Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Leverantörsreskontra system

Leverantörsreskontrasystem automatiserar processen att kontrollera kontantutgifter. Dessa applikationer hjälper till att förbättra kontanthanteringen och minska arbetsinsatser genom att spåra fakturor, tillhandahålla verktyg för att fånga upp fel och generera rapporter. Leverantörsreskontrasystem är utformade för att fungera med huvudboksprogram och bokföringsprogram. Leverantörsreskontrasystem har kopplingar till bokföringsprogram och faktureringsprogram.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Leverantörsreskontra system

Sverige Visa lokala produkter

38 resultat

Tipalti är en av ett fåtal heltäckande lösningar för automatisering av leverantörsskulder och effektiviserar hela den globala leverantörsbetalningsverksamheten. Lär dig mer om Tipalti
Tipalti erbjuder en av världens enda början till slut-lösningar för automatisering av leverantörsskulder, vilket eliminerar 80 % av arbetsbelastningen som läggs på att hantera hela den globala leverantörsbetalningsverksamheten. Tipaltis holistiska molnsystem inkluderar onboarding av leverantörer, registrering och validering av skatteformulär, fakturahantering, PO-matchning, betalningssätt och valutaval, gränsöverskridande överföringar, tidiga betalningar, kommunikation om leverantörsbetalningsstatus, betalningsavstämning, ERP-integration och rapportering av skatteinlämningsförberedelser. Lär dig mer om Tipalti

Funktioner

  • Utskrivning av checkar
  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Elektronisk överföring av medel
  • PO-försoning
  • Inköpsorderhantering
  • Huvudbok
  • Bankavstämning
  • Verifieringskedja
  • Kostnadsspårning
Spara tid och pengar genom att eliminera manuellt arbete. Leverantörsskulder, 3-vägsmatchning, automatiserad PR- och PO-bearbetning – allt i ett program. Lär dig mer om Precoro
Automatisera behandlingen av leverantörsskulder med Precoro. Håll koll på alla betalningar och utgifter och skapa inköpsorder eller fakturor med bara två klick. Precoro hjälper dig att effektivisera arbetsflödet för godkännanden, matcha fakturor med beställningar och kvitton och upprätta regler för kostnadsställen eller budgetar så att du aldrig överskrider din gräns. Mer än 1 000 små och medelstora företag (SMF) och stora företag använder Precoro och får insyn i sina inköp genom fullständig automatisering av upphandlingsprocessen. Få 14 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Precoro

Funktioner

  • Utskrivning av checkar
  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Elektronisk överföring av medel
  • PO-försoning
  • Inköpsorderhantering
  • Huvudbok
  • Bankavstämning
  • Verifieringskedja
  • Kostnadsspårning
Sverige Lokal produkt
Qvalia är en plattform för finansteam för att automatisera processer för leverantörsskulder och ha fullständig kontroll över de finansiella uppgifterna. Lär dig mer om Qvalia
Qvalia är en plattform för finansteam för att automatisera processer och ha fullständig kontroll över transaktioner och finansiella data. Qvalia förbättrar leverantörsskulder, kundfordringar och möjliggör kostnadsanalys i realtid och automatisering av bokföringen på radartikelnivå. Integrering är enkelt och prissättningen är transaktionsbaserad med 1 månads uppsägningstid. Funktioner för leverantörsskulder inkluderar gratis e-fakturering och automatiserad PDF-konvertering, fakturavalidering, återstudsning, leverantörsregister, övervakning med mera. Lär dig mer om Qvalia

Funktioner

  • Utskrivning av checkar
  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Elektronisk överföring av medel
  • PO-försoning
  • Inköpsorderhantering
  • Huvudbok
  • Bankavstämning
  • Verifieringskedja
  • Kostnadsspårning
En CPM-plattform som förenar och förenklar finansiell konsolidering, planering, rapportering, analys och finansiell datakvalitet. Lär dig mer om OneStream
En CPM 2.0-plattform som förenar och förenklar finansiell konsolidering, planering, rapportering, analys och finansiell datakvalitet för sofistikerade organisationer. OneStream XF gör det möjligt för organisationer att modernisera ekonomiavdelningen, ersätta flera äldre applikationer och minska totalkostnaden för ägande för ekonomisystem. Släpp loss dina ekonomiteam, låt dem ägna mindre tid åt dataintegrering och systemunderhåll och mer tid och fokus på att driva verksamheten. Lär dig mer om OneStream

Funktioner

  • Utskrivning av checkar
  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Elektronisk överföring av medel
  • PO-försoning
  • Inköpsorderhantering
  • Huvudbok
  • Bankavstämning
  • Verifieringskedja
  • Kostnadsspårning
Över 360 recensioner med 4,7/5 stjärnor. Enkelt men fullt utrustad. En av de högst rankade programvarorna för leverantörsskulder. Lär dig mer om ProcurementExpress.com
Enkel programvara för leverantörsskulder som gör det möjligt för teammedlemmar att skapa inköpsförfrågningar när de är på språng, som då kan godkännas av fördefinierade granskare på alla enheter. Alla relevanta kommentarer och dokument kan bifogas i inköpsordern för rapportering och granskning. Eliminera utgiftsfel och håll teammedlemmarna ansvariga för inköp med företagskortet. Visa och hantera budgetar i realtid för insiktsfullt beslutsfattande vid varje inköp. Skapa korrekta rapporter för din revisor med ett enda klick. Lär dig mer om ProcurementExpress.com

Funktioner

  • Utskrivning av checkar
  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Elektronisk överföring av medel
  • PO-försoning
  • Inköpsorderhantering
  • Huvudbok
  • Bankavstämning
  • Verifieringskedja
  • Kostnadsspårning
En av de ledande redovisningsprogramvarorna för småföretag. Omedelbar åtkomst till kund-, leverantörs- och medarbetarinformation.
QuickBooks Enterprise (spara upp till 40 %) är en början till slut bokföringsprogramvara som kan växa tillsammans med din verksamhet. Det innehåller alla verktyg som din verksamhet behöver, men är ändå enkelt att använda. Du kan organisera din bokföring, hantera lagerhållning, följa upp försäljning och till och med sköta löneutbetalningar, men till en bråkdel av kostnaden. Med QuickBooks Enterprise sparar du tusentals dollar per år jämfört med liknande lösningar. Det är kraftfullt och flexibelt och finns också i versioner utformade för att passa dina specifika behov. Prova gratis idag. Lär dig mer om QuickBooks Desktop Enterprise

Funktioner

  • Utskrivning av checkar
  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Elektronisk överföring av medel
  • PO-försoning
  • Inköpsorderhantering
  • Huvudbok
  • Bankavstämning
  • Verifieringskedja
  • Kostnadsspårning
En enkel fakturerings- och redovisningslösning från 7,50 USD/månad (de första tre månaderna). Bli en av de 24 miljoner människor som redan har använt FreshBooks.
FreshBooks automatiserar dagliga bokföringsaktiviteter, nämligen skapande av fakturor, betalningsmottagning, utgiftsspårning, fakturerbar tidsuppföljning och finansiell rapportering. Prova gratis i 30 dagar, inget kreditkort krävs. Lär dig mer om FreshBooks

Funktioner

  • Utskrivning av checkar
  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Elektronisk överföring av medel
  • PO-försoning
  • Inköpsorderhantering
  • Huvudbok
  • Bankavstämning
  • Verifieringskedja
  • Kostnadsspårning
Effektivisera processerna för att granska, godkänna och betala fakturor med NetSuites programvara för molnredovisning.
NetSuite Cloud Accounting-programvaran automatiserar hantering och betalning av leverantörsfakturor. Processer som matchning av transaktioner, bokföring, godkännanden och avstämningar är automatiserade, vilket innebär att manuell datainmatning elimineras och att den tid och ansträngning som krävs för att behandla räkningar minimeras. Instrumentpaneler, rapporter och prestationsnyckeltal som är specifika för leverantörsreskontra ger dig kontroll över företagets leverantörsreskontraprocesser. Lär dig mer om NetSuite

Funktioner

  • Utskrivning av checkar
  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Elektronisk överföring av medel
  • PO-försoning
  • Inköpsorderhantering
  • Huvudbok
  • Bankavstämning
  • Verifieringskedja
  • Kostnadsspårning
Odoo Accounting erbjuder banksynkronisering, automatiska fakturor, hantering av återkommande fakturor, avstämningar med mera.
Odoo Accounting hjälper dig att enkelt hantera din dagliga redovisning och har en global översikt över företagets tillstånd. Appsviten erbjuder ett brett utbud av finansiella rapporter och verktyg som dubbel bokföring, kundreskontra och leverantörsreskontra, hantering av flera valutor, skatteberäkning, automatisk bankimport, metoder för periodisering och kontanter och mycket mer. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • Utskrivning av checkar
  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Elektronisk överföring av medel
  • PO-försoning
  • Inköpsorderhantering
  • Huvudbok
  • Bankavstämning
  • Verifieringskedja
  • Kostnadsspårning
Enkel, lättanvänd redovisningsprogramvara som hjälper dig att hantera din företagsekonomi på ett smart sätt!
Zoho Books är en webbaserad bokföringsprogramvara som gör att du enkelt kan hantera pengarna som flödar in och ut ur ditt företag. Hantera dina kunder och fakturor samtidigt som du håller koll på utgifterna. Registrera, övervaka och stäm av bankkonton och transaktioner och samarbeta med din revisor i realtid. Viktigast av allt är att Zoho Books hjälper dig att fatta bättre, mer välgrundade beslut och hålla koll på ditt företag. Lär dig mer om Zoho Books

Funktioner

  • Utskrivning av checkar
  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Elektronisk överföring av medel
  • PO-försoning
  • Inköpsorderhantering
  • Huvudbok
  • Bankavstämning
  • Verifieringskedja
  • Kostnadsspårning
Det glada systemet för kostnadsrapportering. Utgiftsrapporteringen blir enkel, automatiserad och integrerad för användare och kostnadsansvariga.
Tilldelad bästa värde, användarvänlighet och support i USA, Kanada och Storbritannien. ExpensePoint automatiserar helt din utgiftsrapportprocess för anställda. Kvittoavläsarsystemet skapar automatiskt utgifter från kvittobilder som fångats via ExpensePoint-mobilappen samt från alla e-postade kvitton. Inkluderar kreditkortsintegrering, godkännandehantering, automatisk GPS-milspårning och mycket mer. Med kunder i över 106 länder som Deloitte, Pita Pit, SodaStream och Kärcher. Se alla de 5-stjärniga recensionerna. Lär dig mer om ExpensePoint

Funktioner

  • Utskrivning av checkar
  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Elektronisk överföring av medel
  • PO-försoning
  • Inköpsorderhantering
  • Huvudbok
  • Bankavstämning
  • Verifieringskedja
  • Kostnadsspårning
Glöm sena betalningar, ta full kontroll över din process och börja ändra verkligheten för din process för kortfristiga skulder med Pipefy.
Pipefy är en programvara som hjälper ekonomiteam att kontrollera processer för kundfordringar. Denna lösning är enklare och mer organiserad än kalkylblad och e-postmeddelanden, ger full insyn i varje betalning och skapar ett felsäkert arbetsflöde. Över 50 000 användare förbättrar sina resultat med Pipefy. Gör som dem och förbättra hur du hanterar dina kortfristiga skulder idag. Lär dig mer om Pipefy

Funktioner

  • Utskrivning av checkar
  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Elektronisk överföring av medel
  • PO-försoning
  • Inköpsorderhantering
  • Huvudbok
  • Bankavstämning
  • Verifieringskedja
  • Kostnadsspårning
Ramp är lösningen för företagskort och utgiftshantering som hjälper medelstora företag att påskynda tillväxten och spendera mindre.
Ramp är lösningen för företagskort och utgiftshantering som hjälper medelstora företag att påskynda tillväxten utan att kompromissa med deras ekonomi. Ekonomiteamen sparar över fem dagar per månad och hundratusentals kronor efter bara tio minuters introduktion tack vare Ramps direktredovisningsintegreringar, automatisk kvittomatchning och avancerade besparingsinsikter. Kunderna får också tillbaka 1,5 % av alla utgifter. Ramp används av hundratals nöjda kunder i alla branscher. Lär dig mer om Ramp

Funktioner

  • Utskrivning av checkar
  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Elektronisk överföring av medel
  • PO-försoning
  • Inköpsorderhantering
  • Huvudbok
  • Bankavstämning
  • Verifieringskedja
  • Kostnadsspårning
Global och mobil kostnadshantering för medelstora till stora företag över hela världen.
Chrome River gör att affärerna flödar för några av världens största och mest respekterade globala organisationer. Den molnbaserade och mycket konfigurerbara lösningen för kostnadsrapportering ger ett elegant och intuitivt användargränssnitt som erbjuder samma högkvalitativa upplevelse på en smartphone, surfplatta eller bärbar dator. SaaS-produkterna tillhandahåller en motor och teknisk infrastruktur för affärsregler i världsklass som alla ekonomichefer, ekonomi- och redovisningsteam, resechefer och affärsresenärer älskar. Lär dig mer om Chrome River EXPENSE

Funktioner

  • Utskrivning av checkar
  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Elektronisk överföring av medel
  • PO-försoning
  • Inköpsorderhantering
  • Huvudbok
  • Bankavstämning
  • Verifieringskedja
  • Kostnadsspårning
Flerfaldigt prisbelönt lösning som ger intelligens till AP-automatisering och gör det möjligt för ledare att effektivisera sina finansiella arbetsflöden.
Yooz erbjuder en kraftfull, smart och lättanvänd molnbaserad automatiseringslösning för faktura- och betalningshantering. Yooz levererar besparingar, snabbhet och säkerhet med prisvärda, riskfria abonnemang till över 3 000 kunder och 100 000 användare runt om i världen. Den integreras sömlöst med mer än 200 system för finansiell förvaltning och överträffar alla andra lösningar på marknaden. Yooz North America har sitt huvudkontor i Dallas storstadsområde i Texas och Yooz har kontor omkring Europa. Lär dig mer om Yooz

Funktioner

  • Utskrivning av checkar
  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Elektronisk överföring av medel
  • PO-försoning
  • Inköpsorderhantering
  • Huvudbok
  • Bankavstämning
  • Verifieringskedja
  • Kostnadsspårning
Procurify är en lösning för utgiftshantering som låter ditt ekonomiteam verifiera att fakturorna har godkänts innan de betalas.
Med Procurify kan du godkänna och spåra dina inköp. Detta innebär att du enkelt kan verifiera fakturor med hela sammanhanget: Godkännande, följesedlar, inköpsorder och bilagor. Verifiera dina fakturor i Procurify och slutför sedan betalningsstegen i ditt bokföringssystem. Fullständig integrering med QuickBooks Online och NetSuite. Gör dina leverantörsbetalningar utan oro, få fakturagodkännande med Procurify. Lär dig mer om Procurify

Funktioner

  • Utskrivning av checkar
  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Elektronisk överföring av medel
  • PO-försoning
  • Inköpsorderhantering
  • Huvudbok
  • Bankavstämning
  • Verifieringskedja
  • Kostnadsspårning
Ett bra system för entreprenörshantering
Shortlist är en smart, användarvänlig plattform för entreprenörshantering. Lösningen gör det enkelt för små och stora företag att introducera, hantera och betala externa arbetare i över 200 länder med bara några få klick. Ta hand om regelefterlevnad, rapportering och projektledning på en bråkdel av tiden. Från små startups till världens största varumärken – Shortlist är en komplett lösning som ger kraftfulla funktioner och flexibilitet för varje steg i affärstillväxten. Lär dig mer om Worksuite

Funktioner

  • Utskrivning av checkar
  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Elektronisk överföring av medel
  • PO-försoning
  • Inköpsorderhantering
  • Huvudbok
  • Bankavstämning
  • Verifieringskedja
  • Kostnadsspårning
Inför godkännanden, utfärda fysiska och virtuella företagskort, betala räkningar och automatisera redovisning och rapportering med Airbase.
Airbase är den perfekta molnbaserade plattformen för utgiftshantering för USA-baserade företag med 50–1 000 anställda. Städa upp dina företagskortutgifter och eliminera utgiftsrapporter. Inför förhandsgodkännanden av utgifter, utfärda fysiska och virtuella företagskort, betala räkningar och automatisera kodningen av ditt utgiftskonto. Fullständig integrering med QuickBooks Online, Xero och NetSuite. Kunder inkluderar Gusto, Front, Getaround, Segment, Clearbit och Doximity. Registrera dig idag för en demo på Airbase.com. Lär dig mer om Airbase

Funktioner

  • Utskrivning av checkar
  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Elektronisk överföring av medel
  • PO-försoning
  • Inköpsorderhantering
  • Huvudbok
  • Bankavstämning
  • Verifieringskedja
  • Kostnadsspårning
Digitalisera fakturor, kvitton, dokument, PDF-filer för att extrahera data och automatisera granskningar med Nanonets OCR och djup inlärning.
Nanonets använder avancerad OCR och djup inlärning för att extrahera relevant information från ostrukturerad text och dokument. Digitalisera dokument, extrahera datafält och integrera med dina dagliga appar via API i ett enkelt och intuitivt gränssnitt. Eliminera manuella processer och automatisera fakturering, kvitton och dokumentgranskningar. Förkorta bearbetningstiden med upp till 90 % och sänk kostnaderna med upp till 50 %. Lär dig mer om Nanonets

Funktioner

  • Utskrivning av checkar
  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Elektronisk överföring av medel
  • PO-försoning
  • Inköpsorderhantering
  • Huvudbok
  • Bankavstämning
  • Verifieringskedja
  • Kostnadsspårning
Workday Financial Management är en molnbaserad lösning utformad för ekonomisk planering, analys och transaktioner.
Workday Financial Management är en molnbaserad lösning utformad för ekonomisk planering, analys och transaktioner. Genom att kombinera transaktioner, redovisning och analys och alltid utföra revisioner i ett system ger Workday beslutsfattare möjligheten att i realtid och på språng få ekonomisk och affärsmässig insikt som de kan agera på och planera för vad som kommer härnäst. Lär dig mer om Workday Financial Management

Funktioner

  • Utskrivning av checkar
  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Elektronisk överföring av medel
  • PO-försoning
  • Inköpsorderhantering
  • Huvudbok
  • Bankavstämning
  • Verifieringskedja
  • Kostnadsspårning
Kraftfull inköp-till-betalning-lösning för utgiftskontroll för medelstora företag.
Kraftfull inköp-till-betalning-lösning för proaktiv utgiftshantering. Betrodd av branschövergripande organisationer runt om i världen för att automatisera inköpsarbetsflöden och hantera rekvisition-till-PO-processer med godkännanden på flera nivåer, budgetkontroll, policyefterlevnad och AP-arbetsflödeshantering. Fraxion tillåter upphandling med Catalog och PunchOut med strategiska leverantörer. Effektiva som fristående lösningar eller med sömlösa ERP-integrationer. Lär dig mer om Fraxion

Funktioner

  • Utskrivning av checkar
  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Elektronisk överföring av medel
  • PO-försoning
  • Inköpsorderhantering
  • Huvudbok
  • Bankavstämning
  • Verifieringskedja
  • Kostnadsspårning
Conexiom är den kompletta beröringsfria lösningen för tillverkare och distributörer för att eliminera manuell orderbehandling.
Conexiom är en SaaS-plattform för tillverkare och distributörer som levererar en komplett lösning för automatisering av försäljningsorder för att eliminera manuell orderbehandling. Conexiom är den enda leverantören som erbjuder True Automation – 100 % datanoggrannhet, beröringsfri orderhantering, automatisering av alla beställningar för den kompletta lösningen. Använd Conexiom för att omfördela resurser till aktiviteter som förbättrar kundupplevelsen, ger bättre lönsamhet och påskyndar ordercykeltiden för att behålla konkurrensfördelen. Lär dig mer om Conexiom

Funktioner

  • Utskrivning av checkar
  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Elektronisk överföring av medel
  • PO-försoning
  • Inköpsorderhantering
  • Huvudbok
  • Bankavstämning
  • Verifieringskedja
  • Kostnadsspårning
Yokoy automatiserar företagets kostnads- och kreditkortsprocesser. Kontrollera endast specialfall manuellt, vår AI gör resten.
Yokoy är den allt-i-ett-lösning för hantering av utgifter som du letat efter! Med hjälp av artificiell intelligens automatiserar Yokoy utgiftshantering för medelstora och stora företag. Utgiftshantering, fakturahantering, smarta företagskort och prenumerationshantering kombineras i en enda intuitiv plattform. Dina fördelar: - spara tid - spara pengar - återkräva moms automatiskt - förebyggande av bedrägerier - Fullständig automatisering, inte bara digitalisering - Individualiserade, företagsspecifika processflöden - Integrerat i ditt befintliga systemlandskap Lär dig mer om Yokoy

Funktioner

  • Utskrivning av checkar
  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Elektronisk överföring av medel
  • PO-försoning
  • Inköpsorderhantering
  • Huvudbok
  • Bankavstämning
  • Verifieringskedja
  • Kostnadsspårning
Med More4apps kombinerar du kraften i Excel och Oracle för att dra nytta av personalens kompetens genom att befria dem från repetitiva datainmatningsuppgifter. Upptäck mer nu!
More4apps är en certifierad Oracle-partner som erbjuder kompletterande lösningar för Oracle E-Business Suite och Oracle Fusion Cloud ERP. Våra lösningar ger slutanvändarna större möjligheter att kontrollera hela datainläsningsprocessen. De behöver ingen tidigare erfarenhet av eller utbildning i datagränssnitt – More4apps produkter ansluts och integreras sömlöst med Oracle EBS och Cloud ERP. Effektivisera dina uppgifter i Oracle E-Business Suite med enkla men kraftfulla Excel-baserade lösningar som ger betydande tids- och kostnadsbesparingar. Lär dig mer om EBS Toolbox

Funktioner

  • Utskrivning av checkar
  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Elektronisk överföring av medel
  • PO-försoning
  • Inköpsorderhantering
  • Huvudbok
  • Bankavstämning
  • Verifieringskedja
  • Kostnadsspårning
Automatisera din process för skulder till leverantörer och andra fordringsägare så kan du öka kontrollen, minska kostnaderna och leverera insyn i alla dina utgifter på ett ställe.
Chrome River Invoice är en global framtidsklar lösning som gör att du snabbt kan fånga, lagra, matcha och godkänna fakturor i ett modernt gränssnitt. Säg adjö till frustrationen över att lägga pappershögar, sena betalningar och brist på synlighet. Säg hej till maximal effektivitet, insikt och smidighet med enkel och effektiv AP-automatisering. Lär dig mer om Emburse Chrome River INVOICE

Funktioner

  • Utskrivning av checkar
  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Elektronisk överföring av medel
  • PO-försoning
  • Inköpsorderhantering
  • Huvudbok
  • Bankavstämning
  • Verifieringskedja
  • Kostnadsspårning