I 17 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Programvara för live-chatt

Programvara för live-chatt hjälper organisationer att få kontakt med sina kunder i realtid. Applikationer för live-chatt kan användas för kundsupport, leadgenerering och kundengagemang. Program för live-chatt inkluderar widgetar som kan integreras med befintliga webbplatser, samt mer robusta fristående lösningar som gör det möjligt för företag att spåra kundinteraktioner, svars- och konverteringsfrekvenser. Använd Capterra för att hitta rätt system för live-chatt för ditt företag i Sverige.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Programvara för live-chatt

Sverige Visa lokala produkter
67 resultat
En förstklassig kundserviceplattform som ger varje anställd innovativa verktyg och enhetlig data. Lär dig mer om Salesforce Service Cloud
Service Cloud är en förstklassig kundserviceplattform där anställda från kontaktcenter till fältet förses med innovativa verktyg. Bädda in realtidssupport på din hemsida och i dina appar med chatt. Starta personliga livechattar med dina kunder i appen eller på webben baserat på hur de använder din hemsida. Leverera chatt över hela världen med flerspråkig support. Skala upp din kundtjänst med AI-drivna chattrobotar som hjälper dig att svara på vanliga frågor. Lär dig mer om Salesforce Service Cloud

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Överföringar / dirigering
  • Mobilåtkomst
  • Transkript/chatthistorik
  • Flera kommunikationskanaler
  • Meddelanden i realtid
  • Fildelning
  • Chatt och meddelanden
  • Sparade svar
  • Autosvar
  • Integreringar med tredjepart
HubSpot CRM har allt du behöver för att organisera, spåra och bygga bättre relationer med leads och kunder. Lär dig mer om HubSpot CRM
Oavsett om du har ett litet team på fem personer eller en sofistikerad säljkår på 500, erbjuder HubSpot priser och paketalternativ som kan växa när du gör det. HubSpots programvara för hantering av kundrelationer är byggd för företag som vill lägga mindre tid på att logga data. Den förvarar alla dina kontakter i en centraliserad, anpassningsbar databas. Och du kan se allt om en viss lead på ett ställe – inget mer grävande i inkorgar för att hitta information. Börja använda den kostnadsfria HubSpot CRM idag. Lär dig mer om HubSpot CRM

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Överföringar / dirigering
  • Mobilåtkomst
  • Transkript/chatthistorik
  • Flera kommunikationskanaler
  • Meddelanden i realtid
  • Fildelning
  • Chatt och meddelanden
  • Sparade svar
  • Autosvar
  • Integreringar med tredjepart
Fånga upp fler leads med pålitlig livechatt-programvara. Ta kundengagemanget till nästa nivå med LiveAgent. Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent har kanske marknadens snabbaste chattwidget. LiveAgent erbjuder ett komplett livechattprogram som hjälper dig att anpassa kundkommunikationen. LiveAgent utnyttjar kraften i en universell inkorg, livechatt i realtid, ett inbyggt callcenter och en robust kundtjänstportal. Gör som företag som BMW, Yamaha och Huawei och erbjud kundservice av världsklass. Starta en gratis provperiod. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om LiveAgent

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Överföringar / dirigering
  • Mobilåtkomst
  • Transkript/chatthistorik
  • Flera kommunikationskanaler
  • Meddelanden i realtid
  • Fildelning
  • Chatt och meddelanden
  • Sparade svar
  • Autosvar
  • Integreringar med tredjepart
Freshchat är en modern meddelandeprogramvara som har utformats för kundteam för att prata med prospekt och kunder genom olika kanaler. Lär dig mer om Freshchat
Freshchat är en modern meddelandeprogramvara som har utformats för sälj- och kundteam för att prata med potentiella kunder på hemsidan, mobilappen eller sociala medier. Freshchat är ett stort steg från den gamla live-chatten och hjälper företag och team att fokusera på en kontinuerlig och sammanhangsdriven meddelandeupplevelse. Med funktioner som kampanjer, säljrobot, integrerad självbetjäning och intelligent meddelandedirigering, ställs förväntningarna in och uppfylls, och svaren på besökarnas frågor är smartare och snabbare. Lär dig mer om Freshchat

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Överföringar / dirigering
  • Mobilåtkomst
  • Transkript/chatthistorik
  • Flera kommunikationskanaler
  • Meddelanden i realtid
  • Fildelning
  • Chatt och meddelanden
  • Sparade svar
  • Autosvar
  • Integreringar med tredjepart
Slack samlar all er kommunikation på ett och samma ställe. Det handlar om meddelanden i realtid samt arkiverings- och sökfunktioner för moderna team.
Slack är ett samarbetsnav där rätt personer och rätt information möts så att alla får sitt jobb gjort. När ditt team till exempel behöver sparka igång ett projekt, anställa en ny medarbetare, implementera kod, granska ett försäljningsavtal, slutföra nästa års budget, genomföra ett A/B-test, planera öppnandet av ert nya kontor – då är det Slack ni behöver. Prova Slack gratis med ditt team. Lär dig mer om Slack

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Överföringar / dirigering
  • Mobilåtkomst
  • Transkript/chatthistorik
  • Flera kommunikationskanaler
  • Meddelanden i realtid
  • Fildelning
  • Chatt och meddelanden
  • Sparade svar
  • Autosvar
  • Integreringar med tredjepart
Zendesk erbjuder livechattprogramvara som är snabb att implementera och enkel att använda.
Zendesk erbjuder livechattprogramvara som är snabb att implementera och enkel att använda. Zendesk låter dig leverera realtidsstöd via webben, mobilen och i appar som WhatsApp. Kombinera den sömlöst med Zendesks kundtjänstlösning för att minska kundernas väntetider och öka effektiviteten. Svarstiderna kan vara så korta som 30 sekunder och agenters resultat kan förbättras med 25 % efter byte till Zendesk. Lär dig mer om Zendesk Suite

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Överföringar / dirigering
  • Mobilåtkomst
  • Transkript/chatthistorik
  • Flera kommunikationskanaler
  • Meddelanden i realtid
  • Fildelning
  • Chatt och meddelanden
  • Sparade svar
  • Autosvar
  • Integreringar med tredjepart
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 40 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser.
Freshdesk är ett molnbaserat hjälpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig att smidigt lösa problem över olika kanaler. Med Freshdesk kan du också automatisera arbetsflöden, erbjuda bekväma självbetjäningsalternativ, hantera servicenivåavtal och generera rapporter. Freshdesk används av över 40 000 kunder, inklusive Bridgestone, HP, Harvard University och DHL. Lär dig mer om Freshdesk

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Överföringar / dirigering
  • Mobilåtkomst
  • Transkript/chatthistorik
  • Flera kommunikationskanaler
  • Meddelanden i realtid
  • Fildelning
  • Chatt och meddelanden
  • Sparade svar
  • Autosvar
  • Integreringar med tredjepart
Engagera webbesökare dygnet runt med Pipedrives dialogrobot och live-chatt. Förvandla dina fönstershoppare till kvalificerade prospekt.
Förvandla webbplatsbesökare till kvalificerade prospekt med Pipedrives dialogrobot och live-chatt. Dialogroboten engagerar dina webbplatsbesökare dygnet runt. Anpassa robotens utseende, frågor och svar. Låt tillgängliga säljare sköta live-chatten från sina telefoner eller datorer. Om teamet är upptaget tar dialogroboten över så att inga prospekt försvinner. Båda verktygen ingår i LeadBooster-tillägget som finns för ditt Pipedrive-abonnemang. Starta din kostnadsfria 14-dagars testperiod nu. Lär dig mer om Pipedrive

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Överföringar / dirigering
  • Mobilåtkomst
  • Transkript/chatthistorik
  • Flera kommunikationskanaler
  • Meddelanden i realtid
  • Fildelning
  • Chatt och meddelanden
  • Sparade svar
  • Autosvar
  • Integreringar med tredjepart
Zoho Desk inbäddningsbara livechattwidgetar för ditt kundtjänstteam. Nu kan du stödja dina kunder genom dina webbplatser och appar.
Zoho Desk är en molnbaserad helpdesk-lösning från Zoho. Viktiga funktioner är bland annat hantering av kundsupportärenden, supportportal, avtalshantering och skapande av rapporter. Med Zoho Desks inbäddningsbara livechattwidgetar ger du omedelbara svar och får omedelbar kundnöjdhet. Dina kunder kan komma i kontakt med dina representanter direkt, direkt från hjälpcentret med kontextuell AI, så att dina representanter kan svara och hjälpa dem att hitta svar snabbare. Zohos gratisplan ger dig 3 användare gratis för att ge dig lite försprång när du startar din verksamhet. Lär dig mer om Zoho Desk

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Överföringar / dirigering
  • Mobilåtkomst
  • Transkript/chatthistorik
  • Flera kommunikationskanaler
  • Meddelanden i realtid
  • Fildelning
  • Chatt och meddelanden
  • Sparade svar
  • Autosvar
  • Integreringar med tredjepart
LiveChat låter befintliga och potentiella kunder prata med ditt företag via din webbplats och ge dem en personlig upplevelse i realtid
LiveChat är ett livechattprogram som kan integreras med din webbplats för att fånga fler leads och avsluta fler försäljningar. Att ha LiveChat på din webbplats innebär att besökare kan skicka frågor till dig och få svar på nolltid. Lär dig mer om LiveChat

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Överföringar / dirigering
  • Mobilåtkomst
  • Transkript/chatthistorik
  • Flera kommunikationskanaler
  • Meddelanden i realtid
  • Fildelning
  • Chatt och meddelanden
  • Sparade svar
  • Autosvar
  • Integreringar med tredjepart
Bygg bättre kundrelationer med en förstklassig meddelandetjänst för företag.
Intercom är en plattform för samtalsbaserade relationer (conversational relationship platform, CRP). Med Intercom kan du bygga bättre kundrelationer genom personanpassade, meddelandebaserade upplevelser under hela kundresan. Några av världens mest framgångsrika företag som Atlassian, Shopify och New Relic använder Intercom för att leverera samtalsbaserade kundupplevelser genom chatt, robotar och personliga meddelanden. Lär dig mer om Intercom

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Överföringar / dirigering
  • Mobilåtkomst
  • Transkript/chatthistorik
  • Flera kommunikationskanaler
  • Meddelanden i realtid
  • Fildelning
  • Chatt och meddelanden
  • Sparade svar
  • Autosvar
  • Integreringar med tredjepart
En förstklassig programvara med gratis livechatt och kontaktcentrum som används av över fyra miljoner företag. Levereras även med gratis CRM och e-postmarknadsföring.
Om du letar efter en kostnadsfri livechattprogramvara för din hemsida kommer du att älska Bitrix24. För det första betyder gratis verkligen gratis. Du kan ha så många chattsessioner du behöver, utan några begränsningar. För det andra begränsas inte gratisutgåvan till en enda chattagent utan 12 chattagenter utan kostnad. För det tredje är Bitrix24 ett fullt utrustat omnikanalbaserat kontaktcenter. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Överföringar / dirigering
  • Mobilåtkomst
  • Transkript/chatthistorik
  • Flera kommunikationskanaler
  • Meddelanden i realtid
  • Fildelning
  • Chatt och meddelanden
  • Sparade svar
  • Autosvar
  • Integreringar med tredjepart
Leverera individanpassad och personlig support till varje kund med hjälp av en enkel men kraftfull gratis livechattprogramvara från EngageBay.
Ge dina kunder det snabbaste och mest effektiva sättet för att interagera med supportagenter och få svar på sina förfrågningar. Skapa meningsfulla och långvariga relationer genom att prata med kunderna i en livechatt. Skicka ett proaktivt meddelande för att bjuda in dina kunder till en livechatt. Visa dem att du bryr dig genom att proaktivt erbjuda support. Automatisera och anpassa chattmeddelandet baserat på flera faktorer som vilken sida besökaren surfar på, plats, hänvisningswebbplats, ny eller återkommande besökare och många fler. Lär dig mer om EngageBay CRM

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Överföringar / dirigering
  • Mobilåtkomst
  • Transkript/chatthistorik
  • Flera kommunikationskanaler
  • Meddelanden i realtid
  • Fildelning
  • Chatt och meddelanden
  • Sparade svar
  • Autosvar
  • Integreringar med tredjepart
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik.
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik. TeamSupport är byggd runt hela B2B-kunden, snarare än att vara fokuserad på varje enskild kontakt eller ärende. TeamSupport hjälper till att lösa sofistikerade kundbehov, driver framgångsrika kundinteraktioner vilket leder till ökat förväntat kundlivstidsvärde. Nationellt erkända TeamSupport-lösningar inkluderar TeamInsights och TeamSuccess. Lär dig mer om TeamSupport

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Överföringar / dirigering
  • Mobilåtkomst
  • Transkript/chatthistorik
  • Flera kommunikationskanaler
  • Meddelanden i realtid
  • Fildelning
  • Chatt och meddelanden
  • Sparade svar
  • Autosvar
  • Integreringar med tredjepart
Userlike är ett av de första och enda livechattprogrammen som hjälper ditt företag att få och behålla kunder genom olika meddelandekanaler.
Userlike kombinerar webbplatschatt och mobilmeddelanden. Byt till en bättre metod för kundkommunikation. För dina kunder, supportombud, säljare och chefer. Chatta med dina kunder via din hemsida, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram och SMS. Anslut en chattrobot och automatisera delar av dina kundinteraktioner. Skapad och hanterad i Tyskland. Userlike håller dina och dina kunders data säkra med en 100 % GDPR-kompatibel kommunikationslösning. Lär dig mer om Userlike

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Överföringar / dirigering
  • Mobilåtkomst
  • Transkript/chatthistorik
  • Flera kommunikationskanaler
  • Meddelanden i realtid
  • Fildelning
  • Chatt och meddelanden
  • Sparade svar
  • Autosvar
  • Integreringar med tredjepart
Tidio är en kundserviceplattform som kombinerar livechatt och chattbotar för att förbättra kundtjänsten och generera ökad försäljning.
Tidio kombinerar livechatt och chattbotar i ett enda verktyg så att du kan göra dina kunder nöjda och förbättra din försäljning. Programvaran gör det möjligt för dig att engagera dina besökare i realtid, skicka personliga meddelanden och erbjuda hjälp via chattbotar när du är upptagen. Dessutom ansluter den till Messenger, Instagram och e-post så att du kan hantera alla kommunikationskanaler från en enda plats. Tidio finns på skrivbords- och mobilappar så att du kan svara på meddelanden när du är på språng oavsett enhet. Lär dig mer om Tidio

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Överföringar / dirigering
  • Mobilåtkomst
  • Transkript/chatthistorik
  • Flera kommunikationskanaler
  • Meddelanden i realtid
  • Fildelning
  • Chatt och meddelanden
  • Sparade svar
  • Autosvar
  • Integreringar med tredjepart
3CX är ett IP-PBX-system med öppna standarder som inkluderar videokonferenser, livechatt och mobilappar. Passar alla företagsstorlekar och branscher
3CX är ett IP-PBX-system med öppna standarder och erbjuder fullständig unified communications direkt ur lådan. Passar alla företagsstorlekar och branscher. Med 3CX kan anställda arbeta effektivt var som helst. Videokonferenser, livechatt, mobilappar och avancerade Contact Center-funktioner ingår till en bråkdel av kostnaden. Välj att distribuera lokalt, i ditt privata molnkonto eller välj 3CX som värd för din PBX. Oavsett vad du föredrar är du garanterad en problemfri lösning. Lär dig mer om 3CX

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Överföringar / dirigering
  • Mobilåtkomst
  • Transkript/chatthistorik
  • Flera kommunikationskanaler
  • Meddelanden i realtid
  • Fildelning
  • Chatt och meddelanden
  • Sparade svar
  • Autosvar
  • Integreringar med tredjepart
Smartsupp är en gratis livechatt med videoinspelningar gjorda för din webbplats.
Smartsupp livechatt gör att du kan starta ett personligt samtal med dina webbplatsbesökare och omvandla dem till nöjda kunder. Det här är en av de populäraste livechattarna, med 284 000 användare över hela världen. Dra nytta av avancerade funktioner, som automatiska meddelanden, besökarregistrering och detaljerad statistik. Dina kunder surfar på din webbplats just nu. Skapa ett konto som är gratis för alltid och börja chatta idag. Lär dig mer om Smartsupp

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Överföringar / dirigering
  • Mobilåtkomst
  • Transkript/chatthistorik
  • Flera kommunikationskanaler
  • Meddelanden i realtid
  • Fildelning
  • Chatt och meddelanden
  • Sparade svar
  • Autosvar
  • Integreringar med tredjepart
Svara snabbt på dina kunders behov med Front för livechatt. Få svar på eller lös problem med Fronts kundkommunikationsplattform.
Svara omedelbart på alla dina kunders behov med Front för livechatt. Det finns inget snabbare eller bekvämare sätt att få svar, lösa problem eller ge feedback än med Fronts kundkommunikationsplattform. Front-plattformen är hjälper team att samarbeta med mer transparens och ansvar för att hantera hundratals e-postmeddelanden till allmänna adresser, som support@ och sales@. Testa Front gratis. Lär dig mer om Front

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Överföringar / dirigering
  • Mobilåtkomst
  • Transkript/chatthistorik
  • Flera kommunikationskanaler
  • Meddelanden i realtid
  • Fildelning
  • Chatt och meddelanden
  • Sparade svar
  • Autosvar
  • Integreringar med tredjepart
Kombinera kundchatt och medarbetarchatt med allt i ett-lösningen Genesys Cloud som unified communications i hela din verksamhet
Kombinera kundchatt och medarbetarchatt med allt i ett-lösningen Genesys Cloud (tidigare PureCloud) som förenar kommunikationer i hela din verksamhet. Engagera dig via meddelandeappar eller koppla in en chattwidget på din webbplats så att kunderna kan nå dig direkt. Eskalera livechattar med skärmdelnings- eller samsurfningsteknik för att ge användare guidad hjälp. Chatta internt också för att utbyta filer och få kontakt med ämnesexperter i hela verksamheten. Lär dig mer om Genesys Cloud CX

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Överföringar / dirigering
  • Mobilåtkomst
  • Transkript/chatthistorik
  • Flera kommunikationskanaler
  • Meddelanden i realtid
  • Fildelning
  • Chatt och meddelanden
  • Sparade svar
  • Autosvar
  • Integreringar med tredjepart
Få ut mer av chatten genom att kombinera den med co-browsing live på webbplatsen för att hjälpa kunderna att klara av problem genom att se exakt vad de ser.
Lucky Oranges kraftfulla kombination av livechatt och co-browsing i realtid på webbplatsen gör att medarbetarna i kundtjänsten kan hjälpa kunderna genom att se problemet på webbplatsen precis som kunderna ser det. Hjälp kunderna när det är mest troligt att de behöver hjälp med intelligenta mekanismer som gör att du kan bjuda in kunderna till chatt beroende på vilken sida de besöker, antal besök eller tiden på sidan. Begränsa chatten till de timmar du är tillgänglig genom att ange arbetstider så att chatten endast visas när du är online. Lär dig mer om Lucky Orange

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Överföringar / dirigering
  • Mobilåtkomst
  • Transkript/chatthistorik
  • Flera kommunikationskanaler
  • Meddelanden i realtid
  • Fildelning
  • Chatt och meddelanden
  • Sparade svar
  • Autosvar
  • Integreringar med tredjepart
HelpCrunchs livechatt är en av de mest anpassningsbara chattlösningarna på marknaden och hjälper dig att öka försäljningen och förbättra kundsupporten.
HelpCrunchs livechatt är en av de mest anpassningsbara chattlösningarna på marknaden och hjälper dig att kommunicera med dina kunder i realtid, öka konverteringar och försäljningen, förbättra supporten och växa snabbare. Prova HelpCrunch utan kostnad i 14 dagar. Andra funktioner som ingår: – Automeddelanden – E-postmarknadsföring – Kundtjänst – Kunskapsbas – Popup-fönster – Mobilappar – Chattrobot (kommer snart). Lär dig mer om HelpCrunch

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Överföringar / dirigering
  • Mobilåtkomst
  • Transkript/chatthistorik
  • Flera kommunikationskanaler
  • Meddelanden i realtid
  • Fildelning
  • Chatt och meddelanden
  • Sparade svar
  • Autosvar
  • Integreringar med tredjepart
HubSpot Service Hub är en kundtjänstprogramvara som gör det enkelt att hantera och kontakta kunder, och verkligen hjälpa dem att lyckas.
HubSpots kostnadsfria livechattprogram hjälper dig att besvara kund- och prospektfrågor i realtid, på det sätt de vill kommunicera. Med tillgång till botar, färdiga svar, till och med möjligheten att spela in en video, kan du skala din livechatt så att du snabbt kan svara på fler frågor – även när agenter är upptagna eller borta. Oavsett om du vill göra fler affärer via livechatt, konvertera fler leads eller lösa kundärenden, hjälper HubSpots livechattprogram dig att göra det. Registrera dig kostnadsfritt idag. Lär dig mer om HubSpot Service Hub

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Överföringar / dirigering
  • Mobilåtkomst
  • Transkript/chatthistorik
  • Flera kommunikationskanaler
  • Meddelanden i realtid
  • Fildelning
  • Chatt och meddelanden
  • Sparade svar
  • Autosvar
  • Integreringar med tredjepart
Prova supportavdelningen som rankats som nummer 1 i Live Chat och som är utformad för Shopify, Magento och BigCommerce. Sälj mer och gör avslut snabbare. Börja med en gång, gratis.
En livechatt-app specifikt utformad för Shopify (även helt integrerad med Magento och BigCommerce). Gorgias är inte bara en chatt – du kan kontakta kunder i realtid på din webbplats eller via sociala medier. Ställ in automatiska svar på vanliga frågor. Redigera/återbetala beställningar, använd lojalitetspoäng, hantera prenumerationer och mer, allt på ett och samma ställe. Lägg till mallar, regler och makron. Minska supporttiden och gör dina besökare till kunder. Anslut din Shopify-butik på några minuter och prova nu med en gratis provperiod. Lär dig mer om Gorgias

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Överföringar / dirigering
  • Mobilåtkomst
  • Transkript/chatthistorik
  • Flera kommunikationskanaler
  • Meddelanden i realtid
  • Fildelning
  • Chatt och meddelanden
  • Sparade svar
  • Autosvar
  • Integreringar med tredjepart
Crisp är mycket mer än ett kostnadsfritt chattprogram. Lösningen erbjuder fantastiska produkter med flera funktioner som gör dina kunder nöjda.
Denna programvara för livechatt är mycket uppskattad av små och medelstora företag samt nystartade företag. Livechatten levereras med en delad inkorg, som gör att företag kan öka det interna samarbetet och förbättra konversationsupplevelsen med dina leads och kunder på flera kanaler. Livechatten används av mer än 100 000 kunder världen över och erbjuder innovativa funktioner som kommer att glädja dina team och kunder. Lär dig mer om Crisp

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Överföringar / dirigering
  • Mobilåtkomst
  • Transkript/chatthistorik
  • Flera kommunikationskanaler
  • Meddelanden i realtid
  • Fildelning
  • Chatt och meddelanden
  • Sparade svar
  • Autosvar
  • Integreringar med tredjepart