612 resultat
Varför Capterra är gratis
monday.com är en intuitiv plattform som låter dig skapa unika lösningar för alla aspekter av din verksamhet på ett och samma ställe. Lär dig mer om monday.com
monday.com är en intuitiv plattform som låter dig skapa unika lösningar för alla aspekter av din verksamhet på ett och samma ställe. Börja med färdiga mallar och anpassa dem helt efter dina arbetsflöden. Så att hela ditt team kan spåra lager, rekrytera nya medarbetare, övervaka projekt, uppdatera status för viktiga uppgifter och hantera dina sälj- och marknadsföringskampanjer. Bli av med smärtsamt långa e-posttrådar och slipp möten samtidigt som du får ännu mer gjort med denna samarbetslösning. Lär dig mer om monday.com
monday.com är en intuitiv plattform som låter dig skapa unika lösningar för alla aspekter av din verksamhet på ett och samma ställe. Börja med färdiga mallar och anpassa dem helt efter dina arbetsflöd...

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Öka kontrollen över dina små eller medelstora företag med SAP Business one - en programvara som är utformad för att växa med dig. Lär dig mer om SAP Business One
SAP Business One är en prisvärd, lättimplementerad och komplett företagsledningslösning som är tillgänglig på plats, i molnet eller driven av SAPs senaste minnesdatabas – SAP HANA. Det finns branschspecifika versioner av lösningen och den är utformad för att växa med ditt företag. Sapphire är en ledande guldpartner för SAP Business One – Lär dig mer om SAP Business One
SAP Business One är en prisvärd, lättimplementerad och komplett företagsledningslösning som är tillgänglig på plats, i molnet eller driven av SAPs senaste minnesdatabas – SAP HANA. Det finns...

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
En populär affärsplattform för molntjänster. Hantera konton, beställningar, kunder, lager och e-handel i ett integrerat system. Lär dig mer om NetSuite
NetSuite – en företagslösning i molnet – erbjuder en enhetlig plattform för effektivisering av backofficeprocesser som redovisning, CRM, lager och e-handel. Tack vare inbyggd business intelligence, rapportering och realtidssynlighet genom hela organisationen ger NetSuite företag i alla storlekar och branscher möjlighet att frigöra tillväxt, sänka IT-kostnader och eliminera ineffektivitet i verksamheten så att du kan fokusera på viktiga, intäktsgenererande beslut istället för att oroa dig för dina back-end-system. Lär dig mer om NetSuite
NetSuite – en företagslösning i molnet – erbjuder en enhetlig plattform för effektivisering av backofficeprocesser som redovisning, CRM, lager och e-handel. Tack vare inbyggd business intelligence,...

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
CAFLOU är en lättanvänd affärsprogramvara för småföretag och frilansare. Det servar serviceyrkespersoner. Starta gratis. Lär dig mer om CAFLOU
Med CAFLOU kan du öka företagets och teamets prestanda och ekonomi. Helt digitalt. CAFLOU är ett lättanvänt men komplext affärshanteringssystem som ger dig verklig kontroll över din verksamhet från en och samma plats. Med CAFLOU kan du hantera kassaflöden och affärsaktiviteter, identifiera var du kan spara pengar, följa upp och organisera ditt team och hantera projekt. Allt på en plats, även på hemmakontoret. Lär dig mer om CAFLOU
Med CAFLOU kan du öka företagets och teamets prestanda och ekonomi. Helt digitalt. CAFLOU är ett lättanvänt men komplext affärshanteringssystem som ger dig verklig kontroll över din verksamhet från...

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis. Lär dig mer om Jira
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet, från planering till leverans. Med inbyggda färdplaner kan team ta fram sitt arbete för att hålla reda på helhetsbilden. Med Jiras kodlösa automatiseringsmotor kan teamen spara tid och öka effekten genom att automatisera alla uppgifter eller processer med några få klick. Och med en gratisutgåva kan team med upp till tio användare dra nytta av Jiras alla möjligheter utan kostnad, för alltid. Lär dig mer om Jira
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet,...

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Scoro är en av de mest omfattande företagsledningslösningarna för professionella och kreativa tjänster. Lär dig mer om Scoro
Scoro är en början till slut lösning för företagsledning som gör det möjligt för professionella och kreativa tjänster att styra hela arbetsflödet från en och samma plats. Scoro tillhandahåller alla verktyg du behöver för att hantera din verksamhet: projektledning, schemaläggning och spårning av arbete, uppgiftstavlor och listor, kontaktdatabas och CRM, offert och fakturering, avancerad rapportering, instrumentbrädor i realtid och mycket mer. Du får en fullständig översikt över verksamheten. Registrera dig för en 14 dagars gratis provperiod för att se själv. Lär dig mer om Scoro
Scoro är en början till slut lösning för företagsledning som gör det möjligt för professionella och kreativa tjänster att styra hela arbetsflödet från en och samma plats. Scoro tillhandahåller alla...

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Mindbody är en programvara för träning, skönhet och hälsa som anpassats för att effektivisera företagsledning och följa upp framsteg på ett och samma ställe. Lär dig mer om Mindbody
Mindbody förhöjer din kundupplevelse från det ögonblick de hittar dig i appen fram till deras nästa besök. Automationen ger dig mer än schemaläggning och företagsledning. Skicka personanpassad e-post och textkampanjer med en knapptryckning. Bygg upp ditt varumärke med en anpassad app som fylls med alla dina tjänster och erbjudanden. Spara tid och ge dina kunder den uppmärksamhet de förtjänar. Boka en gratis demo idag. Lär dig mer om Mindbody
Mindbody förhöjer din kundupplevelse från det ögonblick de hittar dig i appen fram till deras nästa besök. Automationen ger dig mer än schemaläggning och företagsledning. Skicka personanpassad e-post...

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete. Lär dig mer om Smartsheet
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för projektledning och arbetsledning tack vare dess lättanvända gränssnitt, gantt-diagram och instrumentbrädor i realtid samt funktioner för arbetsautomatisering. *Utmärkelser 2018: Utsedd till en Leader in Enterprise Collaborative Work Management av Forrester Research, utvald till Deloittes Fast 500 List, erkänd för Technology Innovation & Vision av 451 Research Lär dig mer om Smartsheet
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för...

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Bitrix24 är en förstklassig kostnadsfri heltäckande företagsledningssvit som används av över fyra miljoner företag. CRM, uppgifter, projekt, dokument, e-post med mera. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en heltäckande programvara för företagsledning som är 100 % gratis. Du får över 35 kostnadsfria verktyg som CRM, uppgifter, dokumenthantering, projektledning, tidsuppföljning, automatisering av affärsprocesser, fakturering, samarbete, frånvarohantering, e-postmarknadsföring, virtuell PBX, delade kalendrar, företagskatalog, HRMS och mycket mer. Tillgänglig i molnet och som programvara som kan installeras på din egen server. Programvaran är redo för användning på mindre än 30 sekunder. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en heltäckande programvara för företagsledning som är 100 % gratis. Du får över 35 kostnadsfria verktyg som CRM, uppgifter, dokumenthantering, projektledning, tidsuppföljning, automatiseri...

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
En uppsättning integrerade affärsappar för CRM, POS, webbplats, e-handel, försäljning, bokföring, lager, HR, projekt och marknadsföring. Lär dig mer om Odoo
Odoo är en helt integrerad och anpassningsbar svit av affärsapplikationer med öppen källkod, inklusive försäljning, CRM, projektledning och andra affärsbehov i en enda programvarulösning. Odoo utformades för att uppfylla behoven hos företag av alla storlekar och budgetar. Lär dig mer om Odoo
Odoo är en helt integrerad och anpassningsbar svit av affärsapplikationer med öppen källkod, inklusive försäljning, CRM, projektledning och andra affärsbehov i en enda programvarulösning. Odoo...

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Digitise & automate processes, integrate to existing systems, add action to IoT data, coordinate processes across value-chain. Lär dig mer om FlowCentric Processware
FlowCentric Processware is ideal for organisations that want to embrace digital transformation, innovate easily and gain results quickly. Companies use FlowCentric Processware to develop flexible process-driven solutions; extend the life of ERP systems; and add meaningful action to the data collected by IoT devices. The software is perfect for companies with 100+ employees that want to digitise an unlimited number of processes, improve operational efficiency, and enforce legislative controls. Lär dig mer om FlowCentric Processware
FlowCentric Processware is ideal for organisations that want to embrace digital transformation, innovate easily and gain results quickly. Companies use FlowCentric Processware to develop flexible...

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
CRM, uppgiftshantering, tidsuppföljning och fakturering för team, byråer, frilansare och konsulter. Lär dig mer om todo.vu
todo.vu är en produktivitetssvit som levererar en unik blandning av uppgiftshantering, tidsuppföljning, kontakthantering och faktureringsfunktioner. todo.vu är idealiskt för frilansare, konsulter och team i alla storlekar som strävar efter att uppnå ökad effektivitet, kvalitet och transparens. todo.vu är helt kostnadsfri för frilansare och alla prisplaner begränsas så att du högst betala för 11 användare, dvs. betala för 11 och få obegränsat antal användare därefter. Lär dig mer om todo.vu
todo.vu är en produktivitetssvit som levererar en unik blandning av uppgiftshantering, tidsuppföljning, kontakthantering och faktureringsfunktioner. todo.vu är idealiskt för frilansare, konsulter och...

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Google Workspace-användare kan hantera och spåra allt från projekt till ekonomi och företagets hälsa på en plattform med dina Google-appar. Lär dig mer om VOGSY
VOGSY är byggd för Google Workspace-användare och driver ditt tjänsteföretag från offert till kontanter på enkelheten, intelligensen och säkerheten i en Google-baserad plattform. Hantera och följ upp kundrelationer, projekt, resurser, uppgifter, tidrapporter, utgifter och automatiserade offerter, fakturor och rapporter med Gmail, Drive, Docs och Sheets. Samarbeta i realtid, arbeta från din Gmail-inkorg, förstå dig på projekt, pipeline och företagets hälsa på detaljnivå och skapa förutsägbar försäljning, resurser och inkomster. Lär dig mer om VOGSY
VOGSY är byggd för Google Workspace-användare och driver ditt tjänsteföretag från offert till kontanter på enkelheten, intelligensen och säkerheten i en Google-baserad plattform. Hantera och följ upp...

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Den integrerade teammiljön Lär dig mer om Space
Space hjälper programvaruteam att arbeta snabbare och samtidigt hålla fokus på produktdesign och helhetsbilden genom att automatisera vanliga, repetitiva uppgifter. Den fungerar också som en plattform för samarbete i hela företaget och kan överbrygga klyftan mellan kreativa och administrativa team och hjälpa team och teamkamrater att samarbeta bättre och uppnå mer. Lär dig mer om Space
Space hjälper programvaruteam att arbeta snabbare och samtidigt hålla fokus på produktdesign och helhetsbilden genom att automatisera vanliga, repetitiva uppgifter. Den fungerar också som en...

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Trello is a collaboration tool that organizes your projects into boards. In one glance, Trello tells you what's being worked on.
"Organize anything, together." Trello is a collaboration tool that organizes your projects into boards. In one glance, Trello tells you what's being worked on, who's working on what, and where something is in a process. All your projects, all your tasks, all of your team--organized, accounted for, and easily visible at a glance. New users instantly understand the list and card metaphor and can be working on Trello within minutes.
"Organize anything, together." Trello is a collaboration tool that organizes your projects into boards. In one glance, Trello tells you what's being worked on, who's working on what, and where...

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en förstklassig försäljningslösning som förbättrar representanternas produktivitet på en av världens ledande CRM-plattformar.
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en av de ledande försäljningslösningarna i sin klass. Programvaran har hjälpt till att stärka förstklassiga säljteam på en av världens främsta CRM-plattformar. Företag av alla storlekar, inom alla branscher och på alla platser kan uppnå värden snabbare med Sales Cloud 360. Öka säljarnas produktivitet med datadriven försäljning genom att snabbt implementera branschspecifika appar och processer för bästa praxis. Du får också tillgång till över 150 000 säljorganisationer och en gemenskap med 2 miljoner användare som brinner för ökad försäljning.
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en av de ledande försäljningslösningarna i sin klass. Programvaran har hjälpt till att stärka förstklassiga säljteam på en av världens främsta CRM-plattformar....

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Integrated business management solution that automates financial, customer relationship and supply chain processes.
Microsoft Dynamics is a line of integrated, adaptable business management solutions that enable your people to make important business decisions with greater confidence. Microsoft Dynamics works like and with familiar Microsoft software-easing adoption and reducing the risks inherent with implementing a new solution. These solutions automate and streamline financial, customer relationship, and supply chain processes in a way that can help you drive business success.
Microsoft Dynamics is a line of integrated, adaptable business management solutions that enable your people to make important business decisions with greater confidence. Microsoft Dynamics works like...

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Planera, organisera och hantera flera projekt, team och arbetsflöden. Perfekt för team på över 20 personer.
Att hantera flera projekt, team och arbetsflöden kan snabbt bli besvärligt utan ett lämpligt verktyg som stödjer varje team och avdelnings ideala arbetsprocess. Med Wrike kan du effektivisera dina processer och använda anpassade arbetsflöden för specifika team, mappar och projekt för bättre samarbete mellan olika team. Oavsett om du arbetar med produktutveckling, marknadsföring, ekonomi eller något annat team kan du konfigurera dina projekt så att de följer upp exakt vad som är viktigt för dig. Perfekt för team på över 20 personer.
Att hantera flera projekt, team och arbetsflöden kan snabbt bli besvärligt utan ett lämpligt verktyg som stödjer varje team och avdelnings ideala arbetsprocess. Med Wrike kan du effektivisera dina...

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Cloud-based online booking, scheduling, point of sale and marketing software - everything you need to run your spa or salon better.
Tired of spending your days focusing on administrative tasks that take you away from your clients? Make life easier for your clients, your staff, and yourself with Bookers business management solution that offers online booking, staff scheduling, CRM, point of sale, marketing and retention tools, all on one platform. With Bookers cloud-based software solutions, youll be able to access your business anywhere, anytime. See Booker in action with a free demo!
Tired of spending your days focusing on administrative tasks that take you away from your clients? Make life easier for your clients, your staff, and yourself with Bookers business management...

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Web-based residential construction management software to handle estimating, contracts, selections, project scheduling and more.
CoConstruct is the #1 highest-rated software for custom home builders and remodelers. Starting at $49/mo, it's the only all-in-one construction management tool with single-entry spreadsheet estimating. Put in your measurements and formulas once just once, and have that information flow through the estimate, specs, selections, bids, proposals, change orders, and budgets, including to and from QuickBooks.
CoConstruct is the #1 highest-rated software for custom home builders and remodelers. Starting at $49/mo, it's the only all-in-one construction management tool with single-entry spreadsheet estimating...

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
The fastest, easiest, and highest value businessmanagement software to automate everything from first customer contact to getting paid.
mHelpDesk is the #1 easiest and most powerful software solution for business management, automating everything from first customer contact all the way to getting paid. We provide our customers with mobile and online tools that are unmatched in performance, reliability, and functionality. We've packed the best tools into one extremely easy-to-use and affordable package that requires no big upfront investment. And we have in-house product experts to get you up and running immediately.
mHelpDesk is the #1 easiest and most powerful software solution for business management, automating everything from first customer contact all the way to getting paid. We provide our customers with...

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
A free office suite with writer, spreadsheets, and presentation applications.
WPS Office is a free, small and fast office suite, that provides you three powerful applications known as Writer, Spreadsheets and Presentation. It is highly compatible with MS Office while presents a similar interface to the latter. It features small package size, spell check, a PDF converter, multi-tab interface, paragraph adjustment tool, drag-and-drop table feature, group convert hyperlinks and more.
WPS Office is a free, small and fast office suite, that provides you three powerful applications known as Writer, Spreadsheets and Presentation. It is highly compatible with MS Office while presents...

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
QuickBooks is an end-to-end accounting software that can grow with your business.
QuickBooks Online Advanced (Save 50%) is a cloud-based, all-in-one, accounting and business hub solution, designed for growing, small to mid-sized businesses. Get performance reporting with highly customizable tracking tools, automated workflows, and real-time revenue and cash flow management dashboards. Seamlessly integrate best-in-class Premium Apps like Salesforce and HubSpot (CRM), Bill.com (accounts payable), DocuSign, LeanLaw & more to expand your capabilities as your business needs grow.
QuickBooks Online Advanced (Save 50%) is a cloud-based, all-in-one, accounting and business hub solution, designed for growing, small to mid-sized businesses. Get performance reporting with highly...

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
BQE Core makes it easier & more profitable to run your firm by automating repetitive tasks & delivering real-time actionable insights.
BQE Core makes it easier and more profitable to run your business. It organizes information, automates repetitive tasks, and allows your firm to spend more time providing service to your clients instead of managing internal processes. It is built by Architects, Engineers, and CPA's to meet the specific needs of professional services firms. It helps firms bolster their cash flow by expediting their billing process while improving their project management and their ability to analyze performance.
BQE Core makes it easier and more profitable to run your business. It organizes information, automates repetitive tasks, and allows your firm to spend more time providing service to your clients...

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Mobile friendly and secure legal software that's easy to learn and use. Save time. Grow your firm. Go paperless. Work from anywhere.
PracticePanther is the top rated law practice management software on Capterra! See why tens of thousands of law firms in over 170 countries use PracticePanther to automate their workflows and get more done in less time. Never miss deadlines, get paid faster, seamlessly track billable time & expenses. Work from anywhere, on any device, with our mobile app. It's easy, user-friendly and intuitive. Spend less time managing your firm and more time making money. Try it free, no credit card needed.
PracticePanther is the top rated law practice management software on Capterra! See why tens of thousands of law firms in over 170 countries use PracticePanther to automate their workflows and get...

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Everything you need to manage your business: proposals, contracts, payments, and more. Get 7 days free when you're ready.
HoneyBook helps creative entrepreneurs and freelancers book more clients, manage projects and get paid all in one place. With our business management software, you can automate your busy work and stay on top of all your to-dos, saving time and money so you can grow your business. Its like your own personal assistant. Small business owners and freelancers have tripled their bookings and saved multiple hours a day using HoneyBook tools. Start a free trial today!
HoneyBook helps creative entrepreneurs and freelancers book more clients, manage projects and get paid all in one place. With our business management software, you can automate your busy work and...

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Samarbeta i projekt, följ upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder. Tillgänglig i molnet och från alla enheter.
Avaza är en allt i ett-lösning för projektledning, resursplanering, tidsuppföljning, hantering av utgifter, offerter och fakturor. Team av alla storlekar, från frilansare till storföretag, kommer att älska den tack vare den enkla och intuitiva designen med kraftfulla funktioner. Du kan arbeta med projekt, följa upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder på ett och samma ställe. Tillgänglig i molnet och från alla enheter.
Avaza är en allt i ett-lösning för projektledning, resursplanering, tidsuppföljning, hantering av utgifter, offerter och fakturor. Team av alla storlekar, från frilansare till storföretag, kommer att...

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Fully branded : Client Portal, Project Management, Invoicing, File Sharing, CRM, IM, Messaging & more.
More than just Client Portal Software, SuiteDash is a fully integrated cloud-based platform that will completely satisfy the software needs of most small to medium sized businesses. Unfortunately, many business owners have become incredibly frustrated with software because they've spent far too much time & money trying to learn multiple systems, and then get those multiple systems to work together. SuiteDash solves this problem by combining the most commonly used business tools into one.
More than just Client Portal Software, SuiteDash is a fully integrated cloud-based platform that will completely satisfy the software needs of most small to medium sized businesses. Unfortunately,...

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Houzz Pro is the #1 business management and marketing software for residential contractors and design professionals.
Houzz Pro is the #1 business software for residential contractors & design professionals. Get an all-in-one solution that spans the full customer lifecycle, including marketing, CRM, estimates & proposals, 3D Floor Plans, project management, collaboration, online invoicing & payments, QuickBooks integration, and a client portal. Start a free trial today to see why thousands of Pros trust Houzz Pro to grow & manage their business. Plans are available for all business sizes starting at $49/month.
Houzz Pro is the #1 business software for residential contractors & design professionals. Get an all-in-one solution that spans the full customer lifecycle, including marketing, CRM, estimates &...

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
ONLYOFFICE is a secure online office suite aimed at helping teams in management and collaboration with strong focus on documents.
ONLYOFFICE Workspace is a collaborative corporate office available as a cloud service and on-premises solution. It features a collaborative 3-in-1 editing suite fully compatible with MS formats, tools for managing documents and projects, CRM, calendar, mail, communication instruments, and advanced security settings. ONLYOFFICE also provides free desktop and mobile apps connectable to the cloud. ONLYOFFICE Workspace offers plans for startups, businesses, and extra big enterprises.
ONLYOFFICE Workspace is a collaborative corporate office available as a cloud service and on-premises solution. It features a collaborative 3-in-1 editing suite fully compatible with MS formats,...

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
CosmoLex is the only cloud-based, total practice management, billing, and accounting system (no QuickBooks® required).
Thousands of law firms have switched to CosmoLex - the only cloud-based, law practice management software with built-in, compliant legal accounting (no QuickBooks needed). CosmoLex eliminates the struggle of juggling separate systems for law practice management, billing, and accounting. LawPay credit card processing is also built-in with no fixed monthly fee. Simply log into CosmoLex Cloud - anytime, anywhere - to get everything you need to run your entire law practice. Try free today!
Thousands of law firms have switched to CosmoLex - the only cloud-based, law practice management software with built-in, compliant legal accounting (no QuickBooks needed). CosmoLex eliminates the...

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Simplify your Service Business. Complete Scheduling & Job Management. Manage Leads, Estimates, Jobs, Invoices, Payments from Anywhere!
BUILT & TRUSTED BY SERVICE PROS. #1 Most User-Friendly & Most Affordable Software for Local Service Companies with 1-25 employees. Complete Job Management: Scheduling, Leads Mgmt, Estimates, Running Complete Jobs from the Field, Invoices, Payments & More! Fully integrated with Quickbooks. We are also one of the Most Proven platforms available to simplify and manage your service business. Trusted by 1000s of service businesses for over 15 years.
BUILT & TRUSTED BY SERVICE PROS. #1 Most User-Friendly & Most Affordable Software for Local Service Companies with 1-25 employees. Complete Job Management: Scheduling, Leads Mgmt, Estimates, Running...

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
The app for small business. Schedule jobs, create quotes and invoices, complete OH&S forms and even take credit card payments.
ServiceM8 is for small service businesses with less than 30 staff. Powerful management of estimates, scheduling, invoicing, maintenance schedules, safety reports, customers & much more. Cut admin time dramatically by sending invoices directly into Quickbooks Online or Xero. ServiceM8 is simple to use, quick to get started and we have a free trial, so why not give it a go today?
ServiceM8 is for small service businesses with less than 30 staff. Powerful management of estimates, scheduling, invoicing, maintenance schedules, safety reports, customers & much more. Cut admin...

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Jolt är en app-baserad programvara som används för att hantera daglig drift och timanställda, och den ger feedback i realtid till ägare och chefer.
Jolt är en app-baserad programvara som används för att hantera den daglig driften för varumärken som Chick-fil-A, Legoland och Regal Cinemas. Jolt är en global ledare inom uppgiftshantering och ger feedback i realtid från varje plats till chefer och ägare. Den fullständiga programsviten innehåller ett utbildningsbibliotek, schemabyggare med dra-och-släpp-funktion, e-post och textmeddelanden, en stämpelklocka med ansiktsigenkänning med mer.
Jolt är en app-baserad programvara som används för att hantera den daglig driften för varumärken som Chick-fil-A, Legoland och Regal Cinemas. Jolt är en global ledare inom uppgiftshantering och ger...

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Online booking, resource scheduling, lead generation, and reporting solution for every business.
An all-in-one solution for your business! We feature a sophisticated scheduler for all your appointments and classes, email marketing, merchant processing, payroll, reputation management, robust reporting, a rewards program, and many more features. There are no pricey add-on fees to embed your schedule into your site, generate reviews, send emails/SMS notifications, rewards program, marketing automations, or anything else. WellnessLiving was built by our customers, for our customers!
An all-in-one solution for your business! We feature a sophisticated scheduler for all your appointments and classes, email marketing, merchant processing, payroll, reputation management, robust...

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
ProWorkflow är en mycket uppskattad programvara för projekt-, uppgifts- och arbetsflödeshantering.
ProWorkflow är ett industriledande omfattande projektledningsverktyg för team från fem medlemmar till 5 000. Med 17 års erfarenhet och betrodd för över 3 miljoner projekt förstår ProWorkflow-teamet allt från små detaljer till stordata. Spåra Gantt-diagramuppgifter, Kanban-styrelse, tid, dokument, meddelanden, offerter och fakturor. Med en kraftfull API och anpassningsbara funktioner kan du enkelt skräddarsy ProWorkflow. Kundtjänst i världsklass och gratis onboarding gör det enkelt att välja ProWorkflow.
ProWorkflow är ett industriledande omfattande projektledningsverktyg för team från fem medlemmar till 5 000. Med 17 års erfarenhet och betrodd för över 3 miljoner projekt förstår ProWorkflow-teamet...

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Orderhive is an eCommerce Automation Software suitable for retailers, wholesalers, dropshippers, distributors, and manufacturers.
Orderhive is order, shipping and inventory management software for online retailers. Automate inventory update across channels like Amazon, eBay, Etsy, Shopify, BigCommerce, WooCommerce,etc. Streamline fulfillment with Orderhive's integration with Amazon FBA & Multichannel Fulfillment. Print labels and track packages of USPS, UPS, FedEx, DHL, etc. within Orderhive with a few clicks. Manage drop shipping, wholesale orders, purchases, payments, shipment tracking, & much more with ease.
Orderhive is order, shipping and inventory management software for online retailers. Automate inventory update across channels like Amazon, eBay, Etsy, Shopify, BigCommerce, WooCommerce,etc....

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Store, manage and label your leads, contacts and clients in one centralized online hub. Start a free trial!
Grow your client relationships with a powerful business management app by vcita: >> Store, manage and label your leads, contacts and clients in one centralized online hub. >> Get a birds-eye view of your clients history appointments, payments, invoices, documents and conversations. >> Have all the information handy wherever you are and whenever you need it with a friendly mobile app. >> Easily collaborate with your team, assigning clients, appointments and incoming requests to staff members.
Grow your client relationships with a powerful business management app by vcita: >> Store, manage and label your leads, contacts and clients in one centralized online hub. >> Get a birds-eye view of...

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Web based solution to help professional massage therapists and bodyworkers simplify scheduling, marketing, & online business functions.
For the massage professional: MassageBook is a web based desktop, mobile and tablet practice management software solution to help professional massage therapists and bodyworkers achieve business success by simplifying scheduling, marketing, & online business functions. For the consumer of massage and bodywork services: MassageBook is the leading national directory of professional massage therapists, simplifying the process of finding and booking local massage therapists.
For the massage professional: MassageBook is a web based desktop, mobile and tablet practice management software solution to help professional massage therapists and bodyworkers achieve business...

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Curve Dental is the leading provider of cloud-based dental practice management software for modern dentists.
Curve Dental provides practice management software to 41,000+ dental professionals in North America. Practices use the Curve Hero™️ cloud-based solution for charting, scheduling, billing, imaging, invoicing, eClaims, ePrescribe, and more. Additionally, our integrated Curve GRO™️ patient engagement solution simplifies and streamlines communications by having everything you need in one system. Curve has performed 4000+ smooth data/image conversions from 90+ competing software platforms.
Curve Dental provides practice management software to 41,000+ dental professionals in North America. Practices use the Curve Hero™ ️cloud-based solution for charting, scheduling, billing, imaging,...

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
The all-in-one system with project & resource management, time tracking, estimating & invoicing, and financial reporting.
Function Point is an all-in-one project management software for marketing agencies and in-house creative departments looking to streamline their workflow. Manage your projects, staff resources, track time, create estimates & invoices, and integrate with Quickbooks all in one cloud-based system. Our solution helps agencies improve their productivity and profitability by streamlining processes; simplifying collaboration; centralizing information; and delivering real-time business data.
Function Point is an all-in-one project management software for marketing agencies and in-house creative departments looking to streamline their workflow. Manage your projects, staff resources, track...

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Qlik Sense is a business intelligence (BI) and visual analytics platform that helps global enterprises move faster and work smarter.
Qlik Sense is world-class business intelligence software that helps global enterprises move faster, work smarter and put modern analytics in everyone's hands. Easily combine, load, visualize, and explore data, no matter how large (or small). Create and share powerful, interactive dashboards in a governable environment. Get unmatched performance and scalability on enterprise SaaS, your cloud of choice, or on-premises. Accelerate your path to business value with the most complete BI platform.
Qlik Sense is world-class business intelligence software that helps global enterprises move faster, work smarter and put modern analytics in everyone's hands. Easily combine, load, visualize, and...

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Business management platform that comes with CRM, HRM, financial management, and project management.
Business management platform that comes with CRM, HRM, financial management, and project management.
Business management platform that comes with CRM, HRM, financial management, and project management.

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Virtuagym är en av ledarna inom innovativa allt-i-ett-träningslösningar. Allt du behöver, oavsett om du har den minsta studion eller den största kedjan.
Virtuagym erbjuder träningsprogramvaror för personliga tränare, självständiga studior och gymkedjor i alla storlekar. Virtuagym är byggd från grunden för träningsfantaster som vill få ut det mesta av varje arbetstimme och ge sitt företag nytt liv. Virtuagym kan anpassa sig till kraven från den självständiga tränaren eller det största gymkonglomeratet gällande allt från automatisk medlemsfakturering till individuell medlemshantering.
Virtuagym erbjuder träningsprogramvaror för personliga tränare, självständiga studior och gymkedjor i alla storlekar. Virtuagym är byggd från grunden för träningsfantaster som vill få ut det mesta...

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Brightpearl är en plattform för återförsäljarverksamhet, tätt integrerad i alla dina försäljningskanaler.
Brightpearl är en plattform för detaljhandelsverksamhet. Brightpearl är tätt integrerad i alla dina säljkanaler och kopplar samman dina säljordrar, fullgörande, lagerhantering, redovisning, rapportering och planering, lagerhantering, påfyllning med mera. Brightpearl är specifikt utformat för affärsmodeller för återförsäljare och är byggt för att tillförlitligt hantera intensiv handel och integreras med hela ekosystemet för återförsäljarteknik.
Brightpearl är en plattform för detaljhandelsverksamhet. Brightpearl är tätt integrerad i alla dina säljkanaler och kopplar samman dina säljordrar, fullgörande, lagerhantering, redovisning, rapporteri...

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Karbon is a collaborative work management platform for accounting firms and professional service businesses.
Karbon is a work management platform for accounting firms and professional service businesses. It provides a truly collaborative platform to manage workflows, communicate with teams and deliver exceptional client work. By combining email, discussions, tasks and powerful workflows, Karbon aligns your team with a single place to communicate and collaborate, increasing capacity to deliver on time and budget.
Karbon is a work management platform for accounting firms and professional service businesses. It provides a truly collaborative platform to manage workflows, communicate with teams and deliver...

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Accelo hjälper dig att få insyn i hela verksamhetens prestanda så att du enkelt kan leverera det arbete dina kunder uppskattar.
Accelo kombinerar de viktigaste behoven för din försäljning, projektledning, behållaravtal, servicebiljetter och samarbete i en plattform för små till medelstora tjänsteföretag, och gör det sedan enkelt att tilldela arbete, kartlägga framsteg, se budgetar och lönsamhet i realtid. Accelo hjälper dig att få insyn i hela verksamhetens prestanda så att du enkelt kan leverera det arbete dina kunder uppskattar.
Accelo kombinerar de viktigaste behoven för din försäljning, projektledning, behållaravtal, servicebiljetter och samarbete i en plattform för små till medelstora tjänsteföretag, och gör det sedan...

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
One app to manage your entire business.
All-in-one business management platform designed for freelancers and small businesses. From projects and tasks to time tracking and invoicing, everything you need in one intuitive platform.
All-in-one business management platform designed for freelancers and small businesses. From projects and tasks to time tracking and invoicing, everything you need in one intuitive platform.

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
We design our business management software keeping you in mind. From accounting to reporting, manage it all with our one-stop solution.
Every business has unique needs specific to your way of working or industry. Sometimes, you make exceptions to these needs to continue with a workaround in your current software. This can result in decreased productivity & hamper business growth. TallyPrime is a business management software designed keeping different business scenarios in mind. We’ve taken care of every little detail, so that you don’t have to rely on workarounds but appreciate that the software is built specifically for you!
Every business has unique needs specific to your way of working or industry. Sometimes, you make exceptions to these needs to continue with a workaround in your current software. This can result in...

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering
Simple, streamlined administration for strength and conditioning gyms, yoga and pilates studios, music and dance schools, and more.
Pike13 streamlines administrative tasks so that you can focus on clients. The mobile-friendly Pike13 platform allows class-based businesses like gyms, yoga and pilates studios, music and dance schools and more to manage everything from clients and schedules to billing and payroll. Smart reporting offers actionable insights about business health, and a free client app makes it easy to engage with clients. Webhooks and an integration with Zapier can link Pike13 scheduling to streaming platforms.
Pike13 streamlines administrative tasks so that you can focus on clients. The mobile-friendly Pike13 platform allows class-based businesses like gyms, yoga and pilates studios, music and dance...

Funktioner

  • CRM
  • Personalhantering
  • Finanshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Tid och kostnadsspårning
  • Utbildningshantering