Sverige Visa lokala produkter
402 resultat
Tipalti är en av ett fåtal heltäckande lösningar för automatisering av leverantörsskulder och effektiviserar hela den globala leverantörsbetalningsverksamheten. Lär dig mer om Tipalti
Tipalti erbjuder en av världens enda början till slut-lösningar för automatisering av leverantörsskulder, vilket eliminerar 80 % av arbetsbelastningen som läggs på att hantera hela den globala leverantörsbetalningsverksamheten. Tipaltis holistiska molnsystem inkluderar onboarding av leverantörer, registrering och validering av skatteformulär, fakturahantering, PO-matchning, betalningssätt och valutaval, gränsöverskridande överföringar, tidiga betalningar, kommunikation om leverantörsbetalningsstatus, betalningsavstämning, ERP-integration och rapportering av skatteinlämningsförberedelser. Lär dig mer om Tipalti

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Sverige Lokal produkt
Qvalia är en plattform för finansteam för att automatisera processer för leverantörsskulder och ha fullständig kontroll över de finansiella uppgifterna. Lär dig mer om Qvalia
Qvalia är en plattform för finansteam för att automatisera processer och ha fullständig kontroll över transaktioner och finansiella data. Qvalia förbättrar leverantörsskulder, kundfordringar och möjliggör kostnadsanalys i realtid och automatisering av bokföringen på radartikelnivå. Integrering är enkelt och prissättningen är transaktionsbaserad med 1 månads uppsägningstid. Funktioner för leverantörsskulder inkluderar gratis e-fakturering och automatiserad PDF-konvertering, fakturavalidering, återstudsning, leverantörsregister, övervakning med mera. Lär dig mer om Qvalia

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Rossum är en AI-driven, molnbaserad lösning för insamling av fakturadata som påskyndar fakturabearbetningen gånger 6, med upp till 98 % noggrannhet. Lär dig mer om Rossum
AI-driven datautvinning för fakturor som enkelt kan anpassas och integreras i företagets processer. Alla layouter: fånga data från alla fakturor utan att behöva mallkonfiguration. Minskad ansträngni ng: 97 % färre tangenttryckningar och 6 gånger snabbare än manuell datainmatning. Kontinuerlig förbättring: lär sig av varje ny faktura. Utökningsbarhet: integreras manuellt eller via RPA eller API. Företagsklass: mycket skalbar molnprogramvara. Betrodd av: Siemens, EY, Cushman & Wakefield, Molson Coors. Lär dig mer om Rossum

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Automatisera din process för skulder till leverantörer och andra fordringsägare så kan du öka kontrollen, minska kostnaderna och leverera insyn i alla dina utgifter på ett ställe. Lär dig mer om Emburse Chrome River INVOICE
Chrome River Invoice är en global framtidsklar lösning som gör att du snabbt kan fånga, lagra, matcha och godkänna fakturor i ett modernt gränssnitt. Säg adjö till frustrationen över att lägga pappershögar, sena betalningar och brist på synlighet. Säg hej till maximal effektivitet, insikt och smidighet med enkel och effektiv AP-automatisering. Lär dig mer om Emburse Chrome River INVOICE

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Spara tid och pengar genom att eliminera manuellt arbete. Leverantörsskulder, 3-vägsmatchning, automatiserad PR- och PO-bearbetning – allt i ett program. Lär dig mer om Precoro
Automatisera behandlingen av leverantörsskulder med Precoro. Håll koll på alla betalningar och utgifter och skapa inköpsorder eller fakturor med bara två klick. Precoro hjälper dig att effektivisera arbetsflödet för godkännanden, matcha fakturor med beställningar och kvitton och upprätta regler för kostnadsställen eller budgetar så att du aldrig överskrider din gräns. Mer än 1 000 små och medelstora företag (SMF) och stora företag använder Precoro och får insyn i sina inköp genom fullständig automatisering av upphandlingsprocessen. Få 14 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Precoro

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Kissflow ger dig en förstklassig molnlösning för upphandling som är flexibel och har allt från inköp till leverantörshantering i samma plattform. Lär dig mer om Kissflow Procurement Cloud
Kissflow Procurement Cloud är de förstklassiga flexibla inköpslösningarna som har allt från inköp till leverantörshantering i en och samma plattform. Programvaran har allt inklusive inköpsorder, inköpsrekvisition, leverantörshantering, inköpsfakturering, analys och integrationer. Lär dig mer om Kissflow Procurement Cloud

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Odoo Accounting erbjuder banksynkronisering, automatiska fakturor, hantering av återkommande fakturor, avstämningar med mera. Lär dig mer om Odoo
Odoo Accounting hjälper dig att enkelt hantera din dagliga redovisning och har en global översikt över företagets tillstånd. Appsviten erbjuder ett brett utbud av finansiella rapporter och verktyg som dubbel bokföring, kundreskontra och leverantörsreskontra, hantering av flera valutor, skatteberäkning, automatisk bankimport, metoder för periodisering och kontanter och mycket mer. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Procurify är en lösning för utgiftshantering som låter ditt ekonomiteam verifiera att fakturorna har godkänts innan de betalas. Lär dig mer om Procurify
Med Procurify kan du godkänna och spåra dina inköp. Detta innebär att du enkelt kan verifiera fakturor med hela sammanhanget: Godkännande, följesedlar, inköpsorder och bilagor. Verifiera dina fakturor i Procurify och slutför sedan betalningsstegen i ditt bokföringssystem. Fullständig integrering med QuickBooks Online och NetSuite. Gör dina leverantörsbetalningar utan oro, få fakturagodkännande med Procurify. Lär dig mer om Procurify

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Ett bra system för entreprenörshantering Lär dig mer om Worksuite
Shortlist är en smart, användarvänlig plattform för entreprenörshantering. Lösningen gör det enkelt för små och stora företag att introducera, hantera och betala externa arbetare i över 200 länder med bara några få klick. Ta hand om regelefterlevnad, rapportering och projektledning på en bråkdel av tiden. Från små startups till världens största varumärken – Shortlist är en komplett lösning som ger kraftfulla funktioner och flexibilitet för varje steg i affärstillväxten. Lär dig mer om Worksuite

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Yokoy automatiserar företagets kostnads- och kreditkortsprocesser. Kontrollera endast specialfall manuellt, vår AI gör resten. Lär dig mer om Yokoy
Yokoy är den allt-i-ett-lösning för hantering av utgifter som du letat efter! Med hjälp av artificiell intelligens automatiserar Yokoy utgiftshantering för medelstora och stora företag. Utgiftshanteri ng, fakturahantering, smarta företagskort och prenumerationshantering kombineras i en enda intuitiv plattform. Dina fördelar: - spara tid - spara pengar - återkräva moms automatiskt - förebyggande av bedrägerier - Fullständig automatisering, inte bara digitalisering - Individualiserade, företagsspecifika processflöden - Integrerat i ditt befintliga systemlandskap Lär dig mer om Yokoy

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Automatisera dina leverantörsskulders livscykel och minska kostnaderna med en lättanvänd molnbaserad plattform. Lär dig mer om QT9 ERP
Integrera din programvara för leverantörsskulder med realtidsdata från försäljning, tillverkning, lager och inköp. QT9 ERP är en mycket skalbar molnplattform som gör att du kan övervaka och förbättra kassaflödet på flera platser. Anslut leverantörsskulder till redovisning, offert och fakturering med e-postaviseringar och godkända elektroniska signaturer enligt FDA 21 CFR del 11. Se till att dina räkningar betalas i tid och övervaka var ditt företag spenderar pengar vid varje givet tillfälle. Lär dig mer om QT9 ERP

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Hypatos är ledande inom utveckling av djuplärande automatiseringsteknik för dokumentbearbetning. Lär dig mer om Hypatos
Hypatos djupinlärningsteknik automatiserar komplexa dokumentbaserade backoffice-processer för oöverträffade effektivitetsvinster. Manuell dokumentbehandling är en viktig kostnadsdrivande faktor i organisationer. Tekniken samlar in datapunkter från dokument, utför valideringar och automatiserar processer, t.ex. bokföring. Hypatos betjänar de största konsumenterna av dokument, inklusive tre av de fyra stora finansiella rådgivarna och Shared Service Centers (SSC) i stora företag. Lär dig mer om Hypatos

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
A highly efficient software solution for companies that want to speed up their invoice processing. It's time to improve. Powered by AI! Lär dig mer om Klippa Invoice Processing
Do you want to save 80% of processing time on invoices? We guarantee you a streamlined process from the moment an invoice is received and goes through the authorization flow. Klippa uses leading AI and Optical Character Recognition technology to streamline this process. With Klippa you get a clear status overview of your invoices. You will notice fewer mistakes, such as paying the same invoice twice and you will never be late with paying approved invoices again. Book a free online demo today! Lär dig mer om Klippa Invoice Processing

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Microsoft Office 365 based Accounts Payable invoice automation app Lär dig mer om EasyAP365
The DynamicPoint EasyAP365 Invoice Automation application is an Office 365 based product that leverages the extensibility of Microsoft Office 365 to deliver a price effective yet robust solution with real time integration to market leading ERP systems. The product saves you money by using what you own: - SharePoint document storage - Microsoft workflow - Existing ERP functionality You maintain control with EasyAP365 as all of your data remains securely housed in your Office 365 subscription. Lär dig mer om EasyAP365

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
En av de ledande redovisningsprogramvarorna för småföretag. Omedelbar åtkomst till kund-, leverantörs- och medarbetarinformation.
QuickBooks Enterprise (spara upp till 40 %) är en början till slut bokföringsprogramvara som kan växa tillsammans med din verksamhet. Det innehåller alla verktyg som din verksamhet behöver, men är ändå enkelt att använda. Du kan organisera din bokföring, hantera lagerhållning, följa upp försäljning och till och med sköta löneutbetalningar, men till en bråkdel av kostnaden. Med QuickBooks Enterprise sparar du tusentals dollar per år jämfört med liknande lösningar. Det är kraftfullt och flexibelt och finns också i versioner utformade för att passa dina specifika behov. Prova gratis idag. Lär dig mer om QuickBooks Desktop Enterprise

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
QuickBooks Online is a small business accounting software and app that allows you to manage your business anywhere, anytime.
QuickBooks Online is a small business accounting software and app that allows you to manage your business anywhere, anytime. Used by over 4.5 million customers, QuickBooks provides smart tools for your business, yet is easy to use. You can organize your books, manage expenses, send invoices, track inventory, and even run payroll. With QuickBooks Online, you can get organized, save time, and even get paid fast by adding payment features. Best of all, you can try it for free for 30 days. Lär dig mer om Quickbooks Online

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
En enkel fakturerings- och redovisningslösning från 7,50 USD/månad (de första tre månaderna). Bli en av de 24 miljoner människor som redan har använt FreshBooks.
FreshBooks automatiserar dagliga bokföringsaktiviteter, nämligen skapande av fakturor, betalningsmottagning, utgiftsspårning, fakturerbar tidsuppföljning och finansiell rapportering. Prova gratis i 30 dagar, inget kreditkort krävs. Lär dig mer om FreshBooks

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Manage your bills with Xero. Reduce admin time, pay your bills on time and get an overview of where your business is spending money.
Billing made easy with Xero. Xero helps you easily understand and manage your cash flow and shows you what bills are due for payment. Schedule payments, batch pay suppliers and spend less time on business admin by paying multiple bills in one simple transaction. You'll avoid late fees and build good relationships with your suppliers by paying your bills on time. Keep all of your bills in one place by emailing bills and documents straight to your files inbox in Xero for paperless record-keeping. Lär dig mer om Xero

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
SAP Concur takes you beyond automation to a completely connected spend management solution that grows with your business
SAP Concur Invoice takes companies of all sizes and stages beyond automation to a completely connected spend management solution encompassing travel, expense, vendor invoice, compliance and risk. Our global expertise, industry-leading innovation and dynamic ecosystem of diverse partners and applications unlock powerful insights that help businesses reduce complexity and see spending clearly, so they can manage it proactively. Lär dig mer om SAP Concur

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Accounting tool that provides multi-monitor support and past due stamps through improved cash flow.
Accounting tool that provides multi-monitor support and past due stamps through improved cash flow. Lär dig mer om QuickBooks Desktop Pro

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Effektivisera processerna för att granska, godkänna och betala fakturor med NetSuites programvara för molnredovisning.
NetSuite Cloud Accounting-programvaran automatiserar hantering och betalning av leverantörsfakturor. Processer som matchning av transaktioner, bokföring, godkännanden och avstämningar är automatiserad e, vilket innebär att manuell datainmatning elimineras och att den tid och ansträngning som krävs för att behandla räkningar minimeras. Instrumentpaneler, rapporter och prestationsnyckeltal som är specifika för leverantörsreskontra ger dig kontroll över företagets leverantörsreskontraprocesser. Lär dig mer om NetSuite

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Extend the capabilities of your accounting system to include expense management with Nexonia.
Nexonia is a configurable expense management solution that eliminates manual reporting, ensures compliance, and helps control your T&E spend. Customers choose Nexonia for: - Tight integrations with ERP's and accounting systems - Fast expense submissions with an easy to use mobile app - Handles complex approval workflows Nexonia's simple-to-use application is fully integrated with ERPs, credit cards, and other systems supporting a variety of businesses. Lär dig mer om Emburse Nexonia Expenses

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Enkel, lättanvänd redovisningsprogramvara som hjälper dig att hantera din företagsekonomi på ett smart sätt!
Zoho Books är en webbaserad bokföringsprogramvara som gör att du enkelt kan hantera pengarna som flödar in och ut ur ditt företag. Hantera dina kunder och fakturor samtidigt som du håller koll på utgifterna. Registrera, övervaka och stäm av bankkonton och transaktioner och samarbeta med din revisor i realtid. Viktigast av allt är att Zoho Books hjälper dig att fatta bättre, mer välgrundade beslut och hålla koll på ditt företag. Lär dig mer om Zoho Books

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Bill.com is the intelligent business payments platform that delivers financial process efficiency, time savings, and full control.
Bill.com delivers financial process efficiency through streamlined accounts payable (AP) and accounts receivable (AR) management. Reduce errors and increase efficiency by leveraging artificial intelligence (AI) and machine learning. Bill.com gets more intelligent as you use it, learning your processes and preferences to give you greater control over every aspect of bill management. Lär dig mer om Bill.com

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Över 360 recensioner med 4,7/5 stjärnor. Enkelt men fullt utrustad. En av de högst rankade programvarorna för leverantörsskulder.
Enkel programvara för leverantörsskulder som gör det möjligt för teammedlemmar att skapa inköpsförfrågningar när de är på språng, som då kan godkännas av fördefinierade granskare på alla enheter. Alla relevanta kommentarer och dokument kan bifogas i inköpsordern för rapportering och granskning. Eliminera utgiftsfel och håll teammedlemmarna ansvariga för inköp med företagskortet. Visa och hantera budgetar i realtid för insiktsfullt beslutsfattande vid varje inköp. Skapa korrekta rapporter för din revisor med ett enda klick. Lär dig mer om ProcurementExpress.com

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Rental property and personal finances management solution with tenant information tracking, income management, and expense tracking.
Quicken is a property management solution that helps manage tax planning, tenants rent payments, and rental properties. With Quicken, you can get help quickly if you need it with free phone and chat support from our dedicated team. Sync with the Quicken web & mobile apps to manage your money on the go. Lär dig mer om Quicken

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Sage Intacct's AP software lets you create automated, configurable processes to enhance internal controls and ensure accountability.
The Sage Intacct Accounts Payable software saves businesses thousands of hours—and hundreds of thousands of dollars—by automating manual accounts payable processes and eliminating inefficient workflows. With Sage Intacct accounts payable software, you can track and view invoices and payments, approvals, and reports—anytime, anywhere. See your accounts payable liabilities and vendor-aging reports, and bill and check register reports across your business in real time. Lär dig mer om Sage Intacct

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Complete, out-of-the-box-desktop accounting software, with secure cloud and mobile access, for small & medium sized businesses.
Sage 50cloud Accounting (formerly Peachtree Software) is a comprehensive accounting solution for small business. Designed for security, compliance and cloud-connected productivity. Popular features include detailed profitability tracking, cash flow forecasting, customized reporting via Microsoft Excel, advanced inventory tracking and automated bank reconciliation. Lär dig mer om Sage 50cloud Accounting

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Affordable, easy, yet powerful accounting for small business owners and their accountants. Streamline your money management.
Voted most user-friendly and affordable accounting software by users! Patented double view accounting. Easy startup! Import data customers, vendors, trial balance, and Chart of Accounts. Basic Accounting ($20/mo): Pay 1099s, create & mail invoices, record payments, track invoices auto-import bank transactions (most major banks supported), & accept credit cards. Premium Accounting ($30/mo) All Basic features + estimates, reminders, recurring invoices, attach receipts, reconciliation, & more! Lär dig mer om Patriot Accounting

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Glöm sena betalningar, ta full kontroll över din process och börja ändra verkligheten för din process för kortfristiga skulder med Pipefy.
Pipefy är en programvara som hjälper ekonomiteam att kontrollera processer för kundfordringar. Denna lösning är enklare och mer organiserad än kalkylblad och e-postmeddelanden, ger full insyn i varje betalning och skapar ett felsäkert arbetsflöde. Över 50 000 användare förbättrar sina resultat med Pipefy. Gör som dem och förbättra hur du hanterar dina kortfristiga skulder idag. Lär dig mer om Pipefy

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Eliminate up to 90% of manual accounts payable (AP) processes. Streamline sign-off, approval, and processing of invoices online.
Webexpenses Invoice Processing eliminates up to 90% of manual accounts payable (AP) processes. The system also provides greater control and faster processing whether you're at home or in the office. Streamline sign-off, approval, and processing of invoices online. Finance teams benefit from real-time visibility over the life cycle of supplier invoices. Plus, greater control, accelerated approval process, and simplified AP tasks from start to finish. Lär dig mer om webexpenses

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Sage Business Cloud Accounting is a simple yet powerful online accounting solution designed for small business owners.
Sage Business Cloud Accounting (formerly Sage One) is an online accounting software that gives you anytime, anywhere access to the most important small business essentials. It has features that help you manage your cashflow and send and track invoices all through the cloud or on the mobile app. See why successful business owners choose Sage | Accounting. Visit our website for a complete list of features. Compatible with Mac/PC, Apple/Android. For a limited time only, try free for 3 months. Lär dig mer om Sage Business Cloud Accounting

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Automate your client's accounts payable process - make payments faster with Plooto's smart workflow and save countless hours.
At Plooto, we believe managing accounts payable and accounts receivable for your clients should be efficient, streamlined and profitable. Trusted by thousands of accountants, bookkeepers and firms - Plooto provides end to end AP & AR automation. With Plooto's smart approval workflows and secure electronic payments, expedite your accounts payable process and improve the way vendors get paid. Lär dig mer om Plooto

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Spendesk is the 7-in-1 spend management solution that gives finance teams control and visibility over the accounts payable process.
Spendesk is the 7-in-1 spend management solution that makes accounts payable easier for the whole company. Create purchase orders, track approvals, and notify teams automatically when their payment is made. A complete AP process from purchase order to accounting, all in the same system as expenses and company cards. Easy and intuitive for employees, with the control and visibility finance teams need. Trusted by over 2,500 companies, Spendesk is helping businesses everywhere spend smarter. Lär dig mer om Spendesk

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Pay & Get paid in Single Platform. Use Printable Checks, eChecks, ACH, RTP. Pay with a credit card even where cards are not accepted.
Online Check Writer provides you services starting from check printing to online banking. The software allows you to print checks instantly on blank stock papers using a regular printer at your office or home. Also, it let you move money seamlessly by ACH, Wire, and e-checks. In addition, OCW’s online banking service, Zil, offers a free business checking account with ACH & Wire Transfers. Our latest offer is the ability to pay anywhere using a credit card even where cards are not accepted. Lär dig mer om Online Check Writer

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Global och mobil kostnadshantering för medelstora till stora företag över hela världen.
Chrome River gör att affärerna flödar för några av världens största och mest respekterade globala organisationer. Den molnbaserade och mycket konfigurerbara lösningen för kostnadsrapportering ger ett elegant och intuitivt användargränssnitt som erbjuder samma högkvalitativa upplevelse på en smartphone, surfplatta eller bärbar dator. SaaS-produkterna tillhandahåller en motor och teknisk infrastruktur för affärsregler i världsklass som alla ekonomichefer, ekonomi- och redovisningsteam, resechefer och affärsresenärer älskar. Lär dig mer om Emburse Chrome River Expense

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Sage 300cloud is an ideal business management solution for growing service and distribution businesses.
Sage 300cloud helps business manage their finance and accounting needs.The product takes the complexity out of managing business finances across borders, in multiple currencies and locations.Sage 300cloud is especially sought after by companies with complex corporate structures such as multi-entities, franchisees, and companies with an international subsidiary as it has strong GL consolidation features and can easily account for intercompany transfers automatically. test Lär dig mer om Sage 300cloud

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
We design our software keeping your business in mind. From accounting to reporting, manage it all with our one-stop business solution.
Every business has unique needs specific to your way of working, industry or market. Sometimes, you make an exception to these needs to continue with a workaround in your current software. This can result in decreased productivity & hamper business growth. TallyPrime is a software designed intuitively keeping different business scenarios in mind. We’ve taken care of every little detail, so that you don’t have to rely on workarounds but appreciate that the software is built specifically for you! Lär dig mer om TallyPrime

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Melio is a free AP software. No setup or monthly fees. Users pay with a bank transfer or a card. Vendors receive a check or a transfer.
Melio is a free Accounts Payable software that minimizes busywork and maximizes cash flow for US small businesses in all sectors. Simplify invoice payments - pay vendors, suppliers, and contractors using bank transfers for free or credit/debit cards even if they only accept checks! No monthly fee, no subscription costs. Accounts Payable re-invented. Melio automatically syncs with your QuickBooks and even mails checks on your behalf to vendors, so you don't need to cut checks anymore. Lär dig mer om Melio

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
ERP solution that assists businesses with project management, order management, commodity tracking, supply chain planning, and more.
ERP solution that assists businesses with project management, order management, commodity tracking, supply chain planning, and more. Lär dig mer om JD Edwards EnterpriseOne

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Accounts payable tool that enables firms to optimize payment processes, maintain vendor records, manage invoices, and generate reports.
acompay allows companies to go 100% Paperless with the whole Accounts Payable process from vendor invoices all the way to vendor payments. Reduce invoice processing costs by 75%-85%. In addition our unique Paperless Pay offer eliminates 100% of the check printing and mailing costs and transition most vendors to Electronic Payments. Best of all it comes with a complete Vendor Management service to handle all vendor communications and registration. Lär dig mer om AP Workflow Automation

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
FreeAgent - Voted the UK’s #1 bookkeeping software and Client App of the Year 2021 at ICB Luca awards
FreeAgent is award-winning online accounting software that’s designed specifically for small businesses and freelancers. Over 100,000 business owners and their accountants and bookkeepers use FreeAgent to create invoices, monitor cashflow, file tax returns and much more. With no confusing accounting jargon and a friendly support team on hand to answer any questions, FreeAgent makes it easy to keep your business admin on track. Lär dig mer om FreeAgent

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Small business accounting made easy. Send invoices, collect payments, track expenses, create reports & make better financial decisions.
Kashoo 2.0 is a time-saving accounting application that automates bookkeeping tasks for small business owners. Using machine learning, Kashoo categorizes and reconciles expenses with bank and credit card transactions, and provides accurate, complete, and real-time reports in one-click. In addition to automatic reconciling, Kashoo also provides OCR and receipt-matching. Simply drop an image of a receipt in the Inbox and Kashoo will automatically match it to a transaction. Lär dig mer om Kashoo

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Automate your Accounts Payable with line item data extraction with multi-tier approvals today and save up to 80% of your teams time.
Suppliers email in their standard bills (invoices), credit notes and statements, all of which have line-item data extracted in real-time. Bills are then automatically matched to POs if applicable, or presented to individual managers at the start of a customisable approvals workflow, after which the approved data is automatically synced with your accounting system (and Point of Sale systems if required). Bills are stored online for 8 years, enabling a truly connected and paperless organisation. Lär dig mer om Lightyear

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Prepare an invoice / sale / order within the next 30 days and the amount will be placed in this box.
This is determined if at the time of generating the invoice, if it is marked as uncollected, when it asks you for the date on which you expect to receive the payment from the client, if from the date on which you are preparing the invoice / sale / order are within the next 30 days the amount will be placed in this box. Lär dig mer om Konfío Gestión

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
WinTeam is a holistic financial, operations and workforce management solution for cleaning and security contractors in North America.
WinTeam is a holistic financial, operations & workforce management solution for cleaning & security contractors in North America. Includes accounting & financials, analytics & reporting, HR, compliance & benefits mgmt, payroll, job costing, work/people scheduling, quality assurance & inventory mgmt. It has employee & customer self-service plus time & attendance tracking. Streamline processes, connect back office to field ops & pinpoint profitability by site. Best fit for 100 employees or more. Lär dig mer om WinTeam

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Financial management solution that helps create budgets, track investments, manage bills & receive reminders for upcoming payments.
Mint is a free online money management tool that helps you budget, track spending, and monitor your credit score. Mint pulls all of your financial accounts into one place so you can finally get a complete picture of where your money is going. Lär dig mer om Mint

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Dext - the pre-accounting solution that makes invoice management easy. Simple and paperless.
Dext is pre-accounting software for companies and chartered accountants - designed to help save time when collecting and entering the important information. A single platform that sorts through your documents and seamlessly integrates with your accounting system. With Dext, you can send expense reports and business expenses in one simple click, then all the information is automatically categorized and safely stored. Lär dig mer om Dext Prepare

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Small Business cloud based accounting software to automate payroll, client management, tax and all your accounting needs.
MYOB Business is the fast and easy way to manage your cashflow and ATO compliance requirements. Includes time saving features that automates everyday tasks, giving you great insights and making compliance easy. Manage your business anywhere on your laptop or mobile. Keep your data safe and secure in the cloud. Get real-time cashflow, invoicing and payments. Access expert software and business support by phone or online 7 days a week. Try free for 30 days today. Lär dig mer om MYOB Business

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Condo Control's AP system covers vendor, procurement, and purchase order management, as well as invoice management and payments.
Condo Control’s accounts payable platform is an end-to-end solution for seamless AP automation. Our AP system covers vendor, procurement, and purchase order management, as well as invoice management and payments. Together, these pillars speed up approval processes and minimize human error. In addition to the software, you get access to an award-winning support team. Our customer success managers were former property managers, so they know what you’ve been through and how to solve your issues Lär dig mer om Condo Control

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel