Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Planeringssystem

Sverige Visa lokala produkter
58 resultat
Det snabba och flexibla sättet att schemalägga personal och projekt. Följ tillgängligheten, hantera arbetsbelastningen och ledigheten och håll alla uppdaterade. Lär dig mer om Resource Guru
Resource Guru är det snabba och flexibla sättet att schemalägga personal och hålla team och projekt på rätt spår. Hantera personal, utrustning och mötesrum på ett och samma ställe. Tilldela arbetsuppgifter, registrera ledighet och redigera scheman på några sekunder. Följ medarbetarnas tillgänglighet i realtid och undvik orealistisk arbetsbelastning. Håll ditt team uppdaterat med personliga instrumentpaneler och e-postmeddelanden med dagens schema. Analysera utnyttjandegrader, kunder och projekt med hjälp av kraftfulla rapporter. Används av företag som NASA och L’Oreal. Lär dig mer om Resource Guru

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Bygg skräddarsydda lösningar på monday.com Work OS så att du snabbt kan schemalägga allt som dina anställda arbetar med. Lär dig mer om monday.com
På monday.com Work OS kan chefer enkelt tilldela uppgifter och spåra framstegen för pågående projekt med en snabb överblick, vilket ger dem en sanningskälla i realtid för alla sina teams arbete. Implementera plattformens tidslinjevy för att schemalägga ditt teamarbete så att du aldrig missar en tidsfrist. Skapa slutligen grafer direkt på plattformen för att visualisera hur teammedlemmarna fördelar sin tid och dra nytta av insikter för att kunna prioritera mer effektivt. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
HR-systemet Sloneek erbjuder tidsuppföljning med flexibla inställningar, inklusive schemaläggning av arbete och skift Lär dig mer om Sloneek
HR-systemet Sloneek erbjuder smidig tidsuppföljning med flexibla inställningar för olika arbetsrelationer. Sloneek har omfattande funktioner, inklusive schemaläggning och skift, och ger dig möjlighet att effektivt hålla koll på och hantera medarbetarnas arbetstider. Behåll kontrollen, optimera produktiviteten och anpassa dig enkelt till varierande arbetskonstellationer med Sloneek. Lär dig mer om Sloneek

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
PlanningPME är en lättanvänd schemaläggningslösning. Med den kan du hantera resurser, uppgifter, kunder, insatser och projekt. Lär dig mer om PlanningPME
PlanningPME är ett helt anpassningsbart planeringsystemsverktyg som används av mer än 5 000 företag. Såväl små och medelstora företag som stora koncerner har redan upptäckt det. Använd en lösning som anpassar sig till dina behov. Hantera de anställdas scheman på ett effektivt sätt. Dela och tilldela uppgifter i realtid, var du än befinner dig. Planera händelser med precision. Organisera ledighet och annan frånvaro. Få mer insyn i din kalender, bygg dedikerade integrationer med Google Kalender eller Excel. Gratis 30-dagars provperiod. Lär dig mer om PlanningPME

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Wrike är en arbetsledningsprogramvara med Gantt-diagram, resultatrapporter, resurshantering och mer än 400 integreringar. Lär dig mer om Wrike
Wrike är en arbetsledningsprogramvara som mer än 20 000 företag och över två miljoner användare över hela världen litar på. Förbättra schemaläggning av anställda med hjälp av resurstilldelning, anpassade förfrågningsformulär, Kanban-tavlor, Gantt-diagram, tidsuppföljning, resultatrapporter och arbetsbelastningsöversikter på ett och samma ställe. Integrera Wrike med mer än 400 applikationer för skynda på dina dagliga processer. Anpassa arbetsflöden och minska behovet av e-post, möten och statusuppdateringar med mera. Arbeta smartare, inte hårdare, med Wrike. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
GymMaster är en kraftfull lösning för klubbhantering med full funktionalitet på alla enheter, 24/7-åtkomst och en webbportal för dina medlemmar. Lär dig mer om GymMaster
GymMaster är avsett för hälsoklubbar – ett nöje att använda och lätt att lära sig. Hantera din klubb var som helst på valfri enhet med automatisk fakturering, automatiskt anpassad kommunikation och ett avancerat 24-timmars åtkomstkontrollsystem som ger dig full kontroll. Öka försäljningen och sluta använda papper genom att låta dina medlemmar registrera sig online. När de väl har blivit medlemmar kan de boka och betala online via din egen varumärkta medlemsportal på din webbplats. Boka en gratis demo idag och se vad GymMaster kan göra för dig. Lär dig mer om GymMaster

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Webbaserat system för effektiv hantering av personalens frånvaro, arbetsscheman och personalakter. Lär dig mer om HRnest
HRnest är en intuitiv programvara som stöder HR-avdelningens dagliga arbete. Inom HR är det ofta det enklaste som är svårast. Med HRnest kan du organisera arbetsscheman, kontrollera medarbetarnas arbetstid, skapa rapporter och hantera din organisation på ett ordnat sätt. Databasen är helt förenlig med världens främsta datasäkerhetsstandarder (inklusive GDPR) och kan nås dygnet runt från vilken plats eller enhet som helst. Lär dig mer om HRnest

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Programvara för visuell planering för att spåra alla typer av resurser, robust och användarvänlig. Lär dig mer om Visual Planning
Visual Planning är en kraftfull programvaruhanteringslösning som är optimerad för dem inom bygghanteringsbranschen och som erbjuder ledande organisationsverktyg för att öka företagets produktivitet. Med en otrolig mängd funktioner kan användarna övervaka långsiktiga eller kortsiktiga projekt i realtid, prognostisera planerade kontra faktiska kostnader, allokera fordon och maskiner till byggarbetsplatsen på en enda plattform. Lär dig mer om Visual Planning

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Webbapp för personalhantering och skiftplanering i realtid. Lär dig mer om TeamUltim
TeamUltim är en webbapp för personalhantering och skiftplanering som passar perfekt för små och medelstora företag inom detaljhandel, catering, sport, gästfrihet och yrkesmässiga tjänster. Schemalägg skift, hantera betalda ledigheter och frånvaro, låt ditt team byta skift och få omfattande rapportering om allt detta med TeamUltim. Lär dig mer om TeamUltim

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
JetBrains Space är en helt integrerad verktygskedja som kopplar samman programvaruutvecklingspipelinen, kommunikation och projektledning. Lär dig mer om Space
Space är en helt integrerad verktygskedja som kopplar samman programvaruutvecklingspipelinen med kommunikations- och projektledning. Space hjälper till att enkelt godkänna semesterförfrågningar, lägga till eventuell frånvaro till en profil, hantera arbetsplatser, konsultera teamkalendern för en övergripande bild av dina teammedlemmars tillgänglighet, specificera arbetstider och dela dina planer med ditt team. Använd dokument för att lära dig mer om policy för schemaläggning av anställda och läs nyheterna om schemaläggningsändringarna i bloggen. Lär dig mer om Space

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis.
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet, från planering till leverans. Med inbyggda färdplaner kan team ta fram sitt arbete för att hålla reda på helhetsbilden. Med Jiras kodlösa automatiseringsmotor kan teamen spara tid och öka effekten genom att automatisera alla uppgifter eller processer med några få klick. Och med en gratisutgåva kan team med upp till tio användare dra nytta av Jiras alla möjligheter utan kostnad, för alltid. Lär dig mer om Jira

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Automatisera dina kundbokningar, avbokningar, påminnelser och betalningar med hjälp av en mycket behaglig programvara för webbaserad schemaläggning.
Träffa den personliga assistenten för ditt schema (fast ännu bättre) som arbetar 24/7 bakom kulisserna för att fylla din kalender och ordna saker så att du slipper. Så fort en kund har bokat en tid skickar Acuity automatiskt specialanpassade bokningsbekräftelser med ditt namn, skickar SMS-påminnelser, låter kunder boka om sin egen tid och hanterar betalningar så att din dagliga verksamhet blir smidigare även när du får mer kunder. Det enda du måste ordna på egen hand är att inte komma för sent. Lär dig mer om Acuity Scheduling

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Programvara för schemaläggning av medarbetare som hjälper dig att följa upp teamets tillgänglighet, fördela uppgifter jämnt, förhindra överbelastning och utbrändhet samt att leverera i tid.
Clockify gör det enkelt att följa upp medarbetartimmar, skapa arbetsscheman, se allas tillgänglighet, göra justeringar i fördelningen av uppgifter samt kontrollera kostnader och övergripande budgetar. Individuella tidsangivelser ackumuleras till värdefulla data om hur varje dag spenderas och insikter om dina medarbetares produktivitetsrelaterade vanor. Du kan exportera rapporter för varje arbetsvecka och ange vilka data du vill inkludera. Lär dig mer om Clockify

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Den ledande schemaläggningsappen för anställda för agenturer, studior och företag. Betrodda av varumärken som Ogilvy, Metalab och Buzzfeed.
Sedan 2012 har Float hjälpt världens ledande team, inklusive BuzzFeed, Havas och Ogilvy, att hantera sina medarbetar- och resursscheman. Tilldela och hantera uppgifter enkelt, samtidigt som du har en tydlig, enkel vy över arbetsbelastningen i ditt team. Få uppdateringar i realtid av dina projekt och kartlägg resurstillgänglighet, inklusive sjukfrånvaro, betald ledighet och allmänna helgdagar. Med dra-och-släpp-funktionalitet, flexibla sök- och filterfunktioner, gör Float det enkelt att schemalägga för ditt team. Få 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Float

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Workday HCM är en enda, molnbaserad lösning för personalplanering, analys och utförande.
Workday HCM är en enda, molnbaserad lösning för personalplanering, analys och utförande. Den utgående lösningen används av många Fortune 500- och G2k-företag för att driva verksamheten agilt och effektivt, vilket gör att organisationerna är redo för vad som än händer härnäst. Till skillnad från rigida HR-system eller punktlösningar, levererar Workday endast den kompetensbaserade HCM-grunden och förnyar kontinuerligt för att möjliggöra kundens framgång allt eftersom effekterna av teknik, alternativa arbetsarrangemang och anställdas förväntningar går framåt. Lär dig mer om Workday HCM

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Skapa och dela med dig av schemaläggning av anställda var som helst, när som helst i valfri webbläsare. Dra och släpp-schemaläggning lika enkelt som att arbeta med ett kalkylblad.
Skapa och dela med dig av schemaläggning av anställda var som helst, när som helst i valfri webbläsare. Med drag och släpp-schemaläggning, obegränsat antal anställda, obegränsad åtkomst, skiftpåminnelser, SMS och rapportering. Programvaran är gratis under den första månaden och det krävs inget kreditkort eller någon installering. Inga kontrakt och inga dolda kostnader för att lägga till extra anställda. Betala fortlöpande med obegränsat antal anställda. Lär dig mer om Findmyshift

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Få ditt företag att uppnå full kapacitet med schemaläggningsprogramvaran 10to8. Minska bortkastad tid och uteblivanden. Kom igång kostnadsfritt.
Kraftfull programvara för mötesplanering och onlinebokning. Betrodd av över 50 000 företag världen över. Låt kunderna boka dina lediga tider och ta emot betalningar online. Skicka automatiska SMS- och e-postpåminnelser, och minska antalet uteblivanden med upp till 90 %. Spåra kundaktivitet och närvarohistorik. Undvik dubbelbokningar genom att ställa in kalendersynkronisering med Google, iCal och Outlook. Kan integreras med över 1 500 appar och fungerar på alla enheter och operativsystem. Kom igång idag helt kostnadsfritt. Lär dig mer om 10to8

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
En avancerad lösning som är utformad för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, arbetsflöde och kunskapsförvaltning.
En säker och nyckelfärdig intranätslösning för små och medelstora företag som utformats för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, affärsprocesser och kunskapsförvaltning. Ger bättre kunskapskontinuitet genom att flytta data från nätverkssilor och lokala enheter till ett välskyddat centraliserat arkiv. Wikis, bloggar och forum säkerställer socialt aktiverade kunskapsbaser för förbättrat lagarbete. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Deputy: schemalägg personal, spåra tid och närvaro, hantera ledighet, exportera tidrapporter till lönelistan med ett klick och upprätthåll efterlevnad enkelt.
Deputy är ett flerfaldigt prisbelönt verktyg för bemanningsplanering. Skapa personalscheman på bara några minuter och publicera dem med ett klick. Du kan också enkelt hantera personalledighet, spåra tid och närvaro och synkronisera dina tidrapporter till lönelistan friktionsfritt. Deputy kan integreras med över 300 ledande POS- och löneleverantörer för att bygga tillit från början till slut. Med kostnadsfria iOS- och Android-appar kan du hantera ditt företag var som helst. Starta en gratis provperiod idag. Lär dig mer om Deputy

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Calamari är integrerat med Slack, JIRA, G Suite och Office365. Spåra HR-register, semester, betald ledighet, närvaro och hantera tidrapporter.
Calamari är en programvara för HR-hantering som förenklar personalhanteringen. Programvaran gör det möjligt att planera och spåra alla typer av frånvaro. Du kan spåra närvaro med hjälp av QR-koder och iBeacons. Du kan få aviseringar om kommande frånvaro och ledighetsförfrågningar. Calamari hjälper företag som har kontor i flera länder och stödjer rollbaserad säkerhet. Appen är integrerad med projektledningsverktyg som JIRA, Slack, Office265, GSuite, Microsoft Teams, Basecamp och Asana. Lär dig mer om Calamari

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Med Sage HR skapar och redigerar du enkelt skift efter behov och meddelar sedan dina anställda med ett knapptryck.
Upplev ett paradigmskifte när det gäller schemaläggning av skift. Nej, det behöver inte vara tråkigt. Du kan enkelt skapa och redigera skift och sedan meddela dina anställda med ett knapptryck. Alla har tillgång till sina scheman från såväl webb- som mobilappar. Android- och iOS-appar finns tillgängliga. Lär dig mer om Sage HR

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Säg adjö till omständliga godkännandeprocesser med Time-Off, en av de branschledande lösningarna för uppföljning av betald ledighet och andra typer av ledighet.
Säg adjö till kalkylblad och omständliga godkännandeprocesser med Time-Off, flexibel och prisvärd ledighetsuppföljning för små till medelstora företag. Plattformen från PurelyHR är en av branschledarna och automatiserar periodiseringar, policyförnyelser och tillhandahåller en enkel process för begäran för att ge personalchefer verktyg för att ge sin organisation en bättre ledighetsupplevelse. Kom igång idag med en kostnadsfri 21-dagars provperiod eller en livedemo! Lär dig mer om PurelyHR

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Humanity är en av de ledande molnbaserade plattformarna för schemaläggning av anställda som påskyndar schemaskapandet med upp till 80 procent.
Humanity är en av de ledande molnbaserade plattformarna för schemaläggning av anställda som påskyndar schemaskapandet med upp till 80 procent. Lär dig mer om Humanity

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Jolt mildrar besväret med schemaläggning med ett gränssnitt med dra-och-släpp-funktion, insiktsfulla rapporter och en app för anställda för hantering av skift.
Jolt mildrar besväret med schemaläggning med ett gränssnitt med dra-och-släpp-funktion, rena kalendervyer och en gratis app för anställda för skiftbyte och ledighetsförfrågningar. Jolt hjälper dig att sätta upp arbetsmål, mäta produktivitet och godkänna frågor från anställdas var som helst. Hela programsviten inkluderar en smart klocka, stämpel, meddelanden före stämpling och checklistor för uppgiftshantering. Jolt är betrott av över 300 000 anställda över hela världen och hjälper till att hantera dem dagliga driften för varumärken som Chick-fil-A, Legoland och Regal Cinemas. Lär dig mer om Jolt

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Företag får hjälp att schemalägga smartare för att förbättra produktiviteten, lönsamheten och glädjen med personalplanering i världsklass.
Företag får hjälp att planera smartare för att förbättra produktiviteten och lönsamheten. Datadriven teknik används för att effektivt förutse efterfrågan och schemalägga personal på ett rättvist och optimalt sätt. Personanpassade algoritmer och maskininlärning används för att identifiera mönster som annars skulle gå obemärkt förbi, vilket ger förstklassiga affärsprognoser och personalplanering till företag över hela världen. Lär dig mer om Rotageek

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
En plattform för hybrida arbetsplatser som gör det möjligt för företag att effektivt hantera schemaläggning av anställda och omvandla kontor till hybridarbetsplatser.
WorkInSync är en molnbaserad SaaS-plattform för hybrida arbetsplatser med funktioner för personalschemaläggning. Den inkluderar funktioner som anställds önskade arbetsplats (kontor/hem), schemaläggning av arbetstid, synlighet för gruppmedlemmarnas arbetsscheman, incheckning/utcheckning och en gruppchefskonsol för hantering av personalens arbetsscheman, tillgänglighet och närvaro. Dessutom har den funktioner som bokning av skrivbord och mötesrum, bokning av kontorspendling och parkering samt kontaktspårning. Lär dig mer om WorkInSync

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Enkelt verktyg för arbetsplanering för hantering av uppgifter, team och projekt. Förstå hur ditt arbetsflöde kommer att se ut nästa vecka, månad eller år.
Toggl Plan (tidigare Teamweek) är ett lättanvänt visuellt planeringsverktyg. Teamplanering – tilldela, färgkoda och markera uppgifter som gjort för en enkel visuell översikt över vem som gör vad och när. Projektledning – planera projektsteg på en färgstark tidslinje för en tydlig översikt över när saker behöver göras eller njut av panelvyn för att följa upp uppgiftsstatusar. Uppgiftshantering – använd panelvy för att prioritera uppgifter baserat på deras aktuella status utan att fokusera på tidsuppskattningar. Lär dig mer om Toggl Plan

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
En molnbaserad programvara för uthyrning inom det audiovisuella, evenemang och produktion. Använd Rentman för att hantera lager, personal och transport.
En molnbaserad programvara för uthyrning inom audiovisuella, evenemangs- och festrelaterade branscher. En allt i ett-lösning för projekt, lagerhantering, schemaläggning av personal och transporter samt fakturering. Hantera dina projekt från början till slut: skapa offerter, schemalägg personal i en visuell plantavla och håll koll på tillgänglighet och brist på utrustning. Integrerad CRM och verktyg för kund- och personalkommunikation. Lär dig mer om Rentman

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Ett avancerat verktyg som har utformats för att hjälpa företag att effektivisera processerna för uppföljning av beställningar, teamhantering och applikationspaketering.
PACE Packager Hub är en fullfjädrad applikationspaketeringslösning med gränssnittsdriven arkitektur som består av modulerna Task Manager och Repository Manager. Verktyget möjliggör inbyggd kundservice och är särskilt utformat för flexibel uppgiftshantering och hantering av operativa processer. Hantera företagsinterna och externa arkiv, främja en smidig kommunikation mellan tekniker och kunder och säkerställ en robust hantering av hela livscykeln inom applikationspaketering. Lär dig mer om PACE Packager Hub

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Sverige Lokal produkt
Smidig schemaläggning, bemanning, tidsrapportering, kommunikation och uppgiftshantering på ett och samma ställe.
Smidig schemaläggning, bemanning, tidsrapportering, kommunikation och uppgiftshantering på ett och samma ställe. Det har aldrig varit enklare att driva din verksamhet framgångsrikt. Oavsett om du sitter på huvudkontoret och lägger scheman för din personal, eller om du är en anställd som stämplar in och ut via vår app, ger Quinyx dig en smidig upplevelse på både dator, surfplatta och mobil. Du och dina anställda kommer att älska vår app. Lär dig mer om Quinyx

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Gratis provperiod. Övervakning av anställda, fjärrhantering och förebyggande av dataförlust. Övervaka anställda när du är borta från kontoret med mobilappen.
Teramind tillhandahåller programvara för datorövervakning och förebyggande av dataförlust för att spåra beteendet hos anställda och fjärranvändare. Teraminds programvara kan identifiera misstänkt aktivitet, upptäcka möjliga hot, optimera produktiviteten och säkerställa regelefterlevnad. Inbyggd fjärrskrivbordskontroll (remote desktop protocol, RDP), varningar och loggar i realtid. Vidta automatiserade åtgärder som varning, blockering, låst konto och mer för att hålla din verksamhet igång säkert och effektivt. Övervaka anställda när du är borta från kontoret med Android-mobilappen. Lär dig mer om Teramind

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Papershift ger planering av arbetsscheman, ledighetshantering och tidsuppföljning av personal, i molnet. Få 14 dagars gratis provperiod.
Papershift hjälper dig att hantera och automatisera planering av arbetsscheman, ledighetshantering och tidsuppföljning av personal i molnet. Med över 200 000 användare är Papershift Europas kanske mest uppskattade programvara för arbetskraftsplanering. Lär dig mer om Papershift

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Ta aktivt reda på vem, vad, när, varför, var (GPS) och hur mycket (USD). Från 5 USD/licens/månad eller obegränsad basåtkomst för endast 199 USD/månad
Intelligent hanteringsplattform med GPS och meddelandeöversättning (över 100 språk). Inget kontrakt (starta eller säg upp när som helst). Från 5 USD/licens/mån. Eller obegränsad grundläggande åtkomst för endast 199 USD/månad. Tre appar för dina kunder, fältarbetare och administratörer. Skalbart från 1 till 10 000 anställda. Undvik dubbelbokningar med ett system för personaltillgänglighet. Dela dokument och bilder i realtid och globalt... ==> Är du osäker på vem som är bäst lämpad för jobbet? Fråga bara din digitala sherpa, de vet svaret baserat på dina anpassade kriterier Lär dig mer om AI Field Management

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Programvaran för schemaläggning av anställda gör det enkelt att planera skift för personalen och sparar in på den administrativa tiden. Boka en demo eller registrera dig gratis.
På Planday är målet enkelt: att göra det enklare att driva ditt skiftbaserade företag. Med den innovativa lösningen för schemaläggning av anställda har 200 000 nöjda kunder sparat över 80 % i administrationstid och 5 % i personalkostnader. Allokera skift, kommunicera med personalen och gör effektiviseringen av löneadministrationen snabbare och mer prisvärd. Boka en demo eller prova gratis för att se vad Planday kan göra för företaget. Lär dig mer om Planday

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Programvara för schemaläggning av anställda som utformats för kundtjänstteam.
Soon är ledande inom webbaserad schemaläggning av anställda. Används mest av kundtjänstteam. Gör personalen mer produktiv och förbered din kundserviceavdelning för framgång medan du ges friheten att växa. Programvaran används av allt från kundtjänstteam i snabb tillväxt till innovativa storföretag. Hör av dig för en personlig introduktionssession så kan produkten skapas för dig. Lär dig mer om Soon

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
UniFocus optimerade scheman ser till att rätt personer är på rätt plats vid rätt tidpunkt. Enkel åtkomst och hantering tack vare de mobila verktygen.
UniFocus optimerade scheman ser till att rätt personer är på rätt plats vid rätt tidpunkt. De mobila verktygen skickar ut scheman och gör det möjligt att byta, välja och avvisa skift i ett och samma system. Chefer hittar snabbt personal för alla skift med ShiftGenius. Flexibla schemaläggningsalternativ som får arbetsgivare att sticka ut i kampen om talangerna.  Automatiserade efterlevnads- och arbetsregler. Multivariabla efterfrågeprognoser i 15-minutersintervaller skapar automatiskt ett schema (ingen mer manuell konvertering av budgeterad arbetskraft till skift). Lär dig mer om UniFocus

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Teamschemaläggning + projektplanering + tidsuppföljning + tillgänglighetshantering + användning + prognoser i ett enda resursplaneringsverktyg
>> Programvara för resurs- och projektplanering >> Schemaläggning av anställda + tidsuppföljning + ledighetshantering + projektplanering och budgetering + tidrapporter + arbetsbelastning + resultat + resursprognoser. >> Teamdeck har utvecklats av ett programvaruföretag som även arbetar med Spotify, Uber, Netflix och Viu. >> Vi arbetar inom branscher som IT, finans, kreativitet, detaljhandel, spel, utbildning och media. >> Live-demo + GRATIS hjälp med INSTALLATION. Registrera dig för en demo. Lär dig mer om teamdeck

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Hela systemet är försett med säkerhet i toppklass och alla data lagras på centrala servrar i Tyskland. Programvaran är användarvänlig och enkel att anpassa.
Lösningen är utformad för att hantera teamfrånvaro inklusive personalens semester, närvaro och betalda ledighet. Hantera ledighetsansökningar effektivt via produktmeddelanden eller e-post. Lagra all viktig personalinformation centralt i omfattande personalfiler och använd personalenkäterna för att samla in data från anställda med ett enda klick. Lär dig mer om absence.io

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Ledande webbaserad och fullt fungerande programvara för medlemsadministration, vilket klubbar, semesteranläggningar, gym, andelsboenden och salonger har stor nytta av.
Membroz är ett molnbaserat allt i ett-medlemshanteringssystem. Den bästa programvaran för medlemsadministration som även hanterar evenemang, marknadsföring, bokning, betalning, fakturering, rapportering, försäljning och teamprestationer. Denna affärsapp är den mest nedladdade/recenserade Apple- och Android-appen. Pris från 10 USD/månad. Bli medlem för 1 månads gratis provperiod. Lär dig mer om Membroz

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Nästa generations verktyg för PSA. Komplett paket för automation av professionella tjänster för programvaru- och tjänsteföretag.
HarmonyPSA stöder hela företagets livscykel, från leadgenerering till kontraktsförnyelse. Programvaran är specifikt utformad och byggd för programvaru- och tjänsteföretag och automatiserar affärsfunktioner på en enda plattform som är tillgänglig från molnet på alla enheter. Lär dig mer om CloudBlue PSA

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Anställa, sköt onboarding, led och behåll dina teammedlemmar på ett enkelt sätt. Gör HR roligare med BizMerlinHR.
Använd AI-drivna insikter och robusta dataintegreringar för att spara tid och utrymme för att fokusera på det som verkligen är viktigt: din personal och deras tillväxt. Boka en anpassad demo och lär dig hur du enkelt kan hantera och publicera befattningar på flera platsannonsbanker, använda kontinuerlig prestationshantering för att förbättra och stärka kulturen, skapa en fantastisk upplevelse för nyanställda genom omfattande introduktion, skapa anpassade policyer för betald ledighet och ledighetstyper, använda personlig utbildning och karriärplanerare med mera Lär dig mer om ClayHR

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Förenklad personalschemaläggning för vårdgrupper med personalrapporter i realtid, mobilapp och oöverträffad support och utbildning.
Momentum är ett schemaläggningssystem som är utformat för att schemalägga personal, läkare, andra teammedlemmar och leverera åtgärdbara personalrapporter i realtid. Momentum fungerar med alla specialiteter och gör det möjligt att skapa komplexa scheman på bara några minuter, istället för dagar. Momentums rapportering säkerställer att scheman skapas rättvist och inkluderar detaljerad rapportering som kan delas i realtid med intressenter på alla nivåer. Dessutom har personalen tillgång till sina scheman med Momentums medföljande mobilapp. Lär dig mer om Momentum Scheduling

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Molnsystem för företag som erbjuder yrkesmässiga tjänster. Omfattar företagets ekonomi, personal och dokument. Samarbeta när som helst och var som helst.
Teamogy är ett omfattande molnsystem för företag som erbjuder yrkesmässiga tjänster. Täcker alla steg från första kontakt med kunden, budgetering, projektledning till kapacitetsplanering och tidsrapportering, tredjepartskostnader och kundfakturering. Teamogy för samman interna team och stödjer samarbete och kommunikation inom företaget. Det låter ditt team arbeta när som helst och var som helst. Lär dig mer om Teamogy

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Programvara för restauranghantering som hjälper till att öka avkastningen med t.ex. beräkning, menyteknik, digitalt avfall och HACCP-registrering.
Få ut det mesta av ditt företag. Horeko är det perfekta verktyget för att hantera ditt kök och din personalstyrka. Receptkostnad och HACCP-registrering. Schemaläggning och tidtagning. Webbaserat och enkelt. Horeko Kitchen Manager Öka din avkastning. Få kontroll över dina vinster och spåra enkelt en perfekt HACCP-registrering. Horeko Employee Manager Effektivisera din personalplanering och få insikter om dina personalkostnader. Horeko Employee Manager gör det enkelt för dig. Lär dig mer om Horeko

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Resursplanering, tidsuppföljning och projektledning, från projektstart till faktura.
elapseit passar för företag i alla storlekar, med funktioner som täcker: resursplanering, projektledning, uppgift i Kanban-styrelsen och Gantt-vy, tidsuppföljning (arbetsflöde för godkännande), projekt (faser/aktiviteter), Ledighetshantering (godkännandearbetsflöde), fakturering och utgifter, dokumentdelning, instrumentbräda och rapportering, åtkomstnivåer, projektbudgetering, ändra timarvoden/dagliga arvoden, realtidsstatistik. Prova den genom att bli medlem för en gratis provperiod. Lär dig mer om elapseit

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Ett utmärkt bokningssystem som hjälper företag att hantera bokningar, behandla betalningar, ta emot meddelanden och skapa kalendrar.
Calendesk är ett förstklassigt webbaserat bokningssystem. Med Calendesk kan du ta emot bokningar, hantera betalningar, generera landningssidor och betjäna dina kunder som ett proffs – och på autopilot. Använd förskottsbetalningar och abonnemang för att säkerställa stabila intäkter. Automatisering av fakturering kommer att befria dig från manuellt arbete. Skicka e-postmeddelanden och SMS, skapa engagerande nyhetsbrev, dela innehåll och uppmuntra till åtgärder via push-meddelanden. Lär dig mer om Calendesk

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Skedulo förenklar arbetsledning och schemaläggning av anställda och ger samtidigt skrivbordslösa arbetare en kraftfull mobilapp att arbeta med.
Skedulo erbjuder företagsklassad programvara för schemaläggning av anställda som en tjänst (SaaS) för stora antal fältarbetare och mobila arbetare. Schemalägg jobb med större effektivitet, optimera resvägar, ge dina skrivbordslösa arbetare den information de behöver och få rätt person till rätt jobb vid rätt tidpunkt varje gång. DHL, Sunrun, Amerikanska Röda Korset och hundratals andra organisationer har använt Skedulos skrivbordslösa produktivitetsmoln för att boka över 35 miljoner möten över hela världen. Lär dig mer om Skedulo

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Programvara för hantering av personalstyrkan byggd för Zendesk så att du bättre kan hantera driften av hela ditt kontaktcentrum.
Tymeshift är byggt exklusivt för Zendesk och är väldigt angelägna att förenkla personalhanteringen. WFM har funnits länge men det är fortfarande en komplex bransch. Det behöver det inte vara. Verktygen automatiserar tidskrävande processer som prognoser, schemaläggning och datahantering så att du kan vara mer produktiv och engagerad. Dessutom kommer dina anställda att kunna genomföra dagliga aktiviteter och se sina scheman direkt i Zendesk, vilket gör att personalledningen besparas onödigt arbete. Lär dig mer om tymeshift

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Sparar mer än 50 % av den tid som tidigare spenderats på schemaläggningsrelaterat arbete, säkerställer efterlevnad och möjliggör kommunikation med arbetare i realtid.
Oavsett hur komplicerad din schemaläggning är, är Timesphere en intuitiv, webbaserad lösning som sparar minst 50 % av den tid som tidigare lagts på schemaläggningsarbete, med bara några få klick och genom automatisering. Timesphere säkerställer att affärsregler, löneskalor, kollektivavtal och personalkrav respekteras i brevet och möjliggör kommunikation i realtid via mobil åtkomst och SMS. Lägg mindre tid på att justera scheman och mer tid på att hantera din verksamhet. Lär dig mer om Timesphere

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning
Smartway2 är en plattform för arbetsplatshantering som gör det möjligt för dig att optimera utrymmesutnyttjandet. Boka mötesrum, skrivbord, parkering med mera.
Smartway2 är en flexibel och lättanvänd plattform för arbetsplatshantering, oavsett om du har ett mötesrum med några skrivbord eller tusentals på globala kontor. Förvandla de anställdas upplevelse, öka samarbetet, optimera utnyttjandet av utrymmen och dra ner på lokalkostnaderna. Boka mötesrum, skrivbord, parkeringsplats, catering med mera och hjälp din personal så kommer alla att arbeta bättre tillsammans. Kraftfulla prediktiva analyser ökar ROI genom att minska resursslöseriet. Fungerar sömlöst med Outlook och Office 365. Lär dig mer om Smartway2

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Schemaläggning av anställda
  • Distribution av schema
  • Skiftesbyte
  • Tidsur online
  • Semester- / ledighetsspårning