Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Programvara för IT-tjänster

Programvara för IT-tjänster hjälper IT-tjänsteleverantörer att sälja, implementera, leverera och fakturera för sina tjänster genom att automatisera fälttjänster och teknikerhantering. Programvara för IT-tjänster är ofta ITIL-kompatibla, flexibla och anpassningsbara och är utformade för att låta organisationer fokusera på att leverera tjänster samtidigt som de sänker sina kostnader. För relaterad programvara, se fälttjänstsystem och fälttjänsthanteringsprogram.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Programvara för IT-tjänster

34 resultat

ITIL-anpassad programvara för tjänstehantering med KPI-instrumentbräda som hjälper till att spåra arbetsbelastningen för varje anställd och tilldela uppgifter effektivt. Lär dig mer om TOPdesk
Den molnbaserade programvaran TOPdesk hjälper företag att erbjuda sina kunder bättre tjänster. Med lättanvänd IT-servicehantering (IT service management, ITSM)-programvara och mer än 20 års erfarenhet hjälper programvaran dig att hantera incidenter, skapa arbetsflöden och hålla reda på konfigurationer. Gör dina slutanvändare mer självständiga tack vare självbetjäningsportalen. Mer än 4 500 organisationer över hela världen använder redan TOPdesk för att öka effektiviteten och förbättra kundnöjdheten. Letar du efter enastående service? Här får du det du önskar. Lär dig mer om TOPdesk

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Releasehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Servicekatalog
  • Biljetthantering
  • Real-Time Monitoring
  • Problemhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Konfigurationshantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Uppgiftshantering
  • Lagerhantering
HaloITSM samlar allt du behöver för IT-support i en centraliserad lösning. Lär dig mer om HaloITSM
HaloITSM är en ITSM-programlösning som samlar alla funktioner du behöver. Den omvandlar företagets nuvarande arbetssätt till intuitiva, uppdaterade arbetsflöden och ger teamen möjlighet att leverera den bästa servicen till både kunder och medarbetare. Det handlar inte bara om att standardisera processer, utan också om att leverera värdefulla analyser så att du kan anpassa din IT-leverans till de verkliga behoven i din verksamhet, nu och i framtiden. Lär dig mer om HaloITSM

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Releasehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Servicekatalog
  • Biljetthantering
  • Real-Time Monitoring
  • Problemhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Konfigurationshantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Uppgiftshantering
  • Lagerhantering
NinjaOne är den ledande enhetliga IT-driftplattformen, som tillhandahåller en sömlös lösning med ett fönster. Lär dig mer om NinjaOne
NinjaOne är den ledande enhetliga IT-operativplattformen, som tillhandahåller en sömlös, enpanelslösning för att hantera slutpunkter, stödja slutanvändare och tillhandahålla IT-tjänster. Ninja minskar komplexiteten, driver teknikernas effektivitet och ger IT-team full kontroll över hanterade IT-tillgångar. Plattformen ger IT-team proaktiv övervakning, fjärrhantering, patchhantering, mjukvaruhantering, IT-tillgångar, säkerhetskopiering och mer - allt i en enhetlig lösning med ett snabbt, modernt, intuitivt gränssnitt. Lär dig mer om NinjaOne

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Releasehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Servicekatalog
  • Biljetthantering
  • Real-Time Monitoring
  • Problemhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Konfigurationshantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Uppgiftshantering
  • Lagerhantering
Skala din kundtjänst på ett smidigt och kostnadseffektivt sätt med inbyggd kapitalförvaltning och avancerad automatisering. Lär dig mer om SysAid
SysAid är nästa generation av AI-driven ITSM, en omfattande plattform med generativ AI inbyggd i varje del av servicehanteringen, allt i en intuitiv, helt konversationsbaserad användarupplevelse. Ge organisationer möjlighet att automatiskt leverera exceptionell service. Det ger medarbetarna en pålitlig, lättillgänglig och otroligt bekväm serviceupplevelse. Frigör administratörer så att de kan fokusera på mer strategiska uppgifter. Och ger organisationer möjlighet att frigöra sin verkliga potential. Lär dig mer om SysAid

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Releasehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Servicekatalog
  • Biljetthantering
  • Real-Time Monitoring
  • Problemhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Konfigurationshantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Uppgiftshantering
  • Lagerhantering
Atera är den ultimata allt-i-ett-plattformen för IT-tjänster för MSP:er och IT-proffs. Allt du behöver finns på ett och samma ställe. Prova gratis nu! Lär dig mer om Atera
Ateras allt-i-ett-plattform ger IT-personal olika integrerade lösningar som hjälper dem att få tillgång till, insyn i och kontroll över det dagliga IT-arbetet. Detta inkluderar övervakning och hantering på distans, helpdesk, IT-automatisering, ärendehantering och rapportering – allt under ett och samma tak. Vår modell för betalning per teknik gör det möjligt för IT-team och MSP:er att optimera och skala verksamheten på ett obegränsat antal enheter, samtidigt som de kan skifta fokus från småsaker och koncentrera sig på de viktigaste uppgifterna. Lär dig mer om Atera

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Releasehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Servicekatalog
  • Biljetthantering
  • Real-Time Monitoring
  • Problemhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Konfigurationshantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Uppgiftshantering
  • Lagerhantering
Zendesk Support är en molnbaserad ITSM-lösningen som har byggts med CMDB-konceptet i centrum.
Zendesk Support är en molnbaserad ITSM-lösningen som har byggts med CMDB-konceptet i centrum. Kombinera sömlöst avgörande tillgångar som informationssystem, lokal information, självbetjäning och arbetsflöden i ett enda gränssnitt. Se varför företag som Uber, Venmo, Shopify och LendingClub använder Zendesk för att sänka sina supportkostnader och öka kundnöjdheten. Lär dig mer om Zendesk Suite

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Releasehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Servicekatalog
  • Biljetthantering
  • Real-Time Monitoring
  • Problemhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Konfigurationshantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Uppgiftshantering
  • Lagerhantering
Wrike är en programvara för IT-tjänstehantering med mallar, Gantt-diagram, avancerad säkerhet, automatiserade godkännanden och fler än 400 integrationer.
Wrike är en programvara för IT-tjänstehantering som fler än 20 000 företag och över två miljoner användare förlitar sig på. Effektivisera din IT-hantering med hjälp av anpassade förfrågningsformulär, Kanban-tavlor, Gantt-diagram, tidsuppföljning, automatiserade arbetsflöden och godkännanden, budgethantering och avancerad rapportering på ett och samma ställe. Integrera Wrike med fler än 400 applikationer som ServiceNow för sömlös utveckling och spårning. Anpassa dina arbetsflöden så att du kan se förloppet steg för steg. Förvandla din IT-hantering med Wrike. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Releasehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Servicekatalog
  • Biljetthantering
  • Real-Time Monitoring
  • Problemhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Konfigurationshantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Uppgiftshantering
  • Lagerhantering
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring, försäljning och service för att generera, engagera, vårda och konvertera leads.
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara med marknadsföring, försäljning och service. Programvaran är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera, och vårda webbesökare och göra dem till nöjda kunder. Generera leads med leadgenereringsformulär och popup-fönster, engagera webbesökarna med hjälp av snygga startsidor, vårda dem med engagerande e-postmeddelanden och automatisera din marknadsföringstratt med marketing automation – allt från en enda lättanvänd plattform. Lär dig mer om EngageBay CRM

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Releasehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Servicekatalog
  • Biljetthantering
  • Real-Time Monitoring
  • Problemhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Konfigurationshantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Uppgiftshantering
  • Lagerhantering
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider. Lär dig mer om JIRA Service Management

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Releasehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Servicekatalog
  • Biljetthantering
  • Real-Time Monitoring
  • Problemhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Konfigurationshantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Uppgiftshantering
  • Lagerhantering
ITIL-hjälpdesk online som hjälper dig att hantera din IT-infrastruktur, men utan alla komplikationer.
Freshservice är en ITIL-hjälpdisk online med en fräsch twist. Verktyget ger en uppfriskande användarupplevelse ovanpå kraftfulla funktioner för biljetthantering och resurshantering såsom automatisk upptäckt av nya resurser, kraftfull konfigurationshantering och förbättrad konsekvensanalys. Att behandla serviceförfrågningar och hantera incidenter är enkelt och intuitivt. Problem, ändring, publicering och kunskapshantering är några av de andra funktioner som gör Freshservice till en perfekt lösning för din organisations IT-hanteringsbehov. Lär dig mer om Freshservice

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Releasehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Servicekatalog
  • Biljetthantering
  • Real-Time Monitoring
  • Problemhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Konfigurationshantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Uppgiftshantering
  • Lagerhantering
SolarWinds Service Desk gör leveransen av IT-tjänster smidig, så att du kan strömlinjeforma och automatisera processer med kraften hos AI.
SolarWinds Service Desk, tidigare Samanage Service Platform, förenar anställda runt om i världen genom att göra det möjligt för företag att hantera och automatisera en rad olika IT-servicedeskprocesser och uppgifter. SolarWinds Service Desk, som drivs av AI, kan effektivisera biljettdirigering, föreslå lösningar och göra det möjligt för din helpdesk att fokusera på större projekt i stället för återkommande uppgifter. Byggd med hänsyn till bästa praxis för ITIL. Du kan få snabbare biljettlösningar, förbättra servicenivåavtal, med mera. Lär dig mer om SolarWinds Service Desk

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Releasehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Servicekatalog
  • Biljetthantering
  • Real-Time Monitoring
  • Problemhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Konfigurationshantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Uppgiftshantering
  • Lagerhantering
DNS-baserat webbinnehållsfilter för företag som blockerar skadlig kod, utpressningstrojaner och nätfiske samt en avancerad kontroll över webbinnehållet.
DNS-baserat webbfilter och webbsäkerhetslager för företag och MSP-verksamheter som blockerar skadlig programvara, ransomware och nätfiske samt tillhandahåller kontroll över webbinnehåll. WebTitan filtrerar över 2 miljarder DNS-förfrågningar varje dag, identifierar 300 000 iterationer av skadlig kod om dagen och har över 7 500 kunder. Prova en gratis provperiod av WebTitan idag, inklusive support. Bra månadspris från mindre än 1 USD per användare och månad. Lokalt hyst utan någon latens. Lär dig mer om WebTitan

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Releasehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Servicekatalog
  • Biljetthantering
  • Real-Time Monitoring
  • Problemhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Konfigurationshantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Uppgiftshantering
  • Lagerhantering
Kraftfull säkerhetskopiering över flera plattformar och katastrofåterställning som använder det offentliga molnet för att möjliggöra en omfattande dataskyddsstrategi
MSP360 – Hanterad säkerhetskopiering. Enkel. Pålitlig. MSP360 Managed Backup är en lättanvänd säkerhetskopieringslösning med centraliserad hantering, övervakning och rapportering. Plattformen är integrerad med AWS, Wasabi, Backblaze B2 och Microsoft Azure för att möjliggöra förstklassigt dataskydd för Windows, Linux, macOS, VMware, Hyper-V, Microsoft 365 och Google Workspace. Lär dig mer om MSP360 Managed Backup

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Releasehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Servicekatalog
  • Biljetthantering
  • Real-Time Monitoring
  • Problemhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Konfigurationshantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Uppgiftshantering
  • Lagerhantering
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga anpassade IT-tjänstapplikationer utan kodning.
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga anpassade IT-tjänstapplikationer utan kodning. Allt-i-ett-plattformen rankas som en ledare av Forrester Research och erbjuder allt du behöver för en digital omvandling av affärsverksamheten och arbetsflödena. Det inkluderar en integrerad molndatabas, en visuell applikationsbyggare, säkerhet i storföretagsklass, regelefterlevnad och skalbar global infrastruktur. Se varför över 15 000 företag över hela världen förlitar sig på Caspio. PROVA KOSTNADSFRITT. Lär dig mer om Caspio

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Releasehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Servicekatalog
  • Biljetthantering
  • Real-Time Monitoring
  • Problemhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Konfigurationshantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Uppgiftshantering
  • Lagerhantering
Programvaran för kundsupport och verktyget för kapitalförvaltning omfattar kunskapsbas, hantering av servicenivåavtal (service level agreement, SLA), ärendespårning och lagerhantering.
ManageEngine ServiceDesk Plus är en programvara för kundtjänst och tillgångshantering. Programvaran erbjuder ett integrerat paket med incidenthantering (felärenden), tillgångsspårning, inköp, kontraktshantering, självserviceportal och kunskapsbas till ett rimligt pris. ServiceDesk Plus erbjuder allt du behöver för en fullt utrustad IT-support och produktiv kundtjänstpersonal. ManageEngine ServiceDesk Plus är tillgänglig både på plats och på begäran. Lär dig mer om ManageEngine ServiceDesk Plus

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Releasehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Servicekatalog
  • Biljetthantering
  • Real-Time Monitoring
  • Problemhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Konfigurationshantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Uppgiftshantering
  • Lagerhantering
Pulseway är en prisbelönt IT-tjänstprogramvara som omedelbart minskar supportarbetet och förbättrar slutanvändarupplevelsen.
Pulseway är en robust, komplett plattform för IT-tjänsthantering som har utformats för upptagna IT-proffs för att förändra hur de hanterar IT. Få färdiga arbetsflöden och kraftfull automatisering med teknik för automatisk efterbehandling och oändliga moduler och funktioner för att ta ansvar för din IT-miljö. Lär dig mer om Pulseway

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Releasehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Servicekatalog
  • Biljetthantering
  • Real-Time Monitoring
  • Problemhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Konfigurationshantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Uppgiftshantering
  • Lagerhantering
SaaS-plattform som ger dig hantering av företagstjänster genom automatiserad dirigering, varningar, interaktionsspårning med mera.
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra servicen samtidigt som kostnaderna minskas, affärsmålen uppnås och nöjdare kunder betjänas. Vivantios historia började 2003, inspirerad av önskan att bygga en plattform med flera hyresgäster som är pålitlig, konfigurerbar och säker. Idag är Vivantio en välrenommerad leverantör av tjänstehantering-SaaS för serviceteam. Lär dig mer om Vivantio

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Releasehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Servicekatalog
  • Biljetthantering
  • Real-Time Monitoring
  • Problemhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Konfigurationshantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Uppgiftshantering
  • Lagerhantering
Allt i ett-programvara för IT-tjänster utformad för tjänsteleverantörer som hanterar IT-tjänster, fjärrövervakning och hantering.
Naverisk är en utmärkt lösning för hantering av fjärrövervakning och administration för MSP och IT-tjänsteleverantörer som letar efter de viktigaste funktionerna som behövs i RMM-programvara. Allt i en enda allt i ett-lösning. Naverisk tillhandahåller verktyg för enhets- och nätverksskanning, IP-övervakning, varningar, granskning, programfixar, rapportering, ärendehantering, arbetsflöde, automatisering, skript och mycket mer. Dessutom får alla samarbetspartner exceptionell global support för plattformen 24/7 utan extra kostnad. Hämta en gratis provperiod idag. Lär dig mer om Naverisk

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Releasehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Servicekatalog
  • Biljetthantering
  • Real-Time Monitoring
  • Problemhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Konfigurationshantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Uppgiftshantering
  • Lagerhantering
Fjärrövervakning av nätverk och systemhantering i en IoT-värld.
Domotz är en plattform för fjärrövervakning och -hantering för nätverk och anslutna enheter. Domotz erbjuder kraftfull programvara för nätverkshantering för MSP-företag, IT-chefer, integratörer och säkerhetspersonal. Domotz erbjuder den kompletta lösningen för att kostnadseffektivt hantera och övervaka dina kunders nätverk med plug-and-play-konfiguration, en användarvänlig UX och en stor uppsättning funktioner som är tillgänglig från alla webbläsare och mobila enheter. Lär dig mer om Domotz

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Releasehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Servicekatalog
  • Biljetthantering
  • Real-Time Monitoring
  • Problemhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Konfigurationshantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Uppgiftshantering
  • Lagerhantering
Kaseya BMS är en nästa generations företagsledningslösning, som utformats specifikt för att hjälpa MSP:er och IT-avdelningar.
Allt du behöver för att driva din IT-verksamhet – allt till ett enda lågt pris. Kaseya BMS är en funktionsspäckad IT-lösning för företagsledning som finns på marknaden idag och som har utformats för att stödja alla dina IT-verksamheters back-end-krav: Hjälpdesk, CRM, finans, projektledning, fakturering, spårning av tid och utgifter, lagerhantering med mera. Starta en gratis provperiod. Lär dig mer om Kaseya BMS

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Releasehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Servicekatalog
  • Biljetthantering
  • Real-Time Monitoring
  • Problemhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Konfigurationshantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Uppgiftshantering
  • Lagerhantering
Molnbaserad hjälpdesk-programvara utformad för att ge dig allt du behöver till ett lågt pris.
SeamlessDesk är en prisvärd molnbaserad hjälpdesk-programvara. Svara på ärenden med Help Desk, hantera tillgångar med Asset Manager, publicera supportartiklar med Knowledge Base och mycket mer. Med SeamlessDesk kan du uppnå ditt företags servicemålsättningar med intuitiv fullfunktionsprogramvara. Till skillnad från andra programvarulösningar för hjälpdeskar begränsar SeamlessDesk dig inte med dyra prisplaner för att du ska få tillgång till de funktioner du vill ha eller behöver. Lär dig mer om SeamlessDesk

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Releasehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Servicekatalog
  • Biljetthantering
  • Real-Time Monitoring
  • Problemhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Konfigurationshantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Uppgiftshantering
  • Lagerhantering
En programvara för nätverksinventerings och dokumentation som samlar in programvaru- och maskinvaruuppgifter från alla typer av enheter på ditt nätverk.
JDisc Discovery skapar automatiskt IT-dokumentationen för ditt nätverk och identifierar alla vanliga operativsystem (inklusive HP-UX, Solaris och AIX). IT-dokumentationen innehåller detaljerad information om maskinvara och programvara, IP-nätverk, Windows-domäner och Active Directory-installationer. JDiscs vision är att göra din IT-dokumentation så aktuell och fullständig som möjligt. Lär dig mer om JDisc Discovery

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Releasehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Servicekatalog
  • Biljetthantering
  • Real-Time Monitoring
  • Problemhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Konfigurationshantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Uppgiftshantering
  • Lagerhantering
Nästa generations verktyg för PSA. Komplett paket för automation av professionella tjänster för programvaru- och tjänsteföretag.
HarmonyPSA stöder hela företagets livscykel, från leadgenerering till kontraktsförnyelse. Programvaran är specifikt utformad och byggd för programvaru- och tjänsteföretag och automatiserar affärsfunktioner på en enda plattform som är tillgänglig från molnet på alla enheter. Lär dig mer om CloudBlue PSA

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Releasehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Servicekatalog
  • Biljetthantering
  • Real-Time Monitoring
  • Problemhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Konfigurationshantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Uppgiftshantering
  • Lagerhantering
Canfigure är en modullösning för ITSM (anpassning av IT till verksamhetens krav) och IT-resursförvaltning (IT asset management, ITAM), baserad på ITIL-principer. Canfigure kan distribueras lokalt eller i molnet.
Canfigure har utformats för att tillhandahålla en skalbar, kostnadseffektiv lösning. Tack vare dess bibliotek med väldesignade moduler kan du implementera bara de funktioner du behöver och sedan utöka i den takt som passar dig. Funktionen inkluderar stöd för integrerad CMDB, IT-resursförvaltning, förändringshantering och servicedesk. Med de intuitiva administrativa funktionerna kan du anpassa och utöka databasen så att den innehåller all konfigurationsinformation som du vill titta på. Lär dig mer om Canfigure

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Releasehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Servicekatalog
  • Biljetthantering
  • Real-Time Monitoring
  • Problemhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Konfigurationshantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Uppgiftshantering
  • Lagerhantering
Få ut det mesta av SCSM-konsolen med Ciresons webbportal. Hantera incidenter, serviceförfrågningar och ändringar i farten.
Cireson SCSM Analyst Portal integreras sömlöst med Microsoft Service Manager för att möjliggöra hantering av dagliga aktiviteter på alla webbläsare, enheter eller operativsystem. Analyst Portal har skapats i det högteknologiska HTML 5 och erbjuder snabba, anpassningsbara och mycket funktionella egenskaper. Incidenter, serviceförfrågningar, ändringsförfrågningar, CMDB och rapportering osv. kan enkelt och snabbt kommas åt och hanteras med eller utan skrivbord till hands. Lär dig mer om Cireson Analyst Portal

Funktioner

  • Kunskapshantering
  • Releasehantering
  • Självbetjäningsportal
  • Servicekatalog
  • Biljetthantering
  • Real-Time Monitoring
  • Problemhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Konfigurationshantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Uppgiftshantering
  • Lagerhantering