Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Program för klagomålshantering

Program för klagomålshantering hjälper till att följa upp, organisera och lösa kundklagomål och maximerar produktiviteten hos de anställda som har direktkontakt med kunder. Dessa lösningar för klagomålshantering kännetecknas av förmågan att korrekt fånga upp, klassificera och vidarebefordra klagomål, vilket möjliggör kommunikation över hela teamet och säkerställer efterlevnad. Använd Capterra för att hitta ett system för klagomålshantering som fungerar för ditt företag i Sverige. Programvara för klagomålshantering är relaterad till program för kundnöjdhet, kundtjänstsystem och helpdesk-system.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Program för klagomålshantering

32 resultat
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats Lär dig mer om JIRA Service Management
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider. Lär dig mer om JIRA Service Management

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Problemspårning
  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Stöd för biljetthantering
  • E-posthantering
  • Interaktionsspårning
  • Varningar/eskalering
  • Prioritering
  • Livechatt
Börja gratis med LiveAgent och ge utmärkt kundservice med den ultimata helpdesklösningen för företag av alla storlekar. Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent är en fullfunktionsprogramvara för omnikanal-klagomålshantering. Använd LiveAgents hybridbiljettström genom vilken du kan följa dina kunder via olika kanaler men alltid hålla dig till samma hybridbiljett. Dra nytta av LiveAgents universella inkorg som kombinerar alla kundkommunikationskanaler till en enda, enhetlig inkorg. Med LiveAgent är det enkelt att tillhandahålla kundservice av världsklass. Starta en gratis provperiod. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om LiveAgent

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Problemspårning
  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Stöd för biljetthantering
  • E-posthantering
  • Interaktionsspårning
  • Varningar/eskalering
  • Prioritering
  • Livechatt
Bitrix24 är en bra, kostnadsfri lösning för kundhantering (CRM) och klagomålshantering som används av fyra miljoner företag runt om i världen. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en bra, kostnadsfri lösning för kundhantering (CRM) och klagomålshantering som används av fyra miljoner företag runt om i världen. Molnbaserade, mobila och utgåvor med öppen källa är tillgängliga. Flerkanalig kundservice med e-post, telefoni, hemsida, livechatt, stöd för Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, Skype, Slack och andra mobila meddelandetjänster. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Problemspårning
  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Stöd för biljetthantering
  • E-posthantering
  • Interaktionsspårning
  • Varningar/eskalering
  • Prioritering
  • Livechatt
Helt molnbaserad heltäckande programvara för klagomålshantering – från mottagande till lösning och kontinuerlig förbättring. Be om en demo idag. Lär dig mer om ComplianceQuest
Med ComplianceQuests programvara för klagomålshantering får din organisation omfattande kontroll över hur kundklagomål samlas in, registreras, rapporteras och följs upp i enlighet med branschens riktlinjer och bestämmelser. Klagomålshantering från början till slut för att säkerställa kundnöjdhet genom fullständig livscykelhantering av klagomål, från mottagande till bedömning av risker, inverkan av regler och bestämmelser och inlämningar, kvalitetsutredning, lösning och kontinuerlig förbättring. Lär dig mer om ComplianceQuest

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Problemspårning
  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Stöd för biljetthantering
  • E-posthantering
  • Interaktionsspårning
  • Varningar/eskalering
  • Prioritering
  • Livechatt
Zendesk Support är programvara för hantering av klagomål och är byggd för bättre kundrelationer.
Zendesk är molnbaserad programvara för klagomålshantering som har byggts med supportagenter i åtanke. Lös med lätthet biljetter och håll reda på kundklagomål på alla kanaler: SMS, webb, mobilapp, telefon, e-post, sociala medier. AI-drivna arbetsflöden ger din support alla kundinteraktioner, inklusive de som spåras från över 700 appintegrationer. Se varför företag som Uber, Venmo, Shopify och LendingClub använder Zendesk för att sänka sina supportkostnader och öka kundnöjdheten. Lär dig mer om Zendesk Suite

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Problemspårning
  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Stöd för biljetthantering
  • E-posthantering
  • Interaktionsspårning
  • Varningar/eskalering
  • Prioritering
  • Livechatt
En lättanvänd webbaserad hjälpdesk- och kundtjänstprogramvara för att följa upp och hantera kundklagomål från alla kanaler.
Med Freshdesk får du grepp om kundklagomål som kommer in via e-post, telefon, chatt, Twitter och Facebook eller till och med din mobilapp. Konvertera klagomål till ärenden, organisera och tilldela dem mellan team, ge gruppsvar på frekventa klagomål och få insikter i frågor som påverkar deras service. Freshdesk är intuitivt, prisvärt och erbjuder en kostnadsfri plan med obegränsade platser för ombud, så att du kan komma igång direkt och göra dina kunder nöjda. Lär dig mer om Freshdesk

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Problemspårning
  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Stöd för biljetthantering
  • E-posthantering
  • Interaktionsspårning
  • Varningar/eskalering
  • Prioritering
  • Livechatt
Det är enkelt att hantera kundklagomål när du har rätt verktyg. Prova Zoho Desk, marknadens favoritsystem för klagomålshantering.
Zoho Desk hjälper dig att ta emot, svara på och lösa kundklagomål med hjälp av flerkanalsfunktioner, avancerade rapporteringsfunktioner och tvärfunktionellt samarbete. Det hjälper dig att sköta flera problem med enkla lösningar och ger dig mer tid för viktiga uppgifter. Zohos gratisplan ger dig 3 användare gratis för att ge dig lite försprång när du startar din kundklagomålsverksamhet. Lär dig mer om Zoho Desk

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Problemspårning
  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Stöd för biljetthantering
  • E-posthantering
  • Interaktionsspårning
  • Varningar/eskalering
  • Prioritering
  • Livechatt
Lättimplementerad webbaserad programvara för klagomålshantering och helpdesk-programvara utformad för B2B-program och teknikföretag.
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik. TeamSupport är byggd runt hela B2B-kunden, snarare än att vara fokuserad på varje enskild kontakt eller ärende. TeamSupport hjälper till att lösa sofistikerade kundbehov, driver framgångsrika kundinteraktioner vilket leder till ökat förväntat kundlivstidsvärde. Nationellt erkända TeamSupport-lösningar inkluderar TeamInsights och TeamSuccess. Lär dig mer om TeamSupport

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Problemspårning
  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Stöd för biljetthantering
  • E-posthantering
  • Interaktionsspårning
  • Varningar/eskalering
  • Prioritering
  • Livechatt
Leverera ännu snabbare verksamhetskritisk service med incidenthantering.
Service Cloud är en förstklassig kundserviceplattform där anställda från kontaktcenter till fältet förses med innovativa verktyg, enhetliga data och inbäddad utbildning för att leverera kundservice i världsklass som driver kundnöjdhet. Service Cloud gör det möjligt för pionjärer att leverera människofokuserad service på ett personligt, intelligent och pålitligt sätt på alla kanaler oavsett om det gäller meddelanden, communities, chatt, telefon, personliga möten eller IoT-signaler. Lär dig mer om Salesforce Service Cloud

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Problemspårning
  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Stöd för biljetthantering
  • E-posthantering
  • Interaktionsspårning
  • Varningar/eskalering
  • Prioritering
  • Livechatt
Samlas IT-klagomålen på hög? Börja lösa dina hjälpdeskklagomål dubbelt så snabbt. Prova Freshservice – ITIL-klar.
Freshservice är en hjälpdesk för IT-klagomålshantering med en ny twist. Verktyget ger en uppfriskande användarupplevelse ovanpå kraftfulla funktioner för biljetthantering och resurshantering såsom automatisk upptäckt av nya resurser, kraftfull konfigurationshantering och förbättrad konsekvensanalys. Händelse, problem, ändring, publicering och kunskapshantering är några av de andra funktioner som gör Freshservice till en perfekt lösning för din organisations IT-hanteringsbehov. Lär dig mer om Freshservice

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Problemspårning
  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Stöd för biljetthantering
  • E-posthantering
  • Interaktionsspårning
  • Varningar/eskalering
  • Prioritering
  • Livechatt
Tidio är en plattform för klagomålshantering som gör att du kan erbjuda utmärkt kundservice och generera försäljning med livechatt och chattrobotar.
Tidio är en kraftfull plattform för klagomålshantering som höjer nivån på din kundservice och hjälper till att generera ökad försäljning. En lättillgänglig livechattwidget gör din verksamhet tillgänglig 24/7 medan AI-drivna chattrobotar engagerar dina kunder i realtid så att du kan sälja mer. Dessutom kan du ansluta Messenger, Instagram, livechatt och e-post till Tidio med flera kanaler och besvara alla meddelanden från en plats, även från mobilen. Programvaran kan enkelt integreras med alla hemsidor och plattformar. Lär dig mer om Tidio

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Problemspårning
  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Stöd för biljetthantering
  • E-posthantering
  • Interaktionsspårning
  • Varningar/eskalering
  • Prioritering
  • Livechatt
Smartsupp är en gratis livechatt med videoinspelningar gjorda för din webbplats.
Smartsupp livechatt gör att du kan starta ett personligt samtal med dina webbplatsbesökare och omvandla dem till nöjda kunder. Det här är en av de populäraste livechattarna, med 284 000 användare över hela världen. Dra nytta av avancerade funktioner, som automatiska meddelanden, besökarregistrering och detaljerad statistik. Dina kunder surfar på din webbplats just nu. Skapa ett konto som är gratis för alltid och börja chatta idag. Lär dig mer om Smartsupp

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Problemspårning
  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Stöd för biljetthantering
  • E-posthantering
  • Interaktionsspårning
  • Varningar/eskalering
  • Prioritering
  • Livechatt
Programvara för kvalitetshantering; inkluderar elektronisk dokumentkontroll, utbildningskontroll, korrigerande åtgärder, revision, leverantörshantering med mera.
När en produkt väl når marknaden är det viktigt att övervaka den för att upptäcka eventuella kvalitetsproblem. Detta är mer effektivt när det görs med programvara för klagomålshantering. MasterControl Postmarket Excellence-paketet ger företag verktyg för att spåra och lösa kundklagomål effektivt och säkerställa regelefterlevnad. Genom att lagra data på en centraliserad, molnbaserad plats kan företag analysera de klagomål de får för att upptäcka problem som indikerar större problem. Lär dig mer om MasterControl Quality Excellence

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Problemspårning
  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Stöd för biljetthantering
  • E-posthantering
  • Interaktionsspårning
  • Varningar/eskalering
  • Prioritering
  • Livechatt
Front hanterar varje kanal i en enda plattform för att spåra klagomål, svara snabbt och få insikter för att förbättra kundupplevelsen.
Gör kunderna nöjda igen med Front och förhindra att klagomål någonsin uppstår. Hantera varje kanal på en enda plattform för att spåra klagomål, svara snabbt och få insikter för att förbättra kundupplevelsen. Front är den första programvaran för e-posthantering som hjälper team att samarbeta med mer transparens och ansvar för att hantera hundratals e-postmeddelanden till allmänna adresser, som support@ och sales@. Testa Front gratis. Lär dig mer om Front

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Problemspårning
  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Stöd för biljetthantering
  • E-posthantering
  • Interaktionsspårning
  • Varningar/eskalering
  • Prioritering
  • Livechatt
Qualtrics (CX) är en bra plattform för klagomålshantering för att förstå grundorsaken och genomföra uppföljningar av respons i stor skala.
Qualtrics CustomerXM (CX) är en av världens mest flexibla plattformar för förbättring av kundupplevelsen, som gör det enkelt för företag att övervaka, svara på och förbättra varje viktigt steg under kundresan och införliva kundrespons i varje beslut. Med hjälp av flera mätvärden, stämningsanalys och nyckeldrivkraftsanalys kan du fördjupa dig i dina kunders sinnesstämningar och visa vägen till förbättringar som kommer att skapa bestående kundrelationer och nöjda kunder. Lär dig mer om Customer Frontlines

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Problemspårning
  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Stöd för biljetthantering
  • E-posthantering
  • Interaktionsspårning
  • Varningar/eskalering
  • Prioritering
  • Livechatt
SaaS-plattform som ger dig hantering av företagstjänster genom automatiserad dirigering, varningar, interaktionsspårning med mera.
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra servicen samtidigt som kostnaderna minskas, affärsmålen uppnås och nöjdare kunder betjänas. Vivantios historia började 2003, inspirerad av önskan att bygga en plattform med flera hyresgäster som är pålitlig, konfigurerbar och säker. Idag är Vivantio en välrenommerad leverantör av tjänstehantering-SaaS för serviceteam. Lär dig mer om Vivantio

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Problemspårning
  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Stöd för biljetthantering
  • E-posthantering
  • Interaktionsspårning
  • Varningar/eskalering
  • Prioritering
  • Livechatt
Q-Pulse erbjuder ett riskbaserat tillvägagångssätt för kvalitetsstyrning och dokumenthantering, vilket kan hjälpa en att följa standarder och förordningar.
Q-Pulse erbjuder en riskbaserad metod för kvalitetsstyrning och dokumenthantering som kan hjälpa organisationer att följa branschspecifika standarder och förordningar. Denna användarvänliga programvara utgör en central kontaktpunkt för all relevant dokumentation, data, material och aktiviteter som är förknippade med kvalitetsprocessen. Bland dess moduler märks: Dokumentkontroll, riskhantering, CAPA-hantering, revision och resultat, rapportering, personalkompetens och medarbetarutveckling och hantering av leverantörer. Lär dig mer om Ideagen Quality Management

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Problemspårning
  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Stöd för biljetthantering
  • E-posthantering
  • Interaktionsspårning
  • Varningar/eskalering
  • Prioritering
  • Livechatt
Gorgias är en allt i ett-kundservice med kundtjänst, kundsupport och livechatt för Shopify, Magento och BigCommerce-butiker.
En kundservice-app specifikt utformad för Shopify (även helt integrerad med Magento och BigCommerce). Centralisera din kundtjänst genom att ansluta alla kanaler på ett ställe – e-post, livechatt, telefon, Facebook, Instagram och mer – och förbättra svarstiderna för support med 43 %. Allt i ett: Redigera/återbetala beställningar, använd lojalitetspoäng, hantera prenumerationer och mer. Lägg till mallar, automatisering, regler och makron. Skaffa en demo eller skapa en gratis testversion. Se själv varför Gorgias är nummer 1 på Shopify. Lär dig mer om Gorgias

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Problemspårning
  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Stöd för biljetthantering
  • E-posthantering
  • Interaktionsspårning
  • Varningar/eskalering
  • Prioritering
  • Livechatt
En lösning som fokuserar på kundrespons, användarengagemang och mer. Integrera nu för att få krasch- och buggrapportering också.
Instabug ger respons och buggrapportering i appen till mobilappar som behöver klagomålshantering. Efter integrering av SDK kan du ha en sömlös tvåvägskommunikation med användare. Du kan samla in respons, oavsett om det är klagomål eller önskemål om funktioner, och skicka enkäter för att ta reda på deras åsikt om förbättringar. Många populära appar förlitar sig på Instabug. Instabug erbjuder utmärkt support 24/7 och är alltid högt rankade som ett verktyg för att spåra och rapportera buggar. Lär dig mer om Instabug

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Problemspårning
  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Stöd för biljetthantering
  • E-posthantering
  • Interaktionsspårning
  • Varningar/eskalering
  • Prioritering
  • Livechatt
Känd som Europas mest flexibla CRM, erbjuder Efficy en helt anpassningsbar lösning för hantering av kundrelationer, vilket ökar de anställdas möjligheter.
Äntligen en CRM-lösning som anpassar sig efter dina behov! Efficy är en viktig aktör på den europeiska CRM-marknaden. Med vårt anpassningsbara utbud av lösningar har vi redan lockat över 13 500 kunder och 330 000 användare i 60 länder. Efficy CRM är lätt att använda och kan anpassas till alla organisationer, utifrån individuell storlek och specifika behov. Detta ger er en möjlighet att expandera och utveckla företaget på ett strukturerat sätt. Slösa inte tid på att organisera data – stärk personalen och få företaget att växa med Efficy CRM. Lär dig mer om Efficy CRM

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Problemspårning
  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Stöd för biljetthantering
  • E-posthantering
  • Interaktionsspårning
  • Varningar/eskalering
  • Prioritering
  • Livechatt
Programvara för klagomålshantering när den är som enklast. Hantera klagomål med en flexibel webbaserad lösning.
Programvara för klagomålshantering när den är som enklast. Hantera kundfeedback-dokument och kundklagomål centralt med en webbaserad lösning som ger dig flexibiliteten att arbeta var som helst. Anslut snabbt och samarbeta med medarbetare på flera olika platser med hjälp av e-postaviseringar och automatiserade arbetsflöden. Hantera klagomål snabbare, enklare och på ett mer korrekt sätt. QT9 QMS inkluderar sammankopplade moduler så att du kan koppla klagomål till CAPA för bättre kvalitetshantering. Lär dig mer om QT9 QMS

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Problemspårning
  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Stöd för biljetthantering
  • E-posthantering
  • Interaktionsspårning
  • Varningar/eskalering
  • Prioritering
  • Livechatt
Programvara för kontrakt-, risk-, försäkrings-, anspråks-, incident-, tillgångs- och arbetsflödeshantering med integration och instrumentbräderapportering.
Webbaserad programvara för kontrakt-, risk-, anspråks-, incident-, efterlevnads- och försäkringshantering med funktioner för dokumenthantering, godkännandearbetsflöde, logghistorik, dokumentmallar, e-postaviseringar, kontaktuppgifter, datum- och tidsstämplar, anpassningsbar rapportering och dokumentversionskontroll. Fullt värdbaserad eller lokalinstallation finns som alternativ med privat märkning och integrering på din webbplats. Flera valutor och flera språk. Lär dig mer om A1 Tracker

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Problemspårning
  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Stöd för biljetthantering
  • E-posthantering
  • Interaktionsspårning
  • Varningar/eskalering
  • Prioritering
  • Livechatt
HelpDesk är ett ärendesystem online som har utformats för att förenkla teamarbetet. Erbjud enastående kundtjänst. Enkelt.
HelpDesk är ett ärendesystem online som förenklar teamarbetet. Lösningen är full av funktioner som främjar samarbete inom ditt team. Du kan använda taggning, lägga till privata anteckningar, tilldela ärenden till specifika teammedlemmar och skapa fasta svar. För att säkerställa högsta säkerhetsnivå krypterar systemet dina data med 256-bitars SSL-protokoll. HelpDesk har utformats för att spara tid åt dina ombud och ge dem möjlighet att erbjuda högsta möjliga kundservice. Enkelt. Lär dig mer om HelpDesk

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Problemspårning
  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Stöd för biljetthantering
  • E-posthantering
  • Interaktionsspårning
  • Varningar/eskalering
  • Prioritering
  • Livechatt
Påskynda test av hemsida: rapportera direkt till Jira, Trello, Asana osv. med all teknisk information som dina utvecklare behöver för att åtgärda problemet.
Har du någonsin känt dig frustrerad över interna tester och buggrapportering, antingen i egenskap av rapportör eller utvecklare? Marker.io skapades för att effektivisera dessa arbetsflöden. Fånga upp, kommentera och rapportera buggar från din hemsida genom att fylla i formuläret. Med ett enda klick skapas då ett ärende i ditt teams verktyg för problemspårning – Jira, Trello, GitHub osv. Marker.io lägger till miljödata och konsolloggar, så att det blir enkelt att åtgärda problemet. Perfekt för webbyråer, SaaS- och e-handelswebbplatser. Lär dig mer om Marker

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Problemspårning
  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Stöd för biljetthantering
  • E-posthantering
  • Interaktionsspårning
  • Varningar/eskalering
  • Prioritering
  • Livechatt
Teaminkorg och chattverktyg som möjliggör avancerat samarbete via olika kommunikationskanaler, internt och externt.
Teaminkorg och chattverktyg som möjliggör avancerat samarbete via e-post, SMS, WhatsApp, Twitter och andra kommunikationskanaler. Vi har gett inkorgen en ny design, med en affärsmässig samarbetsupplevelse i åtanke. Med Missive kan team fokusera på att få verksamheten att växa. Lär dig mer om Missive

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Problemspårning
  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Stöd för biljetthantering
  • E-posthantering
  • Interaktionsspårning
  • Varningar/eskalering
  • Prioritering
  • Livechatt
ITIL-anpassad programvara för tjänstehantering med KPI-instrumentbräda som hjälper till att spåra arbetsbelastningen för varje anställd och tilldela uppgifter effektivt.
Den molnbaserade programvaran TOPdesk hjälper företag att erbjuda sina kunder bättre tjänster. Med lättanvänd helpdesk-programvara och mer än 20 års erfarenhet hjälper programvaran dig att hantera incidenter, skapa arbetsflöden och hålla reda på konfigurationer. Gör dina slutanvändare mer självständiga tack vare självbetjäningsportalen. Mer än 4 500 organisationer över hela världen använder redan TOPdesk för att öka effektiviteten och förbättra kundnöjdheten. Letar du efter enastående service? Här får du det du önskar. Lär dig mer om TOPdesk

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Problemspårning
  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Stöd för biljetthantering
  • E-posthantering
  • Interaktionsspårning
  • Varningar/eskalering
  • Prioritering
  • Livechatt
FaceUp är en omfattande HR-plattform för visselblåsning med etisk hjälplinje. Den används av 2 700 organisationer över hela världen.
FaceUp är en omfattande HR-plattform för visselblåsning med etisk hjälplinje. Programvaran har mängder av funktioner, däribland ett anpassningsbart rapportformulär och avancerad rapporthantering, båda tillgängliga på 113 språk. Den är GDPR-kompatibel och ISO 27001-certifierad. FaceUp uppfyller EU:s visselblåsardirektiv och Whistleblower Protection Act i USA. Den används av 2 700 organisationer i alla storlekar över hela världen. Prova FaceUp gratis i 14 dagar. Det tar inte mer än fem minuter att komma igång. Lär dig mer om FaceUp Whistleblowing System

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Problemspårning
  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Stöd för biljetthantering
  • E-posthantering
  • Interaktionsspårning
  • Varningar/eskalering
  • Prioritering
  • Livechatt
Extremt flexibel servicedesktjänst redo för klagomålshantering med möjlighet att integrera med externa plattformar.
Mint Service Desk är ett kraftfullt verktyg som omfattar alla funktioner för klagomålshantering. Vi förstår att det i många fall finns ett behov av att utföra specifika integrationer med externa plattformar som t.ex. SAP. LOKALT TILLGÄNGLIGT. Viktiga funktioner: – flexibel struktur för hantering av tillgångar – ärendesystem integrerat med tillgångshantering – integration av e-post – anpassade ärendetyper – dynamiska fält – dokumentmallar och mycket mer. Lär dig mer om Mint Service Desk

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Problemspårning
  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Stöd för biljetthantering
  • E-posthantering
  • Interaktionsspårning
  • Varningar/eskalering
  • Prioritering
  • Livechatt
Kraftfull programvara för klagomålshantering som gör det enkelt för din organisation att samarbeta och dela information.
Förbättra effektiviteten och öka kundernas och medarbetarnas tillfredsställelse. i-Sight gör det enkelt att snabbt och korrekt svara på klagomål som kommer in, oavsett kanal. i-Sight är en integrerad webbaserad programvara för hantering av klagomål och förfrågningar som kommer in till kundservice. Registrera snabbt nya förfrågningar, använd samtalsskript, hantera inkommande e-post, anpassa arbetsflödet och övervaka dina resultat. Lär dig mer om Case IQ

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Problemspårning
  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Stöd för biljetthantering
  • E-posthantering
  • Interaktionsspårning
  • Varningar/eskalering
  • Prioritering
  • Livechatt
ELMA365 är en allt-i-ett-plattform för efterlevnadshantering för företag i alla storlekar
ELMA365 är en lågkodsplattform för efterlevnadshantering som hjälper företag att skapa en bekväm digital arbetsyta för efterlevnadsavdelningen. Med ELMA365 kan du skapa en efterlevnadsprocess med hjälp av användningsklara dokumenthanteringswidgetar, förhandsgranska och godkänna bifogade dokument, kontrollera versioner och aktuell status och enkelt komma åt alla relaterade dokument. Lär dig mer om ELMA365

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Problemspårning
  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Stöd för biljetthantering
  • E-posthantering
  • Interaktionsspårning
  • Varningar/eskalering
  • Prioritering
  • Livechatt
Halp är en samtalsbaserad ärendehanteringslösning för moderna IT- och driftteam som tilldelar, prioriterar, hanterar och rapporterar förfrågningar från Slack.
Halp är en samtalsbaserad ärendehanteringslösning för moderna IT- och driftteam som tilldelar, prioriterar, hanterar och rapporterar förfrågningar från Slack. Den används dagligen av interna driftteam på Adobe, Home Depot, GitHub, Slack, ClassPass och många fler. Halp gör ditt team mer produktivt genom att dramatiskt minska tiden för ärendelösning utan att lägga till besvärliga hinder mellan dina agenter och deras kollegor. Lär dig mer om Halp

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Problemspårning
  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Stöd för biljetthantering
  • E-posthantering
  • Interaktionsspårning
  • Varningar/eskalering
  • Prioritering
  • Livechatt
Programvara för kvalitetsledning, dokumenthantering, arbetsflödeshantering, riskhantering, capa-hantering och processhantering.
ManualMaster hjälper organisationer att effektivt skapa, hantera och distribuera sina policyer, procedurer, processer och andra dokument. Dess användarvänliga gränssnitt gör det möjligt för användare att enkelt skapa och redigera dokument och arbetsflöden, vilket säkerställer konsekvens och efterlevnad i hela organisationen. Den erbjuder avancerade funktioner som versionskontroll, automatiserade meddelanden och rapporteringsmöjligheter, vilket gör det enkelt att spåra dokumentrevisioner och säkerställa efterlevnad av regelverk. Lär dig mer om ManualMaster

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Problemspårning
  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Stöd för biljetthantering
  • E-posthantering
  • Interaktionsspårning
  • Varningar/eskalering
  • Prioritering
  • Livechatt