Utvald programvara
Programvara med flest recensioner
Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Programvara för live-chatt
Filterresultat (62)
Tillgängliga länder
Länder där produkten är tillgänglig. Obs! Kundsupport är kanske inte tillgängligt i det landet.
Sverige
Språk
Prissättningsalternativ
Produkttyp
62 resultat
Giosg är plattformen för försäljningsacceleration som kombinerar livechatt, videosamtal, samtalsbaserad AI och interaktivt innehåll för att öka försäljningen.
Lär dig mer om Giosg
Giosg är plattformen för försäljningsacceleration som kombinerar livechatt, videosamtal, samtalsbaserad AI och interaktivt innehåll. Programvaran hjälper företag att skapa en engagerande onlinemiljö och öka sin onlineförsäljning. Bli ett av 1 200 företag som gör snabb och personlig service till en del av din kunds onlineresa.
Lär dig mer om Giosg
...
Läs mer
Funktioner
- Proaktiv chatt
- Sparade svar
- Offline-formulär
- Överföringar / dirigering
- Tredjepartsintegration
- Geotargeting
- Spårning av webbplatsbesökare
HubSpot Service Hub är en kundtjänstprogramvara som gör det enkelt att hantera och kontakta kunder, och verkligen hjälpa dem att lyckas.
Lär dig mer om HubSpot Service Hub
HubSpots kostnadsfria livechattprogram hjälper dig att besvara kund- och prospektfrågor i realtid, på det sätt de vill kommunicera. Med tillgång till botar, färdiga svar, till och med möjligheten att spela in en video, kan du skala din livechatt så att du snabbt kan svara på fler frågor – även när agenter är upptagna eller borta. Oavsett om du vill göra fler affärer via livechatt, konvertera fler leads eller lösa kundärenden, hjälper HubSpots livechattprogram dig att göra det. Registrera dig kostnadsfritt idag.
Lär dig mer om HubSpot Service Hub
...
Läs mer
Funktioner
- Proaktiv chatt
- Sparade svar
- Offline-formulär
- Överföringar / dirigering
- Tredjepartsintegration
- Geotargeting
- Spårning av webbplatsbesökare
Fånga upp fler leads med pålitlig livechatt-programvara.
Ta kundengagemanget till nästa nivå med LiveAgent.
Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent har kanske marknadens snabbaste chattwidget. LiveAgent erbjuder ett komplett livechattprogram som hjälper dig att anpassa kundkommunikationen. LiveAgent utnyttjar kraften i en universell inkorg, livechatt i realtid, ett inbyggt callcenter och en robust kundtjänstportal. Gör som företag som BMW, Yamaha och Huawei och erbjud kundservice av världsklass. Starta en gratis provperiod. Inget kreditkort krävs.
Lär dig mer om LiveAgent
...
Läs mer
Funktioner
- Proaktiv chatt
- Sparade svar
- Offline-formulär
- Överföringar / dirigering
- Tredjepartsintegration
- Geotargeting
- Spårning av webbplatsbesökare
En förstklassig programvara med gratis livechatt och kontaktcentrum som används av över fyra miljoner företag. Levereras även med gratis CRM och e-postmarknadsföring.
Lär dig mer om Bitrix24
Om du letar efter en kostnadsfri livechattprogramvara för din hemsida kommer du att älska Bitrix24. För det första betyder gratis verkligen gratis. Du kan ha så många chattsessioner du behöver, utan några begränsningar. För det andra begränsas inte gratisutgåvan till en enda chattagent utan 12 chattagenter utan kostnad. För det tredje är Bitrix24 ett fullt utrustat omnikanalbaserat kontaktcenter.
Lär dig mer om Bitrix24
...
Läs mer
Funktioner
- Proaktiv chatt
- Sparade svar
- Offline-formulär
- Överföringar / dirigering
- Tredjepartsintegration
- Geotargeting
- Spårning av webbplatsbesökare
Freshchat är en modern meddelandeprogramvara som har utformats för kundteam för att prata med prospekt och kunder genom olika kanaler.
Lär dig mer om Freshchat
Freshchat är en modern meddelandeprogramvara som har utformats för sälj- och kundteam för att prata med potentiella kunder på hemsidan, mobilappen eller sociala medier. Freshchat är ett stort steg från den gamla live-chatten och hjälper företag och team att fokusera på en kontinuerlig och sammanhangsdriven meddelandeupplevelse. Med funktioner som kampanjer, säljrobot, integrerad självbetjäning och intelligent meddelandedirigering, ställs förväntningarna in och uppfylls, och svaren på besökarnas frågor är smartare och snabbare.
Lär dig mer om Freshchat
...
Läs mer
Funktioner
- Proaktiv chatt
- Sparade svar
- Offline-formulär
- Överföringar / dirigering
- Tredjepartsintegration
- Geotargeting
- Spårning av webbplatsbesökare
Skapa livechatt på din webbplats på bara 5 minuter. Samtala med dina webbplatsbesökare från din dator, surfplatta eller mobiltelefon. Öka din försäljning.
Lär dig mer om HelpOnClick
HelpOnClick-teamet gör sitt bästa för att skapa programvaran som hjälper nätbutiker att enkelt prata med sina webbplatsbesökare. Enkel och intuitiv livechatt och helpdesk låter kunder koncentrera sig på huvuduppgifterna – att öka försäljningen och förbättra kundsupporten.
HelpOnClicks livechattprogram innehåller följande huvudfunktioner:
Trafikövervakning i realtid
Virtuell chattagent
Anpassningsbara ikoner och texter
Integrering med Facebook
Integrering med större CRM-, CMS-, kundtjänstsystem
Lär dig mer om HelpOnClick
...
Läs mer
Funktioner
- Proaktiv chatt
- Sparade svar
- Offline-formulär
- Överföringar / dirigering
- Tredjepartsintegration
- Geotargeting
- Spårning av webbplatsbesökare
Slack samlar all er kommunikation på ett och samma ställe. Det handlar om meddelanden i realtid samt arkiverings- och sökfunktioner för moderna team.
Slack är ett samarbetsnav där rätt personer och rätt information möts så att alla får sitt jobb gjort. När ditt team till exempel behöver sparka igång ett projekt, anställa en ny medarbetare, implementera kod, granska ett försäljningsavtal, slutföra nästa års budget, genomföra ett A/B-test, planera öppnandet av ert nya kontor – då är det Slack ni behöver. Prova Slack gratis med ditt team.
Lär dig mer om Slack
...
Läs mer
Funktioner
- Proaktiv chatt
- Sparade svar
- Offline-formulär
- Överföringar / dirigering
- Tredjepartsintegration
- Geotargeting
- Spårning av webbplatsbesökare
Zendesk erbjuder livechattprogramvara som är snabb att implementera och enkel att använda.
Zendesk erbjuder livechattprogramvara som är snabb att implementera och enkel att använda. Zendesk låter dig leverera realtidsstöd via webben, mobilen och i appar som WhatsApp. Kombinera den sömlöst med Zendesks kundtjänstlösning för att minska kundernas väntetider och öka effektiviteten. Svarstiderna kan vara så korta som 30 sekunder och agenters resultat kan förbättras med 25 % efter byte till Zendesk.
Lär dig mer om Zendesk Suite
...
Läs mer
Funktioner
- Proaktiv chatt
- Sparade svar
- Offline-formulär
- Överföringar / dirigering
- Tredjepartsintegration
- Geotargeting
- Spårning av webbplatsbesökare
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 40 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser.
Freshdesk är ett molnbaserat hjälpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig att smidigt lösa problem över olika kanaler. Med Freshdesk kan du också automatisera arbetsflöden, erbjuda bekväma självbetjäningsalternativ, hantera servicenivåavtal och generera rapporter. Freshdesk används av över 40 000 kunder, inklusive Bridgestone, HP, Harvard University och DHL.
Lär dig mer om Freshdesk
...
Läs mer
Funktioner
- Proaktiv chatt
- Sparade svar
- Offline-formulär
- Överföringar / dirigering
- Tredjepartsintegration
- Geotargeting
- Spårning av webbplatsbesökare
Engagera webbesökare dygnet runt med Pipedrives dialogrobot och live-chatt. Förvandla dina fönstershoppare till kvalificerade prospekt.
Förvandla webbplatsbesökare till kvalificerade prospekt med Pipedrives dialogrobot och live-chatt. Dialogroboten engagerar dina webbplatsbesökare dygnet runt. Anpassa robotens utseende, frågor och svar. Låt tillgängliga säljare sköta live-chatten från sina telefoner eller datorer. Om teamet är upptaget tar dialogroboten över så att inga prospekt försvinner. Båda verktygen ingår i LeadBooster-tillägget som finns för ditt Pipedrive-abonnemang. Starta din kostnadsfria 14-dagars testperiod nu.
Lär dig mer om Pipedrive
...
Läs mer
Funktioner
- Proaktiv chatt
- Sparade svar
- Offline-formulär
- Överföringar / dirigering
- Tredjepartsintegration
- Geotargeting
- Spårning av webbplatsbesökare
Zoho Desk inbäddningsbara livechattwidgetar för ditt kundtjänstteam. Nu kan du stödja dina kunder genom dina webbplatser och appar.
Zoho Desk är en molnbaserad helpdesk-lösning från Zoho. Viktiga funktioner är bland annat hantering av kundsupportärenden, supportportal, avtalshantering och skapande av rapporter. Med Zoho Desks inbäddningsbara livechattwidgetar ger du omedelbara svar och får omedelbar kundnöjdhet. Dina kunder kan komma i kontakt med dina representanter direkt, direkt från hjälpcentret med kontextuell AI, så att dina representanter kan svara och hjälpa dem att hitta svar snabbare. Zohos gratisplan ger dig 3 användare gratis för att ge dig lite försprång när du startar din verksamhet.
Lär dig mer om Zoho Desk
...
Läs mer
Funktioner
- Proaktiv chatt
- Sparade svar
- Offline-formulär
- Överföringar / dirigering
- Tredjepartsintegration
- Geotargeting
- Spårning av webbplatsbesökare
LiveChat låter befintliga och potentiella kunder prata med ditt företag via din webbplats och ge dem en personlig upplevelse i realtid
LiveChat är ett livechattprogram som kan integreras med din webbplats för att fånga fler leads och avsluta fler försäljningar. Att ha LiveChat på din webbplats innebär att besökare kan skicka frågor till dig och få svar på nolltid.
Lär dig mer om LiveChat
...
Läs mer
Funktioner
- Proaktiv chatt
- Sparade svar
- Offline-formulär
- Överföringar / dirigering
- Tredjepartsintegration
- Geotargeting
- Spårning av webbplatsbesökare
Bygg bättre kundrelationer med en förstklassig meddelandetjänst för företag.
Intercom är en plattform för samtalsbaserade relationer (conversational relationship platform, CRP).
Med Intercom kan du bygga bättre kundrelationer genom personanpassade, meddelandebaserade upplevelser under hela kundresan.
Några av världens mest framgångsrika företag som Atlassian, Shopify och New Relic använder Intercom för att leverera samtalsbaserade kundupplevelser genom chatt, robotar och personliga meddelanden.
Lär dig mer om Intercom
...
Läs mer
Funktioner
- Proaktiv chatt
- Sparade svar
- Offline-formulär
- Överföringar / dirigering
- Tredjepartsintegration
- Geotargeting
- Spårning av webbplatsbesökare
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik.
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik. TeamSupport är byggd runt hela B2B-kunden, snarare än att vara fokuserad på varje enskild kontakt eller ärende. TeamSupport hjälper till att lösa sofistikerade kundbehov, driver framgångsrika kundinteraktioner vilket leder till ökat förväntat kundlivstidsvärde. Nationellt erkända TeamSupport-lösningar inkluderar TeamInsights och TeamSuccess.
Lär dig mer om TeamSupport
...
Läs mer
Funktioner
- Proaktiv chatt
- Sparade svar
- Offline-formulär
- Överföringar / dirigering
- Tredjepartsintegration
- Geotargeting
- Spårning av webbplatsbesökare
En förstklassig kundserviceplattform som ger varje anställd innovativa verktyg och enhetlig data.
Service Cloud är en förstklassig kundserviceplattform där anställda från kontaktcenter till fältet förses med innovativa verktyg. Bädda in realtidssupport på din hemsida och i dina appar med chatt.
Starta personliga livechattar med dina kunder i appen eller på webben baserat på hur de använder din hemsida. Leverera chatt över hela världen med flerspråkig support. Skala upp din kundtjänst med AI-drivna chattrobotar som hjälper dig att svara på vanliga frågor.
Lär dig mer om Salesforce Service Cloud
...
Läs mer
Funktioner
- Proaktiv chatt
- Sparade svar
- Offline-formulär
- Överföringar / dirigering
- Tredjepartsintegration
- Geotargeting
- Spårning av webbplatsbesökare
Userlike är ett av de första och enda livechattprogrammen som hjälper ditt företag att få och behålla kunder genom olika meddelandekanaler.
Userlike kombinerar webbplatschatt och mobilmeddelanden.
Byt till en bättre metod för kundkommunikation. För dina kunder, supportombud, säljare och chefer.
Chatta med dina kunder via din hemsida, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram och SMS. Anslut en chattrobot och automatisera delar av dina kundinteraktioner.
Skapad och hanterad i Tyskland. Userlike håller dina och dina kunders data säkra med en 100 % GDPR-kompatibel kommunikationslösning.
Lär dig mer om Userlike
...
Läs mer
Funktioner
- Proaktiv chatt
- Sparade svar
- Offline-formulär
- Överföringar / dirigering
- Tredjepartsintegration
- Geotargeting
- Spårning av webbplatsbesökare
Leverera individanpassad och personlig support till varje kund med hjälp av en enkel men kraftfull gratis livechattprogramvara från EngageBay.
Ge dina kunder det snabbaste och mest effektiva sättet för att interagera med supportagenter och få svar på sina förfrågningar. Skapa meningsfulla och långvariga relationer genom att prata med kunderna i en livechatt. Skicka ett proaktivt meddelande för att bjuda in dina kunder till en livechatt. Visa dem att du bryr dig genom att proaktivt erbjuda support. Automatisera och anpassa chattmeddelandet baserat på flera faktorer som vilken sida besökaren surfar på, plats, hänvisningswebbplats, ny eller återkommande besökare och många fler.
Lär dig mer om EngageBay CRM
...
Läs mer
Funktioner
- Proaktiv chatt
- Sparade svar
- Offline-formulär
- Överföringar / dirigering
- Tredjepartsintegration
- Geotargeting
- Spårning av webbplatsbesökare
Tidio är en kundserviceplattform som kombinerar livechatt och chattbotar för att förbättra kundtjänsten och generera ökad försäljning.
Tidio kombinerar livechatt och chattbotar i ett enda verktyg så att du kan göra dina kunder nöjda och förbättra din försäljning. Programvaran gör det möjligt för dig att engagera dina besökare i realtid, skicka personliga meddelanden och erbjuda hjälp via chattbotar när du är upptagen.
Dessutom ansluter den till Messenger, Instagram och e-post så att du kan hantera alla kommunikationskanaler från en enda plats. Tidio finns på skrivbords- och mobilappar så att du kan svara på meddelanden när du är på språng oavsett enhet.
Lär dig mer om Tidio
...
Läs mer
Funktioner
- Proaktiv chatt
- Sparade svar
- Offline-formulär
- Överföringar / dirigering
- Tredjepartsintegration
- Geotargeting
- Spårning av webbplatsbesökare
3CX är ett IP-PBX-system med öppna standarder som inkluderar videokonferenser, livechatt och mobilappar. Passar alla företagsstorlekar och branscher
3CX är ett IP-PBX-system med öppna standarder och erbjuder fullständig unified communications direkt ur lådan. Passar alla företagsstorlekar och branscher. Med 3CX kan anställda arbeta effektivt var som helst. Videokonferenser, livechatt, mobilappar och avancerade Contact Center-funktioner ingår till en bråkdel av kostnaden.
Välj att distribuera lokalt, i ditt privata molnkonto eller välj 3CX som värd för din PBX. Oavsett vad du föredrar är du garanterad en problemfri lösning.
Lär dig mer om 3CX
...
Läs mer
Funktioner
- Proaktiv chatt
- Sparade svar
- Offline-formulär
- Överföringar / dirigering
- Tredjepartsintegration
- Geotargeting
- Spårning av webbplatsbesökare
Smartsupp är en gratis livechatt med videoinspelningar gjorda för din webbplats.
Smartsupp livechatt gör att du kan starta ett personligt samtal med dina webbplatsbesökare och omvandla dem till nöjda kunder.
Det här är en av de populäraste livechattarna, med 284 000 användare över hela världen. Dra nytta av avancerade funktioner, som automatiska meddelanden, besökarregistrering och detaljerad statistik.
Dina kunder surfar på din webbplats just nu. Skapa ett konto som är gratis för alltid och börja chatta idag.
Lär dig mer om Smartsupp
...
Läs mer
Funktioner
- Proaktiv chatt
- Sparade svar
- Offline-formulär
- Överföringar / dirigering
- Tredjepartsintegration
- Geotargeting
- Spårning av webbplatsbesökare
Svara snabbt på dina kunders behov med Front för livechatt. Få svar på eller lös problem med Fronts kundkommunikationsplattform.
Svara omedelbart på alla dina kunders behov med Front för livechatt. Det finns inget snabbare eller bekvämare sätt att få svar, lösa problem eller ge feedback än med Fronts kundkommunikationsplattform. Front-plattformen är hjälper team att samarbeta med mer transparens och ansvar för att hantera hundratals e-postmeddelanden till allmänna adresser, som support@ och sales@. Testa Front gratis.
Lär dig mer om Front
...
Läs mer
Funktioner
- Proaktiv chatt
- Sparade svar
- Offline-formulär
- Överföringar / dirigering
- Tredjepartsintegration
- Geotargeting
- Spårning av webbplatsbesökare
Kombinera kundchatt och medarbetarchatt med allt i ett-lösningen Genesys Cloud som unified communications i hela din verksamhet
Kombinera kundchatt och medarbetarchatt med allt i ett-lösningen Genesys Cloud (tidigare PureCloud) som förenar kommunikationer i hela din verksamhet. Engagera dig via meddelandeappar eller koppla in en chattwidget på din webbplats så att kunderna kan nå dig direkt. Eskalera livechattar med skärmdelnings- eller samsurfningsteknik för att ge användare guidad hjälp. Chatta internt också för att utbyta filer och få kontakt med ämnesexperter i hela verksamheten.
Lär dig mer om Genesys Cloud CX
...
Läs mer
Funktioner
- Proaktiv chatt
- Sparade svar
- Offline-formulär
- Överföringar / dirigering
- Tredjepartsintegration
- Geotargeting
- Spårning av webbplatsbesökare
HelpCrunchs livechatt är en av de mest anpassningsbara chattlösningarna på marknaden och hjälper dig att öka försäljningen och förbättra kundsupporten.
HelpCrunchs livechatt är en av de mest anpassningsbara chattlösningarna på marknaden och hjälper dig att kommunicera med dina kunder i realtid, öka konverteringar och försäljningen, förbättra supporten och växa snabbare. Prova HelpCrunch utan kostnad i 14 dagar.
Andra funktioner som ingår:
– Automeddelanden
– E-postmarknadsföring
– Kundtjänst
– Kunskapsbas
– Popup-fönster
– Mobilappar
– Chattrobot (kommer snart).
Lär dig mer om HelpCrunch
...
Läs mer
Funktioner
- Proaktiv chatt
- Sparade svar
- Offline-formulär
- Överföringar / dirigering
- Tredjepartsintegration
- Geotargeting
- Spårning av webbplatsbesökare
Få ut mer av chatten genom att kombinera den med co-browsing live på webbplatsen för att hjälpa kunderna att klara av problem genom att se exakt vad de ser.
Lucky Oranges kraftfulla kombination av livechatt och co-browsing i realtid på webbplatsen gör att medarbetarna i kundtjänsten kan hjälpa kunderna genom att se problemet på webbplatsen precis som kunderna ser det. Hjälp kunderna när det är mest troligt att de behöver hjälp med intelligenta mekanismer som gör att du kan bjuda in kunderna till chatt beroende på vilken sida de besöker, antal besök eller tiden på sidan. Begränsa chatten till de timmar du är tillgänglig genom att ange arbetstider så att chatten endast visas när du är online.
Lär dig mer om Lucky Orange
...
Läs mer
Funktioner
- Proaktiv chatt
- Sparade svar
- Offline-formulär
- Överföringar / dirigering
- Tredjepartsintegration
- Geotargeting
- Spårning av webbplatsbesökare
Prova supportavdelningen som rankats som nummer 1 i Live Chat och som är utformad för Shopify, Magento och BigCommerce. Sälj mer och gör avslut snabbare. Börja med en gång, gratis.
En livechatt-app specifikt utformad för Shopify (även helt integrerad med Magento och BigCommerce). Gorgias är inte bara en chatt – du kan kontakta kunder i realtid på din webbplats eller via sociala medier. Ställ in automatiska svar på vanliga frågor. Redigera/återbetala beställningar, använd lojalitetspoäng, hantera prenumerationer och mer, allt på ett och samma ställe. Lägg till mallar, regler och makron. Minska supporttiden och gör dina besökare till kunder. Anslut din Shopify-butik på några minuter och prova nu med en gratis provperiod.
Lär dig mer om Gorgias
...
Läs mer
Funktioner
- Proaktiv chatt
- Sparade svar
- Offline-formulär
- Överföringar / dirigering
- Tredjepartsintegration
- Geotargeting
- Spårning av webbplatsbesökare
Ett allt-i-ett verktyg för kundengagemang med livechatt, spårning av webbplatsbesökare och analysfunktioner.
Zoho SalesIQ är en allt-i-ett kundengagemang, livechatt och analysplattform för att förena dina marknadsförings-, försäljnings- och kundsupportinsatser, ge dina kunder en fantastisk upplevelse och öka affärstillväxten. Lär känna dina potentiella kunder bättre och inled rätt konversation med dem vid exakt rätt tidpunkt.
Lär dig mer om Zoho SalesIQ
...
Läs mer
Funktioner
- Proaktiv chatt
- Sparade svar
- Offline-formulär
- Överföringar / dirigering
- Tredjepartsintegration
- Geotargeting
- Spårning av webbplatsbesökare
Crisp är mycket mer än ett kostnadsfritt chattprogram. Lösningen erbjuder fantastiska produkter med flera funktioner som gör dina kunder nöjda.
Denna programvara för livechatt är mycket uppskattad av små och medelstora företag samt nystartade företag. Livechatten levereras med en delad inkorg, som gör att företag kan öka det interna samarbetet och förbättra konversationsupplevelsen med dina leads och kunder på flera kanaler.
Livechatten används av mer än 100 000 kunder världen över och erbjuder innovativa funktioner som kommer att glädja dina team och kunder.
Lär dig mer om Crisp
...
Läs mer
Funktioner
- Proaktiv chatt
- Sparade svar
- Offline-formulär
- Överföringar / dirigering
- Tredjepartsintegration
- Geotargeting
- Spårning av webbplatsbesökare
Säker programvara för snabbmeddelanden, för affärskommunikation i ett privat teamnätverk med många kontrollfunktioner.
Brosix är den perfekta lösningen för alla företag som behöver avancerade säkerhetsåtgärder för sin dagliga kommunikation. Brosix förser företag med ett slutet nätverk och P2P-kryptering, vilket skyddar dem från inkräktare och dataläckor. Affärsplanen omfattar alla appfunktioner och många företagsfunktioner, såsom ett privat teamnätverk och användarfunktionskontroll. Premium-planen innehåller alla tillgängliga app- och företagsfunktioner plus avancerade kontrollfunktioner för säkra samarbeten.
Lär dig mer om Brosix
...
Läs mer
Funktioner
- Proaktiv chatt
- Sparade svar
- Offline-formulär
- Överföringar / dirigering
- Tredjepartsintegration
- Geotargeting
- Spårning av webbplatsbesökare
Ett intuitivt verktyg för att skapa kodfria samtalsbaserade appar som kombinerar fördelarna med samtalsgränssnitt med omfattande UI-element.
Landbot är en användarvänlig kodfri lösning för att skapa samtalsbaserade appar som är en naturlig utveckling av chattrobotar. Samtalsbaserade appar kombinerar fördelarna med ett interaktivt samtalsgränssnitt med omfattande användargränssnittselement och automatiserar avancerade dataarbetsflöden som företagsapplikationer. Därför tillgodoser de affärsbehov på både kommunikations- och processautomationsnivå. I ett nötskal, med eller utan naturlig språkteknologi (natural language processing, NLP), hjälper Landbot dig att optimera varje steg på kundresan från leadgenerering.
Lär dig mer om Landbot
...
Läs mer
Funktioner
- Proaktiv chatt
- Sparade svar
- Offline-formulär
- Överföringar / dirigering
- Tredjepartsintegration
- Geotargeting
- Spårning av webbplatsbesökare
ChatBot är en allt i ett-plattform för att skapa, distribuera och spåra chattrobotar i flera kanaler.
Automatisera viktiga uppgifter direkt genom att skapa mångsidiga chattrobotar med olika mallar och ett visuellt utformningsverktyg. Anslut ChatBot med olika verktyg och plattformar med enklicks-integreringar, öppet programmeringsgränssnitt (application program interface, API), webbkrokar och Zapier. Skapa smidiga samtalsupplevelser för att skapa bättre relationer med dina kunder. Skicka dynamiska svar som uppmuntrar kunder att chatta och interagera. Blanda och matcha text, bilder, knappar och snabba svar för att visa upp ditt varumärke, produkter och tjänster.
Lär dig mer om Chatbot
...
Läs mer
Funktioner
- Proaktiv chatt
- Sparade svar
- Offline-formulär
- Överföringar / dirigering
- Tredjepartsintegration
- Geotargeting
- Spårning av webbplatsbesökare
Tillhandahåll användbara dokument, imponerande produktuppdateringar och hantera kundsamtal i en kraftfull widget.
En av marknadens bästa livechattar. Ge personligt anpassad support och självbetjäningssupport till dina kunder.
Hantera hundratals samtal på en lättanvänd plattform. Alla dina kontakters beteenden, samtal och attribut finns alltid där på ett klick.
- Helt anpassningsbar
- Integrerad kunskapsbas och uppdateringar
- Kvalificeringsformulär
- Samtalsdirigering
- Taggar och anteckningar
- Användarbeteende
- Spara svar
med mera...
Prova gratisabonnemanget idag.
Lär dig mer om Froged
...
Läs mer
Funktioner
- Proaktiv chatt
- Sparade svar
- Offline-formulär
- Överföringar / dirigering
- Tredjepartsintegration
- Geotargeting
- Spårning av webbplatsbesökare
Med Ideta Livechats kan du prata med dina kunder i realtid medan de surfar. Använd livechattar för att öka försäljningen.
Med Ideta LiveChat kan du ha realtidssamtal med dina kunder medan de befinner sig på din hemsida.
Genom att använda en livechatt kan du öka kundnöjdheten och engagemanget genom att snabbt svara på deras frågor.
Dessutom förklarade 83 % av kunderna att de behövde någon form av stöd under sin onlineresa. Genom att ge dina tvekande kunder snabb och personlig hjälp kan du öka dina försäljnings- och konverteringstal.
Lär dig mer om Ideta
...
Läs mer
Funktioner
- Proaktiv chatt
- Sparade svar
- Offline-formulär
- Överföringar / dirigering
- Tredjepartsintegration
- Geotargeting
- Spårning av webbplatsbesökare
ProProfs Chat hjälper dig att erbjuda proaktiv support till kunder, öka engagemanget, fånga upp leads, identifiera merförsäljningsmöjligheter, och mer.
ProProfs Chat är en webbaserad livechattprogramvara som gör det möjligt för företag att erbjuda omedelbar support till sina kunder och engagera sig med sina webbplatsbesökare. Med ProProfs Chat kan ditt supportteam lösa problem snabbare, ge snabba svar på frågor om dina produkter och tjänster samt och få dina kunder att känna att hjälp alltid finns när de behöver dig. ProProfs Chat hjälper dina supportteam att minska antalet ärenden, förbättra svarstiden och tillfredsställelsen hos kunderna och i förlängningen öka din försäljning och ROI.
Lär dig mer om ProProfs Chat
...
Läs mer
Funktioner
- Proaktiv chatt
- Sparade svar
- Offline-formulär
- Överföringar / dirigering
- Tredjepartsintegration
- Geotargeting
- Spårning av webbplatsbesökare
Livechattlösning med messenger-integrationer, chatbots, kunskapsbas, automatiska inbjudningar, gruppchattfunktioner och mycket mer.
Chaport är en modern livechattlösning med chatbots, automatiska inbjudningar, kunskapsbas, integrationer med Facebook, Viber, Telegram, offlinemeddelanden, gruppchattfunktioner och mycket mer. Den är designad som en modern budbärare för att göra kommunikationen med kunder lika enkel och njutbar som att chatta med vänner. Dessutom tillhandahåller den webb-, skrivbords- och mobilappar så att du kan chatta med kunder från vilken enhet och plats som helst.
Lär dig mer om Chaport
...
Läs mer
Funktioner
- Proaktiv chatt
- Sparade svar
- Offline-formulär
- Överföringar / dirigering
- Tredjepartsintegration
- Geotargeting
- Spårning av webbplatsbesökare
Teaminkorg och chattverktyg som möjliggör avancerat samarbete via olika kommunikationskanaler, internt och externt.
Teaminkorg och chattverktyg som möjliggör avancerat samarbete via e-post, SMS, WhatsApp, Twitter och andra kommunikationskanaler. Vi har gett inkorgen en ny design, med en affärsmässig samarbetsupplevelse i åtanke. Med Missive kan team fokusera på att få verksamheten att växa.
Lär dig mer om Missive
...
Läs mer
Funktioner
- Proaktiv chatt
- Sparade svar
- Offline-formulär
- Överföringar / dirigering
- Tredjepartsintegration
- Geotargeting
- Spårning av webbplatsbesökare
User.com är ett avancerat marknadsförings- och försäljningssystem som hjälper till att automatisera personanpassad kommunikation och effektivisera affärsprocesser.
User.com är en allt-i-ett-plattform för automatiserad marknadsföring som syftar till att öka engagemanget och förbättra konverteringen genom att använda en enda datakälla för dina kunder.
Nå kunder via ett brett utbud av kommunikationskanaler: e-post, livechatt, chattrobot, push-meddelanden, dynamiskt sidinnehåll och många fler – allt tillgängligt på ett ställe.
Intresserad av livechatt? Sväng förbi och få en kostnadsfri, 14 dagar lång provperiod utan förskottsbetalning och få tillgång till alla verktyg idag.
Lär dig mer om User.com
...
Läs mer
Funktioner
- Proaktiv chatt
- Sparade svar
- Offline-formulär
- Överföringar / dirigering
- Tredjepartsintegration
- Geotargeting
- Spårning av webbplatsbesökare
Delad livechatt-programvara för flera företag, säker och tillförlitlig kundtjänst och kundengagemang i realtid.
Vision Helpdesks programvara för livechatt är en säker realtidsplattform för livechattmeddelanden med flera företag som förbättrar kundengagemanget genom att hjälpa säljteam att omvandla webbplatsbesökare till betalande kunder
Viktiga aspekter av livechattprogramvara –
* Användarvänlighet
* Inbyggt i kundtjänstverktyg
* Livechatthantering för flera företag
* Enhetsoberoende (webbläsarbaserad)
* Förbättra kundsupportteamets produktivitet
* Engagera webbplatsbesökare för att öka försäljningen.
* Kraftfull automatisering
Lär dig mer om Vision Helpdesk
...
Läs mer
Funktioner
- Proaktiv chatt
- Sparade svar
- Offline-formulär
- Överföringar / dirigering
- Tredjepartsintegration
- Geotargeting
- Spårning av webbplatsbesökare
Acobot är en AI-chattrobot som använder maskininlärning för att automatiskt interagera med dina kunder.
Bygger AI-chattrobotar för den dagliga onlineåterförsäljaren. Acobot är en av de ledande leverantörerna av AI-chattrobotar för e-handel och online-återförsäljare. Med hjälp av avancerad maskininlärningsteknik lär sig Acobot från din webbplats och interagerar självständigt med användarna. Ingen kodning krävs, då Acobot stöds av ledande e-handelsbyggare som Shopify, WooCommerce med flera.
Lär dig mer om Acobot
...
Läs mer
Funktioner
- Proaktiv chatt
- Sparade svar
- Offline-formulär
- Överföringar / dirigering
- Tredjepartsintegration
- Geotargeting
- Spårning av webbplatsbesökare
Hjälp kunder, hjälpa sig själva. Elevio erbjuder självbetjäningssupport på begäran till dina kunder, när och där de behöver det.
Elevio gör dina produkter enklare för kunderna att lära sig. Förbättrar kundbehållandet och minskar samtidigt belastningen på supporten. Elevio sammanför din befintliga supportstack så att du kan leverera en allt i ett-upplevelse för dina kunder, ta din kundutbildning till nästa nivå och ge hjälp på begäran till dina kunder, när och där de behöver det. Mer än 500 företag som Atlassian, Heap, Adroll och Dell använder Elevio för att förbättra kundutbildningen och sänka supportbelastningen. Prova den kostnadsfria 14-dagars testversionen
Lär dig mer om elevio
...
Läs mer
Funktioner
- Proaktiv chatt
- Sparade svar
- Offline-formulär
- Överföringar / dirigering
- Tredjepartsintegration
- Geotargeting
- Spårning av webbplatsbesökare
Leadoo, en av världens första leaddrivna marknadsföringsplattformer förvandlar dina passiva webbplatsbesökare till kvalificerade leads på ett interaktivt och vänligt sätt.
Leadoo är byggd för ett syfte: resultat. Den har allt du behöver för att förbättra din marknadsföring och överträffa försäljningsmålen.
Leadoo tillhandahåller en enkel verktygslåda, Leadoo, en av världens första leaddrivna marknadsföringsplattformer som förvandlar dina passiva webbplatsbesökare till kvalificerade leads på ett interaktivt och vänligt sätt. Det hjälper företag att generera fler leads, konvertera fler kvalificerade sökande och förbättra kundservicen med botar och människor.
Lär dig mer om Leadoo
...
Läs mer
Funktioner
- Proaktiv chatt
- Sparade svar
- Offline-formulär
- Överföringar / dirigering
- Tredjepartsintegration
- Geotargeting
- Spårning av webbplatsbesökare
Använd Trengo livechatt för att stödja, engagera och konvertera dina kunder på din webbplats eller i din egen applikation.
Erbjud dina kunder en jättebra upplevelse på din webbplats eller i din egen applikation med livechatt från Trengo. Chatta i realtid med leads och kunder eller automatisera samtal med chattrobotar.
Lägg till olika kanaler till din webbplatswidget och låt kunderna välja de kommunikationskanaler de föredrar.
Skala din kommunikation och lägg till fler kanaler som e-post, sociala meddelanden, röst och många fler i Trengo-inkorgen.
Lär dig mer om Trengo
...
Läs mer
Funktioner
- Proaktiv chatt
- Sparade svar
- Offline-formulär
- Överföringar / dirigering
- Tredjepartsintegration
- Geotargeting
- Spårning av webbplatsbesökare
Modern klientportal med moduler för fildelning, e-signaturer, fakturering, meddelandehantering, inmatningsformulär, kunskapsbas med mera.
En ledande kundportallösning som är utformad för moderna företag. Med Portal kan du låta dina kunder logga in på din hemsida och ge dem en plats för filer, e-signaturer, betalningar, meddelanden, inmatningsformulär med mera. Din kundportal är helt anpassningsbar och kan hysas på din egen domän.
Lär dig mer om Copilot
...
Läs mer
Funktioner
- Proaktiv chatt
- Sparade svar
- Offline-formulär
- Överföringar / dirigering
- Tredjepartsintegration
- Geotargeting
- Spårning av webbplatsbesökare
ZoomInfo Chat drivs av ZoomInfos B2B-data och balanserar målinriktade upplevelser och personligt anpassade upplevelser för dina viktigaste besök
ZoomInfo Chat drivs av ZoomInfos B2B-data och balanserar målinriktade upplevelser och personligt anpassade upplevelser för dina viktigaste besökare. ZoomInfo Chat kan skapa väldigt skalbara och personliga AI-drivna vårdupplevelser via chattbot för alla andra.
Lär dig mer om ZoomInfo Chat
...
Läs mer
Funktioner
- Proaktiv chatt
- Sparade svar
- Offline-formulär
- Överföringar / dirigering
- Tredjepartsintegration
- Geotargeting
- Spårning av webbplatsbesökare
Wachatbot är ett marknadsföringsprogram och ett API som gör det möjligt att skicka massmeddelanden och automatiska svar via WhatsApp. Automatiska massutskick med WhatsApp.
Wachatbot är ett program för kundrelationer som använder WhatsApp för företag och yrkespersoner. Det har funktioner för massmeddelanden via WhatsApp och automatiska svar från en programmerbar chattrobot på WhatsApp-webben. Programmet kan kontrolleras från pc och Mac. Det har ett antiblockeringssystem som uppfyller WhatsApps krav för skräppost. Det gör det möjligt att automatiskt lägga till och ta bort poster i en distributionslista och genererar en databas med mottagare. Antalet meddelanden är obegränsat.
Lär dig mer om Wachatbot
...
Läs mer
Funktioner
- Proaktiv chatt
- Sparade svar
- Offline-formulär
- Överföringar / dirigering
- Tredjepartsintegration
- Geotargeting
- Spårning av webbplatsbesökare
Tillhandahåll minnesvärd kundservice med fokus på meddelanden. Lyssna, stöd och engagera kunder genom kanaler de älskar.
Sparkcentral erbjuder en SaaS-plattform för digital kundservice: lyssna, stöd och engagera dina kunder genom kanaler de älskar. Lösningen tillhandahåller en nyckelfärdig lösning för företagskontaktcenter som integrerar ett brett utbud av kommunikationskanaler. Upptäck den fulla potentialen i att använda en livechatt för digital kundservice. Sparkcentral är lätt att använda och integreras sömlöst med andra externa plattformar eller programvaror. Betrodd av kunder som Zappos, Netflix, Air Canada, Slack ...
Lär dig mer om Sparkcentral
...
Läs mer
Funktioner
- Proaktiv chatt
- Sparade svar
- Offline-formulär
- Överföringar / dirigering
- Tredjepartsintegration
- Geotargeting
- Spårning av webbplatsbesökare
REVE Chat är en programvara för livechatt med flera kanaler som ger omedelbar hjälp till kunder så de får bättre försäljning och support.
REVE Chat är ett molnbaserat livechattprogram med flera kanaler som ger omedelbar hjälp till dina webbplatsbesökare för bättre kundservice och ökar försäljningskonverteringen. Företag kan omedelbart kommunicera med sina kunder via olika kanaler, t.ex. livechatt på webbplatsen, röst-/videochatt, Facebook Messenger, Viber, mobilappar (Android, iOS) med en enda plattform.
REVE Chat har även avancerade funktioner som skärmdelning och webbläsardelning, avdelningshantering och automatiska utlösare.
Lär dig mer om REVE Chat
...
Läs mer
Funktioner
- Proaktiv chatt
- Sparade svar
- Offline-formulär
- Överföringar / dirigering
- Tredjepartsintegration
- Geotargeting
- Spårning av webbplatsbesökare
En av marknadens mest kraftfulla livebloggar och banbrytande nyhetslösningar ger dig fullständig kontroll över design och implementering av bloggen.
Live Center är en flexibel live-blogglösning som gör att mediaanvändare kan ta upp alla typer av nyheter, som sport, val, trafik och väder.
Lösningen har en mobilvänlig och intuitiv redigerare, som gör att du enkelt kan arbeta var som helst. Innehåll skapas enkelt genom att automatiskt dra in Twitter-, Instagram- och Facebook-inlägg och genom att spela in videoklipp direkt på din enhet och ladda upp dem via Live Center. Livebloggar är enkla att bädda in på vilken webbplats eller app som helst.
Lär dig mer om Live Center
...
Läs mer
Funktioner
- Proaktiv chatt
- Sparade svar
- Offline-formulär
- Överföringar / dirigering
- Tredjepartsintegration
- Geotargeting
- Spårning av webbplatsbesökare
BotXO tillverkar kraftfulla AI-chattrobotar.
Plattformen är enkel att använda och kräver ingen kodning.
Boka en gratis demo idag.
En konversationsbaserad AI-plattform för små och medelstora företag och storföretag. Nu kan vem som helst bygga AI-chattrobotar utan någon kodning.
BotXO-kunder finns i 13 länder i Europa och USA.
Varumärken som Carlsberg, Booking.com, Rockwool, KPMG, Deloitte, Zendesk och AKQA förlitar sig på programvaran.
Målet med BotXO-plattformen är att göra AI tillgängligt och enkelt att använda även för icke-kodare.
Den perfekta lösningen för att effektivisera din kundframgångsverksamhet, öka engagemanget och försäljningen.
Lär dig mer om Certainly
...
Läs mer
Funktioner
- Proaktiv chatt
- Sparade svar
- Offline-formulär
- Överföringar / dirigering
- Tredjepartsintegration
- Geotargeting
- Spårning av webbplatsbesökare
Prototyp och design av IVR, chattrobot och röstassistent i flera kanaler: Alexa, Whatsapp, Twitter och mer
Team på företag i alla storlekar använder Botmock för att snabbt skapa prototyper och skapa samtalsupplevelser i flera kanaler för chattrobotar, IVR och röstassistenter. Fokusera på att skapa konversationer för din chattrobot och låt Botmock hantera komplexiteten i plattformsspecifika begränsningar, förhandsvisningar och teamsamarbete. Du kan använda deras sömlösa överlämnande från utformning till utveckling.
Lär dig mer om Botmock
...
Läs mer
Funktioner
- Proaktiv chatt
- Sparade svar
- Offline-formulär
- Överföringar / dirigering
- Tredjepartsintegration
- Geotargeting
- Spårning av webbplatsbesökare
Programvaran ger företag kostnadseffektiva AI-samtalslösningar via chatt, e-post och röstsamtal för att omvandla kundinteraktionen.
Toppmoderna AI-chattrobotar för att skala upp kundservice och försäljningsinteraktioner. AI-driven e-postresponsautomatisering för att hantera e-post från kunder på ett snabbare och mer effektivt sätt. Röstautomatiseringsbottar från början till slut för sömlös kundtjänst. Programvaran tillhandahåller toppmoderna och kostnadseffektiva AI-samtalsverktyg via chatt, e-post och röstsamtal för att omvandla kundinteraktionen för företag runt om i världen.
Lär dig mer om Enterprise Bot
...
Läs mer
Funktioner
- Proaktiv chatt
- Sparade svar
- Offline-formulär
- Överföringar / dirigering
- Tredjepartsintegration
- Geotargeting
- Spårning av webbplatsbesökare