127 resultat
Varför Capterra är gratis
Zendesk Support är en molnbaserad ITSM-lösningen som har byggts med CMDB-konceptet i centrum. Lär dig mer om Zendesk
Zendesk Support är en molnbaserad ITSM-lösningen som har byggts med CMDB-konceptet i centrum. Kombinera sömlöst avgörande tillgångar som informationssystem, lokal information, självbetjäning och arbetsflöden i ett enda gränssnitt. Se varför företag som Uber, Venmo, Shopify och LendingClub använder Zendesk för att sänka sina supportkostnader och öka kundnöjdheten. Lär dig mer om Zendesk
Zendesk Support är en molnbaserad ITSM-lösningen som har byggts med CMDB-konceptet i centrum. Kombinera sömlöst avgörande tillgångar som informationssystem, lokal information, självbetjäning och...

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicerapportering
  • Biljetthantering
VIZOR är en lösning för att följa upp supportärenden för IT-slutanvändare och kundtjänst lösning med bästa praxis för ITIL. Prova gratis nu. Lär dig mer om VIZOR IT Asset Management
VIZOR är en lösning för att följa upp supportärenden och leverera fullständig kundtjänst och IT-support för slutanvändare med bästa praxis för ITIL.. Funktionerna inkluderar kraftfull e-postintegrering, SLA-support, kunskapsbas, teamwork, automatisk biljettilldelning och en självbetjäningsportal. VIZOR är redo att användas direkt eller kan enkelt anpassas för att uppfylla dina precisa krav. Tillgänglig på plats eller i molnet. Prova gratis nu. Lär dig mer om VIZOR IT Asset Management
VIZOR är en lösning för att följa upp supportärenden och leverera fullständig kundtjänst och IT-support för slutanvändare med bästa praxis för ITIL.. Funktionerna inkluderar kraftfull...

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicerapportering
  • Biljetthantering
ITIL-anpassad programvara för tjänstehantering med KPI-instrumentbräda som hjälper till att spåra arbetsbelastningen för varje anställd och tilldela uppgifter effektivt. Lär dig mer om TOPdesk
Den molnbaserade programvaran TOPdesk hjälper företag att erbjuda sina kunder bättre tjänster. Med lättanvänd ITSM-programvara och mer än 20 års erfarenhet hjälper programvaran dig att hantera incidenter, skapa arbetsflöden och hålla reda på konfigurationer. Gör dina slutanvändare mer självständiga tack vare självbetjäningsportalen. Mer än 4 500 organisationer över hela världen använder redan TOPdesk för att öka effektiviteten och förbättra kundnöjdheten. Letar du efter enastående service? Här får du det du önskar. Lär dig mer om TOPdesk
Den molnbaserade programvaran TOPdesk hjälper företag att erbjuda sina kunder bättre tjänster. Med lättanvänd ITSM-programvara och mer än 20 års erfarenhet hjälper programvaran dig att hantera...

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicerapportering
  • Biljetthantering
ITIL-hjälpdesk online som hjälper dig att hantera din IT-infrastruktur, men utan alla komplikationer. Lär dig mer om Freshservice
Freshservice är en ITIL-hjälpdisk online med en fräsch twist. Verktyget ger en uppfriskande användarupplevelse ovanpå kraftfulla funktioner för biljetthantering och resurshantering såsom automatisk upptäckt av nya resurser, kraftfull konfigurationshantering och förbättrad konsekvensanalys. Att behandla serviceförfrågningar och hantera incidenter är enkelt och intuitivt. Problem, ändring, publicering och kunskapshantering är några av de andra funktioner som gör Freshservice till en perfekt lösning för din organisations IT-hanteringsbehov. Lär dig mer om Freshservice
Freshservice är en ITIL-hjälpdisk online med en fräsch twist. Verktyget ger en uppfriskande användarupplevelse ovanpå kraftfulla funktioner för biljetthantering och resurshantering såsom automatisk...

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicerapportering
  • Biljetthantering
Allt i ett-programvara för IT-tjänster utformad för tjänsteleverantörer som hanterar IT-tjänster, fjärrövervakning och hantering. Lär dig mer om Naverisk
Naverisk är en utmärkt lösning för hantering av fjärrövervakning och administration för MSP och IT-tjänsteleverantörer som letar efter de viktigaste funktionerna som behövs i RMM-programvara. Allt i en enda allt i ett-lösning. Naverisk tillhandahåller verktyg för enhets- och nätverksskanning, IP-övervakning, varningar, granskning, programfixar, rapportering, ärendehantering, arbetsflöde, automatisering, skript och mycket mer. Dessutom får alla samarbetspartner exceptionell global support för plattformen 24/7 utan extra kostnad. Hämta en gratis provperiod idag. Lär dig mer om Naverisk
Naverisk är en utmärkt lösning för hantering av fjärrövervakning och administration för MSP och IT-tjänsteleverantörer som letar efter de viktigaste funktionerna som behövs i RMM-programvara. Allt i...

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicerapportering
  • Biljetthantering
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats Lär dig mer om JIRA Service Management
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider. Lär dig mer om JIRA Service Management
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive...

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicerapportering
  • Biljetthantering
Atera är en heltäckande RMM-programvara för MSP:er och IT-specialister. Fast kostnad med obegränsat antal enheter. Så enkelt är det. Prova gratis. Lär dig mer om Atera
Atera är en molnbaserad plattform för hanterade IT-tjänster som tillhandahåller en kraftfull och integrerad lösning byggd för MSP:er, IT-konsulter, mervärdesåterförsäljare och IT-avdelningar. Atera inkluderar övervakning och hantering på distans (remote monitoring and management, RMM), nätverksupptäckt, fjärråtkomst, ärendehantering, PSA, rapporter, fakturering och mycket mer. Ateras prismodell gör det möjligt för användare att betala en fast månadsavgift, som inkluderar ett obegränsat antal enheter och slutpunkter, och erbjuder fast, transparent och förutsägbar prissättning. Prova 100 % gratis i 30 dagar. Lär dig mer om Atera
Atera är en molnbaserad plattform för hanterade IT-tjänster som tillhandahåller en kraftfull och integrerad lösning byggd för MSP:er, IT-konsulter, mervärdesåterförsäljare och IT-avdelningar. Atera...

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicerapportering
  • Biljetthantering
SaaS-plattform som ger dig hantering av företagstjänster genom automatiserad dirigering, varningar, interaktionsspårning med mera. Lär dig mer om Vivantio
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra servicen samtidigt som kostnaderna minskas, affärsmålen uppnås och nöjdare kunder betjänas. Vivantios historia började 2003, inspirerad av önskan att bygga en plattform med flera hyresgäster som är pålitlig, konfigurerbar och säker. Idag är Vivantio en välrenommerad leverantör av tjänstehantering-SaaS för serviceteam. Lär dig mer om Vivantio
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra...

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicerapportering
  • Biljetthantering
NinjaRMM är en enkel allt i ett-lösning för IT-fjärrtjänstehantering och övervakning som är populär bland IT-proffs. Lär dig mer om NinjaRMM
NinjaRMM är en allt i ett-plattform för hantering av IT-tjänster med en robust uppsättning funktioner som hjälper dig att utforma, planera, leverera, driva och styra IT-tjänster. Du kan hantera nätverksenheter inklusive Windows- och mac-slutpunkter, utföra korrigeringar, få fjärråtkomst, distribuera och köra antivirusskanningar, automatisera skript på alla enheter, övervaka webbplatsprestanda med mera. Byggd på en enkel och intuitiv molnbaserad plattform så att du kan komma igång på fem minuter utan att behöva några servrar. Lär dig mer om NinjaRMM
NinjaRMM är en allt i ett-plattform för hantering av IT-tjänster med en robust uppsättning funktioner som hjälper dig att utforma, planera, leverera, driva och styra IT-tjänster. Du kan hantera...

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicerapportering
  • Biljetthantering
MSP Manager is web-based help desk and billing software to help you run your IT service business with maximum efficiency. Lär dig mer om MSP Manager
N-able MSP Manager is a help desk and billing PSA designed exclusively for IT service providers. It's a robust, but intuitive solution that helps them provide excellent customer support incredibly efficiently. The MSP Manager mobile app arms technicians with all the information they need to resolve tickets anywhere, anytime. MSP Manager is a powerful standalone solution, but also integrates with both RMM products offered by N-able for a single pane of glass experience. Lär dig mer om MSP Manager
N-able MSP Manager is a help desk and billing PSA designed exclusively for IT service providers. It's a robust, but intuitive solution that helps them provide excellent customer support incredibly...

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicerapportering
  • Biljetthantering
Effektivisera inkommande förfrågningar, följ upp arbetsförlopp och hantera IT-projekt med Wrike. Perfekt för team på över 20 personer.
Wrike är en online-programvara för arbetsledning som hjälper ditt team att effektivisera inkommande buggförfrågningar med inbyggda formulär, automatiskt tilldela till rätt team och följa upp framsteg på tidslinjer eller Kanban-tavlor. Med Wrike kan du skapa och delegera uppgifter, följa upp deadlines, visualisera dina planer i Gantt-diagrammet och dela rapporter. Wrike erbjuder också avancerade funktioner som anpassade arbetsflöden, avancerad säkerhet, begränsad dataåtkomst och mer. Perfekt för team på över 20 personer.
Wrike är en online-programvara för arbetsledning som hjälper ditt team att effektivisera inkommande buggförfrågningar med inbyggda formulär, automatiskt tilldela till rätt team och följa upp framsteg...

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicerapportering
  • Biljetthantering
The fastest, easiest, and highest value IT service software to automate everything from first customer contact to getting paid.
mHelpDesk is the #1 easiest and most powerful solution for your IT business, automating everything from first customer contact all the way to getting paid. We provide our customers with mobile and online tools that are unmatched in performance, reliability, and functionality. We've packed the best tools into one extremely easy-to-use and affordable package that requires no big upfront investment. And we have in-house product experts to get you up and running immediately.
mHelpDesk is the #1 easiest and most powerful solution for your IT business, automating everything from first customer contact all the way to getting paid. We provide our customers with mobile and...

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicerapportering
  • Biljetthantering
SolarWinds Service Desk gör leveransen av IT-tjänster smidig, så att du kan strömlinjeforma och automatisera processer med kraften hos AI.
SolarWinds Service Desk, tidigare Samanage Service Platform, förenar anställda runt om i världen genom att göra det möjligt för företag att hantera och automatisera en rad olika IT-servicedeskprocesser och uppgifter. SolarWinds Service Desk, som drivs av AI, kan effektivisera biljettdirigering, föreslå lösningar och göra det möjligt för din helpdesk att fokusera på större projekt i stället för återkommande uppgifter. Byggd med hänsyn till bästa praxis för ITIL. Du kan få snabbare biljettlösningar, förbättra servicenivåavtal, med mera.
SolarWinds Service Desk, tidigare Samanage Service Platform, förenar anställda runt om i världen genom att göra det möjligt för företag att hantera och automatisera en rad olika...

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicerapportering
  • Biljetthantering
Download free IT help desk software for IT pros & sysadmins around the world in all businesses. Support & mobile apps also free.
The Spiceworks IT Help Desk is purpose-built for IT pros, we have just what you need to run a better internal IT help desk and a better business. Start tackling tickets in minutes with free help desk software (on your server or in the cloud). Plus, it's more than just ticket tracking: understand (and change!) team behavior and articulate your value to the business. Get it free today!
The Spiceworks IT Help Desk is purpose-built for IT pros, we have just what you need to run a better internal IT help desk and a better business. Start tackling tickets in minutes with free help desk...

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicerapportering
  • Biljetthantering
Simplified endpoint management for desktops, servers, and mobile laptops.
LogMeIn Central is a powerful, easy-to-use endpoint management solution enabling IT professionals to effectively monitor, manage, and secure their endpoint infrastructure. Whether you have remote employees or endpoints scattered across the globe, LogMeIn Central provides IT organizations with the speed, flexibility, and insight needed to increase productivity, reduce IT costs, and mitigate risk.
LogMeIn Central is a powerful, easy-to-use endpoint management solution enabling IT professionals to effectively monitor, manage, and secure their endpoint infrastructure. Whether you have remote...

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicerapportering
  • Biljetthantering
ConnectWise helps you distinguish yourself from the competition by offering proactive, business-focused technology services.
Made for companies that sell, service, and support technology, ConnectWise can help you standardise service workflows, automate communication with customers and even recurring tasks. The platform fully integrates business-process automation, help desk and customer service, sales, marketing, project management, cloud services and business analytics that dramatically streamline a company's operations.
Made for companies that sell, service, and support technology, ConnectWise can help you standardise service workflows, automate communication with customers and even recurring tasks. The platform...

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicerapportering
  • Biljetthantering
Programvaran för kundsupport och verktyget för kapitalförvaltning omfattar kunskapsbas, hantering av servicenivåavtal (service level agreement, SLA), ärendespårning och lagerhantering.
ManageEngine ServiceDesk Plus är en programvara för kundtjänst och tillgångshantering. Programvaran erbjuder ett integrerat paket med incidenthantering (felärenden), tillgångsspårning, inköp, kontraktshantering, självserviceportal och kunskapsbas till ett rimligt pris. ServiceDesk Plus erbjuder allt du behöver för en fullt utrustad IT-support och produktiv kundtjänstpersonal. ManageEngine ServiceDesk Plus är tillgänglig både på plats och på begäran.
ManageEngine ServiceDesk Plus är en programvara för kundtjänst och tillgångshantering. Programvaran erbjuder ett integrerat paket med incidenthantering (felärenden), tillgångsspårning, inköp,...

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicerapportering
  • Biljetthantering
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga anpassade IT-tjänstapplikationer utan kodning.
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga anpassade IT-tjänstapplikationer utan kodning. Allt-i-ett-plattformen rankas som en ledare av Forrester Research och erbjuder allt du behöver för en digital omvandling av affärsverksamheten och arbetsflödena. Det inkluderar en integrerad molndatabas, en visuell applikationsbyggare, säkerhet i storföretagsklass, regelefterlevnad och skalbar global infrastruktur. Se varför över 15 000 företag över hela världen förlitar sig på Caspio. PROVA KOSTNADSFRITT.
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga anpassade IT-tjänstapplikationer utan kodning. Allt-i-ett-plattformen rankas som en ledare av Forrester Research och erbjuder allt du...

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicerapportering
  • Biljetthantering
Trusted by 92 of the fortune 100, Splunk helps you investigate, monitor, analyze, and act on all of your organizations data.
Trusted by 92 of the fortune 100, Splunk is a customizable data analytics platform that empowers you to investigate, monitor, analyze and act. From IT to security to business operations, Splunk is the data-to-everything platform that enables you to take action in real-time. With Splunk, you can predict and prevent IT problems, streamline your entire security stack, minimize unplanned downtime, and explore and visualize business processes for increased transparency all in one platform.
Trusted by 92 of the fortune 100, Splunk is a customizable data analytics platform that empowers you to investigate, monitor, analyze and act. From IT to security to business operations, Splunk is...

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicerapportering
  • Biljetthantering
Radically redesigned to set a new standard for IT service management on-premises or in the cloud.
BMC Helix IT Service Management revolutionizes enterprise service management. Delivered on-premises or in the cloud, Helix ITSM is a configurable and extensible platform radically redesigned to meet the needs of any transformative IT organization. Easier to use, faster to deploy, and packed with the latest innovations in service management, Helix IT Service Management is the most complete and capable IT service management for your enterprise.
BMC Helix IT Service Management revolutionizes enterprise service management. Delivered on-premises or in the cloud, Helix ITSM is a configurable and extensible platform radically redesigned to meet...

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicerapportering
  • Biljetthantering
Automate is the only RMM platform in the industry developed by an MSP for MSPs to automate IT service delivery & drive revenue growth.
ConnectWise Automate, formerly LabTech, is a leading global provider of remote monitoring, management (RMM), and automation software for today's IT service providers. Whether you're an experienced IT managed service provider (MSP) or an hourly rate one-man shop, Automate can help you significantly improve your operational productivity and efficiency by leveraging the power of IT automation. Start your free trial today!
ConnectWise Automate, formerly LabTech, is a leading global provider of remote monitoring, management (RMM), and automation software for today's IT service providers. Whether you're an experienced IT...

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicerapportering
  • Biljetthantering
BOSSDesk is an award winning fully integrated Help Desk / ITSM solution available for both on the Cloud and On-Premise.
BOSSDesk a fully integrated ITIL based Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available for both Cloud and On-Premise. It incorporates capabilities for ensuring a productive and efficient remote work experience with an award winning user-friendly interface and a powerful Service Catalog. BOSSDesk has been highly ranked by customers for providing an affordable ITSM solution with great user experience, wide range of features, and excellent customer support.
BOSSDesk a fully integrated ITIL based Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available for both Cloud and On-Premise. It incorporates capabilities for ensuring a productive and...

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicerapportering
  • Biljetthantering
The JumpCloud Directory Platform reimagines the directory as a complete platform for identity, access, and device management.
JumpCloud is an open directory platform for secure, frictionless access from any device to any resource, anywhere. JumpClouds mission is to Make Work Happen, providing simple, secure access to corporate technology resources from any device, or any location. The JumpCloud Directory Platform gives IT, security operations, and DevOps a single, cloud-based solution to control and manage employee identities, their devices, and apply Zero Trust principles.
JumpCloud is an open directory platform for secure, frictionless access from any device to any resource, anywhere. JumpClouds mission is to Make Work Happen, providing simple, secure access to...

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicerapportering
  • Biljetthantering
Customizable solution includes project management, CRM and service desk with integrated time and billing running off the same database.
Autotask PSA is a secure, reliable and fully-featured cloud PSA helping MSPs and IT Service Providers run their IT managed services business. The modern and easy-to-use PSA's integrated modules include Service Desk, CRM/Contact Management, Document Management, Outsourcing, Project Management, Contract Administration, Time Tracking, Billing, Reporting and Business Analytics - to provide a singular view of the entire business and drive efficiency, accountability, insight, and profitability.
Autotask PSA is a secure, reliable and fully-featured cloud PSA helping MSPs and IT Service Providers run their IT managed services business. The modern and easy-to-use PSA's integrated modules...

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicerapportering
  • Biljetthantering
Software intuitivo 100% web para mesa de ayuda. Fomenta la colaboración y la gestión inteligente de solicitudes con automatización.
InvGate Service Desk is a web-based ITIL ready solution with an unprecedented user interface. Offering Incident, Problem, Change, Asset & Knowledge processes. Service Desk provides unmatched collaboration between users, powerful automation & smart ticket management. Multi-tenant cloud-based SaaS or On-Premise implementation. 100% code-free configuration, drag-and-drop graphical workflow builder, business analytics reporting, custom dashboards, SLAs, email ticketing and Gamification.
InvGate Service Desk is a web-based ITIL ready solution with an unprecedented user interface. Offering Incident, Problem, Change, Asset & Knowledge processes. Service Desk provides unmatched...

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicerapportering
  • Biljetthantering
Our made-for-mobile, cloud-based service software provides power and total flexibility for better field service management.
Our made-for-mobile, cloud-based service management software was designed from the ground up to provide IT field teams with secure, powerful service tools. With FieldAware, you will amaze your customers, make your team more productive and stay ahead of your competition. Your business deserves the most powerful and easy to use field service management system available, including work order management, job scheduling asset management and more.
Our made-for-mobile, cloud-based service management software was designed from the ground up to provide IT field teams with secure, powerful service tools. With FieldAware, you will amaze your...

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicerapportering
  • Biljetthantering
Fully-managed IT service management suite that includes ticketing, workflow automation & notification for IT service professionals.
OTRS is a fully-managed IT service management suite that includes ticketing, workflow/process automation and notification, among its many features. Processes can be customized to incorporate ITIL and/or specific security requirements. IT service professionals use OTRS to structure communication and streamline internal processes so that they can respond quickly to any situation and provide the best possible service in a cost effective way. Request a demo today.
OTRS is a fully-managed IT service management suite that includes ticketing, workflow/process automation and notification, among its many features. Processes can be customized to incorporate ITIL...

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicerapportering
  • Biljetthantering
Automate Your Business. Simplfy Your Life. Tigerpaw is a complete end-to-end business automation solution.
Our unique, all-in-one solution combines the best features of a PSA tools solution, a robust CRM solution and a BPM software solution into a platform that provides complete visibility, coordination and control of all aspects of your business. With Tigerpaw One, every employee -- from the CEO to the field technician, and from the head of sales and marketing to the customer service representative -- will have the tools and resources he or she needs to be more productive.
Our unique, all-in-one solution combines the best features of a PSA tools solution, a robust CRM solution and a BPM software solution into a platform that provides complete visibility, coordination...

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicerapportering
  • Biljetthantering
Experience the next generation of ITSM. Be the heroes of the organization. Deliver smart and personalized services to knowledge workers
Discover the Next Generation of Service Management. Deliver innovative & affordable ITSM that outperforms the competition. ChangeGear by SunView Software delivers a single-platform ITSM solution that goes beyond the scope of the ¿IT department¿ to serve the needs of the entire enterprise.
Discover the Next Generation of Service Management. Deliver innovative & affordable ITSM that outperforms the competition. ChangeGear by SunView Software delivers a single-platform ITSM solution that...

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicerapportering
  • Biljetthantering
Automox is a cloud-based patch management platform - modern cyber hygiene to raise the world's security confidence.
Cloud-native and globally available, Automox enforces OS & third-party patch management, security configurations, and custom scripting across Windows, Mac, and Linux from a single intuitive console. IT and SecOps can quickly gain control and share visibility of on-prem, remote and virtual endpoints without the need to deploy costly infrastructure.
Cloud-native and globally available, Automox enforces OS & third-party patch management, security configurations, and custom scripting across Windows, Mac, and Linux from a single intuitive console....

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicerapportering
  • Biljetthantering
Alloy Navigator is a real-world solution beautifully designed for real-world customers, built by real-world IT people just like you.
Achieving high levels of customer service while managing complex IT operations is critical for any organization. That's why we designed an intuitive and collaborative IT Service Management solution that transparently integrates with the flexible beauty of intelligent workflow, insightful dashboards and on-the-fly views. Combined with powerful Asset Management tools, Navigator is your complete IT management solution.
Achieving high levels of customer service while managing complex IT operations is critical for any organization. That's why we designed an intuitive and collaborative IT Service Management solution...

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicerapportering
  • Biljetthantering
Discover Your IT. IT Asset Management Software That Finds & Manages All Assets Across Your Enterprise.
Lansweeper is an agentless IT Asset Management solution that can scan any network setup. Use IP range and AD integrated scanning or specify crucial servers to be scanned more regularly. Get a complete inventory of all workstations, servers, routers, switches, monitors, printers, VoIP phones, and other network devices. A wealth of information on hardware as well as software is scanned and can also be used to create reports through the intuitive report editor.
Lansweeper is an agentless IT Asset Management solution that can scan any network setup. Use IP range and AD integrated scanning or specify crucial servers to be scanned more regularly. Get a...

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicerapportering
  • Biljetthantering
QuickBooks add-on service software with dispatch, routing, work order, maintenance schedules, GPS, mobile and customer service tools.
The Service Program is the industry leading QuickBooks add-on Service Software. Dispatch, Routing, work order tracking, maintenance schedules, customer call, tracking equipment, GPS, Mobile Solution and Customer Service Portal - compatible with any iPhone, Droid phone or Tablet or laptop with real time synch, signature capture, field printing, attach pictures, invoices, Rentals, barcodes, and billing and much more. INCLUDES Weekly Training, Technical Support and Software Upgrades. Simple.
The Service Program is the industry leading QuickBooks add-on Service Software. Dispatch, Routing, work order tracking, maintenance schedules, customer call, tracking equipment, GPS, Mobile...

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicerapportering
  • Biljetthantering
Disk imaging suite that helps businesses with OS deployment, cross-platform migration management, device mapping and more.
Symantec Ghost Solution Suite is an award-winning software solution for imaging and deploying desktops, laptops, tablets and servers. Ghost Solution Suite 3.1 includes the Deployment Solution 6.9 console and its core capabilities for operating system deployment, migration and cross-platform management. Combined with key functionalities from Ghost Solution Suite 2.5, like Ghost Cast Server and DeployAnywhere, Ghost Solution Suite accelerates and simplifies imaging and deployment.
Symantec Ghost Solution Suite is an award-winning software solution for imaging and deploying desktops, laptops, tablets and servers. Ghost Solution Suite 3.1 includes the Deployment Solution 6.9...

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicerapportering
  • Biljetthantering
Make life at work better. A faster, easier way to automate, integrate, and streamline your ITSM workflows without technical gurus.
Hornbill Service Manager's 100% codeless environment, out-of-the-box workflows, and powerful process automation delivers an ITSM solution that is up-and-running in weeks, at a fraction of the cost. Configuring Hornbill is simple. Self-sufficient teams can take ownership, and rapidly adapt the solution to their service delivery needs, without developers or dedicated resources. Automatic software updates deliver new functionality, keeping your Service Desk on the latest version.
Hornbill Service Manager's 100% codeless environment, out-of-the-box workflows, and powerful process automation delivers an ITSM solution that is up-and-running in weeks, at a fraction of the cost....

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicerapportering
  • Biljetthantering
Molnbaserad hjälpdesk-programvara utformad för att ge dig allt du behöver till ett lågt pris.
SeamlessDesk är en prisvärd molnbaserad hjälpdesk-programvara. Svara på ärenden med Help Desk, hantera tillgångar med Asset Manager, publicera supportartiklar med Knowledge Base och mycket mer. Med SeamlessDesk kan du uppnå ditt företags servicemålsättningar med intuitiv fullfunktionsprogramvara. Till skillnad från andra programvarulösningar för hjälpdeskar begränsar SeamlessDesk dig inte med dyra prisplaner för att du ska få tillgång till de funktioner du vill ha eller behöver.
SeamlessDesk är en prisvärd molnbaserad hjälpdesk-programvara. Svara på ärenden med Help Desk, hantera tillgångar med Asset Manager, publicera supportartiklar med Knowledge Base och mycket mer. Med...

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicerapportering
  • Biljetthantering
Software built for IT service business professionals; centralizing ticket & customer management, billing, team scheduling and more.
BlueFolder is a web-based service management solution that offers a unique blend of ease-of-use and breadth of functionality. Along with features such as robust ticket management, scheduling/dispatch, and billing, BlueFolder stands apart with features like a powerful customer portal, asset/equipment tracking, and customer notifications. Try it free for 15 days (no credit card required) and find out how easy and powerful it is to use!
BlueFolder is a web-based service management solution that offers a unique blend of ease-of-use and breadth of functionality. Along with features such as robust ticket management,...

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicerapportering
  • Biljetthantering
Intelligent Service Management is a robust, full-featured service management suite aided by Luma the Virtual Support Agent with AI.
Intelligent Service Management is a robust, full-featured service management suite thats simple, affordable and aided by Luma the Virtual Support Agent with Artificial Intelligence. The solution reduces support efforts and improves the end user experience. With the help of codeless configuration and drag-and-drop service automation, customization is easy, and administration is minimal. Lumas AI based conversational interface understands the users intent, ensuring requests are actionable.
Intelligent Service Management is a robust, full-featured service management suite thats simple, affordable and aided by Luma the Virtual Support Agent with Artificial Intelligence. The solution...

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicerapportering
  • Biljetthantering
EcholoN as ITSM software covers all disciplines of ITIL-compliant IT service management. Customizable and expandable.
Made in Germany: our ITSM Software. No matter if it is your internal IT or customers of your product or service. IT Service Management helps you to effectively manage your service processes and service activities, as well as to respond to requests in a personalized and professional manner. The modular, highly integrated EcholoN covers all disciplines of ITIL-compliant ITSM Software. Adaptable to your needs & expandable.
Made in Germany: our ITSM Software. No matter if it is your internal IT or customers of your product or service. IT Service Management helps you to effectively manage your service processes and...

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicerapportering
  • Biljetthantering
Award-winning remote control - support and monitor critical systems, servers and IT users in any location - from any device.
For over 32 years, NetSupport Manager has consistently led the way with remote PC management. Designed to operate over your LAN, WAN or the internet, securely and without the need for firewall configuration, NetSupport Manager provides a single, high speed solution for secure remote control and access of multi-platform computers in any location. Without the need for a third-party service or ongoing subscription costs, it's the perfect tool of choice for any IT team.
For over 32 years, NetSupport Manager has consistently led the way with remote PC management. Designed to operate over your LAN, WAN or the internet, securely and without the need for firewall...

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicerapportering
  • Biljetthantering
Kaseya BMS är en nästa generations företagsledningslösning, som utformats specifikt för att hjälpa MSP:er och IT-avdelningar.
Allt du behöver för att driva din IT-verksamhet – allt till ett enda lågt pris. Kaseya BMS är en funktionsspäckad IT-lösning för företagsledning som finns på marknaden idag och som har utformats för att stödja alla dina IT-verksamheters back-end-krav: Hjälpdesk, CRM, finans, projektledning, fakturering, spårning av tid och utgifter, lagerhantering med mera. Starta en gratis provperiod.
Allt du behöver för att driva din IT-verksamhet – allt till ett enda lågt pris. Kaseya BMS är en funktionsspäckad IT-lösning för företagsledning som finns på marknaden idag och som har utformats för...

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicerapportering
  • Biljetthantering
En programvara för nätverksinventerings och dokumentation som samlar in programvaru- och maskinvaruuppgifter från alla typer av enheter på ditt nätverk.
JDisc Discovery skapar automatiskt IT-dokumentationen för ditt nätverk och identifierar alla vanliga operativsystem (inklusive HP-UX, Solaris och AIX). IT-dokumentationen innehåller detaljerad information om maskinvara och programvara, IP-nätverk, Windows-domäner och Active Directory-installationer. JDiscs vision är att göra din IT-dokumentation så aktuell och fullständig som möjligt.
JDisc Discovery skapar automatiskt IT-dokumentationen för ditt nätverk och identifierar alla vanliga operativsystem (inklusive HP-UX, Solaris och AIX). IT-dokumentationen innehåller detaljerad...

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicerapportering
  • Biljetthantering
HaloITSM brings everything you need for IT support into one centralised solution.
HaloITSM is a single, all-inclusive ITSM software solution. It will transform your current ways of working into intuitive, up-to-the-minute workflows, as well as give your teams the ability to deliver the very best service to customers and employees alike. It wont just standardize your processes, but it will also deliver valuable analytics, so you can match your IT delivery to the true needs of your business, present, and future.
HaloITSM is a single, all-inclusive ITSM software solution. It will transform your current ways of working into intuitive, up-to-the-minute workflows, as well as give your teams the ability to...

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicerapportering
  • Biljetthantering
Nästa generations verktyg för PSA. Komplett paket för automation av professionella tjänster för programvaru- och tjänsteföretag.
HarmonyPSA stöder hela företagets livscykel, från leadgenerering till kontraktsförnyelse. Programvaran är specifikt utformad och byggd för programvaru- och tjänsteföretag och automatiserar affärsfunktioner på en enda plattform som är tillgänglig från molnet på alla enheter.
HarmonyPSA stöder hela företagets livscykel, från leadgenerering till kontraktsförnyelse. Programvaran är specifikt utformad och byggd för programvaru- och tjänsteföretag och automatiserar...

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicerapportering
  • Biljetthantering
Få ut det mesta av SCSM-konsolen med Ciresons webbportal. Hantera incidenter, serviceförfrågningar och ändringar i farten.
Cireson SCSM Analyst Portal integreras sömlöst med Microsoft Service Manager för att möjliggöra hantering av dagliga aktiviteter på alla webbläsare, enheter eller operativsystem. Analyst Portal har skapats i det högteknologiska HTML 5 och erbjuder snabba, anpassningsbara och mycket funktionella egenskaper. Incidenter, serviceförfrågningar, ändringsförfrågningar, CMDB och rapportering osv. kan enkelt och snabbt kommas åt och hanteras med eller utan skrivbord till hands.
Cireson SCSM Analyst Portal integreras sömlöst med Microsoft Service Manager för att möjliggöra hantering av dagliga aktiviteter på alla webbläsare, enheter eller operativsystem. Analyst Portal har...

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicerapportering
  • Biljetthantering
Enterprise-class IT service management application built for multinational organizations around Service Integration and Management.
4me was built from the ground up to support SIAM and the collaboration of an unlimited number of service providers. Not just by re-creating records in different service management tools but by allowing service providers and organizations to seamlessly work together (even when using a different tool) on any request a customer may have.
4me was built from the ground up to support SIAM and the collaboration of an unlimited number of service providers. Not just by re-creating records in different service management tools but by...

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicerapportering
  • Biljetthantering
IT service management solution that provides automation, change management, and practice content to reduce risks and costs.
IT service management solution that provides automation, change management, and practice content to reduce risks and costs.
IT service management solution that provides automation, change management, and practice content to reduce risks and costs.

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicerapportering
  • Biljetthantering
RG System is a SaaS IT Management Platform that offers on a unified interface RMM, Data Backup & Restore and Endpoit Security features.
As a SaaS IT Management expert for more than 10 years, RG System offers a centric portal designed to help both MSPs and IT Pros manage efficiently IT infrastructures. The solution combines on the same interface 3 complementary modules: Remote Monitoring & Management, Data Backup & Restore and Endpoint Security. You can easily monitor, remote control, backup, restore and protect hybrids IT environements from a centric SaaS portal. Make IT Easy with RG System!
As a SaaS IT Management expert for more than 10 years, RG System offers a centric portal designed to help both MSPs and IT Pros manage efficiently IT infrastructures. The solution combines on the...

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicerapportering
  • Biljetthantering
Canfigure är en modullösning för ITSM (anpassning av IT till verksamhetens krav) och IT-resursförvaltning (IT asset management, ITAM), baserad på ITIL-principer. Canfigure kan distribueras lokalt eller i molnet.
Canfigure har utformats för att tillhandahålla en skalbar, kostnadseffektiv lösning. Tack vare dess bibliotek med väldesignade moduler kan du implementera bara de funktioner du behöver och sedan utöka i den takt som passar dig. Funktionen inkluderar stöd för integrerad CMDB, IT-resursförvaltning, förändringshantering och servicedesk. Med de intuitiva administrativa funktionerna kan du anpassa och utöka databasen så att den innehåller all konfigurationsinformation som du vill titta på.
Canfigure har utformats för att tillhandahålla en skalbar, kostnadseffektiv lösning. Tack vare dess bibliotek med väldesignade moduler kan du implementera bara de funktioner du behöver och sedan...

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicerapportering
  • Biljetthantering
vScope is an IT reporting tool that helps IT departments to gather their data in one place and share it in an instance.
vScope is an IT reporting tool that helps IT departments to gather their information in one place. The data is automatically updated so that it is relevant and can be shared with stakeholders in an instance. With vScope you can build powerful reports, analyzes and statistics which can be used to ensure a stable and cost efficient delivery of IT. There is also the opportunity to extend with modules for cost allocation, automatic invoice documentation and a comprehensive service catalogue.
vScope is an IT reporting tool that helps IT departments to gather their information in one place. The data is automatically updated so that it is relevant and can be shared with stakeholders in an...

Funktioner

  • Incidentshantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kontrakt / Licenshantering
  • Servicerapportering
  • Biljetthantering