Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år
Spårningsprogram
Spårningsprogram hjälper organisationer att övervaka, hantera och lösa problem på en rad olika avdelningar, från ekonomi till helpdesk. Dessa program håller reda på uppgifter från att de fångas upp till att de blir lösta, tar fram rapporter, upprätthåller efterlevnad och optimerar affärsresurser. Spårningsprogram är ofta webbaserade och kompatibla med andra program. För relaterade program, se verktyg för bugspårning, program för klagomålshantering och helpdesk-system. Läs mer Läs mindre
Utvald programvara
Programvara med flest recensioner
Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Spårningsprogram
Filterresultat (52)
Tillgängliga länder
Länder där produkten är tillgänglig. Obs! Kundsupport är kanske inte tillgängligt i det landet.
Sverige
Språk
Prissättningsalternativ
Produkttyp
52 resultat
Jira är en fullt utrustat problemspårare för team som planerar och bygger fantastiska produkter.
Lär dig mer om Jira
Jira är problemspåraren för team som planerar och bygger fantastiska produkter. Tusentals team väljer Jira för att fånga upp och organisera problem, tilldela arbete och följa teamaktiviteter. Med det nya mobila gränssnittet hjälper Jira ditt team att få jobbet gjort såväl vid skrivbordet som på språng.
Lär dig mer om Jira
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Återkommande problem
- Uppgiftshantering
- Uppdateringar i realtid
- Rapportering och statistik
- Prioritering
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats
Lär dig mer om JIRA Service Management
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider.
Lär dig mer om JIRA Service Management
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Återkommande problem
- Uppgiftshantering
- Uppdateringar i realtid
- Rapportering och statistik
- Prioritering

VisionFlow
4,3
(9)
Lokal produkt
Webbaserad, kraftfull ITSM-programvara som stöder ITIL-ramverk och alla interna redan befintliga arbetsflöden.
Lär dig mer om VisionFlow
VisionFlow är en flexibel och omfattande programvarusvit för IT-tjänstehantering. Att automatisera aktiviteterna i dina processer rörande IT-tjänstehantering (IT service management, ITSM) gör dem mycket effektiva. VisionFlow är en kraftfull lösning för alla IT-organisationer, eftersom det gör informationsflödet enkelt och smidigt mellan team och avdelningar. Lösningen stöder det allmänt accepterade ITIL-ramverket, men kan även enkelt anpassas till alla interna arbetsflöden.
Lär dig mer om VisionFlow
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Återkommande problem
- Uppgiftshantering
- Uppdateringar i realtid
- Rapportering och statistik
- Prioritering
Backlog effektiviserar processen för problemlösning, från identifiering till lansering, så att produkten kan bibehålla sin förstklassiga kvalitet.
Lär dig mer om Backlog
Backlog är ett allt i ett-verktyg för webbaserad problemhantering som ger dig projektledning, versionskontroll och felrapporteringssystem. Genom att sammanföra de organisatoriska fördelarna med projektledning med kraften och bekvämligheten med kodhantering förbättrar Backlog teamsamarbetet i både stora och små organisationer. Planera arbete, följ upp framsteg och släpp koduppdateringar direkt i Backlog. Kärnfunktionerna inkluderar deluppgifter, anpassade statusar, tavlor av kanban-typ, Gantt-diagram, burn down chart (diagram över kvarstående arbete), Git och SVN och wikier.
Lär dig mer om Backlog
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Återkommande problem
- Uppgiftshantering
- Uppdateringar i realtid
- Rapportering och statistik
- Prioritering
Alcea IssueTrack är en teamorienterad och webbaserad lösning för att följa upp problem med flera olika metoder för alla dina uppföljningsbehov.
Lär dig mer om Alcea IssueTrack
Alcea underlättar en samarbetsprocess för underhåll av synliga, prioriterade och hanterbara problem. Programvaran maximerar produktiviteten genom att säkerställa kontinuerlig kommunikation och säkerställer att teamet fokuserar på de mest kritiska problemen. Alcea levererar ett optimalt arbetsflöde genom att upprätthålla korrekt ägarskap och se till att individerna är medvetna om sina direkta ansvarsområden.
Lär dig mer om Alcea IssueTrack
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Återkommande problem
- Uppgiftshantering
- Uppdateringar i realtid
- Rapportering och statistik
- Prioritering
Clubhouse är en snabb projektledningsplattform som är byggd för dagens programvaruteam. Alla kärnfunktioner är kostnadsfria för team med upp till 10 användare.
Lär dig mer om Shortcut
Clubhouse är en snabb, okomplicerad projektledningsplattform för agile-programvaruteam för att planera, bygga och lansera bättre produkter. Clubhouse kombinerar lagom med enkelhet och lagom med struktur så att dina programvaruteam blir nöjda och produktiva. Clubhouse är utformat för utvecklare och har en robust uppsättning populära integrationer (GitHub, GitLab, Slack och mer) och ett välutrustat programmeringsgränssnitt (application program interface, API) som automatiserar arbetsflöden. Alla kärnfunktioner är 100 % gratis för team med upp till 10 användare.
Lär dig mer om Shortcut
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Återkommande problem
- Uppgiftshantering
- Uppdateringar i realtid
- Rapportering och statistik
- Prioritering
Snabbare designgranskning med snabb visuell respons som ser till att alla är samordnade.
Lär dig mer om Volley
Med Volley kan du snabbt och enkelt samla in respons på alla hemsidor, även klonade testsajter. Genom att använda webbläsartillägget kan du lämna anteckningar och respons om specifika designfunktioner samt lägga till bilagor. Volley renderar skärmdumpar i hög kvalitet som en del av responsen, vilket ger en bättre förståelse för alla kommentarer. Inga fler missuppfattningar efter långa e-post-diskussioner. Anteckningar levereras till den valda arbetsytan och kan också skickas automatiskt till Trello eller Jira.
Lär dig mer om Volley
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Återkommande problem
- Uppgiftshantering
- Uppdateringar i realtid
- Rapportering och statistik
- Prioritering
Omfattande problemspårning, agil projektledning, testhantering och problemspårning med tidrapporter, revisionsloggar och rapportering.
Lär dig mer om JunoOne
Juno.one är ett allt-i-ett-verktyg för projektledning som erbjuder kraftfulla funktioner för problemspårning, vilket gör det enkelt för team att identifiera, spåra och lösa problem snabbt och effektivt. Med det intuitiva systemet för problemspårning kan användarna logga problem, tilldela dem till specifika teammedlemmar och följa framstegen i realtid. Med Juno.ones funktioner för problemspårning kan teamen se till att projekten håller tidsplanen och budgeten och levererar högkvalitativa produkter till sina kunder.
Lär dig mer om JunoOne
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Återkommande problem
- Uppgiftshantering
- Uppdateringar i realtid
- Rapportering och statistik
- Prioritering
SAAS-lösning för problemspårning, projektledning och defektspårning online.
Lär dig mer om Adminitrac
Adminitrac är nästa generations programvara för problemspårning. Adminitrac är ett lättanvänt och högpresterande webbaserat program för problemspårning, projektledning och defektspårning som är utformat för professionella team i alla branscher. Adminitrac kan nås från var som helst i världen med bara en webbläsare. Adminitracs tjänster passar ett brett spektrum av branscher/användningsområden. Besök www.adminitrac.com för mer information!
Lär dig mer om Adminitrac
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Återkommande problem
- Uppgiftshantering
- Uppdateringar i realtid
- Rapportering och statistik
- Prioritering
VIZOR är en lösning för att följa upp supportärenden för IT-slutanvändare och kundtjänst lösning med bästa praxis för ITIL. Prova gratis nu.
Lär dig mer om VIZOR IT Asset Management
VIZOR är en lösning för att följa upp supportärenden och leverera fullständig kundtjänst och IT-support för slutanvändare med bästa praxis för ITIL.. Funktionerna inkluderar kraftfull e-postintegrering, SLA-support, kunskapsbas, teamwork, automatisk biljettilldelning och en självbetjäningsportal. VIZOR är redo att användas direkt eller kan enkelt anpassas för att uppfylla dina precisa krav. Tillgänglig på plats eller i molnet. Prova gratis nu.
Lär dig mer om VIZOR IT Asset Management
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Återkommande problem
- Uppgiftshantering
- Uppdateringar i realtid
- Rapportering och statistik
- Prioritering
Få friheten att skapa en egen jättesnygg webbplats precis så som du vill ha den – gratis.
Skapa en fantastisk, professionell webbplats gratis med Wix webbplatsbyggare. Wix erbjuder några olika sätt att bygga din webbplats: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor och Wix Code. Oavsett om du skapar din första hemsida eller om du är ett proffs så har Wix det du behöver.
Wix ADI skapar en unik hemsida med professionell text, bilder med mera. Wix Editor ger dig designfrihet med avancerade funktioner och enkel dra och släpp-funktion. Och med Wix Code kan du skapa en toppmodern hemsida och toppmoderna appar.
Lär dig mer om Wix
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Återkommande problem
- Uppgiftshantering
- Uppdateringar i realtid
- Rapportering och statistik
- Prioritering
ClickUp vill vara arbetets framtid – en app som ersätter alla andra. ClickUp var en av de snabbast växande produktivitetsapparna 2020.
ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål, kalendrar, schemaläggning och till och med en inkorg. ClickUp är helt anpassningsbar och fungerar för alla typer av team, så att alla team kan använda samma app för att planera, organisera och samarbeta.
Lär dig mer om ClickUp
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Återkommande problem
- Uppgiftshantering
- Uppdateringar i realtid
- Rapportering och statistik
- Prioritering
Zendesk Support är supportprogramvara byggd för att förbättra dina kundrelationer.
Zendesk är molnbaserad helpdesk-programvara som är byggd för att följa upp och lösa kundproblem. Avsluta ärenden enkelt och spåra kundproblem på alla kanaler: SMS, webb, mobilapp, telefon, e-post, sociala medier. Se varför över 200 000 team av alla storlekar som Uber, Slack och LendingClub använder Zendesk för att sänka sina supportkostnader och öka kundnöjdheten.
Lär dig mer om Zendesk Suite
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Återkommande problem
- Uppgiftshantering
- Uppdateringar i realtid
- Rapportering och statistik
- Prioritering
En modern, webbaserad programvara för problemuppföljning som används av mer än 40 000 företag över hela världen.
Freshdesk är ett modernt system för problemuppföljning som innehåller allt du behöver för att följa upp och hantera problem. Freshdesk fungerar med traditionella kanaler som e-post, telefon, chatt och sociala medier, och kan också läggas till i din mobilapp för att fånga upp problem som uppstår när du är på språng. Freshdesk ökar agentproduktiviteten med en mängd automatiseringar, intern spelmekanik med mer. Rapporteringspaketet är omfattande och hjälper chefer att få en snabb överblick över de största flaskhalsarna i hjälpdesken
Lär dig mer om Freshdesk
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Återkommande problem
- Uppgiftshantering
- Uppdateringar i realtid
- Rapportering och statistik
- Prioritering
Wrike är en IT-projekthanteringsprogramvara med mallar, Gantt-diagram, avancerad säkerhet, automatiserade godkännanden och över 400 integrationer.
Wrike är en IT-projekthanteringsprogramvara som fler än 20 000 företag och över två miljoner användare förlitar sig på. Effektivisera din IT-hantering med hjälp av anpassade förfrågningsformulär, Kanban-tavlor, Gantt-diagram, tidsuppföljning, automatiserade arbetsflöden och godkännanden, budgethantering och avancerad rapportering på ett och samma ställe. Integrera Wrike med fler än 400 applikationer som GitHub för sömlös utveckling och spårning. Anpassa dina arbetsflöden så att du kan se förloppet steg för steg. Förvandla din IT-hantering med Wrike.
Lär dig mer om Wrike
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Återkommande problem
- Uppgiftshantering
- Uppdateringar i realtid
- Rapportering och statistik
- Prioritering
Zoho Desk är en effektiv programvara för problemspårning som säkerställer processautomatisering, felfri spårning och gör kundservice enklare
Zoho Desk är en effektiv webbaserad programvara för problemspårning som säkerställer en tillförlitlig problemspårningsprocess, förblir felfri och gör kundservice enkel för alla inblandade. Avancerad processautomatisering, återkopplingsslingor, ärendehantering, anpassningsbara instrumentbrädor och rapporter gör Zoho Desk enklare när man vill spåra och lösa problem snabbare. Problemspårningscykeln börjar när kunden berättar för ditt företag om sina frågor och slutar när kunden lämnar respons om den support de fick.
Lär dig mer om Zoho Desk
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Återkommande problem
- Uppgiftshantering
- Uppdateringar i realtid
- Rapportering och statistik
- Prioritering
Spåra eventuella problem med live-chatt-/ärendesystemet och få fler kunder genom att tillhandahålla utmärkt kundservice med LiveAgent.
Spåra eventuella problem med LiveAgent, en fullt utrustad helpdesk-programvara för ärendehantering. Företag som BMW, Yamaha, Huawei, Orange och Forbesfone använder LiveAgent för att leverera en wow-upplevelse till 150 miljoner slutanvändare över hela världen. Gör som dem och få en konkurrensfördel. Börja med en 14-dagars provperiod. Inget kreditkort behövs, inga avtal.
LiveAgent är en funktionsrik flerkanalig helpdesk-programvara med mer än 170 kundtjänstfunktioner, inklusive livechatt, ärendehantering, telefonsupport, integrering av sociala medier, supportportal och API.
Lär dig mer om LiveAgent
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Återkommande problem
- Uppgiftshantering
- Uppdateringar i realtid
- Rapportering och statistik
- Prioritering
Lättimplementerad webbaserad kundtjänstprogramvara med fokus på B2B-kundhantering och teamsamarbete.
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik. TeamSupport är byggd runt hela B2B-kunden, snarare än att fokusera på varje enskild kontakt eller ärende, och hjälper till att lösa sofistikerade kundbehov, driver framgångsrika kundinteraktioner vilket leder till ökat förväntat kundlivstidsvärde. Nationellt erkända TeamSupport-lösningar inkluderar TeamInsights och TeamSuccess.
Lär dig mer om TeamSupport
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Återkommande problem
- Uppgiftshantering
- Uppdateringar i realtid
- Rapportering och statistik
- Prioritering
Problemsökning, felrapporteringssystem eller kundspårning. Allt blir enklare med Bitrix24.
Letar du efter en förstklassig kostnadsfri programvara för projektbevakning. Möt Bitrix24, en av världens mest populära kostnadsfria projektledningsplattformar som finns på 18 språk och används av över 6 miljoner organisationer i 187 länder. Bitrix24 kan hålla koll på nästan allt för dina projekt, inklusive felrapporteringssystem, problemsökning och kundspårning, men det är helt enkelt lättare att registrera ett gratis Bitrix24-konto och kolla in det själv.
Lär dig mer om Bitrix24
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Återkommande problem
- Uppgiftshantering
- Uppdateringar i realtid
- Rapportering och statistik
- Prioritering
SolarWinds Service Desk är en välrenommerad lösning för IT-team som vill påskynda problemlösning, förbättra servicenivåavtal och spara värdefull tid
SolarWinds Service Desk (tidigare Samanage) är en välrenommerad IT-servicedesklösning som förenklar problemspårning och problemlösning med tidsbesparande arbetsflöden och automatisering. Helintegrerad tillgångshantering ger en fullständig bild av maskinvara, programvara och incidenthistorik för att effektivisera problemlösning. IT-teamen kan förbättra servicenivåavtal och lägga mer tid på större projekt. Utformade med hänsyn till bästa praxis för ITIL.
Lär dig mer om SolarWinds Service Desk
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Återkommande problem
- Uppgiftshantering
- Uppdateringar i realtid
- Rapportering och statistik
- Prioritering
Hjälpdesk för problemuppföljning online som hjälper dig att hantera din IT-infrastruktur, men utan komplikationerna. Dessutom är den ITIL-kompatibel...
Freshservice är en ITIL-hjälpdisk online med en fräsch twist. Verktyget ger en uppfriskande användarupplevelse ovanpå kraftfulla funktioner för biljetthantering och resurshantering såsom automatisk upptäckt av nya resurser, kraftfull konfigurationshantering och förbättrad konsekvensanalys. Robusta funktioner för incidenthantering, inklusive viktiga funktioner som arbetsflödesautomatisering, gör problemuppföljning enkel.
Lär dig mer om Freshservice
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Återkommande problem
- Uppgiftshantering
- Uppdateringar i realtid
- Rapportering och statistik
- Prioritering
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring, försäljning och service för att generera, engagera, vårda och konvertera leads.
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara med marknadsföring, försäljning och service. Programvaran är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera, och vårda webbesökare och göra dem till nöjda kunder. Generera leads med leadgenereringsformulär och popup-fönster, engagera webbesökarna med hjälp av snygga startsidor, vårda dem med engagerande e-postmeddelanden och automatisera din marknadsföringstratt med marketing automation – allt från en enda lättanvänd plattform.
Lär dig mer om EngageBay CRM
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Återkommande problem
- Uppgiftshantering
- Uppdateringar i realtid
- Rapportering och statistik
- Prioritering
Skala din kundtjänst på ett smidigt och kostnadseffektivt sätt med inbyggd kapitalförvaltning och avancerad automatisering.
SysAid tillhandahåller en lösning för hantering av IT-och företagstjänster som omvandlar IT-agenters produktivitet, förbättrar slutanvändarerfarenheten drastiskt och ökar värdet i hela organisationen. Särskilt utformad för att stödja digital omvandling idag och i takt med att du växer. SysAid samarbetar med över 10 000 kunder, från små och medelstora företag till Fortune 500-företag i 140 länder. Tillgänglig på 42 språk som molnbaserad och lokal lösning.
Få en gratis demo idag.
Lär dig mer om SysAid
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Återkommande problem
- Uppgiftshantering
- Uppdateringar i realtid
- Rapportering och statistik
- Prioritering
Programvaran för kundsupport och verktyget för kapitalförvaltning omfattar kunskapsbas, hantering av servicenivåavtal (service level agreement, SLA), ärendespårning och lagerhantering.
ManageEngine ServiceDesk Plus är en programvara för kundtjänst och tillgångshantering. Programvaran erbjuder ett integrerat paket med incidenthantering (felärenden), tillgångsspårning, inköp, kontraktshantering, självserviceportal och kunskapsbas till ett rimligt pris. ServiceDesk Plus erbjuder allt du behöver för en fullt utrustad IT-support och produktiv kundtjänstpersonal. ManageEngine ServiceDesk Plus är tillgänglig både på plats och på begäran.
Lär dig mer om ManageEngine ServiceDesk Plus
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Återkommande problem
- Uppgiftshantering
- Uppdateringar i realtid
- Rapportering och statistik
- Prioritering
SaaS-plattform som ger dig hantering av företagstjänster genom automatiserad dirigering, varningar, interaktionsspårning med mera.
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra servicen samtidigt som kostnaderna minskas, affärsmålen uppnås och nöjdare kunder betjänas.
Vivantios historia började 2003, inspirerad av önskan att bygga en plattform med flera hyresgäster som är pålitlig, konfigurerbar och säker. Idag är Vivantio en välrenommerad leverantör av tjänstehantering-SaaS för serviceteam.
Lär dig mer om Vivantio
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Återkommande problem
- Uppgiftshantering
- Uppdateringar i realtid
- Rapportering och statistik
- Prioritering
En enkel, snabb och skalbar felrapporteringsapplikation som hjälper dig att enkelt hantera buggar och leverera fantastiska produkter i tid.
Zoho BugTracker är en samarbetsinriktad felrapporteringsprogramvara från Zoho, ett varumärke som 35 miljoner användare över hela världen litar på. BugTracker hjälper dig att följa upp buggarnas livscykel från början till slut, och ser till att du bygger och levererar fantastiska produkter i tid varje gång. Ställ in automatiska meddelanden, affärsregler och anpassade arbetsflöden för att följa och lösa buggar snabbare. Definiera realistiska förväntningar för dina kunder och överträffa dem med servicenivåavtal.
Lär dig mer om Zoho BugTracker
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Återkommande problem
- Uppgiftshantering
- Uppdateringar i realtid
- Rapportering och statistik
- Prioritering
Ett intuitivt sätt att samla in kontextuella insikter i realtid under hela mobilappens livscykel.
Instabug ger respons och buggrapportering i appen till mobilappar som behöver problemspårning. Efter integrering av SDK kan du ha en sömlös tvåvägskommunikation med användare eller testare, samtidigt som du tillhandahåller en detaljerad miljörapport för utvecklare. Integrationsprocessen tar mindre än en minut och resultaten är enastående.
Många populära appar förlitar sig på Instabug. Instabug erbjuder utmärkt support 24/7 och är alltid högt rankade som ett verktyg för att spåra och rapportera buggar.
Lär dig mer om Instabug
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Återkommande problem
- Uppgiftshantering
- Uppdateringar i realtid
- Rapportering och statistik
- Prioritering
Lösning för fjärrstöd och ärendehantering finns inbyggd i Naverisks allt i ett-fjärrövervaknings- och hanteringsplattform för MSP och IT-avdelningar.
Speciellt utformat för MSP och IT-proffs. Naverisk är fullt utrustad med inbyggd hjälpdesk och ärendehantering för problemspårning. Dessutom kan du skapa ärenden manuellt eller automatiskt och ställa in standardavtal och faktureringsparametrar. Flera tekniker kan spåra tid och information mot ett enda ärende. Till skillnad från andra PSA-leverantörer på marknaden byggs Naverisks webbaserade ärendehanteringskomponenter upp från grunden i produkten.
Lär dig mer om Naverisk
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Återkommande problem
- Uppgiftshantering
- Uppdateringar i realtid
- Rapportering och statistik
- Prioritering
Molntjänst som tillhandahåller SEO-granskning i realtid och förändringshantering för att förbättra och upprätthålla sökmotorsynlighet.
Molntjänst som tillhandahåller SEO-granskning i realtid och förändringshantering för att förbättra och upprätthålla sökmotorsynlighet.
Lär dig mer om ContentKing
Funktioner
- Uppdragshantering
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Återkommande problem
- Uppgiftshantering
- Uppdateringar i realtid
- Rapportering och statistik
- Prioritering
Ett supportsystem med egen hosting, baserat biljetter i molnet och med en kunskapsbas för företag i alla storlekar.
Faveo Helpdesk är programvara med öppen källkod som kan ge åtkomst till ett obegränsat antal agenter.
Faveo HELP DESK har sitt huvudkontor i Bangalore och erbjuder företag ett automatiserat supportsystem för att hantera kundsupport.
Den är särskilt utformad för att tillgodose nystartade företags och små och medelstora företags behov och ge dem möjlighet att ge dem ett modernt, biljettbaserat supportsystem. I dagens konkurrenskraftiga startupvärld är en av de största utmaningarna att behålla kunder.
Lär dig mer om Faveo Helpdesk
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Återkommande problem
- Uppgiftshantering
- Uppdateringar i realtid
- Rapportering och statistik
- Prioritering
BugHerd - Visuellt responsverktyg.
Som klisterlappar på en webbplats.
En mycket enkel buggspårare. Bara peka och klicka. Gratis provperiod.
BugHerd är ett lättanvänt verktyg för att spåra visuell respons på webbplatser.
Det är bara att peka och klicka, som att använda klisterlappar för att fästa kundens respons på din webbplats. BugHerd fungerar i tre enkla steg:
1. Fäst respons på en webbsida med det intuitiva webbläsartillägget.
2. Kontextuella metadata läggs automatiskt till all fäst respons.
3. Uppgiftskort skapas direkt grundat på respons och hjälper dig att hantera ditt arbetsflöde.
Kom igång på några minuter, med en kostnadsfri 14 dagars testperiod idag.
Lär dig mer om BugHerd
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Återkommande problem
- Uppgiftshantering
- Uppdateringar i realtid
- Rapportering och statistik
- Prioritering
HelpDesk är ett ärendesystem online som har utformats för att förenkla teamarbetet. Erbjud enastående kundtjänst. Enkelt.
HelpDesk är ett ärendesystem online som förenklar teamarbetet. Lösningen är full av funktioner som främjar samarbete inom ditt team. Du kan använda taggning, lägga till privata anteckningar, tilldela ärenden till specifika teammedlemmar och skapa fasta svar. För att säkerställa högsta säkerhetsnivå krypterar systemet dina data med 256-bitars SSL-protokoll. HelpDesk har utformats för att spara tid åt dina ombud och ge dem möjlighet att erbjuda högsta möjliga kundservice. Enkelt.
Lär dig mer om HelpDesk
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Återkommande problem
- Uppgiftshantering
- Uppdateringar i realtid
- Rapportering och statistik
- Prioritering
Påskynda test av hemsida: rapportera direkt till Jira, Trello, Asana osv. med all teknisk information som dina utvecklare behöver för att åtgärda problemet.
Har du någonsin känt dig frustrerad över interna tester och buggrapportering, antingen i egenskap av rapportör eller utvecklare? Marker.io skapades för att effektivisera dessa arbetsflöden. Fånga upp, kommentera och rapportera buggar från din hemsida genom att fylla i formuläret. Med ett enda klick skapas då ett ärende i ditt teams verktyg för problemspårning – Jira, Trello, GitHub osv. Marker.io lägger till miljödata och konsolloggar, så att det blir enkelt att åtgärda problemet. Perfekt för webbyråer, SaaS- och e-handelswebbplatser.
Lär dig mer om Marker
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Återkommande problem
- Uppgiftshantering
- Uppdateringar i realtid
- Rapportering och statistik
- Prioritering
ITIL-anpassad programvara för tjänstehantering med KPI-instrumentbräda som hjälper till att spåra arbetsbelastningen för varje anställd och tilldela uppgifter effektivt.
Den molnbaserade programvaran TOPdesk hjälper företag att erbjuda sina kunder bättre tjänster. Med lättanvänd helpdesk-programvara och mer än 20 års erfarenhet hjälper programvaran dig att hantera incidenter, skapa arbetsflöden och hålla reda på konfigurationer. Gör dina slutanvändare mer självständiga tack vare självbetjäningsportalen. Mer än 4 500 organisationer över hela världen använder redan TOPdesk för att öka effektiviteten och förbättra kundnöjdheten. Letar du efter enastående service? Här får du det du önskar.
Lär dig mer om TOPdesk
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Återkommande problem
- Uppgiftshantering
- Uppdateringar i realtid
- Rapportering och statistik
- Prioritering
Spendera betydligt mindre tid på buggar. Bygg fler funktioner istället.
Med Bird Eats Bug kan du spara i genomsnitt 2–4 timmar/användare/dag på att fram och tillbaka rapportera tekniska problem och annat.
Medan du spelar in din skärm fångar Bird automatiskt den tekniska information som teknikerna behöver för att felsöka snabbare.
Användarna rapporterar praktiskt taget omedelbar avkastning på investeringen eftersom att även personer utan tekniska förkunskaper kan börja använda Bird på mindre än 5 minuter.
Lär dig mer om Bird Eats Bug
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Återkommande problem
- Uppgiftshantering
- Uppdateringar i realtid
- Rapportering och statistik
- Prioritering
Samla in användarrespons och fel genom att låta dina användare skicka in en kommenterad skärmbild i sin webbläsare. Skapa betydelsefull respons.
Usersnap är en plattform för kundrespons och visuellt felrapporteringssystem för alla som arbetar med ett webbprojekt och webbaserade applikationer.
Bland kunderna finns några av världens största varumärken som Facebook, Microsoft, Canva och Bridgestone.
Programvaran gör det enkelt att felrapportera och samla in respons i din kvalitetssäkrings- eller testprocess och du kan automatiskt skicka dina problem till din Jira-programvara, Asana, Trello osv.
Hämta all kontextdata som skärmstorlek, URL, OS, webbläsarversion osv.
Lär dig mer om Usersnap
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Återkommande problem
- Uppgiftshantering
- Uppdateringar i realtid
- Rapportering och statistik
- Prioritering
Kissflows verktyg för problemspårning hjälper till att prioritera ärenden med kritiska problem, genomföra grundliga undersökningar och lösa dem snabbt.
Kissflow Workflow är en omfattande programvarulösning för problemspårning, byggd för snabbhet och elegans. Nu kan du uppleva en verklig konkurrensfördel genom att prioritera problemärenden baserat på hur kritiska de är, fatta smartare, kontextuella beslut och lösa ärenden utan tidigare kunskap om kodning eller extern expertis.
Lär dig mer om Kissflow
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Återkommande problem
- Uppgiftshantering
- Uppdateringar i realtid
- Rapportering och statistik
- Prioritering
Vision Helpdesk erbjuder hjälpdesk, hjälpdesk för flerföretagshantering (Satellit-hjälpdesk eller delad hjälpdesk för flera företag) och ITIL-servicedeskverktyg och programvara för livechatt för företag i alla storlekar.
Vision Helpdesk erbjuder programvaruverktyg för kundservice –
1) Helpdesk-programvara (flerkanalig helpdesk)
2) Helpdesk för flerföretagshantering (Satellite Help Desk) (hanterar flera varumärken via samma helpdesk)
3) Servicedesk (ITIL-/ITSM-helpdesk)
Vision Helpdesk är en heltäckande helpdesk som ger dig möjlighet att hantera flera olika kanaler som e-post, webbformulär, Twitter, Facebook, samtal på ett och samma ställe.
Vision Helpdesk är betrodd av över 8 000 företag världen över.
Lär dig mer om Vision Helpdesk
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Återkommande problem
- Uppgiftshantering
- Uppdateringar i realtid
- Rapportering och statistik
- Prioritering
En platsbaserad plattform för byggnaders livscykel som följer upp problem och besiktning samt hanterar stanslistor för ägare, byggherrar och operatörer
Programvaran FinishLine är en plattform för byggnaders livscykel som förbättrar besiktning, stanslistor, driftsättning, garanti och fastighetsunderhåll.
En plattform som är enkel att använda och driva för ägare, entreprenörer (general contractor, GC), utvecklare, arkitekter, fastighetschefer, lägenheter, hotell och semesteranläggningar.
Dela snabbt data eller rapporter med dina underleverantörer eller andra via e-post. Spara tid och pengar genom att få insikter i projektdata och trender. FinishLine används för allt från små till några av världens största projekt.
Lär dig mer om FinishLine
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Återkommande problem
- Uppgiftshantering
- Uppdateringar i realtid
- Rapportering och statistik
- Prioritering
FaceUp är en omfattande plattform för ärendeuppföljning. Låt medarbetarna på ett säkert sätt dela med sig av sina bekymmer och idéer.
FaceUp är en omfattande plattform för ärendeuppföljning. Låt medarbetarna på ett säkert sätt dela med sig av sina bekymmer och idéer. Programvaran har ett anpassningsbart rapportformulär och avancerad rapporthantering, båda tillgängliga på 113 språk. FaceUp uppfyller GDPR, EU:s visselblåsardirektiv och Whistleblower Protection Act i USA. Den används av 2 700 organisationer i alla storlekar över hela världen. Prova FaceUp gratis i 14 dagar.
Lär dig mer om FaceUp Whistleblowing System
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Återkommande problem
- Uppgiftshantering
- Uppdateringar i realtid
- Rapportering och statistik
- Prioritering
Den prisbelönta problemlösaren Planio hjälper dina team att rapportera, åtgärda och konsekvent avsluta ärenden med minimala handläggningstider.
Fler än 1 500 företag över hela världen använder Planios funktioner för ärendehantering och servicedesk. Planio är en prisbelönt programvara som genomgående får fem stjärnor i betyg för att den är så lätt att använda och för kundtjänsten. Programmet hjälper din kundtjänstpersonal att prioritera rätt och åtgärda och konsekvent avsluta ärenden med minimal handläggningstid. Om kundservice är avgörande för ditt företag så bör du använda Planio för att ordna potentiella problem redan nu!
Lär dig mer om Planio
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Återkommande problem
- Uppgiftshantering
- Uppdateringar i realtid
- Rapportering och statistik
- Prioritering
Nästa generations verktyg för PSA. Komplett paket för automation av professionella tjänster för programvaru- och tjänsteföretag.
HarmonyPSA stöder hela företagets livscykel, från leadgenerering till kontraktsförnyelse. Programvaran är specifikt utformad och byggd för programvaru- och tjänsteföretag och automatiserar affärsfunktioner på en enda plattform som är tillgänglig från molnet på alla enheter.
Lär dig mer om CloudBlue PSA
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Återkommande problem
- Uppgiftshantering
- Uppdateringar i realtid
- Rapportering och statistik
- Prioritering
Fjärrloggning, kraschrapportering, användarrespons i appen för apputvecklare. Bugfender loggar praktiskt taget allting för varje användare.
Bugfender är ett molnbaserat fjärrloggningsverktyg som gör det möjligt att hitta buggarna innan dina användare gör det.
Få snabb fjärråtkomst till dina mobil- eller webbapplikationsloggar för alla användare i realtid – oavsett var i världen de befinner sig. Bugfender går längre än den vanliga kraschrapporteringen och loggar praktiskt taget allt, även när enheten är frånkopplad.
Få omedelbar insyn med användarrespons i appen och fixa buggarna snabbare än någonsin så att dina användare blir nöjda och du får de viktiga 5-stjärniga betygen.
Lär dig mer om Bugfender
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Återkommande problem
- Uppgiftshantering
- Uppdateringar i realtid
- Rapportering och statistik
- Prioritering
Canfigure är en modullösning för ITSM (anpassning av IT till verksamhetens krav) och IT-resursförvaltning (IT asset management, ITAM), baserad på ITIL-principer. Canfigure kan distribueras lokalt eller i molnet.
Canfigure har utformats för att tillhandahålla en skalbar, kostnadseffektiv lösning. Tack vare dess bibliotek med väldesignade moduler kan du implementera bara de funktioner du behöver och sedan utöka i den takt som passar dig. Funktionen inkluderar stöd för integrerad CMDB, IT-resursförvaltning, förändringshantering och servicedesk. Med de intuitiva administrativa funktionerna kan du anpassa och utöka databasen så att den innehåller all konfigurationsinformation som du vill titta på.
Lär dig mer om Canfigure
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Återkommande problem
- Uppgiftshantering
- Uppdateringar i realtid
- Rapportering och statistik
- Prioritering
PICC omvandlar företagets kunskap till en konkurrensfördel. Passar för medelstora till stora företag.
PICC är en plattform för kollektiv intelligens som omvandlar företagets kunskap till en konkurrensfördel. Det ökar de anställdas produktivitet och underlättar systematisk innovation. Underförstådda kunskaper samt uttryckliga kunskaper (från dokument) kartläggs för att underlätta kontinuerlig förbättring. Anslutning till IoT-enheter och system möjliggör förutsägbart underhåll.
Inläsning och identifiering av problem i realtid med hjälp av röst, SMS, AR/VR och IoT.
Sortering enligt FMEA.
Realtidsspårning av åtgärdsplaner.
Lär dig mer om PICC Software
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Återkommande problem
- Uppgiftshantering
- Uppdateringar i realtid
- Rapportering och statistik
- Prioritering
Från startups till multinationella företag – tusentals företag väljer ProProfs Help Desk för att lösa kundproblem.
ProProfs Help Desk är en populär webbaserad helpdesk-programvara som finns på molnplattformen IBM. Med en delad inkorg kan du enkelt spåra, prioritera, tilldela och lösa alla supportärenden på nolltid. Gå över repetitiva uppgifter genom att utnyttja ett automatiserat arbetsflöde – där ärenden automatiskt tilldelas relevanta handläggare och du får automatiska meddelanden. Med integrationer som kunskapsbas och livechatt kan du minska antalet ärenden och interagera med kunderna.
Lär dig mer om ProProfs Help Desk
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Återkommande problem
- Uppgiftshantering
- Uppdateringar i realtid
- Rapportering och statistik
- Prioritering
MSP Manager är en webbaserad kundtjänst- och faktureringsprogramvara som hjälper dig att driva din IT-tjänsteverksamhet med maximal effektivitet.
N-able MSP Manager är en kundtjänst och fakturerings-PSA som utformats just för IT-tjänsteleverantörer. Det är en robust men intuitiv lösning som hjälper dem att erbjuda utmärkt kundsupport på ett mycket effektivt sätt. MSP Manager-mobilappen ger tekniker all information de behöver för att lösa ärenden var som helst, när som helst. MSP Manager är en kraftfull fristående lösning, men integreras också med båda RMM-produkterna som erbjuds av N-able för en enda glasruta-upplevelse.
Lär dig mer om MSP Manager
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Återkommande problem
- Uppgiftshantering
- Uppdateringar i realtid
- Rapportering och statistik
- Prioritering
SQUEAKS är en plattform för uppkopplade arbetare och produktivitet som riktar sig till tillverkare.
Med SQUEAKS tar teammedlemmar emot, interagerar med och delar meddelanden och innehåll från en mängd olika datakällor i nätverket för att inkludera maskiner, databaser, webbapplikationer, affärssystem med mera. Dessutom utför SQUEAKS en digital förvandling av visuella hanteringstavlor genom att driva användbar information till en interaktiv digital tavla i realtid, vilket möjliggör effektiva teammöten och problemlösning i produktionslinjen.
Lär dig mer om SQUEAKS
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Återkommande problem
- Uppgiftshantering
- Uppdateringar i realtid
- Rapportering och statistik
- Prioritering
ScriptRunner för Jira är ett allt i ett-verktyg för att utöka, automatisera och anpassa din Jira-implementering.
ScriptRunner för Jira är ett allt i ett-verktyg för att utöka, automatisera och anpassa din Jira-implementering. Modifiera arbetsflöden, redigera projekt i grupp och automatisera allt du kan tänka dig – allt med ett enkelt low-code-gränssnitt.
Som den för närvarande mest populära Jira-appen på Atlassian Marketplace är ScriptRunner ett bra val för alla Jira-administratörer som vill skala upp sin instans, tillämpa bästa praxis, förbättra problemspårning och hantering och modellera mer komplexa affärsprocesser i Jira.
Lär dig mer om ScriptRunner for Jira
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Återkommande problem
- Uppgiftshantering
- Uppdateringar i realtid
- Rapportering och statistik
- Prioritering
Halp är en samtalsbaserad ärendehanteringslösning för moderna IT- och driftteam som tilldelar, prioriterar, hanterar och rapporterar förfrågningar från Slack.
Halp är en samtalsbaserad ärendehanteringslösning för moderna IT- och driftteam som tilldelar, prioriterar, hanterar och rapporterar förfrågningar från Slack. Den används dagligen av interna driftteam på Adobe, Home Depot, GitHub, Slack, ClassPass och många fler. Halp gör ditt team mer produktivt genom att dramatiskt minska tiden för ärendelösning utan att lägga till besvärliga hinder mellan dina agenter och deras kollegor.
Lär dig mer om Halp
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Återkommande problem
- Uppgiftshantering
- Uppdateringar i realtid
- Rapportering och statistik
- Prioritering