312 resultat
Varför Capterra är gratis
Rossum är en AI-driven, molnbaserad lösning för insamling av fakturadata som påskyndar fakturabearbetningen gånger 6, med upp till 98 % noggrannhet. Lär dig mer om Rossum
AI-driven datautvinning för fakturor som enkelt kan anpassas och integreras i företagets processer. Alla layouter: fånga data från alla fakturor utan att behöva mallkonfiguration. Minskad ansträngning: 97 % färre tangenttryckningar och 6 gånger snabbare än manuell datainmatning. Kontinuerlig förbättring: lär sig av varje ny faktura. Utökningsbarhet: integreras manuellt eller via RPA eller API. Företagsklass: mycket skalbar molnprogramvara. Betrodd av: Siemens, EY, Cushman & Wakefield, Molson Coors. Lär dig mer om Rossum
AI-driven datautvinning för fakturor som enkelt kan anpassas och integreras i företagets processer. Alla layouter: fånga data från alla fakturor utan att behöva mallkonfiguration. Minskad ansträngni...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Odoo Accounting erbjuder banksynkronisering, automatiska fakturor, hantering av återkommande fakturor, avstämningar med mera. Lär dig mer om Odoo
Odoo Accounting hjälper dig att enkelt hantera din dagliga redovisning och har en global översikt över företagets tillstånd. Appsviten erbjuder ett brett utbud av finansiella rapporter och verktyg som dubbel bokföring, kundreskontra och leverantörsreskontra, hantering av flera valutor, skatteberäkning, automatisk bankimport, metoder för periodisering och kontanter och mycket mer. Lär dig mer om Odoo
Odoo Accounting hjälper dig att enkelt hantera din dagliga redovisning och har en global översikt över företagets tillstånd. Appsviten erbjuder ett brett utbud av finansiella rapporter och verktyg...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Glöm sena betalningar, ta full kontroll över din process och börja ändra verkligheten för din process för kortfristiga skulder med Pipefy. Lär dig mer om Pipefy
Pipefy är en programvara som hjälper ekonomiteam att kontrollera processer för kundfordringar. Denna lösning är enklare och mer organiserad än kalkylblad och e-postmeddelanden, ger full insyn i varje betalning och skapar ett felsäkert arbetsflöde. Över 50 000 användare förbättrar sina resultat med Pipefy. Gör som dem och förbättra hur du hanterar dina kortfristiga skulder idag. Lär dig mer om Pipefy
Pipefy är en programvara som hjälper ekonomiteam att kontrollera processer för kundfordringar. Denna lösning är enklare och mer organiserad än kalkylblad och e-postmeddelanden, ger full insyn i varje...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Spara tid och pengar genom att eliminera manuellt arbete. Leverantörsskulder, 3-vägsmatchning, automatiserad PR- och PO-bearbetning – allt i ett program. Lär dig mer om Precoro
Automatisera behandlingen av leverantörsskulder med Precoro. Håll koll på alla betalningar och utgifter och skapa inköpsorder eller fakturor med bara två klick. Precoro hjälper dig att effektivisera arbetsflödet för godkännanden, matcha fakturor med beställningar och kvitton och upprätta regler för kostnadsställen eller budgetar så att du aldrig överskrider din gräns. Mer än 1 000 små, medelstora och stora företag använder Precoro och får insyn i sina inköp genom fullständig automatisering av upphandlingsprocessen. Få 14 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Precoro
Automatisera behandlingen av leverantörsskulder med Precoro. Håll koll på alla betalningar och utgifter och skapa inköpsorder eller fakturor med bara två klick. Precoro hjälper dig att effektivisera...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Tipalti är en av ett fåtal heltäckande lösningar för automatisering av leverantörsskulder och effektiviserar hela den globala leverantörsbetalningsverksamheten. Lär dig mer om Tipalti
Tipalti erbjuder en av världens enda början till slut-lösningar för automatisering av leverantörsskulder, vilket eliminerar 80 % av arbetsbelastningen som läggs på att hantera hela den globala leverantörsbetalningsverksamheten. Tipaltis holistiska molnsystem inkluderar onboarding av leverantörer, registrering och validering av skatteformulär, fakturahantering, PO-matchning, betalningssätt och valutaval, gränsöverskridande överföringar, tidiga betalningar, kommunikation om leverantörsbetalningsstatus, betalningsavstämning, ERP-integration och rapportering av skatteinlämningsförberedelser. Lär dig mer om Tipalti
Tipalti erbjuder en av världens enda början till slut-lösningar för automatisering av leverantörsskulder, vilket eliminerar 80 % av arbetsbelastningen som läggs på att hantera hela den globala...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
En mycket effektiv programvarulösning för företag som vill påskynda sin fakturahantering (kortfristiga skulder). Lär dig mer om Klippa
Klippa garanterar en effektiv process från det att en faktura tas emot och går igenom auktoriseringsflödet, hela vägen upp till huvudboken. Klippas programvara hjälper dig att automatiskt behandla inköpsorderfakturor. Du och ditt team kommer att spara upp till 70 % av behandlingstiden. Med Klippa får du en tydlig överblick över fakturans status, det blir färre misstag som att betala samma faktura två gånger och du kan slippa bli sen med att betala godkända fakturor. Lär dig mer om Klippa
Klippa garanterar en effektiv process från det att en faktura tas emot och går igenom auktoriseringsflödet, hela vägen upp till huvudboken. Klippas programvara hjälper dig att automatiskt behandla...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Automatisera din process för skulder till leverantörer och andra fordringsägare så kan du öka kontrollen, minska kostnaderna och leverera insyn i alla dina utgifter på ett ställe. Lär dig mer om Emburse Chrome River INVOICE
Chrome River Invoice är en global framtidsklar lösning som gör att du snabbt kan fånga, lagra, matcha och godkänna fakturor i ett modernt gränssnitt. Säg adjö till frustrationen över att lägga pappershögar, sena betalningar och brist på synlighet. Säg hej till maximal effektivitet, insikt och smidighet med enkel och effektiv AP-automatisering. Lär dig mer om Emburse Chrome River INVOICE
Chrome River Invoice är en global framtidsklar lösning som gör att du snabbt kan fånga, lagra, matcha och godkänna fakturor i ett modernt gränssnitt. Säg adjö till frustrationen över att lägga...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Kissflow ger dig en förstklassig molnlösning för upphandling som är flexibel och har allt från inköp till leverantörshantering i samma plattform. Lär dig mer om Kissflow Procurement Cloud
Kissflow Procurement Cloud är de förstklassiga flexibla inköpslösningarna som har allt från inköp till leverantörshantering i en och samma plattform. Programvaran har allt inklusive inköpsorder, inköpsrekvisition, leverantörshantering, inköpsfakturering, analys och integrationer. Lär dig mer om Kissflow Procurement Cloud
Kissflow Procurement Cloud är de förstklassiga flexibla inköpslösningarna som har allt från inköp till leverantörshantering i en och samma plattform. Programvaran har allt inklusive inköpsorder,...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Hypatos är ledande inom utveckling av djuplärande automatiseringsteknik för dokumentbearbetning. Lär dig mer om Hypatos
Hypatos djupinlärningsteknik automatiserar komplexa dokumentbaserade backoffice-processer för oöverträffade effektivitetsvinster. Manuell dokumentbehandling är en viktig kostnadsdrivande faktor i organisationer. Tekniken samlar in datapunkter från dokument, utför valideringar och automatiserar processer, t.ex. bokföring. Hypatos betjänar de största konsumenterna av dokument, inklusive tre av de fyra stora finansiella rådgivarna och Shared Service Centers (SSC) i stora företag. Lär dig mer om Hypatos
Hypatos djupinlärningsteknik automatiserar komplexa dokumentbaserade backoffice-processer för oöverträffade effektivitetsvinster. Manuell dokumentbehandling är en viktig kostnadsdrivande faktor i...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Yokoy automatiserar företagets kostnads- och kreditkortsprocesser. Kontrollera endast specialfall manuellt, vår AI gör resten. Lär dig mer om Yokoy
Yokoy är den allt-i-ett-lösning för hantering av utgifter som du letat efter! Med hjälp av artificiell intelligens automatiserar Yokoy utgiftshantering för medelstora och stora företag. Utgiftshantering, fakturahantering, smarta företagskort och prenumerationshantering kombineras i en enda intuitiv plattform. Dina fördelar: - spara tid - spara pengar - återkräva moms automatiskt - förebyggande av bedrägerier - Fullständig automatisering, inte bara digitalisering - Individualiserade, företagsspecifika processflöden - Integrerat i ditt befintliga systemlandskap Lär dig mer om Yokoy
Yokoy är den allt-i-ett-lösning för hantering av utgifter som du letat efter! Med hjälp av artificiell intelligens automatiserar Yokoy utgiftshantering för medelstora och stora företag. Utgiftshanteri...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Sverige Lokal produkt
Qvalia

Qvalia

(0) Sverige Lokal produkt
Qvalia är en plattform för finansteam för att automatisera processer för leverantörsskulder och ha fullständig kontroll över de finansiella uppgifterna. Lär dig mer om Qvalia
Qvalia är en plattform för finansteam för att automatisera processer och ha fullständig kontroll över transaktioner och finansiella data. Qvalia förbättrar leverantörsskulder, kundfordringar och möjliggör kostnadsanalys i realtid och automatisering av bokföringen på radartikelnivå. Integrering är enkelt och prissättningen är transaktionsbaserad med 1 månads uppsägningstid. Funktioner för leverantörsskulder inkluderar gratis e-fakturering och automatiserad PDF-konvertering, fakturavalidering, återstudsning, leverantörsregister, övervakning med mera. Lär dig mer om Qvalia
Qvalia är en plattform för finansteam för att automatisera processer och ha fullständig kontroll över transaktioner och finansiella data. Qvalia förbättrar leverantörsskulder, kundfordringar och...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
En av de ledande redovisningsprogramvarorna för småföretag. Omedelbar åtkomst till kund-, leverantörs- och medarbetarinformation.
QuickBooks Enterprise (spara upp till 40 %) är en början till slut bokföringsprogramvara som kan växa tillsammans med din verksamhet. Det innehåller alla verktyg som din verksamhet behöver, men är ändå enkelt att använda. Du kan organisera din bokföring, hantera lagerhållning, följa upp försäljning och till och med sköta löneutbetalningar, men till en bråkdel av kostnaden. Med QuickBooks Enterprise sparar du tusentals dollar per år jämfört med liknande lösningar. Det är kraftfullt och flexibelt och finns också i versioner utformade för att passa dina specifika behov. Prova gratis idag.
QuickBooks Enterprise (spara upp till 40 %) är en början till slut bokföringsprogramvara som kan växa tillsammans med din verksamhet. Det innehåller alla verktyg som din verksamhet behöver, men är...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
QuickBooks Online is a small business accounting software and app that allows you to manage your business anywhere, anytime.
QuickBooks Online is a small business accounting software and app that allows you to manage your business anywhere, anytime. Used by over 4.5 million customers, QuickBooks provides smart tools for your business, yet is easy to use. You can organize your books, manage expenses, send invoices, track inventory, and even run payroll. With QuickBooks Online, you can get organized, save time, and even get paid fast by adding payment features. Best of all, you can try it for free for 30 days.
QuickBooks Online is a small business accounting software and app that allows you to manage your business anywhere, anytime. Used by over 4.5 million customers, QuickBooks provides smart tools for...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
En enkel fakturerings- och redovisningslösning från 7,50 USD/månad (de första tre månaderna). Bli en av de 24 miljoner människor som redan har använt FreshBooks.
FreshBooks automatiserar dagliga bokföringsaktiviteter, nämligen skapande av fakturor, betalningsmottagning, utgiftsspårning, fakturerbar tidsuppföljning och finansiell rapportering. Prova gratis i 30 dagar, inget kreditkort krävs.
FreshBooks automatiserar dagliga bokföringsaktiviteter, nämligen skapande av fakturor, betalningsmottagning, utgiftsspårning, fakturerbar tidsuppföljning och finansiell rapportering. Prova gratis i...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Manage your bills with Xero. Reduce admin time, pay your bills on time and get an overview of where your business is spending money.
Billing made easy with Xero. Xero helps you easily understand and manage your cash flow and shows you what bills are due for payment. Schedule payments, batch pay suppliers and spend less time on business admin by paying multiple bills in one simple transaction. You'll avoid late fees and build good relationships with your suppliers by paying your bills on time. Keep all of your bills in one place by emailing bills and documents straight to your files inbox in Xero for paperless record-keeping.
Billing made easy with Xero. Xero helps you easily understand and manage your cash flow and shows you what bills are due for payment. Schedule payments, batch pay suppliers and spend less time on...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
SAP Concur takes you beyond automation to a completely connected spend management solution that grows with your business
SAP Concur Invoice takes companies of all sizes and stages beyond automation to a completely connected spend management solution encompassing travel, expense, vendor invoice, compliance and risk. Our global expertise, industry-leading innovation and dynamic ecosystem of diverse partners and applications unlock powerful insights that help businesses reduce complexity and see spending clearly, so they can manage it proactively.
SAP Concur Invoice takes companies of all sizes and stages beyond automation to a completely connected spend management solution encompassing travel, expense, vendor invoice, compliance and risk. Our...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Accounting tool that provides multi-monitor support and past due stamps through improved cash flow.
Accounting tool that provides multi-monitor support and past due stamps through improved cash flow.
Accounting tool that provides multi-monitor support and past due stamps through improved cash flow.

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Effektivisera dina huvudsakliga ekonomi- och redovisningsfunktioner med NetSuites enhetliga redovisningslösning
Med Oracle NetSuite kan du: 1. få realtidsvy över kundföråldring, fakturaanalyser, återkommande fakturor, med konfigurerbara instrumentbrädor, rapporter, och nyckeltal 2. Spara tid och minska antalet fel genom att effektivisera lokala och globala processer för skatteefterlevnad. 3. Automatisera postordertransaktioner till allmänna huvudböcker och reskontra om kundfordringar med korrekta skatteberäkningar på varje faktura. 4. NetSuite omvandlar ditt företags huvudbok för att få den flexibilitet som behövs för att möta föränderliga affärsbehov
Med Oracle NetSuite kan du: 1. få realtidsvy över kundföråldring, fakturaanalyser, återkommande fakturor, med konfigurerbara instrumentbrädor, rapporter, och nyckeltal 2. Spara tid och minska...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Extend the capabilities of your accounting system to include expense management with Nexonia.
Nexonia is a configurable expense management solution that eliminates manual reporting, ensures compliance, and helps control your T&E spend. Customers choose Nexonia for: - Tight integrations with ERP's and accounting systems - Fast expense submissions with an easy to use mobile app - Handles complex approval workflows Nexonia's simple-to-use application is fully integrated with ERPs, credit cards, and other systems supporting a variety of businesses.
Nexonia is a configurable expense management solution that eliminates manual reporting, ensures compliance, and helps control your T&E spend. Customers choose Nexonia for: - Tight integrations with...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Enkel, lättanvänd redovisningsprogramvara som hjälper dig att hantera din företagsekonomi på ett smart sätt!
Zoho Books är en webbaserad bokföringsprogramvara som gör att du enkelt kan hantera pengarna som flödar in och ut ur ditt företag. Hantera dina kunder och fakturor samtidigt som du håller koll på utgifterna. Registrera, övervaka och stäm av bankkonton och transaktioner och samarbeta med din revisor i realtid. Viktigast av allt är att Zoho Books hjälper dig att fatta bättre, mer välgrundade beslut och hålla koll på ditt företag.
Zoho Books är en webbaserad bokföringsprogramvara som gör att du enkelt kan hantera pengarna som flödar in och ut ur ditt företag. Hantera dina kunder och fakturor samtidigt som du håller koll på...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Bill.com is the intelligent business payments platform that delivers financial process efficiency, time savings, and full control.
Bill.com delivers financial process efficiency through streamlined accounts payable and accounts receivable management. It reduces data entry and human error by leveraging artificial intelligence (AI) and machine learning. Bill.com gets more intelligent as you use it, learning your processes and preferences to give you greater control over every aspect of bill management.
Bill.com delivers financial process efficiency through streamlined accounts payable and accounts receivable management. It reduces data entry and human error by leveraging artificial intelligence...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Över 360 recensioner med 4,7/5 stjärnor. Enkelt men fullt utrustad. En av de högst rankade programvarorna för leverantörsskulder.
Enkel programvara för leverantörsskulder som gör det möjligt för teammedlemmar att skapa inköpsförfrågningar när de är på språng, som då kan godkännas av fördefinierade granskare på alla enheter. Alla relevanta kommentarer och dokument kan bifogas i inköpsordern för rapportering och granskning. Eliminera utgiftsfel och håll teammedlemmarna ansvariga för inköp med företagskortet. Visa och hantera budgetar i realtid för insiktsfullt beslutsfattande vid varje inköp. Skapa korrekta rapporter för din revisor med ett enda klick.
Enkel programvara för leverantörsskulder som gör det möjligt för teammedlemmar att skapa inköpsförfrågningar när de är på språng, som då kan godkännas av fördefinierade granskare på alla enheter....

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Leading provider of best-in-class cloud ERP software.
Sage Intacct is a leading provider of best-in-class cloud ERP software. In use by more than 11,000 businesses from startups to public companies, Intacct's applications help small and mid-sized organizations reach peak levels of performance by empowering finance professionals with deep functionality, real-time financial and operational insights, and the ability to automate critical processes.
Sage Intacct is a leading provider of best-in-class cloud ERP software. In use by more than 11,000 businesses from startups to public companies, Intacct's applications help small and mid-sized...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Rental property and personal finances management solution with tenant information tracking, income management, and expense tracking.
Rental property and personal finances management solution with tenant information tracking, income management, and expense tracking.
Rental property and personal finances management solution with tenant information tracking, income management, and expense tracking.

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Affordable, easy, yet powerful accounting for small business owners and their accountants. Streamline your money management.
Easy, yet powerful accounting for American business owners. You choose your accounting method: Cash-basis, modified cash basis or accrual accounting. Basic Accounting features ($15/mo): Pay and Print unlimited 1099s and 1096's, create and mail invoices, record payments, track unpaid invoices & import bank transactions (most major banks supported). Premium Accounting ($25/mo) includes everything in Basic +custom invoices, estimates, bank reconciliation, recurring invoices, and more!
Easy, yet powerful accounting for American business owners. You choose your accounting method: Cash-basis, modified cash basis or accrual accounting. Basic Accounting features ($15/mo): Pay and Print...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Complete, out-of-the-box-desktop accounting software, with secure cloud and mobile access, for small & medium sized businesses.
Sage 50cloud (formerly Peachtree Software) is a comprehensive accounting solution for small business. Designed for security, compliance and cloud-connected productivity. Popular features include detailed profitability tracking, cash flow forecasting, customized reporting via Microsoft Excel, advanced inventory tracking and automated bank reconciliation.
Sage 50cloud (formerly Peachtree Software) is a comprehensive accounting solution for small business. Designed for security, compliance and cloud-connected productivity. Popular features include...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Eliminate up to 90% of manual accounts payable (AP) processes. Streamline sign-off, approval, and processing of invoices online.
Webexpenses Invoice Processing eliminates up to 90% of manual accounts payable (AP) processes. The system also provides greater control and faster processing whether you're at home or in the office. Streamline sign-off, approval, and processing of invoices online. Finance teams benefit from real-time visibility over the life cycle of supplier invoices. Plus, greater control, accelerated approval process, and simplified AP tasks from start to finish.
Webexpenses Invoice Processing eliminates up to 90% of manual accounts payable (AP) processes. The system also provides greater control and faster processing whether you're at home or in the office....

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Automate your client's accounts payable process - make payments faster with Plooto's smart workflow and save countless hours.
At Plooto, we believe managing accounts payable and accounts receivable for your clients should be efficient, streamlined and profitable. Trusted by thousands of accountants, bookkeepers and firms - Plooto provides end to end AP & AR automation. With Plooto's smart approval workflows and secure electronic payments, expedite your accounts payable process and improve the way vendors get paid.
At Plooto, we believe managing accounts payable and accounts receivable for your clients should be efficient, streamlined and profitable. Trusted by thousands of accountants, bookkeepers and firms -...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Sage | Accounting is a simple yet powerful online accounting solution designed for small business owners.
Sage | Accounting (formerly Sage One) is an online accounting software that gives you anytime, anywhere access to the most important small business essentials. It has features that help you manage your cashflow and send and track invoices all through the cloud or on the mobile app. See why successful business owners choose Sage | Accounting. Visit our website for a complete list of features. Compatible with Mac/PC, Apple/Android. For a limited time only, try free for 3 months.
Sage | Accounting (formerly Sage One) is an online accounting software that gives you anytime, anywhere access to the most important small business essentials. It has features that help you manage...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Global och mobil kostnadshantering för medelstora till stora företag över hela världen.
Chrome River gör att affärerna flödar för några av världens största och mest respekterade globala organisationer. Den molnbaserade och mycket konfigurerbara lösningen för kostnadsrapportering ger ett elegant och intuitivt användargränssnitt som erbjuder samma högkvalitativa upplevelse på en smartphone, surfplatta eller bärbar dator. SaaS-produkterna tillhandahåller en motor och teknisk infrastruktur för affärsregler i världsklass som alla ekonomichefer, ekonomi- och redovisningsteam, resechefer och affärsresenärer älskar.
Chrome River gör att affärerna flödar för några av världens största och mest respekterade globala organisationer. Den molnbaserade och mycket konfigurerbara lösningen för kostnadsrapportering ger ett...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Accounts payable tool that enables firms to optimize payment processes, maintain vendor records, manage invoices, and generate reports.
acompay allows companies to go 100% Paperless with the whole Accounts Payable process from vendor invoices all the way to vendor payments. Reduce invoice processing costs by 75%-85%. In addition our unique Paperless Pay offer eliminates 100% of the check printing and mailing costs and transition most vendors to Electronic Payments. Best of all it comes with a complete Vendor Management service to handle all vendor communications and registration.
acompay allows companies to go 100% Paperless with the whole Accounts Payable process from vendor invoices all the way to vendor payments. Reduce invoice processing costs by 75%-85%. In addition our...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
ERP solution that assists businesses with project management, order management, commodity tracking, supply chain planning, and more.
ERP solution that assists businesses with project management, order management, commodity tracking, supply chain planning, and more.
ERP solution that assists businesses with project management, order management, commodity tracking, supply chain planning, and more.

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
FreeAgent has been voted the UK's #1 accounting software for small businesses owners! (Accounting Excellence Awards 2018)
Join over 80,000 small businesses in the UK using FreeAgent to manage their finances! Our award-winning cloud accounting software brings together invoicing, time tracking, expenses, MTD-compliant VAT, Self Assessment and more. Our in-built Tax Timeline a calendar of all your tax liabilities ensures youll never miss a tax deadline again. FreeAgent is HMRC-compliant and were committed to protecting your personal and financial data, using multiple layers of security.
Join over 80,000 small businesses in the UK using FreeAgent to manage their finances! Our award-winning cloud accounting software brings together invoicing, time tracking, expenses, MTD-compliant...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Spendesk is the all-in-one spend management solution that gives finance teams control and visibility over the accounts payable process.
Spendesk is the all-in-one spend management solution that makes accounts payable easier for the whole company. Create purchase orders, track approvals, and notify teams automatically when their payment is made. A complete AP process from purchase order to accounting, all in the same system as expenses and company cards. Easy and intuitive for employees, with the control and visibility finance teams need. Trusted by over 2,500 companies, Spendesk is helping businesses everywhere spend smarter.
Spendesk is the all-in-one spend management solution that makes accounts payable easier for the whole company. Create purchase orders, track approvals, and notify teams automatically when their...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Procurify är en lösning för utgiftshantering som låter ditt ekonomiteam verifiera att fakturorna har godkänts innan de betalas.
Med Procurify kan du godkänna och spåra dina inköp. Detta innebär att du enkelt kan verifiera fakturor med hela sammanhanget: Godkännande, följesedlar, inköpsorder och bilagor. Verifiera dina fakturor i Procurify och slutför sedan betalningsstegen i ditt bokföringssystem. Fullständig integrering med QuickBooks Online och NetSuite. Gör dina leverantörsbetalningar utan oro, få fakturagodkännande med Procurify.
Med Procurify kan du godkänna och spåra dina inköp. Detta innebär att du enkelt kan verifiera fakturor med hela sammanhanget: Godkännande, följesedlar, inköpsorder och bilagor. Verifiera dina...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Small business accounting made easy. Send invoices, collect payments, track expenses, create reports & make better financial decisions.
Kashoo 2.0 is a time-saving accounting application that automates bookkeeping tasks for small business owners. Using machine learning, Kashoo categorizes and reconciles expenses with bank and credit card transactions, and provides accurate, complete, and real-time reports in one-click. In addition to automatic reconciling, Kashoo also provides OCR and receipt-matching. Simply drop an image of a receipt in the Inbox and Kashoo will automatically match it to a transaction.
Kashoo 2.0 is a time-saving accounting application that automates bookkeeping tasks for small business owners. Using machine learning, Kashoo categorizes and reconciles expenses with bank and credit...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
WinTeam is a holistic financial, operations and workforce management solution for cleaning and security contractors in North America.
WinTeam is a holistic financial, operations & workforce management solution for cleaning & security contractors in North America. Includes accounting & financials, analytics & reporting, HR, compliance & benefits mgmt, payroll, job costing, work/people scheduling, quality assurance & inventory mgmt. It has employee & customer self-service plus time & attendance tracking. Streamline processes, connect back office to field ops & pinpoint profitability by site. Best fit for 100 employees or more.
WinTeam is a holistic financial, operations & workforce management solution for cleaning & security contractors in North America. Includes accounting & financials, analytics & reporting, HR,...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Automate your Accounts Payable with line item data extraction with multi-tier approvals today and save up to 80% of your teams time.
Suppliers email in their standard bills (invoices), credit notes and statements, all of which have line-item data extracted in real-time. Bills are then automatically matched to POs if applicable, or presented to individual managers at the start of a customisable approvals workflow, after which the approved data is automatically synced with your accounting system (and Point of Sale systems if required). Bills are stored online for 8 years, enabling a truly connected and paperless organisation.
Suppliers email in their standard bills (invoices), credit notes and statements, all of which have line-item data extracted in real-time. Bills are then automatically matched to POs if applicable, or...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Small Business cloud based accounting software to automate payroll, client management, tax and all your accounting needs.
MYOB Business is the fast and easy way to manage your cashflow and ATO compliance requirements. Includes time saving features that automates everyday tasks, giving you great insights and making compliance easy. Manage your business anywhere on your laptop or mobile. Keep your data safe and secure in the cloud. Get real-time cashflow, invoicing and payments. Access expert software and business support by phone or online 7 days a week. Try free for 30 days today.
MYOB Business is the fast and easy way to manage your cashflow and ATO compliance requirements. Includes time saving features that automates everyday tasks, giving you great insights and making...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Dext - the pre-accounting solution that makes invoice management easy. Simple and paperless.
Dext is pre-accounting software for companies and chartered accountants - designed to help save time when collecting and entering the important information. A single platform that sorts through your documents and seamlessly integrates with your accounting system. With Dext, you can send expense reports and business expenses in one simple click, then all the information is automatically categorized and safely stored.
Dext is pre-accounting software for companies and chartered accountants - designed to help save time when collecting and entering the important information. A single platform that sorts through your...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Financial management solution that helps create budgets, track investments, manage bills & receive reminders for upcoming payments.
Financial management solution that helps create budgets, track investments, manage bills & receive reminders for upcoming payments.
Financial management solution that helps create budgets, track investments, manage bills & receive reminders for upcoming payments.

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Data-centric Fourth Era ERP with Embedded AI
Focus X is an all-inclusive enterprise resource planning (ERP) system that helps you connect every aspect of your business operations. From production to supply chain, customer relationship management to inventory and human resources, it records and stores all your core business data on a centralized database. The application is more focused on the data, information and agility of the process, as well as being able to respond to a fast-moving and volatile business environment.
Focus X is an all-inclusive enterprise resource planning (ERP) system that helps you connect every aspect of your business operations. From production to supply chain, customer relationship management...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
MineralTree automates the Accounts Payable process from invoice capture to payment execution and can be implemented in days or weeks.
MineralTree provides secure, easy-to-use, end-to-end Accounts Payable and payment automation solutions that reduce costs by more than 75%, increase visibility and control, mitigate fraud and risk, while improving cash flow. More than 2,000 mid-sized companies, as well as more than 25 financial institutions, rely on MineralTree to help transform the finance function from a cost center to a profit center. With MineralTree, you can be up and running in days or weeks.
MineralTree provides secure, easy-to-use, end-to-end Accounts Payable and payment automation solutions that reduce costs by more than 75%, increase visibility and control, mitigate fraud and risk,...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
KashFlow Payroll online software includes everything you need for effective payroll in a small business
KashFlow Payroll includes everything you need for effective payroll in a small business. Pay monthly salaries and hourly wages from one place and easily update forms for employee, tax and insurance information. Easy to use online software. - Automatic Enrolment Made Easy - Every Payroll Essential - Automated processes - Effortless Payroll Management - Holiday Pay functionality
KashFlow Payroll includes everything you need for effective payroll in a small business. Pay monthly salaries and hourly wages from one place and easily update forms for employee, tax and insurance...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Pay & Get paid by Digital checks, Printable Checks, eChecks, ACH, RTP All in one Platform. One-Click Check mailing for $1.00 by USPS
Online Check Writer provides you services starting from check printing to online banking. The software allows you to print checks instantly on blank stock papers using a regular printer at your office or home. Also, it let you move money seamlessly by free ACH, Wire, and e-checks without any transaction fees. In addition, OCW’s online banking service, Zil, offers a free business checking account with a 1.5% cashback on every dollar you spend using a Zil visa card.
Online Check Writer provides you services starting from check printing to online banking. The software allows you to print checks instantly on blank stock papers using a regular printer at your...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Pay bill for free. Use bank transfers or credit cards even if vendors only accept checks.
Melio is a free vendor/bill payment solution that minimizes busywork and maximizes cash flow. Pay vendor using bank transfers or debit cards for free even if they only accept checks! You can also use your credit card where cards are not accepted which will allow you to hold onto your cash longer and earn credit card rewards! Accounts Payable re-invented. Melio automatically syncs with your QuickBooks and even mails checks on your behalf to vendors, so you don't need to cut checks anymore
Melio is a free vendor/bill payment solution that minimizes busywork and maximizes cash flow. Pay vendor using bank transfers or debit cards for free even if they only accept checks! You can also...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
A subscription tracking solution for entrepreneurs with alerts & reminders, exchange rate conversion, payment type management and more.
A subscription tracking solution for entrepreneurs with alerts & reminders, exchange rate conversion, payment type management and more.
A subscription tracking solution for entrepreneurs with alerts & reminders, exchange rate conversion, payment type management and more.

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Control your spend with budgets and automate everything in between. Because you've got better things to do than approving expenses.
Control your spend with budgets and automate everything in between. Because you've got better things to do than approving expenses. With the Lola.com Financial operations platform - you can track your budget-to-actuals in real-time. Without expense reports. You can give everyone a card, pay your bills, and handle reimbursements. Did we mention you can book flights, hotels, and cars too? All with 24/7 in-app support for any card issues, trip changes, or cancellations.
Control your spend with budgets and automate everything in between. Because you've got better things to do than approving expenses. With the Lola.com Financial operations platform - you can track...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
ECM solution that combines integrated document management, business process management and records management.
OnBase enterprise content management software combines integrated document management, business process management and records management in a single application. Whether deployed as a hosted or premises-based solution, OnBase allows organizations to automate business processes and reduce the time and cost of performing important business functions through the management and control of content.
OnBase enterprise content management software combines integrated document management, business process management and records management in a single application. Whether deployed as a hosted or...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
ZarMoney does it all... And does it better! We believe an outside-the-box accounting solution should have out-of-this-world support.
ZarMoney is a Cloud-Based Accounting Software for all types of businesses. Features include invoicing, inventory tracking, quotes, estimates, statements, alerts and so much more... Some Benefits Include: *No more costly monthly charges for accounting software. *Save more time and be more productive with ZarMoney. *Track all your business and profits in one place. *Business software support Get started now! No credit card required to get full FREE Access.
ZarMoney is a Cloud-Based Accounting Software for all types of businesses. Features include invoicing, inventory tracking, quotes, estimates, statements, alerts and so much more... Some Benefits...

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel