Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin ALM-program

Sverige Visa lokala produkter
29 resultat
qTest är en testhanteringsplattform som ger synlighet i realtid och kontroll över utvecklings- och testmetoder. Lär dig mer om qTest
qTest är en testhanteringsplattform som ger synlighet i realtid och kontroll över utvecklings- och testmetoder. Lär dig mer om qTest

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
Processmognad, spårbarhet och efterlevnad under livscykeln. Sänk kostnaderna och bygg bättre produkter snabbare med codeBeamer ALM. Lär dig mer om codebeamer
codeBeamer ALM är ett kraftfullt integrerat verktyg för applikationshantering (application lifecycle management, ALM) som täcker hela processen för utveckling av programvaruprodukter. codeBeamer ALM ger en heltäckande spårbarhet och förbättrat samarbete under hela leveransen, från krav genom riskhantering, utveckling, kvalitetssäkring och testning hela vägen till frisläppning och drift. codeBeamer ALM erbjuder förkonfigurerade säkerhetskritiska mallar (medicinska, fordonsbaserade, flygteknik, läkemedelsbaserade) och efterlevnads-support i en (skalad) agil- och DevOps-miljö. Lär dig mer om codebeamer

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
Den ledande lösningen för krav, risk- och testhantering Lär dig mer om Jama Connect
Jama Connect är en produktutvecklingsplattform för krav, test och riskhantering. Företag som utvecklar komplexa produkter, system och programvara kan definiera, anpassa och utföra det de behöver för att bygga, minska långa cykeltider, ansträngningar som läggs på att bevisa efterlevnad och slösaktiga omarbetningar. Säkerställ framgång med en lösning som är betrodd för enkel användning, flexibilitet och användarorienterad service och support. Lär dig mer om Jama Connect

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
En förstklassig utvecklingsanalysplattform för datadrivna ingenjörsledare. Lär dig mer om Waydev
Waydev analyserar din kodbas, PR, ärenden, CI/CD-aktiviteter och kalendrar för att hjälpa dig att få ut mesta möjliga av dina ingenjörsteams arbete. Nu får du insyn i ingenjörsarbetet och förstår anpassningen till affärsinitiativen. Mät effektiviteten på organisationsnivå och börja optimera din utvecklingsprocess. Lär dig mer om Waydev

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
Ett avancerat verktyg som har utformats för att hjälpa företag att effektivisera processerna för uppföljning av beställningar, teamhantering och applikationspaketering. Lär dig mer om PACE Packager Hub
PACE Packager Hub är en fullfjädrad applikationspaketeringslösning med gränssnittsdriven arkitektur som består av modulerna Task Manager och Repository Manager. Verktyget möjliggör inbyggd kundservice och är särskilt utformat för flexibel uppgiftshantering och hantering av operativa processer. Hantera företagsinterna och externa arkiv, främja en smidig kommunikation mellan tekniker och kunder och säkerställ en robust hantering av hela livscykeln inom applikationspaketering. Lär dig mer om PACE Packager Hub

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
JetBrains Space är en enhetlig applikationslivscykelplattform för hela programvaruutvecklingspipelinen och teamsamarbete. Lär dig mer om Space
JetBrains Space är en applikationslivscykelplattform för programvaruprojekt och team. Hys Git-arkiv, granska kod, automatisera din CI/CD, lagra och publicera paket, hantera problem och dokument samt kommunicera i chattar – allt på en och samma plats. Space stöder hela livscykeln för programvaruutveckling. Dina programvaruutvecklingsteam får allt de behöver för att kunna leverera koder snabbare och bli ännu mer produktiva. Lär dig mer om Space

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
Helix ALM hjälper till att centralisera och hantera krav, testfall, problem och andra utvecklingsartefakter och deras relationer. Lär dig mer om Helix ALM
Helix ALM hjälper till att centralisera och hantera krav, testfall, problem och andra utvecklingsartefakter och deras relationer. Lär dig mer om Helix ALM

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
Sverige Lokal produkt
En webbaserad, kraftfull livscykelprogramvara. En enhetlig plattform för att planera, utveckla, lansera, underhålla och stödja utvecklade applikationer. Lär dig mer om VisionFlow
VisionFlow tillhandahåller en komplett plattform för livscykelhantering av applikationer. För att lyckas med applikationsutveckling behöver du en enhetlig plattform som stödjer dina insatser och gör ditt arbete mer effektivt och kostnadseffektivt. Nå dina mål med VisionFlow. Lösningen omfattar alla nyckelområden: projektledning, planering av produkter och releaser, kravhantering, hantering av uppgifter och aktiviteter, spårning av fel och defekter, testhantering, ändrings- och konfigurationshantering, byggnation och mycket mer. Lär dig mer om VisionFlow

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
Riskdriven plattform för livscykelhantering i realtid med fullt ägande av policyautomatisering, ökad effektivitet och minskad risk. Lär dig mer om KYC Portal
Systemet är helt inriktat på att automatisera KYC:s backoffice och företagsbesiktningsprocesser. Det börjar att kunden direkt kan fylla i och ladda upp alla nödvändiga dokument som rör onboardingproce ssen. KYCP automatiserar också beräkningen av risk, baserat på fördefinierade dynamiska parametrar som möjliggör omedelbar automatisering av hur applikationen ska hanteras. KYC Portal är en helt dynamisk, riskdriven plattform för hantering av kundens livscykel. Lär dig mer om KYC Portal

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
Orcanos är en efterlevnadskontrolls-SaaS som omfattar designkontroll genom ALM, riskhantering och kvalitetshantering. Lär dig mer om Orcanos
Orcanos är en efterlevnadskontrolls-SaaS som omfattar designkontroll genom ALM, riskhantering och kvalitetshantering för reglerade företag, som specialiserar sig på medicinteknisk utrustning och fordon. Orcanos samarbetsmiljö har visat sig påskynda kunders leverans samtidigt som den minskar de totala felkostnaderna och riskerna och förbättrar kvaliteten avsevärt. Orcanos stora kraft ligger i integreringen av forskning och utveckling, kvalitet och reglering. Lär dig mer om Orcanos

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
Den kanske första lösningen för användningsanalys som har specialanpassats för distribuerade programvaruapplikationer och ger djup insikt i användning av produktfunktioner. Lär dig mer om Usage Intelligence
Den kanske första lösningen för användningsanalys som har specialanpassats för distribuerade programvaror, ger djup insikt i användning av produktfunktioner och hantering av applikationsprestanda. Kom igång på 30 minuter med SDK-integrering (Windows, Mac, Linux). Färdig rapportering visar omedelbart användningstrender och användarbeteende. ReachOut levererar kontextuellt relevanta meddelanden i appen baserat på den målinriktning som du definierar (användning av funktioner, geografi, version eller licensstatus). Lär dig mer om Usage Intelligence

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
Verktyg för agil programvaruutveckling, projektledning, testhantering och ärendeuppföljning med tidrapport, support och rapportering. Lär dig mer om JunoOne
JunoOne är en applikationshantering (application lifecycle management, ALM) för programvaruutvecklingsföretag, programvaruleveransföretag och programvaruintegratörer över hela världen. Användarna kan skapa flera typer av projekt, övervaka testprocesser, följa upp ärenden, få åtkomst till rapportering med mera. Lär dig mer om JunoOne

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
ClickUp vill vara arbetets framtid – en app som ersätter alla andra. ClickUp var en av de snabbast växande produktivitetsapparna 2020.
ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål, kalendrar, schemaläggning och till och med en inkorg. ClickUp är helt anpassningsbar och fungerar för alla typer av team, så att alla team kan använda samma app för att planera, organisera och samarbeta. Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
Hantera ditt teams agila sprintplanering, vägkartor och uppgifter på den anpassningsbara plattformen monday.com så att alla alltid är samordnade.
monday.com är en öppen plattform som kan hjälpa team som arbetar med applikationslivscykeln att hantera agila sprintar mer effektivt. Med kraftfulla produktivitetsfunktioner som tidsuppföljning, automatiserade meddelanden, beroenden, Gantt-vyer och appar från tredje part kan monday.com Work OS anpassa sig till alla dina arbetsflöden, oavsett hur unika de är. Dessutom integreras programvaran inte bara med den programvara du redan har, ditt team kommer faktiskt att älska att använda den tack vare dess visuella och intuitiva utformning. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
Wrike är en samarbetsprojektplattform med Gantt-diagram och anpassade arbetsflöden som hjälper dig att förbättra hanteringen av dina applikationers livscykel.
Wrike är en samarbetsprojektplattform som fler än 20 000 företag i hela världen förlitar sig på. Använd Wrikes funktioner för att förbättra hanteringen av dina applikationers livscykel. Rivstarta apputvecklingsprocessen med en färdig mall för sprintplanering. Beskriv dina krav med förfrågningsformulär, visualisera framsteg och justera uppgiftsberoenden med Gantt-diagram och påskynda godkännanden med anpassade statusar och arbetsflöden. Turboladda din arbetsledning med Wrikes allt i ett-programvara. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
Sverige Lokal produkt
Favro ger affärsrörlighet genom att ge teamen möjligheten att arbeta självständigt, samtidigt som de också anpassar sin planering mot företagets mål.
Favro förvandlar alla organisationer till en smidig verksamhet genom att ge alla typer av team möjligheten att arbeta självständigt, samtidigt som det hjälper ledare att anpassa allt arbete mot företagets huvudmål. Med Favro-team inom marknadsföring, produktutveckling, drift och deras ledare och verkställande ledning får du en enda plats för planering, dokumentation och samarbete. Favro stöder flera vyer för planering med Kanban-flöden, kalkylbladsstil och arbete som är schemalagt på en tidslinje. Lär dig mer om Favro

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
En enkel, snabb och skalbar felrapporteringsapplikation som hjälper dig att enkelt hantera buggar och leverera fantastiska produkter i tid.
Zoho BugTracker är en samarbetsinriktad felrapporteringsprogramvara från Zoho, ett varumärke som 35 miljoner användare över hela världen litar på. BugTracker hjälper dig att följa upp buggarnas livscykel från början till slut, och ser till att du bygger och levererar fantastiska produkter i tid varje gång. Ställ in automatiska meddelanden, affärsregler och anpassade arbetsflöden för att följa och lösa buggar snabbare. Definiera realistiska förväntningar för dina kunder och överträffa dem med servicenivåavtal. Lär dig mer om Zoho BugTracker

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
Zoho Creator är en programvara för applikationslivscykel som hjälper dig att bygga en anpassad, mobilförberedd app för att driva ditt företag.
Zoho Creator är en allt i ett-programvara för applikationslivscykel. Programvaran har utformats för att hjälpa företag att digitalisera sin verksamhet utan att behöva krångla med traditionell utveckling. Varje verksamhet kan anses unik på sitt eget sätt och plattformen är byggd för att hantera denna unika karaktär. Fler än 13 000 företag med över 7 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på programvaran som deras teknikpartner. Du kan också inleda din resa mot anpassade applikationer redan idag. Lär dig mer om Zoho Creator

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
Dra nytta av holistisk testhantering med aqua, den professionella lösningen för hantering av applikationslivscykel för smart kvalitetssäkring av programvara.
Utforska framtidens testning ... med aqua. aqua tror att i en alltmer nätverksansluten värld hjälper kvalitetssäkringen av programvara människor att möta digitaliseringsutmaningen. aqua vill hitta den bästa lösningen för en befintlig utmaning. Genom att göra det vill aqua växa varje dag. Och låt det bli verklighet. Från effektiva tester till smidiga företagsarkitekturer – aqua ansluter hela företaget. Kom med när aqua fortsätter sin passion för samarbete, innovation och kvalitet. Lär dig mer om aqua ALM

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
Skapa automatiserade tester från modeller som är snabba att bygga och lätta att underhålla. API, UI, prestanda- och databastestning.
Lättanvänd och modellbaserad testautomation. Utforma och generera automatiserade tester visuellt från flödesschemamodeller som är snabba att bygga och lätta att underhålla. Utför täckningsoptimerade tester över öppen källa eller kommersiella ramverk för att undvika leverantörslås och minimera testunderhåll. Test Modeller skapar rigorösa automatiserade tester och data för hela testpyramiden, från funktionellt UI och omfattande API-testning till fullständig prestanda- och databasvalidering. Lär dig mer om Test Modeller

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
Sverige Lokal produkt
Molnbaserat verktyg för applikationshantering (application lifecycle management, ALM) för snabb felrapportering, testhantering och kravhantering.
ReQtest är ett verktyg för applikationshantering som hjälper team att övervinna projektutmaningar, hantera prioriteringar och uppnå projektmål. ReQtest har över 11 000 användare över hela världen. Programvaran är ett förstklassigt molnbaserat verktyg som består av en serie moduler för kravhantering, agil tavla, testhantering och felrapporteringssystem och rapportering. Verktyget erbjuder en testhanteringslösning från början till slut för programvaruutveckling med full spårbarhet. Lär dig mer om ReQtest

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
Skicka snabbt. Oroa dig inte. LaunchDarkly. Distribuera när du vill, släpp när du är redo, få kontroll över din kod och minska riskerna.
LaunchDarkly är en plattform för hantering av funktioner som ger alla team möjlighet att på ett säkert sätt leverera och styra programvara genom funktionsflaggor. Genom att separera koddistributioner från funktionsleveranser gör LaunchDarkly det möjligt för dig att distribuera snabbare, minska risken och iterera kontinuerligt. Över 1 500 organisationer runt om i världen – inklusive Microsoft, Atlassian och IBM – använder LaunchDarkly för att styra hela funktionslivscykeln från koncept till lansering till värde. Lär dig mer om LaunchDarkly

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
En statistik- och analyslösning för effektiv mätning av strömningsvärden för DevOps som ger teamen möjlighet att bättre leverera programvara.
Plandek är en ledande statistik- och analyslösning för företag som levererar programvara inom alla branscher. Genom att erbjuda en heltäckande översikt över programvaruleveransprocessen kan ingenjörst eamen bli betydligt mer effektiva. Genom att introducera Plandeks mätning av strömningsvärden för DevOps kan organisationer förbättra leveranseffektiviteten och i slutändan bygga programvara på ett bättre sätt. Lär dig mer om Plandek

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
App Annie är en av branschens mest betrodda mobila data- och analysplattformar. Över 1 100 företagskunder och över en miljon användare.
App Annie är en av branschens mest betrodda mobila data- och analysplattformar. App Annies uppdrag är att hjälpa kunderna att skapa vinnande mobilupplevelser och uppnå excellens. Företaget grundades 2010 och lanserade den första mobila datalösningen för marknadsföring. Under 2019 förvärvade App Annie företaget Libring, som erbjuder generering av intäkter och utgifter för annonsering. Tillsammans utgör dessa lösningar en av branschens mest kompletta mobila prestationsplattformar. Över 1 100 företagskunder och över en miljon registrerade användare Lär dig mer om data.ai Intelligence

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
Visure är en ledande leverantör av verktyg för kravhantering som erbjuder en omfattande samarbetsplattform för ALM
Visure är en ledande leverantör av verktyg för kravhantering som erbjuder en omfattande samarbetsplattform för ALM-hantering, inklusive fullständig spårbarhet, djupgående integrering med MS Word/Excel , riskhantering, testhantering, buggspårning, kravtestning, kravkvalitetsanalys, kravversionering och baselining, kraftfull rapportering och standardmallar för efterlevnad av ISO 26262, IEC 62304, IEC 61508, CENELEC 50128, DO-178B/C, FMEA, SPICE, CMMI, etc. Lär dig mer om Visure Requirements

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
Clever Cloud är en IT-automatiseringsplattform för att hantera allt driftarbete medan du fokuserar på ditt affärsvärde.
Clever Cloud är en IT-automatiseringsplattform för att hantera allt driftarbete medan du fokuserar på ditt affärsvärde. Clever Cloud levererar PaaS-lösningar optimerade efter teknisk drifttid (Java, Scala, Node.js, PHP och Docker om du har särskilda behov). Clever Cloud är levererar även SaaS-lösningar för DevOps-projekt: distribution av block avsedda för kontinuerlig integration och spridning (Jenkins, GitLab, GitHub Enterprise, Nexus, Rocket.Chat osv.). Lär dig mer om Clever Cloud

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
Plattform med flera moln på autopilot. Automatiserad provisionering, implementering med ett klick, realtidsövervakning, automatisk skalning och support 24/7.
Molnhanterings- och automationsplattform som automatiserar alla manuella och repetitiva uppgifter som krävs för att tillhandahålla, driftsätta och underhålla programvarustackar. Bunnyshell ökar hastigheten, prestandan och skalbarheten. Fungerar med de mest populära och vanliga molnen: AWS, Google Cloud, Digital Ocean, Azure och Azure Stack. Minska molnkostnaderna genom arkitekturoptimering. Implementera appar med ett enda klick. Obegränsat med appar per server. Automatisk skalningsfunktion. Övervakning i realtid. 99,99 % drifttid SLA. Lär dig mer om Bunnyshell

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
Tjänst för funktionsflaggor, fjärrkonfiguration och A/B-test.
Flagsmith är en robust tjänst med öppen källa för funktionsflaggor och fjärrkonfiguration. Använd en värdbaserad API, distribuera till ditt eget privata moln eller kör lokalt. Flagsmith gör det enkelt att skapa och hantera funktionsflaggor i webb-, mobil- och serverapplikationer. Linda bara in ett avsnitt kod i en flagga och använd sedan Flagsmith för att slå på eller stänga av funktionen för olika miljöer, användare eller användarsegment. Lär dig mer om Flagsmith

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
Flexibelt testhanteringsverktyg för företag med krav, test, design, utförande, automatisering, problemuppföljning och en uppgiftstavla.
Lättanvänt flexibelt testhanteringsverktyg i företagsklass med en uppgiftstavla, kravhantering, testdesign och utförande, problemhantering, teamsamarbete och analysfunktioner. Unik support för att kombinera testautomationsresultat med andra kvalitetsdata. Finns som SaaS och installation på plats. Båda är väl integrerade med andra system som Jira, Jenkins CI, AD och confluence och många andra. Lär dig mer om Meliora Testlab

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering