär dig mer om Bloomfire

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Bynder är en molnbaserad lösning för marknadsförare som vill förenkla hanteringen av digitala tillgångar via en central portal.
Utsedd till Leader av Forrester Wave Digital Asset Management for Customer Experience, rapporten för kvartal 1, 2022. Bynder är det enklaste sättet att professionellt hantera dina digitala tillgångar. Se till att dina team talar samma språk och samarbetar i realtid med redigering och godkännande, förenklad fildelning och lagring samt automatisk formatering för olika kanaler och filtyper. Lösningen erbjuder en central, molnbaserad portal för alla företagets marknadsföringsmaterial och meddelanden. Lär dig mer om Bynder

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Få tio verktyg i ett för att förbättra webbplatskonverteringen och förbättra besökarnas upplevelse med värmekartor, användarinspelningar, live-chatt med mera.
Lär dig om varför dina besökare inte konverteras och hur du kan öka försäljningen och registrera leads med Lucky Orange. Installationen tar några sekunder och kräver ingen erfarenhet av kodning. Med tio verktyg till priset av ett kan Lucky Oranges verktygssvit för konverteringsoptimering erbjuda funktioner som dynamiska värmekartor, sessionsinspelningar, live-chatt och live-vy, besökarprofiler, enkäter, meddelanden, formuläranalyser, konverteringskanaler och en realtidsbaserad instrumentbräda. Kom igång idag med en 7 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Lucky Orange

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
amoCRM är världens kanske första meddelandeappdrivna CRM. Den har säljpipa, leadspårning, flerkanalskommunikation med mera.
amoCRM är världens kanske första meddelandeappdrivna CRM. Med flerkanalskommunikation kan du kommunicera via meddelandeappar, e-postmeddelanden och samtal från en och samma app. Nu kan varje interaktion med dina kunder vara en personlig dialog. Dessutom älskar chefer amoCRMs kraftfulla analys-, rapporterings- och automatiseringsverktyg. En jättebra meddelandeappdriven säljlösning för entreprenörer och små och medelstora företag. Lär dig mer om Kommo

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Lessonly är en utbildningsprogramvara som används av över 3 miljoner elever och 1 000 företag för att lära sig, öva och arbeta bättre.
Lessonly är en kraftfull och väldigt enkel programvara för enkel introduktion som hjälper team att lära sig, öva och arbeta bättre. Programvaran används av över 3 miljoner elever på 1 000 ledande företag, inklusive Trunk Club, Ibotta, U.S. Cellular och Zendesk för att dela kunskap och förbättra sina arbetsmetoder. För att inte tala om ökad produktivitet och halverad introduktionstid. Övriga funktioner inkluderar lättanvänt lektionsskapande, insikter för att spåra mätvärden och coachningsfunktioner för storskalig respons. Lär dig mer om Lessonly

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Bättre kundmöten online. Vectera är det enkla sättet att planera möten och anordna säkra videomöten.
Vectera är det enkla sättet för webbaserade patientmöten. Förbättra dina säljsamtal genom att arrangera det perfekta säljmötet med kraftfulla presentations- och samarbetsfunktioner. Skapa ett mötesrum för varje potentiell kund och behåll kommunikationen i speciella mötesrum. Det är en verklig anslutningsupplevelse på ett klick, inga hämtningar och inga konton. Vectera fungerar webbläsarbaserat på alla mobilenheter. Lär dig mer om Vectera

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Webbaserat verktyg som hjälper företag att automatisera dokumentgenereringsprocesserna och koppla ihop företagets alla delar.
Förvandla din dokumentgenerering och skapa processer som kopplar samman alla delar av din verksamhet. Skapa ett enkelt, exakt och effektivt informationsflöde i alla dokumentsteg som får din verksamhet att fungera. * Konfigurera dokumentmallar, arbetsflöden och godkännanden * Guidebaserat dokumentskapande * Dela och samarbeta säkert med dokument i realtid * Förvara dokument säkert och tillgängligt i en central och säker molnlagringsplats Lär dig mer om Conga Document Generation

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Lägg till länkar till bilder och videor, prenumerera på nyhetsbrev, länka PDF-dokument och briljera med din senaste kampanj.
Lägg till länkar till bilder och videor, prenumerera på nyhetsbrev, länka PDF-dokument och briljera med din senaste kampanj. Lägg enkelt till ett interaktivt lager till alla dina bilder och videor. Gör dina videor och bilder interaktiva. Lägg till uppmaningar till handling, tagga dina produkter, skaffa prenumerationer på nyhetsbrev och öka konverteringarna. Med Spott får du ut mer av dina publicerade bilder och videor genom att helt enkelt lägga till interaktiva element som kan göra dem handlings- och mätbara. Lär dig mer om Spott

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Dubb är en SAAS-videokommunikation som låter dig skapa, dela och spåra video för att öka din försäljning och förbättra din marknadsföring.
Dubb är en helhetslösning som erbjuder allt ett företag behöver för att öka sin försäljning och förbättra sin marknadsföring med video. Skapa videor med Dubbs moderna verktyg för videoskapande och praktiska tillägg. Anpassa videor med varumärkesprofilering och anpassade videolandningssidor. Distribuera och spåra videor med anpassade e-postmallar och automatisera e-post och SMS med videor. Spåra videoengagemang och konverteringar med Dubbs kraftfulla analysplattform i realtid. Lär dig mer om Dubb

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Covve är utformat för att hjälpa dig att förbättra hur du hanterar relationer och skapar affärsmöjligheter.
Din AI-drivna kontaktansvarige hjälper dig att hålla kontakten, utnyttja ditt nätverk och få det att växa. Skanna och digitalisera visitkort, få nyhetsaviseringar som påverkar dina kontakter, ta kontakt med smarta påminnelser, ditt personliga CRM, förbättrar dina kontakter, segmentera och navigera snabbt i ditt kontaktnätverk, skapa och dela ditt elektroniska visitkort, håller dina data privata och säkra, hjälp finns alltid att få på Lär dig mer om Covve App

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Microapp-plattform byggd för att öka engagemanget och leverera insikter.
Tiled är en mikroapp-plattform som har byggts för att förbättra tittarengagemanget och företagsinsikterna. Det hårda arbetet med att leverera interaktivt innehåll förenklas så att säljteamen kan förstå tittarengagemanget och slutföra fler affärer. Tiled gör det möjligt för andra än utvecklare att skapa interaktiva multimediaupplevelser som fungerar som interna appar eller helt kodade hemsidor, upptäcka nya insikter med denna kompletta analyssvit och publicera direkt till kunder och teammedlemmar över hela världen. Lär dig mer om Tiled

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Net-Results är det föredragna valet för personer som köper automatiserad marknadsföring för andra gången. Bästa support, utmärkt plattform, transparent prissättning.
Net-Results är det föredragna valet för personer som köper automatiserad marknadsföring för andra gången. Från endast 800 USD per månad kan marknadsföringsteam ta del av alla funktioner på en stor automatiserad marknadsföringsplattform. De får även obegränsad support på en prismodell som inkluderar allt (inga dolda avgifter). Net-Results-plattformen har utmärkta segmenteringsmöjligheter, funktioner för 3D-leadscoring, användarvänlig e-post, skapare av formulär och landningssidor och högkvalitativa CRM-integrationer för Salesforce, Sugar och Dynamics 365. Lär dig mer om Net-Results

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Modus förenklar försäljningsaktiveringen för att hjälpa försäljare att främja försäljning med innehåll och verktyg för meningsfullt engagemang av köpare.
Modus är förenklad försäljningsaktivering (sales enablement). Säljare dras till plattformen för enkel åtkomst till innehåll, verktyg för att engagera köpare och behovsstyrd utbildning. Oavsett om det gäller direktförsäljare, återförsäljare eller distributörer, skapar en anslutning med syfte större framgång och inspirerade kunder. Perceptiva data ger djup insikt för kontinuerlig förbättring som främjar varje försäljning. Många företag, bland annat AT&T, Caterpillar, Toro med flera, väljer Modus för att förenkla sin försäljning. Lär dig mer om Modus

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Öka aktiviteten kring mätetalen som betyder mest genom att anpassa önskade beteenden till roliga incitament, firanden och belöningar.
SalesScreen är en programvara för försäljningsresultat som använder visualisering och spelifiering för att hjälpa organisationer att bygga gladare och mer produktiva arbetsplatser. SalesScreen tar dina data till ett enda ställe, integrerar med ditt befintliga CRM och gör det dagliga arbetslivet samarbetsinriktat och spännande genom positiv respons mellan kollegor och tävlingar. Och då upplever kunderna en starkare försäljningskultur, lägre personalomsättning, bättre medvetenhet om målen och ökad aktivitet i de mätetal som driver intäktstillväxten. Lär dig mer om SalesScreen

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Förenkla din dagliga agenda, håll koll på allt som pågår och förbättra din verksamhet med denna lättanvända molnbaserade CRM-lösning.
Prova RAYNET CRM – ett förstklassigt gratis CRM. Alla dina kunddata på ett ställe. Du kommer aldrig mer att behöva den där gamla adressboken. Om du verkligen vill förstå dina kunder och vad de behöver måste du känna till din relationshistorik. Med detta CRM tar det bara några sekunder att ta reda på allt som finns att veta om dina kunder. Du får en fullständig support och ett gratis webbinarium direkt från start. Håll koll på läget med RAYNET. Lär dig mer om RAYNET CRM

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
– Höj säljarnas resultat och utveckling en nivå – Accelerera intäkter och framgångsrika resultat – Fånga 'marknadens röst'
Slutför fler affärsavtal – på distans. Refract öppnar den svarta lådan med intäktsintelligens – det analyserar samtal, demonstrationer och möten för att höja säljarnas resultatnivå, accelererar intäkter och framgångsrika resultat och levererar strategisk affärsintelligens låst i samtal. Lär dig mer om Refract

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Performance Enablement-plattformen
Rallywares resultatinriktade plattform levererar rätt inlärningsaktivitet eller förtagsaktivitet till rätt person vid rätt tidpunkt. Plattformen kopplar samman företagsspecifika försäljningsmål med data om arbetsstyrkans resultat med hjälp av AI och vetenskapsbaserad spelifiering. Rallyware används i 57 länder och har stöd för över 20 språk och miljontals användare. Lösningen har använts för att stärka säljkåren hos företag som Samsung, Recruit, Avon, Yanbal, Nu Skin, Pampered Chef och många fler. Lär dig mer om Rallyware

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Ett heltäckande automatiseringsverktyg med funktioner för sourcing, uppsökande verksamhet, databerikning, ATS/CRM, databashantering och synkronisering.
Jobin.cloud är ett heltäckande automatiseringsverktyg för att hitta och engagera människor. Massimportera leads och konton och filtrera, spåra och hantera dem i arkiv som uppdateras automatiskt. Sök automatiskt efter e-postadresser och gör massutskick med personliga fält via e-post eller LinkedIn. Tilldela dem till pipelines och håll reda på alla konversationer med tidslinjer, taggar och anteckningar. Utöka ditt nätverk snabbt med obegränsade LinkedIn-förfrågningar och skapa ditt optimala försäljningsverktyg. Lär dig mer om Jobin.cloud

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
SpitFire callcenterprogramvara för företag: enkel att installera, hantera och uppgradera. Agenter kan logga in var som helst i världen på vilken enhet som helst.
Vad skiljer SpitFire från andra prediktiva uppringare. SpitFire Enterprise är den enda kontaktcenter-programvaran som erbjuder: lösningar för moln-, lokal- eller hybridcallcenter. 5 uppringningslägen: prediktiv, fast pris, snabbanslutning, förhandsgranskning och manuell uppringning. Integrera din CRM eller abonnentväxel (private branch exchange, PBX) eller använd SpitFire API:et för att helt anpassa ditt callcenter. OPC Marketing ligger på en enda adress i Addison, Texas och erbjuder utveckling, leverans och support. Lär dig mer om SpitFire

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Anbudsspecialister och säljteam skapar vackra, varumärkesmärkta, övertygande anbud och RFP-svar i Microsoft Word.
I 25 år har Expedience Softwares prisbelönta lösning för anbudsbegäran (request for proposal, RFP) och anbud hjälpt sälj- och anbudsteam att skapa vackra, varumärkesmärkta, övertygande anbud i Microsoft Word. Expedience är en av de ledande lösningarna i branschen med sin innovativa utökning av MS Office, inklusive avancerad automatisering och Excel-integrering för att producera vinnande anbud, Excel RFP:er, SOW:er, DDQ:er och mycket mer. Med kunder över hela världen är Expedience en av de främsta lösningarna för ekonomi, sjukvård, juridik, tillverkning, teknik och mycket mer. Lär dig mer om Expedience Proposal Software

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
En heltäckande dra och släpp-dokumentbyggare för att skapa, dela, signera, organisera och analysera pappersarbete. Smart, enkelt och felfritt.
En allt-i-ett-dokumenthantering som hjälper individer och säljteam att driva företag. RevvSales är ett överlägset alternativ till Google docs eller Microsoft Word med lättanvända mallar, godkännanden och arbetsflöden. Fler än 1 000 företag förlitar sig på programvaran för sin dokumenthantering. Samarbeta effektivt och skapa, granska och signera varje säljdokument på ett centralt ställe. Integrera data med dina registersystem: CRM, löner och redovisning. Driv ditt företag framåt, ett dokument i taget. Lär dig mer om Revv

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Wiza låter dig förvandla alla LinkedIn Sales Navigator och sökningar till en ren lista med verifierade e-postadresser redo att kontaktas.
Wiza är magi. Förvandla alla LinkedIn Sales Navigator-sökningar till en ren lista med verifierade e-postadresser redo att kontaktas. Borta är dagarna då e-postmeddelandena studsar tillbaka, du kopierar och klistrar in och hoppar mellan verktyg. Wiza är en ny typ av försäljningsverktyg som gör leadgenereringen till en smidig upplevelse. När du har avslutat en skrapning med Wiza kommer dina leads att finnas tillgängliga för nedladdning som en csv-fil på ditt kontos instrumentbräda. Du kan också exportera dina leads direkt till Salesforce eller Outreach. Lär dig mer om Wiza

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Apttus CPQ har utformats för att hjälpa företag att konfigurera, prissätta och erbjuda offerter på ett korrekt, snabbt och enkelt sätt.
Apttus CPQ är ett av de främsta företagsinriktade säljverktygen för flera kanaler. Programvaran har utformats för att hjälpa företag att konfigurera, prissätta och erbjuda offerter på ett precist, snabbt och enkelt sätt. Klicka på knappen till höger för att se en demo. Programmet hanterar allt från enkla till väldigt komplicerade produkter och prissättningskonfigurationer över alla försäljningskanaler (fält, telesälj, samarbetspartners och e-handel). Programvaran är en del av en komplett uppsättning av integrerade applikationer som möjliggör offert-till-kontanter-processen: kontrakt, incitament, fakturering, orderhantering och e-handel. Lär dig mer om Conga CPQ

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering
Få tillgång till och presentera dokument från Sharepoint, Google Drive, Box, OneDrive eller Salesforce med detta mobila verktyg. Online och offline.
Crescendo är ett mobilt presentationsverktyg som är skräddarsytt för fältteam som kräver tillförlitlig åtkomst till uppdaterat innehåll, både online och offline. Crescendo förvandlar filer och mappar till en varumärkesprofilerad och elegant presentationsresurs. Crescendo har direkt åtkomst till innehåll på företagets Sharepoint, Google Drive, Salesforce.com, Box.com eller OneDrive så att du aldrig migrerar dokument utanför dessa beprövade och säkerhetsgodkända plattformar. Dina team med allt från 10 till 500 personer kan komma igång inom ett par minuter. Lär dig mer om Crescendo

Funktioner

  • Presentationsverktyg
  • Innehållsleverans
  • Prestationshantering
  • Lead-hantering
  • Kontaktledning
  • Förslagshantering
  • Innehållshantering