Sverige Visa lokala produkter
228 resultat
Sverige Lokal produkt
Webbaserad, kraftfull ITSM-programvara som stöder ITIL-ramverk och alla interna redan befintliga arbetsflöden. Lär dig mer om VisionFlow
VisionFlow är en flexibel och omfattande programvarusvit för IT-tjänstehantering. Att automatisera aktiviteterna i dina processer rörande IT-tjänstehantering (IT service management, ITSM) gör dem mycket effektiva. VisionFlow är en kraftfull lösning för alla IT-organisationer, eftersom det gör informationsflödet enkelt och smidigt mellan team och avdelningar. Lösningen stöder det allmänt accepterade ITIL-ramverket, men kan även enkelt anpassas till alla interna arbetsflöden. Lär dig mer om VisionFlow

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Projektledning och kodhantering, äntligen kombinerade i en lösning. Planera arbete, följ upp framsteg och släpp kod direkt i Backlog och få allt i ett-samarbete. Lär dig mer om Backlog
Backlog är ett allt i ett-verktyg för webbaserad problemhantering som ger dig projektledning, versionskontroll och felrapporteringssystem. Genom att sammanföra de organisatoriska fördelarna med projektledning med kraften och bekvämligheten med kodhantering förbättrar Backlog teamsamarbetet i både stora och små organisationer. Planera arbete, följ upp framsteg och släpp koduppdateringar direkt i Backlog. Kärnfunktionerna inkluderar deluppgifter, anpassade statusar, tavlor av kanban-typ, Gantt-diagram, burn down chart (diagram över kvarstående arbete), Git och SVN och wikier. Lär dig mer om Backlog

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
HelpDesk är ett ärendesystem online som har utformats för att förenkla teamarbetet. Erbjud enastående kundtjänst. Enkelt. Lär dig mer om HelpDesk
HelpDesk är ett ärendesystem online som förenklar teamarbetet. Lösningen är full av funktioner som främjar samarbete inom ditt team. Du kan använda taggning, lägga till privata anteckningar, tilldela ärenden till specifika teammedlemmar och skapa fasta svar. För att säkerställa högsta säkerhetsnivå krypterar systemet dina data med 256-bitars SSL-protokoll. HelpDesk har utformats för att spara tid åt dina ombud och ge dem möjlighet att erbjuda högsta möjliga kundservice. Enkelt. Lär dig mer om HelpDesk

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Alcea IssueTrack är en teamorienterad och webbaserad lösning för att följa upp problem med flera olika metoder för alla dina uppföljningsbehov. Lär dig mer om Alcea IssueTrack
Alcea underlättar en samarbetsprocess för underhåll av synliga, prioriterade och hanterbara problem. Programvaran maximerar produktiviteten genom att säkerställa kontinuerlig kommunikation och säkerställer att teamet fokuserar på de mest kritiska problemen. Alcea levererar ett optimalt arbetsflöde genom att upprätthålla korrekt ägarskap och se till att individerna är medvetna om sina direkta ansvarsområden. Lär dig mer om Alcea IssueTrack

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
ClickUp vill vara arbetets framtid – en app som ersätter alla andra. ClickUp var en av de snabbast växande produktivitetsapparna 2020. Lär dig mer om ClickUp
ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål, kalendrar, schemaläggning och till och med en inkorg. ClickUp är helt anpassningsbar och fungerar för alla typer av team, så att alla team kan använda samma app för att planera, organisera och samarbeta. Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Problemsökning, felrapporteringssystem eller kundspårning. Allt blir enklare med Bitrix24. Lär dig mer om Bitrix24
Letar du efter en förstklassig kostnadsfri programvara för projektbevakning. Möt Bitrix24, en av världens mest populära kostnadsfria projektledningsplattformar som finns på 18 språk och används av över 6 miljoner organisationer i 187 länder. Bitrix24 kan hålla koll på nästan allt för dina projekt, inklusive felrapporteringssystem, problemsökning och kundspårning, men det är helt enkelt lättare att registrera ett gratis Bitrix24-konto och kolla in det själv. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Clubhouse är en snabb projektledningsplattform som är byggd för dagens programvaruteam. Alla kärnfunktioner är kostnadsfria för team med upp till 10 användare. Lär dig mer om Shortcut
Clubhouse är en snabb, okomplicerad projektledningsplattform för agile-programvaruteam för att planera, bygga och lansera bättre produkter. Clubhouse kombinerar lagom med enkelhet och lagom med struktur så att dina programvaruteam blir nöjda och produktiva. Clubhouse är utformat för utvecklare och har en robust uppsättning populära integrationer (GitHub, GitLab, Slack och mer) och ett välutrustat programmeringsgränssnitt (application program interface, API) som automatiserar arbetsflöden. Alla kärnfunktioner är 100 % gratis för team med upp till 10 användare. Lär dig mer om Shortcut

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring, försäljning och service för att generera, engagera, vårda och konvertera leads. Lär dig mer om EngageBay
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara med marknadsföring, försäljning och service. Programvaran är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera, och vårda webbesökare och göra dem till nöjda kunder. Generera leads med leadgenereringsformulär och popup-fönster, engagera webbesökarna med hjälp av snygga startsidor, vårda dem med engagerande e-postmeddelanden och automatisera din marknadsföringstratt med marketing automation – allt från en enda lättanvänd plattform. Lär dig mer om EngageBay

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Bug tracker for fast-moving SaaS Teams. Lär dig mer om Bugasura
Bugasura is a Bug Tracker for Fast Moving SaaS Teams. It is used by developers, QA, designers, and product managers across the globe as an issue and bug tracker across multiple projects. People love it because it is simple, fast, and comes with the ability to customize workflows and focus on issues and bugs that need to be resolved immediately. Lär dig mer om Bugasura

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Slack samlar all er kommunikation på ett och samma ställe. Det handlar om meddelanden i realtid samt arkiverings- och sökfunktioner för moderna team.
Slack är ett samarbetsnav där rätt personer och rätt information möts så att alla får sitt jobb gjort. När ditt team till exempel behöver sparka igång ett projekt, anställa en ny medarbetare, implementera kod, granska ett försäljningsavtal, slutföra nästa års budget, genomföra ett A/B-test, planera öppnandet av ert nya kontor – då är det Slack ni behöver. Prova Slack gratis med ditt team. Lär dig mer om Slack

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Jira är en fullt utrustat problemspårare för team som planerar och bygger fantastiska produkter.
Jira är problemspåraren för team som planerar och bygger fantastiska produkter. Tusentals team väljer Jira för att fånga upp och organisera problem, tilldela arbete och följa teamaktiviteter. Med det nya mobila gränssnittet hjälper Jira ditt team att få jobbet gjort såväl vid skrivbordet som på språng. Lär dig mer om Jira

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Få friheten att skapa en egen jättesnygg webbplats precis så som du vill ha den – gratis.
Skapa en fantastisk, professionell webbplats gratis med Wix webbplatsbyggare. Wix erbjuder några olika sätt att bygga din webbplats: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor och Wix Code. Oavsett om du skapar din första hemsida eller om du är ett proffs så har Wix det du behöver. Wix ADI skapar en unik hemsida med professionell text, bilder med mera. Wix Editor ger dig designfrihet med avancerade funktioner och enkel dra och släpp-funktion. Och med Wix Code kan du skapa en toppmodern hemsida och toppmoderna appar. Lär dig mer om Wix

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Track bugs, enhancements, and other requests, prioritize work, and communicate with stakeholders as changes are proposed and merged..
GitHub issues make project management simple. Start with an issue: create an issue to suggest a new idea or track a bug. Then organize and assign tasks to your team. Link issues and pull requests: Track updates to your project without complicating your workflow by cross linking between issues and pull requests anywhere in your GitHub organization. Lär dig mer om GitHub

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Zendesk Support är supportprogramvara byggd för att förbättra dina kundrelationer.
Zendesk är molnbaserad helpdesk-programvara som är byggd för att följa upp och lösa kundproblem. Avsluta ärenden enkelt och spåra kundproblem på alla kanaler: SMS, webb, mobilapp, telefon, e-post, sociala medier. Se varför över 200 000 team av alla storlekar som Uber, Slack och LendingClub använder Zendesk för att sänka sina supportkostnader och öka kundnöjdheten. Lär dig mer om Zendesk Suite

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
En modern, webbaserad programvara för problemuppföljning som används av mer än 40 000 företag över hela världen.
Freshdesk är ett modernt system för problemuppföljning som innehåller allt du behöver för att följa upp och hantera problem. Freshdesk fungerar med traditionella kanaler som e-post, telefon, chatt och sociala medier, och kan också läggas till i din mobilapp för att fånga upp problem som uppstår när du är på språng. Freshdesk ökar agentproduktiviteten med en mängd automatiseringar, intern spelmekanik med mer. Rapporteringspaketet är omfattande och hjälper chefer att få en snabb överblick över de största flaskhalsarna i hjälpdesken Lär dig mer om Freshdesk

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Wrike är en IT-projekthanteringsprogramvara med mallar, Gantt-diagram, avancerad säkerhet, automatiserade godkännanden och över 400 integrationer.
Wrike är en IT-projekthanteringsprogramvara som fler än 20 000 företag och över två miljoner användare förlitar sig på. Effektivisera din IT-hantering med hjälp av anpassade förfrågningsformulär, Kanban-tavlor, Gantt-diagram, tidsuppföljning, automatiserade arbetsflöden och godkännanden, budgethantering och avancerad rapportering på ett och samma ställe. Integrera Wrike med fler än 400 applikationer som GitHub för sömlös utveckling och spårning. Anpassa dina arbetsflöden så att du kan se förloppet steg för steg. Förvandla din IT-hantering med Wrike. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Zoho Desk är en effektiv programvara för problemspårning som säkerställer processautomatisering, felfri spårning och gör kundservice enklare
Zoho Desk är en effektiv webbaserad programvara för problemspårning som säkerställer en tillförlitlig problemspårningsprocess, förblir felfri och gör kundservice enkel för alla inblandade. Avancerad processautomatisering, återkopplingsslingor, ärendehantering, anpassningsbara instrumentbrädor och rapporter gör Zoho Desk enklare när man vill spåra och lösa problem snabbare. Problemspårningscykeln börjar när kunden berättar för ditt företag om sina frågor och slutar när kunden lämnar respons om den support de fick. Lär dig mer om Zoho Desk

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Spåra eventuella problem med live-chatt-/ärendesystemet och få fler kunder genom att tillhandahålla utmärkt kundservice med LiveAgent.
Spåra eventuella problem med LiveAgent, en fullt utrustad helpdesk-programvara för ärendehantering. Företag som BMW, Yamaha, Huawei, Orange och Forbesfone använder LiveAgent för att leverera en wow-upplevelse till 150 miljoner slutanvändare över hela världen. Gör som dem och få en konkurrensfördel. Börja med en 14-dagars provperiod. Inget kreditkort behövs, inga avtal. LiveAgent är en funktionsrik flerkanalig helpdesk-programvara med mer än 170 kundtjänstfunktioner, inklusive livechatt, ärendehantering, telefonsupport, integrering av sociala medier, supportportal och API. Lär dig mer om LiveAgent

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Lättimplementerad webbaserad kundtjänstprogramvara med fokus på B2B-kundhantering och teamsamarbete.
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik. TeamSupport är byggd runt hela B2B-kunden, snarare än att fokusera på varje enskild kontakt eller ärende, och hjälper till att lösa sofistikerade kundbehov, driver framgångsrika kundinteraktioner vilket leder till ökat förväntat kundlivstidsvärde. Nationellt erkända TeamSupport-lösningar inkluderar TeamInsights och TeamSuccess. Lär dig mer om TeamSupport

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
SolarWinds Service Desk är en välrenommerad lösning för IT-team som vill påskynda problemlösning, förbättra servicenivåavtal och spara värdefull tid
SolarWinds Service Desk (tidigare Samanage) är en välrenommerad IT-servicedesklösning som förenklar problemspårning och problemlösning med tidsbesparande arbetsflöden och automatisering. Helintegrerad tillgångshantering ger en fullständig bild av maskinvara, programvara och incidenthistorik för att effektivisera problemlösning. IT-teamen kan förbättra servicenivåavtal och lägga mer tid på större projekt. Utformade med hänsyn till bästa praxis för ITIL. Lär dig mer om SolarWinds Service Desk

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Download free IT help desk software for IT pros & sysadmins around the world in all businesses. Support & mobile apps also free.
The Spiceworks IT Help Desk is purpose-built for IT pros, we have just what you need to run a better internal IT help desk and a better business. Start tackling tickets in minutes with free help desk software (on your server or in the cloud). Plus, it's more than just ticket tracking: understand (and change!) team behavior and articulate your value to the business. Get it free today! Lär dig mer om Spiceworks

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Hjälpdesk för problemuppföljning online som hjälper dig att hantera din IT-infrastruktur, men utan komplikationerna. Dessutom är den ITIL-kompatibel...
Freshservice är en ITIL-hjälpdisk online med en fräsch twist. Verktyget ger en uppfriskande användarupplevelse ovanpå kraftfulla funktioner för biljetthantering och resurshantering såsom automatisk upptäckt av nya resurser, kraftfull konfigurationshantering och förbättrad konsekvensanalys. Robusta funktioner för incidenthantering, inklusive viktiga funktioner som arbetsflödesautomatisering, gör problemuppföljning enkel. Lär dig mer om Freshservice

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Skala din kundtjänst på ett smidigt och kostnadseffektivt sätt med inbyggd kapitalförvaltning och avancerad automatisering.
SysAid tillhandahåller en lösning för hantering av IT-och företagstjänster som omvandlar IT-agenters produktivitet, förbättrar slutanvändarerfarenheten drastiskt och ökar värdet i hela organisationen. Särskilt utformad för att stödja digital omvandling idag och i takt med att du växer. SysAid samarbetar med över 10 000 kunder, från små och medelstora företag till Fortune 500-företag i 140 länder. Tillgänglig på 42 språk som molnbaserad och lokal lösning. Få en gratis demo idag. Lär dig mer om SysAid

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider. Lär dig mer om JIRA Service Management

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
A completely reimagined UI, enhanced search and filters, easywork allocation, new portfolio dashboard, and more to transform your work.
Zoho Projects is a cloud based project management software with over 200,000 customers worldwide. It helps you plan your projects, and execute them with perfection. With Projects, you can assign tasks easily, communicate effectively with both your team and clients, be informed on all project updates, get detailed reports on work progress and deliver projects on time, everytime. Lär dig mer om Zoho Projects

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
The continuous code improvement platform. Proactively discover, predict, and remediate errors with real-time AI-assisted workflows.
Rollbar is the leading continuous code improvement platform that proactively discovers, predicts, and remediates errors with real-time AI-assisted workflows. With Rollbar, developers continually improve their code and constantly innovate rather than spending time monitoring, investigating, and debugging. Lär dig mer om Rollbar

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Quickbase is a no-code software that helps organizations see, connect, and control projects that shape our world.
Quickbase is a no-code software that helps organizations see, connect, and control complex projects that reshape our world. Flexibly adapt our software as projects and conditions change. Eliminate boundaries between organizations, data sources, and systems Securely equip each team member with the data they need to succeed. Get started today. Lär dig mer om Quickbase

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Your favorite issue tracking software comes with full support. Contact an Issuetrak expert and configure a software solution today.
Your issue tracking concerns are our passion. Speak to an expert and get a customized solution improving speed and efficiency. Switch from email and spreadsheets and save hours per day. Issuetrak has provided issue tracking to thousands of companies for over 20 years. It's in our name! We provide personalized attention and build relationships that matter with our customers. Not all issue tracking solutions fit every company; we customize the right configuration and consult with you to launch. Lär dig mer om Issuetrak

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Programvaran för kundsupport och verktyget för kapitalförvaltning omfattar kunskapsbas, hantering av servicenivåavtal (service level agreement, SLA), ärendespårning och lagerhantering.
ManageEngine ServiceDesk Plus är en programvara för kundtjänst och tillgångshantering. Programvaran erbjuder ett integrerat paket med incidenthantering (felärenden), tillgångsspårning, inköp, kontraktshantering, självserviceportal och kunskapsbas till ett rimligt pris. ServiceDesk Plus erbjuder allt du behöver för en fullt utrustad IT-support och produktiv kundtjänstpersonal. ManageEngine ServiceDesk Plus är tillgänglig både på plats och på begäran. Lär dig mer om ManageEngine ServiceDesk Plus

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
SaaS-plattform som ger dig hantering av företagstjänster genom automatiserad dirigering, varningar, interaktionsspårning med mera.
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra servicen samtidigt som kostnaderna minskas, affärsmålen uppnås och nöjdare kunder betjänas. Vivantios historia började 2003, inspirerad av önskan att bygga en plattform med flera hyresgäster som är pålitlig, konfigurerbar och säker. Idag är Vivantio en välrenommerad leverantör av tjänstehantering-SaaS för serviceteam. Lär dig mer om Vivantio

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Kayako - Live Chat Software made personal and simple to unify customer service across chat, social, email and phone.
With Kayako, customer-obsessed businesses get better at delivering effortless customer service experiences. Customer service is changing. Today, your customer expects to be recognized and understood as an individual, not a ticket. Unlike traditional helpdesks, Kayako connects the dots between your support channels, your customer's information, and your team. Kayako is used by over 130,000 customer support pros in businesses around the world, including Peugeot, NASA, and Fedex. Lär dig mer om Kayako

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
En enkel, snabb och skalbar felrapporteringsapplikation som hjälper dig att enkelt hantera buggar och leverera fantastiska produkter i tid.
Zoho BugTracker är en samarbetsinriktad felrapporteringsprogramvara från Zoho, ett varumärke som 35 miljoner användare över hela världen litar på. BugTracker hjälper dig att följa upp buggarnas livscykel från början till slut, och ser till att du bygger och levererar fantastiska produkter i tid varje gång. Ställ in automatiska meddelanden, affärsregler och anpassade arbetsflöden för att följa och lösa buggar snabbare. Definiera realistiska förväntningar för dina kunder och överträffa dem med servicenivåavtal. Lär dig mer om Zoho BugTracker

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Cloud-based IT support software for SMBs with in-house and remote teams.
GoTo Resolve is IT support software built for SMBs. It helps IT professionals streamline their help desk by bringing together the tools they need to engage, identify problems, and fix issues faster. It combines game-changing IT management and support software with conversational ticketing and a zero trust architecture into a single consolidated tool. It is simple, secure, flexible, and free to use. Looking for GoToAssist? GoTo Resolve includes the same remote support functionality and more. Lär dig mer om GoTo Resolve

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
ServiceNow Customer Service Management is built for the digitally connected service economy.
ServiceNow Customer Service Management is built for the digitally connected service economy. The convergence of products and services is raising the bar on customer expectations. But traditional customer support tools are no longer working. Lär dig mer om ServiceNow Customer Service Management

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
SpiraTest offers a complete defect and issue tracking solution that manages your entire testing process.
SpiraTest is an integrated Quality Assurance solution that manages requirements, releases, tests, defects, and issues in one environment, with end-to-end traceability. With SpiraTest, log, and capture bugs and issues quickly and easily. Once captured, search, assign, track, and manage the logged issues and defects using powerful SpiraTest dashboards. Categorize your logged defects into different types, each with a customizable workflow and analyze the quality of a system during its lifecycle. Lär dig mer om SpiraTest

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
BOSSDesk is an award winning Help Desk, Service Desk, ITSM and asset management solution available for Cloud, On-Premise and mobile.
BOSSDesk, an ITSM (IT Service Management) Service Desk Help Desk and IT Asset Management solution, is available for both Cloud, On-Premise and mobile. An award-winning user-friendly interface and a powerful Service Catalog helps IT departments quickly deploy self-service portals, workflow automations, HR-onboarding, asset management, incident , change and problem management. BOSSDesk is ITIL aligned and helps IT departments streamline ticket management and Optimize and automate processes easily Lär dig mer om BOSSDesk

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Written in PHP, this free issue tracking software is written under GNU protocol.
Written in PHP, this free issue tracking software is written under GNU protocol. Lär dig mer om MantisBT

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Get a fit-for-purpose support solution implemented in record time with low-code customizations and ITSM best-practice capabilities.
InvGate Service Desk is an ITIL-ready solution with an unprecedented user interface offering Incident, Problem, Change, Asset & Knowledge processes. Service Desk provides unmatched collaboration between users, powerful automations & smart ticket management tools. Multi-tenant cloud-based SaaS or On-Premise implementation. 100% code-free configuration, drag-and-drop visual workflow builder, business analytics reporting, custom dashboards, SLAs, email ticketing, and Gamification. Lär dig mer om InvGate Service Desk

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Ett intuitivt sätt att samla in kontextuella insikter i realtid under hela mobilappens livscykel.
Instabug ger respons och buggrapportering i appen till mobilappar som behöver problemspårning. Efter integrering av SDK kan du ha en sömlös tvåvägskommunikation med användare eller testare, samtidigt som du tillhandahåller en detaljerad miljörapport för utvecklare. Integrationsprocessen tar mindre än en minut och resultaten är enastående. Många populära appar förlitar sig på Instabug. Instabug erbjuder utmärkt support 24/7 och är alltid högt rankade som ett verktyg för att spåra och rapportera buggar. Lär dig mer om Instabug

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
An issue tracking software that helps you to remove clutter and manage your customer support queries easily from multiple channels.
HappyFox is a web based issue tracking software hosted on the cloud. It helps to track and manage all customer support requests across multiple channels like email, chats, social media and phone in a centralized ticket support system. Integration with other web apps like CRM, live-chats, voice and bug tracking apps makes it practical help desk. Similar customer support queries can be handled using canned actions and smart rules to automate responses. Community forums help customers connect. Lär dig mer om HappyFox Help Desk

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Visual review and bug tracking solution for teams building digital content and apps - websites, web-apps, e-learning courses, videos.
zipBoard is a visual review and bug tracking tool, that lets your team collect feedback on their digital content and apps during development. zipBoard is for teams developing websites, webapps, e-learning courses, videos, PDF documents at scale. The visual review tools let non-technical stakeholders and clients share reviews using annotations, screen recordings making it easy for team to understand the issues and then include it into the development workflow using our in-built bug tracking tool Lär dig mer om zipBoard

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Lösning för fjärrstöd och ärendehantering finns inbyggd i Naverisks allt i ett-fjärrövervaknings- och hanteringsplattform för MSP och IT-avdelningar.
Speciellt utformat för MSP och IT-proffs. Naverisk är fullt utrustad med inbyggd hjälpdesk och ärendehantering för problemspårning. Dessutom kan du skapa ärenden manuellt eller automatiskt och ställa in standardavtal och faktureringsparametrar. Flera tekniker kan spåra tid och information mot ett enda ärende. Till skillnad från andra PSA-leverantörer på marknaden byggs Naverisks webbaserade ärendehanteringskomponenter upp från grunden i produkten. Lär dig mer om Naverisk

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Molntjänst som tillhandahåller SEO-granskning i realtid och förändringshantering för att förbättra och upprätthålla sökmotorsynlighet.
Molntjänst som tillhandahåller SEO-granskning i realtid och förändringshantering för att förbättra och upprätthålla sökmotorsynlighet. Lär dig mer om ContentKing

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Userback helps you collect visual feedback, bugs, and other issues from your website with annotated screenshots, video and more.
Userback is a bug tracking and visual feedback solution that makes it easy for software teams to collect feedback and track issues from inside their apps. Capture highly-contextual feedback with annotated screenshots, video recordings, console logs, session info, and everything you need to resolve issues faster. With kanban boards, inbox views, custom workflows, and integrations, Userback has everything you need to track and resolve issues in the way that works best for you. Lär dig mer om Userback

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Fully-managed issue tracking solution that helps teams quickly and accurately track, resolve and report on issues.
OTRS is a fully-managed issue tracking solution that includes ticketing, workflow/process automation and notification, among its many issue resolution features. ITSM, Customer Service and Corporate Security professionals use OTRS to structure communication and streamline internal processes so that issues are responded to quickly and the best possible service is delivered in a cost-effective way. Try the issue tracking software today. Lär dig mer om OTRS

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Snabbare designgranskning med snabb visuell respons som ser till att alla är samordnade.
Med Volley kan du snabbt och enkelt samla in respons på alla hemsidor, även klonade testsajter. Genom att använda webbläsartillägget kan du lämna anteckningar och respons om specifika designfunktioner samt lägga till bilagor. Volley renderar skärmdumpar i hög kvalitet som en del av responsen, vilket ger en bättre förståelse för alla kommentarer. Inga fler missuppfattningar efter långa e-post-diskussioner. Anteckningar levereras till den valda arbetsytan och kan också skickas automatiskt till Trello eller Jira. Lär dig mer om Volley

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Powerful and affordable issue tracking software solution that can be configured to your exact needs.
With an ever-rising number of issues to track and resolve, your support organization probably struggles to effectively manage resources, prioritize issues, and resolve tickets in a timely manner. Based on the PhaseWare Tracker product suite, our issue tracking solutions provide a customizable and configurable, responsive tool set to help your business streamline the issue tracking process, effectively manage the workload, increase productivity, and directly impact the bottom line. Lär dig mer om Tracker

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Build better customer experiences with Groove. Everything you need to convert, support, and delight your customers.
Build better customer experiences with Groove. Everything you need to convert, support, and delight your customers. Everything in one place. No matter how you talk with your customers (email, social media, chat, or the phone), easily keep track of it all in our intuitive dashboard. Lär dig mer om Groove

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Sentry is the only developer-first app monitoring platform that gives real-time visibility into issues that matter to fix them faster.
With support for 99 platforms as well as single-tenant offerings, Sentry is essential for monitoring application code health. From Error tracking to Performance monitoring, developers can see clearer, solve quicker, and learn continuously about their applications - from the frontend to the backend. Lär dig mer om Sentry

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
BugHerd - Visuellt responsverktyg. Som klisterlappar på en webbplats. En mycket enkel buggspårare. Bara peka och klicka. Gratis provperiod.
BugHerd är ett lättanvänt verktyg för att spåra visuell respons på webbplatser. Det är bara att peka och klicka, som att använda klisterlappar för att fästa kundens respons på din webbplats. BugHerd fungerar i tre enkla steg: 1. Fäst respons på en webbsida med det intuitiva webbläsartillägget. 2. Kontextuella metadata läggs automatiskt till all fäst respons. 3. Uppgiftskort skapas direkt grundat på respons och hjälper dig att hantera ditt arbetsflöde. Kom igång på några minuter, med en kostnadsfri 14 dagars testperiod idag. Lär dig mer om BugHerd

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering