270 resultat
CallCabinet provides award-winning compliance call recording, analytics and automated QA solutions for voice, video and screen sharing. Lär dig mer om CallCabinet
CallCabinet is the most comprehensive, cloud-native compliance call recording solution available for enterprises. Take complete control of your compliance at a granular level for every team, department, group and user. Step into the future with automated quality assurance, unlimited voice analytics and seamless integration with all major UC, PBX and telephony platforms. And, unlock unsurpassed business intelligence from every voice, video and screen interaction. Lär dig mer om CallCabinet

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
Gratis webbaserad CRM med samtalsinspelning. Över 4 miljoner företag använder Bitrix24 som gratis moln-PBX och CRM. Lär dig mer om Bitrix24
Letar du efter gratis CRM med röstinspelning? Det är Bitrix24. Bitrix24 spelar in både inkommande och utgående telefonsamtal. Om du vill vidarekoppla telefonsamtal till ditt nummer eller din mobiltelefon och ändå ha konversationen inspelad, låter Bitrix24:s CRM dig göra det. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
Call center tool including video calls, progressive & predictive dialer, SMS campaigns, reporting & Google Calendar synchronization. Lär dig mer om Neotel
Neotel Software Call Center, offers an easy to use solution, without the need for installation, which will provide you with the control of your company's commercial activity. It has: WebRTC line, Call Recording, Leads window, Sending email from leads archive, Progressive and predictive dialer, Customizable script, Statistics module, SMS campaign, Monitoring, spying and whispering, Reporting, Dynamic signaling and Blacklisting. Additional services include:Third-party verification, and many more Lär dig mer om Neotel

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning.
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt gränssnitt med funktioner som webbwidgetar, fördefinierade biljettsvar och en fullständig kundhistorik. Kom igång snabbt och förvänta dig att se resultat ännu snabbare. Lär dig mer om Zendesk Suite

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 40 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser.
Freshdesk är ett molnbaserat hjälpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig att smidigt lösa problem över olika kanaler. Med Freshdesk kan du också automatisera arbetsflöden, erbjuda bekväma självbetjäningsalternativ, hantera servicenivåavtal och generera rapporter. Freshdesk används av över 40 000 kunder, inklusive Bridgestone, HP, Harvard University och DHL. Lär dig mer om Freshdesk

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
Bra kundservice börjar med bättre helpdesk-programvara. Få fler kunder genom att erbjuda utmärkt kundservice med LiveAgent
LiveAgent är en fullt utrustat kundtjänstprogramvara. Företag som BMW, Yamaha, Huawei, Orange och Forbesfone använder LiveAgent för att leverera en wow-upplevelse till 150 miljoner slutanvändare över hela världen. Gör som dem och få en konkurrensfördel. Börja med en 14-dagars provperiod. Inget kreditkort behövs, inga avtal. LiveAgent är en funktionsrik flerkanalig kundtjänstprogramvara med mer än 170 kundtjänstfunktioner, inklusive livechatt, telefonsupport, integrering av sociala medier, supportportal och programmeringsgränssnitt (application program interface, API). Lär dig mer om LiveAgent

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
RingCentral phone system can automatically record inbound and outbound calls for individual users or inbound calls for departments.
The RingCentral MVP Automatic Call Recording feature easily enables recording of your inbound and outbound calls. It's easy to setup! With just a few clicks, admins can enable this feature for one or multiple users. Save as much as 100,000 recordings per account! Recordings can be downloaded for review and playback, and are emailed automatically to users. Lär dig mer om RingCentral MVP

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
World's leading cloud-based call center software. Call recording, monitoring, analytic routing and customer-centric features.
Talkdesk Enterprise Contact Center Platform empowers companies to make customer experience a competitive advantage. With enterprise class performance, consumer-like ease of use and features like call recording, Talkdesk easily adapts to the evolving needs of sales and support teams and their end-customers, resulting in increased customer satisfaction, productivity and cost savings. Over 1,400 innovative enterprises around the world rely on Talkdesk to power their customer interactions. Lär dig mer om Talkdesk

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
GoToConnect combines Jive's VoIP phone systems with GoToMeeting's video conferencing into one simple, reliable and flexible solution.
GoToConnect (formerly Jive) combines cloud VoIP phone systems with GoToMeeting's web, audio and video capabilities into one simple, flexible solution. Users can meet, talk, and collaborate via web browser, desktop application, or desk phone with features ranging from virtual voicemail, and call forwarding, to secure video conferencing and screen sharing. For as low as $19.95 a month, GoToConnect eliminates the hassle and expense of managing multiple collaboration solution providers. Lär dig mer om GoTo Connect

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
Cloud contact center software that offers VR, skills-based routing, AI, call blending, and analytics.
NICE CXone Recording provides secure, full-featured call and screen recording for audio and digital channels to satisfy contact center compliance and quality needs.  Adhere to compliance regulations w ith capabilities to meet GDPR, PCI and HIPPA standards, including encryption, automated and on-demand masking, consent-based recording, extensive retention options, and Key Management. Lär dig mer om NICE CXone

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
Gong records and analyzes your team’s calls via web conferencing and phone, and surfaces recommendations to help you win more deals.
Gong unlocks your most value data set — your customer conversations — by recording and analyzing your team’s calls made via web conferencing, dialers, and phone. However you makes calls or whichever CRM software your team relies on to track sales: Gong integrates with it. Gong empowers your entire go-to-market organization with real-time data, time-saving automation, and actionable next steps to positively influence the outcome of deals. Lär dig mer om Gong.io

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
Dialpad modernizes communication technology, putting voice, messaging, meetings, and video on any device.
Dialpad Sell is an effective sales dialer for sales organizations of any size. Dialpad Sell offers multiple real-time and post-call sales coaching features that drive efficiency. With features like Real-Time Recommendations, answers to common prospect questions pop up when specific keywords are mentioned during an active call. Direct integrations with other essential tools like Salesforce, G Suite and more means accurate activity logging, whether your reps are at their desks or out in the field. Lär dig mer om Dialpad

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
Cloud Contact Center and Call Recording with Practical AI - Inbound, Outbound, ACD, IVR, 4 Dialers, Chat, Call Recording, and CRMs.
Five9 Call Recording Software helps track, retain and report on every conversation in your call center. Use the recordings for agent training purposes, to monitor performance, and to ensure quality of service. The software includes robust filtering capabilities to quickly identify any recordings that require review. FTP support allows you to retain and store calls for compliance or agent training purposes. Automatically sync with all leading CRMs. See why 2000+ customers trust Five9. Lär dig mer om Five9

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
CallHippo is an Easy to Use Phone System while providing world-class support. It can be setup Instant and provide advanced reporting.
CallHippo is a modern business phone system that helps you connect with your customers. CallHippo is easy-to-use while offering robust functionality with advanced features like Power Dailer and Automatic call distribution. Our Extensive reporting and seamless integrations empower sales and service teams to have effective conversations with customers. Providing World-Class support 24*7 and Accessible by desktop and mobile-app, CallHippo is trusted by over 5000 companies worldwide. Lär dig mer om CallHippo

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
ExecVision's conversation intelligence platform mines insights from customer and prospect conversations to improve rep performance.
ExecVision is a conversation intelligence platform built on a simple, almost inarguable premise: Insights mined from customer interactions are exponentially more valuable when you can translate them into performance improvements in your sales, support, success, marketing, and product teams. We shine where other conversation intelligence software falls short: Improving performance by changing human behaviors. The fact is, insights don't do you any good when they're stuck in a dashboard. Lär dig mer om ExecVision

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
Samtal med dina kunder är en ovärderlig informationsgruva. Spela in, lagra, transkribera och hämta röstsamtal i molnet.
Samtalen med dina kunder är en ovärderlig informationsgruva. Spela in, lagra, transkribera och hämta röstsamtal i molnet. Med Twilio Voice API kan samtal ske var som helst. Ring, hantera och dirigera samtal till en webbläsare, en app, din telefon eller någon annanstans där du kan ta ett samtal, bygg precis den samtalsupplevelse du vill ha, leverera högkvalitativa samtal med tydligt ljud och låg latens, och övervaka samtal runt om i världen. Lär dig mer om Twilio

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
Ge dina kunder och potentiella kunder den bästa möjliga samtalsupplevelsen genom att utnyttja samtalsinspelningar för att förbättra säljresultaten.
Aircall är det molnbaserade telefoni- och uppringningssystemet som moderna företag. Med samtalsinspelningar med hög ljudkvalitet och inga avbrott, samt sömlösa integrationer med populära CRM- och Helpdesk-verktyg så kan sälj- och supportrepresentanter enkelt lyssna på och lära sig av tidigare samtal. Administratörer kan med en knapptryckning lägga till nummer från över 100 länder och få djupa insikter genom realtidsanalys. Aircall är tillgängligt via dator och mobilapp och är betrodd av fler än 5 000 företag runt världen. Kom igång med en riskfri gratis provperiod. Lär dig mer om Aircall

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
Outreach is the only solution to integrate sales engagement, conversation intelligence, and revenue intelligence into one platform.
With Outreach Guide, you get an AI-powered virtual assistant that joins live meetings, captures real-time transcription, and delivers on-demand confidence with competitive and product details in the moment. Deliver revenue growth with the platform trusted by more than 5,000 companies such as Adobe, Tableau, Okta, Splunk, DocuSign, and SAP. Lär dig mer om Outreach

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
3CX är ett IP-PBX-system med öppna standarder som inkluderar videokonferenser, livechatt och mobilappar. Passar alla företagsstorlekar och branscher
3CX är ett IP-PBX-system med öppna standarder och erbjuder fullständig unified communications direkt ur lådan. Passar alla företagsstorlekar och branscher. Med 3CX kan anställda arbeta effektivt var som helst. Videokonferenser, livechatt, mobilappar och avancerade Contact Center-funktioner ingår till en bråkdel av kostnaden. Välj att distribuera lokalt, i ditt privata molnkonto eller välj 3CX som värd för din PBX. Oavsett vad du föredrar är du garanterad en problemfri lösning. Lär dig mer om 3CX

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
A cloud-based communication platform that helps businesses manage calls, chats, audio/video web conferencing, and screen sharing.
MiCloud Connect is a full-featured collaboration and communication solution that empowers users to work more efficiently and productively no matter their location. Our focus on ease-of-use and the mobile workstyle delivers streamlined features and intuitive interfaces so users can easily interact with each other via their preferred method of communication. MiCloud Connect lets you move your communications and collaboration to the cloud with confidence. Lär dig mer om MiCloud Connect

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
Open source call center software w/ outbound predictive dialer. Also handles inbound & manual calls as well as email and web chat.
Open source contact center software with predictive dialer capabilities. Handles inbound, outbound, and blended phone calls, as well as inbound email and customer website chat. Lär dig mer om VICIdial

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
CloudTalk är ett molnbaserat telefonsystem för support- och säljteam. Det blir enkelt och roligt att ringa. Skaffa din gratis provperiod idag.
CloudTalk är ett telefonsystem med avancerade funktioner för samtalsinspelning. Över 2 500 företag som DHL, Yves Rocher, Karcher och Glovo förlitar sig på CloudTalks överlägsna samtalskvalitet och topprankade telefonilösningar. Förenkla livet för dina försäljnings- och kundtjänstteam med över 70 avancerade samtalsfunktioner. Förbättra kommunikationen med potentiella kunder tack vare integreringen med dina befintliga kundtjänst-, CRM- och e-handelssystem som Helpscout, Pipedrive eller Shopify. Börja med en 14-dagars gratis provperiod. Lär dig mer om CloudTalk

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
Wingman is a conversation intelligence tool that helps sales teams with pipeline visibility, actionable insights, & real-time coaching.
Wingman is a call recording software that packs a punch. It uses the power of AI to automatically record and transcribe every video and audio call on your calendar. It assists sales reps in taking better notes and summarise calls by allowing them to bookmark key moments during the live call. You can access the call recording as soon as the call ends and analyze the call for meaningful insights automatically identified by the AI. Lär dig mer om Wingman

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
8x8 is the global leader in cloud communications and has transformed more than 47,000 businesses in over 100 countries.
8x8s Virtual Office unified communications platform enables companies of all sizes with company-wide private chat, presence detection, softphones, web conferencing, video, Apple and Android mobile apps to improve collaboration on any device, anywhere. 8x8 Virtual Office integrates with leading business solutions such as Salesforce, Zendesk and NetSuite. Delivered in the cloud, sets up in minutes and is easily managed from any device. Lär dig mer om 8x8 X Series

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
Anslut till fler potentiella kunder med en AI-driven röst- och SMS-säljlösning. Börja ringa samtal på 3 minuter utan maskinvara.
Kixie är en AI-driven röst och SMS för säljteam. Ladda ditt CRM i en automatiserad försäljningsmaskin med intelligent automatisk uppringning, sömlös CRM-integrering och företagstelefontjänst. Börja ringa samtal på 3 minuter utan maskinvara och en helt gratis provperiod. Kixie är utformad för att hjälpa dig och ditt team att uppnå radikala resultat omedelbart. Lär dig mer om Kixie PowerCall

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
Transform your customer experience with a simple communication solution that works effortlessly with your leading business tools.
Use Ringover¿s call recording software to easily record, play back, download and store your inbound and outbound business calls. Improve the quality of your customer service and the performance of your support and sales teams or simply retain conversation recordings to comply with the law. From only £17 per month. Lär dig mer om Ringover

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
CallSource is the industry leader for call management solutions that can replace or can enhance your existing phone service solution.
You cannot improve what you don't measure - and we can help you track your businesses phone calls so you can save money and improve your marketing effectiveness. CallSource records the calls, is fully compliant with the highest standards of care including HIPAA. Track your teams effectiveness by having us document, record, and score your calls today. Lär dig mer om CallSource

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
The #1 platform to codify & automate dynamic sales plays, facilitate coaching, & deliver insights at every stage of the revenue cycle.
Salesloft is the provider of the leading sales engagement platform that helps sellers and sales teams drive more revenue. The Modern Revenue Workspace by Salesloft is the one place for sellers to execute all of their digital selling tasks, communicate with buyers, understand what to do next, and get the coaching and insights they need to win. Thousands of the world’s most successful sales teams, like those at IBM, Shopify, Square, and Cisco, drive more revenue with Salesloft. For more informati Lär dig mer om SalesLoft

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
RingCentral Contact Center solution delivers omnichannel capabilities that let customers decide how they want to engage with you.
RingCentral Contact Center cloud solutions and call center software, specifically designed for 10+ users, delivers powerful, omnichannel capabilities that let customers decide how they want to engage with you. With its comprehensive feature set, you can resolve issues faster and more effectively and increase customer loyalty. Highlights include advanced skills-based routing; queuing and distribution; agent and supervisor capabilities; analytics and reporting; third-party integrations. Lär dig mer om RingCentral Contact Center

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
PhoneBurner is a Power Dialer and Sales Acceleration Platform with Call Recording, Smart Lead Distribution, and Real-Time Reporting.
Call Recording and Power Dialing in One Powerful Software! We're so confident you'll have more LIVE conversations with our power dialer, you can use our full product for FREE without a credit card. Here's why we're confident: 1) Dial leads 4x faster 2) Record calls automatically 3) Drop voicemails/emails in 1-click 4) Automate post call workflows 5) No special equipment needed. Powerful yet easy to use! Lär dig mer om PhoneBurner

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
CallRail helps 200,000+ businesses turn more leads into better customers. Our software delivers real-time insights that help our custom
CallRail makes it easy for businesses of all sizes to turn more leads into better customers. Serving more than 200,000 businesses and integrating with leading marketing and sales software, our marketing analytics and business communications solutions deliver real-time insights that help our customers market with confidence. Lär dig mer om CallRail

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
AI-powered software solution that helps KPO/BPO companies and call centers improve English communication skills & customer service.
The world-leading call recording mobile solution for BPO companies and call centers to access English training at scale with 95%+ accuracy, adapt to 100+ global accents (India, Japanese, Indonesia, Brazil, Mexico, etc) from 25M+ users regardless of adults and kids’ voices. Get instant feedback on pronunciation, vocab & grammar from audio recordings, track & monitor progress in real-time and more. ELSA has helped our clients increase customer satisfaction and reduce training cost. Lär dig mer om ELSA Speak

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
Close is the all-in-one sales engagement CRM designed to help SMBs turn more leads into revenue.
Close is the sales engagement CRM designed to help SMBs turn more leads into revenue. At Close, were dedicated to the business of the future: smart, agile teams who work remotely. If you're a tech-enabled team who needs to scale without overpaying for enterprise software, you've found the right sales tool. Close lets you email, call, and text your leads, all without add-ons. Packed with productivity tools like task reminders and Power Dialer, you'll reach more leads and follow up more often. Lär dig mer om Close

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
VanillaSoft empowers sales teams to respond to leads faster, engage consistently, and develop more qualified opportunities.
VanillaSoft, the industry's most successful sales engagement platform, empowers sales teams to respond to leads faster, interact more consistently, and generate more qualified sales opportunities. Thousands of users employ VanillaSofts sales cadence automation to drive speed-to-lead, persistency, productivity and revenue-per-rep. Lär dig mer om VanillaSoft

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
Genesys Cloud gör kundrelationer enkla. Genesys Cloud ansluter telefon, e-post och chattar via ett verktyg för bättre kundengagemang.
Plattformen Genesys Cloud (tidigare PureCloud) är nästa generations allt i ett-lösning för kontaktcentrum i molnet som hjälper dig att hantera och förstå omnikanalinteraktioner på en sömlös kundresa. Ge dina anställda ett enda verktyg som hanterar all kommunikation – röst, chatt, e-post, sms och mer. Ett intuitivt gränssnitt gör det enkelt att använda, oavsett om du är agent, arbetsledare eller IT-administratör. Veckovisa funktionsleveranser gör att du alltid överträffar kundernas förväntningar idag och imorgon. Lär dig mer om Genesys Cloud CX

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
Feature-rich, flexible, hosted call center software (inbound and outbound) that is very easy to deploy, manage and use everyday.
ChaseData CCaaS software offers leading-edge technology and value for call centers with 5 or more agents. Superior performance, support service, and user-friendly interfaces make ChaseData CCaaS the clear choice for your business needs. Outbound predictive dialing, queued progressive dialing and managed preview dialing are combined in one powerful software suite which easily integrates with a multitude of third-party applications. Contact us today to request a free demo. Lär dig mer om ChaseData CCaaS

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
Mindtickle's Call AI solution helps reps access all of the insights, content, and training they need in one place.
Mindtickle’s Call AI solution helps world-class companies be ready to grow revenue by recording, transcribing, and analyzing sales calls for customer insights and coaching. With conversational insights tightly integrated into sales training and content programs, Call AI helps revenue teams achieve a continuous state of excellence and be ready for every selling situation. Lär dig mer om Mindtickle

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
UJET is modern cloud contact center software company with leading innovation in customer support on the web, phone and mobile apps.
UJET is an enterprise-grade platform, ideal for companies with 50+ agents, that provides modern cloud contact center software with phone, chat and in-app support and leading innovation in smartphone technology for a superior customer and agent experience. The UJET platform delights end-users with anytime, anywhere access and elevates agent performance through context-aware solutions for voice, chat, image, video, and text. The UJET platform is enterprise-grade, SOC2 Type II and HIPAA compliant. Lär dig mer om UJET

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
Cloud-based business phone system with call automation, auto-dialer and call tracking for SMBs.
Novocall is a call automation software with call recording features that provide in-depth insights to helps businesses improve their customers' experience. Understand how your call representatives engage with customers in a call and identify areas for improvement. Track your entire customers¿ journey from marketing source to phone conversations with our powerful call reporting. Integrates with CRM you¿re already using. Getting started is easy. Trusted by 2,000+ companies worldwide. Lär dig mer om Novocall

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
Virtual phone system for businesses with inbound and outbound calls, CRM integrations, virtual phone numbers, SMS and more
Toky is a full-featured Business Phone System that allows your customers and team to communicate seamlessly using the internet. With virtual phone numbers from around the world, make yourself available no matter where your company is based. Integrations with major CRM and other business tools not only will allow you to get in touch with your contacts with a single click, but also log details of every call you make. With features including Call recordings, Voicemails, SMS, Speech to Text and more Lär dig mer om Toky

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
Mango Voice is an enterprise-grade VoIP phone system based in the cloud.
Mango Voice is an enterprise-grade VoIP business phone system based in the cloud especially designed for phone systems needs of small and medium businesses. Whether you are at the office or on the go, Mango gives you the tools you need to engage customers on a whole new level. Best VoIP phones for small business! Lär dig mer om Mango Voice

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
JustCall's Call Recording feature lets you record calls and monitor performance as a team. Trusted by 6000+ Customers Worldwide.
JustCall's Business Call Recording helps you with real-time, actionable insights and minimizes escalations. Uncomplicate decision-making by getting all the data you need in one place. Switch to a single platform for all your customer communication and workflow automation needs. Call recording and analytics software, virtual numbers, SMS campaigns, native CRM integrations, and lots more at just $25 per user. Signup & get 70% discount for the first month Lär dig mer om JustCall

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
CTM lets you record and transcribe phone calls giving you data to confidently make customer experience & sales coaching decisions.
CallTrackingMetrics is a global conversation analytics provider giving marketers data to make confident strategy decisions. Over 100,000 users, including The Washington Post, Verizon Connect, and ServiceMaster, rely on CTM to make data-driven advertising decisions. CTM integrates with core tools marketers use every day like Google Ads and Analytics, Hubspot, Salesforce, Zoom, and Facebook. Key speech analytics features include call recording, transcriptions, and automated keyword analysis. Lär dig mer om CallTrackingMetrics

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
No matter your business communication requirement, Acefone has you covered with its bespoke cloud telephony solutions.
Stay on top of your sales and support staff’s performance with Acefone’s intuitive call recording feature. Get recordings of agent-customer interactions and use them for training purposes. Not only that, with additional features like call barging and call whispering, monitor agent conversation in real-time and get in-depth performance reports and analytics sent directly to your inbox. Start your 14-day FREE trial today. Lär dig mer om Acefone

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
Förvandla ditt ark över kallsamtal till ett molnbaserat, lätt CRM för ditt team idag.
Myphoner är en ny version av hur programvara för kallsamtalskampanjer och uppföljning av prospekt ska göras. Ring igenom en lista över leads med effektivitet och enkelhet. Använd uppringningsfunktion en på Myphoner för att automatiskt ringa nästa lead i kön utan fördröjning. Håll dig nära pengarna med köbaserad lead-dirigering och dynamisk lead-distribution. Lär dig mer om Myphoner

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
We think VoIP pricing should be simple. With InfoFloTalk you pay just $29.99 per line and get UNLIMITED extensions.
We think VoIP pricing should be simple. With InfoFloTalk you pay just $29.99 per line and get UNLIMITED extensions. We are the only VoIP provider on this list who charges per line and not per extension. No hidden costs, no gimmicks. If you are currently paying per extension then you are overpaying. Sure, you could work with a bigger VoIP provider, but bigger doesn¿t mean better. No one can match us head on when it comes to our superior technology or customer-first pricing model. Pay per line Lär dig mer om InfoFlo

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
Playvox, an Agent Optimization Suite for customer service teams to evaluate, improve & inspire agent performance in an automated way.
Playvox equips modern businesses and BPOs with the most comprehensive, collaborative and insightful agent optimization suite of Quality Assurance, Performance Management, Coaching, Learning, VoC, WFM, and Agent Motivation software. Our automated and centralized solutions integrate with your existing platforms and empower agents, team leaders, QA analysts, and managers with the tools and real-time intelligence needed to improve the customer experience and revenue generation within hours. Lär dig mer om Playvox

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
Calabrio ONE is an fully integrated workforce optimization solution for a comprehensive customer engagement strategy.
Calabrio ONE elevates contact center WFO with its seamlessly embedded analytics tools. By bringing together call recording, quality management, workforce management and voice-of-the-customer (VoC) analytics into one fully-integrated software suite, we help companies put their customers first. Integrated analytics helps business users of all backgrounds easily analyze and act upon the data gathered every day in the contact center. Lär dig mer om Calabrio One Suite

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
Lifesize delivers audio, web, and video conferencing with the ability to easily record and share meetings all from one application.
Lifesize combines best-in-class, cloud-based video conferencing services with integrated equipment to help you present your business in the best light. Recognized as a Meeting Solutions Visionary by Gartner and as Frost & Sullivans Cloud Video Conferencing Vendor of the Year, Lifesize leads the industry in customer satisfaction with the worlds first 4K video conferencing solution and 4K service architecture. Lifesize sets a new standard for video collaboration. Lär dig mer om Lifesize

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal
Lösning för samtalsspårning som hjälper företag att spela in telefonsamtal, mäta leadkvalitet, följa upp de uppringandes aktiviteter med mer.
Convirza är en av de första plattformarna för uppföljning av företagssamtal och samtalsoptimering. Convirza kombinerar traditionell samtalsuppföljning med kraftfull analys av telefonsamtal. Convirza använder sig av taligenkänningsteknik och sofistikerade algoritmer för att mäta leadkvalitet och konverteringar och vidta åtgärder med komplett automatiserad marketing automation. Convirza hjälper sofistikerade marknadsförare att fatta bättre beslut, höja antalet avslut och öka intäkterna. Lär dig mer om Convirza

Funktioner

  • Inspelning
  • On-Demand inspelning
  • Schemalagd inspelning
  • Arkivering och lagring
  • Inspelning av samtal