Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Program för varumärkeshantering

Program för varumärkeshantering innehåller en mängd verktyg för att skapa, sammanställa, uppdatera och lagra produktinformation. Bland alla funktioner i ett sådant program finns annonsuppbyggnad, kravhantering, distribution av produktmaterial och kommunikationshantering. För relaterad programvara, se: marketing automation-program och program för digital tillgångshantering.

Sverige Visa lokala produkter

58 resultat

Asana är det enklaste sättet att organisera och hantera teamens arbete i stor skala. Se varför Asana utmärker sig på Capterra.
Med Asana kan du samordna arbete mellan team i stor skala – från dagliga uppgifter till strategiska tvärfunktionella initiativ. Asana är den enda plattformen för arbetshantering som omvandlar mål till handling och överbryggar klyftor mellan team. Mer än 135 000 betalande kunder och miljontals kostnadsfria organisationer i 190 länder förlitar sig på Asana för att hantera allt från företagets mål till digital omvandling, produktlanseringar och marknadsföringskampanjer. Lär dig mer om Asana

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
  • Ersättningshantering
  • Innehållshantering
  • Integration av sociala medier
  • Anpassningsbara mallar
  • Anpassningsbar branding
På monday.com kan marknadsföringsteam hantera kreativa förfrågningar och planera strategier på en flexibel plattform för att bättre skala upp sitt varumärke.
På monday.coms kodlösa plattform kan marknadsföringschefer skapa den perfekta översikten för sitt team. Diskutera strategi, logga kreativa förfrågningar och tilldela jobb till olika teammedlemmar så att alla vet exakt vad de ska prioritera. Analysera sedan framsteg och kampanjresultat på specialbyggda instrumentbrädor för att enkelt skala upp ditt varumärke. monday.com gör det enkelt för team av alla storlekar att hantera alla aspekter av sitt varumärke, från idé till utförande. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
  • Ersättningshantering
  • Innehållshantering
  • Integration av sociala medier
  • Anpassningsbara mallar
  • Anpassningsbar branding
Samverkan är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts. Skapa, samarbeta och organisera ditt arbete på ett och samma ställe.
Samverkan är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts. Det är en central sanningskälla för snabbrörliga företag. Confluence håller alla organiserade och synkroniserade med allt från mötesanteckningar till strategidokument och IT-dokumentation så att de kan fatta bättre beslut snabbare och vara mer mottagliga för förändringar. Confluence integreras sömlöst med Atlassians svit med produkter som Jira Software och Trello, och möjliggör oändlig anpassning med appar från marknaden. Lär dig mer om Confluence

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
  • Ersättningshantering
  • Innehållshantering
  • Integration av sociala medier
  • Anpassningsbara mallar
  • Anpassningsbar branding
Schemalägg obegränsade inlägg, hantera sociala nätverk, spåra samtal och mät prestanda från en enda instrumentbräda.
Zoho Social är uppbyggt med de växande företagens behov i åtanke, de företag som börjar bli seriösa när det gäller marknadsföringen på sociala medier. Produkten är byggd för att hjälpa dig att bygga upp din närvaro på sociala medier, utan att behöva oroa dig för att installera saker, utbilda dig, skiftande kostnader osv. Programvaran gör att saker och ting förenklas och erbjuder valuta för pengarna. Tillräckligt enkel så att du kan förstå sig på den och komma igång inom några minuter. Lär dig mer om Zoho Social

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
  • Ersättningshantering
  • Innehållshantering
  • Integration av sociala medier
  • Anpassningsbara mallar
  • Anpassningsbar branding
Wrike är en programvara för varumärkeshantering som gör det möjligt för företag att enkelt organisera och lagra varumärkestillgångar i ett enda digitalt nav.
Mer än två miljoner arbetare runt om i världen förlitar sig på Wrikes programvara för varumärkeshantering. Skapa en enda digital hubb för att organisera och hantera ditt företags varumärkes identitetsdokument, mallar, digitala bilder och riktlinjer samt varumärket. Programvara för varumärkeshantering från Wrike gör det möjligt för alla anställda på företaget att komma åt och använda godkända tillgångar, vilket säkerställer att varumärkets identitet och personlighet förblir stark i alla kanaler, plattformar och kommunikationer utan att slösa tid på vanliga förfrågningar om tillgångsanvändning. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
  • Ersättningshantering
  • Innehållshantering
  • Integration av sociala medier
  • Anpassningsbara mallar
  • Anpassningsbar branding
Plattformen för arbetsledning för större företag hjälper team och företag att planera, utföra och leverera bra arbete och önskade resultat.
Workfront är den första moderna arbetsledningsplattformen som organiserar allt ditt arbete på ett ställe. Med Workfront kan ledare och team effektivisera förfrågningar, planera och prioritera projekt, hantera processer, granska tillgångar digitalt och rapportera om arbete. Eliminera informationssilor, öka produktiviteten, samla in viktig information, samarbeta med intressenter och arbeta effektivt genom att kombinera ditt arbete i en enda lösning. Workfront är utformad för medarbetare så att de kan utföra ett så bra arbete som möjligt. Lär dig mer om Adobe Workfront

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
  • Ersättningshantering
  • Innehållshantering
  • Integration av sociala medier
  • Anpassningsbara mallar
  • Anpassningsbar branding
Centralisera och dela dina teams varumärkestillgångar med hjälp av molnbaserade Canto DAM och börja arbeta mer effektivt idag.
Canto hjälper dig att låsa upp ditt team och släppa loss ditt varumärke. Marknadsföringsteam i alla industrier litar på att Canto förbättrar deras verksamhet genom att enkelt organisera, säkra och dela visuella varumärkestillgångar. Programvaran ger ditt team kraften att enkelt märka, samarbeta och rapportera om företagsomfattande digitala tillgångar i en visuell miljö. Canto har över 25 års erfarenhet inom den digitala kapitalförvaltningsbranschen och tusentals varumärken runt om i världen förlitar sig på centralisering av deras omfattande mediabibliotek. Lär dig mer om Canto

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
  • Ersättningshantering
  • Innehållshantering
  • Integration av sociala medier
  • Anpassningsbara mallar
  • Anpassningsbar branding
Sprout Social erbjuder lösningar för engagemang i sociala medier, publicering, analys, lyssning och rapportering för ledande byråer och varumärken som Loews Hotel, NBC Universal, Macys, Chipotle och Sony.
Sprout Social erbjuder lösningar för engagemang i sociala medier, publicering, analys, lyssnande och rapportering för ledande byråer och varumärken som Loews Hotel, NBC Universal, Macys, Chipotle och Sony. Sprout finns tillgängligt via webbläsare, iOS och Android och gör det möjligt för varumärken att förenkla den sociala hanteringen, samarbeta mellan olika team och erbjuda en exceptionell kundupplevelse. Sprout Social stöder Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn och Pinterest. Lär dig mer om Sprout Social

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
  • Ersättningshantering
  • Innehållshantering
  • Integration av sociala medier
  • Anpassningsbara mallar
  • Anpassningsbar branding
Loomly är plattformen för varumärkesframgångar som ger marknadsföringsteam möjlighet att samarbeta, publicera och mäta.
Loomly är plattformen för varumärkesframgångar som ger marknadsföringsteam möjlighet att samarbeta, publicera och mäta. Effektivisera teamwork längs hela innehållshanteringsprocessen: hantera digitala tillgångar, ge bränsle till historieberättande, polera innehåll, godkänn meddelanden, nå ut till din publik, engagera din gemenskap och mät prestanda. Stödjer nu organiskt innehåll, förstärkta inlägg och målinriktade kampanjer. Allt i ett-samarbetslösning. Lär dig mer om Loomly

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
  • Ersättningshantering
  • Innehållshantering
  • Integration av sociala medier
  • Anpassningsbara mallar
  • Anpassningsbar branding
Qualtrics CoreXM är den enda lösningen för alla dina erfarenhetsdata.
Utveckla ditt varumärke med kraftfulla insikter från Qualtrics. Få en fullständig bild av de mätvärden som är viktigast för ditt varumärke, med allt från varumärkesmedvetenhet och konkurrent-riktmärkning till reklamtester på vad de säger är världens första plattform för upplevelsehantering. Realtidsvy över varumärkeshälsa med alla dina mätvärden på en enda instrumentbräda. Utveckla ditt varumärke med användbara insikter. Du kan boka en gratis demo idag. Lär dig mer om Strategy & Research

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
  • Ersättningshantering
  • Innehållshantering
  • Integration av sociala medier
  • Anpassningsbara mallar
  • Anpassningsbar branding
Yotpo, en av de ledande marknadsföringsplattformarna för e-handel, integrerar datadrivna lösningar för recensioner, lojalitet, SMS-marknadsföring med mera.
Yotpo, en av de ledande marknadsföringsplattformarna för e-handel, hjälper tusentals varumärken att accelerera tillväxten av direkt till konsumenten. Metoden med en enda plattform integrerar datadrivna lösningar för recensioner, lojalitet, SMS-marknadsföring med mera. Varumärken som använder Yotpo har möjlighet att skapa smarta upplevelser med hög konverteringsgrad som skapar och bibehåller goda kundrelationer. Lösningen integreras med de verktyg du använder varje dag, som Google, Instagram, de främsta e-handelsplattformarna och resten av din teknikstack. Lär dig mer om Yotpo

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
  • Ersättningshantering
  • Innehållshantering
  • Integration av sociala medier
  • Anpassningsbara mallar
  • Anpassningsbar branding
ReferralCandy är ett plugin-program för e-handelsbutiker som hjälper dig att få mer muntlig försäljning.
Öka din försäljning genom muntlig marknadsföring. Belöna dina kunder för hänvisningar och se försäljningen och aktierna rulla in. ReferralCandy ansluter direkt till populära e-handelsplattformar (Shopify, WooCommerce, BigCommerce, Magento) eller väljer anpassad API och avancerade integrationer. ReferralCandy integrerar också med andra marknadsföringsverktyg som AdRoll, Mailchimp, Google Analytics, ReCharge, Fomo eller Chargebee och många andra. Lär dig mer om ReferralCandy

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
  • Ersättningshantering
  • Innehållshantering
  • Integration av sociala medier
  • Anpassningsbara mallar
  • Anpassningsbar branding
Få fram ditt innehåll med en prisbelönt varumärkeshanteringslösning och service utöver det vanliga.
Widen erbjuder dokumenthantering för företag. Capterra-användare har gett dem utmärkelser för Bästa värde och Användarvänlighet. Widen gör vad de lovar och strävar efter att vara den bästa delen av sina kunders dag, varje dag. Främst inriktad på medelstora till stora företag med mer än 1 000 anställda ger Widens molnbaserade lösningar för DAM, PIM, arbetsflöde och varumärkeshantering dig en komplett upplevelse av högkvalitativ programvara och jättebra service. Lär dig mer om Acquia DAM (Widen)

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
  • Ersättningshantering
  • Innehållshantering
  • Integration av sociala medier
  • Anpassningsbara mallar
  • Anpassningsbar branding
Den ursprungliga uppkopplade bannertillverkaren. Ladda ned dem som JPG, PNG, HTML5, GIF eller MP4 och dela dem på sociala medier eller bädda in dem på din hemsida.
Creatopy (tidigare Bannersnack) har avancerade automatiserings- och anpassningsfunktioner, ett ständigt växande bibliotek med mallar och originella visuella element, och ger dig de verktyg du behöver för att sätta fart på din kreativa resa och se till att ditt visuella innehåll är organiserat och alltid överensstämmer med varumärket. Utforma, kommunicera och imponera. Lär dig mer om Creatopy

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
  • Ersättningshantering
  • Innehållshantering
  • Integration av sociala medier
  • Anpassningsbara mallar
  • Anpassningsbar branding
Ett lämpligt internetpubliceringsverktyg om du enkelt vill kunna skapa och publicera kataloger, broschyrer, tidskrifter, portföljer med mera.
Flipsnacks är ett online- och webbläsarbaserat publiceringsverktyg som används av människor från hela världen för att skapa och publicera digitala kataloger, tidskrifter, broschyrer, portföljer, rapporter, fotoalbum, tidningar och många andra typer av publikationer. Hur fungerar det? Du behöver bara ladda upp en PDF-fil så kommer den automatiskt att förvandlas till en snygg webbtidning med bläddringsfunktion. Alternativt kan du använda Design Studio på internet för att skapa din egen internetpublikation från grunden. Lär dig mer om Flipsnack

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
  • Ersättningshantering
  • Innehållshantering
  • Integration av sociala medier
  • Anpassningsbara mallar
  • Anpassningsbar branding
En plattform för skapande av design- och varumärkesmallar med låsbara mallar som gör det möjligt för team att skapa och distribuera innehåll samtidigt som de håller sig till varumärket.
Lucidpress är en plattform för skapande av design- och varumärkesmallar som ger icke-designers i ditt företag möjlighet att skapa och distribuera marknadsföringsmaterial på egen hand (samtidigt som de håller sig till varumärket). Låsbara mallar skyddar ditt varumärke samtidigt som de gör det möjligt för kollegor att göra små designjusteringar och anpassningar, vilket underlättar arbetsbelastningen för ditt kreativa team. Glöm otydlig varumärkesprofilering för alltid med Lucidpress – plattformen för skapande av varumärkesmallar som över 7 miljoner användare över hela världen litar på. Lär dig mer om Marq

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
  • Ersättningshantering
  • Innehållshantering
  • Integration av sociala medier
  • Anpassningsbara mallar
  • Anpassningsbar branding
En bra plattform som kan vitskyltas för recensioner och marknadsföring, riktad mot marknadsförare, byråer och företag som bedriver verksamhet inom SEO. Automatisera fler och bättre internetrecensioner.
Recensionshantering som kan vitskyltas för marknadsförare, byråer, SEO-specialister och företag. Grade.us har över 10 000 användare som automatiserar recensionsprocessen på webbplatser som Google, Facebook och över 100 branschspecifika recensionswebbplatser. Nå missnöjda kunder för att förbättra deras varumärkesupplevelse. Övervaka recensioner på över 100 recensionswebbplatser så att du alltid vet vad som sägs om ditt företag. Förvandla dina mest positiva recensioner till SEO-vänligt webb- och socialt innehåll. Riskminimering för sociala medier för ditt företag. Lär dig mer om Grade.us

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
  • Ersättningshantering
  • Innehållshantering
  • Integration av sociala medier
  • Anpassningsbara mallar
  • Anpassningsbar branding
Förstå dina kunder, ditt varumärke och din marknad med Brandwatchs avancerade plattform för konsumentdata.
Övervaka ditt varumärke med AI-driven attitydanalys som ger liv åt konsumenternas åsikter och reaktioner. Med Brandwatchs konsumentundersökningsplattform får du tillgång till djupgående konsumentinsikter från 100 miljoner onlinekällor. Signaler och varningar i realtid om ovanlig aktivitet hjälper varumärken att förebygga kriser. Förstå dina kunder och interagera med dem socialt med Brandwatch, en social programsvit byggd för vår snabbt föränderliga värld. Lär dig mer om Brandwatch

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
  • Ersättningshantering
  • Innehållshantering
  • Integration av sociala medier
  • Anpassningsbara mallar
  • Anpassningsbar branding
Bynder är en intuitiv molnbaserad lösning för marknadsföringsproffs som vill förenkla hanteringen av digitalt innehåll.
Bynder ger dig ett enkelt sätt att professionellt hantera och distribuera digitala tillgångar i molnet. Team kan snabbt hitta rätt filer, samarbeta om redigeringar och godkännanden i realtid och distribuera innehåll till en mängd olika kanaler. Med Bynder har konsumentinriktade företag full kontroll över sin marknadsföring och varumärkesverksamhet via en central portal. Lär dig mer om Bynder

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
  • Ersättningshantering
  • Innehållshantering
  • Integration av sociala medier
  • Anpassningsbara mallar
  • Anpassningsbar branding
Ett av de mest användarvänliga verktygen för arbete med sociala medier, för en effektiv samarbets- och godkännandeprocess i marknadsföringsteam.
Kontentino är särskilt lämpligt för globala och regionala verksamheter eller franchiseverksamheter som behöver lokalisera innehåll på sociala medier för marknader i olika länder eller platser. Det kan bli rörigt när varumärket använder flera olika byråer för olika marknader. Med Kontentino har du bättre kontroll över innehållets kvalitet och håller dig varumärkesenlig. Lär dig mer om Kontentino

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
  • Ersättningshantering
  • Innehållshantering
  • Integration av sociala medier
  • Anpassningsbara mallar
  • Anpassningsbar branding
Kontainer DAM och PIM är ett säkert, elegant och användarvänligt nav för bildbanks- och produktdatadistribution i en molnbaserad plattform.
Kontainer är ett av Skandinaviens ledande DAM-system för företag som vill organisera varumärkesbilder, produktdata, logotyper, videor och filer på ett enda ställe och kunna dela dem internt och externt. Ett användarvänligt, professionellt och GDPR-säkert B2B-alternativ till Dropbox, WeTransfer osv. Kontainer tillhandahåller branschspecifika funktioner och integrationer som stöder ditt företags användning av digitala tillgångar över olika plattformar och kanaler. Integrering med CMS, CRM ERP, e-postmarknadsföring osv. Lär dig mer om Kontainer

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
  • Ersättningshantering
  • Innehållshantering
  • Integration av sociala medier
  • Anpassningsbara mallar
  • Anpassningsbar branding
Omedelbar åtkomst till alla konversationer på internet om ditt varumärke.
Brand24 är en effektiv, prisvärd och användarvänlig PR-lösning. Tusentals varumärken och agenturer i alla storlekar använder Brand24 för att bevaka och analysera konversationer på internet om sina kunder, varumärken, produkter och konkurrenter. Brand24 ger sina användare möjlighet att övervaka sitt rykte på internet, förhindra PR-kriser, kartlägga resultaten av sina kampanjer, hitta varumärkesambassadörer, upptäcka samarbetsmöjligheter för att få mer publicitet och skapa varumärkesvänliga PDF-rapporter på bara några sekunder. Lär dig mer om Brand24

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
  • Ersättningshantering
  • Innehållshantering
  • Integration av sociala medier
  • Anpassningsbara mallar
  • Anpassningsbar branding
Programvara för hantering av varumärkestillgångar och mediabibliotek i en enda integrerad, säker och kostnadseffektiv lösning. Obegränsat antal användare för alla abonnemang.
Filecamp är en molnbaserad programvarulösning för hantering av varumärkestillgångar (brand asset management, BAM) som hjälper företag att organisera och dela med sig av sina varumärkestillgångar såsom bilder, logotyper, färger och varumärkesriktlinjer. Obegränsade användare för alla abonnemang och varje användare konfigureras med en egen uppsättning användar- och mappbehörigheter. Unika anpassade varumärkesalternativ ser till att allt är synkroniserat med dina varumärkesriktlinjer. Över 900 varumärken från hela världen förlitar sig på Filecamp för sina digitala tillgångar och varumärkesriktlinjer. Lär dig mer om Filecamp

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
  • Ersättningshantering
  • Innehållshantering
  • Integration av sociala medier
  • Anpassningsbara mallar
  • Anpassningsbar branding
Filestage är programvaran för varumärkeshantering som hjälper team att få sitt varumärkesinnehåll granskat och godkänt snabbare.
Filestage är en lättanvänd programvara för varumärkeshantering som hjälper team att få sitt varumärkesinnehåll granskat och godkänt snabbare. Med anpassningsbara arbetsflöden, uppgiftsautomatisering och inbyggd versionering har Filestage alla verktyg som ett team behöver för att få resultat utan att behöva någon utbildning. Med kunder som Sixt, Lufthansa, NBC Universal, Sharp och GroupM passar den här lösningen perfekt för kreativa byråer såväl som marknadsföringsteam i små, medelstora och stora företag. Lär dig mer om Filestage

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
  • Ersättningshantering
  • Innehållshantering
  • Integration av sociala medier
  • Anpassningsbara mallar
  • Anpassningsbar branding
Facelift Cloud är ett mångfacetterat verktyg som hjälper dig att effektivt hantera ditt varumärke i alla relevanta sociala mediekanaler.
Facelift Cloud är ett världsledande verktyg för varumärkeshantering. Kom i kontakt med din målgrupp och bygg ett starkt varumärke med programvara som hjälper dig att från ett centraliserat, effektivt och innovativt verktyg hantera dina aktiviteter i alla relevanta kanaler genom att samla all din hantering av sociala medier på en enda plats. Lämplig för alla företagsstorlekar på alla platser, med aktiva användare i över 50 länder över hela världen. Verktyget är ISO 27001-certifierat. Lär dig mer om facelift

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
  • Ersättningshantering
  • Innehållshantering
  • Integration av sociala medier
  • Anpassningsbara mallar
  • Anpassningsbar branding