87 resultat
Varför Capterra är gratis
Zendesk Support är programvara för hantering av klagomål och är byggd för bättre kundrelationer. Lär dig mer om Zendesk
Zendesk är molnbaserad programvara för klagomålshantering som har byggts med supportagenter i åtanke. Lös med lätthet biljetter och håll reda på kundklagomål på alla kanaler: SMS, webb, mobilapp, telefon, e-post, sociala medier. AI-drivna arbetsflöden ger din support alla kundinteraktioner, inklusive de som spåras från över 700 appintegrationer. Se varför företag som Uber, Venmo, Shopify och LendingClub använder Zendesk för att sänka sina supportkostnader och öka kundnöjdheten. Lär dig mer om Zendesk
Zendesk är molnbaserad programvara för klagomålshantering som har byggts med supportagenter i åtanke. Lös med lätthet biljetter och håll reda på kundklagomål på alla kanaler: SMS, webb, mobilapp,...

Funktioner

  • Klagomålshantering
  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
En lättanvänd webbaserad hjälpdesk- och kundtjänstprogramvara för att följa upp och hantera kundklagomål från alla kanaler. Lär dig mer om Freshdesk
Med Freshdesk får du grepp om kundklagomål som kommer in via e-post, telefon, chatt, Twitter och Facebook eller till och med din mobilapp. Konvertera klagomål till ärenden, organisera och tilldela dem mellan team, ge gruppsvar på frekventa klagomål och få insikter i frågor som påverkar deras service. Freshdesk är intuitivt, prisvärt och erbjuder en kostnadsfri plan med obegränsade platser för ombud, så att du kan komma igång direkt och göra dina kunder nöjda. Lär dig mer om Freshdesk
Med Freshdesk får du grepp om kundklagomål som kommer in via e-post, telefon, chatt, Twitter och Facebook eller till och med din mobilapp. Konvertera klagomål till ärenden, organisera och tilldela...

Funktioner

  • Klagomålshantering
  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats Lär dig mer om JIRA Service Management
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider. Lär dig mer om JIRA Service Management
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive...

Funktioner

  • Klagomålshantering
  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
HelpDesk är ett ärendesystem online som har utformats för att förenkla teamarbetet. Erbjud enastående kundtjänst. Enkelt. Lär dig mer om HelpDesk
HelpDesk är ett ärendesystem online som förenklar teamarbetet. Lösningen är full av funktioner som främjar samarbete inom ditt team. Du kan använda taggning, lägga till privata anteckningar, tilldela ärenden till specifika teammedlemmar och skapa fasta svar. För att säkerställa högsta säkerhetsnivå krypterar systemet dina data med 256-bitars SSL-protokoll. HelpDesk har utformats för att spara tid åt dina ombud och ge dem möjlighet att erbjuda högsta möjliga kundservice. Enkelt. Lär dig mer om HelpDesk
HelpDesk är ett ärendesystem online som förenklar teamarbetet. Lösningen är full av funktioner som främjar samarbete inom ditt team. Du kan använda taggning, lägga till privata anteckningar, tilldela...

Funktioner

  • Klagomålshantering
  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Bra kundservice börjar med bättre helpdesk-programvara. Få fler kunder genom att erbjuda utmärkt kundservice med LiveAgent Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent är en fullfunktionsprogramvara för omnikanal-klagomålshantering. Använd LiveAgents hybridbiljettström genom vilken du kan följa dina kunder via olika kanaler men alltid hålla dig till samma hybridbiljett. Dra nytta av LiveAgents universella inkorg som kombinerar alla kundkommunikationskanaler till en enda, enhetlig inkorg. Med LiveAgent är det enkelt att tillhandahålla kundservice av världsklass. Starta en gratis provperiod. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent är en fullfunktionsprogramvara för omnikanal-klagomålshantering. Använd LiveAgents hybridbiljettström genom vilken du kan följa dina kunder via olika kanaler men alltid hålla dig till samma...

Funktioner

  • Klagomålshantering
  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Bitrix24 är en bra, kostnadsfri lösning för kundhantering (CRM) och klagomålshantering som används av fyra miljoner företag runt om i världen. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en bra, kostnadsfri lösning för kundhantering (CRM) och klagomålshantering som används av fyra miljoner företag runt om i världen. Molnbaserade, mobila och utgåvor med öppen källa är tillgängliga. Flerkanalig kundservice med e-post, telefoni, hemsida, livechatt, stöd för Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, Skype, Slack och andra mobila meddelandetjänster. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en bra, kostnadsfri lösning för kundhantering (CRM) och klagomålshantering som används av fyra miljoner företag runt om i världen. Molnbaserade, mobila och utgåvor med öppen källa är...

Funktioner

  • Klagomålshantering
  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Samlas IT-klagomålen på hög? Börja lösa dina hjälpdeskklagomål dubbelt så snabbt. Prova Freshservice – ITIL-klar. Lär dig mer om Freshservice
Freshservice är en hjälpdesk för IT-klagomålshantering med en ny twist. Verktyget ger en uppfriskande användarupplevelse ovanpå kraftfulla funktioner för biljetthantering och resurshantering såsom automatisk upptäckt av nya resurser, kraftfull konfigurationshantering och förbättrad konsekvensanalys. Händelse, problem, ändring, publicering och kunskapshantering är några av de andra funktioner som gör Freshservice till en perfekt lösning för din organisations IT-hanteringsbehov. Lär dig mer om Freshservice
Freshservice är en hjälpdesk för IT-klagomålshantering med en ny twist. Verktyget ger en uppfriskande användarupplevelse ovanpå kraftfulla funktioner för biljetthantering och resurshantering såsom...

Funktioner

  • Klagomålshantering
  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Front hanterar varje kanal i en enda plattform för att spåra klagomål, svara snabbt och få insikter för att förbättra kundupplevelsen. Lär dig mer om Front
Gör kunderna nöjda igen med Front och förhindra att klagomål någonsin uppstår. Hantera varje kanal på en enda plattform för att spåra klagomål, svara snabbt och få insikter för att förbättra kundupplevelsen. Front är den första programvaran för e-posthantering som hjälper team att samarbeta med mer transparens och ansvar för att hantera hundratals e-postmeddelanden till allmänna adresser, som [email protected] och [email protected] Testa Front gratis. Lär dig mer om Front
Gör kunderna nöjda igen med Front och förhindra att klagomål någonsin uppstår. Hantera varje kanal på en enda plattform för att spåra klagomål, svara snabbt och få insikter för att förbättra...

Funktioner

  • Klagomålshantering
  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Gorgias är en allt i ett-kundservice med kundtjänst, kundsupport och livechatt för Shopify, Magento och BigCommerce-butiker. Lär dig mer om Gorgias
En kundservice-app specifikt utformad för Shopify (även helt integrerad med Magento och BigCommerce). Centralisera din kundtjänst genom att ansluta alla kanaler på ett ställe – e-post, livechatt, telefon, Facebook, Instagram och mer – och förbättra svarstiderna för support med 43 %. Allt i ett: Redigera/återbetala beställningar, använd lojalitetspoäng, hantera prenumerationer och mer. Lägg till mallar, automatisering, regler och makron. Skaffa en demo eller skapa en gratis testversion. Se själv varför Gorgias är nummer 1 på Shopify. Lär dig mer om Gorgias
En kundservice-app specifikt utformad för Shopify (även helt integrerad med Magento och BigCommerce). Centralisera din kundtjänst genom att ansluta alla kanaler på ett ställe – e-post, livechatt,...

Funktioner

  • Klagomålshantering
  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Programvara för klagomålshantering när den är som enklast. Hantera klagomål med en flexibel webbaserad lösning. Lär dig mer om QT9 QMS
Programvara för klagomålshantering när den är som enklast. Hantera kundfeedback-dokument och kundklagomål centralt med en webbaserad lösning som ger dig flexibiliteten att arbeta var som helst. Anslut snabbt och samarbeta med medarbetare på flera olika platser med hjälp av e-postaviseringar och automatiserade arbetsflöden. Hantera klagomål snabbare, enklare och på ett mer korrekt sätt. QT9 QMS inkluderar sammankopplade moduler så att du kan koppla klagomål till CAPA för bättre kvalitetshantering. Lär dig mer om QT9 QMS
Programvara för klagomålshantering när den är som enklast. Hantera kundfeedback-dokument och kundklagomål centralt med en webbaserad lösning som ger dig flexibiliteten att arbeta var som helst....

Funktioner

  • Klagomålshantering
  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
ComplianceQuest erbjuder ett 100 % molnbaserat kvalitets- och säkerhetshanteringssystem (QHSE = EQMS + EHS) som bygger på Salesforce. Lär dig mer om ComplianceQuest
ComplianceQuest är ett kvalitets- och säkerhetshanteringssystem (QHSE = EQMS + EHS) från början till slut för företag och bygger på Force.com-plattformen. EQMS-sviten erbjuder: Granskning CAPA Förändring Klagomål Dokument Utrustning Incidenter Inspektion Avvikelser Risk Leverantör Utbildning EHS-uppsättningen erbjuder: Hälsa och säkerhet Miljö Hållbarhet Entreprenör Arbetstillstånd/Jobbsäkerhetsanalys App för att utöka Work.com kommer snart. Se produktens webbplats för mer information. Lär dig mer om ComplianceQuest
ComplianceQuest är ett kvalitets- och säkerhetshanteringssystem (QHSE = EQMS + EHS) från början till slut för företag och bygger på Force.com-plattformen. EQMS-sviten erbjuder: Granskning CAPA ...

Funktioner

  • Klagomålshantering
  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Det är enkelt att hantera kundklagomål när du har rätt verktyg. Prova Zoho Desk, marknadens favoritsystem för klagomålshantering.
Zoho Desk hjälper dig att ta emot, svara på och lösa kundklagomål med hjälp av flerkanalsfunktioner, avancerade rapporteringsfunktioner och tvärfunktionellt samarbete. Det hjälper dig att sköta flera problem med enkla lösningar och ger dig mer tid för viktiga uppgifter. Zohos gratisplan ger dig 3 användare gratis för att ge dig lite försprång när du startar din kundklagomålsverksamhet.
Zoho Desk hjälper dig att ta emot, svara på och lösa kundklagomål med hjälp av flerkanalsfunktioner, avancerade rapporteringsfunktioner och tvärfunktionellt samarbete. Det hjälper dig att sköta flera...

Funktioner

  • Klagomålshantering
  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Easy to implement web-based Complaint Management & Help Desk software designed for B2B software and technology companies.
TeamSupport is a post-sale customer support software solution built specifically for the unique needs of B2B technology-enabled companies. Built around the entire B2B customer, rather than a focus… on each individual contact or ticket, TeamSupport helps solve for sophisticated client needs, fuels successful client interactions, and ultimately results in increased lifetime customer value. Nationally recognized TeamSupport suite of solutions includes TeamInsights, and TeamSuccess.
TeamSupport is a post-sale customer support software solution built specifically for the unique needs of B2B technology-enabled companies. Built around the entire B2B customer, rather than a focus…...

Funktioner

  • Klagomålshantering
  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
A powerful online CRM system to manage sales & marketing activities for your business. Integrated, highly configurable, easy to use.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to...

Funktioner

  • Klagomålshantering
  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
The worlds #1 customer service platform, empowers every service employee with the innovative tools, and unified data.
Service Cloud, the world's #1 customer service platform, empowers every service employee from the contact center to the field with the innovative tools, unified data, and embedded training needed to deliver world-class customer service that drives customer satisfaction and loyalty. Across every channel whether its messaging, communities, chat, phone, in-person, or IoT signals Service Cloud is enabling Trailblazers to deliver human-centric service that is personal, intelligent, and trusted.
Service Cloud, the world's #1 customer service platform, empowers every service employee from the contact center to the field with the innovative tools, unified data, and embedded training needed to...

Funktioner

  • Klagomålshantering
  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Qualtrics (CX) är en bra plattform för klagomålshantering för att förstå grundorsaken och genomföra uppföljningar av respons i stor skala.
Qualtrics CustomerXM (CX) är en av världens mest flexibla plattformar för förbättring av kundupplevelsen, som gör det enkelt för företag att övervaka, svara på och förbättra varje viktigt steg under kundresan och införliva kundrespons i varje beslut. Med hjälp av flera mätvärden, stämningsanalys och nyckeldrivkraftsanalys kan du fördjupa dig i dina kunders sinnesstämningar och visa vägen till förbättringar som kommer att skapa bestående kundrelationer och nöjda kunder.
Qualtrics CustomerXM (CX) är en av världens mest flexibla plattformar för förbättring av kundupplevelsen, som gör det enkelt för företag att övervaka, svara på och förbättra varje viktigt steg under...

Funktioner

  • Klagomålshantering
  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Your favorite complaint management software comes with full support. Contact an expert at Issuetrak and configure a solution today.
Solve your complaint management issues with fully customized software and experts who will walk you through each step. We provide full, ongoing support. Talk with an expert ready to help customize a software solution to manage complaints and improve customer and team-member relationships. Issuetrak has provided complaint management solutions to thousands of companies for over 15 years. Your unique challenges are important. Speak with the people who can make a difference!
Solve your complaint management issues with fully customized software and experts who will walk you through each step. We provide full, ongoing support. Talk with an expert ready to help customize a...

Funktioner

  • Klagomålshantering
  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
SMS texting and live chat for business has never been easier than with Avochato's solutions for teams, marketers and contact centers.
SMS texting and live chat has never been easier than with Avochato's solutions for teams, marketers and contact centers. With no programming required, you can setup your Avochato phone number in minutes to text your prospects, customers, or staff. Segment, import, and broadcast to your contacts to scale your teams communications. Avochato integrates with platforms such as Salesforce, Slack, MS Teams, and Zapier. Enable prospects to text you from a Google Ad with the AdWords API integration.
SMS texting and live chat has never been easier than with Avochato's solutions for teams, marketers and contact centers. With no programming required, you can setup your Avochato phone number in...

Funktioner

  • Klagomålshantering
  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Optimize review management process with 5-star rating system, auto social posting, and negative feedback blocking capability.
CAPTERRA VISITORS: Get 30% Off Your First Month! Get More Reviews is the #1 most trusted reputation management and review generation software used to optimize your review management process with a 5-star rating system, auto social posting, and negative feedback blocking capability. With Get More Reviews, you'll be able to turn your happiest customers into 5 star reviews online and generate real, authentic reviews on multiple online review sites including Google, Facebook, and much more!
CAPTERRA VISITORS: Get 30% Off Your First Month! Get More Reviews is the #1 most trusted reputation management and review generation software used to optimize your review management process with a...

Funktioner

  • Klagomålshantering
  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
En lösning som fokuserar på kundrespons, användarengagemang och mer. Integrera nu för att få krasch- och buggrapportering också.
Instabug ger respons och buggrapportering i appen till mobilappar som behöver klagomålshantering. Efter integrering av SDK kan du ha en sömlös tvåvägskommunikation med användare. Du kan samla in respons, oavsett om det är klagomål eller önskemål om funktioner, och skicka enkäter för att ta reda på deras åsikt om förbättringar. Många populära appar förlitar sig på Instabug. Instabug erbjuder utmärkt support 24/7 och är alltid högt rankade som ett verktyg för att spåra och rapportera buggar.
Instabug ger respons och buggrapportering i appen till mobilappar som behöver klagomålshantering. Efter integrering av SDK kan du ha en sömlös tvåvägskommunikation med användare. Du kan samla in...

Funktioner

  • Klagomålshantering
  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Programvara för kvalitetshantering; inkluderar elektronisk dokumentkontroll, utbildningskontroll, korrigerande åtgärder, revision, leverantörshantering med mera.
När en produkt väl når marknaden är det viktigt att övervaka den för att upptäcka eventuella kvalitetsproblem. Detta är mer effektivt när det görs med programvara för klagomålshantering. MasterControl Postmarket Excellence-paketet ger företag verktyg för att spåra och lösa kundklagomål effektivt och säkerställa regelefterlevnad. Genom att lagra data på en centraliserad, molnbaserad plats kan företag analysera de klagomål de får för att upptäcka problem som indikerar större problem.
När en produkt väl når marknaden är det viktigt att övervaka den för att upptäcka eventuella kvalitetsproblem. Detta är mer effektivt när det görs med programvara för klagomålshantering....

Funktioner

  • Klagomålshantering
  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Run your own branded customer loyalty program. Recognize purchases and visits, increase customer retention and foster growth.
Run your own branded customer loyalty program! Recognize customers for spend, visits, activities and behaviors, increase customer retention and foster growth. You get an advanced loyalty program complete with incentive campaigns, a vast digital rewards catalog (including AMEX, MC and Amazon GC Rewards), built-in e-mail/sms communications and autopilot operation. Several interfaces to choose from, including Standalone Cloud/Web, Customer Kiosk, Mobile App or Vend POS and Square POS integrated.
Run your own branded customer loyalty program! Recognize customers for spend, visits, activities and behaviors, increase customer retention and foster growth. You get an advanced loyalty program...

Funktioner

  • Klagomålshantering
  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
A help desk ticketing software that helps you to remove clutter and manage your customer support queries easily from multiple channels.
HappyFox is a web based customer service software hosted on the cloud. It helps to track and manage all customer support requests across multiple channels like email, chats, social media and phone in a centralized ticket support system. Integration with other web apps like CRM, live-chats, voice and bug tracking apps makes it practical help desk. Similar customer support queries can be handled using canned actions and smart rules to automate responses. Community forums help customers connect.
HappyFox is a web based customer service software hosted on the cloud. It helps to track and manage all customer support requests across multiple channels like email, chats, social media and phone in...

Funktioner

  • Klagomålshantering
  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Speed up website testing: report straight into your Jira, Trello, Asana etc. with all technical information your devs need to fix them.
Have you ever felt frustrated with internal testing & bug reporting, either as a reporter or as a developer? So did we, so we created Marker.io to streamline those workflows. Capture, annotate & report bugs from your website by filling in the form to create a ticket in your team's issue tracking tool -Jira, Trello, GitHub etc.- with a single click. Marker.io adds environment data & console logs, so recreating & fixing the issue is easy. Perfect for web agencies, SaaS & ecommerce websites.
Have you ever felt frustrated with internal testing & bug reporting, either as a reporter or as a developer? So did we, so we created Marker.io to streamline those workflows. Capture, annotate &...

Funktioner

  • Klagomålshantering
  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Quality management solution that helps users manage documentation, compliance, design customer complaint workflows, risks, & training.
Qualtrax is a complete quality and compliance software system used to manage and control documentation, automate business processes, manage customizable workflows (like our customer complaint workflow), streamline training management, manage internal and external audits and ensure implementation of critical industry regulations in real-time. Ideal for heavily-regulated industries, where compliance with standards including ISO 17025, 17020, 13485, and 9001, TNI, GFSI, FDA, and FQS are required.
Qualtrax is a complete quality and compliance software system used to manage and control documentation, automate business processes, manage customizable workflows (like our customer complaint...

Funktioner

  • Klagomålshantering
  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
SeeClickFix provides local governments everything needed to collect, manage, resolve, and report on public service requests.
SeeClickFix is a modern, distributed 311 solution that accepts, routes, and manages public service requests. Configurable workflows let staff know about 311 issues before they become costlier problems. While built-in feedback loops keep residents and staff up-to-date about the status of work being done.
SeeClickFix is a modern, distributed 311 solution that accepts, routes, and manages public service requests. Configurable workflows let staff know about 311 issues before they become costlier...

Funktioner

  • Klagomålshantering
  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
A flexible, scalable, user friendly customer service software to deliver omnichannel and automated customer support at best price.
NABD is a flexible, scalable and user friendly customer service platform that aims to provide and deliver optimum omnichannel customer support services. NABD helps in transforming customer support teams into customer success engine resulting in customer satisfaction. NABD can be deployed as SaaS solution or on-premise for all business verticals and for different business sizes. NABD System is revamping the customer service space with its future thinking technology.
NABD is a flexible, scalable and user friendly customer service platform that aims to provide and deliver optimum omnichannel customer support services. NABD helps in transforming customer support...

Funktioner

  • Klagomålshantering
  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Customer Support & Feedback Software. Available in SaaS & On-Premise. Highly customizable, scalable and flexible. Free 14-day trial.
Feature-rich Customer Support & Feedback Software including Multi-channel Ticketing, Live Chat With Messengers Aggregator, ChatBot, Feedback Community Portal, Knowledge Base. Available in SaaS & On-Premise. Highly customizable, scalable, and flexible. Free 14-day trial.
Feature-rich Customer Support & Feedback Software including Multi-channel Ticketing, Live Chat With Messengers Aggregator, ChatBot, Feedback Community Portal, Knowledge Base. Available in SaaS &...

Funktioner

  • Klagomålshantering
  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
The employee relations & investigation solution that companies trust to help them track, investigate and analyze issues the right way.
Today's workplaces are shaken by risk. You can't prevent every employee relations issue, but you can manage how your organization responds. Achieve consistency in how you track, investigate and analyze with HR Acuity - the only technology platform built for employee relations management. We equip you with built-in intelligence, templates and reporting to conduct best practice, fair investigations, provide trends through forward-looking analytics, and provide trusted experiences for your people.
Today's workplaces are shaken by risk. You can't prevent every employee relations issue, but you can manage how your organization responds. Achieve consistency in how you track, investigate and...

Funktioner

  • Klagomålshantering
  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Airbrake provides frictionless error monitoring and performance insight for your entire app stack.
Airbrake provides frictionless error monitoring and performance insight for your entire app stack. And we give you all the context and root-cause diagnostics you need to fix issues quickly. That means less stress for you and a better experience for your users. Airbrake supports all major platforms & languages, integrates with your existing workflow tools, and is trusted by thousands of the world's best engineering teams, including Netflix, Salesforce, Oracle, eBay, Twitch, & Soundcloud
Airbrake provides frictionless error monitoring and performance insight for your entire app stack. And we give you all the context and root-cause diagnostics you need to fix issues quickly. That...

Funktioner

  • Klagomålshantering
  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Help desk solution with service request management, knowledge base, task management, surveys.
Free service desk / Helpdesk application with lots of other features for whole organisation. 1. service request management (Not only for IT but for all departments) so service category can be assigned to anyone and he starts receiving requests raised by others for that category.. 2. Asset management (Manual) So covers life cycle of all assets not only IT and networked assets.. 3. Knowledge base. 4. Photo gallery 5. notice board 6. Log book 7. Active directory 8. Customer Care
Free service desk / Helpdesk application with lots of other features for whole organisation. 1. service request management (Not only for IT but for all departments) so service category can be...

Funktioner

  • Klagomålshantering
  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Answers is an innovative customer support platform with all channels in one view and automation that addresses any aspect of support.
Wix Answers is a modern customer support platform that consolidates all communication channels, both offline and online, into one workspace. Equipped with a real-time automation engine, operational management tools, and knowledge centricity, Answers allows support leaders to efficiently run and scale a support organization. Answers technology removes the need for complex maintenance and R&D, enabling you to move fast as you elevate the customer experience.
Wix Answers is a modern customer support platform that consolidates all communication channels, both offline and online, into one workspace. Equipped with a real-time automation engine, operational...

Funktioner

  • Klagomålshantering
  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
ViClarity is an award winning global provider of GRC management solutions that allows you to automate manual processes online with ease
ViClarity is an award winning provider of Audit, Risk & Compliance management solutions with a strong presence in the Financial Services and Healthcare sectors, also working in industries such as Manufacturing, Retail, Education, Charities etc. ViClarity is a global organization with offices in Boston, Des Moines Iowa, Ireland and the UK. Our easy to use platform allows you mirror your own manual processes online, tracking and managing audit, risk and compliance tasks efficiently in one system.
ViClarity is an award winning provider of Audit, Risk & Compliance management solutions with a strong presence in the Financial Services and Healthcare sectors, also working in industries such as...

Funktioner

  • Klagomålshantering
  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
ISO compliant complaint management software with powerful workflow engine, SLA and automation rules for customer-centric organizations
WowDesk is ISO compliant complaint management software with powerful workflow engine, SLA and automation rules for customer-centric organizations at best price Wowdesk is a flexible, scalable and user friendly customer engagement platform that is installed in multitude of industries with different sizes across the globe. They call it help desk, we call it WOWdesk! Learn more at wowdesk.com
WowDesk is ISO compliant complaint management software with powerful workflow engine, SLA and automation rules for customer-centric organizations at best price Wowdesk is a flexible, scalable and...

Funktioner

  • Klagomålshantering
  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
CX platform helping you listen, interpret & act on customer/operational data. Drive change, increase efficiency, improve outcomes.
Customizable CX intelligence platform providing teams with insights needed to drive action. Listen to customers with surveys, social media monitoring, mystery shop programs, third-party data. Interpret data with BI reporting, predictive analytics, sentiment analysis. Take action with automated workflows, patent-pending Action Campaign Technology, Case management, Forms Automation Software. We don't just give you tools, we apply best practices & manage high-value actions in your CX program.
Customizable CX intelligence platform providing teams with insights needed to drive action. Listen to customers with surveys, social media monitoring, mystery shop programs, third-party data....

Funktioner

  • Klagomålshantering
  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Powerful complaint handling software that makes it easy for your organization to collaborate and share information.
Improve your efficiency and boost customer and employee satisfaction. i-Sight enables you to quickly and accurately respond to complaints submitted through any channel. i-Sight is an integrated web based complaints management software for managing customer service inquiries and complaints. Quickly record new inquiries, use call scripting, manage incoming emails, customize workflow and monitor your performance.
Improve your efficiency and boost customer and employee satisfaction. i-Sight enables you to quickly and accurately respond to complaints submitted through any channel. i-Sight is an integrated web...

Funktioner

  • Klagomålshantering
  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Case management & CRM for representatives and their staff. Record casework, keep track of people's issues, and stick to deadlines.
eCasework is the all-in-one solution for elected representatives. It's a notebook, address book, email inbox, diary and filing system rolled into one: a place to collect cases, keep track of people's issues and solve problems efficiently. Our web-based casework software is hosted in the cloud, meaning you can manage your cases anytime, anywhere on your computer, tablet and smartphone.
eCasework is the all-in-one solution for elected representatives. It's a notebook, address book, email inbox, diary and filing system rolled into one: a place to collect cases, keep track of people's...

Funktioner

  • Klagomålshantering
  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Manage your Customer Experience with our Fully integrated ActionTracker.
Why wait weeks or months to respond to a customers survey response, do it now! Our ActionTracker is a powerful and fully-integrated system that puts you in full control of your customer comments, inquiries, and small projects. When a customer responds, ActionTracker takes over. Assign issue codes, personnel, priorities, and next-steps action items. Track the life of the response through History Notes. ActionTracker gives you complete control of your customer experience management.
Why wait weeks or months to respond to a customers survey response, do it now! Our ActionTracker is a powerful and fully-integrated system that puts you in full control of your customer comments,...

Funktioner

  • Klagomålshantering
  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
A cloud-based omnichannel customer support platform with 360-degree customer view.
Desk360 is a cloud-based help desk software with a complete support with 360-degree customer view. You can manage all of your customer messages coming from 12 different channels on a single page. With the additional features like platform integrations, quick answers, auto-reply responses, SLA, full support history and so on, you can resolve all customer issues faster than ever. High efficiency, detailed reporting and always at the best prices! Discover Desk360 by starting a free trial today.
Desk360 is a cloud-based help desk software with a complete support with 360-degree customer view. You can manage all of your customer messages coming from 12 different channels on a single page....

Funktioner

  • Klagomålshantering
  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Web-based Business Process Management System (BPM) that will assist your organization in automating your business processes.
BPISystem is an intuitive, 100% web-based Business Process Management System (BPM) that will assist your organization in automating existing and future processes in one application. BPI System can: Automate all your process flows in an easy to use interface, Reduced development and maintenance costs, Make your information secure yet accessible from a single location, Effectively influence better corrective action decisions, Help your company stay focused on performance improvement.
BPISystem is an intuitive, 100% web-based Business Process Management System (BPM) that will assist your organization in automating existing and future processes in one application. BPI System can: ...

Funktioner

  • Klagomålshantering
  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Workpro complaints management system improves complaints handling and reporting. Configurable, compliant, consistent processes.
Workpro complaints management software improves complaints handling and reporting - while reducing costs and risks. Log and track all complaints and customer feedback in one secure system. FOI, EIR and SAR case types also included. Specialist version available for Financial Services with FCA targets, templates and reports. Highly configurable and more case types can be added. Can be integrated with other systems e.g. CRM.
Workpro complaints management software improves complaints handling and reporting - while reducing costs and risks. Log and track all complaints and customer feedback in one secure system. FOI, EIR...

Funktioner

  • Klagomålshantering
  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
CRM/311 cloud-based software solution suite, complete with web-app, mobile-app, internal workflow, knowledgebase, and robust reporting.
Hundreds of government entities and call centers across the country use our citizen request management software (QAlert) to improve citizen service, increase efficiency, re-engineer processes, and measure performance, making QScend Technologies, Inc. the preferred provider of CRM/311 software in the U.S.
Hundreds of government entities and call centers across the country use our citizen request management software (QAlert) to improve citizen service, increase efficiency, re-engineer processes, and...

Funktioner

  • Klagomålshantering
  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Gives you out-of-the-box processes for incident management, self service, and inventory tracking for your help desk.
Remedyforce is everything you need in an IT help desk, without the hassle of hardware. With IT service management best practices built right in, Remedyforce automates your service desk processes. Build and manage your help desk with the experience of thousands of customers and without the pain of programming custom scripts. We built Remedyforce on Force.com, the industry's leading platform for SaaS applications (trusted by more than 92,000 organizations today).
Remedyforce is everything you need in an IT help desk, without the hassle of hardware. With IT service management best practices built right in, Remedyforce automates your service desk processes....

Funktioner

  • Klagomålshantering
  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Stames functions as a one-stop solution for all customer support, queries, requests, complaints and assistance needs.
Stames functions as a one-stop solution for all customer support, queries, requests, complaints and assistance needs. It empowers your customer support team to handle all customer complaints and requests from one place without any hassle. Say goodbye to per agent pricing. It's a cloud based Software as a Service platform (SaaS) that gives business value for money, provide them with powerful tools to help manage their customer relationships, leads, assets and requests.
Stames functions as a one-stop solution for all customer support, queries, requests, complaints and assistance needs. It empowers your customer support team to handle all customer complaints and...

Funktioner

  • Klagomålshantering
  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
TurnFriendly helps your customer service teams to handle complaints professionally. Special platforms for Banks, Touristik and Retail.
TurnFriendly helps your customer service teams to handle requests as well as feedback and complaints professionally. Industry-specific software platforms are individually integrated into existing system landscapes and form the basis for efficient customer service processes. Key features are service automation, surveys (NPS etc.), knowledge bases, apps, sales functionalities and professional services to support customer service operationally. TurnFriendly is available as cloud or on-premise.
TurnFriendly helps your customer service teams to handle requests as well as feedback and complaints professionally. Industry-specific software platforms are individually integrated into existing...

Funktioner

  • Klagomålshantering
  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Powerful Online Help Desk Software that helps customer support agents to effectively manage service requests.
Looking for easy-to-use helpdesk software that can help you offer excellent service to your customers through multiple channels? SutiDesk is the solution for you. With SutiDesk, you can automatically convert emails to tickets and assign them immediately. Analytics and dashboards for quicker and better resolutions.
Looking for easy-to-use helpdesk software that can help you offer excellent service to your customers through multiple channels? SutiDesk is the solution for you. With SutiDesk, you can automatically...

Funktioner

  • Klagomålshantering
  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Survey software that allows you to send surveys over multiple platforms and provides easy analytics and reports to assist.
Survey software that allows you to send surveys over multiple platforms and provides easy analytics and reports to assist.
Survey software that allows you to send surveys over multiple platforms and provides easy analytics and reports to assist.

Funktioner

  • Klagomålshantering
  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Handle all channels in one system with pure OMNI-channel support and get a 360° view of all your customers communication.
With Cention you can: * handle all your channels in one system with pure OMNI-channel support * get a full 360 view of all your customers communication, including complete history * have chat bots working side by side with your agents with seamless transfers and full history * route all errands to the right queue, right agents and right bots automatically * get external and internal help with our Collaboration feature * get full statistic coverage with our Reports module
With Cention you can: * handle all your channels in one system with pure OMNI-channel support * get a full 360 view of all your customers communication, including complete history * have chat bots...

Funktioner

  • Klagomålshantering
  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Customer complaint resolution and compliance system design specifically for collection industry.
Customer complaint resolution and compliance system design specifically for collection industry.
Customer complaint resolution and compliance system design specifically for collection industry.

Funktioner

  • Klagomålshantering
  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Complaints Pro enables professionals to take control of Customer Complaints, Corrective Actions and other quality functions.
Complaints Pro was designed from ground up to provide a unified voice the customer platform that spans all the channels / touch points and provides a single set of business rules acting on a single set of data. This means everyone in your organisations sees the same thing and function as part of the same process. One Process across Departments nothing ever falls through the cracks Seamless cross department processes result in nothing falling through the cracks. Everything is monito
Complaints Pro was designed from ground up to provide a unified voice the customer platform that spans all the channels / touch points and provides a single set of business rules acting on a single...

Funktioner

  • Klagomålshantering
  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing