200 resultat
Varför Capterra är gratis
Enablon tillhandahåller en av de mest kompletta programvarorna för EHS-, risk- och hållbarhetshantering på marknaden som utformats för Fortune 500-företag. Lär dig mer om Enablon Incident Management
Enablons programvara för säkerhet och incidenthantering gör det möjligt för stora och komplexa organisationer att säkerställa optimal säkerhet på arbetsplatsen, minimala driftstörningar utanför lådan och efterlevnad av regelverk med denna industriledande programvara för incidenthantering. Programvaran erbjuder de mest avancerade funktionerna och hjälper dig att följa, rapportera och förebygga incidenter. Det ger dig en proaktiv plattform så att du kan minimera riskerna. Lär dig mer om Enablon Incident Management
Enablons programvara för säkerhet och incidenthantering gör det möjligt för stora och komplexa organisationer att säkerställa optimal säkerhet på arbetsplatsen, minimala driftstörningar utanför lådan...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Projektledning och kodhantering, äntligen kombinerade i en lösning. Planera arbete, följ upp framsteg och släpp kod direkt i Backlog och få allt i ett-samarbete. Lär dig mer om Backlog
Backlog är ett allt i ett-verktyg för webbaserad problemhantering som ger dig projektledning, versionskontroll och felrapporteringssystem. Genom att sammanföra de organisatoriska fördelarna med projektledning med kraften och bekvämligheten med kodhantering förbättrar Backlog teamsamarbetet i både stora och små organisationer. Planera arbete, följ upp framsteg och släpp koduppdateringar direkt i Backlog. Kärnfunktionerna inkluderar deluppgifter, anpassade statusar, tavlor av kanban-typ, Gantt-diagram, burn down chart (diagram över kvarstående arbete), Git och SVN och wikier. Lär dig mer om Backlog
Backlog är ett allt i ett-verktyg för webbaserad problemhantering som ger dig projektledning, versionskontroll och felrapporteringssystem. Genom att sammanföra de organisatoriska fördelarna med...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Hjälpdesk för problemuppföljning online som hjälper dig att hantera din IT-infrastruktur, men utan komplikationerna. Dessutom är den ITIL-kompatibel... Lär dig mer om Freshservice
Freshservice är en ITIL-hjälpdisk online med en fräsch twist. Verktyget ger en uppfriskande användarupplevelse ovanpå kraftfulla funktioner för biljetthantering och resurshantering såsom automatisk upptäckt av nya resurser, kraftfull konfigurationshantering och förbättrad konsekvensanalys. Robusta funktioner för incidenthantering, inklusive viktiga funktioner som arbetsflödesautomatisering, gör problemuppföljning enkel. Lär dig mer om Freshservice
Freshservice är en ITIL-hjälpdisk online med en fräsch twist. Verktyget ger en uppfriskande användarupplevelse ovanpå kraftfulla funktioner för biljetthantering och resurshantering såsom automatisk...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
En modern, webbaserad programvara för problemuppföljning som används av mer än 40 000 företag över hela världen. Lär dig mer om Freshdesk
Freshdesk är ett modernt system för problemuppföljning som innehåller allt du behöver för att följa upp och hantera problem. Freshdesk fungerar med traditionella kanaler som e-post, telefon, chatt och sociala medier, och kan också läggas till i din mobilapp för att fånga upp problem som uppstår när du är på språng. Freshdesk ökar agentproduktiviteten med en mängd automatiseringar, intern spelmekanik med mer. Rapporteringspaketet är omfattande och hjälper chefer att få en snabb överblick över de största flaskhalsarna i hjälpdesken Lär dig mer om Freshdesk
Freshdesk är ett modernt system för problemuppföljning som innehåller allt du behöver för att följa upp och hantera problem. Freshdesk fungerar med traditionella kanaler som e-post, telefon, chatt...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats Lär dig mer om JIRA Service Management
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider. Lär dig mer om JIRA Service Management
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
ITIL-anpassad programvara för tjänstehantering med KPI-instrumentbräda som hjälper till att spåra arbetsbelastningen för varje anställd och tilldela uppgifter effektivt. Lär dig mer om TOPdesk
Den molnbaserade programvaran TOPdesk hjälper företag att erbjuda sina kunder bättre tjänster. Med lättanvänd helpdesk-programvara och mer än 20 års erfarenhet hjälper programvaran dig att hantera incidenter, skapa arbetsflöden och hålla reda på konfigurationer. Gör dina slutanvändare mer självständiga tack vare självbetjäningsportalen. Mer än 4 500 organisationer över hela världen använder redan TOPdesk för att öka effektiviteten och förbättra kundnöjdheten. Letar du efter enastående service? Här får du det du önskar. Lär dig mer om TOPdesk
Den molnbaserade programvaran TOPdesk hjälper företag att erbjuda sina kunder bättre tjänster. Med lättanvänd helpdesk-programvara och mer än 20 års erfarenhet hjälper programvaran dig att hantera...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
HelpDesk är ett ärendesystem online som har utformats för att förenkla teamarbetet. Erbjud enastående kundtjänst. Enkelt. Lär dig mer om HelpDesk
HelpDesk är ett ärendesystem online som förenklar teamarbetet. Lösningen är full av funktioner som främjar samarbete inom ditt team. Du kan använda taggning, lägga till privata anteckningar, tilldela ärenden till specifika teammedlemmar och skapa fasta svar. För att säkerställa högsta säkerhetsnivå krypterar systemet dina data med 256-bitars SSL-protokoll. HelpDesk har utformats för att spara tid åt dina ombud och ge dem möjlighet att erbjuda högsta möjliga kundservice. Enkelt. Lär dig mer om HelpDesk
HelpDesk är ett ärendesystem online som förenklar teamarbetet. Lösningen är full av funktioner som främjar samarbete inom ditt team. Du kan använda taggning, lägga till privata anteckningar, tilldela...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Jira är en fullt utrustat problemspårare för team som planerar och bygger fantastiska produkter. Lär dig mer om Jira
Jira är problemspåraren för team som planerar och bygger fantastiska produkter. Tusentals team väljer Jira för att fånga upp och organisera problem, tilldela arbete och följa teamaktiviteter. Med det nya mobila gränssnittet hjälper Jira ditt team att få jobbet gjort såväl vid skrivbordet som på språng. Lär dig mer om Jira
Jira är problemspåraren för team som planerar och bygger fantastiska produkter. Tusentals team väljer Jira för att fånga upp och organisera problem, tilldela arbete och följa teamaktiviteter. Med det...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Vision Helpdesk erbjuder hjälpdesk, hjälpdesk för flerföretagshantering (Satellit-hjälpdesk eller delad hjälpdesk för flera företag) och ITIL-servicedeskverktyg och programvara för livechatt för företag i alla storlekar. Lär dig mer om Vision Helpdesk
Vision Helpdesk erbjuder programvaruverktyg för kundservice – 1) Helpdesk-programvara (flerkanalig helpdesk) 2) Helpdesk för flerföretagshantering (Satellite Help Desk) (hanterar flera varumärken via samma helpdesk) 3) Servicedesk (ITIL-/ITSM-helpdesk) Vision Helpdesk är en heltäckande helpdesk som ger dig möjlighet att hantera flera olika kanaler som e-post, webbformulär, Twitter, Facebook, samtal på ett och samma ställe. Vision Helpdesk är betrodd av över 8 000 företag världen över. Lär dig mer om Vision Helpdesk
Vision Helpdesk erbjuder programvaruverktyg för kundservice – 1) Helpdesk-programvara (flerkanalig helpdesk) 2) Helpdesk för flerföretagshantering (Satellite Help Desk) (hanterar flera varumärken...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Alcea IssueTrack är en teamorienterad och webbaserad lösning för att följa upp problem med flera olika metoder för alla dina uppföljningsbehov. Lär dig mer om Alcea IssueTrack
Alcea underlättar en samarbetsprocess för underhåll av synliga, prioriterade och hanterbara problem. Programvaran maximerar produktiviteten genom att säkerställa kontinuerlig kommunikation och säkerställer att teamet fokuserar på de mest kritiska problemen. Alcea levererar ett optimalt arbetsflöde genom att upprätthålla korrekt ägarskap och se till att individerna är medvetna om sina direkta ansvarsområden. Lär dig mer om Alcea IssueTrack
Alcea underlättar en samarbetsprocess för underhåll av synliga, prioriterade och hanterbara problem. Programvaran maximerar produktiviteten genom att säkerställa kontinuerlig kommunikation och...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Zendesk Support är supportprogramvara byggd för att förbättra dina kundrelationer. Lär dig mer om Zendesk
Zendesk är molnbaserad helpdesk-programvara som är byggd för att följa upp och lösa kundproblem. Avsluta ärenden enkelt och spåra kundproblem på alla kanaler: SMS, webb, mobilapp, telefon, e-post, sociala medier. Se varför över 200 000 team av alla storlekar som Uber, Slack och LendingClub använder Zendesk för att sänka sina supportkostnader och öka kundnöjdheten. Lär dig mer om Zendesk
Zendesk är molnbaserad helpdesk-programvara som är byggd för att följa upp och lösa kundproblem. Avsluta ärenden enkelt och spåra kundproblem på alla kanaler: SMS, webb, mobilapp, telefon, e-post,...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
ClickUp vill vara arbetets framtid – en app som ersätter alla andra. ClickUp var en av de snabbast växande produktivitetsapparna 2020. Lär dig mer om ClickUp
ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål, kalendrar, schemaläggning och till och med en inkorg. ClickUp är helt anpassningsbar och fungerar för alla typer av team, så att alla team kan använda samma app för att planera, organisera och samarbeta. Lär dig mer om ClickUp
ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål,...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Spåra eventuella problem med live-chatt-/ärendesystemet och få fler kunder genom att tillhandahålla utmärkt kundservice med LiveAgent. Lär dig mer om LiveAgent
Spåra eventuella problem med LiveAgent, en fullt utrustad helpdesk-programvara för ärendehantering. Företag som BMW, Yamaha, Huawei, Orange och Forbesfone använder LiveAgent för att leverera en wow-upplevelse till 150 miljoner slutanvändare över hela världen. Gör som dem och få en konkurrensfördel. Börja med en 14-dagars provperiod. Inget kreditkort behövs, inga avtal. LiveAgent är en funktionsrik flerkanalig helpdesk-programvara med mer än 170 kundtjänstfunktioner, inklusive livechatt, ärendehantering, telefonsupport, integrering av sociala medier, supportportal och API. Lär dig mer om LiveAgent
Spåra eventuella problem med LiveAgent, en fullt utrustad helpdesk-programvara för ärendehantering. Företag som BMW, Yamaha, Huawei, Orange och Forbesfone använder LiveAgent för att leverera en...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Problemsökning, felrapporteringssystem eller kundspårning. Allt blir enklare med Bitrix24. Lär dig mer om Bitrix24
Letar du efter en förstklassig kostnadsfri programvara för projektbevakning. Möt Bitrix24, en av världens mest populära kostnadsfria projektledningsplattformar som finns på 18 språk och används av över 6 miljoner organisationer i 187 länder. Bitrix24 kan hålla koll på nästan allt för dina projekt, inklusive felrapporteringssystem, problemsökning och kundspårning, men det är helt enkelt lättare att registrera ett gratis Bitrix24-konto och kolla in det själv. Lär dig mer om Bitrix24
Letar du efter en förstklassig kostnadsfri programvara för projektbevakning. Möt Bitrix24, en av världens mest populära kostnadsfria projektledningsplattformar som finns på 18 språk och används av...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Clubhouse är en snabb projektledningsplattform som är byggd för dagens programvaruteam. Alla kärnfunktioner är kostnadsfria för team med upp till 10 användare. Lär dig mer om Shortcut
Clubhouse är en snabb, okomplicerad projektledningsplattform för agile-programvaruteam för att planera, bygga och lansera bättre produkter. Clubhouse kombinerar lagom med enkelhet och lagom med struktur så att dina programvaruteam blir nöjda och produktiva. Clubhouse är utformat för utvecklare och har en robust uppsättning populära integrationer (GitHub, GitLab, Slack och mer) och ett välutrustat programmeringsgränssnitt (application program interface, API) som automatiserar arbetsflöden. Alla kärnfunktioner är 100 % gratis för team med upp till 10 användare. Lär dig mer om Shortcut
Clubhouse är en snabb, okomplicerad projektledningsplattform för agile-programvaruteam för att planera, bygga och lansera bättre produkter. Clubhouse kombinerar lagom med enkelhet och lagom med...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Spendera betydligt mindre tid på buggar. Bygg fler funktioner istället. Lär dig mer om Bird Eats Bug
Med Bird Eats Bug kan du spara i genomsnitt 2–4 timmar/användare/dag på att fram och tillbaka rapportera tekniska problem och annat. Medan du spelar in din skärm fångar Bird automatiskt den tekniska information som teknikerna behöver för att felsöka snabbare. Användarna rapporterar praktiskt taget omedelbar avkastning på investeringen eftersom att även personer utan tekniska förkunskaper kan börja använda Bird på mindre än 5 minuter. Lär dig mer om Bird Eats Bug
Med Bird Eats Bug kan du spara i genomsnitt 2–4 timmar/användare/dag på att fram och tillbaka rapportera tekniska problem och annat. Medan du spelar in din skärm fångar Bird automatiskt den tekniska...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
MSP Manager är en webbaserad kundtjänst- och faktureringsprogramvara som hjälper dig att driva din IT-tjänsteverksamhet med maximal effektivitet. Lär dig mer om MSP Manager
N-able MSP Manager är en kundtjänst och fakturerings-PSA som utformats just för IT-tjänsteleverantörer. Det är en robust men intuitiv lösning som hjälper dem att erbjuda utmärkt kundsupport på ett mycket effektivt sätt. MSP Manager-mobilappen ger tekniker all information de behöver för att lösa ärenden var som helst, när som helst. MSP Manager är en kraftfull fristående lösning, men integreras också med båda RMM-produkterna som erbjuds av N-able för en enda glasruta-upplevelse. Lär dig mer om MSP Manager
N-able MSP Manager är en kundtjänst och fakturerings-PSA som utformats just för IT-tjänsteleverantörer. Det är en robust men intuitiv lösning som hjälper dem att erbjuda utmärkt kundsupport på ett...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Tool for Agile Software Development, Project Management, Test Management and Issue Tracking with Timesheet, Helpdesk and Reporting. Lär dig mer om JunoOne
JunoOne is an ALM solution for software development companies, software delivery companies, and software integrators, worldwide. Users can create several types of projects, oversee testing processes, track issues, access reporting, and more. Lär dig mer om JunoOne
JunoOne is an ALM solution for software development companies, software delivery companies, and software integrators, worldwide. Users can create several types of projects, oversee testing processes,...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
VIZOR är en lösning för att följa upp supportärenden för IT-slutanvändare och kundtjänst lösning med bästa praxis för ITIL. Prova gratis nu. Lär dig mer om VIZOR IT Asset Management
VIZOR är en lösning för att följa upp supportärenden och leverera fullständig kundtjänst och IT-support för slutanvändare med bästa praxis för ITIL.. Funktionerna inkluderar kraftfull e-postintegrering, SLA-support, kunskapsbas, teamwork, automatisk biljettilldelning och en självbetjäningsportal. VIZOR är redo att användas direkt eller kan enkelt anpassas för att uppfylla dina precisa krav. Tillgänglig på plats eller i molnet. Prova gratis nu. Lär dig mer om VIZOR IT Asset Management
VIZOR är en lösning för att följa upp supportärenden och leverera fullständig kundtjänst och IT-support för slutanvändare med bästa praxis för ITIL.. Funktionerna inkluderar kraftfull e-postintegrerin...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
ScriptRunner för Jira är ett allt i ett-verktyg för att utöka, automatisera och anpassa din Jira-implementering. Lär dig mer om ScriptRunner for Jira
ScriptRunner för Jira är ett allt i ett-verktyg för att utöka, automatisera och anpassa din Jira-implementering. Modifiera arbetsflöden, redigera projekt i grupp och automatisera allt du kan tänka dig – allt med ett enkelt low-code-gränssnitt. Som den för närvarande mest populära Jira-appen på Atlassian Marketplace är ScriptRunner ett bra val för alla Jira-administratörer som vill skala upp sin instans, tillämpa bästa praxis, förbättra problemspårning och hantering och modellera mer komplexa affärsprocesser i Jira. Lär dig mer om ScriptRunner for Jira
ScriptRunner för Jira är ett allt i ett-verktyg för att utöka, automatisera och anpassa din Jira-implementering. Modifiera arbetsflöden, redigera projekt i grupp och automatisera allt du kan tänka...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
A simple and collaborative bug-tracking platform. bugasura.io helps developers, QA, and Product teams report and close bugs faster. Lär dig mer om Bugasura
Bugasura is a simple, fast, and collaborative bug-tracking platform. It is built with keeping a team consisting of developers, QA, designers, and product managers in mind. Its customized workflows and ability to work across teams makes it a unique bug-tracking product. Lär dig mer om Bugasura
Bugasura is a simple, fast, and collaborative bug-tracking platform. It is built with keeping a team consisting of developers, QA, designers, and product managers in mind. Its customized workflows...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Slack brings all your communication together in one place. It's real-time messaging, archiving and search for modern teams.
Slack is a collaboration hub, where the right people and the right information come together, helping everyone get work done. When your team needs to kick off a project, hire a new employee, deploy some code, review a sales contract, finalize next year's budget, measure an A/B test, plan your next office opening, and more, Slack has you covered. Try Slack with your team for free.
Slack is a collaboration hub, where the right people and the right information come together, helping everyone get work done. When your team needs to kick off a project, hire a new employee, deploy...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Få friheten att skapa en egen jättesnygg webbplats precis så som du vill ha den – gratis.
Skapa en fantastisk, professionell webbplats gratis med Wix webbplatsbyggare. Wix erbjuder några olika sätt att bygga din webbplats: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor och Wix Code. Oavsett om du skapar din första hemsida eller om du är ett proffs så har Wix det du behöver. Wix ADI skapar en unik hemsida med professionell text, bilder med mera. Wix Editor ger dig designfrihet med avancerade funktioner och enkel dra och släpp-funktion. Och med Wix Code kan du skapa en toppmodern hemsida och toppmoderna appar.
Skapa en fantastisk, professionell webbplats gratis med Wix webbplatsbyggare. Wix erbjuder några olika sätt att bygga din webbplats: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor och Wix Code....

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Software that enables development teams to collaborate, and review and manage code. Works with Windows, Mac and mobile devices.
Software that enables development teams to collaborate, and review and manage code. Works with Windows, Mac and mobile devices.
Software that enables development teams to collaborate, and review and manage code. Works with Windows, Mac and mobile devices.

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Effektivisera problemförfrågningar och följ upp framsteg med Wrike-programmet för arbetsledning.
Wrike förkortar buggfixtiden genom att optimera dina arbetsprocesser. Effektivisera inkommande buggförfrågningar med inbyggda formulär, tilldela automatiskt till rätt team och följ upp framsteg på tidslinjer eller Kanban-tavlor. Kom igång nu.
Wrike förkortar buggfixtiden genom att optimera dina arbetsprocesser. Effektivisera inkommande buggförfrågningar med inbyggda formulär, tilldela automatiskt till rätt team och följ upp framsteg på...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Zoho Desk är en effektiv programvara för problemspårning som säkerställer processautomatisering, felfri spårning och gör kundservice enklare
Zoho Desk är en effektiv webbaserad programvara för problemspårning som säkerställer en tillförlitlig problemspårningsprocess, förblir felfri och gör kundservice enkel för alla inblandade. Avancerad processautomatisering, återkopplingsslingor, ärendehantering, anpassningsbara instrumentbrädor och rapporter gör Zoho Desk enklare när man vill spåra och lösa problem snabbare. Problemspårningscykeln börjar när kunden berättar för ditt företag om sina frågor och slutar när kunden lämnar respons om den support de fick.
Zoho Desk är en effektiv webbaserad programvara för problemspårning som säkerställer en tillförlitlig problemspårningsprocess, förblir felfri och gör kundservice enkel för alla inblandade. Avancerad...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Lättimplementerad webbaserad kundtjänstprogramvara med fokus på B2B-kundhantering och teamsamarbete.
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik. TeamSupport är byggd runt hela B2B-kunden, snarare än att fokusera på varje enskild kontakt eller ärende, och hjälper till att lösa sofistikerade kundbehov, driver framgångsrika kundinteraktioner vilket leder till ökat förväntat kundlivstidsvärde. Nationellt erkända TeamSupport-lösningar inkluderar TeamInsights och TeamSuccess.
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik. TeamSupport är byggd runt hela B2B-kunden, snarare än att...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
SolarWinds Service Desk är en välrenommerad lösning för IT-team som vill påskynda problemlösning, förbättra servicenivåavtal och spara värdefull tid
SolarWinds Service Desk (tidigare Samanage) är en välrenommerad IT-servicedesklösning som förenklar problemspårning och problemlösning med tidsbesparande arbetsflöden och automatisering. Helintegrerad tillgångshantering ger en fullständig bild av maskinvara, programvara och incidenthistorik för att effektivisera problemlösning. IT-teamen kan förbättra servicenivåavtal och lägga mer tid på större projekt. Utformade med hänsyn till bästa praxis för ITIL.
SolarWinds Service Desk (tidigare Samanage) är en välrenommerad IT-servicedesklösning som förenklar problemspårning och problemlösning med tidsbesparande arbetsflöden och automatisering. Helintegrerad...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Download free IT help desk software for IT pros & sysadmins around the world in all businesses. Support & mobile apps also free.
The Spiceworks IT Help Desk is purpose-built for IT pros, we have just what you need to run a better internal IT help desk and a better business. Start tackling tickets in minutes with free help desk software (on your server or in the cloud). Plus, it's more than just ticket tracking: understand (and change!) team behavior and articulate your value to the business. Get it free today!
The Spiceworks IT Help Desk is purpose-built for IT pros, we have just what you need to run a better internal IT help desk and a better business. Start tackling tickets in minutes with free help desk...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Skala din kundtjänst på ett smidigt och kostnadseffektivt sätt med inbyggd kapitalförvaltning och avancerad automatisering.
SysAid tillhandahåller en lösning för hantering av IT-och företagstjänster som omvandlar IT-agenters produktivitet, förbättrar slutanvändarerfarenheten drastiskt och ökar värdet i hela organisationen. Särskilt utformad för att stödja digital omvandling idag och i takt med att du växer. SysAid samarbetar med över 10 000 kunder, från små och medelstora företag till Fortune 500-företag i 140 länder. Tillgänglig på 42 språk som molnbaserad och lokal lösning. Få en gratis demo idag.
SysAid tillhandahåller en lösning för hantering av IT-och företagstjänster som omvandlar IT-agenters produktivitet, förbättrar slutanvändarerfarenheten drastiskt och ökar värdet i hela organisationen....

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
The continuous code improvement platform. Proactively discover, predict, and remediate errors with real-time AI-assisted workflows.
Rollbar is the leading continuous code improvement platform that proactively discovers, predicts, and remediates errors with real-time AI-assisted workflows. With Rollbar, developers continually improve their code and constantly innovate rather than spending time monitoring, investigating, and debugging.
Rollbar is the leading continuous code improvement platform that proactively discovers, predicts, and remediates errors with real-time AI-assisted workflows. With Rollbar, developers continually...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
A completely reimagined UI, enhanced search and filters, easywork allocation, new portfolio dashboard, and more to transform your work.
Zoho Projects is a cloud based project management software with over 200,000 customers worldwide. It helps you plan your projects, and execute them with perfection. With Projects, you can assign tasks easily, communicate effectively with both your team and clients, be informed on all project updates, get detailed reports on work progress and deliver projects on time, everytime.
Zoho Projects is a cloud based project management software with over 200,000 customers worldwide. It helps you plan your projects, and execute them with perfection. With Projects, you can assign...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Quickbase is a no-code operational agility platform that enables organizations to improve operations through insights and automation.
Quickbase provides a no-code operational agility platform that enables organizations to improve operations through real-time insights and automation across complex processes and disparate systems. Our goal is to help companies achieve operational agility to be more responsive to customers, more engaging to employees, and as adaptable as possible to what's next. Quickbase helps nearly 6,000 customers, including over 80 percent of the Fortune 50. Visit to learn more.
Quickbase provides a no-code operational agility platform that enables organizations to improve operations through real-time insights and automation across complex processes and disparate systems....

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
SaaS-plattform som ger dig hantering av företagstjänster genom automatiserad dirigering, varningar, interaktionsspårning med mera.
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra servicen samtidigt som kostnaderna minskas, affärsmålen uppnås och nöjdare kunder betjänas. Vivantios historia började 2003, inspirerad av önskan att bygga en plattform med flera hyresgäster som är pålitlig, konfigurerbar och säker. Idag är Vivantio en välrenommerad leverantör av tjänstehantering-SaaS för serviceteam.
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Programvaran för kundsupport och verktyget för kapitalförvaltning omfattar kunskapsbas, hantering av servicenivåavtal (service level agreement, SLA), ärendespårning och lagerhantering.
ManageEngine ServiceDesk Plus är en programvara för kundtjänst och tillgångshantering. Programvaran erbjuder ett integrerat paket med incidenthantering (felärenden), tillgångsspårning, inköp, kontraktshantering, självserviceportal och kunskapsbas till ett rimligt pris. ServiceDesk Plus erbjuder allt du behöver för en fullt utrustad IT-support och produktiv kundtjänstpersonal. ManageEngine ServiceDesk Plus är tillgänglig både på plats och på begäran.
ManageEngine ServiceDesk Plus är en programvara för kundtjänst och tillgångshantering. Programvaran erbjuder ett integrerat paket med incidenthantering (felärenden), tillgångsspårning, inköp,...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Kayako - Live Chat Software made personal and simple to unify customer service across chat, social, email and phone.
With Kayako, customer-obsessed businesses get better at delivering effortless customer service experiences. Customer service is changing. Today, your customer expects to be recognized and understood as an individual, not a ticket. Unlike traditional helpdesks, Kayako connects the dots between your support channels, your customer's information, and your team. Kayako is used by over 130,000 customer support pros in businesses around the world, including Peugeot, NASA, and Fedex.
With Kayako, customer-obsessed businesses get better at delivering effortless customer service experiences. Customer service is changing. Today, your customer expects to be recognized and understood...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Your favorite issue tracking software comes with full support. Contact an Issuetrak expert and configure a software solution today.
Your issue tracking concerns are our passion. Speak to an expert and get a customized solution improving speed and efficiency. Switch from email and spreadsheets and save hours per day. Issuetrak has provided issue tracking to thousands of companies for over 20 years. It's in our name! We provide personalized attention and build relationships that matter with our customers. Not all issue tracking solutions fit every company; we customize the right configuration and consult with you to launch.
Your issue tracking concerns are our passion. Speak to an expert and get a customized solution improving speed and efficiency. Switch from email and spreadsheets and save hours per day. Issuetrak has...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
En enkel, snabb och skalbar felrapporteringsapplikation som hjälper dig att enkelt hantera buggar och leverera fantastiska produkter i tid.
Zoho BugTracker är en samarbetsinriktad felrapporteringsprogramvara från Zoho, ett varumärke som 35 miljoner användare över hela världen litar på. BugTracker hjälper dig att följa upp buggarnas livscykel från början till slut, och ser till att du bygger och levererar fantastiska produkter i tid varje gång. Ställ in automatiska meddelanden, affärsregler och anpassade arbetsflöden för att följa och lösa buggar snabbare. Definiera realistiska förväntningar för dina kunder och överträffa dem med servicenivåavtal.
Zoho BugTracker är en samarbetsinriktad felrapporteringsprogramvara från Zoho, ett varumärke som 35 miljoner användare över hela världen litar på. BugTracker hjälper dig att följa upp buggarnas...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Collaborative, lightweight project management tool, brought to you by the experts in agile software development.
Pivotal Tracker is an Agile project management tool from the agile software development experts. Easy to use, Tracker enables real time collaboration around a shared, prioritized backlog. When everyone shares the same view of what's going on, product owners know where things stand and developers know what to focus on. Simple, yet powerful and transformative, Tracker allows your company to bring the right products to market faster, and continue to deliver as the world evolves.
Pivotal Tracker is an Agile project management tool from the agile software development experts. Easy to use, Tracker enables real time collaboration around a shared, prioritized backlog. When...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
SpiraTest offers a complete defect and issue tracking solution that manages your entire testing process.
SpiraTest is an integrated Quality Assurance solution that manages requirements, releases, tests, defects, and issues in one environment, with end-to-end traceability. With SpiraTest, log, and capture bugs and issues quickly and easily. Once captured, search, assign, track, and manage the logged issues and defects using powerful SpiraTest dashboards. Categorize your logged defects into different types, each with a customizable workflow and analyze the quality of a system during its lifecycle.
SpiraTest is an integrated Quality Assurance solution that manages requirements, releases, tests, defects, and issues in one environment, with end-to-end traceability. With SpiraTest, log, and...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
BOSSDesk is an award winning fully integrated Help Desk / ITSM solution available for both on the Cloud and On-Premise.
BOSSDesk a fully integrated ITIL based Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available for both Cloud and On-Premise. It incorporates capabilities for ensuring a productive and efficient remote work experience with an award winning user-friendly interface and a powerful Service Catalog. BOSSDesk has been highly ranked by customers for providing an affordable ITSM solution with great user experience, wide range of features, and excellent customer support.
BOSSDesk a fully integrated ITIL based Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available for both Cloud and On-Premise. It incorporates capabilities for ensuring a productive and...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Written in PHP, this free issue tracking software is written under GNU protocol.
Written in PHP, this free issue tracking software is written under GNU protocol.
Written in PHP, this free issue tracking software is written under GNU protocol.

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Ett intuitivt sätt att samla in kontextuella insikter i realtid under hela mobilappens livscykel.
Instabug ger respons och buggrapportering i appen till mobilappar som behöver problemspårning. Efter integrering av SDK kan du ha en sömlös tvåvägskommunikation med användare eller testare, samtidigt som du tillhandahåller en detaljerad miljörapport för utvecklare. Integrationsprocessen tar mindre än en minut och resultaten är enastående. Många populära appar förlitar sig på Instabug. Instabug erbjuder utmärkt support 24/7 och är alltid högt rankade som ett verktyg för att spåra och rapportera buggar.
Instabug ger respons och buggrapportering i appen till mobilappar som behöver problemspårning. Efter integrering av SDK kan du ha en sömlös tvåvägskommunikation med användare eller testare, samtidigt...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Visual review and bug tracking solution for teams building digital content and apps - websites, web-apps, e-learning courses, videos.
zipBoard is a visual review and bug tracking tool, that lets your team collect feedback on their digital content and apps during development. zipBoard is for teams developing websites, webapps, e-learning courses, videos, PDF documents at scale. The visual review tools let non-technical stakeholders and clients share reviews using annotations, screen recordings making it easy for team to understand the issues and then include it into the development workflow using our in-built bug tracking tool
zipBoard is a visual review and bug tracking tool, that lets your team collect feedback on their digital content and apps during development. zipBoard is for teams developing websites, webapps,...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
An issue tracking software that helps you to remove clutter and manage your customer support queries easily from multiple channels.
HappyFox is a web based issue tracking software hosted on the cloud. It helps to track and manage all customer support requests across multiple channels like email, chats, social media and phone in a centralized ticket support system. Integration with other web apps like CRM, live-chats, voice and bug tracking apps makes it practical help desk. Similar customer support queries can be handled using canned actions and smart rules to automate responses. Community forums help customers connect.
HappyFox is a web based issue tracking software hosted on the cloud. It helps to track and manage all customer support requests across multiple channels like email, chats, social media and phone in a...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Software intuitivo 100% web para mesa de ayuda. Fomenta la colaboración y la gestión inteligente de solicitudes con automatización.
InvGate Service Desk is a web-based ITIL ready solution with an unprecedented user interface. Offering Incident, Problem, Change, Asset & Knowledge processes. Service Desk provides unmatched collaboration between users, powerful automation & smart ticket management. Multi-tenant cloud-based SaaS or On-Premise implementation. 100% code-free configuration, drag-and-drop graphical workflow builder, business analytics reporting, custom dashboards, SLAs, email ticketing and Gamification.
InvGate Service Desk is a web-based ITIL ready solution with an unprecedented user interface. Offering Incident, Problem, Change, Asset & Knowledge processes. Service Desk provides unmatched...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Molntjänst som tillhandahåller SEO-granskning i realtid och förändringshantering för att förbättra och upprätthålla sökmotorsynlighet.
Molntjänst som tillhandahåller SEO-granskning i realtid och förändringshantering för att förbättra och upprätthålla sökmotorsynlighet.
Molntjänst som tillhandahåller SEO-granskning i realtid och förändringshantering för att förbättra och upprätthålla sökmotorsynlighet.

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Snabbare designgranskning med snabb visuell respons som ser till att alla är samordnade.
Med Volley kan du snabbt och enkelt samla in respons på alla hemsidor, även klonade testsajter. Genom att använda webbläsartillägget kan du lämna anteckningar och respons om specifika designfunktioner samt lägga till bilagor. Volley renderar skärmdumpar i hög kvalitet som en del av responsen, vilket ger en bättre förståelse för alla kommentarer. Inga fler missuppfattningar efter långa e-post-diskussioner. Anteckningar levereras till den valda arbetsytan och kan också skickas automatiskt till Trello eller Jira.
Med Volley kan du snabbt och enkelt samla in respons på alla hemsidor, även klonade testsajter. Genom att använda webbläsartillägget kan du lämna anteckningar och respons om specifika designfunktioner...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Powerful and affordable issue tracking software solution that can be configured to your exact needs.
With an ever-rising number of issues to track and resolve, your support organization probably struggles to effectively manage resources, prioritize issues, and resolve tickets in a timely manner. Based on the PhaseWare Tracker product suite, our issue tracking solutions provide a customizable and configurable, responsive tool set to help your business streamline the issue tracking process, effectively manage the workload, increase productivity, and directly impact the bottom line.
With an ever-rising number of issues to track and resolve, your support organization probably struggles to effectively manage resources, prioritize issues, and resolve tickets in a timely manner....

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering
Fully-managed issue tracking solution that helps teams quickly and accurately track, resolve and report on issues.
OTRS is a fully-managed issue tracking solution that includes ticketing, workflow/process automation and notification, among its many issue resolution features. ITSM, Customer Service and Corporate Security professionals use OTRS to structure communication and streamline internal processes so that issues are responded to quickly and the best possible service is delivered in a cost-effective way. Try the issue tracking software today.
OTRS is a fully-managed issue tracking solution that includes ticketing, workflow/process automation and notification, among its many issue resolution features. ITSM, Customer Service and Corporate...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Instrumentbräda
  • Varningar / Eskalering
  • Problemgranskning
  • Kunskapsbashantering
  • Uppgiftshantering