I 17 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Skadedjursbekämpningsprogram

Skadedjursbekämpningsprogram har en mängd funktioner som hjälper till att automatisera skadedjursbekämpningen, inklusive kundhantering, schemaläggning av jobb, hantering av inventarier och redovisning. Skadedjursbekämpningsprogram erbjuder vanligtvis utsändningsfunktioner samt verktyg för att övervaka och hantera arbetare på fältet. Många skadedjursbekämpningsprogram inkluderar möjligheten att bokföra skadedjursbekämpning och skapa personliga kundofferter, samt inkluderar inspektionsmallar och efterlevnadsdokumentation för specifika jurisdiktioner. Använd Capterra för att hitta rätt skadedjursbekämpningsprogram för ditt företag i Sverige. Skadedjursbekämpningsprogram har kopplingar till Fälttjänstsystem och Fälttjänsthanteringsprogram.

7 resultat
Mobilapp för fälttekniker och EyeOnTask-lösning (Admin Portal) för fält- och tjänstehantering. Lär dig mer om EyeOnTask
Om ditt företag erbjuder fältarbete beror en stor del av framgångarna enbart på hur framgångsrik din mobila arbetsstyrka är. EyeOnTask är det mest prisvärda verktyget som gör att du enkelt kan hantera dina kunder, jobb, lager och fakturor. Skapa offerter och omvandla dem till jobb, möjlighet att skapa flera tjänster och tilldela flera fältarbetare under ett enda jobb, platsspårning i realtid, anpassade formulär, anpassad fakturering, kundlagerhantering och transaktionshistorik. Lär dig mer om EyeOnTask

Funktioner

  • Leveranshantering
  • Elektronisk underskrift
  • Kunddatabas
  • Kalenderhantering
  • Spårning av bekämpningsmedel
  • Routing
  • Hantering av flottan
  • Skadedjursbekämpning
  • Jobbplanering
  • Fakturering
  • Citat / uppskattningar
Hantera mobila personalstyrkor med Synchroteam-programvara för FSM. Skapa din gratis provperiod på minder än en minut. Live-support. Lär dig mer om Synchroteam
Hantera rörliga arbetsstyrkor effektivt, förenkla affärsprocesser och optimera kostnader med Synchroteam-programvara för FSM för skadedjursbekämpning. Synkroteam-funktioner för spårning, schemaläggning, leverans, kalender, jobbhantering, rapportering, CRM, fakturering och kartor. Molnbaserad SaaS med mobilappar för iOS och Android. Integreras med QuickBooks. Skapa en kostnadsfri testversion på mindre än en minut och organisera dig med deras prisvärda, kraftfulla och anpassningsbara servicelösning. Live-support. Lär dig mer om Synchroteam

Funktioner

  • Leveranshantering
  • Elektronisk underskrift
  • Kunddatabas
  • Kalenderhantering
  • Spårning av bekämpningsmedel
  • Routing
  • Hantering av flottan
  • Skadedjursbekämpning
  • Jobbplanering
  • Fakturering
  • Citat / uppskattningar
Kizeo Forms är en flexibel och intuitiv mobilapp där du kan skapa och fylla i anpassade skadedjursinspektionsformulär. Sluta använda papper.
Utför inspektioner och säkerställ en skadedjursfri miljö med Kizeo Forms. Skapa anpassade rapporter direkt och skicka dem automatiskt via e-post. Dra nytta av flera alternativ som foto, skiss, geolokalisering, signatur, ljud, kryssruta osv. Ditt team kan överföra inspektionsdata online/off-line. Öka effektiviteten, spara tid och pengar. Lär dig mer om Kizeo Forms

Funktioner

  • Leveranshantering
  • Elektronisk underskrift
  • Kunddatabas
  • Kalenderhantering
  • Spårning av bekämpningsmedel
  • Routing
  • Hantering av flottan
  • Skadedjursbekämpning
  • Jobbplanering
  • Fakturering
  • Citat / uppskattningar
En affärsprogramvara som har utformats för att maximera produktiviteten och effektiviteten hos fältbaserad personal genom att göra kontoret helt papperslöst.
Fieldmotion tillhandahåller en molnbaserad digital plattform för fältarbetare, som möjliggör datainsamling i realtid, inställningar för avtalade tider, effektiv kommunikation, beslut i realtid, ansvar för och övervakning av tidsplanering. Fieldmotion-plattformen är intuitiv och enkel att använda, vilket innebär att den kan användas direkt när den levereras och gör den attraktiv för företag som vill komma igång snabbt. Lär dig mer om FIELDMOTION

Funktioner

  • Leveranshantering
  • Elektronisk underskrift
  • Kunddatabas
  • Kalenderhantering
  • Spårning av bekämpningsmedel
  • Routing
  • Hantering av flottan
  • Skadedjursbekämpning
  • Jobbplanering
  • Fakturering
  • Citat / uppskattningar
Försäljnings- och schemaläggningsplattform för e-handel utformad för att öka försäljningen för tjänsteföretag med mobila och virtuella medarbetare.
MarketBox hjälper tjänsteföretag med mobila eller virtuella personalstyrkor att skala upp och växa med en försäljnings- och schemaläggningsplattform för e-handel. Med MarketBox kan företag hantera all kundförsäljning, tjänsteleverantörers tillgänglighet, resezoner, restid och betalningshantering via det anpassningsbara onlineverktyget för e-handel. MarketBox hjälper företag att växa och omvandla fler leads till försäljning med ett gränssnitt som är enkelt och engagerande för kunder att använda och automatisering som förenklar administrationen. Lär dig mer om MarketBox

Funktioner

  • Leveranshantering
  • Elektronisk underskrift
  • Kunddatabas
  • Kalenderhantering
  • Spårning av bekämpningsmedel
  • Routing
  • Hantering av flottan
  • Skadedjursbekämpning
  • Jobbplanering
  • Fakturering
  • Citat / uppskattningar
Streem har som mål att göra hela världens expertis tillgänglig för alla via en AR-berikad videoanslutning och kundupplevelse.
Streem gör det möjligt för organisationer att sälja och betjäna sina kunder utan begränsningar eller antaganden, vilket gör att deras expertis förbättras med hjälp av värdefull kontext. Plattformen Streem ger konsumentengagemang i realtid med hjälp av video på distans och teknik för förstärkt verklighet (augmented reality, AR). Verktygslådan har gott om AR/AI och används tillsammans med videoanslutningsplattformen och hjälper organisationer att erbjuda en kundinriktad upplevelse. Detta snabbar upp traditionellt tidskrävande uppgifter som offerter, konsultationer angående detaljhandel, felsökning, garantier med mera. Lär dig mer om Streem

Funktioner

  • Leveranshantering
  • Elektronisk underskrift
  • Kunddatabas
  • Kalenderhantering
  • Spårning av bekämpningsmedel
  • Routing
  • Hantering av flottan
  • Skadedjursbekämpning
  • Jobbplanering
  • Fakturering
  • Citat / uppskattningar
Programvaran ServSuite Pest Control är en allt-i-ett-lösning för att hantera och utveckla din verksamhet med över 20 års erfarenhet.
Sköt och väx din skadedjursbekämpningsverksamhet med ServSuite skadedjursbekämpningsprogramvara, betrodd av över 50 000 användare. ServSuite tillhandahåller olika verktyg för att förbättra ditt sätt att göra affärer, inklusive schemaläggning, räkningar, förlängningar, fakturering, provisioner, inkasso, kreditkortsbehandling, samt funktioner som automatiserar affärer och skapar en papperslös miljö som t.ex. ServSuites mobilapp, fordonspårning med GPS, röst- och textaviseringar, utskrift till e-post-tjänster med mera. Lär dig mer om ServSuite

Funktioner

  • Leveranshantering
  • Elektronisk underskrift
  • Kunddatabas
  • Kalenderhantering
  • Spårning av bekämpningsmedel
  • Routing
  • Hantering av flottan
  • Skadedjursbekämpning
  • Jobbplanering
  • Fakturering
  • Citat / uppskattningar