I 17 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Programvara för arbetsorder

Programvara för arbetsorder ingår ofta som en funktion eller ett tillägg till mer omfattande programvarusystem för fältservicehantering, fälttjänstsystem och underhållshantering. Det finns dock också fristående applikationer. Verktyg för arbetsorder schemalägger, spårar och rapporterar om serviceförfrågningar, underlättar arbetet med att skicka tekniker till jobb, identifierar försenade förfrågningar och spårar slutförandetid och servicekvalitet. Vissa program för arbetsorder tillåter även fakturering för specifika arbetsorder. Den här typen av programvara används för att automatisera arbetsuppgifter för byggnads- och vagnparksunderhållspersonal samt olika serviceverksamheter. Använd Capterra för att hitta rätt system för arbetsorder för ditt företag i Sverige.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Programvara för arbetsorder

Sverige Visa lokala produkter
32 resultat
Hantera mobila personalstyrkor med Synchroteam-programvara för FSM. Skapa din gratis provperiod på minder än en minut. Live-support. Lär dig mer om Synchroteam
Hantera rörliga arbetsstyrkor effektivt, förenkla affärsprocesser och optimera kostnader med Synchroteam-programvara för FSM för hantering av arbetsorder. Synkroteam-funktioner för spårning, schemaläggning, leverans, kalender, jobbhantering, rapportering, CRM, fakturering och kartor. Molnbaserad SaaS med mobilappar för iOS och Android. Integreras med QuickBooks. Skapa en kostnadsfri testversion på mindre än en minut och organisera dig med deras prisvärda, kraftfulla och anpassningsbara servicelösning. Live-support. Lär dig mer om Synchroteam

Funktioner

  • Leveranshantering
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Förebyggande underhåll
  • Rapportering och statistik
  • Fakturering
  • Citat / uppskattningar
  • Schemaläggning av underhåll
  • Lagerhantering
Modern programvara med molnbaserad administration och mobilappar. Prisvärt (25 USD/användare/månad), perfekt för 3–15 tekniker. Enkel schemaläggning och utskickning. Lär dig mer om Repair-CRM
Modern arbetsorderprogramvara med molnbaserad administration och mobilappar. Prisvärd (från 25 USD/användare/månad), vilket gör den idealisk för företag med 3–15 tekniker. Utveckla ditt företag med enkel schemaläggning, skicka ut tekniker och följ deras framsteg med GPS. Tillgångsspårning, foto- och signaturinsamling. Starta en gratis provperiod (inget kreditkort krävs) Lär dig mer om Repair-CRM

Funktioner

  • Leveranshantering
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Förebyggande underhåll
  • Rapportering och statistik
  • Fakturering
  • Citat / uppskattningar
  • Schemaläggning av underhåll
  • Lagerhantering
Utför reparationer och tjänster på ett effektivt sätt. Organisera arbetsordrar, optimera underhållskostnader, spåra status medan uppgifterna fortskrider. Lär dig mer om Orderry
Orderry har ett inbyggt verktyg för arbetsorderhantering som automatiserar rutindriften med arbetsorder. Prioritera effektivt, skicka ut serviceteam och få helt enkelt fler jobb gjorda på kortare tid. Modifiera och uppdatera orderinformation online, lista material med streckkoder satsvis och serienumrera. Få tillgång till mer exakta data för analys som hittills inte varit tillgängliga. Håll interna och externa användare informerade när uppgifterna går vidare, förbättra tidsenligt slutförande och förbättra kundnöjdheten. Lär dig mer om Orderry

Funktioner

  • Leveranshantering
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Förebyggande underhåll
  • Rapportering och statistik
  • Fakturering
  • Citat / uppskattningar
  • Schemaläggning av underhåll
  • Lagerhantering
RemOnline är perfekt för serviceföretag. Jobbearbetning, mobilappar för tekniker och chefer, enkel analys och rapportering Lär dig mer om RemOnline
Optimera arbetsflöden och hantera reparationer och service effektivt. Organisera alla aspekter av arbetsorder – inklusive hopslagning av serviceuppgifter, kostnadsförslag, schemaläggning, uppföljning, och övervakning av kostnader – och se till att jobbet utförs i tid. Få kostnadsförslag godkända på ett ögonblick via ett webbformulär. Kontrollera lagret mellan flera olika anläggningar. Bearbeta enkelt fältjobb även när du är på språng. Centralisera all arbetsorderrelaterad information på ett ställe för att förbättra kommunikationen, öka produktiviteten och ge bättre kundservice. Lär dig mer om RemOnline

Funktioner

  • Leveranshantering
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Förebyggande underhåll
  • Rapportering och statistik
  • Fakturering
  • Citat / uppskattningar
  • Schemaläggning av underhåll
  • Lagerhantering
Fiix är ett Rockwell Automation-företag och den främsta CMMS-programvaran som hjälper dig att planera, spåra och slutföra arbetsorder i tid och inom budget. Lär dig mer om Fiix
Fiix är ett Rockwell Automation-företag och det enklaste sättet för att planera, spåra och optimera underhåll. Fiixs molnbaserade och AI-drivna programvara för arbetsorderhantering hjälper dig att organisera resurser och lagerhantering, leda arbetet, ansluta affärssystem och fatta datadrivna beslut. Få en 360-graders vy över arbete, reservdelar, kostnader, scheman och nyckeltal så att du kan få arbetet gjort snabbare. De teknikerfokuserade skrivbords- och mobilapparna hjälper dig att schemalägga, prioritera och slutföra uppgifter var som helst ifrån, även när du är offline. Lär dig mer om Fiix

Funktioner

  • Leveranshantering
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Förebyggande underhåll
  • Rapportering och statistik
  • Fakturering
  • Citat / uppskattningar
  • Schemaläggning av underhåll
  • Lagerhantering
Wrike är en arbetsledningsprogramvara som används för arbetsorder med anpassade förfrågningsformulär, tidsuppföljning, Kanban-tavlor med mera.
Wrike är en arbetsledningsprogramvara som mer än 20 000 företag världen över litar på. Effektivisera dina arbetsorder med anpassade förfrågningsformulär med automatisk tilldelning, Kanban-tavlor, Gantt-diagram, tidsuppföljning, resultatrapporter, resurshantering och delade arbetsflöden på ett och samma ställe. Påskynda dina arbetsorder med Wrikes över 400 integrationer. Anpassa arbetsflödet i ditt team för att dela framsteg steg för steg och gör fler leveranser i tid med Wrike. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Leveranshantering
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Förebyggande underhåll
  • Rapportering och statistik
  • Fakturering
  • Citat / uppskattningar
  • Schemaläggning av underhåll
  • Lagerhantering
Programvaran passar företag i alla storlekar och är ett verktyg för formulärbyggande som hjälper användare att både skapa enkäter och granska svaren.
Jotforms formulärbyggare är betrodd av över 18 miljoner användare och är ett enkelt sätt för att skapa och publicera onlineformulär från vilken enhet som helst. Företaget erbjuder över 10 000 färdiga formulärmallar, över 100 integrationer med appar från tredje part och avancerade designfunktioner, vilket gör det till en förstklassig webbaserad formulärbyggare för organisationer över hela världen. Programvaran används ofta för att skapa betalningsformulär, formulär för generering av potentiella kunder, registreringsformulär, kontaktformulär, ansökningsformulär och mycket mer. Lär dig mer om Jotform

Funktioner

  • Leveranshantering
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Förebyggande underhåll
  • Rapportering och statistik
  • Fakturering
  • Citat / uppskattningar
  • Schemaläggning av underhåll
  • Lagerhantering
Arbetsorderprogramvara för hantering av tillgångar, lager, underhåll och arbetsordrar. Snabb implementering med gratis provperiod.
Med denna fantastiska programvara för arbetsorder får du hjälp att följa upp underhållskostnader, schemalägga engångstjänster och återkommande tjänster, hantera tjänsteleverantörer och anpassa varningar om underhåll för bättre kontroll. Använd mobilappen för att skanna QR-koder och streckkodsetiketter och hantera serviceärenden när du är på språng. Arbetsorderhantering, tillgångsspårning och djupgående servicerapporter gör detta till den perfekta programvaran för underhållshantering – både för korrigerande och förebyggande underhåll. RFID- och Zendesk-integrering. Prova kostnadsfritt. Lär dig mer om EZOfficeInventory

Funktioner

  • Leveranshantering
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Förebyggande underhåll
  • Rapportering och statistik
  • Fakturering
  • Citat / uppskattningar
  • Schemaläggning av underhåll
  • Lagerhantering
UpKeep rankas som den främsta mobila programvaran för hantering av arbetsordrar för att effektivisera arbetsordrar, anläggningar och kapitalförvaltning.
UpKeeps programvara för hantering av arbetsordrar är en modern lösning för underhåll och kapitalförvaltning för ditt team. UpKeep är lätt att komma åt när som helst, från skrivbordet och telefonen och till och med surfplattan. Skapa arbetsordrar snabbt, få meddelanden när uppgifter uppdateras och få aviseringar direkt från din app när tillgångar försvinner, vilket gör att din verksamhet fungerar mer effektivt än någonsin tidigare. Lär dig mer om UpKeep

Funktioner

  • Leveranshantering
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Förebyggande underhåll
  • Rapportering och statistik
  • Fakturering
  • Citat / uppskattningar
  • Schemaläggning av underhåll
  • Lagerhantering
En uppsättning integrerade affärsappar för CRM, POS, webbplats, e-handel, försäljning, bokföring, lager, HR, projekt och marknadsföring.
Odoo är en helintegrerad, anpassningsbar svit av affärsapplikationer med öppen källkod. En majoritet av verksamhetsbehoven, som kundrelationer (customer relations management, CRM), försäljning, projekt, tillverkning, lager och redovisning, uppfylls genom denna allt-i-ett-lösning. Odoo är utformad för att uppfylla företagets behov oavsett storlek och budget. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • Leveranshantering
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Förebyggande underhåll
  • Rapportering och statistik
  • Fakturering
  • Citat / uppskattningar
  • Schemaläggning av underhåll
  • Lagerhantering
MaintainX är en mobilinriktad programvara för arbetsorder- och procedurdigitalisering som förbättrar effektiviteten och insikterna i realtid.
MaintainX hjälper företag att spåra reaktivt och förebyggande underhåll samt kontrollera den dagliga verksamheten i form av säkerhetsinspektioner, kvalitetsinspektioner och driftschecklistor – allt med Det här digitaliseras och tar bort från skrivplattan: – Säkerhetsprocedurer – Miljöchecklistor – Inrapportering av verktyg och mätare – Underhållsprocedurer – Gransknings-/inspektionsarbetsflöden – Utbildningschecklistor Programvaran hjälper verksamhetschefer att bli mer effektiva genom att leverera affärsinsikter från fältet i realtid. Lär dig mer om MaintainX

Funktioner

  • Leveranshantering
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Förebyggande underhåll
  • Rapportering och statistik
  • Fakturering
  • Citat / uppskattningar
  • Schemaläggning av underhåll
  • Lagerhantering
eSpace-modulen för hantering av arbetsordrar är en av marknadens mest omfattande programvaror för anläggningsskötsel.
eSPACE har utmärkt kundservice och support för fortlöpande utveckling. Modulen för hantering av arbetsordrar är en av marknadens mest omfattande programvaror för anläggningsskötsel. Några av huvudfunktionerna är: - Arbetsordrar, uppdrag och lagerkontroll - Robusta rapporteringsalternativ och utrustningsspårning - Förebyggande underhåll - Leverantörsportal Provkör gratis i 30 dagar eller beställ en gratis demo idag. Lär dig mer om eSPACE

Funktioner

  • Leveranshantering
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Förebyggande underhåll
  • Rapportering och statistik
  • Fakturering
  • Citat / uppskattningar
  • Schemaläggning av underhåll
  • Lagerhantering
eMaint-programvara för arbetsordrar hjälper underhållsteam att förbättra effektiviteten och minska underhållskostnaderna genom att optimera arbetsflöden.
eMaint CMMS-programvara gör det möjligt för underhållspersonal att effektivisera arbetsförfrågningar, arbetsordrar och optimera PM-processer. Ange både kalender- och mätarbaserade underhållsuppgifter i systemet och associera dem med ett PM-schema. Konfigurera eMaint för att automatiskt generera PM-uppgifter baserat på tid (dagar, veckor, månader) eller användning (timmar, miles, enheter, kilometer). Denna lättanvända CMMS kan skala upp för att uppfylla dina nuvarande och framtida behov av underhållshantering. Lär dig mer om eMaint CMMS

Funktioner

  • Leveranshantering
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Förebyggande underhåll
  • Rapportering och statistik
  • Fakturering
  • Citat / uppskattningar
  • Schemaläggning av underhåll
  • Lagerhantering
Användarvänlig, enkel att installera. 40 års erfarenhet och kunskap inom underhållshantering. Passar perfekt för alla typer av anläggningar.
ManWinWin Software är resultatet av nästan 40 års erfarenhet och kunskap, med tusentals användare i mer än 100 länder i världen. Den är skapad av portugisiska ingenjörer och har ett flerspråkigt koncept: grundversionen finns tillgänglig på portugisiska, engelska, spanska, franska, italienska, ryska, rumänska, tjeckiska, norska, polska, thai, vietnamesiska, tyska, kinesiska med mera. ManWinWin humaniserar tekniken, människor kommer alltid först. Teknik som gör dina underhållsprocesser enklare och snabbare. Lär dig mer om ManWinWin

Funktioner

  • Leveranshantering
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Förebyggande underhåll
  • Rapportering och statistik
  • Fakturering
  • Citat / uppskattningar
  • Schemaläggning av underhåll
  • Lagerhantering
Optimera arbetsflödet, förbättra kommunikationen och tillhandahåll insyn i det löpande underhållet av dina anläggningar.
ServiceChannel tillhandahåller programvara för hantering av arbetsorder för anläggningschefer för att hantera och spåra reparations- och underhållsarbete i hela företaget. Genom att tillhandahålla en webb- och mobilbaserad vy i realtid i alla tjänstedata kan fastighetsförvaltningen få betydande ROI på investeringen utan utkontraktering eller investering i ny infrastruktur. Över 500 globala varumärken använder ServiceChannel dagligen för att göra affärer med mer än 50 000 entreprenörer på mer än 300 000 platser i 63 länder. Lär dig mer om ServiceChannel

Funktioner

  • Leveranshantering
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Förebyggande underhåll
  • Rapportering och statistik
  • Fakturering
  • Citat / uppskattningar
  • Schemaläggning av underhåll
  • Lagerhantering
Ett avancerat verktyg som har utformats för att hjälpa företag att effektivisera processerna för uppföljning av beställningar, teamhantering och applikationspaketering.
PACE Packager Hub är en fullfjädrad applikationspaketeringslösning med gränssnittsdriven arkitektur som består av modulerna Task Manager och Repository Manager. Verktyget möjliggör inbyggd kundservice och är särskilt utformat för flexibel uppgiftshantering och hantering av operativa processer. Hantera företagsinterna och externa arkiv, främja en smidig kommunikation mellan tekniker och kunder och säkerställ en robust hantering av hela livscykeln inom applikationspaketering. Lär dig mer om PACE Packager Hub

Funktioner

  • Leveranshantering
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Förebyggande underhåll
  • Rapportering och statistik
  • Fakturering
  • Citat / uppskattningar
  • Schemaläggning av underhåll
  • Lagerhantering
Hantera hela ditt företag med bara en plattform: anställda, entreprenörer, kunder, jobb, utrustning, lager på flera platser och även QuickBooks.
Anpassad plattform för arbetsorderhantering 1) Prisbelönta tekniker 2) Rättvis prissättning 3) Femstjärniga omdömen. AI-FM har vunnit sju utmärkelser från Gartner 2019/20/21. Priser från endast 7,99 USD/användare/mån. Kolla in de positiva recensionerna, AI-FM är medlemmarnas sanna samarbetspartner. Hantera din organisation uppifrån och ned via en intelligent plattform: anställda, entreprenörer, kunder, jobb, utrustning, lager samt QuickBooks- och Zapier-integrering. Dessutom kan du använda verbala kommandon via Siri eller Google Assistant på alla språk. Lär dig mer om AI Field Management

Funktioner

  • Leveranshantering
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Förebyggande underhåll
  • Rapportering och statistik
  • Fakturering
  • Citat / uppskattningar
  • Schemaläggning av underhåll
  • Lagerhantering
PEMAC Assets: - Tillgångshantering - Liverapporter - Kalibreringar - Uppfyller 21CFR - Entreprenörs- och tillståndshantering - Papperslös spårning
PEMAK | CMMS Med fler än 200 funktioner är PEMAC Assets en helt anpassningsbar CMMS-lösning som möjliggör komplett planering av förutsägbart underhåll med hjälp av IoT-teknik. Kunderna kan välja, kombinera och integrera flera PEMAC Assets-moduler i en och samma plattform. PEMAC Assets kan också skydda din personals och dina entreprenörers hälsa och hantera godkännande av ändringar i en 100 % papperslös miljö. Spåra all utrustning och lager, underhålls- och rutinuppgifter med entreprenörs- och tillståndshantering. Lär dig mer om PEMAC ASSETS

Funktioner

  • Leveranshantering
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Förebyggande underhåll
  • Rapportering och statistik
  • Fakturering
  • Citat / uppskattningar
  • Schemaläggning av underhåll
  • Lagerhantering
En affärsprogramvara som har utformats för att maximera produktiviteten och effektiviteten hos fältbaserad personal genom att göra kontoret helt papperslöst.
Fieldmotion tillhandahåller en molnbaserad digital plattform för fältarbetare, som möjliggör datainsamling i realtid, inställningar för avtalade tider, effektiv kommunikation, beslut i realtid, ansvar för och övervakning av tidsplanering. Fieldmotion-plattformen är intuitiv och enkel att använda, vilket innebär att den kan användas direkt när den levereras och gör den attraktiv för företag som vill komma igång snabbt. Lär dig mer om FIELDMOTION

Funktioner

  • Leveranshantering
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Förebyggande underhåll
  • Rapportering och statistik
  • Fakturering
  • Citat / uppskattningar
  • Schemaläggning av underhåll
  • Lagerhantering
Spåra, tilldela, serva, underhåll, checka in/ut och kassera tillgångar med varningar, påminnelser och e-postmeddelanden för att effektivisera din kapitalförvaltning.
Asset Infinity är en av de ledande programvarorna för tillgångsspårning. Programvaran används i många olika industrier av en mängd olika varumärken. Programvara för tillgångsspårning med Microsoft Azure Cloud Services som servervärd med garanterad drifttid på 99,9 %. Programvaran underlättar ditt arbete med tillgångsspårning, lagerhantering, förebyggande underhåll, hantering av klagomål, ärenden och underhåll av maskinfel samt avskrivnings- och resursallokeringshantering för att ersätta dina gamla rutiner med en ny upplevelse. Lär dig mer om Asset Infinity

Funktioner

  • Leveranshantering
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Förebyggande underhåll
  • Rapportering och statistik
  • Fakturering
  • Citat / uppskattningar
  • Schemaläggning av underhåll
  • Lagerhantering
Standardmjukvara för korrigerande underhåll och arbetsorder som är mycket konfigurerbar. Mobil arbetsledning. Schematavlor. SLA-övervakning.
Mjukvara för hantering av arbetsorder som möjliggör smidig hantering av arbetsflöden på många touchpoints: - definiera typer av arbetsorder med egna arbetsflöden och statusar, - tilldela rätt resurser baserat på kompetens och tillgänglighet, - övervaka prestanda och SLA:er med hjälp av instrumentpaneler i realtid och med historik. Effektiv hantering av korrigerande underhåll. Konfigurerbara arbetsflöden. Leverantörsstyrning. Planeringsverktyg för arbetsorder. Särskilda appar för att optimera hanteringen av fälttjänster. För företag över 500. Lär dig mer om Spacewell

Funktioner

  • Leveranshantering
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Förebyggande underhåll
  • Rapportering och statistik
  • Fakturering
  • Citat / uppskattningar
  • Schemaläggning av underhåll
  • Lagerhantering
Samarbetsprogramvara för anläggningar, underhåll och tjänster
Urbest förenklar gruppkommunikation, jobbuppföljning, betygsättning och betalning för anläggningshantering och projektarbete. Gränssnittet är intuitivt, vilket minskar den tid som läggs på introduktion av nya användare. Urbest kan anpassas till alla typer av byggnader och organisationer. Välj att arbeta fristående med Urbest eller länka det till ditt ERP- eller tillgångshanteringssystem. Som sista punkt får du efter några månader tillgång till beteendeanalys med föreslagna handlingsplaner. Lär dig mer om Urbest

Funktioner

  • Leveranshantering
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Förebyggande underhåll
  • Rapportering och statistik
  • Fakturering
  • Citat / uppskattningar
  • Schemaläggning av underhåll
  • Lagerhantering
Sverige Lokal produkt
MaintMaster är en molnbaserad CMMS för förebyggande underhåll som stöder underhållsstandarder med unik IoT-sensorintegration.
MaintMaster är en molnbaserad och snabbimplementerad CMMS för organisationer som vill gå från reaktiv till tillståndsbaserat underhåll. Plattformen anpassas enkelt utan kod. Navigera dina platser och tillgångar med bilder, använd mallar för arbetsorders och arbeta på språng med streck- och QR-koder. MaintMaster stöder internationella underhållsstandarder som europeiska normer och BSI PAS 55 direkt – med integrerade IoT-sensorer för övervakning av tillgångar. Lär dig mer om MaintMaster

Funktioner

  • Leveranshantering
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Förebyggande underhåll
  • Rapportering och statistik
  • Fakturering
  • Citat / uppskattningar
  • Schemaläggning av underhåll
  • Lagerhantering
Onsite HQ ger bättre översikt för ledningen och ökar säkerheten och produktiviteten inom företaget.
Onsite HQ tillhandahåller digitala inspektionschecklistor för fastighetsförvaltare, byggföretag och inspektörer. Onsite HQ har uppmärksammat ineffektiviteten med papperschecklistor för byggnadsinspektioner. Programvaran låter användare utföra inspektioner med hjälp av en digital checklista som automatiskt synkroniserar data i realtid, tillhandahåller checklistor skräddarsydda för företagets behov, fungerar var som helst genom offline-funktionen och möjliggör kommunikation mellan användare och ledning. Lär dig mer om Onsite HQ

Funktioner

  • Leveranshantering
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Förebyggande underhåll
  • Rapportering och statistik
  • Fakturering
  • Citat / uppskattningar
  • Schemaläggning av underhåll
  • Lagerhantering
Molnsystem för företag som erbjuder yrkesmässiga tjänster. Omfattar företagets ekonomi, personal och dokument. Samarbeta när som helst och var som helst.
Teamogy är ett omfattande molnsystem för företag som erbjuder yrkesmässiga tjänster. Täcker alla steg från första kontakt med kunden, budgetering, projektledning till kapacitetsplanering och tidsrapportering, tredjepartskostnader och kundfakturering. Teamogy för samman interna team och stödjer samarbete och kommunikation inom företaget. Det låter ditt team arbeta när som helst och var som helst. Lär dig mer om Teamogy

Funktioner

  • Leveranshantering
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Teknikledning
  • Förebyggande underhåll
  • Rapportering och statistik
  • Fakturering
  • Citat / uppskattningar
  • Schemaläggning av underhåll
  • Lagerhantering