Sverige Visa lokala produkter
120 resultat
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats Lär dig mer om JIRA Service Management
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider. Lär dig mer om JIRA Service Management

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Front hanterar varje kanal i en enda plattform för att spåra klagomål, svara snabbt och få insikter för att förbättra kundupplevelsen. Lär dig mer om Front
Gör kunderna nöjda igen med Front och förhindra att klagomål någonsin uppstår. Hantera varje kanal på en enda plattform för att spåra klagomål, svara snabbt och få insikter för att förbättra kundupplevelsen. Front är den första programvaran för e-posthantering som hjälper team att samarbeta med mer transparens och ansvar för att hantera hundratals e-postmeddelanden till allmänna adresser, som [email protected] och [email protected] Testa Front gratis. Lär dig mer om Front

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
HelpDesk är ett ärendesystem online som har utformats för att förenkla teamarbetet. Erbjud enastående kundtjänst. Enkelt. Lär dig mer om HelpDesk
HelpDesk är ett ärendesystem online som förenklar teamarbetet. Lösningen är full av funktioner som främjar samarbete inom ditt team. Du kan använda taggning, lägga till privata anteckningar, tilldela ärenden till specifika teammedlemmar och skapa fasta svar. För att säkerställa högsta säkerhetsnivå krypterar systemet dina data med 256-bitars SSL-protokoll. HelpDesk har utformats för att spara tid åt dina ombud och ge dem möjlighet att erbjuda högsta möjliga kundservice. Enkelt. Lär dig mer om HelpDesk

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Zendesk Support är programvara för hantering av klagomål och är byggd för bättre kundrelationer. Lär dig mer om Zendesk
Zendesk är molnbaserad programvara för klagomålshantering som har byggts med supportagenter i åtanke. Lös med lätthet biljetter och håll reda på kundklagomål på alla kanaler: SMS, webb, mobilapp, telefon, e-post, sociala medier. AI-drivna arbetsflöden ger din support alla kundinteraktioner, inklusive de som spåras från över 700 appintegrationer. Se varför företag som Uber, Venmo, Shopify och LendingClub använder Zendesk för att sänka sina supportkostnader och öka kundnöjdheten. Lär dig mer om Zendesk

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Bra kundservice börjar med bättre helpdesk-programvara. Få fler kunder genom att erbjuda utmärkt kundservice med LiveAgent Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent är en fullfunktionsprogramvara för omnikanal-klagomålshantering. Använd LiveAgents hybridbiljettström genom vilken du kan följa dina kunder via olika kanaler men alltid hålla dig till samma hybridbiljett. Dra nytta av LiveAgents universella inkorg som kombinerar alla kundkommunikationskanaler till en enda, enhetlig inkorg. Med LiveAgent är det enkelt att tillhandahålla kundservice av världsklass. Starta en gratis provperiod. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om LiveAgent

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Bitrix24 är en bra, kostnadsfri lösning för kundhantering (CRM) och klagomålshantering som används av fyra miljoner företag runt om i världen. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en bra, kostnadsfri lösning för kundhantering (CRM) och klagomålshantering som används av fyra miljoner företag runt om i världen. Molnbaserade, mobila och utgåvor med öppen källa är tillgängliga. Flerkanalig kundservice med e-post, telefoni, hemsida, livechatt, stöd för Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, Skype, Slack och andra mobila meddelandetjänster. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Samlas IT-klagomålen på hög? Börja lösa dina hjälpdeskklagomål dubbelt så snabbt. Prova Freshservice – ITIL-klar. Lär dig mer om Freshservice
Freshservice är en hjälpdesk för IT-klagomålshantering med en ny twist. Verktyget ger en uppfriskande användarupplevelse ovanpå kraftfulla funktioner för biljetthantering och resurshantering såsom automatisk upptäckt av nya resurser, kraftfull konfigurationshantering och förbättrad konsekvensanalys. Händelse, problem, ändring, publicering och kunskapshantering är några av de andra funktioner som gör Freshservice till en perfekt lösning för din organisations IT-hanteringsbehov. Lär dig mer om Freshservice

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Gorgias är en allt i ett-kundservice med kundtjänst, kundsupport och livechatt för Shopify, Magento och BigCommerce-butiker. Lär dig mer om Gorgias
En kundservice-app specifikt utformad för Shopify (även helt integrerad med Magento och BigCommerce). Centralisera din kundtjänst genom att ansluta alla kanaler på ett ställe – e-post, livechatt, telefon, Facebook, Instagram och mer – och förbättra svarstiderna för support med 43 %. Allt i ett: Redigera/återbetala beställningar, använd lojalitetspoäng, hantera prenumerationer och mer. Lägg till mallar, automatisering, regler och makron. Skaffa en demo eller skapa en gratis testversion. Se själv varför Gorgias är nummer 1 på Shopify. Lär dig mer om Gorgias

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Känd som Europas mest flexibla CRM, erbjuder Efficy en helt anpassningsbar lösning för hantering av kundrelationer, vilket ökar de anställdas möjligheter. Lär dig mer om Efficy CRM
Äntligen en CRM-lösning som anpassar sig efter dina behov! Efficy är en viktig aktör på den europeiska CRM-marknaden. Med vårt anpassningsbara utbud av lösningar har vi redan lockat över 13 500 kunder och 330 000 användare i 60 länder. Efficy CRM är lätt att använda och kan anpassas till alla organisationer, utifrån individuell storlek och specifika behov. Detta ger er en möjlighet att expandera och utveckla företaget på ett strukturerat sätt. Slösa inte tid på att organisera data – stärk personalen och få företaget att växa med Efficy CRM. Lär dig mer om Efficy CRM

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Helt molnbaserad heltäckande programvara för klagomålshantering – från mottagande till lösning och kontinuerlig förbättring. Be om en demo idag. Lär dig mer om ComplianceQuest
Med ComplianceQuests programvara för klagomålshantering får din organisation omfattande kontroll över hur kundklagomål samlas in, registreras, rapporteras och följs upp i enlighet med branschens riktlinjer och bestämmelser. Klagomålshantering från början till slut för att säkerställa kundnöjdhet genom fullständig livscykelhantering av klagomål, från mottagande till bedömning av risker, inverkan av regler och bestämmelser och inlämningar, kvalitetsutredning, lösning och kontinuerlig förbättring. Lär dig mer om ComplianceQuest

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Teaminkorg och chattverktyg som möjliggör avancerat samarbete via olika kommunikationskanaler, internt och externt. Lär dig mer om Missive
Teaminkorg och chattverktyg som möjliggör avancerat samarbete via e-post, SMS, WhatsApp, Twitter och andra kommunikationskanaler. Vi har gett inkorgen en ny design, med en affärsmässig samarbetsupplevelse i åtanke. Med Missive kan team fokusera på att få verksamheten att växa. Lär dig mer om Missive

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
En lättanvänd webbaserad hjälpdesk- och kundtjänstprogramvara för att följa upp och hantera kundklagomål från alla kanaler.
Med Freshdesk får du grepp om kundklagomål som kommer in via e-post, telefon, chatt, Twitter och Facebook eller till och med din mobilapp. Konvertera klagomål till ärenden, organisera och tilldela dem mellan team, ge gruppsvar på frekventa klagomål och få insikter i frågor som påverkar deras service. Freshdesk är intuitivt, prisvärt och erbjuder en kostnadsfri plan med obegränsade platser för ombud, så att du kan komma igång direkt och göra dina kunder nöjda. Lär dig mer om Freshdesk

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Det är enkelt att hantera kundklagomål när du har rätt verktyg. Prova Zoho Desk, marknadens favoritsystem för klagomålshantering.
Zoho Desk hjälper dig att ta emot, svara på och lösa kundklagomål med hjälp av flerkanalsfunktioner, avancerade rapporteringsfunktioner och tvärfunktionellt samarbete. Det hjälper dig att sköta flera problem med enkla lösningar och ger dig mer tid för viktiga uppgifter. Zohos gratisplan ger dig 3 användare gratis för att ge dig lite försprång när du startar din kundklagomålsverksamhet. Lär dig mer om Zoho Desk

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Lättimplementerad webbaserad programvara för klagomålshantering och helpdesk-programvara utformad för B2B-program och teknikföretag.
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik. TeamSupport är byggd runt hela B2B-kunden, snarare än att vara fokuserad på varje enskild kontakt eller ärende. TeamSupport hjälper till att lösa sofistikerade kundbehov, driver framgångsrika kundinteraktioner vilket leder till ökat förväntat kundlivstidsvärde. Nationellt erkända TeamSupport-lösningar inkluderar TeamInsights och TeamSuccess. Lär dig mer om TeamSupport

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
A powerful online CRM system to manage sales & marketing activities for your business. Integrated, highly configurable, easy to use.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite. Lär dig mer om Apptivo

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Leverera ännu snabbare verksamhetskritisk service med incidenthantering.
Service Cloud är en förstklassig kundserviceplattform där anställda från kontaktcenter till fältet förses med innovativa verktyg, enhetliga data och inbäddad utbildning för att leverera kundservice i världsklass som driver kundnöjdhet. Service Cloud gör det möjligt för pionjärer att leverera människofokuserad service på ett personligt, intelligent och pålitligt sätt på alla kanaler oavsett om det gäller meddelanden, communities, chatt, telefon, personliga möten eller IoT-signaler. Lär dig mer om Salesforce Service Cloud

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Cloud contact center software that offers VR, skills-based routing, AI, call blending, and analytics.
NICE CXone is the world's #1 cloud customer experience platform. Delivering omnichannel routing, analytics, workforce optimization, automation, and AI, CXone empowers organizations of all sizes to provide exceptional customer experiences. Lär dig mer om NICE CXone

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Used in agile sales teams to increase sales productivity, clear bottlenecks in processes, and ultimately hit revenue targets.
Vtiger's mission is to help businesses thrive at work. We have built AI-powered software that gives your customer-facing teams the ability to implement a robust customer experience strategy with the power of One View. Vtiger Cloud CRM is intuitive and powered with AI, designed to help you work better. With a brand new mobile app and integrations to over 500 business applications, Vtiger works where you are. Lär dig mer om Vtiger CRM

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Qualtrics (CX) är en bra plattform för klagomålshantering för att förstå grundorsaken och genomföra uppföljningar av respons i stor skala.
Qualtrics CustomerXM (CX) är en av världens mest flexibla plattformar för förbättring av kundupplevelsen, som gör det enkelt för företag att övervaka, svara på och förbättra varje viktigt steg under kundresan och införliva kundrespons i varje beslut. Med hjälp av flera mätvärden, stämningsanalys och nyckeldrivkraftsanalys kan du fördjupa dig i dina kunders sinnesstämningar och visa vägen till förbättringar som kommer att skapa bestående kundrelationer och nöjda kunder. Lär dig mer om Qualtrics CustomerXM

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Capitalize on customer insight, improve front-line efficiency and effectiveness, streamline critical business processes.
Make the most of relationships with customers by capitalizing on customer insight, improving front-line efficiency and effectiveness,streamlining critical business processes across and beyond customer touch points, and quickly adapting to changing business and customer needs. Lär dig mer om SAP Customer Experience

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
The solution shouldn't be more painful than the problem. Support your customer service with ours - it's the best in the business.
Does your complaint management software provider...fail to manage your complaints? Turn to a team that's seen everything. For almost 25 years, we've maintained industry-leading customer service for thousands of our own customers, by using our own software. Implementation is easy with our 24/7, 100% U.S.-based customer support at your fingertips. Speak with an expert ready to help customize your software solution to manage complaints and improve customer and team-member relationships. Lär dig mer om Issuetrak

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
SMS texting and live chat for business has never been easier than with Avochato's solutions for teams, marketers and contact centers.
SMS texting and live chat has never been easier than with Avochato's solutions for teams, marketers and contact centers. With no programming required, you can setup your Avochato phone number in minutes to text your prospects, customers, or staff. Segment, import, and broadcast to your contacts to scale your teams communications. Avochato integrates with platforms such as Salesforce, Slack, MS Teams, and Zapier. Enable prospects to text you from a Google Ad with the AdWords API integration. Lär dig mer om Avochato

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Optimize review management process with 5-star rating system, auto social posting, and negative feedback blocking capability.
CAPTERRA VISITORS: Get 30% Off Your First Month! Get More Reviews is the #1 most trusted reputation management and review generation software used to optimize your review management process with a 5-star rating system, auto social posting, and negative feedback blocking capability. With Get More Reviews, you'll be able to turn your happiest customers into 5 star reviews online and generate real, authentic reviews on multiple online review sites including Google, Facebook, and much more! Lär dig mer om GetMoreReviews

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Programvara för kvalitetshantering; inkluderar elektronisk dokumentkontroll, utbildningskontroll, korrigerande åtgärder, revision, leverantörshantering med mera.
När en produkt väl når marknaden är det viktigt att övervaka den för att upptäcka eventuella kvalitetsproblem. Detta är mer effektivt när det görs med programvara för klagomålshantering. MasterControl Postmarket Excellence-paketet ger företag verktyg för att spåra och lösa kundklagomål effektivt och säkerställa regelefterlevnad. Genom att lagra data på en centraliserad, molnbaserad plats kan företag analysera de klagomål de får för att upptäcka problem som indikerar större problem. Lär dig mer om MasterControl Quality Excellence

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
En lösning som fokuserar på kundrespons, användarengagemang och mer. Integrera nu för att få krasch- och buggrapportering också.
Instabug ger respons och buggrapportering i appen till mobilappar som behöver klagomålshantering. Efter integrering av SDK kan du ha en sömlös tvåvägskommunikation med användare. Du kan samla in respons, oavsett om det är klagomål eller önskemål om funktioner, och skicka enkäter för att ta reda på deras åsikt om förbättringar. Många populära appar förlitar sig på Instabug. Instabug erbjuder utmärkt support 24/7 och är alltid högt rankade som ett verktyg för att spåra och rapportera buggar. Lär dig mer om Instabug

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
A help desk ticketing software that helps you to remove clutter and manage your customer support queries easily from multiple channels.
HappyFox is a web based customer service software hosted on the cloud. It helps to track and manage all customer support requests across multiple channels like email, chats, social media and phone in a centralized ticket support system. Integration with other web apps like CRM, live-chats, voice and bug tracking apps makes it practical help desk. Similar customer support queries can be handled using canned actions and smart rules to automate responses. Community forums help customers connect. Lär dig mer om HappyFox Help Desk

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Run your own branded customer loyalty program. Recognize purchases and visits, increase customer retention and foster growth.
Run your own branded customer loyalty program! Recognize customers for spend, visits, activities and behaviors, increase customer retention and foster growth. You get an advanced loyalty program complete with incentive campaigns, a vast digital rewards catalog (including AMEX, MC and Amazon GC Rewards), built-in e-mail/sms communications and autopilot operation. Several interfaces to choose from, including Standalone Cloud/Web, Customer Kiosk, Mobile App or Vend POS and Square POS integrated. Lär dig mer om Preferred Patron Loyalty

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Programvara för klagomålshantering när den är som enklast. Hantera klagomål med en flexibel webbaserad lösning.
Programvara för klagomålshantering när den är som enklast. Hantera kundfeedback-dokument och kundklagomål centralt med en webbaserad lösning som ger dig flexibiliteten att arbeta var som helst. Anslut snabbt och samarbeta med medarbetare på flera olika platser med hjälp av e-postaviseringar och automatiserade arbetsflöden. Hantera klagomål snabbare, enklare och på ett mer korrekt sätt. QT9 QMS inkluderar sammankopplade moduler så att du kan koppla klagomål till CAPA för bättre kvalitetshantering. Lär dig mer om QT9 QMS

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Programvara för kontrakt-, risk-, försäkrings-, anspråks-, incident-, tillgångs- och arbetsflödeshantering med integration och instrumentbräderapportering.
Webbaserad programvara för kontrakt-, risk-, anspråks-, incident-, efterlevnads- och försäkringshantering med funktioner för dokumenthantering, godkännandearbetsflöde, logghistorik, dokumentmallar, e-postaviseringar, kontaktuppgifter, datum- och tidsstämplar, anpassningsbar rapportering och dokumentversionskontroll. Fullt värdbaserad eller lokalinstallation finns som alternativ med privat märkning och integrering på din webbplats. Flera valutor och flera språk. Lär dig mer om A1 Tracker

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Quality management solution that helps users manage documentation, compliance, design customer complaint workflows, risks, & training.
Qualtrax is a complete quality and compliance software system used to manage and control documentation, automate business processes, manage customizable workflows (like our customer complaint workflow), streamline training management, manage internal and external audits and ensure implementation of critical industry regulations in real-time. Ideal for heavily-regulated industries, where compliance with standards including ISO 17025, 17020, 13485, and 9001, TNI, GFSI, FDA, and FQS are required. Lär dig mer om Qualtrax

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Påskynda test av hemsida: rapportera direkt till Jira, Trello, Asana osv. med all teknisk information som dina utvecklare behöver för att åtgärda problemet.
Har du någonsin känt dig frustrerad över interna tester och buggrapportering, antingen i egenskap av rapportör eller utvecklare? Marker.io skapades för att effektivisera dessa arbetsflöden. Fånga upp, kommentera och rapportera buggar från din hemsida genom att fylla i formuläret. Med ett enda klick skapas då ett ärende i ditt teams verktyg för problemspårning – Jira, Trello, GitHub osv. Marker.io lägger till miljödata och konsolloggar, så att det blir enkelt att åtgärda problemet. Perfekt för webbyråer, SaaS- och e-handelswebbplatser. Lär dig mer om Marker

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
SeeClickFix provides local governments everything needed to collect, manage, resolve, and report on public service requests.
SeeClickFix is a modern, distributed 311 solution that accepts, routes, and manages public service requests. Configurable workflows let staff know about 311 issues before they become costlier problems. While built-in feedback loops keep residents and staff up-to-date about the status of work being done. Lär dig mer om SeeClickFix

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
ITIL-anpassad programvara för tjänstehantering med KPI-instrumentbräda som hjälper till att spåra arbetsbelastningen för varje anställd och tilldela uppgifter effektivt.
Den molnbaserade programvaran TOPdesk hjälper företag att erbjuda sina kunder bättre tjänster. Med lättanvänd helpdesk-programvara och mer än 20 års erfarenhet hjälper programvaran dig att hantera incidenter, skapa arbetsflöden och hålla reda på konfigurationer. Gör dina slutanvändare mer självständiga tack vare självbetjäningsportalen. Mer än 4 500 organisationer över hela världen använder redan TOPdesk för att öka effektiviteten och förbättra kundnöjdheten. Letar du efter enastående service? Här får du det du önskar. Lär dig mer om TOPdesk

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
A flexible, scalable, user friendly customer service software to deliver omnichannel and automated customer support at best price.
NABD is a flexible, scalable and user friendly customer service platform that aims to provide and deliver optimum omnichannel customer support services. NABD helps in transforming customer support teams into customer success engine resulting in customer satisfaction. NABD can be deployed as SaaS solution or on-premise for all business verticals and for different business sizes. NABD System is revamping the customer service space with its future thinking technology. Lär dig mer om NABD System

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Customer Support & Feedback Software. Available in SaaS & On-Premise. Highly customizable, scalable and flexible. Free 14-day trial.
Feature-rich Customer Support & Feedback Software including Multi-channel Ticketing, Live Chat With Messengers Aggregator, ChatBot, Feedback Community Portal, Knowledge Base. Available in SaaS & On-Premise. Highly customizable, scalable, and flexible. Free 14-day trial. Lär dig mer om UseResponse

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
With a 100% focus on safety, SALUS simplifies the complex ecosystem of safety compliance with an easy-to-use, centralized platform.
With the power of SALUS, you can manage safety compliance across your entire organization from a single source. Say goodbye to a fragmented safety system and hello to a simplified, centralized approach. Built for the construction industry, SALUS is 100% focused on safety and mimics existing workflows to simplify use and accelerate adoption. With SALUS, users can sign & submit documents; track certificates; and manage subcontractors, worksites, & assets, all from a centralized dashboard. Lär dig mer om SALUS

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
The employee relations & investigation solution that companies trust to help them track, investigate and analyze issues the right way.
Today's workplaces are shaken by risk. You can't prevent every employee relations issue, but you can manage how your organization responds. Achieve consistency in how you track, investigate and analyze with HR Acuity - the only technology platform built for employee relations management. We equip you with built-in intelligence, templates and reporting to conduct best practice, fair investigations, provide trends through forward-looking analytics, and provide trusted experiences for your people. Lär dig mer om HR Acuity

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Airbrake provides frictionless error monitoring, debugging, and performance insight for your entire app stack.
Airbrake provides frictionless error monitoring and performance insight for the entire app stack. Drill down on recurring exceptions or filter by parameters, users or environment variables. Intelligent grouping and duplicate detection are presented to ensure users don't get overwhelmed by trivial errors or a mass of emails. Lär dig mer om Airbrake

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Help desk solution with service request management, knowledge base, task management, surveys.
Free service desk / Helpdesk application with lots of other features for whole organisation. 1. service request management (Not only for IT but for all departments) so service category can be assigned to anyone and he starts receiving requests raised by others for that category.. 2. Asset management (Manual) So covers life cycle of all assets not only IT and networked assets.. 3. Knowledge base. 4. Photo gallery 5. notice board 6. Log book 7. Active directory 8. Customer Care Lär dig mer om C-Desk

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Qualityze EQMS Suite is specifically designed to address quality and compliance challenges for enterprises efficiently and effectively.
Qualityze Enterprise Quality Management Suite is a next-generation solution designed to address the quality management needs while meeting applicable regulatory compliance. Built on the most powerful and secure platform, i.e., Salesforce.com, Qualityze provides a greater flexibility, security, and reliability in managing end-to-end quality processes. It has advanced in-bult capabilities like intuitive dashboards, configurable workflows, notifications, task schedules, reporting, and much more. Lär dig mer om Qualityze Suite

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
The next-gen customer service solution, ready right out-out-of-the-box, with all the tools to deliver great customer care, efficiently.
The next-gen customer service solution, ready right out-out-of-the-box, with all the tools to deliver great customer care. Agents support customers from a single workspace, enabling efficiencies across all channels. With built-in automations and knowledge management system improving handling time and requires zero dev resources - Answers optimizes day-to-day CS environments. Developed for growing businesses, support teams can scale effectively, so customer service is never compromised. Lär dig mer om Wix Answers

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Gladly is a Radically Personal Customer Service Platform that puts people at the center of a single, lifelong, customer conversation.
Gladly is a Radically Personal Customer Service Platform. Unlike legacy customer service platforms that are case centric, only Gladly is designed with people at the center and uniquely enables a single lifelong customer conversation from voice to modern messaging. Gladly powers some of the most innovative consumer companies like Crate&Barrel, JOANN, and TUMI to deliver exceptional customer experiences and makes customer service a competitive advantage. Lär dig mer om Gladly

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Ticket Management, Customer Success, Customer Experience, Knowledge Base, NPS, CSAT, CES, Customer portal, Mobile apps, CRM data Sync
Supportbench is a complete customer service management tool that helps you deliver exceptional customer support. We are razor focused in helping teams that have to support other businesses (B2B) in helping to manage all of the complexities that arise when supporting these high volume environments. Features include survey engine, NPS, CSAT, knowledge base, true data synchronizations to Salesforce, dashboards, analytics, scheduling tools, team scorecards, and customer success health scoring. Lär dig mer om Supportbench

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Handle complaints the way you want them with the dynamic fully configurable VobeSoft platform. Streamline your whole service workflow.
Configure a cloud database into business solutions without coding. Build prototypes or big enterprise applications. Start your no-code journey with a predefined template or build your own custom solution from scratch. Our most popular templates: - CRM - Workflow - Service - Unity - GDPR - Planning - Automotive - Archiving - Asset Management - Medical & Portal And if we don't have your template we will create it for you free of charge! Lär dig mer om VobeSoft

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
CentraHub CRM is fully customizable integrated sales, marketing, and service suite to automate conversion for growing businesses.
CentraHub CRM is fully customizable, which is integrated with sales, marketing, and service. It has excellent experience in offering highly customizable CRM solutions. Automates lead generation, nurturing, and support for all growing businesses. Centra Hub is a cloud-based CRM software that provides a centralized platform to execute business operations aligning in various verticals of an organization. It offers a highly customizable CRM platform for small, medium, and large enterprises. Lär dig mer om CentraHub CRM

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Get a beautiful status page in 10 seconds without paying thousands of dollars! Fully customizable and feature-rich status page service.
Get a beautiful status page in seconds. Used by products like Linear, Whereby, and Restream. Fully customize your page and support multiple languages. Communicate your status: - Define your service components & groups. - Add incidents, maintenances & templates to your page. - Automate with 10+ monitoring integrations. - Send updates to customers via Email, SMS, Webhooks, Slack, MS Teams, and more! Embed widgets or use Pingdom app. Private & public pages. SSO available. Start for free! Lär dig mer om Instatus

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
ViClarity is an award winning global provider of GRC management solutions that allows you to automate manual processes online with ease
ViClarity is an award winning provider of Audit, Risk & Compliance management solutions with a strong presence in the Financial Services and Healthcare sectors, also working in industries such as Manufacturing, Retail, Education, Charities etc. ViClarity is a global organization with offices in Boston, Des Moines Iowa, Ireland and the UK. Our easy to use platform allows you mirror your own manual processes online, tracking and managing audit, risk and compliance tasks efficiently in one system. Lär dig mer om ViClarity

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
SimpleCRM compares well with industry leaders and is a fantastic AI-powered, cost-effective, low-code enterprise CRM platform.
SimpleCRM is a fast and scalable CRM for lead management, contact centre automation, digital marketing, enterprise mobility, Customer360 dashboards, etc. SimpleCRM is AI-powered with AI-based chatbots, AI-based claims processing, and AI-based predictive analytics. Our key differentiator is the team with more than 300 CRM & AI / ML global project implementations on various platforms, including 10+ large-scale projects for banks and insurance companies in Southeast Asia. Lär dig mer om SimpleCRM

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
Survey2Connect is a cloud-based CX platform that offers features for data collection, benchmarking, customer recovery.
Survey2Connect is a cloud-based CX platform that offers features for data collection, benchmarking, customer recovery, and data integration. S2C can provide detailed insights in real-time through its features of interactive analytics, Text analytics, and Push Reporting. It is well suited for most sectors from financial services, retail, public sector, and telecom to B2B companies. It allows you to collect feedback Lär dig mer om Survey2Connnect

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing
A cloud-based omnichannel customer support platform with 360-degree customer view.
Desk360 is a cloud-based help desk software with a complete support with 360-degree customer view. You can manage all of your customer messages coming from 12 different channels on a single page. With the additional features like platform integrations, quick answers, auto-reply responses, SLA, full support history and so on, you can resolve all customer issues faster than ever. High efficiency, detailed reporting and always at the best prices! Discover Desk360 by starting a free trial today. Lär dig mer om Desk360

Funktioner

  • Kvalitetssäkring
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Spårning av kundklagomål
  • Problemspårning
  • Routing