I 17 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Riskhanteringssystem

Riskhanteringssystem hjälper organisationer att minska exponeringen för företags- och driftrisker, förbättra kvaliteten och minimera förluster genom bättre datahantering. Dessa lösningar spårar incidenter, underlättar utvärdering av korrigerande åtgärder, övervakar resultat på företagsnivå och främjar efterlevnad. BI-system och undantagshantering är typiska funktioner i riskhanteringssystem. Använd Capterra för att hitta en lösning för riskhantering som passar ditt företag i Sverige. För relaterade systemlösningar, se program för finansiell riskhantering och efterlevnadsprogram.

Utvald programvara

Sverige Visa lokala produkter

91 resultat

Quentic: Det kompletta paketet när det gäller EHS- och CSR-hanteringsprogram. Påbörja en gratis demo idag. Lär dig mer om Quentic
Quentic passar perfekt för dina EHS- och hållbarhetshanteringsbehov. Den molnbaserade programvaran är fast förankrad i expertis och är skräddarsydd för dina uppgifter och förenar alla funktioner du behöver. Använd ett beprövat system som låter dig kombinera en mängd olika programvarumoduler och anpassa dem efter dina behov. Dokumentation, organisation, utvärdering som görs på ett ögonblick. Få en exakt översikt över dina data, oavsett om det gäller globala analyser eller detaljerad information. Lär dig mer om Quentic

Funktioner

  • Scenarioplanering
  • Riskanalys
  • Intern kontrollhantering
  • Mobilåtkomst
  • Riskpoäng
  • Efterlevnadskontroll
  • Varningar / Meddelanden
  • Svarshantering
  • Revisionshantering
  • Incidentshantering
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Dokumenthantering
Corporater är en flexibel lösning som organisationer använder för att bedöma risker och övervaka effektiviteten i riskreduceringsaktiviteter. Lär dig mer om Corporater Business Management Platform
Corporater Risk är en programvarulösning för organisationer för att bedöma risker och övervaka effektiviteten i riskreduceringsaktiviteter. Med en mängd olika riskregisterbibliotek och fördefinierade processer och arbetsflöden baserade på behov kan du hantera företagsrisker, barriärer och riskkällor, operativa och IT-risker samt projekt- och portföljrisker. Stöder en rad olika ramverk, som riskramverken COSO eller ISO. Lämplig för medelstora och stora organisationer. Lär dig mer om Corporater Business Management Platform

Funktioner

  • Scenarioplanering
  • Riskanalys
  • Intern kontrollhantering
  • Mobilåtkomst
  • Riskpoäng
  • Efterlevnadskontroll
  • Varningar / Meddelanden
  • Svarshantering
  • Revisionshantering
  • Incidentshantering
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Dokumenthantering
GOAT är ett risksystem som är enkelt att använda och som är utformat för att hjälpa riskexperter, från 30 GBP/månad för upp till 5 användare. Prova gratis i 30 dagar. Lär dig mer om GOAT Risk
GOAT Risk. Den smärtfria riskhanteringen, så att du kan fortsätta med att sköta din verksamhet. GOAT är en enkel och billig programvarulösning för riskhantering som är fullpackad med alla verktyg du behöver för effektiv riskhantering. Spåra, samarbeta och rapportera risker från var som helst i världen. Förnuftig och transparent prissättning. Passar företag av alla typer och storlekar. 30 dagars gratis provperiod (inget kreditkort krävs). Månatligt fortlöpande abonnemang från så lite som 30 GBP. Lär dig mer om GOAT Risk

Funktioner

  • Scenarioplanering
  • Riskanalys
  • Intern kontrollhantering
  • Mobilåtkomst
  • Riskpoäng
  • Efterlevnadskontroll
  • Varningar / Meddelanden
  • Svarshantering
  • Revisionshantering
  • Incidentshantering
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Dokumenthantering
Riskhanteringsprogramvara när den är som enklast. Hantera risker med en webbaserad lösning som ger dig flexibiliteten att arbeta var som helst. Lär dig mer om QT9 QMS
Riskhanteringsprogramvara när den är som enklast. Hantera risker centralt genom att tilldela åtgärder, riskpoäng, uppgifter, prioriteringar och medarbetare för att minimera potentiella problem. Riskbedömningsmodulen i QT9 QMS gör det enkelt att genomföra riskundersökningar. Med den webbaserade QT9-plattformen kan du hantera godkännanden, skicka e-postaviseringar, tilldela uppgifter och hantera riskkategorier. Spåra dina riskbedömningar efter riskkategorier och riskpoäng med realtidsrapporter. Boka en demo och påbörja en kostnadsfri 30 dagars provperiod idag. Lär dig mer om QT9 QMS

Funktioner

  • Scenarioplanering
  • Riskanalys
  • Intern kontrollhantering
  • Mobilåtkomst
  • Riskpoäng
  • Efterlevnadskontroll
  • Varningar / Meddelanden
  • Svarshantering
  • Revisionshantering
  • Incidentshantering
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Dokumenthantering
Nlyte var Gartner Magic Quadrant Leader under 2014, 2015, 2016, och säger sig ha världens största och mest sofistikerade DCIM-implementeringar. Lär dig mer om Nlyte DCIM
IT-team implementerar Nlyte för att automatisera, hantera och minska riskerna för kritisk infrastruktur. Från datacentret, colo, edge och molnet upptäcker, hanterar och rapporterar Nlyte om fysiska och virtuella datorer, infrastruktur, programvara och IoT-tillgångar. Nlyte inkluderar övervakning, hantering av tillgångar, kraft och energi. Livscykeln för tillgångar omfattar kapacitetshantering, planering, prediktiv analys, arbetsflöde och integrering utanför lådan med IT-, BMS- och kritiska BI-system. Lär dig mer om Nlyte DCIM

Funktioner

  • Scenarioplanering
  • Riskanalys
  • Intern kontrollhantering
  • Mobilåtkomst
  • Riskpoäng
  • Efterlevnadskontroll
  • Varningar / Meddelanden
  • Svarshantering
  • Revisionshantering
  • Incidentshantering
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Dokumenthantering
En mjukvara som förenklar ditt arbetsmiljöarbete. Din resa mot en säker arbetsplats börjar med EcoOnline. Lär dig mer om EcoOnline Platform
EcoOnline HMS-verktyg är känt som den mest användarvänliga mjukvarulösningen på marknaden. Vårt arbetsmiljösystem kan anpassas för ditt och din verksamhets behov genom ett brett utbud av moduler. Med EcoOnline HMS får du även tillgång till vårt rapporteringsverktyg som ger dig djupare insikter i hur säkerhetsarbetet fungerar och om rutiner behöver ses över, beslut kan tas baserat på den data som presenteras. Våra anpassade moduler ger den perfekta tillämpningen. Utforska våra moduler så som incidenthantering, riskbedömning, och tillbudsrapportering och välj dem som passar just din verksamhet. Lär dig mer om EcoOnline Platform

Funktioner

  • Scenarioplanering
  • Riskanalys
  • Intern kontrollhantering
  • Mobilåtkomst
  • Riskpoäng
  • Efterlevnadskontroll
  • Varningar / Meddelanden
  • Svarshantering
  • Revisionshantering
  • Incidentshantering
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Dokumenthantering
Wrike är en riskhanteringsplattform med funktioner som verktyg för tidsuppföljning, automatiserade rapporter, autentisering och datakryptering.
Wrike är en riskhanteringsplattform som används av över två miljoner människor i 140 länder. Prova Wrikes kraftfulla programvara för att hantera din ekonomi, minska projektrisken och öka lönsamheten. Använd tidsuppföljningsverktyg för att optimera dina resurser och se till att du håller budgeten. Automatisera rapporter för att få värdefulla insikter i dina projekt och identifiera potentiella riskområden. Håll dina data säkra med säkerhet på företagsnivå, inklusive rollbaserad åtkomst och autentisering. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Scenarioplanering
  • Riskanalys
  • Intern kontrollhantering
  • Mobilåtkomst
  • Riskpoäng
  • Efterlevnadskontroll
  • Varningar / Meddelanden
  • Svarshantering
  • Revisionshantering
  • Incidentshantering
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Dokumenthantering
SolarWinds Service Desk erbjuder företag i alla storlekar en lättanvänd och prisvärd ITSM-lösning som enkelt kan skalas upp med dig.
SolarWinds Service Desk är en molnbaserad IT-supportlösning som har hjälpt organisationer att minska kostnaden per biljett med upp till 15 % och lösningstid för ärenden med upp till 48 % med smart ärendehantering, automatiserade arbetsflöden och integrerad tillgångshantering. Detta, plus en AI-driven kunskapsbas, kan utrusta dina anställda med de resurser som behövs för att snabbt lösa problem. Installation och konfigurering kan göras på några dagar istället för månader och kan sömlöst passa in i din verksamhet genom att integrera med mer än 200 molnapplikationer. Lär dig mer om SolarWinds Service Desk

Funktioner

  • Scenarioplanering
  • Riskanalys
  • Intern kontrollhantering
  • Mobilåtkomst
  • Riskpoäng
  • Efterlevnadskontroll
  • Varningar / Meddelanden
  • Svarshantering
  • Revisionshantering
  • Incidentshantering
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Dokumenthantering
Programvara för kvalitetshantering; inkluderar elektronisk dokumentkontroll, utbildningskontroll, korrigerande åtgärder, revision, leverantörshantering med mera.
MasterControl Risk ger en omfattande översikt över riskhantering i en hel organisation, inklusive olika produktlinjer, affärsprocesser och affärsenheter. Denna insyn ger också enhetlighet och säkerställer att en standardprocess för riskanalys används av alla anställda. Lösningen ger företag automatisk spårning och möjlighet till robust analys av återkommande problem för att upptäcka underliggande problem, som sedan kan åtgärdas för att undvika återkallelser eller åtgärder från myndigheter. Lär dig mer om MasterControl Quality Excellence

Funktioner

  • Scenarioplanering
  • Riskanalys
  • Intern kontrollhantering
  • Mobilåtkomst
  • Riskpoäng
  • Efterlevnadskontroll
  • Varningar / Meddelanden
  • Svarshantering
  • Revisionshantering
  • Incidentshantering
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Dokumenthantering
Kontinuerligt utvärdera och proaktivt minska datasäkerhetsrisker.
Netwrix Auditor är en synlighetsplattform för analys av användarbeteenden och riskreducering som möjliggör kontroll över ändringar, konfigurationer och åtkomst i hybrida IT-miljöer för att skydda data oavsett plats. Plattformen tillhandahåller säkerhetsinformation för att identifiera säkerhetsluckor, upptäcka avvikelser i användarbeteende och undersöka hotmönster i tid för att förhindra verkliga skador. Denna information levereras på ett enhetligt sätt över de mest verksamhetskritiska IT-systemen på plats och i molnet. Lär dig mer om Netwrix Auditor

Funktioner

  • Scenarioplanering
  • Riskanalys
  • Intern kontrollhantering
  • Mobilåtkomst
  • Riskpoäng
  • Efterlevnadskontroll
  • Varningar / Meddelanden
  • Svarshantering
  • Revisionshantering
  • Incidentshantering
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Dokumenthantering
Q-Pulse erbjuder ett riskbaserat tillvägagångssätt för kvalitetsstyrning och dokumenthantering, vilket kan hjälpa en att följa standarder och förordningar.
Q-Pulse erbjuder en riskbaserad metod för kvalitetsstyrning och dokumenthantering som kan hjälpa organisationer att följa branschspecifika standarder och förordningar. Denna användarvänliga programvara utgör en central kontaktpunkt för all relevant dokumentation, data, material och aktiviteter som är förknippade med kvalitetsprocessen. Bland dess moduler märks: Dokumentkontroll, riskhantering, CAPA-hantering, revision och resultat, rapportering, personalkompetens och medarbetarutveckling och hantering av leverantörer. Lär dig mer om Ideagen Quality Management

Funktioner

  • Scenarioplanering
  • Riskanalys
  • Intern kontrollhantering
  • Mobilåtkomst
  • Riskpoäng
  • Efterlevnadskontroll
  • Varningar / Meddelanden
  • Svarshantering
  • Revisionshantering
  • Incidentshantering
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Dokumenthantering
En av de mest anpassningsbara plattformarna för hantering av företagsbesökare som hjälper företag att upprätthålla bästa praxis för hälsa, säkerhet och trygghet.
Traction Guest är en ledare inom hantering av företagsbesökare för trygga, säkra och smidiga besöksupplevelser för anställda och besökare. Globala varumärken som Thermo Fisher Scientific, Gore och UPS förlitar sig på den globalt anpassningsbara low-code-plattformen för att möjliggöra kompatibla protokoll för arbetsåtergång. Med ZeroTouch-inloggningskapacitet, Salesforce Work.com-integrering, bevakningslistor och en SOC2-certifiering, skalas Traction Guest upp globalt och kan konfigureras efter platsspecifika behov. Lär dig mer om Sign In Solutions

Funktioner

  • Scenarioplanering
  • Riskanalys
  • Intern kontrollhantering
  • Mobilåtkomst
  • Riskpoäng
  • Efterlevnadskontroll
  • Varningar / Meddelanden
  • Svarshantering
  • Revisionshantering
  • Incidentshantering
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Dokumenthantering
Serversäkerhetskopieringslösning som gör det möjligt för företag av alla storlekar att automatiskt återställa och skydda företagsdata via e-post med mera.
Serversäkerhetskopieringslösning som gör det möjligt för företag av alla storlekar att automatiskt återställa och skydda företagsdata via e-post med mera. Lär dig mer om Backblaze B2 Cloud Storage

Funktioner

  • Scenarioplanering
  • Riskanalys
  • Intern kontrollhantering
  • Mobilåtkomst
  • Riskpoäng
  • Efterlevnadskontroll
  • Varningar / Meddelanden
  • Svarshantering
  • Revisionshantering
  • Incidentshantering
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Dokumenthantering
Smart mobil plattform för granskning och inspektioner. Det effektiva sättet för att förbättra kvalitet, säkerhet, driftsstandarder och efterlevnad.
Smart mobilapp och komplett lösning för granskning och inspektioner. Planera och schemalägg inspektioner, utför snabba mobila granskningar på din favoritenhet (även offline) och tilldela omedelbart korrigerande uppgifter. Efter en inspektion kan du omedelbart generera insiktsfulla rapporter och automatiskt skicka dem till rätt personer för information i realtid. Den avancerade instrumentbrädan för analys ger dig oöverträffade insikter i din verksamhet och maximerar din ROI. Enkel och prisvärd lösning för yrkesverksamma. Lär dig mer om GoAudits

Funktioner

  • Scenarioplanering
  • Riskanalys
  • Intern kontrollhantering
  • Mobilåtkomst
  • Riskpoäng
  • Efterlevnadskontroll
  • Varningar / Meddelanden
  • Svarshantering
  • Revisionshantering
  • Incidentshantering
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Dokumenthantering
Hjälp projektledarna med att utveckla planer, fördela resurser, följa utvecklingen, hantera budgetar och analysera arbetsbelastningen.
RationalPlan är ett kraftfullt projekthanteringsprogram som hjälper både team och projektledare att skapa konsekventa projektplaner, fördela resurser och analysera arbetsbelastning. Det gör det även enklare att kontrollera arbetets framskridande, uppskatta projektkostnader och hantera budgetar. Lär dig mer om RationalPlan

Funktioner

  • Scenarioplanering
  • Riskanalys
  • Intern kontrollhantering
  • Mobilåtkomst
  • Riskpoäng
  • Efterlevnadskontroll
  • Varningar / Meddelanden
  • Svarshantering
  • Revisionshantering
  • Incidentshantering
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Dokumenthantering
Ändamålsbyggda EHS-mjukvarulösningar för företag utformade, driftsatta och understödda av certifierade EHSQ-experter.
Programvaran Cority Risk Assessment & JHA är en viktig komponent i Coritys programvarupaket för miljö, säkerhet och industrihygien. Coritys team av EHS-experter har samarbetat med experter från kundföretag för att leverera marknadsledande riskbedömningsprogramvara. Denna robusta lösning kommer att göra det möjligt för dig att planera och bygga upp ett effektivt riskbedömningsprogram och utföra pågående analyser för att kontinuerligt utvärdera och minska riskerna. Lär dig mer om Cority

Funktioner

  • Scenarioplanering
  • Riskanalys
  • Intern kontrollhantering
  • Mobilåtkomst
  • Riskpoäng
  • Efterlevnadskontroll
  • Varningar / Meddelanden
  • Svarshantering
  • Revisionshantering
  • Incidentshantering
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Dokumenthantering
Gratis provperiod. Övervakning av anställda, fjärrhantering och förebyggande av dataförlust. Övervaka anställda när du är borta från kontoret med mobilappen.
Teramind tillhandahåller programvara för datorövervakning och förebyggande av dataförlust för att spåra beteendet hos anställda och fjärranvändare. Teraminds programvara kan identifiera misstänkt aktivitet, upptäcka möjliga hot, optimera produktiviteten och säkerställa regelefterlevnad. Inbyggd fjärrskrivbordskontroll (remote desktop protocol, RDP), varningar och loggar i realtid. Vidta automatiserade åtgärder som varning, blockering, låst konto och mer för att hålla din verksamhet igång säkert och effektivt. Övervaka anställda när du är borta från kontoret med Android-mobilappen. Lär dig mer om Teramind

Funktioner

  • Scenarioplanering
  • Riskanalys
  • Intern kontrollhantering
  • Mobilåtkomst
  • Riskpoäng
  • Efterlevnadskontroll
  • Varningar / Meddelanden
  • Svarshantering
  • Revisionshantering
  • Incidentshantering
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Dokumenthantering
Förbättra verksamhetens resultat och rapportering för drift, miljö, sociala frågor och styrning genom bästa praxis- och molnprogramvara.
Benchmark ESGTM | Gensuite omfattande, molnbaserad programvara för miljö, socialt ansvar och ägarstyrning (environmental, social, governance, ESG) för hantering av risker och efterlevnad, EHS, hållbarhet, produktförvaltning och ansvarsfulla inköp. Under mer än 20 år har mer än 120 företag litat på Benchmark för intuitiva processfunktioner med bästa praxis med snabb ROI och överlägsen kundservice för att hjälpa organisationer att driftsätta sina ESG-riskprogram och tillhandahålla data på investeringsnivå till viktiga intressenter runt om i världen. Lär dig mer om Benchmark Gensuite EHS

Funktioner

  • Scenarioplanering
  • Riskanalys
  • Intern kontrollhantering
  • Mobilåtkomst
  • Riskpoäng
  • Efterlevnadskontroll
  • Varningar / Meddelanden
  • Svarshantering
  • Revisionshantering
  • Incidentshantering
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Dokumenthantering
Intellect tillhandahåller världens mest konfigurerbara och flexibla AI-drivna programvara för kvalitetsledningssystem.
Intellect tillhandahåller världens mest konfigurerbara och flexibla AI-drivna programvara för kvalitetsledningssystem. Intellect har över 30 förprogrammerade applikationer, inklusive en applikation för riskhantering. Analysera noggrant ditt företags risker med hjälp av Intellects avancerade riskhanteringsverktyg. Du får en bättre förståelse för potentiella problem och kan fatta smartare beslut. Som ett ISO-certifierat företag är våra lösningar utformade för att hjälpa dig att uppfylla ISO-, FDA-, OSHA-, EPA- och GxP-standarder för efterlevnad. Lär dig mer om Intellect QMS

Funktioner

  • Scenarioplanering
  • Riskanalys
  • Intern kontrollhantering
  • Mobilåtkomst
  • Riskpoäng
  • Efterlevnadskontroll
  • Varningar / Meddelanden
  • Svarshantering
  • Revisionshantering
  • Incidentshantering
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Dokumenthantering
Integrerad programvara för QHSE-hanteringssystem, molnbaserad, hjälper SMB att hantera efterlevnadsaktiviteter i en enda lättanvänd lösning.
Mango hjälper till att kontrollera och upprätthålla alla aspekter av ditt system för hantering av kvalitet, hälsa, säkerhet och miljö (quality, health, safety and environmental management, QHSE), inklusive: policyer, procedurer och formulär (med enkel källkod för dokumentkontroll), olyckor och tillbud, revisioner/inspektioner, förbättringar (rapporter om bristande efterlevnad (non-conformance reports, NCR), korrigerande och förebyggande åtgärder (corrective and preventive action, CAPA) etc.) är ovärderliga när det gäller ), riskhantering och personalhantering (kompetens och utbildning). Dessutom hjälper Mango kunderna att hantera sin anläggning och utrustning (inklusive schemalagt underhåll och förfrågningar), livsmedelssäkerhet och efterlevnadskalender. Lär dig mer om Mango

Funktioner

  • Scenarioplanering
  • Riskanalys
  • Intern kontrollhantering
  • Mobilåtkomst
  • Riskpoäng
  • Efterlevnadskontroll
  • Varningar / Meddelanden
  • Svarshantering
  • Revisionshantering
  • Incidentshantering
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Dokumenthantering
En enkel, kraftfull, molnbaserad lösning för leverantörshantering som ger dig en enda sanningskälla. Välj ett bättre sätt idag.
En lättanvänd, kraftfull molnbaserad leverantörshanteringslösning. Hantera leverantörer och kontrakt, få automatiska varningar om viktiga datum, övervaka risker, hantera arbetsbelastning och lagra filer och meddelanden – via en central databas – i hela företaget. Gatekeepers svit av rapporterings-, samarbets- och varningsverktyg gör leverantörs- och kontraktshantering enkel och effektiv. Säg adjö till Excel och andra föråldrade programvarulösningar – säg hej till en enkel, kraftfull och kostnadseffektiv leverantörshantering. Lär dig mer om Gatekeeper

Funktioner

  • Scenarioplanering
  • Riskanalys
  • Intern kontrollhantering
  • Mobilåtkomst
  • Riskpoäng
  • Efterlevnadskontroll
  • Varningar / Meddelanden
  • Svarshantering
  • Revisionshantering
  • Incidentshantering
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Dokumenthantering
Omvandla företagets riskstrategi från reaktiv till proaktiv med LogicGate Risk Cloud.
Välkommen till LogicGate Risk Cloud. Risk Cloud är en komplett uppsättning applikationer som kombinerar flexibilitet och färdig, medföljande funktionalitet för att aggregera, hantera och minska hela risklandskapet inom en organisation. Företagsledare är utrustade med en kvantitativ förståelse för sina organisationers riskställning och kan förbättra sina riskprogram och ta sig an smartare risker och möjligheter. Lär dig mer om LogicGate Risk Cloud

Funktioner

  • Scenarioplanering
  • Riskanalys
  • Intern kontrollhantering
  • Mobilåtkomst
  • Riskpoäng
  • Efterlevnadskontroll
  • Varningar / Meddelanden
  • Svarshantering
  • Revisionshantering
  • Incidentshantering
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Dokumenthantering
En ny generation av programvara för riskhantering som har utformats för att uppfylla komplexa riskrapportering, mätvärden och avisering för att effektivisera hanteringen.
Kraftfull och användarvänlig riskhanteringsprogramvara med mätvärden och diagram på instrumentbrädan, webbportal, hotbedömningar, riskgranskningar, riskloggshistorik, arbetsflödesgodkännanden, meddelanden, varningar, hotrespons, riskklassificering och dokument. Rapporteringsintegrering med finansprogramvara. Erbjuder stödmoduler för uppföljning av händelser, incidenter, kontrakt, försäkring, krav, projekt och tillgångar. Fungerar i alla branscher och erbjuds som värdbaserad eller lokal installation med professionell support och utbildning. Lär dig mer om A1 Tracker

Funktioner

  • Scenarioplanering
  • Riskanalys
  • Intern kontrollhantering
  • Mobilåtkomst
  • Riskpoäng
  • Efterlevnadskontroll
  • Varningar / Meddelanden
  • Svarshantering
  • Revisionshantering
  • Incidentshantering
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Dokumenthantering
Plattform för hantering av bedrägeririsk med databerikning i realtid, anpassad riskvärdering och whitebox-maskininlärning. Få en gratis provperiod.
Flagga automatiskt bedrägeri-användare eller bedrägeri-säljare med högriskpoäng med SEONs- plattform för bedrägeribekämpning. Dra nytta av databerikning i realtid, fingeravtryckstagning på enheter, analys av digitala fotavtryck och insikt i whitebox-maskininlärning. Kontrollera risktrösklar och spara manuell granskningstid genom att ställa in regler som är skräddarsydda för ditt företag. Boka en demo på 30 minuter och få en kostnadsfri 30-dagars provperiod. Lär dig mer om SEON. Fraud Fighters

Funktioner

  • Scenarioplanering
  • Riskanalys
  • Intern kontrollhantering
  • Mobilåtkomst
  • Riskpoäng
  • Efterlevnadskontroll
  • Varningar / Meddelanden
  • Svarshantering
  • Revisionshantering
  • Incidentshantering
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Dokumenthantering
VendorInsight är en ledande lösning för leverantörsriskhantering (vendor risk management, VRM) med riskspårning, anpassningsbar rapportering, leverantörsportal, arbetsflöde och obegränsad lagring.
VendorInsight är en webbaserad lösning för leverantörsriskhantering som förenklar hanteringen av dina leverantörer och kontrakt med automatiserade arbetsflöden, lättanvända funktioner samt leverantörsnyheter och riskövervakning. VendorInsight tillhandahåller en nyckelfärdig lösning som inkluderar regelmässiga varningar och uppdateringar för finansiella tjänster, sjukvård med mera. Använd förbyggda policyer, leverantörsportaler, mallar och formulär för att förenkla din företagsbesiktning, avtalsövervakning och riskhantering. Lär dig mer om VendorInsight

Funktioner

  • Scenarioplanering
  • Riskanalys
  • Intern kontrollhantering
  • Mobilåtkomst
  • Riskpoäng
  • Efterlevnadskontroll
  • Varningar / Meddelanden
  • Svarshantering
  • Revisionshantering
  • Incidentshantering
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Dokumenthantering