Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Verktyg för samtalsinspelning

31 resultat
Bra kundservice börjar med bättre helpdesk-programvara. Få fler kunder genom att erbjuda utmärkt kundservice med LiveAgent Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent kan hjälpa dig att spela in inkommande kundsamtal och integrera callcenterfunktioner i en allt-i-ett-lösning för kundtjänst med flerkanalssupport. Centralisera telefonsamtal från din webbplats eller fasta telefonlinje till ett enda ställe. Välj VoIP-leverantör, anslut obegränsat antal SIP-trunkar och lokala nummer, dirigera och spela in samtal. Med LiveAgent är det enkelt att tillhandahålla kundservice av världsklass. Börja med en 14-dagars provperiod. Inget kreditkort behövs, inga avtal. Lär dig mer om LiveAgent

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
Gratis webbaserad CRM med samtalsinspelning. Över 4 miljoner företag använder Bitrix24 som gratis moln-PBX och CRM. Lär dig mer om Bitrix24
Letar du efter gratis CRM med röstinspelning? Det är Bitrix24. Bitrix24 spelar in både inkommande och utgående telefonsamtal. Om du vill vidarekoppla telefonsamtal till ditt nummer eller din mobiltelefon och ändå ha konversationen inspelad, låter Bitrix24:s CRM dig göra det. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
CloudTalk är ett molnbaserat telefonsystem för support- och säljteam. Det blir enkelt och roligt att ringa. Skaffa din gratis provperiod idag. Lär dig mer om CloudTalk
CloudTalk är ett telefonsystem med avancerade funktioner för samtalsinspelning. Över 2 500 företag som DHL, Yves Rocher, Karcher och Glovo förlitar sig på CloudTalks överlägsna samtalskvalitet och topprankade telefonilösningar. Förenkla livet för dina försäljnings- och kundtjänstteam med över 70 avancerade samtalsfunktioner. Förbättra kommunikationen med potentiella kunder tack vare integreringen med dina befintliga kundtjänst-, CRM- och e-handelssystem som Helpscout, Pipedrive eller Shopify. Börja med en 14-dagars gratis provperiod. Lär dig mer om CloudTalk

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
Squaretalks Matrix är en prediktiv uppringningsfunktion som automatiserar utgående kommunikation och ökar agenternas taltid med upp till 400 %. Lär dig mer om Squaretalk
Matrix prediktiva uppringningsfunktion är sömlöst integrerad i alla CRM och automatiserar marknadsföringskampanjerna. Programvaran spårar agenternas prestanda och beteende över kommunikationskanalerna och matchar dem till de leads som är mest sannolika att svara. Dessutom styr Matrix samtalsfrekvensen och optimerar uppringningen så att den matchar agentens tillgänglighet. Matrix ger kunder lokal närvaro över hela världen med tillgång till lokala, mobila och avgiftsfria nummer i över 100 länder och 3 400 riktnummer. Lär dig mer om Squaretalk

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
EQUP är en molnbaserad CRM-programvara som hjälper till att automatisera marknadsföring, försäljning och fakturering. Lär dig mer om EQUP
EQUP är en molnbaserad CRM-programvara som hjälper till att automatisera marknadsföring, försäljning och fakturering. EQUP har utformats för att överbrygga den klyfta som finns mellan befintliga lösningar och småföretagarnas behov. Saker som ingen annan erbjuder: - Gemensamma lager. - Gratisversionen har inga funktionsbegränsningar. - Dedikerade kontoansvariga. - Branschspecifika lösningar. Lär dig mer om EQUP

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning.
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt gränssnitt med funktioner som webbwidgetar, fördefinierade biljettsvar och en fullständig kundhistorik. Kom igång snabbt och förvänta dig att se resultat ännu snabbare. Lär dig mer om Zendesk Suite

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 40 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser.
Freshdesk är ett molnbaserat hjälpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig att smidigt lösa problem över olika kanaler. Med Freshdesk kan du också automatisera arbetsflöden, erbjuda bekväma självbetjäningsalternativ, hantera servicenivåavtal och generera rapporter. Freshdesk används av över 40 000 kunder, inklusive Bridgestone, HP, Harvard University och DHL. Lär dig mer om Freshdesk

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
Samtal med dina kunder är en ovärderlig informationsgruva. Spela in, lagra, transkribera och hämta röstsamtal i molnet.
Samtalen med dina kunder är en ovärderlig informationsgruva. Spela in, lagra, transkribera och hämta röstsamtal i molnet. Med Twilio Voice API kan samtal ske var som helst. Ring, hantera och dirigera samtal till en webbläsare, en app, din telefon eller någon annanstans där du kan ta ett samtal, bygg precis den samtalsupplevelse du vill ha, leverera högkvalitativa samtal med tydligt ljud och låg latens, och övervaka samtal runt om i världen. Lär dig mer om Twilio

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
Ge dina kunder och potentiella kunder den bästa möjliga samtalsupplevelsen genom att utnyttja samtalsinspelningar för att förbättra säljresultaten.
Aircall är det molnbaserade telefoni- och uppringningssystemet som moderna företag. Med samtalsinspelningar med hög ljudkvalitet och inga avbrott, samt sömlösa integrationer med populära CRM- och Helpdesk-verktyg så kan sälj- och supportrepresentanter enkelt lyssna på och lära sig av tidigare samtal. Administratörer kan med en knapptryckning lägga till nummer från över 100 länder och få djupa insikter genom realtidsanalys. Aircall är tillgängligt via dator och mobilapp och är betrodd av fler än 5 000 företag runt världen. Kom igång med en riskfri gratis provperiod. Lär dig mer om Aircall

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
3CX är ett IP-PBX-system med öppna standarder som inkluderar videokonferenser, livechatt och mobilappar. Passar alla företagsstorlekar och branscher
3CX är ett IP-PBX-system med öppna standarder och erbjuder fullständig unified communications direkt ur lådan. Passar alla företagsstorlekar och branscher. Med 3CX kan anställda arbeta effektivt var som helst. Videokonferenser, livechatt, mobilappar och avancerade Contact Center-funktioner ingår till en bråkdel av kostnaden. Välj att distribuera lokalt, i ditt privata molnkonto eller välj 3CX som värd för din PBX. Oavsett vad du föredrar är du garanterad en problemfri lösning. Lär dig mer om 3CX

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
Anslut till fler potentiella kunder med en AI-driven röst- och SMS-säljlösning. Börja ringa samtal på 3 minuter utan maskinvara.
Kixie är en AI-driven röst och SMS för säljteam. Ladda ditt CRM i en automatiserad försäljningsmaskin med intelligent automatisk uppringning, sömlös CRM-integrering och företagstelefontjänst. Börja ringa samtal på 3 minuter utan maskinvara och en helt gratis provperiod. Kixie är utformad för att hjälpa dig och ditt team att uppnå radikala resultat omedelbart. Lär dig mer om Kixie PowerCall

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
Genesys Cloud gör kundrelationer enkla. Genesys Cloud ansluter telefon, e-post och chattar via ett verktyg för bättre kundengagemang.
Plattformen Genesys Cloud (tidigare PureCloud) är nästa generations allt i ett-lösning för kontaktcentrum i molnet som hjälper dig att hantera och förstå omnikanalinteraktioner på en sömlös kundresa. Ge dina anställda ett enda verktyg som hanterar all kommunikation – röst, chatt, e-post, sms och mer. Ett intuitivt gränssnitt gör det enkelt att använda, oavsett om du är agent, arbetsledare eller IT-administratör. Veckovisa funktionsleveranser gör att du alltid överträffar kundernas förväntningar idag och imorgon. Lär dig mer om Genesys Cloud CX

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
Förvandla ditt ark över kallsamtal till ett molnbaserat, lätt CRM för ditt team idag.
Myphoner är en ny version av hur programvara för kallsamtalskampanjer och uppföljning av prospekt ska göras. Ring igenom en lista över leads med effektivitet och enkelhet. Använd uppringningsfunktion en på Myphoner för att automatiskt ringa nästa lead i kön utan fördröjning. Håll dig nära pengarna med köbaserad lead-dirigering och dynamisk lead-distribution. Lär dig mer om Myphoner

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
Lösning för samtalsspårning som hjälper företag att spela in telefonsamtal, mäta leadkvalitet, följa upp de uppringandes aktiviteter med mer.
Convirza är en av de första plattformarna för uppföljning av företagssamtal och samtalsoptimering. Convirza kombinerar traditionell samtalsuppföljning med kraftfull analys av telefonsamtal. Convirza använder sig av taligenkänningsteknik och sofistikerade algoritmer för att mäta leadkvalitet och konverteringar och vidta åtgärder med komplett automatiserad marketing automation. Convirza hjälper sofistikerade marknadsförare att fatta bättre beslut, höja antalet avslut och öka intäkterna. Lär dig mer om Convirza

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
Hantera telefonsamtal, WhatsApp, SMS-konversationer - allt på ett ställe. Kompletta API- och CRM-insticksprogram. Virtuella telefonnummer i alla länder
ZIWO är den nya generationens molnbaserade kontaktcenter. Den erbjuder API-baserad CRM-integrering och avancerade funktioner i ett webbaserat, användarvänligt gränssnitt som inte kräver någon programvaruinstallation och är tillgängligt i hela världen. ZIWO CDR ordnar det. Lär dig mer om ZIWO

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
FreJun är en plattform för samtalsautomatisering för utgående team. FreJun tillgodoser dina kommunikationsbehov mellan slutanvändare och integrerar med ditt arbetsflödesverktyg med ett enda klick.
FreJun är en molntelefoniplattform som automatiserar dina affärssamtal. Användarna kan ringa utgående och ta emot inkommande affärssamtal med ett unikt virtuellt nummer. Samtalen kan loggas, spelas in och integreras med alla arbetsflödesverktyg som CRM och ATS. Detaljerad samtalsanalys och AI-insikter genereras för att förbättra teamets resultat. FreJun har också en automatisk uppringare där användaren automatiskt kan ringa upp nummer i en lista. Hela kontaktsystemet kan konfigureras på 5–10 minuter. Lär dig mer om FreJun

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
Det effektiva, prisvärda och lättanvända programmet för samtalsinspelning, AVOXI Genius. Se hur enkelt det kan vara när du provar riskfritt.
AVOXI samtalsinspelningfunktion är enkel att använda och kan ställas in på bara några minuter. Med priser från 6,99 USD, gratis lagring i 30 dagar och utökad lagring på bara 0,02 USD per minut är AVOXI:s samtalsinspelning en av de mest prisvärda på marknaden. Inkommande och utgående inspelning, samtalsregistrering, anpassade inställningar, agentrespons, realtidsövervakning tillgänglig samt andra kvalitetssäkringsfunktioner. Lär dig mer om AVOXI

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
Från webbchatt till sms-meddelanden – Call Center Studio är platsen där du kan kontrollera alla dina interaktioner.
Call Center Studio erbjuder ett brett utbud av inspelningsfunktioner, från dubbelkanalsinspelning som underlättar talanalys till tillståndsbaserad uppspelning och säker paus som prioriterar informatio nsintegritet och GDPR-efterlevnad – inte bara för röstkanaler utan också för webbchatt, sms med mera. Lär dig mer om Call Center Studio

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
Lösning för samtalsinspelning och samtalsspårning som hjälper företag att omvandla fler leads till betalande kunder.
PhoneWagons eleganta samtalsinspelning och samtalsspårning kan hjälpa dig att öka din konverteringsgrad och förbättra ditt kundbehållande. Utbilda och led ditt team med de samtalsmanus som har visat sig leda till höga avslutsfrekvenser. Markera dina telefonsamtal som bra leads eller dåliga leads och kör en rapport om dessa värdefulla data. Lyssna på samtalsinspelningar i realtid, skicka respons i realtid och förbättra dina mätvärden. Det är så enkelt. Lär dig mer om PhoneWagon

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
Spela in varje samtal som din personal ringer eller tar emot och lagra det för senare uppspelning. Installeras på 30 minuter och används i 190 länder.
Oreka TR (100 % samtalsinspelning) är 50 % billigare än konkurrenterna och installeras på bokstavligen 30 minuter. Passar perfekt för företag i alla storlekar (1 plats till tusentals), spela in varje samtal som din personal ringer eller tar emot, och lagra det för senare uppspelning för att övervaka din service, lösa tvister, upprätthålla efterlevnad, verifiera beställningar osv. Programvaran är baserad på en öppen källkod och kan integreras med alla switchar eller program från tredje part. Några av Oreka TR:s största kunder är IKEA, Allstate, Budget, GoDaddy, NTT, Teleperformance... Lär dig mer om Oreka TR

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
Freshcallers samtalsinspelningsmodul är byggd för kundtjänst och försäljningsteam. Freshcaller erbjuder även telefonnummer i över 90 länder
Freshcallers samtalsinspelningsmodul är byggd för kundtjänst, försäljning, IT och HR-team. Med sin molnbaserade arkitektur kombinerar Freshcaller de bästa inspelningsfunktionerna som manuell inspelning, automatisk inspelning och pausinspelning för att hjälpa dig att ordna telefoniverksamhet som är förenlig med datasekretesspolicyer. Freshcaller erbjuder telefonnummer i över 90 länder, kräver ingen telefonmaskinvara och är extremt lätt att använda. Lär dig mer om Freshdesk Contact Center

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
Mångsidigt företagstelefonsystem för sälj- och kundserviceteam med över 50 inbyggda funktioner i företagsklass för att få din verksamhet att växa.
Ett utmärkt företagstelefonsystemet för sälj- och kundserviceteam. BigMarker har sammanställt alla funktioner med gratissamtal till över 20 destinationer så att ditt team kan prospektera, betjäna dina kunder och få din verksamhet att växa. Är du redo för en provkörning? Lär dig mer om NUACOM

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
– Höj säljarnas resultat och utveckling en nivå – Accelerera intäkter och framgångsrika resultat – Fånga 'marknadens röst'
Slutför fler affärsavtal – på distans. Refract öppnar den svarta lådan med intäktsintelligens – det analyserar samtal, demonstrationer och möten för att höja säljarnas resultatnivå, accelererar intäkter och framgångsrika resultat och levererar strategisk affärsintelligens låst i samtal. Lär dig mer om Refract

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
Förstå vilka marknadsföringskampanjer online eller offline som driver samtal till din verksamhet. Utbilda personal och öka konverteringsgraden.
Nimbata är en programvara för samtalsspårning som ger dig insikter om vad som driver konsumenter till att ringa ditt företag. Enkel, vacker och intuitiv – skapa din första kampanj på mindre än 3 minuter (med lokala eller avgiftsfria nummer). Alla abonnemang är utformade så att du bara betalar för de samtal du svarar på. Sluta betala dyra minutpriser och byt till en mer förutsägbar modell. 14 dagars provperiod (inget kreditkort). Lär dig mer om Nimbata

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
Yodel är telefonsystemet som samlar all din kommunikation på ett ställe som ditt team redan älskar – Slack.
Yodel.io är den problemfria lösningen för företagstelefoni. Med Yodel kan du stärka ditt team med samtalsinspelning och transkriptioner som följer GDPR och är enkla att använda. Starta, pausa och avsluta din röstinspelning på ett enkelt sätt och få enkel åtkomst till samtalsinspelningar och transkriptioner på Yodel-plattformen. Kom igång idag med en gratis provperiod. Lär dig mer om Yodel

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
Genom att aktivera samtalsinspelningar kan du förbättra din verksamhet och kundupplevelse.
Att leverera den bästa kundupplevelsen är en kontinuerlig förbättringsprocess. Med TalkChief kan du aktivera samtalsinspelningar för inkommande och utgående samtal så att du kan övervaka, utvärdera och förbättra din dagliga verksamhet. Lär dig mer om TalkChief

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
Inspelning av Imagicle-samtal är en skalbar och säker inspelningslösning med flera inspelningslägen och är helt kompatibel med GDPR.
Imagicle Call Recording är en skalbar och säker inspelningslösning för Ciscos UC-plattformar som är till för alla företag som behöver spela in samtal antingen för verksamhetskritiska tjänster med juridiska krav, för operatörsutbildning eller för att hålla reda på viktiga samtal. Imagicle samtalsinspelning uppfyller alla regleringskrav och erbjuder tre inspelningslägen (alltid på, på begäran och Live Keep) samt rapportering. Kompatibel med Cisco och Broadworks och tillgänglig för abonnemang på Cisco GPL Solutions +. Lär dig mer om Imagicle Call Recording

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
LeadDesk är en molnbaserad kontaktcenterprogramvara för försäljning i stora volymer och kundservice. Kunderna sträcker sig från SMF till stora företag.
LeadDesk är en molnbaserad kontaktcenterprogramvara för försäljning i stora volymer och kundservice. Kunderna sträcker sig från SMF till stora företag. Andra stora kundbranscher inkluderar media, säkerhetstjänster, energi, telekommunikation, finansiella tjänster, marknadsundersökning och insamling. Med de intelligenta verktygen kan du maximera samtalseffektiviteten och sälja mer. Lär dig mer om LeadDesk

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
Dialics is a call tracking and analytics software. It is a convenient tool in online marketing that provides users with just-in-time analytics data. This helps to understand which ads bring more quality leads to the customers while saving their advertising budgets. With Dialics, any online business is armed with an effective marketing tool and ready to scale. Lär dig mer om Dialics

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
Endast telekombranschen: Enghouse SmartRecord erbjuder inspelnings-, kvalitetshanterings- och analyslösningar till leverantörer av telekomtjänster
Endast för telekomleverantörer: SmartRecord Cloud-samtalsinspelare förser telekomleverantörer med mervärdesinspelning, analyslösningar och kvalitetshantering som kan erbjudas tillsammans med tjänster som Cloud PBX, UC, kontaktcentrum eller SIP-trunkning. SmartRecord används också av mobiloperatörer för att tillhandahålla registreringsuppgifter som följer regelverk till företagskunder inom vertikala marknader och finans, försäkring och sjukvård. Leverantörer kan välja att arbeta inom sitt nätverk eller via molnsystemet. Lär dig mer om In-Network Cloud Recording

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
Lättanvänd VoIP-telefontjänst. Arbeta var som helst. Funktionsrik. Minska affärskostnader. Paket som skräddarsys efter dina behov.
EveryDay Voip integrerar telefon, video, möten och meddelanden i en enda pålitlig PBX-lösning som är enkel att använda. Tjänsten har utformats för att hålla dig uppkopplad med dina kunder, var som helst i världen, vilket ger dig flexibiliteten att driva din verksamhet, som du vill. Installera apparna på din dator, smartphone eller läsplatta och upplev webb, ljud och video i HD-kvalitet, tillsammans med enklicksfunktioner. Främja samarbete med teammeddelanden, obegränsat SMS och mer. Lär dig mer om EveryDay Voip

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal