I 17 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Digitalt signeringsverktyg

Ett digitalt signeringsverktyg innehåller lösningar för säker signaturinsamling genom en kryptografiåtgärd och applikationer som gör det möjligt för användare att elektroniskt bifoga en bild av en signatur till ett dokument. Dessa lösningar bidrar till att påskynda processen för signering av pdf digitalt och garantera undertecknarens autenticitet. Använd Capterra för att hitta rätt system för signering digitalt för ditt företag i Sverige. Verktyg för digital signering är relaterade till dokumenthanteringssystem.

Sverige Visa lokala produkter
37 resultat
Juridiskt bindande elektroniska signaturer på jobbet, hemma eller på språng. Lär dig mer om Xodo Sign
Eversign hjälper både små och stora företag att ta det digitala språnget och vägleder dem samtidigt under hela processen. Även om många företag tvekar när det gäller att hantera och behandla känsliga uppgifter som kontrakt och affärsavtal i molnet, så ägnar sig Eversign åt att bygga en väldigt säker och välövervakad plattform för e-signaturer. Produkten erbjuder lättanvända funktioner samtidigt som den är prisvärd för alla företag. Lär dig mer om Xodo Sign

Funktioner

  • Statusspårning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Mallhantering
  • Upptagning av mobil underskrift
  • Verifieringskedja
  • Datasäkerhet
  • Arbetsflödeshantering
  • Fildelning
  • Flerpartssignering
  • Påminnelser
  • Dokumenthantering
Signera, skicka och hantera dokument elektroniskt med hjälp av det här programmet för digitala signaturer med omfattande funktioner och Zoho-appintegreringar. Lär dig mer om Zoho Sign
Zoho Sign är en säker, molnbaserad app för digitala signaturer för att skriva under ditt affärsdokument eller få dem lagenligt undertecknade av andra, och spåra och hantera dokumenten helt online. Det gör att du enkelt kan skapa arbetsflöden för e-signering, autentisera undertecknare och skicka påminnelser. Den erbjuder även anpassade varumärkesalternativ och avancerade funktioner som mallar, bulksändning, personlig signering och formbaserad signering. Du kan signera dokument när du är på språng med dess mobilappar och integrera dem med andra appar med hjälp av REST-API:er. Lär dig mer om Zoho Sign

Funktioner

  • Statusspårning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Mallhantering
  • Upptagning av mobil underskrift
  • Verifieringskedja
  • Datasäkerhet
  • Arbetsflödeshantering
  • Fildelning
  • Flerpartssignering
  • Påminnelser
  • Dokumenthantering
Box gör det möjligt för team att arbeta var som helst med en enda säker samarbetsplattform som är byggd för hela innehållslivscykeln.
Ditt företag drivs av innehåll och det är dags att det börjar arbeta. Försäljningsavtal, produktspecifikationer, marknadsföringstillgångar och videor – filer som dessa är kärnan i dina processer, oavsett vilken bransch du tillhör. Med Box Content Cloud får du en enda, säker och lättanvänd plattform som är byggd för hela innehållslivscykeln, från skapande och delning av filer till redigering, signatur och lagring. Över 100 000 ledande organisationer förlitar sig på Box som har utnämnts till en ledande programvara av alla större branschanalytiker. Lär dig mer om Box

Funktioner

  • Statusspårning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Mallhantering
  • Upptagning av mobil underskrift
  • Verifieringskedja
  • Datasäkerhet
  • Arbetsflödeshantering
  • Fildelning
  • Flerpartssignering
  • Påminnelser
  • Dokumenthantering
Skapa, dela och e-signera dokument på några minuter med Jotform Sign. Automatisera ditt arbetsflöde med juridiskt bindande dokument.
Jotform Sign är en automatiserad e-signaturupplevelse som har utformats för att effektivisera ditt arbetsflöde. Med fältdetektering, ett intuitivt verktyg och integrationer med fantastiska automatiseringsverktyg är Jotform Sign det mest effektiva sättet för att samla in e-signaturer. Lär dig mer om Jotform

Funktioner

  • Statusspårning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Mallhantering
  • Upptagning av mobil underskrift
  • Verifieringskedja
  • Datasäkerhet
  • Arbetsflödeshantering
  • Fildelning
  • Flerpartssignering
  • Påminnelser
  • Dokumenthantering
PandaDoc är ett allt-i-ett-verktyg för att snabbt och enkelt skapa, redigera, skicka, spåra och e-signera alla dina affärsdokument.
PandaDoc är ett allt-i-ett-verktyg för att skapa, redigera, spåra och e-signera affärsdokument snabbt och enkelt. Upptäck ett bättre sätt att skapa dokument som ser proffsiga ut. Ta hem fler affärer med obegränsade e-signaturer, återanvändbara mallar, redigering i appar, CRM-integration, API:er och personlig support dygnet runt. I genomsnitt skapar våra användare dokument på under fyra minuter och rapporterar 20 % mer avslutade affärer. Gör som 50 000 andra företag som automatiserar arbetsflödet för dokument, snabbar upp försäljningsförloppet och tar hem fler affärer! Lär dig mer om PandaDoc

Funktioner

  • Statusspårning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Mallhantering
  • Upptagning av mobil underskrift
  • Verifieringskedja
  • Datasäkerhet
  • Arbetsflödeshantering
  • Fildelning
  • Flerpartssignering
  • Påminnelser
  • Dokumenthantering
Funktionen för e-signatur är bara en av många anledningar till att eFileCabinet är en komplett företagsplattform.
eFileCabinet är en dokumenthanteringslösning med ett inbyggt e-signaturverktyg. Du kan begära digitala signaturer på alla dokument från vem som helst via e-post och anpassa nästan alla aspekter av transaktionen. Välj var i ett formulär du vill ha signaturen samt var du vill att den ska sparas. Verktyget är säkert och kompatibelt och inkluderar revisionsdokumentation och automatiserade lagringsinställningar. Funktionen för e-signatur är bara en av många anledningar till att eFileCabinet är en komplett företagsplattform. Lär dig mer om Revver

Funktioner

  • Statusspårning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Mallhantering
  • Upptagning av mobil underskrift
  • Verifieringskedja
  • Datasäkerhet
  • Arbetsflödeshantering
  • Fildelning
  • Flerpartssignering
  • Påminnelser
  • Dokumenthantering
PDF-programvara du faktiskt kommer att gilla. Smallpdf innehåller 21 PDF-verktyg, 24 språk och 40 miljoner användare varje månad.
Smallpdf är ett prisbelönt företag från Schweiz, landet med klockor, banker och stilren design. Smallpdf erbjuder dig en svit med smarta dokumenthanteringsverktyg. Smallpdf grundades 2013 och ger ett enkelt, säkert och pålitligt svar på tunga, jobbiga PDF-filer. Genom att ta bort onödiga funktioner och lägga till ett djupt fokus på användarupplevelsen, har Smallpdf blivit en älskad PDF-programvara och betjänar över 500 miljoner användare, 100 000 olika företag, på 24 olika språk. Lär dig mer om Smallpdf

Funktioner

  • Statusspårning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Mallhantering
  • Upptagning av mobil underskrift
  • Verifieringskedja
  • Datasäkerhet
  • Arbetsflödeshantering
  • Fildelning
  • Flerpartssignering
  • Påminnelser
  • Dokumenthantering
Om du är ute efter en mobilbaserad e-signaturlösning som kan göra det enklare för dina team att samla in signaturer bör du överväga den här lösningen.
SignEasy är en e-signaturlösning för alla företag, små som stora, från branscher som fastigheter, transporter, juridik och finansiella tjänster. Över 110 000 yrkesverksamma från 30 000 företag använder SignEasy för att slutföra affärer snabbare och minska kostnaderna genom att bli papperslösa. Underteckna och skicka viktiga dokument, som sekretessavtal, säljkontrakt, erbjudandebrev från webben, iOS eller Android. Med SignEasy kan du få signaturer offline och integrera med de vanligaste apparna som Dropbox, Gmail eller Zoho CRM. Lär dig mer om Signeasy

Funktioner

  • Statusspårning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Mallhantering
  • Upptagning av mobil underskrift
  • Verifieringskedja
  • Datasäkerhet
  • Arbetsflödeshantering
  • Fildelning
  • Flerpartssignering
  • Påminnelser
  • Dokumenthantering
Den prisvärda, säkra och lättanvända lösningen för elektroniska signaturer. Det är dags att säga adjö till skrivare och skannrar.
Det mesta av arbetet sker i det digitala utrymmet och papperslösa kontor håller på att bli normen. De digitala (elektroniska) signaturerna av SignRequest är en viktig del av denna övergång. Digitala signaturer borde inte längre vara en dyr och exklusiv produkt, utan vara tillgängligt för alla. Med över 300 000 nöjda användare och miljontals dokument skickade i över 26 länder är SignRequest den säkra, juridiskt bindande och prisvärda e-signaturlösningen för dig. Lär dig mer om SignRequest

Funktioner

  • Statusspårning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Mallhantering
  • Upptagning av mobil underskrift
  • Verifieringskedja
  • Datasäkerhet
  • Arbetsflödeshantering
  • Fildelning
  • Flerpartssignering
  • Påminnelser
  • Dokumenthantering
Nintex gör det snabbt och enkelt att hantera, automatisera och optimera dina affärsprocesser.
Företag använder Nintex processplattform varje dag för att snabbt och enkelt hantera, automatisera och optimera sina affärsprocesser. Nintex processplattform innehåller funktioner för processkartläggning, arbetsflödesautomatisering, automatisering av robotprocesser, dokumentgenerering, formulär, mobilappar, processanalyser m.m., allt med en lättanvänd drag- och släppfunktion. Nintex gör det snabbare för offentliga och privata organisationer att hantera, automatisera och optimera affärsprocesser. Lär dig mer om Nintex Process Platform

Funktioner

  • Statusspårning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Mallhantering
  • Upptagning av mobil underskrift
  • Verifieringskedja
  • Datasäkerhet
  • Arbetsflödeshantering
  • Fildelning
  • Flerpartssignering
  • Påminnelser
  • Dokumenthantering
Kraftfull programvara för innehållshantering som gör att du enkelt kan organisera och hantera alla dina dokument och all din information.
M-Files tillhandahåller nästa generations intelligenta plattform för innehållshantering som förbättrar verksamhetens resultat genom att hjälpa människor att hitta och använda information mer effektivt. Förbättra arbetsflödet, öka återanvändning av information, eliminera redundans, kontrollera innehållet på ett säkert sätt och undvik konflikter och dataförlust i en enda intuitiv lösning för innehållshantering som kan integreras med Windows Explorer. Tusentals organisationer i över 100 länder använder M-Files för att hantera sina affärsinformationsbehov. Lär dig mer om M-Files

Funktioner

  • Statusspårning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Mallhantering
  • Upptagning av mobil underskrift
  • Verifieringskedja
  • Datasäkerhet
  • Arbetsflödeshantering
  • Fildelning
  • Flerpartssignering
  • Påminnelser
  • Dokumenthantering
Automatiserar processen för att skapa alla typer av formulär och undersökningar. Utformad för att passa alla företagsbehov för insamling och hantering av data.
123FormBuilder låter dig skapa alla typer av webbformulär, hantera arbetsflöden och enkelt samla in korrekta data. 123FormBuilder har ett intuitivt gränssnitt och kraftfulla funktioner och är betrodd av över 2 miljoner användare i över 185 länder, i alla större branschvertikaler. Lär dig mer om 123FormBuilder

Funktioner

  • Statusspårning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Mallhantering
  • Upptagning av mobil underskrift
  • Verifieringskedja
  • Datasäkerhet
  • Arbetsflödeshantering
  • Fildelning
  • Flerpartssignering
  • Påminnelser
  • Dokumenthantering
Formstack Sign är den perfekta lösningen för alla som letar efter ett mångsidigt, säkert sätt att samla in signaturer på internet.
Om du fortfarande skickar, faxar eller skannar formulär för att samla in signaturer är det dags för en uppgradering. Formstack Sign (tidigare InsureSign) är en bra lösning för alla som letar efter ett mångsidigt, säkert sätt att samla in signaturer på internet. Ladda bara upp ditt dokument och lägg till din signeringsinformation, så skickar Formstack Sign ett e-postmeddelande eller en text med dokumentet som ska signeras. Med flexibel signering kan användarna fylla i sina formulär med hjälp av en dator, läsplatta eller mobiltelefon. Lär dig mer om Formstack Sign

Funktioner

  • Statusspårning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Mallhantering
  • Upptagning av mobil underskrift
  • Verifieringskedja
  • Datasäkerhet
  • Arbetsflödeshantering
  • Fildelning
  • Flerpartssignering
  • Påminnelser
  • Dokumenthantering
Skapa, dela och e-signera dokument på några minuter med Jotform Sign. Automatisera ditt arbetsflöde med juridiskt bindande dokument.
Jotform Sign är en automatiserad e-signaturupplevelse som har utformats för att effektivisera ditt arbetsflöde. Med fältdetektering, ett intuitivt verktyg och integrationer med fantastiska automatiseringsverktyg är Jotform Sign det mest effektiva sättet för att samla in e-signaturer. Lär dig mer om Jotform Sign

Funktioner

  • Statusspårning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Mallhantering
  • Upptagning av mobil underskrift
  • Verifieringskedja
  • Datasäkerhet
  • Arbetsflödeshantering
  • Fildelning
  • Flerpartssignering
  • Påminnelser
  • Dokumenthantering
Webbaserad programvara som gör att du kan skapa anbud snabbare, få dem att se fantastiska ut och vinna jobbet snabbare med digitala signaturer.
Better Proposals hjälper dig att skapa dina anbud snabbare, får dem att se mer professionella ut och ger dig alla verktyg du behöver för att vinna jobbet så snabbt som möjligt. Att veta när dina anbud öppnas, vidarebefordras och laddas ner hjälper dig att följa upp vid exakt rätt tidpunkt och på det mest lämpliga sättet. Att låta dina kunder underteckna dina anbud på internet innebär att du kan smida medan järnet är varmt. Genom att skicka bättre anbud blir din verksamhet bättre. Lär dig mer om Better Proposals

Funktioner

  • Statusspårning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Mallhantering
  • Upptagning av mobil underskrift
  • Verifieringskedja
  • Datasäkerhet
  • Arbetsflödeshantering
  • Fildelning
  • Flerpartssignering
  • Påminnelser
  • Dokumenthantering
Vi är den ledande CLM inom end-to-end-kontraktshantering i Latam, högt integrerbar, främjar samarbete och optimerar processer med generativ AI.
Vi är ledande inom kontraktshantering i Latinamerika, med närvaro i 13 länder och över 600 kunder. Vi kopplar samman organisationer digitalt för att främja rättvisa, effektiva och transparenta affärsrelationer. Vår end-to-end CLM, driven av generativ artificiell intelligens, använder en virtuell assistent för att förbättra effektiviteten i granskning och analys av kontrakt. Detta system digitaliserar och optimerar varje fas av kontraktet: från begäran genom automatiserade arbetsflöden som kopplar de ansvariga områdena med gransknings-, förhandlings-, samarbets-, godkännande- och underteckningsprocessen, centraliserar allt på ett ställe. Vi är mycket integrerbara med de system som våra kunder redan använder, såsom Salesforce, WhatsApp och Power BI. Vi anpassar oss till lokala regler med validerade elektroniska signaturleverantörer i varje land, vilket säkerställer efterlevnad av lagar och förordningar. Lär dig mer om Webdox

Funktioner

  • Statusspårning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Mallhantering
  • Upptagning av mobil underskrift
  • Verifieringskedja
  • Datasäkerhet
  • Arbetsflödeshantering
  • Fildelning
  • Flerpartssignering
  • Påminnelser
  • Dokumenthantering
Webbaserat verktyg som hjälper företag att automatisera dokumentgenereringsprocesserna och koppla ihop företagets alla delar.
Förvandla din dokumentgenerering och skapa processer som kopplar samman alla delar av din verksamhet. Skapa ett enkelt, exakt och effektivt informationsflöde i alla dokumentsteg som får din verksamhet att fungera. * Konfigurera dokumentmallar, arbetsflöden och godkännanden * Guidebaserat dokumentskapande * Dela och samarbeta säkert med dokument i realtid * Förvara dokument säkert och tillgängligt i en central och säker molnlagringsplats Lär dig mer om Conga Document Generation

Funktioner

  • Statusspårning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Mallhantering
  • Upptagning av mobil underskrift
  • Verifieringskedja
  • Datasäkerhet
  • Arbetsflödeshantering
  • Fildelning
  • Flerpartssignering
  • Påminnelser
  • Dokumenthantering
Citrix Workspace är en enhetlig, säker och intelligent digital arbetsplats som organiserar och vägleder arbetet och förändrar medarbetarnas upplevelser.
Citrix Workspace är lösningen för den digitala arbetsplats – en enhetlig, säker och intelligent arbetsplattform som organiserar, vägleder och automatiserar den viktigaste informationen som användarna behöver för att fatta snabba beslut och samarbeta med andra. Ett anpassat gränssnitt organiserar viktiga data, uppgifter och verktyg i ett personligt flöde så att användarna kan fokusera på sitt arbete och öka de anställdas produktivitet och engagemang. Glöm att behöva hoppa mellan appar eller sålla igenom irrelevant information och aktiviteter. Lär dig mer om Citrix Workspace

Funktioner

  • Statusspårning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Mallhantering
  • Upptagning av mobil underskrift
  • Verifieringskedja
  • Datasäkerhet
  • Arbetsflödeshantering
  • Fildelning
  • Flerpartssignering
  • Påminnelser
  • Dokumenthantering
Programvara för professionella anbud. Skapa enkelt vackra anbud. Imponera på dina kunder och vinn fler projekt.
Programvara för professionella anbud. Skapa enkelt vackra anbud. Imponera på dina kunder och vinn fler projekt. Lär dig mer om Prospero

Funktioner

  • Statusspårning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Mallhantering
  • Upptagning av mobil underskrift
  • Verifieringskedja
  • Datasäkerhet
  • Arbetsflödeshantering
  • Fildelning
  • Flerpartssignering
  • Påminnelser
  • Dokumenthantering
LogicalDOC är en intuitiv och högpresterande lösning som erbjuder en kraftfull dokumenthantering på företagsnivå för medelstora företag.
LogicalDOC hjälper alla typer av organisationer i hela världen att få kontroll över sin dokumenthantering, med särskild inriktning på snabb innehållshämtning och automatisering av affärsprocesser. Denna lösning gör det möjligt för ditt team att skapa, samförfatta och koordinera alla slags dokumentmängder. Med LogicalDOC ökar du samarbetet och produktiviteten genom nästa generations webbgränssnitt, integrering med Microsoft Office och Outlook och automatisk import från dina delade mappar. Lär dig mer om LogicalDOC

Funktioner

  • Statusspårning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Mallhantering
  • Upptagning av mobil underskrift
  • Verifieringskedja
  • Datasäkerhet
  • Arbetsflödeshantering
  • Fildelning
  • Flerpartssignering
  • Påminnelser
  • Dokumenthantering
Congas CLM- och Contracts-lösningar ger dig möjlighet att enkelt sköta och hantera kontraktsprocesser.
Conga hanteringslösningar för kontrakt hjälper till att automatisera viktiga kontraktsprocesser för att ge din verksamhet snabbare arbetscykeltider, lägre risk och nöjdare kunder. Med Conga CLM tar juristteamen kontroll över sina kontrakt och kan arbeta i de applikationer de föredrar. Skapa, förhandla om och verkställ kontrakt med hjälp av automatisering. Använd Conga Contracts för att hantera hur kontrakt skapas, delas och förvaras. Gör det enklare för juristteam genom att automatisera skrivande av standardkontrakt. Lär dig mer om Conga Contracts

Funktioner

  • Statusspårning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Mallhantering
  • Upptagning av mobil underskrift
  • Verifieringskedja
  • Datasäkerhet
  • Arbetsflödeshantering
  • Fildelning
  • Flerpartssignering
  • Påminnelser
  • Dokumenthantering
Din gratis, papperslösa och lätthanterliga e-signaturlösning. Signera på mindre än 30 sekunder, var som helst, när som helst och på vilken enhet som helst.
SignFree är en banbrytande e-signaturplattform som erbjuder en gratis, papperslös och hållbar alternativ till traditionella metoder för att signera dokument. Med SignFree kan du signera ett obegränsat antal dokument på mindre än 30 sekunder, var som helst, när som helst och på vilken enhet som helst. Genom att eliminera behovet av att skriva ut, skanna och skicka dokument med posten kan du markant minska din koldioxidavtryck och hjälpa till att rädda planeten. Lär dig mer om SignFree

Funktioner

  • Statusspårning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Mallhantering
  • Upptagning av mobil underskrift
  • Verifieringskedja
  • Datasäkerhet
  • Arbetsflödeshantering
  • Fildelning
  • Flerpartssignering
  • Påminnelser
  • Dokumenthantering
Skriv kontrakt i molnet med Contractbook - skriv, förhandla och underteckna digitalt med ett klick, vilket garanterar säkerhet och efterlevnad.
Med Contractbook kan du signera dina avtal direkt i molnet - du behöver inte jonglera med verktyg eller plattformar. Contractbook är utformat för att effektivisera hela avtalslivscykeln och gör det möjligt att utforma, förhandla, underteckna och lagra avtal på ett och samma ställe. Det intuitiva gränssnittet och de smarta mallarna gör det enkelt att skapa avtal, medan den digitala signaturfunktionen garanterar säkra, juridiskt bindande signaturer med bara några få klick. Med ett klick kan du samla in juridiskt bindande signaturer som överensstämmer med eIDAS-standarder och accepteras överallt. Du kan enkelt ladda upp och signera utkast som du fått från externa medarbetare (även PDF-filer). Alla kontrakt tillåtna. Välj den metod för digital signatur som passar dig och dina medarbetare bäst - signera med ett klick, handritning, sms-verifiering, bank-ID eller nationellt ID. Lär dig mer om Contractbook

Funktioner

  • Statusspårning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Mallhantering
  • Upptagning av mobil underskrift
  • Verifieringskedja
  • Datasäkerhet
  • Arbetsflödeshantering
  • Fildelning
  • Flerpartssignering
  • Påminnelser
  • Dokumenthantering
Plattform för avtalshantering med högsta säkerhetsstandard och digital signatur för alla filformat.
En plattform för avtal- och kontraktshantering och digital signatur. INHUBBER erbjuder en oslagbar säkerhet och ett högeffektivt sätt att organisera och hantera avtal och kontrakt. AI extraherar relevant information, hjälper till att skapa rapporter och hitta eller jämföra information inom några sekunder. INHUBBER förenklar avtal och kontrakt och gör dem begripliga, interaktiva, lätta att hantera och automatiserade. INHUBBER reducerar tiden, kostnaderna och riskerna förknippade med att förhandla, skapa, godkänna och hantera avtal och kontrakt. Lär dig mer om INHUBBER

Funktioner

  • Statusspårning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Mallhantering
  • Upptagning av mobil underskrift
  • Verifieringskedja
  • Datasäkerhet
  • Arbetsflödeshantering
  • Fildelning
  • Flerpartssignering
  • Påminnelser
  • Dokumenthantering
Sverige Lokal produkt
Oneflow omvandlar den föråldrade kontraktsprocessen till en underbart ansluten digital upplevelse före, under och efter underskrift.
Oneflow automatiserar hela kontraktsprocessen från början till slut – allt på ett och samma ställe. Förvandla klumpiga och statiska avtal till användbara digitala kontrakt. Skapa och samarbeta med dina kontrakt direkt i webbläsaren. Signera med ett klick. Hantera livscykeln och få insikter om kontrakt. Integrera sömlöst med ditt CRM. Processerna går snabbare, besluten blir bättre och affärerna går snabbare. Det är ett enklare, smidigare och smartare sätt för team i alla former och storlekar som vill hantera sina kontrakt. Lär dig mer om Oneflow

Funktioner

  • Statusspårning
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Ersättningshantering
  • Mallhantering
  • Upptagning av mobil underskrift
  • Verifieringskedja
  • Datasäkerhet
  • Arbetsflödeshantering
  • Fildelning
  • Flerpartssignering
  • Påminnelser
  • Dokumenthantering