Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Spårningsprogram

Spårningsprogram hjälper organisationer att övervaka, hantera och lösa problem på en rad olika avdelningar, från ekonomi till helpdesk. Dessa program håller reda på uppgifter från att de fångas upp till att de blir lösta, tar fram rapporter, upprätthåller efterlevnad och optimerar affärsresurser. Spårningsprogram är ofta webbaserade och kompatibla med andra program. För relaterade program, se verktyg för bugspårning, program för klagomålshantering och helpdesk-system.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Spårningsprogram

Sverige Visa lokala produkter

54 resultat

Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats Lär dig mer om JIRA Service Management
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider. Lär dig mer om JIRA Service Management

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Varningar/eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Återkommande problem
  • Uppgiftshantering
  • Uppdateringar i realtid
  • Rapportering och statistik
  • Prioritering
Sverige Lokal produkt
Webbaserad, kraftfull ITSM-programvara som stöder ITIL-ramverk och alla interna redan befintliga arbetsflöden. Lär dig mer om VisionFlow
VisionFlow är en flexibel och omfattande programvarusvit för IT-tjänstehantering. Att automatisera aktiviteterna i dina processer rörande IT-tjänstehantering (IT service management, ITSM) gör dem mycket effektiva. VisionFlow är en kraftfull lösning för alla IT-organisationer, eftersom det gör informationsflödet enkelt och smidigt mellan team och avdelningar. Lösningen stöder det allmänt accepterade ITIL-ramverket, men kan även enkelt anpassas till alla interna arbetsflöden. Lär dig mer om VisionFlow

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Varningar/eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Återkommande problem
  • Uppgiftshantering
  • Uppdateringar i realtid
  • Rapportering och statistik
  • Prioritering
Backlog effektiviserar processen för problemlösning, från identifiering till lansering, så att produkten kan bibehålla sin förstklassiga kvalitet. Lär dig mer om Backlog
Backlog är ett allt i ett-verktyg för webbaserad problemhantering som ger dig projektledning, versionskontroll och felrapporteringssystem. Genom att sammanföra de organisatoriska fördelarna med projektledning med kraften och bekvämligheten med kodhantering förbättrar Backlog teamsamarbetet i både stora och små organisationer. Planera arbete, följ upp framsteg och släpp koduppdateringar direkt i Backlog. Kärnfunktionerna inkluderar deluppgifter, anpassade statusar, tavlor av kanban-typ, Gantt-diagram, burn down chart (diagram över kvarstående arbete), Git och SVN och wikier. Lär dig mer om Backlog

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Varningar/eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Återkommande problem
  • Uppgiftshantering
  • Uppdateringar i realtid
  • Rapportering och statistik
  • Prioritering
Alcea IssueTrack är en teamorienterad och webbaserad lösning för att följa upp problem med flera olika metoder för alla dina uppföljningsbehov. Lär dig mer om Alcea IssueTrack
Alcea underlättar en samarbetsprocess för underhåll av synliga, prioriterade och hanterbara problem. Programvaran maximerar produktiviteten genom att säkerställa kontinuerlig kommunikation och säkerställer att teamet fokuserar på de mest kritiska problemen. Alcea levererar ett optimalt arbetsflöde genom att upprätthålla korrekt ägarskap och se till att individerna är medvetna om sina direkta ansvarsområden. Lär dig mer om Alcea IssueTrack

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Varningar/eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Återkommande problem
  • Uppgiftshantering
  • Uppdateringar i realtid
  • Rapportering och statistik
  • Prioritering
VIZOR är en lösning för att följa upp supportärenden för IT-slutanvändare och kundtjänst lösning med bästa praxis för ITIL. Prova gratis nu. Lär dig mer om VIZOR IT Asset Management
VIZOR är en lösning för att följa upp supportärenden och leverera fullständig kundtjänst och IT-support för slutanvändare med bästa praxis för ITIL.. Funktionerna inkluderar kraftfull e-postintegrering, SLA-support, kunskapsbas, teamwork, automatisk biljettilldelning och en självbetjäningsportal. VIZOR är redo att användas direkt eller kan enkelt anpassas för att uppfylla dina precisa krav. Tillgänglig på plats eller i molnet. Prova gratis nu. Lär dig mer om VIZOR IT Asset Management

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Varningar/eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Återkommande problem
  • Uppgiftshantering
  • Uppdateringar i realtid
  • Rapportering och statistik
  • Prioritering
Omfattande problemspårning, agil projektledning, testhantering och problemspårning med tidrapporter, revisionsloggar och rapportering. Lär dig mer om JunoOne
Juno.one är ett allt-i-ett-verktyg för projektledning som erbjuder kraftfulla funktioner för problemspårning, vilket gör det enkelt för team att identifiera, spåra och lösa problem snabbt och effektivt. Med det intuitiva systemet för problemspårning kan användarna logga problem, tilldela dem till specifika teammedlemmar och följa framstegen i realtid. Med Juno.ones funktioner för problemspårning kan teamen se till att projekten håller tidsplanen och budgeten och levererar högkvalitativa produkter till sina kunder. Lär dig mer om JunoOne

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Varningar/eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Återkommande problem
  • Uppgiftshantering
  • Uppdateringar i realtid
  • Rapportering och statistik
  • Prioritering
Jira är en fullt utrustat problemspårare för team som planerar och bygger fantastiska produkter.
Jira är problemspåraren för team som planerar och bygger fantastiska produkter. Tusentals team väljer Jira för att fånga upp och organisera problem, tilldela arbete och följa teamaktiviteter. Med det nya mobila gränssnittet hjälper Jira ditt team att få jobbet gjort såväl vid skrivbordet som på språng. Lär dig mer om Jira

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Varningar/eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Återkommande problem
  • Uppgiftshantering
  • Uppdateringar i realtid
  • Rapportering och statistik
  • Prioritering
Få friheten att skapa en egen jättesnygg webbplats precis så som du vill ha den – gratis.
Skapa en fantastisk, professionell webbplats gratis med Wix webbplatsbyggare. Wix erbjuder några olika sätt att bygga din webbplats: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor och Wix Code. Oavsett om du skapar din första hemsida eller om du är ett proffs så har Wix det du behöver. Wix ADI skapar en unik hemsida med professionell text, bilder med mera. Wix Editor ger dig designfrihet med avancerade funktioner och enkel dra och släpp-funktion. Och med Wix Code kan du skapa en toppmodern hemsida och toppmoderna appar. Lär dig mer om Wix

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Varningar/eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Återkommande problem
  • Uppgiftshantering
  • Uppdateringar i realtid
  • Rapportering och statistik
  • Prioritering
ClickUp vill vara arbetets framtid – en app som ersätter alla andra. ClickUp var en av de snabbast växande produktivitetsapparna 2020.
ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål, kalendrar, schemaläggning och till och med en inkorg. ClickUp är helt anpassningsbar och fungerar för alla typer av team, så att alla team kan använda samma app för att planera, organisera och samarbeta. Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Varningar/eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Återkommande problem
  • Uppgiftshantering
  • Uppdateringar i realtid
  • Rapportering och statistik
  • Prioritering
Zendesk Support är supportprogramvara byggd för att förbättra dina kundrelationer.
Zendesk är molnbaserad helpdesk-programvara som är byggd för att följa upp och lösa kundproblem. Avsluta ärenden enkelt och spåra kundproblem på alla kanaler: SMS, webb, mobilapp, telefon, e-post, sociala medier. Se varför över 200 000 team av alla storlekar som Uber, Slack och LendingClub använder Zendesk för att sänka sina supportkostnader och öka kundnöjdheten. Lär dig mer om Zendesk Suite

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Varningar/eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Återkommande problem
  • Uppgiftshantering
  • Uppdateringar i realtid
  • Rapportering och statistik
  • Prioritering
En modern, webbaserad programvara för problemuppföljning som används av mer än 40 000 företag över hela världen.
Freshdesk är ett modernt system för problemuppföljning som innehåller allt du behöver för att följa upp och hantera problem. Freshdesk fungerar med traditionella kanaler som e-post, telefon, chatt och sociala medier, och kan också läggas till i din mobilapp för att fånga upp problem som uppstår när du är på språng. Freshdesk ökar agentproduktiviteten med en mängd automatiseringar, intern spelmekanik med mer. Rapporteringspaketet är omfattande och hjälper chefer att få en snabb överblick över de största flaskhalsarna i hjälpdesken Lär dig mer om Freshdesk

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Varningar/eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Återkommande problem
  • Uppgiftshantering
  • Uppdateringar i realtid
  • Rapportering och statistik
  • Prioritering
Wrike är en IT-projekthanteringsprogramvara med mallar, Gantt-diagram, avancerad säkerhet, automatiserade godkännanden och över 400 integrationer.
Wrike är en IT-projekthanteringsprogramvara som fler än 20 000 företag och över två miljoner användare förlitar sig på. Effektivisera din IT-hantering med hjälp av anpassade förfrågningsformulär, Kanban-tavlor, Gantt-diagram, tidsuppföljning, automatiserade arbetsflöden och godkännanden, budgethantering och avancerad rapportering på ett och samma ställe. Integrera Wrike med fler än 400 applikationer som GitHub för sömlös utveckling och spårning. Anpassa dina arbetsflöden så att du kan se förloppet steg för steg. Förvandla din IT-hantering med Wrike. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Varningar/eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Återkommande problem
  • Uppgiftshantering
  • Uppdateringar i realtid
  • Rapportering och statistik
  • Prioritering
Zoho Desk är en effektiv programvara för problemspårning som säkerställer processautomatisering, felfri spårning och gör kundservice enklare
Zoho Desk är en effektiv webbaserad programvara för problemspårning som säkerställer en tillförlitlig problemspårningsprocess, förblir felfri och gör kundservice enkel för alla inblandade. Avancerad processautomatisering, återkopplingsslingor, ärendehantering, anpassningsbara instrumentbrädor och rapporter gör Zoho Desk enklare när man vill spåra och lösa problem snabbare. Problemspårningscykeln börjar när kunden berättar för ditt företag om sina frågor och slutar när kunden lämnar respons om den support de fick. Lär dig mer om Zoho Desk

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Varningar/eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Återkommande problem
  • Uppgiftshantering
  • Uppdateringar i realtid
  • Rapportering och statistik
  • Prioritering
Spåra eventuella problem med live-chatt-/ärendesystemet och få fler kunder genom att tillhandahålla utmärkt kundservice med LiveAgent.
Spåra eventuella problem med LiveAgent, en fullt utrustad helpdesk-programvara för ärendehantering. Företag som BMW, Yamaha, Huawei, Orange och Forbesfone använder LiveAgent för att leverera en wow-upplevelse till 150 miljoner slutanvändare över hela världen. Gör som dem och få en konkurrensfördel. Börja med en 14-dagars provperiod. Inget kreditkort behövs, inga avtal. LiveAgent är en funktionsrik flerkanalig helpdesk-programvara med mer än 170 kundtjänstfunktioner, inklusive livechatt, ärendehantering, telefonsupport, integrering av sociala medier, supportportal och API. Lär dig mer om LiveAgent

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Varningar/eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Återkommande problem
  • Uppgiftshantering
  • Uppdateringar i realtid
  • Rapportering och statistik
  • Prioritering
Lättimplementerad webbaserad kundtjänstprogramvara med fokus på B2B-kundhantering och teamsamarbete.
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik. TeamSupport är byggd runt hela B2B-kunden, snarare än att fokusera på varje enskild kontakt eller ärende, och hjälper till att lösa sofistikerade kundbehov, driver framgångsrika kundinteraktioner vilket leder till ökat förväntat kundlivstidsvärde. Nationellt erkända TeamSupport-lösningar inkluderar TeamInsights och TeamSuccess. Lär dig mer om TeamSupport

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Varningar/eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Återkommande problem
  • Uppgiftshantering
  • Uppdateringar i realtid
  • Rapportering och statistik
  • Prioritering
Problemsökning, felrapporteringssystem eller kundspårning. Allt blir enklare med Bitrix24.
Letar du efter en förstklassig kostnadsfri programvara för projektbevakning. Möt Bitrix24, en av världens mest populära kostnadsfria projektledningsplattformar som finns på 18 språk och används av över 6 miljoner organisationer i 187 länder. Bitrix24 kan hålla koll på nästan allt för dina projekt, inklusive felrapporteringssystem, problemsökning och kundspårning, men det är helt enkelt lättare att registrera ett gratis Bitrix24-konto och kolla in det själv. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Varningar/eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Återkommande problem
  • Uppgiftshantering
  • Uppdateringar i realtid
  • Rapportering och statistik
  • Prioritering
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring, försäljning och service för att generera, engagera, vårda och konvertera leads.
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara med marknadsföring, försäljning och service. Programvaran är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera, och vårda webbesökare och göra dem till nöjda kunder. Generera leads med leadgenereringsformulär och popup-fönster, engagera webbesökarna med hjälp av snygga startsidor, vårda dem med engagerande e-postmeddelanden och automatisera din marknadsföringstratt med marketing automation – allt från en enda lättanvänd plattform. Lär dig mer om EngageBay CRM

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Varningar/eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Återkommande problem
  • Uppgiftshantering
  • Uppdateringar i realtid
  • Rapportering och statistik
  • Prioritering
SolarWinds Service Desk är en välrenommerad lösning för IT-team som vill påskynda problemlösning, förbättra servicenivåavtal och spara värdefull tid
SolarWinds Service Desk (tidigare Samanage) är en välrenommerad IT-servicedesklösning som förenklar problemspårning och problemlösning med tidsbesparande arbetsflöden och automatisering. Helintegrerad tillgångshantering ger en fullständig bild av maskinvara, programvara och incidenthistorik för att effektivisera problemlösning. IT-teamen kan förbättra servicenivåavtal och lägga mer tid på större projekt. Utformade med hänsyn till bästa praxis för ITIL. Lär dig mer om SolarWinds Service Desk

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Varningar/eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Återkommande problem
  • Uppgiftshantering
  • Uppdateringar i realtid
  • Rapportering och statistik
  • Prioritering
Hjälpdesk för problemuppföljning online som hjälper dig att hantera din IT-infrastruktur, men utan komplikationerna. Dessutom är den ITIL-kompatibel...
Freshservice är en ITIL-hjälpdisk online med en fräsch twist. Verktyget ger en uppfriskande användarupplevelse ovanpå kraftfulla funktioner för biljetthantering och resurshantering såsom automatisk upptäckt av nya resurser, kraftfull konfigurationshantering och förbättrad konsekvensanalys. Robusta funktioner för incidenthantering, inklusive viktiga funktioner som arbetsflödesautomatisering, gör problemuppföljning enkel. Lär dig mer om Freshservice

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Varningar/eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Återkommande problem
  • Uppgiftshantering
  • Uppdateringar i realtid
  • Rapportering och statistik
  • Prioritering
Skala din kundtjänst på ett smidigt och kostnadseffektivt sätt med inbyggd kapitalförvaltning och avancerad automatisering.
SysAid tillhandahåller en lösning för hantering av IT-och företagstjänster som omvandlar IT-agenters produktivitet, förbättrar slutanvändarerfarenheten drastiskt och ökar värdet i hela organisationen. Särskilt utformad för att stödja digital omvandling idag och i takt med att du växer. SysAid samarbetar med över 10 000 kunder, från små och medelstora företag till Fortune 500-företag i 140 länder. Tillgänglig på 42 språk som molnbaserad och lokal lösning. Få en gratis demo idag. Lär dig mer om SysAid

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Varningar/eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Återkommande problem
  • Uppgiftshantering
  • Uppdateringar i realtid
  • Rapportering och statistik
  • Prioritering
Clubhouse är en snabb projektledningsplattform som är byggd för dagens programvaruteam. Alla kärnfunktioner är kostnadsfria för team med upp till 10 användare.
Clubhouse är en snabb, okomplicerad projektledningsplattform för agile-programvaruteam för att planera, bygga och lansera bättre produkter. Clubhouse kombinerar lagom med enkelhet och lagom med struktur så att dina programvaruteam blir nöjda och produktiva. Clubhouse är utformat för utvecklare och har en robust uppsättning populära integrationer (GitHub, GitLab, Slack och mer) och ett välutrustat programmeringsgränssnitt (application program interface, API) som automatiserar arbetsflöden. Alla kärnfunktioner är 100 % gratis för team med upp till 10 användare. Lär dig mer om Shortcut

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Varningar/eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Återkommande problem
  • Uppgiftshantering
  • Uppdateringar i realtid
  • Rapportering och statistik
  • Prioritering
Programvaran för kundsupport och verktyget för kapitalförvaltning omfattar kunskapsbas, hantering av servicenivåavtal (service level agreement, SLA), ärendespårning och lagerhantering.
ManageEngine ServiceDesk Plus är en programvara för kundtjänst och tillgångshantering. Programvaran erbjuder ett integrerat paket med incidenthantering (felärenden), tillgångsspårning, inköp, kontraktshantering, självserviceportal och kunskapsbas till ett rimligt pris. ServiceDesk Plus erbjuder allt du behöver för en fullt utrustad IT-support och produktiv kundtjänstpersonal. ManageEngine ServiceDesk Plus är tillgänglig både på plats och på begäran. Lär dig mer om ManageEngine ServiceDesk Plus

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Varningar/eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Återkommande problem
  • Uppgiftshantering
  • Uppdateringar i realtid
  • Rapportering och statistik
  • Prioritering
SaaS-plattform som ger dig hantering av företagstjänster genom automatiserad dirigering, varningar, interaktionsspårning med mera.
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra servicen samtidigt som kostnaderna minskas, affärsmålen uppnås och nöjdare kunder betjänas. Vivantios historia började 2003, inspirerad av önskan att bygga en plattform med flera hyresgäster som är pålitlig, konfigurerbar och säker. Idag är Vivantio en välrenommerad leverantör av tjänstehantering-SaaS för serviceteam. Lär dig mer om Vivantio

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Varningar/eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Återkommande problem
  • Uppgiftshantering
  • Uppdateringar i realtid
  • Rapportering och statistik
  • Prioritering
En enkel, snabb och skalbar felrapporteringsapplikation som hjälper dig att enkelt hantera buggar och leverera fantastiska produkter i tid.
Zoho BugTracker är en samarbetsinriktad felrapporteringsprogramvara från Zoho, ett varumärke som 35 miljoner användare över hela världen litar på. BugTracker hjälper dig att följa upp buggarnas livscykel från början till slut, och ser till att du bygger och levererar fantastiska produkter i tid varje gång. Ställ in automatiska meddelanden, affärsregler och anpassade arbetsflöden för att följa och lösa buggar snabbare. Definiera realistiska förväntningar för dina kunder och överträffa dem med servicenivåavtal. Lär dig mer om Zoho BugTracker

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Varningar/eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Återkommande problem
  • Uppgiftshantering
  • Uppdateringar i realtid
  • Rapportering och statistik
  • Prioritering
Ett supportsystem med egen hosting, baserat biljetter i molnet och med en kunskapsbas för företag i alla storlekar.
Faveo Helpdesk är programvara med öppen källkod som kan ge åtkomst till ett obegränsat antal agenter. Faveo HELP DESK har sitt huvudkontor i Bangalore och erbjuder företag ett automatiserat supportsystem för att hantera kundsupport. Den är särskilt utformad för att tillgodose nystartade företags och små och medelstora företags behov och ge dem möjlighet att ge dem ett modernt, biljettbaserat supportsystem. I dagens konkurrenskraftiga startupvärld är en av de största utmaningarna att behålla kunder. Lär dig mer om Faveo Helpdesk

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Varningar/eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Återkommande problem
  • Uppgiftshantering
  • Uppdateringar i realtid
  • Rapportering och statistik
  • Prioritering