Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år
CRM-program för bank
CRM-program för bank hjälper banker, kreditföreningar och försäkringsbolag att organisera och upprätthålla information om sina kunder, inklusive kontaktuppgifter, transaktionshistorik och register över tidigare interaktioner. CRM-program för bank ger också organisationer funktioner för marknadsföringsanalys med stöd för försäljningsarbete som riktade samtal och korsförsäljning. Använd Capterra för att hitta rätt bank-CRM för ditt företag i Sverige. Se även: Bank-program, marketing automation-program, programvara för kontakthantering och programvara för kundrelationshantering. Läs mer Läs mindre
Utvald programvara
Programvara med flest recensioner
Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin CRM-program för bank
Filterresultat (27)
Tillgängliga länder
Länder där produkten är tillgänglig. Obs! Kundsupport är kanske inte tillgängligt i det landet.
Sverige
Språk
Prissättningsalternativ
27 resultat
Backstop Solutions erbjuder molnbaserade produktivitetslösningar för institutionella investeringsföretag och alternativa kapitalförvaltare.
Lär dig mer om Backstop
Backstop CRM är en prisbelönt molnbaserad programvaruplattform som gör det möjligt för institutionella värdepappersföretag och alternativa kapitalförvaltare att bli mer operativt effektiva och produktiva. Backstops över 800 kunder använder programmet för att centralisera kvalitativa och kvantitativa data för att stödja hantering av research, portföljförvaltning, kapitalanskaffning och investerarrelationer.
Lär dig mer om Backstop
...
Läs mer
Funktioner
- Kostnadsspårning
- Lead-hantering
- Automatisering av marknadsföring
- Relationsspårning
- Kunddatabas
- Data Import/Export
- E-post marknadsföring
- Aktivitetspanel
- Kundhantering
- Dokumenthantering
- Kampanjhantering
HubSpot CRM har allt du behöver för att organisera, spåra och bygga bättre relationer med leads och kunder.
Lär dig mer om HubSpot CRM
Oavsett om du har ett litet team på fem personer eller en sofistikerad säljkår på 500, erbjuder HubSpot priser och paketalternativ som kan växa när du gör det. HubSpots programvara för hantering av kundrelationer är byggd för företag som vill lägga mindre tid på att logga data. Den förvarar alla dina kontakter i en centraliserad, anpassningsbar databas. Och du kan se allt om en viss lead på ett ställe – inget mer grävande i inkorgar för att hitta information. Börja använda den kostnadsfria HubSpot CRM idag.
Lär dig mer om HubSpot CRM
...
Läs mer
Funktioner
- Kostnadsspårning
- Lead-hantering
- Automatisering av marknadsföring
- Relationsspårning
- Kunddatabas
- Data Import/Export
- E-post marknadsföring
- Aktivitetspanel
- Kundhantering
- Dokumenthantering
- Kampanjhantering
Pipedrives finans-CRM är enkelt att implementera och hjälper dig att fokusera på de aktiviteter som driver affärerna till avslut.
Lär dig mer om Pipedrive
Tack vare Pipedrives kraftfulla men flexibla CRM har det aldrig varit enklare att ha koll på ekonomin, prospekten och den övergripande försäljningsprocessen. Följ dina intäkter från produkter, optimera kostnaderna genom att säkerställa effektivitet och skapa intäktsprognoser med Pipedrives sofistikerade statistiköversikt. Pipedrives CRM är helt anpassningsbart och kan användas av företag verksamma inom bank, försäkring, leasing, bolån och mer.
Lär dig mer om Pipedrive
...
Läs mer
Funktioner
- Kostnadsspårning
- Lead-hantering
- Automatisering av marknadsföring
- Relationsspårning
- Kunddatabas
- Data Import/Export
- E-post marknadsföring
- Aktivitetspanel
- Kundhantering
- Dokumenthantering
- Kampanjhantering
Zoho CRM är en webbaserad hanteringsplattform för finanstjänstföretag av alla storlekar för att centralisera funktioner och förbättra effektiviteten.
Lär dig mer om Zoho CRM
Zoho CRM är en skalbar omnikanal-programvarulösning för finansinstitut i alla storlekar. Öka effektiviteten med en databas för kundinformation, kontohanteringssystem, resultatpaneler och supportverktyg för att ligga steget före konkurrenterna.
Lär dig mer om Zoho CRM
...
Läs mer
Funktioner
- Kostnadsspårning
- Lead-hantering
- Automatisering av marknadsföring
- Relationsspårning
- Kunddatabas
- Data Import/Export
- E-post marknadsföring
- Aktivitetspanel
- Kundhantering
- Dokumenthantering
- Kampanjhantering
Freshsales CRM är fullpackad med funktioner och ett mycket intuitivt UI så att du inte behöver växla mellan flera verktyg för att driva ditt företag.
Lär dig mer om Freshsales
Freshsales är en CRM-programvara för försäljning från Freshworks. Med ett mycket intuitivt UI och en kraftfull funktionsuppsättning som inkluderar AI-baserad lead-poängsättning, direktförbindelse för visuella affärer och intelligent automatisering av arbetsflöde ger Freshsales företagen allt de behöver för att hantera sin försäljning i ett problemfritt paket. Freshsales är betrodd av över 15 000 företag från över 80 länder. Några företag som använder Freshsales är Dyson, Best Western Hotels & Resorts, Purdue University och WallyPark.
Lär dig mer om Freshsales
...
Läs mer
Funktioner
- Kostnadsspårning
- Lead-hantering
- Automatisering av marknadsföring
- Relationsspårning
- Kunddatabas
- Data Import/Export
- E-post marknadsföring
- Aktivitetspanel
- Kundhantering
- Dokumenthantering
- Kampanjhantering
monday sales CRM är perfekt för små till medelstora företag. Det är ett kodfritt, fullt anpassningsbart CRM som centraliserar din försäljning och kundkommunikation.
Lär dig mer om monday sales CRM
monday.com är en fantastisk CRM-programvara för finansinstitut i alla storlekar. Håll koll på dina kunder, kontaktuppgifter, transaktionshistorik och register på ett och samma ställe. Du kan använda smarta och visuella tavlor för att tilldela objekt, automatisera e-postmeddelanden, ställa in påminnelser, hantera dina mål och dela filer.
Lär dig mer om monday sales CRM
...
Läs mer
Funktioner
- Kostnadsspårning
- Lead-hantering
- Automatisering av marknadsföring
- Relationsspårning
- Kunddatabas
- Data Import/Export
- E-post marknadsföring
- Aktivitetspanel
- Kundhantering
- Dokumenthantering
- Kampanjhantering
NetSuite är världens främsta molnbaserade ERP-programvara som ger dig den insyn och kontroll du behöver för att fatta smarta beslut och få en trygg tillväxt.
NetSuite är en molnbaserad helhetslösning för företagsledning som hjälper mer än 32 000 organisationer att arbeta mer effektivt genom att automatisera kärnprocesser och tillhandahålla insyn i operativ prestanda och ekonomiska resultat i realtid. Med en enda, integrerad programsvit för att hantera redovisning, orderbehandling, lagerhantering, produktion, försörjningskedjan och lagerverksamheten ger NetSuite företag tydlig insyn i sin information och kontroll över sin verksamhet.
Lär dig mer om NetSuite
...
Läs mer
Funktioner
- Kostnadsspårning
- Lead-hantering
- Automatisering av marknadsföring
- Relationsspårning
- Kunddatabas
- Data Import/Export
- E-post marknadsföring
- Aktivitetspanel
- Kundhantering
- Dokumenthantering
- Kampanjhantering
Bitrix24 är nog den snabbast växande kostnadsfria CRM-programvaran och används av över 3,5 miljoner företag runt om i världen. E-postmarknadsföring, offerter, fakturering mer
Bitrix24 är en bra, kostnadsfri CRM-programvara som används av över 3,5 miljoner företag runt om i världen. Bitrix24 är tillgänglig i molnet och lokalt med åtkomst till öppen källkod. Obegränsade leads, affärer, kontakter, företag, offerter, fakturor och mötesbokning. Det kostnadsfria abonnemanget inkluderar även e-postmarknadsföring och telefoni. De avancerade versionerna har automatisering av försäljning och marknadsföring, massutskick av SMS, kampanjhantering och support för flera direktkanaler. Finns på 12 olika språk.
Lär dig mer om Bitrix24
...
Läs mer
Funktioner
- Kostnadsspårning
- Lead-hantering
- Automatisering av marknadsföring
- Relationsspårning
- Kunddatabas
- Data Import/Export
- E-post marknadsföring
- Aktivitetspanel
- Kundhantering
- Dokumenthantering
- Kampanjhantering
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring, försäljning och service för att generera, engagera, vårda och konvertera leads.
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara med marknadsföring, försäljning och service. Programvaran är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera, och vårda webbesökare och göra dem till nöjda kunder. Generera leads med leadgenereringsformulär och popup-fönster, engagera webbesökarna med hjälp av snygga startsidor, vårda dem med engagerande e-postmeddelanden och automatisera din marknadsföringstratt med marketing automation – allt från en enda lättanvänd plattform.
Lär dig mer om EngageBay CRM
...
Läs mer
Funktioner
- Kostnadsspårning
- Lead-hantering
- Automatisering av marknadsföring
- Relationsspårning
- Kunddatabas
- Data Import/Export
- E-post marknadsföring
- Aktivitetspanel
- Kundhantering
- Dokumenthantering
- Kampanjhantering
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga webbdatabasapplikationer utan att behöva skriva kod.
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga finansiella CRM-applikationer utan kodning. Allt-i-ett-plattformen rankas som en ledare av Forrester Research och erbjuder allt du behöver för en digital omvandling av affärsverksamheten och arbetsflödena. Det inkluderar en integrerad molndatabas, en visuell applikationsbyggare, säkerhet i storföretagsklass, regelefterlevnad och skalbar global infrastruktur. Se varför över 15 000 företag över hela världen förlitar sig på Caspio. PROVA KOSTNADSFRITT.
Lär dig mer om Caspio
...
Läs mer
Funktioner
- Kostnadsspårning
- Lead-hantering
- Automatisering av marknadsföring
- Relationsspårning
- Kunddatabas
- Data Import/Export
- E-post marknadsföring
- Aktivitetspanel
- Kundhantering
- Dokumenthantering
- Kampanjhantering
amoCRM är världens kanske första meddelandeappdrivna CRM. Den har säljpipa, leadspårning, flerkanalskommunikation med mera.
amoCRM är världens kanske första meddelandeappdrivna CRM. Med flerkanalskommunikation kan du kommunicera via meddelandeappar, e-postmeddelanden och samtal från en och samma app. Nu kan varje interaktion med dina kunder vara en personlig dialog. Dessutom älskar chefer amoCRMs kraftfulla analys-, rapporterings- och automatiseringsverktyg. En jättebra meddelandeappdriven säljlösning för entreprenörer och små och medelstora företag.
Lär dig mer om Kommo
...
Läs mer
Funktioner
- Kostnadsspårning
- Lead-hantering
- Automatisering av marknadsföring
- Relationsspårning
- Kunddatabas
- Data Import/Export
- E-post marknadsföring
- Aktivitetspanel
- Kundhantering
- Dokumenthantering
- Kampanjhantering
Teamgate är ett av de enklaste, smartaste och starkaste CRM-systemen för försäljning. Lätt att använda, lätt att hantera verksamhetens tillväxt.
Teamgate är ett enkelt och transparent, webbaserat, heltäckande CRM-system för försäljning, med funktionalitet som guidar dig genom hela försäljningsprocessen från början till slut. Anslut, organisera, forska i och analysera dina leads inifrån ett otroligt smart, helt integrerat system, och avsluta affärer snabbare, på ett mer avancerat och användarvänligt sätt. Teamgates integrerade försäljningsstack inkluderar tillgång till Zendesk, Mailchimp, Zapier och andra kraftfulla funktioner som krossar dina säljmål varje dag.
Lär dig mer om Teamgate
...
Läs mer
Funktioner
- Kostnadsspårning
- Lead-hantering
- Automatisering av marknadsföring
- Relationsspårning
- Kunddatabas
- Data Import/Export
- E-post marknadsföring
- Aktivitetspanel
- Kundhantering
- Dokumenthantering
- Kampanjhantering
En av de ledande plattformerna med lite kod för processhantering och CRM.
Creatio (tidigare bpm'online) är en av de ledande plattformarnamed lite kod för processhantering och CRM som kopplar samman punkterna mellan marknadsföring, försäljning och kundservice.
Medelstora och stora organisationer kan nu effektivt hantera hela kundresan, från lead till order och till löpande kontounderhåll. Creatio har fått ett brett erkännande av viktiga branschanalytiker, bland annat Gartner, Forrester, Nucleus Research, Ovum och ISM, och har fått flera prestigefyllda utmärkelser.
Lär dig mer om Creatio CRM
...
Läs mer
Funktioner
- Kostnadsspårning
- Lead-hantering
- Automatisering av marknadsföring
- Relationsspårning
- Kunddatabas
- Data Import/Export
- E-post marknadsföring
- Aktivitetspanel
- Kundhantering
- Dokumenthantering
- Kampanjhantering
Känd som Europas mest flexibla CRM, erbjuder Efficy en helt anpassningsbar lösning för hantering av kundrelationer, vilket ökar de anställdas möjligheter.
Äntligen en CRM-lösning som anpassar sig efter dina behov!
Efficy är en viktig aktör på den europeiska CRM-marknaden. Med vårt anpassningsbara utbud av lösningar har vi redan lockat över 13 500 kunder och 330 000 användare i 60 länder. Efficy CRM är lätt att använda och kan anpassas till alla organisationer, utifrån individuell storlek och specifika behov.
Detta ger er en möjlighet att expandera och utveckla företaget på ett strukturerat sätt. Slösa inte tid på att organisera data – stärk personalen och få företaget att växa med Efficy CRM.
Lär dig mer om Efficy CRM
...
Läs mer
Funktioner
- Kostnadsspårning
- Lead-hantering
- Automatisering av marknadsföring
- Relationsspårning
- Kunddatabas
- Data Import/Export
- E-post marknadsföring
- Aktivitetspanel
- Kundhantering
- Dokumenthantering
- Kampanjhantering
#1 Action-fokuserad försäljning CRM för småföretag. Fokusera på nästa åtgärd, följ upp varje ledning och håll kontrollen över din försäljning.
OnePageCRM är den första actionfokuserade försäljningen CRM som hjälper små och medelstora företag att hålla kontrollen över sin försäljning. Fokusera på vad som måste göras därefter, följ upp varje ledning, håll teamet på samma sida och stäng fler erbjudanden, en försäljningsåtgärd åt gången. Spara tid och automatisera din administratör och datainmatning. Generera leads i ett klick var som helst på webben. Skör CRM -fördelarna när du är på språng med iOS- och Android -mobilappar. Några frågor? Vi erbjuder support via e -post, telefon och chatt.
Lär dig mer om OnePageCRM
...
Läs mer
Funktioner
- Kostnadsspårning
- Lead-hantering
- Automatisering av marknadsföring
- Relationsspårning
- Kunddatabas
- Data Import/Export
- E-post marknadsföring
- Aktivitetspanel
- Kundhantering
- Dokumenthantering
- Kampanjhantering
Covve är utformat för att hjälpa dig att förbättra hur du hanterar relationer och skapar affärsmöjligheter.
Din AI-drivna kontaktansvarige hjälper dig att hålla kontakten, utnyttja ditt nätverk och få det att växa. Skanna och digitalisera visitkort,
få nyhetsaviseringar som påverkar dina kontakter, ta kontakt med smarta påminnelser, ditt personliga CRM, förbättrar dina kontakter,
segmentera och navigera snabbt i ditt kontaktnätverk,
skapa och dela ditt elektroniska visitkort,
håller dina data privata och säkra,
hjälp finns alltid att få på
Lär dig mer om Covve App
...
Läs mer
Funktioner
- Kostnadsspårning
- Lead-hantering
- Automatisering av marknadsföring
- Relationsspårning
- Kunddatabas
- Data Import/Export
- E-post marknadsföring
- Aktivitetspanel
- Kundhantering
- Dokumenthantering
- Kampanjhantering
User.com är ett avancerat marknadsförings- och försäljningssystem som hjälper till att automatisera personanpassad kommunikation och effektivisera affärsprocesser.
User.com är en allt-i-ett-plattform för automatiserad marknadsföring som syftar till att öka engagemanget och förbättra konverteringen genom att använda en enda datakälla för dina kunder.
Nå kunder via ett brett utbud av kommunikationskanaler: e-post, livechatt, chattrobot, push-meddelanden, dynamiskt sidinnehåll och många fler – allt tillgängligt på ett ställe.
Intresserad av automatiserad marknadsföring? Få en kostnadsfri, 14 dagar lång provperiod utan förskottsbetalning
Lär dig mer om User.com
...
Läs mer
Funktioner
- Kostnadsspårning
- Lead-hantering
- Automatisering av marknadsföring
- Relationsspårning
- Kunddatabas
- Data Import/Export
- E-post marknadsföring
- Aktivitetspanel
- Kundhantering
- Dokumenthantering
- Kampanjhantering
Förenkla din dagliga agenda, håll koll på allt som pågår och förbättra din verksamhet med denna lättanvända molnbaserade CRM-lösning.
Prova RAYNET CRM – ett förstklassigt gratis CRM.
Alla dina kunddata på ett ställe. Du kommer aldrig mer att behöva den där gamla adressboken. Om du verkligen vill förstå dina kunder och vad de behöver måste du känna till din relationshistorik. Med detta CRM tar det bara några sekunder att ta reda på allt som finns att veta om dina kunder. Du får en fullständig support och ett gratis webbinarium direkt från start. Håll koll på läget med RAYNET.
Lär dig mer om RAYNET CRM
...
Läs mer
Funktioner
- Kostnadsspårning
- Lead-hantering
- Automatisering av marknadsföring
- Relationsspårning
- Kunddatabas
- Data Import/Export
- E-post marknadsföring
- Aktivitetspanel
- Kundhantering
- Dokumenthantering
- Kampanjhantering
Nästa generations verktyg för PSA. Komplett paket för automation av professionella tjänster för programvaru- och tjänsteföretag.
HarmonyPSA stöder hela företagets livscykel, från leadgenerering till kontraktsförnyelse. Programvaran är specifikt utformad och byggd för programvaru- och tjänsteföretag och automatiserar affärsfunktioner på en enda plattform som är tillgänglig från molnet på alla enheter.
Lär dig mer om CloudBlue PSA
...
Läs mer
Funktioner
- Kostnadsspårning
- Lead-hantering
- Automatisering av marknadsföring
- Relationsspårning
- Kunddatabas
- Data Import/Export
- E-post marknadsföring
- Aktivitetspanel
- Kundhantering
- Dokumenthantering
- Kampanjhantering
Investerare och rådgivare kommer till DealCloud för att stärka sina affärsteam.
DealCloud erbjuder en plattform, tjänster och expertis för att stärka affärsmöjligheterna för investeringsbankers och riskkapitalbolags affärsteam. Plattformen är särskilt utformad för detta mål. Med ett implementeringsteam som stärker klienterna på plattformen samt ett kontohanteringsteam som driver dem framåt. DealCloud kommer från riskkapital- och investeringsbankvärlden och förstår vad kunderna behöver för att genomföra en affär.
Lär dig mer om DealCloud
...
Läs mer
Funktioner
- Kostnadsspårning
- Lead-hantering
- Automatisering av marknadsföring
- Relationsspårning
- Kunddatabas
- Data Import/Export
- E-post marknadsföring
- Aktivitetspanel
- Kundhantering
- Dokumenthantering
- Kampanjhantering
Molnsystem för företag som erbjuder yrkesmässiga tjänster. Omfattar företagets ekonomi, personal och dokument. Samarbeta när som helst och var som helst.
Teamogy är ett omfattande molnsystem för företag som erbjuder yrkesmässiga tjänster. Täcker alla steg från första kontakt med kunden, budgetering, projektledning till kapacitetsplanering och tidsrapportering, tredjepartskostnader och kundfakturering. Teamogy för samman interna team och stödjer samarbete och kommunikation inom företaget. Det låter ditt team arbeta när som helst och var som helst.
Lär dig mer om Teamogy
...
Läs mer
Funktioner
- Kostnadsspårning
- Lead-hantering
- Automatisering av marknadsföring
- Relationsspårning
- Kunddatabas
- Data Import/Export
- E-post marknadsföring
- Aktivitetspanel
- Kundhantering
- Dokumenthantering
- Kampanjhantering
Frigör kraften i dina data och relationer: Hantera insamling, affärsflöde och verksamhet. För alternativa investeringar.
Med AIM, den främsta privatkapitallösningen på Salesforce-plattformen, kan du konsolidera dina data till ett centralt system för operativ effektivitet och optimera arbetsflöden så att du kan skala upp för tillväxt. AIM är Lightning-klar med ett rent och enkelt användargränssnitt utformat för enkel användning och hastighet. Med AIM får du grunden för att bygga en företagsomfattande tekniklösning som utnyttjar kraften i dina data och ger dig en informationsfördel och många års försprång före konkurrenterna.
Lär dig mer om Altvia
...
Läs mer
Funktioner
- Kostnadsspårning
- Lead-hantering
- Automatisering av marknadsföring
- Relationsspårning
- Kunddatabas
- Data Import/Export
- E-post marknadsföring
- Aktivitetspanel
- Kundhantering
- Dokumenthantering
- Kampanjhantering
CreditOnline-systemet har en komplett uppsättning verktyg för alla aspekter av låneverksamheten, 24/7-support och en heltäckande utlåningsprocess.
CreditOnline-systemet har en komplett uppsättning verktyg för låneansökan, behandling av låneansökan och betjäning av låneverksamhet, 24/7-support och en heltäckande utlåningsprocess.
Mer än 100 framgångsrika projekt genomförda i över 15 länder sedan 2008, med en helautomatiserad livscykelprocess för lån och flera lösningar för utmaningar som kunderna har ställts inför.
CREDITONLINE-systemet förbättras och utökas aktivt baserat på kundernas behov och förslag, vilket gör det helt praktiskt.
Lär dig mer om CreditOnline
...
Läs mer
Funktioner
- Kostnadsspårning
- Lead-hantering
- Automatisering av marknadsföring
- Relationsspårning
- Kunddatabas
- Data Import/Export
- E-post marknadsföring
- Aktivitetspanel
- Kundhantering
- Dokumenthantering
- Kampanjhantering
EQUP är en molnbaserad CRM-programvara som hjälper till att automatisera marknadsföring, försäljning och fakturering.
EQUP är en molnbaserad CRM-programvara som hjälper till att automatisera marknadsföring, försäljning och fakturering. EQUP har utformats för att överbrygga den klyfta som finns mellan befintliga lösningar och småföretagarnas behov. Saker som ingen annan erbjuder: - Gemensamma lager. - Gratisversionen har inga funktionsbegränsningar. - Dedikerade kontoansvariga. - Branschspecifika lösningar.
Lär dig mer om EQUP
...
Läs mer
Funktioner
- Kostnadsspårning
- Lead-hantering
- Automatisering av marknadsföring
- Relationsspårning
- Kunddatabas
- Data Import/Export
- E-post marknadsföring
- Aktivitetspanel
- Kundhantering
- Dokumenthantering
- Kampanjhantering
Chatabox är en förenklad CRM-plattform för företag som är fullpackad med många funktioner och till ett konkurrenskraftigt pris från 35 AUD.
Chatabox är ett molnbaserat CRM som är helt skalbart och användarvänligt med sömlöst arbetsflöde och automatiseringsfunktioner som förenklar sälj- och leadhanteringsprocessen. Standardfunktionerna inkluderar spårning och delning av kontakters e-post, bilagor, möten, kundrelationer, marknadsföring, leadgenerering, lagring, offerter och anbud, fakturering med anpassningsbara instrumentbräden plus en rad andra funktioner från 35 AUD. Lära sig mer om Chatabox.
Lär dig mer om Chatabox
...
Läs mer
Funktioner
- Kostnadsspårning
- Lead-hantering
- Automatisering av marknadsföring
- Relationsspårning
- Kunddatabas
- Data Import/Export
- E-post marknadsföring
- Aktivitetspanel
- Kundhantering
- Dokumenthantering
- Kampanjhantering
Säkert och tillförlitligt CRM för att hantera försäljning och kontakter. Integreras med din e-post och kalender. Perfekt för säljteam och webbaserade leads.
Onpipeline är ett säkert och pålitligt CRM för att hantera försäljning, kontakter och aktiviteter. Du kan integrera dina e-postmeddelanden och kalendrar, automatisera återkommande uppgifter, generera leads från webbformulär eller programmeringsgränssnitt (application program interface, API) och mycket mer. Programvaran hjälper dig att hålla koll på erbjudanden utan att spendera timmar på att fylla i formulär. Du kan ta kontroll över din försäljningsprocess, ställa in Händelser för dina kommande åtgärder som synkroniseras med din Gmail- eller Outlook-kalender osv. Med Onpipeline behövs inga utbildningssessioner, vilket krävs med andra CRM-system.
Lär dig mer om Onpipeline
...
Läs mer
Funktioner
- Kostnadsspårning
- Lead-hantering
- Automatisering av marknadsföring
- Relationsspårning
- Kunddatabas
- Data Import/Export
- E-post marknadsföring
- Aktivitetspanel
- Kundhantering
- Dokumenthantering
- Kampanjhantering
Plattformen Q4 Desktop för investerarrelationer förenar IR CRM och marknadsför informationsverktyg i ett förenklat och strömlinjeformat arbetsflöde.
Q4 Desktop är en helt integrerad investerarrelationsplattform som kombinerar ditt CRM med avancerade marknadsintelligensverktyg för att förenkla och effektivisera hela arbetsflödet för investerarrelationer (investor relations, IR). Q4 Desktop inkluderar lösningar för aktivitetsloggning och direktkanaler, intuitiv inriktning på kontaktnivå, rapportbyggnadsfunktionalitet, resplansbyggnad, verktyg för vägvisningsplanering, databas över validerade finansiella data samt användbar information inklusive handelsanalys, relativ prestanda och aktivitetsvarningar.
Lär dig mer om Q4 Desktop
...
Läs mer
Funktioner
- Kostnadsspårning
- Lead-hantering
- Automatisering av marknadsföring
- Relationsspårning
- Kunddatabas
- Data Import/Export
- E-post marknadsföring
- Aktivitetspanel
- Kundhantering
- Dokumenthantering
- Kampanjhantering