432 resultat
Varför Capterra är gratis
Zendesk erbjuder livechattprogramvara som är snabb att implementera och enkel att använda. Lär dig mer om Zendesk
Zendesk erbjuder livechattprogramvara som är snabb att implementera och enkel att använda. Zendesk låter dig leverera realtidsstöd via webben, mobilen och i appar som WhatsApp. Kombinera den sömlöst med Zendesks kundtjänstlösning för att minska kundernas väntetider och öka effektiviteten. Svarstiderna kan vara så korta som 30 sekunder och agenters resultat kan förbättras med 25 % efter byte till Zendesk. Lär dig mer om Zendesk
Zendesk erbjuder livechattprogramvara som är snabb att implementera och enkel att använda. Zendesk låter dig leverera realtidsstöd via webben, mobilen och i appar som WhatsApp. Kombinera den sömlöst...

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
Ada är en lättanvänd plattform för kundtjänstautomatisering. Lär dig mer om Ada
Ada är en marknadsledare inom automatiserad kundupplevelse (automated customer experience, ACX), och anpassar kundengagemanget genom att placera kraften i AI i händerna på de personer som bäst känner ditt företag. Med Ada är det enkelt för icke-tekniska team att bygga en automatiserad chattrobotplattform i företagsklass som löser mer än 70 % av alla kundförfrågningar. Lär dig mer om Ada
Ada är en marknadsledare inom automatiserad kundupplevelse (automated customer experience, ACX), och anpassar kundengagemanget genom att placera kraften i AI i händerna på de personer som bäst känner...

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
LiveChat låter befintliga och potentiella kunder prata med ditt företag via din webbplats och ge dem en personlig upplevelse i realtid Lär dig mer om LiveChat
LiveChat är ett livechattprogram som kan integreras med din webbplats för att fånga fler leads och avsluta fler försäljningar. Att ha LiveChat på din webbplats innebär att besökare kan skicka frågor till dig och få svar på nolltid. Lär dig mer om LiveChat
LiveChat är ett livechattprogram som kan integreras med din webbplats för att fånga fler leads och avsluta fler försäljningar. Att ha LiveChat på din webbplats innebär att besökare kan skicka frågor...

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
HubSpot Service Hub är en kundtjänstprogramvara som gör det enkelt att hantera och kontakta kunder, och verkligen hjälpa dem att lyckas. Lär dig mer om HubSpot Service Hub
HubSpots kostnadsfria livechattprogram hjälper dig att besvara kund- och prospektfrågor i realtid, på det sätt de vill kommunicera. Med tillgång till botar, färdiga svar, till och med möjligheten att spela in en video, kan du skala din livechatt så att du snabbt kan svara på fler frågor – även när agenter är upptagna eller borta. Oavsett om du vill göra fler affärer via livechatt, konvertera fler leads eller lösa kundärenden, hjälper HubSpots livechattprogram dig att göra det. Registrera dig kostnadsfritt idag. Lär dig mer om HubSpot Service Hub
HubSpots kostnadsfria livechattprogram hjälper dig att besvara kund- och prospektfrågor i realtid, på det sätt de vill kommunicera. Med tillgång till botar, färdiga svar, till och med möjligheten att...

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
CommBox

CommBox

(0 recensioner)
Med CommBox kan du bygga robotar enligt ditt specifika användningsfall på bara några minuter med hjälp av dess autonoma robotstudio. Lär dig mer om CommBox
Upptäck CommBox:s AI-drivna chattrobot för företag. Den AI-drivna chatroboten använder en maskininlärningsalgoritm för att förstå dina kunders avsikter och ge mer naturlig, elegant och högkvalitativ kommunikation som påverkar dina kunder. Lär dig mer om CommBox
Upptäck CommBox:s AI-drivna chattrobot för företag. Den AI-drivna chatroboten använder en maskininlärningsalgoritm för att förstå dina kunders avsikter och ge mer naturlig, elegant och högkvalitativ...

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
LiveAgent hjälper företag att utvecklas inom kundservice. Skapa en kundgemenskap, öka kundnöjdheten och bli framgångsrik. Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent har kanske marknadens snabbaste chattwidget. LiveAgent erbjuder ett komplett livechattprogram som hjälper dig att anpassa kundkommunikationen. LiveAgent utnyttjar kraften i en universell inkorg, livechatt i realtid, ett inbyggt callcenter och en robust kundtjänstportal. Gör som företag som BMW, Yamaha och Huawei och erbjud kundservice av världsklass. Starta en gratis provperiod. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent har kanske marknadens snabbaste chattwidget. LiveAgent erbjuder ett komplett livechattprogram som hjälper dig att anpassa kundkommunikationen. LiveAgent utnyttjar kraften i en universell...

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
ChatBot är en allt i ett-plattform för att skapa, distribuera och spåra chattrobotar i flera kanaler. Lär dig mer om Chatbot
Automatisera viktiga uppgifter direkt genom att skapa mångsidiga chattrobotar med olika mallar och ett visuellt utformningsverktyg. Anslut ChatBot med olika verktyg och plattformar med enklicks-integreringar, öppet programmeringsgränssnitt (application program interface, API), webbkrokar och Zapier. Skapa smidiga samtalsupplevelser för att skapa bättre relationer med dina kunder. Skicka dynamiska svar som uppmuntrar kunder att chatta och interagera. Blanda och matcha text, bilder, knappar och snabba svar för att visa upp ditt varumärke, produkter och tjänster. Lär dig mer om Chatbot
Automatisera viktiga uppgifter direkt genom att skapa mångsidiga chattrobotar med olika mallar och ett visuellt utformningsverktyg. Anslut ChatBot med olika verktyg och plattformar med...

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
Hjälp kunder, hjälpa sig själva. Elevio erbjuder självbetjäningssupport på begäran till dina kunder, när och där de behöver det. Lär dig mer om elevio
Elevio gör dina produkter enklare för kunderna att lära sig. Förbättrar kundbehållandet och minskar samtidigt belastningen på supporten. Elevio sammanför din befintliga supportstack så att du kan leverera en allt i ett-upplevelse för dina kunder, ta din kundutbildning till nästa nivå och ge hjälp på begäran till dina kunder, när och där de behöver det. Mer än 500 företag som Atlassian, Heap, Adroll och Dell använder Elevio för att förbättra kundutbildningen och sänka supportbelastningen. Prova den kostnadsfria 14-dagars testversionen Lär dig mer om elevio
Elevio gör dina produkter enklare för kunderna att lära sig. Förbättrar kundbehållandet och minskar samtidigt belastningen på supporten. Elevio sammanför din befintliga supportstack så att du kan...

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
Med Ideta Livechats kan du prata med dina kunder i realtid medan de surfar. Använd livechattar för att öka försäljningen. Lär dig mer om Ideta
Med Ideta LiveChat kan du ha realtidssamtal med dina kunder medan de befinner sig på din hemsida. Genom att använda en livechatt kan du öka kundnöjdheten och engagemanget genom att snabbt svara på deras frågor. Dessutom förklarade 83 % av kunderna att de behövde någon form av stöd under sin onlineresa. Genom att ge dina tvekande kunder snabb och personlig hjälp kan du öka dina försäljnings- och konverteringstal. Lär dig mer om Ideta
Med Ideta LiveChat kan du ha realtidssamtal med dina kunder medan de befinner sig på din hemsida. Genom att använda en livechatt kan du öka kundnöjdheten och engagemanget genom att snabbt svara på...

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
Everyday Toolkit for Slack är en samling tidsbesparande produktivitetsmikroappar för att utföra vanliga universella uppgifter i Slack. Lär dig mer om Everyday Toolkit
Everyday Toolkit for Slack är en samling tidsbesparande produktivitetsappar för att utföra vanliga universella uppgifter i Slack. Varför byta till en webbläsare om du kan stanna kvar i Slack? Hitta: sök upp orddefinitioner och synonymer och hitta och dela Google-bilder, royaltyfria bilder och GIF:bilder. Beräkna: kalkylatorer och konverterare för valutor, mätvärden, procentandelar och tidszoner samt ord- och teckenräknare. Generera: verktyg för att skapa säkra lösenord, platshållartext och slumpmässiga siffror och ord. Lär dig mer om Everyday Toolkit
Everyday Toolkit for Slack är en samling tidsbesparande produktivitetsappar för att utföra vanliga universella uppgifter i Slack. Varför byta till en webbläsare om du kan stanna kvar i Slack? Hitta:...

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
HelpCrunchs livechatt är en av de mest anpassningsbara chattlösningarna på marknaden och hjälper dig att öka försäljningen och förbättra kundsupporten. Lär dig mer om HelpCrunch
HelpCrunchs livechatt är en av de mest anpassningsbara chattlösningarna på marknaden och hjälper dig att kommunicera med dina kunder i realtid, öka konverteringar och försäljningen, förbättra supporten och växa snabbare. Prova HelpCrunch utan kostnad i 14 dagar. Andra funktioner som ingår: – Automeddelanden – E-postmarknadsföring – Kundtjänst – Kunskapsbas – Popup-fönster – Mobilappar – Chattrobot (kommer snart). Lär dig mer om HelpCrunch
HelpCrunchs livechatt är en av de mest anpassningsbara chattlösningarna på marknaden och hjälper dig att kommunicera med dina kunder i realtid, öka konverteringar och försäljningen, förbättra...

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
En förstklassig programvara med gratis livechatt och kontaktcentrum som används av över fyra miljoner företag. Levereras även med gratis CRM och e-postmarknadsföring. Lär dig mer om Bitrix24
Om du letar efter en kostnadsfri livechattprogramvara för din hemsida kommer du att älska Bitrix24. För det första betyder gratis verkligen gratis. Du kan ha så många chattsessioner du behöver, utan några begränsningar. För det andra begränsas inte gratisutgåvan till en enda chattagent utan 12 chattagenter utan kostnad. För det tredje är Bitrix24 ett fullt utrustat omnikanalbaserat kontaktcenter. Lär dig mer om Bitrix24
Om du letar efter en kostnadsfri livechattprogramvara för din hemsida kommer du att älska Bitrix24. För det första betyder gratis verkligen gratis. Du kan ha så många chattsessioner du behöver, utan...

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
REVE Chat är en programvara för livechatt med flera kanaler som ger omedelbar hjälp till kunder så de får bättre försäljning och support. Lär dig mer om REVE Chat
REVE Chat är ett molnbaserat livechattprogram med flera kanaler som ger omedelbar hjälp till dina webbplatsbesökare för bättre kundservice och ökar försäljningskonverteringen. Företag kan omedelbart kommunicera med sina kunder via olika kanaler, t.ex. livechatt på webbplatsen, röst-/videochatt, Facebook Messenger, Viber, mobilappar (Android, iOS) med en enda plattform. REVE Chat har även avancerade funktioner som skärmdelning och webbläsardelning, avdelningshantering och automatiska utlösare. Lär dig mer om REVE Chat
REVE Chat är ett molnbaserat livechattprogram med flera kanaler som ger omedelbar hjälp till dina webbplatsbesökare för bättre kundservice och ökar försäljningskonverteringen. Företag kan omedelbart...

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
Smartsupp är en gratis livechatt med videoinspelningar gjorda för din webbplats. Lär dig mer om Smartsupp
Smartsupp livechatt gör att du kan starta ett personligt samtal med dina webbplatsbesökare och omvandla dem till nöjda kunder. Det här är en av de populäraste livechattarna, med 284 000 användare över hela världen. Dra nytta av avancerade funktioner, som automatiska meddelanden, besökarregistrering och detaljerad statistik. Dina kunder surfar på din webbplats just nu. Skapa ett konto som är gratis för alltid och börja chatta idag. Lär dig mer om Smartsupp
Smartsupp livechatt gör att du kan starta ett personligt samtal med dina webbplatsbesökare och omvandla dem till nöjda kunder. Det här är en av de populäraste livechattarna, med 284 000 användare...

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
Skapa livechatt på din webbplats på bara 5 minuter. Samtala med dina webbplatsbesökare från din dator, surfplatta eller mobiltelefon. Öka din försäljning. Lär dig mer om HelpOnClick
HelpOnClick-teamet gör sitt bästa för att skapa programvaran som hjälper nätbutiker att enkelt prata med sina webbplatsbesökare. Enkel och intuitiv livechatt och helpdesk låter kunder koncentrera sig på huvuduppgifterna – att öka försäljningen och förbättra kundsupporten. HelpOnClicks livechattprogram innehåller följande huvudfunktioner: Trafikövervakning i realtid Virtuell chattagent Anpassningsbara ikoner och texter Integrering med Facebook Integrering med större CRM-, CMS-, kundtjänstsystem Lär dig mer om HelpOnClick
HelpOnClick-teamet gör sitt bästa för att skapa programvaran som hjälper nätbutiker att enkelt prata med sina webbplatsbesökare. Enkel och intuitiv livechatt och helpdesk låter kunder koncentrera sig...

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
Engagera besökare på din hemsida 24/7 med Pipedrives dialogrobot och live-chatt. Förvandla dina fönstershoppare till kvalificerade leads. Lär dig mer om Pipedrive
Förvandla dina webbshoppare till kvalificerade leads med Pipedrives dialogrobot och live-chatt. Dialogroboten engagerar dina webbplatsbesökare 24/7. Anpassa enkelt dina dialogrobotars utseende, vilka frågor de ställer och hur de svarar. Låt tillgängliga säljare lägga till en mänsklig touch med live-chatt från sina telefoner eller datorer. Om ditt team blir upptaget går dialogroboten in så att inga leads slarvas bort. Båda verktygen finns tillgängliga i tillägget LeadBooster som kan läggas till i alla Pipedrive CRM-planer. Påbörja din 14 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Pipedrive
Förvandla dina webbshoppare till kvalificerade leads med Pipedrives dialogrobot och live-chatt. Dialogroboten engagerar dina webbplatsbesökare 24/7. Anpassa enkelt dina dialogrobotars utseende, vilka...

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
Userlike är ett av de första och enda livechattprogrammen som hjälper ditt företag att få och behålla kunder genom olika meddelandekanaler. Lär dig mer om Userlike
Userlike kombinerar webbplatschatt och mobilmeddelanden. Byt till en bättre metod för kundkommunikation. För dina kunder, supportombud, säljare och chefer. Chatta med dina kunder via din hemsida, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram och SMS. Anslut en chattrobot och automatisera delar av dina kundinteraktioner. Skapad och hanterad i Tyskland. Userlike håller dina och dina kunders data säkra med en 100 % GDPR-kompatibel kommunikationslösning. Lär dig mer om Userlike
Userlike kombinerar webbplatschatt och mobilmeddelanden. Byt till en bättre metod för kundkommunikation. För dina kunder, supportombud, säljare och chefer. Chatta med dina kunder via din hemsida,...

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
Svara snabbt på dina kunders behov med Front för livechatt. Få svar på eller lös problem med Fronts kundkommunikationsplattform. Lär dig mer om Front
Svara omedelbart på alla dina kunders behov med Front för livechatt. Det finns inget snabbare eller bekvämare sätt att få svar, lösa problem eller ge feedback än med Fronts kundkommunikationsplattform. Front-plattformen är hjälper team att samarbeta med mer transparens och ansvar för att hantera hundratals e-postmeddelanden till allmänna adresser, som [email protected] och [email protected] Testa Front gratis. Lär dig mer om Front
Svara omedelbart på alla dina kunders behov med Front för livechatt. Det finns inget snabbare eller bekvämare sätt att få svar, lösa problem eller ge feedback än med Fronts...

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
Kombinera kundchatt och medarbetarchatt med allt i ett-lösningen Genesys Cloud som unified communications i hela din verksamhet Lär dig mer om Genesys Cloud
Kombinera kundchatt och medarbetarchatt med allt i ett-lösningen Genesys Cloud (tidigare PureCloud) som förenar kommunikationer i hela din verksamhet. Engagera dig via meddelandeappar eller koppla in en chattwidget på din webbplats så att kunderna kan nå dig direkt. Eskalera livechattar med skärmdelnings- eller samsurfningsteknik för att ge användare guidad hjälp. Chatta internt också för att utbyta filer och få kontakt med ämnesexperter i hela verksamheten. Lär dig mer om Genesys Cloud
Kombinera kundchatt och medarbetarchatt med allt i ett-lösningen Genesys Cloud (tidigare PureCloud) som förenar kommunikationer i hela din verksamhet. Engagera dig via meddelandeappar eller koppla in...

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
Prova supportavdelningen som rankats som nummer 1 i Live Chat och som är utformad för Shopify, Magento och BigCommerce. Sälj mer och gör avslut snabbare. Börja med en gång, gratis. Lär dig mer om Gorgias
En livechatt-app specifikt utformad för Shopify (även helt integrerad med Magento och BigCommerce). Gorgias är inte bara en chatt – du kan kontakta kunder i realtid på din webbplats eller via sociala medier. Ställ in automatiska svar på vanliga frågor. Redigera/återbetala beställningar, använd lojalitetspoäng, hantera prenumerationer och mer, allt på ett och samma ställe. Lägg till mallar, regler och makron. Minska supporttiden och gör dina besökare till kunder. Anslut din Shopify-butik på några minuter och prova nu med en gratis provperiod. Lär dig mer om Gorgias
En livechatt-app specifikt utformad för Shopify (även helt integrerad med Magento och BigCommerce). Gorgias är inte bara en chatt – du kan kontakta kunder i realtid på din webbplats eller via sociala...

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
Leverera individanpassad och personlig support till varje kund med hjälp av en enkel men kraftfull gratis livechattprogramvara från EngageBay. Lär dig mer om EngageBay
Ge dina kunder det snabbaste och mest effektiva sättet för att interagera med supportagenter och få svar på sina förfrågningar. Skapa meningsfulla och långvariga relationer genom att prata med kunderna i en livechatt. Skicka ett proaktivt meddelande för att bjuda in dina kunder till en livechatt. Visa dem att du bryr dig genom att proaktivt erbjuda support. Automatisera och anpassa chattmeddelandet baserat på flera faktorer som vilken sida besökaren surfar på, plats, hänvisningswebbplats, ny eller återkommande besökare och många fler. Lär dig mer om EngageBay
Ge dina kunder det snabbaste och mest effektiva sättet för att interagera med supportagenter och få svar på sina förfrågningar. Skapa meningsfulla och långvariga relationer genom att prata med...

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
Freshchat är en modern meddelandeprogramvara som har utformats för kundteam för att prata med prospekt och kunder genom olika kanaler. Lär dig mer om Freshchat
Freshchat är en modern meddelandeprogramvara som har utformats för sälj- och kundteam för att prata med potentiella kunder på hemsidan, mobilappen eller sociala medier. Freshchat är ett stort steg från den gamla live-chatten och hjälper företag och team att fokusera på en kontinuerlig och sammanhangsdriven meddelandeupplevelse. Med funktioner som kampanjer, säljrobot, integrerad självbetjäning och intelligent meddelandedirigering, ställs förväntningarna in och uppfylls, och svaren på besökarnas frågor är smartare och snabbare. Lär dig mer om Freshchat
Freshchat är en modern meddelandeprogramvara som har utformats för sälj- och kundteam för att prata med potentiella kunder på hemsidan, mobilappen eller sociala medier. Freshchat är ett stort steg...

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
ProProfs Chat helps you offer proactive support to customers, boost engagement, capture leads, identify upsell opportunities, & more. Lär dig mer om ProProfs Chat
ProProfs Chat is an online live chat software that allows businesses to offer instant support to their customers and engage with their website visitors. Armed with ProProfs Chat your support team can resolve issues faster, provide quick answers to queries about your products & services and assure your customers that they are around anytime they need you. ProProfs Chat will help your support teams reduce tickets,improve customer response time and satisfaction, and ultimately increase sales & ROI. Lär dig mer om ProProfs Chat
ProProfs Chat is an online live chat software that allows businesses to offer instant support to their customers and engage with their website visitors. Armed with ProProfs Chat your support team can...

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
Provide helpful documents, impressive product updates, and manage customer conversations all in a powerful widget Lär dig mer om Froged
One of the best live chat in the market. Give personalized and self-serve support to your clients. Manage hundreds of conversations in an easy-to-use platform. All your contact behavior, conversations, and attributes will be always in one click. - 100% customizable - Knowledge base & Updates integrated - Qualification Form - Routing Conversations - Tags & Notes - User Behavior - Save replies And more... Try now our FREE plan! Lär dig mer om Froged
One of the best live chat in the market. Give personalized and self-serve support to your clients. Manage hundreds of conversations in an easy-to-use platform. All your contact behavior,...

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
Använd Trengo livechatt för att stödja, engagera och konvertera dina kunder på din webbplats eller i din egen applikation. Lär dig mer om Trengo
Erbjud dina kunder en jättebra upplevelse på din webbplats eller i din egen applikation med livechatt från Trengo. Chatta i realtid med leads och kunder eller automatisera samtal med chattrobotar. Lägg till olika kanaler till din webbplatswidget och låt kunderna välja de kommunikationskanaler de föredrar. Skala din kommunikation och lägg till fler kanaler som e-post, sociala meddelanden, röst och många fler i Trengo-inkorgen. Lär dig mer om Trengo
Erbjud dina kunder en jättebra upplevelse på din webbplats eller i din egen applikation med livechatt från Trengo. Chatta i realtid med leads och kunder eller automatisera samtal med...

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
Prototyp och design av IVR, chattrobot och röstassistent i flera kanaler: Alexa, Whatsapp, Twitter och mer Lär dig mer om Botmock
Team på företag i alla storlekar använder Botmock för att snabbt skapa prototyper och skapa samtalsupplevelser i flera kanaler för chattrobotar, IVR och röstassistenter. Fokusera på att skapa konversationer för din chattrobot och låt Botmock hantera komplexiteten i plattformsspecifika begränsningar, förhandsvisningar och teamsamarbete. Du kan använda deras sömlösa överlämnande från utformning till utveckling. Lär dig mer om Botmock
Team på företag i alla storlekar använder Botmock för att snabbt skapa prototyper och skapa samtalsupplevelser i flera kanaler för chattrobotar, IVR och röstassistenter. Fokusera på att skapa...

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
Userbot är ett verktyg för att bygga AI-chattrobotar och hantera dina onlinekonversationer genom automatiska, omedelbara och anpassade svar. Lär dig mer om Userbot
Userbot är mer än en enkel chattrobotbyggare. Den artificiella intelligensmotor är baserad på språkteknologi (natural language processing, NLP) och hjälper dig att automatisera de flesta konversationerna på nätet. Den artificiella intelligensen kan känna igen betydelsen, förstå sammanhanget och samla in information för att automatiskt och korrekt svara på alla meddelanden. Installationen tar bara fem minuter och ingen kod krävs. Användaren kan välja mellan olika mallar eller skapa en robot från början. Enkelt, snabbt och kodfritt. Lär dig mer om Userbot
Userbot är mer än en enkel chattrobotbyggare. Den artificiella intelligensmotor är baserad på språkteknologi (natural language processing, NLP) och hjälper dig att automatisera de flesta...

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
HelpCenter

HelpCenter

(0 recensioner)
HelpCenter is a user-friendly customer service software for e-commerce businesses. Lär dig mer om HelpCenter
HelpCenter is a user-friendly customer service software for e-commerce businesses that want to provide their customers with fast but thorough customer support. Three essential tools - FAQ builder, HelpDesk ticketing system, and a live chat - will help to answer customers' questions before they land in your inbox, centralize and access all communications from a single place, and build stronger connections by providing real-time customer support. Get ready for the top-notch customer experience! Lär dig mer om HelpCenter
HelpCenter is a user-friendly customer service software for e-commerce businesses that want to provide their customers with fast but thorough customer support. Three essential tools - FAQ builder,...

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 40 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser.
Freshdesk är ett molnbaserat hjälpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig att smidigt lösa problem över olika kanaler. Med Freshdesk kan du också automatisera arbetsflöden, erbjuda bekväma självbetjäningsalternativ, hantera servicenivåavtal och generera rapporter. Freshdesk används av över 40 000 kunder, inklusive Bridgestone, HP, Harvard University och DHL.
Freshdesk är ett molnbaserat hjälpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig...

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
Zoho Desk inbäddningsbara livechattwidgetar för ditt kundtjänstteam. Nu kan du stödja dina kunder genom dina webbplatser och appar.
Zoho Desk är en molnbaserad helpdesk-lösning från Zoho. Viktiga funktioner är bland annat hantering av kundsupportärenden, supportportal, avtalshantering och skapande av rapporter. Med Zoho Desks inbäddningsbara livechattwidgetar ger du omedelbara svar och får omedelbar kundnöjdhet. Dina kunder kan komma i kontakt med dina representanter direkt, direkt från hjälpcentret med kontextuell AI, så att dina representanter kan svara och hjälpa dem att hitta svar snabbare. Zohos gratisplan ger dig 3 användare gratis för att ge dig lite försprång när du startar din verksamhet.
Zoho Desk är en molnbaserad helpdesk-lösning från Zoho. Viktiga funktioner är bland annat hantering av kundsupportärenden, supportportal, avtalshantering och skapande av rapporter. Med Zoho Desks...

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
Bygg bättre kundrelationer med en förstklassig meddelandetjänst för företag.
Intercom är en plattform för samtalsbaserade relationer (conversational relationship platform, CRP). Med Intercom kan du bygga bättre kundrelationer genom personanpassade, meddelandebaserade upplevelser under hela kundresan. Några av världens mest framgångsrika företag som Atlassian, Shopify och New Relic använder Intercom för att leverera samtalsbaserade kundupplevelser genom chatt, robotar och personliga meddelanden.
Intercom är en plattform för samtalsbaserade relationer (conversational relationship platform, CRP). Med Intercom kan du bygga bättre kundrelationer genom personanpassade, meddelandebaserade...

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
The worlds #1 customer service platform, empowers every service employee with the innovative tools, and unified data.
Service Cloud, the world's #1 customer service platform, empowers every service employee from the contact center to the field with the innovative tools, unified data, and embedded training needed to deliver world-class customer service that drives customer satisfaction and loyalty. Across every channel whether its messaging, communities, chat, phone, in-person, or IoT signals Service Cloud is enabling Trailblazers to deliver human-centric service that is personal, intelligent, and trusted.
Service Cloud, the world's #1 customer service platform, empowers every service employee from the contact center to the field with the innovative tools, unified data, and embedded training needed to...

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
Beautiful Live chat solution with CRM and Help Desk integration and powerful reporting capabilities. GDPR Ready and Accessible. API.
Olark Live Chat is the easiest way to add live chat to your website. Over 40,000 organizations including small businesses, large businesses, non-profits, government entities, and higher education choose Olark. Add an Olark chat box to your site and start helping more customers and closing more sales. Olark integrates with a number of CRM, eCommerce and Help Desk platforms to provide you with automation, chatbots, and key customer insights. GDPR Ready, WCAG 2.1 AA Accessible, and NIST 800-53
Olark Live Chat is the easiest way to add live chat to your website. Over 40,000 organizations including small businesses, large businesses, non-profits, government entities, and higher education...

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
Modern live chat and messaging solution designed to facilitate personal communication between companies and their customers.
Modern live chat and messaging solution designed to facilitate personal communication between companies and their customers. Chatra welcomes potential buyers with the faces of your team and invites to get in touch through friendly, targeted auto-messages. Its much easier for them to send you a quick instant message than to send a formal, stuffy email from a contacts page. Reply from the agent dashboard in your browser, desktop app or mobile app and we'll make sure it gets delivered.
Modern live chat and messaging solution designed to facilitate personal communication between companies and their customers. Chatra welcomes potential buyers with the faces of your team and invites...

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
More than just live chat. Turn online conversations into text message conversations with Webchat. A 2020 Top Marketing Software Winner
Podium Webchat isn¿t just a live chat. It immediately brings the conversation to text, so your customers aren¿t tied down to a browser window. It¿s a simple difference, but it also means you start the conversation with their contact information, so your leads are higher quality and you can immediately start providing excellent customer service. Podium also brings all your leads into one easy-to-use inbox, no matter where they started. Trusted by over 60,000 businesses, see the Podium difference.
Podium Webchat isn¿t just a live chat. It immediately brings the conversation to text, so your customers aren¿t tied down to a browser window. It¿s a simple difference, but it also means you start...

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
Chat in real-time with customers and prospects while they are on your website and generate leads.
Chat in real-time with customers and prospects while they are on your website. Turn website visitors into customers. Designed for businesses of all sizes. Be connected with customers and prospects with BirdEye.
Chat in real-time with customers and prospects while they are on your website. Turn website visitors into customers. Designed for businesses of all sizes. Be connected with customers and prospects...

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
Cloud-based solution that helps businesses add live chat to websites, use canned responses, share files, and more.
Pure Chat helps small and mid-sized organizations engage their website visitors with our powerful, easy-to-use live chat software. Use Pure Chat throughout the entire customer journey to share information with visitors, nurture leads and deliver exceptional customer service to increase sales and improve satisfaction. We now have a 100% Free plan that includes unlimited users and unlimited chats for up to 3 websites! What are you waiting for? Sign up and start chatting today!
Pure Chat helps small and mid-sized organizations engage their website visitors with our powerful, easy-to-use live chat software. Use Pure Chat throughout the entire customer journey to share...

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
Chat tool for connecting with customers through a mobile app or on your website. Supports chat history and performance analytics.
Chat tool for connecting with customers through a mobile app or on your website. Supports chat history and performance analytics.
Chat tool for connecting with customers through a mobile app or on your website. Supports chat history and performance analytics.

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
3CX är ett IP-PBX-system med öppna standarder som inkluderar videokonferenser, livechatt och mobilappar. Passar alla företagsstorlekar och branscher
3CX är ett IP-PBX-system med öppna standarder och erbjuder fullständig unified communications direkt ur lådan. Passar alla företagsstorlekar och branscher. Med 3CX kan anställda arbeta effektivt var som helst. Videokonferenser, livechatt, mobilappar och avancerade Contact Center-funktioner ingår till en bråkdel av kostnaden. Välj att distribuera lokalt, i ditt privata molnkonto eller välj 3CX som värd för din PBX. Oavsett vad du föredrar är du garanterad en problemfri lösning.
3CX är ett IP-PBX-system med öppna standarder och erbjuder fullständig unified communications direkt ur lådan. Passar alla företagsstorlekar och branscher. Med 3CX kan anställda arbeta effektivt var...

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
Tidio merges live chat and chatbots in one tool to help you skyrocket your sales and level of customer service.
Tidio is a communicator for businesses that keeps live chat, chatbots, Messenger and e-mail in one place. This software cuts down on the time that it takes to communicate with your customers while also creating a boost in sales and satisfaction by engaging visitors in real-time. Additionally, this product is available on-the-go with iOS and Android features to keep your customer conversations fluid across all devices.
Tidio is a communicator for businesses that keeps live chat, chatbots, Messenger and e-mail in one place. This software cuts down on the time that it takes to communicate with your customers while...

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
Simplifies WhatsApp communication between customers and businesses, helping them to drive growth in the messaging age.
Sirena is the solution that helps businesses get discovered, communicate, and drive growth in the messaging age. Allow every department of your company to have a unique WhatsApp line to centralize communications and track their interactions with your business. No more using a personal WhatsApp to chat with clients. Using approved templates, provide an immediate response to all inquiries from customers from any channel through WhatsApp
Sirena is the solution that helps businesses get discovered, communicate, and drive growth in the messaging age. Allow every department of your company to have a unique WhatsApp line to centralize...

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
The enterprise phone system with superpowers - cloud PBX with video conferencing, call pop, mobile app, call recording, and more.
Nextiva is a platform that brings communications together with business applications, intelligence, and automation. This helps businesses communicate and build deeper connections with their customers. The platform brings all communication channels voice, video, collaboration, SMS, chat, and surveys together in one place. This helps businesses access the information they need to drive business results. Intelligence and automation are built in, so you can focus on helping customers.
Nextiva is a platform that brings communications together with business applications, intelligence, and automation. This helps businesses communicate and build deeper connections with their...

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
Kayako Live Chat Software instantly connects with customers to Reduce Response Rates and Connect Times. See a Free Demo + Test Trial!
Kayako Live Chat Software improves your client services by reducing response rates with quicker connect times. Request a Demo and see how Kayako works for you. Save money and Instantly respond to customers with personalized interactions. Kayako scales our support and pricing to grow your business. Simple set-up and integration for a customized client-service software experience. Kayako connects the Live Chat dots and effortlessly unifies customer service across chat, social, email & phone
Kayako Live Chat Software improves your client services by reducing response rates with quicker connect times. Request a Demo and see how Kayako works for you. Save money and Instantly respond to...

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
With Drift live chat software you can start chatting with your website visitors in real-time and qualify leads faster.
Drift is the world's first conversational marketing platform. Customers use Drift to provide a modern buying experience for potential customers, generate more qualified leads, and dramatically accelerate the sales cycle. Unlike traditional marketing and sales software that relies on forms, cold calls, and countless follow-up emails, Drift connects businesses with website visitors in real-time using bots and artificial intelligence. Schedule a free demo
Drift is the world's first conversational marketing platform. Customers use Drift to provide a modern buying experience for potential customers, generate more qualified leads, and dramatically...

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
SMS texting and live chat for business has never been easier than with Avochato's solutions for teams, marketers and contact centers.
SMS texting and live chat has never been easier than with Avochato's solutions for teams, marketers and contact centers. With no programming required, you can setup your Avochato phone number in minutes to text your prospects, customers, or staff. Segment, import, and broadcast to your contacts to scale your teams communications. Avochato integrates with platforms such as Salesforce, Slack, MS Teams, and Zapier. Enable prospects to text you from a Google Ad with the AdWords API integration.
SMS texting and live chat has never been easier than with Avochato's solutions for teams, marketers and contact centers. With no programming required, you can setup your Avochato phone number in...

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
The Leading Enterprise Communication Hub
Manage messages from employees and external customers in a single platform. Reduce operational costs and keep your online customer service team focused on solutions, with fewer distractions and all the tools needed for exceptional customer experience. Connects to social networks, apps and websites.
Manage messages from employees and external customers in a single platform. Reduce operational costs and keep your online customer service team focused on solutions, with fewer distractions and all...

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
UJET is modern cloud contact center software company with leading innovation in customer support on the web, phone and mobile apps.
UJET is an enterprise-grade platform, ideal for companies with 50+ agents, that provides modern cloud contact center software with phone, chat and in-app support and leading innovation in smartphone technology for a superior customer and agent experience. The UJET platform delights end-users with anytime, anywhere access and elevates agent performance through context-aware solutions for voice, chat, image, video, and text. The UJET platform is enterprise-grade, SOC2 Type II and HIPAA compliant.
UJET is an enterprise-grade platform, ideal for companies with 50+ agents, that provides modern cloud contact center software with phone, chat and in-app support and leading innovation in smartphone...

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
SnapEngage är en dedikerad chattlösning för företag som gör det möjligt för försäljnings- och kundtjänstteam att konvertera leads och interagera med kunder.
Förbättra företagets resultat med SnapEngage. Dedikerade chatt- och robotlösningar för företagswebbplatser ökar hemsidans konverteringsgrad och förbättrar kundnöjdheten för försäljnings- och kundtjänstteam. SnapEngage uppfyller avancerade säkerhets- och sekretesskrav och erbjuder omnikanal-förmågor och inbyggda integrationer med populära CRM och kundtjänster. Det här företaget är fast beslutet att nå långsiktig framgång genom sin prisbelönta kundtjänst, professionella tjänster och personlig utbildning.
Förbättra företagets resultat med SnapEngage. Dedikerade chatt- och robotlösningar för företagswebbplatser ökar hemsidans konverteringsgrad och förbättrar kundnöjdheten för försäljnings- och...

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
Genuine, personalized, and easy to use, Comm100 Live Chat now offers a free plan with unlimited users and chats.
Comm100 Live Chat powers real-time, personalized customer engagements when visitors need it most. Via website and mobile app, agents engage more effectively with a choice of powerful tools including co-browsing, auto-translation, routing, and audio and video chat. Convert visitors to customers, increase sales and improve customer satisfaction with our award-winning Comm100 Live Chat solution. Comm100 now offers a FREE plan with unlimited users and chats. Check it out!
Comm100 Live Chat powers real-time, personalized customer engagements when visitors need it most. Via website and mobile app, agents engage more effectively with a choice of powerful tools including...

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare
Contact At Once!, a LivePerson company, provides chat, text and mobile messaging solutions for automotive, multifamily and Real Estate.
Faster than a phone call, more powerful than an email, able to set appointments and send videos in a single text...yes, were talking about Contact At Once! Our all-in-one messaging platform works across devices, so you can initiate chat and text conversations with consumers and sell more. From the widest software deployment options to the only truly complete conversation management solution, come see why our customers rate us #1 in satisfaction.
Faster than a phone call, more powerful than an email, able to set appointments and send videos in a single text...yes, were talking about Contact At Once! Our all-in-one messaging platform works...

Funktioner

  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geotargeting
  • Spårning av webbplatsbesökare