Sverige Visa lokala produkter
379 resultat
Mät och förbättra kundnöjdheten med Zonka Feedback CSAT-enkäter. Ta emot respons i appen, på läsplattor, via e-post eller SMS. Lär dig mer om Zonka Feedback
Zonka Feedback CSAT Software hjälper dig att ta emot respons från kunder i realtid med enkäter för kundnöjdhetsbetyg (customer satisfaction score, CSAT). Spåra din kundnöjdhet med svar i realtid och kraftfulla rapporter, identifiera missnöjda kunder, vidta åtgärder och förhindra kundbortfall. Anpassa enkäter med logotyp, varumärkesprofilering, bakgrund och frågor. Få tillgång till djupgående CSAT-rapporter i realtid, såsom CSAT-mätvärdesrapport, trendrapport, platsbaserad CSAT, textanalys med mera. Lär dig mer om Zonka Feedback

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Wonderflows prediktiva AI är vettigt för alla typer av kundfeedback för att hjälpa dig att lyckas på konkurrensutsatta marknader. Lär dig mer om Wonderflow
Miljontals produktrecensioner skrivs varje dag. Wonderflow är en enkel AI-baserad lösning för att analysera dem och omvandla denna extremt stora ström av kundrespons till effektiva åtgärder. Wonderfl ow Unified VoC Analytics hjälper B2C-företag att få ut värde från konsumentfeedback som online-recensioner, dokumentation från supportcenter och NPS. **Wonderflow är skräddarsytt för konsumentelektronik-, försäkrings-, logistik-, däck- och kosmetikaföretag.** Lär dig mer om Wonderflow

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Enkla videochattar för att skapa storskalig tillit hos din publik. Lär dig mer om VideoAsk
Personlig interaktion blir allt mer värdefullt i dessa tider. Utnyttja videons kraft för att konvertera leads, få äkta recensioner, kontrollera jobbsökande eller engagera din publik. VideoAsk gör det enkelt med snabba molnbaserade videochattar, vilket gör att de personliga interaktionerna blir skalbara. Dessutom finns det text- och ljudalternativ när det inte fungerar med video samt flera betalningsalternativ med mera. Lär dig mer om VideoAsk

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
HelpDesk är ett ärendesystem online som har utformats för att förenkla teamarbetet. Erbjud enastående kundtjänst. Enkelt. Lär dig mer om HelpDesk
HelpDesk är ett ärendesystem online som förenklar teamarbetet. Lösningen är full av funktioner som främjar samarbete inom ditt team. Du kan använda taggning, lägga till privata anteckningar, tilldela ärenden till specifika teammedlemmar och skapa fasta svar. För att säkerställa högsta säkerhetsnivå krypterar systemet dina data med 256-bitars SSL-protokoll. HelpDesk har utformats för att spara tid åt dina ombud och ge dem möjlighet att erbjuda högsta möjliga kundservice. Enkelt. Lär dig mer om HelpDesk

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Sverige Lokal produkt
Skapa engagerande, plattformsoberoende och eleganta enkäter. SurveyLegend ger både stora som små företag och även vanliga människor möjlighet att samla in respons. Lär dig mer om SurveyLegend
SurveyLegend ger dig nästa generations webbaserade enkäter –- engagerande, plattformsoberoende och eleganta. SurveyLegend ger både stora som små företag och även vanliga människor möjlighet att skapa mobilvänliga, underbara undersökningar. Nu kan du skapa fantastiska enkäter på din dator eller surfplatta, anpassa enkätens utseende som du vill, och visa insamlade data med iögonfallande och insiktsfull grafik. Att skapa frågeformulär görs helt enkelt genom att dra och släppa, och du behöver inte vara en marknadsundersökningsexpert för att använda vårt verktyg. Lär dig mer om SurveyLegend

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Capture more customer feedback and deliver a better customer experience with surveys. Use 20+ native integrations Lär dig mer om Survicate
Measure customer satisfaction with an easy and intuitive tool dedicated to small-to-medium-sized companies. Survicate is a powerful survey, NPS, and feedback management software that helps you capture more customer feedback and improve customer satisfaction. Run email, link, web, and mobile surveys that collect responses in minutes. — Perfect solution for small-to-medium-sized companies (SMBs.) — Easy integration with Intercom, HubSpot & more (native, code-free) — 100+ various free-to-us Lär dig mer om Survicate

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Bra kundservice börjar med bättre helpdesk-programvara. Få fler kunder genom att erbjuda utmärkt kundservice med LiveAgent Lär dig mer om LiveAgent
Med LiveAgent kan du utnyttja kraften i ett komplett analyspaket som ger dig kraftfulla verktyg för dataanalys och rapportering. Analysera snabbt hur effektiv kundtjänsten är genom att segmentera data efter kundtjänstrepresentant eller typ av interaktion. Upptäck mer än 175 kundtjänstfunktioner, inklusive spelifieringsfunktioner och ett inbyggt CRM. Med LiveAgent är det enkelt att tillhandahålla kundservice av världsklass. Starta en gratis provperiod. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om LiveAgent

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
monday sales CRM är perfekt för små till medelstora företag. Det är ett kodfritt, fullt anpassningsbart CRM som centraliserar din försäljning och kundkommunikation. Lär dig mer om monday sales CRM
monday.coms är en kundnöjdhetsprogramvara som hjälper dig att hantera dina kunders information och tillfredsställelse. Digitalisera dina formulär och förvandla enkelt svaren till arbetsflöden med den kodlösa plattformen från monday.com. Skapa dina formulär på några minuter och bädda in formuläret var som helst eller dela en länk för att genast få kundrespons. Sammanställ alla dina svar till en enkel och visuell tavla, analysera dina svar, få insikter och dela upp dem med en mängd olika parametrar. Lär dig mer om monday sales CRM

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Tidio är en kundserviceplattform som kombinerar livechatt och chattbotar för att förbättra kundnöjdheten och generera ökad försäljning. Lär dig mer om Tidio
Tidio är kundserviceplattformen som gör att du kan förbättra dina kundnöjdhet genom att kombinera livechatt och chattrobotar. Tack vare Tidio kan dina kunder nå dig i realtid när du är tillgänglig eller få hjälp från chattrobotarna när du är upptagen. De AI-drivna chattrobotarna kan ta emot beställningar åt dig, svara på upp till 40 % av kundernas förfrågningar på ett ögonblick, samla in kundernas feedback och förkorta svars- och lösningstiderna. Lär dig mer om Tidio

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Custifys är utformad för B2B SaaS-företag och gör det möjligt för dem att minska sina kundbortfall och öka kundernas livstidsvärde. Lär dig mer om Custify
Custifys plattform för kundens framgång är utformad för SaaS-företag inom B2B och gör det möjligt för dem att minska sitt kundbortfall och öka kundernas livstidsvärde. Förutom insikter om användning av produkter samlar programvaran även automatiskt in data från olika system som CRM, support eller fakturering och presenterar alla relevanta nyckeltal för kundens framgång och kundinteraktioner i en lättförståelig instrumentbräda. För arbetsflöden med få tryckningar finns även en sofistikerad inbyggd automatiseringsmotor. Lär dig mer om Custify

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Mobil och molnbaserad marknadsundersökningslösning för företag som hjälper till att samla in, dela och samarbeta om forskningsbaserade data. Lär dig mer om SurveyMonkey Enterprise
SurveyMonkey Enterprise ger företag möjlighet att samla in och agera på kritisk feedback för att driva tillväxt och innovation i stor skala med avancerade funktioner för säkerhet och efterlevnad. Integrera feedback från enkäter med dina tekniklösningar för att förbättra beslutsfattandet och automatisera arbetsflöden. SurveyMonkeys produkter, företagslösningar och integrationer gör det möjligt för mer än 335 000 organisationer att leverera bättre kundupplevelser, minska personalomsättningen och frigöra tillväxt och innovation. Lär dig mer om SurveyMonkey Enterprise

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Zoho CRM Plus hjälper till att leverera exceptionella kundupplevelser och omvandla dem till varumärkesförespråkare. Lär dig mer om Zoho CRM Plus
Zoho CRM Plus är en enhetlig plattform och den perfekta lösningen för företag som vill erbjuda förbättrade kundupplevelser med effektiv administration, kundengagemang i omnikanal, marknadsföring på sociala medier, kraftfulla analyser, inbyggd AI, intelligenta chattrobotar med mera. Lär dig mer om Zoho CRM Plus

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Canny är ett verktyg för användarrespons som är byggt för att täcka allt du behöver för att navigera hela responscykeln. Lär dig mer om Canny
Samla in, organisera och analysera användarrespons på ett ställe som underlag för dina produktbeslut. Prioritera respons, skapa en färdplan och slut din kommunikationsslinga med en inbyggd ändringslogg. Lär dig mer om Canny

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
AreTheyHappy hjälper restaurangkedjor med verksamhet på flera platser och serviceföretag att ta kundupplevelsen till nästa nivå. Lär dig mer om AreTheyHappy
AreTheyHappy är den enklaste programvaran för restaurang- och hotellföretag för att hantera varumärkets rykte på webben. Programvaran stärker dina varumärkens kundupplevelse på webben genom att erbjuda obegränsade dataströmmar på ett ställe. Restaurang- och hotellvarumärken har nu ett eget kommandocenter för att övervaka prestanda och tillväxt från en plats till en varumärkesnivå, spåra NPS, kundattityd, drivkrafter vid olika val med mera. Anslut helt enkelt dina webbaserade kanaler och kom igång. Lär dig mer om AreTheyHappy

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
SurveyMonkey Enterprise empowers businesses to capture and act on critical feedback to drive growth and innovation at scale with advanced security and compliance features.
SurveyMonkey Enterprise empowers businesses to capture and act on critical feedback to drive growth and innovation at scale with advanced security and compliance features. Integrate survey feedback with your technology stack to enrich decision-making and automate workflows. SurveyMonkey's products, enterprise solutions, and integrations enable more than 335,000 organizations to deliver better customer experiences, increase employee retention, and unlock growth and innovation. Lär dig mer om SurveyMonkey

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundtjänstlösning.
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundtjänstlösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt gränssnitt med funktioner som webbwidgetar, fördefinierade biljettsvar och en fullständig kundhistorik. Kom igång snabbt och förvänta dig att se resultat ännu snabbare. Lär dig mer om Zendesk Suite

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Bygg bättre kundrelationer med en förstklassig meddelandetjänst för företag.
Intercom är en plattform för samtalsbaserade relationer (conversational relationship platform, CRP). Med Intercom kan du bygga bättre kundrelationer genom personanpassade, meddelandebaserade upplevelser under hela kundresan. Några av världens mest framgångsrika företag som Atlassian, Shopify och New Relic använder Intercom för att leverera samtalsbaserade kundupplevelser genom chatt, robotar och personliga meddelanden. Lär dig mer om Intercom

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Give each customer the experience they deserve. Engage your customers & build trust with the Trustpilot customer review management tool
Trustpilot is a customer review management tool that helps businesses engage and build trust with their customers. It gives brands the ability to increase customer satisfaction. Quickly & easily collect, manage & display reviews to improve conversions, stand out in Search and boost sales. Get started with a free account today and see the powerful reporting & analytics, review invitations & reminders, onsite review widgets, Google Seller Ratings, rich snippet stars & more! Lär dig mer om Trustpilot

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Userlike är ett av de första och enda livechattprogrammen som hjälper ditt företag att få och behålla kunder genom olika meddelandekanaler.
Webbplatschatt och mobilmeddelanden är de kundkanaler som har högst kundnöjdhet. Med Userlike kan du betjäna dem alla. Chatta med dina kunder via din hemsida, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram och SMS. Anslut en chattrobot och automatisera delar av dina kundinteraktioner. Skapad och hanterad i Tyskland. Userlike håller dina och dina kunders data säkra med en 100 % GDPR-kompatibel kommunikationslösning. Lär dig mer om Userlike

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Don't just send another boring feedback survey: Typeform makes feedback fun with beautiful, interactive forms.
What if giving feedback could be fun for your customers, while you get better data? Sound too good to be true? Meet Typeform: beautiful, responsive forms that you can customize to your brand. When the form feels friendlier, customers will open up more. Then send the feedback automatically wherever you need it with 120+ integrations to your favorite apps. All with zero code. Lär dig mer om Typeform

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Hotjar är allt ditt team behöver för att få omedelbar visuell respons och se hur människor verkligen använder din webbplats.
Hotjar är ett snabbt och visuellt sätt att förstå dina användare. Hotjar är allt ditt team behöver för att få omedelbar visuell respons, se hur människor verkligen använder din webbplats och få insikter som hjälper dig att göra rätt förändringar. Lär dig mer om Hotjar

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Customer satisfaction software includes feedback, texting software, sentiment analysis, messaging and reviews.
Podium is an Interaction Management platform that's redefining the modern relationship between local businesses and their customers. With tools to get insights in real-time from text-based feedback. The Podium messaging platform also makes it easy to manage all your customer interactions from Facebook messages, Google's click-to-message and inbound texts from one dashboard. Customer satisfaction starts at the first interaction and continues through the entire customer journey. Lär dig mer om Podium

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Weave is the all-in-one customer communication and engagement platform for small business.
Weave is the all-in-one customer communication and engagement platform for small business. From the first phone call to the final invoice and every touchpoint in between, Weave connects the entire customer journey. Weave’s software solutions transform how local businesses attract, communicate with and engage customers to grow their business. Lär dig mer om Weave

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Gör det möjligt för företag att samla in respons om kundupplevelser i realtid: NPS-, CX- och onlinerecensioner på viktiga webbplatser.
Swell hjälper företag att förenkla processen med att samla in kundrespons och recensioner online. Med ett mobilt tillvägagångssätt möjliggör Swell interaktion med konsumenten i realtid via kanaler som de flesta känner till, som SMS och e-post. Lär dig mer om Swell

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Yotpo, en av de ledande marknadsföringsplattformarna för e-handel, integrerar datadrivna lösningar för recensioner, lojalitet, SMS-marknadsföring med mera.
Med Yotpo kan du förstå vad dina kunder säger om dina produkter och ditt varumärke samt få användbara insikter för att fatta bättre affärsbeslut. Med hjälp av attitydanalyser och naturlig språkbehandl ing bryter Yotpo ner kundrespons i kraftfulla konsumentdata. Spåra förändringar över tid för att känna igen trender i konsumenternas preferenser och tillfredsställelse. Lär dig mer om Yotpo

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Transform into a truly customer-centric organization with Alchemer. Make the voice of the customer heard across every decision you make
Today, every organization collects customer feedback, but very few act on it. Alchemer, formerly SurveyGizmo, takes the voice of the customer out of dashboards and puts it into the hands of the people who can take immediate action. Alchemer is the only solution designed to help small and mid-sized companies transform into truly customer-centric organizations by making sure the voice of the customer is heard loud and clear across every decision you make in every department. Lär dig mer om Alchemer

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Nicereply är ett undersökningsverktyg för kundnöjdhet för supportteam. Skapa och skicka enklicksundersökningar för att mäta CSAT, NPS och CES.
Nicereply är ett undersökningsverktyg för kundnöjdhet som skapats för supportteam. Team på företag som Microsoft, Lenovo och Hubspot använder Nicereply för att: - Mäta CSAT, NPS och CES per agent, team eller företag. - Skicka e-postenkäter automatiskt efter att ett ärende har lösts. - Be kunderna om respons längst ner i varje e-postmeddelande. - Öka svarsfrekvensen med 200 %. - Se data i supportavdelningen och ställa in utlösare baserat på den. - Anpassa undersökningar när det gäller varumärkesprofilering, frågor och skalor. Lär dig mer om Nicereply

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Automatisera dina kundnöjdhetsåtgärder på några minuter med användningsklara mallar. Prova Pipefy gratis.
Förbättra kundnöjdhet och CSAT-poäng med Pipefy. Automatisera e-postmeddelanden, effektivisera kundförfrågningar och standardisera dina processer för onboarding av kunder med en intuitiv och lättanvänd plattform utan kod eller low-code. Prova Pipefy gratis. Lär dig mer om Pipefy

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
En bra plattform som kan vitskyltas för recensioner och marknadsföring, riktad mot marknadsförare, byråer och företag som bedriver verksamhet inom SEO. Automatisera fler och bättre internetrecensioner.
En bra plattform som kan vitskyltas för recensioner och marknadsföring, riktad mot marknadsförare, byråer och företag som bedriver verksamhet inom SEO. Grade.us låter dig: 1) automatisera att få fler och bättre recensioner på webbplatser som Google, Facebook och branschspecifika recensionssidor; 2) vinna tillbaka missnöjda kunder innan de skriver dåliga recensioner; 3) övervaka recensioner på webben så att du alltid vet vad som sägs om ditt varumärke; 4) automatiskt omvandla dina mest positiva recensioner till SEO-vänligt webb- och socialt medieinnehåll för att förbättra ditt rykte. Lär dig mer om Grade.us

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Qualtrics Customer Experience gör det enkelt för företag att övervaka, svara på och förbättra varje kontaktpunkt under kundresan.
Qualtrics CustomerXM (CX) är en av världens mest flexibla plattformar för förbättring av kundupplevelsen, som gör det enkelt för företag att övervaka, svara på och förbättra varje viktigt steg under kundresan och införliva kundrespons i varje beslut. Med hjälp av flera mätvärden, stämningsanalys och nyckeldrivkraftsanalys kan du fördjupa dig i dina kunders sinnesstämningar och visa vägen till förbättringar som kommer att skapa bestående kundrelationer och nöjda kunder. Lär dig mer om Qualtrics CustomerXM

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Get answers fast with Nextiva Surveys, a custom online customer satisfaction software, to better understand audience.
Get answers fast with Nextiva Surveys, our online customer satisfaction software. Collect the answers you need to understand your audience and make better decisions. Featuring nine question types, survey templates, email notifications, skip logic, and more, Nextiva Surveys provides the tools needed to measure respondents. Plus, businesses can customize landing pages, thank you pages, colors, and everything in between! Seamlessly integrate with other Nextiva products for a full view of customers. Lär dig mer om Nextiva

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
AidaForm is a drag-and-drop tool for creating online registration and order forms, surveys and quizzes.
AidaForm is an online service that allows you to easily create online registration and order forms, surveys and quizzes. AidaForm supports Classic and Conversational form layouts, offers a modern responsive design and flexible customization. The gallery of ready-made templates includes more than 100 different forms for online sales, feedback collection, customer development and lead generation. Lär dig mer om AidaForm

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
SaaS-plattform som ger dig hantering av företagstjänster genom automatiserad dirigering, varningar, interaktionsspårning med mera.
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra servicen samtidigt som kostnaderna minskas, affärsmålen uppnås och nöjdare kunder betjänas. Vivantios historia började 2003, inspirerad av önskan att bygga en plattform med flera hyresgäster som är pålitlig, konfigurerbar och säker. Idag är Vivantio en välrenommerad leverantör av tjänstehantering-SaaS för serviceteam. Lär dig mer om Vivantio

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
En professionell undersökningsprogramvara för ditt företag (kundlojalitet (net promoter score, NPS)), kundnöjdhet, HR, personalrespons och kundupplevelse).
Verktyg för att skapa enkäter, formulär och frågesporter för att studera dina kunder eller utvärdera anställda. Lär dig mer om Startquestion

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
NiceJob is the easiest way to increase customer satisfaction + create advocates. Like word of mouth only 1000x better. Try it free!
Never send a survey again while knowing exactly what your customers think about your business. NiceJob is the easiest way to increase customer satisfaction + create advocates by getting them to recommend your business to all their friends via online reviews and referrals. Like word of mouth only 1000x better. See who your biggest fans are, and quickly respond to customer satisfaction issues. No contracts, 14-day free trial, then just $75/month. Lär dig mer om NiceJob

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
ReviewTrackers business solutions allow for analyzing, amplifying & maximizing insights to accelerate acquisition and retention.
ReviewTrackers empowers 175,000+ business locations to understand their customers better through advanced review and customer feedback technology. Our business solutions allow for analyzing, amplifying, and maximizing insights to accelerate business acquisition and improve retention while driving more authentic connections with customers. Lär dig mer om ReviewTrackers

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Enterprise Customer Satisfaction Survey Software. Conduct CSAT surveys for actionable feedback! Close the loop with follow-up & alerts.
Customer Satisfaction Survey Software. Conduct CX surveys across the customer journey with insightful reporting and actionable feedback! Close the loop with shareable reports, dashboards, alerts and follow-up tools. Built in text & sentiment analysis. Merge your operational data and integrate with Slack, Zendesk, API, CRM & more. Includes unlimited users and works in 50 languages. Lär dig mer om CheckMarket

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Genesys Cloud CX gör kundrelationer enkla. Genesys Cloud CX ansluter telefon, e-post och chattar via ett verktyg för bättre kundengagemang.
Genesys molnbaserade plattform är nästa generations allt i ett-lösning för kontaktcentrum i molnet som hjälper dig att hantera och förstå omnikanalinteraktioner på en sömlös kundresa. Ge dina anställda ett enda verktyg som hanterar all kommunikation, röst, chatt, e-post, sms och mer. Ett intuitivt gränssnitt gör det enkelt att använda, oavsett om du är agent, arbetsledare eller IT-administratör. Veckovisa funktionsleveranser gör att du alltid överträffar kundernas förväntningar idag och imorgon. Lär dig mer om Genesys Cloud CX

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Optimize review management process with 5-star rating system, auto social posting, and negative feedback blocking capability.
CAPTERRA VISITORS: Get 30% Off Your First Month! Get More Reviews is the #1 most trusted reputation management and review generation software used to optimize your review management process with a 5-star rating system, auto social posting, and negative feedback blocking capability. With Get More Reviews, you'll be able to turn your happiest customers into 5 star reviews online and generate real, authentic reviews on multiple online review sites including Google, Facebook, and much more! Lär dig mer om GetMoreReviews

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Generera värdefulla insikter från dina kunder som kommer att främja din affärsstrategi och öka kundnöjdheten.
Generera värdefulla insikter från dina kunder som kommer att främja din affärsstrategi och öka kundnöjdheten. Anpassa undersökningsmallen för kundnöjdhet som du anser vara lämpligt och dela den med din målgrupp. Ingen kodning, garanterad tillfredsställelse. Lär dig mer om 123FormBuilder

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Feedier is an intuitive platform that automatically collects real-time feedback, provides quantifiable insights and facilitates actions
Feedier is a B2B feedback management solution, tailored to improve your End-User Experience by centralizing all your direct and indirect feedback in one place. Our platform allows you to instantly detect dissatisfaction in your Customer Journeys, better understand it through comprehensive and intuitive reports, and then eliminate it to improve your satisfaction and retention rates. Lär dig mer om Feedier

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Få tio verktyg i ett för att förbättra webbplatskonverteringen och förbättra besökarnas upplevelse med värmekartor, användarinspelningar, live-chatt med mera.
Lär dig om varför dina besökare inte konverteras och hur du kan öka försäljningen och registrera leads med Lucky Orange. Installationen tar några sekunder och kräver ingen erfarenhet av kodning. Med tio verktyg till priset av ett kan Lucky Oranges verktygssvit för konverteringsoptimering erbjuda funktioner som dynamiska värmekartor, sessionsinspelningar, live-chatt och live-vy, besökarprofiler, enkäter, meddelanden, formuläranalyser, konverteringskanaler och en realtidsbaserad instrumentbräda. Kom igång idag med en 7 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Lucky Orange

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Increase customer satisfaction and build a strong, lasting online reputation that helps you stand out in your area with Broadly.
Increase customer satisfaction and build a strong, lasting online reputation. Broadly helps local businesses attract leads, connect with customers, and automatically request reviews - all from one easy-to-use app. Consistently provide a 5-star customer experience with a responsive website, automated web chat, streamlined text and email communication, templated messages, flexible mobile payment options & more. Broadly makes it easy for customers to find you, work with you, and rave about you. Lär dig mer om Broadly

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Our Experience Management Software can help you improve client and caregiver satisfaction and become an award-winning agency.
Our Experience Management Software can help you improve client and caregiver satisfaction and become an award-winning agency. Lär dig mer om Home Care Pulse | Experience Management

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
SmartSurvey is an online survey solution that helps anyone create surveys, collect data and analyse results.
With the SmartSurvey SaaS platform, users can capture, analyse and report virtually any type of data via a simple, yet stylish, online survey service. SmartSurvey allows users to directly reach the people whose opinions matter the most, clients, partners, patients, students and suppliers. SmartSurvey specialises in providing survey solutions for multinational business and enterprise clients, offering dedicated support and secure data storage on UK/EU based servers. Lär dig mer om SmartSurvey

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Känd som Europas mest flexibla CRM, erbjuder Efficy en helt anpassningsbar lösning för hantering av kundrelationer, vilket ökar de anställdas möjligheter.
Äntligen en CRM-lösning som anpassar sig efter dina behov! Efficy är en viktig aktör på den europeiska CRM-marknaden. Med vårt anpassningsbara utbud av lösningar har vi redan lockat över 13 500 kunder och 330 000 användare i 60 länder. Efficy CRM är lätt att använda och kan anpassas till alla organisationer, utifrån individuell storlek och specifika behov. Detta ger er en möjlighet att expandera och utveckla företaget på ett strukturerat sätt. Slösa inte tid på att organisera data – stärk personalen och få företaget att växa med Efficy CRM. Lär dig mer om Efficy CRM

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Playvox, an Agent Optimization Suite for customer service teams to evaluate, improve & inspire agent performance in an automated way.
Playvox equips modern businesses and BPOs with the most comprehensive, collaborative and insightful agent optimization suite of Quality Assurance, Performance Management, Coaching, Learning, VoC, WFM, and Agent Motivation software. Our automated and centralized solutions integrate with your existing platforms and empower agents, team leaders, QA analysts, and managers with the tools and real-time intelligence needed to improve the customer experience and revenue generation within hours. Lär dig mer om Playvox

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Run your own branded customer loyalty program. Recognize purchases and visits, increase customer retention and foster growth.
Run your own branded customer loyalty program! Recognize customers for spend, visits, activities and behaviors, increase customer retention and foster growth. You get an advanced loyalty program complete with incentive campaigns, a vast digital rewards catalog (including AMEX, MC and Amazon GC Rewards), built-in e-mail/sms communications and autopilot operation. Several interfaces to choose from, including Standalone Cloud/Web, Customer Kiosk, Mobile App or Vend POS and Square POS integrated. Lär dig mer om Preferred Patron Loyalty

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Your customers want to text you. Double your leads, generate online reviews, instantly video chat, and capture payments--all via text.
Kenect brings all of the customer communication at your business under one platform. We convert your main business line into a text-enabled number so you never need to give out your personal number again. Start texting your customers while also generating reviews, increasing web leads, and saving time. The average Kenect user sees a 200% increase in website leads and 350% increase in online reviews. Whether you want to video chat customers or collect text payments, you can do it through Kenect. Lär dig mer om Kenect

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
QuickTapSurvey makes it easy to ask smart questions anywhere (no internet required and a 100% data coverage guarantee).
QuickTapSurvey lets you capture in-person data that matters to your business. Build, customize, and launch your data collection campaigns in minutes with 100% data coverage guarantee (no internet required). Perfect for in-person lead capture, trade shows, intercept marketing, market research, and customer satisfaction. Lär dig mer om QuickTapSurvey

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser