Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Identitetshantering

35 resultat
Frontegg är en komplett plattform för användarhantering som utformats för den produktledda tillväxteran. Lär dig mer om Frontegg
Plattformen stöder appbyggare genom att täcka hela vägen från grundläggande autentiseringsflöden till de mest avancerade funktionerna som komplexa organisationsstrukturer (multitenans), finkornig auktorisering, API-tokenhantering, adminportal för självbetjäning för slutanvändare, prenumerationsefterlevnad, enkel inloggning (single sign-on, SSO) och mycket mer. Lär dig mer om Frontegg

Funktioner

  • Lösenordshantering
  • Enkel inloggning
  • Privilegierad kontohantering
  • Multifaktorautentisering
  • Åtkomstcertifiering
  • Efterlevnadskontroll
  • Begäran om självbetjäning
Identitetshantering i molnet Lär dig mer om SailPoint
SailPoint Cloud Identity Management skapar en ökad insyn för varje molnbaserad plattform, applikation och tjänst i organisationer som använder flera moln. Programvaran hjälper dig att upptäcka, skydda och styra åtkomsten till alla data och applikationer i din molninfrastruktur. Lär dig mer om SailPoint

Funktioner

  • Lösenordshantering
  • Enkel inloggning
  • Privilegierad kontohantering
  • Multifaktorautentisering
  • Åtkomstcertifiering
  • Efterlevnadskontroll
  • Begäran om självbetjäning
ADManager Plus är en webbaserad, enhetlig lösning för identitets- och åtkomsthantering för Active Directory, Office 365, Exchange och G Suite. Lär dig mer om ManageEngine ADManager Plus
ADManager Plus är en webbaserad, enhetlig lösning för identitets- och åtkomsthantering för Active Directory, Office 365, Exchange och G Suite. Lösningen erbjuder provisionering av användarkonton, kontroll av användarkonton, gruppmedlemskap, IT-efterlevnad, åtkomsträttigheter och hantering av behörighet för filservrar. ADManager Plus inkluderar anpassningsbart arbetsflöde för att hantera begäranden och konfigurerbara roller för att delegera kontrollrättigheter för användarkonton till tekniker. Programvaran har över 150 fördefinierade rapporter, inklusive rapporter om IT-efterlevnad. Lär dig mer om ManageEngine ADManager Plus

Funktioner

  • Lösenordshantering
  • Enkel inloggning
  • Privilegierad kontohantering
  • Multifaktorautentisering
  • Åtkomstcertifiering
  • Efterlevnadskontroll
  • Begäran om självbetjäning
Omada Identity Suite levererar kraftfulla funktioner direkt ur kartongen som garanterar enkel användning, långsiktigt värde och optimerad ROI. Lär dig mer om Omada Identity
Sedan år 2000 har Omada fokuserat på att använda identitet för att skapa ett mätbart affärsmässigt värde. Identitet, hanterad på Omadas vis, förbättrar säkerhet, effektivitet, kostnadskontroll och regelefterlevnad, allt på en gång. Lösningarna bygger på Microsoft-teknik och levererar en stark, färdig funktion som garanterar enkel användning, långsiktigt värde och optimerad ROI. Pioneering IGA best-practices tar identitetshantering till nästa nivå. Gör mer med identitet Lär dig mer om Omada Identity

Funktioner

  • Lösenordshantering
  • Enkel inloggning
  • Privilegierad kontohantering
  • Multifaktorautentisering
  • Åtkomstcertifiering
  • Efterlevnadskontroll
  • Begäran om självbetjäning
Keeper är en av de ledande cybersäkerhetsplattformarna för att förhindra lösenordsrelaterade dataintrång och cyberhot. Lär dig mer om Keeper Password Manager
Keeper är en av de ledande cybersäkerhetsplattformarna för att förhindra lösenordsrelaterade dataintrång och cyberhot. Med Keeper kan ditt företag automatiskt generera starka lösenord, skydda känsliga filer i ett krypterat digitalt valv, säkert dela register med team och sömlöst integrera med SSO, LDAP och 2FA. Lär dig hur du skyddar ditt företag med Keeper nu. Lär dig mer om Keeper Password Manager

Funktioner

  • Lösenordshantering
  • Enkel inloggning
  • Privilegierad kontohantering
  • Multifaktorautentisering
  • Åtkomstcertifiering
  • Efterlevnadskontroll
  • Begäran om självbetjäning
ADAudit Plus är en programvara för övervakning av ändringar i Active Directory, Azure AD, filservrar (inklusive NetApp och EMC) och arbetsstationer. Lär dig mer om ManageEngine ADAudit Plus
ManageEngine ADAudit Plus är en lösning för IT-säkerhet och efterlevnad. Med över 200 rapporter och varningar i realtid ger lösningen kunskap om ändringar som gjorts i innehåll och konfiguration av Active Directory, Azure AD och Windows-servrar. Dessutom ger verktyget insyn i arbetsstations- och filserveråtkomst (inklusive NetApp och EMC). ADAudit Plus hjälper dig att spåra användarinloggning och utloggning, analysera kontolåsningar, granska ADFS, ADLDS och skrivare, vidarebefordra loggar till SIEM-verktyg och mycket mer. Lär dig mer om ManageEngine ADAudit Plus

Funktioner

  • Lösenordshantering
  • Enkel inloggning
  • Privilegierad kontohantering
  • Multifaktorautentisering
  • Åtkomstcertifiering
  • Efterlevnadskontroll
  • Begäran om självbetjäning
Lösenordshanterare med särskilda rättigheter för företag Lär dig mer om ManageEngine Password Manager Pro
ManageEngine Password Manager Pro är en webbaserad lösning för lösenordshantering med särskilda rättigheter som är skräddarsydd för företag. Programvaran lagrar och hanterar känslig information på ett säkert sätt, t.ex. delade lösenord, dokument och digitala identiteter. Password Manager Pro är en komplett lösning för att kontrollera, hantera, övervaka och granska hela livscykeln för åtkomst med särskilda rättigheter. I ett enda paket erbjuds tre lösningar – kontohantering med särskilda rättigheter, fjärråtkomsthantering och sessionshantering med särskilda rättigheter. Lär dig mer om ManageEngine Password Manager Pro

Funktioner

  • Lösenordshantering
  • Enkel inloggning
  • Privilegierad kontohantering
  • Multifaktorautentisering
  • Åtkomstcertifiering
  • Efterlevnadskontroll
  • Begäran om självbetjäning
Snabb, enkel och säker riskanpassad multifaktorautentisering för säker inloggning på Windows-, VPN-, webb- och molnapplikationer. Lär dig mer om DigitalPersona
Smart flerfaktorsautentisering (multi-factor authentication, MFA) som skyddar dina data, system och applikationer utan att stå ivägen för dina affärer. Anpassningsbar och riskbaserad autentisering. Flera standarder (FIDO, PKI, OATH, SAML, OpenID, Connect, WS-FD) och autentiseringsmetoder att välja mellan (biometri, PIN, BLE osv.). Lösenordslös inloggning. Anpassa enkelt säkerhetspolicyer, lägg till applikationer och introducera användare. Skydd för privilegierade identiteter. Kom igång på några dagar. Skala när du växer, utan regelbunden konsultering. Lär dig mer om DigitalPersona

Funktioner

  • Lösenordshantering
  • Enkel inloggning
  • Privilegierad kontohantering
  • Multifaktorautentisering
  • Åtkomstcertifiering
  • Efterlevnadskontroll
  • Begäran om självbetjäning
Rollbaserad åtkomstkontroll för Windows, Linux och hantering av nätverksenheter. Skapa webbformulär dynamiskt för PowerShell utan HTML. Lär dig mer om System Frontier
System Frontier gör det möjligt för organisationer att enkelt delegera granulära tillstånd till supportpersonal på högsta nivån, mindre erfarna administratörer, entreprenörer och leverantörer utan att ge bort administratörsrättigheter. Varje åtgärd granskas, inklusive utdata från kommandoradsverktyg. Integrera med andra IT-supportprogram på flera sätt för att stödja ditt arbetsflöde. Hantera servrar, arbetsstationer, nätverksenheter, Active Directory-objekt eller allt som stöder API-fjärranslutningar. Lär dig mer om System Frontier

Funktioner

  • Lösenordshantering
  • Enkel inloggning
  • Privilegierad kontohantering
  • Multifaktorautentisering
  • Åtkomstcertifiering
  • Efterlevnadskontroll
  • Begäran om självbetjäning
Kom igång. Glöm dina lösenord. 1Password kommer ihåg dem alla åt dig. Spara dina lösenord och logga in på webbplatser med ett enda klick.
1Password är en säker, skalbar och lättanvänd lösenordshanterare som världens ledande företag litar på. Genom att använda 1Password blir det enkelt för dina anställda att hålla sig säkra online. När 1Password är en del av deras arbetsflöde blir goda säkerhetsvanor en självklarhet. När alla använder 1Password minskar risken och produktiviteten ökar. Lär dig mer om 1Password

Funktioner

  • Lösenordshantering
  • Enkel inloggning
  • Privilegierad kontohantering
  • Multifaktorautentisering
  • Åtkomstcertifiering
  • Efterlevnadskontroll
  • Begäran om självbetjäning
En komplett lösning för hantering av mobila enheter för IT-proffs för att förenkla driftsättning, inventering och säkerhet för Apple-enheter.
Jamf Pro är en komplett lösning för enhetshantering för IT-proffs som förenklar distribution, inventering och säkerhet för Mac-datorer, iPads, iPhones och Apple TV. Jamf Pro är ett EMM-verktyg som är utformat för att automatisera enhetshantering och samtidigt förbättra slutanvändarnas produktivitet. IT-proffsen och de användare de stöder kan glädjas åt en enhetlig slutpunktshantering för Apple-enheter. Den IT-upplevelse du vill ha är inom räckhåll. Be om en gratis provperiod och bli en IT-superhjälte idag. Lär dig mer om Jamf Pro

Funktioner

  • Lösenordshantering
  • Enkel inloggning
  • Privilegierad kontohantering
  • Multifaktorautentisering
  • Åtkomstcertifiering
  • Efterlevnadskontroll
  • Begäran om självbetjäning
Duo Securitys multifaktorautentisering ger dina användare enkel åtkomst till applikationer med en knapptryckning, vilket skyddar dig mot identitetsstöld.
Duo Security säger att uppdraget är att skydda ditt uppdrag. Duo Security gör säkerheten smärtfri, så att du kan fokusera på det viktiga arbetet. Denna skalbara, molnbaserade tillförlitliga åtkomstlös ning skyddar åtkomsten till alla applikationer för alla användare och enheter, var som helst. Duos lösning för multifaktorautentisering är enkel att använda, administrera och distribuera, samtidigt som den ger fullständig klientinblick och kontroll. Denna kombination av användar- och enhetsförtroende skapar grunden för en nolltillitsmodell för säkerheten. Lär dig mer om Duo Security

Funktioner

  • Lösenordshantering
  • Enkel inloggning
  • Privilegierad kontohantering
  • Multifaktorautentisering
  • Åtkomstcertifiering
  • Efterlevnadskontroll
  • Begäran om självbetjäning
Bitwarden är en lösenordshanterare som är både enkel att använda och prisvärd för ditt team.
Bitwarden, en betrodd lösenordshanterare med öppen källa, hjälper organisationer att förbättra säkerheten vid lagring, delning och mottagning av privata data online. Genom att integrera med din användarkatalog, flera hostingalternativ och enkel inloggning ger programvaran ditt företag både den flexibilitet och mobilitet som du behöver i tider som dessa. I kombination med ett överkomligt pris ger Bitwarden dig mer valuta för pengarna. Lär dig mer om Bitwarden

Funktioner

  • Lösenordshantering
  • Enkel inloggning
  • Privilegierad kontohantering
  • Multifaktorautentisering
  • Åtkomstcertifiering
  • Efterlevnadskontroll
  • Begäran om självbetjäning
Molnbaserat, integrerat och automatiskt lösenordsskydd utformat för MSP för att lagra, hantera och hämta kundinformation på ett säkert sätt.
Hjälp till att säkerställa att åtkomst och kunskap är i händerna på de som behöver den och hålls borta från de som inte gör det. Kontrollera lösenordsåtkomst till kundenheter, nätverk och program. Bästa praxis för lösenordshantering med inloggningsuppgifter och kunskap lagrad i ett krypterat lösenordsvalv, kontrollerat av rollbaserad behörighet och fler­faktors­autentisering (multi-factor authentication, MFA). Utformad för att effektivisera för teknikern som inte behöver memorera lika många lösenord och inte begår lika många misstag på grund av kopiera/klistra in, föråldrad information eller tekniker som slutar. Lär dig mer om Passportal

Funktioner

  • Lösenordshantering
  • Enkel inloggning
  • Privilegierad kontohantering
  • Multifaktorautentisering
  • Åtkomstcertifiering
  • Efterlevnadskontroll
  • Begäran om självbetjäning
Identitets- och åtkomsthantering (IAM) och SSO för företag av alla storlekar. Kom igång direkt med en gratis provperiod.
OneLogin är avsett för företag med mer än 100 användare. Det erbjuder en molnbaserad lösning för identitets- och åtkomsthantering (identity and access management, IAM) med enkel inloggning (single sign-on, SSO), vilket gör det enklare för företag att säkra och hantera åtkomst till webbapplikationer, både i molnet och bakom brandväggen. Har ditt företag tre eller fler SaaS-appar eller interna webbappar? I så fall kan du dra nytta av säkerheten hos OneLogins molnbaserade SSO-lösning. Lär dig mer om OneLogin

Funktioner

  • Lösenordshantering
  • Enkel inloggning
  • Privilegierad kontohantering
  • Multifaktorautentisering
  • Åtkomstcertifiering
  • Efterlevnadskontroll
  • Begäran om självbetjäning
Ett molnbaserat verktyg som hjälper företag i alla storlekar att hantera användarprofiler, inklusive autentiseringsuppgifter, platser, enheter och mycket mer.
Auth0 är en av de första plattformarna för identitetshantering för utvecklare och applikationsteam. Här tillhandahålls en plattform för autentisering och auktorisering, som ger säker åtkomst till applikationer, enheter och användare. Auth0 erbjuder enkelhet, utvidgningsmöjlighet och expertis för att skala och skydda vilken applikation som helst, oavsett målgrupp. Integrera Auth0 i vilken app som helst, oavsett språk och ramverk. Lär dig mer om Auth0

Funktioner

  • Lösenordshantering
  • Enkel inloggning
  • Privilegierad kontohantering
  • Multifaktorautentisering
  • Åtkomstcertifiering
  • Efterlevnadskontroll
  • Begäran om självbetjäning
Hyena används för att enkelt hantera Active Directory och Windows-baserade datornätverk från en enda centraliserad konsol.
Hyena har använts av tiotusentals systemadministratörer över hela världen i över tjugo (20) år och är utformat för att både förenkla och centralisera nästan alla de dagliga Active Directory-hanterings uppgifterna och samtidigt erbjuda nya funktioner för systemadministration. Dessa funktioner tillhandahålls i en enda centraliserad och lättanvänd produkt. Oavsett om organisationen använder Windows 2003, Windows 2019 eller allt däremellan går det att hantera allt med ett enda verktyg. Lär dig mer om Hyena

Funktioner

  • Lösenordshantering
  • Enkel inloggning
  • Privilegierad kontohantering
  • Multifaktorautentisering
  • Åtkomstcertifiering
  • Efterlevnadskontroll
  • Begäran om självbetjäning
Ett enkelt, kostnadseffektivt, molnbaserat VPN som garanterar ett förenklat säkert nätverk och SaaS-resursåtkomst för företag i alla storlekar.
Perimeter 81 är den ultimata tjänsten för säker nätverksåtkomst för din organisation. Säg adjö till dyr maskinvara, krångliga installationer och timmar av kundtjänst. Ge anställda omedelbart säker åtkomst till viktiga företagsresurser på plats, på webben eller i molnet. Implementera privata VPN-servrar med statiska IP-adresser på några sekunder och få oöverträffad nätverkssynlighet med en komplett hanteringsportal. Inkluderar appar med ett enda klick för alla enheter. Lär dig mer om Perimeter 81

Funktioner

  • Lösenordshantering
  • Enkel inloggning
  • Privilegierad kontohantering
  • Multifaktorautentisering
  • Åtkomstcertifiering
  • Efterlevnadskontroll
  • Begäran om självbetjäning
Utformade för att anpassa – säkra nätverksåtkomstlösningar som är skräddarsydda för föränderliga affärsbehov.
Identitetshantering är ett viktigt säkerhetskrav eftersom alla med inloggningsuppgifter kan komma åt, hantera och kontrollera känslig information i ett företagsnätverk. NordLayer har därför infört Zero Trust-modellen för att hjälpa till att upprätthålla en säker miljö. Modellen ger endast verifierade personer och enheter åtkomst till företagets data och applikationer och dessa kan ha en rad olika åtkomsträttigheter. Lär dig mer om NordLayer

Funktioner

  • Lösenordshantering
  • Enkel inloggning
  • Privilegierad kontohantering
  • Multifaktorautentisering
  • Åtkomstcertifiering
  • Efterlevnadskontroll
  • Begäran om självbetjäning
Automatiserad närhetsbaserad 2FA-autentisering till datorer och hemsidor. Lösenordsfri inloggning och automatisk låsning av datorer, Mac-datorer och hemsidor.
Beröringsfri, automatiserad närhetsbaserad autentisering av datorer, hemsidor och programvara. Lösenordsfri inloggning och automatisk låsning av datorer med en informationsbärare (token). Autentisera med din närvaro och logga in direkt med lösenordsautofyll. Inga fler spärrade konton. När informationsbäraren flyttas utom räckhåll låser GateKeeper automatiskt datorn. Arbeta förebyggande mot dyra och störande dataintrång. Din lösenordscaddie som ger dig en lösenordsfri upplevelse. Gå aldrig tillbaka till att memorera och skriva in lösenord. Lär dig mer om GateKeeper Enterprise

Funktioner

  • Lösenordshantering
  • Enkel inloggning
  • Privilegierad kontohantering
  • Multifaktorautentisering
  • Åtkomstcertifiering
  • Efterlevnadskontroll
  • Begäran om självbetjäning
Hjälper IT-team och MSP:er att övervinna de anställdas dåliga lösenordsvanor genom att kombinera SSO, MFA och lösenordshantering i en allt i ett-lösning.
Hjälper IT-team som behöver göra mer med mindre och MSP:er som söker högre lönsamhet för att övervinna de anställdas dåliga lösenordsvanor genom att sömlöst integrera enkel inloggning, flerfaktorsaute ntisering och lösenordsvalv/hantering i en enda lösning så att du kan säkra din personalstyrka enkelt och utan kostnad. Be om en demo idag. - Passly hette tidigare AuthAnvil. Alla funktioner från AuthAnvil ingår i Passly-erbjudandet. Lär dig mer om Passly

Funktioner

  • Lösenordshantering
  • Enkel inloggning
  • Privilegierad kontohantering
  • Multifaktorautentisering
  • Åtkomstcertifiering
  • Efterlevnadskontroll
  • Begäran om självbetjäning
Lösenordslös flerfaktorsautentisering som förbättrar säkerheten och inloggningsupplevelsen.
Trusona, en banbrytande ledare för lösenordslösa flerfaktorsautentiseringar för företag, säkrar identiteten bakom varje digital interaktion. Företagets lösningar erbjuder ett komplett alternativ till användarnamn och lösenord, vilket gör autentiseringen säkrare och bekvämare i alla företagsanvändningsfall. Organisationer inom finansiella tjänster, sjukvård, högre utbildning, media med mera litar på Trusona för autentisering på flera kanaler över alla digitala tillgångar. Lär dig mer om Trusona

Funktioner

  • Lösenordshantering
  • Enkel inloggning
  • Privilegierad kontohantering
  • Multifaktorautentisering
  • Åtkomstcertifiering
  • Efterlevnadskontroll
  • Begäran om självbetjäning
Säker och lösenordsfri multifaktorautentisering som ger högsta säkerhet för en persons digitala identitet.
Beyond Identity tillhandahåller den säkrast möjliga autentiseringen. Programvaran eliminerar lösenorden och tillhandahåller högsta möjliga säkerhet för den begärande användarens digitala identitet genom att kryptografiskt binda identiteten till deras enhet. Plattformen säkerställer att endast behöriga användare och säkra enheter har åtkomst till molnbaserade applikationer och resurser. Detta är ännu säkrare lösenordsfri flerfaktorsautentisering (multi-factor authentication, MFA), vilket dina användare kommer att älska. Lär dig mer om Beyond Identity

Funktioner

  • Lösenordshantering
  • Enkel inloggning
  • Privilegierad kontohantering
  • Multifaktorautentisering
  • Åtkomstcertifiering
  • Efterlevnadskontroll
  • Begäran om självbetjäning
Abowire är en abonnemangsplattform som centraliserar användarbasen för flera system med SSO Ingen kod och snabb konfigurering. Tillverkad i Tyskland.
Centralisera användarbasen för flera system med samlad inloggning (single sign-on, SSO) och en anpassad inloggningssida. Abowire är en abonnemangsplattform som har allt du behöver för att sälja abonnemang: Medlemsintroduktion, kundportal med självbetjäning och kassa med automatiserad hantering av EU-moms, flera betalningsportaler och bankintegration. Allt med snabb installation utan kod. Programvaran är byggd från grunden i Tyskland för europeiska företag. Lär dig mer om Abowire

Funktioner

  • Lösenordshantering
  • Enkel inloggning
  • Privilegierad kontohantering
  • Multifaktorautentisering
  • Åtkomstcertifiering
  • Efterlevnadskontroll
  • Begäran om självbetjäning
Icke-biometrisk, icke-lösenordsbaserad programvarulösning som gör det möjligt för användare att logga in med en personlig bild och välja fyra punkter.
PixelPin är pionjären inom bildbaserad autentisering och ger företag och deras användare ett säkert, personligt och användarvänligt sätt att logga in på sina online-konton. Med PixelPin behöver användarna inte komma ihåg komplicerade alfanumeriska lösenord. Nu kan de logga in på vilket konto som helst genom att trycka på fyra punkter på sin favoritbild. Så enkelt är det. PixelPin kan enkelt integreras i alla applikationer eller system och fungerar på alla enheter med hjälp av en pekskärm eller mus. Lär dig mer om PixelPin

Funktioner

  • Lösenordshantering
  • Enkel inloggning
  • Privilegierad kontohantering
  • Multifaktorautentisering
  • Åtkomstcertifiering
  • Efterlevnadskontroll
  • Begäran om självbetjäning
KYC-programvara som hjälper till att verifiera identiteter och effektivisera kundintroduktionen. Global täckning. Enkel integrering. Exakta resultat.
Efterlevnadsprogramvara för kundkännedom (know your customer, KYC) som hjälper företag att verifiera identiteter och effektivisera kundintroduktionsprocesserna. En allt i ett-lösning som inkluderar ID-dokumentverifiering (över 7 000 dokument i fler än 223 länder), ansiktsigenkänning, livstest, kontroll av bevakningslistor mot penningtvätt (anti-money laundering, AML). GetID erbjuder många olika integrationsalternativ: mobil- och webbaserade SDK:er, molnbaserad verifieringssida, API-integrering. Med GetID-instrumentbrädan kan du hantera dina processer och samarbeta med teammedlemmar. Lär dig mer om GetID

Funktioner

  • Lösenordshantering
  • Enkel inloggning
  • Privilegierad kontohantering
  • Multifaktorautentisering
  • Åtkomstcertifiering
  • Efterlevnadskontroll
  • Begäran om självbetjäning
Full efterlevnadsplattform för finansinstitut som tillåter onboarding av kunder, ID-verifiering, datavalidering och övervakning.
Ondatos efterlevnadsplattform är en måste-lösning för finansinstitut som gör det möjligt att automatisera onboarding av kunder (privata och företagskunder), insamling och övervakning av känn din kund (know your client, KYC)-data (fortgående due diligence, ongoing due diligence, ODD). Det sparar resurser för efterlevnad och datahantering och möjliggör också realtidsintroduktion av fjärrkunder online. De ID-verifieringslösningar som erbjuds av Ondato stöder både helt fristående självbetjänad onboarding med live-test och live-video-onboarding av kunder. Lär dig mer om Ondato

Funktioner

  • Lösenordshantering
  • Enkel inloggning
  • Privilegierad kontohantering
  • Multifaktorautentisering
  • Åtkomstcertifiering
  • Efterlevnadskontroll
  • Begäran om självbetjäning
OCI är en komplett molninfrastrukturplattform med alla tjänster du behöver för att migrera, bygga och driva all din IT-verksamhet.
Oracle Cloud Infrastructure har alla tjänster du behöver för att migrera, utforma och driva all din IT-verksamhet, från befintliga arbetsbelastningar för företag till nya molnbaserade applikationer och dataplattformar. Oracle Cloud Infrastructure ger dig molntjänster där du behöver dem, optimerar företagsappar utan dyr ombyggnad av arkitekturen, gör det möjligt för dig att bygga/köra molnbaserade eller appar från tredje part med verktyg med öppen källkod och dra nytta av dina data för att upptäcka nya affärsvärden. Lär dig mer om Oracle Cloud Infrastructure (OCI)

Funktioner

  • Lösenordshantering
  • Enkel inloggning
  • Privilegierad kontohantering
  • Multifaktorautentisering
  • Åtkomstcertifiering
  • Efterlevnadskontroll
  • Begäran om självbetjäning
XTAM är en programvara för hantering av konton med särskilda rättigheter med lösenordsvalv, lösenordsrotation, sessionsinspelning och uppgiftsautomatisering.
XTAM är en programvara för hantering av konton med särskilda rättigheter som inkluderar webbaserat lösenordsvalv med lösenordsrotation, upptäckt, arbetsflödeskontrollerad åtkomst, pålitlig inloggning, sessions och tangenttrycksinspelning med omedelbar uppspelning, fullständig granskningslogg, förbättrad skriptautomation, varningar och omfattande analys. XTAM integreras med AD/LDAP, SIEM, multifaktorautentiseringsleverantörer och ärendesystem. XTAM är en agentlös, skalbar lösning för driftsättning på plats, hybrid- eller molnbaserat. Lär dig mer om Imprivata Privileged Access Management

Funktioner

  • Lösenordshantering
  • Enkel inloggning
  • Privilegierad kontohantering
  • Multifaktorautentisering
  • Åtkomstcertifiering
  • Efterlevnadskontroll
  • Begäran om självbetjäning
Risklösningar för tredjepartsidentitet som gör det möjligt för organisationer att verkställa riskbaserad identitetsåtkomst och livscykelstrategier.
De flesta organisationer har inget sätt att centralt spåra och hantera relationerna med deras växande antal icke-anställda och har därför svårt att hantera lämplig tillgång till företagets tillgångar. SecZetta gör det möjligt för organisationer att utföra riskbaserad identitetsåtkomst och livscykelstrategier för leverantörer, samarbetspartner, entreprenörer, frilansare, bottar, tjänstekonton och andra icke-anställda populationer. Eftersom lösningen är specialanpassad för sin uppgift kan den hantera de dynamiska relationerna Lär dig mer om Third-Party Identity Risk Management

Funktioner

  • Lösenordshantering
  • Enkel inloggning
  • Privilegierad kontohantering
  • Multifaktorautentisering
  • Åtkomstcertifiering
  • Efterlevnadskontroll
  • Begäran om självbetjäning
CoreOne Suite är en schweizisktillverkad programvara för identitets- och åtkomsthantering för EIAM och CIAM.
CoreOne Suite är en schweizisktillverkad programvara för identitets- och åtkomsthantering (identity and access management, IAM) för företagsidentitet och åtkomsthantering (enterprise identity and access management, EIAM), kundidentitet och åtkomsthantering (customer identity and access management, CIAM) och enkel inloggning (single sign-on, SSO). Valbara moduler utökar omfattningen av identitets- och åtkomsthantering för större effektivitet, säkerhet och bekvämlighet. Med CoreOne Suite kan företag uppnå hållbar efterlevnad och minska riskerna. Lär dig mer om CoreOne Suite

Funktioner

  • Lösenordshantering
  • Enkel inloggning
  • Privilegierad kontohantering
  • Multifaktorautentisering
  • Åtkomstcertifiering
  • Efterlevnadskontroll
  • Begäran om självbetjäning
Kanske den säkraste programvaran för cybersäkerhet för företag.
Kanske den säkraste programvaran för cybersäkerhet för företag. Med en uppfriskande ny metod erbjuder Securden fullständig kontroll över privilegierad åtkomst, synlighet utan hinder och överlägsen åtkomststyrning över molnbaserade, fysiska och virtuella miljöer. Lär dig mer om Securden

Funktioner

  • Lösenordshantering
  • Enkel inloggning
  • Privilegierad kontohantering
  • Multifaktorautentisering
  • Åtkomstcertifiering
  • Efterlevnadskontroll
  • Begäran om självbetjäning
Autentisering som en tjänst.
Snabbare, enklare och mer användarvänlig Authentication Cloud. Låt kunderna få tillgång till dina webbtjänster utan lösenord och kostsamma SMS-avgifter. Med Nevis Authentication Cloud kan du erbjuda dina kunder maximal säkerhet och en smidig användarupplevelse på nolltid. Lär dig mer om Authentication Cloud

Funktioner

  • Lösenordshantering
  • Enkel inloggning
  • Privilegierad kontohantering
  • Multifaktorautentisering
  • Åtkomstcertifiering
  • Efterlevnadskontroll
  • Begäran om självbetjäning
Appgate SDP är en förstklassig Zero Trust-lösning för nätverksåtkomst som förenklar och stärker åtkomstkontrollerna med identitetscentrerade policyer.
Appgate SDP är en förstklassig Zero Trust-lösning för nätverksåtkomst som förenklar och stärker åtkomstkontrollerna för alla användare, enheter och arbetsbelastning. Flerdimensionella autentiseringsme toder tillåter endast användaråtkomst när identiteten (användare + enhet + kontext) verifieras. Appgate SDP integrerar alla identitetshanteringssystem för att förenkla policyhantering, onboarding/offboarding av användare och Zero Trust-förstärkta användarrättigheter. Lär dig mer om Appgate SDP

Funktioner

  • Lösenordshantering
  • Enkel inloggning
  • Privilegierad kontohantering
  • Multifaktorautentisering
  • Åtkomstcertifiering
  • Efterlevnadskontroll
  • Begäran om självbetjäning
One-stop-shop efterlevnadssystem som täcker alla behov hos företag i KYC/AML-efterlevnadsfrågor.
KYCAID är ett heltäckande system för efterlevnadshantering som täcker behov inom många populära affärsområden dikterat av tillsynsmyndigheter och internationella efterlevnadsstandarder. Det erbjuder en online identifieringstjänst med en reserv till en personlig efterlevnadsansvarig. På så sätt tillhandahåller Kycaid snabb och säker verifiering utan att minska konverteringar, vilket samtidigt kommer att spara ditt företag många risker. Lär dig mer om Kycaid

Funktioner

  • Lösenordshantering
  • Enkel inloggning
  • Privilegierad kontohantering
  • Multifaktorautentisering
  • Åtkomstcertifiering
  • Efterlevnadskontroll
  • Begäran om självbetjäning