Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin ITSM-verktyg

44 resultat
HaloITSM samlar allt du behöver för IT-support i en centraliserad lösning. Lär dig mer om HaloITSM
HaloITSM är en ITSM-programlösning som samlar alla funktioner du behöver. Den omvandlar företagets nuvarande arbetssätt till intuitiva, uppdaterade arbetsflöden och ger teamen möjlighet att leverera den bästa servicen till både kunder och medarbetare. Det handlar inte bara om att standardisera processer, utan också om att leverera värdefulla analyser så att du kan anpassa din IT-leverans till de verkliga behoven i din verksamhet, nu och i framtiden. Lär dig mer om HaloITSM

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats Lär dig mer om JIRA Service Management
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider. Lär dig mer om JIRA Service Management

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Online ITSM-hjälpdesk med händelse, problem, ändring, publicera och resurshantering, utöver kraftfull automatisering av biljetthantering Lär dig mer om Freshservice
Freshservice är en onlinelösning för IT-servicehantering (IT service management, ITSM) med en fräsch twist. Den placerar en uppfriskande användarupplevelse ovanpå kraftfulla funktioner för biljetthant ering och resurshantering och är en av de mest användarvänliga appen på området. Utöver kärnfunktioner som händelse, problem, ändra, publicering och resurshantering låter Freshservice dig också placera din kunskapsbas i molnet. Lär dig mer om Freshservice

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Enkel hantering av alla dina ITSM-aktiviteter med en beprövad IT-lösning. Du hittar allt du behöver i en instrumentbräda. Lär dig mer om SysAid
SysAids prisbelönta ITSM innehåller allt du behöver för effektiv IT-tjänstehantering (IT service management, ITSM) i en enda ITIL-anpassad lösning. SysAids ITSM inkluderar en kraftfull modul för hantering av incident- och servicebegäran samt andra ITIL-kärnfunktioner som problemhantering och förändringshantering. Här ingår kapitalförvaltningsfunktioner tillsammans med nödvändiga moderna IT-supporttjänster såsom en självbetjäningsportal för slutanvändare. Få en gratis provperiod idag eller kontakt för att se vad SysAid kan göra för dig. Lär dig mer om SysAid

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
ITIL-anpassad programvara för tjänstehantering med KPI-instrumentbräda som hjälper till att spåra arbetsbelastningen för varje anställd och tilldela uppgifter effektivt. Lär dig mer om TOPdesk
Den molnbaserade programvaran TOPdesk hjälper företag att erbjuda sina kunder bättre tjänster. Med lättanvänd IT-servicehantering (IT service management, ITSM)-programvara och mer än 20 års erfarenhet hjälper programvaran dig att hantera incidenter, skapa arbetsflöden och hålla reda på konfigurationer. Gör dina slutanvändare mer självständiga tack vare självbetjäningsportalen. Mer än 4 500 organisationer över hela världen använder redan TOPdesk för att öka effektiviteten och förbättra kundnöjdheten. Letar du efter enastående service? Här får du det du önskar. Lär dig mer om TOPdesk

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Vision Helpdesks servicedesk är en PINKVerify-certifierad ITIL ITSM-IT-helpdeskprogramvara för klagomålshantering. Lär dig mer om Vision Helpdesk
Vision Helpdesks servicedesk är en PINKVerify-certifierad ITIL ITSM-IT-helpdeskprogramvara för klagomålshantering. Vision Helpdesks servicedeskverktyg erbjuder funktioner, såsom kapitalförvaltning, incidenthantering, problemhantering, förändringshantering, release- och driftsättningshantering, serviceförfrågning, servicekatalog, finansiell förvaltning produkt- och leverantörshantering och mycket mer. Vision Helpdesk är betrodd av över 15 000 företag världen över sedan 2007. Lär dig mer om Vision Helpdesk

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Atera är en heltäckande RMM-programvara för MSP:er och IT-specialister. Fast kostnad med obegränsat antal enheter. Så enkelt är det. Prova gratis. Lär dig mer om Atera
Stärk din ITSM-verksamhet med Atera, en allt-i-ett-lösning för MSP:er och IT-avdelningar. Ateras programvara för hantering av IT-tjänster har funktioner för fjärrövervakning och -hantering (RMM), PSA, fjärråtkomst, programfixhantering, helpdesk, fakturering och mycket mer. Ateras nya prismodell hjälper IT-proffs att skala upp sin verksamhet samtidigt som de kan fortsätta att erbjuda förstklassig service. Alla abonnemang innefattar ett obegränsat antal enheter, vilket innebär att du endast betalar per tekniker. Prova Atera gratis idag! Läs mer om Atera Lär dig mer om Atera

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Pulseway är en prisbelönt ITSM-programvara byggd för effektiv IT-tjänsthantering och leverans från valfri enhet som är närmast dig. Lär dig mer om Pulseway
Pulseways programvara för IT-servicehantering (IT service management, ITSM) har kraftfulla funktioner och moduler för att ta fullständig kontroll över alla dina slutpunkter, servrar och nätverksenhete r. Hantera alla obrutna IT-tjänstleveranser till kunder och användare från en modern allt i ett-programvara för mobilinriktad IT-tjänsthantering. Starta din gratis provperiod idag och upplev vad Pulseway kan göra för ditt företag. Lär dig mer om Pulseway

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
SolarWinds® N-central®, en fjärrövervaknings- och hanteringsplattform är utformad för att förenkla hanteringen av komplexa IT-nätverk. Lär dig mer om N-central
SolarWinds N-central, en plattform för fjärrövervakning och fjärrhantering är utformad för att hjälpa funktionstjänstleverantör att hantera komplexa nätverk med lätthet. Med omfattande automatisering och djupgående konfigurationsalternativ, säkerhetsfunktioner som antivirus och patchhantering samt integrerad säkerhetskopiering, är N-central byggd för att hjälpa MSP-företag att effektivt hantera komplicerade nätverk från en enda lättanvänd plattform. Lär dig mer om N-central

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
NinjaOne är den ledande enhetliga IT-driftplattformen, som tillhandahåller en sömlös lösning med ett fönster. Lär dig mer om NinjaOne
NinjaOne är den ledande enhetliga IT-operativplattformen, som tillhandahåller en sömlös, enpanelslösning för att hantera slutpunkter, stödja slutanvändare och tillhandahålla IT-tjänster. Ninja minskar komplexiteten, driver teknikernas effektivitet och ger IT-team full kontroll över hanterade IT-tillgångar. Plattformen ger IT-team proaktiv övervakning, fjärrhantering, patchhantering, mjukvaruhantering, IT-tillgångar, säkerhetskopiering och mer - allt i en enhetlig lösning med ett snabbt, modernt, intuitivt gränssnitt. Lär dig mer om NinjaOne

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
ITAM-programvara (tillgångshantering för IT): Kartlägg den fullständiga livscykeln för maskinvara och programvara, samt licenser, kontrakt, certifikat, förnyandepåminnelser med mera. Lär dig mer om Device42
Device42 är ett heltäckande upptäcktssystem för hybrid-IT. Du kan kontinuerligt upptäcka, kartlägga och optimera infrastruktur och applikationer i datacenter och molnmiljöer. Device42 grupperar intelligent arbetsflöden genom applikationsaffiniteter, vilket drastiskt minskar det tid och arbete krävs för att skapa eller flytta grupper och fånga in all kommunikation. Kunder i 60 länder använder dessa funktioner för att hantera och modernisera sin IT-infrastruktur och sina applikationslandskap. Lär dig mer om Device42

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Från startups till multinationella företag – tusentals företag väljer ProProfs Help Desk för att lösa kundproblem. Lär dig mer om ProProfs Help Desk
ProProfs Help Desk är en populär webbaserad helpdesk-programvara som finns på molnplattformen IBM. Med en delad inkorg kan du enkelt spåra, prioritera, tilldela och lösa alla supportärenden på nolltid. Gå över repetitiva uppgifter genom att utnyttja ett automatiserat arbetsflöde – där ärenden automatiskt tilldelas relevanta handläggare och du får automatiska meddelanden. Med integrationer som kunskapsbas och livechatt kan du minska antalet ärenden och interagera med kunderna. Lär dig mer om ProProfs Help Desk

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Öka effektiviteten, snabba på felsökningen och eliminera flaskhalsar för IT-teamet med hjälp av denna programvara för IT-servicehantering (IT service management, ITSM). Prova gratis. Lär dig mer om AssetSonar
Öka effektiviteten, snabba på felsökningen och eliminera flaskhalsar för IT-teamet med hjälp av denna ITSM-programvara, som integreras med ledande hjälpdeskar som Zendesk och Jira. Få fullständig insyn i ditt IT-tjänstlandskap, minska driftstoppen för maskinvaran med snabbare problemlösning och förbättra tillförlitligheten för IT-tillgångar med planerade underhåll. Denna lättanvända programvara erbjuder dig centraliserad IT-resurshantering och säkerställer alltid regelefterlevnad. Prova kostnadsfritt. Lär dig mer om AssetSonar

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Zendesk erbjuder en branschledande kundtjänstlösning.
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundtjänstlösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt gränssnitt med funktioner som webbwidgetar, fördefinierade biljettsvar och en fullständig kundhistorik. Kom igång snabbt och förvänta dig att se resultat ännu snabbare. Lär dig mer om Zendesk Suite

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 40 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser.
Freshdesk är ett molnbaserat hjälpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig att smidigt lösa problem över olika kanaler. Med Freshdesk kan du också automatisera arbetsflöden, erbjuda bekväma självbetjäningsalternativ, hantera servicenivåavtal och generera rapporter. Freshdesk används av över 40 000 kunder, inklusive Bridgestone, HP, Harvard University och DHL. Lär dig mer om Freshdesk

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Tjänstehantering kräver fullständig tillgångssynlighet. Effektivisera verksamheten med en tillgångsspårning som tusentals organisationer förlitar sig på.
Omvandla din tjänstehantering med sömlöst integrerad, molnbaserad tillgångsspårning för din kundtjänst. Förbättra tjänsteleveransen, snabba på problemlösningen, minska driftstoppen och öka produktivit eten för ditt team genom att spåra alla IT-tillgångar och programvarulicenser i en central databas. Bibehåll fullständig insyn i ditt IT-landskap med fullständig tillgångshantering under livscykeln, inköpsorder, underhåll och användningsoptimering. Integreringar direkt från början med Zendesk, Jira, SCCM, JAMF och andra plattformar via API Lär dig mer om EZOfficeInventory

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik.
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik. TeamSupport är byggd runt hela B2B-kunden, snarare än att vara fokuserad på varje enskild kontakt eller ärende. TeamSupport hjälper till att lösa sofistikerade kundbehov, driver framgångsrika kundinteraktioner vilket leder till ökat förväntat kundlivstidsvärde. Nationellt erkända TeamSupport-lösningar inkluderar TeamInsights och TeamSuccess. Lär dig mer om TeamSupport

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Zoho Assist erbjuder ett enkelt och smidigt användargränssnitt för anslutning till fjärrdatorer var som helst i världen.
Få åtkomst till din dator eller mobilenhet var du än befinner dig, när som helst, med Zoho Assist, en smidig lösning för fjärrsupport, skärmdelning och obemannad åtkomst. Kom igång idag med en av branschens säkraste, pålitligaste och mest prisvärda programvaror. Kräver ingen föregående installation. Stöd för flera plattformar finns tillgängligt. Fungerar på alla enheter. Stöder alla större webbproxyer och brandväggar. Lär dig mer om Zoho Assist

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Leverera ännu snabbare verksamhetskritisk service med incidenthantering.
Service Cloud är en förstklassig kundserviceplattform där anställda från kontaktcenter till fältet förses med innovativa verktyg, enhetliga data och inbäddad utbildning för att leverera kundservice i världsklass som driver kundnöjdhet. Service Cloud gör det möjligt för pionjärer att leverera människofokuserad service på ett personligt, intelligent och pålitligt sätt på alla kanaler oavsett om det gäller meddelanden, communities, chatt, telefon, personliga möten eller IoT-signaler. Lär dig mer om Salesforce Service Cloud

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
SolarWinds Service Desk är en ITSM-lösning med höga betyg som hjälper IT-team att snabbt lösa problem och leverera snabbare, smartare tjänster
SolarWinds Service Desk (tidigare Samanage) är en prisbelönt, högt rankad ITSM-lösning. ITIL-kompatibel och drivs av smart teknik som AI, automatisering och livechatt. Servicedesken hjälper dig att uppnå snabbare biljettlösningar, förbättra servicenivåavtal och få bättre insyn i din övergripande tekniska infrastruktur. Med SolarWinds Service Desk kan du leverera exceptionella serviceupplevelser och driva fram bättre affärsresultat. Lär dig mer om SolarWinds Service Desk

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Enhetlig lösning för slutpunktshantering som hjälper dig att hantera servrar, bärbara datorer, stationära datorer, smarttelefoner och surfplattor från en central plats.
Desktop Central är en enhetlig lösning för slutpunktshantering som hjälper dig att hantera servrar, bärbara datorer, stationära datorer, smarttelefoner och surfplattor från en central plats. Det intuitiva, webbaserade gränssnittet gör att du kan automatisera regelbundna slutpunktshanteringsrutiner som installation av programfixar, driftsättning av programvara, avbildning och driftsättning av operativsystem, driftsättning av profiler och policyer till mobila enheter, fjärrfelsökning och mycket mer. Den har också en mobilapp som låter dig hantera slutpunkter var som helst, när som helst. Lär dig mer om ManageEngine Endpoint Central

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Fjärrstödsapp utformad för att ansluta till klientmaskiner på några sekunder för att på ett säkert sätt leverera support på begäran eller oövervakad support.
Fjärrstödslösning utformad för att leverera omedelbar obemannad support på begäran till kunder som finns var som helst i världen. FixMe.IT börjar vid 25 USD per månad och erbjuder multisessionshanteri ng, obegränsad support på begäran och åtkomst till upp till 150 obemannade maskiner. Andra viktiga funktioner är varumärkesprofilering, navigering med flera skärmar, tvåvägsdelning av skrivbord, filöverföring, ritverktyg, sessionsinspelning, rapportering och mycket mer. Lär dig mer om FixMe.IT

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Caspio är den världsledande lågkodsplattformen för att bygga webbdatabasprogram utan att behöva skriva kod.
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga system för IT-servicehantering (IT service management, ITSM) och applikationer utan kodning. Allt-i-ett-plattformen rankas som en ledare av Forrester Research och erbjuder allt du behöver för en digital omvandling av affärsverksamheten och arbetsflödena. Det inkluderar en integrerad molndatabas, en visuell applikationsbyggare, säkerhet i storföretagsklass, regelefterlevnad och skalbar global infrastruktur. Se varför över 15 000 företag över hela världen förlitar sig på Caspio. PROVA KOSTNADSFRITT. Lär dig mer om Caspio

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Tusentals MSP-företag och IT-avdelningar använder Kaseya VSA:s IT-hanteringsprogram när de behöver IT-automatisering. Starta en gratis provperiod.
Se själv varför tusentals MSP-företag som vill få högre lönsamhet och IT-avdelningar som behöver göra mer med mindre använder Kaseya VSA:s IT-hanteringsprogram när de ska automatisera sin IT-hantering . Med Kaseyas lösningar kan organisationer hantera hela sin infrastruktur och IT-drift, inklusive molnmiljöer, lokala, hybrid-, virtualiserade och distribuerade miljöer, allt från en och samma plats. Starta din kostnadsfria testversion så kan du proaktivt hantera och kontrollera IT-tillgångar och program på distans, enkelt och effektivt. Lär dig mer om Kaseya VSA

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Programvaran för kundsupport och verktyget för kapitalförvaltning omfattar kunskapsbas, hantering av servicenivåavtal (service level agreement, SLA), ärendespårning och lagerhantering.
ManageEngine ServiceDesk Plus är en programvara för kundtjänst och tillgångshantering. Programvaran erbjuder ett integrerat paket med incidenthantering (felärenden), tillgångsspårning, inköp, kontraktshantering, självserviceportal och kunskapsbas till ett rimligt pris. ServiceDesk Plus erbjuder allt du behöver för en fullt utrustad IT-support och produktiv kundtjänstpersonal. ManageEngine ServiceDesk Plus är tillgänglig både på plats och på begäran. Lär dig mer om ManageEngine ServiceDesk Plus

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
ServiceNow automatiserar dagliga supportuppgifter och hjälper dig att spåra, mäta och bearbeta alla arbetsenheter. Enkel att använda och skalbar.
IT-tjänstehanteringslösning byggd för att hjälpa växande IT-organisationer att göra fantastiska saker. Automatiserar dina dagliga supportuppgifter och hjälper dig att spåra, mäta och bearbeta alla arbetsenheter. ServiceNow gör allt detta genom att leverera molnbaserad programvara för tjänstehantering som är snabb att implementera och enkel att konfigurera. Och den finaste biten är att din investering är skyddad. ServiceNow är den kanske enda molnleverantör som erbjuder en ITSM-metod som kan utöka dina tjänster utan ersättningsbördan. Lär dig mer om ServiceNow

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
SaaS-plattform som ger dig hantering av företagstjänster genom automatiserad dirigering, varningar, interaktionsspårning med mera.
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra servicen samtidigt som kostnaderna minskas, affärsmålen uppnås och nöjdare kunder betjänas. Vivantios historia började 2003, inspirerad av önskan att bygga en plattform med flera hyresgäster som är pålitlig, konfigurerbar och säker. Idag är Vivantio en välrenommerad leverantör av tjänstehantering-SaaS för serviceteam. Lär dig mer om Vivantio

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Opsgenie är en modern incidenthanterings- och responslösning för att driva ständigt uppkopplade tjänster.
Opsgenie är en modern incidenthanterings- och responslösning för att driva ständigt uppkopplade tjänster. Utvecklings- och driftteamen ges möjlighet att planera för servicestörningar och behålla kontrollen under incidenter. Opsgenie centraliserar varningar, meddelar rätt personer på ett tillförlitligt sätt och gör det möjligt för dem att vidta snabba åtgärder. De djupa integrationerna med över 200 ITSM-verktyg gör det möjligt att dela upp avdelningar eller grupper mellan utvecklings- och IT-teamen, korrelera incidenter med koddistributioner och enkelt mäta en större incidents fulla inverkan. Lär dig mer om OpsGenie

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Allt i ett-programvara för IT-tjänstehantering utformad för funktionstjänstleverantörer för att hantera IT-tjänster och fjärrövervakning
Naverisk är en utmärkt lösning för fjärrövervakning och IT-tjänstehantering för MSP och IT-tjänsteleverantörer. Allt i en enda allt i ett-lösning. Naverisk tillhandahåller verktyg för enhets- och nätverksskanning, IP-övervakning, varningar, granskning, programfixar, rapportering, ärendehantering, arbetsflöde, automatisering, skript och mycket mer. Dessutom får alla samarbetspartner exceptionell global support för plattformen 24/7 utan extra kostnad. Hämta en gratis provperiod idag. Lär dig mer om Naverisk

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
SolarWinds® RMM är en plattform för övervakning och hantering på distans, som är utformad för att göra det enkelt att hantera, underhålla och skydda IT.
SolarWinds plattform för övervakning och hantering på distans (remote monitoring and management, RMM) är utformad för att förenkla hantering, underhåll och skydd av IT-tillgångar för IT-tjänsteleveran törer och interna IT-specialister. Från en enda webbaserad instrumentpanel får du tillgång till säkerhetsfunktioner som antivirus, uppdateringshantering, e-postskydd och integrerad säkerhetskopiering, utöver dra-och-släpp-automatisering som inte kräver att du lär dig något skriptspråk. Kort sagt är RMM utformat för att ge effektivitet och tillväxt när du växer. Lär dig mer om N-sight

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
ADManager Plus är en enhetlig lösning för hantering och rapportering av Active Directory, Exchange, Skype for Business, G Suite och Office 365.
ADManager Plus är en enhetlig lösning för hantering av AD, Exchange, Skype for Business, G Suite och Office 365 för att förenkla uppgifter som till exempel att provisionera användare, rensa gamla konton, hantera NTFS och dela behörigheter. Lösningen erbjuder också över 150 inbyggda rapporter, inklusive rapporter om inaktiva användarkonton, Office 365-licenser och användarnas senaste inloggningstider. Bygg ett anpassat arbetsflöde för ärendesystem och efterlevnad, automatisera AD-uppgifter som till exempel att provisionera och avprovisionera användare. Lär dig mer om ManageEngine ADManager Plus

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Programvaran ringer rätt person i ditt team när din webbplats ligger nere.
Better Uptime är en radikalt bättre plattform för övervakning av infrastruktur som ringer rätt person i ditt team om något går fel. Schemalägg jouruppgifter, få användbara varningar och samarbeta för att lösa incidenter snabbare än någonsin. Få en vacker varumärkesstatussida på din domän och håll dina användare informerade. Tillverkad för att passa in i ditt arbetsflöde med över 100 integrationer. Lär dig mer om Better Uptime

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Molnbaserad hjälpdesk-programvara utformad för att ge dig allt du behöver till ett lågt pris.
SeamlessDesk är en prisvärd molnbaserad hjälpdesk-programvara. Svara på ärenden med Help Desk, hantera tillgångar med Asset Manager, publicera supportartiklar med Knowledge Base och mycket mer. Med SeamlessDesk kan du uppnå ditt företags servicemålsättningar med intuitiv fullfunktionsprogramvara. Till skillnad från andra programvarulösningar för hjälpdeskar begränsar SeamlessDesk dig inte med dyra prisplaner för att du ska få tillgång till de funktioner du vill ha eller behöver. Lär dig mer om SeamlessDesk

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Nästa generations verktyg för PSA. Komplett paket för automation av professionella tjänster för programvaru- och tjänsteföretag.
HarmonyPSA stöder hela företagets livscykel, från leadgenerering till kontraktsförnyelse. Programvaran är specifikt utformad och byggd för programvaru- och tjänsteföretag och automatiserar affärsfunkt ioner på en enda plattform som är tillgänglig från molnet på alla enheter. Lär dig mer om CloudBlue PSA

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Få ut det mesta av SCSM-konsolen med Ciresons webbportal. Hantera incidenter, serviceförfrågningar och ändringar i farten.
Cireson SCSM Analyst Portal integreras sömlöst med Microsoft Service Manager för att möjliggöra hantering av dagliga aktiviteter på alla webbläsare, enheter eller operativsystem. Analyst Portal har skapats i det högteknologiska HTML 5 och erbjuder snabba, anpassningsbara och mycket funktionella egenskaper. Incidenter, serviceförfrågningar, ändringsförfrågningar, CMDB och rapportering osv. kan enkelt och snabbt kommas åt och hanteras med eller utan skrivbord till hands. Lär dig mer om Cireson Analyst Portal

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
HaloPSA samlar allt som en MSP behöver på en central plats.
HaloPSA är en heltäckande lösning utformad för MSP:er och tjänsteleverantörer. HaloPSA ger dig möjlighet att hantera hela ditt företag med kraftfulla, användningsklara funktioner. Plattformen erbjuder funktioner som tidsuppföljning och fakturering, avancerad rapportering, tillgångshantering, fjärråtkomst, sömlösa integrationer, automatisering, projektledning och CRM. Eftersom tjänsten är skräddarsydd för dina krav och har ett intuitivt användargränssnitt kan du åtgärda dina kundärenden med en obegränsad PSA-lösning. Lär dig mer om HaloPSA

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Canfigure är en modullösning för ITSM (anpassning av IT till verksamhetens krav) och IT-resursförvaltning (IT asset management, ITAM), baserad på ITIL-principer. Canfigure kan distribueras lokalt eller i molnet.
Canfigure har utformats för att tillhandahålla en skalbar, kostnadseffektiv lösning. Tack vare dess bibliotek med väldesignade moduler kan du implementera bara de funktioner du behöver och sedan utöka i den takt som passar dig. Funktionen inkluderar stöd för integrerad CMDB, IT-resursförvaltning, förändringshantering och servicedesk. Med de intuitiva administrativa funktionerna kan du anpassa och utöka databasen så att den innehåller all konfigurationsinformation som du vill titta på. Lär dig mer om Canfigure

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Extremt flexibel hjälpdesk och resurshanteringsplattform med ett användarvänligt sätt att chatta med potentiella kunder.
Mint Service Desk är ett kraftfullt allt i ett-verktyg med funktionaliteten hos servicedesk och kapitalförvaltning. Den skiljer sig från andra leverantörer av helpdesk-tjänster genom kommunikationen mellan agenter (som är chattorienterade) och genom en möjlighet att installera den på kundinfrastrukturen utan att behöva köpa en molnbaserad tjänst. Viktiga funktioner: - flexibel resurshanteringsstruktur - biljettsystem integrerat med resurshantering - e-postintegrering - anpassade biljettyper Lär dig mer om Mint Service Desk

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
ServiceDesk Plus MSP är en ITIL-redo hjälpdesk för funktionstjänstleverantörer med funktioner som bygger på bästa praxis inom ITSM.
ServiceDesk Plus MSP är en webbaserad, ITIL-redo helpdesk-programvara som utformats specifikt för funktionstjänstleverantörer. Denna heltäckande ITSM-lösning erbjuder en omfattande hjälpdesk som inkluderar ett smidigt ärendesystem, centraliserade kontohanteringsfunktioner, inbyggda moduler för IT-tillgångar, problem- och förändringshantering, fjärrstyrning, avancerad rapportering och analys, sömlösa integrationer med inbyggda applikationer och tredjepartsapplikationer och mycket mer. Lär dig mer om ManageEngine ServiceDesk Plus MSP

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Helpdesk-programvara med betoning på användbarhets-koncept, vilket ger större rörlighet och organisation inom ärendehantering.
Milldesk är en komplett programvara som förenar de bästa hjälpdesk- och servicedeskfunktionerna. Det är ett tekniskt supportsystem som är anpassat till ITIL:s bästa praxis och skapat med betoning på de bästa användbarhetskoncepten, vilket ger större flexibilitet och organisation inom ärendehantering. Milldesk Softwares kundtjänstverktyg erbjuder funktioner som arbetsflöde, IT-resurshantering, incidenthantering, problemhantering, förändringshantering, tjänstekatalog, kunskapsbas, servicenivåavtal (service level agreement, SLA). Lär dig mer om Milldesk

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Halp är en samtalsbaserad ärendehanteringslösning för moderna IT- och driftteam som tilldelar, prioriterar, hanterar och rapporterar förfrågningar från Slack.
Halp är en samtalsbaserad ärendehanteringslösning för moderna IT- och driftteam som tilldelar, prioriterar, hanterar och rapporterar förfrågningar från Slack. Den används dagligen av interna driftteam på Adobe, Home Depot, GitHub, Slack, ClassPass och många fler. Halp gör ditt team mer produktivt genom att dramatiskt minska tiden för ärendelösning utan att lägga till besvärliga hinder mellan dina agenter och deras kollegor. Lär dig mer om Halp

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Projektledningslösning som hjälper företag att planera projekt, hantera serviceärenden, tilldela resurser, generera offerter med mera.
En projektledningslösning som hjälper företag att planera projekt och uppgifter, hantera serviceärenden, tilldela resurser, generera offerter och få datainmatningar i realtid från dina projektresurser var som helst och när som helst. Drive Lynx är byggd på en säker och robust plattform för att hjälpa dig att få nya företag att växa och optimera knappa resurser med hjälp av instrumentbräden i realtid och anpassade inställningar. Kundframgångsteamet erbjuder personliga sessioner, ett kunskapscenter för handledningar och videor samt Masterclass-webbinarier. Lär dig mer om Drive Lynx

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
ScriptRunner för Jira är ett allt i ett-verktyg för att utöka, automatisera och anpassa din Jira-implementering.
ScriptRunner för Jira är ett allt i ett-verktyg för att utöka, automatisera och anpassa din Jira-implementering. Modifiera arbetsflöden, redigera projekt i grupp och automatisera allt du kan tänka dig – allt med ett enkelt low-code-gränssnitt. Som den för närvarande mest populära Jira-appen på Atlassian Marketplace är ScriptRunner ett bra val för alla Jira-administratörer som vill skala upp sin instans, tillämpa bästa praxis, förbättra problemspårning och hantering och modellera mer komplexa affärsprocesser i Jira. Lär dig mer om ScriptRunner for Jira

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
VIZOR är en lösning för att följa upp supportärenden för IT-slutanvändare och kundtjänst lösning med bästa praxis för ITIL. Prova gratis nu.
VIZOR är en lösning för att följa upp supportärenden och leverera fullständig kundtjänst och IT-support för slutanvändare med bästa praxis för ITIL.. Funktionerna inkluderar kraftfull e-postintegrerin g, SLA-support, kunskapsbas, teamwork, automatisk biljettilldelning och en självbetjäningsportal. VIZOR är redo att användas direkt eller kan enkelt anpassas för att uppfylla dina precisa krav. Tillgänglig på plats eller i molnet. Prova gratis nu. Lär dig mer om VIZOR IT Asset Management

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering