Sverige Visa lokala produkter
158 resultat
qTest är en testhanteringsplattform som ger synlighet i realtid och kontroll över utvecklings- och testmetoder. Lär dig mer om qTest
qTest är en testhanteringsplattform som ger synlighet i realtid och kontroll över utvecklings- och testmetoder. Lär dig mer om qTest

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
Processmognad, spårbarhet och efterlevnad under livscykeln. Sänk kostnaderna och bygg bättre produkter snabbare med codeBeamer ALM. Lär dig mer om codebeamer
codeBeamer ALM är ett kraftfullt integrerat verktyg för applikationshantering (application lifecycle management, ALM) som täcker hela processen för utveckling av programvaruprodukter. codeBeamer ALM ger en heltäckande spårbarhet och förbättrat samarbete under hela leveransen, från krav genom riskhantering, utveckling, kvalitetssäkring och testning hela vägen till frisläppning och drift. codeBeamer ALM erbjuder förkonfigurerade säkerhetskritiska mallar (medicinska, fordonsbaserade, flygteknik, läkemedelsbaserade) och efterlevnads-support i en (skalad) agil- och DevOps-miljö. Lär dig mer om codebeamer

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
Application packaging tool for creating, editing, repackaging MSI, MSIX, Appx, App-V, ThinApp packages, and publishing them to SCCM. Lär dig mer om PACE Suite
As a powerful application packaging tool with an intuitive user interface, PACE Suite enables users to create and edit MSI, MSIX, Appx, App-V, and ThinApp packages; repackage installations locally and remotely (on ESXi, Hyper-V, VirtualBox) and automate checks for quality, safety & deployment readiness. PACE Suite allows running complex user scenarios with intelligent wizards and helps to estimate MSI package complexity. It enables the automation of routine packaging and testing processes. Lär dig mer om PACE Suite

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
Flexibelt testhanteringsverktyg för företag med krav, test, design, utförande, automatisering, problemuppföljning och en uppgiftstavla. Lär dig mer om Meliora Testlab
Lättanvänt flexibelt testhanteringsverktyg i företagsklass med en uppgiftstavla, kravhantering, testdesign och utförande, problemhantering, teamsamarbete och analysfunktioner. Unik support för att kombinera testautomationsresultat med andra kvalitetsdata. Finns som SaaS och installation på plats. Båda är väl integrerade med andra system som Jira, Jenkins CI, AD och confluence och många andra. Lär dig mer om Meliora Testlab

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
Ett avancerat verktyg som har utformats för att hjälpa företag att effektivisera processerna för uppföljning av beställningar, teamhantering och applikationspaketering. Lär dig mer om PACE Packager Hub
PACE Packager Hub är en fullfjädrad applikationspaketeringslösning med gränssnittsdriven arkitektur som består av modulerna Task Manager och Repository Manager. Verktyget möjliggör inbyggd kundservice och är särskilt utformat för flexibel uppgiftshantering och hantering av operativa processer. Hantera företagsinterna och externa arkiv, främja en smidig kommunikation mellan tekniker och kunder och säkerställ en robust hantering av hela livscykeln inom applikationspaketering. Lär dig mer om PACE Packager Hub

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
Sverige Lokal produkt
En webbaserad, kraftfull livscykelprogramvara. En enhetlig plattform för att planera, utveckla, lansera, underhålla och stödja utvecklade applikationer. Lär dig mer om VisionFlow
VisionFlow tillhandahåller en komplett plattform för livscykelhantering av applikationer. För att lyckas med applikationsutveckling behöver du en enhetlig plattform som stödjer dina insatser och gör ditt arbete mer effektivt och kostnadseffektivt. Nå dina mål med VisionFlow. Lösningen omfattar alla nyckelområden: projektledning, planering av produkter och releaser, kravhantering, hantering av uppgifter och aktiviteter, spårning av fel och defekter, testhantering, ändrings- och konfigurationshantering, byggnation och mycket mer. Lär dig mer om VisionFlow

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
ClickUp vill vara arbetets framtid – en app som ersätter alla andra. ClickUp var en av de snabbast växande produktivitetsapparna 2020. Lär dig mer om ClickUp
ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål, kalendrar, schemaläggning och till och med en inkorg. ClickUp är helt anpassningsbar och fungerar för alla typer av team, så att alla team kan använda samma app för att planera, organisera och samarbeta. Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
Orcanos är en efterlevnadskontrolls-SaaS som omfattar designkontroll genom ALM, riskhantering och kvalitetshantering. Lär dig mer om Orcanos
Orcanos är en efterlevnadskontrolls-SaaS som omfattar designkontroll genom ALM, riskhantering och kvalitetshantering för reglerade företag, som specialiserar sig på medicinteknisk utrustning och fordon. Orcanos samarbetsmiljö har visat sig påskynda kunders leverans samtidigt som den minskar de totala felkostnaderna och riskerna och förbättrar kvaliteten avsevärt. Orcanos stora kraft ligger i integreringen av forskning och utveckling, kvalitet och reglering. Lär dig mer om Orcanos

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
Den kanske första lösningen för användningsanalys som har specialanpassats för distribuerade programvaruapplikationer och ger djup insikt i användning av produktfunktioner. Lär dig mer om Usage Intelligence
Den kanske första lösningen för användningsanalys som har specialanpassats för distribuerade programvaror, ger djup insikt i användning av produktfunktioner och hantering av applikationsprestanda. Kom igång på 30 minuter med SDK-integrering (Windows, Mac, Linux). Färdig rapportering visar omedelbart användningstrender och användarbeteende. ReachOut levererar kontextuellt relevanta meddelanden i appen baserat på den målinriktning som du definierar (användning av funktioner, geografi, version eller licensstatus). Lär dig mer om Usage Intelligence

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
Hantera ditt teams agila sprintplanering, vägkartor och uppgifter på den anpassningsbara plattformen monday.com så att alla alltid är samordnade.
monday.com är en öppen plattform som kan hjälpa team som arbetar med applikationslivscykeln att hantera agila sprintar mer effektivt. Med kraftfulla produktivitetsfunktioner som tidsuppföljning, automatiserade meddelanden, beroenden, Gantt-vyer och appar från tredje part kan monday.com Work OS anpassa sig till alla dina arbetsflöden, oavsett hur unika de är. Dessutom integreras programvaran inte bara med den programvara du redan har, ditt team kommer faktiskt att älska att använda den tack vare dess visuella och intuitiva utformning. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
Wrike är en samarbetsprojektplattform med Gantt-diagram och anpassade arbetsflöden som hjälper dig att förbättra hanteringen av dina applikationers livscykel.
Wrike är en samarbetsprojektplattform som fler än 20 000 företag i hela världen förlitar sig på. Använd Wrikes funktioner för att förbättra hanteringen av dina applikationers livscykel. Rivstarta apputvecklingsprocessen med en färdig mall för sprintplanering. Beskriv dina krav med förfrågningsformulär, visualisera framsteg och justera uppgiftsberoenden med Gantt-diagram och påskynda godkännanden med anpassade statusar och arbetsflöden. Turboladda din arbetsledning med Wrikes allt i ett-programvara. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
Cloud Platform is a set of modular cloud-based services that allow you to create anything from simple websites to complex applications.
Google Cloud Platform is a set of modular cloud-based services that allow you to create anything from simple websites to complex applications. New customers get $300 in free credits to fully explore and conduct an assessment of Google Cloud. You won’t be charged until you upgrade. Google Cloud Platform offers a modular-based platform providing build and scale services to businesses of any size within any industry. In addition to cloud storage and scalable data warehouses with built-in machine learning, Google Cloud Platform provides relational and non-relational databases for transactions, complex queries, streaming, offline sync, and more. A range of tools for document storage, data warehousing, security key enforcement, app creation, API management, AI and machine learning are also available. Lär dig mer om Google Cloud Platform

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
Aha! is the world's #1 product development software — trusted by 600,000+ product builders from companies of all sizes.
Aha! is the world's #1 product development software. Our suite of tools works seamlessly together to help teams turn raw concepts into valuable new capabilities — for customers and the business. Set strategy, crowdsource ideas, spark creativity, prioritize features, share roadmaps, manage releases, and plan development. Lär dig mer om Aha!

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
Sverige Lokal produkt
Favro ger affärsrörlighet genom att ge teamen möjligheten att arbeta självständigt, samtidigt som de också anpassar sin planering mot företagets mål.
Favro förvandlar alla organisationer till en smidig verksamhet genom att ge alla typer av team möjligheten att arbeta självständigt, samtidigt som det hjälper ledare att anpassa allt arbete mot företagets huvudmål. Med Favro-team inom marknadsföring, produktutveckling, drift och deras ledare och verkställande ledning får du en enda plats för planering, dokumentation och samarbete. Favro stöder flera vyer för planering med Kanban-flöden, kalkylbladsstil och arbete som är schemalagt på en tidslinje. Lär dig mer om Favro

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
OutSystems is a high-performance low-code platform that achieves serious productivity, creating serious apps with continuous innovation
OutSystems is a high-performance low-code platform that achieves serious productivity, creating serious apps with continuous innovation. Visual development tools and automation powered by AI help customers tackle strategic challenges such as application modernization, workplace innovation, business process automation, and customer experience transformation. OutSystems ensures that solutions are secure, resilient, cloud-ready, and built to scale. Lär dig mer om OutSystems

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
Atlassian Open DevOps is mission control, providing the flexibility of a custom toolchain with the coordination of an all-in-one.
Open DevOps is Atlassian’s DevOps solution, powered by the integration of Jira Software and your team’s favorite tools. By connecting seemingly disparate tools, Jira Software becomes mission control for your software toolchain, giving teams the flexibility of a custom toolchain with the coordination of an all-in-one. Atlassian’s open approach empowers you to custom tailor your DevOps toolchain to the exact needs of your team because DevOps can’t be bought from a single vendor, it’s built. Lär dig mer om Open DevOps

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
En enkel, snabb och skalbar felrapporteringsapplikation som hjälper dig att enkelt hantera buggar och leverera fantastiska produkter i tid.
Zoho BugTracker är en samarbetsinriktad felrapporteringsprogramvara från Zoho, ett varumärke som 35 miljoner användare över hela världen litar på. BugTracker hjälper dig att följa upp buggarnas livscykel från början till slut, och ser till att du bygger och levererar fantastiska produkter i tid varje gång. Ställ in automatiska meddelanden, affärsregler och anpassade arbetsflöden för att följa och lösa buggar snabbare. Definiera realistiska förväntningar för dina kunder och överträffa dem med servicenivåavtal. Lär dig mer om Zoho BugTracker

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
Zoho Creator är en programvara för applikationslivscykel som hjälper dig att bygga en anpassad, mobilförberedd app för att driva ditt företag.
Zoho Creator är en allt i ett-programvara för applikationslivscykel. Programvaran har utformats för att hjälpa företag att digitalisera sin verksamhet utan att behöva krångla med traditionell utveckling. Varje verksamhet kan anses unik på sitt eget sätt och plattformen är byggd för att hantera denna unika karaktär. Fler än 13 000 företag med över 7 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på programvaran som deras teknikpartner. Du kan också inleda din resa mot anpassade applikationer redan idag. Lär dig mer om Zoho Creator

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
An integrated Application Lifecycle Management (ALM) system that manages your project's requirements, releases, test cases, and issues
SpiraTeam is an integrated Application Lifecycle Management (ALM) system that manages your programs and portfolios, requirements, releases, test cases, issues, baselines, workflows, and tasks in one unified environment. With integrated customizable dashboards of key project information, SpiraTeam allows you to take control of your entire project lifecycle and synchronize the hitherto separate worlds of development and testing. Lär dig mer om SpiraTeam

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
Product ops teams use Centercode to identify real-world issues, areas to improve, and features users love to build amazing products.
The Centercode Platform transforms how you collect and analyze pre-release customer feedback. Our delta testing system uses intelligent technology like plug-and-play project planning, engagement automation, and smart reporting to produce rapid results with minimal time investment. Imagine: continuous, up-to-the-minute customer insights ahead of every release. Lär dig mer om Centercode

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
A global leader in Enterprise Value Stream Management, Agile management, enterprise-grade Git version control and DevOps.
CollabNet VersionOne is the Enterprise Value Stream Management leader that accelerates high value software development and delivery, while improving quality and reducing risk. Our offerings provide global enterprise and government market leaders a cohesive solution, spanning idea through delivery, that enable them to capture, create, deliver and measure the flow of business value throughout their application development lifecycles. Lär dig mer om VersionOne

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
CHAMPS, the first commercially available CMMS software has been providing enterprise solutions for over 40 years.
CHAMPS, the first commercially available Computerized Maintenance Management System software has been providing enterprise solutions for Work Control, Asset Management, Materials Management, Procurement and Safety solutions for over 40 years. Application components may be delivered stand-alone or as part of an enterprise suite module. System deployment options: Mobile; Web based Cloud; On Premise Web based; and Windows C/S. Licensing options: SaaS; Hosted; and Perpetual Use. Lär dig mer om CHAMPS

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
Dynatrace provides software intelligence to simplify cloud complexity and accelerate digital transformation.
Dynatrace is an application performance and lifecycle management solution designed to help retail businesses, financial markets, transportation companies, emergency services, and government bodies monitor and analyze the performance of applications on a unified dashboard. Key features of the platform include anomaly detection, root cause determination, network process monitoring, log entry analysis, cross-team collaboration, AI-assistance, and more among others. Lär dig mer om Dynatrace

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
Codeless Test Automation and Agile Test Management Platform
ACCELQ delivers automation to the entire Quality value chain to accelerate time-to-market and facilitate building better quality software. ACCELQs Quality Driven Development (QDD) implements an innovative Agile Quality Life Cycle approach, integrating the usual test silos into an end-to-end automated process. ACCELQ is built on a cognitive core engine bringing the power of predictive analytics in scenario design, autonomics in test automation, and adaptive change management in traceability. Lär dig mer om ACCELQ

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
En förstklassig utvecklingsanalysplattform för datadrivna ingenjörsledare.
Waydev analyserar din kodbas, PR, ärenden, CI/CD-aktiviteter och kalendrar för att hjälpa dig att få ut mesta möjliga av dina ingenjörsteams arbete. Nu får du insyn i ingenjörsarbetet och förstår anpassningen till affärsinitiativen. Mät effektiviteten på organisationsnivå och börja optimera din utvecklingsprocess. Lär dig mer om Waydev

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
Open source tool for Agile Management & DevOps. This web solution includes document management, issue tracking, test management & more.
Open source tool for Agile Management and DevOps. This integrated application lifecycle management web solution includes document management, issue tracking, test management and more. Users can plan releases, track tasks, automate workflow as well as manage continuous integration and tests. Personal and project dashboards can be created to check progress thanks to a one-page view. Lär dig mer om Tuleap

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
The #1 most trusted no-code builder platform to securely drag-and-drop your way to custom web/mobile apps that track anything.
TrackVia is the #1 most trusted low-code / no-code app building platform used by IT and business professionals to transform manual or spreadsheet-driven processes into streamlined web and mobile apps. Drag-and-drop your way to automated workflows, online databases, real-time reporting, and project tracking for literally anything. It’s fast, simple, integrates with everything, and scales with your business. Lär dig mer om TrackVia

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
Project management app for agencies
Are you an Agency owner? Are you still using tools like ClickUp, Asana, or Monday.com to manage your client projects & pay huge monthly costs? Please pay attention & read on!! Anywhere is a project management app developed especially for growing agencies. Anywhere not only helps you manage your projects for multiple clients, but it also helps you bring all your teams together on one single collaborative platform. Use Anywhere for: * Project Management * Client Management * Task Management Lär dig mer om Anywhere

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
AppDynamics correlates data between IT operations and customer experience to synchronize application development and deployment.
AppDynamics¿ rich and extensible data set helps connect teams between different stages of application development and deployment. Quickly visualize large datasets by leveraging powerful out of the box widgets. With AppDynamics you can build interactive custom dashboards and share valuable insights between teams via periodic or one-time reports. Lär dig mer om AppDynamics

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
Helix ALM hjälper till att centralisera och hantera krav, testfall, problem och andra utvecklingsartefakter och deras relationer.
Helix ALM hjälper till att centralisera och hantera krav, testfall, problem och andra utvecklingsartefakter och deras relationer. Lär dig mer om Helix ALM

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
Enterprise software that automates multi-cloud, on-prem, and edge operations with a central self-service management UI.
Kubermatic Kubernetes Platform (KKP) helps enterprises successfully drive digital transformation by automating their cloud operations anywhere. KKP enables Operations and DevOps teams to centrally manage VMs and containerized workloads across hybrid-cloud, multi-cloud, and edge environments with an intuitive self-service developer and operations portal. Kubermatic Kubernetes Platform is open source. Lär dig mer om Kubermatic Kubernetes Platform

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
Sverige Lokal produkt
Molnbaserat verktyg för applikationshantering (application lifecycle management, ALM) för snabb felrapportering, testhantering och kravhantering.
ReQtest är ett verktyg för applikationshantering som hjälper team att övervinna projektutmaningar, hantera prioriteringar och uppnå projektmål. ReQtest har över 11 000 användare över hela världen. Programvaran är ett förstklassigt molnbaserat verktyg som består av en serie moduler för kravhantering, agil tavla, testhantering och felrapporteringssystem och rapportering. Verktyget erbjuder en testhanteringslösning från början till slut för programvaruutveckling med full spårbarhet. Lär dig mer om ReQtest

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
Skapa automatiserade tester från modeller som är snabba att bygga och lätta att underhålla. API, UI, prestanda- och databastestning.
Lättanvänd och modellbaserad testautomation. Utforma och generera automatiserade tester visuellt från flödesschemamodeller som är snabba att bygga och lätta att underhålla. Utför täckningsoptimerade tester över öppen källa eller kommersiella ramverk för att undvika leverantörslås och minimera testunderhåll. Test Modeller skapar rigorösa automatiserade tester och data för hela testpyramiden, från funktionellt UI och omfattande API-testning till fullständig prestanda- och databasvalidering. Lär dig mer om Test Modeller

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
A unified software platform for accelerating the delivery of secure, reliable, modern applications.
A unified software platform for accelerating the delivery of secure, reliable, modern applications. Lär dig mer om ALM/Quality Center

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
Application packaging tool to create, edit, update, repackage MSI, EXE, App-V, APPX, and MSIX. All checked by industry best practice.
All-in-one application packaging tool to create, edit, update, repackage MSI, EXE, App-V, APPX, and MSIX. Repackager module included in Architect edition. Perpetual, Royalty-Free Licensing. The first tool to support MSIX technology and Microsoft's official release partner. Lär dig mer om Advanced Installer

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
Develop Java EE and web applications with the use of wizards, APIs, built-in applications, graphical and source editors.
Develop Java EE and web applications with the use of wizards, APIs, built-in applications, graphical and source editors. Lär dig mer om Eclipse Web Tools Platform

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
Dra nytta av holistisk testhantering med aqua, den professionella lösningen för hantering av applikationslivscykel för smart kvalitetssäkring av programvara.
Utforska framtidens testning ... med aqua. aqua tror att i en alltmer nätverksansluten värld hjälper kvalitetssäkringen av programvara människor att möta digitaliseringsutmaningen. aqua vill hitta den bästa lösningen för en befintlig utmaning. Genom att göra det vill aqua växa varje dag. Och låt det bli verklighet. Från effektiva tester till smidiga företagsarkitekturer – aqua ansluter hela företaget. Kom med när aqua fortsätter sin passion för samarbete, innovation och kvalitet. Lär dig mer om aqua ALM

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
Mendix is the all-in-one low-code application development platform, enabling developers to rapidly build enterprise-grade solutions.
Mendix is the all-in-one low-code application development platform. Using abstraction and automation in a drag-and-drop fashion, Mendix enables developers to rapidly build enterprise-grade solutions. Within the Mendix Platform, users can build software with complex data integrations, define workflow automation, or develop react native and progressive web mobile applications. Mendix has low-code and no-code IDEs, letting developers with a range of skillsets to collaborate on the same application. Lär dig mer om Mendix

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
Artifactory- the world's only universal artifact repository manager supporting all major packaging formats, CI servers and build tools.
The core of the JFrog DevOps Platform, Artifactory provides a single source of truth for binaries, dependencies and build artifacts for release management. It’s a universal binary repository manager, supporting 30+ build packages, artifacts, and their corresponding metadata. DevOps teams can standardize on build bill-of-materials across the Dev, Test, Stage, and Prod steps for both continuous integration (CI) and continuous delivery (CD). Artifactory integrates with your preferred DevOps tools. Lär dig mer om Artifactory

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
Skicka snabbt. Oroa dig inte. LaunchDarkly. Distribuera när du vill, släpp när du är redo, få kontroll över din kod och minska riskerna.
LaunchDarkly är en plattform för hantering av funktioner som ger alla team möjlighet att på ett säkert sätt leverera och styra programvara genom funktionsflaggor. Genom att separera koddistributioner från funktionsleveranser gör LaunchDarkly det möjligt för dig att distribuera snabbare, minska risken och iterera kontinuerligt. Över 1 500 organisationer runt om i världen – inklusive Microsoft, Atlassian och IBM – använder LaunchDarkly för att styra hela funktionslivscykeln från koncept till lansering till värde. Lär dig mer om LaunchDarkly

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
Allure TestOps is an all-in-one DevOps-ready testing platform capable of creating, running, and managing testing infrastructure.
Allure TestOps is a DevOps-ready testing platform aimed at boosting software development pace with testing process optimization. Software development teams use numerous processes, frameworks, and tools to enable software delivery. That’s why we came up with Allure TestOps, a DevOps-ready testing platform that seamlessly integrates with any of your frameworks and tools to keep your testing infrastructure transparent, scalable, and automated. Lär dig mer om Allure TestOps

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
Improve development processes with a single, unified platform requirements, coding, testing and release.
In legacy software development environments, many different point solutions are used to manage the application lifecycle. As a result, development artifacts are scattered, slowing down collaboration, hindering transparency, undermining integrity and making it difficult to drive innovation. Polarion ALM gives organizations one unified solution that delivers project transparency through real-time aggregated management information. Lär dig mer om Polarion ALM

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
En statistik- och analyslösning för effektiv mätning av strömningsvärden för DevOps som ger teamen möjlighet att bättre leverera programvara.
Plandek är en ledande statistik- och analyslösning för företag som levererar programvara inom alla branscher. Genom att erbjuda en heltäckande översikt över programvaruleveransprocessen kan ingenjörst eamen bli betydligt mer effektiva. Genom att introducera Plandeks mätning av strömningsvärden för DevOps kan organisationer förbättra leveranseffektiviteten och i slutändan bygga programvara på ett bättre sätt. Lär dig mer om Plandek

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
Riskdriven plattform för livscykelhantering i realtid med fullt ägande av policyautomatisering, ökad effektivitet och minskad risk.
Systemet är helt inriktat på att automatisera KYC:s backoffice och företagsbesiktningsprocesser. Det börjar att kunden direkt kan fylla i och ladda upp alla nödvändiga dokument som rör onboardingproce ssen. KYCP automatiserar också beräkningen av risk, baserat på fördefinierade dynamiska parametrar som möjliggör omedelbar automatisering av hur applikationen ska hanteras. KYC Portal är en helt dynamisk, riskdriven plattform för hantering av kundens livscykel. Lär dig mer om KYC Portal

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
End-to-end Test management solution: Control and Communicate your testing and development process.
PractiTest is an end-to-end QA and Test management solution,designed to help users control their testing and development process, focusing on how to manage their project and its information, and how to communicate testing outcomes to all the relevant stakeholders. The software allow users to organize requirements, create and run tests, tracks bugs etc. Integrations are available with all the leading bug tracking tools including: JIRA, Pivotal Tracker,YouTrack, RedMine,Github and more... Lär dig mer om PractiTest

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
Visure är en ledande leverantör av verktyg för kravhantering som erbjuder en omfattande samarbetsplattform för ALM
Visure är en ledande leverantör av verktyg för kravhantering som erbjuder en omfattande samarbetsplattform för ALM-hantering, inklusive fullständig spårbarhet, djupgående integrering med MS Word/Excel , riskhantering, testhantering, buggspårning, kravtestning, kravkvalitetsanalys, kravversionering och baselining, kraftfull rapportering och standardmallar för efterlevnad av ISO 26262, IEC 62304, IEC 61508, CENELEC 50128, DO-178B/C, FMEA, SPICE, CMMI, etc. Lär dig mer om Visure Requirements

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
App Annie is the industry's most trusted mobile data and analytics platform. More than 1100 enterprise clients & over a million users.
App Annie is the industry's most trusted mobile data and analytics platform. App Annie's mission is to help customers create winning mobile experiences and achieve excellence. Founded in 2010, the company launched the first mobile market data solution. In 2019, App Annie acquired Libring, an advertising monetization and spend offering. Together, these solutions comprise the industry's most complete mobile performance platform. More than 1100 enterprise clients and over a million registered users Lär dig mer om data.ai Intelligence

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
Den ledande lösningen för krav, risk- och testhantering
Jama Connect är en produktutvecklingsplattform för krav, test och riskhantering. Företag som utvecklar komplexa produkter, system och programvara kan definiera, anpassa och utföra det de behöver för att bygga, minska långa cykeltider, ansträngningar som läggs på att bevisa efterlevnad och slösaktiga omarbetningar. Säkerställ framgång med en lösning som är betrodd för enkel användning, flexibilitet och användarorienterad service och support. Lär dig mer om Jama Connect

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
Clever Cloud är en IT-automatiseringsplattform för att hantera allt driftarbete medan du fokuserar på ditt affärsvärde.
Clever Cloud är en IT-automatiseringsplattform för att hantera allt driftarbete medan du fokuserar på ditt affärsvärde. Clever Cloud levererar PaaS-lösningar optimerade efter teknisk drifttid (Java, Scala, Node.js, PHP och Docker om du har särskilda behov). Clever Cloud är levererar även SaaS-lösningar för DevOps-projekt: distribution av block avsedda för kontinuerlig integration och spridning (Jenkins, GitLab, GitHub Enterprise, Nexus, Rocket.Chat osv.). Lär dig mer om Clever Cloud

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering
Plattform med flera moln på autopilot. Automatiserad provisionering, implementering med ett klick, realtidsövervakning, automatisk skalning och support 24/7.
Molnhanterings- och automationsplattform som automatiserar alla manuella och repetitiva uppgifter som krävs för att tillhandahålla, driftsätta och underhålla programvarustackar. Bunnyshell ökar hastigheten, prestandan och skalbarheten. Fungerar med de mest populära och vanliga molnen: AWS, Google Cloud, Digital Ocean, Azure och Azure Stack. Minska molnkostnaderna genom arkitekturoptimering. Implementera appar med ett enda klick. Obegränsat med appar per server. Automatisk skalningsfunktion. Övervakning i realtid. 99,99 % drifttid SLA. Lär dig mer om Bunnyshell

Funktioner

  • Projektledning
  • Releasehantering
  • Ändringshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Kravshantering