289 resultat
Varför Capterra är gratis
Confect specialiserar sig på att optimera och automatisera skapandet av bilder för dynamiska produktannonser för att uppnå maximal ROAS. Lär dig mer om Confect
Confect hjälper prestationsbaserade marknadsförare att få bättre avkastning på annonsutgifter (return on ad spend, ROAS) genom att förbättra och automatisera skapandet av kreativa lösningar för dynamiska produktannonser. Confect gör det möjligt att redigera bilder till dina dynamiska produktannonser. Inga fler enkla annonsbilder med vit bakgrund. Få dina annonser att sticka ut med varumärkesprofilering och information som är relevant för köparens resa. Confect låter dig använda all information från produktkatalogen på ett visuellt sätt som din målgrupp kan förstå. Lär dig mer om Confect
Confect hjälper prestationsbaserade marknadsförare att få bättre avkastning på annonsutgifter (return on ad spend, ROAS) genom att förbättra och automatisera skapandet av kreativa lösningar för...

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Asana är det enklaste sättet för att organisera och hantera allt ditt teams arbete. Se varför mer än 8 000 kunder på Capterra ger Asana i genomsnitt 4,5 stjärnor av 5 i betyg. Lär dig mer om Asana
Asana är ett arbetsledningsverktyg som hjälper reklambyråer att hantera sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du koppla samman allt ditt arbete på ett ställe och sammanföra team, var som helst. Organisera arbetet på ditt sätt, från listor till tavlor, kalendrar och Gantt-diagram. Gör som mer än 75 000 betalande organisationer och miljontals team i 190 länder som använder Asana för att få mer gjort. Kom igång på några minuter och prova Asana. Lär dig mer om Asana
Asana är ett arbetsledningsverktyg som hjälper reklambyråer att hantera sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du koppla samman allt ditt arbete på ett ställe...

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Productive är programvara för reklambyråer som är skräddarsydd för hela livscykeln, från försäljningspipeline, resursplanering till fakturering. Lär dig mer om Productive
Productive är ett verktyg för att driva lönsamma byråer, från försäljning till fakturering och debitering. Skapa affärsflöde, få försäljningen organiserad med en översikt över försäljningspipan. Samarbeta kring uppgifter och spåra tid med enkelt tidsuppföljarverktyg. Hitta flaskhalsar som kostar dig pengar och stjäl din tid. Undvik krockande tider, utbrändhet och överbokning med resursplaneringsfunktioner. Spåra lönsamhet för fasta priser och timprojekt. Sköt all debitering och fakturering för återkommande arbeten eller engångsprojekt. Lär dig mer om Productive
Productive är ett verktyg för att driva lönsamma byråer, från försäljning till fakturering och debitering. Skapa affärsflöde, få försäljningen organiserad med en översikt över försäljningspipan....

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
monday.com är en programvara för planering och samarbete för alla typer av reklambyråer. Planera kampanjer, kommunicera och dela filer. Lär dig mer om monday.com
monday.com är en programvara för planering och samarbete för alla typer av reklambyråer. Planera kampanjer, lista uppgifter, kommunicera och utbyta filer med ditt team och dela dina framsteg med dina kunder, inklusive dokument, tillgångar, godkännandeprocesser och kampanjresultat. monday.com ger agenturer möjlighet att möta deadlines, hålla kunderna nöjda och få in fler affärer. Lär dig mer om monday.com
monday.com är en programvara för planering och samarbete för alla typer av reklambyråer. Planera kampanjer, lista uppgifter, kommunicera och utbyta filer med ditt team och dela dina framsteg med dina...

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
WoodWing Assets (previously Elvis DAM) helps you manage and create incredible assets with the best-in-class Adobe InDesign integration. Lär dig mer om WoodWing Assets
WoodWing Assets (hette tidigare Elvis DAM) är ett flexibelt och skalbart digitalt system för kapitalförvaltning som hjälper kreativa byråer och marknadsföringsavdelningar att nå sina mål för kvalitet, kostnadseffektivitet och snabbare tid till marknaden. Den stöder företags- och driftsprocesser vid lagring, organisering, åtkomst, delning och hantering av rättigheter och tillstånd för rika medie-tillgångar. Ger en klassledande Adobe InDesign-integration. Tillgänglig som en moln och lokal lösning. Lär dig mer om WoodWing Assets
WoodWing Assets (hette tidigare Elvis DAM) är ett flexibelt och skalbart digitalt system för kapitalförvaltning som hjälper kreativa byråer och marknadsföringsavdelningar att nå sina mål för...

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Automatiserad och lättanvänd rapporteringsplattform för digitala byråer. Skapa visuella flerkanaliga rapporter som dina kunder kommer att älska. Lär dig mer om Whatagraph
Automatiserad och lättanvänd rapporteringsplattform för digitala byråer. Skapa visuella flerkanaliga marknadsföringsrapporter som dina kunder faktiskt kommer att läsa. Automatisera datainsamlingen från alla dina marknadsföringskanaler. Ha alla dina resultatmått på ett ställe med ett enda klick. Anpassa ditt team och dina kunder med schemalagda rapport och rapporter på begäran, delad åtkomst och realtidsvisning. Spara tid på tråkiga manuella datainsamlings- och rapporteringsuppgifter så att du kan fokusera på resultaten. Lär dig mer om Whatagraph
Automatiserad och lättanvänd rapporteringsplattform för digitala byråer. Skapa visuella flerkanaliga marknadsföringsrapporter som dina kunder faktiskt kommer att läsa. Automatisera datainsamlingen...

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Hantera enkelt dina PPC-konton med automatiserade rekommendationer, datavyer och snabb implementering. Enkel, men kraftfull. Lär dig mer om Adalysis
Hantera enkelt dina PPC-konton i stor skala med automatiserade rekommendationer, datavyer och snabb implementering. Adalysis är byggd för att hjälpa dig att komma ur manuell dataanalys och in i optimeringar genom att peka direkt på vad som behöver åtgärdas. Annonser testas automatiskt. Konton skannas automatiskt för att se om bästa praxis saknas. Du kan skapa dina egna dataskanningar. Att implementera storskaliga förändringar kräver bara några få knapptryckningar. Det har aldrig varit så enkelt att hantera kraftfulla PPC. Lär dig mer om Adalysis
Hantera enkelt dina PPC-konton i stor skala med automatiserade rekommendationer, datavyer och snabb implementering. Adalysis är byggd för att hjälpa dig att komma ur manuell dataanalys och in i...

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Webbaserad resursplaneringsapp med ledighetsadministration, personliga instrumentbräden, krockhantering, teamsynlighet och samarbete. Lär dig mer om Resource Guru
Det snabba och enkla sättet för webbaserad schemaläggning av personer och andra resurser. Få teamsynlighet i en smart kalender. Dra och släpp bokningar på några sekunder. Administrera semester och andra typer av ledighet. Ett tillgänglighetsfält hjälper till med resursplanering. Krockhantering hjälper dig att behålla kontrollen. Instrumentbräden, e-postaviseringar och kalendersynkronisering innebär att alla hålls uppdaterade. Med kraftfulla rapporter kan du övervaka utnyttjandegraden. Ingen installering av programvara krävs. Från endast 2,50 USD per person och månad. Bli medlem för en 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Resource Guru
Det snabba och enkla sättet för webbaserad schemaläggning av personer och andra resurser. Få teamsynlighet i en smart kalender. Dra och släpp bokningar på några sekunder. Administrera semester och...

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
WoodWing Studio (tidigare kallat Enterprise) är ett arbetsflöde för innehållsproduktion och en flerkanalig publiceringslösning. Lär dig mer om WoodWing Studio
WoodWing Studio (Enterprise) är en lösning för innehållsproduktion och flerkanalspublicering som gör det möjligt för agenturer och varumärken att påskynda och effektivisera sin innehållsproduktion. Agenturer som använder den här lösningen och dess kanalneutrala metod förbättrar arbetsflödet för innehållsproduktion med en etablerad effektivitet för att samarbeta och skapa felfritt innehåll. Innehållsskapare kan enkelt anpassa eller justera innehållet de producerar och publicera det på valfri digital eller tryckt kanal. Lär dig mer om WoodWing Studio
WoodWing Studio (Enterprise) är en lösning för innehållsproduktion och flerkanalspublicering som gör det möjligt för agenturer och varumärken att påskynda och effektivisera sin innehållsproduktion....

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Ett av de mest användarvänliga verktygen för arbete med sociala medier, för en effektiv samarbets- och godkännandeprocess i marknadsföringsteam. Lär dig mer om Kontentino
Kontentino gör det möjligt för dig och ditt team att undvika misstag när ni skapar och planerar innehåll/annonser på sociala medier. Samarbetet är smidigt och uppgifterna är tydligt definierade. Den här lösningen förbättrar kommunikationen och relationen mellan företaget och kunden. Tack vare Kontentino växer företagen så att de kan ta emot fler kunder. En fördel ligger också i att kunderna älskar godkännandeprocessen i Kontentino eftersom den är så enkel. Lär dig mer om Kontentino
Kontentino gör det möjligt för dig och ditt team att undvika misstag när ni skapar och planerar innehåll/annonser på sociala medier. Samarbetet är smidigt och uppgifterna är tydligt definierade. Den...

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Ett lättanvänt, molnbaserat reklamsystem för bloggargenerationen. Schemalägg, rotera och spåra annonser. Lär dig mer om AdPlugg
AdPlugg är ett modernt, molnbaserat annonsserversystem som gör det enkelt att visa annonser på hemsidan eller bloggen. Tusentals tidskrifter, tidningar och webbplatser använder AdPlugg för att hantera, serva och spåra sina onlineannonser. Det är bara att släppa AdPlugg-taggar var som helst på hemsidan där du vill att annonserna ska visas. Ladda sedan upp och kontrollera dina annonser från instrumentbrädan på hemsidan. Rikta, rotera och schemalägg med enkelhet annonser från valfri källa. Visa diagram och rapporter av hög kvalitet som visar intryck, klick och klickfrekvens (clickthrough rate, CTR). Lär dig mer om AdPlugg
AdPlugg är ett modernt, molnbaserat annonsserversystem som gör det enkelt att visa annonser på hemsidan eller bloggen. Tusentals tidskrifter, tidningar och webbplatser använder AdPlugg för att...

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Front är den främsta inkorgen för marknadsföringsbyråer. Samarbeta med ditt team, svara snabbare och få mer arbete gjort. Lär dig mer om Front
Front är den främsta inkorgen för marknadsföringsbyråer. Oavsett om du lägger fram nya affärer, lanserar en hemsida för en klient eller anförtros att köra alla deras SEO-program, kan du hantera all din kundkommunikation i Front. Front erbjuder de bästa samarbetsfunktionerna (@mention teammedlemmar, tilldela, realtidsredigering av team) och hjälper till att svara 7 gånger snabbare till alla dina kunder med en personlig upplevelse. Fokusera på att få mer arbete gjort, låt Front förändra ditt teams produktivitet. Lär dig mer om Front
Front är den främsta inkorgen för marknadsföringsbyråer. Oavsett om du lägger fram nya affärer, lanserar en hemsida för en klient eller anförtros att köra alla deras SEO-program, kan du hantera all...

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Octoboard for Agencies hjälper marknadsföringsbyråer att skapa onlinepaneler, kundportaler och automatisera kundrapportering. Lär dig mer om Octoboard for Agencies
Marknadsföringsbyråer sparar tid och vinner kunder genom att bygga automatiserade rapporter och kundportaler med vita etiketter. Octoboard skickar ut rapporter till klienter och fungerar som värdar för klientportaler – SEO, PPC, sociala medier, e-postmarknadsföring, webbanalys med mera. * Lokalt installerade kundportaler – öka trafiken till hemsidan * Över 50 integrationer med alla dina favoritmarknadsföringsplattformar * Över 100 förbyggda mallar för instrumentpaneler och rapporter i kundportalen * Obegränsade rapporter, instrumentpaneler, användare från bara 5 USD per kund Lär dig mer om Octoboard for Agencies
Marknadsföringsbyråer sparar tid och vinner kunder genom att bygga automatiserade rapporter och kundportaler med vita etiketter. Octoboard skickar ut rapporter till klienter och fungerar som värdar...

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Webbaserad plattform för datavisualisering och rapportering – konsoliderar marknadsföringsdata och prestandamått i en enda instrumentpanel. Lär dig mer om TapClicks
TapClicks är utformad för att tillgodose dagens digitala byråer, konsoliderar och visualiserar alla dina marknadsföringskampanjdata och resultatmått till en enhetlig instrumentbräda, komplett med automatisk rapportering. Byråer använder detta både internt för att snabbt se hur kampanjer fortskrider, såväl som externt för att se till att kunderna är nöjda, med konsekvent rapportering av allt arbete som utförs. Leder till ökad kundlojalitet och naturlig merförsäljning för byråanvändare. Lär dig mer om TapClicks
TapClicks är utformad för att tillgodose dagens digitala byråer, konsoliderar och visualiserar alla dina marknadsföringskampanjdata och resultatmått till en enhetlig instrumentbräda, komplett med...

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Ett kostnadsfritt allt i ett-hanteringsverktyg för reklambyråer med helt anpassningsbara och patentskyddade funktioner som gör den mycket användbar Lär dig mer om ClickUp
ClickUp är ett kostnadsfritt allt i ett-verktyg för hantering av reklambyråer för mycket produktiva team. En plattform där du kan hantera marknadsföringsuppgifter, kampanjer, dokument och kunder på ett och samma ställe. ClickUp gör det enkelt att samarbeta med ditt team, arbeta med klienter och entreprenörer och ansluta dina data och skapa instrumentbrädor för att få datadrivna insikter från alla arbetsflöden. Används av över 100 000 team, från startups till jättar som Google, Uber och Airbnb, i en enda app. Lär dig mer om ClickUp
ClickUp är ett kostnadsfritt allt i ett-verktyg för hantering av reklambyråer för mycket produktiva team. En plattform där du kan hantera marknadsföringsuppgifter, kampanjer, dokument och kunder på...

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Smartsheet hjälper marknadsföringsproffsen att fokusera på det som är viktigast, från stora framsteg till detaljutförande. Lär dig mer om Smartsheet
Smartsheet är en plattform för arbetsutförande som gör det möjligt för byråer i alla storlekar att verka snabbare, driva innovation och uppnå mer. Många skickliga marknadsförare förlitar sig på Smartsheet för kampanjhantering, initiativspårning, innehållskalendrar, eventhantering med mera. Med Smartsheet kan du centralisera resurser, upprätthålla konsekvent utförande mellan projekt och kampanjer och öka hastigheten till marknaden. Samordna marknadsföringsinsatser sömlöst med ROI och förbättra samordningen mellan alla inblandade intressenter. Lär dig mer om Smartsheet
Smartsheet är en plattform för arbetsutförande som gör det möjligt för byråer i alla storlekar att verka snabbare, driva innovation och uppnå mer. Många skickliga marknadsförare förlitar sig på...

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Den ledande resurshanteringsappen för reklambyråer, studior och företag. Betrodda av företag som Havas, Metalab och Ogilvy. Lär dig mer om Float
Float har sedan 2012 hjälpt team på världens främsta reklambyråer, inklusive Havas, Metalab och Ogilvy, att planera sina projekt och schemalägga för sina team. Med ett lättanvänt gränssnitt för att dra och släppa, praktiska redigeringsgenvägar och kraftfulla rapporteringsverktyg gör Float resurshanteringen visuell och enkel. Integrera med Teamwork, Slack, Google Calendar och över 1 000 appar via Zapier. Gör ändringar när du är på språng med appar för iOS och Android. 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Float
Float har sedan 2012 hjälpt team på världens främsta reklambyråer, inklusive Havas, Metalab och Ogilvy, att planera sina projekt och schemalägga för sina team. Med ett lättanvänt gränssnitt för att...

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Samarbeta i projekt, följ upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder. Tillgänglig i molnet och från alla enheter. Lär dig mer om Avaza
Tusentals kreativa och digitala marknadsföringsbyråer förlitar sig på Avaza för att påskynda teamsamarbetet, spåra tid och utgifter samt skicka fakturor. Avaza är en allt i ett-lösning för projektledning, resursplanering, tidsuppföljning, hantering av utgifter, offerter och fakturor. Team av alla storlekar, från frilansare till storföretag, kommer att älska den tack vare den enkla och intuitiva designen med kraftfulla funktioner. Tillgänglig i molnet och från alla enheter. Lär dig mer om Avaza
Tusentals kreativa och digitala marknadsföringsbyråer förlitar sig på Avaza för att påskynda teamsamarbetet, spåra tid och utgifter samt skicka fakturor. Avaza är en allt i ett-lösning för projektled...

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Företagsklar online-korrekturför byråer och varumärken, hjälper till att leverera kreativa projekt 56 % snabbare än e-post och projektledning Lär dig mer om Ziflow
Ziflow erbjuder företagsklar online-korrektur för världens mest krävande byråer och varumärken. Med stöd för över 1 200 filtyper, SOC2-efterlevnad och funktioner som automatiserat arbetsflöde, versionshantering och integreringar med ledande lösningar för projekthantering är det ett bra val för organisationer som behöver online-korrektur. Bland kunderna kan nämnas Showtime, Splash Worldwide, AWS, Hilton, Weber Grills, WeatherTech, Olly och Everyday Health. Lär dig mer om Ziflow
Ziflow erbjuder företagsklar online-korrektur för världens mest krävande byråer och varumärken. Med stöd för över 1 200 filtyper, SOC2-efterlevnad och funktioner som automatiserat arbetsflöde,...

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Filestage är en gransknings- och godkännandeplattform som hjälper dig att dela, diskutera och godkänna alla dina filer på ett och samma ställe. Lär dig mer om Filestage
Filestage är en lättanvänd företagsredo programvara för online-korrektur som hjälper team att få sitt arbete granskat och godkänt snabbare. Med anpassningsbara arbetsflöden, uppgiftsautomatisering och inbyggd versionering, Filestage har alla verktyg som ett team behöver för att få resultat utan att behöva någon utbildning. Med kunder som Sixt, Lufthansa, NBC Universal, Sharp och GroupM passar den här lösningen perfekt för kreativa byråer såväl som marknadsföringsteam i små, medelstora och stora företag. Lär dig mer om Filestage
Filestage är en lättanvänd företagsredo programvara för online-korrektur som hjälper team att få sitt arbete granskat och godkänt snabbare. Med anpassningsbara arbetsflöden, uppgiftsautomatisering...

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Den kanske första allt i ett-marknadsföringsplattformen med AI-stöd för autonomt annonsköp och optimering med kreativ intelligens. Lär dig mer om Madgicx
Madgicx är ett hemligt vapen som används av tusentals datadrivna annonsörer som inte slösar tid på att optimera sina annonser manuellt. Föreställ dig att anlita en förstklassig reklambyrå till samma pris som en programvara – det är Madgicx. Lär dig mer om Madgicx
Madgicx är ett hemligt vapen som används av tusentals datadrivna annonsörer som inte slösar tid på att optimera sina annonser manuellt. Föreställ dig att anlita en förstklassig reklambyrå till samma...

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
CRM, uppgiftshantering, tidsuppföljning och fakturering för team, byråer, frilansare och konsulter. Lär dig mer om todo.vu
todo.vu är en produktivitetssvit som levererar en unik blandning av uppgiftshantering, tidsuppföljning, kontakthantering och faktureringsfunktioner. todo.vu är idealiskt för frilansare, konsulter och team i alla storlekar som strävar efter att uppnå ökad effektivitet, kvalitet och transparens. todo.vu är helt kostnadsfri för frilansare och alla prisplaner begränsas så att du högst betala för 11 användare, dvs. betala för 11 och få obegränsat antal användare därefter. Lär dig mer om todo.vu
todo.vu är en produktivitetssvit som levererar en unik blandning av uppgiftshantering, tidsuppföljning, kontakthantering och faktureringsfunktioner. todo.vu är idealiskt för frilansare, konsulter och...

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
En samarbetsbaserad plattform för korrekturläsning med ett intuitivt gränssnitt för enkel kommentering och godkännande av video-, bild-, PDF- och webbprojekt. Lär dig mer om ReviewStudio
ReviewStudio är en onlineplattform utformad för att du ska kunna gå från göra till färdig, snabbare. Samla in all din kreativa respons på en centraliserad och samarbetsbaserad plats. Markera och kommentera direkt på bilder, video, PDF och HTML från valfri enhet. Använd jämförelseläget för att visa revideringar med jämförelser sida vid sida. Granska dina projekt självständigt eller i samarbete under live recensionssessioner. Spåra status, uppgifter och godkännanden för alla dina recensioner i enskilda kontrollpaneler. Lär dig mer om ReviewStudio
ReviewStudio är en onlineplattform utformad för att du ska kunna gå från göra till färdig, snabbare. Samla in all din kreativa respons på en centraliserad och samarbetsbaserad plats. Markera och...

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
CAFLOU är en lättanvänd affärsprogramvara som är perfekt för marknadsföringsbyråer, IT-företag, PPC- eller SEO-specialister. Börja gratis nu. Lär dig mer om CAFLOU
Med CAFLOU kan du öka företagets och teamets prestanda och ekonomi. Helt digitalt. CAFLOU är ett lättanvänt men komplext affärshanteringssystem som ger dig verklig kontroll över din verksamhet från en och samma plats. Med CAFLOU kan du hantera kassaflöden och affärsaktiviteter, identifiera var du kan spara pengar, följa upp och organisera ditt team och hantera projekt. Allt på en plats, även på hemmakontoret. Lär dig mer om CAFLOU
Med CAFLOU kan du öka företagets och teamets prestanda och ekonomi. Helt digitalt. CAFLOU är ett lättanvänt men komplext affärshanteringssystem som ger dig verklig kontroll över din verksamhet från...

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Keep your launches smooth and your communication clear by using Trello to see which tasks are on track, and which content is up next.
From planning a launch, to editorial calendar content, to meeting agendas and everything in between, Trello helps your marketing teams get more done. Trello is the command center that connects all your tasks and tools to show status updates, due dates, and allows you to quickly comment back and forth to teammates. Attach files and tickets from other apps like Google Docs and Salesforce, so everything stays together. Keep launches smooth and your whole marketing team on the same page.
From planning a launch, to editorial calendar content, to meeting agendas and everything in between, Trello helps your marketing teams get more done. Trello is the command center that connects all...

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
It is a grahic design solution that helps businesses design logos, icons, billboards, book illustrations, and more.
It is a grahic design solution that helps businesses design logos, icons, billboards, book illustrations, and more.
It is a grahic design solution that helps businesses design logos, icons, billboards, book illustrations, and more.

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Överträffa kundernas förväntningar med lättanvänd projekthanteringsprogramvara för byråer. Perfekt för marknadsföringsteam och kreativa team med över 20 personer.
Wrike är ett arbetsledningsverktyg för byråer som hjälper till att konsolidera alla dina projekt, kommunikationer och filer på ett ställe, vilket ger dig den översyn du behöver för att se till att kampanjer slutförs i tid. Du kan också förbättra transparensen och kommunikationen med kunder genom att ge dem kostnadsfria Collaborator-platser i Wrike, så att de kan granska resurser, kontrollera framsteg och lämna kommentarer om arbetet. Perfekt för marknadsföringsteam och kreativa team med över 20 personer.
Wrike är ett arbetsledningsverktyg för byråer som hjälper till att konsolidera alla dina projekt, kommunikationer och filer på ett ställe, vilket ger dig den översyn du behöver för att se till att...

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Semrush is a leading online visibility management software-as-a-service platform.
Semrush is a leading online visibility management software-as-a-service platform. With over 50 products, tools and add-ons across online visibility management, including tools for search, content, social media and market research, data for more than 140 countries, seamless integration with Google and task management platforms, Semrush is a critical solution for all companies who are serious about online presence.
Semrush is a leading online visibility management software-as-a-service platform. With over 50 products, tools and add-ons across online visibility management, including tools for search, content,...

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Airtable is the database that anyone can use with a beautiful spreadsheet interface.
Airtable is the relational database for the rest of us. With a spreadsheet-like interface that anyone can use, realtime collaboration, and rich features like file attachments and reporting, Airtable is the friendliest modern database.
Airtable is the relational database for the rest of us. With a spreadsheet-like interface that anyone can use, realtime collaboration, and rich features like file attachments and reporting, Airtable...

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Plattformen för arbetsledning för större företag hjälper team och företag att planera, utföra och leverera bra arbete och önskade resultat.
Workfront är den första moderna arbetsledningsplattformen som organiserar allt ditt arbete på ett ställe. Med Workfront kan ledare och team effektivisera förfrågningar, planera och prioritera projekt, hantera processer, granska tillgångar digitalt och rapportera om arbete. Eliminera informationssilor, öka produktiviteten, samla in viktig information, samarbeta med intressenter och arbeta effektivt genom att kombinera ditt arbete i en enda lösning. Workfront är utformad för medarbetare så att de kan utföra ett så bra arbete som möjligt.
Workfront är den första moderna arbetsledningsplattformen som organiserar allt ditt arbete på ett ställe. Med Workfront kan ledare och team effektivisera förfrågningar, planera och prioritera...

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
#1 Marketing Platform For SMB's! Create a Free Account
The mission of Marketing 360 is to provide small businesses with the #1 marketing platform in the world by offering world-class digital marketing software & highly skilled professional marketing services through a single, powerful, affordable platform.
The mission of Marketing 360 is to provide small businesses with the #1 marketing platform in the world by offering world-class digital marketing software & highly skilled professional marketing...

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Flexibel projekthanteringsprogramvara som hjälper byråer att hantera stora volymer av kundprojekt från början till slut.
Flexibel arbete projekthanteringsprogramvara som hjälper byråer att hantera stora volymer av kundprojekt från början till slut. Teamwork låter dig bygga flexibla, anpassade arbetsflöden och ger dig en central plats att visualisera dina team- och kundprojekt. Samarbeta enkelt med kommentarer och meddelanden, spara tid på projektinställningar med mallar, lägg till kunder som samarbetspartners för att förenkla kommunikationen och omvandla din tid till fakturor med tidsuppföljning.
Flexibel arbete projekthanteringsprogramvara som hjälper byråer att hantera stora volymer av kundprojekt från början till slut. Teamwork låter dig bygga flexibla, anpassade arbetsflöden och ger dig...

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
En förstklassig samarbetsbaserad online-plattform för whiteboardtavlor som gör att teamen får jobbet gjort.
Miro är en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för team i alla storlekar. Över 13 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på plattformen. Samarbeta, kom på idéer och centralisera kommunikationen för allt ditt tvärfunktionella teamarbete. Förenkla dina arbetsflöden och optimera dina dagliga rutiner med deras samling av över 250 marknadsföringsmallar.
Miro är en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för team i alla storlekar. Över 13 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på plattformen. Samarbeta, kom på idéer och centraliser...

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
With Mavenlink, your agency can launch campaigns faster, more predictably, and manage the metrics that matter most.
The Mavenlink Industry Cloud for Professional Services is technology purpose-built for mid-size to large advertising and marketing agencies with a resource-first architecture. Enabling agencies to field the best team, every time and see up-to-the-minute progress against timelines and budgets so your team can launch campaigns faster, more predictably, and manage the metrics that matter most.
The Mavenlink Industry Cloud for Professional Services is technology purpose-built for mid-size to large advertising and marketing agencies with a resource-first architecture. Enabling agencies to...

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
REACH's digital signage software is an easy-to-use solution for only $20/month! We have almost 500 "5-Star Reviews" to prove it!
Starting at $20/month, REACH makes it simple to create, deploy and integrate existing data sources to any screen. With our Award-Winning software, users can automate content from OneDrive, Canva, PowerBI, SharePoint and more. Within minutes, you will have your important information and data showing with our 100+ apps and 500+ templates. Additionally, all layout design services are included to ensure you have eye-catching, dynamic displays completely customized to your brand. Get a free demo now!
Starting at $20/month, REACH makes it simple to create, deploy and integrate existing data sources to any screen. With our Award-Winning software, users can automate content from OneDrive, Canva,...

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Copper is the easy-to-use CRM for agencies that's designed for and recommended by Google. Want to be more organized and productive? Try
Copper is the easy-to-use CRM for agencies that want to close more deals and build better customer relationships. Spend time focusing on your clients, not on repetitive admin tasks or complicated tools. Copper integrates seamlessly with Gmail and other Google Apps, eliminating the need for duplicate data entry. Go beyond just closing the deal¿Copper¿s Projects tool allows you to collaborate across teams and manage all your relationships and work, all in one place.
Copper is the easy-to-use CRM for agencies that want to close more deals and build better customer relationships. Spend time focusing on your clients, not on repetitive admin tasks or complicated...

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
PPC solution that enables enterprises to manage online business advertisements to generate website visits and drive sales.
PPC solution that enables enterprises to manage online business advertisements to generate website visits and drive sales.
PPC solution that enables enterprises to manage online business advertisements to generate website visits and drive sales.

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
En enda plats för samarbete för dig och dina kunder. Minska tjattret, dela dina framsteg och få respons. I realtid.
Du vill leverera exceptionell kundservice. Och du kan, med ActiveCollab. Hantera klienters åtkomst till dina uppgifter och projekt, dela dina framsteg med dem, håll dem informerade. All kommunikation sker på ett och samma ställe, så du behöver inte leta efter småbitar och fragment i e-postmeddelanden och chattar. Dessutom kan du fakturera dina kunder direkt från projektet. Det är här du får det verkliga arbetet att hända och dina kunder kan se det.
Du vill leverera exceptionell kundservice. Och du kan, med ActiveCollab. Hantera klienters åtkomst till dina uppgifter och projekt, dela dina framsteg med dem, håll dem informerade. All kommunikation...

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
truDigital empowers businesses to create and nurture relationships with their most valued audiences through modern communication.
We believe communicating the right message at the right time has the power to motivate, educate, and inspire. We help companies achieve this by providing a digital signage solution that's easy to use and affordable. With unlimited support and expertise from a team of passionate and knowledgeable individuals, it's no wonder why companies large and small stick with us year after year.
We believe communicating the right message at the right time has the power to motivate, educate, and inspire. We help companies achieve this by providing a digital signage solution that's easy to use...

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
WordStream is a online advertising platform built for agencies to drive productivity and performance for their clients.
WordStream's agency solutions allow you to get more done in less time, driving better results for your clients and your business. With WordStream Advisor for Agencies, you can optimize your clients' paid search and social advertising campaigns in just 20 minutes per week. Smart tools and weekly alerts save time and money, and visually stunning reporting makes it easy to show your clients how much you're doing for them.
WordStream's agency solutions allow you to get more done in less time, driving better results for your clients and your business. With WordStream Advisor for Agencies, you can optimize your clients'...

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Den ursprungliga uppkopplade bannertillverkaren. Ladda ned dem som JPG, PNG, HTML5, GIF eller MP4 och dela dem på sociala medier eller bädda in dem på din hemsida.
Creatopy (tidigare Bannersnack) har avancerade automatiserings- och anpassningsfunktioner, ett ständigt växande bibliotek med mallar och originella visuella element, och ger dig de verktyg du behöver för att sätta fart på din kreativa resa och se till att ditt visuella innehåll är organiserat och alltid överensstämmer med varumärket. Utforma, kommunicera och imponera.
Creatopy (tidigare Bannersnack) har avancerade automatiserings- och anpassningsfunktioner, ett ständigt växande bibliotek med mallar och originella visuella element, och ger dig de verktyg du behöver...

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Workamajig - The #1 Workflow Management Software for the creative industry. It's an all-in-one solution for agencies and in-house teams
Workamajig began over 25 years ago as an operations and technology consulting firm to creative shops. But the available software just wasn't serving our clients needs. So we took our industry knowledge and firsthand experience and built our own fully integrated workflow management solution. And we've been evolving ever since to make Workamajig easier to use, more efficient, and more valuable to our clients. Today, more than 3,000 firms ranging from 10 to 10,000 employees rely on Workamajig.
Workamajig began over 25 years ago as an operations and technology consulting firm to creative shops. But the available software just wasn't serving our clients needs. So we took our industry...

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Hightail is designed for better, faster creative reviews with one place to share files, collect feedback and your keep projects moving.
Hightail is built for agency collaboration on creative assets with features that allow you to send large files, preview content (such as PDFs, HTML, videos, images and more), collect precise feedback in real time, assign tasks, monitor team and project activity, control versions and route approvals all in one place. Hightail is easy for creatives, clients and partners to use, helping teams to reduce the amount of time it takes to review creative content, keeping projects and campaigns on track.
Hightail is built for agency collaboration on creative assets with features that allow you to send large files, preview content (such as PDFs, HTML, videos, images and more), collect precise feedback...

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Med Celtras kreativa programvara kan kreativa team och marknadsföringsteam utforma, godkänna och leverera digitala annonser och innehåll i stor skala.
Celtra är en självbetjäningsprogramvara för företag som automatiserar och skalar den kreativa produktionen. Celtra gör det möjligt för kreativa team och marknadsföringsteam att utforma, godkänna och leverera digitalt kreativt material över det ständigt växande antalet kanaler, annonsformat, variationer och marknader. Minska dina produktionskostnader, öka effektiviteten och resultaten i molnet med Celtra.
Celtra är en självbetjäningsprogramvara för företag som automatiserar och skalar den kreativa produktionen. Celtra gör det möjligt för kreativa team och marknadsföringsteam att utforma, godkänna och...

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
ProWorkflow är en mycket uppskattad programvara för projekt-, uppgifts- och arbetsflödeshantering.
ProWorkflow är ett industriledande omfattande projektledningsverktyg för team från fem medlemmar till 5 000. Med 17 års erfarenhet och betrodd för över 3 miljoner projekt förstår ProWorkflow-teamet allt från små detaljer till stordata. Spåra Gantt-diagramuppgifter, Kanban-styrelse, tid, dokument, meddelanden, offerter och fakturor. Med en kraftfull API och anpassningsbara funktioner kan du enkelt skräddarsy ProWorkflow. Kundtjänst i världsklass och gratis onboarding gör det enkelt att välja ProWorkflow.
ProWorkflow är ett industriledande omfattande projektledningsverktyg för team från fem medlemmar till 5 000. Med 17 års erfarenhet och betrodd för över 3 miljoner projekt förstår ProWorkflow-teamet...

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
MediaRadar is a customizable advertising intelligence platform that is targeted to the needs of media sellers, buyers, and planners.
MediaRadar's award-winning advertising intelligence solutions deliver timely cross-media insights that are targeted to those that are involved in the media selling, planning, or buying processes. Media selling teams rely on MediaRadar to prospect for new business, create compelling pitches and connect with the right buyers. Agencies and marketers use MediaRadar to create the best media mix, monitor their competitors, and uncover new advertising opportunities.
MediaRadar's award-winning advertising intelligence solutions deliver timely cross-media insights that are targeted to those that are involved in the media selling, planning, or buying processes....

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Annonsbyråer kan dra en lättnadens suck med Easy Projects. Tappa aldrig kontrollen över dina projekt, fakturering eller kundförfrågningar igen.
Easy Projects är perfekt för snabbrörliga marknadsförings- och annonsbyråer. Använd resursplaneraren för korrekt hantering av ditt teams arbetsbelastning och effektiv planering för framtida projekt. Samarbeta med dina kunder via gästportalen och använd Easy Projects bildkommentarer för foton och design. Easy Projects integreras också direkt med Adobe Creative Suite för att hjälpa dig att smidigt föra dina designprocesser vidare. Team rapporterar en 30-procentig minskning av projektlängd efter att ha använt Easy Projects.
Easy Projects är perfekt för snabbrörliga marknadsförings- och annonsbyråer. Använd resursplaneraren för korrekt hantering av ditt teams arbetsbelastning och effektiv planering för framtida projekt....

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Email marketing platform with additional channels: SMS, web push notifications, WhatsApp and Facebook chatbots.
SendPulse is an email marketing platform with additional channels: SMS, web push notifications, WhatsApp and Facebook chatbots. Create mobile-friendly emails with an easy to use drag-and-drop editor. You can send marketing campaigns, trigger-based emails or set up autoresponders. SendPulse offers unlimited email sends with every plan, 24/7 live support, great deliverability and detailed reports. Free plan includes 15,000 emails every month and premium plan pricing starts at just $9.85/month.
SendPulse is an email marketing platform with additional channels: SMS, web push notifications, WhatsApp and Facebook chatbots. Create mobile-friendly emails with an easy to use drag-and-drop editor....

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
Enabling ad agencies to effectively manage creative projects from project set up to artwork approval and storing final assets.
Admation is a cloud based ad agency solution which dynamically blends project management, resource management, approval workflow & DAM into one easy-to-use tool. Plan and track your creative projects with increased transparency, collaboration and productivity. Key features include project timelines, briefing templates, online project tracking, project time tracking, task management and online markup.
Admation is a cloud based ad agency solution which dynamically blends project management, resource management, approval workflow & DAM into one easy-to-use tool. Plan and track your creative projects...

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning
The all-in-one system with project & resource management, time tracking, estimating & invoicing, and financial reporting.
Function Point is an all-in-one agency management software designed only for creative industry who are looking to streamline their business. Manage your projects, staff resources, track time, create estimates & invoices, and integrate with Quickbooks all in one cloud-based system. Our solution helps agencies improve their productivity and profitability by streamlining processes; simplifying collaboration; centralizing information; and delivering real-time business data.
Function Point is an all-in-one agency management software designed only for creative industry who are looking to streamline their business. Manage your projects, staff resources, track time, create...

Funktioner

  • Kampanjhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Dokumenthantering
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Tidsspårning