Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Program för företagsledning

Sverige Visa lokala produkter
46 resultat
NetSuite Business Management hanterar ekonomi, CRM, lager, leveranskedja och handel via omnikanaler med ett enda, helintegrerat system. Lär dig mer om NetSuite
NetSuite automatiserar kärnprocesser som redovisning, lager- och orderhantering, kundhantering, projektledning med mera. En enhetlig molnplattform som ger säker åtkomst när som helst och var som helst till de funktioner och data som människor behöver för att driva sin verksamhet. Med flexibel rapportering, instrumentpaneler och business intelligence-verktyg som ger insyn i realtid hjälper NetSuite organisationer av alla storlekar i vilken bransch som helst att kontrollera kostnader, eliminera ineffektivitet och förbättra ekonomiska resultat. Lär dig mer om NetSuite

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
monday.com är en intuitiv plattform som låter dig skapa unika lösningar för alla aspekter av din verksamhet på ett och samma ställe. Lär dig mer om monday.com
monday.com är en intuitiv plattform som låter dig skapa unika lösningar för alla aspekter av din verksamhet på ett och samma ställe. Börja med färdiga mallar och anpassa dem helt efter dina arbetsflöden. Så att hela ditt team kan spåra lager, rekrytera nya medarbetare, övervaka projekt, uppdatera status för viktiga uppgifter och hantera dina sälj- och marknadsföringskampanjer. Bli av med smärtsamt långa e-posttrådar och slipp möten samtidigt som du får ännu mer gjort med denna samarbetslösning. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
JetBrains Space är en helt integrerad verktygskedja som kopplar samman programvaruutvecklingspipelinen med projekt- och företagsledning. Lär dig mer om Space
JetBrains Space är en enhetlig plattform som kombinerar hela programvaruutvecklingspipelinen och teamsamarbete. Programvaran omfattar Git-hysning, kodgranskning, automatisering, CI/CD, paket, ärenden och dokument, chattar och kalendrar. Space omfattar ett brett spektrum av affärsprocesser: transparent organisationsstruktur med teamkatalog, effektiv kommunikation med chattar, dokument, kalendrar och bloggar, projektledning med checklistor, ärenden och agila tavlor. Lär dig mer om Space

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Mindbody är en programvara för träning, skönhet och hälsa som anpassats för att effektivisera företagsledning och följa upp framsteg på ett och samma ställe. Lär dig mer om Mindbody
Mindbody förhöjer din kundupplevelse från det ögonblick de hittar dig i appen fram till deras nästa besök. Automationen ger dig mer än schemaläggning och företagsledning. Skicka personanpassad e-post och textkampanjer med en knapptryckning. Bygg upp ditt varumärke med en anpassad app som fylls med alla dina tjänster och erbjudanden. Spara tid och ge dina kunder den uppmärksamhet de förtjänar. Boka en gratis demo idag. Lär dig mer om Mindbody

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Wrike är en programvara för företagsledning med mallar, tidsuppföljning, Gantt-diagram, instrumentbräden, rapporter med mera. Lär dig mer om Wrike
Wrike är en programvara för företagsledning som fler än 20 000 företag över hela världen förlitar sig på. Skapa en strömlinjeformad digital arbetsplats med hjälp av anpassade förfrågningsformulär, Kanban-tavlor, Gantt-diagram, tidsuppföljning, uppdateringar i realtid och prestandarapporter på ett och samma ställe som kan delas över hela företaget. Integrera Wrike med mer än 400 applikationer för att automatisera dina dagliga processer. Anpassa arbetsflöden och minska behovet av e-post, möten och statusuppdateringar med mera. Arbeta smartare, inte hårdare, med Wrike. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Bitrix24 är en förstklassig kostnadsfri heltäckande företagsledningssvit som används av över fyra miljoner företag. CRM, uppgifter, projekt, dokument, e-post med mera. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en heltäckande programvara för företagsledning som är 100 % gratis. Du får över 35 kostnadsfria verktyg som CRM, uppgifter, dokumenthantering, projektledning, tidsuppföljning, automatisering av affärsprocesser, fakturering, samarbete, frånvarohantering, e-postmarknadsföring, virtuell PBX, delade kalendrar, företagskatalog, HRMS och mycket mer. Tillgänglig i molnet och som programvara som kan installeras på din egen server. Programvaran är redo för användning på mindre än 30 sekunder. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Ayanza är teamarbete när det är som bäst Lär dig mer om Ayanza
Ayanza strävar efter att maximera potentialen i teamarbete. Att bli varje framgångsrikt teams vision och hjärta. Att vara en lysande stjärna av delad kunskap och det digitala samarbetets framtid. Ayanza är legobitarna som krävs för att bygga vad ditt team behöver. På ert eget sätt. Skriv, tänk, kommunicera, samordna och vinn tillsammans. En glasklar vision. Strategi och genomförande. En vinnande kultur. Är det en dröm? Nej, det är Ayanza. Lär dig mer om Ayanza

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en förstklassig försäljningslösning som förbättrar representanternas produktivitet på en av världens ledande CRM-plattformar.
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en av de ledande försäljningslösningarna i sin klass. Programvaran har hjälpt till att stärka förstklassiga säljteam på en av världens främsta CRM-plattformar. Företag av alla storlekar, inom alla branscher och på alla platser kan uppnå värden snabbare med Sales Cloud 360. Öka säljarnas produktivitet med datadriven försäljning genom att snabbt implementera branschspecifika appar och processer för bästa praxis. Du får också tillgång till över 150 000 säljorganisationer och en gemenskap med 2 miljoner användare som brinner för ökad försäljning. Lär dig mer om Salesforce Sales Cloud

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis.
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet, från planering till leverans. Med inbyggda färdplaner kan team ta fram sitt arbete för att hålla reda på helhetsbilden. Med Jiras kodlösa automatiseringsmotor kan teamen spara tid och öka effekten genom att automatisera alla uppgifter eller processer med några få klick. Och med en gratisutgåva kan team med upp till tio användare dra nytta av Jiras alla möjligheter utan kostnad, för alltid. Lär dig mer om Jira

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
ClickUp vill vara arbetets framtid – en app som ersätter alla andra. ClickUp var en av de snabbast växande produktivitetsapparna 2020.
ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål, kalendrar, schemaläggning och till och med en inkorg. ClickUp är helt anpassningsbar och fungerar för alla typer av team, så att alla team kan använda samma app för att planera, organisera och samarbeta. Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för projektledning och arbetsledning tack vare dess lättanvända gränssnitt, gantt-diagram och instrumentbrädor i realtid samt funktioner för arbetsautomatisering. *Utmärkelser 2018: Utsedd till en Leader in Enterprise Collaborative Work Management av Forrester Research, utvald till Deloittes Fast 500 List, erkänd för Technology Innovation & Vision av 451 Research Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
En uppsättning integrerade affärsappar för CRM, POS, webbplats, e-handel, försäljning, bokföring, lager, HR, projekt och marknadsföring.
Odoo är en helt integrerad och anpassningsbar svit av affärsapplikationer med öppen källkod, inklusive försäljning, CRM, projektledning och andra affärsbehov i en enda programvarulösning. Odoo utformades för att uppfylla behoven hos företag av alla storlekar och budgetar. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Samarbeta i projekt, följ upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder. Tillgänglig i molnet och från alla enheter.
Avaza är en allt i ett-lösning för projektledning, resursplanering, tidsuppföljning, hantering av utgifter, offerter och fakturor. Team av alla storlekar, från frilansare till storföretag, kommer att älska den tack vare den enkla och intuitiva designen med kraftfulla funktioner. Du kan arbeta med projekt, följa upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder på ett och samma ställe. Tillgänglig i molnet och från alla enheter. Lär dig mer om Avaza

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Upptäck SAP S/4HANA Cloud, ett komplett ERP-system med inbyggd AI och maskininlärning.
SAP S/4HANA Cloud är ett komplett system för företagsresursplanering (ERP, Enterprise Resource Planning) med inbyggd intelligent teknik som AI, maskininlärning och avancerad analys. Det hjälper företag att anta nya affärsmodeller, hantera snabba verksamhetsförändringar, organisera interna och externa resurser och utnyttja den prediktiva kraften i AI. Dra nytta av en tät, inbyggd integrering mellan processer, ett utvecklat branschdjup och en stabil minnesbaserad datamodell. Lär dig mer om SAP S/4HANA Cloud

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Jolt är en app-baserad programvara som används för att hantera daglig drift och timanställda, och den ger feedback i realtid till ägare och chefer.
Jolt är en app-baserad programvara som används för att hantera den daglig driften för varumärken som Chick-fil-A, Legoland och Regal Cinemas. Jolt är en global ledare inom uppgiftshantering och ger feedback i realtid från varje plats till chefer och ägare. Den fullständiga programsviten innehåller ett utbildningsbibliotek, schemabyggare med dra-och-släpp-funktion, e-post och textmeddelanden, en stämpelklocka med ansiktsigenkänning med mer. Lär dig mer om Jolt

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Öka kontrollen över dina små eller medelstora företag med SAP Business one - en programvara som är utformad för att växa med dig.
SAP Business One är en prisvärd, lättimplementerad och komplett företagsledningslösning som är tillgänglig på plats, i molnet eller driven av SAPs senaste minnesdatabas – SAP HANA. Det finns branschspecifika versioner av lösningen och den är utformad för att växa med ditt företag. Sapphire är en ledande guldpartner för SAP Business One – Lär dig mer om SAP Business One

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
ProWorkflow är en mycket uppskattad programvara för projekt-, uppgifts- och arbetsflödeshantering.
ProWorkflow är ett industriledande omfattande projektledningsverktyg för team från fem medlemmar till 5 000. Med 17 års erfarenhet och betrodd för över 3 miljoner projekt förstår ProWorkflow-teamet allt från små detaljer till stordata. Spåra Gantt-diagramuppgifter, Kanban-styrelse, tid, dokument, meddelanden, offerter och fakturor. Med en kraftfull API och anpassningsbara funktioner kan du enkelt skräddarsy ProWorkflow. Kundtjänst i världsklass och gratis onboarding gör det enkelt att välja ProWorkflow. Lär dig mer om ProWorkflow

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Virtuagym är en av ledarna inom innovativa allt-i-ett-träningslösningar. Allt du behöver, oavsett om du har den minsta studion eller den största kedjan.
Virtuagym erbjuder träningsprogramvaror för personliga tränare, självständiga studior och gymkedjor i alla storlekar. Virtuagym är byggd från grunden för träningsfantaster som vill få ut det mesta av varje arbetstimme och ge sitt företag nytt liv. Virtuagym kan anpassa sig till kraven från den självständiga tränaren eller det största gymkonglomeratet gällande allt från automatisk medlemsfakturering till individuell medlemshantering. Lär dig mer om Virtuagym

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Scoro är en av de mest omfattande företagsledningslösningarna för professionella och kreativa tjänster.
Scoro är en början till slut lösning för företagsledning som gör det möjligt för professionella och kreativa tjänster att styra hela arbetsflödet från en och samma plats. Scoro tillhandahåller alla verktyg du behöver för att hantera din verksamhet: projektledning, schemaläggning och spårning av arbete, uppgiftstavlor och listor, kontaktdatabas och CRM, offert och fakturering, avancerad rapportering, instrumentbrädor i realtid och mycket mer. Du får en fullständig översikt över verksamheten. Registrera dig för en 14 dagars gratis provperiod för att se själv. Lär dig mer om Scoro

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Driv fokus, skapa möjligheter för dina team och reagera snabbare med Clarizens arbetsledningslösningar för företag.
Clarizen är en molnbaserad samarbetslösning för arbetsledning. Den enda anpassningsbara lösningen på marknaden för att företag snabbt ska kunna omvandla idéer till strategier, planer och åtgärder för att reagera på förändrade marknadsförhållanden. Dina team kan arbeta som de vill och du kommer att ha insyn i alla dina arbetsflöden i realtid. Att hålla alla engagerade och fokuserade så att resultaten levereras snabbare och företagets mål och kundernas förväntningar överträffas. Passar bäst för företag med över 50 anställda Lär dig mer om Planview AdaptiveWork

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Accelo hjälper dig att få insyn i hela verksamhetens prestanda så att du enkelt kan leverera det arbete dina kunder uppskattar.
Accelo kombinerar de viktigaste behoven för din försäljning, projektledning, behållaravtal, servicebiljetter och samarbete i en plattform för små till medelstora tjänsteföretag, och gör det sedan enkelt att tilldela arbete, kartlägga framsteg, se budgetar och lönsamhet i realtid. Accelo hjälper dig att få insyn i hela verksamhetens prestanda så att du enkelt kan leverera det arbete dina kunder uppskattar. Lär dig mer om Accelo

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Använd Ninox för att skapa en affärsapplikation som matchar arbetsflödet. Med Ninox går det att integrera CRM, ERP, personalavdelning och många fler...
Använd Ninox för att skapa en affärsapplikation som matchar arbetsflödet. Med Ninox går det att integrera och anpassa applikationer från olika avdelningar som CRM, ERP, personalavdelning, ekonomiavdelning, säljavdelning och projektledning för att effektivisera verksamheten så effektivt som möjligt. Dessutom främjar Ninox funktioner för teamsamarbete och integrering av de vanligaste tjänsterna, t.ex. Google (Sheets, Drive, Calendar, Forms) och många fler. Lär dig mer om Ninox

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Brightpearl är en plattform för återförsäljarverksamhet, tätt integrerad i alla dina försäljningskanaler.
Brightpearl är en plattform för detaljhandelsverksamhet. Brightpearl är tätt integrerad i alla dina säljkanaler och kopplar samman dina säljordrar, fullgörande, lagerhantering, redovisning, rapportering och planering, lagerhantering, påfyllning med mera. Brightpearl är specifikt utformat för affärsmodeller för återförsäljare och är byggt för att tillförlitligt hantera intensiv handel och integreras med hela ekosystemet för återförsäljarteknik. Lär dig mer om Brightpearl

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Exercise.com är en varumärkesanpassad programvaruplattform för att bättre hantera din gymverksamhet och få den att växa.
Exercise.coms programplattform för hantering av träningsföretag har allt du behöver för att hantera din träningsstudio, ditt gym, ditt personliga träningsföretag eller hälsocenter med skräddarsydda webb- och mobilappar som byggts specifikt för träningsföretag. Använd programvaran för att hantera ditt träningsföretag, genomföra digitala hälso- och näringsutvärderingar, leverera webbaserade träningspass online eller personligen till individer eller grupper samt sälja artiklar med hjälp av e-handelsfunktionen för gym. Lär dig mer om Exercise.com

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Productive är ett början till slut verktyg för företagsledning för byråer som ger dig ett fågelperspektiv på din byrå- eller agenturverksamhet.
Productive är ett början till slut projektledningsverktyg för byråer och professionella serviceföretag. Productive levereras med en integrerad säljpipa, resursplanering och kraftfulla projektledningsfunktioner. Med ett starkt fokus på lönsamhet inkluderar Productive även personalkostnader och omkostnader för företaget i dina lönsamhetsrapporter. Dessutom kan Productive även förutse dina framtida intäkter med hjälp av resursplanerings- och framstegsrapporter. Lär dig mer om Productive

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Få jobbet vunnit, gjort och betalt med den okomplicerade appen som är gjord bara för hantverkare. Offerter, fakturor, schemaläggning, betalningar klicka, klicka, klar.
YourTradebase är kapad av hantverkare för hantverkare. En jättesnabb, enkel app som hjälper dig att vinna, utföra, och få betalt för jobbet. Skriv offerter och fakturor, få kundens godkännande, schemalägg arbete, ta emot betalningar, hantera team, gör anteckningar och håll alla informerade, när som helst, på alla enheter. Det är snabbt, enkelt och det sparar i genomsnitt en dag i veckan på pappersarbete, vilket ger dig mer tid att utveckla din verksamhet och göra de saker du älskar. Pröva lite med en 30-dagars gratis provperiod. Lär dig mer om YourTradebase

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Digitalisera och automatisera processer, integrera i befintliga system, lägg till åtgärder till IoT-data och samordna processer i hela värdekedjan.
FlowCentric Processware är perfekt för organisationer som vill satsa på digital omvandling, förnya sig på ett enkelt sätt och snabbt uppnå resultat. Företag använder FlowCentric Processware för att utveckla flexibla processdrivna lösningar, förlänga ERP-systemens livslängd och lägga till meningsfulla åtgärder till de data som samlas in av IoT-enheter. Programvaran är perfekt för företag med över 100 anställda som vill digitalisera ett obegränsat antal processer, förbättra verksamhetens effektivitet och genomdriva lagstiftningskontroller. Lär dig mer om FlowCentric Processware

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
CRM, uppgiftshantering, tidsuppföljning och fakturering för team, byråer, frilansare och konsulter.
todo.vu är en produktivitetssvit som levererar en unik blandning av uppgiftshantering, tidsuppföljning, kontakthantering och faktureringsfunktioner. todo.vu är idealiskt för frilansare, konsulter och team i alla storlekar som strävar efter att uppnå ökad effektivitet, kvalitet och transparens. todo.vu är helt kostnadsfri för frilansare och alla prisplaner begränsas så att du högst betala för 11 användare, dvs. betala för 11 och få obegränsat antal användare därefter. Lär dig mer om todo.vu

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Ett molnbaserat butikssystem för försäljning i butik, online och på språng. Använd ett system för att sälja över alla kanaler.
Öka din försäljning med molnbaserade allt i ett-detaljhandel med butiksbaserad POS-programvara, e-handel, lagerhantering, iPad-app för mobil användning och kraftfull analys. Den fungerar på alla enheter och även offline. Lär dig mer om Hike

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Arbox molnbaserade hanteringsplattform automatiserar och effektiviserar verksamheten för småföretag.
Arbox är en lättanvänd företagsledningsplattform för företag i alla storlekar. Lär dig mer om Arbox

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
CAFLOU är en lättanvänd affärsprogramvara för småföretag och frilansare. Det servar serviceyrkespersoner. Starta gratis.
Med CAFLOU kan du öka företagets och teamets prestanda och ekonomi. Helt digitalt. CAFLOU är ett lättanvänt men komplext affärshanteringssystem som ger dig verklig kontroll över din verksamhet från en och samma plats. Med CAFLOU kan du hantera kassaflöden och affärsaktiviteter, identifiera var du kan spara pengar, följa upp och organisera ditt team och hantera projekt. Allt på en plats, även på hemmakontoret. Lär dig mer om CAFLOU

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Förenkla din dagliga agenda, håll koll på allt som pågår och förbättra din verksamhet med denna lättanvända molnbaserade CRM-lösning.
Prova RAYNET CRM – ett förstklassigt gratis CRM. Alla dina kunddata på ett ställe. Du kommer aldrig mer att behöva den där gamla adressboken. Om du verkligen vill förstå dina kunder och vad de behöver måste du känna till din relationshistorik. Med detta CRM tar det bara några sekunder att ta reda på allt som finns att veta om dina kunder. Du får en fullständig support och ett gratis webbinarium direkt från start. Håll koll på läget med RAYNET. Lär dig mer om RAYNET CRM

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Med Kaseya BMS kan personal effektivt projektera och få statusrapporter för projekt i realtid, samtidigt som prognoserna förbättras.
Allt du behöver för att driva din IT-verksamhet – allt till ett enda lågt pris. Kaseya BMS är en av de mest funktionella företagsledningslösningarna på marknaden idag, utformad för att uppfylla alla dina IT-verksamhetskrav: Hjälpdesk, CRM, finans, projektledning, fakturering, spårning av tid och utgifter, lagerhantering med mera. Starta en gratis provperiod. Lär dig mer om Kaseya BMS

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Kontors- och personaladministration. Underlätta tillvaron på kontoret, introduktion, anställda, tillgångar, kontrakt, projekt, uppgifter, mötesprotokoll osv.
Kontors- och personaladministration. Hantera och organisera dina medarbetare, kontorsprylar, utrustning, kontrakt, relationer med anställda, tillgångar och annan administration. Förenkla dina dagliga processer för personalrelationer från en enda miljö. Hantera introduktion, information om anställda, tillgångar, kontrakt, projekt, uppgifter, mötesprotokoll och säg adjö till dina röriga dokument, kalkylblad eller appar. Aptien passar ihop med ditt företag precis som LEGO. Lär dig mer om Aptien

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Nästa generations verktyg för PSA. Komplett paket för automation av professionella tjänster för programvaru- och tjänsteföretag.
HarmonyPSA stöder hela företagets livscykel, från leadgenerering till kontraktsförnyelse. Programvaran är specifikt utformad och byggd för programvaru- och tjänsteföretag och automatiserar affärsfunktioner på en enda plattform som är tillgänglig från molnet på alla enheter. Lär dig mer om CloudBlue PSA

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Projekthantering, resursplanering och projektredovisning i företagsklass. Rättvis total ägandekostnad och snabb time to value.
Ditt egenutvecklade system är omodernt. Appens spaghettikod producerar inte de data du behöver. Eller så har du vuxit ur ditt produktsortiment. Du behöver VOGSY NU! Gedigen projektledning, resursplanering, tidsspårning och fakturering. Projektredovisning, integrerad med ditt ekonomisystem. Rapportering från lead till betalning. Skalbar programvara som du snabbt kan anpassa till dina ständigt föränderliga behov. Säkerhet och tillförlitlighet i företagsklass. Smidig onboarding och snabb time to value. Inga störningar i verksamheten. Lär dig mer om VOGSY

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Molnbaserat enkelt, modulärt operativsystem som möjliggör distansarbete.
Proteus är ett molnbaserat modulärt operativsystem som förändrar vårt sätt att arbeta. Det kombinerar verktyg för integrerad arbetsledning (ERP) med en marknad för frilansare, en programvarugateway och ett professionellt kunskapsforum. Proteus ger tillgång till kompetenta talanger och underlättar distansarbete via en online-miljö. Proteus för företag bort från en modell med fasta kostnader till en på begäranmodell, vilket är avgörande för att förbli konkurrenskraftig i en miljö med låga marginaler. Lär dig mer om Proteus

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Molnsystem för företag som erbjuder yrkesmässiga tjänster. Omfattar företagets ekonomi, personal och dokument. Samarbeta när som helst och var som helst.
Teamogy är ett allt i ett-molnsystem för dem som vill ha sitt företag i ordning. Alla dina affärsdata är sammanförda och integrerade i ett enhetligt system. Teamogy är enkelt och intuitivt för dagliga uppgifter och hantering. Täcker alla steg från första kontakt med kunden, budgetering, projektledning till kapacitetsplanering och tidsrapportering, tredjepartskostnader och kundfakturering. Teamogy för samman interna team och stödjer samarbete och kommunikation inom företaget. Lär dig mer om Teamogy

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Utformat för breda livsmedelsdistributörer samt kött, fisk och skaldjur, jordbruksprodukter, fågel, ost, dryck med mera.
NECS entrée är en programvara för livsmedelsdistribution för Windows som levererar både en enorm kraft och en användarvänlighet som inte finns i andra system för livsmedelsdistribution. Med 1 500 distributörer som driver sin livsmedelsverksamhet på NECS är det den största programvaruleverantören inom denna kategori av livsmedelsdistribution. NECS system för livsmedelsdistribution är idealiskt för grosshandelsdistribution av livsmedelstjänster, kött, fisk och skaldjur, jordbruksprodukter och ost. Lär dig mer om Entree

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
EQUP är en molnbaserad CRM-programvara som hjälper till att automatisera marknadsföring, försäljning och fakturering.
EQUP är en molnbaserad CRM-programvara som hjälper till att automatisera marknadsföring, försäljning och fakturering. EQUP har utformats för att överbrygga den klyfta som finns mellan befintliga lösningar och småföretagarnas behov. Saker som ingen annan erbjuder: - Gemensamma lager. - Gratisversionen har inga funktionsbegränsningar. - Dedikerade kontoansvariga. - Branschspecifika lösningar. Lär dig mer om EQUP

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
ELMA365 är en företagsledningsplattform för både SMB . Det hjälper till att automatisera alla affärsprocesser från grunden.
ELMA365 är en low-code företagsledningsplattform som hjälper företag att snabba upp digital omvandling och förnya snabbare. Med ELMA365 kan du leverera företagsklassade appar och automatisera processer utan eller med lite kodning. ELMA365-integrerade applikationer täcker alla dina affärsbehov: - Hantering av kundrelationer CRM och försäljning; - Innehålls- och dokumenthantering (enterprise content management, ECM); - Projektledning; - Robotprocessautomatisering (RPA) med mera. Lär dig mer om ELMA365

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Sverige Lokal produkt
Komplett lösning för företagsledning som förenklar planering, uppföljning och förbättring av verksamheten.
CANEA ONE är en webbaserad, användarvänlig eQMS som hjälper kunder att förbättra sina arbetssätt från strategi till utförande. Programvaran ger stöd för implementering och uppföljning av affärsstrategier, projekt- och portföljhantering, processvisualisering och digitalisering samt dokumenthantering. CANEA ONE minskar den tid som ägnas åt att leta efter information, ökar driftseffektiviteten genom att anpassa arbetssätten. Lär dig mer om CANEA ONE

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Sverige Lokal produkt
Copyl

Copyl

(0) Sverige Lokal produkt
Intelligenta affärsapplikationer. Flera moduler, t.ex. styrelserum, kontraktshantering, riskhantering, resursplanering osv.
Intelligenta affärsapplikationer. Flera moduler, t.ex. styrelserum, kontraktshantering, riskhantering, uppgiftshantering, projektledning, resursplanering osv. Alla produkter har en version som alltid är gratis. Lär dig mer om Copyl

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Sverige Lokal produkt
Möjliggör bättre resultat med flexibla sätt att göra affärsplaner som är interaktiva, anpassade och alltid uppdaterade.
Möjliggör bättre resultat med flexibla sätt att göra affärsplaner som är interaktiva, anpassade och alltid uppdaterade. Gör din affärsplan minnesvärd och nyttig. Öka din prestanda med interaktiv planering och genomförande. Se till att alla är med och kommunicerar bättre, med vetskap om deras syfte. Med transparenta planer kommer engagemang och motivation att öka och dina medarbetare kommer att göra skillnad. Lär dig mer om Brightcat Business Suite

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Sverige Lokal produkt
bex online

bex online

(0) Sverige Lokal produkt
Molnbaserad affärshanteringslösning för detaljhandel och grossister.
BeX stödjer futures-handeln med alla kanaler i en sömlös ERP- och detaljhandelslösning i molnet som bara är att starta direkt efter köp. Med BeX 5-moduler: Ekonomi, logistik, WMS, ePOS och API kan du kombinera allt du behöver. BeX är en SaaS-lösning som hyrs ut månatligt, support och uppdateringar ingår. BeX passar alla handelsföretag från avancerade startups till multimiljardföretag. Lär dig mer om bex online

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
RemOnline är en allt-i-ett-lösning för företagsledning som är utformad för reparationsverkstäder.
RemOnline är en programvara för små och medelstora företag som vill effektivisera sin verksamhet. Oavsett om du hanterar verksamheten i butik eller på plats har RemOnline allt du behöver för att driva din verksamhet på ett mer effektivt sätt. Automatisera viktiga verksamhetsfunktioner inklusive försäljning, jobbehandling, lagerhantering, löner och analyser. Appen för arbetsordrar gör det möjligt för fjärrteam att bearbeta försäljnings-/arbetsordrar och ta emot betalningar på språng. Chefer kan använda mobilappen för att spåra nyckeltal och övervaka medarbetarnas aktivitet. Lär dig mer om RemOnline

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering