Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Verktyg för mötesplanering

Verktyg för mötesplanering och tidsbokning förenklar processen för schemaläggning av kunder, patienter och möten. Programvara för mötesplanering främjar effektivitet genom att eliminera dubbelbokningar och automatisera schemaläggningen av återkommande avtalade tider. Den ger också anställda tillgång till sina och kollegors scheman i realtid, gör ändringar i systemet direkt från schemaläggningsgränssnittet och ger kunderna de lämpligaste mötesalternativen. Lösningar för mötesplanering innehåller ofta påminnelseverktyg som hjälper till att säkerställa att schemalagda möten och bokade tider hålls i tid. Mötesplanerare har kopplingar till schemaläggningsprogram för personalstyrka, schemaläggningsprogram för sjukvård och bokningssystem online.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Verktyg för mötesplanering

Sverige Visa lokala produkter

61 resultat

Schemaläggning av möten, webbaserad bokning, hantering av anställda, försäljningsplats och marknadsföring från en enda, sömlös lösning. Lär dig mer om ChiDesk
SpaGuru erbjuder programvarulösningar som matchar dina särskilda affärsbehov. ChiDesk är en molnbaserad programvarulösning som erbjuder schemaläggning av möten, bokning på internet, hantering av anställda, point of sale och marknadsföringsfunktioner i en enda lösning. ChiDesk är en bra lösning för spa-, salongs-, fitness- och läkarmottagningar. ChiDesk erbjuder också en installerad Windows-baserad produkt som heter SpaGuru, för företag som inte är redo att ta steget över till molnet. Lär dig mer om ChiDesk

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Mobilåtkomst
  • Automatiserad schemaläggning
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Online betalning
  • Återkommande möten
  • Påminnelser
  • Fakturering
  • Möteshantering
PlanningPME är en lösning för schemaläggning av möten. Med den kan du hantera resurser, uppgifter, kunder, insatser och projekt. Lär dig mer om PlanningPME
Schemaläggningsverktyget PlanningPME kan anpassas helt och används av mer än 5 000 företag. Såväl små och medelstora företag som stora koncerner har redan upptäckt det. Använd en lösning som anpassar sig till dina behov. Hantera de anställdas scheman på ett effektivt sätt. Dela och tilldela uppgifter i realtid, var du än befinner dig. Planera händelser med precision. Organisera ledighet och annan frånvaro. Få mer insyn i din kalender, bygg dedikerade integrationer med Google Kalender och Excel. Prova gratis i 30 dagar. Lär dig mer om PlanningPME

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Mobilåtkomst
  • Automatiserad schemaläggning
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Online betalning
  • Återkommande möten
  • Påminnelser
  • Fakturering
  • Möteshantering
Fresha är en ledande bokningsprogramvara och är helt abonnemangsfri. Lär dig mer om Fresha
Fresha är en ledande bokningsprogramvara och är helt abonnemangsfri. Fresha används av över 50 000 företag och över 150 000 yrkesverksamma över hela världen som bokar över 20 miljoner besök per månad. Fresha är en enkel, flexibel och kraftfull bokningsprogramvara för ditt företag, helt utan abonnemang. Fresha har alla avancerade funktioner du behöver för att driva ditt företag. Prova idag, det är gratis. Lär dig mer om Fresha

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Mobilåtkomst
  • Automatiserad schemaläggning
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Online betalning
  • Återkommande möten
  • Påminnelser
  • Fakturering
  • Möteshantering
Salon Booking är ett WordPress-plugin som skapar ett komplett och lättanvänt bokningssystem för barberare, frisörer och hårstylister Lär dig mer om Salon Booking System
Salon Booking är en WordPress-plugin som erbjuder ett komplett och enkelt webbaserat bokningssystem utformat för barberare, frisörsalong, skönhetscenter och spa. Salon Booking är väl integrerad med Google Calendar så att salongschefen kan kontrollera sina bokningar på sitt eget Google Calendar-konto. Salon Booking erbjuder många betalningsalternativ online och funktioner för SMS- och e-postaviseringar. Ladda ner och installera en testversion för att se om den matchar dina affärsbehov. Lär dig mer om Salon Booking System

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Mobilåtkomst
  • Automatiserad schemaläggning
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Online betalning
  • Återkommande möten
  • Påminnelser
  • Fakturering
  • Möteshantering
GymMaster är en kraftfull lösning för klubbhantering med full funktionalitet på alla enheter, 24/7-åtkomst och en webbportal för dina medlemmar. Lär dig mer om GymMaster
GymMaster är avsett för hälsoklubbar – ett nöje att använda och lätt att lära sig. Hantera din klubb var som helst på valfri enhet med automatisk fakturering, automatiskt anpassad kommunikation och ett avancerat 24-timmars åtkomstkontrollsystem som ger dig full kontroll. Öka försäljningen och sluta använda papper genom att låta dina medlemmar registrera sig online. När de väl har blivit medlemmar kan de boka och betala online via din egen varumärkta medlemsportal på din webbplats. Boka en gratis demo idag och se vad GymMaster kan göra för dig. Lär dig mer om GymMaster

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Mobilåtkomst
  • Automatiserad schemaläggning
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Online betalning
  • Återkommande möten
  • Påminnelser
  • Fakturering
  • Möteshantering
Xola skapar en modern och lättanvänd programvara för bokning och marknadsföring för rese- och aktivitetsarrangörer som sparar tid och hjälper dig att växa. Lär dig mer om Xola
Xola är en enhetlig boknings-, försäljnings- och marknadsföringsplattform för rese- och aktivitetsarrangörer. Hantera bokningar var som helst i realtid. Sälj via världens största marknadsplatser med några få klick. Öka online-intäkterna med kraftfulla funktioner för återmarknadsföring av övergivna bokningar och spåra enkelt dina marknadsföringsframgångar med Google Analytics. Kreditkortsavgifter så låga som 1,99 % + 0,30 USD. Lär dig mer om Xola

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Mobilåtkomst
  • Automatiserad schemaläggning
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Online betalning
  • Återkommande möten
  • Påminnelser
  • Fakturering
  • Möteshantering
Gratis schemaläggningsverktyg som ger en pålitlig, mycket enkel och snabb lösning för att schemalägga möten. Lär dig mer om SimplyMeet.me
SimplyBook.me förvärvade Harmonizely 2021 och återlanserade det under varumärket SimplyMeet.me. SimplyMeet.me synkroniseras med din onlinekalender (Google, Outlook, iCloud, FastMail, Nextcloud, Zoho eller valfri CalDAV-kompatibel kalender). Kunderna kan se när du är tillgänglig och schemalägga ett möte med dig. Det schemalagda mötet läggs automatiskt till i din onlinekalender. Allt du behöver göra är att dela din unika länk till bokningssidan med dina kunder. Lär dig mer om SimplyMeet.me

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Mobilåtkomst
  • Automatiserad schemaläggning
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Online betalning
  • Återkommande möten
  • Påminnelser
  • Fakturering
  • Möteshantering
Webbaserat bokningssystem med påminnelser för alla serviceföretag. Låt dina kunder boka själva på internet. Inkluderar gratisversion. Lär dig mer om SimplyBook.me
SimplyBook.me erbjuder ett av marknadens mest heltäckande webbaserade bokningssystem. Det gör att du ser professionell ut och ger dig allt du behöver. Du får en hel bokningswebbplats eller en widget för din egen webbplats, där du kan presentera ditt företag och låta kunderna boka tider och bekräfta dem, sälja produkter, medlemskap, paketerbjudanden, presentkort och olika tilläggstjänster. Sköt din verksamhet med en enda lösning; en webbplats, acceptera bokningar, marknadsföringsinitiativ, affärsstatistik. internetbetalningar och betalningar i kassan (POS). Lär dig mer om SimplyBook.me

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Mobilåtkomst
  • Automatiserad schemaläggning
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Online betalning
  • Återkommande möten
  • Påminnelser
  • Fakturering
  • Möteshantering
Bitrix24 är en förstklassig gratis schemaläggningsplattform för möten som används av fyra miljoner företag. Molnbaserade, mobila och utgåvor med öppen källa. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en förstklassig gratis schemaläggningsplattform för möten som används av fyra miljoner företag. Molnbaserade, mobila och utgåvor med öppen källa. Behöver du kostnadsfri och obegränsad mötesbokning? Ta en titt på Bitrix24, en utmärkt kostnadsfri CRM med delade kalendrar och bokningssystem. Kundhantering, marknadsförings- och kampanjverktyg, SMS-påminnelser med mera. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Mobilåtkomst
  • Automatiserad schemaläggning
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Online betalning
  • Återkommande möten
  • Påminnelser
  • Fakturering
  • Möteshantering
Självbetjäning i tidsbokningen med ett mycket behagligt schemaläggningsverktyg, så att du kan får mer tid för resten av att-göra-listan. Lär dig mer om Acuity Scheduling
Träffa din nya personliga assistent för ditt schema som arbetar 24/7 bakom kulisserna för att fylla din kalender och ordna rutinarbetet åt dig. Så fort en kund har bokat en tid skickar Acuity automatiskt specialanpassade bokningsbekräftelser med ditt namn till dig själv och dina kunder, skickar SMS-påminnelser, låter kunder boka om sin egen tid och hanterar betalningar och tar emot betalningar eller donationer. Med Acuity fungerar det dagliga arbetet smidigare, även när du får fler kunder. Det enda du måste ordna på egen hand är att inte komma för sent. Lär dig mer om Acuity Scheduling

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Mobilåtkomst
  • Automatiserad schemaläggning
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Online betalning
  • Återkommande möten
  • Påminnelser
  • Fakturering
  • Möteshantering
App för enkel mötesbokning med anpassningsbara formulär och tillgänglighetskalendrar som du kan integrera med Taskeos CRM. Lär dig mer om Taskeo
En enkel men kraftfull schemaläggningsmodul från Taskeo som du enkelt kan integrera med dess CRM eller använda som en fristående lösning. Programvaran låter dig skapa och anpassa varumärkesbaserade tillgänglighetskalendrar och registreringsformulär. Dessa kan användas för att boka in möten med dina kunder och samla in information om dem – allt enligt GDPR och redo att användas för ytterligare marknadsföringsaktiviteter. Lär dig mer om Taskeo

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Mobilåtkomst
  • Automatiserad schemaläggning
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Online betalning
  • Återkommande möten
  • Påminnelser
  • Fakturering
  • Möteshantering
Wix Bookings är en ledande online-plattform för schemaläggning som används av miljontals företagsägare över hela världen.
Wix tillhandahåller en allt i ett-programvara för webbaserad schemaläggning för tjänstedrivna företag. Wix Bookings inkluderar en komplett uppsättning verktyg och funktioner som stödjer företagsägare under hela resan, från att starta upp sitt företag till att skala upp för tillväxt. Företag som väljer Wix Bookings har alla de branschledande verktyg som behövs för att hantera och utveckla företaget online. Lär dig mer om Wix

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Mobilåtkomst
  • Automatiserad schemaläggning
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Online betalning
  • Återkommande möten
  • Påminnelser
  • Fakturering
  • Möteshantering
Administrera ditt schema, få bokningar dygnet runt, skicka automatiska påminnelser, hantera medlemskap, behandla betalningar på ett säkert sätt med mera. Från 25 USD/mån
Öka din produktivitet och frigör tid med bokningsprogramvaran Vagaro för salong, SPA och träning. Schemalägg möten från en dator eller använd appen för att hantera klienter när du är på språng. Få bokningar på marknadsplatsen, din bokningssida, Facebook, Yelp, Instagram eller på din egen webbplats via bokningswidgeten. Skicka automatiska påminnelser och e-postmeddelanden. Behandla betalningar på ett säkert sätt. Vagaro Pro är den mest nedladdade/recenserade Apple- och Android-appen. Priserna börjar vid 25 USD per månad. Registrera dig för en gratis provperiod på en månad. Lär dig mer om Vagaro

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Mobilåtkomst
  • Automatiserad schemaläggning
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Online betalning
  • Återkommande möten
  • Påminnelser
  • Fakturering
  • Möteshantering
Onlineprogramvara för personlig träning som gör det möjligt för personliga tränare att skapa och spåra sina kunders träning och kosthållningsplaner. 30 dagars kostnadsfri provperiod
My PT Hub är ett allt i ett program för personliga tränare, idrottstränare och gymägare att hantera sina kunder genom att skapa anpassningsbara tränings- och kosthållningsprogram, samtidigt som de följer deras framsteg och prestationer. Kom igång med en 30 dagars gratis provperiod. Nya marknadsföringsfunktioner: - Accelerera din verksamhet med Google Ads, allt från ditt My PT Hub-konto - Visa upp din verksamhet med MySite, din egen virtuella butiksfasad Lär dig mer om My PT Hub

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Mobilåtkomst
  • Automatiserad schemaläggning
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Online betalning
  • Återkommande möten
  • Påminnelser
  • Fakturering
  • Möteshantering
Förenkla mötesbokningen, automatisera dina påminnelser och effektivisera företagsledningen med Mindbodys bokningsprogramvara.
Mindbody förhöjer din kundupplevelse från det ögonblick de hittar dig i appen fram till deras nästa besök. Automationen ger dig mer än schemaläggning och företagsledning. Skicka personanpassad e-post och textkampanjer med en knapptryckning. Bygg upp ditt varumärke med en anpassad app som fylls med alla dina tjänster och erbjudanden. Spara tid och ge dina kunder den uppmärksamhet de förtjänar. Boka en gratis demo idag. Lär dig mer om Mindbody

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Mobilåtkomst
  • Automatiserad schemaläggning
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Online betalning
  • Återkommande möten
  • Påminnelser
  • Fakturering
  • Möteshantering
Få alla verktyg du behöver för att bygga upp bättre kundrelationer på internet med en helhetslösning.
Brevo ger företag möjlighet att bygga och utveckla relationer genom marketing automation, e-postkampanjer, transaktionsmeddelanden, SMS-meddelanden, chatt, CRM, Facebook-annonser och omdirigeringsannonser. Vad är det som gör Sendinblue annorlunda? Sendinblue har ett kundglädjeteam i världsklass och erbjuder prisplaner som kommer göra dig glad. Brevo plattform kombinerar en robust uppsättning tjänster i en enda användarvänlig lösning. Väx. Sälj. Engagera. Lär dig mer om Brevo

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Mobilåtkomst
  • Automatiserad schemaläggning
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Online betalning
  • Återkommande möten
  • Påminnelser
  • Fakturering
  • Möteshantering
Resurshantering för byråer, studior och företag. Betrodd av tusentals team runt världen för att planera projektresurser och hantera kapacitet.
Float är en programvara för resurshantering som hjälper team att planera projekt, schemalägga resurser och övervaka sin kapacitet. Snabb schemaläggning och lättanvända redigeringsverktyg gör resursplanering intuitiv och enkel. Få en översikt över dina teams tillgänglighet, ställ in anpassade arbetstider, schemalägg allmänna helgdagar och ledighet, sortera efter personer och projekttaggar. Integrera med Jira, Teamwork, Google/Outlook Calendar, Slack och Zapier. Schemalägg när du är borta från kontoret med mobilappen. 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Float

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Mobilåtkomst
  • Automatiserad schemaläggning
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Online betalning
  • Återkommande möten
  • Påminnelser
  • Fakturering
  • Möteshantering
Låt ditt företag växa med denna kostnadsfria lösning för mötesbokning som levereras via webben, skrivbordet, Android och iOS.
Stärk ditt företag med Setmore, en plattform som låter dig automatisera mötesbokning och påskynda din tillväxt. Lägg till företagsinformation, serviceinformation, personalprofiler och påbörja schemaläggning i kalendern. Dela din bokningssida på webbplatser, Facebook eller Instagram och låt kunderna boka online. Utnyttja kraften i automatiska e-postvarningar och påminnelser, kalendersynkroniseringar med Google/Office, lektioner, Android- och iOS-appar med mera. Bli medlem och få ett gratis konto idag. Lär dig mer om Setmore

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Mobilåtkomst
  • Automatiserad schemaläggning
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Online betalning
  • Återkommande möten
  • Påminnelser
  • Fakturering
  • Möteshantering
Få ditt företag att uppnå full kapacitet med schemaläggningsprogramvaran 10to8. Minska bortkastad tid och uteblivanden. Kom igång kostnadsfritt.
Allt-i-ett-programvara för mötesplanering med ett kostnadsfritt evighetsabonnemang. Om du vill minska uteblivanden, öka kapaciteten och antalet återkommande kunder är 10to8 lösningen för dig. Ett kostnadsfritt evighetsabonnemang erbjuds till småföretag. 10till8 erbjuder SMS- och e-postpåminnelser, anpassningsbar onlinebokningssida, onlinebetalning, 2-vägs kalendersynkronisering, gruppbokningar, integrering med över 1 500 appar, åtkomst på alla enheter samt spårning av besökshistorik och kundaktivitet. Lär dig mer om Sign In Scheduling

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Mobilåtkomst
  • Automatiserad schemaläggning
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Online betalning
  • Återkommande möten
  • Påminnelser
  • Fakturering
  • Möteshantering
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring, försäljning och service för att generera, engagera, vårda och konvertera leads.
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för kundvård med marknadsföring och försäljning. Programvaran är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera, och vårda webbesökare och göra dem till nöjda kunder. EngageBay erbjuder också en kostnadsfri webbaserad programvara för mötesbokning som ger dig snabbare bokning genom att lägga upp din kalender på webben. Boka in fler möten och förbli produktiv med en enda lättanvänd plattform. Lär dig mer om EngageBay CRM

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Mobilåtkomst
  • Automatiserad schemaläggning
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Online betalning
  • Återkommande möten
  • Påminnelser
  • Fakturering
  • Möteshantering
En mycket bra programvara för träningsklubben eller gymmet. Hantera bokningar, scheman, bokningar och betalningar på ett smart sätt.
Programvaran för schemabokning på gym och fitness-studior är framtagen av fitnessproffs, för fitnessproffs. Denna träningsprogramvara är ett allt-i-ett-system – från att schemalägga klasser till att behandla betalningar – med en egen mobilapp och webbplatsintegrering. Öka antalet leads och behåll fler medlemmar med hjälp av marknadsföringsintegrationer till Facebook, Mailchimp och många fler. Ge dina medlemmar en fantastisk upplevelse genom att minska de administrativa uppgifterna och samtidigt öka intäkterna. Lär dig mer om ABC Glofox

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Mobilåtkomst
  • Automatiserad schemaläggning
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Online betalning
  • Återkommande möten
  • Påminnelser
  • Fakturering
  • Möteshantering
Virtuagym är en av ledarna inom innovativa allt-i-ett-träningslösningar. Allt du behöver, oavsett om du har den minsta studion eller den största kedjan.
Virtuagym är den ultimata lösningen för chefer som vill ta sin träningsverksamhet till nästa nivå med en kraftfullt programvara för medlemshantering och engagemang. Är du på väg att öppna ditt gym igen? Verktyg för schemaläggning och närvarospårning i realtid hjälper dig att ta reda på vem som är på ditt gym och vilken kapacitet du har för att fler människor ska kunna träna samtidigt som du följer social distansering. Låter det intressant? Boka din demo och gör dig redo att förvandla din verksamhet. Lär dig mer om Virtuagym

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Mobilåtkomst
  • Automatiserad schemaläggning
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Online betalning
  • Återkommande möten
  • Påminnelser
  • Fakturering
  • Möteshantering
Fullt utrustad textmeddelandeplattform för att skicka SMS-meddelanden som massutskick till kunder, personal och samarbetspartner.
TextMagic är en fullt utrustad SMS-plattform för företag i alla storlekar som kan skicka SMS-meddelanden som massutskick till kunder, personal och samarbetspartner. Tjänsten kan användas för att skicka SMS-meddelanden, aviseringar och bekräftelser till kunder samt för att genomföra SMS-marknadsföringskampanjer. Lär dig mer om Textmagic

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Mobilåtkomst
  • Automatiserad schemaläggning
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Online betalning
  • Återkommande möten
  • Påminnelser
  • Fakturering
  • Möteshantering
Exercise.com är en varumärkesanpassad programvaruplattform för att bättre hantera din träningsverksamhet och få den att växa.
Exercise.coms programvaruplattform för hantering av träningsföretag förenklar de jobbiga administrativa uppgifterna som är kärnan i ditt träningsföretag. Med dessa skräddarsydda webb- och mobilappar med betalningshantering schemalägger, visar och hanterar du enkelt alla dina bokningar och lektioner efter utbildare, plats och tjänst med alternativ för återkommande händelser och automatiserade besökspåminnelser. Visa kraftfulla affärsrapporter med insikter om betalningar, medlemsfakturering med mera. Lär dig mer om Exercise.com

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Mobilåtkomst
  • Automatiserad schemaläggning
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Online betalning
  • Återkommande möten
  • Påminnelser
  • Fakturering
  • Möteshantering
Ovatu är en förstklassig bokningsprogramvara till ett fantastiskt pris. Din skottsäkra verktygslåda för bokningshantering.
*60 dagars gratis provperiod* Ovatu är en leverantör av förstklassig bokningsprogramvara för salonger och SPA med heltäckande verktyg för butiksverksamhet, påminnelser, webbaserade bokningsalternativ, marknadsföring med mera. Ovatu anpassar hela bokningsupplevelsen till ditt varumärke och hjälper till att konvertera fler människor till långsiktiga kunder. Ovatu hjälper 7 miljoner människor varje månad att boka möten över hela världen. Används i stor utsträckning inom hår- och skönhetsbranschen samt inom träning, välbefinnande, medicin och utbildning. Lär dig mer om Ovatu

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Mobilåtkomst
  • Automatiserad schemaläggning
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Online betalning
  • Återkommande möten
  • Påminnelser
  • Fakturering
  • Möteshantering
Mötesplanerings- och företagsledningssystem som hjälper dig att organisera dig, spara tid och öka intäkterna.
Insight Software är ett användarvänligt fullfunktionssystem för mötesplanering och företagsledning byggt för att hjälpa dig att organisera dig, spara tid, locka kunder och öka intäkterna. Med 29 års branscherfarenhet har Insight en beprövad erfarenhet av att erbjuda den senaste tekniken tillsammans med den expertvägledning och support som företag behöver. Ladda ner en gratis provperiod idag. Lär dig mer om Insight

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Mobilåtkomst
  • Automatiserad schemaläggning
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Online betalning
  • Återkommande möten
  • Påminnelser
  • Fakturering
  • Möteshantering
Ett nytt och smart sätt att boka möten. Börja automatisera din verksamhet med Bookafy. Kostnadsfri provperiod ingår. Inget kreditkort krävs.
Bookafy har en av marknadens mest robusta funktionsuppsättningar ... Det som skiljer lösningen från andra är designen, den vackra bokningssidan och en sömlös integrering av en ljusruta för din hemsida (kan installeras åt dig, gratis). Om du är designmedveten och vill ha en programvara som återspeglar ditt varumärke så ... Prova Bookafy. Ja, lösningen erbjuder 2-vägssynkronisering med Google, Ical, Outlook, Office 365 och Outlook Exchange, en öppen API, betalningar, klasser, obegränsat antal användare, obegränsat antal besökstyper och mycket mer. Lär dig mer om Bookafy

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Mobilåtkomst
  • Automatiserad schemaläggning
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Online betalning
  • Återkommande möten
  • Påminnelser
  • Fakturering
  • Möteshantering
En komplett programvara för skönhetssalongshantering, inklusive POS, mötesplanering, automatiserad e-postmarknadsföring, kundrecensioner, bokning online med mer.
Shortcuts tillhandahåller programvara till ledande skönhetssalonger över hela världen. Shortcuts erbjuder programvarulösningar på nio språk till över 14 000 kunder i 48 länder, och kunderna varierar från butikskedjor och franchiseföretag till individuella företag. Shortcuts är speciellt utformat för skönhetsbranschen och uppdaterar kontinuerligt kärnprodukterna med ett av branschens största FoU-team. Begär en gratis demo för att se varför Shortcuts passar dig. Lär dig mer om Shortcuts

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Mobilåtkomst
  • Automatiserad schemaläggning
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Online betalning
  • Återkommande möten
  • Påminnelser
  • Fakturering
  • Möteshantering
Bättre kundmöten online. Vectera är det enkla sättet att planera möten och anordna säkra videomöten.
Vectera är det enkla sättet att möta kunder online. Planera möten och genomför säkra videomöten för upp till fyra personer. Skapa kommunikationsnav för alla dina kunder. Släpp loss kreativiteten med whiteboardtavlor, samsurfning och anteckningar. Starta med ett klick, inga nedladdningar, ingen frustration. Lär dig mer om Vectera

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Mobilåtkomst
  • Automatiserad schemaläggning
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Online betalning
  • Återkommande möten
  • Påminnelser
  • Fakturering
  • Möteshantering
Booknetic är ett mötesbokningsplugin för WordPress designat för automatisering av onlinebokningar.
Booknetic är ett multifunktionellt schemaläggningssystem och WordPress Appointment Booking Plugin som hjälper till att schemalägga möten med kunder. Det är bästsäljaren "Calendar"-plugin på CodeCanyon-marknadsplatsen. Den är idealisk för många företag från olika branscher, såsom nagel-/hår-/spa-/skönhetssalonger; gym/träningsstudior; medicinska/tandvårdskliniker; psykolog/terapeutkontor; dans/konst/tatueringsstudior; juridiska konsultföretag; bilreparationstjänster och så vidare. Lär dig mer om Booknetic

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Mobilåtkomst
  • Automatiserad schemaläggning
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Online betalning
  • Återkommande möten
  • Påminnelser
  • Fakturering
  • Möteshantering
Lösning för administration av medicinsk praktik med funktioner för webbaserad bokning, Stripe, schemaläggning, uppgiftshantering, rapporter och SMS-/e-postpåminnelser.
En molnbaserad plattform som är idealisk för läkare och privata kliniker. Förenkla ditt arbetsflöde på din praktik, vilket hjälper dig att attrahera och behålla fler patienter till en lägre kostnad. Medesk erbjuder videokonsultationer, inbyggd elektronisk patientjournal (electronic health record, EHR), ett Google Calendar- och iCal-integrerat schema, webbaserad bokning och besökspåminnelser, kraftfull analys samt betalnings- och insättningsalternativ. Medesk har utvecklat färdiga lösningar för allmänläkare, mental hälsa, sjukvård och hälsa samt håravfallskliniker. Lär dig mer om Medesk

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Mobilåtkomst
  • Automatiserad schemaläggning
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Online betalning
  • Återkommande möten
  • Påminnelser
  • Fakturering
  • Möteshantering
Enkel och modern programvara för schemaläggning, utformad för säljare och marknadsförare. Används av företag av alla storlekar inom en mängd olika branscher.
Med Appointlet kan du förvandla fler prospekt till kunder genom att låta dem komma i kontakt med dig direkt genom dina landningssidor, e-postadresser och säljkanaler. Bokningar läggs sedan smidigt till i din kalender i Google eller Office 365, så att du kan fokusera på försäljning. Kunderna har rapporterat en ökning på upp till 300 % i försäljning och upp till 80 % i tidsbesparingar genom att eliminera manuella påminnelser och administrativa uppgifter rörande besök. Starta din kostnadsfria, 15 dagar långa testperiod och se resultaten själv. Lär dig mer om appointlet

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Mobilåtkomst
  • Automatiserad schemaläggning
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Online betalning
  • Återkommande möten
  • Påminnelser
  • Fakturering
  • Möteshantering
Enkel onlineplanering för företag.
BookSteam är en molnbaserad bokningsprogramvara som riktar sig till små och stora företag över hela världen. BookSteam erbjuder ett brett utbud av flexibla verktyg för kalenderhantering som automatiserar processen för att boka och schemalägga lektioner för dig och dina kunder. Ligg steget före dina konkurrenter, marknadsför ditt företag och få det att växa med BookSteam. Lär dig mer om BookSteam

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Mobilåtkomst
  • Automatiserad schemaläggning
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Online betalning
  • Återkommande möten
  • Påminnelser
  • Fakturering
  • Möteshantering
Ontraport är en allt i ett-plattform som utformats för att stödja affärstillväxt. Alla dina funktioner, funktionalitet och kraft. Allt på ett ställe.
Ontraports allt i ett-svit med funktioner som kretsar kring ett robust CRM- och marketing automation-system som sömlöst samverkar med dess inbyggda landningssidor, e-postmarknadsföring, e-handel och analysverktyg, vilket gör det möjligt för företag att ge sina kunder effektiva och målinriktade upplevelser som ger resultat. Plattformen erbjuder också funktioner för medlemsskapssidor, hänvisningsprogram, säljkraftsautomation och affärsprocessautomatisering som driver systemisering och tillväxt. Lär dig mer om Ontraport

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Mobilåtkomst
  • Automatiserad schemaläggning
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Online betalning
  • Återkommande möten
  • Påminnelser
  • Fakturering
  • Möteshantering
Praktikhanteringslösning för progressiv veterinärpraktik. Lättanvända molntjänster som ansluter veterinärer och kunder.
Veterinärmottagningslösning som ger dig progressiv veterinärmottagning, från en liten klinik till ett stort sjukhus. Den fungerar som en molntjänst, så ingen installation eller lokal server behövs. Få kontakt med dina kunder – integrerade SMS- och e-postfunktioner gör det enkelt att ansluta till kunder. Internetbokning hjälper dig att betjäna dina kliniker på internet 24/7. Kan användas med PC, Mac, Linux och mobilenheter. Prova den nu gratis. Lär dig mer om Provet Cloud

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Mobilåtkomst
  • Automatiserad schemaläggning
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Online betalning
  • Återkommande möten
  • Påminnelser
  • Fakturering
  • Möteshantering
Allt du behöver i en salongprogramvara såsom möten, försäljningsställen, SMS-påminnelser, kunder, rapporter och marknadsföring.
You'reOnTime är programvaran för molnsalongen som inte lämnar dig i sticket. Oavsett om du är en enskild operatör eller har tio anställda som arbetar åt dig kommer dessa flexibla och automatiserade funktioner att få dig att bekymra dig mindre för administrationen och mer för dina kunders behov. Från bokning med automatiska påminnelser och uppföljning till ett komplett försäljningssystem, e-post- eller SMS-marknadsföring, omfattande rapportering, instrumentbräden med mera. Lär dig mer om You'reOnTime

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Mobilåtkomst
  • Automatiserad schemaläggning
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Online betalning
  • Återkommande möten
  • Påminnelser
  • Fakturering
  • Möteshantering
Träffa bättre. Möt Joan.
Joan är en enkel lösning för att hantera mötesrum, optimera användningen av konferensrum och visa relevant information där du behöver den som mest. Joan är betrodd av många Fortune 500-storföretag och används dagligen av mer än 800 000 kontorsarbetare runt jorden. När du implementerar Joan blir du av med: Dubbelbokningar, mötesavbrott, möten som inte blir av och daglig sökning efter kostnadsfria mötesrum när du behöver dem som mest. Lär dig mer om Joan

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Mobilåtkomst
  • Automatiserad schemaläggning
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Online betalning
  • Återkommande möten
  • Påminnelser
  • Fakturering
  • Möteshantering
Arbox molnbaserade hanteringsplattform automatiserar och effektiviserar verksamheten för småföretag.
Arbox är en lättanvänd företagsledningsplattform för företag i alla storlekar. Lär dig mer om Arbox

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Mobilåtkomst
  • Automatiserad schemaläggning
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Online betalning
  • Återkommande möten
  • Påminnelser
  • Fakturering
  • Möteshantering
Visuell och planeringsprogramvara för att spåra alla typer av resurser, robust och användarvänlig.
Visual Planning är en kraftfull programvara för planering och schemaläggning som används för att hantera alla typer av resurser. Visual Planning ger dig mångsidighet som låter dig spåra projekt, jobb, uppgifter, kunder, arbetsordrar, anställda, utrustning och mer i ett enda verktyg, så att du kan fokusera på det som verkligen är viktigt. Centralisering av data hjälper teamen att bli mer effektiva. Användare kan samarbete var som helst och få åtkomst till mobila enheter. Skicka e-postmeddelanden och SMS-aviseringar till teammedlemmar och anslut scheman med personliga kalendrar. Lär dig mer om Visual Planning

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Mobilåtkomst
  • Automatiserad schemaläggning
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Online betalning
  • Återkommande möten
  • Påminnelser
  • Fakturering
  • Möteshantering
User.com är ett marknadsförings- och säljsystem med integrerad schemaläggning av möten som hjälper till att automatisera och effektivisera affärsprocesser.
User.com är en allt-i-ett-plattform för automatiserad marknadsföring som erbjuder schemaläggning av möten för företag som en av de viktigaste produkterna. Ta planeringen till nästa steg och öka engagemanget. Dessutom kan konvertering ske genom att använda en enda datakälla för dina kunder. Kontakta dina kunder och boka fler möten med ett brett utbud av integrerade kommunikationskanaler. Är du intresserad av schemaläggning av möten? Sväng förbi och få en kostnadsfri, 14 dagar lång provperiod utan förskottsbetalning och få tillgång till alla verktyg idag. Lär dig mer om User.com

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Mobilåtkomst
  • Automatiserad schemaläggning
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Online betalning
  • Återkommande möten
  • Påminnelser
  • Fakturering
  • Möteshantering
Enkelt bokningssystem för lokaler och resurser i företag.
Whatspot är ett enkelt bokningssystem för lokaler och resurser i företag. Små företag och mötesplatser använder Whatspot för att förenkla bokningar av mötesrum, tjänstebilar, parkeringsplatser eller andra delade företagsresurser. Använd smartsökning för att snabbt hitta och boka rätt plats. Boka för just detta ändamål med QR-koder direkt på plats. Tillåt allmänheten att boka särskilda platser på din hemsida. Organisera bokningar effektivt med hanteringsverktyg och åtkomstkontroll. Whatspot är molnbaserat, alltid Lär dig mer om Whatspot

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Mobilåtkomst
  • Automatiserad schemaläggning
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Online betalning
  • Återkommande möten
  • Påminnelser
  • Fakturering
  • Möteshantering
SimpleSpa är en av de bästa programvarorna för onlinehantering av kundbokningar, utformad för att förbättra din verksamhet
SimpleSpa är en lättanvänd webbaserad app för hantering av kundbokningar. Den låter kunderna boka tider även när du inte är tillgänglig. Få fler bokningar än tidigare, med en responsiv och ren bokningssida, bokningsknapp för företagswebbplats, bekräftelser av och påminnelser om e-postbokningar, schemaläggning av anställda och mycket mer. Öppna ett SimpleSpa-konto nu. Lär dig mer om SimpleSpa

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Mobilåtkomst
  • Automatiserad schemaläggning
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Online betalning
  • Återkommande möten
  • Påminnelser
  • Fakturering
  • Möteshantering
Ledande webbaserad och fullt fungerande programvara för medlemsadministration, vilket klubbar, semesteranläggningar, gym, andelsboenden och salonger har stor nytta av.
Membroz är ett molnbaserat allt i ett-medlemshanteringssystem. Den bästa programvaran för medlemsadministration som även hanterar evenemang, marknadsföring, bokning, betalning, fakturering, rapportering, försäljning och teamprestationer. Denna affärsapp är den mest nedladdade/recenserade Apple- och Android-appen. Pris från 10 USD/månad. Bli medlem för 1 månads gratis provperiod. Lär dig mer om Membroz

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Mobilåtkomst
  • Automatiserad schemaläggning
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Online betalning
  • Återkommande möten
  • Påminnelser
  • Fakturering
  • Möteshantering
Flexibel och användarvänlig programvara för schemaläggning av möten.
Oavsett om du schemalägger ditt gym eller träningsstudio, kunder, patienter eller möten gör QReserve att du kan ställa in detaljerade schemaregler, aktivera återkommande bokningar, skicka automatiska påminnelser, integrera med Outlook- eller Google-kalendrar och få tillgång till en kraftfull uppsättning funktioner för rapportering och ekonomi. Lär dig mer om QReserve

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Mobilåtkomst
  • Automatiserad schemaläggning
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Online betalning
  • Återkommande möten
  • Påminnelser
  • Fakturering
  • Möteshantering
Försäljnings- och schemaläggningsplattform för e-handel utformad för att öka försäljningen för tjänsteföretag med mobila och virtuella medarbetare.
MarketBox hjälper tjänsteföretag med mobila eller virtuella personalstyrkor att skala upp och växa med en försäljnings- och schemaläggningsplattform för e-handel. Med MarketBox kan företag hantera all kundförsäljning, tjänsteleverantörers tillgänglighet, resezoner, restid och betalningshantering via det anpassningsbara onlineverktyget för e-handel. MarketBox hjälper företag att växa och omvandla fler leads till försäljning med ett gränssnitt som är enkelt och engagerande för kunder att använda och automatisering som förenklar administrationen. Lär dig mer om MarketBox

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Mobilåtkomst
  • Automatiserad schemaläggning
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Online betalning
  • Återkommande möten
  • Påminnelser
  • Fakturering
  • Möteshantering
Ett utmärkt bokningssystem som hjälper företag att hantera bokningar, behandla betalningar, ta emot meddelanden och skapa kalendrar.
Calendesk är ett förstklassigt webbaserat bokningssystem. Med Calendesk kan du ta emot bokningar, hantera betalningar, generera landningssidor och betjäna dina kunder som ett proffs – och på autopilot. Använd förskottsbetalningar och abonnemang för att säkerställa stabila intäkter. Automatisering av fakturering kommer att befria dig från manuellt arbete. Skicka e-postmeddelanden och SMS, skapa engagerande nyhetsbrev, dela innehåll och uppmuntra till åtgärder via push-meddelanden. Lär dig mer om Calendesk

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Mobilåtkomst
  • Automatiserad schemaläggning
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Online betalning
  • Återkommande möten
  • Påminnelser
  • Fakturering
  • Möteshantering
Smart salongsprogramvara för att förbättra kundupplevelsen, locka nya kunder och maximera dina intäkter.
MioSalon är en onlineprogramvara för schemaläggning av tidsbeställningar som gör det möjligt för salongägare att automatisera kundkontakter och dagliga aktiviteter såsom schemaläggning av tidsbeställningar, onlinebokning, fakturering, uppföljning av kunder, personal, lagerhantering, sms- och e-postmarknadsföring (integrerat med MailChimp) samt ett dynamiskt system för kundåterkoppling. Lär dig mer om MioSalon

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Mobilåtkomst
  • Automatiserad schemaläggning
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Online betalning
  • Återkommande möten
  • Påminnelser
  • Fakturering
  • Möteshantering
Den snabba, enkla och praktiska webbaserade lösningen för spa- och salongsadministration. Neko Spa Salon Software stärker din verksamhet med smarta verktyg.
Programvaran Neko Spa & Salon är en snabb, enkel och praktisk webbaserad lösning för salongsadministration med smarta verktyg för att hjälpa din salong till bättre affärer. Du kan ansluta dig var som helst och när som helst – helt enkelt ett bättre arbetssätt. Sluta förlora pengar på uteblivna besök med automatiska SMS- och e-postpåminnelser. Du kan enkelt anpassa påminnelserna så att de passar dina kunder och ställa in hur långt i förväg påminnelserna ska skickas. Lär dig mer om Neko

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Mobilåtkomst
  • Automatiserad schemaläggning
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Online betalning
  • Återkommande möten
  • Påminnelser
  • Fakturering
  • Möteshantering
Letar du efter ett alternativ till CRM-programvara? Två steg framåt. Gör så att det blir smartare, bättre och snabbare att driva ditt företag. Omedelbart.
Letar du efter ett alternativ till CRM-programvara? Två steg framåt. Gör så att det blir smartare, bättre och snabbare att driva ditt företag. Omedelbart. Clinic Software.com är en komplett uppsättning molnbaserade verktyg för att hjälpa företag och tidsbokningsbaserade verksamheter i alla branscher och storlekar, såsom kliniker, SPA- och skönhetssalonger att öka försäljningen, spara tid och bli bättre organiserade. Programvaran har fått en utmärkelse som en av branschens mest innovativa aktörer. ClinicSoftware.com rekommenderas av 98 % av kunderna Lär dig mer om ClinicSoftware.com

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Mobilåtkomst
  • Automatiserad schemaläggning
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Online betalning
  • Återkommande möten
  • Påminnelser
  • Fakturering
  • Möteshantering
En bokningsportal med ett kostnadsfritt och kraftfullt bokningssystem.
HereWeBook är ett kraftfullt och intelligent bokningssystem, inte bara ett bokningssystem utan ett nytt sätt för kunder att upptäcka bokningsbara företag i närheten, vilket gör det möjligt för kunder att enkelt boka och hantera sin bokning, för närvarande kan företag/frilansare ansluta sig till HereWeBook och starta sin verksamhet på denna plattform utan kostnad. Lär dig mer om HereWeBook

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Mobilåtkomst
  • Automatiserad schemaläggning
  • Kalendersynkronisering
  • Gruppschemaläggning
  • Online betalning
  • Återkommande möten
  • Påminnelser
  • Fakturering
  • Möteshantering