Sverige Visa lokala produkter
912 resultat
B2B-lösning för betalningshantering som automatiserar hela processen i samband med betalning av leverantörer och samarbetspartner. Lär dig mer om Tipalti
Tipalti erbjuder en av världens kraftfullaste lösningar för massbetalningshantering och automatiserar hela processen för betalningar till globala leverantörer och samarbetspartner. Tipalti tillhandah åller ett molnsystem som inkluderar vit-etiketterad onboarding av leverantörer, insamling och validering av W9/W8-skatteformulär, betalningsmetod och valutaval, global överföring, tidiga betalningar, meddelanden om betalningsstatus, betalningsavstämning, 1099/1042-S-förberedelserapporter för skatteregistrering och ERP-integration. Lär dig mer om Tipalti

Funktioner

  • Försäljningsargument
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Integration av betalningshanteringstjänster
  • PCI-efterlevnad
  • Flera betalningsalternativ
  • Förebyggande av betalningsbedrägeri
Stripe gör det enkelt för ditt företag att börja samla kreditkort på internet direkt. Inget handlarkonto eller gateway behövs. Lär dig mer om Stripe
Stripe är ett teknikföretag som bygger upp ekonomisk infrastruktur för internet. Företag i alla storlekar, från startups till börsnoterade företag, använder programvaran för att acceptera betalningar och hantera sina verksamheter på internet. Stripe gör det enkelt för ditt företag att börja samla kreditkort på internet direkt. Inget handlarkonto eller gateway behövs. Lär dig mer om Stripe

Funktioner

  • Försäljningsargument
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Integration av betalningshanteringstjänster
  • PCI-efterlevnad
  • Flera betalningsalternativ
  • Förebyggande av betalningsbedrägeri
Hantering av återkommande debitering och prenumeration plug från en plug-and-play-produkt som fungerar som ett intelligent lager ovanpå betalningsportaler. Lär dig mer om Chargebee
Chargebee är en PCI Nivå 1-certifierad plattform för återkommande fakturering för SaaS- och prenumerationsbaserade verksamheter. Chargebee integreras med ledande betalningsportaler runt om i världen så att du kan automatisera insamling, fakturering, e-postaviseringar och kundhantering. Med kraftfulla integrationer som Xero, QuickBooks Online, Avalara, NetSuite, Zendesk, MailChimp, ShipStation, Salesforce, Slack och Shopify gör Chargebee prenumerationsfakturering smärtfritt. Lär dig mer om Chargebee

Funktioner

  • Försäljningsargument
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Integration av betalningshanteringstjänster
  • PCI-efterlevnad
  • Flera betalningsalternativ
  • Förebyggande av betalningsbedrägeri
Sverige Lokal produkt
Qvalia är en plattform för finansteam för att automatisera processer och förbättra B2B-e-handeln. Lär dig mer om Qvalia
Qvalia är en plattform för finansteam för att automatisera processer och ha fullständig kontroll över transaktioner och finansiella data. Qvalia förbättrar leverantörsskulder, kundfordringar och möjliggör kostnadsanalys i realtid och automatisering av bokföringen på radartikelnivå. Integrering är enkelt och prissättningen är transaktionsbaserad med 1 månads uppsägningstid. Qvalia Autobilling inkluderar widget för e-handel i B2B, automatiserad fakturering, avstämning, masterdata och mer. Lär dig mer om Qvalia

Funktioner

  • Försäljningsargument
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Integration av betalningshanteringstjänster
  • PCI-efterlevnad
  • Flera betalningsalternativ
  • Förebyggande av betalningsbedrägeri
Monetize tillåter betalningshantering i över 140 länder. Du kan enkelt anpassa dem till din regionala verksamhet. Lär dig mer om Nexway
Monetize tillåter betalningshantering i över 140 länder. Det är enkelt att skala upp, du har bara en kontakt för att hantera relationer med lokala leverantörer av betalningstjänster. Monetize upprätthåller relationer med banker och betalningsleverantörer för att behandla betalningar å dina vägnar, registrera och stämma av dina transaktionsuppgifter och hantera valutaväxling (beskattning och säkerhet). Lär dig mer om Nexway

Funktioner

  • Försäljningsargument
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Integration av betalningshanteringstjänster
  • PCI-efterlevnad
  • Flera betalningsalternativ
  • Förebyggande av betalningsbedrägeri
PaySimple är en ledande betalningshanteringslösning för tjänstebaserade företag och hanterar kassaflödet för över 20 000 företag. Lär dig mer om PaySimple
PaySimple är en ledande betalningshanteringslösning för tjänstebaserade företag och hanterar kassaflödet för över 20 000 företag i hela landet. PaySimple bygger långsiktiga samarbeten med företag för att öka tillväxten och tillhandahålla flexibla betalnings- och faktureringslösningar samt personlig kundservice som passar deras specifika affärsbehov. En robust API gör PaySimple till en pålitlig teknikpartner för betalningsintegrationer med intern hantering av kassaflöden inom SaaS-produkter och mobilapplikationer. Lär dig mer om PaySimple

Funktioner

  • Försäljningsargument
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Integration av betalningshanteringstjänster
  • PCI-efterlevnad
  • Flera betalningsalternativ
  • Förebyggande av betalningsbedrägeri
Zoho Subscriptions är en webbaserad programvara för hantering av återkommande fakturering och prenumerationer för ditt prenumerationsföretag. Lär dig mer om Zoho Subscriptions
Zoho Subscriptions är en heltäckande lösning för återkommande fakturering och prenumerationshantering. Med hjälp av Zoho Subscriptions kan du hantera komplexa faktureringscykler, övervaka kundprenumer ationer, automatisera fakturering och betalningsinkassering, hantera nya försök av misslyckade betalningar och analysera din verksamhets tillväxt. Några nöjda kunder inkluderar LogiNext, EuroBox, HeadApp, Mobile Loyalty, Opiniion osv. Testa alla funktioner i Zoho Subscriptions genom att registrera dig för ett kostnadsfritt testkonto idag. Lär dig mer om Zoho Subscriptions

Funktioner

  • Försäljningsargument
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Integration av betalningshanteringstjänster
  • PCI-efterlevnad
  • Flera betalningsalternativ
  • Förebyggande av betalningsbedrägeri
Yokoy automatiserar företagets kostnads- och kreditkortsprocesser. Kontrollera endast specialfall manuellt, vår AI gör resten. Lär dig mer om Yokoy
Yokoy är den allt-i-ett-lösning för hantering av utgifter som du letat efter! Med hjälp av artificiell intelligens automatiserar Yokoy utgiftshantering för medelstora och stora företag. Utgiftshanteri ng, fakturahantering, smarta företagskort och prenumerationshantering kombineras i en enda intuitiv plattform. Dina fördelar: - spara tid - spara pengar - återkräva moms automatiskt - förebyggande av bedrägerier - Fullständig automatisering, inte bara digitalisering - Individualiserade, företagsspecifika processflöden - Integrerat i ditt befintliga systemlandskap Lär dig mer om Yokoy

Funktioner

  • Försäljningsargument
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Integration av betalningshanteringstjänster
  • PCI-efterlevnad
  • Flera betalningsalternativ
  • Förebyggande av betalningsbedrägeri
Secure, flexible and modern, our frictionless digital Online Payment Solution integrates seamlessly with your existing platform. Lär dig mer om Artiva RM
With over 40 year’s experience, nobody understands the business of getting paid better than Finvi. Make every payment count with Finvi’s Online Payment Solution. Integrating our secure, modern, flexible payment solution into your current platform provides many benefits, including text-to-pay. It enhances your competitive advantage, boosts satisfaction, and increases loyalty. Our payment solution uses the REST architecture principles to facilitate quick, easy integration and access to our APIs. Lär dig mer om Artiva RM

Funktioner

  • Försäljningsargument
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Integration av betalningshanteringstjänster
  • PCI-efterlevnad
  • Flera betalningsalternativ
  • Förebyggande av betalningsbedrägeri
RentPayment är en elektronisk betalningsbehandlare för lägenhetsuthyrningsbranschen. Lär dig mer om RentPayment
Fastighetsförvaltare kan ta ut hyra i tid, minska kostnaderna för att hämta ut hyra och få tillgång till detaljerad rapportering för att analysera sin verksamhet. Hyresgäster använder tjänsten för att betala sin hyra online, på sin mobiltelefon eller via sms med kreditkort, betalkort eller eCheck. RentPayment effektiviserar hyresinsamlingen genom att erbjuda dessa fördelar till de största fastigheterna i landet som representerar tusentals lägenhetsbyggnader och miljontals hyresgäster – en riktigt bra e-betalningslösning. Lär dig mer om RentPayment

Funktioner

  • Försäljningsargument
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Integration av betalningshanteringstjänster
  • PCI-efterlevnad
  • Flera betalningsalternativ
  • Förebyggande av betalningsbedrägeri
Prodoge är en kryptoplånbok för att skicka betalningar och göra affärer. Lär dig mer om Prodoge
Prodoge är en kryptoplånbok för Bitcoin, Dogecoin, Digibyte och mer. Börja skicka eller ta emot krypto- eller kredit- och betalkortsbetalningar på några minuter. Använd Prodoge-appen som ditt mobila försäljningsställe. Skapa och skicka e-postfakturor som dina kunder kan betala online eller i Prodoge-appen. Skapa webbwidgetar direkt för att börja acceptera krypto på din webbplats. Var lycklig. Lär dig mer om Prodoge

Funktioner

  • Försäljningsargument
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Integration av betalningshanteringstjänster
  • PCI-efterlevnad
  • Flera betalningsalternativ
  • Förebyggande av betalningsbedrägeri
GPayments har säkrat betalningsekosystemet från början till slut för finansinstitut, tjänsteleverantörer, handlare och kortinnehavare. Lär dig mer om GPayments
GPayment erbjuder ett komplett sortiment av integrerade autentiseringsprodukter baserade på 3D Secure-protokollet, Verified by Visa, Mastercard SecureCode, JCB J/Secure, American Express SafeKey och Diners Club International ProtectBuy. Lär dig mer om GPayments

Funktioner

  • Försäljningsargument
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Integration av betalningshanteringstjänster
  • PCI-efterlevnad
  • Flera betalningsalternativ
  • Förebyggande av betalningsbedrägeri
From payments to credit to fraud protection, PayPal Commerce Platform helps you meet your customers where they are.
With a simple, single integration you can accept debit and credit cards, PayPal, PayPal Credit, 10+ local payment methods in over 100 currencies and from 200+ markets around the world. Lär dig mer om PayPal

Funktioner

  • Försäljningsargument
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Integration av betalningshanteringstjänster
  • PCI-efterlevnad
  • Flera betalningsalternativ
  • Förebyggande av betalningsbedrägeri
Mobile-based social commerce platform that enables users to carry out money transmission across all types of purchases.
Mobile-based social commerce platform that enables users to carry out money transmission across all types of purchases. It helps with managing bookkeeping and receiving customer insights. Payments can be made through the app and in-person via a QR code. Retailers can create a business profile to simplify checkout and appear in the Venmo's customer feeds. Customer loyalty is enhanced by the possibility of implementing targeted rewards and cash back experiences. Lär dig mer om Venmo

Funktioner

  • Försäljningsargument
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Integration av betalningshanteringstjänster
  • PCI-efterlevnad
  • Flera betalningsalternativ
  • Förebyggande av betalningsbedrägeri
Använd Vagaros programvara för salong, SPA och träning för att få bokningar, behandla betalningar, skicka påminnelser och marknadsföra ditt företag. Från 25 USD/månad.
Använd denna allt i ett-programvara för salong- SPA-, och träning för att administrera ditt företag och få det att växa. Få bokningar och betalningar dygnet runt. Håll dig säker med 100 % kontaktlös in- och utcheckning. Nå fler kunder via med SMS- och e-postmarknadsföring. Få bokningar på Vagaro Marketplace och i sociala medier. Minska utebliven ankomst med automatiska påminnelser. Administrera bokningar och paket på alla enheter. Vagaro Pro är den mest nedladdade/recenserade Apple- och Android-appen. Priser från 25 USD/månad. Registrera dig för en gratis provperiod på en månad. Lär dig mer om Vagaro

Funktioner

  • Försäljningsargument
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Integration av betalningshanteringstjänster
  • PCI-efterlevnad
  • Flera betalningsalternativ
  • Förebyggande av betalningsbedrägeri
Square POS is the customizable point-of-sale system built for businesses of all shapes and sizes.
Square Point of Sale is the POS system ready for whatever you set your sights on. With Square, you can build a POS that makes running your business easier. Sell in-person, online, over the phone, or out in the field. Track customer preferences and feedback with every sale. Use your POS’s built in sales and inventory reports to see how your business is doing. Everything is integrated into your POS for a stress-free experience. It’s free to use, and no contracts, fine print, or manuals required. Lär dig mer om Square Point of Sale

Funktioner

  • Försäljningsargument
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Integration av betalningshanteringstjänster
  • PCI-efterlevnad
  • Flera betalningsalternativ
  • Förebyggande av betalningsbedrägeri
Square powers secure payments even when you dont use a reader. Virtual Terminal for over-the-phone transactions, Invoices and more!
Accept every way your customers want to pay with Square Payments. Get a free magstripe reader to swipe credit cards anywhere. Take chip cards and NFC payments with Square Reader for contactless and chip. With Squares credit card processing, you can accept all major cards and get deposits as fast as the next business day. We offer chargeback protection, fraud detection, account takeover protection, and more, so you can focus on your customers. Its free to sign up and fast to get set up. Lär dig mer om Square Payments

Funktioner

  • Försäljningsargument
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Integration av betalningshanteringstjänster
  • PCI-efterlevnad
  • Flera betalningsalternativ
  • Förebyggande av betalningsbedrägeri
Finally, a way to collect payments and build a customer database, automatically. See how with Fivestars.
Need a better way to process payments and build a database of your customers? Over 15,000 businesses use Fivestars to collect payments, all while bringing customers back 2x more often with text, email, and mobile app marketing tools. We provide you with a free Customer Touchscreen that accepts credit cards and signs up customers, all at once. With AutoPilot and Unlimited Promotions, stay top of mind by automatically reaching out to your customers with the right offer at the right time. Lär dig mer om FiveStars

Funktioner

  • Försäljningsargument
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Integration av betalningshanteringstjänster
  • PCI-efterlevnad
  • Flera betalningsalternativ
  • Förebyggande av betalningsbedrägeri
Marketing 360 Payments for SMB. Integrate all your revenue into M360 payments and build profitable marketing campaigns in one place.
Marketing 360 payments. Set up your store or business to create invoices & send payments in minutes. Everything you need to manage and grow your business all from a singular platform. Lär dig mer om Marketing 360

Funktioner

  • Försäljningsargument
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Integration av betalningshanteringstjänster
  • PCI-efterlevnad
  • Flera betalningsalternativ
  • Förebyggande av betalningsbedrägeri
Everything you need to run your business: proposals, contracts, invoicing, payments, and more. Use code "ONLY1" to start for $1/mo.
Payment processing software for independent professionals—that's HoneyBook. HoneyBook makes it easy to book more clients, manage projects, and get paid all in one place. With proposals, invoices, contracts, payments, and scheduling at your fingertips, you have everything you need to give clients a great experience. Get your first 6 months for just $1/mo with code "ONLY1". Lär dig mer om HoneyBook

Funktioner

  • Försäljningsargument
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Integration av betalningshanteringstjänster
  • PCI-efterlevnad
  • Flera betalningsalternativ
  • Förebyggande av betalningsbedrägeri
All-in-one Ease of use Enterprise-Grade / Scalable
Birdeye Payments helps local businesses collect payments faster through modern and convenient ways. Customers can pay effortlessly, via text or online (roadmap) wherever they may be, at home or in the office. Lär dig mer om Birdeye

Funktioner

  • Försäljningsargument
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Integration av betalningshanteringstjänster
  • PCI-efterlevnad
  • Flera betalningsalternativ
  • Förebyggande av betalningsbedrägeri
Top Marketing Software & Highest Satisfaction award winner. Trusted by over 60,000 business. Try Podium Payments today.
Podium Payments brings the power of messaging to the point of purchase, make it even easier to make the sale. From new sales to past-due invoices, it couldn't get easier. All powered by the Podium Inbox, payments happen in the same text conversation you're already using for appointment reminders, review requests, feedback and reminders. Your customers can easily reply to the text with questions and easily pay invoices knowing you're the same business they trust. Trusted by over 60,000 businesses Lär dig mer om Podium

Funktioner

  • Försäljningsargument
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Integration av betalningshanteringstjänster
  • PCI-efterlevnad
  • Flera betalningsalternativ
  • Förebyggande av betalningsbedrägeri
Bill.com is the intelligent business payments platform that delivers financial process efficiency, time savings, and full control.
Bill.com delivers financial process efficiency through streamlined accounts payable (AP) and accounts receivable (AR) management. Reduce errors and increase efficiency by leveraging artificial intelligence (AI) and machine learning. Bill.com gets more intelligent as you use it, learning your processes and preferences to give you greater control over every aspect of bill management. Lär dig mer om Bill.com

Funktioner

  • Försäljningsargument
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Integration av betalningshanteringstjänster
  • PCI-efterlevnad
  • Flera betalningsalternativ
  • Förebyggande av betalningsbedrägeri
Cross-border payment processing solution that enables businesses to manage global payments securely.
Cross-border payment processing solution that enables businesses to manage global payments securely. Lär dig mer om Payoneer

Funktioner

  • Försäljningsargument
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Integration av betalningshanteringstjänster
  • PCI-efterlevnad
  • Flera betalningsalternativ
  • Förebyggande av betalningsbedrägeri
An all-in-one point-of-sale & payments system, Clover integrates the functions of a cash register, card payment terminal, & POS system.
Clover is an all-in-one point-of-sale and payments system that integrates the functions of a cash register, card payment terminal, and POS system. As a cloud-based platform supporting a suite of devices, Clover makes it easier and faster than ever to run your business. Built-in capabilities allow you to simplify daily tasks, speed up transactions, engage customers, and accept the latest payments effortlessly. Clover also offers a robust App Market, with 300+ apps available and growing. Lär dig mer om Clover

Funktioner

  • Försäljningsargument
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Integration av betalningshanteringstjänster
  • PCI-efterlevnad
  • Flera betalningsalternativ
  • Förebyggande av betalningsbedrägeri
Automate and streamline client billing with Regpack's full suite of onboarding and payment tools. Manage clients efficiently.
Automate and streamline your onboarding, billing, and client management tasks with Regpack. Our billing tools allow you to customize automated recurring billing plans, offer payment plans for one-time payments, all on your website or integrated into your product. Dynamic payment and product reporting allow you to manage and track revenue. Regpack supports subscriptions, memberships, events, online learning courses, or any business that needs to collect and manage client data and payments. Lär dig mer om Regpack

Funktioner

  • Försäljningsargument
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Integration av betalningshanteringstjänster
  • PCI-efterlevnad
  • Flera betalningsalternativ
  • Förebyggande av betalningsbedrägeri
Keep up with consumer demand by accepting the newest payment methods on the market.
As a leader in retail and hospitality technology, we know what businesses need to thrive and serve their customers. Epos Now POS systems and payment processing terminals are built with flexibility in mind. Choose from our range of devices to implement the payment processing solution that suits you best. With Epos Now Payments, customers can pay with major debit and credit cards, eWallets like Apple Pay, and even services like AliPay. Lär dig mer om Epos Now

Funktioner

  • Försäljningsargument
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Integration av betalningshanteringstjänster
  • PCI-efterlevnad
  • Flera betalningsalternativ
  • Förebyggande av betalningsbedrägeri
Ideal for SMBs and accountants, Plooto is the fastest way to manage business payments, AP & AR process & receive credit card payments.
Plooto is an all-in-one platform that enables businesses to automate their domestic and international accounts payable and accounts receivable functions by unifying payments, processes, control, and reporting. Get paid as soon as 2 business days with credit cards! Trusted by 6,000+ businesses, the platform also integrates with popular accounting systems such as Xero and QuickBooks to eliminate data entry and automate the reconciliation of bills and invoices. Lär dig mer om Plooto

Funktioner

  • Försäljningsargument
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Integration av betalningshanteringstjänster
  • PCI-efterlevnad
  • Flera betalningsalternativ
  • Förebyggande av betalningsbedrägeri
Invoice2go makes it easy to send invoices & estimates, accept online payments and manage your business. Free 30 day trial.
Send professional invoices and estimates with Invoice2go. Try it free for 30 days. Easily create and send custom invoices with a few clicks, accept payments online and manage your business at-a-glance with business insights reporting. Looking for more tools to run your business? Invoice2go also features appointment scheduling, time tracking, expense tracking and more. Try our newest profiles and review features to increase visibility online and earn customer trust. Lär dig mer om Invoice2go

Funktioner

  • Försäljningsargument
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Integration av betalningshanteringstjänster
  • PCI-efterlevnad
  • Flera betalningsalternativ
  • Förebyggande av betalningsbedrägeri
Chargify is a leading recurring billing and subscription management platform.
Chargify is a globally-recognized leader in the Recurring Billing and Subscription Management space. Chargify Elastic Billing turns billing into a competitive edge for modern recurring revenue-based businesses that need to personalize and differentiate their offerings for the Relationship Economy. Elastic Billing is transforming the way that businesses package, price, and promote offers and manage change over time. Lär dig mer om Chargify

Funktioner

  • Försäljningsargument
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Integration av betalningshanteringstjänster
  • PCI-efterlevnad
  • Flera betalningsalternativ
  • Förebyggande av betalningsbedrägeri
Spendesk is the 7-in-1 spend management solution that makes tracking and processing expense payments easy.
Spendesk is the 7-in-1 spend management solution that makes tracking and processing payments easy. Submit and pay supplier invoices and expense claims in seconds, with complete visibility and control over the spending process. No more missing documents, and no more ghost payments. Keep your purchasing and finance teams focused on the work they should be doing - not on admin. Trusted by over 2,500 companies, Spendesk is helping businesses everywhere spend smarter. Lär dig mer om Spendesk

Funktioner

  • Försäljningsargument
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Integration av betalningshanteringstjänster
  • PCI-efterlevnad
  • Flera betalningsalternativ
  • Förebyggande av betalningsbedrägeri
Pay & Get paid in Single Platform. Use Printable Checks, eChecks, ACH, RTP. Pay with a credit card even where cards are not accepted.
Online Check Writer provides you services starting from check printing to online banking. The software allows you to print checks instantly on blank stock papers using a regular printer at your office or home. Also, it let you move money seamlessly by ACH, Wire, and e-checks. In addition, OCW’s online banking service, Zil, offers a free business checking account with ACH & Wire Transfers. Our latest offer is the ability to pay anywhere using a credit card even where cards are not accepted. Lär dig mer om Online Check Writer

Funktioner

  • Försäljningsargument
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Integration av betalningshanteringstjänster
  • PCI-efterlevnad
  • Flera betalningsalternativ
  • Förebyggande av betalningsbedrägeri
Ideal for small businesses & freelancers, the web-based billing solution helps send and accept payment invoices, manage expenses & more
Ideal for small businesses & freelancers, the web-based billing solution helps send and accept payment invoices, manage expenses & more Lär dig mer om Invoicely

Funktioner

  • Försäljningsargument
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Integration av betalningshanteringstjänster
  • PCI-efterlevnad
  • Flera betalningsalternativ
  • Förebyggande av betalningsbedrägeri
Afterpay pioneered a better way to pay. Customers shop now, pay over 6 weeks, and never pay interest. Merchants get paid upfront.
With Afterpay, online and in-store businesses reach the largest, most loyal shoppers in the world. More than 19M active global customers have shopped with Afterpay, and the app is consistently ranked in the Top 10 of shopping apps. Partnering with Afterpay has tremendous benefits for businesses. On average, Afterpay sends more than 1M global referrals to its merchant partners every day. Afterpay increases average order value, drives incremental sales, and keeps customers coming back. Lär dig mer om Afterpay

Funktioner

  • Försäljningsargument
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Integration av betalningshanteringstjänster
  • PCI-efterlevnad
  • Flera betalningsalternativ
  • Förebyggande av betalningsbedrägeri
Our hardware is robust and reliable, ready for the demands of hard-working restaurants, bars, storefronts, online stores, and more.
Whether you’re selling in-person, online, or on the go, SpotOn makes it easy to accept payments quickly and securely. No matter what type of business or restaurant you run, we have a payment solution that will help you work faster, keep customers happy, and grow your customer base. Our pricing is transparent and affordable, and our agreement is month-to-month so you can trust we’ll strive to earn your business every day. Lär dig mer om SpotOn

Funktioner

  • Försäljningsargument
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Integration av betalningshanteringstjänster
  • PCI-efterlevnad
  • Flera betalningsalternativ
  • Förebyggande av betalningsbedrägeri
Tuition Express automates tuition collection for child care, enabling contactless payments— EFT, online or completely automated.
Tuition Express by Procare is the easiest and safest child care billing software, making tuition collection seamless for child care providers. Tuition Express, a PCI compliant direct processor, gives you all of the contactless payment options you need - electronic fund transfer (EFT), online or completely automated. With low fees, numerous payment options and live customer support, Tuition Express is the child care industry's most used and recommended integrated payment processing system. Lär dig mer om Tuition Express

Funktioner

  • Försäljningsargument
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Integration av betalningshanteringstjänster
  • PCI-efterlevnad
  • Flera betalningsalternativ
  • Förebyggande av betalningsbedrägeri
Pushpay’s nonprofit giving platform boosts donor retention by connecting with your donors in a more meaningful way.
Pushpay helps donors encourage generosity and raise funds faster and more easily. On Pushpay’s nonprofit giving platform, you’ll be able to define fundraising goals and track donations, as well as report on campaigns so your donors know how close you are to your goals. Key benefits include simple one-time and recurring giving, custom giving statements and receipts, and Donor Development dashboards to guide givers along their generosity journey. Lär dig mer om Pushpay

Funktioner

  • Försäljningsargument
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Integration av betalningshanteringstjänster
  • PCI-efterlevnad
  • Flera betalningsalternativ
  • Förebyggande av betalningsbedrägeri
PayKickstart is an industry-leading billing and affiliate management platform for subscription-based businesses.
PayKickstart is an industry-leading billing and affiliate management platform for subscription-based businesses. Powered with best-in-class checkout tools, customer retention tools to help minimize churn, conversion tools to maximize revenue and automation tools to reduce overhead. Seamlessly integrate with third party tools to maximize your customer communication and workflow. Partner with PayKickstart to remove the technical hurdles, so you can focus on your product. Lär dig mer om PayKickstart

Funktioner

  • Försäljningsargument
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Integration av betalningshanteringstjänster
  • PCI-efterlevnad
  • Flera betalningsalternativ
  • Förebyggande av betalningsbedrägeri
Cloud-based iPad point-of-sale with an integrated web and mobile storefront enabling online shopping for the end consumer.
Bindo is a fully mobile cloud-based iPad point-of-sale system that instantly gives your brick and mortar store an e-commerce online storefront. We do all the heavy lifting for you. You scan a barcode, we will tell you what the product it is. You add your customer, we track their loyalty. You run low on a product, we'll create your purchase order. Bindo is more than a POS, it is a 360 degree retail solution, that organizes your store and drives your bottom line. Lär dig mer om Bindo POS

Funktioner

  • Försäljningsargument
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Integration av betalningshanteringstjänster
  • PCI-efterlevnad
  • Flera betalningsalternativ
  • Förebyggande av betalningsbedrägeri
Cloud-based point of sale solution for businesses that helps manage payments made in person, online, and over the phone.
Cloud-based point of sale solution for businesses that helps manage payments made in person, online, and over the phone. Lär dig mer om Authorize.Net

Funktioner

  • Försäljningsargument
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Integration av betalningshanteringstjänster
  • PCI-efterlevnad
  • Flera betalningsalternativ
  • Förebyggande av betalningsbedrägeri
Pay bills for free. Use bank transfer or card even if vendors only accept checks.
Melio is a free vendor/bill payment tool that maximizes cash flow and minimizes busywork. Pay vendors using bank transfer or debit card for free even if they only accept checks! You can also use your credit card where cards are not accepted to hold onto your cash longer and earn card rewards! Melio automatically syncs with your QuickBooks and even mails checks on your behalf to vendors so you don't need to cut checks anymore. Lär dig mer om Melio

Funktioner

  • Försäljningsargument
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Integration av betalningshanteringstjänster
  • PCI-efterlevnad
  • Flera betalningsalternativ
  • Förebyggande av betalningsbedrägeri
GCPay fully automates the payment application process between general contractors and subcontractors.
In construction, the payment application processes can represent more than 75% of a projects cash outflow! Good news... GCPay simplifies the pay app processes between general contractors and your subcontractors. Our SaaS platform automates the process so you can create and exchange lien waivers, organize and collect compliance documents, and improve subcontractor communication. Integrate directly with your construction ERP to save time and get your subs paid faster. Lär dig mer om GCPay

Funktioner

  • Försäljningsargument
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Integration av betalningshanteringstjänster
  • PCI-efterlevnad
  • Flera betalningsalternativ
  • Förebyggande av betalningsbedrägeri
Send mobile invoices, offer flexible financing, and get paid faster. Broadly helps local businesses engage with leads and customers.
Broadly helps local businesses attract leads, connect with customers, collect and process payments, and automatically request reviews - all from one easy-to-use app. Offer a 5-star customer experience through streamlined text and email communication, mobile invoicing and payments, Pay Over Time flexible customer financing (at zero-risk to you), and a range of other features designed for local businesses. Broadly makes it easy for customers to find you, work with you, and rave about you. Lär dig mer om Broadly

Funktioner

  • Försäljningsargument
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Integration av betalningshanteringstjänster
  • PCI-efterlevnad
  • Flera betalningsalternativ
  • Förebyggande av betalningsbedrägeri
Online payments so that your customer has the freedom to make the payment as they wish, quickly, simply and safely.
Online payments so that your customer has the freedom to make the payment as they wish, quickly, simply and safely. Lär dig mer om Alboom Pay

Funktioner

  • Försäljningsargument
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Integration av betalningshanteringstjänster
  • PCI-efterlevnad
  • Flera betalningsalternativ
  • Förebyggande av betalningsbedrägeri
Fortifying your business through unique commerce experiences.
Fortis delivers comprehensive payment solutions and commerce enablement to software partners and developers, processing billions of dollars annually. The company’s mission is to forge a holistic commerce experience, guiding businesses to reach uncharted growth and scale. As the solution of choice for the future of payments, Fortis moves commerce closer to invisible with a proprietary platform that supports and strengthens the commerce and payments capabilities of software partners. Lär dig mer om Fortis

Funktioner

  • Försäljningsargument
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Integration av betalningshanteringstjänster
  • PCI-efterlevnad
  • Flera betalningsalternativ
  • Förebyggande av betalningsbedrägeri
Easy mobile & web invoicing with payments processing. Manage your customers and team. Syncs automatically with accounting software.
Get Paid Faster & No Subscription Fees! Accept all major credit cards for the same low rate. Sync with all versions of QuickBooks Desktop and Online, and Xero. Create professional estimates and invoices, send single and recurring invoices, accept mobile and web payments, automate reporting, and more! Personalized support included with all accounts! Lär dig mer om InvoiceASAP

Funktioner

  • Försäljningsargument
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Integration av betalningshanteringstjänster
  • PCI-efterlevnad
  • Flera betalningsalternativ
  • Förebyggande av betalningsbedrägeri
PayJunction provides integrated gateway and merchant services to securely process any type of payment in-person or online.
Since 2000, PayJunction has disrupted the payment processing industry with transparency and environmental consciousness. As the most comprehensive developer of paperless payment software, PayJunction now processes $4 billion annually and is growing rapidly. Its technology is an ideal fit for multi-location and multi-department businesses processing $10,000 or more in monthly credit card volume. Lär dig mer om PayJunction

Funktioner

  • Försäljningsargument
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Integration av betalningshanteringstjänster
  • PCI-efterlevnad
  • Flera betalningsalternativ
  • Förebyggande av betalningsbedrägeri
#1 Tuition Management System. Streamline your enrollment, waitlisting, reporting, and get payments within 24 hrs - only with TUIO!
TUIO is the top-rated Tuition Management System to manage enrollment, waitlist, billing, payments, and student information all in one platform. Easy to use, with all data encrypted - trusted by over 10,000 users from schools and daycares across North America. TUIO is the only all-in-one tuition management software with no monthly or annual fees and same-day payouts. Start today, risk-free! Lär dig mer om TUIO

Funktioner

  • Försäljningsargument
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Integration av betalningshanteringstjänster
  • PCI-efterlevnad
  • Flera betalningsalternativ
  • Förebyggande av betalningsbedrägeri
We provide a payment automation solution to help you eliminate risk-prone, inefficient payment processes and more easily pay bills.
AvidXchange combines software, dedicated service teams and a large supplier network to deliver complete payment automation. Maximize efficiency, minimize risk and get visibility into every payment in real-time. To make a payment, just select and approve. We’ll send the payments, make sure they’re received and allow buyers to track the status every step of the way. Lär dig mer om AvidXchange

Funktioner

  • Försäljningsargument
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Integration av betalningshanteringstjänster
  • PCI-efterlevnad
  • Flera betalningsalternativ
  • Förebyggande av betalningsbedrägeri
Soldo combines smart prepaid company cards with a comprehensive management platform. The brighter way to manage spending.
Before Soldo, tracking & controlling spending was a dark art: businesses created workarounds for payments & stifled staff with financial admin. Enable employees & departments to make purchases from advertising to software, travel expenses to e-commerce. Control every cost with custom budgets & track transactions in real time. Connect accounting software to automate reporting and save hours, then use insights to grow. Combine prepaid company cards with a comprehensive management platform. Lär dig mer om Soldo

Funktioner

  • Försäljningsargument
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Integration av betalningshanteringstjänster
  • PCI-efterlevnad
  • Flera betalningsalternativ
  • Förebyggande av betalningsbedrägeri