I 18 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Program för företagsledning

Program för företagsledning samlar en enda programsvit för bokföring, kontakthantering, kundrelationshantering, planering av företagsresurser (ERP) och HR-system. System för företagsledning kombinerar flera programvaruprodukters funktioner i en applikation, vilket förenklar utbildning och driftsättning, särskilt för små och medelstora företag. Använd Capterra för att hitta rätt lösning för företagsledning för ditt bolag i Sverige.

Sverige Visa lokala produkter
59 resultat
NetSuites företagshantering sköter ekonomi, CRM, lager, logistik och omnikanalhandel med ett och samma helt integrerade system. Lär dig mer om NetSuite
NetSuite automatiserar centrala processer som redovisning, lager- och orderhantering, kundhantering, projekthantering och mer. En enhetlig molnplattform ger säker åtkomst när och var som helst, till funktioner och data ni behöver i verksamheten. Med flexibla verktyg för rapportering, infopaneler och beslutsstöd som ger realtidsinsyn hjälper NetSuite organisationer i alla storlekar och branscher ta kontroll över kostnaderna, eliminera ineffektivitet och förbättra sina ekonomiska resultat. Lär dig mer om NetSuite

Funktioner

  • Orderhantering
  • Schemaläggning
  • Bokföring
  • Utbildningshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Kundhantering
  • Köpa in och ta emot
  • Uppgiftshantering
  • Lagerhantering
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis. Lär dig mer om Jira
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet, från planering till leverans. Med inbyggda färdplaner kan team ta fram sitt arbete för att hålla reda på helhetsbilden. Med Jiras kodlösa automatiseringsmotor kan teamen spara tid och öka effekten genom att automatisera alla uppgifter eller processer med några få klick. Och med en gratisutgåva kan team med upp till tio användare dra nytta av Jiras alla möjligheter utan kostnad, för alltid. Lär dig mer om Jira

Funktioner

  • Orderhantering
  • Schemaläggning
  • Bokföring
  • Utbildningshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Kundhantering
  • Köpa in och ta emot
  • Uppgiftshantering
  • Lagerhantering
RemOnline är en allt-i-ett-lösning för företagsledning som är utformad för reparationsverkstäder. Lär dig mer om RemOnline
RemOnline är en programvara för små och medelstora företag som vill effektivisera sin verksamhet. Oavsett om du hanterar verksamheten i butik eller på plats har RemOnline allt du behöver för att driva din verksamhet på ett mer effektivt sätt. Automatisera viktiga verksamhetsfunktioner inklusive försäljning, jobbehandling, lagerhantering, löner och analyser. Appen för arbetsordrar gör det möjligt för fjärrteam att bearbeta försäljnings-/arbetsordrar och ta emot betalningar på språng. Chefer kan använda mobilappen för att spåra nyckeltal och övervaka medarbetarnas aktivitet. Lär dig mer om RemOnline

Funktioner

  • Orderhantering
  • Schemaläggning
  • Bokföring
  • Utbildningshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Kundhantering
  • Köpa in och ta emot
  • Uppgiftshantering
  • Lagerhantering
Trello är ett samarbetsverktyg som organiserar dina projekt i tavlor. Trello visar dig i en smidig överblick vilket arbete som utförs.
”Organisera vad som helst, tillsammans.” Trello är ett samarbetsverktyg som organiserar dina projekt i tavlor. Trello visar i en smidig överblick vilket arbete som utförs, vem som arbetar med vad och hur långt en process har framskridit. Alla dina projekt, alla dina uppgifter, alla teammedlemmar – organiserade och överblickbara så att inget går förlorat. Nya användare förstår direkt hur systemet med listor och kort fungerar och kan börja arbeta med Trello inom några minuter. Lär dig mer om Trello

Funktioner

  • Orderhantering
  • Schemaläggning
  • Bokföring
  • Utbildningshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Kundhantering
  • Köpa in och ta emot
  • Uppgiftshantering
  • Lagerhantering
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en förstklassig försäljningslösning som förbättrar representanternas produktivitet på en av världens ledande CRM-plattformar.
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en av de ledande försäljningslösningarna i sin klass. Programvaran har hjälpt till att stärka förstklassiga säljteam på en av världens främsta CRM-plattformar. Företag av alla storlekar, inom alla branscher och på alla platser kan uppnå värden snabbare med Sales Cloud 360. Öka säljarnas produktivitet med datadriven försäljning genom att snabbt implementera branschspecifika appar och processer för bästa praxis. Du får också tillgång till över 150 000 säljorganisationer och en gemenskap med 2 miljoner användare som brinner för ökad försäljning. Lär dig mer om Salesforce Sales Cloud

Funktioner

  • Orderhantering
  • Schemaläggning
  • Bokföring
  • Utbildningshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Kundhantering
  • Köpa in och ta emot
  • Uppgiftshantering
  • Lagerhantering
Förbättra företagsledningen med Asana AI. Hantera dina arbetsflöden, få bättre insikter och effektivisera samarbetet i teamet.
Asana förbättrar företagsledningen med AI-drivna funktioner som förenklar dina arbetsflöden, levererar värdefulla insikter och effektiviserar samarbetet i teamet. Organisera uppgifter, spåra prestanda och anpassa dig smidigt till förändrade prioriteringar. Med projektmallar, målhantering och automatisk förloppsspårning säkerställer Asana att ditt team uppnår sina mål snabbare. Använd AI-drivna insikter för att optimera resurstilldelning. Oavsett om du hanterar kampanjer, introduktion för nyanställda eller produktlanseringar, ger Asana din organisation möjligheten att arbeta smartare. Lär dig mer om Asana

Funktioner

  • Orderhantering
  • Schemaläggning
  • Bokföring
  • Utbildningshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Kundhantering
  • Köpa in och ta emot
  • Uppgiftshantering
  • Lagerhantering
Med QuickBooks kan småföretag hantera sin ekonomi var som helst. Används av över sju miljoner personer och sparar tid. Få 50 % rabatt i 3 månader!
QuickBooks Online är ett redovisningsprogram och en app som kan användas för att administrera småföretag var som helst, när som helst. QuickBooks används av över sju miljoner kunder världen över och erbjuder smarta och lättanvända verktyg för företag. Håll dig organiserad och fokuserad på att utveckla ditt företag. Med QuickBooks kan användaren organisera sig, spara tid och till och med få betalt snabbt genom att lägga till betalningsfunktioner. Det bästa av allt är att du kan prova programmet gratis i 30 dagar. Köp nu och spara 50 % på de första 3 månaderna eller på det första året! Erbjudande med begränsad giltighetstid, endast med QuickBooks. Lär dig mer om QuickBooks Online

Funktioner

  • Orderhantering
  • Schemaläggning
  • Bokföring
  • Utbildningshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Kundhantering
  • Köpa in och ta emot
  • Uppgiftshantering
  • Lagerhantering
monday.com är en intuitiv plattform som låter dig skapa unika lösningar för alla aspekter av din verksamhet på ett och samma ställe.
monday.com är en intuitiv plattform som låter dig skapa unika lösningar för alla aspekter av din verksamhet på ett och samma ställe. Börja med färdiga mallar och anpassa dem helt efter dina arbetsflöden. Så att hela ditt team kan spåra lager, rekrytera nya medarbetare, övervaka projekt, uppdatera status för viktiga uppgifter och hantera dina sälj- och marknadsföringskampanjer. Bli av med smärtsamt långa e-posttrådar och slipp möten samtidigt som du får ännu mer gjort med denna samarbetslösning. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Orderhantering
  • Schemaläggning
  • Bokföring
  • Utbildningshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Kundhantering
  • Köpa in och ta emot
  • Uppgiftshantering
  • Lagerhantering
En enkel fakturerings- och redovisningslösning från 7,50 USD/månad (de första tre månaderna). Bli en av de 24 miljoner människor som redan har använt FreshBooks.
FreshBooks automatiserar dagliga bokföringsaktiviteter, nämligen skapande av fakturor, betalningsmottagning, utgiftsspårning, fakturerbar tidsuppföljning och finansiell rapportering. Prova gratis i 30 dagar, inget kreditkort krävs. Lär dig mer om FreshBooks

Funktioner

  • Orderhantering
  • Schemaläggning
  • Bokföring
  • Utbildningshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Kundhantering
  • Köpa in och ta emot
  • Uppgiftshantering
  • Lagerhantering
ClickUp vill vara arbetets framtid – en app som ersätter alla andra. ClickUp var en av de snabbast växande produktivitetsapparna 2020.
ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål, kalendrar, schemaläggning och till och med en inkorg. ClickUp är helt anpassningsbar och fungerar för alla typer av team, så att alla team kan använda samma app för att planera, organisera och samarbeta. Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Orderhantering
  • Schemaläggning
  • Bokföring
  • Utbildningshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Kundhantering
  • Köpa in och ta emot
  • Uppgiftshantering
  • Lagerhantering
Samverkan är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts. Skapa, samarbeta och organisera ditt arbete på ett och samma ställe.
Samverkan är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts. Det är en central sanningskälla för snabbrörliga företag. Confluence håller alla organiserade och synkroniserade med allt från mötesanteckningar till strategidokument och IT-dokumentation så att de kan fatta bättre beslut snabbare och vara mer mottagliga för förändringar. Confluence integreras sömlöst med Atlassians svit med produkter som Jira Software och Trello, och möjliggör oändlig anpassning med appar från marknaden. Lär dig mer om Confluence

Funktioner

  • Orderhantering
  • Schemaläggning
  • Bokföring
  • Utbildningshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Kundhantering
  • Köpa in och ta emot
  • Uppgiftshantering
  • Lagerhantering
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för projektledning och arbetsledning tack vare dess lättanvända gränssnitt, gantt-diagram och instrumentbrädor i realtid samt funktioner för arbetsautomatisering. *Utmärkelser 2018: Utsedd till en Leader in Enterprise Collaborative Work Management av Forrester Research, utvald till Deloittes Fast 500 List, erkänd för Technology Innovation & Vision av 451 Research Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • Orderhantering
  • Schemaläggning
  • Bokföring
  • Utbildningshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Kundhantering
  • Köpa in och ta emot
  • Uppgiftshantering
  • Lagerhantering
Mindbody är en programvara för träning, skönhet och hälsa som anpassats för att effektivisera företagsledning och följa upp framsteg på ett och samma ställe.
Mindbody förhöjer din kundupplevelse från det ögonblick de hittar dig i appen fram till deras nästa besök. Automationen ger dig mer än schemaläggning och företagsledning. Skicka personanpassad e-post och textkampanjer med en knapptryckning. Bygg upp ditt varumärke med en anpassad app som fylls med alla dina tjänster och erbjudanden. Spara tid och ge dina kunder den uppmärksamhet de förtjänar. Boka en gratis demo idag. Lär dig mer om Mindbody

Funktioner

  • Orderhantering
  • Schemaläggning
  • Bokföring
  • Utbildningshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Kundhantering
  • Köpa in och ta emot
  • Uppgiftshantering
  • Lagerhantering
Wrike är en programvara för företagsledning med mallar, tidsuppföljning, Gantt-diagram, instrumentbräden, rapporter med mera.
Wrike är en programvara för företagsledning som fler än 20 000 företag över hela världen förlitar sig på. Skapa en strömlinjeformad digital arbetsplats med hjälp av anpassade förfrågningsformulär, Kanban-tavlor, Gantt-diagram, tidsuppföljning, uppdateringar i realtid och prestandarapporter på ett och samma ställe som kan delas över hela företaget. Integrera Wrike med mer än 400 applikationer för att automatisera dina dagliga processer. Anpassa arbetsflöden och minska behovet av e-post, möten och statusuppdateringar med mera. Arbeta smartare, inte hårdare, med Wrike. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Orderhantering
  • Schemaläggning
  • Bokföring
  • Utbildningshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Kundhantering
  • Köpa in och ta emot
  • Uppgiftshantering
  • Lagerhantering
En uppsättning integrerade affärsappar för CRM, POS, webbplats, e-handel, försäljning, bokföring, lager, HR, projekt och marknadsföring.
Odoo är en helt integrerad och anpassningsbar svit av affärsapplikationer med öppen källkod, inklusive försäljning, CRM, projektledning och andra affärsbehov i en enda programvarulösning. Odoo utformades för att uppfylla behoven hos företag av alla storlekar och budgetar. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • Orderhantering
  • Schemaläggning
  • Bokföring
  • Utbildningshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Kundhantering
  • Köpa in och ta emot
  • Uppgiftshantering
  • Lagerhantering
Bitrix24 är en förstklassig kostnadsfri heltäckande företagsledningssvit som används av över fyra miljoner företag. CRM, uppgifter, projekt, dokument, e-post med mera.
Bitrix24 är en heltäckande programvara för företagsledning som är 100 % gratis. Du får över 35 kostnadsfria verktyg som CRM, uppgifter, dokumenthantering, projektledning, tidsuppföljning, automatisering av affärsprocesser, fakturering, samarbete, frånvarohantering, e-postmarknadsföring, virtuell PBX, delade kalendrar, företagskatalog, HRMS och mycket mer. Tillgänglig i molnet och som programvara som kan installeras på din egen server. Programvaran är redo för användning på mindre än 30 sekunder. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Orderhantering
  • Schemaläggning
  • Bokföring
  • Utbildningshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Kundhantering
  • Köpa in och ta emot
  • Uppgiftshantering
  • Lagerhantering
Smartare företagsadministration börjar här: Optimera projekt, resurser och ekonomi med Avaza!
Avazas programvara för företagsadministration är en allt-i-ett-plattform som gör det möjligt för företag att smidigt samarbeta i projekt med kunder, schemalägga resurser, följa upp tid och utgifter samt generera och skicka fakturor. Verktyget har blivit det självklara valet för team inom olika branscher och ger betydande produktivitetsfördelar. Att Avaza har valt en allt-i-ett-strategi innebär att företag inte längre behöver hantera flera prenumerationer och utföra en massa extraarbete i form av användning av flera olika programvarusystem. Då programmet innehåller funktioner för projektledning och ekonomi får användaren tillgång till kraftfulla, inbyggda rapporteringsfunktioner som för många företag tidigare var otänkbara. Bland annat finns nu funktioner för realtidsanalys av projekts lönsamhet och medarbetarutnyttjande, allt i en och samma produktsvit. Avazas anpassningsbara lösningar finns tillgängliga för dator, surfplatta och mobil och ger den flexibilitet som krävs för anpassning till olika affärsmiljöer, samtidigt som framgång i varje steg säkerställs. Lär dig mer om Avaza

Funktioner

  • Orderhantering
  • Schemaläggning
  • Bokföring
  • Utbildningshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Kundhantering
  • Köpa in och ta emot
  • Uppgiftshantering
  • Lagerhantering
Upptäck SAP S/4HANA Cloud, ett komplett ERP-system med inbyggd AI och maskininlärning.
SAP S/4HANA Cloud är ett komplett system för företagsresursplanering (ERP, Enterprise Resource Planning) med inbyggd intelligent teknik som AI, maskininlärning och avancerad analys. Det hjälper företag att anta nya affärsmodeller, hantera snabba verksamhetsförändringar, organisera interna och externa resurser och utnyttja den prediktiva kraften i AI. Dra nytta av en tät, inbyggd integrering mellan processer, ett utvecklat branschdjup och en stabil minnesbaserad datamodell. Lär dig mer om SAP S/4HANA Cloud

Funktioner

  • Orderhantering
  • Schemaläggning
  • Bokföring
  • Utbildningshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Kundhantering
  • Köpa in och ta emot
  • Uppgiftshantering
  • Lagerhantering
Öka kontrollen över dina små eller medelstora företag med SAP Business one - en programvara som är utformad för att växa med dig.
SAP Business One är en prisvärd, lättimplementerad och komplett företagsledningslösning som är tillgänglig på plats, i molnet eller driven av SAPs senaste minnesdatabas – SAP HANA. Det finns branschspecifika versioner av lösningen och den är utformad för att växa med ditt företag. Sapphire är en ledande guldpartner för SAP Business One – Lär dig mer om SAP Business One

Funktioner

  • Orderhantering
  • Schemaläggning
  • Bokföring
  • Utbildningshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Kundhantering
  • Köpa in och ta emot
  • Uppgiftshantering
  • Lagerhantering
ServiceNow automatiserar dagliga supportuppgifter och hjälper dig att spåra, mäta och bearbeta alla arbetsenheter. Enkel att använda och skalbar.
IT-tjänstehanteringslösning byggd för att hjälpa växande IT-organisationer att göra fantastiska saker. Automatiserar dina dagliga supportuppgifter och hjälper dig att spåra, mäta och bearbeta alla arbetsenheter. ServiceNow gör allt detta genom att leverera molnbaserad programvara för tjänstehantering som är snabb att implementera och enkel att konfigurera. Och den finaste biten är att din investering är skyddad. ServiceNow är den kanske enda molnleverantör som erbjuder en ITSM-metod som kan utöka dina tjänster utan ersättningsbördan. Lär dig mer om ServiceNow

Funktioner

  • Orderhantering
  • Schemaläggning
  • Bokföring
  • Utbildningshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Kundhantering
  • Köpa in och ta emot
  • Uppgiftshantering
  • Lagerhantering
Virtuagym är en av ledarna inom innovativa allt-i-ett-träningslösningar. Allt du behöver, oavsett om du har den minsta studion eller den största kedjan.
Virtuagym erbjuder träningsprogramvaror för personliga tränare, självständiga studior och gymkedjor i alla storlekar. Virtuagym är byggd från grunden för träningsfantaster som vill få ut det mesta av varje arbetstimme och ge sitt företag nytt liv. Virtuagym kan anpassa sig till kraven från den självständiga tränaren eller det största gymkonglomeratet gällande allt från automatisk medlemsfakturering till individuell medlemshantering. Lär dig mer om Virtuagym

Funktioner

  • Orderhantering
  • Schemaläggning
  • Bokföring
  • Utbildningshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Kundhantering
  • Köpa in och ta emot
  • Uppgiftshantering
  • Lagerhantering
ProWorkflow är en mycket uppskattad programvara för projekt-, uppgifts- och arbetsflödeshantering.
ProWorkflow är ett industriledande omfattande projektledningsverktyg för team från fem medlemmar till 5 000. Med 17 års erfarenhet och betrodd för över 3 miljoner projekt förstår ProWorkflow-teamet allt från små detaljer till stordata. Spåra Gantt-diagramuppgifter, Kanban-styrelse, tid, dokument, meddelanden, offerter och fakturor. Med en kraftfull API och anpassningsbara funktioner kan du enkelt skräddarsy ProWorkflow. Kundtjänst i världsklass och gratis onboarding gör det enkelt att välja ProWorkflow. Lär dig mer om ProWorkflow

Funktioner

  • Orderhantering
  • Schemaläggning
  • Bokföring
  • Utbildningshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Kundhantering
  • Köpa in och ta emot
  • Uppgiftshantering
  • Lagerhantering
Scoro är en av de mest omfattande företagsledningslösningarna för professionella och kreativa tjänster.
Scoro är en början till slut lösning för företagsledning som gör det möjligt för professionella och kreativa tjänster att styra hela arbetsflödet från en och samma plats. Scoro tillhandahåller alla verktyg du behöver för att hantera din verksamhet: projektledning, schemaläggning och spårning av arbete, uppgiftstavlor och listor, kontaktdatabas och CRM, offert och fakturering, avancerad rapportering, instrumentbrädor i realtid och mycket mer. Du får en fullständig översikt över verksamheten. Registrera dig för en 14 dagars gratis provperiod för att se själv. Lär dig mer om Scoro

Funktioner

  • Orderhantering
  • Schemaläggning
  • Bokföring
  • Utbildningshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Kundhantering
  • Köpa in och ta emot
  • Uppgiftshantering
  • Lagerhantering
Exercise.com är en varumärkesanpassad programvaruplattform för att bättre hantera din gymverksamhet och få den att växa.
Exercise.coms programplattform för hantering av träningsföretag har allt du behöver för att hantera din träningsstudio, ditt gym, ditt personliga träningsföretag eller hälsocenter med skräddarsydda webb- och mobilappar som byggts specifikt för träningsföretag. Använd programvaran för att hantera ditt träningsföretag, genomföra digitala hälso- och näringsutvärderingar, leverera webbaserade träningspass online eller personligen till individer eller grupper samt sälja artiklar med hjälp av e-handelsfunktionen för gym. Lär dig mer om Exercise.com

Funktioner

  • Orderhantering
  • Schemaläggning
  • Bokföring
  • Utbildningshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Kundhantering
  • Köpa in och ta emot
  • Uppgiftshantering
  • Lagerhantering
Använd Ninox för att skapa en affärsapplikation som matchar arbetsflödet. Med Ninox går det att integrera CRM, ERP, personalavdelning och många fler...
Använd Ninox för att skapa en affärsapplikation som matchar arbetsflödet. Med Ninox går det att integrera och anpassa applikationer från olika avdelningar som CRM, ERP, personalavdelning, ekonomiavdelning, säljavdelning och projektledning för att effektivisera verksamheten så effektivt som möjligt. Dessutom främjar Ninox funktioner för teamsamarbete och integrering av de vanligaste tjänsterna, t.ex. Google (Sheets, Drive, Calendar, Forms) och många fler. Lär dig mer om Ninox

Funktioner

  • Orderhantering
  • Schemaläggning
  • Bokföring
  • Utbildningshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Kundhantering
  • Köpa in och ta emot
  • Uppgiftshantering
  • Lagerhantering