Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin CRM-system

Sverige Visa lokala produkter
872 resultat
Enkla videochattar för att skapa storskalig tillit hos din publik. Lär dig mer om VideoAsk
Personlig interaktion blir allt mer värdefullt i dessa tider. Utnyttja videons kraft för att konvertera leads, få äkta recensioner, kontrollera jobbsökande eller engagera din publik. VideoAsk gör det enkelt med snabba molnbaserade videochattar, vilket gör att de personliga interaktionerna blir skalbara. Dessutom finns det text- och ljudalternativ när det inte fungerar med video samt flera betalningsalternativ med mera. Lär dig mer om VideoAsk

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Sverige Lokal produkt
Skapa engagerande, plattformsoberoende och eleganta enkäter. SurveyLegend ger både stora som små företag och även vanliga människor möjlighet att samla in respons. Lär dig mer om SurveyLegend
SurveyLegend ger dig nästa generations webbaserade enkäter –- engagerande, plattformsoberoende och eleganta. SurveyLegend ger både stora som små företag och även vanliga människor möjlighet att skapa mobilvänliga, underbara undersökningar. Nu kan du skapa fantastiska enkäter på din dator eller surfplatta, anpassa enkätens utseende som du vill, och visa insamlade data med iögonfallande och insiktsfull grafik. Att skapa frågeformulär görs helt enkelt genom att dra och släppa, och du behöver inte vara en marknadsundersökningsexpert för att använda vårt verktyg. Lär dig mer om SurveyLegend

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Typeform makes forms fun for your customers, so you get better data. Lär dig mer om Typeform
Who thought completing a form or survey could be... enjoyable? Typeform's beautiful interface (fully customizable to your brand) makes it feel like a friendly conversation by asking one question at a time. A better customer experience means better data for you. Typeforms are easy to make and with over 120 integrations, you can send data automatically wherever you need it. Lär dig mer om Typeform

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Facelift Cloud erbjuder en mångfacetterad lösning för att centraliserat och effektivt hantera kundupplevelsen över alla kanaler. Lär dig mer om Facelift Cloud
Facelift Cloud är ett världsledande verktyg för hantering av kundupplevelsen. Programvaran hjälper dig att centraliserat och effektivt hantera dina aktiviteter i alla relevanta kanaler genom att samla all hantering av sociala medier i ett enda smart verktyg. Lämplig för alla företagsstorlekar på alla platser, med aktiva användare i över 50 länder över hela världen. Facelift Cloud gör det möjligt för varumärken, byråer och offentliga institutioner att framgångsrikt uppnå sina affärsmål. Verktyget är ISO 27001-certifierat. Lär dig mer om Facelift Cloud

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Samla snabbt in respons och insikter från din målgrupp på vilken digital tillgång (din eller konkurrentens) som helst på läsplatta, mobil eller dator. Lär dig mer om Userlytics
Genomför kundupplevelsestudier snabbt och samla in djupgående respons från din målgrupp på alla digitala tillgångar (webbplatser, appar, prototyper, konkurrenters tillgångar, annonser eller annat) och på alla enheter. Med obegränsat antal användare och administratörer, obegränsat antal studier och deltagare per studie kombinerat med flexibla prismodeller är Userlyticsna en av de få plattformarna för kundupplevelsetester som verkligen anpassar sig efter dina behov. Skapa ett gratistest idag på bara några minuter med koden ONEFREE och få resultaten på ett par timmar. Lär dig mer om Userlytics

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Chattermill unifies customer feedback, customer support, and product feedback into a single platform, to analyse customer data at scale Lär dig mer om Chattermill
Chattermill unifies customer feedback, customer support, and product feedback into a single platform and uses deep learning artificial intelligence (AI) to analyse customer data at scale and provide actionable insights. The world’s leading brands like Amazon, Uber, Virgin Mobile, Zendesk, Tesco, JustEat, and H&M use Chattermill to transform their customer experiences and drive growth for their businesses. Lär dig mer om Chattermill

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Go from customer feedback to action without the guesswork. Lumoa analyses feedback in 60+ languages and in real time. Lär dig mer om Lumoa
Most companies today use NPS, CSAT, online ratings, and other numbers to assess how happy their customers are. What they miss though is a way to tell what actions will move the numbers up or down. Lumoa is the feedback analytics solution that looks at any interaction with your customers and tells you what to do next to grow your business. Lär dig mer om Lumoa

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Speech analytics solution that improves performance, quality management and customer satisfaction. Lär dig mer om VoiceAnalytics
VoiceAnalytics is a speech analytics solution that improves performance, quality management and customer satisfaction in call centers, both in commercial and customer service activities. Our AI based solution is built by a powerful language engine and machine learning algorithms and is able to process speech-to-text with high accuracy, as well as recognize keywords, allowing to detect specific content in 100% of the calls. Lär dig mer om VoiceAnalytics

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Manage, reply, hide and analyze all your customer comments from one place with BrandBastion's AI-powered platform. Lär dig mer om BrandBastion Lite
Easily monitor and manage all your social media conversations with BrandBastion Lite. Our AI-powered platform simplifies comment management by analyzing sentiment, detecting spam and hate speech, and identifying customer messages that require a response from your brand in a unified social inbox. BrandBastion Lite covers ads and organic posts on Facebook, Instagram, Twitter, Youtube, and TikTok. We offer unlimited users so you can get your whole team on the platform. Lär dig mer om BrandBastion Lite

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Gör den engagerande kundupplevelse som du föreställer dig till verklighet Lär dig mer om Fresh Relevance
Fresh Relevance är en mångsidig personaliseringslösning som gör det möjligt för kommersiella företag att enkelt skapa skräddarsydda upplevelser över flera kanaler. Plattformen sparar tid, kan integreras med befintliga tekniska lösningar och ger dig möjlighet att leverera konverteringsfrämjande personliga kundupplevelser på din webbplats, i appar, e-post, SMS och sociala medier utan att du behöver blanda in ditt IT-team. Lär dig mer om Fresh Relevance

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
SurveyMonkey Enterprise empowers businesses to capture and act on critical feedback to drive growth and innovation at scale with advanced security and compliance features.
SurveyMonkey Enterprise empowers businesses to capture and act on critical feedback to drive growth and innovation at scale with advanced security and compliance features. Integrate survey feedback with your technology stack to enrich decision-making and automate workflows. SurveyMonkey's products, enterprise solutions, and integrations enable more than 335,000 organizations to deliver better customer experiences, increase employee retention, and unlock growth and innovation. Lär dig mer om SurveyMonkey

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Zoho CRM ger organisationer en komplett lösning för hantering av kundrelationslivscykeln.
Zoho CRM är användarvänligt med ett enkelt gränssnitt och anpassningsbara moduler. Relatera moduler enkelt och håll dina kunder och prospekt engagerade med livechattalternativ, reklambanderoller i produkten och flera andra funktioner. Lär dig mer om Zoho CRM

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Zendesk Support är supportprogramvara byggd för bättre kundupplevelser.
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt gränssnitt med funktioner som webbwidgetar, fördefinierade biljettsvar och en fullständig kundhistorik. Kom igång snabbt och förvänta dig att se resultat ännu snabbare. Lär dig mer om Zendesk Suite

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Hootsuite helps you build your brand, strengthen connections with customers, and drive real business results with social media.
Social media is a wild place to do business. That’s why thousands of brands rely on Hootsuite’s tools and expertise to bring order to the chaos. Launch brilliant social campaigns, deliver 5-star social commerce experiences, and manage all your customer conversations in one place. Plus, get access to industry leading certifications, training, and coaching to help you push your results on social media further, faster. Lär dig mer om Hootsuite

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 50 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser.
Freshdesk är ett molnbaserat helpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig att enkelt lösa problem i olika kanaler. Med Freshdesk kan du också automatisera arbetsflöden, erbjuda bekväma självbetjäningsalternativ, hantera SLA:er och generera rapporter. Freshdesk används av över 50 000 kunder, däribland Bridgestone, HP, Harvard University och DHL. Lär dig mer om Freshdesk

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Pipedrive hjälper säljare snabba upp säljprocessen med bra funktioner, över 250 integrationer och ett enkelt, intuitivt gränssnitt.
Vi på Pipedrive förstår hur viktig kundupplevelsen är när det gäller aktivitetsbaserad försäljning. Tack vare vårt användarvänliga försäljnings-CRM och dess effektiva funktioner och integrationer kan säljare nu fokusera helt på det som betyder mest. Testa vårt CRM av säljare för säljare och bli bättre på att förstå dina kunder och driva affärerna till avslut. Lär dig mer om Pipedrive

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Sätt kundservice i centrum för ditt företag. Gör representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder mer engagerade.
Zoho Desk är en webbaserad kundtjänstapplikation som hjälper ditt företag att bygga starkare relationer med kunder. Med Zoho Desk blir representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder får fler möjligheter. Det är anpassningsbart, behagligt att använda och det kostar inte en förmögenhet. Zoho Desk ingår i Zohos starka svit med över 40 olika program för företagsverksamhet och ger dig möjlighet att sätta kundservice i centrum för ditt företag. Lär dig mer om Zoho Desk

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Bra kundservice börjar med bättre helpdesk-programvara. Få fler kunder genom att erbjuda utmärkt kundservice med LiveAgent
LiveAgent är en molnbaserad programvara för kundtjänst med över 200 kompatibla integreringar. Förbättra kundupplevelsen och hantera all kommunikation från en enda delad företagsinkorg. Du kan integrera med sociala medier och få tillgång till obegränsad ärendehistorik, samtalsinspelningar, hybrida ärendeflöden med mera. Företag som BMW, Yamaha, Huawei, Orange och Forbesfone använder LiveAgent för att leverera en wow-upplevelse till 150 miljoner slutanvändare över hela världen. Börja med en 14-dagars provperiod. Inget kreditkort behövs, inga avtal. Lär dig mer om LiveAgent

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Need a better way to reach your customers? Fivestars is a custom loyalty automation platform that brings customers back 2x more often.
Need a better way to reach your customers? Fivestars is a custom loyalty automation platform that brings customers back 2x more often with text, email, and mobile app marketing tools. We provide you with a free Customer Touchscreen to sign up customers easily. With AutoPilot and Unlimited Promotions, stay top of mind by automatically reaching out to your customers with the right offer at the right time. We also provide detailed reporting on your customers' visit and spend behaviors. Lär dig mer om FiveStars

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Upgrade your customer experience with Jotform Enterprise. Create surveys and apps, and collect e-signatures and payments seamlessly.
Upgrade and automate your customer experience practices with Jotform Enterprise. Provide your existing and potential customers top-of-the-line services and an organized online workspace. Create forms and apps, and collect e-signatures and payments seamlessly. Build and customize your customer engagement surveys to cultivate relationships and gain insight. Drag and drop to customize your forms and apps to represent your branding accurately. No design or coding knowledge is required. Lär dig mer om Jotform

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Bygg bättre kundrelationer med en förstklassig meddelandetjänst för företag.
Intercom är en plattform för samtalsbaserade relationer (conversational relationship platform, CRP). Med Intercom kan du bygga bättre kundrelationer genom personanpassade, meddelandebaserade upplevelser under hela kundresan. Några av världens mest framgångsrika företag som Atlassian, Shopify och New Relic använder Intercom för att leverera samtalsbaserade kundupplevelser genom chatt, robotar och personliga meddelanden. Lär dig mer om Intercom

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Give each customer the experience they deserve. Engage your customers & build trust with the Trustpilot customer review management tool
Trustpilot is a customer review management tool that helps businesses engage and build trust with their customers. It gives brands the ability to provide an all around better experience, increasing LTV, conversion rates & ROI. Easily collect, manage & display reviews to stand out in Search where it matters most. Get started with a free account today and see the powerful reporting & analytics, review invitations & reminders, onsite review widgets, Google Seller Ratings, rich snippet stars & more! Lär dig mer om Trustpilot

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik.
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik. TeamSupport är byggd runt hela B2B-kunden, snarare än att vara fokuserad på varje enskild kontakt eller ärende. TeamSupport hjälper till att lösa sofistikerade kundbehov, driver framgångsrika kundinteraktioner vilket leder till ökat förväntat kundlivstidsvärde. Nationellt erkända TeamSupport-lösningar inkluderar TeamInsights och TeamSuccess. Lär dig mer om TeamSupport

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
En plattform för feedbackhantering för organisationer i alla storlekar som friktionsfritt automatiserar datainsamling och -analys.
SoGoSurveys plattform för feedbackhantering automatiserar friktionsfritt datainsamling och -analys för organisationer i alla storlekar. Plattformen hanterar allt med lätthet, från att utforma och distribuera ett frågeformulär till att analysera och sluta slingan, och på en sofistikeringsgrad som är sällsynt i branschen. SoGoSurvey utmärker sig genom sin förstklassiga kundsupport dygnet runt, djupanalys, branschledande datasäkerhet och sin förmåga att skala upp i enlighet med organisationers växande behov. Lär dig mer om Sogolytics

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Userlike är ett av de första och enda livechattprogrammen som hjälper ditt företag att få och behålla kunder genom olika meddelandekanaler.
Erbjud dina kunder den bästa kundserviceupplevelsen via webbchatt och mobilmeddelanden. Med Userlike kan du chatta med dina kunder via hemsidan, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram och SMS. Anslut en chattrobot och automatisera delar av dina kundinteraktioner. Skapad och hanterad i Tyskland. Userlike håller dina och dina kunders data säkra med en 100 % GDPR-kompatibel kommunikationslösning. Lär dig mer om Userlike

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Bitrix24 gratis plattform för kundupplevelse och hantering av kundrelationer som används av 4 miljoner företag runt om i världen.
Bitrix24 är en bra, kostnadsfri plattform för kundens framgång och hantering av kundrelationer som används av 4 miljoner företag runt om i världen. Bitrix24 är tillgänglig i molnet och lokalt med åtkomst till öppen källkod. Obegränsade leads, affärer, kontakter, företag, offerter, fakturor och mötesbokning. Det kostnadsfria abonnemanget inkluderar även e-postmarknadsföring och telefoni. De avancerade versionerna har automatisering av försäljning och marknadsföring, massutskick av SMS, kampanjhantering och support för flera direktkanaler. Finns på 12 olika språk. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Skapa tillfredsställelse, utöka relationer och säkerställ långsiktig lojalitet med social kundvård | Prova Sprout gratis
Sprout Social erbjuder kraftfulla sociala kundvårdslösningar för ledande byråer och varumärken, inklusive Hyatt, Ogilvy, Leo Burnett, Evernote och Microsoft. Sprout har stöd för Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn och Google+ och integreras med Bitly, Google Analytics, Zendesk, Feedly och UserVoice. | Prova Sprout gratis i 30 dagar. Lär dig mer om Sprout Social

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Birdeye is an all-in-one Experience Marketing platform for multi-location businesses.
Birdeye is an all-in-one customer experience platform. Over 100,000 businesses use Birdeye every day to attract new leads with Listings, Reviews and Referrals, convert them into customers with Webchat and Payments, and delight those customers with Surveys, Ticketing, and Insights - all in one place. Lär dig mer om Birdeye

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Beteendeanalysprogramvara för alla företag som säljer online.
Hotjar är ett snabbt och visuellt sätt att förstå dina användare. Hotjar är allt ditt team behöver för att få omedelbar visuell respons, se hur människor verkligen använder din webbplats och få insikter som hjälper dig att göra rätt förändringar. Lär dig mer om Hotjar

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Lätthanterligt | Prisbelönt | Enkätplattform med en rad fantastiska funktioner. Framtaget för alla typer av mobila anordningar.
Om du letar ett enkätverktyg med enkel hantering och en mängd fantastiska funktioner? Survio är en online-plattform för skapandet av enkäter, insamling och analys av svar och delning av uppgifter. | Modern design och professionella enkäter framtagna för alla typer av mobila anordningar. | Bli en av över 3 miljoner nöjda kunder från 190 länder. | 16 språkversioner | 19 olika frågetyper | 100+ enkätmallar | Uppfyller GDPR | SSL-säkerhet (2048 bitskodning) Lär dig mer om Survio

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Podium makes it easy for your business to deliver an optimal customer experience by bringing all your channels into a single inbox.
Customers today have so many ways to reach your business and each expects the best customer experience possible. Podium brings them all into one inbox¿text messages, social media, website leads, and even email, all organized and simplified in an intuitive way to allow you to deliver the best experience. No more jumping back and forth between seven different accounts and lead sources; manage every customer communication simply and quickly, with the personal interactions that your customers want. Lär dig mer om Podium

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Cloud CX Solution with Practical AI- Inbound, Outbound, ACD, IVR, CTI, Chat, Email, Social, Call Recording, and CRM Integration.
Five9 brings the power of Practical AI to the contact center to create smart, personalized omnichannel CX over the phone, web, chat, email, mobile and social. Predict the reason for the inquiry with customer intend data. Use intelligent routing to get your customers to the right agent. Provide intuitive self-service options to your customers. Automatically sync interactions to your CRM. Monitor, coach and report on performance in real-time. See why 2000+ customers trust Five9. Lär dig mer om Five9

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring, försäljning och service för att generera, engagera, vårda och konvertera leads.
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara med marknadsföring, försäljning och service. Programvaran är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera, och vårda webbesökare och göra dem till nöjda kunder. Generera leads med leadgenereringsformulär och popup-fönster, engagera webbesökarna med hjälp av snygga startsidor, vårda dem med engagerande e-postmeddelanden och automatisera din marknadsföringstratt med marketing automation – allt från en enda lättanvänd plattform. Lär dig mer om EngageBay

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Weave is the all-in-one customer communication and engagement platform for small business.
Weave is the all-in-one customer communication and engagement platform for small business. From the first phone call to the final invoice and every touchpoint in between, Weave connects the entire customer journey. Weave’s software solutions transform how local businesses attract, communicate with and engage customers to grow their business. Lär dig mer om Weave

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Enables companies to increase sales, optimize the customer experience and improve team performance through multi-channel conversations.
Conversion it's Zenvia's Sales Engagement solution that allows small and medium-sized companies to measure, optimize and convert sales opportunities through conversations on multiple channels such as WhatsApp, Instagram and FB Messenger. Get a complete management of your commercial team with intuitive and real-time dashboards, shared inbox and an Apps Marketplace with dozens of integrations connected through API, such as Paypal, WooCommerce, Shopify and more. Lär dig mer om Zenvia Conversion

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Tidio är en kundupplevelseplattform som gör att du kan erbjuda utmärkt kundservice och generera försäljning med livechatt och chattrobotar.
Tidio är en kraftfull allt i ett-plattform för kundservice som höjer nivån på din kundservice och hjälper dig att generera ökad försäljning. En lättillgänglig livechattwidget gör din verksamhet tillgänglig dygnet runt medan AI-drivna chattrobotar interagerar med dina kunder i realtid så att du kan sälja mer. Dessutom kan du ansluta Messenger, Instagram, livechatt och e-post till Tidio med flera kanaler och besvara alla meddelanden från en plats, även från mobilen. Lär dig mer om Tidio

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Yotpo, en av de ledande marknadsföringsplattformarna för e-handel, integrerar datadrivna lösningar för recensioner, lojalitet, SMS-marknadsföring med mera.
Yotpo, en av de ledande marknadsföringsplattformarna för e-handel, hjälper tusentals varumärken att accelerera tillväxten av direkt till konsumenten. Metoden med en enda plattform integrerar datadrivna lösningar för recensioner, lojalitet, SMS-marknadsföring med mera. Varumärken som använder Yotpo har möjlighet att skapa smarta upplevelser med hög konverteringsgrad som skapar och bibehåller goda kundrelationer. Lösningen integreras med de verktyg du använder varje dag, som Google, Instagram, de främsta e-handelsplattformarna och resten av din teknikstack. Lär dig mer om Yotpo

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Gör det möjligt för företag att samla in respons om kundupplevelser i realtid: NPS-, CX- och onlinerecensioner på viktiga webbplatser.
Swell hjälper företag att förenkla processen med att samla in kundrespons och recensioner online. Med ett mobilt tillvägagångssätt möjliggör Swell interaktion med konsumenten i realtid via kanaler som de flesta känner till, som SMS och e-post. Lär dig mer om Swell

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Alchemer is the only CX and VoC solution that helps mid-sized companies become truly customer-centric. No per response fees.
Alchemer is the only Customer Experience (CX) and Voice-of-the-Customer (VoC) platform designed to help mid-sized companies transform into truly customer-centric organizations by making sure the voice of the customer is heard loud and clear across every decision you make in every department. Hyper-personalized and actioned around the customer, ensuring that you effectively ask, act and analyze all customer feedback. No per-response fees or hidden costs, ever. Lär dig mer om Alchemer

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Nicereply är ett undersökningsverktyg för kundnöjdhet för supportteam. Skapa och skicka enklicksundersökningar för att mäta CSAT, NPS och CES.
Nicereply är ett undersökningsverktyg för kundnöjdhet som skapats för supportteam. Team på företag som Microsoft, Lenovo och Hubspot använder Nicereply för att: - Mäta CSAT, NPS och CES per agent, team eller företag. - Skicka e-postenkäter automatiskt efter att ett ärende har lösts. - Be kunderna om respons längst ner i varje e-postmeddelande. - Öka svarsfrekvensen med 200 %. - Se data i supportavdelningen och ställa in utlösare baserat på den. - Anpassa undersökningar när det gäller varumärkesprofilering, frågor och skalor. Lär dig mer om Nicereply

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Consistently provide a 5-star customer experience with end-to-end features that make it easy to win leads and keep customers happy.
Broadly helps local businesses attract leads, connect with customers, and automatically request reviews - all from one easy-to-use app. Consistently provide a 5-star customer experience with a responsive website, automated web chat, streamlined text and email communication, and flexible mobile payment options. Win over new leads and keep returning customers coming back. Broadly makes it easy for customers to find you, work with you, and rave about you. Lär dig mer om Broadly

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Ge kunderna den utmärkta upplevelse de förtjänar med Front, oavsett om du har 5 kunder eller 5 000. Testa Front gratis.
Ge kunderna den utmärkta upplevelse de förtjänar, oavsett om du har 5 kunder eller 5 000. Front låter dig svara snabbare och skala upp personlig kommunikation. Front är en av de första programvarorna för e-posthantering som hjälper team att samarbeta med mer transparens och ansvar för att hantera hundratals e-postmeddelanden till allmänna adresser, som [email protected] och [email protected] Tilldela e-postmeddelanden till teammedlemmar, dela och diskutera e-postmeddelanden internt utan rörig vidarebefordran och svara alla. Testa Front gratis. Lär dig mer om Front

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Qualtrics CustomerXM gör det enkelt för företag att övervaka, svara på och förbättra varje viktigt steg under kundresan.
Qualtrics CustomerXM (CX) är en av världens mest flexibla plattformar för förbättring av kundupplevelsen, som gör det enkelt för företag att övervaka, svara på och förbättra varje viktigt steg under kundresan och införliva kundrespons i varje beslut. Med flexibla, rollbaserade instrumentbrädor, dynamisk ärendehantering och fullständig CRM-integration har du möjlighet att erbjuda en oöverträffad kundupplevelse. Begär en personlig demo eller registrera dig för ett gratiskonto för att komma igång. Lär dig mer om Qualtrics CustomerXM

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
En bra plattform som kan vitskyltas för recensioner och marknadsföring, riktad mot marknadsförare, byråer och företag som bedriver verksamhet inom SEO. Automatisera fler och bättre internetrecensioner.
Recensionshantering som kan vitskyltas för marknadsförare, byråer, SEO-specialister och företag. Grade.us har över 10 000 användare som automatiserar recensionsprocessen på webbplatser som Google, Facebook och över 100 branschspecifika recensionswebbplatser. Nå missnöjda kunder för att förbättra deras varumärkesupplevelse. Övervaka recensioner på över 100 recensionswebbplatser så att du alltid vet vad som sägs om ditt företag. Förvandla dina mest positiva recensioner till SEO-vänligt webb- och socialt innehåll. Riskminimering för sociala medier för ditt företag. Lär dig mer om Grade.us

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Influitive is a customer engagement and loyalty platform, helping B2B companies acquire, grow, and retain customers - at scale.
Influitive is the market-leading advocacy, community, and engagement platform of choice for the world’s most customer-obsessed brands. Leverage the advanced segmentation and gamification engine to drive continuous engagement and guide customer journeys. Lär dig mer om Influitive

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Capitalize on customer insight, improve front-line efficiency and effectiveness, streamline critical business processes.
Make the most of relationships with customers by capitalizing on customer insight, improving front-line efficiency and effectiveness,streamlining critical business processes across and beyond customer touch points, and quickly adapting to changing business and customer needs. Lär dig mer om SAP Customer Experience

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
The Ultimate Patient-1st Engagement Solution. For 20 years SR has been the benchmark by which all others measure themselves.
The Ultimate Patient-1st Engagement Solution. For 20 years SR has been the benchmark by which all others measure themselves. And we’re still leading! Let us show you what you should expect from an integrated, patient acquisition and engagement solution! As the individual practices we started out serving have grown, we’ve added specialized features for multi-unit operations. We now support many of the nation’s largest health systems and retail-based networks. Lär dig mer om Solutionreach

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Easy to use and update, KnowledgeOwl simplifies building and maintaining a knowledge base for your customers & staff.
Clean, simple and intuitive, KnowledgeOwl takes the complication out of building and maintaining a knowledge base for your customers and employees. No distractions or cumbersome setups - just no-nonsense knowledge base software, ready to improve knowledge retention and customer satisfaction. And if you do need us, our friendly support team are always here to help you get the most out of your KnowledgeOwl subscription. Lär dig mer om KnowledgeOwl

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Improve the customer experience with Pendo. Curate the perfect first impression with an intuitive, frustration-free experience.
Deliver digital experiences that customers love with Pendo. Scale customer onboarding by designing guided experiences that are proven to accelerate time to value. Leverage best-in-class product analytics to understand successful user behaviors and automatically drive users to the features that benefit them the most. Improve customer engagement by curating the perfect first impression as well as a frustration-free experience at the start of the customer journey. Lär dig mer om Pendo

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering
Decision tree driven interactive guides that plug into most CRM systems. Follow business processes in an interactive manner.
Yonyx is a cloud based platform for creating decision tree driven interactive guides that plug into most CRM systems. Yonyx guides helps users follow business processes in an interactive manner - be it for troubleshooting, customer service, telemarketing or for customer self service. Yonyx helps improve quality & consistency of service delivered by an organization - resulting in improved CSAT, reduced cost and increased revenue through better customer retention & faster acquisition. Lär dig mer om Yonyx

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
  • Feedback-hantering