136 resultat
CloudTalk är ett molnbaserat telefonsystem för support- och säljteam. Det blir enkelt och roligt att ringa. Skaffa din gratis provperiod idag. Lär dig mer om CloudTalk
Med CloudTalks kraftfulla programvara för förutsägbar uppringning kan din personal hantera fler samtal på kortare tid. Över 2 500 bolag - inklusive DHL, Yves Rocher och Glovo - förlitar sig på CloudTalk för överlägsen samtalskvalitet och funktioner för förutsägbar uppringning. Gör det enklare för dina försäljnings- och kundtjänstteam med över 70 tidsbesparande funktioner och enkla integreringar med dina befintliga kundsupport-, CRM- och e-handelsprogramvara. Prova en 14-dagars provperiod, helt gratis. Lär dig mer om CloudTalk

Funktioner

  • FCC-efterlevnad
  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Listhantering
  • Lead-hantering
Kraftfull prediktiv uppringning utan begränsning av samtidiga samtal och med avancerade konfigurationsmöjligheter. Direkt från molnet. Lär dig mer om Dialfire
Kraftfull prediktiv uppringning utan begränsning av samtidiga samtal och avancerade konfigurationsmöjligheter som olika uppringningshastigheter, samtalsmodi, anpassningsbara samtalsbegränsningar eller tidszonsmedvetenhet. Använd Dialfire röstterminering eller BYO. Dialfire Dialer erbjuder automatiseringsprocesser, statistik, rapportering och enkla anpassningsbara kontaktformulär. Ingen installationskostnad, installation eller månadskostnad. Du betalar helt enkelt fortlöpande. Lär dig mer om Dialfire

Funktioner

  • FCC-efterlevnad
  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Listhantering
  • Lead-hantering
Värdbaserad prediktiv uppringning, automatisk uppringare, SMS och röstsändningssystem. Multitenans med fakturering och vit etikett. Lär dig mer om DialerAI
DialerAI lämpar sig för att automatisera säljsamtal, samla in försenade betalningar eller boka möten. Med DialerAI:s programvara för automatisk uppringning kan du öka produktiviteten och effektiviteten med upp till 3 gånger, avvisa upptagna, obesvarade och frånkopplade linjer och endast vidarebefordra samtal som besvarats av kunder till dina agenter. DialerAI är idealisk för teleoperatörer och callcenter eftersom den är en multitenans med fakturering och vit etikett. Den är tillgänglig i hela världen och prisvärd så att du kan välja din egen rösttjänstleverantör. Lär dig mer om DialerAI

Funktioner

  • FCC-efterlevnad
  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Listhantering
  • Lead-hantering
En förstklassig telemarketing-CRM och automatisk uppringningslösning med fyra miljoner kunder över hela världen. Molnbaserade, mobila och utgåvor med öppen källa. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är ett förstklassigt gratis företagstelefonsystem med automatisk uppringning och CRM i ett. Inkommande och utgående samtal, IVR, telemarketing, samtalshantering, röstbrevlåda, samtalsinspelning, samtalsdirigering, hyra av inrikes och internationella telefonnummer. Används av över fyra miljoner företag över hela världen. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • FCC-efterlevnad
  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Listhantering
  • Lead-hantering
Squaretalk är en mångsidig molnkommunikationsplattform som gör det möjligt för dina försäljnings- och supportteam att arbeta effektivt var som helst. Lär dig mer om Squaretalk
Squaretalk CPaaS inkluderar en mångsidig automatisk uppringningslösning och med automatisering och integrationer på ett enkelt sätt. Den är så enkel att du kommer att ha tid för de andra delarna av din verksamhet. En prisvärd, skalbar och lättanvänd kommunikationsplattform ger dina försäljnings- och supportteam kraftfulla verktyg för att arbeta effektivt, var som helst och via de kanaler som dina kunder föredrar. Få en lokal närvaro över hela världen med tillgång till lokala, mobila och avgiftsfria nummer i mer än 100 länder och 3 400 riktnummer. Lär dig mer om Squaretalk

Funktioner

  • FCC-efterlevnad
  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Listhantering
  • Lead-hantering
LiveVox är nästa generations kontaktcenterplattform som integrerar omnikanalkommunikation, CRM, praktisk AI och WFO i en och samma lösning. Lär dig mer om LiveVox
LiveVox Four Clouds utgående uppringningslösning består av fyra separata uppringningslösningar som täcker manuell, förhandsgranskning, human call initiator® (HCI®), och automatisering. Varje uppringningssystem kan väljas efter dina affärsbehov. LiveVox HCI®-system är den enda TCPA-fokuserade lösningen med en konsekvent meritlista med flera positiva TCPA-domar (10–0). Dessutom hjälper programvaran företag att upprätthålla väldigt hög driftseffektivitet. Lär dig mer om LiveVox

Funktioner

  • FCC-efterlevnad
  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Listhantering
  • Lead-hantering
För utgående callcenter. Programvaran hjälper callcenter att förbättra nyckeltalen (key performance indicator, KPI), fatta bättre beslut baserat på insikter och hantera kontakter på ett smartare sätt. Lär dig mer om Adversus
Adversus är en webbaserad CRM-lösning för företag som är verksamma inom telemarketing, insamling och mötesbokning. Intelligenta kampanjer optimerar ditt callcenter effektivt genom att automatisera kontakt- och samtalsflöden, vilket säkerställer att samtal med goda utsikter är de enda du får. Adversus gör att du kan automatisera och integrera allt du kan tänka dig. Håll ett öga på händelser, konfigurera utlösare och reagera därefter. Lär dig mer om Adversus

Funktioner

  • FCC-efterlevnad
  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Listhantering
  • Lead-hantering
A unified communications predictive dialer software supporting predictive, progressive, preview, power and manual dialing support. Lär dig mer om ICTBroadcast
An advance unified communications predictive dialing and call center software solution featuring predictive dialing, auto dialing, power dialing, progressive dialing, preview dialing, manual dialing with webrtc agent portal support also includes IVR Studio to design IVRs, Fax blasting , SMS messaging, Email marketing, press 1 campaign, survey campaign, appointment reminder, inbound marketing, inbound survey and real time monitoring, billing , routing, AMD, DNC and IVR Designer & much more Lär dig mer om ICTBroadcast

Funktioner

  • FCC-efterlevnad
  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Listhantering
  • Lead-hantering
En automatisk uppringningslösning för SMS och röstsändningar för flexibel utgående IVR och tryck 1 för överföring av leadgenerering. Lär dig mer om Newfies-Dialer
En automatisk uppringningslösning för SMS och röstsändningar för flexibel utgående IVR och tryck 1 för överföring av leadgenerering. Newfies-Dialer används för marknadsföring, marknadsundersökningar, opinionsundersökningar och röstning. Den inkluderar samtalsfakturering för teleoperatörer som vill sälja röstsändningar som en tjänst till sina kunder. Lär dig mer om Newfies-Dialer

Funktioner

  • FCC-efterlevnad
  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Listhantering
  • Lead-hantering
Talkdesk is intuitive, cloud-based contact center software with advanced features, comprehensive reporting and seamless integrations.
Talkdesk is next-generation cloud-based call center software that helps you connect with your customers. The easy-to-use interface offers robust functionality with advanced features, comprehensive reporting and seamless integrations with 25+ business tools to empower sales and service teams to have personalized, effective conversations with customers. Lär dig mer om Talkdesk

Funktioner

  • FCC-efterlevnad
  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Listhantering
  • Lead-hantering
Cloud contact center software that offers VR, skills-based routing, AI, call blending, and analytics.
NICE CXone Personal Connection is a patented dialer that generates more revenue and reduces hang-ups. In predictive dialing mode, it initiates a large volume of outbound calls at one time, using an algorithm to predict outbound agent availability and transferring any connected contacts to live agents. This maximizes efficiency of agents who would otherwise spend a large amount of time dialing a long list individual numbers that would not result in connections.¿ Lär dig mer om NICE CXone

Funktioner

  • FCC-efterlevnad
  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Listhantering
  • Lead-hantering
Dialpad modernizes communication technology, putting voice, messaging, meetings, and video on any device.
Dialpad Sell is an effective sales dialer for sales organizations of any size. Dialpad Sell offers multiple real-time and post-call sales coaching features that drive efficiency. With features like Real-Time Recommendations, answers to common prospect questions pop up when specific keywords are mentioned during an active call. Direct integrations with other essential tools like Salesforce, G Suite and more means accurate activity logging, whether your reps are at their desks or out in the field. Lär dig mer om Dialpad

Funktioner

  • FCC-efterlevnad
  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Listhantering
  • Lead-hantering
Cloud Customer Service with Practical AI - Inbound, Outbound, ACD, IVR, IVA, CTI, Chat, Email, Call Recording, and CRM Integration.
Create personalized customer service experiences over the phone, web, chat, and more with the power of Practical AI. Our best-in-class AI automates interactions and assist your live agents, reducing service costs while you deliver a more conversational service experience. It’s like having a brand new, international team that speaks hundreds of languages and streamlines your most critical business operations Lär dig mer om Five9

Funktioner

  • FCC-efterlevnad
  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Listhantering
  • Lead-hantering
Outreach is the only solution to integrate sales engagement, conversation intelligence, and revenue intelligence into one platform.
With Outreach Guide, you get an AI-powered virtual assistant that joins live meetings, captures real-time transcription, and delivers on-demand confidence with competitive and product details in the moment. Deliver revenue growth with the platform trusted by more than 5,000 companies such as Adobe, Tableau, Okta, Splunk, DocuSign, and SAP. Lär dig mer om Outreach

Funktioner

  • FCC-efterlevnad
  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Listhantering
  • Lead-hantering
Open source call center software w/ outbound predictive dialer. Also handles inbound & manual calls as well as email and web chat.
Open source contact center software with predictive dialer capabilities. Handles inbound, outbound, and blended phone calls, as well as inbound email and customer website chat. Lär dig mer om VICIdial

Funktioner

  • FCC-efterlevnad
  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Listhantering
  • Lead-hantering
Sök mindre. Sälj mer.
Lusha hjälper affärsspecialister att etablera en snabb och verklig kontakt med sina leads, kontakter och kandidater. B2B-kontakter baseras på förtroende. Lusha hjälper dig att bygga det förtroendet med hjälp av enkla verktyg som gör att du kan berika och verifiera affärsprofiler. Idag förändrar över 250 000 säljare, rekryteringschefer och marknadsförare sitt sätt att kommunicera med sina leads, kontakter och kandidater varje dag med Lusha. Lär dig mer om Lusha

Funktioner

  • FCC-efterlevnad
  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Listhantering
  • Lead-hantering
Anslut till fler potentiella kunder med en AI-driven röst- och SMS-säljlösning. Börja ringa samtal på 3 minuter utan maskinvara.
Kixie är en AI-driven röst och SMS för säljteam. Ladda ditt CRM i en automatiserad försäljningsmaskin med intelligent automatisk uppringning, sömlös CRM-integrering och företagstelefontjänst. Börja ringa samtal på 3 minuter utan maskinvara och en helt gratis provperiod. Kixie är utformad för att hjälpa dig och ditt team att uppnå radikala resultat omedelbart. Lär dig mer om Kixie PowerCall

Funktioner

  • FCC-efterlevnad
  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Listhantering
  • Lead-hantering
RingCentral Contact Centre solution delivers omnichannel capabilities that let customers decide how they want to engage with you.
RingCentral Contact Centre cloud solutions and call centre software, specifically designed for 10+ users, delivers powerful, omnichannel capabilities that let customers decide how they want to engage with you. With its comprehensive feature set, you can resolve issues faster and more effectively and increase customer loyalty. Highlights include advanced skills-based routing; queuing and distribution; agent and supervisor capabilities; analytics and reporting; third-party integrations. Lär dig mer om RingCentral Contact Center

Funktioner

  • FCC-efterlevnad
  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Listhantering
  • Lead-hantering
Boost sales team productivity 4x with our top-rated Power Dialing and Sales platform. Blend phone/email/SMS and close deals faster.
Have More LIVE Conversations in 15-Minutes Guaranteed! We're so confident you'll boost outbound sales with our power dialer, you can use our full product for FREE without a credit card. Here's why we're confident: 1) Dial leads 4x faster 2) No awkward pauses after contact answers 3) Drop voicemails/emails in 1-click 4) Automate post call workflows 5) No special equipment needed. Powerful yet easy to use! Lär dig mer om PhoneBurner

Funktioner

  • FCC-efterlevnad
  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Listhantering
  • Lead-hantering
Feature-rich, flexible, hosted call center software (inbound and outbound) that is very easy to deploy, manage and use everyday.
ChaseData CCaaS software offers leading-edge technology and value for call centers with 5 or more agents. Superior performance, support service, and user-friendly interfaces make ChaseData CCaaS the clear choice for your business needs. Outbound predictive dialing, queued progressive dialing and managed preview dialing are combined in one powerful software suite which easily integrates with a multitude of third-party applications. Contact us today to request a free demo. Lär dig mer om ChaseData CCaaS

Funktioner

  • FCC-efterlevnad
  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Listhantering
  • Lead-hantering
Genesys Cloud CX gör kundrelationer enkla. Genesys Cloud CX ansluter telefon, e-post och chattar via ett verktyg för bättre kundengagemang.
Genesys molnbaserade plattform är nästa generations allt i ett-lösning för kontaktcentrum i molnet som hjälper dig att hantera och förstå omnikanalinteraktioner på en sömlös kundresa. Ge dina anställda ett enda verktyg som hanterar all kommunikation, röst, chatt, e-post, sms och mer. Ett intuitivt gränssnitt gör det enkelt att använda, oavsett om du är agent, arbetsledare eller IT-administratör. Veckovisa funktionsleveranser gör att du alltid överträffar kundernas förväntningar idag och imorgon. Lär dig mer om Genesys Cloud CX

Funktioner

  • FCC-efterlevnad
  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Listhantering
  • Lead-hantering
Based in the UK, our hosted dialler can help grow your call centre by increasing sales, productivity and conversions.
Primo Dialler is an innovative telecommunications provider which offers call centre solutions including a Predictive Dialler and a Cloud Phone System. With a wide range of features including remote access and the ability to offer custom integration, our Dialler has helped thousands of call centres increase sales and improve efficiency. To help guide you we have an in house British based support team who are highly skilled and available 24/7. Sign up and become part of the Primo family Lär dig mer om Primo Dialler

Funktioner

  • FCC-efterlevnad
  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Listhantering
  • Lead-hantering
Leading provider of AI-powered omnichannel cloud contact center software.
Bright Pattern provides the simplest and most powerful AI-powered omnichannel contact center software and omnichannel QM that can be deployed quickly and nimbly by business users without costly professional services. Bright Pattern allows companies to offer an effortless and personal customer experience across voice, text, chat, email, video, messengers, and bots. Lär dig mer om Bright Pattern

Funktioner

  • FCC-efterlevnad
  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Listhantering
  • Lead-hantering
Öka produktiviteten och maximera agenternas taltid tack vare förhandsgranskning, kraft, progressiv eller prediktiv uppringning.
XCALLY Motion Bull är en automatisk utgående uppringare som hjälper dig att öka produktiviteten och maximera agenternas taltid tack vare förhandsgranskning, strömförsörjning, progressiv eller prediktiv uppringning. Din agent kommer inte längre att slösa tid på att ringa upp nummer manuellt och vänta på svar. Uppringningsfunktionen kan användas för flera olika typer av applikationer, t.ex. tillbakaringningsprogram, bokningspåminnelser, automatiska undersökningar, teleförsäljning, telemarketing med mera... Lär dig mer om XCALLY

Funktioner

  • FCC-efterlevnad
  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Listhantering
  • Lead-hantering
Predictive, Power, and Preview Dialer with Built-In Web Phone, CRM, and Dedicated In-House Support Team.
Unify your inbound calls and outbound dialing on a single platform. Close the gaps between departments with a combined approach to your companys call center software. Simplify the way you manage your call center. From call logs and call recordings to real time reports and live agent monitoring, cloud-based call center software from CallTools.com covers it all. In-house customer support and development teams keep you informed and the software up to date. Lär dig mer om CallTools

Funktioner

  • FCC-efterlevnad
  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Listhantering
  • Lead-hantering
With JustCall's Predictive Dialer, increase sales exponentially & make more calls per agent. Dial entire contact lists simultaneously.
JustCall's Powerful Predictive Dialer can boost your sales significantly. Getting started is easy - upload contact lists and let software dial the numbers for you. Answer only the connected calls. Read call scripts during the calls, take notes, tag contacts, or even leave ratings after the call. Switch to a single platform for all your customer communication and workflow automation needs. Get started at just $25 per month. Signup & get 70% discount for the first month Lär dig mer om JustCall

Funktioner

  • FCC-efterlevnad
  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Listhantering
  • Lead-hantering
Manage thousands of customer contacts each day with the telemarketing software with Predictive dialer, IVR, call scripts, reporting.
Break free from routine tasks so you can make sales faster and deliver a better customer experience thanks to professional auto dialer with 3 dialing modes (Preview, Power, Predictive), built-in CRM, comprehensive reporting, etc. Our software ensures up to 20 concurrent calls per agent, which is a perfect environment for maximum productivity. Analyze call campaigns, oversee the performance of your team, and improve business processes with us! Boost contact rates with no efforts with Voiptime! Lär dig mer om Voiptime Cloud

Funktioner

  • FCC-efterlevnad
  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Listhantering
  • Lead-hantering
Ameyo Voice to help you connect with your customers. Experience unmatched call quality, intelligent routing and advanced voice features
Ameyo is an Omnichannel Customer Engagement Suite that enables enterprises deliver omnichannel customer experience. Ameyo's contact center software also enables customers to go remote. With Ameyo Mobile Agent App the supervisors can easily monitor remote Agent KPIs in real-time and the Agents can manage inbound & outbound calls over PSTN or WebRTC, just from a Smartphone. Other Mobile App features - Predictive Dialers, CTI integration, Callbacks, Dispositions. Available on Cloud & On-premise. Lär dig mer om Ameyo

Funktioner

  • FCC-efterlevnad
  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Listhantering
  • Lead-hantering
Award-winning SMS, Voice & Call Center tool used by businesses yet simple enough for your cause! Pay as you go, no subscriptions.
Easy to use outbound call center software with automated dialers to suit your needs. Unlimited agent accounts and pay as you pricing. CallHub is a sophisticated outreach software for the biggest businesses, yet simple enough for your organization. The only solution that smoothly integrates with your CRM. Use predictive dialer, power, preview or manual dialer depending on your requirement. CallHub also provides voice and text broadcasting. Lär dig mer om CallHub

Funktioner

  • FCC-efterlevnad
  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Listhantering
  • Lead-hantering
Drive sales and deliver service from anywhere in the world with our cloud-based contact center and call tracking platform.
CallTrackingMetrics is a global conversation analytics provider giving marketers data to make confident strategy decisions. Over 100,000 users, including The Washington Post, Verizon Connect, and ServiceMaster, rely on CTM to make data-driven advertising decisions. CTM integrates with core tools marketers use every day like Google Ads and Analytics, Hubspot, Salesforce, Zoom, and Facebook. Lär dig mer om CallTrackingMetrics

Funktioner

  • FCC-efterlevnad
  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Listhantering
  • Lead-hantering
The premier enterprise contact center platform and all-in-one solution for high-volume, compliant customer contact
Today Alvaria has two proven and feature rich platforms that many of our customers rely on every day for inbound service and outbound engagement, Aspect Unified IP and Noble CC. Alvaria has taken the best of these solutions to form the Alvaria CX Suite for on-premises and private cloud deployments. Starting in early 2022. Lär dig mer om Aspect Unified IP

Funktioner

  • FCC-efterlevnad
  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Listhantering
  • Lead-hantering
Innovative, reliable, easy-to-use, and quick-to-deploy all-in-one cloud contact center solution on the market.
wolkvox is the most innovative, reliable, easy-to-use, and fast to implement all-in-one cloud contact center solution on the market, delivering its service in the SaaS model. Its omnichannel predictive dialer, speech analytics, intelligent routing, and a graphic interface (Diagram Studio) to develop voice routing, interaction, and chat stand out. Its variable expense model adjusted to operational fluctuations and constant innovation. Lär dig mer om wolkvox

Funktioner

  • FCC-efterlevnad
  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Listhantering
  • Lead-hantering
Connect First is an award-winning Cloud-Based Call Center provider committed to 100% customer satisfaction.
Connect Firsts telecommunications software was created to offer a revolutionary approach to contact center technology. With our cloud-based solution, weve developed a cost-effective, dependable answer to the contact center needs of companies of all sizes. Founded in 2004 and based in Boulder, Colorado, we are a privately-held SaaS company that boasts over 500 clients worldwide and a 97% customer retention rate. With a 99.999% uptime and a user-friendly solution that can be fully customized to Lär dig mer om Connect First

Funktioner

  • FCC-efterlevnad
  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Listhantering
  • Lead-hantering
Leading cloud contact center solution designed to help enterprises improve CX for customers and employees.
3CLogic is a leading cloud contact center platform modernizing enterprise communications for employees and customers. Built on AWS, the solution provides advanced and scalable speech-enabled offerings for leading CRMs, including ServiceNow, SFDC, and MS Dynamics. With deployments on four continents and a growing base of Global 2000 clients, 3CLogic drives digital transformation by improving CX, operational efficiency and reporting insights with dynamic IVR, CTI, AI, and speech analytics. Lär dig mer om 3CLogic

Funktioner

  • FCC-efterlevnad
  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Listhantering
  • Lead-hantering
Maximera dina utgående callcenteroperationer med Call Center Studios Predictive Dialer.
Använd Call Center Studios Predictive Dialers unika prognosfunktioner – gör som hundratals företag och BPO:er över hela världen som garanterar operativ effektivitet och sparar tid för CX-förbättringar genom att frigöra sina agenter från repetitiva manuella uppgifter. Lär dig mer om Call Center Studio

Funktioner

  • FCC-efterlevnad
  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Listhantering
  • Lead-hantering
Affordable power dialer system with all the features you need.
Truly unlimited calling Make all the calls you need without worrying about the bill. Monitoring and coaching tool lets you ensure your agents are doing their best. Enjoy flexibility by personalizing your caller ID for more targeted campaigns. Quickly transfer phone calls or hold a conference call to maximize efficiency. Lär dig mer om Dolphin Power Dialer

Funktioner

  • FCC-efterlevnad
  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Listhantering
  • Lead-hantering
Dramatically increase contact and lead conversion rates with Convosos omnichannel contact center software.
Convoso's cloud-based, omnichannel predictive dialing software is the most complete solution on the market for outbound call centers with 20+ seats. Our industry-leading Answering Machine Detection rate - 97% accurate - coupled with our new Caller ID reputation management initiative means your agents will connect with real people - and not flagged as 'Scam Likely'. Factor in our intuitively automated workflows and see your contact rates increase by 3-4X when you switch to Convoso. Lär dig mer om Convoso

Funktioner

  • FCC-efterlevnad
  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Listhantering
  • Lead-hantering
Hodusoft Call Center Software has all the features to efficiently manage your Inbound, Outbound or a combination customer call center.
HoduCC- Call Center Software starts with 10 seats. We install the software on customer's server. Brands like UNICEF, Vistaprint and Brother Printers use HoduCC. Its effective use of data in customer journeys allows seamless experience across all channels. On-premise solution that allows businesses to inbound, outbound, and blended calls, IVR, record & many more. Benefits: Better Agent Retention, High Contact Rate, Optimizes Call Process & many more. Lär dig mer om HoduCC

Funktioner

  • FCC-efterlevnad
  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Listhantering
  • Lead-hantering
We help sales people close MORE and BIGGER deals by incorporating Artificial Intelligence into the way they work
Predictive Playbooks, formerly InsideSales.com, is an AI-powered cadence-based sales application for strategic sales teams. Playbooks guides reps with pre-set or custom cadence strategies, called Plays, through their engagement with customers and enables greater efficiency and effectiveness by delivering AI insights on who to sell to and how and when to engage. Lär dig mer om Playbooks

Funktioner

  • FCC-efterlevnad
  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Listhantering
  • Lead-hantering
DialShree is a popular call center solution that supports unified communication channels. It has a wide array of features.
DialShree is a popular call center solution that supports unified communication channels. It has a wide array of features. It is renowned for its 99.99% of SLA uptime. It is a highly scalable, robust, secure, and feature-rich solution, which is perfect to use for all scaled businesses and call centers. DialShree has some futuristic add-ons to offer more consolidated call center software to specific industries. For more details, visit https://www.elisiontec.com/contact-center-solution/ Lär dig mer om Dialshree

Funktioner

  • FCC-efterlevnad
  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Listhantering
  • Lead-hantering
Ozonetel CloudAgent is a perfect fit for your inbound and outbound contact center. Access enterprise-level features at 40% lower TCO.
Ozonetel CloudAgent is an omnichannel contact center suite used by 1500+ businesses worldwide for their inbound and outbound interactions. Access enterprise-level cloud features at 40% lower TCO, in both VOIP and PSTN countries. Reduce handle times, and exceed SLAs with multiple tools: IVR, speech recognition, intelligent call routing, bots, live monitoring, dialers and more. Go live in a few hours, even integrating with your existing telecom provider if needed. Lär dig mer om CloudAgent

Funktioner

  • FCC-efterlevnad
  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Listhantering
  • Lead-hantering
Predictive Dialer With Integrated Web-Phone and Call-Center Solutions.
eTollfree Predictive Dialer with Integrated Web-Phone and Call-Center Solutions. Build a Personalized Communication Solution to Fit Your Needs. Lär dig mer om eTollFree

Funktioner

  • FCC-efterlevnad
  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Listhantering
  • Lead-hantering
Call your leads and close more deals. Monitor the process of your leads through the sales process. Free 30-day trial account!
Call Logic helps sales teams close more deals by streamlining their phone calling campaigns. With Call Logic, small businesses can multiply the number of outbound calls by over 3 times. This will ensure that their sales staff is working efficiently through their follow-up routine with clients and past cilents. Request a free demo or trial today and see how Call Logic can help you streamline your sales process while increasing productivity and employee performance! Lär dig mer om Call Logic

Funktioner

  • FCC-efterlevnad
  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Listhantering
  • Lead-hantering
An all-in-one software solution for sales teams. Aloware offers automatic dialing, seamless CRM integrations, and workflow automations
Aloware understands what a modern contact center software should be: efficient, flexible, and packed with necessary features. It gears sales and support teams with the right tools to crush quotas and close more deals efficiently. It does all that by providing an all-in-one turnkey software that helps sales teams engage with customers in ways they love: via call, text message, email or social. Lär dig mer om Aloware

Funktioner

  • FCC-efterlevnad
  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Listhantering
  • Lead-hantering
Fördubbla din effektivitet med VCC Live:s prediktiva uppringare och slutför fler affärer genom att ägna så mycket tid som möjligt åt att prata med kunder.
VCC Live är en molnbaserad kontaktcenterlösning som erbjuder avancerade funktioner, såsom prediktiv uppringare till företag med fler än 10 operatörer. Tack vare den avancerade prediktiva uppringningsfunktionen kan ditt kontaktcenter maximera produktiviteten genom att öka samtalstiden per agent till 48 minuter per timme samtidigt som övergivna samtal hålls under 3 %. VCC Live:s prediktiva uppringare är mycket anpassningsbar och levereras med avancerade inställningar, så att ditt kontaktcenter kan ställa in unika parametrar för att nå en förstklassig nivå. Lär dig mer om VCC Live

Funktioner

  • FCC-efterlevnad
  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Listhantering
  • Lead-hantering
Omnichannel Contact Center Solution / All in One - Dialers - IVR - SMS - Web Chat - Social Networks - Messaging and more!!
Increase your productivity by 300% using our industry leading dialers. Control in real time their behaviour and make adjustment right in the spot. - Predictive - Power - Progressive - Preview Use the Voice Broadcast to send notifications and marketing messages to customers via outbound phone calls with optional IVR feedback. -Custom the message for each customer using Text to Speech -Real time interaction with a live agent using the IVR Lär dig mer om uContact

Funktioner

  • FCC-efterlevnad
  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Listhantering
  • Lead-hantering
Our products include: Auto Dialer, Cloud Phone System, Progressive Dialer, CRM & Lead Management, and Email & SMS Marketing Automation.
Ricochet360 is the All-in-One Auto Dialer, CRM/Lead Management, and Marketing Automation Platform that creates predictable revenue outcomes by automating 95% of your agents daily sales workflow. Designed for both inbound & outbound agents looking for a competitive advantage, Ricochet360 enables your team to call a new lead in less than one second, then automatically nurture and engage prospects throughout the entire sales process. Lär dig mer om Ricochet360

Funktioner

  • FCC-efterlevnad
  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Listhantering
  • Lead-hantering
Whether you want to increase leads, accelerate sales, or enhance the customer journey, Ytel has a solution to help you communicate.
Ytel's Contact Center was built for lead generation, accelerating sales, and coordinating large-scale marketing campaigns. Ideal for businesses with 10 or more agents. Automatically flag and change phone numbers that get marked as spam, access to the premium short code (ex: 411-411 and 911-911), 800, and local phone numbers with every area code. Highlighted features: Outbound Calling, Ringless Voicemail, Call Tracking, Lead Distribution, Voice Broadcasting, Custom IVR, and ask about our API. Lär dig mer om Ytel

Funktioner

  • FCC-efterlevnad
  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Listhantering
  • Lead-hantering
Eliminate down-time and increase productivity by launching 10+ outbound calls at once with our 100% TCPA compliant predictive dialer.
The only predictive dialer like it in the industry! Boost your talk time by as much as 1000%, with lower drop rates and 100% TCPA compliant practices! Sales Sling's predictive dialer automatically scales the number of lines dialing out to your agents' optimal capacity. With easy to to use agent workflow, intuitive call monitoring and included CRM, it has never been easier to start boosting your sales. Try us for FREE today! Lär dig mer om Sales Sling

Funktioner

  • FCC-efterlevnad
  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Listhantering
  • Lead-hantering
SpitFire callcenterprogramvara för företag: enkel att installera, hantera och uppgradera. Agenter kan logga in var som helst i världen på vilken enhet som helst.
Vad skiljer SpitFire från andra prediktiva uppringare. SpitFire Enterprise är den enda kontaktcenter-programvaran som erbjuder: lösningar för moln-, lokal- eller hybridcallcenter. 5 uppringningslägen: prediktiv, fast pris, snabbanslutning, förhandsgranskning och manuell uppringning. Integrera din CRM eller abonnentväxel (private branch exchange, PBX) eller använd SpitFire API:et för att helt anpassa ditt callcenter. OPC Marketing ligger på en enda adress i Addison, Texas och erbjuder utveckling, leverans och support. Lär dig mer om SpitFire

Funktioner

  • FCC-efterlevnad
  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Listhantering
  • Lead-hantering