Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Program för kostnadsrapport

Program för kostnadsrapport hjälper organisationer att hålla reda på sina företags- och resekostnader. Dessa program gör det möjligt för anställda att lämna in uppgifter om sina utgifter. För mindre företag skapar kalkylbladsgenererande program rapporter för att möjliggöra bättre budgetering. Använd Capterra för att hitta rätt lösning för att bokföra resekostnader på ditt företag i Sverige. Program för kostnadsrapport är relaterade till budgetprogram, program för ekonomisk rapportering och programvara för tid och kostnad.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Program för kostnadsrapport

Sverige Visa lokala produkter

32 resultat

Pleo är ett företagskort som automatiskt skapar utgiftsrapporter för hela ditt team och förenklar din bokföring. Lär dig mer om Pleo
Pleo är en komplett betalningslösning för företag som gör det möjligt för företag att distribuera betalkort till anställda så att de kan köpa produkter för företagets räkning. Det ger cheferna en översikt i realtid över företagets utgifter, flexibla kortgränser, automatisk utgiftskategorisering och integrering av direktbokföringssystem. Lär dig mer om Pleo

Funktioner

  • Kvittouppladdning i mobilen
  • Spenderingskontroll
  • Flera valutor
  • Ersättningsledning
  • Ersättningshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Företagskort
  • Efterlevnadskontroll
  • Spårning av körsträcka
  • Verifieringskedja
  • Mobilåtkomst
  • Kostnadskrav
Global och mobil kostnadshantering för medelstora till stora företag över hela världen. Lär dig mer om Chrome River EXPENSE
Chrome River gör att affärerna flödar för några av världens största och mest respekterade globala organisationer. Den molnbaserade och mycket konfigurerbara lösningen för kostnadsrapportering ger ett elegant och intuitivt användargränssnitt som erbjuder samma högkvalitativa upplevelse på en smartphone, surfplatta eller bärbar dator. SaaS-produkterna tillhandahåller en motor och teknisk infrastruktur för affärsregler i världsklass som alla ekonomichefer, ekonomi- och redovisningsteam, resechefer och affärsresenärer älskar. Lär dig mer om Chrome River EXPENSE

Funktioner

  • Kvittouppladdning i mobilen
  • Spenderingskontroll
  • Flera valutor
  • Ersättningsledning
  • Ersättningshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Företagskort
  • Efterlevnadskontroll
  • Spårning av körsträcka
  • Verifieringskedja
  • Mobilåtkomst
  • Kostnadskrav
Rydoo är en världsomspännande lösning för affärsresor och utgifter. Lösningen från början till slut täcker hela din resa. Punkt. Lär dig mer om Rydoo
Rydoo är en av de ledande affärsrese- och utgiftslösningarna som automatiserar och effektiviserar processer för företag med hög tillväxt. Rydoo sparar dyrbar tid åt dig. Lösningen befriar företag och deras personal från resandet och avgifter. Från att söka efter flyg och hotell, boka en sittplats på ett tåg eller en taxi från flygplatsen. Lösningen från början till slut täcker hela din resa. Punkt. Lär dig mer om Rydoo

Funktioner

  • Kvittouppladdning i mobilen
  • Spenderingskontroll
  • Flera valutor
  • Ersättningsledning
  • Ersättningshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Företagskort
  • Efterlevnadskontroll
  • Spårning av körsträcka
  • Verifieringskedja
  • Mobilåtkomst
  • Kostnadskrav
Lösning för utgiftshantering för smarta team. Hantera dina bankkonton, budgetar, inköp, betalkort och fakturor på ett och samma ställe. Lär dig mer om Spenfi
Haslle är en lösning för utgiftshantering för företag som är digitala, smidiga och smarta. Få betalkort och banköverföringsgränser justerade automatiskt enligt återstående budget. Hantera inköp, budgetförfrågningar, fakturor, kvitton, inköpsordrar och abonnemang på ett ställe. Spendera smart med fullständig transparens och kontroll, meddelanden i realtid, smarta godkännanderegler, leverantörs- och dokumenthantering med sömlös integrering med din bokförings- eller ERP-programvara. Lär dig mer om Spenfi

Funktioner

  • Kvittouppladdning i mobilen
  • Spenderingskontroll
  • Flera valutor
  • Ersättningsledning
  • Ersättningshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Företagskort
  • Efterlevnadskontroll
  • Spårning av körsträcka
  • Verifieringskedja
  • Mobilåtkomst
  • Kostnadskrav
Det glada systemet för kostnadsrapportering. Utgiftsrapporteringen blir enkel, automatiserad och integrerad för användare och kostnadsansvariga. Lär dig mer om ExpensePoint
Tilldelad bästa värde, användarvänlighet och support i USA, Kanada och Storbritannien. ExpensePoint automatiserar helt din utgiftsrapportprocess för anställda. Kvittoavläsarsystemet skapar automatiskt utgifter från kvittobilder som fångats via ExpensePoint-mobilappen samt från alla e-postade kvitton. Inkluderar kreditkortsintegrering, godkännandehantering, automatisk GPS-milspårning och mycket mer. Med kunder i över 106 länder som Deloitte, Pita Pit, SodaStream och Kärcher. Se alla de 5-stjärniga recensionerna. Lär dig mer om ExpensePoint

Funktioner

  • Kvittouppladdning i mobilen
  • Spenderingskontroll
  • Flera valutor
  • Ersättningsledning
  • Ersättningshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Företagskort
  • Efterlevnadskontroll
  • Spårning av körsträcka
  • Verifieringskedja
  • Mobilåtkomst
  • Kostnadskrav
Automatisera rese- och affärskostnadsrapportering, effektivisera godkännanden, öka insynen i utgifterna och få kontroll. Lär dig mer om Zoho Expense
Zoho Expense gör utgiftsrapporteringen lätt. Automatisera utgiftsregistrering, anslut kreditkort, effektivisera godkännanden, få insyn i och kontroll över utgifter. Lär dig mer om Zoho Expense

Funktioner

  • Kvittouppladdning i mobilen
  • Spenderingskontroll
  • Flera valutor
  • Ersättningsledning
  • Ersättningshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Företagskort
  • Efterlevnadskontroll
  • Spårning av körsträcka
  • Verifieringskedja
  • Mobilåtkomst
  • Kostnadskrav
En programvarusvit för små professionella tjänsteorganisationer med moduler för projektledning, tidrapporter, utgifter och fakturering. Lär dig mer om Avaza
Avaza är en programvarusvit för småföretag. Programvaran innehåller moduler för projektledning och samarbete, resursplanering, tidsuppföljning, utgiftshantering, offerter och fakturering. Upprätta utgiftsgodkännanden per utgiftskategori och mycket mer i Avaza. Nå Avaza i molnet och lägg till utgifter från valfri enhet, oavsett om det är din dator, läsplatta eller mobil. Lär dig mer om Avaza

Funktioner

  • Kvittouppladdning i mobilen
  • Spenderingskontroll
  • Flera valutor
  • Ersättningsledning
  • Ersättningshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Företagskort
  • Efterlevnadskontroll
  • Spårning av körsträcka
  • Verifieringskedja
  • Mobilåtkomst
  • Kostnadskrav
Spara tid och pengar genom att eliminera manuellt arbete. Utgiftsrapporter, budgetering, automatiserad PR- och PO-bearbetning – allt i ett program. Lär dig mer om Precoro
Precoro är en allt-i-ett-plattform för utgiftshantering som hjälper små och medelstora företag att begränsa och effektivisera sina utgifter. Lär dig mer om Precoro

Funktioner

  • Kvittouppladdning i mobilen
  • Spenderingskontroll
  • Flera valutor
  • Ersättningsledning
  • Ersättningshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Företagskort
  • Efterlevnadskontroll
  • Spårning av körsträcka
  • Verifieringskedja
  • Mobilåtkomst
  • Kostnadskrav
En enkel fakturerings- och redovisningslösning från 7,50 USD/månad (de första tre månaderna). Bli en av de 24 miljoner människor som redan har använt FreshBooks.
Kategoriseringen av utgifter i FreshBooks görs med deklarationstillfället i åtanke, så att det blir enkelt för dig (eller din revisor) att deklarera. Vid deklarationstillfället har du all information du behöver utan de komplicerade delarna. Prova gratis i 30 dagar, inget kreditkort krävs. Lär dig mer om FreshBooks

Funktioner

  • Kvittouppladdning i mobilen
  • Spenderingskontroll
  • Flera valutor
  • Ersättningsledning
  • Ersättningshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Företagskort
  • Efterlevnadskontroll
  • Spårning av körsträcka
  • Verifieringskedja
  • Mobilåtkomst
  • Kostnadskrav
Workday HCM är en enda, molnbaserad lösning för personalplanering, analys och utförande.
Workday HCM är en enda, molnbaserad lösning för personalplanering, analys och utförande. Den utgående lösningen används av många Fortune 500- och G2k-företag för att driva verksamheten agilt och effektivt, vilket gör att organisationerna är redo för vad som än händer härnäst. Till skillnad från rigida HR-system eller punktlösningar, levererar Workday endast den kompetensbaserade HCM-grunden och förnyar kontinuerligt för att möjliggöra kundens framgång allt eftersom effekterna av teknik, alternativa arbetsarrangemang och anställdas förväntningar går framåt. Lär dig mer om Workday HCM

Funktioner

  • Kvittouppladdning i mobilen
  • Spenderingskontroll
  • Flera valutor
  • Ersättningsledning
  • Ersättningshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Företagskort
  • Efterlevnadskontroll
  • Spårning av körsträcka
  • Verifieringskedja
  • Mobilåtkomst
  • Kostnadskrav
Synder är bokföringsprogramvara för företagsägare som korrekt registrerar och enkelt stämmer av data från Stripe, PayPal, Shopify osv.
Föreställ dig att ha Shopify- och Amazon-butiker med många olika betalningsportaler som du vill ska vara lätta att stämma av med din QuickBooks eller Xero. Med Synder kan du ha detaljerade transaktionsdata från olika källor anslutna till din e-handelsbutik. Synder tillhandahåller detaljerade transaktioner efter försäljning, skatt, lager med mera och stämmer av dina böcker med ett klick, skapar fakturor automatiskt, ansluter alla försäljningskanaler och betalningsportaler i ett gränssnitt. Gratis provperiod Lär dig mer om Synder

Funktioner

  • Kvittouppladdning i mobilen
  • Spenderingskontroll
  • Flera valutor
  • Ersättningsledning
  • Ersättningshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Företagskort
  • Efterlevnadskontroll
  • Spårning av körsträcka
  • Verifieringskedja
  • Mobilåtkomst
  • Kostnadskrav
ClickTime gör det enkelt att spåra, planera och hantera anställdas tider och budgetar, såsom ledighet, personalhantering med mera.
ClickTimes lättanvända programvara för tidsuppföljning hjälper dig att planera och hantera medarbetares tider, öka projektsynlighet och verkligen förstå prestationer. Med över 20 års support och service i världsklass är det inte konstigt att ClickTime är den föredragna tidrapporteringslösningen för American Express, Ketchum och tusentals ideella organisationer och professionella serviceorganisationer. Spåra tiden på din telefon eller bärbara dator, godkänn anställdas arbetstimmar snabbt eller dra nytta av över 80 förbyggda rapporter. Lär dig mer om ClickTime

Funktioner

  • Kvittouppladdning i mobilen
  • Spenderingskontroll
  • Flera valutor
  • Ersättningsledning
  • Ersättningshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Företagskort
  • Efterlevnadskontroll
  • Spårning av körsträcka
  • Verifieringskedja
  • Mobilåtkomst
  • Kostnadskrav
Ramp är lösningen för företagskort och utgiftshantering som hjälper medelstora företag att påskynda tillväxten och spendera mindre.
Ramp är lösningen för företagskort och utgiftshantering som hjälper medelstora företag att påskynda tillväxten utan att kompromissa med deras ekonomi. Ekonomiteamen sparar över fem dagar per månad och hundratusentals kronor efter bara tio minuters introduktion tack vare Ramps direktredovisningsintegreringar, automatisk kvittomatchning och avancerade besparingsinsikter. Kunderna får också tillbaka 1,5 % av alla utgifter. Ramp används av hundratals nöjda kunder i alla branscher. Lär dig mer om Ramp

Funktioner

  • Kvittouppladdning i mobilen
  • Spenderingskontroll
  • Flera valutor
  • Ersättningsledning
  • Ersättningshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Företagskort
  • Efterlevnadskontroll
  • Spårning av körsträcka
  • Verifieringskedja
  • Mobilåtkomst
  • Kostnadskrav
Accelo är en flexibel kraftfull och automatiserad tjänsteplattform för tjänsteföretag och hjälper dig att behålla kontrollen.
Accelo kombinerar de viktigaste behoven för din försäljning, projektledning, behållaravtal, servicebiljetter och samarbete i en plattform för små till medelstora tjänsteföretag, och gör det sedan enkelt att tilldela arbete, kartlägga framsteg, se budgetar och lönsamhet i realtid. Accelo hjälper dig att få insyn i hela verksamhetens prestanda så att du enkelt kan leverera det arbete dina kunder uppskattar. Lär dig mer om Accelo

Funktioner

  • Kvittouppladdning i mobilen
  • Spenderingskontroll
  • Flera valutor
  • Ersättningsledning
  • Ersättningshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Företagskort
  • Efterlevnadskontroll
  • Spårning av körsträcka
  • Verifieringskedja
  • Mobilåtkomst
  • Kostnadskrav
Procurifys lösning för utgiftshantering och inköp ger dig inköpsarbetsflöden, anpassningsbara godkännanden och utgiftskontroller.
Procurify är en självklar lösning för inköpshantering och utgiftshantering för medelstora företag. Runt om i världen använder hundratals företag Procurify för att spåra, kontrollera och analysera sina utgifter. Procurify har omfattande arbetsflöden och ett användarvänligt gränssnitt. Inköps-, upphandlings- och ekonomiteam har kunnat implementera Procurify i flera avdelningar och team, vilket skapar bättre insikter och utgiftskontroller. Lär dig mer om Procurify

Funktioner

  • Kvittouppladdning i mobilen
  • Spenderingskontroll
  • Flera valutor
  • Ersättningsledning
  • Ersättningshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Företagskort
  • Efterlevnadskontroll
  • Spårning av körsträcka
  • Verifieringskedja
  • Mobilåtkomst
  • Kostnadskrav
Elorus är tidsuppföljnings- och faktureringslösningen för yrkesverksamma och byråer. Fokusera på innovation och skörda frukten av ditt arbete.
Elorus är en programvara för fakturering och tidsuppföljning online. I huvudsak är mjukvaran avsedd för frilansare, småföretag och kreativa byråer. Sedan 2014 har Elorus uppmärksammat växande marknadskrav och fungerat som en tidsbesparande och alltid vaken bundsförvant. Den interaktiva instrumentbrädan informerar dig om din affärsstatistik gällande status för uppföljning av timmar, betalningar och räkningar samt ditt nettokassaflöde och saldo. Om allt ovanstående gäller ditt företag är Elorus gjort just för dig. Lär dig mer om Elorus

Funktioner

  • Kvittouppladdning i mobilen
  • Spenderingskontroll
  • Flera valutor
  • Ersättningsledning
  • Ersättningshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Företagskort
  • Efterlevnadskontroll
  • Spårning av körsträcka
  • Verifieringskedja
  • Mobilåtkomst
  • Kostnadskrav
B2B-lösning för betalningshantering som automatiserar hela processen i samband med betalning av leverantörer och samarbetspartner.
Tipalti erbjuder en av världens kraftfullaste lösningar för massbetalningshantering och automatiserar hela processen för betalningar till globala leverantörer och samarbetspartner. Tipalti tillhandahåller ett molnsystem som inkluderar vit-etiketterad onboarding av leverantörer, insamling och validering av W9/W8-skatteformulär, betalningsmetod och valutaval, global överföring, tidiga betalningar, meddelanden om betalningsstatus, betalningsavstämning, 1099/1042-S-förberedelserapporter för skatteregistrering och ERP-integration. Lär dig mer om Tipalti

Funktioner

  • Kvittouppladdning i mobilen
  • Spenderingskontroll
  • Flera valutor
  • Ersättningsledning
  • Ersättningshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Företagskort
  • Efterlevnadskontroll
  • Spårning av körsträcka
  • Verifieringskedja
  • Mobilåtkomst
  • Kostnadskrav
Zoho Subscriptions är en webbaserad programvara för hantering av återkommande fakturering och prenumerationer för ditt prenumerationsföretag.
Zoho Subscriptions är en heltäckande lösning för återkommande fakturering och prenumerationshantering. Med hjälp av Zoho Subscriptions kan du hantera komplexa faktureringscykler, övervaka kundprenumerationer, automatisera fakturering och betalningsinkassering, hantera nya försök av misslyckade betalningar och analysera din verksamhets tillväxt. Några nöjda kunder inkluderar LogiNext, EuroBox, HeadApp, Mobile Loyalty, Opiniion osv. Testa alla funktioner i Zoho Subscriptions genom att registrera dig för ett kostnadsfritt testkonto idag. Lär dig mer om Zoho Billing

Funktioner

  • Kvittouppladdning i mobilen
  • Spenderingskontroll
  • Flera valutor
  • Ersättningsledning
  • Ersättningshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Företagskort
  • Efterlevnadskontroll
  • Spårning av körsträcka
  • Verifieringskedja
  • Mobilåtkomst
  • Kostnadskrav
Utfärda fysiska och virtuella företagskort, betala räkningar och automatisera redovisning och rapportering med Airbase.
Airbase är den perfekta molnbaserade plattformen för utgiftshantering för USA-baserade företag med 50–1 000 anställda. Utfärda företagskort (fysiska och virtuella), inför förhandsgodkännanden av utgifter och eliminera utgiftsrapporter. Fullständig integrering med QuickBooks Online, Xero och NetSuite. Registrera dig idag för en demo på Airbase.com. Lär dig mer om Airbase

Funktioner

  • Kvittouppladdning i mobilen
  • Spenderingskontroll
  • Flera valutor
  • Ersättningsledning
  • Ersättningshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Företagskort
  • Efterlevnadskontroll
  • Spårning av körsträcka
  • Verifieringskedja
  • Mobilåtkomst
  • Kostnadskrav
Workday Financial Management är en molnbaserad lösning utformad för ekonomisk planering, analys och transaktioner.
Workday Financial Management är en molnbaserad lösning utformad för ekonomisk planering, analys och transaktioner. Genom att kombinera transaktioner, redovisning och analys och alltid utföra revisioner i ett system ger Workday beslutsfattare möjligheten att i realtid och på språng få ekonomisk och affärsmässig insikt som de kan agera på och planera för vad som kommer härnäst. Lär dig mer om Workday Financial Management

Funktioner

  • Kvittouppladdning i mobilen
  • Spenderingskontroll
  • Flera valutor
  • Ersättningsledning
  • Ersättningshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Företagskort
  • Efterlevnadskontroll
  • Spårning av körsträcka
  • Verifieringskedja
  • Mobilåtkomst
  • Kostnadskrav
Kraftfull inköp-till-betalning-lösning för utgiftskontroll för medelstora företag.
Kraftfull inköp-till-betalning-lösning för proaktiv utgiftshantering. Betrodd av branschövergripande organisationer runt om i världen för att automatisera inköpsarbetsflöden och hantera rekvisition-till-PO-processer med godkännanden på flera nivåer, budgetkontroll, policyefterlevnad och AP-arbetsflödeshantering. Fraxion tillåter upphandling med Catalog och PunchOut med strategiska leverantörer. Effektiva som fristående lösningar eller med sömlösa ERP-integrationer. Lär dig mer om Fraxion

Funktioner

  • Kvittouppladdning i mobilen
  • Spenderingskontroll
  • Flera valutor
  • Ersättningsledning
  • Ersättningshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Företagskort
  • Efterlevnadskontroll
  • Spårning av körsträcka
  • Verifieringskedja
  • Mobilåtkomst
  • Kostnadskrav
Öka resenärens välbefinnande. Hantera riskerna. Maximera besparingarna.
Modern företagsinriktad resehantering för det snabbt föränderliga reselandskapet. Ta kontakt och upptäck hur Egencia kan hjälpa dig att hantera reserisker, öka resenärens välbefinnande och maximera ROI på dina affärsresor. Egencia erbjuder supporten och flexibiliteten hos Expedia Group till nästan 2 miljoner affärsresenärer på företag av alla storlekar. Borde du inte vara en av dem. Lär dig mer om Egencia Suite

Funktioner

  • Kvittouppladdning i mobilen
  • Spenderingskontroll
  • Flera valutor
  • Ersättningsledning
  • Ersättningshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Företagskort
  • Efterlevnadskontroll
  • Spårning av körsträcka
  • Verifieringskedja
  • Mobilåtkomst
  • Kostnadskrav
Ett enkelt bokföringsprogram online som gör att du kan registrera utgifter, ladda upp kvitton, utfärda fakturor och få tillgång till dina digitala dokument.
Crunch Free är den perfekta lösningen för enskilda handlare och aktiebolag som sköter sin egen arkivering och för dem som redan har en revisor men inte ett sätt att organisera sina fakturor, utgifter och digitala dokument. Organisera dina utgifter, skicka fakturor när du är på språng, konfigurera automatiska betalningspåminnelser, registrera din milersättning för affärsresor, allt i ett säkert molnlagringssystem. Mot en engångsavgift kan du till och med schemalägga ett möte med en expertrevisor. Lär dig mer om Crunch

Funktioner

  • Kvittouppladdning i mobilen
  • Spenderingskontroll
  • Flera valutor
  • Ersättningsledning
  • Ersättningshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Företagskort
  • Efterlevnadskontroll
  • Spårning av körsträcka
  • Verifieringskedja
  • Mobilåtkomst
  • Kostnadskrav
NetSuite OpenAir PSA kör alla dina processer för tjänsteleverans och projektledning på en enda plattform i realtid i molnet.
Programvaran NetSuite OpenAir för automation av professionella tjänster (Professional Services Automation, PSA) omfattar resurshantering och projektledning, tids- och utgiftsspårning, projektredovisning och fakturering, och hjälper hela ditt företag för professionella tjänster att få insikter i realtid, öka projektlönsamheten och maximera användningen av fakturerbara resurser med välgrundade och datadrivna beslut från en enda molnbaserad plattform. Lär dig mer om NetSuite OpenAir

Funktioner

  • Kvittouppladdning i mobilen
  • Spenderingskontroll
  • Flera valutor
  • Ersättningsledning
  • Ersättningshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Företagskort
  • Efterlevnadskontroll
  • Spårning av körsträcka
  • Verifieringskedja
  • Mobilåtkomst
  • Kostnadskrav
Yokoy automatiserar företagets kostnads- och kreditkortsprocesser. Kontrollera endast specialfall manuellt, vår AI gör resten.
Yokoy är den allt-i-ett-lösning för hantering av utgifter som du letat efter! Med hjälp av artificiell intelligens automatiserar Yokoy utgiftshantering för medelstora och stora företag. Utgiftshantering, fakturahantering, smarta företagskort och prenumerationshantering kombineras i en enda intuitiv plattform. Dina fördelar: - spara tid - spara pengar - återkräva moms automatiskt - förebyggande av bedrägerier - Fullständig automatisering, inte bara digitalisering - Individualiserade, företagsspecifika processflöden - Integrerat i ditt befintliga systemlandskap Lär dig mer om Yokoy

Funktioner

  • Kvittouppladdning i mobilen
  • Spenderingskontroll
  • Flera valutor
  • Ersättningsledning
  • Ersättningshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Företagskort
  • Efterlevnadskontroll
  • Spårning av körsträcka
  • Verifieringskedja
  • Mobilåtkomst
  • Kostnadskrav
Onlineverktyg för tidsuppföljning för att hantera projekt, uppgifter, buggar, problem, tidrapporter och utgifter.
Webbaserad integrerad programvarusvit för tidsuppföljning, kostnadsspårning och fakturering. TimeLive erbjuder ett brett utbud av funktioner med mycket flexibla och lättanvända verktyg för professionella tjänsteleverantörer. De lättinstallerade alternativen och konfigurerbara funktionerna gör denna programvara lämplig för både små och stora företag. Lär dig mer om TimeLive

Funktioner

  • Kvittouppladdning i mobilen
  • Spenderingskontroll
  • Flera valutor
  • Ersättningsledning
  • Ersättningshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Företagskort
  • Efterlevnadskontroll
  • Spårning av körsträcka
  • Verifieringskedja
  • Mobilåtkomst
  • Kostnadskrav
Nästa generations verktyg för PSA. Komplett paket för automation av professionella tjänster för programvaru- och tjänsteföretag.
HarmonyPSA stöder hela företagets livscykel, från leadgenerering till kontraktsförnyelse. Programvaran är specifikt utformad och byggd för programvaru- och tjänsteföretag och automatiserar affärsfunktioner på en enda plattform som är tillgänglig från molnet på alla enheter. Lär dig mer om CloudBlue PSA

Funktioner

  • Kvittouppladdning i mobilen
  • Spenderingskontroll
  • Flera valutor
  • Ersättningsledning
  • Ersättningshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Företagskort
  • Efterlevnadskontroll
  • Spårning av körsträcka
  • Verifieringskedja
  • Mobilåtkomst
  • Kostnadskrav
Klippa® Expense Management är en av de mest lättanvända utgiftsapparna. Förhindrar fel och ökar effektiviteten med en översikt över alla utgifter.
Klippa® Expense Management är en av de mest lättanvända utgiftsapparna. Förhindrar fel och ökar effektiviteten med en översikt över utgiftsprocesserna. Levereras med ett digitalt auktoriseringsflöde och kan integreras i ditt bokföringssystem. OCR Engine drivs av Klippa® och gör att användaren kan ta ett foto och skicka in en utgift med automatiskt ifyllda fält inom några sekunder. Lär dig mer om Klippa DocHorizon

Funktioner

  • Kvittouppladdning i mobilen
  • Spenderingskontroll
  • Flera valutor
  • Ersättningsledning
  • Ersättningshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Företagskort
  • Efterlevnadskontroll
  • Spårning av körsträcka
  • Verifieringskedja
  • Mobilåtkomst
  • Kostnadskrav
Molnsystem för företag som erbjuder yrkesmässiga tjänster. Omfattar företagets ekonomi, personal och dokument. Samarbeta när som helst och var som helst.
Teamogy är ett omfattande molnsystem för företag som erbjuder yrkesmässiga tjänster. Täcker alla steg från första kontakt med kunden, budgetering, projektledning till kapacitetsplanering och tidsrapportering, tredjepartskostnader och kundfakturering. Teamogy för samman interna team och stödjer samarbete och kommunikation inom företaget. Det låter ditt team arbeta när som helst och var som helst. Lär dig mer om Teamogy

Funktioner

  • Kvittouppladdning i mobilen
  • Spenderingskontroll
  • Flera valutor
  • Ersättningsledning
  • Ersättningshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Företagskort
  • Efterlevnadskontroll
  • Spårning av körsträcka
  • Verifieringskedja
  • Mobilåtkomst
  • Kostnadskrav
Lösningen ger multinationella organisationer fullständig regelefterlevnad med landsspecifika skatter och lagbestämda ersättningar.
MobileXpense är en ledande leverantör av globala lösningar för affärsrese- och reskostnadshantering för stora multinationella företag och offentliga sektorn. MobileXpenses har en unikt flexibel SaaS-lösning som förenklar ett komplext och ofta tidskrävande problem för affärsresenärer, HR-avdelningar och redovisningsavdelningar runt om i världen. Lösningen ger multinationella organisationer fullständig regelefterlevnad med landsspecifika regler om beskattning och rätt till ersättning. Lär dig mer om Mobilexpense MXP

Funktioner

  • Kvittouppladdning i mobilen
  • Spenderingskontroll
  • Flera valutor
  • Ersättningsledning
  • Ersättningshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Företagskort
  • Efterlevnadskontroll
  • Spårning av körsträcka
  • Verifieringskedja
  • Mobilåtkomst
  • Kostnadskrav
Med BCS registrerar dina anställda sina tjänsteresor och utgiftskvitton som underlag för intern ersättning och extern fakturering.
Med den integrerade utgiftshanteringen kan dina medarbetare registrera resekostnader, utgifter och kvitton under resan. När det gäller den anställde beräknar BCS automatiskt ersättningen och avtalade dagtraktamenten samt ersättningar för logi och körda mil enligt resans land och arbetsplats. Ett arbetsflöde med statusstöd och den genererade utgiftsrapporten säkerställer en korrekt intern hantering. Redovisning till kundprojekten gör att detta kan tas i beaktande i nästa kundfaktura. Lär dig mer om Projektron BCS

Funktioner

  • Kvittouppladdning i mobilen
  • Spenderingskontroll
  • Flera valutor
  • Ersättningsledning
  • Ersättningshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Företagskort
  • Efterlevnadskontroll
  • Spårning av körsträcka
  • Verifieringskedja
  • Mobilåtkomst
  • Kostnadskrav
Sverige Lokal produkt
Expenday

Expenday

(0) Sverige Lokal produkt
Ta bort dina utgiftsrapporteringsblad. Slipp bifoga eller att tappa bort papperskvitton.
Ta bort dina utgiftsrapporteringsblad. Slipp bifoga eller att tappa bort papperskvitton. Lär dig mer om Expenday

Funktioner

  • Kvittouppladdning i mobilen
  • Spenderingskontroll
  • Flera valutor
  • Ersättningsledning
  • Ersättningshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Företagskort
  • Efterlevnadskontroll
  • Spårning av körsträcka
  • Verifieringskedja
  • Mobilåtkomst
  • Kostnadskrav