Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Uthyrningssystem för semesterbostäder

Uthyrningssystem för semesterbostäder används av fastighetsförvaltare och ägare till hus, lägenheter och bostäder för hantering av bokningar, kommunikation med gäster och marknadsföring av semesterbostäder som ett alternativ till hotell. Dessa plattformar för uthyrning används också ofta av företag för hantering av företagsfastigheter för att upprätthålla personalscheman i företagsägda bostäder som ett alternativ till längre hotellvistelser. Uthyrningssystem för semesterbostäder är relaterade till programvara för hantering av hotellfastigheter.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Uthyrningssystem för semesterbostäder

Sverige Visa lokala produkter

37 resultat

Hostaway är den snabbast växande programvaran för semesteruthyrning för professionella fastighetsförvaltare. Fler bokningar. Mindre krångel. Lär dig mer om Hostaway
Hostaway hjälper professionella fastighetsförvaltare att bygga upp sin verksamhet från ett fåtal fastigheter till hundratals. Anslut på några minuter och synkronisera bokningar, priser och tillgänglighet med nyttiga kanaler inom resebranschen. Detta inkluderar kraftfulla direkta integrationer till Airbnb, Booking.com, Expedia, HomeAway och dussintals andra. Skapa en webbplats för direktbokning på några minuter, automatiserade meddelanden till gäster, uppgifter, betalningar med fullständig ekonomisk rapportering och mer. Lär dig mer om Hostaway

Funktioner

  • Betalbearbetning
  • Återförsäljarhantering
  • Gästupplevelseshantering
  • Kontaktledning
  • Hushållning
  • Arbetsorderhantering
  • Ägaruttalanden
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kanalhantering
  • Online bokning
  • Tillgänglighetshantering
  • Fastighetsförvaltning
Ett jättebra verktyg för dina semesteruthyrningar. Jobbet är klart. Spara timmar varje vecka med automatiserade meddelanden, smarta priser och mycket mer. Lär dig mer om Uplisting
Uplisting är en allt-i-ett-lösning som är särskilt utformad för semesteruthyrning. Intuitiv, pålitlig och kan börja tillföra värde till din verksamhet inom 30 minuter efter att du har startat din 14-dagars gratis provperiod. Importera dina bostadsannonsuppgifter automatiskt direkt från Airbnb och anslut till Booking.com på några minuter. Synkronisera direkt bokningar, priser och tillgänglighet med 0 % provision, inga installationskostnader och inga dolda avgifter. Spara timmar varje vecka med automatiserade meddelanden, smarta priser och mycket mer. Lär dig mer om Uplisting

Funktioner

  • Betalbearbetning
  • Återförsäljarhantering
  • Gästupplevelseshantering
  • Kontaktledning
  • Hushållning
  • Arbetsorderhantering
  • Ägaruttalanden
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kanalhantering
  • Online bokning
  • Tillgänglighetshantering
  • Fastighetsförvaltning
Allt-i-ett-B2B-plattform. INGEN provision eller andel - PMS/kanalhanterare/webbplatsdesign - alla hanteras från ett enda gränssnitt Lär dig mer om Avantio
Avantio tillhandahåller en allsidig PMS, Avantios egen kanalhanterare med anslutningar till världsledande portaler och toppmoderna, mobilvänliga webbplatser för semesteruthyrning. 20 år med kontinuerlig forskning och utveckling har gett ett flexibelt system som ständigt utvecklas för att uppfylla dina behov i en snabbrörlig bransch. Avantio tar ingen provision på dina bokningar, och med flera paket att välja mellan, som alla inkluderar utbildningsstöd, kan du välja det som passar bäst för ditt företag. Open Office i Europa och USA Lär dig mer om Avantio

Funktioner

  • Betalbearbetning
  • Återförsäljarhantering
  • Gästupplevelseshantering
  • Kontaktledning
  • Hushållning
  • Arbetsorderhantering
  • Ägaruttalanden
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kanalhantering
  • Online bokning
  • Tillgänglighetshantering
  • Fastighetsförvaltning
En allt-i-ett-plattform för semesteruthyrning. Ett abonnemang, alla verktyg. Prova Smoobu Pro i 14 dagar. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om Smoobu
Smoobu är en allt-i-ett-plattform för semesteruthyrning. Smoobu synkroniserar automatiskt alla dina kanaler, som t.ex. Airbnb, Booking.com, Trip.com, Agoda, Expedia osv., så att du inte längre behöver oroa dig för manuella bokningar och dubbelbokningar. Ett abonnemang, alla verktyg. PMS, kanalhanterare, webbplatsskapare, enhetlig inkorg, betalningar, incheckning online samt en dedikerad gästportal som kommer att få dina recensioner att gå upp. Prova Smoobu Pro i 14 dagar. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om Smoobu

Funktioner

  • Betalbearbetning
  • Återförsäljarhantering
  • Gästupplevelseshantering
  • Kontaktledning
  • Hushållning
  • Arbetsorderhantering
  • Ägaruttalanden
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kanalhantering
  • Online bokning
  • Tillgänglighetshantering
  • Fastighetsförvaltning
Automatiseringsverktyg för mobila enheter för professionella Airbnb-värdar. Kanalhanterare, automatiserade meddelanden, enad inkorg, grupphantering. Lär dig mer om Guesty For Hosts
Din Porter-app är en mobilapp för professionella Airbnb-värdar. Flera listningar och konton på olika plattformar kan hanteras via iOS-, Android- och webbappar. Automatisering av meddelanden, hantering av teammedarbetare, webbplats för direktbokning och Airbnb ranking booster är några av de mest populära funktionerna i Your Porter-appen. Lär dig mer om Guesty For Hosts

Funktioner

  • Betalbearbetning
  • Återförsäljarhantering
  • Gästupplevelseshantering
  • Kontaktledning
  • Hushållning
  • Arbetsorderhantering
  • Ägaruttalanden
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kanalhantering
  • Online bokning
  • Tillgänglighetshantering
  • Fastighetsförvaltning
Internetbokningar och gästhanteringssystem som tillhandahåller spårning av bokningskällor, gruppbokningar, kalender med påminnelser.
Internetboknings- och gästhanteringssystem som tillhandahåller spårning av bokningskällor, gruppbokningar, kalender med påminnelser och mer. Professional Edition inkluderar kapacitetshantering, POS och e-postmarknadsföring. Lär dig mer om ResNexus

Funktioner

  • Betalbearbetning
  • Återförsäljarhantering
  • Gästupplevelseshantering
  • Kontaktledning
  • Hushållning
  • Arbetsorderhantering
  • Ägaruttalanden
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kanalhantering
  • Online bokning
  • Tillgänglighetshantering
  • Fastighetsförvaltning
Cloudbeds är en allt-i-ett-svit för hotellhantering som kombinerar alla verktyg du behöver för att hantera och utveckla din verksamhet.
Cloudbeds är en lättanvänd svit för hantering av fastigheter inom hotell- och turismbranschen som erbjuder hotellägare och värdar en centraliserad lösning som hjälper till att sköta fastigheterna på ett enkelt och effektivt sätt. Med Cloudbeds har du en inloggning och ett system som alltid är synkroniserade. Sviten omfattar fastighetshanteringssystem (property management system, PMS), bokningsmotor, kanalhanterare med mer än 300 anslutningar, verktyg för inkomsthantering och betalningar. Lösningen är betrodd av tusentals värdar i över 148 länder och hjälper kunderna att få fler bokningar och nöjdare gäster. Lär dig mer om Cloudbeds

Funktioner

  • Betalbearbetning
  • Återförsäljarhantering
  • Gästupplevelseshantering
  • Kontaktledning
  • Hushållning
  • Arbetsorderhantering
  • Ägaruttalanden
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kanalhantering
  • Online bokning
  • Tillgänglighetshantering
  • Fastighetsförvaltning
Hantera dina lager via internet, centralisera bokningar, behandla betalningar och få enhetlig åtkomst till ledande distributionskanaler.
Checkfront är en bokningshanteringsplattform som tusentals researrangörer runt om i världen litar på. Checkfronts plattform gör det möjligt för företag att sälja rundturer och aktiviteter på alla hemsidor genom att tillhandahålla aktiv lagerhantering, dynamisk prissättning, kundmeddelanden och kanaldistribution. Checkfront gör det enkelt att få din verksamhet att växa genom att automatisera din administration och hålla alla dina affärsverktyg på ett ställe. Lär dig mer om Checkfront

Funktioner

  • Betalbearbetning
  • Återförsäljarhantering
  • Gästupplevelseshantering
  • Kontaktledning
  • Hushållning
  • Arbetsorderhantering
  • Ägaruttalanden
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kanalhantering
  • Online bokning
  • Tillgänglighetshantering
  • Fastighetsförvaltning
eZee Absolute är ett molnbaserat hotellhanteringssystem som automatiserar ett 'hotells dagliga verksamhet och ökar hotellintäkterna.
eZee Absolute är ett komplett molnbaserat PMS-system som automatiserar all hotellverksamhet, nämligen front-office, back-office, bokningar, fakturering, städning för att ge bästa möjliga gästupplevelse och öka intäkterna. Den är fullpackad med en integrerad bokningsmotor och kanalchef för att erbjuda en allt i ett-hotellösning. Det passar bra för alla typer och storlekar av hotellrum, motell, gästhus, B&B:er, lägenheter med service och boutiquer, vandrarhem och hotellgrupper. Lär dig mer om eZee Absolute

Funktioner

  • Betalbearbetning
  • Återförsäljarhantering
  • Gästupplevelseshantering
  • Kontaktledning
  • Hushållning
  • Arbetsorderhantering
  • Ägaruttalanden
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kanalhantering
  • Online bokning
  • Tillgänglighetshantering
  • Fastighetsförvaltning
Guesty är en av de bästa plattformarna för semesteruthyrningschefer och underlättar alla deras uppgifter från början till slut.
Guesty är en av branschens ledande programvaror för förvaltning av korttidsuthyrda fastigheter och erbjuder en toppmodern plattform som automatiserar, effektiviserar och förenklar de mest tidskrävande uppgifterna som ingår i hyresförvaltning. Tack vare funktioner som byggts internt för att underlätta tillväxt och ge positiva användarupplevelser förlitar sig fastighetsförvaltningsföretag runt om i världen som snabbt måste anpassa sig till det ständigt föränderliga ekosystemet på Guesty för att driva och optimera sina verksamheter. Lär dig mer om Guesty

Funktioner

  • Betalbearbetning
  • Återförsäljarhantering
  • Gästupplevelseshantering
  • Kontaktledning
  • Hushållning
  • Arbetsorderhantering
  • Ägaruttalanden
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kanalhantering
  • Online bokning
  • Tillgänglighetshantering
  • Fastighetsförvaltning
innRoad är ett program som nättjänst (software-as-a-service, SaaS) och fastighetshanteringssystem (property management system, PMS) som är utformat för att uppfylla behoven hos hotell- och restaurangföretag oavsett storlek.
innRoad är ett program som nättjänst (software-as-a-service, SaaS) och fastighetshanteringssystem (property management system, PMS) som är utformat för att uppfylla behoven hos hotell- och restaurangföretag oavsett storlek. Programvaran förser fristående hotell med en tillgänglighetskalender, en bokningsmotor och OTA-anslutning. Användarna kan hantera gruppbokningar, prisinventarier och anpassningsbara rapporter på samma plattform. innRoad har stöd för flera platser, är åtkomlig från alla enheter eller platser och är PCI-kompatibel. Lär dig mer om innRoad

Funktioner

  • Betalbearbetning
  • Återförsäljarhantering
  • Gästupplevelseshantering
  • Kontaktledning
  • Hushållning
  • Arbetsorderhantering
  • Ägaruttalanden
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kanalhantering
  • Online bokning
  • Tillgänglighetshantering
  • Fastighetsförvaltning
Programvara för fastighetsförvaltning och gästupplevelser för korttidsuthyrningschefer som vill att expandera sin verksamhet.
Programvara för fastighetsförvaltning och gästupplevelser vid korttidsuthyrning. Hostfullys plattform för fastighetsförvaltning (tidigare Orbirental) hjälper chefer att få semesteruthyrningsföretagen att växa med funktioner som hjälper till att hantera och utöka fastighetsförvaltningen. Funktionerna inkluderar: kanaldistribution, central kalender och inkorg för gästkommunikation, automatiserade meddelanden, direktbokningar, merförsäljningsplattform, betalningshantering, prisverktyg och mycket mer. Lär dig mer om Hostfully Property Management Platform

Funktioner

  • Betalbearbetning
  • Återförsäljarhantering
  • Gästupplevelseshantering
  • Kontaktledning
  • Hushållning
  • Arbetsorderhantering
  • Ägaruttalanden
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kanalhantering
  • Online bokning
  • Tillgänglighetshantering
  • Fastighetsförvaltning
En av de ledande webbaserade programvarorna för inkomsthantering och dynamisk prissättning som används av semesteruthyrningschefer över hela världen för att öka inkomsterna.
PriceLabs är en kraftfull webbaserad programvara för inkomsthantering och dynamisk prissättning för semester- och korttidsuthyrning som integreras med olika fastighetsförvaltningssystem. Ett datadrivet tillvägagångssätt, automationsregler och anpassningar för att hantera prissättning och begränsningar av vistelsen hjälper semesteruthyrningarsföretag att öka intäkterna och spara tid. Med integrationer för en växande lista av kanaler och fastighetsförvaltningssystem är du bara några klick från automatiserad inkomsthantering. Lär dig mer om PriceLabs

Funktioner

  • Betalbearbetning
  • Återförsäljarhantering
  • Gästupplevelseshantering
  • Kontaktledning
  • Hushållning
  • Arbetsorderhantering
  • Ägaruttalanden
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kanalhantering
  • Online bokning
  • Tillgänglighetshantering
  • Fastighetsförvaltning
Molnbaserat hotell-PMS med integrerad redovisning, GDS-anslutning och flera systemgränssnitt.
Oavsett om du hanterar en grupp hotell, en B&B, semesteruthyrning eller ett vandrarhem automatiserar WebRezPro-systemet för hantering av molntjänster alla front- och backoffice-operationer för att förbättra resultatet och ge mer tid för att fokusera på gästerna. Aktörer som tillhandahåller logi har förlitat sig på WebRezPro sedan 2003 och på grund av dess omfattande funktioner, tillförlitlighet och överkomliga pris används programvaran nu av över 1 500 hotell i 40 länder över hela världen. Lär dig mer om WebRezPro

Funktioner

  • Betalbearbetning
  • Återförsäljarhantering
  • Gästupplevelseshantering
  • Kontaktledning
  • Hushållning
  • Arbetsorderhantering
  • Ägaruttalanden
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kanalhantering
  • Online bokning
  • Tillgänglighetshantering
  • Fastighetsförvaltning
Kigo erbjuder en plattform för att hjälpa ditt företag att hantera, marknadsföra och leverera en komplett gästupplevelse.
Kigo är den betrodda globala plattformen för korttidsuthyrningsföretag, vilket gör det möjligt för företag att utan ansträngning expandera sin fastighetsportfölj och öka intäkterna. Företag över hela världen använder Kigos kompletta programlösning för semesteruthyrning för att enkelt hantera bokningar och förfrågningar för flera fastigheter i sina portföljer. Med lösningar som kanalhantering, webbplatser, betalningar, drift, underhåll och mer kan Kigo hjälpa dig att ta din verksamhet till nästa nivå. Lär dig mer om Kigo

Funktioner

  • Betalbearbetning
  • Återförsäljarhantering
  • Gästupplevelseshantering
  • Kontaktledning
  • Hushållning
  • Arbetsorderhantering
  • Ägaruttalanden
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kanalhantering
  • Online bokning
  • Tillgänglighetshantering
  • Fastighetsförvaltning
Gläd varje gäst med lokala rekommendationer och viktig fastighetsinformation med varumärkesprofilerade digitala guideböcker.
Med plattformen Hostfully Guidebooks kan semesteruthyrningsföretag öka sina intäkter och leverera en 5-stjärnig gästupplevelse med snyggt utformade, varumärkesprofilerade och plattformsoberoende digitala guideböcker. Oavsett om det gäller mobil, tryck eller dator kan du med hjälp av guideböckerna tillhandahålla viktig fastighetsinformation och lokala rekommendationer till dina gäster på en lättanvänd plattform. Lär dig mer om Hostfully Guidebooks

Funktioner

  • Betalbearbetning
  • Återförsäljarhantering
  • Gästupplevelseshantering
  • Kontaktledning
  • Hushållning
  • Arbetsorderhantering
  • Ägaruttalanden
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kanalhantering
  • Online bokning
  • Tillgänglighetshantering
  • Fastighetsförvaltning
Smartbnb är en automatiseringsmotor som driver över 150 000 korttidsuthyrningar över hela världen och som hjälper användare att leverera personliga gästupplevelser i stor skala.
Smartbnb:s verktyg erbjuder otrolig tillförlitlighet, inklusive blixtsnabba anslutningar till Airbnb och HomeAway/VRBO. Värdar använder Smartbnb för att skapa en autentisk, meningsfull meddelandeautomatisering för sina gäster, vilket gör att de kan hålla kontakten och svara dem dygnet runt, med minsta möjliga ansträngning. Smartbnb inkluderar även delegering/meddelanden gällande uppgifter, enhetlig kalender, prissynkronisering, gästscreeningverktyg och en mängd andra innovativa värdinnovationer. Lär dig mer om Hospitable.com

Funktioner

  • Betalbearbetning
  • Återförsäljarhantering
  • Gästupplevelseshantering
  • Kontaktledning
  • Hushållning
  • Arbetsorderhantering
  • Ägaruttalanden
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kanalhantering
  • Online bokning
  • Tillgänglighetshantering
  • Fastighetsförvaltning
rezStream erbjuder en lättanvänd lösning som registrerar fler bokningar online och förenklar hanteringen av din verksamhet.
Samarbeta med rezStream för ett molnbaserat fastighetshanteringssystem och en webbaserad bokningsmotor. Denna moderna lösning kommer att förenkla hur du hanterar din dagliga verksamhet och även ge dig fler bokningar. Schemalägg automatiska e-postmeddelanden, ställ enkelt in och hantera priser, erbjud kontaktlösa incheckningar och anslut till över 80 olika OTA med kanalhanteraren. Programvarusviten är heltäckande med 99 % kundnöjdhet och support 24/7. Boka din demo idag. Lär dig mer om rezStream

Funktioner

  • Betalbearbetning
  • Återförsäljarhantering
  • Gästupplevelseshantering
  • Kontaktledning
  • Hushållning
  • Arbetsorderhantering
  • Ägaruttalanden
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kanalhantering
  • Online bokning
  • Tillgänglighetshantering
  • Fastighetsförvaltning
Kostnadseffektivt, funktionsrikt, webbaserat bokningssystem för din semesteruthyrningsverksamhet. Alla verktyg du behöver till en bråkdel av priset.
ReservationKey är en funktionsrik och kostnadseffektiv lösning som används av personer som utför en handfull VRP:er till stora VPM-organisationer med 100-tals fastigheter. Obegränsat antal användare med säkerhetsinställningar för var och en, automatiserad och anpassningsbar e-post, ett urval av betalningsbehandlare, flera anpassningsbara sidor för direktbokning, anslutningsbar till dina föredragna OTA:er, dra och släpp-kalender, ägarrapporter, flera språkalternativ och mycket mer. Kostnadsfri 30 dagars provperiod, enkel prissättning, ett av marknadens bästa priser, nöjda kunder. Lär dig mer om ReservationKey

Funktioner

  • Betalbearbetning
  • Återförsäljarhantering
  • Gästupplevelseshantering
  • Kontaktledning
  • Hushållning
  • Arbetsorderhantering
  • Ägaruttalanden
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kanalhantering
  • Online bokning
  • Tillgänglighetshantering
  • Fastighetsförvaltning
Sverige Lokal produkt
Enkel programvara för semesteruthyrning. Alla bokningar, begäranden och utbetalningar hanteras endast via ett Your.Rentals-konto.
Your.Rentals ger dig heltäckande programvara för semesteruthyrning. Hantera dina bostadsannonser, kalendrar, bokningar och utbetalningar på dussintals webbplatser genom ett enda konto – inget behov av ett konto för varje kanal. Synkronisera dina kalendrar på flera webbplatser, visa marknadsdata och få direktbokningar och onlinebetalningar från gäster. Lätt att använda och lätt att komma igång. Ingen registreringsavgift, inget abonnemang och inget pris per annons. Du betalar endast när du får en bokning. Lär dig mer om Your.Rentals

Funktioner

  • Betalbearbetning
  • Återförsäljarhantering
  • Gästupplevelseshantering
  • Kontaktledning
  • Hushållning
  • Arbetsorderhantering
  • Ägaruttalanden
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kanalhantering
  • Online bokning
  • Tillgänglighetshantering
  • Fastighetsförvaltning
Allt du behöver för att annonsera om ditt boende, öka antalet bokningar, skapa en perfekt upplevelse för gästerna och få analyser
Stays är en allt-i-ett-programvara för semesteruthyrning som ökar antalet bokningar utan att du behöver göra någonting. Lösningen kombinerar en kanalhanterare med fullständig integrering med de huvudsakliga försäljningskanalerna, en hemsida med bokningsmotor, onlinebetalning, extranät för gäster/ägare, instrumentbrädor, statistik, automatisk kommunikation, uppgiftshantering, en finansmodul med ägar-/företagsrapporter, korsförsäljningsverktyg och många andra värdefulla funktioner. Programvaran erbjuder fastighetsägare och fastighetsförvaltare olika funktionspaket med allt från 3 till över 1 000 objekt. Lär dig mer om stays

Funktioner

  • Betalbearbetning
  • Återförsäljarhantering
  • Gästupplevelseshantering
  • Kontaktledning
  • Hushållning
  • Arbetsorderhantering
  • Ägaruttalanden
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kanalhantering
  • Online bokning
  • Tillgänglighetshantering
  • Fastighetsförvaltning
Programvara för semesteruthyrning vars styrka är direktbokningar, kanalförsäljning och ägare. Be om en demo och chatta med en teammedlem.
elina är en programvarusvit för bokningshantering och fastighetsförvaltning för semesteruthyrning, vilket gör tillväxten enklare. Funktioner: Ett smart fastighetsförvaltningssystem (property management system, PMS), Be.Direct-bokningsmotor, gästresa, PMS-kanalstyrning, EasyPro-hemsidor och Explore Helpdesk. Spara tid med automatisering, få verktyg för att öka intäkterna, enkel provisionsfri prissättning, API-ansluten och redo, hjälpsam support och rådgivning samt snygg användning av design och information. Lär dig mer om Elina

Funktioner

  • Betalbearbetning
  • Återförsäljarhantering
  • Gästupplevelseshantering
  • Kontaktledning
  • Hushållning
  • Arbetsorderhantering
  • Ägaruttalanden
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kanalhantering
  • Online bokning
  • Tillgänglighetshantering
  • Fastighetsförvaltning
Hantera hundratals annonser med en allt i ett-programvarulösning för hantering av semesteruthyrning på Airbnb, Booking.com, Expedia med flera.
Effektivisera din semesteruthyrningsverksamhet och samla alla dina interaktioner i en enda instrumentbräda. Hostify synkroniserar omedelbart data med Airbnb, Booking.com, HomeAway, Expedia, TripAdvisor och många andra. Hostify är en allt i ett-lösning som hjälper uthyrningsägare och fastighetsförvaltare att automatisera processer och integrera data från flera kanaler och Airbnb-konton. Lär dig mer om Hostify

Funktioner

  • Betalbearbetning
  • Återförsäljarhantering
  • Gästupplevelseshantering
  • Kontaktledning
  • Hushållning
  • Arbetsorderhantering
  • Ägaruttalanden
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kanalhantering
  • Online bokning
  • Tillgänglighetshantering
  • Fastighetsförvaltning
Wifi-inloggning med ditt varumärke, insamling av gästdata och fler direktbokningar – samtidigt som du ger gästerna en bättre wifi-upplevelse.
StayFi är den ledande lösningen för marknadsföring via wifi, e-post och sms, särskilt anpassad för korttidsuthyrning. Vår avancerade teknik för insamling av gästdata samlar sömlöst in viktig gästinformation, som namn, e-postadresser och telefonnummer, via skräddarsydda wifi-inloggningssidor som visar upp ditt varumärke. Dessutom erbjuder StayFi en omfattande serie integrerade verktyg för marknadsföring via e-post och sms som har visat sig öka antalet återkommande direktbokningar och generera ökade intäkter. Lär dig mer om StayFi

Funktioner

  • Betalbearbetning
  • Återförsäljarhantering
  • Gästupplevelseshantering
  • Kontaktledning
  • Hushållning
  • Arbetsorderhantering
  • Ägaruttalanden
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kanalhantering
  • Online bokning
  • Tillgänglighetshantering
  • Fastighetsförvaltning
Preno är en ledande programvara för hotellförvaltning som är utformad för att förenkla och effektivisera den dagliga verksamheten för hotellägare.
Preno är ett molnbaserat fastighetsförvaltningssystem som är utformat för att förenkla den dagliga verksamheten för boendeleverantörer. Preno integrerar front- och back office, minimerar dubbelhantering och sparar tid på administrationen. Preno är en uppsättning smarta verktyg som också är integrerade med den ledande bokföringsprogramvaran Xero och kanalhanterarna Staah och Siteminder. Programvaran är smart och passar många olika typer av fastigheter från boutiquehotell till motell, campingplatser, lyxstugor och mycket mer. Lär dig mer om Preno

Funktioner

  • Betalbearbetning
  • Återförsäljarhantering
  • Gästupplevelseshantering
  • Kontaktledning
  • Hushållning
  • Arbetsorderhantering
  • Ägaruttalanden
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kanalhantering
  • Online bokning
  • Tillgänglighetshantering
  • Fastighetsförvaltning