365 resultat
Varför Capterra är gratis
Wrike är en arbetsledningsprogramvara med Gantt-diagram, resultatrapporter, resurshantering och mer än 400 integreringar. Lär dig mer om Wrike
Wrike är en arbetsledningsprogramvara som mer än 20 000 företag och över två miljoner användare över hela världen litar på. Förbättra schemaläggning av anställda med hjälp av resurstilldelning, anpassade förfrågningsformulär, Kanban-tavlor, Gantt-diagram, tidsuppföljning, resultatrapporter och arbetsbelastningsöversikter – allt på ett och samma ställe. Integrera Wrike med mer än 400 applikationer för skynda på dina dagliga processer. Anpassa arbetsflöden och minska behovet av e-post, möten och statusuppdateringar med mera. Arbeta smartare, inte hårdare, med Wrike. Lär dig mer om Wrike
Wrike är en arbetsledningsprogramvara som mer än 20 000 företag och över två miljoner användare över hela världen litar på. Förbättra schemaläggning av anställda med hjälp av resurstilldelning,...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Bygg skräddarsydda lösningar på monday.com Work OS så att du snabbt kan schemalägga allt som dina anställda arbetar med. Lär dig mer om monday.com
På monday.com Work OS kan chefer enkelt tilldela uppgifter och spåra framstegen för pågående projekt med en snabb överblick, vilket ger dem en sanningskälla i realtid för alla sina teams arbete. Implementera plattformens tidslinjevy för att schemalägga ditt teamarbete så att du aldrig missar en tidsfrist. Skapa slutligen grafer direkt på plattformen för att visualisera hur teammedlemmarna fördelar sin tid och dra nytta av insikter för att kunna prioritera mer effektivt. Lär dig mer om monday.com
På monday.com Work OS kan chefer enkelt tilldela uppgifter och spåra framstegen för pågående projekt med en snabb överblick, vilket ger dem en sanningskälla i realtid för alla sina teams arbete....

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Trabali erbjuder skifthantering, anpassade arbetsscheman, företagsmeddelanden, semesterspårning och rapporter. 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Trabali
Trabali erbjuder HHRR-chefer en komplett lösning för att hantera anställdas arbetstid, scheman och semestrar. Den erbjuder arbetsuppgifter per avdelning, för hela företaget, per filial och till och med möjlighet att skapa anpassade arbetsscheman för specifika anställda. De anställda kan själv hantera semester och tillstånd och registrera arbetstider. Vad väntar du på? Utnyttja deras 30-dagars gratis provperiod nu. Lär dig mer om Trabali
Trabali erbjuder HHRR-chefer en komplett lösning för att hantera anställdas arbetstid, scheman och semestrar. Den erbjuder arbetsuppgifter per avdelning, för hela företaget, per filial och till och...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Webbaserad resursplaneringsapp med ledighetsadministration, personliga instrumentbräden, krockhantering, teamsynlighet och samarbete. Lär dig mer om Resource Guru
Det snabba och enkla sättet för webbaserad schemaläggning av personer och andra resurser. Få teamsynlighet i en smart kalender. Dra och släpp bokningar på några sekunder. Administrera semester och andra typer av ledighet. Ett tillgänglighetsfält hjälper till med resursplanering. Krockhantering hjälper dig att behålla kontrollen. Instrumentbräden, e-postaviseringar och kalendersynkronisering innebär att alla hålls uppdaterade. Med kraftfulla rapporter kan du övervaka utnyttjandegraden. Ingen installering av programvara krävs. Från endast 2,50 USD per person och månad. Bli medlem för en 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Resource Guru
Det snabba och enkla sättet för webbaserad schemaläggning av personer och andra resurser. Få teamsynlighet i en smart kalender. Dra och släpp bokningar på några sekunder. Administrera semester och...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Med Sage HR kan du enkelt skapa och redigera arbetsskift och sedan meddela dina anställda genom ett klick på en knapp. Lär dig mer om Sage HR
Upplev ett paradigmskifte när det gäller schemaläggning av arbetsskift. Nej, det behöver inte vara tråkigt. Du kan enkelt skapa och redigera arbetsskift och sedan meddela dina anställda genom ett enkelt knapptryck. Alla har tillgång till sina scheman både på webben och på mobilappar. Android- och iOS-appar finns tillgängliga. Lär dig mer om Sage HR
Upplev ett paradigmskifte när det gäller schemaläggning av arbetsskift. Nej, det behöver inte vara tråkigt. Du kan enkelt skapa och redigera arbetsskift och sedan meddela dina anställda genom ett...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Samarbetsprogramvara för schemaläggning som utformats för kundserviceteam. Lär dig mer om Soon
Soon är ledande inom webb- och samarbetsbaserad personalschemaläggning. Implementera självschemaläggning på den nivå som fungerar bäst för din situation och ger dina anställda frihet och ansvar. Med den här strukturen på plats kommer du att göra personalen gladare och förbereda din kundserviceavdelning för framgång medan din verksamhet växer. Programvaran används av allt från kundtjänstteam i snabb tillväxt till innovativa storföretag. Hör av dig för en personlig introduktion. Lär dig mer om Soon
Soon är ledande inom webb- och samarbetsbaserad personalschemaläggning. Implementera självschemaläggning på den nivå som fungerar bäst för din situation och ger dina anställda frihet och ansvar. Med...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Webbaserat system för effektiv hantering av personalens frånvaro, arbetsscheman och personalakter. Lär dig mer om HRnest
HRnest är en intuitiv programvara som stödjer personalavdelningarnas dagliga arbete. Programvaran gör det möjligt för personalen att enkelt skicka in sina semesteransökningar, medan arbetsgivaren kan övervaka användningen av ledighet, registrera arbetstid, skapa tidtabeller för hela företaget och hantera personalakter. Databasen är helt kompatibel med världens högsta datasäkerhetsstandarder (inklusive GDPR) och kan nås 24/7 från alla platser och enheter. Lär dig mer om HRnest
HRnest är en intuitiv programvara som stödjer personalavdelningarnas dagliga arbete. Programvaran gör det möjligt för personalen att enkelt skicka in sina semesteransökningar, medan arbetsgivaren kan...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Den ledande schemaläggningsappen för anställda för agenturer, studior och företag. Betrodda av varumärken som Ogilvy, Metalab och Buzzfeed. Lär dig mer om Float
Sedan 2012 har Float hjälpt världens ledande team, inklusive BuzzFeed, Havas och Ogilvy, att hantera sina medarbetar- och resursscheman. Tilldela och hantera uppgifter enkelt, samtidigt som du har en tydlig, enkel vy över arbetsbelastningen i ditt team. Få uppdateringar i realtid av dina projekt och kartlägg resurstillgänglighet, inklusive sjukfrånvaro, betald ledighet och allmänna helgdagar. Med dra-och-släpp-funktionalitet, flexibla sök- och filterfunktioner, gör Float det enkelt att schemalägga för ditt team. Få 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Float
Sedan 2012 har Float hjälpt världens ledande team, inklusive BuzzFeed, Havas och Ogilvy, att hantera sina medarbetar- och resursscheman. Tilldela och hantera uppgifter enkelt, samtidigt som du har en...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Deputy: schemalägg personal, spåra tid och närvaro, hantera ledighet, exportera tidrapporter till lönelistan med ett klick och upprätthåll efterlevnad enkelt. Lär dig mer om Deputy
Deputy är ett flerfaldigt prisbelönt verktyg för bemanningsplanering. Skapa personalscheman på bara några minuter och publicera dem med ett klick. Du kan också enkelt hantera personalledighet, spåra tid och närvaro och synkronisera dina tidrapporter till lönelistan friktionsfritt. Deputy kan integreras med över 300 ledande POS- och löneleverantörer för att bygga tillit från början till slut. Med kostnadsfria iOS- och Android-appar kan du hantera ditt företag var som helst. Starta en gratis provperiod idag. Lär dig mer om Deputy
Deputy är ett flerfaldigt prisbelönt verktyg för bemanningsplanering. Skapa personalscheman på bara några minuter och publicera dem med ett klick. Du kan också enkelt hantera personalledighet, spåra...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Företag får hjälp att schemalägga smartare för att förbättra produktiviteten, lönsamheten och glädjen med personalplanering i världsklass. Lär dig mer om Rotageek
Företag får hjälp att planera smartare för att förbättra produktiviteten och lönsamheten. Datadriven teknik används för att effektivt förutse efterfrågan och schemalägga personal på ett rättvist och optimalt sätt. Personanpassade algoritmer och maskininlärning används för att identifiera mönster som annars skulle gå obemärkt förbi, vilket ger förstklassiga affärsprognoser och personalplanering till företag över hela världen. Lär dig mer om Rotageek
Företag får hjälp att planera smartare för att förbättra produktiviteten och lönsamheten. Datadriven teknik används för att effektivt förutse efterfrågan och schemalägga personal på ett rättvist och...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Papershift ger planering av arbetsscheman, ledighetshantering och tidsuppföljning av personal, i molnet. Få 14 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Papershift
Papershift hjälper dig att hantera och automatisera planering av arbetsscheman, ledighetshantering och tidsuppföljning av personal i molnet. Med över 200 000 användare är Papershift Europas kanske mest uppskattade programvara för arbetskraftsplanering. Lär dig mer om Papershift
Papershift hjälper dig att hantera och automatisera planering av arbetsscheman, ledighetshantering och tidsuppföljning av personal i molnet. Med över 200 000 användare är Papershift Europas kanske...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Ta aktivt reda på vem, vad, när, varför, var (GPS) och hur mycket (USD). Från 5 USD/licens/månad eller obegränsad basåtkomst för endast 199 USD/månad Lär dig mer om AI Field Management
Intelligent hanteringsplattform med GPS och meddelandeöversättning (över 100 språk). Inget kontrakt (starta eller säg upp när som helst). Från 5 USD/licens/mån. Eller obegränsad grundläggande åtkomst för endast 199 USD/månad. Tre appar för dina kunder, fältarbetare och administratörer. Skalbart från 1 till 10 000 anställda. Undvik dubbelbokningar med ett system för personaltillgänglighet. Dela dokument och bilder i realtid och globalt... ==> Är du osäker på vem som är bäst lämpad för jobbet? Fråga bara din digitala sherpa, de vet svaret baserat på dina anpassade kriterier Lär dig mer om AI Field Management
Intelligent hanteringsplattform med GPS och meddelandeöversättning (över 100 språk). Inget kontrakt (starta eller säg upp när som helst). Från 5 USD/licens/mån. Eller obegränsad grundläggande åtkomst...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Programvara för visuell planering för att spåra alla typer av resurser, robust och användarvänlig. Lär dig mer om Visual Planning
Visual Planning är en kraftfull programvaruhanteringslösning som är optimerad för dem inom bygghanteringsbranschen och som erbjuder ledande organisationsverktyg för att öka företagets produktivitet. Med en otrolig mängd funktioner kan användarna övervaka långsiktiga eller kortsiktiga projekt i realtid, prognostisera planerade kontra faktiska kostnader, allokera fordon och maskiner till byggarbetsplatsen på en enda plattform. Lär dig mer om Visual Planning
Visual Planning är en kraftfull programvaruhanteringslösning som är optimerad för dem inom bygghanteringsbranschen och som erbjuder ledande organisationsverktyg för att öka företagets produktivitet....

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Sparar mer än 50 % av den tid som tidigare spenderats på schemaläggningsrelaterat arbete, säkerställer efterlevnad och möjliggör kommunikation med arbetare i realtid. Lär dig mer om Timesphere
Oavsett hur komplicerad din schemaläggning är, är Timesphere en intuitiv, webbaserad lösning som sparar minst 50 % av den tid som tidigare lagts på schemaläggningsarbete, med bara några få klick och genom automatisering. Timesphere säkerställer att affärsregler, löneskalor, kollektivavtal och personalkrav respekteras i brevet och möjliggör kommunikation i realtid via mobil åtkomst och SMS. Lägg mindre tid på att justera scheman och mer tid på att hantera din verksamhet. Lär dig mer om Timesphere
Oavsett hur komplicerad din schemaläggning är, är Timesphere en intuitiv, webbaserad lösning som sparar minst 50 % av den tid som tidigare lagts på schemaläggningsarbete, med bara några få klick och...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
En av de bästa lösningarna för hantering av arbetsstyrkor (workforce management, WFM) om din organisation har tusentals anställda att schemalägga och följa upp skift och tid/närvaro för på tusentals platser. Lär dig mer om WorkAxle
WorkAxle grundades 2017 för att förändra hur företagsvarumärken hanterar sina anställda när det gäller schemaläggning, tid och närvaro, samt medarbetarnas engagemang. Idag driver WorkAxle några av världens ledande organisationer med tusentals anläggningar att hantera och tiotusentals anställda att stödja. Dess moderna strategi för hantering av bulkschema och dess unika implementering av automatisering gör den svår för konkurrenter att överträffa när det gäller att minska löneskillnaderna för större arbetsgivare. Lär dig mer om WorkAxle
WorkAxle grundades 2017 för att förändra hur företagsvarumärken hanterar sina anställda när det gäller schemaläggning, tid och närvaro, samt medarbetarnas engagemang. Idag driver WorkAxle några av...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Programvara för restauranghantering som hjälper till att öka avkastningen med t.ex. beräkning, menyteknik, digitalt avfall och HACCP-registrering. Lär dig mer om Horeko
Få ut det mesta av ditt företag. Horeko är det perfekta verktyget för att hantera ditt kök och din personalstyrka. Receptkostnad och HACCP-registrering. Schemaläggning och tidtagning. Webbaserat och enkelt. Horeko Kitchen Manager Öka din avkastning. Få kontroll över dina vinster och spåra enkelt en perfekt HACCP-registrering. Horeko Employee Manager Effektivisera din personalplanering och få insikter om dina personalkostnader. Horeko Employee Manager gör det enkelt för dig. Lär dig mer om Horeko
Få ut det mesta av ditt företag. Horeko är det perfekta verktyget för att hantera ditt kök och din personalstyrka. Receptkostnad och HACCP-registrering. Schemaläggning och tidtagning. Webbaserat och...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Webbapp för personalhantering och skiftplanering i realtid. Lär dig mer om TeamUltim
TeamUltim är en webbapp för personalhantering och skiftplanering som passar perfekt för små och medelstora företag inom detaljhandel, catering, sport, gästfrihet och yrkesmässiga tjänster. Schemalägg skift, hantera betalda ledigheter och frånvaro, låt ditt team byta skift och få omfattande rapportering om allt detta med TeamUltim. Lär dig mer om TeamUltim
TeamUltim är en webbapp för personalhantering och skiftplanering som passar perfekt för små och medelstora företag inom detaljhandel, catering, sport, gästfrihet och yrkesmässiga tjänster. Schemalägg...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
niikiis är introduktionsplattformen som hjälper dig att spara tid och pengar, vilket uppmuntrar engagemang på alla nivåer i din organisation. Lär dig mer om Niikiis
Introduktion, fjärrintroduktion och återintroduktion på ett enkelt sätt: niikiis är introduktionsplattformen som hjälper dig att spara tid och pengar. Automatisera uppgifter (inklusive undersökningar och regelbundna avstämningar) och dra ner på tiden som läggs på rutinmässigt administrativt arbete. Engagera nyanställda och ta dem på en exceptionell resa med hjälp av ett chattrobotgränssnitt, inbyggd utbildningsplattform och skrivverktyg, chattfunktion med mera. Skapa ett konto på några sekunder (inga komplicerade integrationer) och skala det med blixtens hastighet. Vad väntar du på? Lär dig mer om Niikiis
Introduktion, fjärrintroduktion och återintroduktion på ett enkelt sätt: niikiis är introduktionsplattformen som hjälper dig att spara tid och pengar. Automatisera uppgifter (inklusive...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Skedulo simplifies work management & scheduling while empowering deskless workers with a powerful mobile app to get to work. Lär dig mer om Skedulo
Skedulo builds deskless productivity software for the 80% of global workers who don’t work in a traditional office setting. The Skedulo Deskless Productivity Cloud helps organizations greatly simplify scheduling, gain visibility into and control over job and appointment scheduling and workforce utilization, equip employees with an intuitive app to help them better perform their day-to-day operations, provide actionable analytics on their workforce, and reduce operating costs. Lär dig mer om Skedulo
Skedulo builds deskless productivity software for the 80% of global workers who don’t work in a traditional office setting. The Skedulo Deskless Productivity Cloud helps organizations greatly...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Stop jumping from app to app trying to wrangle statuses and updates from your team: connect everyone's work together with Trello.
From weekly meeting agendas, to employee progress plans, to storing write-ups and documentation, Trello helps managers more effectively engage with their employees. It's the command center that connects all your tasks and tools to show status updates, due dates, and allows you to quickly comment back and forth to teammates. Attach files and tickets from other apps like Jira, Slack, and Google Drive, so everything stays together. Keep communication smooth and expectations clear and accessible.
From weekly meeting agendas, to employee progress plans, to storing write-ups and documentation, Trello helps managers more effectively engage with their employees. It's the command center that...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Schedule jobs, coordinate teams, track time and track projects, all in one place.
QuickBooks Time is proudly part of the QuickBooks family, and works alongside leading accounting tools like QuickBooks Online, Xero and MYOB. Schedule jobs, coordinate teams, track time and track projects, all in one place.
QuickBooks Time is proudly part of the QuickBooks family, and works alongside leading accounting tools like QuickBooks Online, Xero and MYOB. Schedule jobs, coordinate teams, track time and track...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Automatisera dina kundbokningar, avbokningar, påminnelser och betalningar med hjälp av en mycket behaglig programvara för webbaserad schemaläggning.
Träffa den personliga assistenten för ditt schema (fast ännu bättre) som arbetar 24/7 bakom kulisserna för att fylla din kalender och ordna saker så att du slipper. Så fort en kund har bokat en tid skickar Acuity automatiskt specialanpassade bokningsbekräftelser med ditt namn, skickar SMS-påminnelser, låter kunder boka om sin egen tid och hanterar betalningar så att din dagliga verksamhet blir smidigare även när du får mer kunder. Det enda du måste ordna på egen hand är att inte komma för sent.
Träffa den personliga assistenten för ditt schema (fast ännu bättre) som arbetar 24/7 bakom kulisserna för att fylla din kalender och ordna saker så att du slipper. Så fort en kund har bokat en tid...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Create, manage and communicate employee schedules while empowering employees to view, manage and receive schedule updates.
Quickly and easily track employee attendance as part of our award-winning HR platform, Paycor makes it easy to monitor, control and make better decisions about labor costs. Paycor Scheduling enables HR leaders to create, manage and communicate employee schedules while empowering employees to view, manage and receive schedule updates. Easily set up attendance rules and get coverage when you need it with mobile scheduling, optional shift swapping and more.
Quickly and easily track employee attendance as part of our award-winning HR platform, Paycor makes it easy to monitor, control and make better decisions about labor costs. Paycor Scheduling enables...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Calendly helps you schedule meetings without the back-and-forth emails.
Calendly is your hub for scheduling meetings professionally and efficiently, eliminating the hassle of back-and-forth emails so you can get back to work. Already recognized as the intuitive scheduling leader for more than 10 million people around the world, Calendly now offers extended capabilities for teams with powerful collaboration functionality, robust administration controls, and enterprise-grade security and compliance. With integrations in Zoom, Salesforce, Google, Microsoft, Slack.
Calendly is your hub for scheduling meetings professionally and efficiently, eliminating the hassle of back-and-forth emails so you can get back to work. Already recognized as the intuitive...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
ClockShark is the leading mobile GPS time tracking & scheduling software for local construction, field service, and contractors.
ClockShark is the leading mobile GPS time tracking and scheduling software built for construction, field service and contractors that want a simpler way to track employee time, run payroll quickly and accurately, and understand job costs. Over 7,000 customers have replaced the hassle of paper timesheets with software that makes it easier to run their business and keeps accountants happy. Dont take our word for it, start a free trial today!
ClockShark is the leading mobile GPS time tracking and scheduling software built for construction, field service and contractors that want a simpler way to track employee time, run payroll quickly...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Cloud-based online booking, scheduling, point of sale and marketing software - everything you need to run your spa or salon better.
Tired of spending your days focusing on chasing your employees around and manually writing down schedules? Make life easier for your clients, your staff, and yourself with Bookers employee scheduling software that brings together your online booking, staff scheduling, CRM, point of sale, marketing and retention tools, all on one platform. With Bookers cloud-based software solutions, youll be able to access your business anywhere, anytime. See Booker in action with a free demo!
Tired of spending your days focusing on chasing your employees around and manually writing down schedules? Make life easier for your clients, your staff, and yourself with Bookers employee scheduling...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
The easy way to schedule, track time, attendance, and communicate with workers. Save time. Improve accountability. 14-day free trial.
When I Work is an easy way for businesses to schedule, track time and attendance, and communicate with their hourly employees. Put the schedule and time clock in every employee's pocket with free iOS and Android apps. Keep track of time off, employee availability, and manage shift swaps with just a few clicks. Integrate with your payroll provider to streamline the process and avoid human error. Get started with a 14-day free trial now.
When I Work is an easy way for businesses to schedule, track time and attendance, and communicate with their hourly employees. Put the schedule and time clock in every employee's pocket with free iOS...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
The fastest, easiest, and highest value service management software to automate everything from first customer contact to getting paid.
mHelpDesk is the #1 easiest and most powerful software solution for your field service business, automating everything from first customer contact all the way to getting paid. We provide our customers with mobile and online tools that are unmatched in performance, reliability, and functionality. We've packed the best tools into one extremely easy-to-use and affordable package that requires no big upfront investment. And we have in-house product experts to get you up and running immediately.
mHelpDesk is the #1 easiest and most powerful software solution for your field service business, automating everything from first customer contact all the way to getting paid. We provide our...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Employee scheduling solution that helps organizations manage shifts, payroll, leaves, overtime calculations and more.
Kronos Workforce Ready is a human capital management suite of tools on a single unified cloud platform that helps you manage the entire employee lifecycle from pre-hire to retire. Solutions for HR, recruiting, onboarding, time tracking, payroll, and more are easily accessed through a single intuitive interface. Automated and scalable tools provide a single source of truth with common reporting, dashboards, and robust workflows. Included self-service and mobile app allow easy, anytime access.
Kronos Workforce Ready is a human capital management suite of tools on a single unified cloud platform that helps you manage the entire employee lifecycle from pre-hire to retire. Solutions for HR,...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Easy schedule builder. The team always has their up-to-date schedule. Know who is available to work. Set policies around time-off.
Homebase makes work easier for 100,000+ small (but mighty) businesses with everything they need to manage an hourly team, including employee scheduling, time clocks, messaging, hiring, onboarding, compliance, budgeting, and more. Homebase helps the busiest businesses save time and do less paperwork. Build schedules in minutes and instantly share them, track hours, breaks and overtime on multiple devices, keep your team in sync, and manage labor costs. Learn more at https://joinhomebase.com.
Homebase makes work easier for 100,000+ small (but mighty) businesses with everything they need to manage an hourly team, including employee scheduling, time clocks, messaging, hiring, onboarding,...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
7shifts is a robust employee scheduling, communication, and time tracking tool built specifically for restaurants. Free for 14 days!
7shifts helps restaurants schedule more efficiently with intuitive scheduling, communication, time tracking, and compliance tools. The intuitive drag & drop schedule builder automatically factors in availability, time-off, overtime, and compliance, and managers can easily integrate their POS to ensure they hit their labor targets. With a free app for staff to submit availability requests and swap shifts, building schedules has never been so easy.
7shifts helps restaurants schedule more efficiently with intuitive scheduling, communication, time tracking, and compliance tools. The intuitive drag & drop schedule builder automatically factors in...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Branch is a mobile-first technology that helps hourly workers grow financially.
Branch empowers enterprises to attract and retain hourly employees by providing a mobile-first technology that helps them get ahead financially. Employee turnover is at all-time highs, costing employers $2,500+ to replace one hourly worker. Retaining and engaging employees can improve a company's productivity, customer experiences, and bottomline.
Branch empowers enterprises to attract and retain hourly employees by providing a mobile-first technology that helps them get ahead financially. Employee turnover is at all-time highs, costing...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Easy to use scheduling and time tracking for business of all sizes. Get started with a free trial.
Buddy Punch is an easy to use, cloud-based scheduling software and time tracking solution. Our intuitive drag-and-drop interface can be used to create and publish schedules which employees can view and use to punch into their scheduled time using our free iOS and Android apps. You can also track PTO, integrate with payroll providers, and get overtime alerts. Get started with a free trial.
Buddy Punch is an easy to use, cloud-based scheduling software and time tracking solution. Our intuitive drag-and-drop interface can be used to create and publish schedules which employees can view...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Pingboard is an org chart with superpowers. It is the place for everything you need to know about the people you work with.
Pingboard is a better way to build, manage and share your Org Chart. Browse your organization with a beautiful, dynamic org chart, filled with photos of your employees. The org chart is kept up-to-date for you as people change managers when you connect to your IT or HR system. You can export and share the org chart, and access it from your phone.
Pingboard is a better way to build, manage and share your Org Chart. Browse your organization with a beautiful, dynamic org chart, filled with photos of your employees. The org chart is kept...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Skapa och dela med dig av schemaläggning av anställda var som helst, när som helst i valfri webbläsare. Dra och släpp-schemaläggning lika enkelt som att arbeta med ett kalkylblad.
Skapa och dela med dig av schemaläggning av anställda var som helst, när som helst i valfri webbläsare. Med drag och släpp-schemaläggning, obegränsat antal anställda, obegränsad åtkomst, skiftpåminnelser, SMS och rapportering. Programvaran är gratis under den första månaden och det krävs inget kreditkort eller någon installering. Inga kontrakt och inga dolda kostnader för att lägga till extra anställda. Betala fortlöpande med obegränsat antal anställda.
Skapa och dela med dig av schemaläggning av anställda var som helst, när som helst i valfri webbläsare. Med drag och släpp-schemaläggning, obegränsat antal anställda, obegränsad åtkomst,...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
SocialSchedules is a free employee scheduling tool for web & mobile. Build your schedule in minutes & send it to your team in a click.
SocialSchedules is a free scheduling solution for hourly employees. Build your schedule in minutes, make changes to it easily and send it to your team in a click. Free iOS & Android apps mean you can edit & check the schedule on the go + your employees always have the most updated version. Track time off, forecast sales for more cost effective schedules, integrate with your POS and find replacements fast. Features like group messaging, shift swapping & shift reminders make life easier.
SocialSchedules is a free scheduling solution for hourly employees. Build your schedule in minutes, make changes to it easily and send it to your team in a click. Free iOS & Android apps mean you can...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
WebHR is everyone's favorite and a global leader in Cloud HR - Helps you manage the most important asset in your company - your People!
WebHR is revolutionizing the way HR works. WebHR is a Social all-in-one Cloud based HR Software for Small & Medium Enterprises that handles everything from Hire to Retire, in the most innovate way. WebHR not only saves money to the companies, but also boosts productivity, saves space and make inter and intra-office communications fast, reliable and more efficient. WebHR assists in managing a companys most important asset - its People.
WebHR is revolutionizing the way HR works. WebHR is a Social all-in-one Cloud based HR Software for Small & Medium Enterprises that handles everything from Hire to Retire, in the most innovate way....

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Cloud-based employee time clock and scheduling system for small businesses to track time cards and shift schedules for accurate payroll
Time tracking and employee scheduling software with over 10,000 companies who trust and rely on our robust features: *Payroll integration *Mobile app available *PTO tracking *Employee shift scheduling *Time card editing *Overtime calculation *Geofencing & GPS *IP and device restrictions *Biometric/Fingerprint option *Paid breaks *Reminders *Automatic break deduction options *Tips, bonuses and commissions *Job and Project costing *$2.70/employee per month
Time tracking and employee scheduling software with over 10,000 companies who trust and rely on our robust features: *Payroll integration *Mobile app available *PTO tracking *Employee shift...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
En avancerad lösning som är utformad för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, arbetsflöde och kunskapsförvaltning.
En säker och nyckelfärdig intranätslösning för små och medelstora företag som utformats för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, affärsprocesser och kunskapsförvaltning. Ger bättre kunskapskontinuitet genom att flytta data från nätverkssilor och lokala enheter till ett välskyddat centraliserat arkiv. Wikis, bloggar och forum säkerställer socialt aktiverade kunskapsbaser för förbättrat lagarbete.
En säker och nyckelfärdig intranätslösning för små och medelstora företag som utformats för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, affärsprocesser och kunskapsförvaltning. Ger bättre...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Transform your scheduling process with the industry's most widely adopted forecasting, scheduling and communications tool.
HotSchedules provides a cloud-based operating platform, as well as supporting solutions and services for the restaurant, retail and hospitality industries. HotSchedules suite of products enables owners and operators to schedule employees across locations, track time and attendance, monitor business performance and manage day-to-day operations. With HotSchedules native mobile app, employees can check schedules, pick-up and drop shifts, and request time off, all from their mobile phones.
HotSchedules provides a cloud-based operating platform, as well as supporting solutions and services for the restaurant, retail and hospitality industries. HotSchedules suite of products enables...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Calamari är integrerat med Slack, JIRA, G Suite och Office365. Spåra HR-register, semester, betald ledighet, närvaro och hantera tidrapporter.
Calamari är en programvara för HR-hantering som förenklar personalhanteringen. Programvaran gör det möjligt att planera och spåra alla typer av frånvaro. Du kan spåra närvaro med hjälp av QR-koder och iBeacons. Du kan få aviseringar om kommande frånvaro och ledighetsförfrågningar. Calamari hjälper företag som har kontor i flera länder och stödjer rollbaserad säkerhet. Appen är integrerad med projektledningsverktyg som JIRA, Slack, Office265, GSuite, Microsoft Teams, Basecamp och Asana.
Calamari är en programvara för HR-hantering som förenklar personalhanteringen. Programvaran gör det möjligt att planera och spåra alla typer av frånvaro. Du kan spåra närvaro med hjälp av QR-koder...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Simplify your Service Business. Complete Scheduling & Job Management. Manage Leads, Estimates, Jobs, Invoices, Payments from Anywhere!
BUILT & TRUSTED BY SERVICE PROS. #1 Most User-Friendly & Most Affordable Software for Local Service Companies with 1-25 employees. Complete Job Management: Scheduling, Leads Mgmt, Estimates, Running Complete Jobs from the Field, Invoices, Payments & More! Fully integrated with Quickbooks. We are also one of the Most Proven platforms available to simplify and manage your service business. Trusted by 1000s of service businesses for over 15 years.
BUILT & TRUSTED BY SERVICE PROS. #1 Most User-Friendly & Most Affordable Software for Local Service Companies with 1-25 employees. Complete Job Management: Scheduling, Leads Mgmt, Estimates, Running...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Humanity is the leading cloud-based employee scheduling platform that accelerates schedule creation by up to 80 percent.
Humanity is the leading cloud-based employee scheduling platform that accelerates schedule creation by up to 80 percent.
Humanity is the leading cloud-based employee scheduling platform that accelerates schedule creation by up to 80 percent.

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Jolt alleviates the pain of scheduling with a drag-n-drop interface, insightful reporting, and an employee app for managing shifts.
Jolt alleviates the pain of scheduling with a drag-n-drop interface, clean calendar views, and a free employee app for shift swapping and requests off. Jolt helps you set labor targets, measure productivity, and approve employee requests from anywhere. The full suite includes a smart time clock, pre-punch messaging, and task management checklists. Trusted by over 300,000 employees worldwide, Jolt helps manage daily operations for brands like Chick-fil-A, LEGOLAND, and Regal Cinemas.
Jolt alleviates the pain of scheduling with a drag-n-drop interface, clean calendar views, and a free employee app for shift swapping and requests off. Jolt helps you set labor targets, measure...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Shiftboard automates complex scheduling, matches your unique scheduling workflows and makes it easy to respond to ever changing events
Shiftboard automates complex scheduling and makes it easy to respond to ever changing events. Build employee schedules, assign shifts, communicate with teams and workers, all in real-time. Shiftboard's user-friendly iPhone and Android apps help employees easily access their schedules anywhere, and automated communication ensures everyone keeps up as schedules change. Shiftboard keeps you in complete control and matches your unique scheduling workflows to save you time and money.
Shiftboard automates complex scheduling and makes it easy to respond to ever changing events. Build employee schedules, assign shifts, communicate with teams and workers, all in real-time....

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Our scheduling features have evolved to ensure that any and all scheduling needs can be met in a single workforce management solution.
Building and maintaining schedules is a large part of workforce management, which is why our solution has multiple dynamic scheduling features designed to make it as easy as possible. Build a single schedule and apply it to all employees or have individualized schedules throughout. Either way our solution is made to enable any configuration you might need. We offer an array of reports, occurrence features and more to make your operation as easy and efficient as possible.
Building and maintaining schedules is a large part of workforce management, which is why our solution has multiple dynamic scheduling features designed to make it as easy as possible. Build a single...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
User friendly online tool for creating employee schedules, time-tracking and HRM.
User friendly online tool for creating employee schedules, time-tracking and HRM. Register hours by schedule, mobile app or hardware on location. Keep track of employee costs, schedule occupation, absence and overtime all in one easy-to-use application. Access your data anytime and anywhere.
User friendly online tool for creating employee schedules, time-tracking and HRM. Register hours by schedule, mobile app or hardware on location. Keep track of employee costs, schedule occupation,...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Affordable on-demand HRIS and recruitment solution with an employee portal, recruitment & resume management and much more.
Affordable on-demand HRIS and recruitment solution with an employee portal, recruitment & resume management and much more. Zoho People lets you manage all your HR and benefits programs from a central location making it easier than ever to attract, retain and reward top talent.
Affordable on-demand HRIS and recruitment solution with an employee portal, recruitment & resume management and much more. Zoho People lets you manage all your HR and benefits programs from a central...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Simple online rota planning so you can focus on more important things. Still struggling with Excel rotas? Try RotaCloud free today.
RotaCloud is the easy way to plan rotas and communicate with staff. Our online rota builder makes planning rotas a breeze, and sending them to your employees is even easier. At the click of a button, you team will be sent email, SMS and push notifications letting them know they've got new shifts or changes to their rota. You can manage holiday, track attendance and view reports all under one roof. Try it for free to see how you could schedule more effectively and more more affordably.
RotaCloud is the easy way to plan rotas and communicate with staff. Our online rota builder makes planning rotas a breeze, and sending them to your employees is even easier. At the click of a button,...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
Hotel Effectiveness eliminates overstaffing, excessive overtime, overuse of contract labor through perfect labor scheduling, saving 5+%
Hotel labor costs are increasing at a rate that is 5X higher than revenues, and profit margins are shrinking as a result. Hotel Effectiveness REDUCES labor costs by 5% to 15% by aligning staffing plans and schedules perfectly to business needs. With perfect labor costs, hotel owners and managers can eliminate the excess costs created by overstaffing, overtime, and overuse of contract labor. Our award-winning labor management system integrates with time & attendance, payroll, BI and PMS.
Hotel labor costs are increasing at a rate that is 5X higher than revenues, and profit margins are shrinking as a result. Hotel Effectiveness REDUCES labor costs by 5% to 15% by aligning staffing...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online