I 18 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Gratis Verktyg för mötesplanering

Verktyg för mötesplanering och tidsbokning förenklar processen för schemaläggning av kunder, patienter och möten. Programvara för mötesplanering främjar effektivitet genom att eliminera dubbelbokningar och automatisera schemaläggningen av återkommande avtalade tider. Den ger också anställda tillgång till sina och kollegors scheman i realtid, gör ändringar i systemet direkt från schemaläggningsgränssnittet och ger kunderna de lämpligaste mötesalternativen. Lösningar för mötesplanering innehåller ofta påminnelseverktyg som hjälper till att säkerställa att schemalagda möten och bokade tider hålls i tid. Mötesplanerare har kopplingar till schemaläggningsprogram för personalstyrka, schemaläggningsprogram för sjukvård och bokningssystem online.

30 resultat
Gratis schemaläggningsverktyg som ger en pålitlig, mycket enkel och snabb lösning för att schemalägga möten. Lär dig mer om SimplyMeet.me
SimplyBook.me förvärvade Harmonizely 2021 och återlanserade det under varumärket SimplyMeet.me. SimplyMeet.me synkroniseras med din onlinekalender (Google, Outlook, iCloud, FastMail, Nextcloud, Zoho eller valfri CalDAV-kompatibel kalender). Kunderna kan se när du är tillgänglig och schemalägga ett möte med dig. Det schemalagda mötet läggs automatiskt till i din onlinekalender. Allt du behöver göra är att dela din unika länk till bokningssidan med dina kunder. Lär dig mer om SimplyMeet.me

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Online betalning
  • Rapportering och statistik
  • Automatiserad schemaläggning
  • Möteshantering
Webbaserat bokningssystem med påminnelser för alla serviceföretag. Låt dina kunder boka själva på internet. Inkluderar gratisversion. Lär dig mer om SimplyBook.me
SimplyBook.me erbjuder ett av marknadens mest heltäckande webbaserade bokningssystem. Det gör att du ser professionell ut och ger dig allt du behöver. Du får en hel bokningswebbplats eller en widget för din egen webbplats, där du kan presentera ditt företag och låta kunderna boka tider och bekräfta dem, sälja produkter, medlemskap, paketerbjudanden, presentkort och olika tilläggstjänster. Sköt din verksamhet med en enda lösning; en webbplats, acceptera bokningar, marknadsföringsinitiativ, affärsstatistik. internetbetalningar och betalningar i kassan (POS). Lär dig mer om SimplyBook.me

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Online betalning
  • Rapportering och statistik
  • Automatiserad schemaläggning
  • Möteshantering
Bitrix24 är en förstklassig gratis schemaläggningsplattform för möten som används av fyra miljoner företag. Molnbaserade, mobila och utgåvor med öppen källa. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en förstklassig gratis schemaläggningsplattform för möten som används av fyra miljoner företag. Molnbaserade, mobila och utgåvor med öppen källa. Behöver du kostnadsfri och obegränsad mötesbokning? Ta en titt på Bitrix24, en utmärkt kostnadsfri CRM med delade kalendrar och bokningssystem. Kundhantering, marknadsförings- och kampanjverktyg, SMS-påminnelser med mera. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Online betalning
  • Rapportering och statistik
  • Automatiserad schemaläggning
  • Möteshantering
Fresha är världens ledande bokningslösning för salonger, span och hälsoföretag och används av över 450 000 branschproffs världen över. Lär dig mer om Fresha
Fresha är världens ledande bokningslösning för salonger, span och hälsoföretag och används av över 450 000 branschproffs i fler än 120 länder. Vår allt-i-ett-plattform är designad för att förenkla din verksamhet och driva tillväxt, och innehåller de verktyg du behöver för att hantera bokningar, ta betalt och förbättra kundupplevelsen. Locka nya kunder och öka försäljningen genom att ta emot onlinebokningar direkt via Google, Facebook, Instagram och din egen webbplats. Automatiska aviseringar, e-postmeddelanden och pushaviseringar i mobilappen gör att du enkelt håller dina kunder uppdaterade. Maximera dina intäkter med Freshas inbyggda marknadsföringsverktyg och kundhantering som hjälper dig att växa. Hantera betalningar via vår betalningslösning som tillval och få full kontroll över din verksamhet oavsett om du frilansar eller driver en kedja med flera platser. Fresha är här för att göra arbetsdagen enklare och mer lönsam. Allt du behöver för att lyckas – på ett ställe. Lär dig mer om Fresha

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Online betalning
  • Rapportering och statistik
  • Automatiserad schemaläggning
  • Möteshantering
Wix Bookings är en ledande online-plattform för schemaläggning som används av miljontals företagsägare över hela världen.
Wix tillhandahåller en allt i ett-programvara för webbaserad schemaläggning för tjänstedrivna företag. Wix Bookings inkluderar en komplett uppsättning verktyg och funktioner som stödjer företagsägare under hela resan, från att starta upp sitt företag till att skala upp för tillväxt. Företag som väljer Wix Bookings har alla de branschledande verktyg som behövs för att hantera och utveckla företaget online. Lär dig mer om Wix

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Online betalning
  • Rapportering och statistik
  • Automatiserad schemaläggning
  • Möteshantering
Få alla verktyg du behöver för att bygga upp bättre kundrelationer på internet med en helhetslösning.
Brevo ger företag möjlighet att bygga och utveckla relationer genom marketing automation, e-postkampanjer, transaktionsmeddelanden, SMS-meddelanden, chatt, CRM, Facebook-annonser och omdirigeringsannonser. Vad är det som gör Sendinblue annorlunda? Sendinblue har ett kundglädjeteam i världsklass och erbjuder prisplaner som kommer göra dig glad. Brevo plattform kombinerar en robust uppsättning tjänster i en enda användarvänlig lösning. Väx. Sälj. Engagera. Lär dig mer om Brevo

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Online betalning
  • Rapportering och statistik
  • Automatiserad schemaläggning
  • Möteshantering
Låt ditt företag växa med denna kostnadsfria lösning för mötesbokning som levereras via webben, skrivbordet, Android och iOS.
Stärk ditt företag med Setmore, en plattform som låter dig automatisera mötesbokning och påskynda din tillväxt. Lägg till företagsinformation, serviceinformation, personalprofiler och påbörja schemaläggning i kalendern. Dela din bokningssida på webbplatser, Facebook eller Instagram och låt kunderna boka online. Utnyttja kraften i automatiska e-postvarningar och påminnelser, kalendersynkroniseringar med Google/Office, lektioner, Android- och iOS-appar med mera. Bli medlem och få ett gratis konto idag. Lär dig mer om Setmore

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Online betalning
  • Rapportering och statistik
  • Automatiserad schemaläggning
  • Möteshantering
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring, försäljning och service för att generera, engagera, vårda och konvertera leads.
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för kundvård med marknadsföring och försäljning. Programvaran är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera, och vårda webbesökare och göra dem till nöjda kunder. EngageBay erbjuder också en kostnadsfri webbaserad programvara för mötesbokning som ger dig snabbare bokning genom att lägga upp din kalender på webben. Boka in fler möten och förbli produktiv med en enda lättanvänd plattform. Lär dig mer om EngageBay CRM

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Online betalning
  • Rapportering och statistik
  • Automatiserad schemaläggning
  • Möteshantering
Sales Hub tillhandahåller e-postspårning, sökning i databaser med potentiella kunder, delning av presentationer, automatisk uppringare med samtalsinspelning och loggning.
Förbättra din försäljningsprocess med Sales Hub, ett kraftfullt och lättanvänt försäljnings-CRM som inkluderar verktyg för säljengagemang, funktionalitet för konfiguration, prissättning och offert (configure, price and quote, CPQ) samt robust säljanalys och rapportering för växande team. Sales Hub bygger på den ledande HubSpot CRM-plattformen där du kan samla in kunddata, verktyg och team i ett centralt registersystem. Oavsett om det gäller strategier, tjänster eller programvara har HubSpot allt du behöver för en bättre tillväxt. Lär dig mer om HubSpot Sales Hub

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Online betalning
  • Rapportering och statistik
  • Automatiserad schemaläggning
  • Möteshantering
Fullt utrustad textmeddelandeplattform för att skicka SMS-meddelanden som massutskick till kunder, personal och samarbetspartner.
TextMagic är en fullt utrustad SMS-plattform för företag i alla storlekar som kan skicka SMS-meddelanden som massutskick till kunder, personal och samarbetspartner. Tjänsten kan användas för att skicka SMS-meddelanden, aviseringar och bekräftelser till kunder samt för att genomföra SMS-marknadsföringskampanjer. Lär dig mer om Textmagic

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Online betalning
  • Rapportering och statistik
  • Automatiserad schemaläggning
  • Möteshantering
Ovatu är en förstklassig bokningsprogramvara till ett fantastiskt pris. Din skottsäkra verktygslåda för bokningshantering.
*60 dagars gratis provperiod* Ovatu är en leverantör av förstklassig bokningsprogramvara för salonger och SPA med heltäckande verktyg för butiksverksamhet, påminnelser, webbaserade bokningsalternativ, marknadsföring med mera. Ovatu anpassar hela bokningsupplevelsen till ditt varumärke och hjälper till att konvertera fler människor till långsiktiga kunder. Ovatu hjälper 7 miljoner människor varje månad att boka möten över hela världen. Används i stor utsträckning inom hår- och skönhetsbranschen samt inom träning, välbefinnande, medicin och utbildning. Lär dig mer om Ovatu

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Online betalning
  • Rapportering och statistik
  • Automatiserad schemaläggning
  • Möteshantering
Ett nytt och smart sätt att boka möten. Börja automatisera din verksamhet med Bookafy. Kostnadsfri provperiod ingår. Inget kreditkort krävs.
Bookafy har en av marknadens mest robusta funktionsuppsättningar ... Det som skiljer lösningen från andra är designen, den vackra bokningssidan och en sömlös integrering av en ljusruta för din hemsida (kan installeras åt dig, gratis). Om du är designmedveten och vill ha en programvara som återspeglar ditt varumärke så ... Prova Bookafy. Ja, lösningen erbjuder 2-vägssynkronisering med Google, Ical, Outlook, Office 365 och Outlook Exchange, en öppen API, betalningar, klasser, obegränsat antal användare, obegränsat antal besökstyper och mycket mer. Lär dig mer om Bookafy

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Online betalning
  • Rapportering och statistik
  • Automatiserad schemaläggning
  • Möteshantering
Enkel onlineplanering för företag.
BookSteam är en molnbaserad bokningsprogramvara som riktar sig till små och stora företag över hela världen. BookSteam erbjuder ett brett utbud av flexibla verktyg för kalenderhantering som automatiserar processen för att boka och schemalägga lektioner för dig och dina kunder. Ligg steget före dina konkurrenter, marknadsför ditt företag och få det att växa med BookSteam. Lär dig mer om BookSteam

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Online betalning
  • Rapportering och statistik
  • Automatiserad schemaläggning
  • Möteshantering
Lösning för administration av medicinsk praktik med funktioner för webbaserad bokning, Stripe, schemaläggning, uppgiftshantering, rapporter och SMS-/e-postpåminnelser.
En molnbaserad plattform som är idealisk för läkare och privata kliniker. Förenkla ditt arbetsflöde på din praktik, vilket hjälper dig att attrahera och behålla fler patienter till en lägre kostnad. Medesk erbjuder videokonsultationer, inbyggd elektronisk patientjournal (electronic health record, EHR), ett Google Calendar- och iCal-integrerat schema, webbaserad bokning och besökspåminnelser, kraftfull analys samt betalnings- och insättningsalternativ. Medesk har utvecklat färdiga lösningar för allmänläkare, mental hälsa, sjukvård och hälsa samt håravfallskliniker. Lär dig mer om Medesk

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Online betalning
  • Rapportering och statistik
  • Automatiserad schemaläggning
  • Möteshantering
Enkel och modern programvara för schemaläggning, utformad för säljare och marknadsförare. Används av företag av alla storlekar inom en mängd olika branscher.
Med Appointlet kan du förvandla fler prospekt till kunder genom att låta dem komma i kontakt med dig direkt genom dina landningssidor, e-postadresser och säljkanaler. Bokningar läggs sedan smidigt till i din kalender i Google eller Office 365, så att du kan fokusera på försäljning. Kunderna har rapporterat en ökning på upp till 300 % i försäljning och upp till 80 % i tidsbesparingar genom att eliminera manuella påminnelser och administrativa uppgifter rörande besök. Starta din kostnadsfria, 15 dagar långa testperiod och se resultaten själv. Lär dig mer om appointlet

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Online betalning
  • Rapportering och statistik
  • Automatiserad schemaläggning
  • Möteshantering
Bättre kundmöten online. Vectera är det enkla sättet att planera möten och anordna säkra videomöten.
Vectera är det enkla sättet att möta kunder online. Planera möten och genomför säkra videomöten för upp till fyra personer. Skapa kommunikationsnav för alla dina kunder. Släpp loss kreativiteten med whiteboardtavlor, samsurfning och anteckningar. Starta med ett klick, inga nedladdningar, ingen frustration. Lär dig mer om Vectera

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Online betalning
  • Rapportering och statistik
  • Automatiserad schemaläggning
  • Möteshantering
Salon Booking är ett WordPress-plugin som skapar ett komplett och lättanvänt bokningssystem för barberare, frisörer och hårstylister
Salon Booking är en WordPress-plugin som erbjuder ett komplett och enkelt webbaserat bokningssystem utformat för barberare, frisörsalong, skönhetscenter och spa. Salon Booking är väl integrerad med Google Calendar så att salongschefen kan kontrollera sina bokningar på sitt eget Google Calendar-konto. Salon Booking erbjuder många betalningsalternativ online och funktioner för SMS- och e-postaviseringar. Ladda ner och installera en testversion för att se om den matchar dina affärsbehov. Lär dig mer om Salon Booking System

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Online betalning
  • Rapportering och statistik
  • Automatiserad schemaläggning
  • Möteshantering
Enkelt bokningssystem för lokaler och resurser i företag.
Whatspot är ett enkelt bokningssystem för lokaler och resurser i företag. Små företag och mötesplatser använder Whatspot för att förenkla bokningar av mötesrum, tjänstebilar, parkeringsplatser eller andra delade företagsresurser. Använd smartsökning för att snabbt hitta och boka rätt plats. Boka för just detta ändamål med QR-koder direkt på plats. Tillåt allmänheten att boka särskilda platser på din hemsida. Organisera bokningar effektivt med hanteringsverktyg och åtkomstkontroll. Whatspot är molnbaserat, alltid Lär dig mer om Whatspot

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Online betalning
  • Rapportering och statistik
  • Automatiserad schemaläggning
  • Möteshantering
Allt du behöver i en salongprogramvara såsom möten, försäljningsställen, SMS-påminnelser, kunder, rapporter och marknadsföring.
You'reOnTime är programvaran för molnsalongen som inte lämnar dig i sticket. Oavsett om du är en enskild operatör eller har tio anställda som arbetar åt dig kommer dessa flexibla och automatiserade funktioner att få dig att bekymra dig mindre för administrationen och mer för dina kunders behov. Från bokning med automatiska påminnelser och uppföljning till ett komplett försäljningssystem, e-post- eller SMS-marknadsföring, omfattande rapportering, instrumentbräden med mera. Lär dig mer om You'reOnTime

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Online betalning
  • Rapportering och statistik
  • Automatiserad schemaläggning
  • Möteshantering
User.com är ett marknadsförings- och säljsystem med integrerad schemaläggning av möten som hjälper till att automatisera och effektivisera affärsprocesser.
User.com är en allt-i-ett-plattform för automatiserad marknadsföring som erbjuder schemaläggning av möten för företag som en av de viktigaste produkterna. Ta planeringen till nästa steg och öka engagemanget. Dessutom kan konvertering ske genom att använda en enda datakälla för dina kunder. Kontakta dina kunder och boka fler möten med ett brett utbud av integrerade kommunikationskanaler. Är du intresserad av schemaläggning av möten? Sväng förbi och få en kostnadsfri, 14 dagar lång provperiod utan förskottsbetalning och få tillgång till alla verktyg idag. Lär dig mer om User.com

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Online betalning
  • Rapportering och statistik
  • Automatiserad schemaläggning
  • Möteshantering
Flexibel och användarvänlig programvara för schemaläggning av möten.
Oavsett om du schemalägger ditt gym eller träningsstudio, kunder, patienter eller möten gör QReserve att du kan ställa in detaljerade schemaregler, aktivera återkommande bokningar, skicka automatiska påminnelser, integrera med Outlook- eller Google-kalendrar och få tillgång till en kraftfull uppsättning funktioner för rapportering och ekonomi. Lär dig mer om QReserve

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Online betalning
  • Rapportering och statistik
  • Automatiserad schemaläggning
  • Möteshantering
Försäljnings- och schemaläggningsplattform för e-handel utformad för att öka försäljningen för tjänsteföretag med mobila och virtuella medarbetare.
MarketBox hjälper tjänsteföretag med mobila eller virtuella personalstyrkor att skala upp och växa med en försäljnings- och schemaläggningsplattform för e-handel. Med MarketBox kan företag hantera all kundförsäljning, tjänsteleverantörers tillgänglighet, resezoner, restid och betalningshantering via det anpassningsbara onlineverktyget för e-handel. MarketBox hjälper företag att växa och omvandla fler leads till försäljning med ett gränssnitt som är enkelt och engagerande för kunder att använda och automatisering som förenklar administrationen. Lär dig mer om MarketBox

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Online betalning
  • Rapportering och statistik
  • Automatiserad schemaläggning
  • Möteshantering
Letar du efter ett alternativ till CRM-programvara? Två steg framåt. Gör så att det blir smartare, bättre och snabbare att driva ditt företag. Omedelbart.
Letar du efter ett alternativ till CRM-programvara? Två steg framåt. Gör så att det blir smartare, bättre och snabbare att driva ditt företag. Omedelbart. Clinic Software.com är en komplett uppsättning molnbaserade verktyg för att hjälpa företag och tidsbokningsbaserade verksamheter i alla branscher och storlekar, såsom kliniker, SPA- och skönhetssalonger att öka försäljningen, spara tid och bli bättre organiserade. Programvaran har fått en utmärkelse som en av branschens mest innovativa aktörer. ClinicSoftware.com rekommenderas av 98 % av kunderna Lär dig mer om ClinicSoftware.com

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Online betalning
  • Rapportering och statistik
  • Automatiserad schemaläggning
  • Möteshantering
En bokningsportal med ett kostnadsfritt och kraftfullt bokningssystem.
HereWeBook är ett kraftfullt och intelligent bokningssystem, inte bara ett bokningssystem utan ett nytt sätt för kunder att upptäcka bokningsbara företag i närheten, vilket gör det möjligt för kunder att enkelt boka och hantera sin bokning, för närvarande kan företag/frilansare ansluta sig till HereWeBook och starta sin verksamhet på denna plattform utan kostnad. Lär dig mer om HereWeBook

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Online betalning
  • Rapportering och statistik
  • Automatiserad schemaläggning
  • Möteshantering
EQUP är en molnbaserad CRM-programvara som hjälper till att automatisera marknadsföring, försäljning och fakturering.
EQUP är en molnbaserad CRM-programvara som hjälper till att automatisera marknadsföring, försäljning och fakturering. EQUP har utformats för att överbrygga den klyfta som finns mellan befintliga lösningar och småföretagarnas behov. Saker som ingen annan erbjuder: - Gemensamma lager. - Gratisversionen har inga funktionsbegränsningar. - Dedikerade kontoansvariga. - Branschspecifika lösningar. Lär dig mer om EQUP

Funktioner

  • Klientdatabas
  • Gruppschemaläggning
  • Återkommande möten
  • Kalenderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Online betalning
  • Rapportering och statistik
  • Automatiserad schemaläggning
  • Möteshantering