Filterresultat (782)
Tillgängliga länder
Länder där produkten är tillgänglig. Obs! Kundsupport är kanske inte tillgängligt i det landet.
Sverige
Språk
Prissättningsalternativ
Produkttyp
782 resultat
Pyxis Insights är en AI-ledd UI/UX-testplattform som hjälper företag att få omedelbar feedback och användbara insikter från verifierade användare.
Lär dig mer om Pixis Insights UI/UX
Pyxis Insights UI/UX Testing ger varje varumärke möjlighet att se sina produkter genom sina kunders ögon. Med den AI-ledda UI/UX-testplattformen kan företag vidta snabba åtgärder och leverera... Läs mer
utmärkta kundupplevelser. Omedelbara och opartiska åsikter från över 2 miljoner verifierade användare hjälper varumärken att åtgärda UI-/UX-problem i realtid och säkerställa sömlösa varumärkesupplevelser, retention och lojalitet.
Lär dig mer om Pixis Insights UI/UX
Funktioner
- Rapportering och analys
- Kundsegmentering
- Hantering av negativ feedback
- Flerkanalig datainsamling
- Sentimentanalys
- Hantering av undersökning / omröstning
- Prediktiv analys
- Feedback-hantering
Algonomy är kanske den enda oberoende personanpassningsleverantören som driver digital tillväxt och lojalitet för varumärken, återförsäljare och B2B-företag.
Lär dig mer om Omnichannel Personalization
Algonomy (tidigare Manthan-RichRelevance) är en global ledare inom personanpassning och driver digital tillväxt och lojalitet för över 200 återförsäljare, DTC-varumärken och B2B-företag. Algonomy... Läs mer
utnyttjar avancerad AI för att leverera personliga upplevelser i realtid och i stor skala. Med en enhetlig användarprofil i realtid gör Algonomy det möjligt för marknadsförare och handelsledare att skifta från kampanjer/produkter till kunder utan att behöva välja mellan taktiska konverteringsmål och långsiktigt livstidsvärde för kunderna.
Lär dig mer om Omnichannel Personalization
Funktioner
- Rapportering och analys
- Kundsegmentering
- Hantering av negativ feedback
- Flerkanalig datainsamling
- Sentimentanalys
- Hantering av undersökning / omröstning
- Prediktiv analys
- Feedback-hantering
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 50 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser.
Lär dig mer om Freshdesk
Freshdesk är ett molnbaserat hjälpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig... Läs mer
att smidigt lösa problem över olika kanaler. Med Freshdesk kan du också automatisera arbetsflöden, erbjuda bekväma självbetjäningsalternativ, hantera servicenivåavtal och generera rapporter. Freshdesk används av över 40 000 kunder, inklusive Bridgestone, HP, Harvard University och DHL.
Lär dig mer om Freshdesk
Funktioner
- Rapportering och analys
- Kundsegmentering
- Hantering av negativ feedback
- Flerkanalig datainsamling
- Sentimentanalys
- Hantering av undersökning / omröstning
- Prediktiv analys
- Feedback-hantering
Fånga upp mer kundrespons och leverera en bättre kundupplevelse. Använd 20 inbyggda integrationer för att agera utifrån kundrespons.
Lär dig mer om Survicate
Survicate är en plattform för kundupplevelseundersökningar för företag i tillväxtfas.
Verktyg för kundupplevelser är antingen grundläggande undersökningsverktyg eller komplexa företagsplattformar.... Läs mer
Survicate kombinerar det bästa av två världar: användarvänlighet och kraftfulla funktioner.
– NPS, kundnöjdhetsbetyg (customer satisfaction score, CSAT), kundansträngningspoäng (customer effort score, CES) och ytterligare 12 frågetyper.
– Perfekt lösning för SMBs
– Enkel integrering med Intercom, HubSpot med mera (inbyggd och kodlös)
– Över 100 olika kostnadsfria undersökningsmallar
Lär dig mer om Survicate
Funktioner
- Rapportering och analys
- Kundsegmentering
- Hantering av negativ feedback
- Flerkanalig datainsamling
- Sentimentanalys
- Hantering av undersökning / omröstning
- Prediktiv analys
- Feedback-hantering
Hjälp kunderna hjälpa sig själva. Leverera smartare stöd i appen till dina kunder med den inbäddningsbara Elevio Assistant, och mer.
Lär dig mer om elevio
Elevio gör dina produkter enklare för kunderna att lära sig. Hjälp dina kunder med kontextuell hjälp, visuella uppmaningar och tillgång till support, undersökningar och formulär i appen. Integrera... Läs mer
din supportstack och fånga upp användarbeteenden för att få mer optimering.
Mer än 500 företag som Atlassian, Heap, Adroll och Dell använder Elevio för att förbättra kundutbildningen och minska antalet kundförluster, klagomål och supportbelastningar. Registrera dig för en 14 dagars gratis provperiod.
Lär dig mer om elevio
Funktioner
- Rapportering och analys
- Kundsegmentering
- Hantering av negativ feedback
- Flerkanalig datainsamling
- Sentimentanalys
- Hantering av undersökning / omröstning
- Prediktiv analys
- Feedback-hantering
Förvandla undersökningar till samtal med chattliknande enkäter. Kommunicera bättre med dina kunder och anställda.
Lär dig mer om SurveySparrow
SurveySparrow låter dig förvandla enkäter till samtal. Med ett samtalsgränssnitt gör SurveySparrow det möjligt för användare att skapa och dela mycket engagerande mobilanpassade enkäter som erbjuder... Läs mer
en chattliknande upplevelse.
SurveySparrow Recurring Surveys låter dig skicka enkäter med jämna mellanrum för att mäta kundens eller den anställdes puls.
Med enkla delningsalternativ kan du med SurveySparrow dela dina enkäter via webben, mobilen, sociala medier och e-post för att enkelt samla in respons från din målgrupp.
Lär dig mer om SurveySparrow
Funktioner
- Rapportering och analys
- Kundsegmentering
- Hantering av negativ feedback
- Flerkanalig datainsamling
- Sentimentanalys
- Hantering av undersökning / omröstning
- Prediktiv analys
- Feedback-hantering
Med Userlanes interaktiva vägledningsteknik kan du effektivisera din onboarding och leverera en exceptionell produktupplevelse.
Lär dig mer om Userlane
När det gäller att introducera nya kunder handlar allt om användarupplevelsen: Hur enkelt de kan navigera genom lösningen och hur de känner sig när de gör det. Med Userlanes interaktiva guider kan... Läs mer
dina kunder navigera steg för steg i din programvara i sin egen takt, vilket gör det till en verkligt härlig upplevelse att arbeta med programvaran.
Lär dig mer om Userlane
Funktioner
- Rapportering och analys
- Kundsegmentering
- Hantering av negativ feedback
- Flerkanalig datainsamling
- Sentimentanalys
- Hantering av undersökning / omröstning
- Prediktiv analys
- Feedback-hantering
Wonderflows prediktiva AI är vettigt för alla typer av kundfeedback för att hjälpa dig att lyckas på konkurrensutsatta marknader.
Lär dig mer om Wonderflow
Miljontals produktrecensioner skrivs varje dag. Wonderflow är en enkel AI-baserad lösning för att analysera dem och omvandla denna extremt stora ström av kundrespons till effektiva åtgärder.
Wonderfl... Läs mer
ow Unified VoC Analytics hjälper B2C-företag att få ut värde från konsumentfeedback som online-recensioner, dokumentation från supportcenter och NPS.
**Wonderflow är skräddarsytt för konsumentelektronik-, försäkrings-, logistik-, däck- och kosmetikaföretag.**
Lär dig mer om Wonderflow
Funktioner
- Rapportering och analys
- Kundsegmentering
- Hantering av negativ feedback
- Flerkanalig datainsamling
- Sentimentanalys
- Hantering av undersökning / omröstning
- Prediktiv analys
- Feedback-hantering
FullStory hjälper företag att förstå, mäta och förbättra sin kundupplevelse över hemsidor och appar.
Lär dig mer om FullStory
FullStorys digitala upplevelseplattform ger företag möjlighet att kontinuerligt förbättra kundupplevelsen över hemsidor och appar.
Kärnan i FullStorys plattform är en kraftfull analysmotor som... Läs mer
kopplar samman digitala interaktioner med de mätvärden som är viktigast för företag. FullStory ger proaktivt goda möjligheter att optimera den digitala upplevelsen, vilket gör det möjligt för team att förstå problem, prioritera korrigeringar, åtgärda buggar och mäta effekten av dessa förändringar.
Lär dig mer om FullStory
Funktioner
- Rapportering och analys
- Kundsegmentering
- Hantering av negativ feedback
- Flerkanalig datainsamling
- Sentimentanalys
- Hantering av undersökning / omröstning
- Prediktiv analys
- Feedback-hantering
Enkla videochattar för att skapa storskalig tillit hos din publik.
Lär dig mer om VideoAsk
Personlig interaktion blir allt mer värdefullt i dessa tider. Utnyttja videons kraft för att konvertera leads, få äkta recensioner, kontrollera jobbsökande eller engagera din publik. VideoAsk gör det... Läs mer
enkelt med snabba molnbaserade videochattar, vilket gör att de personliga interaktionerna blir skalbara. Dessutom finns det text- och ljudalternativ när det inte fungerar med video samt flera betalningsalternativ med mera.
Lär dig mer om VideoAsk
Funktioner
- Rapportering och analys
- Kundsegmentering
- Hantering av negativ feedback
- Flerkanalig datainsamling
- Sentimentanalys
- Hantering av undersökning / omröstning
- Prediktiv analys
- Feedback-hantering
Pipedrive hjälper säljare snabba upp säljprocessen med bra funktioner, över 250 integrationer och ett enkelt, intuitivt gränssnitt.
Lär dig mer om Pipedrive
Vi på Pipedrive förstår hur viktig kundupplevelsen är när det gäller aktivitetsbaserad försäljning. Tack vare vårt användarvänliga försäljnings-CRM och dess effektiva funktioner och integrationer kan... Läs mer
säljare nu fokusera helt på det som betyder mest. Testa vårt CRM av säljare för säljare och bli bättre på att förstå dina kunder och driva affärerna till avslut.
Lär dig mer om Pipedrive
Funktioner
- Rapportering och analys
- Kundsegmentering
- Hantering av negativ feedback
- Flerkanalig datainsamling
- Sentimentanalys
- Hantering av undersökning / omröstning
- Prediktiv analys
- Feedback-hantering
Smartlook är en kvalitativ analyslösning för webbplatser, mobilappar med inspelningar som alltid är på, värmekartor, automatiska händelser, och trattar
Lär dig mer om Smartlook
Smartlook är en kvalitativ analyslösning för webb- och mobiltjänster som hjälper över 300 000 företag i alla storlekar och branscher att svara på anledningarna bakom användarnas åtgärder. Varför... Läs mer
slutar användarna att använda den funktionen, eller varför använder de inte den? Slipp alla gissningar: besökarinspelningar och värmekartor visar verkliga användarbeteenden, medan automatiska händelsespårnings- och konverteringskanaler avslöjar trender i beteende. Inte bara siffror och grafer. Smartlook berättar varför användarna beter sig som de gör.
Lär dig mer om Smartlook
Funktioner
- Rapportering och analys
- Kundsegmentering
- Hantering av negativ feedback
- Flerkanalig datainsamling
- Sentimentanalys
- Hantering av undersökning / omröstning
- Prediktiv analys
- Feedback-hantering
Optimera kundupplevelsen med en mikroundersökningsplattform för SaaS
Lär dig mer om Refiner
Optimera kundupplevelsen av din SaaS med Refiner – en mikroundersökningsplattform byggd för moderna SaaS-företag. Ställ alla frågor till dina användare medan de använder din produkt med dessa mycket... Läs mer
konfigurerbara widgetar för undersökningen i appen. Spåra kundframgångsmått som NPS-, CSAT- eller CES-undersökningar i flera kanaler. Använd sedan dessa nya insikter för att öka konverteringen och behålla fler kunder.
Lär dig mer om Refiner
Funktioner
- Rapportering och analys
- Kundsegmentering
- Hantering av negativ feedback
- Flerkanalig datainsamling
- Sentimentanalys
- Hantering av undersökning / omröstning
- Prediktiv analys
- Feedback-hantering
Personyze är den ultimata allt i ett-verktygslådan för optimering av kundupplevelser.
Lär dig mer om Personyze
Personyze ger dig mer kontroll över din kundupplevelse än någon annan lösning. Du kan dynamiskt ändra alla aspekter av din digitala tratt för att passa alla användare. Om du muntligen kan beskriva... Läs mer
hur din hemsida, dina e-postmeddelanden eller din app skulle kunna bete sig för att erbjuda en mer optimal kundupplevelse är det nästan säkert att Personyze klarar det.
Lär dig mer om Personyze
Funktioner
- Rapportering och analys
- Kundsegmentering
- Hantering av negativ feedback
- Flerkanalig datainsamling
- Sentimentanalys
- Hantering av undersökning / omröstning
- Prediktiv analys
- Feedback-hantering
Otroligt prisvärd NPS-programvara som hjälper dig att samla in, analysera och agera utifrån kundrespons och anställdas åsikter.
Lär dig mer om SightMill
Otroligt prisvärd NPS-programvara för kundupplevelser som hjälper dig att samla in, analysera och agera utifrån kundrespons.
Skicka NPS-undersökningar via e-post eller SMS, lägg till undersökningar... Läs mer
på din hemsida eller samla in respons vid evenemang. Anpassa undersökningar så att de passar ditt varumärke och din stil.
Används av företag runt om i världen, är enkelt att installera och tillgång till support när som helst. Förstå trender per segment eller kund i realtid. Automatisera med länkar till Salesforce, Slack, Zapier, CRM och kundtjänster.
Lär dig mer om SightMill
Funktioner
- Rapportering och analys
- Kundsegmentering
- Hantering av negativ feedback
- Flerkanalig datainsamling
- Sentimentanalys
- Hantering av undersökning / omröstning
- Prediktiv analys
- Feedback-hantering
Vitally hjälper företag i alla storlekar att leverera kundupplevelser i världsklass, möta oväntade utmaningar och arbeta mer effektivt.
Lär dig mer om Vitally
Vitally att kundcentrerade team på B2B SaaS-företag kan erbjuda bästa möjliga kundupplevelse. Programvaran ger ditt team 360 kundprofiler, otroligt flexibel poängsättning och rapportering av... Läs mer
hälsopoäng samt förstklassig automatisering – allt i ett snyggt UI som alla teammedlemmar kommer att älska. Vitally har tillgång till berikade kunddata, proaktiva varningar om konton som är riskabla och lämpade för merförsäljning samt automatiserat engagemang med behövande kunder. Med hjälp av programvaran kan varje teammedlem tiofaldiga sin påverkan och eliminera kundbortfall.
Lär dig mer om Vitally
Funktioner
- Rapportering och analys
- Kundsegmentering
- Hantering av negativ feedback
- Flerkanalig datainsamling
- Sentimentanalys
- Hantering av undersökning / omröstning
- Prediktiv analys
- Feedback-hantering
Zoho CRM ger organisationer en komplett lösning för hantering av kundrelationslivscykeln.
Lär dig mer om Zoho CRM
Zoho CRM är användarvänligt med ett enkelt gränssnitt och anpassningsbara moduler. Relatera moduler enkelt och håll dina kunder och prospekt engagerade med livechattalternativ, reklambanderoller i... Läs mer
produkten och flera andra funktioner.
Lär dig mer om Zoho CRM
Funktioner
- Rapportering och analys
- Kundsegmentering
- Hantering av negativ feedback
- Flerkanalig datainsamling
- Sentimentanalys
- Hantering av undersökning / omröstning
- Prediktiv analys
- Feedback-hantering
Bra kundservice börjar med bättre helpdesk-programvara. Få fler kunder genom att erbjuda utmärkt kundservice med LiveAgent
Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent är en fullt utrustat kundtjänstprogramvara. Företag som BMW, Yamaha, Huawei, Orange och Forbesfone använder LiveAgent för att leverera en wow-upplevelse till 150 miljoner slutanvändare över... Läs mer
hela världen. Gör som dem och få en konkurrensfördel. Börja med en 14-dagars provperiod. Inget kreditkort behövs, inga avtal.
LiveAgent är en funktionsrik flerkanalig kundtjänstprogramvara med mer än 170 kundtjänstfunktioner, inklusive livechatt, telefonsupport, integrering av sociala medier, supportportal och programmeringsgränssnitt (application program interface, API).
Lär dig mer om LiveAgent
Funktioner
- Rapportering och analys
- Kundsegmentering
- Hantering av negativ feedback
- Flerkanalig datainsamling
- Sentimentanalys
- Hantering av undersökning / omröstning
- Prediktiv analys
- Feedback-hantering

SurveyLegend
4,6
(648)
Lokal produkt
Skapa engagerande, plattformsoberoende och eleganta enkäter. SurveyLegend ger både stora som små företag och även vanliga människor möjlighet att samla in respons.
Lär dig mer om SurveyLegend
SurveyLegend ger dig nästa generations webbaserade enkäter –- engagerande, plattformsoberoende och eleganta. SurveyLegend ger både stora som små företag och även vanliga människor möjlighet att skapa... Läs mer
mobilvänliga, underbara undersökningar.
Nu kan du skapa fantastiska enkäter på din dator eller surfplatta, anpassa enkätens utseende som du vill, och visa insamlade data med iögonfallande och insiktsfull grafik. Att skapa frågeformulär görs helt enkelt genom att dra och släppa, och du behöver inte vara en marknadsundersökningsexpert för att använda vårt verktyg.
Lär dig mer om SurveyLegend
Funktioner
- Rapportering och analys
- Kundsegmentering
- Hantering av negativ feedback
- Flerkanalig datainsamling
- Sentimentanalys
- Hantering av undersökning / omröstning
- Prediktiv analys
- Feedback-hantering
Userlike är ett av de första och enda livechattprogrammen som hjälper ditt företag att få och behålla kunder genom olika meddelandekanaler.
Lär dig mer om Userlike
Erbjud dina kunder den bästa kundserviceupplevelsen via webbchatt och mobilmeddelanden.
Med Userlike kan du chatta med dina kunder via hemsidan, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram och SMS.... Läs mer
Anslut en chattrobot och automatisera delar av dina kundinteraktioner.
Skapad och hanterad i Tyskland. Userlike håller dina och dina kunders data säkra med en 100 % GDPR-kompatibel kommunikationslösning.
Lär dig mer om Userlike
Funktioner
- Rapportering och analys
- Kundsegmentering
- Hantering av negativ feedback
- Flerkanalig datainsamling
- Sentimentanalys
- Hantering av undersökning / omröstning
- Prediktiv analys
- Feedback-hantering
Bitrix24 gratis plattform för kundupplevelse och hantering av kundrelationer som används av 4 miljoner företag runt om i världen.
Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en bra, kostnadsfri plattform för kundens framgång och hantering av kundrelationer som används av 4 miljoner företag runt om i världen. Bitrix24 är tillgänglig i molnet och lokalt med... Läs mer
åtkomst till öppen källkod. Obegränsade leads, affärer, kontakter, företag, offerter, fakturor och mötesbokning. Det kostnadsfria abonnemanget inkluderar även e-postmarknadsföring och telefoni. De avancerade versionerna har automatisering av försäljning och marknadsföring, massutskick av SMS, kampanjhantering och support för flera direktkanaler. Finns på 12 olika språk.
Lär dig mer om Bitrix24
Funktioner
- Rapportering och analys
- Kundsegmentering
- Hantering av negativ feedback
- Flerkanalig datainsamling
- Sentimentanalys
- Hantering av undersökning / omröstning
- Prediktiv analys
- Feedback-hantering
Typeform makes forms fun for your customers, so you get better data.
Lär dig mer om Typeform
Who thought completing a form or survey could be... enjoyable? Typeform's beautiful interface (fully customizable to your brand) makes it feel like a friendly conversation by asking one question at a... Läs mer
time. A better customer experience means better data for you. Typeforms are easy to make and with over 120 integrations, you can send data automatically wherever you need it.
Lär dig mer om Typeform
Funktioner
- Rapportering och analys
- Kundsegmentering
- Hantering av negativ feedback
- Flerkanalig datainsamling
- Sentimentanalys
- Hantering av undersökning / omröstning
- Prediktiv analys
- Feedback-hantering
Skapa tillfredsställelse, utöka relationer och säkerställ långsiktig lojalitet med social kundvård | Prova Sprout gratis
Lär dig mer om Sprout Social
Sprout Social erbjuder kraftfulla sociala kundvårdslösningar för ledande byråer och varumärken, inklusive Hyatt, Ogilvy, Leo Burnett, Evernote och Microsoft. Sprout har stöd för Facebook, Twitter,... Läs mer
Instagram, LinkedIn och Google+ och integreras med Bitly, Google Analytics, Zendesk, Feedly och UserVoice. | Prova Sprout gratis i 30 dagar.
Lär dig mer om Sprout Social
Funktioner
- Rapportering och analys
- Kundsegmentering
- Hantering av negativ feedback
- Flerkanalig datainsamling
- Sentimentanalys
- Hantering av undersökning / omröstning
- Prediktiv analys
- Feedback-hantering
Nicereply är ett undersökningsverktyg för kundnöjdhet för supportteam. Skapa och skicka enklicksundersökningar för att mäta CSAT, NPS och CES.
Lär dig mer om Nicereply
Nicereply är ett undersökningsverktyg för kundnöjdhet som skapats för supportteam.
Team på företag som Microsoft, Lenovo och Hubspot använder Nicereply för att:
- Mäta CSAT, NPS och CES per agent,... Läs mer
team eller företag.
- Skicka e-postenkäter automatiskt efter att ett ärende har lösts.
- Be kunderna om respons längst ner i varje e-postmeddelande.
- Öka svarsfrekvensen med 200 %.
- Se data i supportavdelningen och ställa in utlösare baserat på den.
- Anpassa undersökningar när det gäller varumärkesprofilering, frågor och skalor.
Lär dig mer om Nicereply
Funktioner
- Rapportering och analys
- Kundsegmentering
- Hantering av negativ feedback
- Flerkanalig datainsamling
- Sentimentanalys
- Hantering av undersökning / omröstning
- Prediktiv analys
- Feedback-hantering
Ge kunderna den utmärkta upplevelse de förtjänar med Front, oavsett om du har 5 kunder eller 5 000. Testa Front gratis.
Lär dig mer om Front
Ge kunderna den utmärkta upplevelse de förtjänar, oavsett om du har 5 kunder eller 5 000. Front låter dig svara snabbare och skala upp personlig kommunikation.
Front är en av de första programvarorna... Läs mer
för e-posthantering som hjälper team att samarbeta med mer transparens och ansvar för att hantera hundratals e-postmeddelanden till allmänna adresser, som [email protected] och [email protected] Tilldela e-postmeddelanden till teammedlemmar, dela och diskutera e-postmeddelanden internt utan rörig vidarebefordran och svara alla. Testa Front gratis.
Lär dig mer om Front
Funktioner
- Rapportering och analys
- Kundsegmentering
- Hantering av negativ feedback
- Flerkanalig datainsamling
- Sentimentanalys
- Hantering av undersökning / omröstning
- Prediktiv analys
- Feedback-hantering
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring, försäljning och service för att generera, engagera, vårda och konvertera leads.
Lär dig mer om EngageBay
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara med marknadsföring, försäljning och service. Programvaran är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera, och vårda... Läs mer
webbesökare och göra dem till nöjda kunder. Generera leads med leadgenereringsformulär och popup-fönster, engagera webbesökarna med hjälp av snygga startsidor, vårda dem med engagerande e-postmeddelanden och automatisera din marknadsföringstratt med marketing automation – allt från en enda lättanvänd plattform.
Lär dig mer om EngageBay
Funktioner
- Rapportering och analys
- Kundsegmentering
- Hantering av negativ feedback
- Flerkanalig datainsamling
- Sentimentanalys
- Hantering av undersökning / omröstning
- Prediktiv analys
- Feedback-hantering
Programvaran kan hjälpa dig att konfigurera kundupplevelseprocesser (NPS, CSAT och CES). Prova supporten i världsklass. Integrera med din programvara.
Lär dig mer om Startquestion
De stora fördelarna jämfört med de kända varumärkena är överkomliga priser och ett kundframgångsteam i världsklass.
Programvaran kan hjälpa dig att konfigurera, integrera och automatisera dina... Läs mer
kundupplevelseprocesser.
Lär dig mer om Startquestion
Funktioner
- Rapportering och analys
- Kundsegmentering
- Hantering av negativ feedback
- Flerkanalig datainsamling
- Sentimentanalys
- Hantering av undersökning / omröstning
- Prediktiv analys
- Feedback-hantering
Facelift Cloud erbjuder en lösning med flera certifieringar som kombinerar alla komponenter för professionell marknadsföring på sociala medier.
Lär dig mer om Facelift Cloud
Facelift Cloud Ett världsledande verktyg för social media management med aktiva användare i mer än 50 länder över hela världen. Facelift Cloud kombinerar alla
social media management-komponenter i... Läs mer
ett smart verktyg. Programvaran hjälper dig att hantera dina aktiviteter på alla relevanta kanaler centralt och effektivt. Passar alla företagsstorlekar. Facelift Cloud gör det möjligt för varumärken, agenturer och offentliga institutioner att uppnå sina affärsmål. Verktyget är ISO 27001-certifierat.
Lär dig mer om Facelift Cloud
Funktioner
- Rapportering och analys
- Kundsegmentering
- Hantering av negativ feedback
- Flerkanalig datainsamling
- Sentimentanalys
- Hantering av undersökning / omröstning
- Prediktiv analys
- Feedback-hantering
Hantera alla företagets digitala kundupplevelser på ett ställe med Sprinklr – kanske världens enda Unified-CXM-plattform.
Lär dig mer om Sprinklr
Sprinklr är kanske den enda lösningen för kundupplevelse i företagsklass som 90 % av världens 100 främsta varumärken litar på. Sprinklr drivs av en av branschens mest avancerade AI-motorer och... Läs mer
hjälper varumärken att marknadsföra, annonsera, undersöka, ta hand om och engagera kunder från en enda enhetlig plattform, vilket säkerställer mer positiva och konsekventa varumärkesinteraktioner. Lämna punktlösningskaoset bakom dig med Sprinklr, kanske världens första och enda Unified-CXM-plattform.
Lär dig mer om Sprinklr
Funktioner
- Rapportering och analys
- Kundsegmentering
- Hantering av negativ feedback
- Flerkanalig datainsamling
- Sentimentanalys
- Hantering av undersökning / omröstning
- Prediktiv analys
- Feedback-hantering
Mobil och molnbaserad marknadsundersökningslösning för företag som hjälper till att samla in, dela och samarbeta om forskningsbaserade data.
Lär dig mer om SurveyMonkey Enterprise
SurveyMonkey Enterprise ger företag möjlighet att märka och agera utifrån kritisk respons för att driva tillväxt och innovation i stor skala med avancerade säkerhets- och efterlevnadsfunktioner.... Läs mer
Integrera respons från undersökningen med din tekniska stack för att förbättra beslutsfattandet och automatisera arbetsflöden. SurveyMonkeys produkter, företagslösningar och integrationer gör det möjligt för mer än 335 000 organisationer att leverera bättre kundupplevelser, öka behållande av anställda och främja tillväxt och innovation.
Lär dig mer om SurveyMonkey Enterprise
Funktioner
- Rapportering och analys
- Kundsegmentering
- Hantering av negativ feedback
- Flerkanalig datainsamling
- Sentimentanalys
- Hantering av undersökning / omröstning
- Prediktiv analys
- Feedback-hantering
Zonka Feedback CX Platform är en programvara för undersökning och respons över flera kanaler. Mät, förbättra och omvandla de anställdas och kundernas upplevelser
Lär dig mer om Zonka Feedback
Zonka Feedback CX Platform är en flerkanalig programvara för undersökningar och respons för att förändra hur du hanterar kundupplevelsen. Mät rätt CX-mätvärden inklusive poäng för kundlojalitet,... Läs mer
kundansträngning och kundnöjdhet. Ta emot respons och genomför undersökningar över flera kanaler: iPads, läsplattor, smartphones, webb, e-post och SMS. Zonka Feedback hjälper dig att ta dig från kundupplevelser och respons till kundnöjdhet genom att erbjuda en förstklassig plattform för mätning, analys och tillväxt.
Lär dig mer om Zonka Feedback
Funktioner
- Rapportering och analys
- Kundsegmentering
- Hantering av negativ feedback
- Flerkanalig datainsamling
- Sentimentanalys
- Hantering av undersökning / omröstning
- Prediktiv analys
- Feedback-hantering
Zoho CRM Plus hjälper till att leverera exceptionella kundupplevelser och omvandla dem till varumärkesförespråkare.
Lär dig mer om Zoho CRM Plus
Zoho CRM Plus är en enhetlig plattform och den perfekta lösningen för företag som vill erbjuda förbättrade kundupplevelser med effektiv administration, kundengagemang i omnikanal, marknadsföring på... Läs mer
sociala medier, kraftfulla analyser, inbyggd AI, intelligenta chattrobotar med mera.
Lär dig mer om Zoho CRM Plus
Funktioner
- Rapportering och analys
- Kundsegmentering
- Hantering av negativ feedback
- Flerkanalig datainsamling
- Sentimentanalys
- Hantering av undersökning / omröstning
- Prediktiv analys
- Feedback-hantering
Teaminkorg och chattverktyg som möjliggör avancerat samarbete via olika kommunikationskanaler, internt och externt.
Lär dig mer om Missive
Teaminkorg och chattverktyg som möjliggör avancerat samarbete via e-post, SMS, WhatsApp, Twitter och andra kommunikationskanaler. Vi har gett inkorgen en ny design, med en affärsmässig samarbetsupplev... Läs mer
else i åtanke. Med Missive kan team fokusera på att få verksamheten att växa.
Lär dig mer om Missive
Funktioner
- Rapportering och analys
- Kundsegmentering
- Hantering av negativ feedback
- Flerkanalig datainsamling
- Sentimentanalys
- Hantering av undersökning / omröstning
- Prediktiv analys
- Feedback-hantering
Samla snabbt in respons och insikter från din målgrupp på vilken digital tillgång (din eller konkurrentens) som helst på läsplatta, mobil eller dator.
Lär dig mer om Userlytics
Genomför kundupplevelsestudier snabbt och samla in djupgående respons från din målgrupp på alla digitala tillgångar (webbplatser, appar, prototyper, konkurrenters tillgångar, annonser eller annat)... Läs mer
och på alla enheter. Med obegränsat antal användare och administratörer, obegränsat antal studier och deltagare per studie kombinerat med flexibla prismodeller är Userlyticsna en av de få plattformarna för kundupplevelsetester som verkligen anpassar sig efter dina behov. Skapa ett gratistest idag på bara några minuter med koden ONEFREE och få resultaten på ett par timmar.
Lär dig mer om Userlytics
Funktioner
- Rapportering och analys
- Kundsegmentering
- Hantering av negativ feedback
- Flerkanalig datainsamling
- Sentimentanalys
- Hantering av undersökning / omröstning
- Prediktiv analys
- Feedback-hantering
Förbättra din kundupplevelse och vårda dina kunder under hela deras livscykel på en enda prisvärd plattform.
Lär dig mer om Froged
En förstklassig programvara för att erbjuda dina kunder en personlig upplevelse.
Verktyget har utformats för att vårda dina kunder under hela deras livscykel.
Med FROGED kommer du att kunna öka... Läs mer
engagemanget, retentionen och minska bortfallet. Betjäna dina kunders unika behov med anpassade e-postkampanjer, en vackert integrerad kunskapsbas, livechatt och automatiserade meddelanden.
Prova en 7-dagars gratis provperiod
Lär dig mer om Froged
Funktioner
- Rapportering och analys
- Kundsegmentering
- Hantering av negativ feedback
- Flerkanalig datainsamling
- Sentimentanalys
- Hantering av undersökning / omröstning
- Prediktiv analys
- Feedback-hantering
Canny är ett verktyg för användarrespons som är byggt för att täcka allt du behöver för att navigera hela responscykeln.
Lär dig mer om Canny
Samla in, organisera och analysera användarrespons på ett ställe som underlag för dina produktbeslut.
Prioritera respons, skapa en färdplan och slut din kommunikationsslinga med en inbyggd... Läs mer
ändringslogg.
Lär dig mer om Canny
Funktioner
- Rapportering och analys
- Kundsegmentering
- Hantering av negativ feedback
- Flerkanalig datainsamling
- Sentimentanalys
- Hantering av undersökning / omröstning
- Prediktiv analys
- Feedback-hantering
Få förståelse för kundupplevelsen och effekterna av förändringar genom att relatera kundresan till ditt interna affärsramverk.
Lär dig mer om iGrafx
Att förstå kundupplevelsen kräver mycket mer än att bara visa resan på ett diagram. För att verkligen förstå deras upplevelse måste du länka den resan till resten av din affärsarkitektur. iGrafx... Läs mer
affärsomvandlingsplattform ger dig möjlighet att bryta ner hinder och tydligt se relationerna mellankundupplevelsen och dina interna strategier, förmågor, processer, personer och system, så att du tydligt kan förstå effekten av förändringen.
Lär dig mer om iGrafx
Funktioner
- Rapportering och analys
- Kundsegmentering
- Hantering av negativ feedback
- Flerkanalig datainsamling
- Sentimentanalys
- Hantering av undersökning / omröstning
- Prediktiv analys
- Feedback-hantering
AI-Powered Omnichannel Customer Engagement and Experience platform helping 5000+ brands 1:1 powerful conversations with customers
Lär dig mer om Netcore
Netcore Cloud’s Customer Engagement & Experience suite (formerly - Netcore Smartech) is a one-stop platform for marketers, growth, and product managers to fuel omnichannel growth across websites and... Läs mer
mobile apps.
It helps build actionable unified customer profiles, deliver personalized multichannel campaigns to specific user segments with real-time reporting and product analytics. The no-code product experience solution further adds speed and agility to create app experiences that retain users.
Lär dig mer om Netcore
Funktioner
- Rapportering och analys
- Kundsegmentering
- Hantering av negativ feedback
- Flerkanalig datainsamling
- Sentimentanalys
- Hantering av undersökning / omröstning
- Prediktiv analys
- Feedback-hantering
Solvemate är chattroboten som låter dig ge omedelbar support till dina kunder, i ett intuitivt gränssnitt, utan att skriva något.
Lär dig mer om Solvemate
Kundservicechattar som ditt icke-tekniska team kan bygga. Solvemate är den smartare kundtjänstboten.
Genom att ställa smarta flervalsfrågor hittar Solvemate den kortaste vägen till rätt lösning för... Läs mer
dina kunder. Till skillnad från andra chattbottar kan Solvemate snabbt integreras i ditt befintliga kundtjänstflöde och kan hantera komplexa kundförfrågningar (dvs. felsökning). Den genomsnittliga tiden till ärendelösning är bara 20 sekunder.
Lär dig mer om Solvemate
Funktioner
- Rapportering och analys
- Kundsegmentering
- Hantering av negativ feedback
- Flerkanalig datainsamling
- Sentimentanalys
- Hantering av undersökning / omröstning
- Prediktiv analys
- Feedback-hantering
Qualaroo är ett molnbaserat program för CX-optimering som kartlägger kunders resor över olika beröringspunkter.
Lär dig mer om Qualaroo
Qualaroo är ett molnbaserat program för optimering av kundupplevelsen (customer experience, CX) som kartlägger kunders resor över olika beröringspunkter för att upptäcka deras motivation och rädsla.... Läs mer
Du kan rikta in dig på besökare vid exakt rätt tidpunkt med fokuserade undersökningar för att förstå deras smärtpunkter och problem. Använd förbyggda mallar, förgrening av frågor och avancerad målgruppsinriktning för att utforma relationer och transaktionsundersökningar för att mäta kundupplevelsen. Studera responsen med den AI-drivna dataanalysmotorn för att förbättra CX
Lär dig mer om Qualaroo
Funktioner
- Rapportering och analys
- Kundsegmentering
- Hantering av negativ feedback
- Flerkanalig datainsamling
- Sentimentanalys
- Hantering av undersökning / omröstning
- Prediktiv analys
- Feedback-hantering
AreTheyHappy hjälper restaurangkedjor med verksamhet på flera platser och serviceföretag att ta kundupplevelsen till nästa nivå.
Lär dig mer om AreTheyHappy
AreTheyHappy är den enklaste programvaran för restaurang- och hotellföretag för att hantera varumärkets rykte på webben.
Programvaran stärker dina varumärkens kundupplevelse på webben genom att... Läs mer
erbjuda obegränsade dataströmmar på ett ställe.
Restaurang- och hotellvarumärken har nu ett eget kommandocenter för att övervaka prestanda och tillväxt från en plats till en varumärkesnivå, spåra NPS, kundattityd, drivkrafter vid olika val med mera.
Anslut helt enkelt dina webbaserade kanaler och kom igång.
Lär dig mer om AreTheyHappy
Funktioner
- Rapportering och analys
- Kundsegmentering
- Hantering av negativ feedback
- Flerkanalig datainsamling
- Sentimentanalys
- Hantering av undersökning / omröstning
- Prediktiv analys
- Feedback-hantering
Plattform med flera kanaler (e-post, SMS) för marketing automation som är enkel att använda och ger dig ypperlig leveransbarhet
Lär dig mer om Maropost
Maropost är utformad för media-, publicerings- och e-handelsföretag och är en förstklassig plattform för marketing automation som låter dig förvärva, engagera och konvertera potentiella kunder och... Läs mer
kunder över flera marknadsföringskanaler (t ex, e-post, SMS).
Programvaran säkerställer ypperlig leveransbarhet (98 %) med ett dedikerat team som tar hand om dina behov av e-postmarknadsföring.
Lär dig mer om Maropost
Funktioner
- Rapportering och analys
- Kundsegmentering
- Hantering av negativ feedback
- Flerkanalig datainsamling
- Sentimentanalys
- Hantering av undersökning / omröstning
- Prediktiv analys
- Feedback-hantering
Cyara accelerates the delivery of flawless customer journeys across digital and voice channels while reducing the risk of defects.
Lär dig mer om Cyara
Cyara’s award-winning Automated CX Assurance platform helps the companies deliver flawless customer experiences with less effort, cost, and risk. Cyara supports the entire CX software development... Läs mer
lifecycle, from design to functional and regression testing, load testing, chatbot testing, and production monitoring enabling enterprises to design, build, and maintain optimal customer journeys at scale, across digital and voice channels, while reducing the risk of customer-facing defects.
Lär dig mer om Cyara
Funktioner
- Rapportering och analys
- Kundsegmentering
- Hantering av negativ feedback
- Flerkanalig datainsamling
- Sentimentanalys
- Hantering av undersökning / omröstning
- Prediktiv analys
- Feedback-hantering
Den kanske första lösningen för användningsanalys som har specialanpassats för distribuerade programvaruapplikationer och ger djup insikt i användning av produktfunktioner.
Lär dig mer om Usage Intelligence
Den kanske första lösningen för användningsanalys som har specialanpassats för distribuerade programvaror, ger djup insikt i användning av produktfunktioner och hantering av applikationsprestanda.... Läs mer
Kom igång på 30 minuter med SDK-integrering (Windows, Mac, Linux). Färdig rapportering visar omedelbart användningstrender och användarbeteende.
ReachOut levererar kontextuellt relevanta meddelanden i appen baserat på den målinriktning som du definierar (användning av funktioner, geografi, version eller licensstatus).
Lär dig mer om Usage Intelligence
Funktioner
- Rapportering och analys
- Kundsegmentering
- Hantering av negativ feedback
- Flerkanalig datainsamling
- Sentimentanalys
- Hantering av undersökning / omröstning
- Prediktiv analys
- Feedback-hantering
LiveCaller is all in one solution, combining different communication channels like Chat, Call, Social Messaging Apps into one platform.
Lär dig mer om LiveCaller
Chat - Customers can exchange messages, files, and rate customer service.
Web-Call - Customers are able to make a call directly from the webpage, via Internet, thus making such calls for them... Läs mer
completely free.
Omni-Channel Inbox - Combines communications from different messenger platforms into a single dashboard.
Callback - Simply enter your phone number and preferred call time, customer service will call you.
Co-browse - Allows agents and customers to collaboratively 'browse' a website.
Lär dig mer om LiveCaller
Funktioner
- Rapportering och analys
- Kundsegmentering
- Hantering av negativ feedback
- Flerkanalig datainsamling
- Sentimentanalys
- Hantering av undersökning / omröstning
- Prediktiv analys
- Feedback-hantering
JustLikeAPI är ett avancerat programmeringsgränssnitt (application program interface, API) för datautvinning som låter företag analysera och svara på recensioner från en enda plats.
Lär dig mer om justLikeAPI
Vill du få fler insikter om dina kunders upplevelse? JustLikeAPI är precis rätt verktyg. JustLikeAPI är en avancerad API-tjänst för dataextrahering som gör det möjligt för företag att komma åt,... Läs mer
övervaka, analysera och besvara recensioner eller andra data som är relaterade till användarkonton på dussintals recensionswebbplatser eller sociala nätverk från en enda plats.
Lär dig mer om justLikeAPI
Funktioner
- Rapportering och analys
- Kundsegmentering
- Hantering av negativ feedback
- Flerkanalig datainsamling
- Sentimentanalys
- Hantering av undersökning / omröstning
- Prediktiv analys
- Feedback-hantering
Pobuca Experience Cloud leverages AI to analyze what customers say in all touchpoints & produces CX metrics & VoC insights.
Lär dig mer om Pobuca Experience Cloud
Pobuca Experience Cloud can help you measure Customer Experience, design the right strategy based on KPIs, & then improve loyalty, customer service, & customer engagement through personalization.
... Läs mer
Pobuca Experience Cloud leverages AI to analyze what customers say in every touchpoint (calls, emails, chats, social, etc) & produces Customer Experience metrics & Voice of Customer insights. It automatically measures your CX & Loyalty by analyzing dark data that you already have untapped.
Lär dig mer om Pobuca Experience Cloud
Funktioner
- Rapportering och analys
- Kundsegmentering
- Hantering av negativ feedback
- Flerkanalig datainsamling
- Sentimentanalys
- Hantering av undersökning / omröstning
- Prediktiv analys
- Feedback-hantering

SlashQ
(0)
SlashQ is an appointment scheduling and queue management tool that helps you to manage customer flow.
Lär dig mer om SlashQ
An intelligent token system to save time, eliminate waiting lines and encourage social distancing. The digital queue management system allows customers to get in line from wherever they are, while... Läs mer
helping businesses manage customer flow.
Lär dig mer om SlashQ
Funktioner
- Rapportering och analys
- Kundsegmentering
- Hantering av negativ feedback
- Flerkanalig datainsamling
- Sentimentanalys
- Hantering av undersökning / omröstning
- Prediktiv analys
- Feedback-hantering
SurveyMonkey Enterprise empowers businesses to capture and act on critical feedback to drive growth and innovation at scale with advanced security and compliance features.
SurveyMonkey Enterprise empowers businesses to capture and act on critical feedback to drive growth and innovation at scale with advanced security and compliance features. Integrate survey feedback... Läs mer
with your technology stack to enrich decision-making and automate workflows. SurveyMonkey's products, enterprise solutions, and integrations enable more than 335,000 organizations to deliver better customer experiences, increase employee retention, and unlock growth and innovation.
Lär dig mer om SurveyMonkey
Funktioner
- Rapportering och analys
- Kundsegmentering
- Hantering av negativ feedback
- Flerkanalig datainsamling
- Sentimentanalys
- Hantering av undersökning / omröstning
- Prediktiv analys
- Feedback-hantering
Hootsuite helps you build your brand, strengthen connections with customers, and drive real business results with social media.
With over 200,000 paid accounts and millions of users, Hootsuite powers social media for organizations around the world, from the smallest businesses to the largest enterprises.
Build your brand,... Läs mer
strengthen connections with customers, and drive results business leaders care about by integrating social across your whole organization. Plus, get access to industry leading certifications, training, and coaching to help you push your results on social media further, faster.
Lär dig mer om Hootsuite
Funktioner
- Rapportering och analys
- Kundsegmentering
- Hantering av negativ feedback
- Flerkanalig datainsamling
- Sentimentanalys
- Hantering av undersökning / omröstning
- Prediktiv analys
- Feedback-hantering