Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Närvarospårning

Sverige Visa lokala produkter
41 resultat
Med systemet för närvarospårning blir det enkelt att hålla reda på anställdas arbetstider via appen. Boka en gratis demo idag. Lär dig mer om Planday
På Planday är målet enkelt: att göra det enklare att driva ditt skiftbaserade företag. Med den innovativa lösningen för schemaläggning av anställda har 200 000 nöjda kunder sparat över 80 % i administrationstid och 5 % i personalkostnader. Allokera skift, kommunicera med personalen och gör effektiviseringen av löneadministrationen snabbare och mer prisvärd. Boka en demo eller prova gratis för att se vad Planday kan göra för företaget. Lär dig mer om Planday

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
En centraliserad HR-plattform som utför alla centrala HR-uppgifter som är nyckeln till varje företags framgång: personalledning, rekrytering, löner och mycket mer. Lär dig mer om Personio
Personio är Europas ledande HR-system för små och medelstora företag. People Workflow Automation, den nyligen lanserade kategorin inom HR-system, är en del av Personios uppdrag att hjälpa företag att förhindra förseningar och förverkliga sina möjligheter med hjälp av optimerade personalprocesser. Personio inkluderar alla centrala HR-uppgifter, så som personaladministration, rekrytering och löner, i ett och samma system och säkerställer avdelningsövergripande, automatiserade processer, sömlösa integrationer och anpassningsbara HR-rapporter. Företag som Statista, Teufel och Turck använder redan framgångsrikt Personio för deras eget HR-arbete. Lär dig mer om Personio

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Jibble är en kostnadsfri närvarospårningsapp med löneadministration, närvaro, efterlevnad. Lätt att använda. Gratis för alltid. Obegränsade användare. Lär dig mer om Jibble
Jibble är en kostnadsfri närvarospårningsapp. Följ när din personal är på jobbet för löner, närvaro och efterlevnad. Lätt att använda. Gratis för alltid. Obegränsade användare. Personal stämplar in och ut med mobil, läsplatta, webb, MS Teams eller Slack och kan använda biometrisk igenkänning och GPS-placering. För bygg, tillverkning, detaljhandel, mat och dryck, distansarbete, startup-företag, fältarbete, sjukvård, byråer, utbildning, kontorsbaserade företag och annat. Generera automatiserade tidrapporter och kraftfulla rapporter. Lär dig mer om Jibble

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Bitrix24 är en förstklassig gratis HR- och samarbetsplattform. Närvarospårning och ledighetshantering med fyra miljoner kunder över hela världen. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en kostnadsfri HR-plattform som används av över fyra miljoner företag världen över. Bitrix24 är lokal och molnbaserad tids- och närvaroprogramvara som är speciellt byggd för små till medelstora företag. Programvaran är extremt flexibel. Du kan kräva eller inte kräva att dina anställda stämplar in och stämplar ut. Du kan tillåta eller inte tillåta att dina anställda arbetar hemifrån. Du kan ställa in hur kort en arbetsdag får vara och klockslagen när de anställda måste anlända och gå hem för dagen. Versioner för molnet, mobil och öppen källa. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Calamari är integrerat med Slack, JIRA, G Suite och Office365. Spåra HR-register, semester, betald ledighet, närvaro och hantera tidrapporter Lär dig mer om Calamari
Calamari är ett HR-program som underlättar personalhanteringen. Du kan spåra närvaron med hjälp av QR-koder och iBeacons. Du kan få meddelanden om kommande frånvaro och förfrågningar om ledighet. Calamari stöder företag med kontor i flera länder och orter och har stöd för rollbaserad säkerhet. Appen är integrerad med projekthanteringsverktyg som Jira, Slack, Office 365, G Suite, Microsoft Teams, Basecamp och Asana. Lär dig mer om Calamari

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Det snabba och flexibla sättet att följa teamets tillgänglighet och schemalägga arbetet. Följ upp närvaron, analysera arbetsbelastningen och håll alla uppdaterade. Lär dig mer om Resource Guru
Resource Guru är det snabba och flexibla sättet att följa teamets tillgänglighet och schemalägga personal och projekt. Tilldela arbetsuppgifter, hantera ledighet och redigera scheman på några sekunder. Följ varje persons individuella tillgänglighet i realtid och undvik orealistisk arbetsbelastning. Håll ditt team uppdaterat med personliga instrumentpaneler och e-postmeddelanden med dagens schema. Analysera närvaro, utnyttjande och fakturerbara timmar i kraftfulla rapporter. Används av företag som NASA och L’Oreal. Prova gratis i 30 dagar! Lär dig mer om Resource Guru

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Webbaserat system för effektiv hantering av personalens frånvaro, arbetsscheman och personalakter. Lär dig mer om HRnest
HRnest är en intuitiv programvara som stödjer personalavdelningarnas dagliga arbete. Programvaran gör det möjligt för personalen att enkelt skicka in sina semesteransökningar, medan arbetsgivaren kan övervaka användningen av ledighet, registrera arbetstid, skapa tidtabeller för hela företaget och hantera personalakter. Databasen är helt kompatibel med världens högsta datasäkerhetsstandarder (inklusive GDPR) och kan nås 24/7 från alla platser och enheter. Lär dig mer om HRnest

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Ett frånvarohanteringsprogram som alltid är tillgängligt och enkelt att använda, med olika rapporter för att spåra den tid som anställda tar ledigt. Lär dig mer om TIMEOFF.GURU
TIMEOFF.GURU hjälper dig att spara mycket tid och minimera antalet fel i processen att skicka in, godkänna, spåra och hantera tjänstledighet, semester och frånvaro i ditt team och ditt företag. Lär dig mer om TIMEOFF.GURU

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Webbapp för personalhantering och skiftplanering i realtid. Lär dig mer om TeamUltim
TeamUltim är en webbapp för personalhantering och skiftplanering som passar perfekt för små och medelstora företag inom detaljhandel, catering, sport, gästfrihet och yrkesmässiga tjänster. Schemalägg skift, hantera betalda ledigheter och frånvaro, låt ditt team byta skift och få omfattande rapportering om allt detta med TeamUltim. Lär dig mer om TeamUltim

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Spårning av tid och närvaro online. Lär dig mer om All Hours
All Hours är ett molnbaserat tid och närvarosystem som anpassas efter dina behov. Programvaran har ett transparent och överkomligt prissystem så att ditt företag kan hålla koll på närvaron oavsett budget. Stämpla in från webbläsare eller till och med din smartphone med geolokalisering. Även med stämpelklocka och bluetooth-sändare. Ställ in regler och godkännanden, börja stämpla, övervaka närvaro och se detaljerade rapporter när som helst och var som helst. Lär dig mer om All Hours

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Appen är utformad för att hjälpa din organisation att planera, skapa, hantera, marknadsföra, spåra och certifiera. Lär dig mer om Attendo Plus
Appen är utformad för att hjälpa din organisation att planera, skapa, hantera, marknadsföra, spåra och certifiera. Lär dig mer om Attendo Plus

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Kostnadsfri uppföljning av personalens närvaro för ett obegränsat antal personer och alternativ för rolltilldelning, behörigheter och datarapportering.
Letar du efter ett enkelt närvarouppföljningsprogram? Prova Clockify – ett tidsuppföljningsverktyg med funktioner för att begära och godkänna ledighet. Närvaron övervakas genom att helt enkelt starta och stoppa klockan – för varje individuell aktivitet eller för hela arbetsdagen. Bjud in ett obegränsat antal personer att följa upp närvaron, tilldela dem roller och ge dem behörigheter. Extrahera data för varje arbetsvecka, se vem som arbetade med vad och hur länge för att optimera arbetsscheman. Lär dig mer om Clockify

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
BambooHR:s programvara för tidsuppföljning gör tidsinmatningsupplevelsen enkel och precis för både anställda och chefer.
BambooHR:s programvara för tidsuppföljning gör tidsinmatningsupplevelsen enkel och precis för både anställda och chefer. Få tillgång till inbyggda rapporter för att förstå hur många timmar det arbetas, vilka projekt man arbetar med och vilka som gör det. Anställda kan spåra arbetade timmar på webben eller i mobilappen för snabb och korrekt tidsinmatning och ledningen kan se och ha åtkomst när som helst. Lär dig mer om BambooHR

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Deputy: spåra tid och närvaro, schemalägg personal, hantera ledighet, exportera tidrapporter till lönelistan med ett klick och upprätthåll efterlevnad enkelt.
Deputy är ett flerfaldigt prisbelönt verktyg för bemanningsplanering. Snabb och pålitlig tid och närvaro hjälper ditt företag att upprätthålla efterlevnaden. Du kan också skapa helt kostnadsberäknade personalscheman på bara några minuter, enkelt hantera personalledighet och synkronisera dina tidrapporter till lönelistan friktionsfritt. Deputy kan integreras med över 300 ledande POS- och löneleverantörer för att bygga tillit från början till slut. Med kostnadsfria iOS- och Android-appar kan du hantera ditt företag var som helst. Starta en gratis provperiod idag. Lär dig mer om Deputy

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
DeskTime är ett helautomatiskt program för tidsuppföljning, personalnärvaro och övervakning av datoranvändning.
DeskTime är en programvara för närvarospårning av anställda och övervakning av datoranvändning som hjälper dig att planera och hantera personalresurser inom företaget på ett mer effektivt sätt. DeskTimes huvudsakliga funktioner är bland annat anställdas tidur, detaljerade tidrapporter, automatisk beräkning av övertidsersättning och frånvarokalender för anställda så att du kan planera semestrar, sjukdagar och annan ledighet. Lär dig mer om DeskTime

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Programvara för närvarospårning av distansarbete som även övervakar produktiviteten i team.
Time Doctor är en personalspårningslösning med avancerade funktioner för tidsuppföljning och närvaro. Den passar särskilt bra för team från 20 till 500 anställda. Ta reda på inte bara när teamet började och slutade varje dag, utan vad de gjorde däremellan. Det är en webbaserad lösning som tillhandahåller tidsuppföljning, övervakning av datorarbetssessioner, påminnelser, skärmdumpsinspelning, fakturering, rapporteringsverktyg, integrationer och mycket mer. Lär dig mer om Time Doctor

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Säg adjö till omständliga ledighetsadministration med Time-Off, en av de branschledande lösningarna för uppföljning av betald ledighet och andra typer av ledighet.
Säg adjö till omständlig ledighetsadministration med Time-Off, en flexibel och prisvärd ledighetsuppföljning för små till medelstora företag. Denna branschledande plattform från PurelyHR ger dig verktygen för transparens vid ledighet genom att automatisera intjänade tider, förnyade policyer och erbjuda en enkel process för begäran och godkännande för att befria dig från e-post, kalkylblad och papperskalendrar. Kom igång idag med en kostnadsfri 21-dagars provperiod eller en live demo. Lär dig mer om PurelyHR

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Sage HR:s mångsidiga tidsuppföljningssystem möjliggör en livsstil på språng och stöder anställda som inte är bundna till skrivbordet.
Att logga timmar är mer än att stämpla in och ut. Den är byggd för att hjälpa små och medelstora företag att förbli flexibla och erbjuder nyckelfunktioner som 360 graders feedback, schemaläggning av anställda, mål, utgifter, prestationsbedömning, tidsuppföljning och teamkatalog. Förlita dig på Sage HR:s användarvänliga navigering och anpassningsbara instrumentpanel för att enkelt automatisera uppgifter, eliminera beroendet av Excel-ark, öka programvaruanvändningen och minska e-postfrekvensen. Android- och iOS-appar finns tillgängliga. Lär dig mer om Sage HR

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Jolt är en läsplattebaserad programvara utformad för att förbättra närvaro och ansvarstagande bland timanställda.
Jolt är en komplett lösning för närvarouppföljning och ansvarstagande, och förvandlar vilken läsplatta som helst till ett stämpelur med ansiktsigenkänning, meddelanden före instämpling och geostaket för fältanställda och ägare av flera platser. Med Jolt får du helt säker instämpling, en schemabyggare med dra-och-släpp-funktion och en daglig uppgiftshanterare i en och samma plattform. Jolt hjälper till att hålla din personal ansvarig och koncentrerad på sina uppgifter, och den kostnadsfria mobilappen ger dig en överblick i realtid över daglig närvaro och drift från din telefon. Lär dig mer om Jolt

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Programvara för tidsuppföljning – Det snabbaste och mest exakta sättet för att följa upp tid för anställda och frilansare.
Det enklaste och mest exakta sättet för att följa upp tid mellan team och projekt. Timelys programvara för automatisk tidsuppföljning hjälper företag att hålla kontakten med sin personalstyrka och rapportera korrekt om sitt företag, från fakturering och projektledning till teamledning och resursplanering. Det är ett uppföljningsverktyg som personalen verkligen litar på med inbyggd strikt integritet på användarnivå. Lär dig mer om Timely

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Virtuagyms närvarospårning i realtid hjälper dig att när som helst ta reda på vilka som är på ditt gym och om du har kapacitet för fler personer
Virtuagyms programvara för schemaläggning och närvarospårning i realtid hjälper dig att ta reda på vem som är på ditt gym och vilken kapacitet du har för att fler människor ska kunna träna samtidigt som du följer social distansering. Virtuagym är den ultimata lösningen för chefer som vill ta sin träningsverksamhet till nästa nivå med en kraftfullt programvara för medlemshantering och engagemang. Lär dig mer om Virtuagym

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Företag får hjälp att planera smartare med en stämpelklocka i form av en mobilapp med lokal integrering med geo-data och smarta avrundningsregler.
Företag får hjälp att planera smartare för att förbättra produktiviteten och lönsamheten. Förstklassiga affärsprognoser och personalhantering erbjuds till företag över hela världen. En stämpelklocka i form av en mobilapp med lokal integrering med geo-data. Tidrapportsfunktionen har även smarta avrundningsregler för att ytterligare minska den administrativa tiden när du signerar lönetimmar. Lär dig mer om Rotageek

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Ett bra verktyg för automatisering av tid och närvaroresultat för att spara tid och pengar och öka produktiviteten.
Transparenta verktyg för tids- och närvarouppföljning hjälper dig att ta en djupare titt på hur arbetstiden används. Se när dina anställda stämplade in och ut, vad de arbetade med och hur länge. Det kommer att bidra till att förbättra närvaronoggrannheten och öka de anställdas produktivitet. Det är bara att skapa arbetsscheman och definiera arbetsdagar och förväntad arbetstid. Sedan kan du njuta av exakt tidsuppföljning, insiktsfulla rapporter och visualiserade data om den tidsuppföljningen. Lär dig mer om WebWork Time Tracker

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Papershift ger planering av arbetsscheman, ledighetshantering och tidsuppföljning av personal, i molnet. Få 14 dagars gratis provperiod.
Papershift hjälper dig att hantera och automatisera planering av arbetsscheman, ledighetshantering och tidsuppföljning av personal i molnet. Med över 200 000 användare är Papershift Europas kanske mest uppskattade programvara för arbetskraftsplanering. Lär dig mer om Papershift

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
timeBro är ett helautomatiskt tidsuppföljningsverktyg för Windows och macOS som registrerar varje minut du lägger ner på dina projekt.
timeBro är ett helautomatiskt tidsuppföljningsverktyg för Windows och macOS som fångar varje minut du lägger ner på olika projekt. timeBro kan köras i bakgrunden och spårar då all datoraktivitet, vilket innebär allt arbete i olika program eller filer, allt som matas in i webbläsarflikar, e-post eller kalendern. Programvaran visualiserar din arbetsdag som en tidslinje så att du med en enda blick får reda på vad du har arbetat med. Bredvid tidslinjen kan du göra tidsangivelser för dina projekt – snabbare och mer exakt. Lär dig mer om timeBro

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
UniFocus Time & Attendance-plattform gör det enkelt att hantera alla processer, från in- och utstämpling till korrekt utbetalning av lön.
UniFocus Time & Attendance-plattform är en innovativ, framåtblickande serie med smarta verktyg som gör det enkelt att hantera alla processer, från in- och utstämpling till korrekt utbetalning av lön, samtidigt som efterlevnads- och arbetsregler automatiseras. Smarta stämpelklockor, biometriska skannrar, närvarohantering i realtid, automatiserad dricksfördelning, betalning på begäran, korsutnyttjande med mera – allt samlat i en papperslös miljö. Den här högt rankade, funktionsspäckade och flerspråkiga appen gör chefer mindre låsta till kontoret. Lär dig mer om UniFocus

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Kissflow är en bra plattform för att hantera din närvarospårning för anställda. Lätt att använda och onboarding för alla.
Kissflow är en bra plattform för att hantera din närvarospårning för anställda. Lätt att använda och onboarding för alla. Kissflow erbjuder en heltäckande lösning för kontinuerlig närvarohantering. Förbättra din företagskultur genom lättanvänd närvarospårning. Lär dig mer om Kissflow

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Lösningen är utformad för att hantera teamfrånvaro inklusive personalens semester, närvaro och betalda ledighet.
Med absence.ios webbaserade semesterplanerare är det enkelt att lägga in semesterdagar. I den integrerade kalendern väljer personalen helt enkelt en lämplig period och kan med ett enda klick skicka en elektronisk frånvarobegäran för godkännande. Chefen meddelas via e-post och får samtidigt reda på vilka andra anställda som också kommer att vara frånvarande under samma period. Tack vara transparenta och uppdaterade data kan dina anställda, med bara ett enda klick, fatta beslut om godkännande och undvika överlappningar. Lär dig mer om absence.io

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Upprätta företagets frånvaropolicyer, spåra och godkänn anställdas ledighetsregister och registrera den tid som spenderas på olika aktiviteter med Lan
Upprätta policy och regler avseende ledighet för hela företaget, spåra tid som spenderas på olika projekt och aktiviteter, skapa arbetsflöden för godkännande av frånvaro och skapa en global frånvaroka lender med Lanterias tid och närvaro-lösning. Ett bra verktyg för frånvarohantering i internationella företag. Lanterias tid och närvaro-lösning integreras med SharePoint 2013, 2016 och 2019, Office 365 och valfri tredjepartsprogramvara. Finns även som mobilapp. Lär dig mer om Lanteria HR

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Molnsystem för företag som erbjuder yrkesmässiga tjänster. Omfattar företagets ekonomi, personal och dokument. Samarbeta när som helst och var som helst.
Teamogy är ett omfattande molnsystem för företag som erbjuder yrkesmässiga tjänster. Täcker alla steg från första kontakt med kunden, budgetering, projektledning till kapacitetsplanering och tidsrapportering, tredjepartskostnader och kundfakturering. Teamogy för samman interna team och stödjer samarbete och kommunikation inom företaget. Det låter ditt team arbeta när som helst och var som helst. Lär dig mer om Teamogy

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
kiwiHR gör det möjligt för små och medelstora företag att enkelt administrera närvaro. Från 2,50 per anställd/månad. Ingen förskottsbetalning. Prova kostnadsfritt.
Glöm kalkylbladen och spara tid med ett korrekt och effektivt närvarosystem. Gör det möjligt för teamen att hantera olika arbetsscheman och ledighetspolicyer, spåra sina arbetstider och kvarvarande ledighet i webbläsaren eller mobilen. kiwiHR ger cheferna korrekta övertidsberäkningar, ledighetssaldo, ledighetsöverföringar, närvaroregister, tidrapportutdrag med mera. Kom igång med HR-programvara för endast 2,50 per månad. Inga installationsavgifter. 14 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om kiwiHR

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Smart och mycket flexibelt HR-system. Enkel distribuering, stor flexibilitet och skalbarhet är faktorer som uppskattas av små och medelstora företag.
Sloneek är ett smart och mycket flexibelt HR-system. Här hittar du allt du behöver för att enkelt och effektivt kunna hantera personalfrågor i ditt företag. Medarbetarmapp, smart system för närvarohan tering, frånvarohantering, eIDAS-kompatibel signering och hantering av dokument, planering och tidrapporter, hantering av tillgångar, onboarding, ATS, kompetens- och prestationshantering. Sloneek är en modulär lösning. Du använder bara det du behöver. Enkel distribuering, stor flexibilitet och skalbarhet är faktorer som uppskattas av små och medelstora företag. Lär dig mer om Sloneek

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Verktyg för lokal uppföljning av tid och närvaro som hjälper företag med datainsamling, integrering av biometriska enheter och löneadministration.
Verktyg för lokal uppföljning av tid och närvaro som hjälper företag med datainsamling, integrering av biometriska enheter och löneadministration. Lär dig mer om Jupiter

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Spåra anställdas och elevers närvaro med hjälp av en ansiktsigenkänningsapp.
Spåra anställdas och elevers närvaro med hjälp av en ansiktsigenkänningsapp. Lär dig mer om AttendLab

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
ClassTrack är en intuitiv och kraftfull utbildningsplattform som gör arbetet enklare för lärare, elever och administratörer.
En enkel, flexibel utbildningsplattform. ClassTrack är en intuitiv och kraftfull utbildningsplattform som gör arbetet enklare för lärare, elever och administratörer. Det integrerade verktyget hjälper dig att spara tid på administrativa uppgifter och öka effektiviteten. Lär dig mer om ClassTrack

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
niikiis är en komplett HR-programvara i molnet som gör det möjligt att spåra anställdas närvaro och timmar på ett intuitivt och enkelt sätt. Prova kostnadsfritt.
niikiis är en programvara för närvarohantering i molnet som gör det möjligt att spåra anställdas närvaro och timmar på ett intuitivt och enkelt sätt. Det mobilvänliga verktyget gör att anställda fritt kan stämpla in och ut och ta rast när det behövs. Hantera övertid i projekt och få bättre insikt i de anställdas arbetstid och produktivitet, vilket genererar anpassad närvaro och tidrapporter. Programvaran är integrerad med resten av programsviten och inkluderar konfiguration för frånvarohantering så att du alltid har koll på närvaron. Lär dig mer om niikiis

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Komplett HRMS som bygger på Salesforce med anpassnings- och rapporteringsmöjligheter.
flair är en holistisk plattform som bygger på Salesforce och är utformad för att förbättra det dagliga kontorslivet för anställda och chefer med ett molnbaserat HRMS. Plattformen hjälper organisatione r att automatisera och hantera processer som har att göra med rekrytering, lönehantering, lagring av personaldokument och engagemang. Funktionerna inkluderar tidsuppföljning, skiftplanering, rekrytering, resultatgenomgångar, målformulering, ersättning och utgiftshantering. Lär dig mer om flair

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Registrera, planera och hantera dina anställdas arbetstider.
iFlows funktioner för tid och närvaro: – Anställdas betjänar sig själva med iFlow-profiler för varje anställd – Enkel schemaplanering: anpassade skift, fördefinierade skift, planera arbetsschemat för ett år på mindre än 5 minuter med kopierings-/klistringsfunktioner – Verklig närvaro: dina anställda kan stämpla in och ut från vilken enhet som helst. iFlow registrerar GPS-positionen där de stämplade in eller ut – Semester/sjukledighet/ledighet godkänns eller avslås av administratörer eller ledare Lär dig mer om iFlow

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
AtTrack är en ny modulär tidsuppföljningsapp
AtTrack är en ny modulär tidsuppföljningsapp för företagsägare, chefer och frilansare med ett användarvänligt och enkelt gränssnitt. Med AtTrack kan du: följa upp tid mot projekten, sätta priser på arbetsuppgifter och se arbetskostnader, generera fakturor för dina kunder, se din och dina anställdas arbetsdag på en tidslinje, hämta detaljerade rapporter och generera skärmdumpar. AtTrack integrerar eller gör det möjligt att arbeta med många program och uppgiftshantering: Trello, Jira, Google Docs osv. Lär dig mer om AtTrack

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Sverige Lokal produkt
Ett schemaprogram online för skapande av scheman, rapportering av arbetstider, löner och fakturadokument.
Det bästa schemat skapas tillsammans: Undvik att lägga ner timmar på schemaläggning. Med Timezynks schemaläggningsprogram får ni mer tid över till det väsentliga. Vår schemaläggning är molnbaserad och smidig för dig när du vill lägga in information när och var som helst. Dessutom gratis för upp till 5 användare! Samarbete skapar engagemang Toppstyrd schemaläggning tillhör historien! Med sammarbetsverktyg i molnet kommer du att engagera hela teamet i att skapa det perfekta schemat, och få gladare och mer hälsosamma medarbetare samtidigt som du sparar tid. Lär dig mer om Timezynk

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Smartplan hjälper företag att flytta över från Excel till ett schemaläggningssystem online. Smartplan erbjuder även kommunikation, tidsregistrering, lönehantering och mycket mer.
Smartplan är ett intuitivt, molnbaserat schemaläggningsverktyg med stort fokus på användarvänlighet. Smartplan erbjuder goda möjligheter till kommunikation mellan medarbetare och handläggare, frånvarohantering i form av t.ex. semester, sjukdom eller ledighet, samt lönekörning till en rad olika lönesystem. Smartplans stämpelklocka ger dessutom trygghet genom att garantera att medarbetarnas tidsregistrering alltid stämmer. De anställda stämplar in när de kommer till jobbet och stämplar ut när de går hem. Lär dig mer om Smartplan

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering