I 17 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Program för klagomålshantering

Program för klagomålshantering hjälper till att följa upp, organisera och lösa kundklagomål och maximerar produktiviteten hos de anställda som har direktkontakt med kunder. Dessa lösningar för klagomålshantering kännetecknas av förmågan att korrekt fånga upp, klassificera och vidarebefordra klagomål, vilket möjliggör kommunikation över hela teamet och säkerställer efterlevnad. Använd Capterra för att hitta ett system för klagomålshantering som fungerar för ditt företag i Sverige. Programvara för klagomålshantering är relaterad till program för kundnöjdhet, kundtjänstsystem och helpdesk-system.

33 resultat
Extremt flexibel servicedesktjänst redo för klagomålshantering med möjlighet att integrera med externa plattformar. Lär dig mer om Mint Service Desk
Mint Service Desk är ett kraftfullt verktyg som omfattar alla funktioner för klagomålshantering. Vi förstår att det i många fall finns ett behov av att utföra specifika integrationer med externa plattformar som t.ex. SAP. LOKALT TILLGÄNGLIGT. Viktiga funktioner: – flexibel struktur för hantering av tillgångar – ärendesystem integrerat med tillgångshantering – integration av e-post – anpassade ärendetyper – dynamiska fält – dokumentmallar och mycket mer. Lär dig mer om Mint Service Desk

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Självbetjäningsportal
  • E-posthantering
  • Problemspårning
  • Interaktionsspårning
  • Varningar/eskalering
  • Prioritering
  • Feedback-hantering
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Livechatt
  • Kvalitetssäkring
En lättanvänd webbaserad hjälpdesk- och kundtjänstprogramvara för att följa upp och hantera kundklagomål från alla kanaler. Lär dig mer om Freshdesk
Med Freshdesk får du grepp om kundklagomål som kommer in via e-post, telefon, chatt, Twitter och Facebook eller till och med din mobilapp. Konvertera klagomål till ärenden, organisera och tilldela dem mellan team, ge gruppsvar på frekventa klagomål och få insikter i frågor som påverkar deras service. Freshdesk är intuitivt, prisvärt och erbjuder en kostnadsfri plan med obegränsade platser för ombud, så att du kan komma igång direkt och göra dina kunder nöjda. Lär dig mer om Freshdesk

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Självbetjäningsportal
  • E-posthantering
  • Problemspårning
  • Interaktionsspårning
  • Varningar/eskalering
  • Prioritering
  • Feedback-hantering
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Livechatt
  • Kvalitetssäkring
Zendesk Support är programvara för hantering av klagomål och är byggd för bättre kundrelationer.
Zendesk är molnbaserad programvara för klagomålshantering som har byggts med supportagenter i åtanke. Lös med lätthet biljetter och håll reda på kundklagomål på alla kanaler: SMS, webb, mobilapp, telefon, e-post, sociala medier. AI-drivna arbetsflöden ger din support alla kundinteraktioner, inklusive de som spåras från över 700 appintegrationer. Se varför företag som Uber, Venmo, Shopify och LendingClub använder Zendesk för att sänka sina supportkostnader och öka kundnöjdheten. Lär dig mer om Zendesk Suite

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Självbetjäningsportal
  • E-posthantering
  • Problemspårning
  • Interaktionsspårning
  • Varningar/eskalering
  • Prioritering
  • Feedback-hantering
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Livechatt
  • Kvalitetssäkring
Det är enkelt att hantera kundklagomål när du har rätt verktyg. Prova Zoho Desk, marknadens favoritsystem för klagomålshantering.
Zoho Desk hjälper dig att ta emot, svara på och lösa kundklagomål med hjälp av flerkanalsfunktioner, avancerade rapporteringsfunktioner och tvärfunktionellt samarbete. Det hjälper dig att sköta flera problem med enkla lösningar och ger dig mer tid för viktiga uppgifter. Zohos gratisplan ger dig 3 användare gratis för att ge dig lite försprång när du startar din kundklagomålsverksamhet. Lär dig mer om Zoho Desk

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Självbetjäningsportal
  • E-posthantering
  • Problemspårning
  • Interaktionsspårning
  • Varningar/eskalering
  • Prioritering
  • Feedback-hantering
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Livechatt
  • Kvalitetssäkring
Börja gratis med LiveAgent och ge utmärkt kundservice med den ultimata helpdesklösningen för företag av alla storlekar.
LiveAgent är en fullfunktionsprogramvara för omnikanal-klagomålshantering. Använd LiveAgents hybridbiljettström genom vilken du kan följa dina kunder via olika kanaler men alltid hålla dig till samma hybridbiljett. Dra nytta av LiveAgents universella inkorg som kombinerar alla kundkommunikationskanaler till en enda, enhetlig inkorg. Med LiveAgent är det enkelt att tillhandahålla kundservice av världsklass. Starta en gratis provperiod. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om LiveAgent

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Självbetjäningsportal
  • E-posthantering
  • Problemspårning
  • Interaktionsspårning
  • Varningar/eskalering
  • Prioritering
  • Feedback-hantering
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Livechatt
  • Kvalitetssäkring
Bitrix24 är en bra, kostnadsfri lösning för kundhantering (CRM) och klagomålshantering som används av fyra miljoner företag runt om i världen.
Bitrix24 är en bra, kostnadsfri lösning för kundhantering (CRM) och klagomålshantering som används av fyra miljoner företag runt om i världen. Molnbaserade, mobila och utgåvor med öppen källa är tillgängliga. Flerkanalig kundservice med e-post, telefoni, hemsida, livechatt, stöd för Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, Skype, Slack och andra mobila meddelandetjänster. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Självbetjäningsportal
  • E-posthantering
  • Problemspårning
  • Interaktionsspårning
  • Varningar/eskalering
  • Prioritering
  • Feedback-hantering
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Livechatt
  • Kvalitetssäkring
Lättimplementerad webbaserad programvara för klagomålshantering och helpdesk-programvara utformad för B2B-program och teknikföretag.
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik. TeamSupport är byggd runt hela B2B-kunden, snarare än att vara fokuserad på varje enskild kontakt eller ärende. TeamSupport hjälper till att lösa sofistikerade kundbehov, driver framgångsrika kundinteraktioner vilket leder till ökat förväntat kundlivstidsvärde. Nationellt erkända TeamSupport-lösningar inkluderar TeamInsights och TeamSuccess. Lär dig mer om TeamSupport

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Självbetjäningsportal
  • E-posthantering
  • Problemspårning
  • Interaktionsspårning
  • Varningar/eskalering
  • Prioritering
  • Feedback-hantering
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Livechatt
  • Kvalitetssäkring
Leverera ännu snabbare verksamhetskritisk service med incidenthantering.
Service Cloud är en förstklassig kundserviceplattform där anställda från kontaktcenter till fältet förses med innovativa verktyg, enhetliga data och inbäddad utbildning för att leverera kundservice i världsklass som driver kundnöjdhet. Service Cloud gör det möjligt för pionjärer att leverera människofokuserad service på ett personligt, intelligent och pålitligt sätt på alla kanaler oavsett om det gäller meddelanden, communities, chatt, telefon, personliga möten eller IoT-signaler. Lär dig mer om Salesforce Service Cloud

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Självbetjäningsportal
  • E-posthantering
  • Problemspårning
  • Interaktionsspårning
  • Varningar/eskalering
  • Prioritering
  • Feedback-hantering
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Livechatt
  • Kvalitetssäkring
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider. Lär dig mer om JIRA Service Management

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Självbetjäningsportal
  • E-posthantering
  • Problemspårning
  • Interaktionsspårning
  • Varningar/eskalering
  • Prioritering
  • Feedback-hantering
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Livechatt
  • Kvalitetssäkring
Samlas IT-klagomålen på hög? Börja lösa dina hjälpdeskklagomål dubbelt så snabbt. Prova Freshservice – ITIL-klar.
Freshservice är en hjälpdesk för IT-klagomålshantering med en ny twist. Verktyget ger en uppfriskande användarupplevelse ovanpå kraftfulla funktioner för biljetthantering och resurshantering såsom automatisk upptäckt av nya resurser, kraftfull konfigurationshantering och förbättrad konsekvensanalys. Händelse, problem, ändring, publicering och kunskapshantering är några av de andra funktioner som gör Freshservice till en perfekt lösning för din organisations IT-hanteringsbehov. Lär dig mer om Freshservice

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Självbetjäningsportal
  • E-posthantering
  • Problemspårning
  • Interaktionsspårning
  • Varningar/eskalering
  • Prioritering
  • Feedback-hantering
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Livechatt
  • Kvalitetssäkring
Tidio är en plattform för klagomålshantering som gör att du kan erbjuda utmärkt kundservice och generera försäljning med livechatt och chattrobotar.
Tidio är en kraftfull plattform för klagomålshantering som höjer nivån på din kundservice och hjälper till att generera ökad försäljning. En lättillgänglig livechattwidget gör din verksamhet tillgänglig 24/7 medan AI-drivna chattrobotar engagerar dina kunder i realtid så att du kan sälja mer. Dessutom kan du ansluta Messenger, Instagram, livechatt och e-post till Tidio med flera kanaler och besvara alla meddelanden från en plats, även från mobilen. Programvaran kan enkelt integreras med alla hemsidor och plattformar. Lär dig mer om Tidio

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Självbetjäningsportal
  • E-posthantering
  • Problemspårning
  • Interaktionsspårning
  • Varningar/eskalering
  • Prioritering
  • Feedback-hantering
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Livechatt
  • Kvalitetssäkring
Programvara för kvalitetshantering; inkluderar elektronisk dokumentkontroll, utbildningskontroll, korrigerande åtgärder, revision, leverantörshantering med mera.
När en produkt väl når marknaden är det viktigt att övervaka den för att upptäcka eventuella kvalitetsproblem. Detta är mer effektivt när det görs med programvara för klagomålshantering. MasterControl Postmarket Excellence-paketet ger företag verktyg för att spåra och lösa kundklagomål effektivt och säkerställa regelefterlevnad. Genom att lagra data på en centraliserad, molnbaserad plats kan företag analysera de klagomål de får för att upptäcka problem som indikerar större problem. Lär dig mer om MasterControl Quality Excellence

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Självbetjäningsportal
  • E-posthantering
  • Problemspårning
  • Interaktionsspårning
  • Varningar/eskalering
  • Prioritering
  • Feedback-hantering
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Livechatt
  • Kvalitetssäkring
Smartsupp är en gratis livechatt med videoinspelningar gjorda för din webbplats.
Smartsupp livechatt gör att du kan starta ett personligt samtal med dina webbplatsbesökare och omvandla dem till nöjda kunder. Det här är en av de populäraste livechattarna, med 284 000 användare över hela världen. Dra nytta av avancerade funktioner, som automatiska meddelanden, besökarregistrering och detaljerad statistik. Dina kunder surfar på din webbplats just nu. Skapa ett konto som är gratis för alltid och börja chatta idag. Lär dig mer om Smartsupp

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Självbetjäningsportal
  • E-posthantering
  • Problemspårning
  • Interaktionsspårning
  • Varningar/eskalering
  • Prioritering
  • Feedback-hantering
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Livechatt
  • Kvalitetssäkring
Front hanterar varje kanal i en enda plattform för att spåra klagomål, svara snabbt och få insikter för att förbättra kundupplevelsen.
Gör kunderna nöjda igen med Front och förhindra att klagomål någonsin uppstår. Hantera varje kanal på en enda plattform för att spåra klagomål, svara snabbt och få insikter för att förbättra kundupplevelsen. Front är den första programvaran för e-posthantering som hjälper team att samarbeta med mer transparens och ansvar för att hantera hundratals e-postmeddelanden till allmänna adresser, som support@ och sales@. Testa Front gratis. Lär dig mer om Front

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Självbetjäningsportal
  • E-posthantering
  • Problemspårning
  • Interaktionsspårning
  • Varningar/eskalering
  • Prioritering
  • Feedback-hantering
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Livechatt
  • Kvalitetssäkring
Qualtrics (CX) är en bra plattform för klagomålshantering för att förstå grundorsaken och genomföra uppföljningar av respons i stor skala.
Qualtrics CustomerXM (CX) är en av världens mest flexibla plattformar för förbättring av kundupplevelsen, som gör det enkelt för företag att övervaka, svara på och förbättra varje viktigt steg under kundresan och införliva kundrespons i varje beslut. Med hjälp av flera mätvärden, stämningsanalys och nyckeldrivkraftsanalys kan du fördjupa dig i dina kunders sinnesstämningar och visa vägen till förbättringar som kommer att skapa bestående kundrelationer och nöjda kunder. Lär dig mer om XM for Customer Experience

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Självbetjäningsportal
  • E-posthantering
  • Problemspårning
  • Interaktionsspårning
  • Varningar/eskalering
  • Prioritering
  • Feedback-hantering
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Livechatt
  • Kvalitetssäkring
SaaS-plattform som ger dig hantering av företagstjänster genom automatiserad dirigering, varningar, interaktionsspårning med mera.
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra servicen samtidigt som kostnaderna minskas, affärsmålen uppnås och nöjdare kunder betjänas. Vivantios historia började 2003, inspirerad av önskan att bygga en plattform med flera hyresgäster som är pålitlig, konfigurerbar och säker. Idag är Vivantio en välrenommerad leverantör av tjänstehantering-SaaS för serviceteam. Lär dig mer om Vivantio

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Självbetjäningsportal
  • E-posthantering
  • Problemspårning
  • Interaktionsspårning
  • Varningar/eskalering
  • Prioritering
  • Feedback-hantering
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Livechatt
  • Kvalitetssäkring
Q-Pulse erbjuder ett riskbaserat tillvägagångssätt för kvalitetsstyrning och dokumenthantering, vilket kan hjälpa en att följa standarder och förordningar.
Q-Pulse erbjuder en riskbaserad metod för kvalitetsstyrning och dokumenthantering som kan hjälpa organisationer att följa branschspecifika standarder och förordningar. Denna användarvänliga programvara utgör en central kontaktpunkt för all relevant dokumentation, data, material och aktiviteter som är förknippade med kvalitetsprocessen. Bland dess moduler märks: Dokumentkontroll, riskhantering, CAPA-hantering, revision och resultat, rapportering, personalkompetens och medarbetarutveckling och hantering av leverantörer. Lär dig mer om Ideagen Quality Management

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Självbetjäningsportal
  • E-posthantering
  • Problemspårning
  • Interaktionsspårning
  • Varningar/eskalering
  • Prioritering
  • Feedback-hantering
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Livechatt
  • Kvalitetssäkring
Gorgias är en allt i ett-kundservice med kundtjänst, kundsupport och livechatt för Shopify, Magento och BigCommerce-butiker.
En kundservice-app specifikt utformad för Shopify (även helt integrerad med Magento och BigCommerce). Centralisera din kundtjänst genom att ansluta alla kanaler på ett ställe – e-post, livechatt, telefon, Facebook, Instagram och mer – och förbättra svarstiderna för support med 43 %. Allt i ett: Redigera/återbetala beställningar, använd lojalitetspoäng, hantera prenumerationer och mer. Lägg till mallar, automatisering, regler och makron. Skaffa en demo eller skapa en gratis testversion. Se själv varför Gorgias är nummer 1 på Shopify. Lär dig mer om Gorgias

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Självbetjäningsportal
  • E-posthantering
  • Problemspårning
  • Interaktionsspårning
  • Varningar/eskalering
  • Prioritering
  • Feedback-hantering
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Livechatt
  • Kvalitetssäkring
Teaminkorg och chattverktyg som möjliggör avancerat samarbete via olika kommunikationskanaler, internt och externt.
Teaminkorg och chattverktyg som möjliggör avancerat samarbete via e-post, SMS, WhatsApp, Twitter och andra kommunikationskanaler. Vi har gett inkorgen en ny design, med en affärsmässig samarbetsupplevelse i åtanke. Med Missive kan team fokusera på att få verksamheten att växa. Lär dig mer om Missive

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Självbetjäningsportal
  • E-posthantering
  • Problemspårning
  • Interaktionsspårning
  • Varningar/eskalering
  • Prioritering
  • Feedback-hantering
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Livechatt
  • Kvalitetssäkring
Helt molnbaserad heltäckande programvara för klagomålshantering – från mottagande till lösning och kontinuerlig förbättring. Be om en demo idag.
Med ComplianceQuests programvara för klagomålshantering får din organisation omfattande kontroll över hur kundklagomål samlas in, registreras, rapporteras och följs upp i enlighet med branschens riktlinjer och bestämmelser. Klagomålshantering från början till slut för att säkerställa kundnöjdhet genom fullständig livscykelhantering av klagomål, från mottagande till bedömning av risker, inverkan av regler och bestämmelser och inlämningar, kvalitetsutredning, lösning och kontinuerlig förbättring. Lär dig mer om ComplianceQuest

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Självbetjäningsportal
  • E-posthantering
  • Problemspårning
  • Interaktionsspårning
  • Varningar/eskalering
  • Prioritering
  • Feedback-hantering
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Livechatt
  • Kvalitetssäkring
Den mest betrodda EHSQ-programvaran som säkerställt kundframgång i över 30 år.
Cority är en betrodd EHSQ-programvaran för att säkerställa kundframgångar. Coritys allsidiga SaaS-plattform hjälper organisationer att säkert hantera EHSQ-information över avdelningar, regioner och världen. Över 800 organisationer i 70 länder litar på Cority för att säkerställa global efterlevnad, minska risker, standardisera procedurer, driva fram operativ excellens och se till att medarbetarna är säkra, hälsosamma och produktiva. Lär dig mer om Cority

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Självbetjäningsportal
  • E-posthantering
  • Problemspårning
  • Interaktionsspårning
  • Varningar/eskalering
  • Prioritering
  • Feedback-hantering
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Livechatt
  • Kvalitetssäkring
ITIL-anpassad programvara för tjänstehantering med KPI-instrumentbräda som hjälper till att spåra arbetsbelastningen för varje anställd och tilldela uppgifter effektivt.
Den molnbaserade programvaran TOPdesk hjälper företag att erbjuda sina kunder bättre tjänster. Med lättanvänd helpdesk-programvara och mer än 20 års erfarenhet hjälper programvaran dig att hantera incidenter, skapa arbetsflöden och hålla reda på konfigurationer. Gör dina slutanvändare mer självständiga tack vare självbetjäningsportalen. Mer än 4 500 organisationer över hela världen använder redan TOPdesk för att öka effektiviteten och förbättra kundnöjdheten. Letar du efter enastående service? Här får du det du önskar. Lär dig mer om TOPdesk

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Självbetjäningsportal
  • E-posthantering
  • Problemspårning
  • Interaktionsspårning
  • Varningar/eskalering
  • Prioritering
  • Feedback-hantering
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Livechatt
  • Kvalitetssäkring
En lösning som fokuserar på kundrespons, användarengagemang och mer. Integrera nu för att få krasch- och buggrapportering också.
Instabug ger respons och buggrapportering i appen till mobilappar som behöver klagomålshantering. Efter integrering av SDK kan du ha en sömlös tvåvägskommunikation med användare. Du kan samla in respons, oavsett om det är klagomål eller önskemål om funktioner, och skicka enkäter för att ta reda på deras åsikt om förbättringar. Många populära appar förlitar sig på Instabug. Instabug erbjuder utmärkt support 24/7 och är alltid högt rankade som ett verktyg för att spåra och rapportera buggar. Lär dig mer om Instabug

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Självbetjäningsportal
  • E-posthantering
  • Problemspårning
  • Interaktionsspårning
  • Varningar/eskalering
  • Prioritering
  • Feedback-hantering
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Livechatt
  • Kvalitetssäkring
Programvara för klagomålshantering när den är som enklast. Hantera klagomål med en flexibel webbaserad lösning.
Programvara för klagomålshantering när den är som enklast. Hantera kundfeedback-dokument och kundklagomål centralt med en webbaserad lösning som ger dig flexibiliteten att arbeta var som helst. Anslut snabbt och samarbeta med medarbetare på flera olika platser med hjälp av e-postaviseringar och automatiserade arbetsflöden. Hantera klagomål snabbare, enklare och på ett mer korrekt sätt. QT9 QMS inkluderar sammankopplade moduler så att du kan koppla klagomål till CAPA för bättre kvalitetshantering. Lär dig mer om QT9 QMS

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Självbetjäningsportal
  • E-posthantering
  • Problemspårning
  • Interaktionsspårning
  • Varningar/eskalering
  • Prioritering
  • Feedback-hantering
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Livechatt
  • Kvalitetssäkring
Känd som Europas mest flexibla CRM, erbjuder Efficy en helt anpassningsbar lösning för hantering av kundrelationer, vilket ökar de anställdas möjligheter.
Äntligen en CRM-lösning som anpassar sig efter dina behov! Efficy är en viktig aktör på den europeiska CRM-marknaden. Med vårt anpassningsbara utbud av lösningar har vi redan lockat över 13 500 kunder och 330 000 användare i 60 länder. Efficy CRM är lätt att använda och kan anpassas till alla organisationer, utifrån individuell storlek och specifika behov. Detta ger er en möjlighet att expandera och utveckla företaget på ett strukturerat sätt. Slösa inte tid på att organisera data – stärk personalen och få företaget att växa med Efficy Enterprise. Lär dig mer om Efficy CRM

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • Självbetjäningsportal
  • E-posthantering
  • Problemspårning
  • Interaktionsspårning
  • Varningar/eskalering
  • Prioritering
  • Feedback-hantering
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Livechatt
  • Kvalitetssäkring