173 resultat
Högt rankad programvara för datainmatning som automatiskt hittar automatiseringsmöjligheter och låter användare utan IT-kunskaper automatisera arbetsflöden. Lär dig mer om ElectroNeek Studio IDE
ElectroNeek är en topprankad programvara för datainmatning och en intelligent automationsplattform från början till slut som gör det möjligt för företagsanvändare utan tidigare IT-kunskaper att upptäcka möjligheter till automatiserad datainmatning och skapa programvarurobotar som utför repetitiva datainmatningsuppgifter. I maj 2020 var ElectroNeek en av de 10 främsta leverantörerna av datainmatningsprogramvara i Insight Partners undersökning och Gartner listade ElectroNeek som ett av 50 globala företag som ägnar sig åt robotprocessautomatisering. Lär dig mer om ElectroNeek Studio IDE

Funktioner

  • Samla in data och överföring
  • Datakvalitetskontroll
  • Datareplikering
  • Bildtagning
  • Datahämtning
Rossum är en AI-driven, molnbaserad lösning för insamling av fakturadata som påskyndar fakturabearbetningen gånger 6, med upp till 98 % noggrannhet. Lär dig mer om Rossum
AI-driven datautvinning för fakturor som enkelt kan anpassas och integreras i företagets processer. Alla layouter: fånga data från alla fakturor utan att behöva mallkonfiguration. Minskad ansträngning: 97 % färre tangenttryckningar och 6 gånger snabbare än manuell datainmatning. Kontinuerlig förbättring: lär sig av varje ny faktura. Utökningsbarhet: integreras manuellt eller via RPA eller API. Företagsklass: mycket skalbar molnprogramvara. Betrodd av: Siemens, EY, Cushman & Wakefield, Molson Coors. Lär dig mer om Rossum

Funktioner

  • Samla in data och överföring
  • Datakvalitetskontroll
  • Datareplikering
  • Bildtagning
  • Datahämtning
Väldigt konfigurerbar app med både ett kalkylblads- och formulärs-UI. Designa och implementera snabbt och enkelt lösningar som passar dina behov. Lär dig mer om Intellimas
Intellimas är en mycket konfigurerbar lösning på företagsnivå med kalkylbladsfunktioner som distribueras i molnet eller lokalt. Bygg en mängd olika webbapplikationer som slutanvändarna kommer att älska. Intellimas är byggt för snabb datainmatning, analys, undantagshantering och enkel hämtning av realtidsdata från andra system. Rutnäts-UI möjliggör en enkel övergång från kalkylbladen. Denna omfattande vy tillsammans med den nya formulärvyn ger dig flexibilitet att hantera obegränsat antal slutanvändare. Lär dig mer om Intellimas

Funktioner

  • Samla in data och överföring
  • Datakvalitetskontroll
  • Datareplikering
  • Bildtagning
  • Datahämtning
Getting data just got... fun? Typeforms are fun to take and easy to make, and plug into your favorite apps with 120+ integrations. Lär dig mer om Typeform
Automate data collection, scale it, and do it all in style. 95% of users get more data, more easily when they switch to Typeform. Our design-forward, fully customizable and interactive forms make collecting data a breeze, all protected with enterprise-grade security. Over 120 powerful integrations send data wherever you need it automatically, so it'll fit right into your workflow. No coding or onboarding needed: it's quick and easy to get started. Lär dig mer om Typeform

Funktioner

  • Samla in data och överföring
  • Datakvalitetskontroll
  • Datareplikering
  • Bildtagning
  • Datahämtning
Digitalisera dina formulär och arbetsflöden med en kodlös MCC-molnbaserad plattform för mobiler och datorer så att ditt jobb blir roligare. Lär dig mer om Forms On Fire
Digitalisera dina formulär och arbetsflöden med en kodlös molnbaserad plattform för mobiler och datorer så att ditt jobb blir roligare. Ge varje användare en intuitiv, lätthanterlig och lättskött företagsplattform. Vem som helst kan arbeta med design med hjälp av verktyg som Word och Excel. Signaturer, GPS, kontakter, arbetsflöde, uppgifter, leverans. Godkänd av nästan alla IT- och ledningsgrupper i Fortune 500-företag. Användbara Pro-tjänster låter dig nå målet snabbt och med en låg totalkostnad för ägande. Lär dig mer om Forms On Fire

Funktioner

  • Samla in data och överföring
  • Datakvalitetskontroll
  • Datareplikering
  • Bildtagning
  • Datahämtning
Fluix är en plattform för effektivisering av dokumentflödet och kommunikationen mellan din mobila personalstyrka, dina kunder och ditt backoffice. Lär dig mer om Fluix
Idealiskt för fältteam (fler än 10 användare): med Fluix mobila plattform kan ditt fältteam fylla i checklistor och skicka in arbetsordrar, underteckna kontrakt och registrera kundsignaturer, godkänna inköpsordrar och utföra revisioner. Med automatiserade arbetsflödesregler kan ditt backoffice samla in fältdata och analysera dem i realtid. Fluix kan nås via sin app för iOS eller valfri webbläsare. Hjälp ditt team att bli mer produktivt och göra ditt företag mer effektivt. Lär dig mer om Fluix

Funktioner

  • Samla in data och överföring
  • Datakvalitetskontroll
  • Datareplikering
  • Bildtagning
  • Datahämtning
Conexiom är den kompletta beröringsfria lösningen för tillverkare och distributörer för att eliminera manuell orderbehandling. Lär dig mer om Conexiom
Conexiom är en SaaS-plattform för tillverkare och distributörer som levererar en komplett lösning för automatisering av försäljningsorder för att eliminera manuell orderbehandling. Conexiom är den enda leverantören som erbjuder True Automation – 100 % datanoggrannhet, beröringsfri orderhantering, automatisering av alla beställningar för den kompletta lösningen. Använd Conexiom för att omfördela resurser till aktiviteter som förbättrar kundupplevelsen, ger bättre lönsamhet och påskyndar ordercykeltiden för att behålla konkurrensfördelen. Lär dig mer om Conexiom

Funktioner

  • Samla in data och överföring
  • Datakvalitetskontroll
  • Datareplikering
  • Bildtagning
  • Datahämtning
Magnitude Process Runner is powerful SAP automation software that streamlines data entry & data management tasks using Microsoft Excel. Lär dig mer om Process Runner
Magnitude Process Runner makes SAP data entry and data management fast and easy. Empower business users to upload and download data to and from SAP using Microsoft Excel without assistance from IT. Eliminate repetitive data entry tasks, streamline workflows, and dramatically improve data quality and productivity. With Process Runner you can easily support large, complex data transactions and run T-Codes, BAPI, GUI Scripting, and Data Extraction, without back-end SAP configuration changes. Lär dig mer om Process Runner

Funktioner

  • Samla in data och överföring
  • Datakvalitetskontroll
  • Datareplikering
  • Bildtagning
  • Datahämtning
Collect, organize, and manage your data in a collaborative, all-in-one workspace with Jotform.
Say goodbye to manual data entry and hello to seamless data management for your business. Jotform is a powerful online Form Builder that makes it easy to collect data online and send it wherever you want. Store and organize submissions in a configurable spreadsheet-database hybrid via Jotform Tables to keep all your form data in one place. You can even integrate with 100+ apps to sync responses to your other online accounts, such as Google Sheets, Dropbox, Airtable, and more. Lär dig mer om Jotform

Funktioner

  • Samla in data och överföring
  • Datakvalitetskontroll
  • Datareplikering
  • Bildtagning
  • Datahämtning
UiPath vänder sig till företag i alla branscher som enkelt vill automatisera sina webbaserade, SAP- och Citrix-baserade affärsprocesser.
UiPath RPA är en plattform på hög nivå som är avsedd att tillhandahålla sömlös automatisering av datainmatning i alla webbformulär och skrivbordsapplikationer. Den stöder Excel och tillhandahåller SAP- och Citrix-integrering. Börja snabbt och enkelt med den inbyggda inspelningsfunktionen som läser och spelar upp dina åtgärder på skärmen. UiPath sparar otaliga arbetstimmar och kräver ingen kodning och inga skript. Den ger fullständig uppspelningsnoggrannhet och är teknikagnostisk: fungerar med HTML, Flash, AJAX, PDF, Java och Silverlight. Lär dig mer om UiPath

Funktioner

  • Samla in data och överföring
  • Datakvalitetskontroll
  • Datareplikering
  • Bildtagning
  • Datahämtning
PieSync synkroniserar dina kontakter mellan dina molnappar (Pipedrive, HubSpot, ActiveCampaign osv.). Tvåvägs och i realtid.
PieSync fungerar i bakgrunden och synkroniserar dina kontakter tvåvägs och i realtid mellan dina favoritmolnappar (Google/Office365-kontakter, CRM-verktyg, marknadsföringsverktyg, redovisningsverktyg, helpdeskverktyg). Detta innebär att du kommer att ha tillgång till den mest aktuella kundinformationen, oavsett var du är eller vem som angav uppgifterna. Några av de populäraste anslutningarna är: Google Contacts, Highrise, Hubspot, Infusionsoft, Insightly, MailChimp, Nimble, Pipedrive, Podio, Quickbooks, Salesforce, Zendesk och många fler. Lär dig mer om Operations Hub

Funktioner

  • Samla in data och överföring
  • Datakvalitetskontroll
  • Datareplikering
  • Bildtagning
  • Datahämtning
Mobile and cloud-based automated data entry platform that allows users to upload documents, extract data, auto-publish, and more.
Eliminate manual data entry to simplify your bookkeeping tasks and unlock time savings. Integrates with multiple accounting solutions, including Quickbooks, Xero, Sage, Kashflow, Fuzemetrix and more. Lär dig mer om AutoEntry

Funktioner

  • Samla in data och överföring
  • Datakvalitetskontroll
  • Datareplikering
  • Bildtagning
  • Datahämtning
Wufoo makes it easy to create custom online forms so you can collect data, RSVPs, payments and more, all without writing code.
Wufoo makes it easy to create custom online forms so you can collect data, RSVPs, payments and more, all without writing a single line of code. Trusted by more than 3 million users, including companies like Amazon & Disney, Wufoo has an award-winning form builder interface, easy customization, 400+ templates and reporting! Whether you're embedding your forms on your website, or sharing a direct link, Wufoo has you covered. Lär dig mer om Wufoo

Funktioner

  • Samla in data och överföring
  • Datakvalitetskontroll
  • Datareplikering
  • Bildtagning
  • Datahämtning
Save 100s of hours by replacing inefficient paperwork and processes with customizable mobile apps. No coding or programming needed!
GoCanvas is a cloud-based software that enables businesses to replace expensive and inefficient paper forms with powerful apps on their mobile devices and tablets. GoCanvas users have the ability to deploy forms quickly to their workforce in the field and create additional forms right from their device with our user friendly drag and drop builder. The data can then be shared across the company, as well can be integrated with a existing back end system. Lär dig mer om GoCanvas

Funktioner

  • Samla in data och överföring
  • Datakvalitetskontroll
  • Datareplikering
  • Bildtagning
  • Datahämtning
iAuditor helps businesses update & distribute their best practices with real-time visibility into effectiveness across their sites.
iAuditor is used to conduct over 2 million inspections per month across all industries for safety, quality control, and operations. It is used by over 25,000 businesses worldwide to complete more than 600M checks per year to improve safety and quality in their workplaces. All of the inspection data is captured in real-time allowing you to instantly identify missed inspections and failed items and rapidly mitigate risks. Lär dig mer om iAuditor

Funktioner

  • Samla in data och överföring
  • Datakvalitetskontroll
  • Datareplikering
  • Bildtagning
  • Datahämtning
Amazon Relational Database Service (RDS) makes it easy to set up, operate, and scale a database, including Aurora, MySQL, PostgreSQL
Amazon Relational Database Service (RDS) allows users to set up, operate, and scale a database in the cloud. Amazon RDS provides cost-efficient and resizable capacity while automating time-consuming administration tasks such as hardware provisioning, setup, patching, and backups. It frees you to focus on applications so you can give them the performance and security they need. Available Amazon RDS database engines: Amazon Aurora, MySQL, PostgreSQL, MariaDB, Oracle Database, and SQL Server. Lär dig mer om Amazon RDS

Funktioner

  • Samla in data och överföring
  • Datakvalitetskontroll
  • Datareplikering
  • Bildtagning
  • Datahämtning
ProntoForms empowers field users to collect rich and reliable data on their mobile devices. Data entry has never been this easy.
ProntoForms is the leader in enterprise-grade field-focused apps. What once took hours now takes minutes. Empower your field technicians to collect rich data, reliably and in real time, on their mobile devices, even without network connectivity. Our low-code platform enables you to build intuitive custom apps that adapt as information is inputted. Send the data back to the office instantly with seamless integration to your business system or cloud service. Data entry has never been this easy. Lär dig mer om ProntoForms

Funktioner

  • Samla in data och överföring
  • Datakvalitetskontroll
  • Datareplikering
  • Bildtagning
  • Datahämtning
Technical computing system that provides tools for image processing, geometry, visualization, machine learning, data mining, and more.
Technical computing system that provides tools for image processing, geometry, visualization, machine learning, data mining, and more. Lär dig mer om Wolfram Mathematica

Funktioner

  • Samla in data och överföring
  • Datakvalitetskontroll
  • Datareplikering
  • Bildtagning
  • Datahämtning
Med Ninox kan du samla in alla typer av data du behöver oavsett varifrån den kommer för att effektivisera affärsverksamheten.
Med Ninox kan du samla in alla typer av data som du behöver för att effektivisera din affärsverksamhet. Användargränssnittet är mycket anpassningsbart för att uppfylla egna arbetsflödeskrav. Programvaran främjar datainsamling, utvärdering och starka samarbetsfunktioner mellan teamen. Dessutom går det att integrera de mest använda tjänsterna, t.ex. från Google (Sheets, Drive, Calendar, Forms) och många fler. Ninox kan nås via sin ursprungliga macOS-, iOS- och Android-app eller via valfri webbläsare. Lär dig mer om Ninox

Funktioner

  • Samla in data och överföring
  • Datakvalitetskontroll
  • Datareplikering
  • Bildtagning
  • Datahämtning
Fyll i ord och meningar automatiskt och kom snabbt ihåg dina ofta skrivna fraser och skapa standardiserade dokument med några få klick.
PhraseExpander kan avsevärt påskynda dina datainmatningsuppgifter genom att ge dig åtkomst till tomma formulär som du kan ta fram genom att skriva in en förkortning. Den tillhandahåller också automatisk ifyllning och autokorrigeringar i alla applikationer. Nu behöver du aldrig kopiera och klistra in data från Word. Alla dina vanliga fraser och mallar är omedelbart tillgängliga med en knapptryckning. Lär dig mer om PhraseExpander

Funktioner

  • Samla in data och överföring
  • Datakvalitetskontroll
  • Datareplikering
  • Bildtagning
  • Datahämtning
Automate multichannel sales. Connect your apps together. Keep inventory in sync. SyncSpider is the automation tool built for eCommerce.
SyncSpider is the app-2-app integration tool built for eCommerce. Grow your revenue with multichannel sales automation. Manage stock from a single place. Connect your eCommerce tools to work in sync. Create a flawless buying experience for your customers. SyncSpider does it all for you by syncing your data across apps and marketplaces. Spend less time doing busywork and more time growing your store. For more information, visit syncspider.com Lär dig mer om SyncSpider

Funktioner

  • Samla in data och överföring
  • Datakvalitetskontroll
  • Datareplikering
  • Bildtagning
  • Datahämtning
Make sales as easy as email. Sync your calendar & emails with Salesforce, track emails, schedule appointments, set follow-ups & more!
You work in your inbox, not in Salesforce. No one has to force you to use email. It's easy to use and effective. We think Salesforce should be just as useful and just as simple. That's why we bring Salesforce into the inbox. To save you time and make you more productive. Now you can see and update Salesforce as you work. Sync emails to Salesforce, track email opens, create and update Salesforce records, schedule calls and much more. Try Cirrus Insight free for 14 days! Lär dig mer om Cirrus Insight

Funktioner

  • Samla in data och överföring
  • Datakvalitetskontroll
  • Datareplikering
  • Bildtagning
  • Datahämtning
Dext - the pre-accounting solution that makes invoice management easy. Simple and paperless.
Dext is pre-accounting software for companies and chartered accountants - designed to help save time when collecting and entering the important information. A single platform that sorts through your documents and seamlessly integrates with your accounting system. With Dext, you can send expense reports and business expenses in one simple click, then all the information is automatically categorized and safely stored. Lär dig mer om Dext Prepare

Funktioner

  • Samla in data och överföring
  • Datakvalitetskontroll
  • Datareplikering
  • Bildtagning
  • Datahämtning
The easiest way to keep your contacts up-to-date & centralized in your address book or CRM, automatically. Now FREE for individuals!
Imagine your current & past contacts, directly from your emails & LinkedIn scouting, always complete and up-to-date in your address book or CRM, automatically! Save time and lost contacts, as no phone numbers, emails or business info is left unsaved or out-of-date, with no need to spend hours on manual input. So you can spend your valuable time reaching out to your network, instead of searching through emails for the right contact details! FREE ongoing individual service & FREE team trial! Lär dig mer om Evercontact

Funktioner

  • Samla in data och överföring
  • Datakvalitetskontroll
  • Datareplikering
  • Bildtagning
  • Datahämtning
Think about it. Build it. Kintone's visual application builder lets you create and customize enterprise apps, zero coding required.
Spreadsheets are so last century. Kintone's visual application builder lets you convert your inefficient, static spreadsheets into dynamic, custom databases in a snap, zero coding required. As live databases, your data can do so much more, from creating custom reports with one click to triggering action-packed workflows that improve team collaboration. Lär dig mer om kintone

Funktioner

  • Samla in data och överföring
  • Datakvalitetskontroll
  • Datareplikering
  • Bildtagning
  • Datahämtning
Cloud-based platform that helps institutions schedule appointments, manage membership processes and accept payments online.
Martial Arts School Software that offers student and prospects tracking, statistics, billling, attendance and ranks management. It's powerful, simple and easy to use. Lär dig mer om RainMaker

Funktioner

  • Samla in data och överföring
  • Datakvalitetskontroll
  • Datareplikering
  • Bildtagning
  • Datahämtning
Skapa kraftfulla formulär online. Samla in användbara data, integrera med andra webbaserade appar och automatisera dina arbetsflöden när du är på språng.
Zoho Forms är ett webbaserat, dra-och-släpp-verktyg utan kodning för att skapa formulär. Det kan användas för att skapa formulär för alla ändamål. Den ger dig en mängd anpassningsalternativ, stöder uppgiftstilldelning, arbetsflöden för godkännande och är även responsiv för mobila webbläsare. Zoho Forms integreras väl med Zoho-produkter, Salesforce och Google-appar. Zoho Forms erbjuder även inbyggda applikationer för både iOS- och Android-enheter som låter dig skapa formulär och samla in data direkt från din mobila enhet och den fungerar även offline. Lär dig mer om Zoho Forms

Funktioner

  • Samla in data och överföring
  • Datakvalitetskontroll
  • Datareplikering
  • Bildtagning
  • Datahämtning
ABAdesk is an affordable platform offering intuitive data collection, graphing, session notes, and treatment planning.
ABAdesk is an easy-to-use platform that enables clinicians to shift the focus back to progress. With its intuitive data collection, automatic program updates, graphing, session notes, and treatment planning features, clinicians are able to make a greater impact while maintaining work-life balance. ABAdesk is a contract-free service, priced to allow for maximum accessibility. Lär dig mer om ABAdesk

Funktioner

  • Samla in data och överföring
  • Datakvalitetskontroll
  • Datareplikering
  • Bildtagning
  • Datahämtning
Snappii is a leading Mobile Apps and form apps company. About 500,000 people use Snappii Business Apps in 30+ Industries.
Snappii is a codeless mobile app and mobile forms development platform. Snappii offers many mobile apps as a convenient and easy-to-use mobile solution that will help to collect data anytime and anywhere with the convenience of one's mobile device. Capture all kinds of information: notes, photos, drawings, export to PDF and Excel reports and more. Snappii allows its users to eliminate paper forms and replace them with mobile forms by uploading your own PDFs, edit them and share. Lär dig mer om Snappii

Funktioner

  • Samla in data och överföring
  • Datakvalitetskontroll
  • Datareplikering
  • Bildtagning
  • Datahämtning
WinAutomation is the most powerful and intuitive platform for Windows automation enabling effortless desktop and web automation.
WinAutomation is the most powerful and intuitive platform for Windows automation that enables users to automate any desktop and web based task with zero effort. WinAutomation intelligent Software Robots can be taught to perform effortlessly any task, empowering organizations to achieve greater efficiencies through automation. Lär dig mer om Winautomation

Funktioner

  • Samla in data och överföring
  • Datakvalitetskontroll
  • Datareplikering
  • Bildtagning
  • Datahämtning
Restaurant, retail, and other multi-unit operators use Zenput to elevate team execution in every store.
Zenput is how top operators elevate team execution in every store. Restaurant, retail, and other multi-unit operators such as Chipotle, Domino's, and 7-Eleven use the platform to automate how operating procedures and key initiatives are rolled-out and enforced. Supporting 50,000 locations in over 40 countries, Zenput turns strategy into action faster and equips teams to deliver on it. Lär dig mer om Zenput

Funktioner

  • Samla in data och överföring
  • Datakvalitetskontroll
  • Datareplikering
  • Bildtagning
  • Datahämtning
Covve är utformat för att hjälpa dig att förbättra hur du hanterar relationer och skapar affärsmöjligheter.
Din AI-drivna kontaktansvarige hjälper dig att hålla kontakten, utnyttja ditt nätverk och få det att växa. Skanna och digitalisera visitkort, få nyhetsaviseringar som påverkar dina kontakter, ta kontakt med smarta påminnelser, ditt personliga CRM, förbättrar dina kontakter, segmentera och navigera snabbt i ditt kontaktnätverk, skapa och dela ditt elektroniska visitkort, håller dina data privata och säkra, hjälp finns alltid att få på Lär dig mer om Covve

Funktioner

  • Samla in data och överföring
  • Datakvalitetskontroll
  • Datareplikering
  • Bildtagning
  • Datahämtning
Nintex RPA är ett enkelt sätt att skapa och köra automatiserade uppgifter för din organisation.
Nintex RPA gör det möjligt för företag att utnyttja tränade botprogram för att snabbt kunna automatisera vardagliga uppgifter, från projekt i Excel till CRM-system. Utan att använda koden i ett lättanvänt dra-och-släpp-gränssnitt, är användare utrustade med en omfattande processhanterings- och automationslösning för företag som effektiviserar processer som drivs av både strukturerade och ostrukturerade datakällor. Lär dig mer om Nintex RPA

Funktioner

  • Samla in data och överföring
  • Datakvalitetskontroll
  • Datareplikering
  • Bildtagning
  • Datahämtning
Salespeople all over the world use Capture to build lead lists from their favorite websites like LinkedIn, Twitter and Facebook. FREE
Capture is a sales person's best friend. Capture allows users to parse single or multiple contacts from any structured or unstructured website. Most users love to pair Capture with sites like LinkedIn to build lists of leads in seconds. Not only does Capture make it easy to parse data from your favorite websites, but it also connects directly to CRM & Marketing automation to insert leads automatically. Capture also connects to the world's top data providers for easy identity resolution. Lär dig mer om Capture

Funktioner

  • Samla in data och överföring
  • Datakvalitetskontroll
  • Datareplikering
  • Bildtagning
  • Datahämtning
SAS® Visual Analytics enables reporting, data exploration and analytics that empowers everyone to discover and share powerful insights.
SAS Visual Analytics is our flagship offering for self-service data preparation, visual discovery, interactive reporting, and dashboards--as well as easy-to-use analytics--with governance. SAS Visual Analytics allows non-technical users to create, share and execute BI and Analytics workflows for interactive reporting and free-form exploration. Visual Analytics support sharing and collaboration of insights so that everybody can take decisive action and stay agile to meet changing business needs. Lär dig mer om SAS Visual Analytics

Funktioner

  • Samla in data och överföring
  • Datakvalitetskontroll
  • Datareplikering
  • Bildtagning
  • Datahämtning
Eliminate paperwork, improve data quality and increase efficiency with mobile forms for business data collection and delivery.
Device Magic is a mobile forms app that replaces unreliable paper forms with smarter, richer data collection. Your teams can easily complete forms anywhere, anytime - even offline. Deliver accurate data from the field to the office in real-time, and alert specific team members of critical issues. Deliver data in whatever format you choose, and integrate directly into your existing systems to eliminate data re-entry. Lär dig mer om Device Magic

Funktioner

  • Samla in data och överföring
  • Datakvalitetskontroll
  • Datareplikering
  • Bildtagning
  • Datahämtning
Workato är nästa generations iPaaS med över 1 000 förbyggda anslutningar som hjälper dig att automatisera även de mest komplexa arbetsflödena i hela organisationen
Workato är en automatiseringsplattform för stora företag. Workato gör det möjligt för företag och IT-team att integrera sina appar och automatisera arbetsflöden utan att kompromissa med säkerhet och styrning. Byggd på en molnbaserad arkitektur som är utformad för skalning och hastighet för att avsevärt minska verksamhetens avtryck och totala kostnader. Denna low-code/kodlösa plattform gör det möjligt för team att bygga integrationer 5X snabbare än traditionella plattformar. Kontakta dem för att få en gratis provperiod. Lär dig mer om Workato

Funktioner

  • Samla in data och överföring
  • Datakvalitetskontroll
  • Datareplikering
  • Bildtagning
  • Datahämtning
Parseur is the most powerful and easy-to-use PDF parser software.
The #1 PDF parser service for SMBs. Create a data extraction pipeline that extracts text from emails, attachments, documents and puts your business on auto-pilot. Everything is point & click and very easy to use. Companies in real estate, e-commerce, marketing, logistics & delivery, travel, hospitality and more are saving thousands of hours of work every month by automating their data entry process with Parseur. Lär dig mer om Parseur

Funktioner

  • Samla in data och överföring
  • Datakvalitetskontroll
  • Datareplikering
  • Bildtagning
  • Datahämtning
Automate CRM Data Entry. Capture all interactions between sellers and buyers without having Reps do manual data entry.
Automate CRM Data Entry. Capture all interactions between sellers and buyers without requiring Reps to remember to tag emails or interact with any App. - Email, meeting, call, SMS, activity tracking - Contact auto creation & Opportunity association - Fill in custom CRM opportunity fields Lär dig mer om SalesDirector.ai

Funktioner

  • Samla in data och överföring
  • Datakvalitetskontroll
  • Datareplikering
  • Bildtagning
  • Datahämtning
A universal database querying tool that connects to a variety of back end database solutions.
A homogeneous solution for a heterogeneous environment. It is a data base administration and development tool that allows multiple databases to communicate with one another in one central location. Lär dig mer om WinSQL

Funktioner

  • Samla in data och överföring
  • Datakvalitetskontroll
  • Datareplikering
  • Bildtagning
  • Datahämtning
FORM OpX improves operational compliance by digitizing audits and inspections on mobile to reduce risk and improve safety and quality.
FORM OpX empowers teams to improve operational compliance by digitizing audits and inspections to reduce risk and improve safety and quality from the frontline. Mobile workflows make it easy to capture the right data, at the right place, at the right time – every time. Teams stay connected with instant communications on mobile, and real-time insights allow leaders to spot and fix issues quickly and measure trends over time so teams can take action on the opportunities that move business forward. Lär dig mer om FORM OpX

Funktioner

  • Samla in data och överföring
  • Datakvalitetskontroll
  • Datareplikering
  • Bildtagning
  • Datahämtning
Formerly known as GoSpotCheck, FORM MarketX is the market execution app that guides, tracks, and improves performance in real-time.
Formerly known as GoSpotCheck, FORM MarketX unleashes the power of field teams to drive market execution with the only mobile solution that combines dynamic task management, industry-leading image recognition, photo reporting, field team communications, and advanced reporting – all within one easy-to-use platform. Guide teams, improve execution and drive sales while creating a shared view of the field that helps leaders make better decisions, faster. Lär dig mer om FORM MarketX

Funktioner

  • Samla in data och överföring
  • Datakvalitetskontroll
  • Datareplikering
  • Bildtagning
  • Datahämtning
Grooper – inbäddning av intelligens där dokument och data möts
Grooper är en plattform för datainmatning och dataintegrering för företag som kan behandla miljarder dataelement varje dag. Automatisera datainmatning från elektroniska filformat eller dokument. Eliminera tråkiga manuella arbetsflöden och expandera driften med en beprövad och kraftfull plattform för dataextraktion och integrering. Groopers intelligenta dokumentbearbetning använder low-code maskininlärning med mänsklig interaktion för snabb och exakt inlärning av dina mest komplexa affärsdokument. Lär dig mer om Grooper

Funktioner

  • Samla in data och överföring
  • Datakvalitetskontroll
  • Datareplikering
  • Bildtagning
  • Datahämtning
FastField is an extremely flexible mobile forms solution to collect data and automate your digital forms workflow.
FastField is a mobile forms automation solution for efficient and accurate data collection. FastField allows for offline data capture to achieve a completely paperless workflow. Build highly customizable digital forms for Android, iOS and Web without any prior coding experience. FastField is ideal for audits, inspections, safety reports, and any other custom business forms. With FastField you can integrate proprietary data to pre-populate forms and automatically deliver custom reports. Lär dig mer om FastField

Funktioner

  • Samla in data och överföring
  • Datakvalitetskontroll
  • Datareplikering
  • Bildtagning
  • Datahämtning
Create, automate and integrate mobile data entry forms with custom validation rules using proven no-code app configuration tools.
Ensure your data is accurate and secure with custom data collection and management applications you configure using a no-code toolset. Flowfinity empowers you to build flexible, scalable data entry solutions featuring 30+ form field types with entry validation and time saving automations. Try our intuitive platform combining a web-based app editor, central SQL database, interactive reporting dashboards, software robots and reliable system integrations. Free 14-day trial with dedicated support. Lär dig mer om Flowfinity

Funktioner

  • Samla in data och överföring
  • Datakvalitetskontroll
  • Datareplikering
  • Bildtagning
  • Datahämtning
Array improves data collection and workflows across all your operations. Internal. In the field. Customer-facing. Quickly and easily.
Array is a ground-breaking platform that empowers businesses by transforming antiquated processes into automated workflows. Utilize the Array Apps to collect data through offline no-code forms, and generate real-time reporting in the office. Eliminate the need paper forms, manual data entry, and multiple spreadsheets by delivering your teams the precise information they need. Array is enterprise-ready and can seamlessly connect to your existing systems. Lär dig mer om Array

Funktioner

  • Samla in data och överföring
  • Datakvalitetskontroll
  • Datareplikering
  • Bildtagning
  • Datahämtning
API Integration Software - Cloud & Self-Hosted
APIANT offers Data Integration Software Solutions for Citizen Integrators, Integration Specialists, IT Managers, SaaS Companies and Enterprises. On the cloud or self-hosted, the APIANT platform empowers non-developers (no code) and developers (low-code) to build sophisticated multi-directional integrations visually and quickly. Integrations can be deployed in minutes with thousands of pre-built and modular connectors in the Automation Editor. Business specific requirements can also be met. Lär dig mer om APIANT

Funktioner

  • Samla in data och överföring
  • Datakvalitetskontroll
  • Datareplikering
  • Bildtagning
  • Datahämtning
Create powerful mobile forms, collect data offline and visualize it with a few clicks.
Teamscope is the worlds easiest to use data collection app for clinical and field research. With Teamscope you can build powerful forms with branching logic, data validation and automatic calculations. Use mobile forms to collect data without the need for an internet connection. Create cases, share them with your team and capture data across time. Keep your data secure at all moments with a passcode and data encryption. Lär dig mer om Teamscope

Funktioner

  • Samla in data och överföring
  • Datakvalitetskontroll
  • Datareplikering
  • Bildtagning
  • Datahämtning
An intuitive and powerful automation tool for importing, exporting and deleting transactions & lists into QuickBooks.
Eliminates manual data entry of CSV, XLS, XLSX file transactions, and edit/delete QBO transactions. Effectively manage all bulk QBO actions thereby completely eliminating any manual bulk job. You can choose to Update/ Overwrite/ Duplicate existing QuickBooks transactions with file data. Ability to un-do import changes. With bulk Import/ Delete/ Export, you have a comprehensive toolset to do any sort of QuickBooks bulk operations.Take advantage of our free premium support. Lär dig mer om SaasAnt Transactions

Funktioner

  • Samla in data och överföring
  • Datakvalitetskontroll
  • Datareplikering
  • Bildtagning
  • Datahämtning
An intelligent automated order processing solution. Manages your emailed purchase orders from inbox through to ERP integration.
Instantly turn PDF purchase orders into sales orders in your ERP. An incredibly fast and scalable solution, Lucy automation handles the PDF orders your customers send via email. Around the clock, emails are opened, purchase orders are read, and sales orders are created in your ERP. Ready to pick, pack, and ship in seconds. No errors, no down time, no late orders, no overtime. Lär dig mer om Lucy

Funktioner

  • Samla in data och överföring
  • Datakvalitetskontroll
  • Datareplikering
  • Bildtagning
  • Datahämtning