Sverige Visa lokala produkter
162 resultat
Backstop Solutions erbjuder molnbaserade produktivitetslösningar för institutionella investeringsföretag och alternativa kapitalförvaltare. Lär dig mer om Backstop
Backstop CRM är en prisbelönt molnbaserad programvaruplattform som gör det möjligt för institutionella värdepappersföretag och alternativa kapitalförvaltare att bli mer operativt effektiva och produktiva. Backstops över 800 kunder använder programmet för att centralisera kvalitativa och kvantitativa data för att stödja hantering av research, portföljförvaltning, kapitalanskaffning och investerarrelationer. Lär dig mer om Backstop

Funktioner

  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning
  • Rörledningshantering
  • Kunddatabas
  • Kontaktledning
  • Aktivitetspanel
  • Kundhantering
  • Dokumenthantering
HubSpot CRM har allt du behöver för att organisera, spåra och bygga bättre relationer med leads och kunder. Lär dig mer om HubSpot CRM
Oavsett om du har ett litet team på fem personer eller en sofistikerad säljkår på 500, erbjuder HubSpot priser och paketalternativ som kan växa när du gör det. HubSpots programvara för hantering av kundrelationer är byggd för företag som vill lägga mindre tid på att logga data. Den förvarar alla dina kontakter i en centraliserad, anpassningsbar databas. Och du kan se allt om en viss lead på ett ställe – inget mer grävande i inkorgar för att hitta information. Börja använda den kostnadsfria HubSpot CRM idag. Lär dig mer om HubSpot CRM

Funktioner

  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning
  • Rörledningshantering
  • Kunddatabas
  • Kontaktledning
  • Aktivitetspanel
  • Kundhantering
  • Dokumenthantering
Pipedrives finans-CRM är enkelt att implementera och hjälper dig att fokusera på de aktiviteter som driver affärerna till avslut. Lär dig mer om Pipedrive
Tack vare Pipedrives kraftfulla men flexibla CRM har det aldrig varit enklare att ha koll på ekonomin, prospekten och den övergripande försäljningsprocessen. Följ dina intäkter från produkter, optimera kostnaderna genom att säkerställa effektivitet och skapa intäktsprognoser med Pipedrives sofistikerade statistiköversikt. Pipedrives CRM är helt anpassningsbart och kan användas av företag verksamma inom bank, försäkring, leasing, bolån och mer. Lär dig mer om Pipedrive

Funktioner

  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning
  • Rörledningshantering
  • Kunddatabas
  • Kontaktledning
  • Aktivitetspanel
  • Kundhantering
  • Dokumenthantering
Zoho CRM är en webbaserad hanteringsplattform för finanstjänstföretag av alla storlekar för att centralisera funktioner och förbättra effektiviteten. Lär dig mer om Zoho CRM
Zoho CRM är en skalbar omnikanal-programvarulösning för finansinstitut i alla storlekar. Öka effektiviteten med en databas för kundinformation, kontohanteringssystem, resultatpaneler och supportverkty g för att ligga steget före konkurrenterna. Lär dig mer om Zoho CRM

Funktioner

  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning
  • Rörledningshantering
  • Kunddatabas
  • Kontaktledning
  • Aktivitetspanel
  • Kundhantering
  • Dokumenthantering
Freshsales CRM är fullpackad med funktioner och ett mycket intuitivt UI så att du inte behöver växla mellan flera verktyg för att driva ditt företag. Lär dig mer om Freshsales
Freshsales är en CRM-programvara för försäljning från Freshworks. Med ett mycket intuitivt UI och en kraftfull funktionsuppsättning som inkluderar AI-baserad lead-poängsättning, direktförbindelse för visuella affärer och intelligent automatisering av arbetsflöde ger Freshsales företagen allt de behöver för att hantera sin försäljning i ett problemfritt paket. Freshsales är betrodd av över 15 000 företag från över 80 länder. Några företag som använder Freshsales är Dyson, Best Western Hotels & Resorts, Purdue University och WallyPark. Lär dig mer om Freshsales

Funktioner

  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning
  • Rörledningshantering
  • Kunddatabas
  • Kontaktledning
  • Aktivitetspanel
  • Kundhantering
  • Dokumenthantering
monday sales CRM är perfekt för små till medelstora företag. Det är ett kodfritt, fullt anpassningsbart CRM som centraliserar din försäljning och kundkommunikation. Lär dig mer om monday sales CRM
monday.com är en fantastisk CRM-programvara för finansinstitut i alla storlekar. Håll koll på dina kunder, kontaktuppgifter, transaktionshistorik och register på ett och samma ställe. Du kan använda smarta och visuella tavlor för att tilldela objekt, automatisera e-postmeddelanden, ställa in påminnelser, hantera dina mål och dela filer. Lär dig mer om monday sales CRM

Funktioner

  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning
  • Rörledningshantering
  • Kunddatabas
  • Kontaktledning
  • Aktivitetspanel
  • Kundhantering
  • Dokumenthantering
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring, försäljning och service för att generera, engagera, vårda och konvertera leads. Lär dig mer om EngageBay
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara med marknadsföring, försäljning och service. Programvaran är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera, och vårda webbesökare och göra dem till nöjda kunder. Generera leads med leadgenereringsformulär och popup-fönster, engagera webbesökarna med hjälp av snygga startsidor, vårda dem med engagerande e-postmeddelanden och automatisera din marknadsföringstratt med marketing automation – allt från en enda lättanvänd plattform. Lär dig mer om EngageBay

Funktioner

  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning
  • Rörledningshantering
  • Kunddatabas
  • Kontaktledning
  • Aktivitetspanel
  • Kundhantering
  • Dokumenthantering
Känd som Europas mest flexibla CRM, erbjuder Efficy en helt anpassningsbar lösning för hantering av kundrelationer, vilket ökar de anställdas möjligheter. Lär dig mer om Efficy CRM
Äntligen en CRM-lösning som anpassar sig efter dina behov! Efficy är en viktig aktör på den europeiska CRM-marknaden. Med vårt anpassningsbara utbud av lösningar har vi redan lockat över 13 500 kunder och 330 000 användare i 60 länder. Efficy CRM är lätt att använda och kan anpassas till alla organisationer, utifrån individuell storlek och specifika behov. Detta ger er en möjlighet att expandera och utveckla företaget på ett strukturerat sätt. Slösa inte tid på att organisera data – stärk personalen och få företaget att växa med Efficy CRM. Lär dig mer om Efficy CRM

Funktioner

  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning
  • Rörledningshantering
  • Kunddatabas
  • Kontaktledning
  • Aktivitetspanel
  • Kundhantering
  • Dokumenthantering
Seeking Alpha is the world’s largest investing community. Our goal is simple: To help you be a better investor. Lär dig mer om Seeking Alpha
Seeking Alpha is the world’s largest investing community. Our goal is simple: To help you be a better investor. Whatever your investing needs, we’ve got you covered with independent and balanced stock research, fundamental analysis tools, crowdsourced debate, or actionable market data. As a member, you can link your portfolio to get customized stock screeners, alerts and updates, or join one of our expert services to get exclusive real-time trading ideas. Lär dig mer om Seeking Alpha

Funktioner

  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning
  • Rörledningshantering
  • Kunddatabas
  • Kontaktledning
  • Aktivitetspanel
  • Kundhantering
  • Dokumenthantering
Chatabox är en förenklad CRM-plattform för företag som är fullpackad med många funktioner och till ett konkurrenskraftigt pris från 35 AUD. Lär dig mer om Chatabox
Chatabox är ett molnbaserat CRM som är helt skalbart och användarvänligt med sömlöst arbetsflöde och automatiseringsfunktioner som förenklar sälj- och leadhanteringsprocessen. Standardfunktionerna inkluderar spårning och delning av kontakters e-post, bilagor, möten, kundrelationer, marknadsföring, leadgenerering, lagring, offerter och anbud, fakturering med anpassningsbara instrumentbräden plus en rad andra funktioner från 35 AUD. Lära sig mer om Chatabox. Lär dig mer om Chatabox

Funktioner

  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning
  • Rörledningshantering
  • Kunddatabas
  • Kontaktledning
  • Aktivitetspanel
  • Kundhantering
  • Dokumenthantering
Säkert och tillförlitligt CRM för att hantera försäljning och kontakter. Integreras med din e-post och kalender. Perfekt för säljteam och webbaserade leads. Lär dig mer om Onpipeline
Onpipeline är ett säkert och pålitligt CRM för att hantera försäljning, kontakter och aktiviteter. Du kan integrera dina e-postmeddelanden och kalendrar, automatisera återkommande uppgifter, generera leads från webbformulär eller programmeringsgränssnitt (application program interface, API) och mycket mer. Programvaran hjälper dig att hålla koll på erbjudanden utan att spendera timmar på att fylla i formulär. Du kan ta kontroll över din försäljningsprocess, ställa in Händelser för dina kommande åtgärder som synkroniseras med din Gmail- eller Outlook-kalender osv. Med Onpipeline behövs inga utbildningssessioner, vilket krävs med andra CRM-system. Lär dig mer om Onpipeline

Funktioner

  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning
  • Rörledningshantering
  • Kunddatabas
  • Kontaktledning
  • Aktivitetspanel
  • Kundhantering
  • Dokumenthantering
TreasuryView cloud platform enables businesses of any size to get a grip on financial risk. Lär dig mer om TreasuryView
Treasuryview cloud platform unites actual and planned currency exposure, debt, interest rate and currency hedges information and external market data into predictive analytics and treasury tasks automation capabilities, with core finance or ERP system integration option. Furthermore, we offer interaction capabilities with trusted bank advisor over the same data platform, helping corporates to meet banking objectives faster than before, at lower cost. Lär dig mer om TreasuryView

Funktioner

  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning
  • Rörledningshantering
  • Kunddatabas
  • Kontaktledning
  • Aktivitetspanel
  • Kundhantering
  • Dokumenthantering
Nimble is the simple, smart CRM for Office 365 & G Suite that works for you -- everywhere you work.
Nimble is the simple, smart CRM for Office 365 & G Suite that works for you by automatically combining your contacts, communication histories, email inboxes, and calendar appointments with over 250+ SaaS business app contacts and social media connections (including Linkedin, Twitter, Facebook) into one unified team relationship manager. Lär dig mer om Nimble

Funktioner

  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning
  • Rörledningshantering
  • Kunddatabas
  • Kontaktledning
  • Aktivitetspanel
  • Kundhantering
  • Dokumenthantering
The smarter way for small businesses to do great work Keap organizes your client information & daily work in one place, freeing you up
Grow your business with the all-in-one CRM, sales & marketing software for serious business owners. Our platform organizes your customer information and daily work in one place, freeing you up from repetitive tasks so you have more time to focus on growing your business. Lär dig mer om Keap

Funktioner

  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning
  • Rörledningshantering
  • Kunddatabas
  • Kontaktledning
  • Aktivitetspanel
  • Kundhantering
  • Dokumenthantering
NetSuite är världens främsta molnbaserade ERP-programvara som ger dig den insyn och kontroll du behöver för att fatta smarta beslut och få en trygg tillväxt.
NetSuite är en molnbaserad helhetslösning för företagsledning som hjälper mer än 31 000 organisationer att arbeta mer effektivt genom att automatisera kärnprocesser och tillhandahålla insyn i operativ prestanda och ekonomiska resultat i realtid. Med en enda, integrerad programsvit för att hantera redovisning, orderbehandling, lagerhantering, produktion, försörjningskedjan och lagerverksamheten ger NetSuite företag tydlig insyn i sin information och kontroll över sin verksamhet. Lär dig mer om NetSuite

Funktioner

  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning
  • Rörledningshantering
  • Kunddatabas
  • Kontaktledning
  • Aktivitetspanel
  • Kundhantering
  • Dokumenthantering
A powerful online CRM system to manage sales & marketing activities for your business. Integrated, highly configurable, easy to use.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite. Lär dig mer om Apptivo

Funktioner

  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning
  • Rörledningshantering
  • Kunddatabas
  • Kontaktledning
  • Aktivitetspanel
  • Kundhantering
  • Dokumenthantering
Bitrix24 är nog den snabbast växande kostnadsfria CRM-programvaran och används av över 3,5 miljoner företag runt om i världen. E-postmarknadsföring, offerter, fakturering mer
Bitrix24 är en bra, kostnadsfri CRM-programvara som används av över 3,5 miljoner företag runt om i världen. Bitrix24 är tillgänglig i molnet och lokalt med åtkomst till öppen källkod. Obegränsade leads, affärer, kontakter, företag, offerter, fakturor och mötesbokning. Det kostnadsfria abonnemanget inkluderar även e-postmarknadsföring och telefoni. De avancerade versionerna har automatisering av försäljning och marknadsföring, massutskick av SMS, kampanjhantering och support för flera direktkanaler. Finns på 12 olika språk. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning
  • Rörledningshantering
  • Kunddatabas
  • Kontaktledning
  • Aktivitetspanel
  • Kundhantering
  • Dokumenthantering
Easy-to-use, affordable, small business contact manager to track contacts, schedule follow-ups, and manage workflows.
BEST FOR INDEPENDENT FINANCIAL PLANNERS AND ADVISORS - Less Annoying CRM is a simple CRM built from the ground up for small businesses. Manage your contacts, leads, notes, calendar, to-do's and more, all from one simple web app. Our product is founded on three core principles: simplicity, affordability, and outstanding customer service. All users get an unlimited free 30-day trial to exhaustively test every aspect of the CRM, and customer service is always free by phone and email. Lär dig mer om Less Annoying CRM

Funktioner

  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning
  • Rörledningshantering
  • Kunddatabas
  • Kontaktledning
  • Aktivitetspanel
  • Kundhantering
  • Dokumenthantering
Project-based solution for PS firms that combines project accounting, resource management, project mgmt, time/expense and client mgt.
Deltek Vision is a project-based solution for professional services firms that combines project accounting, resource management, project management, time/expense management and client management in one product. Deltek Vision is a web-based solution available for cloud or on-premises deployment. Lär dig mer om Deltek Vision

Funktioner

  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning
  • Rörledningshantering
  • Kunddatabas
  • Kontaktledning
  • Aktivitetspanel
  • Kundhantering
  • Dokumenthantering
The affordable CRM solution for financial services to effectively manage your customer relationships and drive sales growth.
Really Simple Systems CRM is the natural selection for financial services, providing a powerful yet easy to use solution to track and manage your sales. Designed for growing teams working B2B, our affordable CRM includes everything you need to manage your customer relationships and drive sales growth. Customizable to suit your needs, there's a wealth of reporting features and custom dashboard charts that track real-time data for actionable insights. Lär dig mer om Really Simple Systems CRM

Funktioner

  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning
  • Rörledningshantering
  • Kunddatabas
  • Kontaktledning
  • Aktivitetspanel
  • Kundhantering
  • Dokumenthantering
Daylite is a Mac CRM that's great for financial firms of 1-100 employees that want to increase organization and efficiency.
Daylite is a Mac CRM that's great for financial firms of 1-100 employees that want to increase organization and efficiency. Keep track of all your communication and documents with clients in one place. Track new deals and manage client projects all in one app. Share with your team. Control permissions for privacy and security. Made for Apple devices - integrate with Apple Mail, share with Apple Contacts and iCal, use Reminders, Siri, and more! Lär dig mer om Daylite for Mac

Funktioner

  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning
  • Rörledningshantering
  • Kunddatabas
  • Kontaktledning
  • Aktivitetspanel
  • Kundhantering
  • Dokumenthantering
The #1 Accounting Software and Financial Management Solution. Built for Finance by Finance
Sage Intacct helps CFOs access integrated management and financial reports across their business entitiesin minutes not daysto grow and drive their business. Sage Intacct is the AICPA preferred financial management product that allows your growing mid-sized business to go further, faster with the core financials you need to automate your most important processes, reduce your reliance on spreadsheets, and give you greater visibility into your business performance. Lär dig mer om Sage Intacct

Funktioner

  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning
  • Rörledningshantering
  • Kunddatabas
  • Kontaktledning
  • Aktivitetspanel
  • Kundhantering
  • Dokumenthantering
Maximizer isn't just another CRM. We provide businesses with the tools to enrich customer relationships and boost their bottom line.
Maximizer CRM for Financial Advisors comes loaded with tools to keep your practice organized, simplify compliance, and help you prepare for future growth. Deliver exceptional client service with a CRM solution designed with your entire practice in mind. Lär dig mer om Maximizer CRM

Funktioner

  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning
  • Rörledningshantering
  • Kunddatabas
  • Kontaktledning
  • Aktivitetspanel
  • Kundhantering
  • Dokumenthantering
The best CRM for financial companies. Helps you with Clients, Sales, and Projects. It's great because it sits right inside Outlook.
The best CRM Add-in for Outlook, also available as a web app and on iOS / Android. It helps manage Customers, Sales, Projects, and Email Campaigns. With eWay-CRM, you can share your Outlook with your team, track communication history, plan follow-ups, automate company processes and thus, run your business efficiently. The software is also highly customizable - it allows you to create user fields, design form layouts, customize workflows and user permissions. Lär dig mer om eWay-CRM

Funktioner

  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning
  • Rörledningshantering
  • Kunddatabas
  • Kontaktledning
  • Aktivitetspanel
  • Kundhantering
  • Dokumenthantering
Automate time-consuming admin tasks. Manage clients, online scheduling, billing & invoicing, documents & more- all from one place.
vcita's intuitive CRM allows small businesses to manage, organize and track clients, money and time-related tasks. Automate time-consuming admin tasks, streamline and simplify your payment collection, so you spend less time chasing payments and more time growing your business. Seamlessly integrate with QuickBooks for easy accounting. Estimates, invoices, online payments and processing, client communication and scheduling - all from one single place. Lär dig mer om vcita

Funktioner

  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning
  • Rörledningshantering
  • Kunddatabas
  • Kontaktledning
  • Aktivitetspanel
  • Kundhantering
  • Dokumenthantering
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga webbdatabasapplikationer utan att behöva skriva kod.
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga finansiella CRM-applikationer utan kodning. Allt-i-ett-plattformen rankas som en ledare av Forrester Research och erbjuder allt du behöver för en digital omvandling av affärsverksamheten och arbetsflödena. Det inkluderar en integrerad molndatabas, en visuell applikationsbyggare, säkerhet i storföretagsklass, regelefterlevnad och skalbar global infrastruktur. Se varför över 15 000 företag över hela världen förlitar sig på Caspio. PROVA KOSTNADSFRITT. Lär dig mer om Caspio

Funktioner

  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning
  • Rörledningshantering
  • Kunddatabas
  • Kontaktledning
  • Aktivitetspanel
  • Kundhantering
  • Dokumenthantering
Close is the all-in-one sales engagement CRM designed to help SMBs turn more leads into revenue.
Close is the sales engagement CRM designed to help SMBs turn more leads into revenue. At Close, were dedicated to the business of the future: smart, agile teams who work remotely. If you're a tech-enabled team who needs to scale without overpaying for enterprise software, you've found the right sales tool. Close lets you email, call, and text your leads, all without add-ons. Packed with productivity tools like task reminders and Power Dialer, you'll reach more leads and follow up more often. Lär dig mer om Close

Funktioner

  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning
  • Rörledningshantering
  • Kunddatabas
  • Kontaktledning
  • Aktivitetspanel
  • Kundhantering
  • Dokumenthantering
amoCRM är världens kanske första meddelandeappdrivna CRM. Den har säljpipa, leadspårning, flerkanalskommunikation med mera.
amoCRM är världens kanske första meddelandeappdrivna CRM. Med flerkanalskommunikation kan du kommunicera via meddelandeappar, e-postmeddelanden och samtal från en och samma app. Nu kan varje interaktion med dina kunder vara en personlig dialog. Dessutom älskar chefer amoCRMs kraftfulla analys-, rapporterings- och automatiseringsverktyg. En jättebra meddelandeappdriven säljlösning för entreprenörer och små och medelstora företag. Lär dig mer om amoCRM

Funktioner

  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning
  • Rörledningshantering
  • Kunddatabas
  • Kontaktledning
  • Aktivitetspanel
  • Kundhantering
  • Dokumenthantering
Web-based CRM tool that helps financial advisors manage clients and collaborate with co-workers.
Wealthbox is a leading CRM software application that helps financial advisors manage their clients and collaborate as a team. Integrated with custodial platforms and complementary wealth-tech products, Wealthbox's modern product design offers simplicity in the user experience that's combined with powerful CRM features. Wealth management firms, advisor networks, and broker-dealers use Wealthbox to help them serve clients, streamline operations, and grow their businesses. Lär dig mer om Wealthbox

Funktioner

  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning
  • Rörledningshantering
  • Kunddatabas
  • Kontaktledning
  • Aktivitetspanel
  • Kundhantering
  • Dokumenthantering
Zendesk Sell is sales CRM software that helps you close more deals.
Zendesk Sell is sales CRM software that helps you close more deals. This sales platform tracks all your customer interactions in one unified interface. It's quick to implement and easy to use: 70% of companies are able to get Sell up and running in 7 days or less. Your teams will be able to focus on selling not admin work and can spend less time on data entry. 80% of customers agree that Zendesk has made their teams more efficient. Lär dig mer om Zendesk Sell

Funktioner

  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning
  • Rörledningshantering
  • Kunddatabas
  • Kontaktledning
  • Aktivitetspanel
  • Kundhantering
  • Dokumenthantering
Sales Execution Platform built to help you sell faster. Prioritize leads & tasks, recommend actions, and help your team execute them.
LeadSquared is a new-age SaaS platform that provides end-to-end sales, marketing, and onboarding automation solutions. It specializes in solving sales challenges for high lead-volume, high-velocity businesses that have multiple sales channels and teams. Benefits that LeadSquared users have identified: • Zero Lead Leakage • Intelligent and efficient lead prioritization • 70% reduction in lead turnaround time • Automated sales and marketing processes • Integration with multiple business tools • Lär dig mer om LeadSquared

Funktioner

  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning
  • Rörledningshantering
  • Kunddatabas
  • Kontaktledning
  • Aktivitetspanel
  • Kundhantering
  • Dokumenthantering
Teamgate är ett av de enklaste, smartaste och starkaste CRM-systemen för försäljning. Lätt att använda, lätt att hantera verksamhetens tillväxt.
Teamgate är ett enkelt och transparent, webbaserat, heltäckande CRM-system för försäljning, med funktionalitet som guidar dig genom hela försäljningsprocessen från början till slut. Anslut, organisera , forska i och analysera dina leads inifrån ett otroligt smart, helt integrerat system, och avsluta affärer snabbare, på ett mer avancerat och användarvänligt sätt. Teamgates integrerade försäljningsstack inkluderar tillgång till Zendesk, Mailchimp, Zapier och andra kraftfulla funktioner som krossar dina säljmål varje dag. Lär dig mer om Teamgate

Funktioner

  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning
  • Rörledningshantering
  • Kunddatabas
  • Kontaktledning
  • Aktivitetspanel
  • Kundhantering
  • Dokumenthantering
SOFTWARE FOR RAISING ANGEL, SEED, PE & VC. Foundersuite makes the leading Investor CRM + Investor Database and Investor Update tools.
THIS SOFTWARE IS BEST FOR COMPANIES RAISING SEED, VENTURE CAPITAL or PRIVATE EQUITY (AND FOR CONSULTANTS & INVESTMENT BANKERS HELPING THEM RAISE). Foundersuite makes software for raising capital and managing investors. Foundersuite's product line includes the industry-leading Investor CRM. This CRM sits on top of a database of 141,000+ investors to help you build your funnel. Foundersuite also includes Pitch Deck Hosting and Investor Update tools to help run investor outreach and relations. Lär dig mer om Foundersuite

Funktioner

  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning
  • Rörledningshantering
  • Kunddatabas
  • Kontaktledning
  • Aktivitetspanel
  • Kundhantering
  • Dokumenthantering
Contactually helps you maintain and strengthen professional relationships.
Contactually's software makes it simple to stay engaged with every part of your network. You simply categorize your key contacts into Buckets, and your Contactually account will take care of the rest. That means no more worrying about who to follow-up with today, how any prior interactions went, or what to say to break the ice. With regular follow-up like this, you'll soon realize you have fewer cold, forgotten connections, and more warm, engaged relationships that are thinking of you. Lär dig mer om Contactually

Funktioner

  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning
  • Rörledningshantering
  • Kunddatabas
  • Kontaktledning
  • Aktivitetspanel
  • Kundhantering
  • Dokumenthantering
Open source solution for all around business management from customers and orders to invoicing and inventory.
Open source solution for all around business management: Sales, Invoicing, Agenda, Stock, Purchase Orders, Emailing, Accounting, Expense report, Leave requests. Several hundreds of modules are available according to your need. Lär dig mer om Dolibarr

Funktioner

  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning
  • Rörledningshantering
  • Kunddatabas
  • Kontaktledning
  • Aktivitetspanel
  • Kundhantering
  • Dokumenthantering
As the #1 rated CRM by QuickBooks users, Method:CRM streamlines your business from lead to repeat and everything in between.
A QuickBooks CRM platform, Method seamlessly syncs with your QuickBooks data, offering a shared source of truth across your organization. With Method:CRM, a fully customizable solution, you can manage leads, automate workflows and serve your customers better with self-serve portals all within a single tool. The #1 rated CRM by QuickBooks users, Method:CRM empowers thousands of small and mid-sized businesses to scale operations, increase sales and improve their bottom line. Lär dig mer om Method CRM

Funktioner

  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning
  • Rörledningshantering
  • Kunddatabas
  • Kontaktledning
  • Aktivitetspanel
  • Kundhantering
  • Dokumenthantering
Easy-To-Use CRM with contact, email, calendar, document & task management + QuickBooks, Outlook and a Google Sync. $99 + Free Upgrades
Infoflo is an easy to use CRM that is perfect for managing customer relationships and includes the most robust Outlook sync on the market! It is a fully integrated contact, relationship, email, calendar, document, sales & task management solution. It includes a Quick Books, Outlook and Google Sync. We believe that software should be a one time cost. For this reason our Easy-To-Use CRM software includes FREE Life-Time Updates, No Monthly Fees, and is an affordable $99 ONE-TIME cost per user! Lär dig mer om InfoFlo

Funktioner

  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning
  • Rörledningshantering
  • Kunddatabas
  • Kontaktledning
  • Aktivitetspanel
  • Kundhantering
  • Dokumenthantering
En av de ledande plattformerna med lite kod för processhantering och CRM.
Creatio (tidigare bpm'online) är en av de ledande plattformarnamed lite kod för processhantering och CRM som kopplar samman punkterna mellan marknadsföring, försäljning och kundservice. Medelstora och stora organisationer kan nu effektivt hantera hela kundresan, från lead till order och till löpande kontounderhåll. Creatio har fått ett brett erkännande av viktiga branschanalytiker, bland annat Gartner, Forrester, Nucleus Research, Ovum och ISM, och har fått flera prestigefyllda utmärkelser. Lär dig mer om Creatio CRM

Funktioner

  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning
  • Rörledningshantering
  • Kunddatabas
  • Kontaktledning
  • Aktivitetspanel
  • Kundhantering
  • Dokumenthantering
Intuitive solutions earning powerful results to help commercial service businesses dominate their competition.
Wingmate engages your field staff, on the go, to generate new sales, improve service & communicate in real-time. Our solution is comprised of a Mobile App for your staff on the move to capture/report intel and send it back to your team at the office. Our Simple CRM - management dashboard (Web-based CRM) enables two-way communication & tracking between both your sales staff and team in the field. Lär dig mer om Wingmate

Funktioner

  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning
  • Rörledningshantering
  • Kunddatabas
  • Kontaktledning
  • Aktivitetspanel
  • Kundhantering
  • Dokumenthantering
Redtail CRM is a web-based easy-to-use client management solution designed specifically for Financial Professionals.
Redtail Technology is a leading provider of web-based CRM, compliant text messaging solutions (Redtail Speak), paperless office, and email archiving solutions in the financial services industry. The company is dedicated to helping advisors efficiently grow their firms by providing them with the core technologies that drive their day-to-day operations, offering low cost and easy to implement applications and integrating with many of the industrys most widely used applications. Lär dig mer om Redtail CRM

Funktioner

  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning
  • Rörledningshantering
  • Kunddatabas
  • Kontaktledning
  • Aktivitetspanel
  • Kundhantering
  • Dokumenthantering
We help teams get everything in one place, work more collaboratively to get more done, and track and improve performance.
FreeAgent is a complete CRM platform with robust work management. FreeAgent empowers leaders to optimize sales, marketing, customer success, project management and more -- so every employee has workdays full of impact. Designed for the new world of work, remote teams thrive with complete visibility into day-to-day activity, real-time collaboration, and powerful low-code/no-code customization. Lär dig mer om FreeAgent CRM

Funktioner

  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning
  • Rörledningshantering
  • Kunddatabas
  • Kontaktledning
  • Aktivitetspanel
  • Kundhantering
  • Dokumenthantering
Unanet A/E is purpose-built ERP for A/E firms and offers Project Management, Business Intelligence, Financials, and more in one system.
Unanet A/E, powered by Clearview, is purpose-built ERP for architecture and engineering firms and offers Project Management, Business Intelligence, Time and Expense Tracking, Financials, Integrations, and CRM in one system. Powerful analytic dashboards dashboards allow businesses to gain greater visibility and control, analyze data in real time, and drive their business forward. Unanet Connect is the first and only open integration platform that integrates Unanet with hundreds of applications. Lär dig mer om Unanet AE

Funktioner

  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning
  • Rörledningshantering
  • Kunddatabas
  • Kontaktledning
  • Aktivitetspanel
  • Kundhantering
  • Dokumenthantering
#1 Action-Focused Sales CRM for Small Business. Focus on the Next Action, follow up with every lead, and stay in control of your sales.
OnePageCRM is the 1st action-focused sales CRM that helps small and medium-sized businesses stay in control of their sales. Focus on what needs to be done next, follow up with every lead, keep the team on the same page, and close more deals, one sales action at a time. Save time and automate your admin and data entry. Generate leads in a click from anywhere on the web. Reap the CRM benefits on the go with iOS and Android mobile apps. Any questions? We offer support via email, phone and chat. Lär dig mer om OnePageCRM

Funktioner

  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning
  • Rörledningshantering
  • Kunddatabas
  • Kontaktledning
  • Aktivitetspanel
  • Kundhantering
  • Dokumenthantering
Top of Mind is recognized as the mortgage industrys most-relied-upon provider of marketing automation and creative content solutions.
Surefire CRM and Mortgage Marketing Engine helps thousands of mortgage professionals win new business, drive repeat business, and earn the right to referral business. With intuitive, set-it-and-forget -it workflows and award-winning content, mortgage professionals can effortlessly maintain and deepen their connections with borrowers, recruits, members, brokers, and real estate agents all through one powerful platform. Lär dig mer om Surefire CRM

Funktioner

  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning
  • Rörledningshantering
  • Kunddatabas
  • Kontaktledning
  • Aktivitetspanel
  • Kundhantering
  • Dokumenthantering
MyCRMDashboard is a mortgage lead generating CRM that was built specifically for residential lenders, banks and credit unions.
MyCRMDashboard, mortgage CRM, is built specifically for residential lenders. Suitable for companies with 5+ loan officers. The easy-to-use SaaS solution includes automated marketing based on 45+ years of experience in the industry. Increase your repeat business, referrals, reviews, testimonials, and more! The built-in vendor-managed automation helps lenders increase customer retention, generate new business opportunities, and drive down the cost to originate loans. Lär dig mer om MyCRMDashboard

Funktioner

  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning
  • Rörledningshantering
  • Kunddatabas
  • Kontaktledning
  • Aktivitetspanel
  • Kundhantering
  • Dokumenthantering
Covve är utformat för att hjälpa dig att förbättra hur du hanterar relationer och skapar affärsmöjligheter.
Din AI-drivna kontaktansvarige hjälper dig att hålla kontakten, utnyttja ditt nätverk och få det att växa. Skanna och digitalisera visitkort, få nyhetsaviseringar som påverkar dina kontakter, ta kontakt med smarta påminnelser, ditt personliga CRM, förbättrar dina kontakter, segmentera och navigera snabbt i ditt kontaktnätverk, skapa och dela ditt elektroniska visitkort, håller dina data privata och säkra, hjälp finns alltid att få på Lär dig mer om Covve App

Funktioner

  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning
  • Rörledningshantering
  • Kunddatabas
  • Kontaktledning
  • Aktivitetspanel
  • Kundhantering
  • Dokumenthantering
A simple yet powerful financial CRM focused on workflow to automate & control processes. Nothing missed, no opportunity left behind.
FLG is a simple yet powerful financial CRM platform that can handle 100,000s of leads and automate the workflows in your processes. Perfect for UK small to medium B2C finance businesses that need a CRM with multi-channel customer contact, intelligent workflows, integration options, marketing automation and reporting & analytics. Unlike other CRMs, we include 5* UK-based telephone and email support, built-in compliance templates, and we don't make you change your sales process to use it. Lär dig mer om FLG

Funktioner

  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning
  • Rörledningshantering
  • Kunddatabas
  • Kontaktledning
  • Aktivitetspanel
  • Kundhantering
  • Dokumenthantering
Sales Acceleration Platform for the world's largest Financial Services Institutions.
Vymo is the Sales Acceleration Platform for leading Financial Institutions across the world. It solves for frontline personnel, sales managers and business leaders through mobility, insights and industry playbooks. 60+ global financial institutions have deployed Vymo to solve over 18 deep industry-relevant use cases ranging from allocating leads to the best-fit salespeople to identifying potential cross-sell opportunities and driving conversions. Lär dig mer om Vymo

Funktioner

  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning
  • Rörledningshantering
  • Kunddatabas
  • Kontaktledning
  • Aktivitetspanel
  • Kundhantering
  • Dokumenthantering
Total Expert is a fintech software pioneer of the first modern, enterprise-level Marketing Operating System (MOS).
Total Expert is a fintech software pioneer of the first modern, enterprise-level Marketing Operating System (MOS) that enables lending and financial services firms to create customers for life by blending human relationships with digital simplicity. We power marketing and revenue growth for 10% of $2 trillion per year U.S. mortgage industry, and ensure banks and lenders stay ahead of how consumers expect to communicate, shop, and manage their financial lives in the digital/social era. Lär dig mer om Total Expert

Funktioner

  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning
  • Rörledningshantering
  • Kunddatabas
  • Kontaktledning
  • Aktivitetspanel
  • Kundhantering
  • Dokumenthantering
User.com är ett avancerat marknadsförings- och försäljningssystem som hjälper till att automatisera personanpassad kommunikation och effektivisera affärsprocesser.
User.com är en allt-i-ett-plattform för automatiserad marknadsföring som syftar till att öka engagemanget och förbättra konverteringen genom att använda en enda datakälla för dina kunder. Nå kunder via ett brett utbud av kommunikationskanaler: e-post, livechatt, chattrobot, push-meddelanden, dynamiskt sidinnehåll och många fler – allt tillgängligt på ett ställe. Intresserad av automatiserad marknadsföring? Få en kostnadsfri, 14 dagar lång provperiod utan förskottsbetalning Lär dig mer om User.com

Funktioner

  • Kostnadsspårning
  • Lead-hantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Relationsspårning
  • Rörledningshantering
  • Kunddatabas
  • Kontaktledning
  • Aktivitetspanel
  • Kundhantering
  • Dokumenthantering