Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Program för kundnöjdhet

Med program för kundnöjdhet kan företag samla in, organisera och hantera respons. Dessa applikationer tillhandahåller enkätfunktioner, klagomålsspårning och samtalsrapportering. System för kundnöjdhet kan integreras med kundvårdslösningar och produkthanteringssystem för att hjälpa till att tillämpa responsen som man erhållit på affärsinteraktioner och produktutveckling. Använd Capterra för att hitta rätt kundnöjdhetslösning för ditt företag i Sverige. För relaterade programvarulösningar, se helpdesk-system, kundtjänstsystem, CRM-system, och mätprogram.

Sverige Visa lokala produkter

69 resultat

Zoho CRM Plus hjälper till att leverera exceptionella kundupplevelser och omvandla dem till varumärkesförespråkare. Lär dig mer om Zoho CRM Plus
Zoho CRM Plus är en enhetlig plattform och den perfekta lösningen för företag som vill erbjuda förbättrade kundupplevelser med effektiv administration, kundengagemang i omnikanal, marknadsföring på sociala medier, kraftfulla analyser, inbyggd AI, intelligenta chattrobotar med mera. Lär dig mer om Zoho CRM Plus

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • SMS-meddelanden
  • Data Import/Export
  • Kundupplevelseshantering
  • CRM
  • Visuell analys
  • Anpassningsbara mallar
  • Trendanalyser
  • Anpassningsbara formulär
Pipedrive är ett lättimplementerat CRM-programvaruverktyg som hjälper dig att fokusera på de aktiviteter som ökar antalet slutförda affärer. Lär dig mer om Pipedrive
Pipedrive är ett försäljningsfokuserat verktyg för hantering av kundrelationer som team i alla storlekar uppskattar att använda. Med över 95 000 betalande kunder i över 179 länder har säljteam lockats till Pipedrives enkla men kraftfulla CRM-system med fokus på användbarhet. När du använder Pipedrive glöms ingenting bort, vilket gör att ditt team kan lägga mindre tid på att arkivera och mer tid på att sälja med hjälp av CRM som är både flexibel och kraftfull. Lär dig mer om Pipedrive

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • SMS-meddelanden
  • Data Import/Export
  • Kundupplevelseshantering
  • CRM
  • Visuell analys
  • Anpassningsbara mallar
  • Trendanalyser
  • Anpassningsbara formulär
SurveyMonkey Enterprise empowers businesses to capture and act on critical feedback to drive growth and innovation at scale with advanced security and compliance features.
SurveyMonkey Enterprise empowers businesses to capture and act on critical feedback to drive growth and innovation at scale with advanced security and compliance features. Integrate survey feedback with your technology stack to enrich decision-making and automate workflows. SurveyMonkey's products, enterprise solutions, and integrations enable more than 335,000 organizations to deliver better customer experiences, increase employee retention, and unlock growth and innovation. Lär dig mer om SurveyMonkey

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • SMS-meddelanden
  • Data Import/Export
  • Kundupplevelseshantering
  • CRM
  • Visuell analys
  • Anpassningsbara mallar
  • Trendanalyser
  • Anpassningsbara formulär
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundtjänstlösning.
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundtjänstlösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt gränssnitt med funktioner som webbwidgetar, fördefinierade biljettsvar och en fullständig kundhistorik. Kom igång snabbt och förvänta dig att se resultat ännu snabbare. Lär dig mer om Zendesk Suite

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • SMS-meddelanden
  • Data Import/Export
  • Kundupplevelseshantering
  • CRM
  • Visuell analys
  • Anpassningsbara mallar
  • Trendanalyser
  • Anpassningsbara formulär
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 40 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser.
Freshdesk är ett molnbaserat hjälpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig att smidigt lösa problem över olika kanaler. Med Freshdesk kan du också automatisera arbetsflöden, erbjuda bekväma självbetjäningsalternativ, hantera servicenivåavtal och generera rapporter. Freshdesk används av över 40 000 kunder, inklusive Bridgestone, HP, Harvard University och DHL. Lär dig mer om Freshdesk

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • SMS-meddelanden
  • Data Import/Export
  • Kundupplevelseshantering
  • CRM
  • Visuell analys
  • Anpassningsbara mallar
  • Trendanalyser
  • Anpassningsbara formulär
Uppgradera din kundupplevelse med Jotform Enterprise. Skapa enkäter och appar, samla in e-signaturer och ta emot betalningar på ett smidigt sätt.
Uppgradera och automatisera rutinerna för kundnöjdhet med Jotform Enterprise. Erbjud dina befintliga och potentiella kunder förstklassiga tjänster och en organiserad arbetsyta online. Skapa formulär och appar, samla in e-signaturer och ta emot betalningar på ett smidigt sätt. Skapa och anpassa kundundersökningar för att vårda relationer och få insikter. Dra och släpp för att anpassa formulär och appar så att de på ett korrekt sätt representerar ditt varumärke. Inga kunskaper om design eller kodning krävs. Lär dig mer om Jotform

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • SMS-meddelanden
  • Data Import/Export
  • Kundupplevelseshantering
  • CRM
  • Visuell analys
  • Anpassningsbara mallar
  • Trendanalyser
  • Anpassningsbara formulär
Börja gratis med LiveAgent och ge utmärkt kundservice med den ultimata helpdesklösningen för företag av alla storlekar.
Med LiveAgent kan du utnyttja kraften i ett komplett analyspaket som ger dig kraftfulla verktyg för dataanalys och rapportering. Analysera snabbt hur effektiv kundtjänsten är genom att segmentera data efter kundtjänstrepresentant eller typ av interaktion. Upptäck mer än 175 kundtjänstfunktioner, inklusive spelifieringsfunktioner och ett inbyggt CRM. Med LiveAgent är det enkelt att tillhandahålla kundservice av världsklass. Starta en gratis provperiod. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om LiveAgent

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • SMS-meddelanden
  • Data Import/Export
  • Kundupplevelseshantering
  • CRM
  • Visuell analys
  • Anpassningsbara mallar
  • Trendanalyser
  • Anpassningsbara formulär
Bygg bättre kundrelationer med en förstklassig meddelandetjänst för företag.
Intercom är en plattform för samtalsbaserade relationer (conversational relationship platform, CRP). Med Intercom kan du bygga bättre kundrelationer genom personanpassade, meddelandebaserade upplevelser under hela kundresan. Några av världens mest framgångsrika företag som Atlassian, Shopify och New Relic använder Intercom för att leverera samtalsbaserade kundupplevelser genom chatt, robotar och personliga meddelanden. Lär dig mer om Intercom

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • SMS-meddelanden
  • Data Import/Export
  • Kundupplevelseshantering
  • CRM
  • Visuell analys
  • Anpassningsbara mallar
  • Trendanalyser
  • Anpassningsbara formulär
Sverige Lokal produkt
Skapa engagerande, plattformsoberoende och eleganta enkäter. SurveyLegend ger både stora som små företag och även vanliga människor möjlighet att samla in respons.
SurveyLegend ger dig nästa generations webbaserade enkäter –- engagerande, plattformsoberoende och eleganta. SurveyLegend ger både stora som små företag och även vanliga människor möjlighet att skapa mobilvänliga, underbara undersökningar. Nu kan du skapa fantastiska enkäter på din dator eller surfplatta, anpassa enkätens utseende som du vill, och visa insamlade data med iögonfallande och insiktsfull grafik. Att skapa frågeformulär görs helt enkelt genom att dra och släppa, och du behöver inte vara en marknadsundersökningsexpert för att använda vårt verktyg. Lär dig mer om SurveyLegend

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • SMS-meddelanden
  • Data Import/Export
  • Kundupplevelseshantering
  • CRM
  • Visuell analys
  • Anpassningsbara mallar
  • Trendanalyser
  • Anpassningsbara formulär
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik.
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik. TeamSupport är byggd runt hela B2B-kunden, snarare än att vara fokuserad på varje enskild kontakt eller ärende. TeamSupport hjälper till att lösa sofistikerade kundbehov, driver framgångsrika kundinteraktioner vilket leder till ökat förväntat kundlivstidsvärde. Nationellt erkända TeamSupport-lösningar inkluderar TeamInsights och TeamSuccess. Lär dig mer om TeamSupport

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • SMS-meddelanden
  • Data Import/Export
  • Kundupplevelseshantering
  • CRM
  • Visuell analys
  • Anpassningsbara mallar
  • Trendanalyser
  • Anpassningsbara formulär
En plattform för feedbackhantering för organisationer i alla storlekar som friktionsfritt automatiserar datainsamling och -analys.
SoGoSurveys plattform för feedbackhantering automatiserar friktionsfritt datainsamling och -analys för organisationer i alla storlekar. Plattformen hanterar allt med lätthet, från att utforma och distribuera ett frågeformulär till att analysera och sluta slingan, och på en sofistikeringsgrad som är sällsynt i branschen. SoGoSurvey utmärker sig genom sin förstklassiga kundsupport dygnet runt, djupanalys, branschledande datasäkerhet och sin förmåga att skala upp i enlighet med organisationers växande behov. Lär dig mer om Sogolytics

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • SMS-meddelanden
  • Data Import/Export
  • Kundupplevelseshantering
  • CRM
  • Visuell analys
  • Anpassningsbara mallar
  • Trendanalyser
  • Anpassningsbara formulär
Userlike är ett av de första och enda livechattprogrammen som hjälper ditt företag att få och behålla kunder genom olika meddelandekanaler.
Webbplatschatt och mobilmeddelanden är de kundkanaler som har högst kundnöjdhet. Med Userlike kan du betjäna dem alla. Chatta med dina kunder via din hemsida, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram och SMS. Anslut en chattrobot och automatisera delar av dina kundinteraktioner. Skapad och hanterad i Tyskland. Userlike håller dina och dina kunders data säkra med en 100 % GDPR-kompatibel kommunikationslösning. Lär dig mer om Userlike

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • SMS-meddelanden
  • Data Import/Export
  • Kundupplevelseshantering
  • CRM
  • Visuell analys
  • Anpassningsbara mallar
  • Trendanalyser
  • Anpassningsbara formulär
Online ITSM-hjälpdesk med händelse, problem, ändring, publicera och resurshantering, utöver kraftfull automatisering av biljetthantering
Freshservice är en onlinelösning för IT-servicehantering (IT service management, ITSM) med en fräsch twist. Den placerar en uppfriskande användarupplevelse ovanpå kraftfulla funktioner för biljetthantering och resurshantering och är en av de mest användarvänliga appen på området. Utöver kärnfunktioner som händelse, problem, ändra, publicering och resurshantering låter Freshservice dig också placera din kunskapsbas i molnet. Lär dig mer om Freshservice

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • SMS-meddelanden
  • Data Import/Export
  • Kundupplevelseshantering
  • CRM
  • Visuell analys
  • Anpassningsbara mallar
  • Trendanalyser
  • Anpassningsbara formulär
Hotjar är allt ditt team behöver för att få omedelbar visuell respons och se hur människor verkligen använder din webbplats.
Hotjar är ett snabbt och visuellt sätt att förstå dina användare. Hotjar är allt ditt team behöver för att få omedelbar visuell respons, se hur människor verkligen använder din webbplats och få insikter som hjälper dig att göra rätt förändringar. Lär dig mer om Hotjar

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • SMS-meddelanden
  • Data Import/Export
  • Kundupplevelseshantering
  • CRM
  • Visuell analys
  • Anpassningsbara mallar
  • Trendanalyser
  • Anpassningsbara formulär
Tidio är en kundserviceplattform som kombinerar livechatt och chattbotar för att förbättra kundnöjdheten och generera ökad försäljning.
Tidio är kundserviceplattformen som gör att du kan förbättra dina kundnöjdhet genom att kombinera livechatt och chattrobotar. Tack vare Tidio kan dina kunder nå dig i realtid när du är tillgänglig eller få hjälp från chattrobotarna när du är upptagen. De AI-drivna chattrobotarna kan ta emot beställningar åt dig, svara på upp till 40 % av kundernas förfrågningar på ett ögonblick, samla in kundernas feedback och förkorta svars- och lösningstiderna. Lär dig mer om Tidio

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • SMS-meddelanden
  • Data Import/Export
  • Kundupplevelseshantering
  • CRM
  • Visuell analys
  • Anpassningsbara mallar
  • Trendanalyser
  • Anpassningsbara formulär
Ett verktyg för onlineundersökningar som gör att du med enkelhet kan skapa ett obegränsat antal undersökningar, distribuera dem och analysera resultaten.
Zoho Survey är en lättanvänd programvara för onlineundersökningar och frågeformulärsskapande. Funktionerna är skalbara för att passa dina behov, med allt som behövs för att skapa undersökningar, distribuera dem och analysera svar. Undersökningspaneler finns också tillgängliga om du behöver data från specifika demografiska profiler. Välgrundade beslut finns runt hörnet. Läs mer om Zoho Survey på hemsidan. Lär dig mer om Zoho Survey

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • SMS-meddelanden
  • Data Import/Export
  • Kundupplevelseshantering
  • CRM
  • Visuell analys
  • Anpassningsbara mallar
  • Trendanalyser
  • Anpassningsbara formulär
monday sales CRM is the best customer satisfaction software to help you manage your customers' information and satisfaction.
monday.coms är en kundnöjdhetsprogramvara som hjälper dig att hantera dina kunders information och tillfredsställelse. Digitalisera dina formulär och förvandla enkelt svaren till arbetsflöden med den kodlösa plattformen från monday.com. Skapa dina formulär på några minuter och bädda in formuläret var som helst eller dela en länk för att genast få kundrespons. Sammanställ alla dina svar till en enkel och visuell tavla, analysera dina svar, få insikter och dela upp dem med en mängd olika parametrar. Lär dig mer om monday sales CRM

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • SMS-meddelanden
  • Data Import/Export
  • Kundupplevelseshantering
  • CRM
  • Visuell analys
  • Anpassningsbara mallar
  • Trendanalyser
  • Anpassningsbara formulär
Yotpo, en av de ledande marknadsföringsplattformarna för e-handel, integrerar datadrivna lösningar för recensioner, lojalitet, SMS-marknadsföring med mera.
Med Yotpo kan du förstå vad dina kunder säger om dina produkter och ditt varumärke samt få användbara insikter för att fatta bättre affärsbeslut. Med hjälp av attitydanalyser och naturlig språkbehandling bryter Yotpo ner kundrespons i kraftfulla konsumentdata. Spåra förändringar över tid för att känna igen trender i konsumenternas preferenser och tillfredsställelse. Lär dig mer om Yotpo

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • SMS-meddelanden
  • Data Import/Export
  • Kundupplevelseshantering
  • CRM
  • Visuell analys
  • Anpassningsbara mallar
  • Trendanalyser
  • Anpassningsbara formulär
Gör det möjligt för företag att samla in respons om kundupplevelser i realtid: NPS-, CX- och onlinerecensioner på viktiga webbplatser.
Swell hjälper företag att förenkla processen med att samla in kundrespons och recensioner online. Med ett mobilt tillvägagångssätt möjliggör Swell interaktion med konsumenten i realtid via kanaler som de flesta känner till, som SMS och e-post. Lär dig mer om Swell

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • SMS-meddelanden
  • Data Import/Export
  • Kundupplevelseshantering
  • CRM
  • Visuell analys
  • Anpassningsbara mallar
  • Trendanalyser
  • Anpassningsbara formulär
Automatisera dina kundnöjdhetsåtgärder på några minuter med användningsklara mallar. Prova Pipefy gratis.
Förbättra kundnöjdhet och CSAT-poäng med Pipefy. Automatisera e-postmeddelanden, effektivisera kundförfrågningar och standardisera dina processer för onboarding av kunder med en intuitiv och lättanvänd plattform utan kod eller low-code. Prova Pipefy gratis. Lär dig mer om Pipefy

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • SMS-meddelanden
  • Data Import/Export
  • Kundupplevelseshantering
  • CRM
  • Visuell analys
  • Anpassningsbara mallar
  • Trendanalyser
  • Anpassningsbara formulär
Nicereply är ett undersökningsverktyg för kundnöjdhet för supportteam. Skapa och skicka enklicksundersökningar för att mäta CSAT, NPS och CES.
Nicereply är ett undersökningsverktyg för kundnöjdhet som skapats för supportteam. Team på företag som Microsoft, Lenovo och Hubspot använder Nicereply för att: - Mäta CSAT, NPS och CES per agent, team eller företag. - Skicka e-postenkäter automatiskt efter att ett ärende har lösts. - Be kunderna om respons längst ner i varje e-postmeddelande. - Öka svarsfrekvensen med 200 %. - Se data i supportavdelningen och ställa in utlösare baserat på den. - Anpassa undersökningar när det gäller varumärkesprofilering, frågor och skalor. Lär dig mer om Nicereply

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • SMS-meddelanden
  • Data Import/Export
  • Kundupplevelseshantering
  • CRM
  • Visuell analys
  • Anpassningsbara mallar
  • Trendanalyser
  • Anpassningsbara formulär
En bra plattform som kan vitskyltas för recensioner och marknadsföring, riktad mot marknadsförare, byråer och företag som bedriver verksamhet inom SEO. Automatisera fler och bättre internetrecensioner.
En bra plattform som kan vitskyltas för recensioner och marknadsföring, riktad mot marknadsförare, byråer och företag som bedriver verksamhet inom SEO. Grade.us låter dig: 1) automatisera att få fler och bättre recensioner på webbplatser som Google, Facebook och branschspecifika recensionssidor; 2) vinna tillbaka missnöjda kunder innan de skriver dåliga recensioner; 3) övervaka recensioner på webben så att du alltid vet vad som sägs om ditt varumärke; 4) automatiskt omvandla dina mest positiva recensioner till SEO-vänligt webb- och socialt medieinnehåll för att förbättra ditt rykte. Lär dig mer om Grade.us

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • SMS-meddelanden
  • Data Import/Export
  • Kundupplevelseshantering
  • CRM
  • Visuell analys
  • Anpassningsbara mallar
  • Trendanalyser
  • Anpassningsbara formulär
Qualtrics Customer Experience gör det enkelt för företag att övervaka, svara på och förbättra varje kontaktpunkt under kundresan.
Qualtrics CustomerXM (CX) är en av världens mest flexibla plattformar för förbättring av kundupplevelsen, som gör det enkelt för företag att övervaka, svara på och förbättra varje viktigt steg under kundresan och införliva kundrespons i varje beslut. Med hjälp av flera mätvärden, stämningsanalys och nyckeldrivkraftsanalys kan du fördjupa dig i dina kunders sinnesstämningar och visa vägen till förbättringar som kommer att skapa bestående kundrelationer och nöjda kunder. Lär dig mer om Customer Frontlines

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • SMS-meddelanden
  • Data Import/Export
  • Kundupplevelseshantering
  • CRM
  • Visuell analys
  • Anpassningsbara mallar
  • Trendanalyser
  • Anpassningsbara formulär
Trött på tråkiga undersökningar? Det är Survey Anyplace med… Survey Anyplace gör enkäter, frågelekar och bedömningar engagerande, interaktiva och konversationsbaserade.
Trött på tråkiga undersökningar? Det är Survey Anyplace med… Survey Anyplace fokuserar på att skapa roliga, mobila och interaktiva frågesporter, utvärderingar och enkäter. Sådana som gör att du kan engagera din publik och lämna utrymme för din egen varumärkesidentitet eller personlighet. Och du får mer och bättre respons. Testa deras nya rapportgenereringsfunktion som skickar en personlig PDF-rapport till dina svarspersoner baserat på varje individs svar Lär dig mer om Pointerpro

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • SMS-meddelanden
  • Data Import/Export
  • Kundupplevelseshantering
  • CRM
  • Visuell analys
  • Anpassningsbara mallar
  • Trendanalyser
  • Anpassningsbara formulär
Genesys Cloud CX gör kundrelationer enkla. Genesys Cloud CX ansluter telefon, e-post och chattar via ett verktyg för bättre kundengagemang.
Genesys molnbaserade plattform är nästa generations allt i ett-lösning för kontaktcentrum i molnet som hjälper dig att hantera och förstå omnikanalinteraktioner på en sömlös kundresa. Ge dina anställda ett enda verktyg som hanterar all kommunikation, röst, chatt, e-post, sms och mer. Ett intuitivt gränssnitt gör det enkelt att använda, oavsett om du är agent, arbetsledare eller IT-administratör. Veckovisa funktionsleveranser gör att du alltid överträffar kundernas förväntningar idag och imorgon. Lär dig mer om Genesys Cloud CX

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Övervakning av klagomål
  • SMS-meddelanden
  • Data Import/Export
  • Kundupplevelseshantering
  • CRM
  • Visuell analys
  • Anpassningsbara mallar
  • Trendanalyser
  • Anpassningsbara formulär