Sverige Visa lokala produkter
587 resultat
Med systemet för närvarospårning blir det enkelt att hålla reda på anställdas arbetstider via appen. Boka en gratis demo idag. Lär dig mer om Planday
På Planday är målet enkelt: att göra det enklare att driva ditt skiftbaserade företag. Med den innovativa lösningen för schemaläggning av anställda har 200 000 nöjda kunder sparat över 80 % i administrationstid och 5 % i personalkostnader. Allokera skift, kommunicera med personalen och gör effektiviseringen av löneadministrationen snabbare och mer prisvärd. Boka en demo eller prova gratis för att se vad Planday kan göra för företaget. Lär dig mer om Planday

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Sverige Lokal produkt
Rehappen

Rehappen

(0) Sverige Lokal produkt
SaaS tool that enables HR managers to track employees' sick leaves, rehab plans and receive automated notifications about leave updates Lär dig mer om Rehappen
Rehappen is a cloud-based solution designed to help businesses of all sizes track and maintain a record of employees' sick leaves, rehabilitation plans, return to work dates, medical certificates and more. With statistics, note fields, lists of employees/managers over certain thresholds, rehabilitation plans, routines and medical certificates - Managers can detect early signals. Your employee situation will be simplified and more sustainable. Supports work environment and human SDGs goals. Lär dig mer om Rehappen

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
En centraliserad HR-plattform som utför alla centrala HR-uppgifter som är nyckeln till varje företags framgång: personalledning, rekrytering, löner och mycket mer. Lär dig mer om Personio
Personio är Europas ledande HR-system för små och medelstora företag. People Workflow Automation, den nyligen lanserade kategorin inom HR-system, är en del av Personios uppdrag att hjälpa företag att förhindra förseningar och förverkliga sina möjligheter med hjälp av optimerade personalprocesser. Personio inkluderar alla centrala HR-uppgifter, så som personaladministration, rekrytering och löner, i ett och samma system och säkerställer avdelningsövergripande, automatiserade processer, sömlösa integrationer och anpassningsbara HR-rapporter. Företag som Statista, Teufel och Turck använder redan framgångsrikt Personio för deras eget HR-arbete. Lär dig mer om Personio

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Jibble är en kostnadsfri närvarospårningsapp med löneadministration, närvaro, efterlevnad. Lätt att använda. Gratis för alltid. Obegränsade användare. Lär dig mer om Jibble
Jibble är en kostnadsfri närvarospårningsapp. Följ när din personal är på jobbet för löner, närvaro och efterlevnad. Lätt att använda. Gratis för alltid. Obegränsade användare. Personal stämplar in och ut med mobil, läsplatta, webb, MS Teams eller Slack och kan använda biometrisk igenkänning och GPS-placering. För bygg, tillverkning, detaljhandel, mat och dryck, distansarbete, startup-företag, fältarbete, sjukvård, byråer, utbildning, kontorsbaserade företag och annat. Generera automatiserade tidrapporter och kraftfulla rapporter. Lär dig mer om Jibble

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Programvara för närvarospårning av distansarbete som även övervakar produktiviteten i team. Lär dig mer om Time Doctor
Time Doctor är en personalspårningslösning med avancerade funktioner för tidsuppföljning och närvaro. Den passar särskilt bra för team från 20 till 500 anställda. Ta reda på inte bara när teamet började och slutade varje dag, utan vad de gjorde däremellan. Det är en webbaserad lösning som tillhandahåller tidsuppföljning, övervakning av datorarbetssessioner, påminnelser, skärmdumpsinspelning, fakturering, rapporteringsverktyg, integrationer och mycket mer. Lär dig mer om Time Doctor

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Bitrix24 är en förstklassig gratis HR- och samarbetsplattform. Närvarospårning och ledighetshantering med fyra miljoner kunder över hela världen. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en kostnadsfri HR-plattform som används av över fyra miljoner företag världen över. Bitrix24 är lokal och molnbaserad tids- och närvaroprogramvara som är speciellt byggd för små till medelstora företag. Programvaran är extremt flexibel. Du kan kräva eller inte kräva att dina anställda stämplar in och stämplar ut. Du kan tillåta eller inte tillåta att dina anställda arbetar hemifrån. Du kan ställa in hur kort en arbetsdag får vara och klockslagen när de anställda måste anlända och gå hem för dagen. Versioner för molnet, mobil och öppen källa. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Calamari är integrerat med Slack, JIRA, G Suite och Office365. Spåra HR-register, semester, betald ledighet, närvaro och hantera tidrapporter Lär dig mer om Calamari
Calamari är ett HR-program som underlättar personalhanteringen. Du kan spåra närvaron med hjälp av QR-koder och iBeacons. Du kan få meddelanden om kommande frånvaro och förfrågningar om ledighet. Calamari stöder företag med kontor i flera länder och orter och har stöd för rollbaserad säkerhet. Appen är integrerad med projekthanteringsverktyg som Jira, Slack, Office 365, G Suite, Microsoft Teams, Basecamp och Asana. Lär dig mer om Calamari

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Det snabba och flexibla sättet att följa teamets tillgänglighet och schemalägga arbetet. Följ upp närvaron, analysera arbetsbelastningen och håll alla uppdaterade. Lär dig mer om Resource Guru
Resource Guru är det snabba och flexibla sättet att följa teamets tillgänglighet och schemalägga personal och projekt. Tilldela arbetsuppgifter, hantera ledighet och redigera scheman på några sekunder. Följ varje persons individuella tillgänglighet i realtid och undvik orealistisk arbetsbelastning. Håll ditt team uppdaterat med personliga instrumentpaneler och e-postmeddelanden med dagens schema. Analysera närvaro, utnyttjande och fakturerbara timmar i kraftfulla rapporter. Används av företag som NASA och L’Oreal. Prova gratis i 30 dagar! Lär dig mer om Resource Guru

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Sage HR:s mångsidiga tidsuppföljningssystem möjliggör en livsstil på språng och stöder anställda som inte är bundna till skrivbordet. Lär dig mer om Sage HR
Att logga timmar är mer än att stämpla in och ut. Den är byggd för att hjälpa små och medelstora företag att förbli flexibla och erbjuder nyckelfunktioner som 360 graders feedback, schemaläggning av anställda, mål, utgifter, prestationsbedömning, tidsuppföljning och teamkatalog. Förlita dig på Sage HR:s användarvänliga navigering och anpassningsbara instrumentpanel för att enkelt automatisera uppgifter, eliminera beroendet av Excel-ark, öka programvaruanvändningen och minska e-postfrekvensen. Android- och iOS-appar finns tillgängliga. Lär dig mer om Sage HR

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Programvara för tidsuppföljning – Det snabbaste och mest exakta sättet för att följa upp tid för anställda och frilansare. Lär dig mer om Timely
Det enklaste och mest exakta sättet för att följa upp tid mellan team och projekt. Timelys programvara för automatisk tidsuppföljning hjälper företag att hålla kontakten med sin personalstyrka och rapportera korrekt om sitt företag, från fakturering och projektledning till teamledning och resursplanering. Det är ett uppföljningsverktyg som personalen verkligen litar på med inbyggd strikt integritet på användarnivå. Lär dig mer om Timely

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Papershift ger planering av arbetsscheman, ledighetshantering och tidsuppföljning av personal, i molnet. Få 14 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Papershift
Papershift hjälper dig att hantera och automatisera planering av arbetsscheman, ledighetshantering och tidsuppföljning av personal i molnet. Med över 200 000 användare är Papershift Europas kanske mest uppskattade programvara för arbetskraftsplanering. Lär dig mer om Papershift

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Ett frånvarohanteringsprogram som alltid är tillgängligt och enkelt att använda, med olika rapporter för att spåra den tid som anställda tar ledigt. Lär dig mer om TIMEOFF.GURU
TIMEOFF.GURU hjälper dig att spara mycket tid och minimera antalet fel i processen att skicka in, godkänna, spåra och hantera tjänstledighet, semester och frånvaro i ditt team och ditt företag. Lär dig mer om TIMEOFF.GURU

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Employee Time and Attendance Software App for Your Remote Workforce Lär dig mer om Hour Timesheet
Hour Timesheet employee attendance tracking software. Manage accruals and earned leave without using spreadsheets. Employees are able to see leave balances, input time off on to time cards and request time off using a simple interface. Available in the cloud or on your mobile app. Lär dig mer om Hour Timesheet

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Webbapp för personalhantering och skiftplanering i realtid. Lär dig mer om TeamUltim
TeamUltim är en webbapp för personalhantering och skiftplanering som passar perfekt för små och medelstora företag inom detaljhandel, catering, sport, gästfrihet och yrkesmässiga tjänster. Schemalägg skift, hantera betalda ledigheter och frånvaro, låt ditt team byta skift och få omfattande rapportering om allt detta med TeamUltim. Lär dig mer om TeamUltim

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Spårning av tid och närvaro online. Lär dig mer om All Hours
All Hours är ett molnbaserat tid och närvarosystem som anpassas efter dina behov. Programvaran har ett transparent och överkomligt prissystem så att ditt företag kan hålla koll på närvaron oavsett budget. Stämpla in från webbläsare eller till och med din smartphone med geolokalisering. Även med stämpelklocka och bluetooth-sändare. Ställ in regler och godkännanden, börja stämpla, övervaka närvaro och se detaljerade rapporter när som helst och var som helst. Lär dig mer om All Hours

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Sverige Lokal produkt
Ett schemaprogram online för skapande av scheman, rapportering av arbetstider, löner och fakturadokument. Lär dig mer om Timezynk
Det bästa schemat skapas tillsammans: Undvik att lägga ner timmar på schemaläggning. Med Timezynks schemaläggningsprogram får ni mer tid över till det väsentliga. Vår schemaläggning är molnbaserad och smidig för dig när du vill lägga in information när och var som helst. Dessutom gratis för upp till 5 användare! Samarbete skapar engagemang Toppstyrd schemaläggning tillhör historien! Med sammarbetsverktyg i molnet kommer du att engagera hela teamet i att skapa det perfekta schemat, och få gladare och mer hälsosamma medarbetare samtidigt som du sparar tid. Lär dig mer om Timezynk

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Appen är utformad för att hjälpa din organisation att planera, skapa, hantera, marknadsföra, spåra och certifiera. Lär dig mer om Attendo Plus
Appen är utformad för att hjälpa din organisation att planera, skapa, hantera, marknadsföra, spåra och certifiera. Lär dig mer om Attendo Plus

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
ADP Workforce Now is a human capital management solution for companies with more than 50 employees.
The core capabilities of the solution are human resources management, payroll, benefits, talent management, compliance, time & labor management, analytics & benchmarking. The fully integrated suite is built on a single database, which automates data synchronization across different components and helps users to minimize manual administrative tasks. The platform also integrates with other HR and business applications via the ADP Marketplace and APIs. Lär dig mer om ADP Workforce Now

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Schedule jobs, coordinate teams, track time and track projects, all in one place.
QuickBooks Time is a proud part of the QuickBooks family, seamlessly connecting with leading accounting tools like QuickBooks Online, ADP and more. Easily manage people, projects and payroll, all in one place Lär dig mer om QuickBooks Time

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Kostnadsfri uppföljning av personalens närvaro för ett obegränsat antal personer och alternativ för rolltilldelning, behörigheter och datarapportering.
Letar du efter ett enkelt närvarouppföljningsprogram? Prova Clockify – ett tidsuppföljningsverktyg med funktioner för att begära och godkänna ledighet. Närvaron övervakas genom att helt enkelt starta och stoppa klockan – för varje individuell aktivitet eller för hela arbetsdagen. Bjud in ett obegränsat antal personer att följa upp närvaron, tilldela dem roller och ge dem behörigheter. Extrahera data för varje arbetsvecka, se vem som arbetade med vad och hur länge för att optimera arbetsscheman. Lär dig mer om Clockify

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
A simple and affordable solution for capturing employee time to run payroll, invoice clients and manage productivity.
Time Tracker by eBillity is a timekeeping application for business teams of all sizes. A simple and affordable solution for capturing employee time to run payroll, invoice clients and manage productivity. With flexible time tracking options and customizable settings you can easily manage your employees hours in every situation; start a timer from any device, clock-in on arrival at work, add time in blocks using the weekly timesheet or create and share the schedule with your team. Lär dig mer om Time Tracker

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
BambooHR:s programvara för tidsuppföljning gör tidsinmatningsupplevelsen enkel och precis för både anställda och chefer.
BambooHR:s programvara för tidsuppföljning gör tidsinmatningsupplevelsen enkel och precis för både anställda och chefer. Få tillgång till inbyggda rapporter för att förstå hur många timmar det arbetas, vilka projekt man arbetar med och vilka som gör det. Anställda kan spåra arbetade timmar på webben eller i mobilappen för snabb och korrekt tidsinmatning och ledningen kan se och ha åtkomst när som helst. Lär dig mer om BambooHR

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Rippling lets you easily manage your employees’ payroll, benefits, expenses, devices, apps & more—in one place.
Rippling is the first way for businesses to manage all of their HR, IT, and Finance — payroll, benefits, computers, apps, corporate cards, expenses, and more — in one unified workforce platform. By connecting every business system to one source of truth for employee data, businesses can automate Take onboarding, for example. With Rippling, you can just click a button and set up a new employee’s payroll, health insurance, work computer, and third-party apps — like Slack, Zoom, and Office 365. Lär dig mer om Rippling

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Paychex Flex Time is the attendance tracking system you want to explore. Real-time access to your labor costs and more. 3 months free.
Paychex makes time and attendance tracking simple. Having real-time access to your labor costs can help you control them ¿ so you can drive increases in savings, output, and performance. Get 3 months of free payroll for a limited time. Lär dig mer om Paychex Flex

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
The easy way to schedule, track time, attendance, and communicate with workers. Save time. Improve accountability. 14-day free trial.
When I Work is an easy way for businesses to schedule, track time and attendance, and communicate with their hourly employees. Put the schedule and time clock in every employee's pocket with free iOS and Android apps. Keep track of time off, employee availability, and manage shift swaps with just a few clicks. Integrate with your payroll provider to streamline the process and avoid human error. Get started with a 14-day free trial now. Lär dig mer om When I Work

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
7shifts is a robust scheduling, time tracking, and communication tool built specifically for restaurants. Start for free today!
7shifts helps restaurants improve efficiency with intuitive scheduling, time tracking, communication, and compliance tools. The intuitive 7punches app integrates right into your schedule to manage time and attendance, reduce compliance risks, and improve employee accountability. The easy drag-and-drop schedule builder automatically factors in availability, time-off, overtime, and compliance, and managers can easily integrate their POS to ensure they hit their labor targets. Start free today! Lär dig mer om 7shifts

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
The smarter way for a small business to manage an hourly team. Time clocks, scheduling, payroll, messaging, and HR all in one.
Homebase makes work easier for 100,000+ small (but mighty) businesses with everything they need to manage and pay an hourly team: employee scheduling, time clocks, payroll, team communication, hiring, onboarding, and compliance. Just don’t call us “Human Capital Management.” We’re tools built for the busiest businesses, so owners and employees can spend less time on paperwork and more time on what matters. Learn more at joinhomebase.com. Lär dig mer om Homebase

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Zenefits Time & Attendance - the easiest way to track & manage hourly employees.
Zenefits makes employee time-tracking simple. Employees can log their time from any device and employers can approve time submissions in seconds. Our software can also sync employee hours directly to payroll and help ensure time-related compliance. Lär dig mer om Zenefits

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
The BEST Workforce Management, HR & Employee scheduling solution that helps organizations manage shifts, payroll, leaves, overtime etc
UKG/Kronos Workforce Ready is a human capital management suite of tools on a single unified cloud platform that helps you manage the entire employee lifecycle from pre-hire to retire. Solutions for HR, recruiting, onboarding, time tracking, payroll, and more are easily accessed through a single intuitive interface. Automated and scalable tools provide a single source of truth with common reporting, dashboards, and robust workflows. Included self-service and mobile app allow easy, anytime access. Lär dig mer om UKG Ready

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Timesheets that simplify payroll & billing for small business. Free trial includes timesheets, expenses, and HR. Try timesheets today.
Timesheets.com tracks your employee, contractors, and even student time with ease. From the Dashboard you can see who's on the clock and who's taking time off. You can view any user's timesheet and access their hours and, if applicable, expense receipts. You can also edit timesheets, approve edits, and review time off requests. Your employees can enter attendance or time spent by project using the real-time punch or by entering time using the week calendar on any device. Try us free today! Lär dig mer om Timesheets.com

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Cloud based time and attendance solution that can be used on computers, tablets, or mobile. Request and approve PTO from anywhere.
Buddy Punch is an easy to use, cloud-based time and attendance tracking solution including: PTO tracking, punch clock, and a scheduler. Our intuitive drag-and-drop interface allows you to create and publish schedules and have employees view and punch into their scheduled time. Employees can request PTO which you can approve and everyone can view on their calendar. We also integrate with payroll providers and offer free iOS and Android apps. Get started with our free trial. Lär dig mer om Buddy Punch

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Cloud-based HCM platform bringing together payroll, time + attendance, and HR for organisations with between 500 and 50,000 employees.
Dayforce is a global HCM platform that transforms the employee experience. It unifies data from across the entire employee lifecycle to enable better decision-making at every level. Dayforce is a comprehensive cloud platform that combines HR, payroll, workforce management and talent management in a single application. Our scalable platform is built with a single, flexible rules engine combined with real-time updates and calculations that help address complex regulatory requirements. Lär dig mer om Dayforce HCM

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
BQE CORE makes it easier & more profitable to run your firm by automating repetitive tasks & delivering real-time actionable insights.
BQE's powerful all-in-one platform and expert support give A & E firms the intuitive tools they need to meet the demands of their firm, empower their team, maximize profitability, and deliver superior results to clients. Designed for the A&E industry by architects and engineers BQE CORE makes it easier & more profitable to run your firm by automating repetitive tasks & delivering real-time actionable insights. Lär dig mer om BQE CORE Suite

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Deputy: spåra tid och närvaro, schemalägg personal, hantera ledighet, exportera tidrapporter till lönelistan med ett klick och upprätthåll efterlevnad enkelt.
Deputy är ett flerfaldigt prisbelönt verktyg för bemanningsplanering. Snabb och pålitlig tid och närvaro hjälper ditt företag att upprätthålla efterlevnaden. Du kan också skapa helt kostnadsberäknade personalscheman på bara några minuter, enkelt hantera personalledighet och synkronisera dina tidrapporter till lönelistan friktionsfritt. Deputy kan integreras med över 300 ledande POS- och löneleverantörer för att bygga tillit från början till slut. Med kostnadsfria iOS- och Android-appar kan du hantera ditt företag var som helst. Starta en gratis provperiod idag. Lär dig mer om Deputy

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
An intuitive and customizable cloud-based tool for streamlining time off tracking, timesheets, clock in/out, mobile app and more!
Built for Teams transforms time & attendance tracking into a simple, yet accurate process for both employees and managers. This cloud-based software offers time off tracking, timesheets, clock in/out, international locations, reporting, and company calendar integrating with Outlook, Google and others. Log time easily from our web or mobile app. Discover why Built for Teams was voted Best Ease of Use with a FREE 14 Day Trial. Lär dig mer om Built for Teams

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Timetastic is the super-simple staff leave planner used by over 170,000 people to organise their time off work.
Timetastic is the super-simple staff leave planner used by over 130,000 people to organise their time off work. It's the online, mobile and paperless way to manage staff leave which gets rid of holiday forms and spreadsheets. Instead of passing around paper forms, you make requests direct from an online calendar and make approvals by email. Everything is tracked and updated instantly. Timetastic integrates with your existing calendars as well as Slack and GSuite. Lär dig mer om Timetastic

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Manage employee time & attendance more easily. Rely on geofencing, shift management, and automated alerts via a mobile-first experience
Manage employee time and attendance more easily. Rely on geo-fencing, shift management, and automated alerts via a mobile-first experience. Make time and attendance effortless for you and your team by gaining more insights with more oversight, and easing the burden of errors and inaccuracies. Justworks Hours is the time and attendance tool anyone can use, whether your team travels for work, or heads to the same office every day. Lär dig mer om Justworks Hours

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Cloud-based employee time clock system for small businesses to track employees' time and generate accurate time cards for payroll.
OnTheClock is a time tracking and employee scheduling software with over 15,000 companies who trust and rely on our robust features: *Mobile app available *PTO tracking *Employee shift scheduling *Time card editing *Overtime calculation *Geofencing & GPS *IP and device restrictions *Biometric/Fingerprint option *Payroll integration *Paid breaks *Reminders *Automatic break deduction options *Tips, bonuses and commissions *Job and Project costing *$2.70/employee per month Lär dig mer om OnTheClock.com

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
WebHR is everyone's favorite and a global leader in Cloud HR - Helps you manage the most important asset in your company - your People!
WebHR is revolutionizing the way HR works. WebHR is a Social all-in-one Cloud based HR Software for Small & Medium Enterprises that handles everything from Hire to Retire, in the most innovate way. WebHR not only saves money to the companies, but also boosts productivity, saves space and make inter and intra-office communications fast, reliable and more efficient. WebHR assists in managing a companys most important asset - its People. Lär dig mer om WebHR

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
If your employees can click a mouse, they can use TimeClick. Report time, finish payroll in minutes. Mobile clock in/out available.
7,000+ Small Businesses trust TimeClick to track and report employee time every day. Hold employees accountable, save time and money, and finish payroll quickly. One-Time/Flat Rate purchase starting at just $199, no subscription required. Perfect for 1-50 employees. Start tracking employee time in just 30 minutes. +1,000 5-Star Reviews. Lär dig mer om TimeClick

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Manage class scheduling and registration, billing and payments, communications, and reporting all from one convenient software online.
Developed by school owners, for school owners, iClassPro is the worlds best online class management software solution for class-based businesses. A subscription to iClassPro includes features for class and camp schedule, enrollment tracking, communications, accounts receivable, online registration, reporting and more. iClassPro has an amazing support team is available to help every step of the way. Lär dig mer om iClassPro

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
isolved is an employee experience leader, providing intuitive, people-first HCM technology.
isolved Time and Labor Management is an adaptive, feature-rich product that enhances time and attendance procedures by accurately tracking, managing, and processing time, labor, and attendance for your entire workforce—even across employees who are remote or on the go. Lär dig mer om isolved

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
uAttend was built for businesses that need an easy-to-use, affordable, and reliable time and attendance system.
uAttend integrates easy-to-use cloud software with its time clocks to provide businesses efficient, accurate, and streamlined time and attendance tracking. Every uAttend time clock is cloud-connected and supports a variety of punch options including fingerprint, voice control, PIN, RFID, mobile app, and web. Alternatively, the uAttend cloud can be used on its own to provide the same automation without a time clock. Lär dig mer om uAttend

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
The Sprout Ecosystem addresses end-to-end HR challenges and creates paradigm-changing solutions for businesses in the Philippines.
The Sprout Ecosystem, a comprehensive and effective cloud-based People Platform, is a powerful and completely secure solution that combines HR management and open API to provide invaluable analytics that aids in better enterprise-wide decision-making. With over 1,000 clients across a number of industries, and with a leadership position in the BPO market, Sprout is uniquely qualified due to our laser focus and keen understanding of the intricate nuances of Philippine HR. Lär dig mer om Sprout

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
DeskTime är ett helautomatiskt program för tidsuppföljning, personalnärvaro och övervakning av datoranvändning.
DeskTime är en programvara för närvarospårning av anställda och övervakning av datoranvändning som hjälper dig att planera och hantera personalresurser inom företaget på ett mer effektivt sätt. DeskTimes huvudsakliga funktioner är bland annat anställdas tidur, detaljerade tidrapporter, automatisk beräkning av övertidsersättning och frånvarokalender för anställda så att du kan planera semestrar, sjukdagar och annan ledighet. Lär dig mer om DeskTime

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Säg adjö till omständliga ledighetsadministration med Time-Off, en av de branschledande lösningarna för uppföljning av betald ledighet och andra typer av ledighet.
Säg adjö till omständlig ledighetsadministration med Time-Off, en flexibel och prisvärd ledighetsuppföljning för små till medelstora företag. Denna branschledande plattform från PurelyHR ger dig verktygen för transparens vid ledighet genom att automatisera intjänade tider, förnyade policyer och erbjuda en enkel process för begäran och godkännande för att befria dig från e-post, kalkylblad och papperskalendrar. Kom igång idag med en kostnadsfri 21-dagars provperiod eller en live demo. Lär dig mer om PurelyHR

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Jolt är en läsplattebaserad programvara utformad för att förbättra närvaro och ansvarstagande bland timanställda.
Jolt är en komplett lösning för närvarouppföljning och ansvarstagande, och förvandlar vilken läsplatta som helst till ett stämpelur med ansiktsigenkänning, meddelanden före instämpling och geostaket för fältanställda och ägare av flera platser. Med Jolt får du helt säker instämpling, en schemabyggare med dra-och-släpp-funktion och en daglig uppgiftshanterare i en och samma plattform. Jolt hjälper till att hålla din personal ansvarig och koncentrerad på sina uppgifter, och den kostnadsfria mobilappen ger dig en överblick i realtid över daglig närvaro och drift från din telefon. Lär dig mer om Jolt

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Discover the perfect balance of technology and service.
Proliant offers HR and payroll cloud-based software for various businesses across the USA. The company has been around for over 26 years and serves over 5,000 clients. Proliant offerings run the gamut for HR and payroll solutions. These solutions include applicant tracking, onboarding, HR & benefits administration, learning management system, performance management, payroll & tax services, time & labor management, employee self-service, and ReadyPay Today (daily pay solution). These solutions Lär dig mer om Proliant

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Time tracking app with work schedules, screenshots capturing, activity tracking, Time Off calendar and accurate payroll.
TMetric is a web and desktop app for time and activity tracking, attendance management, and effective workflow settings. Free Version Available. TMetric provides automatic time tracking, tasks and projects scope management, work schedules, and activity tracking. Track your billable hours through all workflows and then stores them for easy billing and payroll. TMetric Time off calendar displays upcoming, planned, and used time offs. TMetric integrates with 50+ services. Lär dig mer om TMetric

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
Virtuagyms närvarospårning i realtid hjälper dig att när som helst ta reda på vilka som är på ditt gym och om du har kapacitet för fler personer
Virtuagyms programvara för schemaläggning och närvarospårning i realtid hjälper dig att ta reda på vem som är på ditt gym och vilken kapacitet du har för att fler människor ska kunna träna samtidigt som du följer social distansering. Virtuagym är den ultimata lösningen för chefer som vill ta sin träningsverksamhet till nästa nivå med en kraftfullt programvara för medlemshantering och engagemang. Lär dig mer om Virtuagym

Funktioner

  • Schemaläggning av anställda
  • Övertidsberäkning
  • Tidsspårning
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering