309 resultat
Varför Capterra är gratis
Zonka Feedback CX Platform är en programvara för undersökning och respons över flera kanaler. Mät, förbättra och omvandla de anställdas och kundernas upplevelser. Lär dig mer om Zonka Feedback
Zonka Feedback CX Platform är en flerkanalig programvara för undersökningar och respons för att förändra hur du hanterar medarbetar- och kundupplevelsen. Mät rätt CX-mätvärden inklusive poäng för kundlojalitet, kundansträngning och kundnöjdhet. Ta emot respons och genomför undersökningar över flera kanaler som surfplattor, webb, e-post och SMS. Se till att ditt team är synkade, ser responsen och samarbetar för att sluta responsslingan. Se insiktsfulla responsrapporter för att fokusera på kundtillfredsställelse och tillväxt. Lär dig mer om Zonka Feedback
Zonka Feedback CX Platform är en flerkanalig programvara för undersökningar och respons för att förändra hur du hanterar medarbetar- och kundupplevelsen. Mät rätt CX-mätvärden inklusive poäng för...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Wonderflows prediktiva AI är vettigt för alla typer av kundfeedback för att hjälpa dig att lyckas på konkurrensutsatta marknader. Lär dig mer om Wonderflow
Miljontals produktrecensioner skrivs varje dag. Wonderflow är en enkel AI-baserad lösning för att analysera dem och omvandla denna extremt stora ström av kundrespons till effektiva åtgärder. Wonderflow Unified VoC Analytics hjälper B2C-företag att få ut värde från konsumentfeedback som online-recensioner, dokumentation från supportcenter och NPS. **Wonderflow är skräddarsytt för konsumentelektronik-, försäkrings-, logistik-, däck- och kosmetikaföretag.** Lär dig mer om Wonderflow
Miljontals produktrecensioner skrivs varje dag. Wonderflow är en enkel AI-baserad lösning för att analysera dem och omvandla denna extremt stora ström av kundrespons till effektiva åtgärder. Wonderfl...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Skapa bättre kontakt med dina kunder med undersökningar i samtalston. Ta pulsen på kunderna regelbundet och förbättra kundnöjdheten. Lär dig mer om SurveySparrow
SurveySparrow hjälper dig att skapa interaktiva kundresponsundersökningar. Mät kundnöjdhetsindex, identifiera och hantera problemområden, få stopp på onda cirklar och förbättra kundrelationer utan ansträngning. Känn dina kunder på pulsen regelbundet med återkommande enkäter och håll reda på ditt kundnöjdhetsbetyg. Med enkla delningsalternativ kan du nå dina kunder via webben, mobilen, sociala medier och e-post för att enkelt samla in respons från dina kunder, när som helst, var som helst. Lär dig mer om SurveySparrow
SurveySparrow hjälper dig att skapa interaktiva kundresponsundersökningar. Mät kundnöjdhetsindex, identifiera och hantera problemområden, få stopp på onda cirklar och förbättra kundrelationer utan...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
monday.com är ett molnbaserat arbetsoperativsystem där team sköter sina projekt och sitt dagliga arbete, oavsett om de är på kontoret, hemma eller på språng. Lär dig mer om monday.com
monday.coms är en kundnöjdhetsprogramvara som hjälper dig att hantera dina kunders information och tillfredsställelse. Digitalisera dina formulär och förvandla enkelt svaren till arbetsflöden med den kodlösa plattformen från monday.com. Skapa dina formulär på några minuter och bädda in formuläret var som helst eller dela en länk för att genast få kundrespons. Sammanställ alla dina svar till en enkel och visuell tavla, analysera dina svar, få insikter och dela upp dem med en mängd olika parametrar. Lär dig mer om monday.com
monday.coms är en kundnöjdhetsprogramvara som hjälper dig att hantera dina kunders information och tillfredsställelse. Digitalisera dina formulär och förvandla enkelt svaren till arbetsflöden med den...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Otroligt prisvärd NPS-programvara som hjälper dig att samla in, analysera och agera utifrån kundrespons och anställdas åsikter. Lär dig mer om SightMill
Otroligt prisvärd NPS-programvara för kundnöjdhet som hjälper dig att samla in, analysera och agera utifrån kundrespons. Skicka NPS-undersökningar via e-post eller SMS, lägg till undersökningar på din hemsida eller samla in respons vid evenemang. Anpassa undersökningar så att de passar ditt varumärke och din stil. Används av företag runt om i världen, är enkelt att installera och tillgång till support när som helst. Förstå trender per segment eller kund i realtid. Automatisera med länkar till Salesforce, Slack, Zapier, CRM och kundtjänster. Lär dig mer om SightMill
Otroligt prisvärd NPS-programvara för kundnöjdhet som hjälper dig att samla in, analysera och agera utifrån kundrespons. Skicka NPS-undersökningar via e-post eller SMS, lägg till undersökningar på...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Sprinklr hjälper företag att erbjuda förstklassig omvårdnad för att säkerställa kundnöjdhet med hjälp av en av branschens mest avancerade AI-motorer. Lär dig mer om Sprinklr
Sprinklr är kanske den enda lösningen för kundnöjdhet i företagsklass som 90 % av världens 100 främsta varumärken litar på. Sprinklr drivs av en av branschens mest avancerade AI-motorer och hjälper varumärken att marknadsföra, annonsera, undersöka, ta hand om och engagera kunder på mer än 35 kanaler från en enda enhetlig plattform, vilket säkerställer mer positiva och konsekventa varumärkesinteraktioner. Lämna punktlösningskaoset bakom dig med Sprinklr, kanske världens första och enda Unified-CXM-plattform. Lär dig mer om Sprinklr
Sprinklr är kanske den enda lösningen för kundnöjdhet i företagsklass som 90 % av världens 100 främsta varumärken litar på. Sprinklr drivs av en av branschens mest avancerade AI-motorer och hjälper...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Verktyg för kundundersökning av användarrespons för datadrivna SaaS-företag Lär dig mer om Refiner
Refiner är ett kundrespons- och kundundersökningsverktyg för datadrivna SaaS-företag. Ställ frågor till dina användare medan de använder din produkt. Få nya insikter direkt, öka konverteringen och behåll fler kunder. Meddela ditt team, berika CRM-profiler, starta personliga kampanjer eller uppdatera din backend-API med webbkrokar. Utveckla din verksamhet med kundinsikter i realtid. Lär dig mer om Refiner
Refiner är ett kundrespons- och kundundersökningsverktyg för datadrivna SaaS-företag. Ställ frågor till dina användare medan de använder din produkt. Få nya insikter direkt, öka konverteringen och...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
HelpDesk är ett ärendesystem online som har utformats för att förenkla teamarbetet. Erbjud enastående kundtjänst. Enkelt. Lär dig mer om HelpDesk
HelpDesk är ett ärendesystem online som förenklar teamarbetet. Lösningen är full av funktioner som främjar samarbete inom ditt team. Du kan använda taggning, lägga till privata anteckningar, tilldela ärenden till specifika teammedlemmar och skapa fasta svar. För att säkerställa högsta säkerhetsnivå krypterar systemet dina data med 256-bitars SSL-protokoll. HelpDesk har utformats för att spara tid åt dina ombud och ge dem möjlighet att erbjuda högsta möjliga kundservice. Enkelt. Lär dig mer om HelpDesk
HelpDesk är ett ärendesystem online som förenklar teamarbetet. Lösningen är full av funktioner som främjar samarbete inom ditt team. Du kan använda taggning, lägga till privata anteckningar, tilldela...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Sverige Lokal produkt
Skapa engagerande, plattformsoberoende och eleganta enkäter. SurveyLegend ger både stora som små företag och även vanliga människor möjlighet att samla in respons. Lär dig mer om SurveyLegend
SurveyLegend ger dig nästa generations webbaserade enkäter –- engagerande, plattformsoberoende och eleganta. SurveyLegend ger både stora som små företag och även vanliga människor möjlighet att skapa mobilvänliga, underbara undersökningar. Nu kan du skapa fantastiska enkäter på din dator eller surfplatta, anpassa enkätens utseende som du vill, och visa insamlade data med iögonfallande och insiktsfull grafik. Att skapa frågeformulär görs helt enkelt genom att dra och släppa, och du behöver inte vara en marknadsundersökningsexpert för att använda vårt verktyg. Lär dig mer om SurveyLegend
SurveyLegend ger dig nästa generations webbaserade enkäter –- engagerande, plattformsoberoende och eleganta. SurveyLegend ger både stora som små företag och även vanliga människor möjlighet att skapa...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundtjänstlösning. Lär dig mer om Zendesk
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundtjänstlösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt gränssnitt med funktioner som webbwidgetar, fördefinierade biljettsvar och en fullständig kundhistorik. Kom igång snabbt och förvänta dig att se resultat ännu snabbare. Lär dig mer om Zendesk
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundtjänstlösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Hjälp kunder, hjälpa sig själva. Elevio erbjuder självbetjäningssupport på begäran till dina kunder, när och där de behöver det. Lär dig mer om elevio
Elevio gör dina produkter enklare för kunderna att lära sig. Förbättrar kundbehållandet och minskar samtidigt belastningen på supporten. Elevio sammanför din befintliga supportstack så att du kan leverera en allt i ett-upplevelse för dina kunder, ta din kundutbildning till nästa nivå och ge hjälp på begäran till dina kunder, när och där de behöver det. Mer än 500 företag som Atlassian, Heap, Adroll och Dell använder Elevio för att förbättra kundutbildningen och sänka supportbelastningen. Prova den kostnadsfria 14-dagars testversionen Lär dig mer om elevio
Elevio gör dina produkter enklare för kunderna att lära sig. Förbättrar kundbehållandet och minskar samtidigt belastningen på supporten. Elevio sammanför din befintliga supportstack så att du kan...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Yotpo, en av de ledande marknadsföringsplattformarna för e-handel, integrerar datadrivna lösningar för recensioner, lojalitet, SMS-marknadsföring med mera. Lär dig mer om Yotpo
Med Yotpo kan du förstå vad dina kunder säger om dina produkter och ditt varumärke samt få användbara insikter för att fatta bättre affärsbeslut. Med hjälp av attitydanalyser och naturlig språkbehandling bryter Yotpo ner kundrespons i kraftfulla konsumentdata. Spåra förändringar över tid för att känna igen trender i konsumenternas preferenser och tillfredsställelse. Lär dig mer om Yotpo
Med Yotpo kan du förstå vad dina kunder säger om dina produkter och ditt varumärke samt få användbara insikter för att fatta bättre affärsbeslut. Med hjälp av attitydanalyser och naturlig språkbehandl...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Bra kundservice börjar med bättre helpdesk-programvara. Få fler kunder genom att erbjuda utmärkt kundservice med LiveAgent Lär dig mer om LiveAgent
Med LiveAgent kan du utnyttja kraften i ett komplett analyspaket som ger dig kraftfulla verktyg för dataanalys och rapportering. Analysera snabbt hur effektiv kundtjänsten är genom att segmentera data efter kundtjänstrepresentant eller typ av interaktion. Upptäck mer än 175 kundtjänstfunktioner, inklusive spelifieringsfunktioner och ett inbyggt CRM. Med LiveAgent är det enkelt att tillhandahålla kundservice av världsklass. Starta en gratis provperiod. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om LiveAgent
Med LiveAgent kan du utnyttja kraften i ett komplett analyspaket som ger dig kraftfulla verktyg för dataanalys och rapportering. Analysera snabbt hur effektiv kundtjänsten är genom att segmentera...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Userlike är ett av de första och enda livechattprogrammen som hjälper ditt företag att få och behålla kunder genom olika meddelandekanaler. Lär dig mer om Userlike
Webbplatschatt och mobilmeddelanden är de kundkanaler som har högst kundnöjdhet. Med Userlike kan du betjäna dem alla. Chatta med dina kunder via din hemsida, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram och SMS. Anslut en chattrobot och automatisera delar av dina kundinteraktioner. Skapad och hanterad i Tyskland. Userlike håller dina och dina kunders data säkra med en 100 % GDPR-kompatibel kommunikationslösning. Lär dig mer om Userlike
Webbplatschatt och mobilmeddelanden är de kundkanaler som har högst kundnöjdhet. Med Userlike kan du betjäna dem alla. Chatta med dina kunder via din hemsida, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Nicereply är ett undersökningsverktyg för kundnöjdhet för supportteam. Skapa och skicka enklicksundersökningar för att mäta CSAT, NPS och CES. Lär dig mer om Nicereply
Nicereply är ett undersökningsverktyg för kundnöjdhet som skapats för supportteam. Team på företag som Microsoft, Lenovo och Hubspot använder Nicereply för att: - Mäta CSAT, NPS och CES per agent, team eller företag. - Skicka e-postenkäter automatiskt efter att ett ärende har lösts. - Be kunderna om respons längst ner i varje e-postmeddelande. - Öka svarsfrekvensen med 200 %. - Se data i supportavdelningen och ställa in utlösare baserat på den. - Anpassa undersökningar när det gäller varumärkesprofilering, frågor och skalor. Lär dig mer om Nicereply
Nicereply är ett undersökningsverktyg för kundnöjdhet som skapats för supportteam. Team på företag som Microsoft, Lenovo och Hubspot använder Nicereply för att: - Mäta CSAT, NPS och CES per agent,...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Automatisera dina kundnöjdhetsåtgärder på några minuter med användningsklara mallar. Prova Pipefy gratis. Lär dig mer om Pipefy
Förbättra kundnöjdhet och CSAT-poäng med Pipefy. Automatisera e-postmeddelanden, effektivisera kundförfrågningar och standardisera dina processer för onboarding av kunder med en intuitiv och lättanvänd plattform utan kod eller low-code. Prova Pipefy gratis. Lär dig mer om Pipefy
Förbättra kundnöjdhet och CSAT-poäng med Pipefy. Automatisera e-postmeddelanden, effektivisera kundförfrågningar och standardisera dina processer för onboarding av kunder med en intuitiv och...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
En bra plattform som kan vitskyltas för recensioner och marknadsföring, riktad mot marknadsförare, byråer och företag som bedriver verksamhet inom SEO. Automatisera fler och bättre internetrecensioner. Lär dig mer om Grade.us
En bra plattform som kan vitskyltas för recensioner och marknadsföring, riktad mot marknadsförare, byråer och företag som bedriver verksamhet inom SEO. Grade.us låter dig: 1) automatisera att få fler och bättre recensioner på webbplatser som Google, Facebook och branschspecifika recensionssidor; 2) vinna tillbaka missnöjda kunder innan de skriver dåliga recensioner; 3) övervaka recensioner på webben så att du alltid vet vad som sägs om ditt varumärke; 4) automatiskt omvandla dina mest positiva recensioner till SEO-vänligt webb- och socialt medieinnehåll för att förbättra ditt rykte. Lär dig mer om Grade.us
En bra plattform som kan vitskyltas för recensioner och marknadsföring, riktad mot marknadsförare, byråer och företag som bedriver verksamhet inom SEO. Grade.us låter dig: 1) automatisera att få fler...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Custifys är utformad för B2B SaaS-företag och gör det möjligt för dem att minska sina kundbortfall och öka kundernas livstidsvärde. Lär dig mer om Custify
Custifys plattform för kundens framgång är utformad för SaaS-företag inom B2B och gör det möjligt för dem att minska sitt kundbortfall och öka kundernas livstidsvärde. Förutom insikter om användning av produkter samlar programvaran även automatiskt in data från olika system som CRM, support eller fakturering och presenterar alla relevanta nyckeltal för kundens framgång och kundinteraktioner i en lättförståelig instrumentbräda. För arbetsflöden med få tryckningar finns även en sofistikerad inbyggd automatiseringsmotor. Lär dig mer om Custify
Custifys plattform för kundens framgång är utformad för SaaS-företag inom B2B och gör det möjligt för dem att minska sitt kundbortfall och öka kundernas livstidsvärde. Förutom insikter om användning...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Mobil och molnbaserad marknadsundersökningslösning för företag som hjälper till att samla in, dela och samarbeta om forskningsbaserade data. Lär dig mer om SurveyMonkey Enterprise
SurveyMonkey Enterprise ger företag möjlighet att märka och agera utifrån kritisk respons för att driva tillväxt och innovation i stor skala med avancerade säkerhets- och efterlevnadsfunktioner. Integrera respons från undersökningen med din tekniska stack för att förbättra beslutsfattandet och automatisera arbetsflöden. SurveyMonkeys produkter, företagslösningar och integrationer gör det möjligt för mer än 335 000 organisationer att leverera bättre kundupplevelser, öka behållande av anställda och främja tillväxt och innovation. Lär dig mer om SurveyMonkey Enterprise
SurveyMonkey Enterprise ger företag möjlighet att märka och agera utifrån kritisk respons för att driva tillväxt och innovation i stor skala med avancerade säkerhets- och efterlevnadsfunktioner....

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Förbättra din kundnöjdhet och vårda dina kunder under hela deras livscykel på en enda plattform. Lär dig mer om Froged
Förbättrad kundnöjdhet är en av de viktigaste aspekterna för ditt företag. Verktyget har utformats för att vårda dina kunder under hela deras livscykel. Med FROGED kommer du att kunna öka engagemanget, retentionen och minska bortfallet. Betjäna dina kunders unika behov med anpassade e-postkampanjer, en vackert integrerad kunskapsbas, livechatt och automatiserade meddelanden. Prova en 7-dagars gratis provperiod Lär dig mer om Froged
Förbättrad kundnöjdhet är en av de viktigaste aspekterna för ditt företag. Verktyget har utformats för att vårda dina kunder under hela deras livscykel. Med FROGED kommer du att kunna öka...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Plattform för kundengagemang med övervakning av attityder, responsinsamling, closed loop-uppföljning, granskning av publicering och textanalys. Lär dig mer om Listen360
Listen360 betjänar företag runt om i världen med kontor i flera orter. Listen360:s plattform för kundengagemang ger dig nyckeln till att lyssna på och lära av dina kunder. Med hjälp av statistik och insikter hjälper Listen360 dig att dra nytta av direkt respons från kunder för att göra dina produkter och tjänster mer meningsfulla för de kunder du betjänar. Lär dig mer om Listen360
Listen360 betjänar företag runt om i världen med kontor i flera orter. Listen360:s plattform för kundengagemang ger dig nyckeln till att lyssna på och lära av dina kunder. Med hjälp av statistik och...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Canny är ett verktyg för användarrespons som är byggt för att täcka allt du behöver för att navigera hela responscykeln. Lär dig mer om Canny
Samla in, organisera och analysera användarrespons på ett ställe som underlag för dina produktbeslut. Prioritera respons, skapa en färdplan och slut din kommunikationsslinga med en inbyggd ändringslogg. Lär dig mer om Canny
Samla in, organisera och analysera användarrespons på ett ställe som underlag för dina produktbeslut. Prioritera respons, skapa en färdplan och slut din kommunikationsslinga med en inbyggd...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Acobot är en AI-chattrobot som använder maskininlärning för att automatiskt interagera med dina kunder. Lär dig mer om Acobot
Bygger AI-chattrobotar för den dagliga onlineåterförsäljaren. Acobot är en av de ledande leverantörerna av AI-chattrobotar för e-handel och online-återförsäljare. Med hjälp av avancerad maskininlärningsteknik lär sig Acobot från din webbplats och interagerar självständigt med användarna. Ingen kodning krävs, då Acobot stöds av ledande e-handelsbyggare som Shopify, WooCommerce med flera. Lär dig mer om Acobot
Bygger AI-chattrobotar för den dagliga onlineåterförsäljaren. Acobot är en av de ledande leverantörerna av AI-chattrobotar för e-handel och online-återförsäljare. Med hjälp av avancerad maskininlärnin...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Samla in, visa och dela kundrecensioner, allt på autopilot. Mer än 5 000 företag automatiserar sociala bevis med Endorsal. Lär dig mer om Endorsal
Det är viktigt för alla företag att samla in högkvalitativa recensioner. Men det har alltid varit en utdragen, tröttsam process av frågor, svar och förslag fram och tillbaka. Endorsal förenklar hela din process genom att helt automatisera den, vilket sparar tid och pengar åt ditt företag. Öka konverteringar, bygg kundlojalitet och stärk ditt varumärke. Över 5 000 företag använder sig av Endorsals kraftfulla automatiseringsverktyg för kundberättelser. Registrera dig för en gratis provperiod och se varför. Lär dig mer om Endorsal
Det är viktigt för alla företag att samla in högkvalitativa recensioner. Men det har alltid varit en utdragen, tröttsam process av frågor, svar och förslag fram och tillbaka. Endorsal förenklar hela...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Använd Qualaroo för att utforma CSAT-enkäter och analysera respons med AI-sentimentanalys för att förbättra kundnöjdhet och kundupplevelse Lär dig mer om Qualaroo
Qualaroo är ett undersöknings- och analysprogram med avancerad rapportering som hjälper dig att mäta kundupplevelsen. Skapa kundnöjdhetsundersökningar (customer satisfaction survey, CSAT) tillsammans med undersökningar om kundansträngningspoäng (customer effort score, CES), NPS, systemanvändbarhet (system usability scale, SUS) och avsikt att lämna webbplatsen (exit intent) från grunden med personlig varumärkesprofilering eller använd färdiga mallar med fler än 100 frågor. Utnyttja dess sentimentanalys för att avkoda fritextsvar i realtid. Integrera med Salesforce och Hubspot för att dela CSAT-feedback över flera plattformar och vidta proaktiva åtgärder för att förbättra den övergripande kundnöjdheten. Lär dig mer om Qualaroo
Qualaroo är ett undersöknings- och analysprogram med avancerad rapportering som hjälper dig att mäta kundupplevelsen. Skapa kundnöjdhetsundersökningar (customer satisfaction survey, CSAT) tillsammans...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
AreTheyHappy hjälper restaurangkedjor med verksamhet på flera platser och serviceföretag att ta kundupplevelsen till nästa nivå. Lär dig mer om AreTheyHappy
AreTheyHappy är den enklaste programvaran för restaurang- och hotellföretag för att hantera varumärkets rykte på webben. Programvaran stärker dina varumärkens kundupplevelse på webben genom att erbjuda obegränsade dataströmmar på ett ställe. Restaurang- och hotellvarumärken har nu ett eget kommandocenter för att övervaka prestanda och tillväxt från en plats till en varumärkesnivå, spåra NPS, kundattityd, drivkrafter vid olika val med mera. Anslut helt enkelt dina webbaserade kanaler och kom igång. Lär dig mer om AreTheyHappy
AreTheyHappy är den enklaste programvaran för restaurang- och hotellföretag för att hantera varumärkets rykte på webben. Programvaran stärker dina varumärkens kundupplevelse på webben genom att...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
En avancerad API-tjänst för datautvinning som gör det möjligt för företag att utföra åtgärder på tekniskt komplicerade hemsidor eller plattformar. Lär dig mer om justLikeAPI
JustLikeAPI är en avancerad API-tjänst för dataextrahering som gör det möjligt för företag att komma åt, övervaka, analysera och besvara recensioner eller andra data som är relaterade till användarkonton på dussintals recensionswebbplatser eller sociala nätverk från en enda plats. Programvaran är särskilt bra på att övervaka hemsidor med robotmedvetenhet som visar önskad information först efter att användarinloggningen har ägt rum. Du kan enkelt komma åt innehållet på hemsidor samtidigt som du undviker IP-blockeringar, CAPTCHA och andra metoder för att blockera webbtrafik. Lär dig mer om justLikeAPI
JustLikeAPI är en avancerad API-tjänst för dataextrahering som gör det möjligt för företag att komma åt, övervaka, analysera och besvara recensioner eller andra data som är relaterade till användarkon...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Sonar är en kodlös AI-driven plattform för användarforskning. Programvaran gör det möjligt för dig att utföra videobaserad forskning i stor skala. Lär dig mer om Sonar
Sonar är en kodlös plattform för användarforskning som gör det möjligt för UX-specialister och amatörer att utföra videobaserad forskning med hjälp av omodererade och högkvalitativa intervjuer. Lär dig mer om Sonar
Sonar är en kodlös plattform för användarforskning som gör det möjligt för UX-specialister och amatörer att utföra videobaserad forskning med hjälp av omodererade och högkvalitativa intervjuer.

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
SurveyMonkey Enterprise empowers businesses to capture and act on critical feedback to drive growth and innovation at scale with advanced security and compliance features.
SurveyMonkey Enterprise empowers businesses to capture and act on critical feedback to drive growth and innovation at scale with advanced security and compliance features. Integrate survey feedback with your technology stack to enrich decision-making and automate workflows. SurveyMonkey's products, enterprise solutions, and integrations enable more than 335,000 organizations to deliver better customer experiences, increase employee retention, and unlock growth and innovation.
SurveyMonkey Enterprise empowers businesses to capture and act on critical feedback to drive growth and innovation at scale with advanced security and compliance features. Integrate survey feedback...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Give each customer the experience they deserve. Engage your customers & build trust with the Trustpilot customer review management tool
Trustpilot is a customer review management tool that helps businesses engage and build trust with their customers. It gives brands the ability to increase customer satisfaction. Quickly & easily collect, manage & display reviews to improve conversions, stand out in Search and boost sales. Get started with a free account today and see the powerful reporting & analytics, review invitations & reminders, onsite review widgets, Google Seller Ratings, rich snippet stars & more!
Trustpilot is a customer review management tool that helps businesses engage and build trust with their customers. It gives brands the ability to increase customer satisfaction. Quickly & easily...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Create interactive forms & surveys (and so much more). Give your audience the experience they deserve so you get the data you need.
You need data to power your business and you also care about how your audience experiences your brand. Whoever your audience is, one thing's clear: sharing information through forms & surveys should be easy, fun, and flawless on any device. By the way, Typeform integrates with over 500 of your favorite apps. Send data to Mailchimp to build your list, Google Sheets for analysis, or Salesforce to personalize your customer experience. Typeform: forms & surveys for the people.
You need data to power your business and you also care about how your audience experiences your brand. Whoever your audience is, one thing's clear: sharing information through forms & surveys should...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Customer satisfaction software includes feedback, texting software, sentiment analysis, messaging and reviews.
Podium is an Interaction Management platform that's redefining the modern relationship between local businesses and their customers. With tools to get insights in real-time from text-based feedback. The Podium messaging platform also makes it easy to manage all your customer interactions from Facebook messages, Google's click-to-message and inbound texts from one dashboard. Customer satisfaction starts at the first interaction and continues through the entire customer journey.
Podium is an Interaction Management platform that's redefining the modern relationship between local businesses and their customers. With tools to get insights in real-time from text-based feedback....

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Hotjar är allt ditt team behöver för att få omedelbar visuell respons och se hur människor verkligen använder din webbplats.
Hotjar är ett snabbt och visuellt sätt att förstå dina användare. Hotjar är allt ditt team behöver för att få omedelbar visuell respons, se hur människor verkligen använder din webbplats och få insikter som hjälper dig att göra rätt förändringar.
Hotjar är ett snabbt och visuellt sätt att förstå dina användare. Hotjar är allt ditt team behöver för att få omedelbar visuell respons, se hur människor verkligen använder din webbplats och få...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Transform into a truly customer-centric organization with Alchemer. Make the voice of the customer heard across every decision you make
Today, every organization collects customer feedback, but very few act on it. Alchemer, formerly SurveyGizmo, takes the voice of the customer out of dashboards and puts it into the hands of the people who can take immediate action. Alchemer is the only solution designed to help small and mid-sized companies transform into truly customer-centric organizations by making sure the voice of the customer is heard loud and clear across every decision you make in every department.
Today, every organization collects customer feedback, but very few act on it. Alchemer, formerly SurveyGizmo, takes the voice of the customer out of dashboards and puts it into the hands of the...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Qualtrics Customer Experience gör det enkelt för företag att övervaka, svara på och förbättra varje kontaktpunkt under kundresan.
Qualtrics CustomerXM (CX) är en av världens mest flexibla plattformar för förbättring av kundupplevelsen, som gör det enkelt för företag att övervaka, svara på och förbättra varje viktigt steg under kundresan och införliva kundrespons i varje beslut. Med hjälp av flera mätvärden, stämningsanalys och nyckeldrivkraftsanalys kan du fördjupa dig i dina kunders sinnesstämningar och visa vägen till förbättringar som kommer att skapa bestående kundrelationer och nöjda kunder.
Qualtrics CustomerXM (CX) är en av världens mest flexibla plattformar för förbättring av kundupplevelsen, som gör det enkelt för företag att övervaka, svara på och förbättra varje viktigt steg under...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Tidio merges live chat and chatbots in one tool to help you skyrocket your sales and level of customer service.
Tidio is a communicator for businesses that keeps live chat, chatbots, Messenger and e-mail in one place. This software cuts down on the time that it takes to communicate with your customers while also creating a boost in sales and satisfaction by engaging visitors in real-time. Additionally, this product is available on-the-go with iOS and Android features to keep your customer conversations fluid across all devices.
Tidio is a communicator for businesses that keeps live chat, chatbots, Messenger and e-mail in one place. This software cuts down on the time that it takes to communicate with your customers while...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Gör det möjligt för företag att samla in respons om kundupplevelser i realtid: NPS-, CX- och onlinerecensioner på viktiga webbplatser.
Swell hjälper företag att förenkla processen med att samla in kundrespons och recensioner online. Med ett mobilt tillvägagångssätt möjliggör Swell interaktion med konsumenten i realtid via kanaler som de flesta känner till, som SMS och e-post.
Swell hjälper företag att förenkla processen med att samla in kundrespons och recensioner online. Med ett mobilt tillvägagångssätt möjliggör Swell interaktion med konsumenten i realtid via kanaler...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Weave is the all-in-one customer communication and engagement platform for small business.
Weave is the all-in-one customer communication and engagement platform for small business. From the first phone call to the final invoice and every touchpoint in between, Weave connects the entire customer journey. Weave’s software solutions transform how local businesses attract, communicate with and engage customers to grow their business.
Weave is the all-in-one customer communication and engagement platform for small business. From the first phone call to the final invoice and every touchpoint in between, Weave connects the entire...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Get answers fast with Nextiva Surveys, a custom online customer satisfaction software, to better understand audience.
Get answers fast with Nextiva Surveys, our online customer satisfaction software. Collect the answers you need to understand your audience and make better decisions. Featuring nine question types, survey templates, email notifications, skip logic, and more, Nextiva Surveys provides the tools needed to measure respondents. Plus, businesses can customize landing pages, thank you pages, colors, and everything in between! Seamlessly integrate with other Nextiva products for a full view of customers.
Get answers fast with Nextiva Surveys, our online customer satisfaction software. Collect the answers you need to understand your audience and make better decisions. Featuring nine question types,...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
SaaS-plattform som ger dig hantering av företagstjänster genom automatiserad dirigering, varningar, interaktionsspårning med mera.
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra servicen samtidigt som kostnaderna minskas, affärsmålen uppnås och nöjdare kunder betjänas. Vivantios historia började 2003, inspirerad av önskan att bygga en plattform med flera hyresgäster som är pålitlig, konfigurerbar och säker. Idag är Vivantio en välrenommerad leverantör av tjänstehantering-SaaS för serviceteam.
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Enterprise Customer Satisfaction Survey Software. Conduct CSAT surveys for actionable feedback! Close the loop with follow-up & alerts.
Customer Satisfaction Survey Software. Conduct CX surveys across the customer journey with insightful reporting and actionable feedback! Close the loop with shareable reports, dashboards, alerts and follow-up tools. Built in text & sentiment analysis. Merge your operational data and integrate with Slack, Zendesk, API, CRM & more. Includes unlimited users and works in 50 languages.
Customer Satisfaction Survey Software. Conduct CX surveys across the customer journey with insightful reporting and actionable feedback! Close the loop with shareable reports, dashboards, alerts and...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
En professionell undersökningsprogramvara för ditt företag (kundlojalitet (net promoter score, NPS)), kundnöjdhet, HR, personalrespons och kundupplevelse).
Verktyg för att skapa enkäter, formulär och frågesporter för att studera dina kunder eller utvärdera anställda.
Verktyg för att skapa enkäter, formulär och frågesporter för att studera dina kunder eller utvärdera anställda.

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Optimize review management process with 5-star rating system, auto social posting, and negative feedback blocking capability.
CAPTERRA VISITORS: Get 30% Off Your First Month! Get More Reviews is the #1 most trusted reputation management and review generation software used to optimize your review management process with a 5-star rating system, auto social posting, and negative feedback blocking capability. With Get More Reviews, you'll be able to turn your happiest customers into 5 star reviews online and generate real, authentic reviews on multiple online review sites including Google, Facebook, and much more!
CAPTERRA VISITORS: Get 30% Off Your First Month! Get More Reviews is the #1 most trusted reputation management and review generation software used to optimize your review management process with a...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
ReviewTrackers business solutions allow for analyzing, amplifying & maximizing insights to accelerate acquisition and retention.
ReviewTrackers empowers 127,000+ business locations to understand their customers better through advanced review and customer feedback technology. Our business solutions allow for analyzing, amplifying, and maximizing insights to accelerate business acquisition and improve retention while driving more authentic connections with customers.
ReviewTrackers empowers 127,000+ business locations to understand their customers better through advanced review and customer feedback technology. Our business solutions allow for analyzing,...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
----> The easiest way to increase customer satisfaction + create advocates. Like word of mouth only 1000x better. Try it free!
----> Built for service businesses (B2C), SaaS, & agencies. NiceJob is the easiest way to increase customer satisfaction + create advocates by getting them to recommend you to all their friends via online reviews. Like word of mouth only 1000x better. Never send a survey again while knowing exactly what your customers think about your service. See who your biggest fans are, and quickly respond to customer issues. No contracts, 14-day free trial, then just $75/month.
----> Built for service businesses (B2C), SaaS, & agencies. NiceJob is the easiest way to increase customer satisfaction + create advocates by getting them to recommend you to all their friends via...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Genesys Cloud CX gör kundrelationer enkla. Genesys Cloud CX ansluter telefon, e-post och chattar via ett verktyg för bättre kundengagemang.
Genesys molnbaserade plattform är nästa generations allt i ett-lösning för kontaktcentrum i molnet som hjälper dig att hantera och förstå omnikanalinteraktioner på en sömlös kundresa. Ge dina anställda ett enda verktyg som hanterar all kommunikation, röst, chatt, e-post, sms och mer. Ett intuitivt gränssnitt gör det enkelt att använda, oavsett om du är agent, arbetsledare eller IT-administratör. Veckovisa funktionsleveranser gör att du alltid överträffar kundernas förväntningar idag och imorgon.
Genesys molnbaserade plattform är nästa generations allt i ett-lösning för kontaktcentrum i molnet som hjälper dig att hantera och förstå omnikanalinteraktioner på en sömlös kundresa. Ge dina...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Generera värdefulla insikter från dina kunder som kommer att främja din affärsstrategi och öka kundnöjdheten.
Generera värdefulla insikter från dina kunder som kommer att främja din affärsstrategi och öka kundnöjdheten. Anpassa undersökningsmallen för kundnöjdhet som du anser vara lämpligt och dela den med din målgrupp. Ingen kodning, garanterad tillfredsställelse.
Generera värdefulla insikter från dina kunder som kommer att främja din affärsstrategi och öka kundnöjdheten. Anpassa undersökningsmallen för kundnöjdhet som du anser vara lämpligt och dela den med...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Feedier is an intuitive platform that automatically collects real-time feedback, provides quantifiable insights and facilitates actions
Smart alternative to boring Surveys. Feedier is an intuitive experience management platform for operational champions. Engage people proactively at key touch-points, with gamified feedback forms that capture both sentiments and behaviors. Easily integrate you own systems data in Feedier and measure against correlated insights that are visual and easy to share. Trigger personalized actions with your team that are securely organized and fully integrated into your workflows.
Smart alternative to boring Surveys. Feedier is an intuitive experience management platform for operational champions. Engage people proactively at key touch-points, with gamified feedback forms...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Broadly is a review generation platform that helps local businesses get positive online reviews while protecting their reputations.
Broadly's automated review platform helps local businesses generate great customer reviews on the most important platforms including Google, Facebook, TripAdvisor, NextDoor & many more. Our platform helps SMBs win reviews, get more business, and communicate directly with your customers via app or desktop. Online reviews are the single largest driver of how a consumer selects a new service so we're here to help small, service-based businesses (1-100 employees) win a better online reputation.
Broadly's automated review platform helps local businesses generate great customer reviews on the most important platforms including Google, Facebook, TripAdvisor, NextDoor & many more. Our platform...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
SmartSurvey is an online survey solution that helps anyone create surveys, collect data and analyse results.
With the SmartSurvey SaaS platform, users can capture, analyse and report virtually any type of data via a simple, yet stylish, online survey service. SmartSurvey allows users to directly reach the people whose opinions matter the most, clients, partners, patients, students and suppliers. SmartSurvey specialises in providing survey solutions for multinational business and enterprise clients, offering dedicated support and secure data storage on UK/EU based servers.
With the SmartSurvey SaaS platform, users can capture, analyse and report virtually any type of data via a simple, yet stylish, online survey service. SmartSurvey allows users to directly reach the...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser