Sverige Visa lokala produkter
678 resultat
monday.com är en intuitiv plattform som låter dig skapa unika lösningar för alla aspekter av din verksamhet på ett och samma ställe. Lär dig mer om monday.com
monday.com är en intuitiv plattform som låter dig skapa unika lösningar för alla aspekter av din verksamhet på ett och samma ställe. Börja med färdiga mallar och anpassa dem helt efter dina arbetsflöden. Så att hela ditt team kan spåra lager, rekrytera nya medarbetare, övervaka projekt, uppdatera status för viktiga uppgifter och hantera dina sälj- och marknadsföringskampanjer. Bli av med smärtsamt långa e-posttrådar och slipp möten samtidigt som du får ännu mer gjort med denna samarbetslösning. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Upptäck SAP S/4HANA Cloud, ett komplett ERP-system med inbyggd AI och maskininlärning. Lär dig mer om SAP S/4HANA
SAP S/4HANA Cloud är ett komplett system för företagsresursplanering (ERP, Enterprise Resource Planning) med inbyggd intelligent teknik som AI, maskininlärning och avancerad analys. Det hjälper företag att anta nya affärsmodeller, hantera snabba verksamhetsförändringar, organisera interna och externa resurser och utnyttja den prediktiva kraften i AI. Dra nytta av en tät, inbyggd integrering mellan processer, ett utvecklat branschdjup och en stabil minnesbaserad datamodell. Lär dig mer om SAP S/4HANA

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
JetBrains Space är en helt integrerad verktygskedja som kopplar samman programvaruutvecklingspipelinen med projekt- och företagsledning. Lär dig mer om Space
JetBrains Space är en enhetlig plattform som kombinerar hela programvaruutvecklingspipelinen och teamsamarbete. Programvaran omfattar Git-hysning, kodgranskning, automatisering, CI/CD, paket, ärenden och dokument, chattar och kalendrar. Space omfattar ett brett spektrum av affärsprocesser: transparent organisationsstruktur med teamkatalog, effektiv kommunikation med chattar, dokument, kalendrar och bloggar, projektledning med checklistor, ärenden och agila tavlor. Lär dig mer om Space

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
CAFLOU är en lättanvänd affärsprogramvara för småföretag och frilansare. Det servar serviceyrkespersoner. Starta gratis. Lär dig mer om CAFLOU
Med CAFLOU kan du öka företagets och teamets prestanda och ekonomi. Helt digitalt. CAFLOU är ett lättanvänt men komplext affärshanteringssystem som ger dig verklig kontroll över din verksamhet från en och samma plats. Med CAFLOU kan du hantera kassaflöden och affärsaktiviteter, identifiera var du kan spara pengar, följa upp och organisera ditt team och hantera projekt. Allt på en plats, även på hemmakontoret. Lär dig mer om CAFLOU

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis. Lär dig mer om Jira
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet, från planering till leverans. Med inbyggda färdplaner kan team ta fram sitt arbete för att hålla reda på helhetsbilden. Med Jiras kodlösa automatiseringsmotor kan teamen spara tid och öka effekten genom att automatisera alla uppgifter eller processer med några få klick. Och med en gratisutgåva kan team med upp till tio användare dra nytta av Jiras alla möjligheter utan kostnad, för alltid. Lär dig mer om Jira

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Scoro är en av de mest omfattande företagsledningslösningarna för professionella och kreativa tjänster. Lär dig mer om Scoro
Scoro är en början till slut lösning för företagsledning som gör det möjligt för professionella och kreativa tjänster att styra hela arbetsflödet från en och samma plats. Scoro tillhandahåller alla verktyg du behöver för att hantera din verksamhet: projektledning, schemaläggning och spårning av arbete, uppgiftstavlor och listor, kontaktdatabas och CRM, offert och fakturering, avancerad rapportering, instrumentbrädor i realtid och mycket mer. Du får en fullständig översikt över verksamheten. Registrera dig för en 14 dagars gratis provperiod för att se själv. Lär dig mer om Scoro

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
ClickUp vill vara arbetets framtid – en app som ersätter alla andra. ClickUp var en av de snabbast växande produktivitetsapparna 2020. Lär dig mer om ClickUp
ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål, kalendrar, schemaläggning och till och med en inkorg. ClickUp är helt anpassningsbar och fungerar för alla typer av team, så att alla team kan använda samma app för att planera, organisera och samarbeta. Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete. Lär dig mer om Smartsheet
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för projektledning och arbetsledning tack vare dess lättanvända gränssnitt, gantt-diagram och instrumentbrädor i realtid samt funktioner för arbetsautomatisering. *Utmärkelser 2018: Utsedd till en Leader in Enterprise Collaborative Work Management av Forrester Research, utvald till Deloittes Fast 500 List, erkänd för Technology Innovation & Vision av 451 Research Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Mindbody är en programvara för träning, skönhet och hälsa som anpassats för att effektivisera företagsledning och följa upp framsteg på ett och samma ställe. Lär dig mer om Mindbody
Mindbody förhöjer din kundupplevelse från det ögonblick de hittar dig i appen fram till deras nästa besök. Automationen ger dig mer än schemaläggning och företagsledning. Skicka personanpassad e-post och textkampanjer med en knapptryckning. Bygg upp ditt varumärke med en anpassad app som fylls med alla dina tjänster och erbjudanden. Spara tid och ge dina kunder den uppmärksamhet de förtjänar. Boka en gratis demo idag. Lär dig mer om Mindbody

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Bitrix24 är en förstklassig kostnadsfri heltäckande företagsledningssvit som används av över fyra miljoner företag. CRM, uppgifter, projekt, dokument, e-post med mera. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en heltäckande programvara för företagsledning som är 100 % gratis. Du får över 35 kostnadsfria verktyg som CRM, uppgifter, dokumenthantering, projektledning, tidsuppföljning, automatisering av affärsprocesser, fakturering, samarbete, frånvarohantering, e-postmarknadsföring, virtuell PBX, delade kalendrar, företagskatalog, HRMS och mycket mer. Tillgänglig i molnet och som programvara som kan installeras på din egen server. Programvaran är redo för användning på mindre än 30 sekunder. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
En uppsättning integrerade affärsappar för CRM, POS, webbplats, e-handel, försäljning, bokföring, lager, HR, projekt och marknadsföring. Lär dig mer om Odoo
Odoo är en helt integrerad och anpassningsbar svit av affärsapplikationer med öppen källkod, inklusive försäljning, CRM, projektledning och andra affärsbehov i en enda programvarulösning. Odoo utformades för att uppfylla behoven hos företag av alla storlekar och budgetar. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
CRM, uppgiftshantering, tidsuppföljning och fakturering för team, byråer, frilansare och konsulter. Lär dig mer om todo.vu
todo.vu är en produktivitetssvit som levererar en unik blandning av uppgiftshantering, tidsuppföljning, kontakthantering och faktureringsfunktioner. todo.vu är idealiskt för frilansare, konsulter och team i alla storlekar som strävar efter att uppnå ökad effektivitet, kvalitet och transparens. todo.vu är helt kostnadsfri för frilansare och alla prisplaner begränsas så att du högst betala för 11 användare, dvs. betala för 11 och få obegränsat antal användare därefter. Lär dig mer om todo.vu

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Trello is a collaboration tool that organizes your projects into boards. In one glance, Trello tells you what's being worked on.
"Organize anything, together." Trello is a collaboration tool that organizes your projects into boards. In one glance, Trello tells you what's being worked on, who's working on what, and where something is in a process. All your projects, all your tasks, all of your team--organized, accounted for, and easily visible at a glance. New users instantly understand the list and card metaphor and can be working on Trello within minutes. Lär dig mer om Trello

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en förstklassig försäljningslösning som förbättrar representanternas produktivitet på en av världens ledande CRM-plattformar.
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en av de ledande försäljningslösningarna i sin klass. Programvaran har hjälpt till att stärka förstklassiga säljteam på en av världens främsta CRM-plattformar. Företag av alla storlekar, inom alla branscher och på alla platser kan uppnå värden snabbare med Sales Cloud 360. Öka säljarnas produktivitet med datadriven försäljning genom att snabbt implementera branschspecifika appar och processer för bästa praxis. Du får också tillgång till över 150 000 säljorganisationer och en gemenskap med 2 miljoner användare som brinner för ökad försäljning. Lär dig mer om Salesforce Sales Cloud

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Integrated business management solution that automates financial, customer relationship and supply chain processes.
Microsoft Dynamics is a line of integrated, adaptable business management solutions that enable your people to make important business decisions with greater confidence. Microsoft Dynamics works like and with familiar Microsoft software-easing adoption and reducing the risks inherent with implementing a new solution. These solutions automate and streamline financial, customer relationship, and supply chain processes in a way that can help you drive business success. Lär dig mer om Dynamics 365

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Wrike är en programvara för företagsledning med mallar, tidsuppföljning, Gantt-diagram, instrumentbräden, rapporter med mera.
Wrike är en programvara för företagsledning som fler än 20 000 företag över hela världen förlitar sig på. Skapa en strömlinjeformad digital arbetsplats med hjälp av anpassade förfrågningsformulär, Kanban-tavlor, Gantt-diagram, tidsuppföljning, uppdateringar i realtid och prestandarapporter på ett och samma ställe som kan delas över hela företaget. Integrera Wrike med mer än 400 applikationer för att automatisera dina dagliga processer. Anpassa arbetsflöden och minska behovet av e-post, möten och statusuppdateringar med mera. Arbeta smartare, inte hårdare, med Wrike. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Cloud-based online booking, scheduling, point of sale and marketing software - everything you need to run your spa or salon better.
Tired of spending your days focusing on administrative tasks that take you away from your clients? Make life easier for your clients, your staff, and yourself with Bookers business management solution that offers online booking, staff scheduling, CRM, point of sale, marketing and retention tools, all on one platform. With Bookers cloud-based software solutions, youll be able to access your business anywhere, anytime. See Booker in action with a free demo! Lär dig mer om Booker

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
A free office suite with writer, spreadsheets, and presentation applications.
WPS Office is a free, small and fast office suite, that provides you three powerful applications known as Writer, Spreadsheets and Presentation. It is highly compatible with MS Office while presents a similar interface to the latter. It features small package size, spell check, a PDF converter, multi-tab interface, paragraph adjustment tool, drag-and-drop table feature, group convert hyperlinks and more. Lär dig mer om WPS Office

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Web-based residential construction management software to handle estimating, contracts, selections, project scheduling and more.
CoConstruct is the #1 highest-rated software for custom home builders and remodelers. Starting at $49/mo, it's the only all-in-one construction management tool with single-entry spreadsheet estimating. Put in your measurements and formulas once just once, and have that information flow through the estimate, specs, selections, bids, proposals, change orders, and budgets, including to and from QuickBooks. Lär dig mer om CoConstruct

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
En populär affärsplattform för molntjänster. Hantera konton, beställningar, kunder, lager och e-handel i ett integrerat system.
NetSuite – en företagslösning i molnet – erbjuder en enhetlig plattform för effektivisering av backofficeprocesser som redovisning, CRM, lager och e-handel. Tack vare inbyggd business intelligence, rapportering och realtidssynlighet genom hela organisationen ger NetSuite företag i alla storlekar och branscher möjlighet att frigöra tillväxt, sänka IT-kostnader och eliminera ineffektivitet i verksamheten så att du kan fokusera på viktiga, intäktsgenererande beslut istället för att oroa dig för dina back-end-system. Lär dig mer om NetSuite

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
The fastest, easiest, and highest value businessmanagement software to automate everything from first customer contact to getting paid.
mHelpDesk is the #1 easiest and most powerful software solution for business management, automating everything from first customer contact all the way to getting paid. We provide our customers with mobile and online tools that are unmatched in performance, reliability, and functionality. We've packed the best tools into one extremely easy-to-use and affordable package that requires no big upfront investment. And we have in-house product experts to get you up and running immediately. Lär dig mer om mHelpDesk

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
QuickBooks is an end-to-end accounting software that can grow with your business.
QuickBooks Online Advanced (Save 50%) is a cloud-based, all-in-one, accounting and business hub solution, designed for growing, small to mid-sized businesses. Get performance reporting with highly customizable tracking tools, automated workflows, and real-time revenue and cash flow management dashboards. Seamlessly integrate best-in-class Premium Apps like Salesforce and HubSpot (CRM), Bill.com (accounts payable), DocuSign, LeanLaw & more to expand your capabilities as your business needs grow. Lär dig mer om QuickBooks Online Advanced

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
BQE CORE makes it easier & more profitable to run your firm by automating repetitive tasks & delivering real-time actionable insights.
BQE CORE makes it easier and more profitable to run your business. It organizes information, automates repetitive tasks, and allows your firm to spend more time providing service to your clients instead of managing internal processes. It is built by Architects, Engineers, and CPA's to meet the specific needs of professional services firms. It helps firms bolster their cash flow by expediting their billing process while improving their project management and their ability to analyze performance. Lär dig mer om BQE CORE Suite

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Client & project management, product sourcing, and board design tools for interior designers. Your all-in-one solution.
DesignFiles is an easy-to-use online platform for interior designers just like you. Consider it your very own branded portal to manage projects, source products, create 2D & 3D design boards, communicate with your clients and prepare persuasive presentations. DesignFiles is truly a one-stop shop to easily service your clients and grow your bottom line. Go from initial consultation to delivery as soon as possible -- and count on responsive support to back you up. Lär dig mer om DesignFiles

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Everything you need to manage your business: proposals, contracts, payments, and more. Get 7 days free when you're ready.
HoneyBook helps creative entrepreneurs and freelancers book more clients, manage projects and get paid all in one place. With our business management software, you can automate your busy work and stay on top of all your to-dos, saving time and money so you can grow your business. Its like your own personal assistant. Small business owners and freelancers have tripled their bookings and saved multiple hours a day using HoneyBook tools. Start a free trial today! Lär dig mer om HoneyBook

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Mobile friendly and secure legal software that's easy to learn and use. Save time. Grow your firm. Go paperless. Work from anywhere.
PracticePanther is the top rated law practice management software on Capterra! See why tens of thousands of law firms in over 170 countries use PracticePanther to automate their workflows and get more done in less time. Never miss deadlines, get paid faster, seamlessly track billable time & expenses. Work from anywhere, on any device, with our mobile app. It's easy, user-friendly and intuitive. Spend less time managing your firm and more time making money. Try it free, no credit card needed. Lär dig mer om PracticePanther Legal Software

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Fully branded : Client Portal, Project Management, Invoicing, File Sharing, CRM, IM, Messaging & more.
More than just Client Portal Software, SuiteDash is a fully integrated cloud-based platform that will completely satisfy the software needs of most small to medium sized businesses. Unfortunately, many business owners have become incredibly frustrated with software because they've spent far too much time & money trying to learn multiple systems, and then get those multiple systems to work together. SuiteDash solves this problem by combining the most commonly used business tools into one. Lär dig mer om SuiteDash

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Houzz Pro is the #1 business management and marketing software for residential contractors and design professionals.
Houzz Pro is the #1 business software for residential contractors & design professionals. Get an all-in-one solution that spans the full customer lifecycle, including marketing, CRM, estimates & proposals, 3D Floor Plans, project management, collaboration, online invoicing & payments, QuickBooks integration, and a client portal. Start a free trial today to see why thousands of Pros trust Houzz Pro to grow & manage their business. Plans are available for all business sizes starting at $49/month. Lär dig mer om Houzz Pro

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Samarbeta i projekt, följ upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder. Tillgänglig i molnet och från alla enheter.
Avaza är en allt i ett-lösning för projektledning, resursplanering, tidsuppföljning, hantering av utgifter, offerter och fakturor. Team av alla storlekar, från frilansare till storföretag, kommer att älska den tack vare den enkla och intuitiva designen med kraftfulla funktioner. Du kan arbeta med projekt, följa upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder på ett och samma ställe. Tillgänglig i molnet och från alla enheter. Lär dig mer om Avaza

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Simplify your Service Business. Complete Scheduling & Job Management. Manage Leads, Estimates, Jobs, Invoices, Payments from Anywhere!
Kickserv provides users a custom user interface that allows them to monitor various aspects of their organization's workflows update and distribute invoices, monitor field technician status and more. The solution offers mobile applications for iOS and Android devices that help technicians and workers to send automated or custom job updates, notes and comments to the team in the office. Lär dig mer om Kickserv

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
ONLYOFFICE is a secure online office suite aimed at helping teams in management and collaboration with strong focus on documents.
ONLYOFFICE Workspace is a collaborative corporate office available as a cloud service and on-premises solution. It features a collaborative 3-in-1 editing suite fully compatible with MS formats, tools for managing documents and projects, CRM, calendar, mail, communication instruments, and advanced security settings. ONLYOFFICE also provides free desktop and mobile apps connectable to the cloud. ONLYOFFICE Workspace offers plans for startups, businesses, and extra big enterprises. Lär dig mer om ONLYOFFICE Workspace

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Online booking, resource scheduling, lead generation, and reporting solution for every business.
An all-in-one solution for your business! We feature a sophisticated scheduler for all your appointments and classes, email marketing, merchant processing, payroll, reputation management, robust reporting, a rewards program, and many more features. There are no pricey add-on fees to embed your schedule into your site, generate reviews, send emails/SMS notifications, rewards program, marketing automations, or anything else. WellnessLiving was built by our customers, for our customers! Lär dig mer om WellnessLiving

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
CosmoLex is the only cloud-based, total practice management, billing, and accounting system (no QuickBooks® required).
Thousands of law firms have switched to CosmoLex - the only cloud-based, law practice management software with built-in, compliant legal accounting (no QuickBooks needed). CosmoLex eliminates the struggle of juggling separate systems for law practice management, billing, and accounting. LawPay credit card processing is also built-in with no fixed monthly fee. Simply log into CosmoLex Cloud - anytime, anywhere - to get everything you need to run your entire law practice. Try free today! Lär dig mer om CosmoLex

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
The app for trade contractors & service businesses to cut paperwork, provide amazing service, and run a more productive business.
ServiceM8 is the app for trade contractors & service businesses, such as plumbing, electrical, HVAC & refrigeration, locksmiths, cleaners & gardeners — any kind of small business which manages jobs & staff in the field. We're a job, staff & client management solution, with everything to run your day-to-day in one place — digital job cards, scheduling, quotes, staff locations, client emails & texts, job notes & photos, online bookings, forms, asset management, invoicing & payments. Lär dig mer om ServiceM8

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Business management platform that comes with CRM, HRM, financial management, and project management.
Business management platform that comes with CRM, HRM, financial management, and project management. Lär dig mer om Agiled

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Jolt är en app-baserad programvara som används för att hantera daglig drift och timanställda, och den ger feedback i realtid till ägare och chefer.
Jolt är en app-baserad programvara som används för att hantera den daglig driften för varumärken som Chick-fil-A, Legoland och Regal Cinemas. Jolt är en global ledare inom uppgiftshantering och ger feedback i realtid från varje plats till chefer och ägare. Den fullständiga programsviten innehåller ett utbildningsbibliotek, schemabyggare med dra-och-släpp-funktion, e-post och textmeddelanden, en stämpelklocka med ansiktsigenkänning med mer. Lär dig mer om Jolt

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
ProWorkflow är en mycket uppskattad programvara för projekt-, uppgifts- och arbetsflödeshantering.
ProWorkflow är ett industriledande omfattande projektledningsverktyg för team från fem medlemmar till 5 000. Med 17 års erfarenhet och betrodd för över 3 miljoner projekt förstår ProWorkflow-teamet allt från små detaljer till stordata. Spåra Gantt-diagramuppgifter, Kanban-styrelse, tid, dokument, meddelanden, offerter och fakturor. Med en kraftfull API och anpassningsbara funktioner kan du enkelt skräddarsy ProWorkflow. Kundtjänst i världsklass och gratis onboarding gör det enkelt att välja ProWorkflow. Lär dig mer om ProWorkflow

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Web based solution to help professional massage therapists and bodyworkers simplify scheduling, marketing, & online business functions.
For the massage professional: MassageBook is a web based desktop, mobile and tablet practice management software solution to help professional massage therapists and bodyworkers achieve business success by simplifying scheduling, marketing, & online business functions. For the consumer of massage and bodywork services: MassageBook is the leading national directory of professional massage therapists, simplifying the process of finding and booking local massage therapists. Lär dig mer om MassageBook

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Cin7 Orderhive is the ultimate automated eCommerce order management, and inventory management software for retailers and wholesalers.
Cin7 Orderhive is order, shipping, and inventory management software for online retailers and marketplace sellers. Automate, track, and manage your orders from the 16 most popular marketplaces, and 9 most popular online stores like Shopify, WooCommerce, etc. Easily set automation rules to efficiently process 10 to 1000s of orders per day including automated, integrated shipping, fulfillment, 3PLs, and drop shipping. Lär dig mer om Orderhive

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Cloud based custom manufacturing solution with quoting, business intelligence, employee management, and more.
ShopVOX is a comprehensive web-based, easy to use management solution for custom fabricators. Our solution includes everything you need to run your shop - sales lead tracking, quoting, work orders, purchase orders, job management and scheduling, online proof approvals, Quickbooks integration, business intelligence, online credit card payments through Authorize.net, and much more. Perfect for - Sign companies - Printing companies - Apparel companies - Custom manufacturers - Job shops Lär dig mer om shopVOX

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Curve Dental is the leading provider of cloud-based dental practice management software for modern dentists.
Curve Dental provides practice management software to 50,000 dental professionals in North America. Practices use the Curve SuperHero™ all-in-one cloud-based solution for charting, scheduling, billing, imaging, invoicing, eClaims, ePrescribe, and more. Our integrated Curve GRO™ patient engagement solution simplifies and streamlines communications by having everything you need in one system. Curve has performed 4000+ smooth data/image conversions from 90+ competing software platforms. Lär dig mer om Curve Dental

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Store, manage and label your leads, contacts and clients in one centralized online hub. Start a free trial!
Grow your client relationships with a powerful business management app by vcita: >> Store, manage and label your leads, contacts and clients in one centralized online hub. >> Get a birds-eye view of your clients history appointments, payments, invoices, documents and conversations. >> Have all the information handy wherever you are and whenever you need it with a friendly mobile app. >> Easily collaborate with your team, assigning clients, appointments and incoming requests to staff members. Lär dig mer om vcita

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Qlik Sense is a business intelligence (BI) and visual analytics platform that helps global enterprises move faster and work smarter.
Qlik Sense is world-class business intelligence software that helps global enterprises move faster, work smarter and put modern analytics in everyone's hands. Easily combine, load, visualize, and explore data, no matter how large (or small). Create and share powerful, interactive dashboards in a governable environment. Get unmatched performance and scalability on enterprise SaaS, your cloud of choice, or on-premises. Accelerate your path to business value with the most complete BI platform. Lär dig mer om Qlik Sense

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
The all-in-one system with project & resource management, time tracking, estimating & invoicing, and financial reporting.
Function Point is an all-in-one project management software for marketing agencies and in-house creative departments looking to streamline their workflow. Manage your projects, staff resources, track time, create estimates & invoices, and integrate with Quickbooks all in one cloud-based system. Our solution helps agencies improve their productivity and profitability by streamlining processes; simplifying collaboration; centralizing information; and delivering real-time business data. Lär dig mer om Function Point

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Virtuagym är en av ledarna inom innovativa allt-i-ett-träningslösningar. Allt du behöver, oavsett om du har den minsta studion eller den största kedjan.
Virtuagym erbjuder träningsprogramvaror för personliga tränare, självständiga studior och gymkedjor i alla storlekar. Virtuagym är byggd från grunden för träningsfantaster som vill få ut det mesta av varje arbetstimme och ge sitt företag nytt liv. Virtuagym kan anpassa sig till kraven från den självständiga tränaren eller det största gymkonglomeratet gällande allt från automatisk medlemsfakturering till individuell medlemshantering. Lär dig mer om Virtuagym

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Öka kontrollen över dina små eller medelstora företag med SAP Business one - en programvara som är utformad för att växa med dig.
SAP Business One är en prisvärd, lättimplementerad och komplett företagsledningslösning som är tillgänglig på plats, i molnet eller driven av SAPs senaste minnesdatabas – SAP HANA. Det finns branschspecifika versioner av lösningen och den är utformad för att växa med ditt företag. Sapphire är en ledande guldpartner för SAP Business One – Lär dig mer om SAP Business One

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Invoice2go makes it easy to send invoices & estimates, accept online payments and manage your business. Free 30 day trial.
Send professional invoices and estimates with Invoice2go. Try it free for 30 days. Easily create and send custom invoices with a few clicks, accept payments online and manage your business at-a-glance with business insights reporting. Looking for more tools to run your business? Invoice2go also features appointment scheduling, time tracking, expense tracking and more. Try our newest profiles and review features to increase visibility online and earn customer trust. Lär dig mer om Invoice2go

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Driv fokus, skapa möjligheter för dina team och reagera snabbare med Clarizens arbetsledningslösningar för företag.
Clarizen är en molnbaserad samarbetslösning för arbetsledning. Den enda anpassningsbara lösningen på marknaden för att företag snabbt ska kunna omvandla idéer till strategier, planer och åtgärder för att reagera på förändrade marknadsförhållanden. Dina team kan arbeta som de vill och du kommer att ha insyn i alla dina arbetsflöden i realtid. Att hålla alla engagerade och fokuserade så att resultaten levereras snabbare och företagets mål och kundernas förväntningar överträffas. Passar bäst för företag med över 50 anställda Lär dig mer om Planview Clarizen

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
The simplest and economical booking app for every business. With BookyWay you can manage easily all your appointments
Do you own a business that requires appointments? You may find a “dedicated” app to book appointments on the market for almost every activity that requires reservations and payments, hard to use, and with excessive costs. BookyWay has the essential functions for any category, and you can use it IMMEDIATELY without any support You won't find a cheaper system, in some cases free. Thousands of professionals already use BookyWay: barbershops, dog lovers, horse racing, driving schools, tire dealers.. Lär dig mer om BookyWay

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Brightpearl är en plattform för återförsäljarverksamhet, tätt integrerad i alla dina försäljningskanaler.
Brightpearl är en plattform för detaljhandelsverksamhet. Brightpearl är tätt integrerad i alla dina säljkanaler och kopplar samman dina säljordrar, fullgörande, lagerhantering, redovisning, rapportering och planering, lagerhantering, påfyllning med mera. Brightpearl är specifikt utformat för affärsmodeller för återförsäljare och är byggt för att tillförlitligt hantera intensiv handel och integreras med hela ekosystemet för återförsäljarteknik. Lär dig mer om Brightpearl

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering