Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Program för kostnadsrapport

Program för kostnadsrapport hjälper organisationer att hålla reda på sina företags- och resekostnader. Dessa program gör det möjligt för anställda att lämna in uppgifter om sina utgifter. För mindre företag skapar kalkylbladsgenererande program rapporter för att möjliggöra bättre budgetering. Använd Capterra för att hitta rätt lösning för att bokföra resekostnader på ditt företag i Sverige. Program för kostnadsrapport är relaterade till budgetprogram, program för ekonomisk rapportering och programvara för tid och kostnad.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Program för kostnadsrapport

Sverige Visa lokala produkter

35 resultat

Pleo is Europe’s leading spending solution for teams who want to simplify their expense reporting and focus on the work that matters Lär dig mer om Pleo
Meet Pleo, Europe’s leading spending solution that simplifies expense reporting for everyone in the company. Give your employees a smart company card to buy the things they need and forget about chasing lost receipts. Get real-time expense visibility, feel in control of your spending and slash your admin thanks to automated expense management, invoices and reimbursements. Join 20,000 companies using Pleo to focus on the work that matters most. Lär dig mer om Pleo

Funktioner

  • Kvittouppladdning i mobilen
  • Spenderingskontroll
  • Flera valutor
  • Ersättningsledning
  • Ersättningshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Företagskort
  • Efterlevnadskontroll
  • Spårning av körsträcka
  • Verifieringskedja
  • Mobilåtkomst
  • Kostnadskrav
Rydoo är en världsomspännande lösning för affärsresor och utgifter. Lösningen från början till slut täcker hela din resa. Punkt. Lär dig mer om Rydoo
Rydoo offers an intuitive mobile & web app where employees are able to create, submit, and approve expense reports on the go, while providing finance teams with a flexible solution to better control spending, customise policies and integrate with their HR and Finance, and ERP tools. Rydoo enables 1 million users across 12,000+ organisations globally, and is the highest-rated solution in its category for expense report management (4.9/5 on the App Store). Lär dig mer om Rydoo

Funktioner

  • Kvittouppladdning i mobilen
  • Spenderingskontroll
  • Flera valutor
  • Ersättningsledning
  • Ersättningshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Företagskort
  • Efterlevnadskontroll
  • Spårning av körsträcka
  • Verifieringskedja
  • Mobilåtkomst
  • Kostnadskrav
Automatisera rese- och affärskostnadsrapportering, effektivisera godkännanden, öka insynen i utgifterna och få kontroll. Lär dig mer om Zoho Expense
Zoho Expense gör utgiftsrapporteringen lätt. Automatisera utgiftsregistrering, anslut kreditkort, effektivisera godkännanden, få insyn i och kontroll över utgifter. Lär dig mer om Zoho Expense

Funktioner

  • Kvittouppladdning i mobilen
  • Spenderingskontroll
  • Flera valutor
  • Ersättningsledning
  • Ersättningshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Företagskort
  • Efterlevnadskontroll
  • Spårning av körsträcka
  • Verifieringskedja
  • Mobilåtkomst
  • Kostnadskrav
Det glada systemet för kostnadsrapportering. Utgiftsrapporteringen blir enkel, automatiserad och integrerad för användare och kostnadsansvariga. Lär dig mer om ExpensePoint
Tilldelad bästa värde, användarvänlighet och support i USA, Kanada och Storbritannien. ExpensePoint automatiserar helt din utgiftsrapportprocess för anställda. Kvittoavläsarsystemet skapar automatiskt utgifter från kvittobilder som fångats via ExpensePoint-mobilappen samt från alla e-postade kvitton. Inkluderar kreditkortsintegrering, godkännandehantering, automatisk GPS-milspårning och mycket mer. Med kunder i över 106 länder som Deloitte, Pita Pit, SodaStream och Kärcher. Se alla de 5-stjärniga recensionerna. Lär dig mer om ExpensePoint

Funktioner

  • Kvittouppladdning i mobilen
  • Spenderingskontroll
  • Flera valutor
  • Ersättningsledning
  • Ersättningshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Företagskort
  • Efterlevnadskontroll
  • Spårning av körsträcka
  • Verifieringskedja
  • Mobilåtkomst
  • Kostnadskrav
En enkel fakturerings- och redovisningslösning från 7,50 USD/månad (de första tre månaderna). Bli en av de 24 miljoner människor som redan har använt FreshBooks.
Kategoriseringen av utgifter i FreshBooks görs med deklarationstillfället i åtanke, så att det blir enkelt för dig (eller din revisor) att deklarera. Vid deklarationstillfället har du all information du behöver utan de komplicerade delarna. Prova gratis i 30 dagar, inget kreditkort krävs. Lär dig mer om FreshBooks

Funktioner

  • Kvittouppladdning i mobilen
  • Spenderingskontroll
  • Flera valutor
  • Ersättningsledning
  • Ersättningshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Företagskort
  • Efterlevnadskontroll
  • Spårning av körsträcka
  • Verifieringskedja
  • Mobilåtkomst
  • Kostnadskrav
Workday HCM är en enda, molnbaserad lösning för personalplanering, analys och utförande.
Workday HCM är en enda, molnbaserad lösning för personalplanering, analys och utförande. Den utgående lösningen används av många Fortune 500- och G2k-företag för att driva verksamheten agilt och effektivt, vilket gör att organisationerna är redo för vad som än händer härnäst. Till skillnad från rigida HR-system eller punktlösningar, levererar Workday endast den kompetensbaserade HCM-grunden och förnyar kontinuerligt för att möjliggöra kundens framgång allt eftersom effekterna av teknik, alternativa arbetsarrangemang och anställdas förväntningar går framåt. Lär dig mer om Workday HCM

Funktioner

  • Kvittouppladdning i mobilen
  • Spenderingskontroll
  • Flera valutor
  • Ersättningsledning
  • Ersättningshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Företagskort
  • Efterlevnadskontroll
  • Spårning av körsträcka
  • Verifieringskedja
  • Mobilåtkomst
  • Kostnadskrav
Skicka fakturor för projekt och kundutgifter, ta emot betalningar och håll snabbt och effektivt koll på din verksamhets övergripande hälsa
Skicka fakturor för projekt och kundutgifter, ta emot betalningar och håll snabbt och effektivt koll på din verksamhets övergripande hälsa Lär dig mer om Zoho Invoice

Funktioner

  • Kvittouppladdning i mobilen
  • Spenderingskontroll
  • Flera valutor
  • Ersättningsledning
  • Ersättningshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Företagskort
  • Efterlevnadskontroll
  • Spårning av körsträcka
  • Verifieringskedja
  • Mobilåtkomst
  • Kostnadskrav
Enkel, lättanvänd redovisningsprogramvara som hjälper dig att hantera din företagsekonomi på ett smart sätt!
Zoho Books är en webbaserad bokföringsprogramvara som gör att du enkelt kan hantera pengarna som flödar in och ut ur ditt företag. Hantera dina kunder och fakturor samtidigt som du håller koll på utgifterna. Registrera, övervaka och stäm av bankkonton och transaktioner och samarbeta med din revisor i realtid. Viktigast av allt är att Zoho Books hjälper dig att fatta bättre, mer välgrundade beslut och hålla koll på ditt företag. Lär dig mer om Zoho Books

Funktioner

  • Kvittouppladdning i mobilen
  • Spenderingskontroll
  • Flera valutor
  • Ersättningsledning
  • Ersättningshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Företagskort
  • Efterlevnadskontroll
  • Spårning av körsträcka
  • Verifieringskedja
  • Mobilåtkomst
  • Kostnadskrav
En programvarusvit för små professionella tjänsteorganisationer med moduler för projektledning, tidrapporter, utgifter och fakturering.
Avaza är en programvarusvit för småföretag. Programvaran innehåller moduler för projektledning och samarbete, resursplanering, tidsuppföljning, utgiftshantering, offerter och fakturering. Upprätta utgiftsgodkännanden per utgiftskategori och mycket mer i Avaza. Nå Avaza i molnet och lägg till utgifter från valfri enhet, oavsett om det är din dator, läsplatta eller mobil. Lär dig mer om Avaza

Funktioner

  • Kvittouppladdning i mobilen
  • Spenderingskontroll
  • Flera valutor
  • Ersättningsledning
  • Ersättningshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Företagskort
  • Efterlevnadskontroll
  • Spårning av körsträcka
  • Verifieringskedja
  • Mobilåtkomst
  • Kostnadskrav
Synder är bokföringsprogramvara för företagsägare som korrekt registrerar och enkelt stämmer av data från Stripe, PayPal, Shopify osv.
Föreställ dig att ha Shopify- och Amazon-butiker med många olika betalningsportaler som du vill ska vara lätta att stämma av med din QuickBooks eller Xero. Med Synder kan du ha detaljerade transaktionsdata från olika källor anslutna till din e-handelsbutik. Synder tillhandahåller detaljerade transaktioner efter försäljning, skatt, lager med mera och stämmer av dina böcker med ett klick, skapar fakturor automatiskt, ansluter alla försäljningskanaler och betalningsportaler i ett gränssnitt. Gratis provperiod Lär dig mer om Synder

Funktioner

  • Kvittouppladdning i mobilen
  • Spenderingskontroll
  • Flera valutor
  • Ersättningsledning
  • Ersättningshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Företagskort
  • Efterlevnadskontroll
  • Spårning av körsträcka
  • Verifieringskedja
  • Mobilåtkomst
  • Kostnadskrav
Spara tid och pengar genom att eliminera manuellt arbete. Utgiftsrapporter, budgetering, automatiserad PR- och PO-bearbetning – allt i ett program.
Precoro är en allt-i-ett-plattform för utgiftshantering som hjälper små och medelstora företag att begränsa och effektivisera sina utgifter. Lär dig mer om Precoro

Funktioner

  • Kvittouppladdning i mobilen
  • Spenderingskontroll
  • Flera valutor
  • Ersättningsledning
  • Ersättningshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Företagskort
  • Efterlevnadskontroll
  • Spårning av körsträcka
  • Verifieringskedja
  • Mobilåtkomst
  • Kostnadskrav
ClickTime gör det enkelt att spåra, planera och hantera anställdas tider och budgetar, såsom ledighet, personalhantering med mera.
ClickTimes lättanvända programvara för tidsuppföljning hjälper dig att planera och hantera medarbetares tider, öka projektsynlighet och verkligen förstå prestationer. Med över 20 års support och service i världsklass är det inte konstigt att ClickTime är den föredragna tidrapporteringslösningen för American Express, Ketchum och tusentals ideella organisationer och professionella serviceorganisationer. Spåra tiden på din telefon eller bärbara dator, godkänn anställdas arbetstimmar snabbt eller dra nytta av över 80 förbyggda rapporter. Lär dig mer om ClickTime

Funktioner

  • Kvittouppladdning i mobilen
  • Spenderingskontroll
  • Flera valutor
  • Ersättningsledning
  • Ersättningshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Företagskort
  • Efterlevnadskontroll
  • Spårning av körsträcka
  • Verifieringskedja
  • Mobilåtkomst
  • Kostnadskrav
Ramp är lösningen för företagskort och utgiftshantering som hjälper medelstora företag att påskynda tillväxten och spendera mindre.
Ramp är lösningen för företagskort och utgiftshantering som hjälper medelstora företag att påskynda tillväxten utan att kompromissa med deras ekonomi. Ekonomiteamen sparar över fem dagar per månad och hundratusentals kronor efter bara tio minuters introduktion tack vare Ramps direktredovisningsintegreringar, automatisk kvittomatchning och avancerade besparingsinsikter. Kunderna får också tillbaka 1,5 % av alla utgifter. Ramp används av hundratals nöjda kunder i alla branscher. Lär dig mer om Ramp

Funktioner

  • Kvittouppladdning i mobilen
  • Spenderingskontroll
  • Flera valutor
  • Ersättningsledning
  • Ersättningshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Företagskort
  • Efterlevnadskontroll
  • Spårning av körsträcka
  • Verifieringskedja
  • Mobilåtkomst
  • Kostnadskrav
Global och mobil kostnadshantering för medelstora till stora företag över hela världen.
Chrome River gör att affärerna flödar för några av världens största och mest respekterade globala organisationer. Den molnbaserade och mycket konfigurerbara lösningen för kostnadsrapportering ger ett elegant och intuitivt användargränssnitt som erbjuder samma högkvalitativa upplevelse på en smartphone, surfplatta eller bärbar dator. SaaS-produkterna tillhandahåller en motor och teknisk infrastruktur för affärsregler i världsklass som alla ekonomichefer, ekonomi- och redovisningsteam, resechefer och affärsresenärer älskar. Lär dig mer om Chrome River EXPENSE

Funktioner

  • Kvittouppladdning i mobilen
  • Spenderingskontroll
  • Flera valutor
  • Ersättningsledning
  • Ersättningshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Företagskort
  • Efterlevnadskontroll
  • Spårning av körsträcka
  • Verifieringskedja
  • Mobilåtkomst
  • Kostnadskrav
Accelo är en flexibel kraftfull och automatiserad tjänsteplattform för tjänsteföretag och hjälper dig att behålla kontrollen.
Accelo kombinerar de viktigaste behoven för din försäljning, projektledning, behållaravtal, servicebiljetter och samarbete i en plattform för små till medelstora tjänsteföretag, och gör det sedan enkelt att tilldela arbete, kartlägga framsteg, se budgetar och lönsamhet i realtid. Accelo hjälper dig att få insyn i hela verksamhetens prestanda så att du enkelt kan leverera det arbete dina kunder uppskattar. Lär dig mer om Accelo

Funktioner

  • Kvittouppladdning i mobilen
  • Spenderingskontroll
  • Flera valutor
  • Ersättningsledning
  • Ersättningshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Företagskort
  • Efterlevnadskontroll
  • Spårning av körsträcka
  • Verifieringskedja
  • Mobilåtkomst
  • Kostnadskrav
Procurifys lösning för utgiftshantering och inköp ger dig inköpsarbetsflöden, anpassningsbara godkännanden och utgiftskontroller.
Procurify är en självklar lösning för inköpshantering och utgiftshantering för medelstora företag. Runt om i världen använder hundratals företag Procurify för att spåra, kontrollera och analysera sina utgifter. Procurify har omfattande arbetsflöden och ett användarvänligt gränssnitt. Inköps-, upphandlings- och ekonomiteam har kunnat implementera Procurify i flera avdelningar och team, vilket skapar bättre insikter och utgiftskontroller. Lär dig mer om Procurify

Funktioner

  • Kvittouppladdning i mobilen
  • Spenderingskontroll
  • Flera valutor
  • Ersättningsledning
  • Ersättningshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Företagskort
  • Efterlevnadskontroll
  • Spårning av körsträcka
  • Verifieringskedja
  • Mobilåtkomst
  • Kostnadskrav
Elorus är tidsuppföljnings- och faktureringslösningen för yrkesverksamma och byråer. Fokusera på innovation och skörda frukten av ditt arbete.
Elorus är en programvara för fakturering och tidsuppföljning online. I huvudsak är mjukvaran avsedd för frilansare, småföretag och kreativa byråer. Sedan 2014 har Elorus uppmärksammat växande marknadskrav och fungerat som en tidsbesparande och alltid vaken bundsförvant. Den interaktiva instrumentbrädan informerar dig om din affärsstatistik gällande status för uppföljning av timmar, betalningar och räkningar samt ditt nettokassaflöde och saldo. Om allt ovanstående gäller ditt företag är Elorus gjort just för dig. Lär dig mer om Elorus

Funktioner

  • Kvittouppladdning i mobilen
  • Spenderingskontroll
  • Flera valutor
  • Ersättningsledning
  • Ersättningshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Företagskort
  • Efterlevnadskontroll
  • Spårning av körsträcka
  • Verifieringskedja
  • Mobilåtkomst
  • Kostnadskrav
Streamline expense management with Tipalti. Create and submit employee expenses easily via mobile & web for fast global reimbursements.
Streamline employee spend with Tipalti to reduce risk and scale. Easily create and submit expenses via mobile and web apps. Quickly reimburse employees in 196 countries and 120+ currencies via 6 payment methods. Reduce finance workload and ensure compliance with automated ERP reconciliation and expense policy enforcement. Our role-based approvals provide visibility and control over spend. You can also manage reimbursable expenses and card transactions in one place with Tipalti Card integration. Lär dig mer om Tipalti

Funktioner

  • Kvittouppladdning i mobilen
  • Spenderingskontroll
  • Flera valutor
  • Ersättningsledning
  • Ersättningshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Företagskort
  • Efterlevnadskontroll
  • Spårning av körsträcka
  • Verifieringskedja
  • Mobilåtkomst
  • Kostnadskrav
With Zoho Billing, you can scan receipts and capture expense information from your mobile.
Zoho Billing offers effortless expense management. You can convert billable expenses into invoices and bill your clients in no time. Track your team's mileage and convert billable miles into money, making reimbursements a breeze. Lär dig mer om Zoho Billing

Funktioner

  • Kvittouppladdning i mobilen
  • Spenderingskontroll
  • Flera valutor
  • Ersättningsledning
  • Ersättningshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Företagskort
  • Efterlevnadskontroll
  • Spårning av körsträcka
  • Verifieringskedja
  • Mobilåtkomst
  • Kostnadskrav
Utfärda fysiska och virtuella företagskort, betala räkningar och automatisera redovisning och rapportering med Airbase.
Airbase är den perfekta molnbaserade plattformen för utgiftshantering för USA-baserade företag med 50–1 000 anställda. Utfärda företagskort (fysiska och virtuella), inför förhandsgodkännanden av utgifter och eliminera utgiftsrapporter. Fullständig integrering med QuickBooks Online, Xero och NetSuite. Registrera dig idag för en demo på Airbase.com. Lär dig mer om Airbase

Funktioner

  • Kvittouppladdning i mobilen
  • Spenderingskontroll
  • Flera valutor
  • Ersättningsledning
  • Ersättningshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Företagskort
  • Efterlevnadskontroll
  • Spårning av körsträcka
  • Verifieringskedja
  • Mobilåtkomst
  • Kostnadskrav
Workday Financial Management är en molnbaserad lösning utformad för ekonomisk planering, analys och transaktioner.
Workday Financial Management är en molnbaserad lösning utformad för ekonomisk planering, analys och transaktioner. Genom att kombinera transaktioner, redovisning och analys och alltid utföra revisioner i ett system ger Workday beslutsfattare möjligheten att i realtid och på språng få ekonomisk och affärsmässig insikt som de kan agera på och planera för vad som kommer härnäst. Lär dig mer om Workday Financial Management

Funktioner

  • Kvittouppladdning i mobilen
  • Spenderingskontroll
  • Flera valutor
  • Ersättningsledning
  • Ersättningshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Företagskort
  • Efterlevnadskontroll
  • Spårning av körsträcka
  • Verifieringskedja
  • Mobilåtkomst
  • Kostnadskrav
Kraftfull inköp-till-betalning-lösning för utgiftskontroll för medelstora företag.
Kraftfull inköp-till-betalning-lösning för proaktiv utgiftshantering. Betrodd av branschövergripande organisationer runt om i världen för att automatisera inköpsarbetsflöden och hantera rekvisition-till-PO-processer med godkännanden på flera nivåer, budgetkontroll, policyefterlevnad och AP-arbetsflödeshantering. Fraxion tillåter upphandling med Catalog och PunchOut med strategiska leverantörer. Effektiva som fristående lösningar eller med sömlösa ERP-integrationer. Lär dig mer om Fraxion

Funktioner

  • Kvittouppladdning i mobilen
  • Spenderingskontroll
  • Flera valutor
  • Ersättningsledning
  • Ersättningshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Företagskort
  • Efterlevnadskontroll
  • Spårning av körsträcka
  • Verifieringskedja
  • Mobilåtkomst
  • Kostnadskrav
Öka resenärens välbefinnande. Hantera riskerna. Maximera besparingarna.
Modern företagsinriktad resehantering för det snabbt föränderliga reselandskapet. Ta kontakt och upptäck hur Egencia kan hjälpa dig att hantera reserisker, öka resenärens välbefinnande och maximera ROI på dina affärsresor. Egencia erbjuder supporten och flexibiliteten hos Expedia Group till nästan 2 miljoner affärsresenärer på företag av alla storlekar. Borde du inte vara en av dem. Lär dig mer om Egencia

Funktioner

  • Kvittouppladdning i mobilen
  • Spenderingskontroll
  • Flera valutor
  • Ersättningsledning
  • Ersättningshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Företagskort
  • Efterlevnadskontroll
  • Spårning av körsträcka
  • Verifieringskedja
  • Mobilåtkomst
  • Kostnadskrav
Ett enkelt bokföringsprogram online som gör att du kan registrera utgifter, ladda upp kvitton, utfärda fakturor och få tillgång till dina digitala dokument.
Crunch Free är den perfekta lösningen för enskilda handlare och aktiebolag som sköter sin egen arkivering och för dem som redan har en revisor men inte ett sätt att organisera sina fakturor, utgifter och digitala dokument. Organisera dina utgifter, skicka fakturor när du är på språng, konfigurera automatiska betalningspåminnelser, registrera din milersättning för affärsresor, allt i ett säkert molnlagringssystem. Mot en engångsavgift kan du till och med schemalägga ett möte med en expertrevisor. Lär dig mer om Crunch

Funktioner

  • Kvittouppladdning i mobilen
  • Spenderingskontroll
  • Flera valutor
  • Ersättningsledning
  • Ersättningshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Företagskort
  • Efterlevnadskontroll
  • Spårning av körsträcka
  • Verifieringskedja
  • Mobilåtkomst
  • Kostnadskrav
Yokoy automatiserar företagets kostnads- och kreditkortsprocesser. Kontrollera endast specialfall manuellt, vår AI gör resten.
Yokoy är den allt-i-ett-lösning för hantering av utgifter som du letat efter! Med hjälp av artificiell intelligens automatiserar Yokoy utgiftshantering för medelstora och stora företag. Utgiftshantering, fakturahantering, smarta företagskort och prenumerationshantering kombineras i en enda intuitiv plattform. Dina fördelar: - spara tid - spara pengar - återkräva moms automatiskt - förebyggande av bedrägerier - Fullständig automatisering, inte bara digitalisering - Individualiserade, företagsspecifika processflöden - Integrerat i ditt befintliga systemlandskap Lär dig mer om Yokoy

Funktioner

  • Kvittouppladdning i mobilen
  • Spenderingskontroll
  • Flera valutor
  • Ersättningsledning
  • Ersättningshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Företagskort
  • Efterlevnadskontroll
  • Spårning av körsträcka
  • Verifieringskedja
  • Mobilåtkomst
  • Kostnadskrav