601 resultat
Varför Capterra är gratis
Ge kunderna en heltäckande kundportal med ditt varumärke. Driv och hantera de kontinuerliga anslutningar som är viktiga för verksamheten. Lär dig mer om Moxtra
Moxtra driver heltäckande portaler, ett privat kommunikationsnav med en allt-i-ett-svit av samarbetstjänster för att säkerställa att kunden får bästa möjliga upplevelse av ditt varumärke. Hantera externa och interna användare och leverera en kontinuerlig ansluten upplevelse som en fristående webb- och mobilapp, eller som en förlängning av din befintliga hemsida, webb- eller mobilapp. Lär dig mer om Moxtra
Moxtra driver heltäckande portaler, ett privat kommunikationsnav med en allt-i-ett-svit av samarbetstjänster för att säkerställa att kunden får bästa möjliga upplevelse av ditt varumärke. Hantera...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Wonderflows prediktiva AI är vettigt för alla typer av kundfeedback för att hjälpa dig att lyckas på konkurrensutsatta marknader. Lär dig mer om Wonderflow
Miljontals produktrecensioner skrivs varje dag. Wonderflow är en enkel AI-baserad lösning för att analysera dem och omvandla denna extremt stora ström av kundrespons till effektiva åtgärder. Wonderflow Unified VoC Analytics hjälper B2C-företag att få ut värde från konsumentfeedback som online-recensioner, dokumentation från supportcenter och NPS. **Wonderflow är skräddarsytt för konsumentelektronik-, försäkrings-, logistik-, däck- och kosmetikaföretag.** Lär dig mer om Wonderflow
Miljontals produktrecensioner skrivs varje dag. Wonderflow är en enkel AI-baserad lösning för att analysera dem och omvandla denna extremt stora ström av kundrespons till effektiva...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 40 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser. Lär dig mer om Freshdesk
Freshdesk är ett molnbaserat hjälpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig att smidigt lösa problem över olika kanaler. Med Freshdesk kan du också automatisera arbetsflöden, erbjuda bekväma självbetjäningsalternativ, hantera servicenivåavtal och generera rapporter. Freshdesk används av över 40 000 kunder, inklusive Bridgestone, HP, Harvard University och DHL. Lär dig mer om Freshdesk
Freshdesk är ett molnbaserat hjälpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
FullStory hjälper företag att förstå, mäta och förbättra sin kundupplevelse över hemsidor och appar. Lär dig mer om FullStory
FullStorys digitala upplevelseplattform ger företag möjlighet att kontinuerligt förbättra kundupplevelsen över hemsidor och appar. Kärnan i FullStorys plattform är en kraftfull analysmotor som kopplar samman digitala interaktioner med de mätvärden som är viktigast för företag. FullStory ger proaktivt goda möjligheter att optimera den digitala upplevelsen, vilket gör det möjligt för team att förstå problem, prioritera korrigeringar, åtgärda buggar och mäta effekten av dessa förändringar. Lär dig mer om FullStory
FullStorys digitala upplevelseplattform ger företag möjlighet att kontinuerligt förbättra kundupplevelsen över hemsidor och appar. Kärnan i FullStorys plattform är en kraftfull analysmotor som...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Smartlook är en kvalitativ analyslösning för webbplatser, mobilappar med inspelningar som alltid är på, värmekartor, automatiska händelser, och trattar Lär dig mer om Smartlook
Smartlook är en kvalitativ analyslösning för webb- och mobiltjänster som hjälper över 300 000 företag i alla storlekar och branscher att svara på anledningarna bakom användarnas åtgärder. Varför slutar användarna att använda den funktionen, eller varför använder de inte den? Slipp alla gissningar: besökarinspelningar och värmekartor visar verkliga användarbeteenden, medan automatiska händelsespårnings- och konverteringskanaler avslöjar trender i beteende. Inte bara siffror och grafer. Smartlook berättar varför användarna beter sig som de gör. Lär dig mer om Smartlook
Smartlook är en kvalitativ analyslösning för webb- och mobiltjänster som hjälper över 300 000 företag i alla storlekar och branscher att svara på anledningarna bakom användarnas åtgärder. Varför...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Pipedrive är ett försäljningsledningsverktyg som organiserar säljteam. Det hjälper dig att fokusera på de aktiviteter som ökar antalet slutförda affärer. Lär dig mer om Pipedrive
Pipedrive förstår verkligen vikten av kundupplevelsen när det gäller aktivitetsbaserad försäljning. Tack vare det lättanvända CRM-säljverktyget, som är utrustat med fantastiska funktioner och integrationer, kan säljare fokusera helt och hållet på det som är viktigast för dem. Prova denna CRM som har skapats av säljare, så kommer det inte längre att vara svårt att förstå dina kunder eller att slutföra affärer. Lär dig mer om Pipedrive
Pipedrive förstår verkligen vikten av kundupplevelsen när det gäller aktivitetsbaserad försäljning. Tack vare det lättanvända CRM-säljverktyget, som är utrustat med fantastiska funktioner och...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Samla snabbt in respons och insikter från din målgrupp på vilken digital tillgång (din eller konkurrentens) som helst på läsplatta, mobil eller dator. Lär dig mer om Userlytics
Genomför kundupplevelsestudier snabbt och samla in djupgående respons från din målgrupp på alla digitala tillgångar (webbplatser, appar, prototyper, konkurrenters tillgångar, annonser eller annat) och på alla enheter. Med obegränsat antal användare och administratörer, obegränsat antal studier och deltagare per studie kombinerat med flexibla prismodeller är Userlyticsna en av de få plattformarna för kundupplevelsetester som verkligen anpassar sig efter dina behov. Skapa ett gratistest idag på bara några minuter med koden ONEFREE och få resultaten på ett par timmar. Lär dig mer om Userlytics
Genomför kundupplevelsestudier snabbt och samla in djupgående respons från din målgrupp på alla digitala tillgångar (webbplatser, appar, prototyper, konkurrenters tillgångar, annonser eller annat)...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
CrossEngage gör det möjligt för marknadsförare och CRM-chefer att skapa unika kundupplevelser som folk kommer att minnas. Lär dig mer om CrossEngage
CrossEngage åtgärdar komplexiteten i marknadsföringen så att du kan skapa unika kundupplevelser. Så kunderna kommer för att stanna. CrossEngage gör det möjligt för marknadsförare och CRM-chefer att bygga meningsfulla relationer med sin publik genom att använda rätt budskap via rätt kanaler. Aktivera och interagera med dina kunder och skapa individuella kundresor som de kommer att minnas. Med CrossEngage kan du ansluta alla dina datakällor till 360-gradersprofiler och upprätthålla dina favoritmarknadsföringskanaler. Lär dig mer om CrossEngage
CrossEngage åtgärdar komplexiteten i marknadsföringen så att du kan skapa unika kundupplevelser. Så kunderna kommer för att stanna. CrossEngage gör det möjligt för marknadsförare och CRM-chefer att...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Förvandla undersökningar till samtal med chattliknande enkäter. Kommunicera bättre med dina kunder och anställda. Lär dig mer om SurveySparrow
SurveySparrow låter dig förvandla enkäter till samtal. Med ett samtalsgränssnitt gör SurveySparrow det möjligt för användare att skapa och dela mycket engagerande mobilanpassade enkäter som erbjuder en chattliknande upplevelse. SurveySparrow Recurring Surveys låter dig skicka enkäter med jämna mellanrum för att mäta kundens eller den anställdes puls. Med enkla delningsalternativ kan du med SurveySparrow dela dina enkäter via webben, mobilen, sociala medier och e-post för att enkelt samla in respons från din målgrupp. Lär dig mer om SurveySparrow
SurveySparrow låter dig förvandla enkäter till samtal. Med ett samtalsgränssnitt gör SurveySparrow det möjligt för användare att skapa och dela mycket engagerande mobilanpassade enkäter som erbjuder...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Minerva is the easiest way to capture and share clickable instructions for anything on the internet. Lär dig mer om Minerva
Minerva empowers you to effortlessly create clickable instructions for anything online. Any time you have to communicate a set of steps, without physically standing next to someone, you can use Minerva! The tool is free. For additional paid features (e.g. analytics, collaborative editing), we're excited to offer additional support. Lär dig mer om Minerva
Minerva empowers you to effortlessly create clickable instructions for anything online. Any time you have to communicate a set of steps, without physically standing next to someone, you can use...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Zendesk Support är supportprogramvara byggd för bättre kundupplevelser. Lär dig mer om Zendesk
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt gränssnitt med funktioner som webbwidgetar, fördefinierade biljettsvar och en fullständig kundhistorik. Kom igång snabbt och förvänta dig att se resultat ännu snabbare. Lär dig mer om Zendesk
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Hjälp kunderna hjälpa sig själva. Leverera smartare stöd i appen till dina kunder med den inbäddningsbara Elevio Assistant, och mer. Lär dig mer om elevio
Elevio gör dina produkter enklare för kunderna att lära sig. Hjälp dina kunder med kontextuell hjälp, visuella uppmaningar och tillgång till support, undersökningar och formulär i appen. Integrera din supportstack och fånga upp användarbeteenden för att få mer optimering. Mer än 500 företag som Atlassian, Heap, Adroll och Dell använder Elevio för att förbättra kundutbildningen och minska antalet kundförluster, klagomål och supportbelastningar. Registrera dig för en 14 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om elevio
Elevio gör dina produkter enklare för kunderna att lära sig. Hjälp dina kunder med kontextuell hjälp, visuella uppmaningar och tillgång till support, undersökningar och formulär i appen. Integrera...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
En fantastisk internetupplevelse för dina kunder kan bli din bästa reklam. Prova Newireds intelligenta lager i appen. Lär dig mer om Newired
Det är bevisat: om kunder har problem med att använda sin e-handelsplattform eller en dålig helhetsupplevelse på din webbplats – eller om du rentav producerar programvarulösningar som inte är särskilt intuitiva att använda, kommer du att förlora konverteringar. Dina kunder kommer att gå till någon annan. Med Newired kan du snabbt göra dina befintliga digitala resurser och din egen programvara mer användbara och överträffa dina kunders förväntningar. Du kommer att guida dem genom allt de behöver. Lär dig mer om Newired
Det är bevisat: om kunder har problem med att använda sin e-handelsplattform eller en dålig helhetsupplevelse på din webbplats – eller om du rentav producerar programvarulösningar som inte är...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Skapa meningsfulla kundrelationer i alla kanaler med Infobips fullstack-molnkommunikationsplattform. Lär dig mer om Infobip
Infobip erbjuder omnikanalskommunikation och hjälper varumärken att skapa meningsfulla relationer med sina kunder, i stor skala. Infobips kommunikationsplattform driver ett brett utbud av lösningar, meddelandekanaler och verktyg för avancerat kundengagemang, säkerhet, autentisering, support och behållande. Lär dig mer om Infobip
Infobip erbjuder omnikanalskommunikation och hjälper varumärken att skapa meningsfulla relationer med sina kunder, i stor skala. Infobips kommunikationsplattform driver ett brett utbud av...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Otroligt prisvärd NPS-programvara som hjälper dig att samla in, analysera och agera utifrån kundrespons och anställdas åsikter. Lär dig mer om SightMill
Otroligt prisvärd NPS-programvara för kundupplevelser som hjälper dig att samla in, analysera och agera utifrån kundrespons. Skicka NPS-undersökningar via e-post eller SMS, lägg till undersökningar på din hemsida eller samla in respons vid evenemang. Anpassa undersökningar så att de passar ditt varumärke och din stil. Används av företag runt om i världen, är enkelt att installera och tillgång till support när som helst. Förstå trender per segment eller kund i realtid. Automatisera med länkar till Salesforce, Slack, Zapier, CRM och kundtjänster. Lär dig mer om SightMill
Otroligt prisvärd NPS-programvara för kundupplevelser som hjälper dig att samla in, analysera och agera utifrån kundrespons. Skicka NPS-undersökningar via e-post eller SMS, lägg till undersökningar...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Med Userlanes interaktiva vägledningsteknik kan du effektivisera din onboarding och leverera en exceptionell produktupplevelse. Lär dig mer om Userlane
När det gäller att introducera nya kunder handlar allt om användarupplevelsen: Hur enkelt de kan navigera genom lösningen och hur de känner sig när de gör det. Med Userlanes interaktiva guider kan dina kunder navigera steg för steg i din programvara i sin egen takt, vilket gör det till en verkligt härlig upplevelse att arbeta med programvaran. Lär dig mer om Userlane
När det gäller att introducera nya kunder handlar allt om användarupplevelsen: Hur enkelt de kan navigera genom lösningen och hur de känner sig när de gör det. Med Userlanes interaktiva guider kan...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Hantering av marknadsföring på sociala medier och kundupplevelser på en lättanvänd plattform. Lär dig mer om Falcon.io
Falcon.io tillhandahåller en plattform för marknadsföring på sociala medier och hantering av kundupplevelser. Den innehåller verktyg för att lyssna på sociala medier, engagera, publicera, mäta och hantera kunddata. Marknadsförare och företag kan leverera mer personliga varumärkesupplevelser över olika kontaktpunkter baserat på berikade kundprofiler. Plattformen har ett mycket intuitivt och samarbetsinriktat UI och kompletteras med omfattande support- och konsulttjänster. Lär dig mer om Falcon.io
Falcon.io tillhandahåller en plattform för marknadsföring på sociala medier och hantering av kundupplevelser. Den innehåller verktyg för att lyssna på sociala medier, engagera, publicera, mäta och...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Skapa tillfredsställelse, utöka relationer och säkerställ långsiktig lojalitet med social kundvård | Prova Sprout gratis Lär dig mer om Sprout Social
Sprout Social erbjuder kraftfulla sociala kundvårdslösningar för ledande byråer och varumärken, inklusive Hyatt, Ogilvy, Leo Burnett, Evernote och Microsoft. Sprout har stöd för Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn och Google+ och integreras med Bitly, Google Analytics, Zendesk, Feedly och UserVoice. | Prova Sprout gratis i 30 dagar. Lär dig mer om Sprout Social
Sprout Social erbjuder kraftfulla sociala kundvårdslösningar för ledande byråer och varumärken, inklusive Hyatt, Ogilvy, Leo Burnett, Evernote och Microsoft. Sprout har stöd för Facebook, Twitter,...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Lätt att använda | Prisbelönt | Enkätplattform med många kraftfulla funktioner. Fungerar på alla enheter. Lär dig mer om Survio
Letar du efter ett lätthanterligt undersökningsverktyg med många kraftfulla funktioner? Survio är en webbaserad gör-det-själv-plattform som hjälper dig att skapa undersökningar, samla in, analysera och dela data. | Modern design och professionella undersökningar som fungerar på alla enheter. | Gör som mer än 2 miljoner nöjda kunder från 190 länder runt om i världen. | 16 språk | 19 frågetyper | 100 undersökningsmallar | GDPR-kompatibel | 2048-bitars SSL-säkerhet Lär dig mer om Survio
Letar du efter ett lätthanterligt undersökningsverktyg med många kraftfulla funktioner? Survio är en webbaserad gör-det-själv-plattform som hjälper dig att skapa undersökningar, samla in, analysera...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Få förståelse för kundupplevelsen och effekterna av förändringar genom att relatera kundresan till ditt interna affärsramverk. Lär dig mer om iGrafx
Att förstå kundupplevelsen kräver mycket mer än att bara visa resan på ett diagram. För att verkligen förstå deras upplevelse måste du länka den resan till resten av din affärsarkitektur. iGrafx affärsomvandlingsplattform ger dig möjlighet att bryta ner hinder och tydligt se relationerna mellankundupplevelsen och dina interna strategier, förmågor, processer, personer och system, så att du tydligt kan förstå effekten av förändringen. Lär dig mer om iGrafx
Att förstå kundupplevelsen kräver mycket mer än att bara visa resan på ett diagram. För att verkligen förstå deras upplevelse måste du länka den resan till resten av din affärsarkitektur. iGrafx...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Bitrix24 gratis plattform för kundupplevelse och hantering av kundrelationer som används av 4 miljoner företag runt om i världen. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en bra, kostnadsfri plattform för kundens framgång och hantering av kundrelationer som används av 4 miljoner företag runt om i världen. Bitrix24 är tillgänglig i molnet och lokalt med åtkomst till öppen källkod. Obegränsade leads, affärer, kontakter, företag, offerter, fakturor och mötesbokning. Det kostnadsfria abonnemanget inkluderar även e-postmarknadsföring och telefoni. De avancerade versionerna har automatisering av försäljning och marknadsföring, massutskick av SMS, kampanjhantering och support för flera direktkanaler. Finns på 12 olika språk. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en bra, kostnadsfri plattform för kundens framgång och hantering av kundrelationer som används av 4 miljoner företag runt om i världen. Bitrix24 är tillgänglig i molnet och lokalt med...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Bra kundservice börjar med bättre helpdesk-programvara. Få fler kunder genom att erbjuda utmärkt kundservice med LiveAgent Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent är en fullt utrustat kundtjänstprogramvara. Företag som BMW, Yamaha, Huawei, Orange och Forbesfone använder LiveAgent för att leverera en wow-upplevelse till 150 miljoner slutanvändare över hela världen. Gör som dem och få en konkurrensfördel. Börja med en 14-dagars provperiod. Inget kreditkort behövs, inga avtal. LiveAgent är en funktionsrik flerkanalig kundtjänstprogramvara med mer än 170 kundtjänstfunktioner, inklusive livechatt, telefonsupport, integrering av sociala medier, supportportal och programmeringsgränssnitt (application program interface, API). Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent är en fullt utrustat kundtjänstprogramvara. Företag som BMW, Yamaha, Huawei, Orange och Forbesfone använder LiveAgent för att leverera en wow-upplevelse till 150 miljoner slutanvändare över...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Userlike är ett av de första och enda livechattprogrammen som hjälper ditt företag att få och behålla kunder genom olika meddelandekanaler. Lär dig mer om Userlike
Erbjud dina kunder den bästa kundserviceupplevelsen via webbchatt och mobilmeddelanden. Med Userlike kan du chatta med dina kunder via hemsidan, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram och SMS. Anslut en chattrobot och automatisera delar av dina kundinteraktioner. Skapad och hanterad i Tyskland. Userlike håller dina och dina kunders data säkra med en 100 % GDPR-kompatibel kommunikationslösning. Lär dig mer om Userlike
Erbjud dina kunder den bästa kundserviceupplevelsen via webbchatt och mobilmeddelanden. Med Userlike kan du chatta med dina kunder via hemsidan, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram och SMS....

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Skapa engagerande, plattformsoberoende och eleganta enkäter. SurveyLegend ger både stora som små företag och även vanliga människor möjlighet att samla in respons. Lär dig mer om SurveyLegend
SurveyLegend ger dig nästa generations webbaserade enkäter –- engagerande, plattformsoberoende och eleganta. SurveyLegend ger både stora som små företag och även vanliga människor möjlighet att skapa mobilvänliga, underbara undersökningar. Nu kan du skapa fantastiska enkäter på din dator eller surfplatta, anpassa enkätens utseende som du vill, och visa insamlade data med iögonfallande och insiktsfull grafik. Att skapa frågeformulär görs helt enkelt genom att dra och släppa, och du behöver inte vara en marknadsundersökningsexpert för att använda vårt verktyg. Lär dig mer om SurveyLegend
SurveyLegend ger dig nästa generations webbaserade enkäter –- engagerande, plattformsoberoende och eleganta. SurveyLegend ger både stora som små företag och även vanliga människor möjlighet att skapa...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Nicereply is a customer satisfaction survey tool for support teams. Create and send one-click surveys to measure CSAT, NPS & CES. Lär dig mer om Nicereply
Nicereply is a customer satisfaction survey tool built for support teams. Teams at companies like Microsoft, Lenovo and Hubspot use Nicereply to: - Measure CSAT, NPS and CES per agent, team or company - Send post-resolution email surveys automatically after resolving a ticket - Ask customers for feedback at the bottom of every email - Increase survey response rates by 200% - See data in helpdesk and set triggers based on it - Customize surveys in terms of branding, questions and scales Lär dig mer om Nicereply
Nicereply is a customer satisfaction survey tool built for support teams. Teams at companies like Microsoft, Lenovo and Hubspot use Nicereply to: - Measure CSAT, NPS and CES per agent, team or...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Ge kunderna den utmärkta upplevelse de förtjänar med Front, oavsett om du har 5 kunder eller 5 000. Testa Front gratis. Lär dig mer om Front
Ge kunderna den utmärkta upplevelse de förtjänar, oavsett om du har 5 kunder eller 5 000. Front låter dig svara snabbare och skala upp personlig kommunikation. Front är en av de första programvarorna för e-posthantering som hjälper team att samarbeta med mer transparens och ansvar för att hantera hundratals e-postmeddelanden till allmänna adresser, som [email protected] och [email protected] Tilldela e-postmeddelanden till teammedlemmar, dela och diskutera e-postmeddelanden internt utan rörig vidarebefordran och svara alla. Testa Front gratis. Lär dig mer om Front
Ge kunderna den utmärkta upplevelse de förtjänar, oavsett om du har 5 kunder eller 5 000. Front låter dig svara snabbare och skala upp personlig kommunikation. Front är en av de första programvarorna...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
SaaS-plattform som ger dig hantering av företagstjänster genom automatiserad dirigering, varningar, interaktionsspårning med mera. Lär dig mer om Vivantio
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra servicen samtidigt som kostnaderna minskas, affärsmålen uppnås och nöjdare kunder betjänas. Vivantios historia började 2003, inspirerad av önskan att bygga en plattform med flera hyresgäster som är pålitlig, konfigurerbar och säker. Idag är Vivantio en välrenommerad leverantör av tjänstehantering-SaaS för serviceteam. Lär dig mer om Vivantio
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Genesys Cloud gör kundrelationer enkla. Genesys Cloud ansluter telefon, e-post och chattar via ett verktyg för bättre kundengagemang. Lär dig mer om Genesys Cloud
Förbättra kundupplevelsen med en allt i ett-lösning för molnkontaktcentrum som hjälper dig att hantera och förstå omnikanalinteraktioner på en sömlös kundresa. Genesys molnbaserade plattform är ett enda verktyg som hanterar all kommunikation, röst, chatt, e-post, sms med mera. Detaljerad analys, dokumentationspolicyer och personalhantering är inbyggda. Ett intuitivt gränssnitt gör det enkelt att använda, oavsett om du är agent, arbetsledare eller IT-administratör. Lär dig mer om Genesys Cloud
Förbättra kundupplevelsen med en allt i ett-lösning för molnkontaktcentrum som hjälper dig att hantera och förstå omnikanalinteraktioner på en sömlös kundresa. Genesys molnbaserade plattform är ett...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring, försäljning och service för att generera, engagera, vårda och konvertera leads. Lär dig mer om EngageBay
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara med marknadsföring, försäljning och service. Programvaran är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera, och vårda webbesökare och göra dem till nöjda kunder. Generera leads med leadgenereringsformulär och popup-fönster, engagera webbesökarna med hjälp av snygga startsidor, vårda dem med engagerande e-postmeddelanden och automatisera din marknadsföringstratt med marketing automation – allt från en enda lättanvänd plattform. Lär dig mer om EngageBay
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara med marknadsföring, försäljning och service. Programvaran är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera, och vårda...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Facelift Cloud erbjuder en lösning med flera certifieringar som kombinerar alla komponenter för professionell marknadsföring på sociala medier. Lär dig mer om Facelift Cloud
Facelift Cloud Ett världsledande verktyg för social media management med aktiva användare i mer än 50 länder över hela världen. Facelift Cloud kombinerar alla social media management-komponenter i ett smart verktyg. Programvaran hjälper dig att hantera dina aktiviteter på alla relevanta kanaler centralt och effektivt. Passar alla företagsstorlekar. Facelift Cloud gör det möjligt för varumärken, agenturer och offentliga institutioner att uppnå sina affärsmål. Verktyget är ISO 27001-certifierat. Lär dig mer om Facelift Cloud
Facelift Cloud Ett världsledande verktyg för social media management med aktiva användare i mer än 50 länder över hela världen. Facelift Cloud kombinerar alla social media management-komponenter i...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Mobil och molnbaserad marknadsundersökningslösning för företag som hjälper till att samla in, dela och samarbeta om forskningsbaserade data. Lär dig mer om SurveyMonkey Enterprise
SurveyMonkey Enterprise ger företag möjlighet att märka och agera utifrån kritisk respons för att driva tillväxt och innovation i stor skala med avancerade säkerhets- och efterlevnadsfunktioner. Integrera respons från undersökningen med din tekniska stack för att förbättra beslutsfattandet och automatisera arbetsflöden. SurveyMonkeys produkter, företagslösningar och integrationer gör det möjligt för mer än 335 000 organisationer att leverera bättre kundupplevelser, öka behållande av anställda och främja tillväxt och innovation. Lär dig mer om SurveyMonkey Enterprise
SurveyMonkey Enterprise ger företag möjlighet att märka och agera utifrån kritisk respons för att driva tillväxt och innovation i stor skala med avancerade säkerhets- och efterlevnadsfunktioner....

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Improve your Customer Experience and nurture your clients throughout their entire lifecycle on a single and affordable platform. Lär dig mer om Froged
The best software to provide a personalized experience to your Clients. Our tool has been designed to nurture your customers throughout their entire lifecycle. With FROGED you will be able to increase engagement, retention, and reduce churn. Serve your customer's unique needs with customized email campaigns, a beautifully integrated knowledge base, live chat, and automated messages . Try our 7-day FREE Trial Lär dig mer om Froged
The best software to provide a personalized experience to your Clients. Our tool has been designed to nurture your customers throughout their entire lifecycle. With FROGED you will be able to...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Plattform för kundengagemang med övervakning av attityder, responsinsamling, closed loop-uppföljning, granskning av publicering och textanalys. Lär dig mer om Listen360
Listen360 betjänar företag runt om i världen med kontor i flera orter. Listen360:s plattform för kundengagemang ger dig nyckeln till att lyssna på och lära av dina kunder. Med hjälp av statistik och insikter hjälper Listen360 dig att dra nytta av direkt respons från kunder för att göra dina produkter och tjänster mer meningsfulla för de kunder du betjänar. Lär dig mer om Listen360
Listen360 betjänar företag runt om i världen med kontor i flera orter. Listen360:s plattform för kundengagemang ger dig nyckeln till att lyssna på och lära av dina kunder. Med hjälp av statistik och...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Canny är ett verktyg för användarrespons som är byggt för att täcka allt du behöver för att navigera hela responscykeln. Lär dig mer om Canny
Samla in, organisera och analysera användarrespons på ett ställe som underlag för dina produktbeslut. Prioritera respons, skapa en färdplan och slut din kommunikationsslinga med en inbyggd ändringslogg. Lär dig mer om Canny
Samla in, organisera och analysera användarrespons på ett ställe som underlag för dina produktbeslut. Prioritera respons, skapa en färdplan och slut din kommunikationsslinga med en inbyggd...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Zonka Feedback CX Platform är en programvara för undersökning och respons över flera kanaler. Mät, förbättra och omvandla de anställdas och kundernas upplevelser. Lär dig mer om Zonka Feedback
Zonka Feedback CX Platform är en flerkanalig programvara för undersökningar och respons för att förändra hur du hanterar medarbetar- och kundupplevelsen. Mät rätt CX-mätvärden inklusive poäng för kundlojalitet, kundansträngning och kundnöjdhet. Ta emot respons och genomför undersökningar över flera kanaler som surfplattor, webb, e-post och SMS. Se till att ditt team är synkade, ser responsen och samarbetar för att sluta responsslingan. Se insiktsfulla responsrapporter för att fokusera på kundtillfredsställelse och tillväxt. Lär dig mer om Zonka Feedback
Zonka Feedback CX Platform är en flerkanalig programvara för undersökningar och respons för att förändra hur du hanterar medarbetar- och kundupplevelsen. Mät rätt CX-mätvärden inklusive poäng för...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Prisvärd, intuitiv och funktionsrik e-postmarknadsföringsprogramvara för marknadsförare och företagare. Börjar med en 14 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om SendX
SendX är en prisvärd, intuitiv och funktionsrik e-postmarknadsföringsprogramvara för marknadsförare och företagare. SendX är stolt över att kunna erbjuda marknadsförare ett av branschens enklaste användargränssnitt. SendX tillhandahåller obegränsade e-postutskick med varje abonnemang, kraftfulla automatiseringsfunktioner, livesupport dygnet runt, bästa möjliga e-postleveransgrad. Över 3 000 företag världen över litar på SendX e-postmarknadsföring. **Börja med en 14 dagars gratis provperiod (inget kreditkort krävs). **Priserna börjar vid 9,99 USD per månad. Lär dig mer om SendX
SendX är en prisvärd, intuitiv och funktionsrik e-postmarknadsföringsprogramvara för marknadsförare och företagare. SendX är stolt över att kunna erbjuda marknadsförare ett av branschens enklaste...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Dixa är plattformen för goda kundrelationer för realtidssamtal mellan konsumentföretag och deras kunder via telefon, e-post, chatt och sociala medier. Lär dig mer om Dixa
Dixa är plattformen för goda kundrelationer för realtidssamtal mellan konsumentföretag och deras kunder. Dixa gör det möjligt för kundinriktade team att leverera omedelbar och anpassad support via telefon, e-post, chatt och meddelandeappar från en och samma skärm. Få prestandastatistik i realtid, kraftfulla routningsfunktioner, automatiseringar, integrationer och mycket mer. Besök webbplatsen eller boka en demo för att se hur Dixa kan förbättra din agentupplevelse och kundupplevelse. Lär dig mer om Dixa
Dixa är plattformen för goda kundrelationer för realtidssamtal mellan konsumentföretag och deras kunder. Dixa gör det möjligt för kundinriktade team att leverera omedelbar och anpassad support via...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Trustmary connects customer feedback, customer reviews, and website to generate more conversions (leads, sales). Fully automated. Lär dig mer om Trustmary
Trustmary helps you to 1. measure NPS and collect feedback, 2. convert feedback into authentic reviews and testimonials (including video), 3. show social proof on the website and measure how they improve your conversions. Fully automated. The primary value comes from a continuous flow of authentic and effective customer-generated content from the feedback stream and easy ways to show them on the website resulting higher conversion rates. Lär dig mer om Trustmary
Trustmary helps you to 1. measure NPS and collect feedback, 2. convert feedback into authentic reviews and testimonials (including video), 3. show social proof on the website and measure how they...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Plattform med flera kanaler (e-post, SMS) för marketing automation som är enkel att använda och ger dig ypperlig leveransbarhet Lär dig mer om Maropost
Maropost är utformad för media-, publicerings- och e-handelsföretag och är en förstklassig plattform för marketing automation som låter dig förvärva, engagera och konvertera potentiella kunder och kunder över flera marknadsföringskanaler (t ex, e-post, SMS). Programvaran säkerställer ypperlig leveransbarhet (98 %) med ett dedikerat team som tar hand om dina behov av e-postmarknadsföring. Lär dig mer om Maropost
Maropost är utformad för media-, publicerings- och e-handelsföretag och är en förstklassig plattform för marketing automation som låter dig förvärva, engagera och konvertera potentiella kunder och...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Den kanske första lösningen för användningsanalys som har specialanpassats för distribuerade programvaruapplikationer och ger djup insikt i användning av produktfunktioner. Lär dig mer om Usage Intelligence
Den kanske första lösningen för användningsanalys som har specialanpassats för distribuerade programvaror, ger djup insikt i användning av produktfunktioner och hantering av applikationsprestanda. Kom igång på 30 minuter med SDK-integrering (Windows, Mac, Linux). Färdig rapportering visar omedelbart användningstrender och användarbeteende. ReachOut levererar kontextuellt relevanta meddelanden i appen baserat på den målinriktning som du definierar (användning av funktioner, geografi, version eller licensstatus). Lär dig mer om Usage Intelligence
Den kanske första lösningen för användningsanalys som har specialanpassats för distribuerade programvaror, ger djup insikt i användning av produktfunktioner och hantering av applikationsprestanda....

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
SlashQ

SlashQ

(0 recensioner)
SlashQ is an appointment scheduling and queue management tool that helps you to manage customer flow. Lär dig mer om SlashQ
An intelligent token system to save time, eliminate waiting lines and encourage social distancing. The digital queue management system allows customers to get in line from wherever they are, while helping businesses manage customer flow. Lär dig mer om SlashQ
An intelligent token system to save time, eliminate waiting lines and encourage social distancing. The digital queue management system allows customers to get in line from wherever they are, while...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Customer Voice runs and optimizes marketing campaigns, analyzing all data and conveying them to business knowledge. Lär dig mer om Customer Voice
Pobuca offers an AI-based solution that brings CX to the new omnichannel era. Customer Voice will help you identify your customers and make the right segmentation based on demographics & shopping behavioral criteria. Collect and process feedback in some minutes and turn it into valuable insights. Offer a personalized CX, grow returning customers, optimize marketing campaigns, cut processes costs, and improve employee proactiveness with just one tool! Lär dig mer om Customer Voice
Pobuca offers an AI-based solution that brings CX to the new omnichannel era. Customer Voice will help you identify your customers and make the right segmentation based on demographics & shopping...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
SurveyMonkey Enterprise empowers businesses to capture and act on critical feedback to drive growth and innovation at scale with advanced security and compliance features.
SurveyMonkey Enterprise empowers businesses to capture and act on critical feedback to drive growth and innovation at scale with advanced security and compliance features. Integrate survey feedback with your technology stack to enrich decision-making and automate workflows. SurveyMonkey's products, enterprise solutions, and integrations enable more than 335,000 organizations to deliver better customer experiences, increase employee retention, and unlock growth and innovation.
SurveyMonkey Enterprise empowers businesses to capture and act on critical feedback to drive growth and innovation at scale with advanced security and compliance features. Integrate survey feedback...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Zoho CRM ger organisationer en komplett lösning för hantering av kundrelationslivscykeln.
Zoho CRM är användarvänligt med ett enkelt gränssnitt och anpassningsbara moduler. Relatera moduler enkelt och håll dina kunder och prospekt engagerade med livechattalternativ, reklambanderoller i produkten och flera andra funktioner.
Zoho CRM är användarvänligt med ett enkelt gränssnitt och anpassningsbara moduler. Relatera moduler enkelt och håll dina kunder och prospekt engagerade med livechattalternativ, reklambanderoller i...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Hootsuite is the global leader in social media management powering social media for the smallest businesses to the largest enterprises.
Hootsuite is the global leader in social media management. With over 18 million users worldwide, Hootsuite powers social media for brands and organizations around the world, from the smallest businesses to more than 800 of the Fortune 1000. Hootsuite helps businesses use social media to launch marketing campaigns, identify and grow their audience, and distribute targeted messages across multiple social media networks, including Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Pinterest, and YouTube.
Hootsuite is the global leader in social media management. With over 18 million users worldwide, Hootsuite powers social media for brands and organizations around the world, from the smallest...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Sätt kundservice i centrum för ditt företag. Gör representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder mer engagerade.
Zoho Desk är en webbaserad kundtjänstapplikation som hjälper ditt företag att bygga starkare relationer med kunder. Med Zoho Desk blir representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder får fler möjligheter. Det är anpassningsbart, behagligt att använda och det kostar inte en förmögenhet. Zoho Desk ingår i Zohos starka svit med över 40 olika program för företagsverksamhet och ger dig möjlighet att sätta kundservice i centrum för ditt företag.
Zoho Desk är en webbaserad kundtjänstapplikation som hjälper ditt företag att bygga starkare relationer med kunder. Med Zoho Desk blir representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Need a better way to reach your customers? Fivestars is a custom loyalty automation platform that brings customers back 2x more often.
Need a better way to reach your customers? Fivestars is a custom loyalty automation platform that brings customers back 2x more often with text, email, and mobile app marketing tools. We provide you with a free Customer Touchscreen to sign up customers easily. With AutoPilot and Unlimited Promotions, stay top of mind by automatically reaching out to your customers with the right offer at the right time. We also provide detailed reporting on your customers' visit and spend behaviors.
Need a better way to reach your customers? Fivestars is a custom loyalty automation platform that brings customers back 2x more often with text, email, and mobile app marketing tools. We provide you...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Customer Experience software built for business to business. Understand your customers better and improve customer satisfaction today.
TeamSupport is a post-sale customer support software solution built specifically for the unique needs of B2B technology-enabled companies. Built around the entire B2B customer, rather than a focus… on each individual contact or ticket, TeamSupport helps solve for sophisticated client needs, fuels successful client interactions, and ultimately results in increased lifetime customer value. Nationally recognized TeamSupport suite of solutions includes TeamInsights, and TeamSuccess.
TeamSupport is a post-sale customer support software solution built specifically for the unique needs of B2B technology-enabled companies. Built around the entire B2B customer, rather than a focus…...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
En plattform för feedbackhantering för organisationer i alla storlekar som friktionsfritt automatiserar datainsamling och -analys.
SoGoSurveys plattform för feedbackhantering automatiserar friktionsfritt datainsamling och -analys för organisationer i alla storlekar. Plattformen hanterar allt med lätthet, från att utforma och distribuera ett frågeformulär till att analysera och sluta slingan, och på en sofistikeringsgrad som är sällsynt i branschen. SoGoSurvey utmärker sig genom sin förstklassiga kundsupport dygnet runt, djupanalys, branschledande datasäkerhet och sin förmåga att skala upp i enlighet med organisationers växande behov.
SoGoSurveys plattform för feedbackhantering automatiserar friktionsfritt datainsamling och -analys för organisationer i alla storlekar. Plattformen hanterar allt med lätthet, från att utforma och...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Give each customer the experience they deserve. Engage your customers & build trust with the Trustpilot customer review management tool
Trustpilot is a customer review management tool that helps businesses engage and build trust with their customers. It gives brands the ability to provide an all around better experience, increasing LTV, conversion rates & ROI. Easily collect, manage & display reviews to stand out in Search where it matters most. Get started with a free account today and see the powerful reporting & analytics, review invitations & reminders, onsite review widgets, Google Seller Ratings, rich snippet stars & more!
Trustpilot is a customer review management tool that helps businesses engage and build trust with their customers. It gives brands the ability to provide an all around better experience, increasing...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys