Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år
Leverantörsreskontra system
Leverantörsreskontrasystem automatiserar processen att kontrollera kontantutgifter. Dessa applikationer hjälper till att förbättra kontanthanteringen och minska arbetsinsatser genom att spåra fakturor, tillhandahålla verktyg för att fånga upp fel och generera rapporter. Leverantörsreskontrasystem är utformade för att fungera med huvudboksprogram och bokföringsprogram. Leverantörsreskontrasystem har kopplingar till bokföringsprogram och faktureringsprogram. Läs mer Läs mindre
Utvald programvara
Programvara med flest recensioner
Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Leverantörsreskontra system
Filterresultat (35)
Tillgängliga länder
Länder där produkten är tillgänglig. Obs! Kundsupport är kanske inte tillgängligt i det landet.
Sverige
Språk
Prissättningsalternativ
Produkttyp
35 resultat
Tipalti är en av ett fåtal heltäckande lösningar för automatisering av leverantörsskulder och effektiviserar hela den globala leverantörsbetalningsverksamheten.
Lär dig mer om Tipalti
Tipalti erbjuder en av världens enda början till slut-lösningar för automatisering av leverantörsskulder, vilket eliminerar 80 % av arbetsbelastningen som läggs på att hantera hela den globala leverantörsbetalningsverksamheten. Tipaltis holistiska molnsystem inkluderar onboarding av leverantörer, registrering och validering av skatteformulär, fakturahantering, PO-matchning, betalningssätt och valutaval, gränsöverskridande överföringar, tidiga betalningar, kommunikation om leverantörsbetalningsstatus, betalningsavstämning, ERP-integration och rapportering av skatteinlämningsförberedelser.
Lär dig mer om Tipalti
...
Läs mer
Funktioner
- Utskrivning av checkar
- Hantering av kontanter
- Dubblett betalningsvarning
- Elektronisk överföring av medel
- PO-försoning
- Inköpsorderhantering
- Huvudbok
- Bankavstämning
- Verifieringskedja
- Kostnadsspårning
Rossum är en AI-driven, molnbaserad lösning för insamling av fakturadata som påskyndar fakturabearbetningen gånger 6, med upp till 98 % noggrannhet.
Lär dig mer om Rossum
AI-driven datautvinning för fakturor som enkelt kan anpassas och integreras i företagets processer.
Alla layouter: fånga data från alla fakturor utan att behöva mallkonfiguration.
Minskad ansträngning: 97 % färre tangenttryckningar och 6 gånger snabbare än manuell datainmatning. Kontinuerlig förbättring: lär sig av varje ny faktura. Utökningsbarhet: integreras manuellt eller via RPA eller API.
Företagsklass: mycket skalbar molnprogramvara.
Betrodd av: Siemens, EY, Cushman & Wakefield, Molson Coors.
Lär dig mer om Rossum
...
Läs mer
Funktioner
- Utskrivning av checkar
- Hantering av kontanter
- Dubblett betalningsvarning
- Elektronisk överföring av medel
- PO-försoning
- Inköpsorderhantering
- Huvudbok
- Bankavstämning
- Verifieringskedja
- Kostnadsspårning
Qvalia är en plattform för finansteam för att automatisera processer för leverantörsskulder och ha fullständig kontroll över de finansiella uppgifterna.
Lär dig mer om Qvalia
Qvalia är en plattform för finansteam för att automatisera processer och ha fullständig kontroll över transaktioner och finansiella data. Qvalia förbättrar leverantörsskulder, kundfordringar och möjliggör kostnadsanalys i realtid och automatisering av bokföringen på radartikelnivå. Integrering är enkelt och prissättningen är transaktionsbaserad med 1 månads uppsägningstid.
Funktioner för leverantörsskulder inkluderar gratis e-fakturering och automatiserad PDF-konvertering, fakturavalidering, återstudsning, leverantörsregister, övervakning med mera.
Lär dig mer om Qvalia
...
Läs mer
Funktioner
- Utskrivning av checkar
- Hantering av kontanter
- Dubblett betalningsvarning
- Elektronisk överföring av medel
- PO-försoning
- Inköpsorderhantering
- Huvudbok
- Bankavstämning
- Verifieringskedja
- Kostnadsspårning
Över 360 recensioner med 4,7/5 stjärnor. Enkelt men fullt utrustad. En av de högst rankade programvarorna för leverantörsskulder.
Lär dig mer om ProcurementExpress.com
Enkel programvara för leverantörsskulder som gör det möjligt för teammedlemmar att skapa inköpsförfrågningar när de är på språng, som då kan godkännas av fördefinierade granskare på alla enheter. Alla relevanta kommentarer och dokument kan bifogas i inköpsordern för rapportering och granskning. Eliminera utgiftsfel och håll teammedlemmarna ansvariga för inköp med företagskortet. Visa och hantera budgetar i realtid för insiktsfullt beslutsfattande vid varje inköp. Skapa korrekta rapporter för din revisor med ett enda klick.
Lär dig mer om ProcurementExpress.com
...
Läs mer
Funktioner
- Utskrivning av checkar
- Hantering av kontanter
- Dubblett betalningsvarning
- Elektronisk överföring av medel
- PO-försoning
- Inköpsorderhantering
- Huvudbok
- Bankavstämning
- Verifieringskedja
- Kostnadsspårning
En av de ledande redovisningsprogramvarorna för småföretag. Omedelbar åtkomst till kund-, leverantörs- och medarbetarinformation.
QuickBooks Enterprise (spara upp till 40 %) är en början till slut bokföringsprogramvara som kan växa tillsammans med din verksamhet. Det innehåller alla verktyg som din verksamhet behöver, men är ändå enkelt att använda. Du kan organisera din bokföring, hantera lagerhållning, följa upp försäljning och till och med sköta löneutbetalningar, men till en bråkdel av kostnaden. Med QuickBooks Enterprise sparar du tusentals dollar per år jämfört med liknande lösningar. Det är kraftfullt och flexibelt och finns också i versioner utformade för att passa dina specifika behov. Prova gratis idag.
Lär dig mer om QuickBooks Desktop Enterprise
...
Läs mer
Funktioner
- Utskrivning av checkar
- Hantering av kontanter
- Dubblett betalningsvarning
- Elektronisk överföring av medel
- PO-försoning
- Inköpsorderhantering
- Huvudbok
- Bankavstämning
- Verifieringskedja
- Kostnadsspårning
En enkel fakturerings- och redovisningslösning från 7,50 USD/månad (de första tre månaderna). Bli en av de 24 miljoner människor som redan har använt FreshBooks.
FreshBooks automatiserar dagliga bokföringsaktiviteter, nämligen skapande av fakturor, betalningsmottagning, utgiftsspårning, fakturerbar tidsuppföljning och finansiell rapportering. Prova gratis i 30 dagar, inget kreditkort krävs.
Lär dig mer om FreshBooks
...
Läs mer
Funktioner
- Utskrivning av checkar
- Hantering av kontanter
- Dubblett betalningsvarning
- Elektronisk överföring av medel
- PO-försoning
- Inköpsorderhantering
- Huvudbok
- Bankavstämning
- Verifieringskedja
- Kostnadsspårning
Effektivisera processerna för att granska, godkänna och betala fakturor med NetSuites programvara för molnredovisning.
NetSuite Cloud Accounting-programvaran automatiserar hantering och betalning av leverantörsfakturor. Processer som matchning av transaktioner, bokföring, godkännanden och avstämningar är automatiserade, vilket innebär att manuell datainmatning elimineras och att den tid och ansträngning som krävs för att behandla räkningar minimeras. Instrumentpaneler, rapporter och prestationsnyckeltal som är specifika för leverantörsreskontra ger dig kontroll över företagets leverantörsreskontraprocesser.
Lär dig mer om NetSuite
...
Läs mer
Funktioner
- Utskrivning av checkar
- Hantering av kontanter
- Dubblett betalningsvarning
- Elektronisk överföring av medel
- PO-försoning
- Inköpsorderhantering
- Huvudbok
- Bankavstämning
- Verifieringskedja
- Kostnadsspårning
Odoo Accounting erbjuder banksynkronisering, automatiska fakturor, hantering av återkommande fakturor, avstämningar med mera.
Odoo Accounting hjälper dig att enkelt hantera din dagliga redovisning och har en global översikt över företagets tillstånd. Appsviten erbjuder ett brett utbud av finansiella rapporter och verktyg som dubbel bokföring, kundreskontra och leverantörsreskontra, hantering av flera valutor, skatteberäkning, automatisk bankimport, metoder för periodisering och kontanter och mycket mer.
Lär dig mer om Odoo
...
Läs mer
Funktioner
- Utskrivning av checkar
- Hantering av kontanter
- Dubblett betalningsvarning
- Elektronisk överföring av medel
- PO-försoning
- Inköpsorderhantering
- Huvudbok
- Bankavstämning
- Verifieringskedja
- Kostnadsspårning
Enkel, lättanvänd redovisningsprogramvara som hjälper dig att hantera din företagsekonomi på ett smart sätt!
Zoho Books är en webbaserad bokföringsprogramvara som gör att du enkelt kan hantera pengarna som flödar in och ut ur ditt företag. Hantera dina kunder och fakturor samtidigt som du håller koll på utgifterna. Registrera, övervaka och stäm av bankkonton och transaktioner och samarbeta med din revisor i realtid. Viktigast av allt är att Zoho Books hjälper dig att fatta bättre, mer välgrundade beslut och hålla koll på ditt företag.
Lär dig mer om Zoho Books
...
Läs mer
Funktioner
- Utskrivning av checkar
- Hantering av kontanter
- Dubblett betalningsvarning
- Elektronisk överföring av medel
- PO-försoning
- Inköpsorderhantering
- Huvudbok
- Bankavstämning
- Verifieringskedja
- Kostnadsspårning
Det glada systemet för kostnadsrapportering.
Utgiftsrapporteringen blir enkel, automatiserad och integrerad för användare och kostnadsansvariga.
Tilldelad bästa värde, användarvänlighet och support i USA, Kanada och Storbritannien. ExpensePoint automatiserar helt din utgiftsrapportprocess för anställda. Kvittoavläsarsystemet skapar automatiskt utgifter från kvittobilder som fångats via ExpensePoint-mobilappen samt från alla e-postade kvitton. Inkluderar kreditkortsintegrering, godkännandehantering, automatisk GPS-milspårning och mycket mer. Med kunder i över 106 länder som Deloitte, Pita Pit, SodaStream och Kärcher. Se alla de 5-stjärniga recensionerna.
Lär dig mer om ExpensePoint
...
Läs mer
Funktioner
- Utskrivning av checkar
- Hantering av kontanter
- Dubblett betalningsvarning
- Elektronisk överföring av medel
- PO-försoning
- Inköpsorderhantering
- Huvudbok
- Bankavstämning
- Verifieringskedja
- Kostnadsspårning
Glöm sena betalningar, ta full kontroll över din process och börja ändra verkligheten för din process för kortfristiga skulder med Pipefy.
Pipefy är en programvara som hjälper ekonomiteam att kontrollera processer för kundfordringar. Denna lösning är enklare och mer organiserad än kalkylblad och e-postmeddelanden, ger full insyn i varje betalning och skapar ett felsäkert arbetsflöde. Över 50 000 användare förbättrar sina resultat med Pipefy. Gör som dem och förbättra hur du hanterar dina kortfristiga skulder idag.
Lär dig mer om Pipefy
...
Läs mer
Funktioner
- Utskrivning av checkar
- Hantering av kontanter
- Dubblett betalningsvarning
- Elektronisk överföring av medel
- PO-försoning
- Inköpsorderhantering
- Huvudbok
- Bankavstämning
- Verifieringskedja
- Kostnadsspårning
Spara tid och pengar genom att eliminera manuellt arbete. Leverantörsskulder, 3-vägsmatchning, automatiserad PR- och PO-bearbetning – allt i ett program.
Automatisera behandlingen av leverantörsskulder med Precoro. Håll koll på alla betalningar och utgifter och skapa inköpsorder eller fakturor med bara två klick. Precoro hjälper dig att effektivisera arbetsflödet för godkännanden, matcha fakturor med beställningar och kvitton och upprätta regler för kostnadsställen eller budgetar så att du aldrig överskrider din gräns. Mer än 1 000 små och medelstora företag (SMF) och stora företag använder Precoro och får insyn i sina inköp genom fullständig automatisering av upphandlingsprocessen. Få 14 dagars gratis provperiod.
Lär dig mer om Precoro
...
Läs mer
Funktioner
- Utskrivning av checkar
- Hantering av kontanter
- Dubblett betalningsvarning
- Elektronisk överföring av medel
- PO-försoning
- Inköpsorderhantering
- Huvudbok
- Bankavstämning
- Verifieringskedja
- Kostnadsspårning
Global och mobil kostnadshantering för medelstora till stora företag över hela världen.
Chrome River gör att affärerna flödar för några av världens största och mest respekterade globala organisationer. Den molnbaserade och mycket konfigurerbara lösningen för kostnadsrapportering ger ett elegant och intuitivt användargränssnitt som erbjuder samma högkvalitativa upplevelse på en smartphone, surfplatta eller bärbar dator. SaaS-produkterna tillhandahåller en motor och teknisk infrastruktur för affärsregler i världsklass som alla ekonomichefer, ekonomi- och redovisningsteam, resechefer och affärsresenärer älskar.
Lär dig mer om Chrome River EXPENSE
...
Läs mer
Funktioner
- Utskrivning av checkar
- Hantering av kontanter
- Dubblett betalningsvarning
- Elektronisk överföring av medel
- PO-försoning
- Inköpsorderhantering
- Huvudbok
- Bankavstämning
- Verifieringskedja
- Kostnadsspårning
Flerfaldigt prisbelönt lösning som ger intelligens till AP-automatisering och gör det möjligt för ledare att effektivisera sina finansiella arbetsflöden.
Yooz erbjuder en kraftfull, smart och lättanvänd molnbaserad automatiseringslösning för faktura- och betalningshantering. Yooz levererar besparingar, snabbhet och säkerhet med prisvärda, riskfria abonnemang till över 3 000 kunder och 100 000 användare runt om i världen. Den integreras sömlöst med mer än 200 system för finansiell förvaltning och överträffar alla andra lösningar på marknaden. Yooz North America har sitt huvudkontor i Dallas storstadsområde i Texas och Yooz har kontor omkring Europa.
Lär dig mer om Yooz
...
Läs mer
Funktioner
- Utskrivning av checkar
- Hantering av kontanter
- Dubblett betalningsvarning
- Elektronisk överföring av medel
- PO-försoning
- Inköpsorderhantering
- Huvudbok
- Bankavstämning
- Verifieringskedja
- Kostnadsspårning
Procurify är en lösning för utgiftshantering som låter ditt ekonomiteam verifiera att fakturorna har godkänts innan de betalas.
Med Procurify kan du godkänna och spåra dina inköp. Detta innebär att du enkelt kan verifiera fakturor med hela sammanhanget: Godkännande, följesedlar, inköpsorder och bilagor. Verifiera dina fakturor i Procurify och slutför sedan betalningsstegen i ditt bokföringssystem. Fullständig integrering med QuickBooks Online och NetSuite. Gör dina leverantörsbetalningar utan oro, få fakturagodkännande med Procurify.
Lär dig mer om Procurify
...
Läs mer
Funktioner
- Utskrivning av checkar
- Hantering av kontanter
- Dubblett betalningsvarning
- Elektronisk överföring av medel
- PO-försoning
- Inköpsorderhantering
- Huvudbok
- Bankavstämning
- Verifieringskedja
- Kostnadsspårning
Ett bra system för entreprenörshantering
Shortlist är en smart, användarvänlig plattform för entreprenörshantering. Lösningen gör det enkelt för små och stora företag att introducera, hantera och betala externa arbetare i över 200 länder med bara några få klick. Ta hand om regelefterlevnad, rapportering och projektledning på en bråkdel av tiden. Från små startups till världens största varumärken – Shortlist är en komplett lösning som ger kraftfulla funktioner och flexibilitet för varje steg i affärstillväxten.
Lär dig mer om Worksuite
...
Läs mer
Funktioner
- Utskrivning av checkar
- Hantering av kontanter
- Dubblett betalningsvarning
- Elektronisk överföring av medel
- PO-försoning
- Inköpsorderhantering
- Huvudbok
- Bankavstämning
- Verifieringskedja
- Kostnadsspårning
Workday Financial Management är en molnbaserad lösning utformad för ekonomisk planering, analys och transaktioner.
Workday Financial Management är en molnbaserad lösning utformad för ekonomisk planering, analys och transaktioner. Genom att kombinera transaktioner, redovisning och analys och alltid utföra revisioner i ett system ger Workday beslutsfattare möjligheten att i realtid och på språng få ekonomisk och affärsmässig insikt som de kan agera på och planera för vad som kommer härnäst.
Lär dig mer om Workday Financial Management
...
Läs mer
Funktioner
- Utskrivning av checkar
- Hantering av kontanter
- Dubblett betalningsvarning
- Elektronisk överföring av medel
- PO-försoning
- Inköpsorderhantering
- Huvudbok
- Bankavstämning
- Verifieringskedja
- Kostnadsspårning
Inför godkännanden, utfärda fysiska och virtuella företagskort, betala räkningar och automatisera redovisning och rapportering med Airbase.
Airbase är den perfekta molnbaserade plattformen för utgiftshantering för USA-baserade företag med 50–1 000 anställda. Städa upp dina företagskortutgifter och eliminera utgiftsrapporter. Inför förhandsgodkännanden av utgifter, utfärda fysiska och virtuella företagskort, betala räkningar och automatisera kodningen av ditt utgiftskonto. Fullständig integrering med QuickBooks Online, Xero och NetSuite. Kunder inkluderar Gusto, Front, Getaround, Segment, Clearbit och Doximity. Registrera dig idag för en demo på Airbase.com.
Lär dig mer om Airbase
...
Läs mer
Funktioner
- Utskrivning av checkar
- Hantering av kontanter
- Dubblett betalningsvarning
- Elektronisk överföring av medel
- PO-försoning
- Inköpsorderhantering
- Huvudbok
- Bankavstämning
- Verifieringskedja
- Kostnadsspårning
Conexiom är den kompletta beröringsfria lösningen för tillverkare och distributörer för att eliminera manuell orderbehandling.
Conexiom är en SaaS-plattform för tillverkare och distributörer som levererar en komplett lösning för automatisering av försäljningsorder för att eliminera manuell orderbehandling.
Conexiom är den enda leverantören som erbjuder True Automation – 100 % datanoggrannhet, beröringsfri orderhantering, automatisering av alla beställningar för den kompletta lösningen.
Använd Conexiom för att omfördela resurser till aktiviteter som förbättrar kundupplevelsen, ger bättre lönsamhet och påskyndar ordercykeltiden för att behålla konkurrensfördelen.
Lär dig mer om Conexiom
...
Läs mer
Funktioner
- Utskrivning av checkar
- Hantering av kontanter
- Dubblett betalningsvarning
- Elektronisk överföring av medel
- PO-försoning
- Inköpsorderhantering
- Huvudbok
- Bankavstämning
- Verifieringskedja
- Kostnadsspårning
Ramp är lösningen för företagskort och utgiftshantering som hjälper medelstora företag att påskynda tillväxten och spendera mindre.
Ramp är lösningen för företagskort och utgiftshantering som hjälper medelstora företag att påskynda tillväxten utan att kompromissa med deras ekonomi. Ekonomiteamen sparar över fem dagar per månad och hundratusentals kronor efter bara tio minuters introduktion tack vare Ramps direktredovisningsintegreringar, automatisk kvittomatchning och avancerade besparingsinsikter. Kunderna får också tillbaka 1,5 % av alla utgifter. Ramp används av hundratals nöjda kunder i alla branscher.
Lär dig mer om Ramp
...
Läs mer
Funktioner
- Utskrivning av checkar
- Hantering av kontanter
- Dubblett betalningsvarning
- Elektronisk överföring av medel
- PO-försoning
- Inköpsorderhantering
- Huvudbok
- Bankavstämning
- Verifieringskedja
- Kostnadsspårning
Yokoy automatiserar företagets kostnads- och kreditkortsprocesser. Kontrollera endast specialfall manuellt, vår AI gör resten.
Yokoy är den allt-i-ett-lösning för hantering av utgifter som du letat efter!
Med hjälp av artificiell intelligens automatiserar Yokoy utgiftshantering för medelstora och stora företag. Utgiftshantering, fakturahantering, smarta företagskort och prenumerationshantering kombineras i en enda intuitiv plattform.
Dina fördelar:
- spara tid
- spara pengar
- återkräva moms automatiskt
- förebyggande av bedrägerier
- Fullständig automatisering, inte bara digitalisering
- Individualiserade, företagsspecifika processflöden
- Integrerat i ditt befintliga systemlandskap
Lär dig mer om Yokoy
...
Läs mer
Funktioner
- Utskrivning av checkar
- Hantering av kontanter
- Dubblett betalningsvarning
- Elektronisk överföring av medel
- PO-försoning
- Inköpsorderhantering
- Huvudbok
- Bankavstämning
- Verifieringskedja
- Kostnadsspårning
Grooper – inbäddning av intelligens där dokument och data möts
Effektivisera arbetet med kraftfull automatisering av fakturorna med mänsklig interaktion som ger dig kontroll över arbetsflöden för godkännande och obegränsad dataextraktion. Dra fördel av rabatter på förskottsbetalningar och förbättrade leverantörsrelationer samtidigt som du minskar kostnader och fel. Integrera dina skannrar och din programvara. Migrera data till innehållshanteringssystem med automatisk namngivning och metadata. Tillämpa leverantörssökning och matchning av inköpsordrar för godkännanden. Lättanvänd maskininlärning kommer att förändra ditt sätt att arbeta.
Lär dig mer om Grooper
...
Läs mer
Funktioner
- Utskrivning av checkar
- Hantering av kontanter
- Dubblett betalningsvarning
- Elektronisk överföring av medel
- PO-försoning
- Inköpsorderhantering
- Huvudbok
- Bankavstämning
- Verifieringskedja
- Kostnadsspårning
Automatisera din process för skulder till leverantörer och andra fordringsägare så kan du öka kontrollen, minska kostnaderna och leverera insyn i alla dina utgifter på ett ställe.
Chrome River Invoice är en global framtidsklar lösning som gör att du snabbt kan fånga, lagra, matcha och godkänna fakturor i ett modernt gränssnitt. Säg adjö till frustrationen över att lägga pappershögar, sena betalningar och brist på synlighet. Säg hej till maximal effektivitet, insikt och smidighet med enkel och effektiv AP-automatisering.
Lär dig mer om Emburse Chrome River INVOICE
...
Läs mer
Funktioner
- Utskrivning av checkar
- Hantering av kontanter
- Dubblett betalningsvarning
- Elektronisk överföring av medel
- PO-försoning
- Inköpsorderhantering
- Huvudbok
- Bankavstämning
- Verifieringskedja
- Kostnadsspårning
Med More4apps kombinerar du kraften i Excel och Oracle för att dra nytta av personalens kompetens genom att befria dem från repetitiva datainmatningsuppgifter. Upptäck mer nu!
More4apps är en certifierad Oracle-partner som erbjuder kompletterande lösningar för Oracle E-Business Suite och Oracle Fusion Cloud ERP. Våra lösningar ger slutanvändarna större möjligheter att kontrollera hela datainläsningsprocessen. De behöver ingen tidigare erfarenhet av eller utbildning i datagränssnitt – More4apps produkter ansluts och integreras sömlöst med Oracle EBS och Cloud ERP. Effektivisera dina uppgifter i Oracle E-Business Suite med enkla men kraftfulla Excel-baserade lösningar som ger betydande tids- och kostnadsbesparingar.
Lär dig mer om EBS Toolbox
...
Läs mer
Funktioner
- Utskrivning av checkar
- Hantering av kontanter
- Dubblett betalningsvarning
- Elektronisk överföring av medel
- PO-försoning
- Inköpsorderhantering
- Huvudbok
- Bankavstämning
- Verifieringskedja
- Kostnadsspårning
Nästa generations verktyg för PSA. Komplett paket för automation av professionella tjänster för programvaru- och tjänsteföretag.
HarmonyPSA stöder hela företagets livscykel, från leadgenerering till kontraktsförnyelse. Programvaran är specifikt utformad och byggd för programvaru- och tjänsteföretag och automatiserar affärsfunktioner på en enda plattform som är tillgänglig från molnet på alla enheter.
Lär dig mer om CloudBlue PSA
...
Läs mer
Funktioner
- Utskrivning av checkar
- Hantering av kontanter
- Dubblett betalningsvarning
- Elektronisk överföring av medel
- PO-försoning
- Inköpsorderhantering
- Huvudbok
- Bankavstämning
- Verifieringskedja
- Kostnadsspårning
En mycket effektiv programvarulösning för företag som vill påskynda sin fakturahantering (kortfristiga skulder).
Klippa garanterar en effektiv process från det att en faktura tas emot och går igenom auktoriseringsflödet, hela vägen upp till huvudboken. Klippas programvara hjälper dig att automatiskt behandla inköpsorderfakturor. Du och ditt team kommer att spara upp till 70 % av behandlingstiden. Med Klippa får du en tydlig överblick över fakturans status, det blir färre misstag som att betala samma faktura två gånger och du kan slippa bli sen med att betala godkända fakturor.
Lär dig mer om Klippa DocHorizon
...
Läs mer
Funktioner
- Utskrivning av checkar
- Hantering av kontanter
- Dubblett betalningsvarning
- Elektronisk överföring av medel
- PO-försoning
- Inköpsorderhantering
- Huvudbok
- Bankavstämning
- Verifieringskedja
- Kostnadsspårning
AIDA extraherar information från alla dokument utan föregående inlärning och gör dem tillgängliga för alla arbetsflöden eller enkel arkivering.
AIDA (artificial intelligence for document automation) kan tack vare sin hybridmotor för artificiell intelligens känna igen dokument och extrahera information från dem utan att behöva lära sig i förväg.
Hela programvaran finns i molnet och är tillgänglig från alla enheter för att informationen som extraheras ska vara lättillgänglig för alla arbetsflöden: i appen, på datorn, i molnet, på ERP-, ECM-, CRM-system osv.
Lär dig mer om AIDA
...
Läs mer
Funktioner
- Utskrivning av checkar
- Hantering av kontanter
- Dubblett betalningsvarning
- Elektronisk överföring av medel
- PO-försoning
- Inköpsorderhantering
- Huvudbok
- Bankavstämning
- Verifieringskedja
- Kostnadsspårning
Automatisera dina leverantörsskulders livscykel och minska kostnaderna med en lättanvänd molnbaserad plattform.
Integrera din programvara för leverantörsskulder med realtidsdata från försäljning, tillverkning, lager och inköp. QT9 ERP är en mycket skalbar molnplattform som gör att du kan övervaka och förbättra kassaflödet på flera platser. Anslut leverantörsskulder till redovisning, offert och fakturering med e-postaviseringar och godkända elektroniska signaturer enligt FDA 21 CFR del 11. Se till att dina räkningar betalas i tid och övervaka var ditt företag spenderar pengar vid varje givet tillfälle.
Lär dig mer om QT9 ERP
...
Läs mer
Funktioner
- Utskrivning av checkar
- Hantering av kontanter
- Dubblett betalningsvarning
- Elektronisk överföring av medel
- PO-försoning
- Inköpsorderhantering
- Huvudbok
- Bankavstämning
- Verifieringskedja
- Kostnadsspårning
Kissflow ger dig en förstklassig molnlösning för upphandling som är flexibel och har allt från inköp till leverantörshantering i samma plattform.
Kissflow Procurement Cloud är de förstklassiga flexibla inköpslösningarna som har allt från inköp till leverantörshantering i en och samma plattform. Programvaran har allt inklusive inköpsorder, inköpsrekvisition, leverantörshantering, inköpsfakturering, analys och integrationer.
Lär dig mer om Kissflow Procurement Cloud
...
Läs mer
Funktioner
- Utskrivning av checkar
- Hantering av kontanter
- Dubblett betalningsvarning
- Elektronisk överföring av medel
- PO-försoning
- Inköpsorderhantering
- Huvudbok
- Bankavstämning
- Verifieringskedja
- Kostnadsspårning
Hypatos är ledande inom utveckling av djuplärande automatiseringsteknik för dokumentbearbetning.
Hypatos djupinlärningsteknik automatiserar komplexa dokumentbaserade backoffice-processer för oöverträffade effektivitetsvinster. Manuell dokumentbehandling är en viktig kostnadsdrivande faktor i organisationer. Tekniken samlar in datapunkter från dokument, utför valideringar och automatiserar processer, t.ex. bokföring. Hypatos betjänar de största konsumenterna av dokument, inklusive tre av de fyra stora finansiella rådgivarna och Shared Service Centers (SSC) i stora företag.
Lär dig mer om Hypatos
...
Läs mer
Funktioner
- Utskrivning av checkar
- Hantering av kontanter
- Dubblett betalningsvarning
- Elektronisk överföring av medel
- PO-försoning
- Inköpsorderhantering
- Huvudbok
- Bankavstämning
- Verifieringskedja
- Kostnadsspårning
Fakturadatafångst, OCR-faktura, intuitiv central instrumentbräda, godkänn fakturor på bärbar dator, surfplatta eller telefon. Enkel att använda, snabb installation.
Fakturadatafångst, OCR för faktura, intuitiv central instrumentbräda. Lättanvänd automatisering av leverantörsskulder. Inga fler datainmatningar. Centsoft skannar dina pappers- och e-postfakturor och matar automatiskt in data. Arbetsflöde godkännare på dator, läsplatta eller telefon. Automatisera arbetsflödet enligt GL, leverantör eller annan parameter. Inbyggd kommunikation med teammedlemmar. Obegränsade användare - inga användarlicensavgifter någonsin. Kunderna älskar hur lätt den är att använda. Snabb installation och support.
Lär dig mer om Rillion
...
Läs mer
Funktioner
- Utskrivning av checkar
- Hantering av kontanter
- Dubblett betalningsvarning
- Elektronisk överföring av medel
- PO-försoning
- Inköpsorderhantering
- Huvudbok
- Bankavstämning
- Verifieringskedja
- Kostnadsspårning
Lösning för utgiftshantering för smarta team. Hantera dina bankkonton, budgetar, inköp, betalkort och fakturor på ett och samma ställe.
Haslle är en lösning för utgiftshantering för företag som är digitala, smidiga och smarta.
Få betalkort och banköverföringsgränser justerade automatiskt enligt återstående budget.
Hantera inköp, budgetförfrågningar, fakturor, kvitton, inköpsordrar och abonnemang på ett ställe.
Spendera smart med fullständig transparens och kontroll, meddelanden i realtid, smarta godkännanderegler, leverantörs- och dokumenthantering med sömlös integrering med din bokförings- eller ERP-programvara.
Lär dig mer om Spenfi
...
Läs mer
Funktioner
- Utskrivning av checkar
- Hantering av kontanter
- Dubblett betalningsvarning
- Elektronisk överföring av medel
- PO-försoning
- Inköpsorderhantering
- Huvudbok
- Bankavstämning
- Verifieringskedja
- Kostnadsspårning
Utnyttja kapaciteten i Excel för att skapa, ladda ned och uppdatera dina data. Effektivisera dina uppgifter och gör kraftiga besparingar i såväl tid som kostnader.
More4apps är en certifierad Oracle-partner som erbjuder kompletterande lösningar för Oracle E-Business Suite och Oracle Fusion Cloud ERP. Våra lösningar ger slutanvändarna större möjligheter att kontrollera hela datainläsningsprocessen. De behöver ingen tidigare erfarenhet av eller utbildning i datagränssnitt – More4apps produkter ansluts och integreras sömlöst med Oracle EBS och Cloud ERP. Effektivisera dina uppgifter i Oracle ERP med enkla men kraftfulla Excel-baserade lösningar som ger betydande tids- och kostnadsbesparingar.
Lär dig mer om ERP Cloud Toolbox
...
Läs mer
Funktioner
- Utskrivning av checkar
- Hantering av kontanter
- Dubblett betalningsvarning
- Elektronisk överföring av medel
- PO-försoning
- Inköpsorderhantering
- Huvudbok
- Bankavstämning
- Verifieringskedja
- Kostnadsspårning
POS-system för återförsäljare ger dig de verktyg du behöver för att driva ett bättre företag.
Programvarupaketet Business Plus Accounting Touch POS eller det fullständiga Touch POS-systemet ger dig den affärsprogramvarulösning du behöver. BPA Touch POS är byggt på ett prisbelönt, beprövat bokföringssystem och utformat genom ett tätt samarbete med ägarna och driftscheferna på många olika säljföretag. Programvaran ger dig de verktyg du behöver för att driva ett bättre företag.
Lär dig mer om BPA: Retail Touch POS
...
Läs mer
Funktioner
- Utskrivning av checkar
- Hantering av kontanter
- Dubblett betalningsvarning
- Elektronisk överföring av medel
- PO-försoning
- Inköpsorderhantering
- Huvudbok
- Bankavstämning
- Verifieringskedja
- Kostnadsspårning
Tensoft Revenue Lens är en prisvärd och fristående SaaS-lösning för intäktsredovisning för omnikanalsföretag som arbetar med teknik och programvara.
Tensoft Revenue Lens är byggd för att hantera grundläggande till komplexa intäktsredovisningsscenarier och kan enkelt hantera alla dina intäktsredovisningsbehov, inklusive komplex fakturering och kontraktshantering samt avancerad efterlevnadskontroll. Programvaran kan hjälpa till att sänka dina revisionskostnader, förbättra noggrannheten, leverera insyn i realtid och eliminera bortfall av intäkter. Programvaran körs med vilket redovisnings- eller ERP-system som helst och kan implementeras snabbt.
Lär dig mer om Tensoft Revenue Lens
...
Läs mer
Funktioner
- Utskrivning av checkar
- Hantering av kontanter
- Dubblett betalningsvarning
- Elektronisk överföring av medel
- PO-försoning
- Inköpsorderhantering
- Huvudbok
- Bankavstämning
- Verifieringskedja
- Kostnadsspårning