Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Program för tidsspårning

Program för tidsspårning automatiserar spårningen av debiterbara timmar. System för tidsspårning kan användas av organisationer i professionella tjänstebranscher för att övervaka projekt för en uppgift och på övergripande basis samt faktureringspriser så att rätt belopp kan faktureras. Använd Capterra för att hitta rätt tidsspårningslösning för ditt företag i Sverige. Program för tidsspårning är relaterade till program för CRM-service, projektledningsverktyg, app för stämpelklocka och program för personalstyrning.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Program för tidsspårning

Sverige Visa lokala produkter

100 resultat

Toppmodern lösning för tidsuppföljning och projektledning, utgifter, fakturering, rapportering och resurshantering. Lär dig mer om TimeLog
Letar du efter felfri tids- och utgiftsuppföljning med direktanslutning till din fakturering-, projekt- och resurshantering och rapportering? TimeLog är en ledande tidsuppföljningslösning för konsultinriktade företag. Kombinerar användarvänlig tids- och kostnadsuppföljning med toppmodern projektledning, fakturering, resurshantering, felfri rapportering med mera. TimeLog är en av de kraftfullaste lösningarna för konsultföretag som vill ha den bästa programvaran. Lär dig mer om TimeLog

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Schemaläggning av anställda
  • Anställdas databas
  • Övertidsberäkning
  • Rapportering och analys
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Uppgiftshantering
Webbaserad tidsuppföljningsprogramvara som passar alla som behöver ett intuitivt sätt att spåra tid, analysera sin verksamhet eller fakturera kunder. Lär dig mer om Harvest
Harvest gör det enkelt att spåra tid från skrivbordet, telefonen och favoritverktygen, inklusive Asana, Trello och Basecamp. Den samlar sedan in dessa tidrapportdata i intuitiva, visuella rapporter som gör det enkelt att se vad ditt team arbetar med, ingripa i projekt innan de går över budget och fatta mer intelligenta beslut om din verksamhet. Och om du behöver fakturera dina kunder, skapa en faktura sömlöst från din faktureringsbara tid, e-posta den till din kund och få betalt via internet. Lär dig mer om Harvest

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Schemaläggning av anställda
  • Anställdas databas
  • Övertidsberäkning
  • Rapportering och analys
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Uppgiftshantering
Sverige Lokal produkt
Spara alla dina projekt på ett säkert ställe. Alla data, dokument, aktiviteter och personer kommer att organiseras på ett säkert sätt online. Lär dig mer om VisionProject
Spara alla dina projekt på ett säkert ställe. Alla data, dokument, aktiviteter och personer kommer att organiseras på ett säkert sätt online och kan nås av teammedlemmar var som helst, när som helst. VisionProject ser till att alla vet var allting finns och att ingenting går förlorat. Lär dig mer om VisionProject

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Schemaläggning av anställda
  • Anställdas databas
  • Övertidsberäkning
  • Rapportering och analys
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Uppgiftshantering
Utnyttja flexibel tidsuppföljning för att hantera din mångsidiga, mobila arbetsstyrka med tillförsikt. Lär dig mer om Replicon
Tiden är universell i alla företag. Du vill inte att dina ledare ska ägna en massa tid åt bedöma huruvida olika data är korrekta. Se till att dina data är korrekta och tillförlitliga och använd tiden för att fatta strategiska beslut. Replicon enhetliga plattform hjälper till att hantera tid och kostnader i hela företaget och ger dig förbättrad prestanda och lönsamhet. Meddelanden, arbetsflöden för godkännande, GPS-spårning och ökar produktiviteten samtidigt som HR kan fokusera på mer strategiska initiativ. Lär dig mer om Replicon

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Schemaläggning av anställda
  • Anställdas databas
  • Övertidsberäkning
  • Rapportering och analys
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Uppgiftshantering
En programvarusvit för små professionella tjänsteorganisationer med moduler för projektledning, tidrapporter, utgifter och fakturering. Lär dig mer om Avaza
Avaza är en programvarusvit för småföretag. Programvaran innehåller moduler för projektledning och samarbete, resursplanering, tidsuppföljning, utgiftshantering, offerter och fakturering. Du kan välja om du vill visa uppgifterna i listvyn eller som Kanban-tavla. Avaza erbjuder också kraftfulla rapporteringsfunktioner. Dra och släpp bifogade filer i uppgifterna. Använd Avaza i molnet och få åtkomst från valfri enhet oavsett om det är din dator, läsplatta eller mobil. Lär dig mer om Avaza

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Schemaläggning av anställda
  • Anställdas databas
  • Övertidsberäkning
  • Rapportering och analys
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Uppgiftshantering
Skicka fakturor för projekt och kundutgifter, ta emot betalningar och håll snabbt och effektivt koll på din verksamhets övergripande hälsa Lär dig mer om Zoho Invoice
Skicka fakturor för projekt och kundutgifter, ta emot betalningar och håll snabbt och effektivt koll på din verksamhets övergripande hälsa Lär dig mer om Zoho Invoice

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Schemaläggning av anställda
  • Anställdas databas
  • Övertidsberäkning
  • Rapportering och analys
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Uppgiftshantering
Spåra tid och hantera projekt med mondays verktyg för tidsuppföljning. Få ett meddelande när en uppgift är klar eller när ett projekt har passerat sitt förfallodatum. Lär dig mer om monday.com
monday.coms lätthanterliga verktyg för tidsuppföljning hjälper dig att räkna varje minut. Slå enkelt på och stäng av timern eller ange tid manuellt för att hålla reda på tiden var som helst, när som helst med företagets mobilapp. Få veta exakt hur mycket tid som ägnas åt varje uppgift med flexibla rapporter och instrumentbrädor och lista ut vad som fördröjer ditt arbete med arbetsflödesanalys. Ställ in smarta påminnelser för de saker som är viktigast för dig – och leverera alltid i tid. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Schemaläggning av anställda
  • Anställdas databas
  • Övertidsberäkning
  • Rapportering och analys
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Uppgiftshantering
Rippling Time & Attendance automatiserar hela tid- och närvarorapporteringen från instämpling till löneutbetalning. Lär dig mer om Rippling
Med Rippling Time & Attendance kan medarbetare snabbt stämpla in och ut med hjälp av en surfplatta, mobilapp eller dator. Övertid, sjukfrånvaro, matraster och andra nationella, globala och lokala arbetslagar är inbyggda i produkten, vilket gör det enkelt att följa alla regler. Med Rippling säkerställs också att godkända timmar synkroniseras korrekt med löne- och bokföringsprogram, och att administratörer kan skapa anpassade lönetyper, jobbkoder och övertidspolicyer som passar varje företags exakta behov. Lär dig mer om Rippling

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Schemaläggning av anställda
  • Anställdas databas
  • Övertidsberäkning
  • Rapportering och analys
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Uppgiftshantering
BCS möjliggör registrering av arbetstider samt närvaro- och frånvarotider för hanteringen av arbetstidskonton. Lär dig mer om Projektron BCS
Med BCS kan dina medarbetare boka tidsåtgång direkt till de tillhörande arbetsuppgifterna. Aktiviteter dokumenteras effektivt och kan enkelt överföras till fakturor. Närvaro, frånvaro, tidsexakt eller med varaktighet, projektbokningar eller heltidsregistrering – all önskad detaljrikedom i registreringen styrs via olika masker och en webbapplikation. Tack vare individuella arbetsuppgiftssammanställningar ser medarbetarna bara de arbetsuppgifter som är relevanta för dem i tidrapporteringen. Detta möjliggör en smidig och snabb bokningsprocess. Lär dig mer om Projektron BCS

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Schemaläggning av anställda
  • Anställdas databas
  • Övertidsberäkning
  • Rapportering och analys
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Uppgiftshantering
”Lättanvänd tidsspårare” är det vanligaste sättet som kunder beskriver My Hours på, sedan 2002. Börja gratis på hemsidan Lär dig mer om My Hours
En molnbaserad programvara för tidsspårning utformad för små team och frilansare. Spåra tid i projekt med uppgifter, generera insiktsfulla rapporter och skicka fakturor till kunder. Kostnadsfria mobilappar för iOS och Android. ”Lättanvänd tidsspårare” är det vanligaste sättet som kunder beskriver My Hours på, sedan 2002. Börja gratis och uppgradera till PRO när du vill på hemsidan för My Hours. Lär dig mer om My Hours

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Schemaläggning av anställda
  • Anställdas databas
  • Övertidsberäkning
  • Rapportering och analys
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Uppgiftshantering
Elorus är tidsuppföljnings- och faktureringslösningen för yrkesverksamma och byråer. Fokusera på innovation och skörda frukten av ditt arbete. Lär dig mer om Elorus
Elorus är en programvara för fakturering och tidsuppföljning online. I huvudsak är mjukvaran avsedd för frilansare, småföretag och kreativa byråer. Sedan 2014 har Elorus uppmärksammat växande marknadskrav och fungerat som en tidsbesparande och alltid vaken bundsförvant. Den interaktiva instrumentbrädan informerar dig om din affärsstatistik gällande status för uppföljning av timmar, betalningar och räkningar samt ditt nettokassaflöde och saldo. Om allt ovanstående gäller ditt företag är Elorus gjort just för dig. Lär dig mer om Elorus

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Schemaläggning av anställda
  • Anställdas databas
  • Övertidsberäkning
  • Rapportering och analys
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Uppgiftshantering
Utveckla den högpresterande advokatbyrå du alltid drömt om med Amberlos kraftfulla Case Management Platform. Lär dig mer om Amberlo
Utveckla den högpresterande advokatbyrå som du alltid har drömt om. Oavsett om de är stora eller små har advokatbyråer gott om utrymme att växa och nu är det dags att göra det. Med Amberlos kraftfulla Case Management Platform kan företag skala upp snabbare, leverera mer värde till sina kunder till lägre kostnader och maximera lönsamheten. Börja utveckla dina drömmars advokatbyrå idag. Det tar bara 10 minuter att komma igång. Lär dig mer om Amberlo

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Schemaläggning av anställda
  • Anställdas databas
  • Övertidsberäkning
  • Rapportering och analys
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Uppgiftshantering
Zoho Sprints är ett agilt projektledningsverktyg som hjälper Scrum-team att planera, spåra och alltid vara redo för förändring. Lär dig mer om Zoho Sprints
Zoho Sprints är ett kostnadsfritt och webbaserat agilt projektledningsverktyg för Scrum-team. Lägg till användarberättelser till din backlog, uppskatta och prioritera arbetsobjekt, håll dig på rätt spår med personanpassade Scrumboards och simbanediagram, få åtgärdbara insikter från hastigheten, diagram för kvarstående arbete (burn-down) eller genomfört arbete (burn-up), samarbeta med ditt team i ett socialt flöde och schemalägg dina gransknings- och återblicksmöten från en plats. Lär dig mer om Zoho Sprints

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Schemaläggning av anställda
  • Anställdas databas
  • Övertidsberäkning
  • Rapportering och analys
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Uppgiftshantering
Autonom tidsplanering för jurister. Ditt arbete fångas och taggas automatiskt i din privata tidslinje. Lär dig mer om WiseTime
WiseTime är ett smidigt, automatiskt tidsuppföljningsprogram för jurister som du kommer att gilla. Varje minut du arbetar fångas upp i din privata tidslinje och tilldelas rätt kund och fall genom att klicka på en knapp. Ingen manuell uppföljning. Ingen start och stopp. Magiskt Lär dig mer om WiseTime

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Schemaläggning av anställda
  • Anställdas databas
  • Övertidsberäkning
  • Rapportering och analys
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Uppgiftshantering
Gratis tidsuppföljning till låga kostnader. Alla enheter, följ upp timmar manuellt eller med en timer och rapporter i Excel. Nyhet: registrera material. Lär dig mer om Project Hours
Lättanvänd tidsuppföljning till låg kostnad med ditt team. Projekt, aktiviteter och rapporter i Excel. Tillgänglig för PC-, Android- och iPhone-enheter. Spåra timmar manuellt eller använd en timer. Integrera med Google Calendar. Nyhet: registrera material och totalkostnad för projekt. Project Hours startade som ett tidsuppföljningssystem för National Dutch Castle Society år 2016. Vid det här laget använder flera företag runt om i världen Project Hours på grund av användarvänligheten och den överkomliga prissättningen. Lär dig mer om Project Hours

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Schemaläggning av anställda
  • Anställdas databas
  • Övertidsberäkning
  • Rapportering och analys
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Uppgiftshantering
Tidsuppföljningsverktyg för agil projektledning, test- och problemspårning med planering, design, dokument, revisionslogg och rapportering. Lär dig mer om JunoOne
Juno.ones tidsuppföljning är ett kraftfullt verktyg som hjälper teamen att hålla koll på sina timmar och budgetar. Med den lättanvända tidrapporteringsmodulen och de flexibla inställningarna gör juno.one det enkelt för teammedlemmar att logga sina timmar och följa hur de arbetar med projekt. Oavsett om du arbetar med ett fakturerbart eller icke-fakturerbart projekt hjälper juno.ones tidrapporteringsmodul dig att hålla koll på din tid och se till att du alltid arbetar effektivt och ändamålsenligt. Lär dig mer om JunoOne

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Schemaläggning av anställda
  • Anställdas databas
  • Övertidsberäkning
  • Rapportering och analys
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Uppgiftshantering
Med sitt intuitiva stoppur, smarta integrationer och praktiska översikter erbjuder Sloneek en problemfri lösning för att effektivtregistrera din tid. Lär dig mer om Sloneek
Sloneek ger dig ett superenkelt sätt att hålla koll på din tid. Du kan använda den på din dator eller till och med på din mobil. Och eftersom Sloneek handlar om teamwork erbjuder den integrationer med verktyg som JIRA eller Redmine. Det innebär att du kan ta med allt ditt arbete från andra appar och hålla allt organiserat på ett ställe. Du som chef kommer att gilla den snygga instrumentpanelen som visar exakt hur många timmar alla har lagt ner på olika projekt. Det är som att ha en assistent för effektiv arbetsplanering. Lär dig mer om Sloneek

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Schemaläggning av anställda
  • Anställdas databas
  • Övertidsberäkning
  • Rapportering och analys
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Uppgiftshantering
OnSinch är en webbaserad allt-i-ett-lösning för personalhantering som hjälper företag att automatisera sina personalhanteringsprocesser. Lär dig mer om OnSinch
OnSinch är din ultimata administrativa verktygslåda, utformad för att effektivisera affärsverksamheten inom evenemangsbemanning, volontärarbete för icke-statliga organisationer och mycket mer. Med vårt fokus på automatisering, centraliserad data och transparent kommunikation eliminerar OnSinch manuellt arbete, sänker kostnader och minimerar fel. Oavsett om du är ett cateringföretag eller ett filmproduktionsföretag anpassar sig OnSinch till dina branschspecifika behov. Upplev oöverträffad effektivitet och tillförlitlighet med OnSinch – den helt nya programvaran för administration Lär dig mer om OnSinch

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Schemaläggning av anställda
  • Anställdas databas
  • Övertidsberäkning
  • Rapportering och analys
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Uppgiftshantering
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis.
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet, från planering till leverans. Med inbyggda färdplaner kan team ta fram sitt arbete för att hålla reda på helhetsbilden. Med Jiras kodlösa automatiseringsmotor kan teamen spara tid och öka effekten genom att automatisera alla uppgifter eller processer med några få klick. Och med en gratisutgåva kan team med upp till tio användare dra nytta av Jiras alla möjligheter utan kostnad, för alltid. Lär dig mer om Jira

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Schemaläggning av anställda
  • Anställdas databas
  • Övertidsberäkning
  • Rapportering och analys
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Uppgiftshantering
Tidsuppföljningen blir enklare och mer intuitiv med Clockify – en app för uppföljning av tid, fakturerbara timmar och rapportering för att förbättra produktiviteten.
Med Clockify kan medarbetare logga fakturerbara och icke fakturerbara timmar som de tillbringar med olika uppgifter. Ange ett timpris för ett specifikt projekt, utse medarbetare för ett projekt och extrahera rapporter som hjälper dig att hantera löneutbetalningar och analysera medarbetarnas resultat. Godkänn ledighetsansökningar, skapa medarbetarpolicyer samt registrera betalda semesterdagar, sjukledighet och allmänna helgdagar. Lär dig mer om Clockify

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Schemaläggning av anställda
  • Anställdas databas
  • Övertidsberäkning
  • Rapportering och analys
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Uppgiftshantering
En enkel fakturerings- och redovisningslösning från 7,50 USD/månad (de första tre månaderna). Bli en av de 24 miljoner människor som redan har använt FreshBooks.
I FreshBooks kan du enkelt följa upp de timmar du har spenderat på en kund eller ett projekt. Du kommer att vara säker på att du och ditt team alltid arbetar med det som är viktigast och fakturerar exakt vad jobbet är värt. Prova gratis i 30 dagar, inget kreditkort krävs. Lär dig mer om FreshBooks

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Schemaläggning av anställda
  • Anställdas databas
  • Övertidsberäkning
  • Rapportering och analys
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Uppgiftshantering
ClickUp är ett verktyg för tidsuppföljning som gör det mycket användbart alla team som vill hålla koll hur mycket tid som ägnas åt olika uppgifter, från var som helst
Spåra tid, skapa uppskattningar, markera etiketter, lägg till anteckningar, visa rapporter om din tid eller importera tidsuppföljning med kraftfulla integrationer som gör ClickUp till ett riktigt användbart tidsuppföljningsverktyg. ClickUp används av mer än 100 000 team i företag som Airbnb, Google och Uber och ordnar alla dina tidsplaneringsbehov i en enda app. ClickUps helt anpassningsbara och patentskyddade funktioner är byggda för personligt bruk och för team i alla storlekar och branscher och användbara för alla som vill ha en enkel och robust tidsuppföljningsapp Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Schemaläggning av anställda
  • Anställdas databas
  • Övertidsberäkning
  • Rapportering och analys
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Uppgiftshantering
BambooHR:s programvara för tidsuppföljning gör tidsinmatningsupplevelsen enkel och precis för både anställda och chefer.
BambooHR:s programvara för tidsuppföljning gör tidsinmatningsupplevelsen enkel och precis för både anställda och chefer. Få tillgång till inbyggda rapporter för att förstå hur många timmar det arbetas, vilka projekt man arbetar med och vilka som gör det. Anställda kan spåra arbetade timmar på webben eller i mobilappen för snabb och korrekt tidsinmatning och ledningen kan se och ha åtkomst när som helst. Lär dig mer om BambooHR

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Schemaläggning av anställda
  • Anställdas databas
  • Övertidsberäkning
  • Rapportering och analys
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Uppgiftshantering
Wrike är en programvara för tidsuppföljning med automatisk tidsuppföljning, lättanvänd rapportering, arbetsbelastningsvyer, delade instrumentbräden med mera.
Wrike är en tidsuppföljningsprogramvara som fler än 20 000 företag över hela världen förlitar sig på. Effektivisera din tidsplanering med Kanban-tavlor, Gantt-diagram, tidsuppföljning, anpassade förfrågningsformulär med automatisk tilldelning, prestandarapporter, resurshantering och tilldelning, automatiserad rapportering och delade arbetsflöden på ett och samma ställe. Påskynda dina leveranser med Wrikes över 400 integrationer. Anpassa ditt teams arbetsflöden för att se framsteg i varje steg och se till att ditt team uppnår sina mål med Wrike. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Schemaläggning av anställda
  • Anställdas databas
  • Övertidsberäkning
  • Rapportering och analys
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Uppgiftshantering
Resurshantering för byråer, studior och företag. Betrodd av tusentals team runt världen för att planera projektresurser och hantera kapacitet.
Float är en programvara för resurshantering som hjälper team att planera projekt, schemalägga resurser och övervaka sin kapacitet. Snabb schemaläggning och lättanvända redigeringsverktyg gör resursplanering intuitiv och enkel. Få en översikt över dina teams tillgänglighet, ställ in anpassade arbetstider, schemalägg allmänna helgdagar och ledighet, sortera efter personer och projekttaggar. Integrera med Jira, Teamwork, Google/Outlook Calendar, Slack och Zapier. Schemalägg när du är borta från kontoret med mobilappen. 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Float

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Schemaläggning av anställda
  • Anställdas databas
  • Övertidsberäkning
  • Rapportering och analys
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Uppgiftshantering
NetSuite är världens främsta molnbaserade ERP-programvara som ger dig den insyn och kontroll du behöver för att fatta smarta beslut och få en trygg tillväxt.
NetSuite är en molnbaserad helhetslösning för företagsledning som hjälper mer än 32 000 organisationer att arbeta mer effektivt genom att automatisera kärnprocesser och tillhandahålla insyn i operativ prestanda och ekonomiska resultat i realtid. Med en enda, integrerad programsvit för att hantera redovisning, orderbehandling, lagerhantering, produktion, försörjningskedjan och lagerverksamheten ger NetSuite företag tydlig insyn i sin information och kontroll över sin verksamhet. Lär dig mer om NetSuite

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Schemaläggning av anställda
  • Anställdas databas
  • Övertidsberäkning
  • Rapportering och analys
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Uppgiftshantering
Workday HCM är en enda, molnbaserad lösning för personalplanering, analys och utförande.
Workday HCM är en enda, molnbaserad lösning för personalplanering, analys och utförande. Den utgående lösningen används av många Fortune 500- och G2k-företag för att driva verksamheten agilt och effektivt, vilket gör att organisationerna är redo för vad som än händer härnäst. Till skillnad från rigida HR-system eller punktlösningar, levererar Workday endast den kompetensbaserade HCM-grunden och förnyar kontinuerligt för att möjliggöra kundens framgång allt eftersom effekterna av teknik, alternativa arbetsarrangemang och anställdas förväntningar går framåt. Lär dig mer om Workday HCM

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Schemaläggning av anställda
  • Anställdas databas
  • Övertidsberäkning
  • Rapportering och analys
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Uppgiftshantering
MeisterTask är det mest intuitiva verktyget för uppgiftshantering och samarbete på webben.
MeisterTask är det mest intuitiva uppgiftshanteringsverktyget på webben. Dess flexibla projekttavlor anpassar sig perfekt till ditt teams arbetsflöde, oavsett om du är programmerare och arbetar med sprints, ett marknadsföringsteam som använder Kanban-systemet eller en evenemangschef som letar efter några enkla men kraftfulla uppgiftslistor. Lär dig mer om MeisterTask

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Schemaläggning av anställda
  • Anställdas databas
  • Övertidsberäkning
  • Rapportering och analys
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Uppgiftshantering
Bitrix24 100 % gratis lösning för uppgiftshantering och projektledning med tidsuppföljning. Används av 4 miljoner företag runt om i världen.
Bitrix24 100 % gratis lösning för uppgiftshantering och projektledning med tidsuppföljning. Arbetsbelastningsplanering, resurshantering, planerad tid kontra faktiska tidrapporter. Gratis offerter, fakturering och spårning av debiterbara timmar. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Schemaläggning av anställda
  • Anställdas databas
  • Övertidsberäkning
  • Rapportering och analys
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Uppgiftshantering
Jibble är en kostnadsfri tidsuppföljningsapp med löner, närvaro, efterlevnad. Lätt att använda. Gratis för alltid. Obegränsade användare. Lär dig mer om Jibble
Jibble är en kostnadsfri tidsuppföljningsapp. Följ när din personal är på jobbet för löner, närvaro och efterlevnad. Lätt att använda. Gratis för alltid. Obegränsade användare. Personal stämplar in och ut med mobil, läsplatta, webb, MS Teams eller Slack och kan använda biometrisk igenkänning och GPS-placering. För bygg, tillverkning, detaljhandel, mat och dryck, distansarbete, startup-företag, fältarbete, sjukvård, byråer, utbildning, kontorsbaserade företag och annat. Generera automatiserade tidrapporter och kraftfulla rapporter. Lär dig mer om Jibble

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Schemaläggning av anställda
  • Anställdas databas
  • Övertidsberäkning
  • Rapportering och analys
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Uppgiftshantering
Deputy: spåra tid och närvaro, schemalägg personal, hantera ledighet, exportera tidrapporter till lönelistan med ett klick och upprätthåll efterlevnad enkelt.
Deputy är ett flerfaldigt prisbelönt verktyg för bemanningsplanering. Snabb och pålitlig tidsuppföljning hjälper ditt företag att upprätthålla efterlevnaden. Du kan också skapa helt kostnadsberäknade personalscheman på bara några minuter och sedan publicera dem med ett klick, enkelt hantera personalledighet och synkronisera dina tidrapporter till lönelistan friktionsfritt. Deputy kan integreras med över 300 ledande POS- och löneleverantörer för att bygga tillit från början till slut. Med kostnadsfria iOS- och Android-appar kan du hantera ditt företag var som helst. Börja din gratis provperiod idag. Lär dig mer om Deputy

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Schemaläggning av anställda
  • Anställdas databas
  • Övertidsberäkning
  • Rapportering och analys
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Uppgiftshantering
Enkel, lättanvänd redovisningsprogramvara som hjälper dig att hantera din företagsekonomi på ett smart sätt!
Zoho Books är en webbaserad bokföringsprogramvara som gör att du enkelt kan hantera pengarna som flödar in och ut ur ditt företag. Hantera dina kunder och fakturor samtidigt som du håller koll på utgifterna. Registrera, övervaka och stäm av bankkonton och transaktioner och samarbeta med din revisor i realtid. Viktigast av allt är att Zoho Books hjälper dig att fatta bättre, mer välgrundade beslut och hålla koll på ditt företag. Lär dig mer om Zoho Books

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Schemaläggning av anställda
  • Anställdas databas
  • Övertidsberäkning
  • Rapportering och analys
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Uppgiftshantering
TimeCamp är en programvara för tidsuppföljning för stora och små team med många olika tidsuppföljningsalternativ
TimeCamp är en av de mest avancerade tidsuppföljningsprogrammen på marknaden för små och stora team. Korrekta tidrapporter och detaljerade rapporter gör att du kan förbättra lönsamheten i dina projekt, kartlägga dina anställdas prestationer, och förbättra samarbetet i ditt team och med dina kunder. De automatiska realtidsuppföljningsfunktionerna gör TimeCamp till ett heltäckande centraliserat system för projektledning. Integrera TimeCamp med dina favoritappar för att få ut det mesta av ditt team. Lär dig mer om TimeCamp

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Schemaläggning av anställda
  • Anställdas databas
  • Övertidsberäkning
  • Rapportering och analys
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Uppgiftshantering
ActivTrak är ett personalproduktivitets- och analysprogramsföretag som hjälper team att förstå hur människor arbetar.
ActivTrak är ett personalproduktivitets- och analysprogramsföretag som hjälper team att förstå hur människor arbetar, oavsett om de arbetar på kontoret eller på distans. ActivTraks molnbaserade plattform för övervakning av användaraktivitet samlar in och analyserar data och ger insikter som hjälper medelstora företag att bli mer produktiva och regelefterlevande. Mer än 7 500 kunder och över 100 000 användare använder den kostnadsfria versionen av ActivTraks prisbelönta lösning som kan konfigureras på några minuter för att ge omedelbar insyn och analys. Lär dig mer om ActivTrak

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Schemaläggning av anställda
  • Anställdas databas
  • Övertidsberäkning
  • Rapportering och analys
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Uppgiftshantering
Programvara för tidsuppföljning av distansarbete som är precis och hjälper dig att veta om ditt team verkligen arbetar produktivt.
Time Doctor är en programvara för spårning av anställda och avancerad tidsuppföljning. Den här programvaran hjälper dig att veta om ditt team verkligen är produktivt. Den passar särskilt bra för team från 20 till 500 anställda. Det är en webbaserad lösning som tillhandahåller tidsuppföljning, övervakning av datorarbetssessioner, påminnelser, skärmdumpsinspelning, fakturering, rapporteringsverktyg, integrationer och mycket mer. Lär dig mer om Time Doctor

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Schemaläggning av anställda
  • Anställdas databas
  • Övertidsberäkning
  • Rapportering och analys
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Uppgiftshantering
En användarvänlig programvara för tidsuppföljning. DeskTime är en programvara för tidsuppföljning som analyserar produktivitet och effektivitet i realtid
En helautomatisk programvara för tidsuppföljning som har visat sig öka de anställdas produktivitet med 30 % inom de första veckorna. Se hur du och dina anställda tillbringar tiden både online och off-line, spåra tid efter projekt och beräkna automatiskt deras kostnader baserat på de anställdas timpriser. Dessutom kan du generera anpassade rapporter för internt bruk eller dina kunder, planera arbetspass, semester och ledighet, beräkna övertidsersättning och lagra dina teammedlemmars kontaktinformation på ett ställe. Lär dig mer om DeskTime

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Schemaläggning av anställda
  • Anställdas databas
  • Övertidsberäkning
  • Rapportering och analys
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Uppgiftshantering
Calamari är integrerat med Slack, Jira, G Suite och Office 365. Spåra medarbetarnas arbetstider och registrera poster i tidrapporter.
Calamari är ett HR-program som underlättar hanteringen av tidrapporter. Det gör det möjligt att planera och spåra alla typer av frånvaro. Du kan spåra närvaron med hjälp av QR-koder och iBeacons. Calamari stöder företag med kontor i flera länder och orter och har stöd för rollbaserad säkerhet. Appen är integrerad med projekthanteringsverktyg som Jira, Slack, Office 365, G Suite, Microsoft Teams, Basecamp och Asana. Lär dig mer om Calamari

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Schemaläggning av anställda
  • Anställdas databas
  • Övertidsberäkning
  • Rapportering och analys
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Uppgiftshantering
Med Paymo kan du följa upp arbetad tid, hantera projekt, fakturera dina kunder och mäta lönsamheten, allt från samma plattform.
Paymo är en intuitiv lösning för arbets- och projekthantering för småföretag, distansarbetande team och frilansare med vilken du kan följa upp arbetad tid, hantera uppgifter, fakturera dina kunder, få betalt online och mäta lönsamheten, allt från samma plattform. På så sätt kan du hålla koll på projektet under hela dess livstid – från det att det skapas till det att du får betalt – utan att behöva använda och betala för flera olika appar. Lär dig mer om Paymo

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Schemaläggning av anställda
  • Anställdas databas
  • Övertidsberäkning
  • Rapportering och analys
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Uppgiftshantering
Sverige Lokal produkt
Favro ger affärsrörlighet genom att ge teamen möjligheten att arbeta självständigt, samtidigt som de också anpassar sin planering mot företagets mål.
Favro förvandlar alla organisationer till en smidig verksamhet genom att ge alla typer av team möjligheten att arbeta självständigt, samtidigt som det hjälper ledare att anpassa allt arbete mot företagets huvudmål. Med Favro-team inom marknadsföring, produktutveckling, drift och deras ledare och verkställande ledning får du en enda plats för planering, dokumentation och samarbete. Favro stöder flera vyer för planering med Kanban-flöden, kalkylbladsstil och arbete som är schemalagt på en tidslinje. Lär dig mer om Favro

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Schemaläggning av anställda
  • Anställdas databas
  • Övertidsberäkning
  • Rapportering och analys
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Uppgiftshantering
Bedöm hur mycket tid ditt team ägnar åt varje uppgift och använd dessa tidsregister för att skapa kraftfulla rapporter och fakturera dina kunder.
Om du är trött på att ägna alldeles för mycket tid på tidsuppföljning, hjälper ActiveCollab dig att räkna varje timme. Personliga tidrapporter och teamtidrapporter, enkla tidsuppföljningsuppgifter och kraftfulla tidrapporter hjälper dig att exakt mäta hur mycket tid ditt team ägnar åt sina uppgifter och du kommer att få en visuell översikt över varje tid som registreras i alla projekt. Dessutom kan du tilldela timpriser för alla teammedlemmar och jobbtyper och få en bra inblick i lönsamheten för alla dina projekt. Lär dig mer om ActiveCollab

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Schemaläggning av anställda
  • Anställdas databas
  • Övertidsberäkning
  • Rapportering och analys
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Uppgiftshantering
Den enklaste lösningen för tidsuppföljning som hjälper användarna att förstå och förbättra hur de spenderar sin tid varje dag.
Undrar du vad du har gjort om dagarna? Timeular är det enkla sättet att hålla reda på tiden och förbättra hur du använder den. Ta tillvara på din tid genom att vända på Trackern, förstå var tiden tar vägen med de här apparna och använd uppgifterna för att skicka tidrapporter, fakturera din tid eller bli mer produktiv. Nu stöds tidsuppföljning för team. Timeular är det enkla sättet att hålla reda på tiden tillsammans. Följ upp, analysera och åtgärda dina teams tidsdata i en sekretessmedveten miljö och öka användningen av tidrapporter. Lär dig mer om Timeular

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Schemaläggning av anställda
  • Anställdas databas
  • Övertidsberäkning
  • Rapportering och analys
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Uppgiftshantering
Sage HR är en prisbelönt HR-hanteringslösning som förenklar personalfrågorna.
Skapa anpassade policyer för ledighet (t.ex. ”Arbeta hemifrån”) och låt medarbetarna begära ledighet var de vill – från webben, en mobilapp eller till och med i Slack! Förlita dig på Sage HR:s användarvänliga navigering och anpassningsbara instrumentpanel för att enkelt automatisera uppgifter, eliminera beroendet av Excel-ark, öka programvaruanvändningen och minska e-postfrekvensen. Android- och iOS-appar finns tillgängliga. Lär dig mer om Sage HR

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Schemaläggning av anställda
  • Anställdas databas
  • Övertidsberäkning
  • Rapportering och analys
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Uppgiftshantering
Jolt är en app-baserad programvara som används för att hantera daglig drift och timanställda, och den ger feedback i realtid till ägare och chefer.
Jolt är en app-baserad programvara som används för att hantera den daglig driften för varumärken som Chick-fil-A, Legoland och Regal Cinemas. Jolt är en global ledare inom uppgiftshantering och ger feedback i realtid från varje plats till chefer och ägare. Den fullständiga programsviten innehåller ett utbildningsbibliotek, schemabyggare med dra-och-släpp-funktion, e-post och textmeddelanden, en stämpelklocka med ansiktsigenkänning med mer. Lär dig mer om Jolt

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Schemaläggning av anställda
  • Anställdas databas
  • Övertidsberäkning
  • Rapportering och analys
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Uppgiftshantering
ProWorkflow är en mycket uppskattad programvara för projekt-, uppgifts- och arbetsflödeshantering.
ProWorkflow är ett industriledande omfattande projektledningsverktyg för team från fem medlemmar till 5 000. Med 17 års erfarenhet och betrodd för över 3 miljoner projekt förstår ProWorkflow-teamet allt från små detaljer till stordata. Spåra Gantt-diagramuppgifter, Kanban-styrelse, tid, dokument, meddelanden, offerter och fakturor. Med en kraftfull API och anpassningsbara funktioner kan du enkelt skräddarsy ProWorkflow. Kundtjänst i världsklass och gratis onboarding gör det enkelt att välja ProWorkflow. Lär dig mer om ProWorkflow

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Schemaläggning av anställda
  • Anställdas databas
  • Övertidsberäkning
  • Rapportering och analys
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Uppgiftshantering
Scoro är en början till slut lösning för projekt- och företagsledning som gör att du kan styra hela arbetsflödet på ett och samma ställe.
Scoro är en prisbelönt, början till slut lösning för projekt- och företagsledning som gör att du kan styra hela arbetsflödet på ett och samma ställe. Förutom projektledningsfunktioner tillhandahåller Scoro alla verktyg du behöver för att hantera din verksamhet: schemaläggning och spårning av arbete och uppgifter, samarbete, kontaktdatabas och CRM, offert och fakturering, avancerad rapportering, instrumentbrädor i realtid och mycket mer. Registrera dig för en 14 dagars gratis provperiod för att se själv. Lär dig mer om Scoro

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Schemaläggning av anställda
  • Anställdas databas
  • Övertidsberäkning
  • Rapportering och analys
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Uppgiftshantering
Programvara för tidsuppföljning – Det snabbaste och mest exakta sättet för att följa upp tid för anställda och frilansare.
Det enklaste och mest exakta sättet för att följa upp tid mellan team och projekt. Timelys programvara för automatisk tidsuppföljning hjälper företag att hålla kontakten med sin personalstyrka och rapportera korrekt om sitt företag, från fakturering och projektledning till teamledning och resursplanering. Det är ett uppföljningsverktyg som personalen verkligen litar på med inbyggd strikt integritet på användarnivå. Lär dig mer om Timely

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Schemaläggning av anställda
  • Anställdas databas
  • Övertidsberäkning
  • Rapportering och analys
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Uppgiftshantering
ClickTime gör det enkelt att spåra, planera och hantera anställdas tider och budgetar, såsom ledighet, personalhantering med mera.
ClickTimes lättanvända programvara för tidsuppföljning hjälper dig att planera och hantera medarbetares tider, öka projektsynlighet och verkligen förstå prestationer. Med över 20 års support och service i världsklass är det inte konstigt att ClickTime är den föredragna tidrapporteringslösningen för American Express, Ketchum och tusentals ideella organisationer och professionella serviceorganisationer. Spåra tiden på din telefon eller bärbara dator, godkänn anställdas arbetstimmar snabbt eller dra nytta av över 80 förbyggda rapporter. Lär dig mer om ClickTime

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Schemaläggning av anställda
  • Anställdas databas
  • Övertidsberäkning
  • Rapportering och analys
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Uppgiftshantering
Företag får hjälp att schemalägga smartare för att förbättra produktiviteten, lönsamheten och glädjen med personalplanering i världsklass.
Företag får hjälp att planera smartare för att förbättra produktiviteten och lönsamheten. Datadriven teknik används för att effektivt förutse efterfrågan och schemalägga personal på ett rättvist och optimalt sätt. Personanpassade algoritmer och maskininlärning används för att identifiera mönster som annars skulle gå obemärkt förbi, vilket ger förstklassiga affärsprognoser och personalplanering till företag över hela världen. Lär dig mer om Rotageek

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Schemaläggning av anställda
  • Anställdas databas
  • Övertidsberäkning
  • Rapportering och analys
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Uppgiftshantering
Programvara för tidsuppföljning och projekthanteringsprogramvara för arkitekter och ingenjörer, byggd av arkitekter.
Monograph är en tidsuppföljning och projekthanteringsprogramvara för små arkitekturföretag (färre än 100 anställda). De flesta applikationer som byggs för arkitektur-, konstruktions- och byggbranschen (architecture, engineering and construction, AEC) saknar den design och professionalism som ett modernt företag behöver. Passionen för arkitektur har lett till ståndpunkten att verktygen som arkitekterna använder ska vara lika vackra och funktionella som de byggnader de skapar. Monograph grundades av tre utbildade arkitekter med bas i San Francisco. Lär dig mer om Monograph

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Schemaläggning av anställda
  • Anställdas databas
  • Övertidsberäkning
  • Rapportering och analys
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Uppgiftshantering
En enkel, snabb och skalbar felrapporteringsapplikation som hjälper dig att enkelt hantera buggar och leverera fantastiska produkter i tid.
Zoho BugTracker är en samarbetsinriktad felrapporteringsprogramvara från Zoho, ett varumärke som 35 miljoner användare över hela världen litar på. BugTracker hjälper dig att följa upp buggarnas livscykel från början till slut, och ser till att du bygger och levererar fantastiska produkter i tid varje gång. Ställ in automatiska meddelanden, affärsregler och anpassade arbetsflöden för att följa och lösa buggar snabbare. Definiera realistiska förväntningar för dina kunder och överträffa dem med servicenivåavtal. Lär dig mer om Zoho BugTracker

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Schemaläggning av anställda
  • Anställdas databas
  • Övertidsberäkning
  • Rapportering och analys
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
  • Semester- / ledighetsspårning
  • Uppgiftshantering