Våra främsta val

Sponsorerad

Högt rankad programvara

Sverige Visa lokala produkter
163 resultat
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats Lär dig mer om JIRA Service Management
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider. Lär dig mer om JIRA Service Management

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Biljetthantering
  • Övervakning i realtid
  • Arbetsflödeshantering
  • Kundtjänsthantering
Total Network Inventory erbjuder kraftfulla verktyg för programvaru- och licenshantering. Här är programvarumodulen för kapitalförvaltning. Lär dig mer om Total Network Inventory
Total Network Inventory innehåller kraftfulla verktyg för programvaruinventering och licenshantering. Här är programvarumodulen för kapitalförvaltning. All programvara från dina Windows- och Mac OS-enheter samlas på ett enda ställe med omfattande sök- och filtreringsfunktioner. Bläddra, organisera och upptäck din programvara och dina installationer, stjärnmarkera viktiga objekt, tilldela taggar, lägg till kommentarer och mycket mer. Lär dig mer om Total Network Inventory

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Biljetthantering
  • Övervakning i realtid
  • Arbetsflödeshantering
  • Kundtjänsthantering
VIZOR är en lösning för att följa upp supportärenden för IT-slutanvändare och kundtjänst lösning med bästa praxis för ITIL. Prova gratis nu. Lär dig mer om VIZOR IT Asset Management
VIZOR är en lösning för att följa upp supportärenden och leverera fullständig kundtjänst och IT-support för slutanvändare med bästa praxis för ITIL.. Funktionerna inkluderar kraftfull e-postintegrerin g, SLA-support, kunskapsbas, teamwork, automatisk biljettilldelning och en självbetjäningsportal. VIZOR är redo att användas direkt eller kan enkelt anpassas för att uppfylla dina precisa krav. Tillgänglig på plats eller i molnet. Prova gratis nu. Lär dig mer om VIZOR IT Asset Management

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Biljetthantering
  • Övervakning i realtid
  • Arbetsflödeshantering
  • Kundtjänsthantering
Pulseway är en prisbelönt IT-tjänstprogramvara som omedelbart minskar supportarbetet och förbättrar slutanvändarupplevelsen. Lär dig mer om Pulseway
Pulseway är en robust, komplett plattform för IT-tjänsthantering som har utformats för upptagna IT-proffs för att förändra hur de hanterar IT. Få färdiga arbetsflöden och kraftfull automatisering med teknik för automatisk efterbehandling och oändliga moduler och funktioner för att ta ansvar för din IT-miljö. Lär dig mer om Pulseway

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Biljetthantering
  • Övervakning i realtid
  • Arbetsflödeshantering
  • Kundtjänsthantering
ITIL-anpassad programvara för tjänstehantering med KPI-instrumentbräda som hjälper till att spåra arbetsbelastningen för varje anställd och tilldela uppgifter effektivt. Lär dig mer om TOPdesk
Den molnbaserade programvaran TOPdesk hjälper företag att erbjuda sina kunder bättre tjänster. Med lättanvänd IT-servicehantering (IT service management, ITSM)-programvara och mer än 20 års erfarenhet hjälper programvaran dig att hantera incidenter, skapa arbetsflöden och hålla reda på konfigurationer. Gör dina slutanvändare mer självständiga tack vare självbetjäningsportalen. Mer än 4 500 organisationer över hela världen använder redan TOPdesk för att öka effektiviteten och förbättra kundnöjdheten. Letar du efter enastående service? Här får du det du önskar. Lär dig mer om TOPdesk

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Biljetthantering
  • Övervakning i realtid
  • Arbetsflödeshantering
  • Kundtjänsthantering
ITIL-hjälpdesk online som hjälper dig att hantera din IT-infrastruktur, men utan alla komplikationer. Lär dig mer om Freshservice
Freshservice är en ITIL-hjälpdisk online med en fräsch twist. Verktyget ger en uppfriskande användarupplevelse ovanpå kraftfulla funktioner för biljetthantering och resurshantering såsom automatisk upptäckt av nya resurser, kraftfull konfigurationshantering och förbättrad konsekvensanalys. Att behandla serviceförfrågningar och hantera incidenter är enkelt och intuitivt. Problem, ändring, publicering och kunskapshantering är några av de andra funktioner som gör Freshservice till en perfekt lösning för din organisations IT-hanteringsbehov. Lär dig mer om Freshservice

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Biljetthantering
  • Övervakning i realtid
  • Arbetsflödeshantering
  • Kundtjänsthantering
Allt i ett-programvara för IT-tjänster utformad för tjänsteleverantörer som hanterar IT-tjänster, fjärrövervakning och hantering. Lär dig mer om Naverisk
Naverisk är en utmärkt lösning för hantering av fjärrövervakning och administration för MSP och IT-tjänsteleverantörer som letar efter de viktigaste funktionerna som behövs i RMM-programvara. Allt i en enda allt i ett-lösning. Naverisk tillhandahåller verktyg för enhets- och nätverksskanning, IP-övervakning, varningar, granskning, programfixar, rapportering, ärendehantering, arbetsflöde, automatisering, skript och mycket mer. Dessutom får alla samarbetspartner exceptionell global support för plattformen 24/7 utan extra kostnad. Hämta en gratis provperiod idag. Lär dig mer om Naverisk

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Biljetthantering
  • Övervakning i realtid
  • Arbetsflödeshantering
  • Kundtjänsthantering
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring, försäljning och service för att generera, engagera, vårda och konvertera leads. Lär dig mer om EngageBay
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara med marknadsföring, försäljning och service. Programvaran är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera, och vårda webbesökare och göra dem till nöjda kunder. Generera leads med leadgenereringsformulär och popup-fönster, engagera webbesökarna med hjälp av snygga startsidor, vårda dem med engagerande e-postmeddelanden och automatisera din marknadsföringstratt med marketing automation – allt från en enda lättanvänd plattform. Lär dig mer om EngageBay

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Biljetthantering
  • Övervakning i realtid
  • Arbetsflödeshantering
  • Kundtjänsthantering
Atera är en heltäckande RMM-programvara för MSP:er och IT-specialister. Fast kostnad med obegränsat antal enheter. Så enkelt är det. Prova gratis. Lär dig mer om Atera
Atera är en molnbaserad plattform för hanterade IT-tjänster som tillhandahåller en kraftfull och integrerad lösning byggd för MSP:er, IT-konsulter, mervärdesåterförsäljare och IT-avdelningar. Atera inkluderar övervakning och hantering på distans (remote monitoring and management, RMM), nätverksupptäckt, fjärråtkomst, ärendehantering, PSA, rapporter, fakturering och mycket mer. Ateras prismodell gör det möjligt för användare att betala en fast månadsavgift, som inkluderar ett obegränsat antal enheter och slutpunkter, och erbjuder fast, transparent och förutsägbar prissättning. Prova 100 % gratis i 30 dagar. Lär dig mer om Atera

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Biljetthantering
  • Övervakning i realtid
  • Arbetsflödeshantering
  • Kundtjänsthantering
NinjaOne är den ledande enhetliga IT-driftplattformen, som tillhandahåller en sömlös lösning med ett fönster. Lär dig mer om NinjaOne
NinjaOne är den ledande enhetliga IT-operativplattformen, som tillhandahåller en sömlös, enpanelslösning för att hantera slutpunkter, stödja slutanvändare och tillhandahålla IT-tjänster. Ninja minskar komplexiteten, driver teknikernas effektivitet och ger IT-team full kontroll över hanterade IT-tillgångar. Plattformen ger IT-team proaktiv övervakning, fjärrhantering, patchhantering, mjukvaruhantering, IT-tillgångar, säkerhetskopiering och mer - allt i en enhetlig lösning med ett snabbt, modernt, intuitivt gränssnitt. Lär dig mer om NinjaOne

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Biljetthantering
  • Övervakning i realtid
  • Arbetsflödeshantering
  • Kundtjänsthantering
HaloITSM samlar allt du behöver för IT-support i en centraliserad lösning. Lär dig mer om HaloITSM
HaloITSM är en ITSM-programlösning som samlar alla funktioner du behöver. Den omvandlar företagets nuvarande arbetssätt till intuitiva, uppdaterade arbetsflöden och ger teamen möjlighet att leverera den bästa servicen till både kunder och medarbetare. Det handlar inte bara om att standardisera processer, utan också om att leverera värdefulla analyser så att du kan anpassa din IT-leverans till de verkliga behoven i din verksamhet, nu och i framtiden. Lär dig mer om HaloITSM

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Biljetthantering
  • Övervakning i realtid
  • Arbetsflödeshantering
  • Kundtjänsthantering
Zendesk Support är en molnbaserad ITSM-lösningen som har byggts med CMDB-konceptet i centrum.
Zendesk Support är en molnbaserad ITSM-lösningen som har byggts med CMDB-konceptet i centrum. Kombinera sömlöst avgörande tillgångar som informationssystem, lokal information, självbetjäning och arbetsflöden i ett enda gränssnitt. Se varför företag som Uber, Venmo, Shopify och LendingClub använder Zendesk för att sänka sina supportkostnader och öka kundnöjdheten. Lär dig mer om Zendesk Suite

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Biljetthantering
  • Övervakning i realtid
  • Arbetsflödeshantering
  • Kundtjänsthantering
Wrike är en programvara för IT-tjänstehantering med mallar, Gantt-diagram, avancerad säkerhet, automatiserade godkännanden och fler än 400 integrationer.
Wrike är en programvara för IT-tjänstehantering som fler än 20 000 företag och över två miljoner användare förlitar sig på. Effektivisera din IT-hantering med hjälp av anpassade förfrågningsformulär, Kanban-tavlor, Gantt-diagram, tidsuppföljning, automatiserade arbetsflöden och godkännanden, budgethantering och avancerad rapportering på ett och samma ställe. Integrera Wrike med fler än 400 applikationer som ServiceNow för sömlös utveckling och spårning. Anpassa dina arbetsflöden så att du kan se förloppet steg för steg. Förvandla din IT-hantering med Wrike. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Biljetthantering
  • Övervakning i realtid
  • Arbetsflödeshantering
  • Kundtjänsthantering
The fastest, easiest, and highest value IT service software to automate everything from first customer contact to getting paid.
mHelpDesk is the #1 easiest and most powerful solution for your IT business, automating everything from first customer contact all the way to getting paid. We provide our customers with mobile and online tools that are unmatched in performance, reliability, and functionality. We've packed the best tools into one extremely easy-to-use and affordable package that requires no big upfront investment. And we have in-house product experts to get you up and running immediately. Lär dig mer om mHelpDesk

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Biljetthantering
  • Övervakning i realtid
  • Arbetsflödeshantering
  • Kundtjänsthantering
SolarWinds Service Desk gör leveransen av IT-tjänster smidig, så att du kan strömlinjeforma och automatisera processer med kraften hos AI.
SolarWinds Service Desk, tidigare Samanage Service Platform, förenar anställda runt om i världen genom att göra det möjligt för företag att hantera och automatisera en rad olika IT-servicedeskprocesse r och uppgifter. SolarWinds Service Desk, som drivs av AI, kan effektivisera biljettdirigering, föreslå lösningar och göra det möjligt för din helpdesk att fokusera på större projekt i stället för återkommande uppgifter. Byggd med hänsyn till bästa praxis för ITIL. Du kan få snabbare biljettlösningar, förbättra servicenivåavtal, med mera. Lär dig mer om SolarWinds Service Desk

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Biljetthantering
  • Övervakning i realtid
  • Arbetsflödeshantering
  • Kundtjänsthantering
Download free IT help desk software for IT pros & sysadmins around the world in all businesses. Support & mobile apps also free.
The Spiceworks IT Help Desk is purpose-built for IT pros, we have just what you need to run a better internal IT help desk and a better business. Start tackling tickets in minutes with free help desk software (on your server or in the cloud). Plus, it's more than just ticket tracking: understand (and change!) team behavior and articulate your value to the business. Get it free today! Lär dig mer om Spiceworks

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Biljetthantering
  • Övervakning i realtid
  • Arbetsflödeshantering
  • Kundtjänsthantering
Skala din kundtjänst på ett smidigt och kostnadseffektivt sätt med inbyggd kapitalförvaltning och avancerad automatisering.
SysAid tillhandahåller en lösning för hantering av IT-och företagstjänster som omvandlar IT-agenters produktivitet, förbättrar slutanvändarerfarenheten drastiskt och ökar värdet i hela organisationen. Särskilt utformad för att stödja digital omvandling idag och i takt med att du växer. SysAid samarbetar med över 10 000 kunder, från små och medelstora företag till Fortune 500-företag i 140 länder. Tillgänglig på 42 språk som molnbaserad och lokal lösning. Få en gratis demo idag. Lär dig mer om SysAid

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Biljetthantering
  • Övervakning i realtid
  • Arbetsflödeshantering
  • Kundtjänsthantering
Simplified endpoint management for desktops, servers, and mobile laptops.
GoTo Central is a powerful, easy-to-use endpoint management solution enabling IT professionals to effectively monitor, manage, and secure their endpoint infrastructure. Whether you have remote employees or endpoints scattered across the globe, GoTo Central provides IT organizations with the speed, flexibility, and insight needed to increase productivity, reduce IT costs, and mitigate risk. Lär dig mer om Central

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Biljetthantering
  • Övervakning i realtid
  • Arbetsflödeshantering
  • Kundtjänsthantering
DNS-baserat webbinnehållsfilter för företag som blockerar skadlig kod, utpressningstrojaner och nätfiske samt en avancerad kontroll över webbinnehållet.
DNS-baserat webbfilter och webbsäkerhetslager för företag och MSP-verksamheter som blockerar skadlig programvara, ransomware och nätfiske samt tillhandahåller kontroll över webbinnehåll. WebTitan filtrerar över 2 miljarder DNS-förfrågningar varje dag, identifierar 300 000 iterationer av skadlig kod om dagen och har över 7 500 kunder. Prova en gratis provperiod av WebTitan idag, inklusive support. Bra månadspris från mindre än 1 USD per användare och månad. Lokalt hyst utan någon latens. Lär dig mer om WebTitan

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Biljetthantering
  • Övervakning i realtid
  • Arbetsflödeshantering
  • Kundtjänsthantering
ConnectWise helps you distinguish yourself from the competition by offering proactive, business-focused technology services.
Made for companies that sell, service, and support technology, ConnectWise can help you standardise service workflows, automate communication with customers and even recurring tasks. The platform fully integrates business-process automation, help desk and customer service, sales, marketing, project management, cloud services and business analytics that dramatically streamline a company's operations. Lär dig mer om ConnectWise Manage

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Biljetthantering
  • Övervakning i realtid
  • Arbetsflödeshantering
  • Kundtjänsthantering
Kraftfull säkerhetskopiering över flera plattformar och katastrofåterställning som använder det offentliga molnet för att möjliggöra en omfattande dataskyddsstrategi
MSP360 – Hanterad säkerhetskopiering. Enkel. Pålitlig. MSP360 Managed Backup är en lättanvänd säkerhetskopieringslösning med centraliserad hantering, övervakning och rapportering. Plattformen är integrerad med AWS, Wasabi, Backblaze B2 och Microsoft Azure för att möjliggöra förstklassigt dataskydd för Windows, Linux, macOS, VMware, Hyper-V, Microsoft 365 och Google Workspace. Lär dig mer om MSP360 Managed Backup

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Biljetthantering
  • Övervakning i realtid
  • Arbetsflödeshantering
  • Kundtjänsthantering
The JumpCloud Directory Platform reimagines the directory as a complete platform for identity, access, and device management.
JumpCloud’s cloud directory enables internal IT departments, MSPs, VARs/distributors, and DevOps teams to securely and easily enable access to any IT resource, from anywhere. Offer efficient IT service to your clients by centralizing IAM, MDM, MFA, and SSO — no more time spent moving between point solutions to troubleshoot issues and onboard new users. Plus, use our Multi-Tenant Portal (MTP) to manage your client base from a single pane of glass. Lär dig mer om JumpCloud Directory Platform

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Biljetthantering
  • Övervakning i realtid
  • Arbetsflödeshantering
  • Kundtjänsthantering
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga anpassade IT-tjänstapplikationer utan kodning.
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga anpassade IT-tjänstapplikationer utan kodning. Allt-i-ett-plattformen rankas som en ledare av Forrester Research och erbjuder allt du behöver för en digital omvandling av affärsverksamheten och arbetsflödena. Det inkluderar en integrerad molndatabas, en visuell applikationsbyggare, säkerhet i storföretagsklass, regelefterlevnad och skalbar global infrastruktur. Se varför över 15 000 företag över hela världen förlitar sig på Caspio. PROVA KOSTNADSFRITT. Lär dig mer om Caspio

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Biljetthantering
  • Övervakning i realtid
  • Arbetsflödeshantering
  • Kundtjänsthantering
Get your software set up in as little as 24 hours with our industry-leading, 100% U.S.-based 24/7 customer support.
Issues, tickets, complaints, and more; whatever you call it, we solve it. With your choice of Issuetrak’s cloud or on-premise software, unlimited free end users can submit, edit, and close tickets — and thanks to our easy multichannel submission options, they won’t need training to do it. Improve and automate your workflows, manage visibility, and make reports a breeze with dashboards. Take advantage of our Active Directory integration, asset management module, and much more! Lär dig mer om Issuetrak

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Biljetthantering
  • Övervakning i realtid
  • Arbetsflödeshantering
  • Kundtjänsthantering
Programvaran för kundsupport och verktyget för kapitalförvaltning omfattar kunskapsbas, hantering av servicenivåavtal (service level agreement, SLA), ärendespårning och lagerhantering.
ManageEngine ServiceDesk Plus är en programvara för kundtjänst och tillgångshantering. Programvaran erbjuder ett integrerat paket med incidenthantering (felärenden), tillgångsspårning, inköp, kontraktshantering, självserviceportal och kunskapsbas till ett rimligt pris. ServiceDesk Plus erbjuder allt du behöver för en fullt utrustad IT-support och produktiv kundtjänstpersonal. ManageEngine ServiceDesk Plus är tillgänglig både på plats och på begäran. Lär dig mer om ManageEngine ServiceDesk Plus

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Biljetthantering
  • Övervakning i realtid
  • Arbetsflödeshantering
  • Kundtjänsthantering
SaaS-plattform som ger dig hantering av företagstjänster genom automatiserad dirigering, varningar, interaktionsspårning med mera.
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra servicen samtidigt som kostnaderna minskas, affärsmålen uppnås och nöjdare kunder betjänas. Vivantios historia började 2003, inspirerad av önskan att bygga en plattform med flera hyresgäster som är pålitlig, konfigurerbar och säker. Idag är Vivantio en välrenommerad leverantör av tjänstehantering-SaaS för serviceteam. Lär dig mer om Vivantio

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Biljetthantering
  • Övervakning i realtid
  • Arbetsflödeshantering
  • Kundtjänsthantering
Trusted by 92 of the fortune 100, Splunk helps you investigate, monitor, analyze, and act on all of your organizations data.
Trusted by 92 of the fortune 100, Splunk is a customizable data analytics platform that empowers you to investigate, monitor, analyze and act. From IT to security to business operations, Splunk is the data-to-everything platform that enables you to take action in real-time. With Splunk, you can predict and prevent IT problems, streamline your entire security stack, minimize unplanned downtime, and explore and visualize business processes for increased transparency all in one platform. Lär dig mer om Splunk Enterprise

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Biljetthantering
  • Övervakning i realtid
  • Arbetsflödeshantering
  • Kundtjänsthantering
Cloud-based IT support software for SMBs with in-house and remote teams.
GoTo Resolve is IT support software built for SMBs. It helps IT professionals streamline their help desk by bringing together the tools they need to engage, identify problems, and fix issues faster. It combines game-changing IT management and support software with conversational ticketing and a zero trust architecture into a single consolidated tool. It is simple, secure, flexible, and free to use. Looking for GoToAssist? GoTo Resolve includes the same remote support functionality and more. Lär dig mer om GoTo Resolve

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Biljetthantering
  • Övervakning i realtid
  • Arbetsflödeshantering
  • Kundtjänsthantering
TeamDynamix is a no-code ITSM solution that offers integrated Project Portfolio Management with enterprise integration and automation.
One no-code platform for IT Service Management (ITSM), Project Portfolio Management (PPM) with Enterprise Integration & Automation (iPaaS). TeamDynamix is easy to use, own, and operate - all configured from screens without any coding or scripting. The ITSM platform offers support for ITIL with an all-inclusive solution; incident/problem management, asset, change management, self-service portal, knowledge base, automation & workflow, and unlimited integrations. White glove implementation. Lär dig mer om TeamDynamix

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Biljetthantering
  • Övervakning i realtid
  • Arbetsflödeshantering
  • Kundtjänsthantering
Automate is the only RMM platform in the industry developed by an MSP for MSPs to automate IT service delivery & drive revenue growth.
ConnectWise Automate, formerly LabTech, is a leading global provider of remote monitoring, management (RMM), and automation software for today's IT service providers. Whether you're an experienced IT managed service provider (MSP) or an hourly rate one-man shop, Automate can help you significantly improve your operational productivity and efficiency by leveraging the power of IT automation. Start your free trial today! Lär dig mer om ConnectWise Automate

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Biljetthantering
  • Övervakning i realtid
  • Arbetsflödeshantering
  • Kundtjänsthantering
SmartDeploys unique layered approach enables single image management of Windows and applications.
SmartDeploy is a leading provider of modern endpoint management solutions. With a flexible layered architecture, IT can achieve centralized, single-image management to support 50 - 50,000 endpoints. SmartDeploys award-winning technology combines the best of progressive solutions like SCCM, centralized solutions like VDI and legacy imaging solutions like Ghost, without the common drawbacks. More than 3,000 organizations trust SmartDeploy to deploy and manage their end user devices. Lär dig mer om SmartDeploy

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Biljetthantering
  • Övervakning i realtid
  • Arbetsflödeshantering
  • Kundtjänsthantering
Radically redesigned to set a new standard for IT service management on-premises or in the cloud.
BMC Helix IT Service Management revolutionizes enterprise service management. Delivered on-premises or in the cloud, Helix ITSM is a configurable and extensible platform radically redesigned to meet the needs of any transformative IT organization. Easier to use, faster to deploy, and packed with the latest innovations in service management, Helix IT Service Management is the most complete and capable IT service management for your enterprise. Lär dig mer om BMC Helix ITSM

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Biljetthantering
  • Övervakning i realtid
  • Arbetsflödeshantering
  • Kundtjänsthantering
BOSSDesk is an award winning Help Desk, Service Desk, ITSM and asset management solution available for Cloud, On-Premise and mobile.
BOSSDesk, an ITSM (IT Service Management) Service Desk Help Desk and IT Asset Management solution, is available for both Cloud, On-Premise and mobile. An award-winning user-friendly interface and a powerful Service Catalog helps IT departments quickly deploy self-service portals, workflow automations, HR-onboarding, asset management, incident , change and problem management. BOSSDesk is ITIL aligned and helps IT departments streamline ticket management and Optimize and automate processes easily Lär dig mer om BOSSDesk

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Biljetthantering
  • Övervakning i realtid
  • Arbetsflödeshantering
  • Kundtjänsthantering
Customizable solution includes project management, CRM and service desk with integrated time and billing running off the same database.
Autotask PSA is a secure, reliable and fully-featured cloud PSA helping MSPs and IT Service Providers run their IT managed services business. The modern and easy-to-use PSA's integrated modules include Service Desk, CRM/Contact Management, Document Management, Outsourcing, Project Management, Contract Administration, Time Tracking, Billing, Reporting and Business Analytics - to provide a singular view of the entire business and drive efficiency, accountability, insight, and profitability. Lär dig mer om Autotask PSA

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Biljetthantering
  • Övervakning i realtid
  • Arbetsflödeshantering
  • Kundtjänsthantering
Get a fit-for-purpose support solution implemented in record time with low-code customizations and ITSM best-practice capabilities.
InvGate Service Desk is an ITIL-ready solution with an unprecedented user interface offering Incident, Problem, Change, Asset & Knowledge processes. Service Desk provides unmatched collaboration between users, powerful automations & smart ticket management tools. Multi-tenant cloud-based SaaS or On-Premise implementation. 100% code-free configuration, drag-and-drop visual workflow builder, business analytics reporting, custom dashboards, SLAs, email ticketing, and Gamification. Lär dig mer om InvGate Service Desk

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Biljetthantering
  • Övervakning i realtid
  • Arbetsflödeshantering
  • Kundtjänsthantering
Fully-managed IT service management suite that includes ticketing, workflow automation & notification for IT service professionals.
OTRS is a fully-managed IT service management suite that includes ticketing, workflow/process automation and notification, among its many features. Processes can be customized to incorporate ITIL and/or specific security requirements. IT service professionals use OTRS to structure communication and streamline internal processes so that they can respond quickly to any situation and provide the best possible service in a cost effective way. Request a demo today. Lär dig mer om OTRS

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Biljetthantering
  • Övervakning i realtid
  • Arbetsflödeshantering
  • Kundtjänsthantering
Our made-for-mobile, cloud-based service software provides power and total flexibility for better field service management.
Our made-for-mobile, cloud-based service management software was designed from the ground up to provide IT field teams with secure, powerful service tools. With FieldAware, you will amaze your customers, make your team more productive and stay ahead of your competition. Your business deserves the most powerful and easy to use field service management system available, including work order management, job scheduling asset management and more. Lär dig mer om FieldAware

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Biljetthantering
  • Övervakning i realtid
  • Arbetsflödeshantering
  • Kundtjänsthantering
Automate Your Business. Simplfy Your Life. Tigerpaw is a complete end-to-end business automation solution.
Our unique, all-in-one solution combines the best features of a PSA tools solution, a robust CRM solution and a BPM software solution into a platform that provides complete visibility, coordination and control of all aspects of your business. With Tigerpaw One, every employee -- from the CEO to the field technician, and from the head of sales and marketing to the customer service representative -- will have the tools and resources he or she needs to be more productive. Lär dig mer om Tigerpaw Software

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Biljetthantering
  • Övervakning i realtid
  • Arbetsflödeshantering
  • Kundtjänsthantering
Automox is a cloud-based patch management platform, offering modern cyber hygiene to raise the world's security confidence.
Cloud-native and globally available, Automox enforces OS & third-party patch management, security configurations, and custom scripting across Windows, Mac, and Linux from a single intuitive console. IT and SecOps can quickly gain control and share visibility of on-prem, remote and virtual endpoints without the need to deploy costly infrastructure. Lär dig mer om Automox

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Biljetthantering
  • Övervakning i realtid
  • Arbetsflödeshantering
  • Kundtjänsthantering
Software built for IT service business professionals; centralizing ticket & customer management, billing, team scheduling and more.
BlueFolder is a web-based service management solution that offers a unique blend of ease-of-use and breadth of functionality. Along with features such as robust ticket management, scheduling/dispatch, and billing, BlueFolder stands apart with features like a powerful customer portal, asset/equipment tracking, and customer notifications. Get a demo to see BlueFolder in action and see how easy and powerful it is to use! Lär dig mer om BlueFolder

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Biljetthantering
  • Övervakning i realtid
  • Arbetsflödeshantering
  • Kundtjänsthantering
Discover Your IT. IT Asset Management Software That Finds & Manages All Assets Across Your Enterprise.
Lansweeper automatically and continuously discovers IT assets across your infrastructure — servers, laptops, desktops, virtual & cloud machines, networks devices and IoT assets— to create an always-accurate, up-to-date inventory with detailed and granular IT asset data. Not only the hardware specs, but also the user data and installed software are gathered in one central repository. Lär dig mer om Lansweeper

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Biljetthantering
  • Övervakning i realtid
  • Arbetsflödeshantering
  • Kundtjänsthantering
MSPs need more than a PSA to grow and service their clients. CloudRadial's CSA transforms the way MSPs and IT teams engage with clients
CloudRadial’s Client Services Automation (CSA) platform transforms the way MSPs and IT teams engage, collaborate, and advise their clients and end-users. It consolidates all the IT touch points of ticketing, reporting, training, planning, and account management into a shared portal where clients and IT collaborate to resolve problems, understand issues, add new services, and plan future opportunities. It is a must-have to complement a PSA. Lär dig mer om CloudRadial

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Biljetthantering
  • Övervakning i realtid
  • Arbetsflödeshantering
  • Kundtjänsthantering
Alloy Navigator is a real-world solution beautifully designed for real-world customers, built by real-world IT people just like you.
Achieving high levels of customer service while managing complex IT operations is critical for any organization. That's why we designed an intuitive and collaborative IT Service Management solution that transparently integrates with the flexible beauty of intelligent workflow, insightful dashboards and on-the-fly views. Combined with powerful Asset Management tools, Navigator is your complete IT management solution. Lär dig mer om Alloy Navigator

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Biljetthantering
  • Övervakning i realtid
  • Arbetsflödeshantering
  • Kundtjänsthantering
ChangeGear is an award-winning ITSM platform, recognized as ‘best in class’ by analysts like Gartner and Forrester.
Discover the Next Generation of Service Management. Deliver innovative & affordable ITSM that outperforms the competition. ChangeGear by SunView Software delivers a single-platform ITSM solution that goes beyond the scope of the ¿IT department¿ to serve the needs of the entire enterprise. Lär dig mer om ChangeGear

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Biljetthantering
  • Övervakning i realtid
  • Arbetsflödeshantering
  • Kundtjänsthantering
QuickBooks add-on service software with dispatch, routing, work order, maintenance schedules, GPS, mobile and customer service tools.
The Service Program is the industry leading QuickBooks add-on Service Software. Dispatch, Routing, work order tracking, maintenance schedules, customer call, tracking equipment, GPS, Mobile Solution and Customer Service Portal - compatible with any iPhone, Droid phone or Tablet or laptop with real time synch, signature capture, field printing, attach pictures, invoices, Rentals, barcodes, and billing and much more. INCLUDES Weekly Training, Technical Support and Software Upgrades. Simple. Lär dig mer om The Service Program

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Biljetthantering
  • Övervakning i realtid
  • Arbetsflödeshantering
  • Kundtjänsthantering
Disk imaging suite that helps businesses with OS deployment, cross-platform migration management, device mapping and more.
Symantec Ghost Solution Suite is an award-winning software solution for imaging and deploying desktops, laptops, tablets and servers. Ghost Solution Suite 3.1 includes the Deployment Solution 6.9 console and its core capabilities for operating system deployment, migration and cross-platform management. Combined with key functionalities from Ghost Solution Suite 2.5, like Ghost Cast Server and DeployAnywhere, Ghost Solution Suite accelerates and simplifies imaging and deployment. Lär dig mer om Symantec Ghost Solution Suite

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Biljetthantering
  • Övervakning i realtid
  • Arbetsflödeshantering
  • Kundtjänsthantering
Intelligent management system.
Intelligent management system. Lär dig mer om Milvus

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Biljetthantering
  • Övervakning i realtid
  • Arbetsflödeshantering
  • Kundtjänsthantering
EcholoN as ITSM software covers all disciplines of ITIL-compliant IT service management. Customizable and expandable.
Made in Germany: our ITSM Software. No matter if it is your internal IT or customers of your product or service. IT Service Management helps you to effectively manage your service processes and service activities, as well as to respond to requests in a personalized and professional manner. The modular, highly integrated EcholoN covers all disciplines of ITIL-compliant ITSM Software. Adaptable to your needs & expandable. Lär dig mer om EcholoN

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Biljetthantering
  • Övervakning i realtid
  • Arbetsflödeshantering
  • Kundtjänsthantering
Make life at work better. A faster, easier way to automate, integrate, and streamline your ITSM workflows without technical gurus.
Hornbill Service Manager's 100% codeless environment, out-of-the-box workflows, and powerful process automation delivers an ITSM solution that is up-and-running in weeks, at a fraction of the cost. Configuring Hornbill is simple. Self-sufficient teams can take ownership, and rapidly adapt the solution to their service delivery needs, without developers or dedicated resources. Automatic software updates deliver new functionality, keeping your Service Desk on the latest version. Lär dig mer om Hornbill

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Biljetthantering
  • Övervakning i realtid
  • Arbetsflödeshantering
  • Kundtjänsthantering
Molnbaserad hjälpdesk-programvara utformad för att ge dig allt du behöver till ett lågt pris.
SeamlessDesk är en prisvärd molnbaserad hjälpdesk-programvara. Svara på ärenden med Help Desk, hantera tillgångar med Asset Manager, publicera supportartiklar med Knowledge Base och mycket mer. Med SeamlessDesk kan du uppnå ditt företags servicemålsättningar med intuitiv fullfunktionsprogramvara. Till skillnad från andra programvarulösningar för hjälpdeskar begränsar SeamlessDesk dig inte med dyra prisplaner för att du ska få tillgång till de funktioner du vill ha eller behöver. Lär dig mer om SeamlessDesk

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Biljetthantering
  • Övervakning i realtid
  • Arbetsflödeshantering
  • Kundtjänsthantering