Våra främsta val

Sponsorerad

Högt rankad programvara

Sverige Visa lokala produkter
845 resultat
Pyxis Insights är en AI-ledd UI/UX-testplattform som hjälper företag att få omedelbar feedback och användbara insikter från verifierade användare. Lär dig mer om Pixis Insights UI/UX
Pyxis Insights UI/UX Testing ger varje varumärke möjlighet att se sina produkter genom sina kunders ögon. Med den AI-ledda UI/UX-testplattformen kan företag vidta snabba åtgärder och leverera utmärkta kundupplevelser. Omedelbara och opartiska åsikter från över 2 miljoner verifierade användare hjälper varumärken att åtgärda UI-/UX-problem i realtid och säkerställa sömlösa varumärkesupplevelser, retention och lojalitet. Lär dig mer om Pixis Insights UI/UX

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Ge kunderna en heltäckande kundportal med ditt varumärke. Driv och hantera de kontinuerliga anslutningar som är viktiga för verksamheten. Lär dig mer om Moxo
Moxtra driver heltäckande portaler, ett privat kommunikationsnav med en allt-i-ett-svit av samarbetstjänster för att säkerställa att kunden får bästa möjliga upplevelse av ditt varumärke. Hantera externa och interna användare och leverera en kontinuerlig ansluten upplevelse som en fristående webb- och mobilapp, eller som en förlängning av din befintliga hemsida, webb- eller mobilapp. Lär dig mer om Moxo

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 50 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser. Lär dig mer om Freshdesk
Freshdesk är ett molnbaserat helpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig att enkelt lösa problem i olika kanaler. Med Freshdesk kan du också automatisera arbetsflöden, erbjuda bekväma självbetjäningsalternativ, hantera SLA:er och generera rapporter. Freshdesk används av över 50 000 kunder, däribland Bridgestone, HP, Harvard University och DHL. Lär dig mer om Freshdesk

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Förvandla undersökningar till samtal med chattliknande enkäter. Kommunicera bättre med dina kunder och anställda. Lär dig mer om SurveySparrow
SurveySparrow låter dig förvandla enkäter till samtal. Med ett samtalsgränssnitt gör SurveySparrow det möjligt för användare att skapa och dela mycket engagerande mobilanpassade enkäter som erbjuder en chattliknande upplevelse. SurveySparrow Recurring Surveys låter dig skicka enkäter med jämna mellanrum för att mäta kundens eller den anställdes puls. Med enkla delningsalternativ kan du med SurveySparrow dela dina enkäter via webben, mobilen, sociala medier och e-post för att enkelt samla in respons från din målgrupp. Lär dig mer om SurveySparrow

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Wonderflows prediktiva AI är vettigt för alla typer av kundfeedback för att hjälpa dig att lyckas på konkurrensutsatta marknader. Lär dig mer om Wonderflow
Miljontals produktrecensioner skrivs varje dag. Wonderflow är en enkel AI-baserad lösning för att analysera dem och omvandla denna extremt stora ström av kundrespons till effektiva åtgärder. Wonderfl ow Unified VoC Analytics hjälper B2C-företag att få ut värde från konsumentfeedback som online-recensioner, dokumentation från supportcenter och NPS. **Wonderflow är skräddarsytt för konsumentelektronik-, försäkrings-, logistik-, däck- och kosmetikaföretag.** Lär dig mer om Wonderflow

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
FullStory hjälper företag att förstå, mäta och förbättra sin kundupplevelse över hemsidor och appar. Lär dig mer om FullStory
FullStorys digitala upplevelseplattform ger företag möjlighet att kontinuerligt förbättra kundupplevelsen över hemsidor och appar. Kärnan i FullStorys plattform är en kraftfull analysmotor som kopplar samman digitala interaktioner med de mätvärden som är viktigast för företag. FullStory ger proaktivt goda möjligheter att optimera den digitala upplevelsen, vilket gör det möjligt för team att förstå problem, prioritera korrigeringar, åtgärda buggar och mäta effekten av dessa förändringar. Lär dig mer om FullStory

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Enkla videochattar för att skapa storskalig tillit hos din publik. Lär dig mer om VideoAsk
Personlig interaktion blir allt mer värdefullt i dessa tider. Utnyttja videons kraft för att konvertera leads, få äkta recensioner, kontrollera jobbsökande eller engagera din publik. VideoAsk gör det enkelt med snabba molnbaserade videochattar, vilket gör att de personliga interaktionerna blir skalbara. Dessutom finns det text- och ljudalternativ när det inte fungerar med video samt flera betalningsalternativ med mera. Lär dig mer om VideoAsk

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Pipedrive hjälper säljare snabba upp säljprocessen med bra funktioner, över 250 integrationer och ett enkelt, intuitivt gränssnitt. Lär dig mer om Pipedrive
Vi på Pipedrive förstår hur viktig kundupplevelsen är när det gäller aktivitetsbaserad försäljning. Tack vare vårt användarvänliga försäljnings-CRM och dess effektiva funktioner och integrationer kan säljare nu fokusera helt på det som betyder mest. Testa vårt CRM av säljare för säljare och bli bättre på att förstå dina kunder och driva affärerna till avslut. Lär dig mer om Pipedrive

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Smartlook är en kvalitativ analyslösning för webbplatser, mobilappar med inspelningar som alltid är på, värmekartor, automatiska händelser, och trattar Lär dig mer om Smartlook
Smartlook är en kvalitativ analyslösning för webb- och mobiltjänster som hjälper över 300 000 företag i alla storlekar och branscher att svara på anledningarna bakom användarnas åtgärder. Varför slutar användarna att använda den funktionen, eller varför använder de inte den? Slipp alla gissningar: besökarinspelningar och värmekartor visar verkliga användarbeteenden, medan automatiska händelsespårnings- och konverteringskanaler avslöjar trender i beteende. Inte bara siffror och grafer. Smartlook berättar varför användarna beter sig som de gör. Lär dig mer om Smartlook

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Enhetlig plattform för hantering av kundupplevelser med kraftfull social lyssning, publicering samt funktioner för rapportering och engagemang. Lär dig mer om Falcon.io
Falcon.io är en enhetlig plattform för sociala medier och hantering av kundupplevelser. En heltäckande plattform för alla marknadsförares sociala lyssnings-, engagemangs-, publicerings-, mätnings- och jämförelsebehov. Falcon hjälper marknadsförare att leverera mer personliga varumärkesupplevelser över alla digitala kontaktpunkter baserat på berikade kundprofiler. Plattformen har ett väldigt intuitivt och samarbetsinriktat användargränssnitt och kompletteras av ett av branschens främsta supportteam. Lär dig mer om Falcon.io

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Fånga upp mer kundrespons och leverera en bättre kundupplevelse. Använd 20 inbyggda integrationer för att agera utifrån kundrespons. Lär dig mer om Survicate
Survicate är en plattform för kundupplevelseundersökningar för företag i tillväxtfas. Verktyg för kundupplevelser är antingen grundläggande undersökningsverktyg eller komplexa företagsplattformar. Survicate kombinerar det bästa av två världar: användarvänlighet och kraftfulla funktioner. – NPS, kundnöjdhetsbetyg (customer satisfaction score, CSAT), kundansträngningspoäng (customer effort score, CES) och ytterligare 12 frågetyper. – Perfekt lösning för SMBs – Enkel integrering med Intercom, HubSpot med mera (inbyggd och kodlös) – Över 100 olika kostnadsfria undersökningsmallar Lär dig mer om Survicate

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Otroligt prisvärd NPS-programvara som hjälper dig att samla in, analysera och agera utifrån kundrespons och anställdas åsikter. Lär dig mer om SightMill
Otroligt prisvärd NPS-programvara för kundupplevelser som hjälper dig att samla in, analysera och agera utifrån kundrespons. Skicka NPS-undersökningar via e-post eller SMS, lägg till undersökningar på din hemsida eller samla in respons vid evenemang. Anpassa undersökningar så att de passar ditt varumärke och din stil. Används av företag runt om i världen, är enkelt att installera och tillgång till support när som helst. Förstå trender per segment eller kund i realtid. Automatisera med länkar till Salesforce, Slack, Zapier, CRM och kundtjänster. Lär dig mer om SightMill

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Zoho CRM ger organisationer en komplett lösning för hantering av kundrelationslivscykeln. Lär dig mer om Zoho CRM
Zoho CRM är användarvänligt med ett enkelt gränssnitt och anpassningsbara moduler. Relatera moduler enkelt och håll dina kunder och prospekt engagerade med livechattalternativ, reklambanderoller i produkten och flera andra funktioner. Lär dig mer om Zoho CRM

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Bra kundservice börjar med bättre helpdesk-programvara. Få fler kunder genom att erbjuda utmärkt kundservice med LiveAgent Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent är en fullt utrustat kundtjänstprogramvara. Företag som BMW, Yamaha, Huawei, Orange och Forbesfone använder LiveAgent för att leverera en wow-upplevelse till 150 miljoner slutanvändare över hela världen. Gör som dem och få en konkurrensfördel. Börja med en 14-dagars provperiod. Inget kreditkort behövs, inga avtal. LiveAgent är en funktionsrik flerkanalig kundtjänstprogramvara med mer än 170 kundtjänstfunktioner, inklusive livechatt, telefonsupport, integrering av sociala medier, supportportal och programmeringsgränssnitt (application program interface, API). Lär dig mer om LiveAgent

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Sverige Lokal produkt
Skapa engagerande, plattformsoberoende och eleganta enkäter. SurveyLegend ger både stora som små företag och även vanliga människor möjlighet att samla in respons. Lär dig mer om SurveyLegend
SurveyLegend ger dig nästa generations webbaserade enkäter –- engagerande, plattformsoberoende och eleganta. SurveyLegend ger både stora som små företag och även vanliga människor möjlighet att skapa mobilvänliga, underbara undersökningar. Nu kan du skapa fantastiska enkäter på din dator eller surfplatta, anpassa enkätens utseende som du vill, och visa insamlade data med iögonfallande och insiktsfull grafik. Att skapa frågeformulär görs helt enkelt genom att dra och släppa, och du behöver inte vara en marknadsundersökningsexpert för att använda vårt verktyg. Lär dig mer om SurveyLegend

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Userlike är ett av de första och enda livechattprogrammen som hjälper ditt företag att få och behålla kunder genom olika meddelandekanaler. Lär dig mer om Userlike
Erbjud dina kunder den bästa kundserviceupplevelsen via webbchatt och mobilmeddelanden. Med Userlike kan du chatta med dina kunder via hemsidan, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram och SMS. Anslut en chattrobot och automatisera delar av dina kundinteraktioner. Skapad och hanterad i Tyskland. Userlike håller dina och dina kunders data säkra med en 100 % GDPR-kompatibel kommunikationslösning. Lär dig mer om Userlike

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Typeform makes forms fun for your customers, so you get better data. Lär dig mer om Typeform
Who thought completing a form or survey could be... enjoyable? Typeform's beautiful interface (fully customizable to your brand) makes it feel like a friendly conversation by asking one question at a time. A better customer experience means better data for you. Typeforms are easy to make and with over 120 integrations, you can send data automatically wherever you need it. Lär dig mer om Typeform

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Bitrix24 gratis plattform för kundupplevelse och hantering av kundrelationer som används av 4 miljoner företag runt om i världen. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en bra, kostnadsfri plattform för kundens framgång och hantering av kundrelationer som används av 4 miljoner företag runt om i världen. Bitrix24 är tillgänglig i molnet och lokalt med åtkomst till öppen källkod. Obegränsade leads, affärer, kontakter, företag, offerter, fakturor och mötesbokning. Det kostnadsfria abonnemanget inkluderar även e-postmarknadsföring och telefoni. De avancerade versionerna har automatisering av försäljning och marknadsföring, massutskick av SMS, kampanjhantering och support för flera direktkanaler. Finns på 12 olika språk. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring, försäljning och service för att generera, engagera, vårda och konvertera leads. Lär dig mer om EngageBay
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara med marknadsföring, försäljning och service. Programvaran är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera, och vårda webbesökare och göra dem till nöjda kunder. Generera leads med leadgenereringsformulär och popup-fönster, engagera webbesökarna med hjälp av snygga startsidor, vårda dem med engagerande e-postmeddelanden och automatisera din marknadsföringstratt med marketing automation – allt från en enda lättanvänd plattform. Lär dig mer om EngageBay

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Nicereply är ett undersökningsverktyg för kundnöjdhet för supportteam. Skapa och skicka enklicksundersökningar för att mäta CSAT, NPS och CES. Lär dig mer om Nicereply
Nicereply är ett undersökningsverktyg för kundnöjdhet som skapats för supportteam. Team på företag som Microsoft, Lenovo och Hubspot använder Nicereply för att: - Mäta CSAT, NPS och CES per agent, team eller företag. - Skicka e-postenkäter automatiskt efter att ett ärende har lösts. - Be kunderna om respons längst ner i varje e-postmeddelande. - Öka svarsfrekvensen med 200 %. - Se data i supportavdelningen och ställa in utlösare baserat på den. - Anpassa undersökningar när det gäller varumärkesprofilering, frågor och skalor. Lär dig mer om Nicereply

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Ge kunderna den utmärkta upplevelse de förtjänar med Front, oavsett om du har 5 kunder eller 5 000. Testa Front gratis. Lär dig mer om Front
Ge kunderna den utmärkta upplevelse de förtjänar, oavsett om du har 5 kunder eller 5 000. Front låter dig svara snabbare och skala upp personlig kommunikation. Front är en av de första programvarorna för e-posthantering som hjälper team att samarbeta med mer transparens och ansvar för att hantera hundratals e-postmeddelanden till allmänna adresser, som [email protected] och [email protected] Tilldela e-postmeddelanden till teammedlemmar, dela och diskutera e-postmeddelanden internt utan rörig vidarebefordran och svara alla. Testa Front gratis. Lär dig mer om Front

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Programvaran kan hjälpa dig att konfigurera kundupplevelseprocesser (NPS, CSAT och CES). Prova supporten i världsklass. Integrera med din programvara. Lär dig mer om Startquestion
De stora fördelarna jämfört med de kända varumärkena är överkomliga priser och ett kundframgångsteam i världsklass. Programvaran kan hjälpa dig att konfigurera, integrera och automatisera dina kundupplevelseprocesser. Lär dig mer om Startquestion

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Mobil och molnbaserad marknadsundersökningslösning för företag som hjälper till att samla in, dela och samarbeta om forskningsbaserade data. Lär dig mer om SurveyMonkey Enterprise
SurveyMonkey Enterprise ger företag möjlighet att samla in och agera på kritisk feedback för att driva tillväxt och innovation i stor skala med avancerade funktioner för säkerhet och efterlevnad. Integrera feedback från enkäter med dina tekniklösningar för att förbättra beslutsfattandet och automatisera arbetsflöden. SurveyMonkeys produkter, företagslösningar och integrationer gör det möjligt för mer än 335 000 organisationer att leverera bättre kundupplevelser, minska personalomsättningen och frigöra tillväxt och innovation. Lär dig mer om SurveyMonkey Enterprise

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Facelift Cloud erbjuder en mångfacetterad lösning för att centraliserat och effektivt hantera kundupplevelsen över alla kanaler. Lär dig mer om Facelift Cloud
Facelift Cloud är ett världsledande verktyg för hantering av kundupplevelsen. Programvaran hjälper dig att centraliserat och effektivt hantera dina aktiviteter i alla relevanta kanaler genom att samla all hantering av sociala medier i ett enda smart verktyg. Lämplig för alla företagsstorlekar på alla platser, med aktiva användare i över 50 länder över hela världen. Facelift Cloud gör det möjligt för varumärken, byråer och offentliga institutioner att framgångsrikt uppnå sina affärsmål. Verktyget är ISO 27001-certifierat. Lär dig mer om Facelift Cloud

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Zoho CRM Plus hjälper till att leverera exceptionella kundupplevelser och omvandla dem till varumärkesförespråkare. Lär dig mer om Zoho CRM Plus
Zoho CRM Plus är en enhetlig plattform och den perfekta lösningen för företag som vill erbjuda förbättrade kundupplevelser med effektiv administration, kundengagemang i omnikanal, marknadsföring på sociala medier, kraftfulla analyser, inbyggd AI, intelligenta chattrobotar med mera. Lär dig mer om Zoho CRM Plus

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Förbättra din kundupplevelse och vårda dina kunder under hela deras livscykel på en enda prisvärd plattform. Lär dig mer om Froged
En förstklassig programvara för att erbjuda dina kunder en personlig upplevelse. Verktyget har utformats för att vårda dina kunder under hela deras livscykel. Med FROGED kommer du att kunna öka engagemanget, retentionen och minska bortfallet. Betjäna dina kunders unika behov med anpassade e-postkampanjer, en vackert integrerad kunskapsbas, livechatt och automatiserade meddelanden. Prova en 7-dagars gratis provperiod Lär dig mer om Froged

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Samla snabbt in respons och insikter från din målgrupp på vilken digital tillgång (din eller konkurrentens) som helst på läsplatta, mobil eller dator. Lär dig mer om Userlytics
Genomför kundupplevelsestudier snabbt och samla in djupgående respons från din målgrupp på alla digitala tillgångar (webbplatser, appar, prototyper, konkurrenters tillgångar, annonser eller annat) och på alla enheter. Med obegränsat antal användare och administratörer, obegränsat antal studier och deltagare per studie kombinerat med flexibla prismodeller är Userlyticsna en av de få plattformarna för kundupplevelsetester som verkligen anpassar sig efter dina behov. Skapa ett gratistest idag på bara några minuter med koden ONEFREE och få resultaten på ett par timmar. Lär dig mer om Userlytics

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Canny är ett verktyg för användarrespons som är byggt för att täcka allt du behöver för att navigera hela responscykeln. Lär dig mer om Canny
Samla in, organisera och analysera användarrespons på ett ställe som underlag för dina produktbeslut. Prioritera respons, skapa en färdplan och slut din kommunikationsslinga med en inbyggd ändringslogg. Lär dig mer om Canny

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
The Partoo platorm is simple enough to be used by both local store managers as well as headquarter level. Lär dig mer om Partoo
The Partoo platorm is simple enough to be used by both local store managers and smart enough to inform strategic decisions at headquarter level. It is user friendly and access is available to all users that businesses choose to grand access too. Lär dig mer om Partoo

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
AreTheyHappy hjälper restaurangkedjor med verksamhet på flera platser och serviceföretag att ta kundupplevelsen till nästa nivå. Lär dig mer om AreTheyHappy
AreTheyHappy är den enklaste programvaran för restaurang- och hotellföretag för att hantera varumärkets rykte på webben. Programvaran stärker dina varumärkens kundupplevelse på webben genom att erbjuda obegränsade dataströmmar på ett ställe. Restaurang- och hotellvarumärken har nu ett eget kommandocenter för att övervaka prestanda och tillväxt från en plats till en varumärkesnivå, spåra NPS, kundattityd, drivkrafter vid olika val med mera. Anslut helt enkelt dina webbaserade kanaler och kom igång. Lär dig mer om AreTheyHappy

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Cyara accelerates the delivery of flawless customer journeys across digital and voice channels while reducing the risk of defects. Lär dig mer om Cyara
Cyara’s award-winning Automated CX Assurance platform helps the companies deliver flawless customer experiences with less effort, cost, and risk. Cyara supports the entire CX software development lifecycle, from design to functional and regression testing, load testing, chatbot testing, and production monitoring enabling enterprises to design, build, and maintain optimal customer journeys at scale, across digital and voice channels, while reducing the risk of customer-facing defects. Lär dig mer om Cyara

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Den kanske första lösningen för användningsanalys som har specialanpassats för distribuerade programvaruapplikationer och ger djup insikt i användning av produktfunktioner. Lär dig mer om Usage Intelligence
Den kanske första lösningen för användningsanalys som har specialanpassats för distribuerade programvaror, ger djup insikt i användning av produktfunktioner och hantering av applikationsprestanda. Kom igång på 30 minuter med SDK-integrering (Windows, Mac, Linux). Färdig rapportering visar omedelbart användningstrender och användarbeteende. ReachOut levererar kontextuellt relevanta meddelanden i appen baserat på den målinriktning som du definierar (användning av funktioner, geografi, version eller licensstatus). Lär dig mer om Usage Intelligence

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
LiveCaller is all in one solution, combining different communication channels like Chat, Call, Social Messaging Apps into one platform. Lär dig mer om LiveCaller
Chat - Customers can exchange messages, files, and rate customer service. Web-Call - Customers are able to make a call directly from the webpage, via Internet, thus making such calls for them completely free. Omni-Channel Inbox - Combines communications from different messenger platforms into a single dashboard. Callback - Simply enter your phone number and preferred call time, customer service will call you. Co-browse - Allows agents and customers to collaboratively 'browse' a website. Lär dig mer om LiveCaller

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Pobuca Experience Cloud leverages AI to analyze what customers say in all touchpoints & produces CX metrics & VoC insights. Lär dig mer om Pobuca Experience Cloud
Pobuca Experience Cloud can help you measure Customer Experience, design the right strategy based on KPIs, & then improve loyalty, customer service, & customer engagement through personalization. Pobuca Experience Cloud leverages AI to analyze what customers say in every touchpoint (calls, emails, chats, social, etc) & produces Customer Experience metrics & Voice of Customer insights. It automatically measures your CX & Loyalty by analyzing dark data that you already have untapped. Lär dig mer om Pobuca Experience Cloud

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Movable Ink helps digital marketers take any data and activate it into real-time, personalized creative in email and in mobile messages Lär dig mer om Movable Ink
Customers don't experience data, they experience content. Movable Ink helps digital marketers take any data and activate it into real-time, personalized content. It works anywhere there are pixels in front of a consumers eyes and is a powerful extension to existing technologies that marketers use today. Over 700 of the worlds most innovative brands rely on Movable Ink to accelerate their performance and drive brand engagement. Lär dig mer om Movable Ink

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
SlashQ is an appointment scheduling and queue management tool that helps you to manage customer flow. Lär dig mer om SlashQ
An intelligent token system to save time, eliminate waiting lines and encourage social distancing. The digital queue management system allows customers to get in line from wherever they are, while helping businesses manage customer flow. Lär dig mer om SlashQ

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
SurveyMonkey Enterprise empowers businesses to capture and act on critical feedback to drive growth and innovation at scale with advanced security and compliance features.
SurveyMonkey Enterprise empowers businesses to capture and act on critical feedback to drive growth and innovation at scale with advanced security and compliance features. Integrate survey feedback with your technology stack to enrich decision-making and automate workflows. SurveyMonkey's products, enterprise solutions, and integrations enable more than 335,000 organizations to deliver better customer experiences, increase employee retention, and unlock growth and innovation. Lär dig mer om SurveyMonkey

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Hootsuite helps you build your brand, strengthen connections with customers, and drive real business results with social media.
Social media is a wild place to do business. That’s why thousands of brands rely on Hootsuite’s tools and expertise to bring order to the chaos. Launch brilliant social campaigns, deliver 5-star social commerce experiences, and manage all your customer conversations in one place. Plus, get access to industry leading certifications, training, and coaching to help you push your results on social media further, faster. Lär dig mer om Hootsuite

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Zendesk Support är supportprogramvara byggd för bättre kundupplevelser.
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt gränssnitt med funktioner som webbwidgetar, fördefinierade biljettsvar och en fullständig kundhistorik. Kom igång snabbt och förvänta dig att se resultat ännu snabbare. Lär dig mer om Zendesk Suite

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Sätt kundservice i centrum för ditt företag. Gör representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder mer engagerade.
Zoho Desk är en webbaserad kundtjänstapplikation som hjälper ditt företag att bygga starkare relationer med kunder. Med Zoho Desk blir representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder får fler möjligheter. Det är anpassningsbart, behagligt att använda och det kostar inte en förmögenhet. Zoho Desk ingår i Zohos starka svit med över 40 olika program för företagsverksamhet och ger dig möjlighet att sätta kundservice i centrum för ditt företag. Lär dig mer om Zoho Desk

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Need a better way to reach your customers? Fivestars is a custom loyalty automation platform that brings customers back 2x more often.
Need a better way to reach your customers? Fivestars is a custom loyalty automation platform that brings customers back 2x more often with text, email, and mobile app marketing tools. We provide you with a free Customer Touchscreen to sign up customers easily. With AutoPilot and Unlimited Promotions, stay top of mind by automatically reaching out to your customers with the right offer at the right time. We also provide detailed reporting on your customers' visit and spend behaviors. Lär dig mer om FiveStars

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Jotform Enterprise helps businesses manage the feedback collection & organization process.
Jotform Enterprise provides an all-in-one customer feedback collection, organization, and NPS software for businesses looking to provide an unparalleled customer experience. From calculating NPS to designing autoresponder emails, Jotform Enterprise will help you skyrocket customer experience. Book a free demo today! Lär dig mer om Jotform

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Bygg bättre kundrelationer med en förstklassig meddelandetjänst för företag.
Intercom är en plattform för samtalsbaserade relationer (conversational relationship platform, CRP). Med Intercom kan du bygga bättre kundrelationer genom personanpassade, meddelandebaserade upplevelser under hela kundresan. Några av världens mest framgångsrika företag som Atlassian, Shopify och New Relic använder Intercom för att leverera samtalsbaserade kundupplevelser genom chatt, robotar och personliga meddelanden. Lär dig mer om Intercom

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Give each customer the experience they deserve. Engage your customers & build trust with the Trustpilot customer review management tool
Trustpilot is a customer review management tool that helps businesses engage and build trust with their customers. It gives brands the ability to provide an all around better experience, increasing LTV, conversion rates & ROI. Easily collect, manage & display reviews to stand out in Search where it matters most. Get started with a free account today and see the powerful reporting & analytics, review invitations & reminders, onsite review widgets, Google Seller Ratings, rich snippet stars & more! Lär dig mer om Trustpilot

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
En plattform för feedbackhantering för organisationer i alla storlekar som friktionsfritt automatiserar datainsamling och -analys.
SoGoSurveys plattform för feedbackhantering automatiserar friktionsfritt datainsamling och -analys för organisationer i alla storlekar. Plattformen hanterar allt med lätthet, från att utforma och distribuera ett frågeformulär till att analysera och sluta slingan, och på en sofistikeringsgrad som är sällsynt i branschen. SoGoSurvey utmärker sig genom sin förstklassiga kundsupport dygnet runt, djupanalys, branschledande datasäkerhet och sin förmåga att skala upp i enlighet med organisationers växande behov. Lär dig mer om Sogolytics

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Birdeye is an all-in-one Experience Marketing platform for multi-location businesses.
Birdeye is an all-in-one customer experience platform. Over 80,000 businesses use Birdeye every day to attract new leads with Listings, Reviews and Referrals, convert them into customers with Webchat and Payments, and delight those customers with Surveys, Ticketing, and Insights - all in one place. Lär dig mer om Birdeye

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Skapa tillfredsställelse, utöka relationer och säkerställ långsiktig lojalitet med social kundvård | Prova Sprout gratis
Sprout Social erbjuder kraftfulla sociala kundvårdslösningar för ledande byråer och varumärken, inklusive Hyatt, Ogilvy, Leo Burnett, Evernote och Microsoft. Sprout har stöd för Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn och Google+ och integreras med Bitly, Google Analytics, Zendesk, Feedly och UserVoice. | Prova Sprout gratis i 30 dagar. Lär dig mer om Sprout Social

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Lätthanterligt | Prisbelönt | Enkätplattform med en rad fantastiska funktioner. Framtaget för alla typer av mobila anordningar.
Om du letar ett enkätverktyg med enkel hantering och en mängd fantastiska funktioner? Survio är en online-plattform för skapandet av enkäter, insamling och analys av svar och delning av uppgifter. | Modern design och professionella enkäter framtagna för alla typer av mobila anordningar. | Bli en av över 3 miljoner nöjda kunder från 190 länder. | 16 språkversioner | 19 olika frågetyper | 100+ enkätmallar | Uppfyller GDPR | SSL-säkerhet (2048 bitskodning) Lär dig mer om Survio

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Beteendeanalysprogramvara för alla företag som säljer online.
Hotjar är ett snabbt och visuellt sätt att förstå dina användare. Hotjar är allt ditt team behöver för att få omedelbar visuell respons, se hur människor verkligen använder din webbplats och få insikter som hjälper dig att göra rätt förändringar. Lär dig mer om Hotjar

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Podium makes it easy for your business to deliver an optimal customer experience by bringing all your channels into a single inbox.
Customers today have so many ways to reach your business and each expects the best customer experience possible. Podium brings them all into one inbox¿text messages, social media, website leads, and even email, all organized and simplified in an intuitive way to allow you to deliver the best experience. No more jumping back and forth between seven different accounts and lead sources; manage every customer communication simply and quickly, with the personal interactions that your customers want. Lär dig mer om Podium

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering