229 resultat
Varför Capterra är gratis
Programvara för varumärkeshantering som skyddar tillverkarens varumärken genom att upptäcka och rapportera MAP-överträdelser i tid. Lär dig mer om Prisync
Över 100 tillverkare runt om i världen använder Prisync för att upptäcka och förhindra brott mot lägsta annonserat pris (minimum advertised price, MAP). Bättre varumärkeshantering hjälper dem att skydda sin varumärkesimage utan att behöva anstränga sig. Inställningarna är så enkla att de kan börja övervaka säljare på mindre än en dag. Inga överträdelser som är under bevakning går obemärkta förbi och 24/7-kundtjänstteamet svarar snabbt på alla frågor och löser alla problem. Lär dig mer om Prisync
Över 100 tillverkare runt om i världen använder Prisync för att upptäcka och förhindra brott mot lägsta annonserat pris (minimum advertised price, MAP). Bättre varumärkeshantering hjälper dem att...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Bynder är en intuitiv molnbaserad lösning för marknadsföringsproffs som vill förenkla hanteringen av digitalt innehåll. Lär dig mer om Bynder
Bynder ger dig ett enkelt sätt att professionellt hantera och distribuera digitala tillgångar i molnet. Team kan snabbt hitta rätt filer, samarbeta om redigeringar och godkännanden i realtid och distribuera innehåll till en mängd olika kanaler. Med Bynder har konsumentinriktade företag full kontroll över sin marknadsföring och varumärkesverksamhet via en central portal. Lär dig mer om Bynder
Bynder ger dig ett enkelt sätt att professionellt hantera och distribuera digitala tillgångar i molnet. Team kan snabbt hitta rätt filer, samarbeta om redigeringar och godkännanden i realtid och...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Med Frontifys välrenommerade plattform är det enkelt att skapa ditt varumärkes enda sanningskälla. Lär dig mer om Frontify
Frontify gör det enkelt att skapa ditt varumärkes enda sanningskälla, utan PDF-riktlinjer och komplicerade DAM-installationer. Den molnbaserade plattformen används av 2 500 globala varumärken och kombinerar digital kapitalförvaltning, varumärkesriktlinjer, kreativt samarbete samt utskriftsmallar och designmallar i ett enda lättanvänt verktyg. Upptäck varför Frontifys välrenommerade plattform utsågs till Top Performer i 2021 års Capterra-slutlista for Brand Management. Lär dig mer om Frontify
Frontify gör det enkelt att skapa ditt varumärkes enda sanningskälla, utan PDF-riktlinjer och komplicerade DAM-installationer. Den molnbaserade plattformen används av 2 500 globala varumärken och...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Facelift Cloud erbjuder en lösning med flera certifieringar som kombinerar alla komponenter för professionell marknadsföring på sociala medier. Lär dig mer om Facelift Cloud
Facelift Cloud Ett världsledande verktyg för social media management med aktiva användare i mer än 50 länder över hela världen. Facelift Cloud kombinerar alla social media management-komponenter i ett smart verktyg. Programvaran hjälper dig att hantera dina aktiviteter på alla relevanta kanaler centralt och effektivt. Passar alla företagsstorlekar. Facelift Cloud gör det möjligt för varumärken, agenturer och offentliga institutioner att uppnå sina affärsmål. Verktyget är ISO 27001-certifierat. Lär dig mer om Facelift Cloud
Facelift Cloud Ett världsledande verktyg för social media management med aktiva användare i mer än 50 länder över hela världen. Facelift Cloud kombinerar alla social media management-komponenter i...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
På monday.com kan marknadsföringsteam hantera kreativa förfrågningar och planera strategier på en flexibel plattform för att bättre skala upp sitt varumärke. Lär dig mer om monday.com
På monday.coms kodlösa plattform kan marknadsföringschefer skapa den perfekta översikten för sitt team. Diskutera strategi, logga kreativa förfrågningar och tilldela jobb till olika teammedlemmar så att alla vet exakt vad de ska prioritera. Analysera sedan framsteg och kampanjresultat på specialbyggda instrumentbrädor för att enkelt skala upp ditt varumärke. monday.com gör det enkelt för team av alla storlekar att hantera alla aspekter av sitt varumärke, från idé till utförande. Lär dig mer om monday.com
På monday.coms kodlösa plattform kan marknadsföringschefer skapa den perfekta översikten för sitt team. Diskutera strategi, logga kreativa förfrågningar och tilldela jobb till olika teammedlemmar så...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
WoodWing Assets hjälper dig att hantera och skapa användbara varumärkestillgångar med en riktigt bra Adobe InDesign-integration. Lär dig mer om WoodWing Assets
WoodWing Assets (som brukade heta Elvis DAM) är ett flexibelt och skalbart digitalt varumärkessystem för digital kapitalförvaltning som hjälper utgivare, kreativa byråer och marknadsföringsavdelningar att nå sina mål för kvalitet, kostnadseffektivitet och snabbare tid till marknaden. Den stöder företags- och driftsprocesser vid lagring, organisering, åtkomst, delning och hantering av rättigheter och tillstånd för rika medie-tillgångar. Ger en klassledande Adobe InDesign-integration. Tillgänglig som en moln och lokal lösning. Lär dig mer om WoodWing Assets
WoodWing Assets (som brukade heta Elvis DAM) är ett flexibelt och skalbart digitalt varumärkessystem för digital kapitalförvaltning som hjälper utgivare, kreativa byråer och...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Teknik som ger liv åt ditt varumärke. Lär dig mer om Capital ID
Målet är att göra ditt innehåll så enkelt, snabbt, effektivt och varumärkesanpassat som möjligt. Med en varumärkesportal, publicering på begäran, digital publicering, hantering av design och översättning kan lösningen hjälpa hela din organisation att kommunicera och agera på ett konsekvent sätt. Plattformen för innehållsskapande är en beprövad, tillförlitlig grund för att skapa, översätta, godkänna, lagra och publicera (varumärkt) innehåll. Lär dig mer om Capital ID
Målet är att göra ditt innehåll så enkelt, snabbt, effektivt och varumärkesanpassat som möjligt. Med en varumärkesportal, publicering på begäran, digital publicering, hantering av design och...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Varumärkeshanteringsplattform skapad för marknadsföringsproffs som försöker förbättra verkställandet av varumärkesstrategier och marknadsföringsinsatser. Lär dig mer om BrandMaster
Relationen mellan ett varumärke och dess kunder kräver konsekvens. Varumärkeshanteringssystemet är utformat för att ordna en struktur som eliminerar risken för inkonsekvens och gör det lättare för marknadsförare att dela information och tillgångar och kontrollera hur deras varumärke kommuniceras. Plattformen är modulär och flexibel, vilket gör det möjligt för kunder att bygga ett system som motsvarar deras exakta behov. Den är också fullpackad med tidsbesparande program, verktyg och effektivitetsfunktioner. Lär dig mer om BrandMaster
Relationen mellan ett varumärke och dess kunder kräver konsekvens. Varumärkeshanteringssystemet är utformat för att ordna en struktur som eliminerar risken för inkonsekvens och gör det lättare för...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Ett lämpligt internetpubliceringsverktyg om du enkelt vill kunna skapa och publicera kataloger, broschyrer, tidskrifter, portföljer med mera. Lär dig mer om Flipsnack
Flipsnacks är ett online- och webbläsarbaserat publiceringsverktyg som används av människor från hela världen för att skapa och publicera digitala kataloger, tidskrifter, broschyrer, portföljer, rapporter, fotoalbum, tidningar och många andra typer av publikationer. Hur fungerar det? Du behöver bara ladda upp en PDF-fil så kommer den automatiskt att förvandlas till en snygg webbtidning med bläddringsfunktion. Alternativt kan du använda Design Studio på internet för att skapa din egen internetpublikation från grunden. Lär dig mer om Flipsnack
Flipsnacks är ett online- och webbläsarbaserat publiceringsverktyg som används av människor från hela världen för att skapa och publicera digitala kataloger, tidskrifter, broschyrer, portföljer,...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Ett av de mest användarvänliga verktygen för arbete med sociala medier, för en effektiv samarbets- och godkännandeprocess i marknadsföringsteam. Lär dig mer om Kontentino
Kontentino är särskilt lämpligt för globala och regionala verksamheter eller franchiseverksamheter som behöver lokalisera innehåll på sociala medier för marknader i olika länder eller platser. Det kan bli rörigt när varumärket använder flera olika byråer för olika marknader. Med Kontentino har du bättre kontroll över innehållets kvalitet och håller dig varumärkesenlig. Lär dig mer om Kontentino
Kontentino är särskilt lämpligt för globala och regionala verksamheter eller franchiseverksamheter som behöver lokalisera innehåll på sociala medier för marknader i olika länder eller platser. Det...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Programvara för hantering av varumärkestillgångar och mediabibliotek i en enda integrerad, säker och kostnadseffektiv lösning. Obegränsat antal användare för alla abonnemang. Lär dig mer om Filecamp
Filecamp är en molnbaserad programvarulösning för hantering av varumärkestillgångar (brand asset management, BAM) som hjälper företag att organisera och dela med sig av sina varumärkestillgångar såsom bilder, logotyper, färger och varumärkesriktlinjer. Obegränsade användare för alla abonnemang och varje användare konfigureras med en egen uppsättning användar- och mappbehörigheter. Unika anpassade varumärkesalternativ ser till att allt är synkroniserat med dina varumärkesriktlinjer. Över 900 varumärken från hela världen förlitar sig på Filecamp för sina digitala tillgångar och varumärkesriktlinjer. Lär dig mer om Filecamp
Filecamp är en molnbaserad programvarulösning för hantering av varumärkestillgångar (brand asset management, BAM) som hjälper företag att organisera och dela med sig av sina varumärkestillgångar...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Filestage är programvaran för varumärkeshantering som hjälper team att få sitt varumärkesinnehåll granskat och godkänt snabbare. Lär dig mer om Filestage
Filestage är en lättanvänd programvara för varumärkeshantering som hjälper team att få sitt varumärkesinnehåll granskat och godkänt snabbare. Med anpassningsbara arbetsflöden, uppgiftsautomatisering och inbyggd versionering har Filestage alla verktyg som ett team behöver för att få resultat utan att behöva någon utbildning. Med kunder som Sixt, Lufthansa, NBC Universal, Sharp och GroupM passar den här lösningen perfekt för kreativa byråer såväl som marknadsföringsteam i små, medelstora och stora företag. Lär dig mer om Filestage
Filestage är en lättanvänd programvara för varumärkeshantering som hjälper team att få sitt varumärkesinnehåll granskat och godkänt snabbare. Med anpassningsbara arbetsflöden, uppgiftsautomatisering...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Influence.co är en av de största gemenskaperna för företag och influencers. Lär dig mer om influence
Under de senaste fyra åren har plattformen skapat den kanske största gemenskapen med riktiga människor i influencerbranschen. Programvaran används av 170 000 influencers, över 35 000 varumärken och över 10 000 byråer och agenturer. Med den här plattformen kan du omedelbart upptäcka, engagera och kontakta influencers med en enda lösning från början till slut. Inga fler manuella kalkylblad. Inga fler funktionstjänster. Glöm att spendera otaliga timmar på Instagram för att få kontakt med topptalangerna. Lär dig mer om influence
Under de senaste fyra åren har plattformen skapat den kanske största gemenskapen med riktiga människor i influencerbranschen. Programvaran används av 170 000 influencers, över 35 000 varumärken och...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Synkronisera, lagra och dela med nästa generations lösning för varumärkeshantering som förändrar hur marknadsföringsteam och kreativa team samarbetar. Lär dig mer om Third Light
Kunderna säger att deras förväntningar överträffas. Det kan nog bero på två viktiga anledningar. För det första är programvaran enkel att administrera. Detta uppnås med Spaces som fungerar som virtuella avdelningar – vilket frigör samarbete och effektiviserar klienternas förmåga att skapa, dela och publicera media. För det andra är kundtjänsten enastående. Deras internationella utmärkelse för 'bästa engagemangsteam' nyligen visade på vilken vikt de lägger på att hjälpa kunder få konsekvent värde från programvaran. Lär dig mer om Third Light
Kunderna säger att deras förväntningar överträffas. Det kan nog bero på två viktiga anledningar. För det första är programvaran enkel att administrera. Detta uppnås med Spaces som fungerar som...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Lytho ansluter alla intressenter till ditt varumärke genom att dela, hantera, skapa och publicera allt marknadsföringsinnehåll. Lär dig mer om Lytho
Lytho hjälper dig att kommunicera varumärkesenligt med en prisbelönt lösning för varumeärkeshantering (2019 Most Innovative, 2019 Adobe Most-Promising Partner). Effektivisera dina marknadsföringsinsatser och spara tid genom att skapa, söka, dela och publicera ditt digitala innehåll. Var konsekvent med verktyget Brand Center. Var effektiv med verktyget Digital Asset Manager. Var kreativ med verktyget Create and Publish. Lytho är en av få källor från vilka du kan hantera, skapa och publicera allt marknadsföringsmaterial. Lär dig mer om Lytho
Lytho hjälper dig att kommunicera varumärkesenligt med en prisbelönt lösning för varumeärkeshantering (2019 Most Innovative, 2019 Adobe Most-Promising Partner). Effektivisera dina...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Konvertera din grafik till smarta mallar. CHILI publicerar utdatafiler som är redo att användas för utskrift och digitalt i alla applikationer. Lär dig mer om CHILI publisher
Skapa en varumärkesportal online för att upprätthålla viktiga varumärkesriktlinjer. Skapa en portal som låter personalen komma åt och skapa marknadsföringsmaterial/-bilagor som konsekvent skyddar varumärkets strikta riktlinjer. Upptäck hur stora varumärken som Airbus och många fler använder denna lösning. Lär dig mer om CHILI publisher
Skapa en varumärkesportal online för att upprätthålla viktiga varumärkesriktlinjer. Skapa en portal som låter personalen komma åt och skapa marknadsföringsmaterial/-bilagor som konsekvent skyddar...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Design and publish anything in a few clicks. From brochure to video, access thousands of templates, images, videos, and more for free.
Design isn't just for designers. It's for anyone with ideas to share. Canva is the online platform that makes designing anything easy, for every individual and team. With thousands of professionally made templates to get you started, you can create, customize, and share your designs in a few clicks. From stickers to professional brochures, stunning videos to workplace presentations, it's never been easier to achieve your design goals.
Design isn't just for designers. It's for anyone with ideas to share. Canva is the online platform that makes designing anything easy, for every individual and team. With thousands of professionally...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Hootsuite is the global leader in social media management powering social media for the smallest businesses to the largest enterprises.
Hootsuite is the global leader in social media management. With over 18 million users worldwide, Hootsuite powers social media for brands and organizations around the world, from the smallest businesses to more than 800 of the Fortune 1000. Hootsuite helps businesses use social media to launch marketing campaigns, identify and grow their audience, and distribute targeted messages across multiple social media networks, including Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Pinterest, and YouTube.
Hootsuite is the global leader in social media management. With over 18 million users worldwide, Hootsuite powers social media for brands and organizations around the world, from the smallest...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Schedule unlimited posts, manage social networks, track conversations, and measure performance from a single dashboard.
Zoho Social is built keeping in mind the needs of growing businesses -- those that are starting to get serious about social media marketing. We've built the product to help you build your social media presence, without having to worry about setting things up, getting trained, variable costs, etc. We're working hard to keep things simple and offer value for your money. Easy enough for you to understand and get started within minutes.
Zoho Social is built keeping in mind the needs of growing businesses -- those that are starting to get serious about social media marketing. We've built the product to help you build your social...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Airtable is the database that anyone can use with a beautiful spreadsheet interface.
Airtable is the relational database for the rest of us. With a spreadsheet-like interface that anyone can use, realtime collaboration, and rich features like file attachments and reporting, Airtable is the friendliest modern database.
Airtable is the relational database for the rest of us. With a spreadsheet-like interface that anyone can use, realtime collaboration, and rich features like file attachments and reporting, Airtable...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Plattformen för arbetsledning för större företag hjälper team och företag att planera, utföra och leverera bra arbete och önskade resultat.
Workfront är den första moderna arbetsledningsplattformen som organiserar allt ditt arbete på ett ställe. Med Workfront kan ledare och team effektivisera förfrågningar, planera och prioritera projekt, hantera processer, granska tillgångar digitalt och rapportera om arbete. Eliminera informationssilor, öka produktiviteten, samla in viktig information, samarbeta med intressenter och arbeta effektivt genom att kombinera ditt arbete i en enda lösning. Workfront är utformad för medarbetare så att de kan utföra ett så bra arbete som möjligt.
Workfront är den första moderna arbetsledningsplattformen som organiserar allt ditt arbete på ett ställe. Med Workfront kan ledare och team effektivisera förfrågningar, planera och prioritera...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Centralisera och dela dina teams varumärkestillgångar med hjälp av molnbaserade Canto DAM och börja arbeta mer effektivt idag.
Canto hjälper dig att låsa upp ditt team och släppa loss ditt varumärke. Marknadsföringsteam i alla industrier litar på att Canto förbättrar deras verksamhet genom att enkelt organisera, säkra och dela visuella varumärkestillgångar. Programvaran ger ditt team kraften att enkelt märka, samarbeta och rapportera om företagsomfattande digitala tillgångar i en visuell miljö. Canto har över 25 års erfarenhet inom den digitala kapitalförvaltningsbranschen och tusentals varumärken runt om i världen förlitar sig på centralisering av deras omfattande mediabibliotek.
Canto hjälper dig att låsa upp ditt team och släppa loss ditt varumärke. Marknadsföringsteam i alla industrier litar på att Canto förbättrar deras verksamhet genom att enkelt organisera, säkra och...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Sprout Social erbjuder lösningar för engagemang i sociala medier, publicering, analys, lyssning och rapportering för ledande byråer och varumärken som Loews Hotel, NBC Universal, Macys, Chipotle och Sony.
Sprout Social erbjuder lösningar för engagemang i sociala medier, publicering, analys, lyssnande och rapportering för ledande byråer och varumärken som Loews Hotel, NBC Universal, Macys, Chipotle och Sony. Sprout finns tillgängligt via webbläsare, iOS och Android och gör det möjligt för varumärken att förenkla den sociala hanteringen, samarbeta mellan olika team och erbjuda en exceptionell kundupplevelse. Sprout Social stöder Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn och Pinterest.
Sprout Social erbjuder lösningar för engagemang i sociala medier, publicering, analys, lyssnande och rapportering för ledande byråer och varumärken som Loews Hotel, NBC Universal, Macys, Chipotle och...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Brandfolder is the industry-leading, most intuitive Brand Management platform
An industry leader in Brand Management software, Brandfolder delivers a platform that is as intuitive for users as it is powerful for admins, to easily store, manage, share, manipulate, and analyze assets across hundreds of formats including 8K video, documents, images, and 3D renderings. With best-in-class services, support, security, and scalability, Brandfolder helps global brands create compelling, timely, and consistent brand experiences with unparalleled efficiency and speed.
An industry leader in Brand Management software, Brandfolder delivers a platform that is as intuitive for users as it is powerful for admins, to easily store, manage, share, manipulate, and analyze...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Birdeye is an all-in-one Experience Marketing platform for multi-location businesses.
Birdeye is an all-in-one Experience Marketing platform for multi-location businesses. More than 60,000 businesses of all sizes use Birdeye every day to be found online and chosen through listings, reviews and referrals; be connected with leads and customers on the channels of their choice, and deliver the best customer experience with survey, ticketing and insights tools.
Birdeye is an all-in-one Experience Marketing platform for multi-location businesses. More than 60,000 businesses of all sizes use Birdeye every day to be found online and chosen through listings,...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Qualtrics CoreXM är den enda lösningen för alla dina erfarenhetsdata.
Utveckla ditt varumärke med kraftfulla insikter från Qualtrics. Få en fullständig bild av de mätvärden som är viktigast för ditt varumärke, med allt från varumärkesmedvetenhet och konkurrent-riktmärkning till reklamtester på vad de säger är världens första plattform för upplevelsehantering. Realtidsvy över varumärkeshälsa med alla dina mätvärden på en enda instrumentbräda. Utveckla ditt varumärke med användbara insikter. Du kan boka en gratis demo idag.
Utveckla ditt varumärke med kraftfulla insikter från Qualtrics. Få en fullständig bild av de mätvärden som är viktigast för ditt varumärke, med allt från varumärkesmedvetenhet och...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Få fram ditt innehåll med en prisbelönt varumärkeshanteringslösning och service utöver det vanliga.
Widen erbjuder dokumenthantering för företag. Capterra-användare har gett dem utmärkelser för Bästa värde och Användarvänlighet. Widen gör vad de lovar och strävar efter att vara den bästa delen av sina kunders dag, varje dag. Främst inriktad på medelstora till stora företag med mer än 1 000 anställda ger Widens molnbaserade lösningar för DAM, PIM, arbetsflöde och varumärkeshantering dig en komplett upplevelse av högkvalitativ programvara och jättebra service.
Widen erbjuder dokumenthantering för företag. Capterra-användare har gett dem utmärkelser för Bästa värde och Användarvänlighet. Widen gör vad de lovar och strävar efter att vara den bästa delen av...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Moz Pro starts at $99/month and includes access to Moz Campaigns, Moz Research Tools, a Q&A forum, and more. Free 30-day trial.
Moz Pro is an all-in-one SEO tracking and research platform built by industry experts that helps you master SEO and achieve your goals. Moz Pro offers innovative data sets and illuminating metrics, site audits, in-depth keyword research, link profile analysis, competitor data, rankings performance tracking, customizable reporting, and more. Gain access to our Q&A forum, hands-on support, and a wealth of resources for learning SEO.
Moz Pro is an all-in-one SEO tracking and research platform built by industry experts that helps you master SEO and achieve your goals. Moz Pro offers innovative data sets and illuminating metrics,...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Yotpo, en av de ledande marknadsföringsplattformarna för e-handel, integrerar datadrivna lösningar för recensioner, lojalitet, SMS-marknadsföring med mera.
Yotpo, en av de ledande marknadsföringsplattformarna för e-handel, hjälper tusentals varumärken att accelerera tillväxten av direkt till konsumenten. Metoden med en enda plattform integrerar datadrivna lösningar för recensioner, lojalitet, SMS-marknadsföring med mera. Varumärken som använder Yotpo har möjlighet att skapa smarta upplevelser med hög konverteringsgrad som skapar och bibehåller goda kundrelationer. Lösningen integreras med de verktyg du använder varje dag, som Google, Instagram, de främsta e-handelsplattformarna och resten av din teknikstack.
Yotpo, en av de ledande marknadsföringsplattformarna för e-handel, hjälper tusentals varumärken att accelerera tillväxten av direkt till konsumenten. Metoden med en enda plattform integrerar...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
A design & brand templating platform empowering non-designers to create beautiful marketing materials without going off brand.
Empower your non-designer colleagues to create marketing materials all on their own (without running the risk of going off brand). Lockable templates ensure your branded colors, fonts, and logos stay locked down while still allowing for small design tweaks and customization -- easing the workload off your creative team. Say goodbye to rogue branding (and overloaded design teams) forever with Lucidpress -- the brand templating platform trusted by over 7 million users worldwide.
Empower your non-designer colleagues to create marketing materials all on their own (without running the risk of going off brand). Lockable templates ensure your branded colors, fonts, and logos stay...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
PhotoShelter for Brands is the fastest and easiest digital asset management tool for marketing and creative teams.
PhotoShelter for Brands is a multimedia powerhouse that serves over 1,200 top brands. With this one centralized platform, we help brand managers keep their brand’s assets organized in order to maximize ROI and develop new extensions. Your team needs to share photos and videos quickly and constantly to keep up with constant improvements to your brand, trends, and opportunities. With PhotoShelter for Brands, you can move creative files from point A to point B instantly to tell your brand’s story.
PhotoShelter for Brands is a multimedia powerhouse that serves over 1,200 top brands. With this one centralized platform, we help brand managers keep their brand’s assets organized in order to...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
En bra plattform som kan vitskyltas för recensioner och marknadsföring, riktad mot marknadsförare, byråer och företag som bedriver verksamhet inom SEO. Automatisera fler och bättre internetrecensioner.
Recensionshantering som kan vitskyltas för marknadsförare, byråer, SEO-specialister och företag. Grade.us har över 10 000 användare som automatiserar recensionsprocessen på webbplatser som Google, Facebook och över 100 branschspecifika recensionswebbplatser. Nå missnöjda kunder för att förbättra deras varumärkesupplevelse. Övervaka recensioner på över 100 recensionswebbplatser så att du alltid vet vad som sägs om ditt företag. Förvandla dina mest positiva recensioner till SEO-vänligt webb- och socialt innehåll. Riskminimering för sociala medier för ditt företag.
Recensionshantering som kan vitskyltas för marknadsförare, byråer, SEO-specialister och företag. Grade.us har över 10 000 användare som automatiserar recensionsprocessen på webbplatser som Google,...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Influitive is a customer engagement and loyalty platform, helping B2B companies acquire, grow, and retain customers - at scale.
Influitives allows you to build a community and invite advocates-customers, partners and employees-to complete activities: referrals, product reviews, social media posts, and more. As they complete these activities, which can be targeted to groups or individuals, they automatically earn points, badges, and levels to redeem perks and privileges. Easily report on all activities completed, and integrate with your CRM and more to incorporate advocacy into every step of the customer journey.
Influitives allows you to build a community and invite advocates-customers, partners and employees-to complete activities: referrals, product reviews, social media posts, and more. As they complete...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Qualtrics CustomerXM gör det enkelt för företag att övervaka, svara på och förbättra varje viktigt steg under kundresan.
Qualtrics CustomerXM (CX) är en av världens mest agila plattformar för varumärkeshantering, som gör det enkelt för företag att övervaka, svara på och förbättra varje viktigt steg under kundresan och införliva kundrespons i varje beslut. Med flexibla, rollbaserade instrumentbrädor, dynamisk ärendehantering och fullständig CRM-integration har du möjlighet att erbjuda en oöverträffad kundupplevelse. Begär en personlig demo eller registrera dig för ett gratiskonto för att komma igång.
Qualtrics CustomerXM (CX) är en av världens mest agila plattformar för varumärkeshantering, som gör det enkelt för företag att övervaka, svara på och förbättra varje viktigt steg under kundresan och...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
ReferralCandy är ett plugin-program för e-handelsbutiker som hjälper dig att få mer muntlig försäljning.
Öka din försäljning genom muntlig marknadsföring. Belöna dina kunder för hänvisningar och se försäljningen och aktierna rulla in. ReferralCandy ansluter direkt till populära e-handelsplattformar (Shopify, WooCommerce, BigCommerce, Magento) eller väljer anpassad API och avancerade integrationer. ReferralCandy integrerar också med andra marknadsföringsverktyg som AdRoll, Mailchimp, Google Analytics, ReCharge, Fomo eller Chargebee och många andra.
Öka din försäljning genom muntlig marknadsföring. Belöna dina kunder för hänvisningar och se försäljningen och aktierna rulla in. ReferralCandy ansluter direkt till populära e-handelsplattformar...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Hantering av marknadsföring på sociala medier och kundupplevelser på en lättanvänd plattform.
Falcon.io tillhandahåller en plattform för marknadsföring på sociala medier och hantering av kundupplevelser. Den innehåller verktyg för att lyssna på sociala medier, engagera, publicera, mäta och hantera kunddata. Marknadsförare och företag kan leverera mer personliga varumärkesupplevelser över olika kontaktpunkter baserat på berikade kundprofiler. Plattformen har ett mycket intuitivt och samarbetsinriktat UI och kompletteras med omfattande support- och konsulttjänster.
Falcon.io tillhandahåller en plattform för marknadsföring på sociala medier och hantering av kundupplevelser. Den innehåller verktyg för att lyssna på sociala medier, engagera, publicera, mäta och...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Grow your email list, drive more sales & reduce abandonment with Justuno's powerful and easy to use conversion rate optimization suite.
Justuno is a suite of website conversion tools used to convert website traffic, increase email list growth, and boost sales. Convert more visitors using email pop-ups, sign-up bars, exit pop-ups, and intelligent on-site messaging. Justuno Plus users gain access to exclusive promotion designs, a dedicated account strategist, and our AI-based product recommendations that supercharge your on-site sales and conversions, improve average order value, and create the ultimate on-site experience.
Justuno is a suite of website conversion tools used to convert website traffic, increase email list growth, and boost sales. Convert more visitors using email pop-ups, sign-up bars, exit pop-ups, and...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Omedelbar åtkomst till alla konversationer på internet om ditt varumärke.
Brand24 är en effektiv, prisvärd och användarvänlig PR-lösning. Tusentals varumärken och agenturer i alla storlekar använder Brand24 för att bevaka och analysera konversationer på internet om sina kunder, varumärken, produkter och konkurrenter. Brand24 ger sina användare möjlighet att övervaka sitt rykte på internet, förhindra PR-kriser, kartlägga resultaten av sina kampanjer, hitta varumärkesambassadörer, upptäcka samarbetsmöjligheter för att få mer publicitet och skapa varumärkesvänliga PDF-rapporter på bara några sekunder.
Brand24 är en effektiv, prisvärd och användarvänlig PR-lösning. Tusentals varumärken och agenturer i alla storlekar använder Brand24 för att bevaka och analysera konversationer på internet om sina...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Social media marketing solution for small business, marketing agencies, franchise and multi-location brands.
PromoRepublic is a social media marketing solution with content distribution workflows for small businesses, agencies, and multi-location brands. With our intelligent products, you can easily distribute editable content, schedule it based on AI, manage multiple clients or locations, run local ads, and stay on top of the results.
PromoRepublic is a social media marketing solution with content distribution workflows for small businesses, agencies, and multi-location brands. With our intelligent products, you can easily...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Resize and remix 2000+ pixel perfect marketing images in under 5 minutes with no design skills are needed.
Resize and remix 2000+ pixel perfect marketing images in under 5 minutes with no design skills are needed.
Resize and remix 2000+ pixel perfect marketing images in under 5 minutes with no design skills are needed.

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
----> The easiest way to get more reviews & build your reputation. Never write content again with online word of mouth. Try it free!
----> Built for service businesses (B2C), SaaS, & agencies. NiceJob is the easiest way to get more reviews and build a great reputation online. Never write marketing content again: NiceJob automatically collects customer reviews and shares them across social media. Learn everything you need to know about your customers while they recommend you to all their friends. It's like word of mouth only 1000x better. No contracts, 14-day free trial, then just $75/month.
----> Built for service businesses (B2C), SaaS, & agencies. NiceJob is the easiest way to get more reviews and build a great reputation online. Never write marketing content again: NiceJob...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Yext organizes a business's facts so it can provide direct answers to consumer questions — wherever people search.
Today, the majority of search bars on business websites just scan for keywords and return a list of links, rather than actually answering questions. That’s a frustrating brand experience for your customers, and it’s blocking you from revenue. With Yext, the difference is Answers. We’ve built a modern, AI-powered Answers Platform that gives your customers direct answers anywhere they ask questions. Google brought AI search to consumers. Yext is bringing AI search to the enterprise.
Today, the majority of search bars on business websites just scan for keywords and return a list of links, rather than actually answering questions. That’s a frustrating brand experience for your...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Upload, organize, and distribute your digital assets from one centralized, secure spot in the cloud.
Some of the world's most recognized brands rely on Image Relay to upload, organize, monitor, manage, and distribute their files from one centralized, secure, easy-to-use spot in the cloud. Image Relay is the Digital Asset Management system designed with your time in mind.
Some of the world's most recognized brands rely on Image Relay to upload, organize, monitor, manage, and distribute their files from one centralized, secure, easy-to-use spot in the cloud. Image...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Store, index, and share your marketing content with CoSchedule's Asset Organizer.
CoSchedule's Asset Organizer is digital asset management software for marketers. Store, manage, and share brand assets with stakeholders in a single integrated platform. As one of the top marketing software providers on the Inc. 5000 list & recognized in Gartner¿s Magic Quadrant for Content Marketing Platforms, CoSchedule is the fastest-growing solution for mid-market and enterprise companies, serving more than 5,000+ customers worldwide.
CoSchedule's Asset Organizer is digital asset management software for marketers. Store, manage, and share brand assets with stakeholders in a single integrated platform. As one of the top marketing...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Easily enforce corporate brand standards with our cloud-based brand management technology. Learn more today!
MarcomCentral's brand asset management technology helps mid to large size organizations easily enforce corporate brand standards companywide. With our cloud-based technology, users receive immediate access to the most up-to-date branded assets, all from one single location. Eliminate off-brand assets altogether and empower your workforce with MarcomCentral. Learn more today!
MarcomCentral's brand asset management technology helps mid to large size organizations easily enforce corporate brand standards companywide. With our cloud-based technology, users receive immediate...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Vidyards platform allows businesses to showcase videos on their website, personalize video emails, and track real-time analytics.
Vidyard is the video platform that helps businesses transform communications and drive more revenue through the strategic use of online video. Going beyond video hosting and management, we help businesses connect with more viewers through interactive and personalized video experiences, learn powerful insights on their viewing audience, turn insights into action with enterprise integrations, and prove the impact of their video programs.
Vidyard is the video platform that helps businesses transform communications and drive more revenue through the strategic use of online video. Going beyond video hosting and management, we help...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
Amplify your brand and manage the reputation of your organisation. Track and analyse what news and social media are saying about you.
Meltwater's brand management tools allow you to monitor, manage and respond to relevant social and editorial mentions, whenever, wherever. Create and save alerts across the most comprehensive news and social media database available using the keywords that matter to you. Track brand related conversations and sentiment, or benchmark share of voice against competitors - all in real-time. Build interactive, shareable dashboards showcasing high-level trends and your brand health over time.
Meltwater's brand management tools allow you to monitor, manage and respond to relevant social and editorial mentions, whenever, wherever. Create and save alerts across the most comprehensive news...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
A strong brand starts here. Our BrandHub with DAM solution helps global brands work faster, reduce risk and stay on brand.
Everything brand in one place. Digital asset management and online brand guidelines platform automates compliance & streamlines collaboration while increasing speed-to-market. As a single source of truth for approved content, IntelligenceBank is built for teams in highly regulated industries like Health, Finance, Retail & Franchisors who care about their brand. Helping brands like KFC, ANZ Bank, Baptist Health & Kubota reduce risk and create great work faster.
Everything brand in one place. Digital asset management and online brand guidelines platform automates compliance & streamlines collaboration while increasing speed-to-market. As a single source of...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
MediaValet helps Marketing and Creative teams easily manage, collaborate on and distribute their marketing assets, visuals and content.
MediaValet is a cloud-based DAM that helps Marketing and Creative teams across all industries easily manage, collaborate on and distribute their digital content. With unlimited users, support and training, MediaValet is fast and easy to use. It's trusted by leading brands like Experian, Margaritaville, Brand USA and TDIndustries.
MediaValet is a cloud-based DAM that helps Marketing and Creative teams across all industries easily manage, collaborate on and distribute their digital content. With unlimited users, support and...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering
The power of your brand without the effort, because Outfit automates brand management and production at scale for enterprise.
Outfit leads the brand automation space, allowing your teams to produce, customise, approve and use marketing collateral, through templates and dynamic data inputs. It combines the best of brand management and digital asset management. Brand automation uses technology to automate manual, yet predictable on-brand tasks associated with marketing production. Outfit works alongside your existing martech stack to reduce production costs, empower teams and increase brand equity.
Outfit leads the brand automation space, allowing your teams to produce, customise, approve and use marketing collateral, through templates and dynamic data inputs. It combines the best of brand...

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Konsthantering
  • Projektledning
  • Arbetsflödeshantering
  • Kampanjhantering