Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Prediktivt Dialer-program

Programvara för prediktiv uppringning automatiserar matchning och uppringning av grupper av telefonnummer för en mängd olika affärs- eller organisationsändamål. Prediktiva uppringare används ofta i många typer av utgående callcenter, liksom i vissa specifika affärsapplikationer som leadhantering för försäljnings- eller inkassofordringar. Programvara för prediktiv uppringning har sofistikerade algoritmer som gör det möjligt för programvaran att förutsäga genomförbarheten av att nå rätt part samt dirigera den parten till en tillgänglig agent. Programvara för prediktiv uppringning har kopplingar till Call Center-system och Kundtjänstsystem samt Inkassosystem.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Prediktivt Dialer-program

Sverige Visa lokala produkter

18 resultat

Sverige Lokal produkt
CallMaker är en intelligent dialer som effektiviserar försäljningskontakter för företag. Moduler för att boka möten och flera dialertyper så som power eller predictive dialer ingår Lär dig mer om CallMaker
CallMaker är en automatisk, intelligent dialer, som hjälper till att öka din försäljning. CM Software har utvecklat CallMaker Dialer som effektiviserar utgående och inkommande försäljningskontakter för företag inom alla branscher där försäljningsintensitet och många kontakter är viktiga. Vårt fokus är att alla funktioner ska hjälpa dig att förbättra - på sista raden - där det räknas! Våra moduler för att boka besök och boka möten är för dig som bokar möten, till exempel för att boka säljare eller boka ett möte. Dialern finns både som Power Dialer, Predictive Dialer, Auto Aialer, Preview Dialer och Click n Dial. Lär dig mer om CallMaker

Funktioner

  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Lead-hantering
  • Inspelning av samtal
  • Samtalsövervakning
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Call Center-hantering
  • Samtalsdirigering
  • Kontaktledning
  • Integration av datatelefoni
  • Realtidsrapportering
För utgående callcenter. Programvaran hjälper callcenter att förbättra nyckeltalen (key performance indicator, KPI), fatta bättre beslut baserat på insikter och hantera kontakter på ett smartare sätt. Lär dig mer om Adversus
Adversus är en webbaserad CRM-lösning för företag som är verksamma inom telemarketing, insamling och mötesbokning. Intelligenta kampanjer optimerar ditt callcenter effektivt genom att automatisera kontakt- och samtalsflöden, vilket säkerställer att samtal med goda utsikter är de enda du får. Adversus gör att du kan automatisera och integrera allt du kan tänka dig. Håll ett öga på händelser, konfigurera utlösare och reagera därefter. Lär dig mer om Adversus

Funktioner

  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Lead-hantering
  • Inspelning av samtal
  • Samtalsövervakning
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Call Center-hantering
  • Samtalsdirigering
  • Kontaktledning
  • Integration av datatelefoni
  • Realtidsrapportering
Kraftfull prediktiv uppringning utan begränsning av samtidiga samtal och med avancerade konfigurationsmöjligheter. Direkt från molnet. Lär dig mer om Dialfire
Kraftfull prediktiv uppringning utan begränsning av samtidiga samtal och avancerade konfigurationsmöjligheter som olika uppringningshastigheter, samtalsmodi, anpassningsbara samtalsbegränsningar eller tidszonsmedvetenhet. Använd Dialfire röstterminering eller BYO. Dialfire Dialer erbjuder automatiseringsprocesser, statistik, rapportering och enkla anpassningsbara kontaktformulär. Ingen installationskostnad, installation eller månadskostnad. Du betalar helt enkelt fortlöpande. Lär dig mer om Dialfire

Funktioner

  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Lead-hantering
  • Inspelning av samtal
  • Samtalsövervakning
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Call Center-hantering
  • Samtalsdirigering
  • Kontaktledning
  • Integration av datatelefoni
  • Realtidsrapportering
Squaretalk är en mångsidig molnkommunikationsplattform som gör det möjligt för dina försäljnings- och supportteam att arbeta effektivt var som helst. Lär dig mer om Squaretalk
Squaretalk CPaaS inkluderar en mångsidig automatisk uppringningslösning och med automatisering och integrationer på ett enkelt sätt. Den är så enkel att du kommer att ha tid för de andra delarna av din verksamhet. En prisvärd, skalbar och lättanvänd kommunikationsplattform ger dina försäljnings- och supportteam kraftfulla verktyg för att arbeta effektivt, var som helst och via de kanaler som dina kunder föredrar. Få en lokal närvaro över hela världen med tillgång till lokala, mobila och avgiftsfria nummer i mer än 100 länder och 3 400 riktnummer. Lär dig mer om Squaretalk

Funktioner

  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Lead-hantering
  • Inspelning av samtal
  • Samtalsövervakning
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Call Center-hantering
  • Samtalsdirigering
  • Kontaktledning
  • Integration av datatelefoni
  • Realtidsrapportering
En förstklassig telemarketing-CRM och automatisk uppringningslösning med fyra miljoner kunder över hela världen. Molnbaserade, mobila och utgåvor med öppen källa.
Bitrix24 är ett förstklassigt gratis företagstelefonsystem med automatisk uppringning och CRM i ett. Inkommande och utgående samtal, IVR, telemarketing, samtalshantering, röstbrevlåda, samtalsinspelning, samtalsdirigering, hyra av inrikes och internationella telefonnummer. Används av över fyra miljoner företag över hela världen. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Lead-hantering
  • Inspelning av samtal
  • Samtalsövervakning
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Call Center-hantering
  • Samtalsdirigering
  • Kontaktledning
  • Integration av datatelefoni
  • Realtidsrapportering
Anslut till fler potentiella kunder med en AI-driven röst- och SMS-säljlösning. Börja ringa samtal på 3 minuter utan maskinvara.
Kixie är en AI-driven röst och SMS för säljteam. Ladda ditt CRM i en automatiserad försäljningsmaskin med intelligent automatisk uppringning, sömlös CRM-integrering och företagstelefontjänst. Börja ringa samtal på 3 minuter utan maskinvara och en helt gratis provperiod. Kixie är utformad för att hjälpa dig och ditt team att uppnå radikala resultat omedelbart. Lär dig mer om Kixie PowerCall

Funktioner

  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Lead-hantering
  • Inspelning av samtal
  • Samtalsövervakning
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Call Center-hantering
  • Samtalsdirigering
  • Kontaktledning
  • Integration av datatelefoni
  • Realtidsrapportering
CloudTalk är ett molnbaserat telefonsystem för support- och säljteam. Det blir enkelt och roligt att ringa. Skaffa din gratis provperiod idag.
Med CloudTalks kraftfulla programvara för förutsägbar uppringning kan din personal hantera fler samtal på kortare tid. Över 2 500 bolag - inklusive DHL, Yves Rocher och Glovo - förlitar sig på CloudTalk för överlägsen samtalskvalitet och funktioner för förutsägbar uppringning. Gör det enklare för dina försäljnings- och kundtjänstteam med över 70 tidsbesparande funktioner och enkla integreringar med dina befintliga kundsupport-, CRM- och e-handelsprogramvara. Prova en 14-dagars provperiod, helt gratis. Lär dig mer om CloudTalk

Funktioner

  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Lead-hantering
  • Inspelning av samtal
  • Samtalsövervakning
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Call Center-hantering
  • Samtalsdirigering
  • Kontaktledning
  • Integration av datatelefoni
  • Realtidsrapportering
Genesys Cloud CX gör kundrelationer enkla. Genesys Cloud CX ansluter telefon, e-post och chattar via ett verktyg för bättre kundengagemang.
Genesys molnbaserade plattform är nästa generations allt i ett-lösning för kontaktcentrum i molnet som hjälper dig att hantera och förstå omnikanalinteraktioner på en sömlös kundresa. Ge dina anställda ett enda verktyg som hanterar all kommunikation, röst, chatt, e-post, sms och mer. Ett intuitivt gränssnitt gör det enkelt att använda, oavsett om du är agent, arbetsledare eller IT-administratör. Veckovisa funktionsleveranser gör att du alltid överträffar kundernas förväntningar idag och imorgon. Lär dig mer om Genesys Cloud CX

Funktioner

  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Lead-hantering
  • Inspelning av samtal
  • Samtalsövervakning
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Call Center-hantering
  • Samtalsdirigering
  • Kontaktledning
  • Integration av datatelefoni
  • Realtidsrapportering
Öka produktiviteten och maximera agenternas taltid tack vare förhandsgranskning, kraft, progressiv eller prediktiv uppringning.
XCALLY Motion Bull är en automatisk utgående uppringare som hjälper dig att öka produktiviteten och maximera agenternas taltid tack vare förhandsgranskning, strömförsörjning, progressiv eller prediktiv uppringning. Din agent kommer inte längre att slösa tid på att ringa upp nummer manuellt och vänta på svar. Uppringningsfunktionen kan användas för flera olika typer av applikationer, t.ex. tillbakaringningsprogram, bokningspåminnelser, automatiska undersökningar, teleförsäljning, telemarketing med mera... Lär dig mer om XCALLY

Funktioner

  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Lead-hantering
  • Inspelning av samtal
  • Samtalsövervakning
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Call Center-hantering
  • Samtalsdirigering
  • Kontaktledning
  • Integration av datatelefoni
  • Realtidsrapportering
Maximera dina utgående callcenteroperationer med Call Center Studios Predictive Dialer.
Använd Call Center Studios Predictive Dialers unika prognosfunktioner – gör som hundratals företag och BPO:er över hela världen som garanterar operativ effektivitet och sparar tid för CX-förbättringar genom att frigöra sina agenter från repetitiva manuella uppgifter. Lär dig mer om Call Center Studio

Funktioner

  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Lead-hantering
  • Inspelning av samtal
  • Samtalsövervakning
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Call Center-hantering
  • Samtalsdirigering
  • Kontaktledning
  • Integration av datatelefoni
  • Realtidsrapportering
LiveVox är nästa generations kontaktcenterplattform som integrerar omnikanalkommunikation, CRM, praktisk AI och WFO i en och samma lösning.
LiveVox Four Clouds utgående uppringningslösning består av fyra separata uppringningslösningar som täcker manuell, förhandsgranskning, human call initiator® (HCI®), och automatisering. Varje uppringningssystem kan väljas efter dina affärsbehov. LiveVox HCI®-system är den enda TCPA-fokuserade lösningen med en konsekvent meritlista med flera positiva TCPA-domar (10–0). Dessutom hjälper programvaran företag att upprätthålla väldigt hög driftseffektivitet. Lär dig mer om LiveVox

Funktioner

  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Lead-hantering
  • Inspelning av samtal
  • Samtalsövervakning
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Call Center-hantering
  • Samtalsdirigering
  • Kontaktledning
  • Integration av datatelefoni
  • Realtidsrapportering
Fördubbla din effektivitet med VCC Live:s prediktiva uppringare och slutför fler affärer genom att ägna så mycket tid som möjligt åt att prata med kunder.
VCC Live är en molnbaserad kontaktcenterlösning som erbjuder avancerade funktioner, såsom prediktiv uppringare till företag med fler än 10 operatörer. Tack vare den avancerade prediktiva uppringningsfunktionen kan ditt kontaktcenter maximera produktiviteten genom att öka samtalstiden per agent till 48 minuter per timme samtidigt som övergivna samtal hålls under 3 %. VCC Live:s prediktiva uppringare är mycket anpassningsbar och levereras med avancerade inställningar, så att ditt kontaktcenter kan ställa in unika parametrar för att nå en förstklassig nivå. Lär dig mer om VCC Live

Funktioner

  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Lead-hantering
  • Inspelning av samtal
  • Samtalsövervakning
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Call Center-hantering
  • Samtalsdirigering
  • Kontaktledning
  • Integration av datatelefoni
  • Realtidsrapportering
SpitFire callcenterprogramvara för företag: enkel att installera, hantera och uppgradera. Agenter kan logga in var som helst i världen på vilken enhet som helst.
Vad skiljer SpitFire från andra prediktiva uppringare. SpitFire Enterprise är den enda kontaktcenter-programvaran som erbjuder: lösningar för moln-, lokal- eller hybridcallcenter. 5 uppringningslägen: prediktiv, fast pris, snabbanslutning, förhandsgranskning och manuell uppringning. Integrera din CRM eller abonnentväxel (private branch exchange, PBX) eller använd SpitFire API:et för att helt anpassa ditt callcenter. OPC Marketing ligger på en enda adress i Addison, Texas och erbjuder utveckling, leverans och support. Lär dig mer om SpitFire

Funktioner

  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Lead-hantering
  • Inspelning av samtal
  • Samtalsövervakning
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Call Center-hantering
  • Samtalsdirigering
  • Kontaktledning
  • Integration av datatelefoni
  • Realtidsrapportering
Allt-i-ett-lösning för callcenter utformad för att få ut så mycket som möjligt ur varje kundinteraktion
Avancerad hyst callcenterlösning. Voiso vill göra dina samtal och ditt kontaktcentrum så bra som möjligt. Agenter har tillgång till intuitiva instrumentbrädor. Arbetsledare får insikt i prestanda genom över 50 mätvärden Det tar bara 2 minuter att implementera. Behåll dina telefonnummer. Importera alla dina agenter med ett klick. Inget att köpa, inga förskottskostnader. Lär dig mer om Voiso

Funktioner

  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Lead-hantering
  • Inspelning av samtal
  • Samtalsövervakning
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Call Center-hantering
  • Samtalsdirigering
  • Kontaktledning
  • Integration av datatelefoni
  • Realtidsrapportering
Prediktiv uppringare som hjälper callcenter att hantera produktivitet och leverera en effektiv kundupplevelse. Gör dina kampanjer personliga.
Öka effektiviteten hos dina agenter i ditt callcenter och generera en större mängd effektiva samtal som sparar tid och pengar. Med Megadialer kan du välja den lämpligaste uppringningsmetoden för din kampanj: förhandsgranskning eller prognos. Lättanvänt gränssnitt: Ändra kampanjer så att de passar din verksamhet. Anpassningsbara kampanjer: Många moduler som gör din hantering enklare. Realtidsanalys: Kontrollera alla processer i MegaDialer-gränssnittet i realtid. Be om en demo. Lär dig mer om MegaDialer

Funktioner

  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Lead-hantering
  • Inspelning av samtal
  • Samtalsövervakning
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Call Center-hantering
  • Samtalsdirigering
  • Kontaktledning
  • Integration av datatelefoni
  • Realtidsrapportering
Öka utgående försäljning med LeadDesk:s prediktiva uppringare. Andra samtalslägen inkluderar: förhand, progressivt, power, klicka-och-ring (Click-to-call).
Öka utgående försäljning med LeadDesk:s prediktiva uppringare. Andra samtalslägen inkluderar: förhand, progressivt, power, klicka-och-ring (Click-to-call). Lär dig mer om LeadDesk

Funktioner

  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Lead-hantering
  • Inspelning av samtal
  • Samtalsövervakning
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Call Center-hantering
  • Samtalsdirigering
  • Kontaktledning
  • Integration av datatelefoni
  • Realtidsrapportering
Värdbaserad prediktiv uppringning, automatisk uppringare, SMS och röstsändningssystem. Multitenans med fakturering och vit etikett.
DialerAI lämpar sig för att automatisera säljsamtal, samla in försenade betalningar eller boka möten. Med DialerAI:s programvara för automatisk uppringning kan du öka produktiviteten och effektiviteten med upp till 3 gånger, avvisa upptagna, obesvarade och frånkopplade linjer och endast vidarebefordra samtal som besvarats av kunder till dina agenter. DialerAI är idealisk för teleoperatörer och callcenter eftersom den är en multitenans med fakturering och vit etikett. Den är tillgänglig i hela världen och prisvärd så att du kan välja din egen rösttjänstleverantör. Lär dig mer om DialerAI

Funktioner

  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Lead-hantering
  • Inspelning av samtal
  • Samtalsövervakning
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Call Center-hantering
  • Samtalsdirigering
  • Kontaktledning
  • Integration av datatelefoni
  • Realtidsrapportering
En automatisk uppringningslösning för SMS och röstsändningar för flexibel utgående IVR och tryck 1 för överföring av leadgenerering.
En automatisk uppringningslösning för SMS och röstsändningar för flexibel utgående IVR och tryck 1 för överföring av leadgenerering. Newfies-Dialer används för marknadsföring, marknadsundersökningar, opinionsundersökningar och röstning. Den inkluderar samtalsfakturering för teleoperatörer som vill sälja röstsändningar som en tjänst till sina kunder. Lär dig mer om Newfies-Dialer

Funktioner

  • FTC-efterlevnad
  • Samtalsschemaläggning
  • Samtalsöverföring
  • Lead-hantering
  • Inspelning av samtal
  • Samtalsövervakning
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Call Center-hantering
  • Samtalsdirigering
  • Kontaktledning
  • Integration av datatelefoni
  • Realtidsrapportering