Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Leverantörsreskontra system

Sverige Visa lokala produkter
30 resultat
Rossum är en AI-driven, molnbaserad lösning för insamling av fakturadata som påskyndar fakturabearbetningen gånger 6, med upp till 98 % noggrannhet. Lär dig mer om Rossum
AI-driven datautvinning för fakturor som enkelt kan anpassas och integreras i företagets processer. Alla layouter: fånga data från alla fakturor utan att behöva mallkonfiguration. Minskad ansträngni ng: 97 % färre tangenttryckningar och 6 gånger snabbare än manuell datainmatning. Kontinuerlig förbättring: lär sig av varje ny faktura. Utökningsbarhet: integreras manuellt eller via RPA eller API. Företagsklass: mycket skalbar molnprogramvara. Betrodd av: Siemens, EY, Cushman & Wakefield, Molson Coors. Lär dig mer om Rossum

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Tipalti är en av ett fåtal heltäckande lösningar för automatisering av leverantörsskulder och effektiviserar hela den globala leverantörsbetalningsverksamheten. Lär dig mer om Tipalti
Tipalti erbjuder en av världens enda början till slut-lösningar för automatisering av leverantörsskulder, vilket eliminerar 80 % av arbetsbelastningen som läggs på att hantera hela den globala leverantörsbetalningsverksamheten. Tipaltis holistiska molnsystem inkluderar onboarding av leverantörer, registrering och validering av skatteformulär, fakturahantering, PO-matchning, betalningssätt och valutaval, gränsöverskridande överföringar, tidiga betalningar, kommunikation om leverantörsbetalningsstatus, betalningsavstämning, ERP-integration och rapportering av skatteinlämningsförberedelser. Lär dig mer om Tipalti

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Sverige Lokal produkt
Qvalia är en plattform för finansteam för att automatisera processer för leverantörsskulder och ha fullständig kontroll över de finansiella uppgifterna. Lär dig mer om Qvalia
Qvalia är en plattform för finansteam för att automatisera processer och ha fullständig kontroll över transaktioner och finansiella data. Qvalia förbättrar leverantörsskulder, kundfordringar och möjliggör kostnadsanalys i realtid och automatisering av bokföringen på radartikelnivå. Integrering är enkelt och prissättningen är transaktionsbaserad med 1 månads uppsägningstid. Funktioner för leverantörsskulder inkluderar gratis e-fakturering och automatiserad PDF-konvertering, fakturavalidering, återstudsning, leverantörsregister, övervakning med mera. Lär dig mer om Qvalia

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Automatisera din process för skulder till leverantörer och andra fordringsägare så kan du öka kontrollen, minska kostnaderna och leverera insyn i alla dina utgifter på ett ställe. Lär dig mer om Emburse Chrome River INVOICE
Chrome River Invoice är en global framtidsklar lösning som gör att du snabbt kan fånga, lagra, matcha och godkänna fakturor i ett modernt gränssnitt. Säg adjö till frustrationen över att lägga pappershögar, sena betalningar och brist på synlighet. Säg hej till maximal effektivitet, insikt och smidighet med enkel och effektiv AP-automatisering. Lär dig mer om Emburse Chrome River INVOICE

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Kissflow ger dig en förstklassig molnlösning för upphandling som är flexibel och har allt från inköp till leverantörshantering i samma plattform. Lär dig mer om Kissflow Procurement Cloud
Kissflow Procurement Cloud är de förstklassiga flexibla inköpslösningarna som har allt från inköp till leverantörshantering i en och samma plattform. Programvaran har allt inklusive inköpsorder, inköpsrekvisition, leverantörshantering, inköpsfakturering, analys och integrationer. Lär dig mer om Kissflow Procurement Cloud

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Odoo Accounting erbjuder banksynkronisering, automatiska fakturor, hantering av återkommande fakturor, avstämningar med mera. Lär dig mer om Odoo
Odoo Accounting hjälper dig att enkelt hantera din dagliga redovisning och har en global översikt över företagets tillstånd. Appsviten erbjuder ett brett utbud av finansiella rapporter och verktyg som dubbel bokföring, kundreskontra och leverantörsreskontra, hantering av flera valutor, skatteberäkning, automatisk bankimport, metoder för periodisering och kontanter och mycket mer. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Spara tid och pengar genom att eliminera manuellt arbete. Leverantörsskulder, 3-vägsmatchning, automatiserad PR- och PO-bearbetning – allt i ett program. Lär dig mer om Precoro
Automatisera behandlingen av leverantörsskulder med Precoro. Håll koll på alla betalningar och utgifter och skapa inköpsorder eller fakturor med bara två klick. Precoro hjälper dig att effektivisera arbetsflödet för godkännanden, matcha fakturor med beställningar och kvitton och upprätta regler för kostnadsställen eller budgetar så att du aldrig överskrider din gräns. Mer än 1 000 små och medelstora företag (SMF) och stora företag använder Precoro och får insyn i sina inköp genom fullständig automatisering av upphandlingsprocessen. Få 14 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Precoro

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Procurify är en lösning för utgiftshantering som låter ditt ekonomiteam verifiera att fakturorna har godkänts innan de betalas. Lär dig mer om Procurify
Med Procurify kan du godkänna och spåra dina inköp. Detta innebär att du enkelt kan verifiera fakturor med hela sammanhanget: Godkännande, följesedlar, inköpsorder och bilagor. Verifiera dina fakturor i Procurify och slutför sedan betalningsstegen i ditt bokföringssystem. Fullständig integrering med QuickBooks Online och NetSuite. Gör dina leverantörsbetalningar utan oro, få fakturagodkännande med Procurify. Lär dig mer om Procurify

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Ett bra system för entreprenörshantering Lär dig mer om Worksuite
Shortlist är en smart, användarvänlig plattform för entreprenörshantering. Lösningen gör det enkelt för små och stora företag att introducera, hantera och betala externa arbetare i över 200 länder med bara några få klick. Ta hand om regelefterlevnad, rapportering och projektledning på en bråkdel av tiden. Från små startups till världens största varumärken – Shortlist är en komplett lösning som ger kraftfulla funktioner och flexibilitet för varje steg i affärstillväxten. Lär dig mer om Worksuite

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Automatisera dina leverantörsskulders livscykel och minska kostnaderna med en lättanvänd molnbaserad plattform. Lär dig mer om QT9 ERP
Integrera din programvara för leverantörsskulder med realtidsdata från försäljning, tillverkning, lager och inköp. QT9 ERP är en mycket skalbar molnplattform som gör att du kan övervaka och förbättra kassaflödet på flera platser. Anslut leverantörsskulder till redovisning, offert och fakturering med e-postaviseringar och godkända elektroniska signaturer enligt FDA 21 CFR del 11. Se till att dina räkningar betalas i tid och övervaka var ditt företag spenderar pengar vid varje givet tillfälle. Lär dig mer om QT9 ERP

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Hypatos är ledande inom utveckling av djuplärande automatiseringsteknik för dokumentbearbetning. Lär dig mer om Hypatos
Hypatos djupinlärningsteknik automatiserar komplexa dokumentbaserade backoffice-processer för oöverträffade effektivitetsvinster. Manuell dokumentbehandling är en viktig kostnadsdrivande faktor i organisationer. Tekniken samlar in datapunkter från dokument, utför valideringar och automatiserar processer, t.ex. bokföring. Hypatos betjänar de största konsumenterna av dokument, inklusive tre av de fyra stora finansiella rådgivarna och Shared Service Centers (SSC) i stora företag. Lär dig mer om Hypatos

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
En av de ledande redovisningsprogramvarorna för småföretag. Omedelbar åtkomst till kund-, leverantörs- och medarbetarinformation.
QuickBooks Enterprise (spara upp till 40 %) är en början till slut bokföringsprogramvara som kan växa tillsammans med din verksamhet. Det innehåller alla verktyg som din verksamhet behöver, men är ändå enkelt att använda. Du kan organisera din bokföring, hantera lagerhållning, följa upp försäljning och till och med sköta löneutbetalningar, men till en bråkdel av kostnaden. Med QuickBooks Enterprise sparar du tusentals dollar per år jämfört med liknande lösningar. Det är kraftfullt och flexibelt och finns också i versioner utformade för att passa dina specifika behov. Prova gratis idag. Lär dig mer om QuickBooks Desktop Enterprise

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
En enkel fakturerings- och redovisningslösning från 7,50 USD/månad (de första tre månaderna). Bli en av de 24 miljoner människor som redan har använt FreshBooks.
FreshBooks automatiserar dagliga bokföringsaktiviteter, nämligen skapande av fakturor, betalningsmottagning, utgiftsspårning, fakturerbar tidsuppföljning och finansiell rapportering. Prova gratis i 30 dagar, inget kreditkort krävs. Lär dig mer om FreshBooks

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Effektivisera processerna för att granska, godkänna och betala fakturor med NetSuites programvara för molnredovisning.
NetSuite Cloud Accounting-programvaran automatiserar hantering och betalning av leverantörsfakturor. Processer som matchning av transaktioner, bokföring, godkännanden och avstämningar är automatiserad e, vilket innebär att manuell datainmatning elimineras och att den tid och ansträngning som krävs för att behandla räkningar minimeras. Instrumentpaneler, rapporter och prestationsnyckeltal som är specifika för leverantörsreskontra ger dig kontroll över företagets leverantörsreskontraprocesser. Lär dig mer om NetSuite

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Enkel, lättanvänd redovisningsprogramvara som hjälper dig att hantera din företagsekonomi på ett smart sätt!
Zoho Books är en webbaserad bokföringsprogramvara som gör att du enkelt kan hantera pengarna som flödar in och ut ur ditt företag. Hantera dina kunder och fakturor samtidigt som du håller koll på utgifterna. Registrera, övervaka och stäm av bankkonton och transaktioner och samarbeta med din revisor i realtid. Viktigast av allt är att Zoho Books hjälper dig att fatta bättre, mer välgrundade beslut och hålla koll på ditt företag. Lär dig mer om Zoho Books

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Över 360 recensioner med 4,7/5 stjärnor. Enkelt men fullt utrustad. En av de högst rankade programvarorna för leverantörsskulder.
Enkel programvara för leverantörsskulder som gör det möjligt för teammedlemmar att skapa inköpsförfrågningar när de är på språng, som då kan godkännas av fördefinierade granskare på alla enheter. Alla relevanta kommentarer och dokument kan bifogas i inköpsordern för rapportering och granskning. Eliminera utgiftsfel och håll teammedlemmarna ansvariga för inköp med företagskortet. Visa och hantera budgetar i realtid för insiktsfullt beslutsfattande vid varje inköp. Skapa korrekta rapporter för din revisor med ett enda klick. Lär dig mer om ProcurementExpress.com

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Glöm sena betalningar, ta full kontroll över din process och börja ändra verkligheten för din process för kortfristiga skulder med Pipefy.
Pipefy är en programvara som hjälper ekonomiteam att kontrollera processer för kundfordringar. Denna lösning är enklare och mer organiserad än kalkylblad och e-postmeddelanden, ger full insyn i varje betalning och skapar ett felsäkert arbetsflöde. Över 50 000 användare förbättrar sina resultat med Pipefy. Gör som dem och förbättra hur du hanterar dina kortfristiga skulder idag. Lär dig mer om Pipefy

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Global och mobil kostnadshantering för medelstora till stora företag över hela världen.
Chrome River gör att affärerna flödar för några av världens största och mest respekterade globala organisationer. Den molnbaserade och mycket konfigurerbara lösningen för kostnadsrapportering ger ett elegant och intuitivt användargränssnitt som erbjuder samma högkvalitativa upplevelse på en smartphone, surfplatta eller bärbar dator. SaaS-produkterna tillhandahåller en motor och teknisk infrastruktur för affärsregler i världsklass som alla ekonomichefer, ekonomi- och redovisningsteam, resechefer och affärsresenärer älskar. Lär dig mer om Emburse Chrome River Expense

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Flerfaldigt prisbelönt lösning som ger intelligens till AP-automatisering och gör det möjligt för ledare att effektivisera sina finansiella arbetsflöden.
Yooz erbjuder en kraftfull, smart och lättanvänd molnbaserad automatiseringslösning för faktura- och betalningshantering. Yooz levererar besparingar, snabbhet och säkerhet med prisvärda, riskfria abonnemang till över 3 000 kunder och 100 000 användare runt om i världen. Den integreras sömlöst med mer än 200 system för finansiell förvaltning och överträffar alla andra lösningar på marknaden. Yooz North America har sitt huvudkontor i Dallas storstadsområde i Texas och Yooz har kontor omkring Europa. Lär dig mer om Yooz

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Workday Financial Management är en molnbaserad lösning utformad för ekonomisk planering, analys och transaktioner.
Workday Financial Management är en molnbaserad lösning utformad för ekonomisk planering, analys och transaktioner. Genom att kombinera transaktioner, redovisning och analys och alltid utföra revisioner i ett system ger Workday beslutsfattare möjligheten att i realtid och på språng få ekonomisk och affärsmässig insikt som de kan agera på och planera för vad som kommer härnäst. Lär dig mer om Workday Financial Management

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Inför godkännanden, utfärda fysiska och virtuella företagskort, betala räkningar och automatisera redovisning och rapportering med Airbase.
Airbase är den perfekta molnbaserade plattformen för utgiftshantering för USA-baserade företag med 50–1 000 anställda. Städa upp dina företagskortutgifter och eliminera utgiftsrapporter. Inför förhandsgodkännanden av utgifter, utfärda fysiska och virtuella företagskort, betala räkningar och automatisera kodningen av ditt utgiftskonto. Fullständig integrering med QuickBooks Online, Xero och NetSuite. Kunder inkluderar Gusto, Front, Getaround, Segment, Clearbit och Doximity. Registrera dig idag för en demo på Airbase.com. Lär dig mer om Airbase

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Grooper – inbäddning av intelligens där dokument och data möts
Effektivisera arbetet med kraftfull automatisering av fakturorna med mänsklig interaktion som ger dig kontroll över arbetsflöden för godkännande och obegränsad dataextraktion. Dra fördel av rabatter på förskottsbetalningar och förbättrade leverantörsrelationer samtidigt som du minskar kostnader och fel. Integrera dina skannrar och din programvara. Migrera data till innehållshanteringssystem med automatisk namngivning och metadata. Tillämpa leverantörssökning och matchning av inköpsordrar för godkännanden. Lättanvänd maskininlärning kommer att förändra ditt sätt att arbeta. Lär dig mer om Grooper

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Nästa generations verktyg för PSA. Komplett paket för automation av professionella tjänster för programvaru- och tjänsteföretag.
HarmonyPSA stöder hela företagets livscykel, från leadgenerering till kontraktsförnyelse. Programvaran är specifikt utformad och byggd för programvaru- och tjänsteföretag och automatiserar affärsfunkt ioner på en enda plattform som är tillgänglig från molnet på alla enheter. Lär dig mer om CloudBlue PSA

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
En mycket effektiv programvarulösning för företag som vill påskynda sin fakturahantering (kortfristiga skulder).
Klippa garanterar en effektiv process från det att en faktura tas emot och går igenom auktoriseringsflödet, hela vägen upp till huvudboken. Klippas programvara hjälper dig att automatiskt behandla inköpsorderfakturor. Du och ditt team kommer att spara upp till 70 % av behandlingstiden. Med Klippa får du en tydlig överblick över fakturans status, det blir färre misstag som att betala samma faktura två gånger och du kan slippa bli sen med att betala godkända fakturor. Lär dig mer om Klippa DocHorizon

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Yokoy automatiserar företagets kostnads- och kreditkortsprocesser. Kontrollera endast specialfall manuellt, vår AI gör resten.
Yokoy är den allt-i-ett-lösning för hantering av utgifter som du letat efter! Med hjälp av artificiell intelligens automatiserar Yokoy utgiftshantering för medelstora och stora företag. Utgiftshanteri ng, fakturahantering, smarta företagskort och prenumerationshantering kombineras i en enda intuitiv plattform. Dina fördelar: - spara tid - spara pengar - återkräva moms automatiskt - förebyggande av bedrägerier - Fullständig automatisering, inte bara digitalisering - Individualiserade, företagsspecifika processflöden - Integrerat i ditt befintliga systemlandskap Lär dig mer om Yokoy

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
AIDA extraherar information från alla dokument utan föregående inlärning och gör dem tillgängliga för alla arbetsflöden eller enkel arkivering.
AIDA (artificial intelligence for document automation) kan tack vare sin hybridmotor för artificiell intelligens känna igen dokument och extrahera information från dem utan att behöva lära sig i förväg. Hela programvaran finns i molnet och är tillgänglig från alla enheter för att informationen som extraheras ska vara lättillgänglig för alla arbetsflöden: i appen, på datorn, i molnet, på ERP-, ECM-, CRM-system osv. Lär dig mer om AIDA

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Sverige Lokal produkt
Fakturadatafångst, OCR-faktura, intuitiv central instrumentbräda, godkänn fakturor på bärbar dator, surfplatta eller telefon. Enkel att använda, snabb installation.
Fakturadatafångst, OCR för faktura, intuitiv central instrumentbräda. Lättanvänd automatisering av leverantörsskulder. Inga fler datainmatningar. Centsoft skannar dina pappers- och e-postfakturor och matar automatiskt in data. Arbetsflöde godkännare på dator, läsplatta eller telefon. Automatisera arbetsflödet enligt GL, leverantör eller annan parameter. Inbyggd kommunikation med teammedlemmar. Obegränsade användare - inga användarlicensavgifter någonsin. Kunderna älskar hur lätt den är att använda. Snabb installation och support. Lär dig mer om Rillion

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Lösning för utgiftshantering för smarta team. Hantera dina bankkonton, budgetar, inköp, betalkort och fakturor på ett och samma ställe.
Haslle är en lösning för utgiftshantering för företag som är digitala, smidiga och smarta. Få betalkort och banköverföringsgränser justerade automatiskt enligt återstående budget. Hantera inköp, budgetförfrågningar, fakturor, kvitton, inköpsordrar och abonnemang på ett ställe. Spendera smart med fullständig transparens och kontroll, meddelanden i realtid, smarta godkännanderegler, leverantörs- och dokumenthantering med sömlös integrering med din bokförings- eller ERP-programvara. Lär dig mer om Haslle

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
POS-system för återförsäljare ger dig de verktyg du behöver för att driva ett bättre företag.
Programvarupaketet Business Plus Accounting Touch POS eller det fullständiga Touch POS-systemet ger dig den affärsprogramvarulösning du behöver. BPA Touch POS är byggt på ett prisbelönt, beprövat bokföringssystem och utformat genom ett tätt samarbete med ägarna och driftscheferna på många olika säljföretag. Programvaran ger dig de verktyg du behöver för att driva ett bättre företag. Lär dig mer om BPA: Retail Touch POS

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel
Tensoft Revenue Lens är en prisvärd och fristående SaaS-lösning för intäktsredovisning för omnikanalsföretag som arbetar med teknik och programvara.
Tensoft Revenue Lens är byggd för att hantera grundläggande till komplexa intäktsredovisningsscenarier och kan enkelt hantera alla dina intäktsredovisningsbehov, inklusive komplex fakturering och kontraktshantering samt avancerad efterlevnadskontroll. Programvaran kan hjälpa till att sänka dina revisionskostnader, förbättra noggrannheten, leverera insyn i realtid och eliminera bortfall av intäkter. Programvaran körs med vilket redovisnings- eller ERP-system som helst och kan implementeras snabbt. Lär dig mer om Tensoft Revenue Lens

Funktioner

  • Hantering av kontanter
  • Dubblett betalningsvarning
  • Ersättningshantering
  • Försäljarstyrelse
  • Elektronisk överföring av medel