I 18 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Program för spårbarhet

Program för spårbarhet gör det möjligt för organisationer inom livsmedelsindustrin att få information om ursprung, bearbetning, transport och lagring av livsmedelsprodukter och minskar risken för att skadade eller utgångna varor saluförs. Dessa program håller reda på produkter inte bara inom utan även utanför organisationen genom att tillhandahålla funktioner som streckkodning, hantering av återkallanden och produkthistorik. Använd Capterra för att hitta rätt system för spårbarhet för ditt livsmedelsföretag i Sverige. Program för spårbarhet kan användas inom catering, livsmedelsdistribution och restauranghantering.

11 resultat
Lämplig för företag inom detaljhandels-, grossist-, tillverknings- och livsmedelsektorer som har krav på lagerhållningsnivåer
Integrerat med QuickBooks Online och Xero, lämpligt för små till medelstora företag inom detaljhandels-, grossist-, tillverknings- och livsmedelssektorer som har krav för att hantera lagernivåer. Lösningen täcker hela affärscykeln inom lagerhantering. Shopify, Magento, Amazon och eBay återförsäljare integrerar DEAR-system för att inte bara hantera sina lager. DEAR Inventory tillhandahåller funktioner som ger dig information som du behöver för att hantera kostnader och maximera lönsamheten. Lär dig mer om Cin7 Core

Funktioner

  • Hantering av återvunna produkter
  • Produktionsledning
  • Orderhantering
  • Flera platser
  • Kostnadsspårning
  • Efterlevnadskontroll
  • Mycket spårning
  • Revisionshantering
  • Leverantörshantering
ERPAG är ett molnbaserat system för ERP som täcker alla affärsprocesser för små och medelstora företag.
ERPAG är ett molnbaserat system för ERP som täcker alla affärsprocesser för små och medelstora företag. Lager- och orderhantering i realtid. Funktioner: Ombeställning, expediering av beställningar, etikettutskrift i molnet, lagerspårning (streckkod, serie, parti). Flera måttenheter. Flera lager. Flera valutor. Flerspråkigt gränssnitt. Sammansatta produkter (materialräkning, satsplockning, variabla artiklar). Hantering på användarnivå. Integrerad fakturerings- och inköpsmodul. Stöd för tillverkning. Lär dig mer om ERPAG

Funktioner

  • Hantering av återvunna produkter
  • Produktionsledning
  • Orderhantering
  • Flera platser
  • Kostnadsspårning
  • Efterlevnadskontroll
  • Mycket spårning
  • Revisionshantering
  • Leverantörshantering
Jolt är en app som förenar checklistor, etikettering, temperatursensorer med mer för att hantera dina behov av livsmedelssäkerhet och spårbarhet.
Jolt är särskilt framtagen för timanställda och den plattform som föredras för livsmedelsuppföljning. Med hjälp av en läsplatta eller mobil enhet förenar Jolt checklistor, etikettering, temperatursensorer och mer för att se till att din verksamhet fungerar smidigt även när du inte är på plats. Få direkt åtkomst till register och översiktsrapporter och få mobilaviseringar direkt till din telefon. Jolt hjälper dig att följa upp viktiga uppgifter så att din process förblir transparent och att dina anställda tar ansvar. Lär dig mer om Jolt

Funktioner

  • Hantering av återvunna produkter
  • Produktionsledning
  • Orderhantering
  • Flera platser
  • Kostnadsspårning
  • Efterlevnadskontroll
  • Mycket spårning
  • Revisionshantering
  • Leverantörshantering
Q-Pulse erbjuder ett riskbaserat tillvägagångssätt för kvalitetsstyrning och dokumenthantering, vilket kan hjälpa en att följa standarder och förordningar.
Q-Pulse erbjuder en riskbaserad metod för kvalitetsstyrning och dokumenthantering som kan hjälpa organisationer att följa branschspecifika standarder och förordningar. Denna användarvänliga programvara utgör en central kontaktpunkt för all relevant dokumentation, data, material och aktiviteter som är förknippade med kvalitetsprocessen. Bland dess moduler märks: Dokumentkontroll, riskhantering, CAPA-hantering, revision och resultat, rapportering, personalkompetens och medarbetarutveckling och hantering av leverantörer. Lär dig mer om Ideagen Quality Management

Funktioner

  • Hantering av återvunna produkter
  • Produktionsledning
  • Orderhantering
  • Flera platser
  • Kostnadsspårning
  • Efterlevnadskontroll
  • Mycket spårning
  • Revisionshantering
  • Leverantörshantering
Fusion Operations hjälper mat- och dryckesproducenter att hålla reda på ingredienser genom hela produktionsprocessen, och säkerhetsställa full FMSA-efterlevnad.
Fusion Operations kan bli små och medelstora tillverkningsföretags inkörsport till den digitala världen. Fusion Operations kan hjälpa mat- och dryckproducenter att digitalisera och hantera hela produktionsprocessen, från råmaterial till färdig produkt. Detta kommer inte bara att säkerställa FSMA-efterlevnad, det kommer också att automatisera rapportering och spårbarhet, standardisera kvalitet och säkerhet, skapa serialiserade etiketter, integrera frakt och mottagning och mycket mer som kommer att ta din verksamhet in i den digitala framtiden och hjälpa den att växa. Lär dig mer om Fusion Operations

Funktioner

  • Hantering av återvunna produkter
  • Produktionsledning
  • Orderhantering
  • Flera platser
  • Kostnadsspårning
  • Efterlevnadskontroll
  • Mycket spårning
  • Revisionshantering
  • Leverantörshantering
Infor M3 är en kraftfull ERP-lösning utformad för medelstora till stora globala tillverkare, distributörer och serviceleverantörer.
Skapa en grund för digital omvandling med Infor M3 – en kraftfull programvarulösning för ERP som använder den senaste tekniken för att ge en exceptionell användarupplevelse och kraftfull analys i en plattform för ERP-molnlösningar för flera företag, flera länder och flera platser. Infor M3 driver branschspecifika CloudSuites: CloudSuite Fashion, CloudSuite Food & Beverage, CloudSuite Chemical CloudSuite Equipment och CloudSuite Distribution Enterprise. Lär dig mer om Infor M3

Funktioner

  • Hantering av återvunna produkter
  • Produktionsledning
  • Orderhantering
  • Flera platser
  • Kostnadsspårning
  • Efterlevnadskontroll
  • Mycket spårning
  • Revisionshantering
  • Leverantörshantering
Oracle Simphony POS passar restauranger av alla möjliga storlekar och format: casual, snabbservering, oberoende, franchise, pubar, arenor med mera.
Oracle Simphony POS är utvecklat för ambitiösa restauranger. Vårt molnbaserade POS-system kopplar samman alla delar av din verksamhet så att du enkelt kan hantera onlinebeställningar, köksdrift, lager, menyer, leverans, lojalitetsprogram med mera. Realtidsanalyser ingår så att du alltid har koll på försäljningen, kostnader och personalens prestationer. Simphonys öppna API och omfattande marknadsplats i molnet ger dig obegränsad flexibilitet, smidighet och skalbarhet. Lär dig mer om Simphony POS

Funktioner

  • Hantering av återvunna produkter
  • Produktionsledning
  • Orderhantering
  • Flera platser
  • Kostnadsspårning
  • Efterlevnadskontroll
  • Mycket spårning
  • Revisionshantering
  • Leverantörshantering
Starta en gratis provperiod. Webbaserad ERP-programvara när den är som enklast. Kostnadsfri offert, demo och 30 dagars provperiod. Sammankopplade moduler ingår.
Starta en gratis provperiod av QT9 ERP idag för en flexibel molnbaserad ERP-lösning som ansluter och automatiserar data från flera system till en skalbar och intuitiv plattform. QT9 ERP är en snabbväxande lösning med spårbarhet av partinummer och serienummer. Bli 100 % papperslös och automatisera repetitiva processer snabbt. QT9 ERP inkluderar användarvänliga, kodfria, anslutna moduler för tillverkning, lager, inköp, ekonomi, försäljning och mer. Skapa enkelt anpassningsbara rutnät och schemalägg e-postpåminnelser. Lär dig mer om QT9 ERP

Funktioner

  • Hantering av återvunna produkter
  • Produktionsledning
  • Orderhantering
  • Flera platser
  • Kostnadsspårning
  • Efterlevnadskontroll
  • Mycket spårning
  • Revisionshantering
  • Leverantörshantering
Centric PLM® kopplar samman människor, system och processer i värdekedjan och hanterar effektivt produkter från idé till försäljning.
Centric PLM® är en intuitiv molnbaserad lösning som kopplar samman människor, system och processer i värdekedjan och effektivt hanterar produkter från idé till försäljning, underlättar samarbetet med leverantörer och utnyttjar rapportering för att svara på konsumenternas efterfrågan, underlätta strategiskt beslutsfattande och öka tillväxten. Företaget levererar innovationer i företagsklass för optimering av varuplanering, produktutveckling, inköp, kvalitet och produktportfölj för snabbväxande konsumentindustrier. Lär dig mer om Centric PLM

Funktioner

  • Hantering av återvunna produkter
  • Produktionsledning
  • Orderhantering
  • Flera platser
  • Kostnadsspårning
  • Efterlevnadskontroll
  • Mycket spårning
  • Revisionshantering
  • Leverantörshantering
3iVerify är en billig, integrerad lösning för livsmedelssäkerhet och spårbarhet som håller kostnaderna nere och levererar allt du behöver.
3iVerify är en spårbarhetslösning till låg kostnad som utformats speciellt för livsmedelstillverkare och ger ett 100 % anpassningsbart spårbarhetssystem för inkommande råmaterial, produktionsregister och utgående kundleveranser och beställningar. Allt detta görs som en del av ett helt integrerat system för livsmedelssäkerhet och kvalitetshantering, vilket innebär att du kan spara tid och pengar med ett system istället för flera. Hör av dig idag för mer information Lär dig mer om 3iVerify

Funktioner

  • Hantering av återvunna produkter
  • Produktionsledning
  • Orderhantering
  • Flera platser
  • Kostnadsspårning
  • Efterlevnadskontroll
  • Mycket spårning
  • Revisionshantering
  • Leverantörshantering
Utveckling och implementering av MES-plattform för att fånga in produktionsstyrnings-, planerings-, kvalitets- och underhållsdata.
Spårbarhet är en av de viktigaste frågorna i alla tillverkningsbranscher inom livsmedelsindustrin. Spårbarhetsmodulen låter dig integrera all kvalitetsinformation om produkten som produceras med produktionsprocessinformation. Det är mycket viktigt att hantera skandaler på ett bra sätt och att ha spårbarhet av partier med råmaterial och färdig produkt för att kunna kontrollera, hantera och analysera data. Lär dig mer om Mapex

Funktioner

  • Hantering av återvunna produkter
  • Produktionsledning
  • Orderhantering
  • Flera platser
  • Kostnadsspårning
  • Efterlevnadskontroll
  • Mycket spårning
  • Revisionshantering
  • Leverantörshantering