476 resultat
Varför Capterra är gratis
Wix Bookings är en ledande online-plattform för schemaläggning som används av miljontals företagsägare över hela världen. Lär dig mer om Wix
Wix tillhandahåller en allt i ett-programvara för webbaserad schemaläggning för tjänstedrivna företag. Wix Bookings inkluderar en komplett uppsättning verktyg och funktioner som stödjer företagsägare under hela resan, från att starta upp sitt företag till att skala upp för tillväxt. Företag som väljer Wix Bookings har alla de branschledande verktyg som behövs för att hantera och utveckla företaget online. Lär dig mer om Wix
Wix tillhandahåller en allt i ett-programvara för webbaserad schemaläggning för tjänstedrivna företag. Wix Bookings inkluderar en komplett uppsättning verktyg och funktioner som stödjer företagsägare...

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Schemaläggning av möten, webbaserad bokning, hantering av anställda, försäljningsplats och marknadsföring från en enda, sömlös lösning. Lär dig mer om ChiDesk
SpaGuru erbjuder programvarulösningar som matchar dina särskilda affärsbehov. ChiDesk är en molnbaserad programvarulösning som erbjuder schemaläggning av möten, bokning på internet, hantering av anställda, point of sale och marknadsföringsfunktioner i en enda lösning. ChiDesk är en bra lösning för spa-, salongs-, fitness- och läkarmottagningar. ChiDesk erbjuder också en installerad Windows-baserad produkt som heter SpaGuru, för företag som inte är redo att ta steget över till molnet. Lär dig mer om ChiDesk
SpaGuru erbjuder programvarulösningar som matchar dina särskilda affärsbehov. ChiDesk är en molnbaserad programvarulösning som erbjuder schemaläggning av möten, bokning på internet, hantering av...

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Den enda helt kostnadsfria lösningen som finns. Enkel att använda och fullpackad med kraftfulla funktioner. Lär dig mer om Fresha
Fresha är den bästa bokningsprogramvaran för salonger och spa som finns tillgänglig. Enkel och kraftfull programvara för onlinebokning för ditt företag. 100 % gratis – inga kontrakt, ingen prenumeration, Fresha kan kommas åt från alla enheter, var som helst, när som helst. Låt dina kunder enkelt boka direkt via din egen webbplats, Facebook- eller Insta-sida och skicka personliga bokningsmeddelanden automatiskt. 40 000 företag, 150 000 stylister och terapeuter som använder Freshas bokningsprogram i mer än 120 länder Lär dig mer om Fresha
Fresha är den bästa bokningsprogramvaran för salonger och spa som finns tillgänglig. Enkel och kraftfull programvara för onlinebokning för ditt företag. 100 % gratis – inga kontrakt, ingen...

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Ett nytt och smart sätt att boka möten. Börja automatisera din verksamhet med Bookafy. Kostnadsfri provperiod ingår. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om Bookafy
Bookafy har en av marknadens mest robusta funktionsuppsättningar ... Det som skiljer lösningen från andra är designen, den vackra bokningssidan och en sömlös integrering av en ljusruta för din hemsida (kan installeras åt dig, gratis). Om du är designmedveten och vill ha en programvara som återspeglar ditt varumärke så ... Prova Bookafy. Ja, lösningen erbjuder 2-vägssynkronisering med Google, Ical, Outlook, Office 365 och Outlook Exchange, en öppen API, betalningar, klasser, obegränsat antal användare, obegränsat antal besökstyper och mycket mer. Lär dig mer om Bookafy
Bookafy har en av marknadens mest robusta funktionsuppsättningar ... Det som skiljer lösningen från andra är designen, den vackra bokningssidan och en sömlös integrering av en ljusruta för din...

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Skedify är en programvara för schemaläggning av omnikanalsbokning som förenklar hur du schemalägger och kör kundmöten. Lär dig mer om Skedify
Schemalägg och sköt dina kundmöten hur lätt som helst. Skedify är en programvara för schemaläggning av omnikanalsbokning som förenklar hur du schemalägger och kör kundmöten. Låt dina kunder välja hur, när och var de ska träffa dig med bara några klick. Skedify är gjort för företag som är verksamma inom finansiell rådgivning, juridiska tjänster, privat- och detaljhandel, försäkringar och sektorer med aktiva kundval (bil, hemförbättring och resor). Lär dig mer om Skedify
Schemalägg och sköt dina kundmöten hur lätt som helst. Skedify är en programvara för schemaläggning av omnikanalsbokning som förenklar hur du schemalägger och kör kundmöten. Låt dina kunder välja...

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Självbetjäning i tidsbokningen med ett mycket behagligt schemaläggningsverktyg, så att du kan får mer tid för resten av att-göra-listan. Lär dig mer om Acuity Scheduling
Träffa din nya personliga assistent för ditt schema som arbetar 24/7 bakom kulisserna för att fylla din kalender och ordna rutinarbetet åt dig. Så fort en kund har bokat en tid skickar Acuity automatiskt specialanpassade bokningsbekräftelser med ditt namn till dig själv och dina kunder, skickar SMS-påminnelser, låter kunder boka om sin egen tid och hanterar betalningar och tar emot betalningar eller donationer. Med Acuity fungerar det dagliga arbetet smidigare, även när du får fler kunder. Det enda du måste ordna på egen hand är att inte komma för sent. Lär dig mer om Acuity Scheduling
Träffa din nya personliga assistent för ditt schema som arbetar 24/7 bakom kulisserna för att fylla din kalender och ordna rutinarbetet åt dig. Så fort en kund har bokat en tid skickar Acuity...

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Bitrix24 är en förstklassig gratis schemaläggningsplattform för möten som används av fyra miljoner företag. Molnbaserade, mobila och utgåvor med öppen källa. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en förstklassig gratis schemaläggningsplattform för möten som används av fyra miljoner företag. Molnbaserade, mobila och utgåvor med öppen källa. Behöver du kostnadsfri och obegränsad mötesbokning? Ta en titt på Bitrix24, en utmärkt kostnadsfri CRM med delade kalendrar och bokningssystem. Kundhantering, marknadsförings- och kampanjverktyg, SMS-påminnelser med mera. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en förstklassig gratis schemaläggningsplattform för möten som används av fyra miljoner företag. Molnbaserade, mobila och utgåvor med öppen källa. Behöver du kostnadsfri och obegränsad...

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Bokningstjänst online som gör att du kan acceptera möten online dygnet runt, året om. Lär dig mer om Flash Appointments
Flash Appointments erbjuder en omfattande uppsättning funktioner som är inbyggda i programvaran för schemaläggning av möten, för att uppfylla dina behov, oavsett om du är en stor utbildningsinstitution som schemalägger tusentals studenter eller en massageterapeut som arbetar deltid. Lär dig mer om Flash Appointments
Flash Appointments erbjuder en omfattande uppsättning funktioner som är inbyggda i programvaran för schemaläggning av möten, för att uppfylla dina behov, oavsett om du är en stor...

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Förenkla mötesbokningen, automatisera dina påminnelser och effektivisera företagsledningen med Mindbodys bokningsprogramvara. Lär dig mer om Mindbody
Mindbody förhöjer din kundupplevelse från det ögonblick de hittar dig i appen fram till deras nästa besök. Automationen ger dig mer än schemaläggning och företagsledning. Skicka personanpassad e-post och textkampanjer med en knapptryckning. Bygg upp ditt varumärke med en anpassad app som fylls med alla dina tjänster och erbjudanden. Spara tid och ge dina kunder den uppmärksamhet de förtjänar. Boka en gratis demo idag. Lär dig mer om Mindbody
Mindbody förhöjer din kundupplevelse från det ögonblick de hittar dig i appen fram till deras nästa besök. Automationen ger dig mer än schemaläggning och företagsledning. Skicka personanpassad e-post...

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Webbaserat bokningssystem med påminnelser för alla serviceföretag. Låt dina kunder boka själva på internet. Inkluderar gratisversion. Lär dig mer om SimplyBook.me
SimplyBook.me erbjuder ett av marknadens mest heltäckande webbaserade bokningssystem. Det gör att du ser professionell ut och ger dig allt du behöver. Du får en hel bokningswebbplats eller en widget för din egen webbplats, där du kan presentera ditt företag och låta kunderna boka tider och bekräfta dem, sälja produkter, medlemskap, paketerbjudanden, presentkort och olika tilläggstjänster. Sköt din verksamhet med en enda lösning; en webbplats, acceptera bokningar, marknadsföringsinitiativ, affärsstatistik. internetbetalningar och betalningar i kassan (POS). Lär dig mer om SimplyBook.me
SimplyBook.me erbjuder ett av marknadens mest heltäckande webbaserade bokningssystem. Det gör att du ser professionell ut och ger dig allt du behöver. Du får en hel bokningswebbplats eller en widget...

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Xola skapar en modern och lättanvänd programvara för bokning och marknadsföring för rese- och aktivitetsarrangörer som sparar tid och hjälper dig att växa. Lär dig mer om Xola
Xola är en enhetlig boknings-, försäljnings- och marknadsföringsplattform för rese- och aktivitetsarrangörer. Hantera bokningar var som helst i realtid. Sälj via världens största marknadsplatser med några få klick. Öka online-intäkterna med kraftfulla funktioner för återmarknadsföring av övergivna bokningar och spåra enkelt dina marknadsföringsframgångar med Google Analytics. Kreditkortsavgifter så låga som 1,99 % + 0,30 USD. Lär dig mer om Xola
Xola är en enhetlig boknings-, försäljnings- och marknadsföringsplattform för rese- och aktivitetsarrangörer. Hantera bokningar var som helst i realtid. Sälj via världens största marknadsplatser med...

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring, försäljning och service för att generera, engagera, vårda och konvertera leads. Lär dig mer om EngageBay
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för kundvård med marknadsföring och försäljning. Programvaran är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera, och vårda webbesökare och göra dem till nöjda kunder. EngageBay erbjuder också en kostnadsfri webbaserad programvara för mötesbokning som ger dig snabbare bokning genom att lägga upp din kalender på webben. Boka in fler möten och förbli produktiv med en enda lättanvänd plattform. Lär dig mer om EngageBay
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för kundvård med marknadsföring och försäljning. Programvaran är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera, och vårda...

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Salon Booking är ett WordPress-plugin som skapar ett komplett och lättanvänt bokningssystem för barberare, frisörer och hårstylister Lär dig mer om Salon Booking
Salon Booking är en WordPress-plugin som erbjuder ett komplett och enkelt webbaserat bokningssystem utformat för barberare, frisörsalong, skönhetscenter och spa. Salon Booking är väl integrerad med Google Calendar så att salongschefen kan kontrollera sina bokningar på sitt eget Google Calendar-konto. Salon Booking erbjuder många betalningsalternativ online och funktioner för SMS- och e-postaviseringar. Ladda ner och installera en testversion för att se om den matchar dina affärsbehov. Lär dig mer om Salon Booking
Salon Booking är en WordPress-plugin som erbjuder ett komplett och enkelt webbaserat bokningssystem utformat för barberare, frisörsalong, skönhetscenter och spa. Salon Booking är väl integrerad med...

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Visuell och planeringsprogramvara för att spåra alla typer av resurser, robust och användarvänlig. Lär dig mer om Visual Planning
Visual Planning är en kraftfull programvara för planering och schemaläggning som används för att hantera alla typer av resurser. Visual Planning ger dig mångsidighet som låter dig spåra projekt, jobb, uppgifter, kunder, arbetsordrar, anställda, utrustning och mer i ett enda verktyg, så att du kan fokusera på det som verkligen är viktigt. Centralisering av data hjälper teamen att bli mer effektiva. Användare kan samarbete var som helst och få åtkomst till mobila enheter. Skicka e-postmeddelanden och SMS-aviseringar till teammedlemmar och anslut scheman med personliga kalendrar. Lär dig mer om Visual Planning
Visual Planning är en kraftfull programvara för planering och schemaläggning som används för att hantera alla typer av resurser. Visual Planning ger dig mångsidighet som låter dig spåra projekt,...

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Smart salongsprogramvara för att förbättra kundupplevelsen, locka nya kunder och maximera dina intäkter. Lär dig mer om MioSalon
MioSalon är en onlineprogramvara för schemaläggning av tidsbeställningar som gör det möjligt för salongägare att automatisera kundkontakter och dagliga aktiviteter såsom schemaläggning av tidsbeställningar, onlinebokning, fakturering, uppföljning av kunder, personal, lagerhantering, sms- och e-postmarknadsföring (integrerat med MailChimp) samt ett dynamiskt system för kundåterkoppling. Lär dig mer om MioSalon
MioSalon är en onlineprogramvara för schemaläggning av tidsbeställningar som gör det möjligt för salongägare att automatisera kundkontakter och dagliga aktiviteter såsom schemaläggning av...

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Kundinsikter, leadgenerering och schemaläggning av möten. Lär dig mer om Count3r
Kundinsikter, leadgenerering och schemaläggning av möten. Över 1 000 000 kundresor kopplade till personliga råd. Använd plugin-programmet Count3r för att låta dina kunder boka tider direkt från din hemsida. Plugin-programmet Count3r Analytics följer dina kunders resor anonymt för att identifiera deras specifika preferenser vad gäller produkter och tjänster. Count3r Conversion-appen visar alla avtalade tider, deras status och kundens preferenser baserat på deras online-resa. Lär dig mer om Count3r
Kundinsikter, leadgenerering och schemaläggning av möten. Över 1 000 000 kundresor kopplade till personliga råd. Använd plugin-programmet Count3r för att låta dina kunder boka tider direkt från din...

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Enkelt bokningssystem för lokaler och resurser i företag. Lär dig mer om Whatspot
Whatspot är ett enkelt bokningssystem för lokaler och resurser i företag. Små företag och mötesplatser använder Whatspot för att förenkla bokningar av mötesrum, tjänstebilar, parkeringsplatser eller andra delade företagsresurser. Använd smartsökning för att snabbt hitta och boka rätt plats. Boka för just detta ändamål med QR-koder direkt på plats. Tillåt allmänheten att boka särskilda platser på din hemsida. Organisera bokningar effektivt med hanteringsverktyg och åtkomstkontroll. Whatspot är molnbaserat, alltid Lär dig mer om Whatspot
Whatspot är ett enkelt bokningssystem för lokaler och resurser i företag. Små företag och mötesplatser använder Whatspot för att förenkla bokningar av mötesrum, tjänstebilar, parkeringsplatser eller...

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Bookup

Bookup

(0 recensioner)
Driv ditt företag med Bookup, den enkla allt i ett-programvaran för företagsledning som förvandlar din webbplatstrafik till leads. Lär dig mer om Bookup
Det enkla sättet för att få fler leads, organisera ditt schema och hantera dina bokningar. Lär dig mer om Bookup
Det enkla sättet för att få fler leads, organisera ditt schema och hantera dina bokningar.

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Onlineprogramvara för personlig utbildning som gör det möjligt för personliga tränare att skapa och spåra sina kunders utbildning och näringsplaner. 30 dagars kostnadsfri provperiod
My PT Hub är en webb- och mobilapp online, som gör det möjligt för personliga tränare, idrottstränare och gymägare att hantera sina kunder genom att skapa anpassningsbara tränings- och näringsprogram, samtidigt som de följer deras framsteg och prestationer. My PT Hub kan ersätta 4-5 appar, eftersom allt finns på ett ställe. De tar inte heller ut extra avgifter när din verksamhet växer. Spara tusentals kronor i dag, tiotusentals kronor när du växer. Prova själv med en gratis 30-dagars provperiod.
My PT Hub är en webb- och mobilapp online, som gör det möjligt för personliga tränare, idrottstränare och gymägare att hantera sina kunder genom att skapa anpassningsbara tränings- och...

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Housecall Pro is an all-in-one Field Service management app that helps automate business processes and workflows.
Easily Schedule Jobs, Assign Team Members, and Set Arrival Windows in only a few clicks.. Housecall Pro is an all-in-one Field Service management app that helps automate business processes and workflows. Trusted by over 15,000 home service companies. Features include: QuickBooks Desktop & Online integration, scheduling, dispatch, invoicing, text notifications, payment processing, marketing, online booking, & much more!
Easily Schedule Jobs, Assign Team Members, and Set Arrival Windows in only a few clicks.. Housecall Pro is an all-in-one Field Service management app that helps automate business processes and...

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Manage your schedule, get booked 24/7, send automated reminders, manage memberships, securely process payments & more. Starts at $25/mo
Boost your productivity and free up time with Vagaro Salon, Spa & Fitness Appointment Scheduling Software. Schedule appointments from a desktop or use our App to manage clients on the go. Get booked on our marketplace, your booking page, Facebook, Yelp, Instagram or on your own website via our booking widget. Send automated reminders and emails. Securely process payments. Vagaro Pro is the most downloaded/reviewed Apple & Android App. Pricing starts @ $25/month. Sign up for a Free 1 Month Trial.
Boost your productivity and free up time with Vagaro Salon, Spa & Fitness Appointment Scheduling Software. Schedule appointments from a desktop or use our App to manage clients on the go. Get booked...

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Calendly helps you schedule meetings without the back-and-forth emails.
Calendly, a powerful yet simple automated scheduling tool, takes the work out of connecting with others so you can accomplish more... Millions of users benefit from an enjoyable scheduling experience, more time to spend on top priorities and flexibility to accommodate individual users and large teams alike. Calendly works with Google, Office 365 and Outlook calendars and apps like Salesforce, Stripe, GoToMeeting and Zapier for a seamless user experience.
Calendly, a powerful yet simple automated scheduling tool, takes the work out of connecting with others so you can accomplish more... Millions of users benefit from an enjoyable scheduling...

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Resurshantering för byråer, studior och företag. Betrodd av tusentals team runt världen för att planera projektresurser och hantera kapacitet.
Float är en programvara för resurshantering som hjälper team att planera projekt, schemalägga resurser och övervaka sin kapacitet. Snabb schemaläggning och lättanvända redigeringsverktyg gör resursplanering intuitiv och enkel. Få en översikt över dina teams tillgänglighet, ställ in anpassade arbetstider, schemalägg allmänna helgdagar och ledighet, sortera efter personer och projekttaggar. Integrera med Jira, Teamwork, Google/Outlook Calendar, Slack och Zapier. Schemalägg när du är borta från kontoret med mobilappen. 30 dagars gratis provperiod.
Float är en programvara för resurshantering som hjälper team att planera projekt, schemalägga resurser och övervaka sin kapacitet. Snabb schemaläggning och lättanvända redigeringsverktyg gör...

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Keap's platforms, Lite, Pro, Max and Max Classic (formerly Infusionsoft) provide all-in-one CRM, sales, and marketing automation softwa
Grow your business with the all-in-one CRM, sales & marketing software for serious business owners. Our platform organizes your customer information and daily work in one place, freeing you up from repetitive tasks so you have more time to focus on growing your business.
Grow your business with the all-in-one CRM, sales & marketing software for serious business owners. Our platform organizes your customer information and daily work in one place, freeing you up from...

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Doodle enables busy professionals to focus on their real work by making time-consuming tasks, like scheduling meetings, quick and easy.
Doodle enables busy professionals to focus on their real work by making time-consuming tasks like scheduling and organizing meetings fast and easy. The worlds leader in online scheduling, doodle.com is used by over 30 million people each month. Doodle AG is headquartered in Zurich.
Doodle enables busy professionals to focus on their real work by making time-consuming tasks like scheduling and organizing meetings fast and easy. The worlds leader in online scheduling, doodle.com...

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Powerful online ticketing and booking solutions for tour, activity, attraction, and event businesses of all sizes.
FareHarbor provides industry-leading online ticketing and booking solutions for tours, activities, attractions, and events. Through one intuitive Dashboard, FareHarbor eases operations for 13,000+ businesses worldwide. Options like custom seat maps, online seat selection, and automatic assignments can all be tailored to your unique needs while capacity limits and contactless ticket scanning help you maintain the latest safety protocols. All of this alongside our best-in-class, 24/7 support.
FareHarbor provides industry-leading online ticketing and booking solutions for tours, activities, attractions, and events. Through one intuitive Dashboard, FareHarbor eases operations for 13,000+...

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Cloud-based online booking, scheduling, point of sale and marketing software - everything you need to run your spa or salon better.
35% of customers seek to book appointments after normal business hours - are they able to book with you? Make appointment scheduling easy for you and your customers with Booker's online booking & all-in-one spa and salon management software. Our platform features appointment & staff scheduling, point of sale, marketing & customer retention tools. Take a free demo & join over 128,000 professionals who save time and effort as they grow and run their business with Booker.
35% of customers seek to book appointments after normal business hours - are they able to book with you? Make appointment scheduling easy for you and your customers with Booker's online booking &...

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Everything you need to manage and grow your brand from a fully-integrated singular platform. You can¿t be great without integrate!
Enjoy the fruits of a busy schedule . When it comes to business, time is money. Scheduling allows you to maximize your time and revenue by giving you full control over your schedule, staff, services and more. Create your free account today to learn more and explore plans and pricing.
Enjoy the fruits of a busy schedule . When it comes to business, time is money. Scheduling allows you to maximize your time and revenue by giving you full control over your schedule, staff, services...

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Låt ditt företag växa med denna kostnadsfria lösning för mötesbokning som levereras via webben, skrivbordet, Android och iOS.
Stärk ditt företag med Setmore, en plattform som låter dig automatisera mötesbokning och påskynda din tillväxt. Lägg till företagsinformation, serviceinformation, personalprofiler och påbörja schemaläggning i kalendern. Dela din bokningssida på webbplatser, Facebook eller Instagram och låt kunderna boka online. Utnyttja kraften i automatiska e-postvarningar och påminnelser, kalendersynkroniseringar med Google/Office, lektioner, Android- och iOS-appar med mera. Bli medlem och få ett gratis konto idag.
Stärk ditt företag med Setmore, en plattform som låter dig automatisera mötesbokning och påskynda din tillväxt. Lägg till företagsinformation, serviceinformation, personalprofiler och påbörja...

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Peek Pro is an end to end solution for tour and activity operators to be able to run their businesses on and off their mobile devices
Peek Pro is an online reservation system that empowers activity operators to increase their revenue, save tons of time, and provide the absolute best service for their customers. Operators are especially wowed by our industry-leading mobile apps and the intuitive design of our back-office system. Features includes daily payouts, automated emails, resource & channel management, QR code scanning, gift certificates, free waivers, 20+ customizable reports, and so much more.
Peek Pro is an online reservation system that empowers activity operators to increase their revenue, save tons of time, and provide the absolute best service for their customers. Operators are...

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Timely software runs your whole business from any device. Easily manage your calendar, clients, staff, stock, reporting & more!
Join the Timely community of 46,000 supportive & connected professionals and get access to innovative business management software, award-winning customer support, education from the biggest industry names all over the world, and support from your peers. Timely is designed to suit your business at any size, stage and budget. We love helping you succeed, so join us today! Start a free 14-day trial at gettimely.com.
Join the Timely community of 46,000 supportive & connected professionals and get access to innovative business management software, award-winning customer support, education from the biggest industry...

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Simple, powerful, appointment booking software for service providers and their clients. Includes online calendar and downloadable app.
Simple, powerful, appointment booking tool that you and your clients will love! Use the scheduler anywhere: the app or any browser. Customers can book with ease using the Visibook app or online calendar. Easy booking and customer tracking. Reduce no-shows. Individual and class scheduler. Payments tool. Client messaging and notes. Simple, free set up. Control your schedule. Work around your personal calendar. Less email and hassle. Manage staff. Multi-Platform tool.
Simple, powerful, appointment booking tool that you and your clients will love! Use the scheduler anywhere: the app or any browser. Customers can book with ease using the Visibook app or online...

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Få ditt företag att uppnå full kapacitet med schemaläggningsprogramvaran 10to8. Minska bortkastad tid och uteblivanden. Kom igång kostnadsfritt.
Allt-i-ett-programvara för mötesplanering med ett kostnadsfritt evighetsabonnemang. Om du vill minska uteblivanden, öka kapaciteten och antalet återkommande kunder är 10to8 lösningen för dig. Ett kostnadsfritt evighetsabonnemang erbjuds till småföretag. 10till8 erbjuder SMS- och e-postpåminnelser, anpassningsbar onlinebokningssida, onlinebetalning, 2-vägs kalendersynkronisering, gruppbokningar, integrering med över 1 500 appar, åtkomst på alla enheter samt spårning av besökshistorik och kundaktivitet.
Allt-i-ett-programvara för mötesplanering med ett kostnadsfritt evighetsabonnemang. Om du vill minska uteblivanden, öka kapaciteten och antalet återkommande kunder är 10to8 lösningen för dig. Ett...

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Jobber is perfect for home service businesses that want to keep jobs on track and provide a seamless customer experience. Try it free!
Jobber makes it easy to schedule appointments more efficiently, optimize routes, and automate client appointment reminders and follow-ups. Use the app to send clients text messages, so you spend more time on actual work and less time fixing miscommunication. Send automatic payment reminders and take payments instantly in-person, online within 24 hours, or automatically every month. With a mobile app, free training, and simple setup, Jobber helps you save time while delivering 5-star service.
Jobber makes it easy to schedule appointments more efficiently, optimize routes, and automate client appointment reminders and follow-ups. Use the app to send clients text messages, so you spend more...

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Tools for the modern creative professional: scheduling, contracts, payments, and more. Get 7 days free when you're ready.
HoneyBook helps creative entrepreneurs and freelancers book more clients, manage projects and get paid all in one place. With our business management software, you can automate your busy work and stay on top of all your to-dos, saving time and money so you can grow your business. Its like your own personal assistant. Small business owners and freelancers have tripled their bookings and saved multiple hours a day using HoneyBook tools. Start a free trial today!
HoneyBook helps creative entrepreneurs and freelancers book more clients, manage projects and get paid all in one place. With our business management software, you can automate your busy work and...

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Appointfix lets you effortlessly schedule appointments and reduce no-shows using automated text reminders.
Appointfix is the modern appointment book that syncs across all of your mobile devices. Appointfix lets you effortlessly schedule appointments and reduce no-shows by using automated text reminders, making your life just a little bit easier. The app is suited for any business with a repetitive client base. Replace your paper appointment book today and let the app send appointment reminders, so your clients never miss a booking again!
Appointfix is the modern appointment book that syncs across all of your mobile devices. Appointfix lets you effortlessly schedule appointments and reduce no-shows by using automated text reminders,...

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Small business appointment scheduling software that allows group scheduling, automated scheduling, recurring appointments & a lot more.
Meet Thryv, the appointment scheduling software built for small businesses. Thryv allows group scheduling, automated scheduling, recurring appointments, calendar sync, online booking, online payments, client database and a lot more. Let your customers access your availability 24/7, book the service or time slot that works best for them, and even cancel or reschedule. Enable appointment scheduling on your website and social pages, so customers can book when they want, how they want.
Meet Thryv, the appointment scheduling software built for small businesses. Thryv allows group scheduling, automated scheduling, recurring appointments, calendar sync, online booking, online...

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Simplify your Service Business. Complete Scheduling & Job Management. Manage Leads, Estimates, Jobs, Invoices, Payments from Anywhere!
BUILT & TRUSTED BY SERVICE PROS. #1 Most User-Friendly & Most Affordable Software for Local Service Companies with 1-25 employees. Complete Job Management: Scheduling, Leads Mgmt, Estimates, Running Complete Jobs from the Field, Invoices, Payments & More! Fully integrated with Quickbooks. We are also one of the Most Proven platforms available to simplify and manage your service business. Trusted by 1000s of service businesses for over 20 years.
BUILT & TRUSTED BY SERVICE PROS. #1 Most User-Friendly & Most Affordable Software for Local Service Companies with 1-25 employees. Complete Job Management: Scheduling, Leads Mgmt, Estimates, Running...

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
AI Patient Attendance Predictor, Digital Forms, Telehealth, Appointment Reminders, & Patient Self-Scheduling. #1 Customer Rated!
Best for 11+ Provider Groups. AI Patient Attendance Predictor, Appointment Reminders, & Scheduling: Mend's PredictiveIQ is the industry's first-ever patent-pending AI that predicts no-shows and cancellations before they happen with up to 99% accuracy. In combination with smart text, email, and phone call appointment reminders make your schedule REAL. Mend also offers robust scheduling and patient self-scheduling/re-scheduling. Mend integrates with most EHRs
Best for 11+ Provider Groups. AI Patient Attendance Predictor, Appointment Reminders, & Scheduling: Mend's PredictiveIQ is the industry's first-ever patent-pending AI that predicts no-shows and...

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
The Ultimate Software to Book Appointments and Sell Services. Ask us about the top 5 Features that none of our competitors offer!
The Ultimate Software to Book Appointments and Sell Services. Two-Week Free Trial with all our Features is available! Ask us about the top 5 Features we have that none of our competitors offer! We give you a full web/landing page that will make you proud to share with your clients. We integrate with your existing calendars as well as with MailChimp, Zoom, Stripe, Square, Zapier and more! Find out why we have grown to over 11,000 users in 100+ countries in the last 12 months.
The Ultimate Software to Book Appointments and Sell Services. Two-Week Free Trial with all our Features is available! Ask us about the top 5 Features we have that none of our competitors offer! We...

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Genbook is a smart and simple all-in-one appointment scheduling solution that helps entrepreneurs build a better business experience.
Genbook is a smart and simple all-in-one online appointment scheduling and business management solution that helps entrepreneurs in personal services build a better business experience. Genbook eliminates distractions and helps entrepreneurs build their brands, book more clients and create memorable experiences. Since 2006, Genbook has helped over 22,000 small business entrepreneurs reach their greatest results.
Genbook is a smart and simple all-in-one online appointment scheduling and business management solution that helps entrepreneurs in personal services build a better business experience. Genbook...

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Multi-functional appointment scheduling software trusted by 200,000+ mid-large enterprises and growing businesses globally.
Appointy helps save time and automate appointment booking while streamlining client management, staff scheduling, and marketing for businesses and institutions across many sectors like education, IT, retail, government, financial services, healthcare, beauty and wellness. You can manage appointments, send automated SMS/email reminders, accept bookings from social media, integrate with Google calendar, accept online prepayments, schedule resources & employees - all from one easy-to-use interface.
Appointy helps save time and automate appointment booking while streamlining client management, staff scheduling, and marketing for businesses and institutions across many sectors like education, IT,...

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Make online appointment scheduling for your business easy, flexible and affordable. Easy set up - No coding needed. Freemium Trial.
SuperSaaS is a web-based, appointment scheduling solution to make online appointment scheduling for your business easy, flexible and affordable. Easy to set up and there's no coding needed! Freemium Trial. #1 in customer support, strong customer service culture. Update your real-time availability from Google Calendar. No more back & forth with clients. Accept payments in your online booking w/ 0% commission in 26 currencies. Easily link your customized booking calendar into your WordPress site.
SuperSaaS is a web-based, appointment scheduling solution to make online appointment scheduling for your business easy, flexible and affordable. Easy to set up and there's no coding needed! Freemium...

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Were here to streamline the small stuff, so you can focus on running your business and not the other way around.
Were Booksy. Were not just an appointment app. Were your partner, your sidekick, your employee of the month. Youve built a business doing things your own way honing your services, developing relationships, building community and you love every crazy minute of it, but you value your time, too. So were here to streamline the small stuff, so you can focus on running your business and not the other way around. We help you be you, only better.
Were Booksy. Were not just an appointment app. Were your partner, your sidekick, your employee of the month. Youve built a business doing things your own way honing your services, developing...

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
YCBM for bookings: happy customers and a more efficient team.
Do what you do best. Leave the scheduling to us. YouCanBook.me saves time & boosts productivity by taking the hassle out of setting meetings. - End back & forth emails to find a good time - No more no-shows - Friction-free online bookings - Easily integrate the tools you use - Customized booking pages & emails
Do what you do best. Leave the scheduling to us. YouCanBook.me saves time & boosts productivity by taking the hassle out of setting meetings. - End back & forth emails to find a good time - No more...

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Best in class scheduling software. Create and share calendars on PCs and Mobile Devices. Rated 5 stars by CNET editors and users.
ScheduFlow is the only cloud based solution here that you can download as an application on your desktop. With ScheduFlow you can manage your appointments and employees all in one place. Manage your customers or patients by scheduling appointments with speed and simplicity. Assign tasks to employees to get the work done. An easy-to-use workflow that any of your employees can learn within minutes. See why we're rated 5 stars on nearly every comparison site.
ScheduFlow is the only cloud based solution here that you can download as an application on your desktop. With ScheduFlow you can manage your appointments and employees all in one place. Manage your...

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Online booking, scheduling, lead generation, client retention, reporting and low cost merchant processing for every business.
WellnessLiving is an all-in-one solution for businesses which rely on easy scheduling of classes, appointments or events. It features a sophisticated desktop and mobile scheduler used by staff and clients and a widget for online scheduling. It also integrates features for business development and retention such as automated email/SMS marketing, reputation management, reporting and rewards. This eliminates the need for add-ons reducing costs and streamlining operations.
WellnessLiving is an all-in-one solution for businesses which rely on easy scheduling of classes, appointments or events. It features a sophisticated desktop and mobile scheduler used by staff and...

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Pain-free appointment scheduling software to save your sanity. We help make booking online a breeze for both you & your clients!
Bookedin automates those annoying tasks taking up hours of your day-without making it complicated. Your clients can book online 24/7. Our software sends confirmations & reminders, collects payments, keeps your calendar organized, and so much more! Don't wait to take your business to the next level. Bookedin is easy to set up and free to try for 14-days. No credit card required.
Bookedin automates those annoying tasks taking up hours of your day-without making it complicated. Your clients can book online 24/7. Our software sends confirmations & reminders, collects payments,...

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Turn Missed Calls into Booked Appointments with Easy-to-Use & Free Online Scheduling.
Service providers frequently miss calls from potential clients & spend hours sending reminder & follow up emails amid juggling activities to grow their business. Our online appointment scheduling solution is like a shopping cart for services. We eliminate the missed calls and no-show problems by allowing clients to manage their own appointments. Businesses can embed a scheduler on their website and customize email notifications to go out automatically.
Service providers frequently miss calls from potential clients & spend hours sending reminder & follow up emails amid juggling activities to grow their business. Our online appointment scheduling...

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning
Launch27 listens closely to our amazing users and we are continually making updates based on your feedback.
Launch27 is a powerful online booking system that allows potential customers to buy your maid services from your website. Our booking engine can be customized to match your existing cleaning website and can integrate in mere seconds, giving your customers a seamless buying experience. Launch27 also has its own built-in calendar to show you new jobs and appointment times, with analytics integration that lets you fine tune your cleaning services with numerous add-ons for awesome conversion rates.
Launch27 is a powerful online booking system that allows potential customers to buy your maid services from your website. Our booking engine can be customized to match your existing cleaning website...

Funktioner

  • Automatiserad schemaläggning
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Online bokning