Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Program för företagsledning

Program för företagsledning samlar en enda programsvit för bokföring, kontakthantering, kundrelationshantering, planering av företagsresurser (ERP) och HR-system. System för företagsledning kombinerar flera programvaruprodukters funktioner i en applikation, vilket förenklar utbildning och driftsättning, särskilt för små och medelstora företag. Använd Capterra för att hitta rätt lösning för företagsledning för ditt bolag i Sverige.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Program för företagsledning

Sverige Visa lokala produkter

59 resultat

NetSuites företagshantering sköter ekonomi, CRM, lager, logistik och omnikanalhandel med ett och samma helt integrerade system. Lär dig mer om NetSuite
NetSuite automatiserar centrala processer som redovisning, lager- och orderhantering, kundhantering, projekthantering och mer. En enhetlig molnplattform ger säker åtkomst när och var som helst, till funktioner och data ni behöver i verksamheten. Med flexibla verktyg för rapportering, infopaneler och beslutsstöd som ger realtidsinsyn hjälper NetSuite organisationer i alla storlekar och branscher ta kontroll över kostnaderna, eliminera ineffektivitet och förbättra sina ekonomiska resultat. Lär dig mer om NetSuite

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Köpa in och ta emot
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Utbildningshantering
  • Orderhantering
  • Projektledning
  • Schemaläggning
  • Bokföring
  • Kundhantering
  • Uppgiftshantering
Asana för verksamhetshantering. Skapa tydlighet och gör skillnad genom att koppla arbete och arbetsflöden till företagsomfattande mål. Lär dig mer om Asana
Med Asana kan du samordna arbete mellan team i stor skala – från dagliga uppgifter till strategiska tvärfunktionella initiativ. Asana är den enda plattformen för arbetshantering som omvandlar mål till handling och överbryggar klyftor mellan team. Mer än 135 000 betalande kunder och miljontals kostnadsfria organisationer i 190 länder förlitar sig på Asana för att hantera allt från företagets mål till digital omvandling, produktlanseringar och marknadsföringskampanjer. Lär dig mer om Asana

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Köpa in och ta emot
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Utbildningshantering
  • Orderhantering
  • Projektledning
  • Schemaläggning
  • Bokföring
  • Kundhantering
  • Uppgiftshantering
Samverkan är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts. Skapa, samarbeta och organisera ditt arbete på ett och samma ställe. Lär dig mer om Confluence
Samverkan är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts. Det är en central sanningskälla för snabbrörliga företag. Confluence håller alla organiserade och synkroniserade med allt från mötesanteckningar till strategidokument och IT-dokumentation så att de kan fatta bättre beslut snabbare och vara mer mottagliga för förändringar. Confluence integreras sömlöst med Atlassians svit med produkter som Jira Software och Trello, och möjliggör oändlig anpassning med appar från marknaden. Lär dig mer om Confluence

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Köpa in och ta emot
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Utbildningshantering
  • Orderhantering
  • Projektledning
  • Schemaläggning
  • Bokföring
  • Kundhantering
  • Uppgiftshantering
MyPRM erbjuder en komplett och intuitiv plattform för hantering av relationer med samarbetspartner och gör livet enklare för både kanalchefer och deras samarbetspartner Lär dig mer om MyPRM
Vi skulle vilja prata med dig MyPRM är den första franska SaaS-plattformen för hantering och utveckling av företags indirekta verksamhet. MyPRM-lösningen skapades 2017 som ett alternativ till traditionella plattformar och stöder alla steg i partnerlivscykeln, från rekrytering till prestationshantering. Med flexibla, affärsfokuserade moduler, funktioner och användarvänliga gränssnitt hjälper MyPRM organisationer att dra nytta av kraften i sina distributionskanaler. Lär dig mer om MyPRM

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Köpa in och ta emot
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Utbildningshantering
  • Orderhantering
  • Projektledning
  • Schemaläggning
  • Bokföring
  • Kundhantering
  • Uppgiftshantering
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis. Lär dig mer om Jira
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet, från planering till leverans. Med inbyggda färdplaner kan team ta fram sitt arbete för att hålla reda på helhetsbilden. Med Jiras kodlösa automatiseringsmotor kan teamen spara tid och öka effekten genom att automatisera alla uppgifter eller processer med några få klick. Och med en gratisutgåva kan team med upp till tio användare dra nytta av Jiras alla möjligheter utan kostnad, för alltid. Lär dig mer om Jira

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Köpa in och ta emot
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Utbildningshantering
  • Orderhantering
  • Projektledning
  • Schemaläggning
  • Bokföring
  • Kundhantering
  • Uppgiftshantering
Trello är ett samarbetsverktyg som organiserar dina projekt i tavlor. Trello visar dig i en smidig överblick vilket arbete som utförs.
”Organisera vad som helst, tillsammans.” Trello är ett samarbetsverktyg som organiserar dina projekt i tavlor. Trello visar i en smidig överblick vilket arbete som utförs, vem som arbetar med vad och hur långt en process har framskridit. Alla dina projekt, alla dina uppgifter, alla teammedlemmar – organiserade och överblickbara så att inget går förlorat. Nya användare förstår direkt hur systemet med listor och kort fungerar och kan börja arbeta med Trello inom några minuter. Lär dig mer om Trello

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Köpa in och ta emot
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Utbildningshantering
  • Orderhantering
  • Projektledning
  • Schemaläggning
  • Bokföring
  • Kundhantering
  • Uppgiftshantering
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en förstklassig försäljningslösning som förbättrar representanternas produktivitet på en av världens ledande CRM-plattformar.
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en av de ledande försäljningslösningarna i sin klass. Programvaran har hjälpt till att stärka förstklassiga säljteam på en av världens främsta CRM-plattformar. Företag av alla storlekar, inom alla branscher och på alla platser kan uppnå värden snabbare med Sales Cloud 360. Öka säljarnas produktivitet med datadriven försäljning genom att snabbt implementera branschspecifika appar och processer för bästa praxis. Du får också tillgång till över 150 000 säljorganisationer och en gemenskap med 2 miljoner användare som brinner för ökad försäljning. Lär dig mer om Salesforce Sales Cloud

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Köpa in och ta emot
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Utbildningshantering
  • Orderhantering
  • Projektledning
  • Schemaläggning
  • Bokföring
  • Kundhantering
  • Uppgiftshantering
monday.com är en intuitiv plattform som låter dig skapa unika lösningar för alla aspekter av din verksamhet på ett och samma ställe.
monday.com är en intuitiv plattform som låter dig skapa unika lösningar för alla aspekter av din verksamhet på ett och samma ställe. Börja med färdiga mallar och anpassa dem helt efter dina arbetsflöden. Så att hela ditt team kan spåra lager, rekrytera nya medarbetare, övervaka projekt, uppdatera status för viktiga uppgifter och hantera dina sälj- och marknadsföringskampanjer. Bli av med smärtsamt långa e-posttrådar och slipp möten samtidigt som du får ännu mer gjort med denna samarbetslösning. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Köpa in och ta emot
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Utbildningshantering
  • Orderhantering
  • Projektledning
  • Schemaläggning
  • Bokföring
  • Kundhantering
  • Uppgiftshantering
ClickUp vill vara arbetets framtid – en app som ersätter alla andra. ClickUp var en av de snabbast växande produktivitetsapparna 2020.
ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål, kalendrar, schemaläggning och till och med en inkorg. ClickUp är helt anpassningsbar och fungerar för alla typer av team, så att alla team kan använda samma app för att planera, organisera och samarbeta. Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Köpa in och ta emot
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Utbildningshantering
  • Orderhantering
  • Projektledning
  • Schemaläggning
  • Bokföring
  • Kundhantering
  • Uppgiftshantering
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för projektledning och arbetsledning tack vare dess lättanvända gränssnitt, gantt-diagram och instrumentbrädor i realtid samt funktioner för arbetsautomatisering. *Utmärkelser 2018: Utsedd till en Leader in Enterprise Collaborative Work Management av Forrester Research, utvald till Deloittes Fast 500 List, erkänd för Technology Innovation & Vision av 451 Research Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Köpa in och ta emot
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Utbildningshantering
  • Orderhantering
  • Projektledning
  • Schemaläggning
  • Bokföring
  • Kundhantering
  • Uppgiftshantering
Mindbody är en programvara för träning, skönhet och hälsa som anpassats för att effektivisera företagsledning och följa upp framsteg på ett och samma ställe.
Mindbody förhöjer din kundupplevelse från det ögonblick de hittar dig i appen fram till deras nästa besök. Automationen ger dig mer än schemaläggning och företagsledning. Skicka personanpassad e-post och textkampanjer med en knapptryckning. Bygg upp ditt varumärke med en anpassad app som fylls med alla dina tjänster och erbjudanden. Spara tid och ge dina kunder den uppmärksamhet de förtjänar. Boka en gratis demo idag. Lär dig mer om Mindbody

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Köpa in och ta emot
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Utbildningshantering
  • Orderhantering
  • Projektledning
  • Schemaläggning
  • Bokföring
  • Kundhantering
  • Uppgiftshantering
Wrike är en programvara för företagsledning med mallar, tidsuppföljning, Gantt-diagram, instrumentbräden, rapporter med mera.
Wrike är en programvara för företagsledning som fler än 20 000 företag över hela världen förlitar sig på. Skapa en strömlinjeformad digital arbetsplats med hjälp av anpassade förfrågningsformulär, Kanban-tavlor, Gantt-diagram, tidsuppföljning, uppdateringar i realtid och prestandarapporter på ett och samma ställe som kan delas över hela företaget. Integrera Wrike med mer än 400 applikationer för att automatisera dina dagliga processer. Anpassa arbetsflöden och minska behovet av e-post, möten och statusuppdateringar med mera. Arbeta smartare, inte hårdare, med Wrike. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Köpa in och ta emot
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Utbildningshantering
  • Orderhantering
  • Projektledning
  • Schemaläggning
  • Bokföring
  • Kundhantering
  • Uppgiftshantering
Bitrix24 är en förstklassig kostnadsfri heltäckande företagsledningssvit som används av över fyra miljoner företag. CRM, uppgifter, projekt, dokument, e-post med mera.
Bitrix24 är en heltäckande programvara för företagsledning som är 100 % gratis. Du får över 35 kostnadsfria verktyg som CRM, uppgifter, dokumenthantering, projektledning, tidsuppföljning, automatisering av affärsprocesser, fakturering, samarbete, frånvarohantering, e-postmarknadsföring, virtuell PBX, delade kalendrar, företagskatalog, HRMS och mycket mer. Tillgänglig i molnet och som programvara som kan installeras på din egen server. Programvaran är redo för användning på mindre än 30 sekunder. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Köpa in och ta emot
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Utbildningshantering
  • Orderhantering
  • Projektledning
  • Schemaläggning
  • Bokföring
  • Kundhantering
  • Uppgiftshantering
En uppsättning integrerade affärsappar för CRM, POS, webbplats, e-handel, försäljning, bokföring, lager, HR, projekt och marknadsföring.
Odoo är en helt integrerad och anpassningsbar svit av affärsapplikationer med öppen källkod, inklusive försäljning, CRM, projektledning och andra affärsbehov i en enda programvarulösning. Odoo utformades för att uppfylla behoven hos företag av alla storlekar och budgetar. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Köpa in och ta emot
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Utbildningshantering
  • Orderhantering
  • Projektledning
  • Schemaläggning
  • Bokföring
  • Kundhantering
  • Uppgiftshantering
Samarbeta i projekt, följ upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder. Tillgänglig i molnet och från alla enheter.
Avaza är en allt i ett-lösning för projektledning, resursplanering, tidsuppföljning, hantering av utgifter, offerter och fakturor. Team av alla storlekar, från frilansare till storföretag, kommer att älska den tack vare den enkla och intuitiva designen med kraftfulla funktioner. Du kan arbeta med projekt, följa upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder på ett och samma ställe. Tillgänglig i molnet och från alla enheter. Lär dig mer om Avaza

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Köpa in och ta emot
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Utbildningshantering
  • Orderhantering
  • Projektledning
  • Schemaläggning
  • Bokföring
  • Kundhantering
  • Uppgiftshantering
Upptäck SAP S/4HANA Cloud, ett komplett ERP-system med inbyggd AI och maskininlärning.
SAP S/4HANA Cloud är ett komplett system för företagsresursplanering (ERP, Enterprise Resource Planning) med inbyggd intelligent teknik som AI, maskininlärning och avancerad analys. Det hjälper företag att anta nya affärsmodeller, hantera snabba verksamhetsförändringar, organisera interna och externa resurser och utnyttja den prediktiva kraften i AI. Dra nytta av en tät, inbyggd integrering mellan processer, ett utvecklat branschdjup och en stabil minnesbaserad datamodell. Lär dig mer om SAP S/4HANA Cloud

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Köpa in och ta emot
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Utbildningshantering
  • Orderhantering
  • Projektledning
  • Schemaläggning
  • Bokföring
  • Kundhantering
  • Uppgiftshantering
Öka kontrollen över dina små eller medelstora företag med SAP Business one - en programvara som är utformad för att växa med dig.
SAP Business One är en prisvärd, lättimplementerad och komplett företagsledningslösning som är tillgänglig på plats, i molnet eller driven av SAPs senaste minnesdatabas – SAP HANA. Det finns branschspecifika versioner av lösningen och den är utformad för att växa med ditt företag. Sapphire är en ledande guldpartner för SAP Business One – Lär dig mer om SAP Business One

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Köpa in och ta emot
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Utbildningshantering
  • Orderhantering
  • Projektledning
  • Schemaläggning
  • Bokföring
  • Kundhantering
  • Uppgiftshantering
Jolt är en app-baserad programvara som används för att hantera daglig drift och timanställda, och den ger feedback i realtid till ägare och chefer.
Jolt är en app-baserad programvara som används för att hantera den daglig driften för varumärken som Chick-fil-A, Legoland och Regal Cinemas. Jolt är en global ledare inom uppgiftshantering och ger feedback i realtid från varje plats till chefer och ägare. Den fullständiga programsviten innehåller ett utbildningsbibliotek, schemabyggare med dra-och-släpp-funktion, e-post och textmeddelanden, en stämpelklocka med ansiktsigenkänning med mer. Lär dig mer om Jolt

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Köpa in och ta emot
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Utbildningshantering
  • Orderhantering
  • Projektledning
  • Schemaläggning
  • Bokföring
  • Kundhantering
  • Uppgiftshantering
Virtuagym är en av ledarna inom innovativa allt-i-ett-träningslösningar. Allt du behöver, oavsett om du har den minsta studion eller den största kedjan.
Virtuagym erbjuder träningsprogramvaror för personliga tränare, självständiga studior och gymkedjor i alla storlekar. Virtuagym är byggd från grunden för träningsfantaster som vill få ut det mesta av varje arbetstimme och ge sitt företag nytt liv. Virtuagym kan anpassa sig till kraven från den självständiga tränaren eller det största gymkonglomeratet gällande allt från automatisk medlemsfakturering till individuell medlemshantering. Lär dig mer om Virtuagym

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Köpa in och ta emot
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Utbildningshantering
  • Orderhantering
  • Projektledning
  • Schemaläggning
  • Bokföring
  • Kundhantering
  • Uppgiftshantering
ProWorkflow är en mycket uppskattad programvara för projekt-, uppgifts- och arbetsflödeshantering.
ProWorkflow är ett industriledande omfattande projektledningsverktyg för team från fem medlemmar till 5 000. Med 17 års erfarenhet och betrodd för över 3 miljoner projekt förstår ProWorkflow-teamet allt från små detaljer till stordata. Spåra Gantt-diagramuppgifter, Kanban-styrelse, tid, dokument, meddelanden, offerter och fakturor. Med en kraftfull API och anpassningsbara funktioner kan du enkelt skräddarsy ProWorkflow. Kundtjänst i världsklass och gratis onboarding gör det enkelt att välja ProWorkflow. Lär dig mer om ProWorkflow

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Köpa in och ta emot
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Utbildningshantering
  • Orderhantering
  • Projektledning
  • Schemaläggning
  • Bokföring
  • Kundhantering
  • Uppgiftshantering
Scoro är en av de mest omfattande företagsledningslösningarna för professionella och kreativa tjänster.
Scoro är en början till slut lösning för företagsledning som gör det möjligt för professionella och kreativa tjänster att styra hela arbetsflödet från en och samma plats. Scoro tillhandahåller alla verktyg du behöver för att hantera din verksamhet: projektledning, schemaläggning och spårning av arbete, uppgiftstavlor och listor, kontaktdatabas och CRM, offert och fakturering, avancerad rapportering, instrumentbrädor i realtid och mycket mer. Du får en fullständig översikt över verksamheten. Registrera dig för en 14 dagars gratis provperiod för att se själv. Lär dig mer om Scoro

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Köpa in och ta emot
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Utbildningshantering
  • Orderhantering
  • Projektledning
  • Schemaläggning
  • Bokföring
  • Kundhantering
  • Uppgiftshantering
Driv fokus, skapa möjligheter för dina team och reagera snabbare med Clarizens arbetsledningslösningar för företag.
Clarizen är en molnbaserad samarbetslösning för arbetsledning. Den enda anpassningsbara lösningen på marknaden för att företag snabbt ska kunna omvandla idéer till strategier, planer och åtgärder för att reagera på förändrade marknadsförhållanden. Dina team kan arbeta som de vill och du kommer att ha insyn i alla dina arbetsflöden i realtid. Att hålla alla engagerade och fokuserade så att resultaten levereras snabbare och företagets mål och kundernas förväntningar överträffas. Passar bäst för företag med över 50 anställda Lär dig mer om Planview AdaptiveWork

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Köpa in och ta emot
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Utbildningshantering
  • Orderhantering
  • Projektledning
  • Schemaläggning
  • Bokföring
  • Kundhantering
  • Uppgiftshantering
Accelo hjälper dig att få insyn i hela verksamhetens prestanda så att du enkelt kan leverera det arbete dina kunder uppskattar.
Accelo kombinerar de viktigaste behoven för din försäljning, projektledning, behållaravtal, servicebiljetter och samarbete i en plattform för små till medelstora tjänsteföretag, och gör det sedan enkelt att tilldela arbete, kartlägga framsteg, se budgetar och lönsamhet i realtid. Accelo hjälper dig att få insyn i hela verksamhetens prestanda så att du enkelt kan leverera det arbete dina kunder uppskattar. Lär dig mer om Accelo

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Köpa in och ta emot
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Utbildningshantering
  • Orderhantering
  • Projektledning
  • Schemaläggning
  • Bokföring
  • Kundhantering
  • Uppgiftshantering
Exercise.com är en varumärkesanpassad programvaruplattform för att bättre hantera din gymverksamhet och få den att växa.
Exercise.coms programplattform för hantering av träningsföretag har allt du behöver för att hantera din träningsstudio, ditt gym, ditt personliga träningsföretag eller hälsocenter med skräddarsydda webb- och mobilappar som byggts specifikt för träningsföretag. Använd programvaran för att hantera ditt träningsföretag, genomföra digitala hälso- och näringsutvärderingar, leverera webbaserade träningspass online eller personligen till individer eller grupper samt sälja artiklar med hjälp av e-handelsfunktionen för gym. Lär dig mer om Exercise.com

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Köpa in och ta emot
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Utbildningshantering
  • Orderhantering
  • Projektledning
  • Schemaläggning
  • Bokföring
  • Kundhantering
  • Uppgiftshantering
Använd Ninox för att skapa en affärsapplikation som matchar arbetsflödet. Med Ninox går det att integrera CRM, ERP, personalavdelning och många fler...
Använd Ninox för att skapa en affärsapplikation som matchar arbetsflödet. Med Ninox går det att integrera och anpassa applikationer från olika avdelningar som CRM, ERP, personalavdelning, ekonomiavdelning, säljavdelning och projektledning för att effektivisera verksamheten så effektivt som möjligt. Dessutom främjar Ninox funktioner för teamsamarbete och integrering av de vanligaste tjänsterna, t.ex. Google (Sheets, Drive, Calendar, Forms) och många fler. Lär dig mer om Ninox

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Köpa in och ta emot
  • Tid och kostnadsspårning
  • Fakturering
  • Utbildningshantering
  • Orderhantering
  • Projektledning
  • Schemaläggning
  • Bokföring
  • Kundhantering
  • Uppgiftshantering