Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Planeringssystem

Planeringssystem hjälper företag att organisera och hantera personalscheman. Planeringslösningar visar ofta arbetsscheman för olika anställda sida vid sida så att chefer enkelt kan matcha uppgifter med personer med lämplig kompetensnivå. Den här programvaran ger också anställda tillgång till sina och sina kollegors scheman i realtid, låter dem gör ändringar i systemet direkt från schemaläggningsgränssnittet och hålla schemaläggningsprocessen uppdaterad med den senaste informationen. Använd Capterra för att hitta rätt planeringsverktyg för ditt företag i Sverige. Planeringssystem är relaterade till program för schemaläggning av möten, schemaläggningsprogram och program för personalstyrning.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Planeringssystem

Sverige Visa lokala produkter

66 resultat

Det snabba och flexibla sättet att schemalägga personal och projekt. Följ tillgängligheten, hantera arbetsbelastningen och ledigheten och håll alla uppdaterade. Lär dig mer om Resource Guru
Resource Guru är det snabba och flexibla sättet att schemalägga personal och hålla team och projekt på rätt spår. Hantera personal, utrustning och mötesrum på ett och samma ställe. Tilldela arbetsuppgifter, registrera ledighet och redigera scheman på några sekunder. Följ medarbetarnas tillgänglighet i realtid och undvik orealistisk arbetsbelastning. Håll ditt team uppdaterat med personliga instrumentpaneler och e-postmeddelanden med dagens schema. Analysera utnyttjandegrader, kunder och projekt med hjälp av kraftfulla rapporter. Används av företag som NASA och L’Oreal. Lär dig mer om Resource Guru

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Lönhantering
  • Meddelanden
  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Personalhantering
  • Tidrapportering
  • Kalenderhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Varningar / Meddelanden
  • Närvarohantering
PlanningPME är en lättanvänd schemaläggningslösning. Med den kan du hantera resurser, uppgifter, kunder, insatser och projekt. Lär dig mer om PlanningPME
PlanningPME är ett helt anpassningsbart planeringsystemsverktyg som används av mer än 5 000 företag. Såväl små och medelstora företag som stora koncerner har redan upptäckt det. Använd en lösning som anpassar sig till dina behov. Hantera de anställdas scheman på ett effektivt sätt. Dela och tilldela uppgifter i realtid, var du än befinner dig. Planera händelser med precision. Organisera ledighet och annan frånvaro. Få mer insyn i din kalender, bygg dedikerade integrationer med Google Kalender eller Excel. Gratis 30-dagars provperiod. Lär dig mer om PlanningPME

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Lönhantering
  • Meddelanden
  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Personalhantering
  • Tidrapportering
  • Kalenderhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Varningar / Meddelanden
  • Närvarohantering
Bygg skräddarsydda lösningar på monday.com Work OS så att du snabbt kan schemalägga allt som dina anställda arbetar med. Lär dig mer om monday.com
På monday.com Work OS kan chefer enkelt tilldela uppgifter och spåra framstegen för pågående projekt med en snabb överblick, vilket ger dem en sanningskälla i realtid för alla sina teams arbete. Implementera plattformens tidslinjevy för att schemalägga ditt teamarbete så att du aldrig missar en tidsfrist. Skapa slutligen grafer direkt på plattformen för att visualisera hur teammedlemmarna fördelar sin tid och dra nytta av insikter för att kunna prioritera mer effektivt. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Lönhantering
  • Meddelanden
  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Personalhantering
  • Tidrapportering
  • Kalenderhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Varningar / Meddelanden
  • Närvarohantering
Webbaserad samarbetsprogramvara för flera användare som tillhandahåller interaktiva Gantt-diagram för att planera resurser, schemalägga uppgifter och hantera projekt. Lär dig mer om Ganttic
Ganttic är en programvara för resursplanering och projektportföljshantering som gör lika bra på att schemalägga människor, projekt, anläggningar och utrustning. Du kan skapa scheman genom att helt enkelt dra och släppa uppgifter. Det flexibla gränssnittet gör det enkelt att anpassa Ganttic efter dina behov. Programvaran är bra för schemaläggning och rapportering, spårning av milstolpar och kapacitetsutnyttjande. Du kan synkronisera Ganttic med Google Calendar och lämna anteckningar i appen för att samarbeta med ditt team. Lär dig mer om Ganttic

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Lönhantering
  • Meddelanden
  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Personalhantering
  • Tidrapportering
  • Kalenderhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Varningar / Meddelanden
  • Närvarohantering
Runn är en plattform för resurshantering i realtid med integrerad tidsuppföljning och avancerade prognostiseringsfunktioner. Lär dig mer om Runn
Runn är en plattform för resurshantering i realtid med integrerad tidsuppföljning och prognostisering. Planera projekt intuitivt och schemalägga resurser på kort och lång sikt. Få en dynamisk överblick över kapacitet, arbetsbelastning och tillgänglighet allteftersom du planerar. Följ upp projektbudgetar och se prognoser med viktiga mätvärden. Använd tidrapporterna i Runn för att följa utvecklingen och jämföra planerna med det faktiska resultatet. Integrera med Harvest, WorkflowMax och Clockify. Använd API:et för att ansluta dina favoritverktyg till Runn. Lär dig mer om Runn

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Lönhantering
  • Meddelanden
  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Personalhantering
  • Tidrapportering
  • Kalenderhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Varningar / Meddelanden
  • Närvarohantering
En molnbaserad programvara för uthyrning inom det audiovisuella, evenemang och produktion. Använd Rentman för att hantera lager, personal och transport. Lär dig mer om Rentman
En molnbaserad programvara för uthyrning inom audiovisuella, evenemangs- och festrelaterade branscher. En allt i ett-lösning för projekt, lagerhantering, schemaläggning av personal och transporter samt fakturering. Hantera dina projekt från början till slut: skapa offerter, schemalägg personal i en visuell plantavla och håll koll på tillgänglighet och brist på utrustning. Integrerad CRM och verktyg för kund- och personalkommunikation. Lär dig mer om Rentman

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Lönhantering
  • Meddelanden
  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Personalhantering
  • Tidrapportering
  • Kalenderhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Varningar / Meddelanden
  • Närvarohantering
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis.
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet, från planering till leverans. Med inbyggda färdplaner kan team ta fram sitt arbete för att hålla reda på helhetsbilden. Med Jiras kodlösa automatiseringsmotor kan teamen spara tid och öka effekten genom att automatisera alla uppgifter eller processer med några få klick. Och med en gratisutgåva kan team med upp till tio användare dra nytta av Jiras alla möjligheter utan kostnad, för alltid. Lär dig mer om Jira

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Lönhantering
  • Meddelanden
  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Personalhantering
  • Tidrapportering
  • Kalenderhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Varningar / Meddelanden
  • Närvarohantering
Automatisera dina kundbokningar, avbokningar, påminnelser och betalningar med hjälp av en mycket behaglig programvara för webbaserad schemaläggning.
Träffa den personliga assistenten för ditt schema (fast ännu bättre) som arbetar 24/7 bakom kulisserna för att fylla din kalender och ordna saker så att du slipper. Så fort en kund har bokat en tid skickar Acuity automatiskt specialanpassade bokningsbekräftelser med ditt namn, skickar SMS-påminnelser, låter kunder boka om sin egen tid och hanterar betalningar så att din dagliga verksamhet blir smidigare även när du får mer kunder. Det enda du måste ordna på egen hand är att inte komma för sent. Lär dig mer om Acuity Scheduling

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Lönhantering
  • Meddelanden
  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Personalhantering
  • Tidrapportering
  • Kalenderhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Varningar / Meddelanden
  • Närvarohantering
Programvara för schemaläggning av medarbetare som hjälper dig att följa upp teamets tillgänglighet, fördela uppgifter jämnt, förhindra överbelastning och utbrändhet samt att leverera i tid.
Clockify gör det enkelt att följa upp medarbetartimmar, skapa arbetsscheman, se allas tillgänglighet, göra justeringar i fördelningen av uppgifter samt kontrollera kostnader och övergripande budgetar. Individuella tidsangivelser ackumuleras till värdefulla data om hur varje dag spenderas och insikter om dina medarbetares produktivitetsrelaterade vanor. Du kan exportera rapporter för varje arbetsvecka och ange vilka data du vill inkludera. Lär dig mer om Clockify

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Lönhantering
  • Meddelanden
  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Personalhantering
  • Tidrapportering
  • Kalenderhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Varningar / Meddelanden
  • Närvarohantering
Procores bygghanteringsprogram hanterar dina byggprojekt, dina resurser, din personal och din ekonomi från planering till avslut.
Procores byggprogram hanterar dina byggprojekt, dina resurser och din ekonomi från planering till avslut. Plattformen ansluter varje projektbidragsgivare till lösningar som byggts speciellt för branschen för ägaren, generalentreprenören och specialentreprenören. Förmågan att kommunicera mellan team gör det lättare att arbeta tillsammans genom att etablera en enda sanningskälla. Det är så Procore ger ditt team enkel åtkomst till allt de behöver veta för att få jobbet gjort. Lär dig mer om Procore

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Lönhantering
  • Meddelanden
  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Personalhantering
  • Tidrapportering
  • Kalenderhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Varningar / Meddelanden
  • Närvarohantering
Wrike är en arbetsledningsprogramvara med Gantt-diagram, resultatrapporter, resurshantering och mer än 400 integreringar.
Wrike är en arbetsledningsprogramvara som mer än 20 000 företag och över två miljoner användare över hela världen litar på. Förbättra schemaläggning av anställda med hjälp av resurstilldelning, anpassade förfrågningsformulär, Kanban-tavlor, Gantt-diagram, tidsuppföljning, resultatrapporter och arbetsbelastningsöversikter på ett och samma ställe. Integrera Wrike med mer än 400 applikationer för skynda på dina dagliga processer. Anpassa arbetsflöden och minska behovet av e-post, möten och statusuppdateringar med mera. Arbeta smartare, inte hårdare, med Wrike. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Lönhantering
  • Meddelanden
  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Personalhantering
  • Tidrapportering
  • Kalenderhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Varningar / Meddelanden
  • Närvarohantering
Den ledande schemaläggningsappen för anställda för agenturer, studior och företag. Betrodda av varumärken som Ogilvy, Metalab och Buzzfeed.
Sedan 2012 har Float hjälpt världens ledande team, inklusive BuzzFeed, Havas och Ogilvy, att hantera sina medarbetar- och resursscheman. Tilldela och hantera uppgifter enkelt, samtidigt som du har en tydlig, enkel vy över arbetsbelastningen i ditt team. Få uppdateringar i realtid av dina projekt och kartlägg resurstillgänglighet, inklusive sjukfrånvaro, betald ledighet och allmänna helgdagar. Med dra-och-släpp-funktionalitet, flexibla sök- och filterfunktioner, gör Float det enkelt att schemalägga för ditt team. Få 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Float

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Lönhantering
  • Meddelanden
  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Personalhantering
  • Tidrapportering
  • Kalenderhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Varningar / Meddelanden
  • Närvarohantering
Workday HCM är en enda, molnbaserad lösning för personalplanering, analys och utförande.
Workday HCM är en enda, molnbaserad lösning för personalplanering, analys och utförande. Den utgående lösningen används av många Fortune 500- och G2k-företag för att driva verksamheten agilt och effektivt, vilket gör att organisationerna är redo för vad som än händer härnäst. Till skillnad från rigida HR-system eller punktlösningar, levererar Workday endast den kompetensbaserade HCM-grunden och förnyar kontinuerligt för att möjliggöra kundens framgång allt eftersom effekterna av teknik, alternativa arbetsarrangemang och anställdas förväntningar går framåt. Lär dig mer om Workday HCM

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Lönhantering
  • Meddelanden
  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Personalhantering
  • Tidrapportering
  • Kalenderhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Varningar / Meddelanden
  • Närvarohantering
Skapa och dela med dig av schemaläggning av anställda var som helst, när som helst i valfri webbläsare. Dra och släpp-schemaläggning lika enkelt som att arbeta med ett kalkylblad.
Skapa och dela med dig av schemaläggning av anställda var som helst, när som helst i valfri webbläsare. Med drag och släpp-schemaläggning, obegränsat antal anställda, obegränsad åtkomst, skiftpåminnelser, SMS och rapportering. Programvaran är gratis under den första månaden och det krävs inget kreditkort eller någon installering. Inga kontrakt och inga dolda kostnader för att lägga till extra anställda. Betala fortlöpande med obegränsat antal anställda. Lär dig mer om Findmyshift

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Lönhantering
  • Meddelanden
  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Personalhantering
  • Tidrapportering
  • Kalenderhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Varningar / Meddelanden
  • Närvarohantering
En avancerad lösning som är utformad för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, arbetsflöde och kunskapsförvaltning.
En säker och nyckelfärdig intranätslösning för små och medelstora företag som utformats för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, affärsprocesser och kunskapsförvaltning. Ger bättre kunskapskontinuitet genom att flytta data från nätverkssilor och lokala enheter till ett välskyddat centraliserat arkiv. Wikis, bloggar och forum säkerställer socialt aktiverade kunskapsbaser för förbättrat lagarbete. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Lönhantering
  • Meddelanden
  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Personalhantering
  • Tidrapportering
  • Kalenderhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Varningar / Meddelanden
  • Närvarohantering
Få ditt företag att uppnå full kapacitet med schemaläggningsprogramvaran 10to8. Minska bortkastad tid och uteblivanden. Kom igång kostnadsfritt.
Kraftfull programvara för mötesplanering och onlinebokning. Betrodd av över 50 000 företag världen över. Låt kunderna boka dina lediga tider och ta emot betalningar online. Skicka automatiska SMS- och e-postpåminnelser, och minska antalet uteblivanden med upp till 90 %. Spåra kundaktivitet och närvarohistorik. Undvik dubbelbokningar genom att ställa in kalendersynkronisering med Google, iCal och Outlook. Kan integreras med över 1 500 appar och fungerar på alla enheter och operativsystem. Kom igång idag helt kostnadsfritt. Lär dig mer om Sign In Scheduling

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Lönhantering
  • Meddelanden
  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Personalhantering
  • Tidrapportering
  • Kalenderhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Varningar / Meddelanden
  • Närvarohantering
Deputy: schemalägg personal, spåra tid och närvaro, hantera ledighet, exportera tidrapporter till lönelistan med ett klick och upprätthåll efterlevnad enkelt.
Deputy är ett flerfaldigt prisbelönt verktyg för bemanningsplanering. Skapa personalscheman på bara några minuter och publicera dem med ett klick. Du kan också enkelt hantera personalledighet, spåra tid och närvaro och synkronisera dina tidrapporter till lönelistan friktionsfritt. Deputy kan integreras med över 300 ledande POS- och löneleverantörer för att bygga tillit från början till slut. Med kostnadsfria iOS- och Android-appar kan du hantera ditt företag var som helst. Starta en gratis provperiod idag. Lär dig mer om Deputy

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Lönhantering
  • Meddelanden
  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Personalhantering
  • Tidrapportering
  • Kalenderhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Varningar / Meddelanden
  • Närvarohantering
Calamari är integrerat med Slack, JIRA, G Suite och Office365. Spåra HR-register, semester, betald ledighet, närvaro och hantera tidrapporter.
Calamari är en programvara för HR-hantering som förenklar personalhanteringen. Programvaran gör det möjligt att planera och spåra alla typer av frånvaro. Du kan spåra närvaro med hjälp av QR-koder och iBeacons. Du kan få aviseringar om kommande frånvaro och ledighetsförfrågningar. Calamari hjälper företag som har kontor i flera länder och stödjer rollbaserad säkerhet. Appen är integrerad med projektledningsverktyg som JIRA, Slack, Office265, GSuite, Microsoft Teams, Basecamp och Asana. Lär dig mer om Calamari

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Lönhantering
  • Meddelanden
  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Personalhantering
  • Tidrapportering
  • Kalenderhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Varningar / Meddelanden
  • Närvarohantering
Med Sage HR skapar och redigerar du enkelt skift efter behov och meddelar sedan dina anställda med ett knapptryck.
Upplev ett paradigmskifte när det gäller schemaläggning av skift. Nej, det behöver inte vara tråkigt. Du kan enkelt skapa och redigera skift och sedan meddela dina anställda med ett knapptryck. Alla har tillgång till sina scheman från såväl webb- som mobilappar. Android- och iOS-appar finns tillgängliga. Lär dig mer om Sage HR

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Lönhantering
  • Meddelanden
  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Personalhantering
  • Tidrapportering
  • Kalenderhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Varningar / Meddelanden
  • Närvarohantering
Säg adjö till omständliga godkännandeprocesser med Time-Off, en av de branschledande lösningarna för uppföljning av betald ledighet och andra typer av ledighet.
Säg adjö till kalkylblad och omständliga godkännandeprocesser med Time-Off, flexibel och prisvärd ledighetsuppföljning för små till medelstora företag. Plattformen från PurelyHR är en av branschledarna och automatiserar periodiseringar, policyförnyelser och tillhandahåller en enkel process för begäran för att ge personalchefer verktyg för att ge sin organisation en bättre ledighetsupplevelse. Kom igång idag med en kostnadsfri 21-dagars provperiod eller en livedemo! Lär dig mer om PurelyHR

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Lönhantering
  • Meddelanden
  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Personalhantering
  • Tidrapportering
  • Kalenderhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Varningar / Meddelanden
  • Närvarohantering
Humanity är en av de ledande molnbaserade plattformarna för schemaläggning av anställda som påskyndar schemaskapandet med upp till 80 procent.
Humanity är en av de ledande molnbaserade plattformarna för schemaläggning av anställda som påskyndar schemaskapandet med upp till 80 procent. Lär dig mer om Humanity

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Lönhantering
  • Meddelanden
  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Personalhantering
  • Tidrapportering
  • Kalenderhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Varningar / Meddelanden
  • Närvarohantering
Jolt mildrar besväret med schemaläggning med ett gränssnitt med dra-och-släpp-funktion, insiktsfulla rapporter och en app för anställda för hantering av skift.
Jolt mildrar besväret med schemaläggning med ett gränssnitt med dra-och-släpp-funktion, rena kalendervyer och en gratis app för anställda för skiftbyte och ledighetsförfrågningar. Jolt hjälper dig att sätta upp arbetsmål, mäta produktivitet och godkänna frågor från anställdas var som helst. Hela programsviten inkluderar en smart klocka, stämpel, meddelanden före stämpling och checklistor för uppgiftshantering. Jolt är betrott av över 300 000 anställda över hela världen och hjälper till att hantera dem dagliga driften för varumärken som Chick-fil-A, Legoland och Regal Cinemas. Lär dig mer om Jolt

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Lönhantering
  • Meddelanden
  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Personalhantering
  • Tidrapportering
  • Kalenderhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Varningar / Meddelanden
  • Närvarohantering
Företag får hjälp att schemalägga smartare för att förbättra produktiviteten, lönsamheten och glädjen med personalplanering i världsklass.
Företag får hjälp att planera smartare för att förbättra produktiviteten och lönsamheten. Datadriven teknik används för att effektivt förutse efterfrågan och schemalägga personal på ett rättvist och optimalt sätt. Personanpassade algoritmer och maskininlärning används för att identifiera mönster som annars skulle gå obemärkt förbi, vilket ger förstklassiga affärsprognoser och personalplanering till företag över hela världen. Lär dig mer om Rotageek

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Lönhantering
  • Meddelanden
  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Personalhantering
  • Tidrapportering
  • Kalenderhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Varningar / Meddelanden
  • Närvarohantering
GymMaster är en kraftfull lösning för klubbhantering med full funktionalitet på alla enheter, 24/7-åtkomst och en webbportal för dina medlemmar.
GymMaster är avsett för hälsoklubbar – ett nöje att använda och lätt att lära sig. Hantera din klubb var som helst på valfri enhet med automatisk fakturering, automatiskt anpassad kommunikation och ett avancerat 24-timmars åtkomstkontrollsystem som ger dig full kontroll. Öka försäljningen och sluta använda papper genom att låta dina medlemmar registrera sig online. När de väl har blivit medlemmar kan de boka och betala online via din egen varumärkta medlemsportal på din webbplats. Boka en gratis demo idag och se vad GymMaster kan göra för dig. Lär dig mer om GymMaster

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Lönhantering
  • Meddelanden
  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Personalhantering
  • Tidrapportering
  • Kalenderhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Varningar / Meddelanden
  • Närvarohantering
En plattform för hybrida arbetsplatser som gör det möjligt för företag att effektivt hantera schemaläggning av anställda och omvandla kontor till hybridarbetsplatser.
WorkInSync är en molnbaserad SaaS-plattform för hybrida arbetsplatser med funktioner för personalschemaläggning. Den inkluderar funktioner som anställds önskade arbetsplats (kontor/hem), schemaläggning av arbetstid, synlighet för gruppmedlemmarnas arbetsscheman, incheckning/utcheckning och en gruppchefskonsol för hantering av personalens arbetsscheman, tillgänglighet och närvaro. Dessutom har den funktioner som bokning av skrivbord och mötesrum, bokning av kontorspendling och parkering samt kontaktspårning. Lär dig mer om WorkInSync

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Lönhantering
  • Meddelanden
  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Personalhantering
  • Tidrapportering
  • Kalenderhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Varningar / Meddelanden
  • Närvarohantering