Sverige Visa lokala produkter
745 resultat
Det enda verktyget för tidsuppföljning och tidrapporter för team som är helt gratis Lär dig mer om Clockify
Med Clockify kan medarbetare logga fakturerbara och icke fakturerbara timmar som de tillbringar med olika uppgifter. Ange ett timpris för ett specifikt projekt, utse medarbetare för ett projekt och extrahera rapporter som hjälper dig att hantera löneutbetalningar och analysera medarbetarnas resultat. Godkänn ledighetsansökningar, skapa medarbetarpolicyer samt registrera betalda semesterdagar, sjukledighet och allmänna helgdagar. Lär dig mer om Clockify

Funktioner

  • Offline tidsspårning
  • Fakturering
  • Övertidsberäkning
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
Toppmodern lösning för tidsuppföljning och projektledning, utgifter, fakturering, rapportering och resurshantering. Lär dig mer om TimeLog
Letar du efter felfri tids- och utgiftsuppföljning med direktanslutning till din fakturering-, projekt- och resurshantering och rapportering? TimeLog är en ledande tidsuppföljningslösning för konsultinriktade företag. Kombinerar användarvänlig tids- och kostnadsuppföljning med toppmodern projektledning, fakturering, resurshantering, felfri rapportering med mera. TimeLog är en av de kraftfullaste lösningarna för konsultföretag som vill ha den bästa programvaran. Lär dig mer om TimeLog

Funktioner

  • Offline tidsspårning
  • Fakturering
  • Övertidsberäkning
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
timeBro är ett helautomatiskt tidsuppföljningsverktyg för Windows och macOS som registrerar varje minut du lägger ner på dina projekt. Lär dig mer om timeBro
timeBro är ett helautomatiskt tidsuppföljningsverktyg för Windows och macOS som fångar varje minut du lägger ner på olika projekt. timeBro kan köras i bakgrunden och spårar då all datoraktivitet, vilket innebär allt arbete i olika program eller filer, allt som matas in i webbläsarflikar, e-post eller kalendern. Programvaran visualiserar din arbetsdag som en tidslinje så att du med en enda blick får reda på vad du har arbetat med. Bredvid tidslinjen kan du göra tidsangivelser för dina projekt – snabbare och mer exakt. Lär dig mer om timeBro

Funktioner

  • Offline tidsspårning
  • Fakturering
  • Övertidsberäkning
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
Spåra tid och hantera projekt med mondays verktyg för tidsuppföljning. Få ett meddelande när en uppgift är klar eller när ett projekt har passerat sitt förfallodatum. Lär dig mer om monday.com
monday.coms lätthanterliga verktyg för tidsuppföljning hjälper dig att räkna varje minut. Slå enkelt på och stäng av timern eller ange tid manuellt för att hålla reda på tiden var som helst, när som helst med företagets mobilapp. Få veta exakt hur mycket tid som ägnas åt varje uppgift med flexibla rapporter och instrumentbrädor och lista ut vad som fördröjer ditt arbete med arbetsflödesanalys. Ställ in smarta påminnelser för de saker som är viktigast för dig – och leverera alltid i tid. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Offline tidsspårning
  • Fakturering
  • Övertidsberäkning
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
Webbaserad tidsuppföljningsprogramvara som passar alla som behöver ett intuitivt sätt att spåra tid, analysera sin verksamhet eller fakturera kunder. Lär dig mer om Harvest
Harvest gör det enkelt att spåra tid från skrivbordet, telefonen och favoritverktygen, inklusive Asana, Trello och Basecamp. Den samlar sedan in dessa tidrapportdata i intuitiva, visuella rapporter som gör det enkelt att se vad ditt team arbetar med, ingripa i projekt innan de går över budget och fatta mer intelligenta beslut om din verksamhet. Och om du behöver fakturera dina kunder, skapa en faktura sömlöst från din faktureringsbara tid, e-posta den till din kund och få betalt via internet. Lär dig mer om Harvest

Funktioner

  • Offline tidsspårning
  • Fakturering
  • Övertidsberäkning
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
Gör tidsuppföljning, övervaka projektframsteg och få insiktsfulla rapporter med actiTIME Lär dig mer om actiTIME
actiTIME är en programvara för tidsuppföljning för företag av alla storlekar och affärstyper. Det hjälper mer än 9 000 företag över hela världen att effektivt följa upp anställdas tid. Med actiTIME kan användare registrera ledighet och sjukfrånvaro tillsammans med arbetade timmar, skapa anpassningsbara rapporter, göra projekttilldelningar och uppskattningar, utfärda fakturor och mycket mer. Det finns en gratisversion för små team med upp till tre användare och en kostnadsfri 30-dagars testversion för alla andra prisplaner (inget kreditkort krävs). Lär dig mer om actiTIME

Funktioner

  • Offline tidsspårning
  • Fakturering
  • Övertidsberäkning
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
Sverige Lokal produkt
Spara alla dina projekt på ett säkert ställe. Alla data, dokument, aktiviteter och personer kommer att organiseras på ett säkert sätt online. Lär dig mer om VisionProject
Spara alla dina projekt på ett säkert ställe. Alla data, dokument, aktiviteter och personer kommer att organiseras på ett säkert sätt online och kan nås av teammedlemmar var som helst, när som helst. VisionProject ser till att alla vet var allting finns och att ingenting går förlorat. Lär dig mer om VisionProject

Funktioner

  • Offline tidsspårning
  • Fakturering
  • Övertidsberäkning
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
Sage HR är en prisbelönt HR-hanteringslösning som förenklar HR. Lär dig mer om Sage HR
Skapa anpassade ledighetsriktlinjer (t.ex. ”Arbeta hemifrån”) och låt dina medarbetare begära ledighet var de än föredrar – på webben, i mobilappen eller till och med i Slack. Du kan förlita dig på Sage HRs användarvänliga navigering och anpassningsbara instrumentbräda för att enkelt automatisera uppgifter, eliminera beroendet av Excel-ark, öka implementering av programvara och minska e-postfrekvensen. Android- och iOS-appar finns tillgängliga. Lär dig mer om Sage HR

Funktioner

  • Offline tidsspårning
  • Fakturering
  • Övertidsberäkning
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
En programvarusvit för små professionella tjänsteorganisationer med moduler för projektledning, tidrapporter, utgifter och fakturering. Lär dig mer om Avaza
Avaza är en programvarusvit för småföretag. Programvaran innehåller moduler för projektledning och samarbete, resursplanering, tidsuppföljning, utgiftshantering, offerter och fakturering. Du kan välja om du vill visa uppgifterna i listvyn eller som Kanban-tavla. Avaza erbjuder också kraftfulla rapporteringsfunktioner. Dra och släpp bifogade filer i uppgifterna. Använd Avaza i molnet och få åtkomst från valfri enhet oavsett om det är din dator, läsplatta eller mobil. Lär dig mer om Avaza

Funktioner

  • Offline tidsspårning
  • Fakturering
  • Övertidsberäkning
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
Gratis tidsuppföljning till låga kostnader. Alla enheter, följ upp timmar manuellt eller med en timer och rapporter i Excel. Nyhet: registrera material. Lär dig mer om Project Hours
Lättanvänd tidsuppföljning till låg kostnad med ditt team. Projekt, aktiviteter och rapporter i Excel. Tillgänglig för PC-, Android- och iPhone-enheter. Spåra timmar manuellt eller använd en timer. Integrera med Google Calendar. Nyhet: registrera material och totalkostnad för projekt. Project Hours startade som ett tidsuppföljningssystem för National Dutch Castle Society år 2016. Vid det här laget använder flera företag runt om i världen Project Hours på grund av användarvänligheten och den överkomliga prissättningen. Lär dig mer om Project Hours

Funktioner

  • Offline tidsspårning
  • Fakturering
  • Övertidsberäkning
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
Jibble är en kostnadsfri tidsuppföljningsapp med löner, närvaro, efterlevnad. Lätt att använda. Gratis för alltid. Obegränsade användare. Lär dig mer om Jibble
Jibble är en kostnadsfri tidsuppföljningsapp. Följ när din personal är på jobbet för löner, närvaro och efterlevnad. Lätt att använda. Gratis för alltid. Obegränsade användare. Personal stämplar in och ut med mobil, läsplatta, webb, MS Teams eller Slack och kan använda biometrisk igenkänning och GPS-placering. För bygg, tillverkning, detaljhandel, mat och dryck, distansarbete, startup-företag, fältarbete, sjukvård, byråer, utbildning, kontorsbaserade företag och annat. Generera automatiserade tidrapporter och kraftfulla rapporter. Lär dig mer om Jibble

Funktioner

  • Offline tidsspårning
  • Fakturering
  • Övertidsberäkning
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
Skicka fakturor för projekt och kundutgifter, ta emot betalningar och håll snabbt och effektivt koll på din verksamhets övergripande hälsa Lär dig mer om Zoho Invoice
Skicka fakturor för projekt och kundutgifter, ta emot betalningar och håll snabbt och effektivt koll på din verksamhets övergripande hälsa Lär dig mer om Zoho Invoice

Funktioner

  • Offline tidsspårning
  • Fakturering
  • Övertidsberäkning
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
ClickUp är ett verktyg för tidsuppföljning som gör det mycket användbart alla team som vill hålla koll hur mycket tid som ägnas åt olika uppgifter, från var som helst Lär dig mer om ClickUp
Spåra tid, skapa uppskattningar, markera etiketter, lägg till anteckningar, visa rapporter om din tid eller importera tidsuppföljning med kraftfulla integrationer som gör ClickUp till ett riktigt användbart tidsuppföljningsverktyg. ClickUp används av mer än 100 000 team i företag som Airbnb, Google och Uber och ordnar alla dina tidsplaneringsbehov i en enda app. ClickUps helt anpassningsbara och patentskyddade funktioner är byggda för personligt bruk och för team i alla storlekar och branscher och användbara för alla som vill ha en enkel och robust tidsuppföljningsapp Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Offline tidsspårning
  • Fakturering
  • Övertidsberäkning
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
Programvara för tidsuppföljning av distansarbete som är precis och hjälper dig att veta om ditt team verkligen arbetar produktivt. Lär dig mer om Time Doctor
Time Doctor är en programvara för spårning av anställda och avancerad tidsuppföljning. Den här programvaran hjälper dig att veta om ditt team verkligen är produktivt. Den passar särskilt bra för team från 20 till 500 anställda. Det är en webbaserad lösning som tillhandahåller tidsuppföljning, övervakning av datorarbetssessioner, påminnelser, skärmdumpsinspelning, fakturering, rapporteringsverktyg, integrationer och mycket mer. Lär dig mer om Time Doctor

Funktioner

  • Offline tidsspårning
  • Fakturering
  • Övertidsberäkning
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
Tidsuppföljning för att hantera personalstyrkan effektivt med Synchroteam-programvara. Skapa din gratis provperiod på minder än en minut. Live-support. Lär dig mer om Synchroteam
Tidsspårning för att hantera personalstyrkan effektivt, förenkla affärsprocesser och optimera kostnaderna med Synchroteam. Synkroteam har funktioner som spårning, schemaläggning, leverans, kalender, jobbhantering, rapportering, CRM, tidsuppföljning, fakturering och kartor. Molnbaserad SaaS med mobilappar för iOS och Android. Integreras med QuickBooks and Zoho. Skapa en kostnadsfri testversion på 1 minut och organisera dig med deras prisvärda, kraftfulla och anpassningsbara servicelösning. Live-support. Lär dig mer om Synchroteam

Funktioner

  • Offline tidsspårning
  • Fakturering
  • Övertidsberäkning
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
Utnyttja flexibel tidsuppföljning för att hantera din mångsidiga, mobila arbetsstyrka med tillförsikt. Lär dig mer om Replicon
Tiden är universell i alla företag. Du vill inte att dina ledare ska ägna en massa tid åt bedöma huruvida olika data är korrekta. Se till att dina data är korrekta och tillförlitliga och använd tiden för att fatta strategiska beslut. Replicon enhetliga plattform hjälper till att hantera tid och kostnader i hela företaget och ger dig förbättrad prestanda och lönsamhet. Meddelanden, arbetsflöden för godkännande, GPS-spårning och ökar produktiviteten samtidigt som HR kan fokusera på mer strategiska initiativ. Lär dig mer om Replicon

Funktioner

  • Offline tidsspårning
  • Fakturering
  • Övertidsberäkning
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
Resurshantering för byråer, studior och företag. Betrodd av tusentals team runt världen för att planera projektresurser och hantera kapacitet. Lär dig mer om Float
Float är en programvara för resurshantering som hjälper team att planera projekt, schemalägga resurser och övervaka sin kapacitet. Snabb schemaläggning och lättanvända redigeringsverktyg gör resursplanering intuitiv och enkel. Få en översikt över dina teams tillgänglighet, ställ in anpassade arbetstider, schemalägg allmänna helgdagar och ledighet, sortera efter personer och projekttaggar. Integrera med Jira, Teamwork, Google/Outlook Calendar, Slack och Zapier. Schemalägg när du är borta från kontoret med mobilappen. 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Float

Funktioner

  • Offline tidsspårning
  • Fakturering
  • Övertidsberäkning
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
”Lättanvänd tidsspårare” är det vanligaste sättet som kunder beskriver My Hours på, sedan 2002. Börja gratis på hemsidan Lär dig mer om My Hours
En molnbaserad programvara för tidsspårning utformad för små team och frilansare. Spåra tid i projekt med uppgifter, generera insiktsfulla rapporter och skicka fakturor till kunder. Kostnadsfria mobilappar för iOS och Android. ”Lättanvänd tidsspårare” är det vanligaste sättet som kunder beskriver My Hours på, sedan 2002. Börja gratis och uppgradera till PRO när du vill på hemsidan för My Hours. Lär dig mer om My Hours

Funktioner

  • Offline tidsspårning
  • Fakturering
  • Övertidsberäkning
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
Deputy: spåra tid och närvaro, schemalägg personal, hantera ledighet, exportera tidrapporter till lönelistan med ett klick och upprätthåll efterlevnad enkelt. Lär dig mer om Deputy
Deputy är ett flerfaldigt prisbelönt verktyg för bemanningsplanering. Snabb och pålitlig tidsuppföljning hjälper ditt företag att upprätthålla efterlevnaden. Du kan också skapa helt kostnadsberäknade personalscheman på bara några minuter och sedan publicera dem med ett klick, enkelt hantera personalledighet och synkronisera dina tidrapporter till lönelistan friktionsfritt. Deputy kan integreras med över 300 ledande POS- och löneleverantörer för att bygga tillit från början till slut. Med kostnadsfria iOS- och Android-appar kan du hantera ditt företag var som helst. Börja din gratis provperiod idag. Lär dig mer om Deputy

Funktioner

  • Offline tidsspårning
  • Fakturering
  • Övertidsberäkning
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
Bitrix24 100 % gratis lösning för uppgiftshantering och projektledning med tidsuppföljning. Används av 4 miljoner företag runt om i världen. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 100 % gratis lösning för uppgiftshantering och projektledning med tidsuppföljning. Arbetsbelastningsplanering, resurshantering, planerad tid kontra faktiska tidrapporter. Gratis offerter, fakturering och spårning av debiterbara timmar. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Offline tidsspårning
  • Fakturering
  • Övertidsberäkning
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
Calamari är integrerat med Slack, JIRA, G Suite och Office365. Spåra HR-register, semester, betald ledighet, närvaro och hantera tidrapporter. Lär dig mer om Calamari
Calamari är en programvara för HR-hantering som förenklar personalhanteringen. Programvaran gör det möjligt att planera och spåra alla typer av frånvaro. Du kan spåra närvaro med hjälp av QR-koder och iBeacons. Du kan få aviseringar om kommande frånvaro och ledighetsförfrågningar. Calamari hjälper företag som har kontor i flera länder och stödjer rollbaserad säkerhet. Appen är integrerad med projektledningsverktyg som JIRA, Slack, Office265, GSuite, Microsoft Teams, Basecamp och Asana. Lär dig mer om Calamari

Funktioner

  • Offline tidsspårning
  • Fakturering
  • Övertidsberäkning
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
Paymo är en komplett arbetsledningslösning för småföretag och fjärrteam som hjälper dem att få jobbet gjort. Lär dig mer om Paymo
Paymo är en modern och intuitiv arbetsledningslösning för småföretag och fjärrteam som kombinerar avancerad uppgiftshantering, planering, schemaläggning, tidsuppföljning, samarbete och fakturering. Det innebär att du kan hålla reda på hela projektets livslängd – från skapande till betalning – utan att behöva använda och betala för flera appar. Lär dig mer om Paymo

Funktioner

  • Offline tidsspårning
  • Fakturering
  • Övertidsberäkning
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
Programvara för tidsuppföljning – Det snabbaste och mest exakta sättet för att följa upp tid för anställda och frilansare. Lär dig mer om Timely
Det enklaste och mest exakta sättet för att följa upp tid mellan team och projekt. Timelys programvara för automatisk tidsuppföljning hjälper företag att hålla kontakten med sin personalstyrka och rapportera korrekt om sitt företag, från fakturering och projektledning till teamledning och resursplanering. Det är ett uppföljningsverktyg som personalen verkligen litar på med inbyggd strikt integritet på användarnivå. Lär dig mer om Timely

Funktioner

  • Offline tidsspårning
  • Fakturering
  • Övertidsberäkning
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
Zoho Sprints är ett agilt projektledningsverktyg som hjälper Scrum-team att planera, spåra och alltid vara redo för förändring. Lär dig mer om Zoho Sprints
Zoho Sprints är ett kostnadsfritt och webbaserat agilt projektledningsverktyg för Scrum-team. Lägg till användarberättelser till din backlog, uppskatta och prioritera arbetsobjekt, håll dig på rätt spår med personanpassade Scrumboards och simbanediagram, få åtgärdbara insikter från hastigheten, diagram för kvarstående arbete (burn-down) eller genomfört arbete (burn-up), samarbeta med ditt team i ett socialt flöde och schemalägg dina gransknings- och återblicksmöten från en plats. Lär dig mer om Zoho Sprints

Funktioner

  • Offline tidsspårning
  • Fakturering
  • Övertidsberäkning
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
Scoro är en början till slut lösning för projekt- och företagsledning som gör att du kan styra hela arbetsflödet på ett och samma ställe. Lär dig mer om Scoro
Scoro är en prisbelönt, början till slut lösning för projekt- och företagsledning som gör att du kan styra hela arbetsflödet på ett och samma ställe. Förutom projektledningsfunktioner tillhandahåller Scoro alla verktyg du behöver för att hantera din verksamhet: schemaläggning och spårning av arbete och uppgifter, samarbete, kontaktdatabas och CRM, offert och fakturering, avancerad rapportering, instrumentbrädor i realtid och mycket mer. Registrera dig för en 14 dagars gratis provperiod för att se själv. Lär dig mer om Scoro

Funktioner

  • Offline tidsspårning
  • Fakturering
  • Övertidsberäkning
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
Elorus är tidsuppföljnings- och faktureringslösningen för yrkesverksamma och byråer. Fokusera på innovation och skörda frukten av ditt arbete. Lär dig mer om Elorus
Elorus är en programvara för fakturering och tidsuppföljning online. I huvudsak är mjukvaran avsedd för frilansare, småföretag och kreativa byråer. Sedan 2014 har Elorus uppmärksammat växande marknadskrav och fungerat som en tidsbesparande och alltid vaken bundsförvant. Den interaktiva instrumentbrädan informerar dig om din affärsstatistik gällande status för uppföljning av timmar, betalningar och räkningar samt ditt nettokassaflöde och saldo. Om allt ovanstående gäller ditt företag är Elorus gjort just för dig. Lär dig mer om Elorus

Funktioner

  • Offline tidsspårning
  • Fakturering
  • Övertidsberäkning
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
Programvara för projekt- och resurshantering på hög nivå som hjälper dig att fatta säkra operativa beslut för alla dina medarbetare och projekt. Lär dig mer om Resource Management
Du behöver inte längre leta efter tidrapporter. 10,000fts enkla, lättlärda programvara gör tidsuppföljningen smärtfri för ditt team genom att integrera realtidsdata i dina projektplaner, resursbeslut och tidrapporter. Vid inloggning kan ditt team snabbt se sina projekt och sin tilldelade tid för dagen och veckan. Över 1 000 av de mest innovativa företagen i världen förlitar sig på 10,000ft, från butiker med 10 anställda, till 100-personers-team, till professionsinriktade tjänsteföretag med över 1 000 anställda. Lär dig mer om Resource Management

Funktioner

  • Offline tidsspårning
  • Fakturering
  • Övertidsberäkning
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
Tidsuppföljning med integrerad uppgiftshantering, kontakthantering och fakturering för team, byråer, frilansare och konsulter. Lär dig mer om todo.vu
todo.vu är en produktivitetssvit som levererar en unik blandning av uppgiftshantering, tidsuppföljning, kontakthantering och faktureringsfunktioner. todo.vu är idealiskt för frilansare, konsulter och team i alla storlekar som strävar efter att uppnå ökad effektivitet, kvalitet och transparens. todo.vu är helt kostnadsfri för frilansare och alla prisplaner begränsas så att du högst betala för 11 användare, dvs. betala för 11 och få obegränsat antal användare därefter. Lär dig mer om todo.vu

Funktioner

  • Offline tidsspårning
  • Fakturering
  • Övertidsberäkning
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
Teamschemaläggning + projektplanering + tidsuppföljning + tillgänglighetshantering + användning + prognoser i ett enda resursplaneringsverktyg Lär dig mer om teamdeck
>> Programvara för personal- och resurshantering >> Tidsuppföljning + tidrapporter + schemaläggning av anställda + projektplanering och budgetering + arbetsbelastning + resultat + tillgänglighetshantering + resursprognoser. >> Teamdeck har utvecklats av ett programvaruföretag som även arbetar med Spotify, Uber, Netflix och Viu. >> Vi arbetar inom branscher som IT, finans, kreativitet, detaljhandel, spel, utbildning och media. >> Live-demo + GRATIS hjälp med INSTALLATION. Registrera dig för en demo. Lär dig mer om teamdeck

Funktioner

  • Offline tidsspårning
  • Fakturering
  • Övertidsberäkning
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
Autonom tidsplanering för jurister. Ditt arbete fångas och taggas automatiskt i din privata tidslinje. Lär dig mer om WiseTime
WiseTime är ett smidigt, automatiskt tidsuppföljningsprogram för jurister som du kommer att gilla. Varje minut du arbetar fångas upp i din privata tidslinje och tilldelas rätt kund och fall genom att klicka på en knapp. Ingen manuell uppföljning. Ingen start och stopp. Magiskt Lär dig mer om WiseTime

Funktioner

  • Offline tidsspårning
  • Fakturering
  • Övertidsberäkning
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
Spåra dina anställdas arbetstid. Se till att dina anställda arbetar på arbetstid. 3 USD/användare och månad. 7 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om WorkComposer
Helautomatisk tidsuppföljning, uppgiftsspårning för 3 USD/användare och månad. 1. Spåra dina anställdas arbetstid på ett smidigt och enkelt sätt. Inga fler anställda som arbetar mindre än sin arbetstid. 2. Vet exakt vad dina anställda gör bakom sina skrivbord med funktionen Skärmbildsövervakning. 3. Kontrollera alla webbplatser och appar som dina anställda använder under sin arbetstid. 4. Du kan vara säker på att alla dina anställda håller sig fokuserade på sina uppgifter istället för att skjuta upp dem. 7 dagars gratis provperiod Lär dig mer om WorkComposer

Funktioner

  • Offline tidsspårning
  • Fakturering
  • Övertidsberäkning
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
7pace Timetracker är en integrerad och professionell tidsplanerings- och rapporteringslösning för team som använder Azure DevOps. Lär dig mer om 7pace Timetracker
7pace Timetracker stöder Azure DevOps-tekniker som spårar, rapporterar, godkänner och uppskattar tid. Programvaran automatiserar standarduppgifter, låter dig skapa rapporter och hjälper dig att beräkna projektets leveranstid. 7pace Timetracker integreras diskret i ditt befintliga IT-landskap och har sin egen integrerade säkerhets- och behörighetsmodell. Lär dig mer om 7pace Timetracker

Funktioner

  • Offline tidsspårning
  • Fakturering
  • Övertidsberäkning
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
Programvara för tidsuppföljning och fakturering för professionella tjänster. Lär dig mer om MinuteDock
Den naturliga tidsinmatningen gör det enkelt och flexibelt att följa upp din tid. Du kan sätta upp mål och budgetar för användare, team, kunder eller projekt och se dina framsteg i realtid. Fakturera dina kunder eller skicka tider till din bokföringsprogramvara på några sekunder. Programvaran integrerar med Xero, Quickbooks, Wave, MYOB och Freshbooks. Lär dig mer om MinuteDock

Funktioner

  • Offline tidsspårning
  • Fakturering
  • Övertidsberäkning
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
It is a time tracking solution that helps businesses manage invoicing, track activities, monitor productivity & generate timesheets. Lär dig mer om TopTracker
It is a time tracking solution that helps businesses manage invoicing, track activities, monitor productivity & generate timesheets. Lär dig mer om TopTracker

Funktioner

  • Offline tidsspårning
  • Fakturering
  • Övertidsberäkning
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
Prova gratis. Teraminds tidsuppföljningsprogramvara för närvarospårning, schemaläggning, tidrapport, tidskort och utgiftsrapporter. Lär dig mer om Teramind Time Tracking
Med Teraminds programvara för tidsuppföljning kan du följa upp när personalen stämplar in och ut, arbetstid, vilotid, närvaro, raster, ledighet, betalad ledighet, sena skift, frånvaro med mera. Övervaka anställda, timarbetare, distansarbetare, entreprenörer och frilansare. Tilldela automatiskt uppgifter till användare och team. Skapa scheman. Övervaka dina anställdas utgifter, projektkostnader och tidslinje efter uppgifter och avdelningar. Integrera med projektledningslösningar som JIRA, Trello, Basecamp för korrekt projektanalys och prognos. Lär dig mer om Teramind Time Tracking

Funktioner

  • Offline tidsspårning
  • Fakturering
  • Övertidsberäkning
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis.
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet, från planering till leverans. Med inbyggda färdplaner kan team ta fram sitt arbete för att hålla reda på helhetsbilden. Med Jiras kodlösa automatiseringsmotor kan teamen spara tid och öka effekten genom att automatisera alla uppgifter eller processer med några få klick. Och med en gratisutgåva kan team med upp till tio användare dra nytta av Jiras alla möjligheter utan kostnad, för alltid. Lär dig mer om Jira

Funktioner

  • Offline tidsspårning
  • Fakturering
  • Övertidsberäkning
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
Schedule jobs, coordinate teams, track time and track projects, all in one place.
QuickBooks Time is a proud part of the QuickBooks family, seamlessly connecting with leading accounting tools like QuickBooks Online, ADP and more. Easily manage people, projects and payroll, all in one place Lär dig mer om QuickBooks Time

Funktioner

  • Offline tidsspårning
  • Fakturering
  • Övertidsberäkning
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
En enkel fakturerings- och redovisningslösning från 7,50 USD/månad (de första tre månaderna). Bli en av de 24 miljoner människor som redan har använt FreshBooks.
I FreshBooks kan du enkelt följa upp de timmar du har spenderat på en kund eller ett projekt. Du kommer att vara säker på att du och ditt team alltid arbetar med det som är viktigast och fakturerar exakt vad jobbet är värt. Prova gratis i 30 dagar, inget kreditkort krävs. Lär dig mer om FreshBooks

Funktioner

  • Offline tidsspårning
  • Fakturering
  • Övertidsberäkning
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
A simple and affordable solution for capturing employee time to run payroll, invoice clients and manage productivity.
Time Tracker by eBillity is a timekeeping application for business teams of all sizes. A simple and affordable solution for capturing employee time to run payroll, invoice clients and manage productivity. With flexible time tracking options and customizable settings you can easily manage your employees hours in every situation; start a timer from any device, clock-in on arrival at work, add time in blocks using the weekly timesheet or create and share the schedule with your team. Lär dig mer om Time Tracker

Funktioner

  • Offline tidsspårning
  • Fakturering
  • Övertidsberäkning
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
Streamline HR and payroll processes and get fast access to employee data using one intuitive platform.
Paycor empowers leaders to modernize every aspect of people management so they can focus on what really matters: building winning teams. The unified HCM solution ensures employee data is in one place, so you’ll never have to switch platforms, access multiple systems or re-key information. Automate tedious work, mitigate compliance risk, drive efficiencies, empower employees to control their own financial health and gain a deeper understanding of your business with robust analytics and insights. Lär dig mer om Paycor

Funktioner

  • Offline tidsspårning
  • Fakturering
  • Övertidsberäkning
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
Leading cloud-based time tracking app for small and big teams. Easy implementation, powerful reports, multi-device and offline support.
A flexible time tracking app for small and large teams. A streamlined, easy-to-use timer syncs tracking across multiple devices in real time. Create client-ready time tracking reports, export time logs as spreadsheets, get reports via email or share saved reports with public links with clients for additional transparency. Toggl Track is available for web, desktop (Windows, Mac and Linux), and mobile (iOS and Android) and integrates with hundreds of invoicing and project management tools. Lär dig mer om Toggl Track

Funktioner

  • Offline tidsspårning
  • Fakturering
  • Övertidsberäkning
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
Wrike är en programvara för tidsuppföljning med automatisk tidsuppföljning, lättanvänd rapportering, arbetsbelastningsvyer, delade instrumentbräden med mera.
Wrike är en tidsuppföljningsprogramvara som fler än 20 000 företag över hela världen förlitar sig på. Effektivisera din tidsplanering med Kanban-tavlor, Gantt-diagram, tidsuppföljning, anpassade förfrågningsformulär med automatisk tilldelning, prestandarapporter, resurshantering och tilldelning, automatiserad rapportering och delade arbetsflöden på ett och samma ställe. Påskynda dina leveranser med Wrikes över 400 integrationer. Anpassa ditt teams arbetsflöden för att se framsteg i varje steg och se till att ditt team uppnår sina mål med Wrike. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Offline tidsspårning
  • Fakturering
  • Övertidsberäkning
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
BambooHR:s programvara för tidsuppföljning gör tidsinmatningsupplevelsen enkel och precis för både anställda och chefer.
BambooHR:s programvara för tidsuppföljning gör tidsinmatningsupplevelsen enkel och precis för både anställda och chefer. Få tillgång till inbyggda rapporter för att förstå hur många timmar det arbetas, vilka projekt man arbetar med och vilka som gör det. Anställda kan spåra arbetade timmar på webben eller i mobilappen för snabb och korrekt tidsinmatning och ledningen kan se och ha åtkomst när som helst. Lär dig mer om BambooHR

Funktioner

  • Offline tidsspårning
  • Fakturering
  • Övertidsberäkning
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
ClockShark is the leading mobile GPS time tracking & scheduling software for local construction, field service, and contractors.
ClockShark is the leading mobile GPS time tracking and scheduling software built for construction, field service and contractors that want a simpler way to track employee time, run payroll quickly and accurately, and understand job costs. Over 7,000 customers have replaced the hassle of paper timesheets or complex spreadsheets with software that makes it easier to run their business and keeps accountants happy. Lär dig mer om ClockShark

Funktioner

  • Offline tidsspårning
  • Fakturering
  • Övertidsberäkning
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
Rippling fully automates time tracking from check-in to paycheck. No manual entries, syncing issues or late approvals from supervisors.
Rippling fully automates time tracking from check-in to paycheck. When employees clock-in, their approved hours instantly and accurately sync with your payroll system. No manual entries, syncing issues, or late approvals from supervisors. Build automated workflows and custom policies to resolve issues before they happen. For example: Auto send an alert via email or mobile app to an employees¿ supervisor 10 min before they start accruing double OT pay. If they don't approve, auto-clock them out. Lär dig mer om Rippling

Funktioner

  • Offline tidsspårning
  • Fakturering
  • Övertidsberäkning
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
Tick is time tracking software focused on helping you run more profitable projects. Integrates with Basecamp, Asana, Trello and more...
Tick is time tracking softwarethat helps teams easily track time and hit their budgets. Tick has integrated apps for phones, computer desktops, and browser extensions so you can quickly enter your time. Tick integrates project management software such as Basecamp, Asana, and Trello to bring time tracking and budget feedback into your project management workflow. You can also export your time entries to Quickbooks or Freshbooks for simple invoicing. Lär dig mer om Tick

Funktioner

  • Offline tidsspårning
  • Fakturering
  • Övertidsberäkning
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
See why over 40,000 businesses are tracking time with Hubstaff software. No credit card is required. Start a free trial today!
Track time how you want and get the insights you need. Track time through simple desktop, web, and mobile apps, then manage invoicing, reporting, and more through one dashboard. Hubstaff integrates with over 30 apps so your business can run more efficiently, including Jira, Trello, Asana, Github, Slack, and Paypal. See work happen in real-time, track location with GPS monitoring, identify roadblocks and keep moving forward. Available for Mac, Windows, Linux, and iOS. Lär dig mer om Hubstaff

Funktioner

  • Offline tidsspårning
  • Fakturering
  • Övertidsberäkning
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
Online time and attendance software that gets results.
One system. One login. One simple, seamless experience. Paychex Flex® Time, our cloud-based time and attendance system, is fully integrated with our all-in-one platform Paychex Flex, helping you save time and prevent errors while single sign-on connects employees with the information they need across devices, locations, and services. Lär dig mer om Paychex Flex

Funktioner

  • Offline tidsspårning
  • Fakturering
  • Övertidsberäkning
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
The easy way to schedule, track time, attendance, and communicate with workers. Save time. Improve accountability. 14-day free trial.
When I Work is an easy way for businesses to schedule, track time and attendance, and communicate with their hourly employees. Put the schedule and time clock in every employee's pocket with free iOS and Android apps. Keep track of time off, employee availability, and manage shift swaps with just a few clicks. Integrate with your payroll provider to streamline the process and avoid human error. Get started with a 14-day free trial now. Lär dig mer om When I Work

Funktioner

  • Offline tidsspårning
  • Fakturering
  • Övertidsberäkning
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar
7shifts is a robust scheduling, time tracking, and communication tool built specifically for restaurants. Start for free today!
7shifts helps restaurants improve efficiency with intuitive scheduling, time tracking, communication, and compliance tools. The intuitive 7punches app integrates right into your schedule to manage time and attendance, reduce compliance risks, and improve employee accountability. The easy drag-and-drop schedule builder automatically factors in availability, time-off, overtime, and compliance, and managers can easily integrate their POS to ensure they hit their labor targets. Start free today! Lär dig mer om 7shifts

Funktioner

  • Offline tidsspårning
  • Fakturering
  • Övertidsberäkning
  • Mobil tidsspårning
  • Fakturerbara och ej fakturerbara timmar