Sverige Visa lokala produkter
312 resultat
Samverkan är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts. Skapa, samarbeta och organisera ditt arbete på ett och samma ställe. Lär dig mer om Confluence
Samverkan är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts. Det är en central sanningskälla för snabbrörliga företag. Confluence håller alla organiserade och synkroniserade med allt från mötesanteckningar till strategidokument och IT-dokumentation så att de kan fatta bättre beslut snabbare och vara mer mottagliga för förändringar. Confluence integreras sömlöst med Atlassians svit med produkter som Jira Software och Trello, och möjliggör oändlig anpassning med appar från marknaden. Lär dig mer om Confluence

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Bynder är en intuitiv molnbaserad lösning för marknadsföringsproffs som vill förenkla hanteringen av digitalt innehåll. Lär dig mer om Bynder
Bynder ger dig ett enkelt sätt att professionellt hantera och distribuera digitala tillgångar i molnet. Team kan snabbt hitta rätt filer, samarbeta om redigeringar och godkännanden i realtid och distribuera innehåll till en mängd olika kanaler. Med Bynder har konsumentinriktade företag full kontroll över sin marknadsföring och varumärkesverksamhet via en central portal. Lär dig mer om Bynder

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Smart, snabbt och intuitivt. Dash är ett prisvärt DAM-verktyg för växande varumärken och ambitiösa start-ups. Lär dig mer om Dash
Dash är varumärkeshanteringsverktyget som sparar tid åt dig och ditt team. Använd programvaran för att förenkla din arbetsdag och ge ditt team tillgång till alla varumärkesbilder och -videor de behöver för att lyckas. Lagra alla dina varumärkesbilder och videor online, organisera ditt bibliotek med AI-taggar, samarbeta med kollegor och dela filer med samarbetspartner. Dash har prisvärda förskottsabonnemang som passar även den snävaste budgeten. Prova Dash kostnadsfritt idag. Lär dig mer om Dash

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Med Frontifys välrenommerade plattform är det enkelt att skapa ditt varumärkes enda sanningskälla. Lär dig mer om Frontify
Frontify gör det enkelt att skapa ditt varumärkes enda sanningskälla, utan PDF-riktlinjer och komplicerade DAM-installationer. Den molnbaserade plattformen används av 2 500 globala varumärken och kombinerar digital kapitalförvaltning, varumärkesriktlinjer, kreativt samarbete samt utskriftsmallar och designmallar i ett enda lättanvänt verktyg. Upptäck varför Frontifys välrenommerade plattform utsågs till Top Performer i 2021 års Capterra-slutlista for Brand Management. Lär dig mer om Frontify

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Ett av de mest användarvänliga verktygen för arbete med sociala medier, för en effektiv samarbets- och godkännandeprocess i marknadsföringsteam. Lär dig mer om Kontentino
Kontentino är särskilt lämpligt för globala och regionala verksamheter eller franchiseverksamheter som behöver lokalisera innehåll på sociala medier för marknader i olika länder eller platser. Det kan bli rörigt när varumärket använder flera olika byråer för olika marknader. Med Kontentino har du bättre kontroll över innehållets kvalitet och håller dig varumärkesenlig. Lär dig mer om Kontentino

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Facelift Cloud erbjuder en lösning med flera certifieringar som kombinerar alla komponenter för professionell marknadsföring på sociala medier. Lär dig mer om Facelift Cloud
Facelift Cloud Ett världsledande verktyg för social media management med aktiva användare i mer än 50 länder över hela världen. Facelift Cloud kombinerar alla social media management-komponenter i ett smart verktyg. Programvaran hjälper dig att hantera dina aktiviteter på alla relevanta kanaler centralt och effektivt. Passar alla företagsstorlekar. Facelift Cloud gör det möjligt för varumärken, agenturer och offentliga institutioner att uppnå sina affärsmål. Verktyget är ISO 27001-certifierat. Lär dig mer om Facelift Cloud

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Teknik som ger liv åt ditt varumärke. Lär dig mer om Capital ID
Målet är att göra ditt innehåll så enkelt, snabbt, effektivt och varumärkesanpassat som möjligt. Med en varumärkesportal, publicering på begäran, digital publicering, hantering av design och översättning kan lösningen hjälpa hela din organisation att kommunicera och agera på ett konsekvent sätt. Plattformen för innehållsskapande är en beprövad, tillförlitlig grund för att skapa, översätta, godkänna, lagra och publicera (varumärkt) innehåll. Lär dig mer om Capital ID

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
På monday.com kan marknadsföringsteam hantera kreativa förfrågningar och planera strategier på en flexibel plattform för att bättre skala upp sitt varumärke. Lär dig mer om monday marketer
På monday.coms kodlösa plattform kan marknadsföringschefer skapa den perfekta översikten för sitt team. Diskutera strategi, logga kreativa förfrågningar och tilldela jobb till olika teammedlemmar så att alla vet exakt vad de ska prioritera. Analysera sedan framsteg och kampanjresultat på specialbyggda instrumentbrädor för att enkelt skala upp ditt varumärke. monday.com gör det enkelt för team av alla storlekar att hantera alla aspekter av sitt varumärke, från idé till utförande. Lär dig mer om monday marketer

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Få fram ditt innehåll med en prisbelönt varumärkeshanteringslösning och service utöver det vanliga. Lär dig mer om Widen Collective
Widen erbjuder dokumenthantering för företag. Capterra-användare har gett dem utmärkelser för Bästa värde och Användarvänlighet. Widen gör vad de lovar och strävar efter att vara den bästa delen av sina kunders dag, varje dag. Främst inriktad på medelstora till stora företag med mer än 1 000 anställda ger Widens molnbaserade lösningar för DAM, PIM, arbetsflöde och varumärkeshantering dig en komplett upplevelse av högkvalitativ programvara och jättebra service. Lär dig mer om Widen Collective

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Ett lämpligt internetpubliceringsverktyg om du enkelt vill kunna skapa och publicera kataloger, broschyrer, tidskrifter, portföljer med mera. Lär dig mer om Flipsnack
Flipsnacks är ett online- och webbläsarbaserat publiceringsverktyg som används av människor från hela världen för att skapa och publicera digitala kataloger, tidskrifter, broschyrer, portföljer, rapporter, fotoalbum, tidningar och många andra typer av publikationer. Hur fungerar det? Du behöver bara ladda upp en PDF-fil så kommer den automatiskt att förvandlas till en snygg webbtidning med bläddringsfunktion. Alternativt kan du använda Design Studio på internet för att skapa din egen internetpublikation från grunden. Lär dig mer om Flipsnack

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Programvara för hantering av varumärkestillgångar och mediabibliotek i en enda integrerad, säker och kostnadseffektiv lösning. Obegränsat antal användare för alla abonnemang. Lär dig mer om Filecamp
Filecamp är en molnbaserad programvarulösning för hantering av varumärkestillgångar (brand asset management, BAM) som hjälper företag att organisera och dela med sig av sina varumärkestillgångar såsom bilder, logotyper, färger och varumärkesriktlinjer. Obegränsade användare för alla abonnemang och varje användare konfigureras med en egen uppsättning användar- och mappbehörigheter. Unika anpassade varumärkesalternativ ser till att allt är synkroniserat med dina varumärkesriktlinjer. Över 900 varumärken från hela världen förlitar sig på Filecamp för sina digitala tillgångar och varumärkesriktlinjer. Lär dig mer om Filecamp

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Pics.io hjälper dig att centralisera, hantera och dela foton, videor, bilder, ljud, pdf-filer och andra värdefulla filer i hela organisationen. Lär dig mer om Pics.io
Pics.io är en programvara hantering av digitala resurser (digital asset management, DAM) som fungerar ovanpå Google Drive och Amazon S3 och hanterar bibliotek med medietillgångar utan ytterligare lagringskostnader. Det är en centraliserad hubb för alla dina mediefiler som ger kontrollerad åtkomst till din digitala information, automatiserade marknadsföringsarbetsflöden och uppföljning av framsteg. Användbara integrationer och intuitivt gränssnitt revolutionerade hur 40 000 användare lagrar och hanterar sina enorma datamängder. Lär dig mer om Pics.io

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Synkronisera, lagra och dela med nästa generations lösning för varumärkeshantering som förändrar hur marknadsföringsteam och kreativa team samarbetar. Lär dig mer om Third Light
En digital lösning för kapitalförvaltning som hjälper varumärkeschefer att sammanföra sitt arbete på ett ställe. Teammedlemmarna kan synkronisera valda filer och behållare direkt till sina skrivbord, dela respons och godkännanden via kommentarer och sedan dela avskrivna filer globalt. Allting i Chorus är byggd kring säkra utrymmen – vart och ett är konfigurerat för att spegla ett teamspecifikt arbetsflöde. Deras prisbelönta team för kundframgång erbjuder expertis i onboarding och support. Lär dig mer om Third Light

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Lytho ansluter alla intressenter till ditt varumärke genom att dela, hantera, skapa och publicera allt marknadsföringsinnehåll. Lär dig mer om Lytho Digital Asset Management
Lytho hjälper dig att kommunicera varumärkesenligt med en prisbelönt lösning för varumeärkeshantering (2019 Most Innovative, 2019 Adobe Most-Promising Partner). Effektivisera dina marknadsföringsinsatser och spara tid genom att skapa, söka, dela och publicera ditt digitala innehåll. Var konsekvent med verktyget Brand Center. Var effektiv med verktyget Digital Asset Manager. Var kreativ med verktyget Create and Publish. Lytho är en av få källor från vilka du kan hantera, skapa och publicera allt marknadsföringsmaterial. Lär dig mer om Lytho Digital Asset Management

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Varumärkeshanteringsplattform skapad för marknadsföringsproffs som försöker förbättra verkställandet av varumärkesstrategier och marknadsföringsinsatser. Lär dig mer om BrandMaster
Relationen mellan ett varumärke och dess kunder kräver konsekvens. Varumärkeshanteringssystemet är utformat för att ordna en struktur som eliminerar risken för inkonsekvens och gör det lättare för marknadsförare att dela information och tillgångar och kontrollera hur deras varumärke kommuniceras. Plattformen är modulär och flexibel, vilket gör det möjligt för kunder att bygga ett system som motsvarar deras exakta behov. Den är också fullpackad med tidsbesparande program, verktyg och effektivitetsfunktioner. Lär dig mer om BrandMaster

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
AreTheyHappy hjälper restaurangkedjor med verksamhet på flera platser och serviceföretag att ta kundupplevelsen till nästa nivå. Lär dig mer om AreTheyHappy
AreTheyHappy är den enklaste programvaran för restaurang- och hotellföretag för att hantera varumärkets rykte på webben. Programvaran stärker dina varumärkens kundupplevelse på webben genom att erbjuda obegränsade dataströmmar på ett ställe. Restaurang- och hotellvarumärken har nu ett eget kommandocenter för att övervaka prestanda och tillväxt från en plats till en varumärkesnivå, spåra NPS, kundattityd, drivkrafter vid olika val med mera. Anslut helt enkelt dina webbaserade kanaler och kom igång. Lär dig mer om AreTheyHappy

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
En lösning för digital materialförvaltning som hjälper organisationer i alla storlekar att säkert lagra, hantera, hitta och dela sina digitala filer. Lär dig mer om FotoWare DAM
FotoWares DAM-lösning används ofta av varumärken för att hantera sina varumärkestillgångar och marknadsföringsmaterial på ett mer effektivt sätt. FotoWare finns både i molnet och lokalt och gör så att olika team kan samarbeta mer effektivt tack vare metadata och kraftfulla arbetsflöden. Programvaran hjälper till att säkerställa varumärkets enhetlighet genom att göra det enkelt att hitta och använda filer, insticksprogram och integrationer för en mängd olika CMS och program som Microsoft Word, PowerPoint och Adobe InDesign. Lär dig mer om FotoWare DAM

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
CHILI publisher låter varumärken skapa smarta mallar för tryck och digitala utskrifter så att vem som helst kan skapa kreativt innehåll för varumärket. Lär dig mer om CHILI publisher
Skapa en varumärkesportal online för att upprätthålla viktiga varumärkesriktlinjer. Skapa en portal som låter personalen komma åt och skapa marknadsföringsmaterial/-bilagor som konsekvent skyddar varumärkets strikta riktlinjer. Upptäck hur stora varumärken som Airbus och många fler använder denna lösning. Lär dig mer om CHILI publisher

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
En avancerad programmeringsgränssnitt-tjänst (application program interface service, API-tjänst) för datautvinning som gör det möjligt för företag att utföra åtgärder på tekniskt komplicerade hemsidor eller plattformar. Lär dig mer om justLikeAPI
Det är inte så lätt att bygga upp ett varumärkes rykte. Alla varumärkeshanteringsaktiviteter kräver mycket resurser, men det kan JustLikeAPI hjälpa dig med. JustLikeAPI är en avancerad API-tjänst för dataextrahering som gör det möjligt för företag att komma åt, övervaka, analysera och besvara recensioner eller andra data som är relaterade till användarkonton på dussintals recensionswebbplatser eller sociala nätverk från en enda plats. Använd rätt hjälp för att ta din varumärkeshantering till en ny nivå. Lär dig mer om justLikeAPI

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Mailchimp's all-in-one Marketing Platform helps small businesses market smarter so you can grow faster.
Mailchimp's all-in-one Marketing Platform helps small businesses market smarter so you can grow faster. As the backbone for your customer relationships, they provide AI-powered, user-friendly tools anyone can use to be successful. Mailchimp puts your audience at the center so you can send marketing emails and automated messages, create targeted ad campaigns, build landing pages, send postcards, facilitate reporting and analytics, and sell online. Lär dig mer om Mailchimp

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Design and publish anything in a few clicks. From brochure to video, access thousands of templates, images, videos, and more for free.
Design isn't just for designers. It's for anyone with ideas to share. Canva is the online platform that makes designing anything easy, for every individual and team. With thousands of professionally made templates to get you started, you can create, customize, and share your designs in a few clicks. From stickers to professional brochures, stunning videos to workplace presentations, it's never been easier to achieve your design goals. Lär dig mer om Canva

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Hootsuite helps you build your brand, strengthen connections with customers, and drive real business results with social media.
With over 200,000 paid accounts and millions of users, Hootsuite powers social media for organizations around the world, from the smallest businesses to the largest enterprises. Build your brand, strengthen connections with customers, and drive results business leaders care about by integrating social across your whole organization. Plus, get access to industry leading certifications, training, and coaching to help you push your results on social media further, faster. Lär dig mer om Hootsuite

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Schemalägg obegränsade inlägg, hantera sociala nätverk, spåra samtal och mät prestanda från en enda instrumentbräda.
Zoho Social är uppbyggt med de växande företagens behov i åtanke, de företag som börjar bli seriösa när det gäller marknadsföringen på sociala medier. Produkten är byggd för att hjälpa dig att bygga upp din närvaro på sociala medier, utan att behöva oroa dig för att installera saker, utbilda dig, skiftande kostnader osv. Programvaran gör att saker och ting förenklas och erbjuder valuta för pengarna. Tillräckligt enkel så att du kan förstå sig på den och komma igång inom några minuter. Lär dig mer om Zoho Social

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
På monday.com kan marknadsföringsteam hantera kreativa förfrågningar och planera strategier på en flexibel plattform för att bättre skala upp sitt varumärke.
På monday.coms kodlösa plattform kan marknadsföringschefer skapa den perfekta översikten för sitt team. Diskutera strategi, logga kreativa förfrågningar och tilldela jobb till olika teammedlemmar så att alla vet exakt vad de ska prioritera. Analysera sedan framsteg och kampanjresultat på specialbyggda instrumentbrädor för att enkelt skala upp ditt varumärke. monday.com gör det enkelt för team av alla storlekar att hantera alla aspekter av sitt varumärke, från idé till utförande. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Wrike är en programvara för varumärkeshantering som gör det möjligt för företag att enkelt organisera och lagra varumärkestillgångar i ett enda digitalt nav.
Mer än två miljoner arbetare runt om i världen förlitar sig på Wrikes programvara för varumärkeshantering. Skapa en enda digital hubb för att organisera och hantera ditt företags varumärkes identitetsdokument, mallar, digitala bilder och riktlinjer samt varumärket. Programvara för varumärkeshantering från Wrike gör det möjligt för alla anställda på företaget att komma åt och använda godkända tillgångar, vilket säkerställer att varumärkets identitet och personlighet förblir stark i alla kanaler, plattformar och kommunikationer utan att slösa tid på vanliga förfrågningar om tillgångsanvändning. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Airtable is the database that anyone can use with a beautiful spreadsheet interface.
Airtable is the relational database for the rest of us. With a spreadsheet-like interface that anyone can use, realtime collaboration, and rich features like file attachments and reporting, Airtable is the friendliest modern database. Lär dig mer om Airtable

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Plattformen för arbetsledning för större företag hjälper team och företag att planera, utföra och leverera bra arbete och önskade resultat.
Workfront är den första moderna arbetsledningsplattformen som organiserar allt ditt arbete på ett ställe. Med Workfront kan ledare och team effektivisera förfrågningar, planera och prioritera projekt, hantera processer, granska tillgångar digitalt och rapportera om arbete. Eliminera informationssilor, öka produktiviteten, samla in viktig information, samarbeta med intressenter och arbeta effektivt genom att kombinera ditt arbete i en enda lösning. Workfront är utformad för medarbetare så att de kan utföra ett så bra arbete som möjligt. Lär dig mer om Adobe Workfront

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
PicMonkey offers cloud-based photo editing and design tools that help your create stunning images that tell your brand story.
PicMonkey's design and photo editing tools help you create captivating images to promote your brand. Get stunning results with luxe templates for logos, social posts, ads, banners, and more, or start from scratch and add design building blocks. When your business grows, PicMonkey grows with you; PicMonkey Business offers tools like brand kits, collaboration tools, and asset management to increase your output and keep your brand look consistent. Accessible as a cloud-based site and a mobile app. Lär dig mer om PicMonkey

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Centralisera och dela dina teams varumärkestillgångar med hjälp av molnbaserade Canto DAM och börja arbeta mer effektivt idag.
Canto hjälper dig att låsa upp ditt team och släppa loss ditt varumärke. Marknadsföringsteam i alla industrier litar på att Canto förbättrar deras verksamhet genom att enkelt organisera, säkra och dela visuella varumärkestillgångar. Programvaran ger ditt team kraften att enkelt märka, samarbeta och rapportera om företagsomfattande digitala tillgångar i en visuell miljö. Canto har över 25 års erfarenhet inom den digitala kapitalförvaltningsbranschen och tusentals varumärken runt om i världen förlitar sig på centralisering av deras omfattande mediabibliotek. Lär dig mer om Canto

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Sprout Social erbjuder lösningar för engagemang i sociala medier, publicering, analys, lyssning och rapportering för ledande byråer och varumärken som Loews Hotel, NBC Universal, Macys, Chipotle och Sony.
Sprout Social erbjuder lösningar för engagemang i sociala medier, publicering, analys, lyssnande och rapportering för ledande byråer och varumärken som Loews Hotel, NBC Universal, Macys, Chipotle och Sony. Sprout finns tillgängligt via webbläsare, iOS och Android och gör det möjligt för varumärken att förenkla den sociala hanteringen, samarbeta mellan olika team och erbjuda en exceptionell kundupplevelse. Sprout Social stöder Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn och Pinterest. Lär dig mer om Sprout Social

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Loomly är plattformen för varumärkesframgångar som ger marknadsföringsteam möjlighet att samarbeta, publicera och mäta.
Loomly är plattformen för varumärkesframgångar som ger marknadsföringsteam möjlighet att samarbeta, publicera och mäta. Effektivisera teamwork längs hela innehållshanteringsprocessen: hantera digitala tillgångar, ge bränsle till historieberättande, polera innehåll, godkänn meddelanden, nå ut till din publik, engagera din gemenskap och mät prestanda. Stödjer nu organiskt innehåll, förstärkta inlägg och målinriktade kampanjer. Allt i ett-samarbetslösning. Lär dig mer om Loomly

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
An easy-to-use listings management product to efficiently update, manage, and track information anywhere customers may be looking.
Birdeye Listings consists of listings scan, listings management, and listings analytics. The scan identifies errors across all online directories. Listing management allows you to easily correct information and make updates. Listings Analytics helps to know how well your listings are doing in terms of engaged leads, traffic, and search volume. Lär dig mer om Birdeye

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Brandfolder is the industry-leading, most intuitive Brand Management platform
An industry leader in Brand Management software, Brandfolder delivers a platform that is as intuitive for users as it is powerful for admins, to easily store, manage, share, manipulate, and analyze assets across hundreds of formats including 8K video, documents, images, and 3D renderings. With best-in-class services, support, security, and scalability, Brandfolder helps global brands create compelling, timely, and consistent brand experiences with unparalleled efficiency and speed. Lär dig mer om Brandfolder

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Advanced email marketing tools for medium & enterprise businesses to build powerful personal connections with their customers.
Campaigner is a powerful email marketing automation solution that enables mid-market and enterprise businesses to drive higher ROI, convert more leads, and generate more sales. With industry-leading inbox delivery rates, advanced personalization and real time reporting, Campaigner is the preferred choice of over 100,000 businesses worldwide. Lär dig mer om Campaigner

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Qualtrics CoreXM är den enda lösningen för alla dina erfarenhetsdata.
Utveckla ditt varumärke med kraftfulla insikter från Qualtrics. Få en fullständig bild av de mätvärden som är viktigast för ditt varumärke, med allt från varumärkesmedvetenhet och konkurrent-riktmärkning till reklamtester på vad de säger är världens första plattform för upplevelsehantering. Realtidsvy över varumärkeshälsa med alla dina mätvärden på en enda instrumentbräda. Utveckla ditt varumärke med användbara insikter. Du kan boka en gratis demo idag. Lär dig mer om Qualtrics CoreXM

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
All-in-one SEO suite of tools. Helps businesses to improve rankings, increase traffic, and gain visibility in search results.
Moz Pro is an all-in-one SEO suite of tools. It allows businesses to improve rankings, increase traffic, and gain more visibility in search results. Main features include keyword research, rank tracking, backlink analysis, and site audit. Keyword research tools allow businesses to improve their content and strategies. Businesses can uncover competitive advantages by tracking competitors through SERPs, fix technical problems with the help of Moz Pro suggestions and perform weekly site audits. Lär dig mer om Moz

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Yotpo, en av de ledande marknadsföringsplattformarna för e-handel, integrerar datadrivna lösningar för recensioner, lojalitet, SMS-marknadsföring med mera.
Yotpo, en av de ledande marknadsföringsplattformarna för e-handel, hjälper tusentals varumärken att accelerera tillväxten av direkt till konsumenten. Metoden med en enda plattform integrerar datadrivna lösningar för recensioner, lojalitet, SMS-marknadsföring med mera. Varumärken som använder Yotpo har möjlighet att skapa smarta upplevelser med hög konverteringsgrad som skapar och bibehåller goda kundrelationer. Lösningen integreras med de verktyg du använder varje dag, som Google, Instagram, de främsta e-handelsplattformarna och resten av din teknikstack. Lär dig mer om Yotpo

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Den ursprungliga uppkopplade bannertillverkaren. Ladda ned dem som JPG, PNG, HTML5, GIF eller MP4 och dela dem på sociala medier eller bädda in dem på din hemsida.
Creatopy (tidigare Bannersnack) har avancerade automatiserings- och anpassningsfunktioner, ett ständigt växande bibliotek med mallar och originella visuella element, och ger dig de verktyg du behöver för att sätta fart på din kreativa resa och se till att ditt visuella innehåll är organiserat och alltid överensstämmer med varumärket. Utforma, kommunicera och imponera. Lär dig mer om Creatopy

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
En plattform för skapande av design- och varumärkesmallar med låsbara mallar som gör det möjligt för team att skapa och distribuera innehåll samtidigt som de håller sig till varumärket.
Lucidpress är en plattform för skapande av design- och varumärkesmallar som ger icke-designers i ditt företag möjlighet att skapa och distribuera marknadsföringsmaterial på egen hand (samtidigt som de håller sig till varumärket). Låsbara mallar skyddar ditt varumärke samtidigt som de gör det möjligt för kollegor att göra små designjusteringar och anpassningar, vilket underlättar arbetsbelastningen för ditt kreativa team. Glöm otydlig varumärkesprofilering för alltid med Lucidpress – plattformen för skapande av varumärkesmallar som över 7 miljoner användare över hela världen litar på. Lär dig mer om Lucidpress

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Klaviyo is a unified customer platform for email, SMS, and more that gives you direct ownership of your customer data and interactions.
Klaviyo is a unified customer platform that gives your online brand direct ownership of your consumer data and interactions, empowering you to turn transactions with customers into productive long-term relationships—at scale. Because the Klaviyo database integrates seamlessly with your tech stack, you can get the full story on every customer that visits, and then—from the same platform—use those insights to automate personalized email and SMS communications that make people feel seen. Lär dig mer om Klaviyo

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
SOCi is the marketing platform multi-location brands.
SOCi is the marketing platform for multi-location brands. We empower businesses like Ace Hardware, Sport Clips, & Anytime Fitness to scale marketing efforts across all digital channels in a way that's brand directed, locally perfected, & data connected. As one central place to scale marketing, SOCi makes the impossible possible by enabling top brands & their locations to strengthen and scale their digital presence across limitless local search and social pages while protecting their reputation. Lär dig mer om SOCi

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
PhotoShelter for Brands is the fastest and easiest digital asset management tool for marketing and creative teams.
PhotoShelter for Brands is a multimedia powerhouse that serves over 1,200 top brands. With this one centralized platform, we help brand managers keep their brand’s assets organized in order to maximize ROI and develop new extensions. Your team needs to share photos and videos quickly and constantly to keep up with constant improvements to your brand, trends, and opportunities. With PhotoShelter for Brands, you can move creative files from point A to point B instantly to tell your brand’s story. Lär dig mer om PhotoShelter for Brands

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
En bra plattform som kan vitskyltas för recensioner och marknadsföring, riktad mot marknadsförare, byråer och företag som bedriver verksamhet inom SEO. Automatisera fler och bättre internetrecensioner.
Recensionshantering som kan vitskyltas för marknadsförare, byråer, SEO-specialister och företag. Grade.us har över 10 000 användare som automatiserar recensionsprocessen på webbplatser som Google, Facebook och över 100 branschspecifika recensionswebbplatser. Nå missnöjda kunder för att förbättra deras varumärkesupplevelse. Övervaka recensioner på över 100 recensionswebbplatser så att du alltid vet vad som sägs om ditt företag. Förvandla dina mest positiva recensioner till SEO-vänligt webb- och socialt innehåll. Riskminimering för sociala medier för ditt företag. Lär dig mer om Grade.us

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
ReferralCandy är ett plugin-program för e-handelsbutiker som hjälper dig att få mer muntlig försäljning.
Öka din försäljning genom muntlig marknadsföring. Belöna dina kunder för hänvisningar och se försäljningen och aktierna rulla in. ReferralCandy ansluter direkt till populära e-handelsplattformar (Shopify, WooCommerce, BigCommerce, Magento) eller väljer anpassad API och avancerade integrationer. ReferralCandy integrerar också med andra marknadsföringsverktyg som AdRoll, Mailchimp, Google Analytics, ReCharge, Fomo eller Chargebee och många andra. Lär dig mer om ReferralCandy

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Qualtrics CustomerXM gör det enkelt för företag att övervaka, svara på och förbättra varje viktigt steg under kundresan.
Qualtrics CustomerXM (CX) är en av världens mest agila plattformar för varumärkeshantering, som gör det enkelt för företag att övervaka, svara på och förbättra varje viktigt steg under kundresan och införliva kundrespons i varje beslut. Med flexibla, rollbaserade instrumentbrädor, dynamisk ärendehantering och fullständig CRM-integration har du möjlighet att erbjuda en oöverträffad kundupplevelse. Begär en personlig demo eller registrera dig för ett gratiskonto för att komma igång. Lär dig mer om Qualtrics CustomerXM

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Influitive is a customer engagement and loyalty platform, helping B2B companies acquire, grow, and retain customers - at scale.
Influitive is the market-leading advocacy, community, and engagement platform of choice for the world’s most customer-obsessed brands. Leverage the advanced segmentation and gamification engine to drive continuous engagement and guide customer journeys. Lär dig mer om Influitive

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Hantering av marknadsföring på sociala medier och kundupplevelser på en lättanvänd plattform.
Falcon.io tillhandahåller en plattform för marknadsföring på sociala medier och hantering av kundupplevelser. Den innehåller verktyg för att lyssna på sociala medier, engagera, publicera, mäta och hantera kunddata. Marknadsförare och företag kan leverera mer personliga varumärkesupplevelser över olika kontaktpunkter baserat på berikade kundprofiler. Plattformen har ett mycket intuitivt och samarbetsinriktat UI och kompletteras med omfattande support- och konsulttjänster. Lär dig mer om Falcon.io

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Solution for developing marketing datamarts and managing direct marketing campaigns across multiple channels.
Adobe Campaign provides the only enterprise marketing software specifically designed to manage, automate and optimize programs across traditional and emerging channels including direct mail, email and mobile. With Neolane's cross-channel direct marketing and lead management solutions, marketers can manage campaigns, resources, customer data and analytics from a single platform to dramatically improve effectiveness and ROI. Lär dig mer om Adobe Campaign

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Grow your email lists, drive more sales, & reduce cart abandonment with Justuno's powerful and easy conversion rate optimization tools.
Justuno is a suite of website conversion tools used to convert website traffic, increase email list growth, and boost sales. Convert more visitors using email pop-ups, sign-up bars, exit pop-ups, and intelligent on-site messaging. Justuno Plus users gain access to exclusive promotion designs, a dedicated account strategist, and our AI-based product recommendations that supercharge your on-site sales and conversions, improve average order value, and create the ultimate on-site experience. Lär dig mer om Justuno

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Mailchimp Transactional Email API enables developers to send contextual emails with speed.
Mailchimp Transactional Email (formerly Mandrill) is service built for developers for sending time-sensitive, contextual emails via API or SMTP. It is an add-on for MailChimp accounts. It is a reliable, scalable, and secure delivery service for transactional emails from websites and applications. Lär dig mer om Mailchimp Transactional Email

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering