Sverige Visa lokala produkter
199 resultat
Enkel hantering av alla dina ITSM-aktiviteter med en beprövad IT-lösning. Du hittar allt du behöver i en instrumentbräda. Lär dig mer om SysAid
SysAids prisbelönta ITSM innehåller allt du behöver för effektiv IT-tjänstehantering (IT service management, ITSM) i en enda ITIL-anpassad lösning. SysAids ITSM inkluderar en kraftfull modul för hantering av incident- och servicebegäran samt andra ITIL-kärnfunktioner som problemhantering och förändringshantering. Här ingår kapitalförvaltningsfunktioner tillsammans med nödvändiga moderna IT-supporttjänster såsom en självbetjäningsportal för slutanvändare. Få en gratis provperiod idag eller kontakt för att se vad SysAid kan göra för dig. Lär dig mer om SysAid

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Online ITSM-hjälpdesk med händelse, problem, ändring, publicera och resurshantering, utöver kraftfull automatisering av biljetthantering Lär dig mer om Freshservice
Freshservice är en onlinelösning för IT-servicehantering (IT service management, ITSM) med en fräsch twist. Den placerar en uppfriskande användarupplevelse ovanpå kraftfulla funktioner för biljetthantering och resurshantering och är en av de mest användarvänliga appen på området. Utöver kärnfunktioner som händelse, problem, ändra, publicering och resurshantering låter Freshservice dig också placera din kunskapsbas i molnet. Lär dig mer om Freshservice

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Pulseway är en prisbelönt ITSM-programvara byggd för effektiv IT-tjänsthantering och leverans från valfri enhet som är närmast dig. Lär dig mer om Pulseway
Pulseways programvara för IT-servicehantering (IT service management, ITSM) har kraftfulla funktioner och moduler för att ta fullständig kontroll över alla dina slutpunkter, servrar och nätverksenheter. Hantera alla obrutna IT-tjänstleveranser till kunder och användare från en modern allt i ett-programvara för mobilinriktad IT-tjänsthantering. Starta din gratis provperiod idag och upplev vad Pulseway kan göra för ditt företag. Lär dig mer om Pulseway

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats Lär dig mer om JIRA Service Management
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider. Lär dig mer om JIRA Service Management

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
ITIL-anpassad programvara för tjänstehantering med KPI-instrumentbräda som hjälper till att spåra arbetsbelastningen för varje anställd och tilldela uppgifter effektivt. Lär dig mer om TOPdesk
Den molnbaserade programvaran TOPdesk hjälper företag att erbjuda sina kunder bättre tjänster. Med lättanvänd IT-servicehantering (IT service management, ITSM)-programvara och mer än 20 års erfarenhet hjälper programvaran dig att hantera incidenter, skapa arbetsflöden och hålla reda på konfigurationer. Gör dina slutanvändare mer självständiga tack vare självbetjäningsportalen. Mer än 4 500 organisationer över hela världen använder redan TOPdesk för att öka effektiviteten och förbättra kundnöjdheten. Letar du efter enastående service? Här får du det du önskar. Lär dig mer om TOPdesk

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Vision Helpdesks servicedesk är en PINKVerify-certifierad ITIL ITSM-IT-helpdeskprogramvara för klagomålshantering. Lär dig mer om Vision Helpdesk
Vision Helpdesks servicedesk är en PINKVerify-certifierad ITIL ITSM-IT-helpdeskprogramvara för klagomålshantering. Vision Helpdesks servicedeskverktyg erbjuder funktioner, såsom kapitalförvaltning, incidenthantering, problemhantering, förändringshantering, release- och driftsättningshantering, serviceförfrågning, servicekatalog, finansiell förvaltning produkt- och leverantörshantering och mycket mer. Vision Helpdesk är betrodd av över 15 000 företag världen över sedan 2007. Lär dig mer om Vision Helpdesk

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Atera är en heltäckande RMM-programvara för MSP:er och IT-specialister. Fast kostnad med obegränsat antal enheter. Så enkelt är det. Prova gratis. Lär dig mer om Atera
Atera är en molnbaserad plattform för hanterade IT-tjänster som tillhandahåller en kraftfull och integrerad lösning byggd för MSP:er, IT-konsulter, mervärdesåterförsäljare och IT-avdelningar. Atera inkluderar övervakning och hantering på distans (remote monitoring and management, RMM), nätverksupptäckt, fjärråtkomst, ärendehantering, PSA, rapporter, fakturering och mycket mer. Ateras prismodell gör det möjligt för användare att betala en fast månadsavgift, som inkluderar ett obegränsat antal enheter och slutpunkter, och erbjuder fast, transparent och förutsägbar prissättning. Prova 100 % gratis i 30 dagar. Lär dig mer om Atera

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga webbdatabasapplikationer utan att behöva skriva kod. Lär dig mer om Caspio
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga system för IT-servicehantering (IT service management, ITSM) och applikationer utan kodning. Allt-i-ett-plattformen rankas som en ledare av Forrester Research och erbjuder allt du behöver för en digital omvandling av affärsverksamheten och arbetsflödena. Det inkluderar en integrerad molndatabas, en visuell applikationsbyggare, säkerhet i storföretagsklass, regelefterlevnad och skalbar global infrastruktur. Se varför över 15 000 företag över hela världen förlitar sig på Caspio. PROVA KOSTNADSFRITT. Lär dig mer om Caspio

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning. Lär dig mer om Zendesk
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundtjänstlösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt gränssnitt med funktioner som webbwidgetar, fördefinierade biljettsvar och en fullständig kundhistorik. Kom igång snabbt och förvänta dig att se resultat ännu snabbare. Lär dig mer om Zendesk

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Opsgenie är en modern incidenthanterings- och responslösning för att driva ständigt uppkopplade tjänster. Lär dig mer om OpsGenie
Opsgenie är en modern incidenthanterings- och responslösning för att driva ständigt uppkopplade tjänster. Utvecklings- och driftteamen ges möjlighet att planera för servicestörningar och behålla kontrollen under incidenter. Opsgenie centraliserar varningar, meddelar rätt personer på ett tillförlitligt sätt och gör det möjligt för dem att vidta snabba åtgärder. De djupa integrationerna med över 200 ITSM-verktyg gör det möjligt att dela upp avdelningar eller grupper mellan utvecklings- och IT-teamen, korrelera incidenter med koddistributioner och enkelt mäta en större incidents fulla inverkan. Lär dig mer om OpsGenie

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
SolarWinds® N-central®, en fjärrövervaknings- och hanteringsplattform är utformad för att förenkla hanteringen av komplexa IT-nätverk. Lär dig mer om N-central
SolarWinds N-central, en plattform för fjärrövervakning och fjärrhantering är utformad för att hjälpa funktionstjänstleverantör att hantera komplexa nätverk med lätthet. Med omfattande automatisering och djupgående konfigurationsalternativ, säkerhetsfunktioner som antivirus och patchhantering samt integrerad säkerhetskopiering, är N-central byggd för att hjälpa MSP-företag att effektivt hantera komplicerade nätverk från en enda lättanvänd plattform. Lär dig mer om N-central

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
NinjaOne är den ledande enhetliga IT-driftplattformen, som tillhandahåller en sömlös lösning med ett fönster. Lär dig mer om NinjaOne
NinjaOne är den ledande enhetliga IT-operativplattformen, som tillhandahåller en sömlös, enpanelslösning för att hantera slutpunkter, stödja slutanvändare och tillhandahålla IT-tjänster. Ninja minskar komplexiteten, driver teknikernas effektivitet och ger IT-team full kontroll över hanterade IT-tillgångar. Plattformen ger IT-team proaktiv övervakning, fjärrhantering, patchhantering, mjukvaruhantering, IT-tillgångar, säkerhetskopiering och mer - allt i en enhetlig lösning med ett snabbt, modernt, intuitivt gränssnitt. Lär dig mer om NinjaOne

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
ITAM-programvara (tillgångshantering för IT): Kartlägg den fullständiga livscykeln för maskinvara och programvara, samt licenser, kontrakt, certifikat, förnyandepåminnelser med mera. Lär dig mer om Device42
Device42 är ett heltäckande upptäcktssystem för hybrid-IT. Du kan kontinuerligt upptäcka, kartlägga och optimera infrastruktur och applikationer i datacenter och molnmiljöer. Device42 grupperar intelligent arbetsflöden genom applikationsaffiniteter, vilket drastiskt minskar det tid och arbete krävs för att skapa eller flytta grupper och fånga in all kommunikation. Kunder i 60 länder använder dessa funktioner för att hantera och modernisera sin IT-infrastruktur och sina applikationslandskap. Lär dig mer om Device42

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Från startups till multinationella företag – tusentals företag väljer ProProfs Help Desk för att lösa kundproblem. Lär dig mer om ProProfs Help Desk
ProProfs Help Desk är en populär webbaserad helpdesk-programvara som finns på molnplattformen IBM. Med en delad inkorg kan du enkelt spåra, prioritera, tilldela och lösa alla supportärenden på nolltid. Gå över repetitiva uppgifter genom att utnyttja ett automatiserat arbetsflöde – där ärenden automatiskt tilldelas relevanta handläggare och du får automatiska meddelanden. Med integrationer som kunskapsbas och livechatt kan du minska antalet ärenden och interagera med kunderna. Lär dig mer om ProProfs Help Desk

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Öka effektiviteten, snabba på felsökningen och eliminera flaskhalsar för IT-teamet med hjälp av denna programvara för IT-servicehantering (IT service management, ITSM). Prova gratis. Lär dig mer om AssetSonar
Öka effektiviteten, snabba på felsökningen och eliminera flaskhalsar för IT-teamet med hjälp av denna ITSM-programvara, som integreras med ledande hjälpdeskar som Zendesk och Jira. Få fullständig insyn i ditt IT-tjänstlandskap, minska driftstoppen för maskinvaran med snabbare problemlösning och förbättra tillförlitligheten för IT-tillgångar med planerade underhåll. Denna lättanvända programvara erbjuder dig centraliserad IT-resurshantering och säkerställer alltid regelefterlevnad. Prova kostnadsfritt. Lär dig mer om AssetSonar

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 40 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser.
Freshdesk är ett molnbaserat hjälpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig att smidigt lösa problem över olika kanaler. Med Freshdesk kan du också automatisera arbetsflöden, erbjuda bekväma självbetjäningsalternativ, hantera servicenivåavtal och generera rapporter. Freshdesk används av över 40 000 kunder, inklusive Bridgestone, HP, Harvard University och DHL. Lär dig mer om Freshdesk

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Tjänstehantering kräver fullständig tillgångssynlighet. Effektivisera verksamheten med en tillgångsspårning som tusentals organisationer förlitar sig på.
Omvandla din tjänstehantering med sömlöst integrerad, molnbaserad tillgångsspårning för din kundtjänst. Förbättra tjänsteleveransen, snabba på problemlösningen, minska driftstoppen och öka produktiviteten för ditt team genom att spåra alla IT-tillgångar och programvarulicenser i en central databas. Bibehåll fullständig insyn i ditt IT-landskap med fullständig tillgångshantering under livscykeln, inköpsorder, underhåll och användningsoptimering. Integreringar direkt från början med Zendesk, Jira, SCCM, JAMF och andra plattformar via API Lär dig mer om EZOfficeInventory

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Zoho Assist erbjuder ett enkelt och smidigt användargränssnitt för anslutning till fjärrdatorer var som helst i världen.
Få åtkomst till din dator eller mobilenhet var du än befinner dig, när som helst, med Zoho Assist, en smidig lösning för fjärrsupport, skärmdelning och obemannad åtkomst. Kom igång idag med en av branschens säkraste, pålitligaste och mest prisvärda programvaror. Kräver ingen föregående installation. Stöd för flera plattformar finns tillgängligt. Fungerar på alla enheter. Stöder alla större webbproxyer och brandväggar. Lär dig mer om Zoho Assist

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Leverera ännu snabbare verksamhetskritisk service med incidenthantering.
Service Cloud är en förstklassig kundserviceplattform där anställda från kontaktcenter till fältet förses med innovativa verktyg, enhetliga data och inbäddad utbildning för att leverera kundservice i världsklass som driver kundnöjdhet. Service Cloud gör det möjligt för pionjärer att leverera människofokuserad service på ett personligt, intelligent och pålitligt sätt på alla kanaler oavsett om det gäller meddelanden, communities, chatt, telefon, personliga möten eller IoT-signaler. Lär dig mer om Salesforce Service Cloud

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
SolarWinds Service Desk är en ITSM-lösning med höga betyg som hjälper IT-team att snabbt lösa problem och leverera snabbare, smartare tjänster
SolarWinds Service Desk (tidigare Samanage) är en prisbelönt, högt rankad ITSM-lösning. ITIL-kompatibel och drivs av smart teknik som AI, automatisering och livechatt. Servicedesken hjälper dig att uppnå snabbare biljettlösningar, förbättra servicenivåavtal och få bättre insyn i din övergripande tekniska infrastruktur. Med SolarWinds Service Desk kan du leverera exceptionella serviceupplevelser och driva fram bättre affärsresultat. Lär dig mer om SolarWinds Service Desk

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Enhetlig lösning för slutpunktshantering som hjälper dig att hantera servrar, bärbara datorer, stationära datorer, smarttelefoner och surfplattor från en central plats.
Desktop Central är en enhetlig lösning för slutpunktshantering som hjälper dig att hantera servrar, bärbara datorer, stationära datorer, smarttelefoner och surfplattor från en central plats. Det intuitiva, webbaserade gränssnittet gör att du kan automatisera regelbundna slutpunktshanteringsrutiner som installation av programfixar, driftsättning av programvara, avbildning och driftsättning av operativsystem, driftsättning av profiler och policyer till mobila enheter, fjärrfelsökning och mycket mer. Den har också en mobilapp som låter dig hantera slutpunkter var som helst, när som helst. Lär dig mer om ManageEngine Desktop Central

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Fjärrstödsapp utformad för att ansluta till klientmaskiner på några sekunder för att på ett säkert sätt leverera support på begäran eller oövervakad support.
Fjärrstödslösning utformad för att leverera omedelbar obemannad support på begäran till kunder som finns var som helst i världen. FixMe.IT börjar vid 25 USD per månad och erbjuder multisessionshantering, obegränsad support på begäran och åtkomst till upp till 150 obemannade maskiner. Andra viktiga funktioner är varumärkesprofilering, navigering med flera skärmar, tvåvägsdelning av skrivbord, filöverföring, ritverktyg, sessionsinspelning, rapportering och mycket mer. Lär dig mer om FixMe.IT

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Supremo is an easy-to-use, secure, but affordable remote desktop software for Windows, macOS, iOS, Android, and Linux.
Supremo is an easy-to-use, secure and reliable remote desktop software for Windows, macOS, iOS, Android, and Linux. Its infrastructure is located all over the world. Supremo has all the features to work or provide assistance wherever you are: unattended access, unlimited free address book, online reports, automatic updates, remote printing and much more. Supremo is customizable and UAC compatible. It can be used on an unlimited number of devices and requires no configuration or installation. Lär dig mer om Supremo Remote Desktop

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
ConnectWise Manage helps you organize your business around one centralized system, so your organization can easily connect.
Made for companies that sell, service, and support technology, ConnectWise Manage is the #1 business management platform worldwide. Today, more than 100,000 users rely on ConnectWise Manage to achieve greater accountability, operational efficiency, and profitability. The platform fully integrates business-process automation, help desk and customer service, sales, marketing, project management, cloud services and business analytics that dramatically streamline a company's operations. Lär dig mer om ConnectWise Manage

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Cloud software that connects people, systems & data into a single view for visibility and actionable intelligence across operations.
PagerDuty, Inc. (NYSE:PD) is a leader in digital operations management. In an always-on world, organizations of all sizes trust PagerDuty to help them deliver a perfect digital experience to their customers, every time. Teams use PagerDuty to identify issues and opportunities in real time and bring together the right people to fix problems faster and prevent them in the future. Lär dig mer om PagerDuty

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Tusentals MSP-företag och IT-avdelningar använder Kaseya VSA:s IT-hanteringsprogram när de behöver IT-automatisering. Starta en gratis provperiod.
Se själv varför tusentals MSP-företag som vill få högre lönsamhet och IT-avdelningar som behöver göra mer med mindre använder Kaseya VSA:s IT-hanteringsprogram när de ska automatisera sin IT-hantering. Med Kaseyas lösningar kan organisationer hantera hela sin infrastruktur och IT-drift, inklusive molnmiljöer, lokala, hybrid-, virtualiserade och distribuerade miljöer, allt från en och samma plats. Starta din kostnadsfria testversion så kan du proaktivt hantera och kontrollera IT-tillgångar och program på distans, enkelt och effektivt. Lär dig mer om Kaseya VSA

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Get your software set up in as little as 24 hours with our industry-leading, 100% U.S.-based 24/7 customer support.
Issues, tickets, complaints, and more; whatever you call it, we solve it. With your choice of Issuetrak’s cloud or on-premise software, unlimited free end users can submit, edit, and close tickets — and thanks to our easy multichannel submission options, they won’t need training to do it. Improve and automate your workflows, manage visibility, and make reports a breeze with dashboards. Take advantage of our Active Directory integration, asset management module, and much more! Lär dig mer om Issuetrak

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
SaaS-plattform som ger dig hantering av företagstjänster genom automatiserad dirigering, varningar, interaktionsspårning med mera.
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra servicen samtidigt som kostnaderna minskas, affärsmålen uppnås och nöjdare kunder betjänas. Vivantios historia började 2003, inspirerad av önskan att bygga en plattform med flera hyresgäster som är pålitlig, konfigurerbar och säker. Idag är Vivantio en välrenommerad leverantör av tjänstehantering-SaaS för serviceteam. Lär dig mer om Vivantio

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Programvaran för kundsupport och verktyget för kapitalförvaltning omfattar kunskapsbas, hantering av servicenivåavtal (service level agreement, SLA), ärendespårning och lagerhantering.
ManageEngine ServiceDesk Plus är en programvara för kundtjänst och tillgångshantering. Programvaran erbjuder ett integrerat paket med incidenthantering (felärenden), tillgångsspårning, inköp, kontraktshantering, självserviceportal och kunskapsbas till ett rimligt pris. ServiceDesk Plus erbjuder allt du behöver för en fullt utrustad IT-support och produktiv kundtjänstpersonal. ManageEngine ServiceDesk Plus är tillgänglig både på plats och på begäran. Lär dig mer om ManageEngine ServiceDesk Plus

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Kayako - Straightforward Live Chat to quickly connect for customer service across devices and platforms.
With Kayako, customer-obsessed businesses get better at delivering effortless customer service experiences. Customer service is changing. Today, your customer expects to be recognized and understood as an individual, not a ticket. Unlike traditional helpdesks, Kayako connects the dots between your support channels, your customer's information, and your team. Kayako is used by over 130,000 customer support pros in businesses around the world, including Peugeot, NASA, and Fedex. Lär dig mer om Kayako

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Easily maintain and configure IT processes across your organization with Cherwell¿s comprehensive ITSM solution.
Cherwell Service Management is a powerful IT Service Management (ITSM) solution that provides enterprise organizations with the ability to easily maintain and configure IT processes. Cherwell¿s flexible and feature-rich ITSM solution allows teams to rapidly meet the changing and growing demands across their organization, from IT to Facilities to HR, with seamless workflows and lower costs. Cherwell ITSM enables you to transform your IT Service Desk. Lär dig mer om Cherwell Service Management

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Remote support software you can count on. GoToAssist will be there for you, so you can be there for your customers.
GoToAssist is back and better than ever. Keep customers and remote employees on the move with a remote support experience thats better for both agents and end users alike. With GoToAssist, its easier to resolve issues fast without frustration, to get customers and employees back to doing what matters. Features include both browser and desktop app, file transfer, remote diagnostics, multi-monitor navigation, multi-session support, and integrations with apps like Slack. Lär dig mer om GoToAssist

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Real-time remote control of a customer's computer over the web for help desks, support softwares, IT organizations, and more.
GoTo Rescue is a powerful, easy-to-use remote support solution for PCs, Macs, mobile devices, and more. Rescue is built to serve teams of all sizes, from small helpdesks to the world's largest support organizations, and everyone in between. Rescue helps you provide technical support to your employees, your customers, or both, with a solution that is fast, reliable, flexible, and easy to use. Lär dig mer om Rescue

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Incident management platform that helps prevent, manage, and resolve IT incidents before they become business problems.
"xMatters is an incident management platform that helps enterprises prevent, manage, and resolve IT incidents. From the Global 2000 to small workgroups and innovative DevOps teams, organizations around the world rely on the xMatters digital service availability platform to solve technology issues before they become business problems. The xMatters integration platform allows organizations to automate key processes with the tools they already use like ServiceNow, Splunk, Jira, and Slack. Lär dig mer om xMatters

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Decision tree driven interactive guides that plug into most CRM systems. Follow business processes in an interactive manner.
Yonyx is a cloud based platform for creating decision tree driven interactive guides that plug into most CRM systems. Yonyx guides helps users follow business processes in an interactive manner - be it for troubleshooting, customer service, telemarketing or for customer self service. Yonyx helps improve quality & consistency of service delivered by an organization - resulting in improved CSAT, reduced cost and increased revenue through better customer retention & faster acquisition. Lär dig mer om Yonyx

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Radically redesigned to set a new standard for IT service management on-premises or in the cloud.
BMC Helix IT Service Management revolutionizes enterprise service management. Delivered on-premises or in the cloud, Helix ITSM is a configurable and extensible platform radically redesigned to meet the needs of any transformative IT organization. Easier to use, faster to deploy, and packed with the latest innovations in service management, Helix IT Service Management is the most complete and capable IT service management for your enterprise. Lär dig mer om BMC Helix ITSM

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Web Help Desk® is a web-based ticketing, IT asset, knowledge, and change management software that is easy to use.
SolarWinds Web Help Desk is an on-premises IT help desk solution that streamlines your help desk operations with simple, affordable ticketing and asset management software. Benefit from automated ticketing management, change management, IT asset management, built-in knowledge base, SLA alerting, performance reporting, and more. Lär dig mer om Web Help Desk

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
ServiceNow automatiserar dagliga supportuppgifter och hjälper dig att spåra, mäta och bearbeta alla arbetsenheter. Enkel att använda och skalbar.
IT-tjänstehanteringslösning byggd för att hjälpa växande IT-organisationer att göra fantastiska saker. Automatiserar dina dagliga supportuppgifter och hjälper dig att spåra, mäta och bearbeta alla arbetsenheter. ServiceNow gör allt detta genom att leverera molnbaserad programvara för tjänstehantering som är snabb att implementera och enkel att konfigurera. Och den finaste biten är att din investering är skyddad. ServiceNow är den kanske enda molnleverantör som erbjuder en ITSM-metod som kan utöka dina tjänster utan ersättningsbördan. Lär dig mer om ServiceNow

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
BOSSDesk is an award winning fully integrated ITSM/Help Desk /Service Desk solution available for both Cloud and On-Premise.
BOSSDesk a fully integrated ITIL based ITSM / Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available for both Cloud and On-Premise. It incorporates capabilities for ensuring a productive and efficient remote work experience with an award winning user-friendly interface and a powerful Service Catalog. BOSSDesk has been highly ranked by customers for providing an affordable ITSM solution with great user experience, wide range of features, and excellent customer support. Lär dig mer om BOSSDesk

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
A help desk ticketing software that helps you to remove clutter and manage your customer support queries easily from multiple channels.
[New: Unlimited Agent Pricing] HappyFox is a web based customer support software hosted on the cloud. It helps to track and manage all customer support requests across multiple channels like email, chats, social media and phone in a centralized ticket support system. Integration with other web apps like CRM, live-chats, voice and bug tracking apps makes it practical help desk. Similar customer support queries can be handled using canned actions and smart rules to automate responses. Lär dig mer om HappyFox Help Desk

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Get a fit-for-purpose support solution implemented in record time with low-code customizations and ITSM best-practice capabilities.
InvGate Service Desk is an ITIL-ready solution with an unprecedented user interface offering Incident, Problem, Change, Asset & Knowledge processes. Service Desk provides unmatched collaboration between users, powerful automations & smart ticket management tools. Multi-tenant cloud-based SaaS or On-Premise implementation. 100% code-free configuration, drag-and-drop visual workflow builder, business analytics reporting, custom dashboards, SLAs, email ticketing, and Gamification. Lär dig mer om InvGate Service Desk

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Customizable solution includes project management, CRM and service desk with integrated time and billing running off the same database.
Autotask PSA is a secure, reliable and fully-featured cloud PSA helping MSPs and IT Service Providers run their IT managed services business. The modern and easy-to-use PSA's integrated modules include Service Desk, CRM/Contact Management, Document Management, Outsourcing, Project Management, Contract Administration, Time Tracking, Billing, Reporting and Business Analytics - to provide a singular view of the entire business and drive efficiency, accountability, insight, and profitability. Lär dig mer om Autotask PSA

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
IT Glue is an award-winning documentation platform, helping IT providers dramatically reduce wasted time looking for information.
IT Glue is an IT documentation software for MSPs, co-managed IT teams, as well as IT departments. Get relationship mapping, secure password management, and an automated and structured documentation framework to organize all your information. Integrate with major PSA, RMM, BDR, and other platforms, alongside our public API. Have confidence in the security of your information with features like SOC 2 compliance, access control, and more. Track any asset with ease for peace of mind. Lär dig mer om IT Glue

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Fully integrated Help Desk system for small to medium sized companies that is affordable to own and easy to install, configure and use.
Fully integrated Help Desk and IT Asset Management system designed for small to medium sized companies to be affordable to own, easy to install and configure and easy to use. Track-It! includes modules for Help Desk, Asset Management, Change Management, Purchasing, Self Service, Dashboards, Reporting, SLAs, Business Rules and more. Lär dig mer om Track-It!

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
SolarWinds® RMM är en plattform för övervakning och hantering på distans, som är utformad för att göra det enkelt att hantera, underhålla och skydda IT.
SolarWinds plattform för övervakning och hantering på distans (remote monitoring and management, RMM) är utformad för att förenkla hantering, underhåll och skydd av IT-tillgångar för IT-tjänsteleverantörer och interna IT-specialister. Från en enda webbaserad instrumentpanel får du tillgång till säkerhetsfunktioner som antivirus, uppdateringshantering, e-postskydd och integrerad säkerhetskopiering, utöver dra-och-släpp-automatisering som inte kräver att du lär dig något skriptspråk. Kort sagt är RMM utformat för att ge effektivitet och tillväxt när du växer. Lär dig mer om RMM

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Fully-managed ITSM suite that includes ticketing, workflow automation & notification for ITSM professionals.
OTRS is a fully-managed ITSM suite that includes ticketing, workflow/process automation and notification, among its many features. Processes can be customized to incorporate ITIL and/or specific security requirements. ITSM professionals use OTRS to structure communication and streamline internal processes so that they can respond quickly to any situation and provide the best possible service in a cost effective way. Request a demo today. Lär dig mer om OTRS

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Panopta offers a full-service monitoring solution that covers all your devices and doesnt compromise on security.
A fully-featured monitoring platform for on-prem, cloud, & containerized deployments. With server and application performance, Panopta provides more than just basic monitoring. With the ability to perform checks from public and private spaces, you never need to trade security for robust monitoring. Lär dig mer om Panopta

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Alloy Navigator is a real-world solution beautifully designed for real-world customers, built by real-world IT people just like you.
ITIL aligned IT Service and Asset Management platform that provides thoughtful answers to your toughest IT challenges. Achieving high levels of customer service while managing complex IT operations is critical for any organization. That's why we designed Alloy Navigator's intuitive and collaborative ITSM capabilities that transparently integrate with the flexible beauty of intelligent workflow, insightful dashboards and on-the-fly views. Lär dig mer om Alloy Navigator

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Experience the next generation of ITSM. Be the heroes of the organization. Deliver smart and personalized services to knowledge workers
ChangeGear delivers a comprehensive solution for enterprise with innovative IT Service Management capabilities, ITIL-based modules, personalized end-user self-service, cost-effective licensing, and more. The system gives users everything they require to easily build, configure, automate, and deploy services enterprise-wide. Additionally, ChangeGear takes the complexity out of IT and provides smarter tools, processes, and automation for delivering remarkably efficient IT service management. Lär dig mer om ChangeGear

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering
Allt i ett-programvara för IT-tjänstehantering utformad för funktionstjänstleverantörer för att hantera IT-tjänster och fjärrövervakning
Naverisk är en utmärkt lösning för fjärrövervakning och IT-tjänstehantering för MSP och IT-tjänsteleverantörer. Allt i en enda allt i ett-lösning. Naverisk tillhandahåller verktyg för enhets- och nätverksskanning, IP-övervakning, varningar, granskning, programfixar, rapportering, ärendehantering, arbetsflöde, automatisering, skript och mycket mer. Dessutom får alla samarbetspartner exceptionell global support för plattformen 24/7 utan extra kostnad. Hämta en gratis provperiod idag. Lär dig mer om Naverisk

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konfigurationshantering
  • Incidentshantering
  • Problemhantering
  • Releasehantering
  • Kontrakt / Licenshantering