124 resultat
Varför Capterra är gratis
HubSpot CRM har allt du behöver för att organisera, spåra och bygga bättre relationer med leads och kunder. Lär dig mer om HubSpot CRM
Oavsett om du har ett litet team på fem personer eller en sofistikerad säljkår på 500, erbjuder HubSpot priser och paketalternativ som kan växa när du gör det. HubSpots programvara för hantering av kundrelationer är byggd för företag som vill lägga mindre tid på att logga data. Den förvarar alla dina kontakter i en centraliserad, anpassningsbar databas. Och du kan se allt om en viss lead på ett ställe – inget mer grävande i inkorgar för att hitta information. Börja använda den kostnadsfria HubSpot CRM idag. Lär dig mer om HubSpot CRM
Oavsett om du har ett litet team på fem personer eller en sofistikerad säljkår på 500, erbjuder HubSpot priser och paketalternativ som kan växa när du gör det. HubSpots programvara för hantering av...

Top features

  • Tillgångshantering
  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Kontoaviseringar
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning

monday.com är ett molnbaserat arbetsoperativsystem där team sköter sina projekt och sitt dagliga arbete, oavsett om de är på kontoret, hemma eller på språng. Lär dig mer om monday.com
monday.com är en fantastisk CRM-programvara för finansinstitut i alla storlekar. Håll koll på dina kunder, kontaktuppgifter, transaktionshistorik och register på ett och samma ställe. Du kan använda smarta och visuella tavlor för att tilldela objekt, automatisera e-postmeddelanden, ställa in påminnelser, hantera dina mål och dela filer. Lär dig mer om monday.com
monday.com är en fantastisk CRM-programvara för finansinstitut i alla storlekar. Håll koll på dina kunder, kontaktuppgifter, transaktionshistorik och register på ett och samma ställe. Du kan använda...

Top features

  • Tillgångshantering
  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Kontoaviseringar
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning

Pipedrive är ett lättimplementerat, finansiellt CRM-verktyg som hjälper dig att fokusera på de aktiviteter som ökar antalet slutförda affärer. Lär dig mer om Pipedrive
Tack vare Pipedrives kraftfulla men flexibla CRM-programvara har det aldrig varit enklare att spåra din ekonomi, dina leads och din övergripande försäljningsprocess. Spåra intäkter från produkter, optimera kostnader genom att säkerställa effektivitet och till och med prognostisera försäljningsintäkter med Pipedrives avancerade statistikinstrumentpanel. Pipedrives CRM är mycket anpassningsbar och kan användas av företag som är verksamma inom bankverksamhet, försäkring, leasing, hypotekverksamhet, kreditverksamhet, försäkringsverksamhet med mera. Lär dig mer om Pipedrive
Tack vare Pipedrives kraftfulla men flexibla CRM-programvara har det aldrig varit enklare att spåra din ekonomi, dina leads och din övergripande försäljningsprocess. Spåra intäkter från produkter,...

Top features

  • Tillgångshantering
  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Kontoaviseringar
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning

Bitrix24 är nog den snabbast växande kostnadsfria CRM-programvaran och används av över 3,5 miljoner företag runt om i världen. E-postmarknadsföring, offerter, fakturering mer Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en bra, kostnadsfri CRM-programvara som används av över 3,5 miljoner företag runt om i världen. Bitrix24 är tillgänglig i molnet och lokalt med åtkomst till öppen källkod. Obegränsade leads, affärer, kontakter, företag, offerter, fakturor och mötesbokning. Det kostnadsfria abonnemanget inkluderar även e-postmarknadsföring och telefoni. De avancerade versionerna har automatisering av försäljning och marknadsföring, massutskick av SMS, kampanjhantering och support för flera direktkanaler. Finns på 12 olika språk. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en bra, kostnadsfri CRM-programvara som används av över 3,5 miljoner företag runt om i världen. Bitrix24 är tillgänglig i molnet och lokalt med åtkomst till öppen källkod. Obegränsade...

Top features

  • Tillgångshantering
  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Kontoaviseringar
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning

Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga finansiella CRM-applikationer utan kodning. Lär dig mer om Caspio
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga finansiella CRM-applikationer utan kodning. Allt-i-ett-plattformen rankas som en ledare av Forrester Research och erbjuder allt du behöver för en digital omvandling av affärsverksamheten och arbetsflödena. Det inkluderar en integrerad molndatabas, en visuell applikationsbyggare, säkerhet i storföretagsklass, regelefterlevnad och skalbar global infrastruktur. Se varför över 15 000 företag över hela världen förlitar sig på Caspio. PROVA KOSTNADSFRITT. Lär dig mer om Caspio
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga finansiella CRM-applikationer utan kodning. Allt-i-ett-plattformen rankas som en ledare av Forrester Research och erbjuder allt du behöver...

Top features

  • Tillgångshantering
  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Kontoaviseringar
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning

Freshsales CRM är fullpackad med funktioner och ett mycket intuitivt UI så att du inte behöver växla mellan flera verktyg för att driva ditt företag. Lär dig mer om Freshworks CRM
Freshsales är en CRM-programvara för försäljning från Freshworks. Med ett mycket intuitivt UI och en kraftfull funktionsuppsättning som inkluderar AI-baserad lead-poängsättning, direktförbindelse för visuella affärer och intelligent automatisering av arbetsflöde ger Freshsales företagen allt de behöver för att hantera sin försäljning i ett problemfritt paket. Freshsales är betrodd av över 15 000 företag från över 80 länder. Några företag som använder Freshsales är Dyson, Best Western Hotels & Resorts, Purdue University och WallyPark. Lär dig mer om Freshworks CRM
Freshsales är en CRM-programvara för försäljning från Freshworks. Med ett mycket intuitivt UI och en kraftfull funktionsuppsättning som inkluderar AI-baserad lead-poängsättning, direktförbindelse för...

Top features

  • Tillgångshantering
  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Kontoaviseringar
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning

Säkert och tillförlitligt CRM för att hantera försäljning och kontakter. Integreras med din e-post och kalender. Perfekt för säljteam och webbaserade leads. Lär dig mer om Onpipeline
Onpipeline är ett säkert och pålitligt CRM för att hantera försäljning, kontakter och aktiviteter. Du kan integrera dina e-postmeddelanden och kalendrar, automatisera återkommande uppgifter, generera leads från webbformulär eller programmeringsgränssnitt (application program interface, API) och mycket mer. Programvaran hjälper dig att hålla koll på erbjudanden utan att spendera timmar på att fylla i formulär. Du kan ta kontroll över din försäljningsprocess, ställa in Händelser för dina kommande åtgärder som synkroniseras med din Gmail- eller Outlook-kalender osv. Med Onpipeline behövs inga utbildningssessioner, vilket krävs med andra CRM-system. Lär dig mer om Onpipeline
Onpipeline är ett säkert och pålitligt CRM för att hantera försäljning, kontakter och aktiviteter. Du kan integrera dina e-postmeddelanden och kalendrar, automatisera återkommande uppgifter, generera...

Top features

  • Tillgångshantering
  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Kontoaviseringar
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning

Keep your accounting smooth and your communication clear by using Trello to see which tasks are on track, and what info needs updating.
From keeping tasks on track, to planning documents, to meeting agendas and everything in between, Trello helps your financial service teams get more done. Trello is the command center that connects all your tasks and tools to show status updates, due dates, and allows you to quickly comment back and forth to teammates. Attach files and tickets from other apps like Google Drive, Dropbox, and Gmail, so everything stays together. Keep launches smooth and your whole marketing team on the same page.
From keeping tasks on track, to planning documents, to meeting agendas and everything in between, Trello helps your financial service teams get more done. Trello is the command center that connects...

Top features

  • Tillgångshantering
  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Kontoaviseringar
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning

Zoho CRM ger organisationer en komplett lösning för hantering av kundrelationslivscykeln.
Zoho CRM är en skalbar omnikanal-programvarulösning för finansinstitut i alla storlekar. Öka effektiviteten med en databas för kundinformation, kontohanteringssystem, resultatpaneler och supportverktyg för att ligga steget före konkurrenterna.
Zoho CRM är en skalbar omnikanal-programvarulösning för finansinstitut i alla storlekar. Öka effektiviteten med en databas för kundinformation, kontohanteringssystem, resultatpaneler och...

Top features

  • Tillgångshantering
  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Kontoaviseringar
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning

Nimble is the simple, smart CRM for Office 365 & G Suite that works for you -- everywhere you work.
Nimble is the simple, smart CRM for Office 365 & G Suite that works for you by automatically combining your contacts, communication histories, email inboxes, and calendar appointments with over 250+ SaaS business app contacts and social media connections (including Linkedin, Twitter, Facebook) into one unified team relationship manager.
Nimble is the simple, smart CRM for Office 365 & G Suite that works for you by automatically combining your contacts, communication histories, email inboxes, and calendar appointments with over 250+...

Top features

  • Tillgångshantering
  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Kontoaviseringar
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning

Keap's platforms, Lite, Pro, Max and Max Classic (formerly Infusionsoft) provide all-in-one CRM, sales, and marketing automation softwa
Grow your business with the all-in-one CRM, sales & marketing software for serious business owners. Our platform organizes your customer information and daily work in one place, freeing you up from repetitive tasks so you have more time to focus on growing your business.
Grow your business with the all-in-one CRM, sales & marketing software for serious business owners. Our platform organizes your customer information and daily work in one place, freeing you up from...

Top features

  • Tillgångshantering
  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Kontoaviseringar
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning

A powerful online CRM system to manage sales & marketing activities for your business. Integrated, highly configurable, easy to use.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to...

Top features

  • Tillgångshantering
  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Kontoaviseringar
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning

Project-based solution for PS firms that combines project accounting, resource management, project mgmt, time/expense and client mgt.
Deltek Vision is a project-based solution for professional services firms that combines project accounting, resource management, project management, time/expense management and client management in one product. Deltek Vision is a web-based solution available for cloud or on-premises deployment.
Deltek Vision is a project-based solution for professional services firms that combines project accounting, resource management, project management, time/expense management and client management in...

Top features

  • Tillgångshantering
  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Kontoaviseringar
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning

Small business software to manage leads, customer information, contact history and reminders, and emails.
BEST FOR INDEPENDENT FINANCIAL PLANNERS AND ADVISORS - Less Annoying CRM is a simple CRM built from the ground up for small businesses. Manage your contacts, leads, notes, calendar, to-do's and more, all from one simple web app. Our product is founded on three core principles: simplicity, affordability, and outstanding customer service. All users get an unlimited free 30-day trial to exhaustively test every aspect of the CRM, and customer service is always free by phone and email.
BEST FOR INDEPENDENT FINANCIAL PLANNERS AND ADVISORS - Less Annoying CRM is a simple CRM built from the ground up for small businesses. Manage your contacts, leads, notes, calendar, to-do's and more,...

Top features

  • Tillgångshantering
  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Kontoaviseringar
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning

Daylite is a Mac CRM that's great for financial firms of 1-100 employees that want to increase organization and efficiency.
Daylite is a Mac CRM that's great for financial firms of 1-100 employees that want to increase organization and efficiency. Keep track of all your communication and documents with clients in one place. Track new deals and manage client projects all in one app. Share with your team. Control permissions for privacy and security. Made for Apple devices - integrate with Apple Mail, share with Apple Contacts and iCal, use Reminders, Siri, and more!
Daylite is a Mac CRM that's great for financial firms of 1-100 employees that want to increase organization and efficiency. Keep track of all your communication and documents with clients in one...

Top features

  • Tillgångshantering
  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Kontoaviseringar
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning

The #1 Accounting Software and Financial Management Solution. Built for Finance by Finance
Sage Intacct helps CFOs access integrated management and financial reports across their business entitiesin minutes not daysto grow and drive their business. Sage Intacct is the AICPA preferred financial management product that allows your growing mid-sized business to go further, faster with the core financials you need to automate your most important processes, reduce your reliance on spreadsheets, and give you greater visibility into your business performance.
Sage Intacct helps CFOs access integrated management and financial reports across their business entitiesin minutes not daysto grow and drive their business. Sage Intacct is the AICPA preferred...

Top features

  • Tillgångshantering
  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Kontoaviseringar
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning

The affordable CRM solution for financial services to effectively manage your customer relationships and drive sales growth.
Really Simple Systems CRM is the natural selection for financial services, providing a powerful yet easy to use solution to track and manage your sales. Designed for small and mid-sized organizations or larger teams working B2B, our affordable CRM includes everything you need to manage your customer relationships and drive sales growth. Customizable to suit your needs, there's a wealth of reporting features and custom dashboard charts that track real-time data for actionable insights.
Really Simple Systems CRM is the natural selection for financial services, providing a powerful yet easy to use solution to track and manage your sales. Designed for small and mid-sized organizations...

Top features

  • Tillgångshantering
  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Kontoaviseringar
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning

Maximizer isn't just another CRM software provider. We provide successful businesses with a proven competitive advantage!
Maximizer CRM for Financial Advisors comes loaded with tools to keep your practice organized, simplify compliance, and help you prepare for future growth. Deliver exceptional client service with a CRM solution designed with your entire practice in mind.
Maximizer CRM for Financial Advisors comes loaded with tools to keep your practice organized, simplify compliance, and help you prepare for future growth. Deliver exceptional client service with a...

Top features

  • Tillgångshantering
  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Kontoaviseringar
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning

Close is the all-in-one sales engagement CRM designed to help SMBs turn more leads into revenue.
Close is the sales engagement CRM designed to help SMBs turn more leads into revenue. At Close, were dedicated to the business of the future: smart, agile teams who work remotely. If you're a tech-enabled team who needs to scale without overpaying for enterprise software, you've found the right sales tool. Close lets you email, call, and text your leads, all without add-ons. Packed with productivity tools like task reminders and Power Dialer, you'll reach more leads and follow up more often.
Close is the sales engagement CRM designed to help SMBs turn more leads into revenue. At Close, were dedicated to the business of the future: smart, agile teams who work remotely. If you're a...

Top features

  • Tillgångshantering
  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Kontoaviseringar
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning

amoCRM är världens kanske första meddelandeappdrivna CRM. Den har säljpipa, leadspårning, flerkanalskommunikation med mera.
amoCRM är världens kanske första meddelandeappdrivna CRM. Med flerkanalskommunikation kan du kommunicera via meddelandeappar, e-postmeddelanden och samtal från en och samma app. Nu kan varje interaktion med dina kunder vara en personlig dialog. Dessutom älskar chefer amoCRMs kraftfulla analys-, rapporterings- och automatiseringsverktyg. En jättebra meddelandeappdriven säljlösning för entreprenörer och små och medelstora företag.
amoCRM är världens kanske första meddelandeappdrivna CRM. Med flerkanalskommunikation kan du kommunicera via meddelandeappar, e-postmeddelanden och samtal från en och samma app. Nu kan varje...

Top features

  • Tillgångshantering
  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Kontoaviseringar
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning

Zendesk Sell is sales CRM software that helps you close more deals.
Zendesk Sell is sales CRM software that helps you close more deals. This sales platform tracks all your customer interactions in one unified interface. Its quick to implement and easy to use: 70% of companies are able to get Sell up and running in 7 days or less. Your teams will be able to focus on sellingnot admin workand can spend less time on data entry. 80% of customers agree that Zendesk has made their teams more efficient.
Zendesk Sell is sales CRM software that helps you close more deals. This sales platform tracks all your customer interactions in one unified interface. Its quick to implement and easy to use: 70% of...

Top features

  • Tillgångshantering
  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Kontoaviseringar
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning

SOFTWARE FOR RAISING ANGEL, SEED, PE & VC. Foundersuite makes the leading Investor CRM + Investor Database and Investor Update tools.
THIS SOFTWARE IS BEST FOR COMPANIES RAISING SEED, VENTURE CAPITAL or PRIVATE EQUITY (AND FOR CONSULTANTS & INVESTMENT BANKERS HELPING THEM RAISE). Foundersuite makes software for raising capital and managing investors. Foundersuite's product line includes the industry-leading Investor CRM. This CRM sits on top of a database of 141,000+ investors to help you build your funnel. Foundersuite also includes Pitch Deck Hosting and Investor Update tools to help run investor outreach and relations.
THIS SOFTWARE IS BEST FOR COMPANIES RAISING SEED, VENTURE CAPITAL or PRIVATE EQUITY (AND FOR CONSULTANTS & INVESTMENT BANKERS HELPING THEM RAISE). Foundersuite makes software for raising capital and...

Top features

  • Tillgångshantering
  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Kontoaviseringar
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning

Contactually helps you maintain and strengthen professional relationships.
Contactually's software makes it simple to stay engaged with every part of your network. You simply categorize your key contacts into Buckets, and your Contactually account will take care of the rest. That means no more worrying about who to follow-up with today, how any prior interactions went, or what to say to break the ice. With regular follow-up like this, you'll soon realize you have fewer cold, forgotten connections, and more warm, engaged relationships that are thinking of you.
Contactually's software makes it simple to stay engaged with every part of your network. You simply categorize your key contacts into Buckets, and your Contactually account will take care of the...

Top features

  • Tillgångshantering
  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Kontoaviseringar
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning

Open source solution for all around business management from customers and orders to invoicing and inventory.
Open source solution for all around business management: Sales, Invoicing, Agenda, Stock, Purchase Orders, Emailing, Accounting, Expense report, Leave requests. Several hundreds of modules are available according to your need.
Open source solution for all around business management: Sales, Invoicing, Agenda, Stock, Purchase Orders, Emailing, Accounting, Expense report, Leave requests. Several hundreds of modules are...

Top features

  • Tillgångshantering
  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Kontoaviseringar
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning

As the #1 rated CRM by QuickBooks users, Method:CRM streamlines your business from lead to repeat and everything in between.
A QuickBooks CRM platform, Method seamlessly syncs with your QuickBooks data, offering a shared source of truth across your organization. With Method:CRM, a fully customizable solution, you can manage leads, automate workflows and serve your customers better with self-serve portals all within a single tool. The #1 rated CRM by QuickBooks users, Method:CRM empowers thousands of small and mid-sized businesses to scale operations, increase sales and improve their bottom line.
A QuickBooks CRM platform, Method seamlessly syncs with your QuickBooks data, offering a shared source of truth across your organization. With Method:CRM, a fully customizable solution, you can...

Top features

  • Tillgångshantering
  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Kontoaviseringar
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning

Easy-To-Use CRM with contact, email, calendar, document & task management + QuickBooks, Outlook and a Google Sync. $99 + Free Upgrades
Infoflo is an easy to use CRM that is perfect for managing customer relationships and includes the most robust Outlook sync on the market! It is a fully integrated contact, relationship, email, calendar, document, sales & task management solution. It includes a Quick Books, Outlook and Google Sync. We believe that software should be a one time cost. For this reason our Easy-To-Use CRM software includes FREE Life-Time Updates, No Monthly Fees, and is an affordable $99 ONE-TIME cost per user!
Infoflo is an easy to use CRM that is perfect for managing customer relationships and includes the most robust Outlook sync on the market! It is a fully integrated contact, relationship, email,...

Top features

  • Tillgångshantering
  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Kontoaviseringar
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning

Unanet A/E is purpose-built ERP for A/E firms and offers Project Management, Business Intelligence, Financials, and more in one system.
Unanet A/E, powered by Clearview, is purpose-built ERP for architecture and engineering firms and offers Project Management, Business Intelligence, Time and Expense Tracking, Financials, Integrations, and CRM in one system. Powerful analytic dashboards dashboards allow businesses to gain greater visibility and control, analyze data in real time, and drive their business forward. Unanet Connect is the first and only open integration platform that integrates Unanet with hundreds of applications.
Unanet A/E, powered by Clearview, is purpose-built ERP for architecture and engineering firms and offers Project Management, Business Intelligence, Time and Expense Tracking, Financials,...

Top features

  • Tillgångshantering
  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Kontoaviseringar
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning

We help teams get everything in one place, work more collaboratively to get more done, and track and improve performance.
FreeAgent is a complete CRM platform with robust work management. FreeAgent empowers leaders to optimize sales, marketing, customer success, project management and more -- so every employee has workdays full of impact. Designed for the new world of work, remote teams thrive with complete visibility into day-to-day activity, real-time collaboration, and powerful code-free customization.
FreeAgent is a complete CRM platform with robust work management. FreeAgent empowers leaders to optimize sales, marketing, customer success, project management and more -- so every employee has...

Top features

  • Tillgångshantering
  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Kontoaviseringar
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning

Redtail CRM is a web-based easy-to-use client management solution designed specifically for Financial Professionals.
Redtail Technology is a leading provider of web-based CRM, compliant text messaging solutions (Redtail Speak), paperless office, and email archiving solutions in the financial services industry. The company is dedicated to helping advisors efficiently grow their firms by providing them with the core technologies that drive their day-to-day operations, offering low cost and easy to implement applications and integrating with many of the industrys most widely used applications.
Redtail Technology is a leading provider of web-based CRM, compliant text messaging solutions (Redtail Speak), paperless office, and email archiving solutions in the financial services industry. The...

Top features

  • Tillgångshantering
  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Kontoaviseringar
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning

Improve your company by empowering your people to capture in-field intelligence that will help you grow and save you time.
Wingmate engages your staff, on the go, to generate new sales, improve service & communicate in real-time. Our solution is comprised of a mobile app for your staff on the move to capture/report intel and send it back to your team at the office. Our Simple CRM - management dashboard (Web-based CRM) enables two-way communication & tracking between both your sales staff and team in the field.
Wingmate engages your staff, on the go, to generate new sales, improve service & communicate in real-time. Our solution is comprised of a mobile app for your staff on the move to capture/report intel...

Top features

  • Tillgångshantering
  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Kontoaviseringar
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning

MyCRMDashboard is a mortgage lead generating CRM that was built specifically for residential lenders, banks and credit unions.
MyCRMDashboard, mortgage CRM, is built specifically for residential lenders. Suitable for companies with 5+ loan officers. The easy-to-use SaaS solution includes automated marketing based on 45+ years of experience in the industry. Increase your repeat business, referrals, reviews, testimonials, and more! The built-in vendor-managed automation helps lenders increase customer retention, generate new business opportunities, and drive down the cost to originate loans.
MyCRMDashboard, mortgage CRM, is built specifically for residential lenders. Suitable for companies with 5+ loan officers. The easy-to-use SaaS solution includes automated marketing based on 45+...

Top features

  • Tillgångshantering
  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Kontoaviseringar
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning

A simple yet powerful financial CRM focused on workflow to automate & control processes. Nothing missed, no opportunity left behind.
FLG is a simple yet powerful financial CRM platform that can handle 100,000s of leads and automate the workflows in your processes. Perfect for UK small to medium B2C finance businesses that need a CRM with multi-channel customer contact, intelligent workflows, integration options, marketing automation and reporting & analytics. Unlike other CRMs, we include 5* UK-based telephone and email support, built-in compliance templates, and we don't make you change your sales process to use it.
FLG is a simple yet powerful financial CRM platform that can handle 100,000s of leads and automate the workflows in your processes. Perfect for UK small to medium B2C finance businesses that need a...

Top features

  • Tillgångshantering
  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Kontoaviseringar
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning

Backstop Solutions erbjuder molnbaserade produktivitetslösningar för institutionella investeringsföretag och alternativa kapitalförvaltare.
Backstop CRM är en prisbelönt molnbaserad programvaruplattform som gör det möjligt för institutionella värdepappersföretag och alternativa kapitalförvaltare att bli mer operativt effektiva och produktiva. Backstops över 800 kunder använder programmet för att centralisera kvalitativa och kvantitativa data för att stödja hantering av research, portföljförvaltning, kapitalanskaffning och investerarrelationer.
Backstop CRM är en prisbelönt molnbaserad programvaruplattform som gör det möjligt för institutionella värdepappersföretag och alternativa kapitalförvaltare att bli mer operativt effektiva och...

Top features

  • Tillgångshantering
  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Kontoaviseringar
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning

User.com är ett avancerat marknadsförings- och försäljningssystem som hjälper till att automatisera personanpassad kommunikation och effektivisera affärsprocesser.
User.com är en allt-i-ett-plattform för automatiserad marknadsföring som syftar till att öka engagemanget och förbättra konverteringen genom att använda en enda datakälla för dina kunder. Nå kunder via ett brett utbud av kommunikationskanaler: e-post, livechatt, chattrobot, push-meddelanden, dynamiskt sidinnehåll och många fler – allt tillgängligt på ett ställe. Intresserad av automatiserad marknadsföring? Få en kostnadsfri, 14 dagar lång provperiod utan förskottsbetalning
User.com är en allt-i-ett-plattform för automatiserad marknadsföring som syftar till att öka engagemanget och förbättra konverteringen genom att använda en enda datakälla för dina kunder. Nå kunder...

Top features

  • Tillgångshantering
  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Kontoaviseringar
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning

Total Expert is a fintech software pioneer of the first modern, enterprise-level Marketing Operating System (MOS).
Total Expert is a fintech software pioneer of the first modern, enterprise-level Marketing Operating System (MOS) that enables lending and financial services firms to create customers for life by blending human relationships with digital simplicity. We power marketing and revenue growth for 10% of $2 trillion per year U.S. mortgage industry, and ensure banks and lenders stay ahead of how consumers expect to communicate, shop, and manage their financial lives in the digital/social era.
Total Expert is a fintech software pioneer of the first modern, enterprise-level Marketing Operating System (MOS) that enables lending and financial services firms to create customers for life by...

Top features

  • Tillgångshantering
  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Kontoaviseringar
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning

ConvergeHub is the #1 easiest converged CRM for SMBs. It can manage all of your sales, marketing, support, and billing needs.
ConvergeHub is the #1 easiest converged CRM for SMBs. It can manage all of your sales, marketing, support, and billing needs, with a converged, full-featured, yet extremely easy-to-use CRM that is priced within reach. The features are optimized for SMBs that don't have massive budgets to integrate or pay for expensive add-ons.
ConvergeHub is the #1 easiest converged CRM for SMBs. It can manage all of your sales, marketing, support, and billing needs, with a converged, full-featured, yet extremely easy-to-use CRM that is...

Top features

  • Tillgångshantering
  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Kontoaviseringar
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning

YayPay makes collecting money fast, easy, and highly predictable.
YayPay is an accounts receivable management & automation solution that makes collecting money fast, easy, and highly predictable. With predictive analytics, automated workflows, collections CRM functionality, and a customer payment portal, YayPay enables AR teams to achieve 3x increase in efficiency, an average of 30% reduction in DSO, and 94% accurate predictions on when invoices will be paid. Automate the collections process, mitigate risk, and seamlessly facilitate payments with YayPay.
YayPay is an accounts receivable management & automation solution that makes collecting money fast, easy, and highly predictable. With predictive analytics, automated workflows, collections CRM...

Top features

  • Tillgångshantering
  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Kontoaviseringar
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning

Nästa generations verktyg för PSA. Komplett paket för automation av professionella tjänster för programvaru- och tjänsteföretag.
HarmonyPSA stöder hela företagets livscykel, från leadgenerering till kontraktsförnyelse. Programvaran är specifikt utformad och byggd för programvaru- och tjänsteföretag och automatiserar affärsfunktioner på en enda plattform som är tillgänglig från molnet på alla enheter.
HarmonyPSA stöder hela företagets livscykel, från leadgenerering till kontraktsförnyelse. Programvaran är specifikt utformad och byggd för programvaru- och tjänsteföretag och automatiserar...

Top features

  • Tillgångshantering
  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Kontoaviseringar
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning

CRM solution for financial advisors with total customization, efficient workflows, excellent support and key integrations.
Junxure is a CRM built for advisors, by advisors. Trusted by over 1400 wealth management firms since 2000. Powerful workflow automations, robust integrations and 98% customer satisfaction.
Junxure is a CRM built for advisors, by advisors. Trusted by over 1400 wealth management firms since 2000. Powerful workflow automations, robust integrations and 98% customer satisfaction.

Top features

  • Tillgångshantering
  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Kontoaviseringar
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning

An All-in-One Sales, CRM Marketing Automation platform for Insurance Agents to help them save time and accelerate growth.
All in one integrated System to optimize and grow your agency. An Add-on to any Agency Management System that helps Agents with sales, engagement, analytics, and mobility. Insurance Agents/Support Teams utilize InsuredMines Agency Portal and Mobile App to manage clients & prospects, offering an omnichannel presence and last-mile connectivity.
All in one integrated System to optimize and grow your agency. An Add-on to any Agency Management System that helps Agents with sales, engagement, analytics, and mobility. Insurance Agents/Support...

Top features

  • Tillgångshantering
  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Kontoaviseringar
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning

Investerare och rådgivare kommer till DealCloud för att stärka sina affärsteam.
DealCloud erbjuder en plattform, tjänster och expertis för att stärka affärsmöjligheterna för investeringsbankers och riskkapitalbolags affärsteam. Plattformen är särskilt utformad för detta mål. Med ett implementeringsteam som stärker klienterna på plattformen samt ett kontohanteringsteam som driver dem framåt. DealCloud kommer från riskkapital- och investeringsbankvärlden och förstår vad kunderna behöver för att genomföra en affär.
DealCloud erbjuder en plattform, tjänster och expertis för att stärka affärsmöjligheterna för investeringsbankers och riskkapitalbolags affärsteam. Plattformen är särskilt utformad för detta mål. Med...

Top features

  • Tillgångshantering
  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Kontoaviseringar
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning

ClickPoint is an all-in-one sales automation solution to help you reach more prospects. Featuring dialing, Text SMS, and email nurture.
ClickPoint is an all-in-one solution sales and marketing solution designed to help your salespeople reach more prospects. ClickPoint customers, on average contact, more than 50% of their leads, and many will contact upwards of 70%. ClickPoint provides one solution that makes it easy for salespeople to dial their prospects, while automated Texting and Email marketing reach customers at the right time in their buying journey. All of this comes together to make your sales team more successful.
ClickPoint is an all-in-one solution sales and marketing solution designed to help your salespeople reach more prospects. ClickPoint customers, on average contact, more than 50% of their leads, and...

Top features

  • Tillgångshantering
  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Kontoaviseringar
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning

Cool Life CRM enables a 360 marketing solution coupled with a full Relationship Life Cycle process providing valuable insight.
Cool Life CRM was designed and built from the ground up with complex customer management environments in mind. Not every business treats their customers as single transaction-based opportunities. Cool Life CRM recognizes and meets the nuances of specialty firms such as financial services, professional associations, software and services firms, and more. Our solution addresses unique market needs and does so with software that is Fast; Intuitive; Secure. To quote our customers, Its Cool"
Cool Life CRM was designed and built from the ground up with complex customer management environments in mind. Not every business treats their customers as single transaction-based opportunities. ...

Top features

  • Tillgångshantering
  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Kontoaviseringar
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning

Create awesome experiences for your customers and grow your business faster with the Centra Hub CRM solution for financial services.
Centra Hub CRM is a cloud-based CRM software which helps business of all sizes to nurture leads and analysis the performance metrics. It offers multi-channel support and allows businesses to connect with customers via email, phone, live chat, and social media. Centra Hub CRM caters to 1000+ customers across a wide range of industries, including distribution, manufacturing, retail, and more.
Centra Hub CRM is a cloud-based CRM software which helps business of all sizes to nurture leads and analysis the performance metrics. It offers multi-channel support and allows businesses to connect...

Top features

  • Tillgångshantering
  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Kontoaviseringar
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning

Molnsystem för företag som erbjuder yrkesmässiga tjänster. Omfattar företagets ekonomi, personal och dokument. Samarbeta när som helst och var som helst.
Teamogy är ett omfattande molnsystem för företag som erbjuder yrkesmässiga tjänster. Täcker alla steg från första kontakt med kunden, budgetering, projektledning till kapacitetsplanering och tidsrapportering, tredjepartskostnader och kundfakturering. Teamogy för samman interna team och stödjer samarbete och kommunikation inom företaget. Det låter ditt team arbeta när som helst och var som helst.
Teamogy är ett omfattande molnsystem för företag som erbjuder yrkesmässiga tjänster. Täcker alla steg från första kontakt med kunden, budgetering, projektledning till kapacitetsplanering och...

Top features

  • Tillgångshantering
  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Kontoaviseringar
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning

Financial CRM tool that provides investor relationship management through compliance, roadshows, capital raising and more.
Financial CRM tool that provides investor relationship management through compliance, roadshows, capital raising and more.
Financial CRM tool that provides investor relationship management through compliance, roadshows, capital raising and more.

Top features

  • Tillgångshantering
  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Kontoaviseringar
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning

FPS GOLD Core Banking fills every bank need. Relationship management, teller, deposits, loans, accounting, reporting, and more.
Everything you need to give your institution a competitive advantage is in one place. With relationship management, teller, new accounts, deposit servicing, lending, accounting, and reports, FPS GOLD Core Banking makes it easy to compete, profit, and thrive. And after more than 50 years of experience in the finance industry, we are still known for and proud of our preeminent customer service and close relationships with our clients.
Everything you need to give your institution a competitive advantage is in one place. With relationship management, teller, new accounts, deposit servicing, lending, accounting, and reports, FPS GOLD...

Top features

  • Tillgångshantering
  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Kontoaviseringar
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning

Whether B2C, B2B, department or group: BSI CRM adapts to your business, your processes and your IT environment, and not vice versa.
Would you like CRM software that seamlessly supports you in sales, marketing and service? Or an agile CRM tool that you can use quickly and in a targeted manner? BSI CRM is both, thanks to its strictly modular structure and open technology. Whether B2C, B2B, department or group: BSI CRM adapts to your business, your processes and your IT environment, and not vice versa. This gives you a clear 360 view of customer data and customer behavior at any time, in any department and at any touch point.
Would you like CRM software that seamlessly supports you in sales, marketing and service? Or an agile CRM tool that you can use quickly and in a targeted manner? BSI CRM is both, thanks to its...

Top features

  • Tillgångshantering
  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Kontoaviseringar
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning

Frigör kraften i dina data och relationer: Hantera insamling, affärsflöde och verksamhet. För alternativa investeringar.
Med AIM, den främsta privatkapitallösningen på Salesforce-plattformen, kan du konsolidera dina data till ett centralt system för operativ effektivitet och optimera arbetsflöden så att du kan skala upp för tillväxt. AIM är Lightning-klar med ett rent och enkelt användargränssnitt utformat för enkel användning och hastighet. Med AIM får du grunden för att bygga en företagsomfattande tekniklösning som utnyttjar kraften i dina data och ger dig en informationsfördel och många års försprång före konkurrenterna.
Med AIM, den främsta privatkapitallösningen på Salesforce-plattformen, kan du konsolidera dina data till ett centralt system för operativ effektivitet och optimera arbetsflöden så att du kan skala...

Top features

  • Tillgångshantering
  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Kontoaviseringar
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning

Empowers Alternatives fund managers to manage their investments and their entire investor base in a single, cutting-edge portal.
AtomInvest provides next generation technology systems for alternative investment managers, enabling them to efficiently manage both their investments and investor base, across a single software solution. The software provides functionality and workflows for fund managers to supercharge portfolio management and deal sourcing, while streamlining their investor journeys across fundraising, onboarding and client reporting.
AtomInvest provides next generation technology systems for alternative investment managers, enabling them to efficiently manage both their investments and investor base, across a single software...

Top features

  • Tillgångshantering
  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Kontoaviseringar
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning