462 resultat
Varför Capterra är gratis
Kissflow är en bra plattform för att hantera din närvarospårning för anställda. Lätt att använda och onboarding för alla. Lär dig mer om Kissflow Workflow
Kissflow är en bra plattform för att hantera din närvarospårning för anställda. Lätt att använda och onboarding för alla. Kissflow erbjuder en heltäckande lösning för kontinuerlig närvarohantering. Förbättra din företagskultur genom lättanvänd närvarospårning. Lär dig mer om Kissflow Workflow
Kissflow är en bra plattform för att hantera din närvarospårning för anställda. Lätt att använda och onboarding för alla. Kissflow erbjuder en heltäckande lösning för kontinuerlig närvarohantering....

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Jibble är en kostnadsfri närvarospårningsapp med löneadministration, närvaro, efterlevnad. Lätt att använda. Gratis för alltid. Obegränsade användare. Lär dig mer om Jibble
Jibble är en kostnadsfri närvarospårningsapp. Följ när din personal är på jobbet för löner, närvaro och efterlevnad. Lätt att använda. Gratis för alltid. Obegränsade användare. Personal stämplar in och ut med mobil, läsplatta, webb, MS Teams eller Slack och kan använda biometrisk igenkänning och GPS-placering. För bygg, tillverkning, detaljhandel, mat och dryck, distansarbete, startup-företag, fältarbete, sjukvård, byråer, utbildning, kontorsbaserade företag och annat. Generera automatiserade tidrapporter och kraftfulla rapporter. Lär dig mer om Jibble
Jibble är en kostnadsfri närvarospårningsapp. Följ när din personal är på jobbet för löner, närvaro och efterlevnad. Lätt att använda. Gratis för alltid. Obegränsade användare. Personal stämplar in...

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Programvara för närvarospårning av distansarbete som även övervakar produktiviteten i team. Lär dig mer om Time Doctor
Time Doctor är en personalspårningslösning med avancerade funktioner för tidsuppföljning och närvaro. Den passar särskilt bra för team från 20 till 500 anställda. Ta reda på inte bara när teamet började och slutade varje dag, utan vad de gjorde däremellan. Det är en webbaserad lösning som tillhandahåller tidsuppföljning, övervakning av datorarbetssessioner, påminnelser, skärmdumpsinspelning, fakturering, rapporteringsverktyg, integrationer och mycket mer. Lär dig mer om Time Doctor
Time Doctor är en personalspårningslösning med avancerade funktioner för tidsuppföljning och närvaro. Den passar särskilt bra för team från 20 till 500 anställda. Ta reda på inte bara när teamet...

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Deputy: spåra tid och närvaro, schemalägg personal, hantera ledighet, exportera tidrapporter till lönelistan med ett klick och upprätthåll efterlevnad enkelt. Lär dig mer om Deputy
Deputy är ett flerfaldigt prisbelönt verktyg för bemanningsplanering. Snabb och pålitlig tid och närvaro hjälper ditt företag att upprätthålla efterlevnaden. Du kan också skapa helt kostnadsberäknade personalscheman på bara några minuter, enkelt hantera personalledighet och synkronisera dina tidrapporter till lönelistan friktionsfritt. Deputy kan integreras med över 300 ledande POS- och löneleverantörer för att bygga tillit från början till slut. Med kostnadsfria iOS- och Android-appar kan du hantera ditt företag var som helst. Starta en gratis provperiod idag. Lär dig mer om Deputy
Deputy är ett flerfaldigt prisbelönt verktyg för bemanningsplanering. Snabb och pålitlig tid och närvaro hjälper ditt företag att upprätthålla efterlevnaden. Du kan också skapa helt kostnadsberäknade...

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Bitrix24 är en förstklassig gratis HR- och samarbetsplattform. Närvarospårning och ledighetshantering med fyra miljoner kunder över hela världen. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en kostnadsfri HR-plattform som används av över fyra miljoner företag världen över. Bitrix24 är lokal och molnbaserad tids- och närvaroprogramvara som är speciellt byggd för små till medelstora företag. Programvaran är extremt flexibel. Du kan kräva eller inte kräva att dina anställda stämplar in och stämplar ut. Du kan tillåta eller inte tillåta att dina anställda arbetar hemifrån. Du kan ställa in hur kort en arbetsdag får vara och klockslagen när de anställda måste anlända och gå hem för dagen. Versioner för molnet, mobil och öppen källa. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en kostnadsfri HR-plattform som används av över fyra miljoner företag världen över. Bitrix24 är lokal och molnbaserad tids- och närvaroprogramvara som är speciellt byggd för små till...

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Calamari är integrerat med Slack, JIRA, G Suite och Office365. Spåra HR-register, semester, betald ledighet, närvaro och hantera tidrapporter Lär dig mer om Calamari
Calamari är en programvara för HR-hantering som förenklar personalhanteringen. Programvaran gör det möjligt att planera och spåra alla typer av frånvaro. Du kan spåra närvaro med hjälp av QR-koder och iBeacons. Du kan få aviseringar om kommande frånvaro och ledighetsförfrågningar. Calamari hjälper företag som har kontor i flera länder och stödjer rollbaserad säkerhet. Appen är integrerad med projektledningsverktyg som JIRA, Slack, Office265, GSuite, Microsoft Teams, Basecamp och Asana. Lär dig mer om Calamari
Calamari är en programvara för HR-hantering som förenklar personalhanteringen. Programvaran gör det möjligt att planera och spåra alla typer av frånvaro. Du kan spåra närvaro med hjälp av QR-koder...

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Webbaserad resursplaneringsapp med ledighetsadministration, personliga instrumentbräden, krockhantering, teamsynlighet och samarbete. Lär dig mer om Resource Guru
Det snabba och enkla sättet för webbaserad schemaläggning av personer och andra resurser. Få teamsynlighet i en smart kalender. Dra och släpp bokningar på några sekunder. Administrera semester och andra typer av ledighet. Ett tillgänglighetsfält hjälper till med resursplanering. Krockhantering hjälper dig att behålla kontrollen. Instrumentbräden, e-postaviseringar och kalendersynkronisering innebär att alla hålls uppdaterade. Med kraftfulla rapporter kan du övervaka utnyttjandegraden. Ingen installering av programvara krävs. Från endast 2,50 USD per person och månad. Bli medlem för en 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Resource Guru
Det snabba och enkla sättet för webbaserad schemaläggning av personer och andra resurser. Få teamsynlighet i en smart kalender. Dra och släpp bokningar på några sekunder. Administrera semester och...

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Sage HRs mångsidiga tidsuppföljningssystem passar en aktiv livsstil och stöder anställda som inte är bundna till skrivbordet. Lär dig mer om Sage HR
Loggningstimmar är mer än att bara stämpla in och stämpla ut. Den är skapad för att hjälpa små och medelstora företag att hålla sig flexibla och erbjuder viktiga funktioner, såsom 360 graders feedback, schemaläggning av anställda, mål, utgifter, prestationsutvärdering, tidsuppföljning och teamkatalog. Du kan förlita dig på Sage HRs användarvänliga navigering och anpassningsbara instrumentbräda för att enkelt automatisera uppgifter, eliminera beroendet av Excel-ark, öka implementering av programvara och minska e-postfrekvensen. Android- och iOS-appar finns tillgängliga. Lär dig mer om Sage HR
Loggningstimmar är mer än att bara stämpla in och stämpla ut. Den är skapad för att hjälpa små och medelstora företag att hålla sig flexibla och erbjuder viktiga funktioner, såsom 360 graders...

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
DeskTime är ett helautomatiskt program för tidsuppföljning, personalnärvaro och övervakning av datoranvändning. Lär dig mer om DeskTime
DeskTime är en programvara för närvarospårning av anställda och övervakning av datoranvändning som hjälper dig att planera och hantera personalresurser inom företaget på ett mer effektivt sätt. DeskTimes huvudsakliga funktioner är bland annat anställdas tidur, detaljerade tidrapporter, automatisk beräkning av övertidsersättning och frånvarokalender för anställda så att du kan planera semestrar, sjukdagar och annan ledighet. Lär dig mer om DeskTime
DeskTime är en programvara för närvarospårning av anställda och övervakning av datoranvändning som hjälper dig att planera och hantera personalresurser inom företaget på ett mer effektivt sätt....

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Programvara för tidsuppföljning – Det snabbaste och mest exakta sättet för att följa upp tid för anställda och frilansare. Lär dig mer om Timely
Det enklaste och mest exakta sättet för att följa upp tid mellan team och projekt. Timelys programvara för automatisk tidsuppföljning hjälper företag att hålla kontakten med sin personalstyrka och rapportera korrekt om sitt företag, från fakturering och projektledning till teamledning och resursplanering. Det är ett uppföljningsverktyg som personalen verkligen litar på med inbyggd strikt integritet på användarnivå. Lär dig mer om Timely
Det enklaste och mest exakta sättet för att följa upp tid mellan team och projekt. Timelys programvara för automatisk tidsuppföljning hjälper företag att hålla kontakten med sin personalstyrka och...

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Papershift ger planering av arbetsscheman, ledighetshantering och tidsuppföljning av personal, i molnet. Få 14 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Papershift
Papershift hjälper dig att hantera och automatisera planering av arbetsscheman, ledighetshantering och tidsuppföljning av personal i molnet. Med över 200 000 användare är Papershift Europas kanske mest uppskattade programvara för arbetskraftsplanering. Lär dig mer om Papershift
Papershift hjälper dig att hantera och automatisera planering av arbetsscheman, ledighetshantering och tidsuppföljning av personal i molnet. Med över 200 000 användare är Papershift Europas kanske...

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Lösningen är utformad för att hantera teamfrånvaro inklusive personalens semester, närvaro och betalda ledighet. Lär dig mer om absence.io
Lösningen är utformad för att hantera teamfrånvaro inklusive personalens semester, närvaro och betalda ledighet. Hantera ledighetsansökningar effektivt via produktmeddelanden eller e-post. Lagra all viktig personalinformation centralt i omfattande personalfiler och använd personalenkäterna för att samla in data från anställda med ett enda klick. Lär dig mer om absence.io
Lösningen är utformad för att hantera teamfrånvaro inklusive personalens semester, närvaro och betalda ledighet. Hantera ledighetsansökningar effektivt via produktmeddelanden eller e-post. Lagra all...

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Ett frånvarohanteringsprogram som alltid är tillgängligt och enkelt att använda, med olika rapporter för att spåra den tid som anställda tar ledigt. Lär dig mer om TIMEOFF.GURU
TIMEOFF.GURU hjälper dig att spara mycket tid och minimera antalet fel i processen att skicka in, godkänna, spåra och hantera tjänstledighet, semester och frånvaro i ditt team och ditt företag. Lär dig mer om TIMEOFF.GURU
TIMEOFF.GURU hjälper dig att spara mycket tid och minimera antalet fel i processen att skicka in, godkänna, spåra och hantera tjänstledighet, semester och frånvaro i ditt team och ditt företag.

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Upprätta företagets frånvaropolicyer, spåra och godkänn anställdas ledighetsregister och registrera den tid som spenderas på olika aktiviteter med Lan Lär dig mer om Lanteria HR
Upprätta policy och regler avseende ledighet för hela företaget, spåra tid som spenderas på olika projekt och aktiviteter, skapa arbetsflöden för godkännande av frånvaro och skapa en global frånvarokalender med Lanterias tid och närvaro-lösning. Ett bra verktyg för frånvarohantering i internationella företag. Lanterias tid och närvaro-lösning integreras med SharePoint 2013, 2016 och 2019, Office 365 och valfri tredjepartsprogramvara. Finns även som mobilapp. Lär dig mer om Lanteria HR
Upprätta policy och regler avseende ledighet för hela företaget, spåra tid som spenderas på olika projekt och aktiviteter, skapa arbetsflöden för godkännande av frånvaro och skapa en global frånvaroka...

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Spårning av tid och närvaro online. Lär dig mer om All Hours
All Hours är ett molnbaserat tid och närvarosystem som anpassas efter dina behov. Programvaran har ett transparent och överkomligt prissystem så att ditt företag kan hålla koll på närvaron oavsett budget. Stämpla in från webbläsare eller till och med din smartphone med geolokalisering. Även med stämpelklocka och bluetooth-sändare. Ställ in regler och godkännanden, börja stämpla, övervaka närvaro och se detaljerade rapporter när som helst och var som helst. Lär dig mer om All Hours
All Hours är ett molnbaserat tid och närvarosystem som anpassas efter dina behov. Programvaran har ett transparent och överkomligt prissystem så att ditt företag kan hålla koll på närvaron oavsett...

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
niikiis är introduktionsplattformen som hjälper dig att spara tid och pengar, vilket uppmuntrar engagemang på alla nivåer i din organisation. Lär dig mer om Niikiis
Introduktion, fjärrintroduktion och återintroduktion på ett enkelt sätt: niikiis är introduktionsplattformen som hjälper dig att spara tid och pengar. Automatisera uppgifter (inklusive undersökningar och regelbundna avstämningar) och dra ner på tiden som läggs på rutinmässigt administrativt arbete. Engagera nyanställda och ta dem på en exceptionell resa med hjälp av ett chattrobotgränssnitt, inbyggd utbildningsplattform och skrivverktyg, chattfunktion med mera. Skapa ett konto på några sekunder (inga komplicerade integrationer) och skala det med blixtens hastighet. Vad väntar du på? Lär dig mer om Niikiis
Introduktion, fjärrintroduktion och återintroduktion på ett enkelt sätt: niikiis är introduktionsplattformen som hjälper dig att spara tid och pengar. Automatisera uppgifter (inklusive undersökningar...

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Webbapp för personalhantering och skiftplanering i realtid. Lär dig mer om TeamUltim
TeamUltim är en webbapp för personalhantering och skiftplanering som passar perfekt för små och medelstora företag inom detaljhandel, catering, sport, gästfrihet och yrkesmässiga tjänster. Schemalägg skift, hantera betalda ledigheter och frånvaro, låt ditt team byta skift och få omfattande rapportering om allt detta med TeamUltim. Lär dig mer om TeamUltim
TeamUltim är en webbapp för personalhantering och skiftplanering som passar perfekt för små och medelstora företag inom detaljhandel, catering, sport, gästfrihet och yrkesmässiga tjänster. Schemalägg...

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Appen är utformad för att hjälpa din organisation att planera, skapa, hantera, marknadsföra, spåra och certifiera. Lär dig mer om Attendo Plus
Appen är utformad för att hjälpa din organisation att planera, skapa, hantera, marknadsföra, spåra och certifiera. Lär dig mer om Attendo Plus
Appen är utformad för att hjälpa din organisation att planera, skapa, hantera, marknadsföra, spåra och certifiera.

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Schedule jobs, coordinate teams, track time and track projects, all in one place.
QuickBooks Time is proudly part of the QuickBooks family, and works alongside leading accounting tools like QuickBooks Online, Xero and MYOB. Schedule jobs, coordinate teams, track time and track projects, all in one place.
QuickBooks Time is proudly part of the QuickBooks family, and works alongside leading accounting tools like QuickBooks Online, Xero and MYOB. Schedule jobs, coordinate teams, track time and track...

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
ADP Workforce Now is a human capital management solution for companies with more than 50 employees.
The core capabilities of the solution are human resources management, payroll, benefits, talent management, compliance, time & labor management, analytics & benchmarking. The fully integrated suite is built on a single database, which automates data synchronization across different components and helps users to minimize manual administrative tasks. The platform also integrates with other HR and business applications via the ADP Marketplace and APIs.
The core capabilities of the solution are human resources management, payroll, benefits, talent management, compliance, time & labor management, analytics & benchmarking. The fully integrated suite...

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
A simple and affordable solution for capturing employee time to run payroll, invoice clients and manage productivity.
Time Tracker by eBillity is a timekeeping application for business teams of all sizes. A simple and affordable solution for capturing employee time to run payroll, invoice clients and manage productivity. With flexible time tracking options and customizable settings you can easily manage your employees hours in every situation; start a timer from any device, clock-in on arrival at work, add time in blocks using the weekly timesheet or create and share the schedule with your team.
Time Tracker by eBillity is a timekeeping application for business teams of all sizes. A simple and affordable solution for capturing employee time to run payroll, invoice clients and manage...

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
BambooHR:s programvara för tidsuppföljning gör tidsinmatningsupplevelsen enkel och precis för både anställda och chefer.
BambooHR:s programvara för tidsuppföljning gör tidsinmatningsupplevelsen enkel och precis för både anställda och chefer. Få tillgång till inbyggda rapporter för att förstå hur många timmar det arbetas, vilka projekt man arbetar med och vilka som gör det. Anställda kan spåra arbetade timmar på webben eller i mobilappen för snabb och korrekt tidsinmatning och ledningen kan se och ha åtkomst när som helst.
BambooHR:s programvara för tidsuppföljning gör tidsinmatningsupplevelsen enkel och precis för både anställda och chefer. Få tillgång till inbyggda rapporter för att förstå hur många timmar det...

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Paychex Flex Time is the attendance tracking system you want to explore. Real-time access to your labor costs and more. 3 months free.
Paychex makes time and attendance tracking simple. Having real-time access to your labor costs can help you control them ¿ so you can drive increases in savings, output, and performance. Get 3 months of free payroll for a limited time.
Paychex makes time and attendance tracking simple. Having real-time access to your labor costs can help you control them ¿ so you can drive increases in savings, output, and performance. Get 3...

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Rippling makes it easy to manage your Payroll, Benefits, HR, and IT -- all in one, modern platform.
Rippling makes it easy to manage your company's Payroll, Benefits, HR, and IT -- all in one, modern platform. It brings all of your employee systems and data together, and helps automate your busy work. Take onboarding, for example. With Rippling, you can just click a button, and in 90 seconds set up a new hires payroll, health insurance, 401K, work computer, and apps like Slack, Zoom, and Office 365.
Rippling makes it easy to manage your company's Payroll, Benefits, HR, and IT -- all in one, modern platform. It brings all of your employee systems and data together, and helps automate your busy...

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
The easy way to schedule, track time, attendance, and communicate with workers. Save time. Improve accountability. 14-day free trial.
When I Work is an easy way for businesses to schedule, track time and attendance, and communicate with their hourly employees. Put the schedule and time clock in every employee's pocket with free iOS and Android apps. Keep track of time off, employee availability, and manage shift swaps with just a few clicks. Integrate with your payroll provider to streamline the process and avoid human error. Get started with a 14-day free trial now.
When I Work is an easy way for businesses to schedule, track time and attendance, and communicate with their hourly employees. Put the schedule and time clock in every employee's pocket with free iOS...

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
7shifts is a robust scheduling, time tracking, and communication tool built specifically for restaurants. Start for free today!
7shifts helps restaurants improve efficiency with intuitive scheduling, time tracking, communication, and compliance tools. The intuitive 7punches app integrates right into your schedule to manage time and attendance, reduce compliance risks, and improve employee accountability. The easy drag-and-drop schedule builder automatically factors in availability, time-off, overtime, and compliance, and managers can easily integrate their POS to ensure they hit their labor targets. Start free today!
7shifts helps restaurants improve efficiency with intuitive scheduling, time tracking, communication, and compliance tools. The intuitive 7punches app integrates right into your schedule to manage...

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Time clocks, employee scheduling, and team management for small but mighty businesses. 100k+ businesses love Homebase. You will too.
Homebase makes work easier for 100,000+ small (but mighty) businesses with everything they need to manage an hourly team, including employee scheduling, time clocks, messaging, hiring, onboarding, compliance, budgeting, and more. Homebase helps the busiest businesses save time and do less paperwork. Build schedules in minutes and instantly share them, track hours, breaks and overtime on multiple devices, keep your team in sync, and manage labor costs. Learn more at https://joinhomebase.com.
Homebase makes work easier for 100,000+ small (but mighty) businesses with everything they need to manage an hourly team, including employee scheduling, time clocks, messaging, hiring, onboarding,...

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Employee scheduling solution that helps organizations manage shifts, payroll, leaves, overtime calculations and more.
Kronos Workforce Ready is a human capital management suite of tools on a single unified cloud platform that helps you manage the entire employee lifecycle from pre-hire to retire. Solutions for HR, recruiting, onboarding, time tracking, payroll, and more are easily accessed through a single intuitive interface. Automated and scalable tools provide a single source of truth with common reporting, dashboards, and robust workflows. Included self-service and mobile app allow easy, anytime access.
Kronos Workforce Ready is a human capital management suite of tools on a single unified cloud platform that helps you manage the entire employee lifecycle from pre-hire to retire. Solutions for HR,...

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Zenefits Time & Attendance - the easiest way to track & manage hourly employees.
Zenefits makes employee time-tracking simple. Employees can log their time from any device and employers can approve time submissions in seconds. Our software can also sync employee hours directly to payroll and help ensure time-related compliance.
Zenefits makes employee time-tracking simple. Employees can log their time from any device and employers can approve time submissions in seconds. Our software can also sync employee hours directly to...

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Timesheets that simplify payroll & billing for small business. Free trial includes timesheets, expenses, and HR. Try timesheets today.
Timesheets.com tracks your employee, contractors, and even student time with ease. From the Dashboard you can see who's on the clock and who's taking time off. You can view any user's timesheet and access their hours and, if applicable, expense receipts. You can also edit timesheets, approve edits, and review time off requests. Your employees can enter attendance or time spent by project using the real-time punch or by entering time using the week calendar on any device. Try us free today!
Timesheets.com tracks your employee, contractors, and even student time with ease. From the Dashboard you can see who's on the clock and who's taking time off. You can view any user's timesheet and...

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Branch is a mobile-first technology that helps hourly workers grow financially.
Branch empowers enterprises to attract and retain hourly employees by providing a mobile-first technology that helps them get ahead financially. Employee turnover is at all-time highs, costing employers $2,500+ to replace one hourly worker. Retaining and engaging employees can improve a company's productivity, customer experiences, and bottomline.
Branch empowers enterprises to attract and retain hourly employees by providing a mobile-first technology that helps them get ahead financially. Employee turnover is at all-time highs, costing...

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Cloud-based HCM platform bringing together payroll, time + attendance, and HR for organisations with between 500 and 50,000 employees.
Dayforce is a global HCM platform that transforms the employee experience. It unifies data from across the entire employee lifecycle to enable better decision-making at every level. Dayforce is a comprehensive cloud platform that combines HR, payroll, workforce management and talent management in a single application. Our scalable platform is built with a single, flexible rules engine combined with real-time updates and calculations that help address complex regulatory requirements.
Dayforce is a global HCM platform that transforms the employee experience. It unifies data from across the entire employee lifecycle to enable better decision-making at every level. Dayforce is a...

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Cloud based time and attendance solution that can be used on computers, tablets, or mobile. Request and approve PTO from anywhere.
Buddy Punch is an easy to use, cloud-based time and attendance tracking solution including: PTO tracking, punch clock, and a scheduler. Our intuitive drag-and-drop interface allows you to create and publish schedules and have employees view and punch into their scheduled time. Employees can request PTO which you can approve and everyone can view on their calendar. We also integrate with payroll providers and offer free iOS and Android apps. Get started with our free trial.
Buddy Punch is an easy to use, cloud-based time and attendance tracking solution including: PTO tracking, punch clock, and a scheduler. Our intuitive drag-and-drop interface allows you to create and...

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
An intuitive yet powerful, cloud-based tool for streamlining time off tracking, timesheets, clock in/out, mobile app and more!
Built for Teams transforms time & attendance tracking into a simple, yet accurate process for both employees and managers. This cloud-based software offers time off tracking, timesheets, clock in/out, international locations, reporting, and company calendar integrating with Outlook, Google and others. Log time easily from our web or mobile app. Discover why Built for Teams was voted ¿Best Ease of Use¿ with a FREE 14 Day Trial.
Built for Teams transforms time & attendance tracking into a simple, yet accurate process for both employees and managers. This cloud-based software offers time off tracking, timesheets, clock...

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Timetastic is the super-simple staff leave planner used by over 170,000 people to organise their time off work.
Timetastic is the super-simple staff leave planner used by over 130,000 people to organise their time off work. It's the online, mobile and paperless way to manage staff leave which gets rid of holiday forms and spreadsheets. Instead of passing around paper forms, you make requests direct from an online calendar and make approvals by email. Everything is tracked and updated instantly. Timetastic integrates with your existing calendars as well as Slack and GSuite.
Timetastic is the super-simple staff leave planner used by over 130,000 people to organise their time off work. It's the online, mobile and paperless way to manage staff leave which gets rid of...

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
WebHR is everyone's favorite and a global leader in Cloud HR - Helps you manage the most important asset in your company - your People!
WebHR is revolutionizing the way HR works. WebHR is a Social all-in-one Cloud based HR Software for Small & Medium Enterprises that handles everything from Hire to Retire, in the most innovate way. WebHR not only saves money to the companies, but also boosts productivity, saves space and make inter and intra-office communications fast, reliable and more efficient. WebHR assists in managing a companys most important asset - its People.
WebHR is revolutionizing the way HR works. WebHR is a Social all-in-one Cloud based HR Software for Small & Medium Enterprises that handles everything from Hire to Retire, in the most innovate way....

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Cloud-based employee time clock system for small businesses to track employees' time and generate accurate time cards for payroll.
OnTheClock is a time tracking and employee scheduling software with over 15,000 companies who trust and rely on our robust features: *Mobile app available *PTO tracking *Employee shift scheduling *Time card editing *Overtime calculation *Geofencing & GPS *IP and device restrictions *Biometric/Fingerprint option *Payroll integration *Paid breaks *Reminders *Automatic break deduction options *Tips, bonuses and commissions *Job and Project costing *$2.70/employee per month
OnTheClock is a time tracking and employee scheduling software with over 15,000 companies who trust and rely on our robust features: *Mobile app available *PTO tracking *Employee shift scheduling...

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
BQE Core makes it easier & more profitable to run your firm by automating repetitive tasks & delivering real-time actionable insights.
BQE Core makes it easier and more profitable to run your business. It organizes information, automates repetitive tasks, and allows your firm to spend more time providing service to your clients instead of managing internal processes. It is built by Architects, Engineers, and CPA's to meet the specific needs of professional services firms. It helps firms bolster their cash flow by expediting their billing process while improving their project management and their ability to analyze performance.
BQE Core makes it easier and more profitable to run your business. It organizes information, automates repetitive tasks, and allows your firm to spend more time providing service to your clients...

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
If your employees can click a mouse, they can use TimeClick. Report time, finish payroll in minutes. Mobile clock in/out available.
7,000+ Small Businesses trust TimeClick to track and report employee time every day. Hold employees accountable, save time and money, and finish payroll quickly. One-Time/Flat Rate purchase starting at just $199, no subscription required. Perfect for 1-50 employees. Start tracking employee time in just 30 minutes. +1,000 5-Star Reviews.
7,000+ Small Businesses trust TimeClick to track and report employee time every day. Hold employees accountable, save time and money, and finish payroll quickly. One-Time/Flat Rate purchase starting...

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Manage class scheduling and registration, billing and payments, communications, and reporting all from one convenient software online.
Developed by school owners, for school owners, iClassPro is the worlds best online class management software solution for class-based businesses. A subscription to iClassPro includes features for class and camp schedule, enrollment tracking, communications, accounts receivable, online registration, reporting and more. iClassPro has an amazing support team is available to help every step of the way.
Developed by school owners, for school owners, iClassPro is the worlds best online class management software solution for class-based businesses. A subscription to iClassPro includes features for...

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
uAttend was built for businesses that need an easy-to-use, affordable, and reliable time and attendance system.
uAttend provides small to large businesses with time and attendance systems that streamline day-to-day timekeeping tasks with advanced time clock technology and powerful cloud software. uAttend's line of robust time clocks support a variety of punch methods including biometric fingerprint scan, voice control, RFID card, PIN, and web browser punching. All time clock data syncs to the cloud in real time where you can view and approve employee hours, set policies and time card rules, and more.
uAttend provides small to large businesses with time and attendance systems that streamline day-to-day timekeeping tasks with advanced time clock technology and powerful cloud software. uAttend's...

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Säg adjö till omständliga ledighetsadministration med Time-Off, en av de branschledande lösningarna för uppföljning av betald ledighet och andra typer av ledighet.
Säg adjö till omständlig ledighetsadministration med Time-Off, en flexibel och prisvärd ledighetsuppföljning för små till medelstora företag. Denna branschledande plattform från PurelyHR ger dig verktygen för transparens vid ledighet genom att automatisera intjänade tider, förnyade policyer och erbjuda en enkel process för begäran och godkännande för att befria dig från e-post, kalkylblad och papperskalendrar. Kom igång idag med en kostnadsfri 21-dagars provperiod eller en live demo.
Säg adjö till omständlig ledighetsadministration med Time-Off, en flexibel och prisvärd ledighetsuppföljning för små till medelstora företag. Denna branschledande plattform från PurelyHR ger dig...

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
isolved is an employee experience leader, providing intuitive, people-first HCM technology.
The Time & Expense features in isolved People Cloud allow employers to track and monitor meals, breaks, and overtime, calculate and manage comp time, set up geofencing to track employee locations when they clock in and out, monitor errors, and manage other time policies for complete and accurate time cards.
The Time & Expense features in isolved People Cloud allow employers to track and monitor meals, breaks, and overtime, calculate and manage comp time, set up geofencing to track employee locations...

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Jolt är en läsplattebaserad programvara utformad för att förbättra närvaro och ansvarstagande bland timanställda.
Jolt är en komplett lösning för närvarouppföljning och ansvarstagande, och förvandlar vilken läsplatta som helst till ett stämpelur med ansiktsigenkänning, meddelanden före instämpling och geostaket för fältanställda och ägare av flera platser. Med Jolt får du helt säker instämpling, en schemabyggare med dra-och-släpp-funktion och en daglig uppgiftshanterare i en och samma plattform. Jolt hjälper till att hålla din personal ansvarig och koncentrerad på sina uppgifter, och den kostnadsfria mobilappen ger dig en överblick i realtid över daglig närvaro och drift från din telefon.
Jolt är en komplett lösning för närvarouppföljning och ansvarstagande, och förvandlar vilken läsplatta som helst till ett stämpelur med ansiktsigenkänning, meddelanden före instämpling och geostaket...

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Time tracking app with screenshots capturing, time off calendar, accurate payrolling, billing&invoicing and more. Free Plan available
TMetric is an advanced time tracking to get hold of all tasks and team productivity. Free Version Available. TMetric provides accurate time tracking, tasks and projects scope management, real-time reports for the in-depth analysis, payrolling, billing and invoicing, screenshots capturing, sites and apps usage monitoring. Time off calendar displays upcoming, planned, and used time off. TMetric integrates with almost anything including Asana, Basecamp, Freshdesk, GitHub, GitLab, Jira, Trello.
TMetric is an advanced time tracking to get hold of all tasks and team productivity. Free Version Available. TMetric provides accurate time tracking, tasks and projects scope management, real-time...

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Our software provides management with tools that are comprehensive, intuitive and enables managers to make proactive decisions.
TimeClock Plus allows managers to track employee attendance and a host of schedule-related options. We offer an Occurrences feature that can track schedule-related occurrences, tally a point system, and even notify managers at a specific threshold. Our solution is made to equip managers to ensure their employees are on-time and efficient.
TimeClock Plus allows managers to track employee attendance and a host of schedule-related options. We offer an Occurrences feature that can track schedule-related occurrences, tally a point system,...

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
OrangeHRM is the world's most popular open source human resource management solution with over 5 million global users.
OrangeHRM provides a world-class HRIS experience and offers everything you and your team needs to be that HR hero you know that you are. Whether you are trying to track PTO or hold performance reviews, you get all of the tools you need to shine. Thousands of businesses around the world are benefitting from OrangeHRM as their HR Management software.
OrangeHRM provides a world-class HRIS experience and offers everything you and your team needs to be that HR hero you know that you are. Whether you are trying to track PTO or hold performance...

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
The easiest and most intuitive way to track employee attendance with robust recordkeeping and reporting.
TrackSmart Attendance is the easiest way for businesses to track employee vacations and other time off, as well as worked hours. We've created the next generation of attendance tracking calendars and employee time sheets in an easy-to-use, web-based software application. TrackSmart has all the features of traditional paper forms, but we've automated the recordkeeping, reporting, and vacation request and approval processes. Try it free! No credit card required.
TrackSmart Attendance is the easiest way for businesses to track employee vacations and other time off, as well as worked hours. We've created the next generation of attendance tracking calendars and...

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Affordable on-demand HRIS and recruitment solution with an employee portal, recruitment & resume management and much more.
Affordable on-demand HRIS and recruitment solution with an employee portal, recruitment & resume management and much more. Zoho People lets you manage all your HR and benefits programs from a central location making it easier than ever to attract, retain and reward top talent.
Affordable on-demand HRIS and recruitment solution with an employee portal, recruitment & resume management and much more. Zoho People lets you manage all your HR and benefits programs from a central...

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Företag får hjälp att planera smartare med en stämpelklocka i form av en mobilapp med lokal integrering med geo-data och smarta avrundningsregler.
Företag får hjälp att planera smartare för att förbättra produktiviteten och lönsamheten. Förstklassiga affärsprognoser och personalhantering erbjuds till företag över hela världen. En stämpelklocka i form av en mobilapp med lokal integrering med geo-data. Tidrapportsfunktionen har även smarta avrundningsregler för att ytterligare minska den administrativa tiden när du signerar lönetimmar.
Företag får hjälp att planera smartare för att förbättra produktiviteten och lönsamheten. Förstklassiga affärsprognoser och personalhantering erbjuds till företag över hela världen. En stämpelklocka...

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering