501 resultat
Varför Capterra är gratis
Ge kunderna en heltäckande kundportal med ditt varumärke. Driv och hantera de kontinuerliga anslutningar som är viktiga för verksamheten. Lär dig mer om Moxtra
Moxtra driver heltäckande portaler, ett privat kommunikationsnav med en allt-i-ett-svit av samarbetstjänster för att säkerställa att kunden får bästa möjliga upplevelse av ditt varumärke. Hantera externa och interna användare och leverera en kontinuerlig ansluten upplevelse som en fristående webb- och mobilapp, eller som en förlängning av din befintliga hemsida, webb- eller mobilapp. Lär dig mer om Moxtra
Moxtra driver heltäckande portaler, ett privat kommunikationsnav med en allt-i-ett-svit av samarbetstjänster för att säkerställa att kunden får bästa möjliga upplevelse av ditt varumärke. Hantera exter...
  • Analyser
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
FullStory helps businesses understand, measure, and improve their customer experience across sites and apps. Lär dig mer om FullStory
FullStory's digital experience platform empowers businesses to continuously improve the customer experience across sites and apps. At the core of FullStory's platform is a powerful analytics engine that connects digital interactions to the metrics that matter most to businesses. FullStory proactively surfaces top opportunities to optimize digital experience, enabling teams to understand issues, prioritize fixes, remediate bugs, and measure the impact of those changes. Lär dig mer om FullStory
FullStory's digital experience platform empowers businesses to continuously improve the customer experience across sites and apps. At the core of FullStory's platform is a powerful analytics engine th...
  • Analyser
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Smarlook is a qualitative analytics solution for websites & mobile apps with always-on recordings, heatmaps, automatic event, & funnels Lär dig mer om Smartlook
Smartlook is a qualitative analytics solution for web and mobile helping over 300,000 businesses of all sizes and industries answer the whys behind users actions. Why do users churn, or why arent they using that feature? Eliminate the guesswork: always-on visitor recordings and heatmaps show real user behavior, while automatic event tracking and conversion funnels reveal trends in behavior. Not just numbers and graphs, Smartlook tells you why users behave the way they do. Lär dig mer om Smartlook
Smartlook is a qualitative analytics solution for web and mobile helping over 300,000 businesses of all sizes and industries answer the whys behind users actions. Why do users churn, or why arent they ...
  • Analyser
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Pipedrive är ett försäljningsledningsverktyg som organiserar säljteam. Det hjälper dig att fokusera på de aktiviteter som ökar antalet slutförda affärer. Lär dig mer om Pipedrive
Pipedrive förstår verkligen vikten av kundupplevelsen när det gäller aktivitetsbaserad försäljning. Tack vare det lättanvända CRM-säljverktyget, som är utrustat med fantastiska funktioner och integrationer, kan säljare fokusera helt och hållet på det som är viktigast för dem. Prova denna CRM som har skapats av säljare, så kommer det inte längre att vara svårt att förstå dina kunder eller att slutföra affärer. Lär dig mer om Pipedrive
Pipedrive förstår verkligen vikten av kundupplevelsen när det gäller aktivitetsbaserad försäljning. Tack vare det lättanvända CRM-säljverktyget, som är utrustat med fantastiska funktioner och integrati...
  • Analyser
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Få insikterna du letar efter. Genomför automatiskt undersökningar med CYS, programvaran för hantering av kundupplevelser. Gratis provperiod. Lär dig mer om CYS
Genomför automatiskt undersökningar om kundupplevelser med CYS, programvaran för hantering av kundupplevelser. Få insikt i alla data och respons från kunder och personal. Motivera organisationen genom att dela meningsfulla insikter och kraftfulla instrumentbräden och infografik. Aktivera organisationen genom att skapa uppgifter och/eller skicka trigger-meddelanden automatiskt. Allt baserat på förinställda förhållanden. Inled en 30 dagars gratis provperiod och upptäck möjligheterna. Lär dig mer om CYS
Genomför automatiskt undersökningar om kundupplevelser med CYS, programvaran för hantering av kundupplevelser. Få insikt i alla data och respons från kunder och personal. Motivera organisationen genom ...
  • Analyser
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
CrossEngage gör det möjligt för marknadsförare och CRM-chefer att skapa unika kundupplevelser som folk kommer att minnas. Lär dig mer om CrossEngage
CrossEngage åtgärdar komplexiteten i marknadsföringen så att du kan skapa unika kundupplevelser. Så kunderna kommer för att stanna. CrossEngage gör det möjligt för marknadsförare och CRM-chefer att bygga meningsfulla relationer med sin publik genom att använda rätt budskap via rätt kanaler. Aktivera och interagera med dina kunder och skapa individuella kundresor som de kommer att minnas. Med CrossEngage kan du ansluta alla dina datakällor till 360-gradersprofiler och upprätthålla dina favoritmarknadsföringskanaler. Lär dig mer om CrossEngage
CrossEngage åtgärdar komplexiteten i marknadsföringen så att du kan skapa unika kundupplevelser. Så kunderna kommer för att stanna. CrossEngage gör det möjligt för marknadsförare och CRM-chefer att byg...
  • Analyser
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 40 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser. Lär dig mer om Freshdesk
Freshdesk är ett molnbaserat hjälpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig att smidigt lösa problem över olika kanaler. Med Freshdesk kan du också automatisera arbetsflöden, erbjuda bekväma självbetjäningsalternativ, hantera servicenivåavtal och generera rapporter. Freshdesk används av över 40 000 kunder, inklusive Bridgestone, HP, Harvard University och DHL. Lär dig mer om Freshdesk
Freshdesk är ett molnbaserat hjälpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig at...
  • Analyser
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Förvandla undersökningar till samtal med chattliknande enkäter. Kommunicera bättre med dina kunder och anställda. Lär dig mer om SurveySparrow
SurveySparrow låter dig förvandla enkäter till samtal. Med ett samtalsgränssnitt gör SurveySparrow det möjligt för användare att skapa och dela mycket engagerande mobilanpassade enkäter som erbjuder en chattliknande upplevelse. SurveySparrow Recurring Surveys låter dig skicka enkäter med jämna mellanrum för att mäta kundens eller den anställdes puls. Med enkla delningsalternativ kan du med SurveySparrow dela dina enkäter via webben, mobilen, sociala medier och e-post för att enkelt samla in respons från din målgrupp. Lär dig mer om SurveySparrow
SurveySparrow låter dig förvandla enkäter till samtal. Med ett samtalsgränssnitt gör SurveySparrow det möjligt för användare att skapa och dela mycket engagerande mobilanpassade enkäter som erbjuder en...
  • Analyser
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Zendesk Support är supportprogramvara byggd för bättre kundupplevelser. Lär dig mer om Zendesk
Zendesk är en helpdesk-programvara och är byggd för bättre kundupplevelser. Lös biljetter med lätthet och ge support till dina kunder på alla kanaler: SMS, webb, mobilapp, telefon, e-post, sociala medier. Se varför över 200 000 team av alla storlekar som Uber, Slack och LendingClub använder Zendesk för att sänka sina supportkostnader och öka kundnöjdheten. Lär dig mer om Zendesk
Zendesk är en helpdesk-programvara och är byggd för bättre kundupplevelser. Lös biljetter med lätthet och ge support till dina kunder på alla kanaler: SMS, webb, mobilapp, telefon, e-post, sociala medi...
  • Analyser
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Help customers help themselves! Deliver smarter in-app support to your customers using the embeddable elevio assistant + more. Lär dig mer om elevio
elevio makes your product easier to learn. Empower your customers with contextual help, visual prompts and in-app access to support, surveys and forms. Integrate your support stack and capture user behavior for next-level optimization. More than 500 companies such as Atlassian, Heap, Adroll and Dell are using elevio to improve customer education and reduce drop-offs, complaints and support loads. Sign up for our free 14-day trial today. Lär dig mer om elevio
elevio makes your product easier to learn. Empower your customers with contextual help, visual prompts and in-app access to support, surveys and forms. Integrate your support stack and capture user beh...
  • Analyser
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
A great online experience of your customers can become your best advertising. Try the Newired in-app intelligent layer. Lär dig mer om Newired
It¿s proven: if customers have trouble using your e-commerce platform or a poor overall experience on your website - or even, if you produce software solutions which are not very intuitive to use, you will lose conversions. Your customers will move elsewhere. With Newired, you can quickly improve the usability of your existing digital resources and even of your own software and excel your customer¿s expectations. You¿ll guide them through everything they need! Lär dig mer om Newired
It¿s proven: if customers have trouble using your e-commerce platform or a poor overall experience on your website - or even, if you produce software solutions which are not very intuitive to use, you ...
  • Analyser
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Otroligt prisvärd NPS-programvara som hjälper dig att samla in, analysera och agera utifrån kundrespons och anställdas åsikter. Lär dig mer om SightMill - NPS Software
Otroligt prisvärd NPS-programvara för kundupplevelser som hjälper dig att samla in, analysera och agera utifrån kundrespons. Skicka NPS-undersökningar via e-post eller SMS, lägg till undersökningar på din hemsida eller samla in respons vid evenemang. Anpassa undersökningar så att de passar ditt varumärke och din stil. Används av företag runt om i världen, är enkelt att installera och tillgång till support när som helst. Förstå trender per segment eller kund i realtid. Automatisera med länkar till Salesforce, Slack, Zapier, CRM och kundtjänster. Lär dig mer om SightMill - NPS Software
Otroligt prisvärd NPS-programvara för kundupplevelser som hjälper dig att samla in, analysera och agera utifrån kundrespons. Skicka NPS-undersökningar via e-post eller SMS, lägg till undersökningar p...
  • Analyser
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Automatisering av onboarding och utbildning av företagsanvändare som leder till fem gånger högre programvaruimplementering och snabbare programvarulanseringar. Lär dig mer om Userlane
När det gäller att introducera nya kunder handlar allt om användarupplevelsen: Hur enkelt de kan navigera genom lösningen och hur de känner sig när de gör det. Med Userlanes interaktiva guider kan dina kunder navigera steg för steg i din programvara i sin egen takt, vilket gör det till en verkligt härlig upplevelse att arbeta med programvaran. Lär dig mer om Userlane
När det gäller att introducera nya kunder handlar allt om användarupplevelsen: Hur enkelt de kan navigera genom lösningen och hur de känner sig när de gör det. Med Userlanes interaktiva guider kan dina...
  • Analyser
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Social media marketing & customer experience management on one easy-to-use platform. Lär dig mer om Falcon.io
Falcon.io is a unified platform for social media and customer experience management. This platform is a one stop shop for any marketer's social listening, engagement, publishing, measuring and benchmarking needs. Falcon helps marketers deliver more personalized brand experiences across all digital touchpoints, based on enriched customer profiles. This platform features a highly intuitive and collaborative UI and is complemented by the best support team in the business. Lär dig mer om Falcon.io
Falcon.io is a unified platform for social media and customer experience management. This platform is a one stop shop for any marketer's social listening, engagement, publishing, measuring and benchmar...
  • Analyser
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Drive satisfaction, expand relationships and ensure long-term loyalty with social customer care | Try Sprout Free Lär dig mer om Sprout Social
Sprout Social offers powerful social customer care solutions for leading agencies and brands including Hyatt, Ogilvy, Leo Burnett, Evernote and Microsoft. Sprout supports Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn and Google+ & integrates with Bitly, Google Analytics, Zendesk, Feedly & UserVoice. | Try Sprout Free For 30 Days. Lär dig mer om Sprout Social
Sprout Social offers powerful social customer care solutions for leading agencies and brands including Hyatt, Ogilvy, Leo Burnett, Evernote and Microsoft. Sprout supports Facebook, Twitter, Instagram, ...
  • Analyser
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Lätt att använda | Prisbelönt | Enkätplattform med många kraftfulla funktioner. Fungerar på alla enheter. Lär dig mer om Survio
Letar du efter ett lätthanterligt undersökningsverktyg med många kraftfulla funktioner? Survio är en webbaserad gör-det-själv-plattform som hjälper dig att skapa undersökningar, samla in, analysera och dela data. | Modern design och professionella undersökningar som fungerar på alla enheter. | Gör som mer än 2 miljoner nöjda kunder från 190 länder runt om i världen. | 16 språk | 19 frågetyper | 100 undersökningsmallar | GDPR-kompatibel | 2048-bitars SSL-säkerhet Lär dig mer om Survio
Letar du efter ett lätthanterligt undersökningsverktyg med många kraftfulla funktioner? Survio är en webbaserad gör-det-själv-plattform som hjälper dig att skapa undersökningar, samla in, analysera och...
  • Analyser
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Få förståelse för kundupplevelsen och effekterna av förändringar genom att relatera kundresan till ditt interna affärsramverk. Lär dig mer om iGrafx
Att förstå kundupplevelsen kräver mycket mer än att bara visa resan på ett diagram. För att verkligen förstå deras upplevelse måste du länka den resan till resten av din affärsarkitektur. iGrafx affärsomvandlingsplattform ger dig möjlighet att bryta ner hinder och tydligt se relationerna mellankundupplevelsen och dina interna strategier, förmågor, processer, personer och system, så att du tydligt kan förstå effekten av förändringen. Lär dig mer om iGrafx
Att förstå kundupplevelsen kräver mycket mer än att bara visa resan på ett diagram. För att verkligen förstå deras upplevelse måste du länka den resan till resten av din affärsarkitektur. iGrafx affärs...
  • Analyser
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Bitrix24 gratis plattform för kundupplevelse och hantering av kundrelationer som används av 4 miljoner företag runt om i världen. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en bra, kostnadsfri plattform för kundens framgång och hantering av kundrelationer som används av 4 miljoner företag runt om i världen. Bitrix24 är tillgänglig i molnet och lokalt med åtkomst till öppen källkod. Obegränsade leads, affärer, kontakter, företag, offerter, fakturor och mötesbokning. Det kostnadsfria abonnemanget inkluderar även e-postmarknadsföring och telefoni. De avancerade versionerna har automatisering av försäljning och marknadsföring, massutskick av SMS, kampanjhantering och support för flera direktkanaler. Finns på 12 olika språk. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en bra, kostnadsfri plattform för kundens framgång och hantering av kundrelationer som används av 4 miljoner företag runt om i världen. Bitrix24 är tillgänglig i molnet och lokalt med åtkom...
  • Analyser
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Userlike är ett av de första och enda livechattprogrammen som hjälper ditt företag att få och behålla kunder genom olika meddelandekanaler. Lär dig mer om Userlike
Erbjud dina kunder den bästa kundserviceupplevelsen via webbchatt och mobilmeddelanden. Med Userlike kan du chatta med dina kunder via hemsidan, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram och SMS. Anslut en chattrobot och automatisera delar av dina kundinteraktioner. Skapad och hanterad i Tyskland. Userlike håller dina och dina kunders data säkra med en 100 % GDPR-kompatibel kommunikationslösning. Lär dig mer om Userlike
Erbjud dina kunder den bästa kundserviceupplevelsen via webbchatt och mobilmeddelanden. Med Userlike kan du chatta med dina kunder via hemsidan, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram och SMS. Anslut ...
  • Analyser
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Skapa engagerande, plattformsoberoende och eleganta enkäter. SurveyLegend ger både stora som små företag och även vanliga människor möjlighet att samla in respons. Lär dig mer om SurveyLegend
SurveyLegend ger dig nästa generations webbaserade enkäter –- engagerande, plattformsoberoende och eleganta. SurveyLegend ger både stora som små företag och även vanliga människor möjlighet att skapa mobilvänliga, underbara undersökningar. Nu kan du skapa fantastiska enkäter på din dator eller surfplatta, anpassa enkätens utseende som du vill, och visa insamlade data med iögonfallande och insiktsfull grafik. Att skapa frågeformulär görs helt enkelt genom att dra och släppa, och du behöver inte vara en marknadsundersökningsexpert för att använda vårt verktyg. Lär dig mer om SurveyLegend
SurveyLegend ger dig nästa generations webbaserade enkäter –- engagerande, plattformsoberoende och eleganta. SurveyLegend ger både stora som små företag och även vanliga människor möjlighet att skapa m...
  • Analyser
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Nicereply is a customer satisfaction survey tool for support teams. Create and send one-click surveys to measure CSAT, NPS & CES. Lär dig mer om Nicereply
Nicereply is a customer satisfaction survey tool built for support teams. Teams at companies like Microsoft, Lenovo and Hubspot use Nicereply to: - Measure CSAT, NPS and CES per agent, team or company - Send post-resolution email surveys automatically after resolving a ticket - Ask customers for feedback at the bottom of every email - Increase survey response rates by 200% - See data in helpdesk and set triggers based on it - Customize surveys in terms of branding, questions and scales Lär dig mer om Nicereply
Nicereply is a customer satisfaction survey tool built for support teams. Teams at companies like Microsoft, Lenovo and Hubspot use Nicereply to: - Measure CSAT, NPS and CES per agent, team or company ...
  • Analyser
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Front är den första delade inkorgen som hjälper team att samarbeta kring varje e-postmeddelande med mer transparens, ansvar och effektivitet. Lär dig mer om Front
Front är den första programvaran för e-posthantering som hjälper team att samarbeta med mer transparens och ansvar för att hantera hundratals e-postmeddelanden till allmänna adresser, som [email protected] och [email protected] Med Front kan du tilldela e-postmeddelanden till teammedlemmar, internt dela och diskutera e-postmeddelanden utan att det blir rörigt att vidarebefordra och svara på alla, eller ställa in påminnelser för att svara senare. E-postmallar, sekvenser, sammanslagning av e-post och genvägar automatiserar ditt arbetsflöde för att spara tid. Testa Front gratis. Lär dig mer om Front
Front är den första programvaran för e-posthantering som hjälper team att samarbeta med mer transparens och ansvar för att hantera hundratals e-postmeddelanden till allmänna adresser, som [email protected] och ...
  • Analyser
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Genesys Cloud makes customer relationships simple. We connect phone, email, and chat through one tool for better customer engagement. Lär dig mer om Genesys Cloud
Improve the customer experience with an all-in-one cloud contact center solution that helps you manage and understand omnichannel interactions in a seamless customer journey. The Genesys Cloud platform is a single tool that handles all communications, voice, chat, email, text message and more. Drill-down analytics, recording policies and workforce management are built in. An intuitive interface makes it easy to use, whether you're an agent, supervisor or IT administrator. Lär dig mer om Genesys Cloud
Improve the customer experience with an all-in-one cloud contact center solution that helps you manage and understand omnichannel interactions in a seamless customer journey. The Genesys Cloud platform...
  • Analyser
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
EngageBay is a simple, affordable all-in-one marketing, sales and service CRM software to acquire, engage, nurture, close leads. Lär dig mer om EngageBay
EngageBay is a simple, affordable, all-in-one marketing, sales and service CRM software built for small businesses and startups to acquire, engage, nurture web visitors and convert them to happy customers. Acquire leads through lead generation forms and popups, engage web visitors through beautiful landing pages, nurture them through engaging emails, and automate your marketing funnel through marketing automation - all from one easy to use platform. Lär dig mer om EngageBay
EngageBay is a simple, affordable, all-in-one marketing, sales and service CRM software built for small businesses and startups to acquire, engage, nurture web visitors and convert them to happy custom...
  • Analyser
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Customer engagement platform with sentiment monitoring, feedback capture, closed-loop follow-up, review posting, and text analytics. Lär dig mer om Listen360
Listen360 serves multi-location brands across the world. Our customer engagement platform is the key to listening to and learning from your customers. Through metrics and insights, we help you leverage direct customer feedback to make your products and services more meaningful to the customers you serve. Lär dig mer om Listen360
Listen360 serves multi-location brands across the world. Our customer engagement platform is the key to listening to and learning from your customers. Through metrics and insights, we help you leverage...
  • Analyser
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Canny is a user feedback tool built to cover everything you need to navigate the entire feedback cycle. Lär dig mer om Canny
Capture, organize, and analyze user feedback in one place to inform your product decisions. Prioritize feedback, build a roadmap, and close the communication loop with a built-in changelog. Lär dig mer om Canny
Capture, organize, and analyze user feedback in one place to inform your product decisions. Prioritize feedback, build a roadmap, and close the communication loop with a built-in changelog....
  • Analyser
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Improve your Customer Experience and nurture your clients throughout their entire lifecycle on a single and affordable platform. Lär dig mer om Froged
The best software to provide a personalized experience to your Clients. Our tool has been designed to nurture your customers throughout their entire lifecycle. With FROGED you will be able to increase engagement, retention, and reduce churn. Serve your customer's unique needs with customized email campaigns, a beautifully integrated knowledge base, live chat, and automated messages . Try our 7-day FREE Trial Lär dig mer om Froged
The best software to provide a personalized experience to your Clients. Our tool has been designed to nurture your customers throughout their entire lifecycle. With FROGED you will be able to increa...
  • Analyser
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Zonka Feedback CX Platform is a multichannel Survey & Feedback Software. Measure, improve and transform Employee Customer Experiences. Lär dig mer om Zonka Feedback
Zonka Feedback CX Platform is a multichannel Survey and Feedback Software to transform the way you manage Employee and Customer Experience. Measure the right CX metrics including Net Promoter Score, Customer Effort Score & Customer Satisfaction Score. Take feedback and conduct surveys across multiple channels Tablets, Online, Email, & SMS. Keep your team aligned, view responses and collaborate to close the feedback loop. View insightful feedback reports to target Customer Delight and Growth. Lär dig mer om Zonka Feedback
Zonka Feedback CX Platform is a multichannel Survey and Feedback Software to transform the way you manage Employee and Customer Experience. Measure the right CX metrics including Net Promoter Score, Cu...
  • Analyser
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Prisvärd, intuitiv och funktionsrik e-postmarknadsföringsprogramvara för marknadsförare och företagare. Börjar med en 14 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om SendX
SendX är en prisvärd, intuitiv och funktionsrik e-postmarknadsföringsprogramvara för marknadsförare och företagare. SendX är stolt över att kunna erbjuda marknadsförare ett av branschens enklaste användargränssnitt. SendX tillhandahåller obegränsade e-postutskick med varje abonnemang, kraftfulla automatiseringsfunktioner, livesupport dygnet runt, bästa möjliga e-postleveransgrad. Över 3 000 företag världen över litar på SendX e-postmarknadsföring. **Börja med en 14 dagars gratis provperiod (inget kreditkort krävs). **Priserna börjar vid 9,99 USD per månad. Lär dig mer om SendX
SendX är en prisvärd, intuitiv och funktionsrik e-postmarknadsföringsprogramvara för marknadsförare och företagare. SendX är stolt över att kunna erbjuda marknadsförare ett av branschens enklaste använ...
  • Analyser
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Dixa är plattformen för goda kundrelationer för realtidssamtal mellan konsumentföretag och deras kunder via telefon, e-post, chatt och sociala medier. Lär dig mer om Dixa
Dixa är plattformen för goda kundrelationer för realtidssamtal mellan konsumentföretag och deras kunder. Dixa gör det möjligt för kundinriktade team att leverera omedelbar och anpassad support via telefon, e-post, chatt och meddelandeappar från en och samma skärm. Få prestandastatistik i realtid, kraftfulla routningsfunktioner, automatiseringar, integrationer och mycket mer. Besök webbplatsen eller boka en demo för att se hur Dixa kan förbättra din agentupplevelse och kundupplevelse. Lär dig mer om Dixa
Dixa är plattformen för goda kundrelationer för realtidssamtal mellan konsumentföretag och deras kunder. Dixa gör det möjligt för kundinriktade team att leverera omedelbar och anpassad support via tel...
  • Analyser
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Quickly gather feedback & insights from your target customer(s) on any digital asset (yours or competitor) on tablet, mobile, desktop! Lär dig mer om Userlytics
Quickly run customer experience studies and gather in depth feedback from your target persona(s) on any digital asset (sites, apps, prototypes, competitor assets, ads, or more) and any device! From unlimited users/admins to unlimited studies and participants per study with flexible pricing models, Userlytics is the only customer experience testing platform that truly scales with your needs! Create a free test in minutes today with the code ONEFREE and have the results in mere hours. Lär dig mer om Userlytics
Quickly run customer experience studies and gather in depth feedback from your target persona(s) on any digital asset (sites, apps, prototypes, competitor assets, ads, or more) and any device! From unl...
  • Analyser
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Multichannel (Email, SMS) marketing automation platform - Easy to use, with the best deliverability Lär dig mer om Maropost
Designed for Media, Publishing and Ecommerce companies, Maropost is a premium marketing automation platform that allows you to acquire, engage and convert prospects and customers across multiple marketing channels (e.g., Emails, SMS). We ensure the best deliverability rates in the market (98%) with a dedicated team to take care of your email marketing needs. Lär dig mer om Maropost
Designed for Media, Publishing and Ecommerce companies, Maropost is a premium marketing automation platform that allows you to acquire, engage and convert prospects and customers across multiple market...
  • Analyser
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
The first usage analytics solution purpose-built for distributed software applications provides deep insight on product feature use. Lär dig mer om Revenera Usage Intelligence
The first usage analytics solution purpose-built for distributed software applications provides deep insight on product feature use and Application Performance Management. Get started in 30 minutes with SDK integration (Windows, Mac, Linux). Out-of-the-box reporting instantly shows usage trends and user behavior. ReachOut in-app messaging delivers contextually relevant messages based on targeting you define (feature usage, geography, version or license status). Lär dig mer om Revenera Usage Intelligence
The first usage analytics solution purpose-built for distributed software applications provides deep insight on product feature use and Application Performance Management. Get started in 30 minutes wit...
  • Analyser
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Twik automatically personalizes websites to increase Sales and Revenue and creates an engaging experience for all - automatically. Lär dig mer om Twik
Twik automatically personalizes eCommerce + B2B websites to increase Sales & Revenue. Based on unique machine learning algorithms capable of understanding anonymized visitors, site structures and traffic, Twik provides your visitors with products according to their intent and engaging experience for all users. twik announced one of the promising startups for customers experience and selected 5 of the best disrupter Consumer Retail startups. twik app for Shopify is now available to all free. Lär dig mer om Twik
Twik automatically personalizes eCommerce + B2B websites to increase Sales & Revenue. Based on unique machine learning algorithms capable of understanding anonymized visitors, site structures and traff...
  • Analyser
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Wonderflow

Wonderflow

(0 recensioner)
Wonderflow is the simplest AI-based solution to analyze the Voice of the Customer and get insights on Ratings & Reviews Lär dig mer om Wonderflow
Millions of product reviews are written every day. Wonderflow is the simplest AI-based solution to analyze them and turn this extremely vast stream of customer feedback into impactful actions. Wonderflow is Simple, Accurate, Integrated, Predictive. This is why Fortune 500 companies have chosen it as the leading tool to become customer-centric and stay ahead of the competition. **Wonderflow is tailored to consumer electronics, insurance, logistics, tyres, and cosmetics enterprises.** Lär dig mer om Wonderflow
Millions of product reviews are written every day. Wonderflow is the simplest AI-based solution to analyze them and turn this extremely vast stream of customer feedback into impactful actions. Wonderf...
  • Analyser
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
EasySend

EasySend

(0 recensioner)
EasySend ger banker och finansinstitut möjlighet att omvandla pappersarbete till en digital upplevelse. Ingen kodning krävs. Lär dig mer om EasySend
EasySend ger banker och finansinstitut möjlighet att omvandla pappersarbete till en digital upplevelse. Ingen kodning krävs. EasySend är en icke-kodad plattform för att bygga och optimera digitala kundresor. EasySend är skräddarsytt för att uppfylla de unika kraven hos globala finansinstitut och försäkringsbolag. Stöd för alla bank- och försäkringsanvändningar med förbyggda komponenter, inklusive digitala hypoteklån, utlåning, försäkringsförnyelser, anspråk och kundintroduktioner. Lär dig mer om EasySend
EasySend ger banker och finansinstitut möjlighet att omvandla pappersarbete till en digital upplevelse. Ingen kodning krävs. EasySend är en icke-kodad plattform för att bygga och optimera digitala kun...
  • Analyser
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
SlashQ

SlashQ

(0 recensioner)
SlashQ is an appointment scheduling and queue management tool that helps you to manage customer flow. Lär dig mer om SlashQ
An intelligent token system to save time, eliminate waiting lines and encourage social distancing. The digital queue management system allows customers to get in line from wherever they are, while helping businesses manage customer flow. Lär dig mer om SlashQ
An intelligent token system to save time, eliminate waiting lines and encourage social distancing. The digital queue management system allows customers to get in line from wherever they are, while help...
  • Analyser
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
LiveCaller

LiveCaller

(0 recensioner)
LiveCaller is all in one solution, combining different communication channels like Chat, Call, Social Messaging Apps into one platform. Lär dig mer om LiveCaller
Chat - Customers can exchange messages, files, and rate customer service. Web-Call - Customers are able to make a call directly from the webpage, via Internet, thus making such calls for them completely free. Omni-Channel Inbox - Combines communications from different messenger platforms into a single dashboard. Callback - Simply enter your phone number and preferred call time, customer service will call you. Co-browse - Allows agents and customers to collaboratively 'browse' a website. Lär dig mer om LiveCaller
Chat - Customers can exchange messages, files, and rate customer service. Web-Call - Customers are able to make a call directly from the webpage, via Internet, thus making such calls for them completel...
  • Analyser
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Customer Voice runs and optimizes marketing campaigns, analyzing all data and conveying them to business knowledge. Lär dig mer om Customer Voice
Pobuca offers an AI-based solution that brings CX to the new omnichannel era. Customer Voice will help you identify your customers and make the right segmentation based on demographics & shopping behavioral criteria. Collect and process feedback in some minutes and turn it into valuable insights. Offer a personalized CX, grow returning customers, optimize marketing campaigns, cut processes costs, and improve employee proactiveness with just one tool! Lär dig mer om Customer Voice
Pobuca offers an AI-based solution that brings CX to the new omnichannel era. Customer Voice will help you identify your customers and make the right segmentation based on demographics & shopping beha...
  • Analyser
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Zoho CRM ger organisationer en komplett lösning för hantering av kundrelationslivscykeln.
Zoho CRM är användarvänligt med ett enkelt gränssnitt och anpassningsbara moduler. Relatera moduler enkelt och håll dina kunder och prospekt engagerade med livechattalternativ, reklambanderoller i produkten och flera andra funktioner.
Zoho CRM är användarvänligt med ett enkelt gränssnitt och anpassningsbara moduler. Relatera moduler enkelt och håll dina kunder och prospekt engagerade med livechattalternativ, reklambanderoller i prod...
  • Analyser
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Sätt kundservice i centrum för ditt företag. Gör representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder mer engagerade.
Zoho Desk är en webbaserad kundtjänstapplikation som hjälper ditt företag att bygga starkare relationer med kunder. Med Zoho Desk blir representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder får fler möjligheter. Det är anpassningsbart, behagligt att använda och det kostar inte en förmögenhet. Zoho Desk ingår i Zohos starka svit med över 40 olika program för företagsverksamhet och ger dig möjlighet att sätta kundservice i centrum för ditt företag.
Zoho Desk är en webbaserad kundtjänstapplikation som hjälper ditt företag att bygga starkare relationer med kunder. Med Zoho Desk blir representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder får...
  • Analyser
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Need a better way to reach your customers? Fivestars is a custom loyalty automation platform that brings customers back 2x more often.
Need a better way to reach your customers? Fivestars is a custom loyalty automation platform that brings customers back 2x more often with text, email, and mobile app marketing tools. We provide you with a free Customer Touchscreen to sign up customers easily. With AutoPilot and Unlimited Promotions, stay top of mind by automatically reaching out to your customers with the right offer at the right time. We also provide detailed reporting on your customers' visit and spend behaviors.
Need a better way to reach your customers? Fivestars is a custom loyalty automation platform that brings customers back 2x more often with text, email, and mobile app marketing tools. We provide you wi...
  • Analyser
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Customer Experience software built for business to business. Understand your customers better and improve customer satisfaction today.
TeamSupport is the leading B2B-focused customer experience solution that helps you build satisfaction and loyalty. A scalable, all-in-one support solution designed for B2B companies to make collaboration easy. Empower your support team to create better customer experiences that are focused on improving and maintaining customer relationships. We are used by B2B companies in software, healthcare, & transportation. Be a more efficient team that streamlines communication and ticket management.
TeamSupport is the leading B2B-focused customer experience solution that helps you build satisfaction and loyalty. A scalable, all-in-one support solution designed for B2B companies to make collaborati...
  • Analyser
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Give each customer the experience they deserve. Engage your customers & build trust with the Trustpilot customer review management tool
Trustpilot is a customer review management tool that helps businesses engage and build trust with their customers. It gives brands the ability to provide an all around better experience, increasing LTV, conversion rates & ROI. Easily collect, manage & display reviews to stand out in Search where it matters most. Get started with a free account today and see the powerful reporting & analytics, review invitations & reminders, onsite review widgets, Google Seller Ratings, rich snippet stars & more!
Trustpilot is a customer review management tool that helps businesses engage and build trust with their customers. It gives brands the ability to provide an all around better experience, increasing LTV...
  • Analyser
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Cloud CX Solution with Practical AI- Inbound, Outbound, ACD, IVR, CTI, Chat, Email, Social, Call Recording, and CRM Integration.
Five9 brings the power of Practical AI to the contact center to create smart, personalized omnichannel CX over the phone, web, chat, email, mobile and social. Predict the reason for the inquiry with customer intend data. Use intelligent routing to get your customers to the right agent. Provide intuitive self-service options to your customers. Automatically sync interactions to your CRM. Monitor, coach and report on performance in real-time. See why 2000+ customers trust Five9.
Five9 brings the power of Practical AI to the contact center to create smart, personalized omnichannel CX over the phone, web, chat, email, mobile and social. Predict the reason for the inquiry with cu...
  • Analyser
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Podium makes it easy for your business to deliver an optimal customer experience by bringing all your channels into a single inbox.
Customers today have so many ways to reach your business and each expects the best customer experience possible. Podium brings them all into one inbox¿text messages, social media, website leads, and even email, all organized and simplified in an intuitive way to allow you to deliver the best experience. No more jumping back and forth between seven different accounts and lead sources; manage every customer communication simply and quickly, with the personal interactions that your customers want.
Customers today have so many ways to reach your business and each expects the best customer experience possible. Podium brings them all into one inbox¿text messages, social media, website leads, and ev...
  • Analyser
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Use Hotjar Session Recordings to identify pain points and blockers in the customer journey.
Great customer experience requires daily focus. Use Hotjar Session Recordings to see how people interact with your website and identify pain points or blockers in the customer journey.
Great customer experience requires daily focus. Use Hotjar Session Recordings to see how people interact with your website and identify pain points or blockers in the customer journey....
  • Analyser
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Birdeye is an all-in-one Experience Marketing platform for multi-location businesses.
Birdeye is an all-in-one Experience Marketing platform for multi-location businesses. More than 60,000 businesses of all sizes use Birdeye every day to be found online and chosen through listings, reviews and referrals; be connected with leads and customers on the channels of their choice, and deliver the best customer experience with survey, ticketing and insights tools.
Birdeye is an all-in-one Experience Marketing platform for multi-location businesses. More than 60,000 businesses of all sizes use Birdeye every day to be found online and chosen through listings, revi...
  • Analyser
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Alchemer is the only customer-experience and VoC solution that helps you transform to a truly customer-centric organization.
Alchemer is the only customer-experience (CX) and voice-of-the-customer (VoC) solution that helps you transform to a truly customer-centric organization by making sure the voice of the customer is heard loud and clear across every decision you make in every department. Hyper-personalized and actioned around the customer - from finding them to keeping them.
Alchemer is the only customer-experience (CX) and voice-of-the-customer (VoC) solution that helps you transform to a truly customer-centric organization by making sure the voice of the customer is hear...
  • Analyser
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys
Qualtrics CustomerXM gör det enkelt för företag att övervaka, svara på och förbättra varje viktigt steg under kundresan.
Qualtrics CustomerXM (CX) är en av världens mest flexibla plattformar för förbättring av kundupplevelsen, som gör det enkelt för företag att övervaka, svara på och förbättra varje viktigt steg under kundresan och införliva kundrespons i varje beslut. Med flexibla, rollbaserade instrumentbrädor, dynamisk ärendehantering och fullständig CRM-integration har du möjlighet att erbjuda en oöverträffad kundupplevelse. Begär en personlig demo eller registrera dig för ett gratiskonto för att komma igång.
Qualtrics CustomerXM (CX) är en av världens mest flexibla plattformar för förbättring av kundupplevelsen, som gör det enkelt för företag att övervaka, svara på och förbättra varje viktigt steg under ku...
  • Analyser
  • Kundsegmentering
  • Hantering av negativ feedback
  • Flerkanalig datainsamling
  • Sentimentanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Prediktiv analys