Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Program för kundnöjdhet

Sverige Visa lokala produkter
61 resultat
Otroligt prisvärd NPS-programvara som hjälper dig att samla in, analysera och agera utifrån kundrespons och anställdas åsikter. Lär dig mer om SightMill
Otroligt prisvärd NPS-programvara för kundnöjdhet som hjälper dig att samla in, analysera och agera utifrån kundrespons. Skicka NPS-undersökningar via e-post eller SMS, lägg till undersökningar på din hemsida eller samla in respons vid evenemang. Anpassa undersökningar så att de passar ditt varumärke och din stil. Används av företag runt om i världen, är enkelt att installera och tillgång till support när som helst. Förstå trender per segment eller kund i realtid. Automatisera med länkar till Salesforce, Slack, Zapier, CRM och kundtjänster. Lär dig mer om SightMill

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Enkla videochattar för att skapa storskalig tillit hos din publik. Lär dig mer om VideoAsk
Personlig interaktion blir allt mer värdefullt i dessa tider. Utnyttja videons kraft för att konvertera leads, få äkta recensioner, kontrollera jobbsökande eller engagera din publik. VideoAsk gör det enkelt med snabba molnbaserade videochattar, vilket gör att de personliga interaktionerna blir skalbara. Dessutom finns det text- och ljudalternativ när det inte fungerar med video samt flera betalningsalternativ med mera. Lär dig mer om VideoAsk

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Sverige Lokal produkt
Skapa engagerande, plattformsoberoende och eleganta enkäter. SurveyLegend ger både stora som små företag och även vanliga människor möjlighet att samla in respons. Lär dig mer om SurveyLegend
SurveyLegend ger dig nästa generations webbaserade enkäter –- engagerande, plattformsoberoende och eleganta. SurveyLegend ger både stora som små företag och även vanliga människor möjlighet att skapa mobilvänliga, underbara undersökningar. Nu kan du skapa fantastiska enkäter på din dator eller surfplatta, anpassa enkätens utseende som du vill, och visa insamlade data med iögonfallande och insiktsfull grafik. Att skapa frågeformulär görs helt enkelt genom att dra och släppa, och du behöver inte vara en marknadsundersökningsexpert för att använda vårt verktyg. Lär dig mer om SurveyLegend

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Capture more customer feedback and deliver a better customer experience with surveys. Use 20+ native integrations Lär dig mer om Survicate
Measure customer satisfaction with an easy and intuitive tool dedicated to small-to-medium-sized companies. Survicate is a powerful survey, NPS, and feedback management software that helps you capture more customer feedback and improve customer satisfaction. Run email, link, web, and mobile surveys that collect responses in minutes. — Perfect solution for small-to-medium-sized companies (SMBs.) — Easy integration with Intercom, HubSpot & more (native, code-free) — 100+ various free-to-us Lär dig mer om Survicate

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Börja gratis med LiveAgent och ge utmärkt kundservice med den ultimata helpdesklösningen för företag av alla storlekar. Lär dig mer om LiveAgent
Med LiveAgent kan du utnyttja kraften i ett komplett analyspaket som ger dig kraftfulla verktyg för dataanalys och rapportering. Analysera snabbt hur effektiv kundtjänsten är genom att segmentera data efter kundtjänstrepresentant eller typ av interaktion. Upptäck mer än 175 kundtjänstfunktioner, inklusive spelifieringsfunktioner och ett inbyggt CRM. Med LiveAgent är det enkelt att tillhandahålla kundservice av världsklass. Starta en gratis provperiod. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om LiveAgent

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
monday sales CRM är perfekt för små till medelstora företag. Det är ett kodfritt, fullt anpassningsbart CRM som centraliserar din försäljning och kundkommunikation. Lär dig mer om monday sales CRM
monday.coms är en kundnöjdhetsprogramvara som hjälper dig att hantera dina kunders information och tillfredsställelse. Digitalisera dina formulär och förvandla enkelt svaren till arbetsflöden med den kodlösa plattformen från monday.com. Skapa dina formulär på några minuter och bädda in formuläret var som helst eller dela en länk för att genast få kundrespons. Sammanställ alla dina svar till en enkel och visuell tavla, analysera dina svar, få insikter och dela upp dem med en mängd olika parametrar. Lär dig mer om monday sales CRM

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
En professionell undersökningsprogramvara för ditt företag (kundlojalitet (net promoter score, NPS)), kundnöjdhet, HR, personalrespons och kundupplevelse). Lär dig mer om Startquestion
Verktyg för att skapa enkäter, formulär och frågesporter för att studera dina kunder eller utvärdera anställda. Lär dig mer om Startquestion

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Custifys är utformad för B2B SaaS-företag och gör det möjligt för dem att minska sina kundbortfall och öka kundernas livstidsvärde. Lär dig mer om Custify
Custifys plattform för kundens framgång är utformad för SaaS-företag inom B2B och gör det möjligt för dem att minska sitt kundbortfall och öka kundernas livstidsvärde. Förutom insikter om användning av produkter samlar programvaran även automatiskt in data från olika system som CRM, support eller fakturering och presenterar alla relevanta nyckeltal för kundens framgång och kundinteraktioner i en lättförståelig instrumentbräda. För arbetsflöden med få tryckningar finns även en sofistikerad inbyggd automatiseringsmotor. Lär dig mer om Custify

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Zoho CRM Plus hjälper till att leverera exceptionella kundupplevelser och omvandla dem till varumärkesförespråkare. Lär dig mer om Zoho CRM Plus
Zoho CRM Plus är en enhetlig plattform och den perfekta lösningen för företag som vill erbjuda förbättrade kundupplevelser med effektiv administration, kundengagemang i omnikanal, marknadsföring på sociala medier, kraftfulla analyser, inbyggd AI, intelligenta chattrobotar med mera. Lär dig mer om Zoho CRM Plus

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
SurveyMonkey Enterprise empowers businesses to capture and act on critical feedback to drive growth and innovation at scale with advanced security and compliance features.
SurveyMonkey Enterprise empowers businesses to capture and act on critical feedback to drive growth and innovation at scale with advanced security and compliance features. Integrate survey feedback with your technology stack to enrich decision-making and automate workflows. SurveyMonkey's products, enterprise solutions, and integrations enable more than 335,000 organizations to deliver better customer experiences, increase employee retention, and unlock growth and innovation. Lär dig mer om SurveyMonkey

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundtjänstlösning.
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundtjänstlösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt gränssnitt med funktioner som webbwidgetar, fördefinierade biljettsvar och en fullständig kundhistorik. Kom igång snabbt och förvänta dig att se resultat ännu snabbare. Lär dig mer om Zendesk Suite

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Bygg bättre kundrelationer med en förstklassig meddelandetjänst för företag.
Intercom är en plattform för samtalsbaserade relationer (conversational relationship platform, CRP). Med Intercom kan du bygga bättre kundrelationer genom personanpassade, meddelandebaserade upplevelser under hela kundresan. Några av världens mest framgångsrika företag som Atlassian, Shopify och New Relic använder Intercom för att leverera samtalsbaserade kundupplevelser genom chatt, robotar och personliga meddelanden. Lär dig mer om Intercom

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik.
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik. TeamSupport är byggd runt hela B2B-kunden, snarare än att vara fokuserad på varje enskild kontakt eller ärende. TeamSupport hjälper till att lösa sofistikerade kundbehov, driver framgångsrika kundinteraktioner vilket leder till ökat förväntat kundlivstidsvärde. Nationellt erkända TeamSupport-lösningar inkluderar TeamInsights och TeamSuccess. Lär dig mer om TeamSupport

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
En plattform för feedbackhantering för organisationer i alla storlekar som friktionsfritt automatiserar datainsamling och -analys.
SoGoSurveys plattform för feedbackhantering automatiserar friktionsfritt datainsamling och -analys för organisationer i alla storlekar. Plattformen hanterar allt med lätthet, från att utforma och distribuera ett frågeformulär till att analysera och sluta slingan, och på en sofistikeringsgrad som är sällsynt i branschen. SoGoSurvey utmärker sig genom sin förstklassiga kundsupport dygnet runt, djupanalys, branschledande datasäkerhet och sin förmåga att skala upp i enlighet med organisationers växande behov. Lär dig mer om Sogolytics

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Userlike är ett av de första och enda livechattprogrammen som hjälper ditt företag att få och behålla kunder genom olika meddelandekanaler.
Webbplatschatt och mobilmeddelanden är de kundkanaler som har högst kundnöjdhet. Med Userlike kan du betjäna dem alla. Chatta med dina kunder via din hemsida, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram och SMS. Anslut en chattrobot och automatisera delar av dina kundinteraktioner. Skapad och hanterad i Tyskland. Userlike håller dina och dina kunders data säkra med en 100 % GDPR-kompatibel kommunikationslösning. Lär dig mer om Userlike

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Hotjar är allt ditt team behöver för att få omedelbar visuell respons och se hur människor verkligen använder din webbplats.
Hotjar är ett snabbt och visuellt sätt att förstå dina användare. Hotjar är allt ditt team behöver för att få omedelbar visuell respons, se hur människor verkligen använder din webbplats och få insikter som hjälper dig att göra rätt förändringar. Lär dig mer om Hotjar

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Tidio är en kundserviceplattform som kombinerar livechatt och chattbotar för att förbättra kundnöjdheten och generera ökad försäljning.
Tidio är kundserviceplattformen som gör att du kan förbättra dina kundnöjdhet genom att kombinera livechatt och chattrobotar. Tack vare Tidio kan dina kunder nå dig i realtid när du är tillgänglig eller få hjälp från chattrobotarna när du är upptagen. De AI-drivna chattrobotarna kan ta emot beställningar åt dig, svara på upp till 40 % av kundernas förfrågningar på ett ögonblick, samla in kundernas feedback och förkorta svars- och lösningstiderna. Lär dig mer om Tidio

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Ett verktyg för onlineundersökningar som gör att du med enkelhet kan skapa ett obegränsat antal undersökningar, distribuera dem och analysera resultaten.
Zoho Survey är en lättanvänd programvara för onlineundersökningar och frågeformulärsskapande. Funktionerna är skalbara för att passa dina behov, med allt som behövs för att skapa undersökningar, distribuera dem och analysera svar. Undersökningspaneler finns också tillgängliga om du behöver data från specifika demografiska profiler. Välgrundade beslut finns runt hörnet. Läs mer om Zoho Survey på hemsidan. Lär dig mer om Zoho Survey

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Yotpo, en av de ledande marknadsföringsplattformarna för e-handel, integrerar datadrivna lösningar för recensioner, lojalitet, SMS-marknadsföring med mera.
Med Yotpo kan du förstå vad dina kunder säger om dina produkter och ditt varumärke samt få användbara insikter för att fatta bättre affärsbeslut. Med hjälp av attitydanalyser och naturlig språkbehandling bryter Yotpo ner kundrespons i kraftfulla konsumentdata. Spåra förändringar över tid för att känna igen trender i konsumenternas preferenser och tillfredsställelse. Lär dig mer om Yotpo

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Gör det möjligt för företag att samla in respons om kundupplevelser i realtid: NPS-, CX- och onlinerecensioner på viktiga webbplatser.
Swell hjälper företag att förenkla processen med att samla in kundrespons och recensioner online. Med ett mobilt tillvägagångssätt möjliggör Swell interaktion med konsumenten i realtid via kanaler som de flesta känner till, som SMS och e-post. Lär dig mer om Swell

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Automatisera dina kundnöjdhetsåtgärder på några minuter med användningsklara mallar. Prova Pipefy gratis.
Förbättra kundnöjdhet och CSAT-poäng med Pipefy. Automatisera e-postmeddelanden, effektivisera kundförfrågningar och standardisera dina processer för onboarding av kunder med en intuitiv och lättanvänd plattform utan kod eller low-code. Prova Pipefy gratis. Lär dig mer om Pipefy

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Nicereply är ett undersökningsverktyg för kundnöjdhet för supportteam. Skapa och skicka enklicksundersökningar för att mäta CSAT, NPS och CES.
Nicereply är ett undersökningsverktyg för kundnöjdhet som skapats för supportteam. Team på företag som Microsoft, Lenovo och Hubspot använder Nicereply för att: - Mäta CSAT, NPS och CES per agent, team eller företag. - Skicka e-postenkäter automatiskt efter att ett ärende har lösts. - Be kunderna om respons längst ner i varje e-postmeddelande. - Öka svarsfrekvensen med 200 %. - Se data i supportavdelningen och ställa in utlösare baserat på den. - Anpassa undersökningar när det gäller varumärkesprofilering, frågor och skalor. Lär dig mer om Nicereply

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Qualtrics Customer Experience gör det enkelt för företag att övervaka, svara på och förbättra varje kontaktpunkt under kundresan.
Qualtrics CustomerXM (CX) är en av världens mest flexibla plattformar för förbättring av kundupplevelsen, som gör det enkelt för företag att övervaka, svara på och förbättra varje viktigt steg under kundresan och införliva kundrespons i varje beslut. Med hjälp av flera mätvärden, stämningsanalys och nyckeldrivkraftsanalys kan du fördjupa dig i dina kunders sinnesstämningar och visa vägen till förbättringar som kommer att skapa bestående kundrelationer och nöjda kunder. Lär dig mer om Qualtrics CustomerXM

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
En bra plattform som kan vitskyltas för recensioner och marknadsföring, riktad mot marknadsförare, byråer och företag som bedriver verksamhet inom SEO. Automatisera fler och bättre internetrecensioner.
En bra plattform som kan vitskyltas för recensioner och marknadsföring, riktad mot marknadsförare, byråer och företag som bedriver verksamhet inom SEO. Grade.us låter dig: 1) automatisera att få fler och bättre recensioner på webbplatser som Google, Facebook och branschspecifika recensionssidor; 2) vinna tillbaka missnöjda kunder innan de skriver dåliga recensioner; 3) övervaka recensioner på webben så att du alltid vet vad som sägs om ditt varumärke; 4) automatiskt omvandla dina mest positiva recensioner till SEO-vänligt webb- och socialt medieinnehåll för att förbättra ditt rykte. Lär dig mer om Grade.us

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Genesys Cloud CX gör kundrelationer enkla. Genesys Cloud CX ansluter telefon, e-post och chattar via ett verktyg för bättre kundengagemang.
Genesys molnbaserade plattform är nästa generations allt i ett-lösning för kontaktcentrum i molnet som hjälper dig att hantera och förstå omnikanalinteraktioner på en sömlös kundresa. Ge dina anställda ett enda verktyg som hanterar all kommunikation, röst, chatt, e-post, sms och mer. Ett intuitivt gränssnitt gör det enkelt att använda, oavsett om du är agent, arbetsledare eller IT-administratör. Veckovisa funktionsleveranser gör att du alltid överträffar kundernas förväntningar idag och imorgon. Lär dig mer om Genesys Cloud CX

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
SaaS-plattform som ger dig hantering av företagstjänster genom automatiserad dirigering, varningar, interaktionsspårning med mera.
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra servicen samtidigt som kostnaderna minskas, affärsmålen uppnås och nöjdare kunder betjänas. Vivantios historia började 2003, inspirerad av önskan att bygga en plattform med flera hyresgäster som är pålitlig, konfigurerbar och säker. Idag är Vivantio en välrenommerad leverantör av tjänstehantering-SaaS för serviceteam. Lär dig mer om Vivantio

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Få tio verktyg i ett för att förbättra webbplatskonverteringen och förbättra besökarnas upplevelse med värmekartor, användarinspelningar, live-chatt med mera.
Lär dig om varför dina besökare inte konverteras och hur du kan öka försäljningen och registrera leads med Lucky Orange. Installationen tar några sekunder och kräver ingen erfarenhet av kodning. Med tio verktyg till priset av ett kan Lucky Oranges verktygssvit för konverteringsoptimering erbjuda funktioner som dynamiska värmekartor, sessionsinspelningar, live-chatt och live-vy, besökarprofiler, enkäter, meddelanden, formuläranalyser, konverteringskanaler och en realtidsbaserad instrumentbräda. Kom igång idag med en 7 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Lucky Orange

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Generera värdefulla insikter från dina kunder som kommer att främja din affärsstrategi och öka kundnöjdheten.
Generera värdefulla insikter från dina kunder som kommer att främja din affärsstrategi och öka kundnöjdheten. Anpassa undersökningsmallen för kundnöjdhet som du anser vara lämpligt och dela den med din målgrupp. Ingen kodning, garanterad tillfredsställelse. Lär dig mer om 123FormBuilder

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Mobil och molnbaserad marknadsundersökningslösning för företag som hjälper till att samla in, dela och samarbeta om forskningsbaserade data.
SurveyMonkey Enterprise ger företag möjlighet att samla in och agera på kritisk feedback för att driva tillväxt och innovation i stor skala med avancerade funktioner för säkerhet och efterlevnad. Integrera feedback från enkäter med dina tekniklösningar för att förbättra beslutsfattandet och automatisera arbetsflöden. SurveyMonkeys produkter, företagslösningar och integrationer gör det möjligt för mer än 335 000 organisationer att leverera bättre kundupplevelser, minska personalomsättningen och frigöra tillväxt och innovation. Lär dig mer om SurveyMonkey Enterprise

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Känd som Europas mest flexibla CRM, erbjuder Efficy en helt anpassningsbar lösning för hantering av kundrelationer, vilket ökar de anställdas möjligheter.
Äntligen en CRM-lösning som anpassar sig efter dina behov! Efficy är en viktig aktör på den europeiska CRM-marknaden. Med vårt anpassningsbara utbud av lösningar har vi redan lockat över 13 500 kunder och 330 000 användare i 60 länder. Efficy CRM är lätt att använda och kan anpassas till alla organisationer, utifrån individuell storlek och specifika behov. Detta ger er en möjlighet att expandera och utveckla företaget på ett strukturerat sätt. Slösa inte tid på att organisera data – stärk personalen och få företaget att växa med Efficy CRM. Lär dig mer om Efficy CRM

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Skapa bättre kontakt med dina kunder med undersökningar i samtalston. Ta pulsen på kunderna regelbundet och förbättra kundnöjdheten.
SurveySparrow hjälper dig att skapa interaktiva kundresponsundersökningar. Mät kundnöjdhetsindex, identifiera och hantera problemområden, få stopp på onda cirklar och förbättra kundrelationer utan ansträngning. Känn dina kunder på pulsen regelbundet med återkommande enkäter och håll reda på ditt kundnöjdhetsbetyg. Med enkla delningsalternativ kan du nå dina kunder via webben, mobilen, sociala medier och e-post för att enkelt samla in respons från dina kunder, när som helst, var som helst. Lär dig mer om SurveySparrow

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Sprinklr hjälper företag att erbjuda förstklassig omvårdnad för att säkerställa kundnöjdhet med hjälp av en av branschens mest avancerade AI-motorer.
Sprinklr är kanske den enda lösningen för kundnöjdhet i företagsklass som 90 % av världens 100 främsta varumärken litar på. Sprinklr drivs av en av branschens mest avancerade AI-motorer och hjälper varumärken att marknadsföra, annonsera, undersöka, ta hand om och engagera kunder på mer än 35 kanaler från en enda enhetlig plattform, vilket säkerställer mer positiva och konsekventa varumärkesinteraktioner. Lämna punktlösningskaoset bakom dig med Sprinklr, kanske världens första och enda Unified-CXM-plattform. Lär dig mer om Sprinklr

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Mät och förbättra kundnöjdheten med Zonka Feedback CSAT-enkäter. Ta emot respons i appen, på läsplattor, via e-post eller SMS.
Zonka Feedback CSAT Software hjälper dig att ta emot respons från kunder i realtid med enkäter för kundnöjdhetsbetyg (customer satisfaction score, CSAT). Spåra din kundnöjdhet med svar i realtid och kraftfulla rapporter, identifiera missnöjda kunder, vidta åtgärder och förhindra kundbortfall. Anpassa enkäter med logotyp, varumärkesprofilering, bakgrund och frågor. Få tillgång till djupgående CSAT-rapporter i realtid, såsom CSAT-mätvärdesrapport, trendrapport, platsbaserad CSAT, textanalys med mera. Lär dig mer om Zonka Feedback

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Professionell online undersökningsprogramvara. Undersökningar, frågeformulär, formulär och tester för kundupplevelse, marknadsundersökning, personal med mera.
SurveyLab är ett professionellt verktyg för onlineenkät som stöder skapandet av enkäter, automatiserar svarsinsamling och skapar rapporter. Systemet är ett webbprogram och ingen ytterligare programvara förutom webbläsaren behövs för att använda det. Några av funktionerna i tjänsten är: avancerad logik och slumpgenerering, flerspråkiga enkäter om språkstöd, samarbete mellan team och delning av undersökningsresultat, förbättrad säkerhet (SSL/HTTPS), export av undersökningsresultat (Excel, SPSS, PowerPoint), undersökningar av varumärke och vita etiketter, programmeringsgränssnitt (application program interface, API). Lär dig mer om SurveyLab

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
HelpDesk är ett ärendesystem online som har utformats för att förenkla teamarbetet. Erbjud enastående kundtjänst. Enkelt.
HelpDesk är ett ärendesystem online som förenklar teamarbetet. Lösningen är full av funktioner som främjar samarbete inom ditt team. Du kan använda taggning, lägga till privata anteckningar, tilldela ärenden till specifika teammedlemmar och skapa fasta svar. För att säkerställa högsta säkerhetsnivå krypterar systemet dina data med 256-bitars SSL-protokoll. HelpDesk har utformats för att spara tid åt dina ombud och ge dem möjlighet att erbjuda högsta möjliga kundservice. Enkelt. Lär dig mer om HelpDesk

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Förbättra din kundnöjdhet och vårda dina kunder under hela deras livscykel på en enda plattform.
Förbättrad kundnöjdhet är en av de viktigaste aspekterna för ditt företag. Verktyget har utformats för att vårda dina kunder under hela deras livscykel. Med FROGED kommer du att kunna öka engagemanget, retentionen och minska bortfallet. Betjäna dina kunders unika behov med anpassade e-postkampanjer, en vackert integrerad kunskapsbas, livechatt och automatiserade meddelanden. Prova en 7-dagars gratis provperiod Lär dig mer om Froged

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Plattform för kundengagemang med övervakning av attityder, responsinsamling, closed loop-uppföljning, granskning av publicering och textanalys.
Listen360 betjänar företag runt om i världen med kontor i flera orter. Listen360:s plattform för kundengagemang ger dig nyckeln till att lyssna på och lära av dina kunder. Med hjälp av statistik och insikter hjälper Listen360 dig att dra nytta av direkt respons från kunder för att göra dina produkter och tjänster mer meningsfulla för de kunder du betjänar. Lär dig mer om Listen360

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
UniFocus-tekniken erbjuder förstklassiga verktyg för personaladministration som gör det möjligt för chefer att fatta smartare och snabbare beslut.
UniFocus är ledande inom personaloptimering och kombinerar lösningar för arbetskraftsförvaltning och tids- och närvarosystem med insikter om kund- och medarbetarengagemang. UniFocus verktyg tar vara på mängder av branschkunskap och gör personalprognoser, budgetering, schemaläggning och efterlevnad till en barnlek. Våra molnbaserade verktyg gör att vår programvara kan integreras med dina befintliga system och ge kraftfulla affärsinsikter från valfri enhet, när som helst. Lär dig mer om UniFocus

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
B2B SaaS-företag använder Gainsight:s plattform för kundframgång för att upptäcka tillämpbara insikter som ökar kundbibehållande, minska c
Gainsight är plattformen för kundframgång. Gainsight aggregerar och omvandlar olika kunddata från flera källor till en enda sanningskälla. Granska kunddatadrivna insikter och implementera åtgärder som driver affärsresultat för dina kunder. Lär dig mer om Gainsight CS

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Canny är ett verktyg för användarrespons som är byggt för att täcka allt du behöver för att navigera hela responscykeln.
Samla in, organisera och analysera användarrespons på ett ställe som underlag för dina produktbeslut. Prioritera respons, skapa en färdplan och slut din kommunikationsslinga med en inbyggd ändringslogg. Lär dig mer om Canny

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Acobot är en AI-chattrobot som använder maskininlärning för att automatiskt interagera med dina kunder.
Bygger AI-chattrobotar för den dagliga onlineåterförsäljaren. Acobot är en av de ledande leverantörerna av AI-chattrobotar för e-handel och online-återförsäljare. Med hjälp av avancerad maskininlärningsteknik lär sig Acobot från din webbplats och interagerar självständigt med användarna. Ingen kodning krävs, då Acobot stöds av ledande e-handelsbyggare som Shopify, WooCommerce med flera. Lär dig mer om Acobot

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Hjälp kunder, hjälpa sig själva. Elevio erbjuder självbetjäningssupport på begäran till dina kunder, när och där de behöver det.
Elevio gör dina produkter enklare för kunderna att lära sig. Förbättrar kundbehållandet och minskar samtidigt belastningen på supporten. Elevio sammanför din befintliga supportstack så att du kan leverera en allt i ett-upplevelse för dina kunder, ta din kundutbildning till nästa nivå och ge hjälp på begäran till dina kunder, när och där de behöver det. Mer än 500 företag som Atlassian, Heap, Adroll och Dell använder Elevio för att förbättra kundutbildningen och sänka supportbelastningen. Prova den kostnadsfria 14-dagars testversionen Lär dig mer om elevio

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
zenloop automatiserar kundlojalitetsprocessen genom att analysera kundnöjdheten och samla in respons vid varje kundkontaktpunkt.
zenloop-plattformen hanterar hela återkopplingscykeln och ger företag möjlighet att dra nytta av resultaten från kundåterkopplingen. Programvaran Net Promoter System® (NPS) visar var det finns utrymme för förbättring genom att på ett smart sätt utnyttja potentialen i artificiell intelligens och självlärande algoritmer. Skicka ut enkäter till dina kunder vid alla kontaktpunkter och undersök deras shoppingupplevelse. Detta gör det möjligt för e-handelsföretag att bemöta kunders feedback, öka kundens livslängdsvärde (customer lifetime value, CLV) och förhindra kundbortfall. Lär dig mer om zenloop

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Samla in, visa och dela kundrecensioner, allt på autopilot. Mer än 5 000 företag automatiserar sociala bevis med Endorsal.
Det är viktigt för alla företag att samla in högkvalitativa recensioner. Men det har alltid varit en utdragen, tröttsam process av frågor, svar och förslag fram och tillbaka. Endorsal förenklar hela din process genom att helt automatisera den, vilket sparar tid och pengar åt ditt företag. Öka konverteringar, bygg kundlojalitet och stärk ditt varumärke. Över 5 000 företag använder sig av Endorsals kraftfulla automatiseringsverktyg för kundberättelser. Registrera dig för en gratis provperiod och se varför. Lär dig mer om Endorsal

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Sverige Lokal produkt
En undersökningsplattform för kundfeedback. Vi erbjuder NPS, avancerad rapportering och resultat i realtid.
Netigate är en feedbackplattform som låter dig samla in och analysera värdefulla affärsinsikter från kunder och medarbetare. Vår lösning för kundfeedback hjälper dig att mäta och förbättra kundnöjdhet, engagemang, NPS, lojalitet och reducera churn. Vi kombinerar en användarvänlig plattform med ett team av in-house experter för att ge dig avancerad dataanalys, olika distributionsmetoder, rapporter i realtid, mallar utformade av experter, GDPR-säkerhet och mycket mer. Lär dig mer om Netigate

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Harvestr är en allt i ett-plattform för kundresponshantering som hjälper företag att skapa fantastiska produkter.
Harvestr är en allt i ett-plattform för kundresponshantering som hjälper företag att skapa fantastiska produkter. Några av de viktigaste funktionerna är sammanställning av kundrespons, responsinsikter, problemprioritering och spårning. Harvestr integreras med all din kundrespons och datakällor (Zendesk, Intercom, Salesforce, Slack…). Lär dig mer om Harvestr

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Trustmary kopplar samman kundrespons, kundrecensioner och hemsida för att generera fler konverteringar (leads, försäljning). Helautomatisk.
Trustmary hjälper dig att 1. mäta NPS och samla in respons 2. omvandla respons till autentiska recensioner och kundrekommendationer (inklusive video), 3. visa sociala bevis på hemsidan och mäta hur de förbättrar dina konverteringar. Helautomatisk. Det primära värdet kommer från ett kontinuerligt flöde av autentiskt och effektivt kundgenererat innehåll från responsströmmen och enkla sätt att visa dem på hemsidan, vilket resulterar i högre konverteringsfrekvenser. Lär dig mer om Trustmary

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Använd Qualaroo för att utforma CSAT-enkäter och analysera respons med AI-sentimentanalys för att förbättra kundnöjdhet och kundupplevelse
Qualaroo är ett undersöknings- och analysprogram med avancerad rapportering som hjälper dig att mäta kundupplevelsen. Skapa kundnöjdhetsundersökningar (customer satisfaction survey, CSAT) tillsammans med undersökningar om kundansträngningspoäng (customer effort score, CES), NPS, systemanvändbarhet (system usability scale, SUS) och avsikt att lämna webbplatsen (exit intent) från grunden med personlig varumärkesprofilering eller använd färdiga mallar med fler än 100 frågor. Utnyttja dess sentimentanalys för att avkoda fritextsvar i realtid. Integrera med Salesforce och Hubspot för att dela CSAT-feedback över flera plattformar och vidta proaktiva åtgärder för att förbättra den övergripande kundnöjdheten. Lär dig mer om Qualaroo

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Skapa kundresekartor, personas och intressentkartor online. Samarbeta och dela resor med kollegor och presentera för kunder.
Smaply är ett verktyg för resekartläggning för företag av alla storlekar som vill förbättra sina kundupplevelser och utöka designtänkandet i sin organisation. Flexibla redaktörer | samarbete | live sharing | feedback mode | professionell export | flera personas | dataintegrering | API | utbildningar | Support | Upphandling | Coaching hours | Per-user-price | Engelska & spanska | Link lane | Journey map templates | Persona templates | Templates & industry-specific examples Lär dig mer om Smaply

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser
Ta smartare beslut med hjälp av insikter från feedback.
Använd vår erfarenhet i ditt nästa projekt. Vi har stor erfarenhet av allt från små standardlösningar till komplexa integrationer och stora projekt med hundratusentals respondenter. Vi tror på att insikter driver förändring. Insikter har potentialen att förändra organisationer i grunden. Om dessa insikter sedan resulterar i handling säkerställer de att de rätta besluten tas samtidigt som de visar vilken riktningen du bör arbeta mot framöver. Questback är en plats för drivna och nyfikna människor som vill göra organisationer smartare. Lär dig mer om Questback

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Sentimentanalys
  • Flera kommunikationskanaler
  • Trendanalyser