Sverige Visa lokala produkter
662 resultat
ALLT DIN SALONG BEHÖVER Tidsbokning, kassa, betalterminal och snabba utbetalningar - allt med samma kontrakt. Lär dig mer om Book Salon
TIDSBOKNING, KASSA OCH BETALTERMINAL Book Salon är ett nordiskt företag erbjudande tidboknings, kassa- och betalningstjänster, som specialiserar sig i välmående-, skönhets- och frisörbranschen. Redan över 2 000 salonger använder Book Salon. Lär dig mer om Book Salon

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Pexip Engage helps in making client-facing advisors available, by offering frictionless scheduling & video experience. Lär dig mer om Pexip Engage
Pexip Engage The video solution to personalize customer engagement. Connect with your prospects, customers, and clients through a user-friendly and intuitive scheduling interface, with high-quality integrated Pexip video meetings. Our omnichannel solution facilitates both physical (in-branch or on-location) & virtual (phone or video) meetings. These appointments can either be scheduled from the client's website or by internal agents on the client's side. Lär dig mer om Pexip Engage

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Ett nytt och smart sätt att boka möten. Börja automatisera din verksamhet med Bookafy. Kostnadsfri provperiod ingår. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om Bookafy
Bookafy har en av marknadens mest robusta funktionsuppsättningar ... Det som skiljer lösningen från andra är designen, den vackra bokningssidan och en sömlös integrering av en ljusruta för din hemsida (kan installeras åt dig, gratis). Om du är designmedveten och vill ha en programvara som återspeglar ditt varumärke så ... Prova Bookafy. Ja, lösningen erbjuder 2-vägssynkronisering med Google, Ical, Outlook, Office 365 och Outlook Exchange, en öppen API, betalningar, klasser, obegränsat antal användare, obegränsat antal besökstyper och mycket mer. Lär dig mer om Bookafy

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
CatchApp Bookings is an intuitive scheduling tool that allows you to accept bookings online, anytime. Plug & Play. Built for business. Lär dig mer om CatchApp Bookings
CatchApp Bookings is an intuitive scheduling tool made for professionals and businesses, designed to save your time; on average 5 hours per week. Allow your clients to book appointments on your own online Bookings page. Powerful 2-way sync with all major calendars - Google, Microsoft, and Apple. Create unlimited unique booking pages for your clients, offering different services, locations, and availability. Scheduling Genius - Start your 14-day free trial Lär dig mer om CatchApp Bookings

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Schemaläggning av möten, webbaserad bokning, hantering av anställda, försäljningsplats och marknadsföring från en enda, sömlös lösning. Lär dig mer om ChiDesk
SpaGuru erbjuder programvarulösningar som matchar dina särskilda affärsbehov. ChiDesk är en molnbaserad programvarulösning som erbjuder schemaläggning av möten, bokning på internet, hantering av anställda, point of sale och marknadsföringsfunktioner i en enda lösning. ChiDesk är en bra lösning för spa-, salongs-, fitness- och läkarmottagningar. ChiDesk erbjuder också en installerad Windows-baserad produkt som heter SpaGuru, för företag som inte är redo att ta steget över till molnet. Lär dig mer om ChiDesk

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Fresha är en ledande bokningsprogramvara och är helt abonnemangsfri. Lär dig mer om Fresha
Fresha är en ledande bokningsprogramvara och är helt abonnemangsfri. Fresha används av över 50 000 företag och över 150 000 yrkesverksamma över hela världen som bokar över 20 miljoner besök per månad. Fresha är en enkel, flexibel och kraftfull bokningsprogramvara för ditt företag, helt utan abonnemang. Fresha har alla avancerade funktioner du behöver för att driva ditt företag. Prova idag, det är gratis. Lär dig mer om Fresha

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Självbetjäning i tidsbokningen med ett mycket behagligt schemaläggningsverktyg, så att du kan får mer tid för resten av att-göra-listan. Lär dig mer om Acuity Scheduling
Träffa din nya personliga assistent för ditt schema som arbetar 24/7 bakom kulisserna för att fylla din kalender och ordna rutinarbetet åt dig. Så fort en kund har bokat en tid skickar Acuity automatiskt specialanpassade bokningsbekräftelser med ditt namn till dig själv och dina kunder, skickar SMS-påminnelser, låter kunder boka om sin egen tid och hanterar betalningar och tar emot betalningar eller donationer. Med Acuity fungerar det dagliga arbetet smidigare, även när du får fler kunder. Det enda du måste ordna på egen hand är att inte komma för sent. Lär dig mer om Acuity Scheduling

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Förenkla mötesbokningen, automatisera dina påminnelser och effektivisera företagsledningen med Mindbodys bokningsprogramvara. Lär dig mer om Mindbody
Mindbody förhöjer din kundupplevelse från det ögonblick de hittar dig i appen fram till deras nästa besök. Automationen ger dig mer än schemaläggning och företagsledning. Skicka personanpassad e-post och textkampanjer med en knapptryckning. Bygg upp ditt varumärke med en anpassad app som fylls med alla dina tjänster och erbjudanden. Spara tid och ge dina kunder den uppmärksamhet de förtjänar. Boka en gratis demo idag. Lär dig mer om Mindbody

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Webbaserat bokningssystem med påminnelser för alla serviceföretag. Låt dina kunder boka själva på internet. Inkluderar gratisversion. Lär dig mer om SimplyBook.me
SimplyBook.me erbjuder ett av marknadens mest heltäckande webbaserade bokningssystem. Det gör att du ser professionell ut och ger dig allt du behöver. Du får en hel bokningswebbplats eller en widget för din egen webbplats, där du kan presentera ditt företag och låta kunderna boka tider och bekräfta dem, sälja produkter, medlemskap, paketerbjudanden, presentkort och olika tilläggstjänster. Sköt din verksamhet med en enda lösning; en webbplats, acceptera bokningar, marknadsföringsinitiativ, affärsstatistik. internetbetalningar och betalningar i kassan (POS). Lär dig mer om SimplyBook.me

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Xola skapar en modern och lättanvänd programvara för bokning och marknadsföring för rese- och aktivitetsarrangörer som sparar tid och hjälper dig att växa. Lär dig mer om Xola
Xola är en enhetlig boknings-, försäljnings- och marknadsföringsplattform för rese- och aktivitetsarrangörer. Hantera bokningar var som helst i realtid. Sälj via världens största marknadsplatser med några få klick. Öka online-intäkterna med kraftfulla funktioner för återmarknadsföring av övergivna bokningar och spåra enkelt dina marknadsföringsframgångar med Google Analytics. Kreditkortsavgifter så låga som 1,99 % + 0,30 USD. Lär dig mer om Xola

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Bitrix24 är en förstklassig gratis schemaläggningsplattform för möten som används av fyra miljoner företag. Molnbaserade, mobila och utgåvor med öppen källa. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en förstklassig gratis schemaläggningsplattform för möten som används av fyra miljoner företag. Molnbaserade, mobila och utgåvor med öppen källa. Behöver du kostnadsfri och obegränsad mötesbokning? Ta en titt på Bitrix24, en utmärkt kostnadsfri CRM med delade kalendrar och bokningssystem. Kundhantering, marknadsförings- och kampanjverktyg, SMS-påminnelser med mera. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring, försäljning och service för att generera, engagera, vårda och konvertera leads. Lär dig mer om EngageBay
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för kundvård med marknadsföring och försäljning. Programvaran är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera, och vårda webbesökare och göra dem till nöjda kunder. EngageBay erbjuder också en kostnadsfri webbaserad programvara för mötesbokning som ger dig snabbare bokning genom att lägga upp din kalender på webben. Boka in fler möten och förbli produktiv med en enda lättanvänd plattform. Lär dig mer om EngageBay

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
En mycket bra programvara för träningsklubben eller gymmet. Hantera bokningar, scheman, bokningar och betalningar på ett smart sätt. Lär dig mer om Glofox
Programvaran för schemabokning på gym och fitness-studior är framtagen av fitnessproffs, för fitnessproffs. Denna träningsprogramvara är ett allt-i-ett-system – från att schemalägga klasser till att behandla betalningar – med en egen mobilapp och webbplatsintegrering. Öka antalet leads och behåll fler medlemmar med hjälp av marknadsföringsintegrationer till Facebook, Mailchimp och många fler. Ge dina medlemmar en fantastisk upplevelse genom att minska de administrativa uppgifterna och samtidigt öka intäkterna. Lär dig mer om Glofox

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Praktikhanteringslösning för progressiv veterinärpraktik. Lättanvända molntjänster som ansluter veterinärer och kunder. Lär dig mer om Provet Cloud
Veterinärmottagningslösning som ger dig progressiv veterinärmottagning, från en liten klinik till ett stort sjukhus. Den fungerar som en molntjänst, så ingen installation eller lokal server behövs. Få kontakt med dina kunder – integrerade SMS- och e-postfunktioner gör det enkelt att ansluta till kunder. Internetbokning hjälper dig att betjäna dina kliniker på internet 24/7. Kan användas med PC, Mac, Linux och mobilenheter. Prova den nu gratis. Lär dig mer om Provet Cloud

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Gratis schemaläggningsverktyg som ger en pålitlig, mycket enkel och snabb lösning för att schemalägga möten. Lär dig mer om SimplyMeet.me
SimplyBook.me förvärvade Harmonizely 2021 och återlanserade det under varumärket SimplyMeet.me. SimplyMeet.me synkroniseras med din onlinekalender (Google, Outlook, iCloud, FastMail, Nextcloud, Zoho eller valfri CalDAV-kompatibel kalender). Kunderna kan se när du är tillgänglig och schemalägga ett möte med dig. Det schemalagda mötet läggs automatiskt till i din onlinekalender. Allt du behöver göra är att dela din unika länk till bokningssidan med dina kunder. Lär dig mer om SimplyMeet.me

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
App för enkel mötesbokning med anpassningsbara formulär och tillgänglighetskalendrar som du kan integrera med Taskeos CRM. Lär dig mer om Taskeo
En enkel men kraftfull schemaläggningsmodul från Taskeo som du enkelt kan integrera med dess CRM eller använda som en fristående lösning. Programvaran låter dig skapa och anpassa varumärkesbaserade tillgänglighetskalendrar och registreringsformulär. Dessa kan användas för att boka in möten med dina kunder och samla in information om dem – allt enligt GDPR och redo att användas för ytterligare marknadsföringsaktiviteter. Lär dig mer om Taskeo

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Visuell och planeringsprogramvara för att spåra alla typer av resurser, robust och användarvänlig. Lär dig mer om Visual Planning
Visual Planning är en kraftfull programvara för planering och schemaläggning som används för att hantera alla typer av resurser. Visual Planning ger dig mångsidighet som låter dig spåra projekt, jobb, uppgifter, kunder, arbetsordrar, anställda, utrustning och mer i ett enda verktyg, så att du kan fokusera på det som verkligen är viktigt. Centralisering av data hjälper teamen att bli mer effektiva. Användare kan samarbete var som helst och få åtkomst till mobila enheter. Skicka e-postmeddelanden och SMS-aviseringar till teammedlemmar och anslut scheman med personliga kalendrar. Lär dig mer om Visual Planning

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
En bokningsportal med ett kostnadsfritt och kraftfullt bokningssystem. Lär dig mer om HereWeBook
HereWeBook är ett kraftfullt och intelligent bokningssystem, inte bara ett bokningssystem utan ett nytt sätt för kunder att upptäcka bokningsbara företag i närheten, vilket gör det möjligt för kunder att enkelt boka och hantera sin bokning, för närvarande kan företag/frilansare ansluta sig till HereWeBook och starta sin verksamhet på denna plattform utan kostnad. Lär dig mer om HereWeBook

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Webbaserad bokningsprogramvara som är utformad för att hjälpa ditt företag med bokningar via en mängd olika funktioner. Lär dig mer om Visitorify
Webbaserad bokningsprogramvara som är utformad för att hjälpa ditt företag med bokningar via en mängd olika funktioner. Lär dig mer om Visitorify

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Bokningstjänst online som gör att du kan acceptera möten online dygnet runt, året om. Lär dig mer om Flash Appointments
Flash Appointments erbjuder en omfattande uppsättning funktioner som är inbyggda i programvaran för schemaläggning av möten, för att uppfylla dina behov, oavsett om du är en stor utbildningsinstitutio n som schemalägger tusentals studenter eller en massageterapeut som arbetar deltid. Lär dig mer om Flash Appointments

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
PlanningPME är en lösning för schemaläggning av möten. Med den kan du hantera resurser, uppgifter, kunder, insatser och projekt. Lär dig mer om PlanningPME
Schemaläggningsverktyget PlanningPME kan anpassas helt och används av mer än 5 000 företag. Såväl små och medelstora företag som stora koncerner har redan upptäckt det. Använd en lösning som anpassar sig till dina behov. Hantera de anställdas scheman på ett effektivt sätt. Dela och tilldela uppgifter i realtid, var du än befinner dig. Planera händelser med precision. Organisera ledighet och annan frånvaro. Få mer insyn i din kalender, bygg dedikerade integrationer med Google Kalender och Excel. Prova gratis i 30 dagar. Lär dig mer om PlanningPME

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Kundinsikter, leadgenerering och schemaläggning av möten. Lär dig mer om Count3r
Kundinsikter, leadgenerering och schemaläggning av möten. Över 1 000 000 kundresor kopplade till personliga råd. Använd plugin-programmet Count3r för att låta dina kunder boka tider direkt från din hemsida. Plugin-programmet Count3r Analytics följer dina kunders resor anonymt för att identifiera deras specifika preferenser vad gäller produkter och tjänster. Count3r Conversion-appen visar alla avtalade tider, deras status och kundens preferenser baserat på deras online-resa. Lär dig mer om Count3r

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Mailchimp's all-in-one Marketing Platform helps small businesses market smarter so you can grow faster.
Mailchimp's all-in-one Marketing Platform helps small businesses market smarter so you can grow faster. As the backbone for your customer relationships, they provide AI-powered, user-friendly tools anyone can use to be successful. Mailchimp puts your audience at the center so you can send marketing emails and automated messages, create targeted ad campaigns, build landing pages, send postcards, facilitate reporting and analytics, and sell online. Lär dig mer om Mailchimp

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Wix Bookings är en ledande online-plattform för schemaläggning som används av miljontals företagsägare över hela världen.
Wix tillhandahåller en allt i ett-programvara för webbaserad schemaläggning för tjänstedrivna företag. Wix Bookings inkluderar en komplett uppsättning verktyg och funktioner som stödjer företagsägare under hela resan, från att starta upp sitt företag till att skala upp för tillväxt. Företag som väljer Wix Bookings har alla de branschledande verktyg som behövs för att hantera och utveckla företaget online. Lär dig mer om Wix

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Administrera ditt schema, få bokningar dygnet runt, skicka automatiska påminnelser, hantera medlemskap, behandla betalningar på ett säkert sätt med mera. Från 25 USD/mån
Öka din produktivitet och frigör tid med bokningsprogramvaran Vagaro för salong, SPA och träning. Schemalägg möten från en dator eller använd appen för att hantera klienter när du är på språng. Få bokningar på marknadsplatsen, din bokningssida, Facebook, Yelp, Instagram eller på din egen webbplats via bokningswidgeten. Skicka automatiska påminnelser och e-postmeddelanden. Behandla betalningar på ett säkert sätt. Vagaro Pro är den mest nedladdade/recenserade Apple- och Android-appen. Priserna börjar vid 25 USD per månad. Registrera dig för en gratis provperiod på en månad. Lär dig mer om Vagaro

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Onlineprogramvara för personlig träning som gör det möjligt för personliga tränare att skapa och spåra sina kunders träning och kosthållningsplaner. 30 dagars kostnadsfri provperiod
My PT Hub är ett allt i ett program för personliga tränare, idrottstränare och gymägare att hantera sina kunder genom att skapa anpassningsbara tränings- och kosthållningsprogram, samtidigt som de följer deras framsteg och prestationer. Kom igång med en 30 dagars gratis provperiod. Nya marknadsföringsfunktioner: - Accelerera din verksamhet med Google Ads, allt från ditt My PT Hub-konto - Visa upp din verksamhet med MySite, din egen virtuella butiksfasad Lär dig mer om My PT Hub

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Housecall Pro is a top-rated business solution for home service professionals to streamline scheduling, dispatching, payments, & more.
Call now to start a free 14 day trial: 866-405-0752. Easily Schedule Jobs, Assign Team Members, and Set Arrival Windows in only a few clicks. Housecall Pro is an all-in-one Field Service management app that helps automate business processes and workflows. Trusted by over 25,000 home service companies. Lär dig mer om Housecall Pro

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
SimplePractice is the #1 HIPAA compliant practice management software. Join 100000+ thriving health & wellness professionals.
The all-in-one practice management solution for private practitioners. Practitioners who switched to SimplePractice spent 35% less time on scheduling each week. Maximize your availability by giving clients the option to request appointments online. Send paperless intakes and insurance forms. Reduce no-shows with unlimited appointment reminders. Focus on clients while SimplePractice does the rest. Sign up for a free, 30-day trial today to try it out for yourself. Lär dig mer om SimplePractice

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Calendly is the world's #1 scheduling tool. It eliminates the hassle of back-and-forth emails and syncs with your entire team.
Calendly makes scheduling meetings easy and efficient, eliminating the hassle of back-and-forth emails so you can get back to work. Already recognized as the intuitive scheduling leader for more than 10 million people around the world, Calendly also offers extended capabilities for teams with powerful collaboration functionality, robust administration controls, and enterprise-grade security and compliance. Integrations with Zoom, Salesforce, Google, Microsoft, Slack, & more. Lär dig mer om Calendly

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Resurshantering för byråer, studior och företag. Betrodd av tusentals team runt världen för att planera projektresurser och hantera kapacitet.
Float är en programvara för resurshantering som hjälper team att planera projekt, schemalägga resurser och övervaka sin kapacitet. Snabb schemaläggning och lättanvända redigeringsverktyg gör resursplanering intuitiv och enkel. Få en översikt över dina teams tillgänglighet, ställ in anpassade arbetstider, schemalägg allmänna helgdagar och ledighet, sortera efter personer och projekttaggar. Integrera med Jira, Teamwork, Google/Outlook Calendar, Slack och Zapier. Schemalägg när du är borta från kontoret med mobilappen. 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Float

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Doodle enables busy professionals to focus on their real work by making time-consuming tasks, like scheduling meetings, quick and easy.
Doodle enables busy professionals to focus on their real work by making time-consuming tasks like scheduling and organizing meetings fast and easy. The worlds leader in online scheduling, doodle.com is used by over 30 million people each month. Doodle AG is headquartered in Zurich. Lär dig mer om Doodle

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
The smarter way for small businesses to do great work Keap organizes your client information & daily work in one place, freeing you up
Grow your business with the all-in-one CRM, sales & marketing software for serious business owners. Our platform organizes your customer information and daily work in one place, freeing you up from repetitive tasks so you have more time to focus on growing your business. Lär dig mer om Keap

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Powerful online ticketing and booking solutions for tour, activity, attraction, and event businesses of all sizes.
Our mission at FareHarbor is to make experiences better for everyone. FareHarbor's clients come in all shapes and sizes, from boat rentals to museums, food tours to events, and more! Some love our robust and intuitive software, while others enjoy the world-class 24/7 support they receive. Every day we have the privilege of empowering over 18,000 clients (across 90+ countries) to operate and grow their businesses. We’re the largest in our industry and shaping the future of travel, together. Lär dig mer om FareHarbor

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Everything you need to manage and grow your brand from a fully-integrated singular platform. You can¿t be great without integrate!
Enjoy the fruits of a busy schedule . When it comes to business, time is money. Scheduling allows you to maximize your time and revenue by giving you full control over your schedule, staff, services and more. Create your free account today to learn more and explore plans and pricing. Lär dig mer om Marketing 360

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Cloud-based online booking, scheduling, point of sale and marketing software - everything you need to run your spa or salon better.
35% of customers seek to book appointments after normal business hours - are they able to book with you? Make appointment scheduling easy for you and your customers with Booker's online booking & all-in-one spa and salon management software. Our platform features appointment & staff scheduling, point of sale, marketing & customer retention tools. Take a free demo & join over 128,000 professionals who save time and effort as they grow and run their business with Booker. Lär dig mer om Booker

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Låt ditt företag växa med denna kostnadsfria lösning för mötesbokning som levereras via webben, skrivbordet, Android och iOS.
Stärk ditt företag med Setmore, en plattform som låter dig automatisera mötesbokning och påskynda din tillväxt. Lägg till företagsinformation, serviceinformation, personalprofiler och påbörja schemaläggning i kalendern. Dela din bokningssida på webbplatser, Facebook eller Instagram och låt kunderna boka online. Utnyttja kraften i automatiska e-postvarningar och påminnelser, kalendersynkroniseringar med Google/Office, lektioner, Android- och iOS-appar med mera. Bli medlem och få ett gratis konto idag. Lär dig mer om Setmore

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Appointfix lets you effortlessly schedule appointments and reduce no-shows using automated text reminders.
Appointfix is the modern appointment book that syncs across all of your mobile devices. Appointfix lets you effortlessly schedule appointments and reduce no-shows by using automated text reminders, making your life just a little bit easier. The app is suited for any business with a repetitive client base. Replace your paper appointment book today and let the app send appointment reminders, so your clients never miss a booking again! Lär dig mer om Appointfix

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Peek Pro is an end to end solution for tour and activity operators to be able to run their businesses on and off their mobile devices
Peek Pro is an online reservation system that empowers activity operators to increase their revenue, save tons of time, and provide the absolute best service for their customers. Operators are especially wowed by our industry-leading mobile apps and the intuitive design of our back-office system. Features includes daily payouts, automated emails, resource & channel management, QR code scanning, gift certificates, free waivers, 20+ customizable reports, and so much more. Lär dig mer om Peek PRO Tour Operator Software

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Timely software runs your whole business from any device. Easily manage your calendar, clients, staff, stock, reporting & more!
Join the Timely community of 46,000 supportive & connected professionals and get access to innovative business management software, award-winning customer support, education from the biggest industry names all over the world, and support from your peers. Timely is designed to suit your business at any size, stage and budget. We love helping you succeed, so join us today! Start a free 14-day trial at gettimely.com. Lär dig mer om Timely

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Simple, powerful, appointment booking software for service providers and their clients. Includes online calendar and downloadable app.
Simple, powerful, appointment booking tool that you and your clients will love! Use the scheduler anywhere: the app or any browser. Customers can book with ease using the Visibook app or online calendar. Easy booking and customer tracking. Reduce no-shows. Individual and class scheduler. Payments tool. Client messaging and notes. Simple, free set up. Control your schedule. Work around your personal calendar. Less email and hassle. Manage staff. Multi-Platform tool. Lär dig mer om Visibook

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Jobber is perfect for home service businesses that want to keep jobs on track and provide a seamless customer experience. Try it free!
Jobber makes it easy to schedule appointments, optimize routes, and automate client appointment reminders and follow-ups. Use the app to send clients text messages, so you spend more time on actual work and less time fixing miscommunication. Send automatic payment reminders and take payments instantly in-person, online, or automatically every month. With a mobile app, free training, and simple setup, Jobber helps you save time while delivering 5-star service. Lär dig mer om Jobber

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Få ditt företag att uppnå full kapacitet med schemaläggningsprogramvaran 10to8. Minska bortkastad tid och uteblivanden. Kom igång kostnadsfritt.
Allt-i-ett-programvara för mötesplanering med ett kostnadsfritt evighetsabonnemang. Om du vill minska uteblivanden, öka kapaciteten och antalet återkommande kunder är 10to8 lösningen för dig. Ett kostnadsfritt evighetsabonnemang erbjuds till småföretag. 10till8 erbjuder SMS- och e-postpåminnelser, anpassningsbar onlinebokningssida, onlinebetalning, 2-vägs kalendersynkronisering, gruppbokningar, integrering med över 1 500 appar, åtkomst på alla enheter samt spårning av besökshistorik och kundaktivitet. Lär dig mer om 10to8

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Tools for the modern creative professional: scheduling, contracts, payments, and more. Get 7 days free when you're ready.
HoneyBook helps creative entrepreneurs and freelancers book more clients, manage projects and get paid all in one place. With our business management software, you can automate your busy work and stay on top of all your to-dos, saving time and money so you can grow your business. Its like your own personal assistant. Small business owners and freelancers have tripled their bookings and saved multiple hours a day using HoneyBook tools. Start a free trial today! Lär dig mer om HoneyBook

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
AI Patient Attendance Predictor, Digital Forms, Telehealth, Appointment Reminders, & Patient Self-Scheduling. #1 Customer Rated!
Best for 11+ Provider Groups. AI Patient Attendance Predictor, Appointment Reminders, & Scheduling: Mend's PredictiveIQ is the industry's first-ever patent-pending AI that predicts no-shows and cancellations before they happen with up to 99% accuracy. In combination with smart text, email, and phone call appointment reminders make your schedule REAL. Mend also offers robust scheduling and patient self-scheduling/re-scheduling. Mend integrates with most EHRs Lär dig mer om Mend

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Small business appointment scheduling software that allows group scheduling, automated scheduling, recurring appointments & a lot more.
Meet Thryv, the appointment scheduling software built for small businesses. Thryv allows group scheduling, automated scheduling, recurring appointments, calendar sync, online booking, online payments, client database and a lot more. Let your customers access your availability 24/7, book the service or time slot that works best for them, and even cancel or reschedule. Enable appointment scheduling on your website and social pages, so customers can book when they want, how they want. Lär dig mer om Thryv

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Weave is the all-in-one customer communication and engagement platform for small business.
Weave is the all-in-one customer communication and engagement platform for small business. From the first phone call to the final invoice and every touchpoint in between, Weave connects the entire customer journey. Weave’s software solutions transform how local businesses attract, communicate with and engage customers to grow their business. Lär dig mer om Weave

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Online booking, scheduling, lead generation, client retention, reporting and low cost merchant processing for every business.
WellnessLiving is an all-in-one solution for businesses which rely on easy scheduling of classes, appointments or events. It features a sophisticated desktop and mobile scheduler used by staff and clients and a widget for online scheduling. It also integrates features for business development and retention such as automated email/SMS marketing, reputation management, reporting and rewards. This eliminates the need for add-ons reducing costs and streamlining operations. Lär dig mer om WellnessLiving

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Simplify your service business. Complete scheduling & job management. Manage leads, estimates, jobs, invoices, payments from anywhere!
Kickserv provides users a custom user interface that allows them to monitor various aspects of their organization's workflows update and distribute invoices, monitor field technician status and more. The solution offers mobile applications for iOS and Android devices that help technicians and workers to send automated or custom job updates, notes and comments to the team in the office. Lär dig mer om Kickserv

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
YCBM for bookings: happy customers and a more efficient team.
Do what you do best. Leave the scheduling to us. YouCanBook.me saves time & boosts productivity by taking the hassle out of setting meetings. - End back & forth emails to find a good time - No more no-shows - Friction-free online bookings - Easily integrate the tools you use - Customized booking pages & emails Lär dig mer om YouCanBook.me

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Were here to streamline the small stuff, so you can focus on running your business and not the other way around.
We're Booksy. We're not just an appointment app. Were your partner, your sidekick, your employee of the month. You've built a business doing things your own way honing your services, developing relationships, building community and you love every crazy minute of it, but you value your time, too. So we're here to streamline the small stuff, so you can focus on running your business and not the other way around. We help you be you, only better. Lär dig mer om Booksy

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning