185 resultat
Varför Capterra är gratis
ITIL-anpassad programvara för tjänstehantering med KPI-instrumentbräda som hjälper till att spåra arbetsbelastningen för varje anställd och tilldela uppgifter effektivt. Lär dig mer om TOPdesk
Den molnbaserade programvaran TOPdesk hjälper företag att erbjuda sina kunder bättre tjänster. Med lättanvänd ITSM-programvara och mer än 20 års erfarenhet hjälper programvaran dig att hantera incidenter, skapa arbetsflöden och hålla reda på konfigurationer. Gör dina slutanvändare mer självständiga tack vare självbetjäningsportalen. Mer än 4 500 organisationer över hela världen använder redan TOPdesk för att öka effektiviteten och förbättra kundnöjdheten. Letar du efter enastående service? Här får du det du önskar. Lär dig mer om TOPdesk
Den molnbaserade programvaran TOPdesk hjälper företag att erbjuda sina kunder bättre tjänster. Med lättanvänd ITSM-programvara och mer än 20 års erfarenhet hjälper programvaran dig att hantera...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Enkel hantering av alla dina ITSM-aktiviteter med en beprövad IT-lösning. Du hittar allt du behöver i en instrumentbräda. Lär dig mer om SysAid
SysAids prisbelönta ITSM innehåller allt du behöver för effektiv IT-tjänstehantering (IT service management, ITSM) i en enda ITIL-anpassad lösning. SysAids ITSM inkluderar en kraftfull modul för hantering av incident- och servicebegäran samt andra ITIL-kärnfunktioner som problemhantering och förändringshantering. Här ingår kapitalförvaltningsfunktioner tillsammans med nödvändiga moderna IT-supporttjänster såsom en självbetjäningsportal för slutanvändare. Få en gratis provperiod idag eller kontakt för att se vad SysAid kan göra för dig. Lär dig mer om SysAid
SysAids prisbelönta ITSM innehåller allt du behöver för effektiv IT-tjänstehantering (IT service management, ITSM) i en enda ITIL-anpassad lösning. SysAids ITSM inkluderar en kraftfull modul för...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Extremt flexibel hjälpdesk och resurshanteringsplattform med ett användarvänligt sätt att chatta med potentiella kunder. Lär dig mer om Mint Service Desk
Mint Service Desk är ett kraftfullt allt i ett-verktyg med funktionaliteten hos servicedesk och kapitalförvaltning. Den skiljer sig från andra leverantörer av helpdesk-tjänster genom kommunikationen mellan agenter (som är chattorienterade) och genom en möjlighet att installera den på kundinfrastrukturen utan att behöva köpa en molnbaserad tjänst. Viktiga funktioner: - flexibel resurshanteringsstruktur - biljettsystem integrerat med resurshantering - e-postintegrering - anpassade biljettyper Lär dig mer om Mint Service Desk
Mint Service Desk är ett kraftfullt allt i ett-verktyg med funktionaliteten hos servicedesk och kapitalförvaltning. Den skiljer sig från andra leverantörer av helpdesk-tjänster genom kommunikationen...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Online ITSM-hjälpdesk med händelse, problem, ändring, publicera och resurshantering, utöver kraftfull automatisering av biljetthantering Lär dig mer om Freshservice
Freshservice är en onlinelösning för IT-servicehantering (IT service management, ITSM) med en fräsch twist. Den placerar en uppfriskande användarupplevelse ovanpå kraftfulla funktioner för biljetthantering och resurshantering och är en av de mest användarvänliga appen på området. Utöver kärnfunktioner som händelse, problem, ändra, publicering och resurshantering låter Freshservice dig också placera din kunskapsbas i molnet. Lär dig mer om Freshservice
Freshservice är en onlinelösning för IT-servicehantering (IT service management, ITSM) med en fräsch twist. Den placerar en uppfriskande användarupplevelse ovanpå kraftfulla funktioner för biljetthant...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats Lär dig mer om JIRA Service Management
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider. Lär dig mer om JIRA Service Management
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Vision Helpdesks servicedesk är en PINKVerify-certifierad ITIL ITSM-IT-helpdeskprogramvara för klagomålshantering. Lär dig mer om Vision Helpdesk
Vision Helpdesks servicedesk är en PINKVerify-certifierad ITIL ITSM-IT-helpdeskprogramvara för klagomålshantering. Vision Helpdesks servicedeskverktyg erbjuder funktioner, såsom kapitalförvaltning, incidenthantering, problemhantering, förändringshantering, release- och driftsättningshantering, serviceförfrågning, servicekatalog, finansiell förvaltning produkt- och leverantörshantering och mycket mer. Vision Helpdesk är betrodd av över 15 000 företag världen över sedan 2007. Lär dig mer om Vision Helpdesk
Vision Helpdesks servicedesk är en PINKVerify-certifierad ITIL ITSM-IT-helpdeskprogramvara för klagomålshantering. Vision Helpdesks servicedeskverktyg erbjuder funktioner, såsom kapitalförvaltning,...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Atera är en heltäckande RMM-programvara för MSP:er och IT-specialister. Fast kostnad med obegränsat antal enheter. Så enkelt är det. Prova gratis. Lär dig mer om Atera
Atera är en molnbaserad plattform för hanterade IT-tjänster som tillhandahåller en kraftfull och integrerad lösning byggd för MSP:er, IT-konsulter, mervärdesåterförsäljare och IT-avdelningar. Atera inkluderar övervakning och hantering på distans (remote monitoring and management, RMM), nätverksupptäckt, fjärråtkomst, ärendehantering, PSA, rapporter, fakturering och mycket mer. Ateras prismodell gör det möjligt för användare att betala en fast månadsavgift, som inkluderar ett obegränsat antal enheter och slutpunkter, och erbjuder fast, transparent och förutsägbar prissättning. Prova 100 % gratis i 30 dagar. Lär dig mer om Atera
Atera är en molnbaserad plattform för hanterade IT-tjänster som tillhandahåller en kraftfull och integrerad lösning byggd för MSP:er, IT-konsulter, mervärdesåterförsäljare och IT-avdelningar. Atera...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning. Lär dig mer om Zendesk
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundtjänstlösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt gränssnitt med funktioner som webbwidgetar, fördefinierade biljettsvar och en fullständig kundhistorik. Kom igång snabbt och förvänta dig att se resultat ännu snabbare. Lär dig mer om Zendesk
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundtjänstlösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Opsgenie är en modern incidenthanterings- och responslösning för att driva ständigt uppkopplade tjänster. Lär dig mer om OpsGenie
Opsgenie är en modern incidenthanterings- och responslösning för att driva ständigt uppkopplade tjänster. Utvecklings- och driftteamen ges möjlighet att planera för servicestörningar och behålla kontrollen under incidenter. Opsgenie centraliserar varningar, meddelar rätt personer på ett tillförlitligt sätt och gör det möjligt för dem att vidta snabba åtgärder. De djupa integrationerna med över 200 ITSM-verktyg gör det möjligt att dela upp avdelningar eller grupper mellan utvecklings- och IT-teamen, korrelera incidenter med koddistributioner och enkelt mäta en större incidents fulla inverkan. Lär dig mer om OpsGenie
Opsgenie är en modern incidenthanterings- och responslösning för att driva ständigt uppkopplade tjänster. Utvecklings- och driftteamen ges möjlighet att planera för servicestörningar och behålla...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
SolarWinds® N-central®, en fjärrövervaknings- och hanteringsplattform är utformad för att förenkla hanteringen av komplexa IT-nätverk. Lär dig mer om N-central
SolarWinds N-central, en plattform för fjärrövervakning och fjärrhantering är utformad för att hjälpa funktionstjänstleverantör att hantera komplexa nätverk med lätthet. Med omfattande automatisering och djupgående konfigurationsalternativ, säkerhetsfunktioner som antivirus och patchhantering samt integrerad säkerhetskopiering, är N-central byggd för att hjälpa MSP-företag att effektivt hantera komplicerade nätverk från en enda lättanvänd plattform. Lär dig mer om N-central
SolarWinds N-central, en plattform för fjärrövervakning och fjärrhantering är utformad för att hjälpa funktionstjänstleverantör att hantera komplexa nätverk med lätthet. Med omfattande automatisering...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
VIZOR är en lösning för att följa upp supportärenden för IT-slutanvändare och kundtjänst lösning med bästa praxis för ITIL. Prova gratis nu. Lär dig mer om VIZOR IT Asset Management
VIZOR är en lösning för att följa upp supportärenden och leverera fullständig kundtjänst och IT-support för slutanvändare med bästa praxis för ITIL.. Funktionerna inkluderar kraftfull e-postintegrering, SLA-support, kunskapsbas, teamwork, automatisk biljettilldelning och en självbetjäningsportal. VIZOR är redo att användas direkt eller kan enkelt anpassas för att uppfylla dina precisa krav. Tillgänglig på plats eller i molnet. Prova gratis nu. Lär dig mer om VIZOR IT Asset Management
VIZOR är en lösning för att följa upp supportärenden och leverera fullständig kundtjänst och IT-support för slutanvändare med bästa praxis för ITIL.. Funktionerna inkluderar kraftfull e-postintegrerin...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
ScriptRunner för Jira är ett allt i ett-verktyg för att utöka, automatisera och anpassa din Jira-implementering. Lär dig mer om ScriptRunner for Jira
ScriptRunner för Jira är ett allt i ett-verktyg för att utöka, automatisera och anpassa din Jira-implementering. Modifiera arbetsflöden, redigera projekt i grupp och automatisera allt du kan tänka dig – allt med ett enkelt low-code-gränssnitt. Som den för närvarande mest populära Jira-appen på Atlassian Marketplace är ScriptRunner ett bra val för alla Jira-administratörer som vill skala upp sin instans, tillämpa bästa praxis, förbättra problemspårning och hantering och modellera mer komplexa affärsprocesser i Jira. Lär dig mer om ScriptRunner for Jira
ScriptRunner för Jira är ett allt i ett-verktyg för att utöka, automatisera och anpassa din Jira-implementering. Modifiera arbetsflöden, redigera projekt i grupp och automatisera allt du kan tänka...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga system för IT-servicehantering (IT service management, ITSM) och applikationer utan kodning. Lär dig mer om Caspio
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga system för IT-servicehantering (IT service management, ITSM) och applikationer utan kodning. Allt-i-ett-plattformen rankas som en ledare av Forrester Research och erbjuder allt du behöver för en digital omvandling av affärsverksamheten och arbetsflödena. Det inkluderar en integrerad molndatabas, en visuell applikationsbyggare, säkerhet i storföretagsklass, regelefterlevnad och skalbar global infrastruktur. Se varför över 15 000 företag över hela världen förlitar sig på Caspio. PROVA KOSTNADSFRITT. Lär dig mer om Caspio
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga system för IT-servicehantering (IT service management, ITSM) och applikationer utan kodning. Allt-i-ett-plattformen rankas som en ledare av...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Tjänstehantering kräver fullständig tillgångssynlighet. Effektivisera verksamheten med en tillgångsspårning som tusentals organisationer förlitar sig på. Lär dig mer om EZOfficeInventory
Omvandla din tjänstehantering med sömlöst integrerad, molnbaserad tillgångsspårning för din kundtjänst. Förbättra tjänsteleveransen, snabba på problemlösningen, minska driftstoppen och öka produktiviteten för ditt team genom att spåra alla IT-tillgångar och programvarulicenser i en central databas. Bibehåll fullständig insyn i ditt IT-landskap med fullständig tillgångshantering under livscykeln, inköpsorder, underhåll och användningsoptimering. Integreringar direkt från början med Zendesk, Jira, SCCM, JAMF och andra plattformar via API Lär dig mer om EZOfficeInventory
Omvandla din tjänstehantering med sömlöst integrerad, molnbaserad tillgångsspårning för din kundtjänst. Förbättra tjänsteleveransen, snabba på problemlösningen, minska driftstoppen och öka produktivit...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Pulseway är en prisbelönt IT-hanteringsplattform som ger dig fullständig kontroll över allt IT-relaterat. Lär dig mer om Pulseway
Övervaka, hantera och kontrollera dina IT-system och applikationer i realtid med valfri smartphone, läsplatta eller dator. Pulseway gör samma för systemadministration som smartphones gör för e-post, du får ett meddelande, ser ett problem och löser det på några sekunder. Övervakningen skapar inget drama längre när du bara behöver övervaka och omedelbart reagera på serverproblemen så snart de uppstår. Det är som att ha ett nätverksoperationscenter (network operations center, NOC) i fickan. Lär dig mer om Pulseway
Övervaka, hantera och kontrollera dina IT-system och applikationer i realtid med valfri smartphone, läsplatta eller dator. Pulseway gör samma för systemadministration som smartphones gör för e-post,...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
NinjaRMM är en enkel allt i ett-lösning för IT-fjärrtjänstehantering och övervakning som är populär bland IT-proffs. Lär dig mer om NinjaRMM
NinjaRMM är en allt i ett-plattform för hantering av IT-tjänster med en robust uppsättning funktioner som hjälper dig att utforma, planera, leverera, driva och styra IT-tjänster. Du kan hantera nätverksenheter inklusive Windows- och mac-slutpunkter, utföra korrigeringar, få fjärråtkomst, distribuera och köra antivirusskanningar, automatisera skript på alla enheter, övervaka webbplatsprestanda med mera. Byggd på en enkel och intuitiv molnbaserad plattform så att du kan komma igång på fem minuter utan att behöva några servrar. Lär dig mer om NinjaRMM
NinjaRMM är en allt i ett-plattform för hantering av IT-tjänster med en robust uppsättning funktioner som hjälper dig att utforma, planera, leverera, driva och styra IT-tjänster. Du kan hantera...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Create interactive, real-time maps of your IT environment offering granular visibility of your application, networks and dependencies Lär dig mer om VNT
With VNT's Hybrid Application Mapping Software you gain granular visibility of your entire IT environment, mapping your application, networks and dependencies in real-time. Our smart mapping solution is completely platform-agnostic and has limitless use-cases from cloud migration to cost optimization. Uniquely, VNT works without the need for credentials, and agents. And there's no need for firewalls to be opened. Lär dig mer om VNT
With VNT's Hybrid Application Mapping Software you gain granular visibility of your entire IT environment, mapping your application, networks and dependencies in real-time. Our smart mapping solution...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Från startups till multinationella företag – tusentals företag väljer ProProfs Help Desk för att lösa kundproblem. Lär dig mer om ProProfs Help Desk
ProProfs Help Desk är en populär webbaserad helpdesk-programvara som finns på molnplattformen IBM. Med en delad inkorg kan du enkelt spåra, prioritera, tilldela och lösa alla supportärenden på nolltid. Gå över repetitiva uppgifter genom att utnyttja ett automatiserat arbetsflöde – där ärenden automatiskt tilldelas relevanta handläggare och du får automatiska meddelanden. Med integrationer som kunskapsbas och livechatt kan du minska antalet ärenden och interagera med kunderna. Lär dig mer om ProProfs Help Desk
ProProfs Help Desk är en populär webbaserad helpdesk-programvara som finns på molnplattformen IBM. Med en delad inkorg kan du enkelt spåra, prioritera, tilldela och lösa alla supportärenden på...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Öka effektiviteten, snabba på felsökningen och eliminera flaskhalsar för IT-teamet med hjälp av denna programvara för IT-servicehantering (IT service management, ITSM). Prova gratis. Lär dig mer om AssetSonar
Öka effektiviteten, snabba på felsökningen och eliminera flaskhalsar för IT-teamet med hjälp av denna ITSM-programvara, som integreras med ledande hjälpdeskar som Zendesk och Jira. Få fullständig insyn i ditt IT-tjänstlandskap, minska driftstoppen för maskinvaran med snabbare problemlösning och förbättra tillförlitligheten för IT-tillgångar med planerade underhåll. Denna lättanvända programvara erbjuder dig centraliserad IT-resurshantering och säkerställer alltid regelefterlevnad. Prova kostnadsfritt. Lär dig mer om AssetSonar
Öka effektiviteten, snabba på felsökningen och eliminera flaskhalsar för IT-teamet med hjälp av denna ITSM-programvara, som integreras med ledande hjälpdeskar som Zendesk och Jira. Få fullständig...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 40 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser.
Freshdesk är ett molnbaserat hjälpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig att smidigt lösa problem över olika kanaler. Med Freshdesk kan du också automatisera arbetsflöden, erbjuda bekväma självbetjäningsalternativ, hantera servicenivåavtal och generera rapporter. Freshdesk används av över 40 000 kunder, inklusive Bridgestone, HP, Harvard University och DHL.
Freshdesk är ett molnbaserat hjälpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
En förstklassig kundserviceplattform som ger varje anställd innovativa verktyg och enhetlig data.
Service Cloud är en förstklassig kundserviceplattform där anställda från kontaktcenter till fältet förses med innovativa verktyg, enhetliga data och inbäddad utbildning för att leverera kundservice i världsklass som driver kundnöjdhet. Service Cloud gör det möjligt för pionjärer att leverera människofokuserad service på ett personligt, intelligent och pålitligt sätt på alla kanaler oavsett om det gäller meddelanden, communities, chatt, telefon, personliga möten eller IoT-signaler.
Service Cloud är en förstklassig kundserviceplattform där anställda från kontaktcenter till fältet förses med innovativa verktyg, enhetliga data och inbäddad utbildning för att leverera kundservice i...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
SolarWinds Service Desk är en ITSM-lösning med höga betyg som hjälper IT-team att snabbt lösa problem och leverera snabbare, smartare tjänster
SolarWinds Service Desk (tidigare Samanage) är en prisbelönt, högt rankad ITSM-lösning. ITIL-kompatibel och drivs av smart teknik som AI, automatisering och livechatt. Servicedesken hjälper dig att uppnå snabbare biljettlösningar, förbättra servicenivåavtal och få bättre insyn i din övergripande tekniska infrastruktur. Med SolarWinds Service Desk kan du leverera exceptionella serviceupplevelser och driva fram bättre affärsresultat.
SolarWinds Service Desk (tidigare Samanage) är en prisbelönt, högt rankad ITSM-lösning. ITIL-kompatibel och drivs av smart teknik som AI, automatisering och livechatt. Servicedesken hjälper dig att...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Zoho Assist erbjuder ett enkelt och smidigt användargränssnitt för anslutning till fjärrdatorer var som helst i världen.
Få åtkomst till din dator eller mobilenhet var du än befinner dig, när som helst, med Zoho Assist, en smidig lösning för fjärrsupport, skärmdelning och obemannad åtkomst. Kom igång idag med en av branschens säkraste, pålitligaste och mest prisvärda programvaror. Kräver ingen föregående installation. Stöd för flera plattformar finns tillgängligt. Fungerar på alla enheter. Stöder alla större webbproxyer och brandväggar.
Få åtkomst till din dator eller mobilenhet var du än befinner dig, när som helst, med Zoho Assist, en smidig lösning för fjärrsupport, skärmdelning och obemannad åtkomst. Kom igång idag med en av...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Fjärrstödsapp utformad för att ansluta till klientmaskiner på några sekunder för att på ett säkert sätt leverera support på begäran eller oövervakad support.
Fjärrstödslösning utformad för att leverera omedelbar obemannad support på begäran till kunder som finns var som helst i världen. FixMe.IT börjar vid 25 USD per månad och erbjuder multisessionshantering, obegränsad support på begäran och åtkomst till upp till 150 obemannade maskiner. Andra viktiga funktioner är varumärkesprofilering, navigering med flera skärmar, tvåvägsdelning av skrivbord, filöverföring, ritverktyg, sessionsinspelning, rapportering och mycket mer.
Fjärrstödslösning utformad för att leverera omedelbar obemannad support på begäran till kunder som finns var som helst i världen. FixMe.IT börjar vid 25 USD per månad och erbjuder multisessionshanteri...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Enhetlig lösning för slutpunktshantering som hjälper dig att hantera servrar, bärbara datorer, stationära datorer, smarttelefoner och surfplattor från en central plats.
Desktop Central är en enhetlig lösning för slutpunktshantering som hjälper dig att hantera servrar, bärbara datorer, stationära datorer, smarttelefoner och surfplattor från en central plats. Det intuitiva, webbaserade gränssnittet gör att du kan automatisera regelbundna slutpunktshanteringsrutiner som installation av programfixar, driftsättning av programvara, avbildning och driftsättning av operativsystem, driftsättning av profiler och policyer till mobila enheter, fjärrfelsökning och mycket mer. Den har också en mobilapp som låter dig hantera slutpunkter var som helst, när som helst.
Desktop Central är en enhetlig lösning för slutpunktshantering som hjälper dig att hantera servrar, bärbara datorer, stationära datorer, smarttelefoner och surfplattor från en central plats. Det...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
ConnectWise Manage helps you organize your business around one centralized system, so your organization can easily connect.
Made for companies that sell, service, and support technology, ConnectWise Manage is the #1 business management platform worldwide. Today, more than 100,000 users rely on ConnectWise Manage to achieve greater accountability, operational efficiency, and profitability. The platform fully integrates business-process automation, help desk and customer service, sales, marketing, project management, cloud services and business analytics that dramatically streamline a company's operations.
Made for companies that sell, service, and support technology, ConnectWise Manage is the #1 business management platform worldwide. Today, more than 100,000 users rely on ConnectWise Manage to...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Cloud software that connects people, systems & data into a single view for visibility and actionable intelligence across operations.
PagerDuty, Inc. (NYSE:PD) is a leader in digital operations management. In an always-on world, organizations of all sizes trust PagerDuty to help them deliver a perfect digital experience to their customers, every time. Teams use PagerDuty to identify issues and opportunities in real time and bring together the right people to fix problems faster and prevent them in the future.
PagerDuty, Inc. (NYSE:PD) is a leader in digital operations management. In an always-on world, organizations of all sizes trust PagerDuty to help them deliver a perfect digital experience to their...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Tusentals MSP-företag och IT-avdelningar använder Kaseya VSA:s IT-hanteringsprogram när de behöver IT-automatisering. Starta en gratis provperiod.
Se själv varför tusentals MSP-företag som vill få högre lönsamhet och IT-avdelningar som behöver göra mer med mindre använder Kaseya VSA:s IT-hanteringsprogram när de ska automatisera sin IT-hantering. Med Kaseyas lösningar kan organisationer hantera hela sin infrastruktur och IT-drift, inklusive molnmiljöer, lokala, hybrid-, virtualiserade och distribuerade miljöer, allt från en och samma plats. Starta din kostnadsfria testversion så kan du proaktivt hantera och kontrollera IT-tillgångar och program på distans, enkelt och effektivt.
Se själv varför tusentals MSP-företag som vill få högre lönsamhet och IT-avdelningar som behöver göra mer med mindre använder Kaseya VSA:s IT-hanteringsprogram när de ska automatisera sin IT-hantering...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
SaaS-plattform som ger dig hantering av företagstjänster genom automatiserad dirigering, varningar, interaktionsspårning med mera.
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra servicen samtidigt som kostnaderna minskas, affärsmålen uppnås och nöjdare kunder betjänas. Vivantios historia började 2003, inspirerad av önskan att bygga en plattform med flera hyresgäster som är pålitlig, konfigurerbar och säker. Idag är Vivantio en välrenommerad leverantör av tjänstehantering-SaaS för serviceteam.
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Programvaran för kundsupport och verktyget för kapitalförvaltning omfattar kunskapsbas, hantering av servicenivåavtal (service level agreement, SLA), ärendespårning och lagerhantering.
ManageEngine ServiceDesk Plus är en programvara för kundtjänst och tillgångshantering. Programvaran erbjuder ett integrerat paket med incidenthantering (felärenden), tillgångsspårning, inköp, kontraktshantering, självserviceportal och kunskapsbas till ett rimligt pris. ServiceDesk Plus erbjuder allt du behöver för en fullt utrustad IT-support och produktiv kundtjänstpersonal. ManageEngine ServiceDesk Plus är tillgänglig både på plats och på begäran.
ManageEngine ServiceDesk Plus är en programvara för kundtjänst och tillgångshantering. Programvaran erbjuder ett integrerat paket med incidenthantering (felärenden), tillgångsspårning, inköp,...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Kayako - Straightforward Live Chat to quickly connect for customer service across devices and platforms.
With Kayako, customer-obsessed businesses get better at delivering effortless customer service experiences. Customer service is changing. Today, your customer expects to be recognized and understood as an individual, not a ticket. Unlike traditional helpdesks, Kayako connects the dots between your support channels, your customer's information, and your team. Kayako is used by over 130,000 customer support pros in businesses around the world, including Peugeot, NASA, and Fedex.
With Kayako, customer-obsessed businesses get better at delivering effortless customer service experiences. Customer service is changing. Today, your customer expects to be recognized and understood...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Easily maintain and configure IT processes across your organization with Cherwell¿s comprehensive ITSM solution.
Cherwell Service Management is a powerful IT Service Management (ITSM) solution that provides enterprise organizations with the ability to easily maintain and configure IT processes. Cherwell¿s flexible and feature-rich ITSM solution allows teams to rapidly meet the changing and growing demands across their organization, from IT to Facilities to HR, with seamless workflows and lower costs. Cherwell ITSM enables you to transform your IT Service Desk.
Cherwell Service Management is a powerful IT Service Management (ITSM) solution that provides enterprise organizations with the ability to easily maintain and configure IT processes. Cherwell¿s...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Get your software set up in as little as 24 hours with our industry-leading, 100% U.S.-based 24/7 customer support.
Issues, tickets, complaints, and more; whatever you call it, we solve it. With your choice of Issuetrak’s cloud or on-premise software, unlimited free end users can submit, edit, and close tickets — and thanks to our easy multichannel submission options, they won’t need training to do it. Improve and automate your workflows, manage visibility, and make reports a breeze with dashboards. Take advantage of our Active Directory integration, asset management module, and much more!
Issues, tickets, complaints, and more; whatever you call it, we solve it. With your choice of Issuetrak’s cloud or on-premise software, unlimited free end users can submit, edit, and close tickets —...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Remote support software you can count on. GoToAssist will be there for you, so you can be there for your customers.
GoToAssist is back and better than ever. Keep customers and remote employees on the move with a remote support experience thats better for both agents and end users alike. With GoToAssist, its easier to resolve issues fast without frustration, to get customers and employees back to doing what matters. Features include both browser and desktop app, file transfer, remote diagnostics, multi-monitor navigation, multi-session support, and integrations with apps like Slack.
GoToAssist is back and better than ever. Keep customers and remote employees on the move with a remote support experience thats better for both agents and end users alike. With GoToAssist, its easier...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Incident management platform that helps prevent, manage, and resolve IT incidents before they become business problems.
"xMatters is an incident management platform that helps enterprises prevent, manage, and resolve IT incidents. From the Global 2000 to small workgroups and innovative DevOps teams, organizations around the world rely on the xMatters digital service availability platform to solve technology issues before they become business problems. The xMatters integration platform allows organizations to automate key processes with the tools they already use like ServiceNow, Splunk, Jira, and Slack.
"xMatters is an incident management platform that helps enterprises prevent, manage, and resolve IT incidents. From the Global 2000 to small workgroups and innovative DevOps teams, organizations...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Real-time remote control of a customer's computer over the web for help desks, support softwares, IT organizations, and more.
LogMeIn Rescue is a powerful, easy-to-use remote support solution for PCs, Macs, mobile devices, and more. Rescue is built to serve teams of all sizes, from small helpdesks to the world's largest support organizations, and everyone in between. Rescue helps you provide technical support to your employees, your customers, or both, with a solution that is fast, reliable, flexible, and easy to use.
LogMeIn Rescue is a powerful, easy-to-use remote support solution for PCs, Macs, mobile devices, and more. Rescue is built to serve teams of all sizes, from small helpdesks to the world's largest...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Decision tree driven interactive guides that plug into most CRM systems. Follow business processes in an interactive manner.
Yonyx is a cloud based platform for creating decision tree driven interactive guides that plug into most CRM systems. Yonyx guides helps users follow business processes in an interactive manner - be it for troubleshooting, customer service, telemarketing or for customer self service. Yonyx helps improve quality & consistency of service delivered by an organization - resulting in improved CSAT, reduced cost and increased revenue through better customer retention & faster acquisition.
Yonyx is a cloud based platform for creating decision tree driven interactive guides that plug into most CRM systems. Yonyx guides helps users follow business processes in an interactive manner - be...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Radically redesigned to set a new standard for IT service management on-premises or in the cloud.
BMC Helix IT Service Management revolutionizes enterprise service management. Delivered on-premises or in the cloud, Helix ITSM is a configurable and extensible platform radically redesigned to meet the needs of any transformative IT organization. Easier to use, faster to deploy, and packed with the latest innovations in service management, Helix IT Service Management is the most complete and capable IT service management for your enterprise.
BMC Helix IT Service Management revolutionizes enterprise service management. Delivered on-premises or in the cloud, Helix ITSM is a configurable and extensible platform radically redesigned to meet...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Web Help Desk® is a web-based ticketing, IT asset, knowledge, and change management software that is easy to use.
SolarWinds Web Help Desk is an on-premises IT help desk solution that streamlines your help desk operations with simple, affordable ticketing and asset management software. Benefit from automated ticketing management, change management, IT asset management, built-in knowledge base, SLA alerting, performance reporting, and more.
SolarWinds Web Help Desk is an on-premises IT help desk solution that streamlines your help desk operations with simple, affordable ticketing and asset management software. Benefit from automated...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
BOSSDesk is an award winning fully integrated ITSM/Help Desk /Service Desk solution available for both Cloud and On-Premise.
BOSSDesk a fully integrated ITIL based ITSM / Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available for both Cloud and On-Premise. It incorporates capabilities for ensuring a productive and efficient remote work experience with an award winning user-friendly interface and a powerful Service Catalog. BOSSDesk has been highly ranked by customers for providing an affordable ITSM solution with great user experience, wide range of features, and excellent customer support.
BOSSDesk a fully integrated ITIL based ITSM / Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available for both Cloud and On-Premise. It incorporates capabilities for ensuring a productive...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
A help desk ticketing software that helps you to remove clutter and manage your customer support queries easily from multiple channels.
[New: Unlimited Agent Pricing] HappyFox is a web based customer support software hosted on the cloud. It helps to track and manage all customer support requests across multiple channels like email, chats, social media and phone in a centralized ticket support system. Integration with other web apps like CRM, live-chats, voice and bug tracking apps makes it practical help desk. Similar customer support queries can be handled using canned actions and smart rules to automate responses.
[New: Unlimited Agent Pricing] HappyFox is a web based customer support software hosted on the cloud. It helps to track and manage all customer support requests across multiple channels like email,...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
ServiceNow automatiserar dagliga supportuppgifter och hjälper dig att spåra, mäta och bearbeta alla arbetsenheter. Enkel att använda och skalbar.
IT-tjänstehanteringslösning byggd för att hjälpa växande IT-organisationer att göra fantastiska saker. Automatiserar dina dagliga supportuppgifter och hjälper dig att spåra, mäta och bearbeta alla arbetsenheter. ServiceNow gör allt detta genom att leverera molnbaserad programvara för tjänstehantering som är snabb att implementera och enkel att konfigurera. Och den finaste biten är att din investering är skyddad. ServiceNow är den kanske enda molnleverantör som erbjuder en ITSM-metod som kan utöka dina tjänster utan ersättningsbördan.
IT-tjänstehanteringslösning byggd för att hjälpa växande IT-organisationer att göra fantastiska saker. Automatiserar dina dagliga supportuppgifter och hjälper dig att spåra, mäta och bearbeta alla...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Customizable solution includes project management, CRM and service desk with integrated time and billing running off the same database.
Autotask PSA is a secure, reliable and fully-featured cloud PSA helping MSPs and IT Service Providers run their IT managed services business. The modern and easy-to-use PSA's integrated modules include Service Desk, CRM/Contact Management, Document Management, Outsourcing, Project Management, Contract Administration, Time Tracking, Billing, Reporting and Business Analytics - to provide a singular view of the entire business and drive efficiency, accountability, insight, and profitability.
Autotask PSA is a secure, reliable and fully-featured cloud PSA helping MSPs and IT Service Providers run their IT managed services business. The modern and easy-to-use PSA's integrated modules...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Software intuitivo 100% web para mesa de ayuda. Fomenta la colaboración y la gestión inteligente de solicitudes con automatización.
InvGate Service Desk is a web-based ITIL ready solution with an unprecedented user interface. Offering Incident, Problem, Change, Asset & Knowledge processes. Service Desk provides unmatched collaboration between users, powerful automation & smart ticket management. Multi-tenant cloud-based SaaS or On-Premise implementation. 100% code-free configuration, drag-and-drop graphical workflow builder, business analytics reporting, custom dashboards, SLAs, email ticketing and Gamification.
InvGate Service Desk is a web-based ITIL ready solution with an unprecedented user interface. Offering Incident, Problem, Change, Asset & Knowledge processes. Service Desk provides unmatched...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Fully integrated Help Desk system for small to medium sized companies that is affordable to own and easy to install, configure and use.
Fully integrated Help Desk and IT Asset Management system designed for small to medium sized companies to be affordable to own, easy to install and configure and easy to use. Track-It! includes modules for Help Desk, Asset Management, Change Management, Purchasing, Self Service, Dashboards, Reporting, SLAs, Business Rules and more.
Fully integrated Help Desk and IT Asset Management system designed for small to medium sized companies to be affordable to own, easy to install and configure and easy to use. Track-It! includes...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
SolarWinds® RMM är en plattform för övervakning och hantering på distans, som är utformad för att göra det enkelt att hantera, underhålla och skydda IT.
SolarWinds plattform för övervakning och hantering på distans (remote monitoring and management, RMM) är utformad för att förenkla hantering, underhåll och skydd av IT-tillgångar för IT-tjänsteleverantörer och interna IT-specialister. Från en enda webbaserad instrumentpanel får du tillgång till säkerhetsfunktioner som antivirus, uppdateringshantering, e-postskydd och integrerad säkerhetskopiering, utöver dra-och-släpp-automatisering som inte kräver att du lär dig något skriptspråk. Kort sagt är RMM utformat för att ge effektivitet och tillväxt när du växer.
SolarWinds plattform för övervakning och hantering på distans (remote monitoring and management, RMM) är utformad för att förenkla hantering, underhåll och skydd av IT-tillgångar för IT-tjänsteleveran...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Fully-managed ITSM suite that includes ticketing, workflow automation & notification for ITSM professionals.
OTRS is a fully-managed ITSM suite that includes ticketing, workflow/process automation and notification, among its many features. Processes can be customized to incorporate ITIL and/or specific security requirements. ITSM professionals use OTRS to structure communication and streamline internal processes so that they can respond quickly to any situation and provide the best possible service in a cost effective way. Request a demo today.
OTRS is a fully-managed ITSM suite that includes ticketing, workflow/process automation and notification, among its many features. Processes can be customized to incorporate ITIL and/or specific...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Experience the next generation of ITSM. Be the heroes of the organization. Deliver smart and personalized services to knowledge workers
ChangeGear is SunView Software's flagship IT Service Management platform solution. ChangeGear delivers a comprehensive solution for enterprise with innovative IT Service Management capabilities, ITIL-based modules, the award-winning Willow AI & Machine Learning platform, personalized end-user self-service, cost-effective licensing, and more. The system gives users everything they require to easily build, configure, automate, and deploy services enterprise-wide.
ChangeGear is SunView Software's flagship IT Service Management platform solution. ChangeGear delivers a comprehensive solution for enterprise with innovative IT Service Management capabilities,...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Alloy Navigator is a real-world solution beautifully designed for real-world customers, built by real-world IT people just like you.
ITIL aligned IT Service and Asset Management platform that provides thoughtful answers to your toughest IT challenges. Achieving high levels of customer service while managing complex IT operations is critical for any organization. That's why we designed Alloy Navigator's intuitive and collaborative ITSM capabilities that transparently integrate with the flexible beauty of intelligent workflow, insightful dashboards and on-the-fly views.
ITIL aligned IT Service and Asset Management platform that provides thoughtful answers to your toughest IT challenges. Achieving high levels of customer service while managing complex IT operations...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
An open source customer support system that organizes, manages and archives incoming support requests.
osTicket is a help desk solution designed to help businesses of all sizes manage incoming support requests to streamline customer service operations. Key features of the platform include custom ticket queues, ticket filters, configurable help topics, ticket locking mechanism, ticket transfer, thread action, service level agreement plans, customer portal, search functionality, task management, and more among others. It also lets administrators send personalized automated responses to clients.
osTicket is a help desk solution designed to help businesses of all sizes manage incoming support requests to streamline customer service operations. Key features of the platform include custom...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering