Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

CRM-system

CRM-system (kallas även CXM eller CEM) hjälper till att samla in, organisera och spåra kundrespons. CRM-programvara innehåller en mängd olika applikationer för att samla in kundutlåtanden till verktyg för att konvertera textbaserad respons till numerisk information som senare kan användas för marknadsföringsändamål. Använd Capterra för att hitta rätt CRM-lösning för ditt företag i Sverige. CRM-verktyg har kopplingar till enkätprogram, program för kundnöjdhet och kundlojalitetsprogram.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin CRM-system

Sverige Visa lokala produkter

120 resultat

Ett system för att utforma och hantera lojalitetsprogram för att förbättra kundlojaliteten och generera nya kunder. Lär dig mer om Comarch Loyalty Marketing Platform
Comarchs plattform för lojalitetsmarknadsföring är en AI-driven helhetslösning som moderna företag kan använda för att förlänga kundernas livstidsvärde, stärka varumärkeskännedomen och öka vinsten. Användarna kan leverera en personlig kundupplevelse över flera kontaktpunkter och bygga, driva och hantera omfattande B2B-, B2C- och B2E-lojalitetsprogram och marknadsföringskampanjer som överensstämmer med kundernas behov och förväntningar. Lär dig mer om Comarch Loyalty Marketing Platform

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Real-Time Notifications
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
Fånga upp mer kundrespons och leverera en bättre kundupplevelse. Använd 20 inbyggda integrationer för att agera utifrån kundrespons. Lär dig mer om Survicate
Survicate är en plattform för kundupplevelseundersökningar för företag i tillväxtfas. Verktyg för kundupplevelser är antingen grundläggande undersökningsverktyg eller komplexa företagsplattformar. Survicate kombinerar det bästa av två världar: användarvänlighet och kraftfulla funktioner. – NPS, kundnöjdhetsbetyg (customer satisfaction score, CSAT), kundansträngningspoäng (customer effort score, CES) och ytterligare 12 frågetyper. – Perfekt lösning för SMBs – Enkel integrering med Intercom, HubSpot med mera (inbyggd och kodlös) – Över 100 olika kostnadsfria undersökningsmallar Lär dig mer om Survicate

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Real-Time Notifications
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
Zoho CRM Plus hjälper till att leverera exceptionella kundupplevelser och omvandla dem till varumärkesförespråkare. Lär dig mer om Zoho CRM Plus
Zoho CRM Plus är en enhetlig plattform och den perfekta lösningen för företag som vill erbjuda förbättrade kundupplevelser med effektiv administration, kundengagemang i omnikanal, marknadsföring på sociala medier, kraftfulla analyser, inbyggd AI, intelligenta chattrobotar med mera. Lär dig mer om Zoho CRM Plus

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Real-Time Notifications
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
Zoho CRM ger organisationer en komplett lösning för hantering av kundrelationslivscykeln. Lär dig mer om Zoho CRM
Zoho CRM är användarvänligt med ett enkelt gränssnitt och anpassningsbara moduler. Relatera moduler enkelt och håll dina kunder och prospekt engagerade med livechattalternativ, reklambanderoller i produkten och flera andra funktioner. Lär dig mer om Zoho CRM

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Real-Time Notifications
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
Den kanske första lösningen för användningsanalys som har specialanpassats för distribuerade programvaruapplikationer och ger djup insikt i användning av produktfunktioner. Lär dig mer om Usage Intelligence
Den kanske första lösningen för användningsanalys som har specialanpassats för distribuerade programvaror, ger djup insikt i användning av produktfunktioner och hantering av applikationsprestanda. Kom igång på 30 minuter med SDK-integrering (Windows, Mac, Linux). Färdig rapportering visar omedelbart användningstrender och användarbeteende. ReachOut levererar kontextuellt relevanta meddelanden i appen baserat på den målinriktning som du definierar (användning av funktioner, geografi, version eller licensstatus). Lär dig mer om Usage Intelligence

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Real-Time Notifications
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
Trött på tråkiga undersökningar? Det är Survey Anyplace med… Survey Anyplace gör enkäter, frågelekar och bedömningar engagerande, interaktiva och konversationsbaserade. Lär dig mer om Pointerpro
Trött på tråkiga undersökningar? Det är Survey Anyplace med… Survey Anyplace fokuserar på att skapa roliga, mobila och interaktiva frågesporter, utvärderingar och enkäter. Sådana som gör att du kan engagera din publik och lämna utrymme för din egen varumärkesidentitet eller personlighet. Och du får mer och bättre respons. Testa deras nya rapportgenereringsfunktion som skickar en personlig PDF-rapport till dina svarspersoner baserat på varje individs svar Lär dig mer om Pointerpro

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Real-Time Notifications
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
LocalClarity är en mycket skalbar hanteringsplattform för recensioner och Google My Business för företag och byråer med verksamhet på flera platser. Lär dig mer om LocalClarity
LocalClarity är en väldigt skalbar plattform för granskningshantering för företag med verksamhet på flera platser. Den omfattande uppsättningen verktyg hjälper kunder att bygga relationer genom direkta granskningssvar, öka den lokala söktrafiken, få insikter i trender för kundrespons, identifiera underpresterande platser och upptäcka sin unika bästa praxis. Program tillgängliga för företag med 10 till 10 000 platser och byråer och agenturer i alla storlekar. Rykten är viktiga. Ta kontroll. Lär dig mer om LocalClarity

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Real-Time Notifications
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
SurveyMonkey Enterprise empowers businesses to capture and act on critical feedback to drive growth and innovation at scale with advanced security and compliance features.
SurveyMonkey Enterprise empowers businesses to capture and act on critical feedback to drive growth and innovation at scale with advanced security and compliance features. Integrate survey feedback with your technology stack to enrich decision-making and automate workflows. SurveyMonkey's products, enterprise solutions, and integrations enable more than 335,000 organizations to deliver better customer experiences, increase employee retention, and unlock growth and innovation. Lär dig mer om SurveyMonkey

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Real-Time Notifications
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
Zendesk Support är supportprogramvara byggd för bättre kundupplevelser.
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt gränssnitt med funktioner som webbwidgetar, fördefinierade biljettsvar och en fullständig kundhistorik. Kom igång snabbt och förvänta dig att se resultat ännu snabbare. Lär dig mer om Zendesk Suite

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Real-Time Notifications
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 50 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser.
Freshdesk är ett molnbaserat helpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig att enkelt lösa problem i olika kanaler. Med Freshdesk kan du också automatisera arbetsflöden, erbjuda bekväma självbetjäningsalternativ, hantera SLA:er och generera rapporter. Freshdesk används av över 50 000 kunder, däribland Bridgestone, HP, Harvard University och DHL. Lär dig mer om Freshdesk

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Real-Time Notifications
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
Pipedrive hjälper säljare snabba upp säljprocessen med bra funktioner, över 250 integrationer och ett enkelt, intuitivt gränssnitt.
Vi på Pipedrive förstår hur viktig kundupplevelsen är när det gäller aktivitetsbaserad försäljning. Tack vare vårt användarvänliga försäljnings-CRM och dess effektiva funktioner och integrationer kan säljare nu fokusera helt på det som betyder mest. Testa vårt CRM av säljare för säljare och bli bättre på att förstå dina kunder och driva affärerna till avslut. Lär dig mer om Pipedrive

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Real-Time Notifications
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
Sätt kundservice i centrum för ditt företag. Gör representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder mer engagerade.
Zoho Desk är en webbaserad kundtjänstapplikation som hjälper ditt företag att bygga starkare relationer med kunder. Med Zoho Desk blir representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder får fler möjligheter. Det är anpassningsbart, behagligt att använda och det kostar inte en förmögenhet. Zoho Desk ingår i Zohos starka svit med över 40 olika program för företagsverksamhet och ger dig möjlighet att sätta kundservice i centrum för ditt företag. Lär dig mer om Zoho Desk

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Real-Time Notifications
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
Jotform Enterprise hjälper företag att hantera insamling och organisering av feedback.
Jotform Enterprise tillhandahåller en allt i ett-programvara för kundfeedback, organisering och NPS för företag som vill erbjuda en oöverträffad kundupplevelse. Jotform Enterprise kommer att hjälpa dig att förbättra kundupplevelsen, från att beräkna NPS till att utforma e-postmeddelanden med autosvar. Boka en gratis demo idag. Lär dig mer om Jotform

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Real-Time Notifications
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
Börja gratis med LiveAgent och ge utmärkt kundservice med den ultimata helpdesklösningen för företag av alla storlekar.
LiveAgent är en molnbaserad programvara för kundtjänst med över 200 kompatibla integreringar. Förbättra kundupplevelsen och hantera all kommunikation från en enda delad företagsinkorg. Du kan integrera med sociala medier och få tillgång till obegränsad ärendehistorik, samtalsinspelningar, hybrida ärendeflöden med mera. Företag som BMW, Yamaha, Huawei, Orange och Forbesfone använder LiveAgent för att leverera en wow-upplevelse till 150 miljoner slutanvändare över hela världen. Börja med en 14-dagars provperiod. Inget kreditkort behövs, inga avtal. Lär dig mer om LiveAgent

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Real-Time Notifications
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
Bygg bättre kundrelationer med en förstklassig meddelandetjänst för företag.
Intercom är en plattform för samtalsbaserade relationer (conversational relationship platform, CRP). Med Intercom kan du bygga bättre kundrelationer genom personanpassade, meddelandebaserade upplevelser under hela kundresan. Några av världens mest framgångsrika företag som Atlassian, Shopify och New Relic använder Intercom för att leverera samtalsbaserade kundupplevelser genom chatt, robotar och personliga meddelanden. Lär dig mer om Intercom

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Real-Time Notifications
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
Sverige Lokal produkt
Skapa engagerande, plattformsoberoende och eleganta enkäter. SurveyLegend ger både stora som små företag och även vanliga människor möjlighet att samla in respons.
SurveyLegend ger dig nästa generations webbaserade enkäter –- engagerande, plattformsoberoende och eleganta. SurveyLegend ger både stora som små företag och även vanliga människor möjlighet att skapa mobilvänliga, underbara undersökningar. Nu kan du skapa fantastiska enkäter på din dator eller surfplatta, anpassa enkätens utseende som du vill, och visa insamlade data med iögonfallande och insiktsfull grafik. Att skapa frågeformulär görs helt enkelt genom att dra och släppa, och du behöver inte vara en marknadsundersökningsexpert för att använda vårt verktyg. Lär dig mer om SurveyLegend

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Real-Time Notifications
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik.
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik. TeamSupport är byggd runt hela B2B-kunden, snarare än att vara fokuserad på varje enskild kontakt eller ärende. TeamSupport hjälper till att lösa sofistikerade kundbehov, driver framgångsrika kundinteraktioner vilket leder till ökat förväntat kundlivstidsvärde. Nationellt erkända TeamSupport-lösningar inkluderar TeamInsights och TeamSuccess. Lär dig mer om TeamSupport

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Real-Time Notifications
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
Bitrix24 gratis plattform för kundupplevelse och hantering av kundrelationer som används av 4 miljoner företag runt om i världen.
Bitrix24 är en bra, kostnadsfri plattform för kundens framgång och hantering av kundrelationer som används av 4 miljoner företag runt om i världen. Bitrix24 är tillgänglig i molnet och lokalt med åtkomst till öppen källkod. Obegränsade leads, affärer, kontakter, företag, offerter, fakturor och mötesbokning. Det kostnadsfria abonnemanget inkluderar även e-postmarknadsföring och telefoni. De avancerade versionerna har automatisering av försäljning och marknadsföring, massutskick av SMS, kampanjhantering och support för flera direktkanaler. Finns på 12 olika språk. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Real-Time Notifications
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
En plattform för feedbackhantering för organisationer i alla storlekar som friktionsfritt automatiserar datainsamling och -analys.
SoGoSurveys plattform för feedbackhantering automatiserar friktionsfritt datainsamling och -analys för organisationer i alla storlekar. Plattformen hanterar allt med lätthet, från att utforma och distribuera ett frågeformulär till att analysera och sluta slingan, och på en sofistikeringsgrad som är sällsynt i branschen. SoGoSurvey utmärker sig genom sin förstklassiga kundsupport dygnet runt, djupanalys, branschledande datasäkerhet och sin förmåga att skala upp i enlighet med organisationers växande behov. Lär dig mer om Sogolytics

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Real-Time Notifications
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring, försäljning och service för att generera, engagera, vårda och konvertera leads.
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara med marknadsföring, försäljning och service. Programvaran är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera, och vårda webbesökare och göra dem till nöjda kunder. Generera leads med leadgenereringsformulär och popup-fönster, engagera webbesökarna med hjälp av snygga startsidor, vårda dem med engagerande e-postmeddelanden och automatisera din marknadsföringstratt med marketing automation – allt från en enda lättanvänd plattform. Lär dig mer om EngageBay CRM

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Real-Time Notifications
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
Userlike är ett av de första och enda livechattprogrammen som hjälper ditt företag att få och behålla kunder genom olika meddelandekanaler.
Erbjud dina kunder den bästa kundserviceupplevelsen via webbchatt och mobilmeddelanden. Med Userlike kan du chatta med dina kunder via hemsidan, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram och SMS. Anslut en chattrobot och automatisera delar av dina kundinteraktioner. Skapad och hanterad i Tyskland. Userlike håller dina och dina kunders data säkra med en 100 % GDPR-kompatibel kommunikationslösning. Lär dig mer om Userlike

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Real-Time Notifications
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
Skapa tillfredsställelse, utöka relationer och säkerställ långsiktig lojalitet med social kundvård | Prova Sprout gratis
Sprout Social erbjuder kraftfulla sociala kundvårdslösningar för ledande byråer och varumärken, inklusive Hyatt, Ogilvy, Leo Burnett, Evernote och Microsoft. Sprout har stöd för Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn och Google+ och integreras med Bitly, Google Analytics, Zendesk, Feedly och UserVoice. | Prova Sprout gratis i 30 dagar. Lär dig mer om Sprout Social

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Real-Time Notifications
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
Lätthanterligt | Prisbelönt | Enkätplattform med en rad fantastiska funktioner. Framtaget för alla typer av mobila anordningar.
Om du letar ett enkätverktyg med enkel hantering och en mängd fantastiska funktioner? Survio är en online-plattform för skapandet av enkäter, insamling och analys av svar och delning av uppgifter. | Modern design och professionella enkäter framtagna för alla typer av mobila anordningar. | Bli en av över 3 miljoner nöjda kunder från 190 länder. | 16 språkversioner | 19 olika frågetyper | 100+ enkätmallar | Uppfyller GDPR | SSL-säkerhet (2048 bitskodning) Lär dig mer om Survio

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Real-Time Notifications
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
Beteendeanalysprogramvara för alla företag som säljer online.
Hotjar är ett snabbt och visuellt sätt att förstå dina användare. Hotjar är allt ditt team behöver för att få omedelbar visuell respons, se hur människor verkligen använder din webbplats och få insikter som hjälper dig att göra rätt förändringar. Lär dig mer om Hotjar

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Real-Time Notifications
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
Tidio är en kundupplevelseplattform som gör att du kan erbjuda utmärkt kundservice och generera försäljning med livechatt och chattrobotar.
Tidio är en kraftfull allt i ett-plattform för kundservice som höjer nivån på din kundservice och hjälper dig att generera ökad försäljning. En lättillgänglig livechattwidget gör din verksamhet tillgänglig dygnet runt medan AI-drivna chattrobotar interagerar med dina kunder i realtid så att du kan sälja mer. Dessutom kan du ansluta Messenger, Instagram, livechatt och e-post till Tidio med flera kanaler och besvara alla meddelanden från en plats, även från mobilen. Lär dig mer om Tidio

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Real-Time Notifications
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar