Sverige Visa lokala produkter
532 resultat
Bygg skräddarsydda lösningar på monday.com Work OS så att du snabbt kan schemalägga allt som dina anställda arbetar med. Lär dig mer om monday.com
På monday.com Work OS kan chefer enkelt tilldela uppgifter och spåra framstegen för pågående projekt med en snabb överblick, vilket ger dem en sanningskälla i realtid för alla sina teams arbete. Implementera plattformens tidslinjevy för att schemalägga ditt teamarbete så att du aldrig missar en tidsfrist. Skapa slutligen grafer direkt på plattformen för att visualisera hur teammedlemmarna fördelar sin tid och dra nytta av insikter för att kunna prioritera mer effektivt. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis.
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet, från planering till leverans. Med inbyggda färdplaner kan team ta fram sitt arbete för att hålla reda på helhetsbilden. Med Jiras kodlösa automatiseringsmotor kan teamen spara tid och öka effekten genom att automatisera alla uppgifter eller processer med några få klick. Och med en gratisutgåva kan team med upp till tio användare dra nytta av Jiras alla möjligheter utan kostnad, för alltid. Lär dig mer om Jira

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Schedule jobs, coordinate teams, track time and track projects, all in one place.
QuickBooks Time is proudly part of the QuickBooks family, and works alongside leading accounting tools like QuickBooks Online, Xero and MYOB. Schedule jobs, coordinate teams, track time and track projects, all in one place.” Lär dig mer om QuickBooks Time

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Automatisera dina kundbokningar, avbokningar, påminnelser och betalningar med hjälp av en mycket behaglig programvara för webbaserad schemaläggning.
Träffa den personliga assistenten för ditt schema (fast ännu bättre) som arbetar 24/7 bakom kulisserna för att fylla din kalender och ordna saker så att du slipper. Så fort en kund har bokat en tid skickar Acuity automatiskt specialanpassade bokningsbekräftelser med ditt namn, skickar SMS-påminnelser, låter kunder boka om sin egen tid och hanterar betalningar så att din dagliga verksamhet blir smidigare även när du får mer kunder. Det enda du måste ordna på egen hand är att inte komma för sent. Lär dig mer om Acuity Scheduling

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Programvara för schemaläggning av medarbetare som hjälper dig att följa upp teamets tillgänglighet, fördela uppgifter jämnt, förhindra överbelastning och utbrändhet samt att leverera i tid.
Clockify gör det enkelt att följa upp medarbetartimmar, skapa arbetsscheman, se allas tillgänglighet, göra justeringar i fördelningen av uppgifter samt kontrollera kostnader och övergripande budgetar. Individuella tidsangivelser ackumuleras till värdefulla data om hur varje dag spenderas och insikter om dina medarbetares produktivitetsrelaterade vanor. Du kan exportera rapporter för varje arbetsvecka och ange vilka data du vill inkludera. Lär dig mer om Clockify

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
A simple and affordable solution for capturing employee time to run payroll, invoice clients and manage productivity.
Time Tracker by eBillity is a timekeeping application for business teams of all sizes. A simple and affordable solution for capturing employee time to run payroll, invoice clients and manage productivity. With flexible time tracking options and customizable settings you can easily manage your employees hours in every situation; start a timer from any device, clock-in on arrival at work, add time in blocks using the weekly timesheet or create and share the schedule with your team. Lär dig mer om Time Tracker

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Calendly is the world's #1 scheduling tool. It eliminates the hassle of back-and-forth emails and syncs with your entire team.
Calendly makes scheduling meetings easy and efficient, eliminating the hassle of back-and-forth emails so you can get back to work. Already recognized as the intuitive scheduling leader for more than 10 million people around the world, Calendly also offers extended capabilities for teams with powerful collaboration functionality, robust administration controls, and enterprise-grade security and compliance. Integrations with Zoom, Salesforce, Google, Microsoft, Slack, & more. Lär dig mer om Calendly

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Create, manage and communicate employee schedules while empowering employees to view, manage and receive schedule updates.
Quickly and easily track employee attendance as part of our award-winning HR platform, Paycor makes it easy to monitor, control and make better decisions about labor costs. Paycor Scheduling enables HR leaders to create, manage and communicate employee schedules while empowering employees to view, manage and receive schedule updates. Easily set up attendance rules and get coverage when you need it with mobile scheduling, optional shift swapping and more. Lär dig mer om Paycor

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Wrike är en arbetsledningsprogramvara med Gantt-diagram, resultatrapporter, resurshantering och mer än 400 integreringar.
Wrike är en arbetsledningsprogramvara som mer än 20 000 företag och över två miljoner användare över hela världen litar på. Förbättra schemaläggning av anställda med hjälp av resurstilldelning, anpassade förfrågningsformulär, Kanban-tavlor, Gantt-diagram, tidsuppföljning, resultatrapporter och arbetsbelastningsöversikter på ett och samma ställe. Integrera Wrike med mer än 400 applikationer för skynda på dina dagliga processer. Anpassa arbetsflöden och minska behovet av e-post, möten och statusuppdateringar med mera. Arbeta smartare, inte hårdare, med Wrike. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
ClockShark is the leading mobile scheduling & GPS time tracking software for local construction, field service, and contractors.
ClockShark is the leading mobile GPS time tracking and scheduling software built for construction, field service and contractors that want a simpler way to track employee time, run payroll quickly and accurately, and understand job costs. Over 7,000 customers have replaced the hassle of paper timesheets with software that makes it easier to run their business and keeps accountants happy. Dont take our word for it, start a free trial today! Lär dig mer om ClockShark

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Den ledande schemaläggningsappen för anställda för agenturer, studior och företag. Betrodda av varumärken som Ogilvy, Metalab och Buzzfeed.
Sedan 2012 har Float hjälpt världens ledande team, inklusive BuzzFeed, Havas och Ogilvy, att hantera sina medarbetar- och resursscheman. Tilldela och hantera uppgifter enkelt, samtidigt som du har en tydlig, enkel vy över arbetsbelastningen i ditt team. Få uppdateringar i realtid av dina projekt och kartlägg resurstillgänglighet, inklusive sjukfrånvaro, betald ledighet och allmänna helgdagar. Med dra-och-släpp-funktionalitet, flexibla sök- och filterfunktioner, gör Float det enkelt att schemalägga för ditt team. Få 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Float

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
7shifts is a robust employee scheduling, communication, and time tracking tool built specifically for restaurants. Free for 14 days!
7shifts helps restaurants schedule more efficiently with intuitive scheduling, communication, time tracking, and compliance tools. The intuitive drag & drop schedule builder automatically factors in availability, time-off, overtime, and compliance, and managers can easily integrate their POS to ensure they hit their labor targets. With a free app for staff to submit availability requests and swap shifts, building schedules has never been so easy. Lär dig mer om 7shifts

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
The easy way to schedule, track time, attendance, and communicate with workers. Save time. Improve accountability. 14-day free trial.
When I Work is an easy way for businesses to schedule, track time and attendance, and communicate with their hourly employees. Put the schedule and time clock in every employee's pocket with free iOS and Android apps. Keep track of time off, employee availability, and manage shift swaps with just a few clicks. Integrate with your payroll provider to streamline the process and avoid human error. Get started with a 14-day free trial now. Lär dig mer om When I Work

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Cloud-based online booking, scheduling, point of sale and marketing software - everything you need to run your spa or salon better.
Tired of spending your days focusing on chasing your employees around and manually writing down schedules? Make life easier for your clients, your staff, and yourself with Bookers employee scheduling software that brings together your online booking, staff scheduling, CRM, point of sale, marketing and retention tools, all on one platform. With Bookers cloud-based software solutions, youll be able to access your business anywhere, anytime. See Booker in action with a free demo! Lär dig mer om Booker

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Easy schedule builder. The team always has their up-to-date schedule. Know who is available to work. Set policies around time-off.
Homebase makes work easier for 100,000+ small (but mighty) businesses with everything they need to manage and pay an hourly team: employee scheduling, time clocks, payroll, team communication, hiring, onboarding, and compliance. Just don’t call us “Human Capital Management.” We’re tools built for the busiest businesses, so owners and employees can spend less time on paperwork and more time on what matters. Learn more at joinhomebase.com. Lär dig mer om Homebase

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
The fastest, easiest, and highest value service management software to automate everything from first customer contact to getting paid.
mHelpDesk is the #1 easiest and most powerful software solution for your field service business, automating everything from first customer contact all the way to getting paid. We provide our customers with mobile and online tools that are unmatched in performance, reliability, and functionality. We've packed the best tools into one extremely easy-to-use and affordable package that requires no big upfront investment. And we have in-house product experts to get you up and running immediately. Lär dig mer om mHelpDesk

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
The BEST Workforce Management, HR & Employee scheduling solution that helps organizations manage shifts, payroll, leaves, overtime etc
UKG/Kronos Workforce Ready is a human capital management suite of tools on a single unified cloud platform that helps you manage the entire employee lifecycle from pre-hire to retire. Solutions for HR, recruiting, onboarding, time tracking, payroll, and more are easily accessed through a single intuitive interface. Automated and scalable tools provide a single source of truth with common reporting, dashboards, and robust workflows. Included self-service and mobile app allow easy, anytime access. Lär dig mer om UKG Ready

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Skapa och dela med dig av schemaläggning av anställda var som helst, när som helst i valfri webbläsare. Dra och släpp-schemaläggning lika enkelt som att arbeta med ett kalkylblad.
Skapa och dela med dig av schemaläggning av anställda var som helst, när som helst i valfri webbläsare. Med drag och släpp-schemaläggning, obegränsat antal anställda, obegränsad åtkomst, skiftpåminnel ser, SMS och rapportering. Programvaran är gratis under den första månaden och det krävs inget kreditkort eller någon installering. Inga kontrakt och inga dolda kostnader för att lägga till extra anställda. Betala fortlöpande med obegränsat antal anställda. Lär dig mer om Findmyshift

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Easy to use scheduling and time tracking for business of all sizes. Get started with a free trial.
Buddy Punch is an easy to use, cloud-based scheduling software and time tracking solution. Our intuitive drag-and-drop interface can be used to create and publish schedules which employees can view and use to punch into their scheduled time using our free iOS and Android apps. You can also track PTO, integrate with payroll providers, and get overtime alerts. Get started with a free trial. Lär dig mer om Buddy Punch

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Få ditt företag att uppnå full kapacitet med schemaläggningsprogramvaran 10to8. Minska bortkastad tid och uteblivanden. Kom igång kostnadsfritt.
Kraftfull programvara för mötesplanering och onlinebokning. Betrodd av över 50 000 företag världen över. Låt kunderna boka dina lediga tider och ta emot betalningar online. Skicka automatiska SMS- och e-postpåminnelser, och minska antalet uteblivanden med upp till 90 %. Spåra kundaktivitet och närvarohistorik. Undvik dubbelbokningar genom att ställa in kalendersynkronisering med Google, iCal och Outlook. Kan integreras med över 1 500 appar och fungerar på alla enheter och operativsystem. Kom igång idag helt kostnadsfritt. Lär dig mer om 10to8

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Cloud-based HCM platform bringing together payroll, time + attendance, and HR for organisations with between 500 and 50,000 employees.
Dayforce is a global HCM platform that transforms the employee experience. It unifies data from across the entire employee lifecycle to enable better decision-making at every level. Dayforce is a comprehensive cloud platform that combines HR, payroll, workforce management and talent management in a single application. Our scalable platform is built with a single, flexible rules engine combined with real-time updates and calculations that help address complex regulatory requirements. Lär dig mer om Dayforce HCM

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
En avancerad lösning som är utformad för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, arbetsflöde och kunskapsförvaltning.
En säker och nyckelfärdig intranätslösning för små och medelstora företag som utformats för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, affärsprocesser och kunskapsförvaltning. Ger bättre kunskapskontinuitet genom att flytta data från nätverkssilor och lokala enheter till ett välskyddat centraliserat arkiv. Wikis, bloggar och forum säkerställer socialt aktiverade kunskapsbaser för förbättrat lagarbete. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Deputy: schemalägg personal, spåra tid och närvaro, hantera ledighet, exportera tidrapporter till lönelistan med ett klick och upprätthåll efterlevnad enkelt.
Deputy är ett flerfaldigt prisbelönt verktyg för bemanningsplanering. Skapa personalscheman på bara några minuter och publicera dem med ett klick. Du kan också enkelt hantera personalledighet, spåra tid och närvaro och synkronisera dina tidrapporter till lönelistan friktionsfritt. Deputy kan integreras med över 300 ledande POS- och löneleverantörer för att bygga tillit från början till slut. Med kostnadsfria iOS- och Android-appar kan du hantera ditt företag var som helst. Starta en gratis provperiod idag. Lär dig mer om Deputy

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Pingboard is the employee experience platform for growing businesses. Elevate your employee experience with Pingboard!
Pingboard is the employee experience platform for growing businesses that put their people first. Build a culture of connection with Pingboard’s org charts, automated onboarding, and communication tools. Foster community and engage everyone in a positive feedback loop of creating, measuring, and refining experiences through recognition, 1:1s, and surveys. Everything happens in one place that employees truly enjoy using, all the while amassing actionable insights to move your business forward! Lär dig mer om Pingboard

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
SocialSchedules is a free employee scheduling tool for web & mobile. Build your schedule in minutes & send it to your team in a click.
SocialSchedules is a free scheduling solution for hourly employees. Build your schedule in minutes, make changes to it easily and send it to your team in a click. Free iOS & Android apps mean you can edit & check the schedule on the go + your employees always have the most updated version. Track time off, forecast sales for more cost effective schedules, integrate with your POS and find replacements fast. Features like group messaging, shift swapping & shift reminders make life easier. Lär dig mer om SocialSchedules

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Cloud-based employee time clock and scheduling system for small businesses to track time cards and shift schedules for accurate payroll
Time tracking and employee scheduling software with over 15,000 companies who trust and rely on our robust features: *Payroll integration *Mobile app available *PTO tracking *Employee shift scheduling *Time card editing *Overtime calculation *Geofencing & GPS *IP and device restrictions *Biometric/Fingerprint option *Paid breaks *Reminders *Automatic break deduction options *Tips, bonuses and commissions *Job and Project costing *$2.70/employee per month Lär dig mer om OnTheClock.com

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
WebHR is everyone's favorite and a global leader in Cloud HR - Helps you manage the most important asset in your company - your People!
WebHR is revolutionizing the way HR works. WebHR is a Social all-in-one Cloud based HR Software for Small & Medium Enterprises that handles everything from Hire to Retire, in the most innovate way. WebHR not only saves money to the companies, but also boosts productivity, saves space and make inter and intra-office communications fast, reliable and more efficient. WebHR assists in managing a companys most important asset - its People. Lär dig mer om WebHR

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Calamari är integrerat med Slack, JIRA, G Suite och Office365. Spåra HR-register, semester, betald ledighet, närvaro och hantera tidrapporter.
Calamari är en programvara för HR-hantering som förenklar personalhanteringen. Programvaran gör det möjligt att planera och spåra alla typer av frånvaro. Du kan spåra närvaro med hjälp av QR-koder och iBeacons. Du kan få aviseringar om kommande frånvaro och ledighetsförfrågningar. Calamari hjälper företag som har kontor i flera länder och stödjer rollbaserad säkerhet. Appen är integrerad med projektledningsverktyg som JIRA, Slack, Office265, GSuite, Microsoft Teams, Basecamp och Asana. Lär dig mer om Calamari

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Data-driven scheduling software that improves the employee experience, ensures operational excellence, and increases profitability.
HotSchedules, now powered by Fourth Intelligence, allows your team to conquer every schedule in 45 minutes or less. With demand forecasting, wage & labor compliance, employee engagement tools, time & attendance, and a digital logbook built-in to our intelligent scheduling software, HotSchedules enforces operational excellence, drives profitability, and empowers your team. Rated the #1 business app for 5+ years, your team will thank you! Lär dig mer om HotSchedules

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Det snabba och flexibla sättet att schemalägga personal och projekt. Följ tillgängligheten, hantera arbetsbelastningen och ledigheten och håll alla uppdaterade.
Resource Guru är det snabba och flexibla sättet att schemalägga personal och hålla team och projekt på rätt spår. Hantera personal, utrustning och mötesrum på ett och samma ställe. Tilldela arbetsuppg ifter, registrera ledighet och redigera scheman på några sekunder. Följ medarbetarnas tillgänglighet i realtid och undvik orealistisk arbetsbelastning. Håll ditt team uppdaterat med personliga instrumentpaneler och e-postmeddelanden med dagens schema. Analysera utnyttjandegrader, kunder och projekt med hjälp av kraftfulla rapporter. Används av företag som NASA och L’Oreal. Lär dig mer om Resource Guru

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Simplify your service business. Complete scheduling & job management. Manage leads, estimates, jobs, invoices, payments from anywhere!
Kickserv makes it easy to manage day-to-day operations. Convert estimates to jobs & schedule them based on geographic location or technician skill set. Send out invoices & allow customers to pay with contactless payment. Attach photos & documents to the customer record, so you have all of the information you need when interacting with the customer. Full 2-way integration with QuickBooks™ makes managing your accounting simple. Send out automatic reminders so no appointments get overlooked. Lär dig mer om Kickserv

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Säg adjö till omständliga godkännandeprocesser med Time-Off, en av de branschledande lösningarna för uppföljning av betald ledighet och andra typer av ledighet.
Säg adjö till kalkylblad och omständliga godkännandeprocesser med Time-Off, flexibel och prisvärd ledighetsuppföljning för små till medelstora företag. Plattformen från PurelyHR är en av branschledarn a och automatiserar periodiseringar, policyförnyelser och tillhandahåller en enkel process för begäran för att ge personalchefer verktyg för att ge sin organisation en bättre ledighetsupplevelse. Kom igång idag med en kostnadsfri 21-dagars provperiod eller en livedemo! Lär dig mer om PurelyHR

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Med Sage HR skapar och redigerar du enkelt skift efter behov och meddelar sedan dina anställda med ett knapptryck.
Upplev ett paradigmskifte när det gäller schemaläggning av skift. Nej, det behöver inte vara tråkigt. Du kan enkelt skapa och redigera skift och sedan meddela dina anställda med ett knapptryck. Alla har tillgång till sina scheman från såväl webb- som mobilappar. Android- och iOS-appar finns tillgängliga. Lär dig mer om Sage HR

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Humanity är en av de ledande molnbaserade plattformarna för schemaläggning av anställda som påskyndar schemaskapandet med upp till 80 procent.
Humanity är en av de ledande molnbaserade plattformarna för schemaläggning av anställda som påskyndar schemaskapandet med upp till 80 procent. Lär dig mer om Humanity

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Jolt mildrar besväret med schemaläggning med ett gränssnitt med dra-och-släpp-funktion, insiktsfulla rapporter och en app för anställda för hantering av skift.
Jolt mildrar besväret med schemaläggning med ett gränssnitt med dra-och-släpp-funktion, rena kalendervyer och en gratis app för anställda för skiftbyte och ledighetsförfrågningar. Jolt hjälper dig att sätta upp arbetsmål, mäta produktivitet och godkänna frågor från anställdas var som helst. Hela programsviten inkluderar en smart klocka, stämpel, meddelanden före stämpling och checklistor för uppgiftshantering. Jolt är betrott av över 300 000 anställda över hela världen och hjälper till att hantera dem dagliga driften för varumärken som Chick-fil-A, Legoland och Regal Cinemas. Lär dig mer om Jolt

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Shiftboard's ScheduleFlex is purpose-built for dynamic operations that frequently adjust staffing levels to support business needs.
Shiftboard's ScheduleFlex is purpose-built for dynamic operations that frequently adjust staffing levels to support ever-changing business needs. ScheduleFlex helps front-line operations maintain high shift coverage, reduce labor costs, and control the daily chaos of workforce scheduling. Organizations in dynamic scheduling industries, such as manufacturing, healthcare, staffing, and public safety, depend on ScheduleFlex to keep their mission critical operations running smoothly, 24/7. Lär dig mer om ScheduleFlex

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Affordable on-demand HRIS and recruitment solution with an employee portal, recruitment & resume management and much more.
Affordable on-demand HRIS and recruitment solution with an employee portal, recruitment & resume management and much more. Zoho People lets you manage all your HR and benefits programs from a central location making it easier than ever to attract, retain and reward top talent. Lär dig mer om Zoho People

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Easily schedule and connect your frontline employees with an accessible, intuitive, and affordable mobile-first solution. Try for FREE
Connecteam’s employee scheduling app makes scheduling your frontline teams quick and easy! Trusted by 36,000+ companies. ✓save time ✓boost productivity ✓access anywhere. Manage availability & qualifications. Assign shifts & jobs. Add shift information. Use drag-and-drop, recurring shifts, templates, open shifts, and more. View & correct costly errors. Track accurate work hours. Connect everyone with a mobile-first solution. Dedicated customer success managers & full chat support. Try for FREE Lär dig mer om Connecteam

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Schedule employee shifts digitally, send notifications for changes in real time, and generate custom reports to gain insight into hours
Create, edit, and send employee shift schedules digitally. Employees receive notifications for shift changes in real time to avoid scheduling mix-ups. Advanced reporting features allow you to generate custom reports on scheduling and attendance, for insight into your workforce. Lär dig mer om Factorial

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Simple online rota planning so you can focus on more important things. Still struggling with Excel rotas? Try RotaCloud free today.
RotaCloud is the easy way to plan rotas and communicate with staff. Our online rota builder makes planning rotas a breeze, and sending them to your employees is even easier. At the click of a button, you team will be sent email, SMS and push notifications letting them know they've got new shifts or changes to their rota. You can manage holiday, track attendance and view reports all under one roof. Try it for free to see how you could schedule more effectively and more more affordably. Lär dig mer om RotaCloud

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Easy scheduling for the hybrid workplace.
ELMO Hybrid Work provides organisations with the ability to define and implement their hybrid work policy, including establishing rules / guidelines for office days, a noticeboard for communication of policy updates and the ability to establish daily capacity limits. This enables organisations to manage their available capacity in a hybrid-work model as well as meet COVID-19 health & safety requirements as they transition back to the office. Lär dig mer om ELMO Software

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
User friendly online workforce management tool for creating employee schedules, time-tracking and HRM.
User friendly online workforce management tool for creating employee schedules, time-tracking and HRM. Register hours by schedule, mobile app or hardware on location. Keep track of employee costs, schedule occupation, absence and overtime all in one easy-to-use application. Access your data anytime and anywhere. Lär dig mer om Shiftbase

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Företag får hjälp att schemalägga smartare för att förbättra produktiviteten, lönsamheten och glädjen med personalplanering i världsklass.
Företag får hjälp att planera smartare för att förbättra produktiviteten och lönsamheten. Datadriven teknik används för att effektivt förutse efterfrågan och schemalägga personal på ett rättvist och optimalt sätt. Personanpassade algoritmer och maskininlärning används för att identifiera mönster som annars skulle gå obemärkt förbi, vilket ger förstklassiga affärsprognoser och personalplanering till företag över hela världen. Lär dig mer om Rotageek

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
TCP's employee scheduling brings together dynamic scheduling capabilities and an intuitive user experience that empowers managers.
Building and maintaining schedules is a large part of workforce management, which is why our solution has multiple dynamic scheduling features designed to make it as easy as possible. Build a single schedule and apply it to all employees or have individualized schedules throughout. Either way our solution is made to enable any configuration you might need. We offer an array of reports, occurrence features and more to make your operation as easy and efficient as possible. Lär dig mer om TimeClock Plus

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Cloud-based workforce management solution that enables businesses to schedule staff shifts, track work hours, process payroll and more.
It's time to take the stress out of managing hourly staff. Nowsta is a comprehensive workforce management platform that puts scheduling, time tracking, and payroll under one roof. Build your schedule in minutes, send open shifts to staff instantly via mobile app, and watch them respond faster than ever before. Track time and attendance with pinpoint accuracy, get notified of lateness or absences, then import the data to your payroll provider in just a few clicks. Sign up for a demo today! Lär dig mer om Nowsta

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Employers can use drop and drag functionality to create dynamic rosters and shift bidding takes the stress out of vacancies,
Employee scheduling has never been easier than with Employment Hero. Employers can use drop and drag functionality to create dynamic rosters that incorporate employee availability, certifications, locations and budgets. Shift bidding takes the stress out of vacancies, whilst customised rule sets ensure you won¿t go over budget. Lär dig mer om Employment Hero

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Hotel Effectiveness eliminates overstaffing, excessive overtime, overuse of contract labor through perfect labor scheduling, saving 5+%
Hotel labor costs are increasing at a rate that is 5X higher than revenues, and profit margins are shrinking as a result. Hotel Effectiveness REDUCES labor costs by 5% to 15% by aligning staffing plans and schedules perfectly to business needs. With perfect labor costs, hotel owners and managers can eliminate the excess costs created by overstaffing, overtime, and overuse of contract labor. Our award-winning labor management system integrates with time & attendance, payroll, BI and PMS. Lär dig mer om Hotel Effectiveness

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
A cloud-based system that helps employers manage the employee lifecycle from recruitment to retirement.
You've never seen benefits, HR, and payroll done quite like this. Technology that's easy to use. A dedicated service team that knows your company inside and out. Thousands of businesses (and their employees) already love Netchex and we know you will, too. Lär dig mer om Netchex

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
En plattform för hybrida arbetsplatser som gör det möjligt för företag att effektivt hantera schemaläggning av anställda och omvandla kontor till hybridarbetsplatser.
WorkInSync är en molnbaserad SaaS-plattform för hybrida arbetsplatser med funktioner för personalschemaläggning. Den inkluderar funktioner som anställds önskade arbetsplats (kontor/hem), schemaläggnin g av arbetstid, synlighet för gruppmedlemmarnas arbetsscheman, incheckning/utcheckning och en gruppchefskonsol för hantering av personalens arbetsscheman, tillgänglighet och närvaro. Dessutom har den funktioner som bokning av skrivbord och mötesrum, bokning av kontorspendling och parkering samt kontaktspårning. Lär dig mer om WorkInSync

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Employee scheduling solution that helps businesses automate timesheets, manage staff attendance, track labor budgets, and more.
Employee rostering and time-and-attendance software. Wageloch streamlines your processes from rostering through to payroll. Lär dig mer om Wageloch

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning