Sverige Visa lokala produkter
585 resultat
Kindly enables brands to build exceptional customer experiences that boost online sales and improve customer satisfaction. Lär dig mer om Kindly
Kindly enables brands to build exceptional customer experiences that boost online sales and improve customer satisfaction. Live Chat, Conversational AI, Virtual Shopping Assistants, Cart Abandonment and Conversion Optimization software in one integrated platform, Kindly offers users a first-class customer experience that turns visitors into repeat buyers. Lär dig mer om Kindly

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
Cyara accelerates the delivery of flawless customer journeys across digital and voice channels while reducing the risk of defects. Lär dig mer om Cyara
Cyara’s award-winning Automated CX Assurance platform helps the companies deliver flawless customer experiences with less effort, cost, and risk. Cyara supports the entire CX software development lifecycle, from design to functional and regression testing, load testing, chatbot testing, and production monitoring enabling enterprises to design, build, and maintain optimal customer journeys at scale, across digital and voice channels, while reducing the risk of customer-facing defects. Lär dig mer om Cyara

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
Ada är en lättanvänd plattform för kundtjänstautomatisering. Lär dig mer om Ada
Ada är en marknadsledare inom automatiserad kundupplevelse (automated customer experience, ACX), och anpassar kundengagemanget genom att placera kraften i AI i händerna på de personer som bäst känner ditt företag. Med Ada är det enkelt för icke-tekniska team att bygga en automatiserad chattrobotplattform i företagsklass som löser mer än 70 % av alla kundförfrågningar. Lär dig mer om Ada

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
LiveChat låter befintliga och potentiella kunder prata med ditt företag via din webbplats och ge dem en personlig upplevelse i realtid Lär dig mer om LiveChat
LiveChat är ett livechattprogram som kan integreras med din webbplats för att fånga fler leads och avsluta fler försäljningar. Att ha LiveChat på din webbplats innebär att besökare kan skicka frågor till dig och få svar på nolltid. Lär dig mer om LiveChat

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
HubSpot Service Hub är en kundtjänstprogramvara som gör det enkelt att hantera och kontakta kunder, och verkligen hjälpa dem att lyckas. Lär dig mer om HubSpot Service Hub
HubSpots kostnadsfria livechattprogram hjälper dig att besvara kund- och prospektfrågor i realtid, på det sätt de vill kommunicera. Med tillgång till botar, färdiga svar, till och med möjligheten att spela in en video, kan du skala din livechatt så att du snabbt kan svara på fler frågor – även när agenter är upptagna eller borta. Oavsett om du vill göra fler affärer via livechatt, konvertera fler leads eller lösa kundärenden, hjälper HubSpots livechattprogram dig att göra det. Registrera dig kostnadsfritt idag. Lär dig mer om HubSpot Service Hub

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
Zoho SalesIQ hjälper till att engagera webbplatsbesökare i realtid för att omvandla dem till betalande kunder. SalesIQ har 100 000 användare över hela världen. Lär dig mer om Zoho SalesIQ
En krångelfri livechattprogramvara som gjorts om för företagstillväxt. Omvandla webbplatsbesökare till nöjda betalande kunder. Öka ROI på innehåll, sökmotoroptimering, Adwords och e-postmarknadsföring . Kom igång nu med denna evigt kostnadsfria plan. Lär dig mer om Zoho SalesIQ

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
Giosg är plattformen för försäljningsacceleration som kombinerar livechatt, videosamtal, samtalsbaserad AI och interaktivt innehåll för att öka försäljningen. Lär dig mer om Giosg
Giosg är plattformen för försäljningsacceleration som kombinerar livechatt, videosamtal, samtalsbaserad AI och interaktivt innehåll. Programvaran hjälper företag att skapa en engagerande onlinemiljö och öka sin onlineförsäljning. Bli ett av 1 200 företag som gör snabb och personlig service till en del av din kunds onlineresa. Lär dig mer om Giosg

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
Delad livechatt-programvara för flera företag, säker och tillförlitlig kundtjänst och kundengagemang i realtid. Lär dig mer om Vision Helpdesk
Vision Helpdesks programvara för livechatt är en säker realtidsplattform för livechattmeddelanden med flera företag som förbättrar kundengagemanget genom att hjälpa säljteam att omvandla webbplatsbesö kare till betalande kunder Viktiga aspekter av livechattprogramvara – * Användarvänlighet  * Inbyggt i kundtjänstverktyg  * Livechatthantering för flera företag  * Enhetsoberoende (webbläsarbaserad) * Förbättra kundsupportteamets produktivitet  * Engagera webbplatsbesökare för att öka försäljningen. * Kraftfull automatisering Lär dig mer om Vision Helpdesk

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
ZoomInfo Chat drivs av ZoomInfos B2B-data och balanserar målinriktade upplevelser och personligt anpassade upplevelser för dina viktigaste besök Lär dig mer om ZoomInfo Chat
ZoomInfo Chat drivs av ZoomInfos B2B-data och balanserar målinriktade upplevelser och personligt anpassade upplevelser för dina viktigaste besökare. ZoomInfo Chat kan skapa väldigt skalbara och personliga AI-drivna vårdupplevelser via chattbot för alla andra. Lär dig mer om ZoomInfo Chat

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
Fånga upp fler leads med pålitlig livechatt-programvara. Ta kundengagemanget till nästa nivå med LiveAgent. Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent har kanske marknadens snabbaste chattwidget. LiveAgent erbjuder ett komplett livechattprogram som hjälper dig att anpassa kundkommunikationen. LiveAgent utnyttjar kraften i en universell inkorg, livechatt i realtid, ett inbyggt callcenter och en robust kundtjänstportal. Gör som företag som BMW, Yamaha och Huawei och erbjud kundservice av världsklass. Starta en gratis provperiod. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om LiveAgent

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
ChatBot är en allt i ett-plattform för att skapa, distribuera och spåra chattrobotar i flera kanaler. Lär dig mer om Chatbot
Automatisera viktiga uppgifter direkt genom att skapa mångsidiga chattrobotar med olika mallar och ett visuellt utformningsverktyg. Anslut ChatBot med olika verktyg och plattformar med enklicks-integr eringar, öppet programmeringsgränssnitt (application program interface, API), webbkrokar och Zapier. Skapa smidiga samtalsupplevelser för att skapa bättre relationer med dina kunder. Skicka dynamiska svar som uppmuntrar kunder att chatta och interagera. Blanda och matcha text, bilder, knappar och snabba svar för att visa upp ditt varumärke, produkter och tjänster. Lär dig mer om Chatbot

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
Engagera webbesökare dygnet runt med Pipedrives dialogrobot och live-chatt. Förvandla dina fönstershoppare till kvalificerade prospekt. Lär dig mer om Pipedrive
Förvandla webbplatsbesökare till kvalificerade prospekt med Pipedrives dialogrobot och live-chatt. Dialogroboten engagerar dina webbplatsbesökare dygnet runt. Anpassa robotens utseende, frågor och svar. Låt tillgängliga säljare sköta live-chatten från sina telefoner eller datorer. Om teamet är upptaget tar dialogroboten över så att inga prospekt försvinner. Båda verktygen ingår i LeadBooster-tillägget som finns för ditt Pipedrive-abonnemang. Starta din kostnadsfria 14-dagars testperiod nu. Lär dig mer om Pipedrive

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
Userlike är ett av de första och enda livechattprogrammen som hjälper ditt företag att få och behålla kunder genom olika meddelandekanaler. Lär dig mer om Userlike
Userlike kombinerar webbplatschatt och mobilmeddelanden. Byt till en bättre metod för kundkommunikation. För dina kunder, supportombud, säljare och chefer. Chatta med dina kunder via din hemsida, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram och SMS. Anslut en chattrobot och automatisera delar av dina kundinteraktioner. Skapad och hanterad i Tyskland. Userlike håller dina och dina kunders data säkra med en 100 % GDPR-kompatibel kommunikationslösning. Lär dig mer om Userlike

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
En förstklassig programvara med gratis livechatt och kontaktcentrum som används av över fyra miljoner företag. Levereras även med gratis CRM och e-postmarknadsföring. Lär dig mer om Bitrix24
Om du letar efter en kostnadsfri livechattprogramvara för din hemsida kommer du att älska Bitrix24. För det första betyder gratis verkligen gratis. Du kan ha så många chattsessioner du behöver, utan några begränsningar. För det andra begränsas inte gratisutgåvan till en enda chattagent utan 12 chattagenter utan kostnad. För det tredje är Bitrix24 ett fullt utrustat omnikanalbaserat kontaktcenter. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
Leverera individanpassad och personlig support till varje kund med hjälp av en enkel men kraftfull gratis livechattprogramvara från EngageBay. Lär dig mer om EngageBay
Ge dina kunder det snabbaste och mest effektiva sättet för att interagera med supportagenter och få svar på sina förfrågningar. Skapa meningsfulla och långvariga relationer genom att prata med kunderna i en livechatt. Skicka ett proaktivt meddelande för att bjuda in dina kunder till en livechatt. Visa dem att du bryr dig genom att proaktivt erbjuda support. Automatisera och anpassa chattmeddelandet baserat på flera faktorer som vilken sida besökaren surfar på, plats, hänvisningswebbplats, ny eller återkommande besökare och många fler. Lär dig mer om EngageBay

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
Smartsupp är en gratis livechatt med videoinspelningar gjorda för din webbplats. Lär dig mer om Smartsupp
Smartsupp livechatt gör att du kan starta ett personligt samtal med dina webbplatsbesökare och omvandla dem till nöjda kunder. Det här är en av de populäraste livechattarna, med 284 000 användare över hela världen. Dra nytta av avancerade funktioner, som automatiska meddelanden, besökarregistrering och detaljerad statistik. Dina kunder surfar på din webbplats just nu. Skapa ett konto som är gratis för alltid och börja chatta idag. Lär dig mer om Smartsupp

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
Tidio är en kundserviceplattform som kombinerar livechatt och chattbotar för att förbättra kundtjänsten och generera ökad försäljning. Lär dig mer om Tidio
Tidio kombinerar livechatt och chattbotar i ett enda verktyg så att du kan göra dina kunder nöjda och förbättra din försäljning. Programvaran gör det möjligt för dig att engagera dina besökare i realtid, skicka personliga meddelanden och erbjuda hjälp via chattbotar när du är upptagen. Dessutom ansluter den till Messenger, Instagram och e-post så att du kan hantera alla kommunikationskanaler från en enda plats. Tidio finns på skrivbords- och mobilappar så att du kan svara på meddelanden när du är på språng oavsett enhet. Lär dig mer om Tidio

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
Få ut mer av chatten genom att kombinera den med co-browsing live på webbplatsen för att hjälpa kunderna att klara av problem genom att se exakt vad de ser. Lär dig mer om Lucky Orange
Lucky Oranges kraftfulla kombination av livechatt och co-browsing i realtid på webbplatsen gör att medarbetarna i kundtjänsten kan hjälpa kunderna genom att se problemet på webbplatsen precis som kunderna ser det. Hjälp kunderna när det är mest troligt att de behöver hjälp med intelligenta mekanismer som gör att du kan bjuda in kunderna till chatt beroende på vilken sida de besöker, antal besök eller tiden på sidan. Begränsa chatten till de timmar du är tillgänglig genom att ange arbetstider så att chatten endast visas när du är online. Lär dig mer om Lucky Orange

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
Prova supportavdelningen som rankats som nummer 1 i Live Chat och som är utformad för Shopify, Magento och BigCommerce. Sälj mer och gör avslut snabbare. Börja med en gång, gratis. Lär dig mer om Gorgias
En livechatt-app specifikt utformad för Shopify (även helt integrerad med Magento och BigCommerce). Gorgias är inte bara en chatt – du kan kontakta kunder i realtid på din webbplats eller via sociala medier. Ställ in automatiska svar på vanliga frågor. Redigera/återbetala beställningar, använd lojalitetspoäng, hantera prenumerationer och mer, allt på ett och samma ställe. Lägg till mallar, regler och makron. Minska supporttiden och gör dina besökare till kunder. Anslut din Shopify-butik på några minuter och prova nu med en gratis provperiod. Lär dig mer om Gorgias

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
Freshchat är en modern meddelandeprogramvara som har utformats för kundteam för att prata med prospekt och kunder genom olika kanaler. Lär dig mer om Freshchat
Freshchat är en modern meddelandeprogramvara som har utformats för sälj- och kundteam för att prata med potentiella kunder på hemsidan, mobilappen eller sociala medier. Freshchat är ett stort steg från den gamla live-chatten och hjälper företag och team att fokusera på en kontinuerlig och sammanhangsdriven meddelandeupplevelse. Med funktioner som kampanjer, säljrobot, integrerad självbetjäning och intelligent meddelandedirigering, ställs förväntningarna in och uppfylls, och svaren på besökarnas frågor är smartare och snabbare. Lär dig mer om Freshchat

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
Tillhandahåll användbara dokument, imponerande produktuppdateringar och hantera kundsamtal i en kraftfull widget. Lär dig mer om Froged
En av marknadens bästa livechattar. Ge personligt anpassad support och självbetjäningssupport till dina kunder. Hantera hundratals samtal på en lättanvänd plattform. Alla dina kontakters beteenden, samtal och attribut finns alltid där på ett klick. - Helt anpassningsbar - Integrerad kunskapsbas och uppdateringar - Kvalificeringsformulär - Samtalsdirigering - Taggar och anteckningar - Användarbeteende - Spara svar med mera... Prova gratisabonnemanget idag. Lär dig mer om Froged

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
En av marknadens mest kraftfulla livebloggar och banbrytande nyhetslösningar ger dig fullständig kontroll över design och implementering av bloggen. Lär dig mer om Live Center
Live Center är en flexibel live-blogglösning som gör att mediaanvändare kan ta upp alla typer av nyheter, som sport, val, trafik och väder. Lösningen har en mobilvänlig och intuitiv redigerare, som gör att du enkelt kan arbeta var som helst. Innehåll skapas enkelt genom att automatiskt dra in Twitter-, Instagram- och Facebook-inlägg och genom att spela in videoklipp direkt på din enhet och ladda upp dem via Live Center. Livebloggar är enkla att bädda in på vilken webbplats eller app som helst. Lär dig mer om Live Center

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
Skapa livechatt på din webbplats på bara 5 minuter. Samtala med dina webbplatsbesökare från din dator, surfplatta eller mobiltelefon. Öka din försäljning. Lär dig mer om HelpOnClick
HelpOnClick-teamet gör sitt bästa för att skapa programvaran som hjälper nätbutiker att enkelt prata med sina webbplatsbesökare. Enkel och intuitiv livechatt och helpdesk låter kunder koncentrera sig på huvuduppgifterna – att öka försäljningen och förbättra kundsupporten. HelpOnClicks livechattprogram innehåller följande huvudfunktioner: Trafikövervakning i realtid Virtuell chattagent Anpassningsbara ikoner och texter Integrering med Facebook Integrering med större CRM-, CMS-, kundtjänstsystem Lär dig mer om HelpOnClick

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
LiveCaller is all in one solution, combining different communication channels like Chat, Call, Social Messaging Apps into one platform. Lär dig mer om LiveCaller
Chat - Customers can exchange messages, files, and rate customer service. Web-Call - Customers are able to make a call directly from the webpage, via Internet, thus making such calls for them completely free. Omni-Channel Inbox - Combines communications from different messenger platforms into a single dashboard. Callback - Simply enter your phone number and preferred call time, customer service will call you. Co-browse - Allows agents and customers to collaboratively 'browse' a website. Lär dig mer om LiveCaller

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
For compliant Employee-Customer WhatsApp (not call center) Employee’s private WhatsApps chats with customers monitored & synced to CRM Lär dig mer om Membit
For compliant Employee-Customer WhatsApp (not call centers). Ensure employee’s personal WhatsApps chats with customers are synced to the CRM. Block forbidden messages, ensure corporate visibility, prevent data leakage, use powerful request routing, automation and tagging. Customer-facing teams in car dealership banking, insurance, automotive and telco rely on Membit for - 100% customer communication visibility - 100% compliance, - 80% saving in admin work Lär dig mer om Membit

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
HelpCenter är en användarvänlig kundtjänstprogramvara för e-handelsföretag. Lär dig mer om HelpCenter
HelpCenter är en användarvänlig kundtjänstprogramvara för e-handelsföretag som erbjuder kunder en snabb men noggrann kundtjänst. Tre viktiga verktyg – verktyg för vanliga frågor, biljettsystem för supportavdelningen och livechatt. Dessa verktyg hjälper till att besvara kundernas frågor innan de landar i din inkorg, centralisera och få tillgång till all kommunikation från en enda plats och bygg upp starkare kontakt genom att tillhandahålla kundtjänst i realtid. Gör dig redo för en förstklassig kundupplevelse. Lär dig mer om HelpCenter

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
Commerce-Driven Chat Experiences Across Channels Design and manage personalized chat experiences in Salesforce. Lär dig mer om Messaging Studio
DEPLOY NATIVE SALESFORCE CHAT EXPERIENCES ON SUPPORTED MESSAGING CHANNELS Design chat experiences with Einstein Bot, Digital Engagement and Live Agent and use Messaging Studio's point-and-click interface to publish them to multiple channels. MOVE CONVERSATIONAL COMMERCE TO THE TOP OF THE FUNNEL Launch conversational experiences from Google Search and Maps using Google Business Messages, bringing chat up the funnel to where the purchase journey begins. Lär dig mer om Messaging Studio

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
Cloud-based solution that assists with customer communications through business interactions, automation, messaging and more.
Messaging app that enables real time customer communications for small businesses. Lär dig mer om WhatsApp

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
Zendesk erbjuder livechattprogramvara som är snabb att implementera och enkel att använda.
Zendesk erbjuder livechattprogramvara som är snabb att implementera och enkel att använda. Zendesk låter dig leverera realtidsstöd via webben, mobilen och i appar som WhatsApp. Kombinera den sömlöst med Zendesks kundtjänstlösning för att minska kundernas väntetider och öka effektiviteten. Svarstiderna kan vara så korta som 30 sekunder och agenters resultat kan förbättras med 25 % efter byte till Zendesk. Lär dig mer om Zendesk Suite

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 40 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser.
Freshdesk är ett molnbaserat hjälpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig att smidigt lösa problem över olika kanaler. Med Freshdesk kan du också automatisera arbetsflöden, erbjuda bekväma självbetjäningsalternativ, hantera servicenivåavtal och generera rapporter. Freshdesk används av över 40 000 kunder, inklusive Bridgestone, HP, Harvard University och DHL. Lär dig mer om Freshdesk

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
Zoho Desk inbäddningsbara livechattwidgetar för ditt kundtjänstteam. Nu kan du stödja dina kunder genom dina webbplatser och appar.
Zoho Desk är en molnbaserad helpdesk-lösning från Zoho. Viktiga funktioner är bland annat hantering av kundsupportärenden, supportportal, avtalshantering och skapande av rapporter. Med Zoho Desks inbäddningsbara livechattwidgetar ger du omedelbara svar och får omedelbar kundnöjdhet. Dina kunder kan komma i kontakt med dina representanter direkt, direkt från hjälpcentret med kontextuell AI, så att dina representanter kan svara och hjälpa dem att hitta svar snabbare. Zohos gratisplan ger dig 3 användare gratis för att ge dig lite försprång när du startar din verksamhet. Lär dig mer om Zoho Desk

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
Bygg bättre kundrelationer med en förstklassig meddelandetjänst för företag.
Intercom är en plattform för samtalsbaserade relationer (conversational relationship platform, CRP). Med Intercom kan du bygga bättre kundrelationer genom personanpassade, meddelandebaserade upplevelser under hela kundresan. Några av världens mest framgångsrika företag som Atlassian, Shopify och New Relic använder Intercom för att leverera samtalsbaserade kundupplevelser genom chatt, robotar och personliga meddelanden. Lär dig mer om Intercom

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
En förstklassig kundserviceplattform som ger varje anställd innovativa verktyg och enhetlig data.
Service Cloud är en förstklassig kundserviceplattform där anställda från kontaktcenter till fältet förses med innovativa verktyg. Bädda in realtidssupport på din hemsida och i dina appar med chatt. Starta personliga livechattar med dina kunder i appen eller på webben baserat på hur de använder din hemsida. Leverera chatt över hela världen med flerspråkig support. Skala upp din kundtjänst med AI-drivna chattrobotar som hjälper dig att svara på vanliga frågor. Lär dig mer om Salesforce Service Cloud

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
Webchat enables you to convert more website visitors into customers and deliver remarkable customer support through live chat
Birdeye Webchat enables you to capture and convert leads from your website. We allow you to talk to customers in real-time, use a chatbot to automate responses to frequently asked questions, or if you are busy, text them back when you have a moment. A single unified inbox allows you to manage all customer conversations in one place. Reporting helps you track the number of active conversations, measure and compare agent productivity, average resolution time, and much more. Lär dig mer om Birdeye

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
Beautiful Live chat solution with CRM and Help Desk integration and powerful reporting capabilities. GDPR Ready and Accessible. API.
Olark Live Chat is the easiest way to add live chat to your website. Over 40,000 organizations including small businesses, large businesses, non-profits, government entities, and higher education choose Olark. Add an Olark chat box to your site and start helping more customers and closing more sales. Olark integrates with a number of CRM, eCommerce and Help Desk platforms to provide you with automation, chatbots, and key customer insights. GDPR Ready, WCAG 2.1 AA Accessible, and NIST 800-53 Lär dig mer om Olark

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
More than just live chat. Turn online conversations into text message conversations with Webchat. A 2020 Top Marketing Software Winner
Podium Webchat isn¿t just a live chat. It immediately brings the conversation to text, so your customers aren¿t tied down to a browser window. It¿s a simple difference, but it also means you start the conversation with their contact information, so your leads are higher quality and you can immediately start providing excellent customer service. Podium also brings all your leads into one easy-to-use inbox, no matter where they started. Trusted by over 60,000 businesses, see the Podium difference. Lär dig mer om Podium

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
Modern live chat and messaging solution designed to facilitate personal communication between companies and their customers.
Modern live chat and messaging solution designed to facilitate personal communication between companies and their customers. Chatra welcomes potential buyers with the faces of your team and invites to get in touch through friendly, targeted auto-messages. Its much easier for them to send you a quick instant message than to send a formal, stuffy email from a contacts page. Reply from the agent dashboard in your browser, desktop app or mobile app and we'll make sure it gets delivered. Chatra will soon be merging with Sendinblue. Additional Chatra reviews can be found on the Sendinblue page. Lär dig mer om Chatra

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
Simplifies WhatsApp communication between customers and businesses, helping them to drive growth in the messaging age.
Zenvia Conversion (formerly Sirena) is the solution that helps businesses get discovered, communicate, and drive growth in the messaging age. Allow every department of your company to have a unique WhatsApp line to centralize communications and track their interactions with your business. No more using a personal WhatsApp to chat with clients. Using approved templates, provide an immediate response to all inquiries from customers from any channel through WhatsApp Lär dig mer om Zenvia Conversion

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
Cloud-based solution that helps businesses add live chat to websites, use canned responses, share files, and more.
Pure Chat helps small and mid-sized organizations engage their website visitors with our powerful, easy-to-use live chat software. Use Pure Chat throughout the entire customer journey to share information with visitors, nurture leads and deliver exceptional customer service to increase sales and improve satisfaction. We now have a 100% Free plan that includes unlimited users and unlimited chats for up to 3 websites! What are you waiting for? Sign up and start chatting today! Lär dig mer om Pure Chat

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
3CX är ett IP-PBX-system med öppna standarder som inkluderar videokonferenser, livechatt och mobilappar. Passar alla företagsstorlekar och branscher
3CX är ett IP-PBX-system med öppna standarder och erbjuder fullständig unified communications direkt ur lådan. Passar alla företagsstorlekar och branscher. Med 3CX kan anställda arbeta effektivt var som helst. Videokonferenser, livechatt, mobilappar och avancerade Contact Center-funktioner ingår till en bråkdel av kostnaden. Välj att distribuera lokalt, i ditt privata molnkonto eller välj 3CX som värd för din PBX. Oavsett vad du föredrar är du garanterad en problemfri lösning. Lär dig mer om 3CX

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
Chat tool for connecting with customers through a mobile app or on your website. Supports chat history and performance analytics.
Chat tool for connecting with customers through a mobile app or on your website. Supports chat history and performance analytics. Lär dig mer om tawk.to

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
The text messaging service crafted to cut through the noise, so you can connect with customers anytime, anywhere.
Text Request is the business texting platform built to ignite customer engagement. We’ve crafted plug-and-play messaging solutions to your everyday communication problems, so you can cut through the noise and connect with customers anytime, anywhere. Text Request is designed to scale with you, from one person handling a few conversations, to thousands of employees sending millions of messages, to custom solutions built on our API. Learn more about how we help busy business leaders like you with Lär dig mer om Text Request

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
Svara snabbt på dina kunders behov med Front för livechatt. Få svar på eller lös problem med Fronts kundkommunikationsplattform.
Svara omedelbart på alla dina kunders behov med Front för livechatt. Det finns inget snabbare eller bekvämare sätt att få svar, lösa problem eller ge feedback än med Fronts kundkommunikationsplattform . Front-plattformen är hjälper team att samarbeta med mer transparens och ansvar för att hantera hundratals e-postmeddelanden till allmänna adresser, som [email protected] och [email protected] Testa Front gratis. Lär dig mer om Front

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
The enterprise phone system with superpowers - cloud PBX with video conferencing, call pop, mobile app, call recording, and more.
Nextiva is a platform that brings communications together with business applications, intelligence, and automation. This helps businesses communicate and build deeper connections with their customers. The platform brings all communication channels voice, video, collaboration, SMS, chat, and surveys together in one place. This helps businesses access the information they need to drive business results. Intelligence and automation are built in, so you can focus on helping customers. Lär dig mer om Nextiva

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
Help Scout's email management software has the features you need to keep things simple, move fast, and focus on delighting customers.
Answer 52% more emails with ease with Help Scout. Help Scout pulls in emails from your existing shared email account, giving you access to additional features that make your team more collaborative and productive. View all of the replies your team has sent, and see when someone is actively replying. Access detailed reports, build a library of saved replies, and take advantage of workflows to automate repetitive tasks. You'll have happier customers and fewer email requests — everyone wins. Lär dig mer om Help Scout

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
HelpCrunchs livechatt är en av de mest anpassningsbara chattlösningarna på marknaden och hjälper dig att öka försäljningen och förbättra kundsupporten.
HelpCrunchs livechatt är en av de mest anpassningsbara chattlösningarna på marknaden och hjälper dig att kommunicera med dina kunder i realtid, öka konverteringar och försäljningen, förbättra supporten och växa snabbare. Prova HelpCrunch utan kostnad i 14 dagar. Andra funktioner som ingår: – Automeddelanden – E-postmarknadsföring – Kundtjänst – Kunskapsbas – Popup-fönster – Mobilappar – Chattrobot (kommer snart). Lär dig mer om HelpCrunch

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
RingCentral Contact Center solution delivers omnichannel capabilities that let customers decide how they want to engage with you.
RingCentral Contact Center cloud solutions and call center software, specifically designed for 10+ users, delivers powerful, omnichannel capabilities that let customers decide how they want to engage with you. With its comprehensive feature set, you can resolve issues faster and more effectively and increase customer loyalty. Highlights include advanced skills-based routing; queuing and distribution; agent and supervisor capabilities; analytics and reporting; third-party integrations. Lär dig mer om RingCentral Contact Center

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
Drift is an all-in-one platform that combines Live Chat, Conversational Marketing, and Conversational Sales to help companies grow.
Drift is an all-in-one platform that combines Live Chat, Conversational Marketing, and Conversational Sales to help companies grow revenue and increase customer lifetime value, faster. More than 50,000 businesses use Drift to align sales and marketing on a single platform to deliver a unified customer experience where people are free to have a conversation with a business at any time, on their terms. We help companies engage in real-time, personalized conversations with the right customers. Lär dig mer om Drift

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
Kayako Live Chat Software instantly connects with customers to Reduce Response Rates and Connect Times. See a Free Demo + Test Trial!
Kayako Live Chat Software improves your client services by reducing response rates with quicker connect times. Request a Demo and see how Kayako works for you. Save money and Instantly respond to customers with personalized interactions. Kayako scales our support and pricing to grow your business. Simple set-up and integration for a customized client-service software experience. Kayako connects the Live Chat dots and effortlessly unifies customer service across chat, social, email & phone Lär dig mer om Kayako

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
Cloud-based IT support software for SMBs with in-house and remote teams.
GoTo Resolve is IT support software built for SMBs. It helps IT professionals streamline their help desk by bringing together the tools they need to engage, identify problems, and fix issues faster. It combines game-changing IT management and support software with conversational ticketing and a zero trust architecture into a single consolidated tool. It is simple, secure, flexible, and free to use. Looking for GoToAssist? GoTo Resolve includes the same remote support functionality and more. Lär dig mer om GoTo Resolve

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare