Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

CRM-system

CRM-system (kallas även CXM eller CEM) hjälper till att samla in, organisera och spåra kundrespons. CRM-programvara innehåller en mängd olika applikationer för att samla in kundutlåtanden till verktyg för att konvertera textbaserad respons till numerisk information som senare kan användas för marknadsföringsändamål. Använd Capterra för att hitta rätt CRM-lösning för ditt företag i Sverige. CRM-verktyg har kopplingar till enkätprogram, program för kundnöjdhet och kundlojalitetsprogram.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin CRM-system

Sverige Visa lokala produkter

119 resultat

FullStory hjälper företag att förstå, mäta och förbättra sin kundupplevelse över hemsidor och appar. Lär dig mer om FullStory
FullStorys digitala upplevelseplattform ger företag möjlighet att kontinuerligt förbättra kundupplevelsen över hemsidor och appar. Kärnan i FullStorys plattform är en kraftfull analysmotor som kopplar samman digitala interaktioner med de mätvärden som är viktigast för företag. FullStory ger proaktivt goda möjligheter att optimera den digitala upplevelsen, vilket gör det möjligt för team att förstå problem, prioritera korrigeringar, åtgärda buggar och mäta effekten av dessa förändringar. Lär dig mer om FullStory

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Meddelanden i realtid
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
Samla snabbt in respons och insikter från din målgrupp på vilken digital tillgång (din eller konkurrentens) som helst på läsplatta, mobil eller dator. Lär dig mer om Userlytics
Genomför kundupplevelsestudier snabbt och samla in djupgående respons från din målgrupp på alla digitala tillgångar (webbplatser, appar, prototyper, konkurrenters tillgångar, annonser eller annat) och på alla enheter. Med obegränsat antal användare och administratörer, obegränsat antal studier och deltagare per studie kombinerat med flexibla prismodeller är Userlyticsna en av de få plattformarna för kundupplevelsetester som verkligen anpassar sig efter dina behov. Skapa ett gratistest idag på bara några minuter med koden ONEFREE och få resultaten på ett par timmar. Lär dig mer om Userlytics

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Meddelanden i realtid
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
Enkla videochattar för att skapa storskalig tillit hos din publik. Lär dig mer om VideoAsk
Personlig interaktion blir allt mer värdefullt i dessa tider. Utnyttja videons kraft för att konvertera leads, få äkta recensioner, kontrollera jobbsökande eller engagera din publik. VideoAsk gör det enkelt med snabba molnbaserade videochattar, vilket gör att de personliga interaktionerna blir skalbara. Dessutom finns det text- och ljudalternativ när det inte fungerar med video samt flera betalningsalternativ med mera. Lär dig mer om VideoAsk

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Meddelanden i realtid
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
Otroligt prisvärd NPS-programvara som hjälper dig att samla in, analysera och agera utifrån kundrespons och anställdas åsikter. Lär dig mer om SightMill
Otroligt prisvärd NPS-programvara för kundupplevelser som hjälper dig att samla in, analysera och agera utifrån kundrespons. Skicka NPS-undersökningar via e-post eller SMS, lägg till undersökningar på din hemsida eller samla in respons vid evenemang. Anpassa undersökningar så att de passar ditt varumärke och din stil. Används av företag runt om i världen, är enkelt att installera och tillgång till support när som helst. Förstå trender per segment eller kund i realtid. Automatisera med länkar till Salesforce, Slack, Zapier, CRM och kundtjänster. Lär dig mer om SightMill

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Meddelanden i realtid
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
Zoho CRM Plus hjälper till att leverera exceptionella kundupplevelser och omvandla dem till varumärkesförespråkare. Lär dig mer om Zoho CRM Plus
Zoho CRM Plus är en enhetlig plattform och den perfekta lösningen för företag som vill erbjuda förbättrade kundupplevelser med effektiv administration, kundengagemang i omnikanal, marknadsföring på sociala medier, kraftfulla analyser, inbyggd AI, intelligenta chattrobotar med mera. Lär dig mer om Zoho CRM Plus

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Meddelanden i realtid
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
Den kanske första lösningen för användningsanalys som har specialanpassats för distribuerade programvaruapplikationer och ger djup insikt i användning av produktfunktioner. Lär dig mer om Usage Intelligence
Den kanske första lösningen för användningsanalys som har specialanpassats för distribuerade programvaror, ger djup insikt i användning av produktfunktioner och hantering av applikationsprestanda. Kom igång på 30 minuter med SDK-integrering (Windows, Mac, Linux). Färdig rapportering visar omedelbart användningstrender och användarbeteende. ReachOut levererar kontextuellt relevanta meddelanden i appen baserat på den målinriktning som du definierar (användning av funktioner, geografi, version eller licensstatus). Lär dig mer om Usage Intelligence

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Meddelanden i realtid
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
Trött på tråkiga undersökningar? Det är Survey Anyplace med… Survey Anyplace gör enkäter, frågelekar och bedömningar engagerande, interaktiva och konversationsbaserade. Lär dig mer om Pointerpro
Trött på tråkiga undersökningar? Det är Survey Anyplace med… Survey Anyplace fokuserar på att skapa roliga, mobila och interaktiva frågesporter, utvärderingar och enkäter. Sådana som gör att du kan engagera din publik och lämna utrymme för din egen varumärkesidentitet eller personlighet. Och du får mer och bättre respons. Testa deras nya rapportgenereringsfunktion som skickar en personlig PDF-rapport till dina svarspersoner baserat på varje individs svar Lär dig mer om Pointerpro

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Meddelanden i realtid
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
Zoho CRM ger organisationer en komplett lösning för hantering av kundrelationslivscykeln. Lär dig mer om Zoho CRM
Zoho CRM är användarvänligt med ett enkelt gränssnitt och anpassningsbara moduler. Relatera moduler enkelt och håll dina kunder och prospekt engagerade med livechattalternativ, reklambanderoller i produkten och flera andra funktioner. Lär dig mer om Zoho CRM

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Meddelanden i realtid
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
LocalClarity är en mycket skalbar hanteringsplattform för recensioner och Google My Business för företag och byråer med verksamhet på flera platser. Lär dig mer om LocalClarity
LocalClarity är en väldigt skalbar plattform för granskningshantering för företag med verksamhet på flera platser. Den omfattande uppsättningen verktyg hjälper kunder att bygga relationer genom direkta granskningssvar, öka den lokala söktrafiken, få insikter i trender för kundrespons, identifiera underpresterande platser och upptäcka sin unika bästa praxis. Program tillgängliga för företag med 10 till 10 000 platser och byråer och agenturer i alla storlekar. Rykten är viktiga. Ta kontroll. Lär dig mer om LocalClarity

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Meddelanden i realtid
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
Programvaran kan hjälpa dig att konfigurera kundupplevelseprocesser (NPS, CSAT och CES). Prova supporten i världsklass. Integrera med din programvara. Lär dig mer om Startquestion
De stora fördelarna jämfört med de kända varumärkena är överkomliga priser och ett kundframgångsteam i världsklass. Programvaran kan hjälpa dig att konfigurera, integrera och automatisera dina kundupplevelseprocesser. Lär dig mer om Startquestion

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Meddelanden i realtid
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
Jotform Enterprise hjälper företag att hantera insamling och organisering av feedback. Lär dig mer om Jotform
Jotform Enterprise tillhandahåller en allt i ett-programvara för kundfeedback, organisering och NPS för företag som vill erbjuda en oöverträffad kundupplevelse. Jotform Enterprise kommer att hjälpa dig att förbättra kundupplevelsen, från att beräkna NPS till att utforma e-postmeddelanden med autosvar. Boka en gratis demo idag. Lär dig mer om Jotform

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Meddelanden i realtid
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
SurveyMonkey Enterprise empowers businesses to capture and act on critical feedback to drive growth and innovation at scale with advanced security and compliance features.
SurveyMonkey Enterprise empowers businesses to capture and act on critical feedback to drive growth and innovation at scale with advanced security and compliance features. Integrate survey feedback with your technology stack to enrich decision-making and automate workflows. SurveyMonkey's products, enterprise solutions, and integrations enable more than 335,000 organizations to deliver better customer experiences, increase employee retention, and unlock growth and innovation. Lär dig mer om SurveyMonkey

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Meddelanden i realtid
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
Zendesk Support är supportprogramvara byggd för bättre kundupplevelser.
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt gränssnitt med funktioner som webbwidgetar, fördefinierade biljettsvar och en fullständig kundhistorik. Kom igång snabbt och förvänta dig att se resultat ännu snabbare. Lär dig mer om Zendesk Suite

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Meddelanden i realtid
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 50 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser.
Freshdesk är ett molnbaserat helpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig att enkelt lösa problem i olika kanaler. Med Freshdesk kan du också automatisera arbetsflöden, erbjuda bekväma självbetjäningsalternativ, hantera SLA:er och generera rapporter. Freshdesk används av över 50 000 kunder, däribland Bridgestone, HP, Harvard University och DHL. Lär dig mer om Freshdesk

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Meddelanden i realtid
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
Pipedrive hjälper säljare snabba upp säljprocessen med bra funktioner, över 250 integrationer och ett enkelt, intuitivt gränssnitt.
Vi på Pipedrive förstår hur viktig kundupplevelsen är när det gäller aktivitetsbaserad försäljning. Tack vare vårt användarvänliga försäljnings-CRM och dess effektiva funktioner och integrationer kan säljare nu fokusera helt på det som betyder mest. Testa vårt CRM av säljare för säljare och bli bättre på att förstå dina kunder och driva affärerna till avslut. Lär dig mer om Pipedrive

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Meddelanden i realtid
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
Sätt kundservice i centrum för ditt företag. Gör representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder mer engagerade.
Zoho Desk är en webbaserad kundtjänstapplikation som hjälper ditt företag att bygga starkare relationer med kunder. Med Zoho Desk blir representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder får fler möjligheter. Det är anpassningsbart, behagligt att använda och det kostar inte en förmögenhet. Zoho Desk ingår i Zohos starka svit med över 40 olika program för företagsverksamhet och ger dig möjlighet att sätta kundservice i centrum för ditt företag. Lär dig mer om Zoho Desk

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Meddelanden i realtid
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
Börja gratis med LiveAgent och ge utmärkt kundservice med den ultimata helpdesklösningen för företag av alla storlekar.
LiveAgent är en molnbaserad programvara för kundtjänst med över 200 kompatibla integreringar. Förbättra kundupplevelsen och hantera all kommunikation från en enda delad företagsinkorg. Du kan integrera med sociala medier och få tillgång till obegränsad ärendehistorik, samtalsinspelningar, hybrida ärendeflöden med mera. Företag som BMW, Yamaha, Huawei, Orange och Forbesfone använder LiveAgent för att leverera en wow-upplevelse till 150 miljoner slutanvändare över hela världen. Börja med en 14-dagars provperiod. Inget kreditkort behövs, inga avtal. Lär dig mer om LiveAgent

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Meddelanden i realtid
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
Bygg bättre kundrelationer med en förstklassig meddelandetjänst för företag.
Intercom är en plattform för samtalsbaserade relationer (conversational relationship platform, CRP). Med Intercom kan du bygga bättre kundrelationer genom personanpassade, meddelandebaserade upplevelser under hela kundresan. Några av världens mest framgångsrika företag som Atlassian, Shopify och New Relic använder Intercom för att leverera samtalsbaserade kundupplevelser genom chatt, robotar och personliga meddelanden. Lär dig mer om Intercom

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Meddelanden i realtid
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
Sverige Lokal produkt
Skapa engagerande, plattformsoberoende och eleganta enkäter. SurveyLegend ger både stora som små företag och även vanliga människor möjlighet att samla in respons.
SurveyLegend ger dig nästa generations webbaserade enkäter –- engagerande, plattformsoberoende och eleganta. SurveyLegend ger både stora som små företag och även vanliga människor möjlighet att skapa mobilvänliga, underbara undersökningar. Nu kan du skapa fantastiska enkäter på din dator eller surfplatta, anpassa enkätens utseende som du vill, och visa insamlade data med iögonfallande och insiktsfull grafik. Att skapa frågeformulär görs helt enkelt genom att dra och släppa, och du behöver inte vara en marknadsundersökningsexpert för att använda vårt verktyg. Lär dig mer om SurveyLegend

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Meddelanden i realtid
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik.
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik. TeamSupport är byggd runt hela B2B-kunden, snarare än att vara fokuserad på varje enskild kontakt eller ärende. TeamSupport hjälper till att lösa sofistikerade kundbehov, driver framgångsrika kundinteraktioner vilket leder till ökat förväntat kundlivstidsvärde. Nationellt erkända TeamSupport-lösningar inkluderar TeamInsights och TeamSuccess. Lär dig mer om TeamSupport

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Meddelanden i realtid
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
Bitrix24 gratis plattform för kundupplevelse och hantering av kundrelationer som används av 4 miljoner företag runt om i världen.
Bitrix24 är en bra, kostnadsfri plattform för kundens framgång och hantering av kundrelationer som används av 4 miljoner företag runt om i världen. Bitrix24 är tillgänglig i molnet och lokalt med åtkomst till öppen källkod. Obegränsade leads, affärer, kontakter, företag, offerter, fakturor och mötesbokning. Det kostnadsfria abonnemanget inkluderar även e-postmarknadsföring och telefoni. De avancerade versionerna har automatisering av försäljning och marknadsföring, massutskick av SMS, kampanjhantering och support för flera direktkanaler. Finns på 12 olika språk. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Meddelanden i realtid
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
En plattform för feedbackhantering för organisationer i alla storlekar som friktionsfritt automatiserar datainsamling och -analys.
SoGoSurveys plattform för feedbackhantering automatiserar friktionsfritt datainsamling och -analys för organisationer i alla storlekar. Plattformen hanterar allt med lätthet, från att utforma och distribuera ett frågeformulär till att analysera och sluta slingan, och på en sofistikeringsgrad som är sällsynt i branschen. SoGoSurvey utmärker sig genom sin förstklassiga kundsupport dygnet runt, djupanalys, branschledande datasäkerhet och sin förmåga att skala upp i enlighet med organisationers växande behov. Lär dig mer om Sogolytics

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Meddelanden i realtid
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
Userlike är ett av de första och enda livechattprogrammen som hjälper ditt företag att få och behålla kunder genom olika meddelandekanaler.
Erbjud dina kunder den bästa kundserviceupplevelsen via webbchatt och mobilmeddelanden. Med Userlike kan du chatta med dina kunder via hemsidan, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram och SMS. Anslut en chattrobot och automatisera delar av dina kundinteraktioner. Skapad och hanterad i Tyskland. Userlike håller dina och dina kunders data säkra med en 100 % GDPR-kompatibel kommunikationslösning. Lär dig mer om Userlike

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Meddelanden i realtid
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring, försäljning och service för att generera, engagera, vårda och konvertera leads.
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara med marknadsföring, försäljning och service. Programvaran är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera, och vårda webbesökare och göra dem till nöjda kunder. Generera leads med leadgenereringsformulär och popup-fönster, engagera webbesökarna med hjälp av snygga startsidor, vårda dem med engagerande e-postmeddelanden och automatisera din marknadsföringstratt med marketing automation – allt från en enda lättanvänd plattform. Lär dig mer om EngageBay CRM

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Meddelanden i realtid
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
Skapa tillfredsställelse, utöka relationer och säkerställ långsiktig lojalitet med social kundvård | Prova Sprout gratis
Sprout Social erbjuder kraftfulla sociala kundvårdslösningar för ledande byråer och varumärken, inklusive Hyatt, Ogilvy, Leo Burnett, Evernote och Microsoft. Sprout har stöd för Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn och Google+ och integreras med Bitly, Google Analytics, Zendesk, Feedly och UserVoice. | Prova Sprout gratis i 30 dagar. Lär dig mer om Sprout Social

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Meddelanden i realtid
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
Lätthanterligt | Prisbelönt | Enkätplattform med en rad fantastiska funktioner. Framtaget för alla typer av mobila anordningar.
Om du letar ett enkätverktyg med enkel hantering och en mängd fantastiska funktioner? Survio är en online-plattform för skapandet av enkäter, insamling och analys av svar och delning av uppgifter. | Modern design och professionella enkäter framtagna för alla typer av mobila anordningar. | Bli en av över 3 miljoner nöjda kunder från 190 länder. | 16 språkversioner | 19 olika frågetyper | 100+ enkätmallar | Uppfyller GDPR | SSL-säkerhet (2048 bitskodning) Lär dig mer om Survio

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Meddelanden i realtid
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
Beteendeanalysprogramvara för alla företag som säljer online.
Hotjar är ett snabbt och visuellt sätt att förstå dina användare. Hotjar är allt ditt team behöver för att få omedelbar visuell respons, se hur människor verkligen använder din webbplats och få insikter som hjälper dig att göra rätt förändringar. Lär dig mer om Hotjar

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Meddelanden i realtid
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
Tidio är en kundupplevelseplattform som gör att du kan erbjuda utmärkt kundservice och generera försäljning med livechatt och chattrobotar.
Tidio är en kraftfull allt i ett-plattform för kundservice som höjer nivån på din kundservice och hjälper dig att generera ökad försäljning. En lättillgänglig livechattwidget gör din verksamhet tillgänglig dygnet runt medan AI-drivna chattrobotar interagerar med dina kunder i realtid så att du kan sälja mer. Dessutom kan du ansluta Messenger, Instagram, livechatt och e-post till Tidio med flera kanaler och besvara alla meddelanden från en plats, även från mobilen. Lär dig mer om Tidio

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Meddelanden i realtid
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
Twilio tillhandahåller enkla API:er för att bygga skalbara, pålitliga röst- och SMS-appar för webben eller mobila enheter.
Twilio är en av världens ledande molnkommunikationsplattformer som gör det möjligt för dig att engagera kunder via olika kanaler – SMS, röst, video, e-post, WhatsApp med mera. Med API:er som betalas när de används kan företag skala upp kommunikationen på ett tillförlitligt sätt. Lär dig mer om Twilio

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Meddelanden i realtid
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
Ett verktyg för onlineundersökningar som gör att du med enkelhet kan skapa ett obegränsat antal undersökningar, distribuera dem och analysera resultaten.
Zoho Survey är en lättanvänd programvara för onlineundersökningar och frågeformulärsskapande. Funktionerna är skalbara för att passa dina behov, med allt som behövs för att skapa undersökningar, distribuera dem och analysera svar. Undersökningspaneler finns också tillgängliga om du behöver data från specifika demografiska profiler. Välgrundade beslut finns runt hörnet. Läs mer om Zoho Survey på hemsidan. Lär dig mer om Zoho Survey

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Meddelanden i realtid
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
Yotpo, en av de ledande marknadsföringsplattformarna för e-handel, integrerar datadrivna lösningar för recensioner, lojalitet, SMS-marknadsföring med mera.
Yotpo, en av de ledande marknadsföringsplattformarna för e-handel, hjälper tusentals varumärken att accelerera tillväxten av direkt till konsumenten. Metoden med en enda plattform integrerar datadrivna lösningar för recensioner, lojalitet, SMS-marknadsföring med mera. Varumärken som använder Yotpo har möjlighet att skapa smarta upplevelser med hög konverteringsgrad som skapar och bibehåller goda kundrelationer. Lösningen integreras med de verktyg du använder varje dag, som Google, Instagram, de främsta e-handelsplattformarna och resten av din teknikstack. Lär dig mer om Yotpo

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Meddelanden i realtid
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
Gör det möjligt för företag att samla in respons om kundupplevelser i realtid: NPS-, CX- och onlinerecensioner på viktiga webbplatser.
Swell hjälper företag att förenkla processen med att samla in kundrespons och recensioner online. Med ett mobilt tillvägagångssätt möjliggör Swell interaktion med konsumenten i realtid via kanaler som de flesta känner till, som SMS och e-post. Lär dig mer om Swell

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Meddelanden i realtid
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
Nicereply är ett undersökningsverktyg för kundnöjdhet för supportteam. Skapa och skicka enklicksundersökningar för att mäta CSAT, NPS och CES.
Nicereply är ett undersökningsverktyg för kundnöjdhet som skapats för supportteam. Team på företag som Microsoft, Lenovo och Hubspot använder Nicereply för att: - Mäta CSAT, NPS och CES per agent, team eller företag. - Skicka e-postenkäter automatiskt efter att ett ärende har lösts. - Be kunderna om respons längst ner i varje e-postmeddelande. - Öka svarsfrekvensen med 200 %. - Se data i supportavdelningen och ställa in utlösare baserat på den. - Anpassa undersökningar när det gäller varumärkesprofilering, frågor och skalor. Lär dig mer om Nicereply

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Meddelanden i realtid
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
Ge kunderna den utmärkta upplevelse de förtjänar med Front, oavsett om du har 5 kunder eller 5 000. Testa Front gratis.
Ge kunderna den utmärkta upplevelse de förtjänar, oavsett om du har 5 kunder eller 5 000. Front låter dig svara snabbare och skala upp personlig kommunikation. Front är en av de första programvarorna för e-posthantering som hjälper team att samarbeta med mer transparens och ansvar för att hantera hundratals e-postmeddelanden till allmänna adresser, som support@ och sales@. Tilldela e-postmeddelanden till teammedlemmar, dela och diskutera e-postmeddelanden internt utan rörig vidarebefordran och svara alla. Testa Front gratis. Lär dig mer om Front

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Meddelanden i realtid
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
En bra plattform som kan vitskyltas för recensioner och marknadsföring, riktad mot marknadsförare, byråer och företag som bedriver verksamhet inom SEO. Automatisera fler och bättre internetrecensioner.
Recensionshantering som kan vitskyltas för marknadsförare, byråer, SEO-specialister och företag. Grade.us har över 10 000 användare som automatiserar recensionsprocessen på webbplatser som Google, Facebook och över 100 branschspecifika recensionswebbplatser. Nå missnöjda kunder för att förbättra deras varumärkesupplevelse. Övervaka recensioner på över 100 recensionswebbplatser så att du alltid vet vad som sägs om ditt företag. Förvandla dina mest positiva recensioner till SEO-vänligt webb- och socialt innehåll. Riskminimering för sociala medier för ditt företag. Lär dig mer om Grade.us

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Meddelanden i realtid
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
Qualtrics CustomerXM gör det enkelt för företag att övervaka, svara på och förbättra varje viktigt steg under kundresan.
Qualtrics CustomerXM (CX) är en av världens mest flexibla plattformar för förbättring av kundupplevelsen, som gör det enkelt för företag att övervaka, svara på och förbättra varje viktigt steg under kundresan och införliva kundrespons i varje beslut. Med flexibla, rollbaserade instrumentbrädor, dynamisk ärendehantering och fullständig CRM-integration har du möjlighet att erbjuda en oöverträffad kundupplevelse. Begär en personlig demo eller registrera dig för ett gratiskonto för att komma igång. Lär dig mer om Customer Frontlines

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Meddelanden i realtid
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
Genesys Cloud CX gör kundrelationer enkla. Genesys Cloud CX ansluter telefon, e-post och chattar via ett verktyg för bättre kundengagemang.
Förbättra kundupplevelsen med en allt i ett-lösning för molnkontaktcentrum som hjälper dig att hantera och förstå omnikanalinteraktioner på en sömlös kundresa. Genesys molnbaserade plattform är ett enda verktyg som hanterar all kommunikation, röst, chatt, e-post, sms med mera. Detaljerad analys, dokumentationspolicyer och personalhantering är inbyggda. Ett intuitivt gränssnitt gör det enkelt att använda, oavsett om du är agent, arbetsledare eller IT-administratör. Lär dig mer om Genesys Cloud CX

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Meddelanden i realtid
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
Reputation ger dig en 360-graders översikt över ens rykte på internet så man effektivt kan hantera recensioner, affärsannonser, sociala medier och kundundersökningar
Reputation säger sig ha förändrat hur företag förbättrar sin kundupplevelse genom respons från kunder. Reputations plattform översätter stora mängder efterfrågade och icke begärda responsdata till insikter som företag använder för att lära sig av och växa – inklusive kundupplevelser, drift och mycket mer. Reputation kallar denna process för Reputation Experience Management (ryktesupplevelsehantering), en kategori de själva har hittat på. Lär dig mer om Reputation

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Meddelanden i realtid
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
Få tio verktyg i ett för att förbättra webbplatskonverteringen och förbättra besökarnas upplevelse med värmekartor, användarinspelningar, live-chatt med mera.
Lär dig om varför dina besökare inte konverteras och hur du kan öka försäljningen och registrera leads med Lucky Orange. Installationen tar några sekunder och kräver ingen erfarenhet av kodning. Med tio verktyg till priset av ett kan Lucky Oranges verktygssvit för konverteringsoptimering erbjuda funktioner som dynamiska värmekartor, sessionsinspelningar, live-chatt och live-vy, besökarprofiler, enkäter, meddelanden, formuläranalyser, konverteringskanaler och en realtidsbaserad instrumentbräda. Kom igång idag med en 7 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Lucky Orange

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Meddelanden i realtid
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
SaaS-plattform som ger dig hantering av företagstjänster genom automatiserad dirigering, varningar, interaktionsspårning med mera.
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra servicen samtidigt som kostnaderna minskas, affärsmålen uppnås och nöjdare kunder betjänas. Vivantios historia började 2003, inspirerad av önskan att bygga en plattform med flera hyresgäster som är pålitlig, konfigurerbar och säker. Idag är Vivantio en välrenommerad leverantör av tjänstehantering-SaaS för serviceteam. Lär dig mer om Vivantio

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Meddelanden i realtid
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
amoCRM är världens kanske första meddelandeappdrivna CRM. Den har säljpipa, leadspårning, flerkanalskommunikation med mera.
Chatten börjar bli det populäraste sättet som kunder väljer att interagera med företag, och det är därför amoCRM togs fram, så att du kan kommunicera med kunder på deras villkor. Med flerkanalskommunikation kan du kommunicera via meddelandeappar, e-postmeddelanden och samtal från en och samma app. Nu kan varje interaktion med dina kunder vara en personlig dialog. Dessutom älskar chefer amoCRMs kraftfulla analys-, rapporterings- och automatiseringsverktyg. En jättebra meddelandeappdriven säljlösning för entreprenörer och små och medelstora företag. Lär dig mer om Kommo

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Meddelanden i realtid
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
Ett nytt och smart sätt att boka möten. Börja automatisera din verksamhet med Bookafy. Kostnadsfri provperiod ingår. Inget kreditkort krävs.
Bookafy har en av marknadens mest robusta funktionsuppsättningar ... Det som skiljer lösningen från andra är designen, den vackra bokningssidan och en sömlös integrering av en ljusruta för din hemsida (kan installeras åt dig, gratis). Om du är designmedveten och vill ha en programvara som återspeglar ditt varumärke så ... Prova Bookafy. Ja, lösningen erbjuder 2-vägssynkronisering med Google, Ical, Outlook, Office 365 och Outlook Exchange, en öppen API, betalningar, klasser, obegränsat antal användare, obegränsat antal besökstyper och mycket mer. Lär dig mer om Bookafy

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Meddelanden i realtid
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
Smartlook är en kvalitativ analyslösning för webbplatser, mobilappar med inspelningar som alltid är på, värmekartor, automatiska händelser, och trattar
Smartlook är en kvalitativ analyslösning för webb- och mobiltjänster som hjälper över 300 000 företag i alla storlekar och branscher att svara på anledningarna bakom användarnas åtgärder. Varför slutar användarna att använda den funktionen, eller varför använder de inte den? Slipp alla gissningar: besökarinspelningar och värmekartor visar verkliga användarbeteenden, medan automatiska händelsespårnings- och konverteringskanaler avslöjar trender i beteende. Inte bara siffror och grafer. Smartlook berättar varför användarna beter sig som de gör. Lär dig mer om Smartlook

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Meddelanden i realtid
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
Mobil och molnbaserad marknadsundersökningslösning för företag som hjälper till att samla in, dela och samarbeta om forskningsbaserade data.
SurveyMonkey Enterprise ger företag möjlighet att samla in och agera på kritisk feedback för att driva tillväxt och innovation i stor skala med avancerade funktioner för säkerhet och efterlevnad. Integrera feedback från enkäter med dina tekniklösningar för att förbättra beslutsfattandet och automatisera arbetsflöden. SurveyMonkeys produkter, företagslösningar och integrationer gör det möjligt för mer än 335 000 organisationer att leverera bättre kundupplevelser, minska personalomsättningen och frigöra tillväxt och innovation. Lär dig mer om SurveyMonkey Enterprise

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Meddelanden i realtid
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
Contentsquare är en av ledarna inom digital upplevelseanalys. Upptäck repris av sessioner, zonbaserade värmekartor, reseanalys med mera.
Contentsquares förstklassiga digitala moln för upplevelseanalys är en funktionsrik plattform i företagsklass som används av över 800 ledande varumärken för att avslöja dolda kundbeteenden och leverera bättre upplevelser. Funktioner som zonbaserade värmekartor, reseanalys, repris av sessioner, kvantifiering av påverkan, AI-insikter, kampanalys med mera ger unika insikter, visualiseringar och rekommendationer som teamen för marknadsföring, e-handel, drift, produkt, UX och analys kan använda för att optimera kundupplevelsen (customer experience, CX) och öka tillväxten. Lär dig mer om Contentsquare

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Meddelanden i realtid
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
En av de ledande plattformerna med lite kod för processhantering och CRM.
Creatio (tidigare bpm'online) är en av de ledande plattformarnamed lite kod för processhantering och CRM som kopplar samman punkterna mellan marknadsföring, försäljning och kundservice. Medelstora och stora organisationer kan nu effektivt hantera hela kundresan, från lead till order och till löpande kontounderhåll. Creatio har fått ett brett erkännande av viktiga branschanalytiker, bland annat Gartner, Forrester, Nucleus Research, Ovum och ISM, och har fått flera prestigefyllda utmärkelser. Lär dig mer om Creatio CRM

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Meddelanden i realtid
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
Känd som Europas mest flexibla CRM, erbjuder Efficy en helt anpassningsbar lösning för hantering av kundrelationer, vilket ökar de anställdas möjligheter.
Äntligen en CRM-lösning som anpassar sig efter dina behov! Efficy är en viktig aktör på den europeiska CRM-marknaden. Med vårt anpassningsbara utbud av lösningar har vi redan lockat över 13 500 kunder och 330 000 användare i 60 länder. Efficy CRM är lätt att använda och kan anpassas till alla organisationer, utifrån individuell storlek och specifika behov. Detta ger er en möjlighet att expandera och utveckla företaget på ett strukturerat sätt. Slösa inte tid på att organisera data – stärk personalen och få företaget att växa med Efficy CRM. Lär dig mer om Efficy CRM

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Meddelanden i realtid
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
Ett supportsystem med egen hosting, baserat biljetter i molnet och med en kunskapsbas för företag i alla storlekar.
Faveo Helpdesk är programvara med öppen källkod som kan ge åtkomst till ett obegränsat antal agenter. Faveo HELP DESK har sitt huvudkontor i Bangalore och erbjuder företag ett automatiserat supportsystem för att hantera kundsupport. Den är särskilt utformad för att tillgodose nystartade företags och små och medelstora företags behov och ge dem möjlighet att ge dem ett modernt, biljettbaserat supportsystem. I dagens konkurrenskraftiga startupvärld är en av de största utmaningarna att behålla kunder. Lär dig mer om Faveo Helpdesk

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Meddelanden i realtid
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
Förvandla undersökningar till samtal med chattliknande enkäter. Kommunicera bättre med dina kunder och anställda.
SurveySparrow låter dig förvandla enkäter till samtal. Med ett samtalsgränssnitt gör SurveySparrow det möjligt för användare att skapa och dela mycket engagerande mobilanpassade enkäter som erbjuder en chattliknande upplevelse. SurveySparrow Recurring Surveys låter dig skicka enkäter med jämna mellanrum för att mäta kundens eller den anställdes puls. Med enkla delningsalternativ kan du med SurveySparrow dela dina enkäter via webben, mobilen, sociala medier och e-post för att enkelt samla in respons från din målgrupp. Lär dig mer om SurveySparrow

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Meddelanden i realtid
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar
Facelift Cloud erbjuder en mångfacetterad lösning för att centraliserat och effektivt hantera kundupplevelsen över alla kanaler.
Facelift Cloud är ett världsledande verktyg för hantering av kundupplevelsen. Programvaran hjälper dig att centraliserat och effektivt hantera dina aktiviteter i alla relevanta kanaler genom att samla all hantering av sociala medier i ett enda smart verktyg. Lämplig för alla företagsstorlekar på alla platser, med aktiva användare i över 50 länder över hela världen. Facelift Cloud gör det möjligt för varumärken, byråer och offentliga institutioner att framgångsrikt uppnå sina affärsmål. Verktyget är ISO 27001-certifierat. Lär dig mer om facelift

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Instrumentbräda
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Anpassningsbara fält
  • Engagemangsspårning
  • Meddelanden i realtid
  • Datavisualisering
  • Anpassningsbara mallar