I 17 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

ITSM-verktyg

ITSM-verktyg, även kallat IT-tjänstehanteringsprogramvara, fokuserar på hantering av intern och extern IT-support. Dessa ITSM-system vägleder IT-organisationer genom planering, design, utveckling, leverans och support av deras tjänster. Använd Capterra för att hitta rätt ITSM-programvara för ditt företag i Sverige. ITSM-verktyg omfattar områden som helpdesk och IT-tjänster.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin ITSM-verktyg

50 resultat
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats Lär dig mer om JIRA Service Management
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider. Lär dig mer om JIRA Service Management

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitetsspårning
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicekatalog
  • Konfigurationshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Kunskapsbashantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Varningar/eskalering
  • Releasehantering
ITIL-anpassad programvara för tjänstehantering med KPI-instrumentbräda som hjälper till att spåra arbetsbelastningen för varje anställd och tilldela uppgifter effektivt. Lär dig mer om TOPdesk
Den molnbaserade programvaran TOPdesk hjälper företag att erbjuda sina kunder bättre tjänster. Med lättanvänd IT-servicehantering (IT service management, ITSM)-programvara och mer än 20 års erfarenhet hjälper programvaran dig att hantera incidenter, skapa arbetsflöden och hålla reda på konfigurationer. Gör dina slutanvändare mer självständiga tack vare självbetjäningsportalen. Mer än 4 500 organisationer över hela världen använder redan TOPdesk för att öka effektiviteten och förbättra kundnöjdheten. Letar du efter enastående service? Här får du det du önskar. Lär dig mer om TOPdesk

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitetsspårning
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicekatalog
  • Konfigurationshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Kunskapsbashantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Varningar/eskalering
  • Releasehantering
Atera är den ultimata allt-i-ett-lösningen för fjärrstyrd IT-hantering för MSP:er, IT-konsulter och IT-avdelningar. Prova Atera gratis idag! Lär dig mer om Atera
Stärk din ITSM-verksamhet med Atera, en allt-i-ett-lösning för MSP:er och IT-avdelningar. Ateras programvara för hantering av IT-tjänster har funktioner för fjärrövervakning och -hantering (RMM), PSA, fjärråtkomst, programfixhantering, helpdesk, fakturering och mycket mer. Ateras nya prismodell hjälper IT-proffs att skala upp sin verksamhet samtidigt som de kan fortsätta att erbjuda förstklassig service. Alla abonnemang innefattar ett obegränsat antal enheter, vilket innebär att du endast betalar per tekniker. Prova Atera gratis idag! Läs mer om Atera Lär dig mer om Atera

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitetsspårning
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicekatalog
  • Konfigurationshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Kunskapsbashantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Varningar/eskalering
  • Releasehantering
NinjaOne är den ledande enhetliga IT-driftplattformen, som tillhandahåller en sömlös lösning med ett fönster. Lär dig mer om NinjaOne
NinjaOne är den ledande enhetliga IT-operativplattformen, som tillhandahåller en sömlös, enpanelslösning för att hantera slutpunkter, stödja slutanvändare och tillhandahålla IT-tjänster. Ninja minskar komplexiteten, driver teknikernas effektivitet och ger IT-team full kontroll över hanterade IT-tillgångar. Plattformen ger IT-team proaktiv övervakning, fjärrhantering, patchhantering, mjukvaruhantering, IT-tillgångar, säkerhetskopiering och mer - allt i en enhetlig lösning med ett snabbt, modernt, intuitivt gränssnitt. Lär dig mer om NinjaOne

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitetsspårning
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicekatalog
  • Konfigurationshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Kunskapsbashantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Varningar/eskalering
  • Releasehantering
Canfigure är en modullösning för ITSM (anpassning av IT till verksamhetens krav) och IT-resursförvaltning (IT asset management, ITAM), baserad på ITIL-principer. Canfigure kan distribueras lokalt eller i molnet. Lär dig mer om Canfigure
Canfigure har utformats för att tillhandahålla en skalbar, kostnadseffektiv lösning. Tack vare dess bibliotek med väldesignade moduler kan du implementera bara de funktioner du behöver och sedan utöka i den takt som passar dig. Funktionen inkluderar stöd för integrerad CMDB, IT-resursförvaltning, förändringshantering och servicedesk. Med de intuitiva administrativa funktionerna kan du anpassa och utöka databasen så att den innehåller all konfigurationsinformation som du vill titta på. Lär dig mer om Canfigure

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitetsspårning
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicekatalog
  • Konfigurationshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Kunskapsbashantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Varningar/eskalering
  • Releasehantering
Extremt flexibel hjälpdesk och resurshanteringsplattform med ett användarvänligt sätt att chatta med potentiella kunder. Lär dig mer om Mint Service Desk
Mint Service Desk är ett kraftfullt allt i ett-verktyg med funktionaliteten hos servicedesk och kapitalförvaltning. Den skiljer sig från andra leverantörer av helpdesk-tjänster genom kommunikationen mellan agenter (som är chattorienterade) och genom en möjlighet att installera den på kundinfrastrukturen utan att behöva köpa en molnbaserad tjänst. Viktiga funktioner: - flexibel resurshanteringsstruktur - biljettsystem integrerat med resurshantering - e-postintegrering - anpassade biljettyper Lär dig mer om Mint Service Desk

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitetsspårning
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicekatalog
  • Konfigurationshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Kunskapsbashantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Varningar/eskalering
  • Releasehantering
Zendesk erbjuder en branschledande kundtjänstlösning.
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundtjänstlösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt gränssnitt med funktioner som webbwidgetar, fördefinierade biljettsvar och en fullständig kundhistorik. Kom igång snabbt och förvänta dig att se resultat ännu snabbare. Lär dig mer om Zendesk Suite

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitetsspårning
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicekatalog
  • Konfigurationshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Kunskapsbashantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Varningar/eskalering
  • Releasehantering
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 40 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser.
Freshdesk är ett molnbaserat hjälpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig att smidigt lösa problem över olika kanaler. Med Freshdesk kan du också automatisera arbetsflöden, erbjuda bekväma självbetjäningsalternativ, hantera servicenivåavtal och generera rapporter. Freshdesk används av över 40 000 kunder, inklusive Bridgestone, HP, Harvard University och DHL. Lär dig mer om Freshdesk

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitetsspårning
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicekatalog
  • Konfigurationshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Kunskapsbashantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Varningar/eskalering
  • Releasehantering
Tjänstehantering kräver fullständig tillgångssynlighet. Effektivisera verksamheten med en tillgångsspårning som tusentals organisationer förlitar sig på.
Omvandla din tjänstehantering med sömlöst integrerad, molnbaserad tillgångsspårning för din kundtjänst. Förbättra tjänsteleveransen, snabba på problemlösningen, minska driftstoppen och öka produktiviteten för ditt team genom att spåra alla IT-tillgångar och programvarulicenser i en central databas. Bibehåll fullständig insyn i ditt IT-landskap med fullständig tillgångshantering under livscykeln, inköpsorder, underhåll och användningsoptimering. Integreringar direkt från början med Zendesk, Jira, SCCM, JAMF och andra plattformar via API Lär dig mer om EZOfficeInventory

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitetsspårning
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicekatalog
  • Konfigurationshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Kunskapsbashantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Varningar/eskalering
  • Releasehantering
Molnbaserad DevOps-lösning som gör det möjligt för företag att förbättra sina arbetsflödesprocesser med hjälp av tidsuppföljning, regelefterlevnad med mera.
GitLab är en komplett DevOps-plattform som levereras som en enda applikation och som i grunden förändrar hur team inom utveckling, säkerhet och drift samarbetar. GitLab hjälper team att påskynda programvaruleveranser från veckor till minuter, sänka utvecklingskostnaderna och minska risken för sårbarheter i applikationer, samtidigt som utvecklarnas produktivitet ökar. Lär dig mer om GitLab

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitetsspårning
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicekatalog
  • Konfigurationshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Kunskapsbashantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Varningar/eskalering
  • Releasehantering
Zoho Assist erbjuder ett enkelt och smidigt användargränssnitt för anslutning till fjärrdatorer var som helst i världen.
Få åtkomst till din dator eller mobilenhet var du än befinner dig, när som helst, med Zoho Assist, en smidig lösning för fjärrsupport, skärmdelning och obemannad åtkomst. Kom igång idag med en av branschens säkraste, pålitligaste och mest prisvärda programvaror. Kräver ingen föregående installation. Stöd för flera plattformar finns tillgängligt. Fungerar på alla enheter. Stöder alla större webbproxyer och brandväggar. Lär dig mer om Zoho Assist

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitetsspårning
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicekatalog
  • Konfigurationshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Kunskapsbashantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Varningar/eskalering
  • Releasehantering
Enhetlig lösning för slutpunktshantering som hjälper dig att hantera servrar, bärbara datorer, stationära datorer, smarttelefoner och surfplattor från en central plats.
Desktop Central är en enhetlig lösning för slutpunktshantering som hjälper dig att hantera servrar, bärbara datorer, stationära datorer, smarttelefoner och surfplattor från en central plats. Det intuitiva, webbaserade gränssnittet gör att du kan automatisera regelbundna slutpunktshanteringsrutiner som installation av programfixar, driftsättning av programvara, avbildning och driftsättning av operativsystem, driftsättning av profiler och policyer till mobila enheter, fjärrfelsökning och mycket mer. Den har också en mobilapp som låter dig hantera slutpunkter var som helst, när som helst. Lär dig mer om ManageEngine Endpoint Central

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitetsspårning
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicekatalog
  • Konfigurationshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Kunskapsbashantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Varningar/eskalering
  • Releasehantering
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik.
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik. TeamSupport är byggd runt hela B2B-kunden, snarare än att vara fokuserad på varje enskild kontakt eller ärende. TeamSupport hjälper till att lösa sofistikerade kundbehov, driver framgångsrika kundinteraktioner vilket leder till ökat förväntat kundlivstidsvärde. Nationellt erkända TeamSupport-lösningar inkluderar TeamInsights och TeamSuccess. Lär dig mer om TeamSupport

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitetsspårning
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicekatalog
  • Konfigurationshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Kunskapsbashantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Varningar/eskalering
  • Releasehantering
Leverera ännu snabbare verksamhetskritisk service med incidenthantering.
Service Cloud är en förstklassig kundserviceplattform där anställda från kontaktcenter till fältet förses med innovativa verktyg, enhetliga data och inbäddad utbildning för att leverera kundservice i världsklass som driver kundnöjdhet. Service Cloud gör det möjligt för pionjärer att leverera människofokuserad service på ett personligt, intelligent och pålitligt sätt på alla kanaler oavsett om det gäller meddelanden, communities, chatt, telefon, personliga möten eller IoT-signaler. Lär dig mer om Salesforce Service Cloud

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitetsspårning
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicekatalog
  • Konfigurationshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Kunskapsbashantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Varningar/eskalering
  • Releasehantering
Online ITSM-hjälpdesk med händelse, problem, ändring, publicera och resurshantering, utöver kraftfull automatisering av biljetthantering
Freshservice är en onlinelösning för IT-servicehantering (IT service management, ITSM) med en fräsch twist. Den placerar en uppfriskande användarupplevelse ovanpå kraftfulla funktioner för biljetthantering och resurshantering och är en av de mest användarvänliga appen på området. Utöver kärnfunktioner som händelse, problem, ändra, publicering och resurshantering låter Freshservice dig också placera din kunskapsbas i molnet. Lär dig mer om Freshservice

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitetsspårning
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicekatalog
  • Konfigurationshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Kunskapsbashantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Varningar/eskalering
  • Releasehantering
SolarWinds Service Desk är en ITSM-lösning med höga betyg som hjälper IT-team att snabbt lösa problem och leverera snabbare, smartare tjänster
SolarWinds Service Desk (tidigare Samanage) är en prisbelönt, högt rankad ITSM-lösning. ITIL-kompatibel och drivs av smart teknik som AI, automatisering och livechatt. Servicedesken hjälper dig att uppnå snabbare biljettlösningar, förbättra servicenivåavtal och få bättre insyn i din övergripande tekniska infrastruktur. Med SolarWinds Service Desk kan du leverera exceptionella serviceupplevelser och driva fram bättre affärsresultat. Lär dig mer om SolarWinds Service Desk

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitetsspårning
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicekatalog
  • Konfigurationshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Kunskapsbashantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Varningar/eskalering
  • Releasehantering
Enkel hantering av alla dina ITSM-aktiviteter med en beprövad IT-lösning. Du hittar allt du behöver i en instrumentbräda.
SysAids prisbelönta ITSM innehåller allt du behöver för effektiv IT-tjänstehantering (IT service management, ITSM) i en enda ITIL-anpassad lösning. SysAids ITSM inkluderar en kraftfull modul för hantering av incident- och servicebegäran samt andra ITIL-kärnfunktioner som problemhantering och förändringshantering. Här ingår kapitalförvaltningsfunktioner tillsammans med nödvändiga moderna IT-supporttjänster såsom en självbetjäningsportal för slutanvändare. Få en gratis provperiod idag eller kontakt för att se vad SysAid kan göra för dig. Lär dig mer om SysAid

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitetsspårning
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicekatalog
  • Konfigurationshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Kunskapsbashantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Varningar/eskalering
  • Releasehantering
Fjärrstödsapp utformad för att ansluta till klientmaskiner på några sekunder för att på ett säkert sätt leverera support på begäran eller oövervakad support.
Fjärrstödslösning utformad för att leverera omedelbar obemannad support på begäran till kunder som finns var som helst i världen. FixMe.IT börjar vid 25 USD per månad och erbjuder multisessionshantering, obegränsad support på begäran och åtkomst till upp till 150 obemannade maskiner. Andra viktiga funktioner är varumärkesprofilering, navigering med flera skärmar, tvåvägsdelning av skrivbord, filöverföring, ritverktyg, sessionsinspelning, rapportering och mycket mer. Lär dig mer om FixMe.IT

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitetsspårning
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicekatalog
  • Konfigurationshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Kunskapsbashantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Varningar/eskalering
  • Releasehantering
Pipefy är en processhanteringsprogramvara som ger vem som helst möjlighet att skapa och automatisera effektiva arbetsflöden på egen hand.
Pipefy är en programvara för arbetsflödeshantering som gör affärsprocesser som inköp, onboarding och rekrytering problemfria, så att beställare, handläggare och chefer blir mer effektiva. Genom att ge icke-tekniska medarbetare möjlighet att skapa och automatisera arbetsflöden utan IT-stöd förbättrar Pipefy hastigheten och levererar resultat med högre kvalitet. Pipefy används nu i över 150 länder av företag av alla storlekar och ledande företag som Visa, IBM, Volvo, Santander och Kraft Heinz. Lär dig mer om Pipefy

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitetsspårning
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicekatalog
  • Konfigurationshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Kunskapsbashantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Varningar/eskalering
  • Releasehantering
Pulseway är en prisbelönt ITSM-programvara byggd för effektiv IT-tjänsthantering och leverans från valfri enhet som är närmast dig.
Pulseways programvara för IT-servicehantering (IT service management, ITSM) har kraftfulla funktioner och moduler för att ta fullständig kontroll över alla dina slutpunkter, servrar och nätverksenheter. Hantera alla obrutna IT-tjänstleveranser till kunder och användare från en modern allt i ett-programvara för mobilinriktad IT-tjänsthantering. Starta din gratis provperiod idag och upplev vad Pulseway kan göra för ditt företag. Lär dig mer om Pulseway

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitetsspårning
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicekatalog
  • Konfigurationshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Kunskapsbashantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Varningar/eskalering
  • Releasehantering
ServiceNow automatiserar dagliga supportuppgifter och hjälper dig att spåra, mäta och bearbeta alla arbetsenheter. Enkel att använda och skalbar.
IT-tjänstehanteringslösning byggd för att hjälpa växande IT-organisationer att göra fantastiska saker. Automatiserar dina dagliga supportuppgifter och hjälper dig att spåra, mäta och bearbeta alla arbetsenheter. ServiceNow gör allt detta genom att leverera molnbaserad programvara för tjänstehantering som är snabb att implementera och enkel att konfigurera. Och den finaste biten är att din investering är skyddad. ServiceNow är den kanske enda molnleverantör som erbjuder en ITSM-metod som kan utöka dina tjänster utan ersättningsbördan. Lär dig mer om ServiceNow

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitetsspårning
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicekatalog
  • Konfigurationshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Kunskapsbashantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Varningar/eskalering
  • Releasehantering
Caspio är den världsledande lågkodsplattformen för att bygga webbdatabasprogram utan att behöva skriva kod.
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga system för IT-servicehantering (IT service management, ITSM) och applikationer utan kodning. Allt-i-ett-plattformen rankas som en ledare av Forrester Research och erbjuder allt du behöver för en digital omvandling av affärsverksamheten och arbetsflödena. Det inkluderar en integrerad molndatabas, en visuell applikationsbyggare, säkerhet i storföretagsklass, regelefterlevnad och skalbar global infrastruktur. Se varför över 15 000 företag över hela världen förlitar sig på Caspio. PROVA KOSTNADSFRITT. Lär dig mer om Caspio

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitetsspårning
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicekatalog
  • Konfigurationshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Kunskapsbashantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Varningar/eskalering
  • Releasehantering
Programvaran för kundsupport och verktyget för kapitalförvaltning omfattar kunskapsbas, hantering av servicenivåavtal (service level agreement, SLA), ärendespårning och lagerhantering.
ManageEngine ServiceDesk Plus är en programvara för kundtjänst och tillgångshantering. Programvaran erbjuder ett integrerat paket med incidenthantering (felärenden), tillgångsspårning, inköp, kontraktshantering, självserviceportal och kunskapsbas till ett rimligt pris. ServiceDesk Plus erbjuder allt du behöver för en fullt utrustad IT-support och produktiv kundtjänstpersonal. ManageEngine ServiceDesk Plus är tillgänglig både på plats och på begäran. Lär dig mer om ManageEngine ServiceDesk Plus

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitetsspårning
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicekatalog
  • Konfigurationshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Kunskapsbashantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Varningar/eskalering
  • Releasehantering
Tusentals MSP-företag och IT-avdelningar använder Kaseya VSA:s IT-hanteringsprogram när de behöver IT-automatisering. Starta en gratis provperiod.
Se själv varför tusentals MSP-företag som vill få högre lönsamhet och IT-avdelningar som behöver göra mer med mindre använder Kaseya VSA:s IT-hanteringsprogram när de ska automatisera sin IT-hantering. Med Kaseyas lösningar kan organisationer hantera hela sin infrastruktur och IT-drift, inklusive molnmiljöer, lokala, hybrid-, virtualiserade och distribuerade miljöer, allt från en och samma plats. Starta din kostnadsfria testversion så kan du proaktivt hantera och kontrollera IT-tillgångar och program på distans, enkelt och effektivt. Lär dig mer om Kaseya VSA

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitetsspårning
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicekatalog
  • Konfigurationshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Kunskapsbashantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Varningar/eskalering
  • Releasehantering
SaaS-plattform som ger dig hantering av företagstjänster genom automatiserad dirigering, varningar, interaktionsspårning med mera.
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra servicen samtidigt som kostnaderna minskas, affärsmålen uppnås och nöjdare kunder betjänas. Vivantios historia började 2003, inspirerad av önskan att bygga en plattform med flera hyresgäster som är pålitlig, konfigurerbar och säker. Idag är Vivantio en välrenommerad leverantör av tjänstehantering-SaaS för serviceteam. Lär dig mer om Vivantio

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitetsspårning
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicekatalog
  • Konfigurationshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Kunskapsbashantering
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Varningar/eskalering
  • Releasehantering