Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Program för varumärkeshantering

Sverige Visa lokala produkter
57 resultat
Ett av de mest användarvänliga verktygen för arbete med sociala medier, för en effektiv samarbets- och godkännandeprocess i marknadsföringsteam. Lär dig mer om Kontentino
Kontentino är särskilt lämpligt för globala och regionala verksamheter eller franchiseverksamheter som behöver lokalisera innehåll på sociala medier för marknader i olika länder eller platser. Det kan bli rörigt när varumärket använder flera olika byråer för olika marknader. Med Kontentino har du bättre kontroll över innehållets kvalitet och håller dig varumärkesenlig. Lär dig mer om Kontentino

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Bynder är en intuitiv molnbaserad lösning för marknadsföringsproffs som vill förenkla hanteringen av digitalt innehåll. Lär dig mer om Bynder
Bynder ger dig ett enkelt sätt att professionellt hantera och distribuera digitala tillgångar i molnet. Team kan snabbt hitta rätt filer, samarbeta om redigeringar och godkännanden i realtid och distribuera innehåll till en mängd olika kanaler. Med Bynder har konsumentinriktade företag full kontroll över sin marknadsföring och varumärkesverksamhet via en central portal. Lär dig mer om Bynder

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Förstå dina kunder, ditt varumärke och din marknad med Brandwatchs avancerade plattform för konsumentdata. Lär dig mer om Brandwatch
Övervaka ditt varumärke med AI-driven attitydanalys som ger liv åt konsumenternas åsikter och reaktioner. Med Brandwatchs konsumentundersökningsplattform får du tillgång till djupgående konsumentinsik ter från 100 miljoner onlinekällor. Signaler och varningar i realtid om ovanlig aktivitet hjälper varumärken att förebygga kriser. Förstå dina kunder och interagera med dem socialt med Brandwatch, en social programsvit byggd för vår snabbt föränderliga värld. Lär dig mer om Brandwatch

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Med Frontifys välrenommerade plattform är det enkelt att skapa ditt varumärkes enda sanningskälla. Lär dig mer om Frontify
Frontify gör det enkelt att skapa ditt varumärkes enda sanningskälla, utan PDF-riktlinjer och komplicerade DAM-installationer. Den molnbaserade plattformen används av 2 500 globala varumärken och kombinerar digital kapitalförvaltning, varumärkesriktlinjer, kreativt samarbete samt utskriftsmallar och designmallar i ett enda lättanvänt verktyg. Upptäck varför Frontifys välrenommerade plattform utsågs till Top Performer i 2021 års Capterra-slutlista for Brand Management. Lär dig mer om Frontify

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Facelift Cloud är ett mångfacetterat verktyg som hjälper dig att effektivt hantera ditt varumärke i alla relevanta sociala mediekanaler. Lär dig mer om facelift
Facelift Cloud är ett världsledande verktyg för varumärkeshantering. Kom i kontakt med din målgrupp och bygg ett starkt varumärke med programvara som hjälper dig att från ett centraliserat, effektivt och innovativt verktyg hantera dina aktiviteter i alla relevanta kanaler genom att samla all din hantering av sociala medier på en enda plats. Lämplig för alla företagsstorlekar på alla platser, med aktiva användare i över 50 länder över hela världen. Verktyget är ISO 27001-certifierat. Lär dig mer om facelift

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Teknik som ger liv åt ditt varumärke. Lär dig mer om Capital ID
Målet är att göra ditt innehåll så enkelt, snabbt, effektivt och varumärkesanpassat som möjligt. Med en varumärkesportal, publicering på begäran, digital publicering, hantering av design och översättning kan lösningen hjälpa hela din organisation att kommunicera och agera på ett konsekvent sätt. Plattformen för innehållsskapande är en beprövad, tillförlitlig grund för att skapa, översätta, godkänna, lagra och publicera (varumärkt) innehåll. Lär dig mer om Capital ID

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Få fram ditt innehåll med en prisbelönt varumärkeshanteringslösning och service utöver det vanliga. Lär dig mer om Widen Collective
Widen erbjuder dokumenthantering för företag. Capterra-användare har gett dem utmärkelser för Bästa värde och Användarvänlighet. Widen gör vad de lovar och strävar efter att vara den bästa delen av sina kunders dag, varje dag. Främst inriktad på medelstora till stora företag med mer än 1 000 anställda ger Widens molnbaserade lösningar för DAM, PIM, arbetsflöde och varumärkeshantering dig en komplett upplevelse av högkvalitativ programvara och jättebra service. Lär dig mer om Widen Collective

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Ett lämpligt internetpubliceringsverktyg om du enkelt vill kunna skapa och publicera kataloger, broschyrer, tidskrifter, portföljer med mera. Lär dig mer om Flipsnack
Flipsnacks är ett online- och webbläsarbaserat publiceringsverktyg som används av människor från hela världen för att skapa och publicera digitala kataloger, tidskrifter, broschyrer, portföljer, rapporter, fotoalbum, tidningar och många andra typer av publikationer. Hur fungerar det? Du behöver bara ladda upp en PDF-fil så kommer den automatiskt att förvandlas till en snygg webbtidning med bläddringsfunktion. Alternativt kan du använda Design Studio på internet för att skapa din egen internetpublikation från grunden. Lär dig mer om Flipsnack

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Programvara för hantering av varumärkestillgångar och mediabibliotek i en enda integrerad, säker och kostnadseffektiv lösning. Obegränsat antal användare för alla abonnemang. Lär dig mer om Filecamp
Filecamp är en molnbaserad programvarulösning för hantering av varumärkestillgångar (brand asset management, BAM) som hjälper företag att organisera och dela med sig av sina varumärkestillgångar såsom bilder, logotyper, färger och varumärkesriktlinjer. Obegränsade användare för alla abonnemang och varje användare konfigureras med en egen uppsättning användar- och mappbehörigheter. Unika anpassade varumärkesalternativ ser till att allt är synkroniserat med dina varumärkesriktlinjer. Över 900 varumärken från hela världen förlitar sig på Filecamp för sina digitala tillgångar och varumärkesriktlinjer. Lär dig mer om Filecamp

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Den globala ledaren inom dokumentautomatiseringslösningar. Lär dig mer om Windward Core
Den globala ledaren inom dokumentautomatiseringslösningar. Designmallar, inklusive affärslogik, i Microsoft Office. Allt du behöver, från en omfattande SaaS- eller skrivbordslösning till sömlös integrering i dina CRM- eller anpassade appar. Lär dig mer om Windward Core

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Pics.io hjälper dig att centralisera, hantera och dela foton, videor, bilder, ljud, pdf-filer och andra värdefulla filer i hela organisationen. Lär dig mer om Pics.io
Pics.io är en programvara hantering av digitala resurser (digital asset management, DAM) som fungerar ovanpå Google Drive och Amazon S3 och hanterar bibliotek med medietillgångar utan ytterligare lagringskostnader. Det är en centraliserad hubb för alla dina mediefiler som ger kontrollerad åtkomst till din digitala information, automatiserade marknadsföringsarbetsflöden och uppföljning av framsteg. Användbara integrationer och intuitivt gränssnitt revolutionerade hur 40 000 användare lagrar och hanterar sina enorma datamängder. Lär dig mer om Pics.io

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Varumärkeshanteringsplattform skapad för marknadsföringsproffs som försöker förbättra verkställandet av varumärkesstrategier och marknadsföringsinsatser. Lär dig mer om Papirfly
Relationen mellan ett varumärke och dess kunder kräver konsekvens. Varumärkeshanteringssystemet är utformat för att ordna en struktur som eliminerar risken för inkonsekvens och gör det lättare för marknadsförare att dela information och tillgångar och kontrollera hur deras varumärke kommuniceras. Plattformen är modulär och flexibel, vilket gör det möjligt för kunder att bygga ett system som motsvarar deras exakta behov. Den är också fullpackad med tidsbesparande program, verktyg och effektivitetsfunktioner. Lär dig mer om Papirfly

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
AreTheyHappy hjälper restaurangkedjor med verksamhet på flera platser och serviceföretag att ta kundupplevelsen till nästa nivå. Lär dig mer om AreTheyHappy
AreTheyHappy är den enklaste programvaran för restaurang- och hotellföretag för att hantera varumärkets rykte på webben. Programvaran stärker dina varumärkens kundupplevelse på webben genom att erbjuda obegränsade dataströmmar på ett ställe. Restaurang- och hotellvarumärken har nu ett eget kommandocenter för att övervaka prestanda och tillväxt från en plats till en varumärkesnivå, spåra NPS, kundattityd, drivkrafter vid olika val med mera. Anslut helt enkelt dina webbaserade kanaler och kom igång. Lär dig mer om AreTheyHappy

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
En lösning för digital materialförvaltning som hjälper organisationer i alla storlekar att säkert lagra, hantera, hitta och dela sina digitala filer. Lär dig mer om FotoWare DAM
FotoWares DAM-lösning används ofta av varumärken för att hantera sina varumärkestillgångar och marknadsföringsmaterial på ett mer effektivt sätt. FotoWare finns både i molnet och lokalt och gör så att olika team kan samarbeta mer effektivt tack vare metadata och kraftfulla arbetsflöden. Programvaran hjälper till att säkerställa varumärkets enhetlighet genom att göra det enkelt att hitta och använda filer, insticksprogram och integrationer för en mängd olika CMS och program som Microsoft Word, PowerPoint och Adobe InDesign. Lär dig mer om FotoWare DAM

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
På monday.com kan marknadsföringsteam hantera kreativa förfrågningar och planera strategier på en flexibel plattform för att bättre skala upp sitt varumärke.
På monday.coms kodlösa plattform kan marknadsföringschefer skapa den perfekta översikten för sitt team. Diskutera strategi, logga kreativa förfrågningar och tilldela jobb till olika teammedlemmar så att alla vet exakt vad de ska prioritera. Analysera sedan framsteg och kampanjresultat på specialbyggda instrumentbrädor för att enkelt skala upp ditt varumärke. monday.com gör det enkelt för team av alla storlekar att hantera alla aspekter av sitt varumärke, från idé till utförande. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Schemalägg obegränsade inlägg, hantera sociala nätverk, spåra samtal och mät prestanda från en enda instrumentbräda.
Zoho Social är uppbyggt med de växande företagens behov i åtanke, de företag som börjar bli seriösa när det gäller marknadsföringen på sociala medier. Produkten är byggd för att hjälpa dig att bygga upp din närvaro på sociala medier, utan att behöva oroa dig för att installera saker, utbilda dig, skiftande kostnader osv. Programvaran gör att saker och ting förenklas och erbjuder valuta för pengarna. Tillräckligt enkel så att du kan förstå sig på den och komma igång inom några minuter. Lär dig mer om Zoho Social

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Samverkan är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts. Skapa, samarbeta och organisera ditt arbete på ett och samma ställe.
Samverkan är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts. Det är en central sanningskälla för snabbrörliga företag. Confluence håller alla organiserade och synkroniserade med allt från mötesanteckningar till strategidokument och IT-dokumentation så att de kan fatta bättre beslut snabbare och vara mer mottagliga för förändringar. Confluence integreras sömlöst med Atlassians svit med produkter som Jira Software och Trello, och möjliggör oändlig anpassning med appar från marknaden. Lär dig mer om Confluence

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Wrike är en programvara för varumärkeshantering som gör det möjligt för företag att enkelt organisera och lagra varumärkestillgångar i ett enda digitalt nav.
Mer än två miljoner arbetare runt om i världen förlitar sig på Wrikes programvara för varumärkeshantering. Skapa en enda digital hubb för att organisera och hantera ditt företags varumärkes identitets dokument, mallar, digitala bilder och riktlinjer samt varumärket. Programvara för varumärkeshantering från Wrike gör det möjligt för alla anställda på företaget att komma åt och använda godkända tillgångar, vilket säkerställer att varumärkets identitet och personlighet förblir stark i alla kanaler, plattformar och kommunikationer utan att slösa tid på vanliga förfrågningar om tillgångsanvändning. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Plattformen för arbetsledning för större företag hjälper team och företag att planera, utföra och leverera bra arbete och önskade resultat.
Workfront är den första moderna arbetsledningsplattformen som organiserar allt ditt arbete på ett ställe. Med Workfront kan ledare och team effektivisera förfrågningar, planera och prioritera projekt, hantera processer, granska tillgångar digitalt och rapportera om arbete. Eliminera informationssilor, öka produktiviteten, samla in viktig information, samarbeta med intressenter och arbeta effektivt genom att kombinera ditt arbete i en enda lösning. Workfront är utformad för medarbetare så att de kan utföra ett så bra arbete som möjligt. Lär dig mer om Adobe Workfront

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Centralisera och dela dina teams varumärkestillgångar med hjälp av molnbaserade Canto DAM och börja arbeta mer effektivt idag.
Canto hjälper dig att låsa upp ditt team och släppa loss ditt varumärke. Marknadsföringsteam i alla industrier litar på att Canto förbättrar deras verksamhet genom att enkelt organisera, säkra och dela visuella varumärkestillgångar. Programvaran ger ditt team kraften att enkelt märka, samarbeta och rapportera om företagsomfattande digitala tillgångar i en visuell miljö. Canto har över 25 års erfarenhet inom den digitala kapitalförvaltningsbranschen och tusentals varumärken runt om i världen förlitar sig på centralisering av deras omfattande mediabibliotek. Lär dig mer om Canto

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Sprout Social erbjuder lösningar för engagemang i sociala medier, publicering, analys, lyssning och rapportering för ledande byråer och varumärken som Loews Hotel, NBC Universal, Macys, Chipotle och Sony.
Sprout Social erbjuder lösningar för engagemang i sociala medier, publicering, analys, lyssnande och rapportering för ledande byråer och varumärken som Loews Hotel, NBC Universal, Macys, Chipotle och Sony. Sprout finns tillgängligt via webbläsare, iOS och Android och gör det möjligt för varumärken att förenkla den sociala hanteringen, samarbeta mellan olika team och erbjuda en exceptionell kundupplevelse. Sprout Social stöder Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn och Pinterest. Lär dig mer om Sprout Social

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Loomly är plattformen för varumärkesframgångar som ger marknadsföringsteam möjlighet att samarbeta, publicera och mäta.
Loomly är plattformen för varumärkesframgångar som ger marknadsföringsteam möjlighet att samarbeta, publicera och mäta. Effektivisera teamwork längs hela innehållshanteringsprocessen: hantera digitala tillgångar, ge bränsle till historieberättande, polera innehåll, godkänn meddelanden, nå ut till din publik, engagera din gemenskap och mät prestanda. Stödjer nu organiskt innehåll, förstärkta inlägg och målinriktade kampanjer. Allt i ett-samarbetslösning. Lär dig mer om Loomly

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Qualtrics CoreXM är den enda lösningen för alla dina erfarenhetsdata.
Utveckla ditt varumärke med kraftfulla insikter från Qualtrics. Få en fullständig bild av de mätvärden som är viktigast för ditt varumärke, med allt från varumärkesmedvetenhet och konkurrent-riktmärkn ing till reklamtester på vad de säger är världens första plattform för upplevelsehantering. Realtidsvy över varumärkeshälsa med alla dina mätvärden på en enda instrumentbräda. Utveckla ditt varumärke med användbara insikter. Du kan boka en gratis demo idag. Lär dig mer om Qualtrics CoreXM

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Yotpo, en av de ledande marknadsföringsplattformarna för e-handel, integrerar datadrivna lösningar för recensioner, lojalitet, SMS-marknadsföring med mera.
Yotpo, en av de ledande marknadsföringsplattformarna för e-handel, hjälper tusentals varumärken att accelerera tillväxten av direkt till konsumenten. Metoden med en enda plattform integrerar datadrivna lösningar för recensioner, lojalitet, SMS-marknadsföring med mera. Varumärken som använder Yotpo har möjlighet att skapa smarta upplevelser med hög konverteringsgrad som skapar och bibehåller goda kundrelationer. Lösningen integreras med de verktyg du använder varje dag, som Google, Instagram, de främsta e-handelsplattformarna och resten av din teknikstack. Lär dig mer om Yotpo

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
ReferralCandy är ett plugin-program för e-handelsbutiker som hjälper dig att få mer muntlig försäljning.
Öka din försäljning genom muntlig marknadsföring. Belöna dina kunder för hänvisningar och se försäljningen och aktierna rulla in. ReferralCandy ansluter direkt till populära e-handelsplattformar (Shopify, WooCommerce, BigCommerce, Magento) eller väljer anpassad API och avancerade integrationer. ReferralCandy integrerar också med andra marknadsföringsverktyg som AdRoll, Mailchimp, Google Analytics, ReCharge, Fomo eller Chargebee och många andra. Lär dig mer om ReferralCandy

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Den ursprungliga uppkopplade bannertillverkaren. Ladda ned dem som JPG, PNG, HTML5, GIF eller MP4 och dela dem på sociala medier eller bädda in dem på din hemsida.
Creatopy (tidigare Bannersnack) har avancerade automatiserings- och anpassningsfunktioner, ett ständigt växande bibliotek med mallar och originella visuella element, och ger dig de verktyg du behöver för att sätta fart på din kreativa resa och se till att ditt visuella innehåll är organiserat och alltid överensstämmer med varumärket. Utforma, kommunicera och imponera. Lär dig mer om Creatopy

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
En plattform för skapande av design- och varumärkesmallar med låsbara mallar som gör det möjligt för team att skapa och distribuera innehåll samtidigt som de håller sig till varumärket.
Lucidpress är en plattform för skapande av design- och varumärkesmallar som ger icke-designers i ditt företag möjlighet att skapa och distribuera marknadsföringsmaterial på egen hand (samtidigt som de håller sig till varumärket). Låsbara mallar skyddar ditt varumärke samtidigt som de gör det möjligt för kollegor att göra små designjusteringar och anpassningar, vilket underlättar arbetsbelastningen för ditt kreativa team. Glöm otydlig varumärkesprofilering för alltid med Lucidpress – plattformen för skapande av varumärkesmallar som över 7 miljoner användare över hela världen litar på. Lär dig mer om Marq

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Qualtrics CustomerXM gör det enkelt för företag att övervaka, svara på och förbättra varje viktigt steg under kundresan.
Qualtrics CustomerXM (CX) är en av världens mest agila plattformar för varumärkeshantering, som gör det enkelt för företag att övervaka, svara på och förbättra varje viktigt steg under kundresan och införliva kundrespons i varje beslut. Med flexibla, rollbaserade instrumentbrädor, dynamisk ärendehantering och fullständig CRM-integration har du möjlighet att erbjuda en oöverträffad kundupplevelse. Begär en personlig demo eller registrera dig för ett gratiskonto för att komma igång. Lär dig mer om Qualtrics CustomerXM

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
En bra plattform som kan vitskyltas för recensioner och marknadsföring, riktad mot marknadsförare, byråer och företag som bedriver verksamhet inom SEO. Automatisera fler och bättre internetrecensioner.
Recensionshantering som kan vitskyltas för marknadsförare, byråer, SEO-specialister och företag. Grade.us har över 10 000 användare som automatiserar recensionsprocessen på webbplatser som Google, Facebook och över 100 branschspecifika recensionswebbplatser. Nå missnöjda kunder för att förbättra deras varumärkesupplevelse. Övervaka recensioner på över 100 recensionswebbplatser så att du alltid vet vad som sägs om ditt företag. Förvandla dina mest positiva recensioner till SEO-vänligt webb- och socialt innehåll. Riskminimering för sociala medier för ditt företag. Lär dig mer om Grade.us

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
På monday.com kan marknadsföringsteam hantera kreativa förfrågningar och planera strategier på en flexibel plattform för att bättre skala upp sitt varumärke.
På monday.coms kodlösa plattform kan marknadsföringschefer skapa den perfekta översikten för sitt team. Diskutera strategi, logga kreativa förfrågningar och tilldela jobb till olika teammedlemmar så att alla vet exakt vad de ska prioritera. Analysera sedan framsteg och kampanjresultat på specialbyggda instrumentbrädor för att enkelt skala upp ditt varumärke. monday.com gör det enkelt för team av alla storlekar att hantera alla aspekter av sitt varumärke, från idé till utförande. Lär dig mer om monday marketer

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Omedelbar åtkomst till alla konversationer på internet om ditt varumärke.
Brand24 är en effektiv, prisvärd och användarvänlig PR-lösning. Tusentals varumärken och agenturer i alla storlekar använder Brand24 för att bevaka och analysera konversationer på internet om sina kunder, varumärken, produkter och konkurrenter. Brand24 ger sina användare möjlighet att övervaka sitt rykte på internet, förhindra PR-kriser, kartlägga resultaten av sina kampanjer, hitta varumärkesambassadörer, upptäcka samarbetsmöjligheter för att få mer publicitet och skapa varumärkesvänliga PDF-rapporter på bara några sekunder. Lär dig mer om Brand24

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Programvara för varumärkeshantering som skyddar tillverkarens varumärken genom att upptäcka och rapportera MAP-överträdelser i tid.
Över 100 tillverkare runt om i världen använder Prisync för att upptäcka och förhindra brott mot lägsta annonserat pris (minimum advertised price, MAP). Bättre varumärkeshantering hjälper dem att skydda sin varumärkesimage utan att behöva anstränga sig. Inställningarna är så enkla att de kan börja övervaka säljare på mindre än en dag. Inga överträdelser som är under bevakning går obemärkta förbi och 24/7-kundtjänstteamet svarar snabbt på alla frågor och löser alla problem. Lär dig mer om Prisync

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Kontainer DAM och PIM är ett säkert, elegant och användarvänligt nav för bildbanks- och produktdatadistribution i en molnbaserad plattform.
Kontainer är ett av Skandinaviens ledande DAM-system för företag som vill organisera varumärkesbilder, produktdata, logotyper, videor och filer på ett enda ställe och kunna dela dem internt och externt. Ett användarvänligt, professionellt och GDPR-säkert B2B-alternativ till Dropbox, WeTransfer osv. Kontainer tillhandahåller branschspecifika funktioner och integrationer som stöder ditt företags användning av digitala tillgångar över olika plattformar och kanaler. Integrering med CMS, CRM ERP, e-postmarknadsföring osv. Lär dig mer om Kontainer

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Filestage är programvaran för varumärkeshantering som hjälper team att få sitt varumärkesinnehåll granskat och godkänt snabbare.
Filestage är en lättanvänd programvara för varumärkeshantering som hjälper team att få sitt varumärkesinnehåll granskat och godkänt snabbare. Med anpassningsbara arbetsflöden, uppgiftsautomatisering och inbyggd versionering har Filestage alla verktyg som ett team behöver för att få resultat utan att behöva någon utbildning. Med kunder som Sixt, Lufthansa, NBC Universal, Sharp och GroupM passar den här lösningen perfekt för kreativa byråer såväl som marknadsföringsteam i små, medelstora och stora företag. Lär dig mer om Filestage

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Molntjänst som tillhandahåller SEO-granskning i realtid och förändringshantering för att förbättra och upprätthålla sökmotorsynlighet.
Molntjänst som tillhandahåller SEO-granskning i realtid och förändringshantering för att förbättra och upprätthålla sökmotorsynlighet. Lär dig mer om ContentKing

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Utveckla, mät och skydda ditt varumärkes rykte på företagsnivå med Sprinklr, som drivs av en av branschens mest avancerade AI-motorer.
Sprinklr erbjuder ett av branschens mest sofistikerade verktyg för varumärkeshantering för företag. Sprinklr är betrodd av över 90 % av världens 100 främsta varumärken och levererar AI-drivet socialt lyssnande och datatolkning i stor skala så att du kan utveckla ditt varumärke, förbättra kundupplevelser och skydda ditt varumärkes rykte. Lämna punktlösningskaoset bakom dig med vad som kanske är världens första och enda Unified-CXM-plattform. Lär dig mer om Sprinklr

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
En automatiserad marknadsföringslösning som hjälper varumärken med konsekvent varumärkespositionering, samtidigt som unikt, anpassat innehåll skapas.
Marvia är en SaaS-baserad varumärkeshanteringsplattform. Programvaran förenklar varje aspekt av distribuerad marknadsföring och gör det möjligt för organisationer att centralt styra sitt marknadsförin gsmaterial samtidigt som de anpassar och publicerar det på lokal nivå. Organisera, anpassa och distribuera ditt marknadsföringsinnehåll enkelt och maximera resultaten med Marvia. Lär dig mer om Marvia

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Asset Bank arbetar med företag runt om i världen, inklusive storföretag som Coca Cola, BT och Unilever, samt välgörenhetsorganisationer och universitet
Asset Bank är en användbar och flexibel lösning för hantering av digital kapitalförvaltning. Den prisbelönta programvara har många funktioner och integrationer som kan passa din organisation, oavsett om du företräder ett stort företag eller en nystartad rörelse. Låt deras femstjärniga onboardingteam hjälpa dig att ta steget från en nätverksenhet för att säkerställa att din personal och dina samarbetspartner snabbt kan hitta och använda godkänt innehåll, var de än är. Boka din gratis demo idag för att ta reda på varför mer än 800 kunder älskar Asset Bank Lär dig mer om Asset Bank

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Influence.co är en av de största gemenskaperna för företag och influencers.
Under de senaste fyra åren har plattformen skapat den kanske största gemenskapen med riktiga människor i influencerbranschen. Programvaran används av 170 000 influencers, över 35 000 varumärken och över 10 000 byråer och agenturer. Med den här plattformen kan du omedelbart upptäcka, engagera och kontakta influencers med en enda lösning från början till slut. Inga fler manuella kalkylblad. Inga fler funktionstjänster. Glöm att spendera otaliga timmar på Instagram för att få kontakt med topptalangerna. Lär dig mer om influence

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Enkel planering av sociala medier för team. Bli social på några sekunder med den lättanvända dra-och-släpp-kalendern.
Social HorsePower är en lösning för enkel planering av sociala medier för team. Lösningen kan hjälpa ditt säljteam med prospektering, ge ny energi åt rekryteringsarbetet och ge dina anställda en röst på sociala medier. Det bästa av allt är att SocialHP är lätt att installera, lätt att använda och inte kostar en förmögenhet. Lär dig mer om Social HorsePower

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
En lösning för hantering av projekt, resurser och arbetsflöden för medelstora till stora (över 50 anställda) team som sysslar med marknadsföring och andra professionella tjänster.
Screendragon är en av de ledande molnbaserade lösningarna för hantering av projekt, resurser och arbetsflöden, utformad för att tillgodose behoven hos medelstora (över 50 anställda) team som sysslar med marknadsföring och andra professionella tjänster. Lösningen hjälper organisationer att effektivisera sin verksamhet, förbättra hastigheten till marknaden och minska kostnaderna. Programvaran har visat sig kunna anpassas till behoven hos globala Fortune 100-företag och hjälpa dem att lösa stora komplexa operativa utmaningar. Bland Screendragons kunder finns Kellogg's, BP, IOK, JWT och McCann World Group Lär dig mer om Screendragon

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Programvara för varumärkeshantering – Digital tillgångshantering – Dynamisk annonsmallsproduktion – Arbetsflödeshantering. Kom ut på marknaden snabbare
MyAdbox – varumärkesverktyg som levererar marknadsföringsstrategier snabbare än någonsin – vilket ger dig fördelen med: Ett klassledande och intuitivt verktyg för hantering av digitala tillgångar. En plattform för dynamisk som eliminerar marknadsproduktion med smarta varumärkesanpassade mallar. MyAdbox är betrodd av stora och små nätverk som Toyota, Volkswagen, Elders & Quest Hotel Group. Gör mer än att bara lagra dina tillgångar – skapa kampanjer för varumärket snabbt. Lär dig mer om Sesimi

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Tweak automatiserar äldre marknadsföringsprocesser och gör det möjligt för företag att ta bort friktionen kring åtkomst, anpassning och styrning.
Tweak är en flexibel och skalbar enda sanningskälla. Marknadsförings- och annonseringsteam litar på Tweak för att koppla upp dem till sina direkta system och prissättningsflöden så att de aldrig missar en möjlighet att bli först med att visa det mest aktuella erbjudandet för en kund. Ge användarna möjlighet att skapa flygblad, försäljningsställen och tryckta/digitala kataloger på bara några minuter istället för timmar. Genom att använda din varumärkesdesign, dina bilder och ansluta till prissättning i realtid kommer du alltid att komma ut på marknaden snabbare än konkurrenterna. Lär dig mer om Tweak

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Smart, snabbt och intuitivt. Dash är ett prisvärt DAM-verktyg för växande varumärken och ambitiösa start-ups.
Dash är varumärkeshanteringsverktyget som sparar tid åt dig och ditt team. Använd programvaran för att förenkla din arbetsdag och ge ditt team tillgång till alla varumärkesbilder och -videor de behöver för att lyckas. Lagra alla dina varumärkesbilder och videor online, organisera ditt bibliotek med AI-taggar, samarbeta med kollegor och dela filer med samarbetspartner. Dash har prisvärda förskottsabonnemang som passar även den snävaste budgeten. Prova Dash kostnadsfritt idag. Lär dig mer om Dash

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Synkronisera, lagra och dela med nästa generations lösning för varumärkeshantering som förändrar hur marknadsföringsteam och kreativa team samarbetar.
En digital lösning för kapitalförvaltning som hjälper varumärkeschefer att sammanföra sitt arbete på ett ställe. Teammedlemmarna kan synkronisera valda filer och behållare direkt till sina skrivbord, dela respons och godkännanden via kommentarer och sedan dela avskrivna filer globalt. Allting i Chorus är byggd kring säkra utrymmen – vart och ett är konfigurerat för att spegla ett teamspecifikt arbetsflöde. Deras prisbelönta team för kundframgång erbjuder expertis i onboarding och support. Lär dig mer om Third Light

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Swivle är en molnbaserad lösning för hantering av varumärksfiler som är känd för sitt intuitiva gränssnitt och sina helt varumärkesbaserade online-portaler.
Swivle är en molnbaserad lösning för hantering av digital kapitalförvaltning som är känd för sitt intuitiva gränssnitt och sina helt varumärkesbaserade internetportaler. Passar perfekt för kreativa byråer, tillverkare eller varumärken som vill lagra, hantera och dela sina digitala filer i en internetportal med olika åtkomstnivåer. Mervärde: snabb filsökning och delning; samarbetsfunktioner; omfattande metataggning med mera. Starta din 14 gratis provperiod idag – inget kreditkort behövs. Exempel på deras webbplats Lär dig mer om WoodWing Swivle

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Sverige Lokal produkt
Upptäck hur enkelt varumärkeshantering kan bli – organisera och dela filer från dina varumärken snabbt och effektivt.
Brandox är en lättanvänd varumärkeshanteringsportal för upptagna marknadsförare och kommunikatörer. Hitta och dela snabbt varumärkesmaterial internt och externt i ett användarvänligt visuellt gränssnitt. Ingen svår installationsprocess eller pågående underhåll krävs. Starta din gratis provperiod nu för att upptäcka hur enkelt varumärkeshantering kan vara. Lär dig mer om Brandox

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Transifex är en SaaS-baserad översättnings- och lokaliseringsplattform som hjälper företag – från startups till stora företag – att bli globala.
Transifex hjälper företag – från startups till stora företag – att bli globala. Med den SaaS-baserade översättnings- och lokaliseringsplattformen kan organisationer enkelt och kontinuerligt översätta digitalt innehåll, som hemsidor, mobilappar, spel, videoklipp, kundtjänst och undertexter. Ledande företag som Atlassian, Eventbrite, Salesforce, HubSpot, Waze och Microsoft förlitar sig på Transifex för att uppnå en verkligt flerspråkig, internationell närvaro. Lär dig mer om Transifex

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
WoodWing Assets hjälper dig att hantera och skapa användbara varumärkestillgångar med en riktigt bra Adobe InDesign-integration.
WoodWing Assets (som brukade heta Elvis DAM) är ett flexibelt och skalbart digitalt varumärkessystem för digital kapitalförvaltning som hjälper utgivare, kreativa byråer och marknadsföringsavdelningar att nå sina mål för kvalitet, kostnadseffektivitet och snabbare tid till marknaden. Den stöder företags- och driftsprocesser vid lagring, organisering, åtkomst, delning och hantering av rättigheter och tillstånd för rika medie-tillgångar. Ger en klassledande Adobe InDesign-integration. Tillgänglig som en moln och lokal lösning. Lär dig mer om WoodWing Assets

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Sverige Lokal produkt
Ett enkelt DAM-system. Ett smartare sätt att skaffa, lagra och dela dina tillgångar, dokument och mallar.
Pickit är ett enkelt DAM-system och gör det enklare att köpa, lagra, dela, organisera och optimera digitala tillgångar i hela din organisation. En enda sanningskälla för alla dina bilder, dokument, mallar och riktlinjer, med integrationer för alla dina favoritapplikationer. Pickit affärsfunktioner inkluderar: - Förenklad distribution - Säker molnlagring - Optimerade mallar - Användarroller och behörigheter - SSO-inloggning Lär dig mer om Pickit

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering