688 resultat
Varför Capterra är gratis
Contentsquare är en av ledarna inom digital upplevelseanalys. Upptäck repris av sessioner, zonbaserade värmekartor, reseanalys med mera. Lär dig mer om Contentsquare
Contentsquares förstklassiga digitala moln för upplevelseanalys är en funktionsrik plattform i företagsklass som används av över 800 ledande varumärken för att avslöja dolda kundbeteenden och leverera bättre upplevelser. Funktioner som zonbaserade värmekartor, reseanalys, repris av sessioner, kvantifiering av påverkan, AI-insikter, kampanalys med mera ger unika insikter, visualiseringar och rekommendationer som teamen för marknadsföring, e-handel, drift, produkt, UX och analys kan använda för att optimera kundupplevelsen (customer experience, CX) och öka tillväxten. Lär dig mer om Contentsquare
Contentsquares förstklassiga digitala moln för upplevelseanalys är en funktionsrik plattform i företagsklass som används av över 800 ledande varumärken för att avslöja dolda kundbeteenden och...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 40 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser. Lär dig mer om Freshdesk
Freshdesk är ett molnbaserat hjälpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig att smidigt lösa problem över olika kanaler. Med Freshdesk kan du också automatisera arbetsflöden, erbjuda bekväma självbetjäningsalternativ, hantera servicenivåavtal och generera rapporter. Freshdesk används av över 40 000 kunder, inklusive Bridgestone, HP, Harvard University och DHL. Lär dig mer om Freshdesk
Freshdesk är ett molnbaserat hjälpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Sonar är en kodlös AI-driven plattform för användarforskning. Programvaran gör det möjligt för dig att utföra videobaserad forskning i stor skala. Lär dig mer om Sonar
Sonar är en kodlös plattform för användarforskning som gör det möjligt för UX-specialister och amatörer att utföra videobaserad forskning med hjälp av omodererade och högkvalitativa intervjuer. Lär dig mer om Sonar
Sonar är en kodlös plattform för användarforskning som gör det möjligt för UX-specialister och amatörer att utföra videobaserad forskning med hjälp av omodererade och högkvalitativa intervjuer.

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Hjälp kunderna hjälpa sig själva. Leverera smartare stöd i appen till dina kunder med den inbäddningsbara Elevio Assistant, och mer. Lär dig mer om elevio
Elevio gör dina produkter enklare för kunderna att lära sig. Hjälp dina kunder med kontextuell hjälp, visuella uppmaningar och tillgång till support, undersökningar och formulär i appen. Integrera din supportstack och fånga upp användarbeteenden för att få mer optimering. Mer än 500 företag som Atlassian, Heap, Adroll och Dell använder Elevio för att förbättra kundutbildningen och minska antalet kundförluster, klagomål och supportbelastningar. Registrera dig för en 14 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om elevio
Elevio gör dina produkter enklare för kunderna att lära sig. Hjälp dina kunder med kontextuell hjälp, visuella uppmaningar och tillgång till support, undersökningar och formulär i appen. Integrera...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Algonomy är kanske den enda oberoende personanpassningsleverantören som driver digital tillväxt och lojalitet för varumärken, återförsäljare och B2B-företag. Lär dig mer om Omnichannel Personalization
Algonomy (tidigare Manthan-RichRelevance) är en global ledare inom personanpassning och driver digital tillväxt och lojalitet för över 200 återförsäljare, DTC-varumärken och B2B-företag. Algonomy utnyttjar avancerad AI för att leverera personliga upplevelser i realtid och i stor skala. Med en enhetlig användarprofil i realtid gör Algonomy det möjligt för marknadsförare och handelsledare att skifta från kampanjer/produkter till kunder utan att behöva välja mellan taktiska konverteringsmål och långsiktigt livstidsvärde för kunderna. Lär dig mer om Omnichannel Personalization
Algonomy (tidigare Manthan-RichRelevance) är en global ledare inom personanpassning och driver digital tillväxt och lojalitet för över 200 återförsäljare, DTC-varumärken och B2B-företag. Algonomy...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Med Userlanes interaktiva vägledningsteknik kan du effektivisera din onboarding och leverera en exceptionell produktupplevelse. Lär dig mer om Userlane
När det gäller att introducera nya kunder handlar allt om användarupplevelsen: Hur enkelt de kan navigera genom lösningen och hur de känner sig när de gör det. Med Userlanes interaktiva guider kan dina kunder navigera steg för steg i din programvara i sin egen takt, vilket gör det till en verkligt härlig upplevelse att arbeta med programvaran. Lär dig mer om Userlane
När det gäller att introducera nya kunder handlar allt om användarupplevelsen: Hur enkelt de kan navigera genom lösningen och hur de känner sig när de gör det. Med Userlanes interaktiva guider kan...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Smartlook är en kvalitativ analyslösning för webbplatser, mobilappar med inspelningar som alltid är på, värmekartor, automatiska händelser, och trattar Lär dig mer om Smartlook
Smartlook är en kvalitativ analyslösning för webb- och mobiltjänster som hjälper över 300 000 företag i alla storlekar och branscher att svara på anledningarna bakom användarnas åtgärder. Varför slutar användarna att använda den funktionen, eller varför använder de inte den? Slipp alla gissningar: besökarinspelningar och värmekartor visar verkliga användarbeteenden, medan automatiska händelsespårnings- och konverteringskanaler avslöjar trender i beteende. Inte bara siffror och grafer. Smartlook berättar varför användarna beter sig som de gör. Lär dig mer om Smartlook
Smartlook är en kvalitativ analyslösning för webb- och mobiltjänster som hjälper över 300 000 företag i alla storlekar och branscher att svara på anledningarna bakom användarnas åtgärder. Varför...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Wonderflows prediktiva AI är vettigt för alla typer av kundfeedback för att hjälpa dig att lyckas på konkurrensutsatta marknader. Lär dig mer om Wonderflow
Miljontals produktrecensioner skrivs varje dag. Wonderflow är en enkel AI-baserad lösning för att analysera dem och omvandla denna extremt stora ström av kundrespons till effektiva åtgärder. Wonderflow Unified VoC Analytics hjälper B2C-företag att få ut värde från konsumentfeedback som online-recensioner, dokumentation från supportcenter och NPS. **Wonderflow är skräddarsytt för konsumentelektronik-, försäkrings-, logistik-, däck- och kosmetikaföretag.** Lär dig mer om Wonderflow
Miljontals produktrecensioner skrivs varje dag. Wonderflow är en enkel AI-baserad lösning för att analysera dem och omvandla denna extremt stora ström av kundrespons till effektiva åtgärder. Wonderfl...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
FullStory hjälper företag att förstå, mäta och förbättra sin kundupplevelse över hemsidor och appar. Lär dig mer om FullStory
FullStorys digitala upplevelseplattform ger företag möjlighet att kontinuerligt förbättra kundupplevelsen över hemsidor och appar. Kärnan i FullStorys plattform är en kraftfull analysmotor som kopplar samman digitala interaktioner med de mätvärden som är viktigast för företag. FullStory ger proaktivt goda möjligheter att optimera den digitala upplevelsen, vilket gör det möjligt för team att förstå problem, prioritera korrigeringar, åtgärda buggar och mäta effekten av dessa förändringar. Lär dig mer om FullStory
FullStorys digitala upplevelseplattform ger företag möjlighet att kontinuerligt förbättra kundupplevelsen över hemsidor och appar. Kärnan i FullStorys plattform är en kraftfull analysmotor som...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Pipedrive är ett försäljningsledningsverktyg som organiserar säljteam. Det hjälper dig att fokusera på de aktiviteter som ökar antalet slutförda affärer. Lär dig mer om Pipedrive
Pipedrive förstår verkligen vikten av kundupplevelsen när det gäller aktivitetsbaserad försäljning. Tack vare det lättanvända CRM-säljverktyget, som är utrustat med fantastiska funktioner och integrationer, kan säljare fokusera helt och hållet på det som är viktigast för dem. Prova denna CRM som har skapats av säljare, så kommer det inte längre att vara svårt att förstå dina kunder eller att slutföra affärer. Lär dig mer om Pipedrive
Pipedrive förstår verkligen vikten av kundupplevelsen när det gäller aktivitetsbaserad försäljning. Tack vare det lättanvända CRM-säljverktyget, som är utrustat med fantastiska funktioner och...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
A promo solution that offers personalized promos. It helps eCommerce brands increase margins, sales, and ROI with fewer discounts. Lär dig mer om Intent-Based Promotions
Intent-Based Promotions by Namogoo is an on-site promotion solution that tailors incentives to each shopper and personalizes the customer experience. It offers the minimum and accurate promo needed to convert and also knows when not to offer any promotion. We help over 250 global retailers to keep profitability high, save margins and increase ROI while lowering promo spend and most importantly - protecting the brand's value. Lär dig mer om Intent-Based Promotions
Intent-Based Promotions by Namogoo is an on-site promotion solution that tailors incentives to each shopper and personalizes the customer experience. It offers the minimum and accurate promo...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Förvandla undersökningar till samtal med chattliknande enkäter. Kommunicera bättre med dina kunder och anställda. Lär dig mer om SurveySparrow
SurveySparrow låter dig förvandla enkäter till samtal. Med ett samtalsgränssnitt gör SurveySparrow det möjligt för användare att skapa och dela mycket engagerande mobilanpassade enkäter som erbjuder en chattliknande upplevelse. SurveySparrow Recurring Surveys låter dig skicka enkäter med jämna mellanrum för att mäta kundens eller den anställdes puls. Med enkla delningsalternativ kan du med SurveySparrow dela dina enkäter via webben, mobilen, sociala medier och e-post för att enkelt samla in respons från din målgrupp. Lär dig mer om SurveySparrow
SurveySparrow låter dig förvandla enkäter till samtal. Med ett samtalsgränssnitt gör SurveySparrow det möjligt för användare att skapa och dela mycket engagerande mobilanpassade enkäter som erbjuder...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Optimera kundupplevelsen med en mikroundersökningsplattform för SaaS Lär dig mer om Refiner
Optimera kundupplevelsen av din SaaS med Refiner – en mikroundersökningsplattform byggd för moderna SaaS-företag. Ställ alla frågor till dina användare medan de använder din produkt med dessa mycket konfigurerbara widgetar för undersökningen i appen. Spåra kundframgångsmått som NPS-, CSAT- eller CES-undersökningar i flera kanaler. Använd sedan dessa nya insikter för att öka konverteringen och behålla fler kunder. Lär dig mer om Refiner
Optimera kundupplevelsen av din SaaS med Refiner – en mikroundersökningsplattform byggd för moderna SaaS-företag. Ställ alla frågor till dina användare medan de använder din produkt med dessa mycket...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Enhetlig plattform för hantering av kundupplevelser med kraftfull social lyssning, publicering samt funktioner för rapportering och engagemang. Lär dig mer om Falcon.io
Falcon.io är en enhetlig plattform för sociala medier och hantering av kundupplevelser. En heltäckande plattform för alla marknadsförares sociala lyssnings-, engagemangs-, publicerings-, mätnings- och jämförelsebehov. Falcon hjälper marknadsförare att leverera mer personliga varumärkesupplevelser över alla digitala kontaktpunkter baserat på berikade kundprofiler. Plattformen har ett väldigt intuitivt och samarbetsinriktat användargränssnitt och kompletteras av ett av branschens främsta supportteam. Lär dig mer om Falcon.io
Falcon.io är en enhetlig plattform för sociala medier och hantering av kundupplevelser. En heltäckande plattform för alla marknadsförares sociala lyssnings-, engagemangs-, publicerings-, mätnings-...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Zendesk Support är supportprogramvara byggd för bättre kundupplevelser. Lär dig mer om Zendesk
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt gränssnitt med funktioner som webbwidgetar, fördefinierade biljettsvar och en fullständig kundhistorik. Kom igång snabbt och förvänta dig att se resultat ännu snabbare. Lär dig mer om Zendesk
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
En fantastisk internetupplevelse för dina kunder kan bli din bästa reklam. Prova Newireds intelligenta lager i appen. Lär dig mer om Newired
Det är bevisat: om kunder har problem med att använda sin e-handelsplattform eller en dålig helhetsupplevelse på din webbplats – eller om du rentav producerar programvarulösningar som inte är särskilt intuitiva att använda, kommer du att förlora konverteringar. Dina kunder kommer att gå till någon annan. Med Newired kan du snabbt göra dina befintliga digitala resurser och din egen programvara mer användbara och överträffa dina kunders förväntningar. Du kommer att guida dem genom allt de behöver. Lär dig mer om Newired
Det är bevisat: om kunder har problem med att använda sin e-handelsplattform eller en dålig helhetsupplevelse på din webbplats – eller om du rentav producerar programvarulösningar som inte är...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Otroligt prisvärd NPS-programvara som hjälper dig att samla in, analysera och agera utifrån kundrespons och anställdas åsikter. Lär dig mer om SightMill
Otroligt prisvärd NPS-programvara för kundupplevelser som hjälper dig att samla in, analysera och agera utifrån kundrespons. Skicka NPS-undersökningar via e-post eller SMS, lägg till undersökningar på din hemsida eller samla in respons vid evenemang. Anpassa undersökningar så att de passar ditt varumärke och din stil. Används av företag runt om i världen, är enkelt att installera och tillgång till support när som helst. Förstå trender per segment eller kund i realtid. Automatisera med länkar till Salesforce, Slack, Zapier, CRM och kundtjänster. Lär dig mer om SightMill
Otroligt prisvärd NPS-programvara för kundupplevelser som hjälper dig att samla in, analysera och agera utifrån kundrespons. Skicka NPS-undersökningar via e-post eller SMS, lägg till undersökningar...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Zoho CRM ger organisationer en komplett lösning för hantering av kundrelationslivscykeln. Lär dig mer om Zoho CRM
Zoho CRM är användarvänligt med ett enkelt gränssnitt och anpassningsbara moduler. Relatera moduler enkelt och håll dina kunder och prospekt engagerade med livechattalternativ, reklambanderoller i produkten och flera andra funktioner. Lär dig mer om Zoho CRM
Zoho CRM är användarvänligt med ett enkelt gränssnitt och anpassningsbara moduler. Relatera moduler enkelt och håll dina kunder och prospekt engagerade med livechattalternativ, reklambanderoller i...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Bra kundservice börjar med bättre helpdesk-programvara. Få fler kunder genom att erbjuda utmärkt kundservice med LiveAgent Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent är en fullt utrustat kundtjänstprogramvara. Företag som BMW, Yamaha, Huawei, Orange och Forbesfone använder LiveAgent för att leverera en wow-upplevelse till 150 miljoner slutanvändare över hela världen. Gör som dem och få en konkurrensfördel. Börja med en 14-dagars provperiod. Inget kreditkort behövs, inga avtal. LiveAgent är en funktionsrik flerkanalig kundtjänstprogramvara med mer än 170 kundtjänstfunktioner, inklusive livechatt, telefonsupport, integrering av sociala medier, supportportal och programmeringsgränssnitt (application program interface, API). Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent är en fullt utrustat kundtjänstprogramvara. Företag som BMW, Yamaha, Huawei, Orange och Forbesfone använder LiveAgent för att leverera en wow-upplevelse till 150 miljoner slutanvändare över...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Userlike är ett av de första och enda livechattprogrammen som hjälper ditt företag att få och behålla kunder genom olika meddelandekanaler. Lär dig mer om Userlike
Erbjud dina kunder den bästa kundserviceupplevelsen via webbchatt och mobilmeddelanden. Med Userlike kan du chatta med dina kunder via hemsidan, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram och SMS. Anslut en chattrobot och automatisera delar av dina kundinteraktioner. Skapad och hanterad i Tyskland. Userlike håller dina och dina kunders data säkra med en 100 % GDPR-kompatibel kommunikationslösning. Lär dig mer om Userlike
Erbjud dina kunder den bästa kundserviceupplevelsen via webbchatt och mobilmeddelanden. Med Userlike kan du chatta med dina kunder via hemsidan, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram och SMS....

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Sverige Lokal produkt
Skapa engagerande, plattformsoberoende och eleganta enkäter. SurveyLegend ger både stora som små företag och även vanliga människor möjlighet att samla in respons. Lär dig mer om SurveyLegend
SurveyLegend ger dig nästa generations webbaserade enkäter –- engagerande, plattformsoberoende och eleganta. SurveyLegend ger både stora som små företag och även vanliga människor möjlighet att skapa mobilvänliga, underbara undersökningar. Nu kan du skapa fantastiska enkäter på din dator eller surfplatta, anpassa enkätens utseende som du vill, och visa insamlade data med iögonfallande och insiktsfull grafik. Att skapa frågeformulär görs helt enkelt genom att dra och släppa, och du behöver inte vara en marknadsundersökningsexpert för att använda vårt verktyg. Lär dig mer om SurveyLegend
SurveyLegend ger dig nästa generations webbaserade enkäter –- engagerande, plattformsoberoende och eleganta. SurveyLegend ger både stora som små företag och även vanliga människor möjlighet att skapa...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Bitrix24 gratis plattform för kundupplevelse och hantering av kundrelationer som används av 4 miljoner företag runt om i världen. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en bra, kostnadsfri plattform för kundens framgång och hantering av kundrelationer som används av 4 miljoner företag runt om i världen. Bitrix24 är tillgänglig i molnet och lokalt med åtkomst till öppen källkod. Obegränsade leads, affärer, kontakter, företag, offerter, fakturor och mötesbokning. Det kostnadsfria abonnemanget inkluderar även e-postmarknadsföring och telefoni. De avancerade versionerna har automatisering av försäljning och marknadsföring, massutskick av SMS, kampanjhantering och support för flera direktkanaler. Finns på 12 olika språk. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en bra, kostnadsfri plattform för kundens framgång och hantering av kundrelationer som används av 4 miljoner företag runt om i världen. Bitrix24 är tillgänglig i molnet och lokalt med...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Skapa tillfredsställelse, utöka relationer och säkerställ långsiktig lojalitet med social kundvård | Prova Sprout gratis Lär dig mer om Sprout Social
Sprout Social erbjuder kraftfulla sociala kundvårdslösningar för ledande byråer och varumärken, inklusive Hyatt, Ogilvy, Leo Burnett, Evernote och Microsoft. Sprout har stöd för Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn och Google+ och integreras med Bitly, Google Analytics, Zendesk, Feedly och UserVoice. | Prova Sprout gratis i 30 dagar. Lär dig mer om Sprout Social
Sprout Social erbjuder kraftfulla sociala kundvårdslösningar för ledande byråer och varumärken, inklusive Hyatt, Ogilvy, Leo Burnett, Evernote och Microsoft. Sprout har stöd för Facebook, Twitter,...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Lätthanterligt | Prisbelönt | Enkätplattform med en rad fantastiska funktioner. Framtaget för alla typer av mobila anordningar. Lär dig mer om Survio
Om du letar ett enkätverktyg med enkel hantering och en mängd fantastiska funktioner? Survio är en online-plattform för skapandet av enkäter, insamling och analys av svar och delning av uppgifter. | Modern design och professionella enkäter framtagna för alla typer av mobila anordningar. | Bli en av över 3 miljoner nöjda kunder från 190 länder. | 16 språkversioner | 19 olika frågetyper | 100+ enkätmallar | Uppfyller GDPR | SSL-säkerhet (2048 bitskodning) Lär dig mer om Survio
Om du letar ett enkätverktyg med enkel hantering och en mängd fantastiska funktioner? Survio är en online-plattform för skapandet av enkäter, insamling och analys av svar och delning av uppgifter. |...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Nicereply är ett undersökningsverktyg för kundnöjdhet för supportteam. Skapa och skicka enklicksundersökningar för att mäta CSAT, NPS och CES. Lär dig mer om Nicereply
Nicereply är ett undersökningsverktyg för kundnöjdhet som skapats för supportteam. Team på företag som Microsoft, Lenovo och Hubspot använder Nicereply för att: - Mäta CSAT, NPS och CES per agent, team eller företag. - Skicka e-postenkäter automatiskt efter att ett ärende har lösts. - Be kunderna om respons längst ner i varje e-postmeddelande. - Öka svarsfrekvensen med 200 %. - Se data i supportavdelningen och ställa in utlösare baserat på den. - Anpassa undersökningar när det gäller varumärkesprofilering, frågor och skalor. Lär dig mer om Nicereply
Nicereply är ett undersökningsverktyg för kundnöjdhet som skapats för supportteam. Team på företag som Microsoft, Lenovo och Hubspot använder Nicereply för att: - Mäta CSAT, NPS och CES per agent,...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Ge kunderna den utmärkta upplevelse de förtjänar med Front, oavsett om du har 5 kunder eller 5 000. Testa Front gratis. Lär dig mer om Front
Ge kunderna den utmärkta upplevelse de förtjänar, oavsett om du har 5 kunder eller 5 000. Front låter dig svara snabbare och skala upp personlig kommunikation. Front är en av de första programvarorna för e-posthantering som hjälper team att samarbeta med mer transparens och ansvar för att hantera hundratals e-postmeddelanden till allmänna adresser, som [email protected] och [email protected] Tilldela e-postmeddelanden till teammedlemmar, dela och diskutera e-postmeddelanden internt utan rörig vidarebefordran och svara alla. Testa Front gratis. Lär dig mer om Front
Ge kunderna den utmärkta upplevelse de förtjänar, oavsett om du har 5 kunder eller 5 000. Front låter dig svara snabbare och skala upp personlig kommunikation. Front är en av de första programvarorna...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Programvaran kan hjälpa dig att konfigurera kundupplevelseprocesser (NPS, CSAT och CES). Prova supporten i världsklass. Integrera med din programvara. Lär dig mer om Startquestion
De stora fördelarna jämfört med de kända varumärkena är överkomliga priser och ett kundframgångsteam i världsklass. Programvaran kan hjälpa dig att konfigurera, integrera och automatisera dina kundupplevelseprocesser. Lär dig mer om Startquestion
De stora fördelarna jämfört med de kända varumärkena är överkomliga priser och ett kundframgångsteam i världsklass. Programvaran kan hjälpa dig att konfigurera, integrera och automatisera dina...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring, försäljning och service för att generera, engagera, vårda och konvertera leads. Lär dig mer om EngageBay
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara med marknadsföring, försäljning och service. Programvaran är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera, och vårda webbesökare och göra dem till nöjda kunder. Generera leads med leadgenereringsformulär och popup-fönster, engagera webbesökarna med hjälp av snygga startsidor, vårda dem med engagerande e-postmeddelanden och automatisera din marknadsföringstratt med marketing automation – allt från en enda lättanvänd plattform. Lär dig mer om EngageBay
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara med marknadsföring, försäljning och service. Programvaran är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera, och vårda...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Facelift Cloud erbjuder en lösning med flera certifieringar som kombinerar alla komponenter för professionell marknadsföring på sociala medier. Lär dig mer om Facelift Cloud
Facelift Cloud Ett världsledande verktyg för social media management med aktiva användare i mer än 50 länder över hela världen. Facelift Cloud kombinerar alla social media management-komponenter i ett smart verktyg. Programvaran hjälper dig att hantera dina aktiviteter på alla relevanta kanaler centralt och effektivt. Passar alla företagsstorlekar. Facelift Cloud gör det möjligt för varumärken, agenturer och offentliga institutioner att uppnå sina affärsmål. Verktyget är ISO 27001-certifierat. Lär dig mer om Facelift Cloud
Facelift Cloud Ett världsledande verktyg för social media management med aktiva användare i mer än 50 länder över hela världen. Facelift Cloud kombinerar alla social media management-komponenter i...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Zonka Feedback CX Platform är en programvara för undersökning och respons över flera kanaler. Mät, förbättra och omvandla de anställdas och kundernas upplevelser. Lär dig mer om Zonka Feedback
Zonka Feedback CX Platform är en flerkanalig programvara för undersökningar och respons för att förändra hur du hanterar medarbetar- och kundupplevelsen. Mät rätt CX-mätvärden inklusive poäng för kundlojalitet, kundansträngning och kundnöjdhet. Ta emot respons och genomför undersökningar över flera kanaler som surfplattor, webb, e-post och SMS. Se till att ditt team är synkade, ser responsen och samarbetar för att sluta responsslingan. Se insiktsfulla responsrapporter för att fokusera på kundtillfredsställelse och tillväxt. Lär dig mer om Zonka Feedback
Zonka Feedback CX Platform är en flerkanalig programvara för undersökningar och respons för att förändra hur du hanterar medarbetar- och kundupplevelsen. Mät rätt CX-mätvärden inklusive poäng för...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Hantera alla företagets digitala kundupplevelser på ett ställe med Sprinklr – kanske världens enda Unified-CXM-plattform. Lär dig mer om Sprinklr
Sprinklr är kanske den enda lösningen för kundupplevelse i företagsklass som 90 % av världens 100 främsta varumärken litar på. Sprinklr drivs av en av branschens mest avancerade AI-motorer och hjälper varumärken att marknadsföra, annonsera, undersöka, ta hand om och engagera kunder från en enda enhetlig plattform, vilket säkerställer mer positiva och konsekventa varumärkesinteraktioner. Lämna punktlösningskaoset bakom dig med Sprinklr, kanske världens första och enda Unified-CXM-plattform. Lär dig mer om Sprinklr
Sprinklr är kanske den enda lösningen för kundupplevelse i företagsklass som 90 % av världens 100 främsta varumärken litar på. Sprinklr drivs av en av branschens mest avancerade AI-motorer och...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Mobil och molnbaserad marknadsundersökningslösning för företag som hjälper till att samla in, dela och samarbeta om forskningsbaserade data. Lär dig mer om SurveyMonkey Enterprise
SurveyMonkey Enterprise ger företag möjlighet att märka och agera utifrån kritisk respons för att driva tillväxt och innovation i stor skala med avancerade säkerhets- och efterlevnadsfunktioner. Integrera respons från undersökningen med din tekniska stack för att förbättra beslutsfattandet och automatisera arbetsflöden. SurveyMonkeys produkter, företagslösningar och integrationer gör det möjligt för mer än 335 000 organisationer att leverera bättre kundupplevelser, öka behållande av anställda och främja tillväxt och innovation. Lär dig mer om SurveyMonkey Enterprise
SurveyMonkey Enterprise ger företag möjlighet att märka och agera utifrån kritisk respons för att driva tillväxt och innovation i stor skala med avancerade säkerhets- och efterlevnadsfunktioner....

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Förbättra din kundupplevelse och vårda dina kunder under hela deras livscykel på en enda prisvärd plattform. Lär dig mer om Froged
En förstklassig programvara för att erbjuda dina kunder en personlig upplevelse. Verktyget har utformats för att vårda dina kunder under hela deras livscykel. Med FROGED kommer du att kunna öka engagemanget, retentionen och minska bortfallet. Betjäna dina kunders unika behov med anpassade e-postkampanjer, en vackert integrerad kunskapsbas, livechatt och automatiserade meddelanden. Prova en 7-dagars gratis provperiod Lär dig mer om Froged
En förstklassig programvara för att erbjuda dina kunder en personlig upplevelse. Verktyget har utformats för att vårda dina kunder under hela deras livscykel. Med FROGED kommer du att kunna öka...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Plattform för kundengagemang med övervakning av attityder, responsinsamling, closed loop-uppföljning, granskning av publicering och textanalys. Lär dig mer om Listen360
Listen360 betjänar företag runt om i världen med kontor i flera orter. Listen360:s plattform för kundengagemang ger dig nyckeln till att lyssna på och lära av dina kunder. Med hjälp av statistik och insikter hjälper Listen360 dig att dra nytta av direkt respons från kunder för att göra dina produkter och tjänster mer meningsfulla för de kunder du betjänar. Lär dig mer om Listen360
Listen360 betjänar företag runt om i världen med kontor i flera orter. Listen360:s plattform för kundengagemang ger dig nyckeln till att lyssna på och lära av dina kunder. Med hjälp av statistik och...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Få förståelse för kundupplevelsen och effekterna av förändringar genom att relatera kundresan till ditt interna affärsramverk. Lär dig mer om iGrafx
Att förstå kundupplevelsen kräver mycket mer än att bara visa resan på ett diagram. För att verkligen förstå deras upplevelse måste du länka den resan till resten av din affärsarkitektur. iGrafx affärsomvandlingsplattform ger dig möjlighet att bryta ner hinder och tydligt se relationerna mellankundupplevelsen och dina interna strategier, förmågor, processer, personer och system, så att du tydligt kan förstå effekten av förändringen. Lär dig mer om iGrafx
Att förstå kundupplevelsen kräver mycket mer än att bara visa resan på ett diagram. För att verkligen förstå deras upplevelse måste du länka den resan till resten av din affärsarkitektur. iGrafx...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Samla snabbt in respons och insikter från din målgrupp på vilken digital tillgång (din eller konkurrentens) som helst på läsplatta, mobil eller dator. Lär dig mer om Userlytics
Genomför kundupplevelsestudier snabbt och samla in djupgående respons från din målgrupp på alla digitala tillgångar (webbplatser, appar, prototyper, konkurrenters tillgångar, annonser eller annat) och på alla enheter. Med obegränsat antal användare och administratörer, obegränsat antal studier och deltagare per studie kombinerat med flexibla prismodeller är Userlyticsna en av de få plattformarna för kundupplevelsetester som verkligen anpassar sig efter dina behov. Skapa ett gratistest idag på bara några minuter med koden ONEFREE och få resultaten på ett par timmar. Lär dig mer om Userlytics
Genomför kundupplevelsestudier snabbt och samla in djupgående respons från din målgrupp på alla digitala tillgångar (webbplatser, appar, prototyper, konkurrenters tillgångar, annonser eller annat)...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Canny är ett verktyg för användarrespons som är byggt för att täcka allt du behöver för att navigera hela responscykeln. Lär dig mer om Canny
Samla in, organisera och analysera användarrespons på ett ställe som underlag för dina produktbeslut. Prioritera respons, skapa en färdplan och slut din kommunikationsslinga med en inbyggd ändringslogg. Lär dig mer om Canny
Samla in, organisera och analysera användarrespons på ett ställe som underlag för dina produktbeslut. Prioritera respons, skapa en färdplan och slut din kommunikationsslinga med en inbyggd...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Qualaroo är ett molnbaserat program för CX-optimering som kartlägger kunders resor över olika beröringspunkter. Lär dig mer om Qualaroo
Qualaroo är ett molnbaserat program för optimering av kundupplevelsen (customer experience, CX) som kartlägger kunders resor över olika beröringspunkter för att upptäcka deras motivation och rädsla. Du kan rikta in dig på besökare vid exakt rätt tidpunkt med fokuserade undersökningar för att förstå deras smärtpunkter och problem. Använd förbyggda mallar, förgrening av frågor och avancerad målgruppsinriktning för att utforma relationer och transaktionsundersökningar för att mäta kundupplevelsen. Studera responsen med den AI-drivna dataanalysmotorn för att förbättra CX Lär dig mer om Qualaroo
Qualaroo är ett molnbaserat program för optimering av kundupplevelsen (customer experience, CX) som kartlägger kunders resor över olika beröringspunkter för att upptäcka deras motivation och rädsla....

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
AreTheyHappy hjälper restaurangkedjor med verksamhet på flera platser och serviceföretag att ta kundupplevelsen till nästa nivå. Lär dig mer om AreTheyHappy
AreTheyHappy är den enklaste programvaran för restaurang- och hotellföretag för att hantera varumärkets rykte på webben. Programvaran stärker dina varumärkens kundupplevelse på webben genom att erbjuda obegränsade dataströmmar på ett ställe. Restaurang- och hotellvarumärken har nu ett eget kommandocenter för att övervaka prestanda och tillväxt från en plats till en varumärkesnivå, spåra NPS, kundattityd, drivkrafter vid olika val med mera. Anslut helt enkelt dina webbaserade kanaler och kom igång. Lär dig mer om AreTheyHappy
AreTheyHappy är den enklaste programvaran för restaurang- och hotellföretag för att hantera varumärkets rykte på webben. Programvaran stärker dina varumärkens kundupplevelse på webben genom att...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Plattform med flera kanaler (e-post, SMS) för marketing automation som är enkel att använda och ger dig ypperlig leveransbarhet Lär dig mer om Maropost
Maropost är utformad för media-, publicerings- och e-handelsföretag och är en förstklassig plattform för marketing automation som låter dig förvärva, engagera och konvertera potentiella kunder och kunder över flera marknadsföringskanaler (t ex, e-post, SMS). Programvaran säkerställer ypperlig leveransbarhet (98 %) med ett dedikerat team som tar hand om dina behov av e-postmarknadsföring. Lär dig mer om Maropost
Maropost är utformad för media-, publicerings- och e-handelsföretag och är en förstklassig plattform för marketing automation som låter dig förvärva, engagera och konvertera potentiella kunder och...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
InnerTrends kunder fattar mer handlingsbara tillväxtbeslut med sina användardata än med något annat analysverktyg på marknaden. Lär dig mer om InnerTrends
Vad skulle hända om ditt produktanalysverktyg faktiskt kände till din verksamhet och inte bara dina data? Spåra rätt data och få värdefulla insikter. InnerTrends är det enda produktanalys- och dataforskningsverktyget som kartlägger ditt unika programvaruföretag med dina data för en inbyggd rapportering. Du behöver inte vara dataforskare. Alla rapporter är på engelska och ger dig användbara insikter så att du kan optimera hela din SaaS-kundresa. Lär dig mer om InnerTrends
Vad skulle hända om ditt produktanalysverktyg faktiskt kände till din verksamhet och inte bara dina data? Spåra rätt data och få värdefulla insikter. InnerTrends är det enda produktanalys- och...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Den kanske första lösningen för användningsanalys som har specialanpassats för distribuerade programvaruapplikationer och ger djup insikt i användning av produktfunktioner. Lär dig mer om Usage Intelligence
Den kanske första lösningen för användningsanalys som har specialanpassats för distribuerade programvaror, ger djup insikt i användning av produktfunktioner och hantering av applikationsprestanda. Kom igång på 30 minuter med SDK-integrering (Windows, Mac, Linux). Färdig rapportering visar omedelbart användningstrender och användarbeteende. ReachOut levererar kontextuellt relevanta meddelanden i appen baserat på den målinriktning som du definierar (användning av funktioner, geografi, version eller licensstatus). Lär dig mer om Usage Intelligence
Den kanske första lösningen för användningsanalys som har specialanpassats för distribuerade programvaror, ger djup insikt i användning av produktfunktioner och hantering av applikationsprestanda....

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Twik anpassar automatiskt hemsidor för att öka försäljning och intäkter och skapar en engagerande upplevelse för alla – automatiskt. Lär dig mer om Twik
Twik anpassar automatiskt eCommerce samt B2B och kan på så vis öka dina försäljningsintäkter. Baserat på unika maskininlärningsalgoritmer som kan förstå anonymiserade besökare, webbplatsstrukturer och trafik, ger Twik dina besökare produkter i enlighet med deras avsikter och en engagerande upplevelse för alla användare. Twik utkorades till lovande startup för kundupplevelse och 5 av de bästa störande startupföretag i kategorin Consumer Retail. twiks app för Shopify är nu tillgänglig för alla gratis. Lär dig mer om Twik
Twik anpassar automatiskt eCommerce samt B2B och kan på så vis öka dina försäljningsintäkter. Baserat på unika maskininlärningsalgoritmer som kan förstå anonymiserade besökare, webbplatsstrukturer...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Pyxis Insights an AI-led UI/UX testing platform, helps businesses to get instant feedback & actionable insights from verified users. Lär dig mer om Pyxis Insights UI/UX
Pyxis Insights UI/UX Testing empowers every brand to see their products through their customer’s eyes. With the AI-led UI/UX testing platform, companies can take quick actions and deliver excellent customer experiences. Instant and unbiased opinions from over 2 million verified users help brands iron out UI/UX wrinkles in real-time, ensuring seamless brand experiences, retention and loyalty. Lär dig mer om Pyxis Insights UI/UX
Pyxis Insights UI/UX Testing empowers every brand to see their products through their customer’s eyes. With the AI-led UI/UX testing platform, companies can take quick actions and deliver excellent...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
SearchBox's unique data and easy to install automations makes your search customer experience deliver value for you and your customers. Lär dig mer om SearchBox
Your website's search is critical to successful visitor journeys. Searchers are at least 43% more likely to buy and 87% more likely to convert. SearchBox's unique data and easy to install automations allows your search customer experience to deliver value for your prospects and your business. SearchBox works with your search engine or you can use ours. You can be up and running in days and see value in the first few weeks. Most customers see an immediate 10% improvement in searcher success. Lär dig mer om SearchBox
Your website's search is critical to successful visitor journeys. Searchers are at least 43% more likely to buy and 87% more likely to convert. SearchBox's unique data and easy to install automations...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
En avancerad API-tjänst för datautvinning som gör det möjligt för företag att utföra åtgärder på tekniskt komplicerade hemsidor eller plattformar. Lär dig mer om justLikeAPI
JustLikeAPI är en avancerad API-tjänst för dataextrahering som gör det möjligt för företag att komma åt, övervaka, analysera och besvara recensioner eller andra data som är relaterade till användarkonton på dussintals recensionswebbplatser eller sociala nätverk från en enda plats. Programvaran är särskilt bra på att övervaka hemsidor med robotmedvetenhet som visar önskad information först efter att användarinloggningen har ägt rum. Du kan enkelt komma åt innehållet på hemsidor samtidigt som du undviker IP-blockeringar, CAPTCHA och andra metoder för att blockera webbtrafik. Lär dig mer om justLikeAPI
JustLikeAPI är en avancerad API-tjänst för dataextrahering som gör det möjligt för företag att komma åt, övervaka, analysera och besvara recensioner eller andra data som är relaterade till användarkon...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Compelling B2B customer experiences don't need personal data. Guidebox's automation anonymously guides prospects to conversion. Lär dig mer om GuideBox
Your B2B website visitors have a problem and need your solution. You haven't seen these folks before, there's no personal data to fuel traditional tech, and you need to engage them with a compelling customer experience. No worries, SoloSegment's GuideBox has got you covered. SoloSegment's GuideBox gathers data from your site search, from your content itself, and from the behavior patterns of visitors on your site. GuideBox's automation technology guides visitors to the content that converts. Lär dig mer om GuideBox
Your B2B website visitors have a problem and need your solution. You haven't seen these folks before, there's no personal data to fuel traditional tech, and you need to engage them with a compelling...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
SlashQ is an appointment scheduling and queue management tool that helps you to manage customer flow. Lär dig mer om SlashQ
An intelligent token system to save time, eliminate waiting lines and encourage social distancing. The digital queue management system allows customers to get in line from wherever they are, while helping businesses manage customer flow. Lär dig mer om SlashQ
An intelligent token system to save time, eliminate waiting lines and encourage social distancing. The digital queue management system allows customers to get in line from wherever they are, while...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Customer Voice runs and optimizes marketing campaigns, analyzing all data and conveying them to business knowledge. Lär dig mer om Customer Voice
Pobuca offers an AI-based solution that brings CX to the new omnichannel era. Customer Voice will help you identify your customers and make the right segmentation based on demographics & shopping behavioral criteria. Collect and process feedback in some minutes and turn it into valuable insights. Offer a personalized CX, grow returning customers, optimize marketing campaigns, cut processes costs, and improve employee proactiveness with just one tool! Lär dig mer om Customer Voice
Pobuca offers an AI-based solution that brings CX to the new omnichannel era. Customer Voice will help you identify your customers and make the right segmentation based on demographics & shopping...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
SurveyMonkey Enterprise empowers businesses to capture and act on critical feedback to drive growth and innovation at scale with advanced security and compliance features.
SurveyMonkey Enterprise empowers businesses to capture and act on critical feedback to drive growth and innovation at scale with advanced security and compliance features. Integrate survey feedback with your technology stack to enrich decision-making and automate workflows. SurveyMonkey's products, enterprise solutions, and integrations enable more than 335,000 organizations to deliver better customer experiences, increase employee retention, and unlock growth and innovation.
SurveyMonkey Enterprise empowers businesses to capture and act on critical feedback to drive growth and innovation at scale with advanced security and compliance features. Integrate survey feedback...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys