I 17 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Verktyg för mötesplanering

Verktyg för mötesplanering och tidsbokning förenklar processen för schemaläggning av kunder, patienter och möten. Programvara för mötesplanering främjar effektivitet genom att eliminera dubbelbokningar och automatisera schemaläggningen av återkommande avtalade tider. Den ger också anställda tillgång till sina och kollegors scheman i realtid, gör ändringar i systemet direkt från schemaläggningsgränssnittet och ger kunderna de lämpligaste mötesalternativen. Lösningar för mötesplanering innehåller ofta påminnelseverktyg som hjälper till att säkerställa att schemalagda möten och bokade tider hålls i tid. Mötesplanerare har kopplingar till schemaläggningsprogram för personalstyrka, schemaläggningsprogram för sjukvård och bokningssystem online.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Verktyg för mötesplanering

65 resultat
Fresha är en ledande bokningsprogramvara och är helt abonnemangsfri. Lär dig mer om Fresha
Fresha är en ledande bokningsprogramvara och är helt abonnemangsfri. Fresha används av över 50 000 företag och över 150 000 yrkesverksamma över hela världen som bokar över 20 miljoner besök per månad. Fresha är en enkel, flexibel och kraftfull bokningsprogramvara för ditt företag, helt utan abonnemang. Fresha har alla avancerade funktioner du behöver för att driva ditt företag. Prova idag, det är gratis. Lär dig mer om Fresha

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Online betalning
  • Rapportering och statistik
  • Automatiserad schemaläggning
  • Möteshantering
PlanningPME är en lösning för schemaläggning av möten. Med den kan du hantera resurser, uppgifter, kunder, insatser och projekt. Lär dig mer om PlanningPME
Schemaläggningsverktyget PlanningPME kan anpassas helt och används av mer än 5 000 företag. Såväl små och medelstora företag som stora koncerner har redan upptäckt det. Använd en lösning som anpassar sig till dina behov. Hantera de anställdas scheman på ett effektivt sätt. Dela och tilldela uppgifter i realtid, var du än befinner dig. Planera händelser med precision. Organisera ledighet och annan frånvaro. Få mer insyn i din kalender, bygg dedikerade integrationer med Google Kalender och Excel. Prova gratis i 30 dagar. Lär dig mer om PlanningPME

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Online betalning
  • Rapportering och statistik
  • Automatiserad schemaläggning
  • Möteshantering
Webbaserat bokningssystem med påminnelser för alla serviceföretag. Låt dina kunder boka själva på internet. Inkluderar gratisversion. Lär dig mer om SimplyBook.me
SimplyBook.me erbjuder ett av marknadens mest heltäckande webbaserade bokningssystem. Det gör att du ser professionell ut och ger dig allt du behöver. Du får en hel bokningswebbplats eller en widget för din egen webbplats, där du kan presentera ditt företag och låta kunderna boka tider och bekräfta dem, sälja produkter, medlemskap, paketerbjudanden, presentkort och olika tilläggstjänster. Sköt din verksamhet med en enda lösning; en webbplats, acceptera bokningar, marknadsföringsinitiativ, affärsstatistik. internetbetalningar och betalningar i kassan (POS). Lär dig mer om SimplyBook.me

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Online betalning
  • Rapportering och statistik
  • Automatiserad schemaläggning
  • Möteshantering
Bitrix24 är en förstklassig gratis schemaläggningsplattform för möten som används av fyra miljoner företag. Molnbaserade, mobila och utgåvor med öppen källa. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en förstklassig gratis schemaläggningsplattform för möten som används av fyra miljoner företag. Molnbaserade, mobila och utgåvor med öppen källa. Behöver du kostnadsfri och obegränsad mötesbokning? Ta en titt på Bitrix24, en utmärkt kostnadsfri CRM med delade kalendrar och bokningssystem. Kundhantering, marknadsförings- och kampanjverktyg, SMS-påminnelser med mera. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Online betalning
  • Rapportering och statistik
  • Automatiserad schemaläggning
  • Möteshantering
Gratis schemaläggningsverktyg som ger en pålitlig, mycket enkel och snabb lösning för att schemalägga möten. Lär dig mer om SimplyMeet.me
SimplyBook.me förvärvade Harmonizely 2021 och återlanserade det under varumärket SimplyMeet.me. SimplyMeet.me synkroniseras med din onlinekalender (Google, Outlook, iCloud, FastMail, Nextcloud, Zoho eller valfri CalDAV-kompatibel kalender). Kunderna kan se när du är tillgänglig och schemalägga ett möte med dig. Det schemalagda mötet läggs automatiskt till i din onlinekalender. Allt du behöver göra är att dela din unika länk till bokningssidan med dina kunder. Lär dig mer om SimplyMeet.me

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Online betalning
  • Rapportering och statistik
  • Automatiserad schemaläggning
  • Möteshantering
Wix Bookings är en ledande online-plattform för schemaläggning som används av miljontals företagsägare över hela världen.
Wix tillhandahåller en allt i ett-programvara för webbaserad schemaläggning för tjänstedrivna företag. Wix Bookings inkluderar en komplett uppsättning verktyg och funktioner som stödjer företagsägare under hela resan, från att starta upp sitt företag till att skala upp för tillväxt. Företag som väljer Wix Bookings har alla de branschledande verktyg som behövs för att hantera och utveckla företaget online. Lär dig mer om Wix

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Online betalning
  • Rapportering och statistik
  • Automatiserad schemaläggning
  • Möteshantering
Självbetjäning i tidsbokningen med ett mycket behagligt schemaläggningsverktyg, så att du kan får mer tid för resten av att-göra-listan.
Träffa din nya personliga assistent för ditt schema som arbetar 24/7 bakom kulisserna för att fylla din kalender och ordna rutinarbetet åt dig. Så fort en kund har bokat en tid skickar Acuity automatiskt specialanpassade bokningsbekräftelser med ditt namn till dig själv och dina kunder, skickar SMS-påminnelser, låter kunder boka om sin egen tid och hanterar betalningar och tar emot betalningar eller donationer. Med Acuity fungerar det dagliga arbetet smidigare, även när du får fler kunder. Det enda du måste ordna på egen hand är att inte komma för sent. Lär dig mer om Acuity Scheduling

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Online betalning
  • Rapportering och statistik
  • Automatiserad schemaläggning
  • Möteshantering
Administrera ditt schema, få bokningar dygnet runt, skicka automatiska påminnelser, hantera medlemskap, behandla betalningar på ett säkert sätt med mera. Från 25 USD/mån
Öka din produktivitet och frigör tid med bokningsprogramvaran Vagaro för salong, SPA och träning. Schemalägg möten från en dator eller använd appen för att hantera klienter när du är på språng. Få bokningar på marknadsplatsen, din bokningssida, Facebook, Yelp, Instagram eller på din egen webbplats via bokningswidgeten. Skicka automatiska påminnelser och e-postmeddelanden. Behandla betalningar på ett säkert sätt. Vagaro Pro är den mest nedladdade/recenserade Apple- och Android-appen. Priserna börjar vid 25 USD per månad. Registrera dig för en gratis provperiod på en månad. Lär dig mer om Vagaro

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Online betalning
  • Rapportering och statistik
  • Automatiserad schemaläggning
  • Möteshantering
Förenkla mötesbokningen, automatisera dina påminnelser och effektivisera företagsledningen med Mindbodys bokningsprogramvara.
Mindbody förhöjer din kundupplevelse från det ögonblick de hittar dig i appen fram till deras nästa besök. Automationen ger dig mer än schemaläggning och företagsledning. Skicka personanpassad e-post och textkampanjer med en knapptryckning. Bygg upp ditt varumärke med en anpassad app som fylls med alla dina tjänster och erbjudanden. Spara tid och ge dina kunder den uppmärksamhet de förtjänar. Boka en gratis demo idag. Lär dig mer om Mindbody

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Online betalning
  • Rapportering och statistik
  • Automatiserad schemaläggning
  • Möteshantering
Få alla verktyg du behöver för att bygga upp bättre kundrelationer på internet med en helhetslösning.
Brevo ger företag möjlighet att bygga och utveckla relationer genom marketing automation, e-postkampanjer, transaktionsmeddelanden, SMS-meddelanden, chatt, CRM, Facebook-annonser och omdirigeringsannonser. Vad är det som gör Sendinblue annorlunda? Sendinblue har ett kundglädjeteam i världsklass och erbjuder prisplaner som kommer göra dig glad. Brevo plattform kombinerar en robust uppsättning tjänster i en enda användarvänlig lösning. Väx. Sälj. Engagera. Lär dig mer om Brevo

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Online betalning
  • Rapportering och statistik
  • Automatiserad schemaläggning
  • Möteshantering
Resurshantering för byråer, studior och företag. Betrodd av tusentals team runt världen för att planera projektresurser och hantera kapacitet.
Float är en programvara för resurshantering som hjälper team att planera projekt, schemalägga resurser och övervaka sin kapacitet. Snabb schemaläggning och lättanvända redigeringsverktyg gör resursplanering intuitiv och enkel. Få en översikt över dina teams tillgänglighet, ställ in anpassade arbetstider, schemalägg allmänna helgdagar och ledighet, sortera efter personer och projekttaggar. Integrera med Jira, Teamwork, Google/Outlook Calendar, Slack och Zapier. Schemalägg när du är borta från kontoret med mobilappen. 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Float

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Online betalning
  • Rapportering och statistik
  • Automatiserad schemaläggning
  • Möteshantering
Låt ditt företag växa med denna kostnadsfria lösning för mötesbokning som levereras via webben, skrivbordet, Android och iOS.
Stärk ditt företag med Setmore, en plattform som låter dig automatisera mötesbokning och påskynda din tillväxt. Lägg till företagsinformation, serviceinformation, personalprofiler och påbörja schemaläggning i kalendern. Dela din bokningssida på webbplatser, Facebook eller Instagram och låt kunderna boka online. Utnyttja kraften i automatiska e-postvarningar och påminnelser, kalendersynkroniseringar med Google/Office, lektioner, Android- och iOS-appar med mera. Bli medlem och få ett gratis konto idag. Lär dig mer om Setmore

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Online betalning
  • Rapportering och statistik
  • Automatiserad schemaläggning
  • Möteshantering
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring, försäljning och service för att generera, engagera, vårda och konvertera leads.
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för kundvård med marknadsföring och försäljning. Programvaran är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera, och vårda webbesökare och göra dem till nöjda kunder. EngageBay erbjuder också en kostnadsfri webbaserad programvara för mötesbokning som ger dig snabbare bokning genom att lägga upp din kalender på webben. Boka in fler möten och förbli produktiv med en enda lättanvänd plattform. Lär dig mer om EngageBay CRM

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Online betalning
  • Rapportering och statistik
  • Automatiserad schemaläggning
  • Möteshantering
Få ditt företag att uppnå full kapacitet med schemaläggningsprogramvaran 10to8. Minska bortkastad tid och uteblivanden. Kom igång kostnadsfritt.
Allt-i-ett-programvara för mötesplanering med ett kostnadsfritt evighetsabonnemang. Om du vill minska uteblivanden, öka kapaciteten och antalet återkommande kunder är 10to8 lösningen för dig. Ett kostnadsfritt evighetsabonnemang erbjuds till småföretag. 10till8 erbjuder SMS- och e-postpåminnelser, anpassningsbar onlinebokningssida, onlinebetalning, 2-vägs kalendersynkronisering, gruppbokningar, integrering med över 1 500 appar, åtkomst på alla enheter samt spårning av besökshistorik och kundaktivitet. Lär dig mer om Sign In Scheduling

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Online betalning
  • Rapportering och statistik
  • Automatiserad schemaläggning
  • Möteshantering
Xola skapar en modern och lättanvänd programvara för bokning och marknadsföring för rese- och aktivitetsarrangörer som sparar tid och hjälper dig att växa.
Xola är en enhetlig boknings-, försäljnings- och marknadsföringsplattform för rese- och aktivitetsarrangörer. Hantera bokningar var som helst i realtid. Sälj via världens största marknadsplatser med några få klick. Öka online-intäkterna med kraftfulla funktioner för återmarknadsföring av övergivna bokningar och spåra enkelt dina marknadsföringsframgångar med Google Analytics. Kreditkortsavgifter så låga som 1,99 % + 0,30 USD. Lär dig mer om Xola

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Online betalning
  • Rapportering och statistik
  • Automatiserad schemaläggning
  • Möteshantering
Sales Hub tillhandahåller e-postspårning, sökning i databaser med potentiella kunder, delning av presentationer, automatisk uppringare med samtalsinspelning och loggning.
Förbättra din försäljningsprocess med Sales Hub, ett kraftfullt och lättanvänt försäljnings-CRM som inkluderar verktyg för säljengagemang, funktionalitet för konfiguration, prissättning och offert (configure, price and quote, CPQ) samt robust säljanalys och rapportering för växande team. Sales Hub bygger på den ledande HubSpot CRM-plattformen där du kan samla in kunddata, verktyg och team i ett centralt registersystem. Oavsett om det gäller strategier, tjänster eller programvara har HubSpot allt du behöver för en bättre tillväxt. Lär dig mer om HubSpot Sales Hub

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Online betalning
  • Rapportering och statistik
  • Automatiserad schemaläggning
  • Möteshantering
En mycket bra programvara för träningsklubben eller gymmet. Hantera bokningar, scheman, bokningar och betalningar på ett smart sätt.
Programvaran för schemabokning på gym och fitness-studior är framtagen av fitnessproffs, för fitnessproffs. Denna träningsprogramvara är ett allt-i-ett-system – från att schemalägga klasser till att behandla betalningar – med en egen mobilapp och webbplatsintegrering. Öka antalet leads och behåll fler medlemmar med hjälp av marknadsföringsintegrationer till Facebook, Mailchimp och många fler. Ge dina medlemmar en fantastisk upplevelse genom att minska de administrativa uppgifterna och samtidigt öka intäkterna. Lär dig mer om ABC Glofox

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Online betalning
  • Rapportering och statistik
  • Automatiserad schemaläggning
  • Möteshantering
Virtuagym är en av ledarna inom innovativa allt-i-ett-träningslösningar. Allt du behöver, oavsett om du har den minsta studion eller den största kedjan.
Virtuagym är den ultimata lösningen för chefer som vill ta sin träningsverksamhet till nästa nivå med en kraftfullt programvara för medlemshantering och engagemang. Är du på väg att öppna ditt gym igen? Verktyg för schemaläggning och närvarospårning i realtid hjälper dig att ta reda på vem som är på ditt gym och vilken kapacitet du har för att fler människor ska kunna träna samtidigt som du följer social distansering. Låter det intressant? Boka din demo och gör dig redo att förvandla din verksamhet. Lär dig mer om Virtuagym

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Online betalning
  • Rapportering och statistik
  • Automatiserad schemaläggning
  • Möteshantering
Fullt utrustad textmeddelandeplattform för att skicka SMS-meddelanden som massutskick till kunder, personal och samarbetspartner.
TextMagic är en fullt utrustad SMS-plattform för företag i alla storlekar som kan skicka SMS-meddelanden som massutskick till kunder, personal och samarbetspartner. Tjänsten kan användas för att skicka SMS-meddelanden, aviseringar och bekräftelser till kunder samt för att genomföra SMS-marknadsföringskampanjer. Lär dig mer om Textmagic

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Online betalning
  • Rapportering och statistik
  • Automatiserad schemaläggning
  • Möteshantering
Exercise.com är en varumärkesanpassad programvaruplattform för att bättre hantera din träningsverksamhet och få den att växa.
Exercise.coms programvaruplattform för hantering av träningsföretag förenklar de jobbiga administrativa uppgifterna som är kärnan i ditt träningsföretag. Med dessa skräddarsydda webb- och mobilappar med betalningshantering schemalägger, visar och hanterar du enkelt alla dina bokningar och lektioner efter utbildare, plats och tjänst med alternativ för återkommande händelser och automatiserade besökspåminnelser. Visa kraftfulla affärsrapporter med insikter om betalningar, medlemsfakturering med mera. Lär dig mer om Exercise.com

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Online betalning
  • Rapportering och statistik
  • Automatiserad schemaläggning
  • Möteshantering
GymMaster är en kraftfull lösning för klubbhantering med full funktionalitet på alla enheter, 24/7-åtkomst och en webbportal för dina medlemmar.
GymMaster är avsett för hälsoklubbar – ett nöje att använda och lätt att lära sig. Hantera din klubb var som helst på valfri enhet med automatisk fakturering, automatiskt anpassad kommunikation och ett avancerat 24-timmars åtkomstkontrollsystem som ger dig full kontroll. Öka försäljningen och sluta använda papper genom att låta dina medlemmar registrera sig online. När de väl har blivit medlemmar kan de boka och betala online via din egen varumärkta medlemsportal på din webbplats. Boka en gratis demo idag och se vad GymMaster kan göra för dig. Lär dig mer om GymMaster

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Online betalning
  • Rapportering och statistik
  • Automatiserad schemaläggning
  • Möteshantering
Ovatu är en förstklassig bokningsprogramvara till ett fantastiskt pris. Din skottsäkra verktygslåda för bokningshantering.
*60 dagars gratis provperiod* Ovatu är en leverantör av förstklassig bokningsprogramvara för salonger och SPA med heltäckande verktyg för butiksverksamhet, påminnelser, webbaserade bokningsalternativ, marknadsföring med mera. Ovatu anpassar hela bokningsupplevelsen till ditt varumärke och hjälper till att konvertera fler människor till långsiktiga kunder. Ovatu hjälper 7 miljoner människor varje månad att boka möten över hela världen. Används i stor utsträckning inom hår- och skönhetsbranschen samt inom träning, välbefinnande, medicin och utbildning. Lär dig mer om Ovatu

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Online betalning
  • Rapportering och statistik
  • Automatiserad schemaläggning
  • Möteshantering
Mötesplanerings- och företagsledningssystem som hjälper dig att organisera dig, spara tid och öka intäkterna.
Insight Software är ett användarvänligt fullfunktionssystem för mötesplanering och företagsledning byggt för att hjälpa dig att organisera dig, spara tid, locka kunder och öka intäkterna. Med 29 års branscherfarenhet har Insight en beprövad erfarenhet av att erbjuda den senaste tekniken tillsammans med den expertvägledning och support som företag behöver. Ladda ner en gratis provperiod idag. Lär dig mer om Insight

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Online betalning
  • Rapportering och statistik
  • Automatiserad schemaläggning
  • Möteshantering
Ett nytt och smart sätt att boka möten. Börja automatisera din verksamhet med Bookafy. Kostnadsfri provperiod ingår. Inget kreditkort krävs.
Bookafy har en av marknadens mest robusta funktionsuppsättningar ... Det som skiljer lösningen från andra är designen, den vackra bokningssidan och en sömlös integrering av en ljusruta för din hemsida (kan installeras åt dig, gratis). Om du är designmedveten och vill ha en programvara som återspeglar ditt varumärke så ... Prova Bookafy. Ja, lösningen erbjuder 2-vägssynkronisering med Google, Ical, Outlook, Office 365 och Outlook Exchange, en öppen API, betalningar, klasser, obegränsat antal användare, obegränsat antal besökstyper och mycket mer. Lär dig mer om Bookafy

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Online betalning
  • Rapportering och statistik
  • Automatiserad schemaläggning
  • Möteshantering
En komplett programvara för skönhetssalongshantering, inklusive POS, mötesplanering, automatiserad e-postmarknadsföring, kundrecensioner, bokning online med mer.
Shortcuts tillhandahåller programvara till ledande skönhetssalonger över hela världen. Shortcuts erbjuder programvarulösningar på nio språk till över 14 000 kunder i 48 länder, och kunderna varierar från butikskedjor och franchiseföretag till individuella företag. Shortcuts är speciellt utformat för skönhetsbranschen och uppdaterar kontinuerligt kärnprodukterna med ett av branschens största FoU-team. Begär en gratis demo för att se varför Shortcuts passar dig. Lär dig mer om Shortcuts

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Online betalning
  • Rapportering och statistik
  • Automatiserad schemaläggning
  • Möteshantering