I 17 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Revisionsprogram

Revisionsprogram automatiserar förberedelser och verkställande av revisioner genom att hjälpa organisationer att analysera data, bedöma risker, spåra problem, rapportera resultat och hantera pappersarbete. Använd Capterra för att hitta rätt revisionslösning för ditt företag i Sverige. Revisionssystem är relaterade till efterlevnadsprogram, program för ekonomisk rapportering och program för finansiell riskhantering.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Revisionsprogram

58 resultat
TeamMate Audit är en revisionshanteringslösning som hjälper revisorer och revisionsavdelningens ledning att hantera alla aspekter av en revisionsprocess. Lär dig mer om TeamMate+ Audit
TeamMate Audit är ett heltäckande revisionshanteringssystem som hjälper revisorer och revisionsavdelningens ledning att hantera alla aspekter av revisionsprocessen. TeamMate hjälper organisationer runt om i världen att identifiera och utvärdera risker, skapa och hantera revisioner, schemalägga projekt och fördela resurser, få fram resekostnader och utgifter, hantera problemåtgärdande, övervaka och rapportera status med meddelanden och instrumentbrädor. Lär dig mer om TeamMate+ Audit

Funktioner

  • Dokumentlagring
  • Riskbedömning
  • Verifieringskedja
  • Problemhantering
  • Formulärhantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Inspektionshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Instrumentbräda
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Molnbaserad programvara för kvalitetshanteringssystem som är perfekt för små och medelstora företag. Revisioner, dokumentkontroll, CAPA… Lär dig mer om Trackmedium QMS
Molnbaserad programvara för kvalitetshanteringssystem som är perfekt för små och medelstora företag. TRACKMEDIUM är en månadsbaserad abonnemangstjänst med moduler som inkluderar revisionshantering, korrigerande och förebyggande åtgärder (corrective and preventive actions, CAPA), dokumentkontroll, förändringshantering, avvikelsehantering och utbildningshantering. TRACKMEDIUM gör det möjligt för företag att skapa bättre och säkrare produkter, förbättra effektiviteten och uppnå överensstämmelse med branschstandarder inklusive ISO 9001, 14001 och OSHA samtidigt som kostnader och risker sänks Lär dig mer om Trackmedium QMS

Funktioner

  • Dokumentlagring
  • Riskbedömning
  • Verifieringskedja
  • Problemhantering
  • Formulärhantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Inspektionshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Instrumentbräda
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Kartlägg, analysera och automatisera processer, hantera regelefterlevnad och utvärdera risker på en enda plattform. Lär dig mer om Digital Business Transformation Suite
Interfacings applikation Digital Twin, en global ledare erkänd av Gartner, är ett integrerat kvalitetshanteringssystem som täcker hela spektrumet av analys-, förbättrings-, styrnings-, efterlevnads- och arbetsflödesautomatiseringsbehov. Lär dig mer om Digital Business Transformation Suite

Funktioner

  • Dokumentlagring
  • Riskbedömning
  • Verifieringskedja
  • Problemhantering
  • Formulärhantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Inspektionshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Instrumentbräda
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Optial SmartStart är en modulär lösning som stödjer en organisations GRC-aktiviteter. Lär dig mer om Optial SmartStart
Optial SmartStart är en förstklassig företagsprogramvara för styrning, riskhantering och regelefterlevnad (governance, risk management, compliance, GRC) som levererat avancerade risklösningar globalt i över 20 år. Riskmodulen bygger på en kraftfull och flexibel plattform som tillhandahåller länkade riskbedömningar, riskdefinitioner, uttalanden om riskbenägenhet och begränsningsplaner plus en omfattande uppsättning insiktsfulla riskrapporter. Genom att använda arbetsflöden och ramverk i hela organisationen kommer riskmodulen att passa dina riskhanteringsaktiviteter, oavsett om du har 10 eller över 20 000 platser. Lär dig mer om Optial SmartStart

Funktioner

  • Dokumentlagring
  • Riskbedömning
  • Verifieringskedja
  • Problemhantering
  • Formulärhantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Inspektionshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Instrumentbräda
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
BPAQuality365 är en modern app för integrerad kvalitet som kan köras i din Office 365-användare med Teams eller SharePoint. Lär dig mer om BPAQuality365
--Office 365 App-- BPAQuality365 är en innovativ programvara för integrerad kvalitet, risk och efterlevnad som körs i din säkra Office 365-miljö. Appen körs på dina föredragna Microsoft-verktyg, som Teams eller SharePoint. Power Apps-granskningsapparna är redo att installeras på alla läsplattor och förenklar granskningar och inspektioner, som kan inkludera foton och inspelningar. Byt till kvalitet 4.0 med BPA och Office 365. Lär dig mer om BPAQuality365

Funktioner

  • Dokumentlagring
  • Riskbedömning
  • Verifieringskedja
  • Problemhantering
  • Formulärhantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Inspektionshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Instrumentbräda
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Smart mobil plattform för granskning och inspektioner. Det effektiva sättet för att förbättra kvalitet, säkerhet, driftsstandarder och efterlevnad. Lär dig mer om GoAudits
Smart mobilapp och komplett lösning för granskning och inspektioner. Planera och schemalägg inspektioner, utför snabba mobila granskningar på din favoritenhet (även offline) och tilldela omedelbart korrigerande uppgifter. Efter en inspektion kan du omedelbart generera insiktsfulla rapporter och automatiskt skicka dem till rätt personer för information i realtid. Den avancerade instrumentbrädan för analys ger dig oöverträffade insikter i din verksamhet och maximerar din ROI. Enkel och prisvärd lösning för yrkesverksamma. Lär dig mer om GoAudits

Funktioner

  • Dokumentlagring
  • Riskbedömning
  • Verifieringskedja
  • Problemhantering
  • Formulärhantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Inspektionshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Instrumentbräda
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
En bra lösning för granskningar, inspektioner och kontroller. Oavsett om det gäller 5S, ISO, anläggningsgranskningar eller något annat, så har den här lösningen något att erbjuda. Lär dig mer om Falcony
audits.io är ett helt anpassningsbart verktyg som fungerar på alla enheter – både online och offline. Utför granskningar när du är ute på språng med din mobil eller läsplatta och fortsätt arbetet på en dator om du vill det. Bifoga bilder och andra filer, tilldela och meddela ansvariga personer, dela de automatiserade PDF-rapporterna med intressenter och analysera flaskhalsar och trender från realtidsstatistiken. Börja effektivisera gransknings- och inspektionsprocesserna i din organisation idag. Lär dig mer om Falcony

Funktioner

  • Dokumentlagring
  • Riskbedömning
  • Verifieringskedja
  • Problemhantering
  • Formulärhantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Inspektionshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Instrumentbräda
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
360Learning är en utbildningsplattform som kombinerar samarbetsverktyg med kraften hos en utbildningsplattform. 360Learning ger L&D-team möjlighet att driva kultur.
360Learning ger utbildnings- och utvecklingsteam möjlighet att driva kultur och tillväxt genom samarbetsinriktat lärande. Utbildningsplattformen kombinerar samarbetsverktyg med kraften hos en utbildningsplattform, vilket gör det möjligt för snabbväxande företag att frigöra lärande baserat på kollektiv expertis istället för kunskap uppifrån och ner. 360Learning är det enklaste sättet att introducera nya medarbetare, utbilda team med kundkontakt och utveckla yrkeskunskaper – allt från en och samma plats. 360Learning driver framtidens arbete för 1 500 organisationer. Lär dig mer om 360Learning

Funktioner

  • Dokumentlagring
  • Riskbedömning
  • Verifieringskedja
  • Problemhantering
  • Formulärhantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Inspektionshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Instrumentbräda
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Jolt är en app-baserad programvara som används för att hantera daglig drift och timanställda, och den ger feedback i realtid till ägare och chefer.
Jolt är en app-baserad programvara som används för att hantera den daglig driften för varumärken som Chick-fil-A, Legoland och Regal Cinemas. Jolt är en global ledare inom uppgiftshantering och ger feedback i realtid från varje plats till chefer och ägare. Den fullständiga programsviten innehåller ett utbildningsbibliotek, schemabyggare med dra-och-släpp-funktion, e-post och textmeddelanden, en stämpelklocka med ansiktsigenkänning med mer. Lär dig mer om Jolt

Funktioner

  • Dokumentlagring
  • Riskbedömning
  • Verifieringskedja
  • Problemhantering
  • Formulärhantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Inspektionshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Instrumentbräda
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Få fullständig insyn och kontroll över ändringar, åtkomst och konfigurationer i din IT-infrastruktur.
Netwrix Auditor ger dig full kontroll över vad som händer i din hybrida IT-miljö. Genom att leverera åtgärdbar intelligens om ändringar, åtkomst och konfigurationer ger Netwrix Auditor dig möjlighet att minimera IT-risker, proaktivt upptäcka hot, minska den tid som läggs på förändringsgranskning och konfigurations-baselining, lösa användarproblem mer effektivt och få revisorerna att komma tillbaka snabbare. Lär dig mer om Netwrix Auditor

Funktioner

  • Dokumentlagring
  • Riskbedömning
  • Verifieringskedja
  • Problemhantering
  • Formulärhantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Inspektionshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Instrumentbräda
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Q-Pulse erbjuder ett riskbaserat tillvägagångssätt för kvalitetsstyrning och dokumenthantering, vilket kan hjälpa en att följa standarder och förordningar.
Q-Pulse erbjuder en riskbaserad metod för kvalitetsstyrning och dokumenthantering som kan hjälpa organisationer att följa branschspecifika standarder och förordningar. Denna användarvänliga programvara utgör en central kontaktpunkt för all relevant dokumentation, data, material och aktiviteter som är förknippade med kvalitetsprocessen. Bland dess moduler märks: Dokumentkontroll, riskhantering, CAPA-hantering, revision och resultat, rapportering, personalkompetens och medarbetarutveckling och hantering av leverantörer. Lär dig mer om Ideagen Quality Management

Funktioner

  • Dokumentlagring
  • Riskbedömning
  • Verifieringskedja
  • Problemhantering
  • Formulärhantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Inspektionshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Instrumentbräda
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
The only solution to automate your end-to-end payables process within a single system, making you always audit ready.
The only solution to automate your end-to-end payables process within a single system, making you always audit ready. Get a real-time view of all business spend by automating your full accounts payable, partner payments and procurement processes, along with business card payments and employee expenses, from a single system. ERP and accounting integrations that includes NetSuite, Quickbooks, Xero and Sage Intacct, ensure real-time payment reconciliation for an always up to date audit trail. Lär dig mer om Tipalti

Funktioner

  • Dokumentlagring
  • Riskbedömning
  • Verifieringskedja
  • Problemhantering
  • Formulärhantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Inspektionshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Instrumentbräda
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
The #1 QMS for Medical Devices, Pharma and Biotech. 100% FDA/ISO/GxP compliance. 5x faster Audits,Doc Control, Training, CAPA, & more.
Rated #1 easiest and fastest QMS by Medical Device, Pharma, and Biotech companies that gets you 100% audit-ready. Hundreds of FDA, ISO, and GxP regulated Life Science companies in 80+ countries trust Qualio to bring their quality team, tools, processes, and data together in one easy to manage place. With industry experts on staff and customer service on call, we partner with you to implement strategy, prepare for audits, and convert manual processes to digital. Get a personalized demo today! Lär dig mer om Qualio

Funktioner

  • Dokumentlagring
  • Riskbedömning
  • Verifieringskedja
  • Problemhantering
  • Formulärhantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Inspektionshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Instrumentbräda
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
En allsidig och säker SaaS-plattform för hantering av EHSQ-revisioner och inspektioner i alla avdelningar, anläggningar, regioner eller runt om världen.
Cority Audit Management Software utvecklas av ackrediterade säkerhetsexperter för att hjälpa till att hantera alla aspekter av deras gransknings- och inspektionsprogram. Säkerhetspersonal kan ställa in inspektionsprogram för att identifiera och kontrollera risker och uppfylla juridiska och andra krav. Spåra status för alla resultat och åtgärder som är relaterade till en specifik granskning eller grupp av granskningar. Lär dig mer om Cority

Funktioner

  • Dokumentlagring
  • Riskbedömning
  • Verifieringskedja
  • Problemhantering
  • Formulärhantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Inspektionshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Instrumentbräda
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Molnbaserad revisionshantering | Efterlevnad av medicintekniska produkter/läkemedel | Efterlevnad av luftfartsindustrin | Efterlevnad av FDA | Riskhantering
Förenkla din revisionshantering med en webbaserad lösning. Hantera dina kvalitetssäkringar enligt ISO 9001, ISO 13485, AS9100 och ISO 17025 centralt för att säkerställa efterlevnad. QT9 QMS är en användarvänlig lösning som integrerar data från flera källor med efterlevnaden av FDA 21 CFR del 11 för godkända elektroniska signaturer. Samarbeta med användare överallt och få fullständig spårbarhet med QT9 QMS. Länka korrigerande åtgärder, skapa riskbedömningar och bifoga relaterade filer enkelt. Lär dig mer om QT9 QMS

Funktioner

  • Dokumentlagring
  • Riskbedömning
  • Verifieringskedja
  • Problemhantering
  • Formulärhantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Inspektionshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Instrumentbräda
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Benchmark ESG ger dig revisionshanteringsprogramvara som förenklar inspektioner, regelefterlevnad, uppföljningsprocesser och korrigerande åtgärder.
Benchmark ESG | Gensuites prisbelönta programvara för revisionshantering förenklar efterlevnad av regelverk och granskar inspektionsprocesser med hjälp av en digital samarbetsmetod. Granskningslösningen effektiviserar programkraven genom en integrerad uppsättning verktyg för granskning, inspektion och uppföljning av korrigerande åtgärder med robusta analyser och användbara insikter. Mobila funktioner underlättar samarbete mellan olika team för optimal framgång för dina granskningsprocesser och program. Lär dig mer om Benchmark Gensuite EHS

Funktioner

  • Dokumentlagring
  • Riskbedömning
  • Verifieringskedja
  • Problemhantering
  • Formulärhantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Inspektionshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Instrumentbräda
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Molntjänst som tillhandahåller SEO-granskning i realtid och förändringshantering för att förbättra och upprätthålla sökmotorsynlighet.
Molntjänst som tillhandahåller SEO-granskning i realtid och förändringshantering för att förbättra och upprätthålla sökmotorsynlighet. Lär dig mer om ContentKing

Funktioner

  • Dokumentlagring
  • Riskbedömning
  • Verifieringskedja
  • Problemhantering
  • Formulärhantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Inspektionshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Instrumentbräda
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Intellect tillhandahåller världens mest konfigurerbara och flexibla AI-drivna programvara för kvalitetsledningssystem.
Intellects revisionshanteringssystem gör det möjligt för organisationer att förbereda sig för och genomdriva revisionsuppgifter och aktiviteter, vilket gör det möjligt för dem att följa förordningar och efterlevnadskrav. Intellect Quality Suite är en programvarulösning som kan förbättra verksamhetens kvalitet och minska de totala revisionskostnaderna med 50 %. Intellects applikationer är utformade av certifierade kvalitetsexperter och kan enkelt skräddarsys utan kod med drag-och-släpp-teknik för att passa just dina affärsbehov. Lär dig mer om Intellect QMS

Funktioner

  • Dokumentlagring
  • Riskbedömning
  • Verifieringskedja
  • Problemhantering
  • Formulärhantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Inspektionshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Instrumentbräda
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
En kostnadsfri, lättanvänd digital säkerhetslösning för individer och team som vill samarbeta och förbättra säkerheten utan papper.
Safesite är en kostnadsfri, lättanvänd digital säkerhetslösning för individer och team som vill samarbeta och förbättra säkerheten utan papper. Över 4 000 företag litar på Safesite-plattformen för att genomföra säkerhetsinspektioner och revisioner, driva teamets säkerhetsengagemang och ge varje medarbetare i organisationen möjlighet att bli en mästare på säkerhet. Lär dig mer om Safesite

Funktioner

  • Dokumentlagring
  • Riskbedömning
  • Verifieringskedja
  • Problemhantering
  • Formulärhantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Inspektionshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Instrumentbräda
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Workday Financial Management är en molnbaserad lösning utformad för ekonomisk planering, analys och transaktioner.
Workday Financial Management är en molnbaserad lösning utformad för ekonomisk planering, analys och transaktioner. Genom att kombinera transaktioner, redovisning och analys och alltid utföra revisioner i ett system ger Workday beslutsfattare möjligheten att i realtid och på språng få ekonomisk och affärsmässig insikt som de kan agera på och planera för vad som kommer härnäst. Lär dig mer om Workday Financial Management

Funktioner

  • Dokumentlagring
  • Riskbedömning
  • Verifieringskedja
  • Problemhantering
  • Formulärhantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Inspektionshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Instrumentbräda
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Programvara för kontrakt-, risk-, försäkrings-, anspråks-, incident-, tillgångs- och arbetsflödeshantering med integration och instrumentbräderapportering.
Webbaserad programvara för kontrakt-, risk-, anspråks-, incident-, efterlevnads- och försäkringshantering med funktioner för dokumenthantering, godkännandearbetsflöde, logghistorik, dokumentmallar, e-postaviseringar, kontaktuppgifter, datum- och tidsstämplar, anpassningsbar rapportering och dokumentversionskontroll. Fullt värdbaserad eller lokalinstallation finns som alternativ med privat märkning och integrering på din webbplats. Flera valutor och flera språk. Lär dig mer om A1 Tracker

Funktioner

  • Dokumentlagring
  • Riskbedömning
  • Verifieringskedja
  • Problemhantering
  • Formulärhantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Inspektionshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Instrumentbräda
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Företag som Sofi och Hyatt använder Risk Cloud för att ta tillbaka kontrollen med en centraliserad sanningskälla och automatiserade arbetsflöden.
Att hantera revisions- och kontrollprocedurer kan vara tidsödande och tråkigt, särskilt när de är spridda över kalkylblad och e-post. Företag som Sofi och Hyatt använder Risk Cloud för att ta tillbaka kontrollen med en centraliserad sanningskälla och automatiserade arbetsflöden. Låt inte risker styra revisionshanteringen i din organisation. Lär dig mer om LogicGate Risk Cloud

Funktioner

  • Dokumentlagring
  • Riskbedömning
  • Verifieringskedja
  • Problemhantering
  • Formulärhantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Inspektionshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Instrumentbräda
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Mobilanpassad lösning för att digitalisera revisioner, inspektioner och checklistor. Öka effektiviteten och få insyn i efterlevnaden i realtid.
Glöm allt vad heter checklistor, kalkylblad och tidskrävande rapporter. Digitalisera checklistor för besök, revisioner och inspektioner med YOOBIC:s mobilanpassade lösning. Säkerställ enkel tilldelning och uppföljning av handlingsplaner och få en realtidsöversikt över efterlevnaden i en automatiserad instrumentpanel. YOOBIC används av fler än 200 företag över hela världen, däribland Boots, Halfords, Lloyds Pharmacy, Peloton, Domino’s Pizza, Puma, Lacoste och Sanofi. Lär dig mer om YOOBIC

Funktioner

  • Dokumentlagring
  • Riskbedömning
  • Verifieringskedja
  • Problemhantering
  • Formulärhantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Inspektionshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Instrumentbräda
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Certainty är en betrodd inspektionslösning på storföretagsnivå för att hantera och rapportera verksamhetsrisker och efterlevnad och resultat.
Certainty används av mer än 100 000 yrkesmänniskor för att genomföra över 2 miljoner revisioner varje år. Certainty är en beprövad lösning på företagsnivå för alla revisionsbaserade hanteringsprogram för efterlevnad, risk eller prestanda. Certainty tillåter datainmatning från papper, webbläsare, Excel-import eller Certainty-appen och har allt du behöver för att utforma och hantera av revisionschecklistor, samla in och rapportera revisionsdata; hantera och mildra de risker, incidenter och problem som identifierats i revisionsprocessen. Lär dig mer om Certainty Software

Funktioner

  • Dokumentlagring
  • Riskbedömning
  • Verifieringskedja
  • Problemhantering
  • Formulärhantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Inspektionshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Instrumentbräda
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
ADAudit Plus är en programvara för övervakning av ändringar i Active Directory, Azure AD, filservrar (inklusive NetApp och EMC) och arbetsstationer.
ManageEngine ADAudit Plus är en lösning för IT-säkerhet och efterlevnad. Med över 200 rapporter och varningar i realtid ger lösningen kunskap om ändringar som gjorts i innehåll och konfiguration av Active Directory, Azure AD och Windows-servrar. Dessutom ger verktyget insyn i arbetsstations- och filserveråtkomst (inklusive NetApp och EMC). ADAudit Plus hjälper dig att spåra användarinloggning och utloggning, analysera kontolåsningar, granska ADFS, ADLDS och skrivare, vidarebefordra loggar till SIEM-verktyg och mycket mer. Lär dig mer om ManageEngine ADAudit Plus

Funktioner

  • Dokumentlagring
  • Riskbedömning
  • Verifieringskedja
  • Problemhantering
  • Formulärhantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Inspektionshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Instrumentbräda
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering