Utvald programvara
Programvara med flest recensioner
Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Spårningsprogram
Filterresultat (236)
Tillgängliga länder
Länder där produkten är tillgänglig. Obs! Kundsupport är kanske inte tillgängligt i det landet.
Sverige
Språk
Prissättningsalternativ
Produkttyp
236 resultat

VisionFlow
4,3
(9)
Lokal produkt
Webbaserad, kraftfull ITSM-programvara som stöder ITIL-ramverk och alla interna redan befintliga arbetsflöden.
Lär dig mer om VisionFlow
VisionFlow är en flexibel och omfattande programvarusvit för IT-tjänstehantering. Att automatisera aktiviteterna i dina processer rörande IT-tjänstehantering (IT service management, ITSM) gör dem
...
Läs mer
mycket effektiva. VisionFlow är en kraftfull lösning för alla IT-organisationer, eftersom det gör informationsflödet enkelt och smidigt mellan team och avdelningar. Lösningen stöder det allmänt accepterade ITIL-ramverket, men kan även enkelt anpassas till alla interna arbetsflöden.
Lär dig mer om VisionFlow
Funktioner
- Uppdragshantering
- Instrumentbräda
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Uppgiftshantering
FaceUp är en omfattande plattform för ärendeuppföljning. Låt medarbetarna på ett säkert sätt dela med sig av sina bekymmer och idéer.
Lär dig mer om FaceUp Whistleblowing System
FaceUp är en omfattande plattform för ärendeuppföljning. Låt medarbetarna på ett säkert sätt dela med sig av sina bekymmer och idéer. Programvaran har ett anpassningsbart rapportformulär och
...
Läs mer
avancerad rapporthantering, båda tillgängliga på 113 språk. FaceUp uppfyller GDPR, EU:s visselblåsardirektiv och Whistleblower Protection Act i USA. Den används av 2 700 organisationer i alla storlekar över hela världen. Prova FaceUp gratis i 14 dagar.
Lär dig mer om FaceUp Whistleblowing System
Funktioner
- Uppdragshantering
- Instrumentbräda
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Uppgiftshantering
Spåra eventuella problem med live-chatt-/ärendesystemet och få fler kunder genom att tillhandahålla utmärkt kundservice med LiveAgent.
Lär dig mer om LiveAgent
Spåra eventuella problem med LiveAgent, en fullt utrustad helpdesk-programvara för ärendehantering. Företag som BMW, Yamaha, Huawei, Orange och Forbesfone använder LiveAgent för att leverera en
...
Läs mer
wow-upplevelse till 150 miljoner slutanvändare över hela världen. Gör som dem och få en konkurrensfördel. Börja med en 14-dagars provperiod. Inget kreditkort behövs, inga avtal.
LiveAgent är en funktionsrik flerkanalig helpdesk-programvara med mer än 170 kundtjänstfunktioner, inklusive livechatt, ärendehantering, telefonsupport, integrering av sociala medier, supportportal och API.
Lär dig mer om LiveAgent
Funktioner
- Uppdragshantering
- Instrumentbräda
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Uppgiftshantering
Halo Service Desk is a single tool to centralise the tracking of issues.
Lär dig mer om Halo Service Desk
Halo Service Desk is a single, all-inclusive service desk software solution. It will transform your current ways of working into intuitive, up-to-the-minute workflows, as well as give your teams the
...
Läs mer
ability to deliver the very best service to customers and employees alike.
It won't just standardize your processes, but also deliver valuable analytics, so you can match your IT delivery to the true needs of your business, present, and future.
Lär dig mer om Halo Service Desk
Funktioner
- Uppdragshantering
- Instrumentbräda
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Uppgiftshantering
Slack samlar all er kommunikation på ett och samma ställe. Det handlar om meddelanden i realtid samt arkiverings- och sökfunktioner för moderna team.
Slack är ett samarbetsnav där rätt personer och rätt information möts så att alla får sitt jobb gjort. När ditt team till exempel behöver sparka igång ett projekt, anställa en ny medarbetare,
...
Läs mer
implementera kod, granska ett försäljningsavtal, slutföra nästa års budget, genomföra ett A/B-test, planera öppnandet av ert nya kontor – då är det Slack ni behöver. Prova Slack gratis med ditt team.
Lär dig mer om Slack
Funktioner
- Uppdragshantering
- Instrumentbräda
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Uppgiftshantering
Jira är en fullt utrustat problemspårare för team som planerar och bygger fantastiska produkter.
Jira är problemspåraren för team som planerar och bygger fantastiska produkter. Tusentals team väljer Jira för att fånga upp och organisera problem, tilldela arbete och följa teamaktiviteter. Med det
...
Läs mer
nya mobila gränssnittet hjälper Jira ditt team att få jobbet gjort såväl vid skrivbordet som på språng.
Lär dig mer om Jira
Funktioner
- Uppdragshantering
- Instrumentbräda
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Uppgiftshantering
Få friheten att skapa en egen jättesnygg webbplats precis så som du vill ha den – gratis.
Skapa en fantastisk, professionell webbplats gratis med Wix webbplatsbyggare. Wix erbjuder några olika sätt att bygga din webbplats: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor och Wix Code.
...
Läs mer
Oavsett om du skapar din första hemsida eller om du är ett proffs så har Wix det du behöver.
Wix ADI skapar en unik hemsida med professionell text, bilder med mera. Wix Editor ger dig designfrihet med avancerade funktioner och enkel dra och släpp-funktion. Och med Wix Code kan du skapa en toppmodern hemsida och toppmoderna appar.
Lär dig mer om Wix
Funktioner
- Uppdragshantering
- Instrumentbräda
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Uppgiftshantering
Track bugs, enhancements, and other requests, prioritize work, and communicate with stakeholders as changes are proposed and merged..
GitHub issues make project management simple. Start with an issue: create an issue to suggest a new idea or track a bug. Then organize and assign tasks to your team. Link issues and pull requests:
...
Läs mer
Track updates to your project without complicating your workflow by cross linking between issues and pull requests anywhere in your GitHub organization.
Lär dig mer om GitHub
Funktioner
- Uppdragshantering
- Instrumentbräda
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Uppgiftshantering
ClickUp vill vara arbetets framtid – en app som ersätter alla andra. ClickUp var en av de snabbast växande produktivitetsapparna 2020.
ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål,
...
Läs mer
kalendrar, schemaläggning och till och med en inkorg. ClickUp är helt anpassningsbar och fungerar för alla typer av team, så att alla team kan använda samma app för att planera, organisera och samarbeta.
Lär dig mer om ClickUp
Funktioner
- Uppdragshantering
- Instrumentbräda
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Uppgiftshantering
Zendesk Support är supportprogramvara byggd för att förbättra dina kundrelationer.
Zendesk är molnbaserad helpdesk-programvara som är byggd för att följa upp och lösa kundproblem. Avsluta ärenden enkelt och spåra kundproblem på alla kanaler: SMS, webb, mobilapp, telefon, e-post,
...
Läs mer
sociala medier. Se varför över 200 000 team av alla storlekar som Uber, Slack och LendingClub använder Zendesk för att sänka sina supportkostnader och öka kundnöjdheten.
Lär dig mer om Zendesk Suite
Funktioner
- Uppdragshantering
- Instrumentbräda
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Uppgiftshantering
En modern, webbaserad programvara för problemuppföljning som används av mer än 40 000 företag över hela världen.
Freshdesk är ett modernt system för problemuppföljning som innehåller allt du behöver för att följa upp och hantera problem. Freshdesk fungerar med traditionella kanaler som e-post, telefon, chatt
...
Läs mer
och sociala medier, och kan också läggas till i din mobilapp för att fånga upp problem som uppstår när du är på språng. Freshdesk ökar agentproduktiviteten med en mängd automatiseringar, intern spelmekanik med mer. Rapporteringspaketet är omfattande och hjälper chefer att få en snabb överblick över de största flaskhalsarna i hjälpdesken
Lär dig mer om Freshdesk
Funktioner
- Uppdragshantering
- Instrumentbräda
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Uppgiftshantering
Wrike är en IT-projekthanteringsprogramvara med mallar, Gantt-diagram, avancerad säkerhet, automatiserade godkännanden och över 400 integrationer.
Wrike är en IT-projekthanteringsprogramvara som fler än 20 000 företag och över två miljoner användare förlitar sig på. Effektivisera din IT-hantering med hjälp av anpassade förfrågningsformulär,
...
Läs mer
Kanban-tavlor, Gantt-diagram, tidsuppföljning, automatiserade arbetsflöden och godkännanden, budgethantering och avancerad rapportering på ett och samma ställe. Integrera Wrike med fler än 400 applikationer som GitHub för sömlös utveckling och spårning. Anpassa dina arbetsflöden så att du kan se förloppet steg för steg. Förvandla din IT-hantering med Wrike.
Lär dig mer om Wrike
Funktioner
- Uppdragshantering
- Instrumentbräda
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Uppgiftshantering
Zoho Desk är en effektiv programvara för problemspårning som säkerställer processautomatisering, felfri spårning och gör kundservice enklare
Zoho Desk är en effektiv webbaserad programvara för problemspårning som säkerställer en tillförlitlig problemspårningsprocess, förblir felfri och gör kundservice enkel för alla inblandade. Avancerad
...
Läs mer
processautomatisering, återkopplingsslingor, ärendehantering, anpassningsbara instrumentbrädor och rapporter gör Zoho Desk enklare när man vill spåra och lösa problem snabbare. Problemspårningscykeln börjar när kunden berättar för ditt företag om sina frågor och slutar när kunden lämnar respons om den support de fick.
Lär dig mer om Zoho Desk
Funktioner
- Uppdragshantering
- Instrumentbräda
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Uppgiftshantering
Lättimplementerad webbaserad kundtjänstprogramvara med fokus på B2B-kundhantering och teamsamarbete.
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik. TeamSupport är byggd runt hela B2B-kunden, snarare än att
...
Läs mer
fokusera på varje enskild kontakt eller ärende, och hjälper till att lösa sofistikerade kundbehov, driver framgångsrika kundinteraktioner vilket leder till ökat förväntat kundlivstidsvärde. Nationellt erkända TeamSupport-lösningar inkluderar TeamInsights och TeamSuccess.
Lär dig mer om TeamSupport
Funktioner
- Uppdragshantering
- Instrumentbräda
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Uppgiftshantering
Problemsökning, felrapporteringssystem eller kundspårning. Allt blir enklare med Bitrix24.
Letar du efter en förstklassig kostnadsfri programvara för projektbevakning. Möt Bitrix24, en av världens mest populära kostnadsfria projektledningsplattformar som finns på 18 språk och används av
...
Läs mer
över 6 miljoner organisationer i 187 länder. Bitrix24 kan hålla koll på nästan allt för dina projekt, inklusive felrapporteringssystem, problemsökning och kundspårning, men det är helt enkelt lättare att registrera ett gratis Bitrix24-konto och kolla in det själv.
Lär dig mer om Bitrix24
Funktioner
- Uppdragshantering
- Instrumentbräda
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Uppgiftshantering
SolarWinds Service Desk är en välrenommerad lösning för IT-team som vill påskynda problemlösning, förbättra servicenivåavtal och spara värdefull tid
SolarWinds Service Desk (tidigare Samanage) är en välrenommerad IT-servicedesklösning som förenklar problemspårning och problemlösning med tidsbesparande arbetsflöden och automatisering. Helintegrerad
...
Läs mer
tillgångshantering ger en fullständig bild av maskinvara, programvara och incidenthistorik för att effektivisera problemlösning. IT-teamen kan förbättra servicenivåavtal och lägga mer tid på större projekt. Utformade med hänsyn till bästa praxis för ITIL.
Lär dig mer om SolarWinds Service Desk
Funktioner
- Uppdragshantering
- Instrumentbräda
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Uppgiftshantering
Download free IT help desk software for IT pros & sysadmins around the world in all businesses. Support & mobile apps also free.
The Spiceworks IT Help Desk is purpose-built for IT pros, we have just what you need to run a better internal IT help desk and a better business. Start tackling tickets in minutes with free help desk
...
Läs mer
software (on your server or in the cloud). Plus, it's more than just ticket tracking: understand (and change!) team behavior and articulate your value to the business. Get it free today!
Lär dig mer om Spiceworks
Funktioner
- Uppdragshantering
- Instrumentbräda
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Uppgiftshantering
Hjälpdesk för problemuppföljning online som hjälper dig att hantera din IT-infrastruktur, men utan komplikationerna. Dessutom är den ITIL-kompatibel...
Freshservice är en ITIL-hjälpdisk online med en fräsch twist. Verktyget ger en uppfriskande användarupplevelse ovanpå kraftfulla funktioner för biljetthantering och resurshantering såsom automatisk
...
Läs mer
upptäckt av nya resurser, kraftfull konfigurationshantering och förbättrad konsekvensanalys. Robusta funktioner för incidenthantering, inklusive viktiga funktioner som arbetsflödesautomatisering, gör problemuppföljning enkel.
Lär dig mer om Freshservice
Funktioner
- Uppdragshantering
- Instrumentbräda
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Uppgiftshantering
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive
...
Läs mer
automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider.
Lär dig mer om JIRA Service Management
Funktioner
- Uppdragshantering
- Instrumentbräda
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Uppgiftshantering
Skala din kundtjänst på ett smidigt och kostnadseffektivt sätt med inbyggd kapitalförvaltning och avancerad automatisering.
SysAid tillhandahåller en lösning för hantering av IT-och företagstjänster som omvandlar IT-agenters produktivitet, förbättrar slutanvändarerfarenheten drastiskt och ökar värdet i hela organisationen.
...
Läs mer
Särskilt utformad för att stödja digital omvandling idag och i takt med att du växer. SysAid samarbetar med över 10 000 kunder, från små och medelstora företag till Fortune 500-företag i 140 länder. Tillgänglig på 42 språk som molnbaserad och lokal lösning.
Få en gratis demo idag.
Lär dig mer om SysAid
Funktioner
- Uppdragshantering
- Instrumentbräda
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Uppgiftshantering
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring, försäljning och service för att generera, engagera, vårda och konvertera leads.
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara med marknadsföring, försäljning och service. Programvaran är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera, och vårda
...
Läs mer
webbesökare och göra dem till nöjda kunder. Generera leads med leadgenereringsformulär och popup-fönster, engagera webbesökarna med hjälp av snygga startsidor, vårda dem med engagerande e-postmeddelanden och automatisera din marknadsföringstratt med marketing automation – allt från en enda lättanvänd plattform.
Lär dig mer om EngageBay
Funktioner
- Uppdragshantering
- Instrumentbräda
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Uppgiftshantering
Clubhouse är en snabb projektledningsplattform som är byggd för dagens programvaruteam. Alla kärnfunktioner är kostnadsfria för team med upp till 10 användare.
Clubhouse är en snabb, okomplicerad projektledningsplattform för agile-programvaruteam för att planera, bygga och lansera bättre produkter. Clubhouse kombinerar lagom med enkelhet och lagom med
...
Läs mer
struktur så att dina programvaruteam blir nöjda och produktiva. Clubhouse är utformat för utvecklare och har en robust uppsättning populära integrationer (GitHub, GitLab, Slack och mer) och ett välutrustat programmeringsgränssnitt (application program interface, API) som automatiserar arbetsflöden. Alla kärnfunktioner är 100 % gratis för team med upp till 10 användare.
Lär dig mer om Shortcut
Funktioner
- Uppdragshantering
- Instrumentbräda
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Uppgiftshantering
A completely reimagined UI, enhanced search and filters, easywork allocation, new portfolio dashboard, and more to transform your work.
Zoho Projects is a cloud based project management software with over 200,000 customers worldwide. It helps you plan your projects, and execute them with perfection.
With Projects, you can assign
...
Läs mer
tasks easily, communicate effectively with both your team and clients, be informed on all project updates, get detailed reports on work progress and deliver projects on time, everytime.
Lär dig mer om Zoho Projects
Funktioner
- Uppdragshantering
- Instrumentbräda
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Uppgiftshantering
The continuous code improvement platform. Proactively discover, predict, and remediate errors with real-time AI-assisted workflows.
Rollbar is the leading continuous code improvement platform that proactively discovers, predicts, and remediates errors with real-time AI-assisted workflows. With Rollbar, developers continually
...
Läs mer
improve their code and constantly innovate rather than spending time monitoring, investigating, and debugging.
Lär dig mer om Rollbar
Funktioner
- Uppdragshantering
- Instrumentbräda
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Uppgiftshantering
Quickbase helps customers see, connect and control complex projects that reshape our world.
Big ideas aren’t simple to execute. So we’re here to help you tackle any project, no matter how complex. We’re Quickbase.
Quickbase helps customers see, connect and control complex projects that
...
Läs mer
reshape our world. Whether it’s raising a skyscraper or coordinating vaccine rollouts, the no-code software platform allows business users to custom fit solutions to the way they work – using information from across the systems they already have.
Lär dig mer om Quickbase
Funktioner
- Uppdragshantering
- Instrumentbräda
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Uppgiftshantering
Programvaran för kundsupport och verktyget för kapitalförvaltning omfattar kunskapsbas, hantering av servicenivåavtal (service level agreement, SLA), ärendespårning och lagerhantering.
ManageEngine ServiceDesk Plus är en programvara för kundtjänst och tillgångshantering. Programvaran erbjuder ett integrerat paket med incidenthantering (felärenden), tillgångsspårning, inköp,
...
Läs mer
kontraktshantering, självserviceportal och kunskapsbas till ett rimligt pris. ServiceDesk Plus erbjuder allt du behöver för en fullt utrustad IT-support och produktiv kundtjänstpersonal. ManageEngine ServiceDesk Plus är tillgänglig både på plats och på begäran.
Lär dig mer om ManageEngine ServiceDesk Plus
Funktioner
- Uppdragshantering
- Instrumentbräda
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Uppgiftshantering
Spreadsheets got you spread thin? Gain peace of mind by switching to a tool built for the demands of issue tracking.
Resolve issues quicker, better. Our simple-to-learn software handles your most complex issues for help desk, customer support, complaint management, and more. Custom-fit to your company without the
...
Läs mer
custom price tag, Issuetrak’s industry-leading software has modernized how businesses problem-solve for over 25 years. Instantly prioritize concerns and escalate issues to the right department so you can cut manual overhead, spend your time more efficiently, and offer your customers faster solutions.
Lär dig mer om Issuetrak
Funktioner
- Uppdragshantering
- Instrumentbräda
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Uppgiftshantering
SaaS-plattform som ger dig hantering av företagstjänster genom automatiserad dirigering, varningar, interaktionsspårning med mera.
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra
...
Läs mer
servicen samtidigt som kostnaderna minskas, affärsmålen uppnås och nöjdare kunder betjänas.
Vivantios historia började 2003, inspirerad av önskan att bygga en plattform med flera hyresgäster som är pålitlig, konfigurerbar och säker. Idag är Vivantio en välrenommerad leverantör av tjänstehantering-SaaS för serviceteam.
Lär dig mer om Vivantio
Funktioner
- Uppdragshantering
- Instrumentbräda
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Uppgiftshantering
Kayako - Live Chat Software made personal and simple to unify customer service across chat, social, email and phone.
With Kayako, customer-obsessed businesses get better at delivering effortless customer service experiences.
Customer service is changing. Today, your customer expects to be recognized and understood
...
Läs mer
as an individual, not a ticket. Unlike traditional helpdesks, Kayako connects the dots between your support channels, your customer's information, and your team.
Kayako is used by over 130,000 customer support pros in businesses around the world, including Peugeot, NASA, and Fedex.
Lär dig mer om Kayako
Funktioner
- Uppdragshantering
- Instrumentbräda
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Uppgiftshantering
En enkel, snabb och skalbar felrapporteringsapplikation som hjälper dig att enkelt hantera buggar och leverera fantastiska produkter i tid.
Zoho BugTracker är en samarbetsinriktad felrapporteringsprogramvara från Zoho, ett varumärke som 35 miljoner användare över hela världen litar på. BugTracker hjälper dig att följa upp buggarnas
...
Läs mer
livscykel från början till slut, och ser till att du bygger och levererar fantastiska produkter i tid varje gång. Ställ in automatiska meddelanden, affärsregler och anpassade arbetsflöden för att följa och lösa buggar snabbare. Definiera realistiska förväntningar för dina kunder och överträffa dem med servicenivåavtal.
Lär dig mer om Zoho BugTracker
Funktioner
- Uppdragshantering
- Instrumentbräda
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Uppgiftshantering
Cloud-based IT support software for SMBs with in-house and remote teams.
GoTo Resolve is IT support software built for SMBs. It helps IT professionals streamline their help desk by bringing together the tools they need to engage, identify problems, and fix issues faster.
...
Läs mer
It combines game-changing IT management and support software with conversational ticketing and a zero trust architecture into a single consolidated tool. It is simple, secure, flexible, and free to use. Looking for GoToAssist? GoTo Resolve includes the same remote support functionality and more.
Lär dig mer om GoTo Resolve
Funktioner
- Uppdragshantering
- Instrumentbräda
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Uppgiftshantering
ServiceNow Customer Service Management is built for the digitally connected service economy.
ServiceNow Customer Service Management is built for the digitally connected service economy. The convergence of products and services is raising the bar on customer expectations. But traditional
...
Läs mer
customer support tools are no longer working.
Lär dig mer om ServiceNow Customer Service Management
Funktioner
- Uppdragshantering
- Instrumentbräda
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Uppgiftshantering
SpiraTest offers a complete defect and issue tracking solution that manages your entire testing process.
SpiraTest is an integrated Quality Assurance solution that manages requirements, releases, tests, defects, and issues in one environment, with end-to-end traceability. With SpiraTest, log, and
...
Läs mer
capture bugs and issues quickly and easily. Once captured, search, assign, track, and manage the logged issues and defects using powerful SpiraTest dashboards. Categorize your logged defects into different types, each with a customizable workflow and analyze the quality of a system during its lifecycle.
Lär dig mer om SpiraTest
Funktioner
- Uppdragshantering
- Instrumentbräda
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Uppgiftshantering
BOSSDesk is an award winning Help Desk, Service Desk, ITSM and asset management solution available for Cloud, On-Premise and mobile.
BOSSDesk, an ITSM (IT Service Management) Service Desk Help Desk and IT Asset Management solution, is available for both Cloud, On-Premise and mobile. An award-winning user-friendly interface and a
...
Läs mer
powerful Service Catalog helps IT departments quickly deploy self-service portals, workflow automations, HR-onboarding, asset management, incident , change and problem management. BOSSDesk is ITIL aligned and helps IT departments streamline ticket management and Optimize and automate processes easily
Lär dig mer om BOSSDesk
Funktioner
- Uppdragshantering
- Instrumentbräda
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Uppgiftshantering
Written in PHP, this free issue tracking software is written under GNU protocol.
Written in PHP, this free issue tracking software is written under GNU protocol.
Lär dig mer om MantisBT
Funktioner
- Uppdragshantering
- Instrumentbräda
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Uppgiftshantering
InvGate Service Desk is the solution of choice for organizations looking for a state-of-the-art ITSM solution with lower TCO.
InvGate Service is an ITIL certified ITSM solution, with modern ticketing interface, workflows, change, problem, request and IT Asset management (ITAM). Available as cloud-based SaaS or On-Premise
...
Läs mer
implementation and 100% code-free configuration, InvGate Service Desk is the solution of choice for organizations looking for a state-of-the-art ITSM solution without the overhead of extensive implementations and high cost of ownership.
Lär dig mer om InvGate Service Desk
Funktioner
- Uppdragshantering
- Instrumentbräda
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Uppgiftshantering
Ett intuitivt sätt att samla in kontextuella insikter i realtid under hela mobilappens livscykel.
Instabug ger respons och buggrapportering i appen till mobilappar som behöver problemspårning. Efter integrering av SDK kan du ha en sömlös tvåvägskommunikation med användare eller testare, samtidigt
...
Läs mer
som du tillhandahåller en detaljerad miljörapport för utvecklare. Integrationsprocessen tar mindre än en minut och resultaten är enastående.
Många populära appar förlitar sig på Instabug. Instabug erbjuder utmärkt support 24/7 och är alltid högt rankade som ett verktyg för att spåra och rapportera buggar.
Lär dig mer om Instabug
Funktioner
- Uppdragshantering
- Instrumentbräda
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Uppgiftshantering
An issue tracking software that helps you to remove clutter and manage your customer support queries easily from multiple channels.
HappyFox is a web based issue tracking software hosted on the cloud. It helps to track and manage all customer support requests across multiple channels like email, chats, social media and phone in a
...
Läs mer
centralized ticket support system. Integration with other web apps like CRM, live-chats, voice and bug tracking apps makes it practical help desk. Similar customer support queries can be handled using canned actions and smart rules to automate responses. Community forums help customers connect.
Lär dig mer om HappyFox Help Desk
Funktioner
- Uppdragshantering
- Instrumentbräda
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Uppgiftshantering
Lösning för fjärrstöd och ärendehantering finns inbyggd i Naverisks allt i ett-fjärrövervaknings- och hanteringsplattform för MSP och IT-avdelningar.
Speciellt utformat för MSP och IT-proffs. Naverisk är fullt utrustad med inbyggd hjälpdesk och ärendehantering för problemspårning. Dessutom kan du skapa ärenden manuellt eller automatiskt och ställa
...
Läs mer
in standardavtal och faktureringsparametrar. Flera tekniker kan spåra tid och information mot ett enda ärende. Till skillnad från andra PSA-leverantörer på marknaden byggs Naverisks webbaserade ärendehanteringskomponenter upp från grunden i produkten.
Lär dig mer om Naverisk
Funktioner
- Uppdragshantering
- Instrumentbräda
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Uppgiftshantering
Projektledning och kodhantering, äntligen kombinerade i en lösning. Planera arbete, följ upp framsteg och släpp kod direkt i Backlog och få allt i ett-samarbete.
Backlog är ett allt i ett-verktyg för webbaserad problemhantering som ger dig projektledning, versionskontroll och felrapporteringssystem. Genom att sammanföra de organisatoriska fördelarna med
...
Läs mer
projektledning med kraften och bekvämligheten med kodhantering förbättrar Backlog teamsamarbetet i både stora och små organisationer. Planera arbete, följ upp framsteg och släpp koduppdateringar direkt i Backlog. Kärnfunktionerna inkluderar deluppgifter, anpassade statusar, tavlor av kanban-typ, Gantt-diagram, burn down chart (diagram över kvarstående arbete), Git och SVN och wikier.
Lär dig mer om Backlog
Funktioner
- Uppdragshantering
- Instrumentbräda
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Uppgiftshantering
Hiver is a Gmail-based customer service solution that helps teams collaborate on shared inboxes like [email protected], [email protected], [email protected]
Hiver is the world's first helpdesk built for Google Workspace. We help teams deliver fast and empathetic customer service, right from the tool they are already familiar with - Gmail. This means they
...
Läs mer
can assign, track, and collaborate on customer emails and live chat queries, as well as run advanced analytics and automations from the Gmail interface, without sacrificing any time on learning new software.
Hiver is used by 1500 companies including Flexport, Canva, Harvard University, and Vacasa.
Lär dig mer om Hiver
Funktioner
- Uppdragshantering
- Instrumentbräda
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Uppgiftshantering
Molntjänst som tillhandahåller SEO-granskning i realtid och förändringshantering för att förbättra och upprätthålla sökmotorsynlighet.
Molntjänst som tillhandahåller SEO-granskning i realtid och förändringshantering för att förbättra och upprätthålla sökmotorsynlighet.
Lär dig mer om ContentKing
Funktioner
- Uppdragshantering
- Instrumentbräda
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Uppgiftshantering
Userback helps you collect visual feedback, bugs, and other issues from your website with annotated screenshots, video and more.
Userback is a bug tracking and visual feedback solution that makes it easy for software teams to collect feedback and track issues from inside their apps.
Capture highly-contextual feedback with
...
Läs mer
annotated screenshots, video recordings, console logs, session info, and everything you need to resolve issues faster.
With kanban boards, inbox views, custom workflows, and integrations, Userback has everything you need to track and resolve issues in the way that works best for you.
Lär dig mer om Userback
Funktioner
- Uppdragshantering
- Instrumentbräda
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Uppgiftshantering
Fully-managed issue tracking solution that helps teams quickly and accurately track, resolve and report on issues.
OTRS is a fully-managed issue tracking solution that includes ticketing, workflow/process automation and notification, among its many issue resolution features. ITSM, Customer Service and Corporate
...
Läs mer
Security professionals use OTRS to structure communication and streamline internal processes so that issues are responded to quickly and the best possible service is delivered in a cost-effective way. Try the issue tracking software today.
Lär dig mer om OTRS
Funktioner
- Uppdragshantering
- Instrumentbräda
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Uppgiftshantering
Snabbare designgranskning med snabb visuell respons som ser till att alla är samordnade.
Med Volley kan du snabbt och enkelt samla in respons på alla hemsidor, även klonade testsajter. Genom att använda webbläsartillägget kan du lämna anteckningar och respons om specifika designfunktioner
...
Läs mer
samt lägga till bilagor. Volley renderar skärmdumpar i hög kvalitet som en del av responsen, vilket ger en bättre förståelse för alla kommentarer. Inga fler missuppfattningar efter långa e-post-diskussioner. Anteckningar levereras till den valda arbetsytan och kan också skickas automatiskt till Trello eller Jira.
Lär dig mer om Volley
Funktioner
- Uppdragshantering
- Instrumentbräda
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Uppgiftshantering
Powerful and affordable issue tracking software solution that can be configured to your exact needs.
With an ever-rising number of issues to track and resolve, your support organization probably struggles to effectively manage resources, prioritize issues, and resolve tickets in a timely manner.
...
Läs mer
Based on the PhaseWare Tracker product suite, our issue tracking solutions provide a customizable and configurable, responsive tool set to help your business streamline the issue tracking process, effectively manage the workload, increase productivity, and directly impact the bottom line.
Lär dig mer om Tracker
Funktioner
- Uppdragshantering
- Instrumentbräda
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Uppgiftshantering
Build better customer experiences with Groove.
Everything you need to convert, support, and delight your customers.
Build better customer experiences with Groove.
Everything you need to convert, support, and delight your customers. Everything in one place. No matter how you talk with your customers (email, social
...
Läs mer
media, chat, or the phone), easily keep track of it all in our intuitive dashboard.
Lär dig mer om Groove
Funktioner
- Uppdragshantering
- Instrumentbräda
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Uppgiftshantering
Sentry is the only developer-first app monitoring platform that gives real-time visibility into issues that matter to fix them faster.
With support for 99 platforms as well as single-tenant offerings, Sentry is essential for monitoring application code health.
From Error tracking to Performance monitoring, developers can see
...
Läs mer
clearer, solve quicker, and learn continuously about their applications - from the frontend to the backend.
Lär dig mer om Sentry
Funktioner
- Uppdragshantering
- Instrumentbräda
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Uppgiftshantering
Bug tracker for fast-moving SaaS Teams.
Bugasura is a Bug Tracker for Fast Moving SaaS Teams.
It is used by developers, QA, designers, and product managers across the globe as an issue and bug tracker across multiple projects. People
...
Läs mer
love it because it is simple, fast, and comes with the ability to customize workflows and focus on issues and bugs that need to be resolved immediately.
Lär dig mer om Bugasura
Funktioner
- Uppdragshantering
- Instrumentbräda
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Uppgiftshantering
BugHerd - Visuellt responsverktyg.
Som klisterlappar på en webbplats.
En mycket enkel buggspårare. Bara peka och klicka. Gratis provperiod.
BugHerd är ett lättanvänt verktyg för att spåra visuell respons på webbplatser.
Det är bara att peka och klicka, som att använda klisterlappar för att fästa kundens respons på din webbplats.
...
Läs mer
BugHerd fungerar i tre enkla steg:
1. Fäst respons på en webbsida med det intuitiva webbläsartillägget.
2. Kontextuella metadata läggs automatiskt till all fäst respons.
3. Uppgiftskort skapas direkt grundat på respons och hjälper dig att hantera ditt arbetsflöde.
Kom igång på några minuter, med en kostnadsfri 14 dagars testperiod idag.
Lär dig mer om BugHerd
Funktioner
- Uppdragshantering
- Instrumentbräda
- Varningar/eskalering
- Problemgranskning
- Kunskapsbashantering
- Uppgiftshantering