280 resultat
Varför Capterra är gratis
Tipalti är en av ett fåtal heltäckande lösningar för automatisering av leverantörsskulder och effektiviserar hela den globala leverantörsbetalningsverksamheten. Lär dig mer om Tipalti
Tipalti erbjuder en av världens enda början till slut-lösningar för automatisering av leverantörsskulder, vilket eliminerar 80 % av arbetsbelastningen som läggs på att hantera hela den globala leverantörsbetalningsverksamheten. Tipaltis holistiska molnsystem inkluderar onboarding av leverantörer, registrering och validering av skatteformulär, fakturahantering, PO-matchning, betalningssätt och valutaval, gränsöverskridande överföringar, tidiga betalningar, kommunikation om leverantörsbetalningsstatus, betalningsavstämning, ERP-integration och rapportering av skatteinlämningsförberedelser. Lär dig mer om Tipalti
Tipalti erbjuder en av världens enda början till slut-lösningar för automatisering av leverantörsskulder, vilket eliminerar 80 % av arbetsbelastningen som läggs på att hantera hela den globala...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Procurify är en lösning för utgiftshantering som låter ditt ekonomiteam verifiera att fakturorna har godkänts innan de betalas. Lär dig mer om Procurify
Med Procurify kan du godkänna och spåra dina inköp. Detta innebär att du enkelt kan verifiera fakturor med hela sammanhanget: Godkännande, följesedlar, inköpsorder och bilagor. Verifiera dina fakturor i Procurify och slutför sedan betalningsstegen i ditt bokföringssystem. Fullständig integrering med QuickBooks Online och NetSuite. Gör dina leverantörsbetalningar utan oro, få fakturagodkännande med Procurify. Lär dig mer om Procurify
Med Procurify kan du godkänna och spåra dina inköp. Detta innebär att du enkelt kan verifiera fakturor med hela sammanhanget: Godkännande, följesedlar, inköpsorder och bilagor. Verifiera dina...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Rossum är en AI-driven, molnbaserad lösning för insamling av fakturadata som påskyndar fakturabearbetningen gånger 6, med upp till 98 % noggrannhet. Lär dig mer om Rossum
AI-driven datautvinning för fakturor som enkelt kan anpassas och integreras i företagets processer. Alla layouter: fånga data från alla fakturor utan att behöva mallkonfiguration. Minskad ansträngning: 97 % färre tangenttryckningar och 6 gånger snabbare än manuell datainmatning. Kontinuerlig förbättring: lär sig av varje ny faktura. Utökningsbarhet: integreras manuellt eller via RPA eller API. Företagsklass: mycket skalbar molnprogramvara. Betrodd av: Siemens, EY, Cushman & Wakefield, Molson Coors. Lär dig mer om Rossum
AI-driven datautvinning för fakturor som enkelt kan anpassas och integreras i företagets processer. Alla layouter: fånga data från alla fakturor utan att behöva mallkonfiguration. Minskad...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Effektivisera din inköpsverksamhet med Approve.com Lär dig mer om Approve.com
Approve.com är en modern upphandlingsplattform som hjälper inköps- och finansteam att effektivisera inköp, hantera leverantörsinteraktioner och få viktiga insikter i företagets utgifter. Approve ändrar hur företag drivs genom att använda automatisering, data och integration för att kunna öka driftseffektiviteten och öka kostnadsbesparingar samtidigt som det ger en bättre upplevelse för anställda, budgetansvariga och leverantörer. Lär dig mer om Approve.com
Approve.com är en modern upphandlingsplattform som hjälper inköps- och finansteam att effektivisera inköp, hantera leverantörsinteraktioner och få viktiga insikter i företagets utgifter. Approve...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Hypatos är ledande inom utveckling av djuplärande automatiseringsteknik för dokumentbearbetning. Lär dig mer om Hypatos
Hypatos djupinlärningsteknik automatiserar komplexa dokumentbaserade backoffice-processer för oöverträffade effektivitetsvinster. Manuell dokumentbehandling är en viktig kostnadsdrivande faktor i organisationer. Tekniken samlar in datapunkter från dokument, utför valideringar och automatiserar processer, t.ex. bokföring. Hypatos betjänar de största konsumenterna av dokument, inklusive tre av de fyra stora finansiella rådgivarna och Shared Service Centers (SSC) i stora företag. Lär dig mer om Hypatos
Hypatos djupinlärningsteknik automatiserar komplexa dokumentbaserade backoffice-processer för oöverträffade effektivitetsvinster. Manuell dokumentbehandling är en viktig kostnadsdrivande faktor i...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Lösning för utgiftshantering för smarta team. Hantera dina bankkonton, budgetar, inköp, betalkort och fakturor på ett och samma ställe. Lär dig mer om Haslle
Haslle är en lösning för utgiftshantering för företag som är digitala, smidiga och smarta. Få betalkort och banköverföringsgränser justerade automatiskt enligt återstående budget. Hantera inköp, budgetförfrågningar, fakturor, kvitton, inköpsordrar och abonnemang på ett ställe. Spendera smart med fullständig transparens och kontroll, meddelanden i realtid, smarta godkännanderegler, leverantörs- och dokumenthantering med sömlös integrering med din bokförings- eller ERP-programvara. Lär dig mer om Haslle
Haslle är en lösning för utgiftshantering för företag som är digitala, smidiga och smarta. Få betalkort och banköverföringsgränser justerade automatiskt enligt återstående budget. Hantera inköp,...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Snygg upphandlingsprogramvara för progressiva företag som behöver full insyn och transparens i sin inköpsprocess. Lär dig mer om Precoro
En vacker och innovativ upphandlingsprogramvara för små och medelstora företag som inte kräver tid för implementering och med flexibel öppen prissättning. Precoro hjälper företag i 50 länder att eliminera manuellt arbete, förbättra synligheten och kontrollera sina inköp på bästa sätt. Effektiviserade godkännanden, begränsade budgetar, enkla PR- och PO-processer – allt du behöver för att spara mycket tid och pengar. Lär dig mer om Precoro
En vacker och innovativ upphandlingsprogramvara för små och medelstora företag som inte kräver tid för implementering och med flexibel öppen prissättning. Precoro hjälper företag i 50 länder att...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Odoo Accounting erbjuder banksynkronisering, automatiska fakturor, hantering av återkommande fakturor, avstämningar med mera. Lär dig mer om Odoo
Odoo Accounting hjälper dig att enkelt hantera din dagliga redovisning och har en global översikt över företagets tillstånd. Appsviten erbjuder ett brett utbud av finansiella rapporter och verktyg som dubbel bokföring, kundreskontra och leverantörsreskontra, hantering av flera valutor, skatteberäkning, automatisk bankimport, metoder för periodisering och kontanter och mycket mer. Lär dig mer om Odoo
Odoo Accounting hjälper dig att enkelt hantera din dagliga redovisning och har en global översikt över företagets tillstånd. Appsviten erbjuder ett brett utbud av finansiella rapporter och verktyg...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Över 350 recensioner med 4,7/5 stjärnor. Enkelt men fullt utrustad. Inköpsprogramvara med högsta betyg. Lär dig mer om ProcurementExpress.com
Över 350 recensioner (med 4,7/5 stjärnor). ”Enkel men fullt utrustad” säger [email protected] Homes. Anställda kan göra inköpsförfrågningar mot fördefinierade budgetar och leverantörer från webbappen eller från deras iOS-/Android-enhet. Godkänn utgifter på ett ögonblick. Prisbelönt kundservice och full support när du sätter igång. Lämplig för verksamheter inom byggindustri, fastighetsförvaltning, marknadsföring och utbildning med mellan 10 och 200 anställda. Inkluderar även en riktigt bra QuickBooks Online och Desktop-integration. Lär dig mer om ProcurementExpress.com
Över 350 recensioner (med 4,7/5 stjärnor). ”Enkel men fullt utrustad” säger [email protected] Homes. Anställda kan göra inköpsförfrågningar mot fördefinierade budgetar och leverantörer från webbappen...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
En mycket effektiv programvarulösning för företag som vill påskynda sin fakturahantering (kortfristiga skulder). Lär dig mer om Klippa
Klippa garanterar en effektiv process från det att en faktura tas emot och går igenom auktoriseringsflödet, hela vägen upp till huvudboken. Klippas programvara hjälper dig att automatiskt behandla inköpsorderfakturor. Du och ditt team kommer att spara upp till 70 % av behandlingstiden. Med Klippa får du en tydlig överblick över fakturans status, det blir färre misstag som att betala samma faktura två gånger och du kan slippa bli sen med att betala godkända fakturor. Lär dig mer om Klippa
Klippa garanterar en effektiv process från det att en faktura tas emot och går igenom auktoriseringsflödet, hela vägen upp till huvudboken. Klippas programvara hjälper dig att automatiskt behandla...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Automatisera dina leverantörsskulders livscykel och minska kostnaderna med en lättanvänd molnbaserad plattform. Lär dig mer om QT9 ERP
Integrera din programvara för leverantörsskulder med realtidsdata från försäljning, tillverkning, lager och inköp. QT9 ERP är en mycket skalbar molnplattform som gör att du kan övervaka och förbättra kassaflödet på flera platser. Anslut leverantörsskulder till redovisning, offert och fakturering med e-postaviseringar och godkända elektroniska signaturer enligt FDA 21 CFR del 11. Se till att dina räkningar betalas i tid och övervaka var ditt företag spenderar pengar vid varje givet tillfälle. Lär dig mer om QT9 ERP
Integrera din programvara för leverantörsskulder med realtidsdata från försäljning, tillverkning, lager och inköp. QT9 ERP är en mycket skalbar molnplattform som gör att du kan övervaka och förbättra...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Automatisera din process för skulder till leverantörer och andra fordringsägare så kan du öka kontrollen, minska kostnaderna och leverera insyn i alla dina utgifter på ett ställe. Lär dig mer om Emburse Chrome River INVOICE
Chrome River Invoice är en global framtidsklar lösning som gör att du snabbt kan fånga, lagra, matcha och godkänna fakturor i ett modernt gränssnitt. Säg adjö till frustrationen över att lägga pappershögar, sena betalningar och brist på synlighet. Säg hej till maximal effektivitet, insikt och smidighet med enkel och effektiv AP-automatisering. Lär dig mer om Emburse Chrome River INVOICE
Chrome River Invoice är en global framtidsklar lösning som gör att du snabbt kan fånga, lagra, matcha och godkänna fakturor i ett modernt gränssnitt. Säg adjö till frustrationen över att lägga...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
The leading accounting software for small businesses. Instant access to customer, vendor and employee information.
QuickBooks Enterprise (Save Up to 50%) is an end-to-end accounting software that can grow with your business. It provides all the tools your business needs, yet is easy to use. You can organize your books, manage inventory, track sales, and even run payroll, but at the fraction of the cost. With QuickBooks Enterprise, you save thousands of dollars a year vs. comparable solutions. Powerful and flexible, it also comes in editions designed to fit your specific needs. Take a free test drive today.
QuickBooks Enterprise (Save Up to 50%) is an end-to-end accounting software that can grow with your business. It provides all the tools your business needs, yet is easy to use. You can organize your...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
QuickBooks Online is a small business accounting software and app that allows you to manage your business anywhere, anytime.
QuickBooks Online is a small business accounting software and app that allows you to manage your business anywhere, anytime. Used by over 4.5 million customers, QuickBooks provides smart tools for your business, yet is easy to use. You can organize your books, manage expenses, send invoices, track inventory, and even run payroll. With QuickBooks Online, you can get organized, save time, and even get paid fast by adding payment features. Best of all, you can try it for free for 30 days.
QuickBooks Online is a small business accounting software and app that allows you to manage your business anywhere, anytime. Used by over 4.5 million customers, QuickBooks provides smart tools for...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
En enkel fakturerings- och redovisningslösning från 7,50 USD/månad (de första tre månaderna). Bli en av de 24 miljoner människor som redan har använt FreshBooks.
FreshBooks automatiserar dagliga bokföringsaktiviteter, nämligen skapande av fakturor, betalningsmottagning, utgiftsspårning, fakturerbar tidsuppföljning och finansiell rapportering. Prova gratis i 30 dagar, inget kreditkort krävs.
FreshBooks automatiserar dagliga bokföringsaktiviteter, nämligen skapande av fakturor, betalningsmottagning, utgiftsspårning, fakturerbar tidsuppföljning och finansiell rapportering. Prova gratis i...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Manage your bills with Xero. Reduce admin time, pay your bills on time and get an overview of where your business is spending money.
Billing made easy with Xero. Xero helps you easily understand and manage your cash flow and shows you what bills are due for payment. Schedule payments, batch pay suppliers and spend less time on business admin by paying multiple bills in one simple transaction. You'll avoid late fees and build good relationships with your suppliers by paying your bills on time. Keep all of your bills in one place by emailing bills and documents straight to your files inbox in Xero for paperless record-keeping.
Billing made easy with Xero. Xero helps you easily understand and manage your cash flow and shows you what bills are due for payment. Schedule payments, batch pay suppliers and spend less time on...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
SAP Concur takes you beyond automation to a completely connected spend management solution that grows with your business
SAP Concur Invoice takes companies of all sizes and stages beyond automation to a completely connected spend management solution encompassing travel, expense, vendor invoice, compliance and risk. Our global expertise, industry-leading innovation and dynamic ecosystem of diverse partners and applications unlock powerful insights that help businesses reduce complexity and see spending clearly, so they can manage it proactively.
SAP Concur Invoice takes companies of all sizes and stages beyond automation to a completely connected spend management solution encompassing travel, expense, vendor invoice, compliance and risk. Our...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Effektivisera dina huvudsakliga ekonomi- och redovisningsfunktioner med NetSuites enhetliga redovisningslösning
Med Oracle NetSuite kan du: 1. få realtidsvy över kundföråldring, fakturaanalyser, återkommande fakturor, med konfigurerbara instrumentbrädor, rapporter, och nyckeltal 2. Spara tid och minska antalet fel genom att effektivisera lokala och globala processer för skatteefterlevnad. 3. Automatisera postordertransaktioner till allmänna huvudböcker och reskontra om kundfordringar med korrekta skatteberäkningar på varje faktura. 4. NetSuite omvandlar ditt företags huvudbok för att få den flexibilitet som behövs för att möta föränderliga affärsbehov
Med Oracle NetSuite kan du: 1. få realtidsvy över kundföråldring, fakturaanalyser, återkommande fakturor, med konfigurerbara instrumentbrädor, rapporter, och nyckeltal 2. Spara tid och minska...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Bill.com is the intelligent business payments platform that delivers financial process efficiency, time savings, and full control.
Bill.com delivers financial process efficiency through streamlined accounts payable and accounts receivable management. It reduces data entry and human error by leveraging artificial intelligence (AI) and machine learning. Bill.com gets more intelligent as you use it, learning your processes and preferences to give you greater control over every aspect of bill management.
Bill.com delivers financial process efficiency through streamlined accounts payable and accounts receivable management. It reduces data entry and human error by leveraging artificial intelligence...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Leading provider of best-in-class cloud ERP software.
Sage Intacct is a leading provider of best-in-class cloud ERP software. In use by more than 11,000 businesses from startups to public companies, Intacct's applications help small and mid-sized organizations reach peak levels of performance by empowering finance professionals with deep functionality, real-time financial and operational insights, and the ability to automate critical processes.
Sage Intacct is a leading provider of best-in-class cloud ERP software. In use by more than 11,000 businesses from startups to public companies, Intacct's applications help small and mid-sized...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Rental property and personal finances management solution with tenant information tracking, income management, and expense tracking.
Rental property and personal finances management solution with tenant information tracking, income management, and expense tracking.
Rental property and personal finances management solution with tenant information tracking, income management, and expense tracking.

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Glöm sena betalningar, ta full kontroll över din process och börja ändra verkligheten för din process för kortfristiga skulder med Pipefy.
Pipefy är en programvara som hjälper ekonomiteam att kontrollera processer för kundfordringar. Denna lösning är enklare och mer organiserad än kalkylblad och e-postmeddelanden, ger full insyn i varje betalning och skapar ett felsäkert arbetsflöde. Över 50 000 användare förbättrar sina resultat med Pipefy. Gör som dem och förbättra hur du hanterar dina kortfristiga skulder idag.
Pipefy är en programvara som hjälper ekonomiteam att kontrollera processer för kundfordringar. Denna lösning är enklare och mer organiserad än kalkylblad och e-postmeddelanden, ger full insyn i varje...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Affordable, easy, yet powerful accounting for small business owners and their accountants. Streamline your money management.
Easy, yet powerful accounting for American business owners. You choose your accounting method: Cash-basis, modified cash basis or accrual accounting. Basic Accounting features ($15/mo): Pay and Print unlimited 1099s and 1096's, create and mail invoices, record payments, track unpaid invoices & import bank transactions (most major banks supported). Premium Accounting ($25/mo) includes everything in Basic +custom invoices, estimates, bank reconciliation, recurring invoices, and more!
Easy, yet powerful accounting for American business owners. You choose your accounting method: Cash-basis, modified cash basis or accrual accounting. Basic Accounting features ($15/mo): Pay and Print...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Complete, out-of-the-box-desktop accounting software, with secure cloud and mobile access, for small & medium sized businesses.
Sage 50cloud (formerly Peachtree Software) is a comprehensive accounting solution for small business. Designed for security, compliance and cloud-connected productivity. Popular features include detailed profitability tracking, cash flow forecasting, customized reporting via Microsoft Excel, advanced inventory tracking and automated bank reconciliation.
Sage 50cloud (formerly Peachtree Software) is a comprehensive accounting solution for small business. Designed for security, compliance and cloud-connected productivity. Popular features include...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Automate your client's accounts payable process - make payments faster with Plooto's smart workflow and save countless hours.
At Plooto, we believe managing accounts payable and accounts receivable for your clients should be efficient, streamlined and profitable. Trusted by thousands of accountants, bookkeepers and firms - Plooto provides end to end AP & AR automation. With Plooto's smart approval workflows and secure electronic payments, expedite your accounts payable process and improve the way vendors get paid.
At Plooto, we believe managing accounts payable and accounts receivable for your clients should be efficient, streamlined and profitable. Trusted by thousands of accountants, bookkeepers and firms -...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Sage | Accounting is a simple yet powerful online accounting solution designed for small business owners.
Sage | Accounting (formerly Sage One) is an online accounting software that gives you anytime, anywhere access to the most important small business essentials. It has features that help you manage your cashflow and send and track invoices all through the cloud or on the mobile app. See why successful business owners choose Sage | Accounting. Visit our website for a complete list of features. Compatible with Mac/PC, Apple/Android. For a limited time only, try free for 3 months.
Sage | Accounting (formerly Sage One) is an online accounting software that gives you anytime, anywhere access to the most important small business essentials. It has features that help you manage...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Global och mobil kostnadshantering för medelstora till stora företag över hela världen.
Chrome River gör att affärerna flödar för några av världens största och mest respekterade globala organisationer. Den molnbaserade och mycket konfigurerbara lösningen för kostnadsrapportering ger ett elegant och intuitivt användargränssnitt som erbjuder samma högkvalitativa upplevelse på en smartphone, surfplatta eller bärbar dator. SaaS-produkterna tillhandahåller en motor och teknisk infrastruktur för affärsregler i världsklass som alla ekonomichefer, ekonomi- och redovisningsteam, resechefer och affärsresenärer älskar.
Chrome River gör att affärerna flödar för några av världens största och mest respekterade globala organisationer. Den molnbaserade och mycket konfigurerbara lösningen för kostnadsrapportering ger ett...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Eliminate up to 90% of manual accounts payable (AP) processes. Streamline sign-off, approval, and processing of invoices online.
Webexpenses Invoice Processing eliminates up to 90% of manual accounts payable (AP) processes. The system also provides greater control and faster processing whether you're at home or in the office. Streamline sign-off, approval, and processing of invoices online. Finance teams benefit from real-time visibility over the life cycle of supplier invoices. Plus, greater control, accelerated approval process, and simplified AP tasks from start to finish.
Webexpenses Invoice Processing eliminates up to 90% of manual accounts payable (AP) processes. The system also provides greater control and faster processing whether you're at home or in the office....

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Accounts payable tool that enables firms to optimize payment processes, maintain vendor records, manage invoices, and generate reports.
acompay allows companies to go 100% Paperless with the whole Accounts Payable process from vendor invoices all the way to vendor payments. Reduce invoice processing costs by 75%-85%. In addition our unique Paperless Pay offer eliminates 100% of the check printing and mailing costs and transition most vendors to Electronic Payments. Best of all it comes with a complete Vendor Management service to handle all vendor communications and registration.
acompay allows companies to go 100% Paperless with the whole Accounts Payable process from vendor invoices all the way to vendor payments. Reduce invoice processing costs by 75%-85%. In addition our...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
FreeAgent has been voted the UK's #1 accounting software for small businesses owners! (Accounting Excellence Awards 2018)
Join over 80,000 small businesses in the UK using FreeAgent to manage their finances! Our award-winning cloud accounting software brings together invoicing, time tracking, expenses, MTD-compliant VAT, Self Assessment and more. Our in-built Tax Timeline a calendar of all your tax liabilities ensures youll never miss a tax deadline again. FreeAgent is HMRC-compliant and were committed to protecting your personal and financial data, using multiple layers of security.
Join over 80,000 small businesses in the UK using FreeAgent to manage their finances! Our award-winning cloud accounting software brings together invoicing, time tracking, expenses, MTD-compliant...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Small business accounting made easy. Send invoices, collect payments, track expenses, create reports & make better financial decisions.
Kashoo 2.0 is a time-saving accounting application that automates bookkeeping tasks for small business owners. Using machine learning, Kashoo categorizes and reconciles expenses with bank and credit card transactions, and provides accurate, complete, and real-time reports in one-click. In addition to automatic reconciling, Kashoo also provides OCR and receipt-matching. Simply drop an image of a receipt in the Inbox and Kashoo will automatically match it to a transaction.
Kashoo 2.0 is a time-saving accounting application that automates bookkeeping tasks for small business owners. Using machine learning, Kashoo categorizes and reconciles expenses with bank and credit...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
WinTeam is a holistic financial, operations and workforce management solution for cleaning and security contractors in North America.
WinTeam is a holistic financial, operations & workforce management solution for cleaning & security contractors in North America. Includes accounting & financials, analytics & reporting, HR, compliance & benefits mgmt, payroll, job costing, work/people scheduling, quality assurance & inventory mgmt. It has employee & customer self-service plus time & attendance tracking. Streamline processes, connect back office to field ops & pinpoint profitability by site. Best fit for 100 employees or more.
WinTeam is a holistic financial, operations & workforce management solution for cleaning & security contractors in North America. Includes accounting & financials, analytics & reporting, HR,...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Spendesk is the all-in-one spend management solution that gives finance teams control and visibility over the accounts payable process.
Spendesk is the all-in-one spend management solution that makes accounts payable easier for the whole company. Create purchase orders, track approvals, and notify teams automatically when their payment is made. A complete AP process from purchase order to accounting, all in the same system as expenses and company cards. Easy and intuitive for employees, with the control and visibility finance teams need. Trusted by over 2,500 companies, Spendesk is helping businesses everywhere spend smarter.
Spendesk is the all-in-one spend management solution that makes accounts payable easier for the whole company. Create purchase orders, track approvals, and notify teams automatically when their...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Dext makes accountants and the businesses you look after more productive and profitable through better data and insights.
Dext makes accountants and the businesses you look after more productive and profitable through better data and insights. Combine real time accurate data with practice productivity tools. Free up your team to spend more time adding value. You can Prepare, sort and automatically publish paperwork using Prepare with Receipt Bank. Pull cost data from over 1,400 suppliers and automatically sort and categorise with smart supplier rules. Match paperwork with cost data through bank
Dext makes accountants and the businesses you look after more productive and profitable through better data and insights. Combine real time accurate data with practice productivity tools. Free up...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
The most advanced tool suite for Purchasing & Accounts Payables with advanced data extraction, approvals & purchase orders.
Lightyear is the world's fastest Purchasing and Accounts Payable tool suite designed for SMEs to large businesses. Save up to 80% of your time by speeding up processing, increasing collaboration and automating your workflow. Break free from data entry with automated line-by-line data extraction. Create, approve & track orders. Speed up approvals with customisable approval workflows & improve collaboration & compliance with our suite of messaging, note-taking, audit and communication tools.
Lightyear is the world's fastest Purchasing and Accounts Payable tool suite designed for SMEs to large businesses. Save up to 80% of your time by speeding up processing, increasing collaboration and...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Small Business cloud based accounting software to automate payroll, client management, tax and all your accounting needs.
MYOB Essentials is the fast and easy way to manage your cash flow and ATO compliance requirements. Includes time saving features to help take care of the day-to-day bookwork. Say goodbye to cashflow headaches. Accept credit card or BPAY payments from clients directly from an emailed invoice. Fast and easy tax updates ensure youre always up-to-date. Paying super and staying on top of ATO Single Touch Payroll requirements is a breeze. Start your one month trial today.
MYOB Essentials is the fast and easy way to manage your cash flow and ATO compliance requirements. Includes time saving features to help take care of the day-to-day bookwork. Say goodbye to cashflow...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
MineralTree automates the Accounts Payable process from invoice capture to payment execution and can be implemented in days or weeks.
MineralTree provides secure, easy-to-use, end-to-end Accounts Payable and payment automation solutions that reduce costs by more than 75%, increase visibility and control, mitigate fraud and risk, while improving cash flow. More than 2,000 mid-sized companies, as well as more than 25 financial institutions, rely on MineralTree to help transform the finance function from a cost center to a profit center. With MineralTree, you can be up and running in days or weeks.
MineralTree provides secure, easy-to-use, end-to-end Accounts Payable and payment automation solutions that reduce costs by more than 75%, increase visibility and control, mitigate fraud and risk,...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Enjoy superior data processing with Focus 9's pronghorn server
Focus 9 is a leading ERP software equipped with ultramodern technology by Focus Softnet, a distinguished enterprise applications provider designing products with leading-edge capabilities.The comprehensive web-based software, Focus 9 is furnished with advanced tools enabling organizations across industries to optimize the critical business functions including human capital management, accounting and financial, enterprise performance management, supplier and customer relationship management.
Focus 9 is a leading ERP software equipped with ultramodern technology by Focus Softnet, a distinguished enterprise applications provider designing products with leading-edge capabilities.The...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
KashFlow Payroll online software includes everything you need for effective payroll in a small business
KashFlow Payroll includes everything you need for effective payroll in a small business. Pay monthly salaries and hourly wages from one place and easily update forms for employee, tax and insurance information. Easy to use online software. - Automatic Enrolment Made Easy - Every Payroll Essential - Automated processes - Effortless Payroll Management - Holiday Pay functionality
KashFlow Payroll includes everything you need for effective payroll in a small business. Pay monthly salaries and hourly wages from one place and easily update forms for employee, tax and insurance...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
A subscription tracking solution for entrepreneurs with alerts & reminders, exchange rate conversion, payment type management and more.
A subscription tracking solution for entrepreneurs with alerts & reminders, exchange rate conversion, payment type management and more.
A subscription tracking solution for entrepreneurs with alerts & reminders, exchange rate conversion, payment type management and more.

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Financial management solution that helps create budgets, track investments, manage bills & receive reminders for upcoming payments.
Financial management solution that helps create budgets, track investments, manage bills & receive reminders for upcoming payments.
Financial management solution that helps create budgets, track investments, manage bills & receive reminders for upcoming payments.

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
ECM solution that combines integrated document management, business process management and records management.
OnBase enterprise content management software combines integrated document management, business process management and records management in a single application. Whether deployed as a hosted or premises-based solution, OnBase allows organizations to automate business processes and reduce the time and cost of performing important business functions through the management and control of content.
OnBase enterprise content management software combines integrated document management, business process management and records management in a single application. Whether deployed as a hosted or...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Free online accounting software for small businesses. Send invoices, collect payments, track expenses, get bank feeds, & more. No spam.
SlickPie is free online accounting software designed for small businesses, offering online invoicing and billing, multicurrency, quotes and estimates. bank reconciliation, financial reporting, expense tracking, sales tax management, source document upload, and more. SlickPie also delivers many time-saving automation features, such as automatic payment reminders and recurring invoices, and it offers a built-in automated receipt data entry tool, the MagicBot.
SlickPie is free online accounting software designed for small businesses, offering online invoicing and billing, multicurrency, quotes and estimates. bank reconciliation, financial reporting,...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
A better way to manage your entire business, at a lower cost and on a global scale.
Sage Business Cloud X3 is an ERP software suite that includes integrated functionality for financial management, sales, customer service, distribution, inventory, and manufacturing, and business intelligence. Sage Business Cloud X3 is web-based, browser agnostic, and responsive on mobile devices. At the same time, it is also available to be deployed on-premises and as a service in the AWS cloud managed by Sage or a partner-provisioned cloud.
Sage Business Cloud X3 is an ERP software suite that includes integrated functionality for financial management, sales, customer service, distribution, inventory, and manufacturing, and business...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Workday Financial Management är en molnbaserad lösning utformad för ekonomisk planering, analys och transaktioner.
Workday Financial Management är en molnbaserad lösning utformad för ekonomisk planering, analys och transaktioner. Genom att kombinera transaktioner, redovisning och analys och alltid utföra revisioner i ett system ger Workday beslutsfattare möjligheten att i realtid och på språng få ekonomisk och affärsmässig insikt som de kan agera på och planera för vad som kommer härnäst.
Workday Financial Management är en molnbaserad lösning utformad för ekonomisk planering, analys och transaktioner. Genom att kombinera transaktioner, redovisning och analys och alltid utföra...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
DocuPhase automates your repetitive, manual tasks allowing you to be more efficient and focused on higher-value work.
DocuPhase is an accounting automation platform that simplifies, organizes, and automates processes. By combining document management, OCR, forms, and workflows with your ERP, DocuPhase provides an end-to-end seamless automation solution that is customized to your current processes. It's time to eliminate the burden of repetitive manual tasks for good! Schedule a demo today to experience how DocuPhase can affect the way you do your job. You deserve to spend more time on strategic work.
DocuPhase is an accounting automation platform that simplifies, organizes, and automates processes. By combining document management, OCR, forms, and workflows with your ERP, DocuPhase provides an...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
ActivityHD is a fully integrated ERP system with GL, AR, AP, purchasing, bank reconciliation, fixed assets, report writing and payroll.
ActivityHD is an adaptable ERP system capable of handling complex general ledger and payroll situations, yet easy enough to use in less demanding environments. The integrated suite of applications also includes accounts receivable, accounts payable, purchasing, bank reconciliation, fixed assets, report writing and document management. ActivityHD interfaces with most third-party software applications, facilitating efficient data transfer and eliminating the need for manual entry.
ActivityHD is an adaptable ERP system capable of handling complex general ledger and payroll situations, yet easy enough to use in less demanding environments. The integrated suite of applications...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Manage your direct & indirect purchasing on your own private procurement platform. Free version available.
Simple Procurement Software to manage all your company's spending. Tradogram provides configurable tools to streamline your Requisitions, Purchase Orders, RFQs/RFPs, Contracts, Receiving and Invoice Matching. Also, manage the process with User Permissions, Approvals, Budgets, Items Catalog, Supplier Management, Projects & much more. The latest cloud technology with top security & performance criteria. Get your FREE account today & see how easy it is to use!
Simple Procurement Software to manage all your company's spending. Tradogram provides configurable tools to streamline your Requisitions, Purchase Orders, RFQs/RFPs, Contracts, Receiving and Invoice...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Financial management solution that includes general ledger, accounts payable, accounts receivable, fixed assets, and cash management.
Complete financial management solution that includes general ledger, accounts payable, accounts receivable, fixed assets, and cash management.
Complete financial management solution that includes general ledger, accounts payable, accounts receivable, fixed assets, and cash management.

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Flerfaldigt prisbelönt lösning som ger intelligens till AP-automatisering och gör det möjligt för ledare att effektivisera sina finansiella arbetsflöden.
Yooz erbjuder en kraftfull, smart och lättanvänd molnbaserad automatiseringslösning för faktura- och betalningshantering. Yooz levererar besparingar, snabbhet och säkerhet med prisvärda, riskfria abonnemang till över 3 000 kunder och 100 000 användare runt om i världen. Den integreras sömlöst med mer än 200 system för finansiell förvaltning och överträffar alla andra lösningar på marknaden. Yooz North America har sitt huvudkontor i Dallas storstadsområde i Texas och Yooz har kontor omkring Europa.
Yooz erbjuder en kraftfull, smart och lättanvänd molnbaserad automatiseringslösning för faktura- och betalningshantering. Yooz levererar besparingar, snabbhet och säkerhet med prisvärda, riskfria...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel