I 17 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Leveranssystem

Leveranssystem inkluderar specialiserade lösningar för försäljning och lagerhantering för loppmarknader, antikaffärer och butiker riktade mot samlare. Det hjälper loppmarknader att hålla reda på försäljningstransaktioner och integrerar bokföringsmöjligheter med lagerspårningsfunktioner. Använd Capterra för att hitta rätt leveranslösning för ditt företag i Sverige. Leveranssystem är kopplade till POS-system, Butiksdatasystem och Lagerstyrningssystem.

1 resultat
ConsignClouds sändningsprogramvara hjälper dig att tänka om hur din butik hanterar lager, engagerar kunder och växer. Lär dig mer om ConsignCloud
Detaljhandelns teknik och bästa praxis utvecklas ständigt. Din sändningsprogramvara bör hålla dig uppdaterad. ConsignCloud har allt du behöver för att driva din återförsäljnings- eller försändelsebutik: en modern och flexibel POS för varje återförsäljningsmodell, automatisk avsändarkommunikation och rapporter som hjälper dig att förstå din verksamhet och växa. Lär dig mer om ConsignCloud

Funktioner

  • Elektroniska betalningar
  • Kreditkortsbehandling
  • Kunddatabas
  • Lageroptimering
  • Flera platser
  • Försäljningsrapporter
  • Aktivitetspanel
  • Rapportering och statistik
  • Returhantering
  • Rabatthantering
  • Lojalitetsprogram