393 resultat
Varför Capterra är gratis
Zendesk Chat, tidigare Zopim, låter dig övervaka och chatta med dina webbplatsbesökare i realtid. Lär dig mer om Zendesk
Zendesk Chat kan skalas upp när ditt företag växer. Programvara utformad för medelstora och stora företag. Vad kan du göra med Zendesk Chat? Få veta vad dina besökare tittar på. Se vilken produktsida de tittar på för närvarande. Låt kunderna nå dig direkt. Du kan också proaktivt klicka på dem för att starta en chatt. Svara på chattar online eller offline via valfri webbläsare, eller från iOS- eller Android-apparna. Chatta med Zendesk på deras webbplats eller kontakta deras säljteam för mer information. Lär dig mer om Zendesk
Zendesk Chat kan skalas upp när ditt företag växer. Programvara utformad för medelstora och stora företag. Vad kan du göra med Zendesk Chat? Få veta vad dina besökare tittar på. Se vilken produktsida d...
  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geo-inriktning
  • Spårning av webbplatsbesökare
LiveChat låter befintliga och potentiella kunder prata med ditt företag via din webbplats och ge dem en personlig upplevelse i realtid Lär dig mer om LiveChat
LiveChat är ett livechattprogram som kan integreras med din webbplats för att fånga fler leads och avsluta fler försäljningar. Att ha LiveChat på din webbplats innebär att besökare kan skicka frågor till dig och få svar på nolltid. Lär dig mer om LiveChat
LiveChat är ett livechattprogram som kan integreras med din webbplats för att fånga fler leads och avsluta fler försäljningar. Att ha LiveChat på din webbplats innebär att besökare kan skicka frågor ti...
  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geo-inriktning
  • Spårning av webbplatsbesökare
HubSpot Service Hub är en kundtjänstprogramvara som gör det enkelt att hantera och kontakta kunder, och verkligen hjälpa dem att lyckas. Lär dig mer om HubSpot Service Hub
HubSpots kostnadsfria livechattprogram hjälper dig att besvara kund- och prospektfrågor i realtid, på det sätt de vill kommunicera. Med tillgång till botar, färdiga svar, till och med möjligheten att spela in en video, kan du skala din livechatt så att du snabbt kan svara på fler frågor – även när agenter är upptagna eller borta. Oavsett om du vill göra fler affärer via livechatt, konvertera fler leads eller lösa kundärenden, hjälper HubSpots livechattprogram dig att göra det. Registrera dig kostnadsfritt idag. Lär dig mer om HubSpot Service Hub
HubSpots kostnadsfria livechattprogram hjälper dig att besvara kund- och prospektfrågor i realtid, på det sätt de vill kommunicera. Med tillgång till botar, färdiga svar, till och med möjligheten att s...
  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geo-inriktning
  • Spårning av webbplatsbesökare
LiveAgent helps businesses thrive in customer service. Create a customer community, increase customer satisfaction and succeed! Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent boasts the fastest chat widget on the market. We provide a fully-featured live chat software that helps you personalize customer communication. LiveAgent harnesses the power of a universal inbox, real-time live chat, built-in call center, and a robust customer service portal. Join companies like BMW, Yamaha, and Huawei in providing world-class customer service. Start your free trial, no credit card required. Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent boasts the fastest chat widget on the market. We provide a fully-featured live chat software that helps you personalize customer communication. LiveAgent harnesses the power of a universal in...
  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geo-inriktning
  • Spårning av webbplatsbesökare
Freshchat is a modern messaging software built for customer engagement teams to talk to prospects and customers across channels. Lär dig mer om Freshchat
Freshchat is a modern messaging software built for sales and customer engagement teams to talk to prospects and customers on the website, mobile app, or social pages. A leap from legacy live-chat, Freshchat helps businesses and its teams focus on a continuous and context-driven messaging experience. With features like campaigns, sales bot, integrated self-service, and intelligent message routing, expectations are set and met, and responses to visitors questions are smarter and faster. Lär dig mer om Freshchat
Freshchat is a modern messaging software built for sales and customer engagement teams to talk to prospects and customers on the website, mobile app, or social pages. A leap from legacy live-chat, Fres...
  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geo-inriktning
  • Spårning av webbplatsbesökare
User.com är ett avancerat marknadsförings- och försäljningssystem som hjälper till att automatisera personanpassad kommunikation och effektivisera affärsprocesser. Lär dig mer om User.com
User.com är en allt-i-ett-plattform för automatiserad marknadsföring som syftar till att öka engagemanget och förbättra konverteringen genom att använda en enda datakälla för dina kunder. Nå kunder via ett brett utbud av kommunikationskanaler: e-post, livechatt, chattrobot, push-meddelanden, dynamiskt sidinnehåll och många fler – allt tillgängligt på ett ställe. Intresserad av livechatt? Sväng förbi och få en kostnadsfri, 14 dagar lång provperiod utan förskottsbetalning och få tillgång till alla verktyg idag. Lär dig mer om User.com
User.com är en allt-i-ett-plattform för automatiserad marknadsföring som syftar till att öka engagemanget och förbättra konverteringen genom att använda en enda datakälla för dina kunder. Nå kunder v...
  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geo-inriktning
  • Spårning av webbplatsbesökare
ChatBot is an all-in-one platform to create, deploy, and track chatbots across channels. Lär dig mer om ChatBot
Automate key tasks right away by creating multipurpose chatbots with diverse templates and a visual builder. Connect ChatBot with various tools and platforms using one-click integrations, the open API, webhooks, and Zapier. Design smooth conversational experiences to build better relationships with your customers. Send dynamic responses that encourage customers to chat and interact. Mix and match text, images, buttons, and quick replies to show off your brand, products, and services. Lär dig mer om ChatBot
Automate key tasks right away by creating multipurpose chatbots with diverse templates and a visual builder. Connect ChatBot with various tools and platforms using one-click integrations, the open API,...
  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geo-inriktning
  • Spårning av webbplatsbesökare
Help Customers, Help themselves! Elevio provides self-service support on-demand to your customers, when and where they need it. Lär dig mer om elevio
Elevio enables teams to deliver contextual knowledge to customers, support agents and internal teams. We assist in delivering over 16 Million answers per month for 500+ companies Answering the same questions? Create and deliver in-app contextual helpers and hotspots before your customers ask the same questions. Deflect, on average, 23% of support tickets. Leaving your team to focus on more complex customer questions. Lär dig mer om elevio
Elevio enables teams to deliver contextual knowledge to customers, support agents and internal teams. We assist in delivering over 16 Million answers per month for 500+ companies Answering the same ...
  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geo-inriktning
  • Spårning av webbplatsbesökare
Distribuera en chattrobot/röstrobot enkelt utan kodning på alla sorters kommunikationskanaler, anslut till din favoritprogramvara och använd bästa tillgängliga NLP. Lär dig mer om Ideta
Ideta gör det möjligt för företag att utveckla sin egen chattbott eller röstbott utan kodning. Du kan distribuera din bot på flera kommunikationskanaler som din landningssida, Facebook Messenger, ett telefonnummer (Twilio...), Slack, Microsoft Teams osv. Du kan ansluta till valfri programvara via API utan kodning. Du kan använda olika bra naturliga språkbehandlingsverktyg utan kodning (Dialogflow, Luis, Watson...) och enkelt växla från en till en annan. Lär dig mer om Ideta
Ideta gör det möjligt för företag att utveckla sin egen chattbott eller röstbott utan kodning. Du kan distribuera din bot på flera kommunikationskanaler som din landningssida, Facebook Messenger, ett ...
  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geo-inriktning
  • Spårning av webbplatsbesökare
HelpCrunchs livechatt är en av de mest anpassningsbara chattlösningarna på marknaden och hjälper dig att öka försäljningen och förbättra kundsupporten. Lär dig mer om HelpCrunch
HelpCrunchs livechatt är en av de mest anpassningsbara chattlösningarna på marknaden och hjälper dig att kommunicera med dina kunder i realtid, öka konverteringar och försäljningen, förbättra supporten och växa snabbare. Prova HelpCrunch utan kostnad i 14 dagar. Andra funktioner som ingår: – Automeddelanden – E-postmarknadsföring – Kundtjänst – Kunskapsbas – Popup-fönster – Mobilappar – Chattrobot (kommer snart). Lär dig mer om HelpCrunch
HelpCrunchs livechatt är en av de mest anpassningsbara chattlösningarna på marknaden och hjälper dig att kommunicera med dina kunder i realtid, öka konverteringar och försäljningen, förbättra supporten...
  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geo-inriktning
  • Spårning av webbplatsbesökare
#1 free live chat and contact center software used by over 8 million companies. Also comes with free CRM and email marketing. Lär dig mer om Bitrix24
If you are looking for free live chat software for your website, you'll love Bitrix24. First of all, free actually means free ¿ you can have as many chat sessions as you need, without limitations. Second, we don't limit free edition to a single chat agent ¿ you get twelve chat agents free of charge. Third, Bitrix24 is a fully featured omnichannel contact center. Lär dig mer om Bitrix24
If you are looking for free live chat software for your website, you'll love Bitrix24. First of all, free actually means free ¿ you can have as many chat sessions as you need, without limitations. Seco...
  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geo-inriktning
  • Spårning av webbplatsbesökare
REVE Chat är en programvara för livechatt med flera kanaler som ger omedelbar hjälp till kunder så de får bättre försäljning och support. Lär dig mer om REVE Chat
REVE Chat är ett molnbaserat livechattprogram med flera kanaler som ger omedelbar hjälp till dina webbplatsbesökare för bättre kundservice och ökar försäljningskonverteringen. Företag kan omedelbart kommunicera med sina kunder via olika kanaler, t.ex. livechatt på webbplatsen, röst-/videochatt, Facebook Messenger, Viber, mobilappar (Android, iOS) med en enda plattform. REVE Chat har även avancerade funktioner som skärmdelning och webbläsardelning, avdelningshantering och automatiska utlösare. Lär dig mer om REVE Chat
REVE Chat är ett molnbaserat livechattprogram med flera kanaler som ger omedelbar hjälp till dina webbplatsbesökare för bättre kundservice och ökar försäljningskonverteringen. Företag kan omedelbart ko...
  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geo-inriktning
  • Spårning av webbplatsbesökare
Smartsupp är en gratis livechatt med videoinspelningar gjorda för din webbplats. Lär dig mer om Smartsupp live chat
Smartsupp livechatt gör att du kan starta ett personligt samtal med dina webbplatsbesökare och omvandla dem till nöjda kunder. Det här är en av de populäraste livechattarna, med 284 000 användare över hela världen. Dra nytta av avancerade funktioner, som automatiska meddelanden, besökarregistrering och detaljerad statistik. Dina kunder surfar på din webbplats just nu. Skapa ett konto som är gratis för alltid och börja chatta idag. Lär dig mer om Smartsupp live chat
Smartsupp livechatt gör att du kan starta ett personligt samtal med dina webbplatsbesökare och omvandla dem till nöjda kunder. Det här är en av de populäraste livechattarna, med 284 000 användare över...
  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geo-inriktning
  • Spårning av webbplatsbesökare
Skapa livechatt på din webbplats på bara 5 minuter. Samtala med dina webbplatsbesökare från din dator, surfplatta eller mobiltelefon. Öka din försäljning. Lär dig mer om HelpOnClick
HelpOnClick-teamet gör sitt bästa för att skapa programvaran som hjälper nätbutiker att enkelt prata med sina webbplatsbesökare. Enkel och intuitiv livechatt och helpdesk låter kunder koncentrera sig på huvuduppgifterna – att öka försäljningen och förbättra kundsupporten. HelpOnClicks livechattprogram innehåller följande huvudfunktioner: Trafikövervakning i realtid Virtuell chattagent Anpassningsbara ikoner och texter Integrering med Facebook Integrering med större CRM-, CMS-, kundtjänstsystem Lär dig mer om HelpOnClick
HelpOnClick-teamet gör sitt bästa för att skapa programvaran som hjälper nätbutiker att enkelt prata med sina webbplatsbesökare. Enkel och intuitiv livechatt och helpdesk låter kunder koncentrera sig p...
  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geo-inriktning
  • Spårning av webbplatsbesökare
Pipedrive är ett lättimplementerat CRM-programvaruverktyg som hjälper dig att fokusera på de aktiviteter som ökar antalet slutförda affärer. Lär dig mer om Pipedrive
Pipedrive är ett försäljningsfokuserat verktyg för hantering av kundrelationer som team i alla storlekar uppskattar att använda. Med över 95 000 betalande kunder i över 179 länder har säljteam lockats till Pipedrives enkla men kraftfulla CRM-system med fokus på användbarhet. När du använder Pipedrive glöms ingenting bort, vilket gör att ditt team kan lägga mindre tid på att arkivera och mer tid på att sälja med hjälp av CRM som är både flexibel och kraftfull. Lär dig mer om Pipedrive
Pipedrive är ett försäljningsfokuserat verktyg för hantering av kundrelationer som team i alla storlekar uppskattar att använda. Med över 95 000 betalande kunder i över 179 länder har säljteam lockats ...
  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geo-inriktning
  • Spårning av webbplatsbesökare
Userlike är ett av de första och enda livechattprogrammen som hjälper ditt företag att få och behålla kunder genom olika meddelandekanaler. Lär dig mer om Userlike
Userlike kombinerar webbplatschatt och mobilmeddelanden. Byt till en bättre metod för kundkommunikation. För dina kunder, supportombud, säljare och chefer. Chatta med dina kunder via din hemsida, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram och SMS. Anslut en chattrobot och automatisera delar av dina kundinteraktioner. Skapad och hanterad i Tyskland. Userlike håller dina och dina kunders data säkra med en 100 % GDPR-kompatibel kommunikationslösning. Lär dig mer om Userlike
Userlike kombinerar webbplatschatt och mobilmeddelanden. Byt till en bättre metod för kundkommunikation. För dina kunder, supportombud, säljare och chefer. Chatta med dina kunder via din hemsida, Fa...
  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geo-inriktning
  • Spårning av webbplatsbesökare
Front är den första delade inkorgen som hjälper team att samarbeta kring varje e-postmeddelande med mer transparens, ansvar och effektivitet. Lär dig mer om Front
Front är den första programvaran för e-posthantering som hjälper team att samarbeta med mer transparens och ansvar för att hantera hundratals e-postmeddelanden till allmänna adresser, som [email protected] och [email protected] Med Front kan du tilldela e-postmeddelanden till teammedlemmar, internt dela och diskutera e-postmeddelanden utan att det blir rörigt att vidarebefordra och svara på alla, eller ställa in påminnelser för att svara senare. E-postmallar, sekvenser, sammanslagning av e-post och genvägar automatiserar ditt arbetsflöde för att spara tid. Testa Front gratis. Lär dig mer om Front
Front är den första programvaran för e-posthantering som hjälper team att samarbeta med mer transparens och ansvar för att hantera hundratals e-postmeddelanden till allmänna adresser, som [email protected] och ...
  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geo-inriktning
  • Spårning av webbplatsbesökare
Deliver personalized one-on-one support to every customer using a simple yet powerful free live chat software provided by EngageBay. Lär dig mer om EngageBay
Give your customers the fastest, most effective way to interact with support agents to get their queries solved. Build meaningful and long lasting relationships by talking to customers over live chat. Send a proactive message to invite your customers to a live chat. Show them that you care by offering support proactively. Automate and customize the chat message based on several factors like the page the visitor is browsing, location, referral website, new or returning visitor and many more. Lär dig mer om EngageBay
Give your customers the fastest, most effective way to interact with support agents to get their queries solved. Build meaningful and long lasting relationships by talking to customers over live chat. ...
  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geo-inriktning
  • Spårning av webbplatsbesökare
ProProfs Chat helps you offer proactive support to customers, boost engagement, capture leads, identify upsell opportunities, & more. Lär dig mer om ProProfs Chat
ProProfs Chat is an online live chat software that allows businesses to offer instant support to their customers and engage with their website visitors. Armed with ProProfs Chat your support team can resolve issues faster, provide quick answers to queries about your products & services and assure your customers that they are around anytime they need you. ProProfs Chat will help your support teams reduce tickets,improve customer response time and satisfaction, and ultimately increase sales & ROI. Lär dig mer om ProProfs Chat
ProProfs Chat is an online live chat software that allows businesses to offer instant support to their customers and engage with their website visitors. Armed with ProProfs Chat your support team can r...
  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geo-inriktning
  • Spårning av webbplatsbesökare
Provide helpful documents, impressive product updates, and manage customer conversations all in a powerful widget Lär dig mer om Froged
One of the best live chat in the market. Give personalized and self-serve support to your clients. Manage hundreds of conversations in an easy-to-use platform. All your contact behavior, conversations, and attributes will be always in one click. - 100% customizable - Knowledge base & Updates integrated - Qualification Form - Routing Conversations - Tags & Notes - User Behavior - Save replies And more... Try now our FREE plan! Lär dig mer om Froged
One of the best live chat in the market. Give personalized and self-serve support to your clients. Manage hundreds of conversations in an easy-to-use platform. All your contact behavior, conversations...
  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geo-inriktning
  • Spårning av webbplatsbesökare
Try the #1 rated Live Chat & Helpdesk designed for Shopify, Magento and BigCommerce. Close more sales faster. Start now for free! Lär dig mer om Gorgias
The highest-rated live chat specifically DESIGNED FOR SHOPIFY (fully integrates with Magento & BigCommerce too). Gorgias isn't just chat; connect with customers in real-time on your site or over Social Media. Set up automatic replies to common questions. Edit/refund orders, apply loyalty points, manage subscriptions & more, all in one place. Add templates, rules & macros. Cut support time and turn your visitors into customers. Connect your Shopify store in minutes & try now with a free trial. Lär dig mer om Gorgias
The highest-rated live chat specifically DESIGNED FOR SHOPIFY (fully integrates with Magento & BigCommerce too). Gorgias isn't just chat; connect with customers in real-time on your site or over Social...
  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geo-inriktning
  • Spårning av webbplatsbesökare
Använd Trengo livechatt för att stödja, engagera och konvertera dina kunder på din webbplats eller i din egen applikation. Lär dig mer om Trengo
Erbjud dina kunder en jättebra upplevelse på din webbplats eller i din egen applikation med livechatt från Trengo. Chatta i realtid med leads och kunder eller automatisera samtal med chattrobotar. Lägg till olika kanaler till din webbplatswidget och låt kunderna välja de kommunikationskanaler de föredrar. Skala din kommunikation och lägg till fler kanaler som e-post, sociala meddelanden, röst och många fler i Trengo-inkorgen. Lär dig mer om Trengo
Erbjud dina kunder en jättebra upplevelse på din webbplats eller i din egen applikation med livechatt från Trengo. Chatta i realtid med leads och kunder eller automatisera samtal med chattrobotar. Läg...
  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geo-inriktning
  • Spårning av webbplatsbesökare
Prototype and design IVR, chatbot, and voice assistant experiences across multiple channels: Alexa, Whatsapp, Twitter, and more Lär dig mer om Botmock
Teams at companies of all sizes use Botmock to rapid prototype and design conversational experiences across multiple channels for chatbots, IVR, and voice assistants. Focus on designing conversations for your chatbot and let us handle the complexities of platform specific restrictions, instant previews, and team collaboration. Use our seamless handover from design to development. Lär dig mer om Botmock
Teams at companies of all sizes use Botmock to rapid prototype and design conversational experiences across multiple channels for chatbots, IVR, and voice assistants. Focus on designing conversations ...
  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geo-inriktning
  • Spårning av webbplatsbesökare
Zoho Desk embeddable live chat widgets for your customer service team. Now you can support your customers through your website & apps.
Zoho Desk is a cloud-based helpdesk solution from Zoho. Key features include management of customer support tickets, support portal, contract management & report creation. With Zoho Desk's embeddable live chat widgets make instant responses for instant happiness. Your customers can get in touch with your agents instantly, right from the help center with contextual AI, so your agents can respond and help them find answers faster. Our free plan gives you 3 users free to head start your operations.
Zoho Desk is a cloud-based helpdesk solution from Zoho. Key features include management of customer support tickets, support portal, contract management & report creation. With Zoho Desk's embeddable l...
  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geo-inriktning
  • Spårning av webbplatsbesökare
Build better customer relationships with the #1-rated Business Messenger.
Intercom is a Conversational Relationship Platform (CRP). With Intercom, you can build better customer relationships through personalized, messenger-based experiences across the customer journey. The world's most successful companies, like Atlassian, Shopify, and New Relic use Intercom to deliver conversational customer experiences through chat, bots, and personalized messaging.
Intercom is a Conversational Relationship Platform (CRP). With Intercom, you can build better customer relationships through personalized, messenger-based experiences across the customer journey. Th...
  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geo-inriktning
  • Spårning av webbplatsbesökare
The worlds #1 customer service platform, empowers every service employee with the innovative tools, and unified data.
Service Cloud, the worlds #1 customer service platform, empowers every service employee from the contact center to the field with the innovative tools, unified data, and embedded training needed to deliver world-class customer service that drives customer satisfaction and loyalty. Across every channel whether its messaging, communities, chat, phone, in-person, or IoT signals Service Cloud is enabling Trailblazers to deliver human-centric service that is personal, intelligent, and trusted.
Service Cloud, the worlds #1 customer service platform, empowers every service employee from the contact center to the field with the innovative tools, unified data, and embedded training needed to del...
  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geo-inriktning
  • Spårning av webbplatsbesökare
Beautiful Live chat solution with CRM and Help Desk integration and powerful reporting capabilities. GDPR Ready and Accessible. API.
Olark Live Chat is the easiest way to add live chat to your website. Over 40,000 organizations including small businesses, large businesses, non-profits, government entities, and higher education choose Olark. Add an Olark chat box to your site and start helping more customers and closing more sales. Olark integrates with a number of CRM, eCommerce and Help Desk platforms to provide you with robust data and powerful customer insights. GDPR Ready, WCAG 2.1 AA Accessible, and NIST 800-53
Olark Live Chat is the easiest way to add live chat to your website. Over 40,000 organizations including small businesses, large businesses, non-profits, government entities, and higher education choo...
  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geo-inriktning
  • Spårning av webbplatsbesökare
Modern live chat and messaging solution designed to facilitate personal communication between companies and their customers.
Modern live chat and messaging solution designed to facilitate personal communication between companies and their customers. Chatra welcomes potential buyers with the faces of your team and invites to get in touch through friendly, targeted auto-messages. Its much easier for them to send you a quick instant message than to send a formal, stuffy email from a contacts page. Reply from the agent dashboard in your browser, desktop app or mobile app and we'll make sure it gets delivered.
Modern live chat and messaging solution designed to facilitate personal communication between companies and their customers. Chatra welcomes potential buyers with the faces of your team and invites to ...
  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geo-inriktning
  • Spårning av webbplatsbesökare
More than just live chat. Turn online conversations into text message conversations with Webchat. A 2020 Top Marketing Software Winner
Podium Webchat isn¿t just a live chat. It immediately brings the conversation to text, so your customers aren¿t tied down to a browser window. It¿s a simple difference, but it also means you start the conversation with their contact information, so your leads are higher quality and you can immediately start providing excellent customer service. Podium also brings all your leads into one easy-to-use inbox, no matter where they started. Trusted by over 60,000 businesses, see the Podium difference.
Podium Webchat isn¿t just a live chat. It immediately brings the conversation to text, so your customers aren¿t tied down to a browser window. It¿s a simple difference, but it also means you start the ...
  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geo-inriktning
  • Spårning av webbplatsbesökare
Chat in real-time with customers and prospects while they are on your website and generate leads.
Chat in real-time with customers and prospects while they are on your website. Turn website visitors into customers. Designed for businesses of all sizes. Be connected with customers and prospects with Birdeye.
Chat in real-time with customers and prospects while they are on your website. Turn website visitors into customers. Designed for businesses of all sizes. Be connected with customers and prospects with...
  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geo-inriktning
  • Spårning av webbplatsbesökare
Cloud-based solution that helps businesses add live chat to websites, use canned responses, share files, and more.
Pure Chat helps small and mid-sized organizations engage their website visitors with our powerful, easy-to-use live chat software. Use Pure Chat throughout the entire customer journey to share information with visitors, nurture leads and deliver exceptional customer service to increase sales and improve satisfaction. We now have a 100% Free plan that includes unlimited users and unlimited chats for up to 3 websites! What are you waiting for? Sign up and start chatting today!
Pure Chat helps small and mid-sized organizations engage their website visitors with our powerful, easy-to-use live chat software. Use Pure Chat throughout the entire customer journey to share informat...
  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geo-inriktning
  • Spårning av webbplatsbesökare
3CX är ett IP-PBX-system med öppna standarder som inkluderar videokonferenser, livechatt och mobilappar. Passar alla företagsstorlekar och branscher
3CX är ett IP-PBX-system med öppna standarder och erbjuder fullständig unified communications direkt ur lådan. Passar alla företagsstorlekar och branscher. Med 3CX kan anställda arbeta effektivt var som helst. Videokonferenser, livechatt, mobilappar och avancerade Contact Center-funktioner ingår till en bråkdel av kostnaden. Välj att distribuera lokalt, i ditt privata molnkonto eller välj 3CX som värd för din PBX. Oavsett vad du föredrar är du garanterad en problemfri lösning.
3CX är ett IP-PBX-system med öppna standarder och erbjuder fullständig unified communications direkt ur lådan. Passar alla företagsstorlekar och branscher. Med 3CX kan anställda arbeta effektivt var so...
  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geo-inriktning
  • Spårning av webbplatsbesökare
Chat tool for connecting with customers through a mobile app or on your website. Supports chat history and performance analytics.
Chat tool for connecting with customers through a mobile app or on your website. Supports chat history and performance analytics.
Chat tool for connecting with customers through a mobile app or on your website. Supports chat history and performance analytics....
  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geo-inriktning
  • Spårning av webbplatsbesökare
Tidio merges live chat and chatbots in one tool to help you skyrocket your sales and level of customer service.
Tidio is a communicator for businesses that keeps live chat, chatbots, Messenger and e-mail in one place. This software cuts down on the time that it takes to communicate with your customers while also creating a boost in sales and satisfaction by engaging visitors in real-time. Additionally, this product is available on-the-go with iOS and Android features to keep your customer conversations fluid across all devices.
Tidio is a communicator for businesses that keeps live chat, chatbots, Messenger and e-mail in one place. This software cuts down on the time that it takes to communicate with your customers while als...
  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geo-inriktning
  • Spårning av webbplatsbesökare
The enterprise phone system with superpowers - cloud PBX with video conferencing, call pop, mobile app, call recording, and more.
Nextiva is a platform that brings communications together with business applications, intelligence, and automation. This helps businesses communicate and build deeper connections with their customers. The platform brings all communication channels voice, video, collaboration, SMS, chat, and surveys together in one place. This helps businesses access the information they need to drive business results. Intelligence and automation are built in, so you can focus on helping customers.
Nextiva is a platform that brings communications together with business applications, intelligence, and automation. This helps businesses communicate and build deeper connections with their customers. ...
  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geo-inriktning
  • Spårning av webbplatsbesökare
Simplifies WhatsApp communication between customers and businesses, helping them to drive growth in the messaging age.
Sirena is the solution that helps businesses get discovered, communicate, and drive growth in the messaging age. Allow every department of your company to have a unique WhatsApp line to centralize communications and track their interactions with your business. No more using a personal WhatsApp to chat with clients. Using approved templates, provide an immediate response to all inquiries from customers from any channel through WhatsApp
Sirena is the solution that helps businesses get discovered, communicate, and drive growth in the messaging age. Allow every department of your company to have a unique WhatsApp line to centralize com...
  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geo-inriktning
  • Spårning av webbplatsbesökare
Kayako Live Chat Software instantly connects with customers to Reduce Response Rates and Connect Times. See a Free Demo + Test Trial!
Kayako Live Chat Software improves your client services by reducing response rates with quicker connect times. Request a Demo and see how Kayako works for you. Save money and Instantly respond to customers with personalized interactions. Kayako scales our support and pricing to grow your business. Simple set-up and integration for a customized client-service software experience. Kayako connects the Live Chat dots and effortlessly unifies customer service across chat, social, email & phone
Kayako Live Chat Software improves your client services by reducing response rates with quicker connect times. Request a Demo and see how Kayako works for you. Save money and Instantly respond to cust...
  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geo-inriktning
  • Spårning av webbplatsbesökare
With Drift live chat software you can start chatting with your website visitors in real-time and qualify leads faster.
Drift is the world's first conversational marketing platform. Customers use Drift to provide a modern buying experience for potential customers, generate more qualified leads, and dramatically accelerate the sales cycle. Unlike traditional marketing and sales software that relies on forms, cold calls, and countless follow-up emails, Drift connects businesses with website visitors in real-time using bots and artificial intelligence. Schedule a free demo
Drift is the world's first conversational marketing platform. Customers use Drift to provide a modern buying experience for potential customers, generate more qualified leads, and dramatically accelera...
  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geo-inriktning
  • Spårning av webbplatsbesökare
SMS texting and live chat for business has never been easier than with Avochato's solutions for teams, marketers and contact centers.
SMS texting and live chat has never been easier than with Avochato's solutions for teams, marketers and contact centers. With no programming required, you can setup your Avochato phone number in minutes to text your prospects, customers, or staff. Segment, import, and broadcast to your contacts to scale your teams communications. Avochato integrates with platforms such as Salesforce, Slack, MS Teams, and Zapier. Enable prospects to text you from a Google Ad with the AdWords API integration.
SMS texting and live chat has never been easier than with Avochato's solutions for teams, marketers and contact centers. With no programming required, you can setup your Avochato phone number in minut...
  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geo-inriktning
  • Spårning av webbplatsbesökare
The Leading Enterprise Communication Hub
Manage messages from employees and external customers in a single platform. Reduce operational costs and keep your online customer service team focused on solutions, with fewer distractions and all the tools needed for exceptional customer experience. Connects to social networks, apps and websites.
Manage messages from employees and external customers in a single platform. Reduce operational costs and keep your online customer service team focused on solutions, with fewer distractions and all the...
  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geo-inriktning
  • Spårning av webbplatsbesökare
UJET is modern cloud contact center software company with leading innovation in customer support on the web, phone and mobile apps.
UJET is an enterprise-grade platform, ideal for companies with 50+ agents, that provides modern cloud contact center software with phone, chat and in-app support and leading innovation in smartphone technology for a superior customer and agent experience. The UJET platform delights end-users with anytime, anywhere access and elevates agent performance through context-aware solutions for voice, chat, image, video, and text. The UJET platform is enterprise-grade, SOC2 Type II and HIPAA compliant.
UJET is an enterprise-grade platform, ideal for companies with 50+ agents, that provides modern cloud contact center software with phone, chat and in-app support and leading innovation in smartphone te...
  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geo-inriktning
  • Spårning av webbplatsbesökare
SnapEngage is an enterprise, dedicated chat solution that enables sales and customer service teams to convert leads and engage clients.
Drive proven results for your business with SnapEngage. Our dedicated enterprise website chat and bots solutions increase website conversion rates and improves customer satisfaction for sales and customer service teams. SnapEngage meets advanced security and privacy requirements, and offers omnichannel capabilities and native integrations with popular CRMs and Help Desks. We're committed to long-term success with award-winning customer support, professional services, and personalized training.
Drive proven results for your business with SnapEngage. Our dedicated enterprise website chat and bots solutions increase website conversion rates and improves customer satisfaction for sales and custo...
  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geo-inriktning
  • Spårning av webbplatsbesökare
Genuine, personalized, and easy to use, Comm100 Live Chat now offers a free plan with unlimited agents and chats.
Comm100 Live Chat powers real-time, personalized customer engagements when visitors need it most. Via website and mobile app, agents engage more effectively with a choice of powerful tools including co-browsing, auto-translation, routing, and audio and video chat. Front-line marketing and sales, service, and support use Comm100 Live Chat including Rackspace, Stanford University, and Canadian Blood Services. Comm100 now offers a FREE plan with unlimited agents and chats. Check it out!
Comm100 Live Chat powers real-time, personalized customer engagements when visitors need it most. Via website and mobile app, agents engage more effectively with a choice of powerful tools including co...
  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geo-inriktning
  • Spårning av webbplatsbesökare
Contact At Once!, a LivePerson company, provides chat, text and mobile messaging solutions for automotive, multifamily and Real Estate.
Faster than a phone call, more powerful than an email, able to set appointments and send videos in a single text...yes, were talking about Contact At Once! Our all-in-one messaging platform works across devices, so you can initiate chat and text conversations with consumers and sell more. From the widest software deployment options to the only truly complete conversation management solution, come see why our customers rate us #1 in satisfaction.
Faster than a phone call, more powerful than an email, able to set appointments and send videos in a single text...yes, were talking about Contact At Once! Our all-in-one messaging platform works acros...
  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geo-inriktning
  • Spårning av webbplatsbesökare
macOS & iPad application that allows you to send messages on multiple services, and schedule messages to be sent.
One App for 22+ messaging services WhatsApp, Facebook Messenger, Hangouts, Telegram, Skype, Slack, Twitter, Discord, GroupMe, Facebook Page messenger, VK,Chat, Tinder and many ,ore Note: One Chat is a wrapper app, combining all the messaging services. Experience will be 100% similar to web extension of those services, which extra features as follows. Features: Schedule message to send them at a planned time. Use Multiple parallel accounts of the same service. Privacy mode.
One App for 22+ messaging services WhatsApp, Facebook Messenger, Hangouts, Telegram, Skype, Slack, Twitter, Discord, GroupMe, Facebook Page messenger, VK,Chat, Tinder and many ,ore Note: One Chat is ...
  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geo-inriktning
  • Spårning av webbplatsbesökare
Your customers want to text you. Double your leads, generate online reviews, instantly video chat, and capture payments--all via text.
Kenect brings all of the customer communication at your business under one platform. We convert your main business line into a text-enabled number so you never need to give out your personal number again. Start texting your customers while also generating reviews, increasing web leads, and saving time. The average Kenect user sees a 200% increase in website leads and 350% increase in online reviews. Whether you want to video chat customers or collect text payments, you can do it through Kenect.
Kenect brings all of the customer communication at your business under one platform. We convert your main business line into a text-enabled number so you never need to give out your personal number aga...
  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geo-inriktning
  • Spårning av webbplatsbesökare
Zoho SalesIQ hjälper till att engagera webbplatsbesökare i realtid för att omvandla dem till betalande kunder. SalesIQ har 100 000 användare över hela världen.
En krångelfri livechattprogramvara som gjorts om för företagstillväxt. Omvandla webbplatsbesökare till nöjda betalande kunder. Öka ROI på innehåll, sökmotoroptimering, Adwords och e-postmarknadsföring. Kom igång nu med denna evigt kostnadsfria plan.
En krångelfri livechattprogramvara som gjorts om för företagstillväxt. Omvandla webbplatsbesökare till nöjda betalande kunder. Öka ROI på innehåll, sökmotoroptimering, Adwords och e-postmarknadsföring....
  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geo-inriktning
  • Spårning av webbplatsbesökare
Omnichannel customer engagement platform: Live Chat, SMS Text integration, Support Ticket Management, Knowledge Base, Facebook and more
Leader and innovator in Help Desk Space. #1 Live Chat Software 8 years in a row by Business.com. LiveHelpNow is a customer messaging and engagement platform with a huge variety of features: Live Chat with SMS Text integration, Support Ticket Email Management, Knowledge Base, Call management and Facebook messenger integration connecting your company with customers in real time.
Leader and innovator in Help Desk Space. #1 Live Chat Software 8 years in a row by Business.com. LiveHelpNow is a customer messaging and engagement platform with a huge variety of features: Live Chat ...
  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geo-inriktning
  • Spårning av webbplatsbesökare
See how visitors really use your site with Dynamic Heatmaps, Visitor Recordings, Form Analytics, Live Chat, Polls, and more!
Why aren't my visitors converting? As many as 99% of your visitors will never turn into customers, and Lucky Orange knows why. Installation is fast and takes just a few seconds no coding required. In addition, Lucky Orange is easy to use, ready to go out of the box, and every plan includes full access to all of our features, including Dynamic Heatmaps, User Recordings, Live Chat, Surveys & Polls, Conversion Funnels, Realtime Dashboard, and Daily Email Reports.
Why aren't my visitors converting? As many as 99% of your visitors will never turn into customers, and Lucky Orange knows why. Installation is fast and takes just a few seconds no coding required. In...
  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geo-inriktning
  • Spårning av webbplatsbesökare
Crisp är mycket mer än ett kostnadsfritt chattprogram. Lösningen erbjuder fantastiska produkter med flera funktioner som gör dina kunder nöjda.
Denna programvara för livechatt är mycket uppskattad av små och medelstora företag samt nystartade företag. Livechatten levereras med en delad inkorg, som gör att företag kan öka det interna samarbetet och förbättra konversationsupplevelsen med dina leads och kunder på flera kanaler. Livechatten används av mer än 100 000 kunder världen över och erbjuder innovativa funktioner som kommer att glädja dina team och kunder.
Denna programvara för livechatt är mycket uppskattad av små och medelstora företag samt nystartade företag. Livechatten levereras med en delad inkorg, som gör att företag kan öka det interna samarbetet...
  • Proaktiv chatt
  • Sparade svar
  • Offline-formulär
  • Överföringar / dirigering
  • Tredjepartsintegration
  • Geo-inriktning
  • Spårning av webbplatsbesökare