383 resultat
Varför Capterra är gratis
Med systemet för närvarospårning blir det enkelt att hålla reda på anställdas arbetstider via appen. Boka en gratis demo idag. Lär dig mer om Planday
På Planday är målet enkelt: att göra det enklare att driva ditt skiftbaserade företag. Med den innovativa lösningen för schemaläggning av anställda har 200 000 nöjda kunder sparat över 80 % i administrationstid och 5 % i personalkostnader. Allokera skift, kommunicera med personalen och gör effektiviseringen av löneadministrationen snabbare och mer prisvärd. Boka en demo eller prova gratis för att se vad Planday kan göra för företaget. Lär dig mer om Planday
På Planday är målet enkelt: att göra det enklare att driva ditt skiftbaserade företag. Med den innovativa lösningen för schemaläggning av anställda har 200 000 nöjda kunder sparat över 80 % i administr...
  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Säg adjö till omständliga godkännandeprocesser med Time-Off, en av de branschledande lösningarna för uppföljning av betald ledighet och andra typer av ledighet. Lär dig mer om PurelyHR
Säg adjö till kalkylblad och omständliga godkännandeprocesser med Time-Off, flexibel och prisvärd ledighetsuppföljning för små till medelstora företag. Plattformen från PurelyHR är en av branschledarna och automatiserar periodiseringar, policyförnyelser och tillhandahåller en enkel process för begäran för att ge personalchefer verktyg för att ge sin organisation en bättre ledighetsupplevelse. Kom igång idag med en kostnadsfri 21-dagars provperiod eller en livedemo! Lär dig mer om PurelyHR
Säg adjö till kalkylblad och omständliga godkännandeprocesser med Time-Off, flexibel och prisvärd ledighetsuppföljning för små till medelstora företag. Plattformen från PurelyHR är en av branschledarna...
  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Remote work attendance tracking software which also monitors productivity in teams. Lär dig mer om Time Doctor
Time Doctor is an employee tracking solution with advanced time tracking and attendance features. It's especially suited to team from 20 to 500 employees. Find out not only when the team started and stopped each day but what they did in-between. It is a web-based solution that provides time tracking, computer work session monitoring, reminders, screenshot recording, invoicing, reporting tools, integrations and so much more. Lär dig mer om Time Doctor
Time Doctor is an employee tracking solution with advanced time tracking and attendance features. It's especially suited to team from 20 to 500 employees. Find out not only when the team started and ...
  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Kissflow är en digital arbetsplatsprogramvara som inkluderar processhantering, ärendehantering, samarbete och projektledning. Lär dig mer om Kissflow Workflow
Kissflow anser att de som är närmast arbetet vet bäst hur man hanterar och löser problem och de förtjänar att ha smarta och enkla verktyg för att göra det. Kissflow är en kodlös digital arbetsplats där vem som helst kan skapa en automatiserad process, skapa en projekttavla, hantera ett ärendeflöde och samarbeta om olika ämnen, allt i en intelligent och lättintegrerad plattform. Lär dig mer om Kissflow Workflow
Kissflow anser att de som är närmast arbetet vet bäst hur man hanterar och löser problem och de förtjänar att ha smarta och enkla verktyg för att göra det. Kissflow är en kodlös digital arbetsplats där...
  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Jibble är en kostnadsfri närvarospårningsapp med löneadministration, närvaro, efterlevnad. Lätt att använda. Gratis för alltid. Obegränsade användare. Lär dig mer om Jibble
Jibble är en kostnadsfri närvarospårningsapp. Följ när din personal är på jobbet för löner, närvaro och efterlevnad. Lätt att använda. Gratis för alltid. Obegränsade användare. Personal stämplar in och ut med mobil, läsplatta, webb, MS Teams eller Slack och kan använda biometrisk igenkänning och GPS-placering. För bygg, tillverkning, detaljhandel, mat och dryck, distansarbete, startup-företag, fältarbete, sjukvård, byråer, utbildning, kontorsbaserade företag och annat. Generera automatiserade tidrapporter och kraftfulla rapporter. Lär dig mer om Jibble
Jibble är en kostnadsfri närvarospårningsapp. Följ när din personal är på jobbet för löner, närvaro och efterlevnad. Lätt att använda. Gratis för alltid. Obegränsade användare. Personal stämplar in o...
  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Bitrix24 är en förstklassig gratis HR- och samarbetsplattform. Närvarospårning och ledighetshantering med fyra miljoner kunder över hela världen. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en kostnadsfri HR-plattform som används av över fyra miljoner företag världen över. Bitrix24 är lokal och molnbaserad tids- och närvaroprogramvara som är speciellt byggd för små till medelstora företag. Programvaran är extremt flexibel. Du kan kräva eller inte kräva att dina anställda stämplar in och stämplar ut. Du kan tillåta eller inte tillåta att dina anställda arbetar hemifrån. Du kan ställa in hur kort en arbetsdag får vara och klockslagen när de anställda måste anlända och gå hem för dagen. Versioner för molnet, mobil och öppen källa. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en kostnadsfri HR-plattform som används av över fyra miljoner företag världen över. Bitrix24 är lokal och molnbaserad tids- och närvaroprogramvara som är speciellt byggd för små till medels...
  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Ett schemaprogram online för skapande av scheman, rapportering av arbetstider, löner och fakturadokument. Lär dig mer om Timezynk
Timezynk är en planeringsplattform online för realtidsplanering av personal, löneadministration, fakturering och kommunikation. Den inkluderar funktioner som personalschemaläggning, tidsrapportering, löner, fakturering, arbetsordrar, tillgänglighet, kundregistrering och bokningsförfrågningar. Lär dig mer om Timezynk
Timezynk är en planeringsplattform online för realtidsplanering av personal, löneadministration, fakturering och kommunikation. Den inkluderar funktioner som personalschemaläggning, tidsrapportering, l...
  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Deputy: spåra tid och närvaro, schemalägg personal, hantera ledighet, exportera tidrapporter till lönelistan med ett klick och upprätthåll efterlevnad enkelt. Lär dig mer om Deputy
Deputy är ett flerfaldigt prisbelönt verktyg för bemanningsplanering. Snabb och pålitlig tid och närvaro hjälper ditt företag att upprätthålla efterlevnaden. Du kan också skapa helt kostnadsberäknade personalscheman på bara några minuter, enkelt hantera personalledighet och synkronisera dina tidrapporter till lönelistan friktionsfritt. Deputy kan integreras med över 300 ledande POS- och löneleverantörer för att bygga tillit från början till slut. Med kostnadsfria iOS- och Android-appar kan du hantera ditt företag var som helst. Starta en gratis provperiod idag. Lär dig mer om Deputy
Deputy är ett flerfaldigt prisbelönt verktyg för bemanningsplanering. Snabb och pålitlig tid och närvaro hjälper ditt företag att upprätthålla efterlevnaden. Du kan också skapa helt kostnadsberäknade p...
  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Calamari is integrated with Slack, JIRA, G Suite and Office365. Track your HR records, vacation, PTO, attendance and manage timesheets Lär dig mer om Calamari
Calamari is an HR management software which make people management easier. It allows planning and tracking all types of absences. You can track attendance using QR codes and iBeacons. You can get notification about upcoming absences and time off requests. Calamari supports companies with offices based in multiple countries and locations and supportos role-based security. The app is integrated with project management tools like JIRA, Slack, Office265, GSuite, Microsoft Teams, Basecamp, and Asana. Lär dig mer om Calamari
Calamari is an HR management software which make people management easier. It allows planning and tracking all types of absences. You can track attendance using QR codes and iBeacons. You can get notif...
  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Webbaserad resursplaneringsapp med ledighetsadministration, personliga instrumentbräden, krockhantering, teamsynlighet och samarbete. Lär dig mer om Resource Guru
Det snabba och enkla sättet för webbaserad schemaläggning av personer och andra resurser. Få teamsynlighet i en smart kalender. Dra och släpp bokningar på några sekunder. Administrera semester och andra typer av ledighet. Ett tillgänglighetsfält hjälper till med resursplanering. Krockhantering hjälper dig att behålla kontrollen. Instrumentbräden, e-postaviseringar och kalendersynkronisering innebär att alla hålls uppdaterade. Med kraftfulla rapporter kan du övervaka utnyttjandegraden. Ingen installering av programvara krävs. Från endast 2,50 USD per person och månad. Bli medlem för en 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Resource Guru
Det snabba och enkla sättet för webbaserad schemaläggning av personer och andra resurser. Få teamsynlighet i en smart kalender. Dra och släpp bokningar på några sekunder. Administrera semester och andr...
  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Time tracking software - The fastest and most accurate way to track time for employees and freelancers. Lär dig mer om Timely
The easiest and most accurate way to track time across teams and projects. Timely's automatic time tracking software helps companies stay connected with their workforce and report accurately on their business from billing and project management, to team management and resource planning. Offering strict user-level privacy by design, it's a tracking tool that employees actually trust. Lär dig mer om Timely
The easiest and most accurate way to track time across teams and projects. Timely's automatic time tracking software helps companies stay connected with their workforce and report accurately on their b...
  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
We help enterprises schedule smarter with our mobile app time clock with geo-location, on-premise integrations & smart rounding rules. Lär dig mer om Rotageek
We help enterprise businesses schedule smarter to improve productivity, profitability & happiness. We provide best-in-class business forecasting and workforce management to enterprise organisations globally. We have a mobile app time clock with geo-location and on-premise integrations. Our timesheet functionality also has smart rounding rules to reduce admin time even further when signing off payroll hours. Lär dig mer om Rotageek
We help enterprise businesses schedule smarter to improve productivity, profitability & happiness. We provide best-in-class business forecasting and workforce management to enterprise organisations glo...
  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
DeskTime is fully automatic time tracking, employee attendance and computer use monitoring software. Lär dig mer om DeskTime
DeskTime is an employee attendance tracking and computer use monitoring software that helps you plan and manage human resources in the company more effectively. The main features DeskTime include are employee time clocking, detailed timesheets, automatic overtime pay calculation, and employee absence calendar that allows you to plan vacations, sick days, and other time offs. Lär dig mer om DeskTime
DeskTime is an employee attendance tracking and computer use monitoring software that helps you plan and manage human resources in the company more effectively. The main features DeskTime include are e...
  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Papershift brings rota planning, leave management, and employee time tracking into the cloud. Get 14 days Free Trial. Lär dig mer om Papershift
Papershift helps you manage & automate employee rota planning, leave management, and staff time tracking on the cloud. With over 200,000+ users, Papershift is Europe's most loved workforce planning software. Lär dig mer om Papershift
Papershift helps you manage & automate employee rota planning, leave management, and staff time tracking on the cloud. With over 200,000+ users, Papershift is Europe's most loved workforce planning so...
  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Lösningen är utformad för att hantera teamfrånvaro inklusive personalens semester, närvaro och betalda ledighet. Lär dig mer om absence.io
Lösningen är utformad för att hantera teamfrånvaro inklusive personalens semester, närvaro och betalda ledighet. Hantera ledighetsansökningar effektivt via produktmeddelanden eller e-post. Lagra all viktig personalinformation centralt i omfattande personalfiler och använd personalenkäterna för att samla in data från anställda med ett enda klick. Lär dig mer om absence.io
Lösningen är utformad för att hantera teamfrånvaro inklusive personalens semester, närvaro och betalda ledighet. Hantera ledighetsansökningar effektivt via produktmeddelanden eller e-post. Lagra all v...
  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Ett frånvarohanteringsprogram som alltid är tillgängligt och enkelt att använda, med olika rapporter för att spåra den tid som anställda tar ledigt. Lär dig mer om TIMEOFF.GURU
TIMEOFF.GURU hjälper dig att spara mycket tid och minimera antalet fel i processen att skicka in, godkänna, spåra och hantera tjänstledighet, semester och frånvaro i ditt team och ditt företag. Lär dig mer om TIMEOFF.GURU
TIMEOFF.GURU hjälper dig att spara mycket tid och minimera antalet fel i processen att skicka in, godkänna, spåra och hantera tjänstledighet, semester och frånvaro i ditt team och ditt företag....
  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Upprätta företagets frånvaropolicyer, spåra och godkänn anställdas ledighetsregister och registrera den tid som spenderas på olika aktiviteter med Lan Lär dig mer om LanteriaHR
Upprätta policy och regler avseende ledighet för hela företaget, spåra tid som spenderas på olika projekt och aktiviteter, skapa arbetsflöden för godkännande av frånvaro och skapa en global frånvarokalender med Lanterias tid och närvaro-lösning. Ett bra verktyg för frånvarohantering i internationella företag. Lanterias tid och närvaro-lösning integreras med SharePoint 2013, 2016 och 2019, Office 365 och valfri tredjepartsprogramvara. Finns även som mobilapp. Lär dig mer om LanteriaHR
Upprätta policy och regler avseende ledighet för hela företaget, spåra tid som spenderas på olika projekt och aktiviteter, skapa arbetsflöden för godkännande av frånvaro och skapa en global frånvarokal...
  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Registrera, planera och hantera dina anställdas arbetstider. Lär dig mer om iFlow
iFlows funktioner för tid och närvaro: – Anställdas betjänar sig själva med iFlow-profiler för varje anställd – Enkel schemaplanering: anpassade skift, fördefinierade skift, planera arbetsschemat för ett år på mindre än 5 minuter med kopierings-/klistringsfunktioner – Verklig närvaro: dina anställda kan stämpla in och ut från vilken enhet som helst. iFlow registrerar GPS-positionen där de stämplade in eller ut – Semester/sjukledighet/ledighet godkänns eller avslås av administratörer eller ledare Lär dig mer om iFlow
iFlows funktioner för tid och närvaro: – Anställdas betjänar sig själva med iFlow-profiler för varje anställd – Enkel schemaplanering: anpassade skift, fördefinierade skift, planera arbetsschemat för e...
  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Web app for personnel management and shift scheduling in real time. Lär dig mer om TeamUltim
TeamUltim is a web app for personnel management and shift scheduling, which perfectly fits the needs of small and medium-sized businesses in retail, catering, sports, hospitality and professional services. Schedule shifts, manage paid time-offs and absences, let your team swap shifts and get comprehensive reporting on all of this with TeamUltim. Lär dig mer om TeamUltim
TeamUltim is a web app for personnel management and shift scheduling, which perfectly fits the needs of small and medium-sized businesses in retail, catering, sports, hospitality and professional servi...
  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Online Time and Attendance tracking for small businesses. Lär dig mer om All Hours
All Hours is a cloud-based Time and Attendance system that scales to your needs. It features a transparent and affordable pricing scheme so you can bring the benefits of Time Attendance to your company no matter the budget. Clock from a browser or even your smartphone using geolocation, NFC tags or BLE beacons. We also offer a Time Clock and a biometric fingerprint terminal. Set up rules and approvals, start clocking, monitor attendance and see detailed reports anytime, anywhere. Lär dig mer om All Hours
All Hours is a cloud-based Time and Attendance system that scales to your needs. It features a transparent and affordable pricing scheme so you can bring the benefits of Time Attendance to your company...
  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
niikiis är introduktionsplattformen som hjälper dig att spara tid och pengar, vilket uppmuntrar engagemang på alla nivåer i din organisation. Lär dig mer om niikiis
Introduktion, fjärrintroduktion och återintroduktion på ett enkelt sätt: niikiis är introduktionsplattformen som hjälper dig att spara tid och pengar. Automatisera uppgifter (inklusive undersökningar och regelbundna avstämningar) och dra ner på tiden som läggs på rutinmässigt administrativt arbete. Engagera nyanställda och ta dem på en exceptionell resa med hjälp av ett chattrobotgränssnitt, inbyggd utbildningsplattform och skrivverktyg, chattfunktion med mera. Skapa ett konto på några sekunder (inga komplicerade integrationer) och skala det med blixtens hastighet. Vad väntar du på? Lär dig mer om niikiis
Introduktion, fjärrintroduktion och återintroduktion på ett enkelt sätt: niikiis är introduktionsplattformen som hjälper dig att spara tid och pengar. Automatisera uppgifter (inklusive undersökningar ...
  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Appen är utformad för att hjälpa din organisation att planera, skapa, hantera, marknadsföra, spåra och certifiera. Lär dig mer om Attendo Plus
Appen är utformad för att hjälpa din organisation att planera, skapa, hantera, marknadsföra, spåra och certifiera. Lär dig mer om Attendo Plus
Appen är utformad för att hjälpa din organisation att planera, skapa, hantera, marknadsföra, spåra och certifiera....
  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
A simple and affordable solution for capturing employee time to run payroll, invoice clients and manage productivity.
Time Tracker by eBillity is a timekeeping application for business teams of all sizes. A simple and affordable solution for capturing employee time to run payroll, invoice clients and manage productivity. With flexible time tracking options and customizable settings you can easily manage your employees hours in every situation; start a timer from any device, clock-in on arrival at work, add time in blocks using the weekly timesheet or create and share the schedule with your team.
Time Tracker by eBillity is a timekeeping application for business teams of all sizes. A simple and affordable solution for capturing employee time to run payroll, invoice clients and manage productivi...
  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
BambooHR's Time-Tracking software makes the time entry experience simple and accurate for employees and managers alike.
BambooHR's Time-Tracking software makes the time entry experience simple and accurate for employees and managers alike. Have access to built in reports to understand how many hours are being worked, what projects are being worked on and by whom. Employees can track hours worked on the web or in the mobile app for quick and accurate time entry and management can see and have access at any time.
BambooHR's Time-Tracking software makes the time entry experience simple and accurate for employees and managers alike. Have access to built in reports to understand how many hours are being worked, wh...
  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Paychex Flex Time is the attendance tracking system you want to explore. Real-time access to your labor costs and more. 3 months free.
Paychex makes time and attendance tracking simple. Having real-time access to your labor costs can help you control them ¿ so you can drive increases in savings, output, and performance. Get 3 months of free payroll for a limited time.
Paychex makes time and attendance tracking simple. Having real-time access to your labor costs can help you control them ¿ so you can drive increases in savings, output, and performance. Get 3 months...
  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
The easy way to schedule, track time, attendance, and communicate with workers. Save time. Improve accountability. 14-day free trial.
When I Work is an easy way for businesses to schedule, track time and attendance, and communicate with their hourly employees. Put the schedule and time clock in every employee's pocket with free iOS and Android apps. Keep track of time off, employee availability, and manage shift swaps with just a few clicks. Integrate with your payroll provider to streamline the process and avoid human error. Get started with a 14-day free trial now.
When I Work is an easy way for businesses to schedule, track time and attendance, and communicate with their hourly employees. Put the schedule and time clock in every employee's pocket with free iOS a...
  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
UKG Ready combines the power of HR, talent, payroll, and time to deliver a personalized, people-centered experience.
UKG Ready (formerly Kronos Workforce Ready) is a flexible and seamless HR solution that provides a connected people experience to easily manage the entire employee journey, from a single solution. Designed for flexibility and ease of use, UKG Ready combines the power of HR, talent, payroll, and time to deliver a personalized, people-centered experience that cuts out busy work, increases efficiency, and helps you maintain compliance.
UKG Ready (formerly Kronos Workforce Ready) is a flexible and seamless HR solution that provides a connected people experience to easily manage the entire employee journey, from a single solution. Desi...
  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Employee scheduling solution that helps organizations manage shifts, payroll, leaves, overtime calculations and more.
Kronos Workforce Ready is a human capital management suite of tools on a single unified cloud platform that helps you manage the entire employee lifecycle from pre-hire to retire. Solutions for HR, recruiting, onboarding, time tracking, payroll, and more are easily accessed through a single intuitive interface. Automated and scalable tools provide a single source of truth with common reporting, dashboards, and robust workflows. Included self-service and mobile app allow easy, anytime access.
Kronos Workforce Ready is a human capital management suite of tools on a single unified cloud platform that helps you manage the entire employee lifecycle from pre-hire to retire. Solutions for HR, rec...
  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Zenefits Time & Attendance - the easiest way to track & manage hourly employees.
Zenefits makes employee time-tracking simple. Employees can log their time from any device and employers can approve time submissions in seconds. Our software can also sync employee hours directly to payroll and help ensure time-related compliance.
Zenefits makes employee time-tracking simple. Employees can log their time from any device and employers can approve time submissions in seconds. Our software can also sync employee hours directly to p...
  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Time clocks, employee scheduling, and team management for small but mighty businesses. 100k+ businesses love Homebase. You will too.
Homebase makes work easier for 100,000+ small (but mighty) businesses with everything they need to manage an hourly team, including employee scheduling, time clocks, messaging, hiring, onboarding, compliance, budgeting, and more. Homebase helps the busiest businesses save time and do less paperwork. Build schedules in minutes and instantly share them, track hours, breaks and overtime on multiple devices, keep your team in sync, and manage labor costs. Learn more at https://joinhomebase.com.
Homebase makes work easier for 100,000+ small (but mighty) businesses with everything they need to manage an hourly team, including employee scheduling, time clocks, messaging, hiring, onboarding, comp...
  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Timesheets that simplify payroll & billing for small business. Free trial includes timesheets, expenses, and HR. Try timesheets today.
Timesheets.com tracks your employee, contractors, and even student time with ease. From the Dashboard you can see who's on the clock and who's taking time off. You can view any user's timesheet and access their hours and, if applicable, expense receipts. You can also edit timesheets, approve edits, and review time off requests. Your employees can enter attendance or time spent by project using the real-time punch or by entering time using the week calendar on any device. Try us free today!
Timesheets.com tracks your employee, contractors, and even student time with ease. From the Dashboard you can see who's on the clock and who's taking time off. You can view any user's timesheet and acc...
  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Branch is a mobile-first technology that helps hourly workers grow financially.
Branch empowers enterprises to attract and retain hourly employees by providing a mobile-first technology that helps them get ahead financially. Employee turnover is at all-time highs, costing employers $2,500+ to replace one hourly worker. Retaining and engaging employees can improve a company's productivity, customer experiences, and bottomline.
Branch empowers enterprises to attract and retain hourly employees by providing a mobile-first technology that helps them get ahead financially. Employee turnover is at all-time highs, costing employer...
  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
A global HCM platform that transforms the employee experience.
Dayforce is a global HCM platform that transforms the employee experience. It unifies data from across the entire employee lifecycle to enable better decision-making at every level. Dayforce is a comprehensive cloud platform that combines HR, payroll, benefits, workforce management, and talent management in a single application. Our scalable platform is built with a single, flexible rules engine combined with real-time updates and calculations that help address complex regulatory requirements.
Dayforce is a global HCM platform that transforms the employee experience. It unifies data from across the entire employee lifecycle to enable better decision-making at every level. Dayforce is a compr...
  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Cloud based time and attendance solution that can be used on computers, tablets, or mobile. Request and approve PTO from anywhere.
Buddy Punch is an easy to use, cloud-based time and attendance tracking solution including: PTO tracking, punch clock, and a scheduler. Our intuitive drag-and-drop interface allows you to create and publish schedules and have employees view and punch into their scheduled time. Employees can request PTO which you can approve and everyone can view on their calendar. We also integrate with payroll providers and offer free iOS and Android apps. Get started with our free 30 day trial.
Buddy Punch is an easy to use, cloud-based time and attendance tracking solution including: PTO tracking, punch clock, and a scheduler. Our intuitive drag-and-drop interface allows you to create and pu...
  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
An intuitive yet powerful, cloud-based tool for streamlining time off tracking, timesheets, clock in/out, mobile app and more!
Built for Teams transforms time & attendance tracking into a simple, yet accurate process for both employees and managers. This cloud-based software offers time off tracking, timesheets, clock in/out, international locations, reporting, and company calendar integrating with Outlook, Google and others. Log time easily from our web or mobile app. Discover why Built for Teams was voted ¿Best Ease of Use¿ with a FREE 14 Day Trial.
Built for Teams transforms time & attendance tracking into a simple, yet accurate process for both employees and managers. This cloud-based software offers time off tracking, timesheets, clock in/out, ...
  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Timetastic is the super-simple staff leave planner used by over 130,000 people to organise their time off work.
Timetastic is the super-simple staff leave planner used by over 130,000 people to organise their time off work. It's the online, mobile and paperless way to manage staff leave which gets rid of holiday forms and spreadsheets. Instead of passing around paper forms, you make requests direct from an online calendar and make approvals by email. Everything is tracked and updated instantly. Timetastic integrates with your existing calendars as well as Slack and GSuite.
Timetastic is the super-simple staff leave planner used by over 130,000 people to organise their time off work. It's the online, mobile and paperless way to manage staff leave which gets rid of holida...
  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
WebHR is everyone's favorite and a global leader in Cloud HR - Helps you manage the most important asset in your company - your People!
WebHR is revolutionizing the way HR works. WebHR is a Social all-in-one Cloud based HR Software for Small & Medium Enterprises that handles everything from Hire to Retire, in the most innovate way. WebHR not only saves money to the companies, but also boosts productivity, saves space and make inter and intra-office communications fast, reliable and more efficient. WebHR assists in managing a companys most important asset - its People.
WebHR is revolutionizing the way HR works. WebHR is a Social all-in-one Cloud based HR Software for Small & Medium Enterprises that handles everything from Hire to Retire, in the most innovate way. Web...
  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Cloud-based employee time clock system for small businesses to track employees' time and generate accurate time cards for payroll.
OnTheClock is a time tracking and employee scheduling software with over 10,000 companies who trust and rely on our robust features: *Mobile app available *PTO tracking *Employee shift scheduling *Time card editing *Overtime calculation *Geofencing & GPS *IP and device restrictions *Biometric/Fingerprint option *Payroll integration *Paid breaks *Reminders *Automatic break deduction options *Tips, bonuses and commissions *Job and Project costing *$2.70/employee per month
OnTheClock is a time tracking and employee scheduling software with over 10,000 companies who trust and rely on our robust features: *Mobile app available *PTO tracking *Employee shift scheduling *Tim...
  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Manage class scheduling and registration, billing and payments, communications, and reporting all from one convenient software online.
Developed by school owners, for school owners, iClassPro is the worlds best online class management software solution for class-based businesses. A subscription to iClassPro includes features for class and camp schedule, enrollment tracking, communications, accounts receivable, online registration, reporting and more. iClassPro has an amazing support team is available to help every step of the way.
Developed by school owners, for school owners, iClassPro is the worlds best online class management software solution for class-based businesses. A subscription to iClassPro includes features for class...
  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
uAttend was built for businesses that need an easy-to-use, affordable, and reliable time and attendance system.
The uAttend Time and Attendance System streamlines workforce management by tracking employee hours easily and efficiently with ultramodern time clocks and powerful cloud technology. Fingerprint, swipe card, and face recognition punches are captured instantly in your cloud account. View and approve start time, break, lunch, and end time hours from any internet connected device 24/7. Receive OT alerts in real time, run reports, export payroll direct to your preferred provider and so much more.
The uAttend Time and Attendance System streamlines workforce management by tracking employee hours easily and efficiently with ultramodern time clocks and powerful cloud technology. Fingerprint, swipe ...
  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Sage HR is an award-winning HR management solution that simplifies HR.
Sage HR streamlines HR for customers in over 1,200 cities worldwide. Sage HR modular platform includes; leave management, timesheets, shift scheduling, expenses, performance and recruitment. Sage HR reporting gives you full visibility of your workforce with one source of the truth and the Sage HR app allows your employees to self-serve 24/7.
Sage HR streamlines HR for customers in over 1,200 cities worldwide. Sage HR modular platform includes; leave management, timesheets, shift scheduling, expenses, performance and recruitment. Sage HR re...
  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
isolved is an employee experience leader, providing intuitive, people-first HCM technology.
The Time & Expense features in isolved People Cloud allow employers to track and monitor meals, breaks, and overtime, calculate and manage comp time, set up geofencing to track employee locations when they clock in and out, monitor errors, and manage other time policies for complete and accurate time cards.
The Time & Expense features in isolved People Cloud allow employers to track and monitor meals, breaks, and overtime, calculate and manage comp time, set up geofencing to track employee locations when ...
  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Jolt is a tablet-based software designed to track attendance and improve accountability among hourly employees.
The complete solution for tracking attendance and accountability, Jolt turns any tablet into a smart time clock with facial detection, pre-punch announcements, and geofencing for field employees and multi-location owners. Jolt gives you foolproof punching, a drag-n-drop schedule builder, even a daily task manager all in one platform. Jolt helps keep your staff accountable and on task, and the free mobile app gives you a real-time look at daily attendance and operations from your phone.
The complete solution for tracking attendance and accountability, Jolt turns any tablet into a smart time clock with facial detection, pre-punch announcements, and geofencing for field employees and mu...
  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Our software relieves management of time spent ensuring employee attendance with accurate and comprehensive tracking.
TimeClock Plus allows managers to track employee attendance and a host of schedule-related options. We offer an Occurrences feature that can track schedule-related occurrences, tally a point system, and even notify managers at a specific threshold. Our solution is made to equip managers to ensure their employees are on-time and efficient.
TimeClock Plus allows managers to track employee attendance and a host of schedule-related options. We offer an Occurrences feature that can track schedule-related occurrences, tally a point system, an...
  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
The easiest and most intuitive way to track employee attendance with robust recordkeeping and reporting.
TrackSmart Attendance is the easiest way for businesses to track employee vacations and other time off, as well as worked hours. We've created the next generation of attendance tracking calendars and employee time sheets in an easy-to-use, web-based software application. TrackSmart has all the features of traditional paper forms, but we've automated the recordkeeping, reporting, and vacation request and approval processes. Try it free! No credit card required.
TrackSmart Attendance is the easiest way for businesses to track employee vacations and other time off, as well as worked hours. We've created the next generation of attendance tracking calendars and e...
  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Affordable on-demand HRIS and recruitment solution with an employee portal, recruitment & resume management and much more.
Affordable on-demand HRIS and recruitment solution with an employee portal, recruitment & resume management and much more. Zoho People lets you manage all your HR and benefits programs from a central location making it easier than ever to attract, retain and reward top talent.
Affordable on-demand HRIS and recruitment solution with an employee portal, recruitment & resume management and much more. Zoho People lets you manage all your HR and benefits programs from a central l...
  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Hotel Effectiveness eliminates overstaffing, excessive overtime, overuse of contract labor through perfect labor scheduling, saving 5+%
Hotel labor costs are increasing at a rate that is 5X higher than revenues, and profit margins are shrinking as a result. Hotel Effectiveness REDUCES labor costs by 5% to 15% by aligning staffing plans and schedules perfectly to business needs. With perfect labor costs, hotel owners and managers can eliminate the excess costs created by overstaffing, overtime, and overuse of contract labor. Our award-winning labor management system integrates with time & attendance, payroll, BI and PMS.
Hotel labor costs are increasing at a rate that is 5X higher than revenues, and profit margins are shrinking as a result. Hotel Effectiveness REDUCES labor costs by 5% to 15% by aligning staffing plan...
  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Virtuagym's real-time attendance tracking will help you know who's in your gym and if you have capacity to host more people at any time
Virtuagym's real-time attendance tracking software will help you know who is in your gym and what your capacity is to host more people while complying with social distancing. Virtuagym is the ultimate solution for club managers looking to take their club to the next level with powerful member engagement & management software.
Virtuagym's real-time attendance tracking software will help you know who is in your gym and what your capacity is to host more people while complying with social distancing. Virtuagym is the ultimate ...
  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
HR, Payroll and People Management, from anywhere. Connecting employers and employees in the new world of work.
HR, Payroll and People Management, from anywhere. Connecting employers and employees in the new world of work. With native integration to XERO, MYOB & Keypay, you can streamline admin heavy tasks and spend more time on the things that are important to you. Over 5,000 businesses use Employment Hero and together we collectively manage over 125,000 employees. Visit our website to learn more.
HR, Payroll and People Management, from anywhere. Connecting employers and employees in the new world of work. With native integration to XERO, MYOB & Keypay, you can streamline admin heavy tasks and s...
  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Bindle beats email and spreadsheets for Vacation / PTO tracking. Outlook / Google integration, self service balances. Flexible set up.
Bindle beats email and spreadsheets for Vacation / PTO tracking. Bookings shows up exactly where you need them - in your existing calendar (Outlook or Google) and in Slack. Everyone gets self-service access to balances and bookings. Requests & decisions are in one central place. Accurate calculations and simple reporting - no Excel required. Our friendly staff will set up Bindle to match your policies for free.
Bindle beats email and spreadsheets for Vacation / PTO tracking. Bookings shows up exactly where you need them - in your existing calendar (Outlook or Google) and in Slack. Everyone gets self-service a...
  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering