I 17 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Kassasystem restaurang

Programvara för hantering av kassasystem för restauranger erbjuder POS-system specifikt för restaurang- och barbranschen. Den här typen av system tillhandahåller funktioner för beställning, fakturering, rapportering, bokföring, bordsspårning och kvittoutskrift för restauranger och barer. Hårdvara som datorer, bildskärmar och skrivare ingår ofta vid köp av butikssystem. Programvara för hantering av kassasystem för restaurang är relaterade till POS-system och restaurangsystem.

Sverige Visa lokala produkter
16 resultat
Best-in-Class POS Solution: Flexible and Frictionless Point-of-Sale, backed by elite support. Lär dig mer om Infrasys Cloud POS
Infrasys is an enterprise-level cloud point-of-sale system. With an eye for innovation, Infrasys has all of the features that you need to run a successful operation, and provides a platform to implement new technologies as they emerge. For convenience, Infrasys is designed to work on any hardware device and operating system. It is one of the most versatile, secure, and efficient POS systems on the market today. Lär dig mer om Infrasys Cloud POS

Funktioner

  • Separata kontroller
  • Orderläggning
  • Elektroniska betalningar
  • Leveranshantering
  • Online beställning
  • Flera platser
  • Mobilåtkomst
  • Tipshantering
  • Tabellhantering
  • Lagerhantering
  • Lojalitetsprogram
NetSuite erbjuder, som världsledande molnbaserad ERP, den insyn och kontroll som krävs för att fatta smarta beslut, snabbt och tryggt.
NetSuite är en heltäckande molnbaserad programvara för hantering av företag som hjälper över 37 000 organisationer att driva sin verksamhet mer effektivt. NetSuite automatiserar centrala processer och ger realtidsinsyn i verksamheten och det ekonomiska resultatet. Med en enda, integrerad programsvit för hantering av redovisning, orderbehandling, lagerstyrning, produktion, logistik med mera, ger NetSuite företag en tydlig insyn i sina data och fullständig kontroll över verksamheten. Lär dig mer om NetSuite

Funktioner

  • Separata kontroller
  • Orderläggning
  • Elektroniska betalningar
  • Leveranshantering
  • Online beställning
  • Flera platser
  • Mobilåtkomst
  • Tipshantering
  • Tabellhantering
  • Lagerhantering
  • Lojalitetsprogram
Lagerhantering för restauranger när den är som enklast.
Molnbaserad lagerhanteringsprogramvara och -app för restaurang. MarketMan ger dig verktygen du behöver för att hantera ditt lager, dina leverantörer, dina beställningar och dina menykostnader. Få korrekta matkostnader och få reda på vart dina pengar tar vägen i realtid. Ställ in varningar när menyalternativ blir mindre lönsamma och få meddelanden när leverantörspriserna fluktuerar. Till följd av det får du bättre kontroll och större vinst. Lär dig mer om Marketman

Funktioner

  • Separata kontroller
  • Orderläggning
  • Elektroniska betalningar
  • Leveranshantering
  • Online beställning
  • Flera platser
  • Mobilåtkomst
  • Tipshantering
  • Tabellhantering
  • Lagerhantering
  • Lojalitetsprogram
Kraftfullt och mångsidigt POS-system för restauranger. Enkel att använda, enkel att installera.
Poster är ett mångsidigt molnbaserat POS-system för restauranger och kaféer. Spara tid och pengar genom att effektivisera kundservicen: beställningar skickas direkt till köket, servitörer kan tillämpa kampanjer och rabatter direkt och alla dina uppgifter behandlas omedelbart. Fungerar off-line och du kan komma åt alla dina data var som helst i världen via hanteringskonsolen eller Poster Boss-appen. Lär dig mer om Poster POS

Funktioner

  • Separata kontroller
  • Orderläggning
  • Elektroniska betalningar
  • Leveranshantering
  • Online beställning
  • Flera platser
  • Mobilåtkomst
  • Tipshantering
  • Tabellhantering
  • Lagerhantering
  • Lojalitetsprogram
Lägg till onlinebeställning i restaurangens POS-system och på webbplatsen på några minuter. Hantera beställningar, hämtningar och leveranser från en smidig plattform.
Ta emot onlinebeställningar för hämtning, leverans och servering vid bordet från din restaurangs POS. Uppdatera menyer och priser, visa försäljningsrapporter, starta marknadsföringskampanjer på flera restauranglokaler från vilken webbläsare som helst och integrera sömlöst med Oracle Simphony Essentials POS för att verkligen accelerera din verksamhet. Allt är enkelt med GloriaFood. Skapa ett kostnadsfritt konto och lägg till onlinebeställning på din restaurangs webbplats på några minuter. Lär dig mer om GloriaFood

Funktioner

  • Separata kontroller
  • Orderläggning
  • Elektroniska betalningar
  • Leveranshantering
  • Online beställning
  • Flera platser
  • Mobilåtkomst
  • Tipshantering
  • Tabellhantering
  • Lagerhantering
  • Lojalitetsprogram
eHopper är ett kostnadsfritt, mobilt POS-system med gratis bearbetning. Perfekt för detaljhandel och restauranger för att snabba på verksamheten och öka försäljningen.
eHopper är ett kostnadsfritt, mobilt POS-system för Windows-datorer, Android och Poynt. eHopper passar små företag, som snabbmatsrestauranger, kaféer, bagerier, barer, spritbutiker, food trucks och andra detaljhandelsföretag som är ute efter en konsoliderad lösning för att förenkla sin verksamhet och kundservice. Viktiga funktioner: Orderhantering Orderspårning Kundhantering Betalningar Uppdelade betalningar Kvitton Lager Medarbetarhantering Lär dig mer om eHopper

Funktioner

  • Separata kontroller
  • Orderläggning
  • Elektroniska betalningar
  • Leveranshantering
  • Online beställning
  • Flera platser
  • Mobilåtkomst
  • Tipshantering
  • Tabellhantering
  • Lagerhantering
  • Lojalitetsprogram
Oracle Simphony POS kopplar samman alla delar av din verksamhet i en enda plattform för restauranghantering. Uppgradera din POS-maskinvara för 1 dollar.
Oracle Simphony POS är det kompletta kassasystemet för restauranger. Vårt molnbaserade POS-system kopplar samman alla delar av din verksamhet så att du enkelt kan hantera onlinebeställningar, köksdrift, lager, menyer, leverans, lojalitetsprogram med mera. Realtidsanalyser ingår så att du alltid har koll på försäljningen, kostnader och personalens prestationer. Simphonys öppna API och omfattande marknadsplats i molnet ger dig obegränsad flexibilitet, smidighet och skalbarhet. Uppgradera din POS-maskinvara för 1 dollar. Lär dig mer om Simphony POS

Funktioner

  • Separata kontroller
  • Orderläggning
  • Elektroniska betalningar
  • Leveranshantering
  • Online beställning
  • Flera platser
  • Mobilåtkomst
  • Tipshantering
  • Tabellhantering
  • Lagerhantering
  • Lojalitetsprogram
En plattform för verksamheter, marknadsföring och gästengagemang inom restauranger, hotell, nattklubbar och nöjeslokaler.
SevenRooms ger användare möjlighet att skapa och vårda meningsfulla, direkta relationer med gäster och leverera exceptionella gästupplevelser, för allt från lokala restauranger till internationella hotellkedjor. Plattformen för bokning, sittplatser och gästengagemang ger användare de verktyg de behöver för att utveckla direkta relationer med gäster, öka intäkterna och möjliggöra personligt anpassad service och marknadsföring. Lär dig mer om SevenRooms

Funktioner

  • Separata kontroller
  • Orderläggning
  • Elektroniska betalningar
  • Leveranshantering
  • Online beställning
  • Flera platser
  • Mobilåtkomst
  • Tipshantering
  • Tabellhantering
  • Lagerhantering
  • Lojalitetsprogram
Programvara för restauranghantering, inklusive försäljningsplats, redovisning, presentkortsbehandling, kreditkortsbehandling.
BPA Restaurant Professional är ett av de mest kompletta och prisvärda programvarupaketen i restaurangbranschen idag. Paketet omfattar restaurang-POS, butiks-POS, handhållna enheter, lager, stämpelur och löner, presentkortsbehandling, kreditkortsbehandling, hotellhanteringsgränssnitt, backoffice-programvara och andra standardfunktioner. Vid köp av något av maskinvarusystemen ingår programvaran utan kostnad. Enstationssystem från 1 025,00-1 595,00 USD Lär dig mer om BPA Restaurant Professional

Funktioner

  • Separata kontroller
  • Orderläggning
  • Elektroniska betalningar
  • Leveranshantering
  • Online beställning
  • Flera platser
  • Mobilåtkomst
  • Tipshantering
  • Tabellhantering
  • Lagerhantering
  • Lojalitetsprogram
Molnbaserad omnikanalsplattform för butiks- och restaurangkedjor för att påskynda nyskapande och verkställande av en omnikanalslösning.
Molnbaserad omnikanalsplattform för butiks- och restaurangkedjor för att påskynda nyskapande och verkställande av en omnikanalslösning. Den flexibla tekniken gör det möjligt att uppnå större smidighet och nyskapande, med lägre IT-kostnader, för mer differentierade och anpassade kundupplevelser genom alla kanaler, genom nyckelfunktioner som en mobil- och webbutik, POS, CRM och utveckling av kundrelationer, OMS-motor, pris- och rabatthantering, mobilt lager eller anslutningar med lösningar som SAP eller Magento. Lär dig mer om Openbravo

Funktioner

  • Separata kontroller
  • Orderläggning
  • Elektroniska betalningar
  • Leveranshantering
  • Online beställning
  • Flera platser
  • Mobilåtkomst
  • Tipshantering
  • Tabellhantering
  • Lagerhantering
  • Lojalitetsprogram
Smartare lösningar för handlare för att hjälpa dig att hantera och utveckla ditt fristående småföretag. Kassa | Lager | Kunder | Insikter | Moln
Quid POS är byggd för ägardrivna butiker och småföretag. Helt anpassningsbara inställningar för att snabbt behandla transaktioner, enkelt hantera lager och smidigt följa upp försäljning och vinster. Integreras enkelt med branschens mest populära maskinvara och betalningsbehandlare, inklusive PayPal, Square, Stripe och Coinbase. Utför försäljningstransaktioner i valfri valuta, inklusive digitala valutor, med datorn eller mobilenheten – utan några transaktionsavgifter. Kärnprodukt med tilläggsfunktioner för att växa. Prova gratis! Lär dig mer om Quid POS Smart Vendor

Funktioner

  • Separata kontroller
  • Orderläggning
  • Elektroniska betalningar
  • Leveranshantering
  • Online beställning
  • Flera platser
  • Mobilåtkomst
  • Tipshantering
  • Tabellhantering
  • Lagerhantering
  • Lojalitetsprogram
Hjälper F&B-aktörer att undvika avgifter med en varumärkesprofilerad app, webbutik och framgångskonsultering för att locka och behålla kunder.
EasyOrder tillhandahåller digitala omvandlingstjänster för mat- och dryckföretag (food and beverage, F&B) via en varumärksprofilerad app, hemsida för direktbeställning och valfria beställningsautomater. EasyOrder-ekosystemet gör det möjligt för slutanvändare att beställa i förväg och betala online, vilket ger en förstklassig användarupplevelse. Förmåner som specialerbjudanden endast för appar, lojalitetssystem, kampanjer, kupongkoder eller exklusiva meddelanden gör det möjligt för företag att samverka med sina kunder med relevant innehåll och skräddarsydda erbjudanden. Lär dig mer om EasyOrder

Funktioner

  • Separata kontroller
  • Orderläggning
  • Elektroniska betalningar
  • Leveranshantering
  • Online beställning
  • Flera platser
  • Mobilåtkomst
  • Tipshantering
  • Tabellhantering
  • Lagerhantering
  • Lojalitetsprogram
Prisvärd iPad-automat med självbetjäning. Används av de största snabbmats-, affärslunch- och snabbköpsbutikerna i Baltikum.
Prisvärd iPad-automat med självbetjäning. Används av de största snabbmats-, affärslunch- och snabbköpsbutikerna i Baltikum. Lär dig mer om Dserve

Funktioner

  • Separata kontroller
  • Orderläggning
  • Elektroniska betalningar
  • Leveranshantering
  • Online beställning
  • Flera platser
  • Mobilåtkomst
  • Tipshantering
  • Tabellhantering
  • Lagerhantering
  • Lojalitetsprogram
Sverige Lokal produkt
Omnikanals-iPad-POS som även ger kunderna möjlighet till förbeställningar, schemaläggning av bokningar och betalning.
Omnikanals-iPad-POS som även ger kunderna möjlighet till förbeställningar, schemaläggning av bokningar och betalning. Lär dig mer om Zash POS

Funktioner

  • Separata kontroller
  • Orderläggning
  • Elektroniska betalningar
  • Leveranshantering
  • Online beställning
  • Flera platser
  • Mobilåtkomst
  • Tipshantering
  • Tabellhantering
  • Lagerhantering
  • Lojalitetsprogram
En molnbaserad restauranghanteringsplattform som hjälper restaurangägare att förbättra sitt resultat.
EagleOwl är en molnbaserad restauranghanteringsplattform som hjälper restaurangägare att förbättra sitt resultat med upp till 20 %. EagleOwl ger dig kraftfulla och genomförbara insikter i din obrutna interna verksamhet, vilket leder till sänkta matkostnader och förbättrad marginal. Plattformen innehåller funktioner som leverantörs- och inköpsorderhantering, beräkning av receptkostnad, menyteknik, varningar om fluktuationer i priset för lagerhållningsenheter (stock keeping unit, SKU), ett samarbetsverktyg för att kommunicera på plattformen, beräkning av produktionskostnad och daglig variation av SKU-nivå. Lär dig mer om EagleOwl

Funktioner

  • Separata kontroller
  • Orderläggning
  • Elektroniska betalningar
  • Leveranshantering
  • Online beställning
  • Flera platser
  • Mobilåtkomst
  • Tipshantering
  • Tabellhantering
  • Lagerhantering
  • Lojalitetsprogram
En bearbetningslösning som är en av de mest kompletta och avancerade lösningar för alla uppkopplade och off-line-butiker som vill ta emot kreditkortsbetalningar
En lösning som är perfekt för alla butiker, både off-line och uppkopplade (e-handel, återförsäljare, hotellkedjor, marknader, SaaS, underhållning och mobilappar) som vill ta emot betalningar. PayXpert-plattformen ansluter handlarna direkt till Visa, MasterCard, WeChat Pay, AliPay och alla viktiga globala betalningsmetoder. Detta gör det möjligt för företag att ta emot betalningar och optimera tillväxten över uppkopplade kanaler, i appar och butiker. Programvaran har stöd för över 250 betalningsmetoder i 187 valutor och 200 länder och territorier. Lär dig mer om PayXpress

Funktioner

  • Separata kontroller
  • Orderläggning
  • Elektroniska betalningar
  • Leveranshantering
  • Online beställning
  • Flera platser
  • Mobilåtkomst
  • Tipshantering
  • Tabellhantering
  • Lagerhantering
  • Lojalitetsprogram