Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Journalprogram

Journalprogram innehåller lösningar för hantering av sängtillgänglighet, patientspårning i hela anläggningen oavsett om det är ett sjukhus eller en mindre vårdklinik och hantering av patientköer för olika sjukvårdsorganisationer. För relaterade programvarulösningar, se journalsystem och programvara för sjukvårdsadministration.

Sverige Visa lokala produkter

9 resultat

Sverige Lokal produkt
MERIDIQ

MERIDIQ

(0) Sverige Lokal produkt
MERIDIQ Journalsystem för skönhetsvård Lär dig mer om MERIDIQ
MERIDIQ, ett enkelt journalsystem som är anpassat för dig som vill administrera dina patienter säkert online. Vårt mål är att erbjuda en lösning som alla injektionsbehandlare och kliniker har råd med, för att kunna arbeta med säker, digital journalhantering som följer GDPR och andra riktlinjer såsom patientdatalagen. MERIDIQ är speciellt riktat till de kliniker och behandlare som behöver en enkel lösning för journalhantering. Tillsammans med vår app för iPad och mobiler kan det inte bli enklare att dokumentera behandlingar som lagras säkert online. Lär dig mer om MERIDIQ

Funktioner

  • Patienthantering
  • Patientövervakning
  • Väntetidsspårning
  • HIPAA-kompatibel
  • Kartläggning
  • Kommunikationshantering
  • Kalenderhantering
  • Fakturering
  • Hantering av skadeansökningar
  • Möteshantering
  • Dokumenthantering
Få ditt företag att uppnå full kapacitet med schemaläggningsprogramvaran 10to8. Minska bortkastad tid och uteblivanden. Kom igång kostnadsfritt.
Kraftfull programvara för mötesplanering och onlinebokning. Betrodd av över 50 000 företag världen över. Låt kunderna boka dina lediga tider och ta emot betalningar online. Skicka automatiska SMS- och e-postpåminnelser, och minska antalet uteblivanden med upp till 90 %. Spåra kundaktivitet och närvarohistorik. Undvik dubbelbokningar genom att ställa in kalendersynkronisering med Google, iCal och Outlook. Kan integreras med över 1 500 appar och fungerar på alla enheter och operativsystem. Kom igång idag helt kostnadsfritt. Lär dig mer om Sign In Scheduling

Funktioner

  • Patienthantering
  • Patientövervakning
  • Väntetidsspårning
  • HIPAA-kompatibel
  • Kartläggning
  • Kommunikationshantering
  • Kalenderhantering
  • Fakturering
  • Hantering av skadeansökningar
  • Möteshantering
  • Dokumenthantering
Caspio är en förstklassig kodfri plattform för att bygga kravuppfyllande sjukvårdsapplikationer utan kodning.
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga kravuppfyllande patienthanteringsapplikationer utan kodning. Caspio rankas som en ledare av Forrester Research och ger dig möjlighet att samarbeta effektivt, hantera patienter effektivt och leverera personlig vård med hjälp av en anpassningsbar allt i ett-plattform som är byggd för att uppfylla de specifika behoven i din organisation, allt utan IT-kostnader. Se varför Caspio är betrodd av ledande sjukvårdsorganisationer. Prova Caspio GRATIS. Lär dig mer om Caspio

Funktioner

  • Patienthantering
  • Patientövervakning
  • Väntetidsspårning
  • HIPAA-kompatibel
  • Kartläggning
  • Kommunikationshantering
  • Kalenderhantering
  • Fakturering
  • Hantering av skadeansökningar
  • Möteshantering
  • Dokumenthantering
Lösning för administration av medicinsk praktik med funktioner för webbaserad bokning, Stripe, schemaläggning, uppgiftshantering, rapporter och SMS-/e-postpåminnelser.
En molnbaserad plattform som är idealisk för läkare och privata kliniker. Förenkla ditt arbetsflöde på din praktik, vilket hjälper dig att attrahera och behålla fler patienter till en lägre kostnad. Medesk erbjuder videokonsultationer, inbyggd elektronisk patientjournal (electronic health record, EHR), ett Google Calendar- och iCal-integrerat schema, webbaserad bokning och besökspåminnelser, kraftfull analys samt betalnings- och insättningsalternativ. Medesk har utvecklat färdiga lösningar för allmänläkare, mental hälsa, sjukvård och hälsa samt håravfallskliniker. Lär dig mer om Medesk

Funktioner

  • Patienthantering
  • Patientövervakning
  • Väntetidsspårning
  • HIPAA-kompatibel
  • Kartläggning
  • Kommunikationshantering
  • Kalenderhantering
  • Fakturering
  • Hantering av skadeansökningar
  • Möteshantering
  • Dokumenthantering
Den mest betrodda EHSQ-programvaran som säkerställt kundframgång i över 30 år.
Cority är en betrodd EHSQ-programvaran för att säkerställa kundframgångar. Coritys allsidiga SaaS-plattform hjälper organisationer att säkert hantera EHSQ-information över avdelningar, regioner och världen. Över 800 organisationer i 70 länder litar på Cority för att säkerställa global efterlevnad, minska risker, standardisera procedurer, driva fram operativ excellens och se till att medarbetarna är säkra, hälsosamma och produktiva. Lär dig mer om Cority

Funktioner

  • Patienthantering
  • Patientövervakning
  • Väntetidsspårning
  • HIPAA-kompatibel
  • Kartläggning
  • Kommunikationshantering
  • Kalenderhantering
  • Fakturering
  • Hantering av skadeansökningar
  • Möteshantering
  • Dokumenthantering
Denna onlinedatabas för patientspårning gör det möjligt för små samhällen att registrera COVID-19-patienter och spåra deras plats på Google Maps.
Denna onlinedatabas för patientspårning gör det möjligt för städer och mindre samhällen att registrera COVID-19-patienter, spåra deras tillstånd och visa deras aktuella plats på Google Maps. Systemet är helt anpassningsbart. Du kan hantera dina data på det sätt du vill och ändra applikationen när som helst för att återspegla varje detalj som är viktig i ditt arbetsflöde. TeamDesk erbjuder obegränsade dokument, obegränsad lagring, obegränsad support, stabila priser och gratis provperiod. Lär dig mer om TeamDesk

Funktioner

  • Patienthantering
  • Patientövervakning
  • Väntetidsspårning
  • HIPAA-kompatibel
  • Kartläggning
  • Kommunikationshantering
  • Kalenderhantering
  • Fakturering
  • Hantering av skadeansökningar
  • Möteshantering
  • Dokumenthantering
Ett globalt, innovativt och molnbaserat system för hantering av kliniska prövningar som ger snabbare åtkomst till realtidsdata.
EDGE-programmet är inbäddat i 80 % av alla NHS i Storbritannien och används över hela världen. EDGE ger användarna snabbare tillgång till realtidsdata och ger fullständig studiehantering från början till slut. Programvaran erbjuder samarbetsfunktioner som ökar effektiviteten och gör så att klinisk personal får mer tid till patienterna. Flexibla priser erbjuds baserat på din organisations typ och storlek. Skicka e-post till för mer information eller för att begära en gratis demo. Lär dig mer om EDGE

Funktioner

  • Patienthantering
  • Patientövervakning
  • Väntetidsspårning
  • HIPAA-kompatibel
  • Kartläggning
  • Kommunikationshantering
  • Kalenderhantering
  • Fakturering
  • Hantering av skadeansökningar
  • Möteshantering
  • Dokumenthantering
Hantera möten, besök och köer samtidigt som du samlar in viktig data med hjälp av Qmatic's allt-i-ett-plattform för kundresor.
Qmatic erbjuder ett komplett Customer Journey Management-system för smidiga och effektiva kundflöden som omfattar allt från tidsbokning och incheckning till köhantering, rapportering och analys samt kundfeedback - allt inom en enda plattform. Detta gör det enkelt för organisationer att möjliggöra möten, minska väntetiderna och samla in data för att förbättra resursplaneringen för att leverera utmärkta kund- och medarbetarupplevelser. Qmatic erbjuder lösningar både i molnet och på plats. Lär dig mer om Qmatic

Funktioner

  • Patienthantering
  • Patientövervakning
  • Väntetidsspårning
  • HIPAA-kompatibel
  • Kartläggning
  • Kommunikationshantering
  • Kalenderhantering
  • Fakturering
  • Hantering av skadeansökningar
  • Möteshantering
  • Dokumenthantering
Lazy Pharmacy gör att du kan hålla kontakten med patienter och tillhandahålla utbildning som kan hjälpa till med läkemedelsföljsamhet.
Lazy Pharmacy ger kliniker en överblick över en patientkontrollerad läkemedelshistorik och gör det möjligt för sjukhus och institutioner att upprätthålla anslutning till patienten i samhället. Lär dig mer om Lazy Pharmacy

Funktioner

  • Patienthantering
  • Patientövervakning
  • Väntetidsspårning
  • HIPAA-kompatibel
  • Kartläggning
  • Kommunikationshantering
  • Kalenderhantering
  • Fakturering
  • Hantering av skadeansökningar
  • Möteshantering
  • Dokumenthantering