Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin System för annonsbyrå

Sverige Visa lokala produkter
69 resultat
Sverige Lokal produkt
Molnbaserad plattform för reklambyråer som har utvecklats för medieplanering, kampanjhantering och rapportering för varumärken och byråer. Lär dig mer om Mediatool
Allt-i-ett-plattform för din reklambyrås medieplaneringsbehov. Mediatool samlar dina planer och data i en centraliserad hubb och med dess molnbaserade verktyg för marknadsföringsplanering får du en tillförlitlig källa för all din medieplanering och marknadsföring. Smarta samarbetsverktyg för mångfacetterade team, sömlös dataintegrering, total budgetkontroll och prestandainformation i realtid för att optimera investeringarna, allt i ett användarvänligt gränssnitt. Spara tid och öka produktiviteten. Lär dig mer om Mediatool

Funktioner

  • Kundhantering
  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
AgencyAnalytics är en plattform för marknadsföringsrapportering som är särskilt utformad för reklambyråer. Lär dig mer om AgencyAnalytics
En plattform för marknadsföringsrapportering som är särskilt utformad för reklambyråer. AgencyAnalytics är en instrumentbräda för företagsmarknadsföring som imponerar på kunderna och sparar tid. Ge instrumentbrädan en vit etikett och ge kunderna sina egna personliga inloggningar så att de kan se din fantastiska marknadsföringskampanj i action. SEO-verktyg som rangspårning, granskningar och bakåtlänkar är inbyggda. Integrera över 50 andra tjänster som sociala medier, Google Analytics, samtalsspårning och PPC för att skapa hela marknadsföringsbilden. Lär dig mer om AgencyAnalytics

Funktioner

  • Kundhantering
  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Asana är det enklaste sättet att organisera och hantera hela teamets arbete. Se varför över 11 000 kunder ger Asana 4,5 av 5 stjärnor. Lär dig mer om Asana
Asana är ett arbetsledningsverktyg som hjälper team att samordna sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du samla allt ditt arbete och sammanföra team på en och samma plats. Organisera arbetet på ditt sätt, från listor till tavlor, kalendrar och Gantt-diagram. Gör som mer än 135 000 betalande organisationer och miljontals team i 190 länder som använder Asana för att få mer gjort. Kom igång på några minuter och prova Asana. Lär dig mer om Asana

Funktioner

  • Kundhantering
  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Det snabba och flexibla sättet att schemalägga team och kundprojekt. Följ tillgängligheten, analysera utnyttjandet och håll alla uppdaterade. Lär dig mer om Resource Guru
Resource Guru är det snabba och flexibla sättet att schemalägga team och hålla kundprojekt på rätt spår. Hantera personal, utrustning och mötesrum på ett och samma ställe. Tilldela arbetsuppgifter, hantera ledighet och redigera scheman på några sekunder. Följ tillgängligheten i realtid och undvik orealistisk arbetsbelastning. Håll ditt team uppdaterat med personliga instrumentpaneler och e-postmeddelanden med dagens schema. Analysera utnyttjandegrader, kunder och projekt för mer exakta prognoser och budgetar. Används av företag som NASA och L’Oreal. Lär dig mer om Resource Guru

Funktioner

  • Kundhantering
  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Ett lättanvänt, molnbaserat reklamsystem för bloggargenerationen. Schemalägg, rotera och spåra annonser. Lär dig mer om AdPlugg
AdPlugg är ett modernt, molnbaserat annonsserversystem som gör det enkelt att visa annonser på hemsidan eller bloggen. Tusentals tidskrifter, tidningar och webbplatser använder AdPlugg för att hantera, serva och spåra sina onlineannonser. Det är bara att släppa AdPlugg-taggar var som helst på hemsidan där du vill att annonserna ska visas. Ladda sedan upp och kontrollera dina annonser från instrumentbrädan på hemsidan. Rikta, rotera och schemalägg med enkelhet annonser från valfri källa. Visa diagram och rapporter av hög kvalitet som visar intryck, klick och klickfrekvens (clickthrough rate, CTR). Lär dig mer om AdPlugg

Funktioner

  • Kundhantering
  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Hantera enkelt dina PPC-konton med automatiserade rekommendationer, datavyer och snabb implementering. Enkel, men kraftfull. Lär dig mer om Adalysis
Hantera enkelt dina PPC-konton i stor skala med automatiserade rekommendationer, datavyer och snabb implementering. Adalysis är byggd för att hjälpa dig att komma ur manuell dataanalys och in i optimeringar genom att peka direkt på vad som behöver åtgärdas. Annonser testas automatiskt. Konton skannas automatiskt för att se om bästa praxis saknas. Du kan skapa dina egna dataskanningar. Att implementera storskaliga förändringar kräver bara några få knapptryckningar. Det har aldrig varit så enkelt att hantera kraftfulla PPC. Lär dig mer om Adalysis

Funktioner

  • Kundhantering
  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Productive är programvara för reklambyråer som är skräddarsydd för hela livscykeln, från försäljningspipeline, resursplanering till fakturering. Lär dig mer om Productive
Productive är ett verktyg för att driva lönsamma byråer, från försäljning till fakturering och debitering. Skapa affärsflöde, få försäljningen organiserad med en översikt över försäljningspipan. Samarbeta kring uppgifter och spåra tid med enkelt tidsuppföljarverktyg. Hitta flaskhalsar som kostar dig pengar och stjäl din tid. Undvik krockande tider, utbrändhet och överbokning med resursplaneringsfunktioner. Spåra lönsamhet för fasta priser och timprojekt. Sköt all debitering och fakturering för återkommande arbeten eller engångsprojekt. Lär dig mer om Productive

Funktioner

  • Kundhantering
  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Wrike är en arbetsledningsprogramvara för annonsering för företagsteam med Gantt-diagram, tidsuppföljning och insikter från över 40 appar. Lär dig mer om Wrike
Wrike är en arbetsledningsprogramvara för annonsering för företagsteam. Programvaran erbjuder avancerad säkerhet och fullständig anpassning för marknadsföringsteam. Planera, verkställ och rapportera kampanjer med Gantt-diagram, Kanban-tavlor, delbara instrumentbräden, inbyggd korrektur, lättanvänd rapportering, anpassade förfrågningsformulär och automatiserade godkännanden. Integreras med Adobe Creative Cloud för kortare granskningscykler. Nyhet: Få digitala prestandainsikter i realtid om dina kreativa arbetare med Wrikes marknadsföringsplattform. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Kundhantering
  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Samarbeta i projekt, följ upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder. Tillgänglig i molnet och från alla enheter. Lär dig mer om Avaza
Tusentals kreativa och digitala marknadsföringsbyråer förlitar sig på Avaza för att påskynda teamsamarbetet, spåra tid och utgifter samt skicka fakturor. Avaza är en allt i ett-lösning för projektledning, resursplanering, tidsuppföljning, hantering av utgifter, offerter och fakturor. Team av alla storlekar, från frilansare till storföretag, kommer att älska den tack vare den enkla och intuitiva designen med kraftfulla funktioner. Tillgänglig i molnet och från alla enheter. Lär dig mer om Avaza

Funktioner

  • Kundhantering
  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Företagsklar online-korrekturför byråer och varumärken, hjälper till att leverera kreativa projekt 56 % snabbare än e-post och projektledning Lär dig mer om Ziflow
Ziflow erbjuder företagsklar online-korrektur för världens mest krävande byråer och varumärken. Med stöd för över 1 200 filtyper, SOC2-efterlevnad och funktioner som automatiserat arbetsflöde, versionshantering och integreringar med ledande lösningar för projekthantering är det ett bra val för organisationer som behöver online-korrektur. Bland kunderna kan nämnas Showtime, Splash Worldwide, AWS, Hilton, Weber Grills, WeatherTech, Olly och Everyday Health. Lär dig mer om Ziflow

Funktioner

  • Kundhantering
  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
En 360-gradersvy över din verksamhet inom professionella tjänster. Planera, hantera och prognostisera resurser, ekonomi och projekt i en och samma plattform. Lär dig mer om Birdview PSA
Birdview PSA är en komplett plattform som hjälper professionella tjänsteföretag att planera, hantera och prognostisera resurser, ekonomi och projekt på ett och samma ställe. Med fokus på att ge kunderna ett fågelperspektiv på sin verksamhet hjälper Birdview PSA organisationer att effektivisera sina processer och öka tillväxten. Med BI-drivna instrumentpaneler och rapporter kan teamet fatta kunskapsbaserade beslut och optimera processer för ökad produktivitet, lönsamhet och effektivitet. Lär dig mer om Birdview PSA

Funktioner

  • Kundhantering
  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Automatiserad och lättanvänd rapporteringsplattform för digitala byråer. Skapa visuella flerkanaliga rapporter som dina kunder kommer att älska. Lär dig mer om Whatagraph
Automatiserad och lättanvänd rapporteringsplattform för digitala byråer. Skapa visuella flerkanaliga marknadsföringsrapporter som dina kunder faktiskt kommer att läsa. Automatisera datainsamlingen från alla dina marknadsföringskanaler. Ha alla dina resultatmått på ett ställe med ett enda klick. Anpassa ditt team och dina kunder med schemalagda rapport och rapporter på begäran, delad åtkomst och realtidsvisning. Spara tid på tråkiga manuella datainsamlings- och rapporteringsuppgifter så att du kan fokusera på resultaten. Lär dig mer om Whatagraph

Funktioner

  • Kundhantering
  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Ett bra system för entreprenörshantering Lär dig mer om Worksuite
Shortlist är en smart, användarvänlig plattform för entreprenörshantering. Lösningen gör det enkelt för små och stora företag att introducera, hantera och betala externa arbetare i över 200 länder med bara några få klick. Ta hand om regelefterlevnad, rapportering och projektledning på en bråkdel av tiden. Från små startups till världens största varumärken – Shortlist är en komplett lösning som ger kraftfulla funktioner och flexibilitet för varje steg i affärstillväxten. Lär dig mer om Worksuite

Funktioner

  • Kundhantering
  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Allfred är en lösning för ekonomi och projektledning som är skräddarsydd för reklambyråer, digitala byråer och PR-byråer. Lär dig mer om Allfred
Allfred är en lösning för ekonomi och projektledning som är skräddarsydd för reklambyråer, digitala byråer och PR-byråer. Lär dig mer om Allfred

Funktioner

  • Kundhantering
  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
monday.com är en programvara för planering och samarbete för alla typer av reklambyråer. Planera kampanjer, kommunicera och dela filer.
monday.com är en programvara för planering och samarbete för alla typer av reklambyråer. Planera kampanjer, lista uppgifter, kommunicera och utbyta filer med ditt team och dela dina framsteg med dina kunder, inklusive dokument, tillgångar, godkännandeprocesser och kampanjresultat. monday.com ger agenturer möjlighet att möta deadlines, hålla kunderna nöjda och få in fler affärer. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Kundhantering
  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Ett kostnadsfritt allt i ett-hanteringsverktyg för reklambyråer med helt anpassningsbara och patentskyddade funktioner som gör den mycket användbar
ClickUp är ett kostnadsfritt allt i ett-verktyg för hantering av reklambyråer för mycket produktiva team. En plattform där du kan hantera marknadsföringsuppgifter, kampanjer, dokument och kunder på ett och samma ställe. ClickUp gör det enkelt att samarbeta med ditt team, arbeta med klienter och entreprenörer och ansluta dina data och skapa instrumentbrädor för att få datadrivna insikter från alla arbetsflöden. Används av över 100 000 team, från startups till jättar som Google, Uber och Airbnb, i en enda app. Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Kundhantering
  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Smartsheet hjälper marknadsföringsproffsen att fokusera på det som är viktigast, från stora framsteg till detaljutförande.
Smartsheet är en plattform för arbetsutförande som gör det möjligt för byråer i alla storlekar att verka snabbare, driva innovation och uppnå mer. Många skickliga marknadsförare förlitar sig på Smartsheet för kampanjhantering, initiativspårning, innehållskalendrar, eventhantering med mera. Med Smartsheet kan du centralisera resurser, upprätthålla konsekvent utförande mellan projekt och kampanjer och öka hastigheten till marknaden. Samordna marknadsföringsinsatser sömlöst med ROI och förbättra samordningen mellan alla inblandade intressenter. Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • Kundhantering
  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Den ledande resurshanteringsappen för reklambyråer, studior och företag. Betrodda av företag som Havas, Metalab och Ogilvy.
Float har sedan 2012 hjälpt team på världens främsta reklambyråer, inklusive Havas, Metalab och Ogilvy, att planera sina projekt och schemalägga för sina team. Med ett lättanvänt gränssnitt för att dra och släppa, praktiska redigeringsgenvägar och kraftfulla rapporteringsverktyg gör Float resurshanteringen visuell och enkel. Integrera med Teamwork, Slack, Google Calendar och över 1 000 appar via Zapier. Gör ändringar när du är på språng med appar för iOS och Android. 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Float

Funktioner

  • Kundhantering
  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
En förstklassig samarbetsbaserad whiteboardplattform online där teamen får jobbet gjort.
Miro är en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för team i alla storlekar. Över 13 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på plattformen. Samarbeta, kom på idéer och centralisera kommunikationen för allt ditt tvärfunktionella teamarbete. Förenkla dina arbetsflöden och optimera dina dagliga rutiner med deras samling av över 250 marknadsföringsmallar. Lär dig mer om Miro

Funktioner

  • Kundhantering
  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Flexibel projekthanteringsprogramvara som hjälper byråer att hantera stora volymer av kundprojekt från början till slut.
Flexibel arbete projekthanteringsprogramvara som hjälper byråer att hantera stora volymer av kundprojekt från början till slut. Teamwork låter dig bygga flexibla, anpassade arbetsflöden och ger dig en central plats att visualisera dina team- och kundprojekt. Samarbeta enkelt med kommentarer och meddelanden, spara tid på projektinställningar med mallar, lägg till kunder som samarbetspartners för att förenkla kommunikationen och omvandla din tid till fakturor med tidsuppföljning. Lär dig mer om Teamwork

Funktioner

  • Kundhantering
  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
En enda plats för samarbete för dig och dina kunder. Minska tjattret, dela dina framsteg och få respons. I realtid.
Du vill leverera exceptionell kundservice. Och du kan, med ActiveCollab. Hantera klienters åtkomst till dina uppgifter och projekt, dela dina framsteg med dem, håll dem informerade. All kommunikation sker på ett och samma ställe, så du behöver inte leta efter småbitar och fragment i e-postmeddelanden och chattar. Dessutom kan du fakturera dina kunder direkt från projektet. Det är här du får det verkliga arbetet att hända och dina kunder kan se det. Lär dig mer om ActiveCollab

Funktioner

  • Kundhantering
  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Med Celtras kreativa programvara kan kreativa team och marknadsföringsteam utforma, godkänna och leverera digitala annonser och innehåll i stor skala.
Celtra är en självbetjäningsprogramvara för företag som automatiserar och skalar den kreativa produktionen. Celtra gör det möjligt för kreativa team och marknadsföringsteam att utforma, godkänna och leverera digitalt kreativt material över det ständigt växande antalet kanaler, annonsformat, variationer och marknader. Minska dina produktionskostnader, öka effektiviteten och resultaten i molnet med Celtra. Lär dig mer om Celtra

Funktioner

  • Kundhantering
  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Den ursprungliga uppkopplade bannertillverkaren. Ladda ned dem som JPG, PNG, HTML5, GIF eller MP4 och dela dem på sociala medier eller bädda in dem på din hemsida.
Creatopy (tidigare Bannersnack) har avancerade automatiserings- och anpassningsfunktioner, ett ständigt växande bibliotek med mallar och originella visuella element, och ger dig de verktyg du behöver för att sätta fart på din kreativa resa och se till att ditt visuella innehåll är organiserat och alltid överensstämmer med varumärket. Utforma, kommunicera och imponera. Lär dig mer om Creatopy

Funktioner

  • Kundhantering
  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Front är den främsta inkorgen för marknadsföringsbyråer. Samarbeta med ditt team, svara snabbare och få mer arbete gjort.
Front är den främsta inkorgen för marknadsföringsbyråer. Oavsett om du lägger fram nya affärer, lanserar en hemsida för en klient eller anförtros att köra alla deras SEO-program, kan du hantera all din kundkommunikation i Front. Front erbjuder de bästa samarbetsfunktionerna (@mention teammedlemmar, tilldela, realtidsredigering av team) och hjälper till att svara 7 gånger snabbare till alla dina kunder med en personlig upplevelse. Fokusera på att få mer arbete gjort, låt Front förändra ditt teams produktivitet. Lär dig mer om Front

Funktioner

  • Kundhantering
  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
ProWorkflow är en mycket uppskattad programvara för projekt-, uppgifts- och arbetsflödeshantering.
ProWorkflow är ett industriledande omfattande projektledningsverktyg för team från fem medlemmar till 5 000. Med 17 års erfarenhet och betrodd för över 3 miljoner projekt förstår ProWorkflow-teamet allt från små detaljer till stordata. Spåra Gantt-diagramuppgifter, Kanban-styrelse, tid, dokument, meddelanden, offerter och fakturor. Med en kraftfull API och anpassningsbara funktioner kan du enkelt skräddarsy ProWorkflow. Kundtjänst i världsklass och gratis onboarding gör det enkelt att välja ProWorkflow. Lär dig mer om ProWorkflow

Funktioner

  • Kundhantering
  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Scoro är en av de mest omfattande lösningarna för företagsledning som skapats för reklambyråer och kreativa företag.
Enkla och begränsade verktyg för samarbete och hantering räcker inte till längre. Scoro är en början till slut lösning för projekt- och företagsledning som gör det möjligt för professionella och kreativa tjänster att styra hela arbetsflödet från en och samma plats. Alla verktyg du behöver för att driva din byrå: projektledning, schemaläggning och spårning av arbete, uppgiftstavlor och listor, kontaktdatabas och CRM, offert och fakturering, avancerad rapportering, instrumentbrädor i realtid och mycket mer. Få en 14 dagars gratis provperiod och se själv. Lär dig mer om Scoro

Funktioner

  • Kundhantering
  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Med ClickCease kommer du att: Automatiskt upptäcka bedrägerier –> spärra klick –> se besökarregistreringar (och bedrägliga registreringar) –> spara på dina annonsutgifter.
1 av 5 klick på din PPC-kampanj är troligen ... oanvändbart. ClickCease blockerar konkurrenter och robotar från att klicka på dina Google-annonser. Huvudfunktioner: Anpassade detektionsinställningar Google Ads återbetalningsautomatisering Videoinspelning på startsida XXX ClickCease erbjuder en komplett uppsättning verktyg för små och medelstora företag och agenturkonton. Lär dig mer om CHEQ Essentials

Funktioner

  • Kundhantering
  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Rapportering, hantering, optimering, granskning och felsökning av PPC-konton, snabbare och enklare.
Hantera PPC-annonser på ett mer effektivt sätt genom att få rekommendationer för optimeringar och tillämpa ändringar som du gillar med ett enda klick. Hantera annonser, bud, budgetar, nyckelord och mer för Google-annonser och Bing-annonser. Bygg och underhåll shoppingannonser från ditt företags flöde. Bygg dynamiska inventeringskampanjer baserade på mallar. Automatisera anpassade arbetsflöden. Granska konton på några sekunder. Automatisera rapportering för AdWords, Bing Ads, Facebook, Google Analytics och anpassade datakällor. Integreras med Alexa och Data Studio Lär dig mer om Optmyzr

Funktioner

  • Kundhantering
  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Webbaserad plattform för datavisualisering och rapportering – konsoliderar marknadsföringsdata och prestandamått i en enda instrumentpanel.
TapClicks är utformad för att tillgodose dagens digitala byråer, konsoliderar och visualiserar alla dina marknadsföringskampanjdata och resultatmått till en enhetlig instrumentbräda, komplett med automatisk rapportering. Byråer använder detta både internt för att snabbt se hur kampanjer fortskrider, såväl som externt för att se till att kunderna är nöjda, med konsekvent rapportering av allt arbete som utförs. Leder till ökad kundlojalitet och naturlig merförsäljning för byråanvändare. Lär dig mer om TapClicks

Funktioner

  • Kundhantering
  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Kontentino är det mest intuitiva verktyget för samarbete och godkännanden i sociala medier och överbryggar klyftan mellan byråer och kunder.
Kontentino gör det möjligt för dig och ditt team att undvika misstag när ni skapar och planerar innehåll/annonser på sociala medier. Samarbetet är smidigt och uppgifterna är tydligt definierade. Den här lösningen förbättrar kommunikationen och relationen mellan företaget och kunden. Tack vare Kontentino växer företagen så att de kan ta emot fler kunder. En fördel ligger också i att kunderna älskar godkännandeprocessen i Kontentino eftersom den är så enkel. Lär dig mer om Kontentino

Funktioner

  • Kundhantering
  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Accelo hjälper över 2 000 byråer över hela världen att uppleva en allt-i-ett-lösning från prospekt till avslut och allt däremellan.
Accelo är ett bra system för att driva din agentur och leverera lönsamt kundarbete. Planera projekt och uppgifter, vårda leads, hantera teamresurser, samarbeta kring kundarbete och skicka fakturor – allt i ett system som specialanpassats för agenturer. Gör det enklare att hantera pågående kontrakt: Accelos behållaravtal förnyas automatiskt och tilldelar uppgifter i början av varje avtalsperiod. Lägg mindre tid åt att arbeta med administratörer – och få tillbaka mer tid för kundarbetet du älskar. Lär dig mer om Accelo

Funktioner

  • Kundhantering
  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Enkelt verktyg för arbetsplanering för hantering av uppgifter, team och projekt. Förstå hur ditt arbetsflöde kommer att se ut nästa vecka, månad eller år.
Toggl Plan (tidigare Teamweek) är ett lättanvänt visuellt planeringsverktyg. Teamplanering – tilldela, färgkoda och markera uppgifter som gjort för en enkel visuell översikt över vem som gör vad och när. Projektledning – planera projektsteg på en färgstark tidslinje för en tydlig översikt över när saker behöver göras eller njut av panelvyn för att följa upp uppgiftsstatusar. Uppgiftshantering – använd panelvy för att prioritera uppgifter baserat på deras aktuella status utan att fokusera på tidsuppskattningar. Lär dig mer om Toggl Plan

Funktioner

  • Kundhantering
  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Filestage är en gransknings- och godkännandeplattform som hjälper dig att dela, diskutera och godkänna alla dina filer på ett och samma ställe.
Filestage är en lättanvänd företagsredo programvara för online-korrektur som hjälper team att få sitt arbete granskat och godkänt snabbare. Med anpassningsbara arbetsflöden, uppgiftsautomatisering och inbyggd versionering, Filestage har alla verktyg som ett team behöver för att få resultat utan att behöva någon utbildning. Med kunder som Sixt, Lufthansa, NBC Universal, Sharp och GroupM passar den här lösningen perfekt för kreativa byråer såväl som marknadsföringsteam i små, medelstora och stora företag. Lär dig mer om Filestage

Funktioner

  • Kundhantering
  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Molntjänst som tillhandahåller SEO-granskning i realtid och förändringshantering för att förbättra och upprätthålla sökmotorsynlighet.
Molntjänst som tillhandahåller SEO-granskning i realtid och förändringshantering för att förbättra och upprätthålla sökmotorsynlighet. Lär dig mer om ContentKing

Funktioner

  • Kundhantering
  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Programvaran ger dig en instrumentbräda och ett rapporteringsverktyg för små och medelstora reklambyråer – pixelperfekt rapportering och automatiserade schemaläggningsfunktioner.
ReportGarden ger dig en instrumentbräda och ett rapporteringsverktyg för byråer som automatiserar rapportering över flera kanaler och klienter. Över 1 000 toppbyråer förlitade sig på ReportGarden när de ville automatisera sin rapportering. ReportGarden gör det möjligt för dig att samla marknadsföringsmått från mer än 15 digitala marknadsföringskanaler i realtid och spara otaliga timmars arbete. Imponera på dina kunder, gör avslut på fler deals och låt ReportGarden automatisera resten. Enkelt användargränssnitt. Pixelperfekt rapportering. Support dygnet runt – prova det GRATIS i 7 dagar. Ingen CC krävs Lär dig mer om ReportGarden

Funktioner

  • Kundhantering
  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Tapfiliate är en molnbaserad programvara för spårning av affiliates. Det gör att du kan skapa, spåra och optimera dina egna referralprogram.
Tapfiliate är en molnbaserad programvara för spårning av affiliate-referrals. Det gör att du kan skapa, spåra och optimera dina egna affiliate/referralprogram. Tapfiliate är en allt i ett-lösning med över 30 integreringar inklusive Zapier, Shopify, WooCommerce, Squarespace, Wix, Stripe och mer. Programmet för affilitates/referrals stöder flera språk och valutor, så att du kan köra en global kampanj. Dessutom kan du anpassa dina affiliatesidor, referrallänkar och e-postmeddelanden. Lär dig mer om Tapfiliate

Funktioner

  • Kundhantering
  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Den kanske första allt i ett-marknadsföringsplattformen med AI-stöd för autonomt annonsköp och optimering med kreativ intelligens.
Madgicx är ett hemligt vapen som används av tusentals datadrivna annonsörer som inte slösar tid på att optimera sina annonser manuellt. Föreställ dig att anlita en förstklassig reklambyrå till samma pris som en programvara – det är Madgicx. Lär dig mer om Madgicx

Funktioner

  • Kundhantering
  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
CRM, uppgiftshantering, tidsuppföljning och fakturering för team, byråer, frilansare och konsulter.
todo.vu är en produktivitetssvit som levererar en unik blandning av uppgiftshantering, tidsuppföljning, kontakthantering och faktureringsfunktioner. todo.vu är idealiskt för frilansare, konsulter och team i alla storlekar som strävar efter att uppnå ökad effektivitet, kvalitet och transparens. todo.vu är helt kostnadsfri för frilansare och alla prisplaner begränsas så att du högst betala för 11 användare, dvs. betala för 11 och få obegränsat antal användare därefter. Lär dig mer om todo.vu

Funktioner

  • Kundhantering
  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
En samarbetsbaserad online-korrekturprogramvara för alla dina kampanjer med enkel kommentering och godkännande av video-, bild-, PDF- och webbprojekt.
ReviewStudio är en korrekturprogramvara som är utformad för att förenkla hur reklambyråer får feedback och godkännanden för sitt kampanjinnehåll. Samla in all din kreativa feedback på en centraliserad och samarbetsbaserad plats. Markera och kommentera direkt på bilder, video, PDF- och HTML-innehåll. Jämför versioner och revideringar sida vid sida. Intern/externt sekretessläge döljer interna konversationer från kunderna. Spåra status, uppgifter och godkännanden för dina recensioner i enskilda instrumentbräden. Lär dig mer om ReviewStudio

Funktioner

  • Kundhantering
  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Leverera bättre PPC-resultat med plattformsoptimering och AI-automatisering. Betjäna fler kunder med mindre arbetsbelastning. Prova gratis.
AI-driven programvara för att optimera och automatisera PPC-hantering över flera reklamplattformar. +30 % ROI, -80 % hanteringstid. Leverera överlägsna resultat, hantera tusentals konton enkelt så kan din verksamhet växa utan att du måste öka personalstyrkan eller dina omkostnader. Budgethantering över flera plattformar, dygnet runt-optimering av anbud, automatiserad rapportering över flera plattformar, realtidsvarningar, skydd mot klickbedrägerier, insiktsfulla instrumentbrädor & med mera. Börja förbättra din ROI med 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om AdScale

Funktioner

  • Kundhantering
  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Programvara för byråadministration som har byggts för produktivitet. Hjälper dig att hantera projekt smartare, leverera arbete snabbare och öka vinsten.
Hantera hela din byrå på en enda plattform. Magnetic gör att du kan övervaka varje projekt från början till slut, utan några lösa ändar. Med Magnetic kan du identifiera resursfördelning och schemalägga arbete i enlighet med detta, visa realtidsrapporter för arbetet i din studio och enkelt skapa offerter och fakturor med hjälp av Magnetics anpassningsbara mallar. Magnetic integreras med Pastel och Xero, vilket gör det enkelt för kunderna att betala dig. Lär dig mer om Magnetic

Funktioner

  • Kundhantering
  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
En lösning för hantering av projekt, resurser och arbetsflöden för medelstora till stora (över 50 anställda) team som sysslar med marknadsföring och andra professionella tjänster.
Screendragon är en av de ledande molnbaserade lösningarna för hantering av projekt, resurser och arbetsflöden, utformad för att tillgodose behoven hos medelstora (över 50 anställda) team som sysslar med marknadsföring och andra professionella tjänster. Lösningen hjälper organisationer att effektivisera sin verksamhet, förbättra hastigheten till marknaden och minska kostnaderna. Programvaran har visat sig kunna anpassas till behoven hos globala Fortune 100-företag och hjälpa dem att lösa stora komplexa operativa utmaningar. Bland Screendragons kunder finns Kellogg's, BP, IOK, JWT och McCann World Group Lär dig mer om Screendragon

Funktioner

  • Kundhantering
  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
CAFLOU är en lättanvänd affärsprogramvara som är perfekt för marknadsföringsbyråer, IT-företag, PPC- eller SEO-specialister. Börja gratis nu.
Med CAFLOU kan du öka företagets och teamets prestanda och ekonomi. Helt digitalt. CAFLOU är ett lättanvänt men komplext affärshanteringssystem som ger dig verklig kontroll över din verksamhet från en och samma plats. Med CAFLOU kan du hantera kassaflöden och affärsaktiviteter, identifiera var du kan spara pengar, följa upp och organisera ditt team och hantera projekt. Allt på en plats, även på hemmakontoret. Lär dig mer om CAFLOU

Funktioner

  • Kundhantering
  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Adverity är ett branschledande verktyg för marknadsföring och dataintelligens som gör det möjligt för företag att minska komplexiteten och fatta bättre beslut
Adverity är en datahanteringsplattform specialiserad på att göra det möjligt för datadrivna marknadsförare att påvisa värde snabbare och enklare genom att omvandla grupperade data till användbara insikter. Genom att automatisera dataintegrering från hundratals källor levererar den leverantörsagnostiska, början till slut-plattformen en enda vy för marknadsföringsprestanda inom hela din verksamhet, avslöjar påtaglig affärspåverkan av marknadsföringsaktiviteter och visar möjligheter i realtid för att driva på tillväxten med hjälp av förstärkta analyser. Lär dig mer om Adverity

Funktioner

  • Kundhantering
  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Nästa generations verktyg för PSA. Komplett paket för automation av professionella tjänster för programvaru- och tjänsteföretag.
HarmonyPSA stöder hela företagets livscykel, från leadgenerering till kontraktsförnyelse. Programvaran är specifikt utformad och byggd för programvaru- och tjänsteföretag och automatiserar affärsfunktioner på en enda plattform som är tillgänglig från molnet på alla enheter. Lär dig mer om CloudBlue PSA

Funktioner

  • Kundhantering
  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Slope gör det enkelt för marknadsföringsteam och kreativa team att planera, följa upp och samarbeta på projekt.
Slope är ett projektledningsverktyg för marknadsföringsteam och kreativa team. Till skillnad från generiska projektledningsverktyg erbjuder Slope inbyggda kreativa granskningsverktyg som tidskodade kommentarer för video och kommentarer för design. Lär dig mer om Slope

Funktioner

  • Kundhantering
  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
En heltäckande plattform för marknadsföring genom influencers som gör det möjligt för varumärken att identifiera sina influencers, kontakta dem i stor skala och hantera kampanjer.
Upfluence Software är en heltäckande plattform för marknadsföring genom influencers och som gör det möjligt för varumärken att identifiera sina influencers och lansera kampanjer på några minuter. Hitta influencers från över 150 länder på Instagram, YouTube, Facebook, Twitch, Pinterest, bloggar och Twitter. Funktioner: influencersökning baserad på över 20 kriterier, som nyckelord, geolokalisering, interaktionsfrekvenser, målgruppsdemografi med mera, influencer-kontakt genom massutskick, hantering av flera kampanjer, analyser och övervakning av omnämnanden. Lär dig mer om Upfluence

Funktioner

  • Kundhantering
  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Adzooma-plattformen är nu GRATIS för alla. Förbättra din kampanjprestanda idag med denna prisbelönta PPC-plattform.
Adzooma-plattformen är nu GRATIS för alla. Inga kortuppgifter krävs. Hantera och optimera dina annonskampanjer på Google, Facebook och Microsoft på några minuter per dag med denna prisbelönta PPC-plattform. Njut av stressfri kampanjhantering, expertoptimering dygnet runt och enkel automatisering. Använd expertoptimeringar baserade på över 240 mätvärden för att alltid veta vad nästa steg ska bli. Förbättra dina kvalitetspoäng, konverteringar och ROI, samtidigt som du har full kontroll överallt. Lär dig mer om Adzooma

Funktioner

  • Kundhantering
  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Molnsystem för företag som erbjuder yrkesmässiga tjänster. Omfattar företagets ekonomi, personal och dokument. Samarbeta när som helst och var som helst.
Teamogy är ett allt i ett-molnsystem som är specialiserat på marknadskommunikationsbyråer. Täcker alla steg från första kontakt med kunden, budgetering, projektledning till kapacitetsplanering och tidsrapportering, tredjepartskostnader och kundfakturering. Teamogy för samman interna team och stödjer samarbete och kommunikation inom företaget. Det låter ditt team arbeta när som helst och var som helst. Tusentals nöjda kunder och användare i byråer runt om i världen. Lär dig mer om Teamogy

Funktioner

  • Kundhantering
  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Sverige Lokal produkt
Ta farväl av problemtyngd, gammaldags rapportering och välkomna snabbare dataanalys. Förbättra resultaten och få nöjdare kunder.
Funnel är en ledande hubb för marknadsföringsdata som är utformad för att hjälpa marknadsförare att leverera snabbare dataanalyser som ger ett bättre resultat och nöjdare kunder. Med Funnel kan marknadsförare koppla samman data från olika marknadsföringsplattformar, lagra, organisera och dela dem med valfritt visualiseringsverktyg eller datalager – allt utan att skriva en enda rad kod. Med solida anslutningar som ger avgörande insikter kan datadrivna byråer som Havas Media, Ogilvy och Brainlabs dra nytta av den verkliga kraften i deras data. Lär dig mer om Funnel

Funktioner

  • Kundhantering
  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning