Sverige Visa lokala produkter
470 resultat
Programvaran för schemaläggning av anställda gör det enkelt att planera skift för personalen och sparar in på den administrativa tiden. Boka en demo eller registrera dig gratis. Lär dig mer om Planday
På Planday är målet enkelt: att göra det enklare att driva ditt skiftbaserade företag. Med den innovativa lösningen för schemaläggning av anställda har 200 000 nöjda kunder sparat över 80 % i administrationstid och 5 % i personalkostnader. Allokera skift, kommunicera med personalen och gör effektiviseringen av löneadministrationen snabbare och mer prisvärd. Boka en demo eller prova gratis för att se vad Planday kan göra för företaget. Lär dig mer om Planday

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Webbaserad resursplaneringsapp med ledighetsadministration, personliga instrumentbräden, krockhantering, teamsynlighet och samarbete. Lär dig mer om Resource Guru
Det snabba och enkla sättet för webbaserad schemaläggning av personer och andra resurser. Få teamsynlighet i en smart kalender. Dra och släpp bokningar på några sekunder. Administrera semester och andra typer av ledighet. Ett tillgänglighetsfält hjälper till med resursplanering. Krockhantering hjälper dig att behålla kontrollen. Instrumentbräden, e-postaviseringar och kalendersynkronisering innebär att alla hålls uppdaterade. Med kraftfulla rapporter kan du övervaka utnyttjandegraden. Ingen installering av programvara krävs. Från endast 2,50 USD per person och månad. Bli medlem för en 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Resource Guru

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Bygg skräddarsydda lösningar på monday.com Work OS så att du snabbt kan schemalägga allt som dina anställda arbetar med. Lär dig mer om monday.com
På monday.com Work OS kan chefer enkelt tilldela uppgifter och spåra framstegen för pågående projekt med en snabb överblick, vilket ger dem en sanningskälla i realtid för alla sina teams arbete. Implementera plattformens tidslinjevy för att schemalägga ditt teamarbete så att du aldrig missar en tidsfrist. Skapa slutligen grafer direkt på plattformen för att visualisera hur teammedlemmarna fördelar sin tid och dra nytta av insikter för att kunna prioritera mer effektivt. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Med Sage HR kan du enkelt skapa och redigera arbetsskift och sedan meddela dina anställda genom ett klick på en knapp. Lär dig mer om Sage HR
Upplev ett paradigmskifte när det gäller schemaläggning av arbetsskift. Nej, det behöver inte vara tråkigt. Du kan enkelt skapa och redigera arbetsskift och sedan meddela dina anställda genom ett enkelt knapptryck. Alla har tillgång till sina scheman både på webben och på mobilappar. Android- och iOS-appar finns tillgängliga. Lär dig mer om Sage HR

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Teamschemaläggning + projektplanering + tidsuppföljning + tillgänglighetshantering + användning + prognoser i ett enda resursplaneringsverktyg Lär dig mer om teamdeck
>> Programvara för resurs- och projektplanering >> Schemaläggning av anställda + tidsuppföljning + ledighetshantering + projektplanering och budgetering + tidrapporter + arbetsbelastning + resultat + resursprognoser. >> Teamdeck har utvecklats av ett programvaruföretag som även arbetar med Spotify, Uber, Netflix och Viu. >> Vi arbetar inom branscher som IT, finans, kreativitet, detaljhandel, spel, utbildning och media. >> Live-demo + GRATIS hjälp med INSTALLATION. Registrera dig för en demo. Lär dig mer om teamdeck

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Hela systemet är försett med säkerhet i toppklass och alla data lagras på centrala servrar i Tyskland. Programvaran är användarvänlig och enkel att anpassa. Lär dig mer om absence.io
Lösningen är utformad för att hantera teamfrånvaro inklusive personalens semester, närvaro och betalda ledighet. Hantera ledighetsansökningar effektivt via produktmeddelanden eller e-post. Lagra all viktig personalinformation centralt i omfattande personalfiler och använd personalenkäterna för att samla in data från anställda med ett enda klick. Lär dig mer om absence.io

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Programvara för hantering av personalstyrkan byggd för Zendesk så att du bättre kan hantera driften av hela ditt kontaktcentrum. Lär dig mer om tymeshift
Tymeshift är byggt exklusivt för Zendesk och är väldigt angelägna att förenkla personalhanteringen. WFM har funnits länge men det är fortfarande en komplex bransch. Det behöver det inte vara. Verktygen automatiserar tidskrävande processer som prognoser, schemaläggning och datahantering så att du kan vara mer produktiv och engagerad. Dessutom kommer dina anställda att kunna genomföra dagliga aktiviteter och se sina scheman direkt i Zendesk, vilket gör att personalledningen besparas onödigt arbete. Lär dig mer om tymeshift

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
The only 100% free time tracker and timesheet for teams Lär dig mer om Clockify
Clockify makes it simple to track employee hours, create staff work schedules, see everyone's availability, make adjustments when allocating tasks, and control costs and overall budgets. Individual time entries accumulate to valuable data about how each day is spent and insights on your employees' productivity habits. You can export reports on each working week and customize which data you want to include. Lär dig mer om Clockify

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Den ledande schemaläggningsappen för anställda för agenturer, studior och företag. Betrodda av varumärken som Ogilvy, Metalab och Buzzfeed. Lär dig mer om Float
Sedan 2012 har Float hjälpt världens ledande team, inklusive BuzzFeed, Havas och Ogilvy, att hantera sina medarbetar- och resursscheman. Tilldela och hantera uppgifter enkelt, samtidigt som du har en tydlig, enkel vy över arbetsbelastningen i ditt team. Få uppdateringar i realtid av dina projekt och kartlägg resurstillgänglighet, inklusive sjukfrånvaro, betald ledighet och allmänna helgdagar. Med dra-och-släpp-funktionalitet, flexibla sök- och filterfunktioner, gör Float det enkelt att schemalägga för ditt team. Få 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Float

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Deputy: schemalägg personal, spåra tid och närvaro, hantera ledighet, exportera tidrapporter till lönelistan med ett klick och upprätthåll efterlevnad enkelt. Lär dig mer om Deputy
Deputy är ett flerfaldigt prisbelönt verktyg för bemanningsplanering. Skapa personalscheman på bara några minuter och publicera dem med ett klick. Du kan också enkelt hantera personalledighet, spåra tid och närvaro och synkronisera dina tidrapporter till lönelistan friktionsfritt. Deputy kan integreras med över 300 ledande POS- och löneleverantörer för att bygga tillit från början till slut. Med kostnadsfria iOS- och Android-appar kan du hantera ditt företag var som helst. Starta en gratis provperiod idag. Lär dig mer om Deputy

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
En plattform för hybrida arbetsplatser som gör det möjligt för företag att effektivt hantera schemaläggning av anställda och omvandla kontor till hybridarbetsplatser. Lär dig mer om WorkInSync
WorkInSync är en molnbaserad SaaS-plattform för hybrida arbetsplatser med funktioner för personalschemaläggning. Den inkluderar funktioner som anställds önskade arbetsplats (kontor/hem), schemaläggning av arbetstid, synlighet för gruppmedlemmarnas arbetsscheman, incheckning/utcheckning och en gruppchefskonsol för hantering av personalens arbetsscheman, tillgänglighet och närvaro. Dessutom har den funktioner som bokning av skrivbord och mötesrum, bokning av kontorspendling och parkering samt kontaktspårning. Lär dig mer om WorkInSync

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Papershift ger planering av arbetsscheman, ledighetshantering och tidsuppföljning av personal, i molnet. Få 14 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Papershift
Papershift hjälper dig att hantera och automatisera planering av arbetsscheman, ledighetshantering och tidsuppföljning av personal i molnet. Med över 200 000 användare är Papershift Europas kanske mest uppskattade programvara för arbetskraftsplanering. Lär dig mer om Papershift

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Programvara för visuell planering för att spåra alla typer av resurser, robust och användarvänlig. Lär dig mer om Visual Planning
Visual Planning är en kraftfull programvaruhanteringslösning som är optimerad för dem inom bygghanteringsbranschen och som erbjuder ledande organisationsverktyg för att öka företagets produktivitet. Med en otrolig mängd funktioner kan användarna övervaka långsiktiga eller kortsiktiga projekt i realtid, prognostisera planerade kontra faktiska kostnader, allokera fordon och maskiner till byggarbetsplatsen på en enda plattform. Lär dig mer om Visual Planning

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Sparar mer än 50 % av den tid som tidigare spenderats på schemaläggningsrelaterat arbete, säkerställer efterlevnad och möjliggör kommunikation med arbetare i realtid. Lär dig mer om Timesphere
Oavsett hur komplicerad din schemaläggning är, är Timesphere en intuitiv, webbaserad lösning som sparar minst 50 % av den tid som tidigare lagts på schemaläggningsarbete, med bara några få klick och genom automatisering. Timesphere säkerställer att affärsregler, löneskalor, kollektivavtal och personalkrav respekteras i brevet och möjliggör kommunikation i realtid via mobil åtkomst och SMS. Lägg mindre tid på att justera scheman och mer tid på att hantera din verksamhet. Lär dig mer om Timesphere

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Webbapp för personalhantering och skiftplanering i realtid. Lär dig mer om TeamUltim
TeamUltim är en webbapp för personalhantering och skiftplanering som passar perfekt för små och medelstora företag inom detaljhandel, catering, sport, gästfrihet och yrkesmässiga tjänster. Schemalägg skift, hantera betalda ledigheter och frånvaro, låt ditt team byta skift och få omfattande rapportering om allt detta med TeamUltim. Lär dig mer om TeamUltim

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
JetBrains Space är en helt integrerad verktygskedja som kopplar samman programvaruutvecklingspipelinen, kommunikation och projektledning. Lär dig mer om Space
Space är en helt integrerad verktygskedja som kopplar samman programvaruutvecklingspipelinen med kommunikations- och projektledning. Space hjälper till att enkelt godkänna semesterförfrågningar, lägga till eventuell frånvaro till en profil, hantera arbetsplatser, konsultera teamkalendern för en övergripande bild av dina teammedlemmars tillgänglighet, specificera arbetstider och dela dina planer med ditt team. Använd dokument för att lära dig mer om policy för schemaläggning av anställda och läs nyheterna om schemaläggningsändringarna i bloggen. Lär dig mer om Space

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Stop jumping from app to app trying to wrangle statuses and updates from your team: connect everyone's work together with Trello.
From weekly meeting agendas, to employee progress plans, to storing write-ups and documentation, Trello helps managers more effectively engage with their employees. It's the command center that connects all your tasks and tools to show status updates, due dates, and allows you to quickly comment back and forth to teammates. Attach files and tickets from other apps like Jira, Slack, and Google Drive, so everything stays together. Keep communication smooth and expectations clear and accessible. Lär dig mer om Trello

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis.
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet, från planering till leverans. Med inbyggda färdplaner kan team ta fram sitt arbete för att hålla reda på helhetsbilden. Med Jiras kodlösa automatiseringsmotor kan teamen spara tid och öka effekten genom att automatisera alla uppgifter eller processer med några få klick. Och med en gratisutgåva kan team med upp till tio användare dra nytta av Jiras alla möjligheter utan kostnad, för alltid. Lär dig mer om Jira

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Schedule jobs, coordinate teams, track time and track projects, all in one place.
QuickBooks Time is proudly part of the QuickBooks family, and works alongside leading accounting tools like QuickBooks Online, Xero and MYOB. Schedule jobs, coordinate teams, track time and track projects, all in one place.” Lär dig mer om QuickBooks Time

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Automatisera dina kundbokningar, avbokningar, påminnelser och betalningar med hjälp av en mycket behaglig programvara för webbaserad schemaläggning.
Träffa den personliga assistenten för ditt schema (fast ännu bättre) som arbetar 24/7 bakom kulisserna för att fylla din kalender och ordna saker så att du slipper. Så fort en kund har bokat en tid skickar Acuity automatiskt specialanpassade bokningsbekräftelser med ditt namn, skickar SMS-påminnelser, låter kunder boka om sin egen tid och hanterar betalningar så att din dagliga verksamhet blir smidigare även när du får mer kunder. Det enda du måste ordna på egen hand är att inte komma för sent. Lär dig mer om Acuity Scheduling

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
A simple and affordable solution for capturing employee time to run payroll, invoice clients and manage productivity.
Time Tracker by eBillity is a timekeeping application for business teams of all sizes. A simple and affordable solution for capturing employee time to run payroll, invoice clients and manage productivity. With flexible time tracking options and customizable settings you can easily manage your employees hours in every situation; start a timer from any device, clock-in on arrival at work, add time in blocks using the weekly timesheet or create and share the schedule with your team. Lär dig mer om Time Tracker

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Create, manage and communicate employee schedules while empowering employees to view, manage and receive schedule updates.
Quickly and easily track employee attendance as part of our award-winning HR platform, Paycor makes it easy to monitor, control and make better decisions about labor costs. Paycor Scheduling enables HR leaders to create, manage and communicate employee schedules while empowering employees to view, manage and receive schedule updates. Easily set up attendance rules and get coverage when you need it with mobile scheduling, optional shift swapping and more. Lär dig mer om Paycor

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Calendly is the world's #1 scheduling tool. It eliminates the hassle of back-and-forth emails and syncs with your entire team.
Calendly makes scheduling meetings easy and efficient, eliminating the hassle of back-and-forth emails so you can get back to work. Already recognized as the intuitive scheduling leader for more than 10 million people around the world, Calendly also offers extended capabilities for teams with powerful collaboration functionality, robust administration controls, and enterprise-grade security and compliance. Integrations with Zoom, Salesforce, Google, Microsoft, Slack, & more. Lär dig mer om Calendly

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Wrike är en arbetsledningsprogramvara med Gantt-diagram, resultatrapporter, resurshantering och mer än 400 integreringar.
Wrike är en arbetsledningsprogramvara som mer än 20 000 företag och över två miljoner användare över hela världen litar på. Förbättra schemaläggning av anställda med hjälp av resurstilldelning, anpassade förfrågningsformulär, Kanban-tavlor, Gantt-diagram, tidsuppföljning, resultatrapporter och arbetsbelastningsöversikter på ett och samma ställe. Integrera Wrike med mer än 400 applikationer för skynda på dina dagliga processer. Anpassa arbetsflöden och minska behovet av e-post, möten och statusuppdateringar med mera. Arbeta smartare, inte hårdare, med Wrike. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
ClockShark is the leading mobile scheduling & GPS time tracking software for local construction, field service, and contractors.
ClockShark is the leading mobile GPS time tracking and scheduling software built for construction, field service and contractors that want a simpler way to track employee time, run payroll quickly and accurately, and understand job costs. Over 7,000 customers have replaced the hassle of paper timesheets with software that makes it easier to run their business and keeps accountants happy. Dont take our word for it, start a free trial today! Lär dig mer om ClockShark

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Cloud-based online booking, scheduling, point of sale and marketing software - everything you need to run your spa or salon better.
Tired of spending your days focusing on chasing your employees around and manually writing down schedules? Make life easier for your clients, your staff, and yourself with Bookers employee scheduling software that brings together your online booking, staff scheduling, CRM, point of sale, marketing and retention tools, all on one platform. With Bookers cloud-based software solutions, youll be able to access your business anywhere, anytime. See Booker in action with a free demo! Lär dig mer om Booker

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
The easy way to schedule, track time, attendance, and communicate with workers. Save time. Improve accountability. 14-day free trial.
When I Work is an easy way for businesses to schedule, track time and attendance, and communicate with their hourly employees. Put the schedule and time clock in every employee's pocket with free iOS and Android apps. Keep track of time off, employee availability, and manage shift swaps with just a few clicks. Integrate with your payroll provider to streamline the process and avoid human error. Get started with a 14-day free trial now. Lär dig mer om When I Work

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
7shifts is a robust employee scheduling, communication, and time tracking tool built specifically for restaurants. Free for 14 days!
7shifts helps restaurants schedule more efficiently with intuitive scheduling, communication, time tracking, and compliance tools. The intuitive drag & drop schedule builder automatically factors in availability, time-off, overtime, and compliance, and managers can easily integrate their POS to ensure they hit their labor targets. With a free app for staff to submit availability requests and swap shifts, building schedules has never been so easy. Lär dig mer om 7shifts

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Easy schedule builder. The team always has their up-to-date schedule. Know who is available to work. Set policies around time-off.
Homebase makes work easier for 100,000+ small (but mighty) businesses with everything they need to manage and pay an hourly team: employee scheduling, time clocks, payroll, team communication, hiring, onboarding, and compliance. Just don’t call us “Human Capital Management.” We’re tools built for the busiest businesses, so owners and employees can spend less time on paperwork and more time on what matters. Learn more at joinhomebase.com. Lär dig mer om Homebase

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
The fastest, easiest, and highest value service management software to automate everything from first customer contact to getting paid.
mHelpDesk is the #1 easiest and most powerful software solution for your field service business, automating everything from first customer contact all the way to getting paid. We provide our customers with mobile and online tools that are unmatched in performance, reliability, and functionality. We've packed the best tools into one extremely easy-to-use and affordable package that requires no big upfront investment. And we have in-house product experts to get you up and running immediately. Lär dig mer om mHelpDesk

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Workforce management, Employee scheduling solution that helps organizations manage shifts, payroll, leaves, overtime calculations, etc.
UKG Kronos Workforce Ready is a human capital management suite of tools on a single unified cloud platform that helps you manage the entire employee lifecycle from pre-hire to retire. Solutions for HR, recruiting, onboarding, time tracking, payroll, and more are easily accessed through a single intuitive interface. Automated and scalable tools provide a single source of truth with common reporting, dashboards, and robust workflows. Included self-service and mobile app allow easy, anytime access. Lär dig mer om UKG Ready

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Skapa och dela med dig av schemaläggning av anställda var som helst, när som helst i valfri webbläsare. Dra och släpp-schemaläggning lika enkelt som att arbeta med ett kalkylblad.
Skapa och dela med dig av schemaläggning av anställda var som helst, när som helst i valfri webbläsare. Med drag och släpp-schemaläggning, obegränsat antal anställda, obegränsad åtkomst, skiftpåminnelser, SMS och rapportering. Programvaran är gratis under den första månaden och det krävs inget kreditkort eller någon installering. Inga kontrakt och inga dolda kostnader för att lägga till extra anställda. Betala fortlöpande med obegränsat antal anställda. Lär dig mer om Findmyshift

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Branch enables businesses to accelerate payments to their workforce with our comprehensive workforce payments platform.
Branch enables businesses to accelerate payments to their workforce with our comprehensive workforce payments platform. Companies turn to Branch to empower workers with tools like instant payments, free earned wage access, and cashless tips/mileage reimbursements. As part of our platform, workers receive the Branch Wallet: a digital wallet backed by a fee-free checking account, optional debit card, financial wellness tools, and rewards. Lär dig mer om Branch

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Easy to use scheduling and time tracking for business of all sizes. Get started with a free trial.
Buddy Punch is an easy to use, cloud-based scheduling software and time tracking solution. Our intuitive drag-and-drop interface can be used to create and publish schedules which employees can view and use to punch into their scheduled time using our free iOS and Android apps. You can also track PTO, integrate with payroll providers, and get overtime alerts. Get started with a free trial. Lär dig mer om Buddy Punch

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Pingboard is an org chart with superpowers. It is the place for everything you need to know about the people you work with.
Pingboard is a better way to build, manage and share your Org Chart. Browse your organization with a beautiful, dynamic org chart, filled with photos of your employees. The org chart is kept up-to-date for you as people change managers when you connect to your IT or HR system. You can export and share the org chart, and access it from your phone. Lär dig mer om Pingboard

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
SocialSchedules is a free employee scheduling tool for web & mobile. Build your schedule in minutes & send it to your team in a click.
SocialSchedules is a free scheduling solution for hourly employees. Build your schedule in minutes, make changes to it easily and send it to your team in a click. Free iOS & Android apps mean you can edit & check the schedule on the go + your employees always have the most updated version. Track time off, forecast sales for more cost effective schedules, integrate with your POS and find replacements fast. Features like group messaging, shift swapping & shift reminders make life easier. Lär dig mer om SocialSchedules

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
En avancerad lösning som är utformad för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, arbetsflöde och kunskapsförvaltning.
En säker och nyckelfärdig intranätslösning för små och medelstora företag som utformats för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, affärsprocesser och kunskapsförvaltning. Ger bättre kunskapskontinuitet genom att flytta data från nätverkssilor och lokala enheter till ett välskyddat centraliserat arkiv. Wikis, bloggar och forum säkerställer socialt aktiverade kunskapsbaser för förbättrat lagarbete. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Cloud-based employee time clock and scheduling system for small businesses to track time cards and shift schedules for accurate payroll
Time tracking and employee scheduling software with over 15,000 companies who trust and rely on our robust features: *Payroll integration *Mobile app available *PTO tracking *Employee shift scheduling *Time card editing *Overtime calculation *Geofencing & GPS *IP and device restrictions *Biometric/Fingerprint option *Paid breaks *Reminders *Automatic break deduction options *Tips, bonuses and commissions *Job and Project costing *$2.70/employee per month Lär dig mer om OnTheClock.com

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
WebHR is everyone's favorite and a global leader in Cloud HR - Helps you manage the most important asset in your company - your People!
WebHR is revolutionizing the way HR works. WebHR is a Social all-in-one Cloud based HR Software for Small & Medium Enterprises that handles everything from Hire to Retire, in the most innovate way. WebHR not only saves money to the companies, but also boosts productivity, saves space and make inter and intra-office communications fast, reliable and more efficient. WebHR assists in managing a companys most important asset - its People. Lär dig mer om WebHR

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Calamari är integrerat med Slack, JIRA, G Suite och Office365. Spåra HR-register, semester, betald ledighet, närvaro och hantera tidrapporter.
Calamari är en programvara för HR-hantering som förenklar personalhanteringen. Programvaran gör det möjligt att planera och spåra alla typer av frånvaro. Du kan spåra närvaro med hjälp av QR-koder och iBeacons. Du kan få aviseringar om kommande frånvaro och ledighetsförfrågningar. Calamari hjälper företag som har kontor i flera länder och stödjer rollbaserad säkerhet. Appen är integrerad med projektledningsverktyg som JIRA, Slack, Office265, GSuite, Microsoft Teams, Basecamp och Asana. Lär dig mer om Calamari

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Transform your scheduling process with the industry's most widely adopted forecasting, scheduling and communications tool.
HotSchedules provides a cloud-based operating platform, as well as supporting solutions and services for the restaurant, retail and hospitality industries. HotSchedules suite of products enables owners and operators to schedule employees across locations, track time and attendance, monitor business performance and manage day-to-day operations. With HotSchedules native mobile app, employees can check schedules, pick-up and drop shifts, and request time off, all from their mobile phones. Lär dig mer om HotSchedules

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Simplify your Service Business. Complete Scheduling & Job Management. Manage Leads, Estimates, Jobs, Invoices, Payments from Anywhere!
Kickserv provides users a custom user interface that allows them to monitor various aspects of their organization's workflows update and distribute invoices, monitor field technician status and more. The solution offers mobile applications for iOS and Android devices that help technicians and workers to send automated or custom job updates, notes and comments to the team in the office. Lär dig mer om Kickserv

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Säg adjö till omständliga godkännandeprocesser med Time-Off, en av de branschledande lösningarna för uppföljning av betald ledighet och andra typer av ledighet.
Säg adjö till kalkylblad och omständliga godkännandeprocesser med Time-Off, flexibel och prisvärd ledighetsuppföljning för små till medelstora företag. Plattformen från PurelyHR är en av branschledarna och automatiserar periodiseringar, policyförnyelser och tillhandahåller en enkel process för begäran för att ge personalchefer verktyg för att ge sin organisation en bättre ledighetsupplevelse. Kom igång idag med en kostnadsfri 21-dagars provperiod eller en livedemo! Lär dig mer om PurelyHR

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Humanity är en av de ledande molnbaserade plattformarna för schemaläggning av anställda som påskyndar schemaskapandet med upp till 80 procent.
Humanity är en av de ledande molnbaserade plattformarna för schemaläggning av anställda som påskyndar schemaskapandet med upp till 80 procent. Lär dig mer om Humanity

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Jolt mildrar besväret med schemaläggning med ett gränssnitt med dra-och-släpp-funktion, insiktsfulla rapporter och en app för anställda för hantering av skift.
Jolt mildrar besväret med schemaläggning med ett gränssnitt med dra-och-släpp-funktion, rena kalendervyer och en gratis app för anställda för skiftbyte och ledighetsförfrågningar. Jolt hjälper dig att sätta upp arbetsmål, mäta produktivitet och godkänna frågor från anställdas var som helst. Hela programsviten inkluderar en smart klocka, stämpel, meddelanden före stämpling och checklistor för uppgiftshantering. Jolt är betrott av över 300 000 anställda över hela världen och hjälper till att hantera dem dagliga driften för varumärken som Chick-fil-A, Legoland och Regal Cinemas. Lär dig mer om Jolt

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Shiftboard's ScheduleFlex is purpose-built for dynamic operations that frequently adjust staffing levels to support business needs.
Shiftboard's ScheduleFlex is purpose-built for dynamic operations that frequently adjust staffing levels to support ever-changing business needs. ScheduleFlex helps front-line operations maintain high shift coverage, reduce labor costs, and control the daily chaos of workforce scheduling. Organizations in dynamic scheduling industries, such as manufacturing, healthcare, staffing, and public safety, depend on ScheduleFlex to keep their mission critical operations running smoothly, 24/7. Lär dig mer om ScheduleFlex

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Our scheduling features have evolved to ensure that any and all scheduling needs can be met in a single workforce management solution.
Building and maintaining schedules is a large part of workforce management, which is why our solution has multiple dynamic scheduling features designed to make it as easy as possible. Build a single schedule and apply it to all employees or have individualized schedules throughout. Either way our solution is made to enable any configuration you might need. We offer an array of reports, occurrence features and more to make your operation as easy and efficient as possible. Lär dig mer om TimeClock Plus

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Simple online rota planning so you can focus on more important things. Still struggling with Excel rotas? Try RotaCloud free today.
RotaCloud is the easy way to plan rotas and communicate with staff. Our online rota builder makes planning rotas a breeze, and sending them to your employees is even easier. At the click of a button, you team will be sent email, SMS and push notifications letting them know they've got new shifts or changes to their rota. You can manage holiday, track attendance and view reports all under one roof. Try it for free to see how you could schedule more effectively and more more affordably. Lär dig mer om RotaCloud

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Schedule employee shifts digitally, send notifications for changes in real time, and generate custom reports to gain insight into hours
Create, edit, and send employee shift schedules digitally. Employees receive notifications for shift changes in real time to avoid scheduling mix-ups. Advanced reporting features allow you to generate custom reports on scheduling and attendance, for insight into your workforce. Lär dig mer om Factorial

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Affordable on-demand HRIS and recruitment solution with an employee portal, recruitment & resume management and much more.
Affordable on-demand HRIS and recruitment solution with an employee portal, recruitment & resume management and much more. Zoho People lets you manage all your HR and benefits programs from a central location making it easier than ever to attract, retain and reward top talent. Lär dig mer om Zoho People

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online